Radomir Antić saopštio spisak

Selektor fudbalske reprezentacije Srbije Radomir Antić objavio je spisak 23 igrača za sledeće dve utakmice u kvalifikacijama za Svetsko prvenstvo.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. jooj ko ovo sve komentarise

    ovaj mandrak mandra kako se zove nije ni bitno cuj sta kaze imamo sredinu i odbranu za bruku ti si brate debil koji ne gleda fudbal i nije ti poznato da Srbiji po meni ima najbolju odbranu na svetu a ni sredina nije za odbaciti kacar,stankovic,kuzmanovic,sulejmani,jovanovic,
    milijas ,krasic,ninkov, to nije bruka jedino sto je bruka u Srbiji je golman stojkovic koji je lud znaci zna da odbrani ono sto ni buffon nemoze pogledom a zna ga ubrljat al sto se tice reprezentacije tu je maximalno siguran i to se postuje neko spominje pantelica pa nadjite mi ijednog reprezentativca srbije koji je volio toliko svoju drzavu on ima izvezeno krst i 4 na kopackama a jegova borbenost dokazuje puno toga samo sto ga nece golovi ali nema veze raspucat ce se on na Svetskom
    (rakic, 1. jun 2009 10:26)

    # Link komentara

  2. Jedno veliko BRAVO za spisak gospodine Anticu! Potpisujem!
    E' sada neko kaze fali ovaj, fali onaj, sto onaj, ali ovaj spisak Antic nije sastavljao preko noci i pazljivo je selektiran.
    Mene raduje recimo poziv Obradovica, Milijasa i Mrdje. Kvaliteti su im razliciti, ali to su trenutno najbolji srpski fudbaleri u srpskoj ligi na svojim pozicijama, tj. redovima u kojima igraju. Obradovic nam je najbolji defanzivac i smatram da ima potencijal da postane apsolutna svetska klasa, Milijas je najbolji veznjak u ligi solidnog kvaliteta i zasluzeno je na spisku, i Mrdja koliko god ima deficita realno je nas najbolji napadac iz domace lige. A covek je svestan da je ista ta liga kakva god da je, baza za nacionalni tim u buducnosti, u stvari izuzev Iraca i Velsana u svim zemljama u Evropi je tako. Covek zna da mu Mrdja nije adut, ali covek je tu da popuni broj i da bude primer mladim talentima poput Aleksica i ostalim da se velikim radom i dobrim igrama u kontinuitetu moze doci i do nacionalnog tima, a ne cekati da odes u inostranstvo, gde nam svaki treci talenat ne propadne, da bi mozda postao zanimljiv za selektora. Otisli su Smiljanic u Espanjol, Gulan u Fjorentinu, Krsticic u Sampdoriju, pa ih ne cujem da su zivi, a sutra ce propasti i Ignjovski, a svi smo govorili, ovo nam je buducnost. Napad nam je slab, ali znam da su Pantelic i Lazovic opcija, a ne Mrdja, Antic zna sta radi.
    Sto ce nam Kezman? Covek vise nije mlad, nije perspektiva, nije bolji od Pantelica, tezak je karakter, u slucaju poziva trazio bi odmah mesto u prvih 11 i time samo narusavao atmosferu, a vajde ne bi bilo velike od njegovog igranja. Sto se tice golmana Brkica, takodje pametan izbor ostaviti ga da se dokazuje u mladoj reprezentaciji, jer golmanu treba iskustvo vise nego nekom napadacu recimo. Bice i za njega i vremena i mesta.
    Takodje nadam se da ce nam skauting, koji nastaje i kroz dobre rezultate nacionalnog tima, ojacati i da cemo sebi zacementirati mesto medju 10 najboljih fudbalskih nacija u Evropi.
    Kada procitam imena Vukojevica, Arnautovica, Marina, Krkica, Misimovica, Devica, Novakovica i ostalih muka me uhvati, sve su to srpska deca i za sve njih je bilo mesta u nasem nacionalnom timu da se pametnije radilo u proslosti (Misimovic recimo isteran, iako bih je pre Pizona i stotinu takvih kao Pizon pre isterao iz srpskog fudbala).
    Pozdrav svim srpskim navijacima, idemo po novih 6 bodova. Napred Srbija!!!
    (scepan mali, 1. jun 2009 04:21)

    # Link komentara

  3. Nije lose, Mrdja- ne zato sto je dobar, nego jer nemamo boljeg. Kuzmanovic ima kvalitet, pa makar imao i vrlo losu sezonu (a nije), mora biti uz reprezentaciju Samo mi nije jasno dokle vise sa ovim Lukovicem, covek veze nema, samo zauzima mesto mladjim igracima. A i sta ce nam 4 leva beka? Bolje nekog mladog stopera umesto njega. (cini mi se da je Rajkovic jos uvek pod suspenzijom, ali mnogo bolje i Djuric nego ovaj)
    (Ja, 31. maj 2009 20:18)

    # Link komentara

  4. Braco srbi,okanite se vise Partizana i Zvijezde,pricamo o nasoj Srbiji...napokon mozemo biti ponosni,zbog Antica,zbog svakog igraca sa ovog spiska koji ginu za grb Srbije...Napunite Marakanu,nek se Balkan trese 6.6 nek svi vide moc Srbije...Pozdrav braco sa druge strane Drine
    (Djordje RS, 31. maj 2009 12:31)

    # Link komentara

  5. hajde pa nek vam je sa srecom ;)pozz iz bosne
    (Bhfanatic, 31. maj 2009 00:27)

    # Link komentara

  6. @ (Bojan, 29. maj 2009 21:47)
    komentar 134.


    Ne kontam zasto se toliko cudis, pa covek je redovan vec 3-4 godine i svaki put je opravdao poziv... Tvoj komentar je kao da ga je pozvao sad prvi put...
    (banat, 30. maj 2009 20:40)

    # Link komentara

  7. Zdravko Kuzmanovic je starter uFiorentini koja igra ligu sampiona..i plus igra na najdelikatnijem mjestu u timu a to je prednji vezni!!U Fiorentini sve akcije krecu od njega.Kuzmanovic ce na ljeto sigurno preci u Milan,Juventus ili u Englesku!!To je igrac extra klase.Toliko o njemu.A sto se tice tvog komentara da ne treba da igra za reprez...Pozdrav za Srbe iz CG,Rep.Srpske,Kosova i dijaspore!!
    (bb, 30. maj 2009 19:40)

    # Link komentara

  8. sada je vreme da SRBIJA ODE NA SVETSKO PRVENSTVO POD IMENOM SRBIJA ane ka scg,... i dosta vise o tome ko cini repku,dali zvezda ili partizan,ljudi svi smo SRBI i svi navijamo za srbiju. ZIVELA SRBIJA
    (dejan, 30. maj 2009 19:37)

    # Link komentara

  9. srbo posalji anticu pismu da ti pozove niku kranjcara,geralda asamou i pavlicenka u reprezentaciju,mislim realno imaju kvalitet,ko da je bitno sto nisu srbi?realno.. vidi se da nemas nimalo osecaja za nacionalnu pripadnost niti znas sta je to domovina,ti si sigurno jedan od onih koji zive u americi i imaju istetoviranog drazu mihajlovica na ruci,kao u fazonu srbin sam..
    (mislim, 30. maj 2009 19:16)

    # Link komentara

  10. Hehehehe... Ljudi su dali sud. Pogledaj svoj komentar pod brojem 107. Pa ako je tih 253 ljudi nenormalno, neka sam i ja:)
    Ko je sta vidio... Ja bih rekao da bi bolje bilo Srbiji da nije vidjela tebe, sa tim stavovima.
    Naprijed orlovi!
    (srba_, 30. maj 2009 18:35)

    # Link komentara

  11. srbo,ti mora da u zivotu srbiju nisi video,a nazivas se srba, pa ti je zbot toga stalo do ovih prozivki na racun kuzmanovica
    (mislim, 30. maj 2009 17:05)

    # Link komentara

  12. @mislim
    Pitas se zasto?
    Zato sto ti je poruka toliko jadna i sazaljenja vrijedna, da ti moras sam da je preporucis 3 puta.
    Zato ti nisi paznje vrijedan kad pod drugim imenom hvalis svoju poruku.
    Zato sto ljudi staju uz momka koji je rekao." Ja sam Srbin i zelim da dam sve za svoju zemlju.Sve je pitanje srca, ja sam ga morao poslusati"
    Zato sto za ovu reprezentaciju moze da igra svako ko ima kvalitet i hoce da igra( ne mora ni da bude Srbin kao Zdravko).Ako je Srbin-tim samo bolje.
    Jel jasno? Sad arhiviraj.
    (srba_, 30. maj 2009 15:52)

    # Link komentara

  13. A GDE JE KEZMAN?.!.!.!. bolji je i od pantelica,lazovica,mrdje i zigica zajedno!!!!!!!!! svaka cast Anticu ali ovo mu je jedina greska u dosadasnjem toku kvalifikacija...
    (kezomajstore, 30. maj 2009 15:37)

    # Link komentara

  14. ne znam zasto toliko ljudi "ne preporucuje" komentar od a .. stvarno zasto bi neko ko je ceo zivot proveo u inostranstvu,ne zna da prica sprski,prvi put dosao u beograd kad je pozvan u reprezentaciju bio bas deo te reprezentacije ? njegov zivot je svicerska(sto bi dino merlin rekao),pa nek igra za nihovu reprezentaciju!
    (mislim, 30. maj 2009 14:22)

    # Link komentara

  15. čak se i rimuje sastav.
    nisam im,o pojma
    da rantić piše pesne.
    (ivaNS, 30. maj 2009 14:10)

    # Link komentara

  16. Dobar izbor igrača. Imate šanse ostati među trideset reprezentacija svijeta. Normalno, za to će trebati i malo sportske sreće.
    (nije loše, 29. maj 2009 20:37)

    Vas kidamo!!
    (lmme, 30. maj 2009 13:35)

    # Link komentara

  17. gledajuci konferenciju za novi
    nare selektora,nemogu se ote-
    ti utisku da je Antic,gro svo
    je"uvodne reci"bazirao na pre
    lepa dva dana u Rimu,o velican
    stvenoj atmosferi,itd.Zasto to?
    O igracima necu pisati,to je
    ipoak njegova stvar i izbor.
    (Dragan Bosnjakovic, 30. maj 2009 13:08)

    # Link komentara

  18. (Mijat(Real) Piksi(Nagoja), 30. maj 2009 10:40)

    Pogledaj sve utakmice nase reprezentacije,reci sta je Stojkovic pogresio....!!
    Ako se secas utakmice protiv Portugala,da nije bilo njega,primili bismo bar tri gola....
    To sto je njegov temperament takav kakav jeste,to je jedini razlog zasto ne brani u klubovima,ali sto se tice reprezentacije,decko brani kao zmaj!
    (Milosh, 30. maj 2009 12:24)

    # Link komentara

  19. Pljuvanje po Stojkovicu je stvarno bezveze,u reprezentaciji odlicno brani i pamtim mu samo jedan nazovi kiks protiv Portugala u Beogradu onaj prvi go...poznatiji i bolji golmani od njega su pravili vise kikseva za repku tako da ne smarajte i pustite decka na miru boljeg trenutno nemamo i ne treba nam...Sto se tice Milijasa moje misljenje je da on trenutno igra da bi se prodao bolje i iskreno Milijas je dobro odigrao do sad ali ne razumem zasto jedan Gojko Kacar greje njemu klupu, pa Gojko je izmislio fudbal za Nenada u svakom pogledu...pozdrav i vidimo se na Marakani 6.6. u 20h i 30min :)
    (Kraljevcanin*, 30. maj 2009 11:57)

    # Link komentara

  20. fino lepo i juzna afrika samo to

    mozda smo jos trebali zvat dijaru ako ima pravo ucesce jer je momak razvalio po srbiji pa mozda ii ima nesto od njega u srbiji ko zna al o5 ja sam pristalica samo domacih igraca i srbaa tako da ovo je sastav za barem cetvrtfinale u J.Africi a pricacemo kasnije o ostalim stvarima
    (rakic, 30. maj 2009 11:26)

    # Link komentara

  21. Odličan spisak.Realan.Boljih,spremnijih u ovom trenutku nemamo.I bez bosanskih zmajeva molim.Živ dokaz Koroman.Nisam grobar več Zvezdaš.Pozdrav iz LJ(Slovenija)
    (batarile, 30. maj 2009 10:50)

    # Link komentara

  22. Evo samo da se javim ovima sto pricaju da nemam pojma o fudbalu ali verovatno su to neki sto se nikada nisu bavili bilo kakvim sportom jer sam siguran da nemaju pojma sta znaci rec KONTINUITET!!! Stvarno ne vidim razlog zbog koga se poziva Stojkovic, da nije mozda zbog toga sto sam za sebe prica da je najbolji golman Evrope (samim tim se dolazi do zakljucka da je najbolji i na svetu). Nikada nigde nije branio osim u zvezdi, dobijao je priliku u Spaniji i vratili ga posle 2 tekme, toliko je dobar!?! Doci ce i nama glave, zapamtite, jer to nije siguran golman-daj Boze da gresim...

    Mislim da bi trebalo da brani Disljenkovic jer pratim da decko bani redovno, znaci ima kontinuitet igranja u klubu, standardan golman a velika je steta sto Bozovic Mladen ne brani za Srbiju, davno nije bilo boljeg golmana na nasim prostorima!
    Sto se tice Pantelica skoro isti je po ponasanju u reprezentaciji kao i Kezman samo je RAZLIKA u tome sto je Keza davao golove, ne kazem da bi trebalo da se zove Kezman ali mi se od Pantelica zgadi zivot kada ga vidim u dresu reprezentacije, Zigic-Lazovic je taj tandem a i Sulejmani moze u napad, mnogo bi se bolje snasao siguran sam! Evo sami brojite koliko se puta prekrsti Pantelic tokom utakmice i zbog toga mi je on sad neki Srbenda!?! Bolji je i Mrdja 100%tno sam ubedjen!!!
    Nemam ni jednu zamerku vise, nemam nista protiv igraca zvezde i onih koji su u njoj igrali, to u repki i ne gledam niti sam ikada gledao, pa Milijas je po meni nezamenljiv, Vidic takodje i obozavam da gledam reprezentaciju u ovom sastavu osim Pantelica a od Stojkovica sto strahujem!! Eto
    (Mijat(Real) Piksi(Nagoja), 30. maj 2009 10:40)

    # Link komentara

  23. a gde sam ja?
    (kezman, 30. maj 2009 10:20)

    # Link komentara

  24. Stvarno imamo jednu od najjacih reprezentacija na svijetu.Ovo je pobjednicka ekipa:
    Stojkovic
    Bane Vidic Subotic Kolarov

    Kacar Stankovic
    Krasic Jankovic Jovanovic

    … Zigic
    Rezerve:Disljenkovic,Dragutinovic,Lukovic,Kuzmanovic,Sulejmani,Lazovic,Pantelic.
    Znam da ce te reci samo jedan ofanzivni bocni. Ali ako treba tu mogu popunit Kacar,Jankovic,cak i Stankovic ako zatreba ali ne vjerujem da ce trebati.Ali kad se vrati Ninkovic izlijece Pantelic. I to je tim za Trijemfe.
    Ovo je samo jedan pobjednicki tim imamo i ostale kvalitetne igrace da zamijene svakog igraca na terenu. Sano da hoce makar jednom da izadju ovi igraci i ova formacija na teren vidili bi kako razvaljujemo svakog protivnika koji nam se suprostavi.
    (engleski, 30. maj 2009 10:19)

    # Link komentara

  25. @ Zvezdas od rodjenja

    Ajde ponovo procitaj moj komentar. Ako pronadjes negde ``Srpski``, ti mi javi. Ako slucajno vidis ``Srpskom``, onda nemoj vise da se javljas, jer je ovde, ponavljam, rec o Srpskoj reprezentaciji. Smarate, a nepismeni ste.
    (neke cudne materije, 30. maj 2009 09:59)

    # Link komentara

  26. Stvarno Antić "nema pojma", trebao je da pozove Mijata, Deju, Jugu, Mihu, Piksija, Jokana, Batu, Savu... Pa ljudi moji jeste li svijesni da je Antić pozvao gotovo sve što Srbija ima. Tu su možda još Duljaj i Kovačević koji se ne uklapaju u Antićevu koncepciju, Kežman koji se ne zove iz dobro poznatih razloga i Lovre, Biševac i Vučićević koji će nadam se uskoro dobiti pozive.

    Takođe komentarišu neki likovi spiskove koji uopšte ne gledaju fudbal jer da gledaju znali bi da Dragutinović i Luković igraju štopere i ne bi bio komentar pozvao 4 lijeva beka. Što se tiče Mrđe, on je sigurno najbolji domaći napadač u JSL i sigurno je zaslužio poziv.

    Posebno bi htio da naglasim, sad kad reprezentacija igra dobro i imamo dobre rezultate,
    treba da pružamo podršku ekipi i selektoru, a ne da kudimo i da se prepucavamo. Iako je u reprezentaciji više bivših "zvezdaša", selektor koji je više od pola ekipe je bivši "partizanovac" pa je otprilike isto.

    I za kraj bi htio još da napišem za one mnoge koji su kudili Antića i govorili da je loš trener, da je sa svakom ekipom koju je vodio ispao iz lige i dr. zamolio bi da više ne komentarišu jer su time pokazali koliko su samo "fudbalske neznalice."
    Ja sam čvrsto vjerovao da će uz Antića Srbija doživjeti fudbalsku renesansu jer je bez konkurencije najbolji srpski trener.
    (Dembele Modriča, 30. maj 2009 09:58)

    # Link komentara

  27. Hvala kur.. da je neko poceo redovno da poziva Lukovica u reprez;momak je nas najskuplji lijevi bek a moze da igra i stopera!!Cak sa njim mozemo da igramo i sa 3 zadnja u liniji.Znaci Lukovic,Ivanovic i Vidic!!U tom slucaju dobijamo jednog igraca vise u veznom redu.recimo po meni bi bila idealna foramcija sa njima 3-om u zadnjoj liniji,dva zadnja vezna Milijas(Kacar) i Stankovic,ispred Kuzmanovic,krila Jovanovic i Krasic,u spicu Zigic i shadow striker neka bude Sulejmani!!Ovo bi stvarno bilo prejako i Antic je cak najavio da bi mogao ovako da igra i ja se nadam da hoce.U ovom slucaju imamo na klupi Jankovica koji je extra igrac,Pantelica,Dragutinovica..i na kraju da kazem da bi pod hitno trebalo pozvati Kezmana,odnosno trebalo bi uticati na to da se on i Vidic pomire jer bi to bilo u interesu naseg fudbala....Pozdrav!!
    (bb, 30. maj 2009 09:24)

    # Link komentara

  28. A gde je Rambo na spisku?
    (Lale, 30. maj 2009 04:20)

    # Link komentara

  29. Podrska selektoru uz zelju da u timu na SP vidim Igora Duljaja. Decko je uvek davao 100% za reprezentaciju i kad nam nij islo (jedini uz Vidica koji igra 100% na svakoj utakmici). On moze da odigra i na desnom beku i flastera.... Zasluzio je.
    (Aca_USa, 30. maj 2009 03:14)

    # Link komentara

  30. To je kad stucnjak sedne i napravi spisak, a vi koji kukate sto Pantelic igra jer ne daje golove jeste li primetili koliko asistencija ima. Koliko lopti je namestio, mislite da i to treba neko da radi? Antic zna sta radi osvojio je sve sto moze trener da osvoji i sad cete vi da mu pricate koga da ubaci u igru
    (Srboljub, 30. maj 2009 02:57)

    # Link komentara

  31. Ako hocemo da napravimo nesto u juznoj Afrci moramo zvati Mateja Kezmana i Darija Srnu u Reprezentaciju.
    (marek, 30. maj 2009 02:44)

    # Link komentara

  32. (mauna, 29. maj 2009 21:09)

    E sad da te pitam koliko bi golova dali da nije bilo tog istog Pantelića, nije sve u golovima ima nešto i u asistencijama.
    (Sever, 30. maj 2009 02:36)

    # Link komentara

  33. Zasto na spisku nema golmana, Zeljka Brkica? To je nas trenutno najbolji i najstandardniji golman! Kakav Isailovic i Disljenkovic...
    (ja, 30. maj 2009 02:24)

    # Link komentara

  34. sve osim pobede je neuspeh ;)
    (strucni konsultant, 30. maj 2009 01:54)

    # Link komentara

  35. @neke cudne materije

    srpski jezik malim slovom, a ne Srpski jezik...
    savladaj pravopis pa onda uci druge...
    (zvezdas od rodenja, 30. maj 2009 01:39)

    # Link komentara

  36. Критичари Стојковића, изволите наведите његове киксеве у репрезентацији.
    Критичари Милијаша, сви одреда хвалите Антића, а Милијаш је код Антића стандардан играч, нешто вам не штима та прича.
    (Миле, 30. maj 2009 01:15)

    # Link komentara

  37. O ljudi moji, `ajde neko da mi objasni zasto toliko kukate sto nema Mateje Kezmana???

    Da se razumemo, veliki sam Grobar od rodjenja, Kezman mi je bio idol dok sam bio klinac, ali su mi idoli bili i Mijatovic i Djurovski i Bata Mirkovic pa ne mislim da oni treba da igraju! Kezman je odavno dostigao svoj vrhunac, hvala mu do neba na tome, i sada je u fazi zalaska... U reprezentaciju ulaze samo najbolji u datom trenutku...

    Dobar spisak, dosadasnji rezultati to potvrdjuju, ali pamet u glavu... Ne svidjaju mi se ovoliki hvalospevi... Mi smo jos na samom pocetku...

    SRBIJA!
    (Neshar, 29. maj 2009 23:39)

    # Link komentara

  38. sastav je do j....Juzne afrike:)
    Stvarno Pantelic se toliko uzbudi i toliko zeljno iscekuje mech da covek dobije tremu kad igra za repku pa nije ni cudo kad ne da gol...mora malo Antic da ga smiri inace pre ce dati gol Mance nego on:)
    idemo u afriku da sadimo papriku...a posadicemo usput i neke reprezentacije...:))
    (Realan, 29. maj 2009 23:25)

    # Link komentara

  39. Odbrana jaka ko' zemlja, sredina terena fenomenalna, napad dobar ali trebao bi nam jedan golgeter koji bi na svakoj utakmici postigao minimum po jedan gol i da nezaboravim trenera koji je fudbalski genije!!! Juris SRBIJO u Afriku da mrsimo konce!!!
    (SRBIJA, 29. maj 2009 23:15)

    # Link komentara

  40. NIKO NE FALI!!! mojne da se zalite cobani!!! :))
    (Antara91, 29. maj 2009 23:14)

    # Link komentara

  41. Isailovic sad igra u turskom Gencerbirgliju!!!Pozeleo bih Antari i ostaloj porodici pobedu protiv Austrijanaca i Farana,i plasman na SP.Mozete vi to,svi smo uz vas.Puna Marakana ceka Austriju!!!
    (Darko, 29. maj 2009 23:10)

    # Link komentara

  42. Umesto Mrdje - Abubakar Oumaru...salim se,umesto njega stvarno Aleksic!!!
    (ognjen, 29. maj 2009 23:06)

    # Link komentara

  43. Odbrana i Sredina su nam BRUKA.
    No, Golmani i napad me brinu.

    Mislim, idemo mi u Juznu afriku 100% i to me ne brine
    Vise me brine sta ce tamo da se desi...
    Jer i ranije smo se 'kvalifikovali' na evropska i svetska prvenstva, da bi se ispostavilo da smo sluzili za budzenje gol razlike ... :(
    (Mandrak, 29. maj 2009 22:45)

    # Link komentara

  44. Prva postava:

    GK - 1. Stojkovic
    CB - 5. Vidic
    CB -18. Subotic
    RB - 6. Ivanovic
    LB -13. Obradovic
    DM -10. Stankovic
    AM - 7. Jankovic
    RM -17. Krasic
    LM -14. Jovanovic
    CF - 8. Lazovic
    CF -15. Zigic

    Ne navijam ni za partizan ni za zvezdu da ne bude zabune...
    (banat, 29. maj 2009 21:59)

    # Link komentara

  45. Ma najaci smo ljudi hej samo pogledajte gdje igraju nasi momci.Po meni najaca postava.Stojkovic,Obradovic,Vidic,Dragutinovic,Ivanovic,Milijas,Stankovic,Krasic,Jovanovic,Zigic,Pantelic.A vidite tek rezervi Subotic,Kolarov,Kacar,Jankovic,Sulejmani.Sve standarni clanovi svojih ekipa.Braco moja mi smo veoma jaki,ko se ne slaze sa nekim igracem nek sugerise.Pozdrav za sve srbe,dolazimo da ocerupamo petlove.
    (trebinje rs, 29. maj 2009 21:55)

    # Link komentara

  46. Rukavina!!?!?!
    (Bojan, 29. maj 2009 21:47)

    # Link komentara

  47. Gospodine krampa!!!
    Nemoj puno gledati u tu statistikul.
    Pantelic ostavlja srce na terenu,a Kezman pocjepana pluca i obolele bubrege...!!!

    mi nemamo nista od toga sto on ostavlja srce na terenu kad nemoze gola dati sto mu je primarni zadatak. ajd da je zadnji vezni pa bi bilo u redu, al trcati sam ko konj po livadi u prazno od tog nemamo nista.
    al zbog toga jos vise cenim antica jer smo prvi iako igramo sa 10 igraca.
    (mauna, 29. maj 2009 21:09)

    # Link komentara

  48. SAd ce da vide svi koji su pljuvali Zigica , da cemo umesto 4:0,pobediti 2:0 :)
    (Zixy, 29. maj 2009 21:07)

    # Link komentara

  49. Lopato gledaj sta je uradio PETKOVIC koji je zvao KEZMANA a gledaj sta je uradio ANTIC koji zove PANTELICA
    gledaj i placi

    PS. da se zna nemam ja nista protiv KEZMANA cak naprotiv...
    (ssssssssss, 29. maj 2009 18:52)

    nije razlika u pantelicu nego je razlika u ivanovicu koji je iako odbrambeni bolji za 3 klase napadac od pantelica.
    (mauna, 29. maj 2009 21:04)

    # Link komentara

  50. ... da, Mrđa svakako ne igra u BG- pašaluku, tako da on nije igrač iz domaće Lige, ili šta?
    (jovaNS, 29. maj 2009 20:57)

    # Link komentara

  51. Samo josh perspektivni napadach!!!
    (Djole, 29. maj 2009 20:49)

    # Link komentara

  52. Dobar izbor igrača. Imate šanse ostati među trideset reprezentacija svijeta. Normalno, za to će trebati i malo sportske sreće.
    (nije loše, 29. maj 2009 20:37)

    # Link komentara

  53. kezman Serbia 49(17)
    pantelic Serbia 24(3)

    mislim, bruka koga zove da igra za reprezentaciju
    (lopata, 29. maj 2009 13:58)


    Gospodine krampa!!!
    Nemoj puno gledati u tu statistikul.
    Pantelic ostavlja srce na terenu,a Kezman pocjepana pluca i obolele bubrege...!!!
    (CZV*7*, 29. maj 2009 20:33)

    # Link komentara

  54. Bravo za Antica !!

    Danas je godisnjica Barija... Trebalo bi da ZVEZDA polozi cvece i vence... a da, NEMAJU PARA :)
    (djenka, 29. maj 2009 20:22)

    # Link komentara

  55. Moram da primetim da je 80% gore potpisanih, nepismeno.

    NAPRED SRBIJA
    (organs without bodies, 29. maj 2009 20:22)

    # Link komentara

  56. au da sam ja Antic ne bih znao kod da ubacim :))
    (bojan, 29. maj 2009 20:22)

    # Link komentara

  57. Samo da prucim onima sto pljuju po Pantelicu neka obrate paznju na to da covek odradi veliki posao a gol moze da postigne i Zigic, zar je bitno. Da nam je vise takvih boraca u reprezentaciji gde bi nam bio kraj? A spisak je O.K sto neko rece ja tu nista nebih menj'o.
    (sonebg, 29. maj 2009 19:59)

    # Link komentara

  58. Batalite ljudi to Zvezda, Partizan! Ovo je nasa reprezentacija kojom se trba ponositi! Nismo mi pametniji od Antica pa da nesto pametujemo. Srbja!
    (Nemke, 29. maj 2009 19:55)

    # Link komentara

  59. Dokle vise i cemu Pantelic??
    (Zasto?, 29. maj 2009 19:39)

    # Link komentara

  60. (Mijat(Real) Piksi(Nagoja), 29. maj 2009 16:28)


    Ocito da nemas pojma o fudbalu....ako ne brani Stojkovic,ko ce?Pa covek u reprezentaciji brani kao zmaj,a ti pametujes....
    (Milosh, 29. maj 2009 19:27)

    # Link komentara

  61. Gledam ja ove vase komentare i NIKO nije spomenuo Dejana RAMBA Petkovica da je njega Antara trebo da pozove. Neki dan kad je bil vest da je potpiso za Flamengo svi ste rekli da treba da ga zove u reprenzetaciju a sada nista.
    Ne znam mozda ste zaboravili na coveka :(
    Znam ja da on ima 36 godina ali mogo je barem protiv Farskih ostrva da igra.
    Razmislite ako je on mnogima u Brazilu jos uvek idol i ako je igro u Vascu, Flamengu, Fluminenseu itd i ako ga opet Flamengo vraca taj covek DEFINITIVNO nije za bacanje i odricanje.
    jedino je tuzno sto ga niko dosad nije pozvo a izgleda da i nikada i nece iz dobro poznatih razloga tipa plati pa se klati.
    Ako su brazilci najbolji majstori sa loptom a ako jedan Srbin postane idol mnogim brazilcima pored toliko njihovih zvezda taj covek je barem za mene VRH a i dovoljno je pogledati njegove klipove na youtubu kakva je to tehnika i vestina SVAKA NJEMU CAST.
    (Mislim nem'o se ljutite, 29. maj 2009 19:12)

    # Link komentara

  62. BRAVO ZA KOLARAOVA!!!!!
    (tikves, 29. maj 2009 19:11)

    # Link komentara

  63. @a
    Sram te bilo!
    Kuzmanovic ne igra u zadnje vrijeme ne zbog kvaliteta vec zbog POVREDE. Kad god je igrao, bio je odlican ili solidan. Rijetko kad los. Zbog toga i ima Prandelijevo povjerenje.Ja se pitam da li si ga ti ikad vidio u igri? Gledao si utakmicu protiv Svedske, one milimetarski precizne pasove po dijagonali? E, to nema nijedan nas igrac osim njega.
    Ne zna srpski? Kad si ga ti slusao? Jedno je sigurno. Nece knjige pisati, a i govori bolje od Pesica( a rodjen je i citav zivot proveo u inostranstvu). Arnautovic srpski odlicno prica, pa je ipak izabrao Austriju.
    Dakle: De Zdravko nihil nisi bene!
    (srba_, 29. maj 2009 18:55)

    # Link komentara

  64. kezman Serbia 49(17)
    pantelic Serbia 24(3)

    mislim, bruka koga zove da igra za reprezentaciju
    (lopata, 29. maj 2009 13:58)









    Lopato gledaj sta je uradio PETKOVIC koji je zvao KEZMANA a gledaj sta je uradio ANTIC koji zove PANTELICA
    gledaj i placi

    PS. da se zna nemam ja nista protiv KEZMANA cak naprotiv...
    (ssssssssss, 29. maj 2009 18:52)

    # Link komentara

  65. kezmana je trebao zvat jer on uvijek odigra dobro protiv losijih reprezentacija(gdje mi znamo pocesto da zakazemo), a u potpunosti se slazem da ga nezove protiv jacih, tipa francuska jer na tim utakmicama on nepostoji.
    (mauna, 29. maj 2009 18:42)

    # Link komentara

  66. bravo za selektora
    (stefan"95, 29. maj 2009 18:33)

    # Link komentara

  67. Dobar sastav samo Mrdja?Odbrana beton,sredina solidna bez pleja jer ga nemamo,napad Ziga dobar ostali vrlo sumnjivi i nedovoljno kvalitetni.Sretno i nadam se J.Africi.Samo da Partizan udje u L.sapiona za ostalo ne brinem tolko.
    (BOND, 29. maj 2009 18:19)

    # Link komentara

  68. Moze i Panta, ali sa fosne da pocne....
    (zokidolovac, 29. maj 2009 18:16)

    # Link komentara

  69. i Mrdja igra u Vojvodini i on je domaci fudbaler sam sto ne znam sta ce on bas tu mada nemamo boljeg spica.Zar Isailovic ne brani u Gencerbirligiju?mogao bi i Ljajica repzentaciju,
    (danijel, 29. maj 2009 18:15)

    # Link komentara

  70. @ Najveci i najbrojniji UVEK!!!! i slicni


    alo decko iskuliraj ovo je vest o reprezentaciji...
    nije bitno gde je ko igrao ili igra,vec da pobedjuje reprezentacija...ok?

    sto se mene tice antara moze da zove igrace i iz balkan bukovice samo da dobro igramo...ajde molim vas dosta sa tim klupskim postovima...

    samo napred, pobedjujemo austrijance i vidimo se na marakani!!!!
    (vops, 29. maj 2009 18:08)

    # Link komentara

  71. A Nemanja Vucicevic...jedina greska.Mrdja i Lazovic nisu zasluzili da igraj pre njega i ako ne igraju na istoj poziciji .Disljenkovic je jako cudan izbor kad se zna da ni u Zvezdi nije branio kako treba.I na kraju gde je Rajkovic
    (ofk, 29. maj 2009 18:05)

    # Link komentara

  72. Mislim da bi trebalo razmisljati i o desnom beku Kamberovicu iz Sevojna,on je veliki talenat.Gledao sam ga uzivo u finalu kupa,brz,prodoran,profil takvog igraca potreban je Partizanu,ali i reprezentaciji.
    (branko, 29. maj 2009 17:47)

    # Link komentara

  73. dva imena su totalno nepotrebna:zdravko kuzmanovic i dragan mrdja! ..mrdja nema kvalitet za reprezantciju a kuzmanovic koji je imao promenljivu sezonu, po meni nije ni trebao da bude pozvan u reprezentaciju,decko ne zna ni srpski da prica,daleko od toga da je srbin! sta hocemo da se ugledamo na druge reprezentacija kao sto su nemacka,gde je pola ekipe iz afrike?
    (a, 29. maj 2009 17:41)

    # Link komentara

  74. Stojković 900 000 eura
    Dušljenković 1 900 000
    Isailović 800 000
    Rukavina 2 000 000
    Ivanović 7 500 000
    Vidić 31 500 000
    Subotić 6 500 000
    Dragutinović 2 000 000
    Luković 4 500 000
    Obradović 4 500 000
    Kolarov 2 600 000
    Stanković 14 000 000
    Milijaš 4 500 000
    Kačar 6 500 000
    Kuzmanović 8 000 000
    Krasić 12 500 000
    Jovanović 8 500 000
    Sulejmani 8 500 000
    Janković 4 000 000
    Žigić 10 000 000
    Pantelić 7 000 000
    Lazović 5 000 000
    Mrdja 1 500 000
    154 200 000 eura!
    (100%SRBIN, 29. maj 2009 17:30)

    # Link komentara

  75. @(Mijat(Real) Piksi(Nagoja), 29. maj 2009 16:28)

    Ajde znalac koga bi ti na gol stavio.Mozda Kezmana
    (red&white girl, 29. maj 2009 17:20)

    # Link komentara

  76. Bojan Isailović već odavno ne brani za Čukarički, već za Genčerberligi!Ivica Dragutinović i Aleksandar Luković mogu da igraju, pored levog spoljneg, i poziciju centralnog igrača odbrane.Mrdja je posle Dijare najbolji napadač domaćeg prvenstva.Ninković nije na spisku zbog bolesti...
    Mislim da je spisak OK, uz punu Marakanu očekujem pobedu protiv Austrije!Sa Ostrvima ne bi smeli da imamo problema...
    Sastav protiv Austrije

    1 Stojković golman

    6 Ivanović desni spoljni
    13 Obradović levi spoljni
    5 Vidić centralni bek
    3 Dragutinović centralni bek
    (18 Subotić centralni bek)

    10 Stanković zadnji vezni
    11 Milijaš centralni vezni
    17 Krasić desno krilo
    14 Jovanović levo krilo

    8 Lazović napadač
    9 Pantelić napadač
    (100%SRBIN, 29. maj 2009 17:14)

    # Link komentara

  77. Pa Ljudi! Zamislite pored ovakvog Fantasticnog Sastava imali bi cak i prilike da posaljemo i drugu Reprezentaciju sa Srbima koji ipak igraju za Druge Reprezentacije! Po jacini bi bili takodje veoma jaki!

    Evo primera:

    ---…-- Krkic---…-- Novakovic---- ----
    --------(Spanija)---…-- (Slovenija)---- ---
    ---…-- -------
    ------Marin---…-- Arnautovic- ----
    -(Deutschland)---…-- (Österreich)- ----
    ---…-- --------
    ---…-- Devic---…-- Misimovic---…-- -----
    ---…-- (Ukraina)---…-- (BiH)---…-- ------
    ---…-- --------
    -Senderos----Majstorovic--------Basa--------Dragovic- --
    -(Schweiz)---(Sweden)-----(Montenegro)--(Österreich) -
    ---…-- --------
    ---…-- Supic---…-- --------
    ---…-- (BiH)---…-- --------

    Tu bi jos bili i Ognjen Vukojevic (Hrvatska) koji je poreklom takodje Srbin, cak i Golman Rensing (Nemacka), cije je Majka Srpskinja!

    Mislim da nijedna Drzava na Svetu ne gubi tolike Talente i Kvalitetne Igrace kao Srbija...cak ni Brazil! Srecom pa nam je Antic trener, koji ce nasom slavom da spreci u buduce da i do daljneg gubimo Talente!

    Pozdrav!
    (Grobar_Petrinja, 29. maj 2009 16:53)

    # Link komentara

  78. Cetiri leva beka...glupost... Lukovic od kada je otisao iz Zvezde nije igrao levog beka...Dragutinovic vec duze vreme ne igra levog beka...samo po potrebi... Malo napadaca...jos jedna glupost...jer u igracima sredine terena ima najmanje dva igraca koji mogu bez problema da igraju kao napadaci (Jovanovic, Sulejmani)... Mislim da je to bas prednost ovog tima jer imamo igrace koji mogu igrati na vise pozicija...i tako postajemo tim koji nije jednostavan za citanje...jer nemamo prepoznatljiv sablon koji je bio prisutan do sada... BOG CUVA SRBE!!!
    (Bane, 29. maj 2009 16:48)

    # Link komentara

  79. Коначно имамо стандардну репрезентацију.
    (Milan, 29. maj 2009 16:47)

    # Link komentara

  80. dje je Koroman????
    (Niksicko pivo, 29. maj 2009 16:46)

    # Link komentara

  81. umesto zigica je pozvan dragan mrdja!!!
    (da28, 29. maj 2009 16:37)

    # Link komentara

  82. to je to samo napred orlovI!!!…!!
    (mico, 29. maj 2009 16:31)

    # Link komentara

  83. Dokle vise da se zove Stojkovic, po kojim zaslugama, bas sam mislio da e proslo ono prodavanje igraca preo reprezentacije, kiksara teska, za ostalo nemam ni jednu zamerku i mnogo mi je drago zbog Kacara sto se oporavio
    (Mijat(Real) Piksi(Nagoja), 29. maj 2009 16:28)

    # Link komentara

  84. standardica,mada uvek treba pozivati nove snage...
    (marko, 29. maj 2009 16:18)

    # Link komentara

  85. Impresivan sastav, ali ne tako impresivan napad. Spic po kvalitetu jako odudara od ostatka tima, koji je vanserijski (pogledajte samo tu odbranu, majko mila).

    Kad bi se pojavio jedan golgeter da se pridoda ovoj postavi, mogli bi da se nadamo veoma, veoma dobrom rezultatu na SP.
    (3MAJ, 29. maj 2009 16:17)

    # Link komentara

  86. Molim Vas bez komentara na spisak. Mi nismo selektori, vec navijaci i Srbi i za to 6.6. svi na Marakanu da pruzimo podrsku Anticu i igracima.

    AJMO NA STADION, SRBIJA IGRA
    (Zile, 29. maj 2009 16:16)

    # Link komentara

  87. Mojih prvih 11:

    Stojkovic
    Ivanovic,Subotic,Vidic,Obradovic
    Stankovic,Milijash,Krasic,Jovanovic
    Zhigic,Pantelic


    -Ja sam Grobar ali nemoj neko da mi dira Milijasha,dechko je pokazao da zasluzhuje mesto!
    (akcidroni, 29. maj 2009 16:09)

    # Link komentara

  88. sve super ali mi ne ide u glavu zasto je Igor Duljaj zaboravljen?!?!
    (ja, 29. maj 2009 16:09)

    # Link komentara

  89. Ovi 8 odbrambenih igraca cine trenutno ubedljivo najjacu odbranu u Evropi. Sredina takodje vrsna - medju tri najbolje u Evropi. Napad, pak, slabiji :)
    Svakako dovoljno za ove dve pobede, i za direktan plasman na Prvenstvo.
    (Zarko, 29. maj 2009 15:58)

    # Link komentara

  90. Mozda bih i imao neku zamjerku na sastav da ekipa nije pokazala to sto je pokazala...Mi mislimo da svako moze biti trener,sjedimo fino za racunarom i pokusavamo nauciti pameti vrhunske svjetske strucnjake...Do sada sam i sam bio jedan od takvih,od sada vise ne,Antic je glavni razlog za to!
    Svaka cast Radomire,kad bi se odlucio da sastavis A reprezentaciju od igraca iz druge lige,podrzao bih te,apsolutno!
    (patriota, 29. maj 2009 15:56)

    # Link komentara

  91. Ljudi, jel` zna neko šta je sa Vidićem?
    Otiš`o je po burek pre dva dana i još ga nema!
    (ozbiljno zabrinuti Gurbet, 29. maj 2009 15:53)

    # Link komentara

  92. iskreno imamo ocajne napadace, drugim recima igracemo na 0:0 ako se ode do afrike

    nadam se da ce neki mladjani da ispliva, jer laozvic, zigic i lepi su b klasa svetskih napadaca
    (wlado, 29. maj 2009 15:53)

    # Link komentara

  93. Ne sumnjam u Antica,ni najmanje.Ali nesto upada u oci.Imamo 4 leva beka,sredinu svetske klase i samo 2 napadaca (Zigic ne igra prvu).Iako nisam odusevljen sastavom i dalje verujem Anticu.
    (MORE,bre,IRA, 29. maj 2009 15:43)

    # Link komentara

  94. Svaka cast ANTICU.To je pravi spisak samo da je Ninkovic zdrav ulijece umjesto Milijasa.Zamislite tek igrace sto dolaze za EP2012 mozemo jos dodatno racunat na: Rajkovica,Smiljanica,Babovica,Bosancica,Fejsu,Matica,Milosa Krstica,Milosa Marica,Tadica,Gulana,Aleksica,Ljajica,Tomovica. To je trenutno na sta mozemo racunat a do tad ce sazret Bambi i jos mnogobrojni talenti.
    (Djavoli, 29. maj 2009 15:41)

    # Link komentara

  95. Trebao je bar jos jednog napadaca da zovne, posto Zigic ima kartone...
    (Z, 29. maj 2009 15:39)

    # Link komentara

  96. Sa ovakvom reprezentacijom, samo nam još fali puna MARAKANA i pobeda je ZABETONIRANA.
    (SRPSKI BELI ORLOVI, 29. maj 2009 15:34)

    # Link komentara

  97. a ninkovic?
    (tex, 29. maj 2009 15:27)

    # Link komentara

  98. previse levih bekova,gde je Sale Ilic?golman stojkovic promasio sport.ali ipak imam poverenja u Antica.
    (shole, 29. maj 2009 15:24)

    # Link komentara

  99. slazem se sa selektorom!
    moze od ovih igraca sastaviti dva tima za juznu afriku:-)
    zao mi je samo sto nemamo jake napadace koji imaju brzinu i smisao za fudbal. od ovih nasih retko ko moze da igra 1 na 1! mozda jos mali sulejmani...ali neznam u kakvoj je formi!
    u glavnom svaka cast na sastavu i napred orlovi!!!
    (Sepp Blatter, 29. maj 2009 15:23)

    # Link komentara

  100. Selektor nije pravedan jer nije poyvao Mateju Kežman.
    (Nikola, 29. maj 2009 15:18)

    # Link komentara

  101. to je to samo da se neuobrazimo pa da sve upropastimo....kao što znamo živela srbija
    (radomir, 29. maj 2009 15:14)

    # Link komentara

  102. To je to.
    Protiv Farskih Ostrva da se pozovu neki mladji igraci na koje bih mogli da racunamo na SP.
    (mixon, 29. maj 2009 15:13)

    # Link komentara

  103. jojjj antonio rukavina dokle ce vise da se radi mucke u srpskom fudbalu cime je on zasluzio pozif ko je gledao utaknice minhen 1860 uvericese svaka utakmica ili kiks ili zuti karton trci ko muva bez glave da je bio dobar ostao bi u dortmund..
    (crni_pop, 29. maj 2009 13:11)

    Slazem se da Rukavina nije bas zasluzijo poziv u Reprezentaciju, ali trenutno pred Ivanovica nemamo na desnu Stranu drugu Alternativu osim Rukavine pa ga zato i nominira!

    Postoji samo jos Dusan Basta, koji bi imao dovoljno Iskustvo da uskoci za jedan mec, ali po meni ni on se ne nalazi trenutno u nekoj Formi jer kod Lecce samo sedi na klupi! Zato bolje Rukavina koji konstantno Igra u 2. Bundesligi nego Basta! Mozda bi i Tomovic bio resenje, ali za mene je on jos premlad za A-Reprezentaciju i takodje nije jos zasluzio poziv! Nasi mladi desni Bekovi Miljkovic i Cvetkovic su sa 19 Godina jod daleko od A-Reprezentacije!

    Sve u svemu je Nominacija super! Kao sta kaze Antic, voleo bi i on da doda jos nekog Igraca, ali ipak ne moze vise od 23 Igraca da se stave u Spisak! Cak nam jos i Ninkovic (zbog zapaljenja Pluca) i Djuric fale!

    Kezman nije u postavi jer je u svadji sa Vidicem!

    Juzna Afrika nas ceka!!!
    (Delija_Prijedor, 29. maj 2009 15:03)

    # Link komentara

  104. @ Antigrobar

    Decko, pored tvoje zaludjenosti i mrznje prema Partizanu, moram da primetim i da si izuzetno nepismen. Ovde se radi o Srbiji, a ne o tvojoj Crvenoj Zvezdi i mom Partizanu.
    Tacka i zarez oduvek postoje u Srpskom jeziku.

    P.S. A ako si vec toliko slep pored ociju, napisacu ti i to da je selektor reprezentacije Srbije Partizanovac. Srbija je, svakako, preca od tvojih zluradih komentara. Odmori se malo.
    (neke cudne materije, 29. maj 2009 14:38)

    # Link komentara

  105. Realno, ovo je najbolje sto srpski fudbal ima. Za one koji se pitaju sta ce tu Rukavina: mi boljeg desnog beka od njega nemamo (osim naravno Ivanovica). Pitanje za bolje poznavaoce fudbala: Da li medju mladjim selekcijama imamo nekoga sa potencijalom na ovoj poziciji? I da li ima nekog ko mi moze dati informacije o nekim igracima srpskog porekla u dijaspori, koji vaze za velike talente? Hvala unapred!
    (pihtija, 29. maj 2009 14:36)

    # Link komentara

  106. nedostaju: nemanja tomic,nemanja matic i mateja kezman(ne znam u cemu je fora sa kezmanom ali on kvalitetom zasluzuje mesto)
    (henry, 29. maj 2009 14:33)

    # Link komentara

  107. Ви ТВ гледаоци, оставите више Пантелића на миру. Ја сам навијач Партизана, али, учинак Марка Пантелића се не види на ТВ, дођите једном на стадион и погледајте колико човек претрчи, отвори на једну и другу страну, у дубину, дође по лопту..... Оставите човека више на миру и дођите на стадион...
    (ненад, 29. maj 2009 14:30)

    # Link komentara

  108. Bojan Isailović (Čukarički). to je bas sveza informacija...
    sramota za naciju da je oskrnavljen mladi sastav...sta ce anticu obradovic sulejmani i ostali kad ima kolarova i ostale
    (max grobar, 29. maj 2009 14:29)

    # Link komentara

  109. odlicno za rep.srbije sto u timu nema kežmana,lole smiljanića,koromana.....takvi samo kvare atmosferu nebitno u kom su klubu ,valjda nam je Rep,Srbije na prvom mestu....
    (jan, 29. maj 2009 14:22)

    # Link komentara

  110. lepo, lepo...
    ali fali nam Kežman, čovek je sve standardniji u psg-u i ulazi u golgetersku formu..
    a ako neko ima srca i vere samo ya fudbal to je onda on...
    (milosh ns, 29. maj 2009 14:18)

    # Link komentara

  111. I jos nesto... NE TREBA NAM NI JEDAN DZEKO, IBISEVIC... Cemu komentari...eh da nam je jedan... Samo ljudi koji imaju veze sa SRBIJOM...nista vise... A i oni prodani koji igraju za Spaniju, Austriju...a "SRBI" su...ne trebaju nam... Samo ovi momci koji ce da izginu na terenu za ovaj grb...zastavu...
    (Bane, 29. maj 2009 14:17)

    # Link komentara

  112. Standardan sastav...koji donosi rezultate...i tu ne treba nista dirati... Mislim samo da umesto treceg golmana treba zvati nekog mladjeg...posto je cinjenica da smo malo slabiji na toj poziciji sa izborom...ali sve dok Vlada Stojkovic brani...nema problema... I ovi komantari...tipa...zasto ne Kezman... Pa taj covek je dao dva gola preko cele sezone... I ne treba da igra za Srbiju na ime stare slave....jer je tamo neke 2005 davao golove koji su nas odveli na prvenstvo... Dosta je bilo igranja u reprezentaciji na osnovu starih kredita...Milosevic, Ilic, Mijatovic... Svaka cast svima...hvala im za sve ucinjeno...ali ovo je novo vreme...neki novi klinci...sa pravim covekom na klupi... Mislim da se ovako pravi jak tim...nesto stariji...i mladji igraci...mladost i iskustvo...sa Dekijem kao kapitenom...do Juzne Afrike...a tamo...polako i kako bude... Znam da nas ovaj covek nece obrukati...i da ne mozemo primiti opet 6-7 golova od nekoga... BOG CUVA SRBE!!!!
    (Bane, 29. maj 2009 14:13)

    # Link komentara

  113. Uhhh, kakav tim ima moja zemlja !!
    Birajte oćete li Kolarova ili Obradovića na levom boku , koju dvojicu od ove četvorice : Sulejmani , Krasić , Janković , Jovanović ... Premoćni smo !
     (Stefan Paštrovići Boka, 29. maj 2009 14:07)

    # Link komentara

  114. zasto na spisku nema branka jelica i nemanje vucicevica?
    (mihailo, 29. maj 2009 14:06)

    # Link komentara

  115. Hmmmmm, evo trudim se da gledam nas tim sto je objektivnije moguce... Pa, nije nam los tim! Napred nasi i srecno!
    (Igor S, 29. maj 2009 14:05)

    # Link komentara

  116. Samo da podsetim da je Milos Ninkovic (Dinamo Kijev) odsutan sa spiska zbog bolesti
    (Milan Niš, 29. maj 2009 14:03)

    # Link komentara

  117. Konacno jedan normalan spisak reprezentacije u nekom sportu! Kad sam vidio kosarkaski razocaro sam se...
    (DejZ, 29. maj 2009 14:02)

    # Link komentara

  118. Mislim da je to to!! Jos tri , cetiri igraca , za Juznu Afriku dodati na ovaj spisak, malo srece u zrebu i mislim da cemo se radovati sledeceg leta!
    (marko-nbg, 29. maj 2009 14:01)

    # Link komentara

  119. @svi grobari, sve delije

    Iskompleksirani kako vas nije sramota? Ciganska reprezentacija, grobarska reprezentacija, nemoj Pantelica, gde je Kezman....Himna je BOZE PRAVDE, reprezentacija je SRPSKA i predstavlje svakog clana ovog "prokletog" naroda. Ako na vest o drzavnom timu vi saljete komentar o klubu to moze da znaci ili da ste glupi ili da ste iskomleksirani! Ako nemate nista pametno da kazete bolje da cutite.Prosetajte sa devojkom, idite na pice sa ortakom, bolje je tako nego da baljezgate!!!!
    (..sale..., 29. maj 2009 14:00)

    # Link komentara

  120. kezman Serbia 49(17)
    pantelic Serbia 24(3)

    mislim, bruka koga zove da igra za reprezentaciju
    (lopata, 29. maj 2009 13:58)

    # Link komentara

  121. Ovom spisku nista ni dodati ni oduzeti...
    (Momcilo, 29. maj 2009 13:58)

    # Link komentara

  122. Kakva crveno bela reprezentacija?!? Kakvi sve kompleksasi ostavljaju postove na ovom sajtu... Decaci, ovo je REPREZENTACIJA SRBIJE u kojoj nije i ne bi trebalo da je bitno ko je gde igrao i ko gde igra!!! A ako vam je to bas toliko bitno samo razmislite koju kombinaciju boja je u mladosti nosio selektor Antic...
    Jedno pitanje za ove male ljude: Da nekim slucajem u prvoj postavi igra sedam-osam igraca Partizana, da li bi ste navijali za reprezentaciju ili protiv nje? jadnici...
    (nessa974, 29. maj 2009 13:56)

    # Link komentara

  123. bas mi je drago sto nema onog govnara Tosica (jeste da greje klupu Werdera bolje od smederevca :). Sta li ce sada jadna JK, niko ga nece vise, morace da nadje novog spozora, zaboga pa oni su sprski "Bekamovi", koja budalastina.
    (miki69, 29. maj 2009 13:53)

    # Link komentara

  124. ekipa, kao sto i svi ostali kazu, koju smo ocekivali.
    jos kad bi poslusao micu bravara i ekipu sa splavova.
    (srks, 29. maj 2009 13:52)

    # Link komentara

  125. A Duljaj???
    (Neopravdano odsutan, 29. maj 2009 13:50)

    # Link komentara

  126. sve je extra samo nisam siguran za izbor napadaca zigic je uredu ali ova dvojica i ne bas treba dati sansu nekom novom
    (shora, 29. maj 2009 13:43)

    # Link komentara

  127. spisak je mnooooogo jak!!! napred Anto! napred Srbija!!!
    (mihajlo84, 29. maj 2009 13:34)

    # Link komentara

  128. Kakav god da je spisak, Radomir Antić zna šta radi, ali i spisak je odličan!!! Drago mi je pre svega za Kolarova, još kad bi i mi imali par ˝bosanskih zmajeva˝ u napadu gde bi nam bio kraj.
    Naravno podrška i za Danka, Žigu i Marka.
    :)))
    (Milan PFC, 29. maj 2009 13:33)

    # Link komentara

  129. Moji favoriti
    Ivanovic
    Ivica Dragutinovic
    Antonio Rukavina
    Ivan Ergic
    Kezman
    (Torca Sombor, 29. maj 2009 13:32)

    # Link komentara

  130. Ajmo da napunimo stadion i na taj nacin pruzimo podrsku selektoru i igracima za sve sto su postigli!!!Ko se slaze nek preporuci!!!
    (delija, 29. maj 2009 13:31)

    # Link komentara

  131. To je to...

    Svi na Marakanu!!!
    (mrgaga, 29. maj 2009 13:31)

    # Link komentara

  132. Pazi Srbija sve gazi
    (uragan, 29. maj 2009 13:29)

    # Link komentara

  133. Jaki smo kao zemlja!Naime,nijesu mi jasne reprezentacije tipa Bosna i Hrvatska koje se dizu bez razloga a recimo nemaju lijevog beka!!A mi ih imamo 7-8..na pr.uopste nijesu pozvani Tosic(Verder),Petkovic(Frankfurt),Lomic....po imenima smo 10 puta bolji od Hrvatske a Bosna ima samo jednog igraca,Dzeka!! Pozz iz HN
    (bb, 29. maj 2009 13:28)

    # Link komentara

  134. Očekivano
    (Drekavac, 29. maj 2009 13:26)

    # Link komentara

  135. Sto se ove dve utakmice tice nema mnogo da se kaze. Jednostavno smo bolji tim, sve je u nasim rukama i samo treba da odigramo kao i do sada i to je to, 2 pobede.
    Bitna stvar je da Vidic odigra smireno, racunam da na njega ne bi trebalo previse da deluje malo losija partija u Rimu, nek iz toga izvuce dodatni motiv da sada bude savrsen.
    Nadam se da ce (valjda) Marakana da bude puna, momci su to zasluzili.
    (Campari, 29. maj 2009 13:25)

    # Link komentara

  136. Savrseno izbalansirana ekipa! Mozda nam samo fali Nenad Djordjevic ili Ilijin mali :PPP
    (NIdza, 29. maj 2009 13:25)

    # Link komentara

  137. Ljudi moji mi imamo jednu od 5 ili 6 najjačih reprezentacija na svetu.. I samo da ne proradi ono pusto srpsko "Lako ćemo" i eto nas direktno na Svetskom prvanstvu.. A tamo će mnogi da nas se plašeeeeee...
    (Jovan, 29. maj 2009 13:25)

    # Link komentara

  138. Sa nekim bivsim selektorima je ovo i bila vest,na srecu vise nije tako,spisak se zna mesecima unapred!
    (Srdjan, 29. maj 2009 13:24)

    # Link komentara

  139. A gde je Kezman?! :)
    (psg, 29. maj 2009 13:23)

    # Link komentara

  140. stojkovic
    BANE VIDIC SUBOTIC LUKOVIC
    KRASIC KACAR JOVANOVIC
    LAZOVIC ZIGIC PANTELIC
    :sa ovakom odbranom mozemo da igramo sa tri napadaca i onda verujte mi tamo u africi stizemo minimum do polufinala poslusaj me anticu
    (mica bravar, 29. maj 2009 13:23)

    # Link komentara

  141. zaboravio covek na mene :))
    (Lik, 29. maj 2009 13:22)

    # Link komentara

  142. Ja tu nista nebih dirao!
    (Shvaba, 29. maj 2009 13:21)

    # Link komentara

  143. Eeeeee tako se to radi!!!
    Ima li ko jaci!!!???
    (Srba, 29. maj 2009 13:20)

    # Link komentara

  144. ne znam zasto Mrdja ,nama treba neko ko iz 1-2 sanse daje gol,a tom momku treba 10 sansi za to ,bolje da je nekog drugog pozvao npr Kezmana iako ce sada svi reci joj opet kezman al on je bar odveo nas na SP 2006 i mislim da bi vise imali s njim nego s Mrdjom ,,,,,,ajmo Antara ove 2 da uzmemo i da se 5.9 plasiramo u Afriku iz BG protiv Francuza 3-0!!!!!!!!!1 napred!!!!!!!!!!
    (BOGOMDAN, 29. maj 2009 13:20)

    # Link komentara

  145. Udri...,
    (bre,, 29. maj 2009 13:19)

    # Link komentara

  146. VRH! Anto majstore!
    (Nebojsa, 29. maj 2009 13:18)

    # Link komentara

  147. Ufffff kakva "Ciganska" Reprezentacija jel tako Grobari jel vam tesko?
    (Anti Grobar, 29. maj 2009 13:17)

    # Link komentara

  148. ja ne znam kako je vama, ali se meni vraca onaj stari osecaj jake reprezentacije...
    vecina igraca ima vodece uloge u svojim timovima i to je ono sto raduje...
    (Grobar- Srbija, 29. maj 2009 13:16)

    # Link komentara

  149. Prvaci sveta!
    (Marko, 29. maj 2009 13:15)

    # Link komentara

  150. dobar spisak.
    drago mi je sto je Kolarov pozvan.
    (macak, 29. maj 2009 13:15)

    # Link komentara

  151. Najbolji tim koji imamo,idemo sa verom u Boga i u ove igrace do nove dve pobede


    Idemo Orloviii na SV prvenstvo

    btv molim strucnjake da ne pametuju sa igracima i da se ne prave pametni zasto nije owaj zasto nije onaj .... Ovo je najbolji tim i igrace koje imamo i zato podrzimo ove momkee

    Sa srecoommm
    (Fan Bane Ivanovic, 29. maj 2009 13:13)

    # Link komentara

  152. Kad pogledam ovaj spisak sav se najezim... Kako li je nasim protivnicima???
    (David, 29. maj 2009 13:13)

    # Link komentara

  153. slazem se sa svakim imenom sa ovog spiska
    (mare BG, 29. maj 2009 13:13)

    # Link komentara

  154. jojjj antonio rukavina dokle ce vise da se radi mucke u srpskom fudbalu cime je on zasluzio pozif ko je gledao utaknice minhen 1860 uvericese svaka utakmica ili kiks ili zuti karton trci ko muva bez glave da je bio dobar ostao bi u dortmund..
    (crni_pop, 29. maj 2009 13:11)

    # Link komentara

  155. Ima li ko jaci!? :)
    (djea, 29. maj 2009 13:11)

    # Link komentara

  156. Ma kakav Pantelic ???? Pa taj veze nema.
    (Mane, Jovana i ekipa sa splavova, 29. maj 2009 13:10)

    # Link komentara

  157. Jak tim!!!
    Svidjaju mi se nasi srpski sokolovi na celu sa generalom Anticem!!!

    Napred u odbranu imidza srpskog fudbala!!!

    Srbija FOREVER!!!
    (Iva_81, 29. maj 2009 13:07)

    # Link komentara

  158. Ajmo Orlovi, idemo po 6 bodova! Pred domacim gledaocima! Pa u Juznu Afriku...
    (zvonko_prevarant, 29. maj 2009 13:04)

    # Link komentara

  159. sve je dobro samo bi makao ovoga lazovica jer ima dosta igraca boljih od njega
    (b o r k o, 29. maj 2009 13:04)

    # Link komentara

  160. још један разлог због којег је крануло нашој репрезентацији је што антић прави реалан списак. зове најбоље што имамо. што милион људи мисли антара спроведе у дело. а раније, кад чујемо списак, можемо само да се крстимо и питамо откуд сад бобан дмитровић, који бре тришовић, РНИЋ?!, зашто у шпицу не играју жигић и кежман, него игра саво и то сам, откуд три лева бека на терену, итд. као сви смо ми луди само су окука, петко и ђора измислили фудбал.
    АНТАРА, СВАКА ТИ ЧАСТ И ХВАЛА ТИ!!!
    (најзад, 29. maj 2009 13:00)

    # Link komentara

  161. E to je selektor, po prvi put u zivotu ne bi nista menjao, ni dodavao, ni oduzimao. Slazem se u potpunosti :))))
    Nadam se da i ostali dele moje misljenje.
    (Stefan Lamza, 29. maj 2009 13:00)

    # Link komentara

  162. 29.MAJ 1991.- BARI - RED STAR BELGADE EUROPE CHAMPION ! Svim ljubiteljima fudbala širom Srbije i dijaspore čestitam najveći fudbalski praznik !
    (OFFICIAL RED STAR PRODUCT, 29. maj 2009 12:57)

    # Link komentara

  163. Mnogo bi bilo lepo da u 11 startnih bude 8 ZVEZDASA!!! Znate ono;REPREZENTACIJA CELA CRVENO-BELA!!!! JOS JEDAN DOKAZ DA NAM NISTE NI DO KOLENA,SAMO SE PITAM DOKLE CE TE DA LETITE??? Dok Toletu,Ivici i marici ne odseku krila!!!! Zivi bili pa videli!!!
    (Najveci i najbrojniji UVEK!!!!, 29. maj 2009 12:57)

    # Link komentara

  164. Fali mi tu nesto...jedna prava 10-ka i jedna 9-ka..
    Mozda to kad su Austrijanci u pitanju i nije bitno, ali u Juznoj africi ce biti...
    btw..ocekujem pobedu, ali mislim da ce biti teze nego na prateru.
    (Branislav, 29. maj 2009 12:57)

    # Link komentara

  165. Spisak je skoro savršen! Jedino po meni, neću da se pravim pametan ali mislim da je zaslužio, je Bojan Jorgačević iz Genta...
    (Fiesole, 29. maj 2009 12:56)

    # Link komentara

  166. Samo bez Pantelica u postavi ko boga te molim i da odigra 1000 utakmica za repku ne moze da da gol. NE ZNA covek
    (Marko016, 29. maj 2009 12:52)

    # Link komentara

  167. 4 leva beka...
    (Murinjo, 29. maj 2009 12:47)

    # Link komentara

  168. Odlican sastav, ne moze bolje. Bravo Antara!
    (Zelja NS, 29. maj 2009 12:47)

    # Link komentara

  169. To je ta ekipa koaj će igrati u finalu SP u Africi
    (dovla, 29. maj 2009 12:46)

    # Link komentara

  170. Lepo razvalicemo ih sve.SRBIJA DO JUZNE AFRIKE
    (Slobodan, 29. maj 2009 12:46)

    # Link komentara

  171. Bez zamerke


    I mislim da svi koji cete da komentarisete zasto nema ovog onog nemate pravo na to jer Radomir je napravijo nesto sto dugo nismo videli i potrebna mu je sva podrzka i svim koji igraju za reprezentaciju
    (First Name, 29. maj 2009 12:46)

    # Link komentara

  172. Ne bi' ja to nista dir'o
    (1054, 29. maj 2009 12:45)

    # Link komentara

  173. Sve u svemu više-manje standardno.
    (Sever, 29. maj 2009 12:44)

    # Link komentara

  174. A Kežman?
    (krle, 29. maj 2009 12:43)

    # Link komentara

  175. pobjedicemo austriju,i izgubit bodove na ostrvima kako ja nase znam..
    (miko, 29. maj 2009 12:43)

    # Link komentara

  176. Jaki smo ko zemlja!!!
    (Pedja, 29. maj 2009 12:41)

    # Link komentara

  177. Bravo za Kolarova !!!!
    (ale, 29. maj 2009 12:41)

    # Link komentara

  178. E da nam je koji bosanac jos u napadu...
    (Petar, 29. maj 2009 12:40)

    # Link komentara

  179. To je to!!!
    (darko, 29. maj 2009 12:39)

    # Link komentara