Blater: "FIFA će pomoći Srbiji"

Predsednik FIFA Sep Blater izjavio je za "Tanjug" da će FSS imati svu podršku Svetske fudbalske organizacije da nastavi putem kojim je krenuo.

Izvor: B92, Tanjug, FSS.org.yu
Pošaljite komentar
  1. o cemu ovaj prica?
    (bokila, 7. oktobar 2008 14:17)

    # Link komentara

  2. Ljudi, mi STVARNO treba da budemo PONOSNI na nas sport!!!

    Bolje je da nam je casa polu PUNA, nego poluprazna ..

    Navijajmo za sve nase klubove u Evropi, navijajmo za nas klub u domacem prvenstvu, nemojmo dizati ruku jedni na druge, pa isti smo Narod !!!

    Samo pozitivno, samo NAPRED !!!

    Znam, treba dosta toga da se menja, ali hajde da uzivamo u svakom dobrom trenutku koji imamo !!!

    ps

    molba za b92 sportsku redakciju, ako bi mogli posle svakog vikenda napisati sta su nasi sportisti (fudbaleri, kosarkasi, odbojkasi, vaterpolisti, etc) uradili u svojim klubovima .. hvala ..
    (mikelle, 7. oktobar 2008 14:19)

    # Link komentara

  3. sta izmislja ovaj covek....stvarnosmo primer ostalim zemljama,kako netreba da se radi..........sve prevaranti.....
    (platini, 7. oktobar 2008 15:10)

    # Link komentara

  4. Gospodine Blater, pomozite nam, tako sto ce te bojkotovati FSS, sve dok u njemu ima ljudi poput Tomislava Karadzica,Nikole Simica,Milovana Djorica i ostale spricer-ekipe, jer mi sami ocigledno ne mozemo da se otarasimo tih pojava.
    Prvenstvo nam neregularno, sudije korumpirane, najveci klub zele da sruse, a da guraju drugi, manji.....
    Igraci kupuju mesta u reprezentaciji,menadzeri unistise klubove, mafijasi kolo vode.......
    Oterali su nam legende poput Dzajica i Piksija, a o povratku Jugovica, Mihajlovica i ostalih asova u strukture FSS, ne sme ni da se pomisli.....
    Zato, gospodine predsednice, pomozite nam, da se otarasimo unistitelja, neznalica, lopova, mafije, a za ostalo ce mo se sami pobrinuti.
    (Dekicar, 7. oktobar 2008 15:36)

    # Link komentara

  5. srbija....primer...žalosno kako čovek oće da se ulizuje pa se*e li ga se*e.odi bre godinu dana radi u srbiju,pa ćeš malo promeniti ploču
    (?????, 7. oktobar 2008 16:03)

    # Link komentara

  6. Ma mi smo bre primer, da ne postoji takav u ovom delu zemaljske kugle.
    (Kokorayko, 7. oktobar 2008 16:59)

    # Link komentara

  7. akcija je izvanredna.hocemo u hajduku nasu dicu. i hvala bogu ima ih(subasic,i maloca se racuna,strinic,gabric,i skoko se racuna,kalinic).
    stranci mogu kupit hajduka ali samo ako ce nasa dica igrat.samo da je vidit darija i rukavinu u nasem dresu i kud ces veceg gusta.a deranju trebaju dovest makar i nikad ne igrao JER JE ON NAJVECI HAJDUKOVAC(a kakav je igrac bio dok ga ozljede nisu unistile ne treba ni pricat)
    (d, 7. oktobar 2008 18:50)

    # Link komentara

  8. ovaj je covjek promasio temu jel ako on misli da hrvat ne moze biti rođen u vojvodini ili australiji on je LUD.
    to je FAŠIZAM
    (d, 7. oktobar 2008 18:54)

    # Link komentara

  9. "Predsednik FIFA Sep Blater izjavio je za "Tanjug" da će FSS imati svu podršku Svetske fudbalske organizacije da nastavi putem kojim je krenuo."
    -Мајко мила! Ем нам је фудбал у слободном паду ка дну дна, ем нам овај чувени "Србољубац" још и помаже у томе. Тако нам је помогао и 1992 да експресно испаднемо са ЕП и да нам клубови играју ван земље, а касније свесрдно подржао санкције против нас. Он, Јохансон и УЕФА су нас завили у црно исто колико и они које су ономад (1992-1995) кудили, а данас их хвале на челу са Миљаном, Толетом, Ђором и осталим бесмртницима нашег фудбала.
    Сваки пут кад нас овакви хвале знам да нам се спрема неко зло. Ужас!
    (Nelson Muntz, 7. oktobar 2008 23:08)

    # Link komentara

  10. Strašno!Ako vi gospodine Čvoroviću( Blater) zaista mislite o Srbiji to što ste rekli,onda je to zaista strašno!
    (Jakovljević, 8. oktobar 2008 11:34)