EP 2012: Srbija u drugom šeširu

Fudbalska reprezentacija Srbije biće u drugom šeširu prilikom žrebanja kvalifikacionih grupa za Evropsko Prvenstvo 2012. godine.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. A jeste li vi bash sigurni da zelite Crnu Goru iz 5 sesira?
    (Montenegrin, 21. novembar 2009 16:13)

    # Link komentara

  2. Ja bih vise od ex-yu brace voleo da nam dodje Albanija u grupi, da budzimo gol razliku ko na Soniju
    (gangbangers, 19. novembar 2009 18:26)

    Jel to neka fiktivna ex-yu koja egzistira samo u tvojoj glavi ili sta? Istorija nam nije posvedocila o postojanju ovakvog blasfemicnog nonsensa koji si izrekao
    (trk nazad u skolu, 21. novembar 2009 14:40)

    # Link komentara

  3. Pozdrav svim iskrenim ljubiteljima fudbala sirom balkana(vidim da su svi prisutni)...malo je glupo sto se sve svodi na vredjanje i prozivke izmedju Hrvata i Srba a vrlo malo na neku realnu analizu i trenutnu situaciju balkanski reprezentacija..Srbi se nsaladjuju plasmanom na SP i ne plasmanom Hrvatske sto je donekle ok i normalno ali prevazilazi granice..Sa druge strane Hrvatima je malo ili malo vise tesko da prihvate takvo stanje pa se doliva ulje na vatru i to je donekle savim normalno..Uporedjuju se dve ekipe u razdoblju poslednjih 10-15 godina i ako se gledaju rezultati Hrvatska je evidentno uspesnija,moje je misljenje da ni u jednom momentu nije imala bolje igrace ili ekipu od Srbije ali do ovog momenta je uvek imala boljek selektora ijako je Bilic jako dobar trener..Svi mi u Srbiji znamo koliko je losa atmosfera u timu bila godinama i koliko je ona uticala na rezultate,dok to na zapadnom balkanu cini se nije bio slucaj(jedan od presudih faktora u sportu,srpski vaterpolo i basket su najbolji dokaz za to)..Gospodin Radomir Antic je jedan od najboljih strucnjaka i pedagoga u danasnjem fudbalu i moje je misljenje da ce tek sledeceg leta ukoliko svi budu zdravi izvuci maksimum iz ekipe..ovo je i njegova velika sansa da pored svih uspeha koje je postigao zaokruzi celu pricu jednim dobrim rezultatom na SP..Hajde da to gledamo ovako:u Juznoj Africi nema Fergusona,Vengera,Hidinka,Murinja,Ancelotija,Hicfilda,Skolarija i jos mnogih drugih..naravno tu je Capelo i Lipi i jos par top trenera ali cini se da Srbija pored igrackog kvaliteta koji doduse nije upotpunosti dokazan,strucno apsolutno nema cega da se plasi cak stavise...Srpski tim je sve zreliji i zreliji i ono sto je najvaznije polako ali sigurno raste sve vise i vise a to je mozda i njbolji put za dobar rezultat..nista preko noci i nabrazaka sto je tipicno za nas..Srbija ima odlican tim i mislim da ce to pokazati u Afruci,sada je mnogo bolja situacija i sto se zrebanja tice nego 2006 i to nam daje zapravo da se nadamo prolasku grupe,a onda ce doci do izrazaja kvalitet gospodina Antica kada krene na ispadanje da se igra i mislim da u tim utakmica ma ko bio protivnik imamo 50 % sansi jer ih za svaku utakmicu sprema kao da je poslednja i kao da trazi da ovih 90 min odigraju kao da su poslednje u zivotu..stim pristupom na onu cvrstinu koju imamo kad se branimo,brzinu i tehnicku moc krila koju imamo kad napadamo,siguran pas koji nas konacno krasi,prekid dominantan i klupu koja je sve sira i sira zaista mozemo da budemo optimisti..najvaznije je da nema sta da se izgubi i nema razloga za strah od bio koga(opasno oruzje u fudbalu)..ono sto mi se cini najvise da bi tim 2012 trebao da bude u zenitu ali otom potom..po prvi put mislim da nas niko nece nadtrcati i takticki nadigrati a onda iz minuta u minut organizovano cemo se braniti a kad uzmemo loptu ima da puca na sve strane..Sto se plasmana ostali ekipa sa balkana tice najvece iznenadjenje je Slovenija,Hrvati nisu bolji od Ukraine kvalitet te dve ekipe je tu negde..Bosna ima 3 vrhunska igraca od kojih ce jedan biti medju najboljim spicevima evrope Dzeko naravno..u ovom momentu Srbija ima bolji tim i od Hrvatske i Bosne i nije slucajan plasman na SP...Bicu slobodan da pogadjam spisak vec sada posto je manje vise evidantan je gospodin Antic je pokazao na koga sve racuna:golmani STojkovic,Disljenkovic,Avramov..odbrana:Vidic, Subotic,Lukovic, Ivanovic, Kolarov,Obradovic, Rukavina, Dragutinovic...vezni red:Stankovic,Milijas, Jovanovic, Krasic,Kuzmanovic ,Kacar, Tosic,Jankovic..napadaci:Zigic, Pantelic,Lazovic, Sulejmani..pozdrav svim ljubiteljima fudbala..
    (Ramon Rivas, 21. novembar 2009 13:25)

    # Link komentara

  4. @ Wood
    Kazes da smo u hr van fokusa a vidi koliko ste komentara ostavili na NASEM sajtu.Samo ti si ostavio nekoliko...
    (11, 20. novembar 2009 22:56)

    # Link komentara

  5. Au kakvi kopleksi covece. Vise hrvata komentarise nego srba. Kolko mi se cini vi imate index.hr pa tamo "komentirajte ljepu vasu repku koja je najbolja u povjesti nogometa.."
    (m4rk0, 20. novembar 2009 21:19)

    # Link komentara

  6. Jel neko primetio da je moguca grupa:
    Hrvatska
    Srbija
    Bosna i Hercegovina
    Slovenija
    Crna Gora

    ? :)))
    (Realan, 20. novembar 2009 20:04)

    # Link komentara

  7. ne igra se nogomet od ovih kvalifikacija

    ali su one poslednji pokazatelj kvaliteta.
    (pih, 20. novembar 2009 19:43)

    # Link komentara

  8. Spain 23 26.2 463.245.000 £ 20.141.087 £
    France 23 26.8 326.185.000 £ 14.181.957 £
    England 23 27.0 313.102.000 £ 13.613.130 £
    Italy 26 28.0 277.680.000 £ 10.680.000 £
    Portugal 23 27.4 246.485.500 £ 10.716.761 £
    Germany 21 25.5 229.397.500 £ 10.923.691 £
    Netherlands 24 26.4 216.937.500 £ 9.039.063 £
    Russia 24 27.0 177.510.500 £ 7.396.271 £
    Serbia 26 25.7 153.480.500 £ 5.903.096 £
    Turkey 23 25.5 108.357.500 £ 4.711.195 £
    Croatia 24 26.1 106.355.000 £ 4.431.459 £
    Vidi se ko je bolji Srbija ili Hrvatska trnsfermarket je sve rekao!
    (Maki, 20. novembar 2009 09:39)


    transfermarkt je zaboravio>

    modric 18.500 mil
    olic 12 mil
    petric 11 mil
    kalinic 6 mil
    pletikosa 5.mil
    sharbini 4 mil
    juric 3.5 mil
    lovren 2.5 mil

    u vasoj momcadi su 26 dok je kod nas 24 igraca tako da tvoj argument nema logike!!!
    (prava realnost, 20. novembar 2009 19:01)

    # Link komentara

  9. nista ja ovde ne kontam. kako mogu repke koje nisu otisle na svetsko da budu ispred nas?!

    ne igra se nogomet od ovih kvalifikacija
    (boki000, 20. novembar 2009 18:25)

    # Link komentara

  10. Sve sto hrvati imaju u reprezentativnoj i klupskoj fudbalskoj istoriji ne vredi kao trofej koji ima Crvena Zvezda,prvak Evrope 1991 godine.To je realno.
    (Cao, 20. novembar 2009 16:58)

    # Link komentara

  11. Davore, odakle ti to da mi imamo 10 miliona ludi?
    Srbija bez Kosova ima 7,5 miliona, s Kosovom tek 9,3, ali oni ne igraju nikad za Srbiju.
    Znači nismo baš toliko veći od vas.
    (Loni, 20. novembar 2009 15:35)

    Racunaj i Republiku Srpsku! Pogotovo u Sportskom slucaju, gde se 97% sportisti iz Republike Srpske uvek odluce da ucestvuju za Reprezentaciju Srbije!
    (sima, 20. novembar 2009 15:58)

    # Link komentara

  12. Spain 23 26.2 463.245.000 £ 20.141.087 £
    France 23 26.8 326.185.000 £ 14.181.957 £
    England 23 27.0 313.102.000 £ 13.613.130 £
    Italy 26 28.0 277.680.000 £ 10.680.000 £
    Portugal 23 27.4 246.485.500 £ 10.716.761 £
    Germany 21 25.5 229.397.500 £ 10.923.691 £
    Netherlands 24 26.4 216.937.500 £ 9.039.063 £
    Russia 24 27.0 177.510.500 £ 7.396.271 £
    Serbia 26 25.7 153.480.500 £ 5.903.096 £
    Turkey 23 25.5 108.357.500 £ 4.711.195 £
    Croatia 24 26.1 106.355.000 £ 4.431.459 £
    Vidi se ko je bolji Srbija ili Hrvatska trnsfermarket je sve rekao!
    (Maki, 20. novembar 2009 09:39)

    Da ali transfermarkt je iz naše reprezentacije izbacio
    Modrića:18.500.000 €
    Olića:12.000.000 €
    Petrića:11.000.000 €
    Pletikosu:4.800.000 €

    Tako da mi nemoj tu nesto s transfermarktom glumatat jer to nema nikakve veze sa snagom neke reprezentacije
    (Hrvat, 20. novembar 2009 15:56)

    # Link komentara

  13. englezi su dobili hrvate sa 4:1 i 5:1.
    (addfd, 20. novembar 2009 15:37)

    # Link komentara

  14. Davore, odakle ti to da mi imamo 10 miliona ludi?
    Srbija bez Kosova ima 7,5 miliona, s Kosovom tek 9,3, ali oni ne igraju nikad za Srbiju.
    Znači nismo baš toliko veći od vas.
    (Loni, 20. novembar 2009 15:35)

    # Link komentara

  15. ljudi da ne duljimo ovu temu predugo hrvati su bolji
    (max, 20. novembar 2009 15:21)

    # Link komentara

  16. Koja je razlika između nogometaša i fudbalera?
    ***
    Nogometaši ne idu na svetsko prvenstvo
    ;-)
    (Nišlija, 20. novembar 2009 15:07)

    # Link komentara

  17. Hrvati imaju bolju istoriju, ali od istorije se ne zivi. Srbija je pokazala bolju igru u kvalifikacijama i mislim da je trenutno u boljoj formi i mislim da bi pobedila. Nikako se nece ponoviti Nemačka 2006. Očekujem puno

    P.S. Smorili ste sa balkanskom grupom...
    (8oris, 20. novembar 2009 15:04)

    # Link komentara

  18. Onaj vic sa nogometašima i fudbalerima je već stvarno naporan pa evo jedan novi aktualni :
    Slovenska nogometna reprezentancija je u srijedu pobjedila Rusiju. Ruski predsednik Medvedjev je vidno razočaran pobjegao na avion i odletio doma. Prema izvještaju stranih agencija je danas Slovenskom predsjedniku Turku poslao kratak telegram sa čestitkama.
    »Čestitam vam na pobjedi i odličnoj igri. STOP.
    Zaista ste dali sve od sebe i bili bolji. STOP.
    Plin. STOP.
    Nafta. STOP
    (Robert Prosinečki, 20. novembar 2009 14:50)

    # Link komentara

  19. nista ja ovde ne kontam. kako mogu repke koje nisu otisle na svetsko da budu ispred nas?!
    (pih, 20. novembar 2009 14:49)

    # Link komentara

  20. Sta radi Hrvat kada se plasira na svetsko prvenstvo?
    - Ugasi playstation (kompjuter) i ode da spava...
    (vlllllll, 20. novembar 2009 14:45)

    # Link komentara

  21. Koja je razlika izmedju fudbalera i nogometasa?
    Fudbaleri idu u Juznu Afriku ;-)
    (hihi, 19. novembar 2009 17:50)


    lipi moj ocito nisi svatio kakva je razlika e pa razlika je u tome da su nogometasi vam izbacili bracu
    (molim vas objavite mi komentar, 19. novembar 2009 19:02)
    Sine, nama su i Slovenci braca...
    (vlllllll, 20. novembar 2009 14:41)

    # Link komentara

  22. mislim stvarno mi je smijesno kako se ljudi izd drzave koja se prvi put plasirala na veliko natjecanje uspoređuju s nekim ko je vec bio na 6 od samo 8. ko je bio 3. na svijetu i 2 puta 5. u evropi

    da ne bi bilo zabune ovo je vama prvi put jer srbija i crna gora nije srbija (usput da podtjetim kako je crnogorac mijatovic zabio 14 golova u kvalifikacijama za SP 1998, a zabio je i u zagrebu za EP 2000).
    ne mozete to uzimat kao da je to bila srbija, niti ove od jugoslavije ili neke tamo iz austrougarske
    znam da se ljudima nece svidit, al to je jednostavno tako
    (d, 20. novembar 2009 00:38)

    Upravo tako.U pravu si 100%.O tome mi i pricamo.Od kad smo samostalni sve sama finala.Negde zlato,negde srebro,al nema veze,i vidi bas protiv trenutno najace sportske nacije na svetu Spanije,a mi odmah do njih,jedini koji se mogu s njima uporedjivati.
    A sto se fudbala tice kazes prvi put smo se kvalifikovali,pa druze prvi put smo i samostalno ucestvovali,a to mu dodje stoprocentni ucinak.
    (boban,nis, 20. novembar 2009 14:35)

    # Link komentara

  23. mislim stvarno mi je smijesno kako se ljudi izd drzave koja se prvi put plasirala na veliko natjecanje uspoređuju s nekim ko je vec bio na 6 od samo 8. ko je bio 3. na svijetu i 2 puta 5. u evropi

    da ne bi bilo zabune ovo je vama prvi put jer srbija i crna gora nije srbija (usput da podtjetim kako je crnogorac mijatovic zabio 14 golova u kvalifikacijama za SP 1998, a zabio je i u zagrebu za EP 2000).
    ne mozete to uzimat kao da je to bila srbija, niti ove od jugoslavije ili neke tamo iz austrougarske
    znam da se ljudima nece svidit, al to je jednostavno tako
    (d, 20. novembar 2009 00:38)

    Upravo tako.U pravu si 100%.O tome mi i pricamo.Od kad smo samostalni sve sama finala.Negde zlato,negde srebro,al nema veze,i vidi bas protiv trenutno najace sportske nacije na svetu Spanije,a mi odmah do njih,jedini koji se mogu s njima uporedjivati.
    (boban,nis, 20. novembar 2009 14:32)

    # Link komentara

  24. Drugi sesir je po meri, ne vidim nikakve ljutnje, samo odkud Rusija i Hrvatska u prvom kad su u konstantnom padu. Mislim da mozemo i na EP 2012 ako izbegnemo balkanske ekipe gde vise igraju zivci nego kvalitet. Sto se mene tice mozemo sve dobiti.
    (Nole Delija, 20. novembar 2009 14:04)

    # Link komentara

  25. Grupa A: Hrvatska,Srbija,BiH,Slovenija,Crna Gora,Farska ostrva.Pa onda da vidimo ko najbolji fudbal igra na ovim prostorima.
    (vb, 19. novembar 2009 17:14)
    Na ovim prostorima? Pa Farska Ostrva naravno!!!
    (ikss, 20. novembar 2009 13:52)

    # Link komentara

  26. Krenuli Srbin i Slovenac preko hrvatske granice,pa ih hrvatski policajac pita:
    -"Kuda ?", a oni će njemu:
    -"U Južnu Afriku,a vi???".
    (Slavko, 20. novembar 2009 13:50)

    # Link komentara

  27. ajde molim vas ne tucite praznu slamu...
    Koliko znam Srbija kao samostalna drzava pokazuje vec prve godine kolika je SILA u svim sportovima od PLIVANJA DO FUDBALA,tako da komsije tek cete videti ko su SRBI...
    (muni, 20. novembar 2009 13:07)

    # Link komentara

  28. Ako kanis pobjediti nesmijes izgubiti.
    (Ljubisa Ciric, 20. novembar 2009 13:00)

    # Link komentara

  29. Cini mi se da Srbija od prvenstva 98. pa do danas nije pobedila ni jednu reprenzetaciju iz kruga velikih (Spanija, Francuska, Italija, Nemacka, Engleska, Holandija, Brazil, Argentina) sto zbog atmosfere, sto zbog kvaliteta, sto zbog trenera. Dakle i dalje cekamo... Mislim da smo za ovo svetsko prvenstvo konacno spremni za tako nesto. Trener i atmosfera su nesporni, a sto se kvaliteta tice on je veoma visok (ne najvisi naravno). Posebno bitna stvar je sto konacno imamo brze igrace. Zato se uzdamo u Jovanovica, Krasica i Tosica. Ipak najvaznija stvar je (da se ne lazemo) da Vidic bude zdrav. Napred Srbija!!!
    (Siroma', 20. novembar 2009 12:55)

    # Link komentara

  30. @aki Ti si sigurno nesretan u životu pa zato tako razmišljaš.
    (mario, 20. novembar 2009 12:48)

    # Link komentara

  31. ..sta hoce ovi "Rvati?..popusili ste, nema vas u Africi, i pokrijte se usima...A licno, voleo bih da sa njima budemo u grupi,vreme je da im pokazemo ko je gazda na ovim prostorima..:))
    (boss, 20. novembar 2009 12:33)

    # Link komentara

  32. grupa: 1.Hrvatska
    2.Srbija
    3.Bosna i Hercegovina
    4.Slovenija ili Makedonija
    5.Crna Gora
    tj. SFRJ u jednoj grupi
    (SmakS, 20. novembar 2009 12:33)

    # Link komentara

  33. Kada se reprezentacije budu razvrstavale po šajkačama a ne šeširima, onda ćemo uvek imati zagarantovano mesto u prvoj šajkači!
    (Dobrica, 20. novembar 2009 12:30)

    # Link komentara

  34. ___…__ Subašić___…__

    __Čorluka__Vida__Lovren__Bartulović?

    ______Srna___Badelj___Perišić______

    ___…__ Modrić___…__

    ________Dudu_______Olić?___…__

    ___…__ 2012___…__

    Klupa:Kranjčar,Rakitić,Gabrić,Maloča?,
    Barbarić?,Kalinić,Jajalo,Pranjić,Vukojević,
    Petrić,Mandžukić?,Bilić?,Pokrivač,Delač,
    Tičinović?,Sharbini,....
    (fritz, 20. novembar 2009 12:22)

    # Link komentara

  35. Uefina rang-lista reprezentacija:
    1. Španjolska 39964 bodova
    2. Njemačka 38294
    3. Nizozemska 37821
    4. Italija 35838
    5. Engleska 34819
    6. HRVATSKA 33677
    7. Portugal 33226
    8. Francuska 32551
    9. Rusija 32477
    10. Grčka 31268
    ...
    14. Srbija 29811
    29. BiH 24365
    30. Slovenija 24221
    PREMA OVOME SU RADILI SESIRE, STRUCNJACI!
    (uefa, 20. novembar 2009 12:12)

    # Link komentara

  36. "Braco" hrvati sledece leto bice za vas bas zanimljivo.Picete vase "ozuljsko" i gledacete kako SRBIJA gazi sve redom.
    (Adam, 19. novembar 2009 20:52)

    Misliš kako Srbiju gaze svi redom? :D
    (keko, 20. novembar 2009 11:52)

    # Link komentara

  37. najbolja grupa bi bila: hrvatska, srbija, bosna, slovenija, crna gora i recimo andora.
    (prolazimo lagano ;D, 20. novembar 2009 11:39)

    # Link komentara

  38. Dobro je,izbegli smo rumune!!! :))))
    (Srbin iz Beograda, 20. novembar 2009 11:08)

    # Link komentara

  39. Pa čovječe što svi u Srbiji skočili na noge, pa šta vas briga di je Hrvatska kad ste vi tako jaki i moćni. Najjači ste, najbolji ste, a stalno bi se uspoređivali s nekim tamo jadnim, malim Hrvatima :). To je valjda tako kad znate da nam niste ni do koljena, pa do jučer ste gubili od Kazahstana i Azerbajdžana, igrali ste samo košarku i vaterpolo, a sad hoćete u prvi šešir jer ste dva puta tukli Rumunje...mnogo ste jaki.

    Uživat ću gledajući ekipu Srbije u JAR-u i iskreno govoreći ja vam želim da dođete barem do četvrt-finala. Nadam ste da ćete igrati napadački nogomet, brz, moderan i da ćete prestati brukati cijelu regiju na svakom natjecanju na koje odete, jer se to i tako sve negativno odražava i na nas budući da na zapadu ni neznaju da se Juga raspala odnosno da su sad na Balkanu neke BiH, Srbija i Hrvatska itd. Njima smo svi u istom šeširu :).

    Sretno u Africi vašim Orlovima, a vi navijači ako od čega obolite ne dolazite u Hrvatsku :)...
    (Percik, 20. novembar 2009 11:02)

    # Link komentara

  40. Čudite se zašto smo mi u prvoj jakosnoj skupini, a nismo se plasirali. Iako to nema veze s vezom. Ne gleda se samo zadnji ciklus niti zadnja utakmica. Isto ste se tako čudili nakon što ste pobijedili Rumunjsku, i izađe tablica i vi kao osamnaesti, tako nešto. I čuđenje veliko. UEFA mafiosi i slične priče. Jer ste prelijeni da pogledate na koji način UEFA i FIFA rade renkinge i što je važnije - koje se vremensko razdoblje gleda. Slovenija je u 4. jakosnoj skupini jer ih nema nigdje od 2002. godine. I sad bi trebali nakon jedne pobjede protiv Rusije odmah skočiti u 2.? Ili Bosna koja nikada nije bila nigdje odmah zbog pobjede protiv Estonije i Belgije treba isto gore? Te se tablice rade na temelju objektivnih vrednovanja koja su za sve ista. I nitko tu nije nikoga negdje stavio odkativn ili iz svoga hira. A to što ste do jučer gubili od nogometnih liliputanaca nije UEFIN problem. Nastavite ovak pa ćete i vi u prvi 'šešir'...
    (azg, 20. novembar 2009 11:01)

    # Link komentara

  41. @ Za neupucene: Pri sastavljanju sesira UEFA ne uzima u obzir kvalifikacije za SP, nego UEFA-takmicenja (=zadnje EP, kvalifikacije za EP) + FIFA rang lista. Dakle, Rusi i Hrvati su igrali EP, zato 1. sesir, Srbija i Slovenija nisu, zato 2.
    (jd123, 19. novembar 2009 18:09)

    Ti si jos neupuceniji: Grcka je igrala na proslom EP a igrace i sada na SP za razliku od Rusije i Hrvatske.
    Uostalom i bolje je da su u prvom sesiru neko ce omastiti brk, nadam se mi. A Bosnu ne bih voleo, oni su trenutno jako dobri.
    (nca, 20. novembar 2009 10:51)

    # Link komentara

  42. A jel se secas petica i cetvorki u Londonu i Zagrebu?
    (Nox, 19. novembar 2009 21:43) … EP 2000 Nizozemska-Srbija 6:1,OI Atena 2004 Argentina-Srbija 6:0,SP 2006 Argentina -Srbija 6:0,Ukupno u dvije utakmice Argentina-Srbija 12:0,pssstttt!znaći da rezimiramo,primili ste 6 komada na svjetskom prvenstvu,na europskom,i na olimpijskim igrama,svaka čast.
    (da silva, 20. novembar 2009 10:47)

    # Link komentara

  43. Udaviste sa tom grupom "SFRJ".
    Jednu stvar ste smetnuli sa uma, a to je da bi to bilo previše za ovaj nedopravljeni Balkanski narod sa ovih prostora (čast izuzetcima) i da je bolje da nema nereda, tuča, divljanja i ostalog - nego da Jugonostalgičari imaju priliku da gledaju duele "Ex-SFRJ" reprezentacija.
    Ne vredi, daj bože da se mimoiđemo...
    Postoji mogućnost da bude:
    Francuska, Srbija, Austrija,
    Litvanija, NEKO i Farska Ostrva.
    Može da se desi i nesrećna grupa gde bi nam protivnici bili Španci i bivše Ex-Yu + daleki Azerbejdžan !
    Ja lično bih voleo one koje ne volim - Francuze, Holanđane, Nemce ili Portugal - jer je poenta da drugi pored Tebe ne prođu a pomenuti su mi nesimpatični iz raznih razloga...
    Što se ostalih šešira tiče, nemam nekih želja, nek nam dođe - ko nema sreće !
    Ne zaboravite - poenta sporta je i upoznavanje drugih kultura, radost i sl. - NE DESTRUKCIJA, PREBIJANJE I UBIJANJE...
    Vojvodinaš
    (Chana, 20. novembar 2009 10:27)

    # Link komentara

  44. A i zaboravih reci- pa ovo vam je prvi nastup na nogometnim (fudbalskim) prvenstvima pod svojim imenom,Srbija. Do 2006. niste bila ta drzava koja ste sada (makar ste se drukcije zvali hehe), a i nesto ste se promijenili od 2008. Tako da,posto vam je ovo prvi nastup pod svojim imenom, sretno vam bilo! ;)
    (Wood, 20. novembar 2009 10:09)

    # Link komentara

  45. BRUKA. U najboljem slucaju Blater bi trebao da podnese OSTAVKU ako se neodigra treca utakmica
    (Mrle, 20. novembar 2009 10:07)

    # Link komentara

  46. Komšije meni je drago što ste se kvalificirali, ali nije mi drago što sada podcjenjujete HR reprezenteciju pošto ste koliko se sjećam baš na ovim stranicam pisali hvalospjeve Hrvatskoj nakon Engleske i EURA, stoga budite realni i ne zaboravite da je Hrvatska već godinam top 10 ekipa, je da smo sada u maloj krizi, ali biće opet bolje....sretno u JAR-u!
    (Mario, 20. novembar 2009 09:54)

    # Link komentara

  47. @vladimir,a i svi ostali koji misle da se mi "mjerimo s vama i da smo zavidni sto ste na SP-u":
    Najprije, kod vecine Hrvata vas prolazak na SP prihvacen je ravnodusno. Ali,naravno,cestitamo jer to je veliki uspjeh! Mi se s vama ne mjerimo,nemamo razloga za to. Za prepoznatost i uspjeh u nogometu (fudbalu ili kako te volja) potrebiti su dugorocni rezultati,trud i rad. Kontinuitet nastupa na velikim natjecanjima. Hrvatskoj je ovo prvo svjetsko koje propusta. Ja do sada (iskreno) nisam niti znao koje su vam boje dresovi (a ono sto vi zovete "kafanske kockice" prepoznate su diljem svijeta,postale su brand). Jer vas godinama nisam pratio,niste bili zanimljivi niti ostatku svijeta. Sad uzivajte u trenutcima uspjeha, neka potraju i na svjetskom. Jer imate odlicnu ekipu. Ucinite i vi da se za vas dres i reprezentativni nogomet (fudbal ili kako vam drago) napokon cuje. Ja samo ne znam,sto vi stalno imate potrebu mjeriti se s nekime? Brinite svoje brige,imate ih na pretek. Mi cemo svoje. Vjerujte,ovdje rijetki imaju tu potrebu. Van fokusa ste odavno. Pozdrav!
    (Wood, 20. novembar 2009 09:52)

    # Link komentara

  48. Pa mi smo daleko najbolja reprezentacija sto se tice nogometa. Srbi? To vama dopadalo ili ne, ali cinjenice i rezultati su tu. Plasirali smo se skoo na svako natjecanja od 1991( i to bez neke druge zemlje ka pomoc) sto ste vi imali s Crnom Gorom, imamo 2 cetvrtfinala i 3.mijesto na SP. Sta vi to imate? Dobili ste 2 seta 6-1 i 6-0 i sta drugo? Veliko nista. Na samo jednom EP ste bili 2000 godine,SAMO JEDNOM i dobili ste od Nizozemske 6-1(Patrick Kluivert jos uvijek rado misli na vas) pa vi se bolje mozete sporediti s Slovencima, Bosancima, Makedoncima i vasim prijateljima Albancima protiv nas zajedno. Pa skupa nemate toliko nastupa kao mi sami. Znaci kakva Hrvatska koja je 4 u regiji. Prosle godine ste svi vi i Srbi, Slovenci, Bosanci i Makedoni nas gledali na ekranima(opet) pa Srbi mislim da su vam se ekrani pokvarili od gledanja i ljubomore. I vi da se sporediti s nama? A vas ima 10 miljuna a nas 4.5? Zemlja nam je jos skroz razorena bila, necu da kazem od koga, a to svi znamo. I opet smo Brazil za vas u nogometu. Sta mislite? nakon SP, se opet necete plasirati za EP(takav je vas mentalitet) i sve dolazi opet na svoje mijesto. Kakvi ste vi kompleksasi haha, pa vi stanje Hrvatske znate bolje od nas, kako se igraci zove, kako ono, kako ovo, koliko vas samo na indexu danima ima(nemoguce).

    Sta se vi sebe umisljavate? Sta ste vi to napravili? Samo jedno EP 6-1( s velikom pozdravima od Patricka Kluiverta, sreo sam ga i zahvalio mu hehe) znac samo jedno EP, i koliko SP? evo sa ovim ce biti 3, SP 1998? S vasim prijateljima Crno Gorcima ste makar donekle dosli, SP 2006? niti jednu utakmicu niste pobjedili, izgubili ste i od Obale Bjelokosti da ne govorim u Argentini 6-1, 2002 uopce niste bili, i znaci kakva ste vi sila? Gubite u setovima(6-1 i 6-0) i vi se nesto brukate?
    (Davor, 20. novembar 2009 09:52)

    # Link komentara

  49. Pa naravno da je Hrvatska u prvom sesiru, ovo su kvalifikacije za EP ovo nema nista s SP. A sta je to Srbija napravila na EP? Plasirali ste se samo 1 od 1991 samo jednom i onda ste dobili 6 komada. A Hrvatska stalno i ima 2 cetvertfinala(samo je cudo spasilo da nismo dosli do polu finala prosle godine) znaci koja Srbija? Sta se vi umisljavata? Da vam je mijesto u prvom sesiru? Ma budite radosni sto ste u 2 sesiru, sta ste godinama prestirali u Europi, a znate sta? Veliko nista!
    (Davor, 20. novembar 2009 09:42)

    # Link komentara

  50. citam ja i vidim ima tu glupih komentara. sesiri se rade po rezultatima postignutim u posljednje tri godine! hrvatska je velicanstveno prosla kvalifikacije za EP 2008 te je imala 3 pobjede i poraz nakon produzetaka na EURU 2008. gdje ste vi bili srbi..? e onda sutite!
    (rizzo, 20. novembar 2009 09:40)

    # Link komentara

  51. Spain 23 26.2 463.245.000 £ 20.141.087 £
    France 23 26.8 326.185.000 £ 14.181.957 £
    England 23 27.0 313.102.000 £ 13.613.130 £
    Italy 26 28.0 277.680.000 £ 10.680.000 £
    Portugal 23 27.4 246.485.500 £ 10.716.761 £
    Germany 21 25.5 229.397.500 £ 10.923.691 £
    Netherlands 24 26.4 216.937.500 £ 9.039.063 £
    Russia 24 27.0 177.510.500 £ 7.396.271 £
    Serbia 26 25.7 153.480.500 £ 5.903.096 £
    Turkey 23 25.5 108.357.500 £ 4.711.195 £
    Croatia 24 26.1 106.355.000 £ 4.431.459 £
    Vidi se ko je bolji Srbija ili Hrvatska trnsfermarket je sve rekao!
    (Maki, 20. novembar 2009 09:39)

    # Link komentara

  52. Milan? Da vi nama objasnite? Kako vi ono objasnte?

    SCG-Hrvatka 2000 godine u sred Beograda 2-6, ili ove godine kad ste ''opet'' govorili da ce te nas razbiti s vasim takozvanim top igracima, a sta bi? 3-1? ili kad ste govorili da ce Partizan razbiti Dinamo u sred Zagreba, a sta ono bi? 5-0. Mislis li na te dokaze, ili sta?

    Ee malo brukanja i vise rezultata, ovako samo previse pricate
    (Davor, 20. novembar 2009 09:39)

    # Link komentara

  53. nema sanse da se bas sve reprezentavije bivse juge spoje u istu skupinu eventualno da budu dvije reprezentacije sa ovih prostora a i to ce ici malo teze
    (braco, 20. novembar 2009 09:38)

    # Link komentara

  54. aki? Tko ljubomoran? Pa covjece mi smo bili na skoro svakom natjecanju, a kod vas su se ekrani pokvarili koliko ste nas gledali na vasim ekranima. I ono malo sto ste bili, ste dobili 6 komada? Stojimo stalno vise od vas na fifinoj ljestvici, i mi da budemo ljubomorni na Srbiju? Covjek rece i ostade ziv! Pa vi i s Crno Gorcima se niste mogli da se plasirate, a 2 vam najbolja nogometasa Mijatovic i Savicevic bili. Idemo ovako: ''Kad se narednih 10 godina plasirate na svako natjecanje i usput osvojite 3 mijesto, onda se mozete javljati, ovako velika tisina''
    (Davor, 20. novembar 2009 09:37)

    # Link komentara

  55. Zasto bi neko pozeleo "SFRJ grupu"???
    Da bi svaka utakmica bila visokog rizika?
    Da strepimo od ispada huligana?
    Da "uzivam" u zvizdanju nacionalnim
    himnama i vredjanju fudbalera?
    Da nam se po ko zna koji put smeje
    razvijeni svet i iscudjava mrznji
    koju pokazujemo jedni prema drugima?

    ...….. itd.

    Pa zar nije bolje da budemo razbacani
    po svim grupama i ako Bog da
    svi se plasiramo na EP (cuda se dogadjaju)
    i da se onda svi zajedno
    smejemo razvijenom fudbalskom
    svetu (fudbalskoj mafiji).
    Dosta vise sovinizma. Sve dok se MI
    (svi MI) ovako ponasamo FIFA i UEFA
    ce nas tretira kao marvu...
    (branislav, 20. novembar 2009 09:33)

    # Link komentara

  56. mislim, koliko glupih komentara, hrvati ovo,nrvati ono...
    da vidimo:
    kvalifikacije SP 2006:mi pometemo skupinu i bez poraza odemo na SP; ajde,i vi ste prošli
    SP 2006: mi dva X i minimalni poraz od brazila; vi totalna blamaža
    kvalifikacije EP 2008: ponovno pometemo skupinu(s englezima) uz jedan nebitan poraz od makedonije; ne znam koji ste završili,al sam siguran da ste ostali doma
    EP 2008: bez poraza ispadamo na penale u 1/4 finalu od j....e turske; vi,ao što rekoh, gledate nas na TV-u
    kvalifikacije SP 2010: mi se sami us...mo; vi u jadnoj skupini prođete skupivši bod,dva više od nas.

    kad to sve pogledaš,po kojoj logici bi vi trebali biti ispred nas u šeširu kvalifikacija za EP 2012?
    (marko hrv, 20. novembar 2009 09:23)

    # Link komentara

  57. E a kako vi Hrvati odjednom razumete Srpski jezik? Jel koristite recnik? Decki oladite pivo, to neko vase, a je vam preporucujem nas Jelen, sedite negde u mrak i gledajte kako SRBI igraju FUDBAL! Prijatno vam leto
    (GoRaN, 20. novembar 2009 08:30)

    # Link komentara

  58. Koja li muka tera hrvate da u ovolikom broju ( prilicno sam iznenadjen ) seju mrznju po nasem sajtu? Prihvatite realnost,niste na SP,Srbi igraju u daleko ozbiljnijim klubovima nego vasi igraci,nasi su sjajni i u LS,vasi najbolji igraci igraju u daleko slabijim klubovima i to je to. P.S.I ja bi voleo da budemo u istoj grupi za EP. Moja prognoza,u zg remi 1-1,u Bg 1-0 za Srbiju.
    (Nikola, 20. novembar 2009 08:27)

    # Link komentara

  59. Prema datom, potencijalni protivnici:

    - Katastrofa grupa

    1. Španija (Holandija)
    2. Srbija
    3. Republika Irska
    4. Belgija
    5. Kazahstan
    6. Azerbejdžan

    - Bog nas pogledao grupa

    1. Portugalija (Rusija)
    2. Srbija
    3. Severna Irska
    4. Kipar
    5. Lihtenštajn
    6. San Marino

    Nažalost, kakve smo sreće, biće ovo prvo ili nešto slično
    (pera, 20. novembar 2009 08:02)

    # Link komentara

  60. Ovo je smesno.. Al dobro, ako je vec ovako, voleo bi da nosioci nase grupe budu Hrvati..
    (vlada, 19. novembar 2009 16:55)

    Potpuno shvaćam te želje, Srbija nije pobjedila ni jednu ekipu iz top 20 u zadnjih 10 godina a vjerovatno su polusvjesni da će na mundijalu kao i obično biti ekipa na kojoj drzave iz vrha nabijaju gol razliku pa tu vidi svoju priliku, makar za nekakvu satisfakciju.

    Drage komšije, bili bi 15 godina kanta za napucavanje i onda bi nakon jednog plasmana na svjetsko bili među nositeljima? Po tome to može i Novi Zeland očekivati. Čak ni FIFA nije toliko naivna.
    (realno, 20. novembar 2009 07:59)

    # Link komentara

  61. Samo ne Španija i Holandija.. Svi ostali- ´odi dedi!
    (Bosske, 20. novembar 2009 07:37)

    # Link komentara

  62. makelele, pa da je tako vaši ne bi morali ni putovat u afriku
    (j, 20. novembar 2009 06:42)

    # Link komentara

  63. Znate li kako Hrvati broje?
    Jedan,dva,tri,Maksimir,Vembli,šest..... :)
    (Jerković, 20. novembar 2009 05:49)

    # Link komentara

  64. A savseno bi bilo: Rusija, Srbija, Severna Irska, Letonija, Linhenstajn i San Marino :)
    (uxyzapenje, 20. novembar 2009 05:44)

    # Link komentara

  65. Hrvatska, Srbija, BiH, Slovenija/Makedonija, Crna Gora i San Marino... vec vidim naslov
    San Marino po 1. put na EP-u!! Sve ostale reprezentacije diskvalifikovane zbog izgreda navijaca! uz njih na EP ide i Slovenija/Makedonija sa osvojenih -3 bodova (oduzeta 6) dok su ostale repr. iskljucene iz svih FIFA-inih i UEFA-inih takmicenja na 7 godina...
    (uxyzapenje, 20. novembar 2009 05:41)

    # Link komentara

  66. Ne razumem kako to mnogi komentatori ne znaju sta je rejting? S v e utakmice se racunaju, a ne samo poslednja! Pa, ne moze se taj rejting sastavljati samo na osnovu utakmica koje su igrane juce? Rusija je u prvom sesiru, i ona spada u vrh evropskog fudbala - a sto se omaklo ovo sa Slovencima, sta se moze! Slovenci ce biti u cetvrtom sesiru, toliki im je rejting - a sto su prosli Ruse i idu na svetsko prvenstvo, e - to ce im podici rejting! Stvarno su dosadni ovi neuki, sto samo ispituju: Kako Rusi, ili Hrvati, ili ne znam ko, kad ne idu na prvenstvo! Nova rejting lista izgledace drugacije, tad ce se brojati i ovi najnoviji rezultati.
    (Detinjasto, 20. novembar 2009 04:43)

    # Link komentara

  67. et hrvati primili 4 komada od engleza pa posle i petardu i ipak su jos velesila. eto priznajem jeste, ali ne zato sto ste toliko prejaki, nego zato, kolko se ja sjecam vi ste primili 4 komada od engleza i 2004, a to je vec za pohvalu. znaci vi ste vec razvili neku tradiciju, i jednostavno ne zelite da prekinete sa stvarima koje vam se dopadaju. bilo je malo turbulencija sa englezima u ovim proslim kvalifikacijama,gdje ste ste se malo protivili tome, ali ipak nakon ovih kvalifikacija
    pokazali ste srce junacko, i rekli ne tome, zelimo da nastavimo onako kako smo i poceli, a to ste i uradili.
    ja vam na tome cestitam i podrzavam vas u tome. prijatno.
    (masas, 20. novembar 2009 04:05)

    # Link komentara

  68. @Melo sine, ti si izgleda mnogo los iz matematike. Lepo si poceo zadatak a onda odustao kad si video da neces dobiti lep rezultat. Jel tako?
    Dobro si sve izracunao i onda si dosao do brojke 9 (drugoplasirani iz svake grupe) Kako igrati baraz? Jel te to muci? Pa lepo . Najbolje plasirana druga reprezentacija, odnosno ona koja je u kvalifikacijama imala najbolji rezultat,plasitat ce se direktno kao i pobjednici skupina, a ostalih 8 ce u baraz za popunu ostala 4 mesta. Jednostavno, zar ne.
    (jovan, 20. novembar 2009 02:38)

    # Link komentara

  69. @melo,
    Dobar komentar si ostavio, jedan od rijetkih korektnih; 90% je iskomplesiranih- ili se srbi lože sto su uspjeli ic na svjetsko (ogroman uspjeh) ili se hrvati spominju prijašnjih uspjeha. Ipak, treba biti realan i reć da su hrvati ipak bolji i uspjesniji u povijesti, jedino su mjerilo rezultati zadnjih godina a svi znaju kakve rezultate je imala srbija a kakve hrvatska.
    Sto se tice tvog pitanje vezano za euro 2012, biti ce dakle 16 ekipa, od toga 2 idu sigurno-Ukrajina i Poljska. Ostalih 14 će se tražiti po slijedećem ključu- 9 skupina, prvi iz svake skupine i najbolji drugi idu direktno (to je dakle 10 ekipa) a ostalih 8 drugoplasiranih igra baraž i pobjednici (dakle, njih 4) idu dalje. To ti je dakle 2 domaćina + 9 prvih + najbolji drugi + 4 iz baraža = 16 ekipa
    Pozdrav
    (mk, 20. novembar 2009 02:21)

    # Link komentara

  70. A jeste iskompleksirani, svaki drugi komentar je o Hrvatskoj... To je dokaz koliko vas boli istina da smo bolji...
    (mk, 20. novembar 2009 02:04)

    # Link komentara

  71. Ako ona slicica predstavlja logo prvenstva, svecano mogu da objavim: I nisu nam mnogo odmakli ( pre svega Poljaci), ne ne stvarno su ljudi umetnici
    (ajdebreee, 20. novembar 2009 01:53)

    # Link komentara

  72. Slazem se da je Hrvatska imala dobre rezultate proslih godina, a ja sam vidis na tim utakmica uglavnom navijao za vas, sve do momenta dok niste umislili da ste velika svetska fudbalska sila....Dok ste vi bili na pojednim prvenstvima nisam bio ljubomoran kao vi sada...ovi hrvatski komentari nisu vise odraz ljubomore nego patologije
    (Drage moje komsije, 20. novembar 2009 00:56)

    # Link komentara

  73. Realno Srbija i je za drugi sesir. Koga je to od velikana (liga petice) dobila u poslednje vreme ? To sto se plasirala na SP je totalno nebitno. Plasirala se u grupi s Francuzima koje su Irci u gostima u 90 minuta dobili, a koji su se plasirali na SP jednim nekorektnim potezom. Pravu snagu Srbije videti cemo na SP, a sve do tada - mrka kapa.
    (Dejan, 19. novembar 2009 19:19)

    Jasta! I moj komsija mi isto rece da je nas plasman na SP totalno NEBITAN. Bas ga danas sretoh ispred zgrade. Mozda bih ga sreo i drugim danima ali iz Laze pustaju samo cetvrtkom.
    p.s. Sto je kiselo grozdje!
    (Svarce Neger, 20. novembar 2009 00:48)

    # Link komentara

  74. e moja gospodo,necu se spustati na vas nivo pa cu vam ovako odgovoriti.....dogodine na leto gledacete neko prvenstvo sveta u fudbalu i igrati svaku svoju kunu koju imate protiv nas srba i izgubicete svaku,eto dokle vasa glupost seze.....samo se vi drzite vasih prijateljskih i punite linhenstajne,luxemburge i san marine,to je vas nivo.....a ova nasa reprezentacija je predodrenjena za velika dela...videcemo dokle....
    tako da......za vas pzujsko kod kuce....za nas lav u johanesburgu....hahaha... :D
    (VladaNS, 20. novembar 2009 00:48)

    # Link komentara

  75. Predlog za grupu:
    Hrvatska
    Srbija
    Slovenija ili BIH
    Crna Gora
    ...
    (slobodnjak, 20. novembar 2009 00:41)

    # Link komentara

  76. mislim stvarno mi je smijesno kako se ljudi izd drzave koja se prvi put plasirala na veliko natjecanje uspoređuju s nekim ko je vec bio na 6 od samo 8. ko je bio 3. na svijetu i 2 puta 5. u evropi

    da ne bi bilo zabune ovo je vama prvi put jer srbija i crna gora nije srbija (usput da podtjetim kako je crnogorac mijatovic zabio 14 golova u kvalifikacijama za SP 1998, a zabio je i u zagrebu za EP 2000).
    ne mozete to uzimat kao da je to bila srbija, niti ove od jugoslavije ili neke tamo iz austrougarske
    znam da se ljudima nece svidit, al to je jednostavno tako
    (d, 20. novembar 2009 00:38)

    # Link komentara

  77. Јел ово Лихтенштајнцима мало досадно или ми се чини?
    Полако, прво жреб за Мундијал...
    Само лагано
    :)
    (џџ, 20. novembar 2009 00:36)

    # Link komentara

  78. Hrvatska,
    Srbija
    Bih
    Slovenija
    Crna Gora
    pa da vidimo gde smo :-)
    (Aca_USA, 20. novembar 2009 00:32)

    # Link komentara

  79. Najbolje bih bilo:
    Hrvatska, Srbija, BiH, Slovenija, Makedonija, i Crna Gora.
    Bas bih bila super grupa.
    (Sale, 20. novembar 2009 00:19)

    # Link komentara

  80. Rusija prvi, Slovenija četvrti šešir, mislim šta reći!!!
    (boleboss kg, 20. novembar 2009 00:16)

    # Link komentara

  81. Ovo bi bio hit!

    Grupa X:

    Hrvatska
    Srbija
    Bosna i Hercegovina
    Slovenija/Makedonija
    Crna Gora
    San Marino


    ;-)
    (VlaD, 20. novembar 2009 00:10)

    # Link komentara

  82. @melo

    9 prvoplasiranih i najbolja drugoplasirna reprezentacija idu direktno na EP,ostalih 8 drugoplasiranih se bori za preostala 4 mesta plus dva domacina,to je 16.
    (Veljko, 20. novembar 2009 00:10)

    # Link komentara

  83. Meni bi bilo drago da se ex-yu države nađu u različitim grupama i da pokažemo "evropi" kako se igra fudbal!

    P.S. Ajd` oladite više sa tim čiji je veći i ostalim glupostima...
    (Dušan, 20. novembar 2009 00:09)

    # Link komentara

  84. Ja ne bih voleo da budemo u grupi ni sa jednom ekipom iz bivse Jugoslavije zbog izvesne mogucnosti oduzimanja bodova osvojenih na terenu zahvaljujuci divljanjima na tribinama, uoci utakmica i naravno nakon istih. Moja skromna zelja je sledeca grupa: Nemacka, Srbija, Severna Irska, Vels, Moldavija i San Marino.
    (Mann, 20. novembar 2009 00:08)

    # Link komentara

  85. Gledajuci kontinuitet Hrvatska daleko uspjesnija od Srbije. U ovom trenutku Srbija je po meni u malo boljoj formi mada kada god da se ove dvije reprezentacije sastanu to ce uvijek biti neizvjestan mec.
    Srbiji zelim puno srece u Africi!
    p.s. Molite Boga za Vidicevo zdravlje, jer bez njega ste 30 posto slabiji
    (kroat, 19. novembar 2009 22:58)

    Mancester Junajted je 30% slabiji bez Vidica onda. Normalno je da smo slbiji bez njega, on je jedan od milion.
    (Veljko Mihajlovic, 20. novembar 2009 00:04)

    # Link komentara

  86. ne razumem zashto smo igrali kvalifikacije i krvnichki se borili za prolaz kad ovde igraju neke skroz leve reprezentacije...ovo su gluposti...molim boga da se padnemo sa hrvatskom,da im malo objasnimo...
    (Milan Delija Manic, 19. novembar 2009 23:43)

    # Link komentara

  87. uvijek vjerni, zaboravio si pobjedu nad italijom 2002SP, nad njemačkom 2008, dobar mi je bio i remi s francuzima2004, u prijateljskoj nad argentinom 3-2(tad su debitirali modrić i messi)
    (cro, 19. novembar 2009 21:29)

    ajde ne meljite vise o tom, ljeba vam. nema care ja pobjedio ovo, ja pobjedio ono.
    jel imas ono sto ima grcka 2004. nemas, cao zurim.
    (makelele, 19. novembar 2009 23:32)

    # Link komentara

  88. jel to nama neko ljubomoran???????? pa ljudi sta je bilo nema vasih vatrenih?e da i provalio sam da svaki drugi komentar je iz hrvatcke to dovoljno govori koliko im je tesko sto ce kuci da gledaju svetcko I BAS MI JE DRAGO heeeeej pa cak i slovenci su bolji od vas....:)
    (aki, 19. novembar 2009 23:29)

    # Link komentara

  89. sine ovako stoje stvari, SRBIJA se plasirala na svetsko, slovenija takodje, bih igrala baraz, dok ste vi igrali prijateljsku sa lihtenstajnom u sklopu priprema za evropsko 2012. Tako da vi nekako dodjoste na 4. mjesto ex-yu liste, al nemoj se sekirati, bar ti nece biti dosadno sledece ljeto, navijaces protiv nas, protiv slovenaca, imaces sta da gledas u svakom slucaju ;)))
    (Many-jAk, 19. novembar 2009 22:16)

    covjece oni ce da navijaju protiv cijele zemaljske kugle,pa nisu oni dzaba najbolja reprezentacija svijeta
    (makelele, 19. novembar 2009 23:28)

    # Link komentara

  90. Nama je svejedno koga ćemo dobiti, kao i svim ostalim nogometnim velesilama. Ako iz
    Nek se skupe Bosanci, Slovenci i Srbi pa onda možda izvučete x u prvom poluvremenu protiv Hrvata. :D
    (Lukan, 19. novembar 2009 23:17)

    # Link komentara

  91. Vjerovatnoca da grupa bude sastavljena sa prostora Bivse Yuge je mala:
    1/9*1/9*/1/9*2/9*1/9 to ga dodje priblizno 0.00003.
    Tesko je povierovati da ce se to desiti
    (el. ing., 19. novembar 2009 23:05)

    # Link komentara

  92. u grupi hrvatska,srbija,izrael,letonija i san marino
    (dura, 19. novembar 2009 23:01)

    # Link komentara

  93. Gledajuci kontinuitet Hrvatska daleko uspjesnija od Srbije. U ovom trenutku Srbija je po meni u malo boljoj formi mada kada god da se ove dvije reprezentacije sastanu to ce uvijek biti neizvjestan mec.
    Srbiji zelim puno srece u Africi!
    p.s. Molite Boga za Vidicevo zdravlje, jer bez njega ste 30 posto slabiji
    (kroat, 19. novembar 2009 22:58)

    # Link komentara

  94. Voli bi vas srbe i bosance, pa da vas prizemljimo! Mi smo imali nesreću u ovim kvalifikacijama, ali smo zato bili na duplo više prvenstava nego vi komšije! 3 europska 3 svjetsa, bronca sa svjetskog..2x peti na europskom..a gdje ste vi u toj priči?? Veselite se do Afrike,a onda ćete opet dobivati šestice od argentine, nizozemske i sličnih...haha
    (boki zg,
    Samo se vi nejavljajte, pa dobili ste petardu u kvalifikacijama!!!!!!!!
    (Rooney BL, 19. novembar 2009 22:51)

    # Link komentara

  95. Dragi moji nogometasi tj. hrvati imam jednu poruku za vas! "vas bi pobedila postava tepic, teodosic, tripkovic, popovic, velickovic, krstic, perovic, markovic, paunic, raduljica, macvan, bjelica na celu sa carom dusanom ivkovicem...a da ne pricam o ovoj nasim fudbalskim profesionalcima..podvlacim profesionalcima...." !

    preporucio bih vam da kupite dosta kikirikija,kokica, chips-a, smoki-ja..nemojte da zaboravite kupiti coca colu da vam ugasi zedj! pozelite nam samo srecan put i molite se bogu da nam ne padnete u grupi za kvalifikacije za evropsko prvenstvo...! pozz
    (vladimir, 19. novembar 2009 22:40)

    # Link komentara

  96. Ma, uopste ne mogu da skuzim koliko ukupno timova igra na EP? Da li 16? i kako ce biti format kvalifikacija? Nista o tome ne pise a niti bilo ko o tome pise u komentarima. OK, 9 pobednika + dva domacina je 11 , dakle 5 jos sa pozicije dva u grupi jel?A devet grupa...hm... Hajde da mi neko odgovori. Hvala.
    Inace, ne razumem zasto zelite koncentraciju "nasih" timova u jednu grupu.? Ja to ne bih zeleo, bolje da nas ima vise na EP, lepse je da bude npr. 4 ekipe na EP iz bivse Juge! E, onda ne bi bilo pardona. Ja bih inace, najvize zeleo bas Slovence u grupi ako vec mora. Ne, Hrvate ne, jer dve sjajne ekipe bi bile ogranicene i jedna bi verovatno bila eliminisana a to ne zelim ni jednoj od njih. Bosna je dosta dobra ali limitirana u odbrani. Ako to rese bice na EP, ali tesko. Slovenija je iznenadjenje ali ne mislim da imaju kapacitet za plasman na EP, ovo im je uspelo jer su Rusi naivni, umislili su da su vec u JA! Inace,mnogo su bolji od njih, nema dilema, ali fudbal je to i to je cist primer toga.Sada ce svi da ih svate ozbiljno i onda nemaju sanse. A njih bi voleo u grupi, priznajem, jer imamo neke racune da rascistimo, ehe.
    (Melo, 19. novembar 2009 22:40)

    # Link komentara

  97. samo da dobijemo srbiju u skupini pa da vam pokazemo kako stvari stoje,nakon srbske blamaze na SP kao sto obicno bude, vasa repka igra jako ruzan nogomet,sve se svodi na tesku defenzivu i kontre i rani gol u vasoj mrezi dovodi do citavog raspada sistema gdje vi do kraja utakmice dobijete petardu!!!
    (razumijete, 19. novembar 2009 20:14)

    koji car, opisa hrvate tacno nako kako su igrali protiv engleza
    (makelele, 19. novembar 2009 22:29)

    # Link komentara

  98. citam i nemogu da vjerujem....

    od 158 komentara bar 12o ljudi nema blage veze o tome kako se odredjuju sesiri za izvlacenje a komentara hiljadu kako je nepravedno...

    pa pobogu ljudi, kako bi bilo da prvo naucite sta se boduje,kako se boduje, za koji vremenski period itd itd itd... i onda bi bilo mozda i najglasnijim ovdje jasno da je sve ok...

    najbolje mi citati, kako rusi 1. sesir a slovenci 4.....
    vidim da ste svi fudbalski znanci a izgleda niko nema blage veze da je rusija bila u polufinalu evropskog prvenstva...

    stvarno strasno kako su najglansiji oni koji najmanje znaju....
    (zoki, 19. novembar 2009 22:20)

    # Link komentara

  99. joj kako ste glupi nemres vjerovat, pa gledaju se rezultati zadnji pet godina i sta ili koga ste vi i slovenci dobili?!!!! srbija treba da bude u trecem sesiru. daj boze da igramo svama pa da vidimo tko je bog i batina!! iako i sad svi znamo da je hrvatska najjaca ekipa iz ex-jug
    (HRV-BBB, 19. novembar 2009 17:47)

    sine ovako stoje stvari, SRBIJA se plasirala na svetsko, slovenija takodje, bih igrala baraz, dok ste vi igrali prijateljsku sa lihtenstajnom u sklopu priprema za evropsko 2012. Tako da vi nekako dodjoste na 4. mjesto ex-yu liste, al nemoj se sekirati, bar ti nece biti dosadno sledece ljeto, navijaces protiv nas, protiv slovenaca, imaces sta da gledas u svakom slucaju ;)))
    (Many-jAk, 19. novembar 2009 22:16)

    # Link komentara

  100. Ako bi se stvarno dogodilo da sve ex yu drzave budu u istoj grupi, dalje bi otisla Francuska. Jerbo mora tako...
    (mrzim da radim subotom, 19. novembar 2009 22:15)

    # Link komentara

  101. cemu ovi komentari?
    (Marko BG, 19. novembar 2009 21:59)

    # Link komentara

  102. Znam da su svi napisali isto.. ali molim te, molim da dobije Hrvate :)
    (Andrej77, 19. novembar 2009 21:44)

    # Link komentara

  103. Čestitke susjedi na plasmanu na WC.
    Moram priznati da mi srce uvijek zaigra kad se sjetim pobjeda nad Italijom u Palermu i Japanu, nad Njemačkom u Lyonu, Engleskom u Londonu i Zagrebu.
    Ma samo me zanima, ako mi može netko odgovoriti, kojih se vi rezultata sjećate. Nije valjda da vam je 2:2 u Zagrebu najveći rezultat.
    Sretno u JAR-u i nadam se da ćete nas izvući na žrijebu za slijedeće kvalifikacije.
    (Uvijek vijerni, 19. novembar 2009 20:38)
    A jel se secas petica i cetvorki u Londonu i Zagrebu?
    Meni je jos u svezem secanju Bata Mirkovic! Kako smo vas lepo tada u sred lijepe vase uhvatili za ja.
    Nadamo se vama u zrebu, to bi bio daleko najlaksi zreb iz prvog sesira, i siguran prolaz za Srbiju na EP!
    (Nox, 19. novembar 2009 21:43)

    # Link komentara

  104. oni se sjećaju velikih pobjeda kad je igro safet sušić, dobili su i rumunjsku koja je bila opaka, jedva ih je litva dobila
    (kk, 19. novembar 2009 21:35)

    # Link komentara

  105. uvijek vjerni, zaboravio si pobjedu nad italijom 2002SP, nad njemačkom 2008, dobar mi je bio i remi s francuzima2004, u prijateljskoj nad argentinom 3-2(tad su debitirali modrić i messi)
    (cro, 19. novembar 2009 21:29)

    # Link komentara

  106. Želim svu sreću Srbiji na SP. Imate talentiranu generaciju i mogli bi daleko.
    Ali, molio bih da mi netko napiše pobjede Srbije protiv jačih reprezentacija (top 10) u zadnjih 5 godina, a svi znamo da samo takve pobjede donose veću količinu bodova. Lista je realna jer je temeljena na svima poznatim pravilima i ne ovisi o subjektivnoj procjeni navijača.
    Još jednom, sve najbolje u Africi.
    (NoviZagreb, 19. novembar 2009 21:24)

    # Link komentara

  107. •Standardno..
    Srbija,Bosna,Slovenija i ostale SILE iz zablje perspektive gledaju na Hrvatsku:-)
    Kao sto rekoh-STANDARDNO
    (krek-krek,

    Zaboravio si reći iz koje će perspektive hrvati gledati Srbiju i Sloveniju u Africi.
    (Poz. iz Banjaluke, 19. novembar 2009 21:23)

    # Link komentara

  108. Sledeca grupa bi mogla da bude "grupa smrti" za nas:
    1. Spanija
    2. Srbija
    3. Republika Irska
    4. Slovenija
    5. Crna Gora
    6. Azerbejdzan
    (Vladimir, 19. novembar 2009 21:09)

    # Link komentara

  109. Znate li koja je razlika izmedju fudbalera i nogometasa?

    FUDBALERI IDU U JUZNU AFRIKU
    (ALO BRE, 19. novembar 2009 21:04)

    # Link komentara

  110. Voli bi vas srbe i bosance, pa da vas prizemljimo! Mi smo imali nesreću u ovim kvalifikacijama, ali smo zato bili na duplo više prvenstava nego vi komšije! 3 europska 3 svjetsa, bronca sa svjetskog..2x peti na europskom..a gdje ste vi u toj priči?? Veselite se do Afrike,a onda ćete opet dobivati šestice od argentine, nizozemske i sličnih...haha
    (boki zg, 19. novembar 2009 17:44)

    " Veselite se do Afrike"

    Da znash da hocemo... xD
    (ForeverSRB, 19. novembar 2009 20:57)

    # Link komentara

  111. "Braco" hrvati sledece leto bice za vas bas zanimljivo.Picete vase "ozuljsko" i gledacete kako SRBIJA gazi sve redom.
    (Adam, 19. novembar 2009 20:52)

    # Link komentara

  112. Ljudi, citajte ovo!!!
    (Drugi sesir i 4.12.2009!!!, 19. novembar 2009 20:50)

    # Link komentara

  113. Čestitke susjedi na plasmanu na WC.
    Moram priznati da mi srce uvijek zaigra kad se sjetim pobjeda nad Italijom u Palermu i Japanu, nad Njemačkom u Lyonu, Engleskom u Londonu i Zagrebu.
    Ma samo me zanima, ako mi može netko odgovoriti, kojih se vi rezultata sjećate. Nije valjda da vam je 2:2 u Zagrebu najveći rezultat.
    Sretno u JAR-u i nadam se da ćete nas izvući na žrijebu za slijedeće kvalifikacije.
    (Uvijek vijerni, 19. novembar 2009 20:38)

    # Link komentara

  114. Braco Srbi, dajte malo realnije. Imali ste nikad jadniju Francusku - jos jadniju nego sto je bila Engleska prije dvije godine - pa ste u Parizu izgubili a doma sa igracem vise cijelu utakmicu i golom iz penala samo remi. Grupa vam je bila presmijesna, svi su prosipali bodove kao blesavi pa vam se posrecilo.

    Tko je najoblji na ovim prostorima nije uopce upitno, dovoljno je pogledati statistiku od raspada, po kojoj je Hrvatska jedno tri lige ispred ostatka.
    (kiki, 19. novembar 2009 20:37)

    # Link komentara

  115. hajde još neko molim vas da napiše 'zamislite grupu SRB, HR, BiH, SLO, CG'

    ajde ljudi, nije bilo dovoljno
    (aqualung, 19. novembar 2009 20:34)

    # Link komentara

  116. Hrvacka, Srbija, Austrija, Kipar, Albanija, Malta grupa po mojoj zelji. pa da pokazemo komsijama ko treba da bude nosilac grupe. SRBIJA
    (Milos, 19. novembar 2009 20:33)

    # Link komentara

  117. prvo sto sam pomislio kad sam video sesire je ta kombinacija iz SFRJ,kad ono da pogledam komenatre a svi isto pomislili:)
    (sqmy, 19. novembar 2009 20:31)

    # Link komentara

  118. Opusteno mogu biti: Hrvatska,Srbija,Bosna,Slovenija i Crna Gora u istoj grupi:D
    SFRJ na delu :D
    (mito, 19. novembar 2009 20:29)

    # Link komentara

  119. U cemu je razlika izmedju nogometasa i fudbalera? Pa fudbaleri idu u Juznu Afriku, a nogometasi ne idu...
    (Vladan, 19. novembar 2009 18:37)
    Prvo,fora je zastarela i vise nikome nije smesna.Drugo,nogometasi ipak idu na Svetsko prvenstvo, za sta je zasluzna reprezentacija Slovenije.
    (dembele, 19. novembar 2009 19:11)

    Ahaha, super fazon, meni je bas smesan.
    Sad, nogometasima nije smesan i to razumem ...
    (Fudbaler, 19. novembar 2009 20:20)

    # Link komentara

  120. Mi Hrvati!!
    (CRO, 19. novembar 2009 17:21)

    Ko vam je kriv????!!!!! :D
    (SRBIJA do tokija RVATSKOJ od pinokija, 19. novembar 2009 20:14)

    # Link komentara

  121. samo da dobijemo srbiju u skupini pa da vam pokazemo kako stvari stoje,nakon srbske blamaze na SP kao sto obicno bude, vasa repka igra jako ruzan nogomet,sve se svodi na tesku defenzivu i kontre i rani gol u vasoj mrezi dovodi do citavog raspada sistema gdje vi do kraja utakmice dobijete petardu!!!
    (razumijete, 19. novembar 2009 20:14)

    # Link komentara

  122. Kako bi volio komšinicu srbiju da dobijemo, a uuuuuuuu brate
    Mnogo bre ste poleteli sa tim komentarima, mi ovo mi ono. hrvati nula, ne znaju, pa vidi se da ste počeli pratit fudbal tek od godinu dana unazad,vaš bed.
    Niste imali koga ni pratit, vaš bed. ž
    Neko je dodo komentar. sve se vrača sve se plača... pa ja se nadam da cete imat prilike pokazat s tim šta se hvalite, možda i pobjedite koju repku iz prvih deset..... strava komšije kako ste poletjeli.. :) al tu smo mi ne brinite se, vidimo se u kvalifikacijama
    (bjelovar, 19. novembar 2009 20:10)

    # Link komentara

  123. Hrvati i Rusi mogu samo vodu da nam nose u tom prvom sesiru.
    (Flynn, 19. novembar 2009 20:09)

    # Link komentara

  124. Rusija-nosilac grupe,vrlo interesantno...
    (sasa trajkovic, 19. novembar 2009 20:09)

    # Link komentara

  125. Susedi,pricali ste da Srbija nema zlato u vaterpolu kao samostalna drzava,kad ono vec na sledecem takmicenju zlato,pricali ste da smo zaboravili da igramo kosarku,kad ono srebro.Pricali ste da tenis igra samo"gospoda",kad ono,Novak,Ana,Jelena...Molim vas nastavite da pricate da ni u fudbalu nikad nismo nista napravili.
    A tek smo tri godine samostalni.
    (boban,nis, 19. novembar 2009 20:05)

    # Link komentara

  126. S obzirom na "Sesire" moguca je i sledeca grupa:
    1. Hrvatska
    2. Srbija
    3. Bih
    4. Slovenija
    5. Crna Gora

    Imagine that!!!
    (Igor, 19. novembar 2009 20:02)

    # Link komentara

  127. Engleska
    Srbija
    Bugarska
    Belgija
    Crna Gora
    Azerbejdzan
    (stole, 19. novembar 2009 19:53)

    # Link komentara

  128. ljudi,ljestvica sve govori..
    (raul, 19. novembar 2009 18:08)
    Da da da a u kom ste ono vi šeširu.šeširu bez dna.haha hah haha hahah ha
    (serbus, 19. novembar 2009 19:51)

    # Link komentara

  129. Nogometasi iz Hrvatske su oduvek "velesila" cak i kad im Englezi pucaju petardu i kad ovako velika NATJECANJA gledaju kraj svojih malih ekrana...

    bice bolje dechki !
    (Vranje, 19. novembar 2009 19:48)

    # Link komentara

  130. Zašto svi toliko želite Hrvate?!
    Pojest ćemo vas ako nas dopadnete!
    (Ivan, 19. novembar 2009 18:13)

    Modrić među 11 najboljih gledatelja SP-a, Džeko na klupi.

    kad sam procitao da su benajuna stavili na klupu, a modrinha u prvih 11 crko sam od smijeha.

    jedino sto vi mozete da pojedete kod nas je jedan masan burek.
    (makelele, 19. novembar 2009 19:37)

    # Link komentara

  131. Najteza grupa po meni bi bila:
    Holandija, Srbija, Bosna, Slovenija, CG i Azerbejdzan.

    Najlaksa grupa po meni bi bila:
    Portugal, Srbija, S. Irska, Kipar, Lihtenstajn i San Marino.

    Hrvati su trenutno u padu, ali se nikad ne zna u tim utakmicama.
    (PimPong, 19. novembar 2009 19:37)

    # Link komentara

  132. Al su se susedi oraspolozili posle ovog teksta.Pa dobro,posto ste popucali u svim sportovima ovo vam dodje kao melem na ranu,al ipak smanjite malo dozivljaj.
    (boban,nis, 19. novembar 2009 19:24)

    # Link komentara

  133. Realno Srbija i je za drugi sesir. Koga je to od velikana (liga petice) dobila u poslednje vreme ? To sto se plasirala na SP je totalno nebitno. Plasirala se u grupi s Francuzima koje su Irci u gostima u 90 minuta dobili, a koji su se plasirali na SP jednim nekorektnim potezom. Pravu snagu Srbije videti cemo na SP, a sve do tada - mrka kapa.
    (Dejan, 19. novembar 2009 19:19)

    # Link komentara

  134. Ova lista se racuna drugacije od FIFA-ine.

    Evo svih detalja (na engleskom) za UEFA-inu listu:

    [link]

    Sumirano:

    U igri su sledeca takmicenja:

    Svetsko prvenstvo (SP) 2006 – 20% matematicke tezine (kvalifikacije i turnir);
    Evropsko prvenstvo 2008 (EP) – 40% matematicke tezine (kvalifikacije i turnir);
    Svetsko prvenstvo (SP) 2010 – 40% matematicke tezine (kvalifikacije).

    Za svaki mec, u kvalifikacijama i na zavrsnim turnirima se dobija:

    - 10000 poena za svaku igranu utkamicu;
    - 30000 poena za pobedu;
    - 10000 poena za neresen rezultat;
    - 501 poen za svaki postignut gol (ukljucujuci i golove u produzecima);
    - 500 poena za svaki primljen gol (ukljucujuci i golove u produzecima);
    - 10000 poena se dodeljuje svakom timu ukoliko se mec zavrsi nereseno i ide se na penale, dok ce tim koji pobedi na penale dobiti jos 10000 poena. (Poeni se ne dodeljuju za golove iz penala ako se izvode penali posle neresenog rezultata.)

    Bonus poeni se dodeljuju ovako:

    - Za svaki mec u barazu u kvalifikacijama za EP i SP – 6000 poena
    (Ovo po meni nema veze sa vezom, jer se prvoplasirnai tim u grupi ne nagrajduje, a nagradjuje se tim koji izadje kao pobednik u barazu. Slazem se da je baraz ekstra pritisak, ali mislim da nije dobro da se na ovja nacin nipodastava uspeh prvoplasirane ekipe.)

    - Za svaki mec u grupi na EP – 9000 poena;
    - Za svaki mec u grupi na SP – 6000 poena;
    - Za mec 1/8 finala na SP – 9000 poena (1/8 finala ne postoji na EP);
    - Za mec 1/4 finala na oba takmicenja – 18000 poena;
    - Za mec 1/2 finala na oba takmicenja – 28000 poena;
    - Za mec za trece mesto na SP – 18000 poena (taj mec ne postoji na EP);
    - Za finalni mec na oba takmicenja – 38000 poena.

    Onda se lepo za svaki ciklus posebno (tri takmicenja, videti gore) poeni saberu (i zaokruze na najblizi celi broj) i podele sa brojem utakmica:

    Dakle, ako je tim A odigrao 20 utakmica u kvalifikacijama za SP 2006 i na samom turniru, onda se poeni sa tih 20 utkamica saberu, pa se to podeli sa 20 i dobije se vrednost koju treba pomnoziti sa 1 i time se dobija vrednost za taj cklus.
    Isto se ponovi za ciklus is 2008. godine (mnozi se sa koeficijentom 2), te se isto uradi i za polovinu ciklusa za SP 2010.

    Ciklus 1 – Vrednost 1
    Ciklus 2 – Vrednost 2
    1/2 Ciklusa 3 – Vrednost 3

    Vrednost 1 + Vrednost 2 + Vrednost 3 = TOTAL i to se podeli sa 5, zoakruzi na najblizi celi broj i na taj nacin, konacno, dobijemo ukupan broj poena za svaki tim.

    Ostale detalje i zackoljice mozete naci na linku koji sam postavio ovde.

    Sve u svemu – Ova generacija ima ogromnu odogvornost da svojim igrama na SP 2010 i u kvalifikacijama za EP 2012 obezbedi da sledece generacije zavrse u prvom sesiru na samom EP 2012, a i u prvom sesiru za evropske kvalifikacije za SP 2014.

    Napred Srbija!
    (Pretorija, 19. novembar 2009 19:19)

    # Link komentara

  135. U cemu je razlika izmedju nogometasa i fudbalera? Pa fudbaleri idu u Juznu Afriku, a nogometasi ne idu...
    (Vladan, 19. novembar 2009 18:37)
    Prvo,fora je zastarela i vise nikome nije smesna.Drugo,nogometasi ipak idu na Svetsko prvenstvo, za sta je zasluzna reprezentacija Slovenije.
    (dembele, 19. novembar 2009 19:11)

    # Link komentara

  136. Daj boze grupu Hrvatska, Srbija, BiH, Slovenija :)
    (Darko, 19. novembar 2009 19:06)

    # Link komentara

  137. Najlakša Grupa:
    1. Španija
    2. Srbija
    3. Republika Irska
    4. Belgija
    5. Island
    6. Azerbejdžan
    (Queen++, 19. novembar 2009 19:05)

    # Link komentara

  138. 1.Italija
    2.Srbija
    3.Severna Koreja
    4.Urugvaj


    te,necemo da se nadamo...
    (Cela je nacija degenracija, 19. novembar 2009 19:04)

    # Link komentara

  139. Ji sine Hrvati velesila pa nezasmejavaj me!Bosna je bolja od vas a ne mi 1.Srbija(direktno na sp)2.Bosna(baraž doduše ispali:( )3.Hrvati(0 jedna velika nula) ajde tišina.
    (Nemrzim Hrvate al u fudbalu(nogometu) su ništa, 19. novembar 2009 19:03)

    # Link komentara

  140. Koja je razlika izmedju fudbalera i nogometasa?
    Fudbaleri idu u Juznu Afriku ;-)
    (hihi, 19. novembar 2009 17:50)


    lipi moj ocito nisi svatio kakva je razlika e pa razlika je u tome da su nogometasi vam izbacili bracu
    (molim vas objavite mi komentar, 19. novembar 2009 19:02)

    # Link komentara

  141. mislim nemojte da se cudite na ove prepotentno samouvjerene komentare od strane prepotentnih hrvata.
    oni imaju jedno vjekovno pravilo u fudbalu koje glasi:
    Samo onaj ko nam zabije 10 komada u 2 tekme bit ce bolji od nas.
    (masas, 19. novembar 2009 19:00)

    # Link komentara

  142. Trebali su da izbace sesire posle objave nove fifine liste,ali sta je tu je,gledamo sebe,jer se sada nas plase!

    Prizeljkujem Hrvate (ne zbog nacionalizma,vec zato sto nisu ni za 2.sesir) , finci ili austrija,litvanija,moldavija,andora
    (Nerealno, 19. novembar 2009 18:59)

    # Link komentara

  143. koja hrvatska....ispravite ovo obavezno..koliko znam nogometasi ne idu na sp
    (aca, 19. novembar 2009 18:59)

    # Link komentara

  144. kakva je razlika izmedju nogometasa i fudbalera??? nogometasi ne idu u juznu afriku LOLLLLLLLL
    (bojan kg, 19. novembar 2009 18:58)

    # Link komentara

  145. Voli bi vas srbe i bosance, pa da vas prizemljimo! Mi smo imali nesreću u ovim kvalifikacijama, ali smo zato bili na duplo više prvenstava nego vi komšije! 3 europska 3 svjetsa, bronca sa svjetskog..2x peti na europskom..a gdje ste vi u toj priči?? Veselite se do Afrike,a onda ćete opet dobivati šestice od argentine, nizozemske i sličnih...haha
    (boki zg, 19. novembar 2009 17:44) … kladim se da si VOLIO i Engleze u tek zavrsenim kvalifikacijama,xexexexe....a to sto ste ucestvovali do sad,to vam je sve do sledeceg veka,pardon,stoleca.....
    (kicOne, 19. novembar 2009 18:57)

    # Link komentara

  146. Sta komsije, vi bi ste htjeli biti u prvom sesiru a 12 GODINA NISTE BILI NA EUROPSKOM PRVENSTVU?! Halo, o cemu mi pricamo! Plasirali ste se na SP ali i dalje nemate pravog rezultata! Pa vi u zadnjih 15 godina niste dobili niti jednu reprezentaciju iz vrha svjetskog nogometa pa tako niti u ovim kvalifikacijama! Ne da niste uspjeli niti pobjediti nikada jadniju Francusku, nego ste lagano izgubili u gostima, a doma odigrali nevideni bunker a imali ste igraca vise skoro cijelu utakmicu!! Jel to mocna Srbija? Plasman na SP jedino mozete zahvaliti sreci i prelaganoj skupini, nista vise.. A tamo cete zavrsiti kao i na ono malo prethodnih natjecanja na kojima ste bili. A to je momcad sa uvjerljivo najgorom gol razlikom na cijelom turniru!!
    (Bolji smo za klasu., 19. novembar 2009 18:57)

    # Link komentara

  147. Da su Slovenci u trecem i Hrvati u drugom,sve bi bilo realno,barem sto se tice ex-yu reprezentacija...
    (The One, 19. novembar 2009 18:57)

    # Link komentara

  148. Hrvatska
    Srbija
    BiH
    Slovenija
    Crna Gora
    ...bilo ko
    (Gente, 19. novembar 2009 18:54)

    # Link komentara

  149. (HRV-BBB, 19. novembar 2009 17:47)
    jeste ! Zato ste i bili iza Ukrajine koja je ispala od jos jednog velikana , Grcke.

    Ne kontam zasto nesto "prozivate" Rusiju, pa i Hrvatsku... imaju kontinuitet zato i jesu i 1. sesiru.

    Ne zbrajaju se samo rezultati poslednjih kvalifikacija , nego i pre toga.
    (sensei, 19. novembar 2009 18:49)

    # Link komentara

  150. @boki_zg

    Ne znam ko bi koga prizemljio! Nemojte da poslije kolektivno plačete!
    (Bez_Cenzure, 19. novembar 2009 18:44)

    # Link komentara

  151. A u kojoj su skupini nogometasi za SP u Juznoj Africi?:)
    (Zmaj, 19. novembar 2009 18:42)

    # Link komentara

  152. биу тахрва да таршип мане табра!
    (адам82, 19. novembar 2009 18:40)

    # Link komentara

  153. Haha vidi ove komsije sto su se uspalili,hoce da ih batalimo ko 1998 :D.Haha dobicete vi jos negde 5 komada ko od Engleza :D Videcemo ko je bolji FUDBALERI ILI NOGOMETASI :D
    (Nelle_pb, 19. novembar 2009 18:40)

    # Link komentara

  154. U cemu je razlika izmedju nogometasa i fudbalera? Pa fudbaleri idu u Juznu Afriku, a nogometasi ne idu...
    (Vladan, 19. novembar 2009 18:37)

    # Link komentara

  155. pa koji ste vi srbi sanjari,nemojte se s nama uspoređivati,priznajem dobri ste ali nama niste dorasli,budite realni!kada ste vi pobjeđivali rep.kao njemačke,argentinske,talijanske i to više puta,kada ste dobili engleze,da ne govorim uvijek neugodne rumunje,bugare,ruse,šveđane na njihovom terenu!?budite malo realni i prestanite sanjariti hrvatska je europska velesila i prihvatite to!!!ovo je bio veliki peh što se nismo plasirali i na ovo sp!!!a vama svaka čast i čestitke na odlasku na sp!!!Vidimo se u grupi,nadam se!:)
    (ivan, 19. novembar 2009 18:37)

    # Link komentara

  156. Konačan plasman iz grupe smrti:
    1. Srbija,
    2. Slovenija,
    3. Hrvatska,
    4. BiH,
    5. Farska Ostrva,
    6. Crna Gora.
    Idealno i neponovljivo!!!
    (todos, 19. novembar 2009 18:37)

    # Link komentara

  157. Ajd dosta mangupiranja sa grupom bivseg SFRJ:)) XD inače najbolje da dobijemo hrvate i onda da ih oderemo za sva vremena. Oni su u prvom šeširu jer su i dalje ~Uspješni u športu~ hahaha
    (bookela, 19. novembar 2009 18:37)

    # Link komentara

  158. Sto bi bila zanimljiva grupa: Hrvatska, Srbija, BiH, Slovenija, Crna Gora i ko god iz 6.sesira
    (IVORY, 19. novembar 2009 18:33)

    # Link komentara

  159. ljudi,pa jakosne skupine se odreduju na temelju fifine ljestvice prije pocetka novog kvalifikacijskog ciklusa,a ne odredjuju se na temelju toga ko ide ili nejde u JAR ili ko je koga izbacio u barazu..nemojte biti ignoranti ..
    (raul, 19. novembar 2009 18:32)

    # Link komentara

  160. Otkud i Rusija i Slovenija :)
    (aca, 19. novembar 2009 17:48)
    Procitaj barem naslov. Zreb za EVROPSKO Prvenstvo
    (sonebg, 19. novembar 2009 18:30)

    # Link komentara

  161. Ja bih vise od ex-yu brace voleo da nam dodje Albanija u grupi, da budzimo gol razliku ko na Soniju
    (gangbangers, 19. novembar 2009 18:26)

    # Link komentara

  162. hr, srb, bih, mak, cg, and

    E ovako, rasplet bi bio sledeci - UEFA bi zbog nereda po prvi put u istoriji izbacila skoro sve ekipe iz grupe. Na Evro bi isla Andora, jer se s njima niko ne bi kacio i Crnogorci, jer su previse leni da se tuku.
    (maturant, 19. novembar 2009 18:26)

    # Link komentara

  163. Slovenska ekipa, koja je jučer porazila Rusijo je mlada ekipa. Ona če svakako igrati u kvalifikacijah za Europsko prvenstvo. Ne želite si previše ove ekipe kao suparnika.
    (Ivan, 19. novembar 2009 18:22)

    # Link komentara

  164. Ajde jos neko nek napise zamisli grupu:
    Hrvatska
    Srbija
    B&H
    Slovenija
    Crna Gora
    Malo je ovakvih predloga...
    (Simmm, 19. novembar 2009 18:19)

    # Link komentara

  165. E ljudi vodimo u anketi na indexu! :)
    (SRB, 19. novembar 2009 18:16)

    # Link komentara

  166. Ne bi me iznenadilo da smo mi u 3 a Bosanci u drugom sesiru!
    (Sigurica, 19. novembar 2009 18:16)

    # Link komentara

  167. [link] sve,sve,sve, ali ovo je vrh vrhova... :))))jok bre, nemate komplekse..
    (nislija, 19. novembar 2009 18:15)

    # Link komentara

  168. Zašto svi toliko želite Hrvate?!
    Pojest ćemo vas ako nas dopadnete!
    (Ivan, 19. novembar 2009 18:13)

    # Link komentara

  169. Ocekuje se jubilarni 654. komentar na temu "SFRJ grupe" i 344. "dajte nam Hrvate"
    (Originalnost ispred svega, 19. novembar 2009 18:11)

    # Link komentara

  170. A dalje idu pobednici grupa i najbolji drugoplasirani a ostali drugopkasrani igraju baraz. Samo da niko ne igra baraz sa francuzima...
    (Igy, 19. novembar 2009 18:10)

    # Link komentara

  171. Hrv
    Srb
    BiH
    Mak
    CG

    Pa zar ima neko ozbiljan ko zeli ovakvu grupu? Pa tu nebi bilo fudbala vec cista mrznja, posebno sada kad samo mi odosmo na jug. Ja sam pre za grupu u tom slucaju: Spanija, Engleska, Portugal, Holandija i Francuska, koja iako je nemoguca daleko za nas bolja od igranja sa komsijama mrziteljima.
    (marko, 19. novembar 2009 18:09)

    # Link komentara

  172. Za neupucene: Pri sastavljanju sesira UEFA ne uzima u obzir kvalifikacije za SP, nego UEFA-takmicenja (=zadnje EP, kvalifikacije za EP) + FIFA rang lista. Dakle, Rusi i Hrvati su igrali EP, zato 1. sesir, Srbija i Slovenija nisu, zato 2.
    (jd123, 19. novembar 2009 18:09)

    # Link komentara

  173. [link]

    ljudi,ljestvica sve govori..
    (raul, 19. novembar 2009 18:08)

    # Link komentara

  174. Evo ovako: iz 1.sesira ne bih voleo Spaniju, Holandiju i Englesku. Iz 3. i 4. mogu svi bez problema. Iz 5. ne Kazahstan, a iz 6. Azerbejdzan. Licno, prizeljkujem Hrvatsku i BH federaciju.
    (GM 71, 19. novembar 2009 18:07)

    # Link komentara

  175. Mi Hrvati!!
    (CRO, 19. novembar 2009 17:21)

    Shta se nama zhalite?
    (kilted yaksman, 19. novembar 2009 18:07)

    # Link komentara

  176. hrvatska,slovacka,sjeverna irska,latvija(letonija),lihtenstajn,
    andora

    makar mozda bi bilo najbolje dobit srbiju nakon jos jednog debakla na velikom natjecanju
    (d, 19. novembar 2009 18:07)

    # Link komentara

  177. Nikad nisam video ovoliki broj originalnih komentara
    (Lionac, 19. novembar 2009 18:06)

    # Link komentara

  178. 20 komentara sa istom sadrzinom da budu sve SFRJ drzave u grupi...Dobro je ljudi u redu je nece biti i cemu toliko lozenja oko svega...
    (jaa, 19. novembar 2009 18:03)

    # Link komentara

  179. ma nebitno je ko nam je u grupi kad smo francuze prosli mozemo bilo koga!
    (mix, 19. novembar 2009 18:03)

    # Link komentara

  180. Samo da izbegnemo Holandiju i Spaniju.
    Dajte nam Rvate da se igramo
    (Ha ha, 19. novembar 2009 18:00)

    # Link komentara

  181. Duel Srbije i hrvatske

    Vidic vs eduardo
    Subotic vs olic
    Ivanovic vs modric
    Stankovic vs kranjcar
    Krasic vs pranjic
    Pantelic vs krizanac

    LJUDI MOJI, PA OVO NIJE ZA UPOREDJIVANJE !
    (SRBIJA, 19. novembar 2009 17:56)

    # Link komentara

  182. Hahaha... Rusija nosilac
    (zoran, 19. novembar 2009 17:55)

    # Link komentara

  183. "A u kom je šeširu Slovenija, ako je Rusija u prvom?" isuse bože pa po koji put moramo objašnjavat koji su slovenci na tabeli(ranking) a koji rusi ,ne gleda se plasman na svetsko jmbu mater više daj naučite pre nego što komentarišete gluposti
    (srbo, 19. novembar 2009 17:55)

    # Link komentara

  184. Koliko god nekima cudno ili nepravedno zvucalo raspored po sesirima je manje vise realan jer kada se saberu svi bodovi iz poslednje cetiri godine od kvalifikacije za EP2008, preko finalnog turnira EP2008 do evropskih kvalifikacija za SP2010 verovatno je poredak ovakav kakav je.
    (Vladan R, 19. novembar 2009 17:54)

    # Link komentara

  185. Joj,daj konacno Srbi pobjedite na nekom velikom natjecanju,nemojte opet popit neku šesticu od Nizozemske ili Argentine..cuvajtte se i obale bjelokosti...vi necete prvi sesir vidjeti dok ne udete u EU,ne bas tako brzo znaci...a ako biste dobili prizeljkivanu grupu prvo morate proci Podgoricu i Ljubljanu da bi primirisali Maksimiru..
    (realist, 19. novembar 2009 17:54)

    # Link komentara

  186. ljudi pa iz one hrvatske grupe niko ne ide na sp, a gle cuda rusija nosilac,cro nosilac,bosanci tek u trecem sesiru, mi u drugom a kvalifikovali se ???????
    (tuc tuc, 19. novembar 2009 17:53)

    # Link komentara

  187. Standardno..
    Srbija,Bosna,Slovenija i ostale SILE iz zablje perspektive gledaju na Hrvatsku:-)
    Kao sto rekoh-STANDARDNO
    (krek-krek, 19. novembar 2009 17:53)

    # Link komentara

  188. Znaci grupa Hrvatska, Srbija, Bosna, Slovenija, Crna Gora i Luksemburg...S obzirom da bi se svi medjusobno poubijali, na EP'12 bi isao Luksemburg jer je on neutralan i Crna Gora jer su suvise lenji da se tuku :))))
    (Ognjen, 19. novembar 2009 17:51)

    # Link komentara

  189. Koja je razlika izmedju fudbalera i nogometasa?
    Fudbaleri idu u Juznu Afriku ;-)
    (hihi, 19. novembar 2009 17:50)

    # Link komentara

  190. pazite, poanta je u tome da se to slaže u dužem razdoblju, ne može se odrediti šešir po jednim kvalifikacijama, zar ne ? drago mi je da ne možemo s Englezima opet :D
    (Markan, 19. novembar 2009 17:48)

    # Link komentara

  191. Otkud i Rusija i Slovenija :)
    (aca, 19. novembar 2009 17:48)

    # Link komentara

  192. joj kako ste glupi nemres vjerovat, pa gledaju se rezultati zadnji pet godina i sta ili koga ste vi i slovenci dobili?!!!! srbija treba da bude u trecem sesiru. daj boze da igramo svama pa da vidimo tko je bog i batina!! iako i sad svi znamo da je hrvatska najjaca ekipa iz ex-jug
    (HRV-BBB, 19. novembar 2009 17:47)

    # Link komentara

  193. rusija nosioc grupe??? zar nisu oni izgubili u barazu a slovenci prosli dalje???
    (Red Devil, 19. novembar 2009 17:19)

    9 upola s lukom nosilac grupe. zar oni nisu ni baraza mogli izborit, izbacili ih tamo neki ukrajinci, a ti isti ukrajinci odmah ispali posle.
    (mali ja nesto zaboravan, 19. novembar 2009 17:46)

    # Link komentara

  194. Mislim da je red da izvucemo neku laksu grupu:

    Hrvatska
    Srbuja
    Bugarska
    Letonija
    Moldavija
    San Marino
    (neko 2. a neko 5. sesir :), 19. novembar 2009 17:45)

    # Link komentara

  195. vi bi hrvate ili sta?? de ljudi spustite se malo opet na zemlju, sad ste se plasira jednom na SP, i odma ko da ste postali prvaci, moli te se bogu da nedobijete nas
    (dinamovac2, 19. novembar 2009 17:45)

    # Link komentara

  196. Voli bi vas srbe i bosance, pa da vas prizemljimo! Mi smo imali nesreću u ovim kvalifikacijama, ali smo zato bili na duplo više prvenstava nego vi komšije! 3 europska 3 svjetsa, bronca sa svjetskog..2x peti na europskom..a gdje ste vi u toj priči?? Veselite se do Afrike,a onda ćete opet dobivati šestice od argentine, nizozemske i sličnih...haha
    (boki zg, 19. novembar 2009 17:44)

    # Link komentara

  197. Navijam za grupu
    Hrvatska
    SRBIJA
    Bosna i Hercegovina
    Slovenija
    BJR Makedonija,
    Pa da jednom zauvek razresimo pitanje "Ko je najbolji iz Juge".
    (Broj Jedan, 19. novembar 2009 17:42)

    # Link komentara

  198. Ajd da bude grupa

    Hrvatska
    Srbija
    Bosna
    Makedonija
    Crna Gora

    pa da resimo ptanja za sva vremena!
    (sljukic, 19. novembar 2009 17:42)

    # Link komentara

  199. Bože daj nam Hrvatsku!
    Molim te!
    (Aleksandar, 19. novembar 2009 17:41)

    # Link komentara

  200. a sto se tice svjetskog ako se bude gledalo po onim zonama ko sto su najavljivali bit ce sledeci sesiri:

    A:
    j. afrika
    brazil
    spanija
    holandija
    italija
    njemacka
    argentina
    engleska

    B:
    kamerun
    cile
    o. slonovace
    paragvaj
    urugvaj
    alzir
    nigerija
    gana

    C:
    francuska
    portugal
    svajcarska
    grcka
    srbija
    danska
    slovacka
    slovenija

    D:
    sad
    meksiko
    australija
    honduras
    japan
    j. koreja
    novi zeland
    s. koreja

    znaci najbolje bi bilo da izvucemo iz A: j. afriku, B: alzir i D: novi zeland. tako cemo izvuc ali malo sutra, i plus takve grupe obicno dobijaju domacini a to je u ovom slucaju j. afrika.

    znaci najrealnije je je da iz A izvucemo neku od najacih na svijetu, iz B cemo dobit vrlo jake reprezentacije iz afrike i juzne amerike, i utakmica protiv ovih ce biti kljucna za prolaz i da iz D izbjegnemo sad i meksiko.

    po meni ce na ovom sp biti samo 3 ona prava autsajdera a to su novi zeland, honduras i s. koreja ali nevjerujem da ce i sa njima biti lako jer se svi sjecamo trinidada i tobaga sa zadnjeg sp.
    (makelele, 19. novembar 2009 17:40)

    # Link komentara

  201. Grupa A
    1.Hrvatska
    2.SRBIJA
    3.Bosna i Hercegovina
    4.Slovenija
    5.Crna Gora
    6.San Marino

    ~SRBIJA i San Marino idu dalje :D
    (marko, 19. novembar 2009 17:40)

    # Link komentara

  202. najace bi bilo da bude grupa hrvatska,srbija,bosna i hercegovina,slovenija,crna gora i farska ostrva :)))
    (AS_ROMA, 19. novembar 2009 17:40)

    # Link komentara

  203. Evo nase grupe:

    Hrvatska
    Srbija
    Bosna i Hercegovina
    Slovenija
    Crna Gora
    Farska Ostrva
    (scarface, 19. novembar 2009 17:37)

    # Link komentara

  204. Čuj Hrvatska u prvom šeširu... Mogli su onda i Austrijance da stave, i oni su bili treći u svojoj grupi...
    (Tetreb, 19. novembar 2009 17:37)

    # Link komentara

  205. kakva logika: Hrvatska i Rusija se nisu ni plasirale na SP a u prvom su sesiru, a Srbija u drugom (ajde moze da proje) ali Slovenija u cetvrtom!!! HAHA!
    (dane, 19. novembar 2009 17:36)

    # Link komentara

  206. Nosioci grupa biće Španija, Nemačka. Holandija, Italija, Engleska, "Hrvatska", Portugalija, Francuska i Rusija, dok se u šeširu sa Srbijom nalaze još Grčka, Češka, Švedska, Švajcarska, Turska, Danska, Slovačka i Rumunija.

    Jeste jeste Hrvatska je nosioc ali na PES 2010 :)
    (Ivan, 19. novembar 2009 17:35)

    # Link komentara

  207. Ajde malo da se igram da pravim idealnu grupu pa recimo Hrvatska, Srbija, Izrael, Madjarska i Lihtenstajn... Sta kazete, jel moze? :-)
    (Davor, 19. novembar 2009 17:35)

    # Link komentara

  208. Ja glasam za:
    Hrvatska
    Srbija
    Bosna
    Makedonija
    Crna Gora
    (sloba, 19. novembar 2009 17:35)

    # Link komentara

  209. extra je sto smo u drugom sesiru ! Mozda smo mogli i bolje ali je ok ! Ja prizeljkujem sledecu grupu :

    1. Portugalija
    2. SRBIJA
    3. Finska
    4. Vels
    5. Lihtenstajn
    6. Andora

    I prwi smo u grupi LAGANO !
    Pozz za bracu srbe !
    (luX, 19. novembar 2009 17:34)

    # Link komentara

  210. nasa grupa i konacan plasman :

    Srbija
    Hrvatska
    Bosna i Hercegovina
    Slovenija
    Crna Gora
    (stefke vidoviti, 19. novembar 2009 17:33)

    # Link komentara

  211. Pa kako sad Hrvatska nosilac grupe , kad se nije ni kvalifikovala?O chemu vi prichate?
    (pin, 19. novembar 2009 17:32)

    # Link komentara

  212. Grupa 5 za EP:

    Hrvatska
    SRBIJA
    Bosna i Hercegovina
    Slovenija
    Crna Gora
    San Marino :))))))))
    (Ajmo Milivoje, 19. novembar 2009 17:32)

    # Link komentara

  213. uuu bice da je ipak u pitanju ep:)))
    (red devil 011, 19. novembar 2009 17:31)

    # Link komentara

  214. Idealna grupa: Hrvatska, Srbija, Bosna, Makedonija, Crna gora kakvi bi to Balkanski dueli bili.
    (dare, 19. novembar 2009 17:31)

    # Link komentara

  215. Hrvatska, SRBIJA, Bosna, SLovenija, Crna Gora i stari drugari, Farska Ostrva. Odobravam! :)
    (Zika, 19. novembar 2009 17:31)

    # Link komentara

  216. Srbija
    Hrvatska
    Bosna
    Slovenija
    Crna Gora
    grupa SMRTI
    (asd, 19. novembar 2009 17:30)

    # Link komentara

  217. Grupa "D"

    Hrvatska
    Srbija
    B&H
    Slovenija
    Crna Gora
    (Ivica Osim, 19. novembar 2009 17:29)

    # Link komentara

  218. Hrvatska, Srbija, Bosna, Slovenija, Crna Gora
    To je nasa grupa!
    (mirmidonac, 19. novembar 2009 17:25)

    # Link komentara

  219. Zamislite grupu...
    Hrwatska
    Srbija
    Bosna
    Slovenija
    Crna Gora
    xDDD
    (alyg, 19. novembar 2009 17:25)

    # Link komentara

  220. Najbolja grupa za nas bi bila: Srbija, Hrvatska, BiH, Makedonija, Crna Gora i San Marino :-)))
    (Danijel_RS, 19. novembar 2009 17:24)

    # Link komentara

  221. moze grupa:
    1. hrvatska
    2. srbija
    3. bosna i hercegovina
    4. slovenija
    5. crna gora
    6. azerbejdzan....

    inace, i fifa i uefa rade za interese velikih......to je ocigledno i ne treba vise komentarisati te mufljuze.....
    (nemanja, 19. novembar 2009 17:24)

    # Link komentara

  222. Hrvati nosioci?! Je l' ovo neka šala?
    (peglica, 19. novembar 2009 17:23)

    # Link komentara

  223. Ha ha nisam znao da su kockasti se plasirali za J.A.
    (CAR NL, 19. novembar 2009 17:23)

    # Link komentara

  224. Hrvatska, Srbija, BiH, Slovenija, Crna Gora :)
    (D, 19. novembar 2009 17:23)

    # Link komentara

  225. Jasno je da su nogometashi prvi izbor kad je prvi sesir u pitanju. I to, po mom misljenju, prvenstveno iz takmicarskih razloga, najlosija su reprezentacija tu.
    (Marko, 19. novembar 2009 17:22)

    # Link komentara

  226. Hrvatska? Nisam shvatio.
    (Ne razumem, 19. novembar 2009 17:22)

    # Link komentara

  227. Zamislite grupu Hrvatska, Srbija, Bosna i Hercegovina, Slovenija i Crna Gora,...
    Ko preživi kvalifikacije, pričao bi,....:))
    (Srpski Drobnjak, 19. novembar 2009 17:22)

    # Link komentara

  228. prizeljkujem ovu grupu: hrvatska, srbija, bih,slovenija,crna gora pa da pokazemo ( srbija ) ko je najjaci na ovim prostorima mada se to vec zna :))
    (pirlo, 19. novembar 2009 17:22)

    # Link komentara

  229. Mi Hrvati!!
    (CRO, 19. novembar 2009 17:21)

    # Link komentara

  230. pazi ovo grupa : hrvatska , srbija, slovenija, bosna i hercegovina i crna gora!!!! grupa snova! :)
    (mijatovic, 19. novembar 2009 17:21)

    # Link komentara

  231. Jao sad ce svi da kazu kao najlaksa i najteza grupa koja bi bila. Ajde i ja cu:

    Hrvatska, Srbija, BiH, Slovenija ili Makedonija, Crna Gora.

    Ladno moze ta grupa da izadje. To bi bilo kul.
    (ogroman empire, 19. novembar 2009 17:21)

    # Link komentara

  232. U teoriji, u istoj grupi bi mogle da se nadju: Hrvatska, Srbija, BiH, Slovenija ili Makedonija i Crna Gora...
    (Milos, 19. novembar 2009 17:21)

    # Link komentara

  233. UEFA rangiranje je najbolje. Slovenija u cetvrtom sesiru a ide na SP? Bosna u trecem ne ide, kao ni Hrvatska u prvom!!! Mi u drugom, a Rusija u prvom? Neprocenjivo.
    (Saki, 19. novembar 2009 17:21)

    # Link komentara

  234. Hrv
    Srb
    BiH
    Mak
    CG
    San Marino
    (kanada, 19. novembar 2009 17:20)

    # Link komentara

  235. hahahaha moze da se desi da u grupi budu skoro sve zemlje sfrj xD
    (saban, 19. novembar 2009 17:20)

    # Link komentara

  236. moguca grupa: Hrvatska, Srbija, BiH, Slovenija, Crna Gora :)
    (a, 19. novembar 2009 17:20)

    # Link komentara

  237. rusija nosioc grupe??? zar nisu oni izgubili u barazu a slovenci prosli dalje???
    (Red Devil, 19. novembar 2009 17:19)

    # Link komentara

  238. Ja statistike, sta li Hrvati u prvom sesiru rade??????
    (Srdjan, 19. novembar 2009 17:18)

    # Link komentara

  239. dajte nam bracu hrvate, nikako da igramo sa njima!!!
    uzeleli smo se!!!
    pa nek bolji brat bude prvi u grupi!
    (rema, 19. novembar 2009 17:16)

    # Link komentara

  240. Au:

    Hrvatska,
    Srbija,
    Bosna i Hercegovina,
    Slovenija/Makedonija,
    Crna Gora
    (srafciger, 19. novembar 2009 17:16)

    # Link komentara

  241. Slovenija u cetvrtom sesiru = smesno.
    Hrvatska u prvom sesiru = jos smesnije.
    (Ivan, 19. novembar 2009 17:16)

    # Link komentara

  242. Hrvati prvi sesir, Srbi drugi. Tako nesto i je realna situacija, ipak za odredit kvalitet neke repke treba malo dugoročnije razdobje.
    (Karko, 19. novembar 2009 17:16)

    # Link komentara

  243. A kad je zreb za kvalifikacije???
    (The Proffa, 19. novembar 2009 17:16)

    # Link komentara

  244. Hrvatska koja se nije plasirala u JA je nosioc grupe,a mi u drugom sheshiru!!! MA VAZI!!!
    (King of sNake, 19. novembar 2009 17:15)

    # Link komentara

  245. 1. hrvatska
    2. srbija
    3. bih
    4. slovenija
    5. crna gora
    6. san marino
    (garant ce bit ova grupa, 19. novembar 2009 17:15)

    # Link komentara

  246. daj nam bože žigića i društvo, molim te, da gledamo te "virtuoze" u zagrebu i njihovu atraktivnu igru! Europski brazil!
    (jooooooooj, 19. novembar 2009 17:15)

    # Link komentara

  247. Nači Medvedev ipak sredio stvari ...
    (AJZAKLIJA, 19. novembar 2009 17:14)

    # Link komentara

  248. Grupa A: Hrvatska,Srbija,BiH,Slovenija,Crna Gora,Farska ostrva.Pa onda da vidimo ko najbolji fudbal igra na ovim prostorima.
    (vb, 19. novembar 2009 17:14)

    # Link komentara

  249. Pa posebno su to zasluzile Hrvatska, Portugalija, Francuska i Rusija. No, nema veze, neka Antic ostane i neka nam daju Hrvate za nosioce. Grupa po mom ukusu:
    Hrvatska
    Srbija
    Austrija
    Belgija
    Crna Gora
    Azerbejdžan
    Mada bi bila najlepsa exYU mini liga:
    Hrvatska
    Srbija
    Bosna i Hercegovina
    Slovenija
    Crna Gora
    nebitno :)
    (SaleKS, 19. novembar 2009 17:13)

    # Link komentara

  250. Hrvatska
    Srbija
    Bosna
    Makedonija
    CG
    i uvek neugodna Farska ostrava :))
    (MilanForza, 19. novembar 2009 17:13)

    # Link komentara

  251. da smo samo jedan gol vise dali bili bismo u 4.sesiru.. :(
    (CrNoGoRaC, 19. novembar 2009 17:13)

    # Link komentara

  252. Hrvatska
    Srbija
    BiH
    Makedonija
    Crna Gora
    -nebitno-

    Evo nama SFRJ grupe :)
    (robilad, 19. novembar 2009 17:13)

    # Link komentara

  253. A u kom je šeširu Slovenija, ako je Rusija u prvom?
    (kliks, 19. novembar 2009 17:12)

    # Link komentara

  254. hrvatska
    srbija
    bosna
    slovenija
    crna gora

    ;)
    (balkan league, 19. novembar 2009 17:12)

    # Link komentara

  255. Iyvinjavam se. Greška.
    (prvenac, 19. novembar 2009 17:11)

    # Link komentara

  256. kada nas izvuku sa hrvatima a vize nam ukidaju,joj,joj,joj...
    (igor, 19. novembar 2009 17:10)

    # Link komentara

  257. Eh, kad bi nas zapale ujke...da se malo poigramo
    (DraskoPG, 19. novembar 2009 17:10)

    # Link komentara

  258. Joj Boze daj nam hrvate kad te molim !!!
    (pfc, 19. novembar 2009 17:09)

    # Link komentara

  259. Samo da nam uleti Hrvatska!!!!!!!
    (ckb, 19. novembar 2009 17:07)

    # Link komentara

  260. Mislim da će Rusi teško da budu nosioci grupe.
    (prvenac, 19. novembar 2009 17:06)

    # Link komentara

  261. Rusi nosioci grupe?
    eto šta rade FIFA MAFIOSI :-)
    (zhe, 19. novembar 2009 17:04)

    # Link komentara

  262. Hocemo Nemacku, Rusiju ili Hravatsku. Sa ostalim iz prve grupe smo vec igrali u poslednjih 10-15 godina.
    (Zmaj, 19. novembar 2009 17:04)

    # Link komentara

  263. pa i nije lose...
    samo jedno pitanje,jel mi zna ko reci, da li ce se ove pobjede protiv s.irske i j.koreje pikati za sesire za sp 2010??? taman da i tu onda upadnemo u drugi sesir
    (dagat, 19. novembar 2009 17:04)

    # Link komentara

  264. Uh, kako bi bilo lepo dobiti grupu sa Hrvatskom ili Rusijom.
    (ilija, 19. novembar 2009 17:04)

    # Link komentara

  265. Izvinite, ali kako Rusija nosilac????Slovenci ih izbaciseeeeeeeee :)))))
    (Lud, zbunjen, normalan, 19. novembar 2009 17:04)

    # Link komentara

  266. ho'emo hrvatsku :)
    (nikola, 19. novembar 2009 17:03)

    # Link komentara

  267. hrvatska???? oni mogu da nose sesire na glavi samo
    (bokamonte, 19. novembar 2009 17:02)

    # Link komentara

  268. O boze dodeli nam hrvate u grupi da se malo igramo!
    (SAX, 19. novembar 2009 17:01)

    # Link komentara

  269. Ko god da dodje ne moze nam nista!!!
    (SRBIJA!!!, 19. novembar 2009 16:55)

    # Link komentara

  270. Ovo je smesno.. Al dobro, ako je vec ovako, voleo bi da nosioci nase grupe budu Hrvati..
    (vlada, 19. novembar 2009 16:55)

    # Link komentara