Četvrtak, 13.09.2007.

01:58

Stanković: Izmene ključne za remi

Izvor: MR

Stankoviæ: Izmene kljuène za remi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

El Gordo

pre 16 godina

XA-XA

Kezman da zabija golove?Kome?Cvole,Den Hag,Groningen,Grafsap i ostala elita nisu sa nama u grupi.Doduse davao je Kezman golove u Nemackoj,posebno se raspucao protiv Argentine.U Celsiju,AtlMad i sad u Turskoj covek ne postoji,samo mu preostaje da se vrati u pristaniste olupina fc SS,ako ga i tu prime.I ne smaraj vise sa tim Kezmanom,on jednostavno vise ne vredi.Cuj Kezman on je obican ZERO.

*****

pre 16 godina

Problem kod nase reprezentacije je to sto ne mamo napad i sto ne mamo vezni red. trebalo bi da zmenimo Pantelica za Kezmana i Kovacevica za Predraga Djordjevica

coolinbun

pre 16 godina

Shto se tiche ofsajda.

Kao prvo.... siguran sam da je greska sudije... da niosu sve videli pa pomocni nije mahao.
Ali sa druge strane... Bane jeste bio u pasivnom ofsajdu. jer lopta upucena od Pantelica nije isla ka njemu, e sada.... protivnicki igrach je ponovo poslao loptu na Banetovu stranu, shto mu automatski dozvoljava da se aktivira u akciji... mislim da nema veze da li je portugalac nju kontrolisao ili nije.... on joj je potpuno promenio pravac kretanja.... nije je samo zakacio... moje misljenje.... koje se sigurno ne poklapa sa onim sto su sudije "videle" na mechu... ali to je vec njihova briga....
P.S. Bitno je da Dragutinovic nije stigao Skolarija da otera u offside... :) ovako ce biti najblaze moguce kaznjen :)

Milan G.

pre 16 godina

Neki ovde nemaju pojma o fudbalu. Nas gol nije bio offside!!! Pantelic nije hteo s glavom dodati loptu Ivanovicu (onda bi bio offside), Pantelic pokusao da da gol glavom. Nije uspeo, lopta zakacila portugalca (= dakle nova situacija), znaci nema offside. Svak koji igra fudbal zna za to. Manite enciklopedije ili slicno.:-)

Nikad nisam voleo ove koji se uvek javljaju da pljuju po tim i trenera. Nismo mi fudbalska velesila, nemoze se ocekivati da kontrolisemo ekipe poput Portugala. Turska u subotu nije mogla pobediti Maltu, Holandija sinoc jedva pobedila komsije Albance, Skotska pobedila u Parizu. Onda mozemo i mi biti vrlo zadovoljni sa bodom u Lisabonu. Meni vec mnogo znaci ako se borimo. Protiv Finske nismo se borili. Sinocno drugo poluvreme bilo stvarno super, ovaj bod smo zasluzili u svakom slucaju.

Skoplje

pre 16 godina

Otkad je Stankovic pogodio stativu protiv hravata u beogradu u 45 sekundi nije ama bas nista uradio za reprezentaciju...Evo vec 7 godina

dalibor

pre 16 godina

jovanovica trewba stavit da igra poluspica,to se videlo pri kraju utakmice da mu to mesto odgovara,a ja mislim da klemente vec zna tim za naredne meceve,,,i to
vidic ivanovic centralni,,dragutinovic rukavina, stankovic .levo krasic desno jankovic polu spic jaovanovic i napred zigic pantelic sa ovom postavom u naredne tri utakmice mozemo do 10 gola

Fsgkg

pre 16 godina

ZA Milojka, fudbalskog navijaca

To sto u tvom selu sudija mora da sudi da bi domacin pobedio je prica za sebe.

Ovde se ne prica o sudjenju nego o trenutku koji se desio na utakmici koji nas moze odvesti na EURO 2008.
pozz iz Kragujevca za Milojka vernog navijaca seoskog klupa.
:))))))))))

P.S. ako si pismen procitaj pravila fudbalske igre mozda nesto i ukapiras dosta si se smejao pozzzz

Durlanac

pre 16 godina

Vama je uvek neko kriv, te ovaj sto je izgubio loptu, te onaj sto je napravio faul...Ako umete bolje ili ako znate nekog ko moze bolje kazite! Bitno je da su u Lisabonu dali sve od sebe i stvarno zasluzili sve cestitke

dzub

pre 16 godina

Mesecima citam prepucavanja, pljuvanja, hvale i sve ostalo sto cini draz fudbala, i uglavnom uzivam i izvlacim zakljucke iz rezultata.

Medjutim, juce sam imao priliku da gledam ovo nasu reprezentaciju.

Beda, bolna za gledanje. Jesu nasi, i uvek cu biti uz njih. Ali da su losi, losi su.

Reprezentacija nije napravila ni jednu akciju vrednu pohvale. Apsolutno nemaju "pas" igru; sredina ne postoji; odbrana pod "kontrolom" golmana u totalnom rasulu; dupli pasovi sa aut linijom; pod minimalnim presingom najmanje tri dodira na svakoj lopti. Spori, umorni, neraspolozeni. Ne znam sta je upitanju, ali tuzno.

Portugalci su igrali bolje ali ne mnogo...Sva sreca da su imali puno postovanja prema ovim nasima. Smesno je gledati Portugalsku zonu u odbrani protiv naseg srednjeg reda. Ko kada bi Argentina igrala zonu protiv mog dvorista. Ovi nasi jadni se napucavaju loptama, kao nesto kombinuju. Ne znaju sta da rade sa tolikim prostorom :) Publika im zvizdi ne zbog podrske svog tima, vec zbog totalnog smaranja i tuge od fudbala.

Jadni nam trener, samo sto ne place. Vidis mu na licu da covek pati i to tesko pati. Vidi da su losi, ali izgleda nemoze nista da promeni.
Na konferenciji za novinare je jedva nekako uspeo da prevali recenicu u smisli "uspeli smo da zatvrimo njihovu igru na sredini terena"?!? Samo sto nije poceo da place. Mora sam sebe da laze :)

U svakom slucaju, imamo jako slabog golmana koji uvodi totalno rasulo u odbrani. Ne znam sta je u pitanju :( Da li je los na trenizima, da li pravi kikseve, da li ga nisu naucili da kontrolise igru umesto da reaguje na istu? U svakom slucaju odbrana nema poverenja u njega i to je veliki problem. Neko je napomenuo da nemamo zelju da napadamo i ovo je sigurno deo tog problema. U sredini nemamo nijednog igraca da kontrolise igru. Totalno su bez ideje, ali sa rasulom u odbrani nemogu da igraju opusteno, ako nista drugo.

Da ne duzim. Sinoc su stvarno bili losi i utakmica je bila tuzna. Ja sam mislio da sam gledao los fudbal izmedju Francuske i Skotske u prvih 45-minuta. Tek sam onda video ove nase :(

Pozdrav svima od jos jedog najboljeg selektora na Svetu ;)

PimPong

pre 16 godina

@FUDBALSKI SUDIJA je u pravu. Gledao sam ponovo snimak, i cinjenica je da je portugalski fudbaler zakacio loptu. Ako je misljenje sudije da je Portugalac imao potpunu kontrolu nad loptom, onda je pomocni sudija u pravu (npr. kada bek greskom vrati loptu napadacu, a ovaj je u ofsajd poziciji, to se naravno ne svira). Ali je cinjenica da se lopta jednostavno odbila i da je Portugalac nije kontrolisao (ovo je mozda malo diskutabilno, ali mislim da je svima jasno da nije bilo kontrole). U svakom slucaju, da se ovo nama desilo, mi bismo digli ustanak protiv UEFA-e.

Milojko, fudbalski navijac

pre 16 godina

FUDBALSKI SUDIJA FsgKG,

E, covek me ljudski nasmejao. Ne dao ti Bog da tako razmisljas na utakmici u mom selu...

ZIVELA SRBIJA I REPUBLIKA SRPSKA

panon

pre 16 godina

Sve bi to bilo lepo da nema gostovanja u Azerbejdžanu i Jermeniji. Daj bože da ne budem u pravu ali teško da ćemo tamo dobiti obe utakmice. Mi ne znamo da igramo protiv tih ekipa i to je to.

Aric

pre 16 godina

E,sad se treba smiriti i pocepati ostale rivale do kraja. Da je Milan Zivadinovic tu, ne bih brinuo, ovako ima da se tresemo do kraja...Jedino Ziva ima karakter i pobednicki mentalitet da ovu agoniju okonca sa 4 pobede. Ziveo srpski Kapelo

mladen

pre 16 godina

Koja je pozicija Stankovica?Molim boga da se ne odaziva pozivu,samim tim cemo biti mnogo jaci.Da ne spominjem zauzimanje mesta nekom mladjem i perspektivnijem fudbaleru.

kNEZ

pre 16 godina

Nemamo organizatora igre, Stankovic los, a kuzmanovic i Kovacevic su za vise defanzivnu varijantu. Krasic je Solidan ali igra promjenljivo.Koroman bi mogao da igra lijevo umjesto mladog Tosica.Protiv Portugala dobra taktika Klementea i prvi put nemam velikih zamjerki na igry. Valjda cemo uzeti bodove protiv Jermenije Azerbejdzana iKazahstana pa sa POljacima da rjesavamo u poslednjem kolu.

lud & zbunjen

pre 16 godina

Slazem se da je izmena tj. ulazak novih igraca doneo preokret ali ne kada udju Zigic i Pantelic i kada krenemo sa 3 spica. To je potez ocajnika sto je Klemente i bio u toj situaciji. Preokret je doneo Duljaj koji je prvi poceo da preseca napade portugala na njihovoj polovini. Po meni najslabiji je bio Pantin kum - Deki kapiten. On bre bezi od duela, pokusava nesto da resi iz prve samo da ne bi dolazio u kontakt.Onog casa kada je Duljaj preuzeo vezu odbrane i napada i napad je postao aktivan.Deki kapiten je ne samo na ovoj vec i na ostalim utakmicama usko grlo sistema za traansfer lopte ( ako ga uopste i ima) i da je on izasao a ne Kuzmanovic imali bi smo mozda i pobedu. Inace igra sa 3 spica nista ne bi ni donela - osim mozda neke kontre Portugalaca i eliminaciju.Gol je kao sto znamo postigao bek - Ivanovic a neko od ta tri famozna napadaca.Ako iz ekipe ispadne Deki sa svojim kumom a Zigic se konacno oporavi mozda i vidimo EP

rabba

pre 16 godina

5 igraca u startnoj koji nikad nisu igrali ni za zvezdu ni za partizan ... i odma rezultat . Sad jos zamene stojkovic->Avramov , vidic -> Stepanov , kovacevic -> Kacar i idemo i na EP i na SP 2010

Rade

pre 16 godina

Zalosna igra, zalostan komentar, nije nam mesto na sampionatu Evrope. Stankovic losom igrom bio 12. igrac Portugala, Kovacevic kao i kosarkasi, ne zna da se oslobodi lopte. Indirektno kriv za primljeni gol, a o njegovoj igri...da li je moguce da nemamo boljeg?

Marco

pre 16 godina

Ne znam zbog cega ova euforija??? Juce ste jos pljuvali vaseg trenera i reprezentaciju, a danas ih svi hvale sto su se jedva izvukli u poslednjih par minuta... I u sta vi verujete, da cete pobediti 4 utakmice po redu???? kad niste mogli evo poslednjih par utakmica nijednu.... Stvarno me zanima odakle sad ovaj hiper optimizam, posle 10 minuta dobre igre u celoj utakmici. Cuvajte se da ne izgubite sa Jermenijom... I ne budite tako sigurni da cete na kraju pobediti Poljake...

sasa

pre 16 godina

Sta prica ovaj Stankovic, nema ga na terenu poslednjih tri godine, kao i da ne igra!!!
Ja sam veliki zvezdas i obozavao sam ga, ali je sramota kako igra u poslednje vreme za reprezentaciju!

laudon

pre 16 godina

Kovačeviću ne mogu da zaboravim Strazbur, ali ovde ga ne krivim.
1.Stojković ga je sklonio iz živog zida.
2.Bane se sagnuo.
Mada, s obzirom na rezultat i zalaganje, SVE ČESTITKE SVIMA.

BORI SE

pre 16 godina

@Muz-S.

Brate jer ti stvarno uporedjues debitanta sa kapitenom. Mali grobar je pokazao i nekoliko puta da ima onu stvar a naseg kapitena nisam video 90 minuta da bar trazi da krene 1 na 1. Brate ja kao navijac Zvezda (da ne bude da samo kompleksasi iz Humski pljuju) sam mnogo razocaran kad uporedim njegov pristup u Interu i u reprezentaciji nase SRBIJE. Znaci za one zabarcice gine a za Srbiju se krije po terenu dali smo mi to zasluzili da gledamo? Traku dajte VIDICU on bar hoce i ako mu trenutno ne ide najbolje!

ratko 1977

pre 16 godina

Ovi B92 likovi su postali pateticni,bio je ofsajd,bio je ofsajd,pa sta i da je bio,radujte se uspehu Srbije.Idemo u Bec 2008.,a vi nastavite raspravu oko ofsajda!!!! p.s. Albanija vam zamalo osvoji bod sinoc...

vlada zemun

pre 16 godina

Ljudi, uglavnom ste sve vec ispricali.
Mislim da je osnovni zakljucak da mi vec najmanje 2 godine igramo bez prednjeg veznog ili bar da ga neko vise nego neuspesno glumi. Mi takvog igraca jednostavno nemamo, postoji Sale Ilic koji na zalost, ima snage za oko 15 minuta(u suprotnom bi 100% igrao u nekom od najjacih klubova u Evropi). Ovaj problem treba sto hitnije resiti i odmah ce SVE DOCI NA SVOJE MESTO.
Moramo naci prednjeg veznjaka

Bojan

pre 16 godina

Kako je u Svici??? hehehe....
Sa tri napadaca i protiv "malih" ekipa i sa granitnom odbranom na celu sa Vidicem i Ivanovicem.
I nadam se da Poljaci kiksnu jos negde pa da ih mi cekamo na Marakani sa dva boda prednosti tj. da oni jure nas a ne mi njih.

Muzicki_saradnik

pre 16 godina

@ pedja zr, BORI SE BRE

Nije Stankovic juce bio nas naj gori igrac, vec Zoran Tosic !!! Deki je bar centrirao kod gola, a sta je Tosic uradio ? Nista ! Samo je izgubio desetak lopti i upropastio nekoliko dobrih kontri !!!

barshoon

pre 16 godina

e moj sudija! blago nama ako ti negde sudis.
klasican primer aktiviranja igraca iz pasivnog ofsajda. to je dakle, ofsajd. sudija je trebalo da svira onog trenutka kada je ivanovic dosao do lopte.
lopta se od portugalca odbila, jasno je da je nikome nije dodavao.

Laki

pre 16 godina

Ne mogu da verujem da ima ljudi koju mogu da izjave da Portugalija ima slab tim(odavno vecu glupost nisam cuo), a tek da pricaju da smo dali gol iz ofsajda, svasta, pa u ovoj Srbiji se javljaju samo ljudi koji ne znaju pravila. Svaka cast onom liku sto je objasnio kada je ofsajd, a kada ne, da neki nubovi nauce nesto. Ja moram da priznam da sam zdadovoljan igrom, svi su igrali odlicno, osim Stankovica, a i Kuzmanovic je podbacio, a sto se tice Kovacevica, pa covek je uzeo jedno 20 lopti i prekidao napade Portugalaca, a da ne pricam da je jedan od najboljih igraca koji gradi loptu, bukvalno niko ne moze da mu je uzme, obratite paznju na to kada sledeci put gledate Srbiju ili Lens.

galita

pre 16 godina

Nažalost dali smo i taj gool radi koga ćemo ispaštati gledajući i dalje najružniji fudbal koji jedan tim može da igra u ovom slučaju naš.
Stankoviću bi definitivno bilo bolje da se ni ne pojavljuje pred novinarima, a kamoli da daje izjave poput ove, a da pritom izostavi sebe kao jednog od onih koji ne treba ni da igraju a ne da budu zamenjeni, jer kao i što smo navikli od njega od kada nastupa za dres Srbije...bledo i bledje od bledog.
Remi nam je donela kao i milion puta do sada ,radost i tugu,sportska nepravda, jer da takva postoji dokaz je sinoćni susret gde smo još jednom demonstrirali svu raskoš naše nemoći da bilo šta odigramo.
Da ne budem nepravedan prema jedinom delu tima koji ponekad i odradi posao kako treba Odbrani.
O izmenama o kojima je reč ,a koje su bile ključ "uspeha" nemam komentar,već samo pitanje dali su trebale da budu izmene ili će se recimo za Duljaja konačno naći mesto u prvih 11,ili će se nastaviti neopatriotska odbojnost prema prezimenu ovog sjajnog igrača za čije izostavljanje iz ekipe ne vidim ni jedan drugi razlog.
Klemente bi barem kao "strani" selektor mogao sebi da da za pravo da se mane promocije Terzinih pulena i da konačno šansu da igraju dobiju najbolji.......vratite i Kežmana,niste veći Srbi od njega.
Predlog :Pitajte i Iliju Petkovića kome i zašto je iz inata na SP hteo da povede svog sina, bio bi to jedan sjajan članak,verujte.
I za kraj nadam se da ćemo ovo Evropsko prvenstvo gledati na miru.

mare

pre 16 godina

Kada izbacimo iz repke Dekija Stankovica i vratimo Ivana Ergica e onda ce podmladjena sredina terena da parira svakoj reprezentaciji

vladimir9

pre 16 godina

Sramota je kako ovaj Stanković igra za reprezentaciju! Šta taj dečko uzigrava u reprezentaciji?! U interu čovek gine a sinoć da nije izveo par prekida ne bi loptu pipnuo! Poštenije je da kaže da neće da igra nego da se šeta po terenu. Kovačević, šta reći o njemu... pod hitno Duljaja u prvu postavu. Taj čovek ima veliko srce a i znanje, pa videli ste kako odnosi loptu bez faula. Strašan igrač!Hitno vratiti KEŽMANA u reprezentaciju. Jovanović se trudi ali dečkonja je mnogo tanak, Pantelić je smešan, Žigiću svaka čast i sa Kežom je paklen tandem. SALE ILIĆ pod hitno da se vrati! Nemamo završni pas a jedan je ILIĆ KAPITEN.

ispeci pa reci

pre 16 godina

za 'Sudija FSGNS, 13. septembar 2007 09:45'
-----------------------------Prvo procitaj u 'Wikipedia' (enciklopedija) pa onda se nazivaj ekspertom to ti najosnovnije valjda!
Izmedju ostalog gde pise cak i da je lopta udarila u stativu a da je nas igrac bio iza protivnicke odbrane to je ofsajd!!!
P.s. Necija pravila igre se ne slazu ????

Marko

pre 16 godina

Mislim da je Stanković nekoristan u napadu našem, jer on mora da prati igru našeg veznog reda i da se ubacuje iz drugog plana, kada napadamo, da bude iza linije napada i da se uključuje da bi obezbedio protok lopte, a ne nikako da on vodi igru i zadržava loptu. Mislim da je on totalno pogrešno korišćen u našoj reprezentaciji. Ali, mi nemamo nekog igrača od autoriteta u reprezentaciji koji bi vodio reprezentaciju sa pozicije na kojoj sad igra Stanković, i zato...eto njega na poziciji na kojoj ne daje sve(makar u napadu). Mislim da mnogo gubimo time na ubojitosti u napadu, ali treneri znaju dobro kakve prednosti dobijamo na drugim poljima. Verujem da je Stankovićev položaj u reprezentaciji stvar kompromisa između poželjnog i potrebnog.
Takođe, ne moramo se zaletati u kritikama Tošića, dečko je imao tremu...i to je OK. Uticao je loše na igru, ali ne presudno. Kovačević je za brigu takođe, ali mislim da je Klementeovo insistiranje na Kuzmanoviću super, jer je on mlad i ovde uči da postane veliki igrač, a izgleda da može...Linija Rukavina(vezni red mu ne pruža dovoljno mogućnosti da demonastrira talenat, Ivanović, Vidić, (uz njih Stepanov), Tošić(Obradović, neko drugi) je linija na kojoj će nam skoro svi zavideti! To me oduševljava!
Vezni red trpi zbog loše Stankovićeve napadačke uloge u timu(ali je ekstra kvalitet u odbrani) i zbog togane vredi ni kritikovati igru Kuzmanovića i Krasića, Jankovića ili nekog drugog...
Napad je takođe po principu kako se snađemo! Ali igrači su dobri, i svako zaslužuje da igra i da se "snalazi" uz ostale!
Na kraju...definicija naše igre! Jak odbrambeni blok, sastavljen od extra-igrača, koji poznaju svoje uloge, i sposobni individualci u napadačkoj formaciji da improvizacijom (pre nego taktičkim definicijama) kroz (polu)kontre i traženje rupa realizuju našu črstu igru u odbrani i iskoriste padove u igri protivnika!
Nije loše, ali je jasno da ne možemo da se nadamo sigurnim pobedama kad se očekuje da napadamo celu utakmicu!
Pozdrav,
Marko

judah

pre 16 godina

Заслужено откинусмо бод!

Ковачевић: Па у реду, дечко је борбен. Али зар мора Стојке пушком да га тера да СТОЈИ у живом зиду а не да хвата неки непостојећи ефе. Боже, професионалац..

Јел` неко приметио барем један потез оног неартикулисаног Јовановића који се позитивно одразио на нашу игру? Несрећа је ако се он нађе у шанси - шансе нема да је искористи.

Тандем Жига - Панта, има ту нешто из Звезде, заједно најбоље функционишу.

Ако до краја добијемо аутсајдере, Пољска нам можда неће ни требати.

Срећно рудари..

FUDBALSKI SUDIJA FsgKG

pre 16 godina

Za kolegu FSGNS
Sve si lepo napisao sto se ofsajda tice ali si pogresio .
Ako mi ne verujes procitaj PRAVILA FUDBALSKE IGRE izdanje 2006
Strana 91 slika 12.
Slazem se samo da je situacija bila dosta slozena jer je pomocni sudija mislio da lopta nije udarila u pantelica i da je odskocila i odarila samo portugalskog igraca pa dosla do naseg.
I DA STAVIMO TACKU OFJASD JE BIO nemoj da se brukas

CELA DEFINICIJA OFSAJDA

Igrac se nalazi u ofsajd polozaju kada se nalazi
na protivnickoj polovini terena,
ispred sebe nema najmanje dva protivnicka igraca,
i ispred lopte a sve u momentu kada mu saigrac upucuje loptu.

Sam ofsajd polozaj po sebi nije kaznjiv(sto bi monogi rekli pasivni ofsajd),
OFSAJD JE KADA se igrac nalazi u OFSAJD POLOZAJU I :

1)UTICE NA IGRU(lopta)
2)UTICE NA PROTIVNICKOG IGRACA (ometa vratara npr.)
3)STICE PREDNOST ILI KORIST IZ POLOZAJA U KOME SE NALAZI (tj. AKTIVIRA SE )

Bane Ivanovic je postigao pogodak iz ofsajda VIDI POD 3.
Jer je u momentu kada je pantelic igrao loptom on vec bio u ofsajd polozaju i nema veze sto je lopta udarila u nogu Portugalca time ne pocinje novi napad kako su neki gore napisali.

mail

pre 16 godina

"BORI SE BRE" svaka cast. Deki je veliki borac u Interu, i zvezda u reprezentaciji. Da je i njega zamenio mozda bi i pobedili. Jedino ima malo vise kredibiliteta kod sudija, pa to nekad i koristi, ali njegova igra, i njegov renome, nemaju dodirnih tacaka.

derim

pre 16 godina

stalno citam komentare,pa sam resio da jednom nesto i napisem.Primetno je da smo toliko destruktivni,negativni...Vrlo su retki komentari koji su na mestu,koji su realni.Mnogi se prave pametni(izbor igraca,taktike) a verovatno loptu nisu sutnuli u zivotu.Iz kakve su zemlje nasi sportisti su EXTRA ljudi i borci.U cemu jos Srbija moze da se poredi sa bilo kojom zemljom u svetu osim u sportu.Recite im hvala i pohvalite ih.Bodrite ih.Volite ih ...

XAXA

pre 16 godina

ko su ovi Stanković,Žigić, Pantelić ;)

e pa sada treneru pozovi FINO KEŽMANA pa da nas spasi i odvede na EP kao što nas je uvek odveo

p.s. A ona trojca gore možeš zaposliti da služe KEŽMANU:
Prvi da nosi VODU,
Drugi da mu čisti kopačke,
Treči da se umakne dok KEŽMAN ZABIJA GOLOVE

Mirko Republika Srpska

pre 16 godina

Stankovicu, NEVIDLJIVI COVJECE! Ti si kapiten, ti se ne bi smio kriti po terenu! Dodaj gas! Ostavi srce na terenu! Majku mu, bar ti znas igrati ovu igru! Evo, ja obecavam da cu se derati ko manijak, potrositi 20 tona emocija, poderati grlo! Cijela Srbija i Republika Srpska je uz vas, momci, zato hrabro i napadacki!
Klemente, svaka cast za Ivanovica! Momak je mnogo brzi, eksplozivniji, skoncentrisaniji od Krstajica, i mnogo bolje funkcionise uz Vidica.
Uz 4 pobjede sigurno idemo na Prvenstvo!
Podarite li mi to zadovoljstvo da obucem dres Srbije i dodjem navijati za vas u Austriji i Svici, bicu ponosan jako, stavicu vas na desktop!
NAPRED LAVOVI!!!

Marko

pre 16 godina

Svaka cast Klementeu na hrabrosti i pravovremenim izmenama. Verujem da se vecina slaze u sledecem - Duljaj je bolje resenje od Kovacevica na poziciji zadnjeg veznog.

boban_bg

pre 16 godina

Slaežm se da je Kovačević delimično kriv za gol, zato što je napravio faul blizu šesnaesterca, ali šta bi bilo da ga je pustio? Čovek je već bio u zoni šuta, mogao je da doda loptu pošto je imao slobodnog igrača...taj prekršaj i nije bio toliko loš, obzirom da se retko dešava da se da gol iz slobodnjaka...ali ako malo bolje pogledate snimak, Ivanović, koga mnogo gotivim još od pre 3 godine, je taj koji se sagnuo u živom zidu, a lopta je prošla tačno tamo gde je stajala njegova glava u uspravnom položaju...srećom, Bane ga je stavio, pa mu se oprašta i taj kiks

ja trener novi

pre 16 godina

NAPAD je klucna stvar a ne bunker ako napadas dajes i golove, nikad vise sa jednom spicom :)
a i mnogo atraktivnije gleadati

V. Milovanovic, Hannover

pre 16 godina

Gde su sada da se oglase "dezurni pljuvaci", nesudjeni selektori i apsolutne sveznalice, pa da opet udare po Clementeu, Pantelicu i jos ponekome? Sad je valjda ocigledno da Clemente vrlo dobro vodi takticki vodi tim (njegove izmene donele su i preokret i rezultat), i da Pantelic ne igra slucajno u Herti i ne vazi bas slucajno za jednog od vrhunskih napadaca Bundeslige. Nije kriv Clemente sto Srbija trenutno nema boljih fudbalera od onih koje je pozvao (podmladio je tim: to je njegova najveca zasluga!) i sto Pantelicu nema ko da dodaje lopte da bi postizao golove isto onako kako ih postize u Herti.

Sudija FSGNS

pre 16 godina

Za sve eksperte: iz pravila fudbalske igre - Ofsajd se dosuđuje ako su ispunjena sva tri uslova: 1. Igrač mora biti na protivničkoj polovini terena 2. Igrač mora biti bliži poprečnoj liniji protivničkih vrata od pretposlednjeg igrača odbrane 3. Igrač mora biti ispred odigrane lopte od strane SVOG SAIGRAČA i da iz toga izvlači prednost. E,sada kao što vidimo ispunjena su prva dva uslova ,ali ne i treći, jer Ivanoviću nije loptu odigrao Pantelić,nego odbrambeni igrač Potrugala koji je svojom lošom intervencijom loptu dodao do Ivanovića, te stoga NEMA ofsajda. Potpuno ispravna odluka pomoćnog sudije,iako je situacija bila vrlo kompleksna i u nezgodnom trenutku. Svaka čast. Ovim,konačno stavljam tačku na sve špekulacije oko navodnog ofsajda.

SRBIJA

pre 16 godina

Ma ljudi sto velicate Klementeove izmene, covek je imao srece, uveo duljaja sa kovacevica (dvojcu destruktivaca koji nemaju blage veze organizacijom akcija) i Stankovica koji za reprezentaciju pruza nule svaki dan... Dakle igrali smo bez veznog reda, a ta pobeda je cista sreca, golom iz ofsajda... Svaku cast za igre i borbenoscu i pre svega mu... Klementea da ubaci 3 spica... ali sreca je nazalost bila glavni faktor... Sad pobedjujemo sve do kraja... i idemo na Euro 2008

Mixer

pre 16 godina

Ja samo znam da nasa fudbalska reprezentacija ne razmisla da da gol, dok prvo ne primi makar jedan. Tako je bilo od kad pamtim, tako ce zauvek i biti.

BORI SE BRE

pre 16 godina

STANKOVICU nadam se da citas ovo. Brate bori se vec jednom ili se skloni ti si ubedljvo nas najgori igrac. Kapiten treba da bude najbolji a ne najgori na terenu. BORI SE BRE VEC JEDNOM ILI SE SKLONI!

nikica

pre 16 godina

sa ovakvom igrom nema sanse za ulazak na sampionat . Portugal je slaba ekipa ali nasa nazalost jos slabija . I to moramo priznati hteli mi to ili ne ,
Za Scolarija samo potvrda da se radi o tipicnom "balkancu " odnosno brazilcu koji cesto reaguje pesnicama . Ovo mu nije bilo prvi put iako u ovom slucaju o uzroku za incident puno moze reci Dragutinovic ali ne verjujem da ce reci istinu ,

dujo

pre 16 godina

pa zar niko ne vidi koliko staković smeta kuzmanoviću,treba da zamene pozicije,kuzmanović mnogo opasniji kad je bliže golu,jovanovič nije lož,stanković standarno loš

pedja zr

pre 16 godina

Ljudi, pa Dejan Stankovic je u kontinuitetu vec duzi period najgori igrac reprenzentacije!!! To se lepo videlo i sinoc kada je u drugom poluvremenu izgubio jedno pet lopti bas onda kad je trebalo pripremiti sansu za gol, tj. uputiti loptu prema napadacima. Ja ne znam dokle ce on da ima rezervisano mesto u prvom timu? Znam da bas i nemamo puno boljih, ali treba reci da nam kapiten nije ni prosecan a kamoli neka klasa.
Svim ostalima cestitke na odlicnoj igri.

barshoon

pre 16 godina

Slazem se za Kovacevica. Posle par njegovih sjajnih utakmica iznenadio sam se jer kao da je prestao da brljavi, ali ne! To je nas stari Kovacevic.

Nasim igracima treba pod hitno zabraniti da glume. Ne umeju da isfoliraju faul - samo gube vreme i formaciju za to izgubljeno vreme! Ne umeju da pritisnu sudije kada protivnik odugovlaci - losa koncentracija!
Kako i ne bi!? Dejan Stankovic, kao da je opterecen ulogom kapitena, izveo je dva dobra kornera i ostatak tekme vodio racuna o "umetnickom dojmu" svog trcanja. On je pojam lose koncentracije, bar kada igra za repku.

Danas mi se par puta ucinilo da cuvamo 0:1!
Pantelic je bio taj koji me je u to razuverio i jedino on, od ponudjenih igraca, moze uz Zigica da odigra sjajno! Danas je to bilo ocigledno.

Klementeu bih sa zadovoljstvom poverio tim Srbije na jos 3 godine!!! Bez obzira na ishod ovih kvalifikacija.

zooro

pre 16 godina

Stankovicu nemoj da sanjas sanse nece drugi da nam poklanjaju bodove. Nego jesi li ti uopste igrao veceras.A ti Kovacevicu nismo primili go posle nase kako sramezjivo kazes nego brate posle tvoje greske zato sto uvek davis loptu na 30m od svog gola .

Mislite o tome !!!

pre 16 godina

LJUDI !!!
Jeste li primetili da Jovanovic lici malo na Gurovica!!!
kad sam to provaLIO NA POCETKU UTAKMICE UHVATILA ME JE PANIKA

Vucko

pre 16 godina

Kovacevicu gol Portugalaca nije nasa greska vec tvoja, dokle ces vise da pravis faulove blizu gola, pa zbog tebe i tvog glupog faula u 93.min. u Strazburu Zvezda nije prezimila u Evropi!

Vieira#14

pre 16 godina

Evo sad sam video tabelu i najvaznije je da SRBIJA SAMA ODLUCUJE O SVOJOJ SUDBINI(mada sam se toga najvise i plasio)...ako pobede sve 4 tekme do kraja 100% su medju prve 2 ekipe u grupi mada ima i solucija da sa 10 bodova budemo 2 s tim da u zadnjem kolu pobedimo Poljsku a da npr. odigramo nereseno s jednim od autsajdera u grupi!
U svakom slucaju Poljake moramo pobediti...

Evo i s kim se sastajemo do kraja:
Jermenija-SRBIJA
Azerbejdzan-SRBIJA
SRBIJA-Kazahstan
SRBIJA-Poljska

DACE BOG DA PRVE KVALIFIKACIJE POD NOVIM IMENOM SRBIJA ODEMO NA EP!
Ko veruje da sve ovo mozemo da dobijemo i plasiramo se neka preporuci komentar!!!

Vieira#14

pre 16 godina

Evo sad sam video tabelu i najvaznije je da SRBIJA SAMA ODLUCUJE O SVOJOJ SUDBINI(mada sam se toga najvise i plasio)...ako pobede sve 4 tekme do kraja 100% su medju prve 2 ekipe u grupi mada ima i solucija da sa 10 bodova budemo 2 s tim da u zadnjem kolu pobedimo Poljsku a da npr. odigramo nereseno s jednim od autsajdera u grupi!
U svakom slucaju Poljake moramo pobediti...

Evo i s kim se sastajemo do kraja:
Jermenija-SRBIJA
Azerbejdzan-SRBIJA
SRBIJA-Kazahstan
SRBIJA-Poljska

DACE BOG DA PRVE KVALIFIKACIJE POD NOVIM IMENOM SRBIJA ODEMO NA EP!
Ko veruje da sve ovo mozemo da dobijemo i plasiramo se neka preporuci komentar!!!

Vucko

pre 16 godina

Kovacevicu gol Portugalaca nije nasa greska vec tvoja, dokle ces vise da pravis faulove blizu gola, pa zbog tebe i tvog glupog faula u 93.min. u Strazburu Zvezda nije prezimila u Evropi!

barshoon

pre 16 godina

Slazem se za Kovacevica. Posle par njegovih sjajnih utakmica iznenadio sam se jer kao da je prestao da brljavi, ali ne! To je nas stari Kovacevic.

Nasim igracima treba pod hitno zabraniti da glume. Ne umeju da isfoliraju faul - samo gube vreme i formaciju za to izgubljeno vreme! Ne umeju da pritisnu sudije kada protivnik odugovlaci - losa koncentracija!
Kako i ne bi!? Dejan Stankovic, kao da je opterecen ulogom kapitena, izveo je dva dobra kornera i ostatak tekme vodio racuna o "umetnickom dojmu" svog trcanja. On je pojam lose koncentracije, bar kada igra za repku.

Danas mi se par puta ucinilo da cuvamo 0:1!
Pantelic je bio taj koji me je u to razuverio i jedino on, od ponudjenih igraca, moze uz Zigica da odigra sjajno! Danas je to bilo ocigledno.

Klementeu bih sa zadovoljstvom poverio tim Srbije na jos 3 godine!!! Bez obzira na ishod ovih kvalifikacija.

BORI SE BRE

pre 16 godina

STANKOVICU nadam se da citas ovo. Brate bori se vec jednom ili se skloni ti si ubedljvo nas najgori igrac. Kapiten treba da bude najbolji a ne najgori na terenu. BORI SE BRE VEC JEDNOM ILI SE SKLONI!

pedja zr

pre 16 godina

Ljudi, pa Dejan Stankovic je u kontinuitetu vec duzi period najgori igrac reprenzentacije!!! To se lepo videlo i sinoc kada je u drugom poluvremenu izgubio jedno pet lopti bas onda kad je trebalo pripremiti sansu za gol, tj. uputiti loptu prema napadacima. Ja ne znam dokle ce on da ima rezervisano mesto u prvom timu? Znam da bas i nemamo puno boljih, ali treba reci da nam kapiten nije ni prosecan a kamoli neka klasa.
Svim ostalima cestitke na odlicnoj igri.

Mislite o tome !!!

pre 16 godina

LJUDI !!!
Jeste li primetili da Jovanovic lici malo na Gurovica!!!
kad sam to provaLIO NA POCETKU UTAKMICE UHVATILA ME JE PANIKA

Mirko Republika Srpska

pre 16 godina

Stankovicu, NEVIDLJIVI COVJECE! Ti si kapiten, ti se ne bi smio kriti po terenu! Dodaj gas! Ostavi srce na terenu! Majku mu, bar ti znas igrati ovu igru! Evo, ja obecavam da cu se derati ko manijak, potrositi 20 tona emocija, poderati grlo! Cijela Srbija i Republika Srpska je uz vas, momci, zato hrabro i napadacki!
Klemente, svaka cast za Ivanovica! Momak je mnogo brzi, eksplozivniji, skoncentrisaniji od Krstajica, i mnogo bolje funkcionise uz Vidica.
Uz 4 pobjede sigurno idemo na Prvenstvo!
Podarite li mi to zadovoljstvo da obucem dres Srbije i dodjem navijati za vas u Austriji i Svici, bicu ponosan jako, stavicu vas na desktop!
NAPRED LAVOVI!!!

zooro

pre 16 godina

Stankovicu nemoj da sanjas sanse nece drugi da nam poklanjaju bodove. Nego jesi li ti uopste igrao veceras.A ti Kovacevicu nismo primili go posle nase kako sramezjivo kazes nego brate posle tvoje greske zato sto uvek davis loptu na 30m od svog gola .

Mixer

pre 16 godina

Ja samo znam da nasa fudbalska reprezentacija ne razmisla da da gol, dok prvo ne primi makar jedan. Tako je bilo od kad pamtim, tako ce zauvek i biti.

Marko

pre 16 godina

Svaka cast Klementeu na hrabrosti i pravovremenim izmenama. Verujem da se vecina slaze u sledecem - Duljaj je bolje resenje od Kovacevica na poziciji zadnjeg veznog.

dujo

pre 16 godina

pa zar niko ne vidi koliko staković smeta kuzmanoviću,treba da zamene pozicije,kuzmanović mnogo opasniji kad je bliže golu,jovanovič nije lož,stanković standarno loš

V. Milovanovic, Hannover

pre 16 godina

Gde su sada da se oglase "dezurni pljuvaci", nesudjeni selektori i apsolutne sveznalice, pa da opet udare po Clementeu, Pantelicu i jos ponekome? Sad je valjda ocigledno da Clemente vrlo dobro vodi takticki vodi tim (njegove izmene donele su i preokret i rezultat), i da Pantelic ne igra slucajno u Herti i ne vazi bas slucajno za jednog od vrhunskih napadaca Bundeslige. Nije kriv Clemente sto Srbija trenutno nema boljih fudbalera od onih koje je pozvao (podmladio je tim: to je njegova najveca zasluga!) i sto Pantelicu nema ko da dodaje lopte da bi postizao golove isto onako kako ih postize u Herti.

Sudija FSGNS

pre 16 godina

Za sve eksperte: iz pravila fudbalske igre - Ofsajd se dosuđuje ako su ispunjena sva tri uslova: 1. Igrač mora biti na protivničkoj polovini terena 2. Igrač mora biti bliži poprečnoj liniji protivničkih vrata od pretposlednjeg igrača odbrane 3. Igrač mora biti ispred odigrane lopte od strane SVOG SAIGRAČA i da iz toga izvlači prednost. E,sada kao što vidimo ispunjena su prva dva uslova ,ali ne i treći, jer Ivanoviću nije loptu odigrao Pantelić,nego odbrambeni igrač Potrugala koji je svojom lošom intervencijom loptu dodao do Ivanovića, te stoga NEMA ofsajda. Potpuno ispravna odluka pomoćnog sudije,iako je situacija bila vrlo kompleksna i u nezgodnom trenutku. Svaka čast. Ovim,konačno stavljam tačku na sve špekulacije oko navodnog ofsajda.

nikica

pre 16 godina

sa ovakvom igrom nema sanse za ulazak na sampionat . Portugal je slaba ekipa ali nasa nazalost jos slabija . I to moramo priznati hteli mi to ili ne ,
Za Scolarija samo potvrda da se radi o tipicnom "balkancu " odnosno brazilcu koji cesto reaguje pesnicama . Ovo mu nije bilo prvi put iako u ovom slucaju o uzroku za incident puno moze reci Dragutinovic ali ne verjujem da ce reci istinu ,

SRBIJA

pre 16 godina

Ma ljudi sto velicate Klementeove izmene, covek je imao srece, uveo duljaja sa kovacevica (dvojcu destruktivaca koji nemaju blage veze organizacijom akcija) i Stankovica koji za reprezentaciju pruza nule svaki dan... Dakle igrali smo bez veznog reda, a ta pobeda je cista sreca, golom iz ofsajda... Svaku cast za igre i borbenoscu i pre svega mu... Klementea da ubaci 3 spica... ali sreca je nazalost bila glavni faktor... Sad pobedjujemo sve do kraja... i idemo na Euro 2008

derim

pre 16 godina

stalno citam komentare,pa sam resio da jednom nesto i napisem.Primetno je da smo toliko destruktivni,negativni...Vrlo su retki komentari koji su na mestu,koji su realni.Mnogi se prave pametni(izbor igraca,taktike) a verovatno loptu nisu sutnuli u zivotu.Iz kakve su zemlje nasi sportisti su EXTRA ljudi i borci.U cemu jos Srbija moze da se poredi sa bilo kojom zemljom u svetu osim u sportu.Recite im hvala i pohvalite ih.Bodrite ih.Volite ih ...

XAXA

pre 16 godina

ko su ovi Stanković,Žigić, Pantelić ;)

e pa sada treneru pozovi FINO KEŽMANA pa da nas spasi i odvede na EP kao što nas je uvek odveo

p.s. A ona trojca gore možeš zaposliti da služe KEŽMANU:
Prvi da nosi VODU,
Drugi da mu čisti kopačke,
Treči da se umakne dok KEŽMAN ZABIJA GOLOVE

FUDBALSKI SUDIJA FsgKG

pre 16 godina

Za kolegu FSGNS
Sve si lepo napisao sto se ofsajda tice ali si pogresio .
Ako mi ne verujes procitaj PRAVILA FUDBALSKE IGRE izdanje 2006
Strana 91 slika 12.
Slazem se samo da je situacija bila dosta slozena jer je pomocni sudija mislio da lopta nije udarila u pantelica i da je odskocila i odarila samo portugalskog igraca pa dosla do naseg.
I DA STAVIMO TACKU OFJASD JE BIO nemoj da se brukas

CELA DEFINICIJA OFSAJDA

Igrac se nalazi u ofsajd polozaju kada se nalazi
na protivnickoj polovini terena,
ispred sebe nema najmanje dva protivnicka igraca,
i ispred lopte a sve u momentu kada mu saigrac upucuje loptu.

Sam ofsajd polozaj po sebi nije kaznjiv(sto bi monogi rekli pasivni ofsajd),
OFSAJD JE KADA se igrac nalazi u OFSAJD POLOZAJU I :

1)UTICE NA IGRU(lopta)
2)UTICE NA PROTIVNICKOG IGRACA (ometa vratara npr.)
3)STICE PREDNOST ILI KORIST IZ POLOZAJA U KOME SE NALAZI (tj. AKTIVIRA SE )

Bane Ivanovic je postigao pogodak iz ofsajda VIDI POD 3.
Jer je u momentu kada je pantelic igrao loptom on vec bio u ofsajd polozaju i nema veze sto je lopta udarila u nogu Portugalca time ne pocinje novi napad kako su neki gore napisali.

boban_bg

pre 16 godina

Slaežm se da je Kovačević delimično kriv za gol, zato što je napravio faul blizu šesnaesterca, ali šta bi bilo da ga je pustio? Čovek je već bio u zoni šuta, mogao je da doda loptu pošto je imao slobodnog igrača...taj prekršaj i nije bio toliko loš, obzirom da se retko dešava da se da gol iz slobodnjaka...ali ako malo bolje pogledate snimak, Ivanović, koga mnogo gotivim još od pre 3 godine, je taj koji se sagnuo u živom zidu, a lopta je prošla tačno tamo gde je stajala njegova glava u uspravnom položaju...srećom, Bane ga je stavio, pa mu se oprašta i taj kiks

vladimir9

pre 16 godina

Sramota je kako ovaj Stanković igra za reprezentaciju! Šta taj dečko uzigrava u reprezentaciji?! U interu čovek gine a sinoć da nije izveo par prekida ne bi loptu pipnuo! Poštenije je da kaže da neće da igra nego da se šeta po terenu. Kovačević, šta reći o njemu... pod hitno Duljaja u prvu postavu. Taj čovek ima veliko srce a i znanje, pa videli ste kako odnosi loptu bez faula. Strašan igrač!Hitno vratiti KEŽMANA u reprezentaciju. Jovanović se trudi ali dečkonja je mnogo tanak, Pantelić je smešan, Žigiću svaka čast i sa Kežom je paklen tandem. SALE ILIĆ pod hitno da se vrati! Nemamo završni pas a jedan je ILIĆ KAPITEN.

Skoplje

pre 16 godina

Otkad je Stankovic pogodio stativu protiv hravata u beogradu u 45 sekundi nije ama bas nista uradio za reprezentaciju...Evo vec 7 godina

Muzicki_saradnik

pre 16 godina

@ pedja zr, BORI SE BRE

Nije Stankovic juce bio nas naj gori igrac, vec Zoran Tosic !!! Deki je bar centrirao kod gola, a sta je Tosic uradio ? Nista ! Samo je izgubio desetak lopti i upropastio nekoliko dobrih kontri !!!

mail

pre 16 godina

"BORI SE BRE" svaka cast. Deki je veliki borac u Interu, i zvezda u reprezentaciji. Da je i njega zamenio mozda bi i pobedili. Jedino ima malo vise kredibiliteta kod sudija, pa to nekad i koristi, ali njegova igra, i njegov renome, nemaju dodirnih tacaka.

Marko

pre 16 godina

Mislim da je Stanković nekoristan u napadu našem, jer on mora da prati igru našeg veznog reda i da se ubacuje iz drugog plana, kada napadamo, da bude iza linije napada i da se uključuje da bi obezbedio protok lopte, a ne nikako da on vodi igru i zadržava loptu. Mislim da je on totalno pogrešno korišćen u našoj reprezentaciji. Ali, mi nemamo nekog igrača od autoriteta u reprezentaciji koji bi vodio reprezentaciju sa pozicije na kojoj sad igra Stanković, i zato...eto njega na poziciji na kojoj ne daje sve(makar u napadu). Mislim da mnogo gubimo time na ubojitosti u napadu, ali treneri znaju dobro kakve prednosti dobijamo na drugim poljima. Verujem da je Stankovićev položaj u reprezentaciji stvar kompromisa između poželjnog i potrebnog.
Takođe, ne moramo se zaletati u kritikama Tošića, dečko je imao tremu...i to je OK. Uticao je loše na igru, ali ne presudno. Kovačević je za brigu takođe, ali mislim da je Klementeovo insistiranje na Kuzmanoviću super, jer je on mlad i ovde uči da postane veliki igrač, a izgleda da može...Linija Rukavina(vezni red mu ne pruža dovoljno mogućnosti da demonastrira talenat, Ivanović, Vidić, (uz njih Stepanov), Tošić(Obradović, neko drugi) je linija na kojoj će nam skoro svi zavideti! To me oduševljava!
Vezni red trpi zbog loše Stankovićeve napadačke uloge u timu(ali je ekstra kvalitet u odbrani) i zbog togane vredi ni kritikovati igru Kuzmanovića i Krasića, Jankovića ili nekog drugog...
Napad je takođe po principu kako se snađemo! Ali igrači su dobri, i svako zaslužuje da igra i da se "snalazi" uz ostale!
Na kraju...definicija naše igre! Jak odbrambeni blok, sastavljen od extra-igrača, koji poznaju svoje uloge, i sposobni individualci u napadačkoj formaciji da improvizacijom (pre nego taktičkim definicijama) kroz (polu)kontre i traženje rupa realizuju našu črstu igru u odbrani i iskoriste padove u igri protivnika!
Nije loše, ali je jasno da ne možemo da se nadamo sigurnim pobedama kad se očekuje da napadamo celu utakmicu!
Pozdrav,
Marko

Laki

pre 16 godina

Ne mogu da verujem da ima ljudi koju mogu da izjave da Portugalija ima slab tim(odavno vecu glupost nisam cuo), a tek da pricaju da smo dali gol iz ofsajda, svasta, pa u ovoj Srbiji se javljaju samo ljudi koji ne znaju pravila. Svaka cast onom liku sto je objasnio kada je ofsajd, a kada ne, da neki nubovi nauce nesto. Ja moram da priznam da sam zdadovoljan igrom, svi su igrali odlicno, osim Stankovica, a i Kuzmanovic je podbacio, a sto se tice Kovacevica, pa covek je uzeo jedno 20 lopti i prekidao napade Portugalaca, a da ne pricam da je jedan od najboljih igraca koji gradi loptu, bukvalno niko ne moze da mu je uzme, obratite paznju na to kada sledeci put gledate Srbiju ili Lens.

mare

pre 16 godina

Kada izbacimo iz repke Dekija Stankovica i vratimo Ivana Ergica e onda ce podmladjena sredina terena da parira svakoj reprezentaciji

vlada zemun

pre 16 godina

Ljudi, uglavnom ste sve vec ispricali.
Mislim da je osnovni zakljucak da mi vec najmanje 2 godine igramo bez prednjeg veznog ili bar da ga neko vise nego neuspesno glumi. Mi takvog igraca jednostavno nemamo, postoji Sale Ilic koji na zalost, ima snage za oko 15 minuta(u suprotnom bi 100% igrao u nekom od najjacih klubova u Evropi). Ovaj problem treba sto hitnije resiti i odmah ce SVE DOCI NA SVOJE MESTO.
Moramo naci prednjeg veznjaka

ratko 1977

pre 16 godina

Ovi B92 likovi su postali pateticni,bio je ofsajd,bio je ofsajd,pa sta i da je bio,radujte se uspehu Srbije.Idemo u Bec 2008.,a vi nastavite raspravu oko ofsajda!!!! p.s. Albanija vam zamalo osvoji bod sinoc...

sasa

pre 16 godina

Sta prica ovaj Stankovic, nema ga na terenu poslednjih tri godine, kao i da ne igra!!!
Ja sam veliki zvezdas i obozavao sam ga, ali je sramota kako igra u poslednje vreme za reprezentaciju!

Durlanac

pre 16 godina

Vama je uvek neko kriv, te ovaj sto je izgubio loptu, te onaj sto je napravio faul...Ako umete bolje ili ako znate nekog ko moze bolje kazite! Bitno je da su u Lisabonu dali sve od sebe i stvarno zasluzili sve cestitke

ja trener novi

pre 16 godina

NAPAD je klucna stvar a ne bunker ako napadas dajes i golove, nikad vise sa jednom spicom :)
a i mnogo atraktivnije gleadati

galita

pre 16 godina

Nažalost dali smo i taj gool radi koga ćemo ispaštati gledajući i dalje najružniji fudbal koji jedan tim može da igra u ovom slučaju naš.
Stankoviću bi definitivno bilo bolje da se ni ne pojavljuje pred novinarima, a kamoli da daje izjave poput ove, a da pritom izostavi sebe kao jednog od onih koji ne treba ni da igraju a ne da budu zamenjeni, jer kao i što smo navikli od njega od kada nastupa za dres Srbije...bledo i bledje od bledog.
Remi nam je donela kao i milion puta do sada ,radost i tugu,sportska nepravda, jer da takva postoji dokaz je sinoćni susret gde smo još jednom demonstrirali svu raskoš naše nemoći da bilo šta odigramo.
Da ne budem nepravedan prema jedinom delu tima koji ponekad i odradi posao kako treba Odbrani.
O izmenama o kojima je reč ,a koje su bile ključ "uspeha" nemam komentar,već samo pitanje dali su trebale da budu izmene ili će se recimo za Duljaja konačno naći mesto u prvih 11,ili će se nastaviti neopatriotska odbojnost prema prezimenu ovog sjajnog igrača za čije izostavljanje iz ekipe ne vidim ni jedan drugi razlog.
Klemente bi barem kao "strani" selektor mogao sebi da da za pravo da se mane promocije Terzinih pulena i da konačno šansu da igraju dobiju najbolji.......vratite i Kežmana,niste veći Srbi od njega.
Predlog :Pitajte i Iliju Petkovića kome i zašto je iz inata na SP hteo da povede svog sina, bio bi to jedan sjajan članak,verujte.
I za kraj nadam se da ćemo ovo Evropsko prvenstvo gledati na miru.

ispeci pa reci

pre 16 godina

za 'Sudija FSGNS, 13. septembar 2007 09:45'
-----------------------------Prvo procitaj u 'Wikipedia' (enciklopedija) pa onda se nazivaj ekspertom to ti najosnovnije valjda!
Izmedju ostalog gde pise cak i da je lopta udarila u stativu a da je nas igrac bio iza protivnicke odbrane to je ofsajd!!!
P.s. Necija pravila igre se ne slazu ????

judah

pre 16 godina

Заслужено откинусмо бод!

Ковачевић: Па у реду, дечко је борбен. Али зар мора Стојке пушком да га тера да СТОЈИ у живом зиду а не да хвата неки непостојећи ефе. Боже, професионалац..

Јел` неко приметио барем један потез оног неартикулисаног Јовановића који се позитивно одразио на нашу игру? Несрећа је ако се он нађе у шанси - шансе нема да је искористи.

Тандем Жига - Панта, има ту нешто из Звезде, заједно најбоље функционишу.

Ако до краја добијемо аутсајдере, Пољска нам можда неће ни требати.

Срећно рудари..

barshoon

pre 16 godina

e moj sudija! blago nama ako ti negde sudis.
klasican primer aktiviranja igraca iz pasivnog ofsajda. to je dakle, ofsajd. sudija je trebalo da svira onog trenutka kada je ivanovic dosao do lopte.
lopta se od portugalca odbila, jasno je da je nikome nije dodavao.

laudon

pre 16 godina

Kovačeviću ne mogu da zaboravim Strazbur, ali ovde ga ne krivim.
1.Stojković ga je sklonio iz živog zida.
2.Bane se sagnuo.
Mada, s obzirom na rezultat i zalaganje, SVE ČESTITKE SVIMA.

Bojan

pre 16 godina

Kako je u Svici??? hehehe....
Sa tri napadaca i protiv "malih" ekipa i sa granitnom odbranom na celu sa Vidicem i Ivanovicem.
I nadam se da Poljaci kiksnu jos negde pa da ih mi cekamo na Marakani sa dva boda prednosti tj. da oni jure nas a ne mi njih.

BORI SE

pre 16 godina

@Muz-S.

Brate jer ti stvarno uporedjues debitanta sa kapitenom. Mali grobar je pokazao i nekoliko puta da ima onu stvar a naseg kapitena nisam video 90 minuta da bar trazi da krene 1 na 1. Brate ja kao navijac Zvezda (da ne bude da samo kompleksasi iz Humski pljuju) sam mnogo razocaran kad uporedim njegov pristup u Interu i u reprezentaciji nase SRBIJE. Znaci za one zabarcice gine a za Srbiju se krije po terenu dali smo mi to zasluzili da gledamo? Traku dajte VIDICU on bar hoce i ako mu trenutno ne ide najbolje!

mladen

pre 16 godina

Koja je pozicija Stankovica?Molim boga da se ne odaziva pozivu,samim tim cemo biti mnogo jaci.Da ne spominjem zauzimanje mesta nekom mladjem i perspektivnijem fudbaleru.

dzub

pre 16 godina

Mesecima citam prepucavanja, pljuvanja, hvale i sve ostalo sto cini draz fudbala, i uglavnom uzivam i izvlacim zakljucke iz rezultata.

Medjutim, juce sam imao priliku da gledam ovo nasu reprezentaciju.

Beda, bolna za gledanje. Jesu nasi, i uvek cu biti uz njih. Ali da su losi, losi su.

Reprezentacija nije napravila ni jednu akciju vrednu pohvale. Apsolutno nemaju "pas" igru; sredina ne postoji; odbrana pod "kontrolom" golmana u totalnom rasulu; dupli pasovi sa aut linijom; pod minimalnim presingom najmanje tri dodira na svakoj lopti. Spori, umorni, neraspolozeni. Ne znam sta je upitanju, ali tuzno.

Portugalci su igrali bolje ali ne mnogo...Sva sreca da su imali puno postovanja prema ovim nasima. Smesno je gledati Portugalsku zonu u odbrani protiv naseg srednjeg reda. Ko kada bi Argentina igrala zonu protiv mog dvorista. Ovi nasi jadni se napucavaju loptama, kao nesto kombinuju. Ne znaju sta da rade sa tolikim prostorom :) Publika im zvizdi ne zbog podrske svog tima, vec zbog totalnog smaranja i tuge od fudbala.

Jadni nam trener, samo sto ne place. Vidis mu na licu da covek pati i to tesko pati. Vidi da su losi, ali izgleda nemoze nista da promeni.
Na konferenciji za novinare je jedva nekako uspeo da prevali recenicu u smisli "uspeli smo da zatvrimo njihovu igru na sredini terena"?!? Samo sto nije poceo da place. Mora sam sebe da laze :)

U svakom slucaju, imamo jako slabog golmana koji uvodi totalno rasulo u odbrani. Ne znam sta je u pitanju :( Da li je los na trenizima, da li pravi kikseve, da li ga nisu naucili da kontrolise igru umesto da reaguje na istu? U svakom slucaju odbrana nema poverenja u njega i to je veliki problem. Neko je napomenuo da nemamo zelju da napadamo i ovo je sigurno deo tog problema. U sredini nemamo nijednog igraca da kontrolise igru. Totalno su bez ideje, ali sa rasulom u odbrani nemogu da igraju opusteno, ako nista drugo.

Da ne duzim. Sinoc su stvarno bili losi i utakmica je bila tuzna. Ja sam mislio da sam gledao los fudbal izmedju Francuske i Skotske u prvih 45-minuta. Tek sam onda video ove nase :(

Pozdrav svima od jos jedog najboljeg selektora na Svetu ;)

Fsgkg

pre 16 godina

ZA Milojka, fudbalskog navijaca

To sto u tvom selu sudija mora da sudi da bi domacin pobedio je prica za sebe.

Ovde se ne prica o sudjenju nego o trenutku koji se desio na utakmici koji nas moze odvesti na EURO 2008.
pozz iz Kragujevca za Milojka vernog navijaca seoskog klupa.
:))))))))))

P.S. ako si pismen procitaj pravila fudbalske igre mozda nesto i ukapiras dosta si se smejao pozzzz

Marco

pre 16 godina

Ne znam zbog cega ova euforija??? Juce ste jos pljuvali vaseg trenera i reprezentaciju, a danas ih svi hvale sto su se jedva izvukli u poslednjih par minuta... I u sta vi verujete, da cete pobediti 4 utakmice po redu???? kad niste mogli evo poslednjih par utakmica nijednu.... Stvarno me zanima odakle sad ovaj hiper optimizam, posle 10 minuta dobre igre u celoj utakmici. Cuvajte se da ne izgubite sa Jermenijom... I ne budite tako sigurni da cete na kraju pobediti Poljake...

Rade

pre 16 godina

Zalosna igra, zalostan komentar, nije nam mesto na sampionatu Evrope. Stankovic losom igrom bio 12. igrac Portugala, Kovacevic kao i kosarkasi, ne zna da se oslobodi lopte. Indirektno kriv za primljeni gol, a o njegovoj igri...da li je moguce da nemamo boljeg?

rabba

pre 16 godina

5 igraca u startnoj koji nikad nisu igrali ni za zvezdu ni za partizan ... i odma rezultat . Sad jos zamene stojkovic->Avramov , vidic -> Stepanov , kovacevic -> Kacar i idemo i na EP i na SP 2010

kNEZ

pre 16 godina

Nemamo organizatora igre, Stankovic los, a kuzmanovic i Kovacevic su za vise defanzivnu varijantu. Krasic je Solidan ali igra promjenljivo.Koroman bi mogao da igra lijevo umjesto mladog Tosica.Protiv Portugala dobra taktika Klementea i prvi put nemam velikih zamjerki na igry. Valjda cemo uzeti bodove protiv Jermenije Azerbejdzana iKazahstana pa sa POljacima da rjesavamo u poslednjem kolu.

lud & zbunjen

pre 16 godina

Slazem se da je izmena tj. ulazak novih igraca doneo preokret ali ne kada udju Zigic i Pantelic i kada krenemo sa 3 spica. To je potez ocajnika sto je Klemente i bio u toj situaciji. Preokret je doneo Duljaj koji je prvi poceo da preseca napade portugala na njihovoj polovini. Po meni najslabiji je bio Pantin kum - Deki kapiten. On bre bezi od duela, pokusava nesto da resi iz prve samo da ne bi dolazio u kontakt.Onog casa kada je Duljaj preuzeo vezu odbrane i napada i napad je postao aktivan.Deki kapiten je ne samo na ovoj vec i na ostalim utakmicama usko grlo sistema za traansfer lopte ( ako ga uopste i ima) i da je on izasao a ne Kuzmanovic imali bi smo mozda i pobedu. Inace igra sa 3 spica nista ne bi ni donela - osim mozda neke kontre Portugalaca i eliminaciju.Gol je kao sto znamo postigao bek - Ivanovic a neko od ta tri famozna napadaca.Ako iz ekipe ispadne Deki sa svojim kumom a Zigic se konacno oporavi mozda i vidimo EP

panon

pre 16 godina

Sve bi to bilo lepo da nema gostovanja u Azerbejdžanu i Jermeniji. Daj bože da ne budem u pravu ali teško da ćemo tamo dobiti obe utakmice. Mi ne znamo da igramo protiv tih ekipa i to je to.

Milojko, fudbalski navijac

pre 16 godina

FUDBALSKI SUDIJA FsgKG,

E, covek me ljudski nasmejao. Ne dao ti Bog da tako razmisljas na utakmici u mom selu...

ZIVELA SRBIJA I REPUBLIKA SRPSKA

Aric

pre 16 godina

E,sad se treba smiriti i pocepati ostale rivale do kraja. Da je Milan Zivadinovic tu, ne bih brinuo, ovako ima da se tresemo do kraja...Jedino Ziva ima karakter i pobednicki mentalitet da ovu agoniju okonca sa 4 pobede. Ziveo srpski Kapelo

dalibor

pre 16 godina

jovanovica trewba stavit da igra poluspica,to se videlo pri kraju utakmice da mu to mesto odgovara,a ja mislim da klemente vec zna tim za naredne meceve,,,i to
vidic ivanovic centralni,,dragutinovic rukavina, stankovic .levo krasic desno jankovic polu spic jaovanovic i napred zigic pantelic sa ovom postavom u naredne tri utakmice mozemo do 10 gola

PimPong

pre 16 godina

@FUDBALSKI SUDIJA je u pravu. Gledao sam ponovo snimak, i cinjenica je da je portugalski fudbaler zakacio loptu. Ako je misljenje sudije da je Portugalac imao potpunu kontrolu nad loptom, onda je pomocni sudija u pravu (npr. kada bek greskom vrati loptu napadacu, a ovaj je u ofsajd poziciji, to se naravno ne svira). Ali je cinjenica da se lopta jednostavno odbila i da je Portugalac nije kontrolisao (ovo je mozda malo diskutabilno, ali mislim da je svima jasno da nije bilo kontrole). U svakom slucaju, da se ovo nama desilo, mi bismo digli ustanak protiv UEFA-e.

Milan G.

pre 16 godina

Neki ovde nemaju pojma o fudbalu. Nas gol nije bio offside!!! Pantelic nije hteo s glavom dodati loptu Ivanovicu (onda bi bio offside), Pantelic pokusao da da gol glavom. Nije uspeo, lopta zakacila portugalca (= dakle nova situacija), znaci nema offside. Svak koji igra fudbal zna za to. Manite enciklopedije ili slicno.:-)

Nikad nisam voleo ove koji se uvek javljaju da pljuju po tim i trenera. Nismo mi fudbalska velesila, nemoze se ocekivati da kontrolisemo ekipe poput Portugala. Turska u subotu nije mogla pobediti Maltu, Holandija sinoc jedva pobedila komsije Albance, Skotska pobedila u Parizu. Onda mozemo i mi biti vrlo zadovoljni sa bodom u Lisabonu. Meni vec mnogo znaci ako se borimo. Protiv Finske nismo se borili. Sinocno drugo poluvreme bilo stvarno super, ovaj bod smo zasluzili u svakom slucaju.

coolinbun

pre 16 godina

Shto se tiche ofsajda.

Kao prvo.... siguran sam da je greska sudije... da niosu sve videli pa pomocni nije mahao.
Ali sa druge strane... Bane jeste bio u pasivnom ofsajdu. jer lopta upucena od Pantelica nije isla ka njemu, e sada.... protivnicki igrach je ponovo poslao loptu na Banetovu stranu, shto mu automatski dozvoljava da se aktivira u akciji... mislim da nema veze da li je portugalac nju kontrolisao ili nije.... on joj je potpuno promenio pravac kretanja.... nije je samo zakacio... moje misljenje.... koje se sigurno ne poklapa sa onim sto su sudije "videle" na mechu... ali to je vec njihova briga....
P.S. Bitno je da Dragutinovic nije stigao Skolarija da otera u offside... :) ovako ce biti najblaze moguce kaznjen :)

*****

pre 16 godina

Problem kod nase reprezentacije je to sto ne mamo napad i sto ne mamo vezni red. trebalo bi da zmenimo Pantelica za Kezmana i Kovacevica za Predraga Djordjevica

El Gordo

pre 16 godina

XA-XA

Kezman da zabija golove?Kome?Cvole,Den Hag,Groningen,Grafsap i ostala elita nisu sa nama u grupi.Doduse davao je Kezman golove u Nemackoj,posebno se raspucao protiv Argentine.U Celsiju,AtlMad i sad u Turskoj covek ne postoji,samo mu preostaje da se vrati u pristaniste olupina fc SS,ako ga i tu prime.I ne smaraj vise sa tim Kezmanom,on jednostavno vise ne vredi.Cuj Kezman on je obican ZERO.

Mislite o tome !!!

pre 16 godina

LJUDI !!!
Jeste li primetili da Jovanovic lici malo na Gurovica!!!
kad sam to provaLIO NA POCETKU UTAKMICE UHVATILA ME JE PANIKA

Vieira#14

pre 16 godina

Evo sad sam video tabelu i najvaznije je da SRBIJA SAMA ODLUCUJE O SVOJOJ SUDBINI(mada sam se toga najvise i plasio)...ako pobede sve 4 tekme do kraja 100% su medju prve 2 ekipe u grupi mada ima i solucija da sa 10 bodova budemo 2 s tim da u zadnjem kolu pobedimo Poljsku a da npr. odigramo nereseno s jednim od autsajdera u grupi!
U svakom slucaju Poljake moramo pobediti...

Evo i s kim se sastajemo do kraja:
Jermenija-SRBIJA
Azerbejdzan-SRBIJA
SRBIJA-Kazahstan
SRBIJA-Poljska

DACE BOG DA PRVE KVALIFIKACIJE POD NOVIM IMENOM SRBIJA ODEMO NA EP!
Ko veruje da sve ovo mozemo da dobijemo i plasiramo se neka preporuci komentar!!!

XAXA

pre 16 godina

ko su ovi Stanković,Žigić, Pantelić ;)

e pa sada treneru pozovi FINO KEŽMANA pa da nas spasi i odvede na EP kao što nas je uvek odveo

p.s. A ona trojca gore možeš zaposliti da služe KEŽMANU:
Prvi da nosi VODU,
Drugi da mu čisti kopačke,
Treči da se umakne dok KEŽMAN ZABIJA GOLOVE

zooro

pre 16 godina

Stankovicu nemoj da sanjas sanse nece drugi da nam poklanjaju bodove. Nego jesi li ti uopste igrao veceras.A ti Kovacevicu nismo primili go posle nase kako sramezjivo kazes nego brate posle tvoje greske zato sto uvek davis loptu na 30m od svog gola .

Vucko

pre 16 godina

Kovacevicu gol Portugalaca nije nasa greska vec tvoja, dokle ces vise da pravis faulove blizu gola, pa zbog tebe i tvog glupog faula u 93.min. u Strazburu Zvezda nije prezimila u Evropi!

nikica

pre 16 godina

sa ovakvom igrom nema sanse za ulazak na sampionat . Portugal je slaba ekipa ali nasa nazalost jos slabija . I to moramo priznati hteli mi to ili ne ,
Za Scolarija samo potvrda da se radi o tipicnom "balkancu " odnosno brazilcu koji cesto reaguje pesnicama . Ovo mu nije bilo prvi put iako u ovom slucaju o uzroku za incident puno moze reci Dragutinovic ali ne verjujem da ce reci istinu ,

SRBIJA

pre 16 godina

Ma ljudi sto velicate Klementeove izmene, covek je imao srece, uveo duljaja sa kovacevica (dvojcu destruktivaca koji nemaju blage veze organizacijom akcija) i Stankovica koji za reprezentaciju pruza nule svaki dan... Dakle igrali smo bez veznog reda, a ta pobeda je cista sreca, golom iz ofsajda... Svaku cast za igre i borbenoscu i pre svega mu... Klementea da ubaci 3 spica... ali sreca je nazalost bila glavni faktor... Sad pobedjujemo sve do kraja... i idemo na Euro 2008

barshoon

pre 16 godina

Slazem se za Kovacevica. Posle par njegovih sjajnih utakmica iznenadio sam se jer kao da je prestao da brljavi, ali ne! To je nas stari Kovacevic.

Nasim igracima treba pod hitno zabraniti da glume. Ne umeju da isfoliraju faul - samo gube vreme i formaciju za to izgubljeno vreme! Ne umeju da pritisnu sudije kada protivnik odugovlaci - losa koncentracija!
Kako i ne bi!? Dejan Stankovic, kao da je opterecen ulogom kapitena, izveo je dva dobra kornera i ostatak tekme vodio racuna o "umetnickom dojmu" svog trcanja. On je pojam lose koncentracije, bar kada igra za repku.

Danas mi se par puta ucinilo da cuvamo 0:1!
Pantelic je bio taj koji me je u to razuverio i jedino on, od ponudjenih igraca, moze uz Zigica da odigra sjajno! Danas je to bilo ocigledno.

Klementeu bih sa zadovoljstvom poverio tim Srbije na jos 3 godine!!! Bez obzira na ishod ovih kvalifikacija.

Laki

pre 16 godina

Ne mogu da verujem da ima ljudi koju mogu da izjave da Portugalija ima slab tim(odavno vecu glupost nisam cuo), a tek da pricaju da smo dali gol iz ofsajda, svasta, pa u ovoj Srbiji se javljaju samo ljudi koji ne znaju pravila. Svaka cast onom liku sto je objasnio kada je ofsajd, a kada ne, da neki nubovi nauce nesto. Ja moram da priznam da sam zdadovoljan igrom, svi su igrali odlicno, osim Stankovica, a i Kuzmanovic je podbacio, a sto se tice Kovacevica, pa covek je uzeo jedno 20 lopti i prekidao napade Portugalaca, a da ne pricam da je jedan od najboljih igraca koji gradi loptu, bukvalno niko ne moze da mu je uzme, obratite paznju na to kada sledeci put gledate Srbiju ili Lens.

V. Milovanovic, Hannover

pre 16 godina

Gde su sada da se oglase "dezurni pljuvaci", nesudjeni selektori i apsolutne sveznalice, pa da opet udare po Clementeu, Pantelicu i jos ponekome? Sad je valjda ocigledno da Clemente vrlo dobro vodi takticki vodi tim (njegove izmene donele su i preokret i rezultat), i da Pantelic ne igra slucajno u Herti i ne vazi bas slucajno za jednog od vrhunskih napadaca Bundeslige. Nije kriv Clemente sto Srbija trenutno nema boljih fudbalera od onih koje je pozvao (podmladio je tim: to je njegova najveca zasluga!) i sto Pantelicu nema ko da dodaje lopte da bi postizao golove isto onako kako ih postize u Herti.

Muzicki_saradnik

pre 16 godina

@ pedja zr, BORI SE BRE

Nije Stankovic juce bio nas naj gori igrac, vec Zoran Tosic !!! Deki je bar centrirao kod gola, a sta je Tosic uradio ? Nista ! Samo je izgubio desetak lopti i upropastio nekoliko dobrih kontri !!!

pedja zr

pre 16 godina

Ljudi, pa Dejan Stankovic je u kontinuitetu vec duzi period najgori igrac reprenzentacije!!! To se lepo videlo i sinoc kada je u drugom poluvremenu izgubio jedno pet lopti bas onda kad je trebalo pripremiti sansu za gol, tj. uputiti loptu prema napadacima. Ja ne znam dokle ce on da ima rezervisano mesto u prvom timu? Znam da bas i nemamo puno boljih, ali treba reci da nam kapiten nije ni prosecan a kamoli neka klasa.
Svim ostalima cestitke na odlicnoj igri.

Marko

pre 16 godina

Svaka cast Klementeu na hrabrosti i pravovremenim izmenama. Verujem da se vecina slaze u sledecem - Duljaj je bolje resenje od Kovacevica na poziciji zadnjeg veznog.

barshoon

pre 16 godina

e moj sudija! blago nama ako ti negde sudis.
klasican primer aktiviranja igraca iz pasivnog ofsajda. to je dakle, ofsajd. sudija je trebalo da svira onog trenutka kada je ivanovic dosao do lopte.
lopta se od portugalca odbila, jasno je da je nikome nije dodavao.

BORI SE

pre 16 godina

@Muz-S.

Brate jer ti stvarno uporedjues debitanta sa kapitenom. Mali grobar je pokazao i nekoliko puta da ima onu stvar a naseg kapitena nisam video 90 minuta da bar trazi da krene 1 na 1. Brate ja kao navijac Zvezda (da ne bude da samo kompleksasi iz Humski pljuju) sam mnogo razocaran kad uporedim njegov pristup u Interu i u reprezentaciji nase SRBIJE. Znaci za one zabarcice gine a za Srbiju se krije po terenu dali smo mi to zasluzili da gledamo? Traku dajte VIDICU on bar hoce i ako mu trenutno ne ide najbolje!

BORI SE BRE

pre 16 godina

STANKOVICU nadam se da citas ovo. Brate bori se vec jednom ili se skloni ti si ubedljvo nas najgori igrac. Kapiten treba da bude najbolji a ne najgori na terenu. BORI SE BRE VEC JEDNOM ILI SE SKLONI!

Mirko Republika Srpska

pre 16 godina

Stankovicu, NEVIDLJIVI COVJECE! Ti si kapiten, ti se ne bi smio kriti po terenu! Dodaj gas! Ostavi srce na terenu! Majku mu, bar ti znas igrati ovu igru! Evo, ja obecavam da cu se derati ko manijak, potrositi 20 tona emocija, poderati grlo! Cijela Srbija i Republika Srpska je uz vas, momci, zato hrabro i napadacki!
Klemente, svaka cast za Ivanovica! Momak je mnogo brzi, eksplozivniji, skoncentrisaniji od Krstajica, i mnogo bolje funkcionise uz Vidica.
Uz 4 pobjede sigurno idemo na Prvenstvo!
Podarite li mi to zadovoljstvo da obucem dres Srbije i dodjem navijati za vas u Austriji i Svici, bicu ponosan jako, stavicu vas na desktop!
NAPRED LAVOVI!!!

Sudija FSGNS

pre 16 godina

Za sve eksperte: iz pravila fudbalske igre - Ofsajd se dosuđuje ako su ispunjena sva tri uslova: 1. Igrač mora biti na protivničkoj polovini terena 2. Igrač mora biti bliži poprečnoj liniji protivničkih vrata od pretposlednjeg igrača odbrane 3. Igrač mora biti ispred odigrane lopte od strane SVOG SAIGRAČA i da iz toga izvlači prednost. E,sada kao što vidimo ispunjena su prva dva uslova ,ali ne i treći, jer Ivanoviću nije loptu odigrao Pantelić,nego odbrambeni igrač Potrugala koji je svojom lošom intervencijom loptu dodao do Ivanovića, te stoga NEMA ofsajda. Potpuno ispravna odluka pomoćnog sudije,iako je situacija bila vrlo kompleksna i u nezgodnom trenutku. Svaka čast. Ovim,konačno stavljam tačku na sve špekulacije oko navodnog ofsajda.

vladimir9

pre 16 godina

Sramota je kako ovaj Stanković igra za reprezentaciju! Šta taj dečko uzigrava u reprezentaciji?! U interu čovek gine a sinoć da nije izveo par prekida ne bi loptu pipnuo! Poštenije je da kaže da neće da igra nego da se šeta po terenu. Kovačević, šta reći o njemu... pod hitno Duljaja u prvu postavu. Taj čovek ima veliko srce a i znanje, pa videli ste kako odnosi loptu bez faula. Strašan igrač!Hitno vratiti KEŽMANA u reprezentaciju. Jovanović se trudi ali dečkonja je mnogo tanak, Pantelić je smešan, Žigiću svaka čast i sa Kežom je paklen tandem. SALE ILIĆ pod hitno da se vrati! Nemamo završni pas a jedan je ILIĆ KAPITEN.

judah

pre 16 godina

Заслужено откинусмо бод!

Ковачевић: Па у реду, дечко је борбен. Али зар мора Стојке пушком да га тера да СТОЈИ у живом зиду а не да хвата неки непостојећи ефе. Боже, професионалац..

Јел` неко приметио барем један потез оног неартикулисаног Јовановића који се позитивно одразио на нашу игру? Несрећа је ако се он нађе у шанси - шансе нема да је искористи.

Тандем Жига - Панта, има ту нешто из Звезде, заједно најбоље функционишу.

Ако до краја добијемо аутсајдере, Пољска нам можда неће ни требати.

Срећно рудари..

FUDBALSKI SUDIJA FsgKG

pre 16 godina

Za kolegu FSGNS
Sve si lepo napisao sto se ofsajda tice ali si pogresio .
Ako mi ne verujes procitaj PRAVILA FUDBALSKE IGRE izdanje 2006
Strana 91 slika 12.
Slazem se samo da je situacija bila dosta slozena jer je pomocni sudija mislio da lopta nije udarila u pantelica i da je odskocila i odarila samo portugalskog igraca pa dosla do naseg.
I DA STAVIMO TACKU OFJASD JE BIO nemoj da se brukas

CELA DEFINICIJA OFSAJDA

Igrac se nalazi u ofsajd polozaju kada se nalazi
na protivnickoj polovini terena,
ispred sebe nema najmanje dva protivnicka igraca,
i ispred lopte a sve u momentu kada mu saigrac upucuje loptu.

Sam ofsajd polozaj po sebi nije kaznjiv(sto bi monogi rekli pasivni ofsajd),
OFSAJD JE KADA se igrac nalazi u OFSAJD POLOZAJU I :

1)UTICE NA IGRU(lopta)
2)UTICE NA PROTIVNICKOG IGRACA (ometa vratara npr.)
3)STICE PREDNOST ILI KORIST IZ POLOZAJA U KOME SE NALAZI (tj. AKTIVIRA SE )

Bane Ivanovic je postigao pogodak iz ofsajda VIDI POD 3.
Jer je u momentu kada je pantelic igrao loptom on vec bio u ofsajd polozaju i nema veze sto je lopta udarila u nogu Portugalca time ne pocinje novi napad kako su neki gore napisali.

ratko 1977

pre 16 godina

Ovi B92 likovi su postali pateticni,bio je ofsajd,bio je ofsajd,pa sta i da je bio,radujte se uspehu Srbije.Idemo u Bec 2008.,a vi nastavite raspravu oko ofsajda!!!! p.s. Albanija vam zamalo osvoji bod sinoc...

rabba

pre 16 godina

5 igraca u startnoj koji nikad nisu igrali ni za zvezdu ni za partizan ... i odma rezultat . Sad jos zamene stojkovic->Avramov , vidic -> Stepanov , kovacevic -> Kacar i idemo i na EP i na SP 2010

dalibor

pre 16 godina

jovanovica trewba stavit da igra poluspica,to se videlo pri kraju utakmice da mu to mesto odgovara,a ja mislim da klemente vec zna tim za naredne meceve,,,i to
vidic ivanovic centralni,,dragutinovic rukavina, stankovic .levo krasic desno jankovic polu spic jaovanovic i napred zigic pantelic sa ovom postavom u naredne tri utakmice mozemo do 10 gola

Mixer

pre 16 godina

Ja samo znam da nasa fudbalska reprezentacija ne razmisla da da gol, dok prvo ne primi makar jedan. Tako je bilo od kad pamtim, tako ce zauvek i biti.

dujo

pre 16 godina

pa zar niko ne vidi koliko staković smeta kuzmanoviću,treba da zamene pozicije,kuzmanović mnogo opasniji kad je bliže golu,jovanovič nije lož,stanković standarno loš

ja trener novi

pre 16 godina

NAPAD je klucna stvar a ne bunker ako napadas dajes i golove, nikad vise sa jednom spicom :)
a i mnogo atraktivnije gleadati

boban_bg

pre 16 godina

Slaežm se da je Kovačević delimično kriv za gol, zato što je napravio faul blizu šesnaesterca, ali šta bi bilo da ga je pustio? Čovek je već bio u zoni šuta, mogao je da doda loptu pošto je imao slobodnog igrača...taj prekršaj i nije bio toliko loš, obzirom da se retko dešava da se da gol iz slobodnjaka...ali ako malo bolje pogledate snimak, Ivanović, koga mnogo gotivim još od pre 3 godine, je taj koji se sagnuo u živom zidu, a lopta je prošla tačno tamo gde je stajala njegova glava u uspravnom položaju...srećom, Bane ga je stavio, pa mu se oprašta i taj kiks

mail

pre 16 godina

"BORI SE BRE" svaka cast. Deki je veliki borac u Interu, i zvezda u reprezentaciji. Da je i njega zamenio mozda bi i pobedili. Jedino ima malo vise kredibiliteta kod sudija, pa to nekad i koristi, ali njegova igra, i njegov renome, nemaju dodirnih tacaka.

derim

pre 16 godina

stalno citam komentare,pa sam resio da jednom nesto i napisem.Primetno je da smo toliko destruktivni,negativni...Vrlo su retki komentari koji su na mestu,koji su realni.Mnogi se prave pametni(izbor igraca,taktike) a verovatno loptu nisu sutnuli u zivotu.Iz kakve su zemlje nasi sportisti su EXTRA ljudi i borci.U cemu jos Srbija moze da se poredi sa bilo kojom zemljom u svetu osim u sportu.Recite im hvala i pohvalite ih.Bodrite ih.Volite ih ...

galita

pre 16 godina

Nažalost dali smo i taj gool radi koga ćemo ispaštati gledajući i dalje najružniji fudbal koji jedan tim može da igra u ovom slučaju naš.
Stankoviću bi definitivno bilo bolje da se ni ne pojavljuje pred novinarima, a kamoli da daje izjave poput ove, a da pritom izostavi sebe kao jednog od onih koji ne treba ni da igraju a ne da budu zamenjeni, jer kao i što smo navikli od njega od kada nastupa za dres Srbije...bledo i bledje od bledog.
Remi nam je donela kao i milion puta do sada ,radost i tugu,sportska nepravda, jer da takva postoji dokaz je sinoćni susret gde smo još jednom demonstrirali svu raskoš naše nemoći da bilo šta odigramo.
Da ne budem nepravedan prema jedinom delu tima koji ponekad i odradi posao kako treba Odbrani.
O izmenama o kojima je reč ,a koje su bile ključ "uspeha" nemam komentar,već samo pitanje dali su trebale da budu izmene ili će se recimo za Duljaja konačno naći mesto u prvih 11,ili će se nastaviti neopatriotska odbojnost prema prezimenu ovog sjajnog igrača za čije izostavljanje iz ekipe ne vidim ni jedan drugi razlog.
Klemente bi barem kao "strani" selektor mogao sebi da da za pravo da se mane promocije Terzinih pulena i da konačno šansu da igraju dobiju najbolji.......vratite i Kežmana,niste veći Srbi od njega.
Predlog :Pitajte i Iliju Petkovića kome i zašto je iz inata na SP hteo da povede svog sina, bio bi to jedan sjajan članak,verujte.
I za kraj nadam se da ćemo ovo Evropsko prvenstvo gledati na miru.

ispeci pa reci

pre 16 godina

za 'Sudija FSGNS, 13. septembar 2007 09:45'
-----------------------------Prvo procitaj u 'Wikipedia' (enciklopedija) pa onda se nazivaj ekspertom to ti najosnovnije valjda!
Izmedju ostalog gde pise cak i da je lopta udarila u stativu a da je nas igrac bio iza protivnicke odbrane to je ofsajd!!!
P.s. Necija pravila igre se ne slazu ????

Marko

pre 16 godina

Mislim da je Stanković nekoristan u napadu našem, jer on mora da prati igru našeg veznog reda i da se ubacuje iz drugog plana, kada napadamo, da bude iza linije napada i da se uključuje da bi obezbedio protok lopte, a ne nikako da on vodi igru i zadržava loptu. Mislim da je on totalno pogrešno korišćen u našoj reprezentaciji. Ali, mi nemamo nekog igrača od autoriteta u reprezentaciji koji bi vodio reprezentaciju sa pozicije na kojoj sad igra Stanković, i zato...eto njega na poziciji na kojoj ne daje sve(makar u napadu). Mislim da mnogo gubimo time na ubojitosti u napadu, ali treneri znaju dobro kakve prednosti dobijamo na drugim poljima. Verujem da je Stankovićev položaj u reprezentaciji stvar kompromisa između poželjnog i potrebnog.
Takođe, ne moramo se zaletati u kritikama Tošića, dečko je imao tremu...i to je OK. Uticao je loše na igru, ali ne presudno. Kovačević je za brigu takođe, ali mislim da je Klementeovo insistiranje na Kuzmanoviću super, jer je on mlad i ovde uči da postane veliki igrač, a izgleda da može...Linija Rukavina(vezni red mu ne pruža dovoljno mogućnosti da demonastrira talenat, Ivanović, Vidić, (uz njih Stepanov), Tošić(Obradović, neko drugi) je linija na kojoj će nam skoro svi zavideti! To me oduševljava!
Vezni red trpi zbog loše Stankovićeve napadačke uloge u timu(ali je ekstra kvalitet u odbrani) i zbog togane vredi ni kritikovati igru Kuzmanovića i Krasića, Jankovića ili nekog drugog...
Napad je takođe po principu kako se snađemo! Ali igrači su dobri, i svako zaslužuje da igra i da se "snalazi" uz ostale!
Na kraju...definicija naše igre! Jak odbrambeni blok, sastavljen od extra-igrača, koji poznaju svoje uloge, i sposobni individualci u napadačkoj formaciji da improvizacijom (pre nego taktičkim definicijama) kroz (polu)kontre i traženje rupa realizuju našu črstu igru u odbrani i iskoriste padove u igri protivnika!
Nije loše, ali je jasno da ne možemo da se nadamo sigurnim pobedama kad se očekuje da napadamo celu utakmicu!
Pozdrav,
Marko

mare

pre 16 godina

Kada izbacimo iz repke Dekija Stankovica i vratimo Ivana Ergica e onda ce podmladjena sredina terena da parira svakoj reprezentaciji

laudon

pre 16 godina

Kovačeviću ne mogu da zaboravim Strazbur, ali ovde ga ne krivim.
1.Stojković ga je sklonio iz živog zida.
2.Bane se sagnuo.
Mada, s obzirom na rezultat i zalaganje, SVE ČESTITKE SVIMA.

vlada zemun

pre 16 godina

Ljudi, uglavnom ste sve vec ispricali.
Mislim da je osnovni zakljucak da mi vec najmanje 2 godine igramo bez prednjeg veznog ili bar da ga neko vise nego neuspesno glumi. Mi takvog igraca jednostavno nemamo, postoji Sale Ilic koji na zalost, ima snage za oko 15 minuta(u suprotnom bi 100% igrao u nekom od najjacih klubova u Evropi). Ovaj problem treba sto hitnije resiti i odmah ce SVE DOCI NA SVOJE MESTO.
Moramo naci prednjeg veznjaka

Bojan

pre 16 godina

Kako je u Svici??? hehehe....
Sa tri napadaca i protiv "malih" ekipa i sa granitnom odbranom na celu sa Vidicem i Ivanovicem.
I nadam se da Poljaci kiksnu jos negde pa da ih mi cekamo na Marakani sa dva boda prednosti tj. da oni jure nas a ne mi njih.

Marco

pre 16 godina

Ne znam zbog cega ova euforija??? Juce ste jos pljuvali vaseg trenera i reprezentaciju, a danas ih svi hvale sto su se jedva izvukli u poslednjih par minuta... I u sta vi verujete, da cete pobediti 4 utakmice po redu???? kad niste mogli evo poslednjih par utakmica nijednu.... Stvarno me zanima odakle sad ovaj hiper optimizam, posle 10 minuta dobre igre u celoj utakmici. Cuvajte se da ne izgubite sa Jermenijom... I ne budite tako sigurni da cete na kraju pobediti Poljake...

sasa

pre 16 godina

Sta prica ovaj Stankovic, nema ga na terenu poslednjih tri godine, kao i da ne igra!!!
Ja sam veliki zvezdas i obozavao sam ga, ali je sramota kako igra u poslednje vreme za reprezentaciju!

Rade

pre 16 godina

Zalosna igra, zalostan komentar, nije nam mesto na sampionatu Evrope. Stankovic losom igrom bio 12. igrac Portugala, Kovacevic kao i kosarkasi, ne zna da se oslobodi lopte. Indirektno kriv za primljeni gol, a o njegovoj igri...da li je moguce da nemamo boljeg?

kNEZ

pre 16 godina

Nemamo organizatora igre, Stankovic los, a kuzmanovic i Kovacevic su za vise defanzivnu varijantu. Krasic je Solidan ali igra promjenljivo.Koroman bi mogao da igra lijevo umjesto mladog Tosica.Protiv Portugala dobra taktika Klementea i prvi put nemam velikih zamjerki na igry. Valjda cemo uzeti bodove protiv Jermenije Azerbejdzana iKazahstana pa sa POljacima da rjesavamo u poslednjem kolu.

lud & zbunjen

pre 16 godina

Slazem se da je izmena tj. ulazak novih igraca doneo preokret ali ne kada udju Zigic i Pantelic i kada krenemo sa 3 spica. To je potez ocajnika sto je Klemente i bio u toj situaciji. Preokret je doneo Duljaj koji je prvi poceo da preseca napade portugala na njihovoj polovini. Po meni najslabiji je bio Pantin kum - Deki kapiten. On bre bezi od duela, pokusava nesto da resi iz prve samo da ne bi dolazio u kontakt.Onog casa kada je Duljaj preuzeo vezu odbrane i napada i napad je postao aktivan.Deki kapiten je ne samo na ovoj vec i na ostalim utakmicama usko grlo sistema za traansfer lopte ( ako ga uopste i ima) i da je on izasao a ne Kuzmanovic imali bi smo mozda i pobedu. Inace igra sa 3 spica nista ne bi ni donela - osim mozda neke kontre Portugalaca i eliminaciju.Gol je kao sto znamo postigao bek - Ivanovic a neko od ta tri famozna napadaca.Ako iz ekipe ispadne Deki sa svojim kumom a Zigic se konacno oporavi mozda i vidimo EP

panon

pre 16 godina

Sve bi to bilo lepo da nema gostovanja u Azerbejdžanu i Jermeniji. Daj bože da ne budem u pravu ali teško da ćemo tamo dobiti obe utakmice. Mi ne znamo da igramo protiv tih ekipa i to je to.

Milojko, fudbalski navijac

pre 16 godina

FUDBALSKI SUDIJA FsgKG,

E, covek me ljudski nasmejao. Ne dao ti Bog da tako razmisljas na utakmici u mom selu...

ZIVELA SRBIJA I REPUBLIKA SRPSKA

mladen

pre 16 godina

Koja je pozicija Stankovica?Molim boga da se ne odaziva pozivu,samim tim cemo biti mnogo jaci.Da ne spominjem zauzimanje mesta nekom mladjem i perspektivnijem fudbaleru.

Aric

pre 16 godina

E,sad se treba smiriti i pocepati ostale rivale do kraja. Da je Milan Zivadinovic tu, ne bih brinuo, ovako ima da se tresemo do kraja...Jedino Ziva ima karakter i pobednicki mentalitet da ovu agoniju okonca sa 4 pobede. Ziveo srpski Kapelo

Durlanac

pre 16 godina

Vama je uvek neko kriv, te ovaj sto je izgubio loptu, te onaj sto je napravio faul...Ako umete bolje ili ako znate nekog ko moze bolje kazite! Bitno je da su u Lisabonu dali sve od sebe i stvarno zasluzili sve cestitke

dzub

pre 16 godina

Mesecima citam prepucavanja, pljuvanja, hvale i sve ostalo sto cini draz fudbala, i uglavnom uzivam i izvlacim zakljucke iz rezultata.

Medjutim, juce sam imao priliku da gledam ovo nasu reprezentaciju.

Beda, bolna za gledanje. Jesu nasi, i uvek cu biti uz njih. Ali da su losi, losi su.

Reprezentacija nije napravila ni jednu akciju vrednu pohvale. Apsolutno nemaju "pas" igru; sredina ne postoji; odbrana pod "kontrolom" golmana u totalnom rasulu; dupli pasovi sa aut linijom; pod minimalnim presingom najmanje tri dodira na svakoj lopti. Spori, umorni, neraspolozeni. Ne znam sta je upitanju, ali tuzno.

Portugalci su igrali bolje ali ne mnogo...Sva sreca da su imali puno postovanja prema ovim nasima. Smesno je gledati Portugalsku zonu u odbrani protiv naseg srednjeg reda. Ko kada bi Argentina igrala zonu protiv mog dvorista. Ovi nasi jadni se napucavaju loptama, kao nesto kombinuju. Ne znaju sta da rade sa tolikim prostorom :) Publika im zvizdi ne zbog podrske svog tima, vec zbog totalnog smaranja i tuge od fudbala.

Jadni nam trener, samo sto ne place. Vidis mu na licu da covek pati i to tesko pati. Vidi da su losi, ali izgleda nemoze nista da promeni.
Na konferenciji za novinare je jedva nekako uspeo da prevali recenicu u smisli "uspeli smo da zatvrimo njihovu igru na sredini terena"?!? Samo sto nije poceo da place. Mora sam sebe da laze :)

U svakom slucaju, imamo jako slabog golmana koji uvodi totalno rasulo u odbrani. Ne znam sta je u pitanju :( Da li je los na trenizima, da li pravi kikseve, da li ga nisu naucili da kontrolise igru umesto da reaguje na istu? U svakom slucaju odbrana nema poverenja u njega i to je veliki problem. Neko je napomenuo da nemamo zelju da napadamo i ovo je sigurno deo tog problema. U sredini nemamo nijednog igraca da kontrolise igru. Totalno su bez ideje, ali sa rasulom u odbrani nemogu da igraju opusteno, ako nista drugo.

Da ne duzim. Sinoc su stvarno bili losi i utakmica je bila tuzna. Ja sam mislio da sam gledao los fudbal izmedju Francuske i Skotske u prvih 45-minuta. Tek sam onda video ove nase :(

Pozdrav svima od jos jedog najboljeg selektora na Svetu ;)

PimPong

pre 16 godina

@FUDBALSKI SUDIJA je u pravu. Gledao sam ponovo snimak, i cinjenica je da je portugalski fudbaler zakacio loptu. Ako je misljenje sudije da je Portugalac imao potpunu kontrolu nad loptom, onda je pomocni sudija u pravu (npr. kada bek greskom vrati loptu napadacu, a ovaj je u ofsajd poziciji, to se naravno ne svira). Ali je cinjenica da se lopta jednostavno odbila i da je Portugalac nije kontrolisao (ovo je mozda malo diskutabilno, ali mislim da je svima jasno da nije bilo kontrole). U svakom slucaju, da se ovo nama desilo, mi bismo digli ustanak protiv UEFA-e.

Fsgkg

pre 16 godina

ZA Milojka, fudbalskog navijaca

To sto u tvom selu sudija mora da sudi da bi domacin pobedio je prica za sebe.

Ovde se ne prica o sudjenju nego o trenutku koji se desio na utakmici koji nas moze odvesti na EURO 2008.
pozz iz Kragujevca za Milojka vernog navijaca seoskog klupa.
:))))))))))

P.S. ako si pismen procitaj pravila fudbalske igre mozda nesto i ukapiras dosta si se smejao pozzzz

Skoplje

pre 16 godina

Otkad je Stankovic pogodio stativu protiv hravata u beogradu u 45 sekundi nije ama bas nista uradio za reprezentaciju...Evo vec 7 godina

Milan G.

pre 16 godina

Neki ovde nemaju pojma o fudbalu. Nas gol nije bio offside!!! Pantelic nije hteo s glavom dodati loptu Ivanovicu (onda bi bio offside), Pantelic pokusao da da gol glavom. Nije uspeo, lopta zakacila portugalca (= dakle nova situacija), znaci nema offside. Svak koji igra fudbal zna za to. Manite enciklopedije ili slicno.:-)

Nikad nisam voleo ove koji se uvek javljaju da pljuju po tim i trenera. Nismo mi fudbalska velesila, nemoze se ocekivati da kontrolisemo ekipe poput Portugala. Turska u subotu nije mogla pobediti Maltu, Holandija sinoc jedva pobedila komsije Albance, Skotska pobedila u Parizu. Onda mozemo i mi biti vrlo zadovoljni sa bodom u Lisabonu. Meni vec mnogo znaci ako se borimo. Protiv Finske nismo se borili. Sinocno drugo poluvreme bilo stvarno super, ovaj bod smo zasluzili u svakom slucaju.

coolinbun

pre 16 godina

Shto se tiche ofsajda.

Kao prvo.... siguran sam da je greska sudije... da niosu sve videli pa pomocni nije mahao.
Ali sa druge strane... Bane jeste bio u pasivnom ofsajdu. jer lopta upucena od Pantelica nije isla ka njemu, e sada.... protivnicki igrach je ponovo poslao loptu na Banetovu stranu, shto mu automatski dozvoljava da se aktivira u akciji... mislim da nema veze da li je portugalac nju kontrolisao ili nije.... on joj je potpuno promenio pravac kretanja.... nije je samo zakacio... moje misljenje.... koje se sigurno ne poklapa sa onim sto su sudije "videle" na mechu... ali to je vec njihova briga....
P.S. Bitno je da Dragutinovic nije stigao Skolarija da otera u offside... :) ovako ce biti najblaze moguce kaznjen :)

*****

pre 16 godina

Problem kod nase reprezentacije je to sto ne mamo napad i sto ne mamo vezni red. trebalo bi da zmenimo Pantelica za Kezmana i Kovacevica za Predraga Djordjevica

El Gordo

pre 16 godina

XA-XA

Kezman da zabija golove?Kome?Cvole,Den Hag,Groningen,Grafsap i ostala elita nisu sa nama u grupi.Doduse davao je Kezman golove u Nemackoj,posebno se raspucao protiv Argentine.U Celsiju,AtlMad i sad u Turskoj covek ne postoji,samo mu preostaje da se vrati u pristaniste olupina fc SS,ako ga i tu prime.I ne smaraj vise sa tim Kezmanom,on jednostavno vise ne vredi.Cuj Kezman on je obican ZERO.