Kineski fudbaler osuđen na smrt

Bivši fudbaler mlade reprezentacije Kine Ven Džunvu osuđen je na smrtnu kaznu sa odloženim rokom izvršenja od dve godine.

Izvor: B92, Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Fudbal u Kini postaje sve bolji.
    (Rajd, 27. novembar 2008 13:53)

    # Link komentara

  2. Vest da je neko nekog ubio je strasna. I kazna je verovatno primerena.
    Ali Kinezi ne kaznjavaju smrtnom kaznom samo ubice. Takodje lisavaju mogucnosti nosenja sopstvene glave na ramenima i razne secikese, lopurde i ostali olos koji mi ovde saosecajno nazivamo biznismenima. Nesto se mislim sta bi bilo kada bi se kinesko tuzilastvo i sudstvo pozabavilo malo nasim fudbalom. Da li bi nesto promaknulo?
    (Cakana, 27. novembar 2008 14:04)

    # Link komentara

  3. WOW, kakvi se zakoni tamo sprovode, a ovo naše jadno društvo i država ni ovako blag i jednostavan sistem zakona ne umeju i ne žele da ispoštuju...
    (Shommy, 27. novembar 2008 14:04)

    # Link komentara

  4. Ali gde to pod rubriku sport!
    (Damir, 27. novembar 2008 14:05)

    # Link komentara

  5. Чуј заклао га ножем?! Па наравно да треба да иде на столицу, камо среће да смо и ми нормална држава па да се за првостепена убиства или силовања добија смртна казна... Али не, то вероватно није по "европским стандардима"
    (Mарко, 27. novembar 2008 14:08)

    # Link komentara

  6. Ima ih preko milijardu, a oni gotovo uvjek nađu krivca i sprže ga. E TO JE ZDRAV SISTEM. Normalno, sarkastican sam. Koliko li je mrčova osuđeno ni krivo ni dužno?
    (Mr_Gospodin_Signore, 27. novembar 2008 14:24)

    # Link komentara

  7. Kakva surovost- smrtna kazna odlozena na dve godine-to niko ne zasluzuje. Pravda na kineski nacin- UZAS
    (derdi, 27. novembar 2008 15:03)

    # Link komentara

  8. Pravda za Vena Džunvua!
    (Skunk, 27. novembar 2008 15:06)

    # Link komentara

  9. Moze da djeluje bezosjecajno ali ima i to efekta kad jednog izroštiljaju ostale lopurde će da dva puta razmisle pre nego probaju nešto da urade.....
    (BRZI, 27. novembar 2008 15:08)

    # Link komentara

  10. samo da im evropska unija ne uvede sankcije.To nije demokratski,kako ce pod ovakvim zakonima da im dodje svez kapital u vidu nekog oligarha iz Kine...
    (MIMI, 27. novembar 2008 15:08)

    # Link komentara

  11. Pravda za Ven Dzunvua...
    (lazar, 27. novembar 2008 15:14)

    # Link komentara

  12. Ljudi, zašto fantazirate o "stolicama"? Svako dete zna da se u Kini smrtna kazna izvršava streljanjem.
    (Aim to please, 27. novembar 2008 16:02)

    # Link komentara

  13. da je tako koda nas bilo bi nas 100000 manje
    (rukometas, 27. novembar 2008 17:24)

    # Link komentara

  14. Kolko su samo puta nasi fudbaleri svojom igrom zasluzili smrtnu kaznu.....eee…ee ...…..
    (hah, 27. novembar 2008 18:13)

    # Link komentara

  15. U Srbiji bi maksimum dobio 4 godine.
    (nazalost, 27. novembar 2008 20:36)

    # Link komentara

  16. Sta mu je to trebalo???
    Mladi fudbalski reprezentativac svoje zemlje, a godinu dana posle ubistvo za sitne pare???
    Neverovatno je koliko neki ljudi sebe malo cene...
    (scepan mali, 28. novembar 2008 02:40)

    # Link komentara

  17. Kad bi se u istom automobilu vozili Z.Terzic i M.Djukanovic, sta mislite ko od njih dvojice vozi taj automobil?
    -Niko, vozi ga policija!
    (Ganco Panila, 28. novembar 2008 03:04)

    # Link komentara

  18. Svima koji prozivaju ovog fudbalera, koji je stvarno ucinio uzasan zlocin i zasluzuje strogu kaznu, bih rekao da malo razmisle i da shvate da je taj ubijeni lik verovatno zelenas, i da je smrtna kazna potrebna, ali u ovakvim slucajevima prejaka.
    (blok 70, 28. novembar 2008 14:55)

    # Link komentara

  19. Pa zato oni u sve vecem broju dolaze u Srbiju. Onaj Kinez u BG-u zaklao coveka i dobio 2 godine robije. SRAMOTA!
    (vrati se u Kinu!, 29. novembar 2008 17:03)