Sreda, 27.06.2007.

21:29

KG u Finiksu, Amare u Atlanti?

Izvor: B92

KG u Finiksu, Amare u Atlanti? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

29 Komentari

Sortiraj po:

Arsen

pre 16 godina

Ja se izvinjavam ako sam dosadio sa komentarima ali opet moram da objasnim jos jednoj osobi koja je ostavila komentar, rec je o osobi sa nickom gotsby ako se ne varam, pa decko ja verujem da si ti gledao kevina garnetta uzivo, ali jos nesto je bitno mozes ti da gledas i svaku njegovu tekmu uzivo pa da se opet ne razumes u kosarku, ne treba meni da odgledam tekmu uzivo da bih video sta se stvarno desava na terenu, pratim kevina kroz citavu njegovu karijeru, i jos davne 96/97 sam rekao da ce to biti najbolji igrac na svetu kad tad, sto se ispostavilo tacnim, mnogi su mi za to skinuli kapu, rekli da imam strasan osecaj da procenim igraca, vidim kako si poceo das lupetas poredeci igrace san antonija i minnesotte, pa ti decko ne da se ne razumes i nevidis razliku u kvalitetu, nego je to strasno... ajde da pocnemo da uporedjujemo: parker vs majk james, ili djinobili vs hasel, ili mozda finli, beri vs dejvis, jaric, ili madsen blaunt vs ori, oberto, dalje da ne pricam, dovoljno je zar ne... pa dzigic je i sam rekao koji je u strucnom stabu t-wolvesa da najbolji skauting u celog ligi ima san antonijo, njemu bar mozes verovati ako meni neces, tako da ovo sto ti pises ne pije vodu, a da ne budem nekorektan imao je kg i dobre saigrace poput kasela, sprivela, pa ajde cak i zerbijaka, ali su tada lejkersi imali prvu postavu iz kuce slavnih jbg, tada se nije moglo dalje, sada ces sigurno da kazes sta lupam, pa pogazio ih detroit u finalu, ali ne zaboravi da se tada povredio malone, koje je uspeo cak da zaustavi kg, svaka mu cast za to, jer ja sam realan, i da je kojim slucajem igrao u finalu situacija ne bi bila takva, kakva je bila, toliko o tome... prati malo vise to sto se desava na terenu, a ne kako izgleda dvorana bostona, i kakva je klopa (htedoh reci hot dogovi) u njihovim arenama POZZ SVIMA

Arsen

pre 16 godina

Merione ja cu izgleda opet morati samo zbog tebe da posaljem komentar, pazi ovako, ja vidim iz prilozenog da si ti navijac phoenix sunsa, i da obozavas tandem merion-stodamire, ali ja recimo ne znam koliko ti imas godina, ja sam 83 god, i pratim nba od svoje 10 god. znas li recimo sta je barkli rekao u jednom intervjuu? pa rekao je sledece: da se jezi kada vidi ko sve danas igra u nba, po njemu a i po misljenju jos mnogo drugih veterana pravih centara vise nema iscezli su, danas se prave atletske cetvorke, to je prototip modernog centra, pomenuo je da bi samo kg, i tim duncan mogli da pariraju onim igracima iz njegovog vremena, pocetkom 90-tih, bez imalo potcenjivanja, amare je jako dobar igrac ali on je bez nesa veoma tanak, on jednostavno nije kompletan igrac, i nema dovoljno iskustva, mozda bi najbolje bilo kada bi merion otisao iz kluba a amare i kg da caruju pod kosem, to bi bio pun pogodak, ali od toga tesko da ce biti ista... opet ponavljam kevin garnett je nedodirljiv, jer to sto on ima, tu harizmu, tu borbenost, sto rece ovaj pre mene najkorisniji igrac u poslednjih nekoliko god, pa mogu samo da zamislim kako bi minnesotta igrala da su obrnute pozicije, da je kg u sunsima, a amare u t-wolvesima, blago receno nemogu da se porede, jer je kg covek koji moze da nosi igru celog tima, sto amare definitivno ne moze, on ce bre uz nesa da melje, ima da daje po 40 poena, i da ima po 12, 13 skokova po tekmi, sto amare nema, pa garnett je upravo sunsima prosle a i pretprosle ako se ne varam dao vise od 40 poena, to mozda nisi znao, da ne duzim, ziv bio pa video... a ja retko gresim, ovo ce ako se desi za sunse biti BINGO, i konacno ce osvojiti titulu, komso ako si iskren navijac sunsa onda se raduj jer ces ako dodje do ovoga gledati kako osvajaju titulu, pozz

milos

pre 16 godina

pa zasto amare majku mu
zasto u mrtvu atlantu
pratio sam te od kad si dosao u nba
da si ostao jos samo jednu godinu uzeli bi titulu
neka ide merion ovo mu je najgora sezona u nba
sta ces u atlantu nema ni jonsona a ostace samo smith pa zar sa njim oces da igras
da je dosao pirs umesto meriona uzeli bi smo titulu ili jos bolje bovena za radzu bela ili jonsa
ovako bolje dodji u partizan jer kod nas ces bar uzeti titulu

francesco_totti

pre 16 godina

@(Merion, 27. jun 2007 21:54)
Slazem se slazem u sveku osim u tome da ce KG smetati Merion, bar ne vise nego sto je smetao Stodemajeru...
@(Gatsby, 27. jun 2007 23:08)
O cemu ti covece pricas, pa KG je jedan od retkih zvezda NBA-a koji ne siluje, ubacuje prosecno 20ak poena uz procenat suta iz igre 49% i to relativno bez pomoci neke druge zvezde, sto se ne bi moglo reci za O'Nila, a pogotovu Dankana... I jos mi reci koju je to titulu Nes osvojio, mozda u skoli u Kanadi neku?!? Prvo se informisi pre nego sto pocnes da pises gluposti...

Red Star Nis

pre 16 godina

KG=KONZA!
Na svojoj poziciji najbolji u ligi. Ne treba ga porediti sa Amareom ali ne mogu da verujem da mnogi ovde misle da Amare vredi vise od njega. Amare je dominantan fizicki ali moram priznati da je decko po meni jednostavno glup. Vidim da ima ovde puno navijaca Finixa i ja im se izvinjavam no moje je misljenje takvo.

Gatsby

pre 16 godina

@ Ivan, Wade
Ziveo sam u Bostonu par godina i gledao dva puta KG i Minesotu uzivo, tako da jako dobro znam o cemu govorim. A sto se tice igraca za Minesotu su igrali u zadnjih deset godina Sprivel, Marberi, Olovokendi, Kasel,
Zerbijak,Hadson,i mnogi drugi dobri igraci koji se nisu videli zbog KG. Nisam siguran da su bili ista slabiji od Dankanovih saigraca u SA,ili od igraca Dalasa koji ove i prosle sezone igraju sa Dirkom. Bolje gledajte malo utakmice, posebno u play-offu, nego sto citate statistike u novinama.
Ja znam da mnogi vole KG ali to je moje misljenje,a i u startu sam rekao da ce vreme pokazti da li sam bio u pravu.

Merion

pre 16 godina

Arsene komsho,

nisam se ja zaljubio u Amarea vec mislim da postoji jedna trojka centara koja ce suvereno vladati NBA ligom(Amare,Smit,Hauard)...
Da nije presudilo Orijevo iskustvo u onoj tekmi SA-PHo i da nisu Diao-Rifo i Amare dobili tehnicke pitanje je da li bi Spursi uopste dosli do finala..Cinjenica je Amare u Finixu nema pravog centra pored sebe i da zbog toga igra malo losiju odbranu...Isto tako Merion varira od krila do centra i takodje ima problema pri preuzimanju igraca...On je u klubu od 1999.god. i predvodio je Finks zadnjih osam sezona i zbog toga odbija da predje u bilo koji drugi klub...A zna se kakvu on moze odbranu da odigra a o skokovima i zakucavannjima necu ni da pricam...Veliko je pitanje kako bi se KG snasao u toj sredini...Ne moze niko da oduzme Nesu liderstvo u ekipi...Otkako je dosao u Finiks postao je najbolji igrac lige a i Amare i Bel i Barbosa su dosta napredovali pored njega..Baza postoji ali je potrebna nadgradnja..Potrebna su dva dobra i snazna centra koja ce da pomognu Amareu i u napadu ali pogotovo u odbrani..Poredjenja radi SA ima 3 extra centra(dankan,ori i oberto),Majami od prosle god. isto(Sek,Zlo i Nazi)..A sta ima Finiks???
Nisam do sada cuo a ni video da se Merion i Amare ne slazu..Takodje veliki je pritisak na ovoj trojici koji ponekad odigraju gotovo ceo mec..I recite mi zbog cega rusiti tim sa najlepsom igrom u NBA...Moje misljenje je da treba da se dovede Mekdajs koji ce postati slobodan agent i da se na draftu selektira jedan perspektivan centar...Nadam se da ce se Finiks stvoriti sampionsku ekipu(pa makar to bilo i sa Garnetom)i najvise bih voleo da igracine formata Meriona,Nesa i Amarea vladaju NBA...

Dwyane Wade 3

pre 16 godina

stvarno se slazem sa ivanom Gatsby nema veze sa kosarkom kad govori vako nesto glupo o KG il je udaren u glavu il nesto nij uredu sa njim ...pa covjek skoro 8 godina nosi citavu minnesotu na ledjima nijedan od ostali zvezda se ne trudi kao KG covek igra sa srcem ,vec nekoliko godina je najbolji igrac po indeksu uspesnosti al bez obzira to da ima u timu nekoga kao sto je Nesh bio bi sigurno i mvp makar jos dve godine u to sam siguran al nema skim da igra kad su sve invalidi...setite se samo kad dosao Cassel i Sprewell dva veterena al uz KG minnesota je usla u finale na zapadu a zamislite da je imao pored u mn igraca kao sto je Nash il igraca slicnog tipa kakav bi tim smao to bio,al stvarno ne razumem kako neko moze tako nesto napisat o KG ...al ovim trejdom ce svi nesto dobiti jer iskreno ovo ako se desi sledece godine ne zelim da idem da gledam minnesotu kao sto sam to radijo nekad a glavni razlog je bio KG mada iskreno nebi da se ovo desi al ovo nije los trejd ni za Minnesotu a ni z Atlantu i Sunse jer KG uz Nesha i Meriona Spursi i Dalas nece imati sanse jer Sunsi su bili bolji tim od Spurse i prosle godine al su ispali nezasluzeno jer Game 5 bez Stodumajera je bila glavni razlog i Sunsi su ispali al sa KG Spursi nemaju sanse u to sma siguran a Atlanta ce uz Stodumajera verujem da ce makar do finala na istoku a ako mislite da Minnesota gubi ovim trejdom vara te se jer na ovom Draftu se nalazi mnogo odlicni igraca tako da ce Minnesota imati 3,5 i 11 pick znaci imace sansu da uzmu 3 igraca od koji ce bar jedan da bude buduca zvezda a i ostali ce da budu odlicni u to verujem ,tako da ce Minnesota stvoriti jedan mlad al odlican tim slicno kao i Bulsi i u dvije naredne il tri godine bice nocna mora za mnoge timove na zapadu u to sam siguran bar ja tako mislim mozda i gresim al nikad se nezna.....

8

pre 16 godina

Pricajte sta ocete ali PHX je lud ako trade-uje Stodemajera za Garneta!Garnet jeste bolji trenutno ali je Amare 5 godina mladji i karijera mu je u usponu dok je Garnet vec dostigao svoj maximum.

Ivan

pre 16 godina

A komentator koji se potpisao kao Gatsby uz duzno postovanje nema pojma o kosarci. Ono sto je napisao za KG-a je valjda najgluplja stvar koju sam u zivotu procitao na temu NBA-a.

Mario_T

pre 16 godina

Sto se tice trejdovanja igraca, vazno je znati da plate igraca koji se trejduju moraju biti u krugu od 85% (ili neki slican procenat). Npr, igrac A koji se trejduje, mora zaradjivati barem 85% plate koju zaradjuje igrac B koji se trejduje (ili obratno). Takodje treba imati u vidu i salari kep.

Zato je recimo nemoguce da Garnett zavrsi u Netsima, u petorci sa Kiddom, Carterom, Jeffersonom i Krsticem. Netsi bi trebali poslati barem jednog od njih (a najverovatnije i dvojicu) kako bi plate trejdovanih igraca bile na slicnom nivou (Garnett zaradjuje oko 22 miliona godisnje ako se ne varam). A da ne govorim o salari kepu. Garnett ima dakle platu oko 22 miliona, Carter ce traziti sigurno oko 15 miliona u novom ugovoru, ne verujem da ni Kidd ima ispod 10-12 miliona godisnje, kao i Jefferson. Krstic bi takodje trebao da uskoro dobije novi ugovor od barem 6-7 miliona godisnje. To bi za njih petoricu samih znacio pay-roll od 63-68 miliona dolara!!!
Ista stvar u vezi sa trejdom u Orlando. Magic bi trebao poslati Milicica, (verovatno) Turkoglua i jos nekog igraca (Nelsona, Doolinga,...) u Wolvese kako bi ovaj trejd uopste mogao da radi.

Voleo bih inace da vidim Stoudemirea u Atlanti (ili bilo gde van Phoenixa), cisto da vidim kako bi se snasao bez Nasha. Mislim da je Amare precenjen (dobar igrac, ali ni izbliza koliko to novinari tvrde), tako da bi bilo zanimljivo videti ga u ekipi gde sam sebi mora da stvori vecinu prilika za poentiranje. Ako bi i van Phoenixa zadrzao slicne statistike, i uz to znatno poboljsao igru u odbrani, onda bi zaista dokazao da je jedan od elitnih "big men" u NBA.

Dobar je Dzontra...

pre 16 godina

@ Ribar Palunko Salutes to Prince of Mid-Air

Tesko da je taj trejd bio naj-promasaj svih vremena, mada jeste blizu toga. Najveci promasaj svih vremena je trejd Portlanda kada je prosledio Jordana kao 3. pika Cikagu, a ovi njima 2. pika Sema Bouvia (neka me neko i pravi ako sam mu pogresio ime ili prezime). Naravno da tada oni nisu bili NBA igraci, ali svejedno skauti su napravili ogromnu gresku, tako da je ovo definitivno najveci promasaj nekog tima prilikom trejdovanja...

Goran

pre 16 godina

Neverovatno da mogu da urade ovo!!!! Amare ne bi da ni za jednog igraca sem za dankana na toj poziciji!! Ali Stiv Kerr i ostali ne bi bili tu gde jesu da ne znaju sta rade. Ovako mi ostaje da gledam tim koji mrzim najjjvise na svetu Atalanta!!

dusan

pre 16 godina

Kao navijacu Phoenixa, ovo sto sam procitao veceras je kao grom iz vedra neba! Taman kada sam mislio da su Sunsi tu, iza ugla od trofeja, da treba sloziti jos kockicu ili dve usledilo je ova budalastina! Amare je vec sad ikona grada-najatraktivniji po meni i fizicki najmocniji igrac lige, i tesko da ce navijaci ikada oprostiti upravi ako ode ova zver od igraca! Sa druge strane, graditi tim oko 3 tridesetogodisnjaka zarad potencijalne jedne titule je ravno samoubistvu. Rizik je toliki da se ne isplati ni dolara! U svakom slucaju, uvek bih zadrzao tandem Nash-Amare po cenu da se rasformira ostatak tima, da se nikada ne uzme titula ali da se igra brzo, atraktivno i leprsavo kao prethodne 3 godine. Za mene je praznik svaki put kada se spremam da gledam Sunse rano ujutru, ali nakon ovoga bojim se da cu prestati da praznujem i postati jako malodusan na NBA uopste....A KG necu ni da komentarisem, igrac koga nikada ne bih pozeleo u timu koji volim a upravo mi to sleduje. Kakvo vece, bolje da nikada nisam posetio ovu stranicu!

p.s. Ono sto po meni ne pije vodu u celoj ovoj prici je to sto je prvi star Atlante Joe Johnson, igrac koji je u naletu bukvalno pobegao iz "sampionskog" Phoenixa u "bednu" Atlantu i to samo zbog coveka s kojim sene trpi i zbog koga nije mogao da se razvije u lidera ekipe. Pogadjate, zbog Amarea Stoudermiera! Jako cudno ako ih ponovo spare.

Rade

pre 16 godina

Ovaj trejd je jako zanimljiv, a po meni najvise dobija Atlanta.

Feniks ocigledno je svestan da ako ne osvoji titulu u recimo naredne 2-3 godine nece skoro, jer je Nash pri kraju karijere, pa hoce da ga upare sa K=G koji je realno bolji od Amarea igrac u ovom momentu dosta. Zna se za los odnos Merion-Stodemajer i neophodnost da se jedan trejduje. Po meni greska je trejdovati Amarea jer je pred njim buducnost. Znaci Sunsi mogu ovim da dobiju vece sanse da osvoje titulu u vec ovoj sledecoj sezoni, ali po meni na duzi rok gube. Treba malo i zamisliti tu ekipu sa KG koji je ipak apsolutni lider po mentalitetu i nece sigurno kao Amare toliko cekati asistencije Nasha, vec ce i sam drzati loptu u posedu prilicno vreme. Uz to oni gube cistu peticu, znaci KG je PF, a Merion ce morati na SF, po meni oni su bili najbolji kad AS igra C, a Merion PF, ali dobro ko zna...sve u svemu rizican potez, moze da nastane dinastija, a moze da bude veliko razocarenje, tim pre jer ce se sa KG od njih cuda ocekivati, a Nash nece moci da bude prvi igrac tima u tom timu vise.

Atlanta najvise dobija. Imace mlad tim i jedan od najperspektivnijih u ligi. NA SG imaju Joe Johnsona mladog Allstara ekipe koji bi uz Amarea trebao da bude glavna zvezda tima. Tu je fantasticni Josh Smith, koji bi mogao ubrzo da bude najbolji defanzivac NBA i veoma dopre mladi PF Marvin Williams koji ce se sigurno razviti u velikog igraca (bio je 2. pick na draftu pretprosle godine, izabran pre CP3 i Deron Williamsa). Jedino su tanki na PG, ali ja ocekujem da Josh Childres bude trejdovan za nekog iskusnijeg PG. Uostalom mozda se Spedy Claxton recimo vrati sledece sezone u formu, tu je i Lue. Ipak treba pojacanje. Zamislite samo kad bi doveli Billupsa, Biby-a, Mo Williamsa nekog od sjajnih FA PG ovog leta.

Sto se Minesote tice, nista ne treba reci, sem kraj jedne ere, i zidanje kuce od temenja.

Arsen

pre 16 godina

Pazi ovako brate moj napaceni, vidim da si se zaljubio u Amarea ali cinjenica je da igraci starosne dobi kevina garnett-a mogu mnogo vise nego amare, koji jos uvek nije naucio da igra odbarnu na nivou tima koji osvaja titule, a to ce se sada napokon promeniti dolaskom garnetta, garnettova statistika ima da se popravi rapidno popravi pored stiva nash-a, a i ekipa ce konacno biti cvrsta u samom reketu, druga stvar nece dankan vise moci da postize lagane poene u reketu jer je za njega garnett pravi streptomicin, pogledaj neke klasike za sva vremena, kako je covek jednom recju bio dominantan nad duncan-om, kada je recimo imao u ekipi sam cassel-a, i latrell spreewell-a to je sezona 2003/04...samo napred sansi titula je vasa!!!

Sale

pre 16 godina

Ja se slazem sa : Merion

KG bih najvise odgovarao: LA Lajkersi, Kliveland, Orlando ili Nju Dzersi. Znam da zbog seleri kap novi timovi bih tesko mogli da ga uzmu pod svoje. Kada bih on otisao u bilo koj tim iznad navedenim taj tim bih bio prvak.
Orlando jeste izgubio od Detroita 4:0 ali sve su bile blizu Zamislite tandem Howard i KG a zamena na obe pozicije Milicic (jedina mana na plej poziciji)
Nju Dzersi netreba ni spomenuti petorku (ALL STAR Ekipa) Kid, Carter, Jefferson, Krstic, i KG (ni Spursova odlicna odbrana ovde nebih pomogla.
Klevelan bih bio bolji nego sad.
Lajkersi bih imali dobar tandem unutar kosa KG i onaj klinac Bajum ce napredovati vec sledece sezone o Kobeu necu trositi reci.

Gatsby

pre 16 godina

Mislim da ce ovde izgubiti najvise Finiks. KG nije i nikad nece biti veliki igrac. Neki ce reci ima dobru statistiku. Jeste, za skokove svaka cast, ali broj poena uz neverovatan los sut. Igra Minesote je deset godina izgledala, plej prenese loptu , da KG, a on sutne sa kapice ili krene u besni ulaz, a ostali zuje kao debili, i boli ih da ginu na terenu. Unisti timski duh,slicno kao Gurovic u Zvezdi. Zbog toga Zvezda gubi kad stigne od Partizana i bude 6 na Jadranu, a Minesota nikad ne prodje prvo kolo play-offa (ako opste udju zadnjih godina). Daj boze da im krene i jednima i drugima sledece sezone.
Amare Stodemajer je spoj snage, visine, i brzine ali bez mnogo mozga,na koga se pale Ameri sa slicnim intelektom. On je postao igrac pored Nesa, i tek ce se sad videti sta zna(ili ne zna), slicno kao K. MArtin dok je bio sa Kidom, a gde je sad?
A ovog Dzonsona iskreno slabo znam, ali mislim da nije nista posebno.
Atlanta i Minesota mozda i nesto dobiju ali tesko. Finiks sigurno gubi.
Nisam kontras po prirodi ali ove igrace nesto ne cenim, mada ostavljam sledecu sezonu da vidim da li sam pogresio. Po meni prvi igraci moraju da igraju samo za ekipu i zanemare licnu statistiku i samopromociju. Zato su igraci Dankan, Nes, ONil i njihovi timovi osvajaju titule. A gde su timovi u kome igraju Ajverson, Mek Grejdi, Pirs

s

pre 16 godina

Ovaj trade bi za sve bio dobar ali ipak najbolji za atlantu dobili bi Amarea i uz Johnsona Smitha i Williamsa bio bi to dobar tim.Za par godina kada bi uzeli dobrog pleja bili bi konkurent za titulu u to sam siguran.To su sve mladi igraci i vreme ce raditi za njih daj boze da je ovo istina.ATL

Ribar Palunko Salutes to Prince of Mid-Air

pre 16 godina

Od kad su samoubilacki trade-ovali Dominique Wilkinsa za Danny Manninga, Hawksi ne mogu sebi doci! Mislim da je to najidiotskiji trade u istoriji NBA. Mozda, mozda, sa Amarijem mogu nesto napraviti, ali jos nisam prezalio onu glupost!

francesco_totti

pre 16 godina

Ovo je odlican trejd za sve, osim mozda za Stodemajera, koji ce sad tesko do titule, mada preko slabog istoka moze do finala, a onda je sve moguce, ako naravno ne naleti na S.A. koji je zasticeniji od Busa...nego, Garnet ce napokon da se bori za titulu i osvoji je jer napokon ima s kim (ozbiljnim) da igra(tu ne racunam Zerbijaka,Sprivela il Kasela (Kasela izdvajam zbog silnih povreda) il promasaja Olovokendija...
Atlanta je dobila novu ikonu kluba, a Minesota priliku da ispocetka ovog puta bez pritiska (i nadam se uspesno) formira tim za buducnost i titulu...

Merion

pre 16 godina

Stive Kere nemoj da zaseres cim si dosao u Finiks!!!
Ne diraj mi Stodemajera,vec probaj da nadjes nekoliko dobrih rezervista i titula je nasa!!
Ne mozes da menjas buduceg najboljeg centra lige za bilo koga pa makar se on zvao i Key-G...
To se moze pokazati kao dobar potez u naredne 2-3 sezone ali treba da se gradi tim za buducnost na Stodemajeru i Barbosi...
Pitanje je kako ce Garnet prihvatiti cinjenicu da je Merion legenda kluba i ljubimac navijaca a Stiv Nes lider ekipe i trener na terenu..Nadam se da gresim jer bi voleo da Sansi dominiraju NBA ligom..Garnet je igracina ali s druge strane pred Amareom je blistava buducnost...

Merion

pre 16 godina

Stive Kere nemoj da zaseres cim si dosao u Finiks!!!
Ne diraj mi Stodemajera,vec probaj da nadjes nekoliko dobrih rezervista i titula je nasa!!
Ne mozes da menjas buduceg najboljeg centra lige za bilo koga pa makar se on zvao i Key-G...
To se moze pokazati kao dobar potez u naredne 2-3 sezone ali treba da se gradi tim za buducnost na Stodemajeru i Barbosi...
Pitanje je kako ce Garnet prihvatiti cinjenicu da je Merion legenda kluba i ljubimac navijaca a Stiv Nes lider ekipe i trener na terenu..Nadam se da gresim jer bi voleo da Sansi dominiraju NBA ligom..Garnet je igracina ali s druge strane pred Amareom je blistava buducnost...

francesco_totti

pre 16 godina

Ovo je odlican trejd za sve, osim mozda za Stodemajera, koji ce sad tesko do titule, mada preko slabog istoka moze do finala, a onda je sve moguce, ako naravno ne naleti na S.A. koji je zasticeniji od Busa...nego, Garnet ce napokon da se bori za titulu i osvoji je jer napokon ima s kim (ozbiljnim) da igra(tu ne racunam Zerbijaka,Sprivela il Kasela (Kasela izdvajam zbog silnih povreda) il promasaja Olovokendija...
Atlanta je dobila novu ikonu kluba, a Minesota priliku da ispocetka ovog puta bez pritiska (i nadam se uspesno) formira tim za buducnost i titulu...

Ribar Palunko Salutes to Prince of Mid-Air

pre 16 godina

Od kad su samoubilacki trade-ovali Dominique Wilkinsa za Danny Manninga, Hawksi ne mogu sebi doci! Mislim da je to najidiotskiji trade u istoriji NBA. Mozda, mozda, sa Amarijem mogu nesto napraviti, ali jos nisam prezalio onu glupost!

Rade

pre 16 godina

Ovaj trejd je jako zanimljiv, a po meni najvise dobija Atlanta.

Feniks ocigledno je svestan da ako ne osvoji titulu u recimo naredne 2-3 godine nece skoro, jer je Nash pri kraju karijere, pa hoce da ga upare sa K=G koji je realno bolji od Amarea igrac u ovom momentu dosta. Zna se za los odnos Merion-Stodemajer i neophodnost da se jedan trejduje. Po meni greska je trejdovati Amarea jer je pred njim buducnost. Znaci Sunsi mogu ovim da dobiju vece sanse da osvoje titulu u vec ovoj sledecoj sezoni, ali po meni na duzi rok gube. Treba malo i zamisliti tu ekipu sa KG koji je ipak apsolutni lider po mentalitetu i nece sigurno kao Amare toliko cekati asistencije Nasha, vec ce i sam drzati loptu u posedu prilicno vreme. Uz to oni gube cistu peticu, znaci KG je PF, a Merion ce morati na SF, po meni oni su bili najbolji kad AS igra C, a Merion PF, ali dobro ko zna...sve u svemu rizican potez, moze da nastane dinastija, a moze da bude veliko razocarenje, tim pre jer ce se sa KG od njih cuda ocekivati, a Nash nece moci da bude prvi igrac tima u tom timu vise.

Atlanta najvise dobija. Imace mlad tim i jedan od najperspektivnijih u ligi. NA SG imaju Joe Johnsona mladog Allstara ekipe koji bi uz Amarea trebao da bude glavna zvezda tima. Tu je fantasticni Josh Smith, koji bi mogao ubrzo da bude najbolji defanzivac NBA i veoma dopre mladi PF Marvin Williams koji ce se sigurno razviti u velikog igraca (bio je 2. pick na draftu pretprosle godine, izabran pre CP3 i Deron Williamsa). Jedino su tanki na PG, ali ja ocekujem da Josh Childres bude trejdovan za nekog iskusnijeg PG. Uostalom mozda se Spedy Claxton recimo vrati sledece sezone u formu, tu je i Lue. Ipak treba pojacanje. Zamislite samo kad bi doveli Billupsa, Biby-a, Mo Williamsa nekog od sjajnih FA PG ovog leta.

Sto se Minesote tice, nista ne treba reci, sem kraj jedne ere, i zidanje kuce od temenja.

Mario_T

pre 16 godina

Sto se tice trejdovanja igraca, vazno je znati da plate igraca koji se trejduju moraju biti u krugu od 85% (ili neki slican procenat). Npr, igrac A koji se trejduje, mora zaradjivati barem 85% plate koju zaradjuje igrac B koji se trejduje (ili obratno). Takodje treba imati u vidu i salari kep.

Zato je recimo nemoguce da Garnett zavrsi u Netsima, u petorci sa Kiddom, Carterom, Jeffersonom i Krsticem. Netsi bi trebali poslati barem jednog od njih (a najverovatnije i dvojicu) kako bi plate trejdovanih igraca bile na slicnom nivou (Garnett zaradjuje oko 22 miliona godisnje ako se ne varam). A da ne govorim o salari kepu. Garnett ima dakle platu oko 22 miliona, Carter ce traziti sigurno oko 15 miliona u novom ugovoru, ne verujem da ni Kidd ima ispod 10-12 miliona godisnje, kao i Jefferson. Krstic bi takodje trebao da uskoro dobije novi ugovor od barem 6-7 miliona godisnje. To bi za njih petoricu samih znacio pay-roll od 63-68 miliona dolara!!!
Ista stvar u vezi sa trejdom u Orlando. Magic bi trebao poslati Milicica, (verovatno) Turkoglua i jos nekog igraca (Nelsona, Doolinga,...) u Wolvese kako bi ovaj trejd uopste mogao da radi.

Voleo bih inace da vidim Stoudemirea u Atlanti (ili bilo gde van Phoenixa), cisto da vidim kako bi se snasao bez Nasha. Mislim da je Amare precenjen (dobar igrac, ali ni izbliza koliko to novinari tvrde), tako da bi bilo zanimljivo videti ga u ekipi gde sam sebi mora da stvori vecinu prilika za poentiranje. Ako bi i van Phoenixa zadrzao slicne statistike, i uz to znatno poboljsao igru u odbrani, onda bi zaista dokazao da je jedan od elitnih "big men" u NBA.

Gatsby

pre 16 godina

Mislim da ce ovde izgubiti najvise Finiks. KG nije i nikad nece biti veliki igrac. Neki ce reci ima dobru statistiku. Jeste, za skokove svaka cast, ali broj poena uz neverovatan los sut. Igra Minesote je deset godina izgledala, plej prenese loptu , da KG, a on sutne sa kapice ili krene u besni ulaz, a ostali zuje kao debili, i boli ih da ginu na terenu. Unisti timski duh,slicno kao Gurovic u Zvezdi. Zbog toga Zvezda gubi kad stigne od Partizana i bude 6 na Jadranu, a Minesota nikad ne prodje prvo kolo play-offa (ako opste udju zadnjih godina). Daj boze da im krene i jednima i drugima sledece sezone.
Amare Stodemajer je spoj snage, visine, i brzine ali bez mnogo mozga,na koga se pale Ameri sa slicnim intelektom. On je postao igrac pored Nesa, i tek ce se sad videti sta zna(ili ne zna), slicno kao K. MArtin dok je bio sa Kidom, a gde je sad?
A ovog Dzonsona iskreno slabo znam, ali mislim da nije nista posebno.
Atlanta i Minesota mozda i nesto dobiju ali tesko. Finiks sigurno gubi.
Nisam kontras po prirodi ali ove igrace nesto ne cenim, mada ostavljam sledecu sezonu da vidim da li sam pogresio. Po meni prvi igraci moraju da igraju samo za ekipu i zanemare licnu statistiku i samopromociju. Zato su igraci Dankan, Nes, ONil i njihovi timovi osvajaju titule. A gde su timovi u kome igraju Ajverson, Mek Grejdi, Pirs

s

pre 16 godina

Ovaj trade bi za sve bio dobar ali ipak najbolji za atlantu dobili bi Amarea i uz Johnsona Smitha i Williamsa bio bi to dobar tim.Za par godina kada bi uzeli dobrog pleja bili bi konkurent za titulu u to sam siguran.To su sve mladi igraci i vreme ce raditi za njih daj boze da je ovo istina.ATL

Arsen

pre 16 godina

Pazi ovako brate moj napaceni, vidim da si se zaljubio u Amarea ali cinjenica je da igraci starosne dobi kevina garnett-a mogu mnogo vise nego amare, koji jos uvek nije naucio da igra odbarnu na nivou tima koji osvaja titule, a to ce se sada napokon promeniti dolaskom garnetta, garnettova statistika ima da se popravi rapidno popravi pored stiva nash-a, a i ekipa ce konacno biti cvrsta u samom reketu, druga stvar nece dankan vise moci da postize lagane poene u reketu jer je za njega garnett pravi streptomicin, pogledaj neke klasike za sva vremena, kako je covek jednom recju bio dominantan nad duncan-om, kada je recimo imao u ekipi sam cassel-a, i latrell spreewell-a to je sezona 2003/04...samo napred sansi titula je vasa!!!

dusan

pre 16 godina

Kao navijacu Phoenixa, ovo sto sam procitao veceras je kao grom iz vedra neba! Taman kada sam mislio da su Sunsi tu, iza ugla od trofeja, da treba sloziti jos kockicu ili dve usledilo je ova budalastina! Amare je vec sad ikona grada-najatraktivniji po meni i fizicki najmocniji igrac lige, i tesko da ce navijaci ikada oprostiti upravi ako ode ova zver od igraca! Sa druge strane, graditi tim oko 3 tridesetogodisnjaka zarad potencijalne jedne titule je ravno samoubistvu. Rizik je toliki da se ne isplati ni dolara! U svakom slucaju, uvek bih zadrzao tandem Nash-Amare po cenu da se rasformira ostatak tima, da se nikada ne uzme titula ali da se igra brzo, atraktivno i leprsavo kao prethodne 3 godine. Za mene je praznik svaki put kada se spremam da gledam Sunse rano ujutru, ali nakon ovoga bojim se da cu prestati da praznujem i postati jako malodusan na NBA uopste....A KG necu ni da komentarisem, igrac koga nikada ne bih pozeleo u timu koji volim a upravo mi to sleduje. Kakvo vece, bolje da nikada nisam posetio ovu stranicu!

p.s. Ono sto po meni ne pije vodu u celoj ovoj prici je to sto je prvi star Atlante Joe Johnson, igrac koji je u naletu bukvalno pobegao iz "sampionskog" Phoenixa u "bednu" Atlantu i to samo zbog coveka s kojim sene trpi i zbog koga nije mogao da se razvije u lidera ekipe. Pogadjate, zbog Amarea Stoudermiera! Jako cudno ako ih ponovo spare.

Gatsby

pre 16 godina

@ Ivan, Wade
Ziveo sam u Bostonu par godina i gledao dva puta KG i Minesotu uzivo, tako da jako dobro znam o cemu govorim. A sto se tice igraca za Minesotu su igrali u zadnjih deset godina Sprivel, Marberi, Olovokendi, Kasel,
Zerbijak,Hadson,i mnogi drugi dobri igraci koji se nisu videli zbog KG. Nisam siguran da su bili ista slabiji od Dankanovih saigraca u SA,ili od igraca Dalasa koji ove i prosle sezone igraju sa Dirkom. Bolje gledajte malo utakmice, posebno u play-offu, nego sto citate statistike u novinama.
Ja znam da mnogi vole KG ali to je moje misljenje,a i u startu sam rekao da ce vreme pokazti da li sam bio u pravu.

Dobar je Dzontra...

pre 16 godina

@ Ribar Palunko Salutes to Prince of Mid-Air

Tesko da je taj trejd bio naj-promasaj svih vremena, mada jeste blizu toga. Najveci promasaj svih vremena je trejd Portlanda kada je prosledio Jordana kao 3. pika Cikagu, a ovi njima 2. pika Sema Bouvia (neka me neko i pravi ako sam mu pogresio ime ili prezime). Naravno da tada oni nisu bili NBA igraci, ali svejedno skauti su napravili ogromnu gresku, tako da je ovo definitivno najveci promasaj nekog tima prilikom trejdovanja...

Ivan

pre 16 godina

A komentator koji se potpisao kao Gatsby uz duzno postovanje nema pojma o kosarci. Ono sto je napisao za KG-a je valjda najgluplja stvar koju sam u zivotu procitao na temu NBA-a.

Dwyane Wade 3

pre 16 godina

stvarno se slazem sa ivanom Gatsby nema veze sa kosarkom kad govori vako nesto glupo o KG il je udaren u glavu il nesto nij uredu sa njim ...pa covjek skoro 8 godina nosi citavu minnesotu na ledjima nijedan od ostali zvezda se ne trudi kao KG covek igra sa srcem ,vec nekoliko godina je najbolji igrac po indeksu uspesnosti al bez obzira to da ima u timu nekoga kao sto je Nesh bio bi sigurno i mvp makar jos dve godine u to sam siguran al nema skim da igra kad su sve invalidi...setite se samo kad dosao Cassel i Sprewell dva veterena al uz KG minnesota je usla u finale na zapadu a zamislite da je imao pored u mn igraca kao sto je Nash il igraca slicnog tipa kakav bi tim smao to bio,al stvarno ne razumem kako neko moze tako nesto napisat o KG ...al ovim trejdom ce svi nesto dobiti jer iskreno ovo ako se desi sledece godine ne zelim da idem da gledam minnesotu kao sto sam to radijo nekad a glavni razlog je bio KG mada iskreno nebi da se ovo desi al ovo nije los trejd ni za Minnesotu a ni z Atlantu i Sunse jer KG uz Nesha i Meriona Spursi i Dalas nece imati sanse jer Sunsi su bili bolji tim od Spurse i prosle godine al su ispali nezasluzeno jer Game 5 bez Stodumajera je bila glavni razlog i Sunsi su ispali al sa KG Spursi nemaju sanse u to sma siguran a Atlanta ce uz Stodumajera verujem da ce makar do finala na istoku a ako mislite da Minnesota gubi ovim trejdom vara te se jer na ovom Draftu se nalazi mnogo odlicni igraca tako da ce Minnesota imati 3,5 i 11 pick znaci imace sansu da uzmu 3 igraca od koji ce bar jedan da bude buduca zvezda a i ostali ce da budu odlicni u to verujem ,tako da ce Minnesota stvoriti jedan mlad al odlican tim slicno kao i Bulsi i u dvije naredne il tri godine bice nocna mora za mnoge timove na zapadu u to sam siguran bar ja tako mislim mozda i gresim al nikad se nezna.....

Merion

pre 16 godina

Arsene komsho,

nisam se ja zaljubio u Amarea vec mislim da postoji jedna trojka centara koja ce suvereno vladati NBA ligom(Amare,Smit,Hauard)...
Da nije presudilo Orijevo iskustvo u onoj tekmi SA-PHo i da nisu Diao-Rifo i Amare dobili tehnicke pitanje je da li bi Spursi uopste dosli do finala..Cinjenica je Amare u Finixu nema pravog centra pored sebe i da zbog toga igra malo losiju odbranu...Isto tako Merion varira od krila do centra i takodje ima problema pri preuzimanju igraca...On je u klubu od 1999.god. i predvodio je Finks zadnjih osam sezona i zbog toga odbija da predje u bilo koji drugi klub...A zna se kakvu on moze odbranu da odigra a o skokovima i zakucavannjima necu ni da pricam...Veliko je pitanje kako bi se KG snasao u toj sredini...Ne moze niko da oduzme Nesu liderstvo u ekipi...Otkako je dosao u Finiks postao je najbolji igrac lige a i Amare i Bel i Barbosa su dosta napredovali pored njega..Baza postoji ali je potrebna nadgradnja..Potrebna su dva dobra i snazna centra koja ce da pomognu Amareu i u napadu ali pogotovo u odbrani..Poredjenja radi SA ima 3 extra centra(dankan,ori i oberto),Majami od prosle god. isto(Sek,Zlo i Nazi)..A sta ima Finiks???
Nisam do sada cuo a ni video da se Merion i Amare ne slazu..Takodje veliki je pritisak na ovoj trojici koji ponekad odigraju gotovo ceo mec..I recite mi zbog cega rusiti tim sa najlepsom igrom u NBA...Moje misljenje je da treba da se dovede Mekdajs koji ce postati slobodan agent i da se na draftu selektira jedan perspektivan centar...Nadam se da ce se Finiks stvoriti sampionsku ekipu(pa makar to bilo i sa Garnetom)i najvise bih voleo da igracine formata Meriona,Nesa i Amarea vladaju NBA...

Red Star Nis

pre 16 godina

KG=KONZA!
Na svojoj poziciji najbolji u ligi. Ne treba ga porediti sa Amareom ali ne mogu da verujem da mnogi ovde misle da Amare vredi vise od njega. Amare je dominantan fizicki ali moram priznati da je decko po meni jednostavno glup. Vidim da ima ovde puno navijaca Finixa i ja im se izvinjavam no moje je misljenje takvo.

francesco_totti

pre 16 godina

@(Merion, 27. jun 2007 21:54)
Slazem se slazem u sveku osim u tome da ce KG smetati Merion, bar ne vise nego sto je smetao Stodemajeru...
@(Gatsby, 27. jun 2007 23:08)
O cemu ti covece pricas, pa KG je jedan od retkih zvezda NBA-a koji ne siluje, ubacuje prosecno 20ak poena uz procenat suta iz igre 49% i to relativno bez pomoci neke druge zvezde, sto se ne bi moglo reci za O'Nila, a pogotovu Dankana... I jos mi reci koju je to titulu Nes osvojio, mozda u skoli u Kanadi neku?!? Prvo se informisi pre nego sto pocnes da pises gluposti...

milos

pre 16 godina

pa zasto amare majku mu
zasto u mrtvu atlantu
pratio sam te od kad si dosao u nba
da si ostao jos samo jednu godinu uzeli bi titulu
neka ide merion ovo mu je najgora sezona u nba
sta ces u atlantu nema ni jonsona a ostace samo smith pa zar sa njim oces da igras
da je dosao pirs umesto meriona uzeli bi smo titulu ili jos bolje bovena za radzu bela ili jonsa
ovako bolje dodji u partizan jer kod nas ces bar uzeti titulu

Sale

pre 16 godina

Ja se slazem sa : Merion

KG bih najvise odgovarao: LA Lajkersi, Kliveland, Orlando ili Nju Dzersi. Znam da zbog seleri kap novi timovi bih tesko mogli da ga uzmu pod svoje. Kada bih on otisao u bilo koj tim iznad navedenim taj tim bih bio prvak.
Orlando jeste izgubio od Detroita 4:0 ali sve su bile blizu Zamislite tandem Howard i KG a zamena na obe pozicije Milicic (jedina mana na plej poziciji)
Nju Dzersi netreba ni spomenuti petorku (ALL STAR Ekipa) Kid, Carter, Jefferson, Krstic, i KG (ni Spursova odlicna odbrana ovde nebih pomogla.
Klevelan bih bio bolji nego sad.
Lajkersi bih imali dobar tandem unutar kosa KG i onaj klinac Bajum ce napredovati vec sledece sezone o Kobeu necu trositi reci.

Goran

pre 16 godina

Neverovatno da mogu da urade ovo!!!! Amare ne bi da ni za jednog igraca sem za dankana na toj poziciji!! Ali Stiv Kerr i ostali ne bi bili tu gde jesu da ne znaju sta rade. Ovako mi ostaje da gledam tim koji mrzim najjjvise na svetu Atalanta!!

8

pre 16 godina

Pricajte sta ocete ali PHX je lud ako trade-uje Stodemajera za Garneta!Garnet jeste bolji trenutno ali je Amare 5 godina mladji i karijera mu je u usponu dok je Garnet vec dostigao svoj maximum.

Arsen

pre 16 godina

Merione ja cu izgleda opet morati samo zbog tebe da posaljem komentar, pazi ovako, ja vidim iz prilozenog da si ti navijac phoenix sunsa, i da obozavas tandem merion-stodamire, ali ja recimo ne znam koliko ti imas godina, ja sam 83 god, i pratim nba od svoje 10 god. znas li recimo sta je barkli rekao u jednom intervjuu? pa rekao je sledece: da se jezi kada vidi ko sve danas igra u nba, po njemu a i po misljenju jos mnogo drugih veterana pravih centara vise nema iscezli su, danas se prave atletske cetvorke, to je prototip modernog centra, pomenuo je da bi samo kg, i tim duncan mogli da pariraju onim igracima iz njegovog vremena, pocetkom 90-tih, bez imalo potcenjivanja, amare je jako dobar igrac ali on je bez nesa veoma tanak, on jednostavno nije kompletan igrac, i nema dovoljno iskustva, mozda bi najbolje bilo kada bi merion otisao iz kluba a amare i kg da caruju pod kosem, to bi bio pun pogodak, ali od toga tesko da ce biti ista... opet ponavljam kevin garnett je nedodirljiv, jer to sto on ima, tu harizmu, tu borbenost, sto rece ovaj pre mene najkorisniji igrac u poslednjih nekoliko god, pa mogu samo da zamislim kako bi minnesotta igrala da su obrnute pozicije, da je kg u sunsima, a amare u t-wolvesima, blago receno nemogu da se porede, jer je kg covek koji moze da nosi igru celog tima, sto amare definitivno ne moze, on ce bre uz nesa da melje, ima da daje po 40 poena, i da ima po 12, 13 skokova po tekmi, sto amare nema, pa garnett je upravo sunsima prosle a i pretprosle ako se ne varam dao vise od 40 poena, to mozda nisi znao, da ne duzim, ziv bio pa video... a ja retko gresim, ovo ce ako se desi za sunse biti BINGO, i konacno ce osvojiti titulu, komso ako si iskren navijac sunsa onda se raduj jer ces ako dodje do ovoga gledati kako osvajaju titulu, pozz

Arsen

pre 16 godina

Ja se izvinjavam ako sam dosadio sa komentarima ali opet moram da objasnim jos jednoj osobi koja je ostavila komentar, rec je o osobi sa nickom gotsby ako se ne varam, pa decko ja verujem da si ti gledao kevina garnetta uzivo, ali jos nesto je bitno mozes ti da gledas i svaku njegovu tekmu uzivo pa da se opet ne razumes u kosarku, ne treba meni da odgledam tekmu uzivo da bih video sta se stvarno desava na terenu, pratim kevina kroz citavu njegovu karijeru, i jos davne 96/97 sam rekao da ce to biti najbolji igrac na svetu kad tad, sto se ispostavilo tacnim, mnogi su mi za to skinuli kapu, rekli da imam strasan osecaj da procenim igraca, vidim kako si poceo das lupetas poredeci igrace san antonija i minnesotte, pa ti decko ne da se ne razumes i nevidis razliku u kvalitetu, nego je to strasno... ajde da pocnemo da uporedjujemo: parker vs majk james, ili djinobili vs hasel, ili mozda finli, beri vs dejvis, jaric, ili madsen blaunt vs ori, oberto, dalje da ne pricam, dovoljno je zar ne... pa dzigic je i sam rekao koji je u strucnom stabu t-wolvesa da najbolji skauting u celog ligi ima san antonijo, njemu bar mozes verovati ako meni neces, tako da ovo sto ti pises ne pije vodu, a da ne budem nekorektan imao je kg i dobre saigrace poput kasela, sprivela, pa ajde cak i zerbijaka, ali su tada lejkersi imali prvu postavu iz kuce slavnih jbg, tada se nije moglo dalje, sada ces sigurno da kazes sta lupam, pa pogazio ih detroit u finalu, ali ne zaboravi da se tada povredio malone, koje je uspeo cak da zaustavi kg, svaka mu cast za to, jer ja sam realan, i da je kojim slucajem igrao u finalu situacija ne bi bila takva, kakva je bila, toliko o tome... prati malo vise to sto se desava na terenu, a ne kako izgleda dvorana bostona, i kakva je klopa (htedoh reci hot dogovi) u njihovim arenama POZZ SVIMA

francesco_totti

pre 16 godina

Ovo je odlican trejd za sve, osim mozda za Stodemajera, koji ce sad tesko do titule, mada preko slabog istoka moze do finala, a onda je sve moguce, ako naravno ne naleti na S.A. koji je zasticeniji od Busa...nego, Garnet ce napokon da se bori za titulu i osvoji je jer napokon ima s kim (ozbiljnim) da igra(tu ne racunam Zerbijaka,Sprivela il Kasela (Kasela izdvajam zbog silnih povreda) il promasaja Olovokendija...
Atlanta je dobila novu ikonu kluba, a Minesota priliku da ispocetka ovog puta bez pritiska (i nadam se uspesno) formira tim za buducnost i titulu...

Gatsby

pre 16 godina

Mislim da ce ovde izgubiti najvise Finiks. KG nije i nikad nece biti veliki igrac. Neki ce reci ima dobru statistiku. Jeste, za skokove svaka cast, ali broj poena uz neverovatan los sut. Igra Minesote je deset godina izgledala, plej prenese loptu , da KG, a on sutne sa kapice ili krene u besni ulaz, a ostali zuje kao debili, i boli ih da ginu na terenu. Unisti timski duh,slicno kao Gurovic u Zvezdi. Zbog toga Zvezda gubi kad stigne od Partizana i bude 6 na Jadranu, a Minesota nikad ne prodje prvo kolo play-offa (ako opste udju zadnjih godina). Daj boze da im krene i jednima i drugima sledece sezone.
Amare Stodemajer je spoj snage, visine, i brzine ali bez mnogo mozga,na koga se pale Ameri sa slicnim intelektom. On je postao igrac pored Nesa, i tek ce se sad videti sta zna(ili ne zna), slicno kao K. MArtin dok je bio sa Kidom, a gde je sad?
A ovog Dzonsona iskreno slabo znam, ali mislim da nije nista posebno.
Atlanta i Minesota mozda i nesto dobiju ali tesko. Finiks sigurno gubi.
Nisam kontras po prirodi ali ove igrace nesto ne cenim, mada ostavljam sledecu sezonu da vidim da li sam pogresio. Po meni prvi igraci moraju da igraju samo za ekipu i zanemare licnu statistiku i samopromociju. Zato su igraci Dankan, Nes, ONil i njihovi timovi osvajaju titule. A gde su timovi u kome igraju Ajverson, Mek Grejdi, Pirs

Rade

pre 16 godina

Ovaj trejd je jako zanimljiv, a po meni najvise dobija Atlanta.

Feniks ocigledno je svestan da ako ne osvoji titulu u recimo naredne 2-3 godine nece skoro, jer je Nash pri kraju karijere, pa hoce da ga upare sa K=G koji je realno bolji od Amarea igrac u ovom momentu dosta. Zna se za los odnos Merion-Stodemajer i neophodnost da se jedan trejduje. Po meni greska je trejdovati Amarea jer je pred njim buducnost. Znaci Sunsi mogu ovim da dobiju vece sanse da osvoje titulu u vec ovoj sledecoj sezoni, ali po meni na duzi rok gube. Treba malo i zamisliti tu ekipu sa KG koji je ipak apsolutni lider po mentalitetu i nece sigurno kao Amare toliko cekati asistencije Nasha, vec ce i sam drzati loptu u posedu prilicno vreme. Uz to oni gube cistu peticu, znaci KG je PF, a Merion ce morati na SF, po meni oni su bili najbolji kad AS igra C, a Merion PF, ali dobro ko zna...sve u svemu rizican potez, moze da nastane dinastija, a moze da bude veliko razocarenje, tim pre jer ce se sa KG od njih cuda ocekivati, a Nash nece moci da bude prvi igrac tima u tom timu vise.

Atlanta najvise dobija. Imace mlad tim i jedan od najperspektivnijih u ligi. NA SG imaju Joe Johnsona mladog Allstara ekipe koji bi uz Amarea trebao da bude glavna zvezda tima. Tu je fantasticni Josh Smith, koji bi mogao ubrzo da bude najbolji defanzivac NBA i veoma dopre mladi PF Marvin Williams koji ce se sigurno razviti u velikog igraca (bio je 2. pick na draftu pretprosle godine, izabran pre CP3 i Deron Williamsa). Jedino su tanki na PG, ali ja ocekujem da Josh Childres bude trejdovan za nekog iskusnijeg PG. Uostalom mozda se Spedy Claxton recimo vrati sledece sezone u formu, tu je i Lue. Ipak treba pojacanje. Zamislite samo kad bi doveli Billupsa, Biby-a, Mo Williamsa nekog od sjajnih FA PG ovog leta.

Sto se Minesote tice, nista ne treba reci, sem kraj jedne ere, i zidanje kuce od temenja.

Merion

pre 16 godina

Stive Kere nemoj da zaseres cim si dosao u Finiks!!!
Ne diraj mi Stodemajera,vec probaj da nadjes nekoliko dobrih rezervista i titula je nasa!!
Ne mozes da menjas buduceg najboljeg centra lige za bilo koga pa makar se on zvao i Key-G...
To se moze pokazati kao dobar potez u naredne 2-3 sezone ali treba da se gradi tim za buducnost na Stodemajeru i Barbosi...
Pitanje je kako ce Garnet prihvatiti cinjenicu da je Merion legenda kluba i ljubimac navijaca a Stiv Nes lider ekipe i trener na terenu..Nadam se da gresim jer bi voleo da Sansi dominiraju NBA ligom..Garnet je igracina ali s druge strane pred Amareom je blistava buducnost...

Ribar Palunko Salutes to Prince of Mid-Air

pre 16 godina

Od kad su samoubilacki trade-ovali Dominique Wilkinsa za Danny Manninga, Hawksi ne mogu sebi doci! Mislim da je to najidiotskiji trade u istoriji NBA. Mozda, mozda, sa Amarijem mogu nesto napraviti, ali jos nisam prezalio onu glupost!

Arsen

pre 16 godina

Pazi ovako brate moj napaceni, vidim da si se zaljubio u Amarea ali cinjenica je da igraci starosne dobi kevina garnett-a mogu mnogo vise nego amare, koji jos uvek nije naucio da igra odbarnu na nivou tima koji osvaja titule, a to ce se sada napokon promeniti dolaskom garnetta, garnettova statistika ima da se popravi rapidno popravi pored stiva nash-a, a i ekipa ce konacno biti cvrsta u samom reketu, druga stvar nece dankan vise moci da postize lagane poene u reketu jer je za njega garnett pravi streptomicin, pogledaj neke klasike za sva vremena, kako je covek jednom recju bio dominantan nad duncan-om, kada je recimo imao u ekipi sam cassel-a, i latrell spreewell-a to je sezona 2003/04...samo napred sansi titula je vasa!!!

Sale

pre 16 godina

Ja se slazem sa : Merion

KG bih najvise odgovarao: LA Lajkersi, Kliveland, Orlando ili Nju Dzersi. Znam da zbog seleri kap novi timovi bih tesko mogli da ga uzmu pod svoje. Kada bih on otisao u bilo koj tim iznad navedenim taj tim bih bio prvak.
Orlando jeste izgubio od Detroita 4:0 ali sve su bile blizu Zamislite tandem Howard i KG a zamena na obe pozicije Milicic (jedina mana na plej poziciji)
Nju Dzersi netreba ni spomenuti petorku (ALL STAR Ekipa) Kid, Carter, Jefferson, Krstic, i KG (ni Spursova odlicna odbrana ovde nebih pomogla.
Klevelan bih bio bolji nego sad.
Lajkersi bih imali dobar tandem unutar kosa KG i onaj klinac Bajum ce napredovati vec sledece sezone o Kobeu necu trositi reci.

Goran

pre 16 godina

Neverovatno da mogu da urade ovo!!!! Amare ne bi da ni za jednog igraca sem za dankana na toj poziciji!! Ali Stiv Kerr i ostali ne bi bili tu gde jesu da ne znaju sta rade. Ovako mi ostaje da gledam tim koji mrzim najjjvise na svetu Atalanta!!

Dobar je Dzontra...

pre 16 godina

@ Ribar Palunko Salutes to Prince of Mid-Air

Tesko da je taj trejd bio naj-promasaj svih vremena, mada jeste blizu toga. Najveci promasaj svih vremena je trejd Portlanda kada je prosledio Jordana kao 3. pika Cikagu, a ovi njima 2. pika Sema Bouvia (neka me neko i pravi ako sam mu pogresio ime ili prezime). Naravno da tada oni nisu bili NBA igraci, ali svejedno skauti su napravili ogromnu gresku, tako da je ovo definitivno najveci promasaj nekog tima prilikom trejdovanja...

Dwyane Wade 3

pre 16 godina

stvarno se slazem sa ivanom Gatsby nema veze sa kosarkom kad govori vako nesto glupo o KG il je udaren u glavu il nesto nij uredu sa njim ...pa covjek skoro 8 godina nosi citavu minnesotu na ledjima nijedan od ostali zvezda se ne trudi kao KG covek igra sa srcem ,vec nekoliko godina je najbolji igrac po indeksu uspesnosti al bez obzira to da ima u timu nekoga kao sto je Nesh bio bi sigurno i mvp makar jos dve godine u to sam siguran al nema skim da igra kad su sve invalidi...setite se samo kad dosao Cassel i Sprewell dva veterena al uz KG minnesota je usla u finale na zapadu a zamislite da je imao pored u mn igraca kao sto je Nash il igraca slicnog tipa kakav bi tim smao to bio,al stvarno ne razumem kako neko moze tako nesto napisat o KG ...al ovim trejdom ce svi nesto dobiti jer iskreno ovo ako se desi sledece godine ne zelim da idem da gledam minnesotu kao sto sam to radijo nekad a glavni razlog je bio KG mada iskreno nebi da se ovo desi al ovo nije los trejd ni za Minnesotu a ni z Atlantu i Sunse jer KG uz Nesha i Meriona Spursi i Dalas nece imati sanse jer Sunsi su bili bolji tim od Spurse i prosle godine al su ispali nezasluzeno jer Game 5 bez Stodumajera je bila glavni razlog i Sunsi su ispali al sa KG Spursi nemaju sanse u to sma siguran a Atlanta ce uz Stodumajera verujem da ce makar do finala na istoku a ako mislite da Minnesota gubi ovim trejdom vara te se jer na ovom Draftu se nalazi mnogo odlicni igraca tako da ce Minnesota imati 3,5 i 11 pick znaci imace sansu da uzmu 3 igraca od koji ce bar jedan da bude buduca zvezda a i ostali ce da budu odlicni u to verujem ,tako da ce Minnesota stvoriti jedan mlad al odlican tim slicno kao i Bulsi i u dvije naredne il tri godine bice nocna mora za mnoge timove na zapadu u to sam siguran bar ja tako mislim mozda i gresim al nikad se nezna.....

Gatsby

pre 16 godina

@ Ivan, Wade
Ziveo sam u Bostonu par godina i gledao dva puta KG i Minesotu uzivo, tako da jako dobro znam o cemu govorim. A sto se tice igraca za Minesotu su igrali u zadnjih deset godina Sprivel, Marberi, Olovokendi, Kasel,
Zerbijak,Hadson,i mnogi drugi dobri igraci koji se nisu videli zbog KG. Nisam siguran da su bili ista slabiji od Dankanovih saigraca u SA,ili od igraca Dalasa koji ove i prosle sezone igraju sa Dirkom. Bolje gledajte malo utakmice, posebno u play-offu, nego sto citate statistike u novinama.
Ja znam da mnogi vole KG ali to je moje misljenje,a i u startu sam rekao da ce vreme pokazti da li sam bio u pravu.

Arsen

pre 16 godina

Ja se izvinjavam ako sam dosadio sa komentarima ali opet moram da objasnim jos jednoj osobi koja je ostavila komentar, rec je o osobi sa nickom gotsby ako se ne varam, pa decko ja verujem da si ti gledao kevina garnetta uzivo, ali jos nesto je bitno mozes ti da gledas i svaku njegovu tekmu uzivo pa da se opet ne razumes u kosarku, ne treba meni da odgledam tekmu uzivo da bih video sta se stvarno desava na terenu, pratim kevina kroz citavu njegovu karijeru, i jos davne 96/97 sam rekao da ce to biti najbolji igrac na svetu kad tad, sto se ispostavilo tacnim, mnogi su mi za to skinuli kapu, rekli da imam strasan osecaj da procenim igraca, vidim kako si poceo das lupetas poredeci igrace san antonija i minnesotte, pa ti decko ne da se ne razumes i nevidis razliku u kvalitetu, nego je to strasno... ajde da pocnemo da uporedjujemo: parker vs majk james, ili djinobili vs hasel, ili mozda finli, beri vs dejvis, jaric, ili madsen blaunt vs ori, oberto, dalje da ne pricam, dovoljno je zar ne... pa dzigic je i sam rekao koji je u strucnom stabu t-wolvesa da najbolji skauting u celog ligi ima san antonijo, njemu bar mozes verovati ako meni neces, tako da ovo sto ti pises ne pije vodu, a da ne budem nekorektan imao je kg i dobre saigrace poput kasela, sprivela, pa ajde cak i zerbijaka, ali su tada lejkersi imali prvu postavu iz kuce slavnih jbg, tada se nije moglo dalje, sada ces sigurno da kazes sta lupam, pa pogazio ih detroit u finalu, ali ne zaboravi da se tada povredio malone, koje je uspeo cak da zaustavi kg, svaka mu cast za to, jer ja sam realan, i da je kojim slucajem igrao u finalu situacija ne bi bila takva, kakva je bila, toliko o tome... prati malo vise to sto se desava na terenu, a ne kako izgleda dvorana bostona, i kakva je klopa (htedoh reci hot dogovi) u njihovim arenama POZZ SVIMA

s

pre 16 godina

Ovaj trade bi za sve bio dobar ali ipak najbolji za atlantu dobili bi Amarea i uz Johnsona Smitha i Williamsa bio bi to dobar tim.Za par godina kada bi uzeli dobrog pleja bili bi konkurent za titulu u to sam siguran.To su sve mladi igraci i vreme ce raditi za njih daj boze da je ovo istina.ATL

dusan

pre 16 godina

Kao navijacu Phoenixa, ovo sto sam procitao veceras je kao grom iz vedra neba! Taman kada sam mislio da su Sunsi tu, iza ugla od trofeja, da treba sloziti jos kockicu ili dve usledilo je ova budalastina! Amare je vec sad ikona grada-najatraktivniji po meni i fizicki najmocniji igrac lige, i tesko da ce navijaci ikada oprostiti upravi ako ode ova zver od igraca! Sa druge strane, graditi tim oko 3 tridesetogodisnjaka zarad potencijalne jedne titule je ravno samoubistvu. Rizik je toliki da se ne isplati ni dolara! U svakom slucaju, uvek bih zadrzao tandem Nash-Amare po cenu da se rasformira ostatak tima, da se nikada ne uzme titula ali da se igra brzo, atraktivno i leprsavo kao prethodne 3 godine. Za mene je praznik svaki put kada se spremam da gledam Sunse rano ujutru, ali nakon ovoga bojim se da cu prestati da praznujem i postati jako malodusan na NBA uopste....A KG necu ni da komentarisem, igrac koga nikada ne bih pozeleo u timu koji volim a upravo mi to sleduje. Kakvo vece, bolje da nikada nisam posetio ovu stranicu!

p.s. Ono sto po meni ne pije vodu u celoj ovoj prici je to sto je prvi star Atlante Joe Johnson, igrac koji je u naletu bukvalno pobegao iz "sampionskog" Phoenixa u "bednu" Atlantu i to samo zbog coveka s kojim sene trpi i zbog koga nije mogao da se razvije u lidera ekipe. Pogadjate, zbog Amarea Stoudermiera! Jako cudno ako ih ponovo spare.

Ivan

pre 16 godina

A komentator koji se potpisao kao Gatsby uz duzno postovanje nema pojma o kosarci. Ono sto je napisao za KG-a je valjda najgluplja stvar koju sam u zivotu procitao na temu NBA-a.

Mario_T

pre 16 godina

Sto se tice trejdovanja igraca, vazno je znati da plate igraca koji se trejduju moraju biti u krugu od 85% (ili neki slican procenat). Npr, igrac A koji se trejduje, mora zaradjivati barem 85% plate koju zaradjuje igrac B koji se trejduje (ili obratno). Takodje treba imati u vidu i salari kep.

Zato je recimo nemoguce da Garnett zavrsi u Netsima, u petorci sa Kiddom, Carterom, Jeffersonom i Krsticem. Netsi bi trebali poslati barem jednog od njih (a najverovatnije i dvojicu) kako bi plate trejdovanih igraca bile na slicnom nivou (Garnett zaradjuje oko 22 miliona godisnje ako se ne varam). A da ne govorim o salari kepu. Garnett ima dakle platu oko 22 miliona, Carter ce traziti sigurno oko 15 miliona u novom ugovoru, ne verujem da ni Kidd ima ispod 10-12 miliona godisnje, kao i Jefferson. Krstic bi takodje trebao da uskoro dobije novi ugovor od barem 6-7 miliona godisnje. To bi za njih petoricu samih znacio pay-roll od 63-68 miliona dolara!!!
Ista stvar u vezi sa trejdom u Orlando. Magic bi trebao poslati Milicica, (verovatno) Turkoglua i jos nekog igraca (Nelsona, Doolinga,...) u Wolvese kako bi ovaj trejd uopste mogao da radi.

Voleo bih inace da vidim Stoudemirea u Atlanti (ili bilo gde van Phoenixa), cisto da vidim kako bi se snasao bez Nasha. Mislim da je Amare precenjen (dobar igrac, ali ni izbliza koliko to novinari tvrde), tako da bi bilo zanimljivo videti ga u ekipi gde sam sebi mora da stvori vecinu prilika za poentiranje. Ako bi i van Phoenixa zadrzao slicne statistike, i uz to znatno poboljsao igru u odbrani, onda bi zaista dokazao da je jedan od elitnih "big men" u NBA.

8

pre 16 godina

Pricajte sta ocete ali PHX je lud ako trade-uje Stodemajera za Garneta!Garnet jeste bolji trenutno ali je Amare 5 godina mladji i karijera mu je u usponu dok je Garnet vec dostigao svoj maximum.

Merion

pre 16 godina

Arsene komsho,

nisam se ja zaljubio u Amarea vec mislim da postoji jedna trojka centara koja ce suvereno vladati NBA ligom(Amare,Smit,Hauard)...
Da nije presudilo Orijevo iskustvo u onoj tekmi SA-PHo i da nisu Diao-Rifo i Amare dobili tehnicke pitanje je da li bi Spursi uopste dosli do finala..Cinjenica je Amare u Finixu nema pravog centra pored sebe i da zbog toga igra malo losiju odbranu...Isto tako Merion varira od krila do centra i takodje ima problema pri preuzimanju igraca...On je u klubu od 1999.god. i predvodio je Finks zadnjih osam sezona i zbog toga odbija da predje u bilo koji drugi klub...A zna se kakvu on moze odbranu da odigra a o skokovima i zakucavannjima necu ni da pricam...Veliko je pitanje kako bi se KG snasao u toj sredini...Ne moze niko da oduzme Nesu liderstvo u ekipi...Otkako je dosao u Finiks postao je najbolji igrac lige a i Amare i Bel i Barbosa su dosta napredovali pored njega..Baza postoji ali je potrebna nadgradnja..Potrebna su dva dobra i snazna centra koja ce da pomognu Amareu i u napadu ali pogotovo u odbrani..Poredjenja radi SA ima 3 extra centra(dankan,ori i oberto),Majami od prosle god. isto(Sek,Zlo i Nazi)..A sta ima Finiks???
Nisam do sada cuo a ni video da se Merion i Amare ne slazu..Takodje veliki je pritisak na ovoj trojici koji ponekad odigraju gotovo ceo mec..I recite mi zbog cega rusiti tim sa najlepsom igrom u NBA...Moje misljenje je da treba da se dovede Mekdajs koji ce postati slobodan agent i da se na draftu selektira jedan perspektivan centar...Nadam se da ce se Finiks stvoriti sampionsku ekipu(pa makar to bilo i sa Garnetom)i najvise bih voleo da igracine formata Meriona,Nesa i Amarea vladaju NBA...

Red Star Nis

pre 16 godina

KG=KONZA!
Na svojoj poziciji najbolji u ligi. Ne treba ga porediti sa Amareom ali ne mogu da verujem da mnogi ovde misle da Amare vredi vise od njega. Amare je dominantan fizicki ali moram priznati da je decko po meni jednostavno glup. Vidim da ima ovde puno navijaca Finixa i ja im se izvinjavam no moje je misljenje takvo.

francesco_totti

pre 16 godina

@(Merion, 27. jun 2007 21:54)
Slazem se slazem u sveku osim u tome da ce KG smetati Merion, bar ne vise nego sto je smetao Stodemajeru...
@(Gatsby, 27. jun 2007 23:08)
O cemu ti covece pricas, pa KG je jedan od retkih zvezda NBA-a koji ne siluje, ubacuje prosecno 20ak poena uz procenat suta iz igre 49% i to relativno bez pomoci neke druge zvezde, sto se ne bi moglo reci za O'Nila, a pogotovu Dankana... I jos mi reci koju je to titulu Nes osvojio, mozda u skoli u Kanadi neku?!? Prvo se informisi pre nego sto pocnes da pises gluposti...

milos

pre 16 godina

pa zasto amare majku mu
zasto u mrtvu atlantu
pratio sam te od kad si dosao u nba
da si ostao jos samo jednu godinu uzeli bi titulu
neka ide merion ovo mu je najgora sezona u nba
sta ces u atlantu nema ni jonsona a ostace samo smith pa zar sa njim oces da igras
da je dosao pirs umesto meriona uzeli bi smo titulu ili jos bolje bovena za radzu bela ili jonsa
ovako bolje dodji u partizan jer kod nas ces bar uzeti titulu

Arsen

pre 16 godina

Merione ja cu izgleda opet morati samo zbog tebe da posaljem komentar, pazi ovako, ja vidim iz prilozenog da si ti navijac phoenix sunsa, i da obozavas tandem merion-stodamire, ali ja recimo ne znam koliko ti imas godina, ja sam 83 god, i pratim nba od svoje 10 god. znas li recimo sta je barkli rekao u jednom intervjuu? pa rekao je sledece: da se jezi kada vidi ko sve danas igra u nba, po njemu a i po misljenju jos mnogo drugih veterana pravih centara vise nema iscezli su, danas se prave atletske cetvorke, to je prototip modernog centra, pomenuo je da bi samo kg, i tim duncan mogli da pariraju onim igracima iz njegovog vremena, pocetkom 90-tih, bez imalo potcenjivanja, amare je jako dobar igrac ali on je bez nesa veoma tanak, on jednostavno nije kompletan igrac, i nema dovoljno iskustva, mozda bi najbolje bilo kada bi merion otisao iz kluba a amare i kg da caruju pod kosem, to bi bio pun pogodak, ali od toga tesko da ce biti ista... opet ponavljam kevin garnett je nedodirljiv, jer to sto on ima, tu harizmu, tu borbenost, sto rece ovaj pre mene najkorisniji igrac u poslednjih nekoliko god, pa mogu samo da zamislim kako bi minnesotta igrala da su obrnute pozicije, da je kg u sunsima, a amare u t-wolvesima, blago receno nemogu da se porede, jer je kg covek koji moze da nosi igru celog tima, sto amare definitivno ne moze, on ce bre uz nesa da melje, ima da daje po 40 poena, i da ima po 12, 13 skokova po tekmi, sto amare nema, pa garnett je upravo sunsima prosle a i pretprosle ako se ne varam dao vise od 40 poena, to mozda nisi znao, da ne duzim, ziv bio pa video... a ja retko gresim, ovo ce ako se desi za sunse biti BINGO, i konacno ce osvojiti titulu, komso ako si iskren navijac sunsa onda se raduj jer ces ako dodje do ovoga gledati kako osvajaju titulu, pozz