Subota, 26.01.2008.

21:54

Poraz Partizana u Jazinama

Izvor: B92

Poraz Partizana u Jazinama IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

LUKA

pre 16 godina

@ secam se dobro
citat "U Pioniru nije bila nijedna srpska zastava kada je Zadar gostova dok su se Jazbine sarenile u sahvnicama na sve strane!!! Folklor i "stihovi" ubi, ubi, Srbina stvarno su smesni za bilo koju ozbiljnu navijacku grupu"

vecu glupost nisam procitao u zivotu.
ko je skladao pjesmu "ubi, zakolji, da hrvat ne postoji", zebe smetaju hrvatski dresovi u hrvatskoj dvorani. pa ajde onda kad budete sljedeći put dolazili pošaljite nam 15 000 partizanovih dresova i napišite nam sve svoje pjesme da naučimo pa ćete se osječati kao u beogradu.

sječam se kad se igrao rukomet u pioniru: zagreb-partizan, pa je našeg kapetana pogodila stolica. kad smo vam spremili osvetu i još gore uvijete onda ste bili kao jadni hipiji s cviječem koji su se jadni zatekli u neregularnim uvjetima.

daj se skulirajte. utakmica je prošla dobro, nije bilo razloga za prekid. a to što se svi deru ubi srbina ubi tovara ubi purgera ubi cigana ubi marsovca- to je sve zanemarivo

ps- nisam navijač zadra- pa sam malo objektivan

luka

pre 16 godina

ruku na srce, partizan već 2 sezone igra najbolje u regiji, no smiješni ste sa tim konstatacijama kako mi hrvati trebamo biti ponosni jer nam dolazi institucija.

daj ohladite malo. pa cibona ima više osvojenih euroliga nego svi srpski klubovi zajedno. a split ima više od cibone.
jedna zvezda u vitrini za pokale mora držati čaše, jer pokala nema, a glupo je da je vitrina prazna.

ni hrvatski ni srpski klubovi nemaju najjače nacionalne igrače u njima, jer svi koji neš vrijede otiđu nakon jedne dobre sezone. mi se samo natječemo ko će kupiti bolje smeće od jeftinih stranaca, koji da išta vrijede nebi dolazili ovdje.
čestitke zadru na pobijedi, čestitke partizanu na dobroj sezoni. ali daj budite realni. niti jedni niti drugi nismo nikakva elita. jedino što imamo je povijest. a neki ni to

srbijina prednost je što ima 4 kvalitetna kluba, hrvati imaju 2, slovenci 1 i to je to što vrijedi, a i to je na neki način proporcionalno sa brojem stanovnika.
najbolje mi je kad se svi zgražate jer se navijači deru : ubi srbina
kad hrvatski tim dođe u srbiju, odmah nam sa tribine pjevaju hrvatsku himnu da se osječamo kao kod kuće i bacaju nam cvijeće na igralište.
liga je takva kakva je, odnosi su takvi kakvi jesu, no nemojte biti licemjerni.
zadar treba izbaciti iz natjecanja jer nije kontrolirao što njegovi navijači pjevaju- i kao paralelu uspoređujete mostar gdje je bilo desetak ozljeđenih ljudi. ma trebali ste odmah to usporediti sa bacanjem atomske bombe na hiroshimu.

Nikola Pavlovic

pre 16 godina

Pekovic je fantasticno igrao sve do trenutka dok nije postao "zvezda", sada razmislja o sudijama, novinarima, ugovorima...

boban.nis

pre 16 godina

Zasto im cinite cast i privilegiju da igraju protiv Partizana.Ukinnite tu glupu ligu.Jos vas i vredjaju tamo.Ja licno,nikad nebi otiso tamo.Neka igraju protiv Sirokog.

Pantagana

pre 16 godina

Bez ikakve namjere da vrijedjam ali stvarno obratite paznju sto pisete jer ako bi Nick BG procitao sto je napisao vidio bi da nista pametno nije reko, citiram "ako je covek nastao od majmuna, onda je Hrvat od Srbina" po ovome ispade da su hrvati ljudi a Srbi... ponavljam ne vrijedjam nego mi je simpaticno kako niko nije obratio paznju na to nego ga je jos gomila ljudi preporucila

MD

pre 16 godina

Emotivno pražnjenje? Totalno nebitna utakimca? nebitno natjecanje? hahahaha ! Vrhunsi klub si ne dozvoljava emotivna pražnjenja i nekakva "pucanja"... a to što je ovo totalno nevitno natjecanje ste pokazali prošle godine kad ste se veselili kao mala djeca nakon pobjede protiv Cibone i jedno 500 komanatara koja ste ovdje ostavili !
uglavnom, košarka je za balerine, puhenš protivniku u uho i eto tehničke, slobodnih bacanja i tri napada za redom.. zna se koji su to pravi muški sportovi !

hiJavata

pre 16 godina

Realno,i dok nije postojala guma liga,partizan je bio neprikosnoven,i dok su partizanovi ljudi cinili okosnicu reprezentacije tada smo i igrali neku kosarku,sada kada su ljudi iz zvezde na vaznim mestima,nasa kosarka tone i tone,i sto se tice igrackog kadra i ljudi u foteljama..

secam_se_dobro

pre 16 godina

@zd68
To sto ti pricas mozda mogu da progutaju maloletna deca ili pak tvoji vrsnjaci koji su ostrasceni do bola.

Prvo, pobrkao si crveno bele i crno bele dresove. Partizan je uvek bio rado vidjen gost ne samo u Dalmaciji vec u citavoj bivsoj zemlji. Naravno, ekstremista je uvek bilo i bice, ali je Partizanov status bio na zavidnom nivou. Stvarno je nepristojno da lazes decu koja sada stasavaju u ljude.

Na zalost, stvari idu na gore, a ne na gore najvise zahvaljujuci ostrascenosti u Jazbinama i manipulativnom temperamentu takvih likova kao sto su g. aca, bek, sesti igrac, Petrovic.

Drugo, logika "pa i vi isto radite u Pioniru" je takodje za malu decu ili ostrascene tipove kao sto si ti. Samo takvi mogu traziti opravdanje za svoje greske u sreskama drugih.

U Pioniru nije bila nijedna srpska zastava kada je Zadar gostova dok su se Jazbine sarenile u sahvnicama na sve strane!!! Folklor i "stihovi" ubi, ubi, Srbina stvarno su smesni za bilo koju ozbiljnu navijacku grupu. S aspekta zloupotrebe nacionalnih simbola i nacionalnih osecanja da se postigne tricava sportska pobedam tu ste polozili ispit. Svaka vama cast. Mene ste potpuno razocarali jer su Jazine u mom secanju kosarkaski hram gde su igrali svetska imena.

Ma sta ja pisem i kome?

ale a le
Partizane ala
svetyo ime je
vecno zivece
njemu dajem sve

Zadranin

pre 16 godina

@Misko Ajkula NK
Ima smisla to što kažeš o popularizaciji košarke u manjim sredinama, no činjenica ostaje da male zemlje poput naših ne mogu stvoriti dovoljno kvalitetnih igrača za jednu pravu, jaku domaću ligu. Možda bi dobro došlo jedno kompromisno rješenje npr. širi raspon natjecanja u kojem se manjim klubovima nudi više prilika za natjecanje u NLB-u...

BTW, itekako ima veze na kojem mjestu momčad završi u poretku NLB lige, prvo mjesto nosi 8 euroligaških bodova, drugo sedam itd. dok prvak i viceprvak primaju dodatne bodove. NLB sveukupno nosi više euroligaških bodova od domaćih prvenstava tako da se ne može desiti da momčad koja osvoji domaće prvenstvo i spuši svjetski u NLB osigura euroligaški plasman.

A ovo što se tiče sudaca, istina da toga ima, bilo je i sinoć nekih faulova gdje mislim da je sudac malo pretjerao, no istina je da toga ima na obje strane, tako je i Zadar bio pomalo oštećen u Beogradu na početku sezone... Zato se sada suci novčano kažnjavaju, i moram priznati, puno je manje sudačkih krađa nego u proteklim godinama...

A kad smo kod vaše lige, 3 momčadi iz Beograda a dva iz Kraljeva... I da vaše momčadi igraju isključivo srpsku ligu, Partizan bi svake godine bio prvak a ostali bi se krpali za mjesto koje vodi u ULEB kup... I što bi srpski basket time dobio? Možda bi bilo patriotski ispravno, ali manjak konkurencije samo bi štetilo momčadima koje proizvode igrače (u čemu Partizan prednjači), što dakako šteti i reprezentaciji ali i klupskoj sceni... Mislim da je prerano da kažemo kakav utjecaj NLB liga ima na reprezentacije...

hiJavata

pre 16 godina

kk Zadar??gde su oni na mapi kosarke... Zadar puno kvalitetniji? Ma daaaaj...smesno je diskutovati o tome...
Ali ajd sad,sta da se radi,napalili se zbog jedne pobede..usla voda u usi malo,sad se zadar uzdize na nivo evropskog prvaka...ok,razumljivo je,konacno neko iz hr da pobedi partizan,puna dvorana itd...jasno,u selo dolazi veliki partizan,velika atrakcija,sl put postavite ringispil,krusku za udaranje,automobile na sudaranje...hehe,ipak je partizan institucija...evropo,nastavi da treniras,evroliga je svake godine!!
Zovite me 007!

zd68

pre 16 godina

ma koji su to komentari bia sam na utakmici sinoč kao i prije 30 godina sa partizanom u jazinama i koja razlika dapače sinoč je bila iznimno dobra (za vas ) i koliko toliko normalna atmosfera ako gledate na vrstu izrečenih refrena ma to je sad med i mliko a koliko znam u beogradu je strašno od paljenja zastava i sl... izgubili ste jer je zadar bio sinoč bolji a kako če se na kraju viditi u finalnom okršaju sa vama puno smo kvalitetniji,.. pričate o bambergu pa to je jedna jako zanimljiva i smišna ekipa a samo malo da se sitim koji to imalo vridan košarkaš igra u bambergu ,.. vidi čuda pojma nemam. ma njih bi rastavia zadar a koliko se sičam nedavno smo rastavili jače ekipe od tog vašeg bamberga 20, 30, 40 razlike---hapoel, strasbur, uniks kazan. pozdrav iz lipog sunčanog i okruženog predivnom morem zadra.

Jedan Od Nemanjica_Pg

pre 16 godina

"Trazenje svog pravog identita je tezak posao, jer ako je covek nastao od majmuna, onda je Hrvat od Srbina." Nisam se mogao suzdrzati, a da se ne nasmijem ovoj recenici(poz za imenjaka iz Bg). Aj' sad ozbiljno: Cemu onolika ostrascenost na sinocnoj utakmici?! Pa zar su toliki kompleksi koji vladaju medju Zadranima/Hrvatima. A sudije uzas! A Protiv Zvezde u Bg, Zadar su sudije pogurale(npr. nisu priznali kos Misanovicu+1)*
Samo su 2(dvije!) pjesme posvetili Zadru, a ostalo protiv Partizana, pozivanje u boj, ubij Srbina, Srbe na Vrbe, ko ne skace...,dosh'o je i taj dan...,itd. Govore za sebe da su "izuzetna kosarkaska publika" a ovamo nemaju 2 pjesme posvecene svom klubu. Smijesno ili tuzno procijenite sami. Igraju Zadrani odbranu na noz u 1. cetvrtini a sudije i ne pomisljaju da sviraju faul.(o faulu tijelom da i ne pricamo)*
ali najbizarnije je bilo kad su izasli Zadrani kao na bis(smehotres) a tornado pjeva:dosh'o je i taj dan...;a igraci skacu i pjevaju sa njima, ma kompleksi su cudo!

Bas me briga za njih sve jer ja zivim za tebe, Partizane volim te!

Misko Ajkula NK

pre 16 godina

@ Zadranin:
Racunica je jasna: zasto popularisati kosarku u inostranstvu i jacati konkurenciju, kada mozes pomoci manjim sredinama u svojoj zemlji (Cacak, Kraljevo...). Dalje, zasto igrati ligu u kojoj je bukvalno svejedno hoces li biti 1. ili 10., jer sa titulom ne dobijas mjesto u EL. Trece, kakav je smisao odigrati odlicno preko 20 utakmica u NLB ligi, ako ces, uz pomoc sudija, odmah da ispadnes na finalnom turniru u npr. Zadru? Cetvrto, srpska je reprezentacija (a i liga) vidno nazadovala od 2002., kada je prvi srpski tim pristupio Jadran-ligi. Ono jes', mozda bi reprezentacija svakako lose prolazila (2003-2007), ali bi bar liga zadrzala neki nivo, ovako...nasi timovi dozvoljavaju da ih neko krade, ponizava, a oni mu zauzvrat pruzaju sansu da se makar jednom godisnje osjeti vaznim, da, kako rece SHADOW, makar za tren izadju iz Cibonine sjenke... Pozdrav iz NK, uz nadu da ce se za 2-3 god. konacno nasi klubovi izvuci iz ''bratskih'' kandzi... E, a da bismo se izvukli, potrebno je sto prije pristupiti ULEB-u, a otkaciti FIBU, kao sto sam i naveo u prethodnom komentaru.

frojd

pre 16 godina

Alo, bre, tornado, zadrani, damlatinci, hrvati

Partizan je nacin zivota
Partizan je sistem vrednosti
Daleko bilo da smo mi na vasem mestu.
Hocete li pobedu? Nemam problema. Ljubav prema klubu ostaje nama i ne gradi se (patoloskom) mrznjom prema protivniku.
Kao sto rece Dule, Zadar bi pobedio. ali da je potrebna menatlna higijena, i to je tacno.

Igor_PFC

pre 16 godina

Da nam je trebala pobeda mi bismo ovaj zadar razvalili,a glavni uzrok poraza je to sto smo utakmicu igrali 45 sati posle utakmice sa bambergom,nezainteresovanost,mislima smo bili u top16,a kada ovi hrvati budu dosli u beograd razbicemo ih toliko ubedljivo da oni nece biti svesni svoje nesvesti. PARTIZAN CE NA KRAJU LAKO BITI PRVI

dinamo

pre 16 godina

Kako te vi srbi jadan narod,pričate o tome kako sija mržnja navijača prema igračima partizana,hahahahahahha.
A kad dolaze cibona i zadar u beograd dočekujete ih s cvijećem u rukama jeli? Kako vi kažete:MNOGO STE SMEŠNI

Nenad

pre 16 godina

Vatreni sam navijac Crvene Zvezde,ali moram reci da sam gledao utakmicu i ne mogu da verujem kakvo sudjenje,stvarno sramota!Pod hitno da svi klubovi iz Srbije napuste jadransku ligu jer ovo stvarno vise nema smisla...samo se steti nasoj Kosarci,hocu da gledam Zvezdu,Partizan,Fmp...u Kragujevcu,Leskovcu,Cacku...a ne tamo ko zna gde gde hoce da nas okace o 'vrbe'....Hocu LIGU SRBIJE!!!!

Zadranin

pre 16 godina

Evo, ja sam iz Hrvatske, iz Zadra točno, i stvarno ne mogu se načuditi zašto se ljudi toliko protive NLB ligi... Gledajte, možete bilo koja momčad NLB lige imati igrače kao iz snova ali svi se moraju negdje kaliti. Zar će se igrači Partizana kaliti i steći iskustvo potrebno za Euroligaške uspjehe protiv Mašinca, Sloge i Vojvodine (koja se raspada)? Pa u NLB ligi igra 3 Euroligaša, i 5 momčadi iz ULEB kupa, to je gotovo više od bilo koje druge europske lige!

NLB liga pomaže svima, i vidi se kako se polako na ovim prostorima popravlja kvaliteta košarke, kako polako, ali sigurno dolaze mladi igrači koji konačno imaju ligu u kojoj mogu steći jedno pravo iskustvo i pokazati što znaju, a ne igrati protiv poluamaterskih momčadi u domaćoj ligi, pa onda grijati klupu kada odu u neku jaču ligu...

Što se tiče navijanja, ni meni se ne sviđa vrijeđanje protivnika i pozivanje na linč, ali morati razumjeti, ukoliko ovo čitate iz Srbije, da danas toga ima daleko manje nego prije 5, 10 godina. Prije par godina su ljudi bacali kovanice, mobitele itd. na protivničke igrače...

Poanta je sljedeći, svemu treba vremena, polako će i to vrijeđanje na nacionalnoj osnovi isto nestati.

parni valjak

pre 16 godina

И КАДА НЕ БУДЕШ ПРВИ ТИ
И КАДА СЕ ЧУЈУ ЗВИЖДУЦИ
И ТАДА ЋУ ПАРТИЗАНЕ ЗНАЈ
ДА ТЕ ВОЛИМ ЈА!!!
али он је и даље први, и зато тишина бре!!!

Siroki

pre 16 godina

ne mogu vjerovat kakavih sve kometara ima... Pa meni se cini da je grobarima ova liga potuno nevazna i jadna, ALI samo kad gube.. Pa su sad krivi i suci i "emocionalna istrosenost" protiv Bamberga.. Pa cini se da Partizan ne moze nikako izgubit a da je to zato sto je protivnik jednostavno--- BIO BOLJI... Cestitke Zadru iz Sirokog Brijega

shadow

pre 16 godina

Utakmicu izmedju Partizana i Zadra u Beogradu posmatralo je oko 800 gledalaca koji dolaze na sve utakmice najboljeg srpskog kluba. Dule je rotirao svih 12 igraca, odmarao najbolje i razigravao mlade. Da je bilo neophopdno, Partizan je mogao Zadar da dobije sa 40 razlike. Utakmica izmedju Partizana i Bamerga koja je zavresena samo 45 sati pre meca u Jazinama, potpuno je uslovila fizicko i emotivno praznjenje. Partizan je pobedio sa 48 razlike, samo zato sto je istrosen i poslednji atom snage. U tom kontekstu, utakmica sa Zadrom nije bila posebno vazna, zato sto nista nije odlucivala. S druge strane, Dalmatincima je ovo bila najvaznija utakmica sezone do sada, prilika da ako nista drugo, izadju iz senke najveceg hrvatskog kluba, Cibone.Zadar ima sasvim solidan tim, naravno limitiran u nekoj svojoj provincijskoj filozofiji, koji je bio spreman da iskoristi povoljan splet okolnosti. Kada se tome atmosfera mrznje i, blago receno, domacinsko sudjenje, epilog je bio ocekivan.Napominjem da je i Dule Vujosevic cestitao Zadru na zasluzenoj pobedi, tako da ne stoje primedbe da Partizanov strateg ne priznaje poraz. Stoji medjutim cinjenica da po prikazanoj igri zadar nije bio bolji za 16 poena. Kada je u trecoj cetvrtini Partizan smogao snage da pojaca odbranu (iako su bili istroseni Partizanovi kosarkasi su igrali casno, Zadar nije postigao kos iz igre osam minuta. Bas u tom periodu kada je sampion Srbije bio u prilici da se potpuno vrati u utakmicu, sudije su najvise pomogle domacinu. Sve je to ipak nebitno, za Partizan je ovo samo jedna od 80 utakmica u sezoni. Cak ni prvo mesto u regularnom delu NLB lige nije previse bitno, posto prednost domaceg terena ima onaj ko je domacin final foura, a ne onaj tom koji je to obezbedio plasmanom. To pravilo je potpuno besmisleno i da bi ova liga imala bilo kakvog smisla mora da se vrati play of, kao sto je bilo prosle godine.

danny boy

pre 16 godina

ja sam iz Hrvatske i atmosfera koju kao stvara Tornado je smješna,pa Grobari to rade 1000 puta bolje...ne znam gdje su se izgubili oni pravi navijači,kakav je prije pakao znao nastati...pravi južnjački...i slažem se da liga nikome ne treba...ne znam tko je prolazio Vitković,nije ni važno ispod koša a ovi iz publike su ga htjeli rukama dohvatiti,psovali..

mali marinko

pre 16 godina

Što bi se točno trebalo dogoditi pa da vi čestitate na pobjedi? Govori se nešto o suđenju... jeste li gledali utakmicu? Pekovićeva i Tepićeva prva osobna su bile potpuno zaslužene, i jedan i drugi za svoju drugu osobnu ulaze u putanju igrača i guraju ga kukovima van - po košarkaškim pravilima, kad sam ih ja čitao, to je isto tako prekršaj. To što su Partizan slomile povezane trice na kraju prve i druge četvrtine... nisu sudci krivi. To što su Partizanovci imali 8 izgubljenih lopti u prvoj četvrtini opet ne možete okriviti ni sudce ni atmosferu. Ovo inzistiranje na 'neregularnim uvjetima' smatram djetinjim izgovorima... ne smetaju vas takve dvorane u kojima ne dolaze navijači. A i taj klaun... zbilja je ušao u igralište - onda kad se igra odvijala na suprotnoj strani. Govori se o imperativu pobjede protiv Bamberga i istrošenosti Partizana, ma Bamberg je jedna prosječna ekipa i za naše regionalne uvjete, kakva crna istrošenost pa vi idete čarterom na gostovanja eeeej, Zadar se do BG drnda 8h u autobusu. Navijači i mržnja - toga je uvijek bilo i bit će, ali sve je bilo u granici regularnog ili bi možda mogli početi od sebe i analizirati što su Grobari pjevali kad je Zadar gostovao u BG.

Da rezimiram: izgubili ste jer ste bili lošiji jeste li lošiji uopće ili samo na toj utakmici pokazat će kraj sezone.

Misko Ajkula NK

pre 16 godina

Sudije bas i nijesu bile objektivne, ali kako im to nije prvi put (kada srpski klubovi igraju u HR), ne razumijem toliki bijes crno-bijelih. Zasto jednostavno nasi klubovi ne istupe iz NLB lige? KSS bi trebalo da od*ebe FIBU i pristupi ULEB-u, pa bi nas sampion imao pravo ucesca u EL bez obaveznog igranja u NLB. Za kraj, glasajte za nase (Bodirogu i Obradovica) na sajtu EL, biraju se najbolji u poslednjih 50 godina. Bodiroga zaostaje za Drazenom samo 0,2%. Pozdrav iz NK!

zovite_me_dule

pre 16 godina

na Partizanovom sajtu imate izjavu Duleta Vujosevica.

Veliki mag je veliki mag.

Kralj.

Budite dostojni Duleta. Ne budite bukvalci vec citajte izmedju redova.

Napred, Partizan!

dr. b

pre 16 godina

@lazni sjaj
Ti ocigledno imas jako veliki kompleks Partizana!!!Pre neki dan si rekao da je Bamberg toliko los da bi se i ti reaktivirao i sa tvojom druzinom 'pivasnih trbusina" pobedio taj tim,te da se sad vidi koliko je Partizan los kad ih pobedjuje sa 50 razlike!!!Ovo zaista ne treba komentarisati,vec analizirati u nadleznoj ustanovi.Prvo ti sa svojom ekipom rekreativaca odigraj sa Zvezdom,pa ako pobedite,odigrajte sa Bambergom...Partizan dolazi kasnije...
I zapamti,jedini lazni sjaj u univerzumu ima jedna zvezda po iumenu crvena!!!
Inace,svakoj seriji jednom dodje kraj,pa tako i nasoj!Cestitke Zadru na zasluzenoj pobedi...ceracemo se jos...!!!

crno_beli

pre 16 godina

auuuu,zzadrani,,,pa dobro,u goste im je doshao evropski prvakk,imaju razlog da napune halu,dosao je partizan,a ne nki tamo shiroki,ok...mrznja,nacionalizam,sve je to razumljivo i naravno normalno za nashe podrucje..samo sto mi malo mnje vodimo racuna o tome...zato sto smo jachi,,to se podrazumeva.,malo o tekmi..postojala su 2 klovna...jedan je aco..a drugi je pravi,,..ovaj prvi igra odbranu..na parketu,dosadjuje sudijama kao da je bogom dan..al ajde...njega na stranu..a da pritom ne dobije ni opomenu od starne sudijske trojke,,koja je naravno iz slovenijena te iste se zalio nebojsha covic,izgleda da je bio je u pravu,ekipa koja u proseku belezi 84 poena u ovoj guma smesnoj ligi svedena je na 54...?najdomoinnantnij evropski centar...nemoze da postigne vishe od 2 poena i pri tom zaradi 5 licnih,tu nesto smrdi...izgleda da su sudije...ipak krive..jednostavno njihova slovenska krv..znate kakva je...bili su austrijski,a sada su postali hrvatski konjushari,napred partizan,smrt guma ligi...trebao je dule malo da napucka novicu na sudije,,i onda malo u svlacionici..da im pokaze,sudije na stub srama...ccrno beli do groba...

Steva Banat

pre 16 godina

Onakve ustaske atmosfere i sudjenje koje nije ni za decju ligu nije za komentar.Zadru iskrene cestitke za borbenost i pobedu nad liderom.

milos_bar

pre 16 godina

@ tomo
Nije mi jasno zasto se takvi kao ti uopste i javljaju ovde.Idi kuci i pokri se usima.
@ Lazni sjaj
Potpuno si upravu, toliko smo nisko pali da smo prvi nlb i medju 16 najboljih u evroligi.Ne daj Boze da jos malo padnemo, osvojili bi smo evroligu.
@ NLB
Covek je potpuno u pravu.Ova liga samo doliva ulje na vatru, i iskusava vec poludele navijacke strasti.Samo je pitanje vremena kada ce na sred utakmice buknuti neki neredi i ne daj Boze, nastradati neko od navijaca ili igraca.
Nije mi jasno ovo:nasi timovi vec godinama su jedni od najboljih u uleb kupu, dok Partizan dve godine zaredom je u 16 u evroligi i tuce najbolje evropske ekipe.Uz to smo bili u 3 sesiru na izvlacenje, odnosno u 9 najboljih.Zar nismo zasluzili da imamo dve ekipe u prvom evropskom takmicenju?

Nick BG

pre 16 godina

(tornado, 27. januar 2008 07:08)
Slazem se za sudjenje, ovde je bilo natezanja za Partizan. Sto se tice vaseg navijanja to je samo ogomna mrznja koju iskazujete na veoma prost nacin. Trazenje svog pravog identita je tezak posao, jer ako je covek nastao od majmuna, onda je Hrvat od Srbina.

tornado

pre 16 godina

Vidim da se sad savi vade na suđenje, omalovažavaju ovu pobjedu, Zadra i njegov Tornado. Ne sjećam se da je itko spomenuo suđenje nakon utakmice u Pioniru, koje je blago rečeno bilo katastrofalno za Zadar. Tad vam je liga bila dobra, tad je suđenje bilo vrhunsko, tada je sve bilo na visini. Prihvatite poraz i jednu veliku istinu: BOG JE STVORIJA ČOVIKA, A ZADAR KOŠARKU!!!

LULU

pre 16 godina

Nebitna tekma...Bolje da smo dobili ali 15 za redom smo dobijali ..Mora malo da se padne ..Pau cetv smo igrali Euroligu odlucujucu tekmu a sada jedan dan odmora i derbi u Jazinam..Odracemo ih ko zeceve kada bude se igralo za titulu kao i uvek zar ne

yo

pre 16 godina

Jos jedna utakmica koja je pokazala da Partizanu mnogo fali jedan suter. Dosta se ceka Tripkovic, od toga nema nista. Zato uprava nek konacno nadje gen. sponzora i pare za sutera ili nek se povuku sa funkcija.Pogotovo Shilobad, taj nista korisno nije uradio, a on je taj koji saradjuje sa tapkarosima.
Ali posto znamo svi da su male sanse da dodje neki igrac, (ako se dovede neko to ce biti na poziciji 4) mozda bi bilo bolje da se Tripkovic koristi kao plej a Pera Bozic kao suter.
Sto se tice poraza, je...es jadransku ligu, Partizan ce verovatno izvuci 7-8 bodova za potpisivanje ugovora sa El.

Hell

pre 16 godina

@ tomo, 26. januar 2008 22:09

Ha,ha,ha pojela nas atmosfera?! Pa Partizan igra pred mnogo brojnijom i glasnijom publikom (najboljoj u Evropi) tako da je ovaj tvoj komentar zaista smesan.Jednostavno se ne moze izdrzati taj stalni ritam jakih utakmica u rasponu od 3-4 dana,dok vi igrate jedino ovu ligu!To nikako nije opravdanje za vecerasnju ocajnu partiju ali sta da se radi i porazi su sastavni deo igre a veceras je Zadar zasluzeno pobedio.Mi nastavljamo dalje i nadam se da ce se Partizan uspesno vratiti vec protiv Fenera.Pozdrav svim Grobarima

zovite_me_dule

pre 16 godina

Da li se negde moze procitati sta je izjavio Dule Vujosevic?

Ako se nije osvrnuo na sudjenje i na klovna i klonove, onda je sve bilo u redu. Ako je pak rekao, kao u Rimu, da je sudjenje odlucilo (ukljucujuci i tolerisanje kloovna i klovnove), onda predlazem da se utakmica ponisti.

Za sada cu se zadovoljiti konstatacijom da je Dule pruzio ruku g. Petrovicu.

Palasio sasvim sigurno nije Srbin mada bih voleo da postane. Nadam se samo da ce jednoga dana, ako i kada bude otisao u SAD, postati srpski ambasador dobre volje kada bude pricao kako je to i sta je to biti Srbin odnosno igrati za Partizan.

Ja imam samo jednu zelju. Da ostanemo ono sto jesmo i da budemo jos bolji. Bez podlih faulova, bez klovnova i klonova, bez motivisanja na nacin "zar ova stoka da nam da 30 komada" i bez pritisaka na sudije i protivnicke igrace.

Neka ceo Pionir peva samo Partizanu!

Bas me briga za njih sve jer ja zivim za tebe!

Napred, Partizan!

murinho

pre 16 godina

odlična utakmica. e da su sve ovakve u ovoj ligi. navijanje vatreno, ali u granicama normale. jedva čekam zadar vidjeti u novoj dvorani na višnjiku. 8500 ludih navijača. samo arisovi navijači mogu u istu rečenicu sa zadrovim.

Marshall

pre 16 godina

Tomo,kazes pojela ih atmosfera?Hehe,da nije tuzno bilo bi smijesno.Pa mi prijatelju moj pravimo atmosferu kakva se ne vidja nidje u Evropi,i nasi momci su navikli na to.A vi stvarno treba da slavite,dobili ste najjaceg na ovim prostorima,koji je ovih dana bio mnogo vazniju bitku nego sto je mec sa vama.Ipak,uzalud vam trud sviraci...Zna se dje titule zavrsavaju.Uzdravlje!

Stefan_CG

pre 16 godina

Zanimljivi su ovi Hrvati stvarno.Kada je Partizan pobjedio Cibonu u Zagrebu,citao sam kritike njihovih medija za losu igru Cibone u Evroligi i da NLB liga navijace ni ne interesuje,sto je tacno i isti vazi za Delije i Grobare.Sada,kad je Zadar pobjedio nezainteresovani i umorni Partizan,svi tome posvecuju veliku paznju kao da su osvojili Evroligu!I kako sad to objasniti?!Zato se ja nadam da ce se ova liga ukinuti i nece biti nikakvih provokacija,a Partizana ce ovakva atmosfera cekati u nasim kosarkasim centrima u Srbiji,a nece to zadovoljstvo pruzati Zadranima.

Alenatore

pre 16 godina

@Lazni sjaj Jako je lepo videti da i pristalice malog kluba sa Kalemegdana prate igre sampiona i kosarkaske velesile zvane PARTIZAN.Svakoj seriji nekad dodje kraj,sasvim je normalno.Verujem da ti je srce puno zbog ovog poraza,bar da uzivas u tudjim pobedama protiv Partizana kad vec ne mozes to isto da uradis sa svojim klubom!!!

Gost

pre 16 godina

Vidim da hrvati navijaju da se ovde odigra zavrsnica F4. Ako to stvarno se dogodi srpski timovi treba da to odbiju.
1. I veceras se pokazalo da tamo nema regularnih uslova za odigravanje jednog takvog turnira.
2. U poslednje 3 godine pobednici su bili iz Srbije i normalno bi bilo da se finale igra u BG ili NS.
3. Prema tabeli najverovatnije da ce u F4 ucestvovati 3 ekipe iz Srbije.

sta se palite

pre 16 godina

Prvi smo u ligi,prosli smo u top 16,pa sta nas briga sto su oni napaljeni.Tabela sve govori!!!Njima je utakmica u NLB ligi spektakl,pa to je da puknes od smeha!!!!!!!!!!!!!!!

Tanasije/ex Grobelar

pre 16 godina

@LazniSjaj

bistrooki egipcanine..., toliko smo nisko pali da smo PRVI u nlb-u i usli u EL top-16...kako li tek izgledamo kad ne padamo kad smo ovakvi kad "nisko padamo"?

Izgubiti u sporednom gradu, nevaznu utakmicu nije "pad" vec traganje i nalazenje novog takmicarskog motiva u dosadnoj ligi u koju nas je uvukao i tvoj ugaseni klub. Grobari, samo opusteno :-)

BOJAN DOBOJ

pre 16 godina

Koji Zadar i koja košarka,da je Partizanu trebala pobjeda ne sumnjam da bi je i ostvarili.Prednost naše košarke je u našim domaćim igračima,a ne Makedoncima i Amerikancima koji moraju da igraju u Zadru,Ciboni i ostalim Hrvatskim klubovima,ali i sve to im ne pomaže,jer Gudjer Ligu neće osvojiti nikada.Pogledajte skor u međusobnih duela Srpskih i Hrvatskih klubova pa će vam biti sve jasno.Uprkos ovoj pobjedi Zadra stanje na tabeli je ostalo nepromjenjeno,na žalost Hrvata PARTIZAN JE I DALJE PRVI.

zdravko

pre 16 godina

Da dodju u moj stan Ronaldinjo i Mesi i da igramo mali fudbal sa klupkom carapa ja bih pobedio.Tako je veceras Zadar dobio Partizan u sportu koji se igra u sali osnovne skole ili neke fabrike.Isti parket kao u mojoj dnevnoj sobi ,samo sto kod mene stane vise ljudi

JeryD

pre 16 godina

Neznam sta nam uopste treba da igramo ovu beznacajnu ligu , a tamo nas pljuju i vredjaju i to je ok , a kad dodju kod nas kao misevi su , a mi smo balkanci kad im i zvizdimo ali samo da znaju nisu ni oni daleko odmakli . A sto se tice poraza nije problem i to je deo sporta , a bitno je pobedjivati kad treba .

asterix

pre 16 godina

Posto uprava nema para za pojacanja predlazem da se tim pojaca tako sto ce se Tripkovicu dati otkaz.Korist bi bila visestruka,tim bi se pojacao,ustedelo bi se na njegovoj plati,a nama bi sacuvali ovo malo zivaca sto je ostalo.

Sivac

pre 16 godina

Nije naš Dule cvećka. Znamo da nije baš simpatičan mnogima, da zna da vrši pritisak na sudije. Sve je to sastavni deo košarkaške igre, ali u odnosu na ono kako se ponaša A. Petrović, dule je belo perjo. Dotični A.P. je i kao igrač bio veliki provokator i nadasve nesimpatičan, mada mu se ne mogu osporiti košarkaški kvaliteti kao i stručni sada kada je trener. Uz primitivnu šovinistički nastrojenu publiku, za koju su grobari pojam kulture, i loše suđenje, kao i nedostatak posebnog motiva, nije se moglo bolje i više.

B-A-N-E

pre 16 godina

Ovo je smesno takmicenje i ne treba se previse umarati u njemu.Partizan je sampion,najjveci i jedini i ostali mogu samo da nam zavide.NAPRED PARTIZAN

NLB

pre 16 godina

Da, bas "divna", prava kosarkaska atmosfera. Ljudi da li ste normalni? Tamo se mrznja moze seci nozem. Ovo je jedan od dokaza zasto je ova liga bespotrebna srpskim klubovima. Ja jednostavno ne mogu da komentarisem kosarkaske elemente u situaciji kad igraci Partizana ne smeju prici aut liniji od krvozednih likova. Samo u jenom kadru moglo se videti mnostvo razjapljenih usta iz kojih smrdi mrznja, pozivi na ubijanje...Zar nam to vise treba?

FoRzA_PxFxCx

pre 16 godina

Pa sta, ne treba se uzbudjivati zbog ovog poraza.
Slabo smo odigrali jer smo se istrosili protiv Bamberga nabijajuci razliku.
Tesko je naci motiva za ovu boraniju posle prolaska u TOP16!!!
A i sudjenje je bilo krajnje providno.Nije razlog za vadjenje, ali ko je gledao i zna da sabere 2 i 2 zna o cemu je rec!!!
Nek se raduju malo i mali klubovi(nacije).
NAPRED PARTIZAN!!!

Peđa

pre 16 godina

Ovi u Zadru su se baš napalili.Stvarno smo veliki klub kad se neko toliko veseli što nas je dobio u prijateljskoj utakmici. Da je utakmica nešto značila sigurno bi tražili da se igra sutra.Na to smo imali pravo.Videlo se da smo bili izduvani i nenapaljeni na igru.Toliko o tome.Nas zanima nešto drugo.Svi znamo šta.Napred Partizan!

Ivan

pre 16 godina

Kakva atmosfera. kakvo su
đenje. Aca Petrović je pored aut linije celu utakmicu skakutao u stavu košarkaša. Sudijama dobacivao kad je hteo. Takođe onaj klovn je mahao i skakao ispod koša za vreme utakmice (čak i ulazio u teren) - naravno kada je Partizan bio u napadu. U I poluvremenu su svirali toliko faulova koliko je trebalo. Izbacili su praktično Pekovića što je i bio cilj. Kad god je Partizan krenuo da ih stiže uleteli bi čudni kriterijumi sudija. Naravno da je posledica toga svega i velika nervoza igrača Partizana a time i jako mnogo grešaka izgubljenih lopti. Sve u svemu neregularni uslovi za igru pre svega. Sretno crno beli. Nemojte da Vas ovaj poraz na silu demorališe. Možete Vi da pobedite i sudije.

Estefan

pre 16 godina

Zasluzena pobeda Zadrana i zaista mi je drago da su pravi kosarkaski centri ponovo u vrhu. Imaju solidnu ekipu ali i sjajnu tradiciju i navijace. Voleo bih da i na tlu Srbije u sam vrh izadje neki tim iz unutrasnjosti poput Kraljeva ili Cacka, a ne neke Mege, FMP, Vizure, Investi...

dr Pop

pre 16 godina

Sudjenje je bilo ochaj zivi...katastrofa...a PARTIZAN je jos uvek na utakmici sa Bambergom samo u glavi al na terenu ne...BICE BOLJE JER JE TO NAS PARTIZAN!!!

Peđa

pre 16 godina

Ovi u Zadru su se baš napalili.Stvarno smo veliki klub kad se neko toliko veseli što nas je dobio u prijateljskoj utakmici. Da je utakmica nešto značila sigurno bi tražili da se igra sutra.Na to smo imali pravo.Videlo se da smo bili izduvani i nenapaljeni na igru.Toliko o tome.Nas zanima nešto drugo.Svi znamo šta.Napred Partizan!

Ivan

pre 16 godina

Kakva atmosfera. kakvo su
đenje. Aca Petrović je pored aut linije celu utakmicu skakutao u stavu košarkaša. Sudijama dobacivao kad je hteo. Takođe onaj klovn je mahao i skakao ispod koša za vreme utakmice (čak i ulazio u teren) - naravno kada je Partizan bio u napadu. U I poluvremenu su svirali toliko faulova koliko je trebalo. Izbacili su praktično Pekovića što je i bio cilj. Kad god je Partizan krenuo da ih stiže uleteli bi čudni kriterijumi sudija. Naravno da je posledica toga svega i velika nervoza igrača Partizana a time i jako mnogo grešaka izgubljenih lopti. Sve u svemu neregularni uslovi za igru pre svega. Sretno crno beli. Nemojte da Vas ovaj poraz na silu demorališe. Možete Vi da pobedite i sudije.

zdravko

pre 16 godina

Da dodju u moj stan Ronaldinjo i Mesi i da igramo mali fudbal sa klupkom carapa ja bih pobedio.Tako je veceras Zadar dobio Partizan u sportu koji se igra u sali osnovne skole ili neke fabrike.Isti parket kao u mojoj dnevnoj sobi ,samo sto kod mene stane vise ljudi

NLB

pre 16 godina

Da, bas "divna", prava kosarkaska atmosfera. Ljudi da li ste normalni? Tamo se mrznja moze seci nozem. Ovo je jedan od dokaza zasto je ova liga bespotrebna srpskim klubovima. Ja jednostavno ne mogu da komentarisem kosarkaske elemente u situaciji kad igraci Partizana ne smeju prici aut liniji od krvozednih likova. Samo u jenom kadru moglo se videti mnostvo razjapljenih usta iz kojih smrdi mrznja, pozivi na ubijanje...Zar nam to vise treba?

Nick BG

pre 16 godina

(tornado, 27. januar 2008 07:08)
Slazem se za sudjenje, ovde je bilo natezanja za Partizan. Sto se tice vaseg navijanja to je samo ogomna mrznja koju iskazujete na veoma prost nacin. Trazenje svog pravog identita je tezak posao, jer ako je covek nastao od majmuna, onda je Hrvat od Srbina.

dr Pop

pre 16 godina

Sudjenje je bilo ochaj zivi...katastrofa...a PARTIZAN je jos uvek na utakmici sa Bambergom samo u glavi al na terenu ne...BICE BOLJE JER JE TO NAS PARTIZAN!!!

Zadranin

pre 16 godina

Evo, ja sam iz Hrvatske, iz Zadra točno, i stvarno ne mogu se načuditi zašto se ljudi toliko protive NLB ligi... Gledajte, možete bilo koja momčad NLB lige imati igrače kao iz snova ali svi se moraju negdje kaliti. Zar će se igrači Partizana kaliti i steći iskustvo potrebno za Euroligaške uspjehe protiv Mašinca, Sloge i Vojvodine (koja se raspada)? Pa u NLB ligi igra 3 Euroligaša, i 5 momčadi iz ULEB kupa, to je gotovo više od bilo koje druge europske lige!

NLB liga pomaže svima, i vidi se kako se polako na ovim prostorima popravlja kvaliteta košarke, kako polako, ali sigurno dolaze mladi igrači koji konačno imaju ligu u kojoj mogu steći jedno pravo iskustvo i pokazati što znaju, a ne igrati protiv poluamaterskih momčadi u domaćoj ligi, pa onda grijati klupu kada odu u neku jaču ligu...

Što se tiče navijanja, ni meni se ne sviđa vrijeđanje protivnika i pozivanje na linč, ali morati razumjeti, ukoliko ovo čitate iz Srbije, da danas toga ima daleko manje nego prije 5, 10 godina. Prije par godina su ljudi bacali kovanice, mobitele itd. na protivničke igrače...

Poanta je sljedeći, svemu treba vremena, polako će i to vrijeđanje na nacionalnoj osnovi isto nestati.

Sivac

pre 16 godina

Nije naš Dule cvećka. Znamo da nije baš simpatičan mnogima, da zna da vrši pritisak na sudije. Sve je to sastavni deo košarkaške igre, ali u odnosu na ono kako se ponaša A. Petrović, dule je belo perjo. Dotični A.P. je i kao igrač bio veliki provokator i nadasve nesimpatičan, mada mu se ne mogu osporiti košarkaški kvaliteti kao i stručni sada kada je trener. Uz primitivnu šovinistički nastrojenu publiku, za koju su grobari pojam kulture, i loše suđenje, kao i nedostatak posebnog motiva, nije se moglo bolje i više.

shadow

pre 16 godina

Utakmicu izmedju Partizana i Zadra u Beogradu posmatralo je oko 800 gledalaca koji dolaze na sve utakmice najboljeg srpskog kluba. Dule je rotirao svih 12 igraca, odmarao najbolje i razigravao mlade. Da je bilo neophopdno, Partizan je mogao Zadar da dobije sa 40 razlike. Utakmica izmedju Partizana i Bamerga koja je zavresena samo 45 sati pre meca u Jazinama, potpuno je uslovila fizicko i emotivno praznjenje. Partizan je pobedio sa 48 razlike, samo zato sto je istrosen i poslednji atom snage. U tom kontekstu, utakmica sa Zadrom nije bila posebno vazna, zato sto nista nije odlucivala. S druge strane, Dalmatincima je ovo bila najvaznija utakmica sezone do sada, prilika da ako nista drugo, izadju iz senke najveceg hrvatskog kluba, Cibone.Zadar ima sasvim solidan tim, naravno limitiran u nekoj svojoj provincijskoj filozofiji, koji je bio spreman da iskoristi povoljan splet okolnosti. Kada se tome atmosfera mrznje i, blago receno, domacinsko sudjenje, epilog je bio ocekivan.Napominjem da je i Dule Vujosevic cestitao Zadru na zasluzenoj pobedi, tako da ne stoje primedbe da Partizanov strateg ne priznaje poraz. Stoji medjutim cinjenica da po prikazanoj igri zadar nije bio bolji za 16 poena. Kada je u trecoj cetvrtini Partizan smogao snage da pojaca odbranu (iako su bili istroseni Partizanovi kosarkasi su igrali casno, Zadar nije postigao kos iz igre osam minuta. Bas u tom periodu kada je sampion Srbije bio u prilici da se potpuno vrati u utakmicu, sudije su najvise pomogle domacinu. Sve je to ipak nebitno, za Partizan je ovo samo jedna od 80 utakmica u sezoni. Cak ni prvo mesto u regularnom delu NLB lige nije previse bitno, posto prednost domaceg terena ima onaj ko je domacin final foura, a ne onaj tom koji je to obezbedio plasmanom. To pravilo je potpuno besmisleno i da bi ova liga imala bilo kakvog smisla mora da se vrati play of, kao sto je bilo prosle godine.

zovite_me_dule

pre 16 godina

Da li se negde moze procitati sta je izjavio Dule Vujosevic?

Ako se nije osvrnuo na sudjenje i na klovna i klonove, onda je sve bilo u redu. Ako je pak rekao, kao u Rimu, da je sudjenje odlucilo (ukljucujuci i tolerisanje kloovna i klovnove), onda predlazem da se utakmica ponisti.

Za sada cu se zadovoljiti konstatacijom da je Dule pruzio ruku g. Petrovicu.

Palasio sasvim sigurno nije Srbin mada bih voleo da postane. Nadam se samo da ce jednoga dana, ako i kada bude otisao u SAD, postati srpski ambasador dobre volje kada bude pricao kako je to i sta je to biti Srbin odnosno igrati za Partizan.

Ja imam samo jednu zelju. Da ostanemo ono sto jesmo i da budemo jos bolji. Bez podlih faulova, bez klovnova i klonova, bez motivisanja na nacin "zar ova stoka da nam da 30 komada" i bez pritisaka na sudije i protivnicke igrace.

Neka ceo Pionir peva samo Partizanu!

Bas me briga za njih sve jer ja zivim za tebe!

Napred, Partizan!

Nenad

pre 16 godina

Vatreni sam navijac Crvene Zvezde,ali moram reci da sam gledao utakmicu i ne mogu da verujem kakvo sudjenje,stvarno sramota!Pod hitno da svi klubovi iz Srbije napuste jadransku ligu jer ovo stvarno vise nema smisla...samo se steti nasoj Kosarci,hocu da gledam Zvezdu,Partizan,Fmp...u Kragujevcu,Leskovcu,Cacku...a ne tamo ko zna gde gde hoce da nas okace o 'vrbe'....Hocu LIGU SRBIJE!!!!

Misko Ajkula NK

pre 16 godina

@ Zadranin:
Racunica je jasna: zasto popularisati kosarku u inostranstvu i jacati konkurenciju, kada mozes pomoci manjim sredinama u svojoj zemlji (Cacak, Kraljevo...). Dalje, zasto igrati ligu u kojoj je bukvalno svejedno hoces li biti 1. ili 10., jer sa titulom ne dobijas mjesto u EL. Trece, kakav je smisao odigrati odlicno preko 20 utakmica u NLB ligi, ako ces, uz pomoc sudija, odmah da ispadnes na finalnom turniru u npr. Zadru? Cetvrto, srpska je reprezentacija (a i liga) vidno nazadovala od 2002., kada je prvi srpski tim pristupio Jadran-ligi. Ono jes', mozda bi reprezentacija svakako lose prolazila (2003-2007), ali bi bar liga zadrzala neki nivo, ovako...nasi timovi dozvoljavaju da ih neko krade, ponizava, a oni mu zauzvrat pruzaju sansu da se makar jednom godisnje osjeti vaznim, da, kako rece SHADOW, makar za tren izadju iz Cibonine sjenke... Pozdrav iz NK, uz nadu da ce se za 2-3 god. konacno nasi klubovi izvuci iz ''bratskih'' kandzi... E, a da bismo se izvukli, potrebno je sto prije pristupiti ULEB-u, a otkaciti FIBU, kao sto sam i naveo u prethodnom komentaru.

parni valjak

pre 16 godina

И КАДА НЕ БУДЕШ ПРВИ ТИ
И КАДА СЕ ЧУЈУ ЗВИЖДУЦИ
И ТАДА ЋУ ПАРТИЗАНЕ ЗНАЈ
ДА ТЕ ВОЛИМ ЈА!!!
али он је и даље први, и зато тишина бре!!!

Estefan

pre 16 godina

Zasluzena pobeda Zadrana i zaista mi je drago da su pravi kosarkaski centri ponovo u vrhu. Imaju solidnu ekipu ali i sjajnu tradiciju i navijace. Voleo bih da i na tlu Srbije u sam vrh izadje neki tim iz unutrasnjosti poput Kraljeva ili Cacka, a ne neke Mege, FMP, Vizure, Investi...

sta se palite

pre 16 godina

Prvi smo u ligi,prosli smo u top 16,pa sta nas briga sto su oni napaljeni.Tabela sve govori!!!Njima je utakmica u NLB ligi spektakl,pa to je da puknes od smeha!!!!!!!!!!!!!!!

Tanasije/ex Grobelar

pre 16 godina

@LazniSjaj

bistrooki egipcanine..., toliko smo nisko pali da smo PRVI u nlb-u i usli u EL top-16...kako li tek izgledamo kad ne padamo kad smo ovakvi kad "nisko padamo"?

Izgubiti u sporednom gradu, nevaznu utakmicu nije "pad" vec traganje i nalazenje novog takmicarskog motiva u dosadnoj ligi u koju nas je uvukao i tvoj ugaseni klub. Grobari, samo opusteno :-)

dr. b

pre 16 godina

@lazni sjaj
Ti ocigledno imas jako veliki kompleks Partizana!!!Pre neki dan si rekao da je Bamberg toliko los da bi se i ti reaktivirao i sa tvojom druzinom 'pivasnih trbusina" pobedio taj tim,te da se sad vidi koliko je Partizan los kad ih pobedjuje sa 50 razlike!!!Ovo zaista ne treba komentarisati,vec analizirati u nadleznoj ustanovi.Prvo ti sa svojom ekipom rekreativaca odigraj sa Zvezdom,pa ako pobedite,odigrajte sa Bambergom...Partizan dolazi kasnije...
I zapamti,jedini lazni sjaj u univerzumu ima jedna zvezda po iumenu crvena!!!
Inace,svakoj seriji jednom dodje kraj,pa tako i nasoj!Cestitke Zadru na zasluzenoj pobedi...ceracemo se jos...!!!

danny boy

pre 16 godina

ja sam iz Hrvatske i atmosfera koju kao stvara Tornado je smješna,pa Grobari to rade 1000 puta bolje...ne znam gdje su se izgubili oni pravi navijači,kakav je prije pakao znao nastati...pravi južnjački...i slažem se da liga nikome ne treba...ne znam tko je prolazio Vitković,nije ni važno ispod koša a ovi iz publike su ga htjeli rukama dohvatiti,psovali..

Gost

pre 16 godina

Vidim da hrvati navijaju da se ovde odigra zavrsnica F4. Ako to stvarno se dogodi srpski timovi treba da to odbiju.
1. I veceras se pokazalo da tamo nema regularnih uslova za odigravanje jednog takvog turnira.
2. U poslednje 3 godine pobednici su bili iz Srbije i normalno bi bilo da se finale igra u BG ili NS.
3. Prema tabeli najverovatnije da ce u F4 ucestvovati 3 ekipe iz Srbije.

frojd

pre 16 godina

Alo, bre, tornado, zadrani, damlatinci, hrvati

Partizan je nacin zivota
Partizan je sistem vrednosti
Daleko bilo da smo mi na vasem mestu.
Hocete li pobedu? Nemam problema. Ljubav prema klubu ostaje nama i ne gradi se (patoloskom) mrznjom prema protivniku.
Kao sto rece Dule, Zadar bi pobedio. ali da je potrebna menatlna higijena, i to je tacno.

Igor_PFC

pre 16 godina

Da nam je trebala pobeda mi bismo ovaj zadar razvalili,a glavni uzrok poraza je to sto smo utakmicu igrali 45 sati posle utakmice sa bambergom,nezainteresovanost,mislima smo bili u top16,a kada ovi hrvati budu dosli u beograd razbicemo ih toliko ubedljivo da oni nece biti svesni svoje nesvesti. PARTIZAN CE NA KRAJU LAKO BITI PRVI

Stefan_CG

pre 16 godina

Zanimljivi su ovi Hrvati stvarno.Kada je Partizan pobjedio Cibonu u Zagrebu,citao sam kritike njihovih medija za losu igru Cibone u Evroligi i da NLB liga navijace ni ne interesuje,sto je tacno i isti vazi za Delije i Grobare.Sada,kad je Zadar pobjedio nezainteresovani i umorni Partizan,svi tome posvecuju veliku paznju kao da su osvojili Evroligu!I kako sad to objasniti?!Zato se ja nadam da ce se ova liga ukinuti i nece biti nikakvih provokacija,a Partizana ce ovakva atmosfera cekati u nasim kosarkasim centrima u Srbiji,a nece to zadovoljstvo pruzati Zadranima.

BOJAN DOBOJ

pre 16 godina

Koji Zadar i koja košarka,da je Partizanu trebala pobjeda ne sumnjam da bi je i ostvarili.Prednost naše košarke je u našim domaćim igračima,a ne Makedoncima i Amerikancima koji moraju da igraju u Zadru,Ciboni i ostalim Hrvatskim klubovima,ali i sve to im ne pomaže,jer Gudjer Ligu neće osvojiti nikada.Pogledajte skor u međusobnih duela Srpskih i Hrvatskih klubova pa će vam biti sve jasno.Uprkos ovoj pobjedi Zadra stanje na tabeli je ostalo nepromjenjeno,na žalost Hrvata PARTIZAN JE I DALJE PRVI.

hiJavata

pre 16 godina

kk Zadar??gde su oni na mapi kosarke... Zadar puno kvalitetniji? Ma daaaaj...smesno je diskutovati o tome...
Ali ajd sad,sta da se radi,napalili se zbog jedne pobede..usla voda u usi malo,sad se zadar uzdize na nivo evropskog prvaka...ok,razumljivo je,konacno neko iz hr da pobedi partizan,puna dvorana itd...jasno,u selo dolazi veliki partizan,velika atrakcija,sl put postavite ringispil,krusku za udaranje,automobile na sudaranje...hehe,ipak je partizan institucija...evropo,nastavi da treniras,evroliga je svake godine!!
Zovite me 007!

Marshall

pre 16 godina

Tomo,kazes pojela ih atmosfera?Hehe,da nije tuzno bilo bi smijesno.Pa mi prijatelju moj pravimo atmosferu kakva se ne vidja nidje u Evropi,i nasi momci su navikli na to.A vi stvarno treba da slavite,dobili ste najjaceg na ovim prostorima,koji je ovih dana bio mnogo vazniju bitku nego sto je mec sa vama.Ipak,uzalud vam trud sviraci...Zna se dje titule zavrsavaju.Uzdravlje!

dinamo

pre 16 godina

Kako te vi srbi jadan narod,pričate o tome kako sija mržnja navijača prema igračima partizana,hahahahahahha.
A kad dolaze cibona i zadar u beograd dočekujete ih s cvijećem u rukama jeli? Kako vi kažete:MNOGO STE SMEŠNI

FoRzA_PxFxCx

pre 16 godina

Pa sta, ne treba se uzbudjivati zbog ovog poraza.
Slabo smo odigrali jer smo se istrosili protiv Bamberga nabijajuci razliku.
Tesko je naci motiva za ovu boraniju posle prolaska u TOP16!!!
A i sudjenje je bilo krajnje providno.Nije razlog za vadjenje, ali ko je gledao i zna da sabere 2 i 2 zna o cemu je rec!!!
Nek se raduju malo i mali klubovi(nacije).
NAPRED PARTIZAN!!!

JeryD

pre 16 godina

Neznam sta nam uopste treba da igramo ovu beznacajnu ligu , a tamo nas pljuju i vredjaju i to je ok , a kad dodju kod nas kao misevi su , a mi smo balkanci kad im i zvizdimo ali samo da znaju nisu ni oni daleko odmakli . A sto se tice poraza nije problem i to je deo sporta , a bitno je pobedjivati kad treba .

Alenatore

pre 16 godina

@Lazni sjaj Jako je lepo videti da i pristalice malog kluba sa Kalemegdana prate igre sampiona i kosarkaske velesile zvane PARTIZAN.Svakoj seriji nekad dodje kraj,sasvim je normalno.Verujem da ti je srce puno zbog ovog poraza,bar da uzivas u tudjim pobedama protiv Partizana kad vec ne mozes to isto da uradis sa svojim klubom!!!

B-A-N-E

pre 16 godina

Ovo je smesno takmicenje i ne treba se previse umarati u njemu.Partizan je sampion,najjveci i jedini i ostali mogu samo da nam zavide.NAPRED PARTIZAN

milos_bar

pre 16 godina

@ tomo
Nije mi jasno zasto se takvi kao ti uopste i javljaju ovde.Idi kuci i pokri se usima.
@ Lazni sjaj
Potpuno si upravu, toliko smo nisko pali da smo prvi nlb i medju 16 najboljih u evroligi.Ne daj Boze da jos malo padnemo, osvojili bi smo evroligu.
@ NLB
Covek je potpuno u pravu.Ova liga samo doliva ulje na vatru, i iskusava vec poludele navijacke strasti.Samo je pitanje vremena kada ce na sred utakmice buknuti neki neredi i ne daj Boze, nastradati neko od navijaca ili igraca.
Nije mi jasno ovo:nasi timovi vec godinama su jedni od najboljih u uleb kupu, dok Partizan dve godine zaredom je u 16 u evroligi i tuce najbolje evropske ekipe.Uz to smo bili u 3 sesiru na izvlacenje, odnosno u 9 najboljih.Zar nismo zasluzili da imamo dve ekipe u prvom evropskom takmicenju?

Misko Ajkula NK

pre 16 godina

Sudije bas i nijesu bile objektivne, ali kako im to nije prvi put (kada srpski klubovi igraju u HR), ne razumijem toliki bijes crno-bijelih. Zasto jednostavno nasi klubovi ne istupe iz NLB lige? KSS bi trebalo da od*ebe FIBU i pristupi ULEB-u, pa bi nas sampion imao pravo ucesca u EL bez obaveznog igranja u NLB. Za kraj, glasajte za nase (Bodirogu i Obradovica) na sajtu EL, biraju se najbolji u poslednjih 50 godina. Bodiroga zaostaje za Drazenom samo 0,2%. Pozdrav iz NK!

mali marinko

pre 16 godina

Što bi se točno trebalo dogoditi pa da vi čestitate na pobjedi? Govori se nešto o suđenju... jeste li gledali utakmicu? Pekovićeva i Tepićeva prva osobna su bile potpuno zaslužene, i jedan i drugi za svoju drugu osobnu ulaze u putanju igrača i guraju ga kukovima van - po košarkaškim pravilima, kad sam ih ja čitao, to je isto tako prekršaj. To što su Partizan slomile povezane trice na kraju prve i druge četvrtine... nisu sudci krivi. To što su Partizanovci imali 8 izgubljenih lopti u prvoj četvrtini opet ne možete okriviti ni sudce ni atmosferu. Ovo inzistiranje na 'neregularnim uvjetima' smatram djetinjim izgovorima... ne smetaju vas takve dvorane u kojima ne dolaze navijači. A i taj klaun... zbilja je ušao u igralište - onda kad se igra odvijala na suprotnoj strani. Govori se o imperativu pobjede protiv Bamberga i istrošenosti Partizana, ma Bamberg je jedna prosječna ekipa i za naše regionalne uvjete, kakva crna istrošenost pa vi idete čarterom na gostovanja eeeej, Zadar se do BG drnda 8h u autobusu. Navijači i mržnja - toga je uvijek bilo i bit će, ali sve je bilo u granici regularnog ili bi možda mogli početi od sebe i analizirati što su Grobari pjevali kad je Zadar gostovao u BG.

Da rezimiram: izgubili ste jer ste bili lošiji jeste li lošiji uopće ili samo na toj utakmici pokazat će kraj sezone.

Siroki

pre 16 godina

ne mogu vjerovat kakavih sve kometara ima... Pa meni se cini da je grobarima ova liga potuno nevazna i jadna, ALI samo kad gube.. Pa su sad krivi i suci i "emocionalna istrosenost" protiv Bamberga.. Pa cini se da Partizan ne moze nikako izgubit a da je to zato sto je protivnik jednostavno--- BIO BOLJI... Cestitke Zadru iz Sirokog Brijega

crno_beli

pre 16 godina

auuuu,zzadrani,,,pa dobro,u goste im je doshao evropski prvakk,imaju razlog da napune halu,dosao je partizan,a ne nki tamo shiroki,ok...mrznja,nacionalizam,sve je to razumljivo i naravno normalno za nashe podrucje..samo sto mi malo mnje vodimo racuna o tome...zato sto smo jachi,,to se podrazumeva.,malo o tekmi..postojala su 2 klovna...jedan je aco..a drugi je pravi,,..ovaj prvi igra odbranu..na parketu,dosadjuje sudijama kao da je bogom dan..al ajde...njega na stranu..a da pritom ne dobije ni opomenu od starne sudijske trojke,,koja je naravno iz slovenijena te iste se zalio nebojsha covic,izgleda da je bio je u pravu,ekipa koja u proseku belezi 84 poena u ovoj guma smesnoj ligi svedena je na 54...?najdomoinnantnij evropski centar...nemoze da postigne vishe od 2 poena i pri tom zaradi 5 licnih,tu nesto smrdi...izgleda da su sudije...ipak krive..jednostavno njihova slovenska krv..znate kakva je...bili su austrijski,a sada su postali hrvatski konjushari,napred partizan,smrt guma ligi...trebao je dule malo da napucka novicu na sudije,,i onda malo u svlacionici..da im pokaze,sudije na stub srama...ccrno beli do groba...

asterix

pre 16 godina

Posto uprava nema para za pojacanja predlazem da se tim pojaca tako sto ce se Tripkovicu dati otkaz.Korist bi bila visestruka,tim bi se pojacao,ustedelo bi se na njegovoj plati,a nama bi sacuvali ovo malo zivaca sto je ostalo.

Steva Banat

pre 16 godina

Onakve ustaske atmosfere i sudjenje koje nije ni za decju ligu nije za komentar.Zadru iskrene cestitke za borbenost i pobedu nad liderom.

Hell

pre 16 godina

@ tomo, 26. januar 2008 22:09

Ha,ha,ha pojela nas atmosfera?! Pa Partizan igra pred mnogo brojnijom i glasnijom publikom (najboljoj u Evropi) tako da je ovaj tvoj komentar zaista smesan.Jednostavno se ne moze izdrzati taj stalni ritam jakih utakmica u rasponu od 3-4 dana,dok vi igrate jedino ovu ligu!To nikako nije opravdanje za vecerasnju ocajnu partiju ali sta da se radi i porazi su sastavni deo igre a veceras je Zadar zasluzeno pobedio.Mi nastavljamo dalje i nadam se da ce se Partizan uspesno vratiti vec protiv Fenera.Pozdrav svim Grobarima

tornado

pre 16 godina

Vidim da se sad savi vade na suđenje, omalovažavaju ovu pobjedu, Zadra i njegov Tornado. Ne sjećam se da je itko spomenuo suđenje nakon utakmice u Pioniru, koje je blago rečeno bilo katastrofalno za Zadar. Tad vam je liga bila dobra, tad je suđenje bilo vrhunsko, tada je sve bilo na visini. Prihvatite poraz i jednu veliku istinu: BOG JE STVORIJA ČOVIKA, A ZADAR KOŠARKU!!!

zovite_me_dule

pre 16 godina

na Partizanovom sajtu imate izjavu Duleta Vujosevica.

Veliki mag je veliki mag.

Kralj.

Budite dostojni Duleta. Ne budite bukvalci vec citajte izmedju redova.

Napred, Partizan!

secam_se_dobro

pre 16 godina

@zd68
To sto ti pricas mozda mogu da progutaju maloletna deca ili pak tvoji vrsnjaci koji su ostrasceni do bola.

Prvo, pobrkao si crveno bele i crno bele dresove. Partizan je uvek bio rado vidjen gost ne samo u Dalmaciji vec u citavoj bivsoj zemlji. Naravno, ekstremista je uvek bilo i bice, ali je Partizanov status bio na zavidnom nivou. Stvarno je nepristojno da lazes decu koja sada stasavaju u ljude.

Na zalost, stvari idu na gore, a ne na gore najvise zahvaljujuci ostrascenosti u Jazbinama i manipulativnom temperamentu takvih likova kao sto su g. aca, bek, sesti igrac, Petrovic.

Drugo, logika "pa i vi isto radite u Pioniru" je takodje za malu decu ili ostrascene tipove kao sto si ti. Samo takvi mogu traziti opravdanje za svoje greske u sreskama drugih.

U Pioniru nije bila nijedna srpska zastava kada je Zadar gostova dok su se Jazbine sarenile u sahvnicama na sve strane!!! Folklor i "stihovi" ubi, ubi, Srbina stvarno su smesni za bilo koju ozbiljnu navijacku grupu. S aspekta zloupotrebe nacionalnih simbola i nacionalnih osecanja da se postigne tricava sportska pobedam tu ste polozili ispit. Svaka vama cast. Mene ste potpuno razocarali jer su Jazine u mom secanju kosarkaski hram gde su igrali svetska imena.

Ma sta ja pisem i kome?

ale a le
Partizane ala
svetyo ime je
vecno zivece
njemu dajem sve

luka

pre 16 godina

ruku na srce, partizan već 2 sezone igra najbolje u regiji, no smiješni ste sa tim konstatacijama kako mi hrvati trebamo biti ponosni jer nam dolazi institucija.

daj ohladite malo. pa cibona ima više osvojenih euroliga nego svi srpski klubovi zajedno. a split ima više od cibone.
jedna zvezda u vitrini za pokale mora držati čaše, jer pokala nema, a glupo je da je vitrina prazna.

ni hrvatski ni srpski klubovi nemaju najjače nacionalne igrače u njima, jer svi koji neš vrijede otiđu nakon jedne dobre sezone. mi se samo natječemo ko će kupiti bolje smeće od jeftinih stranaca, koji da išta vrijede nebi dolazili ovdje.
čestitke zadru na pobijedi, čestitke partizanu na dobroj sezoni. ali daj budite realni. niti jedni niti drugi nismo nikakva elita. jedino što imamo je povijest. a neki ni to

srbijina prednost je što ima 4 kvalitetna kluba, hrvati imaju 2, slovenci 1 i to je to što vrijedi, a i to je na neki način proporcionalno sa brojem stanovnika.
najbolje mi je kad se svi zgražate jer se navijači deru : ubi srbina
kad hrvatski tim dođe u srbiju, odmah nam sa tribine pjevaju hrvatsku himnu da se osječamo kao kod kuće i bacaju nam cvijeće na igralište.
liga je takva kakva je, odnosi su takvi kakvi jesu, no nemojte biti licemjerni.
zadar treba izbaciti iz natjecanja jer nije kontrolirao što njegovi navijači pjevaju- i kao paralelu uspoređujete mostar gdje je bilo desetak ozljeđenih ljudi. ma trebali ste odmah to usporediti sa bacanjem atomske bombe na hiroshimu.

LULU

pre 16 godina

Nebitna tekma...Bolje da smo dobili ali 15 za redom smo dobijali ..Mora malo da se padne ..Pau cetv smo igrali Euroligu odlucujucu tekmu a sada jedan dan odmora i derbi u Jazinam..Odracemo ih ko zeceve kada bude se igralo za titulu kao i uvek zar ne

boban.nis

pre 16 godina

Zasto im cinite cast i privilegiju da igraju protiv Partizana.Ukinnite tu glupu ligu.Jos vas i vredjaju tamo.Ja licno,nikad nebi otiso tamo.Neka igraju protiv Sirokog.

Jedan Od Nemanjica_Pg

pre 16 godina

"Trazenje svog pravog identita je tezak posao, jer ako je covek nastao od majmuna, onda je Hrvat od Srbina." Nisam se mogao suzdrzati, a da se ne nasmijem ovoj recenici(poz za imenjaka iz Bg). Aj' sad ozbiljno: Cemu onolika ostrascenost na sinocnoj utakmici?! Pa zar su toliki kompleksi koji vladaju medju Zadranima/Hrvatima. A sudije uzas! A Protiv Zvezde u Bg, Zadar su sudije pogurale(npr. nisu priznali kos Misanovicu+1)*
Samo su 2(dvije!) pjesme posvetili Zadru, a ostalo protiv Partizana, pozivanje u boj, ubij Srbina, Srbe na Vrbe, ko ne skace...,dosh'o je i taj dan...,itd. Govore za sebe da su "izuzetna kosarkaska publika" a ovamo nemaju 2 pjesme posvecene svom klubu. Smijesno ili tuzno procijenite sami. Igraju Zadrani odbranu na noz u 1. cetvrtini a sudije i ne pomisljaju da sviraju faul.(o faulu tijelom da i ne pricamo)*
ali najbizarnije je bilo kad su izasli Zadrani kao na bis(smehotres) a tornado pjeva:dosh'o je i taj dan...;a igraci skacu i pjevaju sa njima, ma kompleksi su cudo!

Bas me briga za njih sve jer ja zivim za tebe, Partizane volim te!

Pantagana

pre 16 godina

Bez ikakve namjere da vrijedjam ali stvarno obratite paznju sto pisete jer ako bi Nick BG procitao sto je napisao vidio bi da nista pametno nije reko, citiram "ako je covek nastao od majmuna, onda je Hrvat od Srbina" po ovome ispade da su hrvati ljudi a Srbi... ponavljam ne vrijedjam nego mi je simpaticno kako niko nije obratio paznju na to nego ga je jos gomila ljudi preporucila

yo

pre 16 godina

Jos jedna utakmica koja je pokazala da Partizanu mnogo fali jedan suter. Dosta se ceka Tripkovic, od toga nema nista. Zato uprava nek konacno nadje gen. sponzora i pare za sutera ili nek se povuku sa funkcija.Pogotovo Shilobad, taj nista korisno nije uradio, a on je taj koji saradjuje sa tapkarosima.
Ali posto znamo svi da su male sanse da dodje neki igrac, (ako se dovede neko to ce biti na poziciji 4) mozda bi bilo bolje da se Tripkovic koristi kao plej a Pera Bozic kao suter.
Sto se tice poraza, je...es jadransku ligu, Partizan ce verovatno izvuci 7-8 bodova za potpisivanje ugovora sa El.

murinho

pre 16 godina

odlična utakmica. e da su sve ovakve u ovoj ligi. navijanje vatreno, ali u granicama normale. jedva čekam zadar vidjeti u novoj dvorani na višnjiku. 8500 ludih navijača. samo arisovi navijači mogu u istu rečenicu sa zadrovim.

LUKA

pre 16 godina

@ secam se dobro
citat "U Pioniru nije bila nijedna srpska zastava kada je Zadar gostova dok su se Jazbine sarenile u sahvnicama na sve strane!!! Folklor i "stihovi" ubi, ubi, Srbina stvarno su smesni za bilo koju ozbiljnu navijacku grupu"

vecu glupost nisam procitao u zivotu.
ko je skladao pjesmu "ubi, zakolji, da hrvat ne postoji", zebe smetaju hrvatski dresovi u hrvatskoj dvorani. pa ajde onda kad budete sljedeći put dolazili pošaljite nam 15 000 partizanovih dresova i napišite nam sve svoje pjesme da naučimo pa ćete se osječati kao u beogradu.

sječam se kad se igrao rukomet u pioniru: zagreb-partizan, pa je našeg kapetana pogodila stolica. kad smo vam spremili osvetu i još gore uvijete onda ste bili kao jadni hipiji s cviječem koji su se jadni zatekli u neregularnim uvjetima.

daj se skulirajte. utakmica je prošla dobro, nije bilo razloga za prekid. a to što se svi deru ubi srbina ubi tovara ubi purgera ubi cigana ubi marsovca- to je sve zanemarivo

ps- nisam navijač zadra- pa sam malo objektivan

Zadranin

pre 16 godina

@Misko Ajkula NK
Ima smisla to što kažeš o popularizaciji košarke u manjim sredinama, no činjenica ostaje da male zemlje poput naših ne mogu stvoriti dovoljno kvalitetnih igrača za jednu pravu, jaku domaću ligu. Možda bi dobro došlo jedno kompromisno rješenje npr. širi raspon natjecanja u kojem se manjim klubovima nudi više prilika za natjecanje u NLB-u...

BTW, itekako ima veze na kojem mjestu momčad završi u poretku NLB lige, prvo mjesto nosi 8 euroligaških bodova, drugo sedam itd. dok prvak i viceprvak primaju dodatne bodove. NLB sveukupno nosi više euroligaških bodova od domaćih prvenstava tako da se ne može desiti da momčad koja osvoji domaće prvenstvo i spuši svjetski u NLB osigura euroligaški plasman.

A ovo što se tiče sudaca, istina da toga ima, bilo je i sinoć nekih faulova gdje mislim da je sudac malo pretjerao, no istina je da toga ima na obje strane, tako je i Zadar bio pomalo oštećen u Beogradu na početku sezone... Zato se sada suci novčano kažnjavaju, i moram priznati, puno je manje sudačkih krađa nego u proteklim godinama...

A kad smo kod vaše lige, 3 momčadi iz Beograda a dva iz Kraljeva... I da vaše momčadi igraju isključivo srpsku ligu, Partizan bi svake godine bio prvak a ostali bi se krpali za mjesto koje vodi u ULEB kup... I što bi srpski basket time dobio? Možda bi bilo patriotski ispravno, ali manjak konkurencije samo bi štetilo momčadima koje proizvode igrače (u čemu Partizan prednjači), što dakako šteti i reprezentaciji ali i klupskoj sceni... Mislim da je prerano da kažemo kakav utjecaj NLB liga ima na reprezentacije...

hiJavata

pre 16 godina

Realno,i dok nije postojala guma liga,partizan je bio neprikosnoven,i dok su partizanovi ljudi cinili okosnicu reprezentacije tada smo i igrali neku kosarku,sada kada su ljudi iz zvezde na vaznim mestima,nasa kosarka tone i tone,i sto se tice igrackog kadra i ljudi u foteljama..

zd68

pre 16 godina

ma koji su to komentari bia sam na utakmici sinoč kao i prije 30 godina sa partizanom u jazinama i koja razlika dapače sinoč je bila iznimno dobra (za vas ) i koliko toliko normalna atmosfera ako gledate na vrstu izrečenih refrena ma to je sad med i mliko a koliko znam u beogradu je strašno od paljenja zastava i sl... izgubili ste jer je zadar bio sinoč bolji a kako če se na kraju viditi u finalnom okršaju sa vama puno smo kvalitetniji,.. pričate o bambergu pa to je jedna jako zanimljiva i smišna ekipa a samo malo da se sitim koji to imalo vridan košarkaš igra u bambergu ,.. vidi čuda pojma nemam. ma njih bi rastavia zadar a koliko se sičam nedavno smo rastavili jače ekipe od tog vašeg bamberga 20, 30, 40 razlike---hapoel, strasbur, uniks kazan. pozdrav iz lipog sunčanog i okruženog predivnom morem zadra.

MD

pre 16 godina

Emotivno pražnjenje? Totalno nebitna utakimca? nebitno natjecanje? hahahaha ! Vrhunsi klub si ne dozvoljava emotivna pražnjenja i nekakva "pucanja"... a to što je ovo totalno nevitno natjecanje ste pokazali prošle godine kad ste se veselili kao mala djeca nakon pobjede protiv Cibone i jedno 500 komanatara koja ste ovdje ostavili !
uglavnom, košarka je za balerine, puhenš protivniku u uho i eto tehničke, slobodnih bacanja i tri napada za redom.. zna se koji su to pravi muški sportovi !

Nikola Pavlovic

pre 16 godina

Pekovic je fantasticno igrao sve do trenutka dok nije postao "zvezda", sada razmislja o sudijama, novinarima, ugovorima...

tornado

pre 16 godina

Vidim da se sad savi vade na suđenje, omalovažavaju ovu pobjedu, Zadra i njegov Tornado. Ne sjećam se da je itko spomenuo suđenje nakon utakmice u Pioniru, koje je blago rečeno bilo katastrofalno za Zadar. Tad vam je liga bila dobra, tad je suđenje bilo vrhunsko, tada je sve bilo na visini. Prihvatite poraz i jednu veliku istinu: BOG JE STVORIJA ČOVIKA, A ZADAR KOŠARKU!!!

dinamo

pre 16 godina

Kako te vi srbi jadan narod,pričate o tome kako sija mržnja navijača prema igračima partizana,hahahahahahha.
A kad dolaze cibona i zadar u beograd dočekujete ih s cvijećem u rukama jeli? Kako vi kažete:MNOGO STE SMEŠNI

murinho

pre 16 godina

odlična utakmica. e da su sve ovakve u ovoj ligi. navijanje vatreno, ali u granicama normale. jedva čekam zadar vidjeti u novoj dvorani na višnjiku. 8500 ludih navijača. samo arisovi navijači mogu u istu rečenicu sa zadrovim.

Estefan

pre 16 godina

Zasluzena pobeda Zadrana i zaista mi je drago da su pravi kosarkaski centri ponovo u vrhu. Imaju solidnu ekipu ali i sjajnu tradiciju i navijace. Voleo bih da i na tlu Srbije u sam vrh izadje neki tim iz unutrasnjosti poput Kraljeva ili Cacka, a ne neke Mege, FMP, Vizure, Investi...

Peđa

pre 16 godina

Ovi u Zadru su se baš napalili.Stvarno smo veliki klub kad se neko toliko veseli što nas je dobio u prijateljskoj utakmici. Da je utakmica nešto značila sigurno bi tražili da se igra sutra.Na to smo imali pravo.Videlo se da smo bili izduvani i nenapaljeni na igru.Toliko o tome.Nas zanima nešto drugo.Svi znamo šta.Napred Partizan!

Ivan

pre 16 godina

Kakva atmosfera. kakvo su
đenje. Aca Petrović je pored aut linije celu utakmicu skakutao u stavu košarkaša. Sudijama dobacivao kad je hteo. Takođe onaj klovn je mahao i skakao ispod koša za vreme utakmice (čak i ulazio u teren) - naravno kada je Partizan bio u napadu. U I poluvremenu su svirali toliko faulova koliko je trebalo. Izbacili su praktično Pekovića što je i bio cilj. Kad god je Partizan krenuo da ih stiže uleteli bi čudni kriterijumi sudija. Naravno da je posledica toga svega i velika nervoza igrača Partizana a time i jako mnogo grešaka izgubljenih lopti. Sve u svemu neregularni uslovi za igru pre svega. Sretno crno beli. Nemojte da Vas ovaj poraz na silu demorališe. Možete Vi da pobedite i sudije.

dr Pop

pre 16 godina

Sudjenje je bilo ochaj zivi...katastrofa...a PARTIZAN je jos uvek na utakmici sa Bambergom samo u glavi al na terenu ne...BICE BOLJE JER JE TO NAS PARTIZAN!!!

crno_beli

pre 16 godina

auuuu,zzadrani,,,pa dobro,u goste im je doshao evropski prvakk,imaju razlog da napune halu,dosao je partizan,a ne nki tamo shiroki,ok...mrznja,nacionalizam,sve je to razumljivo i naravno normalno za nashe podrucje..samo sto mi malo mnje vodimo racuna o tome...zato sto smo jachi,,to se podrazumeva.,malo o tekmi..postojala su 2 klovna...jedan je aco..a drugi je pravi,,..ovaj prvi igra odbranu..na parketu,dosadjuje sudijama kao da je bogom dan..al ajde...njega na stranu..a da pritom ne dobije ni opomenu od starne sudijske trojke,,koja je naravno iz slovenijena te iste se zalio nebojsha covic,izgleda da je bio je u pravu,ekipa koja u proseku belezi 84 poena u ovoj guma smesnoj ligi svedena je na 54...?najdomoinnantnij evropski centar...nemoze da postigne vishe od 2 poena i pri tom zaradi 5 licnih,tu nesto smrdi...izgleda da su sudije...ipak krive..jednostavno njihova slovenska krv..znate kakva je...bili su austrijski,a sada su postali hrvatski konjushari,napred partizan,smrt guma ligi...trebao je dule malo da napucka novicu na sudije,,i onda malo u svlacionici..da im pokaze,sudije na stub srama...ccrno beli do groba...

Siroki

pre 16 godina

ne mogu vjerovat kakavih sve kometara ima... Pa meni se cini da je grobarima ova liga potuno nevazna i jadna, ALI samo kad gube.. Pa su sad krivi i suci i "emocionalna istrosenost" protiv Bamberga.. Pa cini se da Partizan ne moze nikako izgubit a da je to zato sto je protivnik jednostavno--- BIO BOLJI... Cestitke Zadru iz Sirokog Brijega

FoRzA_PxFxCx

pre 16 godina

Pa sta, ne treba se uzbudjivati zbog ovog poraza.
Slabo smo odigrali jer smo se istrosili protiv Bamberga nabijajuci razliku.
Tesko je naci motiva za ovu boraniju posle prolaska u TOP16!!!
A i sudjenje je bilo krajnje providno.Nije razlog za vadjenje, ali ko je gledao i zna da sabere 2 i 2 zna o cemu je rec!!!
Nek se raduju malo i mali klubovi(nacije).
NAPRED PARTIZAN!!!

zd68

pre 16 godina

ma koji su to komentari bia sam na utakmici sinoč kao i prije 30 godina sa partizanom u jazinama i koja razlika dapače sinoč je bila iznimno dobra (za vas ) i koliko toliko normalna atmosfera ako gledate na vrstu izrečenih refrena ma to je sad med i mliko a koliko znam u beogradu je strašno od paljenja zastava i sl... izgubili ste jer je zadar bio sinoč bolji a kako če se na kraju viditi u finalnom okršaju sa vama puno smo kvalitetniji,.. pričate o bambergu pa to je jedna jako zanimljiva i smišna ekipa a samo malo da se sitim koji to imalo vridan košarkaš igra u bambergu ,.. vidi čuda pojma nemam. ma njih bi rastavia zadar a koliko se sičam nedavno smo rastavili jače ekipe od tog vašeg bamberga 20, 30, 40 razlike---hapoel, strasbur, uniks kazan. pozdrav iz lipog sunčanog i okruženog predivnom morem zadra.

mali marinko

pre 16 godina

Što bi se točno trebalo dogoditi pa da vi čestitate na pobjedi? Govori se nešto o suđenju... jeste li gledali utakmicu? Pekovićeva i Tepićeva prva osobna su bile potpuno zaslužene, i jedan i drugi za svoju drugu osobnu ulaze u putanju igrača i guraju ga kukovima van - po košarkaškim pravilima, kad sam ih ja čitao, to je isto tako prekršaj. To što su Partizan slomile povezane trice na kraju prve i druge četvrtine... nisu sudci krivi. To što su Partizanovci imali 8 izgubljenih lopti u prvoj četvrtini opet ne možete okriviti ni sudce ni atmosferu. Ovo inzistiranje na 'neregularnim uvjetima' smatram djetinjim izgovorima... ne smetaju vas takve dvorane u kojima ne dolaze navijači. A i taj klaun... zbilja je ušao u igralište - onda kad se igra odvijala na suprotnoj strani. Govori se o imperativu pobjede protiv Bamberga i istrošenosti Partizana, ma Bamberg je jedna prosječna ekipa i za naše regionalne uvjete, kakva crna istrošenost pa vi idete čarterom na gostovanja eeeej, Zadar se do BG drnda 8h u autobusu. Navijači i mržnja - toga je uvijek bilo i bit će, ali sve je bilo u granici regularnog ili bi možda mogli početi od sebe i analizirati što su Grobari pjevali kad je Zadar gostovao u BG.

Da rezimiram: izgubili ste jer ste bili lošiji jeste li lošiji uopće ili samo na toj utakmici pokazat će kraj sezone.

danny boy

pre 16 godina

ja sam iz Hrvatske i atmosfera koju kao stvara Tornado je smješna,pa Grobari to rade 1000 puta bolje...ne znam gdje su se izgubili oni pravi navijači,kakav je prije pakao znao nastati...pravi južnjački...i slažem se da liga nikome ne treba...ne znam tko je prolazio Vitković,nije ni važno ispod koša a ovi iz publike su ga htjeli rukama dohvatiti,psovali..

MD

pre 16 godina

Emotivno pražnjenje? Totalno nebitna utakimca? nebitno natjecanje? hahahaha ! Vrhunsi klub si ne dozvoljava emotivna pražnjenja i nekakva "pucanja"... a to što je ovo totalno nevitno natjecanje ste pokazali prošle godine kad ste se veselili kao mala djeca nakon pobjede protiv Cibone i jedno 500 komanatara koja ste ovdje ostavili !
uglavnom, košarka je za balerine, puhenš protivniku u uho i eto tehničke, slobodnih bacanja i tri napada za redom.. zna se koji su to pravi muški sportovi !

Pantagana

pre 16 godina

Bez ikakve namjere da vrijedjam ali stvarno obratite paznju sto pisete jer ako bi Nick BG procitao sto je napisao vidio bi da nista pametno nije reko, citiram "ako je covek nastao od majmuna, onda je Hrvat od Srbina" po ovome ispade da su hrvati ljudi a Srbi... ponavljam ne vrijedjam nego mi je simpaticno kako niko nije obratio paznju na to nego ga je jos gomila ljudi preporucila

NLB

pre 16 godina

Da, bas "divna", prava kosarkaska atmosfera. Ljudi da li ste normalni? Tamo se mrznja moze seci nozem. Ovo je jedan od dokaza zasto je ova liga bespotrebna srpskim klubovima. Ja jednostavno ne mogu da komentarisem kosarkaske elemente u situaciji kad igraci Partizana ne smeju prici aut liniji od krvozednih likova. Samo u jenom kadru moglo se videti mnostvo razjapljenih usta iz kojih smrdi mrznja, pozivi na ubijanje...Zar nam to vise treba?

BOJAN DOBOJ

pre 16 godina

Koji Zadar i koja košarka,da je Partizanu trebala pobjeda ne sumnjam da bi je i ostvarili.Prednost naše košarke je u našim domaćim igračima,a ne Makedoncima i Amerikancima koji moraju da igraju u Zadru,Ciboni i ostalim Hrvatskim klubovima,ali i sve to im ne pomaže,jer Gudjer Ligu neće osvojiti nikada.Pogledajte skor u međusobnih duela Srpskih i Hrvatskih klubova pa će vam biti sve jasno.Uprkos ovoj pobjedi Zadra stanje na tabeli je ostalo nepromjenjeno,na žalost Hrvata PARTIZAN JE I DALJE PRVI.

Marshall

pre 16 godina

Tomo,kazes pojela ih atmosfera?Hehe,da nije tuzno bilo bi smijesno.Pa mi prijatelju moj pravimo atmosferu kakva se ne vidja nidje u Evropi,i nasi momci su navikli na to.A vi stvarno treba da slavite,dobili ste najjaceg na ovim prostorima,koji je ovih dana bio mnogo vazniju bitku nego sto je mec sa vama.Ipak,uzalud vam trud sviraci...Zna se dje titule zavrsavaju.Uzdravlje!

Alenatore

pre 16 godina

@Lazni sjaj Jako je lepo videti da i pristalice malog kluba sa Kalemegdana prate igre sampiona i kosarkaske velesile zvane PARTIZAN.Svakoj seriji nekad dodje kraj,sasvim je normalno.Verujem da ti je srce puno zbog ovog poraza,bar da uzivas u tudjim pobedama protiv Partizana kad vec ne mozes to isto da uradis sa svojim klubom!!!

Tanasije/ex Grobelar

pre 16 godina

@LazniSjaj

bistrooki egipcanine..., toliko smo nisko pali da smo PRVI u nlb-u i usli u EL top-16...kako li tek izgledamo kad ne padamo kad smo ovakvi kad "nisko padamo"?

Izgubiti u sporednom gradu, nevaznu utakmicu nije "pad" vec traganje i nalazenje novog takmicarskog motiva u dosadnoj ligi u koju nas je uvukao i tvoj ugaseni klub. Grobari, samo opusteno :-)

Nick BG

pre 16 godina

(tornado, 27. januar 2008 07:08)
Slazem se za sudjenje, ovde je bilo natezanja za Partizan. Sto se tice vaseg navijanja to je samo ogomna mrznja koju iskazujete na veoma prost nacin. Trazenje svog pravog identita je tezak posao, jer ako je covek nastao od majmuna, onda je Hrvat od Srbina.

Zadranin

pre 16 godina

@Misko Ajkula NK
Ima smisla to što kažeš o popularizaciji košarke u manjim sredinama, no činjenica ostaje da male zemlje poput naših ne mogu stvoriti dovoljno kvalitetnih igrača za jednu pravu, jaku domaću ligu. Možda bi dobro došlo jedno kompromisno rješenje npr. širi raspon natjecanja u kojem se manjim klubovima nudi više prilika za natjecanje u NLB-u...

BTW, itekako ima veze na kojem mjestu momčad završi u poretku NLB lige, prvo mjesto nosi 8 euroligaških bodova, drugo sedam itd. dok prvak i viceprvak primaju dodatne bodove. NLB sveukupno nosi više euroligaških bodova od domaćih prvenstava tako da se ne može desiti da momčad koja osvoji domaće prvenstvo i spuši svjetski u NLB osigura euroligaški plasman.

A ovo što se tiče sudaca, istina da toga ima, bilo je i sinoć nekih faulova gdje mislim da je sudac malo pretjerao, no istina je da toga ima na obje strane, tako je i Zadar bio pomalo oštećen u Beogradu na početku sezone... Zato se sada suci novčano kažnjavaju, i moram priznati, puno je manje sudačkih krađa nego u proteklim godinama...

A kad smo kod vaše lige, 3 momčadi iz Beograda a dva iz Kraljeva... I da vaše momčadi igraju isključivo srpsku ligu, Partizan bi svake godine bio prvak a ostali bi se krpali za mjesto koje vodi u ULEB kup... I što bi srpski basket time dobio? Možda bi bilo patriotski ispravno, ali manjak konkurencije samo bi štetilo momčadima koje proizvode igrače (u čemu Partizan prednjači), što dakako šteti i reprezentaciji ali i klupskoj sceni... Mislim da je prerano da kažemo kakav utjecaj NLB liga ima na reprezentacije...

asterix

pre 16 godina

Posto uprava nema para za pojacanja predlazem da se tim pojaca tako sto ce se Tripkovicu dati otkaz.Korist bi bila visestruka,tim bi se pojacao,ustedelo bi se na njegovoj plati,a nama bi sacuvali ovo malo zivaca sto je ostalo.

zdravko

pre 16 godina

Da dodju u moj stan Ronaldinjo i Mesi i da igramo mali fudbal sa klupkom carapa ja bih pobedio.Tako je veceras Zadar dobio Partizan u sportu koji se igra u sali osnovne skole ili neke fabrike.Isti parket kao u mojoj dnevnoj sobi ,samo sto kod mene stane vise ljudi

Zadranin

pre 16 godina

Evo, ja sam iz Hrvatske, iz Zadra točno, i stvarno ne mogu se načuditi zašto se ljudi toliko protive NLB ligi... Gledajte, možete bilo koja momčad NLB lige imati igrače kao iz snova ali svi se moraju negdje kaliti. Zar će se igrači Partizana kaliti i steći iskustvo potrebno za Euroligaške uspjehe protiv Mašinca, Sloge i Vojvodine (koja se raspada)? Pa u NLB ligi igra 3 Euroligaša, i 5 momčadi iz ULEB kupa, to je gotovo više od bilo koje druge europske lige!

NLB liga pomaže svima, i vidi se kako se polako na ovim prostorima popravlja kvaliteta košarke, kako polako, ali sigurno dolaze mladi igrači koji konačno imaju ligu u kojoj mogu steći jedno pravo iskustvo i pokazati što znaju, a ne igrati protiv poluamaterskih momčadi u domaćoj ligi, pa onda grijati klupu kada odu u neku jaču ligu...

Što se tiče navijanja, ni meni se ne sviđa vrijeđanje protivnika i pozivanje na linč, ali morati razumjeti, ukoliko ovo čitate iz Srbije, da danas toga ima daleko manje nego prije 5, 10 godina. Prije par godina su ljudi bacali kovanice, mobitele itd. na protivničke igrače...

Poanta je sljedeći, svemu treba vremena, polako će i to vrijeđanje na nacionalnoj osnovi isto nestati.

Sivac

pre 16 godina

Nije naš Dule cvećka. Znamo da nije baš simpatičan mnogima, da zna da vrši pritisak na sudije. Sve je to sastavni deo košarkaške igre, ali u odnosu na ono kako se ponaša A. Petrović, dule je belo perjo. Dotični A.P. je i kao igrač bio veliki provokator i nadasve nesimpatičan, mada mu se ne mogu osporiti košarkaški kvaliteti kao i stručni sada kada je trener. Uz primitivnu šovinistički nastrojenu publiku, za koju su grobari pojam kulture, i loše suđenje, kao i nedostatak posebnog motiva, nije se moglo bolje i više.

JeryD

pre 16 godina

Neznam sta nam uopste treba da igramo ovu beznacajnu ligu , a tamo nas pljuju i vredjaju i to je ok , a kad dodju kod nas kao misevi su , a mi smo balkanci kad im i zvizdimo ali samo da znaju nisu ni oni daleko odmakli . A sto se tice poraza nije problem i to je deo sporta , a bitno je pobedjivati kad treba .

B-A-N-E

pre 16 godina

Ovo je smesno takmicenje i ne treba se previse umarati u njemu.Partizan je sampion,najjveci i jedini i ostali mogu samo da nam zavide.NAPRED PARTIZAN

sta se palite

pre 16 godina

Prvi smo u ligi,prosli smo u top 16,pa sta nas briga sto su oni napaljeni.Tabela sve govori!!!Njima je utakmica u NLB ligi spektakl,pa to je da puknes od smeha!!!!!!!!!!!!!!!

Stefan_CG

pre 16 godina

Zanimljivi su ovi Hrvati stvarno.Kada je Partizan pobjedio Cibonu u Zagrebu,citao sam kritike njihovih medija za losu igru Cibone u Evroligi i da NLB liga navijace ni ne interesuje,sto je tacno i isti vazi za Delije i Grobare.Sada,kad je Zadar pobjedio nezainteresovani i umorni Partizan,svi tome posvecuju veliku paznju kao da su osvojili Evroligu!I kako sad to objasniti?!Zato se ja nadam da ce se ova liga ukinuti i nece biti nikakvih provokacija,a Partizana ce ovakva atmosfera cekati u nasim kosarkasim centrima u Srbiji,a nece to zadovoljstvo pruzati Zadranima.

Gost

pre 16 godina

Vidim da hrvati navijaju da se ovde odigra zavrsnica F4. Ako to stvarno se dogodi srpski timovi treba da to odbiju.
1. I veceras se pokazalo da tamo nema regularnih uslova za odigravanje jednog takvog turnira.
2. U poslednje 3 godine pobednici su bili iz Srbije i normalno bi bilo da se finale igra u BG ili NS.
3. Prema tabeli najverovatnije da ce u F4 ucestvovati 3 ekipe iz Srbije.

LULU

pre 16 godina

Nebitna tekma...Bolje da smo dobili ali 15 za redom smo dobijali ..Mora malo da se padne ..Pau cetv smo igrali Euroligu odlucujucu tekmu a sada jedan dan odmora i derbi u Jazinam..Odracemo ih ko zeceve kada bude se igralo za titulu kao i uvek zar ne

yo

pre 16 godina

Jos jedna utakmica koja je pokazala da Partizanu mnogo fali jedan suter. Dosta se ceka Tripkovic, od toga nema nista. Zato uprava nek konacno nadje gen. sponzora i pare za sutera ili nek se povuku sa funkcija.Pogotovo Shilobad, taj nista korisno nije uradio, a on je taj koji saradjuje sa tapkarosima.
Ali posto znamo svi da su male sanse da dodje neki igrac, (ako se dovede neko to ce biti na poziciji 4) mozda bi bilo bolje da se Tripkovic koristi kao plej a Pera Bozic kao suter.
Sto se tice poraza, je...es jadransku ligu, Partizan ce verovatno izvuci 7-8 bodova za potpisivanje ugovora sa El.

zovite_me_dule

pre 16 godina

Da li se negde moze procitati sta je izjavio Dule Vujosevic?

Ako se nije osvrnuo na sudjenje i na klovna i klonove, onda je sve bilo u redu. Ako je pak rekao, kao u Rimu, da je sudjenje odlucilo (ukljucujuci i tolerisanje kloovna i klovnove), onda predlazem da se utakmica ponisti.

Za sada cu se zadovoljiti konstatacijom da je Dule pruzio ruku g. Petrovicu.

Palasio sasvim sigurno nije Srbin mada bih voleo da postane. Nadam se samo da ce jednoga dana, ako i kada bude otisao u SAD, postati srpski ambasador dobre volje kada bude pricao kako je to i sta je to biti Srbin odnosno igrati za Partizan.

Ja imam samo jednu zelju. Da ostanemo ono sto jesmo i da budemo jos bolji. Bez podlih faulova, bez klovnova i klonova, bez motivisanja na nacin "zar ova stoka da nam da 30 komada" i bez pritisaka na sudije i protivnicke igrace.

Neka ceo Pionir peva samo Partizanu!

Bas me briga za njih sve jer ja zivim za tebe!

Napred, Partizan!

Hell

pre 16 godina

@ tomo, 26. januar 2008 22:09

Ha,ha,ha pojela nas atmosfera?! Pa Partizan igra pred mnogo brojnijom i glasnijom publikom (najboljoj u Evropi) tako da je ovaj tvoj komentar zaista smesan.Jednostavno se ne moze izdrzati taj stalni ritam jakih utakmica u rasponu od 3-4 dana,dok vi igrate jedino ovu ligu!To nikako nije opravdanje za vecerasnju ocajnu partiju ali sta da se radi i porazi su sastavni deo igre a veceras je Zadar zasluzeno pobedio.Mi nastavljamo dalje i nadam se da ce se Partizan uspesno vratiti vec protiv Fenera.Pozdrav svim Grobarima

Steva Banat

pre 16 godina

Onakve ustaske atmosfere i sudjenje koje nije ni za decju ligu nije za komentar.Zadru iskrene cestitke za borbenost i pobedu nad liderom.

milos_bar

pre 16 godina

@ tomo
Nije mi jasno zasto se takvi kao ti uopste i javljaju ovde.Idi kuci i pokri se usima.
@ Lazni sjaj
Potpuno si upravu, toliko smo nisko pali da smo prvi nlb i medju 16 najboljih u evroligi.Ne daj Boze da jos malo padnemo, osvojili bi smo evroligu.
@ NLB
Covek je potpuno u pravu.Ova liga samo doliva ulje na vatru, i iskusava vec poludele navijacke strasti.Samo je pitanje vremena kada ce na sred utakmice buknuti neki neredi i ne daj Boze, nastradati neko od navijaca ili igraca.
Nije mi jasno ovo:nasi timovi vec godinama su jedni od najboljih u uleb kupu, dok Partizan dve godine zaredom je u 16 u evroligi i tuce najbolje evropske ekipe.Uz to smo bili u 3 sesiru na izvlacenje, odnosno u 9 najboljih.Zar nismo zasluzili da imamo dve ekipe u prvom evropskom takmicenju?

zovite_me_dule

pre 16 godina

na Partizanovom sajtu imate izjavu Duleta Vujosevica.

Veliki mag je veliki mag.

Kralj.

Budite dostojni Duleta. Ne budite bukvalci vec citajte izmedju redova.

Napred, Partizan!

dr. b

pre 16 godina

@lazni sjaj
Ti ocigledno imas jako veliki kompleks Partizana!!!Pre neki dan si rekao da je Bamberg toliko los da bi se i ti reaktivirao i sa tvojom druzinom 'pivasnih trbusina" pobedio taj tim,te da se sad vidi koliko je Partizan los kad ih pobedjuje sa 50 razlike!!!Ovo zaista ne treba komentarisati,vec analizirati u nadleznoj ustanovi.Prvo ti sa svojom ekipom rekreativaca odigraj sa Zvezdom,pa ako pobedite,odigrajte sa Bambergom...Partizan dolazi kasnije...
I zapamti,jedini lazni sjaj u univerzumu ima jedna zvezda po iumenu crvena!!!
Inace,svakoj seriji jednom dodje kraj,pa tako i nasoj!Cestitke Zadru na zasluzenoj pobedi...ceracemo se jos...!!!

Misko Ajkula NK

pre 16 godina

Sudije bas i nijesu bile objektivne, ali kako im to nije prvi put (kada srpski klubovi igraju u HR), ne razumijem toliki bijes crno-bijelih. Zasto jednostavno nasi klubovi ne istupe iz NLB lige? KSS bi trebalo da od*ebe FIBU i pristupi ULEB-u, pa bi nas sampion imao pravo ucesca u EL bez obaveznog igranja u NLB. Za kraj, glasajte za nase (Bodirogu i Obradovica) na sajtu EL, biraju se najbolji u poslednjih 50 godina. Bodiroga zaostaje za Drazenom samo 0,2%. Pozdrav iz NK!

shadow

pre 16 godina

Utakmicu izmedju Partizana i Zadra u Beogradu posmatralo je oko 800 gledalaca koji dolaze na sve utakmice najboljeg srpskog kluba. Dule je rotirao svih 12 igraca, odmarao najbolje i razigravao mlade. Da je bilo neophopdno, Partizan je mogao Zadar da dobije sa 40 razlike. Utakmica izmedju Partizana i Bamerga koja je zavresena samo 45 sati pre meca u Jazinama, potpuno je uslovila fizicko i emotivno praznjenje. Partizan je pobedio sa 48 razlike, samo zato sto je istrosen i poslednji atom snage. U tom kontekstu, utakmica sa Zadrom nije bila posebno vazna, zato sto nista nije odlucivala. S druge strane, Dalmatincima je ovo bila najvaznija utakmica sezone do sada, prilika da ako nista drugo, izadju iz senke najveceg hrvatskog kluba, Cibone.Zadar ima sasvim solidan tim, naravno limitiran u nekoj svojoj provincijskoj filozofiji, koji je bio spreman da iskoristi povoljan splet okolnosti. Kada se tome atmosfera mrznje i, blago receno, domacinsko sudjenje, epilog je bio ocekivan.Napominjem da je i Dule Vujosevic cestitao Zadru na zasluzenoj pobedi, tako da ne stoje primedbe da Partizanov strateg ne priznaje poraz. Stoji medjutim cinjenica da po prikazanoj igri zadar nije bio bolji za 16 poena. Kada je u trecoj cetvrtini Partizan smogao snage da pojaca odbranu (iako su bili istroseni Partizanovi kosarkasi su igrali casno, Zadar nije postigao kos iz igre osam minuta. Bas u tom periodu kada je sampion Srbije bio u prilici da se potpuno vrati u utakmicu, sudije su najvise pomogle domacinu. Sve je to ipak nebitno, za Partizan je ovo samo jedna od 80 utakmica u sezoni. Cak ni prvo mesto u regularnom delu NLB lige nije previse bitno, posto prednost domaceg terena ima onaj ko je domacin final foura, a ne onaj tom koji je to obezbedio plasmanom. To pravilo je potpuno besmisleno i da bi ova liga imala bilo kakvog smisla mora da se vrati play of, kao sto je bilo prosle godine.

parni valjak

pre 16 godina

И КАДА НЕ БУДЕШ ПРВИ ТИ
И КАДА СЕ ЧУЈУ ЗВИЖДУЦИ
И ТАДА ЋУ ПАРТИЗАНЕ ЗНАЈ
ДА ТЕ ВОЛИМ ЈА!!!
али он је и даље први, и зато тишина бре!!!

Nenad

pre 16 godina

Vatreni sam navijac Crvene Zvezde,ali moram reci da sam gledao utakmicu i ne mogu da verujem kakvo sudjenje,stvarno sramota!Pod hitno da svi klubovi iz Srbije napuste jadransku ligu jer ovo stvarno vise nema smisla...samo se steti nasoj Kosarci,hocu da gledam Zvezdu,Partizan,Fmp...u Kragujevcu,Leskovcu,Cacku...a ne tamo ko zna gde gde hoce da nas okace o 'vrbe'....Hocu LIGU SRBIJE!!!!

Igor_PFC

pre 16 godina

Da nam je trebala pobeda mi bismo ovaj zadar razvalili,a glavni uzrok poraza je to sto smo utakmicu igrali 45 sati posle utakmice sa bambergom,nezainteresovanost,mislima smo bili u top16,a kada ovi hrvati budu dosli u beograd razbicemo ih toliko ubedljivo da oni nece biti svesni svoje nesvesti. PARTIZAN CE NA KRAJU LAKO BITI PRVI

frojd

pre 16 godina

Alo, bre, tornado, zadrani, damlatinci, hrvati

Partizan je nacin zivota
Partizan je sistem vrednosti
Daleko bilo da smo mi na vasem mestu.
Hocete li pobedu? Nemam problema. Ljubav prema klubu ostaje nama i ne gradi se (patoloskom) mrznjom prema protivniku.
Kao sto rece Dule, Zadar bi pobedio. ali da je potrebna menatlna higijena, i to je tacno.

Misko Ajkula NK

pre 16 godina

@ Zadranin:
Racunica je jasna: zasto popularisati kosarku u inostranstvu i jacati konkurenciju, kada mozes pomoci manjim sredinama u svojoj zemlji (Cacak, Kraljevo...). Dalje, zasto igrati ligu u kojoj je bukvalno svejedno hoces li biti 1. ili 10., jer sa titulom ne dobijas mjesto u EL. Trece, kakav je smisao odigrati odlicno preko 20 utakmica u NLB ligi, ako ces, uz pomoc sudija, odmah da ispadnes na finalnom turniru u npr. Zadru? Cetvrto, srpska je reprezentacija (a i liga) vidno nazadovala od 2002., kada je prvi srpski tim pristupio Jadran-ligi. Ono jes', mozda bi reprezentacija svakako lose prolazila (2003-2007), ali bi bar liga zadrzala neki nivo, ovako...nasi timovi dozvoljavaju da ih neko krade, ponizava, a oni mu zauzvrat pruzaju sansu da se makar jednom godisnje osjeti vaznim, da, kako rece SHADOW, makar za tren izadju iz Cibonine sjenke... Pozdrav iz NK, uz nadu da ce se za 2-3 god. konacno nasi klubovi izvuci iz ''bratskih'' kandzi... E, a da bismo se izvukli, potrebno je sto prije pristupiti ULEB-u, a otkaciti FIBU, kao sto sam i naveo u prethodnom komentaru.

Jedan Od Nemanjica_Pg

pre 16 godina

"Trazenje svog pravog identita je tezak posao, jer ako je covek nastao od majmuna, onda je Hrvat od Srbina." Nisam se mogao suzdrzati, a da se ne nasmijem ovoj recenici(poz za imenjaka iz Bg). Aj' sad ozbiljno: Cemu onolika ostrascenost na sinocnoj utakmici?! Pa zar su toliki kompleksi koji vladaju medju Zadranima/Hrvatima. A sudije uzas! A Protiv Zvezde u Bg, Zadar su sudije pogurale(npr. nisu priznali kos Misanovicu+1)*
Samo su 2(dvije!) pjesme posvetili Zadru, a ostalo protiv Partizana, pozivanje u boj, ubij Srbina, Srbe na Vrbe, ko ne skace...,dosh'o je i taj dan...,itd. Govore za sebe da su "izuzetna kosarkaska publika" a ovamo nemaju 2 pjesme posvecene svom klubu. Smijesno ili tuzno procijenite sami. Igraju Zadrani odbranu na noz u 1. cetvrtini a sudije i ne pomisljaju da sviraju faul.(o faulu tijelom da i ne pricamo)*
ali najbizarnije je bilo kad su izasli Zadrani kao na bis(smehotres) a tornado pjeva:dosh'o je i taj dan...;a igraci skacu i pjevaju sa njima, ma kompleksi su cudo!

Bas me briga za njih sve jer ja zivim za tebe, Partizane volim te!

hiJavata

pre 16 godina

kk Zadar??gde su oni na mapi kosarke... Zadar puno kvalitetniji? Ma daaaaj...smesno je diskutovati o tome...
Ali ajd sad,sta da se radi,napalili se zbog jedne pobede..usla voda u usi malo,sad se zadar uzdize na nivo evropskog prvaka...ok,razumljivo je,konacno neko iz hr da pobedi partizan,puna dvorana itd...jasno,u selo dolazi veliki partizan,velika atrakcija,sl put postavite ringispil,krusku za udaranje,automobile na sudaranje...hehe,ipak je partizan institucija...evropo,nastavi da treniras,evroliga je svake godine!!
Zovite me 007!

secam_se_dobro

pre 16 godina

@zd68
To sto ti pricas mozda mogu da progutaju maloletna deca ili pak tvoji vrsnjaci koji su ostrasceni do bola.

Prvo, pobrkao si crveno bele i crno bele dresove. Partizan je uvek bio rado vidjen gost ne samo u Dalmaciji vec u citavoj bivsoj zemlji. Naravno, ekstremista je uvek bilo i bice, ali je Partizanov status bio na zavidnom nivou. Stvarno je nepristojno da lazes decu koja sada stasavaju u ljude.

Na zalost, stvari idu na gore, a ne na gore najvise zahvaljujuci ostrascenosti u Jazbinama i manipulativnom temperamentu takvih likova kao sto su g. aca, bek, sesti igrac, Petrovic.

Drugo, logika "pa i vi isto radite u Pioniru" je takodje za malu decu ili ostrascene tipove kao sto si ti. Samo takvi mogu traziti opravdanje za svoje greske u sreskama drugih.

U Pioniru nije bila nijedna srpska zastava kada je Zadar gostova dok su se Jazbine sarenile u sahvnicama na sve strane!!! Folklor i "stihovi" ubi, ubi, Srbina stvarno su smesni za bilo koju ozbiljnu navijacku grupu. S aspekta zloupotrebe nacionalnih simbola i nacionalnih osecanja da se postigne tricava sportska pobedam tu ste polozili ispit. Svaka vama cast. Mene ste potpuno razocarali jer su Jazine u mom secanju kosarkaski hram gde su igrali svetska imena.

Ma sta ja pisem i kome?

ale a le
Partizane ala
svetyo ime je
vecno zivece
njemu dajem sve

hiJavata

pre 16 godina

Realno,i dok nije postojala guma liga,partizan je bio neprikosnoven,i dok su partizanovi ljudi cinili okosnicu reprezentacije tada smo i igrali neku kosarku,sada kada su ljudi iz zvezde na vaznim mestima,nasa kosarka tone i tone,i sto se tice igrackog kadra i ljudi u foteljama..

boban.nis

pre 16 godina

Zasto im cinite cast i privilegiju da igraju protiv Partizana.Ukinnite tu glupu ligu.Jos vas i vredjaju tamo.Ja licno,nikad nebi otiso tamo.Neka igraju protiv Sirokog.

Nikola Pavlovic

pre 16 godina

Pekovic je fantasticno igrao sve do trenutka dok nije postao "zvezda", sada razmislja o sudijama, novinarima, ugovorima...

luka

pre 16 godina

ruku na srce, partizan već 2 sezone igra najbolje u regiji, no smiješni ste sa tim konstatacijama kako mi hrvati trebamo biti ponosni jer nam dolazi institucija.

daj ohladite malo. pa cibona ima više osvojenih euroliga nego svi srpski klubovi zajedno. a split ima više od cibone.
jedna zvezda u vitrini za pokale mora držati čaše, jer pokala nema, a glupo je da je vitrina prazna.

ni hrvatski ni srpski klubovi nemaju najjače nacionalne igrače u njima, jer svi koji neš vrijede otiđu nakon jedne dobre sezone. mi se samo natječemo ko će kupiti bolje smeće od jeftinih stranaca, koji da išta vrijede nebi dolazili ovdje.
čestitke zadru na pobijedi, čestitke partizanu na dobroj sezoni. ali daj budite realni. niti jedni niti drugi nismo nikakva elita. jedino što imamo je povijest. a neki ni to

srbijina prednost je što ima 4 kvalitetna kluba, hrvati imaju 2, slovenci 1 i to je to što vrijedi, a i to je na neki način proporcionalno sa brojem stanovnika.
najbolje mi je kad se svi zgražate jer se navijači deru : ubi srbina
kad hrvatski tim dođe u srbiju, odmah nam sa tribine pjevaju hrvatsku himnu da se osječamo kao kod kuće i bacaju nam cvijeće na igralište.
liga je takva kakva je, odnosi su takvi kakvi jesu, no nemojte biti licemjerni.
zadar treba izbaciti iz natjecanja jer nije kontrolirao što njegovi navijači pjevaju- i kao paralelu uspoređujete mostar gdje je bilo desetak ozljeđenih ljudi. ma trebali ste odmah to usporediti sa bacanjem atomske bombe na hiroshimu.

LUKA

pre 16 godina

@ secam se dobro
citat "U Pioniru nije bila nijedna srpska zastava kada je Zadar gostova dok su se Jazbine sarenile u sahvnicama na sve strane!!! Folklor i "stihovi" ubi, ubi, Srbina stvarno su smesni za bilo koju ozbiljnu navijacku grupu"

vecu glupost nisam procitao u zivotu.
ko je skladao pjesmu "ubi, zakolji, da hrvat ne postoji", zebe smetaju hrvatski dresovi u hrvatskoj dvorani. pa ajde onda kad budete sljedeći put dolazili pošaljite nam 15 000 partizanovih dresova i napišite nam sve svoje pjesme da naučimo pa ćete se osječati kao u beogradu.

sječam se kad se igrao rukomet u pioniru: zagreb-partizan, pa je našeg kapetana pogodila stolica. kad smo vam spremili osvetu i još gore uvijete onda ste bili kao jadni hipiji s cviječem koji su se jadni zatekli u neregularnim uvjetima.

daj se skulirajte. utakmica je prošla dobro, nije bilo razloga za prekid. a to što se svi deru ubi srbina ubi tovara ubi purgera ubi cigana ubi marsovca- to je sve zanemarivo

ps- nisam navijač zadra- pa sam malo objektivan