Sreda, 24.09.2008.

09:57

Skupština ULEB-a odbacila licence!

Skupština ULEB-a odbacila je ideju o trogodišnjim licencama za klubove u Evroligi, pa će u elitno takmičenje i dalje ići prvak Srbije.

Izvor: B92

Skupština ULEB-a odbacila licence! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

Bosko

pre 15 godina

Ima Partizan ugovor,evo,vec dva je odradio,prosle sezone je zapoceo treci...

Da,Tole nam je kupio sedam titula... :)

SMRT FASIZMU - PARTIZAN JE SAMPION!!!

MadMax

pre 15 godina

Radi objektivnog informisanja...

Sezona 1997/98
U Euroleague učestvuje Partizan kao pvak. Odlazi na Final Four. Zauzima 4. mesto. U isto vreme gubi polufinale domaćeg prvenstva od FMP-a. C.zvezda dobija FMP u finalu i postaje šampion.

Sezona 98/99
U Euroleague učestvuje C.zvezda kao šampion države...
U svojoj grupi C.zvezda osvaja poslednje mesto sa skorom 4-10 (pobeđeni Cibona,Manresa,Žalgiris i Fenerbahče)...Domaće prvenstvo se prekida zbog bombardovanja sa postojećim rezultatom. Tabela u tom trenutku 1.Budućnost, 2.C.zvezda, 3.Partizan. Budućnost prvak. Kasnije Partizan osvaja kup sa zvukom sirena.

Sezona 99/00
Uspehom Partizana imamo dva mesta. KSSCG u Euroleage šalje Budućnost kao šampiona i C.zvezdu kao drugoplasirani tim(!?). C.zvezda sa skorom 2-12 (pobeđeni PAOK i Olimpija) zauzima poslednje mesto u svojoj grupi i gubi drugo mesto u EL za predstavnika svoje zemlje. Budućnost šampion.

Sezona 00/01
ULEB i FIBA se razdvajaju.Budućnost kao prvak učestvuje u EL i potpisuje ugovor. Partizan zbog izgubljenog mesta učestvuje u FIBA Supro League. Budućnost šampion.

Sezona 01/02
Učestvuju Budućnost i Partizan. Partizan šampion.

Sezona 02/03
Budućnost učestvuje zbog ugovora. Odustajanjem Panioniosa Partizan dobija poziv za nastup. Partizan šampion.

Sezona 03/04
Partizan kao prvak u EL. Partizan šampion.

Sezona 04/05
Partizan kao prvak u EL. Partizan šampion.

Sezona 05/06
Partizan kao prvak u EL. Partizan šampion.

Sezona 06/07
Partizan kao prvak u EL. Partizan šampion.

Sezona 07/08
Partizan kao prvak u EL. Partizan šampion.

Sezona 08/09
Partizan kao prvak u EL. - II -.......

Sezona..............

pozdrav

mad4red

pre 15 godina

Znam da nije adekvatno mesto, ali ovi grobari su dosadni ko prol**...

@baki bb
1987. Fljamurtari - PARTIZAN 2:0
1989. PARTIZAN - Dinamo (Bukurešt) 0:2
20.8.1996. Nacional (Bukurešt) - PARTIZAN 1:0
10.8.2000. Sliema Wanderers FC - PARTIZAN 2:1
30.07.1997. Kroacija - PARTIZAN 5:0
28.09.2001. SK Rapid Wien - PARTIZAN 5:1
14.11.2002. Slavia Praha - PARTIZAN 5:1
29.09.2005. PARTIZAN - Maccabi Petach-Tikva 2:5

vortex

pre 15 godina

Mali pregled kroz istoriju. :)
Zvezda je u sezoni 98/99 igrala u EL jer je prethodne godine bila sampion. I neverujem da je izgubila mesto jer smo imali jedno jedino i to je bilo za sampiona(Buducnost je igrala kup Rajmunda Saporte i stigla to polufinala te godine).
Nakon te sezone dolazi do razcepa, formira se uleb, Buducnost '99 postaje sampion i potpisuje 3godisnji garantovani ugovor za EL igra njenu prvu sezonu 00/01.
Partizan tek u sezoni 01/02 igra evroligu i to ne kao sampion (jer je Buducnost bila prosle godine) vec dobija pozivnicu jer EL se prosiruje sa 24 na 32 kluba.Na kraju te sezone Partizan uzima titulu pa u 02/03 ide u EL kao sampion ali te godine i Buducnost igra svoju zadnju 3-cu godinu ugovora. Nakon toga samo Buducnost gubi ugovor a samo jedan klub igra EL a to je Partizan jer je svaki godine bio prvak drzave.

DarkoNS

pre 15 godina

Ja ipak mislim da je sve ovo namestilo rukovodstvo Crvene Zvezde,sve je ovo zavera protiv partizana i sve je ucinjeno da bi ovaj marketinski potez oko pojacanja (kako bi mnogi rekli) imao opravdajne!!!

ps. Ipak je ovo najrealnije resenje za Evroligu!

Dragisa

pre 15 godina

@ (Partizan iznad svih!, 24. septembar 2008 20:27)

To nije kompleks, ali slazem se da nije ni normalno.
PS. Vujakliju u ruke! (izvinjavam se autoru originala, ali svidja mi se) :)
Grobari kao sto vidite nisam ja tako negativan, mogu ja i da se zezam.... :)

007>008

pre 15 godina

@maske

KK Partizan je najtrofejniji i najuspešniji košarkaški kolektiv u NASOJ ZEMLJI. A NASA ZEMLJA je SRBIJA druze. Kakva bre Jugoplastika i Bosna.
Jesi ti uopste procitao komentar?

Dragisa

pre 15 godina

@(akcidroni, 24. septembar 2008 20:13)

To je bila aluzija na cinjenicu da uprkos tituli prvaka Evrope i deset uzastopnih nastipa u EL, 3 F4 itd. nemate nikakav lobi u evropskoj kosarci pa ste dozvolili da vas ovakva odluka zatekne nespremne i neobavestene. Dok je u Zvezdi ocigledno neko znao ili pretpostavljao ovo.

Partizan iznad svih!

pre 15 godina

@Marko Vozdovac

Kako tebi da se desi da kopiras nekoga, kad si pripadnik najoriginalnije grupe u Svemiru?
Srpska kosarka ce odmah procvetati kad vi osvaojite titulu 2031...

akcidroni

pre 15 godina

@Dragisa Kompleks je kad si bivsi prvak Evrope a nikog nije briga za to

-E,znachi POTPUNO si u prawu,samo moram da ti objasnim da je to fraza koja wazhi iskljuchiwo za fudbal.Proshetaj

Zoran

pre 15 godina

@(Dragisa, 24. septembar 2008 19:10)

Zvezda je izgubila mesto u Evroligi. Podela Uleb - Fiba je krenula u sezoni 2000-2001, i Prvi pobednik Uleb Eurolige je bio Kinder iz Bolonje (igrana po principu play-offa. Zvezda je igrala u sezoni 98-99 i izgubila jedno mesto za sezonu 99-00. Tek toliko da se znaju činjenice o istorijskom učešću Zvezde u EL, gde joj i Divac nije mogao pomoći...

DULE 00n

pre 15 godina

#ZAKOPAVAMO

Brate,drago mi da si ukapirao sta sam svojim komentarom hteo da kazem.Jer nemogu da verujem kakvi se sve komentari mogu procitati.Posebno cenim tvoj drugi deo od komentara,jer si potpuno u pravu.Nije nas DULE SILNI lud kad kaze da se protiv partizana vodi medijska hajka.Al izdrzali smo mi vec sedam hajke i izdrzacemo ih jos triput vise,jer je Partizan drzava u drzavi a Dule institucija, koja ne zavisi od sake ljudi kao pojedini timovi.Pozdrav za Brata GROBARA

DS

pre 15 godina

Delija sam ali citam ove gluposti sto pisemo kao zvezda uzima titulu pa to se nece desiti nikada imam oosecaj kao i sto je sam Pesic rekao daleko smo od "Partizana" ali smo priblizni Hemofarmu i FMP. Tako da Partizan osvaja i ove godine titulu
P.S. Daleko smo mi jos od Partizana

Dragisa

pre 15 godina

Ovde neko opasno laze ili opasno ne zna. Kada je Zvezda igrala EL jos uvek smo imali dve ekipe, posle su igrali Partizan i Buducnost i pa smo izgubuli jednu ekipu raspadom FIBA/ULEB.

Dragisa

pre 15 godina

Cao, ja sam grobar i ja sam iskompleksiran!

Kompleks je kad primis 5 golova od Makabi Petah Tikve na domacem terenu pred 300 gledalaca - clanova omladinske skole;
kompleks je kad ispadnes iz kupa od Timoka na domacem terenu pred 300 gledalaca - clanova omladinske skole;
kompleks je kad ispadnes iz kupa od BSK-a iz Batajnice;
kompleks je kad ispadnes iz Evrope od Fljamurtarija;
Kompleks je kad primis 5 golova od Dinama, Slavije, Rapida... (ko jos ono bese?);
Kompleks je kad navijas za Jugoslovensko sportsko drustvo a glumis cetnoka;
kompleks je kad ti je Tudjman predsednik kluba;
kompleks je kad ti klub smatraju trecim velikim hrvatskim;
kompleks je kad stavljas komentare na vesti o rivalu za 30 poena slabijem;
kompleks je kad je svaki drugi komentar 'odakle vam pare?';
kompleks je kad rival slabiji za 30 poena ima vise para uprkos 007;
kompleks je kad odluke skupstine ULEB karakterises kao klipove Partizanu pod pritiskom Zvezdinog lobija, Parking servisa, Zike, Zezelja...;
Kompleks je kad si bivsi prvak Evrope a nikog nije briga za to;
kompleks je kad si 007 a i dalje imas kompleks;
kompleksi su izlecivi,samo treba dati sve od sebe;
kompleksa ima jos ali iz iskustva znam da mi nece staviti toliki komentar.

Uprava Partizana

pre 15 godina

Dragi Belosevicu,Ljuco,Bojicu i kompanijo,
Izvinjavamo se sto smo vas prerano otpisali i sto vas ove godine nismo poslali u Dominikanu na more.Nas sponzor Igokea ce ipak da vas vodi na zimovanje na Jahorinu
Za prevoz ne brinite,vozice vas Danilovic,a zbog ako bude guzve,Belosevic moze u gepek!

nz

pre 15 godina

To sa neizdavanjem licence nije toliki problem koliko novo pravilo da po tri iz grupe idu dalje. Realno Partizan nikad nije bio toliko jak da bi bio medju prva tri sto znaci da za naredne min. 3 godine igranja EL necemo uci u TOP 16. Opet se ide na ruku najjacim evropskim ekipama.

Xomep182

pre 15 godina

@Grobar sam ali se ipak slazem sa ovim predlogom i mislim da bi u svim zemljama trebalo ukinuti da se kupuje mesto EUROLEAGUE ! Jer sta sad neki klub kupi mesto na 3god a igra u 4-toj nacionalnoj ligi ! Ovako, zna se, hoces u Evropu ? Postani prvak drzave ! P.S. SAMIM TIM STO BI I PRVAK JADRANSKE LIGE IGRAO, SAMA LIGA BI POSTALA ZNACAJNIJA !
(GAPE-BORCA, 24. septembar 2008 12:16)

Nemoguce.

Za slucaj da ne znas,a nije iskljuceno, kod nas slicnih situacija nije bilo, pa vecina nije obracala paznju, u ugovorima stoji da on vazi samo ako tim igra u najvisem rangu (Prva liga, Superliga, kako se vec gde zove), a ukoliko ispadne u nizi rang, a ugovor traje, taj tim gubi pravo igranja u EL za (ali ugovor ne prestaje da vazi, tj. ukoliko se klub vrati u najvisi rang, a ugovor jos uvek traje, automatski postaje aktivan)...
Slucaj je Virtus koji je 2003-2004 ispao u drugu ligu, 2004-2005 igrao u drugoj ligi, i nije igrao EL, i 2005-2006 se vratio u prvu ligu, i posto je imao jos jednu godinu ugovora igrao i EL.

Marko

pre 15 godina

Zdravo Evroligo...
Kako si?
Nije nas bilo duze vreme,jer su u nasoj ligi lopovi odnosili titule zadnjih godina,ali ove godine ce tome konacno doci kraj///

EVROPO CUVAJ SE!!!
CRVENA ZVEZDA DOLAZI TI SLEDECE GODINE U GOSTE,ZGAZICEMO VAS SVE DO FINALA EVROLIGE!!!

Na,na,na Evroliga
Evroliga
Evroliga....

Pesicu,pokazi onom" Crnogorcu" kako se vodi K.K.,vodi Zvezdu do NOVE TITULE,a sledece godine do FINALA EVROLIGE!!!

POZDRAV SVIM ZVEZDASIMA!

Antagonist

pre 15 godina

...Jednom u deset godina dosli do 8 i sada misle da su u grupi najbboljih evropskih timova. Dve godine ulaze kao najbolji sesti i to prve godine zahvaljujuci Olimpiji a druge zahvaljujuci Ciboni. O cemu vi to Topalovici pricate...
(Tasmanijski djavo, 24. septembar 2008 13:20)

Partizan je ove godine bio u drugom sesiru u zrebu, sto znaci da ga je Evroliga sama stavila medju 6 najboljih timova u Evropi (za razliku od vas koji sami sebe stavljate u sam vrh evropskih klubova, iako niko van Srbije nije ni cuo za vas).
Takodje, Partizan nije usao kao najbolji 6. ove god zahvaljujuci Ciboni, vec je bio 5. sa istim brojem bodova kao i 4.
Ne znam da li imas dovoljno godina da se secas zvezdinog ucesca u evroligi, i da mi kazes na kojem mestu je zavrsila takmicenje?

zakopavamo

pre 15 godina

@DULE00n
Brate,upravo to je poenta.Ovo jos uvijek nije odluka nego samo predlog,pa ce morati da dodje do kompromisa,a to sto se sada pale,a nisu ni procitali tekst je druga, stvar.Partizan sigurno nece biti ostecen,mislim da necemo ostati bez te tzv.B licence,vec ce se mozda uvesti neke kvalifikacije zatimove npr.iz Rusije ili iz Jadranske lige.Tako da ne razumijem u potpunosti ovo likovanje navijaca kluba koji je osvojio titulu kada je vecina njih koji ovde pisu bila jos u pelenama.Malo me i cudii ovako bombastican naslov necega sto je jos uvijek poluzvanicno i tek u fazi razgovora.Mada ,kada bolje razmislim i ne cudi me kad se sjetim ko je sve u sportskoj redakciji.Molim da mi se objavi komenter ,jer nikoga ne vredja,ako vec proklamujete slobodu izrazavanja.Hvala

pe(d)ja

pre 15 godina

Zvezda od drzavnog dospela do evropskog projekta!!! Nije ni cudo sto nam je ekonomija tu gde jeste kad je kod nasih ekonomista 007>008 (sedam vece od osam)!

BoruleT

pre 15 godina

Potpuno je svejedno da li ce Partizan icu u EL kao prvak Srbije ili s ugovorom. FMP, Hemofarm i ostali srpski klubovi jos se dugo nece takmiciti u EL.

DULE 00n

pre 15 godina

Pa opet ce partizan dobiti licencu na 3 godine.Morace da se postigne kompromis,jer ni ULEB nece moci da odoli pritiscima jakih timova,TAU,BARSA,OLIMPIAKOS,EFES itd.I tada ce partizan dobiti opet ugovor,a ostala 8 mesta do broja 30 ucesnika ce igrati kvalifikacije svake godine za Euroligu.Procitajte opet ugovor i dobro protumacite.Gotovo je sigurno da ce u narednih 3 godina morati da dodje do kompromisa,jer nemoze se nista odjednom uraditi.Ipak su to veliki timovi u pitanju i retko bi se desilo da se protiv njih nesto tako uradi preko noci.

Sasha

pre 15 godina

Mnogo ovde ostavljenih komentara plod su neobavestenosti, iznenadjuje me da cak i Grobari pozravljaju to sto "ne dobijamo trogodisnji ugovor". Pa i ne dobijamo ga, dobijamo pravo da se radi konstantno i da time budemo nagradjeni - svake sezone za ulazak u EL boduju se predhodne 3 sezone.

Mi bi u tom sistemu prve 2 godine sigurno igrali u EL, ali nikako ne bi smeli da se opustamo jer bi nam se to kasnije vratilo(neko bi u medjuvremenu skupio vise bodova od nas). Predlozeno bodovanje (dakle, svake sezone se gledaju predhodne 3) je nesto najbolje sto sam ja ikada cuo.

Predskazanje

pre 15 godina

Sjajna vest za nasu kosarku. **ganci su i do sada pravili cirkus od domace lige a mozete misliti sta ce sada da bude. U Uleb kupu ce da gube sa po 20 razlike i reci ce da su samo uigravali tim. U Jadranskoj nece proci medju prvih osam i onda ce da kazu da je to zato sto sve karte bacaju na nase prvenstvo. Nedelju dana pred pocetak naseg plej-ofa krece medijski snazno podrzana prica koja navodi na zakljucak da je svako takmicenje koje Zvezda ne osvoji automatski neregularno i "kupljeno". Detalji vezani za "scenario" u samom plej-ofu ce biti naknadno razradjeni... Vec vidim kako strane televizije u svojim informativnim emisijama izvestavaju o neredima na plej-of utakmicama u nekim zemljama. Polomljene stolice, mahanje motkama, padanje sa tribina, ... Ma dobro ajde, to sam se samo salio. Teci ce med i mleko u plej-ofu, rivali ce se zbliziti, iskazati visok stepen tolerancije i zavrsice takmicenje u velikoj ljubavi. Samo... to takmicenje se ne zavrsava 1. Aprila nego tek u Junu...

FoRzA_PxFxCx

pre 15 godina

Ma nema veze, jos bolje jer nece biti opustanja. A ljudi iz ULEB-a bi morali da se iskazu vec jednom jasno, da znamo na cemu smo.
A vi komsije mi ulepsavate dane, ma zivot sa vasim komentarima. Kao misevi izlazite iz rupa posle DESET godina i nije vas ni malo sramota da nam pretite.
OK, imate normalnu situaciju u klubu posle duze vremena, sjajnog trenera, ali ponasate se kao da Partizan, Hemofarm i FMP ne postoje.
Nemojte posle da placete i da govorite da je za sve kriv jedan zli debeljko koji krade titule!!!

maske

pre 15 godina

@007>008
Partizan najuspesniji kosarkaski klub na ovim prostorima? Jesi li kad cuo za Jugoplastiku? Split je najtrofejniji. I Bosna je bila sampion Evrope.
Nema razloga za ljutnju grobara, valjda je dobro da Zvezda postane jaka, da imamo jacu ligu. Sad imamo najjacu ligu u regionu. A pariski predlog potpuno podrzavam, nacionalna prvenstva bi izgubila znacaj. Napred srpka klupska i reprezentativna kosarka.

Vuk

pre 15 godina

Kada bi ovdasnji auditorijum malo zaobisao navijacka prepucavanja i razmislio o ovom pariskom predlogu, video bi da on nikako nije dobar za uslovno receno "male" evropske lige. Zapravo, sustina ovog sporazuma nije da se pogura Zvezda ili diskredituje Partizan, vec da Rusi konacno dobiju proporciju u raspodeli ove lige srazmerno novcu koji ulazu u svoje timove. Sa novim sistemom takmicenja mi bi mozda i mogli da dobijemo 2 mesta u grupama (uz mnogo srece ako se taj drugi kroz kvalifikacije ubaci u osnovni zreb), ali bi prolaz u drugi krug bio "misaona imenica" z aoba nasa kluba. Najbolji primer ce biti,recimo, ovogodisnji zreb. Partizan je u grupi sa Realom, CSKA, Efesom, Panioniosom i Milanom. U situaciji gde 4 tima idu dalje, Partizan i ima cemu d ase nada, ali sta kad dalje idu samo 3? Licno mislim da u toj raspodeli, uz cinjenicu da Partizan mozda i ima kvalitet za neku Evro elitu, ipak nema sanse (ili su one tek teorijske). Drugo, ovde se prica o ukidanju B licenci (na 3 godine), ali sta je sa A licencama? Da li pod ovo pravilo sampiona potpadaju i Spanci i (realno) ocajni Italijani, koji sada imaju po 4 kluba u EL? Ja iz ovog teksta to nisam uspeo da prokljuvim. Kakva bi onda bila raspodela? I na kraju, kakva je to glupost sa 5 grupa po 6 timova iz kojih dalje idu po 3 kluba i najbolji 4? Ne znam za vas, ali vrlo lako bi moglo da se desio ono sto i fudbalu: Ogromna razlika izmedju bogatih i siromasnih, a to nama nikao ne ide u prilog...

Pozz

dulee

pre 15 godina

Evo navijac crvene z. napise ''I FEEL DEVOTION...''! Ima li sta smesnije od toga? Siguran sam da ima ali ne mogu da se setim!

P.S. ove komentare komsinica treba cuvati i na kraju SLEDECE SEZONE ponuditi javnosti na ''uvid''...
(Armst, 24. septembar 2008 11:53)
ima,evo ja sam se setio!kad su protiv psv-a u beogradu pevali nanananana liga sampiona,a oni ih posle nakantali 5:0!:))))

ima jos nesto smesnije: zvezda gubi od dinama u pioniru prosle sezone 20 razlike, uzima time-out i na razglasu se cuje pesma JOS JEDNA POBEDA I TITULA...
E TO JE CRNJAK !!

pici

pre 15 godina

napred zvezdooooo zgazii ih sveeeeee osvajamoo EL
(sssss, 24. septembar 2008 10:42)

ovo je najveca glupost koju sam u zivotu procitao.
Decko znam ja da ti nisi cista ali i budala zna da zvezda nije cula za EL.

Boca

pre 15 godina

Odluka da klubovi dobiju ugovore, nije toliko besmislena kako na prvi pogled izleda. To je teznja da se evropska kosarka priblizi NBA. To elitno takmicenje bi bilo vrlo blisko NBA ligi, ono drugorazredno bi bilo razvojno, kao i nacionalni sampionati. Medjutim Evropa ne zivi u tom duhu, te sam potpuno saglasan sa neizglasavanjem takvog predloga. Nacionalni sampionati ostace vredni, a za nas dobra vest i da Jadranska liga pocinje da dobija svoj smisao. Sasvim nam je dovoljna mogucnost da dva nasa kluba igraju Euro ligu, pa ako imamo kvaliteta - ostvaricemo to.

Tasmanijski djavo

pre 15 godina

Ispravna odluka, a ovaj grobar (Aca) sto napisa nesto i ostade ziv da sve to rade da Partizan nebi bio stalni ucesnik. Koji bre Partizan.Koji kvalitet. Jednom u deset godina dosli do 8 i sada misle da su u grupi najbboljih evropskih timova. Dve godine ulaze kao najbolji sesti i to prve godine zahvaljujuci Olimpiji a druge zahvaljujuci Ciboni. O cemu vi to Topalovici pricate. Najpravednije kao u svim sportovima da prvak ucestvuje . Zasto bi u kosarci imao neko privilegije. To je ionako privatna liga spanaca

realno *W

pre 15 godina

****

1. Iako je Bartomeu u oktobru u Bg-u rekao da o proširenju nema reči, ipak će do toga doći. EL se proširuje za 6 mesta. Jedno ili čak dva mesta su prosto rezervisana za ruske klubove, i to opravdano. Niko ne može da kaže da ekipe kao što su Himki, Dinamo ili Trijumf ne zaslužuju EL.

2. Šta to znači za nas: Partizan više nema zagarantovano mesto u Evroligi, i domaća liga ponovo ITEKAKO dobija na značaju. Ukoliko bi NLB stvarno dobila jedno mesto, pa makar i u kvalifikacijama, što uopšte nije daleko od istine u ovom trenutku, cela priča bi stvarno imala smisla.
KONAČNO bi imali priliku da imamo dva predstavnika u Evroligi.

Interesantno je i pitanje kako bi se "prenosilo" pravo na mesto u EL (ili kval.). Ako bi na primer isti klub osvojio i NLB i domaću ligu, da li bi se mesto u EL prenosilo na poraženog u finalu NLB-a, ili domaćeg prvenstva...

i na posletku...

Jako mi je smešno što su ovde delije već počele da slave igranje Evrolige. Pa ako ste zaboravili nije Partizan igrao 7 godina za redom Evroligu zbog nekakvog ugovora, već zato što je bio prvak. Zadnji put kada je CZV igrala EL, Srbija je izgubila jedno mesto.
Ali da zanemarimo navijačke prepirke, mislim da ovim pre svega dobija SRPSKA KOŠARKA i ja sam srećan zbog toga.

jedino još treba razmisliti o smanjenju broja učesnika NLB lige, kako bi se malo veći prostor ostavio domaćoj ligi koja je ovim vraćena u život.

Ivan

pre 15 godina

Sto znaci da su za ovu odluku kk cz malo ranije saznali ili su naculi od nekog iz vrha uleb-a da predlog sa trogodisnjom licencom nece proci!naravno za to je mogao da cuje Svetislav Pesic koji je tamo veliko ime,i to je jedan od velikih razloga sto se prihvatio posla!sto znaci da ce dule sad morati opet da osviji titulu sto ce malo teze ipak ici ove godine s obzirom da su cz i partizan vise manje jednaki u igrackom kadru sa tim sto cz ima veci motiv da dodje do titule i prolaska u evro ligu,gde ce ovaj tim za god dana da izraste u veliki tim!!!bravo pesicu ,svaka cast Opacicu majstore,sta god da si rekao na kraju je tako i bilo!krtako,jasno,bez uvijanja...tako bi trebalo da zvezda uzme titulu ove god:krtako,jasno ,zasluzeno!!!koliko e bitan odgovoran covek na najvisim pozicijama u klubovima na primeru kkcz se najbolje vidi!kad bi tako dosao i u fk to bi vec bila evropska zvezda,ovako jos se koprcamo nigde!!!!bice zanimljivo ove god...pozz

djape

pre 15 godina

Dobro bre,dokle vise. Ako iko na svetu ima pravo da prica o basketu,jasno je da vi nemate. Pricate o Duletu, a jasno je da zavist progovara. Pricate o EL a jasno vam je da necete igrati ni finale play off-a. Smekeri osvojite Euro cup,donesite jos jedno mesto u EL...tamo su sudije postene...a ne ovde u ciganskoj drzavi gde vas rastura nas `grobarski`lobi. Mnogo vas bre zezaju ovi Bunjevcevici,Spasojevici,Ilici,Zezelji,Andjelkovici...sve sami Grobari,osvedoceni... Sve mangupi vole Zvezdu, proslih 10 godina ukupno 10 puta je mozda bio pun Pionir. Gospodo,nemate prava za diskusiju. A zbog takve nadmenosti,sada jeste gde ste. Dobro zapamtite jedno. Zvezdin san je da pobedi Partizan,nasi snovi su veliki u njima za Zvezdu nema mesta!

zoran sa cubure

pre 15 godina

Godinama, da ne kazem decenijama u kosarci i u fydbalu ista stvar: Partizan skuplja bodove koji olaksavaju put prvaku drzave, a neki drugi tim to u godini prospe, pa Partizan opet mora ispocetka. Ovaj sistem sa garantovanim ucescem je takvu stvar sprecavao. Sada ce neki tip da kupi titulu (sa tim parama koje su ulozene u taj tim, Partizan je mogao da
da igra i u NBA), a sledece godine u Evropi 0 bodova (tamo tesko kupuju). Deja vu.

petronije

pre 15 godina

@007>008,
Možda sam ja odveć star ali ovo je, kad sam ja išao u školu, značilo da je 7 veće od 8. Ili se matematika promenila ili dečko nije išao u (istu) školu?!

excentric pfc

pre 15 godina

Jedan tako naljutio Vujketa, pa popio -30 razlike :)))

A jedna ga tako naljutila pa joj mazno 8 titula za redom :))

ej, osam titula :)))

bruka

007>008

pre 15 godina

KK Partizan je najtrofejniji i najuspešniji košarkaški kolektiv u našoj zemlji. U svojoj bogatoj istoriji, dugoj šest decenija, KK Partizan je osvojio čak 30 trofeja. Crno-beli košarkaši bili su 15 puta prvaci države (1976, 1979, 1981, 1987, 1992, 1995, 1996, 1997, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008), 2 puta prvaci NLB lige (2007, 2008), 9 puta osvajači nacionalnog Kupa (1979, 1989, 1992, 1994, 1995, 1999, 2000, 2002, 2008), 3 puta pobednici evropskog Kupa Radivoja Koraća (1978, 1979, 1989), a 1992. godine u Istanbulu osvojili su najsjajniji trofej u bogatoj klupskoj riznici - titulu prvaka Evrope.(f4 igrali smo 1988 i 1998 godine).

Tokom svoje, gotovo šest decenija duge istorije, KK Partizan je izrastao u najpoznatije košarkaško ime sa naših prostora, sa velikim ugledom u evropskim i svetskim okvirima. Pored zapaženih rezultata i konstantnog učešća u evropskim klupskim takmičenjima, tome je doprinela i plejada reprezentativaca poniklih u Partizanu, koji su proneli slavu naše košarke širom sveta, osvajajući medalje sa državnim timom. Nijedan evropski klub nije dao toliko igrača u najjaču ligu na svetu NBA kao beogradski crno-beli, a košarkaši koji su nosili dres Partizana uvek su bili znak prepoznavanja zemlje višestrukih evropskih i svetskih prvaka.

Nama ne predstavlja problem osvajanje nove sampionske titule, ovo ce nas samo jos vise motivisati.

Marko Vozdovac

pre 15 godina

@ Copy-Paste???:D
(Partizan iznad svih!, 24. septembar 2008 12:32)

Pa mogu i ja neki put ;)

A i uopsteno za nasu kosarku bi valjalo da se tako nesto desi...

STEVAN_KG

pre 15 godina

Steta je sto niko ziv danas nece videti Crvenu Zvezdu u Evroligi.Ni za sto godina necete biti sampioni.I da znate,Partizan je pobedio Barsu sa Pesicem i Bodirogom zajedno.
Ko razume shvatice.

GAPE-BORCA

pre 15 godina

Grobar sam ali se ipak slazem sa ovim predlogom i mislim da bi u svim zemljama trebalo ukinuti da se kupuje mesto EUROLEAGUE ! Jer sta sad neki klub kupi mesto na 3god a igra u 4-toj nacionalnoj ligi ! Ovako, zna se, hoces u Evropu ? Postani prvak drzave ! P.S. SAMIM TIM STO BI I PRVAK JADRANSKE LIGE IGRAO, SAMA LIGA BI POSTALA ZNACAJNIJA !

baki bb

pre 15 godina

Evo navijac crvene z. napise ''I FEEL DEVOTION...''! Ima li sta smesnije od toga? Siguran sam da ima ali ne mogu da se setim!

P.S. ove komentare komsinica treba cuvati i na kraju SLEDECE SEZONE ponuditi javnosti na ''uvid''...
(Armst, 24. septembar 2008 11:53)
ima,evo ja sam se setio!kad su protiv psv-a u beogradu pevali nanananana liga sampiona,a oni ih posle nakantali 5:0!:))))

Dule PFC

pre 15 godina

Dovoljno je ovo- Uzmi Dule osmu titulu , titulu, titulu.... A nek **gani kometarisu Duleta i Partizan, jer imaju takav komplex da to ne postoji nigde...

mance

pre 15 godina

Ovo je odlična vijest! Ja sam navijač Partizana, i iako bi moj klub imao zagarantovano mjesto u EL da je prošao berlinski predlog, ovo je mnogo bolje za našu košarku, i košarku uopšte. Što se tiče naše lige, ovo će joj ponovo vratiti draž. Jedino mi nije jasno čemu ovakva radost navijača CZ (centralni zatvor), kad na njih ne utiče ni na koji način, pošto su šanse da osvoje našu ligu otprilike 00:8.

gugle

pre 15 godina

To vam je kao u komunizmu. Samo privilegovani mogu da obavljaju odredjenu delatnost. Pa sta sad. Partizan treba sa nekim losim timom da tri godine igra Evroligu, ne moze. Titula pa Evroliga.

Vlada

pre 15 godina

Kako su smesni ovi komsijski komentari, kao da je prethodnih 7 godina Partizan pravo sa marsa isao u Evroligu. Pa prvaci smo svake godine i zato i igramo Evroligu. Ne vidim sta se sustinski promenilo osim sto vam je i ta nada da cemo ove godine odigrati malo opustenije i mozda i ne osvojiti titulu pala u vodu , jer se mora igrati ozbiljno kao i do sad!

darko_trebinje

pre 15 godina

Ja mislim da je ovo zavjera protiv Partizana...a stvarno ste se pomucili grobari u ove prethodne 2 godine,bodovi,bodovi,Dule je isprao mozak sa tom pricom o bodovima..he he..ali i poruka mojim **ganima,daj ljudi ne lozite se toliko,o kakvoj tituli pricate u septembru,prvo treba pola godine uigravati ekipu,mozda cak i zrtvovati uleb i djelimicno jadransku,drzati se tu negdje pozicije koja vodi u doigravanje,a formu tempirati za Super ligu i plej of...pa i Dule je to radio prethodnih godina,u Evroligi su imali po 2 pobjede,una jadranu tamo negdje 4-5 ali su na kraju uzimali titule...Nadam se da se necem zaletiti i sagoriti vec na pola sezone...pozdrav svim Delijama i ove godine da punimo Pionir,a ne da se prepucavamo po netu sa grobarima

dragan

pre 15 godina

Vidi se da je EL DALEKO svetlosnim godinama od UEFE!
da je ovo u vaterpolu ili odbojci pa da covek i razume, ali u EL gde se vrte toliki milioni evra...
neozbiljno!!!

Marko Vozdovac

pre 15 godina

Ni moj komentar se nece razlikovati od vecine koja je vec napisana. Na stranu to ko za koga navija (po mojim komentarima vecina Vas zna ciji sam navijac), verujem da je ova odluka dobra za kosarku jer ako na snagu stupe ti ugovori onda domaca prvenstva definitivno gube znacaj.
Vezano za nekoga, izvinjavam se sto sam zaboravio nick, ko je napisao da se "Sve radi da se Partizanu oduzme ucesce" ili tako nesto: Da li ti stvarno mislis da protiv Vas postoji zavera svetskih razmera? Eto, cuo sam i ja da je ULEB doneo takvu odluku jer je Drakulic vladar iz senke u ULEB-u... Osvesti se i malo razmisli pa ces onda shvatiti da tu niko nista ne radi protiv Vas, nego je, kao sto vec napisah, ta prica sa ugovorima cista glupost. I veruj mi da stav koji imam ne zavisi od toga za koga navijam i kome je ugovor ponudjen jer bi se isto tako bunio i da je ugovor ponudjen Zvezdi.
Toliko...

Uzmi Kari prvu titulu...

hayabusa

pre 15 godina

mislim da je ovo jako dobro za Partizan jer nece biti opustanja i losijih sezona uljuljkanih velikom bodovnom razlikom.
Iskoristicu ovu priliku da barem jednom iskreno cestitam crvenoj zvezdi.Komsinica ove godine obiljezava jubilarnu 10 SLEDECU SEZONU (zadnja titula 98). Od srca cestitam sa zeljom da ih bude barem jos toliko!

zbunjen

pre 15 godina

Hmmmmm.. pa ko je ovde šampion? Sad mi ništa nije jasno... Zašto zvezdini navijači pominju Evroligu??? A ja sve vreme mislio da je Partizan šampion...

Armst

pre 15 godina

Ova odluka je OK!

@(Nikola Torlak, 24. septembar 2008 11:28)

Evo navijac crvene z. napise ''I FEEL DEVOTION...''! Ima li sta smesnije od toga? Siguran sam da ima ali ne mogu da se setim!

P.S. ove komentare komsinica treba cuvati i na kraju SLEDECE SEZONE ponuditi javnosti na ''uvid''...

........

pre 15 godina

Ljudi al se tripujete sa tim kfalifikacijama pa nas tim to nece moci da prodje u zivotu 8 timova ide dalje a verovatno ce ucestvovati 2,3,4 iz spanije grcke rusije itd...

zorz

pre 15 godina

Sada ce Duletu bas tesko da bude jer mora da uzme titulu :)
Sada ce komsije da se loze da idu dogodine u Evroligu ali njihova nadanja pasce u vodu

Nemanja011

pre 15 godina

Sad je jasno zasto je Kari dosao u Zvezdu. Ovo se, ocigledno, znalo i ranije. Nije Kari blesav da uzima nasu raspalu Zvezdu, ovako, idemo Kari do titule!!!!

g

pre 15 godina

Mozda to i nije tako lose. Sada moramo da kupimo peticu da bi i sledece godine igrali sigurno EVROLIGU. Jos dugo cemo gazimo na sva četiri fronta. Treba videti sta ce odluciti u oktobru, pa ako yadranska ne dobije predstavnika u kvalifikacijama, sto pre pobeći iz nje, u najgorem slučaju na kraju sezone, a zašto da ne i odmah čim se donese ta odluka.

Delije Sever

pre 15 godina

Šta drugo reći nego da je ovo jedini ispravni put kojim može da krene EL, a ujedno i fenomenalna za srpske klubove. Ovim će se definitivno, nadam se, spasiti draž domaće lige! Ono što je najbitnije istaći je konačna SMISAO POSTOJANJA Jadranske lige. E, sad je sve na našim klubovima, pa da i mi imamo 2 predstavnika u EL, jer to zaslužujemo.

I da ne zaboravim:

EVROLIGO, DOBAR TI DAN !

Zvezda ŠAMPION!

Webb

pre 15 godina

Jesam Grobar ali potuno podrzavam ovu inicijativu da se ne privati varijanta sa ugovorima. Mislim da bi se to lose odrazilo na drzavna prvenstva jer nema smisla boriti se za titulu kad znas da ce neki klub i kao posledji na tabeli narednih 10 godina igrati euroligu.
Pravila treba da budu kakva jesu. Prvaci drzava predstavljaju svoju zemlju!
Bilo bi lepo da Jadranska liga napkon dobije neki smisao. i da se pobednik istie ide u kvfalifikacije za EL!

Darko pfc

pre 15 godina

Drago mi je zbog FMP-a i Hemofarma koji ce sa ovim, dobiti priliku da se kroz kvalifikacije domognu EL! Svojim dugogodisnjim radom su to zasluzili!

Partizan je prethodnih SEDAM godina kao prvak isao u EL i ne vidim razlog da tako ne bude i u narednih pet!

Grof

pre 15 godina

To i nije tako lose.Samo treba da se za sve lige tako uvede. Jedno je sigurno Izrael ima svog Makabija dok Srbija ima Partizan. Ostaje borba za preostala meste u euroligi.

Milos FCRS

pre 15 godina

Pa ovo je neverovatno.
Hahahaha...
Grobari ili nisu ustali jutros ili su se odmah vratili u krevet kada su ovo procitali.
Pun Pionir cele ove godine, nejveca podrska voljenom klubu bez obzira na pojedine rezultate i sledece godine - ZVEZDA U EUROLEAGUE !!!!!!!

hayabusa

pre 15 godina

mislim da je ovo jako dobro za Partizan jer nece biti opustanja i losijih sezona uljuljkanih velikom bodovnom razlikom.
Iskoristicu ovu priliku da barem jednom iskreno cestitam crvenoj zvezdi.Komsinica ove godine obiljezava jubilarnu 10 SLEDECU SEZONU (zadnja titula 98). Od srca cestitam sa zeljom da ih bude barem jos toliko!

Delije Sever

pre 15 godina

Šta drugo reći nego da je ovo jedini ispravni put kojim može da krene EL, a ujedno i fenomenalna za srpske klubove. Ovim će se definitivno, nadam se, spasiti draž domaće lige! Ono što je najbitnije istaći je konačna SMISAO POSTOJANJA Jadranske lige. E, sad je sve na našim klubovima, pa da i mi imamo 2 predstavnika u EL, jer to zaslužujemo.

I da ne zaboravim:

EVROLIGO, DOBAR TI DAN !

Zvezda ŠAMPION!

Webb

pre 15 godina

Jesam Grobar ali potuno podrzavam ovu inicijativu da se ne privati varijanta sa ugovorima. Mislim da bi se to lose odrazilo na drzavna prvenstva jer nema smisla boriti se za titulu kad znas da ce neki klub i kao posledji na tabeli narednih 10 godina igrati euroligu.
Pravila treba da budu kakva jesu. Prvaci drzava predstavljaju svoju zemlju!
Bilo bi lepo da Jadranska liga napkon dobije neki smisao. i da se pobednik istie ide u kvfalifikacije za EL!

Darko pfc

pre 15 godina

Drago mi je zbog FMP-a i Hemofarma koji ce sa ovim, dobiti priliku da se kroz kvalifikacije domognu EL! Svojim dugogodisnjim radom su to zasluzili!

Partizan je prethodnih SEDAM godina kao prvak isao u EL i ne vidim razlog da tako ne bude i u narednih pet!

007>008

pre 15 godina

KK Partizan je najtrofejniji i najuspešniji košarkaški kolektiv u našoj zemlji. U svojoj bogatoj istoriji, dugoj šest decenija, KK Partizan je osvojio čak 30 trofeja. Crno-beli košarkaši bili su 15 puta prvaci države (1976, 1979, 1981, 1987, 1992, 1995, 1996, 1997, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008), 2 puta prvaci NLB lige (2007, 2008), 9 puta osvajači nacionalnog Kupa (1979, 1989, 1992, 1994, 1995, 1999, 2000, 2002, 2008), 3 puta pobednici evropskog Kupa Radivoja Koraća (1978, 1979, 1989), a 1992. godine u Istanbulu osvojili su najsjajniji trofej u bogatoj klupskoj riznici - titulu prvaka Evrope.(f4 igrali smo 1988 i 1998 godine).

Tokom svoje, gotovo šest decenija duge istorije, KK Partizan je izrastao u najpoznatije košarkaško ime sa naših prostora, sa velikim ugledom u evropskim i svetskim okvirima. Pored zapaženih rezultata i konstantnog učešća u evropskim klupskim takmičenjima, tome je doprinela i plejada reprezentativaca poniklih u Partizanu, koji su proneli slavu naše košarke širom sveta, osvajajući medalje sa državnim timom. Nijedan evropski klub nije dao toliko igrača u najjaču ligu na svetu NBA kao beogradski crno-beli, a košarkaši koji su nosili dres Partizana uvek su bili znak prepoznavanja zemlje višestrukih evropskih i svetskih prvaka.

Nama ne predstavlja problem osvajanje nove sampionske titule, ovo ce nas samo jos vise motivisati.

baki bb

pre 15 godina

Evo navijac crvene z. napise ''I FEEL DEVOTION...''! Ima li sta smesnije od toga? Siguran sam da ima ali ne mogu da se setim!

P.S. ove komentare komsinica treba cuvati i na kraju SLEDECE SEZONE ponuditi javnosti na ''uvid''...
(Armst, 24. septembar 2008 11:53)
ima,evo ja sam se setio!kad su protiv psv-a u beogradu pevali nanananana liga sampiona,a oni ih posle nakantali 5:0!:))))

Grof

pre 15 godina

To i nije tako lose.Samo treba da se za sve lige tako uvede. Jedno je sigurno Izrael ima svog Makabija dok Srbija ima Partizan. Ostaje borba za preostala meste u euroligi.

Milos FCRS

pre 15 godina

Pa ovo je neverovatno.
Hahahaha...
Grobari ili nisu ustali jutros ili su se odmah vratili u krevet kada su ovo procitali.
Pun Pionir cele ove godine, nejveca podrska voljenom klubu bez obzira na pojedine rezultate i sledece godine - ZVEZDA U EUROLEAGUE !!!!!!!

Vlada

pre 15 godina

Kako su smesni ovi komsijski komentari, kao da je prethodnih 7 godina Partizan pravo sa marsa isao u Evroligu. Pa prvaci smo svake godine i zato i igramo Evroligu. Ne vidim sta se sustinski promenilo osim sto vam je i ta nada da cemo ove godine odigrati malo opustenije i mozda i ne osvojiti titulu pala u vodu , jer se mora igrati ozbiljno kao i do sad!

realno *W

pre 15 godina

****

1. Iako je Bartomeu u oktobru u Bg-u rekao da o proširenju nema reči, ipak će do toga doći. EL se proširuje za 6 mesta. Jedno ili čak dva mesta su prosto rezervisana za ruske klubove, i to opravdano. Niko ne može da kaže da ekipe kao što su Himki, Dinamo ili Trijumf ne zaslužuju EL.

2. Šta to znači za nas: Partizan više nema zagarantovano mesto u Evroligi, i domaća liga ponovo ITEKAKO dobija na značaju. Ukoliko bi NLB stvarno dobila jedno mesto, pa makar i u kvalifikacijama, što uopšte nije daleko od istine u ovom trenutku, cela priča bi stvarno imala smisla.
KONAČNO bi imali priliku da imamo dva predstavnika u Evroligi.

Interesantno je i pitanje kako bi se "prenosilo" pravo na mesto u EL (ili kval.). Ako bi na primer isti klub osvojio i NLB i domaću ligu, da li bi se mesto u EL prenosilo na poraženog u finalu NLB-a, ili domaćeg prvenstva...

i na posletku...

Jako mi je smešno što su ovde delije već počele da slave igranje Evrolige. Pa ako ste zaboravili nije Partizan igrao 7 godina za redom Evroligu zbog nekakvog ugovora, već zato što je bio prvak. Zadnji put kada je CZV igrala EL, Srbija je izgubila jedno mesto.
Ali da zanemarimo navijačke prepirke, mislim da ovim pre svega dobija SRPSKA KOŠARKA i ja sam srećan zbog toga.

jedino još treba razmisliti o smanjenju broja učesnika NLB lige, kako bi se malo veći prostor ostavio domaćoj ligi koja je ovim vraćena u život.

zorz

pre 15 godina

Sada ce Duletu bas tesko da bude jer mora da uzme titulu :)
Sada ce komsije da se loze da idu dogodine u Evroligu ali njihova nadanja pasce u vodu

Armst

pre 15 godina

Ova odluka je OK!

@(Nikola Torlak, 24. septembar 2008 11:28)

Evo navijac crvene z. napise ''I FEEL DEVOTION...''! Ima li sta smesnije od toga? Siguran sam da ima ali ne mogu da se setim!

P.S. ove komentare komsinica treba cuvati i na kraju SLEDECE SEZONE ponuditi javnosti na ''uvid''...

djape

pre 15 godina

Dobro bre,dokle vise. Ako iko na svetu ima pravo da prica o basketu,jasno je da vi nemate. Pricate o Duletu, a jasno je da zavist progovara. Pricate o EL a jasno vam je da necete igrati ni finale play off-a. Smekeri osvojite Euro cup,donesite jos jedno mesto u EL...tamo su sudije postene...a ne ovde u ciganskoj drzavi gde vas rastura nas `grobarski`lobi. Mnogo vas bre zezaju ovi Bunjevcevici,Spasojevici,Ilici,Zezelji,Andjelkovici...sve sami Grobari,osvedoceni... Sve mangupi vole Zvezdu, proslih 10 godina ukupno 10 puta je mozda bio pun Pionir. Gospodo,nemate prava za diskusiju. A zbog takve nadmenosti,sada jeste gde ste. Dobro zapamtite jedno. Zvezdin san je da pobedi Partizan,nasi snovi su veliki u njima za Zvezdu nema mesta!

zbunjen

pre 15 godina

Hmmmmm.. pa ko je ovde šampion? Sad mi ništa nije jasno... Zašto zvezdini navijači pominju Evroligu??? A ja sve vreme mislio da je Partizan šampion...

Marko Vozdovac

pre 15 godina

Ni moj komentar se nece razlikovati od vecine koja je vec napisana. Na stranu to ko za koga navija (po mojim komentarima vecina Vas zna ciji sam navijac), verujem da je ova odluka dobra za kosarku jer ako na snagu stupe ti ugovori onda domaca prvenstva definitivno gube znacaj.
Vezano za nekoga, izvinjavam se sto sam zaboravio nick, ko je napisao da se "Sve radi da se Partizanu oduzme ucesce" ili tako nesto: Da li ti stvarno mislis da protiv Vas postoji zavera svetskih razmera? Eto, cuo sam i ja da je ULEB doneo takvu odluku jer je Drakulic vladar iz senke u ULEB-u... Osvesti se i malo razmisli pa ces onda shvatiti da tu niko nista ne radi protiv Vas, nego je, kao sto vec napisah, ta prica sa ugovorima cista glupost. I veruj mi da stav koji imam ne zavisi od toga za koga navijam i kome je ugovor ponudjen jer bi se isto tako bunio i da je ugovor ponudjen Zvezdi.
Toliko...

Uzmi Kari prvu titulu...

GAPE-BORCA

pre 15 godina

Grobar sam ali se ipak slazem sa ovim predlogom i mislim da bi u svim zemljama trebalo ukinuti da se kupuje mesto EUROLEAGUE ! Jer sta sad neki klub kupi mesto na 3god a igra u 4-toj nacionalnoj ligi ! Ovako, zna se, hoces u Evropu ? Postani prvak drzave ! P.S. SAMIM TIM STO BI I PRVAK JADRANSKE LIGE IGRAO, SAMA LIGA BI POSTALA ZNACAJNIJA !

dulee

pre 15 godina

Evo navijac crvene z. napise ''I FEEL DEVOTION...''! Ima li sta smesnije od toga? Siguran sam da ima ali ne mogu da se setim!

P.S. ove komentare komsinica treba cuvati i na kraju SLEDECE SEZONE ponuditi javnosti na ''uvid''...
(Armst, 24. septembar 2008 11:53)
ima,evo ja sam se setio!kad su protiv psv-a u beogradu pevali nanananana liga sampiona,a oni ih posle nakantali 5:0!:))))

ima jos nesto smesnije: zvezda gubi od dinama u pioniru prosle sezone 20 razlike, uzima time-out i na razglasu se cuje pesma JOS JEDNA POBEDA I TITULA...
E TO JE CRNJAK !!

Nemanja011

pre 15 godina

Sad je jasno zasto je Kari dosao u Zvezdu. Ovo se, ocigledno, znalo i ranije. Nije Kari blesav da uzima nasu raspalu Zvezdu, ovako, idemo Kari do titule!!!!

mance

pre 15 godina

Ovo je odlična vijest! Ja sam navijač Partizana, i iako bi moj klub imao zagarantovano mjesto u EL da je prošao berlinski predlog, ovo je mnogo bolje za našu košarku, i košarku uopšte. Što se tiče naše lige, ovo će joj ponovo vratiti draž. Jedino mi nije jasno čemu ovakva radost navijača CZ (centralni zatvor), kad na njih ne utiče ni na koji način, pošto su šanse da osvoje našu ligu otprilike 00:8.

Predskazanje

pre 15 godina

Sjajna vest za nasu kosarku. **ganci su i do sada pravili cirkus od domace lige a mozete misliti sta ce sada da bude. U Uleb kupu ce da gube sa po 20 razlike i reci ce da su samo uigravali tim. U Jadranskoj nece proci medju prvih osam i onda ce da kazu da je to zato sto sve karte bacaju na nase prvenstvo. Nedelju dana pred pocetak naseg plej-ofa krece medijski snazno podrzana prica koja navodi na zakljucak da je svako takmicenje koje Zvezda ne osvoji automatski neregularno i "kupljeno". Detalji vezani za "scenario" u samom plej-ofu ce biti naknadno razradjeni... Vec vidim kako strane televizije u svojim informativnim emisijama izvestavaju o neredima na plej-of utakmicama u nekim zemljama. Polomljene stolice, mahanje motkama, padanje sa tribina, ... Ma dobro ajde, to sam se samo salio. Teci ce med i mleko u plej-ofu, rivali ce se zbliziti, iskazati visok stepen tolerancije i zavrsice takmicenje u velikoj ljubavi. Samo... to takmicenje se ne zavrsava 1. Aprila nego tek u Junu...

maske

pre 15 godina

@007>008
Partizan najuspesniji kosarkaski klub na ovim prostorima? Jesi li kad cuo za Jugoplastiku? Split je najtrofejniji. I Bosna je bila sampion Evrope.
Nema razloga za ljutnju grobara, valjda je dobro da Zvezda postane jaka, da imamo jacu ligu. Sad imamo najjacu ligu u regionu. A pariski predlog potpuno podrzavam, nacionalna prvenstva bi izgubila znacaj. Napred srpka klupska i reprezentativna kosarka.

Dragisa

pre 15 godina

Cao, ja sam grobar i ja sam iskompleksiran!

Kompleks je kad primis 5 golova od Makabi Petah Tikve na domacem terenu pred 300 gledalaca - clanova omladinske skole;
kompleks je kad ispadnes iz kupa od Timoka na domacem terenu pred 300 gledalaca - clanova omladinske skole;
kompleks je kad ispadnes iz kupa od BSK-a iz Batajnice;
kompleks je kad ispadnes iz Evrope od Fljamurtarija;
Kompleks je kad primis 5 golova od Dinama, Slavije, Rapida... (ko jos ono bese?);
Kompleks je kad navijas za Jugoslovensko sportsko drustvo a glumis cetnoka;
kompleks je kad ti je Tudjman predsednik kluba;
kompleks je kad ti klub smatraju trecim velikim hrvatskim;
kompleks je kad stavljas komentare na vesti o rivalu za 30 poena slabijem;
kompleks je kad je svaki drugi komentar 'odakle vam pare?';
kompleks je kad rival slabiji za 30 poena ima vise para uprkos 007;
kompleks je kad odluke skupstine ULEB karakterises kao klipove Partizanu pod pritiskom Zvezdinog lobija, Parking servisa, Zike, Zezelja...;
Kompleks je kad si bivsi prvak Evrope a nikog nije briga za to;
kompleks je kad si 007 a i dalje imas kompleks;
kompleksi su izlecivi,samo treba dati sve od sebe;
kompleksa ima jos ali iz iskustva znam da mi nece staviti toliki komentar.

STEVAN_KG

pre 15 godina

Steta je sto niko ziv danas nece videti Crvenu Zvezdu u Evroligi.Ni za sto godina necete biti sampioni.I da znate,Partizan je pobedio Barsu sa Pesicem i Bodirogom zajedno.
Ko razume shvatice.

Boca

pre 15 godina

Odluka da klubovi dobiju ugovore, nije toliko besmislena kako na prvi pogled izleda. To je teznja da se evropska kosarka priblizi NBA. To elitno takmicenje bi bilo vrlo blisko NBA ligi, ono drugorazredno bi bilo razvojno, kao i nacionalni sampionati. Medjutim Evropa ne zivi u tom duhu, te sam potpuno saglasan sa neizglasavanjem takvog predloga. Nacionalni sampionati ostace vredni, a za nas dobra vest i da Jadranska liga pocinje da dobija svoj smisao. Sasvim nam je dovoljna mogucnost da dva nasa kluba igraju Euro ligu, pa ako imamo kvaliteta - ostvaricemo to.

g

pre 15 godina

Mozda to i nije tako lose. Sada moramo da kupimo peticu da bi i sledece godine igrali sigurno EVROLIGU. Jos dugo cemo gazimo na sva četiri fronta. Treba videti sta ce odluciti u oktobru, pa ako yadranska ne dobije predstavnika u kvalifikacijama, sto pre pobeći iz nje, u najgorem slučaju na kraju sezone, a zašto da ne i odmah čim se donese ta odluka.

excentric pfc

pre 15 godina

Jedan tako naljutio Vujketa, pa popio -30 razlike :)))

A jedna ga tako naljutila pa joj mazno 8 titula za redom :))

ej, osam titula :)))

bruka

petronije

pre 15 godina

@007>008,
Možda sam ja odveć star ali ovo je, kad sam ja išao u školu, značilo da je 7 veće od 8. Ili se matematika promenila ili dečko nije išao u (istu) školu?!

Antagonist

pre 15 godina

...Jednom u deset godina dosli do 8 i sada misle da su u grupi najbboljih evropskih timova. Dve godine ulaze kao najbolji sesti i to prve godine zahvaljujuci Olimpiji a druge zahvaljujuci Ciboni. O cemu vi to Topalovici pricate...
(Tasmanijski djavo, 24. septembar 2008 13:20)

Partizan je ove godine bio u drugom sesiru u zrebu, sto znaci da ga je Evroliga sama stavila medju 6 najboljih timova u Evropi (za razliku od vas koji sami sebe stavljate u sam vrh evropskih klubova, iako niko van Srbije nije ni cuo za vas).
Takodje, Partizan nije usao kao najbolji 6. ove god zahvaljujuci Ciboni, vec je bio 5. sa istim brojem bodova kao i 4.
Ne znam da li imas dovoljno godina da se secas zvezdinog ucesca u evroligi, i da mi kazes na kojem mestu je zavrsila takmicenje?

Vuk

pre 15 godina

Kada bi ovdasnji auditorijum malo zaobisao navijacka prepucavanja i razmislio o ovom pariskom predlogu, video bi da on nikako nije dobar za uslovno receno "male" evropske lige. Zapravo, sustina ovog sporazuma nije da se pogura Zvezda ili diskredituje Partizan, vec da Rusi konacno dobiju proporciju u raspodeli ove lige srazmerno novcu koji ulazu u svoje timove. Sa novim sistemom takmicenja mi bi mozda i mogli da dobijemo 2 mesta u grupama (uz mnogo srece ako se taj drugi kroz kvalifikacije ubaci u osnovni zreb), ali bi prolaz u drugi krug bio "misaona imenica" z aoba nasa kluba. Najbolji primer ce biti,recimo, ovogodisnji zreb. Partizan je u grupi sa Realom, CSKA, Efesom, Panioniosom i Milanom. U situaciji gde 4 tima idu dalje, Partizan i ima cemu d ase nada, ali sta kad dalje idu samo 3? Licno mislim da u toj raspodeli, uz cinjenicu da Partizan mozda i ima kvalitet za neku Evro elitu, ipak nema sanse (ili su one tek teorijske). Drugo, ovde se prica o ukidanju B licenci (na 3 godine), ali sta je sa A licencama? Da li pod ovo pravilo sampiona potpadaju i Spanci i (realno) ocajni Italijani, koji sada imaju po 4 kluba u EL? Ja iz ovog teksta to nisam uspeo da prokljuvim. Kakva bi onda bila raspodela? I na kraju, kakva je to glupost sa 5 grupa po 6 timova iz kojih dalje idu po 3 kluba i najbolji 4? Ne znam za vas, ali vrlo lako bi moglo da se desio ono sto i fudbalu: Ogromna razlika izmedju bogatih i siromasnih, a to nama nikao ne ide u prilog...

Pozz

pici

pre 15 godina

napred zvezdooooo zgazii ih sveeeeee osvajamoo EL
(sssss, 24. septembar 2008 10:42)

ovo je najveca glupost koju sam u zivotu procitao.
Decko znam ja da ti nisi cista ali i budala zna da zvezda nije cula za EL.

gugle

pre 15 godina

To vam je kao u komunizmu. Samo privilegovani mogu da obavljaju odredjenu delatnost. Pa sta sad. Partizan treba sa nekim losim timom da tri godine igra Evroligu, ne moze. Titula pa Evroliga.

Dule PFC

pre 15 godina

Dovoljno je ovo- Uzmi Dule osmu titulu , titulu, titulu.... A nek **gani kometarisu Duleta i Partizan, jer imaju takav komplex da to ne postoji nigde...

zoran sa cubure

pre 15 godina

Godinama, da ne kazem decenijama u kosarci i u fydbalu ista stvar: Partizan skuplja bodove koji olaksavaju put prvaku drzave, a neki drugi tim to u godini prospe, pa Partizan opet mora ispocetka. Ovaj sistem sa garantovanim ucescem je takvu stvar sprecavao. Sada ce neki tip da kupi titulu (sa tim parama koje su ulozene u taj tim, Partizan je mogao da
da igra i u NBA), a sledece godine u Evropi 0 bodova (tamo tesko kupuju). Deja vu.

darko_trebinje

pre 15 godina

Ja mislim da je ovo zavjera protiv Partizana...a stvarno ste se pomucili grobari u ove prethodne 2 godine,bodovi,bodovi,Dule je isprao mozak sa tom pricom o bodovima..he he..ali i poruka mojim **ganima,daj ljudi ne lozite se toliko,o kakvoj tituli pricate u septembru,prvo treba pola godine uigravati ekipu,mozda cak i zrtvovati uleb i djelimicno jadransku,drzati se tu negdje pozicije koja vodi u doigravanje,a formu tempirati za Super ligu i plej of...pa i Dule je to radio prethodnih godina,u Evroligi su imali po 2 pobjede,una jadranu tamo negdje 4-5 ali su na kraju uzimali titule...Nadam se da se necem zaletiti i sagoriti vec na pola sezone...pozdrav svim Delijama i ove godine da punimo Pionir,a ne da se prepucavamo po netu sa grobarima

DULE 00n

pre 15 godina

Pa opet ce partizan dobiti licencu na 3 godine.Morace da se postigne kompromis,jer ni ULEB nece moci da odoli pritiscima jakih timova,TAU,BARSA,OLIMPIAKOS,EFES itd.I tada ce partizan dobiti opet ugovor,a ostala 8 mesta do broja 30 ucesnika ce igrati kvalifikacije svake godine za Euroligu.Procitajte opet ugovor i dobro protumacite.Gotovo je sigurno da ce u narednih 3 godina morati da dodje do kompromisa,jer nemoze se nista odjednom uraditi.Ipak su to veliki timovi u pitanju i retko bi se desilo da se protiv njih nesto tako uradi preko noci.

FoRzA_PxFxCx

pre 15 godina

Ma nema veze, jos bolje jer nece biti opustanja. A ljudi iz ULEB-a bi morali da se iskazu vec jednom jasno, da znamo na cemu smo.
A vi komsije mi ulepsavate dane, ma zivot sa vasim komentarima. Kao misevi izlazite iz rupa posle DESET godina i nije vas ni malo sramota da nam pretite.
OK, imate normalnu situaciju u klubu posle duze vremena, sjajnog trenera, ali ponasate se kao da Partizan, Hemofarm i FMP ne postoje.
Nemojte posle da placete i da govorite da je za sve kriv jedan zli debeljko koji krade titule!!!

Uprava Partizana

pre 15 godina

Dragi Belosevicu,Ljuco,Bojicu i kompanijo,
Izvinjavamo se sto smo vas prerano otpisali i sto vas ove godine nismo poslali u Dominikanu na more.Nas sponzor Igokea ce ipak da vas vodi na zimovanje na Jahorinu
Za prevoz ne brinite,vozice vas Danilovic,a zbog ako bude guzve,Belosevic moze u gepek!

akcidroni

pre 15 godina

@Dragisa Kompleks je kad si bivsi prvak Evrope a nikog nije briga za to

-E,znachi POTPUNO si u prawu,samo moram da ti objasnim da je to fraza koja wazhi iskljuchiwo za fudbal.Proshetaj

dragan

pre 15 godina

Vidi se da je EL DALEKO svetlosnim godinama od UEFE!
da je ovo u vaterpolu ili odbojci pa da covek i razume, ali u EL gde se vrte toliki milioni evra...
neozbiljno!!!

zakopavamo

pre 15 godina

@DULE00n
Brate,upravo to je poenta.Ovo jos uvijek nije odluka nego samo predlog,pa ce morati da dodje do kompromisa,a to sto se sada pale,a nisu ni procitali tekst je druga, stvar.Partizan sigurno nece biti ostecen,mislim da necemo ostati bez te tzv.B licence,vec ce se mozda uvesti neke kvalifikacije zatimove npr.iz Rusije ili iz Jadranske lige.Tako da ne razumijem u potpunosti ovo likovanje navijaca kluba koji je osvojio titulu kada je vecina njih koji ovde pisu bila jos u pelenama.Malo me i cudii ovako bombastican naslov necega sto je jos uvijek poluzvanicno i tek u fazi razgovora.Mada ,kada bolje razmislim i ne cudi me kad se sjetim ko je sve u sportskoj redakciji.Molim da mi se objavi komenter ,jer nikoga ne vredja,ako vec proklamujete slobodu izrazavanja.Hvala

MadMax

pre 15 godina

Radi objektivnog informisanja...

Sezona 1997/98
U Euroleague učestvuje Partizan kao pvak. Odlazi na Final Four. Zauzima 4. mesto. U isto vreme gubi polufinale domaćeg prvenstva od FMP-a. C.zvezda dobija FMP u finalu i postaje šampion.

Sezona 98/99
U Euroleague učestvuje C.zvezda kao šampion države...
U svojoj grupi C.zvezda osvaja poslednje mesto sa skorom 4-10 (pobeđeni Cibona,Manresa,Žalgiris i Fenerbahče)...Domaće prvenstvo se prekida zbog bombardovanja sa postojećim rezultatom. Tabela u tom trenutku 1.Budućnost, 2.C.zvezda, 3.Partizan. Budućnost prvak. Kasnije Partizan osvaja kup sa zvukom sirena.

Sezona 99/00
Uspehom Partizana imamo dva mesta. KSSCG u Euroleage šalje Budućnost kao šampiona i C.zvezdu kao drugoplasirani tim(!?). C.zvezda sa skorom 2-12 (pobeđeni PAOK i Olimpija) zauzima poslednje mesto u svojoj grupi i gubi drugo mesto u EL za predstavnika svoje zemlje. Budućnost šampion.

Sezona 00/01
ULEB i FIBA se razdvajaju.Budućnost kao prvak učestvuje u EL i potpisuje ugovor. Partizan zbog izgubljenog mesta učestvuje u FIBA Supro League. Budućnost šampion.

Sezona 01/02
Učestvuju Budućnost i Partizan. Partizan šampion.

Sezona 02/03
Budućnost učestvuje zbog ugovora. Odustajanjem Panioniosa Partizan dobija poziv za nastup. Partizan šampion.

Sezona 03/04
Partizan kao prvak u EL. Partizan šampion.

Sezona 04/05
Partizan kao prvak u EL. Partizan šampion.

Sezona 05/06
Partizan kao prvak u EL. Partizan šampion.

Sezona 06/07
Partizan kao prvak u EL. Partizan šampion.

Sezona 07/08
Partizan kao prvak u EL. Partizan šampion.

Sezona 08/09
Partizan kao prvak u EL. - II -.......

Sezona..............

pozdrav

Sasha

pre 15 godina

Mnogo ovde ostavljenih komentara plod su neobavestenosti, iznenadjuje me da cak i Grobari pozravljaju to sto "ne dobijamo trogodisnji ugovor". Pa i ne dobijamo ga, dobijamo pravo da se radi konstantno i da time budemo nagradjeni - svake sezone za ulazak u EL boduju se predhodne 3 sezone.

Mi bi u tom sistemu prve 2 godine sigurno igrali u EL, ali nikako ne bi smeli da se opustamo jer bi nam se to kasnije vratilo(neko bi u medjuvremenu skupio vise bodova od nas). Predlozeno bodovanje (dakle, svake sezone se gledaju predhodne 3) je nesto najbolje sto sam ja ikada cuo.

Tasmanijski djavo

pre 15 godina

Ispravna odluka, a ovaj grobar (Aca) sto napisa nesto i ostade ziv da sve to rade da Partizan nebi bio stalni ucesnik. Koji bre Partizan.Koji kvalitet. Jednom u deset godina dosli do 8 i sada misle da su u grupi najbboljih evropskih timova. Dve godine ulaze kao najbolji sesti i to prve godine zahvaljujuci Olimpiji a druge zahvaljujuci Ciboni. O cemu vi to Topalovici pricate. Najpravednije kao u svim sportovima da prvak ucestvuje . Zasto bi u kosarci imao neko privilegije. To je ionako privatna liga spanaca

Ivan

pre 15 godina

Sto znaci da su za ovu odluku kk cz malo ranije saznali ili su naculi od nekog iz vrha uleb-a da predlog sa trogodisnjom licencom nece proci!naravno za to je mogao da cuje Svetislav Pesic koji je tamo veliko ime,i to je jedan od velikih razloga sto se prihvatio posla!sto znaci da ce dule sad morati opet da osviji titulu sto ce malo teze ipak ici ove godine s obzirom da su cz i partizan vise manje jednaki u igrackom kadru sa tim sto cz ima veci motiv da dodje do titule i prolaska u evro ligu,gde ce ovaj tim za god dana da izraste u veliki tim!!!bravo pesicu ,svaka cast Opacicu majstore,sta god da si rekao na kraju je tako i bilo!krtako,jasno,bez uvijanja...tako bi trebalo da zvezda uzme titulu ove god:krtako,jasno ,zasluzeno!!!koliko e bitan odgovoran covek na najvisim pozicijama u klubovima na primeru kkcz se najbolje vidi!kad bi tako dosao i u fk to bi vec bila evropska zvezda,ovako jos se koprcamo nigde!!!!bice zanimljivo ove god...pozz

pe(d)ja

pre 15 godina

Zvezda od drzavnog dospela do evropskog projekta!!! Nije ni cudo sto nam je ekonomija tu gde jeste kad je kod nasih ekonomista 007>008 (sedam vece od osam)!

Zoran

pre 15 godina

@(Dragisa, 24. septembar 2008 19:10)

Zvezda je izgubila mesto u Evroligi. Podela Uleb - Fiba je krenula u sezoni 2000-2001, i Prvi pobednik Uleb Eurolige je bio Kinder iz Bolonje (igrana po principu play-offa. Zvezda je igrala u sezoni 98-99 i izgubila jedno mesto za sezonu 99-00. Tek toliko da se znaju činjenice o istorijskom učešću Zvezde u EL, gde joj i Divac nije mogao pomoći...

........

pre 15 godina

Ljudi al se tripujete sa tim kfalifikacijama pa nas tim to nece moci da prodje u zivotu 8 timova ide dalje a verovatno ce ucestvovati 2,3,4 iz spanije grcke rusije itd...

DULE 00n

pre 15 godina

#ZAKOPAVAMO

Brate,drago mi da si ukapirao sta sam svojim komentarom hteo da kazem.Jer nemogu da verujem kakvi se sve komentari mogu procitati.Posebno cenim tvoj drugi deo od komentara,jer si potpuno u pravu.Nije nas DULE SILNI lud kad kaze da se protiv partizana vodi medijska hajka.Al izdrzali smo mi vec sedam hajke i izdrzacemo ih jos triput vise,jer je Partizan drzava u drzavi a Dule institucija, koja ne zavisi od sake ljudi kao pojedini timovi.Pozdrav za Brata GROBARA

Partizan iznad svih!

pre 15 godina

@Marko Vozdovac

Kako tebi da se desi da kopiras nekoga, kad si pripadnik najoriginalnije grupe u Svemiru?
Srpska kosarka ce odmah procvetati kad vi osvaojite titulu 2031...

BoruleT

pre 15 godina

Potpuno je svejedno da li ce Partizan icu u EL kao prvak Srbije ili s ugovorom. FMP, Hemofarm i ostali srpski klubovi jos se dugo nece takmiciti u EL.

nz

pre 15 godina

To sa neizdavanjem licence nije toliki problem koliko novo pravilo da po tri iz grupe idu dalje. Realno Partizan nikad nije bio toliko jak da bi bio medju prva tri sto znaci da za naredne min. 3 godine igranja EL necemo uci u TOP 16. Opet se ide na ruku najjacim evropskim ekipama.

DS

pre 15 godina

Delija sam ali citam ove gluposti sto pisemo kao zvezda uzima titulu pa to se nece desiti nikada imam oosecaj kao i sto je sam Pesic rekao daleko smo od "Partizana" ali smo priblizni Hemofarmu i FMP. Tako da Partizan osvaja i ove godine titulu
P.S. Daleko smo mi jos od Partizana

007>008

pre 15 godina

@maske

KK Partizan je najtrofejniji i najuspešniji košarkaški kolektiv u NASOJ ZEMLJI. A NASA ZEMLJA je SRBIJA druze. Kakva bre Jugoplastika i Bosna.
Jesi ti uopste procitao komentar?

Marko Vozdovac

pre 15 godina

@ Copy-Paste???:D
(Partizan iznad svih!, 24. septembar 2008 12:32)

Pa mogu i ja neki put ;)

A i uopsteno za nasu kosarku bi valjalo da se tako nesto desi...

Marko

pre 15 godina

Zdravo Evroligo...
Kako si?
Nije nas bilo duze vreme,jer su u nasoj ligi lopovi odnosili titule zadnjih godina,ali ove godine ce tome konacno doci kraj///

EVROPO CUVAJ SE!!!
CRVENA ZVEZDA DOLAZI TI SLEDECE GODINE U GOSTE,ZGAZICEMO VAS SVE DO FINALA EVROLIGE!!!

Na,na,na Evroliga
Evroliga
Evroliga....

Pesicu,pokazi onom" Crnogorcu" kako se vodi K.K.,vodi Zvezdu do NOVE TITULE,a sledece godine do FINALA EVROLIGE!!!

POZDRAV SVIM ZVEZDASIMA!

Xomep182

pre 15 godina

@Grobar sam ali se ipak slazem sa ovim predlogom i mislim da bi u svim zemljama trebalo ukinuti da se kupuje mesto EUROLEAGUE ! Jer sta sad neki klub kupi mesto na 3god a igra u 4-toj nacionalnoj ligi ! Ovako, zna se, hoces u Evropu ? Postani prvak drzave ! P.S. SAMIM TIM STO BI I PRVAK JADRANSKE LIGE IGRAO, SAMA LIGA BI POSTALA ZNACAJNIJA !
(GAPE-BORCA, 24. septembar 2008 12:16)

Nemoguce.

Za slucaj da ne znas,a nije iskljuceno, kod nas slicnih situacija nije bilo, pa vecina nije obracala paznju, u ugovorima stoji da on vazi samo ako tim igra u najvisem rangu (Prva liga, Superliga, kako se vec gde zove), a ukoliko ispadne u nizi rang, a ugovor traje, taj tim gubi pravo igranja u EL za (ali ugovor ne prestaje da vazi, tj. ukoliko se klub vrati u najvisi rang, a ugovor jos uvek traje, automatski postaje aktivan)...
Slucaj je Virtus koji je 2003-2004 ispao u drugu ligu, 2004-2005 igrao u drugoj ligi, i nije igrao EL, i 2005-2006 se vratio u prvu ligu, i posto je imao jos jednu godinu ugovora igrao i EL.

Dragisa

pre 15 godina

@(akcidroni, 24. septembar 2008 20:13)

To je bila aluzija na cinjenicu da uprkos tituli prvaka Evrope i deset uzastopnih nastipa u EL, 3 F4 itd. nemate nikakav lobi u evropskoj kosarci pa ste dozvolili da vas ovakva odluka zatekne nespremne i neobavestene. Dok je u Zvezdi ocigledno neko znao ili pretpostavljao ovo.

Dragisa

pre 15 godina

@ (Partizan iznad svih!, 24. septembar 2008 20:27)

To nije kompleks, ali slazem se da nije ni normalno.
PS. Vujakliju u ruke! (izvinjavam se autoru originala, ali svidja mi se) :)
Grobari kao sto vidite nisam ja tako negativan, mogu ja i da se zezam.... :)

DarkoNS

pre 15 godina

Ja ipak mislim da je sve ovo namestilo rukovodstvo Crvene Zvezde,sve je ovo zavera protiv partizana i sve je ucinjeno da bi ovaj marketinski potez oko pojacanja (kako bi mnogi rekli) imao opravdajne!!!

ps. Ipak je ovo najrealnije resenje za Evroligu!

Dragisa

pre 15 godina

Ovde neko opasno laze ili opasno ne zna. Kada je Zvezda igrala EL jos uvek smo imali dve ekipe, posle su igrali Partizan i Buducnost i pa smo izgubuli jednu ekipu raspadom FIBA/ULEB.

vortex

pre 15 godina

Mali pregled kroz istoriju. :)
Zvezda je u sezoni 98/99 igrala u EL jer je prethodne godine bila sampion. I neverujem da je izgubila mesto jer smo imali jedno jedino i to je bilo za sampiona(Buducnost je igrala kup Rajmunda Saporte i stigla to polufinala te godine).
Nakon te sezone dolazi do razcepa, formira se uleb, Buducnost '99 postaje sampion i potpisuje 3godisnji garantovani ugovor za EL igra njenu prvu sezonu 00/01.
Partizan tek u sezoni 01/02 igra evroligu i to ne kao sampion (jer je Buducnost bila prosle godine) vec dobija pozivnicu jer EL se prosiruje sa 24 na 32 kluba.Na kraju te sezone Partizan uzima titulu pa u 02/03 ide u EL kao sampion ali te godine i Buducnost igra svoju zadnju 3-cu godinu ugovora. Nakon toga samo Buducnost gubi ugovor a samo jedan klub igra EL a to je Partizan jer je svaki godine bio prvak drzave.

mad4red

pre 15 godina

Znam da nije adekvatno mesto, ali ovi grobari su dosadni ko prol**...

@baki bb
1987. Fljamurtari - PARTIZAN 2:0
1989. PARTIZAN - Dinamo (Bukurešt) 0:2
20.8.1996. Nacional (Bukurešt) - PARTIZAN 1:0
10.8.2000. Sliema Wanderers FC - PARTIZAN 2:1
30.07.1997. Kroacija - PARTIZAN 5:0
28.09.2001. SK Rapid Wien - PARTIZAN 5:1
14.11.2002. Slavia Praha - PARTIZAN 5:1
29.09.2005. PARTIZAN - Maccabi Petach-Tikva 2:5

Bosko

pre 15 godina

Ima Partizan ugovor,evo,vec dva je odradio,prosle sezone je zapoceo treci...

Da,Tole nam je kupio sedam titula... :)

SMRT FASIZMU - PARTIZAN JE SAMPION!!!

Delije Sever

pre 15 godina

Šta drugo reći nego da je ovo jedini ispravni put kojim može da krene EL, a ujedno i fenomenalna za srpske klubove. Ovim će se definitivno, nadam se, spasiti draž domaće lige! Ono što je najbitnije istaći je konačna SMISAO POSTOJANJA Jadranske lige. E, sad je sve na našim klubovima, pa da i mi imamo 2 predstavnika u EL, jer to zaslužujemo.

I da ne zaboravim:

EVROLIGO, DOBAR TI DAN !

Zvezda ŠAMPION!

Milos FCRS

pre 15 godina

Pa ovo je neverovatno.
Hahahaha...
Grobari ili nisu ustali jutros ili su se odmah vratili u krevet kada su ovo procitali.
Pun Pionir cele ove godine, nejveca podrska voljenom klubu bez obzira na pojedine rezultate i sledece godine - ZVEZDA U EUROLEAGUE !!!!!!!

hayabusa

pre 15 godina

mislim da je ovo jako dobro za Partizan jer nece biti opustanja i losijih sezona uljuljkanih velikom bodovnom razlikom.
Iskoristicu ovu priliku da barem jednom iskreno cestitam crvenoj zvezdi.Komsinica ove godine obiljezava jubilarnu 10 SLEDECU SEZONU (zadnja titula 98). Od srca cestitam sa zeljom da ih bude barem jos toliko!

Darko pfc

pre 15 godina

Drago mi je zbog FMP-a i Hemofarma koji ce sa ovim, dobiti priliku da se kroz kvalifikacije domognu EL! Svojim dugogodisnjim radom su to zasluzili!

Partizan je prethodnih SEDAM godina kao prvak isao u EL i ne vidim razlog da tako ne bude i u narednih pet!

Grof

pre 15 godina

To i nije tako lose.Samo treba da se za sve lige tako uvede. Jedno je sigurno Izrael ima svog Makabija dok Srbija ima Partizan. Ostaje borba za preostala meste u euroligi.

Armst

pre 15 godina

Ova odluka je OK!

@(Nikola Torlak, 24. septembar 2008 11:28)

Evo navijac crvene z. napise ''I FEEL DEVOTION...''! Ima li sta smesnije od toga? Siguran sam da ima ali ne mogu da se setim!

P.S. ove komentare komsinica treba cuvati i na kraju SLEDECE SEZONE ponuditi javnosti na ''uvid''...

007>008

pre 15 godina

KK Partizan je najtrofejniji i najuspešniji košarkaški kolektiv u našoj zemlji. U svojoj bogatoj istoriji, dugoj šest decenija, KK Partizan je osvojio čak 30 trofeja. Crno-beli košarkaši bili su 15 puta prvaci države (1976, 1979, 1981, 1987, 1992, 1995, 1996, 1997, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008), 2 puta prvaci NLB lige (2007, 2008), 9 puta osvajači nacionalnog Kupa (1979, 1989, 1992, 1994, 1995, 1999, 2000, 2002, 2008), 3 puta pobednici evropskog Kupa Radivoja Koraća (1978, 1979, 1989), a 1992. godine u Istanbulu osvojili su najsjajniji trofej u bogatoj klupskoj riznici - titulu prvaka Evrope.(f4 igrali smo 1988 i 1998 godine).

Tokom svoje, gotovo šest decenija duge istorije, KK Partizan je izrastao u najpoznatije košarkaško ime sa naših prostora, sa velikim ugledom u evropskim i svetskim okvirima. Pored zapaženih rezultata i konstantnog učešća u evropskim klupskim takmičenjima, tome je doprinela i plejada reprezentativaca poniklih u Partizanu, koji su proneli slavu naše košarke širom sveta, osvajajući medalje sa državnim timom. Nijedan evropski klub nije dao toliko igrača u najjaču ligu na svetu NBA kao beogradski crno-beli, a košarkaši koji su nosili dres Partizana uvek su bili znak prepoznavanja zemlje višestrukih evropskih i svetskih prvaka.

Nama ne predstavlja problem osvajanje nove sampionske titule, ovo ce nas samo jos vise motivisati.

Nemanja011

pre 15 godina

Sad je jasno zasto je Kari dosao u Zvezdu. Ovo se, ocigledno, znalo i ranije. Nije Kari blesav da uzima nasu raspalu Zvezdu, ovako, idemo Kari do titule!!!!

darko_trebinje

pre 15 godina

Ja mislim da je ovo zavjera protiv Partizana...a stvarno ste se pomucili grobari u ove prethodne 2 godine,bodovi,bodovi,Dule je isprao mozak sa tom pricom o bodovima..he he..ali i poruka mojim **ganima,daj ljudi ne lozite se toliko,o kakvoj tituli pricate u septembru,prvo treba pola godine uigravati ekipu,mozda cak i zrtvovati uleb i djelimicno jadransku,drzati se tu negdje pozicije koja vodi u doigravanje,a formu tempirati za Super ligu i plej of...pa i Dule je to radio prethodnih godina,u Evroligi su imali po 2 pobjede,una jadranu tamo negdje 4-5 ali su na kraju uzimali titule...Nadam se da se necem zaletiti i sagoriti vec na pola sezone...pozdrav svim Delijama i ove godine da punimo Pionir,a ne da se prepucavamo po netu sa grobarima

baki bb

pre 15 godina

Evo navijac crvene z. napise ''I FEEL DEVOTION...''! Ima li sta smesnije od toga? Siguran sam da ima ali ne mogu da se setim!

P.S. ove komentare komsinica treba cuvati i na kraju SLEDECE SEZONE ponuditi javnosti na ''uvid''...
(Armst, 24. septembar 2008 11:53)
ima,evo ja sam se setio!kad su protiv psv-a u beogradu pevali nanananana liga sampiona,a oni ih posle nakantali 5:0!:))))

zbunjen

pre 15 godina

Hmmmmm.. pa ko je ovde šampion? Sad mi ništa nije jasno... Zašto zvezdini navijači pominju Evroligu??? A ja sve vreme mislio da je Partizan šampion...

Tasmanijski djavo

pre 15 godina

Ispravna odluka, a ovaj grobar (Aca) sto napisa nesto i ostade ziv da sve to rade da Partizan nebi bio stalni ucesnik. Koji bre Partizan.Koji kvalitet. Jednom u deset godina dosli do 8 i sada misle da su u grupi najbboljih evropskih timova. Dve godine ulaze kao najbolji sesti i to prve godine zahvaljujuci Olimpiji a druge zahvaljujuci Ciboni. O cemu vi to Topalovici pricate. Najpravednije kao u svim sportovima da prvak ucestvuje . Zasto bi u kosarci imao neko privilegije. To je ionako privatna liga spanaca

Dragisa

pre 15 godina

Cao, ja sam grobar i ja sam iskompleksiran!

Kompleks je kad primis 5 golova od Makabi Petah Tikve na domacem terenu pred 300 gledalaca - clanova omladinske skole;
kompleks je kad ispadnes iz kupa od Timoka na domacem terenu pred 300 gledalaca - clanova omladinske skole;
kompleks je kad ispadnes iz kupa od BSK-a iz Batajnice;
kompleks je kad ispadnes iz Evrope od Fljamurtarija;
Kompleks je kad primis 5 golova od Dinama, Slavije, Rapida... (ko jos ono bese?);
Kompleks je kad navijas za Jugoslovensko sportsko drustvo a glumis cetnoka;
kompleks je kad ti je Tudjman predsednik kluba;
kompleks je kad ti klub smatraju trecim velikim hrvatskim;
kompleks je kad stavljas komentare na vesti o rivalu za 30 poena slabijem;
kompleks je kad je svaki drugi komentar 'odakle vam pare?';
kompleks je kad rival slabiji za 30 poena ima vise para uprkos 007;
kompleks je kad odluke skupstine ULEB karakterises kao klipove Partizanu pod pritiskom Zvezdinog lobija, Parking servisa, Zike, Zezelja...;
Kompleks je kad si bivsi prvak Evrope a nikog nije briga za to;
kompleks je kad si 007 a i dalje imas kompleks;
kompleksi su izlecivi,samo treba dati sve od sebe;
kompleksa ima jos ali iz iskustva znam da mi nece staviti toliki komentar.

g

pre 15 godina

Mozda to i nije tako lose. Sada moramo da kupimo peticu da bi i sledece godine igrali sigurno EVROLIGU. Jos dugo cemo gazimo na sva četiri fronta. Treba videti sta ce odluciti u oktobru, pa ako yadranska ne dobije predstavnika u kvalifikacijama, sto pre pobeći iz nje, u najgorem slučaju na kraju sezone, a zašto da ne i odmah čim se donese ta odluka.

Predskazanje

pre 15 godina

Sjajna vest za nasu kosarku. **ganci su i do sada pravili cirkus od domace lige a mozete misliti sta ce sada da bude. U Uleb kupu ce da gube sa po 20 razlike i reci ce da su samo uigravali tim. U Jadranskoj nece proci medju prvih osam i onda ce da kazu da je to zato sto sve karte bacaju na nase prvenstvo. Nedelju dana pred pocetak naseg plej-ofa krece medijski snazno podrzana prica koja navodi na zakljucak da je svako takmicenje koje Zvezda ne osvoji automatski neregularno i "kupljeno". Detalji vezani za "scenario" u samom plej-ofu ce biti naknadno razradjeni... Vec vidim kako strane televizije u svojim informativnim emisijama izvestavaju o neredima na plej-of utakmicama u nekim zemljama. Polomljene stolice, mahanje motkama, padanje sa tribina, ... Ma dobro ajde, to sam se samo salio. Teci ce med i mleko u plej-ofu, rivali ce se zbliziti, iskazati visok stepen tolerancije i zavrsice takmicenje u velikoj ljubavi. Samo... to takmicenje se ne zavrsava 1. Aprila nego tek u Junu...

zorz

pre 15 godina

Sada ce Duletu bas tesko da bude jer mora da uzme titulu :)
Sada ce komsije da se loze da idu dogodine u Evroligu ali njihova nadanja pasce u vodu

dragan

pre 15 godina

Vidi se da je EL DALEKO svetlosnim godinama od UEFE!
da je ovo u vaterpolu ili odbojci pa da covek i razume, ali u EL gde se vrte toliki milioni evra...
neozbiljno!!!

Marko Vozdovac

pre 15 godina

Ni moj komentar se nece razlikovati od vecine koja je vec napisana. Na stranu to ko za koga navija (po mojim komentarima vecina Vas zna ciji sam navijac), verujem da je ova odluka dobra za kosarku jer ako na snagu stupe ti ugovori onda domaca prvenstva definitivno gube znacaj.
Vezano za nekoga, izvinjavam se sto sam zaboravio nick, ko je napisao da se "Sve radi da se Partizanu oduzme ucesce" ili tako nesto: Da li ti stvarno mislis da protiv Vas postoji zavera svetskih razmera? Eto, cuo sam i ja da je ULEB doneo takvu odluku jer je Drakulic vladar iz senke u ULEB-u... Osvesti se i malo razmisli pa ces onda shvatiti da tu niko nista ne radi protiv Vas, nego je, kao sto vec napisah, ta prica sa ugovorima cista glupost. I veruj mi da stav koji imam ne zavisi od toga za koga navijam i kome je ugovor ponudjen jer bi se isto tako bunio i da je ugovor ponudjen Zvezdi.
Toliko...

Uzmi Kari prvu titulu...

mance

pre 15 godina

Ovo je odlična vijest! Ja sam navijač Partizana, i iako bi moj klub imao zagarantovano mjesto u EL da je prošao berlinski predlog, ovo je mnogo bolje za našu košarku, i košarku uopšte. Što se tiče naše lige, ovo će joj ponovo vratiti draž. Jedino mi nije jasno čemu ovakva radost navijača CZ (centralni zatvor), kad na njih ne utiče ni na koji način, pošto su šanse da osvoje našu ligu otprilike 00:8.

STEVAN_KG

pre 15 godina

Steta je sto niko ziv danas nece videti Crvenu Zvezdu u Evroligi.Ni za sto godina necete biti sampioni.I da znate,Partizan je pobedio Barsu sa Pesicem i Bodirogom zajedno.
Ko razume shvatice.

zoran sa cubure

pre 15 godina

Godinama, da ne kazem decenijama u kosarci i u fydbalu ista stvar: Partizan skuplja bodove koji olaksavaju put prvaku drzave, a neki drugi tim to u godini prospe, pa Partizan opet mora ispocetka. Ovaj sistem sa garantovanim ucescem je takvu stvar sprecavao. Sada ce neki tip da kupi titulu (sa tim parama koje su ulozene u taj tim, Partizan je mogao da
da igra i u NBA), a sledece godine u Evropi 0 bodova (tamo tesko kupuju). Deja vu.

mad4red

pre 15 godina

Znam da nije adekvatno mesto, ali ovi grobari su dosadni ko prol**...

@baki bb
1987. Fljamurtari - PARTIZAN 2:0
1989. PARTIZAN - Dinamo (Bukurešt) 0:2
20.8.1996. Nacional (Bukurešt) - PARTIZAN 1:0
10.8.2000. Sliema Wanderers FC - PARTIZAN 2:1
30.07.1997. Kroacija - PARTIZAN 5:0
28.09.2001. SK Rapid Wien - PARTIZAN 5:1
14.11.2002. Slavia Praha - PARTIZAN 5:1
29.09.2005. PARTIZAN - Maccabi Petach-Tikva 2:5

Vlada

pre 15 godina

Kako su smesni ovi komsijski komentari, kao da je prethodnih 7 godina Partizan pravo sa marsa isao u Evroligu. Pa prvaci smo svake godine i zato i igramo Evroligu. Ne vidim sta se sustinski promenilo osim sto vam je i ta nada da cemo ove godine odigrati malo opustenije i mozda i ne osvojiti titulu pala u vodu , jer se mora igrati ozbiljno kao i do sad!

gugle

pre 15 godina

To vam je kao u komunizmu. Samo privilegovani mogu da obavljaju odredjenu delatnost. Pa sta sad. Partizan treba sa nekim losim timom da tri godine igra Evroligu, ne moze. Titula pa Evroliga.

Dule PFC

pre 15 godina

Dovoljno je ovo- Uzmi Dule osmu titulu , titulu, titulu.... A nek **gani kometarisu Duleta i Partizan, jer imaju takav komplex da to ne postoji nigde...

excentric pfc

pre 15 godina

Jedan tako naljutio Vujketa, pa popio -30 razlike :)))

A jedna ga tako naljutila pa joj mazno 8 titula za redom :))

ej, osam titula :)))

bruka

djape

pre 15 godina

Dobro bre,dokle vise. Ako iko na svetu ima pravo da prica o basketu,jasno je da vi nemate. Pricate o Duletu, a jasno je da zavist progovara. Pricate o EL a jasno vam je da necete igrati ni finale play off-a. Smekeri osvojite Euro cup,donesite jos jedno mesto u EL...tamo su sudije postene...a ne ovde u ciganskoj drzavi gde vas rastura nas `grobarski`lobi. Mnogo vas bre zezaju ovi Bunjevcevici,Spasojevici,Ilici,Zezelji,Andjelkovici...sve sami Grobari,osvedoceni... Sve mangupi vole Zvezdu, proslih 10 godina ukupno 10 puta je mozda bio pun Pionir. Gospodo,nemate prava za diskusiju. A zbog takve nadmenosti,sada jeste gde ste. Dobro zapamtite jedno. Zvezdin san je da pobedi Partizan,nasi snovi su veliki u njima za Zvezdu nema mesta!

BoruleT

pre 15 godina

Potpuno je svejedno da li ce Partizan icu u EL kao prvak Srbije ili s ugovorom. FMP, Hemofarm i ostali srpski klubovi jos se dugo nece takmiciti u EL.

Zoran

pre 15 godina

@(Dragisa, 24. septembar 2008 19:10)

Zvezda je izgubila mesto u Evroligi. Podela Uleb - Fiba je krenula u sezoni 2000-2001, i Prvi pobednik Uleb Eurolige je bio Kinder iz Bolonje (igrana po principu play-offa. Zvezda je igrala u sezoni 98-99 i izgubila jedno mesto za sezonu 99-00. Tek toliko da se znaju činjenice o istorijskom učešću Zvezde u EL, gde joj i Divac nije mogao pomoći...

vortex

pre 15 godina

Mali pregled kroz istoriju. :)
Zvezda je u sezoni 98/99 igrala u EL jer je prethodne godine bila sampion. I neverujem da je izgubila mesto jer smo imali jedno jedino i to je bilo za sampiona(Buducnost je igrala kup Rajmunda Saporte i stigla to polufinala te godine).
Nakon te sezone dolazi do razcepa, formira se uleb, Buducnost '99 postaje sampion i potpisuje 3godisnji garantovani ugovor za EL igra njenu prvu sezonu 00/01.
Partizan tek u sezoni 01/02 igra evroligu i to ne kao sampion (jer je Buducnost bila prosle godine) vec dobija pozivnicu jer EL se prosiruje sa 24 na 32 kluba.Na kraju te sezone Partizan uzima titulu pa u 02/03 ide u EL kao sampion ali te godine i Buducnost igra svoju zadnju 3-cu godinu ugovora. Nakon toga samo Buducnost gubi ugovor a samo jedan klub igra EL a to je Partizan jer je svaki godine bio prvak drzave.

Ivan

pre 15 godina

Sto znaci da su za ovu odluku kk cz malo ranije saznali ili su naculi od nekog iz vrha uleb-a da predlog sa trogodisnjom licencom nece proci!naravno za to je mogao da cuje Svetislav Pesic koji je tamo veliko ime,i to je jedan od velikih razloga sto se prihvatio posla!sto znaci da ce dule sad morati opet da osviji titulu sto ce malo teze ipak ici ove godine s obzirom da su cz i partizan vise manje jednaki u igrackom kadru sa tim sto cz ima veci motiv da dodje do titule i prolaska u evro ligu,gde ce ovaj tim za god dana da izraste u veliki tim!!!bravo pesicu ,svaka cast Opacicu majstore,sta god da si rekao na kraju je tako i bilo!krtako,jasno,bez uvijanja...tako bi trebalo da zvezda uzme titulu ove god:krtako,jasno ,zasluzeno!!!koliko e bitan odgovoran covek na najvisim pozicijama u klubovima na primeru kkcz se najbolje vidi!kad bi tako dosao i u fk to bi vec bila evropska zvezda,ovako jos se koprcamo nigde!!!!bice zanimljivo ove god...pozz

petronije

pre 15 godina

@007>008,
Možda sam ja odveć star ali ovo je, kad sam ja išao u školu, značilo da je 7 veće od 8. Ili se matematika promenila ili dečko nije išao u (istu) školu?!

pici

pre 15 godina

napred zvezdooooo zgazii ih sveeeeee osvajamoo EL
(sssss, 24. septembar 2008 10:42)

ovo je najveca glupost koju sam u zivotu procitao.
Decko znam ja da ti nisi cista ali i budala zna da zvezda nije cula za EL.

dulee

pre 15 godina

Evo navijac crvene z. napise ''I FEEL DEVOTION...''! Ima li sta smesnije od toga? Siguran sam da ima ali ne mogu da se setim!

P.S. ove komentare komsinica treba cuvati i na kraju SLEDECE SEZONE ponuditi javnosti na ''uvid''...
(Armst, 24. septembar 2008 11:53)
ima,evo ja sam se setio!kad su protiv psv-a u beogradu pevali nanananana liga sampiona,a oni ih posle nakantali 5:0!:))))

ima jos nesto smesnije: zvezda gubi od dinama u pioniru prosle sezone 20 razlike, uzima time-out i na razglasu se cuje pesma JOS JEDNA POBEDA I TITULA...
E TO JE CRNJAK !!

Sasha

pre 15 godina

Mnogo ovde ostavljenih komentara plod su neobavestenosti, iznenadjuje me da cak i Grobari pozravljaju to sto "ne dobijamo trogodisnji ugovor". Pa i ne dobijamo ga, dobijamo pravo da se radi konstantno i da time budemo nagradjeni - svake sezone za ulazak u EL boduju se predhodne 3 sezone.

Mi bi u tom sistemu prve 2 godine sigurno igrali u EL, ali nikako ne bi smeli da se opustamo jer bi nam se to kasnije vratilo(neko bi u medjuvremenu skupio vise bodova od nas). Predlozeno bodovanje (dakle, svake sezone se gledaju predhodne 3) je nesto najbolje sto sam ja ikada cuo.

FoRzA_PxFxCx

pre 15 godina

Ma nema veze, jos bolje jer nece biti opustanja. A ljudi iz ULEB-a bi morali da se iskazu vec jednom jasno, da znamo na cemu smo.
A vi komsije mi ulepsavate dane, ma zivot sa vasim komentarima. Kao misevi izlazite iz rupa posle DESET godina i nije vas ni malo sramota da nam pretite.
OK, imate normalnu situaciju u klubu posle duze vremena, sjajnog trenera, ali ponasate se kao da Partizan, Hemofarm i FMP ne postoje.
Nemojte posle da placete i da govorite da je za sve kriv jedan zli debeljko koji krade titule!!!

DULE 00n

pre 15 godina

Pa opet ce partizan dobiti licencu na 3 godine.Morace da se postigne kompromis,jer ni ULEB nece moci da odoli pritiscima jakih timova,TAU,BARSA,OLIMPIAKOS,EFES itd.I tada ce partizan dobiti opet ugovor,a ostala 8 mesta do broja 30 ucesnika ce igrati kvalifikacije svake godine za Euroligu.Procitajte opet ugovor i dobro protumacite.Gotovo je sigurno da ce u narednih 3 godina morati da dodje do kompromisa,jer nemoze se nista odjednom uraditi.Ipak su to veliki timovi u pitanju i retko bi se desilo da se protiv njih nesto tako uradi preko noci.

pe(d)ja

pre 15 godina

Zvezda od drzavnog dospela do evropskog projekta!!! Nije ni cudo sto nam je ekonomija tu gde jeste kad je kod nasih ekonomista 007>008 (sedam vece od osam)!

Marko

pre 15 godina

Zdravo Evroligo...
Kako si?
Nije nas bilo duze vreme,jer su u nasoj ligi lopovi odnosili titule zadnjih godina,ali ove godine ce tome konacno doci kraj///

EVROPO CUVAJ SE!!!
CRVENA ZVEZDA DOLAZI TI SLEDECE GODINE U GOSTE,ZGAZICEMO VAS SVE DO FINALA EVROLIGE!!!

Na,na,na Evroliga
Evroliga
Evroliga....

Pesicu,pokazi onom" Crnogorcu" kako se vodi K.K.,vodi Zvezdu do NOVE TITULE,a sledece godine do FINALA EVROLIGE!!!

POZDRAV SVIM ZVEZDASIMA!

akcidroni

pre 15 godina

@Dragisa Kompleks je kad si bivsi prvak Evrope a nikog nije briga za to

-E,znachi POTPUNO si u prawu,samo moram da ti objasnim da je to fraza koja wazhi iskljuchiwo za fudbal.Proshetaj

Webb

pre 15 godina

Jesam Grobar ali potuno podrzavam ovu inicijativu da se ne privati varijanta sa ugovorima. Mislim da bi se to lose odrazilo na drzavna prvenstva jer nema smisla boriti se za titulu kad znas da ce neki klub i kao posledji na tabeli narednih 10 godina igrati euroligu.
Pravila treba da budu kakva jesu. Prvaci drzava predstavljaju svoju zemlju!
Bilo bi lepo da Jadranska liga napkon dobije neki smisao. i da se pobednik istie ide u kvfalifikacije za EL!

........

pre 15 godina

Ljudi al se tripujete sa tim kfalifikacijama pa nas tim to nece moci da prodje u zivotu 8 timova ide dalje a verovatno ce ucestvovati 2,3,4 iz spanije grcke rusije itd...

GAPE-BORCA

pre 15 godina

Grobar sam ali se ipak slazem sa ovim predlogom i mislim da bi u svim zemljama trebalo ukinuti da se kupuje mesto EUROLEAGUE ! Jer sta sad neki klub kupi mesto na 3god a igra u 4-toj nacionalnoj ligi ! Ovako, zna se, hoces u Evropu ? Postani prvak drzave ! P.S. SAMIM TIM STO BI I PRVAK JADRANSKE LIGE IGRAO, SAMA LIGA BI POSTALA ZNACAJNIJA !

Marko Vozdovac

pre 15 godina

@ Copy-Paste???:D
(Partizan iznad svih!, 24. septembar 2008 12:32)

Pa mogu i ja neki put ;)

A i uopsteno za nasu kosarku bi valjalo da se tako nesto desi...

realno *W

pre 15 godina

****

1. Iako je Bartomeu u oktobru u Bg-u rekao da o proširenju nema reči, ipak će do toga doći. EL se proširuje za 6 mesta. Jedno ili čak dva mesta su prosto rezervisana za ruske klubove, i to opravdano. Niko ne može da kaže da ekipe kao što su Himki, Dinamo ili Trijumf ne zaslužuju EL.

2. Šta to znači za nas: Partizan više nema zagarantovano mesto u Evroligi, i domaća liga ponovo ITEKAKO dobija na značaju. Ukoliko bi NLB stvarno dobila jedno mesto, pa makar i u kvalifikacijama, što uopšte nije daleko od istine u ovom trenutku, cela priča bi stvarno imala smisla.
KONAČNO bi imali priliku da imamo dva predstavnika u Evroligi.

Interesantno je i pitanje kako bi se "prenosilo" pravo na mesto u EL (ili kval.). Ako bi na primer isti klub osvojio i NLB i domaću ligu, da li bi se mesto u EL prenosilo na poraženog u finalu NLB-a, ili domaćeg prvenstva...

i na posletku...

Jako mi je smešno što su ovde delije već počele da slave igranje Evrolige. Pa ako ste zaboravili nije Partizan igrao 7 godina za redom Evroligu zbog nekakvog ugovora, već zato što je bio prvak. Zadnji put kada je CZV igrala EL, Srbija je izgubila jedno mesto.
Ali da zanemarimo navijačke prepirke, mislim da ovim pre svega dobija SRPSKA KOŠARKA i ja sam srećan zbog toga.

jedino još treba razmisliti o smanjenju broja učesnika NLB lige, kako bi se malo veći prostor ostavio domaćoj ligi koja je ovim vraćena u život.

Boca

pre 15 godina

Odluka da klubovi dobiju ugovore, nije toliko besmislena kako na prvi pogled izleda. To je teznja da se evropska kosarka priblizi NBA. To elitno takmicenje bi bilo vrlo blisko NBA ligi, ono drugorazredno bi bilo razvojno, kao i nacionalni sampionati. Medjutim Evropa ne zivi u tom duhu, te sam potpuno saglasan sa neizglasavanjem takvog predloga. Nacionalni sampionati ostace vredni, a za nas dobra vest i da Jadranska liga pocinje da dobija svoj smisao. Sasvim nam je dovoljna mogucnost da dva nasa kluba igraju Euro ligu, pa ako imamo kvaliteta - ostvaricemo to.

maske

pre 15 godina

@007>008
Partizan najuspesniji kosarkaski klub na ovim prostorima? Jesi li kad cuo za Jugoplastiku? Split je najtrofejniji. I Bosna je bila sampion Evrope.
Nema razloga za ljutnju grobara, valjda je dobro da Zvezda postane jaka, da imamo jacu ligu. Sad imamo najjacu ligu u regionu. A pariski predlog potpuno podrzavam, nacionalna prvenstva bi izgubila znacaj. Napred srpka klupska i reprezentativna kosarka.

Vuk

pre 15 godina

Kada bi ovdasnji auditorijum malo zaobisao navijacka prepucavanja i razmislio o ovom pariskom predlogu, video bi da on nikako nije dobar za uslovno receno "male" evropske lige. Zapravo, sustina ovog sporazuma nije da se pogura Zvezda ili diskredituje Partizan, vec da Rusi konacno dobiju proporciju u raspodeli ove lige srazmerno novcu koji ulazu u svoje timove. Sa novim sistemom takmicenja mi bi mozda i mogli da dobijemo 2 mesta u grupama (uz mnogo srece ako se taj drugi kroz kvalifikacije ubaci u osnovni zreb), ali bi prolaz u drugi krug bio "misaona imenica" z aoba nasa kluba. Najbolji primer ce biti,recimo, ovogodisnji zreb. Partizan je u grupi sa Realom, CSKA, Efesom, Panioniosom i Milanom. U situaciji gde 4 tima idu dalje, Partizan i ima cemu d ase nada, ali sta kad dalje idu samo 3? Licno mislim da u toj raspodeli, uz cinjenicu da Partizan mozda i ima kvalitet za neku Evro elitu, ipak nema sanse (ili su one tek teorijske). Drugo, ovde se prica o ukidanju B licenci (na 3 godine), ali sta je sa A licencama? Da li pod ovo pravilo sampiona potpadaju i Spanci i (realno) ocajni Italijani, koji sada imaju po 4 kluba u EL? Ja iz ovog teksta to nisam uspeo da prokljuvim. Kakva bi onda bila raspodela? I na kraju, kakva je to glupost sa 5 grupa po 6 timova iz kojih dalje idu po 3 kluba i najbolji 4? Ne znam za vas, ali vrlo lako bi moglo da se desio ono sto i fudbalu: Ogromna razlika izmedju bogatih i siromasnih, a to nama nikao ne ide u prilog...

Pozz

zakopavamo

pre 15 godina

@DULE00n
Brate,upravo to je poenta.Ovo jos uvijek nije odluka nego samo predlog,pa ce morati da dodje do kompromisa,a to sto se sada pale,a nisu ni procitali tekst je druga, stvar.Partizan sigurno nece biti ostecen,mislim da necemo ostati bez te tzv.B licence,vec ce se mozda uvesti neke kvalifikacije zatimove npr.iz Rusije ili iz Jadranske lige.Tako da ne razumijem u potpunosti ovo likovanje navijaca kluba koji je osvojio titulu kada je vecina njih koji ovde pisu bila jos u pelenama.Malo me i cudii ovako bombastican naslov necega sto je jos uvijek poluzvanicno i tek u fazi razgovora.Mada ,kada bolje razmislim i ne cudi me kad se sjetim ko je sve u sportskoj redakciji.Molim da mi se objavi komenter ,jer nikoga ne vredja,ako vec proklamujete slobodu izrazavanja.Hvala

Antagonist

pre 15 godina

...Jednom u deset godina dosli do 8 i sada misle da su u grupi najbboljih evropskih timova. Dve godine ulaze kao najbolji sesti i to prve godine zahvaljujuci Olimpiji a druge zahvaljujuci Ciboni. O cemu vi to Topalovici pricate...
(Tasmanijski djavo, 24. septembar 2008 13:20)

Partizan je ove godine bio u drugom sesiru u zrebu, sto znaci da ga je Evroliga sama stavila medju 6 najboljih timova u Evropi (za razliku od vas koji sami sebe stavljate u sam vrh evropskih klubova, iako niko van Srbije nije ni cuo za vas).
Takodje, Partizan nije usao kao najbolji 6. ove god zahvaljujuci Ciboni, vec je bio 5. sa istim brojem bodova kao i 4.
Ne znam da li imas dovoljno godina da se secas zvezdinog ucesca u evroligi, i da mi kazes na kojem mestu je zavrsila takmicenje?

nz

pre 15 godina

To sa neizdavanjem licence nije toliki problem koliko novo pravilo da po tri iz grupe idu dalje. Realno Partizan nikad nije bio toliko jak da bi bio medju prva tri sto znaci da za naredne min. 3 godine igranja EL necemo uci u TOP 16. Opet se ide na ruku najjacim evropskim ekipama.

Xomep182

pre 15 godina

@Grobar sam ali se ipak slazem sa ovim predlogom i mislim da bi u svim zemljama trebalo ukinuti da se kupuje mesto EUROLEAGUE ! Jer sta sad neki klub kupi mesto na 3god a igra u 4-toj nacionalnoj ligi ! Ovako, zna se, hoces u Evropu ? Postani prvak drzave ! P.S. SAMIM TIM STO BI I PRVAK JADRANSKE LIGE IGRAO, SAMA LIGA BI POSTALA ZNACAJNIJA !
(GAPE-BORCA, 24. septembar 2008 12:16)

Nemoguce.

Za slucaj da ne znas,a nije iskljuceno, kod nas slicnih situacija nije bilo, pa vecina nije obracala paznju, u ugovorima stoji da on vazi samo ako tim igra u najvisem rangu (Prva liga, Superliga, kako se vec gde zove), a ukoliko ispadne u nizi rang, a ugovor traje, taj tim gubi pravo igranja u EL za (ali ugovor ne prestaje da vazi, tj. ukoliko se klub vrati u najvisi rang, a ugovor jos uvek traje, automatski postaje aktivan)...
Slucaj je Virtus koji je 2003-2004 ispao u drugu ligu, 2004-2005 igrao u drugoj ligi, i nije igrao EL, i 2005-2006 se vratio u prvu ligu, i posto je imao jos jednu godinu ugovora igrao i EL.

Dragisa

pre 15 godina

Ovde neko opasno laze ili opasno ne zna. Kada je Zvezda igrala EL jos uvek smo imali dve ekipe, posle su igrali Partizan i Buducnost i pa smo izgubuli jednu ekipu raspadom FIBA/ULEB.

DS

pre 15 godina

Delija sam ali citam ove gluposti sto pisemo kao zvezda uzima titulu pa to se nece desiti nikada imam oosecaj kao i sto je sam Pesic rekao daleko smo od "Partizana" ali smo priblizni Hemofarmu i FMP. Tako da Partizan osvaja i ove godine titulu
P.S. Daleko smo mi jos od Partizana

Uprava Partizana

pre 15 godina

Dragi Belosevicu,Ljuco,Bojicu i kompanijo,
Izvinjavamo se sto smo vas prerano otpisali i sto vas ove godine nismo poslali u Dominikanu na more.Nas sponzor Igokea ce ipak da vas vodi na zimovanje na Jahorinu
Za prevoz ne brinite,vozice vas Danilovic,a zbog ako bude guzve,Belosevic moze u gepek!

DULE 00n

pre 15 godina

#ZAKOPAVAMO

Brate,drago mi da si ukapirao sta sam svojim komentarom hteo da kazem.Jer nemogu da verujem kakvi se sve komentari mogu procitati.Posebno cenim tvoj drugi deo od komentara,jer si potpuno u pravu.Nije nas DULE SILNI lud kad kaze da se protiv partizana vodi medijska hajka.Al izdrzali smo mi vec sedam hajke i izdrzacemo ih jos triput vise,jer je Partizan drzava u drzavi a Dule institucija, koja ne zavisi od sake ljudi kao pojedini timovi.Pozdrav za Brata GROBARA

Partizan iznad svih!

pre 15 godina

@Marko Vozdovac

Kako tebi da se desi da kopiras nekoga, kad si pripadnik najoriginalnije grupe u Svemiru?
Srpska kosarka ce odmah procvetati kad vi osvaojite titulu 2031...

007>008

pre 15 godina

@maske

KK Partizan je najtrofejniji i najuspešniji košarkaški kolektiv u NASOJ ZEMLJI. A NASA ZEMLJA je SRBIJA druze. Kakva bre Jugoplastika i Bosna.
Jesi ti uopste procitao komentar?

Dragisa

pre 15 godina

@(akcidroni, 24. septembar 2008 20:13)

To je bila aluzija na cinjenicu da uprkos tituli prvaka Evrope i deset uzastopnih nastipa u EL, 3 F4 itd. nemate nikakav lobi u evropskoj kosarci pa ste dozvolili da vas ovakva odluka zatekne nespremne i neobavestene. Dok je u Zvezdi ocigledno neko znao ili pretpostavljao ovo.

Dragisa

pre 15 godina

@ (Partizan iznad svih!, 24. septembar 2008 20:27)

To nije kompleks, ali slazem se da nije ni normalno.
PS. Vujakliju u ruke! (izvinjavam se autoru originala, ali svidja mi se) :)
Grobari kao sto vidite nisam ja tako negativan, mogu ja i da se zezam.... :)

DarkoNS

pre 15 godina

Ja ipak mislim da je sve ovo namestilo rukovodstvo Crvene Zvezde,sve je ovo zavera protiv partizana i sve je ucinjeno da bi ovaj marketinski potez oko pojacanja (kako bi mnogi rekli) imao opravdajne!!!

ps. Ipak je ovo najrealnije resenje za Evroligu!

MadMax

pre 15 godina

Radi objektivnog informisanja...

Sezona 1997/98
U Euroleague učestvuje Partizan kao pvak. Odlazi na Final Four. Zauzima 4. mesto. U isto vreme gubi polufinale domaćeg prvenstva od FMP-a. C.zvezda dobija FMP u finalu i postaje šampion.

Sezona 98/99
U Euroleague učestvuje C.zvezda kao šampion države...
U svojoj grupi C.zvezda osvaja poslednje mesto sa skorom 4-10 (pobeđeni Cibona,Manresa,Žalgiris i Fenerbahče)...Domaće prvenstvo se prekida zbog bombardovanja sa postojećim rezultatom. Tabela u tom trenutku 1.Budućnost, 2.C.zvezda, 3.Partizan. Budućnost prvak. Kasnije Partizan osvaja kup sa zvukom sirena.

Sezona 99/00
Uspehom Partizana imamo dva mesta. KSSCG u Euroleage šalje Budućnost kao šampiona i C.zvezdu kao drugoplasirani tim(!?). C.zvezda sa skorom 2-12 (pobeđeni PAOK i Olimpija) zauzima poslednje mesto u svojoj grupi i gubi drugo mesto u EL za predstavnika svoje zemlje. Budućnost šampion.

Sezona 00/01
ULEB i FIBA se razdvajaju.Budućnost kao prvak učestvuje u EL i potpisuje ugovor. Partizan zbog izgubljenog mesta učestvuje u FIBA Supro League. Budućnost šampion.

Sezona 01/02
Učestvuju Budućnost i Partizan. Partizan šampion.

Sezona 02/03
Budućnost učestvuje zbog ugovora. Odustajanjem Panioniosa Partizan dobija poziv za nastup. Partizan šampion.

Sezona 03/04
Partizan kao prvak u EL. Partizan šampion.

Sezona 04/05
Partizan kao prvak u EL. Partizan šampion.

Sezona 05/06
Partizan kao prvak u EL. Partizan šampion.

Sezona 06/07
Partizan kao prvak u EL. Partizan šampion.

Sezona 07/08
Partizan kao prvak u EL. Partizan šampion.

Sezona 08/09
Partizan kao prvak u EL. - II -.......

Sezona..............

pozdrav

Bosko

pre 15 godina

Ima Partizan ugovor,evo,vec dva je odradio,prosle sezone je zapoceo treci...

Da,Tole nam je kupio sedam titula... :)

SMRT FASIZMU - PARTIZAN JE SAMPION!!!