Četvrtak, 18.06.2009.

17:30

Partizan protiv Nacrta zakona

SD i FK Partizan izjasnili su se protiv usvajanja Nacrta zakona o sportu, smatrajući da on u ovom obliku ne bi trebalo da bude predmet rasprave u Skupštini.

Izvor: B92

Partizan protiv Nacrta zakona IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

35 Komentari

Sortiraj po:

Svi smo ravnopravni, samo sto su neki ravnopravniji od ostalih!

pre 14 godina

Za sve vas koji govorite da je zakon dobar, cim su lopovi protiv njega imam samo jedno pitanje: Mislite li kad se privatizacija zavrsi, najzad ce na celo klubova doci posteni i vredni ljudi, koji su te pare zaradili krvavo radeci ili zato sto su intelektualci svetskog kalibra. Ili ce to ipak biti ljudi koji vama izbijaju pare iz dzepova, a da vi to i ne osetite, preko poreza, akciza, a onda ih raspredeljuju medju sobom putem bespovratnih kredita za njihova preduzeca i dozvola za rad na najatraktivnijim lokacijama? Samo zavaravate sami sebe... Postoji prica o Mehmed-Pasi Sokolovicu i seljaku koji mu je rekao da je njima odzvonilo, na sta se on nasmejao i rekao da kad dodje to vreme, on ce biti prvi koji ce krstom mahati, i opet ce biti gazda, a seljak ce opet biti njegov rob. Nije vazan oblik svojine, jer svojina kao instiucija je uvek i sluzila kao nacin da se jedan sloj ljudi uzdigne i upregne da radi ostatak drustva. A isti ti koji se sad pitaju, pitace se i posle privatizacije. I opet ce biti nezadovoljnih, koji ce ih pljuvati, a nista tim povodom nece moci da urade... Srecno vama u vasoj borbi protiv vetrenjaca... Znam da mi ovaj komentar nece objaviti, iako nikoga nisam uvredio, niti sam ista vulgarno napisao, jer tako se nazalost postuje sloboda javnog izrazavanja kako kod nas, tako i svuda u svetu.

Banovo hill

pre 14 godina

@Nelson Munz

Kazes da je imovina glavna stvar Zvezde i Partizana za tajkune. Prvo JNA nije u Partizanovom vlasnistvu vec grada Beograd.Isti slucaj i sa stadionom Zvezde.Pitanje su pomocni tereni.ZastoDivac i Paspalj (sta on tu uopste predstavlja) pisu svim nadleznima. Da bi on i OKS vodili celokupni srpski sport sto nije slucaj ni u jednoj jedinoj zemlji sveta od Rusije do Amerike.Zadatak nacionalnih Olimpijskih komiteta je da u ciklusu priprema za OI obezbedi nesmetano pripremu kandidata i obezbedi sredstva.Ali to su samo kandidati kojih ima stotinak. Sta je sa hiljadama amaterskih, rekreativnih i skolskih sportista. O njima OKS sigurno nece voditi brigu niti izdvajati sredstva.Problem KK Partizan je sto nema imovinu a hteli bi da se privatizuju kao da je imaju.FK Partizan ima samo Zemunelo zajedno sa Teleoptikom i to je sve. Osnovna stavka privatizacije je da se zakonom regulisu poreske olaksice za one koji ulazu u sport, kulturu i ostale manifestacije.Tada ce ljudi koji imaju mogucnosti ulagati u sport a bice oslobodjeni placanja godisnjeg poreza na kapitalnu dobit u visini sredstava koje su ulozene u sport ili kulturu itd

mafija

pre 14 godina

ma sta se bune i zvezda i partizan... pozurite...mishko,cepter,zeka i bjeka trljaju ruke vetj godinama cekajuci na taj zakon...

NE TREBA IM DATI NISTA PA MAKAR OBA KLUBA PROPALA!

Nelson Muntz

pre 14 godina

Слажем се са овом оценом из партизана да је нацрт закона само шлагворт за даље урушавање спорта, али ми није јасно зашто овако блага реакција и Звезде, Партизана и осталих спортских клубова и савеза.
Нацрт закона у овом облику је настао у лоповској кухињи Г17 и није уважио ама баш ниједан предлог ниједног савеза, нити радне групе која је формирана у склопу јавне расправе о нацрту закона. Сви чланови ове групе, до једног, су изјавили да су преварени од стране министарке и да им је речено да учествују у писању нацрта закона, а онда се појавио нацрт који поменута експертска група није ни видела, ни чула, камоли написала. Одржали су и конференцију за медије, али је само СОС канал то пренео. Оно што су људи рекли је права истина, а то је да је овај нацрт направљен са циљем тајкунске приватизације управо највећих клубова са највећом имовином. Нацрт не да није добар, већ је апсолутно злочиначки према спорту. Ако се то усвоји, биће то коначни крај српског спорта, с тим што ће на месту Маракане и ЈНА настати неки нови Делта ситији, Идее, Футуре и слично. Нацрт закона је писан само са циљем да се окористи мафијашка багра окупљена око власти и Г17. Мишљења сам да је овај нацрт закона једина ствар која би могла да доведе до привременог уједињења свих навијачких група у Србији. Једноставно, ово мафијашко дивљање се мора спречити по сваку цену. Још једном кажем, Звезда и Партизан тј. њихова имовина су главни циљеви овог закона, али и сви други би били на губитку. Нацрт није написан лоше, он је веома тенденциозно, смишљено и намерно написан у оваквом облику из чисто криминалних разлога. Ово се мора спречити!!!

marko

pre 14 godina

Zašto Partizanu smeta privatizacija u sportu?

Zato što je državni projekat ili zato što ga je Zeka odavno privatizovao...
Ne mogu da se odlučim.
(šomi, 18. jun 2009 20:58)
Ne smeta Partizanu privatizacija vec zakon koji je donasen i na osnovu kojeg treba da se izvrsi privatizacija.Uostalom koliko sam upoznat i iz Crvene Zvezde se zale na isti zakon tako da ne znam koji je problem u glavam ovih zvezdasa.
A i svako ko razmisli malo valjda mu je jasno da ako se Partizan i Zvezda organizuju kao akcionarska drustva lako se moze desiti da i propadnu,jer ce njihove buduce vlasnike vjerovatno zanimati samo poslovni prostori i zemljiste koje imaju a za sportski dio vjerovatno ih nece biti briga...Ali ako budu organizovani po modelu Reala i Barse po kojem ce navijaci placati godisnju pretplatu od recimo 50-tak eura i to im garantovati da na svakim izborima koji budu odrzani imaju pravo glasa to je vec nesto drugo...Recimo danas Barsa ima 130 hiljada sociosa koji placaju godisnju pretplatu i koji velikim djelom na taj nacin finansiraju klub.A kod nas bi bilo dovoljno i 10-15000 ljudi koji bi placali godisnju pretplatu pa bi klub dobijao znacajna sredstva...

Veteran

pre 14 godina

Hmm, na prvu ispravan stav SD ali bojim se da će Zeka i Bjeka biti glavni suvlasnici našeg Partizana, ko se slaže nek preporuči.

MADAFAKA

pre 14 godina

"Resorna ministarka je u više navrata naglašavala da u "Ministarstvo nisu stigle druge primedbe osim onih upućenih od strane Fudbalskog saveza Beograda i Olimpijskog komiteta Srbije",

UF! Pa gde bas iz ova dva najveca legla kriminala u Srbiji (FSB=FSS) da stignu primedbe?

justinijan

pre 14 godina

@"A ti si jedan od onih koji misle da je privatizacija obavljena dobro u Srbiji, pa narod nema sta da jede cisto iz dosade?"

Naprotiv, smatram da je privatizacija ocajno sprovedena,te da stoga postoje mnogo, mnogo vaznije stvari o kojima drzava treba da brine, stoga fudbalski klubovi treba da joj budu '9. rupa na svirali'!!
A, ako moze da izvuce koji evro od njihove prodaje tim bolje!

Vanja

pre 14 godina

Pa dobro ako je zakon tako los, zasto onda ne cujemo nesto konkretno protiv njega? Divac sve nesto okruglo pa na cose, Partizan isto tako. Neuvazavanje nasih sustinskih primedbi. Koje su to sustinske primedbe? Navedite ih. Imam utisak da je vasa jedina sustinska primedba sto bi Zeka izgubio kontrolu nad tokovima novca, ali to ne mozete javno da kazete. Sve su ostalo price za malu decu.

Nemanja

pre 14 godina

Pa da zakon pise zena koja stadiona nije ni na TV videla. I da gde je ono G17 "Strucnost ispred politike" ili mozda ja nisam upicen pa filoloski fakultet ima neke veze sa sportom?

Petar

pre 14 godina

Poenta je u tome da Zeka, Bjeka i slicni nastave da krcme takozvanu drustvenu imovinu. Oni su u svojim glavama vec privatni vlasnici klubova mada nisu ulozili ni dinara. Cim se oni bune, sasvim sam siguran da je zakon dobar.

šomi

pre 14 godina

Zašto Partizanu smeta privatizacija u sportu?

Zato što je državni projekat ili zato što ga je Zeka odavno privatizovao...
Ne mogu da se odlučim.

miki

pre 14 godina

Sto lepo ne kazu sta je problem nego salju neka demagoska saopstenja. Ne samo partizan nego i svi ostali. Citam danima o ovom zakonu u sportu i svi se bune i pricaju nesto a niko da kaze sta je problem. Svi mute nesto. Problem je privatizacija verovatno, gde zveda i partizan ne zele da se privatizuju da ih samo kupi neko, nego hoce da i dalje funkcionisu kao do sad da neko daje pare a da se nepita nista i da par lopova mesetari a klubovi stagniraju i igraju pretkolo kvalifikacija za evropu.

fudbalofil

pre 14 godina

Cim je Zeceviv protiv i ne odgovara mu onda je zakon sigurno dobar-nece vise moci da lovi u mutnom i vlada iz senke(fudbal,kosarka,oks...)

vazno je samo da se kokodache

pre 14 godina

Cim se bune ovi iz Zvezde i Partizana to je siguran znak da je zakon dobar. Odnosno, bolja je bilo kakva privatizacija od dosadasnjeg lopovluka!
Kad smo mogli da prodamo silna preduzeca, prirudne resurse itd., sad kao nemozemo dva fudbalska kluba, cvrc.
(justinijan, 18. jun 2009 17:43)


A ti si jedan od onih koji misle da je privatizacija obavljena dobro u Srbiji, pa narod nema sta da jede cisto iz dosade? E plicaku jedan, vazno ti je samo da pomenes nesto protiv vecitih jer si zaslepljen mrznjom. Sazaljevam te!

Boba

pre 14 godina

Nije Partizan protiv nego Karadzic,slobodno napisite!Ovako mala zemlja a vise lopova nego bilo gde u svetu!!!Dosta vam je valjda bilo do sad,napunili ste dzepove a sad pustite nas obicne ljude da gledamo fudbal i uzivamo u njemu.Kao sav normalan svet. (znam da necete objaviti komentar kao sto to niste nijednom uradili kad je spomenut vas Tole)

andrija

pre 14 godina

Pa naravno:treba to odlagati sto vise da bi zvezda propala,svaki normalan covek to vidi.Jer ako,konkretno,Cepter kupi zvezdu onda dzabe sav ovaj trud koji je ulozio partizanov lobi da se zvezda ugasi...Po meni cak i najvisi drzavni vrh vise se bavi da dobro "cini"partizanu,nego o izgladnelom narodu.
(boban, 18. jun 2009 18:05)

- pre nego sto krenes da pises komentare informisi se dobro...

... zvezda je takodje protiv nacrta zakona o sportu http://b92.net/sport/u_fokusu.php?id=424&start=0&nav_id=361629

boban

pre 14 godina

Pa naravno:treba to odlagati sto vise da bi zvezda propala,svaki normalan covek to vidi.Jer ako,konkretno,Cepter kupi zvezdu onda dzabe sav ovaj trud koji je ulozio partizanov lobi da se zvezda ugasi...Po meni cak i najvisi drzavni vrh vise se bavi da dobro "cini"partizanu,nego o izgladnelom narodu.

Bgboy

pre 14 godina

A Zeka i Bjeka ne bi bili neprikosnovene gazde onog sto nije njihovo...Zato nam zakon ne odgovara...Jedina privatljiva opcija je da se zakon usvoji najranije za 10000 godina...

Kisho

pre 14 godina

tako da... je doslo vreme kad svi klubovi treba da se ujedine .... cisto da nam treneri ne postanu koalicioni partneri neke stranke (Figurativno receno)

PARTIZAN

pre 14 godina

Moj dragi PARTIZANE nemoze nista na posteno u ovoj zemlji. Kroz 5-6 godina gledacemo insider o privatizaciji sportskih klubova. Nego manite se postena posla, i sredite to preko Ljajica, Dacica, Kristijana...

Savamala

pre 14 godina

Potpuno ispravan stav Partizana. Ministarka i G17 kome ona pripada apsolutno ne znaju sta je sport. Oni kada izgovore rec privatizacija misle da su izgovorili svu pamet ovog sveta. Sprecimo ovaj dilentatizam! Ona bi da nema kompetentnog sagovornika na televiziji. Bas bi voleo da ukrsti svoje poglede sa prof.Dr. Cerovicem sa Ekonomskog fakulteta,nekadasnjeg predsednika FK.Crvena Zvezda.

justinijan

pre 14 godina

Cim se bune ovi iz Zvezde i Partizana to je siguran znak da je zakon dobar. Odnosno, bolja je bilo kakva privatizacija od dosadasnjeg lopovluka!
Kad smo mogli da prodamo silna preduzeca, prirudne resurse itd., sad kao nemozemo dva fudbalska kluba, cvrc.

Savamala

pre 14 godina

Potpuno ispravan stav Partizana. Ministarka i G17 kome ona pripada apsolutno ne znaju sta je sport. Oni kada izgovore rec privatizacija misle da su izgovorili svu pamet ovog sveta. Sprecimo ovaj dilentatizam! Ona bi da nema kompetentnog sagovornika na televiziji. Bas bi voleo da ukrsti svoje poglede sa prof.Dr. Cerovicem sa Ekonomskog fakulteta,nekadasnjeg predsednika FK.Crvena Zvezda.

vazno je samo da se kokodache

pre 14 godina

Cim se bune ovi iz Zvezde i Partizana to je siguran znak da je zakon dobar. Odnosno, bolja je bilo kakva privatizacija od dosadasnjeg lopovluka!
Kad smo mogli da prodamo silna preduzeca, prirudne resurse itd., sad kao nemozemo dva fudbalska kluba, cvrc.
(justinijan, 18. jun 2009 17:43)


A ti si jedan od onih koji misle da je privatizacija obavljena dobro u Srbiji, pa narod nema sta da jede cisto iz dosade? E plicaku jedan, vazno ti je samo da pomenes nesto protiv vecitih jer si zaslepljen mrznjom. Sazaljevam te!

andrija

pre 14 godina

Pa naravno:treba to odlagati sto vise da bi zvezda propala,svaki normalan covek to vidi.Jer ako,konkretno,Cepter kupi zvezdu onda dzabe sav ovaj trud koji je ulozio partizanov lobi da se zvezda ugasi...Po meni cak i najvisi drzavni vrh vise se bavi da dobro "cini"partizanu,nego o izgladnelom narodu.
(boban, 18. jun 2009 18:05)

- pre nego sto krenes da pises komentare informisi se dobro...

... zvezda je takodje protiv nacrta zakona o sportu http://b92.net/sport/u_fokusu.php?id=424&start=0&nav_id=361629

justinijan

pre 14 godina

Cim se bune ovi iz Zvezde i Partizana to je siguran znak da je zakon dobar. Odnosno, bolja je bilo kakva privatizacija od dosadasnjeg lopovluka!
Kad smo mogli da prodamo silna preduzeca, prirudne resurse itd., sad kao nemozemo dva fudbalska kluba, cvrc.

boban

pre 14 godina

Pa naravno:treba to odlagati sto vise da bi zvezda propala,svaki normalan covek to vidi.Jer ako,konkretno,Cepter kupi zvezdu onda dzabe sav ovaj trud koji je ulozio partizanov lobi da se zvezda ugasi...Po meni cak i najvisi drzavni vrh vise se bavi da dobro "cini"partizanu,nego o izgladnelom narodu.

Bgboy

pre 14 godina

A Zeka i Bjeka ne bi bili neprikosnovene gazde onog sto nije njihovo...Zato nam zakon ne odgovara...Jedina privatljiva opcija je da se zakon usvoji najranije za 10000 godina...

PARTIZAN

pre 14 godina

Moj dragi PARTIZANE nemoze nista na posteno u ovoj zemlji. Kroz 5-6 godina gledacemo insider o privatizaciji sportskih klubova. Nego manite se postena posla, i sredite to preko Ljajica, Dacica, Kristijana...

Kisho

pre 14 godina

tako da... je doslo vreme kad svi klubovi treba da se ujedine .... cisto da nam treneri ne postanu koalicioni partneri neke stranke (Figurativno receno)

miki

pre 14 godina

Sto lepo ne kazu sta je problem nego salju neka demagoska saopstenja. Ne samo partizan nego i svi ostali. Citam danima o ovom zakonu u sportu i svi se bune i pricaju nesto a niko da kaze sta je problem. Svi mute nesto. Problem je privatizacija verovatno, gde zveda i partizan ne zele da se privatizuju da ih samo kupi neko, nego hoce da i dalje funkcionisu kao do sad da neko daje pare a da se nepita nista i da par lopova mesetari a klubovi stagniraju i igraju pretkolo kvalifikacija za evropu.

fudbalofil

pre 14 godina

Cim je Zeceviv protiv i ne odgovara mu onda je zakon sigurno dobar-nece vise moci da lovi u mutnom i vlada iz senke(fudbal,kosarka,oks...)

Boba

pre 14 godina

Nije Partizan protiv nego Karadzic,slobodno napisite!Ovako mala zemlja a vise lopova nego bilo gde u svetu!!!Dosta vam je valjda bilo do sad,napunili ste dzepove a sad pustite nas obicne ljude da gledamo fudbal i uzivamo u njemu.Kao sav normalan svet. (znam da necete objaviti komentar kao sto to niste nijednom uradili kad je spomenut vas Tole)

šomi

pre 14 godina

Zašto Partizanu smeta privatizacija u sportu?

Zato što je državni projekat ili zato što ga je Zeka odavno privatizovao...
Ne mogu da se odlučim.

Petar

pre 14 godina

Poenta je u tome da Zeka, Bjeka i slicni nastave da krcme takozvanu drustvenu imovinu. Oni su u svojim glavama vec privatni vlasnici klubova mada nisu ulozili ni dinara. Cim se oni bune, sasvim sam siguran da je zakon dobar.

Nemanja

pre 14 godina

Pa da zakon pise zena koja stadiona nije ni na TV videla. I da gde je ono G17 "Strucnost ispred politike" ili mozda ja nisam upicen pa filoloski fakultet ima neke veze sa sportom?

justinijan

pre 14 godina

@"A ti si jedan od onih koji misle da je privatizacija obavljena dobro u Srbiji, pa narod nema sta da jede cisto iz dosade?"

Naprotiv, smatram da je privatizacija ocajno sprovedena,te da stoga postoje mnogo, mnogo vaznije stvari o kojima drzava treba da brine, stoga fudbalski klubovi treba da joj budu '9. rupa na svirali'!!
A, ako moze da izvuce koji evro od njihove prodaje tim bolje!

Nelson Muntz

pre 14 godina

Слажем се са овом оценом из партизана да је нацрт закона само шлагворт за даље урушавање спорта, али ми није јасно зашто овако блага реакција и Звезде, Партизана и осталих спортских клубова и савеза.
Нацрт закона у овом облику је настао у лоповској кухињи Г17 и није уважио ама баш ниједан предлог ниједног савеза, нити радне групе која је формирана у склопу јавне расправе о нацрту закона. Сви чланови ове групе, до једног, су изјавили да су преварени од стране министарке и да им је речено да учествују у писању нацрта закона, а онда се појавио нацрт који поменута експертска група није ни видела, ни чула, камоли написала. Одржали су и конференцију за медије, али је само СОС канал то пренео. Оно што су људи рекли је права истина, а то је да је овај нацрт направљен са циљем тајкунске приватизације управо највећих клубова са највећом имовином. Нацрт не да није добар, већ је апсолутно злочиначки према спорту. Ако се то усвоји, биће то коначни крај српског спорта, с тим што ће на месту Маракане и ЈНА настати неки нови Делта ситији, Идее, Футуре и слично. Нацрт закона је писан само са циљем да се окористи мафијашка багра окупљена око власти и Г17. Мишљења сам да је овај нацрт закона једина ствар која би могла да доведе до привременог уједињења свих навијачких група у Србији. Једноставно, ово мафијашко дивљање се мора спречити по сваку цену. Још једном кажем, Звезда и Партизан тј. њихова имовина су главни циљеви овог закона, али и сви други би били на губитку. Нацрт није написан лоше, он је веома тенденциозно, смишљено и намерно написан у оваквом облику из чисто криминалних разлога. Ово се мора спречити!!!

Vanja

pre 14 godina

Pa dobro ako je zakon tako los, zasto onda ne cujemo nesto konkretno protiv njega? Divac sve nesto okruglo pa na cose, Partizan isto tako. Neuvazavanje nasih sustinskih primedbi. Koje su to sustinske primedbe? Navedite ih. Imam utisak da je vasa jedina sustinska primedba sto bi Zeka izgubio kontrolu nad tokovima novca, ali to ne mozete javno da kazete. Sve su ostalo price za malu decu.

marko

pre 14 godina

Zašto Partizanu smeta privatizacija u sportu?

Zato što je državni projekat ili zato što ga je Zeka odavno privatizovao...
Ne mogu da se odlučim.
(šomi, 18. jun 2009 20:58)
Ne smeta Partizanu privatizacija vec zakon koji je donasen i na osnovu kojeg treba da se izvrsi privatizacija.Uostalom koliko sam upoznat i iz Crvene Zvezde se zale na isti zakon tako da ne znam koji je problem u glavam ovih zvezdasa.
A i svako ko razmisli malo valjda mu je jasno da ako se Partizan i Zvezda organizuju kao akcionarska drustva lako se moze desiti da i propadnu,jer ce njihove buduce vlasnike vjerovatno zanimati samo poslovni prostori i zemljiste koje imaju a za sportski dio vjerovatno ih nece biti briga...Ali ako budu organizovani po modelu Reala i Barse po kojem ce navijaci placati godisnju pretplatu od recimo 50-tak eura i to im garantovati da na svakim izborima koji budu odrzani imaju pravo glasa to je vec nesto drugo...Recimo danas Barsa ima 130 hiljada sociosa koji placaju godisnju pretplatu i koji velikim djelom na taj nacin finansiraju klub.A kod nas bi bilo dovoljno i 10-15000 ljudi koji bi placali godisnju pretplatu pa bi klub dobijao znacajna sredstva...

Veteran

pre 14 godina

Hmm, na prvu ispravan stav SD ali bojim se da će Zeka i Bjeka biti glavni suvlasnici našeg Partizana, ko se slaže nek preporuči.

mafija

pre 14 godina

ma sta se bune i zvezda i partizan... pozurite...mishko,cepter,zeka i bjeka trljaju ruke vetj godinama cekajuci na taj zakon...

NE TREBA IM DATI NISTA PA MAKAR OBA KLUBA PROPALA!

Banovo hill

pre 14 godina

@Nelson Munz

Kazes da je imovina glavna stvar Zvezde i Partizana za tajkune. Prvo JNA nije u Partizanovom vlasnistvu vec grada Beograd.Isti slucaj i sa stadionom Zvezde.Pitanje su pomocni tereni.ZastoDivac i Paspalj (sta on tu uopste predstavlja) pisu svim nadleznima. Da bi on i OKS vodili celokupni srpski sport sto nije slucaj ni u jednoj jedinoj zemlji sveta od Rusije do Amerike.Zadatak nacionalnih Olimpijskih komiteta je da u ciklusu priprema za OI obezbedi nesmetano pripremu kandidata i obezbedi sredstva.Ali to su samo kandidati kojih ima stotinak. Sta je sa hiljadama amaterskih, rekreativnih i skolskih sportista. O njima OKS sigurno nece voditi brigu niti izdvajati sredstva.Problem KK Partizan je sto nema imovinu a hteli bi da se privatizuju kao da je imaju.FK Partizan ima samo Zemunelo zajedno sa Teleoptikom i to je sve. Osnovna stavka privatizacije je da se zakonom regulisu poreske olaksice za one koji ulazu u sport, kulturu i ostale manifestacije.Tada ce ljudi koji imaju mogucnosti ulagati u sport a bice oslobodjeni placanja godisnjeg poreza na kapitalnu dobit u visini sredstava koje su ulozene u sport ili kulturu itd

MADAFAKA

pre 14 godina

"Resorna ministarka je u više navrata naglašavala da u "Ministarstvo nisu stigle druge primedbe osim onih upućenih od strane Fudbalskog saveza Beograda i Olimpijskog komiteta Srbije",

UF! Pa gde bas iz ova dva najveca legla kriminala u Srbiji (FSB=FSS) da stignu primedbe?

Svi smo ravnopravni, samo sto su neki ravnopravniji od ostalih!

pre 14 godina

Za sve vas koji govorite da je zakon dobar, cim su lopovi protiv njega imam samo jedno pitanje: Mislite li kad se privatizacija zavrsi, najzad ce na celo klubova doci posteni i vredni ljudi, koji su te pare zaradili krvavo radeci ili zato sto su intelektualci svetskog kalibra. Ili ce to ipak biti ljudi koji vama izbijaju pare iz dzepova, a da vi to i ne osetite, preko poreza, akciza, a onda ih raspredeljuju medju sobom putem bespovratnih kredita za njihova preduzeca i dozvola za rad na najatraktivnijim lokacijama? Samo zavaravate sami sebe... Postoji prica o Mehmed-Pasi Sokolovicu i seljaku koji mu je rekao da je njima odzvonilo, na sta se on nasmejao i rekao da kad dodje to vreme, on ce biti prvi koji ce krstom mahati, i opet ce biti gazda, a seljak ce opet biti njegov rob. Nije vazan oblik svojine, jer svojina kao instiucija je uvek i sluzila kao nacin da se jedan sloj ljudi uzdigne i upregne da radi ostatak drustva. A isti ti koji se sad pitaju, pitace se i posle privatizacije. I opet ce biti nezadovoljnih, koji ce ih pljuvati, a nista tim povodom nece moci da urade... Srecno vama u vasoj borbi protiv vetrenjaca... Znam da mi ovaj komentar nece objaviti, iako nikoga nisam uvredio, niti sam ista vulgarno napisao, jer tako se nazalost postuje sloboda javnog izrazavanja kako kod nas, tako i svuda u svetu.

boban

pre 14 godina

Pa naravno:treba to odlagati sto vise da bi zvezda propala,svaki normalan covek to vidi.Jer ako,konkretno,Cepter kupi zvezdu onda dzabe sav ovaj trud koji je ulozio partizanov lobi da se zvezda ugasi...Po meni cak i najvisi drzavni vrh vise se bavi da dobro "cini"partizanu,nego o izgladnelom narodu.

justinijan

pre 14 godina

Cim se bune ovi iz Zvezde i Partizana to je siguran znak da je zakon dobar. Odnosno, bolja je bilo kakva privatizacija od dosadasnjeg lopovluka!
Kad smo mogli da prodamo silna preduzeca, prirudne resurse itd., sad kao nemozemo dva fudbalska kluba, cvrc.

PARTIZAN

pre 14 godina

Moj dragi PARTIZANE nemoze nista na posteno u ovoj zemlji. Kroz 5-6 godina gledacemo insider o privatizaciji sportskih klubova. Nego manite se postena posla, i sredite to preko Ljajica, Dacica, Kristijana...

Boba

pre 14 godina

Nije Partizan protiv nego Karadzic,slobodno napisite!Ovako mala zemlja a vise lopova nego bilo gde u svetu!!!Dosta vam je valjda bilo do sad,napunili ste dzepove a sad pustite nas obicne ljude da gledamo fudbal i uzivamo u njemu.Kao sav normalan svet. (znam da necete objaviti komentar kao sto to niste nijednom uradili kad je spomenut vas Tole)

šomi

pre 14 godina

Zašto Partizanu smeta privatizacija u sportu?

Zato što je državni projekat ili zato što ga je Zeka odavno privatizovao...
Ne mogu da se odlučim.

Savamala

pre 14 godina

Potpuno ispravan stav Partizana. Ministarka i G17 kome ona pripada apsolutno ne znaju sta je sport. Oni kada izgovore rec privatizacija misle da su izgovorili svu pamet ovog sveta. Sprecimo ovaj dilentatizam! Ona bi da nema kompetentnog sagovornika na televiziji. Bas bi voleo da ukrsti svoje poglede sa prof.Dr. Cerovicem sa Ekonomskog fakulteta,nekadasnjeg predsednika FK.Crvena Zvezda.

Nemanja

pre 14 godina

Pa da zakon pise zena koja stadiona nije ni na TV videla. I da gde je ono G17 "Strucnost ispred politike" ili mozda ja nisam upicen pa filoloski fakultet ima neke veze sa sportom?

justinijan

pre 14 godina

@"A ti si jedan od onih koji misle da je privatizacija obavljena dobro u Srbiji, pa narod nema sta da jede cisto iz dosade?"

Naprotiv, smatram da je privatizacija ocajno sprovedena,te da stoga postoje mnogo, mnogo vaznije stvari o kojima drzava treba da brine, stoga fudbalski klubovi treba da joj budu '9. rupa na svirali'!!
A, ako moze da izvuce koji evro od njihove prodaje tim bolje!

Bgboy

pre 14 godina

A Zeka i Bjeka ne bi bili neprikosnovene gazde onog sto nije njihovo...Zato nam zakon ne odgovara...Jedina privatljiva opcija je da se zakon usvoji najranije za 10000 godina...

Petar

pre 14 godina

Poenta je u tome da Zeka, Bjeka i slicni nastave da krcme takozvanu drustvenu imovinu. Oni su u svojim glavama vec privatni vlasnici klubova mada nisu ulozili ni dinara. Cim se oni bune, sasvim sam siguran da je zakon dobar.

fudbalofil

pre 14 godina

Cim je Zeceviv protiv i ne odgovara mu onda je zakon sigurno dobar-nece vise moci da lovi u mutnom i vlada iz senke(fudbal,kosarka,oks...)

vazno je samo da se kokodache

pre 14 godina

Cim se bune ovi iz Zvezde i Partizana to je siguran znak da je zakon dobar. Odnosno, bolja je bilo kakva privatizacija od dosadasnjeg lopovluka!
Kad smo mogli da prodamo silna preduzeca, prirudne resurse itd., sad kao nemozemo dva fudbalska kluba, cvrc.
(justinijan, 18. jun 2009 17:43)


A ti si jedan od onih koji misle da je privatizacija obavljena dobro u Srbiji, pa narod nema sta da jede cisto iz dosade? E plicaku jedan, vazno ti je samo da pomenes nesto protiv vecitih jer si zaslepljen mrznjom. Sazaljevam te!

andrija

pre 14 godina

Pa naravno:treba to odlagati sto vise da bi zvezda propala,svaki normalan covek to vidi.Jer ako,konkretno,Cepter kupi zvezdu onda dzabe sav ovaj trud koji je ulozio partizanov lobi da se zvezda ugasi...Po meni cak i najvisi drzavni vrh vise se bavi da dobro "cini"partizanu,nego o izgladnelom narodu.
(boban, 18. jun 2009 18:05)

- pre nego sto krenes da pises komentare informisi se dobro...

... zvezda je takodje protiv nacrta zakona o sportu http://b92.net/sport/u_fokusu.php?id=424&start=0&nav_id=361629

Nelson Muntz

pre 14 godina

Слажем се са овом оценом из партизана да је нацрт закона само шлагворт за даље урушавање спорта, али ми није јасно зашто овако блага реакција и Звезде, Партизана и осталих спортских клубова и савеза.
Нацрт закона у овом облику је настао у лоповској кухињи Г17 и није уважио ама баш ниједан предлог ниједног савеза, нити радне групе која је формирана у склопу јавне расправе о нацрту закона. Сви чланови ове групе, до једног, су изјавили да су преварени од стране министарке и да им је речено да учествују у писању нацрта закона, а онда се појавио нацрт који поменута експертска група није ни видела, ни чула, камоли написала. Одржали су и конференцију за медије, али је само СОС канал то пренео. Оно што су људи рекли је права истина, а то је да је овај нацрт направљен са циљем тајкунске приватизације управо највећих клубова са највећом имовином. Нацрт не да није добар, већ је апсолутно злочиначки према спорту. Ако се то усвоји, биће то коначни крај српског спорта, с тим што ће на месту Маракане и ЈНА настати неки нови Делта ситији, Идее, Футуре и слично. Нацрт закона је писан само са циљем да се окористи мафијашка багра окупљена око власти и Г17. Мишљења сам да је овај нацрт закона једина ствар која би могла да доведе до привременог уједињења свих навијачких група у Србији. Једноставно, ово мафијашко дивљање се мора спречити по сваку цену. Још једном кажем, Звезда и Партизан тј. њихова имовина су главни циљеви овог закона, али и сви други би били на губитку. Нацрт није написан лоше, он је веома тенденциозно, смишљено и намерно написан у оваквом облику из чисто криминалних разлога. Ово се мора спречити!!!

Veteran

pre 14 godina

Hmm, na prvu ispravan stav SD ali bojim se da će Zeka i Bjeka biti glavni suvlasnici našeg Partizana, ko se slaže nek preporuči.

MADAFAKA

pre 14 godina

"Resorna ministarka je u više navrata naglašavala da u "Ministarstvo nisu stigle druge primedbe osim onih upućenih od strane Fudbalskog saveza Beograda i Olimpijskog komiteta Srbije",

UF! Pa gde bas iz ova dva najveca legla kriminala u Srbiji (FSB=FSS) da stignu primedbe?

marko

pre 14 godina

Zašto Partizanu smeta privatizacija u sportu?

Zato što je državni projekat ili zato što ga je Zeka odavno privatizovao...
Ne mogu da se odlučim.
(šomi, 18. jun 2009 20:58)
Ne smeta Partizanu privatizacija vec zakon koji je donasen i na osnovu kojeg treba da se izvrsi privatizacija.Uostalom koliko sam upoznat i iz Crvene Zvezde se zale na isti zakon tako da ne znam koji je problem u glavam ovih zvezdasa.
A i svako ko razmisli malo valjda mu je jasno da ako se Partizan i Zvezda organizuju kao akcionarska drustva lako se moze desiti da i propadnu,jer ce njihove buduce vlasnike vjerovatno zanimati samo poslovni prostori i zemljiste koje imaju a za sportski dio vjerovatno ih nece biti briga...Ali ako budu organizovani po modelu Reala i Barse po kojem ce navijaci placati godisnju pretplatu od recimo 50-tak eura i to im garantovati da na svakim izborima koji budu odrzani imaju pravo glasa to je vec nesto drugo...Recimo danas Barsa ima 130 hiljada sociosa koji placaju godisnju pretplatu i koji velikim djelom na taj nacin finansiraju klub.A kod nas bi bilo dovoljno i 10-15000 ljudi koji bi placali godisnju pretplatu pa bi klub dobijao znacajna sredstva...

miki

pre 14 godina

Sto lepo ne kazu sta je problem nego salju neka demagoska saopstenja. Ne samo partizan nego i svi ostali. Citam danima o ovom zakonu u sportu i svi se bune i pricaju nesto a niko da kaze sta je problem. Svi mute nesto. Problem je privatizacija verovatno, gde zveda i partizan ne zele da se privatizuju da ih samo kupi neko, nego hoce da i dalje funkcionisu kao do sad da neko daje pare a da se nepita nista i da par lopova mesetari a klubovi stagniraju i igraju pretkolo kvalifikacija za evropu.

Vanja

pre 14 godina

Pa dobro ako je zakon tako los, zasto onda ne cujemo nesto konkretno protiv njega? Divac sve nesto okruglo pa na cose, Partizan isto tako. Neuvazavanje nasih sustinskih primedbi. Koje su to sustinske primedbe? Navedite ih. Imam utisak da je vasa jedina sustinska primedba sto bi Zeka izgubio kontrolu nad tokovima novca, ali to ne mozete javno da kazete. Sve su ostalo price za malu decu.

Banovo hill

pre 14 godina

@Nelson Munz

Kazes da je imovina glavna stvar Zvezde i Partizana za tajkune. Prvo JNA nije u Partizanovom vlasnistvu vec grada Beograd.Isti slucaj i sa stadionom Zvezde.Pitanje su pomocni tereni.ZastoDivac i Paspalj (sta on tu uopste predstavlja) pisu svim nadleznima. Da bi on i OKS vodili celokupni srpski sport sto nije slucaj ni u jednoj jedinoj zemlji sveta od Rusije do Amerike.Zadatak nacionalnih Olimpijskih komiteta je da u ciklusu priprema za OI obezbedi nesmetano pripremu kandidata i obezbedi sredstva.Ali to su samo kandidati kojih ima stotinak. Sta je sa hiljadama amaterskih, rekreativnih i skolskih sportista. O njima OKS sigurno nece voditi brigu niti izdvajati sredstva.Problem KK Partizan je sto nema imovinu a hteli bi da se privatizuju kao da je imaju.FK Partizan ima samo Zemunelo zajedno sa Teleoptikom i to je sve. Osnovna stavka privatizacije je da se zakonom regulisu poreske olaksice za one koji ulazu u sport, kulturu i ostale manifestacije.Tada ce ljudi koji imaju mogucnosti ulagati u sport a bice oslobodjeni placanja godisnjeg poreza na kapitalnu dobit u visini sredstava koje su ulozene u sport ili kulturu itd

Kisho

pre 14 godina

tako da... je doslo vreme kad svi klubovi treba da se ujedine .... cisto da nam treneri ne postanu koalicioni partneri neke stranke (Figurativno receno)

mafija

pre 14 godina

ma sta se bune i zvezda i partizan... pozurite...mishko,cepter,zeka i bjeka trljaju ruke vetj godinama cekajuci na taj zakon...

NE TREBA IM DATI NISTA PA MAKAR OBA KLUBA PROPALA!

Svi smo ravnopravni, samo sto su neki ravnopravniji od ostalih!

pre 14 godina

Za sve vas koji govorite da je zakon dobar, cim su lopovi protiv njega imam samo jedno pitanje: Mislite li kad se privatizacija zavrsi, najzad ce na celo klubova doci posteni i vredni ljudi, koji su te pare zaradili krvavo radeci ili zato sto su intelektualci svetskog kalibra. Ili ce to ipak biti ljudi koji vama izbijaju pare iz dzepova, a da vi to i ne osetite, preko poreza, akciza, a onda ih raspredeljuju medju sobom putem bespovratnih kredita za njihova preduzeca i dozvola za rad na najatraktivnijim lokacijama? Samo zavaravate sami sebe... Postoji prica o Mehmed-Pasi Sokolovicu i seljaku koji mu je rekao da je njima odzvonilo, na sta se on nasmejao i rekao da kad dodje to vreme, on ce biti prvi koji ce krstom mahati, i opet ce biti gazda, a seljak ce opet biti njegov rob. Nije vazan oblik svojine, jer svojina kao instiucija je uvek i sluzila kao nacin da se jedan sloj ljudi uzdigne i upregne da radi ostatak drustva. A isti ti koji se sad pitaju, pitace se i posle privatizacije. I opet ce biti nezadovoljnih, koji ce ih pljuvati, a nista tim povodom nece moci da urade... Srecno vama u vasoj borbi protiv vetrenjaca... Znam da mi ovaj komentar nece objaviti, iako nikoga nisam uvredio, niti sam ista vulgarno napisao, jer tako se nazalost postuje sloboda javnog izrazavanja kako kod nas, tako i svuda u svetu.