Četvrtak, 13.11.2008.

16:00

Nikon Jevtić debituje za Srbiju

Selektor kadetske fudbalske reprezentacije Srbije Branko Vukašinović odredio je spisak igrača za dvomeč sa Rumunijom.

Izvor: B92

Nikon Jevtiæ debituje za Srbiju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

ivory

pre 15 godina

Razlika izmedju Krkica i Nikona nije sto je ovaj igrao za sve mladje selekcije Spanije, vec mu je i majka iz Spanije. Nikon nema tu dilemu on jeste rodjen u Engleskoj ali su mu koreni odavde. Ovo sto sam video na youtube-u je brilijantno i daj Boze da zadrzimo Nikona i da ga za 5 godina vidimo u dresu A selekcije

Manasija

pre 15 godina

Spajic i Milinkovic su clanovi prve sestorke argentinske odbojkaske reprezentacije, koja je bila 4. na OI u Sidneju. Milinkovic je u naponu snage bio jedan od najboljih korektora na svetu, Spajic je bio srednji bloker. Koliko vidim, izgleda da ni Cvitanicu Hrvatska nije bila prvi izbor - vec racuna da nece imati mesto u argentinskom timu pa se opredeljuje prema sansama da igra za neku reprezentaciju.

Aca

pre 15 godina

ajde da saznamo kada imaju okupljanje i da odemo da vidimo koliko je dobar, neka neko sazna gde se okupljaju i idemo da vidimo to malo cudoviste! znaci koji sportski centar i u koliko sati, ljudi vidimo se...

Manasija

pre 15 godina

75. d

Slazem se da ima i tih razloga, ali ako su Hrvati u sportu tako mocni da za njih nisu dovoljno dobri Mark Viduka, Endrju Bogut, Markos Milinkovic, Alehandro Spajic ili Bernard Tomic - vec igraju za zemlje ciji su gradjani, a ne za majcicu Hrvatsku za koju nisu dovoljno kvalitetni - ja prosto nemam reci...

d

pre 15 godina

vidis ove hrvate koje si nabrojao posto puno bolje znam od tebe svi su htjeli igrat za hrvatsku al nisu bili dovoljno dobri.toni popovic je porijeklom iz opuzena između metkovica i dubrovnika.hrvat je.
i mirna legenda jukic hrvatsku osjeca kao svoju drzavu al u hrvatsku se nije htjela vratit jer mi nemamo ni jedan olimpijski bazen(50 metara)a ona bez toga ne moze.inace moja rođakinja

Manasija

pre 15 godina

Hvala Bogu da svaki Srbin koji zivi u inostranstvu treba da uci svoje dete nacionalnoj tradiciji, ali ako neko ceo zivot provede u stranoj zemlji kakve veze ima sa maticnom drzavom koju vidi samo na razglednicama? Takodje, ja postujem svaciju licnu odluku - i npr. Kuzmanovicevu, on nije imao problem da igra za Svajcarsku u mladjim selekcijama, posle se odlucio da igra za nas - postujem. Meni smeta sto ne postoji princip u svemu tome vec ostaje mogucnost odluke koja moze da zavisi od mnogo faktora npr. novca ili nekakvog pritiska. Trebalo je samo procitati kakva je paljba (bezmalo mrznja) osuta po Arnautovicu sto je izabrao Austriju, koja je - po svemu - njegova zemlja, jedino nije njegova matica. Meni je zasmetalo sto njegovu odluku niko nije ispostovao - iako je ona potpuno legitimna - on je izabrao jednu od dve opcije, ja postujem njegov izbor, kao sto bih postovao i odluku da je igrao za nas. Bilo koji nas talenat da ode za drugu zemlju - bio bi proglasen za izdajnika, a oni sto su podrzali Kuzmanovica bi ga prvi pljuvali. Ko zna iz kog razloga neki nas gradjanin nesrpske nacionalnosti ne oseca nasu Srbiju kao svoju zemlju - to je opet licna stvar pojedinca...ali - po meni (mozda i gresim) on ne moze da bude njen gradjanin bez nekih obaveza. Ako ga njegova zemlja pozove pod zastavu - on ima duznost da se odazove dok je njen gradjanin, ne postavlja se pitanje razloga. Sto se tice BiH, ona je (ma kako to cudno zvuci) i srpska drzava! Jedina je u svetu uz Srbiju u kojoj je srpski narod konstitutivan, Srbi imaju trecinu vlasti i prava, i niko po sadasnjem ustavu Srbe ne moze da preglasa. Druga je stvar sto Srbi i ne koriste u potpunosti ustavne mehanizme koje imaju na raspolaganju, vec se prilicno sele u maticnu drzavu i prazne srpski etnicki prostor. Oni se ovde ne ljute kad ih zovu Bosancima ili Hercegovcima, a drzavu po kojoj su dobili nadimak tesko da priznaju. Ni svi Hrvati ne igraju za Hrvatsku - Kalac, Viduka, Toni Popovic (kazu da je Hrvat), Bartolovic, Tedi Lucic - nisu ni oni bas tako unisoni kao sto se prica. Nije mi namera da otvaram neku besmislenu beskrajnu polemiku - i scepan mali i Manasija ce svim srcem navijati za Srbiju, ma ko da igra - ali dobro, ne slazemo se u svemu, nije to ni neophodno... ovo je 21. vek gde se postuju razlicitosti, prebrodili smo komunisticko jednoumlje. Boze zdravlja, zajedno cemo se radovati 2010.

scepan mali

pre 15 godina

@ Manasija

Sve je to u redu sto kazes, ali nisi razumeo konotaciju, zasto sam upravo Bosnu i Hercegovinu apostrofirao. Zasto Sterbik i Mester nisu trebali nastupati za Srbiju, kada Madjare u Vojvodini u poslednjih 50-60 godina nije niko dirao, a ni ranije, zasto se ne bi onda identifikovali sa Republikom Srbijom? Nisu li Goranci odani gradjani Republike Srbije. Jeli Srbija ikada ratovala sa Crnom Gorom. Je li ko isterivao Sandzaklije iz njihovoh kuca samo zato sto nisu Srbi? Da li mogu siroke mase Srba iz BiH i Hrvatske da se identifikuju sa rezimima u Zagrebu ili Sarajevu???
Jedino je nelogicno ocekivati od kosovskih Albanaca da nastupaju za Srbiju, za sve ostale je apsolutno logicno. Po toj logici dete srpskog gastarbajtera koje ce se roditi na Zapadu, treba recimo da nastupa sutra za Nemacku ili Belgiju, bez obzira na to sto ga od malih nogu roditelj uci cirilicu, preonosi mu srpsku kulturu, knjizevnost i istoriju.
Ja govorim o realnim medjunacionalnim odnosima u regionu, a ne o nekoj iliuziji u vidu zivotnog idealizma. Ako su Nikonovi roditelji potekli sa nasih prostora(a jesu, nisu londonski starosedeoci), logicno je da i svoje dete vaspitavaju u tom duhu, sve ostalo je pogubno za identitet te dece, bez obzira koje oni nacionalne pripadnosti bili.

Stefan Petrovic

pre 15 godina

Klinac je strasan talenat i za 5-6 godina verovatno ce biti vodja tima, gde god tada bude igrao. Nadam se da ce biti i clan najjaceg srpskog nacionalnog tima, mada tesko da ce biti nesto od toga. Ukoliko gospoda iz FSS-a uskoro ne pocnu sa lobiranjem izgubicemo jos jedan biser domaceg fudbala, sto Nikon svakako jeste! pozdrav iz Nisa!

maxa

pre 15 godina

Previse smo mali da bi se odrekli bilo kojeg igraca,a pogotovu igraca koji vaze za supertalente i samim tim je dobro sto ce igrati za kadetasku reprezentaciju jer ce lakse pratiti njegov razvoj!Doduse verovatno da je igrao i razvijao se kod nas ne bi dosao ni blizu ovoga sto je sada!Usput Alen Stevanovic je u Radnickom iz Obrenovca!

Manasija

pre 15 godina

58. scepan mali

A da li je realnost da Adem Ljajic nastupa za BiH...BiH je specijalan slucaj jer ona ima puno problema da se ostvari kao drzava, ogroman broj njenih gradjana je ne dozivljava kao svoju (sto nije slucaj sa ozbiljnim zapadnim zemljama).Ako ne postoji jasno pravilo ko za koga nastupa, to je pogodno tlo da i nama neko nekad uzme, kupi, privoli nekog naseg talenta. Mi ocekujemo da svako ko je Srbin nastupa za Srbiju - ma odakle bio, i da svi gradjani Srbije nastupaju za Srbiju - ma koje nacionalnosti bili...tu nema doslednosti, ono sto trazimo za sebe - ne damo drugima. Kako bi bilo da Siladji drzi ruku na srcu uz madjarsku himnu - a ne srpsku, da Sulejmani nije imao zelju da igra za nas, da Troicki nastupa za Rusiju, JJ za CG (uvek kaze da joj je otac Crnogorac - ne znam da li u smislu naroda ili regionalne pripadnosti), ili da je, ne dao Bog, Novak odlucio da igra za Hrvatsku - jer mu je mama Hrvatica... tu se gubi svaka logika. Niko se nije pitao kako su igrali Sterbik i Mester za Srbiju - svima je bilo normalno da igraju kao gradjani Srbije. Ja razumem da neko zeli da igra za Srbiju kao svoju zemlju maticu, ali ne volim kad se na njih vrsi pritisak javnosti da tako odluce, jer ako oni odluce da igraju za svoju zemlju - gde su rodjeni, rasli, ucili se sportu - ja tu ne vidim nista sporno, jer je realnost da je ta zemlja njihova i da oni ipak imaju neku obavezu prema njoj. Da ne pominjem da smo se napalili na malog Nikona, do juce 90% nije znalo ko je on - sad se vec pricaju bajke... sacekajmo, Boze zdravlja, da postane igracina - pa onda kujmo velike planove. Da je carobnjak - jeste, ali u svom uzrastu... ja sam gledao film o njemu pre 8-9 godina, to je stvarno bilo nesto neverovatno, ako postane igrac u skladu s talentom - pisace istoriju svetskog fudbala. I da - ima lepo, monasko, pravoslavno ime...koje znaci - pobednik!

GUNDRA_BCN

pre 15 godina

@ Jone (Some)...Razlika izmedju Krkica i Nikona jest to da je Krkic igrao u sve mladje kategorije Spanske repke pa je i sasvim logicno da ce izabrati Spaniju...ipak mu je keva Perez..a cale verovatno nema sta da kaze u toj familiji nego keva nosi pantalone :) A sto se tice malog Jevtica, Pa cale izgleda da je taj koji odlucuje :)

Misa

pre 15 godina

ja mislim da za SRBIJU treba da igraju samo oni koji to stvarno zele i koji su pravi SRBI, a ne da su iz hrvatske, bosne,slovenije... gde nisu uspeli a nasi vole kanda samo one koji nisu iz Srbije... kao da u Vojvodini nema supertalenata pa mi samo gledamo neke sa strane sto jedva da imaju veze sa Srbijom...
Svaka cast Nikonu, stvarno je jako talentovan, ali ako se on, ili bilo ko drugi, dvoumi u vezi igranja za Srbiju, onda nema o cemu da se prica.
to je moje misljenje

sale86

pre 15 godina

Ma mislim da uopste nije pitanje da i ce da igra za Srbiju ili ne. On skoro svake godine dolazi u Srbiju i zna srpski za razliku od nekie druge dece koja su rasla u inostranstvu.
Inace, ovo ne lupetam jer sam cou, nego zato sto Nikon dolazi u mesto odakle sam ja (Žitkovac). Zao mi je sto se i licno ne znamo... :(

scepan mali

pre 15 godina

Ovo je generalno lepa vest za srpski fudbal, ali ono sto je mnogo vaznije nadam se, signal i ljudima iz fudbala u Srbiji, kao i Srbima iz dijaspore da rade zajedno na zajednickim (istim) interesima, jer posle kada reprezentacija ojaca, bice deci i s takmicarskog aspekta privlacnije igrati za Srbiju, nego recimo za neku Dansku.
E' sada ja ne razumem one u Srbiji koji potcenjuju potencijal dijaspore. Recimo Hrvati su usli medju 8 na Evropskom najvise zahvaljujuci skautingu, posto u svakom od 4 meca Hrvatske, od 14-orice koji su igrali 7-orica su bili rodjeni van Hrvatske.
S druge strane, deca u dijaspori imaju daleko vece mogucnosti da steknu kvalitetno fudbalsko obrazovanje, nego sto je to slucaj u Srbiji. To je apostrofirao i Klemente (u cemu je jedino i bio u pravu). Talenta deci ne manjka, niti u Srbiji, niti u dijaspori, u Srbiji je problem trenerska organizacija, u kojoj nisu sprovedene reforme i modernizacija, pa se radi jos uvek po prilicno zastarelim metodama, to mogu reci i iz licnog iskustva, posto godinama zivim na Zapadu i u slobodno vreme posle posla, treniram decu, te istovremeno trudim se da pratim neke fudbalske trendove.
Sutra ako se naprave dobri rezultati, velike zasluge ce se morati pripisati i jednom Kuzmanovicu, koji ce tek postati strasan igrac, a svojim je primerom ucinio mnogo vise za srpski fudbal, nego sto je to danas iko od nas svestan.
Bravo Nikone, zelim ti veliku karijeru, veruj samo sebi i svojim trenerima i sve ce biti ok.

@ Manasija

A sta recimo kazes na cinjenicu da vecina bosanskih muslimana preko 40, koje sam upoznao, izjavljuju da Bosna i Hercegovina postoji samo u Federaciji, ali ne i Republici Srpskoj. Znaci, kada su oni svesni zivotne realnosti, sta tek reci za nase Srbe iz Republike Srpske. Na osnovu cega da nastupaju za BiH, ako su iole talentovaniji. Ja im porucujem, da se opredeljuju samo za jednu opciju, a to je nastup njihovih sportista pod grbom Srbije.

Nebojsa

pre 15 godina

Ovaj klip stvarno drzi paznju!Mali je tehnicki potkovaniji nego vecina prvotimaca velikih klubova,mogu ga samo zamisliti u dresu Intera za desetak godina... :D

Gil-Gelad

pre 15 godina

Nikon je odlican,ima josh jedan klinac iz Shalkea dobar + trebamo da kupimo pod hitno Mitrovica iz Celzia(16 godina)i onda smo ok

BBoy

pre 15 godina

Ovaj mali mi se svidja...ali ne razumem kako to da Stefan Petrovic iz Radnickog iz Pirota nije pozvan...da li mozda nije tatin sin pa ga nisu zvali ili sta...

Nix

pre 15 godina

Ovog malog hitno jedan minut u A reprezentaciji na nekoj zvanicnoj utakmici...Cisto da ga osiguramo za kasnije...Ne vjerujem da ce Srbija posle moci da se izbori sa dosadnim Englezima...Da sam ja na Anticevom mestu cak bih bio spreman da rizikujem da izgubimo 1 utakmicu jer cemo u bliskoj buducnosti sa njim dobiti 101 utakmicu!!!

Milan

pre 15 godina

A jao,zamislite 2012 sta ce da bude:Ljajic desno krilo,Sulejmani levo krilo,zadnji vezni Kuzmanovic,kreator Jevtic,a u odbrani Obradovic,Rajkovic,Ivanovic i na kraju najubitacniji deo,u napadu Aleksic i Saric!
Jeste daleko,ali bice vredno cekanja!

Dragan

pre 15 godina

Je l zna neko sta je sa alenom stevanovicem? Trebalo je da potpise za juventus, u italiji ga zovu srpski zidan. Ovde je igrao za radnicki nbg. Mali je supertalenat!

Зоки

pre 15 godina

Пардон, промаших тастер... Деки је рођен септембра 1978. а против Ксамакса је играо августа 1995. - непуних 17 година.
Сећам се Никона 2003. - присуствовао је дербију кад је Партизан бежао Звезди двоцифреном разликом. Представили су га у једној ТБ-емисији као будућег Марадону, дошао је у Звездином дресу и прилично се зрело понашао, са непуних 10 година, за толику пажњу којом су га окружили, и јако добро је причао на српском језику.

banaj luka zapadna srbija bec

pre 15 godina

kako me nerviraju pojedinci kojei nemaju pojma o fudbalu kako mozeta da omalovazavate nase blago isto ko i noleta cim jednu izgubi odmah je najgori dajte ljudi budite malo realni mali je fudbalski vele majstor ne u svom uzrastu vec je najveci fudbalski talenat koji je ikad igrao fudbal bolji je i od maradone kad je bio mali pa ja ga pratim vec 3 godine na njegovom treningu bude vise judi nego kad trenira prvi tim salkea pa pogledajte kako izvodi slobodnjake kako razigrava igrace kakve pasove ima samo recite hvala ti boze sto je pozvan i sto je prista o da igra za srbiju usput jos da znaju oni koji nisu informisani da je decko miran super korektan da nije nikakav folirant da ga interesuje samo fudbal da odlicno prica srpski a zove otac mu je veliki srbin zato mu je i dao ime nikon koje je pravo srpsko mnogo nasih monarha dobivaju ime nikon kad se zamonase

Зоки

pre 15 godina

Дејан Станковић је играо против Ксамакса са непуних 16 година, био је велики таленат, постао је велики играч, али недовољно да би био у најужем светском врху. Са репрезентацијом до сада није ништа спектакуларно направио, мада има још времена, надајмо се да ћемо отићи у Јужну Африку и тамо нешто урадити. Шта је Никон радио својој генерацији кад је био "петлић" - пређе их све комплетно и да гол, давао голове из корнера на малом њиховом терену, гол петом из пенала, три класе изнад свих осталих у Арсеналу! Било би лепо да тако буде и у сениорима, али до тада је још велики пут, остаје нам да се надамо да ће тако бити.

Šumadinac

pre 15 godina

Mali nije ni obukao dres, a već smo najbolji na svetu! Svašta čovek može da pročita! Super je mali, čudo od deteta, ali toliko je tu faktora koji će mu trebati u budućnosti da on postane veliki igrač i reprezentacija s njim velika, da je neozbiljnost takvih stavova na nivou stavova dece u predškolskom uzrastu. Manje strasti a više razuma, to nam je uvek trebalo u istoriji a nikad se toga nismo pridržavali, pa smo ovde gde jesmo.

system

pre 15 godina

Saric je trenutno u Liverpulu a odrastao u Dnskoj jedan od roditelj mu je Srbin a jedan hrvat ako se nevaram,inace matori su mu veliki jugosloveni a sam saric je izjavljivao kako bi voleo da bude prvi stranac koji je zaigrao za DANSKU reprenzetaviju.

higuain

pre 15 godina

@Fuji
Saric je mladi igrac koji igra u Liverpulu. Buduca svetska klasa. Rodjen u Sarajevu odrastu u Danskoj, clan madih selekcija Danska. Poreklom je srbin, za sebe kaze da je "jugosloven" i da bi voleo da bude prvi stranac koji ce debitovati za A selekciju Danske.

Fiste

pre 15 godina

On je FENOMENALAN,ali nije bolji od mene.Nadam se da cemo uskoro zajedno da igramo,samo sto sam ja mladji 2 god. od njega.Zelim mu sve naj u karijeri...SRECNO

zika mourinho

pre 15 godina

neka ga bog cuva!samo jos saric i subotic i imamo ekipu za 2012/tu.Mora se trayiti po dijaspori jos ovakvih decaka,jer ih ima,moraju se vrbovati kao mali jer posle su tu velike reprezentacije sa vecim parama.I nadajmo se da ga englezi nece zvati! POZZ svima! ZVEZDA SRBIJA!!!!

Милош

pre 15 godina

Обратите пажњу на Михајла Поповића из Новог Сада...Мој другар са којим сам ја пре 2 године трпао у тандему на турнирима широм Србије..Биће играч, кад вам ја кажем..

Steva

pre 15 godina

Ma kaki Nikon...Mihajlo Popovic je igrac obratite paznju na njega iz cele vojvodine je samo on pozvan...igra za Novi Sad...ajmo Srbine najbolji si.

vlada

pre 15 godina

svi koji hoce da pametuju o nedostacima malog Nikona, neka pogledaju dobro klip.
90% igraca nase lige ne ume da da loptu u prostor kao ovo dete niti ima ni blizu fudbalsko ramisljanje kao on,
a kao dodatak pogledajte minut 3:34 kada gradi loptu i podize lakat kao da igra 20 godina...
zamerke su ovde stvarno suvisne

Manasija

pre 15 godina

Gledao sam ga na TV-u kad je imao 6 godina...ono sto je radio sa loptom bilo je pravo carobnjastvo! To nije ni priblizno dovoljno da postane veliki igrac, treba da se tu poklope brojne kockice. Cinjenica je da je promenio dosta klubova i pitanje je da li ce opravdati talenat, jer su pred njim postavljeni veliki ciljevi. Ali, Boze zdravlja, sto da ne...
Ja licno sam pristalica drugog pristupa od onog koji zastupa vecina. Ne smatram da svaki Srbin treba da igra za Srbiju, jer nastupaju drzave a ne narodi, boje Srbije brane mnogi sportisti koji nisu Srbi - i to smatram normalnim jer je Srbija njihova zemlja. Mi smo uzeli Kuzmanovica kao formiranog igraca Svajcarskoj - koja je njegova zemlja, koja ga je podigla i skolovala, sto ne smatram da je bas korektno. Zamislite da Adem Ljajic odluci da nastupa za BiH ili Tursku (kao zemljak mu Jahovic) - ne verujam da bismo to hladnokrvno primili. Pogledajte Svedsku, da li ijedan Svedjanin fudbaler poreklom s ovih prostora nastupa (ili je nastupao) za balkansku zemlju , a ne Svedsku - Ibrahimovic, Djuric, Majstorovic, Prica, Djordjic, Lucic. S druge strane, doneo bih odluku da svako ko ima nase drzavljanstvo moze da nastupa za drugu drzavu samo ako ne treba nasim selekcijama, a ako insistira - nek se odrekne naseg drzavljanstva kad mu ono ne treba, jer svaki gradjanin ima prava ali i obaveze prema svojoj zemlji. Kao primere navodim dzudistu Mrvaljevica, kosarkasa Golubovica, fudbalera Lazevskog...rodjeni su, koliko znam, u Srbiji, tu su i stekli sportsko umece, a nisu se stavili na raspolaganje nasim reprezentativnim selekcijama. Razumem da svako ima pravo izbora i ja postujem slobodan izbor svakog coveka, ali sve mora imati meru i biti u granicama odgovornog odnosa prema sopstvenoj zemlji. Mozda izgleda rigidno i prestrogo, ali kad covek malo bolje sagleda - to je sasvim prirodno i odgovorno. Razumem i one koji misle da svaki Srbin treba da nastupa za Srbiju, ali meni je u sportskoj reprezentativnoj politici licno blizi ovaj drzavni - a ne nacionalni pristup, mada postujem i ovaj drugi.

Cile

pre 15 godina

Bez preterivanja ail mislim da cemo biti toliko mocni u fudbalu da nam niko nista nece moci.Ali stvarno,vec smo prejaki za mnoge,a za okolinu ne treba da trosim reci.

majstor

pre 15 godina

Polako, polako. Dugacak je put od zonglera do profesionalnog sportiste. Pogledajte malo kosarku. Koliko ima onih show timova, koji putuju po svetu i zabavljaju mase? Svi oni zakucavaju najjace, skacu najvise, trce najbrze, rade najbolje finte,... Ali retko ko uspe da zaigra kosarku u NBA, ili u bilo kojoj profi ligi

dejan

pre 15 godina

Ima potencijal da bude novi Del Piero. Još je mlad i prerano je davati bilo kakve prognoze, ali raduje što se odlučio da igra za nas.

Glas razuma

pre 15 godina

@ Bec

Vidi se koliko si i ti upucen u gradivo.Nije El Fenomeno vec El Maestro!

Sjajan potez naseg saveza.Nikon je tu,i Subotic je prakticno pred vratima...Jos Saric i ne trebamo da brinemo za buducnost,ako se tome pridodaju svi oni biseri koje vec imamo.

Beogradjanin

pre 15 godina

Bas lepo ali to nista ne znaci da ce jednog dana zaigrati i za seniorsku reprezentaciju.Mozda ako se pokaze odigra i za Englesku. Isto kao i Bojan Krkic

jone

pre 15 godina

mislim, nema sta, vidi se da je majstor i da ima potencijala da postane nas najbolji igrac itd..ne znam sad da li mu fali fizicka snaga,brzina ili tako nesto ali oceigledno je da su ga sutnuli salke i valensija..moguce da je umislio da je vec zvezda i prestao da radi na sebi i ne napreduje...

Marko

pre 15 godina

@Bec
Noko njega nije izbacio iz svojih redova nemoj molim te da lupetas ovde...Njegov brat je fudbalski trener i kako on menj sredinu tako Nikon ide sa njim...U Valensiji i Salkeu su ga molili da ostane...A to za fizicke predispozicije cu samo reci NE LUPETAJ zivota, mislim da kondicioni trener ipak malo vise znam o tome od tebe...Decko malo sitnije gradje ali to apsolutno nema veze,pa kakve je gradje Mesi,Nikon je toliko dominantan u svom uzrastu da je to neverovatno...Ma dovoljno govori cinjinica da je Aleks Ferguson rekao da nije(nikad) video talentovanije dete u tom uzrastu kad ga je pogledao!Svi svetski strucnjaci su ga proglasili najtalentovanijim klincem u tom uzrastu na svetu...Nema potrebe bilo sta vise dodati

Marko_bgd

pre 15 godina

ovaj mali je, iako ima samo 15 godina poznat vec 6-7 godina...za 5-6 godina bice jedan od najboljih igraca sveta..njegovo umece sa loptom i osecaj za fudbalsku igru su fantasticni...nadam se da ce jednog dana biti najbolji igrac sveta i to u dresu Srpske reprezentacije:))

Marko Vozdovac

pre 15 godina

Bila bi jako lepa stvar kada bi ovog decka nas savez uspeo da zadrzi i za seniorsku selekciju jednog dana. I prosto mi je neverovatno da ga Englezi do sada vec nisu vrbovali za svoj nacionalni tim.

Ja_pa_Ja

pre 15 godina

Ovo mi je ulepshalo dan! Dolazim na posao vidim Nole izgubio od Conge..ali ovo je VRH! Hvala Nikonovim roditeljima! Srbija prvak sveta za 10-tak godina!

Svajcarac

pre 15 godina

Ok, ipak se polako vidi da je nas savez poceo da se malo vise angazuje oko srpske dece iz Dijaspore....

Srpska Dijaspora uvek uz maticu Srbiju!

Bec

pre 15 godina

ko poznaje ovog klinca, zna da tehnicki fenomen, i nista vise..

nije brz, nema telo za fudbalera, nemoze da se meri sa decacima u njegovim godinama, losa mu okolnost (porodica ga je digla), promenio ime u "el fenomeno"..

schalke ga nije za dzabe izbacio iz svojih redova.. srbija mu je zadnja slamka..

nemojte se varat sa snimkama sa youtuba...

Zelja NS

pre 15 godina

Znaci ne mogu da poverujem, da li sanjam? Ako se ovako nastavi bicemo opusteno prvaci sveta za 10 godina, opasno se gasi, EVROPSKI BRAZIL PONOVO NA SCENI!!!

Umaga

pre 15 godina

Мали је добар за мали фудбал и некада смо таквих који врте противника на петопарцу имали на тоне и вагоне.

Када буде ушао у свет професионалног фудбала и када почну да га крљају по терену, вратиће се он својој јединој љубави - малом фудбалу испред зграде.

Butros Butros Gali

pre 15 godina

Nikon:)))
Pored Nikona, FSS najavljuje da ce reprezentativni dres obuci i Minolta Petrovic i Canon Savic.

Inace, ono sa YouTube-a je fenomenalno

dex

pre 15 godina

Nikon jeste talenat, ali po meni ipak nije toliki talenat koliko se kod nas potencira. Mislim da je on jako daleko od Krkica ili Mesija recimo. U svakom slucaju, posluzice nam. Druga stvar... Dva napadaca? Neverovatno... Verovatno ce uci u igru ako budemo jurili rezultat, a do tada Kosanova i Djorina skola 4-6-0.

FELIPE

pre 15 godina

Auuuuuuuu! Pa to nije mala stvar! Decko je cudo od igraca!
Daj boze da ostane pri tome da ce igrati za Srbiju i kad bude trebao da obuce dres A tima.

Marko_bgd

pre 15 godina

ovaj mali je, iako ima samo 15 godina poznat vec 6-7 godina...za 5-6 godina bice jedan od najboljih igraca sveta..njegovo umece sa loptom i osecaj za fudbalsku igru su fantasticni...nadam se da ce jednog dana biti najbolji igrac sveta i to u dresu Srpske reprezentacije:))

Svajcarac

pre 15 godina

Ok, ipak se polako vidi da je nas savez poceo da se malo vise angazuje oko srpske dece iz Dijaspore....

Srpska Dijaspora uvek uz maticu Srbiju!

Marko

pre 15 godina

@Bec
Noko njega nije izbacio iz svojih redova nemoj molim te da lupetas ovde...Njegov brat je fudbalski trener i kako on menj sredinu tako Nikon ide sa njim...U Valensiji i Salkeu su ga molili da ostane...A to za fizicke predispozicije cu samo reci NE LUPETAJ zivota, mislim da kondicioni trener ipak malo vise znam o tome od tebe...Decko malo sitnije gradje ali to apsolutno nema veze,pa kakve je gradje Mesi,Nikon je toliko dominantan u svom uzrastu da je to neverovatno...Ma dovoljno govori cinjinica da je Aleks Ferguson rekao da nije(nikad) video talentovanije dete u tom uzrastu kad ga je pogledao!Svi svetski strucnjaci su ga proglasili najtalentovanijim klincem u tom uzrastu na svetu...Nema potrebe bilo sta vise dodati

Butros Butros Gali

pre 15 godina

Nikon:)))
Pored Nikona, FSS najavljuje da ce reprezentativni dres obuci i Minolta Petrovic i Canon Savic.

Inace, ono sa YouTube-a je fenomenalno

Ja_pa_Ja

pre 15 godina

Ovo mi je ulepshalo dan! Dolazim na posao vidim Nole izgubio od Conge..ali ovo je VRH! Hvala Nikonovim roditeljima! Srbija prvak sveta za 10-tak godina!

FELIPE

pre 15 godina

Auuuuuuuu! Pa to nije mala stvar! Decko je cudo od igraca!
Daj boze da ostane pri tome da ce igrati za Srbiju i kad bude trebao da obuce dres A tima.

vlada

pre 15 godina

svi koji hoce da pametuju o nedostacima malog Nikona, neka pogledaju dobro klip.
90% igraca nase lige ne ume da da loptu u prostor kao ovo dete niti ima ni blizu fudbalsko ramisljanje kao on,
a kao dodatak pogledajte minut 3:34 kada gradi loptu i podize lakat kao da igra 20 godina...
zamerke su ovde stvarno suvisne

Glas razuma

pre 15 godina

@ Bec

Vidi se koliko si i ti upucen u gradivo.Nije El Fenomeno vec El Maestro!

Sjajan potez naseg saveza.Nikon je tu,i Subotic je prakticno pred vratima...Jos Saric i ne trebamo da brinemo za buducnost,ako se tome pridodaju svi oni biseri koje vec imamo.

Marko Vozdovac

pre 15 godina

Bila bi jako lepa stvar kada bi ovog decka nas savez uspeo da zadrzi i za seniorsku selekciju jednog dana. I prosto mi je neverovatno da ga Englezi do sada vec nisu vrbovali za svoj nacionalni tim.

Milan

pre 15 godina

A jao,zamislite 2012 sta ce da bude:Ljajic desno krilo,Sulejmani levo krilo,zadnji vezni Kuzmanovic,kreator Jevtic,a u odbrani Obradovic,Rajkovic,Ivanovic i na kraju najubitacniji deo,u napadu Aleksic i Saric!
Jeste daleko,ali bice vredno cekanja!

majstor

pre 15 godina

Polako, polako. Dugacak je put od zonglera do profesionalnog sportiste. Pogledajte malo kosarku. Koliko ima onih show timova, koji putuju po svetu i zabavljaju mase? Svi oni zakucavaju najjace, skacu najvise, trce najbrze, rade najbolje finte,... Ali retko ko uspe da zaigra kosarku u NBA, ili u bilo kojoj profi ligi

banaj luka zapadna srbija bec

pre 15 godina

kako me nerviraju pojedinci kojei nemaju pojma o fudbalu kako mozeta da omalovazavate nase blago isto ko i noleta cim jednu izgubi odmah je najgori dajte ljudi budite malo realni mali je fudbalski vele majstor ne u svom uzrastu vec je najveci fudbalski talenat koji je ikad igrao fudbal bolji je i od maradone kad je bio mali pa ja ga pratim vec 3 godine na njegovom treningu bude vise judi nego kad trenira prvi tim salkea pa pogledajte kako izvodi slobodnjake kako razigrava igrace kakve pasove ima samo recite hvala ti boze sto je pozvan i sto je prista o da igra za srbiju usput jos da znaju oni koji nisu informisani da je decko miran super korektan da nije nikakav folirant da ga interesuje samo fudbal da odlicno prica srpski a zove otac mu je veliki srbin zato mu je i dao ime nikon koje je pravo srpsko mnogo nasih monarha dobivaju ime nikon kad se zamonase

Bec

pre 15 godina

ko poznaje ovog klinca, zna da tehnicki fenomen, i nista vise..

nije brz, nema telo za fudbalera, nemoze da se meri sa decacima u njegovim godinama, losa mu okolnost (porodica ga je digla), promenio ime u "el fenomeno"..

schalke ga nije za dzabe izbacio iz svojih redova.. srbija mu je zadnja slamka..

nemojte se varat sa snimkama sa youtuba...

Zelja NS

pre 15 godina

Znaci ne mogu da poverujem, da li sanjam? Ako se ovako nastavi bicemo opusteno prvaci sveta za 10 godina, opasno se gasi, EVROPSKI BRAZIL PONOVO NA SCENI!!!

dejan

pre 15 godina

Ima potencijal da bude novi Del Piero. Još je mlad i prerano je davati bilo kakve prognoze, ali raduje što se odlučio da igra za nas.

dex

pre 15 godina

Nikon jeste talenat, ali po meni ipak nije toliki talenat koliko se kod nas potencira. Mislim da je on jako daleko od Krkica ili Mesija recimo. U svakom slucaju, posluzice nam. Druga stvar... Dva napadaca? Neverovatno... Verovatno ce uci u igru ako budemo jurili rezultat, a do tada Kosanova i Djorina skola 4-6-0.

Dragan

pre 15 godina

Je l zna neko sta je sa alenom stevanovicem? Trebalo je da potpise za juventus, u italiji ga zovu srpski zidan. Ovde je igrao za radnicki nbg. Mali je supertalenat!

Зоки

pre 15 godina

Дејан Станковић је играо против Ксамакса са непуних 16 година, био је велики таленат, постао је велики играч, али недовољно да би био у најужем светском врху. Са репрезентацијом до сада није ништа спектакуларно направио, мада има још времена, надајмо се да ћемо отићи у Јужну Африку и тамо нешто урадити. Шта је Никон радио својој генерацији кад је био "петлић" - пређе их све комплетно и да гол, давао голове из корнера на малом њиховом терену, гол петом из пенала, три класе изнад свих осталих у Арсеналу! Било би лепо да тако буде и у сениорима, али до тада је још велики пут, остаје нам да се надамо да ће тако бити.

Fiste

pre 15 godina

On je FENOMENALAN,ali nije bolji od mene.Nadam se da cemo uskoro zajedno da igramo,samo sto sam ja mladji 2 god. od njega.Zelim mu sve naj u karijeri...SRECNO

Зоки

pre 15 godina

Пардон, промаших тастер... Деки је рођен септембра 1978. а против Ксамакса је играо августа 1995. - непуних 17 година.
Сећам се Никона 2003. - присуствовао је дербију кад је Партизан бежао Звезди двоцифреном разликом. Представили су га у једној ТБ-емисији као будућег Марадону, дошао је у Звездином дресу и прилично се зрело понашао, са непуних 10 година, за толику пажњу којом су га окружили, и јако добро је причао на српском језику.

Manasija

pre 15 godina

Gledao sam ga na TV-u kad je imao 6 godina...ono sto je radio sa loptom bilo je pravo carobnjastvo! To nije ni priblizno dovoljno da postane veliki igrac, treba da se tu poklope brojne kockice. Cinjenica je da je promenio dosta klubova i pitanje je da li ce opravdati talenat, jer su pred njim postavljeni veliki ciljevi. Ali, Boze zdravlja, sto da ne...
Ja licno sam pristalica drugog pristupa od onog koji zastupa vecina. Ne smatram da svaki Srbin treba da igra za Srbiju, jer nastupaju drzave a ne narodi, boje Srbije brane mnogi sportisti koji nisu Srbi - i to smatram normalnim jer je Srbija njihova zemlja. Mi smo uzeli Kuzmanovica kao formiranog igraca Svajcarskoj - koja je njegova zemlja, koja ga je podigla i skolovala, sto ne smatram da je bas korektno. Zamislite da Adem Ljajic odluci da nastupa za BiH ili Tursku (kao zemljak mu Jahovic) - ne verujam da bismo to hladnokrvno primili. Pogledajte Svedsku, da li ijedan Svedjanin fudbaler poreklom s ovih prostora nastupa (ili je nastupao) za balkansku zemlju , a ne Svedsku - Ibrahimovic, Djuric, Majstorovic, Prica, Djordjic, Lucic. S druge strane, doneo bih odluku da svako ko ima nase drzavljanstvo moze da nastupa za drugu drzavu samo ako ne treba nasim selekcijama, a ako insistira - nek se odrekne naseg drzavljanstva kad mu ono ne treba, jer svaki gradjanin ima prava ali i obaveze prema svojoj zemlji. Kao primere navodim dzudistu Mrvaljevica, kosarkasa Golubovica, fudbalera Lazevskog...rodjeni su, koliko znam, u Srbiji, tu su i stekli sportsko umece, a nisu se stavili na raspolaganje nasim reprezentativnim selekcijama. Razumem da svako ima pravo izbora i ja postujem slobodan izbor svakog coveka, ali sve mora imati meru i biti u granicama odgovornog odnosa prema sopstvenoj zemlji. Mozda izgleda rigidno i prestrogo, ali kad covek malo bolje sagleda - to je sasvim prirodno i odgovorno. Razumem i one koji misle da svaki Srbin treba da nastupa za Srbiju, ali meni je u sportskoj reprezentativnoj politici licno blizi ovaj drzavni - a ne nacionalni pristup, mada postujem i ovaj drugi.

Cile

pre 15 godina

Bez preterivanja ail mislim da cemo biti toliko mocni u fudbalu da nam niko nista nece moci.Ali stvarno,vec smo prejaki za mnoge,a za okolinu ne treba da trosim reci.

scepan mali

pre 15 godina

Ovo je generalno lepa vest za srpski fudbal, ali ono sto je mnogo vaznije nadam se, signal i ljudima iz fudbala u Srbiji, kao i Srbima iz dijaspore da rade zajedno na zajednickim (istim) interesima, jer posle kada reprezentacija ojaca, bice deci i s takmicarskog aspekta privlacnije igrati za Srbiju, nego recimo za neku Dansku.
E' sada ja ne razumem one u Srbiji koji potcenjuju potencijal dijaspore. Recimo Hrvati su usli medju 8 na Evropskom najvise zahvaljujuci skautingu, posto u svakom od 4 meca Hrvatske, od 14-orice koji su igrali 7-orica su bili rodjeni van Hrvatske.
S druge strane, deca u dijaspori imaju daleko vece mogucnosti da steknu kvalitetno fudbalsko obrazovanje, nego sto je to slucaj u Srbiji. To je apostrofirao i Klemente (u cemu je jedino i bio u pravu). Talenta deci ne manjka, niti u Srbiji, niti u dijaspori, u Srbiji je problem trenerska organizacija, u kojoj nisu sprovedene reforme i modernizacija, pa se radi jos uvek po prilicno zastarelim metodama, to mogu reci i iz licnog iskustva, posto godinama zivim na Zapadu i u slobodno vreme posle posla, treniram decu, te istovremeno trudim se da pratim neke fudbalske trendove.
Sutra ako se naprave dobri rezultati, velike zasluge ce se morati pripisati i jednom Kuzmanovicu, koji ce tek postati strasan igrac, a svojim je primerom ucinio mnogo vise za srpski fudbal, nego sto je to danas iko od nas svestan.
Bravo Nikone, zelim ti veliku karijeru, veruj samo sebi i svojim trenerima i sve ce biti ok.

@ Manasija

A sta recimo kazes na cinjenicu da vecina bosanskih muslimana preko 40, koje sam upoznao, izjavljuju da Bosna i Hercegovina postoji samo u Federaciji, ali ne i Republici Srpskoj. Znaci, kada su oni svesni zivotne realnosti, sta tek reci za nase Srbe iz Republike Srpske. Na osnovu cega da nastupaju za BiH, ako su iole talentovaniji. Ja im porucujem, da se opredeljuju samo za jednu opciju, a to je nastup njihovih sportista pod grbom Srbije.

Manasija

pre 15 godina

Spajic i Milinkovic su clanovi prve sestorke argentinske odbojkaske reprezentacije, koja je bila 4. na OI u Sidneju. Milinkovic je u naponu snage bio jedan od najboljih korektora na svetu, Spajic je bio srednji bloker. Koliko vidim, izgleda da ni Cvitanicu Hrvatska nije bila prvi izbor - vec racuna da nece imati mesto u argentinskom timu pa se opredeljuje prema sansama da igra za neku reprezentaciju.

Nix

pre 15 godina

Ovog malog hitno jedan minut u A reprezentaciji na nekoj zvanicnoj utakmici...Cisto da ga osiguramo za kasnije...Ne vjerujem da ce Srbija posle moci da se izbori sa dosadnim Englezima...Da sam ja na Anticevom mestu cak bih bio spreman da rizikujem da izgubimo 1 utakmicu jer cemo u bliskoj buducnosti sa njim dobiti 101 utakmicu!!!

GUNDRA_BCN

pre 15 godina

@ Jone (Some)...Razlika izmedju Krkica i Nikona jest to da je Krkic igrao u sve mladje kategorije Spanske repke pa je i sasvim logicno da ce izabrati Spaniju...ipak mu je keva Perez..a cale verovatno nema sta da kaze u toj familiji nego keva nosi pantalone :) A sto se tice malog Jevtica, Pa cale izgleda da je taj koji odlucuje :)

Umaga

pre 15 godina

Мали је добар за мали фудбал и некада смо таквих који врте противника на петопарцу имали на тоне и вагоне.

Када буде ушао у свет професионалног фудбала и када почну да га крљају по терену, вратиће се он својој јединој љубави - малом фудбалу испред зграде.

higuain

pre 15 godina

@Fuji
Saric je mladi igrac koji igra u Liverpulu. Buduca svetska klasa. Rodjen u Sarajevu odrastu u Danskoj, clan madih selekcija Danska. Poreklom je srbin, za sebe kaze da je "jugosloven" i da bi voleo da bude prvi stranac koji ce debitovati za A selekciju Danske.

Šumadinac

pre 15 godina

Mali nije ni obukao dres, a već smo najbolji na svetu! Svašta čovek može da pročita! Super je mali, čudo od deteta, ali toliko je tu faktora koji će mu trebati u budućnosti da on postane veliki igrač i reprezentacija s njim velika, da je neozbiljnost takvih stavova na nivou stavova dece u predškolskom uzrastu. Manje strasti a više razuma, to nam je uvek trebalo u istoriji a nikad se toga nismo pridržavali, pa smo ovde gde jesmo.

Manasija

pre 15 godina

58. scepan mali

A da li je realnost da Adem Ljajic nastupa za BiH...BiH je specijalan slucaj jer ona ima puno problema da se ostvari kao drzava, ogroman broj njenih gradjana je ne dozivljava kao svoju (sto nije slucaj sa ozbiljnim zapadnim zemljama).Ako ne postoji jasno pravilo ko za koga nastupa, to je pogodno tlo da i nama neko nekad uzme, kupi, privoli nekog naseg talenta. Mi ocekujemo da svako ko je Srbin nastupa za Srbiju - ma odakle bio, i da svi gradjani Srbije nastupaju za Srbiju - ma koje nacionalnosti bili...tu nema doslednosti, ono sto trazimo za sebe - ne damo drugima. Kako bi bilo da Siladji drzi ruku na srcu uz madjarsku himnu - a ne srpsku, da Sulejmani nije imao zelju da igra za nas, da Troicki nastupa za Rusiju, JJ za CG (uvek kaze da joj je otac Crnogorac - ne znam da li u smislu naroda ili regionalne pripadnosti), ili da je, ne dao Bog, Novak odlucio da igra za Hrvatsku - jer mu je mama Hrvatica... tu se gubi svaka logika. Niko se nije pitao kako su igrali Sterbik i Mester za Srbiju - svima je bilo normalno da igraju kao gradjani Srbije. Ja razumem da neko zeli da igra za Srbiju kao svoju zemlju maticu, ali ne volim kad se na njih vrsi pritisak javnosti da tako odluce, jer ako oni odluce da igraju za svoju zemlju - gde su rodjeni, rasli, ucili se sportu - ja tu ne vidim nista sporno, jer je realnost da je ta zemlja njihova i da oni ipak imaju neku obavezu prema njoj. Da ne pominjem da smo se napalili na malog Nikona, do juce 90% nije znalo ko je on - sad se vec pricaju bajke... sacekajmo, Boze zdravlja, da postane igracina - pa onda kujmo velike planove. Da je carobnjak - jeste, ali u svom uzrastu... ja sam gledao film o njemu pre 8-9 godina, to je stvarno bilo nesto neverovatno, ako postane igrac u skladu s talentom - pisace istoriju svetskog fudbala. I da - ima lepo, monasko, pravoslavno ime...koje znaci - pobednik!

Милош

pre 15 godina

Обратите пажњу на Михајла Поповића из Новог Сада...Мој другар са којим сам ја пре 2 године трпао у тандему на турнирима широм Србије..Биће играч, кад вам ја кажем..

zika mourinho

pre 15 godina

neka ga bog cuva!samo jos saric i subotic i imamo ekipu za 2012/tu.Mora se trayiti po dijaspori jos ovakvih decaka,jer ih ima,moraju se vrbovati kao mali jer posle su tu velike reprezentacije sa vecim parama.I nadajmo se da ga englezi nece zvati! POZZ svima! ZVEZDA SRBIJA!!!!

scepan mali

pre 15 godina

@ Manasija

Sve je to u redu sto kazes, ali nisi razumeo konotaciju, zasto sam upravo Bosnu i Hercegovinu apostrofirao. Zasto Sterbik i Mester nisu trebali nastupati za Srbiju, kada Madjare u Vojvodini u poslednjih 50-60 godina nije niko dirao, a ni ranije, zasto se ne bi onda identifikovali sa Republikom Srbijom? Nisu li Goranci odani gradjani Republike Srbije. Jeli Srbija ikada ratovala sa Crnom Gorom. Je li ko isterivao Sandzaklije iz njihovoh kuca samo zato sto nisu Srbi? Da li mogu siroke mase Srba iz BiH i Hrvatske da se identifikuju sa rezimima u Zagrebu ili Sarajevu???
Jedino je nelogicno ocekivati od kosovskih Albanaca da nastupaju za Srbiju, za sve ostale je apsolutno logicno. Po toj logici dete srpskog gastarbajtera koje ce se roditi na Zapadu, treba recimo da nastupa sutra za Nemacku ili Belgiju, bez obzira na to sto ga od malih nogu roditelj uci cirilicu, preonosi mu srpsku kulturu, knjizevnost i istoriju.
Ja govorim o realnim medjunacionalnim odnosima u regionu, a ne o nekoj iliuziji u vidu zivotnog idealizma. Ako su Nikonovi roditelji potekli sa nasih prostora(a jesu, nisu londonski starosedeoci), logicno je da i svoje dete vaspitavaju u tom duhu, sve ostalo je pogubno za identitet te dece, bez obzira koje oni nacionalne pripadnosti bili.

Gil-Gelad

pre 15 godina

Nikon je odlican,ima josh jedan klinac iz Shalkea dobar + trebamo da kupimo pod hitno Mitrovica iz Celzia(16 godina)i onda smo ok

Steva

pre 15 godina

Ma kaki Nikon...Mihajlo Popovic je igrac obratite paznju na njega iz cele vojvodine je samo on pozvan...igra za Novi Sad...ajmo Srbine najbolji si.

system

pre 15 godina

Saric je trenutno u Liverpulu a odrastao u Dnskoj jedan od roditelj mu je Srbin a jedan hrvat ako se nevaram,inace matori su mu veliki jugosloveni a sam saric je izjavljivao kako bi voleo da bude prvi stranac koji je zaigrao za DANSKU reprenzetaviju.

Beogradjanin

pre 15 godina

Bas lepo ali to nista ne znaci da ce jednog dana zaigrati i za seniorsku reprezentaciju.Mozda ako se pokaze odigra i za Englesku. Isto kao i Bojan Krkic

BBoy

pre 15 godina

Ovaj mali mi se svidja...ali ne razumem kako to da Stefan Petrovic iz Radnickog iz Pirota nije pozvan...da li mozda nije tatin sin pa ga nisu zvali ili sta...

Aca

pre 15 godina

ajde da saznamo kada imaju okupljanje i da odemo da vidimo koliko je dobar, neka neko sazna gde se okupljaju i idemo da vidimo to malo cudoviste! znaci koji sportski centar i u koliko sati, ljudi vidimo se...

sale86

pre 15 godina

Ma mislim da uopste nije pitanje da i ce da igra za Srbiju ili ne. On skoro svake godine dolazi u Srbiju i zna srpski za razliku od nekie druge dece koja su rasla u inostranstvu.
Inace, ovo ne lupetam jer sam cou, nego zato sto Nikon dolazi u mesto odakle sam ja (Žitkovac). Zao mi je sto se i licno ne znamo... :(

Nebojsa

pre 15 godina

Ovaj klip stvarno drzi paznju!Mali je tehnicki potkovaniji nego vecina prvotimaca velikih klubova,mogu ga samo zamisliti u dresu Intera za desetak godina... :D

Stefan Petrovic

pre 15 godina

Klinac je strasan talenat i za 5-6 godina verovatno ce biti vodja tima, gde god tada bude igrao. Nadam se da ce biti i clan najjaceg srpskog nacionalnog tima, mada tesko da ce biti nesto od toga. Ukoliko gospoda iz FSS-a uskoro ne pocnu sa lobiranjem izgubicemo jos jedan biser domaceg fudbala, sto Nikon svakako jeste! pozdrav iz Nisa!

jone

pre 15 godina

mislim, nema sta, vidi se da je majstor i da ima potencijala da postane nas najbolji igrac itd..ne znam sad da li mu fali fizicka snaga,brzina ili tako nesto ali oceigledno je da su ga sutnuli salke i valensija..moguce da je umislio da je vec zvezda i prestao da radi na sebi i ne napreduje...

maxa

pre 15 godina

Previse smo mali da bi se odrekli bilo kojeg igraca,a pogotovu igraca koji vaze za supertalente i samim tim je dobro sto ce igrati za kadetasku reprezentaciju jer ce lakse pratiti njegov razvoj!Doduse verovatno da je igrao i razvijao se kod nas ne bi dosao ni blizu ovoga sto je sada!Usput Alen Stevanovic je u Radnickom iz Obrenovca!

Misa

pre 15 godina

ja mislim da za SRBIJU treba da igraju samo oni koji to stvarno zele i koji su pravi SRBI, a ne da su iz hrvatske, bosne,slovenije... gde nisu uspeli a nasi vole kanda samo one koji nisu iz Srbije... kao da u Vojvodini nema supertalenata pa mi samo gledamo neke sa strane sto jedva da imaju veze sa Srbijom...
Svaka cast Nikonu, stvarno je jako talentovan, ali ako se on, ili bilo ko drugi, dvoumi u vezi igranja za Srbiju, onda nema o cemu da se prica.
to je moje misljenje

Manasija

pre 15 godina

Hvala Bogu da svaki Srbin koji zivi u inostranstvu treba da uci svoje dete nacionalnoj tradiciji, ali ako neko ceo zivot provede u stranoj zemlji kakve veze ima sa maticnom drzavom koju vidi samo na razglednicama? Takodje, ja postujem svaciju licnu odluku - i npr. Kuzmanovicevu, on nije imao problem da igra za Svajcarsku u mladjim selekcijama, posle se odlucio da igra za nas - postujem. Meni smeta sto ne postoji princip u svemu tome vec ostaje mogucnost odluke koja moze da zavisi od mnogo faktora npr. novca ili nekakvog pritiska. Trebalo je samo procitati kakva je paljba (bezmalo mrznja) osuta po Arnautovicu sto je izabrao Austriju, koja je - po svemu - njegova zemlja, jedino nije njegova matica. Meni je zasmetalo sto njegovu odluku niko nije ispostovao - iako je ona potpuno legitimna - on je izabrao jednu od dve opcije, ja postujem njegov izbor, kao sto bih postovao i odluku da je igrao za nas. Bilo koji nas talenat da ode za drugu zemlju - bio bi proglasen za izdajnika, a oni sto su podrzali Kuzmanovica bi ga prvi pljuvali. Ko zna iz kog razloga neki nas gradjanin nesrpske nacionalnosti ne oseca nasu Srbiju kao svoju zemlju - to je opet licna stvar pojedinca...ali - po meni (mozda i gresim) on ne moze da bude njen gradjanin bez nekih obaveza. Ako ga njegova zemlja pozove pod zastavu - on ima duznost da se odazove dok je njen gradjanin, ne postavlja se pitanje razloga. Sto se tice BiH, ona je (ma kako to cudno zvuci) i srpska drzava! Jedina je u svetu uz Srbiju u kojoj je srpski narod konstitutivan, Srbi imaju trecinu vlasti i prava, i niko po sadasnjem ustavu Srbe ne moze da preglasa. Druga je stvar sto Srbi i ne koriste u potpunosti ustavne mehanizme koje imaju na raspolaganju, vec se prilicno sele u maticnu drzavu i prazne srpski etnicki prostor. Oni se ovde ne ljute kad ih zovu Bosancima ili Hercegovcima, a drzavu po kojoj su dobili nadimak tesko da priznaju. Ni svi Hrvati ne igraju za Hrvatsku - Kalac, Viduka, Toni Popovic (kazu da je Hrvat), Bartolovic, Tedi Lucic - nisu ni oni bas tako unisoni kao sto se prica. Nije mi namera da otvaram neku besmislenu beskrajnu polemiku - i scepan mali i Manasija ce svim srcem navijati za Srbiju, ma ko da igra - ali dobro, ne slazemo se u svemu, nije to ni neophodno... ovo je 21. vek gde se postuju razlicitosti, prebrodili smo komunisticko jednoumlje. Boze zdravlja, zajedno cemo se radovati 2010.

d

pre 15 godina

vidis ove hrvate koje si nabrojao posto puno bolje znam od tebe svi su htjeli igrat za hrvatsku al nisu bili dovoljno dobri.toni popovic je porijeklom iz opuzena između metkovica i dubrovnika.hrvat je.
i mirna legenda jukic hrvatsku osjeca kao svoju drzavu al u hrvatsku se nije htjela vratit jer mi nemamo ni jedan olimpijski bazen(50 metara)a ona bez toga ne moze.inace moja rođakinja

Manasija

pre 15 godina

75. d

Slazem se da ima i tih razloga, ali ako su Hrvati u sportu tako mocni da za njih nisu dovoljno dobri Mark Viduka, Endrju Bogut, Markos Milinkovic, Alehandro Spajic ili Bernard Tomic - vec igraju za zemlje ciji su gradjani, a ne za majcicu Hrvatsku za koju nisu dovoljno kvalitetni - ja prosto nemam reci...

ivory

pre 15 godina

Razlika izmedju Krkica i Nikona nije sto je ovaj igrao za sve mladje selekcije Spanije, vec mu je i majka iz Spanije. Nikon nema tu dilemu on jeste rodjen u Engleskoj ali su mu koreni odavde. Ovo sto sam video na youtube-u je brilijantno i daj Boze da zadrzimo Nikona i da ga za 5 godina vidimo u dresu A selekcije

Bec

pre 15 godina

ko poznaje ovog klinca, zna da tehnicki fenomen, i nista vise..

nije brz, nema telo za fudbalera, nemoze da se meri sa decacima u njegovim godinama, losa mu okolnost (porodica ga je digla), promenio ime u "el fenomeno"..

schalke ga nije za dzabe izbacio iz svojih redova.. srbija mu je zadnja slamka..

nemojte se varat sa snimkama sa youtuba...

dex

pre 15 godina

Nikon jeste talenat, ali po meni ipak nije toliki talenat koliko se kod nas potencira. Mislim da je on jako daleko od Krkica ili Mesija recimo. U svakom slucaju, posluzice nam. Druga stvar... Dva napadaca? Neverovatno... Verovatno ce uci u igru ako budemo jurili rezultat, a do tada Kosanova i Djorina skola 4-6-0.

Umaga

pre 15 godina

Мали је добар за мали фудбал и некада смо таквих који врте противника на петопарцу имали на тоне и вагоне.

Када буде ушао у свет професионалног фудбала и када почну да га крљају по терену, вратиће се он својој јединој љубави - малом фудбалу испред зграде.

Manasija

pre 15 godina

Gledao sam ga na TV-u kad je imao 6 godina...ono sto je radio sa loptom bilo je pravo carobnjastvo! To nije ni priblizno dovoljno da postane veliki igrac, treba da se tu poklope brojne kockice. Cinjenica je da je promenio dosta klubova i pitanje je da li ce opravdati talenat, jer su pred njim postavljeni veliki ciljevi. Ali, Boze zdravlja, sto da ne...
Ja licno sam pristalica drugog pristupa od onog koji zastupa vecina. Ne smatram da svaki Srbin treba da igra za Srbiju, jer nastupaju drzave a ne narodi, boje Srbije brane mnogi sportisti koji nisu Srbi - i to smatram normalnim jer je Srbija njihova zemlja. Mi smo uzeli Kuzmanovica kao formiranog igraca Svajcarskoj - koja je njegova zemlja, koja ga je podigla i skolovala, sto ne smatram da je bas korektno. Zamislite da Adem Ljajic odluci da nastupa za BiH ili Tursku (kao zemljak mu Jahovic) - ne verujam da bismo to hladnokrvno primili. Pogledajte Svedsku, da li ijedan Svedjanin fudbaler poreklom s ovih prostora nastupa (ili je nastupao) za balkansku zemlju , a ne Svedsku - Ibrahimovic, Djuric, Majstorovic, Prica, Djordjic, Lucic. S druge strane, doneo bih odluku da svako ko ima nase drzavljanstvo moze da nastupa za drugu drzavu samo ako ne treba nasim selekcijama, a ako insistira - nek se odrekne naseg drzavljanstva kad mu ono ne treba, jer svaki gradjanin ima prava ali i obaveze prema svojoj zemlji. Kao primere navodim dzudistu Mrvaljevica, kosarkasa Golubovica, fudbalera Lazevskog...rodjeni su, koliko znam, u Srbiji, tu su i stekli sportsko umece, a nisu se stavili na raspolaganje nasim reprezentativnim selekcijama. Razumem da svako ima pravo izbora i ja postujem slobodan izbor svakog coveka, ali sve mora imati meru i biti u granicama odgovornog odnosa prema sopstvenoj zemlji. Mozda izgleda rigidno i prestrogo, ali kad covek malo bolje sagleda - to je sasvim prirodno i odgovorno. Razumem i one koji misle da svaki Srbin treba da nastupa za Srbiju, ali meni je u sportskoj reprezentativnoj politici licno blizi ovaj drzavni - a ne nacionalni pristup, mada postujem i ovaj drugi.

jone

pre 15 godina

mislim, nema sta, vidi se da je majstor i da ima potencijala da postane nas najbolji igrac itd..ne znam sad da li mu fali fizicka snaga,brzina ili tako nesto ali oceigledno je da su ga sutnuli salke i valensija..moguce da je umislio da je vec zvezda i prestao da radi na sebi i ne napreduje...

Misa

pre 15 godina

ja mislim da za SRBIJU treba da igraju samo oni koji to stvarno zele i koji su pravi SRBI, a ne da su iz hrvatske, bosne,slovenije... gde nisu uspeli a nasi vole kanda samo one koji nisu iz Srbije... kao da u Vojvodini nema supertalenata pa mi samo gledamo neke sa strane sto jedva da imaju veze sa Srbijom...
Svaka cast Nikonu, stvarno je jako talentovan, ali ako se on, ili bilo ko drugi, dvoumi u vezi igranja za Srbiju, onda nema o cemu da se prica.
to je moje misljenje

Butros Butros Gali

pre 15 godina

Nikon:)))
Pored Nikona, FSS najavljuje da ce reprezentativni dres obuci i Minolta Petrovic i Canon Savic.

Inace, ono sa YouTube-a je fenomenalno

Beogradjanin

pre 15 godina

Bas lepo ali to nista ne znaci da ce jednog dana zaigrati i za seniorsku reprezentaciju.Mozda ako se pokaze odigra i za Englesku. Isto kao i Bojan Krkic

d

pre 15 godina

vidis ove hrvate koje si nabrojao posto puno bolje znam od tebe svi su htjeli igrat za hrvatsku al nisu bili dovoljno dobri.toni popovic je porijeklom iz opuzena između metkovica i dubrovnika.hrvat je.
i mirna legenda jukic hrvatsku osjeca kao svoju drzavu al u hrvatsku se nije htjela vratit jer mi nemamo ni jedan olimpijski bazen(50 metara)a ona bez toga ne moze.inace moja rođakinja

scepan mali

pre 15 godina

@ Manasija

Sve je to u redu sto kazes, ali nisi razumeo konotaciju, zasto sam upravo Bosnu i Hercegovinu apostrofirao. Zasto Sterbik i Mester nisu trebali nastupati za Srbiju, kada Madjare u Vojvodini u poslednjih 50-60 godina nije niko dirao, a ni ranije, zasto se ne bi onda identifikovali sa Republikom Srbijom? Nisu li Goranci odani gradjani Republike Srbije. Jeli Srbija ikada ratovala sa Crnom Gorom. Je li ko isterivao Sandzaklije iz njihovoh kuca samo zato sto nisu Srbi? Da li mogu siroke mase Srba iz BiH i Hrvatske da se identifikuju sa rezimima u Zagrebu ili Sarajevu???
Jedino je nelogicno ocekivati od kosovskih Albanaca da nastupaju za Srbiju, za sve ostale je apsolutno logicno. Po toj logici dete srpskog gastarbajtera koje ce se roditi na Zapadu, treba recimo da nastupa sutra za Nemacku ili Belgiju, bez obzira na to sto ga od malih nogu roditelj uci cirilicu, preonosi mu srpsku kulturu, knjizevnost i istoriju.
Ja govorim o realnim medjunacionalnim odnosima u regionu, a ne o nekoj iliuziji u vidu zivotnog idealizma. Ako su Nikonovi roditelji potekli sa nasih prostora(a jesu, nisu londonski starosedeoci), logicno je da i svoje dete vaspitavaju u tom duhu, sve ostalo je pogubno za identitet te dece, bez obzira koje oni nacionalne pripadnosti bili.

majstor

pre 15 godina

Polako, polako. Dugacak je put od zonglera do profesionalnog sportiste. Pogledajte malo kosarku. Koliko ima onih show timova, koji putuju po svetu i zabavljaju mase? Svi oni zakucavaju najjace, skacu najvise, trce najbrze, rade najbolje finte,... Ali retko ko uspe da zaigra kosarku u NBA, ili u bilo kojoj profi ligi

Manasija

pre 15 godina

58. scepan mali

A da li je realnost da Adem Ljajic nastupa za BiH...BiH je specijalan slucaj jer ona ima puno problema da se ostvari kao drzava, ogroman broj njenih gradjana je ne dozivljava kao svoju (sto nije slucaj sa ozbiljnim zapadnim zemljama).Ako ne postoji jasno pravilo ko za koga nastupa, to je pogodno tlo da i nama neko nekad uzme, kupi, privoli nekog naseg talenta. Mi ocekujemo da svako ko je Srbin nastupa za Srbiju - ma odakle bio, i da svi gradjani Srbije nastupaju za Srbiju - ma koje nacionalnosti bili...tu nema doslednosti, ono sto trazimo za sebe - ne damo drugima. Kako bi bilo da Siladji drzi ruku na srcu uz madjarsku himnu - a ne srpsku, da Sulejmani nije imao zelju da igra za nas, da Troicki nastupa za Rusiju, JJ za CG (uvek kaze da joj je otac Crnogorac - ne znam da li u smislu naroda ili regionalne pripadnosti), ili da je, ne dao Bog, Novak odlucio da igra za Hrvatsku - jer mu je mama Hrvatica... tu se gubi svaka logika. Niko se nije pitao kako su igrali Sterbik i Mester za Srbiju - svima je bilo normalno da igraju kao gradjani Srbije. Ja razumem da neko zeli da igra za Srbiju kao svoju zemlju maticu, ali ne volim kad se na njih vrsi pritisak javnosti da tako odluce, jer ako oni odluce da igraju za svoju zemlju - gde su rodjeni, rasli, ucili se sportu - ja tu ne vidim nista sporno, jer je realnost da je ta zemlja njihova i da oni ipak imaju neku obavezu prema njoj. Da ne pominjem da smo se napalili na malog Nikona, do juce 90% nije znalo ko je on - sad se vec pricaju bajke... sacekajmo, Boze zdravlja, da postane igracina - pa onda kujmo velike planove. Da je carobnjak - jeste, ali u svom uzrastu... ja sam gledao film o njemu pre 8-9 godina, to je stvarno bilo nesto neverovatno, ako postane igrac u skladu s talentom - pisace istoriju svetskog fudbala. I da - ima lepo, monasko, pravoslavno ime...koje znaci - pobednik!

Zelja NS

pre 15 godina

Znaci ne mogu da poverujem, da li sanjam? Ako se ovako nastavi bicemo opusteno prvaci sveta za 10 godina, opasno se gasi, EVROPSKI BRAZIL PONOVO NA SCENI!!!

Cile

pre 15 godina

Bez preterivanja ail mislim da cemo biti toliko mocni u fudbalu da nam niko nista nece moci.Ali stvarno,vec smo prejaki za mnoge,a za okolinu ne treba da trosim reci.

Steva

pre 15 godina

Ma kaki Nikon...Mihajlo Popovic je igrac obratite paznju na njega iz cele vojvodine je samo on pozvan...igra za Novi Sad...ajmo Srbine najbolji si.

Milan

pre 15 godina

A jao,zamislite 2012 sta ce da bude:Ljajic desno krilo,Sulejmani levo krilo,zadnji vezni Kuzmanovic,kreator Jevtic,a u odbrani Obradovic,Rajkovic,Ivanovic i na kraju najubitacniji deo,u napadu Aleksic i Saric!
Jeste daleko,ali bice vredno cekanja!

Nix

pre 15 godina

Ovog malog hitno jedan minut u A reprezentaciji na nekoj zvanicnoj utakmici...Cisto da ga osiguramo za kasnije...Ne vjerujem da ce Srbija posle moci da se izbori sa dosadnim Englezima...Da sam ja na Anticevom mestu cak bih bio spreman da rizikujem da izgubimo 1 utakmicu jer cemo u bliskoj buducnosti sa njim dobiti 101 utakmicu!!!

Marko

pre 15 godina

@Bec
Noko njega nije izbacio iz svojih redova nemoj molim te da lupetas ovde...Njegov brat je fudbalski trener i kako on menj sredinu tako Nikon ide sa njim...U Valensiji i Salkeu su ga molili da ostane...A to za fizicke predispozicije cu samo reci NE LUPETAJ zivota, mislim da kondicioni trener ipak malo vise znam o tome od tebe...Decko malo sitnije gradje ali to apsolutno nema veze,pa kakve je gradje Mesi,Nikon je toliko dominantan u svom uzrastu da je to neverovatno...Ma dovoljno govori cinjinica da je Aleks Ferguson rekao da nije(nikad) video talentovanije dete u tom uzrastu kad ga je pogledao!Svi svetski strucnjaci su ga proglasili najtalentovanijim klincem u tom uzrastu na svetu...Nema potrebe bilo sta vise dodati

Marko_bgd

pre 15 godina

ovaj mali je, iako ima samo 15 godina poznat vec 6-7 godina...za 5-6 godina bice jedan od najboljih igraca sveta..njegovo umece sa loptom i osecaj za fudbalsku igru su fantasticni...nadam se da ce jednog dana biti najbolji igrac sveta i to u dresu Srpske reprezentacije:))

Ja_pa_Ja

pre 15 godina

Ovo mi je ulepshalo dan! Dolazim na posao vidim Nole izgubio od Conge..ali ovo je VRH! Hvala Nikonovim roditeljima! Srbija prvak sveta za 10-tak godina!

Милош

pre 15 godina

Обратите пажњу на Михајла Поповића из Новог Сада...Мој другар са којим сам ја пре 2 године трпао у тандему на турнирима широм Србије..Биће играч, кад вам ја кажем..

Fiste

pre 15 godina

On je FENOMENALAN,ali nije bolji od mene.Nadam se da cemo uskoro zajedno da igramo,samo sto sam ja mladji 2 god. od njega.Zelim mu sve naj u karijeri...SRECNO

Svajcarac

pre 15 godina

Ok, ipak se polako vidi da je nas savez poceo da se malo vise angazuje oko srpske dece iz Dijaspore....

Srpska Dijaspora uvek uz maticu Srbiju!

Зоки

pre 15 godina

Дејан Станковић је играо против Ксамакса са непуних 16 година, био је велики таленат, постао је велики играч, али недовољно да би био у најужем светском врху. Са репрезентацијом до сада није ништа спектакуларно направио, мада има још времена, надајмо се да ћемо отићи у Јужну Африку и тамо нешто урадити. Шта је Никон радио својој генерацији кад је био "петлић" - пређе их све комплетно и да гол, давао голове из корнера на малом њиховом терену, гол петом из пенала, три класе изнад свих осталих у Арсеналу! Било би лепо да тако буде и у сениорима, али до тада је још велики пут, остаје нам да се надамо да ће тако бити.

Gil-Gelad

pre 15 godina

Nikon je odlican,ima josh jedan klinac iz Shalkea dobar + trebamo da kupimo pod hitno Mitrovica iz Celzia(16 godina)i onda smo ok

Nebojsa

pre 15 godina

Ovaj klip stvarno drzi paznju!Mali je tehnicki potkovaniji nego vecina prvotimaca velikih klubova,mogu ga samo zamisliti u dresu Intera za desetak godina... :D

scepan mali

pre 15 godina

Ovo je generalno lepa vest za srpski fudbal, ali ono sto je mnogo vaznije nadam se, signal i ljudima iz fudbala u Srbiji, kao i Srbima iz dijaspore da rade zajedno na zajednickim (istim) interesima, jer posle kada reprezentacija ojaca, bice deci i s takmicarskog aspekta privlacnije igrati za Srbiju, nego recimo za neku Dansku.
E' sada ja ne razumem one u Srbiji koji potcenjuju potencijal dijaspore. Recimo Hrvati su usli medju 8 na Evropskom najvise zahvaljujuci skautingu, posto u svakom od 4 meca Hrvatske, od 14-orice koji su igrali 7-orica su bili rodjeni van Hrvatske.
S druge strane, deca u dijaspori imaju daleko vece mogucnosti da steknu kvalitetno fudbalsko obrazovanje, nego sto je to slucaj u Srbiji. To je apostrofirao i Klemente (u cemu je jedino i bio u pravu). Talenta deci ne manjka, niti u Srbiji, niti u dijaspori, u Srbiji je problem trenerska organizacija, u kojoj nisu sprovedene reforme i modernizacija, pa se radi jos uvek po prilicno zastarelim metodama, to mogu reci i iz licnog iskustva, posto godinama zivim na Zapadu i u slobodno vreme posle posla, treniram decu, te istovremeno trudim se da pratim neke fudbalske trendove.
Sutra ako se naprave dobri rezultati, velike zasluge ce se morati pripisati i jednom Kuzmanovicu, koji ce tek postati strasan igrac, a svojim je primerom ucinio mnogo vise za srpski fudbal, nego sto je to danas iko od nas svestan.
Bravo Nikone, zelim ti veliku karijeru, veruj samo sebi i svojim trenerima i sve ce biti ok.

@ Manasija

A sta recimo kazes na cinjenicu da vecina bosanskih muslimana preko 40, koje sam upoznao, izjavljuju da Bosna i Hercegovina postoji samo u Federaciji, ali ne i Republici Srpskoj. Znaci, kada su oni svesni zivotne realnosti, sta tek reci za nase Srbe iz Republike Srpske. Na osnovu cega da nastupaju za BiH, ako su iole talentovaniji. Ja im porucujem, da se opredeljuju samo za jednu opciju, a to je nastup njihovih sportista pod grbom Srbije.

GUNDRA_BCN

pre 15 godina

@ Jone (Some)...Razlika izmedju Krkica i Nikona jest to da je Krkic igrao u sve mladje kategorije Spanske repke pa je i sasvim logicno da ce izabrati Spaniju...ipak mu je keva Perez..a cale verovatno nema sta da kaze u toj familiji nego keva nosi pantalone :) A sto se tice malog Jevtica, Pa cale izgleda da je taj koji odlucuje :)

FELIPE

pre 15 godina

Auuuuuuuu! Pa to nije mala stvar! Decko je cudo od igraca!
Daj boze da ostane pri tome da ce igrati za Srbiju i kad bude trebao da obuce dres A tima.

Marko Vozdovac

pre 15 godina

Bila bi jako lepa stvar kada bi ovog decka nas savez uspeo da zadrzi i za seniorsku selekciju jednog dana. I prosto mi je neverovatno da ga Englezi do sada vec nisu vrbovali za svoj nacionalni tim.

zika mourinho

pre 15 godina

neka ga bog cuva!samo jos saric i subotic i imamo ekipu za 2012/tu.Mora se trayiti po dijaspori jos ovakvih decaka,jer ih ima,moraju se vrbovati kao mali jer posle su tu velike reprezentacije sa vecim parama.I nadajmo se da ga englezi nece zvati! POZZ svima! ZVEZDA SRBIJA!!!!

Šumadinac

pre 15 godina

Mali nije ni obukao dres, a već smo najbolji na svetu! Svašta čovek može da pročita! Super je mali, čudo od deteta, ali toliko je tu faktora koji će mu trebati u budućnosti da on postane veliki igrač i reprezentacija s njim velika, da je neozbiljnost takvih stavova na nivou stavova dece u predškolskom uzrastu. Manje strasti a više razuma, to nam je uvek trebalo u istoriji a nikad se toga nismo pridržavali, pa smo ovde gde jesmo.

dejan

pre 15 godina

Ima potencijal da bude novi Del Piero. Još je mlad i prerano je davati bilo kakve prognoze, ali raduje što se odlučio da igra za nas.

banaj luka zapadna srbija bec

pre 15 godina

kako me nerviraju pojedinci kojei nemaju pojma o fudbalu kako mozeta da omalovazavate nase blago isto ko i noleta cim jednu izgubi odmah je najgori dajte ljudi budite malo realni mali je fudbalski vele majstor ne u svom uzrastu vec je najveci fudbalski talenat koji je ikad igrao fudbal bolji je i od maradone kad je bio mali pa ja ga pratim vec 3 godine na njegovom treningu bude vise judi nego kad trenira prvi tim salkea pa pogledajte kako izvodi slobodnjake kako razigrava igrace kakve pasove ima samo recite hvala ti boze sto je pozvan i sto je prista o da igra za srbiju usput jos da znaju oni koji nisu informisani da je decko miran super korektan da nije nikakav folirant da ga interesuje samo fudbal da odlicno prica srpski a zove otac mu je veliki srbin zato mu je i dao ime nikon koje je pravo srpsko mnogo nasih monarha dobivaju ime nikon kad se zamonase

system

pre 15 godina

Saric je trenutno u Liverpulu a odrastao u Dnskoj jedan od roditelj mu je Srbin a jedan hrvat ako se nevaram,inace matori su mu veliki jugosloveni a sam saric je izjavljivao kako bi voleo da bude prvi stranac koji je zaigrao za DANSKU reprenzetaviju.

Dragan

pre 15 godina

Je l zna neko sta je sa alenom stevanovicem? Trebalo je da potpise za juventus, u italiji ga zovu srpski zidan. Ovde je igrao za radnicki nbg. Mali je supertalenat!

Glas razuma

pre 15 godina

@ Bec

Vidi se koliko si i ti upucen u gradivo.Nije El Fenomeno vec El Maestro!

Sjajan potez naseg saveza.Nikon je tu,i Subotic je prakticno pred vratima...Jos Saric i ne trebamo da brinemo za buducnost,ako se tome pridodaju svi oni biseri koje vec imamo.

vlada

pre 15 godina

svi koji hoce da pametuju o nedostacima malog Nikona, neka pogledaju dobro klip.
90% igraca nase lige ne ume da da loptu u prostor kao ovo dete niti ima ni blizu fudbalsko ramisljanje kao on,
a kao dodatak pogledajte minut 3:34 kada gradi loptu i podize lakat kao da igra 20 godina...
zamerke su ovde stvarno suvisne

higuain

pre 15 godina

@Fuji
Saric je mladi igrac koji igra u Liverpulu. Buduca svetska klasa. Rodjen u Sarajevu odrastu u Danskoj, clan madih selekcija Danska. Poreklom je srbin, za sebe kaze da je "jugosloven" i da bi voleo da bude prvi stranac koji ce debitovati za A selekciju Danske.

Зоки

pre 15 godina

Пардон, промаших тастер... Деки је рођен септембра 1978. а против Ксамакса је играо августа 1995. - непуних 17 година.
Сећам се Никона 2003. - присуствовао је дербију кад је Партизан бежао Звезди двоцифреном разликом. Представили су га у једној ТБ-емисији као будућег Марадону, дошао је у Звездином дресу и прилично се зрело понашао, са непуних 10 година, за толику пажњу којом су га окружили, и јако добро је причао на српском језику.

BBoy

pre 15 godina

Ovaj mali mi se svidja...ali ne razumem kako to da Stefan Petrovic iz Radnickog iz Pirota nije pozvan...da li mozda nije tatin sin pa ga nisu zvali ili sta...

sale86

pre 15 godina

Ma mislim da uopste nije pitanje da i ce da igra za Srbiju ili ne. On skoro svake godine dolazi u Srbiju i zna srpski za razliku od nekie druge dece koja su rasla u inostranstvu.
Inace, ovo ne lupetam jer sam cou, nego zato sto Nikon dolazi u mesto odakle sam ja (Žitkovac). Zao mi je sto se i licno ne znamo... :(

maxa

pre 15 godina

Previse smo mali da bi se odrekli bilo kojeg igraca,a pogotovu igraca koji vaze za supertalente i samim tim je dobro sto ce igrati za kadetasku reprezentaciju jer ce lakse pratiti njegov razvoj!Doduse verovatno da je igrao i razvijao se kod nas ne bi dosao ni blizu ovoga sto je sada!Usput Alen Stevanovic je u Radnickom iz Obrenovca!

Stefan Petrovic

pre 15 godina

Klinac je strasan talenat i za 5-6 godina verovatno ce biti vodja tima, gde god tada bude igrao. Nadam se da ce biti i clan najjaceg srpskog nacionalnog tima, mada tesko da ce biti nesto od toga. Ukoliko gospoda iz FSS-a uskoro ne pocnu sa lobiranjem izgubicemo jos jedan biser domaceg fudbala, sto Nikon svakako jeste! pozdrav iz Nisa!

Manasija

pre 15 godina

Hvala Bogu da svaki Srbin koji zivi u inostranstvu treba da uci svoje dete nacionalnoj tradiciji, ali ako neko ceo zivot provede u stranoj zemlji kakve veze ima sa maticnom drzavom koju vidi samo na razglednicama? Takodje, ja postujem svaciju licnu odluku - i npr. Kuzmanovicevu, on nije imao problem da igra za Svajcarsku u mladjim selekcijama, posle se odlucio da igra za nas - postujem. Meni smeta sto ne postoji princip u svemu tome vec ostaje mogucnost odluke koja moze da zavisi od mnogo faktora npr. novca ili nekakvog pritiska. Trebalo je samo procitati kakva je paljba (bezmalo mrznja) osuta po Arnautovicu sto je izabrao Austriju, koja je - po svemu - njegova zemlja, jedino nije njegova matica. Meni je zasmetalo sto njegovu odluku niko nije ispostovao - iako je ona potpuno legitimna - on je izabrao jednu od dve opcije, ja postujem njegov izbor, kao sto bih postovao i odluku da je igrao za nas. Bilo koji nas talenat da ode za drugu zemlju - bio bi proglasen za izdajnika, a oni sto su podrzali Kuzmanovica bi ga prvi pljuvali. Ko zna iz kog razloga neki nas gradjanin nesrpske nacionalnosti ne oseca nasu Srbiju kao svoju zemlju - to je opet licna stvar pojedinca...ali - po meni (mozda i gresim) on ne moze da bude njen gradjanin bez nekih obaveza. Ako ga njegova zemlja pozove pod zastavu - on ima duznost da se odazove dok je njen gradjanin, ne postavlja se pitanje razloga. Sto se tice BiH, ona je (ma kako to cudno zvuci) i srpska drzava! Jedina je u svetu uz Srbiju u kojoj je srpski narod konstitutivan, Srbi imaju trecinu vlasti i prava, i niko po sadasnjem ustavu Srbe ne moze da preglasa. Druga je stvar sto Srbi i ne koriste u potpunosti ustavne mehanizme koje imaju na raspolaganju, vec se prilicno sele u maticnu drzavu i prazne srpski etnicki prostor. Oni se ovde ne ljute kad ih zovu Bosancima ili Hercegovcima, a drzavu po kojoj su dobili nadimak tesko da priznaju. Ni svi Hrvati ne igraju za Hrvatsku - Kalac, Viduka, Toni Popovic (kazu da je Hrvat), Bartolovic, Tedi Lucic - nisu ni oni bas tako unisoni kao sto se prica. Nije mi namera da otvaram neku besmislenu beskrajnu polemiku - i scepan mali i Manasija ce svim srcem navijati za Srbiju, ma ko da igra - ali dobro, ne slazemo se u svemu, nije to ni neophodno... ovo je 21. vek gde se postuju razlicitosti, prebrodili smo komunisticko jednoumlje. Boze zdravlja, zajedno cemo se radovati 2010.

Manasija

pre 15 godina

75. d

Slazem se da ima i tih razloga, ali ako su Hrvati u sportu tako mocni da za njih nisu dovoljno dobri Mark Viduka, Endrju Bogut, Markos Milinkovic, Alehandro Spajic ili Bernard Tomic - vec igraju za zemlje ciji su gradjani, a ne za majcicu Hrvatsku za koju nisu dovoljno kvalitetni - ja prosto nemam reci...

Aca

pre 15 godina

ajde da saznamo kada imaju okupljanje i da odemo da vidimo koliko je dobar, neka neko sazna gde se okupljaju i idemo da vidimo to malo cudoviste! znaci koji sportski centar i u koliko sati, ljudi vidimo se...

Manasija

pre 15 godina

Spajic i Milinkovic su clanovi prve sestorke argentinske odbojkaske reprezentacije, koja je bila 4. na OI u Sidneju. Milinkovic je u naponu snage bio jedan od najboljih korektora na svetu, Spajic je bio srednji bloker. Koliko vidim, izgleda da ni Cvitanicu Hrvatska nije bila prvi izbor - vec racuna da nece imati mesto u argentinskom timu pa se opredeljuje prema sansama da igra za neku reprezentaciju.

ivory

pre 15 godina

Razlika izmedju Krkica i Nikona nije sto je ovaj igrao za sve mladje selekcije Spanije, vec mu je i majka iz Spanije. Nikon nema tu dilemu on jeste rodjen u Engleskoj ali su mu koreni odavde. Ovo sto sam video na youtube-u je brilijantno i daj Boze da zadrzimo Nikona i da ga za 5 godina vidimo u dresu A selekcije