Subota, 06.06.2009.

23:59

Antić: "Pobeda bez tečne igre"

Selektor reprezentacije Srbije Radomir Antić izjavio je da je zadovoljan pobedom nad Austrijom i rekao da tim nije igrao tečno zbog imperativa pobede.

Izvor: B92

Antiæ: "Pobeda bez teène igre" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

Nikola Đuković

pre 14 godina

Ne mogu nikako da razumem ljude koji kukaju na našu reprezentaciju kako su loše igrali. Ljudi, pobedili su. Da li biste se bolje osećali da su igrali odlično a izgubili? Pre svega, naša reprezentacija je na kraju fudbalske sezone igrala protiv Austrije, ekipe koja je pobedila Francusku sa 3-1. Ah da, to smo zaboravili jer smo ih razbili u Beču. Mene više čudi kako je austrijska odbrana mogla da napravi onako grubu grešku kada je došlo do penala. Prvo je njihov igrač loptu iz auta dao golmanu a on umesto da je uhvati u ruke kada je video našeg igrača da ide ka njemu, nerezonski je šutne do libera koji nespretno reaguje i vraća loptu golmanu. Pomislio sam tada da su se prodali kada su to uradili. To se ipak ne bi moglo da kaže jer su imali fenomenalne šanse.

Dusan

pre 14 godina

Da.A ti si sigurno neki realan grobar.Stvarno mi je krivo sto nemate koga vaseg da pohvalite pa kudite Milijasa.Covek je jednostavno objasnio fudbal.

Milijas doktor fudbala,a Pantelic magistar

pre 14 godina

Milijas doktor fudbala?!Pa sine da je on doktor fudbala,ne bi u 27 godini molio boga da neku Vulvs posalje bednih 2.5 miliona da ode u inostranstvo!Da vredi,on bi vec bio u nekom boljem klubu u inostranstvu,ali niko ga nece,jer je decko spor kao puz,jedino sto nesto vredi kod njega je taj sut,ali protiv dobrih odbranbenih igraca,on na utakmici ne sutne nijednom,nego samo izgubi 10 lopti,a u kojem god klubu bude igrao,pa cak iako je to Vulvs,on ce grejati klupu,jer nije nikakav igrac,i igrac koji se tek sa 25 godina izborio za prvotimca u Zvezdi.

dario

pre 14 godina

vecinu vama da igrate i dalje vas playstation sta ce te vi da bljujete na pantelica i subotica itd. vama ni jedan u repki ne odgovara to su cista srbska posla cenim Antica potpuno vama svima porucujem da nemate pravo da bljujete na bilo kojeg igraca dok god srbija osvaja 3 boda da vam bude to jasno a licno bi i ja pantu postavijo kao sto je antara to uradio jedan jankovic ili zigic nemogu da igraju bez pante to treba biti mnogima jasno ako nekome nije jasno neka povrati malo film unazad
pa pogledajte utakmicu sa svedskom bice jasno pocemu pante potreban ali znam da neki zele da guraju sto vise iz grobarskih redova eh da nije realnog Antica sta bi grobari sve radili zato porucujem pusti te vi Anteru da radi i dalje ovako!!! njemu nije potreban savet neciji on je dobar strucnjak sto se i vidi po rezultatu prvi smo na tabeli....

Ivan

pre 14 godina

Ovi napadi na Pantelića nisu samo "sitna" zloba već prava hipohondrija.Igrač koji igra u timu koji se u Bundes ligi bori za titulu po ovima znalcima nema pojma već verovatno imaju svog "proverenog" čoveka za to mesto-verovatno Kežmana.Takva zaslepljenost mržnjom najbolje govori o "partizanskoj" atmosferi u fudbalu a i društvu tako da bi trebalo kao i u košarci a i drugim sportovima da se Partizan proglasi za državnu reprezentaciju jer je i inače vojni tim i samo treba "neko" od nadležnih da nam kaže čemu služi ovaj drugi tim sa komunističko-ideološkim nazivom-ne valjda iz sadističkih razloga.

Marko_bgd

pre 14 godina

za ovog sto je napisao da nije uspeo da udje na stadion...ja sam bio na zapadu..dosao sam 45 minuta ranije,i cekao 15 minuta u redu...kada smo usli,stadion je bio pun...naravno neko nam je vec sedeo na mestima...ali smo se negde uglavili....najgora strana kada su medjunarodne utakmice u pitanju je zapad...katastrofa..

Dusan

pre 14 godina

kao Milijas ne valja.Usporava igru.Covek je doktor fudbala u pravom smislu te reci.Jedini koji ume da stane,da zagradi,da smiri,a i kada je potrebno da ubrza igru.A vi grobari sada sto ga mrzite to je vec drugo.Mislim da je reprezentaciji falio Nikola Zigic cisto da spusti sve one lopte i napravi prostora Jovanovicu i Krasicu.Ali i ovako je lepo.3 boda su ipak najbitnija u ovakvim utakmicama

Чачанин032

pre 14 godina

Алеалеалеооооооо,ја те волим СРБИЈОООООООО....Ја мислим да је време да се окренемо наредним утакмицама него да губимо време коментаришући нешто што је прошло и што је било и те како повољно по нас!СССС

Napadacka taktika

pre 14 godina

Onaj Pantelic je potpuno beskoristan. Ne mogu da verujem da nemamo boljeg igraca za tu poziciju. Pa i ako nemamo, bolje da ubaci nekog u sredinu ili odbranu, bice vise korisni nego ovaj u napadu.

Rope

pre 14 godina

(Idemo u Afriku..., 7. jun 2009 00:51)
Prijatelju, u Africi nece biti sparno. U vremene SP naredne godine na juznoj polulopti je zima i bice cak malo prohladno u vecernjim casovima. Geografija ti nije bas na nivou...ali samo da se nasi kvalifikuju, ostalo su sitnice...

.....

pre 14 godina

Postujem sve sto ja Antic uradio,ali bez pravog playmakera u ekipi,ne moze nikad da se ima tecna igra.Zvonimir Vukic umesto onog presporog Milijasa, cije se ime cuje po neki put,cisto da se ne zaboravi da igra.Sa Zvonetom bi dobili na kretivnosti,brzini,zavrsnici i imali bi tecnu igru,za razliku od igre sa Milijasem,bukvalno kao da imamo igraca manje.

scepan mali

pre 14 godina

@ Bosanac 007

Vi nama dali? Koga bre? Neven Subotic je iz Republike Srpske! Decko je Srbin. Covek vam je dao korpu jer zna ko je i sta je i cijem jatu pripada i to nije nista ruzno. Ljubav je nadjacala mrznju! U Srbiji i Republici Srpskoj ce mu svi oprostiti jednu losu utakmicu, da je odigrao za Bosnu takvu utakmicu, znamo svi sta bi mu se skandiralo.
Sta ste skandirali Hrgovicu, prisetite se. To se Miralemu Sulejmaniju, Ademu Ljajicu i Antoniju Rukavini u Srbiji nikada ne bi desilo, ljudi ih vole iako nisu etnicki Srbi. Sto Nevena niste pazili u prvoj polovini 90-ih, nego je morao sa porodicom da imigrira u inostranstvo iz 'svoje' zemlje.
Nevene, sve ti oprastamo zbog sinocnia kiksa, volimo te i ponosimo se tobom!
Zivela Srbija i svi srpski fudbaleri, sva srpska talentovana deca sirom planete.
Idemo u Juznu Afriku, a ostali neka pate.

vidim

pre 14 godina

Do kraja kvalifikacija ostalo nam je da odigramo 4 utakmice (Farani, Francuzi, Rumuni i Litvanija). Igramo u gostima sa Farskim ostvrvima i to dobijamo bez problema. Sledecu utakmicu igramo kuci. Francuska nam dolazi 3 dana posle utakmice sa Rumunijom (koja takodje gaji nade da moze da se plasira na mundijal). Utakmica sa Fransuskom se igra 9. semptembra. Imamo veliku shansu da pobedimo Fransusku i da na Shampionat Sveta odemo u pobednichkom raspolozenju nakon dugo godina!

Sad samo Antic treba da napravi taktiku kakvu svi ochekujemo .. i da, dobro je shto Stankovic odradjuje zute kartone protiv Farana, a ne npr. protiv Rumuna u Beogradu!

poZz

Zoki

pre 14 godina

ma ljudi moji mi smo potcenili Austrijance pobedili smo ih usred Beca pa smo sad mislili da ce oni da se predaju kad vide punu marakanu . nema veze bitnije od svega je da smo kasirali 3 boda i da izvucemo pouku iz svega Anticu majstore samo napred puno srece udaljem radu Zoki Austrija

Igor

pre 14 godina

Pisu ovde neki "prepametni" kako ovako protiv Francuske nece moci, kako ce da nam uvale ne znam koliko golova. Pa ta Francuska je IZGUBILA od Austrije!!! I ko onda nece moci protiv koga??? Klasican selski srpski mentalitet - kada je dobro, onda ih kujemo u zvezde, a kada ne valja, e onda i mi da ih dodatno nagazimo.

Svaka cast publici, bili su fenomenalni, navijali su svih 90 minuta i napravili zaista poseban ambijent. I SVAKO OD IGRACA JE POSLE UTAKMICE TO POSEBNO ISTAKAO I ZAHVALIO SE!!!

Zato, prepametni chobani, psst!!! Trener se posmatra kroz rezultate, tek kada oni budu losi imate (eventualno) prava da mu nesto prigovorite (mada i tada bi trebalo da se da podrska).

NAPRED SRBIJO!!! I HVALA VAM MOMCI NA ONAKVOM ZALAGANJU!!!

majstor

pre 14 godina

Ja sam imao karte za ZAPAD i bio nameran da uđem na utakmicu ali nisam uspeo jer nisam došao bar sat vremena ranije. Nisam primetio da je neko komentarisao pojavu koja je izgleda pravilo za sve "velike" utakmice u organizaciji FSS (ovo je moje drugo iskustvo, prvi put pre 4 godine kada smo igrali protiv Španije na "MARAKANI"). Izgleda da se za ove utakmice reprezentacije za koje je veliko interesovanje štampaju duple karte. Nemam drugo objašnjenje za situaciju da prođeš kroz kontrolu karata i onda se zaglaviš u holu stadiona i dalje ne može bez nasilja. Protiv Španije smo se uz guranje nekako probili a to je trajalo pola sata. Naravno utakmica je već trajala 10 minuta a na našim mestima su bili uljezi koje smo onda morali da isterujemo. Danas nismo uspeli, a poseban blam je što sam imao goste: iz Rumunije je 8 ljudi došlo prvi put u Srbiju i Beograd da vidi grad i jednu veliku fudbalsku utakmicu. Nažalost iako smo imali karte niko od nas nije mogao ni da "prismrdi" na utakmicu. Redari su nemoćno slegali rukama komentarišući sami da su verovatno masovno štampane duple karte. Ko je znao šta se sprema došao je mnoooogo ranije i gledao bez problema. Prostori između redova su bili kao i protiv Španije krcati. Dakle, išli smo posle oko stadiona pokušavajući da uđemo bilo gde drugde SEVER,....ma nema šansi sve isto. Utakmicu sam odgledao iz kafića sa ljudima blam me pojeo, jedan je čak iz Bukurešta došao, oni vide da je i meni neprijatno pa kažu ima to i kod njih mada...Ljudi ja 30 godina idem na klupske utakmice i mnoge su bile rasprodate ja ovo nikad nisam doživeo što sam doživeo na samo 2 i to obe u organizaciji nacionalnog fudbalskog saveza! Ne bi ja išao ni prvi ni drugi put da nije prijatelja sa strani koji iniciraju više zbog druženja (ionako se prenose na TV sve utakmice reprezentacije). Neko će reći"tako ti i treba kad si prvi put 2005. ispao glup pa sada ponovio grešku" ali ljudi sada kada vidim ove komentare za navijanje na stadion i zviždanje himni itd...pa još ovo sa kartama (ovo što smo nas 7 doživeli bila je masovna pojava večeras, svi koji su sedeli u kafiću i gledali preko TV imali su karte!!!!!!!). Molim B92 da pokrene priču oko "duplih" karata za utakmice repke. Pozdrav

Nenad

pre 14 godina

Ako mogu samo da podsetim revoltirane "prijatelje fudbala u našoj zemlji" a.k.a "pljuvače" da je Srbija sinoć postigla jedan, a primila nula golova.

Dakle, POBEDILI SMO!

Bane_Zemun

pre 14 godina

"Gospodine Anticu, Vi stvarno nemate pojma! Sta vam je trebalo da bobijete 5tu od 6 utakmica?! I zasto ne igrate formaciju 4-1-5?! I kako moze u startnoj 11orki da igra jedan Subotic koji je uvrsten u najbolju postavu Bundes lige (mislim, kakava je to smesna liga)?! I zasto vam u sredini igra jedan Milijas koji je dao 15-16 golova u domacoj ligi iako je vezni igrac?! Mislim, stvarno strasno... Zasto niste pozvali Savu Milosevica da se vrati iz penzije da bi jos malo popravio rekord po broju meceva?! Uopste vas ne razumem... "
Zbog ovoakvih i slicnih komentara mi je muka... To je veciti problem nase nacije, i kad nam ide dobro, i imamo rezultate, uvek se nadje neki "strucnjak" koji ce da se** po tome !

p.s. Nadam se da cete objaviti ovaj komentar !

raso83

pre 14 godina

SAmo da odgovorim na komentare o himnama.Za zvizdanje jeste sramota ali za nasu kritike su neopravdane jer je ozvucenje bilo KATASTROFA i mi na jugu nismo znali ni da li pocinje ni da li se zavrsava pa smo na kraju otpevali sami.

slazem se sa tobom ni na severu se nije cuo poetak tako da smo samo pretili one koji su bili pokraj nas tako da nije bio problem sa navijacima sto se tice himne

raso83

pre 14 godina

Sa Pantelicem i Milijasom da imas tecnu igru!?! Jesi li ti normalan Anticu?!
kolega ako si gledao utakmicu mogao si da vidis da je milijas bio jedan od boljih na terenu ali posto sedis tu pred ekranom i citas na internetu rezultat zato ni ne mozes da vidis ko je igrao dobro a ko ne

slaven

pre 14 godina

Ne, ne zelimo da budemo u drustvu Italijana koji pobedjuju na mufte iz kontranapada. Zelimo dobru igru u kojoj ima lepote i koju svet pamti. Timovi koji dobijaju na lukavost nikada nisu voljeni. Italijani mogu tri puta da dobiju svetsko prvenstvo ali nikada nece biti popularni poput Brazila. Sada je naravno pitanje sta mi zelimo da postignemo: pobede ruznim fudbalom ili da pruzimo igru koja se pamti i uliva respekt, bez obzira na rezultat. Mnogi su ovde pisali da se igra ne pamti, vec samo rezultati. To nije ni tacno ni eticno. Upravo je suprotno.

Cvele Maglic

pre 14 godina

Eto vidite nas "A" fudbal...Tuga,jad,cemer bol...Ne znamo mi da igramo kad treba...Da nije bilo njihove greske da nam sudija namesti penam mi kad ne bi dosli u situaciju da iznudimo 11erac a ne da damo gol!Jadni mi ako se Bahrein plasira na SP!Mladi do 21god su zakon,to vredi gledati pa makar igrao za njih i Bambi Tosic!

BOLE

pre 14 godina

Ja sam bio na severu, gde se navijalo tokom cele utakmice. Naravno, na istoku i zapadu vise se plandovalo. I taj jedan gol je iznudjen kad je ceo sever poceo histericno da vice i Austrijanci su se uspanicili. Jedino me je zaista sramota sto se himni zvizdalo, bez obzira na provokacije Austrijanaca na pocetku. Ali psihologija mase je takva, dovoljno je da jedan nalozen krene i svi ce.

Bane_Zemun

pre 14 godina

Necu komentarisati igru (svakoj ekipi se desi da odigra losije), vec cu samo reci BRAVO za vrlo vaznu pobedu! Sto se tice "gospode selektora" koja uvek znaju koga treba zvati u reprezentaciju a koga ne - okanite se toga i gledajte fudbal. Nije vase da razmisljate o tome, postoji gospodin koji je zaduzen za to. Antic vrlo dobro zna ko treba a ko ne treba da igra za reprezentaciju i zasto, a rezultatima je to pokazao. Zato nemojte da solite pamet nikome i dovodite ovog ili onog a otpustate pojedine igrace. Zar ne mozete jednostavno da se radujete rezultatima?!

Gospodine Anticu, svaka cast Vama i svim igracima, samo tako nastavite!

sasa jokic

pre 14 godina

Kada krene intoniranje himni i ono odvratno zvizdanje celog stadiona, onda shvatim koliko je Srbija daleko od Evrope.....Kako je moguce da smo toliko kulturno potonuli?! Zasto se ni jedan zvanicnik nije oglasio posle utakmice, i osudio takvo ne civilizacijsko ponasanje, nego su se svi redom zahvaljivali publici?!Zatim ono gadjanje austrijskih navijaca bakljama, to je nesto sto treba sankcionisati visokim zatvorskim kaznama! I posle neka neko kaze da je bio velicanstveni dogdjaj. Pola zapada i istoka su bili ljudi bez karata, tao da su zauzeli mesta ljudima koji su posteno platili kartu!!! Jos jedan los utisak je "igra" nasih fudbalera, koji su jedva izvojevali pobedu, protiv 9 debitanata u timu Austrije!!!

Pele

pre 14 godina

Imamo sansi! Stankovic ne igra protiv Farana. A kad uzmemo ta 3 boda, onda moze i da "igra" protiv Francuza.

Slusao sam sinoc na SOS odlican Dzajicev komentar utakmice. Za 1 sat razgovora voditelja sa Dzajicem i mnogo prikazanih inserata sa utakmice ne videh Stankovica u bilo kojoj nasoj akciji, niti ga ko pomenu. Osim Stankoviceve samokriticke izjave da je on, pa i ostali lose igrao.

Covek je ODSTATIRAO i ovu utakmicu i zabelezio jos jedan nastup za reprezentaciju. To je mnogo veliki rizik i velika cena koju smo mogli da platimo. A da je, na primer, sinoc Drago pogodio ugao, sta bi onda bilo?

Anticu, daj Stankovicu orden zasluga za sta hoce i posalji ga u reprezentativnu penziju, za dobrobit reprezentacije.

VojaNS

pre 14 godina

Sa Pantelicem i Milijasom da imas tecnu igru!?! Jesi li ti normalan Anticu?!
(Ja, 7. jun 2009 00:22)


Ovaj "Ja" je i pre tekme imao napad deljanja na zvezdase i partizanovce...dosta, zaboga, smeta Milijas jer je iz Zvezde, dokle, ljudi, dokle?
takvi ljudi kao sto je on nas i dovode do ovog gde smo sada, deljenje u klubasenju, ko je ko i slicno je samo reper stanja u nasoj jadnoj zemlji, 'ajde da pocnemo od negde, da krenemo malo da se zbojamo u redove, da budemo bar malo kolektiv!
Pobedili smo i to je najbitnije!
Srbija!

nikho

pre 14 godina

Prosto se odusevim kad vidim ovde mejdu komentarima kako ljudi kritikuju i savetuju Radomira Antica, jednog od najcenjenijih trenera na svetu. Strasno!

iggy

pre 14 godina

@Srbija
Sto se tice zvizdanja himni, ruzno, odvratno primitivno... Ne mozemo se vaditi na lose odnose za nekom zemljom tokom istorije jer vecina navijaca zvizdi himni ama bas svake protivnicke reprezentacije. Gledao sam utakmice naseg tima protiv Farskih Ostrva i Jermenije, isti slucaj. Da li su nam te zemlje nesto lose ucinile u starijoj ili nhovijoj istoriji? Koliko se secam nisu. Prema tome nemojmo opravdavati divljastvi i primitivizam

lbb

pre 14 godina

ovaj antic nije nista bolji od ostalih 'seektora'. ucijenjen je od strane onih koji gospodare fudbalskom mafijom: mora da igra pantelic - koliko god da je covjek smijesan i da ne zasluzuje da igra ni u seoskoj ligi i to igra svaku utakmicu za repku, igra lazovic jer neko ocekuje procenat od njegovog eventualnog transfera, isto i za milijasa...a u juznoj africi ce biti isto kao u njemackoj - zazalice sto su se plasirali kad bude po 5-6 komada od malo ozbiljnijih reprezentacija!!!!

Ogi

pre 14 godina

Sad se videlo koliko je falio Zigic i kolko znaci Vidic. Dobili su sve vazdusne duele. Pantelic ne skace i bez Zigica njegova igra nije nista narocito. Napad bez Zigica nema ubojitost, on i kad ne daje golove odvlaci po 2 protivnicka igraca. Falio je i Obradovic jer bez njega se tesko prebacujemo iz odbrane u napad. Sve u svemu pobeda bez cetvrtine tima i na silu po receptu Italijana, Spanaca i Francuza ali zar mi i ne zelimo da budemo u tom drustvu?

Nenad

pre 14 godina

Sve je bilo OK.Pobeda je važna,lepe igre smo videli od ovog tima,a nadam da će mo ih se jopš nagledati u nastavku kvalifikacija.
Velika je mrlja za onaj divan ambijent na stadionu zvižduci za vreme intoniranja himne našeg rivala.Da li je moguće da smo mi toliko prosti
i nekulturni,da nemamo osnovno vaspitanje.Da li ti koji zvižde razm išljaju o tome kakvu sliku kao ljudi šaljemo u svet.I još nešto,tuča navijača i policije.Ima li raspoloženja i snage u policiji da tu pojavu iskorene ?.Po meni to su drastične kazne.Zašto mi bežimo od toga.Pa zar treba da trpimo da nam svaki odlazak na utakmice zagorčavaju huligani i oni kojima tamo nije mesto.

Marko_bgd

pre 14 godina

bilo je sparno i njima i nama...tako da,jos uvek cemo ziveti u zabludi...sva sreca pa austrijanci ne umeju da daju gol...pa smo se provukli...ali zato argentina daje 6 i holandija,i francuska...tako da i dalje zivimo u zabludi da dobro igramo...cim je izasao vidic,postojala je rupa u odbrani drugo poluvreme,...neven subotic novi krstajic kiksara...ali zato svaka cast banetu ivanovicu...sredinu terena i dalje nemamo,sva sreca pa imamo dva dobra bocna igraca,krasica i jovanovica..bez zigica ne moze ovakva taktika...od 4 leva beka..Antic se odlucio za najgoreg,Dragutinovica...sreca da austrijanci ne znaju da daju gol,inace bi bilo nereseno...i u proslim kvalifikacijama za svetsko prvenstsvo smo primili samo jedan gol,a na mundijalu 10 u tri utakmice...tako da nemojmo se zavaravati da smo svetska klasa...ali u svakom slucaju,svaka cast momcima na pozrtvovanosti...igru i dalje nemamo....

Kako ti "ne para" usi?

pre 14 godina

(Dusan, 7. jun 2009 00:15)

Hej obrazovani covece jesu li te mozda u tim tvojim skolama ucili glasovnim promenama, npr. "gubljenje suglasnika"?(trenutak-trenuci)

Aca Stojanovaic sinoc ostade nedorecen... :-)

pre 14 godina

Antara je igrajuci za Luton 1983. godine, u direktnoj borbi za opstanak, 4 minuta pre završetka poslednje utakmice u prvenstvu postigao gol Mančester sitiju.

deki

pre 14 godina

E moj Radomire.. Uslovi su i za protivnika bili isti pa su se nekako snašli. Da ne govorim ko danas sve nije igrao od standardnih prvotimaca avstrije. Osim pobede, ovaj pun stadijon nije imao šta da vidi. Gledajući naše orlove kako (ne)igraju imao sam utisak kao da se vratilo vreme od pre 2-3 godine kada smo stalno gurali u ovom stilu, ali ok sad su vremenski uslovi ti koji su nas sasekli. Neznam stvarno šta Subotić traži u prvih 11? Ne kažem da je loš igrać ali brate nekako mi se čini da smo ga suviše brzo ubacili u vatru. Trebao je postepeno da povečava minutažu. Ustvari trebao je fino dećko da ode sa klincima u švedsku da se dokaže dali vredi i kako izgleda na velikoj sceni. Stanković je definitivno zalutao,sreća naša pa nas je žutim kartonom pojačao za naredni duel sa faranima. Mi bre u veznom redu trebamo snažnog, spretnog, okretljivog i iznad svega brzog igrača koji će da razbija sve oko sebe a ne ovoga kilavka..ko da su mu noge od betona! Kačara od prvog minuta! Biće bolje nekoga dana... valjda.

scepan mali

pre 14 godina

E' sada pobedite Radomire Farane u sredu, pa neka onda Francuzi budu pod pritiskom i imperativom pobede. Imace celih OSAM bodova zaostatka za prvoplasiranim i cak pet utakmica u kojima nece imati prava ni na najmanju gresku. Njihov plasman na svetsko prvenstvo kao prvi u grupi u tom slucaju bi bilo pravo cudo, domen teorije, naravno da je matematicki moguce, ali pod takvim pritiskom ekipa koja gubi pre par dana 1:0 na domacem terenu od Nigerije, nema bas velike izglede.
Ukoliko dobijemo Farane Srbija je jednom nogom vec u Juznoj Africi. Protiv Francuza, Rumuna i Litvanaca ce biti dovoljno i 5 bodova da se dokopamo mondijala. U septembru cemo ako nista a ono psiholoski biti u puno boljoj poziciji od Francuza.

Alexa

pre 14 godina

Sta Srbi mogu u Juznoj Africi?

Nerealno:
proci prvi krug i odigrati muski,ostaviti utisak dobre ekipe,civilizovanog naroda i zatvoriti sramnu stranicu nasega fudbala.
Realno:
Odigrati pacerski,popiti vise golova nego u celom ciklusu kvalifikacija i upoznati domacine sa nasim generalima i zvizdati himanama kao po navici.
DA,Mi smo to po navici....

predrag

pre 14 godina

pobeda...pune tribine....puno srce...korak blize....samo to je vazno...sledeci su farani... zajedno smo jaci...samo hrabro do nove pobede i novog koraka ka SP...mozda smo mali prostorom ali nam je srce ogromno.... SRBIJA! korak manje i tri boda vise...samo to je vazno...

petar

pre 14 godina

Srecam sam zbog postignutih rezultata, ali oni su jos uvek vise iluzija nego stvarnost. Antic me podseca na srpske politicare koji nikada ne priznaju gresku. Kakav maler, igrali smo u Beogradu, a bilo je vlazno, kako to obicno biva. Da smo igrali na Aljasci na minus 40 verovatno bismo igrali bolje. Bez povezivanja naseg talenta koji ne umanjujem sa osecajem za realno necemo imati velike sanse ni u cemu pa ni u fudbalu. Dakle, realno je sledece: igrali smo jako lose i nismo zasluzili pobedu. Dali smo gol iz sumnjivog penala, a odbrana je potpuno podbacila. Precenjeni Subotic je pravio nevidjene greske, Pantelic katastrofa, odbrana puna rupa da je prosto cudo da nismo primili bar tri gola. Sve u svemu, austrijski amateri su nam ocitali lekciju. Sta je sa Anticevim obecanjem da cemo igru graditi zahvaljujuci posedu lopte. Mi smo danas kidisali pojedinacno na loptu, ali to nam nije donelo kontrolu lopte. Nas problem je svojevrsni narcizam kome nema leka. Zato smo realno gledano jos uvek ispod reprezentacija Bosne i Hrvatske koje igraju vise kolektivno i daleko racionalnije. Nadajmo se ipak da ce Antic uociti ove probleme i nametnuti vecu disciplinu mada licno ne verujem da je to moguce. A ne verujem jer sam i sam Srbin sa svim onim manama koje imaju i nasi igraci.

djole

pre 14 godina

Svaku Anticevi odluku u potpunosti podrzavam. Koga god ubaci u prvih 11, on ima dobar razlog za to i ne treba mi, kao fudbalski laici, da mu tu nesto prigovaramo, da mu sastavljamo svoje timove, pogotovu ako pogledamo stanje na tabeli. Zar ste stvarno mislili da cemo uvaliti Austrijancima 3-4 komada? Pa ljudi su dosli bez imperativa pobede i dali svoj maksimum, a pritom su duplo odmorniji od nasih fudbalera (Austrijska liga je slabija cak i od nase), a pobedili su jednu Francusku i Rumuniju. I eto odjednom mi "nemamo veze", "nemamo sta da trazimo u Africi" i slicne fraze. A najvise mi je zasmetalo kada sam video da poprilican broj ljudi omalovazava Subotica, momka koji ima tek 20 godina, koji je uvrsten u idealan tim Bundes lige, koji je mogao da brani boje i nekih drugih reprezentacija. Ovo mu je tek druga utakmica u reprezentaciji i logicno je da postoji jos treme i neuigranosti sa Vidicem, ali on je dragulj naseg fudbala, jer ce sa vremenom biti sve sigurniji i iskusniji.
Samo malo vise vere u ove momke, zasluzili su to dosadasnjim igrama. Napred Srbija!

mihajlo84

pre 14 godina

dobro je... poceli smo da pobedjujemo i kada igramo lose, sto morate priznati da pre nije bio slucaj... 3 boda su 3 boda, i samo se to pamti... jedina zamerka je zvizdanje tudjoj himni... imamo odlicnu selekciju, odlicnog stratega( i psihologa ), tkd SRBI ne morate da se brinete, U AFRIKU ODLAZIMO 100%!!!

@marco@

pre 14 godina

Bosko Jankovic je neverovatan fudbaler,uz Krasica i Vidica nas najbolji igrac!!!Vec duze vremena se prepirem i ubedjujem sa drugovima da decko moze sve sa loptom kao i ostale svetske zvezde ....meni nije jasno zasto nad takvom igracinom prednost ima Jovanovic,kome ne osporavam zelju i pozrtvovanje,ali nema toliko fudbalsko znanje i talenat,po bokovima on u kombinaciji sa Krasicem daje BRZINU,PRODORNOST

Remy

pre 14 godina

Хвала Вам господине Антићу! Поздрав од Ужичана!

P.S. Господу која је утакмицу пратила путем малих екрана молим да не шаљу негативне коментаре на рачун Суботића, Пантелића и осталих чланова РЕПРЕЗЕНТАЦИЈЕ!!! Стадион је лепши без оних који пљују по нашим момцима! Победа је вредна 3 бода, и боље је ово него да је било 4:4!!! Хвала на победи!

ja

pre 14 godina

Jedini krivci za loshu igru su Milijas i Pantelic. Ne razumem kako mozemo da igramo ofanzivno kad u timu imamo 2 zadnja vezna (Stankovic i Milijas). Milijas, sta reci o njemu - svaka cast za penal ali brate ti ko da si pretplacen da stalno vracas loptu nazad. Covek jednostavno nema ideju sta da radi sa loptom - prvo mu treba vremena dok je primiri, posle toga je zagradi i vrati nazad Vidicu ili Suboticu I ON TAKO IGRA BUKVALNO CELI MECH. Razumem ja da nama fali igrach klasicna 10-ka, mi u ovom trenutku nemamo takvog igracha koji ce da zadrzi loptu i da odigra pametno napred a ne nazad. Ne razumem zasto umesto Milijasa ne bi igrao Jankovic ili Sulejmani? Mislim da bi tako mnogo vise dobili posto obojica umeju izvanredno da kontrolisu loptu, brzi su i kreativni.

Druga stvar je Marko Pantelic. Razumem ja da imamo manjak kvalitetnih napadacha ali jednostavno ovaj Pantelic ne zasluzuje da igra. Dzabe tebi i patriotizam i srpstvo ALI JEDNOSTAVNO DECKO NE UME. Da ne gresim dushu, odigra nekad dobru asistenciju i slicno ali njegov zadatak je da daje golove A GOLOVA NEMA! Zigic je tu tata za njega. Danko Lazovic je za 5 puta manju minutazu od Pantelica u reprezentaciji uradio 10 puta vishe - svaku drugu daje gol a vidimo danas i da nam je omogucio penal.

Nisam ja selektor niti glumim selektora, ovo je samo moje misljenje i sve sam izneo do detalja - Milijas i Pantelic ni pod razno u reprezentaciju (pogotovu Milijas)

kodar

pre 14 godina

Najbitnije je da smo mi pobedili, ne moramo da igramo lepo i izgubimo, dobre ekipe se poznaju po tome sto pobedjuju i kada lose igraju. Sto se tice himne polako ima vremena...

Milojko

pre 14 godina

SAmo da odgovorim na komentare o himnama.Za zvizdanje jeste sramota ali za nasu kritike su neopravdane jer je ozvucenje bilo KATASTROFA i mi na jugu nismo znali ni da li pocinje ni da li se zavrsava pa smo na kraju otpevali sami.

Beclija

pre 14 godina

Molim te Selektore nemoj vise da forsiras Pantelica jer imas adekvatnijih resenja u napadu.Austrijanci su nas totalno nadigrali i to je za nas moralni poraz sveg dosad stvorenog.Sad znaju svi sta znaci pogresna postava igraca itome rezultirajuca Taktika. Ne ponovilo se

Dusan

pre 14 godina

Gospodine Anticu svaka cast na dosadasnjem radu. Postoje neke tehnicko-takticke stvari u kojima se ja kao malo obrazovaniji laik ne slazem sa vama, postoje trenutci u kojima bi bio malo ostriji u izjavama od vas, ali vi ste stvarno strucnjak svetskog ranga i renomea i uvek cu podrzavati reprezentaciju i vas licno.
Puno srece vam zelim, i nadam se da stvarno imate viziju i znate sta radite.
Ipak su ta tri boda najvaznija, i nadajmo se da ja ovo bio samo jedan los dan koji je na kraju ipak lepo zavrsen!
Pozdrav od Dusana

NS

pre 14 godina

Makar se i ne plasirali na SP(što ne izgleda baš moguće trenutno), Antić je dao sasvim novi imidž reprezentaciji i potencijalnom budućem selektoru će biti mnogo lakše. Gospodine Antiću, mnogo ste uradili za ovu zemlju (zajedno sa igračima) i izmamili ste osmehe puno ljudi što retko ko može da uradi u poslednje vreme.
Hvala!

Idemo u Afriku...

pre 14 godina

U Africi ce isto biti sparno.Pantelic i Lazovic -ocajni,odbrana suvise duboko,srednji red rasiren tako da moze da prodje brod kroz njih.Mislim da cemo biti prvi a u Africi-que sera,sera.

Ivan CH

pre 14 godina

citam malo pre komentare tipa AKO OVAKO BUDEMO IGRALI TESKO NAM SE PISE PROTIV FRANCUSKE, SA OVAKVOM IGROM NEMAMO STA DA TRAZIMO NA SVETSKOM PRVENSTVU, ANTIC POGRESIO...

dobro slazem se sa tim komentarima, i slazem se da je mogao da ubaci ranije kacara za stankovica ili kuzmanovica... da izmeni nesto.. i slazem se da sa ovakvom igrom nemamo sta da trazimo protiv jedne francuske ili na SPu.. al da li vi zaista mislite dace ovi momci igrati ovako protiv francuske!? ja tesko! svako ko je gledao reprezentaciju kako igra protiv velesila u beogradu tesko da moze da zamisli ovakvu igru, a imali smo proslih godina i gore postave tima tako da ne razumem kako ljudi krenu posle jedne lose odigrane utakmice u kvalifikaciji s pljuvanjem.. gde vam je obraz!? a do juce ste bili optimisti.. pa portugal igra kuci 0:0 protiv albanije a u albaniji izvuce u 90' 1:2! o cemu mi pricamo...

ko je gledao utakmicu video je da je austrijancima izkljucivo bio cilj da nam lome noge, da se nerazigraju krasic, jovanovic, ... a da nismo dali gol onako rano verujem da bi i bolje igrali!

podrzite te momke vec jednom! NASI SU! ne moze uvek da se igra po zelji, vazna su 3 boda.. ajmo zajedno da gradimo reprezentaciju, inace ajmo kolektivno da kazemo da nam netrebaju da se nemucimo vise..

SRAMOTA!

PS: da me ne razumete pogresno: igra veceras katastrofa, pantelicu nije mesto u reprezentaciji

igrajte http://portikla.mybrute.com ali i fudbal

pre 14 godina

Srecno smo stigli do bodova... Kad bi se srecnom osvajalo i svetsko prvenstvo, ne bi se bunili ;)

PARTY'ZANat

pre 14 godina

Ali zaista su zasluzili da daju bar 1gol. A mi smo mogli dati 7 da je bilo malo vishe koncentracije i saradje medju igrachima u shpicu...

Србија

pre 14 godina

Je l' ima neko da objasni ovim divljacima u publici (kojih nema baš malo, dok pametan i kulturan svet ćuti i crveni) da ne zvižde gostujućoj himni i da slušaju pažljivo našu himnu i njen tempo, a ne da završavaju svoju verziju deset sekundi ranije i ometaju izvođača?! To rade iz meča u meč, očigledno treba neko da ih edukuje.
(Fuj!, 6. jun 2009 20:51)

Види овако, слажем се да не траба звиждати химни противника, али морамо имати у види да је Аустрија кроз историју увек имала лош однос са нашом земљом, да је учествовала у последњим ратним дејствима против Србије, тако да звиждање њиховај химни није неочекиванио, али делом је и оправдано! Што се тиче извођења наше химне, боље да си отишао на утакмицу и уживао у њеном интонирању, него што овде држиш предавања! Да напоменем да из потпуно оправданих разлога нисам могао да присуствујем мечу, али да сам присуствовао сустрету са Литванијом.

Што се тиче игре, мисим да је Аустрија поставила одличну (али лошу по фудбал), да при првом контакту са лоптом наших играча праве фаул. Класична антипропаганда фудбала. Од нашиг играча не бих имао кога посебно да издвојим, реално сви су подбацили, нарочито су разочарали Пантелић (који не може да састави две добре утакмице у репрезентацији) и Суботић. Такође од Милијаша и Станковића се више очекивало! Ипак, важно је да смо на ''корак'' од Светског првенства, што је само по себи велики успех. Наравно, надамо се да ћемо и тамо оставрити запаженији резултат!

NS

pre 14 godina

Makar se i ne plasirali na SP(što ne izgleda baš moguće trenutno), Antić je dao sasvim novi imidž reprezentaciji i potencijalnom budućem selektoru će biti mnogo lakše. Gospodine Antiću, mnogo ste uradili za ovu zemlju (zajedno sa igračima) i izmamili ste osmehe puno ljudi što retko ko može da uradi u poslednje vreme.
Hvala!

Ivan CH

pre 14 godina

citam malo pre komentare tipa AKO OVAKO BUDEMO IGRALI TESKO NAM SE PISE PROTIV FRANCUSKE, SA OVAKVOM IGROM NEMAMO STA DA TRAZIMO NA SVETSKOM PRVENSTVU, ANTIC POGRESIO...

dobro slazem se sa tim komentarima, i slazem se da je mogao da ubaci ranije kacara za stankovica ili kuzmanovica... da izmeni nesto.. i slazem se da sa ovakvom igrom nemamo sta da trazimo protiv jedne francuske ili na SPu.. al da li vi zaista mislite dace ovi momci igrati ovako protiv francuske!? ja tesko! svako ko je gledao reprezentaciju kako igra protiv velesila u beogradu tesko da moze da zamisli ovakvu igru, a imali smo proslih godina i gore postave tima tako da ne razumem kako ljudi krenu posle jedne lose odigrane utakmice u kvalifikaciji s pljuvanjem.. gde vam je obraz!? a do juce ste bili optimisti.. pa portugal igra kuci 0:0 protiv albanije a u albaniji izvuce u 90' 1:2! o cemu mi pricamo...

ko je gledao utakmicu video je da je austrijancima izkljucivo bio cilj da nam lome noge, da se nerazigraju krasic, jovanovic, ... a da nismo dali gol onako rano verujem da bi i bolje igrali!

podrzite te momke vec jednom! NASI SU! ne moze uvek da se igra po zelji, vazna su 3 boda.. ajmo zajedno da gradimo reprezentaciju, inace ajmo kolektivno da kazemo da nam netrebaju da se nemucimo vise..

SRAMOTA!

PS: da me ne razumete pogresno: igra veceras katastrofa, pantelicu nije mesto u reprezentaciji

Milojko

pre 14 godina

SAmo da odgovorim na komentare o himnama.Za zvizdanje jeste sramota ali za nasu kritike su neopravdane jer je ozvucenje bilo KATASTROFA i mi na jugu nismo znali ni da li pocinje ni da li se zavrsava pa smo na kraju otpevali sami.

kodar

pre 14 godina

Najbitnije je da smo mi pobedili, ne moramo da igramo lepo i izgubimo, dobre ekipe se poznaju po tome sto pobedjuju i kada lose igraju. Sto se tice himne polako ima vremena...

Remy

pre 14 godina

Хвала Вам господине Антићу! Поздрав од Ужичана!

P.S. Господу која је утакмицу пратила путем малих екрана молим да не шаљу негативне коментаре на рачун Суботића, Пантелића и осталих чланова РЕПРЕЗЕНТАЦИЈЕ!!! Стадион је лепши без оних који пљују по нашим момцима! Победа је вредна 3 бода, и боље је ово него да је било 4:4!!! Хвала на победи!

Dusan

pre 14 godina

Gospodine Anticu svaka cast na dosadasnjem radu. Postoje neke tehnicko-takticke stvari u kojima se ja kao malo obrazovaniji laik ne slazem sa vama, postoje trenutci u kojima bi bio malo ostriji u izjavama od vas, ali vi ste stvarno strucnjak svetskog ranga i renomea i uvek cu podrzavati reprezentaciju i vas licno.
Puno srece vam zelim, i nadam se da stvarno imate viziju i znate sta radite.
Ipak su ta tri boda najvaznija, i nadajmo se da ja ovo bio samo jedan los dan koji je na kraju ipak lepo zavrsen!
Pozdrav od Dusana

ja

pre 14 godina

Jedini krivci za loshu igru su Milijas i Pantelic. Ne razumem kako mozemo da igramo ofanzivno kad u timu imamo 2 zadnja vezna (Stankovic i Milijas). Milijas, sta reci o njemu - svaka cast za penal ali brate ti ko da si pretplacen da stalno vracas loptu nazad. Covek jednostavno nema ideju sta da radi sa loptom - prvo mu treba vremena dok je primiri, posle toga je zagradi i vrati nazad Vidicu ili Suboticu I ON TAKO IGRA BUKVALNO CELI MECH. Razumem ja da nama fali igrach klasicna 10-ka, mi u ovom trenutku nemamo takvog igracha koji ce da zadrzi loptu i da odigra pametno napred a ne nazad. Ne razumem zasto umesto Milijasa ne bi igrao Jankovic ili Sulejmani? Mislim da bi tako mnogo vise dobili posto obojica umeju izvanredno da kontrolisu loptu, brzi su i kreativni.

Druga stvar je Marko Pantelic. Razumem ja da imamo manjak kvalitetnih napadacha ali jednostavno ovaj Pantelic ne zasluzuje da igra. Dzabe tebi i patriotizam i srpstvo ALI JEDNOSTAVNO DECKO NE UME. Da ne gresim dushu, odigra nekad dobru asistenciju i slicno ali njegov zadatak je da daje golove A GOLOVA NEMA! Zigic je tu tata za njega. Danko Lazovic je za 5 puta manju minutazu od Pantelica u reprezentaciji uradio 10 puta vishe - svaku drugu daje gol a vidimo danas i da nam je omogucio penal.

Nisam ja selektor niti glumim selektora, ovo je samo moje misljenje i sve sam izneo do detalja - Milijas i Pantelic ni pod razno u reprezentaciju (pogotovu Milijas)

djole

pre 14 godina

Svaku Anticevi odluku u potpunosti podrzavam. Koga god ubaci u prvih 11, on ima dobar razlog za to i ne treba mi, kao fudbalski laici, da mu tu nesto prigovaramo, da mu sastavljamo svoje timove, pogotovu ako pogledamo stanje na tabeli. Zar ste stvarno mislili da cemo uvaliti Austrijancima 3-4 komada? Pa ljudi su dosli bez imperativa pobede i dali svoj maksimum, a pritom su duplo odmorniji od nasih fudbalera (Austrijska liga je slabija cak i od nase), a pobedili su jednu Francusku i Rumuniju. I eto odjednom mi "nemamo veze", "nemamo sta da trazimo u Africi" i slicne fraze. A najvise mi je zasmetalo kada sam video da poprilican broj ljudi omalovazava Subotica, momka koji ima tek 20 godina, koji je uvrsten u idealan tim Bundes lige, koji je mogao da brani boje i nekih drugih reprezentacija. Ovo mu je tek druga utakmica u reprezentaciji i logicno je da postoji jos treme i neuigranosti sa Vidicem, ali on je dragulj naseg fudbala, jer ce sa vremenom biti sve sigurniji i iskusniji.
Samo malo vise vere u ove momke, zasluzili su to dosadasnjim igrama. Napred Srbija!

Србија

pre 14 godina

Je l' ima neko da objasni ovim divljacima u publici (kojih nema baš malo, dok pametan i kulturan svet ćuti i crveni) da ne zvižde gostujućoj himni i da slušaju pažljivo našu himnu i njen tempo, a ne da završavaju svoju verziju deset sekundi ranije i ometaju izvođača?! To rade iz meča u meč, očigledno treba neko da ih edukuje.
(Fuj!, 6. jun 2009 20:51)

Види овако, слажем се да не траба звиждати химни противника, али морамо имати у види да је Аустрија кроз историју увек имала лош однос са нашом земљом, да је учествовала у последњим ратним дејствима против Србије, тако да звиждање њиховај химни није неочекиванио, али делом је и оправдано! Што се тиче извођења наше химне, боље да си отишао на утакмицу и уживао у њеном интонирању, него што овде држиш предавања! Да напоменем да из потпуно оправданих разлога нисам могао да присуствујем мечу, али да сам присуствовао сустрету са Литванијом.

Што се тиче игре, мисим да је Аустрија поставила одличну (али лошу по фудбал), да при првом контакту са лоптом наших играча праве фаул. Класична антипропаганда фудбала. Од нашиг играча не бих имао кога посебно да издвојим, реално сви су подбацили, нарочито су разочарали Пантелић (који не може да састави две добре утакмице у репрезентацији) и Суботић. Такође од Милијаша и Станковића се више очекивало! Ипак, важно је да смо на ''корак'' од Светског првенства, што је само по себи велики успех. Наравно, надамо се да ћемо и тамо оставрити запаженији резултат!

Ogi

pre 14 godina

Sad se videlo koliko je falio Zigic i kolko znaci Vidic. Dobili su sve vazdusne duele. Pantelic ne skace i bez Zigica njegova igra nije nista narocito. Napad bez Zigica nema ubojitost, on i kad ne daje golove odvlaci po 2 protivnicka igraca. Falio je i Obradovic jer bez njega se tesko prebacujemo iz odbrane u napad. Sve u svemu pobeda bez cetvrtine tima i na silu po receptu Italijana, Spanaca i Francuza ali zar mi i ne zelimo da budemo u tom drustvu?

igrajte http://portikla.mybrute.com ali i fudbal

pre 14 godina

Srecno smo stigli do bodova... Kad bi se srecnom osvajalo i svetsko prvenstvo, ne bi se bunili ;)

Beclija

pre 14 godina

Molim te Selektore nemoj vise da forsiras Pantelica jer imas adekvatnijih resenja u napadu.Austrijanci su nas totalno nadigrali i to je za nas moralni poraz sveg dosad stvorenog.Sad znaju svi sta znaci pogresna postava igraca itome rezultirajuca Taktika. Ne ponovilo se

scepan mali

pre 14 godina

E' sada pobedite Radomire Farane u sredu, pa neka onda Francuzi budu pod pritiskom i imperativom pobede. Imace celih OSAM bodova zaostatka za prvoplasiranim i cak pet utakmica u kojima nece imati prava ni na najmanju gresku. Njihov plasman na svetsko prvenstvo kao prvi u grupi u tom slucaju bi bilo pravo cudo, domen teorije, naravno da je matematicki moguce, ali pod takvim pritiskom ekipa koja gubi pre par dana 1:0 na domacem terenu od Nigerije, nema bas velike izglede.
Ukoliko dobijemo Farane Srbija je jednom nogom vec u Juznoj Africi. Protiv Francuza, Rumuna i Litvanaca ce biti dovoljno i 5 bodova da se dokopamo mondijala. U septembru cemo ako nista a ono psiholoski biti u puno boljoj poziciji od Francuza.

predrag

pre 14 godina

pobeda...pune tribine....puno srce...korak blize....samo to je vazno...sledeci su farani... zajedno smo jaci...samo hrabro do nove pobede i novog koraka ka SP...mozda smo mali prostorom ali nam je srce ogromno.... SRBIJA! korak manje i tri boda vise...samo to je vazno...

Alexa

pre 14 godina

Sta Srbi mogu u Juznoj Africi?

Nerealno:
proci prvi krug i odigrati muski,ostaviti utisak dobre ekipe,civilizovanog naroda i zatvoriti sramnu stranicu nasega fudbala.
Realno:
Odigrati pacerski,popiti vise golova nego u celom ciklusu kvalifikacija i upoznati domacine sa nasim generalima i zvizdati himanama kao po navici.
DA,Mi smo to po navici....

PARTY'ZANat

pre 14 godina

Ali zaista su zasluzili da daju bar 1gol. A mi smo mogli dati 7 da je bilo malo vishe koncentracije i saradje medju igrachima u shpicu...

Idemo u Afriku...

pre 14 godina

U Africi ce isto biti sparno.Pantelic i Lazovic -ocajni,odbrana suvise duboko,srednji red rasiren tako da moze da prodje brod kroz njih.Mislim da cemo biti prvi a u Africi-que sera,sera.

mihajlo84

pre 14 godina

dobro je... poceli smo da pobedjujemo i kada igramo lose, sto morate priznati da pre nije bio slucaj... 3 boda su 3 boda, i samo se to pamti... jedina zamerka je zvizdanje tudjoj himni... imamo odlicnu selekciju, odlicnog stratega( i psihologa ), tkd SRBI ne morate da se brinete, U AFRIKU ODLAZIMO 100%!!!

scepan mali

pre 14 godina

@ Bosanac 007

Vi nama dali? Koga bre? Neven Subotic je iz Republike Srpske! Decko je Srbin. Covek vam je dao korpu jer zna ko je i sta je i cijem jatu pripada i to nije nista ruzno. Ljubav je nadjacala mrznju! U Srbiji i Republici Srpskoj ce mu svi oprostiti jednu losu utakmicu, da je odigrao za Bosnu takvu utakmicu, znamo svi sta bi mu se skandiralo.
Sta ste skandirali Hrgovicu, prisetite se. To se Miralemu Sulejmaniju, Ademu Ljajicu i Antoniju Rukavini u Srbiji nikada ne bi desilo, ljudi ih vole iako nisu etnicki Srbi. Sto Nevena niste pazili u prvoj polovini 90-ih, nego je morao sa porodicom da imigrira u inostranstvo iz 'svoje' zemlje.
Nevene, sve ti oprastamo zbog sinocnia kiksa, volimo te i ponosimo se tobom!
Zivela Srbija i svi srpski fudbaleri, sva srpska talentovana deca sirom planete.
Idemo u Juznu Afriku, a ostali neka pate.

@marco@

pre 14 godina

Bosko Jankovic je neverovatan fudbaler,uz Krasica i Vidica nas najbolji igrac!!!Vec duze vremena se prepirem i ubedjujem sa drugovima da decko moze sve sa loptom kao i ostale svetske zvezde ....meni nije jasno zasto nad takvom igracinom prednost ima Jovanovic,kome ne osporavam zelju i pozrtvovanje,ali nema toliko fudbalsko znanje i talenat,po bokovima on u kombinaciji sa Krasicem daje BRZINU,PRODORNOST

Aca Stojanovaic sinoc ostade nedorecen... :-)

pre 14 godina

Antara je igrajuci za Luton 1983. godine, u direktnoj borbi za opstanak, 4 minuta pre završetka poslednje utakmice u prvenstvu postigao gol Mančester sitiju.

majstor

pre 14 godina

Ja sam imao karte za ZAPAD i bio nameran da uđem na utakmicu ali nisam uspeo jer nisam došao bar sat vremena ranije. Nisam primetio da je neko komentarisao pojavu koja je izgleda pravilo za sve "velike" utakmice u organizaciji FSS (ovo je moje drugo iskustvo, prvi put pre 4 godine kada smo igrali protiv Španije na "MARAKANI"). Izgleda da se za ove utakmice reprezentacije za koje je veliko interesovanje štampaju duple karte. Nemam drugo objašnjenje za situaciju da prođeš kroz kontrolu karata i onda se zaglaviš u holu stadiona i dalje ne može bez nasilja. Protiv Španije smo se uz guranje nekako probili a to je trajalo pola sata. Naravno utakmica je već trajala 10 minuta a na našim mestima su bili uljezi koje smo onda morali da isterujemo. Danas nismo uspeli, a poseban blam je što sam imao goste: iz Rumunije je 8 ljudi došlo prvi put u Srbiju i Beograd da vidi grad i jednu veliku fudbalsku utakmicu. Nažalost iako smo imali karte niko od nas nije mogao ni da "prismrdi" na utakmicu. Redari su nemoćno slegali rukama komentarišući sami da su verovatno masovno štampane duple karte. Ko je znao šta se sprema došao je mnoooogo ranije i gledao bez problema. Prostori između redova su bili kao i protiv Španije krcati. Dakle, išli smo posle oko stadiona pokušavajući da uđemo bilo gde drugde SEVER,....ma nema šansi sve isto. Utakmicu sam odgledao iz kafića sa ljudima blam me pojeo, jedan je čak iz Bukurešta došao, oni vide da je i meni neprijatno pa kažu ima to i kod njih mada...Ljudi ja 30 godina idem na klupske utakmice i mnoge su bile rasprodate ja ovo nikad nisam doživeo što sam doživeo na samo 2 i to obe u organizaciji nacionalnog fudbalskog saveza! Ne bi ja išao ni prvi ni drugi put da nije prijatelja sa strani koji iniciraju više zbog druženja (ionako se prenose na TV sve utakmice reprezentacije). Neko će reći"tako ti i treba kad si prvi put 2005. ispao glup pa sada ponovio grešku" ali ljudi sada kada vidim ove komentare za navijanje na stadion i zviždanje himni itd...pa još ovo sa kartama (ovo što smo nas 7 doživeli bila je masovna pojava večeras, svi koji su sedeli u kafiću i gledali preko TV imali su karte!!!!!!!). Molim B92 da pokrene priču oko "duplih" karata za utakmice repke. Pozdrav

nikho

pre 14 godina

Prosto se odusevim kad vidim ovde mejdu komentarima kako ljudi kritikuju i savetuju Radomira Antica, jednog od najcenjenijih trenera na svetu. Strasno!

petar

pre 14 godina

Srecam sam zbog postignutih rezultata, ali oni su jos uvek vise iluzija nego stvarnost. Antic me podseca na srpske politicare koji nikada ne priznaju gresku. Kakav maler, igrali smo u Beogradu, a bilo je vlazno, kako to obicno biva. Da smo igrali na Aljasci na minus 40 verovatno bismo igrali bolje. Bez povezivanja naseg talenta koji ne umanjujem sa osecajem za realno necemo imati velike sanse ni u cemu pa ni u fudbalu. Dakle, realno je sledece: igrali smo jako lose i nismo zasluzili pobedu. Dali smo gol iz sumnjivog penala, a odbrana je potpuno podbacila. Precenjeni Subotic je pravio nevidjene greske, Pantelic katastrofa, odbrana puna rupa da je prosto cudo da nismo primili bar tri gola. Sve u svemu, austrijski amateri su nam ocitali lekciju. Sta je sa Anticevim obecanjem da cemo igru graditi zahvaljujuci posedu lopte. Mi smo danas kidisali pojedinacno na loptu, ali to nam nije donelo kontrolu lopte. Nas problem je svojevrsni narcizam kome nema leka. Zato smo realno gledano jos uvek ispod reprezentacija Bosne i Hrvatske koje igraju vise kolektivno i daleko racionalnije. Nadajmo se ipak da ce Antic uociti ove probleme i nametnuti vecu disciplinu mada licno ne verujem da je to moguce. A ne verujem jer sam i sam Srbin sa svim onim manama koje imaju i nasi igraci.

Kako ti "ne para" usi?

pre 14 godina

(Dusan, 7. jun 2009 00:15)

Hej obrazovani covece jesu li te mozda u tim tvojim skolama ucili glasovnim promenama, npr. "gubljenje suglasnika"?(trenutak-trenuci)

Pele

pre 14 godina

Imamo sansi! Stankovic ne igra protiv Farana. A kad uzmemo ta 3 boda, onda moze i da "igra" protiv Francuza.

Slusao sam sinoc na SOS odlican Dzajicev komentar utakmice. Za 1 sat razgovora voditelja sa Dzajicem i mnogo prikazanih inserata sa utakmice ne videh Stankovica u bilo kojoj nasoj akciji, niti ga ko pomenu. Osim Stankoviceve samokriticke izjave da je on, pa i ostali lose igrao.

Covek je ODSTATIRAO i ovu utakmicu i zabelezio jos jedan nastup za reprezentaciju. To je mnogo veliki rizik i velika cena koju smo mogli da platimo. A da je, na primer, sinoc Drago pogodio ugao, sta bi onda bilo?

Anticu, daj Stankovicu orden zasluga za sta hoce i posalji ga u reprezentativnu penziju, za dobrobit reprezentacije.

iggy

pre 14 godina

@Srbija
Sto se tice zvizdanja himni, ruzno, odvratno primitivno... Ne mozemo se vaditi na lose odnose za nekom zemljom tokom istorije jer vecina navijaca zvizdi himni ama bas svake protivnicke reprezentacije. Gledao sam utakmice naseg tima protiv Farskih Ostrva i Jermenije, isti slucaj. Da li su nam te zemlje nesto lose ucinile u starijoj ili nhovijoj istoriji? Koliko se secam nisu. Prema tome nemojmo opravdavati divljastvi i primitivizam

Igor

pre 14 godina

Pisu ovde neki "prepametni" kako ovako protiv Francuske nece moci, kako ce da nam uvale ne znam koliko golova. Pa ta Francuska je IZGUBILA od Austrije!!! I ko onda nece moci protiv koga??? Klasican selski srpski mentalitet - kada je dobro, onda ih kujemo u zvezde, a kada ne valja, e onda i mi da ih dodatno nagazimo.

Svaka cast publici, bili su fenomenalni, navijali su svih 90 minuta i napravili zaista poseban ambijent. I SVAKO OD IGRACA JE POSLE UTAKMICE TO POSEBNO ISTAKAO I ZAHVALIO SE!!!

Zato, prepametni chobani, psst!!! Trener se posmatra kroz rezultate, tek kada oni budu losi imate (eventualno) prava da mu nesto prigovorite (mada i tada bi trebalo da se da podrska).

NAPRED SRBIJO!!! I HVALA VAM MOMCI NA ONAKVOM ZALAGANJU!!!

Nenad

pre 14 godina

Sve je bilo OK.Pobeda je važna,lepe igre smo videli od ovog tima,a nadam da će mo ih se jopš nagledati u nastavku kvalifikacija.
Velika je mrlja za onaj divan ambijent na stadionu zvižduci za vreme intoniranja himne našeg rivala.Da li je moguće da smo mi toliko prosti
i nekulturni,da nemamo osnovno vaspitanje.Da li ti koji zvižde razm išljaju o tome kakvu sliku kao ljudi šaljemo u svet.I još nešto,tuča navijača i policije.Ima li raspoloženja i snage u policiji da tu pojavu iskorene ?.Po meni to su drastične kazne.Zašto mi bežimo od toga.Pa zar treba da trpimo da nam svaki odlazak na utakmice zagorčavaju huligani i oni kojima tamo nije mesto.

lbb

pre 14 godina

ovaj antic nije nista bolji od ostalih 'seektora'. ucijenjen je od strane onih koji gospodare fudbalskom mafijom: mora da igra pantelic - koliko god da je covjek smijesan i da ne zasluzuje da igra ni u seoskoj ligi i to igra svaku utakmicu za repku, igra lazovic jer neko ocekuje procenat od njegovog eventualnog transfera, isto i za milijasa...a u juznoj africi ce biti isto kao u njemackoj - zazalice sto su se plasirali kad bude po 5-6 komada od malo ozbiljnijih reprezentacija!!!!

Marko_bgd

pre 14 godina

bilo je sparno i njima i nama...tako da,jos uvek cemo ziveti u zabludi...sva sreca pa austrijanci ne umeju da daju gol...pa smo se provukli...ali zato argentina daje 6 i holandija,i francuska...tako da i dalje zivimo u zabludi da dobro igramo...cim je izasao vidic,postojala je rupa u odbrani drugo poluvreme,...neven subotic novi krstajic kiksara...ali zato svaka cast banetu ivanovicu...sredinu terena i dalje nemamo,sva sreca pa imamo dva dobra bocna igraca,krasica i jovanovica..bez zigica ne moze ovakva taktika...od 4 leva beka..Antic se odlucio za najgoreg,Dragutinovica...sreca da austrijanci ne znaju da daju gol,inace bi bilo nereseno...i u proslim kvalifikacijama za svetsko prvenstsvo smo primili samo jedan gol,a na mundijalu 10 u tri utakmice...tako da nemojmo se zavaravati da smo svetska klasa...ali u svakom slucaju,svaka cast momcima na pozrtvovanosti...igru i dalje nemamo....

deki

pre 14 godina

E moj Radomire.. Uslovi su i za protivnika bili isti pa su se nekako snašli. Da ne govorim ko danas sve nije igrao od standardnih prvotimaca avstrije. Osim pobede, ovaj pun stadijon nije imao šta da vidi. Gledajući naše orlove kako (ne)igraju imao sam utisak kao da se vratilo vreme od pre 2-3 godine kada smo stalno gurali u ovom stilu, ali ok sad su vremenski uslovi ti koji su nas sasekli. Neznam stvarno šta Subotić traži u prvih 11? Ne kažem da je loš igrać ali brate nekako mi se čini da smo ga suviše brzo ubacili u vatru. Trebao je postepeno da povečava minutažu. Ustvari trebao je fino dećko da ode sa klincima u švedsku da se dokaže dali vredi i kako izgleda na velikoj sceni. Stanković je definitivno zalutao,sreća naša pa nas je žutim kartonom pojačao za naredni duel sa faranima. Mi bre u veznom redu trebamo snažnog, spretnog, okretljivog i iznad svega brzog igrača koji će da razbija sve oko sebe a ne ovoga kilavka..ko da su mu noge od betona! Kačara od prvog minuta! Biće bolje nekoga dana... valjda.

Bane_Zemun

pre 14 godina

Necu komentarisati igru (svakoj ekipi se desi da odigra losije), vec cu samo reci BRAVO za vrlo vaznu pobedu! Sto se tice "gospode selektora" koja uvek znaju koga treba zvati u reprezentaciju a koga ne - okanite se toga i gledajte fudbal. Nije vase da razmisljate o tome, postoji gospodin koji je zaduzen za to. Antic vrlo dobro zna ko treba a ko ne treba da igra za reprezentaciju i zasto, a rezultatima je to pokazao. Zato nemojte da solite pamet nikome i dovodite ovog ili onog a otpustate pojedine igrace. Zar ne mozete jednostavno da se radujete rezultatima?!

Gospodine Anticu, svaka cast Vama i svim igracima, samo tako nastavite!

Bane_Zemun

pre 14 godina

"Gospodine Anticu, Vi stvarno nemate pojma! Sta vam je trebalo da bobijete 5tu od 6 utakmica?! I zasto ne igrate formaciju 4-1-5?! I kako moze u startnoj 11orki da igra jedan Subotic koji je uvrsten u najbolju postavu Bundes lige (mislim, kakava je to smesna liga)?! I zasto vam u sredini igra jedan Milijas koji je dao 15-16 golova u domacoj ligi iako je vezni igrac?! Mislim, stvarno strasno... Zasto niste pozvali Savu Milosevica da se vrati iz penzije da bi jos malo popravio rekord po broju meceva?! Uopste vas ne razumem... "
Zbog ovoakvih i slicnih komentara mi je muka... To je veciti problem nase nacije, i kad nam ide dobro, i imamo rezultate, uvek se nadje neki "strucnjak" koji ce da se** po tome !

p.s. Nadam se da cete objaviti ovaj komentar !

slaven

pre 14 godina

Ne, ne zelimo da budemo u drustvu Italijana koji pobedjuju na mufte iz kontranapada. Zelimo dobru igru u kojoj ima lepote i koju svet pamti. Timovi koji dobijaju na lukavost nikada nisu voljeni. Italijani mogu tri puta da dobiju svetsko prvenstvo ali nikada nece biti popularni poput Brazila. Sada je naravno pitanje sta mi zelimo da postignemo: pobede ruznim fudbalom ili da pruzimo igru koja se pamti i uliva respekt, bez obzira na rezultat. Mnogi su ovde pisali da se igra ne pamti, vec samo rezultati. To nije ni tacno ni eticno. Upravo je suprotno.

Nenad

pre 14 godina

Ako mogu samo da podsetim revoltirane "prijatelje fudbala u našoj zemlji" a.k.a "pljuvače" da je Srbija sinoć postigla jedan, a primila nula golova.

Dakle, POBEDILI SMO!

sasa jokic

pre 14 godina

Kada krene intoniranje himni i ono odvratno zvizdanje celog stadiona, onda shvatim koliko je Srbija daleko od Evrope.....Kako je moguce da smo toliko kulturno potonuli?! Zasto se ni jedan zvanicnik nije oglasio posle utakmice, i osudio takvo ne civilizacijsko ponasanje, nego su se svi redom zahvaljivali publici?!Zatim ono gadjanje austrijskih navijaca bakljama, to je nesto sto treba sankcionisati visokim zatvorskim kaznama! I posle neka neko kaze da je bio velicanstveni dogdjaj. Pola zapada i istoka su bili ljudi bez karata, tao da su zauzeli mesta ljudima koji su posteno platili kartu!!! Jos jedan los utisak je "igra" nasih fudbalera, koji su jedva izvojevali pobedu, protiv 9 debitanata u timu Austrije!!!

BOLE

pre 14 godina

Ja sam bio na severu, gde se navijalo tokom cele utakmice. Naravno, na istoku i zapadu vise se plandovalo. I taj jedan gol je iznudjen kad je ceo sever poceo histericno da vice i Austrijanci su se uspanicili. Jedino me je zaista sramota sto se himni zvizdalo, bez obzira na provokacije Austrijanaca na pocetku. Ali psihologija mase je takva, dovoljno je da jedan nalozen krene i svi ce.

Zoki

pre 14 godina

ma ljudi moji mi smo potcenili Austrijance pobedili smo ih usred Beca pa smo sad mislili da ce oni da se predaju kad vide punu marakanu . nema veze bitnije od svega je da smo kasirali 3 boda i da izvucemo pouku iz svega Anticu majstore samo napred puno srece udaljem radu Zoki Austrija

VojaNS

pre 14 godina

Sa Pantelicem i Milijasom da imas tecnu igru!?! Jesi li ti normalan Anticu?!
(Ja, 7. jun 2009 00:22)


Ovaj "Ja" je i pre tekme imao napad deljanja na zvezdase i partizanovce...dosta, zaboga, smeta Milijas jer je iz Zvezde, dokle, ljudi, dokle?
takvi ljudi kao sto je on nas i dovode do ovog gde smo sada, deljenje u klubasenju, ko je ko i slicno je samo reper stanja u nasoj jadnoj zemlji, 'ajde da pocnemo od negde, da krenemo malo da se zbojamo u redove, da budemo bar malo kolektiv!
Pobedili smo i to je najbitnije!
Srbija!

Cvele Maglic

pre 14 godina

Eto vidite nas "A" fudbal...Tuga,jad,cemer bol...Ne znamo mi da igramo kad treba...Da nije bilo njihove greske da nam sudija namesti penam mi kad ne bi dosli u situaciju da iznudimo 11erac a ne da damo gol!Jadni mi ako se Bahrein plasira na SP!Mladi do 21god su zakon,to vredi gledati pa makar igrao za njih i Bambi Tosic!

raso83

pre 14 godina

Sa Pantelicem i Milijasom da imas tecnu igru!?! Jesi li ti normalan Anticu?!
kolega ako si gledao utakmicu mogao si da vidis da je milijas bio jedan od boljih na terenu ali posto sedis tu pred ekranom i citas na internetu rezultat zato ni ne mozes da vidis ko je igrao dobro a ko ne

Dusan

pre 14 godina

kao Milijas ne valja.Usporava igru.Covek je doktor fudbala u pravom smislu te reci.Jedini koji ume da stane,da zagradi,da smiri,a i kada je potrebno da ubrza igru.A vi grobari sada sto ga mrzite to je vec drugo.Mislim da je reprezentaciji falio Nikola Zigic cisto da spusti sve one lopte i napravi prostora Jovanovicu i Krasicu.Ali i ovako je lepo.3 boda su ipak najbitnija u ovakvim utakmicama

vidim

pre 14 godina

Do kraja kvalifikacija ostalo nam je da odigramo 4 utakmice (Farani, Francuzi, Rumuni i Litvanija). Igramo u gostima sa Farskim ostvrvima i to dobijamo bez problema. Sledecu utakmicu igramo kuci. Francuska nam dolazi 3 dana posle utakmice sa Rumunijom (koja takodje gaji nade da moze da se plasira na mundijal). Utakmica sa Fransuskom se igra 9. semptembra. Imamo veliku shansu da pobedimo Fransusku i da na Shampionat Sveta odemo u pobednichkom raspolozenju nakon dugo godina!

Sad samo Antic treba da napravi taktiku kakvu svi ochekujemo .. i da, dobro je shto Stankovic odradjuje zute kartone protiv Farana, a ne npr. protiv Rumuna u Beogradu!

poZz

.....

pre 14 godina

Postujem sve sto ja Antic uradio,ali bez pravog playmakera u ekipi,ne moze nikad da se ima tecna igra.Zvonimir Vukic umesto onog presporog Milijasa, cije se ime cuje po neki put,cisto da se ne zaboravi da igra.Sa Zvonetom bi dobili na kretivnosti,brzini,zavrsnici i imali bi tecnu igru,za razliku od igre sa Milijasem,bukvalno kao da imamo igraca manje.

raso83

pre 14 godina

SAmo da odgovorim na komentare o himnama.Za zvizdanje jeste sramota ali za nasu kritike su neopravdane jer je ozvucenje bilo KATASTROFA i mi na jugu nismo znali ni da li pocinje ni da li se zavrsava pa smo na kraju otpevali sami.

slazem se sa tobom ni na severu se nije cuo poetak tako da smo samo pretili one koji su bili pokraj nas tako da nije bio problem sa navijacima sto se tice himne

Rope

pre 14 godina

(Idemo u Afriku..., 7. jun 2009 00:51)
Prijatelju, u Africi nece biti sparno. U vremene SP naredne godine na juznoj polulopti je zima i bice cak malo prohladno u vecernjim casovima. Geografija ti nije bas na nivou...ali samo da se nasi kvalifikuju, ostalo su sitnice...

Napadacka taktika

pre 14 godina

Onaj Pantelic je potpuno beskoristan. Ne mogu da verujem da nemamo boljeg igraca za tu poziciju. Pa i ako nemamo, bolje da ubaci nekog u sredinu ili odbranu, bice vise korisni nego ovaj u napadu.

dario

pre 14 godina

vecinu vama da igrate i dalje vas playstation sta ce te vi da bljujete na pantelica i subotica itd. vama ni jedan u repki ne odgovara to su cista srbska posla cenim Antica potpuno vama svima porucujem da nemate pravo da bljujete na bilo kojeg igraca dok god srbija osvaja 3 boda da vam bude to jasno a licno bi i ja pantu postavijo kao sto je antara to uradio jedan jankovic ili zigic nemogu da igraju bez pante to treba biti mnogima jasno ako nekome nije jasno neka povrati malo film unazad
pa pogledajte utakmicu sa svedskom bice jasno pocemu pante potreban ali znam da neki zele da guraju sto vise iz grobarskih redova eh da nije realnog Antica sta bi grobari sve radili zato porucujem pusti te vi Anteru da radi i dalje ovako!!! njemu nije potreban savet neciji on je dobar strucnjak sto se i vidi po rezultatu prvi smo na tabeli....

Чачанин032

pre 14 godina

Алеалеалеооооооо,ја те волим СРБИЈОООООООО....Ја мислим да је време да се окренемо наредним утакмицама него да губимо време коментаришући нешто што је прошло и што је било и те како повољно по нас!СССС

Marko_bgd

pre 14 godina

za ovog sto je napisao da nije uspeo da udje na stadion...ja sam bio na zapadu..dosao sam 45 minuta ranije,i cekao 15 minuta u redu...kada smo usli,stadion je bio pun...naravno neko nam je vec sedeo na mestima...ali smo se negde uglavili....najgora strana kada su medjunarodne utakmice u pitanju je zapad...katastrofa..

Ivan

pre 14 godina

Ovi napadi na Pantelića nisu samo "sitna" zloba već prava hipohondrija.Igrač koji igra u timu koji se u Bundes ligi bori za titulu po ovima znalcima nema pojma već verovatno imaju svog "proverenog" čoveka za to mesto-verovatno Kežmana.Takva zaslepljenost mržnjom najbolje govori o "partizanskoj" atmosferi u fudbalu a i društvu tako da bi trebalo kao i u košarci a i drugim sportovima da se Partizan proglasi za državnu reprezentaciju jer je i inače vojni tim i samo treba "neko" od nadležnih da nam kaže čemu služi ovaj drugi tim sa komunističko-ideološkim nazivom-ne valjda iz sadističkih razloga.

Milijas doktor fudbala,a Pantelic magistar

pre 14 godina

Milijas doktor fudbala?!Pa sine da je on doktor fudbala,ne bi u 27 godini molio boga da neku Vulvs posalje bednih 2.5 miliona da ode u inostranstvo!Da vredi,on bi vec bio u nekom boljem klubu u inostranstvu,ali niko ga nece,jer je decko spor kao puz,jedino sto nesto vredi kod njega je taj sut,ali protiv dobrih odbranbenih igraca,on na utakmici ne sutne nijednom,nego samo izgubi 10 lopti,a u kojem god klubu bude igrao,pa cak iako je to Vulvs,on ce grejati klupu,jer nije nikakav igrac,i igrac koji se tek sa 25 godina izborio za prvotimca u Zvezdi.

Dusan

pre 14 godina

Da.A ti si sigurno neki realan grobar.Stvarno mi je krivo sto nemate koga vaseg da pohvalite pa kudite Milijasa.Covek je jednostavno objasnio fudbal.

Nikola Đuković

pre 14 godina

Ne mogu nikako da razumem ljude koji kukaju na našu reprezentaciju kako su loše igrali. Ljudi, pobedili su. Da li biste se bolje osećali da su igrali odlično a izgubili? Pre svega, naša reprezentacija je na kraju fudbalske sezone igrala protiv Austrije, ekipe koja je pobedila Francusku sa 3-1. Ah da, to smo zaboravili jer smo ih razbili u Beču. Mene više čudi kako je austrijska odbrana mogla da napravi onako grubu grešku kada je došlo do penala. Prvo je njihov igrač loptu iz auta dao golmanu a on umesto da je uhvati u ruke kada je video našeg igrača da ide ka njemu, nerezonski je šutne do libera koji nespretno reaguje i vraća loptu golmanu. Pomislio sam tada da su se prodali kada su to uradili. To se ipak ne bi moglo da kaže jer su imali fenomenalne šanse.

Alexa

pre 14 godina

Sta Srbi mogu u Juznoj Africi?

Nerealno:
proci prvi krug i odigrati muski,ostaviti utisak dobre ekipe,civilizovanog naroda i zatvoriti sramnu stranicu nasega fudbala.
Realno:
Odigrati pacerski,popiti vise golova nego u celom ciklusu kvalifikacija i upoznati domacine sa nasim generalima i zvizdati himanama kao po navici.
DA,Mi smo to po navici....

ja

pre 14 godina

Jedini krivci za loshu igru su Milijas i Pantelic. Ne razumem kako mozemo da igramo ofanzivno kad u timu imamo 2 zadnja vezna (Stankovic i Milijas). Milijas, sta reci o njemu - svaka cast za penal ali brate ti ko da si pretplacen da stalno vracas loptu nazad. Covek jednostavno nema ideju sta da radi sa loptom - prvo mu treba vremena dok je primiri, posle toga je zagradi i vrati nazad Vidicu ili Suboticu I ON TAKO IGRA BUKVALNO CELI MECH. Razumem ja da nama fali igrach klasicna 10-ka, mi u ovom trenutku nemamo takvog igracha koji ce da zadrzi loptu i da odigra pametno napred a ne nazad. Ne razumem zasto umesto Milijasa ne bi igrao Jankovic ili Sulejmani? Mislim da bi tako mnogo vise dobili posto obojica umeju izvanredno da kontrolisu loptu, brzi su i kreativni.

Druga stvar je Marko Pantelic. Razumem ja da imamo manjak kvalitetnih napadacha ali jednostavno ovaj Pantelic ne zasluzuje da igra. Dzabe tebi i patriotizam i srpstvo ALI JEDNOSTAVNO DECKO NE UME. Da ne gresim dushu, odigra nekad dobru asistenciju i slicno ali njegov zadatak je da daje golove A GOLOVA NEMA! Zigic je tu tata za njega. Danko Lazovic je za 5 puta manju minutazu od Pantelica u reprezentaciji uradio 10 puta vishe - svaku drugu daje gol a vidimo danas i da nam je omogucio penal.

Nisam ja selektor niti glumim selektora, ovo je samo moje misljenje i sve sam izneo do detalja - Milijas i Pantelic ni pod razno u reprezentaciju (pogotovu Milijas)

petar

pre 14 godina

Srecam sam zbog postignutih rezultata, ali oni su jos uvek vise iluzija nego stvarnost. Antic me podseca na srpske politicare koji nikada ne priznaju gresku. Kakav maler, igrali smo u Beogradu, a bilo je vlazno, kako to obicno biva. Da smo igrali na Aljasci na minus 40 verovatno bismo igrali bolje. Bez povezivanja naseg talenta koji ne umanjujem sa osecajem za realno necemo imati velike sanse ni u cemu pa ni u fudbalu. Dakle, realno je sledece: igrali smo jako lose i nismo zasluzili pobedu. Dali smo gol iz sumnjivog penala, a odbrana je potpuno podbacila. Precenjeni Subotic je pravio nevidjene greske, Pantelic katastrofa, odbrana puna rupa da je prosto cudo da nismo primili bar tri gola. Sve u svemu, austrijski amateri su nam ocitali lekciju. Sta je sa Anticevim obecanjem da cemo igru graditi zahvaljujuci posedu lopte. Mi smo danas kidisali pojedinacno na loptu, ali to nam nije donelo kontrolu lopte. Nas problem je svojevrsni narcizam kome nema leka. Zato smo realno gledano jos uvek ispod reprezentacija Bosne i Hrvatske koje igraju vise kolektivno i daleko racionalnije. Nadajmo se ipak da ce Antic uociti ove probleme i nametnuti vecu disciplinu mada licno ne verujem da je to moguce. A ne verujem jer sam i sam Srbin sa svim onim manama koje imaju i nasi igraci.

Србија

pre 14 godina

Je l' ima neko da objasni ovim divljacima u publici (kojih nema baš malo, dok pametan i kulturan svet ćuti i crveni) da ne zvižde gostujućoj himni i da slušaju pažljivo našu himnu i njen tempo, a ne da završavaju svoju verziju deset sekundi ranije i ometaju izvođača?! To rade iz meča u meč, očigledno treba neko da ih edukuje.
(Fuj!, 6. jun 2009 20:51)

Види овако, слажем се да не траба звиждати химни противника, али морамо имати у види да је Аустрија кроз историју увек имала лош однос са нашом земљом, да је учествовала у последњим ратним дејствима против Србије, тако да звиждање њиховај химни није неочекиванио, али делом је и оправдано! Што се тиче извођења наше химне, боље да си отишао на утакмицу и уживао у њеном интонирању, него што овде држиш предавања! Да напоменем да из потпуно оправданих разлога нисам могао да присуствујем мечу, али да сам присуствовао сустрету са Литванијом.

Што се тиче игре, мисим да је Аустрија поставила одличну (али лошу по фудбал), да при првом контакту са лоптом наших играча праве фаул. Класична антипропаганда фудбала. Од нашиг играча не бих имао кога посебно да издвојим, реално сви су подбацили, нарочито су разочарали Пантелић (који не може да састави две добре утакмице у репрезентацији) и Суботић. Такође од Милијаша и Станковића се више очекивало! Ипак, важно је да смо на ''корак'' од Светског првенства, што је само по себи велики успех. Наравно, надамо се да ћемо и тамо оставрити запаженији резултат!

Beclija

pre 14 godina

Molim te Selektore nemoj vise da forsiras Pantelica jer imas adekvatnijih resenja u napadu.Austrijanci su nas totalno nadigrali i to je za nas moralni poraz sveg dosad stvorenog.Sad znaju svi sta znaci pogresna postava igraca itome rezultirajuca Taktika. Ne ponovilo se

PARTY'ZANat

pre 14 godina

Ali zaista su zasluzili da daju bar 1gol. A mi smo mogli dati 7 da je bilo malo vishe koncentracije i saradje medju igrachima u shpicu...

@marco@

pre 14 godina

Bosko Jankovic je neverovatan fudbaler,uz Krasica i Vidica nas najbolji igrac!!!Vec duze vremena se prepirem i ubedjujem sa drugovima da decko moze sve sa loptom kao i ostale svetske zvezde ....meni nije jasno zasto nad takvom igracinom prednost ima Jovanovic,kome ne osporavam zelju i pozrtvovanje,ali nema toliko fudbalsko znanje i talenat,po bokovima on u kombinaciji sa Krasicem daje BRZINU,PRODORNOST

deki

pre 14 godina

E moj Radomire.. Uslovi su i za protivnika bili isti pa su se nekako snašli. Da ne govorim ko danas sve nije igrao od standardnih prvotimaca avstrije. Osim pobede, ovaj pun stadijon nije imao šta da vidi. Gledajući naše orlove kako (ne)igraju imao sam utisak kao da se vratilo vreme od pre 2-3 godine kada smo stalno gurali u ovom stilu, ali ok sad su vremenski uslovi ti koji su nas sasekli. Neznam stvarno šta Subotić traži u prvih 11? Ne kažem da je loš igrać ali brate nekako mi se čini da smo ga suviše brzo ubacili u vatru. Trebao je postepeno da povečava minutažu. Ustvari trebao je fino dećko da ode sa klincima u švedsku da se dokaže dali vredi i kako izgleda na velikoj sceni. Stanković je definitivno zalutao,sreća naša pa nas je žutim kartonom pojačao za naredni duel sa faranima. Mi bre u veznom redu trebamo snažnog, spretnog, okretljivog i iznad svega brzog igrača koji će da razbija sve oko sebe a ne ovoga kilavka..ko da su mu noge od betona! Kačara od prvog minuta! Biće bolje nekoga dana... valjda.

lbb

pre 14 godina

ovaj antic nije nista bolji od ostalih 'seektora'. ucijenjen je od strane onih koji gospodare fudbalskom mafijom: mora da igra pantelic - koliko god da je covjek smijesan i da ne zasluzuje da igra ni u seoskoj ligi i to igra svaku utakmicu za repku, igra lazovic jer neko ocekuje procenat od njegovog eventualnog transfera, isto i za milijasa...a u juznoj africi ce biti isto kao u njemackoj - zazalice sto su se plasirali kad bude po 5-6 komada od malo ozbiljnijih reprezentacija!!!!

Dusan

pre 14 godina

Gospodine Anticu svaka cast na dosadasnjem radu. Postoje neke tehnicko-takticke stvari u kojima se ja kao malo obrazovaniji laik ne slazem sa vama, postoje trenutci u kojima bi bio malo ostriji u izjavama od vas, ali vi ste stvarno strucnjak svetskog ranga i renomea i uvek cu podrzavati reprezentaciju i vas licno.
Puno srece vam zelim, i nadam se da stvarno imate viziju i znate sta radite.
Ipak su ta tri boda najvaznija, i nadajmo se da ja ovo bio samo jedan los dan koji je na kraju ipak lepo zavrsen!
Pozdrav od Dusana

Remy

pre 14 godina

Хвала Вам господине Антићу! Поздрав од Ужичана!

P.S. Господу која је утакмицу пратила путем малих екрана молим да не шаљу негативне коментаре на рачун Суботића, Пантелића и осталих чланова РЕПРЕЗЕНТАЦИЈЕ!!! Стадион је лепши без оних који пљују по нашим момцима! Победа је вредна 3 бода, и боље је ово него да је било 4:4!!! Хвала на победи!

Cvele Maglic

pre 14 godina

Eto vidite nas "A" fudbal...Tuga,jad,cemer bol...Ne znamo mi da igramo kad treba...Da nije bilo njihove greske da nam sudija namesti penam mi kad ne bi dosli u situaciju da iznudimo 11erac a ne da damo gol!Jadni mi ako se Bahrein plasira na SP!Mladi do 21god su zakon,to vredi gledati pa makar igrao za njih i Bambi Tosic!

Marko_bgd

pre 14 godina

bilo je sparno i njima i nama...tako da,jos uvek cemo ziveti u zabludi...sva sreca pa austrijanci ne umeju da daju gol...pa smo se provukli...ali zato argentina daje 6 i holandija,i francuska...tako da i dalje zivimo u zabludi da dobro igramo...cim je izasao vidic,postojala je rupa u odbrani drugo poluvreme,...neven subotic novi krstajic kiksara...ali zato svaka cast banetu ivanovicu...sredinu terena i dalje nemamo,sva sreca pa imamo dva dobra bocna igraca,krasica i jovanovica..bez zigica ne moze ovakva taktika...od 4 leva beka..Antic se odlucio za najgoreg,Dragutinovica...sreca da austrijanci ne znaju da daju gol,inace bi bilo nereseno...i u proslim kvalifikacijama za svetsko prvenstsvo smo primili samo jedan gol,a na mundijalu 10 u tri utakmice...tako da nemojmo se zavaravati da smo svetska klasa...ali u svakom slucaju,svaka cast momcima na pozrtvovanosti...igru i dalje nemamo....

Pele

pre 14 godina

Imamo sansi! Stankovic ne igra protiv Farana. A kad uzmemo ta 3 boda, onda moze i da "igra" protiv Francuza.

Slusao sam sinoc na SOS odlican Dzajicev komentar utakmice. Za 1 sat razgovora voditelja sa Dzajicem i mnogo prikazanih inserata sa utakmice ne videh Stankovica u bilo kojoj nasoj akciji, niti ga ko pomenu. Osim Stankoviceve samokriticke izjave da je on, pa i ostali lose igrao.

Covek je ODSTATIRAO i ovu utakmicu i zabelezio jos jedan nastup za reprezentaciju. To je mnogo veliki rizik i velika cena koju smo mogli da platimo. A da je, na primer, sinoc Drago pogodio ugao, sta bi onda bilo?

Anticu, daj Stankovicu orden zasluga za sta hoce i posalji ga u reprezentativnu penziju, za dobrobit reprezentacije.

Milojko

pre 14 godina

SAmo da odgovorim na komentare o himnama.Za zvizdanje jeste sramota ali za nasu kritike su neopravdane jer je ozvucenje bilo KATASTROFA i mi na jugu nismo znali ni da li pocinje ni da li se zavrsava pa smo na kraju otpevali sami.

sasa jokic

pre 14 godina

Kada krene intoniranje himni i ono odvratno zvizdanje celog stadiona, onda shvatim koliko je Srbija daleko od Evrope.....Kako je moguce da smo toliko kulturno potonuli?! Zasto se ni jedan zvanicnik nije oglasio posle utakmice, i osudio takvo ne civilizacijsko ponasanje, nego su se svi redom zahvaljivali publici?!Zatim ono gadjanje austrijskih navijaca bakljama, to je nesto sto treba sankcionisati visokim zatvorskim kaznama! I posle neka neko kaze da je bio velicanstveni dogdjaj. Pola zapada i istoka su bili ljudi bez karata, tao da su zauzeli mesta ljudima koji su posteno platili kartu!!! Jos jedan los utisak je "igra" nasih fudbalera, koji su jedva izvojevali pobedu, protiv 9 debitanata u timu Austrije!!!

raso83

pre 14 godina

Sa Pantelicem i Milijasom da imas tecnu igru!?! Jesi li ti normalan Anticu?!
kolega ako si gledao utakmicu mogao si da vidis da je milijas bio jedan od boljih na terenu ali posto sedis tu pred ekranom i citas na internetu rezultat zato ni ne mozes da vidis ko je igrao dobro a ko ne

Idemo u Afriku...

pre 14 godina

U Africi ce isto biti sparno.Pantelic i Lazovic -ocajni,odbrana suvise duboko,srednji red rasiren tako da moze da prodje brod kroz njih.Mislim da cemo biti prvi a u Africi-que sera,sera.

Ivan CH

pre 14 godina

citam malo pre komentare tipa AKO OVAKO BUDEMO IGRALI TESKO NAM SE PISE PROTIV FRANCUSKE, SA OVAKVOM IGROM NEMAMO STA DA TRAZIMO NA SVETSKOM PRVENSTVU, ANTIC POGRESIO...

dobro slazem se sa tim komentarima, i slazem se da je mogao da ubaci ranije kacara za stankovica ili kuzmanovica... da izmeni nesto.. i slazem se da sa ovakvom igrom nemamo sta da trazimo protiv jedne francuske ili na SPu.. al da li vi zaista mislite dace ovi momci igrati ovako protiv francuske!? ja tesko! svako ko je gledao reprezentaciju kako igra protiv velesila u beogradu tesko da moze da zamisli ovakvu igru, a imali smo proslih godina i gore postave tima tako da ne razumem kako ljudi krenu posle jedne lose odigrane utakmice u kvalifikaciji s pljuvanjem.. gde vam je obraz!? a do juce ste bili optimisti.. pa portugal igra kuci 0:0 protiv albanije a u albaniji izvuce u 90' 1:2! o cemu mi pricamo...

ko je gledao utakmicu video je da je austrijancima izkljucivo bio cilj da nam lome noge, da se nerazigraju krasic, jovanovic, ... a da nismo dali gol onako rano verujem da bi i bolje igrali!

podrzite te momke vec jednom! NASI SU! ne moze uvek da se igra po zelji, vazna su 3 boda.. ajmo zajedno da gradimo reprezentaciju, inace ajmo kolektivno da kazemo da nam netrebaju da se nemucimo vise..

SRAMOTA!

PS: da me ne razumete pogresno: igra veceras katastrofa, pantelicu nije mesto u reprezentaciji

nikho

pre 14 godina

Prosto se odusevim kad vidim ovde mejdu komentarima kako ljudi kritikuju i savetuju Radomira Antica, jednog od najcenjenijih trenera na svetu. Strasno!

.....

pre 14 godina

Postujem sve sto ja Antic uradio,ali bez pravog playmakera u ekipi,ne moze nikad da se ima tecna igra.Zvonimir Vukic umesto onog presporog Milijasa, cije se ime cuje po neki put,cisto da se ne zaboravi da igra.Sa Zvonetom bi dobili na kretivnosti,brzini,zavrsnici i imali bi tecnu igru,za razliku od igre sa Milijasem,bukvalno kao da imamo igraca manje.

NS

pre 14 godina

Makar se i ne plasirali na SP(što ne izgleda baš moguće trenutno), Antić je dao sasvim novi imidž reprezentaciji i potencijalnom budućem selektoru će biti mnogo lakše. Gospodine Antiću, mnogo ste uradili za ovu zemlju (zajedno sa igračima) i izmamili ste osmehe puno ljudi što retko ko može da uradi u poslednje vreme.
Hvala!

Kako ti "ne para" usi?

pre 14 godina

(Dusan, 7. jun 2009 00:15)

Hej obrazovani covece jesu li te mozda u tim tvojim skolama ucili glasovnim promenama, npr. "gubljenje suglasnika"?(trenutak-trenuci)

VojaNS

pre 14 godina

Sa Pantelicem i Milijasom da imas tecnu igru!?! Jesi li ti normalan Anticu?!
(Ja, 7. jun 2009 00:22)


Ovaj "Ja" je i pre tekme imao napad deljanja na zvezdase i partizanovce...dosta, zaboga, smeta Milijas jer je iz Zvezde, dokle, ljudi, dokle?
takvi ljudi kao sto je on nas i dovode do ovog gde smo sada, deljenje u klubasenju, ko je ko i slicno je samo reper stanja u nasoj jadnoj zemlji, 'ajde da pocnemo od negde, da krenemo malo da se zbojamo u redove, da budemo bar malo kolektiv!
Pobedili smo i to je najbitnije!
Srbija!

slaven

pre 14 godina

Ne, ne zelimo da budemo u drustvu Italijana koji pobedjuju na mufte iz kontranapada. Zelimo dobru igru u kojoj ima lepote i koju svet pamti. Timovi koji dobijaju na lukavost nikada nisu voljeni. Italijani mogu tri puta da dobiju svetsko prvenstvo ali nikada nece biti popularni poput Brazila. Sada je naravno pitanje sta mi zelimo da postignemo: pobede ruznim fudbalom ili da pruzimo igru koja se pamti i uliva respekt, bez obzira na rezultat. Mnogi su ovde pisali da se igra ne pamti, vec samo rezultati. To nije ni tacno ni eticno. Upravo je suprotno.

Bane_Zemun

pre 14 godina

"Gospodine Anticu, Vi stvarno nemate pojma! Sta vam je trebalo da bobijete 5tu od 6 utakmica?! I zasto ne igrate formaciju 4-1-5?! I kako moze u startnoj 11orki da igra jedan Subotic koji je uvrsten u najbolju postavu Bundes lige (mislim, kakava je to smesna liga)?! I zasto vam u sredini igra jedan Milijas koji je dao 15-16 golova u domacoj ligi iako je vezni igrac?! Mislim, stvarno strasno... Zasto niste pozvali Savu Milosevica da se vrati iz penzije da bi jos malo popravio rekord po broju meceva?! Uopste vas ne razumem... "
Zbog ovoakvih i slicnih komentara mi je muka... To je veciti problem nase nacije, i kad nam ide dobro, i imamo rezultate, uvek se nadje neki "strucnjak" koji ce da se** po tome !

p.s. Nadam se da cete objaviti ovaj komentar !

Nenad

pre 14 godina

Sve je bilo OK.Pobeda je važna,lepe igre smo videli od ovog tima,a nadam da će mo ih se jopš nagledati u nastavku kvalifikacija.
Velika je mrlja za onaj divan ambijent na stadionu zvižduci za vreme intoniranja himne našeg rivala.Da li je moguće da smo mi toliko prosti
i nekulturni,da nemamo osnovno vaspitanje.Da li ti koji zvižde razm išljaju o tome kakvu sliku kao ljudi šaljemo u svet.I još nešto,tuča navijača i policije.Ima li raspoloženja i snage u policiji da tu pojavu iskorene ?.Po meni to su drastične kazne.Zašto mi bežimo od toga.Pa zar treba da trpimo da nam svaki odlazak na utakmice zagorčavaju huligani i oni kojima tamo nije mesto.

kodar

pre 14 godina

Najbitnije je da smo mi pobedili, ne moramo da igramo lepo i izgubimo, dobre ekipe se poznaju po tome sto pobedjuju i kada lose igraju. Sto se tice himne polako ima vremena...

igrajte http://portikla.mybrute.com ali i fudbal

pre 14 godina

Srecno smo stigli do bodova... Kad bi se srecnom osvajalo i svetsko prvenstvo, ne bi se bunili ;)

iggy

pre 14 godina

@Srbija
Sto se tice zvizdanja himni, ruzno, odvratno primitivno... Ne mozemo se vaditi na lose odnose za nekom zemljom tokom istorije jer vecina navijaca zvizdi himni ama bas svake protivnicke reprezentacije. Gledao sam utakmice naseg tima protiv Farskih Ostrva i Jermenije, isti slucaj. Da li su nam te zemlje nesto lose ucinile u starijoj ili nhovijoj istoriji? Koliko se secam nisu. Prema tome nemojmo opravdavati divljastvi i primitivizam

scepan mali

pre 14 godina

@ Bosanac 007

Vi nama dali? Koga bre? Neven Subotic je iz Republike Srpske! Decko je Srbin. Covek vam je dao korpu jer zna ko je i sta je i cijem jatu pripada i to nije nista ruzno. Ljubav je nadjacala mrznju! U Srbiji i Republici Srpskoj ce mu svi oprostiti jednu losu utakmicu, da je odigrao za Bosnu takvu utakmicu, znamo svi sta bi mu se skandiralo.
Sta ste skandirali Hrgovicu, prisetite se. To se Miralemu Sulejmaniju, Ademu Ljajicu i Antoniju Rukavini u Srbiji nikada ne bi desilo, ljudi ih vole iako nisu etnicki Srbi. Sto Nevena niste pazili u prvoj polovini 90-ih, nego je morao sa porodicom da imigrira u inostranstvo iz 'svoje' zemlje.
Nevene, sve ti oprastamo zbog sinocnia kiksa, volimo te i ponosimo se tobom!
Zivela Srbija i svi srpski fudbaleri, sva srpska talentovana deca sirom planete.
Idemo u Juznu Afriku, a ostali neka pate.

Milijas doktor fudbala,a Pantelic magistar

pre 14 godina

Milijas doktor fudbala?!Pa sine da je on doktor fudbala,ne bi u 27 godini molio boga da neku Vulvs posalje bednih 2.5 miliona da ode u inostranstvo!Da vredi,on bi vec bio u nekom boljem klubu u inostranstvu,ali niko ga nece,jer je decko spor kao puz,jedino sto nesto vredi kod njega je taj sut,ali protiv dobrih odbranbenih igraca,on na utakmici ne sutne nijednom,nego samo izgubi 10 lopti,a u kojem god klubu bude igrao,pa cak iako je to Vulvs,on ce grejati klupu,jer nije nikakav igrac,i igrac koji se tek sa 25 godina izborio za prvotimca u Zvezdi.

djole

pre 14 godina

Svaku Anticevi odluku u potpunosti podrzavam. Koga god ubaci u prvih 11, on ima dobar razlog za to i ne treba mi, kao fudbalski laici, da mu tu nesto prigovaramo, da mu sastavljamo svoje timove, pogotovu ako pogledamo stanje na tabeli. Zar ste stvarno mislili da cemo uvaliti Austrijancima 3-4 komada? Pa ljudi su dosli bez imperativa pobede i dali svoj maksimum, a pritom su duplo odmorniji od nasih fudbalera (Austrijska liga je slabija cak i od nase), a pobedili su jednu Francusku i Rumuniju. I eto odjednom mi "nemamo veze", "nemamo sta da trazimo u Africi" i slicne fraze. A najvise mi je zasmetalo kada sam video da poprilican broj ljudi omalovazava Subotica, momka koji ima tek 20 godina, koji je uvrsten u idealan tim Bundes lige, koji je mogao da brani boje i nekih drugih reprezentacija. Ovo mu je tek druga utakmica u reprezentaciji i logicno je da postoji jos treme i neuigranosti sa Vidicem, ali on je dragulj naseg fudbala, jer ce sa vremenom biti sve sigurniji i iskusniji.
Samo malo vise vere u ove momke, zasluzili su to dosadasnjim igrama. Napred Srbija!

Bane_Zemun

pre 14 godina

Necu komentarisati igru (svakoj ekipi se desi da odigra losije), vec cu samo reci BRAVO za vrlo vaznu pobedu! Sto se tice "gospode selektora" koja uvek znaju koga treba zvati u reprezentaciju a koga ne - okanite se toga i gledajte fudbal. Nije vase da razmisljate o tome, postoji gospodin koji je zaduzen za to. Antic vrlo dobro zna ko treba a ko ne treba da igra za reprezentaciju i zasto, a rezultatima je to pokazao. Zato nemojte da solite pamet nikome i dovodite ovog ili onog a otpustate pojedine igrace. Zar ne mozete jednostavno da se radujete rezultatima?!

Gospodine Anticu, svaka cast Vama i svim igracima, samo tako nastavite!

Ogi

pre 14 godina

Sad se videlo koliko je falio Zigic i kolko znaci Vidic. Dobili su sve vazdusne duele. Pantelic ne skace i bez Zigica njegova igra nije nista narocito. Napad bez Zigica nema ubojitost, on i kad ne daje golove odvlaci po 2 protivnicka igraca. Falio je i Obradovic jer bez njega se tesko prebacujemo iz odbrane u napad. Sve u svemu pobeda bez cetvrtine tima i na silu po receptu Italijana, Spanaca i Francuza ali zar mi i ne zelimo da budemo u tom drustvu?

scepan mali

pre 14 godina

E' sada pobedite Radomire Farane u sredu, pa neka onda Francuzi budu pod pritiskom i imperativom pobede. Imace celih OSAM bodova zaostatka za prvoplasiranim i cak pet utakmica u kojima nece imati prava ni na najmanju gresku. Njihov plasman na svetsko prvenstvo kao prvi u grupi u tom slucaju bi bilo pravo cudo, domen teorije, naravno da je matematicki moguce, ali pod takvim pritiskom ekipa koja gubi pre par dana 1:0 na domacem terenu od Nigerije, nema bas velike izglede.
Ukoliko dobijemo Farane Srbija je jednom nogom vec u Juznoj Africi. Protiv Francuza, Rumuna i Litvanaca ce biti dovoljno i 5 bodova da se dokopamo mondijala. U septembru cemo ako nista a ono psiholoski biti u puno boljoj poziciji od Francuza.

BOLE

pre 14 godina

Ja sam bio na severu, gde se navijalo tokom cele utakmice. Naravno, na istoku i zapadu vise se plandovalo. I taj jedan gol je iznudjen kad je ceo sever poceo histericno da vice i Austrijanci su se uspanicili. Jedino me je zaista sramota sto se himni zvizdalo, bez obzira na provokacije Austrijanaca na pocetku. Ali psihologija mase je takva, dovoljno je da jedan nalozen krene i svi ce.

Ivan

pre 14 godina

Ovi napadi na Pantelića nisu samo "sitna" zloba već prava hipohondrija.Igrač koji igra u timu koji se u Bundes ligi bori za titulu po ovima znalcima nema pojma već verovatno imaju svog "proverenog" čoveka za to mesto-verovatno Kežmana.Takva zaslepljenost mržnjom najbolje govori o "partizanskoj" atmosferi u fudbalu a i društvu tako da bi trebalo kao i u košarci a i drugim sportovima da se Partizan proglasi za državnu reprezentaciju jer je i inače vojni tim i samo treba "neko" od nadležnih da nam kaže čemu služi ovaj drugi tim sa komunističko-ideološkim nazivom-ne valjda iz sadističkih razloga.

predrag

pre 14 godina

pobeda...pune tribine....puno srce...korak blize....samo to je vazno...sledeci su farani... zajedno smo jaci...samo hrabro do nove pobede i novog koraka ka SP...mozda smo mali prostorom ali nam je srce ogromno.... SRBIJA! korak manje i tri boda vise...samo to je vazno...

mihajlo84

pre 14 godina

dobro je... poceli smo da pobedjujemo i kada igramo lose, sto morate priznati da pre nije bio slucaj... 3 boda su 3 boda, i samo se to pamti... jedina zamerka je zvizdanje tudjoj himni... imamo odlicnu selekciju, odlicnog stratega( i psihologa ), tkd SRBI ne morate da se brinete, U AFRIKU ODLAZIMO 100%!!!

Aca Stojanovaic sinoc ostade nedorecen... :-)

pre 14 godina

Antara je igrajuci za Luton 1983. godine, u direktnoj borbi za opstanak, 4 minuta pre završetka poslednje utakmice u prvenstvu postigao gol Mančester sitiju.

raso83

pre 14 godina

SAmo da odgovorim na komentare o himnama.Za zvizdanje jeste sramota ali za nasu kritike su neopravdane jer je ozvucenje bilo KATASTROFA i mi na jugu nismo znali ni da li pocinje ni da li se zavrsava pa smo na kraju otpevali sami.

slazem se sa tobom ni na severu se nije cuo poetak tako da smo samo pretili one koji su bili pokraj nas tako da nije bio problem sa navijacima sto se tice himne

Nenad

pre 14 godina

Ako mogu samo da podsetim revoltirane "prijatelje fudbala u našoj zemlji" a.k.a "pljuvače" da je Srbija sinoć postigla jedan, a primila nula golova.

Dakle, POBEDILI SMO!

Zoki

pre 14 godina

ma ljudi moji mi smo potcenili Austrijance pobedili smo ih usred Beca pa smo sad mislili da ce oni da se predaju kad vide punu marakanu . nema veze bitnije od svega je da smo kasirali 3 boda i da izvucemo pouku iz svega Anticu majstore samo napred puno srece udaljem radu Zoki Austrija

Igor

pre 14 godina

Pisu ovde neki "prepametni" kako ovako protiv Francuske nece moci, kako ce da nam uvale ne znam koliko golova. Pa ta Francuska je IZGUBILA od Austrije!!! I ko onda nece moci protiv koga??? Klasican selski srpski mentalitet - kada je dobro, onda ih kujemo u zvezde, a kada ne valja, e onda i mi da ih dodatno nagazimo.

Svaka cast publici, bili su fenomenalni, navijali su svih 90 minuta i napravili zaista poseban ambijent. I SVAKO OD IGRACA JE POSLE UTAKMICE TO POSEBNO ISTAKAO I ZAHVALIO SE!!!

Zato, prepametni chobani, psst!!! Trener se posmatra kroz rezultate, tek kada oni budu losi imate (eventualno) prava da mu nesto prigovorite (mada i tada bi trebalo da se da podrska).

NAPRED SRBIJO!!! I HVALA VAM MOMCI NA ONAKVOM ZALAGANJU!!!

majstor

pre 14 godina

Ja sam imao karte za ZAPAD i bio nameran da uđem na utakmicu ali nisam uspeo jer nisam došao bar sat vremena ranije. Nisam primetio da je neko komentarisao pojavu koja je izgleda pravilo za sve "velike" utakmice u organizaciji FSS (ovo je moje drugo iskustvo, prvi put pre 4 godine kada smo igrali protiv Španije na "MARAKANI"). Izgleda da se za ove utakmice reprezentacije za koje je veliko interesovanje štampaju duple karte. Nemam drugo objašnjenje za situaciju da prođeš kroz kontrolu karata i onda se zaglaviš u holu stadiona i dalje ne može bez nasilja. Protiv Španije smo se uz guranje nekako probili a to je trajalo pola sata. Naravno utakmica je već trajala 10 minuta a na našim mestima su bili uljezi koje smo onda morali da isterujemo. Danas nismo uspeli, a poseban blam je što sam imao goste: iz Rumunije je 8 ljudi došlo prvi put u Srbiju i Beograd da vidi grad i jednu veliku fudbalsku utakmicu. Nažalost iako smo imali karte niko od nas nije mogao ni da "prismrdi" na utakmicu. Redari su nemoćno slegali rukama komentarišući sami da su verovatno masovno štampane duple karte. Ko je znao šta se sprema došao je mnoooogo ranije i gledao bez problema. Prostori između redova su bili kao i protiv Španije krcati. Dakle, išli smo posle oko stadiona pokušavajući da uđemo bilo gde drugde SEVER,....ma nema šansi sve isto. Utakmicu sam odgledao iz kafića sa ljudima blam me pojeo, jedan je čak iz Bukurešta došao, oni vide da je i meni neprijatno pa kažu ima to i kod njih mada...Ljudi ja 30 godina idem na klupske utakmice i mnoge su bile rasprodate ja ovo nikad nisam doživeo što sam doživeo na samo 2 i to obe u organizaciji nacionalnog fudbalskog saveza! Ne bi ja išao ni prvi ni drugi put da nije prijatelja sa strani koji iniciraju više zbog druženja (ionako se prenose na TV sve utakmice reprezentacije). Neko će reći"tako ti i treba kad si prvi put 2005. ispao glup pa sada ponovio grešku" ali ljudi sada kada vidim ove komentare za navijanje na stadion i zviždanje himni itd...pa još ovo sa kartama (ovo što smo nas 7 doživeli bila je masovna pojava večeras, svi koji su sedeli u kafiću i gledali preko TV imali su karte!!!!!!!). Molim B92 da pokrene priču oko "duplih" karata za utakmice repke. Pozdrav

vidim

pre 14 godina

Do kraja kvalifikacija ostalo nam je da odigramo 4 utakmice (Farani, Francuzi, Rumuni i Litvanija). Igramo u gostima sa Farskim ostvrvima i to dobijamo bez problema. Sledecu utakmicu igramo kuci. Francuska nam dolazi 3 dana posle utakmice sa Rumunijom (koja takodje gaji nade da moze da se plasira na mundijal). Utakmica sa Fransuskom se igra 9. semptembra. Imamo veliku shansu da pobedimo Fransusku i da na Shampionat Sveta odemo u pobednichkom raspolozenju nakon dugo godina!

Sad samo Antic treba da napravi taktiku kakvu svi ochekujemo .. i da, dobro je shto Stankovic odradjuje zute kartone protiv Farana, a ne npr. protiv Rumuna u Beogradu!

poZz

Rope

pre 14 godina

(Idemo u Afriku..., 7. jun 2009 00:51)
Prijatelju, u Africi nece biti sparno. U vremene SP naredne godine na juznoj polulopti je zima i bice cak malo prohladno u vecernjim casovima. Geografija ti nije bas na nivou...ali samo da se nasi kvalifikuju, ostalo su sitnice...

Napadacka taktika

pre 14 godina

Onaj Pantelic je potpuno beskoristan. Ne mogu da verujem da nemamo boljeg igraca za tu poziciju. Pa i ako nemamo, bolje da ubaci nekog u sredinu ili odbranu, bice vise korisni nego ovaj u napadu.

Чачанин032

pre 14 godina

Алеалеалеооооооо,ја те волим СРБИЈОООООООО....Ја мислим да је време да се окренемо наредним утакмицама него да губимо време коментаришући нешто што је прошло и што је било и те како повољно по нас!СССС

Dusan

pre 14 godina

kao Milijas ne valja.Usporava igru.Covek je doktor fudbala u pravom smislu te reci.Jedini koji ume da stane,da zagradi,da smiri,a i kada je potrebno da ubrza igru.A vi grobari sada sto ga mrzite to je vec drugo.Mislim da je reprezentaciji falio Nikola Zigic cisto da spusti sve one lopte i napravi prostora Jovanovicu i Krasicu.Ali i ovako je lepo.3 boda su ipak najbitnija u ovakvim utakmicama

Marko_bgd

pre 14 godina

za ovog sto je napisao da nije uspeo da udje na stadion...ja sam bio na zapadu..dosao sam 45 minuta ranije,i cekao 15 minuta u redu...kada smo usli,stadion je bio pun...naravno neko nam je vec sedeo na mestima...ali smo se negde uglavili....najgora strana kada su medjunarodne utakmice u pitanju je zapad...katastrofa..

dario

pre 14 godina

vecinu vama da igrate i dalje vas playstation sta ce te vi da bljujete na pantelica i subotica itd. vama ni jedan u repki ne odgovara to su cista srbska posla cenim Antica potpuno vama svima porucujem da nemate pravo da bljujete na bilo kojeg igraca dok god srbija osvaja 3 boda da vam bude to jasno a licno bi i ja pantu postavijo kao sto je antara to uradio jedan jankovic ili zigic nemogu da igraju bez pante to treba biti mnogima jasno ako nekome nije jasno neka povrati malo film unazad
pa pogledajte utakmicu sa svedskom bice jasno pocemu pante potreban ali znam da neki zele da guraju sto vise iz grobarskih redova eh da nije realnog Antica sta bi grobari sve radili zato porucujem pusti te vi Anteru da radi i dalje ovako!!! njemu nije potreban savet neciji on je dobar strucnjak sto se i vidi po rezultatu prvi smo na tabeli....

Dusan

pre 14 godina

Da.A ti si sigurno neki realan grobar.Stvarno mi je krivo sto nemate koga vaseg da pohvalite pa kudite Milijasa.Covek je jednostavno objasnio fudbal.

Nikola Đuković

pre 14 godina

Ne mogu nikako da razumem ljude koji kukaju na našu reprezentaciju kako su loše igrali. Ljudi, pobedili su. Da li biste se bolje osećali da su igrali odlično a izgubili? Pre svega, naša reprezentacija je na kraju fudbalske sezone igrala protiv Austrije, ekipe koja je pobedila Francusku sa 3-1. Ah da, to smo zaboravili jer smo ih razbili u Beču. Mene više čudi kako je austrijska odbrana mogla da napravi onako grubu grešku kada je došlo do penala. Prvo je njihov igrač loptu iz auta dao golmanu a on umesto da je uhvati u ruke kada je video našeg igrača da ide ka njemu, nerezonski je šutne do libera koji nespretno reaguje i vraća loptu golmanu. Pomislio sam tada da su se prodali kada su to uradili. To se ipak ne bi moglo da kaže jer su imali fenomenalne šanse.