Sreda, 02.04.2008.

22:34

Liverpul odoleo na Emirejtsu

Izvor: B92

Liverpul odoleo na Emirejtsu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

Money cant buy me luv_LFC

pre 16 godina

Hiljade Napoleonovih ratnika to nije uspelo ali 11 crvenih to moze!Moskva ce biti osvojena,nadamo se!Red army go marchin' in!!

Joao

pre 16 godina

Dejane
Prevideo si jednog igraca...
Dva su igaca ispred Bendtnera u trenutku suta. Jedan na gol liniji i jedan izleteo u gol-aut blokirajuci centarsut Adebajora.
Nije sporno nista.

AKO CEMO POSTENO

pre 16 godina

Sta kazu, Henry ne nedostaje? Da je ostao u Arsenalu druga utakmica bi bila samo formalnost a i u sampionatu bi vec bila zavrsena prica...

Dejan Kalejski

pre 16 godina

@Joao
Svaka čast što se uključuješ u ovu krajnje konstruktivnu priču.
Mada, opet spominjanje Karagera. Čovek je nebitan u situaciji. Moraju biti, kao što si rekao, dva igrača ispred napadaća. Ako je on (Karager) u terenu (i ako i nije, nebitno), on je i dalje jedan. Gde je drugi?
Reina je van gola, što znači da je napadač Arsenala u dubokom ofsajdu.
Pozdrav.

Tobdžija

pre 16 godina

Arsenal stvarno nije imao sreće , trebali su da dobiju bar sa 2-1.Ne mogu da shavtim kako je bentner ono odbranio , a bio je i čist penal nad hlebom.
Kajt je rekao da poznaje sudiju , da je živio blizu njega ranije u holandiji.
To vam dovoljno govori o odluci sudije...

Joao

pre 16 godina

@Dejan Kalejski
@vn

Ova polemika je interesantnija od navijackih prica o samoj utakmici.
Ipak, niko od vas nije u pravu. Ofsajda nije bilo! Da bi ofsajd postojao potrebno je da ispred (ili iza, kako vec gledate) lopte budu bar dva igraca tima koji se brani, nebitno je da li je jedan od njih golman. To sto je Karager bio van terena takodje je sasvim nebitno. Odbrambeni igrac koji je trenutno van terena iza gola, a ucestvuje u igri (znaci, ne ukazuje mu se pomoc) racuna se kao da je u terenu i ofsajda NEMA. Nasuprot njemu, napadac IMA PRAVO da ostane izvan terena iza gola i time izbegava ofsajd.
Stvar je proverena. Mislim da je krajem sedamdestih godina izbila velika frka oko gola koji je Zvezda dala Hajduku u Beogradu i pobedila tim golom. Hajduk je tvrdio da je njihov odbrambeni igrac bio iza linije gola pa se ne moze uracunati u ona dva igraca odbrane koji cine pravila ofsajda. Tada je iz vrhova sudijske organizacije doslo tumacenje da se odbrambeni igrac koji je izleteo iza gola racuna kao da je u terenu.
Razmislite i sami. Kada toga ne bi bilo, pravile bi se ofsajd zamke na taj nacin, a prednjacili bi verovatno Italijani.
Komentator Aca Stojanovic nije znao za to pravilo, ali nemojte ga osudjivati, tim pre sto ga bas ne znate ni vi.
Ofsajd nije postojao, sudija je pogresio, verovatno slucajno previdevsi Karagera. Ipak stete nije bilo, srecom.

kiki

pre 16 godina

@Mario


Dragi Mario, da li osim sto pises i govoris kao Joda? ...prvo napises glagol pa onda sve ostalo, pa jos povrh svega dajes i strucne komentare, ahahahahaha!

kiki

pre 16 godina

@anonymus


Da dobio ih je dva puta ubedljivo u kupu, ali za Liverpool je igrao drugi tim, igraci za koje niko nije cuo, a za Arsenal manje vise ovi klinci i Baptista, tako da ti rezultati ne znace mnogo medju ozbiljnim ljudima u fudbalu, a da znace ne bi Wenger sutnuo onako Baptistu koji je dao 5 golova samo na jednoj od navedenih tekmi, pritom si mozda zaboravio kao i mnogi ovde da je u prosloj sezoni Liverpool zadnji derbi protiv Arsenala dobio sa 4:0 gde je Crouch dao het trik.

andrea

pre 16 godina

komentar od Vlada_NBGD je toliko divan... ja liverpool volim i gotivim odkako sam pocela da gledam fudbal, neke 2004.. nije dugo, ali kada sam videla kako oni igraju odmah mi se zasvideo...
penal je trebao biti, svako ko se iole razume u fudbal je to mogao primetiti, ali d aneko kaze da je sudjenje bilo korektno u svim ostalim delovima utakmice.. ma da... sudjenje je bilo katastrofa...
verujem u pobedu liverpoola kod kuce... stvarno verujem... ima naj navijace na svetu...

Gajetano

pre 16 godina

Po meni stvari stoje ovako:

Ako Arsenal bude imao malo srece, koja mu je na ovoj utakmici okrenula ledja, sigurno ide dalje. A ako prvi da gol, onda sigurno i pobedjuje. Moja prognoza je da ce se stvari odvijati kao u prethodnom kolu protiv Milana iz dva razloga:
1) Arsenal je bolja EKIPA (kao sto je bio i protiv Milana)
2) Liverpul i Milan igraju slicno, cvrst fudbal na rezultat, sa mnogo taktike ali malo fudbala. Imaju po par dobrih igraca na cije se individualne akcije oslanjaju, ostalo je potpuna posvecenost odbrani, pa sta bude. Ali kad im neko pokaze zube, onda je druga prica. Zato i lose stoje u domacim prventsvima.

Ovo moze da prodje protiv prosecnih ekipa, ali Arsenal i njegova igra plene. U svim elementima, pa cak i u odbrani.

Zivi bili pa videli!

FK Sarajevo

pre 16 godina

Sinoć mi se Liverpool totalno zgadio, stvarno su najlošija ekipa u četvrtfinalu. Onakvu destrukciju igre odavno nisam vidio. da još nemaju Gerarda bili bi sasvim prosječna ekipa.

anonymus

pre 16 godina

stara lfc

Arsenal igra najljepsi fudbal u europi i to ce ti potvrditi svi europski treneri-a to za liv-milan-pa bilo bi previse cak i za liverpool da poslije 0-3 i dalje igra sa 8 igraca u sesnaest metara-moraju i oni nekada napasti

stara lfc

pre 16 godina

moze li neko da mi kaze sta je tu arsenal igrao lepo,ne samo snoc nego i 10 tekmi u nazad?A Liverpool ruzno, sta je trbao da igra u Londonu sa 4 spica,pa nije lud!Sta je to LFC igrao ruzno u poslednjih par godina,sta?Podario nam onako finale u Istanbulu,ili ona rapsodija protiv barse prosle godine...mislite o tome!?
YNWA

Mario

pre 16 godina

znaci,Arsenal,tj.moj Arsenal je razbio Liverpul.oni igraju najruzniji fudbal na planeti.10 igraca u odbrani i 1 u napada,to nije fudbal.tako ce biti i u revansu,isto ce tako kukavicki igrati,ali cemo im zavuci 1 gol i zavrsiti posao.najmladja ekipa smo u evropi,zbog toga i dolazi do ovakvih gresaka kao sto je npr.Bendtner upropastio celu utakmici,ali nema veze...videcete svi da cemo sa ovom ekipom vladati Evropom narednih 5,6 godina...a,za onaj faul koji sudija nije svirao,penal kao suza,da ne pricam...sudiju treba streljati...

anonymus

pre 16 godina

Liverpool nepobjediv na Anfieldu???Prosle god.Arsenal ih je dobio 2 puta u 3 dana na Anfieldu i to 3-1 i 6-3 a i Marseille ove godine u veoma vaznoj utakmici

RajanGigs

pre 16 godina

Ja bi cak i za onaj Celzi pre navijao nego za Liverpul.Ne volim mnogo ni Arsenal ali se nadam da ce proci dalje i spreciti dalje mucenje ljudi ispred TV-a koje bi se nastavilo prolaskom Liverpula u polufinale.

pedja

pre 16 godina

Liverpul igra ubedljivo najruzniji fudbal u evropi,imali su toliko srece da to nije normalno. Sudija ih je odrzao u igri ne sudeci penal i to se stalno desava liverpulu u evropi da ga guraju sudije. Bendner ih je spasio isto i znaci da trebalo je biti 3;1 za arsenal

Barsa

pre 16 godina

Liverpul igra toliko ruzan fudbal da bi mu i Italijani pozavideli.Samo je Juve ranijih godina igrao priblizno toliko ruzan fudbal.P.S.Doduse,ove godine su Tores i Babel malo razmrdali liverpul i donekle ublazili ANTIFUDBAL.
P.P.S.Trebalo bi liverpul prebaciti da igra u Italiji.

M

pre 16 godina

Ljudi,zar niste videli da je sudija sudio OFSAJD,kada je lopta pogodila Bendtnera na samoj gol liniji.
Tako da i da je uslo u gol,ne bi se priznao.

MUtd

pre 16 godina

Da liver nije odmah izjednacio sudija bi bar jednom arsenalovom igracu dao crveni...Tako to radi liverpul...2 crvena interu ili se kao 2005-e ponisti se cist gol juventusu u cetvrtfinalu,pa onda i onaj gol sa celzijem u polufinalu iste godine...

Dejan Kalejski

pre 16 godina

@vn i ostali
Slažem se da je konačno surovo to da sudija može i ne mora nešto da vidi, zna... ali u šta ćemo se mi onda uzdati preko TV što gledamo ili našta će se igrači i treneri pozivati ako ne na pravila.
Ponavljam, Karager je nebitan za ovu akciju. Taman da je i bio u terenu celim telom, ofsajda mora biti. Kada definišemo ofsajd obično kažemo da napadač ne sme da bude bliži golu od poslednjeg odbranbenog. Preciznije poslednjeg odbranbenog + golman (za kojeg se podrazumeva da je na liniji).Ta definicija funkcioniše samo ako se ne dogodi situacija od sinoć - golman nije na golu!!! Golman se tretira kao svaki drugi igrač. Ako je raspored igrača od gol-aut linije Karager - Bendtner, nemamo dvojicu do gol-aut linije, već samo jednog - Karagera. Ne zaboravite, moraju biti ukupno 2 igrača bliži golu od napadača da ne bi bilo ofsajda.
Pravila to jasno kažu na sajtu FIFA-e. Ovo je izgleda i muka za pomoćne jer su navikli da u brzini zanemaruju golmana i prate samo poslednjeg odbranbenog (koji plus imaju i drugačiju boju dresa). Ne krivim ih preterano, samo ovo može ispasti jako ružno jednom kad nam bude trebalo. Manje - više za Bendtnera i Arsenal...
Pitajte navijače Argentine da li im je svejedno što im Kolumbija u kvalifikacijama daje pobedonosni gol u 92. minutu iz ovakvog ofsajda.
Pozdrav svima.

Vlada_NBGD

pre 16 godina

@sudnji dan:

Jedno je biti ljubitelj fudbala, a drugo navijac nekog kluba. Ja sam Liverpul poceo intenzivno da pratim od sredine devedesetih, kada je Roj Evans uveo iz omladinskog pogona u prvi tim generaciju Mekmanamana i Faulera. I tada sam zavoleo Liverpul zbog stila igre, ali i citave atmosfere. Navijao sam iz sve snage za "crvene" i kad je trener bio Zerar Ulije, koga nikako nisam voleo. Ali on je samo trener, klub je i dalje Liverpul!

Rafu obozavam, jer je 2005. svim nafuranim ekipama Evrope (Juventusu, Barsi, Celsiju, Mancesteru, na kraju i Milanu) dokazao da novac, atraktivnost, leprsavost i talenat ne pobedjuju ako nemas veeeeeliko srce. Volim i ja da vidim prodor Mesija, pas Fabregasa, "biciklicu" Kristijana Ronalda, ali kad gledam Karagera i Dzerarda kako pod grcevima i dalje trce kao navijeni ili Kajta kad pretrci 20 kilometara tokom utakmice ili, kao kad juce, protiv jednog savrsenog, mocnog, dominantnog Arsenala, ipak, iscupaju remi, tada znam zasto navijam za Liverpul.

Svaku svoju pobedu i trofej otkad ja pratim "crvene", Liverpul je zasluzio. Oni za pobedu bukvalno umru na terenu, uvek daju sve od sebe i zato ih obozavam. Svaki minut koji provedem gledajuci ih, oni mi vrate maksimalnim naporom. Istina je da ne igraju fudbal po ukusu sirokih narodnih masa, ali je prirodno sto vode racuna, pre svega, o svojim navijacima, a tek onda o ljubiteljima fudbala.

Soccerguru

pre 16 godina

Odgovor Dejanu Kaleskom i drugima:
Ovde izgleda niko ne zna zlatno pravilo o ofsajdu. Ofsajd je onda kada to sudija pokaze!
Sve ostalo je teorija, sivo slovo na papiru.
Zaista bi bilo vrlo interesanto da je Bentner izbegao loptu. Ko zna da li bi sudci priznali gol. Trebali bi... posto napadac ije u igri, tj. bezi is ofdise pozicije i nema nameru da dotakne loptu, ne pravi obstrukciju nad protivnickim igracem i ne iskoristava prednos svojom pozicijom.
Na kraju (posto sam godinama bio fudbalski sudija) "Laws of the game" kaze..."po misljenju sudije"...

Sasha LFC

pre 16 godina

Da napomenem jos jedan podatak apropo ruzne igre Liverpula. To je trenutno jedini tim na Ostrvu koji je postigao vise od 100 golova u svim takmicenjima (tacnije 103 gola) dok je tu Arsenal drugi sa 99 golova.

I na kraju samo zavrsni komentar. Mogao je Arsenal da da 3 gola, dobio bi 3. Vajnim "strucnjacima" koji navijaju za Arsenal treba da bude jasno da tim od klase i tradicije kao sto je Liverpul uvek igra koliko je potrebno za prolaz. Ni manje ni vise. Nema potrebe. Zato i ima 5 evropskih titula.

A BOGAMI SMESI SE I SESTA TITULA EVROPSKIH PRVAKA!!!!!

YNWA

"The Fields Of Anfield Road"

pre 16 godina

Vidim da se raznorazni kompleksaci i dalje javljaju pisuci komentare poput "Liverpool najruzniji nacin igre"...Kompleks...zavist....neznanje....
Fudbal se igra da bi pobedio,a ovo je bilo samo prvo poluvreme...
I pitamse, od kud dodjose one pobede od 8-0, 4-0...?
Penal?!? Pa koliko puta su razorzni klubovi osteceni...a moje je objektivno misljenje da je sudija imao cudan kriterijum kod dosudjivanja prekrsaja, i nekoliko puta se dogodilo da na drugoj strani terena u slicnim situacijama je pustao da se igra nastavi(Gerrard, Torres,Kuyt...su ruseni u Arsenalovoj polovini terena...faula nije bilo)...tako da potpuno razumem zasto nije svirao penal.
A da nezaboravimo da je Hleb vrlo sklon padanju u protivnickom sesnaestercu.
Sad ko zna matemastiku, sabrace 1 + 1.
Ne kazem da penala nije bilo.
Taktika Liverpool-a je bila savrsena....ZABITI GOL!!!...Primili jedan, zabili jedan i KRAJ PRICE...ne treba vise..Anfield i 40.000 Kopite ce biti svedoci jos jedne velicanstvene veceri sa 5 dana.

Vlada_NBGD

pre 16 godina

Arsenal je odigrao skoro savrseno drugo poluvreme, nedosudjen penal i legenda Bendner su mu uskratili pobedu. Liverpulu, takodje, svaka cast. Ne postoji jos jedan tim koji bi ostao neporazen protiv onakve totalne dominacije. Takodje, mislim da mnogi grese sa kritikama - Rafa sigurno nije zeleo onakav bunker, ali sinoc se Liverpul nije mnogo pitao.

U revansu ce Arsenalu biti teze, morace da igraju jos mnogo riskantnije, a Liverpul na Enfildu igra sa vecim samopouzdanjem. Ako je Arsenal pre dvomeca bio blagi favorit, sada su sanse u najboljem slucaju za Londonce, 50:50.

@Vladablok9a:

Istina, mogao je Liverpul da igra i otvorenije, ali onda bi bilo 6:0...takodje, mislim da su svi navijaci na stadionu uzivali u utakmici , koja je drzala napetost i paznju svih 90 minuta. A to sto si se ti smorio...malo je verovatno da nekoga na Ostrvu pogadja.

@ gazge:

Navedi jos jedan tim koji igra "poput Liverpula", kako si napisao.

Ntopa

pre 16 godina

U 26-tom minutu Rafa Benitez i svi igraci Liverpula su se skoncentrisali samo na 1 stvar! Ne primiti gol u narednih 244+5minuta i proci dalje. Bez plana B,ili razmisljanja da treba dati gol! A penal???

Joao

pre 16 godina

Steta. Ne navijam ni za koga, ali Arsenal je ekipa koja igra mnooogo lepsi fudbal. O penalu ne vredi trositi reci. Bio je cist i pred ocima sudije. Rezultat od 2:1 naterao bi Liverpul da u revansu igra na gol, a ovako ne moraju. Ipak, najvise je ubedljivo pokazao Mancester. Za ova dva tima to je ipak visa klasa...

BOKI

pre 16 godina

Samo naprijed moji redsi...penal je bio,ali ko ga j..., isto tak i liverpoolu nije dosuđen penal protiv chelsea prošle godine.pozdrav iz zg-a

Ivan Liverpool

pre 16 godina

Vec mesecima od jednih te istih ljudi citam kako Liverpool igra najruzniji,najodvratniji,najdosadniji jednom recju najgori fudbal na svetu. To znaci da ti isti ljudi redovno gledaju i prate utakmice Liverpoola pa zato za sve njih imam samo jedno pitanje.
Ako je sve tako kako kazete pa zasto onda pobogu gledate. Ja nikada necu jesti,piti,gledati nesto sto mi se nesvidja. Zasto onda svi vi to gledate? Zasto jednostavno nepromenite kanal i gledate nesto lepo? Ili ste sadomazohisti pa volite da mucite sami sebe ili pisete komentare a utakmice niste ni gledali sto vas svrstava u kategoriju lazova. Ja za Liverpool zivim i volim ga i zato je razumeti sto cu da gledam sve dok imam oci ali zasto to radite vi koji po njemu pljujete ostaje velika nepoznanica a mislim i pitanje za neke strucnije medicinske sluzbe. Pa ako vam je toliko dosadno lezite pa spavajte mozda u snovima pronadjete nesto zanimljivije.

Misko

pre 16 godina

sta vam je ljudi kako mozete tako da pljujete po liverpulu pa sta sada igraju kako igraju ali su uspesni sta kao milan igra lep fudbal sto njih ne pljujete??
ja gotivim liverpul gerard je kod svog prodora kada je namestio gol mogao i da padne i bio bi penal ali on nije takav a svaki drugi igrac bi pao.
penal jeste bio za arsenal tu nema sta!
wenger je dobar trener sve je to super mlada ekipa i tako dalje ali mora se prosto priznati da dok god arsenal bude imao samo klince u ekipi nece osvojiti titulu mnogo su zeleni sto se tice toga a liverpul je totalno suprotno od toga!
stivi je bar za mene najbolji igrac sveta i stvarno je cudno kako nikad nije izabran od strane fife za to mesto pa makar 2005 posle onog ludog finala on je to morao biti!
kapiten, pravi vodja, borben, pun snage, neverovatan sut, brzina i solidna tehnika i jedan od onih koji su retki koji vole svoj klub i nisu mu bitne samo pare on je prosto CAR!!!

Sasha LFC

pre 16 godina

Odgledao sam na miru i reprizu utakmice da vidim to sto su videli ovi "objektivni" navijaci Arsenala.

E pa da vam kazem. Jedini razlog zasto nikada necete biti veliki tim je taj sto ne postujete velicine. Najruzniji fudbal na svetu? Od ekipe koja je dala najvise golova u LS? Da li tu moze uopste da bude logike?

Sta je to lepo bilo u igri Arsenala? Da nisu dali gol iz fenomenalne akcije? Ili je to cist kiks odbrane Liverpula?

Liverpulov gol? Stvarno je srecno postignut. Dzerard je slucajno frljnuo loptu, nije bilo seve na petoparcu (poslao je trojicu po pivo). Cista slucajnost? Nece biti.

Arsenal nikada ne moze da bude veliki tim. Zasto? Prosto, trener im je kompleksas, pa pravi to isto i od navijaca. On u ovom trenutku, na primer, tvrdi da moze da osvoji titulu u Premijeru iako ima 6 bodova manje od Manchestera 6 kola pre kraja a takodje je i Celzi ispred njih. Umesto da kaze istinu, da je sve gotovo, on lozi navijace. A navijaci ko navijaci. Procitajte kakve besmislice pisu samo na ovom sajtu.

I onda mi navijaci Liverpula ocekujemo da shvate velicinu 6-te titule u LS koja se smesi.

Dejan Kalejski

pre 16 godina

Za vn
Ipak moram da situacija očigledno i vama nije sasvim poznata. Dakle, ofsajd je postojao, nema dileme. Taman da je i Karager bio dobrano celim telom u terenu, i dalje bi bio ofsajd - to zelim da kazem. Neophodna su dva igraca odbrane iza Bendtnera da bi on bio u dozvoljenoj poziciji. Obično svi gledamo u poslednjeg odbrambenog, jer se podrazumeva da je golman na golu i samim tim najbliži gol-aut liniji. Medjutim, Rejna je ovde istrčao i time je ofsajd svakako jer je Karager najbliži, zatim danac, pa Rejna. Poenta je da je komentator stvorio zabunu rekavši da je ofsajd zavisio od pozicije Karagera (koju nisam ni sam dobro pregledao - nebitna je). O ovome i sličnim situacijama imate u pravilima na sajtu FIFA-e.

arsene knows best

pre 16 godina

Arsenal je bio bolji i to mnogo. Na Anfildu ce biti mnogo teska utakmica jer je liverpul mnogo dobar u ligi sampiona uopste a jos igra kuci. Vidi se da Arsenalu fali Eduardo, bio bi od velike pomoci.
Sudjenje na ovoj utakmci nije potrebno komentarisati sve se videlo.
Svim srcem uz Arsenal na Anfildu, do pobede!!!

Ivan

pre 16 godina

Liverpul igra najgori fidbal u Evropi teski bunker SRAMOTA!!!! Nadam se da ce Arsenal uspeti da prodje dalje momci to zasluzuju zbog stila igre. Srecno

shoegazer

pre 16 godina

Penal jeste bio za Arsenal (eto jos se i rimuje), ali i Hleb bas nije neki krsan momak, pa voli da pada, a sa druge strane, Flamini je imao tri starta za zuti karton, a nije dobio ni jedan, tako se sudjenje moze svesti na "sudija dao, sudija uzeo", rezultat neresen, pa se nece niko previse buniti. Pustite vise Rafu na miru, pa igraju se dve utakmice, Redsi dali gol (iz aktivne igre, ne posle prekida kao neki veceras) i sta vise vi hocete? Kako je Barsa odigrala juce protiv Shalkea? Za neke klubove se zdravo za gotovo govori da igraju lepo i napadacki, a drugi se pljuju, onako po navici...Uostalom Arsenal su ne tako davno zvali "boring Arsenal", a u odnosu na njega ovaj Liverpool je malo dete. Ko je pratio engleski fudbal i pre nego sto je to postalo jako moderno u Srbiji, zna na sta mislim. Bice neizvesno u revansu, ali Anfield je vec oguglao na takve utakmice...

vn

pre 16 godina

@Dejan Kalejski

Logika vam je potpuno na mestu, ali ste u ovom primeru u krivu, a komentator ne samo da je u pravu, nego je odlicno zapazio situaciju.

Naime, Karager je igrac koji kod centarsuta prolece i otklizava u gol-aut. Izmedju Bentnera i gol-linije je jedan od odbrambenih igraca, taj deo nije sporan, a kljuc cele situacije je u tome da li se Karager zadrzao u terenu, isklizao sa terena i vratio se, ili pak isklizao sa terena i ostao napolju. Ako je i jedan deo Karagerovog tela u terenu – nije ofsajd. Ako je ceo van terena, onda je situacija upravo onakva kakvom ste je opisali.

Pregledao sam snimak veoma pazljivo, zakljucak je da su sudije marginalno pogresile. Karager je u trenutku kada Fabregas upucuje loptu bio van terena, ali su mu prsti jedne ruke na liniji, dakle de iure u terenu. Ergo – nema ofsajda. Međutim, treba sudijama priznati olaksavajucu okolnost – ne samo sto su prsti jedva primetni deo tela, vec je linijskom sudiji pogled direktno blokirala stativa, a veci deo tela je upadljivo bio van terena, pa je jasno da je imao osnova da veruje da je Karager ceo napolju.

U svakom slucaju, ovaj detalj nije odigrao bitnu ulogu, jer je Bentner odbranio gol.

Ono sto bi mene vise zanimalo je reakcija sudija na hipoteticku situaciju u kojoj bi Bentner uspeo da izbegne loptu, tj. da li bi njegov ofsajd tumacili kao pasivan, jer je lopta usmerena kao golu, a ne ka njemu, ali je isla direktno u njegovom pravcu.

Dusan

pre 16 godina

Liverpul je klub koji igra najruzniji fudbal u Evropi. Sramota je kako ih sudije favorizuju. Neverovatno je koliko srece imaju. Recju: antifudbal.

volim fudbal

pre 16 godina

cuj odoleo liverpul nije odolio nego odolile kladionice itd ,veceras nije smeo da pobedi arsenal nisu dali sudije itd kladionice,kad gledam ovaj fudbal sad bolja je bila nasa ex jugoslavije 2 liga nego ovo liga korupcije itd,sport je umro unistili kladionice droga i alkohol znase ko unistio drustvo,pogledajte malo sta rade kinezima za olipijske igre bruka i sramota sve su nastimali i izvlacenje parova bas sve znase ko ce biiti prvak macester ili celzi ja mislim celzi umrite klsadionice

Dejan Kalejski

pre 16 godina

Skrećem pažnju svima na nekompetentan komentar Aleksandra Stojanovića u toku utakmice. U situaciji kada je Bendtneru dosuđen ofsajd (kada ga je lopta pogodila na pola metra od gola), Stojanović reče da je "verovatno Karager bio u autu, inače ne bi bio ofsajd." Ko nije video situaciju, teško će zamisliti o čemu govorim. Ovde komentator televizije sa nacionalnom pokrivenošću flagrantno iskrivljuje pravila ofsajda i zabunjuje i pogrešno informiše hiljade ljudi. Bendtner bi svakako bio u ofsajdu jer, iako je Karager od njega bio bliži gol-aut liniji, napadač Arsenala je bio ispred golmana Liverpula Reine, koji je istrčao s gola. Ova situacija je retka, ali ne i nemoguća. Neophodno je da ukupno 2 igrača odbranbenog tima budu najmanje u liniji sa napadačem. U ovom slučaju, golman je van linije gola.
Interesantno je da izgleda niko ne zna za ovaj detalj od komentatora. Isto je "odvalio" i komentator utakmice Kolumbija - Argentina od pre par meseci.
Molim b92 da interveniše, jer jednom drugom prilikom utakmica može biti i bitnija od ove, i greška komentatora s većom težinom.

PS I sudije su nenaviknute na ove situacije. Npr. na gorepomenutoj utakmici, Kolumbiji je priznat pobedonosni gol u nadoknadi vremena iz očiglenog ofsajda. Gol Tota Skilaćija Engleskoj u utakmici za 3. mesto u Italiji '90. važio je jer je upravo sudijska trojka previdela da je Šilton van gola bar četiri-pet metara (koliko se sećam).

sudnji dan

pre 16 godina

Fudbal sam malo vise poceo pratiti u drugoj polovini 70-ih, a cini mi se da su prve velike utakmice kojih se sjecam cuvena cetvrtfinala Kupa sampiona 1977. Liverpul-SentTetjen. Nisu pobjede, nego ona napadacka igra Liverpula tjerala me da godinama navijam za taj klub. Ali, i da simpatije poklanjam timovima koji dobro i napadacki igraju pa tako i gradskom rivalu Evertonu koji je 1985. bio najbolji evropski klub i da nije bilo Hejsela i kazne Englezima sigurno bi bio barem jednom evropski prvak. Tada sam shvatio zasto je Mancester Junajted toliko popularan u Engleskoj mada je decenijama cekao ne samo na titulu nego i na bilo kakav uspjeh od generacije Dzordza Besta. Zato sto ne igra ziheraski!! Moze se jedna utakmica odigrati zatvorenije, kao neku noc protiv Rome, ali da se kompletna igra bazira na destrukciji protivnika, to nikad.
Liverpul Rafe Beniteza je najveca sramota za ovaj klub!!! Mogu osvojiti ovim dekadentnim fudbalom i tri titule prvaka Evrope ali se nikad nece spominjati kao onaj veliki Liverpul 70-ih i 80-ih nego kao Inter Helenija Herere. Kao antiipropaganda fudbala. Kada sam kao nekadasnji simpatizer Liverpula docekao da medju osam ekipa koje su ostale u cetvrtfinalu ne navijam ni za jednu vec samo da Liverpul ne bude prvak to je strasno. Posljednji menadzer koji je odrzavao kult Liverpula bio je Roj Evans nakon toga je pocela erozija preko Zerara Ujea, sada Benitez, pretpostavljam da ce naredni menadzer biti Fabio Kapelo da definitvno sahrani jedan od najpopularnijih evropskih klubova.

Ivan

pre 16 godina

Neverovatno koji penal nije sviran za Arsenal. Sudija Holandjanin, faul je napravio Holandjanin. Ali eto...takvih slucajnsoti ponekada jednostavno ima...:)

Pera Detlic

pre 16 godina

Kako bi rekao Raka Djurovic, na snimku se vidi da postoji namera da se protivnicki igrac (Hlepcic) omete povlacenjem od strane Kujta-Kajta, medjutim prekrsaj nije bio dovoljnog intenziteta, sudija je bio blizu, te nema elemenata za kazneni udarac.

Phil Neal

pre 16 godina

Dobro, prvo poluvreme je završeno, kraj ćemo videti na Anfieldu. Pokazalo se da Liverpool već četvrtu sezonu zaredom ima ono nešto više u Ligi šampiona nego objektivni prosek igre u Premijer ligi. I to pleni. A nas navijače Liverpoola raduje. Arsenal je veliki protivnik, biće teško, ali verujemo u crvene. Neka pobedi bolji. Pozdrav Ivanu Liverpoolu i svim pravim ljubiteljima fudbala.

Pera Detlic

pre 16 godina

Mnogo mi je zao sto su se ova dva kluba sastala ovako rano.
Arsenal igra fantastican fudbal (iako su trenutno u nesto losijoj formi) i zasluzuju finale, makar zbog toga sto su poslali raspali Milan u penziju.
Madjutim, kada ne igra Zvezda, postoji jos samo jedan tim za koji mogu da navijam, jos od vremena McManaman-a.... Liverpool ide dalje, ovih 1:1 je kraj za Arsenal.

Pera Detlic

pre 16 godina

Mnogo mi je zao sto su se ova dva kluba sastala ovako rano.
Arsenal igra fantastican fudbal (iako su trenutno u nesto losijoj formi) i zasluzuju finale, makar zbog toga sto su poslali raspali Milan u penziju.
Madjutim, kada ne igra Zvezda, postoji jos samo jedan tim za koji mogu da navijam, jos od vremena McManaman-a.... Liverpool ide dalje, ovih 1:1 je kraj za Arsenal.

medicinar

pre 16 godina

arsenal je bio bolji tim, sudija im nije dao onaj penal... sve u svemu nemamo se cime ponositi. rafa ide na prolaz, kakav -takav, i moli se svome svecu, stevenu gerrardu. ne verujem da mozemo ispasti na anfield -u.

Marcolinho

pre 16 godina

Da Liverpul zna da igra ovo takmicenje nije sporno.Od kako je dosao Benitez Liverpul igra tj zna kako da igra ovo takmicenje.Arsenal je ipak bio bolji veceras,sa vise prilika i ostecen je za penal

FORZA NON MOLLARE MAI!

gazge

pre 16 godina

kako ne volim ekipe poput Liverpoola.... mislim oni igraju dobro i igraju na rezultat... jasno je to meni i ako... ali su smor mnogo veliki za gledanje.... idemo na kontre.... ARSENAL pobedjuje na anfildu

vladablok9a

pre 16 godina

opet totalna degradacija fudbala
svake godine liverpool mi upropasti uzitak gledanja zavrsnice lige sampiona svojom demagogijom od fudbala

Taktika 2 beka 8 stopera i cekaj gresku protivnika i ovaj put im je donela dobar rezultat
u revansu ocekujem i da rafa bude u svom sesnajstercu

Uzas zivi, iskreno sa gadjenjem posmatram utakmice liverpoola jer u njima fudbal i ne postoji

dragan

pre 16 godina

Zaista ovaj Liverpool je tako ruzna ekipa ali na kraju krajeva uvek izadu sa glavom na ramenima!!!
Benitez kada susrece jake ekipe uvek gleda prvo da ih razoruza! Zatim sledeci korak je da smori igru i da natera protivnike da trce oko Bentezovog Zida(odbrana od 11 igraca)i da napadne sa fenomenalnim Gerardom i brzim Toresom!!!
Izgleda da ce proci OVAJ STIL IGRE i da finale Chempionsa ce biti sa Manchesterom!!!

kiseli kupus

pre 16 godina

Biće mnogo teško...


...gledati Rafu kako crveni sve više i više posle trećeg gola u mreži svog tima.
ARSENAL!!!
(gooner, 2. april 2008 01:38)



Nije nego :)!!!!!!!!!

delija Pancevo

pre 16 godina

Da li zna neko kvote za nas derbi sto se igra u ssubotu na Zvezdu ovo nije nikakva prozivka zanima me koliko je na 2 i iz 2 u 2, unapred hvala.

anonymus

pre 16 godina

Na snimci se lijepo vidi-sudija gleda kako kuyt povlaci Hleba a nece da svira-veliki idiot kao i bendtnerP.S Arsenal pobjedjuje na Anfieldu

ZikA!

pre 16 godina

@Milos
Sta li ti se svidelo u igro l'pool-a ja stvarno neam pojma...
ManUtd treba L'pool-u, Chelsea-u i Arsenalu da sluzi za primer...
Glory Glory Man United !!!
P.S. Svaka cast igracima i treneru Ziku na pobedi protiv plavih "majmuna" !!!

Paja

pre 16 godina

milose tebi fali neka daska u glavi ako je ono po tebi dobra igra liverpoola.. branili se 90 minuta, sudjenje katastrofa, penal cistiji nije mogao da bude, a ni posle onaj faul u opasnoj poziciji nad onim torresom koji bi preko mrtve majke zgazio samo da dobije faul..

Milan

pre 16 godina

Sudija je na 5 metara od mesta prekrsaja i gleda u tom pravcu i vidi gde se pravi faul i na koji nacin i ne svira penal za onakvo povlacenje u 16m.
Za takav propust se oduzima sudijiska licenca.

Zoki

pre 16 godina

Koji je baksuz Arsenal,nekazem da je bio bolji,al jeste za taj jedan go,mozda bas onaj penal,koji je bio Cist ko suza,a to ce priznati i REALNI navijaci Liverpoola

Mare

pre 16 godina

Mladi Bentner da je usao pet minuta kasnije u igru Arsenal bi vodio 2:1.Ono sto je uradio je smesno!Posle je bio isfrustriran i do kraja utakmice nije uradio bas nista korisno sa tim.
Rafa i momci mogu samo da mu kazu HVALA, a Tobdzijama ostaje zal sto nisu ispalili Liverpul.

Milan

pre 16 godina

Liverpul je igrao toliko zatvoreno i povuceno,da i kada su kretali u kontru nisu imali vise od 2 igraca na sredini terena.
Ma kakvi dva igraca...kad krene kontra Dzerard u 16 metara,a jedino Kujt negde oko sredine terena.

Arsenal je malo vise kompikovao nego sto mu je trebalo. Pokusavali su mnogo kroz sredinu,ali nema sanse kada Liver ima 5 igraca u 16m.
Generalno utakmica je bila dobra. Bice vatre u Liverpulu.

Ivan Liverpool

pre 16 godina

Eto za one koji rekose kako ce ova utakmica biti dosadna nemam sta da kazem osim da razmisle pre nego sto sednu da pisu. Tezak susret ali ne i dosadan. Sudija je pogresio za penal koji nije svirao za Arsenal samo treba shvatiti da
Liverpool nikako nije kriv sto jednu ovakvu utakmicu sudi policajac. Svaka njemu cast za strogost koju je naucio u svojoj policijskoj skoli ali ovo ovde nije poligon za vozace vec stadion Arsenala. Bice ovde jos svega kad Arsenal dodje na Anfield. Publika sjajna kao i uvek.

stara lfc

pre 16 godina

a nije los ovaj arsenal,ali mora jos da se poradi na njemu
bre Evropa je to!
mozda da su krenuli na salke ili tako neke
Do Moskve YNWA LFC

Milos

pre 16 godina

Rafa i ekipa me uvek oduseve, i taman kad se pomalo uplasim oni odigraju ko ludaci i prosto glupo vise da igramo ovu ligu sampiona..

Naravno da nije gotovo ali sam nekako siguran u prolaz dalje..

Clichy

pre 16 godina

Liverpool definitivno igra najruzniji fudbal u evropi, Benitez je sjajan takticar, sjajno je zatvorio nase bokove i onemogucio prepoznatljivu pas igru...
Pa na slican nacin su prosle godine izbacili Katalonce, ali Arsenal je ekipa koja ne moze da ne postigne gol, bice kao i u Milanu 0:2...

Clichy

pre 16 godina

Liverpool definitivno igra najruzniji fudbal u evropi, Benitez je sjajan takticar, sjajno je zatvorio nase bokove i onemogucio prepoznatljivu pas igru...
Pa na slican nacin su prosle godine izbacili Katalonce, ali Arsenal je ekipa koja ne moze da ne postigne gol, bice kao i u Milanu 0:2...

Milos

pre 16 godina

Rafa i ekipa me uvek oduseve, i taman kad se pomalo uplasim oni odigraju ko ludaci i prosto glupo vise da igramo ovu ligu sampiona..

Naravno da nije gotovo ali sam nekako siguran u prolaz dalje..

vladablok9a

pre 16 godina

opet totalna degradacija fudbala
svake godine liverpool mi upropasti uzitak gledanja zavrsnice lige sampiona svojom demagogijom od fudbala

Taktika 2 beka 8 stopera i cekaj gresku protivnika i ovaj put im je donela dobar rezultat
u revansu ocekujem i da rafa bude u svom sesnajstercu

Uzas zivi, iskreno sa gadjenjem posmatram utakmice liverpoola jer u njima fudbal i ne postoji

sudnji dan

pre 16 godina

Fudbal sam malo vise poceo pratiti u drugoj polovini 70-ih, a cini mi se da su prve velike utakmice kojih se sjecam cuvena cetvrtfinala Kupa sampiona 1977. Liverpul-SentTetjen. Nisu pobjede, nego ona napadacka igra Liverpula tjerala me da godinama navijam za taj klub. Ali, i da simpatije poklanjam timovima koji dobro i napadacki igraju pa tako i gradskom rivalu Evertonu koji je 1985. bio najbolji evropski klub i da nije bilo Hejsela i kazne Englezima sigurno bi bio barem jednom evropski prvak. Tada sam shvatio zasto je Mancester Junajted toliko popularan u Engleskoj mada je decenijama cekao ne samo na titulu nego i na bilo kakav uspjeh od generacije Dzordza Besta. Zato sto ne igra ziheraski!! Moze se jedna utakmica odigrati zatvorenije, kao neku noc protiv Rome, ali da se kompletna igra bazira na destrukciji protivnika, to nikad.
Liverpul Rafe Beniteza je najveca sramota za ovaj klub!!! Mogu osvojiti ovim dekadentnim fudbalom i tri titule prvaka Evrope ali se nikad nece spominjati kao onaj veliki Liverpul 70-ih i 80-ih nego kao Inter Helenija Herere. Kao antiipropaganda fudbala. Kada sam kao nekadasnji simpatizer Liverpula docekao da medju osam ekipa koje su ostale u cetvrtfinalu ne navijam ni za jednu vec samo da Liverpul ne bude prvak to je strasno. Posljednji menadzer koji je odrzavao kult Liverpula bio je Roj Evans nakon toga je pocela erozija preko Zerara Ujea, sada Benitez, pretpostavljam da ce naredni menadzer biti Fabio Kapelo da definitvno sahrani jedan od najpopularnijih evropskih klubova.

Zoki

pre 16 godina

Koji je baksuz Arsenal,nekazem da je bio bolji,al jeste za taj jedan go,mozda bas onaj penal,koji je bio Cist ko suza,a to ce priznati i REALNI navijaci Liverpoola

Mare

pre 16 godina

Mladi Bentner da je usao pet minuta kasnije u igru Arsenal bi vodio 2:1.Ono sto je uradio je smesno!Posle je bio isfrustriran i do kraja utakmice nije uradio bas nista korisno sa tim.
Rafa i momci mogu samo da mu kazu HVALA, a Tobdzijama ostaje zal sto nisu ispalili Liverpul.

Ivan

pre 16 godina

Neverovatno koji penal nije sviran za Arsenal. Sudija Holandjanin, faul je napravio Holandjanin. Ali eto...takvih slucajnsoti ponekada jednostavno ima...:)

Dejan Kalejski

pre 16 godina

Skrećem pažnju svima na nekompetentan komentar Aleksandra Stojanovića u toku utakmice. U situaciji kada je Bendtneru dosuđen ofsajd (kada ga je lopta pogodila na pola metra od gola), Stojanović reče da je "verovatno Karager bio u autu, inače ne bi bio ofsajd." Ko nije video situaciju, teško će zamisliti o čemu govorim. Ovde komentator televizije sa nacionalnom pokrivenošću flagrantno iskrivljuje pravila ofsajda i zabunjuje i pogrešno informiše hiljade ljudi. Bendtner bi svakako bio u ofsajdu jer, iako je Karager od njega bio bliži gol-aut liniji, napadač Arsenala je bio ispred golmana Liverpula Reine, koji je istrčao s gola. Ova situacija je retka, ali ne i nemoguća. Neophodno je da ukupno 2 igrača odbranbenog tima budu najmanje u liniji sa napadačem. U ovom slučaju, golman je van linije gola.
Interesantno je da izgleda niko ne zna za ovaj detalj od komentatora. Isto je "odvalio" i komentator utakmice Kolumbija - Argentina od pre par meseci.
Molim b92 da interveniše, jer jednom drugom prilikom utakmica može biti i bitnija od ove, i greška komentatora s većom težinom.

PS I sudije su nenaviknute na ove situacije. Npr. na gorepomenutoj utakmici, Kolumbiji je priznat pobedonosni gol u nadoknadi vremena iz očiglenog ofsajda. Gol Tota Skilaćija Engleskoj u utakmici za 3. mesto u Italiji '90. važio je jer je upravo sudijska trojka previdela da je Šilton van gola bar četiri-pet metara (koliko se sećam).

gazge

pre 16 godina

kako ne volim ekipe poput Liverpoola.... mislim oni igraju dobro i igraju na rezultat... jasno je to meni i ako... ali su smor mnogo veliki za gledanje.... idemo na kontre.... ARSENAL pobedjuje na anfildu

Pera Detlic

pre 16 godina

Mnogo mi je zao sto su se ova dva kluba sastala ovako rano.
Arsenal igra fantastican fudbal (iako su trenutno u nesto losijoj formi) i zasluzuju finale, makar zbog toga sto su poslali raspali Milan u penziju.
Madjutim, kada ne igra Zvezda, postoji jos samo jedan tim za koji mogu da navijam, jos od vremena McManaman-a.... Liverpool ide dalje, ovih 1:1 je kraj za Arsenal.

Vlada_NBGD

pre 16 godina

@sudnji dan:

Jedno je biti ljubitelj fudbala, a drugo navijac nekog kluba. Ja sam Liverpul poceo intenzivno da pratim od sredine devedesetih, kada je Roj Evans uveo iz omladinskog pogona u prvi tim generaciju Mekmanamana i Faulera. I tada sam zavoleo Liverpul zbog stila igre, ali i citave atmosfere. Navijao sam iz sve snage za "crvene" i kad je trener bio Zerar Ulije, koga nikako nisam voleo. Ali on je samo trener, klub je i dalje Liverpul!

Rafu obozavam, jer je 2005. svim nafuranim ekipama Evrope (Juventusu, Barsi, Celsiju, Mancesteru, na kraju i Milanu) dokazao da novac, atraktivnost, leprsavost i talenat ne pobedjuju ako nemas veeeeeliko srce. Volim i ja da vidim prodor Mesija, pas Fabregasa, "biciklicu" Kristijana Ronalda, ali kad gledam Karagera i Dzerarda kako pod grcevima i dalje trce kao navijeni ili Kajta kad pretrci 20 kilometara tokom utakmice ili, kao kad juce, protiv jednog savrsenog, mocnog, dominantnog Arsenala, ipak, iscupaju remi, tada znam zasto navijam za Liverpul.

Svaku svoju pobedu i trofej otkad ja pratim "crvene", Liverpul je zasluzio. Oni za pobedu bukvalno umru na terenu, uvek daju sve od sebe i zato ih obozavam. Svaki minut koji provedem gledajuci ih, oni mi vrate maksimalnim naporom. Istina je da ne igraju fudbal po ukusu sirokih narodnih masa, ali je prirodno sto vode racuna, pre svega, o svojim navijacima, a tek onda o ljubiteljima fudbala.

vn

pre 16 godina

@Dejan Kalejski

Logika vam je potpuno na mestu, ali ste u ovom primeru u krivu, a komentator ne samo da je u pravu, nego je odlicno zapazio situaciju.

Naime, Karager je igrac koji kod centarsuta prolece i otklizava u gol-aut. Izmedju Bentnera i gol-linije je jedan od odbrambenih igraca, taj deo nije sporan, a kljuc cele situacije je u tome da li se Karager zadrzao u terenu, isklizao sa terena i vratio se, ili pak isklizao sa terena i ostao napolju. Ako je i jedan deo Karagerovog tela u terenu – nije ofsajd. Ako je ceo van terena, onda je situacija upravo onakva kakvom ste je opisali.

Pregledao sam snimak veoma pazljivo, zakljucak je da su sudije marginalno pogresile. Karager je u trenutku kada Fabregas upucuje loptu bio van terena, ali su mu prsti jedne ruke na liniji, dakle de iure u terenu. Ergo – nema ofsajda. Međutim, treba sudijama priznati olaksavajucu okolnost – ne samo sto su prsti jedva primetni deo tela, vec je linijskom sudiji pogled direktno blokirala stativa, a veci deo tela je upadljivo bio van terena, pa je jasno da je imao osnova da veruje da je Karager ceo napolju.

U svakom slucaju, ovaj detalj nije odigrao bitnu ulogu, jer je Bentner odbranio gol.

Ono sto bi mene vise zanimalo je reakcija sudija na hipoteticku situaciju u kojoj bi Bentner uspeo da izbegne loptu, tj. da li bi njegov ofsajd tumacili kao pasivan, jer je lopta usmerena kao golu, a ne ka njemu, ali je isla direktno u njegovom pravcu.

Barsa

pre 16 godina

Liverpul igra toliko ruzan fudbal da bi mu i Italijani pozavideli.Samo je Juve ranijih godina igrao priblizno toliko ruzan fudbal.P.S.Doduse,ove godine su Tores i Babel malo razmrdali liverpul i donekle ublazili ANTIFUDBAL.
P.P.S.Trebalo bi liverpul prebaciti da igra u Italiji.

shoegazer

pre 16 godina

Penal jeste bio za Arsenal (eto jos se i rimuje), ali i Hleb bas nije neki krsan momak, pa voli da pada, a sa druge strane, Flamini je imao tri starta za zuti karton, a nije dobio ni jedan, tako se sudjenje moze svesti na "sudija dao, sudija uzeo", rezultat neresen, pa se nece niko previse buniti. Pustite vise Rafu na miru, pa igraju se dve utakmice, Redsi dali gol (iz aktivne igre, ne posle prekida kao neki veceras) i sta vise vi hocete? Kako je Barsa odigrala juce protiv Shalkea? Za neke klubove se zdravo za gotovo govori da igraju lepo i napadacki, a drugi se pljuju, onako po navici...Uostalom Arsenal su ne tako davno zvali "boring Arsenal", a u odnosu na njega ovaj Liverpool je malo dete. Ko je pratio engleski fudbal i pre nego sto je to postalo jako moderno u Srbiji, zna na sta mislim. Bice neizvesno u revansu, ali Anfield je vec oguglao na takve utakmice...

Ivan Liverpool

pre 16 godina

Vec mesecima od jednih te istih ljudi citam kako Liverpool igra najruzniji,najodvratniji,najdosadniji jednom recju najgori fudbal na svetu. To znaci da ti isti ljudi redovno gledaju i prate utakmice Liverpoola pa zato za sve njih imam samo jedno pitanje.
Ako je sve tako kako kazete pa zasto onda pobogu gledate. Ja nikada necu jesti,piti,gledati nesto sto mi se nesvidja. Zasto onda svi vi to gledate? Zasto jednostavno nepromenite kanal i gledate nesto lepo? Ili ste sadomazohisti pa volite da mucite sami sebe ili pisete komentare a utakmice niste ni gledali sto vas svrstava u kategoriju lazova. Ja za Liverpool zivim i volim ga i zato je razumeti sto cu da gledam sve dok imam oci ali zasto to radite vi koji po njemu pljujete ostaje velika nepoznanica a mislim i pitanje za neke strucnije medicinske sluzbe. Pa ako vam je toliko dosadno lezite pa spavajte mozda u snovima pronadjete nesto zanimljivije.

ZikA!

pre 16 godina

@Milos
Sta li ti se svidelo u igro l'pool-a ja stvarno neam pojma...
ManUtd treba L'pool-u, Chelsea-u i Arsenalu da sluzi za primer...
Glory Glory Man United !!!
P.S. Svaka cast igracima i treneru Ziku na pobedi protiv plavih "majmuna" !!!

Dusan

pre 16 godina

Liverpul je klub koji igra najruzniji fudbal u Evropi. Sramota je kako ih sudije favorizuju. Neverovatno je koliko srece imaju. Recju: antifudbal.

kiseli kupus

pre 16 godina

Biće mnogo teško...


...gledati Rafu kako crveni sve više i više posle trećeg gola u mreži svog tima.
ARSENAL!!!
(gooner, 2. april 2008 01:38)



Nije nego :)!!!!!!!!!

dragan

pre 16 godina

Zaista ovaj Liverpool je tako ruzna ekipa ali na kraju krajeva uvek izadu sa glavom na ramenima!!!
Benitez kada susrece jake ekipe uvek gleda prvo da ih razoruza! Zatim sledeci korak je da smori igru i da natera protivnike da trce oko Bentezovog Zida(odbrana od 11 igraca)i da napadne sa fenomenalnim Gerardom i brzim Toresom!!!
Izgleda da ce proci OVAJ STIL IGRE i da finale Chempionsa ce biti sa Manchesterom!!!

Phil Neal

pre 16 godina

Dobro, prvo poluvreme je završeno, kraj ćemo videti na Anfieldu. Pokazalo se da Liverpool već četvrtu sezonu zaredom ima ono nešto više u Ligi šampiona nego objektivni prosek igre u Premijer ligi. I to pleni. A nas navijače Liverpoola raduje. Arsenal je veliki protivnik, biće teško, ali verujemo u crvene. Neka pobedi bolji. Pozdrav Ivanu Liverpoolu i svim pravim ljubiteljima fudbala.

MUtd

pre 16 godina

Da liver nije odmah izjednacio sudija bi bar jednom arsenalovom igracu dao crveni...Tako to radi liverpul...2 crvena interu ili se kao 2005-e ponisti se cist gol juventusu u cetvrtfinalu,pa onda i onaj gol sa celzijem u polufinalu iste godine...

stara lfc

pre 16 godina

a nije los ovaj arsenal,ali mora jos da se poradi na njemu
bre Evropa je to!
mozda da su krenuli na salke ili tako neke
Do Moskve YNWA LFC

anonymus

pre 16 godina

Na snimci se lijepo vidi-sudija gleda kako kuyt povlaci Hleba a nece da svira-veliki idiot kao i bendtnerP.S Arsenal pobjedjuje na Anfieldu

"The Fields Of Anfield Road"

pre 16 godina

Vidim da se raznorazni kompleksaci i dalje javljaju pisuci komentare poput "Liverpool najruzniji nacin igre"...Kompleks...zavist....neznanje....
Fudbal se igra da bi pobedio,a ovo je bilo samo prvo poluvreme...
I pitamse, od kud dodjose one pobede od 8-0, 4-0...?
Penal?!? Pa koliko puta su razorzni klubovi osteceni...a moje je objektivno misljenje da je sudija imao cudan kriterijum kod dosudjivanja prekrsaja, i nekoliko puta se dogodilo da na drugoj strani terena u slicnim situacijama je pustao da se igra nastavi(Gerrard, Torres,Kuyt...su ruseni u Arsenalovoj polovini terena...faula nije bilo)...tako da potpuno razumem zasto nije svirao penal.
A da nezaboravimo da je Hleb vrlo sklon padanju u protivnickom sesnaestercu.
Sad ko zna matemastiku, sabrace 1 + 1.
Ne kazem da penala nije bilo.
Taktika Liverpool-a je bila savrsena....ZABITI GOL!!!...Primili jedan, zabili jedan i KRAJ PRICE...ne treba vise..Anfield i 40.000 Kopite ce biti svedoci jos jedne velicanstvene veceri sa 5 dana.

Sasha LFC

pre 16 godina

Da napomenem jos jedan podatak apropo ruzne igre Liverpula. To je trenutno jedini tim na Ostrvu koji je postigao vise od 100 golova u svim takmicenjima (tacnije 103 gola) dok je tu Arsenal drugi sa 99 golova.

I na kraju samo zavrsni komentar. Mogao je Arsenal da da 3 gola, dobio bi 3. Vajnim "strucnjacima" koji navijaju za Arsenal treba da bude jasno da tim od klase i tradicije kao sto je Liverpul uvek igra koliko je potrebno za prolaz. Ni manje ni vise. Nema potrebe. Zato i ima 5 evropskih titula.

A BOGAMI SMESI SE I SESTA TITULA EVROPSKIH PRVAKA!!!!!

YNWA

BOKI

pre 16 godina

Samo naprijed moji redsi...penal je bio,ali ko ga j..., isto tak i liverpoolu nije dosuđen penal protiv chelsea prošle godine.pozdrav iz zg-a

Paja

pre 16 godina

milose tebi fali neka daska u glavi ako je ono po tebi dobra igra liverpoola.. branili se 90 minuta, sudjenje katastrofa, penal cistiji nije mogao da bude, a ni posle onaj faul u opasnoj poziciji nad onim torresom koji bi preko mrtve majke zgazio samo da dobije faul..

Ivan

pre 16 godina

Liverpul igra najgori fidbal u Evropi teski bunker SRAMOTA!!!! Nadam se da ce Arsenal uspeti da prodje dalje momci to zasluzuju zbog stila igre. Srecno

Sasha LFC

pre 16 godina

Odgledao sam na miru i reprizu utakmice da vidim to sto su videli ovi "objektivni" navijaci Arsenala.

E pa da vam kazem. Jedini razlog zasto nikada necete biti veliki tim je taj sto ne postujete velicine. Najruzniji fudbal na svetu? Od ekipe koja je dala najvise golova u LS? Da li tu moze uopste da bude logike?

Sta je to lepo bilo u igri Arsenala? Da nisu dali gol iz fenomenalne akcije? Ili je to cist kiks odbrane Liverpula?

Liverpulov gol? Stvarno je srecno postignut. Dzerard je slucajno frljnuo loptu, nije bilo seve na petoparcu (poslao je trojicu po pivo). Cista slucajnost? Nece biti.

Arsenal nikada ne moze da bude veliki tim. Zasto? Prosto, trener im je kompleksas, pa pravi to isto i od navijaca. On u ovom trenutku, na primer, tvrdi da moze da osvoji titulu u Premijeru iako ima 6 bodova manje od Manchestera 6 kola pre kraja a takodje je i Celzi ispred njih. Umesto da kaze istinu, da je sve gotovo, on lozi navijace. A navijaci ko navijaci. Procitajte kakve besmislice pisu samo na ovom sajtu.

I onda mi navijaci Liverpula ocekujemo da shvate velicinu 6-te titule u LS koja se smesi.

Ivan Liverpool

pre 16 godina

Eto za one koji rekose kako ce ova utakmica biti dosadna nemam sta da kazem osim da razmisle pre nego sto sednu da pisu. Tezak susret ali ne i dosadan. Sudija je pogresio za penal koji nije svirao za Arsenal samo treba shvatiti da
Liverpool nikako nije kriv sto jednu ovakvu utakmicu sudi policajac. Svaka njemu cast za strogost koju je naucio u svojoj policijskoj skoli ali ovo ovde nije poligon za vozace vec stadion Arsenala. Bice ovde jos svega kad Arsenal dodje na Anfield. Publika sjajna kao i uvek.

Milan

pre 16 godina

Sudija je na 5 metara od mesta prekrsaja i gleda u tom pravcu i vidi gde se pravi faul i na koji nacin i ne svira penal za onakvo povlacenje u 16m.
Za takav propust se oduzima sudijiska licenca.

Pera Detlic

pre 16 godina

Kako bi rekao Raka Djurovic, na snimku se vidi da postoji namera da se protivnicki igrac (Hlepcic) omete povlacenjem od strane Kujta-Kajta, medjutim prekrsaj nije bio dovoljnog intenziteta, sudija je bio blizu, te nema elemenata za kazneni udarac.

volim fudbal

pre 16 godina

cuj odoleo liverpul nije odolio nego odolile kladionice itd ,veceras nije smeo da pobedi arsenal nisu dali sudije itd kladionice,kad gledam ovaj fudbal sad bolja je bila nasa ex jugoslavije 2 liga nego ovo liga korupcije itd,sport je umro unistili kladionice droga i alkohol znase ko unistio drustvo,pogledajte malo sta rade kinezima za olipijske igre bruka i sramota sve su nastimali i izvlacenje parova bas sve znase ko ce biiti prvak macester ili celzi ja mislim celzi umrite klsadionice

anonymus

pre 16 godina

Liverpool nepobjediv na Anfieldu???Prosle god.Arsenal ih je dobio 2 puta u 3 dana na Anfieldu i to 3-1 i 6-3 a i Marseille ove godine u veoma vaznoj utakmici

Milan

pre 16 godina

Liverpul je igrao toliko zatvoreno i povuceno,da i kada su kretali u kontru nisu imali vise od 2 igraca na sredini terena.
Ma kakvi dva igraca...kad krene kontra Dzerard u 16 metara,a jedino Kujt negde oko sredine terena.

Arsenal je malo vise kompikovao nego sto mu je trebalo. Pokusavali su mnogo kroz sredinu,ali nema sanse kada Liver ima 5 igraca u 16m.
Generalno utakmica je bila dobra. Bice vatre u Liverpulu.

RajanGigs

pre 16 godina

Ja bi cak i za onaj Celzi pre navijao nego za Liverpul.Ne volim mnogo ni Arsenal ali se nadam da ce proci dalje i spreciti dalje mucenje ljudi ispred TV-a koje bi se nastavilo prolaskom Liverpula u polufinale.

Misko

pre 16 godina

sta vam je ljudi kako mozete tako da pljujete po liverpulu pa sta sada igraju kako igraju ali su uspesni sta kao milan igra lep fudbal sto njih ne pljujete??
ja gotivim liverpul gerard je kod svog prodora kada je namestio gol mogao i da padne i bio bi penal ali on nije takav a svaki drugi igrac bi pao.
penal jeste bio za arsenal tu nema sta!
wenger je dobar trener sve je to super mlada ekipa i tako dalje ali mora se prosto priznati da dok god arsenal bude imao samo klince u ekipi nece osvojiti titulu mnogo su zeleni sto se tice toga a liverpul je totalno suprotno od toga!
stivi je bar za mene najbolji igrac sveta i stvarno je cudno kako nikad nije izabran od strane fife za to mesto pa makar 2005 posle onog ludog finala on je to morao biti!
kapiten, pravi vodja, borben, pun snage, neverovatan sut, brzina i solidna tehnika i jedan od onih koji su retki koji vole svoj klub i nisu mu bitne samo pare on je prosto CAR!!!

pedja

pre 16 godina

Liverpul igra ubedljivo najruzniji fudbal u evropi,imali su toliko srece da to nije normalno. Sudija ih je odrzao u igri ne sudeci penal i to se stalno desava liverpulu u evropi da ga guraju sudije. Bendner ih je spasio isto i znaci da trebalo je biti 3;1 za arsenal

medicinar

pre 16 godina

arsenal je bio bolji tim, sudija im nije dao onaj penal... sve u svemu nemamo se cime ponositi. rafa ide na prolaz, kakav -takav, i moli se svome svecu, stevenu gerrardu. ne verujem da mozemo ispasti na anfield -u.

Marcolinho

pre 16 godina

Da Liverpul zna da igra ovo takmicenje nije sporno.Od kako je dosao Benitez Liverpul igra tj zna kako da igra ovo takmicenje.Arsenal je ipak bio bolji veceras,sa vise prilika i ostecen je za penal

FORZA NON MOLLARE MAI!

Ntopa

pre 16 godina

U 26-tom minutu Rafa Benitez i svi igraci Liverpula su se skoncentrisali samo na 1 stvar! Ne primiti gol u narednih 244+5minuta i proci dalje. Bez plana B,ili razmisljanja da treba dati gol! A penal???

stara lfc

pre 16 godina

moze li neko da mi kaze sta je tu arsenal igrao lepo,ne samo snoc nego i 10 tekmi u nazad?A Liverpool ruzno, sta je trbao da igra u Londonu sa 4 spica,pa nije lud!Sta je to LFC igrao ruzno u poslednjih par godina,sta?Podario nam onako finale u Istanbulu,ili ona rapsodija protiv barse prosle godine...mislite o tome!?
YNWA

andrea

pre 16 godina

komentar od Vlada_NBGD je toliko divan... ja liverpool volim i gotivim odkako sam pocela da gledam fudbal, neke 2004.. nije dugo, ali kada sam videla kako oni igraju odmah mi se zasvideo...
penal je trebao biti, svako ko se iole razume u fudbal je to mogao primetiti, ali d aneko kaze da je sudjenje bilo korektno u svim ostalim delovima utakmice.. ma da... sudjenje je bilo katastrofa...
verujem u pobedu liverpoola kod kuce... stvarno verujem... ima naj navijace na svetu...

delija Pancevo

pre 16 godina

Da li zna neko kvote za nas derbi sto se igra u ssubotu na Zvezdu ovo nije nikakva prozivka zanima me koliko je na 2 i iz 2 u 2, unapred hvala.

Joao

pre 16 godina

Steta. Ne navijam ni za koga, ali Arsenal je ekipa koja igra mnooogo lepsi fudbal. O penalu ne vredi trositi reci. Bio je cist i pred ocima sudije. Rezultat od 2:1 naterao bi Liverpul da u revansu igra na gol, a ovako ne moraju. Ipak, najvise je ubedljivo pokazao Mancester. Za ova dva tima to je ipak visa klasa...

Mario

pre 16 godina

znaci,Arsenal,tj.moj Arsenal je razbio Liverpul.oni igraju najruzniji fudbal na planeti.10 igraca u odbrani i 1 u napada,to nije fudbal.tako ce biti i u revansu,isto ce tako kukavicki igrati,ali cemo im zavuci 1 gol i zavrsiti posao.najmladja ekipa smo u evropi,zbog toga i dolazi do ovakvih gresaka kao sto je npr.Bendtner upropastio celu utakmici,ali nema veze...videcete svi da cemo sa ovom ekipom vladati Evropom narednih 5,6 godina...a,za onaj faul koji sudija nije svirao,penal kao suza,da ne pricam...sudiju treba streljati...

kiki

pre 16 godina

@anonymus


Da dobio ih je dva puta ubedljivo u kupu, ali za Liverpool je igrao drugi tim, igraci za koje niko nije cuo, a za Arsenal manje vise ovi klinci i Baptista, tako da ti rezultati ne znace mnogo medju ozbiljnim ljudima u fudbalu, a da znace ne bi Wenger sutnuo onako Baptistu koji je dao 5 golova samo na jednoj od navedenih tekmi, pritom si mozda zaboravio kao i mnogi ovde da je u prosloj sezoni Liverpool zadnji derbi protiv Arsenala dobio sa 4:0 gde je Crouch dao het trik.

Pera Detlic

pre 16 godina

Mnogo mi je zao sto su se ova dva kluba sastala ovako rano.
Arsenal igra fantastican fudbal (iako su trenutno u nesto losijoj formi) i zasluzuju finale, makar zbog toga sto su poslali raspali Milan u penziju.
Madjutim, kada ne igra Zvezda, postoji jos samo jedan tim za koji mogu da navijam, jos od vremena McManaman-a.... Liverpool ide dalje, ovih 1:1 je kraj za Arsenal.

Gajetano

pre 16 godina

Po meni stvari stoje ovako:

Ako Arsenal bude imao malo srece, koja mu je na ovoj utakmici okrenula ledja, sigurno ide dalje. A ako prvi da gol, onda sigurno i pobedjuje. Moja prognoza je da ce se stvari odvijati kao u prethodnom kolu protiv Milana iz dva razloga:
1) Arsenal je bolja EKIPA (kao sto je bio i protiv Milana)
2) Liverpul i Milan igraju slicno, cvrst fudbal na rezultat, sa mnogo taktike ali malo fudbala. Imaju po par dobrih igraca na cije se individualne akcije oslanjaju, ostalo je potpuna posvecenost odbrani, pa sta bude. Ali kad im neko pokaze zube, onda je druga prica. Zato i lose stoje u domacim prventsvima.

Ovo moze da prodje protiv prosecnih ekipa, ali Arsenal i njegova igra plene. U svim elementima, pa cak i u odbrani.

Zivi bili pa videli!

Vlada_NBGD

pre 16 godina

Arsenal je odigrao skoro savrseno drugo poluvreme, nedosudjen penal i legenda Bendner su mu uskratili pobedu. Liverpulu, takodje, svaka cast. Ne postoji jos jedan tim koji bi ostao neporazen protiv onakve totalne dominacije. Takodje, mislim da mnogi grese sa kritikama - Rafa sigurno nije zeleo onakav bunker, ali sinoc se Liverpul nije mnogo pitao.

U revansu ce Arsenalu biti teze, morace da igraju jos mnogo riskantnije, a Liverpul na Enfildu igra sa vecim samopouzdanjem. Ako je Arsenal pre dvomeca bio blagi favorit, sada su sanse u najboljem slucaju za Londonce, 50:50.

@Vladablok9a:

Istina, mogao je Liverpul da igra i otvorenije, ali onda bi bilo 6:0...takodje, mislim da su svi navijaci na stadionu uzivali u utakmici , koja je drzala napetost i paznju svih 90 minuta. A to sto si se ti smorio...malo je verovatno da nekoga na Ostrvu pogadja.

@ gazge:

Navedi jos jedan tim koji igra "poput Liverpula", kako si napisao.

Soccerguru

pre 16 godina

Odgovor Dejanu Kaleskom i drugima:
Ovde izgleda niko ne zna zlatno pravilo o ofsajdu. Ofsajd je onda kada to sudija pokaze!
Sve ostalo je teorija, sivo slovo na papiru.
Zaista bi bilo vrlo interesanto da je Bentner izbegao loptu. Ko zna da li bi sudci priznali gol. Trebali bi... posto napadac ije u igri, tj. bezi is ofdise pozicije i nema nameru da dotakne loptu, ne pravi obstrukciju nad protivnickim igracem i ne iskoristava prednos svojom pozicijom.
Na kraju (posto sam godinama bio fudbalski sudija) "Laws of the game" kaze..."po misljenju sudije"...

FK Sarajevo

pre 16 godina

Sinoć mi se Liverpool totalno zgadio, stvarno su najlošija ekipa u četvrtfinalu. Onakvu destrukciju igre odavno nisam vidio. da još nemaju Gerarda bili bi sasvim prosječna ekipa.

arsene knows best

pre 16 godina

Arsenal je bio bolji i to mnogo. Na Anfildu ce biti mnogo teska utakmica jer je liverpul mnogo dobar u ligi sampiona uopste a jos igra kuci. Vidi se da Arsenalu fali Eduardo, bio bi od velike pomoci.
Sudjenje na ovoj utakmci nije potrebno komentarisati sve se videlo.
Svim srcem uz Arsenal na Anfildu, do pobede!!!

Tobdžija

pre 16 godina

Arsenal stvarno nije imao sreće , trebali su da dobiju bar sa 2-1.Ne mogu da shavtim kako je bentner ono odbranio , a bio je i čist penal nad hlebom.
Kajt je rekao da poznaje sudiju , da je živio blizu njega ranije u holandiji.
To vam dovoljno govori o odluci sudije...

Dejan Kalejski

pre 16 godina

@vn i ostali
Slažem se da je konačno surovo to da sudija može i ne mora nešto da vidi, zna... ali u šta ćemo se mi onda uzdati preko TV što gledamo ili našta će se igrači i treneri pozivati ako ne na pravila.
Ponavljam, Karager je nebitan za ovu akciju. Taman da je i bio u terenu celim telom, ofsajda mora biti. Kada definišemo ofsajd obično kažemo da napadač ne sme da bude bliži golu od poslednjeg odbranbenog. Preciznije poslednjeg odbranbenog + golman (za kojeg se podrazumeva da je na liniji).Ta definicija funkcioniše samo ako se ne dogodi situacija od sinoć - golman nije na golu!!! Golman se tretira kao svaki drugi igrač. Ako je raspored igrača od gol-aut linije Karager - Bendtner, nemamo dvojicu do gol-aut linije, već samo jednog - Karagera. Ne zaboravite, moraju biti ukupno 2 igrača bliži golu od napadača da ne bi bilo ofsajda.
Pravila to jasno kažu na sajtu FIFA-e. Ovo je izgleda i muka za pomoćne jer su navikli da u brzini zanemaruju golmana i prate samo poslednjeg odbranbenog (koji plus imaju i drugačiju boju dresa). Ne krivim ih preterano, samo ovo može ispasti jako ružno jednom kad nam bude trebalo. Manje - više za Bendtnera i Arsenal...
Pitajte navijače Argentine da li im je svejedno što im Kolumbija u kvalifikacijama daje pobedonosni gol u 92. minutu iz ovakvog ofsajda.
Pozdrav svima.

kiki

pre 16 godina

@Mario


Dragi Mario, da li osim sto pises i govoris kao Joda? ...prvo napises glagol pa onda sve ostalo, pa jos povrh svega dajes i strucne komentare, ahahahahaha!

M

pre 16 godina

Ljudi,zar niste videli da je sudija sudio OFSAJD,kada je lopta pogodila Bendtnera na samoj gol liniji.
Tako da i da je uslo u gol,ne bi se priznao.

anonymus

pre 16 godina

stara lfc

Arsenal igra najljepsi fudbal u europi i to ce ti potvrditi svi europski treneri-a to za liv-milan-pa bilo bi previse cak i za liverpool da poslije 0-3 i dalje igra sa 8 igraca u sesnaest metara-moraju i oni nekada napasti

Dejan Kalejski

pre 16 godina

Za vn
Ipak moram da situacija očigledno i vama nije sasvim poznata. Dakle, ofsajd je postojao, nema dileme. Taman da je i Karager bio dobrano celim telom u terenu, i dalje bi bio ofsajd - to zelim da kazem. Neophodna su dva igraca odbrane iza Bendtnera da bi on bio u dozvoljenoj poziciji. Obično svi gledamo u poslednjeg odbrambenog, jer se podrazumeva da je golman na golu i samim tim najbliži gol-aut liniji. Medjutim, Rejna je ovde istrčao i time je ofsajd svakako jer je Karager najbliži, zatim danac, pa Rejna. Poenta je da je komentator stvorio zabunu rekavši da je ofsajd zavisio od pozicije Karagera (koju nisam ni sam dobro pregledao - nebitna je). O ovome i sličnim situacijama imate u pravilima na sajtu FIFA-e.

Joao

pre 16 godina

@Dejan Kalejski
@vn

Ova polemika je interesantnija od navijackih prica o samoj utakmici.
Ipak, niko od vas nije u pravu. Ofsajda nije bilo! Da bi ofsajd postojao potrebno je da ispred (ili iza, kako vec gledate) lopte budu bar dva igraca tima koji se brani, nebitno je da li je jedan od njih golman. To sto je Karager bio van terena takodje je sasvim nebitno. Odbrambeni igrac koji je trenutno van terena iza gola, a ucestvuje u igri (znaci, ne ukazuje mu se pomoc) racuna se kao da je u terenu i ofsajda NEMA. Nasuprot njemu, napadac IMA PRAVO da ostane izvan terena iza gola i time izbegava ofsajd.
Stvar je proverena. Mislim da je krajem sedamdestih godina izbila velika frka oko gola koji je Zvezda dala Hajduku u Beogradu i pobedila tim golom. Hajduk je tvrdio da je njihov odbrambeni igrac bio iza linije gola pa se ne moze uracunati u ona dva igraca odbrane koji cine pravila ofsajda. Tada je iz vrhova sudijske organizacije doslo tumacenje da se odbrambeni igrac koji je izleteo iza gola racuna kao da je u terenu.
Razmislite i sami. Kada toga ne bi bilo, pravile bi se ofsajd zamke na taj nacin, a prednjacili bi verovatno Italijani.
Komentator Aca Stojanovic nije znao za to pravilo, ali nemojte ga osudjivati, tim pre sto ga bas ne znate ni vi.
Ofsajd nije postojao, sudija je pogresio, verovatno slucajno previdevsi Karagera. Ipak stete nije bilo, srecom.

Dejan Kalejski

pre 16 godina

@Joao
Svaka čast što se uključuješ u ovu krajnje konstruktivnu priču.
Mada, opet spominjanje Karagera. Čovek je nebitan u situaciji. Moraju biti, kao što si rekao, dva igrača ispred napadaća. Ako je on (Karager) u terenu (i ako i nije, nebitno), on je i dalje jedan. Gde je drugi?
Reina je van gola, što znači da je napadač Arsenala u dubokom ofsajdu.
Pozdrav.

AKO CEMO POSTENO

pre 16 godina

Sta kazu, Henry ne nedostaje? Da je ostao u Arsenalu druga utakmica bi bila samo formalnost a i u sampionatu bi vec bila zavrsena prica...

Joao

pre 16 godina

Dejane
Prevideo si jednog igraca...
Dva su igaca ispred Bendtnera u trenutku suta. Jedan na gol liniji i jedan izleteo u gol-aut blokirajuci centarsut Adebajora.
Nije sporno nista.

Money cant buy me luv_LFC

pre 16 godina

Hiljade Napoleonovih ratnika to nije uspelo ali 11 crvenih to moze!Moskva ce biti osvojena,nadamo se!Red army go marchin' in!!

Milos

pre 16 godina

Rafa i ekipa me uvek oduseve, i taman kad se pomalo uplasim oni odigraju ko ludaci i prosto glupo vise da igramo ovu ligu sampiona..

Naravno da nije gotovo ali sam nekako siguran u prolaz dalje..

Clichy

pre 16 godina

Liverpool definitivno igra najruzniji fudbal u evropi, Benitez je sjajan takticar, sjajno je zatvorio nase bokove i onemogucio prepoznatljivu pas igru...
Pa na slican nacin su prosle godine izbacili Katalonce, ali Arsenal je ekipa koja ne moze da ne postigne gol, bice kao i u Milanu 0:2...

ZikA!

pre 16 godina

@Milos
Sta li ti se svidelo u igro l'pool-a ja stvarno neam pojma...
ManUtd treba L'pool-u, Chelsea-u i Arsenalu da sluzi za primer...
Glory Glory Man United !!!
P.S. Svaka cast igracima i treneru Ziku na pobedi protiv plavih "majmuna" !!!

vladablok9a

pre 16 godina

opet totalna degradacija fudbala
svake godine liverpool mi upropasti uzitak gledanja zavrsnice lige sampiona svojom demagogijom od fudbala

Taktika 2 beka 8 stopera i cekaj gresku protivnika i ovaj put im je donela dobar rezultat
u revansu ocekujem i da rafa bude u svom sesnajstercu

Uzas zivi, iskreno sa gadjenjem posmatram utakmice liverpoola jer u njima fudbal i ne postoji

gazge

pre 16 godina

kako ne volim ekipe poput Liverpoola.... mislim oni igraju dobro i igraju na rezultat... jasno je to meni i ako... ali su smor mnogo veliki za gledanje.... idemo na kontre.... ARSENAL pobedjuje na anfildu

delija Pancevo

pre 16 godina

Da li zna neko kvote za nas derbi sto se igra u ssubotu na Zvezdu ovo nije nikakva prozivka zanima me koliko je na 2 i iz 2 u 2, unapred hvala.

medicinar

pre 16 godina

arsenal je bio bolji tim, sudija im nije dao onaj penal... sve u svemu nemamo se cime ponositi. rafa ide na prolaz, kakav -takav, i moli se svome svecu, stevenu gerrardu. ne verujem da mozemo ispasti na anfield -u.

Pera Detlic

pre 16 godina

Kako bi rekao Raka Djurovic, na snimku se vidi da postoji namera da se protivnicki igrac (Hlepcic) omete povlacenjem od strane Kujta-Kajta, medjutim prekrsaj nije bio dovoljnog intenziteta, sudija je bio blizu, te nema elemenata za kazneni udarac.

Zoki

pre 16 godina

Koji je baksuz Arsenal,nekazem da je bio bolji,al jeste za taj jedan go,mozda bas onaj penal,koji je bio Cist ko suza,a to ce priznati i REALNI navijaci Liverpoola

Sasha LFC

pre 16 godina

Odgledao sam na miru i reprizu utakmice da vidim to sto su videli ovi "objektivni" navijaci Arsenala.

E pa da vam kazem. Jedini razlog zasto nikada necete biti veliki tim je taj sto ne postujete velicine. Najruzniji fudbal na svetu? Od ekipe koja je dala najvise golova u LS? Da li tu moze uopste da bude logike?

Sta je to lepo bilo u igri Arsenala? Da nisu dali gol iz fenomenalne akcije? Ili je to cist kiks odbrane Liverpula?

Liverpulov gol? Stvarno je srecno postignut. Dzerard je slucajno frljnuo loptu, nije bilo seve na petoparcu (poslao je trojicu po pivo). Cista slucajnost? Nece biti.

Arsenal nikada ne moze da bude veliki tim. Zasto? Prosto, trener im je kompleksas, pa pravi to isto i od navijaca. On u ovom trenutku, na primer, tvrdi da moze da osvoji titulu u Premijeru iako ima 6 bodova manje od Manchestera 6 kola pre kraja a takodje je i Celzi ispred njih. Umesto da kaze istinu, da je sve gotovo, on lozi navijace. A navijaci ko navijaci. Procitajte kakve besmislice pisu samo na ovom sajtu.

I onda mi navijaci Liverpula ocekujemo da shvate velicinu 6-te titule u LS koja se smesi.

MUtd

pre 16 godina

Da liver nije odmah izjednacio sudija bi bar jednom arsenalovom igracu dao crveni...Tako to radi liverpul...2 crvena interu ili se kao 2005-e ponisti se cist gol juventusu u cetvrtfinalu,pa onda i onaj gol sa celzijem u polufinalu iste godine...

stara lfc

pre 16 godina

a nije los ovaj arsenal,ali mora jos da se poradi na njemu
bre Evropa je to!
mozda da su krenuli na salke ili tako neke
Do Moskve YNWA LFC

Ivan Liverpool

pre 16 godina

Eto za one koji rekose kako ce ova utakmica biti dosadna nemam sta da kazem osim da razmisle pre nego sto sednu da pisu. Tezak susret ali ne i dosadan. Sudija je pogresio za penal koji nije svirao za Arsenal samo treba shvatiti da
Liverpool nikako nije kriv sto jednu ovakvu utakmicu sudi policajac. Svaka njemu cast za strogost koju je naucio u svojoj policijskoj skoli ali ovo ovde nije poligon za vozace vec stadion Arsenala. Bice ovde jos svega kad Arsenal dodje na Anfield. Publika sjajna kao i uvek.

Pera Detlic

pre 16 godina

Mnogo mi je zao sto su se ova dva kluba sastala ovako rano.
Arsenal igra fantastican fudbal (iako su trenutno u nesto losijoj formi) i zasluzuju finale, makar zbog toga sto su poslali raspali Milan u penziju.
Madjutim, kada ne igra Zvezda, postoji jos samo jedan tim za koji mogu da navijam, jos od vremena McManaman-a.... Liverpool ide dalje, ovih 1:1 je kraj za Arsenal.

Milan

pre 16 godina

Sudija je na 5 metara od mesta prekrsaja i gleda u tom pravcu i vidi gde se pravi faul i na koji nacin i ne svira penal za onakvo povlacenje u 16m.
Za takav propust se oduzima sudijiska licenca.

Marcolinho

pre 16 godina

Da Liverpul zna da igra ovo takmicenje nije sporno.Od kako je dosao Benitez Liverpul igra tj zna kako da igra ovo takmicenje.Arsenal je ipak bio bolji veceras,sa vise prilika i ostecen je za penal

FORZA NON MOLLARE MAI!

anonymus

pre 16 godina

Na snimci se lijepo vidi-sudija gleda kako kuyt povlaci Hleba a nece da svira-veliki idiot kao i bendtnerP.S Arsenal pobjedjuje na Anfieldu

sudnji dan

pre 16 godina

Fudbal sam malo vise poceo pratiti u drugoj polovini 70-ih, a cini mi se da su prve velike utakmice kojih se sjecam cuvena cetvrtfinala Kupa sampiona 1977. Liverpul-SentTetjen. Nisu pobjede, nego ona napadacka igra Liverpula tjerala me da godinama navijam za taj klub. Ali, i da simpatije poklanjam timovima koji dobro i napadacki igraju pa tako i gradskom rivalu Evertonu koji je 1985. bio najbolji evropski klub i da nije bilo Hejsela i kazne Englezima sigurno bi bio barem jednom evropski prvak. Tada sam shvatio zasto je Mancester Junajted toliko popularan u Engleskoj mada je decenijama cekao ne samo na titulu nego i na bilo kakav uspjeh od generacije Dzordza Besta. Zato sto ne igra ziheraski!! Moze se jedna utakmica odigrati zatvorenije, kao neku noc protiv Rome, ali da se kompletna igra bazira na destrukciji protivnika, to nikad.
Liverpul Rafe Beniteza je najveca sramota za ovaj klub!!! Mogu osvojiti ovim dekadentnim fudbalom i tri titule prvaka Evrope ali se nikad nece spominjati kao onaj veliki Liverpul 70-ih i 80-ih nego kao Inter Helenija Herere. Kao antiipropaganda fudbala. Kada sam kao nekadasnji simpatizer Liverpula docekao da medju osam ekipa koje su ostale u cetvrtfinalu ne navijam ni za jednu vec samo da Liverpul ne bude prvak to je strasno. Posljednji menadzer koji je odrzavao kult Liverpula bio je Roj Evans nakon toga je pocela erozija preko Zerara Ujea, sada Benitez, pretpostavljam da ce naredni menadzer biti Fabio Kapelo da definitvno sahrani jedan od najpopularnijih evropskih klubova.

Dusan

pre 16 godina

Liverpul je klub koji igra najruzniji fudbal u Evropi. Sramota je kako ih sudije favorizuju. Neverovatno je koliko srece imaju. Recju: antifudbal.

shoegazer

pre 16 godina

Penal jeste bio za Arsenal (eto jos se i rimuje), ali i Hleb bas nije neki krsan momak, pa voli da pada, a sa druge strane, Flamini je imao tri starta za zuti karton, a nije dobio ni jedan, tako se sudjenje moze svesti na "sudija dao, sudija uzeo", rezultat neresen, pa se nece niko previse buniti. Pustite vise Rafu na miru, pa igraju se dve utakmice, Redsi dali gol (iz aktivne igre, ne posle prekida kao neki veceras) i sta vise vi hocete? Kako je Barsa odigrala juce protiv Shalkea? Za neke klubove se zdravo za gotovo govori da igraju lepo i napadacki, a drugi se pljuju, onako po navici...Uostalom Arsenal su ne tako davno zvali "boring Arsenal", a u odnosu na njega ovaj Liverpool je malo dete. Ko je pratio engleski fudbal i pre nego sto je to postalo jako moderno u Srbiji, zna na sta mislim. Bice neizvesno u revansu, ali Anfield je vec oguglao na takve utakmice...

Ivan Liverpool

pre 16 godina

Vec mesecima od jednih te istih ljudi citam kako Liverpool igra najruzniji,najodvratniji,najdosadniji jednom recju najgori fudbal na svetu. To znaci da ti isti ljudi redovno gledaju i prate utakmice Liverpoola pa zato za sve njih imam samo jedno pitanje.
Ako je sve tako kako kazete pa zasto onda pobogu gledate. Ja nikada necu jesti,piti,gledati nesto sto mi se nesvidja. Zasto onda svi vi to gledate? Zasto jednostavno nepromenite kanal i gledate nesto lepo? Ili ste sadomazohisti pa volite da mucite sami sebe ili pisete komentare a utakmice niste ni gledali sto vas svrstava u kategoriju lazova. Ja za Liverpool zivim i volim ga i zato je razumeti sto cu da gledam sve dok imam oci ali zasto to radite vi koji po njemu pljujete ostaje velika nepoznanica a mislim i pitanje za neke strucnije medicinske sluzbe. Pa ako vam je toliko dosadno lezite pa spavajte mozda u snovima pronadjete nesto zanimljivije.

anonymus

pre 16 godina

stara lfc

Arsenal igra najljepsi fudbal u europi i to ce ti potvrditi svi europski treneri-a to za liv-milan-pa bilo bi previse cak i za liverpool da poslije 0-3 i dalje igra sa 8 igraca u sesnaest metara-moraju i oni nekada napasti

Paja

pre 16 godina

milose tebi fali neka daska u glavi ako je ono po tebi dobra igra liverpoola.. branili se 90 minuta, sudjenje katastrofa, penal cistiji nije mogao da bude, a ni posle onaj faul u opasnoj poziciji nad onim torresom koji bi preko mrtve majke zgazio samo da dobije faul..

Ivan

pre 16 godina

Neverovatno koji penal nije sviran za Arsenal. Sudija Holandjanin, faul je napravio Holandjanin. Ali eto...takvih slucajnsoti ponekada jednostavno ima...:)

Pera Detlic

pre 16 godina

Mnogo mi je zao sto su se ova dva kluba sastala ovako rano.
Arsenal igra fantastican fudbal (iako su trenutno u nesto losijoj formi) i zasluzuju finale, makar zbog toga sto su poslali raspali Milan u penziju.
Madjutim, kada ne igra Zvezda, postoji jos samo jedan tim za koji mogu da navijam, jos od vremena McManaman-a.... Liverpool ide dalje, ovih 1:1 je kraj za Arsenal.

Ntopa

pre 16 godina

U 26-tom minutu Rafa Benitez i svi igraci Liverpula su se skoncentrisali samo na 1 stvar! Ne primiti gol u narednih 244+5minuta i proci dalje. Bez plana B,ili razmisljanja da treba dati gol! A penal???

Milan

pre 16 godina

Liverpul je igrao toliko zatvoreno i povuceno,da i kada su kretali u kontru nisu imali vise od 2 igraca na sredini terena.
Ma kakvi dva igraca...kad krene kontra Dzerard u 16 metara,a jedino Kujt negde oko sredine terena.

Arsenal je malo vise kompikovao nego sto mu je trebalo. Pokusavali su mnogo kroz sredinu,ali nema sanse kada Liver ima 5 igraca u 16m.
Generalno utakmica je bila dobra. Bice vatre u Liverpulu.

kiseli kupus

pre 16 godina

Biće mnogo teško...


...gledati Rafu kako crveni sve više i više posle trećeg gola u mreži svog tima.
ARSENAL!!!
(gooner, 2. april 2008 01:38)



Nije nego :)!!!!!!!!!

Phil Neal

pre 16 godina

Dobro, prvo poluvreme je završeno, kraj ćemo videti na Anfieldu. Pokazalo se da Liverpool već četvrtu sezonu zaredom ima ono nešto više u Ligi šampiona nego objektivni prosek igre u Premijer ligi. I to pleni. A nas navijače Liverpoola raduje. Arsenal je veliki protivnik, biće teško, ali verujemo u crvene. Neka pobedi bolji. Pozdrav Ivanu Liverpoolu i svim pravim ljubiteljima fudbala.

Dejan Kalejski

pre 16 godina

Skrećem pažnju svima na nekompetentan komentar Aleksandra Stojanovića u toku utakmice. U situaciji kada je Bendtneru dosuđen ofsajd (kada ga je lopta pogodila na pola metra od gola), Stojanović reče da je "verovatno Karager bio u autu, inače ne bi bio ofsajd." Ko nije video situaciju, teško će zamisliti o čemu govorim. Ovde komentator televizije sa nacionalnom pokrivenošću flagrantno iskrivljuje pravila ofsajda i zabunjuje i pogrešno informiše hiljade ljudi. Bendtner bi svakako bio u ofsajdu jer, iako je Karager od njega bio bliži gol-aut liniji, napadač Arsenala je bio ispred golmana Liverpula Reine, koji je istrčao s gola. Ova situacija je retka, ali ne i nemoguća. Neophodno je da ukupno 2 igrača odbranbenog tima budu najmanje u liniji sa napadačem. U ovom slučaju, golman je van linije gola.
Interesantno je da izgleda niko ne zna za ovaj detalj od komentatora. Isto je "odvalio" i komentator utakmice Kolumbija - Argentina od pre par meseci.
Molim b92 da interveniše, jer jednom drugom prilikom utakmica može biti i bitnija od ove, i greška komentatora s većom težinom.

PS I sudije su nenaviknute na ove situacije. Npr. na gorepomenutoj utakmici, Kolumbiji je priznat pobedonosni gol u nadoknadi vremena iz očiglenog ofsajda. Gol Tota Skilaćija Engleskoj u utakmici za 3. mesto u Italiji '90. važio je jer je upravo sudijska trojka previdela da je Šilton van gola bar četiri-pet metara (koliko se sećam).

vn

pre 16 godina

@Dejan Kalejski

Logika vam je potpuno na mestu, ali ste u ovom primeru u krivu, a komentator ne samo da je u pravu, nego je odlicno zapazio situaciju.

Naime, Karager je igrac koji kod centarsuta prolece i otklizava u gol-aut. Izmedju Bentnera i gol-linije je jedan od odbrambenih igraca, taj deo nije sporan, a kljuc cele situacije je u tome da li se Karager zadrzao u terenu, isklizao sa terena i vratio se, ili pak isklizao sa terena i ostao napolju. Ako je i jedan deo Karagerovog tela u terenu – nije ofsajd. Ako je ceo van terena, onda je situacija upravo onakva kakvom ste je opisali.

Pregledao sam snimak veoma pazljivo, zakljucak je da su sudije marginalno pogresile. Karager je u trenutku kada Fabregas upucuje loptu bio van terena, ali su mu prsti jedne ruke na liniji, dakle de iure u terenu. Ergo – nema ofsajda. Međutim, treba sudijama priznati olaksavajucu okolnost – ne samo sto su prsti jedva primetni deo tela, vec je linijskom sudiji pogled direktno blokirala stativa, a veci deo tela je upadljivo bio van terena, pa je jasno da je imao osnova da veruje da je Karager ceo napolju.

U svakom slucaju, ovaj detalj nije odigrao bitnu ulogu, jer je Bentner odbranio gol.

Ono sto bi mene vise zanimalo je reakcija sudija na hipoteticku situaciju u kojoj bi Bentner uspeo da izbegne loptu, tj. da li bi njegov ofsajd tumacili kao pasivan, jer je lopta usmerena kao golu, a ne ka njemu, ali je isla direktno u njegovom pravcu.

arsene knows best

pre 16 godina

Arsenal je bio bolji i to mnogo. Na Anfildu ce biti mnogo teska utakmica jer je liverpul mnogo dobar u ligi sampiona uopste a jos igra kuci. Vidi se da Arsenalu fali Eduardo, bio bi od velike pomoci.
Sudjenje na ovoj utakmci nije potrebno komentarisati sve se videlo.
Svim srcem uz Arsenal na Anfildu, do pobede!!!

Sasha LFC

pre 16 godina

Da napomenem jos jedan podatak apropo ruzne igre Liverpula. To je trenutno jedini tim na Ostrvu koji je postigao vise od 100 golova u svim takmicenjima (tacnije 103 gola) dok je tu Arsenal drugi sa 99 golova.

I na kraju samo zavrsni komentar. Mogao je Arsenal da da 3 gola, dobio bi 3. Vajnim "strucnjacima" koji navijaju za Arsenal treba da bude jasno da tim od klase i tradicije kao sto je Liverpul uvek igra koliko je potrebno za prolaz. Ni manje ni vise. Nema potrebe. Zato i ima 5 evropskih titula.

A BOGAMI SMESI SE I SESTA TITULA EVROPSKIH PRVAKA!!!!!

YNWA

Vlada_NBGD

pre 16 godina

@sudnji dan:

Jedno je biti ljubitelj fudbala, a drugo navijac nekog kluba. Ja sam Liverpul poceo intenzivno da pratim od sredine devedesetih, kada je Roj Evans uveo iz omladinskog pogona u prvi tim generaciju Mekmanamana i Faulera. I tada sam zavoleo Liverpul zbog stila igre, ali i citave atmosfere. Navijao sam iz sve snage za "crvene" i kad je trener bio Zerar Ulije, koga nikako nisam voleo. Ali on je samo trener, klub je i dalje Liverpul!

Rafu obozavam, jer je 2005. svim nafuranim ekipama Evrope (Juventusu, Barsi, Celsiju, Mancesteru, na kraju i Milanu) dokazao da novac, atraktivnost, leprsavost i talenat ne pobedjuju ako nemas veeeeeliko srce. Volim i ja da vidim prodor Mesija, pas Fabregasa, "biciklicu" Kristijana Ronalda, ali kad gledam Karagera i Dzerarda kako pod grcevima i dalje trce kao navijeni ili Kajta kad pretrci 20 kilometara tokom utakmice ili, kao kad juce, protiv jednog savrsenog, mocnog, dominantnog Arsenala, ipak, iscupaju remi, tada znam zasto navijam za Liverpul.

Svaku svoju pobedu i trofej otkad ja pratim "crvene", Liverpul je zasluzio. Oni za pobedu bukvalno umru na terenu, uvek daju sve od sebe i zato ih obozavam. Svaki minut koji provedem gledajuci ih, oni mi vrate maksimalnim naporom. Istina je da ne igraju fudbal po ukusu sirokih narodnih masa, ali je prirodno sto vode racuna, pre svega, o svojim navijacima, a tek onda o ljubiteljima fudbala.

RajanGigs

pre 16 godina

Ja bi cak i za onaj Celzi pre navijao nego za Liverpul.Ne volim mnogo ni Arsenal ali se nadam da ce proci dalje i spreciti dalje mucenje ljudi ispred TV-a koje bi se nastavilo prolaskom Liverpula u polufinale.

stara lfc

pre 16 godina

moze li neko da mi kaze sta je tu arsenal igrao lepo,ne samo snoc nego i 10 tekmi u nazad?A Liverpool ruzno, sta je trbao da igra u Londonu sa 4 spica,pa nije lud!Sta je to LFC igrao ruzno u poslednjih par godina,sta?Podario nam onako finale u Istanbulu,ili ona rapsodija protiv barse prosle godine...mislite o tome!?
YNWA

Mare

pre 16 godina

Mladi Bentner da je usao pet minuta kasnije u igru Arsenal bi vodio 2:1.Ono sto je uradio je smesno!Posle je bio isfrustriran i do kraja utakmice nije uradio bas nista korisno sa tim.
Rafa i momci mogu samo da mu kazu HVALA, a Tobdzijama ostaje zal sto nisu ispalili Liverpul.

Ivan

pre 16 godina

Liverpul igra najgori fidbal u Evropi teski bunker SRAMOTA!!!! Nadam se da ce Arsenal uspeti da prodje dalje momci to zasluzuju zbog stila igre. Srecno

Misko

pre 16 godina

sta vam je ljudi kako mozete tako da pljujete po liverpulu pa sta sada igraju kako igraju ali su uspesni sta kao milan igra lep fudbal sto njih ne pljujete??
ja gotivim liverpul gerard je kod svog prodora kada je namestio gol mogao i da padne i bio bi penal ali on nije takav a svaki drugi igrac bi pao.
penal jeste bio za arsenal tu nema sta!
wenger je dobar trener sve je to super mlada ekipa i tako dalje ali mora se prosto priznati da dok god arsenal bude imao samo klince u ekipi nece osvojiti titulu mnogo su zeleni sto se tice toga a liverpul je totalno suprotno od toga!
stivi je bar za mene najbolji igrac sveta i stvarno je cudno kako nikad nije izabran od strane fife za to mesto pa makar 2005 posle onog ludog finala on je to morao biti!
kapiten, pravi vodja, borben, pun snage, neverovatan sut, brzina i solidna tehnika i jedan od onih koji su retki koji vole svoj klub i nisu mu bitne samo pare on je prosto CAR!!!

BOKI

pre 16 godina

Samo naprijed moji redsi...penal je bio,ali ko ga j..., isto tak i liverpoolu nije dosuđen penal protiv chelsea prošle godine.pozdrav iz zg-a

"The Fields Of Anfield Road"

pre 16 godina

Vidim da se raznorazni kompleksaci i dalje javljaju pisuci komentare poput "Liverpool najruzniji nacin igre"...Kompleks...zavist....neznanje....
Fudbal se igra da bi pobedio,a ovo je bilo samo prvo poluvreme...
I pitamse, od kud dodjose one pobede od 8-0, 4-0...?
Penal?!? Pa koliko puta su razorzni klubovi osteceni...a moje je objektivno misljenje da je sudija imao cudan kriterijum kod dosudjivanja prekrsaja, i nekoliko puta se dogodilo da na drugoj strani terena u slicnim situacijama je pustao da se igra nastavi(Gerrard, Torres,Kuyt...su ruseni u Arsenalovoj polovini terena...faula nije bilo)...tako da potpuno razumem zasto nije svirao penal.
A da nezaboravimo da je Hleb vrlo sklon padanju u protivnickom sesnaestercu.
Sad ko zna matemastiku, sabrace 1 + 1.
Ne kazem da penala nije bilo.
Taktika Liverpool-a je bila savrsena....ZABITI GOL!!!...Primili jedan, zabili jedan i KRAJ PRICE...ne treba vise..Anfield i 40.000 Kopite ce biti svedoci jos jedne velicanstvene veceri sa 5 dana.

Barsa

pre 16 godina

Liverpul igra toliko ruzan fudbal da bi mu i Italijani pozavideli.Samo je Juve ranijih godina igrao priblizno toliko ruzan fudbal.P.S.Doduse,ove godine su Tores i Babel malo razmrdali liverpul i donekle ublazili ANTIFUDBAL.
P.P.S.Trebalo bi liverpul prebaciti da igra u Italiji.

FK Sarajevo

pre 16 godina

Sinoć mi se Liverpool totalno zgadio, stvarno su najlošija ekipa u četvrtfinalu. Onakvu destrukciju igre odavno nisam vidio. da još nemaju Gerarda bili bi sasvim prosječna ekipa.

Joao

pre 16 godina

@Dejan Kalejski
@vn

Ova polemika je interesantnija od navijackih prica o samoj utakmici.
Ipak, niko od vas nije u pravu. Ofsajda nije bilo! Da bi ofsajd postojao potrebno je da ispred (ili iza, kako vec gledate) lopte budu bar dva igraca tima koji se brani, nebitno je da li je jedan od njih golman. To sto je Karager bio van terena takodje je sasvim nebitno. Odbrambeni igrac koji je trenutno van terena iza gola, a ucestvuje u igri (znaci, ne ukazuje mu se pomoc) racuna se kao da je u terenu i ofsajda NEMA. Nasuprot njemu, napadac IMA PRAVO da ostane izvan terena iza gola i time izbegava ofsajd.
Stvar je proverena. Mislim da je krajem sedamdestih godina izbila velika frka oko gola koji je Zvezda dala Hajduku u Beogradu i pobedila tim golom. Hajduk je tvrdio da je njihov odbrambeni igrac bio iza linije gola pa se ne moze uracunati u ona dva igraca odbrane koji cine pravila ofsajda. Tada je iz vrhova sudijske organizacije doslo tumacenje da se odbrambeni igrac koji je izleteo iza gola racuna kao da je u terenu.
Razmislite i sami. Kada toga ne bi bilo, pravile bi se ofsajd zamke na taj nacin, a prednjacili bi verovatno Italijani.
Komentator Aca Stojanovic nije znao za to pravilo, ali nemojte ga osudjivati, tim pre sto ga bas ne znate ni vi.
Ofsajd nije postojao, sudija je pogresio, verovatno slucajno previdevsi Karagera. Ipak stete nije bilo, srecom.

dragan

pre 16 godina

Zaista ovaj Liverpool je tako ruzna ekipa ali na kraju krajeva uvek izadu sa glavom na ramenima!!!
Benitez kada susrece jake ekipe uvek gleda prvo da ih razoruza! Zatim sledeci korak je da smori igru i da natera protivnike da trce oko Bentezovog Zida(odbrana od 11 igraca)i da napadne sa fenomenalnim Gerardom i brzim Toresom!!!
Izgleda da ce proci OVAJ STIL IGRE i da finale Chempionsa ce biti sa Manchesterom!!!

volim fudbal

pre 16 godina

cuj odoleo liverpul nije odolio nego odolile kladionice itd ,veceras nije smeo da pobedi arsenal nisu dali sudije itd kladionice,kad gledam ovaj fudbal sad bolja je bila nasa ex jugoslavije 2 liga nego ovo liga korupcije itd,sport je umro unistili kladionice droga i alkohol znase ko unistio drustvo,pogledajte malo sta rade kinezima za olipijske igre bruka i sramota sve su nastimali i izvlacenje parova bas sve znase ko ce biiti prvak macester ili celzi ja mislim celzi umrite klsadionice

Dejan Kalejski

pre 16 godina

Za vn
Ipak moram da situacija očigledno i vama nije sasvim poznata. Dakle, ofsajd je postojao, nema dileme. Taman da je i Karager bio dobrano celim telom u terenu, i dalje bi bio ofsajd - to zelim da kazem. Neophodna su dva igraca odbrane iza Bendtnera da bi on bio u dozvoljenoj poziciji. Obično svi gledamo u poslednjeg odbrambenog, jer se podrazumeva da je golman na golu i samim tim najbliži gol-aut liniji. Medjutim, Rejna je ovde istrčao i time je ofsajd svakako jer je Karager najbliži, zatim danac, pa Rejna. Poenta je da je komentator stvorio zabunu rekavši da je ofsajd zavisio od pozicije Karagera (koju nisam ni sam dobro pregledao - nebitna je). O ovome i sličnim situacijama imate u pravilima na sajtu FIFA-e.

Vlada_NBGD

pre 16 godina

Arsenal je odigrao skoro savrseno drugo poluvreme, nedosudjen penal i legenda Bendner su mu uskratili pobedu. Liverpulu, takodje, svaka cast. Ne postoji jos jedan tim koji bi ostao neporazen protiv onakve totalne dominacije. Takodje, mislim da mnogi grese sa kritikama - Rafa sigurno nije zeleo onakav bunker, ali sinoc se Liverpul nije mnogo pitao.

U revansu ce Arsenalu biti teze, morace da igraju jos mnogo riskantnije, a Liverpul na Enfildu igra sa vecim samopouzdanjem. Ako je Arsenal pre dvomeca bio blagi favorit, sada su sanse u najboljem slucaju za Londonce, 50:50.

@Vladablok9a:

Istina, mogao je Liverpul da igra i otvorenije, ali onda bi bilo 6:0...takodje, mislim da su svi navijaci na stadionu uzivali u utakmici , koja je drzala napetost i paznju svih 90 minuta. A to sto si se ti smorio...malo je verovatno da nekoga na Ostrvu pogadja.

@ gazge:

Navedi jos jedan tim koji igra "poput Liverpula", kako si napisao.

Joao

pre 16 godina

Steta. Ne navijam ni za koga, ali Arsenal je ekipa koja igra mnooogo lepsi fudbal. O penalu ne vredi trositi reci. Bio je cist i pred ocima sudije. Rezultat od 2:1 naterao bi Liverpul da u revansu igra na gol, a ovako ne moraju. Ipak, najvise je ubedljivo pokazao Mancester. Za ova dva tima to je ipak visa klasa...

Soccerguru

pre 16 godina

Odgovor Dejanu Kaleskom i drugima:
Ovde izgleda niko ne zna zlatno pravilo o ofsajdu. Ofsajd je onda kada to sudija pokaze!
Sve ostalo je teorija, sivo slovo na papiru.
Zaista bi bilo vrlo interesanto da je Bentner izbegao loptu. Ko zna da li bi sudci priznali gol. Trebali bi... posto napadac ije u igri, tj. bezi is ofdise pozicije i nema nameru da dotakne loptu, ne pravi obstrukciju nad protivnickim igracem i ne iskoristava prednos svojom pozicijom.
Na kraju (posto sam godinama bio fudbalski sudija) "Laws of the game" kaze..."po misljenju sudije"...

Dejan Kalejski

pre 16 godina

@vn i ostali
Slažem se da je konačno surovo to da sudija može i ne mora nešto da vidi, zna... ali u šta ćemo se mi onda uzdati preko TV što gledamo ili našta će se igrači i treneri pozivati ako ne na pravila.
Ponavljam, Karager je nebitan za ovu akciju. Taman da je i bio u terenu celim telom, ofsajda mora biti. Kada definišemo ofsajd obično kažemo da napadač ne sme da bude bliži golu od poslednjeg odbranbenog. Preciznije poslednjeg odbranbenog + golman (za kojeg se podrazumeva da je na liniji).Ta definicija funkcioniše samo ako se ne dogodi situacija od sinoć - golman nije na golu!!! Golman se tretira kao svaki drugi igrač. Ako je raspored igrača od gol-aut linije Karager - Bendtner, nemamo dvojicu do gol-aut linije, već samo jednog - Karagera. Ne zaboravite, moraju biti ukupno 2 igrača bliži golu od napadača da ne bi bilo ofsajda.
Pravila to jasno kažu na sajtu FIFA-e. Ovo je izgleda i muka za pomoćne jer su navikli da u brzini zanemaruju golmana i prate samo poslednjeg odbranbenog (koji plus imaju i drugačiju boju dresa). Ne krivim ih preterano, samo ovo može ispasti jako ružno jednom kad nam bude trebalo. Manje - više za Bendtnera i Arsenal...
Pitajte navijače Argentine da li im je svejedno što im Kolumbija u kvalifikacijama daje pobedonosni gol u 92. minutu iz ovakvog ofsajda.
Pozdrav svima.

anonymus

pre 16 godina

Liverpool nepobjediv na Anfieldu???Prosle god.Arsenal ih je dobio 2 puta u 3 dana na Anfieldu i to 3-1 i 6-3 a i Marseille ove godine u veoma vaznoj utakmici

pedja

pre 16 godina

Liverpul igra ubedljivo najruzniji fudbal u evropi,imali su toliko srece da to nije normalno. Sudija ih je odrzao u igri ne sudeci penal i to se stalno desava liverpulu u evropi da ga guraju sudije. Bendner ih je spasio isto i znaci da trebalo je biti 3;1 za arsenal

M

pre 16 godina

Ljudi,zar niste videli da je sudija sudio OFSAJD,kada je lopta pogodila Bendtnera na samoj gol liniji.
Tako da i da je uslo u gol,ne bi se priznao.

Mario

pre 16 godina

znaci,Arsenal,tj.moj Arsenal je razbio Liverpul.oni igraju najruzniji fudbal na planeti.10 igraca u odbrani i 1 u napada,to nije fudbal.tako ce biti i u revansu,isto ce tako kukavicki igrati,ali cemo im zavuci 1 gol i zavrsiti posao.najmladja ekipa smo u evropi,zbog toga i dolazi do ovakvih gresaka kao sto je npr.Bendtner upropastio celu utakmici,ali nema veze...videcete svi da cemo sa ovom ekipom vladati Evropom narednih 5,6 godina...a,za onaj faul koji sudija nije svirao,penal kao suza,da ne pricam...sudiju treba streljati...

Gajetano

pre 16 godina

Po meni stvari stoje ovako:

Ako Arsenal bude imao malo srece, koja mu je na ovoj utakmici okrenula ledja, sigurno ide dalje. A ako prvi da gol, onda sigurno i pobedjuje. Moja prognoza je da ce se stvari odvijati kao u prethodnom kolu protiv Milana iz dva razloga:
1) Arsenal je bolja EKIPA (kao sto je bio i protiv Milana)
2) Liverpul i Milan igraju slicno, cvrst fudbal na rezultat, sa mnogo taktike ali malo fudbala. Imaju po par dobrih igraca na cije se individualne akcije oslanjaju, ostalo je potpuna posvecenost odbrani, pa sta bude. Ali kad im neko pokaze zube, onda je druga prica. Zato i lose stoje u domacim prventsvima.

Ovo moze da prodje protiv prosecnih ekipa, ali Arsenal i njegova igra plene. U svim elementima, pa cak i u odbrani.

Zivi bili pa videli!

andrea

pre 16 godina

komentar od Vlada_NBGD je toliko divan... ja liverpool volim i gotivim odkako sam pocela da gledam fudbal, neke 2004.. nije dugo, ali kada sam videla kako oni igraju odmah mi se zasvideo...
penal je trebao biti, svako ko se iole razume u fudbal je to mogao primetiti, ali d aneko kaze da je sudjenje bilo korektno u svim ostalim delovima utakmice.. ma da... sudjenje je bilo katastrofa...
verujem u pobedu liverpoola kod kuce... stvarno verujem... ima naj navijace na svetu...

kiki

pre 16 godina

@anonymus


Da dobio ih je dva puta ubedljivo u kupu, ali za Liverpool je igrao drugi tim, igraci za koje niko nije cuo, a za Arsenal manje vise ovi klinci i Baptista, tako da ti rezultati ne znace mnogo medju ozbiljnim ljudima u fudbalu, a da znace ne bi Wenger sutnuo onako Baptistu koji je dao 5 golova samo na jednoj od navedenih tekmi, pritom si mozda zaboravio kao i mnogi ovde da je u prosloj sezoni Liverpool zadnji derbi protiv Arsenala dobio sa 4:0 gde je Crouch dao het trik.

kiki

pre 16 godina

@Mario


Dragi Mario, da li osim sto pises i govoris kao Joda? ...prvo napises glagol pa onda sve ostalo, pa jos povrh svega dajes i strucne komentare, ahahahahaha!

Tobdžija

pre 16 godina

Arsenal stvarno nije imao sreće , trebali su da dobiju bar sa 2-1.Ne mogu da shavtim kako je bentner ono odbranio , a bio je i čist penal nad hlebom.
Kajt je rekao da poznaje sudiju , da je živio blizu njega ranije u holandiji.
To vam dovoljno govori o odluci sudije...

Dejan Kalejski

pre 16 godina

@Joao
Svaka čast što se uključuješ u ovu krajnje konstruktivnu priču.
Mada, opet spominjanje Karagera. Čovek je nebitan u situaciji. Moraju biti, kao što si rekao, dva igrača ispred napadaća. Ako je on (Karager) u terenu (i ako i nije, nebitno), on je i dalje jedan. Gde je drugi?
Reina je van gola, što znači da je napadač Arsenala u dubokom ofsajdu.
Pozdrav.

AKO CEMO POSTENO

pre 16 godina

Sta kazu, Henry ne nedostaje? Da je ostao u Arsenalu druga utakmica bi bila samo formalnost a i u sampionatu bi vec bila zavrsena prica...

Joao

pre 16 godina

Dejane
Prevideo si jednog igraca...
Dva su igaca ispred Bendtnera u trenutku suta. Jedan na gol liniji i jedan izleteo u gol-aut blokirajuci centarsut Adebajora.
Nije sporno nista.

Money cant buy me luv_LFC

pre 16 godina

Hiljade Napoleonovih ratnika to nije uspelo ali 11 crvenih to moze!Moskva ce biti osvojena,nadamo se!Red army go marchin' in!!