Četvrtak, 06.10.2022.

17:10

Mesi objavio kraj

Argentinski fudbaler Lionel Mesi doneo je veoma važnu odluku.

Izvor: SN

Mesi objavio kraj IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

51 Komentari

Sortiraj po:

drvobradi

pre 1 godinu

@Da dodam
To je i razlika izmedju nas dvojice, ja sam gledao i Maradonu i Mesija. 2006 nas je Argentina razbila, Mesi usao na tipa 3:0, 15min pre kraja. Sa njim i bez njega bi dali 5 golova. Zato ti i nabrajas statistiku, jer fudbal gledao nisi, fazon Aca sa RTS, koji prica svoju pricu a ne zna sta se desava na terenu. Zbog toga navodis ocene Argentinaca 1986, a svako ko je gledao zna da su bez Maradone bili smesan tim. Maradonina najbolja utakmica 86te je bila polufinale protiv Belgije (pored Engleske i finala). Kada kazem da odigra utakmicu za pamcenje, to ne znaci da nakanta BiH, Katar ili koga vec sa timom Argentine, vec da odigra vrhunski jednu ili dve utakmice u eliminacionoj fazi protiv jakog tima ili da sam odvuce svoj tim daleko (2014te je vise Di Maria povukao nego Mesi, da se nije povredio bili bi prvaci sveta). Da odigra kao Zidan 2006 protiv Brazila ili Italije (sutne panenku najboljem golmanu sveta u finalu) ili kao Zidan 98me, kao Barezi protiv Brazila u finalu 94, moze i kao Ronaldinjo protiv Engleza 2002 ili Ronaldo celo SP, Forlan 2010te, Modric 2018 (odveo Hrvatsku u finale).

ŠalabajzerLA

pre 1 godinu

Čovek je rekao da mu je Svetsko poslednje ( jer sledeće će biti za 4 godine...biće mator ). Ali to ne znači da neće biti tu i sledeće godine...tu i tamo dok može..možda neka Copa Amerike još jedna...

Da dodam

pre 1 godinu

(drvobradi, 6. oktobar 2022 22:48)
A ti si kao redovno gledao sve meceve Argentine dok je Maradona igrao za nju? Cisto sumnjam. Tehnicki gledano nisi u pravu. Mesi je dao gol u penal seriji protiv Holandije u polufinalu 2014.
Sto se utakmica za pamcenje tice, to je vrlo subjektivna stvar. Kao tinejdzer 2006., rasturio nas je sa 1 golom i 1 asistencijom za samo 15 minuta na terenu (6-0 SiCG). Mesi je bio igrac utakmice protiv Bosne 2014. (ocena 9.21 od 10). Protiv Irana 2014. igrac utakmice, ocena 8.91. Protiv Nigerije 2014. igrac meca, ocena 9.48. Protiv Svajcarske igrac meca, ocena 9.41. Protiv Holandije 2014. igrac meca, ocena 9.03. Protiv Nigerije 2018. igrac utakmice, ocena 8.91.

gauda

pre 1 godinu

(drvobradi, 6. oktobar 2022 22:48)

Evo i tebi jedan podatak. Mesi je najbolji asistent u istoriji nokaut faze Svetskog Prvenstva i treba mu jos 3 asistencije da prestigne Pelea po broju asistencija u istoriji Svetskih prvenstava.

drvobradi

pre 1 godinu

@Da dodam
Ti Maradonu i SP 1986 nisi gledao. Zato i izvlačiš statistiku. Evo podatak za tvoju statistiku, Mesi nikada nije dao gol na SP u eliminacionoj fazi. Ali ni to nije problem. Mesi nije odigrao nijednu utakmicu za pamćenje na SP od 2006 do danas.

Lol

pre 1 godinu

Bocko,

Mesi je imao i asistenciju za Di Mariju u osminifinala. Sta je Di Marija napravio na tom SP i u grupnoj i u fazi eliminacije? Jedini gol na citavom SP je dao jer mu je Mesi dodao u onoj situaciji protiv Svajcarske.

Da dodam

pre 1 godinu

Za neobavestene, sto se tice Mesijevih trofeja za Argentinu, on je osvojio 4 titule: Kopa Ameriku, Finalisimu, OI i SP za mlade. Sa Argentinom je osvojio 10 medalja i selekcija Argentine trenutno ima 2. najduzi niz bez poraza ikada u istoriji reprezentacija (35 meceva, od 2019.), samo Italija ima duzi niz (37 meceva od 2018. do 2021.).

misko

pre 1 godinu

Dosadni ste vise sa Maradonom koji je precenjen igrac,to sto je osvoji SP ne znaci nista i to je osvojio znamo svi kako…Drugo,ne mora neko da osvoji SP pa da bude najbolji ili dobar igrac.koliko je takvih primera samo u svetu fudbala,recimo Barezi je psvoji sve pa opet nije najblji.Ako gledate osvojeno onda je to Ronaldinjo magija fudbala sve je osvojio cak i SP. Niko nikada ne pominje recimo Dzej Okocu koji je isto bio magnet sa loptom i jos mnogo drugh fudbaler na raznim pozicijama.

BocA

pre 1 godinu

(Bocko, 6. oktobar 2022 20:45)

Argentina je na SP 2014 postigla 8 golova, a Mesi je golovima i asistencijama ucestovao kod njih 6.

Mesi imao 4 golova i 2 asistencije
Di Maria 1 gol i 0 asistencija

Cime ih je vukao Di Maria? Vukao ih je al preko Mesijevih ledja. Videli smo Di Mariju u kvalifikacijama na SP 2018 koliko je bio sposoban da vuce Argentinu bez Mesija...

Da dodam

pre 1 godinu

Da napomenem da Maradona nikad nije dao gol u finalu SP (Braun, Valdano i Burucaga su bili strelci za Argentinu 1986.), a igrao je u 2 finala SP. Maradona nije osvojio nagradu za najboljeg strelca SP 1986 (Lineker). Medju 10 najboljih igraca na tom SP, 5 su iz Argentine (1. Maradona sa ocenom 9.8, 2. Braun 9.68, 4. Burucaga 9.57, 7. Ruggeri 9.42, 10. Cuciuffo 9.39). Ko je od vas cuo za Brauna, Cuciuffa i Ruggerija? Bez koriscenja interneta. I naravno nesportski gol rukom Englezima.
Mesi je imao 4 gola i 1 asistenciju na SP 2014.
Mec 1: 2-1 BiH, Mesi 1 gol i 1 "asist", Kolasinac dao autogol posle centarsuta Mesija.
mec 2: 1-0 Iran, Mesi 1 gol.
mec 3: 3-2 Nigerija. Mesi 2 gola.
mec 4: 1-0 Svajcarska. Mesi 1 asist.
mec 5: 1-0 Belgija. Mesi "predasist".
mec 6: 0-0 Holandija, 4-2 penali. Mesi je 1. sutirao i dao gol u penal seriji.
mec 7: 0-1 Nemacka. Argentina nije imala srece, Iguain imao cistu 100% sansu (videti projektil Balotelija Nemcima u polufinalu EP 2012), i onaj divljacki start Nojera nad Iguainom (za crveni karton), sansa Palasija u produzetku u 97'.

Mikii

pre 1 godinu

Mada ako ih Tadić, Mitro, Vlahović i Serđo nagaze u nekom polufinalu, šta da se radi :D
(fudbaloman, 06. oktobar 2022 17:13)

Ne brini, neće.

vlada

pre 1 godinu

ne znam da li je najbolji svih vremena ali znam da je cudo kome sam imao srece da budem savremenik. Ja bolje od toga nisam video, niti sam video ikoga ko mu je blizu

Silva

pre 1 godinu

(Bane, 6. oktobar 2022 17:15)

Ako su u Portugalu imalo normalni nece igrati ni na ovom. Upropastice Portugal jer imaju odlicne mlade ofanzivne igrace.

6,50

pre 1 godinu

Zaista u isto vreme i tuzno i lepo svetsko, lepo jer cemo imati priliku da gledamo sve ove majstore jos jednom. Tuzno jer cemo ih odradi sve i niko od njih nece osvojiti.

Bocko

pre 1 godinu

Već sam pisao o tome, ali ajde opet. Mesi ne mora da osvoji SP sa Argentinom, ali mora da svojom igrom povuče reprezentaciju. Krojf, R. Bađo i Stoičkov nisu osvojili SP, ali se ta prvenstva pamte po njima. Ovde je napisano da je Mesi vukao Arg. do finala 2014. Kako, golovima, asistencijama ?. Maskerano i Di Marija su tada vukli Argentinu. Napisana je i statistika Mesijevih golova i asistencija na velikim takmičenjima . Koliko se od toga odnosi na eliminacione mečeve na SP ?

Радован

pre 1 godinu

Са радошћу ћемо се сјећати ере Месија и Роналда и неће нам бити важна поређења ко је био бољи.

Dikan

pre 1 godinu

Pa mogao je još jedno da odigra. Imaće 39 godina. Mateus je igrao i sa 42.
(Masariko, 6. oktobar 2022 17:44)

Ne, igrao je sa 39 na Evropskom 2000. godine, a na SP poslednji put sa 37.

Igor

pre 1 godinu

Očekujem da će i Ronaldo objaviti kraj u Kataru. Obojica su rekorderi u svojim reprezentacijama po broju golova i po broju odigranih utakmica.

zzz

pre 1 godinu

(Realno, 6. oktobar 2022 17:13)

Da ga nije bilo Argentina ne bi nikad igrala finale SP 2014, a 2018 se ne bi ni plasirali na isto. Argentina bez Mesija imala omjer 1-4-3 u kvalifikacijama na SP 2018, a sa njim 6-3-1. Da nije bilo Messija ja zaista ne vidim nacin na koji bi oni igrali to SP. Bez njega nisu mogli da pobjede ni najslabije reprezentacije u Južnoj Americi. A imali su Aguera, Iguaina, Di Mariju itd. Stvarno neverovatno... Cak ih je i Mesi jedva izvukao. Da nisu pobedili Cile, Kolumbiju i Ekvador zadnja 3 kola ostali bi kod kuce.

A poredi ga se sa Peleom koji je igrao u Brazilu koji i bez njega osvoji SP. One jedne godine je Pele ogirao samo nekoliko minuta, ozljedio se, nije igrao vise nijedan mec i na kraju ni kriv ni duzan osvojio SP zbog tih nekoliko odigranih minuta u prvom kolu.

Djordje NS

pre 1 godinu

Messi nije najbolji fudbaler sveta, nije najbolji fudbaler južne Amerike, nije čak ni najbolji fudbaler Argentine. A na žalost njegove klinčadije, nije ni najbolji fudbaler Barselone. Tuga. ???

Марлоне

pre 1 godinu

Играч не може бити најбољи свих времена без освојеног Свјетског првенства, а да је при том играо за једну од најбољих репрезентација свијета по играчком кадру, а ипак није узео Свјетско првенство. Зашто, па зато што није најбољи, зато што није ИКС фактор, није вођа, није Марадона, није Пеле.

samo jako

pre 1 godinu

Messi je jedini igrač u povijesti nogometa koji je sudjelovao u 43 gola (19 golova i 24 asistencije) za reprezentaciju na velikim natjecanjima (Copa America + Svjetsko prvenstvo).

Messi je jedini igrač u povijesti i po učinku u nokaut fazi sa reprezentacijom na velikim takmičenjima. Izravno je sudjelovao kod 21 gola koje je Argentina postigla na Svjetskom prvenstvu i Copa America (5 golova i 16 asistencija).

Messi (6) u dresu reprezentacije ima isto nagrada za najboljeg igrača nekog velikog takmičenja kao Maradona (2), Pele (2), Brazilski (2) i Portugalski Ronaldo (0) zajedno.

Asteriks

pre 1 godinu

Bas se pitam sta ce hejteri reci ako kojim slucajem Messi osvoji Mundijal...Vjerovatno ide prica....."Argentina je osvojila prvenstvo,nije Messi"....I tako neke nebulozne price....A cinjenica je samo jedna,Leo Messi je individualno najbolji fudbaler svih vremena.

Sinke

pre 1 godinu

Jeste,bas ce Messi u sred sezone objaviti da da napusta Psz.....Pa naravno da nece to uraditi,jer bi to bila izuzetno neprijatna situacija za njega....Docekali bi ga na noz u Parizu....Ako zeli da ode,to ce objaviti na kraju sezone.

Simba

pre 1 godinu

Ipak se nadam da ce igrati i dalje...Kao sto je jedan u komentaru rekao,imace 39 godina,i mogao bi odigrati jos jedan Mundijal,to je definitivno.

Bane

pre 1 godinu

Dajte nešto što nismo znali.
Sada će kao po običaju da se Argentini kao onomad Barseloni dodeljuju nepostojeći penali, izmišljeni faulovi u napadu, itd. samo da bi što dalje dogurali.
Zato je Ronaldo mašina i igraće verovatno i 2026. iako će imati više od 40 godina

Irol

pre 1 godinu

(Bane, 6. oktobar 2022 17:15)

Mislio si reci Ronaldo ce i sa 40 godina setati po terenu dok njegova ekipa pokusava da osvoji loptu? Ronaldo vec godinama trci najmanje u ekipi (osim golmana), sta ce tek da bude za 4 godine? O kojoj masini pricamo? Tako mogu i ja igrati sa svojih 100 kila i bez ikakve kondicije.

I nemoj o nepostojecim penalima... Pa svi znamo koga su prozvali Penaldo, zbog cega i u kojem klubu je igrao. I svi dobro znamo koliko je se Real gurao na sve moguce nacine da sto dalje doguraju jer sta ce jadna deca sirom sveta ako ne budu mogli gledati idola u finalu

fudbaloman

pre 1 godinu

Bila bi savršena priča da Mesi pokida SP posle Maradonine smrti i konačno uzme tu titulu. Argentinci su ponovo izuzetno jaki.

Mada ako ih Tadić, Mitro, Vlahović i Serđo nagaze u nekom polufinalu, šta da se radi :D

fudbaloman

pre 1 godinu

Bila bi savršena priča da Mesi pokida SP posle Maradonine smrti i konačno uzme tu titulu. Argentinci su ponovo izuzetno jaki.

Mada ako ih Tadić, Mitro, Vlahović i Serđo nagaze u nekom polufinalu, šta da se radi :D

Asteriks

pre 1 godinu

Bas se pitam sta ce hejteri reci ako kojim slucajem Messi osvoji Mundijal...Vjerovatno ide prica....."Argentina je osvojila prvenstvo,nije Messi"....I tako neke nebulozne price....A cinjenica je samo jedna,Leo Messi je individualno najbolji fudbaler svih vremena.

Марлоне

pre 1 godinu

Играч не може бити најбољи свих времена без освојеног Свјетског првенства, а да је при том играо за једну од најбољих репрезентација свијета по играчком кадру, а ипак није узео Свјетско првенство. Зашто, па зато што није најбољи, зато што није ИКС фактор, није вођа, није Марадона, није Пеле.

vlada

pre 1 godinu

ne znam da li je najbolji svih vremena ali znam da je cudo kome sam imao srece da budem savremenik. Ja bolje od toga nisam video, niti sam video ikoga ko mu je blizu

Irol

pre 1 godinu

(Bane, 6. oktobar 2022 17:15)

Mislio si reci Ronaldo ce i sa 40 godina setati po terenu dok njegova ekipa pokusava da osvoji loptu? Ronaldo vec godinama trci najmanje u ekipi (osim golmana), sta ce tek da bude za 4 godine? O kojoj masini pricamo? Tako mogu i ja igrati sa svojih 100 kila i bez ikakve kondicije.

I nemoj o nepostojecim penalima... Pa svi znamo koga su prozvali Penaldo, zbog cega i u kojem klubu je igrao. I svi dobro znamo koliko je se Real gurao na sve moguce nacine da sto dalje doguraju jer sta ce jadna deca sirom sveta ako ne budu mogli gledati idola u finalu

samo jako

pre 1 godinu

Messi je jedini igrač u povijesti nogometa koji je sudjelovao u 43 gola (19 golova i 24 asistencije) za reprezentaciju na velikim natjecanjima (Copa America + Svjetsko prvenstvo).

Messi je jedini igrač u povijesti i po učinku u nokaut fazi sa reprezentacijom na velikim takmičenjima. Izravno je sudjelovao kod 21 gola koje je Argentina postigla na Svjetskom prvenstvu i Copa America (5 golova i 16 asistencija).

Messi (6) u dresu reprezentacije ima isto nagrada za najboljeg igrača nekog velikog takmičenja kao Maradona (2), Pele (2), Brazilski (2) i Portugalski Ronaldo (0) zajedno.

Sinke

pre 1 godinu

Jeste,bas ce Messi u sred sezone objaviti da da napusta Psz.....Pa naravno da nece to uraditi,jer bi to bila izuzetno neprijatna situacija za njega....Docekali bi ga na noz u Parizu....Ako zeli da ode,to ce objaviti na kraju sezone.

Радован

pre 1 godinu

Са радошћу ћемо се сјећати ере Месија и Роналда и неће нам бити важна поређења ко је био бољи.

Bane

pre 1 godinu

Dajte nešto što nismo znali.
Sada će kao po običaju da se Argentini kao onomad Barseloni dodeljuju nepostojeći penali, izmišljeni faulovi u napadu, itd. samo da bi što dalje dogurali.
Zato je Ronaldo mašina i igraće verovatno i 2026. iako će imati više od 40 godina

Igor

pre 1 godinu

Očekujem da će i Ronaldo objaviti kraj u Kataru. Obojica su rekorderi u svojim reprezentacijama po broju golova i po broju odigranih utakmica.

Simba

pre 1 godinu

Ipak se nadam da ce igrati i dalje...Kao sto je jedan u komentaru rekao,imace 39 godina,i mogao bi odigrati jos jedan Mundijal,to je definitivno.

Dikan

pre 1 godinu

Pa mogao je još jedno da odigra. Imaće 39 godina. Mateus je igrao i sa 42.
(Masariko, 6. oktobar 2022 17:44)

Ne, igrao je sa 39 na Evropskom 2000. godine, a na SP poslednji put sa 37.

zzz

pre 1 godinu

(Realno, 6. oktobar 2022 17:13)

Da ga nije bilo Argentina ne bi nikad igrala finale SP 2014, a 2018 se ne bi ni plasirali na isto. Argentina bez Mesija imala omjer 1-4-3 u kvalifikacijama na SP 2018, a sa njim 6-3-1. Da nije bilo Messija ja zaista ne vidim nacin na koji bi oni igrali to SP. Bez njega nisu mogli da pobjede ni najslabije reprezentacije u Južnoj Americi. A imali su Aguera, Iguaina, Di Mariju itd. Stvarno neverovatno... Cak ih je i Mesi jedva izvukao. Da nisu pobedili Cile, Kolumbiju i Ekvador zadnja 3 kola ostali bi kod kuce.

A poredi ga se sa Peleom koji je igrao u Brazilu koji i bez njega osvoji SP. One jedne godine je Pele ogirao samo nekoliko minuta, ozljedio se, nije igrao vise nijedan mec i na kraju ni kriv ni duzan osvojio SP zbog tih nekoliko odigranih minuta u prvom kolu.

Djordje NS

pre 1 godinu

Messi nije najbolji fudbaler sveta, nije najbolji fudbaler južne Amerike, nije čak ni najbolji fudbaler Argentine. A na žalost njegove klinčadije, nije ni najbolji fudbaler Barselone. Tuga. ???

misko

pre 1 godinu

Dosadni ste vise sa Maradonom koji je precenjen igrac,to sto je osvoji SP ne znaci nista i to je osvojio znamo svi kako…Drugo,ne mora neko da osvoji SP pa da bude najbolji ili dobar igrac.koliko je takvih primera samo u svetu fudbala,recimo Barezi je psvoji sve pa opet nije najblji.Ako gledate osvojeno onda je to Ronaldinjo magija fudbala sve je osvojio cak i SP. Niko nikada ne pominje recimo Dzej Okocu koji je isto bio magnet sa loptom i jos mnogo drugh fudbaler na raznim pozicijama.

Bocko

pre 1 godinu

Već sam pisao o tome, ali ajde opet. Mesi ne mora da osvoji SP sa Argentinom, ali mora da svojom igrom povuče reprezentaciju. Krojf, R. Bađo i Stoičkov nisu osvojili SP, ali se ta prvenstva pamte po njima. Ovde je napisano da je Mesi vukao Arg. do finala 2014. Kako, golovima, asistencijama ?. Maskerano i Di Marija su tada vukli Argentinu. Napisana je i statistika Mesijevih golova i asistencija na velikim takmičenjima . Koliko se od toga odnosi na eliminacione mečeve na SP ?

BocA

pre 1 godinu

(Bocko, 6. oktobar 2022 20:45)

Argentina je na SP 2014 postigla 8 golova, a Mesi je golovima i asistencijama ucestovao kod njih 6.

Mesi imao 4 golova i 2 asistencije
Di Maria 1 gol i 0 asistencija

Cime ih je vukao Di Maria? Vukao ih je al preko Mesijevih ledja. Videli smo Di Mariju u kvalifikacijama na SP 2018 koliko je bio sposoban da vuce Argentinu bez Mesija...

Mikii

pre 1 godinu

Mada ako ih Tadić, Mitro, Vlahović i Serđo nagaze u nekom polufinalu, šta da se radi :D
(fudbaloman, 06. oktobar 2022 17:13)

Ne brini, neće.

Da dodam

pre 1 godinu

Da napomenem da Maradona nikad nije dao gol u finalu SP (Braun, Valdano i Burucaga su bili strelci za Argentinu 1986.), a igrao je u 2 finala SP. Maradona nije osvojio nagradu za najboljeg strelca SP 1986 (Lineker). Medju 10 najboljih igraca na tom SP, 5 su iz Argentine (1. Maradona sa ocenom 9.8, 2. Braun 9.68, 4. Burucaga 9.57, 7. Ruggeri 9.42, 10. Cuciuffo 9.39). Ko je od vas cuo za Brauna, Cuciuffa i Ruggerija? Bez koriscenja interneta. I naravno nesportski gol rukom Englezima.
Mesi je imao 4 gola i 1 asistenciju na SP 2014.
Mec 1: 2-1 BiH, Mesi 1 gol i 1 "asist", Kolasinac dao autogol posle centarsuta Mesija.
mec 2: 1-0 Iran, Mesi 1 gol.
mec 3: 3-2 Nigerija. Mesi 2 gola.
mec 4: 1-0 Svajcarska. Mesi 1 asist.
mec 5: 1-0 Belgija. Mesi "predasist".
mec 6: 0-0 Holandija, 4-2 penali. Mesi je 1. sutirao i dao gol u penal seriji.
mec 7: 0-1 Nemacka. Argentina nije imala srece, Iguain imao cistu 100% sansu (videti projektil Balotelija Nemcima u polufinalu EP 2012), i onaj divljacki start Nojera nad Iguainom (za crveni karton), sansa Palasija u produzetku u 97'.

6,50

pre 1 godinu

Zaista u isto vreme i tuzno i lepo svetsko, lepo jer cemo imati priliku da gledamo sve ove majstore jos jednom. Tuzno jer cemo ih odradi sve i niko od njih nece osvojiti.

Silva

pre 1 godinu

(Bane, 6. oktobar 2022 17:15)

Ako su u Portugalu imalo normalni nece igrati ni na ovom. Upropastice Portugal jer imaju odlicne mlade ofanzivne igrace.

gauda

pre 1 godinu

(drvobradi, 6. oktobar 2022 22:48)

Evo i tebi jedan podatak. Mesi je najbolji asistent u istoriji nokaut faze Svetskog Prvenstva i treba mu jos 3 asistencije da prestigne Pelea po broju asistencija u istoriji Svetskih prvenstava.

Da dodam

pre 1 godinu

(drvobradi, 6. oktobar 2022 22:48)
A ti si kao redovno gledao sve meceve Argentine dok je Maradona igrao za nju? Cisto sumnjam. Tehnicki gledano nisi u pravu. Mesi je dao gol u penal seriji protiv Holandije u polufinalu 2014.
Sto se utakmica za pamcenje tice, to je vrlo subjektivna stvar. Kao tinejdzer 2006., rasturio nas je sa 1 golom i 1 asistencijom za samo 15 minuta na terenu (6-0 SiCG). Mesi je bio igrac utakmice protiv Bosne 2014. (ocena 9.21 od 10). Protiv Irana 2014. igrac utakmice, ocena 8.91. Protiv Nigerije 2014. igrac meca, ocena 9.48. Protiv Svajcarske igrac meca, ocena 9.41. Protiv Holandije 2014. igrac meca, ocena 9.03. Protiv Nigerije 2018. igrac utakmice, ocena 8.91.

drvobradi

pre 1 godinu

@Da dodam
Ti Maradonu i SP 1986 nisi gledao. Zato i izvlačiš statistiku. Evo podatak za tvoju statistiku, Mesi nikada nije dao gol na SP u eliminacionoj fazi. Ali ni to nije problem. Mesi nije odigrao nijednu utakmicu za pamćenje na SP od 2006 do danas.

Da dodam

pre 1 godinu

Za neobavestene, sto se tice Mesijevih trofeja za Argentinu, on je osvojio 4 titule: Kopa Ameriku, Finalisimu, OI i SP za mlade. Sa Argentinom je osvojio 10 medalja i selekcija Argentine trenutno ima 2. najduzi niz bez poraza ikada u istoriji reprezentacija (35 meceva, od 2019.), samo Italija ima duzi niz (37 meceva od 2018. do 2021.).

ŠalabajzerLA

pre 1 godinu

Čovek je rekao da mu je Svetsko poslednje ( jer sledeće će biti za 4 godine...biće mator ). Ali to ne znači da neće biti tu i sledeće godine...tu i tamo dok može..možda neka Copa Amerike još jedna...

Lol

pre 1 godinu

Bocko,

Mesi je imao i asistenciju za Di Mariju u osminifinala. Sta je Di Marija napravio na tom SP i u grupnoj i u fazi eliminacije? Jedini gol na citavom SP je dao jer mu je Mesi dodao u onoj situaciji protiv Svajcarske.

drvobradi

pre 1 godinu

@Da dodam
To je i razlika izmedju nas dvojice, ja sam gledao i Maradonu i Mesija. 2006 nas je Argentina razbila, Mesi usao na tipa 3:0, 15min pre kraja. Sa njim i bez njega bi dali 5 golova. Zato ti i nabrajas statistiku, jer fudbal gledao nisi, fazon Aca sa RTS, koji prica svoju pricu a ne zna sta se desava na terenu. Zbog toga navodis ocene Argentinaca 1986, a svako ko je gledao zna da su bez Maradone bili smesan tim. Maradonina najbolja utakmica 86te je bila polufinale protiv Belgije (pored Engleske i finala). Kada kazem da odigra utakmicu za pamcenje, to ne znaci da nakanta BiH, Katar ili koga vec sa timom Argentine, vec da odigra vrhunski jednu ili dve utakmice u eliminacionoj fazi protiv jakog tima ili da sam odvuce svoj tim daleko (2014te je vise Di Maria povukao nego Mesi, da se nije povredio bili bi prvaci sveta). Da odigra kao Zidan 2006 protiv Brazila ili Italije (sutne panenku najboljem golmanu sveta u finalu) ili kao Zidan 98me, kao Barezi protiv Brazila u finalu 94, moze i kao Ronaldinjo protiv Engleza 2002 ili Ronaldo celo SP, Forlan 2010te, Modric 2018 (odveo Hrvatsku u finale).

Bane

pre 1 godinu

Dajte nešto što nismo znali.
Sada će kao po običaju da se Argentini kao onomad Barseloni dodeljuju nepostojeći penali, izmišljeni faulovi u napadu, itd. samo da bi što dalje dogurali.
Zato je Ronaldo mašina i igraće verovatno i 2026. iako će imati više od 40 godina

Djordje NS

pre 1 godinu

Messi nije najbolji fudbaler sveta, nije najbolji fudbaler južne Amerike, nije čak ni najbolji fudbaler Argentine. A na žalost njegove klinčadije, nije ni najbolji fudbaler Barselone. Tuga. ???

Марлоне

pre 1 godinu

Играч не може бити најбољи свих времена без освојеног Свјетског првенства, а да је при том играо за једну од најбољих репрезентација свијета по играчком кадру, а ипак није узео Свјетско првенство. Зашто, па зато што није најбољи, зато што није ИКС фактор, није вођа, није Марадона, није Пеле.

fudbaloman

pre 1 godinu

Bila bi savršena priča da Mesi pokida SP posle Maradonine smrti i konačno uzme tu titulu. Argentinci su ponovo izuzetno jaki.

Mada ako ih Tadić, Mitro, Vlahović i Serđo nagaze u nekom polufinalu, šta da se radi :D

Asteriks

pre 1 godinu

Bas se pitam sta ce hejteri reci ako kojim slucajem Messi osvoji Mundijal...Vjerovatno ide prica....."Argentina je osvojila prvenstvo,nije Messi"....I tako neke nebulozne price....A cinjenica je samo jedna,Leo Messi je individualno najbolji fudbaler svih vremena.

samo jako

pre 1 godinu

Messi je jedini igrač u povijesti nogometa koji je sudjelovao u 43 gola (19 golova i 24 asistencije) za reprezentaciju na velikim natjecanjima (Copa America + Svjetsko prvenstvo).

Messi je jedini igrač u povijesti i po učinku u nokaut fazi sa reprezentacijom na velikim takmičenjima. Izravno je sudjelovao kod 21 gola koje je Argentina postigla na Svjetskom prvenstvu i Copa America (5 golova i 16 asistencija).

Messi (6) u dresu reprezentacije ima isto nagrada za najboljeg igrača nekog velikog takmičenja kao Maradona (2), Pele (2), Brazilski (2) i Portugalski Ronaldo (0) zajedno.

Irol

pre 1 godinu

(Bane, 6. oktobar 2022 17:15)

Mislio si reci Ronaldo ce i sa 40 godina setati po terenu dok njegova ekipa pokusava da osvoji loptu? Ronaldo vec godinama trci najmanje u ekipi (osim golmana), sta ce tek da bude za 4 godine? O kojoj masini pricamo? Tako mogu i ja igrati sa svojih 100 kila i bez ikakve kondicije.

I nemoj o nepostojecim penalima... Pa svi znamo koga su prozvali Penaldo, zbog cega i u kojem klubu je igrao. I svi dobro znamo koliko je se Real gurao na sve moguce nacine da sto dalje doguraju jer sta ce jadna deca sirom sveta ako ne budu mogli gledati idola u finalu

Bocko

pre 1 godinu

Već sam pisao o tome, ali ajde opet. Mesi ne mora da osvoji SP sa Argentinom, ali mora da svojom igrom povuče reprezentaciju. Krojf, R. Bađo i Stoičkov nisu osvojili SP, ali se ta prvenstva pamte po njima. Ovde je napisano da je Mesi vukao Arg. do finala 2014. Kako, golovima, asistencijama ?. Maskerano i Di Marija su tada vukli Argentinu. Napisana je i statistika Mesijevih golova i asistencija na velikim takmičenjima . Koliko se od toga odnosi na eliminacione mečeve na SP ?

drvobradi

pre 1 godinu

@Da dodam
Ti Maradonu i SP 1986 nisi gledao. Zato i izvlačiš statistiku. Evo podatak za tvoju statistiku, Mesi nikada nije dao gol na SP u eliminacionoj fazi. Ali ni to nije problem. Mesi nije odigrao nijednu utakmicu za pamćenje na SP od 2006 do danas.

zzz

pre 1 godinu

(Realno, 6. oktobar 2022 17:13)

Da ga nije bilo Argentina ne bi nikad igrala finale SP 2014, a 2018 se ne bi ni plasirali na isto. Argentina bez Mesija imala omjer 1-4-3 u kvalifikacijama na SP 2018, a sa njim 6-3-1. Da nije bilo Messija ja zaista ne vidim nacin na koji bi oni igrali to SP. Bez njega nisu mogli da pobjede ni najslabije reprezentacije u Južnoj Americi. A imali su Aguera, Iguaina, Di Mariju itd. Stvarno neverovatno... Cak ih je i Mesi jedva izvukao. Da nisu pobedili Cile, Kolumbiju i Ekvador zadnja 3 kola ostali bi kod kuce.

A poredi ga se sa Peleom koji je igrao u Brazilu koji i bez njega osvoji SP. One jedne godine je Pele ogirao samo nekoliko minuta, ozljedio se, nije igrao vise nijedan mec i na kraju ni kriv ni duzan osvojio SP zbog tih nekoliko odigranih minuta u prvom kolu.

misko

pre 1 godinu

Dosadni ste vise sa Maradonom koji je precenjen igrac,to sto je osvoji SP ne znaci nista i to je osvojio znamo svi kako…Drugo,ne mora neko da osvoji SP pa da bude najbolji ili dobar igrac.koliko je takvih primera samo u svetu fudbala,recimo Barezi je psvoji sve pa opet nije najblji.Ako gledate osvojeno onda je to Ronaldinjo magija fudbala sve je osvojio cak i SP. Niko nikada ne pominje recimo Dzej Okocu koji je isto bio magnet sa loptom i jos mnogo drugh fudbaler na raznim pozicijama.

vlada

pre 1 godinu

ne znam da li je najbolji svih vremena ali znam da je cudo kome sam imao srece da budem savremenik. Ja bolje od toga nisam video, niti sam video ikoga ko mu je blizu

Simba

pre 1 godinu

Ipak se nadam da ce igrati i dalje...Kao sto je jedan u komentaru rekao,imace 39 godina,i mogao bi odigrati jos jedan Mundijal,to je definitivno.

Mikii

pre 1 godinu

Mada ako ih Tadić, Mitro, Vlahović i Serđo nagaze u nekom polufinalu, šta da se radi :D
(fudbaloman, 06. oktobar 2022 17:13)

Ne brini, neće.

Sinke

pre 1 godinu

Jeste,bas ce Messi u sred sezone objaviti da da napusta Psz.....Pa naravno da nece to uraditi,jer bi to bila izuzetno neprijatna situacija za njega....Docekali bi ga na noz u Parizu....Ako zeli da ode,to ce objaviti na kraju sezone.

drvobradi

pre 1 godinu

@Da dodam
To je i razlika izmedju nas dvojice, ja sam gledao i Maradonu i Mesija. 2006 nas je Argentina razbila, Mesi usao na tipa 3:0, 15min pre kraja. Sa njim i bez njega bi dali 5 golova. Zato ti i nabrajas statistiku, jer fudbal gledao nisi, fazon Aca sa RTS, koji prica svoju pricu a ne zna sta se desava na terenu. Zbog toga navodis ocene Argentinaca 1986, a svako ko je gledao zna da su bez Maradone bili smesan tim. Maradonina najbolja utakmica 86te je bila polufinale protiv Belgije (pored Engleske i finala). Kada kazem da odigra utakmicu za pamcenje, to ne znaci da nakanta BiH, Katar ili koga vec sa timom Argentine, vec da odigra vrhunski jednu ili dve utakmice u eliminacionoj fazi protiv jakog tima ili da sam odvuce svoj tim daleko (2014te je vise Di Maria povukao nego Mesi, da se nije povredio bili bi prvaci sveta). Da odigra kao Zidan 2006 protiv Brazila ili Italije (sutne panenku najboljem golmanu sveta u finalu) ili kao Zidan 98me, kao Barezi protiv Brazila u finalu 94, moze i kao Ronaldinjo protiv Engleza 2002 ili Ronaldo celo SP, Forlan 2010te, Modric 2018 (odveo Hrvatsku u finale).

Silva

pre 1 godinu

(Bane, 6. oktobar 2022 17:15)

Ako su u Portugalu imalo normalni nece igrati ni na ovom. Upropastice Portugal jer imaju odlicne mlade ofanzivne igrace.

Igor

pre 1 godinu

Očekujem da će i Ronaldo objaviti kraj u Kataru. Obojica su rekorderi u svojim reprezentacijama po broju golova i po broju odigranih utakmica.

Da dodam

pre 1 godinu

Da napomenem da Maradona nikad nije dao gol u finalu SP (Braun, Valdano i Burucaga su bili strelci za Argentinu 1986.), a igrao je u 2 finala SP. Maradona nije osvojio nagradu za najboljeg strelca SP 1986 (Lineker). Medju 10 najboljih igraca na tom SP, 5 su iz Argentine (1. Maradona sa ocenom 9.8, 2. Braun 9.68, 4. Burucaga 9.57, 7. Ruggeri 9.42, 10. Cuciuffo 9.39). Ko je od vas cuo za Brauna, Cuciuffa i Ruggerija? Bez koriscenja interneta. I naravno nesportski gol rukom Englezima.
Mesi je imao 4 gola i 1 asistenciju na SP 2014.
Mec 1: 2-1 BiH, Mesi 1 gol i 1 "asist", Kolasinac dao autogol posle centarsuta Mesija.
mec 2: 1-0 Iran, Mesi 1 gol.
mec 3: 3-2 Nigerija. Mesi 2 gola.
mec 4: 1-0 Svajcarska. Mesi 1 asist.
mec 5: 1-0 Belgija. Mesi "predasist".
mec 6: 0-0 Holandija, 4-2 penali. Mesi je 1. sutirao i dao gol u penal seriji.
mec 7: 0-1 Nemacka. Argentina nije imala srece, Iguain imao cistu 100% sansu (videti projektil Balotelija Nemcima u polufinalu EP 2012), i onaj divljacki start Nojera nad Iguainom (za crveni karton), sansa Palasija u produzetku u 97'.

BocA

pre 1 godinu

(Bocko, 6. oktobar 2022 20:45)

Argentina je na SP 2014 postigla 8 golova, a Mesi je golovima i asistencijama ucestovao kod njih 6.

Mesi imao 4 golova i 2 asistencije
Di Maria 1 gol i 0 asistencija

Cime ih je vukao Di Maria? Vukao ih je al preko Mesijevih ledja. Videli smo Di Mariju u kvalifikacijama na SP 2018 koliko je bio sposoban da vuce Argentinu bez Mesija...

Dikan

pre 1 godinu

Pa mogao je još jedno da odigra. Imaće 39 godina. Mateus je igrao i sa 42.
(Masariko, 6. oktobar 2022 17:44)

Ne, igrao je sa 39 na Evropskom 2000. godine, a na SP poslednji put sa 37.

Da dodam

pre 1 godinu

Za neobavestene, sto se tice Mesijevih trofeja za Argentinu, on je osvojio 4 titule: Kopa Ameriku, Finalisimu, OI i SP za mlade. Sa Argentinom je osvojio 10 medalja i selekcija Argentine trenutno ima 2. najduzi niz bez poraza ikada u istoriji reprezentacija (35 meceva, od 2019.), samo Italija ima duzi niz (37 meceva od 2018. do 2021.).

Радован

pre 1 godinu

Са радошћу ћемо се сјећати ере Месија и Роналда и неће нам бити важна поређења ко је био бољи.

6,50

pre 1 godinu

Zaista u isto vreme i tuzno i lepo svetsko, lepo jer cemo imati priliku da gledamo sve ove majstore jos jednom. Tuzno jer cemo ih odradi sve i niko od njih nece osvojiti.

Lol

pre 1 godinu

Bocko,

Mesi je imao i asistenciju za Di Mariju u osminifinala. Sta je Di Marija napravio na tom SP i u grupnoj i u fazi eliminacije? Jedini gol na citavom SP je dao jer mu je Mesi dodao u onoj situaciji protiv Svajcarske.

Da dodam

pre 1 godinu

(drvobradi, 6. oktobar 2022 22:48)
A ti si kao redovno gledao sve meceve Argentine dok je Maradona igrao za nju? Cisto sumnjam. Tehnicki gledano nisi u pravu. Mesi je dao gol u penal seriji protiv Holandije u polufinalu 2014.
Sto se utakmica za pamcenje tice, to je vrlo subjektivna stvar. Kao tinejdzer 2006., rasturio nas je sa 1 golom i 1 asistencijom za samo 15 minuta na terenu (6-0 SiCG). Mesi je bio igrac utakmice protiv Bosne 2014. (ocena 9.21 od 10). Protiv Irana 2014. igrac utakmice, ocena 8.91. Protiv Nigerije 2014. igrac meca, ocena 9.48. Protiv Svajcarske igrac meca, ocena 9.41. Protiv Holandije 2014. igrac meca, ocena 9.03. Protiv Nigerije 2018. igrac utakmice, ocena 8.91.

ŠalabajzerLA

pre 1 godinu

Čovek je rekao da mu je Svetsko poslednje ( jer sledeće će biti za 4 godine...biće mator ). Ali to ne znači da neće biti tu i sledeće godine...tu i tamo dok može..možda neka Copa Amerike još jedna...

gauda

pre 1 godinu

(drvobradi, 6. oktobar 2022 22:48)

Evo i tebi jedan podatak. Mesi je najbolji asistent u istoriji nokaut faze Svetskog Prvenstva i treba mu jos 3 asistencije da prestigne Pelea po broju asistencija u istoriji Svetskih prvenstava.