Četvrtak, 02.07.2009.

14:08

B92: Ivan Stevanović prelazi u Sošo

Desni bek Partizana Ivan Stevanović nastaviće karijeru u francuskom ligašu Sošou, saznaje B92.

Izvor: B92

B92: Ivan Stevanoviæ prelazi u Sošo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

Iskreni Delija

pre 14 godina

Ovaj decko treba da igra desnog beka u reprezentaciji jer je najbolji desni bek koga imamo, a Bane da predje na centralnog defanzivnog sa Nemanjom!

Dejan Petkovic

pre 14 godina

Bolje Stevanovic nego Obradovic!
Nego posto imamo starije halfove Partizan ce morati da igra sa povucenom odbranom,sto znaci i celog tima, a samim tim i manje sansi za pobede i prolaze...
Zivi bili pa videli....
Al nadamo se najboljem!!!

Dacha King

pre 14 godina

Ma bre ljudi, dobra je to lova... Nije on ni neki igrac, mislim da ce ova deca pruziti igre minimum kao i on, a verovatno i bolje... Ja da se pitam, i ja bi ga prodao....

Marko BG

pre 14 godina

Ivan Stevanović je za ovo vreme provedeno u Partizanu, bezbroj puta pokazao kakav je, i na terenu a pogotovu van njega.
Samo da podsetim na njegovu izjavu nakon remija sa zvezdom na JNA, pitanje ko je kriv za gol zvezde? A Ivan odgovara "pitajte šefa"-što pokazuje na žalost koliki autoritet ima Jokanović kod igrača, ali to je posdebna tema...
Elem, ako je to primerene izjava jednog profesionalca...
Ne to je izjava nekoga ko je zalutao u Partizan i Beograd.
Tako da podržavam sve one koji ovu vest smatraju pozitivnom.
Protiv Samdorije, krivac je prvi Jokanović a onda Stevanović, a ne onaj dečko što je napravio kiks kod drugog gola.
Tu je Jovanović, mladi reprezentativac i on je trebao da igra još prošle godine na poziciji desnog beka a ne ovaj.
Da ne dužim, idi što dalje od Partizana, a sa Sošom ćeš u evropu, kako izjavljuješ u novinama, znaš kad...
A da dobra je ona, klub mora da ima evropske ambicije, jer je Stevanović pakleni igrač, a usput će morati da isprate finansijske detalje jer je ugovor i u Partizanu bio beton jak...
Za njega je Bajro Župić umetnik fudbala!!!

partizanovci

pre 14 godina

stevanovic nam ne treba,ljajic je prosek,sta ste se uhvatili sa tim obradovicem,on je samo bek,on je za ulazak u ligu sampiona nebitan-to je moje misljenje-BITNO JE DA SA KIM GOD IGRAMO IMAMO POSED LOPTE I IGRU,A REZULTATI CE DOCI,jos jedan moreira nam fali,ili neki vezni,a Obradovic moze da ode odma,ko god bude igrao beka u partizanu bice igracina,videcete,za nase prvenstvo ovaj partizan je prejak,a penzioner moze da igra beka u partizanu,NEBITNO JE KO CE IGRATI

Bonny

pre 14 godina

Sada vec sa 99% sigurnocu mozemo reci,da ce Partizan u poslednjem kolu kvalifikacija biti nosioc.Sta to znaci za upravu Partizana,sigurno im nije svejedno,jer ce kod nas u javnosti novi neuspeh da se udje u grupe biti predstavljen kao katastrofalan,zbog toga sto te ekipe nisu bauk i sigurno nisu jace od Partizan-a, a ako sa njima
nemoze skim uposte Partizan moze u Evropi.Posto ova uprava razmislja da je bolje vrabac u ruci nego golub na grani(moje misljenje),poce ce rasprodaja igraca,(ako ode samo Obradovic-onda je moja procena pogresna)barem 3-4 iz prvih 11 da se uzmu pare,pa onda nije vise nista bitno, pa ni liga sampiona.Da li sam u pravu ili ne, odgovr ce se sam dati posle prelazno roka,necemo morati dug da cekamo!
(Bonny, 15. maj 2009 18:30)

Sreca ove godine Petrzalka ne osvoji slovacku ligu
(Platini, 15. maj 2009 18:50)

Eto tada sam to napisao i u jednom trenutku ovog prelaznog reoka sam mislio da gresim i ako dobro znam DA PARTIZAN-om UPRAVLJA ZEC.Mislio sam da je uzeo zaokret za 360 stepeni, ali ne bi to bi ZEC da PARE nisu najvaznije.Postpuno se slazem da Stevanovic bio sasvim korektan igrac na pozicij beka, i da Partizan moze samo kupovinom da nadokandi njegov odlazak!I da je Krstajic sa 35 godin rupa,jer preko kablovske sam se u to uverio nekoliko puta.Valjda vec od 1 janura ove godine razmisljamo sa kojom ekipom ce mo igrati kvalifikacije za ligu samiopna-videlo se da cemo da budemo prvaci.Znaci Stevanovic, Obradovic, Dijara+ Tosic=bas ta 3-4 igraca iz prvih 11.Ponovice se Artmedija i samo mogu da placem kad neko kaze na ovom sajtu:ZEC NAJVECI EVROPSKI
MENADER U ISTOCNOJ EVROPI-mozda za sebe samog. Najtuznije bice PONOVO U AVGUSTU UPRAVA
NAPOLJE!

Miki Zemun

pre 14 godina

Gligor Gligorov je pravo resenje,decko je mlad i perspektivan,a fantastican igrac...evo i linka.[link]
(kalabinho, 2. jul 2009 16:05)

Ako je uprava prodala Stevanovic zbog ovog igraca onda podrzavam ovaj transfer a ako nije ako ce dovesti neko smesno pojacanje ili se osloniti na ovo sto vec imamo onda smatram da je prodaja Stevanovica ravno ludilu!

SRCE PARTIZANU

pre 14 godina

Ljudi nije to najgore! Iz vrlo, vrlo proverenih informacija odlazi i Dijara i Obradovic. Za Obradovica je vec gotova stvar seli se u Holandiju, no cucete za koji dan,a vec nedelju dana traju pregovori sa Nemcima za Dijaru. Ponuda je dobra i Partizan i Dijara su postigli dogovor.zato su i doveli ovog Klea. Za Obradovica se zna da ide, to nisu krili ni oni sami, a za Dijaru su rekli samo u slucaju dobre ponude, a to je ta! Ne zaboravite da nam januara odlazi Ljajic, aaaaaaa koga smo doveli? Ko ce da zameni FENOMENALNOG LJAJICA? Ko UBICU DIJARU? Kleo? Ljudi, nemam nista protiv tog decka, ali...Pokazace vreme! Ko ce da zameni momentalno najveceg talenta Srpskog fudbala i sire Obradovica? Kazite vi sta hocete,ali otvorite oci,TA TRI IGRACA SU 80% PARTIZANA!!! Cak i isto toliko dobar Moreira nece biti ni 50% isto to bez Dijare! Odbrana veliko ime,veliko iskustvo,dovoljno je samo reci KRSTAJIC,ali ja sam 30 godina u fudbalu,Krstajic je 34 godine,alo 35-ta.Decko je vec bio rupa u nemackoj,u nasoj repki,setite se kako su ga prolazili u repki,pa zato i nema mesta.Za nasu ligu Ok,mada i tu nisam optimista pogotovo ako se ganima vrati Parker,brz,prodoran,o Isahu ne treba trositi reci,Mrdja,ovaj Rumun ako dodje u Vosu,nece biti naivni pogotovo ako se uzme u obzir da su mladi i brzi,okretni fudbaleri,dovoljan je samo jedan kiks u 90 minuta,a mi imamo KRSTAJICA I GAVRANCICA. Necu ni da pisem ako daj Boze udjemo u ligu sampiona,necu da nabrajam napadace i da pisem sta nas ceka.Krasila nas je mladost,skola...Mi sve mlade prodajemo,jeste prodavali smo i ranije,ali smo najvece mlade talente dovodili u partizan,a sada? igraci koji su najvise skloni povredama i jesu upravo gavrancic i Krstajic,zar ne? Ne znam,jednostavno mi se ne svidja kako smo odradili ovaj prelazni rok.mi smo klub koji ne sme da se zadovolji samo titulom,mi treba da igramo ligu sampiona,ali ne samo da igramo i da nas pune i da opet ne osvojimo ni bod!!! Kako ce biti kada ode dijara,obradovic,zatim Ljajic....Kako ce nam funkcionisati odbrana,kada mi u dve utakmice sa vise nego smesnim ekipama primimo TRI gola,protiv onih amatera DVA,alo!!!! Jeste dali smo devet,ali devet necemo davati Zvezdi,Vosi i u ligi sampiona,a primiti dva gola od nekih amatera,sta ce nam raditi:TORES, RONALDO, KAKA, IBRA, VILJA......To je ono sto sam pokusavao da napisem.I kao sto sam rekao 30 godina sam u OFKI,srce mi je u partizanu,ali nece se dobro zavrsiti.Ne podcenjujte nikoga,posebno ne ovog protivnika sa kojim igramo,videcete bice tesko!!

Samo Partizan!

pre 14 godina

(imamo komplexe, 2. jul 2009 21:55)
Svaka čast za komentar!

Ivanu, hvala za sve kao i za golove protiv Temišvara u kvalifikacijama za Ligu UEFA i protiv Banata u polufinalu Kupa. Da podsetim da je protiv Temišvara svojim golom odagnao sumnje u konačan ishod, jer je bilo povuci potegni. Protiv Banata je to bio jedini gol za finale Kupa!

imamo komplexe

pre 14 godina

Ne mogu da berujem da ovde jos uvek ima komentara npr. jos bolje sto je otisao,takav nam ne treba,bio je najslabija karika...Pa kako mozete da pljujete takvog igraca?Pre svega bio je odlican igrac u derbijima je stavio Kormorana u mali dzep(a moramo priznati da je bio dobar igrac)na evropskim ne znam kad je slabo igrao a kamoli u nasoj ligi.I vidim sad neko tu govori kako Djordjevic treba da igra beka!E moji strucnjaci moderan fudbal se igra sa bekovima koji se ubacuju u napad a ja stvarno mislim da Djole to ne bi mogao da radi celu utakmicu(nazalost)kao ovaj ili Obradovic.Ako odu njih dvojica LS je san za nas.A vi sto ga plujete ovde nije mi jasno kako sebe mozete da nazivate nacijacima Partizana,jer kakvi god da su nam igraci nasi su!A i vi ste izgleda zaboravili na ono ''Partizan se voli'' Idite i navijajte za Zvezdu ili tako nesto tamo imate dosta polovicnih talenata pa pljujte koliko hocete.

Tako to ide,zar ne vidite!

pre 14 godina

Ljudi za Dijaru i Obradovica se cele nedelje pregovara!!! Samo cemo isto ovako jednog dana ugledati :Dijara nastavlja karijeru u.....Dobili smo ponudu koja se ne odbija,a i sto tako i za Obradovica. Pazite sta sam vam rekao!!

kriticar pesnika javno vredja

pre 14 godina

Samo par cinjenica:
1. Za nase uslove Stevanovic je dobar desni bek,vec par sezona nemamo u nasem fudbalu kvalitetne igrace na tim pozicijama,izuzev Obradovica koji jedini ima evropsku vrednost na poziciji beka u srpskom fudbalu.
2. Partizan nema u svom sastavu igraca koji je prirodni desni bek,a da ima kvalitet i iskustvo koje je potrebno u predstojecim kvalifikacijama.
3. Djordjevic je svojevremeno dosao u sukob sa Mateusom jer je odbio da igra desnog beka
4. Gavrancicu to nikako nije prirodna pozicija
Zakljucak: ako ode Stevanovic partizan ce morati da dovede igraca na tu poziciju ili cemo imati ozbiljnih problema u predstojecim mecevima.

cobi

pre 14 godina

Gledao sam link za ovog gligorova. Fantastican momak. Deluje da igra kao zmaj, mada se preko CD a ne kupuju igraci al, ovaj je stvarno dobar. Za Stevanovica je Danijel Alves. Pozdrav za za momka koji je poslao ovaj link. Obavezno ga pogledajte.

Gavra

pre 14 godina

(John Rambo, 2. jul 2009 14:36)
Protiv Sampdorije je igrao Miljković. Sa 18 godina i bez ijedne utakmice u domaćoj super ligi. I tako je Jokanović upropastio veoma talentovanog igrača. Evo, sad ga nema ni u Teleoptiku. To je jedan od njegovih bisera pored onog sa Tošićem na levom beku protiv Standarda, sudaranja Žuke i Fejse...
Inače, slažem se da Stevanovića treba prodati kod prve ponude. Dobre ili ne, svejedno. Jer, sledeće neće ni biti. A ko bi izdržao nervozu gledajući ga narednih godina. Svako od postojećih rešenja koje imamo ne može biti lošije od njega...

BabaRogic

pre 14 godina

Ovo je dobro samo ako se ispune 2 neophodna uslova:
1. da ostane Obradovic
2. da desnog beka igra Gavrancic

Tako da bi linija bila:
Gavran,Djordjevic,Krstaja,Obrad

Izgubili bismo malo na probojnosti po desnoj strani jer Gavran ne moze da odradi taj deo posla, ali bismo zato dobili mnogo na cvrstini!

Jos kad bi Jokan malo vise hladio Ljajica na klupi to bi bio pun pogodak.

vukovi

pre 14 godina

Ovo je zekina odluka!!! Bio sam u lozi na derbiju kada je rekao da ga nervira svaki derbi i da ce da ga proda! Zvuci nerealno ali je tako... pozz

bobanmkd

pre 14 godina

Gospodo ,i pored najbolje volje ne mogu da kazem da je ovo pametan potez!! Pa,pobogu,radi se o standardnom clanu prvih 11! Jos za te pare koje se pominju,ne...ovo je glup potez!!!

draugentaler

pre 14 godina

Ako se plasiramo u LE, dobijamo 3,5 miliona evra, a ako udjemo u LS, dobijamo 7,1, ovo je sve bez novca od prava na TV prenose, bez novca od ulaznica sa 6 utakmica kuci, bez novca od sponzora, bez novca od prodaje suvenira i dresova, bez nadoknade za svaki remi odnosno pobjedu u grupnoj fazi, molim upravu da se ne za**bava, vec da dovede provjerene igrace, inace ce nam se obiti o glavu kao protiv Artmedije kada nas je dijelila jedna lopta, ni tada se nismo pojacali, a morali smo, sreca se mora i zasluziti

pista

pre 14 godina

Bez uvrede ali ko god igrao umesto Ivana Stevanovica nece biti gore u krajnjem slucaju bice isto ko i do sada. A i navikli smo vise da na toj poziciji nemamo normalnog igraca.

Lars

pre 14 godina

Realno gledajuci je jedan milion malo za igraca koji je bio standardan prvotimac sampionske ekipe. Mislim da mu je cena veca i da ce Partizan dobiti vece, mnogo vece pare. Setimo se transfera Lomica u Nemacku. Zvanicno je bilo pomenuto obestecenje od 800000 € a kasnije se ispostavilo da je bilo dvostruko vise. Zbog tog transfera je presednik nemackog kluba morao da podnese ostavku na funkciju jer je Partizanu uplatio daleko vecu sumu nego sto je bilo vec dogovoreno. Mnogi klubovi kriju stvarni transfer. Bilo kako bilo postavlja se pitanje ko ce sad da igra na mestu desnog beka? Najlosija varijanta bi bilo stavljanje na tu osetljivu poziciju jednog od nasih centarhalfova. Djordjevic nije bas najbrzi a ni Jovanovic nije blistao na toj poziciji. O preostaloj dvojici koji prakticno nisu odigrali ni deset minuta za prvi tim ne vredi ni razmisljati. Pogotovo na internacionalnoj sceni. Setimo se jos jednom tragedije Miljkovica. Nadam se razumu rukovodstva Partizana da od obestecenja za Stevanovica kupe jednog pravog igraca koji ce moci odmah da igra i bude pravo pojacanje.
Pozdrav za Grobare.

Milorad Krushica

pre 14 godina

Nista strasno, ali bice problema ako ne dovedu zamenu. Stevic, Stevanovic i M. Jovanovic nemaju kvalitet ni za nasu prvu ligu, a kamoli za Evropu. Zato novi desni bek (koji zna da centrira)! Na primer, Marsel iz Banata. Momak je klasa za ovu trojicu sto su nam ostala!
P.S. Ljajic, i narocito Fejsa, mi takodje ne ulivaju poverenje.

MatijaPFC

pre 14 godina

Ja sam ga juce malo napljuvao... ali s razlogom jer je limitiran igrac... to je surova istina... najslabija karika u Partizanu poslednje dve sezone...

Kao borac i Grobar je uvek bio OK, i za to mu zelim sve najbolje u daljoj karijeri !

Koliko god ovde neki pljuvali Tomica zbog ovoga, ali ja mu ovo belezim kao odlican potez!
Za takvog igraca, milionce je izvanredan posao! Ruku na srce, prodao ga je samo dres u kome je igrao!

Ko god bude dosao na tu poziciju bice pojacanje... surovo, ali realno...

Partizan sampion,a ko bi drugi !?

pre 14 godina

Ma ovaj mali iz Teleoptika je extra igrac, decko je fenomenalan, brz, jak, ima solidan centarsut. Verujete mi ovaj Stevanovic shto je otisho je nikakav igrac i mislim da uopshte nece biti tesko malom Stevanovicu da ga zameni ! Vi pojedini ste se razocarali kao da nam je otisho Dani Alves ! Ajde neko od vas strucnjaka da mi objasni zashto je on toliko nezamenjiv ?

RAS KASS

pre 14 godina

Stvarno tesko zamenjiv igrac. U napadu beskoristan a u odbrani ga vrti ko stigne. Na zimskim pripremama je kao glavni cilj naveo da odigra dobro da bi mogao da ode preko. Neka ide kad vec toliko zeli. Ovaj mladji Stevanovic ne moze biti losiji od njega.

Poznavalac

pre 14 godina

Siniša Stevanović je STRAŠAN potencijal.
Videćete, ako mu bude pružena šansa, napredovaće koracima od sedam milja-kao Obrad!!

kalabinho

pre 14 godina

Gligor Gligorov je pravo resenje,decko je mlad i perspektivan,a fantastican igrac...evo i linka.http://www.youtube.com/watch?v=OGBHk-Hpj-U

GROBAR PODGORICA

pre 14 godina

Прво поздрав за сународника из ХЕРЦЕГ НОВОГ,НАЈСРПСКИЈЕГ ГРАДА НА СВИЈЕТУ,из Подгорице.Вјероватно си мислио на Гаврана на мјесту штопера.Може и тако али мислим да ЂОЛЕТУ не лежи та позиција јер је у Њемачкој ту лоше одиграо.Мислим да потцјењујемо Марета ЈОВАНОВИЋА који је изузетан потенцијал и који је био играч утакмице против Севиље.Наша је беба а и РАЋА ПЕТРОВИЋ је за њега рекао да је највећи ГРОБАР у екипи.Углавном људи из управе много боље познају играче од нас и вјерујем да ће урадит најбоље за клуб.ПОДГОРИЦА ЦИЈЕЛА ЦРНО-БИЈЕЛА!!!

Bojan

pre 14 godina

Sad prodajemo Stevanovića u najboljem slučaju Obrad ode na zimu a za njim verovatno i Diarra.To je računica da nećemo igrati evropu na proleće......

Maljkovic Bojan

pre 14 godina

Nadam se da svi shvatate zasto je partizan prodao stevanovica pa decko nema sanse da se izbori pored djordjevica na desnom boku posto je formacija u odbrani sledeca:
LB Obradovic
CB Krstajic
CB Gavrancic
DB Djordjevic
Sto je dobitna kombinacija za LS.
Da li neko zna sta je sa Dragoljubom Kosticem najbrzim desnim bekom u srbiji igra u zemunu. Cuo sam da se interesuju i zvezda i partizan za njega. Idealna zamena za stevanovica u srbiji.

dule

pre 14 godina

konacno su uspeli da ga uvale! nisam video igraca koji je vise zastupljen u medijima, prosecan srpski bek a svi ga hvale na sva usta i utrkuju se ko ce vise da ga digne u zvezde! ali eto, makar se isplatilo... daleko ti lepa kuca...

S

pre 14 godina

Muka mi je vise od ovih dezurnih kriticara! Ova uprava je uzela 2 duple krune(prvi put u istoriji kluba) i ponovo vam nevaljaju! Pustite ih da rade svoj posao je IMAJU REZULTATE iza iza sebe. Procenili su da ne mogu da izvuku vise od Stevanovica i prodali ga. Pametno. Ovaj decko iz Teleoptika treba da igra,jeste da nema iskustva ali ono se stice na terenu a ne klupi ili tribinama. Ne treba dovoditi "polovnjake" igrace vec pruziti sansu talentovanim igracima iz nase skole. Sto se tice Obradovica,shvati ljudi da klub MORA da ga proda jer ne zele da uzimaju kredite(kao neki klubovi) vec da pare obezbede sami. A sto se tice para od eventualnog ulazka u LS ili LE te pare dolaze NA KRAJU SEZONE U JUNU 2010 godine.Informisete se pre nego sto lupate gluposti i napadate ljude bez razloga. Partizan u srcu!

Jafforidza!!!

pre 14 godina

Nije mi zao ako ode Stevanovic zato sto na mestu desnog beka imamo Stevica,S.Stevanovica i Jovanovica, a kod levog imamo samo Obradovica i Brezancica. Bolje nek ode Stevanovic, ane Obradovic, a moze i on, samo bismo posle morali da kupimo nekog novog levog beka(ko Zvezda).

Postava za 2009/10:
GK M.Bozovic
CBR Djordjevic(Gavrancic)
CBL Krstajic(Knezevic)
RB Jovanovic(Stevic)
LB Obradovic(Brezancic)
DMF Petrovic(Fejsa,Jovanovic)
LMF Ljajic
RMF Tomic
AMF Moreira
LF Diarra(Boguovic)
RF Cleo(Ilic,Washington).

Mozda i mozemo u LS. A ZASTO DA NE!!!!!

Beretka

pre 14 godina

E sad OBRADOVIC MORA DA OSTANE!!!
Pa bi igrali u beku Krstajic i Gavrancic, levo bi bilo OBRADOVIC i desno Djordjevic.
Tomicu molimo te da ne prodas Obradovica, sad si dobio jos milion i ako udjemo u LS opet dobijas 6-7 i ako to nije dosta da se prezivimo onda stvarno ne znam sta ce biti

Kun Aguero

pre 14 godina

drago mi je sto je otisao! kakva bre pespektiva od njega nema nista,decko je ocajan...pa bio sam na JNA protiv standarda kada ga je mbokani provozao kod gola kao konja....da nije moj partizan smejao bi se ... i sta se pravi frka uci cemo u LS lagano !!! VOLIM PARTIZAN !

veerghoen

pre 14 godina

Nekima jos uvek nije dosla pamet cim svrstavaju Gavrancica ili Djordjevica na desnom beku, pa ljudi moji setite se samo Argentine i blamaze protiv njih ciji je inicijator bio upravo potez Petkovica da stavi Gavrancica na desnom beku... pa nije on prodoran kao Obradovic

ofk

pre 14 godina

EEE nema vise dovodjenja iz OFK-e ovaj vam je zadnji uvaljen.posle da pricate da smo filijala zvezde a dobili ste solidnog beka za 200.000 somova a sad ga valjate u Soso za milionce.STPO ODLASCIMA U ZVEZDU I PARTIZAN

acamaher

pre 14 godina

Evo..prodacemo Stevanovica i kraj! Obradovic ostaje do zime.Krstajica i Klea smo doveli dzabe , Jovanovica platili nekom sicom...ovam 1 milion od Stevanovica ce sve prekriti.
GK BOZOVIC
RB DJORDJEVIC
CB KRSTAJIC
CB KRSTAJIC
LB OBRADOVIC
DMF FEJSA
RMF TOMIC
LMF LJAJIC
AMF MOREIRA
CF CLEO
CF DIARRA
(HERCEG NOVI CJELI - CRNO BJELI, 2. jul 2009 14:35)

Djeticu, ne znam samo da li cemo stici da iskloniramo Krstajica do duela sa Rilom.
Cestitam. Robi je igrama i zalaganjem ovo zasluzio. Eh kada bi svi ostajali do 25-te u Partizanu...
(DP-MG1, 2. jul 2009 14:36)

Druze, s obzirom da je dosao sa 24 i nije se bas polomio od ostajanja u Partizanu.

SRECNO!!!
Otvara se pozicija na DJordjevica(cap)on je u repki igrao na tu poziciju ako se secate mondijala.mada ima gore naveenih dobrih igraca na toj poziciji.
(grobar, 2. jul 2009 14:50)

Nazalost, secam se. Ubio ga je Roben. Bilo ne ponovilo se. Nije ti on prijatelju za desnog beka.

Mislim da je to najbolje resenje. Verujem da decko ima kvalitete, ali se nije bas pokazao u najboljem svetlu u Partizanu. Sad bi mogli da dovedemo onog igraca, bese valjda iz Javora sto su spekulisali za njega. Mislim da bi to bio pravi pogodak
(IVORY, 2. jul 2009 15:01)
Da, samo sto je on malo vec prodat Vojvodini pre 10-ak dana, i zove se Vulicevic.

Strasno ko sve pise i sta sve pise i to u svega 20-ak komentara. Deco, deco. A sada moja procena, ide i obradovic, Krstajic igra levog beka, mali `talenat` Stevanovic desnog (ono kao bice novi Rnic, lele majko), a Djole i Gavran centralne. Poprilicno jadna varijanta svega 10 dana pred start kvalifikacija. Jadna je samo zato sto nam nije moranje da prodajemo, a prodajemo. Pa mi cemo u naredna 2 meseca zaraditi najmanje 2,5 do 3 miliona samo od utakmica u Evropi i to ako se ne plasiramo u LS. Ako se plasiramo i do 10 milki (7 nagrada + prava na prenose). Ali ne, bolje je vrabac u ruci nego... Prodajmo dok jos mozemo, sto pre i sto vise. STRASNO!!! Razocaran sam i siguran sam da nisam jedini. Pozdrav Grobari!

zamorano 1 + 8

pre 14 godina

Dobar potez. Nadam se da ovo znaci da ce Obradovic ostati bar do zime. Verovatno ce sada Djordjevic desno, koji je malo slabiji u ofanzivi ali je zato mnogo bolji u defanzivi od Stevanovica. A otvara se prostor i mladjim igracima, a ako je mladji Stevanovic bar upola dobar koliko i Tomic ja cu biti zadovoljan.

pogrebnjak

pre 14 godina

Ako prodaju sad i Obradovica,a izgleda da hoce onda mi nemamo cemu da se nadamo kada je u pitanju LS!Jel se tim koji ima ambicije da se plasira u LS pojachava tako shto se prodaju oba standardna beka a adekvatnih zamena za njih nema!!!Taman covek pomisli da smo se pojachali a oni rasprodaju pole odbrane,mi se ljudi ne pojachavamo nego samo iz godine u godinu popunjavamo rupe koje sami pravimo prodajom najboljih igracha!S kojim bekovima cemo u LS da necemo mozda sa Brezanchicem(decko je dobar za nashu ligu ali neiskusan za evropu) i Stevicem(do pre godinu dana igrao 3.ligu).Strashno su me ljudi iz uprave razocharali, ajde za Stevanovica ali ako sada prodaju i Obradovica bolje da se ubiju!Dzaba nama i da uzmu 10miliona za Obradovica kad ce oni i dalje da kukaju kako nemaju para, kako klub jedva "prezivljava",i opet ce dovoditi neke igrace za ne vishe od 100hiljada, ili chak po mogucstvu za dzabe,muka mi je vishe od toga!E gospodo ne moze se tako u evropu,vidim ja da ni ove sezone nema nishta od LS,nadam se da se varam ali kako su krenuli ne pishe nam se dobro!Pozdrav za sve grobare!

MIKA

pre 14 godina

Jos kad biste doveli nekoga ko ume da igra desnog beka sve bi bilo u redu!!! Nije Stevanovic bio neki igrac,ali nismo imali nista bolje...Vreme je za neki jaci transfer,pa jel ste videli kako se na Maksimiru pojacavaju ...LIGA SAMPIONA JE VELIKA INVESTICIJA A VI STE IZGLEDA ZABORAVILI KAKO JE I ISPLATIVA,PRITOM NAM NIKADA NIJE BILA BLIZA!!!!

Nikola_CRDL

pre 14 godina

Nek je i otishao,nije nashe dete pa da ga zhalimo...Drugo je Obrad a drugo Stevanovic,glupo je da svi spominju Djordjevica kao desnog beka,jer bek mora da ima brzinu a to Djole nema...Desni bek treba da bude Sinisha Stevanovic dechko je jako talentovan igrach,gledao sam ga u optiku par puta...

Pedja

pre 14 godina

Ma nista strasno precenjen je igrac,igrao je tog beka jer nije bio niko bolji od njega.Da nam treba dobar desni bek, treba,ali od celog prvog tima Stevanovic najslabija karika ...

Srb-in

pre 14 godina

Ovo je bilo totalno nepotrebno i uopste mi se ne svidja ova odluka uprave! Pocinju da preteruju!
Mogli su da sacekaju jos godinu dana i prodali bi ga bar duplo skuplje, kad vec kazu da im finansije nisu problem!

IVORY

pre 14 godina

Mislim da je to najbolje resenje. Verujem da decko ima kvalitete, ali se nije bas pokazao u najboljem svetlu u Partizanu. Sad bi mogli da dovedemo onog igraca, bese valjda iz Javora sto su spekulisali za njega. Mislim da bi to bio pravi pogodak

grobar

pre 14 godina

Ovo ne moze da bude dobro. Izgleda da nece kupovati zamenu za njega vec ce najverovatnije po desnoj strani igrati Djordjevic (budimo realni, nije on igrach za tu poziciju). Jos gora varijanta bi bila da desno igraju ovaj mladji Stevanovic iz Teleoptika ili Bogdan Stevic. Necemo se usreciti sa debitantima - setimo se samo Miljkovicevog debija protiv Sampdorije i velikog kiksa koji nas je doveo do poraza. Nemojte to da nam radite!

Alves

pre 14 godina

Tomicu sad ne moras da prodas Obradovica!!!!Ipak smo dobijamo milion,a ako udjemo u LS dobijamo jos 7-8 miliona,ako to nije dosta da klub prezivi do zime,ja ne znam......

HERCEG NOVI CJELI - CRNO BJELI

pre 14 godina

Evo..prodacemo Stevanovica i kraj!Obradovic ostaje do zime.Krstajica i Klea smo doveli dzabe , Jovanovica platili nekom sicom...ovam 1 milion od Stevanovica ce sve prekriti.
GK BOZOVIC
RB DJORDJEVIC
CB KRSTAJIC
CB KRSTAJIC
LB OBRADOVIC
DMF FEJSA
RMF TOMIC
LMF LJAJIC
AMF MOREIRA
CF CLEO
CF DIARRA

zalo

pre 14 godina

mislim da nije neka steta sto smo ostali bez njega bio je odlican u defanzivi ali ga u napadu nema nigde a tek o centrasutevima da ne pricam. Moze ga zameniti djordjevic a na njegovo mesto ubacimo Krstajica naravno pod uslovom da ostane obradovic,i odbrana na nivou lige sampiona:-) samo da izbegnemo brzonoge napadace da ove nase ne uhvati isijas u ledjima:-)

John Rambo

pre 14 godina

HVALA BOGU! IDI I NE VRACAJ SE!
OVO JE JOS JEDNO POJACANJE ZA PARTIZAN U OVOM PRELAZNOM ROKU!
Znam da ima i onih koji se nece sloziti sa ovim komentarom ali ja mu ne oprastam diletantsku igru protiv sampdorije u Beogradu!
NAPRED PARTIZAN!

razocaran

pre 14 godina

sramota kao pravimo tim za ligu sampiona a prodajemo oba beka tomicu ubi se........sa sinisov stevanovicem i stevicem necemo ni u kup ueffa treba sacuvati tim jer ako udjemo u ls dobijamo 7mil.....ai stevamovic vredi barem 3mil......

Dzoni

pre 14 godina

Ma daj bre sta da radimo kad prodamo oba beka....Krstajic jeste dobar ali je star ne moze da igra levog beka treba nam neko prodoran,za desnog isto jovanovic se nesto nije dokazao da ne pricam o stevicu i ovom stevanovicu iz teleoptika on tek treba da se dokaze...'ladno onaj andre santos sto igrao beka za brazil na kupu konfederacija bio na probi u partizanu pre 2 godine i nije prosao...steta ocigledno sad bi razbili pare za njega

grobar

pre 14 godina

SRECNO!!!
Otvara se pozicija na DJordjevica(cap)on je u repki igrao na tu poziciju ako se secate mondijala.mada ima gore naveenih dobrih igraca na toj poziciji.

vracarac

pre 14 godina

da mi je znati kako su ovu prevaru od igraca uspeli da uvaljaju nekom za milion evra!!!! nadam se da ce za to milionce dovesti nekog boljeg a ne da igraju stevic i s. stevanovic koji zajedno nemaju 2 minuta prvoligaskog(sto im i nije potrebno), a kamoli nekog internacionalnog fudbala!!! neka nam je u kvalifikacijama bog u pomoci!!! jos ako ode obrad...

pozz za sve grobare!!!!

zalo

pre 14 godina

setite se samo sta je mrdja u ns uradio Gavranu a da ne pricam o nekim drugim kvalitetnijim napadacima u evropi,misjite o tome VOLIM CRNO BELE!!!

Milan90KL

pre 14 godina

Nisu to neke pare koje se ne odbijaju, tako da mislim da nema potrebe da sad prodajemo igraca koji je standardan prvotimac, a da pritom za njega nemamo odgovarajucu zamenu! Ni Bogdan Stevic ni Sinisa Stevanovic nisu kalibar za prvu postavu, jos uvek... A ni Marko Jovanovic... Morace podhitno da se dovede kvalitetan bek...

glava

pre 14 godina

Mislim da je ovo odlicna vest za Partizan, covek me je nervirao na svakoj utakmici koju sam gledao. Kad se uzme u obzir da na toj poziciji mogu da igraju Jovanovic, Stevic, Stevanovic iz Teleoptika i Djordjevic i Gavrancic po potrebi mogu da odigraju desnog beka ovaj odlazak Partizan nece ni osetiti.

John Rambo

pre 14 godina

HVALA BOGU! IDI I NE VRACAJ SE!
OVO JE JOS JEDNO POJACANJE ZA PARTIZAN U OVOM PRELAZNOM ROKU!
Znam da ima i onih koji se nece sloziti sa ovim komentarom ali ja mu ne oprastam diletantsku igru protiv sampdorije u Beogradu!
NAPRED PARTIZAN!

Alves

pre 14 godina

Tomicu sad ne moras da prodas Obradovica!!!!Ipak smo dobijamo milion,a ako udjemo u LS dobijamo jos 7-8 miliona,ako to nije dosta da klub prezivi do zime,ja ne znam......

grobar

pre 14 godina

Ovo ne moze da bude dobro. Izgleda da nece kupovati zamenu za njega vec ce najverovatnije po desnoj strani igrati Djordjevic (budimo realni, nije on igrach za tu poziciju). Jos gora varijanta bi bila da desno igraju ovaj mladji Stevanovic iz Teleoptika ili Bogdan Stevic. Necemo se usreciti sa debitantima - setimo se samo Miljkovicevog debija protiv Sampdorije i velikog kiksa koji nas je doveo do poraza. Nemojte to da nam radite!

HERCEG NOVI CJELI - CRNO BJELI

pre 14 godina

Evo..prodacemo Stevanovica i kraj!Obradovic ostaje do zime.Krstajica i Klea smo doveli dzabe , Jovanovica platili nekom sicom...ovam 1 milion od Stevanovica ce sve prekriti.
GK BOZOVIC
RB DJORDJEVIC
CB KRSTAJIC
CB KRSTAJIC
LB OBRADOVIC
DMF FEJSA
RMF TOMIC
LMF LJAJIC
AMF MOREIRA
CF CLEO
CF DIARRA

vracarac

pre 14 godina

da mi je znati kako su ovu prevaru od igraca uspeli da uvaljaju nekom za milion evra!!!! nadam se da ce za to milionce dovesti nekog boljeg a ne da igraju stevic i s. stevanovic koji zajedno nemaju 2 minuta prvoligaskog(sto im i nije potrebno), a kamoli nekog internacionalnog fudbala!!! neka nam je u kvalifikacijama bog u pomoci!!! jos ako ode obrad...

pozz za sve grobare!!!!

Dzoni

pre 14 godina

Ma daj bre sta da radimo kad prodamo oba beka....Krstajic jeste dobar ali je star ne moze da igra levog beka treba nam neko prodoran,za desnog isto jovanovic se nesto nije dokazao da ne pricam o stevicu i ovom stevanovicu iz teleoptika on tek treba da se dokaze...'ladno onaj andre santos sto igrao beka za brazil na kupu konfederacija bio na probi u partizanu pre 2 godine i nije prosao...steta ocigledno sad bi razbili pare za njega

glava

pre 14 godina

Mislim da je ovo odlicna vest za Partizan, covek me je nervirao na svakoj utakmici koju sam gledao. Kad se uzme u obzir da na toj poziciji mogu da igraju Jovanovic, Stevic, Stevanovic iz Teleoptika i Djordjevic i Gavrancic po potrebi mogu da odigraju desnog beka ovaj odlazak Partizan nece ni osetiti.

zalo

pre 14 godina

mislim da nije neka steta sto smo ostali bez njega bio je odlican u defanzivi ali ga u napadu nema nigde a tek o centrasutevima da ne pricam. Moze ga zameniti djordjevic a na njegovo mesto ubacimo Krstajica naravno pod uslovom da ostane obradovic,i odbrana na nivou lige sampiona:-) samo da izbegnemo brzonoge napadace da ove nase ne uhvati isijas u ledjima:-)

Milan90KL

pre 14 godina

Nisu to neke pare koje se ne odbijaju, tako da mislim da nema potrebe da sad prodajemo igraca koji je standardan prvotimac, a da pritom za njega nemamo odgovarajucu zamenu! Ni Bogdan Stevic ni Sinisa Stevanovic nisu kalibar za prvu postavu, jos uvek... A ni Marko Jovanovic... Morace podhitno da se dovede kvalitetan bek...

GROBAR PODGORICA

pre 14 godina

Прво поздрав за сународника из ХЕРЦЕГ НОВОГ,НАЈСРПСКИЈЕГ ГРАДА НА СВИЈЕТУ,из Подгорице.Вјероватно си мислио на Гаврана на мјесту штопера.Може и тако али мислим да ЂОЛЕТУ не лежи та позиција јер је у Њемачкој ту лоше одиграо.Мислим да потцјењујемо Марета ЈОВАНОВИЋА који је изузетан потенцијал и који је био играч утакмице против Севиље.Наша је беба а и РАЋА ПЕТРОВИЋ је за њега рекао да је највећи ГРОБАР у екипи.Углавном људи из управе много боље познају играче од нас и вјерујем да ће урадит најбоље за клуб.ПОДГОРИЦА ЦИЈЕЛА ЦРНО-БИЈЕЛА!!!

pogrebnjak

pre 14 godina

Ako prodaju sad i Obradovica,a izgleda da hoce onda mi nemamo cemu da se nadamo kada je u pitanju LS!Jel se tim koji ima ambicije da se plasira u LS pojachava tako shto se prodaju oba standardna beka a adekvatnih zamena za njih nema!!!Taman covek pomisli da smo se pojachali a oni rasprodaju pole odbrane,mi se ljudi ne pojachavamo nego samo iz godine u godinu popunjavamo rupe koje sami pravimo prodajom najboljih igracha!S kojim bekovima cemo u LS da necemo mozda sa Brezanchicem(decko je dobar za nashu ligu ali neiskusan za evropu) i Stevicem(do pre godinu dana igrao 3.ligu).Strashno su me ljudi iz uprave razocharali, ajde za Stevanovica ali ako sada prodaju i Obradovica bolje da se ubiju!Dzaba nama i da uzmu 10miliona za Obradovica kad ce oni i dalje da kukaju kako nemaju para, kako klub jedva "prezivljava",i opet ce dovoditi neke igrace za ne vishe od 100hiljada, ili chak po mogucstvu za dzabe,muka mi je vishe od toga!E gospodo ne moze se tako u evropu,vidim ja da ni ove sezone nema nishta od LS,nadam se da se varam ali kako su krenuli ne pishe nam se dobro!Pozdrav za sve grobare!

S

pre 14 godina

Muka mi je vise od ovih dezurnih kriticara! Ova uprava je uzela 2 duple krune(prvi put u istoriji kluba) i ponovo vam nevaljaju! Pustite ih da rade svoj posao je IMAJU REZULTATE iza iza sebe. Procenili su da ne mogu da izvuku vise od Stevanovica i prodali ga. Pametno. Ovaj decko iz Teleoptika treba da igra,jeste da nema iskustva ali ono se stice na terenu a ne klupi ili tribinama. Ne treba dovoditi "polovnjake" igrace vec pruziti sansu talentovanim igracima iz nase skole. Sto se tice Obradovica,shvati ljudi da klub MORA da ga proda jer ne zele da uzimaju kredite(kao neki klubovi) vec da pare obezbede sami. A sto se tice para od eventualnog ulazka u LS ili LE te pare dolaze NA KRAJU SEZONE U JUNU 2010 godine.Informisete se pre nego sto lupate gluposti i napadate ljude bez razloga. Partizan u srcu!

razocaran

pre 14 godina

sramota kao pravimo tim za ligu sampiona a prodajemo oba beka tomicu ubi se........sa sinisov stevanovicem i stevicem necemo ni u kup ueffa treba sacuvati tim jer ako udjemo u ls dobijamo 7mil.....ai stevamovic vredi barem 3mil......

zalo

pre 14 godina

setite se samo sta je mrdja u ns uradio Gavranu a da ne pricam o nekim drugim kvalitetnijim napadacima u evropi,misjite o tome VOLIM CRNO BELE!!!

acamaher

pre 14 godina

Evo..prodacemo Stevanovica i kraj! Obradovic ostaje do zime.Krstajica i Klea smo doveli dzabe , Jovanovica platili nekom sicom...ovam 1 milion od Stevanovica ce sve prekriti.
GK BOZOVIC
RB DJORDJEVIC
CB KRSTAJIC
CB KRSTAJIC
LB OBRADOVIC
DMF FEJSA
RMF TOMIC
LMF LJAJIC
AMF MOREIRA
CF CLEO
CF DIARRA
(HERCEG NOVI CJELI - CRNO BJELI, 2. jul 2009 14:35)

Djeticu, ne znam samo da li cemo stici da iskloniramo Krstajica do duela sa Rilom.
Cestitam. Robi je igrama i zalaganjem ovo zasluzio. Eh kada bi svi ostajali do 25-te u Partizanu...
(DP-MG1, 2. jul 2009 14:36)

Druze, s obzirom da je dosao sa 24 i nije se bas polomio od ostajanja u Partizanu.

SRECNO!!!
Otvara se pozicija na DJordjevica(cap)on je u repki igrao na tu poziciju ako se secate mondijala.mada ima gore naveenih dobrih igraca na toj poziciji.
(grobar, 2. jul 2009 14:50)

Nazalost, secam se. Ubio ga je Roben. Bilo ne ponovilo se. Nije ti on prijatelju za desnog beka.

Mislim da je to najbolje resenje. Verujem da decko ima kvalitete, ali se nije bas pokazao u najboljem svetlu u Partizanu. Sad bi mogli da dovedemo onog igraca, bese valjda iz Javora sto su spekulisali za njega. Mislim da bi to bio pravi pogodak
(IVORY, 2. jul 2009 15:01)
Da, samo sto je on malo vec prodat Vojvodini pre 10-ak dana, i zove se Vulicevic.

Strasno ko sve pise i sta sve pise i to u svega 20-ak komentara. Deco, deco. A sada moja procena, ide i obradovic, Krstajic igra levog beka, mali `talenat` Stevanovic desnog (ono kao bice novi Rnic, lele majko), a Djole i Gavran centralne. Poprilicno jadna varijanta svega 10 dana pred start kvalifikacija. Jadna je samo zato sto nam nije moranje da prodajemo, a prodajemo. Pa mi cemo u naredna 2 meseca zaraditi najmanje 2,5 do 3 miliona samo od utakmica u Evropi i to ako se ne plasiramo u LS. Ako se plasiramo i do 10 milki (7 nagrada + prava na prenose). Ali ne, bolje je vrabac u ruci nego... Prodajmo dok jos mozemo, sto pre i sto vise. STRASNO!!! Razocaran sam i siguran sam da nisam jedini. Pozdrav Grobari!

Nikola_CRDL

pre 14 godina

Nek je i otishao,nije nashe dete pa da ga zhalimo...Drugo je Obrad a drugo Stevanovic,glupo je da svi spominju Djordjevica kao desnog beka,jer bek mora da ima brzinu a to Djole nema...Desni bek treba da bude Sinisha Stevanovic dechko je jako talentovan igrach,gledao sam ga u optiku par puta...

MIKA

pre 14 godina

Jos kad biste doveli nekoga ko ume da igra desnog beka sve bi bilo u redu!!! Nije Stevanovic bio neki igrac,ali nismo imali nista bolje...Vreme je za neki jaci transfer,pa jel ste videli kako se na Maksimiru pojacavaju ...LIGA SAMPIONA JE VELIKA INVESTICIJA A VI STE IZGLEDA ZABORAVILI KAKO JE I ISPLATIVA,PRITOM NAM NIKADA NIJE BILA BLIZA!!!!

Partizan sampion,a ko bi drugi !?

pre 14 godina

Ma ovaj mali iz Teleoptika je extra igrac, decko je fenomenalan, brz, jak, ima solidan centarsut. Verujete mi ovaj Stevanovic shto je otisho je nikakav igrac i mislim da uopshte nece biti tesko malom Stevanovicu da ga zameni ! Vi pojedini ste se razocarali kao da nam je otisho Dani Alves ! Ajde neko od vas strucnjaka da mi objasni zashto je on toliko nezamenjiv ?

RAS KASS

pre 14 godina

Stvarno tesko zamenjiv igrac. U napadu beskoristan a u odbrani ga vrti ko stigne. Na zimskim pripremama je kao glavni cilj naveo da odigra dobro da bi mogao da ode preko. Neka ide kad vec toliko zeli. Ovaj mladji Stevanovic ne moze biti losiji od njega.

Beretka

pre 14 godina

E sad OBRADOVIC MORA DA OSTANE!!!
Pa bi igrali u beku Krstajic i Gavrancic, levo bi bilo OBRADOVIC i desno Djordjevic.
Tomicu molimo te da ne prodas Obradovica, sad si dobio jos milion i ako udjemo u LS opet dobijas 6-7 i ako to nije dosta da se prezivimo onda stvarno ne znam sta ce biti

Kun Aguero

pre 14 godina

drago mi je sto je otisao! kakva bre pespektiva od njega nema nista,decko je ocajan...pa bio sam na JNA protiv standarda kada ga je mbokani provozao kod gola kao konja....da nije moj partizan smejao bi se ... i sta se pravi frka uci cemo u LS lagano !!! VOLIM PARTIZAN !

kalabinho

pre 14 godina

Gligor Gligorov je pravo resenje,decko je mlad i perspektivan,a fantastican igrac...evo i linka.http://www.youtube.com/watch?v=OGBHk-Hpj-U

Bojan

pre 14 godina

Sad prodajemo Stevanovića u najboljem slučaju Obrad ode na zimu a za njim verovatno i Diarra.To je računica da nećemo igrati evropu na proleće......

Srb-in

pre 14 godina

Ovo je bilo totalno nepotrebno i uopste mi se ne svidja ova odluka uprave! Pocinju da preteruju!
Mogli su da sacekaju jos godinu dana i prodali bi ga bar duplo skuplje, kad vec kazu da im finansije nisu problem!

Gavra

pre 14 godina

(John Rambo, 2. jul 2009 14:36)
Protiv Sampdorije je igrao Miljković. Sa 18 godina i bez ijedne utakmice u domaćoj super ligi. I tako je Jokanović upropastio veoma talentovanog igrača. Evo, sad ga nema ni u Teleoptiku. To je jedan od njegovih bisera pored onog sa Tošićem na levom beku protiv Standarda, sudaranja Žuke i Fejse...
Inače, slažem se da Stevanovića treba prodati kod prve ponude. Dobre ili ne, svejedno. Jer, sledeće neće ni biti. A ko bi izdržao nervozu gledajući ga narednih godina. Svako od postojećih rešenja koje imamo ne može biti lošije od njega...

Jafforidza!!!

pre 14 godina

Nije mi zao ako ode Stevanovic zato sto na mestu desnog beka imamo Stevica,S.Stevanovica i Jovanovica, a kod levog imamo samo Obradovica i Brezancica. Bolje nek ode Stevanovic, ane Obradovic, a moze i on, samo bismo posle morali da kupimo nekog novog levog beka(ko Zvezda).

Postava za 2009/10:
GK M.Bozovic
CBR Djordjevic(Gavrancic)
CBL Krstajic(Knezevic)
RB Jovanovic(Stevic)
LB Obradovic(Brezancic)
DMF Petrovic(Fejsa,Jovanovic)
LMF Ljajic
RMF Tomic
AMF Moreira
LF Diarra(Boguovic)
RF Cleo(Ilic,Washington).

Mozda i mozemo u LS. A ZASTO DA NE!!!!!

Milorad Krushica

pre 14 godina

Nista strasno, ali bice problema ako ne dovedu zamenu. Stevic, Stevanovic i M. Jovanovic nemaju kvalitet ni za nasu prvu ligu, a kamoli za Evropu. Zato novi desni bek (koji zna da centrira)! Na primer, Marsel iz Banata. Momak je klasa za ovu trojicu sto su nam ostala!
P.S. Ljajic, i narocito Fejsa, mi takodje ne ulivaju poverenje.

draugentaler

pre 14 godina

Ako se plasiramo u LE, dobijamo 3,5 miliona evra, a ako udjemo u LS, dobijamo 7,1, ovo je sve bez novca od prava na TV prenose, bez novca od ulaznica sa 6 utakmica kuci, bez novca od sponzora, bez novca od prodaje suvenira i dresova, bez nadoknade za svaki remi odnosno pobjedu u grupnoj fazi, molim upravu da se ne za**bava, vec da dovede provjerene igrace, inace ce nam se obiti o glavu kao protiv Artmedije kada nas je dijelila jedna lopta, ni tada se nismo pojacali, a morali smo, sreca se mora i zasluziti

MatijaPFC

pre 14 godina

Ja sam ga juce malo napljuvao... ali s razlogom jer je limitiran igrac... to je surova istina... najslabija karika u Partizanu poslednje dve sezone...

Kao borac i Grobar je uvek bio OK, i za to mu zelim sve najbolje u daljoj karijeri !

Koliko god ovde neki pljuvali Tomica zbog ovoga, ali ja mu ovo belezim kao odlican potez!
Za takvog igraca, milionce je izvanredan posao! Ruku na srce, prodao ga je samo dres u kome je igrao!

Ko god bude dosao na tu poziciju bice pojacanje... surovo, ali realno...

Pedja

pre 14 godina

Ma nista strasno precenjen je igrac,igrao je tog beka jer nije bio niko bolji od njega.Da nam treba dobar desni bek, treba,ali od celog prvog tima Stevanovic najslabija karika ...

Poznavalac

pre 14 godina

Siniša Stevanović je STRAŠAN potencijal.
Videćete, ako mu bude pružena šansa, napredovaće koracima od sedam milja-kao Obrad!!

grobar

pre 14 godina

SRECNO!!!
Otvara se pozicija na DJordjevica(cap)on je u repki igrao na tu poziciju ako se secate mondijala.mada ima gore naveenih dobrih igraca na toj poziciji.

zamorano 1 + 8

pre 14 godina

Dobar potez. Nadam se da ovo znaci da ce Obradovic ostati bar do zime. Verovatno ce sada Djordjevic desno, koji je malo slabiji u ofanzivi ali je zato mnogo bolji u defanzivi od Stevanovica. A otvara se prostor i mladjim igracima, a ako je mladji Stevanovic bar upola dobar koliko i Tomic ja cu biti zadovoljan.

pista

pre 14 godina

Bez uvrede ali ko god igrao umesto Ivana Stevanovica nece biti gore u krajnjem slucaju bice isto ko i do sada. A i navikli smo vise da na toj poziciji nemamo normalnog igraca.

IVORY

pre 14 godina

Mislim da je to najbolje resenje. Verujem da decko ima kvalitete, ali se nije bas pokazao u najboljem svetlu u Partizanu. Sad bi mogli da dovedemo onog igraca, bese valjda iz Javora sto su spekulisali za njega. Mislim da bi to bio pravi pogodak

veerghoen

pre 14 godina

Nekima jos uvek nije dosla pamet cim svrstavaju Gavrancica ili Djordjevica na desnom beku, pa ljudi moji setite se samo Argentine i blamaze protiv njih ciji je inicijator bio upravo potez Petkovica da stavi Gavrancica na desnom beku... pa nije on prodoran kao Obradovic

Lars

pre 14 godina

Realno gledajuci je jedan milion malo za igraca koji je bio standardan prvotimac sampionske ekipe. Mislim da mu je cena veca i da ce Partizan dobiti vece, mnogo vece pare. Setimo se transfera Lomica u Nemacku. Zvanicno je bilo pomenuto obestecenje od 800000 € a kasnije se ispostavilo da je bilo dvostruko vise. Zbog tog transfera je presednik nemackog kluba morao da podnese ostavku na funkciju jer je Partizanu uplatio daleko vecu sumu nego sto je bilo vec dogovoreno. Mnogi klubovi kriju stvarni transfer. Bilo kako bilo postavlja se pitanje ko ce sad da igra na mestu desnog beka? Najlosija varijanta bi bilo stavljanje na tu osetljivu poziciju jednog od nasih centarhalfova. Djordjevic nije bas najbrzi a ni Jovanovic nije blistao na toj poziciji. O preostaloj dvojici koji prakticno nisu odigrali ni deset minuta za prvi tim ne vredi ni razmisljati. Pogotovo na internacionalnoj sceni. Setimo se jos jednom tragedije Miljkovica. Nadam se razumu rukovodstva Partizana da od obestecenja za Stevanovica kupe jednog pravog igraca koji ce moci odmah da igra i bude pravo pojacanje.
Pozdrav za Grobare.

SRCE PARTIZANU

pre 14 godina

Ljudi nije to najgore! Iz vrlo, vrlo proverenih informacija odlazi i Dijara i Obradovic. Za Obradovica je vec gotova stvar seli se u Holandiju, no cucete za koji dan,a vec nedelju dana traju pregovori sa Nemcima za Dijaru. Ponuda je dobra i Partizan i Dijara su postigli dogovor.zato su i doveli ovog Klea. Za Obradovica se zna da ide, to nisu krili ni oni sami, a za Dijaru su rekli samo u slucaju dobre ponude, a to je ta! Ne zaboravite da nam januara odlazi Ljajic, aaaaaaa koga smo doveli? Ko ce da zameni FENOMENALNOG LJAJICA? Ko UBICU DIJARU? Kleo? Ljudi, nemam nista protiv tog decka, ali...Pokazace vreme! Ko ce da zameni momentalno najveceg talenta Srpskog fudbala i sire Obradovica? Kazite vi sta hocete,ali otvorite oci,TA TRI IGRACA SU 80% PARTIZANA!!! Cak i isto toliko dobar Moreira nece biti ni 50% isto to bez Dijare! Odbrana veliko ime,veliko iskustvo,dovoljno je samo reci KRSTAJIC,ali ja sam 30 godina u fudbalu,Krstajic je 34 godine,alo 35-ta.Decko je vec bio rupa u nemackoj,u nasoj repki,setite se kako su ga prolazili u repki,pa zato i nema mesta.Za nasu ligu Ok,mada i tu nisam optimista pogotovo ako se ganima vrati Parker,brz,prodoran,o Isahu ne treba trositi reci,Mrdja,ovaj Rumun ako dodje u Vosu,nece biti naivni pogotovo ako se uzme u obzir da su mladi i brzi,okretni fudbaleri,dovoljan je samo jedan kiks u 90 minuta,a mi imamo KRSTAJICA I GAVRANCICA. Necu ni da pisem ako daj Boze udjemo u ligu sampiona,necu da nabrajam napadace i da pisem sta nas ceka.Krasila nas je mladost,skola...Mi sve mlade prodajemo,jeste prodavali smo i ranije,ali smo najvece mlade talente dovodili u partizan,a sada? igraci koji su najvise skloni povredama i jesu upravo gavrancic i Krstajic,zar ne? Ne znam,jednostavno mi se ne svidja kako smo odradili ovaj prelazni rok.mi smo klub koji ne sme da se zadovolji samo titulom,mi treba da igramo ligu sampiona,ali ne samo da igramo i da nas pune i da opet ne osvojimo ni bod!!! Kako ce biti kada ode dijara,obradovic,zatim Ljajic....Kako ce nam funkcionisati odbrana,kada mi u dve utakmice sa vise nego smesnim ekipama primimo TRI gola,protiv onih amatera DVA,alo!!!! Jeste dali smo devet,ali devet necemo davati Zvezdi,Vosi i u ligi sampiona,a primiti dva gola od nekih amatera,sta ce nam raditi:TORES, RONALDO, KAKA, IBRA, VILJA......To je ono sto sam pokusavao da napisem.I kao sto sam rekao 30 godina sam u OFKI,srce mi je u partizanu,ali nece se dobro zavrsiti.Ne podcenjujte nikoga,posebno ne ovog protivnika sa kojim igramo,videcete bice tesko!!

dule

pre 14 godina

konacno su uspeli da ga uvale! nisam video igraca koji je vise zastupljen u medijima, prosecan srpski bek a svi ga hvale na sva usta i utrkuju se ko ce vise da ga digne u zvezde! ali eto, makar se isplatilo... daleko ti lepa kuca...

kriticar pesnika javno vredja

pre 14 godina

Samo par cinjenica:
1. Za nase uslove Stevanovic je dobar desni bek,vec par sezona nemamo u nasem fudbalu kvalitetne igrace na tim pozicijama,izuzev Obradovica koji jedini ima evropsku vrednost na poziciji beka u srpskom fudbalu.
2. Partizan nema u svom sastavu igraca koji je prirodni desni bek,a da ima kvalitet i iskustvo koje je potrebno u predstojecim kvalifikacijama.
3. Djordjevic je svojevremeno dosao u sukob sa Mateusom jer je odbio da igra desnog beka
4. Gavrancicu to nikako nije prirodna pozicija
Zakljucak: ako ode Stevanovic partizan ce morati da dovede igraca na tu poziciju ili cemo imati ozbiljnih problema u predstojecim mecevima.

Tako to ide,zar ne vidite!

pre 14 godina

Ljudi za Dijaru i Obradovica se cele nedelje pregovara!!! Samo cemo isto ovako jednog dana ugledati :Dijara nastavlja karijeru u.....Dobili smo ponudu koja se ne odbija,a i sto tako i za Obradovica. Pazite sta sam vam rekao!!

BabaRogic

pre 14 godina

Ovo je dobro samo ako se ispune 2 neophodna uslova:
1. da ostane Obradovic
2. da desnog beka igra Gavrancic

Tako da bi linija bila:
Gavran,Djordjevic,Krstaja,Obrad

Izgubili bismo malo na probojnosti po desnoj strani jer Gavran ne moze da odradi taj deo posla, ali bismo zato dobili mnogo na cvrstini!

Jos kad bi Jokan malo vise hladio Ljajica na klupi to bi bio pun pogodak.

imamo komplexe

pre 14 godina

Ne mogu da berujem da ovde jos uvek ima komentara npr. jos bolje sto je otisao,takav nam ne treba,bio je najslabija karika...Pa kako mozete da pljujete takvog igraca?Pre svega bio je odlican igrac u derbijima je stavio Kormorana u mali dzep(a moramo priznati da je bio dobar igrac)na evropskim ne znam kad je slabo igrao a kamoli u nasoj ligi.I vidim sad neko tu govori kako Djordjevic treba da igra beka!E moji strucnjaci moderan fudbal se igra sa bekovima koji se ubacuju u napad a ja stvarno mislim da Djole to ne bi mogao da radi celu utakmicu(nazalost)kao ovaj ili Obradovic.Ako odu njih dvojica LS je san za nas.A vi sto ga plujete ovde nije mi jasno kako sebe mozete da nazivate nacijacima Partizana,jer kakvi god da su nam igraci nasi su!A i vi ste izgleda zaboravili na ono ''Partizan se voli'' Idite i navijajte za Zvezdu ili tako nesto tamo imate dosta polovicnih talenata pa pljujte koliko hocete.

ofk

pre 14 godina

EEE nema vise dovodjenja iz OFK-e ovaj vam je zadnji uvaljen.posle da pricate da smo filijala zvezde a dobili ste solidnog beka za 200.000 somova a sad ga valjate u Soso za milionce.STPO ODLASCIMA U ZVEZDU I PARTIZAN

Maljkovic Bojan

pre 14 godina

Nadam se da svi shvatate zasto je partizan prodao stevanovica pa decko nema sanse da se izbori pored djordjevica na desnom boku posto je formacija u odbrani sledeca:
LB Obradovic
CB Krstajic
CB Gavrancic
DB Djordjevic
Sto je dobitna kombinacija za LS.
Da li neko zna sta je sa Dragoljubom Kosticem najbrzim desnim bekom u srbiji igra u zemunu. Cuo sam da se interesuju i zvezda i partizan za njega. Idealna zamena za stevanovica u srbiji.

cobi

pre 14 godina

Gledao sam link za ovog gligorova. Fantastican momak. Deluje da igra kao zmaj, mada se preko CD a ne kupuju igraci al, ovaj je stvarno dobar. Za Stevanovica je Danijel Alves. Pozdrav za za momka koji je poslao ovaj link. Obavezno ga pogledajte.

Miki Zemun

pre 14 godina

Gligor Gligorov je pravo resenje,decko je mlad i perspektivan,a fantastican igrac...evo i linka.[link]
(kalabinho, 2. jul 2009 16:05)

Ako je uprava prodala Stevanovic zbog ovog igraca onda podrzavam ovaj transfer a ako nije ako ce dovesti neko smesno pojacanje ili se osloniti na ovo sto vec imamo onda smatram da je prodaja Stevanovica ravno ludilu!

Samo Partizan!

pre 14 godina

(imamo komplexe, 2. jul 2009 21:55)
Svaka čast za komentar!

Ivanu, hvala za sve kao i za golove protiv Temišvara u kvalifikacijama za Ligu UEFA i protiv Banata u polufinalu Kupa. Da podsetim da je protiv Temišvara svojim golom odagnao sumnje u konačan ishod, jer je bilo povuci potegni. Protiv Banata je to bio jedini gol za finale Kupa!

vukovi

pre 14 godina

Ovo je zekina odluka!!! Bio sam u lozi na derbiju kada je rekao da ga nervira svaki derbi i da ce da ga proda! Zvuci nerealno ali je tako... pozz

bobanmkd

pre 14 godina

Gospodo ,i pored najbolje volje ne mogu da kazem da je ovo pametan potez!! Pa,pobogu,radi se o standardnom clanu prvih 11! Jos za te pare koje se pominju,ne...ovo je glup potez!!!

Marko BG

pre 14 godina

Ivan Stevanović je za ovo vreme provedeno u Partizanu, bezbroj puta pokazao kakav je, i na terenu a pogotovu van njega.
Samo da podsetim na njegovu izjavu nakon remija sa zvezdom na JNA, pitanje ko je kriv za gol zvezde? A Ivan odgovara "pitajte šefa"-što pokazuje na žalost koliki autoritet ima Jokanović kod igrača, ali to je posdebna tema...
Elem, ako je to primerene izjava jednog profesionalca...
Ne to je izjava nekoga ko je zalutao u Partizan i Beograd.
Tako da podržavam sve one koji ovu vest smatraju pozitivnom.
Protiv Samdorije, krivac je prvi Jokanović a onda Stevanović, a ne onaj dečko što je napravio kiks kod drugog gola.
Tu je Jovanović, mladi reprezentativac i on je trebao da igra još prošle godine na poziciji desnog beka a ne ovaj.
Da ne dužim, idi što dalje od Partizana, a sa Sošom ćeš u evropu, kako izjavljuješ u novinama, znaš kad...
A da dobra je ona, klub mora da ima evropske ambicije, jer je Stevanović pakleni igrač, a usput će morati da isprate finansijske detalje jer je ugovor i u Partizanu bio beton jak...
Za njega je Bajro Župić umetnik fudbala!!!

Bonny

pre 14 godina

Sada vec sa 99% sigurnocu mozemo reci,da ce Partizan u poslednjem kolu kvalifikacija biti nosioc.Sta to znaci za upravu Partizana,sigurno im nije svejedno,jer ce kod nas u javnosti novi neuspeh da se udje u grupe biti predstavljen kao katastrofalan,zbog toga sto te ekipe nisu bauk i sigurno nisu jace od Partizan-a, a ako sa njima
nemoze skim uposte Partizan moze u Evropi.Posto ova uprava razmislja da je bolje vrabac u ruci nego golub na grani(moje misljenje),poce ce rasprodaja igraca,(ako ode samo Obradovic-onda je moja procena pogresna)barem 3-4 iz prvih 11 da se uzmu pare,pa onda nije vise nista bitno, pa ni liga sampiona.Da li sam u pravu ili ne, odgovr ce se sam dati posle prelazno roka,necemo morati dug da cekamo!
(Bonny, 15. maj 2009 18:30)

Sreca ove godine Petrzalka ne osvoji slovacku ligu
(Platini, 15. maj 2009 18:50)

Eto tada sam to napisao i u jednom trenutku ovog prelaznog reoka sam mislio da gresim i ako dobro znam DA PARTIZAN-om UPRAVLJA ZEC.Mislio sam da je uzeo zaokret za 360 stepeni, ali ne bi to bi ZEC da PARE nisu najvaznije.Postpuno se slazem da Stevanovic bio sasvim korektan igrac na pozicij beka, i da Partizan moze samo kupovinom da nadokandi njegov odlazak!I da je Krstajic sa 35 godin rupa,jer preko kablovske sam se u to uverio nekoliko puta.Valjda vec od 1 janura ove godine razmisljamo sa kojom ekipom ce mo igrati kvalifikacije za ligu samiopna-videlo se da cemo da budemo prvaci.Znaci Stevanovic, Obradovic, Dijara+ Tosic=bas ta 3-4 igraca iz prvih 11.Ponovice se Artmedija i samo mogu da placem kad neko kaze na ovom sajtu:ZEC NAJVECI EVROPSKI
MENADER U ISTOCNOJ EVROPI-mozda za sebe samog. Najtuznije bice PONOVO U AVGUSTU UPRAVA
NAPOLJE!

partizanovci

pre 14 godina

stevanovic nam ne treba,ljajic je prosek,sta ste se uhvatili sa tim obradovicem,on je samo bek,on je za ulazak u ligu sampiona nebitan-to je moje misljenje-BITNO JE DA SA KIM GOD IGRAMO IMAMO POSED LOPTE I IGRU,A REZULTATI CE DOCI,jos jedan moreira nam fali,ili neki vezni,a Obradovic moze da ode odma,ko god bude igrao beka u partizanu bice igracina,videcete,za nase prvenstvo ovaj partizan je prejak,a penzioner moze da igra beka u partizanu,NEBITNO JE KO CE IGRATI

Dacha King

pre 14 godina

Ma bre ljudi, dobra je to lova... Nije on ni neki igrac, mislim da ce ova deca pruziti igre minimum kao i on, a verovatno i bolje... Ja da se pitam, i ja bi ga prodao....

Dejan Petkovic

pre 14 godina

Bolje Stevanovic nego Obradovic!
Nego posto imamo starije halfove Partizan ce morati da igra sa povucenom odbranom,sto znaci i celog tima, a samim tim i manje sansi za pobede i prolaze...
Zivi bili pa videli....
Al nadamo se najboljem!!!

Iskreni Delija

pre 14 godina

Ovaj decko treba da igra desnog beka u reprezentaciji jer je najbolji desni bek koga imamo, a Bane da predje na centralnog defanzivnog sa Nemanjom!

John Rambo

pre 14 godina

HVALA BOGU! IDI I NE VRACAJ SE!
OVO JE JOS JEDNO POJACANJE ZA PARTIZAN U OVOM PRELAZNOM ROKU!
Znam da ima i onih koji se nece sloziti sa ovim komentarom ali ja mu ne oprastam diletantsku igru protiv sampdorije u Beogradu!
NAPRED PARTIZAN!

razocaran

pre 14 godina

sramota kao pravimo tim za ligu sampiona a prodajemo oba beka tomicu ubi se........sa sinisov stevanovicem i stevicem necemo ni u kup ueffa treba sacuvati tim jer ako udjemo u ls dobijamo 7mil.....ai stevamovic vredi barem 3mil......

HERCEG NOVI CJELI - CRNO BJELI

pre 14 godina

Evo..prodacemo Stevanovica i kraj!Obradovic ostaje do zime.Krstajica i Klea smo doveli dzabe , Jovanovica platili nekom sicom...ovam 1 milion od Stevanovica ce sve prekriti.
GK BOZOVIC
RB DJORDJEVIC
CB KRSTAJIC
CB KRSTAJIC
LB OBRADOVIC
DMF FEJSA
RMF TOMIC
LMF LJAJIC
AMF MOREIRA
CF CLEO
CF DIARRA

IVORY

pre 14 godina

Mislim da je to najbolje resenje. Verujem da decko ima kvalitete, ali se nije bas pokazao u najboljem svetlu u Partizanu. Sad bi mogli da dovedemo onog igraca, bese valjda iz Javora sto su spekulisali za njega. Mislim da bi to bio pravi pogodak

glava

pre 14 godina

Mislim da je ovo odlicna vest za Partizan, covek me je nervirao na svakoj utakmici koju sam gledao. Kad se uzme u obzir da na toj poziciji mogu da igraju Jovanovic, Stevic, Stevanovic iz Teleoptika i Djordjevic i Gavrancic po potrebi mogu da odigraju desnog beka ovaj odlazak Partizan nece ni osetiti.

grobar

pre 14 godina

Ovo ne moze da bude dobro. Izgleda da nece kupovati zamenu za njega vec ce najverovatnije po desnoj strani igrati Djordjevic (budimo realni, nije on igrach za tu poziciju). Jos gora varijanta bi bila da desno igraju ovaj mladji Stevanovic iz Teleoptika ili Bogdan Stevic. Necemo se usreciti sa debitantima - setimo se samo Miljkovicevog debija protiv Sampdorije i velikog kiksa koji nas je doveo do poraza. Nemojte to da nam radite!

vracarac

pre 14 godina

da mi je znati kako su ovu prevaru od igraca uspeli da uvaljaju nekom za milion evra!!!! nadam se da ce za to milionce dovesti nekog boljeg a ne da igraju stevic i s. stevanovic koji zajedno nemaju 2 minuta prvoligaskog(sto im i nije potrebno), a kamoli nekog internacionalnog fudbala!!! neka nam je u kvalifikacijama bog u pomoci!!! jos ako ode obrad...

pozz za sve grobare!!!!

ofk

pre 14 godina

EEE nema vise dovodjenja iz OFK-e ovaj vam je zadnji uvaljen.posle da pricate da smo filijala zvezde a dobili ste solidnog beka za 200.000 somova a sad ga valjate u Soso za milionce.STPO ODLASCIMA U ZVEZDU I PARTIZAN

grobar

pre 14 godina

SRECNO!!!
Otvara se pozicija na DJordjevica(cap)on je u repki igrao na tu poziciju ako se secate mondijala.mada ima gore naveenih dobrih igraca na toj poziciji.

zalo

pre 14 godina

setite se samo sta je mrdja u ns uradio Gavranu a da ne pricam o nekim drugim kvalitetnijim napadacima u evropi,misjite o tome VOLIM CRNO BELE!!!

SRCE PARTIZANU

pre 14 godina

Ljudi nije to najgore! Iz vrlo, vrlo proverenih informacija odlazi i Dijara i Obradovic. Za Obradovica je vec gotova stvar seli se u Holandiju, no cucete za koji dan,a vec nedelju dana traju pregovori sa Nemcima za Dijaru. Ponuda je dobra i Partizan i Dijara su postigli dogovor.zato su i doveli ovog Klea. Za Obradovica se zna da ide, to nisu krili ni oni sami, a za Dijaru su rekli samo u slucaju dobre ponude, a to je ta! Ne zaboravite da nam januara odlazi Ljajic, aaaaaaa koga smo doveli? Ko ce da zameni FENOMENALNOG LJAJICA? Ko UBICU DIJARU? Kleo? Ljudi, nemam nista protiv tog decka, ali...Pokazace vreme! Ko ce da zameni momentalno najveceg talenta Srpskog fudbala i sire Obradovica? Kazite vi sta hocete,ali otvorite oci,TA TRI IGRACA SU 80% PARTIZANA!!! Cak i isto toliko dobar Moreira nece biti ni 50% isto to bez Dijare! Odbrana veliko ime,veliko iskustvo,dovoljno je samo reci KRSTAJIC,ali ja sam 30 godina u fudbalu,Krstajic je 34 godine,alo 35-ta.Decko je vec bio rupa u nemackoj,u nasoj repki,setite se kako su ga prolazili u repki,pa zato i nema mesta.Za nasu ligu Ok,mada i tu nisam optimista pogotovo ako se ganima vrati Parker,brz,prodoran,o Isahu ne treba trositi reci,Mrdja,ovaj Rumun ako dodje u Vosu,nece biti naivni pogotovo ako se uzme u obzir da su mladi i brzi,okretni fudbaleri,dovoljan je samo jedan kiks u 90 minuta,a mi imamo KRSTAJICA I GAVRANCICA. Necu ni da pisem ako daj Boze udjemo u ligu sampiona,necu da nabrajam napadace i da pisem sta nas ceka.Krasila nas je mladost,skola...Mi sve mlade prodajemo,jeste prodavali smo i ranije,ali smo najvece mlade talente dovodili u partizan,a sada? igraci koji su najvise skloni povredama i jesu upravo gavrancic i Krstajic,zar ne? Ne znam,jednostavno mi se ne svidja kako smo odradili ovaj prelazni rok.mi smo klub koji ne sme da se zadovolji samo titulom,mi treba da igramo ligu sampiona,ali ne samo da igramo i da nas pune i da opet ne osvojimo ni bod!!! Kako ce biti kada ode dijara,obradovic,zatim Ljajic....Kako ce nam funkcionisati odbrana,kada mi u dve utakmice sa vise nego smesnim ekipama primimo TRI gola,protiv onih amatera DVA,alo!!!! Jeste dali smo devet,ali devet necemo davati Zvezdi,Vosi i u ligi sampiona,a primiti dva gola od nekih amatera,sta ce nam raditi:TORES, RONALDO, KAKA, IBRA, VILJA......To je ono sto sam pokusavao da napisem.I kao sto sam rekao 30 godina sam u OFKI,srce mi je u partizanu,ali nece se dobro zavrsiti.Ne podcenjujte nikoga,posebno ne ovog protivnika sa kojim igramo,videcete bice tesko!!

Jafforidza!!!

pre 14 godina

Nije mi zao ako ode Stevanovic zato sto na mestu desnog beka imamo Stevica,S.Stevanovica i Jovanovica, a kod levog imamo samo Obradovica i Brezancica. Bolje nek ode Stevanovic, ane Obradovic, a moze i on, samo bismo posle morali da kupimo nekog novog levog beka(ko Zvezda).

Postava za 2009/10:
GK M.Bozovic
CBR Djordjevic(Gavrancic)
CBL Krstajic(Knezevic)
RB Jovanovic(Stevic)
LB Obradovic(Brezancic)
DMF Petrovic(Fejsa,Jovanovic)
LMF Ljajic
RMF Tomic
AMF Moreira
LF Diarra(Boguovic)
RF Cleo(Ilic,Washington).

Mozda i mozemo u LS. A ZASTO DA NE!!!!!

vukovi

pre 14 godina

Ovo je zekina odluka!!! Bio sam u lozi na derbiju kada je rekao da ga nervira svaki derbi i da ce da ga proda! Zvuci nerealno ali je tako... pozz

zalo

pre 14 godina

mislim da nije neka steta sto smo ostali bez njega bio je odlican u defanzivi ali ga u napadu nema nigde a tek o centrasutevima da ne pricam. Moze ga zameniti djordjevic a na njegovo mesto ubacimo Krstajica naravno pod uslovom da ostane obradovic,i odbrana na nivou lige sampiona:-) samo da izbegnemo brzonoge napadace da ove nase ne uhvati isijas u ledjima:-)

Srb-in

pre 14 godina

Ovo je bilo totalno nepotrebno i uopste mi se ne svidja ova odluka uprave! Pocinju da preteruju!
Mogli su da sacekaju jos godinu dana i prodali bi ga bar duplo skuplje, kad vec kazu da im finansije nisu problem!

Pedja

pre 14 godina

Ma nista strasno precenjen je igrac,igrao je tog beka jer nije bio niko bolji od njega.Da nam treba dobar desni bek, treba,ali od celog prvog tima Stevanovic najslabija karika ...

zamorano 1 + 8

pre 14 godina

Dobar potez. Nadam se da ovo znaci da ce Obradovic ostati bar do zime. Verovatno ce sada Djordjevic desno, koji je malo slabiji u ofanzivi ali je zato mnogo bolji u defanzivi od Stevanovica. A otvara se prostor i mladjim igracima, a ako je mladji Stevanovic bar upola dobar koliko i Tomic ja cu biti zadovoljan.

bobanmkd

pre 14 godina

Gospodo ,i pored najbolje volje ne mogu da kazem da je ovo pametan potez!! Pa,pobogu,radi se o standardnom clanu prvih 11! Jos za te pare koje se pominju,ne...ovo je glup potez!!!

Milorad Krushica

pre 14 godina

Nista strasno, ali bice problema ako ne dovedu zamenu. Stevic, Stevanovic i M. Jovanovic nemaju kvalitet ni za nasu prvu ligu, a kamoli za Evropu. Zato novi desni bek (koji zna da centrira)! Na primer, Marsel iz Banata. Momak je klasa za ovu trojicu sto su nam ostala!
P.S. Ljajic, i narocito Fejsa, mi takodje ne ulivaju poverenje.

Milan90KL

pre 14 godina

Nisu to neke pare koje se ne odbijaju, tako da mislim da nema potrebe da sad prodajemo igraca koji je standardan prvotimac, a da pritom za njega nemamo odgovarajucu zamenu! Ni Bogdan Stevic ni Sinisa Stevanovic nisu kalibar za prvu postavu, jos uvek... A ni Marko Jovanovic... Morace podhitno da se dovede kvalitetan bek...

kalabinho

pre 14 godina

Gligor Gligorov je pravo resenje,decko je mlad i perspektivan,a fantastican igrac...evo i linka.http://www.youtube.com/watch?v=OGBHk-Hpj-U

Tako to ide,zar ne vidite!

pre 14 godina

Ljudi za Dijaru i Obradovica se cele nedelje pregovara!!! Samo cemo isto ovako jednog dana ugledati :Dijara nastavlja karijeru u.....Dobili smo ponudu koja se ne odbija,a i sto tako i za Obradovica. Pazite sta sam vam rekao!!

S

pre 14 godina

Muka mi je vise od ovih dezurnih kriticara! Ova uprava je uzela 2 duple krune(prvi put u istoriji kluba) i ponovo vam nevaljaju! Pustite ih da rade svoj posao je IMAJU REZULTATE iza iza sebe. Procenili su da ne mogu da izvuku vise od Stevanovica i prodali ga. Pametno. Ovaj decko iz Teleoptika treba da igra,jeste da nema iskustva ali ono se stice na terenu a ne klupi ili tribinama. Ne treba dovoditi "polovnjake" igrace vec pruziti sansu talentovanim igracima iz nase skole. Sto se tice Obradovica,shvati ljudi da klub MORA da ga proda jer ne zele da uzimaju kredite(kao neki klubovi) vec da pare obezbede sami. A sto se tice para od eventualnog ulazka u LS ili LE te pare dolaze NA KRAJU SEZONE U JUNU 2010 godine.Informisete se pre nego sto lupate gluposti i napadate ljude bez razloga. Partizan u srcu!

Maljkovic Bojan

pre 14 godina

Nadam se da svi shvatate zasto je partizan prodao stevanovica pa decko nema sanse da se izbori pored djordjevica na desnom boku posto je formacija u odbrani sledeca:
LB Obradovic
CB Krstajic
CB Gavrancic
DB Djordjevic
Sto je dobitna kombinacija za LS.
Da li neko zna sta je sa Dragoljubom Kosticem najbrzim desnim bekom u srbiji igra u zemunu. Cuo sam da se interesuju i zvezda i partizan za njega. Idealna zamena za stevanovica u srbiji.

Partizan sampion,a ko bi drugi !?

pre 14 godina

Ma ovaj mali iz Teleoptika je extra igrac, decko je fenomenalan, brz, jak, ima solidan centarsut. Verujete mi ovaj Stevanovic shto je otisho je nikakav igrac i mislim da uopshte nece biti tesko malom Stevanovicu da ga zameni ! Vi pojedini ste se razocarali kao da nam je otisho Dani Alves ! Ajde neko od vas strucnjaka da mi objasni zashto je on toliko nezamenjiv ?

BabaRogic

pre 14 godina

Ovo je dobro samo ako se ispune 2 neophodna uslova:
1. da ostane Obradovic
2. da desnog beka igra Gavrancic

Tako da bi linija bila:
Gavran,Djordjevic,Krstaja,Obrad

Izgubili bismo malo na probojnosti po desnoj strani jer Gavran ne moze da odradi taj deo posla, ali bismo zato dobili mnogo na cvrstini!

Jos kad bi Jokan malo vise hladio Ljajica na klupi to bi bio pun pogodak.

pogrebnjak

pre 14 godina

Ako prodaju sad i Obradovica,a izgleda da hoce onda mi nemamo cemu da se nadamo kada je u pitanju LS!Jel se tim koji ima ambicije da se plasira u LS pojachava tako shto se prodaju oba standardna beka a adekvatnih zamena za njih nema!!!Taman covek pomisli da smo se pojachali a oni rasprodaju pole odbrane,mi se ljudi ne pojachavamo nego samo iz godine u godinu popunjavamo rupe koje sami pravimo prodajom najboljih igracha!S kojim bekovima cemo u LS da necemo mozda sa Brezanchicem(decko je dobar za nashu ligu ali neiskusan za evropu) i Stevicem(do pre godinu dana igrao 3.ligu).Strashno su me ljudi iz uprave razocharali, ajde za Stevanovica ali ako sada prodaju i Obradovica bolje da se ubiju!Dzaba nama i da uzmu 10miliona za Obradovica kad ce oni i dalje da kukaju kako nemaju para, kako klub jedva "prezivljava",i opet ce dovoditi neke igrace za ne vishe od 100hiljada, ili chak po mogucstvu za dzabe,muka mi je vishe od toga!E gospodo ne moze se tako u evropu,vidim ja da ni ove sezone nema nishta od LS,nadam se da se varam ali kako su krenuli ne pishe nam se dobro!Pozdrav za sve grobare!

GROBAR PODGORICA

pre 14 godina

Прво поздрав за сународника из ХЕРЦЕГ НОВОГ,НАЈСРПСКИЈЕГ ГРАДА НА СВИЈЕТУ,из Подгорице.Вјероватно си мислио на Гаврана на мјесту штопера.Може и тако али мислим да ЂОЛЕТУ не лежи та позиција јер је у Њемачкој ту лоше одиграо.Мислим да потцјењујемо Марета ЈОВАНОВИЋА који је изузетан потенцијал и који је био играч утакмице против Севиље.Наша је беба а и РАЋА ПЕТРОВИЋ је за њега рекао да је највећи ГРОБАР у екипи.Углавном људи из управе много боље познају играче од нас и вјерујем да ће урадит најбоље за клуб.ПОДГОРИЦА ЦИЈЕЛА ЦРНО-БИЈЕЛА!!!

Alves

pre 14 godina

Tomicu sad ne moras da prodas Obradovica!!!!Ipak smo dobijamo milion,a ako udjemo u LS dobijamo jos 7-8 miliona,ako to nije dosta da klub prezivi do zime,ja ne znam......

Kun Aguero

pre 14 godina

drago mi je sto je otisao! kakva bre pespektiva od njega nema nista,decko je ocajan...pa bio sam na JNA protiv standarda kada ga je mbokani provozao kod gola kao konja....da nije moj partizan smejao bi se ... i sta se pravi frka uci cemo u LS lagano !!! VOLIM PARTIZAN !

MatijaPFC

pre 14 godina

Ja sam ga juce malo napljuvao... ali s razlogom jer je limitiran igrac... to je surova istina... najslabija karika u Partizanu poslednje dve sezone...

Kao borac i Grobar je uvek bio OK, i za to mu zelim sve najbolje u daljoj karijeri !

Koliko god ovde neki pljuvali Tomica zbog ovoga, ali ja mu ovo belezim kao odlican potez!
Za takvog igraca, milionce je izvanredan posao! Ruku na srce, prodao ga je samo dres u kome je igrao!

Ko god bude dosao na tu poziciju bice pojacanje... surovo, ali realno...

imamo komplexe

pre 14 godina

Ne mogu da berujem da ovde jos uvek ima komentara npr. jos bolje sto je otisao,takav nam ne treba,bio je najslabija karika...Pa kako mozete da pljujete takvog igraca?Pre svega bio je odlican igrac u derbijima je stavio Kormorana u mali dzep(a moramo priznati da je bio dobar igrac)na evropskim ne znam kad je slabo igrao a kamoli u nasoj ligi.I vidim sad neko tu govori kako Djordjevic treba da igra beka!E moji strucnjaci moderan fudbal se igra sa bekovima koji se ubacuju u napad a ja stvarno mislim da Djole to ne bi mogao da radi celu utakmicu(nazalost)kao ovaj ili Obradovic.Ako odu njih dvojica LS je san za nas.A vi sto ga plujete ovde nije mi jasno kako sebe mozete da nazivate nacijacima Partizana,jer kakvi god da su nam igraci nasi su!A i vi ste izgleda zaboravili na ono ''Partizan se voli'' Idite i navijajte za Zvezdu ili tako nesto tamo imate dosta polovicnih talenata pa pljujte koliko hocete.

Dzoni

pre 14 godina

Ma daj bre sta da radimo kad prodamo oba beka....Krstajic jeste dobar ali je star ne moze da igra levog beka treba nam neko prodoran,za desnog isto jovanovic se nesto nije dokazao da ne pricam o stevicu i ovom stevanovicu iz teleoptika on tek treba da se dokaze...'ladno onaj andre santos sto igrao beka za brazil na kupu konfederacija bio na probi u partizanu pre 2 godine i nije prosao...steta ocigledno sad bi razbili pare za njega

MIKA

pre 14 godina

Jos kad biste doveli nekoga ko ume da igra desnog beka sve bi bilo u redu!!! Nije Stevanovic bio neki igrac,ali nismo imali nista bolje...Vreme je za neki jaci transfer,pa jel ste videli kako se na Maksimiru pojacavaju ...LIGA SAMPIONA JE VELIKA INVESTICIJA A VI STE IZGLEDA ZABORAVILI KAKO JE I ISPLATIVA,PRITOM NAM NIKADA NIJE BILA BLIZA!!!!

RAS KASS

pre 14 godina

Stvarno tesko zamenjiv igrac. U napadu beskoristan a u odbrani ga vrti ko stigne. Na zimskim pripremama je kao glavni cilj naveo da odigra dobro da bi mogao da ode preko. Neka ide kad vec toliko zeli. Ovaj mladji Stevanovic ne moze biti losiji od njega.

draugentaler

pre 14 godina

Ako se plasiramo u LE, dobijamo 3,5 miliona evra, a ako udjemo u LS, dobijamo 7,1, ovo je sve bez novca od prava na TV prenose, bez novca od ulaznica sa 6 utakmica kuci, bez novca od sponzora, bez novca od prodaje suvenira i dresova, bez nadoknade za svaki remi odnosno pobjedu u grupnoj fazi, molim upravu da se ne za**bava, vec da dovede provjerene igrace, inace ce nam se obiti o glavu kao protiv Artmedije kada nas je dijelila jedna lopta, ni tada se nismo pojacali, a morali smo, sreca se mora i zasluziti

Nikola_CRDL

pre 14 godina

Nek je i otishao,nije nashe dete pa da ga zhalimo...Drugo je Obrad a drugo Stevanovic,glupo je da svi spominju Djordjevica kao desnog beka,jer bek mora da ima brzinu a to Djole nema...Desni bek treba da bude Sinisha Stevanovic dechko je jako talentovan igrach,gledao sam ga u optiku par puta...

dule

pre 14 godina

konacno su uspeli da ga uvale! nisam video igraca koji je vise zastupljen u medijima, prosecan srpski bek a svi ga hvale na sva usta i utrkuju se ko ce vise da ga digne u zvezde! ali eto, makar se isplatilo... daleko ti lepa kuca...

pista

pre 14 godina

Bez uvrede ali ko god igrao umesto Ivana Stevanovica nece biti gore u krajnjem slucaju bice isto ko i do sada. A i navikli smo vise da na toj poziciji nemamo normalnog igraca.

Beretka

pre 14 godina

E sad OBRADOVIC MORA DA OSTANE!!!
Pa bi igrali u beku Krstajic i Gavrancic, levo bi bilo OBRADOVIC i desno Djordjevic.
Tomicu molimo te da ne prodas Obradovica, sad si dobio jos milion i ako udjemo u LS opet dobijas 6-7 i ako to nije dosta da se prezivimo onda stvarno ne znam sta ce biti

acamaher

pre 14 godina

Evo..prodacemo Stevanovica i kraj! Obradovic ostaje do zime.Krstajica i Klea smo doveli dzabe , Jovanovica platili nekom sicom...ovam 1 milion od Stevanovica ce sve prekriti.
GK BOZOVIC
RB DJORDJEVIC
CB KRSTAJIC
CB KRSTAJIC
LB OBRADOVIC
DMF FEJSA
RMF TOMIC
LMF LJAJIC
AMF MOREIRA
CF CLEO
CF DIARRA
(HERCEG NOVI CJELI - CRNO BJELI, 2. jul 2009 14:35)

Djeticu, ne znam samo da li cemo stici da iskloniramo Krstajica do duela sa Rilom.
Cestitam. Robi je igrama i zalaganjem ovo zasluzio. Eh kada bi svi ostajali do 25-te u Partizanu...
(DP-MG1, 2. jul 2009 14:36)

Druze, s obzirom da je dosao sa 24 i nije se bas polomio od ostajanja u Partizanu.

SRECNO!!!
Otvara se pozicija na DJordjevica(cap)on je u repki igrao na tu poziciju ako se secate mondijala.mada ima gore naveenih dobrih igraca na toj poziciji.
(grobar, 2. jul 2009 14:50)

Nazalost, secam se. Ubio ga je Roben. Bilo ne ponovilo se. Nije ti on prijatelju za desnog beka.

Mislim da je to najbolje resenje. Verujem da decko ima kvalitete, ali se nije bas pokazao u najboljem svetlu u Partizanu. Sad bi mogli da dovedemo onog igraca, bese valjda iz Javora sto su spekulisali za njega. Mislim da bi to bio pravi pogodak
(IVORY, 2. jul 2009 15:01)
Da, samo sto je on malo vec prodat Vojvodini pre 10-ak dana, i zove se Vulicevic.

Strasno ko sve pise i sta sve pise i to u svega 20-ak komentara. Deco, deco. A sada moja procena, ide i obradovic, Krstajic igra levog beka, mali `talenat` Stevanovic desnog (ono kao bice novi Rnic, lele majko), a Djole i Gavran centralne. Poprilicno jadna varijanta svega 10 dana pred start kvalifikacija. Jadna je samo zato sto nam nije moranje da prodajemo, a prodajemo. Pa mi cemo u naredna 2 meseca zaraditi najmanje 2,5 do 3 miliona samo od utakmica u Evropi i to ako se ne plasiramo u LS. Ako se plasiramo i do 10 milki (7 nagrada + prava na prenose). Ali ne, bolje je vrabac u ruci nego... Prodajmo dok jos mozemo, sto pre i sto vise. STRASNO!!! Razocaran sam i siguran sam da nisam jedini. Pozdrav Grobari!

Poznavalac

pre 14 godina

Siniša Stevanović je STRAŠAN potencijal.
Videćete, ako mu bude pružena šansa, napredovaće koracima od sedam milja-kao Obrad!!

Lars

pre 14 godina

Realno gledajuci je jedan milion malo za igraca koji je bio standardan prvotimac sampionske ekipe. Mislim da mu je cena veca i da ce Partizan dobiti vece, mnogo vece pare. Setimo se transfera Lomica u Nemacku. Zvanicno je bilo pomenuto obestecenje od 800000 € a kasnije se ispostavilo da je bilo dvostruko vise. Zbog tog transfera je presednik nemackog kluba morao da podnese ostavku na funkciju jer je Partizanu uplatio daleko vecu sumu nego sto je bilo vec dogovoreno. Mnogi klubovi kriju stvarni transfer. Bilo kako bilo postavlja se pitanje ko ce sad da igra na mestu desnog beka? Najlosija varijanta bi bilo stavljanje na tu osetljivu poziciju jednog od nasih centarhalfova. Djordjevic nije bas najbrzi a ni Jovanovic nije blistao na toj poziciji. O preostaloj dvojici koji prakticno nisu odigrali ni deset minuta za prvi tim ne vredi ni razmisljati. Pogotovo na internacionalnoj sceni. Setimo se jos jednom tragedije Miljkovica. Nadam se razumu rukovodstva Partizana da od obestecenja za Stevanovica kupe jednog pravog igraca koji ce moci odmah da igra i bude pravo pojacanje.
Pozdrav za Grobare.

partizanovci

pre 14 godina

stevanovic nam ne treba,ljajic je prosek,sta ste se uhvatili sa tim obradovicem,on je samo bek,on je za ulazak u ligu sampiona nebitan-to je moje misljenje-BITNO JE DA SA KIM GOD IGRAMO IMAMO POSED LOPTE I IGRU,A REZULTATI CE DOCI,jos jedan moreira nam fali,ili neki vezni,a Obradovic moze da ode odma,ko god bude igrao beka u partizanu bice igracina,videcete,za nase prvenstvo ovaj partizan je prejak,a penzioner moze da igra beka u partizanu,NEBITNO JE KO CE IGRATI

Bojan

pre 14 godina

Sad prodajemo Stevanovića u najboljem slučaju Obrad ode na zimu a za njim verovatno i Diarra.To je računica da nećemo igrati evropu na proleće......

Gavra

pre 14 godina

(John Rambo, 2. jul 2009 14:36)
Protiv Sampdorije je igrao Miljković. Sa 18 godina i bez ijedne utakmice u domaćoj super ligi. I tako je Jokanović upropastio veoma talentovanog igrača. Evo, sad ga nema ni u Teleoptiku. To je jedan od njegovih bisera pored onog sa Tošićem na levom beku protiv Standarda, sudaranja Žuke i Fejse...
Inače, slažem se da Stevanovića treba prodati kod prve ponude. Dobre ili ne, svejedno. Jer, sledeće neće ni biti. A ko bi izdržao nervozu gledajući ga narednih godina. Svako od postojećih rešenja koje imamo ne može biti lošije od njega...

cobi

pre 14 godina

Gledao sam link za ovog gligorova. Fantastican momak. Deluje da igra kao zmaj, mada se preko CD a ne kupuju igraci al, ovaj je stvarno dobar. Za Stevanovica je Danijel Alves. Pozdrav za za momka koji je poslao ovaj link. Obavezno ga pogledajte.

Bonny

pre 14 godina

Sada vec sa 99% sigurnocu mozemo reci,da ce Partizan u poslednjem kolu kvalifikacija biti nosioc.Sta to znaci za upravu Partizana,sigurno im nije svejedno,jer ce kod nas u javnosti novi neuspeh da se udje u grupe biti predstavljen kao katastrofalan,zbog toga sto te ekipe nisu bauk i sigurno nisu jace od Partizan-a, a ako sa njima
nemoze skim uposte Partizan moze u Evropi.Posto ova uprava razmislja da je bolje vrabac u ruci nego golub na grani(moje misljenje),poce ce rasprodaja igraca,(ako ode samo Obradovic-onda je moja procena pogresna)barem 3-4 iz prvih 11 da se uzmu pare,pa onda nije vise nista bitno, pa ni liga sampiona.Da li sam u pravu ili ne, odgovr ce se sam dati posle prelazno roka,necemo morati dug da cekamo!
(Bonny, 15. maj 2009 18:30)

Sreca ove godine Petrzalka ne osvoji slovacku ligu
(Platini, 15. maj 2009 18:50)

Eto tada sam to napisao i u jednom trenutku ovog prelaznog reoka sam mislio da gresim i ako dobro znam DA PARTIZAN-om UPRAVLJA ZEC.Mislio sam da je uzeo zaokret za 360 stepeni, ali ne bi to bi ZEC da PARE nisu najvaznije.Postpuno se slazem da Stevanovic bio sasvim korektan igrac na pozicij beka, i da Partizan moze samo kupovinom da nadokandi njegov odlazak!I da je Krstajic sa 35 godin rupa,jer preko kablovske sam se u to uverio nekoliko puta.Valjda vec od 1 janura ove godine razmisljamo sa kojom ekipom ce mo igrati kvalifikacije za ligu samiopna-videlo se da cemo da budemo prvaci.Znaci Stevanovic, Obradovic, Dijara+ Tosic=bas ta 3-4 igraca iz prvih 11.Ponovice se Artmedija i samo mogu da placem kad neko kaze na ovom sajtu:ZEC NAJVECI EVROPSKI
MENADER U ISTOCNOJ EVROPI-mozda za sebe samog. Najtuznije bice PONOVO U AVGUSTU UPRAVA
NAPOLJE!

veerghoen

pre 14 godina

Nekima jos uvek nije dosla pamet cim svrstavaju Gavrancica ili Djordjevica na desnom beku, pa ljudi moji setite se samo Argentine i blamaze protiv njih ciji je inicijator bio upravo potez Petkovica da stavi Gavrancica na desnom beku... pa nije on prodoran kao Obradovic

kriticar pesnika javno vredja

pre 14 godina

Samo par cinjenica:
1. Za nase uslove Stevanovic je dobar desni bek,vec par sezona nemamo u nasem fudbalu kvalitetne igrace na tim pozicijama,izuzev Obradovica koji jedini ima evropsku vrednost na poziciji beka u srpskom fudbalu.
2. Partizan nema u svom sastavu igraca koji je prirodni desni bek,a da ima kvalitet i iskustvo koje je potrebno u predstojecim kvalifikacijama.
3. Djordjevic je svojevremeno dosao u sukob sa Mateusom jer je odbio da igra desnog beka
4. Gavrancicu to nikako nije prirodna pozicija
Zakljucak: ako ode Stevanovic partizan ce morati da dovede igraca na tu poziciju ili cemo imati ozbiljnih problema u predstojecim mecevima.

Marko BG

pre 14 godina

Ivan Stevanović je za ovo vreme provedeno u Partizanu, bezbroj puta pokazao kakav je, i na terenu a pogotovu van njega.
Samo da podsetim na njegovu izjavu nakon remija sa zvezdom na JNA, pitanje ko je kriv za gol zvezde? A Ivan odgovara "pitajte šefa"-što pokazuje na žalost koliki autoritet ima Jokanović kod igrača, ali to je posdebna tema...
Elem, ako je to primerene izjava jednog profesionalca...
Ne to je izjava nekoga ko je zalutao u Partizan i Beograd.
Tako da podržavam sve one koji ovu vest smatraju pozitivnom.
Protiv Samdorije, krivac je prvi Jokanović a onda Stevanović, a ne onaj dečko što je napravio kiks kod drugog gola.
Tu je Jovanović, mladi reprezentativac i on je trebao da igra još prošle godine na poziciji desnog beka a ne ovaj.
Da ne dužim, idi što dalje od Partizana, a sa Sošom ćeš u evropu, kako izjavljuješ u novinama, znaš kad...
A da dobra je ona, klub mora da ima evropske ambicije, jer je Stevanović pakleni igrač, a usput će morati da isprate finansijske detalje jer je ugovor i u Partizanu bio beton jak...
Za njega je Bajro Župić umetnik fudbala!!!

Dacha King

pre 14 godina

Ma bre ljudi, dobra je to lova... Nije on ni neki igrac, mislim da ce ova deca pruziti igre minimum kao i on, a verovatno i bolje... Ja da se pitam, i ja bi ga prodao....

Iskreni Delija

pre 14 godina

Ovaj decko treba da igra desnog beka u reprezentaciji jer je najbolji desni bek koga imamo, a Bane da predje na centralnog defanzivnog sa Nemanjom!

Samo Partizan!

pre 14 godina

(imamo komplexe, 2. jul 2009 21:55)
Svaka čast za komentar!

Ivanu, hvala za sve kao i za golove protiv Temišvara u kvalifikacijama za Ligu UEFA i protiv Banata u polufinalu Kupa. Da podsetim da je protiv Temišvara svojim golom odagnao sumnje u konačan ishod, jer je bilo povuci potegni. Protiv Banata je to bio jedini gol za finale Kupa!

Miki Zemun

pre 14 godina

Gligor Gligorov je pravo resenje,decko je mlad i perspektivan,a fantastican igrac...evo i linka.[link]
(kalabinho, 2. jul 2009 16:05)

Ako je uprava prodala Stevanovic zbog ovog igraca onda podrzavam ovaj transfer a ako nije ako ce dovesti neko smesno pojacanje ili se osloniti na ovo sto vec imamo onda smatram da je prodaja Stevanovica ravno ludilu!

Dejan Petkovic

pre 14 godina

Bolje Stevanovic nego Obradovic!
Nego posto imamo starije halfove Partizan ce morati da igra sa povucenom odbranom,sto znaci i celog tima, a samim tim i manje sansi za pobede i prolaze...
Zivi bili pa videli....
Al nadamo se najboljem!!!