Utorak, 04.10.2022.

17:30

Zverev ne veruje u Đokovića

Miša Zverev, nekadašnji teniser, a danas stručni konsultant, sumnja da će se Novak Đoković vratiti na prvo mesto ATP liste.

Izvor: MT

Zverev ne veruje u Ðokoviæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

Vlada

pre 1 godinu

Sledeće godine Novak ne brani ni jedan bod. Australiji nije igrao,Rolan garos brani četvrt finale, Vimbldon ništa jer se nisu računali bodovi, US open nije igrao. Jedino brani od mastersa Rim i ništa više

Nikol Dz Femija

pre 1 godinu

Svakako je tu nesumnjivi rekorder sa 373 nedelja na prvom mestu.

Svi koji krenu tim putem prvo će morati da preteknu sve ostale pa njega. Biće i to jednog dana i treba da bude a i tada će njegov rekord ostati kao i on kao rekorder, ali do tada uživajmo , naš Novak, srpski sportski junak, je tu prvi. I neka ga, neka uživa zasluženo.

Mada će se verovatno vratiti na prvo mesto i onda reći zbogom profi igri.

DS iz oza

pre 1 godinu

Vidim da ljudi ovde lupaju gluposti pi i Misa. Novak ce sigurno igrati u Australiji. Ovde u austrliji raspolozenje prema kovidu se radikalno promenilo. Od 14 oct cak ne moras da se izolukes ako imas kovid. Dakle nema vise nikakvih anti kovid mera. Niko ti ne trazi nikakve potvrde ni na ulasku ni izlasku iz zemlje. Narod je skapirao da je sve to bilo jadna velika prevara.
Takodje vlada se promenila. Novak ce ovde biti docekan kao sampion i borac za slobodu od mnogih obicnih australijanaca koji su bili diskriminisani na bazi vakcinisanog statusa.

Jadno

pre 1 godinu

Neka bolje on pogleda listu gde prvoplasirani ima samo 6000 bodova, pa to Novak levom rukom moze da osvoji bez i jednog slema. On je nekada uspevao i sa 15000 da zavrsi godinu. Neverovatno broji slemove, a Novak nije igrao ni pola mastersa, od kojih sledece godine moze da ucestvuje na svakom. Ej prvoplasirani ima najmanje bodova ikad u istoriji, a to je zato sto ni izbilza ne zasluzuje prvo mesto. Kakve se sve zlobne price pricaju po Atp krugovima i kakvi se sve igraci preduvavaju.

Ђокс

pre 1 godinu

ATP lista je deplasirana priča o kojoj ne vrijedi tupiti. Znaju svi da bi ostao prvi da ga nisu dirali. Znaju i da bi bio drugi na listi samo da mu nisu dirali poene sa Vimbldona. Ali ne vrijedi.
(Đorđe, 4. oktobar 2022 20:09)

A ko ga je dirao? A sta, samo njemu nisu dali poene na Wimbledonu, je li?
(Nejaano, 4. oktobar 2022 20:35)


Машиш поенту. Наведи једну одлуку моћника која утиче на тенис а да је ишла у прилог Новаку. Бар једну? Федереру је одговарало да се АТП листа у потпуности замрзне, да се не губе бодови, да се губи само 50% бодова. Надалу прескакање Вимблдона 2020, дисквалификација и избацивање Новака са АО (замислите Надалов рекорд да се то није издешавало), Алкаразу забрана уласка у УСА невакцинисанима, Медведеву и осталим Русима и Бјелорусима брисање поена са Вимблдона као и Руду и осталим шљакашима који не умију на трави. Да не причам како је већина тих лоших одлука одузела Новаку битне рекорде и трофеје до којих би сигурно дошао да оне нису донесене. Сложио бих се да је за неке ствари сам крив али за већину није.

Jag

pre 1 godinu

Uporno forsirate pricu oko broja 1 na listi a vidim da se i narod zamlacuje s tim potpuno bespotrebno. Novak i sam rekao da mu, u ovoj fazi karijere i pod svim okolnostima, broj 1 na listi uopste nije prioritet. Ciljevi su mu GS, igrace vrlo redukovan kalendar u odnosu na prethodne godine i nema vise za cilj mesto broj 1. Sasvim razumljivo. Prema tome, cemu mlacenje prazne slame sa time da li ce se vratiti ina prvo mesto li nece. Kome je to bitno i zasto?

Vrg

pre 1 godinu

"Veliko je pitanje da li će igrati i na Australijan openu? - postavio je Zverev retoričko pitanje"

To ne da nije retoricko pitnaje, nego uopste nije pitanje....

Željko

pre 1 godinu

Uveren sam da će kraj 2023 godine Nole dočekati kao broj 1samo da mu dozvole da igra. Ne bi ga ni skinuli sa prve pozicije da su mu dali da igra.

srebrnijahac

pre 1 godinu

Odličan komentar i procena. A sve u ruku Novaku da sve ovo poriče. Čak postoji i matematika da je njemu dovoljno da osvoji jedan GS godišnje a sve ostalo nebitne turnire i da postane opet broj jedan. Jednostavno ostali ne mogu ispratiti kontinuitet da bi održali korak sa njim.

Hehe

pre 1 godinu

Ne znam zasto se vodi bilo kakva polemika oko njegovog vracanja na prvo mesto...To je sigurno kao sto ce sutra svanuti novi dan...ja mogu da razumem poluuspesne tenisere i zapadne kvazistrucnjake da omalovazavaju Novaka ali ne mogu da razumem ljude iz Srbije da rade to isto...ne da ce da bude najbolji u istoriji belog sporta nego ce biti
1. NOVAK Djokovic
2. /
3. pa svi ostali...
Zivi bili pa videli...njegova najjaca snaga je njegov UM, ostali ne da mu nisu ni blizu...

Sam protiv svih

pre 1 godinu

ATP lista je deplasirana priča o kojoj ne vrijedi tupiti. Znaju svi da bi ostao prvi da ga nisu dirali. Znaju i da bi bio drugi na listi samo da mu nisu dirali poene sa Vimbldona. Ali ne vrijedi.
(Đorđe, 4. oktobar 2022 20:09)

A ko ga je dirao? A sta, samo njemu nisu dali poene na Wimbledonu, je li?
(Nejaano
Ne da mu nisu dali bodove već su mu oduzeli 2000 bodova jer je bio branilac titule, oduzeli su svima ali novakovih 2000 bodova znači da je trebao biti 2. na ATP listi a ne 7..
Nadam se da ti je sada jasno,oduzeli su mu bodove iako je odbranio titulu a sve kao zato što ATP KAŽNJAVA London.

ljakse brbulić

pre 1 godinu

U stvarnosti - No1e ce ih sve oduvati naredne godine. Isto vredi i za 2024. i 2025. godinu.
(trazili ste - gledajte!, 04. oktobar 2022 21:08)

Ma isto vredi i za 2054. I 2055. godinu. Nolo će gi sve oduva.

Ferije će potrajati

pre 1 godinu

Кад браниш титулу, бодови ти се не додају, него ти остају. Ако не освојиш, онда губиш бодове.
(шиле, 4. oktobar 2022 20:06)

Ne znaš ti to, bodovi važe 365 dana a onda se brišu, branio ih ne branio sviraće ti radio, bodovi se ne brane nego osvajaju.

Adenauer

pre 1 godinu

Novak ce veoma brzo doci na mjwsto broj 1 na ATP listi iako mu to nije prioritet!
Nema da brani nijedan bod na AO a ako ga osvoji dobija 2000 bodova, pa dje su tu mnogi mastersi u SAD, pa GS u Njujorku itd..
Neka naseg Novaka posluzi zdravlje pa neka u 2023 godini odvoji 3 GS turnira!!

шиле

pre 1 godinu

On je sada kratak za 6000 bodova, Australija open 2000 bodova + 4000 bodova Vimbldon, izgubljenih i nedobivenih bodova na Vimbldonu.
(Milorad, 04. oktobar 2022 20:01)

4000 а не 6000.
Кад браниш титулу, бодови ти се не додају, него ти остају. Ако не освојиш, онда губиш бодове.

Vuki

pre 1 godinu

Ne razumem kako ce izgubiti 4000 bodova kada je na AO ove godine osvojio 0 bodova, a na WB takodje (iako ga je osvojio).
Dakle, brani 0 bodova

Milorad

pre 1 godinu

On je sada kratak za 6000 bodova, Australija open 2000 bodova + 4000 bodova Vimbldon, izgubljenih i nedobivenih bodova na Vimbldonu.

Đorđe

pre 1 godinu

ATP lista je deplasirana priča o kojoj ne vrijedi tupiti. Znaju svi da bi ostao prvi da ga nisu dirali. Znaju i da bi bio drugi na listi samo da mu nisu dirali poene sa Vimbldona. Ali ne vrijedi.

Nolo duplogolo

pre 1 godinu

Ma nebitno je ovo druze Zverev, minorna stvar oko minornog Djokovica. Druga stvar je mnogo bitnija, druze Zverev, i to treba da kazes - dokle da cekamo kad ce opet Rafa na teren? Rafa Nadal - NAJVECI TENISER SVIH VREMENA i jedan od najvecih sportista ikada! To ti nama reci, druze Zverev, to nas sve ovde zanima. Da izadje Goat i da postavlja nove granice. Vamos drustvo!

Nejaano

pre 1 godinu

ATP lista je deplasirana priča o kojoj ne vrijedi tupiti. Znaju svi da bi ostao prvi da ga nisu dirali. Znaju i da bi bio drugi na listi samo da mu nisu dirali poene sa Vimbldona. Ali ne vrijedi.
(Đorđe, 4. oktobar 2022 20:09)

A ko ga je dirao? A sta, samo njemu nisu dali poene na Wimbledonu, je li?

Nikola

pre 1 godinu

Nije ni vazno. Vazno je samo da na kraju ima najvise GS titula i da se zavrsi prica oko toga ko je najuspesniji teniser svih vremena. A to ko je najvise doprineo popularizaciji sporta, ko je najelegantniji, ko je najveci ratnik bla bla bla o tome se moze raspredati u nedogled ali protiv brojki se ne moze.

Pall Mall

pre 1 godinu

Hajde da je rekao neki teniser iz vrha pa da ta misao ima neko značenje ali prosipanje ovog tenisera u pokusaju je van svake pameti.

Helix7

pre 1 godinu

Vozi Miško i ne sekiraj se. Neće vam ispuniti želje sledeće godine će vas raspametiti eventualno samo neka nova pandemija ili crveno dugme ga može sprečiti!

Dorchester

pre 1 godinu

Kad počisti iduću sezonu i osvoji svaki GS, pa se bude pamtila najbolja sezona u istoriji, ima da se zacementira na GOAT listi, i osvoji OI u Parizu 2024.
I ostavi onda taj sport pacerima, koji će nešto da mlate, i nikad neće više biti bitno ko će što da osvoji. Alkaras mali sa žabljim ustima, antipatični i te nove generacije

kecman iz svlacionice

pre 1 godinu

Novak uzima sva 4 sledeće godine.Jedino ako opet ne budu izmislili neke zabrane.
(Q, 4. oktobar 2022 18:41)

Potpisujem, ali
Mislim da ti je ovo "ako" suvišno...

ica luben

pre 1 godinu

@(Bosko komandant, 4. oktobar 2022 19:07)

Procitaj tekst ne samo naslov. Ako ne igra australian open i na wimbldonu ne bude bodova onda nece moci do prve pozicije.

Ferije će potrajati

pre 1 godinu

Noletu nije dozvoljeno da igra u AU 3 godine.
(rodl, 4. oktobar 2022 18:47)

Još niste naučili da mu nije zabranjeno da igra. Ne može samo do dođe do terena.

Bosko komandant

pre 1 godinu

Zverev ne veruje u Nolo, ali veruje u Nadala. Isto kao vecina (bar 90%) teniskih navijaca i konsultanata u svetu, pa cak i u Srbiji jer rezultati nedavne ankete o Goat-u to ovde pokazuju. Idemo breee Rafa u nove pobede. Vamos!

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

Misa, da je iole nekakav analiticar znao bi da je Novakov cilj osvajanje slemova. Slemovi donose najvise bodova, pa samim tim ce izbiti na prvo mesto.Zar on misli da ce ove nove i raspale generacije instagram tenisera, biti konstantniji od njega? Samo da prestanu da mu brane da igra zbog one prevare od vakcine i eto ga na prvom mestu. Ako zaigra AO, ubrzo ce postati broj 1, a nece ga skinuti narednih godinu i po dana. Miso, truba si analiticar kao i teniser sto si bio.

sale

pre 1 godinu

Dakle, nastavljaju poluostvareni teniseri da komentarisu najveceg i nakboljeg...

I da se ne vrati na prvo mesto, A VRATICE SE jer zeli da obori rekord provedenih nedelja kao #1 sto je de fakto NAJBOLJI NA SVETU cilj koji je sebi postavio sa svojih 6-7 godina...

Pored toga, osvojice i nakveci broj grand slemova, i ma koliko pokusavali da uzdignu Alkarasa, videli smo da klincu predstoji odlicna karijera, ali ima i te kako da uci jos... nije to jednostavno doci negde i omlatiti sve protivnike sa lakocom kako su nam to pokazali Federer, Nadal i Djokovic....

Dejan

pre 1 godinu

Ha ha ha, kako neprofwsionalna izjava.
Šta li će biti sledeće godine gde nije igrao i može samo dobijati bodove, živi bili pa videli i analizirali tu Mišićnu izjavu.
On dečko kao pao sa Marsa

Boris Banović

pre 1 godinu

Neverovatno da niko ne pominje činjenicu da je Novak Đoković jedini teniser u istoriji ATP kom su , nakon osvojene GS titule, oduzeti bodovi koji se inače dodeljuju osvajaču !

DaNi

pre 1 godinu

Pa niko ne veruje više u Djokovića, njegovo vreme je prošlo da bude opet na vrhu!! Penzija je najbolja opcija za njega!!
(Frizerka, 4. oktobar 2022 19:18)

Njegovo vreme proslo a on uzeo Wimbledon..... Molim te bavi se Golfom ili stolni tennis, to je sa tebe

srle

pre 1 godinu

Ne mora da se vrati na prvo mesto ATP liste. Dovoljno je da Novak odigra još par sezona, osvoji 2 ili 3 grend slema. Vidimo da sa ovakvim igračima kao što je trenutni broj 1, itekako mogu da se osvajaju najveći turniri.

Gibanitza

pre 1 godinu

Miša Zverev, čovek koji u svojoj karijeri ima samo jedan jedini osvojen turnir,i to iz kategorije 250, daje svoje "stručno" mišljenje i prognozu o Đokoviću, jednom od najboljih igrača u istoriji tenisa.Šta reći.

Asteriks

pre 1 godinu

Pa ako se i sledece godine nastavi ovo ludilo i zabrane mu da igra,ja sam 100% siguran da ce Novak objaviti kraj karijere i nece mu biti ni malo zao,jer covjek ima svoje principe.Pokusao je sve,nisu mu dali da igra bez vakcine i to je to....Jer realno ne bi bilo normalno da igra tenis svaka 3 mjeseca....Ali,mislim da ce sledece sezonekonacnoda se normalizuju stvari,ako tako bude,brzo ce Novak ponovo na vrh.

nevski

pre 1 godinu

Novak je trenutno 7 na svetu,istina,nije igrao AO,Wimbledon nije racunat u bodovnu kalkulaciju,sve su to fakti.
Ali,pogledajte najznacajniji parametar u bilo kom sportu,ELO ranking,imate jedan pokusaj da pogodite ko je trenutni broj 1.
Tako da,novinari pisu,papir trpi sve,a Novak ce em biti ponovo broj 1 em ce uzeti bar jos 4,5 slemova bez problema do kraja karijere,ima mladih tenisera,dobrih,ali,tanko je to sve. Cisto primera radi,da je Wimbledon pisan u bodove,bez AO,americkih mastersa i US opena,Novsk bi danas bio broj 2.....

mich

pre 1 godinu

Zabole ga i da se ne vrati, pa vratite nu poene koje ste mu "pokrali" bar 1000 sa AO i 2000 sa WB plus US open, pa saberite gde bi bio, indijanci odvratni...

Moljac

pre 1 godinu

Nije rekao da ne veruje u Đokovića, nego u australijske i britanske vlasti (jedni ne puštaju, drugi glupim odlukama brišu bodove učesnicima). Ako se na to opet dodaju 4 masters i jedan GS turnir u Americi, pa ni velika trojka na jednoj, i pojedinačni paceri na drugoj strani ne bi bili #1.

Nebojša

pre 1 godinu

Po ovome što je izjavio nije da on ne veruje u Novaka već njegova sumnja počiva na ponavljanju ovogodišnjeg ludila i dogodine što se nadam neće desiti.

srle

pre 1 godinu

Ne mora da se vrati na prvo mesto ATP liste. Dovoljno je da Novak odigra još par sezona, osvoji 2 ili 3 grend slema. Vidimo da sa ovakvim igračima kao što je trenutni broj 1, itekako mogu da se osvajaju najveći turniri.

mich

pre 1 godinu

Zabole ga i da se ne vrati, pa vratite nu poene koje ste mu "pokrali" bar 1000 sa AO i 2000 sa WB plus US open, pa saberite gde bi bio, indijanci odvratni...

Nebojša

pre 1 godinu

Po ovome što je izjavio nije da on ne veruje u Novaka već njegova sumnja počiva na ponavljanju ovogodišnjeg ludila i dogodine što se nadam neće desiti.

Dorchester

pre 1 godinu

Kad počisti iduću sezonu i osvoji svaki GS, pa se bude pamtila najbolja sezona u istoriji, ima da se zacementira na GOAT listi, i osvoji OI u Parizu 2024.
I ostavi onda taj sport pacerima, koji će nešto da mlate, i nikad neće više biti bitno ko će što da osvoji. Alkaras mali sa žabljim ustima, antipatični i te nove generacije

Gibanitza

pre 1 godinu

Miša Zverev, čovek koji u svojoj karijeri ima samo jedan jedini osvojen turnir,i to iz kategorije 250, daje svoje "stručno" mišljenje i prognozu o Đokoviću, jednom od najboljih igrača u istoriji tenisa.Šta reći.

Boris Banović

pre 1 godinu

Neverovatno da niko ne pominje činjenicu da je Novak Đoković jedini teniser u istoriji ATP kom su , nakon osvojene GS titule, oduzeti bodovi koji se inače dodeljuju osvajaču !

Nikola

pre 1 godinu

Nije ni vazno. Vazno je samo da na kraju ima najvise GS titula i da se zavrsi prica oko toga ko je najuspesniji teniser svih vremena. A to ko je najvise doprineo popularizaciji sporta, ko je najelegantniji, ko je najveci ratnik bla bla bla o tome se moze raspredati u nedogled ali protiv brojki se ne moze.

Hehe

pre 1 godinu

Ne znam zasto se vodi bilo kakva polemika oko njegovog vracanja na prvo mesto...To je sigurno kao sto ce sutra svanuti novi dan...ja mogu da razumem poluuspesne tenisere i zapadne kvazistrucnjake da omalovazavaju Novaka ali ne mogu da razumem ljude iz Srbije da rade to isto...ne da ce da bude najbolji u istoriji belog sporta nego ce biti
1. NOVAK Djokovic
2. /
3. pa svi ostali...
Zivi bili pa videli...njegova najjaca snaga je njegov UM, ostali ne da mu nisu ni blizu...

Helix7

pre 1 godinu

Vozi Miško i ne sekiraj se. Neće vam ispuniti želje sledeće godine će vas raspametiti eventualno samo neka nova pandemija ili crveno dugme ga može sprečiti!

DaNi

pre 1 godinu

Pa niko ne veruje više u Djokovića, njegovo vreme je prošlo da bude opet na vrhu!! Penzija je najbolja opcija za njega!!
(Frizerka, 4. oktobar 2022 19:18)

Njegovo vreme proslo a on uzeo Wimbledon..... Molim te bavi se Golfom ili stolni tennis, to je sa tebe

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

Misa, da je iole nekakav analiticar znao bi da je Novakov cilj osvajanje slemova. Slemovi donose najvise bodova, pa samim tim ce izbiti na prvo mesto.Zar on misli da ce ove nove i raspale generacije instagram tenisera, biti konstantniji od njega? Samo da prestanu da mu brane da igra zbog one prevare od vakcine i eto ga na prvom mestu. Ako zaigra AO, ubrzo ce postati broj 1, a nece ga skinuti narednih godinu i po dana. Miso, truba si analiticar kao i teniser sto si bio.

nevski

pre 1 godinu

Novak je trenutno 7 na svetu,istina,nije igrao AO,Wimbledon nije racunat u bodovnu kalkulaciju,sve su to fakti.
Ali,pogledajte najznacajniji parametar u bilo kom sportu,ELO ranking,imate jedan pokusaj da pogodite ko je trenutni broj 1.
Tako da,novinari pisu,papir trpi sve,a Novak ce em biti ponovo broj 1 em ce uzeti bar jos 4,5 slemova bez problema do kraja karijere,ima mladih tenisera,dobrih,ali,tanko je to sve. Cisto primera radi,da je Wimbledon pisan u bodove,bez AO,americkih mastersa i US opena,Novsk bi danas bio broj 2.....

Adenauer

pre 1 godinu

Novak ce veoma brzo doci na mjwsto broj 1 na ATP listi iako mu to nije prioritet!
Nema da brani nijedan bod na AO a ako ga osvoji dobija 2000 bodova, pa dje su tu mnogi mastersi u SAD, pa GS u Njujorku itd..
Neka naseg Novaka posluzi zdravlje pa neka u 2023 godini odvoji 3 GS turnira!!

Vuki

pre 1 godinu

Ne razumem kako ce izgubiti 4000 bodova kada je na AO ove godine osvojio 0 bodova, a na WB takodje (iako ga je osvojio).
Dakle, brani 0 bodova

Željko

pre 1 godinu

Uveren sam da će kraj 2023 godine Nole dočekati kao broj 1samo da mu dozvole da igra. Ne bi ga ni skinuli sa prve pozicije da su mu dali da igra.

Moljac

pre 1 godinu

Nije rekao da ne veruje u Đokovića, nego u australijske i britanske vlasti (jedni ne puštaju, drugi glupim odlukama brišu bodove učesnicima). Ako se na to opet dodaju 4 masters i jedan GS turnir u Americi, pa ni velika trojka na jednoj, i pojedinačni paceri na drugoj strani ne bi bili #1.

Asteriks

pre 1 godinu

Pa ako se i sledece godine nastavi ovo ludilo i zabrane mu da igra,ja sam 100% siguran da ce Novak objaviti kraj karijere i nece mu biti ni malo zao,jer covjek ima svoje principe.Pokusao je sve,nisu mu dali da igra bez vakcine i to je to....Jer realno ne bi bilo normalno da igra tenis svaka 3 mjeseca....Ali,mislim da ce sledece sezonekonacnoda se normalizuju stvari,ako tako bude,brzo ce Novak ponovo na vrh.

Sam protiv svih

pre 1 godinu

ATP lista je deplasirana priča o kojoj ne vrijedi tupiti. Znaju svi da bi ostao prvi da ga nisu dirali. Znaju i da bi bio drugi na listi samo da mu nisu dirali poene sa Vimbldona. Ali ne vrijedi.
(Đorđe, 4. oktobar 2022 20:09)

A ko ga je dirao? A sta, samo njemu nisu dali poene na Wimbledonu, je li?
(Nejaano
Ne da mu nisu dali bodove već su mu oduzeli 2000 bodova jer je bio branilac titule, oduzeli su svima ali novakovih 2000 bodova znači da je trebao biti 2. na ATP listi a ne 7..
Nadam se da ti je sada jasno,oduzeli su mu bodove iako je odbranio titulu a sve kao zato što ATP KAŽNJAVA London.

Ђокс

pre 1 godinu

ATP lista je deplasirana priča o kojoj ne vrijedi tupiti. Znaju svi da bi ostao prvi da ga nisu dirali. Znaju i da bi bio drugi na listi samo da mu nisu dirali poene sa Vimbldona. Ali ne vrijedi.
(Đorđe, 4. oktobar 2022 20:09)

A ko ga je dirao? A sta, samo njemu nisu dali poene na Wimbledonu, je li?
(Nejaano, 4. oktobar 2022 20:35)


Машиш поенту. Наведи једну одлуку моћника која утиче на тенис а да је ишла у прилог Новаку. Бар једну? Федереру је одговарало да се АТП листа у потпуности замрзне, да се не губе бодови, да се губи само 50% бодова. Надалу прескакање Вимблдона 2020, дисквалификација и избацивање Новака са АО (замислите Надалов рекорд да се то није издешавало), Алкаразу забрана уласка у УСА невакцинисанима, Медведеву и осталим Русима и Бјелорусима брисање поена са Вимблдона као и Руду и осталим шљакашима који не умију на трави. Да не причам како је већина тих лоших одлука одузела Новаку битне рекорде и трофеје до којих би сигурно дошао да оне нису донесене. Сложио бих се да је за неке ствари сам крив али за већину није.

sale

pre 1 godinu

Dakle, nastavljaju poluostvareni teniseri da komentarisu najveceg i nakboljeg...

I da se ne vrati na prvo mesto, A VRATICE SE jer zeli da obori rekord provedenih nedelja kao #1 sto je de fakto NAJBOLJI NA SVETU cilj koji je sebi postavio sa svojih 6-7 godina...

Pored toga, osvojice i nakveci broj grand slemova, i ma koliko pokusavali da uzdignu Alkarasa, videli smo da klincu predstoji odlicna karijera, ali ima i te kako da uci jos... nije to jednostavno doci negde i omlatiti sve protivnike sa lakocom kako su nam to pokazali Federer, Nadal i Djokovic....

Đorđe

pre 1 godinu

ATP lista je deplasirana priča o kojoj ne vrijedi tupiti. Znaju svi da bi ostao prvi da ga nisu dirali. Znaju i da bi bio drugi na listi samo da mu nisu dirali poene sa Vimbldona. Ali ne vrijedi.

srebrnijahac

pre 1 godinu

Odličan komentar i procena. A sve u ruku Novaku da sve ovo poriče. Čak postoji i matematika da je njemu dovoljno da osvoji jedan GS godišnje a sve ostalo nebitne turnire i da postane opet broj jedan. Jednostavno ostali ne mogu ispratiti kontinuitet da bi održali korak sa njim.

DS iz oza

pre 1 godinu

Vidim da ljudi ovde lupaju gluposti pi i Misa. Novak ce sigurno igrati u Australiji. Ovde u austrliji raspolozenje prema kovidu se radikalno promenilo. Od 14 oct cak ne moras da se izolukes ako imas kovid. Dakle nema vise nikakvih anti kovid mera. Niko ti ne trazi nikakve potvrde ni na ulasku ni izlasku iz zemlje. Narod je skapirao da je sve to bilo jadna velika prevara.
Takodje vlada se promenila. Novak ce ovde biti docekan kao sampion i borac za slobodu od mnogih obicnih australijanaca koji su bili diskriminisani na bazi vakcinisanog statusa.

Dejan

pre 1 godinu

Ha ha ha, kako neprofwsionalna izjava.
Šta li će biti sledeće godine gde nije igrao i može samo dobijati bodove, živi bili pa videli i analizirali tu Mišićnu izjavu.
On dečko kao pao sa Marsa

Jag

pre 1 godinu

Uporno forsirate pricu oko broja 1 na listi a vidim da se i narod zamlacuje s tim potpuno bespotrebno. Novak i sam rekao da mu, u ovoj fazi karijere i pod svim okolnostima, broj 1 na listi uopste nije prioritet. Ciljevi su mu GS, igrace vrlo redukovan kalendar u odnosu na prethodne godine i nema vise za cilj mesto broj 1. Sasvim razumljivo. Prema tome, cemu mlacenje prazne slame sa time da li ce se vratiti ina prvo mesto li nece. Kome je to bitno i zasto?

Vlada

pre 1 godinu

Sledeće godine Novak ne brani ni jedan bod. Australiji nije igrao,Rolan garos brani četvrt finale, Vimbldon ništa jer se nisu računali bodovi, US open nije igrao. Jedino brani od mastersa Rim i ništa više

kecman iz svlacionice

pre 1 godinu

Novak uzima sva 4 sledeće godine.Jedino ako opet ne budu izmislili neke zabrane.
(Q, 4. oktobar 2022 18:41)

Potpisujem, ali
Mislim da ti je ovo "ako" suvišno...

шиле

pre 1 godinu

On je sada kratak za 6000 bodova, Australija open 2000 bodova + 4000 bodova Vimbldon, izgubljenih i nedobivenih bodova na Vimbldonu.
(Milorad, 04. oktobar 2022 20:01)

4000 а не 6000.
Кад браниш титулу, бодови ти се не додају, него ти остају. Ако не освојиш, онда губиш бодове.

ljakse brbulić

pre 1 godinu

U stvarnosti - No1e ce ih sve oduvati naredne godine. Isto vredi i za 2024. i 2025. godinu.
(trazili ste - gledajte!, 04. oktobar 2022 21:08)

Ma isto vredi i za 2054. I 2055. godinu. Nolo će gi sve oduva.

Ferije će potrajati

pre 1 godinu

Noletu nije dozvoljeno da igra u AU 3 godine.
(rodl, 4. oktobar 2022 18:47)

Još niste naučili da mu nije zabranjeno da igra. Ne može samo do dođe do terena.

Nejaano

pre 1 godinu

ATP lista je deplasirana priča o kojoj ne vrijedi tupiti. Znaju svi da bi ostao prvi da ga nisu dirali. Znaju i da bi bio drugi na listi samo da mu nisu dirali poene sa Vimbldona. Ali ne vrijedi.
(Đorđe, 4. oktobar 2022 20:09)

A ko ga je dirao? A sta, samo njemu nisu dali poene na Wimbledonu, je li?

Jadno

pre 1 godinu

Neka bolje on pogleda listu gde prvoplasirani ima samo 6000 bodova, pa to Novak levom rukom moze da osvoji bez i jednog slema. On je nekada uspevao i sa 15000 da zavrsi godinu. Neverovatno broji slemove, a Novak nije igrao ni pola mastersa, od kojih sledece godine moze da ucestvuje na svakom. Ej prvoplasirani ima najmanje bodova ikad u istoriji, a to je zato sto ni izbilza ne zasluzuje prvo mesto. Kakve se sve zlobne price pricaju po Atp krugovima i kakvi se sve igraci preduvavaju.

Vrg

pre 1 godinu

"Veliko je pitanje da li će igrati i na Australijan openu? - postavio je Zverev retoričko pitanje"

To ne da nije retoricko pitnaje, nego uopste nije pitanje....

Bosko komandant

pre 1 godinu

Zverev ne veruje u Nolo, ali veruje u Nadala. Isto kao vecina (bar 90%) teniskih navijaca i konsultanata u svetu, pa cak i u Srbiji jer rezultati nedavne ankete o Goat-u to ovde pokazuju. Idemo breee Rafa u nove pobede. Vamos!

Pall Mall

pre 1 godinu

Hajde da je rekao neki teniser iz vrha pa da ta misao ima neko značenje ali prosipanje ovog tenisera u pokusaju je van svake pameti.

Nikol Dz Femija

pre 1 godinu

Svakako je tu nesumnjivi rekorder sa 373 nedelja na prvom mestu.

Svi koji krenu tim putem prvo će morati da preteknu sve ostale pa njega. Biće i to jednog dana i treba da bude a i tada će njegov rekord ostati kao i on kao rekorder, ali do tada uživajmo , naš Novak, srpski sportski junak, je tu prvi. I neka ga, neka uživa zasluženo.

Mada će se verovatno vratiti na prvo mesto i onda reći zbogom profi igri.

Nolo duplogolo

pre 1 godinu

Ma nebitno je ovo druze Zverev, minorna stvar oko minornog Djokovica. Druga stvar je mnogo bitnija, druze Zverev, i to treba da kazes - dokle da cekamo kad ce opet Rafa na teren? Rafa Nadal - NAJVECI TENISER SVIH VREMENA i jedan od najvecih sportista ikada! To ti nama reci, druze Zverev, to nas sve ovde zanima. Da izadje Goat i da postavlja nove granice. Vamos drustvo!

ica luben

pre 1 godinu

@(Bosko komandant, 4. oktobar 2022 19:07)

Procitaj tekst ne samo naslov. Ako ne igra australian open i na wimbldonu ne bude bodova onda nece moci do prve pozicije.

Ferije će potrajati

pre 1 godinu

Кад браниш титулу, бодови ти се не додају, него ти остају. Ако не освојиш, онда губиш бодове.
(шиле, 4. oktobar 2022 20:06)

Ne znaš ti to, bodovi važe 365 dana a onda se brišu, branio ih ne branio sviraće ti radio, bodovi se ne brane nego osvajaju.

Milorad

pre 1 godinu

On je sada kratak za 6000 bodova, Australija open 2000 bodova + 4000 bodova Vimbldon, izgubljenih i nedobivenih bodova na Vimbldonu.

Bosko komandant

pre 1 godinu

Zverev ne veruje u Nolo, ali veruje u Nadala. Isto kao vecina (bar 90%) teniskih navijaca i konsultanata u svetu, pa cak i u Srbiji jer rezultati nedavne ankete o Goat-u to ovde pokazuju. Idemo breee Rafa u nove pobede. Vamos!

Nolo duplogolo

pre 1 godinu

Ma nebitno je ovo druze Zverev, minorna stvar oko minornog Djokovica. Druga stvar je mnogo bitnija, druze Zverev, i to treba da kazes - dokle da cekamo kad ce opet Rafa na teren? Rafa Nadal - NAJVECI TENISER SVIH VREMENA i jedan od najvecih sportista ikada! To ti nama reci, druze Zverev, to nas sve ovde zanima. Da izadje Goat i da postavlja nove granice. Vamos drustvo!

ljakse brbulić

pre 1 godinu

U stvarnosti - No1e ce ih sve oduvati naredne godine. Isto vredi i za 2024. i 2025. godinu.
(trazili ste - gledajte!, 04. oktobar 2022 21:08)

Ma isto vredi i za 2054. I 2055. godinu. Nolo će gi sve oduva.

Gibanitza

pre 1 godinu

Miša Zverev, čovek koji u svojoj karijeri ima samo jedan jedini osvojen turnir,i to iz kategorije 250, daje svoje "stručno" mišljenje i prognozu o Đokoviću, jednom od najboljih igrača u istoriji tenisa.Šta reći.

Ferije će potrajati

pre 1 godinu

Noletu nije dozvoljeno da igra u AU 3 godine.
(rodl, 4. oktobar 2022 18:47)

Još niste naučili da mu nije zabranjeno da igra. Ne može samo do dođe do terena.

Nejaano

pre 1 godinu

ATP lista je deplasirana priča o kojoj ne vrijedi tupiti. Znaju svi da bi ostao prvi da ga nisu dirali. Znaju i da bi bio drugi na listi samo da mu nisu dirali poene sa Vimbldona. Ali ne vrijedi.
(Đorđe, 4. oktobar 2022 20:09)

A ko ga je dirao? A sta, samo njemu nisu dali poene na Wimbledonu, je li?

kecman iz svlacionice

pre 1 godinu

Novak uzima sva 4 sledeće godine.Jedino ako opet ne budu izmislili neke zabrane.
(Q, 4. oktobar 2022 18:41)

Potpisujem, ali
Mislim da ti je ovo "ako" suvišno...

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

Misa, da je iole nekakav analiticar znao bi da je Novakov cilj osvajanje slemova. Slemovi donose najvise bodova, pa samim tim ce izbiti na prvo mesto.Zar on misli da ce ove nove i raspale generacije instagram tenisera, biti konstantniji od njega? Samo da prestanu da mu brane da igra zbog one prevare od vakcine i eto ga na prvom mestu. Ako zaigra AO, ubrzo ce postati broj 1, a nece ga skinuti narednih godinu i po dana. Miso, truba si analiticar kao i teniser sto si bio.

srle

pre 1 godinu

Ne mora da se vrati na prvo mesto ATP liste. Dovoljno je da Novak odigra još par sezona, osvoji 2 ili 3 grend slema. Vidimo da sa ovakvim igračima kao što je trenutni broj 1, itekako mogu da se osvajaju najveći turniri.

Nikola

pre 1 godinu

Nije ni vazno. Vazno je samo da na kraju ima najvise GS titula i da se zavrsi prica oko toga ko je najuspesniji teniser svih vremena. A to ko je najvise doprineo popularizaciji sporta, ko je najelegantniji, ko je najveci ratnik bla bla bla o tome se moze raspredati u nedogled ali protiv brojki se ne moze.

Hehe

pre 1 godinu

Ne znam zasto se vodi bilo kakva polemika oko njegovog vracanja na prvo mesto...To je sigurno kao sto ce sutra svanuti novi dan...ja mogu da razumem poluuspesne tenisere i zapadne kvazistrucnjake da omalovazavaju Novaka ali ne mogu da razumem ljude iz Srbije da rade to isto...ne da ce da bude najbolji u istoriji belog sporta nego ce biti
1. NOVAK Djokovic
2. /
3. pa svi ostali...
Zivi bili pa videli...njegova najjaca snaga je njegov UM, ostali ne da mu nisu ni blizu...

Vuki

pre 1 godinu

Ne razumem kako ce izgubiti 4000 bodova kada je na AO ove godine osvojio 0 bodova, a na WB takodje (iako ga je osvojio).
Dakle, brani 0 bodova

sale

pre 1 godinu

Dakle, nastavljaju poluostvareni teniseri da komentarisu najveceg i nakboljeg...

I da se ne vrati na prvo mesto, A VRATICE SE jer zeli da obori rekord provedenih nedelja kao #1 sto je de fakto NAJBOLJI NA SVETU cilj koji je sebi postavio sa svojih 6-7 godina...

Pored toga, osvojice i nakveci broj grand slemova, i ma koliko pokusavali da uzdignu Alkarasa, videli smo da klincu predstoji odlicna karijera, ali ima i te kako da uci jos... nije to jednostavno doci negde i omlatiti sve protivnike sa lakocom kako su nam to pokazali Federer, Nadal i Djokovic....

Milorad

pre 1 godinu

On je sada kratak za 6000 bodova, Australija open 2000 bodova + 4000 bodova Vimbldon, izgubljenih i nedobivenih bodova na Vimbldonu.

Željko

pre 1 godinu

Uveren sam da će kraj 2023 godine Nole dočekati kao broj 1samo da mu dozvole da igra. Ne bi ga ni skinuli sa prve pozicije da su mu dali da igra.

Adenauer

pre 1 godinu

Novak ce veoma brzo doci na mjwsto broj 1 na ATP listi iako mu to nije prioritet!
Nema da brani nijedan bod na AO a ako ga osvoji dobija 2000 bodova, pa dje su tu mnogi mastersi u SAD, pa GS u Njujorku itd..
Neka naseg Novaka posluzi zdravlje pa neka u 2023 godini odvoji 3 GS turnira!!

Sam protiv svih

pre 1 godinu

ATP lista je deplasirana priča o kojoj ne vrijedi tupiti. Znaju svi da bi ostao prvi da ga nisu dirali. Znaju i da bi bio drugi na listi samo da mu nisu dirali poene sa Vimbldona. Ali ne vrijedi.
(Đorđe, 4. oktobar 2022 20:09)

A ko ga je dirao? A sta, samo njemu nisu dali poene na Wimbledonu, je li?
(Nejaano
Ne da mu nisu dali bodove već su mu oduzeli 2000 bodova jer je bio branilac titule, oduzeli su svima ali novakovih 2000 bodova znači da je trebao biti 2. na ATP listi a ne 7..
Nadam se da ti je sada jasno,oduzeli su mu bodove iako je odbranio titulu a sve kao zato što ATP KAŽNJAVA London.

Dorchester

pre 1 godinu

Kad počisti iduću sezonu i osvoji svaki GS, pa se bude pamtila najbolja sezona u istoriji, ima da se zacementira na GOAT listi, i osvoji OI u Parizu 2024.
I ostavi onda taj sport pacerima, koji će nešto da mlate, i nikad neće više biti bitno ko će što da osvoji. Alkaras mali sa žabljim ustima, antipatični i te nove generacije

Helix7

pre 1 godinu

Vozi Miško i ne sekiraj se. Neće vam ispuniti želje sledeće godine će vas raspametiti eventualno samo neka nova pandemija ili crveno dugme ga može sprečiti!

Pall Mall

pre 1 godinu

Hajde da je rekao neki teniser iz vrha pa da ta misao ima neko značenje ali prosipanje ovog tenisera u pokusaju je van svake pameti.

mich

pre 1 godinu

Zabole ga i da se ne vrati, pa vratite nu poene koje ste mu "pokrali" bar 1000 sa AO i 2000 sa WB plus US open, pa saberite gde bi bio, indijanci odvratni...

ica luben

pre 1 godinu

@(Bosko komandant, 4. oktobar 2022 19:07)

Procitaj tekst ne samo naslov. Ako ne igra australian open i na wimbldonu ne bude bodova onda nece moci do prve pozicije.

DaNi

pre 1 godinu

Pa niko ne veruje više u Djokovića, njegovo vreme je prošlo da bude opet na vrhu!! Penzija je najbolja opcija za njega!!
(Frizerka, 4. oktobar 2022 19:18)

Njegovo vreme proslo a on uzeo Wimbledon..... Molim te bavi se Golfom ili stolni tennis, to je sa tebe

Đorđe

pre 1 godinu

ATP lista je deplasirana priča o kojoj ne vrijedi tupiti. Znaju svi da bi ostao prvi da ga nisu dirali. Znaju i da bi bio drugi na listi samo da mu nisu dirali poene sa Vimbldona. Ali ne vrijedi.

Dejan

pre 1 godinu

Ha ha ha, kako neprofwsionalna izjava.
Šta li će biti sledeće godine gde nije igrao i može samo dobijati bodove, živi bili pa videli i analizirali tu Mišićnu izjavu.
On dečko kao pao sa Marsa

Boris Banović

pre 1 godinu

Neverovatno da niko ne pominje činjenicu da je Novak Đoković jedini teniser u istoriji ATP kom su , nakon osvojene GS titule, oduzeti bodovi koji se inače dodeljuju osvajaču !

nevski

pre 1 godinu

Novak je trenutno 7 na svetu,istina,nije igrao AO,Wimbledon nije racunat u bodovnu kalkulaciju,sve su to fakti.
Ali,pogledajte najznacajniji parametar u bilo kom sportu,ELO ranking,imate jedan pokusaj da pogodite ko je trenutni broj 1.
Tako da,novinari pisu,papir trpi sve,a Novak ce em biti ponovo broj 1 em ce uzeti bar jos 4,5 slemova bez problema do kraja karijere,ima mladih tenisera,dobrih,ali,tanko je to sve. Cisto primera radi,da je Wimbledon pisan u bodove,bez AO,americkih mastersa i US opena,Novsk bi danas bio broj 2.....

srebrnijahac

pre 1 godinu

Odličan komentar i procena. A sve u ruku Novaku da sve ovo poriče. Čak postoji i matematika da je njemu dovoljno da osvoji jedan GS godišnje a sve ostalo nebitne turnire i da postane opet broj jedan. Jednostavno ostali ne mogu ispratiti kontinuitet da bi održali korak sa njim.

Asteriks

pre 1 godinu

Pa ako se i sledece godine nastavi ovo ludilo i zabrane mu da igra,ja sam 100% siguran da ce Novak objaviti kraj karijere i nece mu biti ni malo zao,jer covjek ima svoje principe.Pokusao je sve,nisu mu dali da igra bez vakcine i to je to....Jer realno ne bi bilo normalno da igra tenis svaka 3 mjeseca....Ali,mislim da ce sledece sezonekonacnoda se normalizuju stvari,ako tako bude,brzo ce Novak ponovo na vrh.

шиле

pre 1 godinu

On je sada kratak za 6000 bodova, Australija open 2000 bodova + 4000 bodova Vimbldon, izgubljenih i nedobivenih bodova na Vimbldonu.
(Milorad, 04. oktobar 2022 20:01)

4000 а не 6000.
Кад браниш титулу, бодови ти се не додају, него ти остају. Ако не освојиш, онда губиш бодове.

Ђокс

pre 1 godinu

ATP lista je deplasirana priča o kojoj ne vrijedi tupiti. Znaju svi da bi ostao prvi da ga nisu dirali. Znaju i da bi bio drugi na listi samo da mu nisu dirali poene sa Vimbldona. Ali ne vrijedi.
(Đorđe, 4. oktobar 2022 20:09)

A ko ga je dirao? A sta, samo njemu nisu dali poene na Wimbledonu, je li?
(Nejaano, 4. oktobar 2022 20:35)


Машиш поенту. Наведи једну одлуку моћника која утиче на тенис а да је ишла у прилог Новаку. Бар једну? Федереру је одговарало да се АТП листа у потпуности замрзне, да се не губе бодови, да се губи само 50% бодова. Надалу прескакање Вимблдона 2020, дисквалификација и избацивање Новака са АО (замислите Надалов рекорд да се то није издешавало), Алкаразу забрана уласка у УСА невакцинисанима, Медведеву и осталим Русима и Бјелорусима брисање поена са Вимблдона као и Руду и осталим шљакашима који не умију на трави. Да не причам како је већина тих лоших одлука одузела Новаку битне рекорде и трофеје до којих би сигурно дошао да оне нису донесене. Сложио бих се да је за неке ствари сам крив али за већину није.

DS iz oza

pre 1 godinu

Vidim da ljudi ovde lupaju gluposti pi i Misa. Novak ce sigurno igrati u Australiji. Ovde u austrliji raspolozenje prema kovidu se radikalno promenilo. Od 14 oct cak ne moras da se izolukes ako imas kovid. Dakle nema vise nikakvih anti kovid mera. Niko ti ne trazi nikakve potvrde ni na ulasku ni izlasku iz zemlje. Narod je skapirao da je sve to bilo jadna velika prevara.
Takodje vlada se promenila. Novak ce ovde biti docekan kao sampion i borac za slobodu od mnogih obicnih australijanaca koji su bili diskriminisani na bazi vakcinisanog statusa.

Nebojša

pre 1 godinu

Po ovome što je izjavio nije da on ne veruje u Novaka već njegova sumnja počiva na ponavljanju ovogodišnjeg ludila i dogodine što se nadam neće desiti.

Moljac

pre 1 godinu

Nije rekao da ne veruje u Đokovića, nego u australijske i britanske vlasti (jedni ne puštaju, drugi glupim odlukama brišu bodove učesnicima). Ako se na to opet dodaju 4 masters i jedan GS turnir u Americi, pa ni velika trojka na jednoj, i pojedinačni paceri na drugoj strani ne bi bili #1.

Ferije će potrajati

pre 1 godinu

Кад браниш титулу, бодови ти се не додају, него ти остају. Ако не освојиш, онда губиш бодове.
(шиле, 4. oktobar 2022 20:06)

Ne znaš ti to, bodovi važe 365 dana a onda se brišu, branio ih ne branio sviraće ti radio, bodovi se ne brane nego osvajaju.

Vrg

pre 1 godinu

"Veliko je pitanje da li će igrati i na Australijan openu? - postavio je Zverev retoričko pitanje"

To ne da nije retoricko pitnaje, nego uopste nije pitanje....

Nikol Dz Femija

pre 1 godinu

Svakako je tu nesumnjivi rekorder sa 373 nedelja na prvom mestu.

Svi koji krenu tim putem prvo će morati da preteknu sve ostale pa njega. Biće i to jednog dana i treba da bude a i tada će njegov rekord ostati kao i on kao rekorder, ali do tada uživajmo , naš Novak, srpski sportski junak, je tu prvi. I neka ga, neka uživa zasluženo.

Mada će se verovatno vratiti na prvo mesto i onda reći zbogom profi igri.

Vlada

pre 1 godinu

Sledeće godine Novak ne brani ni jedan bod. Australiji nije igrao,Rolan garos brani četvrt finale, Vimbldon ništa jer se nisu računali bodovi, US open nije igrao. Jedino brani od mastersa Rim i ništa više

Jag

pre 1 godinu

Uporno forsirate pricu oko broja 1 na listi a vidim da se i narod zamlacuje s tim potpuno bespotrebno. Novak i sam rekao da mu, u ovoj fazi karijere i pod svim okolnostima, broj 1 na listi uopste nije prioritet. Ciljevi su mu GS, igrace vrlo redukovan kalendar u odnosu na prethodne godine i nema vise za cilj mesto broj 1. Sasvim razumljivo. Prema tome, cemu mlacenje prazne slame sa time da li ce se vratiti ina prvo mesto li nece. Kome je to bitno i zasto?

Jadno

pre 1 godinu

Neka bolje on pogleda listu gde prvoplasirani ima samo 6000 bodova, pa to Novak levom rukom moze da osvoji bez i jednog slema. On je nekada uspevao i sa 15000 da zavrsi godinu. Neverovatno broji slemove, a Novak nije igrao ni pola mastersa, od kojih sledece godine moze da ucestvuje na svakom. Ej prvoplasirani ima najmanje bodova ikad u istoriji, a to je zato sto ni izbilza ne zasluzuje prvo mesto. Kakve se sve zlobne price pricaju po Atp krugovima i kakvi se sve igraci preduvavaju.