Četvrtak, 11.09.2008.

11:43

Krkić: "lako sam se odlučio"

Jedan od najtealntovanijih igrača a svetu Bojan Krkić debitovao je za reprezentaciju Španije u pobedi od 4:0 nad Jermenijom.

Izvor: ÈŽ

Krkiæ: "lako sam se odluèio" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

108 Komentari

Sortiraj po:

Mr. Burns

pre 15 godina

Steta sto mali ne zaigra za Srbiju. Ali to dokazuje da nije dovoljno Srbin. Kuzmanovic je isto rodjen u Svajcarskoj ali ima Srpsko srce i voli svoju zemlju. Ne trebaju nam oni koji ne zele da igraju. Dobar je igrac Bojan, ali da ga je otac natjerao da igra za Srbiju, ne bi pruzao ono sto moze. Bolje je ovako, idemo dalje. Srbija - Litvanija 3-0
Pozdrav iz RS

Daxd

pre 15 godina

Gledam ga na slici i mogu vam reci da lici na Spance. A pise da mu je puno ime Bojan Krkić Pérez, samo da bi oni znali da je njihov. A dobro je i Barseloni jer se ne vodi kao stranac, pa ostaje prostora za jos stranaca u ekipi. Bilo kako bilo, mislim da ce ovo ispasti na kraju kako NAS narod kaze : Sto babica, dete kilavo.

http://www.futbolistas-online.com/2007/12/bojan-krkic-espaa-joven-promesa.html

LI

pre 15 godina

svi imamo pravo na misljenje ko bi za koga trebalo da igra i kako treba vaspitati decu, ali bih htela da kazem nesto u vezi komentara Zorana Dencica (broj 27) o nedostatku dominacije oca. Ja imam sina od 6 godina koji je rodjen u Engleskoj, tata je Italijan, a ja sam rodjena u Novom Sadu. Meni je mama Madjarica, tata Albanac, a iako zivim u Engleskoj, moja zemlja je sad Srbija, jer nema vise Juge, a moj sin prica srpski bolje od engleskog i italijanskog. Najvise navija za Srbiju, iako ne zivi u Srbiji i nije Srbin. Kad ga pitam za koga bi on igrao fudbal on kaze za Srbiju. A ja onda, pa Italija je svetski prvak i ima pre sanse da opet budu prvaci, a on kaze, ali tebe mama volim vise i uvek mi je lepo kad dodjem u Srbiju. Jeste on jos dete i ja bih volela da bude vrhunski sportista i ima sanse da igra za neku od ove 3 zemlje, ali ja ne dominiram u kuci i otac se drzi tradicije, vatreni je navijac Italije, ali u nasem slucaju spona koja vezuje sina sa majkom je jaca, a ja ga ucim da voli sve i da sam bira koju bi zemlju predstavljao, ako bi imao tu sansu. Sta bi sad njegov tata trebalo na sve da kaze? Naravno da bi on vise voleo da mu sin igra za Italiju, ali posto vec ima italijansko ime i prezime, za koga god da igra zna se da je poreklom Italijan i njemu i to puno znaci (pored toga ako vec ne igra za Italiju, draze mu je da igra za Srbiju nego za Englesku). Zato pustite se tih prica ko je kriv i budite srecni da iako na dresu ne pise Krkic i ne igra za Srbiju, srpskog je porekla i jos jedan od mnogobrojnih talenata iz ovih krajeva. Jeste steta da ne zna ni jezik svog oca i da istice kako nije nikad zeleo da igra za Srbiju, ali to je njegov izbor, jer tako se on oseca.

fredikruger

pre 15 godina

nije on Srbin,sta lupetate
on je Spanac Srpskog porekla
kad bi se svi igraci vratili u reprezentacije zemalja iz kojih vode poreklo,sta bi bilo sa vecinom evropskih selekcija koje su pri vrhu?

Marko

pre 15 godina

Postoje dve stare latinske izreke: "Ubi bene, ibi patria" (gde je dobro, tamo je otadzbina) i "Ubi patria ibi bene" (gde je otadzbina, tamo je dobro)...od kada je sveta i veka, ljudi se po pitanju otadzbine vode jednim od ova dva nacela, bez obzira da li su Srbi, Hrvati, Madjari ili sta vec...razlozi usled kojih se opredeljuju za jedno od njih su brojni, i razliciti od slucaja do slucaja...i mogu se braniti i napadati sa podjednako dobrim argumentima...prosto, do svakog je voveka da vodjen razumom i srcem donese jednu takvu odluku...mali Bojan je odlucio sta je odlucio, i to je kraj price, bar za mene...sretno mu bilo...ZIVELA SRBIJA!!!

ko-koga-i-ko-kome?

pre 15 godina

"Mladi francuski reprezentativac želi igrati za Hrvatsku!

Jeste li čuli za Gregoryja Sertića? Ako niste, čut će te. Zapamtite to ime. Gregory Sertić francuski je juniorski (18 godina) reprezentativni veznjak, playmaker (broj 10) Bordeauxa, za kojeg njegovi treneri u Omladinskoj školi Bordeauxa, nekadašnji slavni Tricolori Marius Tresor i Patrick Battiston ističu da je velika nada francuskog nogometa, a isto mišljenje o Sertiću ima i trener prve momčadi Bordeauxa Laurent Blanc."

Ovaj mali nezna ni rijec na hrvatski jezik da blekne a hoce da igra za Hrvatsku.Mali je ove godine prvi put u svom zivotu bio na Jadranu u Hrvatskoj,i nema Boga da mu promjeni misljenje za koga da igra! Ovo je za mene nacionalni ponos,nama igraci ne bjeze od reprezentacije, naprotiv! Pogledajte Eduarda da Silvu,Rakitica,Cvitanica i sada Sertica! A vama pobjegli Krkic,Misimovic,Pjanic a ubrzo i Subotic! Pa sta je to,nije valjda da se momci stide igrati za Srbiju? Nemojte previse pljuvati po vasim igracima,pa se mozda makar Subotic jos odluci da zaigra za Srbiju! Nedozvolite Njemcima da jednog kvalitetnog mladog stopera vama ukradu,samo ne oni!

Miroslav

pre 15 godina

Ja sam eto Slovak po ocu i majci, ali sam rodjen u Srbiji i ceo zivot zivim ovde i za mene postoji samo jedna drzava, Srbija i nikad ni pod kojim okolnostima mi ne bi palo na pamet da igram za Slovacku, niti da navijam za nju. Ja sam tom zemljom nemam nikakve veze. I kao sto se ja osecam kao Srbin on se oseca kao Spanac. Shvatite da nije bitno odakle su vam preci, vec kako se vi osecate. Ja ne vidim da je iko iz Srbije mario za njega dok nije postao bitan. Onda je odjednom Srbin a do juce niko nije znao da postoji.
Ja ga u potpunosti razumem a vi sto ga pljujete treba da se zapitate da li je to srpski. A sto se tice imena verovatno je smatrao da je lakse zapamtiti rec Boyan neko Krkic. Uostalom polovina igraca Brazila, Argentine i Portugala imaju neki nadimak na ledjima jer je lakse zapamtiti. Da se stidi svog prezimena ne bi bio tu gde je sad, nego bi se krio u nekoj rupi.

yeti-sumadinac

pre 15 godina

ja stvarno ne znam kako vam ne dosadi da tupite vise sa tom pricom!njegov otac nije i ne moze biti Srbin jer je bojan spanac,katolik!on sa Srbijom nema nikakve veze!Srbi igraju za Srbiju i tacka. sklonite ga vise sa vesti u ime Boga!!!

MUP Srbije

pre 15 godina

Zasto terati coveka da igra za nas ako sam nema zelju i ne oseca da mu je duznost da igra?Nego lepo da damo drzavljanstvo Moreiri,Zuki i Diarri i da ih pozovemo i da imamo dva igraca za klasu bolja od 3/4 nase reprezentacije...

bojana

pre 15 godina

citam komentare,neznam sta se hoce od tog decka za sto da ponese taj dres ako nece biti dostojno nosen kao naprimer sinoc Pantelic i imaih takvi dosta zato bolje da neigra niko ko nezeli da ga nosi srcem ,a ne igra i razmislja odakle ga gleda trener mancestera kad dospe van zemlje vise neigra nego igra balet ko Pantelic i Stankovic pozdrav

Marko__bgd

pre 15 godina

ljudi..vi niste normalni sa ovakvim komentarima...pa decku otac jeste srbin,ali kakve veze ima to sve...rodjen je u spaniji,zivi u spaniji...spanija mu je pruzila sve...zasto bi igrao za srbiju?zato sto je srbin?ma nemojte da ste smesni...nije bitno kako se covek zove i preziva..vec kome zeli da pripada..i to je njegovo pravo,i nemojte ga vredjati...ima i medju klincima u srbiji mnogo igraca kao sto je krkic..ali nam je fudbal toliko propao da njih niko vise ni ne primecuje....

SRBoljub

pre 15 godina

Ako se nastavi sa ovakvim pristupom srpskom fudbalu kao sto se pristupa i do sada, moj ce sin sigurno zaigrati za belgijsku repku pa pljujte kolko 'ocete!

Marko P.

pre 15 godina

Sada je valjda jasno zasto su po nekoj anketi Srbi iz Srbije, najpozeljniji zetovi, cak i u Hrvatskoj!!! :-))))

Pozdrav za sve od Srbina iz CG

drm

pre 15 godina

Ovo je komedija. Ja ne znam zasto se svi vi bunite..kad eto Sanderos kome je majka Srpkinja a otac Spanac je izrazio zelju sa nekih svojih 15-16 da igra za Srbiju ali nasi "Strucnjaci" su rekli da je ne talentovan i nije im bio interesantan dok nije presao u Arsenal i odigrao finale Champions league ( nisu ni znali da ima Srpskog porekla ) svom srecom je vec odigrao za Svicu inace bi bila ista pesma ko sa Bojanom. A sto se tice Bojana da nije se rodio u Spaniji i ponikao u toj Barceloni ne bi ni bilo igraca od njega , sve mislim da bi pored ovih nasih postenih ljudi iz fudbala postao toliki talenat. A uostalom da li bi svi vi znali i molili da igra za Srbiju da nije prvotimac Barcelone i da ne pruza odlicne partije za svoje godine?! Hvala i sve najbolje Bojanu.

vlllada

pre 15 godina

To mu je pametno. Samo mi nije jasno zasto mu nisu dali ime Fernando ili tako nesto... I najbolji Francuski rukometas Nikola Karabatic je rodjen u Nisu...Mi ovde u Srbiji nemamo dobre uslove pa je normalno da ce neki da odu iz zemlje zbog boljih uslova A pogledajte Hrvate. Oni imaju Brazilca u fudbalu, Bugarina u dizanju tegova i Kineza u stonom tenisu...

vlllada

pre 15 godina

Ma i vi biste igrali za Spaniju da ste u istoj situaciji... NIsam siguran da je on znao da je ,,polu" Srbin, dok ga neko nije pitao da li ce da igra za Srbiju, mozda ne zna ni gde se Srbija nalazi

Dejan

pre 15 godina

Sve najbolje Bojanu, izabrao je potpuno logicno i racionalno. Ono sto nama preostaje je da napravimo sami nekog Krkica za promenu, a do tad mozemo samo da gledamo Barselonu i druge velikane i uzivamo.

bgd-agp

pre 15 godina

Ljudi bre sta se lozite. Mali je skroz precenjen, kao i otac sto mu je bio. Isto je bio kao veliki talenat, omladinski reprezentativac YU i na kraju mu je bio maximum OFK Beograd i spanska druga liga.
Nista znacajnije ni od ovog malog nece biti. A pored trenutnih spanskih napadaca nema nikakve sanse, kada oni budu otisli doci ce drugi, dakle mrka kapa za njega.
I bolje sto nece igrati za nas...umislio bi je da je kralj i da posto se smilovao da igra za Srbiju mora da igra stalno.

m

pre 15 godina

Bravo KRKICI reci ovim indijancina da se svet ne vrti oko Srbije vec je domovina tamo gde je srce gde si rodjen gde te majka rodila.

Inace dqa znate da mu je otac igrao u OFK BEOGRADU i da tako postupaju pravi OFKOVCI svetski ljudi.ON je decko Spanac tako se izjasnio i sta vas sad to briga

Miki NK MNE

pre 15 godina

Ako je bitno porijeklo za koga bi trebalo da igraju N Djokovic A Ivanovic J Jankovic? Za MNE svakako.A ako je bitno ime i prezime za koga bi trebalo da nastupaju Sefik Sulejmani Siladji? Poljaci Klose i Podolski igraju za GER i davaju golove Poljskoj ,Ibrahimovic za SWE a Senderos pola Srbin pola Spanac za Svajcarsku.Omar Kuk za MNE a rodjeni Crnogorci Pavlovic , Prlainovic za SRB.Bitna je samo slobodna volja samog sportiste asve drugo su gluposti.

Homer

pre 15 godina

Kako Srbi vaspitavaju decu imam priliku svaki dan da se uverim. Iza te lepo "vaspitane" dece uglavnom ostane pustoš gde god se pojave. Čak je i dobro ukoliko se sve završi samo materijalnom štetom, bez pokušaja ubistva. Zato pustite ovog dečka na miru, neka igra gde hoće i za koga hoće a vi se posvetite vaspitanju sopstvene dece a i vašem ličnom, ne bavite se tuđim brigama.

kovach

pre 15 godina

ljudi, on je ono sto hoce da bude, uopste nije bitno sta mu je tata, srbin, engles, rus ili bilo ko.
ako se on oseca kao spanac, onda je on spanac i tu je kraj. on da je srbin i malo on bi mozda igrao za nas...uopste nije bitno sta su mu roditelji, nego kako se on izjasnjava...
nevezano sa svim ovime,malo je naduvan njegov talenat, nije on tako savrsen kao sto se prica....
imamo i mi svoje krkice...(z.tosic, fejsa, sulejmani,kacar....)mislite o tome...samo da srbija moze pravilno da ih usmeri....
videcete sta je Miralem...kad je Ajax u svojoj istoriji pogresio prilikom tako mladog igraca...

lan

pre 15 godina

Mislim da je problem u tome sto roditelji nisu ni sanjali da ce mali postati dobar fudbaler pa su mu dali ime BOJAN KRKIC a ne Antonio Perez!
Ne trebas nam a tvoja Spanija sad u narednih 40god moze da sanja novu titulu!

realan

pre 15 godina

Citam komentare i ne mogu da verujem. Zasto da igra za Srbiju?
Molim vas da mi neko kaze zadnju utakmicu u kojoj je Srbija ili kako god smo se vec zvali, svih ovih godina, odigrala dobru utakmicu i pobedila neku od "veliki" reprezentacija.
Krkic je Srbin isto koliko smo svi mi Spanci.

Suk

pre 15 godina

Drago mi je da ovde ima komentara koji podrzavaju Krkica. Decko ima pravo da odluci za koga ce da igra, a odluka koju je doneo je vise nego logicna imajuci u vidu da je odrastao u Spaniji. Neka svako zamisli da ima prezime, koje se recimo zavrsava na -NI, i sad ko ce da vas natera da igrate za Albaniju ako ste odrasli u Srbiji...

dragan

pre 15 godina

sramota sto kaze da nece da igra za srbiju ako je srbin.A posto nije nema sta da se zali.svaki pravi srbin bi trazio da igra za svoju zastavu a ne za tudju. NAPRED SRBIJO i bez krkica.

Ja

pre 15 godina

Ma i bolje za njega... pored Zige i Pante ima da greje hemoroide na klupi jer ovi imaju 'debeli' kredit... ali iskreno, mogao bi malo vise postovati Srbiju i Srbe, i sam je pola- pola... moj ujak iz Svedske ima troje dece ali svi barataju srpskim i cesto ih dovodi ovde... nemaju taj osecaj u sebi kao mi, ali znaju i postuju neke cinjenice... kriv je Bojan senior, sta ce dete...

Милорад ЧАВИЋ

pre 15 godina

Шта сви ви мудраци сер**е? Как`е везе има где је рођен и да ли, и како, говори српски, кад је дечко Србин!

Ivan M

pre 15 godina

Covek se oseca kao Spanac, a zasto i ne bi kad je tako odrastao? To sto nece za Srbiju je proizvod toga - ni ja ne bih da me sa nasom zemljom spaja samo prezime i nista vise. Decko je rastao 90ih godina (kada svi znamo ko smo i sta smo bili) i verovatno nikada nije bio ni u poseti Srbiji. Zao mi je sto ga necemo gledati za nasu repku, ali ga ne kritikujem zbog toga. Neka mu je sa srecom.

mile

pre 15 godina

Koliko izliva mrznje i zla, prema coveku i njegovoj familiji koga ne znate. To je problem. Steta je sto novinarstvo citaoce ne moze vise da privuce kvalitetnim clankom vec samo skandalom ili da izaziva jake negativne emocije kod citalaca. Bilo je par primera sportista srpskog porekla koji su dosli da pomognu reprezentaciji i zbog pocetnog neuspeha bili veoma lose ispraceni i izvredjani. Ovog momka i njegovu familiju su mnogi u startu vec nalepili.

Misa

pre 15 godina

Ajde ljudi, decko se tamo rodio, majka Spanjolka, srpski ne zna, rodjen u izobilju. Nista lose nije rekao o Srbiji. Samo bi sebi učinio medveđu uslugu da se zamera spancima, a ni naš savez ne čini ništa po tom pitanju.Treba ga razumeti.

misa tumbas

pre 15 godina

dokle god se budemo vodili emocijama umesto razumom (npr dizali u idole primitivce poput milicica i gurovica i trazili opavdanja za njihove "nestasluke") imacemo problem da shvatimo svet oko sebe i ljude koje donose odluke poput malog krkica.

njegova odluka, postujem. neka mu je sa srecom.

neon

pre 15 godina

Koliko primitivizma! Decko je rodjen u Spaniji, odrastao u Spaniji, u Srbiju je dolazio na sarme kod babe. I sta treba da bude? Kakve gluposti...

Midongard Betoligar

pre 15 godina

Igraj za koga hoćeš. Do sada smo igrali bez tebe, možemo i od sada. Iskreno se nadam da ćemo pobediti Špance kada se sledeći put budemo sastali,da će to biti neka odlučuja utakmica i da ćeš ti biti u timu Španije.

BALTY

pre 15 godina

Za sve vas koji kritikujete Krkica imam 1 pitanje ! Zamislite da ste rodjeni u Srbiji u BG da vam je majka Srpkinja a otac dosao iz Litvanije i ti si extra talentovan fudbaler i po ocu mozes da igras za litvaniju ali TI SI RODJEN OVDE ! OVDE SI ZAVRSIO, OSNOVNU I SREDNJU SKOLU, OVDE SU TI PRIJATELJI I DEVOJKA I TI SI VEC POSTAO SRBIN I NEMAS VEZE SA LITVANIJOM ! P.S. E TAKO ISTO JE I KRKIC SPANAC ! ! !

Marko

pre 15 godina

Alo ljudi ne lupajte Krkic je pre tri meseca bio u Srbiji,to vrlo dobro znam i decko je rekao da voli Srbiji ali da je rodjen u Spaniji...

Jaja

pre 15 godina

Mali, ne mozes ni da budes Srbin jer ne znas ni rec naseg jezika. To jednostavno osetis u sebi. Da si Srbin igrao bi za nasu reprezentaciju jer bi te srce vodilo. Ovako razmisljas. Evropski prvaci, bolja ekipa ugovor. Ni ovi nasi iz reprezentacije nisu bolji. Rodjeni su kao Srbi ali se ne odnose tako.

Nebitno

pre 15 godina

On nikad nije ni razmisljao o Srbiji,sve sto je uradio,uradio je u Spaniji pa je i normalno da tamo igra.Druga je stvar sto su neki u savezu i reprezentaciji skupljali jeftine poene govoreci da ce ga dovesti u Srbiju.On to nikad nije ni rekao ni pomislio.Zato ga i ne treba osudjivati.

U JAR idemo po zlato.

pre 15 godina

Pa nece valjda u Srbiju da EURO i SP gleda na tv-u...
Da je kojim slucajem Hrvat i da ga je zvao Bilic nema sumnje da bi prihvatio,ali brate u Srbiju???!!??

Izbegao pljuvanje

pre 15 godina

Cim se tako lako odlucio, mora da je citao "komentare" koje Srbi redovno upucuju svojim najuspesnijim sportistima poput Pedje Stojakovica, Novaka Djokovica, Ane Ivanovic, Jelene Jankovic, Dejana Stankovica, Aleksandra Sapica (da ne pominjem sve bivse legende sporta u svetskim razmerama, a kod nas savrsenih meta za praznjenje nacionalnih frustracija).

fredikruger

pre 15 godina

Napokon je i ovo rešeno
španac igra za španiju
i šta je tu čudno
bilo bi totalno glupo da je drugačije postupio i umesto evropskog prvaka izabrao evropski prosek

Dekicar

pre 15 godina

Krkicu zaista zelim sve najbolje u karijeri, ali mislim da bi kod nas imao mnogo vise prostora za napredak.
U Spaniji ce jos dugo vladati Torres i Villa, tako da Bojan nece imati u narednih nekoliko godina sansu da igra konstntno.Tu je i Guiza i jos neki igraci koji su ispred njega.
kod nas bi sa Sulejmanijem, Kacarom, Ivanovicem, Jankovicem, Krasicem, cinio novi talas, jer je evidentno da nam u spicu skripi i da nesto mora da se menja.
Panta ima 30god, Ziga ce uvek biti tu, trba, ali on ne igra za Valensiju, Lazovic je prosecan napadac...
Dakle, mladi nelimitirani igraci dolaze, a Bojan je sigurno takav!!
Nasa repka u sastavu:
Stojkovic,Ivanovic,Rajkovic,Kolarov,Kacar,Kuzma,Bosko,Krasic,Sulejmani i Lazovic
ce za GODINU-DVE da tuce Spance i ostale bez problema!!
Kada se tu dodaju Z. i D. Tosic,Rukavina,Ninkov,Milovanovic,Miljas,Smiljanic,Babovic,F.Djordjevic,Tadic,Ljajic,Tomovic, jsano je da imamo jednu od najperspektivnijih repki u svetu!
Samo da se dobro radi sa ovom decom,da im se objasne prave vrednosti,a ne da lete za kintom i glume zvezde,eto nama mocne repke!!
I jos nesto.
Pre svake utakmice, treba im pustati po neki dvd, da vide kako su nekad ginuli za repku Dzaja,Stepi,M.Milutinovic,Seki,a kasnije Juga,Miha,Pixi,Jokan,Djuka,i ostali.
Da znaju je drzavni grb-osam miliona ljudi koji ih gleda i navija, da igraju za svoju otadzbinu,svoju zemlju,porodicu,prijatelje....

sash

pre 15 godina

trebamo se potrudit da marko arnautovic napadac iz tventa i neven subotic stoper iz borusije dortmund zajigraju za srbiju jel su obadvoje vrlo talentovani igraci.

Nole Delija

pre 15 godina

Konacno si zaigrao za tu tvoju Spaniju i meni ce biti drago da ne moram vise o tebi na nasim sajtovima citati. Sve najbolje u karijeri i daj boze da ne moras da pominjes Srbiju, posto nemas nikakve veze sa nama. Ipak mislim da ce Krkicu biti kratka epizoda u spanskoj reprezentaciji i da ce nestati pre nego sto pocne da igra kako treba. Cim je sa 17 godina toliko opterecen tim igranjem nece dugo izdrzati.

milan@

pre 15 godina

Ako mali citas bilo sta od vesti iz domovine odakle ti je otac, neka ti neko prevede ovo posto nisi nashao za shodno da naucis jezik odakle ti familija nastala. nemoj molim te vise da nosis prezime krkic sa c na kraju, postani krkindez, sa srbijom nemas nista vishe a otac neka broji milione ali neka zna parama se moze izbrisati odakle smo svi mi potekli.

jova

pre 15 godina

ja, na primer, da sam rodjen, kao sto i jesam, u Srbiji a da se zovem Pedro Gonzales od oca Huana, uvek bih birao reprezentaciju Srbije jer bi mi to bila domovina. Sta vas briga sta je decko izabrao, zasto bi se na vas i obazirao bez i jednog razloga...

zoran dencic

pre 15 godina

Sta reci.......
mali je takav kakav je. ne moze mu se zameriti nista zbog sledeceg:
Rodjen je tamo
Isao je u jaslice tamo
Isao je u skolu tamo
Prva ljubav tamo
Srpski zna ko ja spanski
U ocevinu ni sam ne zna kad je dosao poslednji put
KO JE KRIV?
Onaj ko je dozvolio da mu zena dominira u kuci
Onaj ko nije umeo da se nametne kao lider u porodici
Onaj ko vise postuje zeninu familiju nego svoju
Onaj ko sinu dozvoljava ovakve izjave ne poucivsi ga da to radi malo finije i suptilnije....
Rezime: Mali nije nista kriv,kriv je onaj ko ga je (ne)vaspitavao

fat joe

pre 15 godina

sta se lozite na krkica,on nema nikakvog dodira sa srbijom,tamo je rodjen,tamo je skolovan,sve mu je tamo,ne zna srbiju naci ni na karti :S,bilo bi potpuno besmisleno da je odlucio da igra za srbiju,prvo sto sa srbijom nema nista a drugo sto svi znamo gdje je spanska repka a gjde nasa...

Realno

pre 15 godina

Cavic nije video bazen u Srbiji pa je plivao za istu, ovde je rec o vaspitanju ocigledno je majka imala vise uticaja. Opet zasto bi mu zamerili tamo je rodjen tako se oseca i tako je bolje da igra punim srcem nego eto dosao sam zato sto mi je cale tako rekao.

Pozz

???

pre 15 godina

hahahaha, izvali prva tri komentara!! HAHAHA, ma niste jadni uopste. Prvo je bilo "molim te Bojaneeee" a sad..kiselo grozdje. bednici
(Filippo, 11. septembar 2008 12:00)

Ko i kad ga je molio?Kad si ti cuo da iko kuka za njim i da ga molim da igra za Srbiju?Nikad nije bilo molim te Bojane,i ako nece da igra za nas i nije srbin mozemo mu samo reci ko te j....Bednici su hrvati koji se hvale kako su talentovani za fudbal a kupuju brazilce,irance,argentince i ostale da im igraju.

misa

pre 15 godina

I ja bi igrao za Spaniju ma igrao bi za Svazilend al me niko nece,a Krkic ko Krkic moze da bira pa covek izabro nek mu je sa srecom a i nama.

Safari

pre 15 godina

'alo, svi vi što se bunite: ako su vam roditelji npr. iz Smedereva i Niša, ne žive tamo i ne odlaze tamo 30-ak godina, vi rođeni u npr. Beogradu, da li bi rekli za sebe da ste Smederevac, Nišlija ili Beograđanin?
Pustite čoveka!

Vladimir

pre 15 godina

Citam komentare i nista novo. Dok nam u karakteru bude bilo da nam je jako malo izmedju "ljubavi" i mrznje i bicemo tu gde jesmo.

Lavko

pre 15 godina

Tata mora da je ponosan na sina. Kada vidi da se stidi da napise svoje prezime na dresu.

Ovakvi nam Srbi ne trebaju. Djecu treba nauciti da se ponose i postuju odakle su i sta su.

ĆOKZ

pre 15 godina

Inače,izgleda da mu je tata pravi papučar.Mali je katolik,izjašnjava se kao Španac,a tata ko tata.Od sada malog posmatrajte kao i svakog drugog stranog fudbalera.

Lanmi Dictatore

pre 15 godina

Bas se razmisljam za koga bi igrao fudbal da mu je majka sa Papua Nove Gvineje...verovatno bi hladne glave zahvalio njihovom fudbalskom savezu i celim bicem uz tonu ponosa furao nas dres ljubeci grb Srbije :) klasika... peace!

Cvetko

pre 15 godina

Niko normalan mu ne zamera niti ga optužuje! Ni njegov otac (kao ni milioni drugih)ne bi otišao zauvek da je ovde dobro i da nismo utrunuli u komunjarskoj ideologiji, glibu i tradicionalnom samolicemerju. Tamo je rođen, tamo je odrastao i živi ceo život. Majka mu je španjolka ali srpski jezik i poreklo je nešto što ne sme da izgubi ni kao srpski sin, ni kao muškarac, ni kao čovek. To mora uvek da nosi u duši i na srcu!
Želimo mu svu sreću i zdravlje!
Cvetko

Serdjo

pre 15 godina

I nije neka šteta. Iskreno i nije neki fudbaler. Normalno je da postgne po neki pogodak kada visi u šesnaestercu bez ikakve odgovornosti u igri.

baxus

pre 15 godina

pa nema logike da igra za srbiju!
nikada nije loptu sutnuo na teritoriji srbije (osim ako racunamo srbiju od tokija do milvokija) i srpski fudbal nema AMA BAS NIKAKVE veze sa tim kakav je on igrac i kakav ce tek igrac postati...

moze da vam bude zao sto je izabrao spaniju, ali sa kojim pravom procenjujete da li mu je cale srbin i komentarisete kako srbi vaspitavaju svoju decu? imamo po srbiji cesto prilike da vidimo to sjajno vaspitanje...

jedino je steta sto nije pre 6 meseci zaigrao za njih, sad bi verovatno bio prvak evrope...

dejan

pre 15 godina

njega je i španija stvorila fudbalerom a ne srbija. u svakom slucaju i poreklo majke je jednako bitno kao poreklo oca, a najbitnije je da momak sam odluci za koga ce da igra i da konacno pocne da igra

cvetić

pre 15 godina

ne, nego će da igra za srbiju i čita vas gomilu fudbalskih stručnjaka kako samo nešto serete za njegovu igru, a posle par godina zviždite i vrištite 'boki majmune' ili šta već... i još da se druži sa toletom i drugarima.

jo

pre 15 godina

Sta bre lupate. Sta Vi ste kao pravi Srbi pa kao imate pravo nekom da solite pamet . Covek rodjen u Spaniji Spanija mu pruzila sve i sad za koga on treba da igra za Srbiju od koje da je zatrazio i dinar ne bi dobio nista zato sto su na pozicijama koji o tome odlucuju postavljeni ljudi slicni Vama i koji bi prodali sve sto je vredno zarad zarade od 50€ makar to bilo vredno i par milona €. I onda Vi pricate kakav je on i kakav mu je otac . Sedite i pokrijte se usima a njemu i njegovoj porodici sve najbolje .

ultrasrbin

pre 15 godina

Nisi ti odlucio vec si nateran. Neznam samo ko te tako naucio. Tvoj otac je Srbin i ovde bi imao status Boga,a koliko znam tvoja majka je iz dela spanije koji je izuzetno separatisticki orjentisan tako da sam siguran da bi joj bilo draze da si igrao za srbiju nego za Spaniju,ali zna se ko te placa.Zasto Mesi igra za Argentinu i ko je veci fudbaler,a i covek od vas dvojice.

Sta ces to je SRBIJA

pre 15 godina

Kakav smo mi narod. Da se kojim slucajem odlucio za Srbiju bio bi "OGROMAN" covek,heroj a posto nije on je...
Strasno je da za komentar 1 bilo 60 "glasova a za npr. peti samo tri. JADNO!!!

miki - Kosovo i Metohija

pre 15 godina

mozes ti hladne glave i dalje da igras za Spaniju i nije nam zao jer ti sinko nikiada neces shvatiti i znati sta znaci biti SRBIN!!!

Lavko

pre 15 godina

Tata mora da je ponosan na sina. Kada vidi da se stidi da napise svoje prezime na dresu.

Ovakvi nam Srbi ne trebaju. Djecu treba nauciti da se ponose i postuju odakle su i sta su.

miki - Kosovo i Metohija

pre 15 godina

mozes ti hladne glave i dalje da igras za Spaniju i nije nam zao jer ti sinko nikiada neces shvatiti i znati sta znaci biti SRBIN!!!

ĆOKZ

pre 15 godina

Inače,izgleda da mu je tata pravi papučar.Mali je katolik,izjašnjava se kao Španac,a tata ko tata.Od sada malog posmatrajte kao i svakog drugog stranog fudbalera.

zoran dencic

pre 15 godina

Sta reci.......
mali je takav kakav je. ne moze mu se zameriti nista zbog sledeceg:
Rodjen je tamo
Isao je u jaslice tamo
Isao je u skolu tamo
Prva ljubav tamo
Srpski zna ko ja spanski
U ocevinu ni sam ne zna kad je dosao poslednji put
KO JE KRIV?
Onaj ko je dozvolio da mu zena dominira u kuci
Onaj ko nije umeo da se nametne kao lider u porodici
Onaj ko vise postuje zeninu familiju nego svoju
Onaj ko sinu dozvoljava ovakve izjave ne poucivsi ga da to radi malo finije i suptilnije....
Rezime: Mali nije nista kriv,kriv je onaj ko ga je (ne)vaspitavao

Safari

pre 15 godina

'alo, svi vi što se bunite: ako su vam roditelji npr. iz Smedereva i Niša, ne žive tamo i ne odlaze tamo 30-ak godina, vi rođeni u npr. Beogradu, da li bi rekli za sebe da ste Smederevac, Nišlija ili Beograđanin?
Pustite čoveka!

Dekicar

pre 15 godina

Krkicu zaista zelim sve najbolje u karijeri, ali mislim da bi kod nas imao mnogo vise prostora za napredak.
U Spaniji ce jos dugo vladati Torres i Villa, tako da Bojan nece imati u narednih nekoliko godina sansu da igra konstntno.Tu je i Guiza i jos neki igraci koji su ispred njega.
kod nas bi sa Sulejmanijem, Kacarom, Ivanovicem, Jankovicem, Krasicem, cinio novi talas, jer je evidentno da nam u spicu skripi i da nesto mora da se menja.
Panta ima 30god, Ziga ce uvek biti tu, trba, ali on ne igra za Valensiju, Lazovic je prosecan napadac...
Dakle, mladi nelimitirani igraci dolaze, a Bojan je sigurno takav!!
Nasa repka u sastavu:
Stojkovic,Ivanovic,Rajkovic,Kolarov,Kacar,Kuzma,Bosko,Krasic,Sulejmani i Lazovic
ce za GODINU-DVE da tuce Spance i ostale bez problema!!
Kada se tu dodaju Z. i D. Tosic,Rukavina,Ninkov,Milovanovic,Miljas,Smiljanic,Babovic,F.Djordjevic,Tadic,Ljajic,Tomovic, jsano je da imamo jednu od najperspektivnijih repki u svetu!
Samo da se dobro radi sa ovom decom,da im se objasne prave vrednosti,a ne da lete za kintom i glume zvezde,eto nama mocne repke!!
I jos nesto.
Pre svake utakmice, treba im pustati po neki dvd, da vide kako su nekad ginuli za repku Dzaja,Stepi,M.Milutinovic,Seki,a kasnije Juga,Miha,Pixi,Jokan,Djuka,i ostali.
Da znaju je drzavni grb-osam miliona ljudi koji ih gleda i navija, da igraju za svoju otadzbinu,svoju zemlju,porodicu,prijatelje....

fat joe

pre 15 godina

sta se lozite na krkica,on nema nikakvog dodira sa srbijom,tamo je rodjen,tamo je skolovan,sve mu je tamo,ne zna srbiju naci ni na karti :S,bilo bi potpuno besmisleno da je odlucio da igra za srbiju,prvo sto sa srbijom nema nista a drugo sto svi znamo gdje je spanska repka a gjde nasa...

sash

pre 15 godina

trebamo se potrudit da marko arnautovic napadac iz tventa i neven subotic stoper iz borusije dortmund zajigraju za srbiju jel su obadvoje vrlo talentovani igraci.

ultrasrbin

pre 15 godina

Nisi ti odlucio vec si nateran. Neznam samo ko te tako naucio. Tvoj otac je Srbin i ovde bi imao status Boga,a koliko znam tvoja majka je iz dela spanije koji je izuzetno separatisticki orjentisan tako da sam siguran da bi joj bilo draze da si igrao za srbiju nego za Spaniju,ali zna se ko te placa.Zasto Mesi igra za Argentinu i ko je veci fudbaler,a i covek od vas dvojice.

Serdjo

pre 15 godina

I nije neka šteta. Iskreno i nije neki fudbaler. Normalno je da postgne po neki pogodak kada visi u šesnaestercu bez ikakve odgovornosti u igri.

baxus

pre 15 godina

pa nema logike da igra za srbiju!
nikada nije loptu sutnuo na teritoriji srbije (osim ako racunamo srbiju od tokija do milvokija) i srpski fudbal nema AMA BAS NIKAKVE veze sa tim kakav je on igrac i kakav ce tek igrac postati...

moze da vam bude zao sto je izabrao spaniju, ali sa kojim pravom procenjujete da li mu je cale srbin i komentarisete kako srbi vaspitavaju svoju decu? imamo po srbiji cesto prilike da vidimo to sjajno vaspitanje...

jedino je steta sto nije pre 6 meseci zaigrao za njih, sad bi verovatno bio prvak evrope...

jo

pre 15 godina

Sta bre lupate. Sta Vi ste kao pravi Srbi pa kao imate pravo nekom da solite pamet . Covek rodjen u Spaniji Spanija mu pruzila sve i sad za koga on treba da igra za Srbiju od koje da je zatrazio i dinar ne bi dobio nista zato sto su na pozicijama koji o tome odlucuju postavljeni ljudi slicni Vama i koji bi prodali sve sto je vredno zarad zarade od 50€ makar to bilo vredno i par milona €. I onda Vi pricate kakav je on i kakav mu je otac . Sedite i pokrijte se usima a njemu i njegovoj porodici sve najbolje .

BALTY

pre 15 godina

Za sve vas koji kritikujete Krkica imam 1 pitanje ! Zamislite da ste rodjeni u Srbiji u BG da vam je majka Srpkinja a otac dosao iz Litvanije i ti si extra talentovan fudbaler i po ocu mozes da igras za litvaniju ali TI SI RODJEN OVDE ! OVDE SI ZAVRSIO, OSNOVNU I SREDNJU SKOLU, OVDE SU TI PRIJATELJI I DEVOJKA I TI SI VEC POSTAO SRBIN I NEMAS VEZE SA LITVANIJOM ! P.S. E TAKO ISTO JE I KRKIC SPANAC ! ! !

milan@

pre 15 godina

Ako mali citas bilo sta od vesti iz domovine odakle ti je otac, neka ti neko prevede ovo posto nisi nashao za shodno da naucis jezik odakle ti familija nastala. nemoj molim te vise da nosis prezime krkic sa c na kraju, postani krkindez, sa srbijom nemas nista vishe a otac neka broji milione ali neka zna parama se moze izbrisati odakle smo svi mi potekli.

Vladimir

pre 15 godina

Citam komentare i nista novo. Dok nam u karakteru bude bilo da nam je jako malo izmedju "ljubavi" i mrznje i bicemo tu gde jesmo.

???

pre 15 godina

hahahaha, izvali prva tri komentara!! HAHAHA, ma niste jadni uopste. Prvo je bilo "molim te Bojaneeee" a sad..kiselo grozdje. bednici
(Filippo, 11. septembar 2008 12:00)

Ko i kad ga je molio?Kad si ti cuo da iko kuka za njim i da ga molim da igra za Srbiju?Nikad nije bilo molim te Bojane,i ako nece da igra za nas i nije srbin mozemo mu samo reci ko te j....Bednici su hrvati koji se hvale kako su talentovani za fudbal a kupuju brazilce,irance,argentince i ostale da im igraju.

Lanmi Dictatore

pre 15 godina

Bas se razmisljam za koga bi igrao fudbal da mu je majka sa Papua Nove Gvineje...verovatno bi hladne glave zahvalio njihovom fudbalskom savezu i celim bicem uz tonu ponosa furao nas dres ljubeci grb Srbije :) klasika... peace!

cvetić

pre 15 godina

ne, nego će da igra za srbiju i čita vas gomilu fudbalskih stručnjaka kako samo nešto serete za njegovu igru, a posle par godina zviždite i vrištite 'boki majmune' ili šta već... i još da se druži sa toletom i drugarima.

jova

pre 15 godina

ja, na primer, da sam rodjen, kao sto i jesam, u Srbiji a da se zovem Pedro Gonzales od oca Huana, uvek bih birao reprezentaciju Srbije jer bi mi to bila domovina. Sta vas briga sta je decko izabrao, zasto bi se na vas i obazirao bez i jednog razloga...

neon

pre 15 godina

Koliko primitivizma! Decko je rodjen u Spaniji, odrastao u Spaniji, u Srbiju je dolazio na sarme kod babe. I sta treba da bude? Kakve gluposti...

Realno

pre 15 godina

Cavic nije video bazen u Srbiji pa je plivao za istu, ovde je rec o vaspitanju ocigledno je majka imala vise uticaja. Opet zasto bi mu zamerili tamo je rodjen tako se oseca i tako je bolje da igra punim srcem nego eto dosao sam zato sto mi je cale tako rekao.

Pozz

dejan

pre 15 godina

njega je i španija stvorila fudbalerom a ne srbija. u svakom slucaju i poreklo majke je jednako bitno kao poreklo oca, a najbitnije je da momak sam odluci za koga ce da igra i da konacno pocne da igra

Sta ces to je SRBIJA

pre 15 godina

Kakav smo mi narod. Da se kojim slucajem odlucio za Srbiju bio bi "OGROMAN" covek,heroj a posto nije on je...
Strasno je da za komentar 1 bilo 60 "glasova a za npr. peti samo tri. JADNO!!!

Homer

pre 15 godina

Kako Srbi vaspitavaju decu imam priliku svaki dan da se uverim. Iza te lepo "vaspitane" dece uglavnom ostane pustoš gde god se pojave. Čak je i dobro ukoliko se sve završi samo materijalnom štetom, bez pokušaja ubistva. Zato pustite ovog dečka na miru, neka igra gde hoće i za koga hoće a vi se posvetite vaspitanju sopstvene dece a i vašem ličnom, ne bavite se tuđim brigama.

misa tumbas

pre 15 godina

dokle god se budemo vodili emocijama umesto razumom (npr dizali u idole primitivce poput milicica i gurovica i trazili opavdanja za njihove "nestasluke") imacemo problem da shvatimo svet oko sebe i ljude koje donose odluke poput malog krkica.

njegova odluka, postujem. neka mu je sa srecom.

Милорад ЧАВИЋ

pre 15 godina

Шта сви ви мудраци сер**е? Как`е везе има где је рођен и да ли, и како, говори српски, кад је дечко Србин!

Nole Delija

pre 15 godina

Konacno si zaigrao za tu tvoju Spaniju i meni ce biti drago da ne moram vise o tebi na nasim sajtovima citati. Sve najbolje u karijeri i daj boze da ne moras da pominjes Srbiju, posto nemas nikakve veze sa nama. Ipak mislim da ce Krkicu biti kratka epizoda u spanskoj reprezentaciji i da ce nestati pre nego sto pocne da igra kako treba. Cim je sa 17 godina toliko opterecen tim igranjem nece dugo izdrzati.

Midongard Betoligar

pre 15 godina

Igraj za koga hoćeš. Do sada smo igrali bez tebe, možemo i od sada. Iskreno se nadam da ćemo pobediti Špance kada se sledeći put budemo sastali,da će to biti neka odlučuja utakmica i da ćeš ti biti u timu Španije.

Misa

pre 15 godina

Ajde ljudi, decko se tamo rodio, majka Spanjolka, srpski ne zna, rodjen u izobilju. Nista lose nije rekao o Srbiji. Samo bi sebi učinio medveđu uslugu da se zamera spancima, a ni naš savez ne čini ništa po tom pitanju.Treba ga razumeti.

realan

pre 15 godina

Citam komentare i ne mogu da verujem. Zasto da igra za Srbiju?
Molim vas da mi neko kaze zadnju utakmicu u kojoj je Srbija ili kako god smo se vec zvali, svih ovih godina, odigrala dobru utakmicu i pobedila neku od "veliki" reprezentacija.
Krkic je Srbin isto koliko smo svi mi Spanci.

Miroslav

pre 15 godina

Ja sam eto Slovak po ocu i majci, ali sam rodjen u Srbiji i ceo zivot zivim ovde i za mene postoji samo jedna drzava, Srbija i nikad ni pod kojim okolnostima mi ne bi palo na pamet da igram za Slovacku, niti da navijam za nju. Ja sam tom zemljom nemam nikakve veze. I kao sto se ja osecam kao Srbin on se oseca kao Spanac. Shvatite da nije bitno odakle su vam preci, vec kako se vi osecate. Ja ne vidim da je iko iz Srbije mario za njega dok nije postao bitan. Onda je odjednom Srbin a do juce niko nije znao da postoji.
Ja ga u potpunosti razumem a vi sto ga pljujete treba da se zapitate da li je to srpski. A sto se tice imena verovatno je smatrao da je lakse zapamtiti rec Boyan neko Krkic. Uostalom polovina igraca Brazila, Argentine i Portugala imaju neki nadimak na ledjima jer je lakse zapamtiti. Da se stidi svog prezimena ne bi bio tu gde je sad, nego bi se krio u nekoj rupi.

LI

pre 15 godina

svi imamo pravo na misljenje ko bi za koga trebalo da igra i kako treba vaspitati decu, ali bih htela da kazem nesto u vezi komentara Zorana Dencica (broj 27) o nedostatku dominacije oca. Ja imam sina od 6 godina koji je rodjen u Engleskoj, tata je Italijan, a ja sam rodjena u Novom Sadu. Meni je mama Madjarica, tata Albanac, a iako zivim u Engleskoj, moja zemlja je sad Srbija, jer nema vise Juge, a moj sin prica srpski bolje od engleskog i italijanskog. Najvise navija za Srbiju, iako ne zivi u Srbiji i nije Srbin. Kad ga pitam za koga bi on igrao fudbal on kaze za Srbiju. A ja onda, pa Italija je svetski prvak i ima pre sanse da opet budu prvaci, a on kaze, ali tebe mama volim vise i uvek mi je lepo kad dodjem u Srbiju. Jeste on jos dete i ja bih volela da bude vrhunski sportista i ima sanse da igra za neku od ove 3 zemlje, ali ja ne dominiram u kuci i otac se drzi tradicije, vatreni je navijac Italije, ali u nasem slucaju spona koja vezuje sina sa majkom je jaca, a ja ga ucim da voli sve i da sam bira koju bi zemlju predstavljao, ako bi imao tu sansu. Sta bi sad njegov tata trebalo na sve da kaze? Naravno da bi on vise voleo da mu sin igra za Italiju, ali posto vec ima italijansko ime i prezime, za koga god da igra zna se da je poreklom Italijan i njemu i to puno znaci (pored toga ako vec ne igra za Italiju, draze mu je da igra za Srbiju nego za Englesku). Zato pustite se tih prica ko je kriv i budite srecni da iako na dresu ne pise Krkic i ne igra za Srbiju, srpskog je porekla i jos jedan od mnogobrojnih talenata iz ovih krajeva. Jeste steta da ne zna ni jezik svog oca i da istice kako nije nikad zeleo da igra za Srbiju, ali to je njegov izbor, jer tako se on oseca.

mile

pre 15 godina

Koliko izliva mrznje i zla, prema coveku i njegovoj familiji koga ne znate. To je problem. Steta je sto novinarstvo citaoce ne moze vise da privuce kvalitetnim clankom vec samo skandalom ili da izaziva jake negativne emocije kod citalaca. Bilo je par primera sportista srpskog porekla koji su dosli da pomognu reprezentaciji i zbog pocetnog neuspeha bili veoma lose ispraceni i izvredjani. Ovog momka i njegovu familiju su mnogi u startu vec nalepili.

Cvetko

pre 15 godina

Niko normalan mu ne zamera niti ga optužuje! Ni njegov otac (kao ni milioni drugih)ne bi otišao zauvek da je ovde dobro i da nismo utrunuli u komunjarskoj ideologiji, glibu i tradicionalnom samolicemerju. Tamo je rođen, tamo je odrastao i živi ceo život. Majka mu je španjolka ali srpski jezik i poreklo je nešto što ne sme da izgubi ni kao srpski sin, ni kao muškarac, ni kao čovek. To mora uvek da nosi u duši i na srcu!
Želimo mu svu sreću i zdravlje!
Cvetko

Izbegao pljuvanje

pre 15 godina

Cim se tako lako odlucio, mora da je citao "komentare" koje Srbi redovno upucuju svojim najuspesnijim sportistima poput Pedje Stojakovica, Novaka Djokovica, Ane Ivanovic, Jelene Jankovic, Dejana Stankovica, Aleksandra Sapica (da ne pominjem sve bivse legende sporta u svetskim razmerama, a kod nas savrsenih meta za praznjenje nacionalnih frustracija).

Miki NK MNE

pre 15 godina

Ako je bitno porijeklo za koga bi trebalo da igraju N Djokovic A Ivanovic J Jankovic? Za MNE svakako.A ako je bitno ime i prezime za koga bi trebalo da nastupaju Sefik Sulejmani Siladji? Poljaci Klose i Podolski igraju za GER i davaju golove Poljskoj ,Ibrahimovic za SWE a Senderos pola Srbin pola Spanac za Svajcarsku.Omar Kuk za MNE a rodjeni Crnogorci Pavlovic , Prlainovic za SRB.Bitna je samo slobodna volja samog sportiste asve drugo su gluposti.

drm

pre 15 godina

Ovo je komedija. Ja ne znam zasto se svi vi bunite..kad eto Sanderos kome je majka Srpkinja a otac Spanac je izrazio zelju sa nekih svojih 15-16 da igra za Srbiju ali nasi "Strucnjaci" su rekli da je ne talentovan i nije im bio interesantan dok nije presao u Arsenal i odigrao finale Champions league ( nisu ni znali da ima Srpskog porekla ) svom srecom je vec odigrao za Svicu inace bi bila ista pesma ko sa Bojanom. A sto se tice Bojana da nije se rodio u Spaniji i ponikao u toj Barceloni ne bi ni bilo igraca od njega , sve mislim da bi pored ovih nasih postenih ljudi iz fudbala postao toliki talenat. A uostalom da li bi svi vi znali i molili da igra za Srbiju da nije prvotimac Barcelone i da ne pruza odlicne partije za svoje godine?! Hvala i sve najbolje Bojanu.

fredikruger

pre 15 godina

Napokon je i ovo rešeno
španac igra za španiju
i šta je tu čudno
bilo bi totalno glupo da je drugačije postupio i umesto evropskog prvaka izabrao evropski prosek

Marko

pre 15 godina

Alo ljudi ne lupajte Krkic je pre tri meseca bio u Srbiji,to vrlo dobro znam i decko je rekao da voli Srbiji ali da je rodjen u Spaniji...

Ivan M

pre 15 godina

Covek se oseca kao Spanac, a zasto i ne bi kad je tako odrastao? To sto nece za Srbiju je proizvod toga - ni ja ne bih da me sa nasom zemljom spaja samo prezime i nista vise. Decko je rastao 90ih godina (kada svi znamo ko smo i sta smo bili) i verovatno nikada nije bio ni u poseti Srbiji. Zao mi je sto ga necemo gledati za nasu repku, ali ga ne kritikujem zbog toga. Neka mu je sa srecom.

Ja

pre 15 godina

Ma i bolje za njega... pored Zige i Pante ima da greje hemoroide na klupi jer ovi imaju 'debeli' kredit... ali iskreno, mogao bi malo vise postovati Srbiju i Srbe, i sam je pola- pola... moj ujak iz Svedske ima troje dece ali svi barataju srpskim i cesto ih dovodi ovde... nemaju taj osecaj u sebi kao mi, ali znaju i postuju neke cinjenice... kriv je Bojan senior, sta ce dete...

Jaja

pre 15 godina

Mali, ne mozes ni da budes Srbin jer ne znas ni rec naseg jezika. To jednostavno osetis u sebi. Da si Srbin igrao bi za nasu reprezentaciju jer bi te srce vodilo. Ovako razmisljas. Evropski prvaci, bolja ekipa ugovor. Ni ovi nasi iz reprezentacije nisu bolji. Rodjeni su kao Srbi ali se ne odnose tako.

lan

pre 15 godina

Mislim da je problem u tome sto roditelji nisu ni sanjali da ce mali postati dobar fudbaler pa su mu dali ime BOJAN KRKIC a ne Antonio Perez!
Ne trebas nam a tvoja Spanija sad u narednih 40god moze da sanja novu titulu!

misa

pre 15 godina

I ja bi igrao za Spaniju ma igrao bi za Svazilend al me niko nece,a Krkic ko Krkic moze da bira pa covek izabro nek mu je sa srecom a i nama.

Nebitno

pre 15 godina

On nikad nije ni razmisljao o Srbiji,sve sto je uradio,uradio je u Spaniji pa je i normalno da tamo igra.Druga je stvar sto su neki u savezu i reprezentaciji skupljali jeftine poene govoreci da ce ga dovesti u Srbiju.On to nikad nije ni rekao ni pomislio.Zato ga i ne treba osudjivati.

kovach

pre 15 godina

ljudi, on je ono sto hoce da bude, uopste nije bitno sta mu je tata, srbin, engles, rus ili bilo ko.
ako se on oseca kao spanac, onda je on spanac i tu je kraj. on da je srbin i malo on bi mozda igrao za nas...uopste nije bitno sta su mu roditelji, nego kako se on izjasnjava...
nevezano sa svim ovime,malo je naduvan njegov talenat, nije on tako savrsen kao sto se prica....
imamo i mi svoje krkice...(z.tosic, fejsa, sulejmani,kacar....)mislite o tome...samo da srbija moze pravilno da ih usmeri....
videcete sta je Miralem...kad je Ajax u svojoj istoriji pogresio prilikom tako mladog igraca...

Marko__bgd

pre 15 godina

ljudi..vi niste normalni sa ovakvim komentarima...pa decku otac jeste srbin,ali kakve veze ima to sve...rodjen je u spaniji,zivi u spaniji...spanija mu je pruzila sve...zasto bi igrao za srbiju?zato sto je srbin?ma nemojte da ste smesni...nije bitno kako se covek zove i preziva..vec kome zeli da pripada..i to je njegovo pravo,i nemojte ga vredjati...ima i medju klincima u srbiji mnogo igraca kao sto je krkic..ali nam je fudbal toliko propao da njih niko vise ni ne primecuje....

vlllada

pre 15 godina

To mu je pametno. Samo mi nije jasno zasto mu nisu dali ime Fernando ili tako nesto... I najbolji Francuski rukometas Nikola Karabatic je rodjen u Nisu...Mi ovde u Srbiji nemamo dobre uslove pa je normalno da ce neki da odu iz zemlje zbog boljih uslova A pogledajte Hrvate. Oni imaju Brazilca u fudbalu, Bugarina u dizanju tegova i Kineza u stonom tenisu...

m

pre 15 godina

Bravo KRKICI reci ovim indijancina da se svet ne vrti oko Srbije vec je domovina tamo gde je srce gde si rodjen gde te majka rodila.

Inace dqa znate da mu je otac igrao u OFK BEOGRADU i da tako postupaju pravi OFKOVCI svetski ljudi.ON je decko Spanac tako se izjasnio i sta vas sad to briga

Dejan

pre 15 godina

Sve najbolje Bojanu, izabrao je potpuno logicno i racionalno. Ono sto nama preostaje je da napravimo sami nekog Krkica za promenu, a do tad mozemo samo da gledamo Barselonu i druge velikane i uzivamo.

U JAR idemo po zlato.

pre 15 godina

Pa nece valjda u Srbiju da EURO i SP gleda na tv-u...
Da je kojim slucajem Hrvat i da ga je zvao Bilic nema sumnje da bi prihvatio,ali brate u Srbiju???!!??

dragan

pre 15 godina

sramota sto kaze da nece da igra za srbiju ako je srbin.A posto nije nema sta da se zali.svaki pravi srbin bi trazio da igra za svoju zastavu a ne za tudju. NAPRED SRBIJO i bez krkica.

vlllada

pre 15 godina

Ma i vi biste igrali za Spaniju da ste u istoj situaciji... NIsam siguran da je on znao da je ,,polu" Srbin, dok ga neko nije pitao da li ce da igra za Srbiju, mozda ne zna ni gde se Srbija nalazi

ko-koga-i-ko-kome?

pre 15 godina

"Mladi francuski reprezentativac želi igrati za Hrvatsku!

Jeste li čuli za Gregoryja Sertića? Ako niste, čut će te. Zapamtite to ime. Gregory Sertić francuski je juniorski (18 godina) reprezentativni veznjak, playmaker (broj 10) Bordeauxa, za kojeg njegovi treneri u Omladinskoj školi Bordeauxa, nekadašnji slavni Tricolori Marius Tresor i Patrick Battiston ističu da je velika nada francuskog nogometa, a isto mišljenje o Sertiću ima i trener prve momčadi Bordeauxa Laurent Blanc."

Ovaj mali nezna ni rijec na hrvatski jezik da blekne a hoce da igra za Hrvatsku.Mali je ove godine prvi put u svom zivotu bio na Jadranu u Hrvatskoj,i nema Boga da mu promjeni misljenje za koga da igra! Ovo je za mene nacionalni ponos,nama igraci ne bjeze od reprezentacije, naprotiv! Pogledajte Eduarda da Silvu,Rakitica,Cvitanica i sada Sertica! A vama pobjegli Krkic,Misimovic,Pjanic a ubrzo i Subotic! Pa sta je to,nije valjda da se momci stide igrati za Srbiju? Nemojte previse pljuvati po vasim igracima,pa se mozda makar Subotic jos odluci da zaigra za Srbiju! Nedozvolite Njemcima da jednog kvalitetnog mladog stopera vama ukradu,samo ne oni!

Marko

pre 15 godina

Postoje dve stare latinske izreke: "Ubi bene, ibi patria" (gde je dobro, tamo je otadzbina) i "Ubi patria ibi bene" (gde je otadzbina, tamo je dobro)...od kada je sveta i veka, ljudi se po pitanju otadzbine vode jednim od ova dva nacela, bez obzira da li su Srbi, Hrvati, Madjari ili sta vec...razlozi usled kojih se opredeljuju za jedno od njih su brojni, i razliciti od slucaja do slucaja...i mogu se braniti i napadati sa podjednako dobrim argumentima...prosto, do svakog je voveka da vodjen razumom i srcem donese jednu takvu odluku...mali Bojan je odlucio sta je odlucio, i to je kraj price, bar za mene...sretno mu bilo...ZIVELA SRBIJA!!!

Suk

pre 15 godina

Drago mi je da ovde ima komentara koji podrzavaju Krkica. Decko ima pravo da odluci za koga ce da igra, a odluka koju je doneo je vise nego logicna imajuci u vidu da je odrastao u Spaniji. Neka svako zamisli da ima prezime, koje se recimo zavrsava na -NI, i sad ko ce da vas natera da igrate za Albaniju ako ste odrasli u Srbiji...

bgd-agp

pre 15 godina

Ljudi bre sta se lozite. Mali je skroz precenjen, kao i otac sto mu je bio. Isto je bio kao veliki talenat, omladinski reprezentativac YU i na kraju mu je bio maximum OFK Beograd i spanska druga liga.
Nista znacajnije ni od ovog malog nece biti. A pored trenutnih spanskih napadaca nema nikakve sanse, kada oni budu otisli doci ce drugi, dakle mrka kapa za njega.
I bolje sto nece igrati za nas...umislio bi je da je kralj i da posto se smilovao da igra za Srbiju mora da igra stalno.

Marko P.

pre 15 godina

Sada je valjda jasno zasto su po nekoj anketi Srbi iz Srbije, najpozeljniji zetovi, cak i u Hrvatskoj!!! :-))))

Pozdrav za sve od Srbina iz CG

SRBoljub

pre 15 godina

Ako se nastavi sa ovakvim pristupom srpskom fudbalu kao sto se pristupa i do sada, moj ce sin sigurno zaigrati za belgijsku repku pa pljujte kolko 'ocete!

yeti-sumadinac

pre 15 godina

ja stvarno ne znam kako vam ne dosadi da tupite vise sa tom pricom!njegov otac nije i ne moze biti Srbin jer je bojan spanac,katolik!on sa Srbijom nema nikakve veze!Srbi igraju za Srbiju i tacka. sklonite ga vise sa vesti u ime Boga!!!

bojana

pre 15 godina

citam komentare,neznam sta se hoce od tog decka za sto da ponese taj dres ako nece biti dostojno nosen kao naprimer sinoc Pantelic i imaih takvi dosta zato bolje da neigra niko ko nezeli da ga nosi srcem ,a ne igra i razmislja odakle ga gleda trener mancestera kad dospe van zemlje vise neigra nego igra balet ko Pantelic i Stankovic pozdrav

MUP Srbije

pre 15 godina

Zasto terati coveka da igra za nas ako sam nema zelju i ne oseca da mu je duznost da igra?Nego lepo da damo drzavljanstvo Moreiri,Zuki i Diarri i da ih pozovemo i da imamo dva igraca za klasu bolja od 3/4 nase reprezentacije...

fredikruger

pre 15 godina

nije on Srbin,sta lupetate
on je Spanac Srpskog porekla
kad bi se svi igraci vratili u reprezentacije zemalja iz kojih vode poreklo,sta bi bilo sa vecinom evropskih selekcija koje su pri vrhu?

Daxd

pre 15 godina

Gledam ga na slici i mogu vam reci da lici na Spance. A pise da mu je puno ime Bojan Krkić Pérez, samo da bi oni znali da je njihov. A dobro je i Barseloni jer se ne vodi kao stranac, pa ostaje prostora za jos stranaca u ekipi. Bilo kako bilo, mislim da ce ovo ispasti na kraju kako NAS narod kaze : Sto babica, dete kilavo.

http://www.futbolistas-online.com/2007/12/bojan-krkic-espaa-joven-promesa.html

Mr. Burns

pre 15 godina

Steta sto mali ne zaigra za Srbiju. Ali to dokazuje da nije dovoljno Srbin. Kuzmanovic je isto rodjen u Svajcarskoj ali ima Srpsko srce i voli svoju zemlju. Ne trebaju nam oni koji ne zele da igraju. Dobar je igrac Bojan, ali da ga je otac natjerao da igra za Srbiju, ne bi pruzao ono sto moze. Bolje je ovako, idemo dalje. Srbija - Litvanija 3-0
Pozdrav iz RS

Safari

pre 15 godina

'alo, svi vi što se bunite: ako su vam roditelji npr. iz Smedereva i Niša, ne žive tamo i ne odlaze tamo 30-ak godina, vi rođeni u npr. Beogradu, da li bi rekli za sebe da ste Smederevac, Nišlija ili Beograđanin?
Pustite čoveka!

miki - Kosovo i Metohija

pre 15 godina

mozes ti hladne glave i dalje da igras za Spaniju i nije nam zao jer ti sinko nikiada neces shvatiti i znati sta znaci biti SRBIN!!!

Lavko

pre 15 godina

Tata mora da je ponosan na sina. Kada vidi da se stidi da napise svoje prezime na dresu.

Ovakvi nam Srbi ne trebaju. Djecu treba nauciti da se ponose i postuju odakle su i sta su.

fat joe

pre 15 godina

sta se lozite na krkica,on nema nikakvog dodira sa srbijom,tamo je rodjen,tamo je skolovan,sve mu je tamo,ne zna srbiju naci ni na karti :S,bilo bi potpuno besmisleno da je odlucio da igra za srbiju,prvo sto sa srbijom nema nista a drugo sto svi znamo gdje je spanska repka a gjde nasa...

Serdjo

pre 15 godina

I nije neka šteta. Iskreno i nije neki fudbaler. Normalno je da postgne po neki pogodak kada visi u šesnaestercu bez ikakve odgovornosti u igri.

ĆOKZ

pre 15 godina

Inače,izgleda da mu je tata pravi papučar.Mali je katolik,izjašnjava se kao Španac,a tata ko tata.Od sada malog posmatrajte kao i svakog drugog stranog fudbalera.

ultrasrbin

pre 15 godina

Nisi ti odlucio vec si nateran. Neznam samo ko te tako naucio. Tvoj otac je Srbin i ovde bi imao status Boga,a koliko znam tvoja majka je iz dela spanije koji je izuzetno separatisticki orjentisan tako da sam siguran da bi joj bilo draze da si igrao za srbiju nego za Spaniju,ali zna se ko te placa.Zasto Mesi igra za Argentinu i ko je veci fudbaler,a i covek od vas dvojice.

U JAR idemo po zlato.

pre 15 godina

Pa nece valjda u Srbiju da EURO i SP gleda na tv-u...
Da je kojim slucajem Hrvat i da ga je zvao Bilic nema sumnje da bi prihvatio,ali brate u Srbiju???!!??

baxus

pre 15 godina

pa nema logike da igra za srbiju!
nikada nije loptu sutnuo na teritoriji srbije (osim ako racunamo srbiju od tokija do milvokija) i srpski fudbal nema AMA BAS NIKAKVE veze sa tim kakav je on igrac i kakav ce tek igrac postati...

moze da vam bude zao sto je izabrao spaniju, ali sa kojim pravom procenjujete da li mu je cale srbin i komentarisete kako srbi vaspitavaju svoju decu? imamo po srbiji cesto prilike da vidimo to sjajno vaspitanje...

jedino je steta sto nije pre 6 meseci zaigrao za njih, sad bi verovatno bio prvak evrope...

jo

pre 15 godina

Sta bre lupate. Sta Vi ste kao pravi Srbi pa kao imate pravo nekom da solite pamet . Covek rodjen u Spaniji Spanija mu pruzila sve i sad za koga on treba da igra za Srbiju od koje da je zatrazio i dinar ne bi dobio nista zato sto su na pozicijama koji o tome odlucuju postavljeni ljudi slicni Vama i koji bi prodali sve sto je vredno zarad zarade od 50€ makar to bilo vredno i par milona €. I onda Vi pricate kakav je on i kakav mu je otac . Sedite i pokrijte se usima a njemu i njegovoj porodici sve najbolje .

Sta ces to je SRBIJA

pre 15 godina

Kakav smo mi narod. Da se kojim slucajem odlucio za Srbiju bio bi "OGROMAN" covek,heroj a posto nije on je...
Strasno je da za komentar 1 bilo 60 "glasova a za npr. peti samo tri. JADNO!!!

Vladimir

pre 15 godina

Citam komentare i nista novo. Dok nam u karakteru bude bilo da nam je jako malo izmedju "ljubavi" i mrznje i bicemo tu gde jesmo.

Dekicar

pre 15 godina

Krkicu zaista zelim sve najbolje u karijeri, ali mislim da bi kod nas imao mnogo vise prostora za napredak.
U Spaniji ce jos dugo vladati Torres i Villa, tako da Bojan nece imati u narednih nekoliko godina sansu da igra konstntno.Tu je i Guiza i jos neki igraci koji su ispred njega.
kod nas bi sa Sulejmanijem, Kacarom, Ivanovicem, Jankovicem, Krasicem, cinio novi talas, jer je evidentno da nam u spicu skripi i da nesto mora da se menja.
Panta ima 30god, Ziga ce uvek biti tu, trba, ali on ne igra za Valensiju, Lazovic je prosecan napadac...
Dakle, mladi nelimitirani igraci dolaze, a Bojan je sigurno takav!!
Nasa repka u sastavu:
Stojkovic,Ivanovic,Rajkovic,Kolarov,Kacar,Kuzma,Bosko,Krasic,Sulejmani i Lazovic
ce za GODINU-DVE da tuce Spance i ostale bez problema!!
Kada se tu dodaju Z. i D. Tosic,Rukavina,Ninkov,Milovanovic,Miljas,Smiljanic,Babovic,F.Djordjevic,Tadic,Ljajic,Tomovic, jsano je da imamo jednu od najperspektivnijih repki u svetu!
Samo da se dobro radi sa ovom decom,da im se objasne prave vrednosti,a ne da lete za kintom i glume zvezde,eto nama mocne repke!!
I jos nesto.
Pre svake utakmice, treba im pustati po neki dvd, da vide kako su nekad ginuli za repku Dzaja,Stepi,M.Milutinovic,Seki,a kasnije Juga,Miha,Pixi,Jokan,Djuka,i ostali.
Da znaju je drzavni grb-osam miliona ljudi koji ih gleda i navija, da igraju za svoju otadzbinu,svoju zemlju,porodicu,prijatelje....

Homer

pre 15 godina

Kako Srbi vaspitavaju decu imam priliku svaki dan da se uverim. Iza te lepo "vaspitane" dece uglavnom ostane pustoš gde god se pojave. Čak je i dobro ukoliko se sve završi samo materijalnom štetom, bez pokušaja ubistva. Zato pustite ovog dečka na miru, neka igra gde hoće i za koga hoće a vi se posvetite vaspitanju sopstvene dece a i vašem ličnom, ne bavite se tuđim brigama.

misa

pre 15 godina

I ja bi igrao za Spaniju ma igrao bi za Svazilend al me niko nece,a Krkic ko Krkic moze da bira pa covek izabro nek mu je sa srecom a i nama.

Cvetko

pre 15 godina

Niko normalan mu ne zamera niti ga optužuje! Ni njegov otac (kao ni milioni drugih)ne bi otišao zauvek da je ovde dobro i da nismo utrunuli u komunjarskoj ideologiji, glibu i tradicionalnom samolicemerju. Tamo je rođen, tamo je odrastao i živi ceo život. Majka mu je španjolka ali srpski jezik i poreklo je nešto što ne sme da izgubi ni kao srpski sin, ni kao muškarac, ni kao čovek. To mora uvek da nosi u duši i na srcu!
Želimo mu svu sreću i zdravlje!
Cvetko

lan

pre 15 godina

Mislim da je problem u tome sto roditelji nisu ni sanjali da ce mali postati dobar fudbaler pa su mu dali ime BOJAN KRKIC a ne Antonio Perez!
Ne trebas nam a tvoja Spanija sad u narednih 40god moze da sanja novu titulu!

zoran dencic

pre 15 godina

Sta reci.......
mali je takav kakav je. ne moze mu se zameriti nista zbog sledeceg:
Rodjen je tamo
Isao je u jaslice tamo
Isao je u skolu tamo
Prva ljubav tamo
Srpski zna ko ja spanski
U ocevinu ni sam ne zna kad je dosao poslednji put
KO JE KRIV?
Onaj ko je dozvolio da mu zena dominira u kuci
Onaj ko nije umeo da se nametne kao lider u porodici
Onaj ko vise postuje zeninu familiju nego svoju
Onaj ko sinu dozvoljava ovakve izjave ne poucivsi ga da to radi malo finije i suptilnije....
Rezime: Mali nije nista kriv,kriv je onaj ko ga je (ne)vaspitavao

jova

pre 15 godina

ja, na primer, da sam rodjen, kao sto i jesam, u Srbiji a da se zovem Pedro Gonzales od oca Huana, uvek bih birao reprezentaciju Srbije jer bi mi to bila domovina. Sta vas briga sta je decko izabrao, zasto bi se na vas i obazirao bez i jednog razloga...

dejan

pre 15 godina

njega je i španija stvorila fudbalerom a ne srbija. u svakom slucaju i poreklo majke je jednako bitno kao poreklo oca, a najbitnije je da momak sam odluci za koga ce da igra i da konacno pocne da igra

misa tumbas

pre 15 godina

dokle god se budemo vodili emocijama umesto razumom (npr dizali u idole primitivce poput milicica i gurovica i trazili opavdanja za njihove "nestasluke") imacemo problem da shvatimo svet oko sebe i ljude koje donose odluke poput malog krkica.

njegova odluka, postujem. neka mu je sa srecom.

milan@

pre 15 godina

Ako mali citas bilo sta od vesti iz domovine odakle ti je otac, neka ti neko prevede ovo posto nisi nashao za shodno da naucis jezik odakle ti familija nastala. nemoj molim te vise da nosis prezime krkic sa c na kraju, postani krkindez, sa srbijom nemas nista vishe a otac neka broji milione ali neka zna parama se moze izbrisati odakle smo svi mi potekli.

cvetić

pre 15 godina

ne, nego će da igra za srbiju i čita vas gomilu fudbalskih stručnjaka kako samo nešto serete za njegovu igru, a posle par godina zviždite i vrištite 'boki majmune' ili šta već... i još da se druži sa toletom i drugarima.

BALTY

pre 15 godina

Za sve vas koji kritikujete Krkica imam 1 pitanje ! Zamislite da ste rodjeni u Srbiji u BG da vam je majka Srpkinja a otac dosao iz Litvanije i ti si extra talentovan fudbaler i po ocu mozes da igras za litvaniju ali TI SI RODJEN OVDE ! OVDE SI ZAVRSIO, OSNOVNU I SREDNJU SKOLU, OVDE SU TI PRIJATELJI I DEVOJKA I TI SI VEC POSTAO SRBIN I NEMAS VEZE SA LITVANIJOM ! P.S. E TAKO ISTO JE I KRKIC SPANAC ! ! !

mile

pre 15 godina

Koliko izliva mrznje i zla, prema coveku i njegovoj familiji koga ne znate. To je problem. Steta je sto novinarstvo citaoce ne moze vise da privuce kvalitetnim clankom vec samo skandalom ili da izaziva jake negativne emocije kod citalaca. Bilo je par primera sportista srpskog porekla koji su dosli da pomognu reprezentaciji i zbog pocetnog neuspeha bili veoma lose ispraceni i izvredjani. Ovog momka i njegovu familiju su mnogi u startu vec nalepili.

neon

pre 15 godina

Koliko primitivizma! Decko je rodjen u Spaniji, odrastao u Spaniji, u Srbiju je dolazio na sarme kod babe. I sta treba da bude? Kakve gluposti...

realan

pre 15 godina

Citam komentare i ne mogu da verujem. Zasto da igra za Srbiju?
Molim vas da mi neko kaze zadnju utakmicu u kojoj je Srbija ili kako god smo se vec zvali, svih ovih godina, odigrala dobru utakmicu i pobedila neku od "veliki" reprezentacija.
Krkic je Srbin isto koliko smo svi mi Spanci.

Милорад ЧАВИЋ

pre 15 godina

Шта сви ви мудраци сер**е? Как`е везе има где је рођен и да ли, и како, говори српски, кад је дечко Србин!

m

pre 15 godina

Bravo KRKICI reci ovim indijancina da se svet ne vrti oko Srbije vec je domovina tamo gde je srce gde si rodjen gde te majka rodila.

Inace dqa znate da mu je otac igrao u OFK BEOGRADU i da tako postupaju pravi OFKOVCI svetski ljudi.ON je decko Spanac tako se izjasnio i sta vas sad to briga

fredikruger

pre 15 godina

Napokon je i ovo rešeno
španac igra za španiju
i šta je tu čudno
bilo bi totalno glupo da je drugačije postupio i umesto evropskog prvaka izabrao evropski prosek

Realno

pre 15 godina

Cavic nije video bazen u Srbiji pa je plivao za istu, ovde je rec o vaspitanju ocigledno je majka imala vise uticaja. Opet zasto bi mu zamerili tamo je rodjen tako se oseca i tako je bolje da igra punim srcem nego eto dosao sam zato sto mi je cale tako rekao.

Pozz

Misa

pre 15 godina

Ajde ljudi, decko se tamo rodio, majka Spanjolka, srpski ne zna, rodjen u izobilju. Nista lose nije rekao o Srbiji. Samo bi sebi učinio medveđu uslugu da se zamera spancima, a ni naš savez ne čini ništa po tom pitanju.Treba ga razumeti.

Marko

pre 15 godina

Alo ljudi ne lupajte Krkic je pre tri meseca bio u Srbiji,to vrlo dobro znam i decko je rekao da voli Srbiji ali da je rodjen u Spaniji...

Izbegao pljuvanje

pre 15 godina

Cim se tako lako odlucio, mora da je citao "komentare" koje Srbi redovno upucuju svojim najuspesnijim sportistima poput Pedje Stojakovica, Novaka Djokovica, Ane Ivanovic, Jelene Jankovic, Dejana Stankovica, Aleksandra Sapica (da ne pominjem sve bivse legende sporta u svetskim razmerama, a kod nas savrsenih meta za praznjenje nacionalnih frustracija).

Ivan M

pre 15 godina

Covek se oseca kao Spanac, a zasto i ne bi kad je tako odrastao? To sto nece za Srbiju je proizvod toga - ni ja ne bih da me sa nasom zemljom spaja samo prezime i nista vise. Decko je rastao 90ih godina (kada svi znamo ko smo i sta smo bili) i verovatno nikada nije bio ni u poseti Srbiji. Zao mi je sto ga necemo gledati za nasu repku, ali ga ne kritikujem zbog toga. Neka mu je sa srecom.

dragan

pre 15 godina

sramota sto kaze da nece da igra za srbiju ako je srbin.A posto nije nema sta da se zali.svaki pravi srbin bi trazio da igra za svoju zastavu a ne za tudju. NAPRED SRBIJO i bez krkica.

sash

pre 15 godina

trebamo se potrudit da marko arnautovic napadac iz tventa i neven subotic stoper iz borusije dortmund zajigraju za srbiju jel su obadvoje vrlo talentovani igraci.

Nole Delija

pre 15 godina

Konacno si zaigrao za tu tvoju Spaniju i meni ce biti drago da ne moram vise o tebi na nasim sajtovima citati. Sve najbolje u karijeri i daj boze da ne moras da pominjes Srbiju, posto nemas nikakve veze sa nama. Ipak mislim da ce Krkicu biti kratka epizoda u spanskoj reprezentaciji i da ce nestati pre nego sto pocne da igra kako treba. Cim je sa 17 godina toliko opterecen tim igranjem nece dugo izdrzati.

???

pre 15 godina

hahahaha, izvali prva tri komentara!! HAHAHA, ma niste jadni uopste. Prvo je bilo "molim te Bojaneeee" a sad..kiselo grozdje. bednici
(Filippo, 11. septembar 2008 12:00)

Ko i kad ga je molio?Kad si ti cuo da iko kuka za njim i da ga molim da igra za Srbiju?Nikad nije bilo molim te Bojane,i ako nece da igra za nas i nije srbin mozemo mu samo reci ko te j....Bednici su hrvati koji se hvale kako su talentovani za fudbal a kupuju brazilce,irance,argentince i ostale da im igraju.

Jaja

pre 15 godina

Mali, ne mozes ni da budes Srbin jer ne znas ni rec naseg jezika. To jednostavno osetis u sebi. Da si Srbin igrao bi za nasu reprezentaciju jer bi te srce vodilo. Ovako razmisljas. Evropski prvaci, bolja ekipa ugovor. Ni ovi nasi iz reprezentacije nisu bolji. Rodjeni su kao Srbi ali se ne odnose tako.

Midongard Betoligar

pre 15 godina

Igraj za koga hoćeš. Do sada smo igrali bez tebe, možemo i od sada. Iskreno se nadam da ćemo pobediti Špance kada se sledeći put budemo sastali,da će to biti neka odlučuja utakmica i da ćeš ti biti u timu Španije.

Nebitno

pre 15 godina

On nikad nije ni razmisljao o Srbiji,sve sto je uradio,uradio je u Spaniji pa je i normalno da tamo igra.Druga je stvar sto su neki u savezu i reprezentaciji skupljali jeftine poene govoreci da ce ga dovesti u Srbiju.On to nikad nije ni rekao ni pomislio.Zato ga i ne treba osudjivati.

Suk

pre 15 godina

Drago mi je da ovde ima komentara koji podrzavaju Krkica. Decko ima pravo da odluci za koga ce da igra, a odluka koju je doneo je vise nego logicna imajuci u vidu da je odrastao u Spaniji. Neka svako zamisli da ima prezime, koje se recimo zavrsava na -NI, i sad ko ce da vas natera da igrate za Albaniju ako ste odrasli u Srbiji...

Miki NK MNE

pre 15 godina

Ako je bitno porijeklo za koga bi trebalo da igraju N Djokovic A Ivanovic J Jankovic? Za MNE svakako.A ako je bitno ime i prezime za koga bi trebalo da nastupaju Sefik Sulejmani Siladji? Poljaci Klose i Podolski igraju za GER i davaju golove Poljskoj ,Ibrahimovic za SWE a Senderos pola Srbin pola Spanac za Svajcarsku.Omar Kuk za MNE a rodjeni Crnogorci Pavlovic , Prlainovic za SRB.Bitna je samo slobodna volja samog sportiste asve drugo su gluposti.

Dejan

pre 15 godina

Sve najbolje Bojanu, izabrao je potpuno logicno i racionalno. Ono sto nama preostaje je da napravimo sami nekog Krkica za promenu, a do tad mozemo samo da gledamo Barselonu i druge velikane i uzivamo.

SRBoljub

pre 15 godina

Ako se nastavi sa ovakvim pristupom srpskom fudbalu kao sto se pristupa i do sada, moj ce sin sigurno zaigrati za belgijsku repku pa pljujte kolko 'ocete!

vlllada

pre 15 godina

Ma i vi biste igrali za Spaniju da ste u istoj situaciji... NIsam siguran da je on znao da je ,,polu" Srbin, dok ga neko nije pitao da li ce da igra za Srbiju, mozda ne zna ni gde se Srbija nalazi

Marko__bgd

pre 15 godina

ljudi..vi niste normalni sa ovakvim komentarima...pa decku otac jeste srbin,ali kakve veze ima to sve...rodjen je u spaniji,zivi u spaniji...spanija mu je pruzila sve...zasto bi igrao za srbiju?zato sto je srbin?ma nemojte da ste smesni...nije bitno kako se covek zove i preziva..vec kome zeli da pripada..i to je njegovo pravo,i nemojte ga vredjati...ima i medju klincima u srbiji mnogo igraca kao sto je krkic..ali nam je fudbal toliko propao da njih niko vise ni ne primecuje....

drm

pre 15 godina

Ovo je komedija. Ja ne znam zasto se svi vi bunite..kad eto Sanderos kome je majka Srpkinja a otac Spanac je izrazio zelju sa nekih svojih 15-16 da igra za Srbiju ali nasi "Strucnjaci" su rekli da je ne talentovan i nije im bio interesantan dok nije presao u Arsenal i odigrao finale Champions league ( nisu ni znali da ima Srpskog porekla ) svom srecom je vec odigrao za Svicu inace bi bila ista pesma ko sa Bojanom. A sto se tice Bojana da nije se rodio u Spaniji i ponikao u toj Barceloni ne bi ni bilo igraca od njega , sve mislim da bi pored ovih nasih postenih ljudi iz fudbala postao toliki talenat. A uostalom da li bi svi vi znali i molili da igra za Srbiju da nije prvotimac Barcelone i da ne pruza odlicne partije za svoje godine?! Hvala i sve najbolje Bojanu.

yeti-sumadinac

pre 15 godina

ja stvarno ne znam kako vam ne dosadi da tupite vise sa tom pricom!njegov otac nije i ne moze biti Srbin jer je bojan spanac,katolik!on sa Srbijom nema nikakve veze!Srbi igraju za Srbiju i tacka. sklonite ga vise sa vesti u ime Boga!!!

ko-koga-i-ko-kome?

pre 15 godina

"Mladi francuski reprezentativac želi igrati za Hrvatsku!

Jeste li čuli za Gregoryja Sertića? Ako niste, čut će te. Zapamtite to ime. Gregory Sertić francuski je juniorski (18 godina) reprezentativni veznjak, playmaker (broj 10) Bordeauxa, za kojeg njegovi treneri u Omladinskoj školi Bordeauxa, nekadašnji slavni Tricolori Marius Tresor i Patrick Battiston ističu da je velika nada francuskog nogometa, a isto mišljenje o Sertiću ima i trener prve momčadi Bordeauxa Laurent Blanc."

Ovaj mali nezna ni rijec na hrvatski jezik da blekne a hoce da igra za Hrvatsku.Mali je ove godine prvi put u svom zivotu bio na Jadranu u Hrvatskoj,i nema Boga da mu promjeni misljenje za koga da igra! Ovo je za mene nacionalni ponos,nama igraci ne bjeze od reprezentacije, naprotiv! Pogledajte Eduarda da Silvu,Rakitica,Cvitanica i sada Sertica! A vama pobjegli Krkic,Misimovic,Pjanic a ubrzo i Subotic! Pa sta je to,nije valjda da se momci stide igrati za Srbiju? Nemojte previse pljuvati po vasim igracima,pa se mozda makar Subotic jos odluci da zaigra za Srbiju! Nedozvolite Njemcima da jednog kvalitetnog mladog stopera vama ukradu,samo ne oni!

Lanmi Dictatore

pre 15 godina

Bas se razmisljam za koga bi igrao fudbal da mu je majka sa Papua Nove Gvineje...verovatno bi hladne glave zahvalio njihovom fudbalskom savezu i celim bicem uz tonu ponosa furao nas dres ljubeci grb Srbije :) klasika... peace!

kovach

pre 15 godina

ljudi, on je ono sto hoce da bude, uopste nije bitno sta mu je tata, srbin, engles, rus ili bilo ko.
ako se on oseca kao spanac, onda je on spanac i tu je kraj. on da je srbin i malo on bi mozda igrao za nas...uopste nije bitno sta su mu roditelji, nego kako se on izjasnjava...
nevezano sa svim ovime,malo je naduvan njegov talenat, nije on tako savrsen kao sto se prica....
imamo i mi svoje krkice...(z.tosic, fejsa, sulejmani,kacar....)mislite o tome...samo da srbija moze pravilno da ih usmeri....
videcete sta je Miralem...kad je Ajax u svojoj istoriji pogresio prilikom tako mladog igraca...

Ja

pre 15 godina

Ma i bolje za njega... pored Zige i Pante ima da greje hemoroide na klupi jer ovi imaju 'debeli' kredit... ali iskreno, mogao bi malo vise postovati Srbiju i Srbe, i sam je pola- pola... moj ujak iz Svedske ima troje dece ali svi barataju srpskim i cesto ih dovodi ovde... nemaju taj osecaj u sebi kao mi, ali znaju i postuju neke cinjenice... kriv je Bojan senior, sta ce dete...

bgd-agp

pre 15 godina

Ljudi bre sta se lozite. Mali je skroz precenjen, kao i otac sto mu je bio. Isto je bio kao veliki talenat, omladinski reprezentativac YU i na kraju mu je bio maximum OFK Beograd i spanska druga liga.
Nista znacajnije ni od ovog malog nece biti. A pored trenutnih spanskih napadaca nema nikakve sanse, kada oni budu otisli doci ce drugi, dakle mrka kapa za njega.
I bolje sto nece igrati za nas...umislio bi je da je kralj i da posto se smilovao da igra za Srbiju mora da igra stalno.

Marko P.

pre 15 godina

Sada je valjda jasno zasto su po nekoj anketi Srbi iz Srbije, najpozeljniji zetovi, cak i u Hrvatskoj!!! :-))))

Pozdrav za sve od Srbina iz CG

vlllada

pre 15 godina

To mu je pametno. Samo mi nije jasno zasto mu nisu dali ime Fernando ili tako nesto... I najbolji Francuski rukometas Nikola Karabatic je rodjen u Nisu...Mi ovde u Srbiji nemamo dobre uslove pa je normalno da ce neki da odu iz zemlje zbog boljih uslova A pogledajte Hrvate. Oni imaju Brazilca u fudbalu, Bugarina u dizanju tegova i Kineza u stonom tenisu...

bojana

pre 15 godina

citam komentare,neznam sta se hoce od tog decka za sto da ponese taj dres ako nece biti dostojno nosen kao naprimer sinoc Pantelic i imaih takvi dosta zato bolje da neigra niko ko nezeli da ga nosi srcem ,a ne igra i razmislja odakle ga gleda trener mancestera kad dospe van zemlje vise neigra nego igra balet ko Pantelic i Stankovic pozdrav

MUP Srbije

pre 15 godina

Zasto terati coveka da igra za nas ako sam nema zelju i ne oseca da mu je duznost da igra?Nego lepo da damo drzavljanstvo Moreiri,Zuki i Diarri i da ih pozovemo i da imamo dva igraca za klasu bolja od 3/4 nase reprezentacije...

Miroslav

pre 15 godina

Ja sam eto Slovak po ocu i majci, ali sam rodjen u Srbiji i ceo zivot zivim ovde i za mene postoji samo jedna drzava, Srbija i nikad ni pod kojim okolnostima mi ne bi palo na pamet da igram za Slovacku, niti da navijam za nju. Ja sam tom zemljom nemam nikakve veze. I kao sto se ja osecam kao Srbin on se oseca kao Spanac. Shvatite da nije bitno odakle su vam preci, vec kako se vi osecate. Ja ne vidim da je iko iz Srbije mario za njega dok nije postao bitan. Onda je odjednom Srbin a do juce niko nije znao da postoji.
Ja ga u potpunosti razumem a vi sto ga pljujete treba da se zapitate da li je to srpski. A sto se tice imena verovatno je smatrao da je lakse zapamtiti rec Boyan neko Krkic. Uostalom polovina igraca Brazila, Argentine i Portugala imaju neki nadimak na ledjima jer je lakse zapamtiti. Da se stidi svog prezimena ne bi bio tu gde je sad, nego bi se krio u nekoj rupi.

Marko

pre 15 godina

Postoje dve stare latinske izreke: "Ubi bene, ibi patria" (gde je dobro, tamo je otadzbina) i "Ubi patria ibi bene" (gde je otadzbina, tamo je dobro)...od kada je sveta i veka, ljudi se po pitanju otadzbine vode jednim od ova dva nacela, bez obzira da li su Srbi, Hrvati, Madjari ili sta vec...razlozi usled kojih se opredeljuju za jedno od njih su brojni, i razliciti od slucaja do slucaja...i mogu se braniti i napadati sa podjednako dobrim argumentima...prosto, do svakog je voveka da vodjen razumom i srcem donese jednu takvu odluku...mali Bojan je odlucio sta je odlucio, i to je kraj price, bar za mene...sretno mu bilo...ZIVELA SRBIJA!!!

fredikruger

pre 15 godina

nije on Srbin,sta lupetate
on je Spanac Srpskog porekla
kad bi se svi igraci vratili u reprezentacije zemalja iz kojih vode poreklo,sta bi bilo sa vecinom evropskih selekcija koje su pri vrhu?

LI

pre 15 godina

svi imamo pravo na misljenje ko bi za koga trebalo da igra i kako treba vaspitati decu, ali bih htela da kazem nesto u vezi komentara Zorana Dencica (broj 27) o nedostatku dominacije oca. Ja imam sina od 6 godina koji je rodjen u Engleskoj, tata je Italijan, a ja sam rodjena u Novom Sadu. Meni je mama Madjarica, tata Albanac, a iako zivim u Engleskoj, moja zemlja je sad Srbija, jer nema vise Juge, a moj sin prica srpski bolje od engleskog i italijanskog. Najvise navija za Srbiju, iako ne zivi u Srbiji i nije Srbin. Kad ga pitam za koga bi on igrao fudbal on kaze za Srbiju. A ja onda, pa Italija je svetski prvak i ima pre sanse da opet budu prvaci, a on kaze, ali tebe mama volim vise i uvek mi je lepo kad dodjem u Srbiju. Jeste on jos dete i ja bih volela da bude vrhunski sportista i ima sanse da igra za neku od ove 3 zemlje, ali ja ne dominiram u kuci i otac se drzi tradicije, vatreni je navijac Italije, ali u nasem slucaju spona koja vezuje sina sa majkom je jaca, a ja ga ucim da voli sve i da sam bira koju bi zemlju predstavljao, ako bi imao tu sansu. Sta bi sad njegov tata trebalo na sve da kaze? Naravno da bi on vise voleo da mu sin igra za Italiju, ali posto vec ima italijansko ime i prezime, za koga god da igra zna se da je poreklom Italijan i njemu i to puno znaci (pored toga ako vec ne igra za Italiju, draze mu je da igra za Srbiju nego za Englesku). Zato pustite se tih prica ko je kriv i budite srecni da iako na dresu ne pise Krkic i ne igra za Srbiju, srpskog je porekla i jos jedan od mnogobrojnih talenata iz ovih krajeva. Jeste steta da ne zna ni jezik svog oca i da istice kako nije nikad zeleo da igra za Srbiju, ali to je njegov izbor, jer tako se on oseca.

Daxd

pre 15 godina

Gledam ga na slici i mogu vam reci da lici na Spance. A pise da mu je puno ime Bojan Krkić Pérez, samo da bi oni znali da je njihov. A dobro je i Barseloni jer se ne vodi kao stranac, pa ostaje prostora za jos stranaca u ekipi. Bilo kako bilo, mislim da ce ovo ispasti na kraju kako NAS narod kaze : Sto babica, dete kilavo.

http://www.futbolistas-online.com/2007/12/bojan-krkic-espaa-joven-promesa.html

Mr. Burns

pre 15 godina

Steta sto mali ne zaigra za Srbiju. Ali to dokazuje da nije dovoljno Srbin. Kuzmanovic je isto rodjen u Svajcarskoj ali ima Srpsko srce i voli svoju zemlju. Ne trebaju nam oni koji ne zele da igraju. Dobar je igrac Bojan, ali da ga je otac natjerao da igra za Srbiju, ne bi pruzao ono sto moze. Bolje je ovako, idemo dalje. Srbija - Litvanija 3-0
Pozdrav iz RS