Ponedeljak, 02.11.2009.

20:19

Novi Pazar: Lukić nikog ne ugrožava

FK Novi Pazar saopštio je da duks koji je nosio predsednik Crvene zvezde Vladan Lukić na kup meču dva tima nije ugrozio održavanje utakmice.

Izvor: B92

Novi Pazar: Lukiæ nikog ne ugrožava IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

104 Komentari

Sortiraj po:

suki

pre 14 godina

A zasto niko ne pomene transparent navijaca Novog pazara, stadion nekog Efendije koji je pošto ne znate istoriju bio najveći krvnik Srba u drugom sv.ratu u tom kraju. Sram vas bilo pazarci!!!! Ali nema veze to, duks je prioritet!! Ovo bi bilo isto kad bi navijači u Kraljevu ili Kragujevcu, gde su streljani onoliki ljudi digli transparent STADION ADOLFA HITLERA!!! Mislite o tome
(ivan, 3. novembar 2009 09:18)


Apsolutno se slazem ja jesam iz Pazara jesam musliman ali ljudi verujte mi nismo mi svi u Pazaru takvi zbog toga je imalo puno problema ima jos uvek idiota koji dolaze na utakmicu a neznaju gde se nalazi NP I BG.... Izvinite zbog toga...

seky

pre 14 godina

Ljudi ja sam Pazarac,svaki gostujuci navijac je dobro doso u NP,Novi Pazar je u medijima predstavljen kao bojno polje,ali jedno sto nas kao navijace boli sto mi gde god da odemo da navijamo na strani za nas grad mi smo napadnuti od strane domace policije i publike,samo zato sto smo druge Nacijonalnosti,sramota al sta ces,,dobro dosli u NP...

to sam ja

pre 14 godina

Jos juce sam poslao komentar u kome sam kritikovao novinare da su podgrevali atmosferu pre utakmice i zamislite taj komentar nije pusten. zaista nemam nameru da se zalim Radovanovicu ali ima i novinarske krivice u svemu ovome. nemojte o tome toliko pisati i vdecete kako ce i sam Radovanovic da zaboravi na duks. svaka cast upravi Novog Pazara i svaka cast Lukicu. pa ko ce meni da zabrani sta cu da nosim. neka pogeda Radovanovic sta mi pise na boksericama i odmah ce me strpati u zatvor.

Nego šta ćemo sa frizurama ala Terza?

pre 14 godina

"...Inače, šta reći o klubu, kada njegov predsednik izgleda kao da radi u osiguranju na Beogradskoj železničkoj stanici..."
(Marko, 3. novembar 2009 13:34)

Čovek je ćelav, i to mu nije za zameriti.

Vlada_NBgd

pre 14 godina

Ubistvo navijaca na stadionu JNA - nijedan dan zatvora, ubistvo navijaca Vojvodine - nijedan dan zatvora, ubistvo francuskog navijaca - nijedan dan zatvora, nosenje duksa koji tuziocu radja inspiraciju za kreiranje nastavka pesme - dozivotna robija!!! I ko je sad drzavni projekat??? Radovanovic = reinkarnacija M. Marjanovica.

Goran

pre 14 godina

Najnovija vest glasi da tuzilac Radovanović podnosi zahtev da se V.Lukicu zabrani da bude predsednik FK CZ.
Da nije tužno bilo bi urnebesno smešno. Pitam se da li bi tužilac podneo istu prijavu i da je na dukserici pisalo: "Dok se zemlja..." ili samo : "Dok" ili cak samo slovo D. Recimo, tuzilac je mogao da zakljuci i da crveni duks na kome ne pise nista poziva na huliganstvo. Hocu li smeti da obucem crvenu majicu ikad vise. Imam jednu majcu na kojoj pise: "HH" (neka marka, sta ja znam koja). Sta ako tuzilac shvati da to znaci Hitler heroj... Hoce li i te majice biti zabranjene. Pa onda ono XL - tio valjda znaci - ekstra lopov? A opet, ako ne obucem nista na sebe vec idem go do pojasa - da ne ispadne da provociram drzavu u stilu - narod je go i bos!?
A ne smem ni da pomislim kako ce se provesti neki Amer turista koji dodje u jakni sa amblemom na kom je nacrtana bezbol palica.
I na kraju - pošto tužilac zbog duksa podnosi zahtev da se Lukiću zabrani da bude predsednik, hoće li tražiti da se zbog ispada sa šampanjcem Tadiću isto tako zabrani da bude predsednik?

miki

pre 14 godina

Notorna glupost da se osudi covek sto covek nosi duks "pesme koja poziva na nasilje".Trenirati strogocu na Lukicu,dokazivati pravnu drzavu tim putem ili nesto trece svejedno je,zaista mi lici na glupost.Tim pre sto taj duks,cini mi se,nije zabranjen..'alal vera majstore.

Vladan R

pre 14 godina

Da bi se neko provocirao natpisom na duksu taj potencijalni provocirani bi trebao da zna nastavak pesme koja pocinje tim recima, a cisto sumnjam da i 1 promil prisutnih na utakmici zna reci makar jedne verzije te te pesme. Sa druge strane uz reci pesme na duksu je barjaktar odnosno navijac sa zastavom tj barjakom. Svakome dobronamernome i onome ko zeli da razmislja na normalan nacin trebalo bi da apsolutno jasno bude na koju verziju pesme bi mogao da asocira pomenuti duks. Svako onaj koga takav duks asocira na onu nezvanicnu verziju trebao bi da se iskreno zamisli zasto bas on razmislja tako destruktivno, tj da li je to o huliganima prisutno u njegovoj glavi makar podsvesno ili u Lukicevoj.

VR74

pre 14 godina

Predlazem da drzavni tuzilac prosiri optuznicu protiv tekstopisaca pesama "Case lomim, ruke mi krvave", "Zapalicu sve kafane" i "200 na sat". Sve ove pesme pozivaju na nasilje i krsenje zakona. Podrska Lukicu i Zvezdi a Novopazarcima postovanje!!!

Marko

pre 14 godina

Ne znam da li da plačem ili da se smejem... Ovi verni zvezdini "navijači" su čudo. Kao da su juče pali sa marsa.

Bravo Radovanoviću, ne obazirite se na gluposti tipa "...duks je potpuno legitiman navijački rekvizit.." nego lepo u Zvezdinu prodavnicu, pa se malo pozabavite i ostalim "rekvizitima".

Inače, šta reći o klubu, kada njegov predsednik izgleda kao da radi u osiguranju na Beogradskoj železničkoj stanici...

Lukicu kralju

pre 14 godina

Ovo posvecujem samo navijacima Zvezde posto ostale zlurade komentare necu ni da komentarisem. Svima koji cene coveka po nacinu kako je obucen porucujem da se izvuku iz malogradjanstine, i da razmisle zasto je on to uradio. Ovo narocito vazi za takozvane navijace Zvezde koji ovde pricaju kako zele predsednika u odelu. Pa svi ostali su vam bili u odelu pa gde su doveli Zvezdu. Ako niste shvatili da je on time hteo da podrzi navijace Zvezde kojima je podmuklo zabranjeno da dodju na mec, onda bolje nemojte da komentarisete, nego cutite.

Huligan na odmoru

pre 14 godina

Sad ste svi vi "pravi" i dugogodisnji navijaci CZ imali priliku da gledate jednu utakmicu bez Delija. Zasto sada niste uzeli svoju decu za ruku pa lepo u NP na utakmicu? Sta? Daleko je? Hladno je? Protivnicki navijaci bi da se biju? Putuje se? Prevoz je skup? Stoji se i peva? Nema fotelja na stadionu? Nema ni interneta? Gubi se ceo dan? Neko bi (ne)opravdano pomislio da ste huligani? Milicija preresa a vi posteni gredjani? Los fudbal?
Pa nije valjda da su vas ove sitnice omele da dokazete da ste u stvari samo vi jedini i pravi navijaci a ne ona bagra Delije? Steta, a bila je to divna prilika pred prijateljima druge vere i nacije.

srdjan

pre 14 godina

a šta da su došle delije da li bi bilo incidenta.to je bila čista provokacija od strane uprave zvezde i njenog direktora samo da se delije ne bi okrenule protiv njih

dcz

pre 14 godina

@anti franjevac
Navijac sam zvezde ali pazar je bio obavezan da da samo 5% karata sto mu dodje 350 karara, a oni su dali 500. Mogli bi da se ljutimo da je stadion bio prazan, ali bio je prepun.

Scorpion

pre 14 godina

nemogi da verujem cime se bavi tuzilastvo u Srbiji. Suditi ili trazili bilo koju presudu coveku koji je nosio tzv. duks. Dali cemo uskoro morati da pitamo tuzilastvo sta smemo da obucemo, kakve majce ili pulovere. Ovo je samo da covek povrati.

Allexa

pre 14 godina

(ab, 3. novembar 2009 11:45)

Zasto mislis da je Lukic kriv, ajde navedi jedan razlog zasta ga treba osuditi i ja cu podrzati?
Ako ga treba osuditi zato sto vraca u zivot najveci klub na balkanu, zato sto dok drzava skripi na sve strane on uspeva da kolko tolko odrzi taj klub?! Video sam neko spominje kodeks ponasanja, oblacenja...
To ako se vi osecate pametnijim i ozbiljnijim u odelu (da ne kazem da lecite komplekse), ne mora da znaci da i on mora da steze kravatu. Uostalom odelo ne cini coveka, osim u jednom slucaju...

bokez

pre 14 godina

ljudi, ajde da skupimo pare i kupimo jedno elegantno odjelo za naseg predsjednika.
mislim stvarno!!!
necu da ovako obuceni ljudi predstavljaju nasu ZVEZDU ni u kafani a kamoli na zvanicnoj utakmici!!!

a najbolji su mi oni koji se vade na dvije verzije pjesme. hahahahah. pa zamislite Vladislava Ribnikara, koji krajem 40-tih nosi majcu sa natpisom "od topole od topole pa do ravne gore", i uhvate ga komunisticki drugovi da ga malo propitaju. a on kaze pa vi ne znate nastavak pjesme koja kaze "rastu zita, rastu zita, naseg druga tita"!!?
a drugovi kazu e ako je tako onda slobodno ti nosi taj duks.
HOCU JAKU I VASPITANU ZVEZDU !!!

Crudelta

pre 14 godina

Ma kakve fasizoidne poruke,poruka nasilja,huligana,kriminalaca,napadi protiv drzave...Sporni duks je legitimno pusten u prodaju nakon odobrenja drzave i onda odjednom postaje poruka nasilja.Pa ta pesma je starija od pojave huligana u tadasnjoj zemlji.Pitam se jel vas neko placa da pisete takve glupe komentare.Slazem se da je Lukic bio nedolicno obucen shodno funkciji koju obavlja,ali nigde ZAKONOM nije propisano kako ko treba da se oblaci pa je to njegovo licno pravo kako ce se obuci i kako ce izgledati.U drzavi nikad vise mita,korupcije i lopovluka a sudstvo se bavi pitanjem duksa kao da je to najveci i jedini neresen problem.Ma dajte ljudi uozbiljite se malo jer nije normalno o cemu neki ovde pisu i kakve komentare daju.

ab

pre 14 godina

Veliki broj ljudi u ovim komentarima ne sagledava suštinu problema, a to je da klubovi i njihovi najviši predstavnici treba da se bore protiv huligana i svih oblika nasilja na sportskim terenima. Veliki sam navijač Zvezde, ali postupak Lukića je za svaku osudu i u potpunosti podržavam tužioca. Ne znam koji je razlog da je Lukić na taj način podržao huliganstvo i mislim da bi uprava Zvezde morala reagovati i sama ga smijeniti. To što mnogi u svojim komentarima daju podršku Lukiću je iz prostog razloga što su upravo oni učesnici ovakvih događanja. Ne treba biti mnogo pametan pa znati da mnogi ozbiljni ljudi, koji su pravi navijači, ne koriste ovaj medij tako da se njihov glas ovdje i ne čuje. Ali podsjetiću vas kako su ućutkali huligane na utakmici Srbija - Francuska kada su aplauzom utišali zvižduke francuskoj himni.

Zoran

pre 14 godina

Cisto zamazivanje ociju.Zar je u Srbiji najvaznije koji duks je nosio jedan covek.Ovo je smesno,vredja inteligenciju,mada ima ovaca jos.... tako nam i treba,hteli smo.....

Srki

pre 14 godina

"Poruka sa duksa je fasizoidna"!!??? "Ima podrsku u komentarima". "Poziva na nasilje i provocira drzavu"???

Auuu, dokle ce vise "internet navijaci" da lupaju gluposti?
Na koji nacin je Lukic provocirao bilo koga? Predsednik fudbalskog kluba Crvana Zezda je obukao duks na kome pise nesto, sto nicim nokoga ne provocira, niti moze da iznervira, a kamoli nekoga da provocira! Necu da pominjem pesmu, tj. reci koje su ispisane na duksu jer ocigledno da oni koji smatraju da duks poziva na nasilje i huliganstvo, n ine znaju kako ide pesma tj. reci koje nicim nikoga ne provociraju, vec samo pokazuju ljubav navijaca Crvene Zvezde prema klubu. Kome se ne svidja stil oblacenja Lukica, to je njegova stvar i svakako ima pravo na to, ali to nije razlog da onda lupeta gluposti i govori kako je kriminalac i da je u sprezi sa "Zvezdinim huliganima". Da li su Zvezdini navijaci ove sezone napravili i jedan incident????? Da li ih ubedljivo najvise ima na svim utakmicama nase lige? Da li na sva gosotvanja ide preko 3000 ljudi, a gradovi u kojima Zvezda gostuje ih docekuju sirom otovorenih ruku i niko se nije zalio na bilo kakve incidente? Sto se malo o tome ne pise? Nije lako kontolisati masu od 3000-4000 ljudi, sto samo govori o tome da ti ljudi, koji idu na utakmice, odu tamo samo da bi podrzali svoj tim, da umeju da iskazu postovanje prema svima oko njih, ali naravno ako budu isprovocirani, moze da dodje i do "nezgodnih situacija" iliti incidenata. Elem, duks koji je nosio Lukic je potpuno legitimna odeca, koju moze da nosi ko hoce, a tema koja se otvorila u javnosti, istupom rebublickog tuzioca je smesna i ja je mogu protumaciti kao izliv gluposti istog i sakupljanju politickih poena.

GR

pre 14 godina

Pa sta se moze drugo i ocekivati uprave klubova su se uvek pravile slepe i gluve pa ni novopazarci "neznaju" drugacije.
(Milan, 2. novembar 2009 22:18)

pise se "ne zna".

branko

pre 14 godina

lukicu nauci nesto od piksija.prvo,oblacenje,drugo,odnos sa dripcima sa severa.piksi je tacno znao kako da ih drzi po strani a ti sa tvojim slihtanjem i provociranjem drzave ,neznas u sta si se upustio.nama ne treba takav predsednik. piksi ,cekamo te da se vratis i da predstavljas nas klub na nacin kakav je bio kad si vodio zvezdu. lukicu odlazi sa svojom frizurom i staylingom.hocemo normalnog predsednika.

Delije

pre 14 godina

Milsim da je ovo istina... Cigani su uvek ili istinoljubivi, ne znam zbog cega nece da kazu pravi tekst pesme...
http://www.blic.rs/strip.php?id=722

leo

pre 14 godina

@ RAKUS
Tebi sve nesto lici, a ja mislim da u ovakvim banana drzavama koje su nastale posle raspada SFRJ sve pa i sport je kao i ove drzave.

Zemlja,sunce,okrece

pre 14 godina

Pa ova farsa se stvarno nastavlja? Na duksu se lepo vidi da lik vrti barjak a ne sekire lance i palice.
Ovde nije potrebna nikakva podrska Novog Pazara jer jasno i to svaki normalan covek vidi, ovaj duks nema veze sa nasiljem.
Samo izgleda nekim drzvanim organima i neprijateljima Zvezde ovo nije jasno. Pa neka se blamiraju i dalje u javnosti dok im sud ne objasni neke stvari.
A gospodin Lukic ima pravo da se oblaci kako on zeli inace neka uvedu uniforme za funkcionere fudbala. Nebi me ni cudilo...

Zelja NS

pre 14 godina

Mislim da bi ovog Lukica pod hitno trebalo uhapisiti i krivcno goniti, kakav je to nacin tako se ponasati, i odnositi prema drzavi Srbiji! Takodje zasto b92 uopste objavljuje sliku ovog duksa, ako je to govor mrznje ispisan na duksu???

Hogar

pre 14 godina

Sta 5radi suprotni tabor.Prvoprevedu tuziocu tekst koji nema blage veze sa mozgom. Nije tuzilac bio na utakmici u Pazaru i da je poznavalac Zvezdinih prilika (uzgred gatantovano nije bio ni na jednoj utakmici).Neko kome ne odgovara uspeh zvezde prvo prevodi nakaradni tekst a onda dva dana pred utakmicu sa Javorom javlja se tuzilac da unese nemir u FK Crvena Zvezda.Ali Zvezda ne naseda na provokacije mediokriteta.I sto rece sinoc Nikola Simic u SOS-u kako to da se tuzzilac ne oglasi na pesme navijaca Partizana i na transparent huligana koji je upao u americku ambasadu i tamo poginuo.A tog huligana navijaci sa juga velicaju. Sto da nije mozda heroj.Kako ne reaguju na pesme gde se vredja sudstvo i policija.Svako ima pravoda se obucekako hoce.Mozda je Lukic trebalo frak da obuce

ivan

pre 14 godina

A zasto niko ne pomene transparent navijaca Novog pazara, stadion nekog Efendije koji je pošto ne znate istoriju bio najveći krvnik Srba u drugom sv.ratu u tom kraju. Sram vas bilo pazarci!!!! Ali nema veze to, duks je prioritet!! Ovo bi bilo isto kad bi navijači u Kraljevu ili Kragujevcu, gde su streljani onoliki ljudi digli transparent STADION ADOLFA HITLERA!!! Mislite o tome

Cvetko

pre 14 godina

Poruka sa majce je fašizoidna bez obzira što nije cela. Ipak, najgore je što ima podršku i među komentarima. Naravno, ne misli većina građana da treba da se ubijaju protivnički navijači i da je huligan Uroš nevin ali ne smeju da se tome suprotstave iz straha po svoj život. Poruka Lukića je jako tendenciozna i zaslužuje proterivanje sa stadiona i sporta zauvek. Smrt fašizmu - sloboda narodu.
Cvetko

boki

pre 14 godina

ma ne radi se tu više o tome ko tu koga ugrožava, krši li se neki zakon, ovdje se radi o osnovnoj kulturi.
Pa da li ste vidjeli predsednika Reala ili Barselone ili bilo kog kluba u navijačkoj dukserici (dres bi nekako mogao i da shvatim)
Pa predsednik ne treba takvim sitnicama da podilazi navijačima.

nenad

pre 14 godina

Da Pazar udje u super ligu, ne mogu da verujem sta prica covek, pa da se igraju utakmice sa vise policije nego navijaca, to bi bio kraj srpskog fudbala

zoky

pre 14 godina

lukic je znao itekako sta radi.direktno provocira drzavu i gura prst u oko organima pravosudja.pa niko ovde nije lud da ne zna sta je on hteo sa duxom.na slici lici na kriminalca iz 90-ih.sramota me je kao zvezdasa da mi je on predsednik.zamislite da ga vide platini i blater.kakva bruka za klub.zato postujem piksija.nije ih *ebavao 2%.zato ga i ne vole huligani sa severa.ali ja mu odajem naklon zbog toga i bar je zna da se obuce na nacin kako jedan predsednik treba da predstavlja klub.lukicu nauci nesto od njega pre nego sto ti zabrane funkciju.

mikelele

pre 14 godina

Nije mi jasno: da li se na tome famoznom duksu videlo nešto više od ove slike i teksta sa prednje strane? Ako je ostatak teksta, za koji se tužilac "uhvatio", skriven ispod jakne,čemu onda toliko uzbuđenje? Pa više od 99% ljudi ne zna tekst pesme pa ne može da je poveže sa naslovom.

Alex

pre 14 godina

Neće on biti kažnjen jer je provocirao ljude u Novom Pazaru, već zato što tim svojim činom podržava huligane.
Duks nikoga ne može da povredi, ali poruke na njemu mogu da imaju snagu, kao što ima i kukasti krst, iako on sam nikoga ne može da povredi.
Lukić je veličao ideju koja korene ima u kriminalu.

macura

pre 14 godina

A sta da se radi ako sutra neko obuce duks na kome pise "mi smo sampioni". Vjerujem da ce biti osudjen jer Boze moj, ispred mi smo sampioni ide jedite g....

čika Velja

pre 14 godina

Cela "priča" oko ove utakmice je vukla na skandal! Priče o trebovanju deset hiljada karata, pa su onda u zvezdi bili ljuti što su dobili samo petsto, pa onda se kao delije ljute pa neće da idu i sve završava nekulturni Lukić koji onakav ne ide ni kod svojih u Sopot! G.din Tužilac je sjajno prepoznao provokaciju i kazna za takvo ponašanje mora da sledi! Novopazarci su još jednom pokazali da su odlični domaćini i džentlmeni.Iako imaju dovoljno svojih međunacionalnih problema, nisu hteli da dolivaju ulje na vatru i odneli su ubedljivu pobedu u kulturi i fer pleju!

Ivannewbgd

pre 14 godina

Radovanovicu reaguj!
Tuzba protiv svih navijaca Novog Pazara i rukovodstva,mislim da su i igraci krivi,bez obzira sto su bili fokusirani na mec, morali su da uoce taj duks i znaju 76.verziju ove pesme!!!!

gravedigger

pre 14 godina

Bas me zanima kako bi se obukao na utakmici Real Madrid - Crvena Zvezda. Bio bi ga BLAM! Toliko o stilu PREDSEDNIKA!
Natpis i SLIKA na duksu, (po meni) za navijaca DA!, za predsednika, zaboga NE!!!
Tuzioc je, dragi cigani, tuzioc, i ako moze da pokrene postupak protiv predsednika drzave, ne vidim zasto ne moze protiv predsednika crvene zvezde. Zar ne tezimo ka onom "svi isti"?

Don Quijote

pre 14 godina

Svaka cast upravi FK Novi Pazar na ovom saopstenju.
Kao veliki, ne cigan, ni Cigan, vec CIGAN (sva slova velika) zelim im od sveg srca da naredne sezone igraju u prvoj ligi. Postovanje sportskih rivala i prijatelja ne stice se uredbama i dekretima vec ovakvim ponasanjem. Ovim gestom FK Novi Pazar je mene pridobio za sva vremena.
Neko je izgleda silno zeleo da se u Novom Pazaru dogode neredi, da dogode incidenti, ali na svu srecu promasio je. Izjalovilo im se, pa sada u nedostatku prizeljkivanih incidenata izmisljaju "incidente".
Cuj, nosio Lukic "duks"!?
Sram vas bilo bando crvena!

Allexa

pre 14 godina

Radovanovic je VD tuzilac, pa on mucenik bolje da se nije ni pojavljivao. Od pocetka nista dobro nije uradio, jedno dobru nije slozio. Za ovo sto je napao Lukice treba da snosi posledice, izrekao je cistu laz i to ce da prodje nekaznjeno. E Srbijo... Kada su nam tuzioci ovakvi, kakvi su nam sudovi? Hoce da se bore sa navijacima, a sa sobom ne mogu da se izbore. Vratite Batica za ministra pravde, ako nista drugo imacemo normalnog ministra!!!

rodney

pre 14 godina

bravo pazarci u pravu ste cime je on ugrozio utakmicu, nicim,vidi se da ste pravi klub koji ne mrzi ostale i zelim vam plasman u super ligu pa da ponovo igramo b.b.r.s

Molle

pre 14 godina

Svaka cast, Pazarci, obecavam ovom prilikom da cu, kada se plasirate u rang-u-kome-mi-dominiramo, sa severa da vam uputim najiskreniji aplauz. Jos jednom, svaka vam cast.

Nesa_Krusevac..

pre 14 godina

Pa ljudi covek mora da se ubuta navijacima na neki nacin.....toliko o tome da ste vi veliki klub kad je na celu kluba kauboj....mozda je mogao i baklju da zapali...Zamislite sad Djoana Laportu ili Romana Abramovica u ovakvom izdanju....toliko o tome...

vladimir

pre 14 godina

Novi pazar je proturski grd i to je cinjenica.Oni moraju da postuju drzavu u kojoj zive.Hvala im na ovom postenom stavu, cini mi se da se i ono i Lukic bore protiv drzavne birokratije koji ovu lepu zemlju o ljude u njoj cine nesrecnom.Ovde je sustina potisnuta od forme, Taton je ubijen dva prvooptuzena su nestala, ostali mirno gledaju partizan, patolozi se svadjaju oko uzroka smrti, a tuzilac juri duks gde usput nema nista sporno.Kad smo vec kod pesme ona se davno pevala pri navijackim putovanjima npr od stanice do stadiona kako se nekad islo na gostovanja.Usput valjda je huligan onaj ko bije a ne onaj ko peva.

Samir_np

pre 14 godina

Fudbalsku atmosveru u Novom Pazaru neće ugroziti niti jedan extrem. Bila je čast gledati Zvezdu, i hteli to da priznamo ili ne Novi Pazar u Super ligi, znači i mnogo jača Super liga, i puno više derbija.

Uprkos svima koji su želeli da od ove utakmice naprave bojno polje, Novi Pazar i Crvena Zvezda su odigrali pravi derbi, pred punim tribinama!

Navijam za Fudbal!

Smejurija

pre 14 godina

...nosio je duks na kome piše...,a nastavak pesme glasi...
Pa ne piše nastavak pesme, a usput uopšte nije onakav kakav se prejudicira, rekli su i "optuženi"!

cupko

pre 14 godina

pazar bi bio pravo osvezenje super lige.svaka utakmica desetak hiljada navijaca vatrenig navijaca. prava ostrvska atmosvera na utakmicama. ljudi ovde se pravi namerno losa klima prema pazaru a ustvari pazar je jedan gostoljubiv grad gde ljudi zaista vole fudbal i maximalno postuju ekipe koje dolaze . suprotno pricaju samo oni koji neznaju nista o pazaru .

RAKUS

pre 14 godina

Možda nije baš toliki skandal da se meša državni tužilac, ali da je neukusno, to je činjenica. Postoje kodeksi ponašanja i oblačenja čelnika velikih, moćnih i uglednih institucija, koje bi gospodin Lukić trebalo da ispoštuje. Ovaj njegov "stajling" me podseća na predsednika nekog seoskog kluba iz kaubojske lige.

PS: Izvinjavam se pristojnim seoskim klubovima.

Delije Zvornik

pre 14 godina

Dok se zemlja, dok se zemlja oko sunca kreće, zvezdini se barjaktari umiriti neće, duva tajfun, duva tajfun, košava sve nosi, svakom vetru, svakom vetru, barjak naš prkosi ...
Red Star forever

vlada n

pre 14 godina

Pazarci sva postovanja i pravi prijatelj a tuziocu bi savetovao da Lukica smesti pored Dzaje,za derbi da zbrani sever,da iskljuci zvezdu iz kupa i da u prvenstvu oduzme bodova onoliko kolko bezimo komsijama i da postavi novu odnosno staru upravu.Lukicu navijaci koji gledaju utakmice sa zapada i istoka su uz tebe i pored svega smo SAMPIONI.

djole

pre 14 godina

Potez Lukića nesmotren? Ne budite naivni i ne dozvolite da se iza pravih ljubitelja fudbala kriju kriminalci. Lukić je tačno znao šta radi. Namerno je provocirao državne organe koji se bore protiv huliganizma i nedvosmisleno stao na stranu huligana da li zato što im se šlihta da bi osigurao svoju poziciju u CZV ili iz nekog drugog razloga. Nije mi se Lukić sviđao nikada ali posle ovoga je jasno koliki je ološ. Društvo i država moraju ovakve likove da oteraju iz fudbala. Neka preprodaju devize ili šaniranu robu, za drugo nisu.

herzikapavlovic

pre 14 godina

Hvala Pazarci

Gosn tuzioce ,ne treba smeniti Lukica, vec VAS koji niste za neki drzavni rang ,vec za vrtic,pa da tamo tuzakate decu kada kradu kolace.Ako smete..

Mika Mačor

pre 14 godina

Novi Pazar može samo da izda saopštenje, dakle da kažu šta misle. U ovom slučaju nisu oštećena strana znači ne ODUSTAJU ONI OD GONJENJA, drugim rečima ako nadležni smatraju da je Lukić kriv, nikakvo ulizivanje uprave Novog Pazara ne može da ga spase.

sesame

pre 14 godina

Zdrava sportska atmosfera sa navijacima samo jednog tima...Klub ciji navijaci"klicu" Srbiji vec godinama...Turske zastave...grad koji je zatvoren za sve gostujuce navijace...i oni kazu da je Lukic ok...pa tu mnogo smrdi.HULI-GANI PLISANE IGRACKE

anti franjevac

pre 14 godina

Da, hvala vam ali za ono sa kartama. Nije potrebno da vi podrzavate naseg predsednika. Vi sto cete da kliknete crveno, postujte sebe bar malo.

ОБЈЕКТИВАН

pre 14 godina

Господо новинари, тужиоче и сви остали. На дуксу који је носио Лукић пише, док се земља око сунца креће... Ништа више од тога. А господин тузилац излази на конференцију и прича да је писало нешто друго! замислите, човек диже оптужницу, а није ни видео дукс! То је клевета! За вашу информацију песма је настала 70-тих и иде овако: Док се земља око сунца креће, звездини се барјактари умирити неће, тајфун дува, кошава све носи, сваком ветру наш барјак пркоси! Истина је, касније је и настала друга верзија, али ни њу нисте тачно погодили: Док се земља око сунца креће, звездини се хулигани умирити неће, звече штангле, СЕКИРЕ и ланци, ево иду ЦИГАНИ лудаци. е сада на коју се мисли остаје вам да маштате. Тако да стварно не знам да ли је оптужница трагична или смешна. вероватно и једно и друго!

ксвјесрбја

pre 14 godina

Браво. Оваквим ставом се побеђују хулигани и друге дежурне будале.

z

pre 14 godina

Navijacima koji pevaju takve pesme ne treba davati dodatne podsticaje za takvo ponasanje. Lukic uziva neki ugled medju navijacima i ne bi trebalo da ih ohrabruje.

veerghoen

pre 14 godina

Dabogda budu sto vise ljudi kao Rasima Ljajica u ovoj zemlji...Svaka cast na ovom saopstenju.Tako se stvara prijateljska atmosfera izmedju dva razlicita naroda,dve razlicite religije,veroispovesti...Zvezdo volim te!!

stefan

pre 14 godina

a taj radovanovic mora da je lud... taman je sve doslo na svoje mesto, nema vise baklji i ostale pirotehnike na tribinama, uhapseni su neki huligani, i sta covek sad pokusava, da izazove opstu pobunu pa uspe u svojoj suludoj ideji da ukine navijace??? pa ko ce da navija onda i da gleda fudbal?

nebitan

pre 14 godina

Eh, neinformisanosti. Inace, pesma ide ovako:
"Dok se zemlja, dok se zemlja oko sunca kreće, zvezdini se barjaktari umiriti neće, duva tajfun, duva tajfun, košava sve nosi, svakom vetru, svakom vetru, barjak naš prkosi."
Svaka cast pazarcima..

Vlada_NBgd

pre 14 godina

Kapa dole, Pazarci!

Sredite semafor i nabavite rekvizite od FSS-a, pa vam sledece godine uzvracamo gostoprimostvo na Marakani...u Superligi...

roman empire

pre 14 godina

F.K.Novi Pazar hvala vam na ovom fer i korektnom saopstenju.Bilo je pogrdnih povika prema Lazeticu ali i ovaj potez Lukica sa duksom je mozda bio nesmotren, ali sve u svemu to nimalo ne umanjuje odlicnu organizaciju utakmice od strane domacina i fer i sportsko ponasanje fudbalera oba tima na terenu.Mislim da ima nade za zdrav razum,za normalne navijace sto ce sasvim sigurno doprineti smanivanju navijackih strasti i tenzija u Srbiji iz kojih i proisticu huliganski incidenti.JOS JEDNOM HVALA N.PAZAR I STOP HULIGANSTVU.

mlbrnsrb

pre 14 godina

posle ove izjave kakve su sanse tog radovanovica na sudu, dinosauruse te vrste treba poslati u galeriju istih, sport je zamisljen da ima varnica u protivnom to bi se zvalo pozoriste...

Vlada_NBgd

pre 14 godina

Kapa dole, Pazarci!

Sredite semafor i nabavite rekvizite od FSS-a, pa vam sledece godine uzvracamo gostoprimostvo na Marakani...u Superligi...

mlbrnsrb

pre 14 godina

posle ove izjave kakve su sanse tog radovanovica na sudu, dinosauruse te vrste treba poslati u galeriju istih, sport je zamisljen da ima varnica u protivnom to bi se zvalo pozoriste...

roman empire

pre 14 godina

F.K.Novi Pazar hvala vam na ovom fer i korektnom saopstenju.Bilo je pogrdnih povika prema Lazeticu ali i ovaj potez Lukica sa duksom je mozda bio nesmotren, ali sve u svemu to nimalo ne umanjuje odlicnu organizaciju utakmice od strane domacina i fer i sportsko ponasanje fudbalera oba tima na terenu.Mislim da ima nade za zdrav razum,za normalne navijace sto ce sasvim sigurno doprineti smanivanju navijackih strasti i tenzija u Srbiji iz kojih i proisticu huliganski incidenti.JOS JEDNOM HVALA N.PAZAR I STOP HULIGANSTVU.

Samir_np

pre 14 godina

Fudbalsku atmosveru u Novom Pazaru neće ugroziti niti jedan extrem. Bila je čast gledati Zvezdu, i hteli to da priznamo ili ne Novi Pazar u Super ligi, znači i mnogo jača Super liga, i puno više derbija.

Uprkos svima koji su želeli da od ove utakmice naprave bojno polje, Novi Pazar i Crvena Zvezda su odigrali pravi derbi, pred punim tribinama!

Navijam za Fudbal!

ОБЈЕКТИВАН

pre 14 godina

Господо новинари, тужиоче и сви остали. На дуксу који је носио Лукић пише, док се земља око сунца креће... Ништа више од тога. А господин тузилац излази на конференцију и прича да је писало нешто друго! замислите, човек диже оптужницу, а није ни видео дукс! То је клевета! За вашу информацију песма је настала 70-тих и иде овако: Док се земља око сунца креће, звездини се барјактари умирити неће, тајфун дува, кошава све носи, сваком ветру наш барјак пркоси! Истина је, касније је и настала друга верзија, али ни њу нисте тачно погодили: Док се земља око сунца креће, звездини се хулигани умирити неће, звече штангле, СЕКИРЕ и ланци, ево иду ЦИГАНИ лудаци. е сада на коју се мисли остаје вам да маштате. Тако да стварно не знам да ли је оптужница трагична или смешна. вероватно и једно и друго!

veerghoen

pre 14 godina

Dabogda budu sto vise ljudi kao Rasima Ljajica u ovoj zemlji...Svaka cast na ovom saopstenju.Tako se stvara prijateljska atmosfera izmedju dva razlicita naroda,dve razlicite religije,veroispovesti...Zvezdo volim te!!

nebitan

pre 14 godina

Eh, neinformisanosti. Inace, pesma ide ovako:
"Dok se zemlja, dok se zemlja oko sunca kreće, zvezdini se barjaktari umiriti neće, duva tajfun, duva tajfun, košava sve nosi, svakom vetru, svakom vetru, barjak naš prkosi."
Svaka cast pazarcima..

cupko

pre 14 godina

pazar bi bio pravo osvezenje super lige.svaka utakmica desetak hiljada navijaca vatrenig navijaca. prava ostrvska atmosvera na utakmicama. ljudi ovde se pravi namerno losa klima prema pazaru a ustvari pazar je jedan gostoljubiv grad gde ljudi zaista vole fudbal i maximalno postuju ekipe koje dolaze . suprotno pricaju samo oni koji neznaju nista o pazaru .

herzikapavlovic

pre 14 godina

Hvala Pazarci

Gosn tuzioce ,ne treba smeniti Lukica, vec VAS koji niste za neki drzavni rang ,vec za vrtic,pa da tamo tuzakate decu kada kradu kolace.Ako smete..

Smejurija

pre 14 godina

...nosio je duks na kome piše...,a nastavak pesme glasi...
Pa ne piše nastavak pesme, a usput uopšte nije onakav kakav se prejudicira, rekli su i "optuženi"!

Delije Zvornik

pre 14 godina

Dok se zemlja, dok se zemlja oko sunca kreće, zvezdini se barjaktari umiriti neće, duva tajfun, duva tajfun, košava sve nosi, svakom vetru, svakom vetru, barjak naš prkosi ...
Red Star forever

stefan

pre 14 godina

a taj radovanovic mora da je lud... taman je sve doslo na svoje mesto, nema vise baklji i ostale pirotehnike na tribinama, uhapseni su neki huligani, i sta covek sad pokusava, da izazove opstu pobunu pa uspe u svojoj suludoj ideji da ukine navijace??? pa ko ce da navija onda i da gleda fudbal?

djole

pre 14 godina

Potez Lukića nesmotren? Ne budite naivni i ne dozvolite da se iza pravih ljubitelja fudbala kriju kriminalci. Lukić je tačno znao šta radi. Namerno je provocirao državne organe koji se bore protiv huliganizma i nedvosmisleno stao na stranu huligana da li zato što im se šlihta da bi osigurao svoju poziciju u CZV ili iz nekog drugog razloga. Nije mi se Lukić sviđao nikada ali posle ovoga je jasno koliki je ološ. Društvo i država moraju ovakve likove da oteraju iz fudbala. Neka preprodaju devize ili šaniranu robu, za drugo nisu.

RAKUS

pre 14 godina

Možda nije baš toliki skandal da se meša državni tužilac, ali da je neukusno, to je činjenica. Postoje kodeksi ponašanja i oblačenja čelnika velikih, moćnih i uglednih institucija, koje bi gospodin Lukić trebalo da ispoštuje. Ovaj njegov "stajling" me podseća na predsednika nekog seoskog kluba iz kaubojske lige.

PS: Izvinjavam se pristojnim seoskim klubovima.

vlada n

pre 14 godina

Pazarci sva postovanja i pravi prijatelj a tuziocu bi savetovao da Lukica smesti pored Dzaje,za derbi da zbrani sever,da iskljuci zvezdu iz kupa i da u prvenstvu oduzme bodova onoliko kolko bezimo komsijama i da postavi novu odnosno staru upravu.Lukicu navijaci koji gledaju utakmice sa zapada i istoka su uz tebe i pored svega smo SAMPIONI.

VR74

pre 14 godina

Predlazem da drzavni tuzilac prosiri optuznicu protiv tekstopisaca pesama "Case lomim, ruke mi krvave", "Zapalicu sve kafane" i "200 na sat". Sve ove pesme pozivaju na nasilje i krsenje zakona. Podrska Lukicu i Zvezdi a Novopazarcima postovanje!!!

sesame

pre 14 godina

Zdrava sportska atmosfera sa navijacima samo jednog tima...Klub ciji navijaci"klicu" Srbiji vec godinama...Turske zastave...grad koji je zatvoren za sve gostujuce navijace...i oni kazu da je Lukic ok...pa tu mnogo smrdi.HULI-GANI PLISANE IGRACKE

ксвјесрбја

pre 14 godina

Браво. Оваквим ставом се побеђују хулигани и друге дежурне будале.

Lukicu kralju

pre 14 godina

Ovo posvecujem samo navijacima Zvezde posto ostale zlurade komentare necu ni da komentarisem. Svima koji cene coveka po nacinu kako je obucen porucujem da se izvuku iz malogradjanstine, i da razmisle zasto je on to uradio. Ovo narocito vazi za takozvane navijace Zvezde koji ovde pricaju kako zele predsednika u odelu. Pa svi ostali su vam bili u odelu pa gde su doveli Zvezdu. Ako niste shvatili da je on time hteo da podrzi navijace Zvezde kojima je podmuklo zabranjeno da dodju na mec, onda bolje nemojte da komentarisete, nego cutite.

z

pre 14 godina

Navijacima koji pevaju takve pesme ne treba davati dodatne podsticaje za takvo ponasanje. Lukic uziva neki ugled medju navijacima i ne bi trebalo da ih ohrabruje.

Crudelta

pre 14 godina

Ma kakve fasizoidne poruke,poruka nasilja,huligana,kriminalaca,napadi protiv drzave...Sporni duks je legitimno pusten u prodaju nakon odobrenja drzave i onda odjednom postaje poruka nasilja.Pa ta pesma je starija od pojave huligana u tadasnjoj zemlji.Pitam se jel vas neko placa da pisete takve glupe komentare.Slazem se da je Lukic bio nedolicno obucen shodno funkciji koju obavlja,ali nigde ZAKONOM nije propisano kako ko treba da se oblaci pa je to njegovo licno pravo kako ce se obuci i kako ce izgledati.U drzavi nikad vise mita,korupcije i lopovluka a sudstvo se bavi pitanjem duksa kao da je to najveci i jedini neresen problem.Ma dajte ljudi uozbiljite se malo jer nije normalno o cemu neki ovde pisu i kakve komentare daju.

ivan

pre 14 godina

A zasto niko ne pomene transparent navijaca Novog pazara, stadion nekog Efendije koji je pošto ne znate istoriju bio najveći krvnik Srba u drugom sv.ratu u tom kraju. Sram vas bilo pazarci!!!! Ali nema veze to, duks je prioritet!! Ovo bi bilo isto kad bi navijači u Kraljevu ili Kragujevcu, gde su streljani onoliki ljudi digli transparent STADION ADOLFA HITLERA!!! Mislite o tome

Srki

pre 14 godina

"Poruka sa duksa je fasizoidna"!!??? "Ima podrsku u komentarima". "Poziva na nasilje i provocira drzavu"???

Auuu, dokle ce vise "internet navijaci" da lupaju gluposti?
Na koji nacin je Lukic provocirao bilo koga? Predsednik fudbalskog kluba Crvana Zezda je obukao duks na kome pise nesto, sto nicim nokoga ne provocira, niti moze da iznervira, a kamoli nekoga da provocira! Necu da pominjem pesmu, tj. reci koje su ispisane na duksu jer ocigledno da oni koji smatraju da duks poziva na nasilje i huliganstvo, n ine znaju kako ide pesma tj. reci koje nicim nikoga ne provociraju, vec samo pokazuju ljubav navijaca Crvene Zvezde prema klubu. Kome se ne svidja stil oblacenja Lukica, to je njegova stvar i svakako ima pravo na to, ali to nije razlog da onda lupeta gluposti i govori kako je kriminalac i da je u sprezi sa "Zvezdinim huliganima". Da li su Zvezdini navijaci ove sezone napravili i jedan incident????? Da li ih ubedljivo najvise ima na svim utakmicama nase lige? Da li na sva gosotvanja ide preko 3000 ljudi, a gradovi u kojima Zvezda gostuje ih docekuju sirom otovorenih ruku i niko se nije zalio na bilo kakve incidente? Sto se malo o tome ne pise? Nije lako kontolisati masu od 3000-4000 ljudi, sto samo govori o tome da ti ljudi, koji idu na utakmice, odu tamo samo da bi podrzali svoj tim, da umeju da iskazu postovanje prema svima oko njih, ali naravno ako budu isprovocirani, moze da dodje i do "nezgodnih situacija" iliti incidenata. Elem, duks koji je nosio Lukic je potpuno legitimna odeca, koju moze da nosi ko hoce, a tema koja se otvorila u javnosti, istupom rebublickog tuzioca je smesna i ja je mogu protumaciti kao izliv gluposti istog i sakupljanju politickih poena.

Goran

pre 14 godina

Najnovija vest glasi da tuzilac Radovanović podnosi zahtev da se V.Lukicu zabrani da bude predsednik FK CZ.
Da nije tužno bilo bi urnebesno smešno. Pitam se da li bi tužilac podneo istu prijavu i da je na dukserici pisalo: "Dok se zemlja..." ili samo : "Dok" ili cak samo slovo D. Recimo, tuzilac je mogao da zakljuci i da crveni duks na kome ne pise nista poziva na huliganstvo. Hocu li smeti da obucem crvenu majicu ikad vise. Imam jednu majcu na kojoj pise: "HH" (neka marka, sta ja znam koja). Sta ako tuzilac shvati da to znaci Hitler heroj... Hoce li i te majice biti zabranjene. Pa onda ono XL - tio valjda znaci - ekstra lopov? A opet, ako ne obucem nista na sebe vec idem go do pojasa - da ne ispadne da provociram drzavu u stilu - narod je go i bos!?
A ne smem ni da pomislim kako ce se provesti neki Amer turista koji dodje u jakni sa amblemom na kom je nacrtana bezbol palica.
I na kraju - pošto tužilac zbog duksa podnosi zahtev da se Lukiću zabrani da bude predsednik, hoće li tražiti da se zbog ispada sa šampanjcem Tadiću isto tako zabrani da bude predsednik?

Vlada_NBgd

pre 14 godina

Ubistvo navijaca na stadionu JNA - nijedan dan zatvora, ubistvo navijaca Vojvodine - nijedan dan zatvora, ubistvo francuskog navijaca - nijedan dan zatvora, nosenje duksa koji tuziocu radja inspiraciju za kreiranje nastavka pesme - dozivotna robija!!! I ko je sad drzavni projekat??? Radovanovic = reinkarnacija M. Marjanovica.

anti franjevac

pre 14 godina

Da, hvala vam ali za ono sa kartama. Nije potrebno da vi podrzavate naseg predsednika. Vi sto cete da kliknete crveno, postujte sebe bar malo.

Zoran

pre 14 godina

Cisto zamazivanje ociju.Zar je u Srbiji najvaznije koji duks je nosio jedan covek.Ovo je smesno,vredja inteligenciju,mada ima ovaca jos.... tako nam i treba,hteli smo.....

Don Quijote

pre 14 godina

Svaka cast upravi FK Novi Pazar na ovom saopstenju.
Kao veliki, ne cigan, ni Cigan, vec CIGAN (sva slova velika) zelim im od sveg srca da naredne sezone igraju u prvoj ligi. Postovanje sportskih rivala i prijatelja ne stice se uredbama i dekretima vec ovakvim ponasanjem. Ovim gestom FK Novi Pazar je mene pridobio za sva vremena.
Neko je izgleda silno zeleo da se u Novom Pazaru dogode neredi, da dogode incidenti, ali na svu srecu promasio je. Izjalovilo im se, pa sada u nedostatku prizeljkivanih incidenata izmisljaju "incidente".
Cuj, nosio Lukic "duks"!?
Sram vas bilo bando crvena!

dcz

pre 14 godina

@anti franjevac
Navijac sam zvezde ali pazar je bio obavezan da da samo 5% karata sto mu dodje 350 karara, a oni su dali 500. Mogli bi da se ljutimo da je stadion bio prazan, ali bio je prepun.

Scorpion

pre 14 godina

nemogi da verujem cime se bavi tuzilastvo u Srbiji. Suditi ili trazili bilo koju presudu coveku koji je nosio tzv. duks. Dali cemo uskoro morati da pitamo tuzilastvo sta smemo da obucemo, kakve majce ili pulovere. Ovo je samo da covek povrati.

Mika Mačor

pre 14 godina

Novi Pazar može samo da izda saopštenje, dakle da kažu šta misle. U ovom slučaju nisu oštećena strana znači ne ODUSTAJU ONI OD GONJENJA, drugim rečima ako nadležni smatraju da je Lukić kriv, nikakvo ulizivanje uprave Novog Pazara ne može da ga spase.

Molle

pre 14 godina

Svaka cast, Pazarci, obecavam ovom prilikom da cu, kada se plasirate u rang-u-kome-mi-dominiramo, sa severa da vam uputim najiskreniji aplauz. Jos jednom, svaka vam cast.

Huligan na odmoru

pre 14 godina

Sad ste svi vi "pravi" i dugogodisnji navijaci CZ imali priliku da gledate jednu utakmicu bez Delija. Zasto sada niste uzeli svoju decu za ruku pa lepo u NP na utakmicu? Sta? Daleko je? Hladno je? Protivnicki navijaci bi da se biju? Putuje se? Prevoz je skup? Stoji se i peva? Nema fotelja na stadionu? Nema ni interneta? Gubi se ceo dan? Neko bi (ne)opravdano pomislio da ste huligani? Milicija preresa a vi posteni gredjani? Los fudbal?
Pa nije valjda da su vas ove sitnice omele da dokazete da ste u stvari samo vi jedini i pravi navijaci a ne ona bagra Delije? Steta, a bila je to divna prilika pred prijateljima druge vere i nacije.

vladimir

pre 14 godina

Novi pazar je proturski grd i to je cinjenica.Oni moraju da postuju drzavu u kojoj zive.Hvala im na ovom postenom stavu, cini mi se da se i ono i Lukic bore protiv drzavne birokratije koji ovu lepu zemlju o ljude u njoj cine nesrecnom.Ovde je sustina potisnuta od forme, Taton je ubijen dva prvooptuzena su nestala, ostali mirno gledaju partizan, patolozi se svadjaju oko uzroka smrti, a tuzilac juri duks gde usput nema nista sporno.Kad smo vec kod pesme ona se davno pevala pri navijackim putovanjima npr od stanice do stadiona kako se nekad islo na gostovanja.Usput valjda je huligan onaj ko bije a ne onaj ko peva.

macura

pre 14 godina

A sta da se radi ako sutra neko obuce duks na kome pise "mi smo sampioni". Vjerujem da ce biti osudjen jer Boze moj, ispred mi smo sampioni ide jedite g....

Ivannewbgd

pre 14 godina

Radovanovicu reaguj!
Tuzba protiv svih navijaca Novog Pazara i rukovodstva,mislim da su i igraci krivi,bez obzira sto su bili fokusirani na mec, morali su da uoce taj duks i znaju 76.verziju ove pesme!!!!

seky

pre 14 godina

Ljudi ja sam Pazarac,svaki gostujuci navijac je dobro doso u NP,Novi Pazar je u medijima predstavljen kao bojno polje,ali jedno sto nas kao navijace boli sto mi gde god da odemo da navijamo na strani za nas grad mi smo napadnuti od strane domace policije i publike,samo zato sto smo druge Nacijonalnosti,sramota al sta ces,,dobro dosli u NP...

čika Velja

pre 14 godina

Cela "priča" oko ove utakmice je vukla na skandal! Priče o trebovanju deset hiljada karata, pa su onda u zvezdi bili ljuti što su dobili samo petsto, pa onda se kao delije ljute pa neće da idu i sve završava nekulturni Lukić koji onakav ne ide ni kod svojih u Sopot! G.din Tužilac je sjajno prepoznao provokaciju i kazna za takvo ponašanje mora da sledi! Novopazarci su još jednom pokazali da su odlični domaćini i džentlmeni.Iako imaju dovoljno svojih međunacionalnih problema, nisu hteli da dolivaju ulje na vatru i odneli su ubedljivu pobedu u kulturi i fer pleju!

suki

pre 14 godina

A zasto niko ne pomene transparent navijaca Novog pazara, stadion nekog Efendije koji je pošto ne znate istoriju bio najveći krvnik Srba u drugom sv.ratu u tom kraju. Sram vas bilo pazarci!!!! Ali nema veze to, duks je prioritet!! Ovo bi bilo isto kad bi navijači u Kraljevu ili Kragujevcu, gde su streljani onoliki ljudi digli transparent STADION ADOLFA HITLERA!!! Mislite o tome
(ivan, 3. novembar 2009 09:18)


Apsolutno se slazem ja jesam iz Pazara jesam musliman ali ljudi verujte mi nismo mi svi u Pazaru takvi zbog toga je imalo puno problema ima jos uvek idiota koji dolaze na utakmicu a neznaju gde se nalazi NP I BG.... Izvinite zbog toga...

GR

pre 14 godina

Pa sta se moze drugo i ocekivati uprave klubova su se uvek pravile slepe i gluve pa ni novopazarci "neznaju" drugacije.
(Milan, 2. novembar 2009 22:18)

pise se "ne zna".

mikelele

pre 14 godina

Nije mi jasno: da li se na tome famoznom duksu videlo nešto više od ove slike i teksta sa prednje strane? Ako je ostatak teksta, za koji se tužilac "uhvatio", skriven ispod jakne,čemu onda toliko uzbuđenje? Pa više od 99% ljudi ne zna tekst pesme pa ne može da je poveže sa naslovom.

Zemlja,sunce,okrece

pre 14 godina

Pa ova farsa se stvarno nastavlja? Na duksu se lepo vidi da lik vrti barjak a ne sekire lance i palice.
Ovde nije potrebna nikakva podrska Novog Pazara jer jasno i to svaki normalan covek vidi, ovaj duks nema veze sa nasiljem.
Samo izgleda nekim drzvanim organima i neprijateljima Zvezde ovo nije jasno. Pa neka se blamiraju i dalje u javnosti dok im sud ne objasni neke stvari.
A gospodin Lukic ima pravo da se oblaci kako on zeli inace neka uvedu uniforme za funkcionere fudbala. Nebi me ni cudilo...

Allexa

pre 14 godina

(ab, 3. novembar 2009 11:45)

Zasto mislis da je Lukic kriv, ajde navedi jedan razlog zasta ga treba osuditi i ja cu podrzati?
Ako ga treba osuditi zato sto vraca u zivot najveci klub na balkanu, zato sto dok drzava skripi na sve strane on uspeva da kolko tolko odrzi taj klub?! Video sam neko spominje kodeks ponasanja, oblacenja...
To ako se vi osecate pametnijim i ozbiljnijim u odelu (da ne kazem da lecite komplekse), ne mora da znaci da i on mora da steze kravatu. Uostalom odelo ne cini coveka, osim u jednom slucaju...

Cvetko

pre 14 godina

Poruka sa majce je fašizoidna bez obzira što nije cela. Ipak, najgore je što ima podršku i među komentarima. Naravno, ne misli većina građana da treba da se ubijaju protivnički navijači i da je huligan Uroš nevin ali ne smeju da se tome suprotstave iz straha po svoj život. Poruka Lukića je jako tendenciozna i zaslužuje proterivanje sa stadiona i sporta zauvek. Smrt fašizmu - sloboda narodu.
Cvetko

Allexa

pre 14 godina

Radovanovic je VD tuzilac, pa on mucenik bolje da se nije ni pojavljivao. Od pocetka nista dobro nije uradio, jedno dobru nije slozio. Za ovo sto je napao Lukice treba da snosi posledice, izrekao je cistu laz i to ce da prodje nekaznjeno. E Srbijo... Kada su nam tuzioci ovakvi, kakvi su nam sudovi? Hoce da se bore sa navijacima, a sa sobom ne mogu da se izbore. Vratite Batica za ministra pravde, ako nista drugo imacemo normalnog ministra!!!

rodney

pre 14 godina

bravo pazarci u pravu ste cime je on ugrozio utakmicu, nicim,vidi se da ste pravi klub koji ne mrzi ostale i zelim vam plasman u super ligu pa da ponovo igramo b.b.r.s

bokez

pre 14 godina

ljudi, ajde da skupimo pare i kupimo jedno elegantno odjelo za naseg predsjednika.
mislim stvarno!!!
necu da ovako obuceni ljudi predstavljaju nasu ZVEZDU ni u kafani a kamoli na zvanicnoj utakmici!!!

a najbolji su mi oni koji se vade na dvije verzije pjesme. hahahahah. pa zamislite Vladislava Ribnikara, koji krajem 40-tih nosi majcu sa natpisom "od topole od topole pa do ravne gore", i uhvate ga komunisticki drugovi da ga malo propitaju. a on kaze pa vi ne znate nastavak pjesme koja kaze "rastu zita, rastu zita, naseg druga tita"!!?
a drugovi kazu e ako je tako onda slobodno ti nosi taj duks.
HOCU JAKU I VASPITANU ZVEZDU !!!

zoky

pre 14 godina

lukic je znao itekako sta radi.direktno provocira drzavu i gura prst u oko organima pravosudja.pa niko ovde nije lud da ne zna sta je on hteo sa duxom.na slici lici na kriminalca iz 90-ih.sramota me je kao zvezdasa da mi je on predsednik.zamislite da ga vide platini i blater.kakva bruka za klub.zato postujem piksija.nije ih *ebavao 2%.zato ga i ne vole huligani sa severa.ali ja mu odajem naklon zbog toga i bar je zna da se obuce na nacin kako jedan predsednik treba da predstavlja klub.lukicu nauci nesto od njega pre nego sto ti zabrane funkciju.

branko

pre 14 godina

lukicu nauci nesto od piksija.prvo,oblacenje,drugo,odnos sa dripcima sa severa.piksi je tacno znao kako da ih drzi po strani a ti sa tvojim slihtanjem i provociranjem drzave ,neznas u sta si se upustio.nama ne treba takav predsednik. piksi ,cekamo te da se vratis i da predstavljas nas klub na nacin kakav je bio kad si vodio zvezdu. lukicu odlazi sa svojom frizurom i staylingom.hocemo normalnog predsednika.

Hogar

pre 14 godina

Sta 5radi suprotni tabor.Prvoprevedu tuziocu tekst koji nema blage veze sa mozgom. Nije tuzilac bio na utakmici u Pazaru i da je poznavalac Zvezdinih prilika (uzgred gatantovano nije bio ni na jednoj utakmici).Neko kome ne odgovara uspeh zvezde prvo prevodi nakaradni tekst a onda dva dana pred utakmicu sa Javorom javlja se tuzilac da unese nemir u FK Crvena Zvezda.Ali Zvezda ne naseda na provokacije mediokriteta.I sto rece sinoc Nikola Simic u SOS-u kako to da se tuzzilac ne oglasi na pesme navijaca Partizana i na transparent huligana koji je upao u americku ambasadu i tamo poginuo.A tog huligana navijaci sa juga velicaju. Sto da nije mozda heroj.Kako ne reaguju na pesme gde se vredja sudstvo i policija.Svako ima pravoda se obucekako hoce.Mozda je Lukic trebalo frak da obuce

ab

pre 14 godina

Veliki broj ljudi u ovim komentarima ne sagledava suštinu problema, a to je da klubovi i njihovi najviši predstavnici treba da se bore protiv huligana i svih oblika nasilja na sportskim terenima. Veliki sam navijač Zvezde, ali postupak Lukića je za svaku osudu i u potpunosti podržavam tužioca. Ne znam koji je razlog da je Lukić na taj način podržao huliganstvo i mislim da bi uprava Zvezde morala reagovati i sama ga smijeniti. To što mnogi u svojim komentarima daju podršku Lukiću je iz prostog razloga što su upravo oni učesnici ovakvih događanja. Ne treba biti mnogo pametan pa znati da mnogi ozbiljni ljudi, koji su pravi navijači, ne koriste ovaj medij tako da se njihov glas ovdje i ne čuje. Ali podsjetiću vas kako su ućutkali huligane na utakmici Srbija - Francuska kada su aplauzom utišali zvižduke francuskoj himni.

miki

pre 14 godina

Notorna glupost da se osudi covek sto covek nosi duks "pesme koja poziva na nasilje".Trenirati strogocu na Lukicu,dokazivati pravnu drzavu tim putem ili nesto trece svejedno je,zaista mi lici na glupost.Tim pre sto taj duks,cini mi se,nije zabranjen..'alal vera majstore.

Vladan R

pre 14 godina

Da bi se neko provocirao natpisom na duksu taj potencijalni provocirani bi trebao da zna nastavak pesme koja pocinje tim recima, a cisto sumnjam da i 1 promil prisutnih na utakmici zna reci makar jedne verzije te te pesme. Sa druge strane uz reci pesme na duksu je barjaktar odnosno navijac sa zastavom tj barjakom. Svakome dobronamernome i onome ko zeli da razmislja na normalan nacin trebalo bi da apsolutno jasno bude na koju verziju pesme bi mogao da asocira pomenuti duks. Svako onaj koga takav duks asocira na onu nezvanicnu verziju trebao bi da se iskreno zamisli zasto bas on razmislja tako destruktivno, tj da li je to o huliganima prisutno u njegovoj glavi makar podsvesno ili u Lukicevoj.

to sam ja

pre 14 godina

Jos juce sam poslao komentar u kome sam kritikovao novinare da su podgrevali atmosferu pre utakmice i zamislite taj komentar nije pusten. zaista nemam nameru da se zalim Radovanovicu ali ima i novinarske krivice u svemu ovome. nemojte o tome toliko pisati i vdecete kako ce i sam Radovanovic da zaboravi na duks. svaka cast upravi Novog Pazara i svaka cast Lukicu. pa ko ce meni da zabrani sta cu da nosim. neka pogeda Radovanovic sta mi pise na boksericama i odmah ce me strpati u zatvor.

Alex

pre 14 godina

Neće on biti kažnjen jer je provocirao ljude u Novom Pazaru, već zato što tim svojim činom podržava huligane.
Duks nikoga ne može da povredi, ali poruke na njemu mogu da imaju snagu, kao što ima i kukasti krst, iako on sam nikoga ne može da povredi.
Lukić je veličao ideju koja korene ima u kriminalu.

gravedigger

pre 14 godina

Bas me zanima kako bi se obukao na utakmici Real Madrid - Crvena Zvezda. Bio bi ga BLAM! Toliko o stilu PREDSEDNIKA!
Natpis i SLIKA na duksu, (po meni) za navijaca DA!, za predsednika, zaboga NE!!!
Tuzioc je, dragi cigani, tuzioc, i ako moze da pokrene postupak protiv predsednika drzave, ne vidim zasto ne moze protiv predsednika crvene zvezde. Zar ne tezimo ka onom "svi isti"?

nenad

pre 14 godina

Da Pazar udje u super ligu, ne mogu da verujem sta prica covek, pa da se igraju utakmice sa vise policije nego navijaca, to bi bio kraj srpskog fudbala

Nego šta ćemo sa frizurama ala Terza?

pre 14 godina

"...Inače, šta reći o klubu, kada njegov predsednik izgleda kao da radi u osiguranju na Beogradskoj železničkoj stanici..."
(Marko, 3. novembar 2009 13:34)

Čovek je ćelav, i to mu nije za zameriti.

boki

pre 14 godina

ma ne radi se tu više o tome ko tu koga ugrožava, krši li se neki zakon, ovdje se radi o osnovnoj kulturi.
Pa da li ste vidjeli predsednika Reala ili Barselone ili bilo kog kluba u navijačkoj dukserici (dres bi nekako mogao i da shvatim)
Pa predsednik ne treba takvim sitnicama da podilazi navijačima.

Nesa_Krusevac..

pre 14 godina

Pa ljudi covek mora da se ubuta navijacima na neki nacin.....toliko o tome da ste vi veliki klub kad je na celu kluba kauboj....mozda je mogao i baklju da zapali...Zamislite sad Djoana Laportu ili Romana Abramovica u ovakvom izdanju....toliko o tome...

Delije

pre 14 godina

Milsim da je ovo istina... Cigani su uvek ili istinoljubivi, ne znam zbog cega nece da kazu pravi tekst pesme...
http://www.blic.rs/strip.php?id=722

Zelja NS

pre 14 godina

Mislim da bi ovog Lukica pod hitno trebalo uhapisiti i krivcno goniti, kakav je to nacin tako se ponasati, i odnositi prema drzavi Srbiji! Takodje zasto b92 uopste objavljuje sliku ovog duksa, ako je to govor mrznje ispisan na duksu???

srdjan

pre 14 godina

a šta da su došle delije da li bi bilo incidenta.to je bila čista provokacija od strane uprave zvezde i njenog direktora samo da se delije ne bi okrenule protiv njih

Marko

pre 14 godina

Ne znam da li da plačem ili da se smejem... Ovi verni zvezdini "navijači" su čudo. Kao da su juče pali sa marsa.

Bravo Radovanoviću, ne obazirite se na gluposti tipa "...duks je potpuno legitiman navijački rekvizit.." nego lepo u Zvezdinu prodavnicu, pa se malo pozabavite i ostalim "rekvizitima".

Inače, šta reći o klubu, kada njegov predsednik izgleda kao da radi u osiguranju na Beogradskoj železničkoj stanici...

leo

pre 14 godina

@ RAKUS
Tebi sve nesto lici, a ja mislim da u ovakvim banana drzavama koje su nastale posle raspada SFRJ sve pa i sport je kao i ove drzave.

djole

pre 14 godina

Potez Lukića nesmotren? Ne budite naivni i ne dozvolite da se iza pravih ljubitelja fudbala kriju kriminalci. Lukić je tačno znao šta radi. Namerno je provocirao državne organe koji se bore protiv huliganizma i nedvosmisleno stao na stranu huligana da li zato što im se šlihta da bi osigurao svoju poziciju u CZV ili iz nekog drugog razloga. Nije mi se Lukić sviđao nikada ali posle ovoga je jasno koliki je ološ. Društvo i država moraju ovakve likove da oteraju iz fudbala. Neka preprodaju devize ili šaniranu robu, za drugo nisu.

RAKUS

pre 14 godina

Možda nije baš toliki skandal da se meša državni tužilac, ali da je neukusno, to je činjenica. Postoje kodeksi ponašanja i oblačenja čelnika velikih, moćnih i uglednih institucija, koje bi gospodin Lukić trebalo da ispoštuje. Ovaj njegov "stajling" me podseća na predsednika nekog seoskog kluba iz kaubojske lige.

PS: Izvinjavam se pristojnim seoskim klubovima.

Mika Mačor

pre 14 godina

Novi Pazar može samo da izda saopštenje, dakle da kažu šta misle. U ovom slučaju nisu oštećena strana znači ne ODUSTAJU ONI OD GONJENJA, drugim rečima ako nadležni smatraju da je Lukić kriv, nikakvo ulizivanje uprave Novog Pazara ne može da ga spase.

anti franjevac

pre 14 godina

Da, hvala vam ali za ono sa kartama. Nije potrebno da vi podrzavate naseg predsednika. Vi sto cete da kliknete crveno, postujte sebe bar malo.

sesame

pre 14 godina

Zdrava sportska atmosfera sa navijacima samo jednog tima...Klub ciji navijaci"klicu" Srbiji vec godinama...Turske zastave...grad koji je zatvoren za sve gostujuce navijace...i oni kazu da je Lukic ok...pa tu mnogo smrdi.HULI-GANI PLISANE IGRACKE

mlbrnsrb

pre 14 godina

posle ove izjave kakve su sanse tog radovanovica na sudu, dinosauruse te vrste treba poslati u galeriju istih, sport je zamisljen da ima varnica u protivnom to bi se zvalo pozoriste...

z

pre 14 godina

Navijacima koji pevaju takve pesme ne treba davati dodatne podsticaje za takvo ponasanje. Lukic uziva neki ugled medju navijacima i ne bi trebalo da ih ohrabruje.

ксвјесрбја

pre 14 godina

Браво. Оваквим ставом се побеђују хулигани и друге дежурне будале.

Cvetko

pre 14 godina

Poruka sa majce je fašizoidna bez obzira što nije cela. Ipak, najgore je što ima podršku i među komentarima. Naravno, ne misli većina građana da treba da se ubijaju protivnički navijači i da je huligan Uroš nevin ali ne smeju da se tome suprotstave iz straha po svoj život. Poruka Lukića je jako tendenciozna i zaslužuje proterivanje sa stadiona i sporta zauvek. Smrt fašizmu - sloboda narodu.
Cvetko

bokez

pre 14 godina

ljudi, ajde da skupimo pare i kupimo jedno elegantno odjelo za naseg predsjednika.
mislim stvarno!!!
necu da ovako obuceni ljudi predstavljaju nasu ZVEZDU ni u kafani a kamoli na zvanicnoj utakmici!!!

a najbolji su mi oni koji se vade na dvije verzije pjesme. hahahahah. pa zamislite Vladislava Ribnikara, koji krajem 40-tih nosi majcu sa natpisom "od topole od topole pa do ravne gore", i uhvate ga komunisticki drugovi da ga malo propitaju. a on kaze pa vi ne znate nastavak pjesme koja kaze "rastu zita, rastu zita, naseg druga tita"!!?
a drugovi kazu e ako je tako onda slobodno ti nosi taj duks.
HOCU JAKU I VASPITANU ZVEZDU !!!

branko

pre 14 godina

lukicu nauci nesto od piksija.prvo,oblacenje,drugo,odnos sa dripcima sa severa.piksi je tacno znao kako da ih drzi po strani a ti sa tvojim slihtanjem i provociranjem drzave ,neznas u sta si se upustio.nama ne treba takav predsednik. piksi ,cekamo te da se vratis i da predstavljas nas klub na nacin kakav je bio kad si vodio zvezdu. lukicu odlazi sa svojom frizurom i staylingom.hocemo normalnog predsednika.

Zelja NS

pre 14 godina

Mislim da bi ovog Lukica pod hitno trebalo uhapisiti i krivcno goniti, kakav je to nacin tako se ponasati, i odnositi prema drzavi Srbiji! Takodje zasto b92 uopste objavljuje sliku ovog duksa, ako je to govor mrznje ispisan na duksu???

Vlada_NBgd

pre 14 godina

Kapa dole, Pazarci!

Sredite semafor i nabavite rekvizite od FSS-a, pa vam sledece godine uzvracamo gostoprimostvo na Marakani...u Superligi...

zoky

pre 14 godina

lukic je znao itekako sta radi.direktno provocira drzavu i gura prst u oko organima pravosudja.pa niko ovde nije lud da ne zna sta je on hteo sa duxom.na slici lici na kriminalca iz 90-ih.sramota me je kao zvezdasa da mi je on predsednik.zamislite da ga vide platini i blater.kakva bruka za klub.zato postujem piksija.nije ih *ebavao 2%.zato ga i ne vole huligani sa severa.ali ja mu odajem naklon zbog toga i bar je zna da se obuce na nacin kako jedan predsednik treba da predstavlja klub.lukicu nauci nesto od njega pre nego sto ti zabrane funkciju.

Marko

pre 14 godina

Ne znam da li da plačem ili da se smejem... Ovi verni zvezdini "navijači" su čudo. Kao da su juče pali sa marsa.

Bravo Radovanoviću, ne obazirite se na gluposti tipa "...duks je potpuno legitiman navijački rekvizit.." nego lepo u Zvezdinu prodavnicu, pa se malo pozabavite i ostalim "rekvizitima".

Inače, šta reći o klubu, kada njegov predsednik izgleda kao da radi u osiguranju na Beogradskoj železničkoj stanici...

Delije Zvornik

pre 14 godina

Dok se zemlja, dok se zemlja oko sunca kreće, zvezdini se barjaktari umiriti neće, duva tajfun, duva tajfun, košava sve nosi, svakom vetru, svakom vetru, barjak naš prkosi ...
Red Star forever

ab

pre 14 godina

Veliki broj ljudi u ovim komentarima ne sagledava suštinu problema, a to je da klubovi i njihovi najviši predstavnici treba da se bore protiv huligana i svih oblika nasilja na sportskim terenima. Veliki sam navijač Zvezde, ali postupak Lukića je za svaku osudu i u potpunosti podržavam tužioca. Ne znam koji je razlog da je Lukić na taj način podržao huliganstvo i mislim da bi uprava Zvezde morala reagovati i sama ga smijeniti. To što mnogi u svojim komentarima daju podršku Lukiću je iz prostog razloga što su upravo oni učesnici ovakvih događanja. Ne treba biti mnogo pametan pa znati da mnogi ozbiljni ljudi, koji su pravi navijači, ne koriste ovaj medij tako da se njihov glas ovdje i ne čuje. Ali podsjetiću vas kako su ućutkali huligane na utakmici Srbija - Francuska kada su aplauzom utišali zvižduke francuskoj himni.

roman empire

pre 14 godina

F.K.Novi Pazar hvala vam na ovom fer i korektnom saopstenju.Bilo je pogrdnih povika prema Lazeticu ali i ovaj potez Lukica sa duksom je mozda bio nesmotren, ali sve u svemu to nimalo ne umanjuje odlicnu organizaciju utakmice od strane domacina i fer i sportsko ponasanje fudbalera oba tima na terenu.Mislim da ima nade za zdrav razum,za normalne navijace sto ce sasvim sigurno doprineti smanivanju navijackih strasti i tenzija u Srbiji iz kojih i proisticu huliganski incidenti.JOS JEDNOM HVALA N.PAZAR I STOP HULIGANSTVU.

Alex

pre 14 godina

Neće on biti kažnjen jer je provocirao ljude u Novom Pazaru, već zato što tim svojim činom podržava huligane.
Duks nikoga ne može da povredi, ali poruke na njemu mogu da imaju snagu, kao što ima i kukasti krst, iako on sam nikoga ne može da povredi.
Lukić je veličao ideju koja korene ima u kriminalu.

srdjan

pre 14 godina

a šta da su došle delije da li bi bilo incidenta.to je bila čista provokacija od strane uprave zvezde i njenog direktora samo da se delije ne bi okrenule protiv njih

herzikapavlovic

pre 14 godina

Hvala Pazarci

Gosn tuzioce ,ne treba smeniti Lukica, vec VAS koji niste za neki drzavni rang ,vec za vrtic,pa da tamo tuzakate decu kada kradu kolace.Ako smete..

boki

pre 14 godina

ma ne radi se tu više o tome ko tu koga ugrožava, krši li se neki zakon, ovdje se radi o osnovnoj kulturi.
Pa da li ste vidjeli predsednika Reala ili Barselone ili bilo kog kluba u navijačkoj dukserici (dres bi nekako mogao i da shvatim)
Pa predsednik ne treba takvim sitnicama da podilazi navijačima.

nenad

pre 14 godina

Da Pazar udje u super ligu, ne mogu da verujem sta prica covek, pa da se igraju utakmice sa vise policije nego navijaca, to bi bio kraj srpskog fudbala

ivan

pre 14 godina

A zasto niko ne pomene transparent navijaca Novog pazara, stadion nekog Efendije koji je pošto ne znate istoriju bio najveći krvnik Srba u drugom sv.ratu u tom kraju. Sram vas bilo pazarci!!!! Ali nema veze to, duks je prioritet!! Ovo bi bilo isto kad bi navijači u Kraljevu ili Kragujevcu, gde su streljani onoliki ljudi digli transparent STADION ADOLFA HITLERA!!! Mislite o tome

ОБЈЕКТИВАН

pre 14 godina

Господо новинари, тужиоче и сви остали. На дуксу који је носио Лукић пише, док се земља око сунца креће... Ништа више од тога. А господин тузилац излази на конференцију и прича да је писало нешто друго! замислите, човек диже оптужницу, а није ни видео дукс! То је клевета! За вашу информацију песма је настала 70-тих и иде овако: Док се земља око сунца креће, звездини се барјактари умирити неће, тајфун дува, кошава све носи, сваком ветру наш барјак пркоси! Истина је, касније је и настала друга верзија, али ни њу нисте тачно погодили: Док се земља око сунца креће, звездини се хулигани умирити неће, звече штангле, СЕКИРЕ и ланци, ево иду ЦИГАНИ лудаци. е сада на коју се мисли остаје вам да маштате. Тако да стварно не знам да ли је оптужница трагична или смешна. вероватно и једно и друго!

Nesa_Krusevac..

pre 14 godina

Pa ljudi covek mora da se ubuta navijacima na neki nacin.....toliko o tome da ste vi veliki klub kad je na celu kluba kauboj....mozda je mogao i baklju da zapali...Zamislite sad Djoana Laportu ili Romana Abramovica u ovakvom izdanju....toliko o tome...

čika Velja

pre 14 godina

Cela "priča" oko ove utakmice je vukla na skandal! Priče o trebovanju deset hiljada karata, pa su onda u zvezdi bili ljuti što su dobili samo petsto, pa onda se kao delije ljute pa neće da idu i sve završava nekulturni Lukić koji onakav ne ide ni kod svojih u Sopot! G.din Tužilac je sjajno prepoznao provokaciju i kazna za takvo ponašanje mora da sledi! Novopazarci su još jednom pokazali da su odlični domaćini i džentlmeni.Iako imaju dovoljno svojih međunacionalnih problema, nisu hteli da dolivaju ulje na vatru i odneli su ubedljivu pobedu u kulturi i fer pleju!

veerghoen

pre 14 godina

Dabogda budu sto vise ljudi kao Rasima Ljajica u ovoj zemlji...Svaka cast na ovom saopstenju.Tako se stvara prijateljska atmosfera izmedju dva razlicita naroda,dve razlicite religije,veroispovesti...Zvezdo volim te!!

vlada n

pre 14 godina

Pazarci sva postovanja i pravi prijatelj a tuziocu bi savetovao da Lukica smesti pored Dzaje,za derbi da zbrani sever,da iskljuci zvezdu iz kupa i da u prvenstvu oduzme bodova onoliko kolko bezimo komsijama i da postavi novu odnosno staru upravu.Lukicu navijaci koji gledaju utakmice sa zapada i istoka su uz tebe i pored svega smo SAMPIONI.

gravedigger

pre 14 godina

Bas me zanima kako bi se obukao na utakmici Real Madrid - Crvena Zvezda. Bio bi ga BLAM! Toliko o stilu PREDSEDNIKA!
Natpis i SLIKA na duksu, (po meni) za navijaca DA!, za predsednika, zaboga NE!!!
Tuzioc je, dragi cigani, tuzioc, i ako moze da pokrene postupak protiv predsednika drzave, ne vidim zasto ne moze protiv predsednika crvene zvezde. Zar ne tezimo ka onom "svi isti"?

cupko

pre 14 godina

pazar bi bio pravo osvezenje super lige.svaka utakmica desetak hiljada navijaca vatrenig navijaca. prava ostrvska atmosvera na utakmicama. ljudi ovde se pravi namerno losa klima prema pazaru a ustvari pazar je jedan gostoljubiv grad gde ljudi zaista vole fudbal i maximalno postuju ekipe koje dolaze . suprotno pricaju samo oni koji neznaju nista o pazaru .

stefan

pre 14 godina

a taj radovanovic mora da je lud... taman je sve doslo na svoje mesto, nema vise baklji i ostale pirotehnike na tribinama, uhapseni su neki huligani, i sta covek sad pokusava, da izazove opstu pobunu pa uspe u svojoj suludoj ideji da ukine navijace??? pa ko ce da navija onda i da gleda fudbal?

Smejurija

pre 14 godina

...nosio je duks na kome piše...,a nastavak pesme glasi...
Pa ne piše nastavak pesme, a usput uopšte nije onakav kakav se prejudicira, rekli su i "optuženi"!

nebitan

pre 14 godina

Eh, neinformisanosti. Inace, pesma ide ovako:
"Dok se zemlja, dok se zemlja oko sunca kreće, zvezdini se barjaktari umiriti neće, duva tajfun, duva tajfun, košava sve nosi, svakom vetru, svakom vetru, barjak naš prkosi."
Svaka cast pazarcima..

Samir_np

pre 14 godina

Fudbalsku atmosveru u Novom Pazaru neće ugroziti niti jedan extrem. Bila je čast gledati Zvezdu, i hteli to da priznamo ili ne Novi Pazar u Super ligi, znači i mnogo jača Super liga, i puno više derbija.

Uprkos svima koji su želeli da od ove utakmice naprave bojno polje, Novi Pazar i Crvena Zvezda su odigrali pravi derbi, pred punim tribinama!

Navijam za Fudbal!

Don Quijote

pre 14 godina

Svaka cast upravi FK Novi Pazar na ovom saopstenju.
Kao veliki, ne cigan, ni Cigan, vec CIGAN (sva slova velika) zelim im od sveg srca da naredne sezone igraju u prvoj ligi. Postovanje sportskih rivala i prijatelja ne stice se uredbama i dekretima vec ovakvim ponasanjem. Ovim gestom FK Novi Pazar je mene pridobio za sva vremena.
Neko je izgleda silno zeleo da se u Novom Pazaru dogode neredi, da dogode incidenti, ali na svu srecu promasio je. Izjalovilo im se, pa sada u nedostatku prizeljkivanih incidenata izmisljaju "incidente".
Cuj, nosio Lukic "duks"!?
Sram vas bilo bando crvena!

Delije

pre 14 godina

Milsim da je ovo istina... Cigani su uvek ili istinoljubivi, ne znam zbog cega nece da kazu pravi tekst pesme...
http://www.blic.rs/strip.php?id=722

GR

pre 14 godina

Pa sta se moze drugo i ocekivati uprave klubova su se uvek pravile slepe i gluve pa ni novopazarci "neznaju" drugacije.
(Milan, 2. novembar 2009 22:18)

pise se "ne zna".

dcz

pre 14 godina

@anti franjevac
Navijac sam zvezde ali pazar je bio obavezan da da samo 5% karata sto mu dodje 350 karara, a oni su dali 500. Mogli bi da se ljutimo da je stadion bio prazan, ali bio je prepun.

suki

pre 14 godina

A zasto niko ne pomene transparent navijaca Novog pazara, stadion nekog Efendije koji je pošto ne znate istoriju bio najveći krvnik Srba u drugom sv.ratu u tom kraju. Sram vas bilo pazarci!!!! Ali nema veze to, duks je prioritet!! Ovo bi bilo isto kad bi navijači u Kraljevu ili Kragujevcu, gde su streljani onoliki ljudi digli transparent STADION ADOLFA HITLERA!!! Mislite o tome
(ivan, 3. novembar 2009 09:18)


Apsolutno se slazem ja jesam iz Pazara jesam musliman ali ljudi verujte mi nismo mi svi u Pazaru takvi zbog toga je imalo puno problema ima jos uvek idiota koji dolaze na utakmicu a neznaju gde se nalazi NP I BG.... Izvinite zbog toga...

mikelele

pre 14 godina

Nije mi jasno: da li se na tome famoznom duksu videlo nešto više od ove slike i teksta sa prednje strane? Ako je ostatak teksta, za koji se tužilac "uhvatio", skriven ispod jakne,čemu onda toliko uzbuđenje? Pa više od 99% ljudi ne zna tekst pesme pa ne može da je poveže sa naslovom.

leo

pre 14 godina

@ RAKUS
Tebi sve nesto lici, a ja mislim da u ovakvim banana drzavama koje su nastale posle raspada SFRJ sve pa i sport je kao i ove drzave.

Nego šta ćemo sa frizurama ala Terza?

pre 14 godina

"...Inače, šta reći o klubu, kada njegov predsednik izgleda kao da radi u osiguranju na Beogradskoj železničkoj stanici..."
(Marko, 3. novembar 2009 13:34)

Čovek je ćelav, i to mu nije za zameriti.

Huligan na odmoru

pre 14 godina

Sad ste svi vi "pravi" i dugogodisnji navijaci CZ imali priliku da gledate jednu utakmicu bez Delija. Zasto sada niste uzeli svoju decu za ruku pa lepo u NP na utakmicu? Sta? Daleko je? Hladno je? Protivnicki navijaci bi da se biju? Putuje se? Prevoz je skup? Stoji se i peva? Nema fotelja na stadionu? Nema ni interneta? Gubi se ceo dan? Neko bi (ne)opravdano pomislio da ste huligani? Milicija preresa a vi posteni gredjani? Los fudbal?
Pa nije valjda da su vas ove sitnice omele da dokazete da ste u stvari samo vi jedini i pravi navijaci a ne ona bagra Delije? Steta, a bila je to divna prilika pred prijateljima druge vere i nacije.

vladimir

pre 14 godina

Novi pazar je proturski grd i to je cinjenica.Oni moraju da postuju drzavu u kojoj zive.Hvala im na ovom postenom stavu, cini mi se da se i ono i Lukic bore protiv drzavne birokratije koji ovu lepu zemlju o ljude u njoj cine nesrecnom.Ovde je sustina potisnuta od forme, Taton je ubijen dva prvooptuzena su nestala, ostali mirno gledaju partizan, patolozi se svadjaju oko uzroka smrti, a tuzilac juri duks gde usput nema nista sporno.Kad smo vec kod pesme ona se davno pevala pri navijackim putovanjima npr od stanice do stadiona kako se nekad islo na gostovanja.Usput valjda je huligan onaj ko bije a ne onaj ko peva.

rodney

pre 14 godina

bravo pazarci u pravu ste cime je on ugrozio utakmicu, nicim,vidi se da ste pravi klub koji ne mrzi ostale i zelim vam plasman u super ligu pa da ponovo igramo b.b.r.s

miki

pre 14 godina

Notorna glupost da se osudi covek sto covek nosi duks "pesme koja poziva na nasilje".Trenirati strogocu na Lukicu,dokazivati pravnu drzavu tim putem ili nesto trece svejedno je,zaista mi lici na glupost.Tim pre sto taj duks,cini mi se,nije zabranjen..'alal vera majstore.

Molle

pre 14 godina

Svaka cast, Pazarci, obecavam ovom prilikom da cu, kada se plasirate u rang-u-kome-mi-dominiramo, sa severa da vam uputim najiskreniji aplauz. Jos jednom, svaka vam cast.

Srki

pre 14 godina

"Poruka sa duksa je fasizoidna"!!??? "Ima podrsku u komentarima". "Poziva na nasilje i provocira drzavu"???

Auuu, dokle ce vise "internet navijaci" da lupaju gluposti?
Na koji nacin je Lukic provocirao bilo koga? Predsednik fudbalskog kluba Crvana Zezda je obukao duks na kome pise nesto, sto nicim nokoga ne provocira, niti moze da iznervira, a kamoli nekoga da provocira! Necu da pominjem pesmu, tj. reci koje su ispisane na duksu jer ocigledno da oni koji smatraju da duks poziva na nasilje i huliganstvo, n ine znaju kako ide pesma tj. reci koje nicim nikoga ne provociraju, vec samo pokazuju ljubav navijaca Crvene Zvezde prema klubu. Kome se ne svidja stil oblacenja Lukica, to je njegova stvar i svakako ima pravo na to, ali to nije razlog da onda lupeta gluposti i govori kako je kriminalac i da je u sprezi sa "Zvezdinim huliganima". Da li su Zvezdini navijaci ove sezone napravili i jedan incident????? Da li ih ubedljivo najvise ima na svim utakmicama nase lige? Da li na sva gosotvanja ide preko 3000 ljudi, a gradovi u kojima Zvezda gostuje ih docekuju sirom otovorenih ruku i niko se nije zalio na bilo kakve incidente? Sto se malo o tome ne pise? Nije lako kontolisati masu od 3000-4000 ljudi, sto samo govori o tome da ti ljudi, koji idu na utakmice, odu tamo samo da bi podrzali svoj tim, da umeju da iskazu postovanje prema svima oko njih, ali naravno ako budu isprovocirani, moze da dodje i do "nezgodnih situacija" iliti incidenata. Elem, duks koji je nosio Lukic je potpuno legitimna odeca, koju moze da nosi ko hoce, a tema koja se otvorila u javnosti, istupom rebublickog tuzioca je smesna i ja je mogu protumaciti kao izliv gluposti istog i sakupljanju politickih poena.

Scorpion

pre 14 godina

nemogi da verujem cime se bavi tuzilastvo u Srbiji. Suditi ili trazili bilo koju presudu coveku koji je nosio tzv. duks. Dali cemo uskoro morati da pitamo tuzilastvo sta smemo da obucemo, kakve majce ili pulovere. Ovo je samo da covek povrati.

macura

pre 14 godina

A sta da se radi ako sutra neko obuce duks na kome pise "mi smo sampioni". Vjerujem da ce biti osudjen jer Boze moj, ispred mi smo sampioni ide jedite g....

Allexa

pre 14 godina

Radovanovic je VD tuzilac, pa on mucenik bolje da se nije ni pojavljivao. Od pocetka nista dobro nije uradio, jedno dobru nije slozio. Za ovo sto je napao Lukice treba da snosi posledice, izrekao je cistu laz i to ce da prodje nekaznjeno. E Srbijo... Kada su nam tuzioci ovakvi, kakvi su nam sudovi? Hoce da se bore sa navijacima, a sa sobom ne mogu da se izbore. Vratite Batica za ministra pravde, ako nista drugo imacemo normalnog ministra!!!

Zemlja,sunce,okrece

pre 14 godina

Pa ova farsa se stvarno nastavlja? Na duksu se lepo vidi da lik vrti barjak a ne sekire lance i palice.
Ovde nije potrebna nikakva podrska Novog Pazara jer jasno i to svaki normalan covek vidi, ovaj duks nema veze sa nasiljem.
Samo izgleda nekim drzvanim organima i neprijateljima Zvezde ovo nije jasno. Pa neka se blamiraju i dalje u javnosti dok im sud ne objasni neke stvari.
A gospodin Lukic ima pravo da se oblaci kako on zeli inace neka uvedu uniforme za funkcionere fudbala. Nebi me ni cudilo...

Goran

pre 14 godina

Najnovija vest glasi da tuzilac Radovanović podnosi zahtev da se V.Lukicu zabrani da bude predsednik FK CZ.
Da nije tužno bilo bi urnebesno smešno. Pitam se da li bi tužilac podneo istu prijavu i da je na dukserici pisalo: "Dok se zemlja..." ili samo : "Dok" ili cak samo slovo D. Recimo, tuzilac je mogao da zakljuci i da crveni duks na kome ne pise nista poziva na huliganstvo. Hocu li smeti da obucem crvenu majicu ikad vise. Imam jednu majcu na kojoj pise: "HH" (neka marka, sta ja znam koja). Sta ako tuzilac shvati da to znaci Hitler heroj... Hoce li i te majice biti zabranjene. Pa onda ono XL - tio valjda znaci - ekstra lopov? A opet, ako ne obucem nista na sebe vec idem go do pojasa - da ne ispadne da provociram drzavu u stilu - narod je go i bos!?
A ne smem ni da pomislim kako ce se provesti neki Amer turista koji dodje u jakni sa amblemom na kom je nacrtana bezbol palica.
I na kraju - pošto tužilac zbog duksa podnosi zahtev da se Lukiću zabrani da bude predsednik, hoće li tražiti da se zbog ispada sa šampanjcem Tadiću isto tako zabrani da bude predsednik?

Hogar

pre 14 godina

Sta 5radi suprotni tabor.Prvoprevedu tuziocu tekst koji nema blage veze sa mozgom. Nije tuzilac bio na utakmici u Pazaru i da je poznavalac Zvezdinih prilika (uzgred gatantovano nije bio ni na jednoj utakmici).Neko kome ne odgovara uspeh zvezde prvo prevodi nakaradni tekst a onda dva dana pred utakmicu sa Javorom javlja se tuzilac da unese nemir u FK Crvena Zvezda.Ali Zvezda ne naseda na provokacije mediokriteta.I sto rece sinoc Nikola Simic u SOS-u kako to da se tuzzilac ne oglasi na pesme navijaca Partizana i na transparent huligana koji je upao u americku ambasadu i tamo poginuo.A tog huligana navijaci sa juga velicaju. Sto da nije mozda heroj.Kako ne reaguju na pesme gde se vredja sudstvo i policija.Svako ima pravoda se obucekako hoce.Mozda je Lukic trebalo frak da obuce

Lukicu kralju

pre 14 godina

Ovo posvecujem samo navijacima Zvezde posto ostale zlurade komentare necu ni da komentarisem. Svima koji cene coveka po nacinu kako je obucen porucujem da se izvuku iz malogradjanstine, i da razmisle zasto je on to uradio. Ovo narocito vazi za takozvane navijace Zvezde koji ovde pricaju kako zele predsednika u odelu. Pa svi ostali su vam bili u odelu pa gde su doveli Zvezdu. Ako niste shvatili da je on time hteo da podrzi navijace Zvezde kojima je podmuklo zabranjeno da dodju na mec, onda bolje nemojte da komentarisete, nego cutite.

Vlada_NBgd

pre 14 godina

Ubistvo navijaca na stadionu JNA - nijedan dan zatvora, ubistvo navijaca Vojvodine - nijedan dan zatvora, ubistvo francuskog navijaca - nijedan dan zatvora, nosenje duksa koji tuziocu radja inspiraciju za kreiranje nastavka pesme - dozivotna robija!!! I ko je sad drzavni projekat??? Radovanovic = reinkarnacija M. Marjanovica.

Ivannewbgd

pre 14 godina

Radovanovicu reaguj!
Tuzba protiv svih navijaca Novog Pazara i rukovodstva,mislim da su i igraci krivi,bez obzira sto su bili fokusirani na mec, morali su da uoce taj duks i znaju 76.verziju ove pesme!!!!

Zoran

pre 14 godina

Cisto zamazivanje ociju.Zar je u Srbiji najvaznije koji duks je nosio jedan covek.Ovo je smesno,vredja inteligenciju,mada ima ovaca jos.... tako nam i treba,hteli smo.....

Crudelta

pre 14 godina

Ma kakve fasizoidne poruke,poruka nasilja,huligana,kriminalaca,napadi protiv drzave...Sporni duks je legitimno pusten u prodaju nakon odobrenja drzave i onda odjednom postaje poruka nasilja.Pa ta pesma je starija od pojave huligana u tadasnjoj zemlji.Pitam se jel vas neko placa da pisete takve glupe komentare.Slazem se da je Lukic bio nedolicno obucen shodno funkciji koju obavlja,ali nigde ZAKONOM nije propisano kako ko treba da se oblaci pa je to njegovo licno pravo kako ce se obuci i kako ce izgledati.U drzavi nikad vise mita,korupcije i lopovluka a sudstvo se bavi pitanjem duksa kao da je to najveci i jedini neresen problem.Ma dajte ljudi uozbiljite se malo jer nije normalno o cemu neki ovde pisu i kakve komentare daju.

seky

pre 14 godina

Ljudi ja sam Pazarac,svaki gostujuci navijac je dobro doso u NP,Novi Pazar je u medijima predstavljen kao bojno polje,ali jedno sto nas kao navijace boli sto mi gde god da odemo da navijamo na strani za nas grad mi smo napadnuti od strane domace policije i publike,samo zato sto smo druge Nacijonalnosti,sramota al sta ces,,dobro dosli u NP...

Allexa

pre 14 godina

(ab, 3. novembar 2009 11:45)

Zasto mislis da je Lukic kriv, ajde navedi jedan razlog zasta ga treba osuditi i ja cu podrzati?
Ako ga treba osuditi zato sto vraca u zivot najveci klub na balkanu, zato sto dok drzava skripi na sve strane on uspeva da kolko tolko odrzi taj klub?! Video sam neko spominje kodeks ponasanja, oblacenja...
To ako se vi osecate pametnijim i ozbiljnijim u odelu (da ne kazem da lecite komplekse), ne mora da znaci da i on mora da steze kravatu. Uostalom odelo ne cini coveka, osim u jednom slucaju...

VR74

pre 14 godina

Predlazem da drzavni tuzilac prosiri optuznicu protiv tekstopisaca pesama "Case lomim, ruke mi krvave", "Zapalicu sve kafane" i "200 na sat". Sve ove pesme pozivaju na nasilje i krsenje zakona. Podrska Lukicu i Zvezdi a Novopazarcima postovanje!!!

Vladan R

pre 14 godina

Da bi se neko provocirao natpisom na duksu taj potencijalni provocirani bi trebao da zna nastavak pesme koja pocinje tim recima, a cisto sumnjam da i 1 promil prisutnih na utakmici zna reci makar jedne verzije te te pesme. Sa druge strane uz reci pesme na duksu je barjaktar odnosno navijac sa zastavom tj barjakom. Svakome dobronamernome i onome ko zeli da razmislja na normalan nacin trebalo bi da apsolutno jasno bude na koju verziju pesme bi mogao da asocira pomenuti duks. Svako onaj koga takav duks asocira na onu nezvanicnu verziju trebao bi da se iskreno zamisli zasto bas on razmislja tako destruktivno, tj da li je to o huliganima prisutno u njegovoj glavi makar podsvesno ili u Lukicevoj.

to sam ja

pre 14 godina

Jos juce sam poslao komentar u kome sam kritikovao novinare da su podgrevali atmosferu pre utakmice i zamislite taj komentar nije pusten. zaista nemam nameru da se zalim Radovanovicu ali ima i novinarske krivice u svemu ovome. nemojte o tome toliko pisati i vdecete kako ce i sam Radovanovic da zaboravi na duks. svaka cast upravi Novog Pazara i svaka cast Lukicu. pa ko ce meni da zabrani sta cu da nosim. neka pogeda Radovanovic sta mi pise na boksericama i odmah ce me strpati u zatvor.