Subota, 26.11.2022.

08:00

Pali i Klipersi, Jokić i Gordon doveli Denver do druge pozicije na Zapadu VIDEO

Košarkaši Denvera ostvarili su veliku pobedu na gostovanju LA Klipersima, 114:104.

Izvor: Z.K.

Pali i Klipersi, Jokiæ i Gordon doveli Denver do druge pozicije na Zapadu VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

zivota

pre 1 godinu

Jedna od malobrojnih ekipa u NBA je Nuggets koja placa super porez .Volovi kao vince carter neznaju nista mnjima je Borca Beograd i oni nekom prete nesto pisu i neke ljude pominju.Ovde se pise o Nuggetsima a volina sto davi babu za invalidu a drzi uramljene slike Nelivukovog klana i siptara i kuma. Ovo nije tvoj svet volino ,zasto pominjes nekog iz SELA BORCE

Nba true fan

pre 1 godinu

@ nb

Tako je, jedan je od najstarijih igraca u celoj ncaa1. Ali ja nisam rekao da je klinac, a ni da je supertalenat. Nije zvezda ni u svojoj ekipi.Igra u (za pojmove ncaa1) ozbiljnom sistemu. Ne vidim ga u nba, ali moze biti vrlo dobra karijera u Evropi. Verovatno ce i poceti od neke Mege/Fmp. Gledao sam ga više od 10x u poslednje 3god. Mnogo je koristan, timski orjentisan, solidan repertoar poteza. Kazu da mu je radna etika odlična. Njegove šanse da uspe(a njega treba pitati sta bi bio uspeh) su vece jer nema hajpa. Može lako da prestigne neke ovdasnje igrače 97, 98.god.vecite nade itd.

nb

pre 1 godinu

@NBA true fan
Filip Rebrača je '97. godište. Stariji je od većine igrača protiv kojih igra 4-5 godina. Nije on uopšte neki talenat, ako realno sagledamo.

srle

pre 1 godinu

MPJ opet povređen. Biće teško Jokiću da osvoji prsten ovako, Denver treba da trejduje MPJ bilo gde. Samo da urade kao što su sa bartonom i doveli su solidniog Poupa koji makar zna da šutne na koš i nema povredu svaki drugi meč.

zivota

pre 1 godinu

Jokic zeli titulu a svestan je da 3 put ne moze biti MVP i sada razigrava uspavane i igrace koji sede na klupi dugo bez prave prilike. Sastanak u sredu je bio jasan.Kako javlja Denver post ,vlasnik placa super porez doveo je sve koga su trazili i sad hoce rezultat.3 igraca ima pod max ugovorom a samo jedan igra , povrede druge dvojice su prosle i nisu opravdali poverenje. Ako MM ne napravi rezultat dobice otkaz to mu je receno. Nema vise cekanja Portera i Mareja i gubitaka od zadnjih sa tabele.Od srede svaka utakmica mora da se igra kao finalna ili otkaz.

War Inside My Head

pre 1 godinu

@Đole,ne bih da budem advokat @Moljac,ali se čini da se niste dobro razumjeli,čovjek, kako je shvatam,samo pokušao da naglasi da Jokić u drugom poluvremenu,nije imao potrebu da igra punim gasom,već je dozirano odradio posao,a statističke parametre je napunio u prvom.Lično sam gledao do početka 4/4,pa ne mogu da tvrdim šta se dešavalo posljednjih 10 minuta,ali mi izgleda da Denver igra prvu sezonu u kojoj izgleda da imaju plan da idu što je dalje moguće. 1/4 sezone je već odigrana,i odavno što se Zapadne konferencije tiče,nije bilo ujednačenije,svi skoro su tu negdje,i samim tim,navijači Nuggetsa s pravom gaje optimizam da se ide do kraja.

Moljac

pre 1 godinu

(Đole, 26. novembar 2022 12:34)

Đole, napisao sam da je u drugom poluvremenu imao 2 poena iz slobodnih bacanja, a da nije šutirao, da je u drugom poluvremenu imao 9 skokova, na 4 iz prvog, i da je u drugom poluvremenu imao jednu asistenciju, na 5 iz prvog. U prvom je dao gas, bila velika razlika, u drugom je stajao daleko od koša i dodavao dalje, nakon čega se odvijala akcija. Ja njega nisam kudio (i nikad ne kudim naše, kad su loši iskuliram, a ne sladim se kao neki), već pohvalio, kako je uz igru koja bi nekom drugom igraču bila utakmica života stigao i da se odmori za sledeći meč. Jer, on je na takvom nivou da to može. A da se ubio od truda u drugom poluvremenu, imao bi ne samo TD, već bi bio igrač kola. No, MVP, TD, igrač kola ili nedelje, sve to je sad u drugom planu. Fokus je na prstenu, i to je od prve utakmice jasno, a za prsten treba biti svež u periodu april-jun. Što reče Meloun, Jokić je izdržljiv kao konj, ali i najbolji trkački konj neće ostvariti rezultat u glavnoj trci godine ako se satire u predtakmičenju. Je li sad jasno šta sam hteo da kažem? (Baš nisam mislio da ću morati svoj srpski da prevodim na pojednostavljeni srpski, ali šta ćeš).

KnezMiškin

pre 1 godinu

Neko pomenu da Denver ima težak raspored u decembru, ali ni ovaj do sada nije bio baš vrhunski. Od 17 utakmica samo 6 kod kuće, ubedljivo najmanje u ligi!!!

vince carter

pre 1 godinu

Dragan pojmas Borca,Kevin Durant je u postavi sa Jeff Greenom i jos 3 skretnicara ispipao Jokica i Denver sa sve Marejem u postavi. Wil Barton je otisao da igrao u timu sa Bredli Bilom pored koga naravno nece videti loptu,ono sto vam je bio Barton sad vam je Porter,on je sledeci koga krivite za poraza Denvera...a kad malo bolje razmislim zasto ja tebe ne gazim kako zasluzujes nakon sto Denver ispadne,ima da se pusis vreco licemerja.

nba 1973

pre 1 godinu

mnogo loš raspored prave. juta 21 odigrala do sad, dalas 17. denver do sad 6 kod kuće, sansi, dalas i klipersi po 11. moglo bi to malo uravnotezenije, siguran sam. eh da ne beše glupih poraza kod kuće on niksa i pistonsa i lal u gostima.

Kengur

pre 1 godinu

Nijedan suter ne moze da pretvara svaki sut za 3 poena u kos i to iskljucivo zavisi od igraca koji sutira a ne od onog ko mu je i kako dodao loptu,to su smesne asistencije. A vi bi trebali da ih brojite jer Halibarton na svakom mecu ima 14 i nemojte da se nadate da ce Jolo biti najbolji asistent jer nece biti ni 5. A inace Jokic ima dosta bolje saigrace od Halibartona.

DraganBorca

pre 1 godinu

Niko da spomene našeg bivseg najboljeg drugara Bartona 😁

8/3/2 sa katastrofalnih 36% suta i klupa od vrlo prosečnog Vašingtona

Lik se obogatio pored Jokica a sada se vidi koja je rupa i koliko drugi treneri njega drugačije vide. 7 godina ih je kocio. Millsap bio starter pored Jokica a odmah potom u Bruklinu ga samo otpuste kao visak

Poenta je da se moglo i pre 3 godine igrati sa mladima kojih je bilo na pretek i koji su pola oterani. Vlatko je odlican sve radi, daleko bolja klupa sa njim i sa Zekeom. Sad opet istu grešku prave sa klince Pejtonom. Mali kida ali nažalost ko zna kad će mu dati šansu. Ali dobro važno da se konačno Dzordan izbacio iz rotacije a nadam se i Dzef Grin. Bili bi ubedljivo prvi da su igrali od početka sa ovakvom klupom

Goran

pre 1 godinu

Zapad dosta izjednačen ove sezone, Lakersi onako loši pa svejedno samo 3 poraza iza trećeg New Orleansa.
(SM, 26. novembar 2022 09:15)

I to uz dve utakmice manje.
(Robert, 26. novembar 2022 10:15)

Pa ako porediš samo poraze onda je manje utakmica prednost. Manje utakmica = manje šansi za poraz.

Đole

pre 1 godinu

Koji si ti genije "Moljac"? I dobiješ sko 300 pluseva od ovih koji nisu gledali utakmicu. Dakle, TOTALNO je netačno je da je poluzainteresovano odigrao drugo poluvreme! Takođe, je netačno što si napisao da je imao 9 skokova kad je imao 13, proveri na sajtu ESPN-a. A to što je imao "malo" asistencija je posledica da su nanjegove pasove tukli Gordona da im ne bi celu utakmicu zakucavao i što su B. Braun i Zik Nađi promašili sve što su mogli za 3 poena i to iz "kornera". Samo su dva puta faulirali Čančara pod obručem na pas Jokića. Tako da su bili samo malo precizniji i da su Gordon i Čačar po jednom zakucali imao bi Jokić dodatnih 6 asistencija!!! A kako je igrao odbranu na perimetru? Možda najbolje ove sezone??? "Moljac" ti si poluzainteresovano gledao utakmicu, ali bitno je da komentar VRH.

sasa the king

pre 1 godinu

Smeh@ Slazem se, ove godine fokus na titulu, a to znaci da svi moraju da daju koseve. Dva MVP za redom su vise nego OK. Zna to i Nikola, samo Marej mora da se “probudi”.

smeh

pre 1 godinu

Ako Denver uspe da nastavi da igra ovako tokom cele sezone kao i kada bude najvažnije biće jedan od kandidata za titulu. Moraju svi da učestvuju i da doprinose a ne da Jokić postiže po 39 poena ako žele borbu za titulu. Tim a ne pojedinac, bez obzira kako se taj pojedinac zove i kako igra, osvaja titulu.

kemp

pre 1 godinu

Nisu Sansi nista bolji…. Ove sezone samo nebo granica, uzima Joka prsten
(Lt. Marion Cobretti, 26. novembar 2022 08:30)

Naravno, kao i svake godine krece lozenje na osnovu sezonskih utakmica koje svi igraju na 50%.
Onda sledi metla i povratak konjima.
Kada cete da shvatite da statisticar nikada nista osvojiti nece u karijeri, da je mnogo precenjen igrac.

Robert

pre 1 godinu

Zapad dosta izjednačen ove sezone, Lakersi onako loši pa svejedno samo 3 poraza iza trećeg New Orleansa.
(SM, 26. novembar 2022 09:15)

I to uz dve utakmice manje.

losmi

pre 1 godinu

Aman ljudi dovedite nekog programera početnika da vam poređa tabelu kako treba...
Portland na vasoj tabeli je 9 a ima isti skor kao 3...
(Soko, 26. novembar 2022 09:41)

Nije do b92, to je sofa score api, do njih je problem.

B92 bi mogao da pronađe neko drugo rešenje koje radi kako treba

Dragan Feliks

pre 1 godinu

Nikola dobar, efikasan u prvom poluvremenu uz par nekarakterističnih promašaja i sada već standardno i par jasno nedosudjenih faulova na njemu. Dva bitna statistička podatka, prvi da Nikola nije šutnuo u drugom poluvremenu, i drugi da je Denver sa Nikolom na parketu najbolji a bez njega najlošiji tim lige. Utisak je da u drugom nije ni želeo previše da forsira jer su uglavnom imali dobar rezultat. Gordon sjajan, nadavao se koševa na obruču a šteta za onaj dribling jer ga nije izveo do kraja, Marej počinje da liči na sebe, Braun i KCP standardno dobri, Iš Smit sa klupe dobar ( nema godine i potencijal Bounsa , ali daleko konstantniji), Čančar još jednom vrlo dobar i raduje njegova minutaža ali vratiće se Grin, Nadji se još traži, samo da se ne povredi, Rid ponovo loš. Klipersi bez dvojice najboljih nisu respektabilni, iako imaju jedan od ,,najširih,, rostera u ligi ( sa klupe sinoć Vol, Pauel, Batum, Kovington ), uz neuspešan pokušaj da zbune Denver jer je na Nikolu izlazio Man a ne Zubac. Ipak povratkom dvojca svakako jedna od najozbiljnijih ekipa zapada. Denveru sada sledi Hjuston 2 x i ako to dobiju ostaće pri ili na vrhu zapada, a u Decembru značajno teži raspored pa će se nakon te serije najzad moći izvući neki zaključci, liči da imaju šanse da naprave nešto ali sezona je tek počela pa videćemo, a do tada uživajmo u košarci.

Top komentari sa sličnih vesti

pre 1 godinu

Ne raduje ovo baš. Standardno je bilo da Denver ima spori start sezone, gde konstatujemo kako je to samo zagrevanje i da je to normalno, a onda diže igru prema kraju sezone. Sada je startovao jako, samim tim, vođeni ranijim orijentirima, treba izraziti bojazan da je reč o lošem tempiranju forme ekipe i da će doći do pada onda kada je najpotrebnije.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Cancar def zasluzuje startnu ako ne igraju MPJ ili Gordon a svakako da bude prva izmena umesto Dz Grina... ILI bar u balansiranoj raspodeli kad je koji prva izmena (kroz kontekst protivnika i taktike) a ne u odnosu 95% naspram 5% u korist Grina. Prirodnije (anti Meloun) bi bilo 60(70)% Cancar 30% Dzef u ulozi prve izmene na poz 4Ke. Jeste Grin iskusan, atletski, iz drugog plana, dominantan ali veteran koji vrv vec sledece ili one tamo sezone nece biti u Denveru a mozda ni u ligi dok je Vlatko jak, srcan, kosarkaski pismen, solidnog suta... Dugo je tu, mlad i koliko li bi bio bolji da ga je Meloun koristio vise, koju godinu ranije (bio je i povredjen, znam) umesto brdo veterana koji su samo prosli kroz klub...

Kengur

pre 1 godinu

Ni za jednog drugog igraca koji ima ovakvu statistiku ne kazu da je igrao opusteno vec da je prevara i prozivaju ga. Polako samo,bicete spusteni na zemlju u playoffu kao i svi sto mnogo laju.

Obren Matijevic

pre 1 godinu

MPJ ne igra jel je u katastrofalnoj formi i teret je Denvera. Traze Nuggetsi kome da ga uvale al ga nece niko -jedina nezvanicna ponuda za njega da ide u komletu sa Bonesom u trejdu za 38 godina starog Lebrona.Svaka njegova igra u zadnjih 5 utakmica je bila katastrofa i pao mu procenat za 3 na 20 posto ali od pocetka sezone je ispod 40 posto a odbrana je konstantna 0. Vlasnik je u Sredu obavio razgovor sa trenerom i rekao mu da od ove sezone zavisi njegov ostanak na klupi -MM je odmah sazvao sastanak JM ,MPJ i stavio ih na klupu ,JM je prihvatio ritike a MPJ ne moze bolje od ovog pokusace ali trejd ce pokazati.Njega samog nece niko samo uz Zekea ili Bonesa.

Ikac Jagodinac

pre 1 godinu

Prvi i drugi u konferenciji imaju 12 pobeda, a jedanaesti ima 10 pobeda. Od 20 utakmica odigranih. Ovo se nije skoro desilo, niko da napravi razliku. Suvi prosek.

JPR24

pre 1 godinu

Jokic bez kosa iz igre u drugom poluvremenu. Jel moze neko da kaze kako je igrao?
(marko, 26. novembar 2022 08:40)

Opušteno lagano ! Nije morao da se cima nešto posebno. Klipersi bez Dzordza, bez Kavaija, i to je to.

Moljac

pre 1 godinu

Ovu utakmicu su lako prelomili, pa je čitavo drugo poluvreme šutnuo samo dva slobodna bacanja, imao jednu asistenciju i polunezainteresovano pokupio 9 skokova. Sve ostalo napravio je u prvom. Ove godine definitivno ne ide na MVP nagradu, nego na prsten i koristi svaku priliku da se odmara, makar i tako što iz nultog reda, s terena, uz kesicu kokica prati zbivanja (samo da mu sudije ne sviraju tehničku ako koja kokica padne na parket). Nakon duge pauze pojavio se Iš Smit, nije bio loš, naročito u prvom poluvremenu. Porter i dalje povređen, kao i Grin i Hajlend. Tiho, na prstima, Nagetsi se prikradaju vrhu, a dva od četiri glavna igrača su im još uvek van vrhunske forme, Gordon grize, a Jokić odrađuje (vrhunski, ali odrađuje) i štedi se za PO. Može li ovo biti TA godina?

znanje-imanje

pre 1 godinu

Utakmica bez išta. Ali dobili su ono unapred dobijeno i što su morali, uvek uspeh za Šodere.
Sada je očito da je MPJ zadnjih par mečeva bacao cigle jer je opet imao problem sa leđima. Ako im i ove sezone ne bude koristio mnogo loš bedak. Denver je drugi, a igrali su puno više na strani. Da bi Nikola bio baš blizu titule svo ovo vreme mu fali elementarni menadžement u pozadini. Doveli su, najzad, dva beka koji za promenu rade šta treba, i za promenu nisu povređeni.
Malone je duduk; da li je sada manje duduk? Čančar nije nikakav specijalan igrač. Ali nije da je ništa. Tek sad igra a ne da je mogao nego trebao pa i morao još dok je Milsap bio tu. Time bi Čančar bio bolji, Denver malo uspešniji a neki veteran i/ili povreda manje izakana. I ko zna - možda je i tu bila jedna utakmica/pobeda razlike koja bi promenila sve? Čančar igra a Grin ne, elementarno. I Melounu nespoznatljivo godinama...

Moljac

pre 1 godinu

Ovu utakmicu su lako prelomili, pa je čitavo drugo poluvreme šutnuo samo dva slobodna bacanja, imao jednu asistenciju i polunezainteresovano pokupio 9 skokova. Sve ostalo napravio je u prvom. Ove godine definitivno ne ide na MVP nagradu, nego na prsten i koristi svaku priliku da se odmara, makar i tako što iz nultog reda, s terena, uz kesicu kokica prati zbivanja (samo da mu sudije ne sviraju tehničku ako koja kokica padne na parket). Nakon duge pauze pojavio se Iš Smit, nije bio loš, naročito u prvom poluvremenu. Porter i dalje povređen, kao i Grin i Hajlend. Tiho, na prstima, Nagetsi se prikradaju vrhu, a dva od četiri glavna igrača su im još uvek van vrhunske forme, Gordon grize, a Jokić odrađuje (vrhunski, ali odrađuje) i štedi se za PO. Može li ovo biti TA godina?

JPR24

pre 1 godinu

Jokic bez kosa iz igre u drugom poluvremenu. Jel moze neko da kaze kako je igrao?
(marko, 26. novembar 2022 08:40)

Opušteno lagano ! Nije morao da se cima nešto posebno. Klipersi bez Dzordza, bez Kavaija, i to je to.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Cancar def zasluzuje startnu ako ne igraju MPJ ili Gordon a svakako da bude prva izmena umesto Dz Grina... ILI bar u balansiranoj raspodeli kad je koji prva izmena (kroz kontekst protivnika i taktike) a ne u odnosu 95% naspram 5% u korist Grina. Prirodnije (anti Meloun) bi bilo 60(70)% Cancar 30% Dzef u ulozi prve izmene na poz 4Ke. Jeste Grin iskusan, atletski, iz drugog plana, dominantan ali veteran koji vrv vec sledece ili one tamo sezone nece biti u Denveru a mozda ni u ligi dok je Vlatko jak, srcan, kosarkaski pismen, solidnog suta... Dugo je tu, mlad i koliko li bi bio bolji da ga je Meloun koristio vise, koju godinu ranije (bio je i povredjen, znam) umesto brdo veterana koji su samo prosli kroz klub...

znanje-imanje

pre 1 godinu

Utakmica bez išta. Ali dobili su ono unapred dobijeno i što su morali, uvek uspeh za Šodere.
Sada je očito da je MPJ zadnjih par mečeva bacao cigle jer je opet imao problem sa leđima. Ako im i ove sezone ne bude koristio mnogo loš bedak. Denver je drugi, a igrali su puno više na strani. Da bi Nikola bio baš blizu titule svo ovo vreme mu fali elementarni menadžement u pozadini. Doveli su, najzad, dva beka koji za promenu rade šta treba, i za promenu nisu povređeni.
Malone je duduk; da li je sada manje duduk? Čančar nije nikakav specijalan igrač. Ali nije da je ništa. Tek sad igra a ne da je mogao nego trebao pa i morao još dok je Milsap bio tu. Time bi Čančar bio bolji, Denver malo uspešniji a neki veteran i/ili povreda manje izakana. I ko zna - možda je i tu bila jedna utakmica/pobeda razlike koja bi promenila sve? Čančar igra a Grin ne, elementarno. I Melounu nespoznatljivo godinama...

smeh

pre 1 godinu

Ako Denver uspe da nastavi da igra ovako tokom cele sezone kao i kada bude najvažnije biće jedan od kandidata za titulu. Moraju svi da učestvuju i da doprinose a ne da Jokić postiže po 39 poena ako žele borbu za titulu. Tim a ne pojedinac, bez obzira kako se taj pojedinac zove i kako igra, osvaja titulu.

Ikac Jagodinac

pre 1 godinu

Prvi i drugi u konferenciji imaju 12 pobeda, a jedanaesti ima 10 pobeda. Od 20 utakmica odigranih. Ovo se nije skoro desilo, niko da napravi razliku. Suvi prosek.

Dragan Feliks

pre 1 godinu

Nikola dobar, efikasan u prvom poluvremenu uz par nekarakterističnih promašaja i sada već standardno i par jasno nedosudjenih faulova na njemu. Dva bitna statistička podatka, prvi da Nikola nije šutnuo u drugom poluvremenu, i drugi da je Denver sa Nikolom na parketu najbolji a bez njega najlošiji tim lige. Utisak je da u drugom nije ni želeo previše da forsira jer su uglavnom imali dobar rezultat. Gordon sjajan, nadavao se koševa na obruču a šteta za onaj dribling jer ga nije izveo do kraja, Marej počinje da liči na sebe, Braun i KCP standardno dobri, Iš Smit sa klupe dobar ( nema godine i potencijal Bounsa , ali daleko konstantniji), Čančar još jednom vrlo dobar i raduje njegova minutaža ali vratiće se Grin, Nadji se još traži, samo da se ne povredi, Rid ponovo loš. Klipersi bez dvojice najboljih nisu respektabilni, iako imaju jedan od ,,najširih,, rostera u ligi ( sa klupe sinoć Vol, Pauel, Batum, Kovington ), uz neuspešan pokušaj da zbune Denver jer je na Nikolu izlazio Man a ne Zubac. Ipak povratkom dvojca svakako jedna od najozbiljnijih ekipa zapada. Denveru sada sledi Hjuston 2 x i ako to dobiju ostaće pri ili na vrhu zapada, a u Decembru značajno teži raspored pa će se nakon te serije najzad moći izvući neki zaključci, liči da imaju šanse da naprave nešto ali sezona je tek počela pa videćemo, a do tada uživajmo u košarci.

DraganBorca

pre 1 godinu

Niko da spomene našeg bivseg najboljeg drugara Bartona 😁

8/3/2 sa katastrofalnih 36% suta i klupa od vrlo prosečnog Vašingtona

Lik se obogatio pored Jokica a sada se vidi koja je rupa i koliko drugi treneri njega drugačije vide. 7 godina ih je kocio. Millsap bio starter pored Jokica a odmah potom u Bruklinu ga samo otpuste kao visak

Poenta je da se moglo i pre 3 godine igrati sa mladima kojih je bilo na pretek i koji su pola oterani. Vlatko je odlican sve radi, daleko bolja klupa sa njim i sa Zekeom. Sad opet istu grešku prave sa klince Pejtonom. Mali kida ali nažalost ko zna kad će mu dati šansu. Ali dobro važno da se konačno Dzordan izbacio iz rotacije a nadam se i Dzef Grin. Bili bi ubedljivo prvi da su igrali od početka sa ovakvom klupom

Đole

pre 1 godinu

Koji si ti genije "Moljac"? I dobiješ sko 300 pluseva od ovih koji nisu gledali utakmicu. Dakle, TOTALNO je netačno je da je poluzainteresovano odigrao drugo poluvreme! Takođe, je netačno što si napisao da je imao 9 skokova kad je imao 13, proveri na sajtu ESPN-a. A to što je imao "malo" asistencija je posledica da su nanjegove pasove tukli Gordona da im ne bi celu utakmicu zakucavao i što su B. Braun i Zik Nađi promašili sve što su mogli za 3 poena i to iz "kornera". Samo su dva puta faulirali Čančara pod obručem na pas Jokića. Tako da su bili samo malo precizniji i da su Gordon i Čačar po jednom zakucali imao bi Jokić dodatnih 6 asistencija!!! A kako je igrao odbranu na perimetru? Možda najbolje ove sezone??? "Moljac" ti si poluzainteresovano gledao utakmicu, ali bitno je da komentar VRH.

losmi

pre 1 godinu

Aman ljudi dovedite nekog programera početnika da vam poređa tabelu kako treba...
Portland na vasoj tabeli je 9 a ima isti skor kao 3...
(Soko, 26. novembar 2022 09:41)

Nije do b92, to je sofa score api, do njih je problem.

B92 bi mogao da pronađe neko drugo rešenje koje radi kako treba

KnezMiškin

pre 1 godinu

Neko pomenu da Denver ima težak raspored u decembru, ali ni ovaj do sada nije bio baš vrhunski. Od 17 utakmica samo 6 kod kuće, ubedljivo najmanje u ligi!!!

Moljac

pre 1 godinu

(Đole, 26. novembar 2022 12:34)

Đole, napisao sam da je u drugom poluvremenu imao 2 poena iz slobodnih bacanja, a da nije šutirao, da je u drugom poluvremenu imao 9 skokova, na 4 iz prvog, i da je u drugom poluvremenu imao jednu asistenciju, na 5 iz prvog. U prvom je dao gas, bila velika razlika, u drugom je stajao daleko od koša i dodavao dalje, nakon čega se odvijala akcija. Ja njega nisam kudio (i nikad ne kudim naše, kad su loši iskuliram, a ne sladim se kao neki), već pohvalio, kako je uz igru koja bi nekom drugom igraču bila utakmica života stigao i da se odmori za sledeći meč. Jer, on je na takvom nivou da to može. A da se ubio od truda u drugom poluvremenu, imao bi ne samo TD, već bi bio igrač kola. No, MVP, TD, igrač kola ili nedelje, sve to je sad u drugom planu. Fokus je na prstenu, i to je od prve utakmice jasno, a za prsten treba biti svež u periodu april-jun. Što reče Meloun, Jokić je izdržljiv kao konj, ali i najbolji trkački konj neće ostvariti rezultat u glavnoj trci godine ako se satire u predtakmičenju. Je li sad jasno šta sam hteo da kažem? (Baš nisam mislio da ću morati svoj srpski da prevodim na pojednostavljeni srpski, ali šta ćeš).

Goran

pre 1 godinu

Zapad dosta izjednačen ove sezone, Lakersi onako loši pa svejedno samo 3 poraza iza trećeg New Orleansa.
(SM, 26. novembar 2022 09:15)

I to uz dve utakmice manje.
(Robert, 26. novembar 2022 10:15)

Pa ako porediš samo poraze onda je manje utakmica prednost. Manje utakmica = manje šansi za poraz.

War Inside My Head

pre 1 godinu

@Đole,ne bih da budem advokat @Moljac,ali se čini da se niste dobro razumjeli,čovjek, kako je shvatam,samo pokušao da naglasi da Jokić u drugom poluvremenu,nije imao potrebu da igra punim gasom,već je dozirano odradio posao,a statističke parametre je napunio u prvom.Lično sam gledao do početka 4/4,pa ne mogu da tvrdim šta se dešavalo posljednjih 10 minuta,ali mi izgleda da Denver igra prvu sezonu u kojoj izgleda da imaju plan da idu što je dalje moguće. 1/4 sezone je već odigrana,i odavno što se Zapadne konferencije tiče,nije bilo ujednačenije,svi skoro su tu negdje,i samim tim,navijači Nuggetsa s pravom gaje optimizam da se ide do kraja.

sasa the king

pre 1 godinu

Smeh@ Slazem se, ove godine fokus na titulu, a to znaci da svi moraju da daju koseve. Dva MVP za redom su vise nego OK. Zna to i Nikola, samo Marej mora da se “probudi”.

nba 1973

pre 1 godinu

mnogo loš raspored prave. juta 21 odigrala do sad, dalas 17. denver do sad 6 kod kuće, sansi, dalas i klipersi po 11. moglo bi to malo uravnotezenije, siguran sam. eh da ne beše glupih poraza kod kuće on niksa i pistonsa i lal u gostima.

zivota

pre 1 godinu

Jokic zeli titulu a svestan je da 3 put ne moze biti MVP i sada razigrava uspavane i igrace koji sede na klupi dugo bez prave prilike. Sastanak u sredu je bio jasan.Kako javlja Denver post ,vlasnik placa super porez doveo je sve koga su trazili i sad hoce rezultat.3 igraca ima pod max ugovorom a samo jedan igra , povrede druge dvojice su prosle i nisu opravdali poverenje. Ako MM ne napravi rezultat dobice otkaz to mu je receno. Nema vise cekanja Portera i Mareja i gubitaka od zadnjih sa tabele.Od srede svaka utakmica mora da se igra kao finalna ili otkaz.

srle

pre 1 godinu

MPJ opet povređen. Biće teško Jokiću da osvoji prsten ovako, Denver treba da trejduje MPJ bilo gde. Samo da urade kao što su sa bartonom i doveli su solidniog Poupa koji makar zna da šutne na koš i nema povredu svaki drugi meč.

Obren Matijevic

pre 1 godinu

MPJ ne igra jel je u katastrofalnoj formi i teret je Denvera. Traze Nuggetsi kome da ga uvale al ga nece niko -jedina nezvanicna ponuda za njega da ide u komletu sa Bonesom u trejdu za 38 godina starog Lebrona.Svaka njegova igra u zadnjih 5 utakmica je bila katastrofa i pao mu procenat za 3 na 20 posto ali od pocetka sezone je ispod 40 posto a odbrana je konstantna 0. Vlasnik je u Sredu obavio razgovor sa trenerom i rekao mu da od ove sezone zavisi njegov ostanak na klupi -MM je odmah sazvao sastanak JM ,MPJ i stavio ih na klupu ,JM je prihvatio ritike a MPJ ne moze bolje od ovog pokusace ali trejd ce pokazati.Njega samog nece niko samo uz Zekea ili Bonesa.

Robert

pre 1 godinu

Zapad dosta izjednačen ove sezone, Lakersi onako loši pa svejedno samo 3 poraza iza trećeg New Orleansa.
(SM, 26. novembar 2022 09:15)

I to uz dve utakmice manje.

nb

pre 1 godinu

@NBA true fan
Filip Rebrača je '97. godište. Stariji je od većine igrača protiv kojih igra 4-5 godina. Nije on uopšte neki talenat, ako realno sagledamo.

Kengur

pre 1 godinu

Ni za jednog drugog igraca koji ima ovakvu statistiku ne kazu da je igrao opusteno vec da je prevara i prozivaju ga. Polako samo,bicete spusteni na zemlju u playoffu kao i svi sto mnogo laju.

Nba true fan

pre 1 godinu

@ nb

Tako je, jedan je od najstarijih igraca u celoj ncaa1. Ali ja nisam rekao da je klinac, a ni da je supertalenat. Nije zvezda ni u svojoj ekipi.Igra u (za pojmove ncaa1) ozbiljnom sistemu. Ne vidim ga u nba, ali moze biti vrlo dobra karijera u Evropi. Verovatno ce i poceti od neke Mege/Fmp. Gledao sam ga više od 10x u poslednje 3god. Mnogo je koristan, timski orjentisan, solidan repertoar poteza. Kazu da mu je radna etika odlična. Njegove šanse da uspe(a njega treba pitati sta bi bio uspeh) su vece jer nema hajpa. Može lako da prestigne neke ovdasnje igrače 97, 98.god.vecite nade itd.

Top komentari sa sličnih vesti

pre 1 godinu

Ne raduje ovo baš. Standardno je bilo da Denver ima spori start sezone, gde konstatujemo kako je to samo zagrevanje i da je to normalno, a onda diže igru prema kraju sezone. Sada je startovao jako, samim tim, vođeni ranijim orijentirima, treba izraziti bojazan da je reč o lošem tempiranju forme ekipe i da će doći do pada onda kada je najpotrebnije.

Kengur

pre 1 godinu

Nijedan suter ne moze da pretvara svaki sut za 3 poena u kos i to iskljucivo zavisi od igraca koji sutira a ne od onog ko mu je i kako dodao loptu,to su smesne asistencije. A vi bi trebali da ih brojite jer Halibarton na svakom mecu ima 14 i nemojte da se nadate da ce Jolo biti najbolji asistent jer nece biti ni 5. A inace Jokic ima dosta bolje saigrace od Halibartona.

zivota

pre 1 godinu

Jedna od malobrojnih ekipa u NBA je Nuggets koja placa super porez .Volovi kao vince carter neznaju nista mnjima je Borca Beograd i oni nekom prete nesto pisu i neke ljude pominju.Ovde se pise o Nuggetsima a volina sto davi babu za invalidu a drzi uramljene slike Nelivukovog klana i siptara i kuma. Ovo nije tvoj svet volino ,zasto pominjes nekog iz SELA BORCE

vince carter

pre 1 godinu

Dragan pojmas Borca,Kevin Durant je u postavi sa Jeff Greenom i jos 3 skretnicara ispipao Jokica i Denver sa sve Marejem u postavi. Wil Barton je otisao da igrao u timu sa Bredli Bilom pored koga naravno nece videti loptu,ono sto vam je bio Barton sad vam je Porter,on je sledeci koga krivite za poraza Denvera...a kad malo bolje razmislim zasto ja tebe ne gazim kako zasluzujes nakon sto Denver ispadne,ima da se pusis vreco licemerja.

kemp

pre 1 godinu

Nisu Sansi nista bolji…. Ove sezone samo nebo granica, uzima Joka prsten
(Lt. Marion Cobretti, 26. novembar 2022 08:30)

Naravno, kao i svake godine krece lozenje na osnovu sezonskih utakmica koje svi igraju na 50%.
Onda sledi metla i povratak konjima.
Kada cete da shvatite da statisticar nikada nista osvojiti nece u karijeri, da je mnogo precenjen igrac.

Kengur

pre 1 godinu

Ni za jednog drugog igraca koji ima ovakvu statistiku ne kazu da je igrao opusteno vec da je prevara i prozivaju ga. Polako samo,bicete spusteni na zemlju u playoffu kao i svi sto mnogo laju.

Top komentari sa sličnih vesti

pre 1 godinu

Ne raduje ovo baš. Standardno je bilo da Denver ima spori start sezone, gde konstatujemo kako je to samo zagrevanje i da je to normalno, a onda diže igru prema kraju sezone. Sada je startovao jako, samim tim, vođeni ranijim orijentirima, treba izraziti bojazan da je reč o lošem tempiranju forme ekipe i da će doći do pada onda kada je najpotrebnije.

kemp

pre 1 godinu

Nisu Sansi nista bolji…. Ove sezone samo nebo granica, uzima Joka prsten
(Lt. Marion Cobretti, 26. novembar 2022 08:30)

Naravno, kao i svake godine krece lozenje na osnovu sezonskih utakmica koje svi igraju na 50%.
Onda sledi metla i povratak konjima.
Kada cete da shvatite da statisticar nikada nista osvojiti nece u karijeri, da je mnogo precenjen igrac.

Kengur

pre 1 godinu

Nijedan suter ne moze da pretvara svaki sut za 3 poena u kos i to iskljucivo zavisi od igraca koji sutira a ne od onog ko mu je i kako dodao loptu,to su smesne asistencije. A vi bi trebali da ih brojite jer Halibarton na svakom mecu ima 14 i nemojte da se nadate da ce Jolo biti najbolji asistent jer nece biti ni 5. A inace Jokic ima dosta bolje saigrace od Halibartona.

vince carter

pre 1 godinu

Dragan pojmas Borca,Kevin Durant je u postavi sa Jeff Greenom i jos 3 skretnicara ispipao Jokica i Denver sa sve Marejem u postavi. Wil Barton je otisao da igrao u timu sa Bredli Bilom pored koga naravno nece videti loptu,ono sto vam je bio Barton sad vam je Porter,on je sledeci koga krivite za poraza Denvera...a kad malo bolje razmislim zasto ja tebe ne gazim kako zasluzujes nakon sto Denver ispadne,ima da se pusis vreco licemerja.

znanje-imanje

pre 1 godinu

Utakmica bez išta. Ali dobili su ono unapred dobijeno i što su morali, uvek uspeh za Šodere.
Sada je očito da je MPJ zadnjih par mečeva bacao cigle jer je opet imao problem sa leđima. Ako im i ove sezone ne bude koristio mnogo loš bedak. Denver je drugi, a igrali su puno više na strani. Da bi Nikola bio baš blizu titule svo ovo vreme mu fali elementarni menadžement u pozadini. Doveli su, najzad, dva beka koji za promenu rade šta treba, i za promenu nisu povređeni.
Malone je duduk; da li je sada manje duduk? Čančar nije nikakav specijalan igrač. Ali nije da je ništa. Tek sad igra a ne da je mogao nego trebao pa i morao još dok je Milsap bio tu. Time bi Čančar bio bolji, Denver malo uspešniji a neki veteran i/ili povreda manje izakana. I ko zna - možda je i tu bila jedna utakmica/pobeda razlike koja bi promenila sve? Čančar igra a Grin ne, elementarno. I Melounu nespoznatljivo godinama...

Obren Matijevic

pre 1 godinu

MPJ ne igra jel je u katastrofalnoj formi i teret je Denvera. Traze Nuggetsi kome da ga uvale al ga nece niko -jedina nezvanicna ponuda za njega da ide u komletu sa Bonesom u trejdu za 38 godina starog Lebrona.Svaka njegova igra u zadnjih 5 utakmica je bila katastrofa i pao mu procenat za 3 na 20 posto ali od pocetka sezone je ispod 40 posto a odbrana je konstantna 0. Vlasnik je u Sredu obavio razgovor sa trenerom i rekao mu da od ove sezone zavisi njegov ostanak na klupi -MM je odmah sazvao sastanak JM ,MPJ i stavio ih na klupu ,JM je prihvatio ritike a MPJ ne moze bolje od ovog pokusace ali trejd ce pokazati.Njega samog nece niko samo uz Zekea ili Bonesa.

Ikac Jagodinac

pre 1 godinu

Prvi i drugi u konferenciji imaju 12 pobeda, a jedanaesti ima 10 pobeda. Od 20 utakmica odigranih. Ovo se nije skoro desilo, niko da napravi razliku. Suvi prosek.

Đole

pre 1 godinu

Koji si ti genije "Moljac"? I dobiješ sko 300 pluseva od ovih koji nisu gledali utakmicu. Dakle, TOTALNO je netačno je da je poluzainteresovano odigrao drugo poluvreme! Takođe, je netačno što si napisao da je imao 9 skokova kad je imao 13, proveri na sajtu ESPN-a. A to što je imao "malo" asistencija je posledica da su nanjegove pasove tukli Gordona da im ne bi celu utakmicu zakucavao i što su B. Braun i Zik Nađi promašili sve što su mogli za 3 poena i to iz "kornera". Samo su dva puta faulirali Čančara pod obručem na pas Jokića. Tako da su bili samo malo precizniji i da su Gordon i Čačar po jednom zakucali imao bi Jokić dodatnih 6 asistencija!!! A kako je igrao odbranu na perimetru? Možda najbolje ove sezone??? "Moljac" ti si poluzainteresovano gledao utakmicu, ali bitno je da komentar VRH.

Moljac

pre 1 godinu

Ovu utakmicu su lako prelomili, pa je čitavo drugo poluvreme šutnuo samo dva slobodna bacanja, imao jednu asistenciju i polunezainteresovano pokupio 9 skokova. Sve ostalo napravio je u prvom. Ove godine definitivno ne ide na MVP nagradu, nego na prsten i koristi svaku priliku da se odmara, makar i tako što iz nultog reda, s terena, uz kesicu kokica prati zbivanja (samo da mu sudije ne sviraju tehničku ako koja kokica padne na parket). Nakon duge pauze pojavio se Iš Smit, nije bio loš, naročito u prvom poluvremenu. Porter i dalje povređen, kao i Grin i Hajlend. Tiho, na prstima, Nagetsi se prikradaju vrhu, a dva od četiri glavna igrača su im još uvek van vrhunske forme, Gordon grize, a Jokić odrađuje (vrhunski, ali odrađuje) i štedi se za PO. Može li ovo biti TA godina?

Pera Ždera

pre 1 godinu

Cancar def zasluzuje startnu ako ne igraju MPJ ili Gordon a svakako da bude prva izmena umesto Dz Grina... ILI bar u balansiranoj raspodeli kad je koji prva izmena (kroz kontekst protivnika i taktike) a ne u odnosu 95% naspram 5% u korist Grina. Prirodnije (anti Meloun) bi bilo 60(70)% Cancar 30% Dzef u ulozi prve izmene na poz 4Ke. Jeste Grin iskusan, atletski, iz drugog plana, dominantan ali veteran koji vrv vec sledece ili one tamo sezone nece biti u Denveru a mozda ni u ligi dok je Vlatko jak, srcan, kosarkaski pismen, solidnog suta... Dugo je tu, mlad i koliko li bi bio bolji da ga je Meloun koristio vise, koju godinu ranije (bio je i povredjen, znam) umesto brdo veterana koji su samo prosli kroz klub...

DraganBorca

pre 1 godinu

Niko da spomene našeg bivseg najboljeg drugara Bartona 😁

8/3/2 sa katastrofalnih 36% suta i klupa od vrlo prosečnog Vašingtona

Lik se obogatio pored Jokica a sada se vidi koja je rupa i koliko drugi treneri njega drugačije vide. 7 godina ih je kocio. Millsap bio starter pored Jokica a odmah potom u Bruklinu ga samo otpuste kao visak

Poenta je da se moglo i pre 3 godine igrati sa mladima kojih je bilo na pretek i koji su pola oterani. Vlatko je odlican sve radi, daleko bolja klupa sa njim i sa Zekeom. Sad opet istu grešku prave sa klince Pejtonom. Mali kida ali nažalost ko zna kad će mu dati šansu. Ali dobro važno da se konačno Dzordan izbacio iz rotacije a nadam se i Dzef Grin. Bili bi ubedljivo prvi da su igrali od početka sa ovakvom klupom

JPR24

pre 1 godinu

Jokic bez kosa iz igre u drugom poluvremenu. Jel moze neko da kaze kako je igrao?
(marko, 26. novembar 2022 08:40)

Opušteno lagano ! Nije morao da se cima nešto posebno. Klipersi bez Dzordza, bez Kavaija, i to je to.

smeh

pre 1 godinu

Ako Denver uspe da nastavi da igra ovako tokom cele sezone kao i kada bude najvažnije biće jedan od kandidata za titulu. Moraju svi da učestvuju i da doprinose a ne da Jokić postiže po 39 poena ako žele borbu za titulu. Tim a ne pojedinac, bez obzira kako se taj pojedinac zove i kako igra, osvaja titulu.

zivota

pre 1 godinu

Jedna od malobrojnih ekipa u NBA je Nuggets koja placa super porez .Volovi kao vince carter neznaju nista mnjima je Borca Beograd i oni nekom prete nesto pisu i neke ljude pominju.Ovde se pise o Nuggetsima a volina sto davi babu za invalidu a drzi uramljene slike Nelivukovog klana i siptara i kuma. Ovo nije tvoj svet volino ,zasto pominjes nekog iz SELA BORCE

Moljac

pre 1 godinu

(Đole, 26. novembar 2022 12:34)

Đole, napisao sam da je u drugom poluvremenu imao 2 poena iz slobodnih bacanja, a da nije šutirao, da je u drugom poluvremenu imao 9 skokova, na 4 iz prvog, i da je u drugom poluvremenu imao jednu asistenciju, na 5 iz prvog. U prvom je dao gas, bila velika razlika, u drugom je stajao daleko od koša i dodavao dalje, nakon čega se odvijala akcija. Ja njega nisam kudio (i nikad ne kudim naše, kad su loši iskuliram, a ne sladim se kao neki), već pohvalio, kako je uz igru koja bi nekom drugom igraču bila utakmica života stigao i da se odmori za sledeći meč. Jer, on je na takvom nivou da to može. A da se ubio od truda u drugom poluvremenu, imao bi ne samo TD, već bi bio igrač kola. No, MVP, TD, igrač kola ili nedelje, sve to je sad u drugom planu. Fokus je na prstenu, i to je od prve utakmice jasno, a za prsten treba biti svež u periodu april-jun. Što reče Meloun, Jokić je izdržljiv kao konj, ali i najbolji trkački konj neće ostvariti rezultat u glavnoj trci godine ako se satire u predtakmičenju. Je li sad jasno šta sam hteo da kažem? (Baš nisam mislio da ću morati svoj srpski da prevodim na pojednostavljeni srpski, ali šta ćeš).

zivota

pre 1 godinu

Jokic zeli titulu a svestan je da 3 put ne moze biti MVP i sada razigrava uspavane i igrace koji sede na klupi dugo bez prave prilike. Sastanak u sredu je bio jasan.Kako javlja Denver post ,vlasnik placa super porez doveo je sve koga su trazili i sad hoce rezultat.3 igraca ima pod max ugovorom a samo jedan igra , povrede druge dvojice su prosle i nisu opravdali poverenje. Ako MM ne napravi rezultat dobice otkaz to mu je receno. Nema vise cekanja Portera i Mareja i gubitaka od zadnjih sa tabele.Od srede svaka utakmica mora da se igra kao finalna ili otkaz.

War Inside My Head

pre 1 godinu

@Đole,ne bih da budem advokat @Moljac,ali se čini da se niste dobro razumjeli,čovjek, kako je shvatam,samo pokušao da naglasi da Jokić u drugom poluvremenu,nije imao potrebu da igra punim gasom,već je dozirano odradio posao,a statističke parametre je napunio u prvom.Lično sam gledao do početka 4/4,pa ne mogu da tvrdim šta se dešavalo posljednjih 10 minuta,ali mi izgleda da Denver igra prvu sezonu u kojoj izgleda da imaju plan da idu što je dalje moguće. 1/4 sezone je već odigrana,i odavno što se Zapadne konferencije tiče,nije bilo ujednačenije,svi skoro su tu negdje,i samim tim,navijači Nuggetsa s pravom gaje optimizam da se ide do kraja.

Dragan Feliks

pre 1 godinu

Nikola dobar, efikasan u prvom poluvremenu uz par nekarakterističnih promašaja i sada već standardno i par jasno nedosudjenih faulova na njemu. Dva bitna statistička podatka, prvi da Nikola nije šutnuo u drugom poluvremenu, i drugi da je Denver sa Nikolom na parketu najbolji a bez njega najlošiji tim lige. Utisak je da u drugom nije ni želeo previše da forsira jer su uglavnom imali dobar rezultat. Gordon sjajan, nadavao se koševa na obruču a šteta za onaj dribling jer ga nije izveo do kraja, Marej počinje da liči na sebe, Braun i KCP standardno dobri, Iš Smit sa klupe dobar ( nema godine i potencijal Bounsa , ali daleko konstantniji), Čančar još jednom vrlo dobar i raduje njegova minutaža ali vratiće se Grin, Nadji se još traži, samo da se ne povredi, Rid ponovo loš. Klipersi bez dvojice najboljih nisu respektabilni, iako imaju jedan od ,,najširih,, rostera u ligi ( sa klupe sinoć Vol, Pauel, Batum, Kovington ), uz neuspešan pokušaj da zbune Denver jer je na Nikolu izlazio Man a ne Zubac. Ipak povratkom dvojca svakako jedna od najozbiljnijih ekipa zapada. Denveru sada sledi Hjuston 2 x i ako to dobiju ostaće pri ili na vrhu zapada, a u Decembru značajno teži raspored pa će se nakon te serije najzad moći izvući neki zaključci, liči da imaju šanse da naprave nešto ali sezona je tek počela pa videćemo, a do tada uživajmo u košarci.

Robert

pre 1 godinu

Zapad dosta izjednačen ove sezone, Lakersi onako loši pa svejedno samo 3 poraza iza trećeg New Orleansa.
(SM, 26. novembar 2022 09:15)

I to uz dve utakmice manje.

losmi

pre 1 godinu

Aman ljudi dovedite nekog programera početnika da vam poređa tabelu kako treba...
Portland na vasoj tabeli je 9 a ima isti skor kao 3...
(Soko, 26. novembar 2022 09:41)

Nije do b92, to je sofa score api, do njih je problem.

B92 bi mogao da pronađe neko drugo rešenje koje radi kako treba

srle

pre 1 godinu

MPJ opet povređen. Biće teško Jokiću da osvoji prsten ovako, Denver treba da trejduje MPJ bilo gde. Samo da urade kao što su sa bartonom i doveli su solidniog Poupa koji makar zna da šutne na koš i nema povredu svaki drugi meč.

sasa the king

pre 1 godinu

Smeh@ Slazem se, ove godine fokus na titulu, a to znaci da svi moraju da daju koseve. Dva MVP za redom su vise nego OK. Zna to i Nikola, samo Marej mora da se “probudi”.

Goran

pre 1 godinu

Zapad dosta izjednačen ove sezone, Lakersi onako loši pa svejedno samo 3 poraza iza trećeg New Orleansa.
(SM, 26. novembar 2022 09:15)

I to uz dve utakmice manje.
(Robert, 26. novembar 2022 10:15)

Pa ako porediš samo poraze onda je manje utakmica prednost. Manje utakmica = manje šansi za poraz.

nba 1973

pre 1 godinu

mnogo loš raspored prave. juta 21 odigrala do sad, dalas 17. denver do sad 6 kod kuće, sansi, dalas i klipersi po 11. moglo bi to malo uravnotezenije, siguran sam. eh da ne beše glupih poraza kod kuće on niksa i pistonsa i lal u gostima.

KnezMiškin

pre 1 godinu

Neko pomenu da Denver ima težak raspored u decembru, ali ni ovaj do sada nije bio baš vrhunski. Od 17 utakmica samo 6 kod kuće, ubedljivo najmanje u ligi!!!

nb

pre 1 godinu

@NBA true fan
Filip Rebrača je '97. godište. Stariji je od većine igrača protiv kojih igra 4-5 godina. Nije on uopšte neki talenat, ako realno sagledamo.

Nba true fan

pre 1 godinu

@ nb

Tako je, jedan je od najstarijih igraca u celoj ncaa1. Ali ja nisam rekao da je klinac, a ni da je supertalenat. Nije zvezda ni u svojoj ekipi.Igra u (za pojmove ncaa1) ozbiljnom sistemu. Ne vidim ga u nba, ali moze biti vrlo dobra karijera u Evropi. Verovatno ce i poceti od neke Mege/Fmp. Gledao sam ga više od 10x u poslednje 3god. Mnogo je koristan, timski orjentisan, solidan repertoar poteza. Kazu da mu je radna etika odlična. Njegove šanse da uspe(a njega treba pitati sta bi bio uspeh) su vece jer nema hajpa. Može lako da prestigne neke ovdasnje igrače 97, 98.god.vecite nade itd.