Ponedeljak, 03.12.2007.

00:40

NBA: Porazi srpskih košarkaša

Izvor: B92

NBA: Porazi srpskih košarkaša IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

19 Komentari

Sortiraj po:

Dragan,BGD

pre 16 godina

@andro
Juce smo govorili o toj temi,a evo danas novog primera.U rubrici "Info" na sajtu B92 naci ces ovaj naslov i podnaslov:
OECD: Srbija zaostaje u obrazovanju
4. decembar 2007. | 09:38 -> 15:56 | Izvor: B92, Beta
Beograd -- Prema studiji OECD-a o obrazovanju - PISA - Srbija "statistički znatno zaostaje za prosekom OECD-a".

Tekst bi trebalo da procitas.
Sta je poenta/ Pa ovo je vec neko peto,sesto strucno istrazivanje na velikom uzorku,koje daje iste rezultate,da su ucenici u Srbiji ispod proseka.B92 je danas sproveo mini anketu medju djacima,koji se svi redom iscudjavaju,govoreci da nesto nije u redu sa istrazivanje.
Naravno,da nije u redu,jer vec decenijama putem medija traje trovanje naseg naroda bajkama kako imamo najpametnije djake u svetu,u
prevodu,gde god odu,najbolji su.Mogu ti isporuciti desetine prica o nekim nasim genijalcima,"svetskim cudima",
novim Ajnstajnima,kojih danas naravno nema nigde na kartu sveta,ili predaju u nekoj srednjoj skoli.
Ova prica nema direktne veze sa kosarkom,ali ima veze sa temom koju sam ti zadao.Mogu da garantujem da za narednih godinu dana,svaka tri dana mogu da izvucem jedan primer teorije o visoj rasi.Pa ces onda,(mozda) shvatiti da ja ne lupam tek tako i ne ispaljujem corke.Radi se o kalibru 45,prevedeno kod tebe 12,3.I drugi put pre nego sto se zaletis,stavi prvo prst na celo,jer u transferima u NBA za mene si profesor,a na ovom terenu si samo djak.Necu ti dati slabu ocenu,dobices tacku,pa nauci za sledeci put.

Dragan,BGD

pre 16 godina

@Wuk
Na koga se treba ugledati,na pametne,ili na budale.
@andro
Da te podsetim,kako si cini mi se elekronicar i amater za druztvene pojave.
Elem,koliko sport znaci za velicanje nacije,to se prati jos od Olimpijade 1936.godine u Berlinu,na kojoj je firer zeleo da dokaze dominaciju arijevaca.
Kod nas se u poslednje vreme u ogromnim kolicinama velica nas sport koji u svetu,izuzev nekoliko disciplina(kosarka,
vaterpolo,odbojka i sada tenis),nema neki veliki znacaj.S druge strane kada se uzmu u obzir BAZNI SPORTOVI,
atletika,plivanje i gimnastika,tu nam skoro nema na zemljinoj kugli.Podsecam te da atletika nije = kosarka,
jer atletika je ceo korpus od nekoliko desetina sportova.
Zato sto smo slabi u tim disciplinama,jedva se kod nas ponesto pojavljivalo sa Svetskog prvenstva u atletici,
ali smo zato svakog momenta pratili sva dogadjanja u svim kategorijama kosarke(kadeti,
juniori,do 21.godine...)zato sto smo bili uspesni.Ne kazem da te dogadjaje ne treba pratiti,ali SVETSKA PRVENSTVA se moraju pratiti.Ako ne popularise atletiku,pa nikada necemo imati dobre atleticare.
Zasto je to tako,pa zato sto kod nas posle "nacionalizma" i "patriotizma",sada vlada populizam,najgora pojava za jedan narod.Sistem po kome nisu lideri naroda najpametniji ljudi koji imaju viziju i vode u progres,nego populisti,oni koji povladjuju najsirim narodnim masama.Sve je podredjeno populizmu(koji naravno donosi glasove,a to je njima najvaznije),sport,
muzika,glupave tv serije,sve.
Sport ima posebnu funkciju da dokaze NADMOC nacije,a samim tim sto je "nebeska",jasno je da je posebna,odnosno iznad drugih.Kad bi anketirao narod u Srbiji,bar 95% bi izjavilo da smo mi izrazito sportska nacija,a dokaze imamo u medaljama sa najvecih takmicenja.naravno,radi se o bivsoj Jugoslaviji,na koju mi polazemo isto pravo,kao i svi ostali narodi,pa je komicno da sebi pripisujemo zlatne medalje u gimastici,koje je osvojio Slovenac,Miro Cerar,
ili da se iscudjavamo kako smo to slabi u fudbalu,a ne primecujemo da Hrvati igraju odlicno.Posto sam ti rekao da 95% gradjana veruje kako smo izrazito sportska nacija,ne budi lenj,pogledaj u arhiv Olimpijada,da vidis koliko smo ih osvojili,cak i kao cela Jugoslavija.
Uzecu i jedan primer iz NBA kosarke.Posto se ovde znatno vise prati u poslednjih 18 godina,od odlaska Divca,u svim medijima mozes da nadjes
na kraju sezone,ili doigravanja,spisak najboljih strelaca,skakaca,asistenata,blokera,kradljivaca,sve mozes da nadjes,samo nigde neces naci ko su najbolji trojkasi.
Jer to mesto je,zna se rezervisano za Pedju,iako cini mi se nijednom nije bio ni medju prva tri trojkasa.
Samo u toj disciplini,ovde se obracunava takmicenje 4-5 trojkasa na All Stars mecevima,
koje nema blage veze sa utakmicama.Vec sam rekao da je to isto,kao kada bi u fudbalu,za najboljeg sutera proglasili nekoga,ko izvodi slobodne udarce sa 6 pozicija bez zivog zida i golmana.Znas i sam da All Stars nema veze sa sezonom,i ako neko NBA naziva cirkusom,cirkus je All Stars.E pitaj se zasto ljudi ovde tako misle,ko im je to nametnuo.
Ipak,vraticu se na kosarku,da ti kazem,kako konstantno isticanje ucinaka nasih igraca,bez poredjanja sa ostalima,proizvodi pogresan utisak.Kako me Kosta 1703 prozvao,a nije shvatio,da sam rekao,da ako Milicic dobije naslov zbog 5 banana,trebalo bi da sutra Bajnum udje samo u tekst,jer je imao 7.Zar sport ne podrazumeva fer plej,
zar nije fer reci ko je bio najbolji,bilo ko da je.
A narod je kao dete.Ti sad razmisli da li ce tvoje dete biti bolji covek,ako ga stalno hvalis,ili ako ga motivises i stalno mu pokazujes najbolje primere.Pa sad to lepo prenesi na narod.
P.S.
Dovoljno sam dugo u ovoj oblasti i u zemlji i inostranstvu,da o tome mogu da govorim kvalifikovano sa mnogo vise znanja i iskustva od tebe.A podseticu te da je propast ove zemlje dosla bas sa populizmom.

wuk

pre 16 godina

@dragan bgd

pogledaj ti index.hr pa ces videti sta je preuvelicavanje!
velicaju sve njihove igrace bez obzira na ucinak bez obzira na sport

jamal99

pre 16 godina

Nadam se da Krle nece izgubiti mesto u postavi zbog novopridoslog Sean-a Williamsa koji je zver (bukvalno, na terenu, i van njega...).

KOSTA1703

pre 16 godina

@Dragan BG
Iako se veoma trudis da proturis neka svoja objasnjenja, mislim da ti slabo uspeva.
Mozda zbog roga sto "cinjenice" koje pokusavas da nametnes kao nacin misljenja nemaju bas neko uporiste i realnosti.
Sajt na kojem obojica ostavljamo komentare se zove "b92/sport", i nikako nije specijalizovan za pracenje NBA lige,te je svakako vrlo glupo na takvom sajtu naci podatak da je Bunum imao 7 rampi, i to u porazu svog tima.
Onaj koga zanima kako je igrao Bunum, nece te podatke traziti na ovim stranicama..I to naravno treba da bude tako.
Hipoteticki naslov "Bunum imao 7 rampi" ce procitati sigurno bar pet puta manje posetilaca sajta, nego naslov u kojem se pominju nasi kosarkasi.
Takodje sam skoro siguran da francuske , nemacke novine, svoje izvestaje iz NBA pocinju naslovima vezanim za igru njihovih kosarkasa.
A,samo od poznavanja kosarkaske igre zavisi sta ce neko pomisliti o ucinku nasih igraca.
b92 prenese broj poena, ucinak u sutu...Nisu ovo vesti za djake prvake , u kojima treba da stoji da je neko zbog nekog tamo koeficijenta(koji je sam po sebi vrlo diskutabilan)igrao dobro, ili lose.....
A na drugoj strani sasvim je patriotski velicati igru nasih igraca, cak i kad to nije bas tako...Sto to tebi toliko smeta?

Ustvari, kome ja to pricam?

andro

pre 16 godina

Jesam li ja to dobro procitao "U NBA ligi,nisu favorizovani Amerikanci,iako su domaci igraci". Ha, Ha, Ha. JESU favorizovani i to na jako puno nacina od kojih su mnogi suptilni (kriterijum sudjenja, vodjenje statistike). Sta ces to su pravila biznisa. To ne vazi za igrace koji su kod njih bili na koledzu jer ih smatraju za svoje (Nes, Dankan, Olajzuvon i sl.). I to se definitivno menja u poslednje vreme jer NBA siri biznis (npr. ako Kinesko trziste postaje sve vece i vece nije lose imati kineske kosarkaske zvezde, po mogustvu malo vece nego sto stvarno jesu; ne znam samo sta bi dali za prvu indijku kosarkasku zvezdu s' obzirom da indijska srednja klasa je postala veca od americke - i potencijalno vece trziste, samo kada ukapiraju da postoji jos neki sport sem kriketa).
To je bilo izuzetno izrazeno pre 10+ godina: npr. Drazen Petrovic nije dobijao sansu u Portlandu ne samo zato sto je Adelman duduleja; Divac da je amerikanac bio bi proglasen za novog Dzabara. Izvestavanje medija je posebna prica - to je jedan od glavnih mehanizama kako se prave zvezde (vrlo cesto dok jos nisu ni dosle u NBA).
Uostalom kako bilo sta moze da bude zasnovano na cisto sportskim motivima ako je cist biznis u pitanju kao kod NBA?
Podrzavam da se ovde pise ISKLJUCIVO o srpskim igracima. Koga god zanimaju detalji za sve ostalo ima bezbroj NBA site-ova okolo.
Dragan BGD bi stvarno mogao da prestane da tupi o "losem pedagoskom aspektu, dezinformisanju i stvaranju krive slike" jer:
1. to je rekao vec milion puta i svima se popeo na glavu
2. to je tako svuda u svetu (npr. sta mislis kako izvestavaju spanski mediji o NBA?)
3. to tako i treba da bude; npr. to je tako cak i na jednom tipicno anacionalnom srpskom mediju kao sto je B92 (ako on ne kapira zasto treba onda je beznadezan slucaj)
4. B92 NBA izvestavanje ne moze da bude kao preslikano sa nba.com jer to onda ne bi bio srpski medij i to ne bi imalo nikakvu svrhu
5. mogao bi i da prestane sa onim "nije odigrao sjajno nego prosecno", "nije odigrao prosecno nego lose", "ako je to sjajno sta je onda ovo" i slicnim budalastinama
6. mogao bi da ode na neki NBA blog pa da njih gnjavi ili jos bolje da nadje nekog shrinka pa da se tamo istrese, bice mu lakse; ovako muci gomilu ljudi i povremeno neko (kao ja sad) bude ocajan pa pokusa da ga otkaci (naravno bezuspesno, ocekuje se replika od 17 strana).

vanja

pre 16 godina

@duklja voli dubrovnik
Kakve su ti to gluposti da ce Sasha igrati za Crnu Goru??Vadis isjecke iz hrvatskih medija??Ja Sashu poznajem licno jer mi je rod a ja ti odmah mogu reci da to nije istina jer on ce 100% igrati za SRBIJU,za SRBIJU i nikog vise..To sta se prica da ce on igrati za Crnu Goru apsolutno nije tacno..On jeste kako vec ti to izvadi "crnogorski Srbin" i ja sam jer i ja volim Crnu Goru al CG u kojoj ne odlucuju Rastoder i drustvo..Sasha ce igrati za Srbiju i o tome nema spora u ostalom on je to javno i rekao..A ako imas mogucnosti gledaj,jednu tekmu Klivlenda na TV i slusaj kako ga prozivaju,tj. dobro poslusaj naziv zemlje porekla a onda i pogledaj sta radi prvo on,a posle njega i LeBron i publika,kada da trojku...

Dragan,BGD

pre 16 godina

Iako se moze reci da je naslov-Porazi srpskih kosarkasa,zgodan sa aspekta autora,u pitanju je sustina.
Kosarka je kolektivan sport,te stoga NASI KOSARKASI nisi porazeni,porazeni su njihovi timovi.Mislim da se nasi kosarkasi ne mogu posmatrati van njihovih timova i zato su ovakvi naslovi pogresni i stetni.
Stetni sa pedagoskog aspekta,jer se navijaci u Srbiji navikavaju da razmisljaju samo o ucincima nasih igraca,a ne o kosarci u NBA.
Da je naslov pogresan,uzecu jos jedan primer.Ako u Ligi Sampiona izgube Mancester,Valensija,Sporting...ne moze se napisati-PORAZI SRPSKIH FUDBALERA.
Zbog toga sto se samo pise a nasim igracima,zato je Darko Milicic u naslovu zbog 5 "banana" za 33 minuta,a Bajnum nije pomenut zbog 7 "banana" za 28 minuta.Zato se ovde stvara kriva slika,jer se tudji uspesi ne pominju,a dobre igre nasih kosarkasa preuvelicavaju.A kada nasi lose igraju,onda nema informacije.To je zove precutkivanje,i ravno je dezinformisanju.
Naravno da nemam nita protiv nasih kosarkasa,jednim delom NBA ligu pratim i zbog nasih,
ali ovde se radi o sportu i sport ne treba mesati sa politikom,nacijom,verom...
U NBA ligi,nisu favorizovani Amerikanci,iako su domaci igraci.Svaki stranac kada igra dobro dobije iste pohvale od izvestaca i komentatora.

bora

pre 16 godina

Razlog zasto Krle ne igra nije odluka trenera, nego se Krle nije dovoljno oporavio od povrede/operacije i najverovatnije nece igrati jos 2 nedelje dok se potpuno ne oporavi.

Detroit

pre 16 godina

@Glik

Nazalost, Krstic je privremeno izvan tima. Prema onome sto se moglo videti na utakmicama koje je igrao on jos nije ni fizicki ni psihicki spreman za NBA utakmice. Prema recima trenera NJ on ce biti ‘out’ bar dve nedelje a onda ce odluciti sta dalje. Ne znam sta reci, toliko mi je Krleta zao. On i Stojakovic su pravi sportisti i kao takvi cenjeni u NBA. Pedja se izgleda izvukao a nadati se da ce i Krle.

Mozda zvuci glupo ali ako mu za dve nedelje ponovo kazu da nije spreman mozda bi trebao da ostatak sezone odigra u Partizanu ili Zvezdi, cisto da ojaca i povrati sigurnost. Nakon toga bi mogao nazad u NBA. Sretno Krle i nedaj se!

Evo i linka sa informacijom:

http://www.nypost.com/seven/11302007/sports/nets/nenad_will_get_a_kneeded_rest_487272.htm

2!

pre 16 godina

Niste ni spomenuli da je Dankan povredio koleno u pobedi nad Portlandom. Spursi su se danima oslanjali na njegovu pomoc, a on je sada povredjen. To ce definitivno uticati na njihovu igru. Nadam se da nije tako strasno kao sto je izgledalo. Tim Dankan je 10 puta za redom biran za najbolji odbrambeni tim i sigurno ce njegovo odsustvo uticati na igru spursa u odbrani. On je jedan od retkih igraca u nba pored Divca i Nesa koji igra mozgom, a ne siluje sve na snagu. Ima taj predivan sut od table, a sto je najvaznije zna da asistira kad ga udvoje. Nadam se da ce se skroz oporaviti do plej-ofa i da ce onda sa Djinobilijem i Parkerom gaziti boraniju.

Neron

pre 16 godina

@duklja voli ..
Zvanicna izjava Pavlovica je da ce nastupati za Srbiju (kada bude nastupao) a dana EP nije otisao jer nije potpisao novi ugovor i mora da bude u USA zbog toga.Sve u svemu,ne znam cemu se nadate mada je najverovatnije da ce odigrati jedno,maksimalno dva sampionata ya Srbiju u karijeri.Coveka su dva puta vracali sa priprema,pa ako posle svega kaze da ce igrati za Srbiju onda mu treba verovati,a medije i njihove razne price zanemariti.
Krstic treba da trazi trade,ako vec ne ulazi u igru na -25,nema sta da izgubi,a kaze da je potpuno zdrav.Od levaka tipa M.Allen,S.Williams,J.Collins i ostali visoki iz Nets,je bolji za klasu.I ako ne potpise posle ove sezone dobar ugovor neka se kocka i potpisuje jednogodisnje sa slabijim timovima (ako moze) dok ne ubode nesto dobro.Napred,Krle !
P.S. Radmane,sutiraj bas te briga,ionako necete uzeti titulu,a samo tako mozes ubosti game-high tipa Pejinih 36.

duklja voli dubrovnik

pre 16 godina

ljubljana 11 avgust 2007 , interviju nina kolarac razgovara sa aleksandrom pavlovicem...
..pitanje No 16 : ' SPEKULISE SE DA CES IPAT ZAIGRAT ZA REPREZENTACIJU SRBIJE , DAVAO SI IZJAVE DA SI SRBIN I DA CES RADO IGRATI ZA SRPSKU KOSARKASKU REPREZENTACIJU, MEDJUTIM NISI SE POJAVIO NI JEDNOM U BEOGRADU TIM POVODOM, CAK IMAMO INFORMACIJU DA CES ZAIGRAT ZA CRNOGORCE I DA BAS ZBOG TOGA NECES POCI NA PRIPREME REPREZENTACIJE SRBIJE ZA NAREDNO EVROPSKO PRVENSTVO?
Sasa: ' nazalost vrlo sam neodlucan, ja sam srbin , al crnogorski srbin,na mene vrse pritisak obje strane. Ne slazem se s politikom u crnoj gori koja je poprilicno antisrpska,al ja volim crnu goru i ako bih i zaigrao za nju ne bi bio jedini srbin koji ce se boriti za crnu goru. Doduse jos nemam konacnu odluku...vjerujem da necu zaigrati za srbiju na ovom prvenstvu, mislim da cu ovo ljeto provesti s manje obaveza..'

andro

pre 16 godina

Jesam li ja to dobro procitao "U NBA ligi,nisu favorizovani Amerikanci,iako su domaci igraci". Ha, Ha, Ha. JESU favorizovani i to na jako puno nacina od kojih su mnogi suptilni (kriterijum sudjenja, vodjenje statistike). Sta ces to su pravila biznisa. To ne vazi za igrace koji su kod njih bili na koledzu jer ih smatraju za svoje (Nes, Dankan, Olajzuvon i sl.). I to se definitivno menja u poslednje vreme jer NBA siri biznis (npr. ako Kinesko trziste postaje sve vece i vece nije lose imati kineske kosarkaske zvezde, po mogustvu malo vece nego sto stvarno jesu; ne znam samo sta bi dali za prvu indijku kosarkasku zvezdu s' obzirom da indijska srednja klasa je postala veca od americke - i potencijalno vece trziste, samo kada ukapiraju da postoji jos neki sport sem kriketa).
To je bilo izuzetno izrazeno pre 10+ godina: npr. Drazen Petrovic nije dobijao sansu u Portlandu ne samo zato sto je Adelman duduleja; Divac da je amerikanac bio bi proglasen za novog Dzabara. Izvestavanje medija je posebna prica - to je jedan od glavnih mehanizama kako se prave zvezde (vrlo cesto dok jos nisu ni dosle u NBA).
Uostalom kako bilo sta moze da bude zasnovano na cisto sportskim motivima ako je cist biznis u pitanju kao kod NBA?
Podrzavam da se ovde pise ISKLJUCIVO o srpskim igracima. Koga god zanimaju detalji za sve ostalo ima bezbroj NBA site-ova okolo.
Dragan BGD bi stvarno mogao da prestane da tupi o "losem pedagoskom aspektu, dezinformisanju i stvaranju krive slike" jer:
1. to je rekao vec milion puta i svima se popeo na glavu
2. to je tako svuda u svetu (npr. sta mislis kako izvestavaju spanski mediji o NBA?)
3. to tako i treba da bude; npr. to je tako cak i na jednom tipicno anacionalnom srpskom mediju kao sto je B92 (ako on ne kapira zasto treba onda je beznadezan slucaj)
4. B92 NBA izvestavanje ne moze da bude kao preslikano sa nba.com jer to onda ne bi bio srpski medij i to ne bi imalo nikakvu svrhu
5. mogao bi i da prestane sa onim "nije odigrao sjajno nego prosecno", "nije odigrao prosecno nego lose", "ako je to sjajno sta je onda ovo" i slicnim budalastinama
6. mogao bi da ode na neki NBA blog pa da njih gnjavi ili jos bolje da nadje nekog shrinka pa da se tamo istrese, bice mu lakse; ovako muci gomilu ljudi i povremeno neko (kao ja sad) bude ocajan pa pokusa da ga otkaci (naravno bezuspesno, ocekuje se replika od 17 strana).

Dragan,BGD

pre 16 godina

Iako se moze reci da je naslov-Porazi srpskih kosarkasa,zgodan sa aspekta autora,u pitanju je sustina.
Kosarka je kolektivan sport,te stoga NASI KOSARKASI nisi porazeni,porazeni su njihovi timovi.Mislim da se nasi kosarkasi ne mogu posmatrati van njihovih timova i zato su ovakvi naslovi pogresni i stetni.
Stetni sa pedagoskog aspekta,jer se navijaci u Srbiji navikavaju da razmisljaju samo o ucincima nasih igraca,a ne o kosarci u NBA.
Da je naslov pogresan,uzecu jos jedan primer.Ako u Ligi Sampiona izgube Mancester,Valensija,Sporting...ne moze se napisati-PORAZI SRPSKIH FUDBALERA.
Zbog toga sto se samo pise a nasim igracima,zato je Darko Milicic u naslovu zbog 5 "banana" za 33 minuta,a Bajnum nije pomenut zbog 7 "banana" za 28 minuta.Zato se ovde stvara kriva slika,jer se tudji uspesi ne pominju,a dobre igre nasih kosarkasa preuvelicavaju.A kada nasi lose igraju,onda nema informacije.To je zove precutkivanje,i ravno je dezinformisanju.
Naravno da nemam nita protiv nasih kosarkasa,jednim delom NBA ligu pratim i zbog nasih,
ali ovde se radi o sportu i sport ne treba mesati sa politikom,nacijom,verom...
U NBA ligi,nisu favorizovani Amerikanci,iako su domaci igraci.Svaki stranac kada igra dobro dobije iste pohvale od izvestaca i komentatora.

KOSTA1703

pre 16 godina

@Dragan BG
Iako se veoma trudis da proturis neka svoja objasnjenja, mislim da ti slabo uspeva.
Mozda zbog roga sto "cinjenice" koje pokusavas da nametnes kao nacin misljenja nemaju bas neko uporiste i realnosti.
Sajt na kojem obojica ostavljamo komentare se zove "b92/sport", i nikako nije specijalizovan za pracenje NBA lige,te je svakako vrlo glupo na takvom sajtu naci podatak da je Bunum imao 7 rampi, i to u porazu svog tima.
Onaj koga zanima kako je igrao Bunum, nece te podatke traziti na ovim stranicama..I to naravno treba da bude tako.
Hipoteticki naslov "Bunum imao 7 rampi" ce procitati sigurno bar pet puta manje posetilaca sajta, nego naslov u kojem se pominju nasi kosarkasi.
Takodje sam skoro siguran da francuske , nemacke novine, svoje izvestaje iz NBA pocinju naslovima vezanim za igru njihovih kosarkasa.
A,samo od poznavanja kosarkaske igre zavisi sta ce neko pomisliti o ucinku nasih igraca.
b92 prenese broj poena, ucinak u sutu...Nisu ovo vesti za djake prvake , u kojima treba da stoji da je neko zbog nekog tamo koeficijenta(koji je sam po sebi vrlo diskutabilan)igrao dobro, ili lose.....
A na drugoj strani sasvim je patriotski velicati igru nasih igraca, cak i kad to nije bas tako...Sto to tebi toliko smeta?

Ustvari, kome ja to pricam?

duklja voli dubrovnik

pre 16 godina

ljubljana 11 avgust 2007 , interviju nina kolarac razgovara sa aleksandrom pavlovicem...
..pitanje No 16 : ' SPEKULISE SE DA CES IPAT ZAIGRAT ZA REPREZENTACIJU SRBIJE , DAVAO SI IZJAVE DA SI SRBIN I DA CES RADO IGRATI ZA SRPSKU KOSARKASKU REPREZENTACIJU, MEDJUTIM NISI SE POJAVIO NI JEDNOM U BEOGRADU TIM POVODOM, CAK IMAMO INFORMACIJU DA CES ZAIGRAT ZA CRNOGORCE I DA BAS ZBOG TOGA NECES POCI NA PRIPREME REPREZENTACIJE SRBIJE ZA NAREDNO EVROPSKO PRVENSTVO?
Sasa: ' nazalost vrlo sam neodlucan, ja sam srbin , al crnogorski srbin,na mene vrse pritisak obje strane. Ne slazem se s politikom u crnoj gori koja je poprilicno antisrpska,al ja volim crnu goru i ako bih i zaigrao za nju ne bi bio jedini srbin koji ce se boriti za crnu goru. Doduse jos nemam konacnu odluku...vjerujem da necu zaigrati za srbiju na ovom prvenstvu, mislim da cu ovo ljeto provesti s manje obaveza..'

vanja

pre 16 godina

@duklja voli dubrovnik
Kakve su ti to gluposti da ce Sasha igrati za Crnu Goru??Vadis isjecke iz hrvatskih medija??Ja Sashu poznajem licno jer mi je rod a ja ti odmah mogu reci da to nije istina jer on ce 100% igrati za SRBIJU,za SRBIJU i nikog vise..To sta se prica da ce on igrati za Crnu Goru apsolutno nije tacno..On jeste kako vec ti to izvadi "crnogorski Srbin" i ja sam jer i ja volim Crnu Goru al CG u kojoj ne odlucuju Rastoder i drustvo..Sasha ce igrati za Srbiju i o tome nema spora u ostalom on je to javno i rekao..A ako imas mogucnosti gledaj,jednu tekmu Klivlenda na TV i slusaj kako ga prozivaju,tj. dobro poslusaj naziv zemlje porekla a onda i pogledaj sta radi prvo on,a posle njega i LeBron i publika,kada da trojku...

Detroit

pre 16 godina

@Glik

Nazalost, Krstic je privremeno izvan tima. Prema onome sto se moglo videti na utakmicama koje je igrao on jos nije ni fizicki ni psihicki spreman za NBA utakmice. Prema recima trenera NJ on ce biti ‘out’ bar dve nedelje a onda ce odluciti sta dalje. Ne znam sta reci, toliko mi je Krleta zao. On i Stojakovic su pravi sportisti i kao takvi cenjeni u NBA. Pedja se izgleda izvukao a nadati se da ce i Krle.

Mozda zvuci glupo ali ako mu za dve nedelje ponovo kazu da nije spreman mozda bi trebao da ostatak sezone odigra u Partizanu ili Zvezdi, cisto da ojaca i povrati sigurnost. Nakon toga bi mogao nazad u NBA. Sretno Krle i nedaj se!

Evo i linka sa informacijom:

http://www.nypost.com/seven/11302007/sports/nets/nenad_will_get_a_kneeded_rest_487272.htm

2!

pre 16 godina

Niste ni spomenuli da je Dankan povredio koleno u pobedi nad Portlandom. Spursi su se danima oslanjali na njegovu pomoc, a on je sada povredjen. To ce definitivno uticati na njihovu igru. Nadam se da nije tako strasno kao sto je izgledalo. Tim Dankan je 10 puta za redom biran za najbolji odbrambeni tim i sigurno ce njegovo odsustvo uticati na igru spursa u odbrani. On je jedan od retkih igraca u nba pored Divca i Nesa koji igra mozgom, a ne siluje sve na snagu. Ima taj predivan sut od table, a sto je najvaznije zna da asistira kad ga udvoje. Nadam se da ce se skroz oporaviti do plej-ofa i da ce onda sa Djinobilijem i Parkerom gaziti boraniju.

wuk

pre 16 godina

@dragan bgd

pogledaj ti index.hr pa ces videti sta je preuvelicavanje!
velicaju sve njihove igrace bez obzira na ucinak bez obzira na sport

Dragan,BGD

pre 16 godina

@Wuk
Na koga se treba ugledati,na pametne,ili na budale.
@andro
Da te podsetim,kako si cini mi se elekronicar i amater za druztvene pojave.
Elem,koliko sport znaci za velicanje nacije,to se prati jos od Olimpijade 1936.godine u Berlinu,na kojoj je firer zeleo da dokaze dominaciju arijevaca.
Kod nas se u poslednje vreme u ogromnim kolicinama velica nas sport koji u svetu,izuzev nekoliko disciplina(kosarka,
vaterpolo,odbojka i sada tenis),nema neki veliki znacaj.S druge strane kada se uzmu u obzir BAZNI SPORTOVI,
atletika,plivanje i gimnastika,tu nam skoro nema na zemljinoj kugli.Podsecam te da atletika nije = kosarka,
jer atletika je ceo korpus od nekoliko desetina sportova.
Zato sto smo slabi u tim disciplinama,jedva se kod nas ponesto pojavljivalo sa Svetskog prvenstva u atletici,
ali smo zato svakog momenta pratili sva dogadjanja u svim kategorijama kosarke(kadeti,
juniori,do 21.godine...)zato sto smo bili uspesni.Ne kazem da te dogadjaje ne treba pratiti,ali SVETSKA PRVENSTVA se moraju pratiti.Ako ne popularise atletiku,pa nikada necemo imati dobre atleticare.
Zasto je to tako,pa zato sto kod nas posle "nacionalizma" i "patriotizma",sada vlada populizam,najgora pojava za jedan narod.Sistem po kome nisu lideri naroda najpametniji ljudi koji imaju viziju i vode u progres,nego populisti,oni koji povladjuju najsirim narodnim masama.Sve je podredjeno populizmu(koji naravno donosi glasove,a to je njima najvaznije),sport,
muzika,glupave tv serije,sve.
Sport ima posebnu funkciju da dokaze NADMOC nacije,a samim tim sto je "nebeska",jasno je da je posebna,odnosno iznad drugih.Kad bi anketirao narod u Srbiji,bar 95% bi izjavilo da smo mi izrazito sportska nacija,a dokaze imamo u medaljama sa najvecih takmicenja.naravno,radi se o bivsoj Jugoslaviji,na koju mi polazemo isto pravo,kao i svi ostali narodi,pa je komicno da sebi pripisujemo zlatne medalje u gimastici,koje je osvojio Slovenac,Miro Cerar,
ili da se iscudjavamo kako smo to slabi u fudbalu,a ne primecujemo da Hrvati igraju odlicno.Posto sam ti rekao da 95% gradjana veruje kako smo izrazito sportska nacija,ne budi lenj,pogledaj u arhiv Olimpijada,da vidis koliko smo ih osvojili,cak i kao cela Jugoslavija.
Uzecu i jedan primer iz NBA kosarke.Posto se ovde znatno vise prati u poslednjih 18 godina,od odlaska Divca,u svim medijima mozes da nadjes
na kraju sezone,ili doigravanja,spisak najboljih strelaca,skakaca,asistenata,blokera,kradljivaca,sve mozes da nadjes,samo nigde neces naci ko su najbolji trojkasi.
Jer to mesto je,zna se rezervisano za Pedju,iako cini mi se nijednom nije bio ni medju prva tri trojkasa.
Samo u toj disciplini,ovde se obracunava takmicenje 4-5 trojkasa na All Stars mecevima,
koje nema blage veze sa utakmicama.Vec sam rekao da je to isto,kao kada bi u fudbalu,za najboljeg sutera proglasili nekoga,ko izvodi slobodne udarce sa 6 pozicija bez zivog zida i golmana.Znas i sam da All Stars nema veze sa sezonom,i ako neko NBA naziva cirkusom,cirkus je All Stars.E pitaj se zasto ljudi ovde tako misle,ko im je to nametnuo.
Ipak,vraticu se na kosarku,da ti kazem,kako konstantno isticanje ucinaka nasih igraca,bez poredjanja sa ostalima,proizvodi pogresan utisak.Kako me Kosta 1703 prozvao,a nije shvatio,da sam rekao,da ako Milicic dobije naslov zbog 5 banana,trebalo bi da sutra Bajnum udje samo u tekst,jer je imao 7.Zar sport ne podrazumeva fer plej,
zar nije fer reci ko je bio najbolji,bilo ko da je.
A narod je kao dete.Ti sad razmisli da li ce tvoje dete biti bolji covek,ako ga stalno hvalis,ili ako ga motivises i stalno mu pokazujes najbolje primere.Pa sad to lepo prenesi na narod.
P.S.
Dovoljno sam dugo u ovoj oblasti i u zemlji i inostranstvu,da o tome mogu da govorim kvalifikovano sa mnogo vise znanja i iskustva od tebe.A podseticu te da je propast ove zemlje dosla bas sa populizmom.

Dragan,BGD

pre 16 godina

@andro
Juce smo govorili o toj temi,a evo danas novog primera.U rubrici "Info" na sajtu B92 naci ces ovaj naslov i podnaslov:
OECD: Srbija zaostaje u obrazovanju
4. decembar 2007. | 09:38 -> 15:56 | Izvor: B92, Beta
Beograd -- Prema studiji OECD-a o obrazovanju - PISA - Srbija "statistički znatno zaostaje za prosekom OECD-a".

Tekst bi trebalo da procitas.
Sta je poenta/ Pa ovo je vec neko peto,sesto strucno istrazivanje na velikom uzorku,koje daje iste rezultate,da su ucenici u Srbiji ispod proseka.B92 je danas sproveo mini anketu medju djacima,koji se svi redom iscudjavaju,govoreci da nesto nije u redu sa istrazivanje.
Naravno,da nije u redu,jer vec decenijama putem medija traje trovanje naseg naroda bajkama kako imamo najpametnije djake u svetu,u
prevodu,gde god odu,najbolji su.Mogu ti isporuciti desetine prica o nekim nasim genijalcima,"svetskim cudima",
novim Ajnstajnima,kojih danas naravno nema nigde na kartu sveta,ili predaju u nekoj srednjoj skoli.
Ova prica nema direktne veze sa kosarkom,ali ima veze sa temom koju sam ti zadao.Mogu da garantujem da za narednih godinu dana,svaka tri dana mogu da izvucem jedan primer teorije o visoj rasi.Pa ces onda,(mozda) shvatiti da ja ne lupam tek tako i ne ispaljujem corke.Radi se o kalibru 45,prevedeno kod tebe 12,3.I drugi put pre nego sto se zaletis,stavi prvo prst na celo,jer u transferima u NBA za mene si profesor,a na ovom terenu si samo djak.Necu ti dati slabu ocenu,dobices tacku,pa nauci za sledeci put.

Neron

pre 16 godina

@duklja voli ..
Zvanicna izjava Pavlovica je da ce nastupati za Srbiju (kada bude nastupao) a dana EP nije otisao jer nije potpisao novi ugovor i mora da bude u USA zbog toga.Sve u svemu,ne znam cemu se nadate mada je najverovatnije da ce odigrati jedno,maksimalno dva sampionata ya Srbiju u karijeri.Coveka su dva puta vracali sa priprema,pa ako posle svega kaze da ce igrati za Srbiju onda mu treba verovati,a medije i njihove razne price zanemariti.
Krstic treba da trazi trade,ako vec ne ulazi u igru na -25,nema sta da izgubi,a kaze da je potpuno zdrav.Od levaka tipa M.Allen,S.Williams,J.Collins i ostali visoki iz Nets,je bolji za klasu.I ako ne potpise posle ove sezone dobar ugovor neka se kocka i potpisuje jednogodisnje sa slabijim timovima (ako moze) dok ne ubode nesto dobro.Napred,Krle !
P.S. Radmane,sutiraj bas te briga,ionako necete uzeti titulu,a samo tako mozes ubosti game-high tipa Pejinih 36.

bora

pre 16 godina

Razlog zasto Krle ne igra nije odluka trenera, nego se Krle nije dovoljno oporavio od povrede/operacije i najverovatnije nece igrati jos 2 nedelje dok se potpuno ne oporavi.

jamal99

pre 16 godina

Nadam se da Krle nece izgubiti mesto u postavi zbog novopridoslog Sean-a Williamsa koji je zver (bukvalno, na terenu, i van njega...).

duklja voli dubrovnik

pre 16 godina

ljubljana 11 avgust 2007 , interviju nina kolarac razgovara sa aleksandrom pavlovicem...
..pitanje No 16 : ' SPEKULISE SE DA CES IPAT ZAIGRAT ZA REPREZENTACIJU SRBIJE , DAVAO SI IZJAVE DA SI SRBIN I DA CES RADO IGRATI ZA SRPSKU KOSARKASKU REPREZENTACIJU, MEDJUTIM NISI SE POJAVIO NI JEDNOM U BEOGRADU TIM POVODOM, CAK IMAMO INFORMACIJU DA CES ZAIGRAT ZA CRNOGORCE I DA BAS ZBOG TOGA NECES POCI NA PRIPREME REPREZENTACIJE SRBIJE ZA NAREDNO EVROPSKO PRVENSTVO?
Sasa: ' nazalost vrlo sam neodlucan, ja sam srbin , al crnogorski srbin,na mene vrse pritisak obje strane. Ne slazem se s politikom u crnoj gori koja je poprilicno antisrpska,al ja volim crnu goru i ako bih i zaigrao za nju ne bi bio jedini srbin koji ce se boriti za crnu goru. Doduse jos nemam konacnu odluku...vjerujem da necu zaigrati za srbiju na ovom prvenstvu, mislim da cu ovo ljeto provesti s manje obaveza..'

Dragan,BGD

pre 16 godina

Iako se moze reci da je naslov-Porazi srpskih kosarkasa,zgodan sa aspekta autora,u pitanju je sustina.
Kosarka je kolektivan sport,te stoga NASI KOSARKASI nisi porazeni,porazeni su njihovi timovi.Mislim da se nasi kosarkasi ne mogu posmatrati van njihovih timova i zato su ovakvi naslovi pogresni i stetni.
Stetni sa pedagoskog aspekta,jer se navijaci u Srbiji navikavaju da razmisljaju samo o ucincima nasih igraca,a ne o kosarci u NBA.
Da je naslov pogresan,uzecu jos jedan primer.Ako u Ligi Sampiona izgube Mancester,Valensija,Sporting...ne moze se napisati-PORAZI SRPSKIH FUDBALERA.
Zbog toga sto se samo pise a nasim igracima,zato je Darko Milicic u naslovu zbog 5 "banana" za 33 minuta,a Bajnum nije pomenut zbog 7 "banana" za 28 minuta.Zato se ovde stvara kriva slika,jer se tudji uspesi ne pominju,a dobre igre nasih kosarkasa preuvelicavaju.A kada nasi lose igraju,onda nema informacije.To je zove precutkivanje,i ravno je dezinformisanju.
Naravno da nemam nita protiv nasih kosarkasa,jednim delom NBA ligu pratim i zbog nasih,
ali ovde se radi o sportu i sport ne treba mesati sa politikom,nacijom,verom...
U NBA ligi,nisu favorizovani Amerikanci,iako su domaci igraci.Svaki stranac kada igra dobro dobije iste pohvale od izvestaca i komentatora.

andro

pre 16 godina

Jesam li ja to dobro procitao "U NBA ligi,nisu favorizovani Amerikanci,iako su domaci igraci". Ha, Ha, Ha. JESU favorizovani i to na jako puno nacina od kojih su mnogi suptilni (kriterijum sudjenja, vodjenje statistike). Sta ces to su pravila biznisa. To ne vazi za igrace koji su kod njih bili na koledzu jer ih smatraju za svoje (Nes, Dankan, Olajzuvon i sl.). I to se definitivno menja u poslednje vreme jer NBA siri biznis (npr. ako Kinesko trziste postaje sve vece i vece nije lose imati kineske kosarkaske zvezde, po mogustvu malo vece nego sto stvarno jesu; ne znam samo sta bi dali za prvu indijku kosarkasku zvezdu s' obzirom da indijska srednja klasa je postala veca od americke - i potencijalno vece trziste, samo kada ukapiraju da postoji jos neki sport sem kriketa).
To je bilo izuzetno izrazeno pre 10+ godina: npr. Drazen Petrovic nije dobijao sansu u Portlandu ne samo zato sto je Adelman duduleja; Divac da je amerikanac bio bi proglasen za novog Dzabara. Izvestavanje medija je posebna prica - to je jedan od glavnih mehanizama kako se prave zvezde (vrlo cesto dok jos nisu ni dosle u NBA).
Uostalom kako bilo sta moze da bude zasnovano na cisto sportskim motivima ako je cist biznis u pitanju kao kod NBA?
Podrzavam da se ovde pise ISKLJUCIVO o srpskim igracima. Koga god zanimaju detalji za sve ostalo ima bezbroj NBA site-ova okolo.
Dragan BGD bi stvarno mogao da prestane da tupi o "losem pedagoskom aspektu, dezinformisanju i stvaranju krive slike" jer:
1. to je rekao vec milion puta i svima se popeo na glavu
2. to je tako svuda u svetu (npr. sta mislis kako izvestavaju spanski mediji o NBA?)
3. to tako i treba da bude; npr. to je tako cak i na jednom tipicno anacionalnom srpskom mediju kao sto je B92 (ako on ne kapira zasto treba onda je beznadezan slucaj)
4. B92 NBA izvestavanje ne moze da bude kao preslikano sa nba.com jer to onda ne bi bio srpski medij i to ne bi imalo nikakvu svrhu
5. mogao bi i da prestane sa onim "nije odigrao sjajno nego prosecno", "nije odigrao prosecno nego lose", "ako je to sjajno sta je onda ovo" i slicnim budalastinama
6. mogao bi da ode na neki NBA blog pa da njih gnjavi ili jos bolje da nadje nekog shrinka pa da se tamo istrese, bice mu lakse; ovako muci gomilu ljudi i povremeno neko (kao ja sad) bude ocajan pa pokusa da ga otkaci (naravno bezuspesno, ocekuje se replika od 17 strana).

KOSTA1703

pre 16 godina

@Dragan BG
Iako se veoma trudis da proturis neka svoja objasnjenja, mislim da ti slabo uspeva.
Mozda zbog roga sto "cinjenice" koje pokusavas da nametnes kao nacin misljenja nemaju bas neko uporiste i realnosti.
Sajt na kojem obojica ostavljamo komentare se zove "b92/sport", i nikako nije specijalizovan za pracenje NBA lige,te je svakako vrlo glupo na takvom sajtu naci podatak da je Bunum imao 7 rampi, i to u porazu svog tima.
Onaj koga zanima kako je igrao Bunum, nece te podatke traziti na ovim stranicama..I to naravno treba da bude tako.
Hipoteticki naslov "Bunum imao 7 rampi" ce procitati sigurno bar pet puta manje posetilaca sajta, nego naslov u kojem se pominju nasi kosarkasi.
Takodje sam skoro siguran da francuske , nemacke novine, svoje izvestaje iz NBA pocinju naslovima vezanim za igru njihovih kosarkasa.
A,samo od poznavanja kosarkaske igre zavisi sta ce neko pomisliti o ucinku nasih igraca.
b92 prenese broj poena, ucinak u sutu...Nisu ovo vesti za djake prvake , u kojima treba da stoji da je neko zbog nekog tamo koeficijenta(koji je sam po sebi vrlo diskutabilan)igrao dobro, ili lose.....
A na drugoj strani sasvim je patriotski velicati igru nasih igraca, cak i kad to nije bas tako...Sto to tebi toliko smeta?

Ustvari, kome ja to pricam?

Dragan,BGD

pre 16 godina

@Wuk
Na koga se treba ugledati,na pametne,ili na budale.
@andro
Da te podsetim,kako si cini mi se elekronicar i amater za druztvene pojave.
Elem,koliko sport znaci za velicanje nacije,to se prati jos od Olimpijade 1936.godine u Berlinu,na kojoj je firer zeleo da dokaze dominaciju arijevaca.
Kod nas se u poslednje vreme u ogromnim kolicinama velica nas sport koji u svetu,izuzev nekoliko disciplina(kosarka,
vaterpolo,odbojka i sada tenis),nema neki veliki znacaj.S druge strane kada se uzmu u obzir BAZNI SPORTOVI,
atletika,plivanje i gimnastika,tu nam skoro nema na zemljinoj kugli.Podsecam te da atletika nije = kosarka,
jer atletika je ceo korpus od nekoliko desetina sportova.
Zato sto smo slabi u tim disciplinama,jedva se kod nas ponesto pojavljivalo sa Svetskog prvenstva u atletici,
ali smo zato svakog momenta pratili sva dogadjanja u svim kategorijama kosarke(kadeti,
juniori,do 21.godine...)zato sto smo bili uspesni.Ne kazem da te dogadjaje ne treba pratiti,ali SVETSKA PRVENSTVA se moraju pratiti.Ako ne popularise atletiku,pa nikada necemo imati dobre atleticare.
Zasto je to tako,pa zato sto kod nas posle "nacionalizma" i "patriotizma",sada vlada populizam,najgora pojava za jedan narod.Sistem po kome nisu lideri naroda najpametniji ljudi koji imaju viziju i vode u progres,nego populisti,oni koji povladjuju najsirim narodnim masama.Sve je podredjeno populizmu(koji naravno donosi glasove,a to je njima najvaznije),sport,
muzika,glupave tv serije,sve.
Sport ima posebnu funkciju da dokaze NADMOC nacije,a samim tim sto je "nebeska",jasno je da je posebna,odnosno iznad drugih.Kad bi anketirao narod u Srbiji,bar 95% bi izjavilo da smo mi izrazito sportska nacija,a dokaze imamo u medaljama sa najvecih takmicenja.naravno,radi se o bivsoj Jugoslaviji,na koju mi polazemo isto pravo,kao i svi ostali narodi,pa je komicno da sebi pripisujemo zlatne medalje u gimastici,koje je osvojio Slovenac,Miro Cerar,
ili da se iscudjavamo kako smo to slabi u fudbalu,a ne primecujemo da Hrvati igraju odlicno.Posto sam ti rekao da 95% gradjana veruje kako smo izrazito sportska nacija,ne budi lenj,pogledaj u arhiv Olimpijada,da vidis koliko smo ih osvojili,cak i kao cela Jugoslavija.
Uzecu i jedan primer iz NBA kosarke.Posto se ovde znatno vise prati u poslednjih 18 godina,od odlaska Divca,u svim medijima mozes da nadjes
na kraju sezone,ili doigravanja,spisak najboljih strelaca,skakaca,asistenata,blokera,kradljivaca,sve mozes da nadjes,samo nigde neces naci ko su najbolji trojkasi.
Jer to mesto je,zna se rezervisano za Pedju,iako cini mi se nijednom nije bio ni medju prva tri trojkasa.
Samo u toj disciplini,ovde se obracunava takmicenje 4-5 trojkasa na All Stars mecevima,
koje nema blage veze sa utakmicama.Vec sam rekao da je to isto,kao kada bi u fudbalu,za najboljeg sutera proglasili nekoga,ko izvodi slobodne udarce sa 6 pozicija bez zivog zida i golmana.Znas i sam da All Stars nema veze sa sezonom,i ako neko NBA naziva cirkusom,cirkus je All Stars.E pitaj se zasto ljudi ovde tako misle,ko im je to nametnuo.
Ipak,vraticu se na kosarku,da ti kazem,kako konstantno isticanje ucinaka nasih igraca,bez poredjanja sa ostalima,proizvodi pogresan utisak.Kako me Kosta 1703 prozvao,a nije shvatio,da sam rekao,da ako Milicic dobije naslov zbog 5 banana,trebalo bi da sutra Bajnum udje samo u tekst,jer je imao 7.Zar sport ne podrazumeva fer plej,
zar nije fer reci ko je bio najbolji,bilo ko da je.
A narod je kao dete.Ti sad razmisli da li ce tvoje dete biti bolji covek,ako ga stalno hvalis,ili ako ga motivises i stalno mu pokazujes najbolje primere.Pa sad to lepo prenesi na narod.
P.S.
Dovoljno sam dugo u ovoj oblasti i u zemlji i inostranstvu,da o tome mogu da govorim kvalifikovano sa mnogo vise znanja i iskustva od tebe.A podseticu te da je propast ove zemlje dosla bas sa populizmom.

2!

pre 16 godina

Niste ni spomenuli da je Dankan povredio koleno u pobedi nad Portlandom. Spursi su se danima oslanjali na njegovu pomoc, a on je sada povredjen. To ce definitivno uticati na njihovu igru. Nadam se da nije tako strasno kao sto je izgledalo. Tim Dankan je 10 puta za redom biran za najbolji odbrambeni tim i sigurno ce njegovo odsustvo uticati na igru spursa u odbrani. On je jedan od retkih igraca u nba pored Divca i Nesa koji igra mozgom, a ne siluje sve na snagu. Ima taj predivan sut od table, a sto je najvaznije zna da asistira kad ga udvoje. Nadam se da ce se skroz oporaviti do plej-ofa i da ce onda sa Djinobilijem i Parkerom gaziti boraniju.

wuk

pre 16 godina

@dragan bgd

pogledaj ti index.hr pa ces videti sta je preuvelicavanje!
velicaju sve njihove igrace bez obzira na ucinak bez obzira na sport

Dragan,BGD

pre 16 godina

@andro
Juce smo govorili o toj temi,a evo danas novog primera.U rubrici "Info" na sajtu B92 naci ces ovaj naslov i podnaslov:
OECD: Srbija zaostaje u obrazovanju
4. decembar 2007. | 09:38 -> 15:56 | Izvor: B92, Beta
Beograd -- Prema studiji OECD-a o obrazovanju - PISA - Srbija "statistički znatno zaostaje za prosekom OECD-a".

Tekst bi trebalo da procitas.
Sta je poenta/ Pa ovo je vec neko peto,sesto strucno istrazivanje na velikom uzorku,koje daje iste rezultate,da su ucenici u Srbiji ispod proseka.B92 je danas sproveo mini anketu medju djacima,koji se svi redom iscudjavaju,govoreci da nesto nije u redu sa istrazivanje.
Naravno,da nije u redu,jer vec decenijama putem medija traje trovanje naseg naroda bajkama kako imamo najpametnije djake u svetu,u
prevodu,gde god odu,najbolji su.Mogu ti isporuciti desetine prica o nekim nasim genijalcima,"svetskim cudima",
novim Ajnstajnima,kojih danas naravno nema nigde na kartu sveta,ili predaju u nekoj srednjoj skoli.
Ova prica nema direktne veze sa kosarkom,ali ima veze sa temom koju sam ti zadao.Mogu da garantujem da za narednih godinu dana,svaka tri dana mogu da izvucem jedan primer teorije o visoj rasi.Pa ces onda,(mozda) shvatiti da ja ne lupam tek tako i ne ispaljujem corke.Radi se o kalibru 45,prevedeno kod tebe 12,3.I drugi put pre nego sto se zaletis,stavi prvo prst na celo,jer u transferima u NBA za mene si profesor,a na ovom terenu si samo djak.Necu ti dati slabu ocenu,dobices tacku,pa nauci za sledeci put.

Neron

pre 16 godina

@duklja voli ..
Zvanicna izjava Pavlovica je da ce nastupati za Srbiju (kada bude nastupao) a dana EP nije otisao jer nije potpisao novi ugovor i mora da bude u USA zbog toga.Sve u svemu,ne znam cemu se nadate mada je najverovatnije da ce odigrati jedno,maksimalno dva sampionata ya Srbiju u karijeri.Coveka su dva puta vracali sa priprema,pa ako posle svega kaze da ce igrati za Srbiju onda mu treba verovati,a medije i njihove razne price zanemariti.
Krstic treba da trazi trade,ako vec ne ulazi u igru na -25,nema sta da izgubi,a kaze da je potpuno zdrav.Od levaka tipa M.Allen,S.Williams,J.Collins i ostali visoki iz Nets,je bolji za klasu.I ako ne potpise posle ove sezone dobar ugovor neka se kocka i potpisuje jednogodisnje sa slabijim timovima (ako moze) dok ne ubode nesto dobro.Napred,Krle !
P.S. Radmane,sutiraj bas te briga,ionako necete uzeti titulu,a samo tako mozes ubosti game-high tipa Pejinih 36.

bora

pre 16 godina

Razlog zasto Krle ne igra nije odluka trenera, nego se Krle nije dovoljno oporavio od povrede/operacije i najverovatnije nece igrati jos 2 nedelje dok se potpuno ne oporavi.

Detroit

pre 16 godina

@Glik

Nazalost, Krstic je privremeno izvan tima. Prema onome sto se moglo videti na utakmicama koje je igrao on jos nije ni fizicki ni psihicki spreman za NBA utakmice. Prema recima trenera NJ on ce biti ‘out’ bar dve nedelje a onda ce odluciti sta dalje. Ne znam sta reci, toliko mi je Krleta zao. On i Stojakovic su pravi sportisti i kao takvi cenjeni u NBA. Pedja se izgleda izvukao a nadati se da ce i Krle.

Mozda zvuci glupo ali ako mu za dve nedelje ponovo kazu da nije spreman mozda bi trebao da ostatak sezone odigra u Partizanu ili Zvezdi, cisto da ojaca i povrati sigurnost. Nakon toga bi mogao nazad u NBA. Sretno Krle i nedaj se!

Evo i linka sa informacijom:

http://www.nypost.com/seven/11302007/sports/nets/nenad_will_get_a_kneeded_rest_487272.htm

vanja

pre 16 godina

@duklja voli dubrovnik
Kakve su ti to gluposti da ce Sasha igrati za Crnu Goru??Vadis isjecke iz hrvatskih medija??Ja Sashu poznajem licno jer mi je rod a ja ti odmah mogu reci da to nije istina jer on ce 100% igrati za SRBIJU,za SRBIJU i nikog vise..To sta se prica da ce on igrati za Crnu Goru apsolutno nije tacno..On jeste kako vec ti to izvadi "crnogorski Srbin" i ja sam jer i ja volim Crnu Goru al CG u kojoj ne odlucuju Rastoder i drustvo..Sasha ce igrati za Srbiju i o tome nema spora u ostalom on je to javno i rekao..A ako imas mogucnosti gledaj,jednu tekmu Klivlenda na TV i slusaj kako ga prozivaju,tj. dobro poslusaj naziv zemlje porekla a onda i pogledaj sta radi prvo on,a posle njega i LeBron i publika,kada da trojku...

jamal99

pre 16 godina

Nadam se da Krle nece izgubiti mesto u postavi zbog novopridoslog Sean-a Williamsa koji je zver (bukvalno, na terenu, i van njega...).