Četvrtak, 23.07.2009.

23:38

Petrović beži od euforije

Trener Crvene zvezde Vladimir Petrović istakao je veliko zadovoljstvo posle pobede nad Rudarom od 4:0.

Izvor: B92

Petroviæ beži od euforije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

38 Komentari

Sortiraj po:

posmatrac

pre 14 godina

Ma idi..., 24. jul 2009 15:03

covek ti lepo da link i objasni da si ti tu nesto pogresio i dzaba pisao sve, a ti odmah o bariju, kompleksima...pa ko je bre tu lud???

a inace, 4:0, svaka cast, ali u 2. poluvremenu ste bukvalno 3-5 puta presli polovinu i dali 3 komada...mislite malo o tome..niko pobedu ne umanjuje, ali nije bas sjajna igra (kao ni partizan protiv onih smehotres liukova)....tek cemo videti..toliko

bbrs

pre 14 godina

Apelujem na drzavne organe da pod hitno reaguju i zabrane javno propagiranje i velicanje zlocinca Urosa Misica.
(Sale, 24. jul 2009 10:31)

Uros Misic nije zlocinac zato sto nije pravosudno osudjen, vec je presuda ponistena i on je sada u PRITOVRU(vec godinu i po dana). Tebi ako se ne svidja sto mi podrzavamo svog brata, nemoj prosto da dolazis na utakmice i kraj.

A kako to da ti ne smeta kad grobari masu Seseljevim barjacima na svakoj drugoj tekmi?

black uhuru

pre 14 godina

Mislim da zvezda nema ofanzivan tim a to mu bas treba da bi osvojio prvenstvo. Oni su 3 gola dali u zadnjih 20 minuta kada su rudarovi klinci popadali i fizicki i psihicki. Zvezda nema dobre napadace za osvajanje titule, i da li moze neko da uporedi Clea, Diaru i Moreiru sa zvezdinom decom.......Partizan opet sampion jer je jaci nego prosle godine, i samo cudo moze da se desi da bi zvezda mogla da osvoji titulu

Ma idi...

pre 14 godina

(Džaba ti sav trud, 24. jul 2009 12:14)

Pa znate kako.... Sami znate onu recenicu kako vas uvek spustimo kad kakite a ona glasi: KOMPLEXI SU NEIZLECIVI....

Bolje gledajte vaseg najjaceg rivala svih vremena, tj onaj Fljamurtari kako se posteno borio protiv Madervela... Pazi, to je njihov najveci uspeh, samo 1-8 ;)...

A ovo za Dinamo TBILISI cemo tek da vidimo... Pozz svim Grobarcica... Zelim vam jos dosta komentara da ostavite u vezi zvezde... Bar nam produzavate zivot za 10 godina svakim svojim Realnim(ma daj kako da ne) komentarima....

Posle će biti gužva!

pre 14 godina

Pižon NE forsira defanzivnu taktiku već nema igrače (čitaj: tim) za ono što bi svi mi voleli: Da gazimo celu utakmicu, sve protivnike redom. Za to treba mnogo poverenja u odbranu, izuzetno jak i uigran srednji red, a za to treba vreme.
Jedna od značajnih uloga trenera je da štiti nove (i/ili mlade) igrače od toga da ne izgore u želji da se dokažu. Setimo se Filipa Đorđevića, kojeg je Kosanović „potrošio“, jer ga je stavio u poziciju, kao glavnog špica, da od njega zavisi Zvezdin plasman dalje.
Zbog toga, samo polako sa Darkom Lazovićem, neće ga niko zaboraviti, neka trenira sa 1. timom, a čim se ukaže prilika, neki lakši, bezopasniji protivnik, u igru 2. poluvreme.
Pižon to pametno radi. Kadu ulazi na 2:0, kad je sve već gotovo, dobija priliku da opušteno igra i predstavi se publici, publika shvata posle par poteza o kakvom je igraču reč, i eto ti IGRAČA. Jevtić isto tako.

Ako Burzanović prelomi u glavi da hoće da igra, ali u saradnji sa timom i trenerom, predviđam mu blistavu sezonu. I njega će Pižon, za početak, da uvede 20 minuta pred kraj neke već dobijene utakmice, da se vidi da li hoće. Tada, opušteno, pokaže ono što mi znamo da zna, publika pošizi, on procveta. Sledeća utakmica još bolje, itd.
Imam dovoljno godina da se sećam kako su Pižona POKUŠALI DA UPROPASTE, time što ga nisu pustili u Arsenal sa 27 godina života, već zbog ondašnjeg predsednika FSJ Tomaševića i klike okolo, morao je da čeka, mislim godinu dana, da napunu 28 godina starosti. Takvi su onda bili propisi. Zbog toga su i Pižon i Zvezda izgubili ogroman novac.
Pižon NIJE sujetan, on je poslednji koji bi upropastio nekog igrača, on je čak izjavio da je Burzanović najbolji igrač.

I na kraju Obrić. Pižon nam još ne dozvoljava da vidimo tog igrača. Čujemo da je odličan tehničar, što Zvezdi treba. Čuva ga i čeka trenutak kada bi ovaj mogao da zablista. Nadam se da će u revanšu protiv Dinama iz Tbilisija imati priliku u poslednjih 20 minuta, do tada će valjda plasman Zvezde biti obezbeđen.

Ako se slože kockice: Kadu, Burza, Obrić nocioci igre u napadu. Ko kaže da je to defanzivno?
Ali, da bi se to ostvarilo treba ceo tim da funkcioniše (pogotovo zadnji vezni, koji nisu baš mnogo omiljeni u publici).

Do tada, svi koji mogu, na Marakanu

bice bolje...

pre 14 godina

Necu da daim, kao neki strucnjaci, samo kratko. NEMOJ TE DONOSITI ZAKLJUCKE NA OSNOVU DVE UTAKMICE!! Tu smo gde smo, imamo igrace kakve imamo, rezultatom sam zadovoljan, igrom prijatno iznenadjen a ostalo VREME CE POKAZATI. Pozdrav svim ljubiteljima SRPSKOG fudbala.

ChargerNS

pre 14 godina

Ovde se uglavnom javljaju ljudi koji pojma nemaju a nebitno je da li su Grobari ili Delije. Kao sto je jedan stariji navijač pomenuo Kajzerslautern, lično sam bio na toj i na mnogim drugim utakmicama a samnom je bio drug koji je grobar. Ako je tad imao napadačku taktiku pa valjda je ima i sada. Što se tiče pojedinih igrača tek na kraju sezone dajte sebi za pravo da pljujete po nekom ali ni tada. Pljujete po tom Lekiću, a ko god da je igrao i malo fudbal, reći će Vam da dati 25 golova u bilo kojoj ligi nije mala stvar. Osećaj za gol ili imas ili nemaš. Na kraju krajeva , šta čovek može da očekuje od navijača koji ne idu da gledaju utakmicu na stadion već da se krljaju sa policijom. Dođete kući pa gledate reprizu utakmice jer niste ništa videli na istoj. Da ne spominjemo da pisu ljudi koji su jedva punoletni i od života a kamoli fudbala ništa nisu videli.

duka

pre 14 godina

@ to je to

Od prvog komentara "mladi i neskusni"- da ti ukažem prisek godina prvog tima je 26, pa preko Gumine "kretnje" do Tutorine "skok igre", je neverovatno nepoznavanje i činjenica i fudbalske materije. Zbog tog Tutore igramo ne sa dva nego sa TRI zadnja vezna a zbog Gume igramo sa igračem manje. TO JE TO.

milos

pre 14 godina

Prvo,zvezdi svaka cast. Ne zbog pobede od 4 0 i ne zbog ukupnih 5 datih golova, a primljenih ni jedan, nego zbog toga sto svaki igrac u ovoj ekipi izgara na terenu do poslednjeg promila svoje snage i bori se kao lav. Slazem se sa nekolicinom vas koji tvrde da indiviualno zvezda ne poseduje mozda takav kvalitet kao sto je nekada,pa cak i prosle godine, ali ova zvezda i njeni igraci trce za svakom loptom, kidaju i grizu u svakom duelu, a ti 50-50 dueli su najvazniji, jer ponekad ishod jednog klizeceg starta i remplovanja moze da da neophodno samopouzdanje za recimo onako dobro izveden slobodan udarac Bogdanovica. Pa pogledajte samo koliko klizecih startova je uradio mladi Lekic, i to na Rudarovoj polovini, koliko je lopti izbio iz svog sesnaesterca posle njihovih kornera...Sve su to pokazatelji koji govore i dokazuju da stvarno ovi igraci ce (nadamo se) ostaviti srce na terenu u svakoj sledecoj utakmici jer su svesni velicine kluba za koji igraju i jer su svesni da je zvezda Svetinja i da je je igrati u njoj samo san vecine igraca, a da kada se ta sansa dobije, a ne iskoristi se, da ce tesko biti prilike za popravni. Vecina ovih fudbalera imala je trnovit put sa mnogo uspona o padova da bi dosli ili se opet vratili u tu istu zvezdu koja ih se odrekla u proslosti. Pa ni ne cudi ova borbenost,ova pozrtvovanost,ova glad za uspehom,jer ako se sada ne pokazu da su vredni zvezde,nikada nece. Ma ne mora zvezda da igra lepo,samo neka donese trofeje,da slavimo opet,da marakana opet bude neosvojiva tvrdjava. Pizonu jedino zameram sto radi taktike, ipak za nijansu previse zrtvuje lepotu same igre, do sada evo ima rezultata, ali pitanje je da li ce protiv bunkerasa iz nase lige to paliti sa ovih ovih prvih 11. Zvezda bez kadua,burze,jevtica i perovica, nema nikoga ko moze da stvori visak i da je takav kalibar igraca da jednim lucidnim poetzom u datom trenutku resi utakmicu. To me jedino brine. Jedan od prve trojice gore pomenutih mora obavezno da bude u igri,a napolje jedan od trojice zadnjih veznih (najbolje bogdanovic). Jos jedan stoper, kalibra tomovica,vukovica, ili pejcinovica pod hitno mora da dodje, jer pored jednog beskompromisnog borca (ali na zalost samo to) poput tutorica,djordjevica,pa i vranjesa, zvezdi treba jedan stoper koji zna sa loptom,a ne samo da je izbije, pa gde ode. Tutorica volim svim srcem, covek je lud! On sve ono sto ne ume sa loptom nadoknadi fanatizmom i pozrtvovajem (jedino je bas spor u samom polasku), takav je i djole, ali njih dvojica ne mogu igrati zajedno jer im se iste mane spoje i dodju u do izrazaja one, a kvalitet ode u drugi plan, pa ispadne samo problem za zvezdu! Uz jednog ratnika pozadi,treba imati i jedog malo smekercica, kao sto je pejcinovic. Za sada to je to, trebace i srece i trebace sve kockice da se poklope da bi ova sezona imala srecan kraj. Daj Boze. Zvezdo, samo hrabro, daj sve od sebe, ali bas sve od sebe, i mi sa severa kao i uvek cemo dati isto, a onda nam zajedno, niko nista ne moze.

ZVEZDAS

pre 14 godina

Sve cestitke nasim igracima igrali su disiplinovano i borbeno i do kraja ispostovali trenerove planova.Pižon je odlično postavio igru i sigurno prošao dalje,u ovom dvomecu se MORALO!! proći sudbina kluba je visila kao mac iznad glave,tako da jePižon isao na sigurno i svaka mu ćast,konačno se posle mnogo godina vidi ruka trenera,iako smo imali ranijih godina boljih igrača,ali je stručni rad bio katastrofa.Pižon je sigurno bolji trener i od Muslina i to će dokazati sigurno,samo mu treba dati punu podršku jer bi će ove godine i poraza što je normalno za ovaj novi tim.Ali uz još jednu selekciju i dobre pripreme mislim da će mo biti pravi tim sa prepoznatljivom igrom što bar12-13 godina nismo imali.

zvezdina zvezda

pre 14 godina

"Shvatili su ozbiljnost situacije. (Bravo za ozbiljnost, pa jos situacije.) Imam sve manje problema i na treninzima, ali sve je lepo dok se pobedjuje (Ajde!). Najvažnije je biti pametan kad se gubi (sta ce ti pamet kad se pobedjuje, jasta), a biće i toga jer je sezona duga (jamb u najavi). Ne treba da im dižemo spomenike posle svake pobede", rekao je Petrović novinarima. (To, care!)

Dvojica novih igrača postigli su tri gola - Aleksandar Jevtić dva (dobar mali) i Mendes Kadu jedan (onaj dribling mu nije bio los, ali sut...).

"Večeras je bio pravi trenutak da ih pokažemo publici. (da ih pokazemo ko cirkuske mecke).Da smo to uradili ranije, možda bi sagoreli u želji (a mozda i ne bi, Pizo), ali već od večeras su u konkurenciji za prvi tim", rekao je trener Zvezde (drugim recima, "nisam znao da su tolko dobri").


Mnogo volim fudbalske fraze tipa: ozbiljnost situacije, sagoreti od zelje, ostaviti srce na teren, igraci bili pod utiskom ambijenta, treba izdrzati pritisak....

mislim da znam :)

pre 14 godina

1. covek koji je ostavio komentar broj jedan je apsolutno u pravu kad kaze da nam je neophodna pozicija prednjeg veznog u timu.
2. Kadu koga svi sad izdizu u nebesa, razume fudbal, ima solidnu tehniku i hitrinu, ali sacekajte malo da vidimo da li ima snage i izdrzljivosti, da li zna da se zagradi, da sutne jako loptu... Ne kazem da ne moze, ali sacekajmo malo. Bilo bi veoma lepo kad bi za tu poziciju konkurisao jos neko (Burzanovic ili neko od te Zvezdine dece), jer je mnogo bitnije da uvek imamo igraca na toj poziciji.
3. Sacekajte i sa hvalospevima Jefticu. Nije on juce pokazao neko ludo znanje. Solidno je odigrao, ali usao je kad su klinci iz Rudara vec "pali" od umora. Nadam se da ce biti nesto od njega, ali ja ne videh neki extra potez, pa da odmah slavim sto smo ga doveli...
4. Lekicu mozda treba vremena, ali 90% ce ostati limitiran, pa nam konkurencija u napadu i nije neka (Abu je ocajan i nadam se da ga vise niko nece pomenuti...)
5. Lazetica hvale, ali covek nece biti u stanju da igra spoljnog igraca u nekoj ozbiljnijoj tekmi, sa onakvom "brzinom"... Koliko sam skapirao, Pavlovic iz Borca bi trebao da igra bas na toj poziciji, gde je sigurno bolji od njega. Lazeticu bi bolje bilo da igra zadnjeg veznog, ali tamo je "mala" guzva..
6. Ninkov je drven, ali jak, izdrzljiv, uporan, solidne brzine i juce po prvi put nije izgledao kao zalutao (da ne kazem po necijoj vezi stavljen u tim)
6. Ne znam cime je Savio zasluzio hvalu. Nadam se da ce se Kastiljo vratiti i igrati u paru sa Isahom (Lazeticem) i nekim ofanzivnim (Kadu npr.), a Savio i Bogdanovic na klupu.
7. Nadam se da imamo i zamenu za Perovica (koji je sigurno najbolji grac na pocetku sezone), pa da on nekad moze da odigra i napadaca ili da odmori...

Džaba ti sav trud

pre 14 godina

@ (AnonimusFM, 24. jul 2009 04:11):

Džabe ti sva ta tvoja matematika i trud kad ti je sve pogrešno.

Kao prvo - vi nećete ni doći do 4. kola jer protiv Tbilisija 99,9% ispadate.

Kao drugo, čak i kad bi se nekim čudom, nekom neviđenom senzacijom desilo da vi prođete u 4. kolo, onda u njemu ne 100% nego 1000000000% niste među nosiocima u žrebu:

http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seedel2009.html

Idi dole dok ne vidiš projekciju za 4. kolo kvalifikacija. Ima dosta klubova za koje se još ne zna da li će biti nosioci ili neće (ako dođu do 4. kola), ali ste vi već sad "prvi ispod crte". Za vas se zna da nećete moći da budete nosioci. Tako da ce biti samaranja samo tako. Ustvari neće, jer nećete ni doći do 4. kola.

delijasm

pre 14 godina

I sad mi nemojte reci da se niko ne slaze sa mojom konstatacijom da je Abubakar mnogo bolji igrac od Lekica, a mi ga teramo. Pa to je igrac koji moze da pretrci svakog odbrambenog igraca, a sta je ovaj Lekic pokazao. NISTA!!! Postigao je 20 i nesto golova prosle sezone. Jeste ali u trecoj ligi. Abu bi morao da ostane i da ima mesta u prvoj postavi.

Josif Semjanov

pre 14 godina

I ne treba nikakva euforija jer je Zvezda eliminisala tim koji objektivno nije imao kvaliteta da se suprotstavi Zvezdi.Ako je Pizon igrao malo ofanzivnije sa barem jednim kreativcem kao sto je Kadu igra bi bila mnogo bolja i ukupni utisak bi bio jos bolji.Ovako smo sami sebi napravili problem igrajuci skroz defanzivno i cekali prptivnika koji je svojim dugim loptama u par navrata stvorio nepotrebnu tenziju u odbrani.Pizon mora da ima nekoliko varijanti u zavisnosti kako zahteva situacija i protivnik a ne da uporno forsira ovu defanzivnu varijantu ali nadajmo se da ce se na sledecim utakmicama videti i neke druge kombinacije i da ce najvece pojacanje i najveca Zvezdina perspektiva Darko Lazovic uci bar medju 18-igraca i polako dobijati priliku jer ovako sedenjem na tribinama samo gubi samopouzdanje sto je lose za takvog talenta.Mnogo srece protiv Gruzijaca i naravno plasman u PLAY-OFF.Pozz.MKD

To je to

pre 14 godina

Odgovor na komentar broj 1
Drago mi je sto si dugo godina uz Zvezdu, sve je to lepo, ali mislim da gresis dosta u svom tekstu.
Pizon sigurno nije zaboravio sta je igrao i daje takva uloga potrebna jednom timu.Ali Pizon je isto tako znao da je ova ekipa neiskusna i jedini nacin da se sigurno prodje je bio da se uradi ovako, cak je i trener slovenaca priznao da su cekali nervozu Zvezde. Sad neznam da li sam veci strucnjak od tebe?Bavim se fudbalom i dosta toga vidim kod Bogdanovica sto mnogi ne vide.Pogledaj mec u Sloveniji i videces koliko moze4 da pruzi, a nije pruzio malo. I ne brini vidi i Pizon da je Burzanovic najveci talenat u zadnjih ko zna koliko godina koji je bio na Marakani.Ali taj isti Pizon trazi maksimum od svakog igraca, verovatno zato sto zna i sam koliko je vise i sasm mogao da pruzi da je malo dodao gas, a uvek moze bolje. Ja licno neverujem da je Burza pokazao 60% od onoga sto moze, ma jos manje, ali mora jednostavno da se resi da napravi taj zadnji korak. Ima sve ali mu fali samo taj zadnji korak, a taj korak je da resi da u svaki duel ulazi 100%, da svaki minut na terenu i treningu odigra maksimalno i bice svetska klasa(bez preterivanja). A pitas i da li neko vidi igrace koji bi mogle da dostignu one koji su ostisli. Po meni je Lekic rodjeni golgeter koji zuri za tim prvim pogotkom, a on kada dodje sve ce doci na svoje mesto, odavno Zvezda nije dovela takvu gol masinu(znam da je mnogima smesno). Obric ima potencijal da postane igracina. Kadu je sve pokazao, Isah je vec dokazani reprezentativac Gane, Ninkov odlican. E sada dolazimo do jedne price koja me strasno nervira, a to je prica o Tutoricu. Taj Tutoric odlicno igra skok igru, retko kad kiksne i svoje zadatke odlicno izvrsava, e sad sto on nije Piksi tu nista ne mozemo. Mislim da je Pizon na pravom putu i mozemo samo da se nadamo da ce Burza okrenuti svoj inat u svoju i Zvezdinu korist.

AnonimusFM

pre 14 godina

Evo ovako stoje stvari sada. Ako prodjemo 3. kolo, tamo nas cekaju ukupno 19 (17+2) ekipa sa boljim koef. od nas.
Takodje, njima se pridruzuju i pobednici sledecih 18 parova, od kojih (ako ne bude bilo iznenadjenja) svi imaju bolji koef od nas.

Rijeka (Hrvatska) - Metalist Harkov (Ukrajina) (MOGUCE IZNENADJENJE AKO RIJEKA POBEDI)
Gent (Belgija) - Roma (Italija) (IMAMO VISE OD GENTA)
PSV Ajndoven (Holandija) - Černo More (Bugarska)
Vaduc (Lihtenštajn) - Slovan Liberec (Češka)
Randers (Danska) - Hamburger SV (Nemačka)
Geteborg - Hapoel Tel-Aviv (Izrael) (AKO GETEBURG POBEDI)
Vojvodina (Srbija) - Austrija Beč (Austrija) (AKO VOSA NEKOM SRECOM PRODJE)
CSKA Sofija (BUL) - Deri Siti (Irska)
Steaua Bukurešt (Rumunija) - Madervel (Škotska)
Braga (Portugalija) - Elfsborg (Švedska) (OVDE SVEDAJNI AKO PRODJU)
Rabotnički (Makedonija) - Odenze (Danska)
Sevojno (Srbija) - Lil (Francuska)
Fenerbahče (Turska) - Honved (Mađarska)
Klub Briž (Belgija) - Lahti (Finska)
Atletik Bilbao (Španija) - Jang Bojs (Švajcarska) (MOZDA JANGBOJS)
KR Rejkjavík (Island) - Bazel (Švajcarska)
Galatasaraj (Turska) - Makabi Netanja (Izrael)
Vetra (Litvanija) - Fulam (Engleska)

- Znaci ako prodju svih 18 boljih od nas, onda:

19 + 18 = 37

- Njima se pridruzuju porazeni iz sledecih parova, od kojih ako ne bude iznenadjenja - nijedan nema bolji oef od nas:

Shakhtar Donetsk - Timiºoara
Celtic - Dynamo Moscow
Anderlecht - Sivasspor

Salcburg(Austrija) – Dinamo Zagreb (Hrvatska) (Bolji smo OD OBA!!!)
Slovan Bratislava (Slovačka) – Olimpijakos (Grčka)
Cirih (Švajcarska) – Maribor (Slovenija)
Apoel (Kipar) – Partizan (Srbija)
Šerif (Moldavija) – Slavija Prag (Češka)
Aktobe (Kazahstan) – Makabi (Izrael)
Baku (Azerbejdžan) – Levski (Bugarska)
Ventspils (Letonija) – Bate Borisov (Belorusija)
Levadija (Estonija) – Debrecin (Mađarska)
Kopenhagen (Danska) – Stabek (Norveška)

Tako da bismo mi bili tacno 38. I kao takvi bismo bili povlasceni. Ako bismo bili 39. - NE BISMO BILI POVLASCENI.
Ako kojim slucajem partizan ispadne od Kiprana, oni ce biti 38. a ne MI.
Tako da su dobre sanse da udjemo u tu EL. Naravno, Ovo je racunica koja ne predvidja da se dese iznenadjenja.
Svako iznenadjence koje se desi u prvih 18 tekmi ide na nasu vodenicu.
Svako iznenadjenjce u sledecih 12 (posto dinamo - salz. ne racunamo) ide na nasu stetu.
Nama ostaje da prodjemo Gruzine i da se nadamo.

Niksicko pivo

pre 14 godina

ljudi nema nikakve euforije.. sjetite se kad je pesic rekao posle 15 pobeda za redom, da mora biti veliki pad... i?? samo polako ... bravo pizon.. bravo

dusan

pre 14 godina

"kadu i jevtic su sada u konkurenciji za prvi tim". to je odlicno, jer ono sto smo igrali dok njih dvojica nisu usli je bilo dosta jadno. kadu jednostavno ume mnogo dobro da igra, a jevtic je dao dva gola za 20 minuta. lazetic, bogdanovic i tutoric bi mogli da pojacaju zvezdu tako sto bi otisli. to je naravno receno samo hipoteticki jer ne postoji niko ko bi ih kupio. interesantno je da se burzanovic ne uklapa u koncepciju koje nema. igra do 70 minuta koja se bazirala na 3 zadnja vezna, bez ikoga na levom boku je jednostavno uzasna. u ovom timu mora da bude mesta za kadua, lazovica, jevtica, burzanovica i blazica. odbrana takodje mora da se pojaca. u svakom slucaju KADU JE MNOGO DOBAR I IGRA FUDBAL, a to na marakani odavno nismo mogli da gledamo. Petrovicu pusti ziherasenje - imas igrace koji umeju da igraju - ajde da igramo fudbal.

Vujke

pre 14 godina

Dokazala je Zvezda da moze, da ima tim koji moze da igra, ali da svaki igrac igra tako sto ce ostavljati srce na terenu. Nadam se da nece posle jedne utakmice da polete. Tek je pocelo...

Žonpi

pre 14 godina

Ne znam kakav to čarobni štapić Pižon ima, ali u igri ovog tima (ma koliko igrački limitiran bio) se tako jasno vidi trenerova ruka. Posle dužeg vremena, gledam Zvezdu koja igra disciplinovano i deluje taktički ukomponovano. Od ovih igrača Pižon trenutno izvlači apsolutni maksimum.

sever 4ever

pre 14 godina

Kakva bre euforija.... bio sam na tekmi, jedino sto je valjalo bilo je navijanje.. zvezda nema igru, ne trce uopste, rezultat sa prikazanom igrom na terenu veze nema. da sam na pizonovom mestu ozbiljno bih se zabribuo...

Nikola

pre 14 godina

Mi malo stariji pamtimo kako je na Mari jedan Kaizerslautern (tadasnji sampion Nemacke) u Kupu Kupova isprasen sa identicnih 4:0, tako da Pizonovo shvatanje fudbala uopste nije sporno. Malo sam skeptican po pitanju pojedinih igraca, ali dajmo momcima sansu.

MihaBG

pre 14 godina

...sta god uradili ove sezone,ako budu ovako trcali i ginuli za svaku loptu,srce ce mi biti na mestu...a ovi preko puta i da ugasimo klub,nikada nas nece stici...i koliko je vrednija titula u staroj Jugi od ove danas??ima li iko predstavu?Pa,prebrojte komsije...a Bari i Tokio..i sto kazu..neko pamti Tokio i Bari..a neko Zagreb i Fljamurtari..
Obozavam komentare grobara..I ovi Rudari imaju slicnost sa Grobarima..samo su malo napredniji u tehnici,jer ovi i dalje rade samo sa lopatama..
Zvezda je vas nedostizni san i vecni izvor kompleksa!!!

raka_le

pre 14 godina

Bravo Zvezdo !!! prvo poluvreme nista posebno, ali igra u drugom na zavidnom nivou, kadu i savio su pokazali da su prava pojacanja, lekic da moze da postane dobro pojacanje, ninkov je najzad poceo da pruza partije zbog kojih a jevtic bez komentara, najzad smo imali prilike da vidimo sta je u prelaznom roku uradila uprava koja je non stop pod kritikama, za sad dobar posao, puno srece u nastavku sezone a delije su uvek uz vas

Niksicko pivo

pre 14 godina

glavni adut zvezde Bojan Pavlovic... igram menager i pola evrope ga trazi, nide 5 miliona, a u stvarnosti za god dana ce nuditi za njega 10 mil.. i naravnoo da poz mog idola kadu mendez

Огњен

pre 14 godina

Пижон нормалан човек, изјаве су му сасвим на месту. Моја подршка. Све у свему леп двобој, верујем да ће тако бити, и још боље, против Динама из Тбилисија.

branko

pre 14 godina

Звезда доби Рудара, то је у реду, честитам, али, извините, то не може претерано да импресионира некога ко је гледао Сантос, био у Барију итд. Можда ће некога интересовати шта је један стари Звездин симпатизер приметио на ове две утакмице.
1. Добру игру Звезде видео сам само у последњих 15 минута вечерашње утакмице. Зашто? Па зато што је на терену био измењен састав. Дакле, прилично је јасно да би се и од постојећих играча могао саставити бољи тим од овог којег Пижон сматра најбољим
2. Пижон је направио једну велику грешку. У реду, нема Милијаша, али то не значи да треба укинути `радно место` ОФАНЗИВНИ ВЕЗНИ ИГРАЧ а Пижон га је укунуо. Исах и Савио су добри играчи али они играју потпуно усту улогу – дефанзивног везног играча. Лазетић игра то што игра а шта игра Богдановић (честитка за гол!) то је можда јасно бољим познаваоцима фудбала од мене. Тако Пижон тренер потире Пижона играча. Пижоне, побогу, сети се шта си ти играо. Како је могуће да мислиш да та улога више није потребна? Немаш играча за ту улогу ? Имаш. То је Бурзановић а ако ти се он не допада, тражи другога али та улога МОРА ДА ПОСТОЈИ.
3. Треба бити крајње скроман у очекивањима од овог тима. Прошле године која је била катастрофална, Звезда је у тиму имала бар 4 – 5 одличних играча: Милијаш, Клео, Паркер, Короман, Томовић. Волео бих да неко каже у којем од садашњих играча назире квалитет неког од поменутих.

Vucko

pre 14 godina

Nadam se da Pizon vise nikad nece ponoviti ovako defanzivnu igru kao u prvih 70 min. jer je sramota za renome naseg kluba da na Marakani pocinjemo sa 3 zadnja vezna, a u finisu igra fenomenalna, nadam se da cemo tako igrati u nastavku sezone. Kadu i Jevtic pod hitno moraju u prvu postavu umesto Bogdanovica i Lekica, hvali nam jos jedan stoper jer je Djordjevic dosta nesiguran i panican, kao i jedan levi bek zamena za Ignjatijevica i mozemo se nadati trofejima ove sezone i dobrom rezultatu u Evropi. Napred Zvezdo! Zvezda mi je sve, Zvezda zivot je!

boro

pre 14 godina

haha, pobedili ste Rudar, a Petrović beži od euforije. Pa, zašto, hajde malo i vi da se radujete, kad ne može bolje, dobar je i Rudar iz Velenja.

Mika NS

pre 14 godina

Za razliku od prosle godine Zvezda ove godine ima trenera!

Sledece nedelje u utorak 29.jula Partizan gostuje APOEL-u,a u sredu 30.jula na Zvezdinom stadionu Vosha-Austrija,na Partizanovom Sevojno-Lil,a u Tbilisiju Dinamo-Zvezda.
Malo li je?
Ajmo Srbiiiii

hyu

pre 14 godina

Evo da napisem ovde posto tamo ima brdo komentara...Svaka cast igracima ni jednom nemam nista da zamerim...Stvarno svaka cast...Nego kada sam krenuo na utakmicu mene i mojih par drugara(inace mi smo deca)je navatala grupa Grobara i napala nas sa sipkama i bakljama...STARIJI SU OD NAS BAR 10 GODINA!!!Jedva smo izvukli zive glave...A 2 PANDURA SU TO SAMO POSMATRALA,BILI SU NA 20-30 METARA ODATLE...sramota za Grobare(mada od njih nista drugo nisam ni ocekivao)a jos veca za policiju...Ja se izvinjavam sto ovo nema veze sa temom...Al cisto da znate kakva stoka zivi u Beogradu...

Mika NS

pre 14 godina

Za razliku od prosle godine Zvezda ove godine ima trenera!

Sledece nedelje u utorak 29.jula Partizan gostuje APOEL-u,a u sredu 30.jula na Zvezdinom stadionu Vosha-Austrija,na Partizanovom Sevojno-Lil,a u Tbilisiju Dinamo-Zvezda.
Malo li je?
Ajmo Srbiiiii

branko

pre 14 godina

Звезда доби Рудара, то је у реду, честитам, али, извините, то не може претерано да импресионира некога ко је гледао Сантос, био у Барију итд. Можда ће некога интересовати шта је један стари Звездин симпатизер приметио на ове две утакмице.
1. Добру игру Звезде видео сам само у последњих 15 минута вечерашње утакмице. Зашто? Па зато што је на терену био измењен састав. Дакле, прилично је јасно да би се и од постојећих играча могао саставити бољи тим од овог којег Пижон сматра најбољим
2. Пижон је направио једну велику грешку. У реду, нема Милијаша, али то не значи да треба укинути `радно место` ОФАНЗИВНИ ВЕЗНИ ИГРАЧ а Пижон га је укунуо. Исах и Савио су добри играчи али они играју потпуно усту улогу – дефанзивног везног играча. Лазетић игра то што игра а шта игра Богдановић (честитка за гол!) то је можда јасно бољим познаваоцима фудбала од мене. Тако Пижон тренер потире Пижона играча. Пижоне, побогу, сети се шта си ти играо. Како је могуће да мислиш да та улога више није потребна? Немаш играча за ту улогу ? Имаш. То је Бурзановић а ако ти се он не допада, тражи другога али та улога МОРА ДА ПОСТОЈИ.
3. Треба бити крајње скроман у очекивањима од овог тима. Прошле године која је била катастрофална, Звезда је у тиму имала бар 4 – 5 одличних играча: Милијаш, Клео, Паркер, Короман, Томовић. Волео бих да неко каже у којем од садашњих играча назире квалитет неког од поменутих.

Žonpi

pre 14 godina

Ne znam kakav to čarobni štapić Pižon ima, ali u igri ovog tima (ma koliko igrački limitiran bio) se tako jasno vidi trenerova ruka. Posle dužeg vremena, gledam Zvezdu koja igra disciplinovano i deluje taktički ukomponovano. Od ovih igrača Pižon trenutno izvlači apsolutni maksimum.

Огњен

pre 14 godina

Пижон нормалан човек, изјаве су му сасвим на месту. Моја подршка. Све у свему леп двобој, верујем да ће тако бити, и још боље, против Динама из Тбилисија.

dusan

pre 14 godina

"kadu i jevtic su sada u konkurenciji za prvi tim". to je odlicno, jer ono sto smo igrali dok njih dvojica nisu usli je bilo dosta jadno. kadu jednostavno ume mnogo dobro da igra, a jevtic je dao dva gola za 20 minuta. lazetic, bogdanovic i tutoric bi mogli da pojacaju zvezdu tako sto bi otisli. to je naravno receno samo hipoteticki jer ne postoji niko ko bi ih kupio. interesantno je da se burzanovic ne uklapa u koncepciju koje nema. igra do 70 minuta koja se bazirala na 3 zadnja vezna, bez ikoga na levom boku je jednostavno uzasna. u ovom timu mora da bude mesta za kadua, lazovica, jevtica, burzanovica i blazica. odbrana takodje mora da se pojaca. u svakom slucaju KADU JE MNOGO DOBAR I IGRA FUDBAL, a to na marakani odavno nismo mogli da gledamo. Petrovicu pusti ziherasenje - imas igrace koji umeju da igraju - ajde da igramo fudbal.

Vujke

pre 14 godina

Dokazala je Zvezda da moze, da ima tim koji moze da igra, ali da svaki igrac igra tako sto ce ostavljati srce na terenu. Nadam se da nece posle jedne utakmice da polete. Tek je pocelo...

raka_le

pre 14 godina

Bravo Zvezdo !!! prvo poluvreme nista posebno, ali igra u drugom na zavidnom nivou, kadu i savio su pokazali da su prava pojacanja, lekic da moze da postane dobro pojacanje, ninkov je najzad poceo da pruza partije zbog kojih a jevtic bez komentara, najzad smo imali prilike da vidimo sta je u prelaznom roku uradila uprava koja je non stop pod kritikama, za sad dobar posao, puno srece u nastavku sezone a delije su uvek uz vas

hyu

pre 14 godina

Evo da napisem ovde posto tamo ima brdo komentara...Svaka cast igracima ni jednom nemam nista da zamerim...Stvarno svaka cast...Nego kada sam krenuo na utakmicu mene i mojih par drugara(inace mi smo deca)je navatala grupa Grobara i napala nas sa sipkama i bakljama...STARIJI SU OD NAS BAR 10 GODINA!!!Jedva smo izvukli zive glave...A 2 PANDURA SU TO SAMO POSMATRALA,BILI SU NA 20-30 METARA ODATLE...sramota za Grobare(mada od njih nista drugo nisam ni ocekivao)a jos veca za policiju...Ja se izvinjavam sto ovo nema veze sa temom...Al cisto da znate kakva stoka zivi u Beogradu...

MihaBG

pre 14 godina

...sta god uradili ove sezone,ako budu ovako trcali i ginuli za svaku loptu,srce ce mi biti na mestu...a ovi preko puta i da ugasimo klub,nikada nas nece stici...i koliko je vrednija titula u staroj Jugi od ove danas??ima li iko predstavu?Pa,prebrojte komsije...a Bari i Tokio..i sto kazu..neko pamti Tokio i Bari..a neko Zagreb i Fljamurtari..
Obozavam komentare grobara..I ovi Rudari imaju slicnost sa Grobarima..samo su malo napredniji u tehnici,jer ovi i dalje rade samo sa lopatama..
Zvezda je vas nedostizni san i vecni izvor kompleksa!!!

Nikola

pre 14 godina

Mi malo stariji pamtimo kako je na Mari jedan Kaizerslautern (tadasnji sampion Nemacke) u Kupu Kupova isprasen sa identicnih 4:0, tako da Pizonovo shvatanje fudbala uopste nije sporno. Malo sam skeptican po pitanju pojedinih igraca, ali dajmo momcima sansu.

To je to

pre 14 godina

Odgovor na komentar broj 1
Drago mi je sto si dugo godina uz Zvezdu, sve je to lepo, ali mislim da gresis dosta u svom tekstu.
Pizon sigurno nije zaboravio sta je igrao i daje takva uloga potrebna jednom timu.Ali Pizon je isto tako znao da je ova ekipa neiskusna i jedini nacin da se sigurno prodje je bio da se uradi ovako, cak je i trener slovenaca priznao da su cekali nervozu Zvezde. Sad neznam da li sam veci strucnjak od tebe?Bavim se fudbalom i dosta toga vidim kod Bogdanovica sto mnogi ne vide.Pogledaj mec u Sloveniji i videces koliko moze4 da pruzi, a nije pruzio malo. I ne brini vidi i Pizon da je Burzanovic najveci talenat u zadnjih ko zna koliko godina koji je bio na Marakani.Ali taj isti Pizon trazi maksimum od svakog igraca, verovatno zato sto zna i sam koliko je vise i sasm mogao da pruzi da je malo dodao gas, a uvek moze bolje. Ja licno neverujem da je Burza pokazao 60% od onoga sto moze, ma jos manje, ali mora jednostavno da se resi da napravi taj zadnji korak. Ima sve ali mu fali samo taj zadnji korak, a taj korak je da resi da u svaki duel ulazi 100%, da svaki minut na terenu i treningu odigra maksimalno i bice svetska klasa(bez preterivanja). A pitas i da li neko vidi igrace koji bi mogle da dostignu one koji su ostisli. Po meni je Lekic rodjeni golgeter koji zuri za tim prvim pogotkom, a on kada dodje sve ce doci na svoje mesto, odavno Zvezda nije dovela takvu gol masinu(znam da je mnogima smesno). Obric ima potencijal da postane igracina. Kadu je sve pokazao, Isah je vec dokazani reprezentativac Gane, Ninkov odlican. E sada dolazimo do jedne price koja me strasno nervira, a to je prica o Tutoricu. Taj Tutoric odlicno igra skok igru, retko kad kiksne i svoje zadatke odlicno izvrsava, e sad sto on nije Piksi tu nista ne mozemo. Mislim da je Pizon na pravom putu i mozemo samo da se nadamo da ce Burza okrenuti svoj inat u svoju i Zvezdinu korist.

AnonimusFM

pre 14 godina

Evo ovako stoje stvari sada. Ako prodjemo 3. kolo, tamo nas cekaju ukupno 19 (17+2) ekipa sa boljim koef. od nas.
Takodje, njima se pridruzuju i pobednici sledecih 18 parova, od kojih (ako ne bude bilo iznenadjenja) svi imaju bolji koef od nas.

Rijeka (Hrvatska) - Metalist Harkov (Ukrajina) (MOGUCE IZNENADJENJE AKO RIJEKA POBEDI)
Gent (Belgija) - Roma (Italija) (IMAMO VISE OD GENTA)
PSV Ajndoven (Holandija) - Černo More (Bugarska)
Vaduc (Lihtenštajn) - Slovan Liberec (Češka)
Randers (Danska) - Hamburger SV (Nemačka)
Geteborg - Hapoel Tel-Aviv (Izrael) (AKO GETEBURG POBEDI)
Vojvodina (Srbija) - Austrija Beč (Austrija) (AKO VOSA NEKOM SRECOM PRODJE)
CSKA Sofija (BUL) - Deri Siti (Irska)
Steaua Bukurešt (Rumunija) - Madervel (Škotska)
Braga (Portugalija) - Elfsborg (Švedska) (OVDE SVEDAJNI AKO PRODJU)
Rabotnički (Makedonija) - Odenze (Danska)
Sevojno (Srbija) - Lil (Francuska)
Fenerbahče (Turska) - Honved (Mađarska)
Klub Briž (Belgija) - Lahti (Finska)
Atletik Bilbao (Španija) - Jang Bojs (Švajcarska) (MOZDA JANGBOJS)
KR Rejkjavík (Island) - Bazel (Švajcarska)
Galatasaraj (Turska) - Makabi Netanja (Izrael)
Vetra (Litvanija) - Fulam (Engleska)

- Znaci ako prodju svih 18 boljih od nas, onda:

19 + 18 = 37

- Njima se pridruzuju porazeni iz sledecih parova, od kojih ako ne bude iznenadjenja - nijedan nema bolji oef od nas:

Shakhtar Donetsk - Timiºoara
Celtic - Dynamo Moscow
Anderlecht - Sivasspor

Salcburg(Austrija) – Dinamo Zagreb (Hrvatska) (Bolji smo OD OBA!!!)
Slovan Bratislava (Slovačka) – Olimpijakos (Grčka)
Cirih (Švajcarska) – Maribor (Slovenija)
Apoel (Kipar) – Partizan (Srbija)
Šerif (Moldavija) – Slavija Prag (Češka)
Aktobe (Kazahstan) – Makabi (Izrael)
Baku (Azerbejdžan) – Levski (Bugarska)
Ventspils (Letonija) – Bate Borisov (Belorusija)
Levadija (Estonija) – Debrecin (Mađarska)
Kopenhagen (Danska) – Stabek (Norveška)

Tako da bismo mi bili tacno 38. I kao takvi bismo bili povlasceni. Ako bismo bili 39. - NE BISMO BILI POVLASCENI.
Ako kojim slucajem partizan ispadne od Kiprana, oni ce biti 38. a ne MI.
Tako da su dobre sanse da udjemo u tu EL. Naravno, Ovo je racunica koja ne predvidja da se dese iznenadjenja.
Svako iznenadjence koje se desi u prvih 18 tekmi ide na nasu vodenicu.
Svako iznenadjenjce u sledecih 12 (posto dinamo - salz. ne racunamo) ide na nasu stetu.
Nama ostaje da prodjemo Gruzine i da se nadamo.

sever 4ever

pre 14 godina

Kakva bre euforija.... bio sam na tekmi, jedino sto je valjalo bilo je navijanje.. zvezda nema igru, ne trce uopste, rezultat sa prikazanom igrom na terenu veze nema. da sam na pizonovom mestu ozbiljno bih se zabribuo...

Niksicko pivo

pre 14 godina

glavni adut zvezde Bojan Pavlovic... igram menager i pola evrope ga trazi, nide 5 miliona, a u stvarnosti za god dana ce nuditi za njega 10 mil.. i naravnoo da poz mog idola kadu mendez

milos

pre 14 godina

Prvo,zvezdi svaka cast. Ne zbog pobede od 4 0 i ne zbog ukupnih 5 datih golova, a primljenih ni jedan, nego zbog toga sto svaki igrac u ovoj ekipi izgara na terenu do poslednjeg promila svoje snage i bori se kao lav. Slazem se sa nekolicinom vas koji tvrde da indiviualno zvezda ne poseduje mozda takav kvalitet kao sto je nekada,pa cak i prosle godine, ali ova zvezda i njeni igraci trce za svakom loptom, kidaju i grizu u svakom duelu, a ti 50-50 dueli su najvazniji, jer ponekad ishod jednog klizeceg starta i remplovanja moze da da neophodno samopouzdanje za recimo onako dobro izveden slobodan udarac Bogdanovica. Pa pogledajte samo koliko klizecih startova je uradio mladi Lekic, i to na Rudarovoj polovini, koliko je lopti izbio iz svog sesnaesterca posle njihovih kornera...Sve su to pokazatelji koji govore i dokazuju da stvarno ovi igraci ce (nadamo se) ostaviti srce na terenu u svakoj sledecoj utakmici jer su svesni velicine kluba za koji igraju i jer su svesni da je zvezda Svetinja i da je je igrati u njoj samo san vecine igraca, a da kada se ta sansa dobije, a ne iskoristi se, da ce tesko biti prilike za popravni. Vecina ovih fudbalera imala je trnovit put sa mnogo uspona o padova da bi dosli ili se opet vratili u tu istu zvezdu koja ih se odrekla u proslosti. Pa ni ne cudi ova borbenost,ova pozrtvovanost,ova glad za uspehom,jer ako se sada ne pokazu da su vredni zvezde,nikada nece. Ma ne mora zvezda da igra lepo,samo neka donese trofeje,da slavimo opet,da marakana opet bude neosvojiva tvrdjava. Pizonu jedino zameram sto radi taktike, ipak za nijansu previse zrtvuje lepotu same igre, do sada evo ima rezultata, ali pitanje je da li ce protiv bunkerasa iz nase lige to paliti sa ovih ovih prvih 11. Zvezda bez kadua,burze,jevtica i perovica, nema nikoga ko moze da stvori visak i da je takav kalibar igraca da jednim lucidnim poetzom u datom trenutku resi utakmicu. To me jedino brine. Jedan od prve trojice gore pomenutih mora obavezno da bude u igri,a napolje jedan od trojice zadnjih veznih (najbolje bogdanovic). Jos jedan stoper, kalibra tomovica,vukovica, ili pejcinovica pod hitno mora da dodje, jer pored jednog beskompromisnog borca (ali na zalost samo to) poput tutorica,djordjevica,pa i vranjesa, zvezdi treba jedan stoper koji zna sa loptom,a ne samo da je izbije, pa gde ode. Tutorica volim svim srcem, covek je lud! On sve ono sto ne ume sa loptom nadoknadi fanatizmom i pozrtvovajem (jedino je bas spor u samom polasku), takav je i djole, ali njih dvojica ne mogu igrati zajedno jer im se iste mane spoje i dodju u do izrazaja one, a kvalitet ode u drugi plan, pa ispadne samo problem za zvezdu! Uz jednog ratnika pozadi,treba imati i jedog malo smekercica, kao sto je pejcinovic. Za sada to je to, trebace i srece i trebace sve kockice da se poklope da bi ova sezona imala srecan kraj. Daj Boze. Zvezdo, samo hrabro, daj sve od sebe, ali bas sve od sebe, i mi sa severa kao i uvek cemo dati isto, a onda nam zajedno, niko nista ne moze.

Posle će biti gužva!

pre 14 godina

Pižon NE forsira defanzivnu taktiku već nema igrače (čitaj: tim) za ono što bi svi mi voleli: Da gazimo celu utakmicu, sve protivnike redom. Za to treba mnogo poverenja u odbranu, izuzetno jak i uigran srednji red, a za to treba vreme.
Jedna od značajnih uloga trenera je da štiti nove (i/ili mlade) igrače od toga da ne izgore u želji da se dokažu. Setimo se Filipa Đorđevića, kojeg je Kosanović „potrošio“, jer ga je stavio u poziciju, kao glavnog špica, da od njega zavisi Zvezdin plasman dalje.
Zbog toga, samo polako sa Darkom Lazovićem, neće ga niko zaboraviti, neka trenira sa 1. timom, a čim se ukaže prilika, neki lakši, bezopasniji protivnik, u igru 2. poluvreme.
Pižon to pametno radi. Kadu ulazi na 2:0, kad je sve već gotovo, dobija priliku da opušteno igra i predstavi se publici, publika shvata posle par poteza o kakvom je igraču reč, i eto ti IGRAČA. Jevtić isto tako.

Ako Burzanović prelomi u glavi da hoće da igra, ali u saradnji sa timom i trenerom, predviđam mu blistavu sezonu. I njega će Pižon, za početak, da uvede 20 minuta pred kraj neke već dobijene utakmice, da se vidi da li hoće. Tada, opušteno, pokaže ono što mi znamo da zna, publika pošizi, on procveta. Sledeća utakmica još bolje, itd.
Imam dovoljno godina da se sećam kako su Pižona POKUŠALI DA UPROPASTE, time što ga nisu pustili u Arsenal sa 27 godina života, već zbog ondašnjeg predsednika FSJ Tomaševića i klike okolo, morao je da čeka, mislim godinu dana, da napunu 28 godina starosti. Takvi su onda bili propisi. Zbog toga su i Pižon i Zvezda izgubili ogroman novac.
Pižon NIJE sujetan, on je poslednji koji bi upropastio nekog igrača, on je čak izjavio da je Burzanović najbolji igrač.

I na kraju Obrić. Pižon nam još ne dozvoljava da vidimo tog igrača. Čujemo da je odličan tehničar, što Zvezdi treba. Čuva ga i čeka trenutak kada bi ovaj mogao da zablista. Nadam se da će u revanšu protiv Dinama iz Tbilisija imati priliku u poslednjih 20 minuta, do tada će valjda plasman Zvezde biti obezbeđen.

Ako se slože kockice: Kadu, Burza, Obrić nocioci igre u napadu. Ko kaže da je to defanzivno?
Ali, da bi se to ostvarilo treba ceo tim da funkcioniše (pogotovo zadnji vezni, koji nisu baš mnogo omiljeni u publici).

Do tada, svi koji mogu, na Marakanu

Džaba ti sav trud

pre 14 godina

@ (AnonimusFM, 24. jul 2009 04:11):

Džabe ti sva ta tvoja matematika i trud kad ti je sve pogrešno.

Kao prvo - vi nećete ni doći do 4. kola jer protiv Tbilisija 99,9% ispadate.

Kao drugo, čak i kad bi se nekim čudom, nekom neviđenom senzacijom desilo da vi prođete u 4. kolo, onda u njemu ne 100% nego 1000000000% niste među nosiocima u žrebu:

http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seedel2009.html

Idi dole dok ne vidiš projekciju za 4. kolo kvalifikacija. Ima dosta klubova za koje se još ne zna da li će biti nosioci ili neće (ako dođu do 4. kola), ali ste vi već sad "prvi ispod crte". Za vas se zna da nećete moći da budete nosioci. Tako da ce biti samaranja samo tako. Ustvari neće, jer nećete ni doći do 4. kola.

Vucko

pre 14 godina

Nadam se da Pizon vise nikad nece ponoviti ovako defanzivnu igru kao u prvih 70 min. jer je sramota za renome naseg kluba da na Marakani pocinjemo sa 3 zadnja vezna, a u finisu igra fenomenalna, nadam se da cemo tako igrati u nastavku sezone. Kadu i Jevtic pod hitno moraju u prvu postavu umesto Bogdanovica i Lekica, hvali nam jos jedan stoper jer je Djordjevic dosta nesiguran i panican, kao i jedan levi bek zamena za Ignjatijevica i mozemo se nadati trofejima ove sezone i dobrom rezultatu u Evropi. Napred Zvezdo! Zvezda mi je sve, Zvezda zivot je!

zvezdina zvezda

pre 14 godina

"Shvatili su ozbiljnost situacije. (Bravo za ozbiljnost, pa jos situacije.) Imam sve manje problema i na treninzima, ali sve je lepo dok se pobedjuje (Ajde!). Najvažnije je biti pametan kad se gubi (sta ce ti pamet kad se pobedjuje, jasta), a biće i toga jer je sezona duga (jamb u najavi). Ne treba da im dižemo spomenike posle svake pobede", rekao je Petrović novinarima. (To, care!)

Dvojica novih igrača postigli su tri gola - Aleksandar Jevtić dva (dobar mali) i Mendes Kadu jedan (onaj dribling mu nije bio los, ali sut...).

"Večeras je bio pravi trenutak da ih pokažemo publici. (da ih pokazemo ko cirkuske mecke).Da smo to uradili ranije, možda bi sagoreli u želji (a mozda i ne bi, Pizo), ali već od večeras su u konkurenciji za prvi tim", rekao je trener Zvezde (drugim recima, "nisam znao da su tolko dobri").


Mnogo volim fudbalske fraze tipa: ozbiljnost situacije, sagoreti od zelje, ostaviti srce na teren, igraci bili pod utiskom ambijenta, treba izdrzati pritisak....

Ma idi...

pre 14 godina

(Džaba ti sav trud, 24. jul 2009 12:14)

Pa znate kako.... Sami znate onu recenicu kako vas uvek spustimo kad kakite a ona glasi: KOMPLEXI SU NEIZLECIVI....

Bolje gledajte vaseg najjaceg rivala svih vremena, tj onaj Fljamurtari kako se posteno borio protiv Madervela... Pazi, to je njihov najveci uspeh, samo 1-8 ;)...

A ovo za Dinamo TBILISI cemo tek da vidimo... Pozz svim Grobarcica... Zelim vam jos dosta komentara da ostavite u vezi zvezde... Bar nam produzavate zivot za 10 godina svakim svojim Realnim(ma daj kako da ne) komentarima....

Niksicko pivo

pre 14 godina

ljudi nema nikakve euforije.. sjetite se kad je pesic rekao posle 15 pobeda za redom, da mora biti veliki pad... i?? samo polako ... bravo pizon.. bravo

Josif Semjanov

pre 14 godina

I ne treba nikakva euforija jer je Zvezda eliminisala tim koji objektivno nije imao kvaliteta da se suprotstavi Zvezdi.Ako je Pizon igrao malo ofanzivnije sa barem jednim kreativcem kao sto je Kadu igra bi bila mnogo bolja i ukupni utisak bi bio jos bolji.Ovako smo sami sebi napravili problem igrajuci skroz defanzivno i cekali prptivnika koji je svojim dugim loptama u par navrata stvorio nepotrebnu tenziju u odbrani.Pizon mora da ima nekoliko varijanti u zavisnosti kako zahteva situacija i protivnik a ne da uporno forsira ovu defanzivnu varijantu ali nadajmo se da ce se na sledecim utakmicama videti i neke druge kombinacije i da ce najvece pojacanje i najveca Zvezdina perspektiva Darko Lazovic uci bar medju 18-igraca i polako dobijati priliku jer ovako sedenjem na tribinama samo gubi samopouzdanje sto je lose za takvog talenta.Mnogo srece protiv Gruzijaca i naravno plasman u PLAY-OFF.Pozz.MKD

boro

pre 14 godina

haha, pobedili ste Rudar, a Petrović beži od euforije. Pa, zašto, hajde malo i vi da se radujete, kad ne može bolje, dobar je i Rudar iz Velenja.

mislim da znam :)

pre 14 godina

1. covek koji je ostavio komentar broj jedan je apsolutno u pravu kad kaze da nam je neophodna pozicija prednjeg veznog u timu.
2. Kadu koga svi sad izdizu u nebesa, razume fudbal, ima solidnu tehniku i hitrinu, ali sacekajte malo da vidimo da li ima snage i izdrzljivosti, da li zna da se zagradi, da sutne jako loptu... Ne kazem da ne moze, ali sacekajmo malo. Bilo bi veoma lepo kad bi za tu poziciju konkurisao jos neko (Burzanovic ili neko od te Zvezdine dece), jer je mnogo bitnije da uvek imamo igraca na toj poziciji.
3. Sacekajte i sa hvalospevima Jefticu. Nije on juce pokazao neko ludo znanje. Solidno je odigrao, ali usao je kad su klinci iz Rudara vec "pali" od umora. Nadam se da ce biti nesto od njega, ali ja ne videh neki extra potez, pa da odmah slavim sto smo ga doveli...
4. Lekicu mozda treba vremena, ali 90% ce ostati limitiran, pa nam konkurencija u napadu i nije neka (Abu je ocajan i nadam se da ga vise niko nece pomenuti...)
5. Lazetica hvale, ali covek nece biti u stanju da igra spoljnog igraca u nekoj ozbiljnijoj tekmi, sa onakvom "brzinom"... Koliko sam skapirao, Pavlovic iz Borca bi trebao da igra bas na toj poziciji, gde je sigurno bolji od njega. Lazeticu bi bolje bilo da igra zadnjeg veznog, ali tamo je "mala" guzva..
6. Ninkov je drven, ali jak, izdrzljiv, uporan, solidne brzine i juce po prvi put nije izgledao kao zalutao (da ne kazem po necijoj vezi stavljen u tim)
6. Ne znam cime je Savio zasluzio hvalu. Nadam se da ce se Kastiljo vratiti i igrati u paru sa Isahom (Lazeticem) i nekim ofanzivnim (Kadu npr.), a Savio i Bogdanovic na klupu.
7. Nadam se da imamo i zamenu za Perovica (koji je sigurno najbolji grac na pocetku sezone), pa da on nekad moze da odigra i napadaca ili da odmori...

ChargerNS

pre 14 godina

Ovde se uglavnom javljaju ljudi koji pojma nemaju a nebitno je da li su Grobari ili Delije. Kao sto je jedan stariji navijač pomenuo Kajzerslautern, lično sam bio na toj i na mnogim drugim utakmicama a samnom je bio drug koji je grobar. Ako je tad imao napadačku taktiku pa valjda je ima i sada. Što se tiče pojedinih igrača tek na kraju sezone dajte sebi za pravo da pljujete po nekom ali ni tada. Pljujete po tom Lekiću, a ko god da je igrao i malo fudbal, reći će Vam da dati 25 golova u bilo kojoj ligi nije mala stvar. Osećaj za gol ili imas ili nemaš. Na kraju krajeva , šta čovek može da očekuje od navijača koji ne idu da gledaju utakmicu na stadion već da se krljaju sa policijom. Dođete kući pa gledate reprizu utakmice jer niste ništa videli na istoj. Da ne spominjemo da pisu ljudi koji su jedva punoletni i od života a kamoli fudbala ništa nisu videli.

delijasm

pre 14 godina

I sad mi nemojte reci da se niko ne slaze sa mojom konstatacijom da je Abubakar mnogo bolji igrac od Lekica, a mi ga teramo. Pa to je igrac koji moze da pretrci svakog odbrambenog igraca, a sta je ovaj Lekic pokazao. NISTA!!! Postigao je 20 i nesto golova prosle sezone. Jeste ali u trecoj ligi. Abu bi morao da ostane i da ima mesta u prvoj postavi.

ZVEZDAS

pre 14 godina

Sve cestitke nasim igracima igrali su disiplinovano i borbeno i do kraja ispostovali trenerove planova.Pižon je odlično postavio igru i sigurno prošao dalje,u ovom dvomecu se MORALO!! proći sudbina kluba je visila kao mac iznad glave,tako da jePižon isao na sigurno i svaka mu ćast,konačno se posle mnogo godina vidi ruka trenera,iako smo imali ranijih godina boljih igrača,ali je stručni rad bio katastrofa.Pižon je sigurno bolji trener i od Muslina i to će dokazati sigurno,samo mu treba dati punu podršku jer bi će ove godine i poraza što je normalno za ovaj novi tim.Ali uz još jednu selekciju i dobre pripreme mislim da će mo biti pravi tim sa prepoznatljivom igrom što bar12-13 godina nismo imali.

black uhuru

pre 14 godina

Mislim da zvezda nema ofanzivan tim a to mu bas treba da bi osvojio prvenstvo. Oni su 3 gola dali u zadnjih 20 minuta kada su rudarovi klinci popadali i fizicki i psihicki. Zvezda nema dobre napadace za osvajanje titule, i da li moze neko da uporedi Clea, Diaru i Moreiru sa zvezdinom decom.......Partizan opet sampion jer je jaci nego prosle godine, i samo cudo moze da se desi da bi zvezda mogla da osvoji titulu

duka

pre 14 godina

@ to je to

Od prvog komentara "mladi i neskusni"- da ti ukažem prisek godina prvog tima je 26, pa preko Gumine "kretnje" do Tutorine "skok igre", je neverovatno nepoznavanje i činjenica i fudbalske materije. Zbog tog Tutore igramo ne sa dva nego sa TRI zadnja vezna a zbog Gume igramo sa igračem manje. TO JE TO.

bice bolje...

pre 14 godina

Necu da daim, kao neki strucnjaci, samo kratko. NEMOJ TE DONOSITI ZAKLJUCKE NA OSNOVU DVE UTAKMICE!! Tu smo gde smo, imamo igrace kakve imamo, rezultatom sam zadovoljan, igrom prijatno iznenadjen a ostalo VREME CE POKAZATI. Pozdrav svim ljubiteljima SRPSKOG fudbala.

bbrs

pre 14 godina

Apelujem na drzavne organe da pod hitno reaguju i zabrane javno propagiranje i velicanje zlocinca Urosa Misica.
(Sale, 24. jul 2009 10:31)

Uros Misic nije zlocinac zato sto nije pravosudno osudjen, vec je presuda ponistena i on je sada u PRITOVRU(vec godinu i po dana). Tebi ako se ne svidja sto mi podrzavamo svog brata, nemoj prosto da dolazis na utakmice i kraj.

A kako to da ti ne smeta kad grobari masu Seseljevim barjacima na svakoj drugoj tekmi?

posmatrac

pre 14 godina

Ma idi..., 24. jul 2009 15:03

covek ti lepo da link i objasni da si ti tu nesto pogresio i dzaba pisao sve, a ti odmah o bariju, kompleksima...pa ko je bre tu lud???

a inace, 4:0, svaka cast, ali u 2. poluvremenu ste bukvalno 3-5 puta presli polovinu i dali 3 komada...mislite malo o tome..niko pobedu ne umanjuje, ali nije bas sjajna igra (kao ni partizan protiv onih smehotres liukova)....tek cemo videti..toliko

branko

pre 14 godina

Звезда доби Рудара, то је у реду, честитам, али, извините, то не може претерано да импресионира некога ко је гледао Сантос, био у Барију итд. Можда ће некога интересовати шта је један стари Звездин симпатизер приметио на ове две утакмице.
1. Добру игру Звезде видео сам само у последњих 15 минута вечерашње утакмице. Зашто? Па зато што је на терену био измењен састав. Дакле, прилично је јасно да би се и од постојећих играча могао саставити бољи тим од овог којег Пижон сматра најбољим
2. Пижон је направио једну велику грешку. У реду, нема Милијаша, али то не значи да треба укинути `радно место` ОФАНЗИВНИ ВЕЗНИ ИГРАЧ а Пижон га је укунуо. Исах и Савио су добри играчи али они играју потпуно усту улогу – дефанзивног везног играча. Лазетић игра то што игра а шта игра Богдановић (честитка за гол!) то је можда јасно бољим познаваоцима фудбала од мене. Тако Пижон тренер потире Пижона играча. Пижоне, побогу, сети се шта си ти играо. Како је могуће да мислиш да та улога више није потребна? Немаш играча за ту улогу ? Имаш. То је Бурзановић а ако ти се он не допада, тражи другога али та улога МОРА ДА ПОСТОЈИ.
3. Треба бити крајње скроман у очекивањима од овог тима. Прошле године која је била катастрофална, Звезда је у тиму имала бар 4 – 5 одличних играча: Милијаш, Клео, Паркер, Короман, Томовић. Волео бих да неко каже у којем од садашњих играча назире квалитет неког од поменутих.

Žonpi

pre 14 godina

Ne znam kakav to čarobni štapić Pižon ima, ali u igri ovog tima (ma koliko igrački limitiran bio) se tako jasno vidi trenerova ruka. Posle dužeg vremena, gledam Zvezdu koja igra disciplinovano i deluje taktički ukomponovano. Od ovih igrača Pižon trenutno izvlači apsolutni maksimum.

dusan

pre 14 godina

"kadu i jevtic su sada u konkurenciji za prvi tim". to je odlicno, jer ono sto smo igrali dok njih dvojica nisu usli je bilo dosta jadno. kadu jednostavno ume mnogo dobro da igra, a jevtic je dao dva gola za 20 minuta. lazetic, bogdanovic i tutoric bi mogli da pojacaju zvezdu tako sto bi otisli. to je naravno receno samo hipoteticki jer ne postoji niko ko bi ih kupio. interesantno je da se burzanovic ne uklapa u koncepciju koje nema. igra do 70 minuta koja se bazirala na 3 zadnja vezna, bez ikoga na levom boku je jednostavno uzasna. u ovom timu mora da bude mesta za kadua, lazovica, jevtica, burzanovica i blazica. odbrana takodje mora da se pojaca. u svakom slucaju KADU JE MNOGO DOBAR I IGRA FUDBAL, a to na marakani odavno nismo mogli da gledamo. Petrovicu pusti ziherasenje - imas igrace koji umeju da igraju - ajde da igramo fudbal.

Mika NS

pre 14 godina

Za razliku od prosle godine Zvezda ove godine ima trenera!

Sledece nedelje u utorak 29.jula Partizan gostuje APOEL-u,a u sredu 30.jula na Zvezdinom stadionu Vosha-Austrija,na Partizanovom Sevojno-Lil,a u Tbilisiju Dinamo-Zvezda.
Malo li je?
Ajmo Srbiiiii

Огњен

pre 14 godina

Пижон нормалан човек, изјаве су му сасвим на месту. Моја подршка. Све у свему леп двобој, верујем да ће тако бити, и још боље, против Динама из Тбилисија.

Vujke

pre 14 godina

Dokazala je Zvezda da moze, da ima tim koji moze da igra, ali da svaki igrac igra tako sto ce ostavljati srce na terenu. Nadam se da nece posle jedne utakmice da polete. Tek je pocelo...

boro

pre 14 godina

haha, pobedili ste Rudar, a Petrović beži od euforije. Pa, zašto, hajde malo i vi da se radujete, kad ne može bolje, dobar je i Rudar iz Velenja.

Džaba ti sav trud

pre 14 godina

@ (AnonimusFM, 24. jul 2009 04:11):

Džabe ti sva ta tvoja matematika i trud kad ti je sve pogrešno.

Kao prvo - vi nećete ni doći do 4. kola jer protiv Tbilisija 99,9% ispadate.

Kao drugo, čak i kad bi se nekim čudom, nekom neviđenom senzacijom desilo da vi prođete u 4. kolo, onda u njemu ne 100% nego 1000000000% niste među nosiocima u žrebu:

http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seedel2009.html

Idi dole dok ne vidiš projekciju za 4. kolo kvalifikacija. Ima dosta klubova za koje se još ne zna da li će biti nosioci ili neće (ako dođu do 4. kola), ali ste vi već sad "prvi ispod crte". Za vas se zna da nećete moći da budete nosioci. Tako da ce biti samaranja samo tako. Ustvari neće, jer nećete ni doći do 4. kola.

raka_le

pre 14 godina

Bravo Zvezdo !!! prvo poluvreme nista posebno, ali igra u drugom na zavidnom nivou, kadu i savio su pokazali da su prava pojacanja, lekic da moze da postane dobro pojacanje, ninkov je najzad poceo da pruza partije zbog kojih a jevtic bez komentara, najzad smo imali prilike da vidimo sta je u prelaznom roku uradila uprava koja je non stop pod kritikama, za sad dobar posao, puno srece u nastavku sezone a delije su uvek uz vas

sever 4ever

pre 14 godina

Kakva bre euforija.... bio sam na tekmi, jedino sto je valjalo bilo je navijanje.. zvezda nema igru, ne trce uopste, rezultat sa prikazanom igrom na terenu veze nema. da sam na pizonovom mestu ozbiljno bih se zabribuo...

MihaBG

pre 14 godina

...sta god uradili ove sezone,ako budu ovako trcali i ginuli za svaku loptu,srce ce mi biti na mestu...a ovi preko puta i da ugasimo klub,nikada nas nece stici...i koliko je vrednija titula u staroj Jugi od ove danas??ima li iko predstavu?Pa,prebrojte komsije...a Bari i Tokio..i sto kazu..neko pamti Tokio i Bari..a neko Zagreb i Fljamurtari..
Obozavam komentare grobara..I ovi Rudari imaju slicnost sa Grobarima..samo su malo napredniji u tehnici,jer ovi i dalje rade samo sa lopatama..
Zvezda je vas nedostizni san i vecni izvor kompleksa!!!

mislim da znam :)

pre 14 godina

1. covek koji je ostavio komentar broj jedan je apsolutno u pravu kad kaze da nam je neophodna pozicija prednjeg veznog u timu.
2. Kadu koga svi sad izdizu u nebesa, razume fudbal, ima solidnu tehniku i hitrinu, ali sacekajte malo da vidimo da li ima snage i izdrzljivosti, da li zna da se zagradi, da sutne jako loptu... Ne kazem da ne moze, ali sacekajmo malo. Bilo bi veoma lepo kad bi za tu poziciju konkurisao jos neko (Burzanovic ili neko od te Zvezdine dece), jer je mnogo bitnije da uvek imamo igraca na toj poziciji.
3. Sacekajte i sa hvalospevima Jefticu. Nije on juce pokazao neko ludo znanje. Solidno je odigrao, ali usao je kad su klinci iz Rudara vec "pali" od umora. Nadam se da ce biti nesto od njega, ali ja ne videh neki extra potez, pa da odmah slavim sto smo ga doveli...
4. Lekicu mozda treba vremena, ali 90% ce ostati limitiran, pa nam konkurencija u napadu i nije neka (Abu je ocajan i nadam se da ga vise niko nece pomenuti...)
5. Lazetica hvale, ali covek nece biti u stanju da igra spoljnog igraca u nekoj ozbiljnijoj tekmi, sa onakvom "brzinom"... Koliko sam skapirao, Pavlovic iz Borca bi trebao da igra bas na toj poziciji, gde je sigurno bolji od njega. Lazeticu bi bolje bilo da igra zadnjeg veznog, ali tamo je "mala" guzva..
6. Ninkov je drven, ali jak, izdrzljiv, uporan, solidne brzine i juce po prvi put nije izgledao kao zalutao (da ne kazem po necijoj vezi stavljen u tim)
6. Ne znam cime je Savio zasluzio hvalu. Nadam se da ce se Kastiljo vratiti i igrati u paru sa Isahom (Lazeticem) i nekim ofanzivnim (Kadu npr.), a Savio i Bogdanovic na klupu.
7. Nadam se da imamo i zamenu za Perovica (koji je sigurno najbolji grac na pocetku sezone), pa da on nekad moze da odigra i napadaca ili da odmori...

To je to

pre 14 godina

Odgovor na komentar broj 1
Drago mi je sto si dugo godina uz Zvezdu, sve je to lepo, ali mislim da gresis dosta u svom tekstu.
Pizon sigurno nije zaboravio sta je igrao i daje takva uloga potrebna jednom timu.Ali Pizon je isto tako znao da je ova ekipa neiskusna i jedini nacin da se sigurno prodje je bio da se uradi ovako, cak je i trener slovenaca priznao da su cekali nervozu Zvezde. Sad neznam da li sam veci strucnjak od tebe?Bavim se fudbalom i dosta toga vidim kod Bogdanovica sto mnogi ne vide.Pogledaj mec u Sloveniji i videces koliko moze4 da pruzi, a nije pruzio malo. I ne brini vidi i Pizon da je Burzanovic najveci talenat u zadnjih ko zna koliko godina koji je bio na Marakani.Ali taj isti Pizon trazi maksimum od svakog igraca, verovatno zato sto zna i sam koliko je vise i sasm mogao da pruzi da je malo dodao gas, a uvek moze bolje. Ja licno neverujem da je Burza pokazao 60% od onoga sto moze, ma jos manje, ali mora jednostavno da se resi da napravi taj zadnji korak. Ima sve ali mu fali samo taj zadnji korak, a taj korak je da resi da u svaki duel ulazi 100%, da svaki minut na terenu i treningu odigra maksimalno i bice svetska klasa(bez preterivanja). A pitas i da li neko vidi igrace koji bi mogle da dostignu one koji su ostisli. Po meni je Lekic rodjeni golgeter koji zuri za tim prvim pogotkom, a on kada dodje sve ce doci na svoje mesto, odavno Zvezda nije dovela takvu gol masinu(znam da je mnogima smesno). Obric ima potencijal da postane igracina. Kadu je sve pokazao, Isah je vec dokazani reprezentativac Gane, Ninkov odlican. E sada dolazimo do jedne price koja me strasno nervira, a to je prica o Tutoricu. Taj Tutoric odlicno igra skok igru, retko kad kiksne i svoje zadatke odlicno izvrsava, e sad sto on nije Piksi tu nista ne mozemo. Mislim da je Pizon na pravom putu i mozemo samo da se nadamo da ce Burza okrenuti svoj inat u svoju i Zvezdinu korist.

hyu

pre 14 godina

Evo da napisem ovde posto tamo ima brdo komentara...Svaka cast igracima ni jednom nemam nista da zamerim...Stvarno svaka cast...Nego kada sam krenuo na utakmicu mene i mojih par drugara(inace mi smo deca)je navatala grupa Grobara i napala nas sa sipkama i bakljama...STARIJI SU OD NAS BAR 10 GODINA!!!Jedva smo izvukli zive glave...A 2 PANDURA SU TO SAMO POSMATRALA,BILI SU NA 20-30 METARA ODATLE...sramota za Grobare(mada od njih nista drugo nisam ni ocekivao)a jos veca za policiju...Ja se izvinjavam sto ovo nema veze sa temom...Al cisto da znate kakva stoka zivi u Beogradu...

zvezdina zvezda

pre 14 godina

"Shvatili su ozbiljnost situacije. (Bravo za ozbiljnost, pa jos situacije.) Imam sve manje problema i na treninzima, ali sve je lepo dok se pobedjuje (Ajde!). Najvažnije je biti pametan kad se gubi (sta ce ti pamet kad se pobedjuje, jasta), a biće i toga jer je sezona duga (jamb u najavi). Ne treba da im dižemo spomenike posle svake pobede", rekao je Petrović novinarima. (To, care!)

Dvojica novih igrača postigli su tri gola - Aleksandar Jevtić dva (dobar mali) i Mendes Kadu jedan (onaj dribling mu nije bio los, ali sut...).

"Večeras je bio pravi trenutak da ih pokažemo publici. (da ih pokazemo ko cirkuske mecke).Da smo to uradili ranije, možda bi sagoreli u želji (a mozda i ne bi, Pizo), ali već od večeras su u konkurenciji za prvi tim", rekao je trener Zvezde (drugim recima, "nisam znao da su tolko dobri").


Mnogo volim fudbalske fraze tipa: ozbiljnost situacije, sagoreti od zelje, ostaviti srce na teren, igraci bili pod utiskom ambijenta, treba izdrzati pritisak....

black uhuru

pre 14 godina

Mislim da zvezda nema ofanzivan tim a to mu bas treba da bi osvojio prvenstvo. Oni su 3 gola dali u zadnjih 20 minuta kada su rudarovi klinci popadali i fizicki i psihicki. Zvezda nema dobre napadace za osvajanje titule, i da li moze neko da uporedi Clea, Diaru i Moreiru sa zvezdinom decom.......Partizan opet sampion jer je jaci nego prosle godine, i samo cudo moze da se desi da bi zvezda mogla da osvoji titulu

delijasm

pre 14 godina

I sad mi nemojte reci da se niko ne slaze sa mojom konstatacijom da je Abubakar mnogo bolji igrac od Lekica, a mi ga teramo. Pa to je igrac koji moze da pretrci svakog odbrambenog igraca, a sta je ovaj Lekic pokazao. NISTA!!! Postigao je 20 i nesto golova prosle sezone. Jeste ali u trecoj ligi. Abu bi morao da ostane i da ima mesta u prvoj postavi.

Ma idi...

pre 14 godina

(Džaba ti sav trud, 24. jul 2009 12:14)

Pa znate kako.... Sami znate onu recenicu kako vas uvek spustimo kad kakite a ona glasi: KOMPLEXI SU NEIZLECIVI....

Bolje gledajte vaseg najjaceg rivala svih vremena, tj onaj Fljamurtari kako se posteno borio protiv Madervela... Pazi, to je njihov najveci uspeh, samo 1-8 ;)...

A ovo za Dinamo TBILISI cemo tek da vidimo... Pozz svim Grobarcica... Zelim vam jos dosta komentara da ostavite u vezi zvezde... Bar nam produzavate zivot za 10 godina svakim svojim Realnim(ma daj kako da ne) komentarima....

Vucko

pre 14 godina

Nadam se da Pizon vise nikad nece ponoviti ovako defanzivnu igru kao u prvih 70 min. jer je sramota za renome naseg kluba da na Marakani pocinjemo sa 3 zadnja vezna, a u finisu igra fenomenalna, nadam se da cemo tako igrati u nastavku sezone. Kadu i Jevtic pod hitno moraju u prvu postavu umesto Bogdanovica i Lekica, hvali nam jos jedan stoper jer je Djordjevic dosta nesiguran i panican, kao i jedan levi bek zamena za Ignjatijevica i mozemo se nadati trofejima ove sezone i dobrom rezultatu u Evropi. Napred Zvezdo! Zvezda mi je sve, Zvezda zivot je!

Niksicko pivo

pre 14 godina

glavni adut zvezde Bojan Pavlovic... igram menager i pola evrope ga trazi, nide 5 miliona, a u stvarnosti za god dana ce nuditi za njega 10 mil.. i naravnoo da poz mog idola kadu mendez

milos

pre 14 godina

Prvo,zvezdi svaka cast. Ne zbog pobede od 4 0 i ne zbog ukupnih 5 datih golova, a primljenih ni jedan, nego zbog toga sto svaki igrac u ovoj ekipi izgara na terenu do poslednjeg promila svoje snage i bori se kao lav. Slazem se sa nekolicinom vas koji tvrde da indiviualno zvezda ne poseduje mozda takav kvalitet kao sto je nekada,pa cak i prosle godine, ali ova zvezda i njeni igraci trce za svakom loptom, kidaju i grizu u svakom duelu, a ti 50-50 dueli su najvazniji, jer ponekad ishod jednog klizeceg starta i remplovanja moze da da neophodno samopouzdanje za recimo onako dobro izveden slobodan udarac Bogdanovica. Pa pogledajte samo koliko klizecih startova je uradio mladi Lekic, i to na Rudarovoj polovini, koliko je lopti izbio iz svog sesnaesterca posle njihovih kornera...Sve su to pokazatelji koji govore i dokazuju da stvarno ovi igraci ce (nadamo se) ostaviti srce na terenu u svakoj sledecoj utakmici jer su svesni velicine kluba za koji igraju i jer su svesni da je zvezda Svetinja i da je je igrati u njoj samo san vecine igraca, a da kada se ta sansa dobije, a ne iskoristi se, da ce tesko biti prilike za popravni. Vecina ovih fudbalera imala je trnovit put sa mnogo uspona o padova da bi dosli ili se opet vratili u tu istu zvezdu koja ih se odrekla u proslosti. Pa ni ne cudi ova borbenost,ova pozrtvovanost,ova glad za uspehom,jer ako se sada ne pokazu da su vredni zvezde,nikada nece. Ma ne mora zvezda da igra lepo,samo neka donese trofeje,da slavimo opet,da marakana opet bude neosvojiva tvrdjava. Pizonu jedino zameram sto radi taktike, ipak za nijansu previse zrtvuje lepotu same igre, do sada evo ima rezultata, ali pitanje je da li ce protiv bunkerasa iz nase lige to paliti sa ovih ovih prvih 11. Zvezda bez kadua,burze,jevtica i perovica, nema nikoga ko moze da stvori visak i da je takav kalibar igraca da jednim lucidnim poetzom u datom trenutku resi utakmicu. To me jedino brine. Jedan od prve trojice gore pomenutih mora obavezno da bude u igri,a napolje jedan od trojice zadnjih veznih (najbolje bogdanovic). Jos jedan stoper, kalibra tomovica,vukovica, ili pejcinovica pod hitno mora da dodje, jer pored jednog beskompromisnog borca (ali na zalost samo to) poput tutorica,djordjevica,pa i vranjesa, zvezdi treba jedan stoper koji zna sa loptom,a ne samo da je izbije, pa gde ode. Tutorica volim svim srcem, covek je lud! On sve ono sto ne ume sa loptom nadoknadi fanatizmom i pozrtvovajem (jedino je bas spor u samom polasku), takav je i djole, ali njih dvojica ne mogu igrati zajedno jer im se iste mane spoje i dodju u do izrazaja one, a kvalitet ode u drugi plan, pa ispadne samo problem za zvezdu! Uz jednog ratnika pozadi,treba imati i jedog malo smekercica, kao sto je pejcinovic. Za sada to je to, trebace i srece i trebace sve kockice da se poklope da bi ova sezona imala srecan kraj. Daj Boze. Zvezdo, samo hrabro, daj sve od sebe, ali bas sve od sebe, i mi sa severa kao i uvek cemo dati isto, a onda nam zajedno, niko nista ne moze.

posmatrac

pre 14 godina

Ma idi..., 24. jul 2009 15:03

covek ti lepo da link i objasni da si ti tu nesto pogresio i dzaba pisao sve, a ti odmah o bariju, kompleksima...pa ko je bre tu lud???

a inace, 4:0, svaka cast, ali u 2. poluvremenu ste bukvalno 3-5 puta presli polovinu i dali 3 komada...mislite malo o tome..niko pobedu ne umanjuje, ali nije bas sjajna igra (kao ni partizan protiv onih smehotres liukova)....tek cemo videti..toliko

Nikola

pre 14 godina

Mi malo stariji pamtimo kako je na Mari jedan Kaizerslautern (tadasnji sampion Nemacke) u Kupu Kupova isprasen sa identicnih 4:0, tako da Pizonovo shvatanje fudbala uopste nije sporno. Malo sam skeptican po pitanju pojedinih igraca, ali dajmo momcima sansu.

AnonimusFM

pre 14 godina

Evo ovako stoje stvari sada. Ako prodjemo 3. kolo, tamo nas cekaju ukupno 19 (17+2) ekipa sa boljim koef. od nas.
Takodje, njima se pridruzuju i pobednici sledecih 18 parova, od kojih (ako ne bude bilo iznenadjenja) svi imaju bolji koef od nas.

Rijeka (Hrvatska) - Metalist Harkov (Ukrajina) (MOGUCE IZNENADJENJE AKO RIJEKA POBEDI)
Gent (Belgija) - Roma (Italija) (IMAMO VISE OD GENTA)
PSV Ajndoven (Holandija) - Černo More (Bugarska)
Vaduc (Lihtenštajn) - Slovan Liberec (Češka)
Randers (Danska) - Hamburger SV (Nemačka)
Geteborg - Hapoel Tel-Aviv (Izrael) (AKO GETEBURG POBEDI)
Vojvodina (Srbija) - Austrija Beč (Austrija) (AKO VOSA NEKOM SRECOM PRODJE)
CSKA Sofija (BUL) - Deri Siti (Irska)
Steaua Bukurešt (Rumunija) - Madervel (Škotska)
Braga (Portugalija) - Elfsborg (Švedska) (OVDE SVEDAJNI AKO PRODJU)
Rabotnički (Makedonija) - Odenze (Danska)
Sevojno (Srbija) - Lil (Francuska)
Fenerbahče (Turska) - Honved (Mađarska)
Klub Briž (Belgija) - Lahti (Finska)
Atletik Bilbao (Španija) - Jang Bojs (Švajcarska) (MOZDA JANGBOJS)
KR Rejkjavík (Island) - Bazel (Švajcarska)
Galatasaraj (Turska) - Makabi Netanja (Izrael)
Vetra (Litvanija) - Fulam (Engleska)

- Znaci ako prodju svih 18 boljih od nas, onda:

19 + 18 = 37

- Njima se pridruzuju porazeni iz sledecih parova, od kojih ako ne bude iznenadjenja - nijedan nema bolji oef od nas:

Shakhtar Donetsk - Timiºoara
Celtic - Dynamo Moscow
Anderlecht - Sivasspor

Salcburg(Austrija) – Dinamo Zagreb (Hrvatska) (Bolji smo OD OBA!!!)
Slovan Bratislava (Slovačka) – Olimpijakos (Grčka)
Cirih (Švajcarska) – Maribor (Slovenija)
Apoel (Kipar) – Partizan (Srbija)
Šerif (Moldavija) – Slavija Prag (Češka)
Aktobe (Kazahstan) – Makabi (Izrael)
Baku (Azerbejdžan) – Levski (Bugarska)
Ventspils (Letonija) – Bate Borisov (Belorusija)
Levadija (Estonija) – Debrecin (Mađarska)
Kopenhagen (Danska) – Stabek (Norveška)

Tako da bismo mi bili tacno 38. I kao takvi bismo bili povlasceni. Ako bismo bili 39. - NE BISMO BILI POVLASCENI.
Ako kojim slucajem partizan ispadne od Kiprana, oni ce biti 38. a ne MI.
Tako da su dobre sanse da udjemo u tu EL. Naravno, Ovo je racunica koja ne predvidja da se dese iznenadjenja.
Svako iznenadjence koje se desi u prvih 18 tekmi ide na nasu vodenicu.
Svako iznenadjenjce u sledecih 12 (posto dinamo - salz. ne racunamo) ide na nasu stetu.
Nama ostaje da prodjemo Gruzine i da se nadamo.

ChargerNS

pre 14 godina

Ovde se uglavnom javljaju ljudi koji pojma nemaju a nebitno je da li su Grobari ili Delije. Kao sto je jedan stariji navijač pomenuo Kajzerslautern, lično sam bio na toj i na mnogim drugim utakmicama a samnom je bio drug koji je grobar. Ako je tad imao napadačku taktiku pa valjda je ima i sada. Što se tiče pojedinih igrača tek na kraju sezone dajte sebi za pravo da pljujete po nekom ali ni tada. Pljujete po tom Lekiću, a ko god da je igrao i malo fudbal, reći će Vam da dati 25 golova u bilo kojoj ligi nije mala stvar. Osećaj za gol ili imas ili nemaš. Na kraju krajeva , šta čovek može da očekuje od navijača koji ne idu da gledaju utakmicu na stadion već da se krljaju sa policijom. Dođete kući pa gledate reprizu utakmice jer niste ništa videli na istoj. Da ne spominjemo da pisu ljudi koji su jedva punoletni i od života a kamoli fudbala ništa nisu videli.

Posle će biti gužva!

pre 14 godina

Pižon NE forsira defanzivnu taktiku već nema igrače (čitaj: tim) za ono što bi svi mi voleli: Da gazimo celu utakmicu, sve protivnike redom. Za to treba mnogo poverenja u odbranu, izuzetno jak i uigran srednji red, a za to treba vreme.
Jedna od značajnih uloga trenera je da štiti nove (i/ili mlade) igrače od toga da ne izgore u želji da se dokažu. Setimo se Filipa Đorđevića, kojeg je Kosanović „potrošio“, jer ga je stavio u poziciju, kao glavnog špica, da od njega zavisi Zvezdin plasman dalje.
Zbog toga, samo polako sa Darkom Lazovićem, neće ga niko zaboraviti, neka trenira sa 1. timom, a čim se ukaže prilika, neki lakši, bezopasniji protivnik, u igru 2. poluvreme.
Pižon to pametno radi. Kadu ulazi na 2:0, kad je sve već gotovo, dobija priliku da opušteno igra i predstavi se publici, publika shvata posle par poteza o kakvom je igraču reč, i eto ti IGRAČA. Jevtić isto tako.

Ako Burzanović prelomi u glavi da hoće da igra, ali u saradnji sa timom i trenerom, predviđam mu blistavu sezonu. I njega će Pižon, za početak, da uvede 20 minuta pred kraj neke već dobijene utakmice, da se vidi da li hoće. Tada, opušteno, pokaže ono što mi znamo da zna, publika pošizi, on procveta. Sledeća utakmica još bolje, itd.
Imam dovoljno godina da se sećam kako su Pižona POKUŠALI DA UPROPASTE, time što ga nisu pustili u Arsenal sa 27 godina života, već zbog ondašnjeg predsednika FSJ Tomaševića i klike okolo, morao je da čeka, mislim godinu dana, da napunu 28 godina starosti. Takvi su onda bili propisi. Zbog toga su i Pižon i Zvezda izgubili ogroman novac.
Pižon NIJE sujetan, on je poslednji koji bi upropastio nekog igrača, on je čak izjavio da je Burzanović najbolji igrač.

I na kraju Obrić. Pižon nam još ne dozvoljava da vidimo tog igrača. Čujemo da je odličan tehničar, što Zvezdi treba. Čuva ga i čeka trenutak kada bi ovaj mogao da zablista. Nadam se da će u revanšu protiv Dinama iz Tbilisija imati priliku u poslednjih 20 minuta, do tada će valjda plasman Zvezde biti obezbeđen.

Ako se slože kockice: Kadu, Burza, Obrić nocioci igre u napadu. Ko kaže da je to defanzivno?
Ali, da bi se to ostvarilo treba ceo tim da funkcioniše (pogotovo zadnji vezni, koji nisu baš mnogo omiljeni u publici).

Do tada, svi koji mogu, na Marakanu

Niksicko pivo

pre 14 godina

ljudi nema nikakve euforije.. sjetite se kad je pesic rekao posle 15 pobeda za redom, da mora biti veliki pad... i?? samo polako ... bravo pizon.. bravo

Josif Semjanov

pre 14 godina

I ne treba nikakva euforija jer je Zvezda eliminisala tim koji objektivno nije imao kvaliteta da se suprotstavi Zvezdi.Ako je Pizon igrao malo ofanzivnije sa barem jednim kreativcem kao sto je Kadu igra bi bila mnogo bolja i ukupni utisak bi bio jos bolji.Ovako smo sami sebi napravili problem igrajuci skroz defanzivno i cekali prptivnika koji je svojim dugim loptama u par navrata stvorio nepotrebnu tenziju u odbrani.Pizon mora da ima nekoliko varijanti u zavisnosti kako zahteva situacija i protivnik a ne da uporno forsira ovu defanzivnu varijantu ali nadajmo se da ce se na sledecim utakmicama videti i neke druge kombinacije i da ce najvece pojacanje i najveca Zvezdina perspektiva Darko Lazovic uci bar medju 18-igraca i polako dobijati priliku jer ovako sedenjem na tribinama samo gubi samopouzdanje sto je lose za takvog talenta.Mnogo srece protiv Gruzijaca i naravno plasman u PLAY-OFF.Pozz.MKD

ZVEZDAS

pre 14 godina

Sve cestitke nasim igracima igrali su disiplinovano i borbeno i do kraja ispostovali trenerove planova.Pižon je odlično postavio igru i sigurno prošao dalje,u ovom dvomecu se MORALO!! proći sudbina kluba je visila kao mac iznad glave,tako da jePižon isao na sigurno i svaka mu ćast,konačno se posle mnogo godina vidi ruka trenera,iako smo imali ranijih godina boljih igrača,ali je stručni rad bio katastrofa.Pižon je sigurno bolji trener i od Muslina i to će dokazati sigurno,samo mu treba dati punu podršku jer bi će ove godine i poraza što je normalno za ovaj novi tim.Ali uz još jednu selekciju i dobre pripreme mislim da će mo biti pravi tim sa prepoznatljivom igrom što bar12-13 godina nismo imali.

duka

pre 14 godina

@ to je to

Od prvog komentara "mladi i neskusni"- da ti ukažem prisek godina prvog tima je 26, pa preko Gumine "kretnje" do Tutorine "skok igre", je neverovatno nepoznavanje i činjenica i fudbalske materije. Zbog tog Tutore igramo ne sa dva nego sa TRI zadnja vezna a zbog Gume igramo sa igračem manje. TO JE TO.

bice bolje...

pre 14 godina

Necu da daim, kao neki strucnjaci, samo kratko. NEMOJ TE DONOSITI ZAKLJUCKE NA OSNOVU DVE UTAKMICE!! Tu smo gde smo, imamo igrace kakve imamo, rezultatom sam zadovoljan, igrom prijatno iznenadjen a ostalo VREME CE POKAZATI. Pozdrav svim ljubiteljima SRPSKOG fudbala.

bbrs

pre 14 godina

Apelujem na drzavne organe da pod hitno reaguju i zabrane javno propagiranje i velicanje zlocinca Urosa Misica.
(Sale, 24. jul 2009 10:31)

Uros Misic nije zlocinac zato sto nije pravosudno osudjen, vec je presuda ponistena i on je sada u PRITOVRU(vec godinu i po dana). Tebi ako se ne svidja sto mi podrzavamo svog brata, nemoj prosto da dolazis na utakmice i kraj.

A kako to da ti ne smeta kad grobari masu Seseljevim barjacima na svakoj drugoj tekmi?