Ponedeljak, 28.04.2008.

10:01

Finiks smanjio, Detroit izjednačio

Izvor: ÈŽ

Finiks smanjio, Detroit izjednaèio IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

30 Komentari

Sortiraj po:

Bojan

pre 15 godina

@raci
Ti si amater,tesko to mogu da ti objasnim.Ali probacu.Naravno da komentatori pominju Pola,Westa,Pedju i Chendlera jer su oni prva cetiri igraca.E sad se postavlja pitanje gde je tu Pedja? Pa svakako iza Pola i Westa s tim da Chandlera ne uporedjujem kao centra iako igra odlicno i po statistici je znatno ispred Pedje.Kako je Pedja "spakovao Novickog" moze se videti po broju koseva.Dirk je za 5 utakmica dao 134 poena sto je oko 27 poena po utakmici a Pedja 79 sto je oko 16 po utakmici a da pominjem sve elemente u kojima je Dirk bolji,pa nema potrebe.Zasto West toliko sutira? Sto ne bi sutirao kada je uz Pola najbolji strelac Hornetsa sa preko 20 poena po mecu a drugi je i skakac,prvi bloker.Covek hoce da se dokaze,jel to nesto strasno.kako bi se ti ponasao da je neko tri puta vise placen od tebe(Pedja),a ti igras znatno bolje od njega.
Da li bi ti bilo svejedno.Skot je proglasen za najboljeg trenera NBA za ovu godinu i niko osim musavih amatera sa Balkana,ne zamera mu sto ne forsira Pedju.Kad rece trojke,pa pedja i ne surira dvojke u celoj seriji od 5 UTAKMICA ima sut za 2 8-32,u prevodu znaci da pogodi po mecu samo 1,6 dvojku!!! Da li je to moguce.

raci

pre 15 godina

@Bojane ako te vec zanima sta komentatori kazu i koje igrace posmatraju kao glavne u timu,to nisu duo West i pol, nego trio Pol,West i Peja.
Da nema peje u ovoj postavi, hornetsi bi verovatno ispali sa 4-2 ili 4-3 u seriji.
neko je rekao da Peja trckara, totalno netacno, on trci kao zivotinja i igra odbranu ko car ,u 4 tekmi je u nekoliko navrata spakovao Novitskog u dzep. Upamtite ljudi koji negirate sve, Peja je vrlo bitan faktor ovog tima koji protivnika zakucava trojkama.

Run & Gun

pre 15 godina

Bojane ja vidim da ti statistiku ne pratis uopste nego samo citas naslove.Jeste da je Turkoglu ovo njegova najbolja sezone iako je svih prethodnih njegov ucinak bio mnogo losiji dok je Stojakovic konstatno od kad je u stigao u Sakramentu imao od 17 do 25 poena po utakmici u sezoni.Njegova najbolja je 25,2 poena 6,3 skoka 2 asistencije sto je mnogo bolje nego Turkoglu!I on je slicno postizao 5 sezona za redom bio je jednom i u ozbiljnoj konkurenciji za MVP i najbolji je trojkas u NBA trenutno.

Sad u play off seriji da dobija vise upotrebljivih lopti belezio bi i vise poena ali on se sada navikao na ulogu treceg strelca i pogadja kada treba kad je najvaznije on uzme loptu i da trojku.

Kris Veber je Stojakovicu rekao kad je dosao "Ovo je moj tim"i zbog te njegove sebicnosti Pedja nije mogao da pokaze svoje kvalitete da odlucuje utakmicu kao sto sad radi u New Orlansu i to ce pokazati vec protiv Spursa.

I ako bi se potrudio da vidis po invidualnoj statistici u nba karijeri samo su Gasol i Novicki bolji evropski igraci od njega a oni nisu postigli velike timske uspehe samo invidualne zato sto su oni divljaci koji sutiraju i promasuju duplo vise u utakmicama posebno play-off utakmicama nego Stojakovic.Stojakovic je protiv Dalasa i Novickog izlazio kao pobednik mnogo puta i evo sad se istorija ponavlja!Da Hornetsi nemaju Stojakovica ovakav uspeh za njih bi i dalje samo san bez obzira sto Kris Pol igra sjajno falila bi mu podrska.

Srboje

pre 15 godina

Bojan
Pa svakako da ga najvise hvalimo jer je Srbin... To je nas Peja a ti sto zelis da izigravas nekog objektivnog mangupa pored svih `naivnih` srbendi to je tvoja stvar. Prvo nisi shvatio sta sam zelio da kazem u komentaru. Nije samo poenta sto West stalno puca nego sto ga zaboli za ekipu i sto nazor i preko noci zeli postati superstar, vec je dokazao da je mnogo ljubomoran na Peju tokom sezone. On bi najradije da igra sa racionalnim Polom i sa 10 retarda, kako bi postao glavna faca... sve u svemu jako nezahvalan igrac, cak je i na all staru sutao kad god je dobio loptu mjesto da bude zahvalan sto je uopste i izabran.

PimPong

pre 15 godina

@volim kosarku, slazem se da je NBA ponekad kao cirkus, ali mislim da tu nema nekog prodavanja tekmi kao kod nas (cast sudijama izuzecima koji se klade). Odnosno, da NBA i David Stern hoce da ostvare maksimalan profit, ne bi San Antonio zavrsio u finalu toliko puta, a isto tako i gradovi tipa Cleveland-a ili Miaimi-ja. San Antonio, bez obzira na odlicne igrace, je dosta mali market, kako oni to zovu, a nisu ekipa tipa Lakers-a, Celtics-a, ili cak ocajnih Knicks-a koje bi mnogi gledali u finalu zbog popularnosti koje se grade decenijama. Cak je gledanost NBA finala prosle godine bila jedna od najgorih, a to ne ide u prilog zaradjivanju para.

To je samo moja teroija - ko zna mozda nisam skroz u pravu...

Bojan

pre 15 godina

@Veljko Terzic
Ma ne ljutim se,zasto.Cinjenica je da svi tako govorite zato sto je pedja Srbin.Da nije,rekli bi,to je onaj sto trckara po terenu i samo ceka lopte za trojke.Vidim vadio si statistiku,nemam pojma koliko ko ima suteva u play-offu samo sam zapamtio da su u ove cetiri tekme dva glavna igraca Paul i West.To kazu i komentatori.Bio bi red da si izvadio statistiku za celu sezonu,vise su merodavne 82 nego 4 tekme.Pretera ga sa onom listom boljih od Pedje.
Nikad pomislio na Giriceka a sto tice Novickog,Gasola,Parkera ma tu nema dileme.Eno ti vest Hido Turkoglu ima po utakmici 19,5 poena,5,7 asistencija,5 skokova,pa to je bolje nego Pedja u svojoj najboljoj sezoni.Ne smeta meni Pedja meni smeta preterivanje kao najbolji suter lige,jeste al'
kad je sam u dvorani.

PISTOL PETE

pre 15 godina

ljudi ne lupetajte sparsi su dosli po 1 pobedu i to su ostvarili tako da ih 2 utakmica nije interesovala,a vec u sledecoj kuci razvalice ih.sansi uopste ne koriste klupu i to je osnovni problem.sto se tice serije det-phi detroit je usao nadmeno pa su ovi to iskoristili ali bice 4-2 za det

cile

pre 15 godina

ajveri dzonson, trener dalasa je rekao juce nakon utakmice da su oni bili u prednosti do trece cetvrtine, dok vest nije preuzeo stvar u svoje ruke. vest i pol su prva i druga opcija u napadu hornetsa, nakon cega slede pedja i cendler. u hajlats ima verovatno i akcija kada vest daje pedji loptu na krilo za trojku. takodje, cetvrtu vetvrtinu su hornetsi igrali na mismatch, gde su igraci pravili blokove, pa je sam cak video i pedju da igra ledjima i ide na ulaz, sto nisam video vec godinama. moja poenta je da je igra hornetsa sasvim dobra u ovom momentu i da ce verovatno izbaciti uzasni dalas. pedju vole i skot i cp3 tako da je sasvim sigurno da on dobija onoliko lopti koliko je dobro za tim i koliko zeli. ko prati pedju zna da se on najbolje oseca u situaciji gde sav pritisak nije na njemu.

volim kosarku

pre 15 godina

cirkus pravi nece te vijerovati oni kupe po ulicama gradova i placaju narodu da ih gleda ,sve namjesteno finale kobi i lebron to se iz aviona vidi ,ostali koji su najbolji dobili pinku i razmisljaju o maleziji aljaskoj turizam itd ,vade se da nisu metalno dobri nije ovo nista kako ce biti cirkus umrla kosarka NBA 1998, sve namjesteno lebron posto advokat ima novu reklamu, itd da places kobi dankan lebron paul idite iz NBA gledam koji su najvise ubacivali nikad nisu bili prvaci garnet, novicki,alen pirs ima jos jedan , da je bilo pravde i stojakovic i divac bi osvojili sa sakramentom ali nije bilo pravde sta ses sve ljudi iza sjene

volim kosarku

pre 15 godina

sta reci za cirkus i dalje se nastavlja ljudi iza sjene sve rade itd gurase lebron i kobi u finale ,nes razmislja o aljaskoj maleziji , tako i novicki i sve ekipe jake koje su prodale tekme ,ali nemoj te se cuditi kad se upitate koje stern i ljudi iz NBA i ko to drzi ovo je zlatno kako ce biti , jel vi vijerujete da oni sa ulica kupe ljude i dovode da navijaju i plate im itd to je cirkus lebrona i kobija to je zalosno gledati sve namjesteno

grobarjordan

pre 15 godina

@zoki
Slazem se ja da je Lebron super igrac ,ali lopta je stalno kod njega i zar ne mislis da su oni sutevi sa 10m bili previse isforsirani.Pa covek cim se malo razljuti hoce sve sam.I stvarno mislim da treneri u NBA nemaju nikakvu ulogu osim da daju intervjue za timeout.

Hornet

pre 15 godina

Veljko Terzicu,potpuno si u pravu,niko ne kaze da je Vest los ali da preterano siluje taj sut,sto je najgore kad ga ne ide.Za razliku od njega, Pedju kad nek krene sut podredi se celom timu i ne forsira ga toliko za razliku od Vesta. Da ga trenira Zeljko Obradovic ili Dusko Ivanovic leteo bi on iz tima posle jednog meca zbog svoje sebicnosti.

Zoki

pre 15 godina

@grobarjordan
Gled'o ja Klivlend a ti neku drugu utakmicu.Svi sa OBN-a o sjajnoj igri samo grobar vidi nesto sto druge ne vide.Taj LBJ
kad god ima slobodnog igraca on mu asistira.Juce je ima 12 skokova i 7 asistencija a koliko je tek dao dobrih lopti koje se otisle u bunar.Covek je po celom terenu ide na svaku loptu,sutira cesto u 22.sekundi kad nema slobodnog igraca.Klivlend bez njega ne postoji kao tim.Juce sut 44% to uopste nije lose.Pre meca pokazali grafiku najvecih ucinaka u raznim periodima i sta mislis ko su trojica najucinkovitijih: Robertson,
M.J. i L.B.J.

Veljko Terzic

pre 15 godina

@Bojan...
vidim da ti iz dana u dan pravis kampanju da Bonzi Wells bude startno nisko krilo Hornetsa a? :-)...lepo je to sto ne volis Stojakovica ali ajde ne preteruj...ispade svi bolji od njega a? i Gasol i Parker i pretpostavljam Kirilenko,a sto da ne i Bargnani, Navarro, Turkoglu, Giricek a bogami i Sasha Vujacic....ok,mozda je Srboje preterao malo, ali ima poente jer u play off-u Stojakovic uzima samo 12 suteva po utakmici sto je premalo, pogotovo ako se uzme u obzir da sutira sjajnih 48% iz igre a za trojke nebuloznih 63%(dao je najvise trojki u play off-u i to 15 iz 24 pokusaja)...West uzima 19 suteva a Paul 18 tako da mislim da bi bilo bolje po Hornetse da svaki od njih reducira po jedan ili dva suta po tekmi i da Peja dobije dodadtna 2-3 suta, pogotovo ako ga krene....ako ga ne krene nek ih dobije Pargo, a mozda i Mo-Pit se seti kakav je igrac nekada bio dok je nosio dres Raptorsa...i glavni razlog sto ljudi ovde kritikuju Westa nije jer je los ili bilo sta slicno vec jer previse siluje, cak i kad ga ne krene on nastavlja i nastavlja i gusi ostale saigrace i smanjuje svom timu sansu za pobedu...niko ne kaze da on nije sjajan igrac, samo mu je to realna mana...eto Bojane, nemoj da se ljutis, pozdrav...

grobarjordan

pre 15 godina

ko je gledao washington-cleveland video je da Lebron sam igra pa covek je toliko sebican da 4 napada za redom nije nikom dao loptu,pa gosn Dule bi ga oterao iz kluba zbog toga a ovi ga svi hvale.To je NBA.

MICKEY

pre 15 godina

U seriji Spursi-Sunsi igraće se teških 7 utakmica. Jedina zanimljiva serija i kvalitetna košarka u prvom krugu. I ovde je jedino neizvesna situacija što se prvog kola tiče. Ako dobiju sledeću Sunsi dobiće svaku do kraja. Istina je da niko posle 3:0 nije uspeo da preokrene seriju, ali...
Spursi moraju više koristiti Finley-a kako bi rasteretili glavne igrače, jer očigledno igra dva na dva je pročitana i više ne prolazi. Bowen(iako mator) i Udoka kao odbrambeni igraći moraju imati veću minutažu kako bi sprečili razigrane bekove i krila Sunsa. Na zapadu prolaze sigurno: hornetsi, lakersi i Jazzeri, a na istoku ekipe koje su izborile pravo domaćeg terena pred razigravanje: magic, pistons, cavaliers, i celtics.
Sledeći krug će biti onaj pravi.

Pegone

pre 15 godina

Na situ NBA ima highlits zadnje utakmice
http://www.nba.com/games/20080427/NOHDAL/gameinfo.html
Gde ima par zanimljivih momenata:
Stojakovic gde salje po cevape Dirka
i nesportski faul Kida na Pargou

Sasa-Rs

pre 15 godina

Gledao sam sinoc Phoenixa protiv San Antonija i mogu vam reci da mislim da ce se Sunsi vratiti u ovu seriju jer ako ovako budu zaustavljalo Pick and roll-e Spursi nemaju sta traziti,jednostavno Diaw je iskoristio svoju visinu nad Ginobliem i igrom ledjima je odlepijo rezultat bas kao i Raja Bell koji je extra sutirao trojke.Iznenadila me dobra igra Shaqa narucito slobodna bacanja koje je dobro izvodio i odlicna igra u odbrani.......

NO-Dallas:Dallas dosta bolji u prvom poluvremenu,Hornetsi promasivali suteve,dok je u srugom potpuno obrnuta situacija,kljucna je bila 3 cetvrtina kada su Hornetsi napravili 16-7 run i odlepili se,kasnije je i Kidd je napravio ostar faula nad indijancem Pargom koji se zamalo nije razlijepio po terenu "srecom" nije bilo povrede....
Peja je odigrao dobru utakmicu,mada i ja se slazem da treba da dobija mnogo vise lopti,takodje West se ispucava ali dobro je dok jos pogadja..............

Goran

pre 15 godina

@ Srboje

Pa druze otkud West-u pravo da sutira?

Razmisli malo: svaku utakmicu uputi po otprilike toliko suteva, znaci da ima podrsku trenera. Da nije tako ili bi isao na klupu ili bi se koncepcija menjala.
Ni jedno ni drugo nije slucaj, znaci ostaje kao sto je bilo.
I daj te vise ne smarajte time da je Pedja najboli suter a ne dobija dovoljan broj lopti. Za nesto bi i sam morao da se izbori. Ovako cekajuci, to je sve sto moze dobiti.

Bojan

pre 15 godina

Ako procitas ovo,Kosta 1703,reci da li su ovo tipicna srpska posla.West najbolji igrac kod Hornetsa,nije samo strelac on je i skakac i sad se nadje neki sumanuti Srboje da mu prebaci sto mnogo sutira(ma jok treba svaku loptu da daju Pedji ne samo Hornetsi,treba i protivnicki tim naterati da daje lopte Pedji).Ti nisi Srbojemti si Srbojed.U kosarci da bi dobio loptu moras nekad i da dajes,moras da se boris ispod kosa u polju,na celom terenu.
I ti dete Milisave ne lupetaj,
Novicki je ubedljivo najbolji evropski igrac,prvi Evropljanin koji je bio MVP.
Ako treba neko da mu konkurise onda su tu Gasol i Parker ali mozda kasnije.

pobesnelimaks

pre 15 godina

1) DAL-NOH
Utakmica skroz zabavna, napaljeni Dalasovci, tukli, lomili, Dirk maksimalno bezobrazan, laktao, provociro, Kidd dobio iskljucujucu gresku na Pargu... A Hornetsi samo opsuteno, bez padanja u vatru... Sjajno. 4:1 ko vrata.
2) PHO-SAS
Meni donedavno dragi Feniks se totalno pretumbo dolaskom Onila. SAS je eto, izaso na tern, ok... niko im nije igro preko 30 minuta, a vecina ni preko 22... 4:1 na zalost, ko vrata.
Mada su NOHu sanse prilicno male protiv SAS u poufinalu, vecerasnja igra daje nadu. Nesh, Kidd, Parker, pomaknite se , napravite mesta najboljem pleju u NBA - CP3 !!!

Kole

pre 15 godina

Philadelphia prolazi Detroit videcete. Samo ne znam da li sa 4-2 ili 4-3.
(O.J. Mayo, 28. april 2008 11:21)

Kakva Filadelfija?! Garantujem da Detroit dobija seriju 4:2! Ove dve "tekme" Pistonsi su izgubili smo zbog preterane nonsalantnosti i malo zbog (ne)opravdanog potcenjivanja protivnika!
GO LAKER GO

Srboje

pre 15 godina

Zaista svim srcem navijam za ovu ekipu ali jednostavno onaj west me nervira iz utakmice u utakmicu. Druze otkud tebi pravo da svaku utakmicu osutas po 20 suteva. Nisi ti nikakav superstar niti dokazani suter da imas pravo se tako razbacivati. Pedja kao ubjedljivo najbolji suter ekipe dobija premalo lopti,pogotovo u pleyoffu. Onaj Bajron Skot je pravi skot. Koliko bi samo volio da igra Peja u Golden State, moja omiljena ekipa, pravi ratnici. Veoma slozna ekipa, i Peja bi se odlicno uklopio u njihove brzinske napade, pogotovo kontre gdje je najjaci za 3 poena. Sunsi su morali sinoc dobiti, a Detroit se opameti.

suns fan

pre 15 godina

konacno finiks da dobije,posle nesrece u prvoj utakmici koja ce mozda i odluciti pobednika,kad su zasluzili da dobiju,uz veliku gresku d'antonija kada nije pravio faul.maestralni radza bel i o'neal su juce bili najzasluzniji za ubedljivu pobedu.mislim ipak da ce se ovde igrati 7 utakmica.

SAS

pre 15 godina

Ubedljivo najneizvisnija serija je izmedju Detroit i Filadelfije,ja licno navijam za Filadelfiju nekako su mi simpaticniji,ali ne bi se kladio u njih. . .

Veljko Terzic

pre 15 godina

@Bojan...
vidim da ti iz dana u dan pravis kampanju da Bonzi Wells bude startno nisko krilo Hornetsa a? :-)...lepo je to sto ne volis Stojakovica ali ajde ne preteruj...ispade svi bolji od njega a? i Gasol i Parker i pretpostavljam Kirilenko,a sto da ne i Bargnani, Navarro, Turkoglu, Giricek a bogami i Sasha Vujacic....ok,mozda je Srboje preterao malo, ali ima poente jer u play off-u Stojakovic uzima samo 12 suteva po utakmici sto je premalo, pogotovo ako se uzme u obzir da sutira sjajnih 48% iz igre a za trojke nebuloznih 63%(dao je najvise trojki u play off-u i to 15 iz 24 pokusaja)...West uzima 19 suteva a Paul 18 tako da mislim da bi bilo bolje po Hornetse da svaki od njih reducira po jedan ili dva suta po tekmi i da Peja dobije dodadtna 2-3 suta, pogotovo ako ga krene....ako ga ne krene nek ih dobije Pargo, a mozda i Mo-Pit se seti kakav je igrac nekada bio dok je nosio dres Raptorsa...i glavni razlog sto ljudi ovde kritikuju Westa nije jer je los ili bilo sta slicno vec jer previse siluje, cak i kad ga ne krene on nastavlja i nastavlja i gusi ostale saigrace i smanjuje svom timu sansu za pobedu...niko ne kaze da on nije sjajan igrac, samo mu je to realna mana...eto Bojane, nemoj da se ljutis, pozdrav...

Srboje

pre 15 godina

Zaista svim srcem navijam za ovu ekipu ali jednostavno onaj west me nervira iz utakmice u utakmicu. Druze otkud tebi pravo da svaku utakmicu osutas po 20 suteva. Nisi ti nikakav superstar niti dokazani suter da imas pravo se tako razbacivati. Pedja kao ubjedljivo najbolji suter ekipe dobija premalo lopti,pogotovo u pleyoffu. Onaj Bajron Skot je pravi skot. Koliko bi samo volio da igra Peja u Golden State, moja omiljena ekipa, pravi ratnici. Veoma slozna ekipa, i Peja bi se odlicno uklopio u njihove brzinske napade, pogotovo kontre gdje je najjaci za 3 poena. Sunsi su morali sinoc dobiti, a Detroit se opameti.

Sasa-Rs

pre 15 godina

Gledao sam sinoc Phoenixa protiv San Antonija i mogu vam reci da mislim da ce se Sunsi vratiti u ovu seriju jer ako ovako budu zaustavljalo Pick and roll-e Spursi nemaju sta traziti,jednostavno Diaw je iskoristio svoju visinu nad Ginobliem i igrom ledjima je odlepijo rezultat bas kao i Raja Bell koji je extra sutirao trojke.Iznenadila me dobra igra Shaqa narucito slobodna bacanja koje je dobro izvodio i odlicna igra u odbrani.......

NO-Dallas:Dallas dosta bolji u prvom poluvremenu,Hornetsi promasivali suteve,dok je u srugom potpuno obrnuta situacija,kljucna je bila 3 cetvrtina kada su Hornetsi napravili 16-7 run i odlepili se,kasnije je i Kidd je napravio ostar faula nad indijancem Pargom koji se zamalo nije razlijepio po terenu "srecom" nije bilo povrede....
Peja je odigrao dobru utakmicu,mada i ja se slazem da treba da dobija mnogo vise lopti,takodje West se ispucava ali dobro je dok jos pogadja..............

Zoki

pre 15 godina

@grobarjordan
Gled'o ja Klivlend a ti neku drugu utakmicu.Svi sa OBN-a o sjajnoj igri samo grobar vidi nesto sto druge ne vide.Taj LBJ
kad god ima slobodnog igraca on mu asistira.Juce je ima 12 skokova i 7 asistencija a koliko je tek dao dobrih lopti koje se otisle u bunar.Covek je po celom terenu ide na svaku loptu,sutira cesto u 22.sekundi kad nema slobodnog igraca.Klivlend bez njega ne postoji kao tim.Juce sut 44% to uopste nije lose.Pre meca pokazali grafiku najvecih ucinaka u raznim periodima i sta mislis ko su trojica najucinkovitijih: Robertson,
M.J. i L.B.J.

Run & Gun

pre 15 godina

Bojane ja vidim da ti statistiku ne pratis uopste nego samo citas naslove.Jeste da je Turkoglu ovo njegova najbolja sezone iako je svih prethodnih njegov ucinak bio mnogo losiji dok je Stojakovic konstatno od kad je u stigao u Sakramentu imao od 17 do 25 poena po utakmici u sezoni.Njegova najbolja je 25,2 poena 6,3 skoka 2 asistencije sto je mnogo bolje nego Turkoglu!I on je slicno postizao 5 sezona za redom bio je jednom i u ozbiljnoj konkurenciji za MVP i najbolji je trojkas u NBA trenutno.

Sad u play off seriji da dobija vise upotrebljivih lopti belezio bi i vise poena ali on se sada navikao na ulogu treceg strelca i pogadja kada treba kad je najvaznije on uzme loptu i da trojku.

Kris Veber je Stojakovicu rekao kad je dosao "Ovo je moj tim"i zbog te njegove sebicnosti Pedja nije mogao da pokaze svoje kvalitete da odlucuje utakmicu kao sto sad radi u New Orlansu i to ce pokazati vec protiv Spursa.

I ako bi se potrudio da vidis po invidualnoj statistici u nba karijeri samo su Gasol i Novicki bolji evropski igraci od njega a oni nisu postigli velike timske uspehe samo invidualne zato sto su oni divljaci koji sutiraju i promasuju duplo vise u utakmicama posebno play-off utakmicama nego Stojakovic.Stojakovic je protiv Dalasa i Novickog izlazio kao pobednik mnogo puta i evo sad se istorija ponavlja!Da Hornetsi nemaju Stojakovica ovakav uspeh za njih bi i dalje samo san bez obzira sto Kris Pol igra sjajno falila bi mu podrska.

Bojan

pre 15 godina

Ako procitas ovo,Kosta 1703,reci da li su ovo tipicna srpska posla.West najbolji igrac kod Hornetsa,nije samo strelac on je i skakac i sad se nadje neki sumanuti Srboje da mu prebaci sto mnogo sutira(ma jok treba svaku loptu da daju Pedji ne samo Hornetsi,treba i protivnicki tim naterati da daje lopte Pedji).Ti nisi Srbojemti si Srbojed.U kosarci da bi dobio loptu moras nekad i da dajes,moras da se boris ispod kosa u polju,na celom terenu.
I ti dete Milisave ne lupetaj,
Novicki je ubedljivo najbolji evropski igrac,prvi Evropljanin koji je bio MVP.
Ako treba neko da mu konkurise onda su tu Gasol i Parker ali mozda kasnije.

grobarjordan

pre 15 godina

ko je gledao washington-cleveland video je da Lebron sam igra pa covek je toliko sebican da 4 napada za redom nije nikom dao loptu,pa gosn Dule bi ga oterao iz kluba zbog toga a ovi ga svi hvale.To je NBA.

SAS

pre 15 godina

Ubedljivo najneizvisnija serija je izmedju Detroit i Filadelfije,ja licno navijam za Filadelfiju nekako su mi simpaticniji,ali ne bi se kladio u njih. . .

Kole

pre 15 godina

Philadelphia prolazi Detroit videcete. Samo ne znam da li sa 4-2 ili 4-3.
(O.J. Mayo, 28. april 2008 11:21)

Kakva Filadelfija?! Garantujem da Detroit dobija seriju 4:2! Ove dve "tekme" Pistonsi su izgubili smo zbog preterane nonsalantnosti i malo zbog (ne)opravdanog potcenjivanja protivnika!
GO LAKER GO

Hornet

pre 15 godina

Veljko Terzicu,potpuno si u pravu,niko ne kaze da je Vest los ali da preterano siluje taj sut,sto je najgore kad ga ne ide.Za razliku od njega, Pedju kad nek krene sut podredi se celom timu i ne forsira ga toliko za razliku od Vesta. Da ga trenira Zeljko Obradovic ili Dusko Ivanovic leteo bi on iz tima posle jednog meca zbog svoje sebicnosti.

pobesnelimaks

pre 15 godina

1) DAL-NOH
Utakmica skroz zabavna, napaljeni Dalasovci, tukli, lomili, Dirk maksimalno bezobrazan, laktao, provociro, Kidd dobio iskljucujucu gresku na Pargu... A Hornetsi samo opsuteno, bez padanja u vatru... Sjajno. 4:1 ko vrata.
2) PHO-SAS
Meni donedavno dragi Feniks se totalno pretumbo dolaskom Onila. SAS je eto, izaso na tern, ok... niko im nije igro preko 30 minuta, a vecina ni preko 22... 4:1 na zalost, ko vrata.
Mada su NOHu sanse prilicno male protiv SAS u poufinalu, vecerasnja igra daje nadu. Nesh, Kidd, Parker, pomaknite se , napravite mesta najboljem pleju u NBA - CP3 !!!

Goran

pre 15 godina

@ Srboje

Pa druze otkud West-u pravo da sutira?

Razmisli malo: svaku utakmicu uputi po otprilike toliko suteva, znaci da ima podrsku trenera. Da nije tako ili bi isao na klupu ili bi se koncepcija menjala.
Ni jedno ni drugo nije slucaj, znaci ostaje kao sto je bilo.
I daj te vise ne smarajte time da je Pedja najboli suter a ne dobija dovoljan broj lopti. Za nesto bi i sam morao da se izbori. Ovako cekajuci, to je sve sto moze dobiti.

Pegone

pre 15 godina

Na situ NBA ima highlits zadnje utakmice
http://www.nba.com/games/20080427/NOHDAL/gameinfo.html
Gde ima par zanimljivih momenata:
Stojakovic gde salje po cevape Dirka
i nesportski faul Kida na Pargou

MICKEY

pre 15 godina

U seriji Spursi-Sunsi igraće se teških 7 utakmica. Jedina zanimljiva serija i kvalitetna košarka u prvom krugu. I ovde je jedino neizvesna situacija što se prvog kola tiče. Ako dobiju sledeću Sunsi dobiće svaku do kraja. Istina je da niko posle 3:0 nije uspeo da preokrene seriju, ali...
Spursi moraju više koristiti Finley-a kako bi rasteretili glavne igrače, jer očigledno igra dva na dva je pročitana i više ne prolazi. Bowen(iako mator) i Udoka kao odbrambeni igraći moraju imati veću minutažu kako bi sprečili razigrane bekove i krila Sunsa. Na zapadu prolaze sigurno: hornetsi, lakersi i Jazzeri, a na istoku ekipe koje su izborile pravo domaćeg terena pred razigravanje: magic, pistons, cavaliers, i celtics.
Sledeći krug će biti onaj pravi.

PimPong

pre 15 godina

@volim kosarku, slazem se da je NBA ponekad kao cirkus, ali mislim da tu nema nekog prodavanja tekmi kao kod nas (cast sudijama izuzecima koji se klade). Odnosno, da NBA i David Stern hoce da ostvare maksimalan profit, ne bi San Antonio zavrsio u finalu toliko puta, a isto tako i gradovi tipa Cleveland-a ili Miaimi-ja. San Antonio, bez obzira na odlicne igrace, je dosta mali market, kako oni to zovu, a nisu ekipa tipa Lakers-a, Celtics-a, ili cak ocajnih Knicks-a koje bi mnogi gledali u finalu zbog popularnosti koje se grade decenijama. Cak je gledanost NBA finala prosle godine bila jedna od najgorih, a to ne ide u prilog zaradjivanju para.

To je samo moja teroija - ko zna mozda nisam skroz u pravu...

cile

pre 15 godina

ajveri dzonson, trener dalasa je rekao juce nakon utakmice da su oni bili u prednosti do trece cetvrtine, dok vest nije preuzeo stvar u svoje ruke. vest i pol su prva i druga opcija u napadu hornetsa, nakon cega slede pedja i cendler. u hajlats ima verovatno i akcija kada vest daje pedji loptu na krilo za trojku. takodje, cetvrtu vetvrtinu su hornetsi igrali na mismatch, gde su igraci pravili blokove, pa je sam cak video i pedju da igra ledjima i ide na ulaz, sto nisam video vec godinama. moja poenta je da je igra hornetsa sasvim dobra u ovom momentu i da ce verovatno izbaciti uzasni dalas. pedju vole i skot i cp3 tako da je sasvim sigurno da on dobija onoliko lopti koliko je dobro za tim i koliko zeli. ko prati pedju zna da se on najbolje oseca u situaciji gde sav pritisak nije na njemu.

volim kosarku

pre 15 godina

cirkus pravi nece te vijerovati oni kupe po ulicama gradova i placaju narodu da ih gleda ,sve namjesteno finale kobi i lebron to se iz aviona vidi ,ostali koji su najbolji dobili pinku i razmisljaju o maleziji aljaskoj turizam itd ,vade se da nisu metalno dobri nije ovo nista kako ce biti cirkus umrla kosarka NBA 1998, sve namjesteno lebron posto advokat ima novu reklamu, itd da places kobi dankan lebron paul idite iz NBA gledam koji su najvise ubacivali nikad nisu bili prvaci garnet, novicki,alen pirs ima jos jedan , da je bilo pravde i stojakovic i divac bi osvojili sa sakramentom ali nije bilo pravde sta ses sve ljudi iza sjene

PISTOL PETE

pre 15 godina

ljudi ne lupetajte sparsi su dosli po 1 pobedu i to su ostvarili tako da ih 2 utakmica nije interesovala,a vec u sledecoj kuci razvalice ih.sansi uopste ne koriste klupu i to je osnovni problem.sto se tice serije det-phi detroit je usao nadmeno pa su ovi to iskoristili ali bice 4-2 za det

raci

pre 15 godina

@Bojane ako te vec zanima sta komentatori kazu i koje igrace posmatraju kao glavne u timu,to nisu duo West i pol, nego trio Pol,West i Peja.
Da nema peje u ovoj postavi, hornetsi bi verovatno ispali sa 4-2 ili 4-3 u seriji.
neko je rekao da Peja trckara, totalno netacno, on trci kao zivotinja i igra odbranu ko car ,u 4 tekmi je u nekoliko navrata spakovao Novitskog u dzep. Upamtite ljudi koji negirate sve, Peja je vrlo bitan faktor ovog tima koji protivnika zakucava trojkama.

suns fan

pre 15 godina

konacno finiks da dobije,posle nesrece u prvoj utakmici koja ce mozda i odluciti pobednika,kad su zasluzili da dobiju,uz veliku gresku d'antonija kada nije pravio faul.maestralni radza bel i o'neal su juce bili najzasluzniji za ubedljivu pobedu.mislim ipak da ce se ovde igrati 7 utakmica.

Srboje

pre 15 godina

Bojan
Pa svakako da ga najvise hvalimo jer je Srbin... To je nas Peja a ti sto zelis da izigravas nekog objektivnog mangupa pored svih `naivnih` srbendi to je tvoja stvar. Prvo nisi shvatio sta sam zelio da kazem u komentaru. Nije samo poenta sto West stalno puca nego sto ga zaboli za ekipu i sto nazor i preko noci zeli postati superstar, vec je dokazao da je mnogo ljubomoran na Peju tokom sezone. On bi najradije da igra sa racionalnim Polom i sa 10 retarda, kako bi postao glavna faca... sve u svemu jako nezahvalan igrac, cak je i na all staru sutao kad god je dobio loptu mjesto da bude zahvalan sto je uopste i izabran.

Bojan

pre 15 godina

@raci
Ti si amater,tesko to mogu da ti objasnim.Ali probacu.Naravno da komentatori pominju Pola,Westa,Pedju i Chendlera jer su oni prva cetiri igraca.E sad se postavlja pitanje gde je tu Pedja? Pa svakako iza Pola i Westa s tim da Chandlera ne uporedjujem kao centra iako igra odlicno i po statistici je znatno ispred Pedje.Kako je Pedja "spakovao Novickog" moze se videti po broju koseva.Dirk je za 5 utakmica dao 134 poena sto je oko 27 poena po utakmici a Pedja 79 sto je oko 16 po utakmici a da pominjem sve elemente u kojima je Dirk bolji,pa nema potrebe.Zasto West toliko sutira? Sto ne bi sutirao kada je uz Pola najbolji strelac Hornetsa sa preko 20 poena po mecu a drugi je i skakac,prvi bloker.Covek hoce da se dokaze,jel to nesto strasno.kako bi se ti ponasao da je neko tri puta vise placen od tebe(Pedja),a ti igras znatno bolje od njega.
Da li bi ti bilo svejedno.Skot je proglasen za najboljeg trenera NBA za ovu godinu i niko osim musavih amatera sa Balkana,ne zamera mu sto ne forsira Pedju.Kad rece trojke,pa pedja i ne surira dvojke u celoj seriji od 5 UTAKMICA ima sut za 2 8-32,u prevodu znaci da pogodi po mecu samo 1,6 dvojku!!! Da li je to moguce.

Bojan

pre 15 godina

@Veljko Terzic
Ma ne ljutim se,zasto.Cinjenica je da svi tako govorite zato sto je pedja Srbin.Da nije,rekli bi,to je onaj sto trckara po terenu i samo ceka lopte za trojke.Vidim vadio si statistiku,nemam pojma koliko ko ima suteva u play-offu samo sam zapamtio da su u ove cetiri tekme dva glavna igraca Paul i West.To kazu i komentatori.Bio bi red da si izvadio statistiku za celu sezonu,vise su merodavne 82 nego 4 tekme.Pretera ga sa onom listom boljih od Pedje.
Nikad pomislio na Giriceka a sto tice Novickog,Gasola,Parkera ma tu nema dileme.Eno ti vest Hido Turkoglu ima po utakmici 19,5 poena,5,7 asistencija,5 skokova,pa to je bolje nego Pedja u svojoj najboljoj sezoni.Ne smeta meni Pedja meni smeta preterivanje kao najbolji suter lige,jeste al'
kad je sam u dvorani.

grobarjordan

pre 15 godina

@zoki
Slazem se ja da je Lebron super igrac ,ali lopta je stalno kod njega i zar ne mislis da su oni sutevi sa 10m bili previse isforsirani.Pa covek cim se malo razljuti hoce sve sam.I stvarno mislim da treneri u NBA nemaju nikakvu ulogu osim da daju intervjue za timeout.

volim kosarku

pre 15 godina

sta reci za cirkus i dalje se nastavlja ljudi iza sjene sve rade itd gurase lebron i kobi u finale ,nes razmislja o aljaskoj maleziji , tako i novicki i sve ekipe jake koje su prodale tekme ,ali nemoj te se cuditi kad se upitate koje stern i ljudi iz NBA i ko to drzi ovo je zlatno kako ce biti , jel vi vijerujete da oni sa ulica kupe ljude i dovode da navijaju i plate im itd to je cirkus lebrona i kobija to je zalosno gledati sve namjesteno

grobarjordan

pre 15 godina

ko je gledao washington-cleveland video je da Lebron sam igra pa covek je toliko sebican da 4 napada za redom nije nikom dao loptu,pa gosn Dule bi ga oterao iz kluba zbog toga a ovi ga svi hvale.To je NBA.

Bojan

pre 15 godina

Ako procitas ovo,Kosta 1703,reci da li su ovo tipicna srpska posla.West najbolji igrac kod Hornetsa,nije samo strelac on je i skakac i sad se nadje neki sumanuti Srboje da mu prebaci sto mnogo sutira(ma jok treba svaku loptu da daju Pedji ne samo Hornetsi,treba i protivnicki tim naterati da daje lopte Pedji).Ti nisi Srbojemti si Srbojed.U kosarci da bi dobio loptu moras nekad i da dajes,moras da se boris ispod kosa u polju,na celom terenu.
I ti dete Milisave ne lupetaj,
Novicki je ubedljivo najbolji evropski igrac,prvi Evropljanin koji je bio MVP.
Ako treba neko da mu konkurise onda su tu Gasol i Parker ali mozda kasnije.

Bojan

pre 15 godina

@Veljko Terzic
Ma ne ljutim se,zasto.Cinjenica je da svi tako govorite zato sto je pedja Srbin.Da nije,rekli bi,to je onaj sto trckara po terenu i samo ceka lopte za trojke.Vidim vadio si statistiku,nemam pojma koliko ko ima suteva u play-offu samo sam zapamtio da su u ove cetiri tekme dva glavna igraca Paul i West.To kazu i komentatori.Bio bi red da si izvadio statistiku za celu sezonu,vise su merodavne 82 nego 4 tekme.Pretera ga sa onom listom boljih od Pedje.
Nikad pomislio na Giriceka a sto tice Novickog,Gasola,Parkera ma tu nema dileme.Eno ti vest Hido Turkoglu ima po utakmici 19,5 poena,5,7 asistencija,5 skokova,pa to je bolje nego Pedja u svojoj najboljoj sezoni.Ne smeta meni Pedja meni smeta preterivanje kao najbolji suter lige,jeste al'
kad je sam u dvorani.

Kole

pre 15 godina

Philadelphia prolazi Detroit videcete. Samo ne znam da li sa 4-2 ili 4-3.
(O.J. Mayo, 28. april 2008 11:21)

Kakva Filadelfija?! Garantujem da Detroit dobija seriju 4:2! Ove dve "tekme" Pistonsi su izgubili smo zbog preterane nonsalantnosti i malo zbog (ne)opravdanog potcenjivanja protivnika!
GO LAKER GO

Goran

pre 15 godina

@ Srboje

Pa druze otkud West-u pravo da sutira?

Razmisli malo: svaku utakmicu uputi po otprilike toliko suteva, znaci da ima podrsku trenera. Da nije tako ili bi isao na klupu ili bi se koncepcija menjala.
Ni jedno ni drugo nije slucaj, znaci ostaje kao sto je bilo.
I daj te vise ne smarajte time da je Pedja najboli suter a ne dobija dovoljan broj lopti. Za nesto bi i sam morao da se izbori. Ovako cekajuci, to je sve sto moze dobiti.

MICKEY

pre 15 godina

U seriji Spursi-Sunsi igraće se teških 7 utakmica. Jedina zanimljiva serija i kvalitetna košarka u prvom krugu. I ovde je jedino neizvesna situacija što se prvog kola tiče. Ako dobiju sledeću Sunsi dobiće svaku do kraja. Istina je da niko posle 3:0 nije uspeo da preokrene seriju, ali...
Spursi moraju više koristiti Finley-a kako bi rasteretili glavne igrače, jer očigledno igra dva na dva je pročitana i više ne prolazi. Bowen(iako mator) i Udoka kao odbrambeni igraći moraju imati veću minutažu kako bi sprečili razigrane bekove i krila Sunsa. Na zapadu prolaze sigurno: hornetsi, lakersi i Jazzeri, a na istoku ekipe koje su izborile pravo domaćeg terena pred razigravanje: magic, pistons, cavaliers, i celtics.
Sledeći krug će biti onaj pravi.

volim kosarku

pre 15 godina

sta reci za cirkus i dalje se nastavlja ljudi iza sjene sve rade itd gurase lebron i kobi u finale ,nes razmislja o aljaskoj maleziji , tako i novicki i sve ekipe jake koje su prodale tekme ,ali nemoj te se cuditi kad se upitate koje stern i ljudi iz NBA i ko to drzi ovo je zlatno kako ce biti , jel vi vijerujete da oni sa ulica kupe ljude i dovode da navijaju i plate im itd to je cirkus lebrona i kobija to je zalosno gledati sve namjesteno

Srboje

pre 15 godina

Zaista svim srcem navijam za ovu ekipu ali jednostavno onaj west me nervira iz utakmice u utakmicu. Druze otkud tebi pravo da svaku utakmicu osutas po 20 suteva. Nisi ti nikakav superstar niti dokazani suter da imas pravo se tako razbacivati. Pedja kao ubjedljivo najbolji suter ekipe dobija premalo lopti,pogotovo u pleyoffu. Onaj Bajron Skot je pravi skot. Koliko bi samo volio da igra Peja u Golden State, moja omiljena ekipa, pravi ratnici. Veoma slozna ekipa, i Peja bi se odlicno uklopio u njihove brzinske napade, pogotovo kontre gdje je najjaci za 3 poena. Sunsi su morali sinoc dobiti, a Detroit se opameti.

SAS

pre 15 godina

Ubedljivo najneizvisnija serija je izmedju Detroit i Filadelfije,ja licno navijam za Filadelfiju nekako su mi simpaticniji,ali ne bi se kladio u njih. . .

volim kosarku

pre 15 godina

cirkus pravi nece te vijerovati oni kupe po ulicama gradova i placaju narodu da ih gleda ,sve namjesteno finale kobi i lebron to se iz aviona vidi ,ostali koji su najbolji dobili pinku i razmisljaju o maleziji aljaskoj turizam itd ,vade se da nisu metalno dobri nije ovo nista kako ce biti cirkus umrla kosarka NBA 1998, sve namjesteno lebron posto advokat ima novu reklamu, itd da places kobi dankan lebron paul idite iz NBA gledam koji su najvise ubacivali nikad nisu bili prvaci garnet, novicki,alen pirs ima jos jedan , da je bilo pravde i stojakovic i divac bi osvojili sa sakramentom ali nije bilo pravde sta ses sve ljudi iza sjene

suns fan

pre 15 godina

konacno finiks da dobije,posle nesrece u prvoj utakmici koja ce mozda i odluciti pobednika,kad su zasluzili da dobiju,uz veliku gresku d'antonija kada nije pravio faul.maestralni radza bel i o'neal su juce bili najzasluzniji za ubedljivu pobedu.mislim ipak da ce se ovde igrati 7 utakmica.

pobesnelimaks

pre 15 godina

1) DAL-NOH
Utakmica skroz zabavna, napaljeni Dalasovci, tukli, lomili, Dirk maksimalno bezobrazan, laktao, provociro, Kidd dobio iskljucujucu gresku na Pargu... A Hornetsi samo opsuteno, bez padanja u vatru... Sjajno. 4:1 ko vrata.
2) PHO-SAS
Meni donedavno dragi Feniks se totalno pretumbo dolaskom Onila. SAS je eto, izaso na tern, ok... niko im nije igro preko 30 minuta, a vecina ni preko 22... 4:1 na zalost, ko vrata.
Mada su NOHu sanse prilicno male protiv SAS u poufinalu, vecerasnja igra daje nadu. Nesh, Kidd, Parker, pomaknite se , napravite mesta najboljem pleju u NBA - CP3 !!!

Pegone

pre 15 godina

Na situ NBA ima highlits zadnje utakmice
http://www.nba.com/games/20080427/NOHDAL/gameinfo.html
Gde ima par zanimljivih momenata:
Stojakovic gde salje po cevape Dirka
i nesportski faul Kida na Pargou

Zoki

pre 15 godina

@grobarjordan
Gled'o ja Klivlend a ti neku drugu utakmicu.Svi sa OBN-a o sjajnoj igri samo grobar vidi nesto sto druge ne vide.Taj LBJ
kad god ima slobodnog igraca on mu asistira.Juce je ima 12 skokova i 7 asistencija a koliko je tek dao dobrih lopti koje se otisle u bunar.Covek je po celom terenu ide na svaku loptu,sutira cesto u 22.sekundi kad nema slobodnog igraca.Klivlend bez njega ne postoji kao tim.Juce sut 44% to uopste nije lose.Pre meca pokazali grafiku najvecih ucinaka u raznim periodima i sta mislis ko su trojica najucinkovitijih: Robertson,
M.J. i L.B.J.

grobarjordan

pre 15 godina

@zoki
Slazem se ja da je Lebron super igrac ,ali lopta je stalno kod njega i zar ne mislis da su oni sutevi sa 10m bili previse isforsirani.Pa covek cim se malo razljuti hoce sve sam.I stvarno mislim da treneri u NBA nemaju nikakvu ulogu osim da daju intervjue za timeout.

cile

pre 15 godina

ajveri dzonson, trener dalasa je rekao juce nakon utakmice da su oni bili u prednosti do trece cetvrtine, dok vest nije preuzeo stvar u svoje ruke. vest i pol su prva i druga opcija u napadu hornetsa, nakon cega slede pedja i cendler. u hajlats ima verovatno i akcija kada vest daje pedji loptu na krilo za trojku. takodje, cetvrtu vetvrtinu su hornetsi igrali na mismatch, gde su igraci pravili blokove, pa je sam cak video i pedju da igra ledjima i ide na ulaz, sto nisam video vec godinama. moja poenta je da je igra hornetsa sasvim dobra u ovom momentu i da ce verovatno izbaciti uzasni dalas. pedju vole i skot i cp3 tako da je sasvim sigurno da on dobija onoliko lopti koliko je dobro za tim i koliko zeli. ko prati pedju zna da se on najbolje oseca u situaciji gde sav pritisak nije na njemu.

Run & Gun

pre 15 godina

Bojane ja vidim da ti statistiku ne pratis uopste nego samo citas naslove.Jeste da je Turkoglu ovo njegova najbolja sezone iako je svih prethodnih njegov ucinak bio mnogo losiji dok je Stojakovic konstatno od kad je u stigao u Sakramentu imao od 17 do 25 poena po utakmici u sezoni.Njegova najbolja je 25,2 poena 6,3 skoka 2 asistencije sto je mnogo bolje nego Turkoglu!I on je slicno postizao 5 sezona za redom bio je jednom i u ozbiljnoj konkurenciji za MVP i najbolji je trojkas u NBA trenutno.

Sad u play off seriji da dobija vise upotrebljivih lopti belezio bi i vise poena ali on se sada navikao na ulogu treceg strelca i pogadja kada treba kad je najvaznije on uzme loptu i da trojku.

Kris Veber je Stojakovicu rekao kad je dosao "Ovo je moj tim"i zbog te njegove sebicnosti Pedja nije mogao da pokaze svoje kvalitete da odlucuje utakmicu kao sto sad radi u New Orlansu i to ce pokazati vec protiv Spursa.

I ako bi se potrudio da vidis po invidualnoj statistici u nba karijeri samo su Gasol i Novicki bolji evropski igraci od njega a oni nisu postigli velike timske uspehe samo invidualne zato sto su oni divljaci koji sutiraju i promasuju duplo vise u utakmicama posebno play-off utakmicama nego Stojakovic.Stojakovic je protiv Dalasa i Novickog izlazio kao pobednik mnogo puta i evo sad se istorija ponavlja!Da Hornetsi nemaju Stojakovica ovakav uspeh za njih bi i dalje samo san bez obzira sto Kris Pol igra sjajno falila bi mu podrska.

Veljko Terzic

pre 15 godina

@Bojan...
vidim da ti iz dana u dan pravis kampanju da Bonzi Wells bude startno nisko krilo Hornetsa a? :-)...lepo je to sto ne volis Stojakovica ali ajde ne preteruj...ispade svi bolji od njega a? i Gasol i Parker i pretpostavljam Kirilenko,a sto da ne i Bargnani, Navarro, Turkoglu, Giricek a bogami i Sasha Vujacic....ok,mozda je Srboje preterao malo, ali ima poente jer u play off-u Stojakovic uzima samo 12 suteva po utakmici sto je premalo, pogotovo ako se uzme u obzir da sutira sjajnih 48% iz igre a za trojke nebuloznih 63%(dao je najvise trojki u play off-u i to 15 iz 24 pokusaja)...West uzima 19 suteva a Paul 18 tako da mislim da bi bilo bolje po Hornetse da svaki od njih reducira po jedan ili dva suta po tekmi i da Peja dobije dodadtna 2-3 suta, pogotovo ako ga krene....ako ga ne krene nek ih dobije Pargo, a mozda i Mo-Pit se seti kakav je igrac nekada bio dok je nosio dres Raptorsa...i glavni razlog sto ljudi ovde kritikuju Westa nije jer je los ili bilo sta slicno vec jer previse siluje, cak i kad ga ne krene on nastavlja i nastavlja i gusi ostale saigrace i smanjuje svom timu sansu za pobedu...niko ne kaze da on nije sjajan igrac, samo mu je to realna mana...eto Bojane, nemoj da se ljutis, pozdrav...

PISTOL PETE

pre 15 godina

ljudi ne lupetajte sparsi su dosli po 1 pobedu i to su ostvarili tako da ih 2 utakmica nije interesovala,a vec u sledecoj kuci razvalice ih.sansi uopste ne koriste klupu i to je osnovni problem.sto se tice serije det-phi detroit je usao nadmeno pa su ovi to iskoristili ali bice 4-2 za det

Sasa-Rs

pre 15 godina

Gledao sam sinoc Phoenixa protiv San Antonija i mogu vam reci da mislim da ce se Sunsi vratiti u ovu seriju jer ako ovako budu zaustavljalo Pick and roll-e Spursi nemaju sta traziti,jednostavno Diaw je iskoristio svoju visinu nad Ginobliem i igrom ledjima je odlepijo rezultat bas kao i Raja Bell koji je extra sutirao trojke.Iznenadila me dobra igra Shaqa narucito slobodna bacanja koje je dobro izvodio i odlicna igra u odbrani.......

NO-Dallas:Dallas dosta bolji u prvom poluvremenu,Hornetsi promasivali suteve,dok je u srugom potpuno obrnuta situacija,kljucna je bila 3 cetvrtina kada su Hornetsi napravili 16-7 run i odlepili se,kasnije je i Kidd je napravio ostar faula nad indijancem Pargom koji se zamalo nije razlijepio po terenu "srecom" nije bilo povrede....
Peja je odigrao dobru utakmicu,mada i ja se slazem da treba da dobija mnogo vise lopti,takodje West se ispucava ali dobro je dok jos pogadja..............

Hornet

pre 15 godina

Veljko Terzicu,potpuno si u pravu,niko ne kaze da je Vest los ali da preterano siluje taj sut,sto je najgore kad ga ne ide.Za razliku od njega, Pedju kad nek krene sut podredi se celom timu i ne forsira ga toliko za razliku od Vesta. Da ga trenira Zeljko Obradovic ili Dusko Ivanovic leteo bi on iz tima posle jednog meca zbog svoje sebicnosti.

PimPong

pre 15 godina

@volim kosarku, slazem se da je NBA ponekad kao cirkus, ali mislim da tu nema nekog prodavanja tekmi kao kod nas (cast sudijama izuzecima koji se klade). Odnosno, da NBA i David Stern hoce da ostvare maksimalan profit, ne bi San Antonio zavrsio u finalu toliko puta, a isto tako i gradovi tipa Cleveland-a ili Miaimi-ja. San Antonio, bez obzira na odlicne igrace, je dosta mali market, kako oni to zovu, a nisu ekipa tipa Lakers-a, Celtics-a, ili cak ocajnih Knicks-a koje bi mnogi gledali u finalu zbog popularnosti koje se grade decenijama. Cak je gledanost NBA finala prosle godine bila jedna od najgorih, a to ne ide u prilog zaradjivanju para.

To je samo moja teroija - ko zna mozda nisam skroz u pravu...

Srboje

pre 15 godina

Bojan
Pa svakako da ga najvise hvalimo jer je Srbin... To je nas Peja a ti sto zelis da izigravas nekog objektivnog mangupa pored svih `naivnih` srbendi to je tvoja stvar. Prvo nisi shvatio sta sam zelio da kazem u komentaru. Nije samo poenta sto West stalno puca nego sto ga zaboli za ekipu i sto nazor i preko noci zeli postati superstar, vec je dokazao da je mnogo ljubomoran na Peju tokom sezone. On bi najradije da igra sa racionalnim Polom i sa 10 retarda, kako bi postao glavna faca... sve u svemu jako nezahvalan igrac, cak je i na all staru sutao kad god je dobio loptu mjesto da bude zahvalan sto je uopste i izabran.

raci

pre 15 godina

@Bojane ako te vec zanima sta komentatori kazu i koje igrace posmatraju kao glavne u timu,to nisu duo West i pol, nego trio Pol,West i Peja.
Da nema peje u ovoj postavi, hornetsi bi verovatno ispali sa 4-2 ili 4-3 u seriji.
neko je rekao da Peja trckara, totalno netacno, on trci kao zivotinja i igra odbranu ko car ,u 4 tekmi je u nekoliko navrata spakovao Novitskog u dzep. Upamtite ljudi koji negirate sve, Peja je vrlo bitan faktor ovog tima koji protivnika zakucava trojkama.

Bojan

pre 15 godina

@raci
Ti si amater,tesko to mogu da ti objasnim.Ali probacu.Naravno da komentatori pominju Pola,Westa,Pedju i Chendlera jer su oni prva cetiri igraca.E sad se postavlja pitanje gde je tu Pedja? Pa svakako iza Pola i Westa s tim da Chandlera ne uporedjujem kao centra iako igra odlicno i po statistici je znatno ispred Pedje.Kako je Pedja "spakovao Novickog" moze se videti po broju koseva.Dirk je za 5 utakmica dao 134 poena sto je oko 27 poena po utakmici a Pedja 79 sto je oko 16 po utakmici a da pominjem sve elemente u kojima je Dirk bolji,pa nema potrebe.Zasto West toliko sutira? Sto ne bi sutirao kada je uz Pola najbolji strelac Hornetsa sa preko 20 poena po mecu a drugi je i skakac,prvi bloker.Covek hoce da se dokaze,jel to nesto strasno.kako bi se ti ponasao da je neko tri puta vise placen od tebe(Pedja),a ti igras znatno bolje od njega.
Da li bi ti bilo svejedno.Skot je proglasen za najboljeg trenera NBA za ovu godinu i niko osim musavih amatera sa Balkana,ne zamera mu sto ne forsira Pedju.Kad rece trojke,pa pedja i ne surira dvojke u celoj seriji od 5 UTAKMICA ima sut za 2 8-32,u prevodu znaci da pogodi po mecu samo 1,6 dvojku!!! Da li je to moguce.