Subota, 01.10.2022.

19:00

Zvezda nadigrala povratnika na startu ABA lige

Košarkaši Crvene zvezde pobedili su MZT iz Skoplja rezultatom 87:67, na startu ABA lige.

Izvor: MT/PT/SN

Zvezda nadigrala povratnika na startu ABA lige IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

114 Komentari

Sortiraj po:

партизановац НС

pre 1 godinu

Olee,Где си ти то учио школу?Који језик,коју граматику?Могао би да скокнеш до неке основне школе,да научиш да пишеш по правопису и смислене речи и реченице.И на другим вестима си показивао своју неписменост-писао називе клубова малим словом и тд.Иритира сваког пристојног човека таква неписменост,непристојност и провокаторство.Успут,твоје провокације немају никакве везе са "темом",а то је утакмица Црвена Звезда-МЗТ.

Aster Blistok

pre 1 godinu

Gledao utakmicu i nisam baš siguran na šta će ovo ličiti. Pre svega, meni trener ne odaje poverenje pa tek onda igrači. Ovaj trener i kada je vodio FMP, ekipu nisi moga da uhvatiš ni za glavu ni za rep. Igrali su nekakvu rastrzanu košarku!!! Nikada nisi mogao da budeš siguran u to kako će ekipa da mu igra. Deluje mi da mu i sada Zvezda igra tako. Nekako restrzano, nesigurno.

super

pre 1 godinu

Andjusis Avramovic Trifunovic TRISTAN Balsa .Nismo svi isti jel tako.Kod tebe starci kod nas mladi ?
(Olee, 02. oktobar 2022 06:00)ta petorka ni na treningu neće igrati kod Partizana a u Zvezdi igraju juče Topić, Lazarević, Mitrović Marković Lazić više minuta nego stranci!!!Ne shvataš da stranac ima ugovorene minute u ugovoru a vi ih trenutno imate 8,znači prva petorka+ 3 izmene a domaćih igrače Avram i Anđušić dok Koprivica i Tristan tek po koji minut...8:4 za Partizan u strancima tako da Zvezda može još 2-3 stranca na pola sezone da dovede što je radila redovno!!! I osvajala sve domaće titule!

Dzeronimo

pre 1 godinu

Brate, koji su ovi Grobari hendikep, pa to ne moze da se opise! Idite na tribine, penite, veselite se, ali se skinite normalnim ljudima sa dj… vise.
(Vlada, 02. oktobar 2022 08:16)

Na zalost vecim delom si u pravu, veruj da je apsolutno ista stvar i sa vama samo to neces i reci.

Olee

pre 1 godinu

Gledam navijaci Zvezde broje sad domace igrace i hvale se kako imaju vise.
Zasto tako niste brojali pre 3 4 5 godina dok smo imali ceo tim sa srpskim.Kad su igrali Salici Cvetkovici Andrrici a vama Lesorori Tompsoni Vilijamsi Dzenkisi.
Da bar imate mlade 50 posto pa da se kaze svaka cast nego stacionar dom.
Kad izgubite tituulu i El nemoj da se zalite posle vci imali domace mi strance.Pa tako ste i vi osvajali dok smo imali mi domace

Slobo

pre 1 godinu

Lazic pored fantasticne odbrane pogadja sasvim pristojno trojke i to u procentu izmedju 35 i 40 %. To je sasvim u redu. Juce je imao 2 od 4 50%. Kada bi svi imali prosek 50% za trojku , gde bi nam bio kraj.

Luka

pre 1 godinu

Da li je igrao Luka Mitrovic? I ako jeste je l igrao na poziciji Cetiri ili Pet?
Pitam jer se plasim da ce ga pogurati na cetvorci a to nije igrao godinama...

Olee

pre 1 godinu

Odgovor na kad je zvezda ispala iz Aba.

Zvezda nije ispala jer ispadanje nije imalo.Alo preko kls se nije kvalifikovala za narednu aba sezonu posto su isle 4 najbolje srpske ekipe.E posle ste se vi vuzionisali sa fmp i opstali sa imenom zvezea u aba

UPPR

pre 1 godinu

Kada je Zvezda ispala iz lige?
Koga lazes??
Prava istina je da ste vi ispali iz prve lige sedamdesetih pa je odmah organizovana popuna prve lige, kroz razigravanje u toku leta...
(urke, 2. oktobar 2022 08:40)
niste ispali, ja sam svedok.

urke

pre 1 godinu

Smeta Vam ulaganje u sedmoplasirani tim lige, ali ne i u Vas tim kada ste ispali iz Aba lige. Dakle - ispali! (FMP, fuzija, etc.).

Da ne poverujes.
(Gari, 1. oktobar 2022 22:51)

Kada je Zvezda ispala iz lige?
Koga lazes??
Prava istina je da ste vi ispali iz prve lige sedamdesetih pa je odmah organizovana popuna prve lige, kroz razigravanje u toku leta...

Petar P

pre 1 godinu

Kao što se može videti ovde izgleda najviše komentarišu deca ili malo stariji sa problemima po pitanju verske, nacionalne ili rasne ravnopravnosti. Tome treba dodati i problem ko je i kada igrao u suparničkom timu!? Dakle sve izgleda veoma bolesno. O sportu i Zvezdi veoma malo a i kada neko ovde napiše i takav pametan komentar biva zatrpan raznim kompleksaškim glupostima omladinaca i starijih koji su očigledno bili ometeni u razvoju ili koje su roditelji propustili da vaspitaju da normalno komuniciraju i da ne mrze nikoga. Mržnja u društvu se prenosi i na teren i na tribine što je nedopustivo. Bolje je imati 3.000 normalnih navijača nego 9.000 ludaka koji dolaze da se na utakmicama iživljavaju na svakome koji ne misle kao oni i koji evidentno nanose ogromnu štetu klubu ali i masi mladih koji posmatraju te utakmice na TV-u i tako uče pogrešno o tome kako treba navijati i voleti svoj klub. A o jučerašnjoj utakmici ću samo kratko. Zvezda uopšte nije izgledala loše. Prve utakmice, stegnuti i još nedovoljno igrani ali pokazali su borbenost i potencijal što je u ovom trenutku najvažnije. Komentarisati igru Zvezde sada u ovom trenutku i to bez Nedovića, Dobrića i Petruševa i Raduljice, mislim da je pogrešno i bespredmetno. Videćemo prave vrednosti ovog tima tek kada prođe bar mesec dana i kada budemo kompletni. Do tada, samo mirno i opušteno sa navijačkim i drugim gore pomenutim strastima.

Vlada

pre 1 godinu

Brate, koji su ovi Grobari hendikep, pa to ne moze da se opise! Idite na tribine, penite, veselite se, ali se skinite normalnim ljudima sa dj… vise.

Severnjača

pre 1 godinu

Za prvu utakmicu nije loše, nekompletni smo a drugačiji stil novog trenera! Pojedinci solidni, posebno Adams, Martin, Top i Džoni! Duva promaja u odbrani na par minuta, ozbiljne ekipe tada prave nedostižnu razliku! Holand jedini potencijal u napadu ali očajan u odbrani, povratkom Nedovića i Dobrića biće bolje! Jović bi nam baš dobro došao sada, sa njim bi Adams i Ivanovič razbijali na "dvojci'!

Olee

pre 1 godinu

Sram pises kako tebi odgovara.Prva petorka Jovic Markovic Kuzmic Mitrovic Raduljica hahahhahah a nama ubacujes sve strance Prvo u oetorci su ti 3 petice sa takvom petorkom izgubices od crnokose A drugo sto nama nisi napisao ovu petorku.Andjusis Avramovic Trifunovic TRISTAN Balsa .Nismo svi isti jel tako.Kod tebe starci kod nas mladi ?

Školobocna

pre 1 godinu

Fali nam na 1 i 3 igrač koji pravi razliku u EL , Adams je za 2 kao i Ivanović . Topić je perspektiva i treba mu davati što više minuta u ABA , Ilić može da bude koristan u ABA , za EL je pitanje zbog iskustva . MZT je tanak i pitanje je koliko može da bude test za ozbiljne utakmice , videćemo protiv Budućnosti kako će to izgledati.

Ben Hur

pre 1 godinu

Ovi navijači Zvezde, koji kao ne dolaze na košarku, rekli su da će progledati kroz prste za Raduljicu i to je to što se tiče igrača Partizana. Doduše, ogradili su se za strance, onako principijelno, da oni ipak mogu da dodju. E sad opet principijelno, ne znam da li će i Raduljica sada biti Mustafa.
I na kraju opet iz principa, nisu se oglasili za trenera koji je bio trener Cibone. To izgleda može. Znači Cibona može. A malo ranije, Mirko Vičević nije mogao.
Ko će vas više pohvatati???

ZORAN

pre 1 godinu

Po cemu je Belgija 6-ta
a Srbija 7-ma.
Srbija je pobedila
osvajace medalja na OI Japan i Francusku i Mali, i ispala od pobednika SAD.
A Belgija pobedila BiH, J. Koreju i Portoriko, i i spala od AUS.

Plati kartu - pomozi klubu

pre 1 godinu

@ Radonja car

Polako ljudi , prva utakmica , a nedostaje nam i 4 - 5 igrača !
Sezonske za 20 - 30 Evra ? Komunizam ?
Ako bi da sezonska ima tu cenu - ona bi mogla da služi kao mogućnost ( prednost ) pri kupovine karata .
Da ti objasnim - u Milanu ako hoćeš kartu za odredjeno mesto ( Inter ili Milan ) moraš sa sezonskom od 100 - 150 - 250 Evra da u odredjenom roku kupiš kartu ( cena zavisi od kvaliteta protivnika i interesovanja ) ili se karta pušta u slobodnu prodaju ( internet ili klasično - blagajna ) .
Hoćeš da gledaš EL ili ABA sa solidnim igračima ? To KOŠTA !!

deki27

pre 1 godinu

Pocela ABA liga a pocela i sezona pljuvanja samozvanih strucnjaka sakrivenih iza nikova i kad se nema sta pametno da kaze onda se prica o poseti, vredja se Branko Lazic...Bilo je po sajtu ABA lige 2900 gledalaca i to je ta poseta koju Zvezda ima uvek osim utakmica sa Partizanom, Buducnosti i CedOli jer gospoda navijaci sa severa ne dolaze na druge utakmice. Uvek sam zastupao tezu da treneru treba dati 100 dana kao i premijeru kad se izabere vlast ali s obzirom da u Oktobru imamo jake meceve, u ABA ligi sa Buducnosti i CedOli i u EL protiv Efesa, Pao, Bajerna i Baskonije, videcemo na kraju meseca sta je i kako je

SUNĐER BOB

pre 1 godinu

Dva najgorea komentatora na Areni. Kad ih cujem ne gleda mi se utakmica. Samo se nadam da nece prenositi Partizan ni jednu utakmicu, ne znam koji me vise nervira da li ovaj sto ne moze da skrije navijacku pripadnost prema Zvezdi, ili ovaj drugi koji svako malo nauci neku novu rec iz recnika i onda je eksploatise dok ti se ne smuci. Sve u svemu nadam se da ce se zadrzati na Zvezdi...
(bas iritantni, 01. oktobar 2022 20:36)

TAKO JE BRATE MILI! NAPOKON DA IM NEKO KAŽE I AKO NAVIJAM ZA ZVEZDU..

Gazda

pre 1 godinu

Stručnjače taj Lazić dve sezone u timu ABA. Čoveče on je defanzivac. Šta ti uopšte gledaš? Nije košarka ili košarkaš da trpa po 20 koševa. Šta su nekada igrali Zdovc, Saša Obradović pa i Željko Obradović
(Paja, 01. oktobar 2022 21:06)

Sva trojica pomenutih su igrali pleja, i to odlicno. Lazic ne ume loptu preko pola da prevede. Poredjenje ti je krajnje pogresno.

NNN

pre 1 godinu

Šta su nekada igrali Zdovc, Saša Obradović pa i Željko Obradović
(Paja, 1. oktobar 2022 21:06)

Sale Obradović je bio elitni defanzivac, ali je bio odličan i u napadu, jednom je Partizanu ubacio 49 poena!

Nebojsa

pre 1 godinu

Veceras ima primedbu na slaboj i nekvalitetnoj odbrani.
Na zalost ne vidim da ovaj tim moze da igra jaku i dobru odbranu, napad ima prostora za napredak ali odbrana bice problem.
Tako su nas lagano probijali, dolazili do laganih poena, veliki broj primljenih trojki, mnogo koseva uz faul itd.
A veceras nije bila ekipa iz vrha EL, vec koja ce se boriti za status u Aba ligi.

Udah

pre 1 godinu

Prva je utakmica, uigravanje je u toku...
Bez Nedovica i Dobrica...
Topic bas bas talenat, jako stalozen i lep pregled. Par puta ga je malo ponela velika zelja.
Holand sa odlicnom energijom.
Adams ispade najkorisniji, mada sam ja mislio da on vise kreira.
Svi ostali skroz OK.
Manje vise, rutiniranje sa pola snage i bice ovo mnogo bolje.
Trener sve korektno i pravovremeno sa bas puno brzih izmena.
Jedino mi je pitanje ko napolje kad se vrate Nedovic i Dobric. Od ovih danas, sve bih zadrzao u 12. Pretpostavljam da Kuzmic oslobadja jedno mesto i mozda Topic pre kroz ABA...

Gari

pre 1 godinu

A mozda bi bilo najbolje da zavrsimo 7 u aba ligi pa da nam neko dovede kvalitetnije igrace... sta mislite?
(Dexim, 01. oktobar 2022 19:35)

Ne, ne. Najbolje je biti tek 15. na Jadranu i pride 5. u ligi Srbije, a Partizan na F4 kao i 2010. Sled dogadjaja nakon toga znamo.

Ali sada zaista - kako Vas nije sramota da ste ovako selektivni?

Smeta Vam ulaganje u sedmoplasirani tim lige, ali ne i u Vas tim kada ste ispali iz Aba lige. Dakle - ispali! (FMP, fuzija, etc.).

Da ne poverujes.

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem da mislite da ste osvojiti Aba ligu. Partozan ima za klasu bolji ekipu.
(Cinjenice, 1. oktobar 2022 21:30)

Znaš li koliko Žocovu legiju stranaca zabole spolovilo za ABA ligu?? ABA uvek osvajaju igrači sa ovih prostora. Prošle giodine ste imali sreće što niste naišli na Cedevitu umesto raspale Budućnosti u polufinalu, onda ni finale ne bi videli.

SAŠA FRANKFURT

pre 1 godinu

dalibor: iznenadićeš se šta može Raduljica, ove centre iz ABA Lige jede za doručak, a i u Evroligi imaće šta da pokaže!

Jackie Treehorn

pre 1 godinu

Tek je počelo,pa se ne može očekivati neka naročita forma novog tima.
Za one koji vređaju Lazića jedna BITNA NAPOMENA - OSVOJIO JE SAMO 20 TROFEJA SA ZVEZDOM. Kao kapiten CZ podigao je tričavih 10 trofeja. Na kraju jedno pitanje: Kako neki igrač koji "pojma nema o košarci" uspe da osvoji tolike trofeje?

Aster Blistok

pre 1 godinu

Mene i dalje interesuje ko je dozvolilo ovakve dresove? Šta je ovo? Naša crveno-bela kombinacija je crveno-plavo-bela, a ova crvena je nekkava maskirna?!!! Zašto maskirna? Odvratno.

Prle

pre 1 godinu

A mozda bi bilo najbolje da zavrsimo 7 u aba ligi pa da nam neko dovede kvalitetnije igrace... sta mislite?
(Dexim, 1. oktobar 2022 19:35)

Jos jedan koji kosarku prati od 2014. i prve Zvezdine titule posle 20 godina. Druze, trebalo je da ispadnete iz lige jedne godine a vec nakon dve sezone dosli su stranci, Pesic i Rakocevic. Nemojte nama te price jer nismo pali s marsa.

SAŠA FRANKFURT

pre 1 godinu

Bravo za pobedu i zalaganje! Treba imati na umu, da je ovo igrano bez četvorice. Adams se polako oslobađa, i biće on super. Mali Topić stiče iskustva, biće od njega igračina. Martin još ima posledice povrede, ali se vidi da čovek ima košarku u malom prstu. Ivanović sve bolji! Bentil će tek da proradi, tj da pokaže šta zna! Još kad zaigraju Nedović, Dobrić, Petrušev i Raduljica biće Zvezda još puno bolja!!

JPR24

pre 1 godinu

Veceras ima primedbu na slaboj i nekvalitetnoj odbrani.
Na zalost ne vidim da ovaj tim moze da igra jaku i dobru odbranu, napad ima prostora za napredak ali odbrana bice problem.
Tako su nas lagano probijali, dolazili do laganih poena, veliki broj primljenih trojki, mnogo koseva uz faul itd.
A veceras nije bila ekipa iz vrha EL, vec koja ce se boriti za status u Aba ligi.
(Nebojsa, 01. oktobar 2022 22:39)


Kakva analiza ! O čemu ti pričaš ? Gde si se izgubio
?

Miki kd

pre 1 godinu

Stručnjače taj Lazić dve sezone u timu ABA. Čoveče on je defanzivac. Šta ti uopšte gledaš? Nije košarka ili košarkaš da trpa po 20 koševa. Šta su nekada igrali Zdovc, Saša Obradović pa i Željko Obradović
(Paja, 01. oktobar 2022 21:06)
E moj sveznakovicu,imaš li oči,sta vidis u B.Lazicu?kosarkasa ili setaca?On pokušava da nesto mrlja u odbrani,spor,trom a u napadu cuva protivničkog trenera i smeta u napadu..Ah da,ponekad opali trojku a o njegovim senzacionalnim ulazima prema kosu radije ne bi..Sve u svemu ni u KK Kolubari nema mesta a kamoli u Zvezdi.,ps..zvezdaš sam preko 40 g i ovakav antitalenat me “ ocarava” u svakom smislu

Kg

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem da mislite da ste osvojiti Aba ligu. Partozan ima za klasu bolji ekipu.
(Cinjenice, 1. oktobar 2022 21:30)

Imao je i prosle godine. I to za 2 klase. Jedino sto moze da spreci Zvezdu da osvoji jos jednu triplu krunu je odlazak Radonjica.

Borša

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem da mislite da ste osvojiti Aba ligu. Partozan ima za klasu bolji ekipu.
(Cinjenice, 01. oktobar 2022 21:30)
Ne, nego je bas obratno. Vi, navijaci Partizana ste vec upisali oscajanje Aba lige, za razliku od ostalih. Veruj mi da niste toliko dobri kao sto izgleda po zvucnim imenima koje ste doveli. Imate pretrpane pozicije na 2 i 3 koje ce vam davati prednost,ostalo je egal, ako ne i lošije i od Cedevita Olimpije, a i od Zvezde. S' tim da je Zvezda veceras pokazala potencijal, u smislu napadackih opcija(cini mi se vece mogucnosti od prosle sezone), a i
odbrana isto, moze da bude dobro.Tako da se pripazite da ne bude krompir kao i prethodne sezone.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

@2КРЕЈЗИ - Као навијач се увијек надам и вјерујем, чак и кад шансе нису велике, а шансе су нам овде добре. А противници на терену морају доказати да су бољи, мани ти папир. А ми ћемо се борити да докажемо да смо ми бољи.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Solidno. Izgleda da su uloge sada malo definisane u timu. Kuzmic po minutazi izgleda da ide. Adamas na dva nije losa opcija, jedan ne moze da igra. Martin solidan danas isto kao i Bentil. I dalje mislim da nam fali igrac koji moze da probije jedan na jedan i da sutira iz drublinga. Osim Nedovica, takvog igraca nemamo. Ni Markovic ni Ivanovic ni Adams ni Holand ni Dobric ni Lazic ne mogu da probiju nista bez bloka. Fali nam igrac poput Lojda na primer da udje i prelomi kada Nedovicu i ostalima ne ide. Odbrana solidna ali ekipe koje igraju brzu kosarku koje imaju dobre plejeve i sutere i prodor igrace ce vrlo lako da nas sire. Videli smo to protiv Olimpijakosa kako izgleda.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

Прва препрека савладана. Да сад не улазимо у детаље тек је прва утакмица ал било је ово доста добро. БРАВО ЗВЕЗДО! 👏👏👏

Paja

pre 1 godinu

Branko Lazić igra košarku..Vic godine…Ovo je stvarno sramota za sve navijače Crvene Zvezde da ovakav panj ima mesta u prvom timu..
(Miki kd, 01. oktobar 2022 20:22)

Stručnjače taj Lazić dve sezone u timu ABA. Čoveče on je defanzivac. Šta ti uopšte gledaš? Nije košarka ili košarkaš da trpa po 20 koševa. Šta su nekada igrali Zdovc, Saša Obradović pa i Željko Obradović

zoran

pre 1 godinu

-Mnogo je novih igrača i treba to uklopiti.
-Adams treba mu dati slobodu
-Dalibor Ilić ok je
-Holand dobar he to igrač
-Bentil jako dobar odbrambeno
-Martin imao muke s povredom
Tu su još Nedović, Dobrić i Petrušev koji su povređeni... Zaboravio sam Raduljicu....
- Ima tim potencijala, ima igrački kvakitet ali dakeko su od uigrabe ekipe.
-Očekuje se mnogo od Nedovića a i Dobrić da bude ba većem nivou

istina!

pre 1 godinu

Stručnjače taj Lazić dve sezone u timu ABA. Čoveče on je defanzivac. Šta ti uopšte gledaš? Nije košarka ili košarkaš da trpa po 20 koševa. Šta su nekada igrali Zdovc, Saša Obradović pa i Željko Obradović
(Paja, 01. oktobar 2022 21:06)
Sva trojica bi zmureci pogadjala u svoje vreme ono sto Lazic ne moze sam samcit.

Бранковић

pre 1 godinu

Прво је коло,прва такмичарска утакмица.Прерано је за коначни утисак,али се види да је екипа нова,неуиграна,склепана између староседеоца и новодоведених.Од новопридошлих који су вечерас играли,ја не видим ни једног екстра играча,само врло-добри играчи за Еврокуп,просечни за ЕЛ.Другачије ће то бити кад сви буду здрави и на расположењу.Али,најпозитивније вечерас је дато поверење и минутажа за младог Топића.За њега који има 17 година се може рећи да је млад,талентован,перспективан,а не за неке играче старије од 22 године који ретко кад кроче на терен.

Objektivan

pre 1 godinu

je li ovo Zvezda kaznjena pa igra bez publike? Ne zna se sta je tuznije, publika ili kosarkasi!
(hmm, 01. oktobar 2022 20:21)

Kazna je zbog finala od prošle godine.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Cinjenice Partozan cemo videti kako izgleda. Za razliku od tog tvog Partozana, Zvezda ima dosta domacih igraca sa velikom minutazom koji su do sada uvek donosili trofeje kada se lomi sezona. Videcemo, Zvezda ako dovede jos jednog igraca na jedan ili dva koji moze da probije bez bloka i ima solidan sut, bice sasim dobra ekipa koja moze da izadje na crtu svakome, pa i tom tvom vanzemaljskom Partozanu koji je vec osvojio sve trofeje u septembru.

Zapazanje

pre 1 godinu

Ovo sto igra Zvezda na otvaranju sezone je bogu plakati.Da je samo solidna ekipa sa druge strane a ne najslabija,vec bi vodili sa -tak razlike.Pa oni ne mogu bazen da pogode,dodavanja katastrofalna,ideje niotkuda.Ako se po jutru dan poznaje,ova sezona ce biti najlosija u zadnjoj deceniji.Stranci nula.

istoricar

pre 1 godinu

Sezona je pocela a vidim i da su pljuvaci I pljuvanje takodje poceli I da su spremni .Prvo poluvreme je pokazalo da ce trebati vremena da se svi igraci uklope I uigraju vidim da imaju veliku zelju i kad se podignu procenti suta i kad lopta krene malo brze da se krece to ce biti sasvim solidno. Moja ocekivanja od ove sezone je da se ostavri bar 12-13 pobeda u evroligi I da osvojimo abu sve drugo preko je uspeh

Admiral

pre 1 godinu

Ova Aba liga je cemer i jad, preko 50% ekipa je na amaterskom nivou. Nije mi jasno kad neko prica kako je Aba medju 3-4 najjacih liga u evropi, smesno.

lipo

pre 1 godinu

Startna petorka ADAMS MARKOVIĆ LAZIĆ ILIĆ I MARTON JE HOROR

Jedino Adams koliko toliko zna da kreira
u El će gubiti po 30 razlike sa ovakvom rotacijom

basketaš

pre 1 godinu

Martin i Adams će biti dobra pojačanja, Holand je totalni divljak a najstariji od svih.

Bravo za malog Topića i Dalibora Ilića! Vrlo korisni. Uz Nedovića biće to mnogo više poena sa bekovskih pozicija. Najbitnije je da momci žele da grizu u odbrani. Ne mora biti kao kod Radonje niti je to moguće ali ne sme biti kaubojštine i 90 primljenih.

bas iritantni

pre 1 godinu

Dva najgorea komentatora na Areni. Kad ih cujem ne gleda mi se utakmica. Samo se nadam da nece prenositi Partizan ni jednu utakmicu, ne znam koji me vise nervira da li ovaj sto ne moze da skrije navijacku pripadnost prema Zvezdi, ili ovaj drugi koji svako malo nauci neku novu rec iz recnika i onda je eksploatise dok ti se ne smuci. Sve u svemu nadam se da ce se zadrzati na Zvezdi...

Czv Pz1989

pre 1 godinu

I ja sam na startu meca pomislio da je poseta nikakva, medjutim ako se izuzmu delovi tribina koji su pod kaznom, moze se reci da je poseta sasvim lepa. Cak sta vise svi ostali delovi su popunjeni mnogo bolje nego sto je to bio slucaj prethodne sezone.
Igru necu komentarisati. Tek je prvo kolo, fali dosta igraca, uigravanie tek sledi, al opet, pola tima je iz prosle sezone, a ipak deluju kao pogubljeni.
Kad vidim u strucnom stabu Simonovica, msm da je Jorovic takodje jedan od pomocnika, nekako mi ne uliva poverenje. Plus glavni trener jako mlad, malo iskustva nije na odmet.

Vlada

pre 1 godinu

ДЕЛИЈА
Prvi put gledam Zvezdu ove godine, pa ovo je toliko loše, Cedevita i Budućnost će biti ispred nas i naravo Partizan. Objektivno jako je tanko ovo.

zelja

pre 1 godinu

Ovo sto igra Zvezda na otvaranju sezone je bogu plakati.Da je samo solidna ekipa sa druge strane a ne najslabija,vec bi vodili sa -tak razlike.Pa oni ne mogu bazen da pogode,dodavanja katastrofalna,ideje niotkuda.Ako se po jutru dan poznaje,ova sezona ce biti najlosija u zadnjoj deceniji.Stranci nula.
(Zapazanje, 01. oktobar 2022 20:25)

Sedi 1 ,pojma ti nemaš ...8,9 novih igrača,1 utakmica u sezoni . zna se za kad je potrebno dostići vrhunac forme ,po vama stručnjacima to treba biti u prvih 10 kola

Kazna

pre 1 godinu

Nema publike zbog kazne Zvezde u veri proslogodišnjeg finala protiv Partizana zbog ispada publike.Zatvorili tribine.!


A sto se tiče utakmice, pa čekajte bre ljudi, šta vi mislite da će svaku četvrtinu da dobiju sa 30 razlike 😁. Tek prva utakmica, ujadno ne igraju 5 igrača koji su povređeni.
Bice ovo strašna ekipa, sa ikad najjačim rosterom.

2CRAZY

pre 1 godinu

Срећна ти одбрана титуле моја Звездо. ИДЕМО! 🔴⚪🔴⚪🔴⚪✊
(ДЕЛИЈА🔴⚪, 1. oktobar 2022 19:28)

Stvarno mislis da Zvezda sa ovakvim timom, moze ista protiv onakvog Partizana?

Siće

pre 1 godinu

Bez Nedovića, Petruševa, Dobrića i Raduljice, verovatno bar trojice iz startne petorke. Kako se to povređuju toliko igrači, a prvenstveno nije ni počelo? Raduljica verovatno još nije spreman.

tamoneko

pre 1 godinu

Meni se sviđa što vidim da Dalibor startuje. I sasvim je pristojno odigrao svoje minute.

A tek što je mali Topić dobio šansu..
Meni više ne treba

Topić može biti odličan. Uzdam se da će tata da ga drži pod kontrolom i da se neće juriti pare.
Ovaj momak može biti naš igrač za draft za 2 godine.

Radonja car

pre 1 godinu

Uprava treba da izadje i da kaže da nam je cilj da udjemo u ply off aba i da se borimo za što više pobeda u el. Da vrate ljudima lovu za sezonske, tj. da stave sve sezonske na 10 i 20 evra i onda uz punu halu da se ekipa bori, da nas zabave kad god mogu i to je to. I da se zamene ovi neozbiljni dresovi.

zhol

pre 1 godinu

Polako ljudi, prva je tekma. MZT je smejurija, njih dobijate lagano i sa ovako objektivno losom igrom, a uigravacete se polako, i izgledace to bolje. Bentil i Holand su vam sasvim pristojna pojacanja.

dalibor

pre 1 godinu

Interesantna ekipa. Mislim da ce sa svakom utakmicom svakom cetvrtinom biti bolje. Da dodam da prakticno startna petorka, iliti glavni igraci ne igraju, Nedovic, Dobric, Petrusev, videcemo Raduljica sta moze

Straight Outta München

pre 1 godinu

Jezivo!Ko je losiji!?
(kum žoržo, 01. oktobar 2022 20:31

Granitna odbrana, +16 na poluvremenu… To je jezivo? :) Da mi je znati sta nije jezivo, +30 na poluvremnu, a +50 na kraju??????

Paja

pre 1 godinu

Branko Lazić igra košarku..Vic godine…Ovo je stvarno sramota za sve navijače Crvene Zvezde da ovakav panj ima mesta u prvom timu..
(Miki kd, 01. oktobar 2022 20:22)

Stručnjače taj Lazić dve sezone u timu ABA. Čoveče on je defanzivac. Šta ti uopšte gledaš? Nije košarka ili košarkaš da trpa po 20 koševa. Šta su nekada igrali Zdovc, Saša Obradović pa i Željko Obradović

Objektivan

pre 1 godinu

je li ovo Zvezda kaznjena pa igra bez publike? Ne zna se sta je tuznije, publika ili kosarkasi!
(hmm, 01. oktobar 2022 20:21)

Kazna je zbog finala od prošle godine.

tamoneko

pre 1 godinu

Meni se sviđa što vidim da Dalibor startuje. I sasvim je pristojno odigrao svoje minute.

A tek što je mali Topić dobio šansu..
Meni više ne treba

Topić može biti odličan. Uzdam se da će tata da ga drži pod kontrolom i da se neće juriti pare.
Ovaj momak može biti naš igrač za draft za 2 godine.

zoran

pre 1 godinu

-Mnogo je novih igrača i treba to uklopiti.
-Adams treba mu dati slobodu
-Dalibor Ilić ok je
-Holand dobar he to igrač
-Bentil jako dobar odbrambeno
-Martin imao muke s povredom
Tu su još Nedović, Dobrić i Petrušev koji su povređeni... Zaboravio sam Raduljicu....
- Ima tim potencijala, ima igrački kvakitet ali dakeko su od uigrabe ekipe.
-Očekuje se mnogo od Nedovića a i Dobrić da bude ba većem nivou

istoricar

pre 1 godinu

Sezona je pocela a vidim i da su pljuvaci I pljuvanje takodje poceli I da su spremni .Prvo poluvreme je pokazalo da ce trebati vremena da se svi igraci uklope I uigraju vidim da imaju veliku zelju i kad se podignu procenti suta i kad lopta krene malo brze da se krece to ce biti sasvim solidno. Moja ocekivanja od ove sezone je da se ostavri bar 12-13 pobeda u evroligi I da osvojimo abu sve drugo preko je uspeh

deki27

pre 1 godinu

Pocela ABA liga a pocela i sezona pljuvanja samozvanih strucnjaka sakrivenih iza nikova i kad se nema sta pametno da kaze onda se prica o poseti, vredja se Branko Lazic...Bilo je po sajtu ABA lige 2900 gledalaca i to je ta poseta koju Zvezda ima uvek osim utakmica sa Partizanom, Buducnosti i CedOli jer gospoda navijaci sa severa ne dolaze na druge utakmice. Uvek sam zastupao tezu da treneru treba dati 100 dana kao i premijeru kad se izabere vlast ali s obzirom da u Oktobru imamo jake meceve, u ABA ligi sa Buducnosti i CedOli i u EL protiv Efesa, Pao, Bajerna i Baskonije, videcemo na kraju meseca sta je i kako je

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Cinjenice Partozan cemo videti kako izgleda. Za razliku od tog tvog Partozana, Zvezda ima dosta domacih igraca sa velikom minutazom koji su do sada uvek donosili trofeje kada se lomi sezona. Videcemo, Zvezda ako dovede jos jednog igraca na jedan ili dva koji moze da probije bez bloka i ima solidan sut, bice sasim dobra ekipa koja moze da izadje na crtu svakome, pa i tom tvom vanzemaljskom Partozanu koji je vec osvojio sve trofeje u septembru.

Jackie Treehorn

pre 1 godinu

Tek je počelo,pa se ne može očekivati neka naročita forma novog tima.
Za one koji vređaju Lazića jedna BITNA NAPOMENA - OSVOJIO JE SAMO 20 TROFEJA SA ZVEZDOM. Kao kapiten CZ podigao je tričavih 10 trofeja. Na kraju jedno pitanje: Kako neki igrač koji "pojma nema o košarci" uspe da osvoji tolike trofeje?

NNN

pre 1 godinu

Šta su nekada igrali Zdovc, Saša Obradović pa i Željko Obradović
(Paja, 1. oktobar 2022 21:06)

Sale Obradović je bio elitni defanzivac, ali je bio odličan i u napadu, jednom je Partizanu ubacio 49 poena!

Plati kartu - pomozi klubu

pre 1 godinu

@ Radonja car

Polako ljudi , prva utakmica , a nedostaje nam i 4 - 5 igrača !
Sezonske za 20 - 30 Evra ? Komunizam ?
Ako bi da sezonska ima tu cenu - ona bi mogla da služi kao mogućnost ( prednost ) pri kupovine karata .
Da ti objasnim - u Milanu ako hoćeš kartu za odredjeno mesto ( Inter ili Milan ) moraš sa sezonskom od 100 - 150 - 250 Evra da u odredjenom roku kupiš kartu ( cena zavisi od kvaliteta protivnika i interesovanja ) ili se karta pušta u slobodnu prodaju ( internet ili klasično - blagajna ) .
Hoćeš da gledaš EL ili ABA sa solidnim igračima ? To KOŠTA !!

Petar P

pre 1 godinu

Kao što se može videti ovde izgleda najviše komentarišu deca ili malo stariji sa problemima po pitanju verske, nacionalne ili rasne ravnopravnosti. Tome treba dodati i problem ko je i kada igrao u suparničkom timu!? Dakle sve izgleda veoma bolesno. O sportu i Zvezdi veoma malo a i kada neko ovde napiše i takav pametan komentar biva zatrpan raznim kompleksaškim glupostima omladinaca i starijih koji su očigledno bili ometeni u razvoju ili koje su roditelji propustili da vaspitaju da normalno komuniciraju i da ne mrze nikoga. Mržnja u društvu se prenosi i na teren i na tribine što je nedopustivo. Bolje je imati 3.000 normalnih navijača nego 9.000 ludaka koji dolaze da se na utakmicama iživljavaju na svakome koji ne misle kao oni i koji evidentno nanose ogromnu štetu klubu ali i masi mladih koji posmatraju te utakmice na TV-u i tako uče pogrešno o tome kako treba navijati i voleti svoj klub. A o jučerašnjoj utakmici ću samo kratko. Zvezda uopšte nije izgledala loše. Prve utakmice, stegnuti i još nedovoljno igrani ali pokazali su borbenost i potencijal što je u ovom trenutku najvažnije. Komentarisati igru Zvezde sada u ovom trenutku i to bez Nedovića, Dobrića i Petruševa i Raduljice, mislim da je pogrešno i bespredmetno. Videćemo prave vrednosti ovog tima tek kada prođe bar mesec dana i kada budemo kompletni. Do tada, samo mirno i opušteno sa navijačkim i drugim gore pomenutim strastima.

basketaš

pre 1 godinu

Martin i Adams će biti dobra pojačanja, Holand je totalni divljak a najstariji od svih.

Bravo za malog Topića i Dalibora Ilića! Vrlo korisni. Uz Nedovića biće to mnogo više poena sa bekovskih pozicija. Najbitnije je da momci žele da grizu u odbrani. Ne mora biti kao kod Radonje niti je to moguće ali ne sme biti kaubojštine i 90 primljenih.

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem da mislite da ste osvojiti Aba ligu. Partozan ima za klasu bolji ekipu.
(Cinjenice, 1. oktobar 2022 21:30)

Znaš li koliko Žocovu legiju stranaca zabole spolovilo za ABA ligu?? ABA uvek osvajaju igrači sa ovih prostora. Prošle giodine ste imali sreće što niste naišli na Cedevitu umesto raspale Budućnosti u polufinalu, onda ni finale ne bi videli.

Kg

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem da mislite da ste osvojiti Aba ligu. Partozan ima za klasu bolji ekipu.
(Cinjenice, 1. oktobar 2022 21:30)

Imao je i prosle godine. I to za 2 klase. Jedino sto moze da spreci Zvezdu da osvoji jos jednu triplu krunu je odlazak Radonjica.

Siće

pre 1 godinu

Bez Nedovića, Petruševa, Dobrića i Raduljice, verovatno bar trojice iz startne petorke. Kako se to povređuju toliko igrači, a prvenstveno nije ni počelo? Raduljica verovatno još nije spreman.

zhol

pre 1 godinu

Polako ljudi, prva je tekma. MZT je smejurija, njih dobijate lagano i sa ovako objektivno losom igrom, a uigravacete se polako, i izgledace to bolje. Bentil i Holand su vam sasvim pristojna pojacanja.

SAŠA FRANKFURT

pre 1 godinu

dalibor: iznenadićeš se šta može Raduljica, ove centre iz ABA Lige jede za doručak, a i u Evroligi imaće šta da pokaže!

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

@2КРЕЈЗИ - Као навијач се увијек надам и вјерујем, чак и кад шансе нису велике, а шансе су нам овде добре. А противници на терену морају доказати да су бољи, мани ти папир. А ми ћемо се борити да докажемо да смо ми бољи.

Ben Hur

pre 1 godinu

Ovi navijači Zvezde, koji kao ne dolaze na košarku, rekli su da će progledati kroz prste za Raduljicu i to je to što se tiče igrača Partizana. Doduše, ogradili su se za strance, onako principijelno, da oni ipak mogu da dodju. E sad opet principijelno, ne znam da li će i Raduljica sada biti Mustafa.
I na kraju opet iz principa, nisu se oglasili za trenera koji je bio trener Cibone. To izgleda može. Znači Cibona može. A malo ranije, Mirko Vičević nije mogao.
Ko će vas više pohvatati???

SAŠA FRANKFURT

pre 1 godinu

Bravo za pobedu i zalaganje! Treba imati na umu, da je ovo igrano bez četvorice. Adams se polako oslobađa, i biće on super. Mali Topić stiče iskustva, biće od njega igračina. Martin još ima posledice povrede, ali se vidi da čovek ima košarku u malom prstu. Ivanović sve bolji! Bentil će tek da proradi, tj da pokaže šta zna! Još kad zaigraju Nedović, Dobrić, Petrušev i Raduljica biće Zvezda još puno bolja!!

Gazda

pre 1 godinu

Stručnjače taj Lazić dve sezone u timu ABA. Čoveče on je defanzivac. Šta ti uopšte gledaš? Nije košarka ili košarkaš da trpa po 20 koševa. Šta su nekada igrali Zdovc, Saša Obradović pa i Željko Obradović
(Paja, 01. oktobar 2022 21:06)

Sva trojica pomenutih su igrali pleja, i to odlicno. Lazic ne ume loptu preko pola da prevede. Poredjenje ti je krajnje pogresno.

Borša

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem da mislite da ste osvojiti Aba ligu. Partozan ima za klasu bolji ekipu.
(Cinjenice, 01. oktobar 2022 21:30)
Ne, nego je bas obratno. Vi, navijaci Partizana ste vec upisali oscajanje Aba lige, za razliku od ostalih. Veruj mi da niste toliko dobri kao sto izgleda po zvucnim imenima koje ste doveli. Imate pretrpane pozicije na 2 i 3 koje ce vam davati prednost,ostalo je egal, ako ne i lošije i od Cedevita Olimpije, a i od Zvezde. S' tim da je Zvezda veceras pokazala potencijal, u smislu napadackih opcija(cini mi se vece mogucnosti od prosle sezone), a i
odbrana isto, moze da bude dobro.Tako da se pripazite da ne bude krompir kao i prethodne sezone.

SUNĐER BOB

pre 1 godinu

Dva najgorea komentatora na Areni. Kad ih cujem ne gleda mi se utakmica. Samo se nadam da nece prenositi Partizan ni jednu utakmicu, ne znam koji me vise nervira da li ovaj sto ne moze da skrije navijacku pripadnost prema Zvezdi, ili ovaj drugi koji svako malo nauci neku novu rec iz recnika i onda je eksploatise dok ti se ne smuci. Sve u svemu nadam se da ce se zadrzati na Zvezdi...
(bas iritantni, 01. oktobar 2022 20:36)

TAKO JE BRATE MILI! NAPOKON DA IM NEKO KAŽE I AKO NAVIJAM ZA ZVEZDU..

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

Прва препрека савладана. Да сад не улазимо у детаље тек је прва утакмица ал било је ово доста добро. БРАВО ЗВЕЗДО! 👏👏👏

Kazna

pre 1 godinu

Nema publike zbog kazne Zvezde u veri proslogodišnjeg finala protiv Partizana zbog ispada publike.Zatvorili tribine.!


A sto se tiče utakmice, pa čekajte bre ljudi, šta vi mislite da će svaku četvrtinu da dobiju sa 30 razlike 😁. Tek prva utakmica, ujadno ne igraju 5 igrača koji su povređeni.
Bice ovo strašna ekipa, sa ikad najjačim rosterom.

Udah

pre 1 godinu

Prva je utakmica, uigravanje je u toku...
Bez Nedovica i Dobrica...
Topic bas bas talenat, jako stalozen i lep pregled. Par puta ga je malo ponela velika zelja.
Holand sa odlicnom energijom.
Adams ispade najkorisniji, mada sam ja mislio da on vise kreira.
Svi ostali skroz OK.
Manje vise, rutiniranje sa pola snage i bice ovo mnogo bolje.
Trener sve korektno i pravovremeno sa bas puno brzih izmena.
Jedino mi je pitanje ko napolje kad se vrate Nedovic i Dobric. Od ovih danas, sve bih zadrzao u 12. Pretpostavljam da Kuzmic oslobadja jedno mesto i mozda Topic pre kroz ABA...

urke

pre 1 godinu

Smeta Vam ulaganje u sedmoplasirani tim lige, ali ne i u Vas tim kada ste ispali iz Aba lige. Dakle - ispali! (FMP, fuzija, etc.).

Da ne poverujes.
(Gari, 1. oktobar 2022 22:51)

Kada je Zvezda ispala iz lige?
Koga lazes??
Prava istina je da ste vi ispali iz prve lige sedamdesetih pa je odmah organizovana popuna prve lige, kroz razigravanje u toku leta...

Prle

pre 1 godinu

A mozda bi bilo najbolje da zavrsimo 7 u aba ligi pa da nam neko dovede kvalitetnije igrace... sta mislite?
(Dexim, 1. oktobar 2022 19:35)

Jos jedan koji kosarku prati od 2014. i prve Zvezdine titule posle 20 godina. Druze, trebalo je da ispadnete iz lige jedne godine a vec nakon dve sezone dosli su stranci, Pesic i Rakocevic. Nemojte nama te price jer nismo pali s marsa.

lipo

pre 1 godinu

Startna petorka ADAMS MARKOVIĆ LAZIĆ ILIĆ I MARTON JE HOROR

Jedino Adams koliko toliko zna da kreira
u El će gubiti po 30 razlike sa ovakvom rotacijom

zelja

pre 1 godinu

Ovo sto igra Zvezda na otvaranju sezone je bogu plakati.Da je samo solidna ekipa sa druge strane a ne najslabija,vec bi vodili sa -tak razlike.Pa oni ne mogu bazen da pogode,dodavanja katastrofalna,ideje niotkuda.Ako se po jutru dan poznaje,ova sezona ce biti najlosija u zadnjoj deceniji.Stranci nula.
(Zapazanje, 01. oktobar 2022 20:25)

Sedi 1 ,pojma ti nemaš ...8,9 novih igrača,1 utakmica u sezoni . zna se za kad je potrebno dostići vrhunac forme ,po vama stručnjacima to treba biti u prvih 10 kola

Straight Outta München

pre 1 godinu

Jezivo!Ko je losiji!?
(kum žoržo, 01. oktobar 2022 20:31

Granitna odbrana, +16 na poluvremenu… To je jezivo? :) Da mi je znati sta nije jezivo, +30 na poluvremnu, a +50 na kraju??????

dalibor

pre 1 godinu

Interesantna ekipa. Mislim da ce sa svakom utakmicom svakom cetvrtinom biti bolje. Da dodam da prakticno startna petorka, iliti glavni igraci ne igraju, Nedovic, Dobric, Petrusev, videcemo Raduljica sta moze

JPR24

pre 1 godinu

Veceras ima primedbu na slaboj i nekvalitetnoj odbrani.
Na zalost ne vidim da ovaj tim moze da igra jaku i dobru odbranu, napad ima prostora za napredak ali odbrana bice problem.
Tako su nas lagano probijali, dolazili do laganih poena, veliki broj primljenih trojki, mnogo koseva uz faul itd.
A veceras nije bila ekipa iz vrha EL, vec koja ce se boriti za status u Aba ligi.
(Nebojsa, 01. oktobar 2022 22:39)


Kakva analiza ! O čemu ti pričaš ? Gde si se izgubio
?

Vlada

pre 1 godinu

Brate, koji su ovi Grobari hendikep, pa to ne moze da se opise! Idite na tribine, penite, veselite se, ali se skinite normalnim ljudima sa dj… vise.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Solidno. Izgleda da su uloge sada malo definisane u timu. Kuzmic po minutazi izgleda da ide. Adamas na dva nije losa opcija, jedan ne moze da igra. Martin solidan danas isto kao i Bentil. I dalje mislim da nam fali igrac koji moze da probije jedan na jedan i da sutira iz drublinga. Osim Nedovica, takvog igraca nemamo. Ni Markovic ni Ivanovic ni Adams ni Holand ni Dobric ni Lazic ne mogu da probiju nista bez bloka. Fali nam igrac poput Lojda na primer da udje i prelomi kada Nedovicu i ostalima ne ide. Odbrana solidna ali ekipe koje igraju brzu kosarku koje imaju dobre plejeve i sutere i prodor igrace ce vrlo lako da nas sire. Videli smo to protiv Olimpijakosa kako izgleda.

istina!

pre 1 godinu

Stručnjače taj Lazić dve sezone u timu ABA. Čoveče on je defanzivac. Šta ti uopšte gledaš? Nije košarka ili košarkaš da trpa po 20 koševa. Šta su nekada igrali Zdovc, Saša Obradović pa i Željko Obradović
(Paja, 01. oktobar 2022 21:06)
Sva trojica bi zmureci pogadjala u svoje vreme ono sto Lazic ne moze sam samcit.

Бранковић

pre 1 godinu

Прво је коло,прва такмичарска утакмица.Прерано је за коначни утисак,али се види да је екипа нова,неуиграна,склепана између староседеоца и новодоведених.Од новопридошлих који су вечерас играли,ја не видим ни једног екстра играча,само врло-добри играчи за Еврокуп,просечни за ЕЛ.Другачије ће то бити кад сви буду здрави и на расположењу.Али,најпозитивније вечерас је дато поверење и минутажа за младог Топића.За њега који има 17 година се може рећи да је млад,талентован,перспективан,а не за неке играче старије од 22 године који ретко кад кроче на терен.

Školobocna

pre 1 godinu

Fali nam na 1 i 3 igrač koji pravi razliku u EL , Adams je za 2 kao i Ivanović . Topić je perspektiva i treba mu davati što više minuta u ABA , Ilić može da bude koristan u ABA , za EL je pitanje zbog iskustva . MZT je tanak i pitanje je koliko može da bude test za ozbiljne utakmice , videćemo protiv Budućnosti kako će to izgledati.

Vlada

pre 1 godinu

ДЕЛИЈА
Prvi put gledam Zvezdu ove godine, pa ovo je toliko loše, Cedevita i Budućnost će biti ispred nas i naravo Partizan. Objektivno jako je tanko ovo.

Severnjača

pre 1 godinu

Za prvu utakmicu nije loše, nekompletni smo a drugačiji stil novog trenera! Pojedinci solidni, posebno Adams, Martin, Top i Džoni! Duva promaja u odbrani na par minuta, ozbiljne ekipe tada prave nedostižnu razliku! Holand jedini potencijal u napadu ali očajan u odbrani, povratkom Nedovića i Dobrića biće bolje! Jović bi nam baš dobro došao sada, sa njim bi Adams i Ivanovič razbijali na "dvojci'!

Gari

pre 1 godinu

A mozda bi bilo najbolje da zavrsimo 7 u aba ligi pa da nam neko dovede kvalitetnije igrace... sta mislite?
(Dexim, 01. oktobar 2022 19:35)

Ne, ne. Najbolje je biti tek 15. na Jadranu i pride 5. u ligi Srbije, a Partizan na F4 kao i 2010. Sled dogadjaja nakon toga znamo.

Ali sada zaista - kako Vas nije sramota da ste ovako selektivni?

Smeta Vam ulaganje u sedmoplasirani tim lige, ali ne i u Vas tim kada ste ispali iz Aba lige. Dakle - ispali! (FMP, fuzija, etc.).

Da ne poverujes.

Slobo

pre 1 godinu

Lazic pored fantasticne odbrane pogadja sasvim pristojno trojke i to u procentu izmedju 35 i 40 %. To je sasvim u redu. Juce je imao 2 od 4 50%. Kada bi svi imali prosek 50% za trojku , gde bi nam bio kraj.

Czv Pz1989

pre 1 godinu

I ja sam na startu meca pomislio da je poseta nikakva, medjutim ako se izuzmu delovi tribina koji su pod kaznom, moze se reci da je poseta sasvim lepa. Cak sta vise svi ostali delovi su popunjeni mnogo bolje nego sto je to bio slucaj prethodne sezone.
Igru necu komentarisati. Tek je prvo kolo, fali dosta igraca, uigravanie tek sledi, al opet, pola tima je iz prosle sezone, a ipak deluju kao pogubljeni.
Kad vidim u strucnom stabu Simonovica, msm da je Jorovic takodje jedan od pomocnika, nekako mi ne uliva poverenje. Plus glavni trener jako mlad, malo iskustva nije na odmet.

Zapazanje

pre 1 godinu

Ovo sto igra Zvezda na otvaranju sezone je bogu plakati.Da je samo solidna ekipa sa druge strane a ne najslabija,vec bi vodili sa -tak razlike.Pa oni ne mogu bazen da pogode,dodavanja katastrofalna,ideje niotkuda.Ako se po jutru dan poznaje,ova sezona ce biti najlosija u zadnjoj deceniji.Stranci nula.

2CRAZY

pre 1 godinu

Срећна ти одбрана титуле моја Звездо. ИДЕМО! 🔴⚪🔴⚪🔴⚪✊
(ДЕЛИЈА🔴⚪, 1. oktobar 2022 19:28)

Stvarno mislis da Zvezda sa ovakvim timom, moze ista protiv onakvog Partizana?

Olee

pre 1 godinu

Sram pises kako tebi odgovara.Prva petorka Jovic Markovic Kuzmic Mitrovic Raduljica hahahhahah a nama ubacujes sve strance Prvo u oetorci su ti 3 petice sa takvom petorkom izgubices od crnokose A drugo sto nama nisi napisao ovu petorku.Andjusis Avramovic Trifunovic TRISTAN Balsa .Nismo svi isti jel tako.Kod tebe starci kod nas mladi ?

Miki kd

pre 1 godinu

Stručnjače taj Lazić dve sezone u timu ABA. Čoveče on je defanzivac. Šta ti uopšte gledaš? Nije košarka ili košarkaš da trpa po 20 koševa. Šta su nekada igrali Zdovc, Saša Obradović pa i Željko Obradović
(Paja, 01. oktobar 2022 21:06)
E moj sveznakovicu,imaš li oči,sta vidis u B.Lazicu?kosarkasa ili setaca?On pokušava da nesto mrlja u odbrani,spor,trom a u napadu cuva protivničkog trenera i smeta u napadu..Ah da,ponekad opali trojku a o njegovim senzacionalnim ulazima prema kosu radije ne bi..Sve u svemu ni u KK Kolubari nema mesta a kamoli u Zvezdi.,ps..zvezdaš sam preko 40 g i ovakav antitalenat me “ ocarava” u svakom smislu

bas iritantni

pre 1 godinu

Dva najgorea komentatora na Areni. Kad ih cujem ne gleda mi se utakmica. Samo se nadam da nece prenositi Partizan ni jednu utakmicu, ne znam koji me vise nervira da li ovaj sto ne moze da skrije navijacku pripadnost prema Zvezdi, ili ovaj drugi koji svako malo nauci neku novu rec iz recnika i onda je eksploatise dok ti se ne smuci. Sve u svemu nadam se da ce se zadrzati na Zvezdi...

Aster Blistok

pre 1 godinu

Mene i dalje interesuje ko je dozvolilo ovakve dresove? Šta je ovo? Naša crveno-bela kombinacija je crveno-plavo-bela, a ova crvena je nekkava maskirna?!!! Zašto maskirna? Odvratno.

Admiral

pre 1 godinu

Ova Aba liga je cemer i jad, preko 50% ekipa je na amaterskom nivou. Nije mi jasno kad neko prica kako je Aba medju 3-4 najjacih liga u evropi, smesno.

Radonja car

pre 1 godinu

Uprava treba da izadje i da kaže da nam je cilj da udjemo u ply off aba i da se borimo za što više pobeda u el. Da vrate ljudima lovu za sezonske, tj. da stave sve sezonske na 10 i 20 evra i onda uz punu halu da se ekipa bori, da nas zabave kad god mogu i to je to. I da se zamene ovi neozbiljni dresovi.

UPPR

pre 1 godinu

Kada je Zvezda ispala iz lige?
Koga lazes??
Prava istina je da ste vi ispali iz prve lige sedamdesetih pa je odmah organizovana popuna prve lige, kroz razigravanje u toku leta...
(urke, 2. oktobar 2022 08:40)
niste ispali, ja sam svedok.

Olee

pre 1 godinu

Odgovor na kad je zvezda ispala iz Aba.

Zvezda nije ispala jer ispadanje nije imalo.Alo preko kls se nije kvalifikovala za narednu aba sezonu posto su isle 4 najbolje srpske ekipe.E posle ste se vi vuzionisali sa fmp i opstali sa imenom zvezea u aba

Nebojsa

pre 1 godinu

Veceras ima primedbu na slaboj i nekvalitetnoj odbrani.
Na zalost ne vidim da ovaj tim moze da igra jaku i dobru odbranu, napad ima prostora za napredak ali odbrana bice problem.
Tako su nas lagano probijali, dolazili do laganih poena, veliki broj primljenih trojki, mnogo koseva uz faul itd.
A veceras nije bila ekipa iz vrha EL, vec koja ce se boriti za status u Aba ligi.

Dzeronimo

pre 1 godinu

Brate, koji su ovi Grobari hendikep, pa to ne moze da se opise! Idite na tribine, penite, veselite se, ali se skinite normalnim ljudima sa dj… vise.
(Vlada, 02. oktobar 2022 08:16)

Na zalost vecim delom si u pravu, veruj da je apsolutno ista stvar i sa vama samo to neces i reci.

super

pre 1 godinu

Andjusis Avramovic Trifunovic TRISTAN Balsa .Nismo svi isti jel tako.Kod tebe starci kod nas mladi ?
(Olee, 02. oktobar 2022 06:00)ta petorka ni na treningu neće igrati kod Partizana a u Zvezdi igraju juče Topić, Lazarević, Mitrović Marković Lazić više minuta nego stranci!!!Ne shvataš da stranac ima ugovorene minute u ugovoru a vi ih trenutno imate 8,znači prva petorka+ 3 izmene a domaćih igrače Avram i Anđušić dok Koprivica i Tristan tek po koji minut...8:4 za Partizan u strancima tako da Zvezda može još 2-3 stranca na pola sezone da dovede što je radila redovno!!! I osvajala sve domaće titule!

ZORAN

pre 1 godinu

Po cemu je Belgija 6-ta
a Srbija 7-ma.
Srbija je pobedila
osvajace medalja na OI Japan i Francusku i Mali, i ispala od pobednika SAD.
A Belgija pobedila BiH, J. Koreju i Portoriko, i i spala od AUS.

Luka

pre 1 godinu

Da li je igrao Luka Mitrovic? I ako jeste je l igrao na poziciji Cetiri ili Pet?
Pitam jer se plasim da ce ga pogurati na cetvorci a to nije igrao godinama...

Olee

pre 1 godinu

Gledam navijaci Zvezde broje sad domace igrace i hvale se kako imaju vise.
Zasto tako niste brojali pre 3 4 5 godina dok smo imali ceo tim sa srpskim.Kad su igrali Salici Cvetkovici Andrrici a vama Lesorori Tompsoni Vilijamsi Dzenkisi.
Da bar imate mlade 50 posto pa da se kaze svaka cast nego stacionar dom.
Kad izgubite tituulu i El nemoj da se zalite posle vci imali domace mi strance.Pa tako ste i vi osvajali dok smo imali mi domace

партизановац НС

pre 1 godinu

Olee,Где си ти то учио школу?Који језик,коју граматику?Могао би да скокнеш до неке основне школе,да научиш да пишеш по правопису и смислене речи и реченице.И на другим вестима си показивао своју неписменост-писао називе клубова малим словом и тд.Иритира сваког пристојног човека таква неписменост,непристојност и провокаторство.Успут,твоје провокације немају никакве везе са "темом",а то је утакмица Црвена Звезда-МЗТ.

Aster Blistok

pre 1 godinu

Gledao utakmicu i nisam baš siguran na šta će ovo ličiti. Pre svega, meni trener ne odaje poverenje pa tek onda igrači. Ovaj trener i kada je vodio FMP, ekipu nisi moga da uhvatiš ni za glavu ni za rep. Igrali su nekakvu rastrzanu košarku!!! Nikada nisi mogao da budeš siguran u to kako će ekipa da mu igra. Deluje mi da mu i sada Zvezda igra tako. Nekako restrzano, nesigurno.

istina!

pre 1 godinu

Stručnjače taj Lazić dve sezone u timu ABA. Čoveče on je defanzivac. Šta ti uopšte gledaš? Nije košarka ili košarkaš da trpa po 20 koševa. Šta su nekada igrali Zdovc, Saša Obradović pa i Željko Obradović
(Paja, 01. oktobar 2022 21:06)
Sva trojica bi zmureci pogadjala u svoje vreme ono sto Lazic ne moze sam samcit.

Prle

pre 1 godinu

A mozda bi bilo najbolje da zavrsimo 7 u aba ligi pa da nam neko dovede kvalitetnije igrace... sta mislite?
(Dexim, 1. oktobar 2022 19:35)

Jos jedan koji kosarku prati od 2014. i prve Zvezdine titule posle 20 godina. Druze, trebalo je da ispadnete iz lige jedne godine a vec nakon dve sezone dosli su stranci, Pesic i Rakocevic. Nemojte nama te price jer nismo pali s marsa.

2CRAZY

pre 1 godinu

Срећна ти одбрана титуле моја Звездо. ИДЕМО! 🔴⚪🔴⚪🔴⚪✊
(ДЕЛИЈА🔴⚪, 1. oktobar 2022 19:28)

Stvarno mislis da Zvezda sa ovakvim timom, moze ista protiv onakvog Partizana?

Gazda

pre 1 godinu

Stručnjače taj Lazić dve sezone u timu ABA. Čoveče on je defanzivac. Šta ti uopšte gledaš? Nije košarka ili košarkaš da trpa po 20 koševa. Šta su nekada igrali Zdovc, Saša Obradović pa i Željko Obradović
(Paja, 01. oktobar 2022 21:06)

Sva trojica pomenutih su igrali pleja, i to odlicno. Lazic ne ume loptu preko pola da prevede. Poredjenje ti je krajnje pogresno.

Aster Blistok

pre 1 godinu

Mene i dalje interesuje ko je dozvolilo ovakve dresove? Šta je ovo? Naša crveno-bela kombinacija je crveno-plavo-bela, a ova crvena je nekkava maskirna?!!! Zašto maskirna? Odvratno.

Gari

pre 1 godinu

A mozda bi bilo najbolje da zavrsimo 7 u aba ligi pa da nam neko dovede kvalitetnije igrace... sta mislite?
(Dexim, 01. oktobar 2022 19:35)

Ne, ne. Najbolje je biti tek 15. na Jadranu i pride 5. u ligi Srbije, a Partizan na F4 kao i 2010. Sled dogadjaja nakon toga znamo.

Ali sada zaista - kako Vas nije sramota da ste ovako selektivni?

Smeta Vam ulaganje u sedmoplasirani tim lige, ali ne i u Vas tim kada ste ispali iz Aba lige. Dakle - ispali! (FMP, fuzija, etc.).

Da ne poverujes.

Zapazanje

pre 1 godinu

Ovo sto igra Zvezda na otvaranju sezone je bogu plakati.Da je samo solidna ekipa sa druge strane a ne najslabija,vec bi vodili sa -tak razlike.Pa oni ne mogu bazen da pogode,dodavanja katastrofalna,ideje niotkuda.Ako se po jutru dan poznaje,ova sezona ce biti najlosija u zadnjoj deceniji.Stranci nula.

Miki kd

pre 1 godinu

Stručnjače taj Lazić dve sezone u timu ABA. Čoveče on je defanzivac. Šta ti uopšte gledaš? Nije košarka ili košarkaš da trpa po 20 koševa. Šta su nekada igrali Zdovc, Saša Obradović pa i Željko Obradović
(Paja, 01. oktobar 2022 21:06)
E moj sveznakovicu,imaš li oči,sta vidis u B.Lazicu?kosarkasa ili setaca?On pokušava da nesto mrlja u odbrani,spor,trom a u napadu cuva protivničkog trenera i smeta u napadu..Ah da,ponekad opali trojku a o njegovim senzacionalnim ulazima prema kosu radije ne bi..Sve u svemu ni u KK Kolubari nema mesta a kamoli u Zvezdi.,ps..zvezdaš sam preko 40 g i ovakav antitalenat me “ ocarava” u svakom smislu

Olee

pre 1 godinu

Sram pises kako tebi odgovara.Prva petorka Jovic Markovic Kuzmic Mitrovic Raduljica hahahhahah a nama ubacujes sve strance Prvo u oetorci su ti 3 petice sa takvom petorkom izgubices od crnokose A drugo sto nama nisi napisao ovu petorku.Andjusis Avramovic Trifunovic TRISTAN Balsa .Nismo svi isti jel tako.Kod tebe starci kod nas mladi ?

Paja

pre 1 godinu

Branko Lazić igra košarku..Vic godine…Ovo je stvarno sramota za sve navijače Crvene Zvezde da ovakav panj ima mesta u prvom timu..
(Miki kd, 01. oktobar 2022 20:22)

Stručnjače taj Lazić dve sezone u timu ABA. Čoveče on je defanzivac. Šta ti uopšte gledaš? Nije košarka ili košarkaš da trpa po 20 koševa. Šta su nekada igrali Zdovc, Saša Obradović pa i Željko Obradović

Vlada

pre 1 godinu

ДЕЛИЈА
Prvi put gledam Zvezdu ove godine, pa ovo je toliko loše, Cedevita i Budućnost će biti ispred nas i naravo Partizan. Objektivno jako je tanko ovo.

Admiral

pre 1 godinu

Ova Aba liga je cemer i jad, preko 50% ekipa je na amaterskom nivou. Nije mi jasno kad neko prica kako je Aba medju 3-4 najjacih liga u evropi, smesno.

lipo

pre 1 godinu

Startna petorka ADAMS MARKOVIĆ LAZIĆ ILIĆ I MARTON JE HOROR

Jedino Adams koliko toliko zna da kreira
u El će gubiti po 30 razlike sa ovakvom rotacijom

Olee

pre 1 godinu

Gledam navijaci Zvezde broje sad domace igrace i hvale se kako imaju vise.
Zasto tako niste brojali pre 3 4 5 godina dok smo imali ceo tim sa srpskim.Kad su igrali Salici Cvetkovici Andrrici a vama Lesorori Tompsoni Vilijamsi Dzenkisi.
Da bar imate mlade 50 posto pa da se kaze svaka cast nego stacionar dom.
Kad izgubite tituulu i El nemoj da se zalite posle vci imali domace mi strance.Pa tako ste i vi osvajali dok smo imali mi domace

Nebojsa

pre 1 godinu

Veceras ima primedbu na slaboj i nekvalitetnoj odbrani.
Na zalost ne vidim da ovaj tim moze da igra jaku i dobru odbranu, napad ima prostora za napredak ali odbrana bice problem.
Tako su nas lagano probijali, dolazili do laganih poena, veliki broj primljenih trojki, mnogo koseva uz faul itd.
A veceras nije bila ekipa iz vrha EL, vec koja ce se boriti za status u Aba ligi.

Radonja car

pre 1 godinu

Uprava treba da izadje i da kaže da nam je cilj da udjemo u ply off aba i da se borimo za što više pobeda u el. Da vrate ljudima lovu za sezonske, tj. da stave sve sezonske na 10 i 20 evra i onda uz punu halu da se ekipa bori, da nas zabave kad god mogu i to je to. I da se zamene ovi neozbiljni dresovi.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Cinjenice Partozan cemo videti kako izgleda. Za razliku od tog tvog Partozana, Zvezda ima dosta domacih igraca sa velikom minutazom koji su do sada uvek donosili trofeje kada se lomi sezona. Videcemo, Zvezda ako dovede jos jednog igraca na jedan ili dva koji moze da probije bez bloka i ima solidan sut, bice sasim dobra ekipa koja moze da izadje na crtu svakome, pa i tom tvom vanzemaljskom Partozanu koji je vec osvojio sve trofeje u septembru.

Ben Hur

pre 1 godinu

Ovi navijači Zvezde, koji kao ne dolaze na košarku, rekli su da će progledati kroz prste za Raduljicu i to je to što se tiče igrača Partizana. Doduše, ogradili su se za strance, onako principijelno, da oni ipak mogu da dodju. E sad opet principijelno, ne znam da li će i Raduljica sada biti Mustafa.
I na kraju opet iz principa, nisu se oglasili za trenera koji je bio trener Cibone. To izgleda može. Znači Cibona može. A malo ranije, Mirko Vičević nije mogao.
Ko će vas više pohvatati???

bas iritantni

pre 1 godinu

Dva najgorea komentatora na Areni. Kad ih cujem ne gleda mi se utakmica. Samo se nadam da nece prenositi Partizan ni jednu utakmicu, ne znam koji me vise nervira da li ovaj sto ne moze da skrije navijacku pripadnost prema Zvezdi, ili ovaj drugi koji svako malo nauci neku novu rec iz recnika i onda je eksploatise dok ti se ne smuci. Sve u svemu nadam se da ce se zadrzati na Zvezdi...

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem da mislite da ste osvojiti Aba ligu. Partozan ima za klasu bolji ekipu.
(Cinjenice, 1. oktobar 2022 21:30)

Znaš li koliko Žocovu legiju stranaca zabole spolovilo za ABA ligu?? ABA uvek osvajaju igrači sa ovih prostora. Prošle giodine ste imali sreće što niste naišli na Cedevitu umesto raspale Budućnosti u polufinalu, onda ni finale ne bi videli.

Kg

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem da mislite da ste osvojiti Aba ligu. Partozan ima za klasu bolji ekipu.
(Cinjenice, 1. oktobar 2022 21:30)

Imao je i prosle godine. I to za 2 klase. Jedino sto moze da spreci Zvezdu da osvoji jos jednu triplu krunu je odlazak Radonjica.

tamoneko

pre 1 godinu

Meni se sviđa što vidim da Dalibor startuje. I sasvim je pristojno odigrao svoje minute.

A tek što je mali Topić dobio šansu..
Meni više ne treba

Topić može biti odličan. Uzdam se da će tata da ga drži pod kontrolom i da se neće juriti pare.
Ovaj momak može biti naš igrač za draft za 2 godine.

SUNĐER BOB

pre 1 godinu

Dva najgorea komentatora na Areni. Kad ih cujem ne gleda mi se utakmica. Samo se nadam da nece prenositi Partizan ni jednu utakmicu, ne znam koji me vise nervira da li ovaj sto ne moze da skrije navijacku pripadnost prema Zvezdi, ili ovaj drugi koji svako malo nauci neku novu rec iz recnika i onda je eksploatise dok ti se ne smuci. Sve u svemu nadam se da ce se zadrzati na Zvezdi...
(bas iritantni, 01. oktobar 2022 20:36)

TAKO JE BRATE MILI! NAPOKON DA IM NEKO KAŽE I AKO NAVIJAM ZA ZVEZDU..

Czv Pz1989

pre 1 godinu

I ja sam na startu meca pomislio da je poseta nikakva, medjutim ako se izuzmu delovi tribina koji su pod kaznom, moze se reci da je poseta sasvim lepa. Cak sta vise svi ostali delovi su popunjeni mnogo bolje nego sto je to bio slucaj prethodne sezone.
Igru necu komentarisati. Tek je prvo kolo, fali dosta igraca, uigravanie tek sledi, al opet, pola tima je iz prosle sezone, a ipak deluju kao pogubljeni.
Kad vidim u strucnom stabu Simonovica, msm da je Jorovic takodje jedan od pomocnika, nekako mi ne uliva poverenje. Plus glavni trener jako mlad, malo iskustva nije na odmet.

Бранковић

pre 1 godinu

Прво је коло,прва такмичарска утакмица.Прерано је за коначни утисак,али се види да је екипа нова,неуиграна,склепана између староседеоца и новодоведених.Од новопридошлих који су вечерас играли,ја не видим ни једног екстра играча,само врло-добри играчи за Еврокуп,просечни за ЕЛ.Другачије ће то бити кад сви буду здрави и на расположењу.Али,најпозитивније вечерас је дато поверење и минутажа за младог Топића.За њега који има 17 година се може рећи да је млад,талентован,перспективан,а не за неке играче старије од 22 године који ретко кад кроче на терен.

Jackie Treehorn

pre 1 godinu

Tek je počelo,pa se ne može očekivati neka naročita forma novog tima.
Za one koji vređaju Lazića jedna BITNA NAPOMENA - OSVOJIO JE SAMO 20 TROFEJA SA ZVEZDOM. Kao kapiten CZ podigao je tričavih 10 trofeja. Na kraju jedno pitanje: Kako neki igrač koji "pojma nema o košarci" uspe da osvoji tolike trofeje?

ZORAN

pre 1 godinu

Po cemu je Belgija 6-ta
a Srbija 7-ma.
Srbija je pobedila
osvajace medalja na OI Japan i Francusku i Mali, i ispala od pobednika SAD.
A Belgija pobedila BiH, J. Koreju i Portoriko, i i spala od AUS.

istoricar

pre 1 godinu

Sezona je pocela a vidim i da su pljuvaci I pljuvanje takodje poceli I da su spremni .Prvo poluvreme je pokazalo da ce trebati vremena da se svi igraci uklope I uigraju vidim da imaju veliku zelju i kad se podignu procenti suta i kad lopta krene malo brze da se krece to ce biti sasvim solidno. Moja ocekivanja od ove sezone je da se ostavri bar 12-13 pobeda u evroligi I da osvojimo abu sve drugo preko je uspeh

Objektivan

pre 1 godinu

je li ovo Zvezda kaznjena pa igra bez publike? Ne zna se sta je tuznije, publika ili kosarkasi!
(hmm, 01. oktobar 2022 20:21)

Kazna je zbog finala od prošle godine.

zoran

pre 1 godinu

-Mnogo je novih igrača i treba to uklopiti.
-Adams treba mu dati slobodu
-Dalibor Ilić ok je
-Holand dobar he to igrač
-Bentil jako dobar odbrambeno
-Martin imao muke s povredom
Tu su još Nedović, Dobrić i Petrušev koji su povređeni... Zaboravio sam Raduljicu....
- Ima tim potencijala, ima igrački kvakitet ali dakeko su od uigrabe ekipe.
-Očekuje se mnogo od Nedovića a i Dobrić da bude ba većem nivou

urke

pre 1 godinu

Smeta Vam ulaganje u sedmoplasirani tim lige, ali ne i u Vas tim kada ste ispali iz Aba lige. Dakle - ispali! (FMP, fuzija, etc.).

Da ne poverujes.
(Gari, 1. oktobar 2022 22:51)

Kada je Zvezda ispala iz lige?
Koga lazes??
Prava istina je da ste vi ispali iz prve lige sedamdesetih pa je odmah organizovana popuna prve lige, kroz razigravanje u toku leta...

zhol

pre 1 godinu

Polako ljudi, prva je tekma. MZT je smejurija, njih dobijate lagano i sa ovako objektivno losom igrom, a uigravacete se polako, i izgledace to bolje. Bentil i Holand su vam sasvim pristojna pojacanja.

JPR24

pre 1 godinu

Veceras ima primedbu na slaboj i nekvalitetnoj odbrani.
Na zalost ne vidim da ovaj tim moze da igra jaku i dobru odbranu, napad ima prostora za napredak ali odbrana bice problem.
Tako su nas lagano probijali, dolazili do laganih poena, veliki broj primljenih trojki, mnogo koseva uz faul itd.
A veceras nije bila ekipa iz vrha EL, vec koja ce se boriti za status u Aba ligi.
(Nebojsa, 01. oktobar 2022 22:39)


Kakva analiza ! O čemu ti pričaš ? Gde si se izgubio
?

deki27

pre 1 godinu

Pocela ABA liga a pocela i sezona pljuvanja samozvanih strucnjaka sakrivenih iza nikova i kad se nema sta pametno da kaze onda se prica o poseti, vredja se Branko Lazic...Bilo je po sajtu ABA lige 2900 gledalaca i to je ta poseta koju Zvezda ima uvek osim utakmica sa Partizanom, Buducnosti i CedOli jer gospoda navijaci sa severa ne dolaze na druge utakmice. Uvek sam zastupao tezu da treneru treba dati 100 dana kao i premijeru kad se izabere vlast ali s obzirom da u Oktobru imamo jake meceve, u ABA ligi sa Buducnosti i CedOli i u EL protiv Efesa, Pao, Bajerna i Baskonije, videcemo na kraju meseca sta je i kako je

Olee

pre 1 godinu

Odgovor na kad je zvezda ispala iz Aba.

Zvezda nije ispala jer ispadanje nije imalo.Alo preko kls se nije kvalifikovala za narednu aba sezonu posto su isle 4 najbolje srpske ekipe.E posle ste se vi vuzionisali sa fmp i opstali sa imenom zvezea u aba

Straight Outta München

pre 1 godinu

Jezivo!Ko je losiji!?
(kum žoržo, 01. oktobar 2022 20:31

Granitna odbrana, +16 na poluvremenu… To je jezivo? :) Da mi je znati sta nije jezivo, +30 na poluvremnu, a +50 na kraju??????

Siće

pre 1 godinu

Bez Nedovića, Petruševa, Dobrića i Raduljice, verovatno bar trojice iz startne petorke. Kako se to povređuju toliko igrači, a prvenstveno nije ni počelo? Raduljica verovatno još nije spreman.

Kazna

pre 1 godinu

Nema publike zbog kazne Zvezde u veri proslogodišnjeg finala protiv Partizana zbog ispada publike.Zatvorili tribine.!


A sto se tiče utakmice, pa čekajte bre ljudi, šta vi mislite da će svaku četvrtinu da dobiju sa 30 razlike 😁. Tek prva utakmica, ujadno ne igraju 5 igrača koji su povređeni.
Bice ovo strašna ekipa, sa ikad najjačim rosterom.

SAŠA FRANKFURT

pre 1 godinu

dalibor: iznenadićeš se šta može Raduljica, ove centre iz ABA Lige jede za doručak, a i u Evroligi imaće šta da pokaže!

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

Прва препрека савладана. Да сад не улазимо у детаље тек је прва утакмица ал било је ово доста добро. БРАВО ЗВЕЗДО! 👏👏👏

dalibor

pre 1 godinu

Interesantna ekipa. Mislim da ce sa svakom utakmicom svakom cetvrtinom biti bolje. Da dodam da prakticno startna petorka, iliti glavni igraci ne igraju, Nedovic, Dobric, Petrusev, videcemo Raduljica sta moze

basketaš

pre 1 godinu

Martin i Adams će biti dobra pojačanja, Holand je totalni divljak a najstariji od svih.

Bravo za malog Topića i Dalibora Ilića! Vrlo korisni. Uz Nedovića biće to mnogo više poena sa bekovskih pozicija. Najbitnije je da momci žele da grizu u odbrani. Ne mora biti kao kod Radonje niti je to moguće ali ne sme biti kaubojštine i 90 primljenih.

Dzeronimo

pre 1 godinu

Brate, koji su ovi Grobari hendikep, pa to ne moze da se opise! Idite na tribine, penite, veselite se, ali se skinite normalnim ljudima sa dj… vise.
(Vlada, 02. oktobar 2022 08:16)

Na zalost vecim delom si u pravu, veruj da je apsolutno ista stvar i sa vama samo to neces i reci.

zelja

pre 1 godinu

Ovo sto igra Zvezda na otvaranju sezone je bogu plakati.Da je samo solidna ekipa sa druge strane a ne najslabija,vec bi vodili sa -tak razlike.Pa oni ne mogu bazen da pogode,dodavanja katastrofalna,ideje niotkuda.Ako se po jutru dan poznaje,ova sezona ce biti najlosija u zadnjoj deceniji.Stranci nula.
(Zapazanje, 01. oktobar 2022 20:25)

Sedi 1 ,pojma ti nemaš ...8,9 novih igrača,1 utakmica u sezoni . zna se za kad je potrebno dostići vrhunac forme ,po vama stručnjacima to treba biti u prvih 10 kola

Borša

pre 1 godinu

Ne mogu da verujem da mislite da ste osvojiti Aba ligu. Partozan ima za klasu bolji ekipu.
(Cinjenice, 01. oktobar 2022 21:30)
Ne, nego je bas obratno. Vi, navijaci Partizana ste vec upisali oscajanje Aba lige, za razliku od ostalih. Veruj mi da niste toliko dobri kao sto izgleda po zvucnim imenima koje ste doveli. Imate pretrpane pozicije na 2 i 3 koje ce vam davati prednost,ostalo je egal, ako ne i lošije i od Cedevita Olimpije, a i od Zvezde. S' tim da je Zvezda veceras pokazala potencijal, u smislu napadackih opcija(cini mi se vece mogucnosti od prosle sezone), a i
odbrana isto, moze da bude dobro.Tako da se pripazite da ne bude krompir kao i prethodne sezone.

NNN

pre 1 godinu

Šta su nekada igrali Zdovc, Saša Obradović pa i Željko Obradović
(Paja, 1. oktobar 2022 21:06)

Sale Obradović je bio elitni defanzivac, ali je bio odličan i u napadu, jednom je Partizanu ubacio 49 poena!

SAŠA FRANKFURT

pre 1 godinu

Bravo za pobedu i zalaganje! Treba imati na umu, da je ovo igrano bez četvorice. Adams se polako oslobađa, i biće on super. Mali Topić stiče iskustva, biće od njega igračina. Martin još ima posledice povrede, ali se vidi da čovek ima košarku u malom prstu. Ivanović sve bolji! Bentil će tek da proradi, tj da pokaže šta zna! Još kad zaigraju Nedović, Dobrić, Petrušev i Raduljica biće Zvezda još puno bolja!!

Aster Blistok

pre 1 godinu

Gledao utakmicu i nisam baš siguran na šta će ovo ličiti. Pre svega, meni trener ne odaje poverenje pa tek onda igrači. Ovaj trener i kada je vodio FMP, ekipu nisi moga da uhvatiš ni za glavu ni za rep. Igrali su nekakvu rastrzanu košarku!!! Nikada nisi mogao da budeš siguran u to kako će ekipa da mu igra. Deluje mi da mu i sada Zvezda igra tako. Nekako restrzano, nesigurno.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Solidno. Izgleda da su uloge sada malo definisane u timu. Kuzmic po minutazi izgleda da ide. Adamas na dva nije losa opcija, jedan ne moze da igra. Martin solidan danas isto kao i Bentil. I dalje mislim da nam fali igrac koji moze da probije jedan na jedan i da sutira iz drublinga. Osim Nedovica, takvog igraca nemamo. Ni Markovic ni Ivanovic ni Adams ni Holand ni Dobric ni Lazic ne mogu da probiju nista bez bloka. Fali nam igrac poput Lojda na primer da udje i prelomi kada Nedovicu i ostalima ne ide. Odbrana solidna ali ekipe koje igraju brzu kosarku koje imaju dobre plejeve i sutere i prodor igrace ce vrlo lako da nas sire. Videli smo to protiv Olimpijakosa kako izgleda.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

@2КРЕЈЗИ - Као навијач се увијек надам и вјерујем, чак и кад шансе нису велике, а шансе су нам овде добре. А противници на терену морају доказати да су бољи, мани ти папир. А ми ћемо се борити да докажемо да смо ми бољи.

Plati kartu - pomozi klubu

pre 1 godinu

@ Radonja car

Polako ljudi , prva utakmica , a nedostaje nam i 4 - 5 igrača !
Sezonske za 20 - 30 Evra ? Komunizam ?
Ako bi da sezonska ima tu cenu - ona bi mogla da služi kao mogućnost ( prednost ) pri kupovine karata .
Da ti objasnim - u Milanu ako hoćeš kartu za odredjeno mesto ( Inter ili Milan ) moraš sa sezonskom od 100 - 150 - 250 Evra da u odredjenom roku kupiš kartu ( cena zavisi od kvaliteta protivnika i interesovanja ) ili se karta pušta u slobodnu prodaju ( internet ili klasično - blagajna ) .
Hoćeš da gledaš EL ili ABA sa solidnim igračima ? To KOŠTA !!

Vlada

pre 1 godinu

Brate, koji su ovi Grobari hendikep, pa to ne moze da se opise! Idite na tribine, penite, veselite se, ali se skinite normalnim ljudima sa dj… vise.

UPPR

pre 1 godinu

Kada je Zvezda ispala iz lige?
Koga lazes??
Prava istina je da ste vi ispali iz prve lige sedamdesetih pa je odmah organizovana popuna prve lige, kroz razigravanje u toku leta...
(urke, 2. oktobar 2022 08:40)
niste ispali, ja sam svedok.

Udah

pre 1 godinu

Prva je utakmica, uigravanje je u toku...
Bez Nedovica i Dobrica...
Topic bas bas talenat, jako stalozen i lep pregled. Par puta ga je malo ponela velika zelja.
Holand sa odlicnom energijom.
Adams ispade najkorisniji, mada sam ja mislio da on vise kreira.
Svi ostali skroz OK.
Manje vise, rutiniranje sa pola snage i bice ovo mnogo bolje.
Trener sve korektno i pravovremeno sa bas puno brzih izmena.
Jedino mi je pitanje ko napolje kad se vrate Nedovic i Dobric. Od ovih danas, sve bih zadrzao u 12. Pretpostavljam da Kuzmic oslobadja jedno mesto i mozda Topic pre kroz ABA...

Petar P

pre 1 godinu

Kao što se može videti ovde izgleda najviše komentarišu deca ili malo stariji sa problemima po pitanju verske, nacionalne ili rasne ravnopravnosti. Tome treba dodati i problem ko je i kada igrao u suparničkom timu!? Dakle sve izgleda veoma bolesno. O sportu i Zvezdi veoma malo a i kada neko ovde napiše i takav pametan komentar biva zatrpan raznim kompleksaškim glupostima omladinaca i starijih koji su očigledno bili ometeni u razvoju ili koje su roditelji propustili da vaspitaju da normalno komuniciraju i da ne mrze nikoga. Mržnja u društvu se prenosi i na teren i na tribine što je nedopustivo. Bolje je imati 3.000 normalnih navijača nego 9.000 ludaka koji dolaze da se na utakmicama iživljavaju na svakome koji ne misle kao oni i koji evidentno nanose ogromnu štetu klubu ali i masi mladih koji posmatraju te utakmice na TV-u i tako uče pogrešno o tome kako treba navijati i voleti svoj klub. A o jučerašnjoj utakmici ću samo kratko. Zvezda uopšte nije izgledala loše. Prve utakmice, stegnuti i još nedovoljno igrani ali pokazali su borbenost i potencijal što je u ovom trenutku najvažnije. Komentarisati igru Zvezde sada u ovom trenutku i to bez Nedovića, Dobrića i Petruševa i Raduljice, mislim da je pogrešno i bespredmetno. Videćemo prave vrednosti ovog tima tek kada prođe bar mesec dana i kada budemo kompletni. Do tada, samo mirno i opušteno sa navijačkim i drugim gore pomenutim strastima.

Severnjača

pre 1 godinu

Za prvu utakmicu nije loše, nekompletni smo a drugačiji stil novog trenera! Pojedinci solidni, posebno Adams, Martin, Top i Džoni! Duva promaja u odbrani na par minuta, ozbiljne ekipe tada prave nedostižnu razliku! Holand jedini potencijal u napadu ali očajan u odbrani, povratkom Nedovića i Dobrića biće bolje! Jović bi nam baš dobro došao sada, sa njim bi Adams i Ivanovič razbijali na "dvojci'!

Luka

pre 1 godinu

Da li je igrao Luka Mitrovic? I ako jeste je l igrao na poziciji Cetiri ili Pet?
Pitam jer se plasim da ce ga pogurati na cetvorci a to nije igrao godinama...

Slobo

pre 1 godinu

Lazic pored fantasticne odbrane pogadja sasvim pristojno trojke i to u procentu izmedju 35 i 40 %. To je sasvim u redu. Juce je imao 2 od 4 50%. Kada bi svi imali prosek 50% za trojku , gde bi nam bio kraj.

super

pre 1 godinu

Andjusis Avramovic Trifunovic TRISTAN Balsa .Nismo svi isti jel tako.Kod tebe starci kod nas mladi ?
(Olee, 02. oktobar 2022 06:00)ta petorka ni na treningu neće igrati kod Partizana a u Zvezdi igraju juče Topić, Lazarević, Mitrović Marković Lazić više minuta nego stranci!!!Ne shvataš da stranac ima ugovorene minute u ugovoru a vi ih trenutno imate 8,znači prva petorka+ 3 izmene a domaćih igrače Avram i Anđušić dok Koprivica i Tristan tek po koji minut...8:4 za Partizan u strancima tako da Zvezda može još 2-3 stranca na pola sezone da dovede što je radila redovno!!! I osvajala sve domaće titule!

Školobocna

pre 1 godinu

Fali nam na 1 i 3 igrač koji pravi razliku u EL , Adams je za 2 kao i Ivanović . Topić je perspektiva i treba mu davati što više minuta u ABA , Ilić može da bude koristan u ABA , za EL je pitanje zbog iskustva . MZT je tanak i pitanje je koliko može da bude test za ozbiljne utakmice , videćemo protiv Budućnosti kako će to izgledati.

партизановац НС

pre 1 godinu

Olee,Где си ти то учио школу?Који језик,коју граматику?Могао би да скокнеш до неке основне школе,да научиш да пишеш по правопису и смислене речи и реченице.И на другим вестима си показивао своју неписменост-писао називе клубова малим словом и тд.Иритира сваког пристојног човека таква неписменост,непристојност и провокаторство.Успут,твоје провокације немају никакве везе са "темом",а то је утакмица Црвена Звезда-МЗТ.