Subota, 01.10.2022.

13:27

Partizan predstavio dresove i "najveći ugovor ikada potpisan" FOTO/VIDEO

Košarkaški klub Partizan predstavio je novog generalnog sponzora i dresove za narednu sezone.

Izvor: LN

Partizan predstavio dresove i "najveæi ugovor ikada potpisan" FOTO/VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

117 Komentari

Sortiraj po:

Partizan nije u obavezi da pravi igrace za rep

pre 1 godinu

Cestitam, jedino mi je krivo sto zbog rezultata i ocekivanja koja su bitna na svakoj utalmici, mi posustajemo sa promocijim mladih domacih igraca..
(C i n i k, 1. oktobar 2022 16:52)
Smajlagic, Vukcevic, Trifunovic, Petrovic igraci od 19 - 22 godi e
Smajlagic, Andjusic, Avramovic selektor nije hteo
Miletic onomad ubacio Barsi 26 poena.

zhol

pre 1 godinu

 naravno nece da kazu koliko je taj ugovor, jer je kod njih sve tajna i laz
(Jonas, 01. oktobar 2022 13:44)....Spremaju se exscel tabele, bice sve transparentno kao i u zelezniku
(нероји сервер, 01. oktobar 2022 14:27)

Da se ičim normalnim u životu baviš znao bi da je excel, takodje bi znao da svaka iole ozbiljna firma svoju organizaciju i poslovanje bez excel tabela ne moze da zamisli kao i da ogroman broj ljudi ozbiljne karijere pravi zahvaljuci poznavanju excela.
(bvb, 01. oktobar 2022 17:22)

Kakve to veze i sa cim ima? Poenta je da u excel tabelu mozes staviti sta hoces.

bvb

pre 1 godinu

I naravno nece da kazu koliko je taj ugovor, jer je kod njih sve tajna i laz
(Jonas, 01. oktobar 2022 13:44)....Spremaju se exscel tabele, bice sve transparentno kao i u zelezniku
(нероји сервер, 01. oktobar 2022 14:27)

Da se ičim normalnim u životu baviš znao bi da je excel, takodje bi znao da svaka iole ozbiljna firma svoju organizaciju i poslovanje bez excel tabela ne moze da zamisli kao i da ogroman broj ljudi ozbiljne karijere pravi zahvaljuci poznavanju excela.

Djordje

pre 1 godinu

Zbog eventualnog sukoba interesa, posto je sponzorstvo ozvaniceno, trebalo bi zabraniti da se u Mozzart kladionicama tipuje bilo koja tekma Partizana.
Kladjenje na sve druge rezultate ostalih klubova ok, ali ne i Partizana, jer su direktno vezani.

Zuja

pre 1 godinu

A ne smemo da saznamo koliki je taj ugovor????
(Aha ..., 01. oktobar 2022 13:39)

A što bi to npr tebi moralo da se obelodani? Koji si ti faktor? Privatna firma može da sponzoriše koga hoće i koliko hoće. Ne mora vama radoznalima da se pravda uopšte.
(iskreno, 01. oktobar 2022 14:23)

KK Partizan je registrovan kao udruženje gradjana. I podleže poreskoj i finansijskoj kontroli. Svi prihodi i rashodi se knjiže i prikazuju u završnom bilansu. Sponzorstvo nije službena tajn a bilans je javan. Za tačnost bilansa odgovara potpisnik bilansa

C i n i k

pre 1 godinu

Cestitam, jedino mi je krivo sto zbog rezultata i ocekivanja koja su bitna na svakoj utalmici, mi posustajemo sa promocijim mladih domacih igraca..

Samo jedno ime znam…

pre 1 godinu

Nebitan je logo sponzora, kada su već sponzori mogu i da odaberu šta im se dopada… ali obe garniture dresa su kao da se KKP takmiči u nekoj seoskoj ligi a ne u Evroligi.
Razočaran sam i kao navijač i kao esteta

davor

pre 1 godinu

Mora da se pravda jer je to DRZAVNI klub koji mi gradjani finansiramo i jako je bitno da se znaju cifre.
(Belogradjanin, 01. oktobar 2022 14:42)

Mora da se pravda ukoliko je taj sponzor državna firma. Pošto je Mocart privatna firma, ne mora. Nema nikave veze što sponzoriše državni klub. Nije ni prvi ni poslednji put da privatnik sponzoriše neki državni klub.

Nowitzki

pre 1 godinu

Обичан, чак и ружан дрес. А да ли се у српском спорту икада смије знати колики су ти уговори???

123

pre 1 godinu

Не само то. Аутоматски пада сумња на неочекиване резултате.
(Јабучило, 1. oktobar 2022 14:54)

Ne postoje organi koji se time bave? Namestanjima? Sto se onda ti sekiras?

realno

pre 1 godinu

(Leona, 01. oktobar 2022 14:57

Ti bas imas slobodnog vremena. Idi radi nesto umesto da vracas i citas komentare.. I kad zaradis doniraj posto se brines oko svega toga. Ne bistri politiku zato sto ti je krivo sto fmp propada.

Rajko

pre 1 godinu

Država ti spasi klub koji su sami zvezdasi doveli do stečaja.Napravi genetski inzenjering i od dva kluba napravi novi.U narednih godinu dana upumpa toliko da vec naredne kreces da igras evroligu.Igras je deset godina skoro neprekidno jed se non-stop sipa ogroman novac.Nemas u toj evroligi uprkos svemu nikakve rezultate.I onda ti smeta sto je drzava jednu godinu sipala u Partizan dvadeseti deo onoga sto si ti dobio kada je on godinama zbog zapostavljanja dovodio treceligaski kvalitet igrača…To su ti stubovi srpstva i toliko naglašeno poštenje!
(istina!, 01. oktobar 2022 15:07) Zasto da Srbija sipa u Zvezdu kad je ona "ugasena" i sad smo FMP?! da je htjela da sipa u vrijeme Tadica ne bi Covic uzeo Zvezdu nego bi bila drzavni protektorat kap sto je Partizan ! Vi NIKAD niste otisli u stecaj ili fuziju a trebali ste jedno 4 puta od 2011. godine realno! Prema tome ajde samo malo budi realan..bar 40% ..jer , i dan danas vi vjerujete u bajke i kako su ove pare same dosle.Busali ste se deceniju kako ste uspjesan klub i onda ste preko noci propali pa ste najurili legende kluba Danilovica,Micu Berica i ostale ..pa je Pekovic otisao i onda je dosao KO?! I sad ste stali na noge! Imate 7-8 vrhunskih stranaca i najtrofejnijeg trenera EL ikad.Bravo! Ja ne smijem da zamislim da sad ne osvojite ABA ligu..ko bi bio kriv ? Drzava koja pomaze Zvezdu???

super

pre 1 godinu

i 'nate, da nam niko ne zabrani kako cemo da se zovemo, taj film iz zeleznika neces gledati
(нероји сервер, 01. oktobar 2022 14:40)a kako se sada zove FK Partizan? kaže vaš Ostoja da ne možete više tako da se zovete??? FK Zagorci,FK Teleoptik 2, FK Penaldžija...jel možete u Humsku pošto vam tamo više nije dom?

istina!

pre 1 godinu

Država ti spasi klub koji su sami zvezdasi doveli do stečaja.Napravi genetski inzenjering i od dva kluba napravi novi.U narednih godinu dana upumpa toliko da vec naredne kreces da igras evroligu.Igras je deset godina skoro neprekidno jed se non-stop sipa ogroman novac.Nemas u toj evroligi uprkos svemu nikakve rezultate.I onda ti smeta sto je drzava jednu godinu sipala u Partizan dvadeseti deo onoga sto si ti dobio kada je on godinama zbog zapostavljanja dovodio treceligaski kvalitet igrača…To su ti stubovi srpstva i toliko naglašeno poštenje!

Nele

pre 1 godinu

" Genije, gazprom je 41 %..
@нероји сервер"
Gazprom je 100% drzavna firma Rusije. Srbija da ima 41% Gazproma, imala bi najveci BDP po glavi stanovnika na svetu..

realno

pre 1 godinu

(InfraRed, 01. oktobar 2022 14:51)

Da nije te drzave ne bi mogli ni fmp da se zovete, nestali bi. Ali od mutantskih tvorevina drugačiji komentari ne mogu biti..

nnidza

pre 1 godinu

@istina
Država je do 2012. sipala brdo para u dva kluba, KK i FK Partizan. Rezultati KK su bili bolji od rivala CZ ali u starom formatu EL. FK Crvena Zvezda je u pet godina ulaganja i ozbiljnijeg igranja Evrope uradila više nego Partizan u prethodnih 20+. Sve ove godine KK Partizan je imao tim, finansije dok je Crvena Zvezda zahvaljući vlastima bila na rubu gašenja, bez sale za trening, sa rosterom od 7-8 igrača... (nije teško proveriti). E sad, od kad nema vlasti, novca a sa njim i Dula, Partizan je pružao loše partije... Talenti? Ukradeni, prisvojeni od drugih klubova.

Leona

pre 1 godinu

Drzavno dirigovanje za sponzora odnosno lovu, ok, neka im uleti drzava preko privatnih lovu, inako jw to radila uvek iz drzavnih i jos uvek drzavnih preduzeca. Nista sporno.
Samo jedan deo bode oci, a to je onaj kako sad grobari ne pominju penzije male, bolnice neopremljene i ostalo. Sad je sve u redu? Pravimo se ludi? Ni to nije problem, vasa je to stvar.
Ali onda treba da znate da ste nam jasno stavili do znanja da apsolutno nikakvih moralnih nacela nemate odnosno da ste dno dna pre svega kao ljudi, ljudska bica, da ste zaista jadni i mizerija od ljudskosti. Toliko ste pominjale siromasne gradjane srbije, penzionere, bolesnu decu i njihova nemanja za lecenje, a sad? Sad ste gordi u lovi, puni sebe, zadovoljni itd. Kakva nevidjene sociopate ste od navijaca al pre svega ljudi.
A ako vratite kometare pa i sa B92, videcete koliko je Zvezdinih simpatizera negodovalo sto se sipa u Zvezdu jer nam je narod siromasan.

Јабучило

pre 1 godinu

Alo bre, kladionica je sponzor! Kladionica kao sigurna kuća i utočušte za našu omladinu! Ma mi smo katastrofa.
(Kamen mudrosti, 01. oktobar 2022 14:40)

Не само то. Аутоматски пада сумња на неочекиване резултате.

Ask

pre 1 godinu

Nema sad partizanki sa komentarima, to nije drzavna firma ali preko njen ide drzavni novac, pa onda penzioneri, siromasni, gladna deca, sms lecenje. Ajde da vidimo sada koliko ste dosledni vasim arsinima i moralnim nacelima partizanke, uzimamo y obzir deo recimo gde napadate Zvezdu za Gasprom i tako dalje.

Loznica

pre 1 godinu

Državni projekat!!!Ide ključ u bravu nakon ove sezone...Kao miševi ćete bežati!
(KK Prislonica, 1. oktobar 2022 14:20)

Pa kada niste i vi posle 10 godina, nećemo ni mi!!!

нероји сервер

pre 1 godinu

"Najveći ugovor ikad potpisan" ne kažu koliki je, kriju dugove, budzet, ....
(Cirkusanti jug, 01. oktobar 2022 13:51)....A ti si kao neki bitan faktor, zini da ti kazu

Dzeronimo

pre 1 godinu

Postoji li neki tim gde Zoc nije imao nekog igraca sa najvecim ugovorom. Pa i ja bih tamo 19 a ne 9 Evroliga imao.
(Black_Mirror, 01. oktobar 2022 13:46

Naravno da si u pravu, sta bi rekla Barsa na ovakav tvoj komentar?!

Sabre

pre 1 godinu

.Spremaju se exscel tabele, bice sve transparentno kao i u zelezniku
(нероји сервер, 1. oktobar 2022 14:27)

Stvar je prijatelju sto si ti sad pokusao da budes duhovit, ali i dalje propustas poentu, da lazete muvate i krijete vec decenijama a sada kada je drzava masovno zalegla za vas i dalje imate fore da se provlacite jer niko ne zna do sledeceg BAT-a koliko dugujete/placate igrace i trenere.

нероји сервер

pre 1 godinu

Najveci ugovor a nema cifre, kk drzavni projekat, najveca pravda na svetu bi bila da upadnu u stecaj posle ove sezone i da ne osvoje nista. Nikada brutalnije nije guran neki klub na ovim prostorima.
(Aleksej, 01. oktobar 2022 14:12)....i 'nate, da nam niko ne zabrani kako cemo da se zovemo, taj film iz zeleznika neces gledati

iskreno

pre 1 godinu

A ne smemo da saznamo koliki je taj ugovor????
(Aha ..., 01. oktobar 2022 13:39)

A što bi to npr tebi moralo da se obelodani? Koji si ti faktor? Privatna firma može da sponzoriše koga hoće i koliko hoće. Ne mora vama radoznalima da se pravda uopšte.

Dachazvezda

pre 1 godinu

Kakav smisao za dizajn!!
Žutu traku po sred crnog dresa!!?
Neviđena dizajnerska sposobnost!!
Žuti OUTLINE na crn dres, možda?
Zuta slova, ma jok..
Nego ovo, pljaaaas žuta traka u stilu, nemackih dizajnera 40tih godina?!?!?!

Dzeronimo

pre 1 godinu

se na glasu.

Kapiten stranac, glavni sponzor kladionicarski lanac. Kakav srpsko-hrvatski (da ne kazem JSD) Makabi. Znajuci navijace JSD-a, oni neguju stare vrednosti i sigurno im se ne svidja sto nece imati nijednog domace igraca, sto je drzava bez osnova sipala milione u njihov tim i sto im je kockarnica glavni sponzor ili ipak hoce?
(Sub013, 01. oktobar 2022 13:57)

Ovo srpsko hrvatski je apsolutno itacno kao za Zvezdu srpsko-albanski.Pojesces se covece od ljubomore i mrznje, nije to zdravo.

InfraRed

pre 1 godinu

Cips i koka kola tu, cekam komentare.
(Mikii, 1. oktobar 2022 13:40)

Cuvaj ih za veceras uz neki film, admini su navijaci košarkaške sekcije JSD-a i nece da nam pustaju komentare u kojima stoje cinjenice da je drzava sipala milione u sedmoplasirani tim ABA lige, da nemaju nijednog domaceg igraca, da im je kapiten Panter i da im je glavni sponzor kockarnica.

Aleksej

pre 1 godinu

Najveci ugovor a nema cifre, kk drzavni projekat, najveca pravda na svetu bi bila da upadnu u stecaj posle ove sezone i da ne osvoje nista. Nikada brutalnije nije guran neki klub na ovim prostorima.

Morgot Bauglir

pre 1 godinu

I naravno nece da kazu koliko je taj ugovor, jer je kod njih sve tajna i laz
(Jonas, 01. oktobar 2022 13:44)....Spremaju se exscel tabele, bice sve transparentno kao i u zelezniku
(нероји сервер, 1. oktobar 2022 14:27)

Ne umeš ni da napišeš pravilno "excel" a verovatno i ne znaš šta je to.

iskreno

pre 1 godinu

Privatna firma, a skaču panteri sa komentarima kao da je državna. Zaista mi nije jasno zašto ste toliko tupavo zavidni. Pa vama država daje šakom i kapom deset godina unazad, zar mislite da ste bogom dani da ste samo vi bitni u Srbiji?

Igi

pre 1 godinu

Кк Моцарт . Ја бих купио одмах дрес са којим су играли на припремама. . Дао бих дупло више лове од овог

Belogradjanin

pre 1 godinu

A ne smemo da saznamo koliki je taj ugovor????
(Aha ..., 01. oktobar 2022 13:39)

A što bi to npr tebi moralo da se obelodani? Koji si ti faktor? Privatna firma može da sponzoriše koga hoće i koliko hoće. Ne mora vama radoznalima da se pravda uopšte.
(iskreno, 01. oktobar 2022 14:23)



Mora da se pravda jer je to DRZAVNI klub koji mi gradjani finansiramo i jako je bitno da se znaju cifre.

Black

pre 1 godinu

Sada će svi širom Evrope da se pitaju zašto seljaci iz Srbije pišu Mozart sa dva Z? Još će da shvate to kao provokaciju s obzirom da osim što je ružan žuti logo na dresu, ne piše šta je u pitanju. Na stranu to što je skandalozno da sportski klubovi i lige uopšte promovišu klađenje. Sada mogu slobodno da stave na dres i neku duvanske ili alkoholne proizvođače.

Zeks

pre 1 godinu

Моцарт је међу 10 најбогатији фирми у Србији, што значи да би овај уговор могао да буде пун погодак.Браво за управу, идемо сад кеца и петицу и то ни било то.

Liberty

pre 1 godinu

Ma dajte ljudima još nekog sponzora, za pojačanja, da se ne plaše više da ne bi bežali više od Zvezde... Mislim da ne istupe i iz Eurolige zbog tog straha od "huligana".

Dzeronimo

pre 1 godinu

00

Fk Crvena zvezda je daleko veći brend od kk partizan
(da se zna, 01. oktobar 2022 13:43

Za vas da sto je i normalno, za nas naravno ne i to iz mnogo razloga.Da sada ne nabrajam igrace i sta su oni doneli nasoj drzavi.

нероји сервер

pre 1 godinu

Kapiten stranac, glavni sponzor kladionicarski lanac. Kakav srpsko-hrvatski (da ne kazem JSD) Makabi. Znajuci navijace JSD-a, oni neguju stare vrednosti i sigurno im se ne svidja sto nece imati nijednog domace igraca, sto je drzava bez osnova sipala milione u njihov tim i sto im je kockarnica glavni sponzor ili ipak hoce?
(Sub013, 01. oktobar 2022 13:57)....Nije ti smetala idea agrokor na dresu, radovao si se "bombama" iz gljivica, obradom, djumicem, adinom, magdevskim...nastavi da places i kukumavcis

Joca

pre 1 godinu

Hehehehe Mozzart sponzor pola lige u fudbalu, u basketu takodje, jos da se bave samo kladjenjem...
Nema boljih masina za pranje od kladionica, svaka vlast ima svoje dve do tri omiljene...

xyz

pre 1 godinu

Koliko mi je drago što sam prerastao klupsku košarku. Navijam za Partizan, ali mi je apsolutno svejedno ko će da pobedi i da osvaja titule. Pratim klupski basket malo više od nivoa praćenja vremenske prognoze.

Kad vidiš koliko love se vrti, gde to ide, koju god podtemu da odabereš ništa zdravo i na normalnim osnovama. Ko god i kakve god rezultate da napravi, ide sledeća sezona, opet se vrte milioni, menja se polovina tima. Iste izjave, iste priče, iste konferencije, ista demagogija...

Samo zdrave stvari treba pratiti, a to su samo Nole i Joka. Sve ostalo piši propalo.

Samo pitam

pre 1 godinu

Postoji li neki tim gde Zoc nije imao nekog igraca sa najvecim ugovorom. Pa i ja bih tamo 19 a ne 9 Evroliga imao.
(Black_Mirror, 1. oktobar 2022 13:46)

Pa sto nemas?

нероји сервер

pre 1 godinu

Ajde da vidimo sada koliko ste dosledni vasim arsinima i moralnim nacelima partizanke, uzimamo y obzir deo recimo gde napadate Zvezdu za Gasprom i tako dalje.
(Ask, 01. oktobar 2022 14:14)....Genije, gazprom je 41 % i drzavna firma, mozzart je PRIVATNA, tako da sledeci put malo razmisli pre nego sto lupis glupost

panadol

pre 1 godinu

Drustveno odgovorna kockarnica?
Ne shvatam ovo, zaista. Prihvati lovu, i cuti, a ne jos od kockarnica pokusavas da pravis socijalnu ustanovu.
Sta je sledece, drustveno odgovorna fabruka duvana, ili narko clan?

нероји сервер

pre 1 godinu

I naravno nece da kazu koliko je taj ugovor, jer je kod njih sve tajna i laz
(Jonas, 01. oktobar 2022 13:44)....Spremaju se exscel tabele, bice sve transparentno kao i u zelezniku

realan zvezdas

pre 1 godinu

Na kom jeziku mozzart znači njiva??
Čudna enigma unutar zagonetke..

A ući u poslovanje KK Partizan, pa to ne rešava ni Poaro iz najboljih dana.

box

pre 1 godinu

Kladionica takoreci kockarnica drustveno odgovorna kompanija...Kladionice su rak rana ovog drustva, vise tu ne idu samo zgubidani vec i deca i penzioneri jer najbolji marketing u ovoj drzavi imaju kladionice. Naravno ubedljivo najvise zaradjuju. Drzava podhitno mora da poveca poreze kladionicama i da uzima vise od polovine njihove zarade kroz porez cime ce bar malo destimulisati da kladionice nicu ko pecurke isisavaju javni novac i kreiraju socijalnu dinamiku blejanja i leba bez motike.

Xman

pre 1 godinu

Da se ne lažemo sve to daje drzava ,cuj mozzart će da daje pare tek tako ..
(ejj, 01. oktobar 2022 13:39)

A? Sta je pisac hteo da kaze, da je mozzart drzavno preduzece?

Jaaaa

pre 1 godinu

Da se ne lažemo sve to daje drzava ,cuj mozzart će da daje pare tek tako ..
(ejj, 01. oktobar 2022 13:39)

Ne daje tek tako, tu je reklama...

tamoneko

pre 1 godinu

Zar se nije pričalo da dolazi strana kompanija zbog Željka?

Ovo je "ništa"
Sve domaće kompanije manje više slično izdvajaju za sponzorstva

Paja

pre 1 godinu

Najveće zlo su kockarnice. Iz iksa u kiks. Bolesni ljudi a naročito omladina misli da će lako do novca. I onda naravno da će mozzart da uloži novac a nikada nećemo saznati koliko

Sub013

pre 1 godinu

Kapiten stranac, glavni sponzor kladionicarski lanac. Kakav srpsko-hrvatski (da ne kazem JSD) Makabi. Znajuci navijace JSD-a, oni neguju stare vrednosti i sigurno im se ne svidja sto nece imati nijednog domace igraca, sto je drzava bez osnova sipala milione u njihov tim i sto im je kockarnica glavni sponzor ili ipak hoce?

noobina

pre 1 godinu

Dresovi krpe i kockarnica na grudima, a grb tamo negde u ćošku manji od makovog zrna. Na šta smo spali, tojest na šta su nas sveli...

box

pre 1 godinu

Kladionica takoreci kockarnica drustveno odgovorna kompanija...Kladionice su rak rana ovog drustva, vise tu ne idu samo zgubidani vec i deca i penzioneri jer najbolji marketing u ovoj drzavi imaju kladionice. Naravno ubedljivo najvise zaradjuju. Drzava podhitno mora da poveca poreze kladionicama i da uzima vise od polovine njihove zarade kroz porez cime ce bar malo destimulisati da kladionice nicu ko pecurke isisavaju javni novac i kreiraju socijalnu dinamiku blejanja i leba bez motike.

нероји сервер

pre 1 godinu

Kapiten stranac, glavni sponzor kladionicarski lanac. Kakav srpsko-hrvatski (da ne kazem JSD) Makabi. Znajuci navijace JSD-a, oni neguju stare vrednosti i sigurno im se ne svidja sto nece imati nijednog domace igraca, sto je drzava bez osnova sipala milione u njihov tim i sto im je kockarnica glavni sponzor ili ipak hoce?
(Sub013, 01. oktobar 2022 13:57)....Nije ti smetala idea agrokor na dresu, radovao si se "bombama" iz gljivica, obradom, djumicem, adinom, magdevskim...nastavi da places i kukumavcis

Black

pre 1 godinu

Sada će svi širom Evrope da se pitaju zašto seljaci iz Srbije pišu Mozart sa dva Z? Još će da shvate to kao provokaciju s obzirom da osim što je ružan žuti logo na dresu, ne piše šta je u pitanju. Na stranu to što je skandalozno da sportski klubovi i lige uopšte promovišu klađenje. Sada mogu slobodno da stave na dres i neku duvanske ili alkoholne proizvođače.

нероји сервер

pre 1 godinu

I naravno nece da kazu koliko je taj ugovor, jer je kod njih sve tajna i laz
(Jonas, 01. oktobar 2022 13:44)....Spremaju se exscel tabele, bice sve transparentno kao i u zelezniku

istina!

pre 1 godinu

Država ti spasi klub koji su sami zvezdasi doveli do stečaja.Napravi genetski inzenjering i od dva kluba napravi novi.U narednih godinu dana upumpa toliko da vec naredne kreces da igras evroligu.Igras je deset godina skoro neprekidno jed se non-stop sipa ogroman novac.Nemas u toj evroligi uprkos svemu nikakve rezultate.I onda ti smeta sto je drzava jednu godinu sipala u Partizan dvadeseti deo onoga sto si ti dobio kada je on godinama zbog zapostavljanja dovodio treceligaski kvalitet igrača…To su ti stubovi srpstva i toliko naglašeno poštenje!

iskreno

pre 1 godinu

Privatna firma, a skaču panteri sa komentarima kao da je državna. Zaista mi nije jasno zašto ste toliko tupavo zavidni. Pa vama država daje šakom i kapom deset godina unazad, zar mislite da ste bogom dani da ste samo vi bitni u Srbiji?

нероји сервер

pre 1 godinu

"Najveći ugovor ikad potpisan" ne kažu koliki je, kriju dugove, budzet, ....
(Cirkusanti jug, 01. oktobar 2022 13:51)....A ti si kao neki bitan faktor, zini da ti kazu

Nele

pre 1 godinu

" Genije, gazprom je 41 %..
@нероји сервер"
Gazprom je 100% drzavna firma Rusije. Srbija da ima 41% Gazproma, imala bi najveci BDP po glavi stanovnika na svetu..

Zuja

pre 1 godinu

A ne smemo da saznamo koliki je taj ugovor????
(Aha ..., 01. oktobar 2022 13:39)

A što bi to npr tebi moralo da se obelodani? Koji si ti faktor? Privatna firma može da sponzoriše koga hoće i koliko hoće. Ne mora vama radoznalima da se pravda uopšte.
(iskreno, 01. oktobar 2022 14:23)

KK Partizan je registrovan kao udruženje gradjana. I podleže poreskoj i finansijskoj kontroli. Svi prihodi i rashodi se knjiže i prikazuju u završnom bilansu. Sponzorstvo nije službena tajn a bilans je javan. Za tačnost bilansa odgovara potpisnik bilansa

Morgot Bauglir

pre 1 godinu

I naravno nece da kazu koliko je taj ugovor, jer je kod njih sve tajna i laz
(Jonas, 01. oktobar 2022 13:44)....Spremaju se exscel tabele, bice sve transparentno kao i u zelezniku
(нероји сервер, 1. oktobar 2022 14:27)

Ne umeš ni da napišeš pravilno "excel" a verovatno i ne znaš šta je to.

realno

pre 1 godinu

(InfraRed, 01. oktobar 2022 14:51)

Da nije te drzave ne bi mogli ni fmp da se zovete, nestali bi. Ali od mutantskih tvorevina drugačiji komentari ne mogu biti..

Joca

pre 1 godinu

Hehehehe Mozzart sponzor pola lige u fudbalu, u basketu takodje, jos da se bave samo kladjenjem...
Nema boljih masina za pranje od kladionica, svaka vlast ima svoje dve do tri omiljene...

Belogradjanin

pre 1 godinu

A ne smemo da saznamo koliki je taj ugovor????
(Aha ..., 01. oktobar 2022 13:39)

A što bi to npr tebi moralo da se obelodani? Koji si ti faktor? Privatna firma može da sponzoriše koga hoće i koliko hoće. Ne mora vama radoznalima da se pravda uopšte.
(iskreno, 01. oktobar 2022 14:23)



Mora da se pravda jer je to DRZAVNI klub koji mi gradjani finansiramo i jako je bitno da se znaju cifre.

panadol

pre 1 godinu

Drustveno odgovorna kockarnica?
Ne shvatam ovo, zaista. Prihvati lovu, i cuti, a ne jos od kockarnica pokusavas da pravis socijalnu ustanovu.
Sta je sledece, drustveno odgovorna fabruka duvana, ili narko clan?

iskreno

pre 1 godinu

A ne smemo da saznamo koliki je taj ugovor????
(Aha ..., 01. oktobar 2022 13:39)

A što bi to npr tebi moralo da se obelodani? Koji si ti faktor? Privatna firma može da sponzoriše koga hoće i koliko hoće. Ne mora vama radoznalima da se pravda uopšte.

Јабучило

pre 1 godinu

Alo bre, kladionica je sponzor! Kladionica kao sigurna kuća i utočušte za našu omladinu! Ma mi smo katastrofa.
(Kamen mudrosti, 01. oktobar 2022 14:40)

Не само то. Аутоматски пада сумња на неочекиване резултате.

nnidza

pre 1 godinu

@istina
Država je do 2012. sipala brdo para u dva kluba, KK i FK Partizan. Rezultati KK su bili bolji od rivala CZ ali u starom formatu EL. FK Crvena Zvezda je u pet godina ulaganja i ozbiljnijeg igranja Evrope uradila više nego Partizan u prethodnih 20+. Sve ove godine KK Partizan je imao tim, finansije dok je Crvena Zvezda zahvaljući vlastima bila na rubu gašenja, bez sale za trening, sa rosterom od 7-8 igrača... (nije teško proveriti). E sad, od kad nema vlasti, novca a sa njim i Dula, Partizan je pružao loše partije... Talenti? Ukradeni, prisvojeni od drugih klubova.

Zeks

pre 1 godinu

Моцарт је међу 10 најбогатији фирми у Србији, што значи да би овај уговор могао да буде пун погодак.Браво за управу, идемо сад кеца и петицу и то ни било то.

Dzeronimo

pre 1 godinu

se na glasu.

Kapiten stranac, glavni sponzor kladionicarski lanac. Kakav srpsko-hrvatski (da ne kazem JSD) Makabi. Znajuci navijace JSD-a, oni neguju stare vrednosti i sigurno im se ne svidja sto nece imati nijednog domace igraca, sto je drzava bez osnova sipala milione u njihov tim i sto im je kockarnica glavni sponzor ili ipak hoce?
(Sub013, 01. oktobar 2022 13:57)

Ovo srpsko hrvatski je apsolutno itacno kao za Zvezdu srpsko-albanski.Pojesces se covece od ljubomore i mrznje, nije to zdravo.

нероји сервер

pre 1 godinu

Najveci ugovor a nema cifre, kk drzavni projekat, najveca pravda na svetu bi bila da upadnu u stecaj posle ove sezone i da ne osvoje nista. Nikada brutalnije nije guran neki klub na ovim prostorima.
(Aleksej, 01. oktobar 2022 14:12)....i 'nate, da nam niko ne zabrani kako cemo da se zovemo, taj film iz zeleznika neces gledati

Rajko

pre 1 godinu

Država ti spasi klub koji su sami zvezdasi doveli do stečaja.Napravi genetski inzenjering i od dva kluba napravi novi.U narednih godinu dana upumpa toliko da vec naredne kreces da igras evroligu.Igras je deset godina skoro neprekidno jed se non-stop sipa ogroman novac.Nemas u toj evroligi uprkos svemu nikakve rezultate.I onda ti smeta sto je drzava jednu godinu sipala u Partizan dvadeseti deo onoga sto si ti dobio kada je on godinama zbog zapostavljanja dovodio treceligaski kvalitet igrača…To su ti stubovi srpstva i toliko naglašeno poštenje!
(istina!, 01. oktobar 2022 15:07) Zasto da Srbija sipa u Zvezdu kad je ona "ugasena" i sad smo FMP?! da je htjela da sipa u vrijeme Tadica ne bi Covic uzeo Zvezdu nego bi bila drzavni protektorat kap sto je Partizan ! Vi NIKAD niste otisli u stecaj ili fuziju a trebali ste jedno 4 puta od 2011. godine realno! Prema tome ajde samo malo budi realan..bar 40% ..jer , i dan danas vi vjerujete u bajke i kako su ove pare same dosle.Busali ste se deceniju kako ste uspjesan klub i onda ste preko noci propali pa ste najurili legende kluba Danilovica,Micu Berica i ostale ..pa je Pekovic otisao i onda je dosao KO?! I sad ste stali na noge! Imate 7-8 vrhunskih stranaca i najtrofejnijeg trenera EL ikad.Bravo! Ja ne smijem da zamislim da sad ne osvojite ABA ligu..ko bi bio kriv ? Drzava koja pomaze Zvezdu???

Samo jedno ime znam…

pre 1 godinu

Nebitan je logo sponzora, kada su već sponzori mogu i da odaberu šta im se dopada… ali obe garniture dresa su kao da se KKP takmiči u nekoj seoskoj ligi a ne u Evroligi.
Razočaran sam i kao navijač i kao esteta

noobina

pre 1 godinu

Dresovi krpe i kockarnica na grudima, a grb tamo negde u ćošku manji od makovog zrna. Na šta smo spali, tojest na šta su nas sveli...

InfraRed

pre 1 godinu

Cips i koka kola tu, cekam komentare.
(Mikii, 1. oktobar 2022 13:40)

Cuvaj ih za veceras uz neki film, admini su navijaci košarkaške sekcije JSD-a i nece da nam pustaju komentare u kojima stoje cinjenice da je drzava sipala milione u sedmoplasirani tim ABA lige, da nemaju nijednog domaceg igraca, da im je kapiten Panter i da im je glavni sponzor kockarnica.

Dzeronimo

pre 1 godinu

00

Fk Crvena zvezda je daleko veći brend od kk partizan
(da se zna, 01. oktobar 2022 13:43

Za vas da sto je i normalno, za nas naravno ne i to iz mnogo razloga.Da sada ne nabrajam igrace i sta su oni doneli nasoj drzavi.

нероји сервер

pre 1 godinu

Ajde da vidimo sada koliko ste dosledni vasim arsinima i moralnim nacelima partizanke, uzimamo y obzir deo recimo gde napadate Zvezdu za Gasprom i tako dalje.
(Ask, 01. oktobar 2022 14:14)....Genije, gazprom je 41 % i drzavna firma, mozzart je PRIVATNA, tako da sledeci put malo razmisli pre nego sto lupis glupost

Nowitzki

pre 1 godinu

Обичан, чак и ружан дрес. А да ли се у српском спорту икада смије знати колики су ти уговори???

Djordje

pre 1 godinu

Zbog eventualnog sukoba interesa, posto je sponzorstvo ozvaniceno, trebalo bi zabraniti da se u Mozzart kladionicama tipuje bilo koja tekma Partizana.
Kladjenje na sve druge rezultate ostalih klubova ok, ali ne i Partizana, jer su direktno vezani.

realan zvezdas

pre 1 godinu

Na kom jeziku mozzart znači njiva??
Čudna enigma unutar zagonetke..

A ući u poslovanje KK Partizan, pa to ne rešava ni Poaro iz najboljih dana.

super

pre 1 godinu

i 'nate, da nam niko ne zabrani kako cemo da se zovemo, taj film iz zeleznika neces gledati
(нероји сервер, 01. oktobar 2022 14:40)a kako se sada zove FK Partizan? kaže vaš Ostoja da ne možete više tako da se zovete??? FK Zagorci,FK Teleoptik 2, FK Penaldžija...jel možete u Humsku pošto vam tamo više nije dom?

tamoneko

pre 1 godinu

Zar se nije pričalo da dolazi strana kompanija zbog Željka?

Ovo je "ništa"
Sve domaće kompanije manje više slično izdvajaju za sponzorstva

Samo pitam

pre 1 godinu

Postoji li neki tim gde Zoc nije imao nekog igraca sa najvecim ugovorom. Pa i ja bih tamo 19 a ne 9 Evroliga imao.
(Black_Mirror, 1. oktobar 2022 13:46)

Pa sto nemas?

Loznica

pre 1 godinu

Državni projekat!!!Ide ključ u bravu nakon ove sezone...Kao miševi ćete bežati!
(KK Prislonica, 1. oktobar 2022 14:20)

Pa kada niste i vi posle 10 godina, nećemo ni mi!!!

Xman

pre 1 godinu

Da se ne lažemo sve to daje drzava ,cuj mozzart će da daje pare tek tako ..
(ejj, 01. oktobar 2022 13:39)

A? Sta je pisac hteo da kaze, da je mozzart drzavno preduzece?

Sub013

pre 1 godinu

Kapiten stranac, glavni sponzor kladionicarski lanac. Kakav srpsko-hrvatski (da ne kazem JSD) Makabi. Znajuci navijace JSD-a, oni neguju stare vrednosti i sigurno im se ne svidja sto nece imati nijednog domace igraca, sto je drzava bez osnova sipala milione u njihov tim i sto im je kockarnica glavni sponzor ili ipak hoce?

xyz

pre 1 godinu

Koliko mi je drago što sam prerastao klupsku košarku. Navijam za Partizan, ali mi je apsolutno svejedno ko će da pobedi i da osvaja titule. Pratim klupski basket malo više od nivoa praćenja vremenske prognoze.

Kad vidiš koliko love se vrti, gde to ide, koju god podtemu da odabereš ništa zdravo i na normalnim osnovama. Ko god i kakve god rezultate da napravi, ide sledeća sezona, opet se vrte milioni, menja se polovina tima. Iste izjave, iste priče, iste konferencije, ista demagogija...

Samo zdrave stvari treba pratiti, a to su samo Nole i Joka. Sve ostalo piši propalo.

Leona

pre 1 godinu

Drzavno dirigovanje za sponzora odnosno lovu, ok, neka im uleti drzava preko privatnih lovu, inako jw to radila uvek iz drzavnih i jos uvek drzavnih preduzeca. Nista sporno.
Samo jedan deo bode oci, a to je onaj kako sad grobari ne pominju penzije male, bolnice neopremljene i ostalo. Sad je sve u redu? Pravimo se ludi? Ni to nije problem, vasa je to stvar.
Ali onda treba da znate da ste nam jasno stavili do znanja da apsolutno nikakvih moralnih nacela nemate odnosno da ste dno dna pre svega kao ljudi, ljudska bica, da ste zaista jadni i mizerija od ljudskosti. Toliko ste pominjale siromasne gradjane srbije, penzionere, bolesnu decu i njihova nemanja za lecenje, a sad? Sad ste gordi u lovi, puni sebe, zadovoljni itd. Kakva nevidjene sociopate ste od navijaca al pre svega ljudi.
A ako vratite kometare pa i sa B92, videcete koliko je Zvezdinih simpatizera negodovalo sto se sipa u Zvezdu jer nam je narod siromasan.

Liberty

pre 1 godinu

Ma dajte ljudima još nekog sponzora, za pojačanja, da se ne plaše više da ne bi bežali više od Zvezde... Mislim da ne istupe i iz Eurolige zbog tog straha od "huligana".

Dachazvezda

pre 1 godinu

Kakav smisao za dizajn!!
Žutu traku po sred crnog dresa!!?
Neviđena dizajnerska sposobnost!!
Žuti OUTLINE na crn dres, možda?
Zuta slova, ma jok..
Nego ovo, pljaaaas žuta traka u stilu, nemackih dizajnera 40tih godina?!?!?!

Ask

pre 1 godinu

Nema sad partizanki sa komentarima, to nije drzavna firma ali preko njen ide drzavni novac, pa onda penzioneri, siromasni, gladna deca, sms lecenje. Ajde da vidimo sada koliko ste dosledni vasim arsinima i moralnim nacelima partizanke, uzimamo y obzir deo recimo gde napadate Zvezdu za Gasprom i tako dalje.

Dzeronimo

pre 1 godinu

Postoji li neki tim gde Zoc nije imao nekog igraca sa najvecim ugovorom. Pa i ja bih tamo 19 a ne 9 Evroliga imao.
(Black_Mirror, 01. oktobar 2022 13:46

Naravno da si u pravu, sta bi rekla Barsa na ovakav tvoj komentar?!

Jaaaa

pre 1 godinu

Da se ne lažemo sve to daje drzava ,cuj mozzart će da daje pare tek tako ..
(ejj, 01. oktobar 2022 13:39)

Ne daje tek tako, tu je reklama...

Aleksej

pre 1 godinu

Najveci ugovor a nema cifre, kk drzavni projekat, najveca pravda na svetu bi bila da upadnu u stecaj posle ove sezone i da ne osvoje nista. Nikada brutalnije nije guran neki klub na ovim prostorima.

davor

pre 1 godinu

Mora da se pravda jer je to DRZAVNI klub koji mi gradjani finansiramo i jako je bitno da se znaju cifre.
(Belogradjanin, 01. oktobar 2022 14:42)

Mora da se pravda ukoliko je taj sponzor državna firma. Pošto je Mocart privatna firma, ne mora. Nema nikave veze što sponzoriše državni klub. Nije ni prvi ni poslednji put da privatnik sponzoriše neki državni klub.

bvb

pre 1 godinu

I naravno nece da kazu koliko je taj ugovor, jer je kod njih sve tajna i laz
(Jonas, 01. oktobar 2022 13:44)....Spremaju se exscel tabele, bice sve transparentno kao i u zelezniku
(нероји сервер, 01. oktobar 2022 14:27)

Da se ičim normalnim u životu baviš znao bi da je excel, takodje bi znao da svaka iole ozbiljna firma svoju organizaciju i poslovanje bez excel tabela ne moze da zamisli kao i da ogroman broj ljudi ozbiljne karijere pravi zahvaljuci poznavanju excela.

zhol

pre 1 godinu

 naravno nece da kazu koliko je taj ugovor, jer je kod njih sve tajna i laz
(Jonas, 01. oktobar 2022 13:44)....Spremaju se exscel tabele, bice sve transparentno kao i u zelezniku
(нероји сервер, 01. oktobar 2022 14:27)

Da se ičim normalnim u životu baviš znao bi da je excel, takodje bi znao da svaka iole ozbiljna firma svoju organizaciju i poslovanje bez excel tabela ne moze da zamisli kao i da ogroman broj ljudi ozbiljne karijere pravi zahvaljuci poznavanju excela.
(bvb, 01. oktobar 2022 17:22)

Kakve to veze i sa cim ima? Poenta je da u excel tabelu mozes staviti sta hoces.

Paja

pre 1 godinu

Najveće zlo su kockarnice. Iz iksa u kiks. Bolesni ljudi a naročito omladina misli da će lako do novca. I onda naravno da će mozzart da uloži novac a nikada nećemo saznati koliko

Sabre

pre 1 godinu

.Spremaju se exscel tabele, bice sve transparentno kao i u zelezniku
(нероји сервер, 1. oktobar 2022 14:27)

Stvar je prijatelju sto si ti sad pokusao da budes duhovit, ali i dalje propustas poentu, da lazete muvate i krijete vec decenijama a sada kada je drzava masovno zalegla za vas i dalje imate fore da se provlacite jer niko ne zna do sledeceg BAT-a koliko dugujete/placate igrace i trenere.

123

pre 1 godinu

Не само то. Аутоматски пада сумња на неочекиване резултате.
(Јабучило, 1. oktobar 2022 14:54)

Ne postoje organi koji se time bave? Namestanjima? Sto se onda ti sekiras?

Igi

pre 1 godinu

Кк Моцарт . Ја бих купио одмах дрес са којим су играли на припремама. . Дао бих дупло више лове од овог

C i n i k

pre 1 godinu

Cestitam, jedino mi je krivo sto zbog rezultata i ocekivanja koja su bitna na svakoj utalmici, mi posustajemo sa promocijim mladih domacih igraca..

realno

pre 1 godinu

(Leona, 01. oktobar 2022 14:57

Ti bas imas slobodnog vremena. Idi radi nesto umesto da vracas i citas komentare.. I kad zaradis doniraj posto se brines oko svega toga. Ne bistri politiku zato sto ti je krivo sto fmp propada.

Partizan nije u obavezi da pravi igrace za rep

pre 1 godinu

Cestitam, jedino mi je krivo sto zbog rezultata i ocekivanja koja su bitna na svakoj utalmici, mi posustajemo sa promocijim mladih domacih igraca..
(C i n i k, 1. oktobar 2022 16:52)
Smajlagic, Vukcevic, Trifunovic, Petrovic igraci od 19 - 22 godi e
Smajlagic, Andjusic, Avramovic selektor nije hteo
Miletic onomad ubacio Barsi 26 poena.

nnidza

pre 1 godinu

@istina
Država je do 2012. sipala brdo para u dva kluba, KK i FK Partizan. Rezultati KK su bili bolji od rivala CZ ali u starom formatu EL. FK Crvena Zvezda je u pet godina ulaganja i ozbiljnijeg igranja Evrope uradila više nego Partizan u prethodnih 20+. Sve ove godine KK Partizan je imao tim, finansije dok je Crvena Zvezda zahvaljući vlastima bila na rubu gašenja, bez sale za trening, sa rosterom od 7-8 igrača... (nije teško proveriti). E sad, od kad nema vlasti, novca a sa njim i Dula, Partizan je pružao loše partije... Talenti? Ukradeni, prisvojeni od drugih klubova.

нероји сервер

pre 1 godinu

"Najveći ugovor ikad potpisan" ne kažu koliki je, kriju dugove, budzet, ....
(Cirkusanti jug, 01. oktobar 2022 13:51)....A ti si kao neki bitan faktor, zini da ti kazu

iskreno

pre 1 godinu

Privatna firma, a skaču panteri sa komentarima kao da je državna. Zaista mi nije jasno zašto ste toliko tupavo zavidni. Pa vama država daje šakom i kapom deset godina unazad, zar mislite da ste bogom dani da ste samo vi bitni u Srbiji?

нероји сервер

pre 1 godinu

I naravno nece da kazu koliko je taj ugovor, jer je kod njih sve tajna i laz
(Jonas, 01. oktobar 2022 13:44)....Spremaju se exscel tabele, bice sve transparentno kao i u zelezniku

istina!

pre 1 godinu

Država ti spasi klub koji su sami zvezdasi doveli do stečaja.Napravi genetski inzenjering i od dva kluba napravi novi.U narednih godinu dana upumpa toliko da vec naredne kreces da igras evroligu.Igras je deset godina skoro neprekidno jed se non-stop sipa ogroman novac.Nemas u toj evroligi uprkos svemu nikakve rezultate.I onda ti smeta sto je drzava jednu godinu sipala u Partizan dvadeseti deo onoga sto si ti dobio kada je on godinama zbog zapostavljanja dovodio treceligaski kvalitet igrača…To su ti stubovi srpstva i toliko naglašeno poštenje!

нероји сервер

pre 1 godinu

Kapiten stranac, glavni sponzor kladionicarski lanac. Kakav srpsko-hrvatski (da ne kazem JSD) Makabi. Znajuci navijace JSD-a, oni neguju stare vrednosti i sigurno im se ne svidja sto nece imati nijednog domace igraca, sto je drzava bez osnova sipala milione u njihov tim i sto im je kockarnica glavni sponzor ili ipak hoce?
(Sub013, 01. oktobar 2022 13:57)....Nije ti smetala idea agrokor na dresu, radovao si se "bombama" iz gljivica, obradom, djumicem, adinom, magdevskim...nastavi da places i kukumavcis

iskreno

pre 1 godinu

A ne smemo da saznamo koliki je taj ugovor????
(Aha ..., 01. oktobar 2022 13:39)

A što bi to npr tebi moralo da se obelodani? Koji si ti faktor? Privatna firma može da sponzoriše koga hoće i koliko hoće. Ne mora vama radoznalima da se pravda uopšte.

davor

pre 1 godinu

Mora da se pravda jer je to DRZAVNI klub koji mi gradjani finansiramo i jako je bitno da se znaju cifre.
(Belogradjanin, 01. oktobar 2022 14:42)

Mora da se pravda ukoliko je taj sponzor državna firma. Pošto je Mocart privatna firma, ne mora. Nema nikave veze što sponzoriše državni klub. Nije ni prvi ni poslednji put da privatnik sponzoriše neki državni klub.

bvb

pre 1 godinu

I naravno nece da kazu koliko je taj ugovor, jer je kod njih sve tajna i laz
(Jonas, 01. oktobar 2022 13:44)....Spremaju se exscel tabele, bice sve transparentno kao i u zelezniku
(нероји сервер, 01. oktobar 2022 14:27)

Da se ičim normalnim u životu baviš znao bi da je excel, takodje bi znao da svaka iole ozbiljna firma svoju organizaciju i poslovanje bez excel tabela ne moze da zamisli kao i da ogroman broj ljudi ozbiljne karijere pravi zahvaljuci poznavanju excela.

Zeks

pre 1 godinu

Моцарт је међу 10 најбогатији фирми у Србији, што значи да би овај уговор могао да буде пун погодак.Браво за управу, идемо сад кеца и петицу и то ни било то.

realno

pre 1 godinu

(InfraRed, 01. oktobar 2022 14:51)

Da nije te drzave ne bi mogli ni fmp da se zovete, nestali bi. Ali od mutantskih tvorevina drugačiji komentari ne mogu biti..

Rajko

pre 1 godinu

Država ti spasi klub koji su sami zvezdasi doveli do stečaja.Napravi genetski inzenjering i od dva kluba napravi novi.U narednih godinu dana upumpa toliko da vec naredne kreces da igras evroligu.Igras je deset godina skoro neprekidno jed se non-stop sipa ogroman novac.Nemas u toj evroligi uprkos svemu nikakve rezultate.I onda ti smeta sto je drzava jednu godinu sipala u Partizan dvadeseti deo onoga sto si ti dobio kada je on godinama zbog zapostavljanja dovodio treceligaski kvalitet igrača…To su ti stubovi srpstva i toliko naglašeno poštenje!
(istina!, 01. oktobar 2022 15:07) Zasto da Srbija sipa u Zvezdu kad je ona "ugasena" i sad smo FMP?! da je htjela da sipa u vrijeme Tadica ne bi Covic uzeo Zvezdu nego bi bila drzavni protektorat kap sto je Partizan ! Vi NIKAD niste otisli u stecaj ili fuziju a trebali ste jedno 4 puta od 2011. godine realno! Prema tome ajde samo malo budi realan..bar 40% ..jer , i dan danas vi vjerujete u bajke i kako su ove pare same dosle.Busali ste se deceniju kako ste uspjesan klub i onda ste preko noci propali pa ste najurili legende kluba Danilovica,Micu Berica i ostale ..pa je Pekovic otisao i onda je dosao KO?! I sad ste stali na noge! Imate 7-8 vrhunskih stranaca i najtrofejnijeg trenera EL ikad.Bravo! Ja ne smijem da zamislim da sad ne osvojite ABA ligu..ko bi bio kriv ? Drzava koja pomaze Zvezdu???

Sub013

pre 1 godinu

Kapiten stranac, glavni sponzor kladionicarski lanac. Kakav srpsko-hrvatski (da ne kazem JSD) Makabi. Znajuci navijace JSD-a, oni neguju stare vrednosti i sigurno im se ne svidja sto nece imati nijednog domace igraca, sto je drzava bez osnova sipala milione u njihov tim i sto im je kockarnica glavni sponzor ili ipak hoce?

Aleksej

pre 1 godinu

Najveci ugovor a nema cifre, kk drzavni projekat, najveca pravda na svetu bi bila da upadnu u stecaj posle ove sezone i da ne osvoje nista. Nikada brutalnije nije guran neki klub na ovim prostorima.

нероји сервер

pre 1 godinu

Najveci ugovor a nema cifre, kk drzavni projekat, najveca pravda na svetu bi bila da upadnu u stecaj posle ove sezone i da ne osvoje nista. Nikada brutalnije nije guran neki klub na ovim prostorima.
(Aleksej, 01. oktobar 2022 14:12)....i 'nate, da nam niko ne zabrani kako cemo da se zovemo, taj film iz zeleznika neces gledati

Belogradjanin

pre 1 godinu

A ne smemo da saznamo koliki je taj ugovor????
(Aha ..., 01. oktobar 2022 13:39)

A što bi to npr tebi moralo da se obelodani? Koji si ti faktor? Privatna firma može da sponzoriše koga hoće i koliko hoće. Ne mora vama radoznalima da se pravda uopšte.
(iskreno, 01. oktobar 2022 14:23)



Mora da se pravda jer je to DRZAVNI klub koji mi gradjani finansiramo i jako je bitno da se znaju cifre.

Leona

pre 1 godinu

Drzavno dirigovanje za sponzora odnosno lovu, ok, neka im uleti drzava preko privatnih lovu, inako jw to radila uvek iz drzavnih i jos uvek drzavnih preduzeca. Nista sporno.
Samo jedan deo bode oci, a to je onaj kako sad grobari ne pominju penzije male, bolnice neopremljene i ostalo. Sad je sve u redu? Pravimo se ludi? Ni to nije problem, vasa je to stvar.
Ali onda treba da znate da ste nam jasno stavili do znanja da apsolutno nikakvih moralnih nacela nemate odnosno da ste dno dna pre svega kao ljudi, ljudska bica, da ste zaista jadni i mizerija od ljudskosti. Toliko ste pominjale siromasne gradjane srbije, penzionere, bolesnu decu i njihova nemanja za lecenje, a sad? Sad ste gordi u lovi, puni sebe, zadovoljni itd. Kakva nevidjene sociopate ste od navijaca al pre svega ljudi.
A ako vratite kometare pa i sa B92, videcete koliko je Zvezdinih simpatizera negodovalo sto se sipa u Zvezdu jer nam je narod siromasan.

нероји сервер

pre 1 godinu

Ajde da vidimo sada koliko ste dosledni vasim arsinima i moralnim nacelima partizanke, uzimamo y obzir deo recimo gde napadate Zvezdu za Gasprom i tako dalje.
(Ask, 01. oktobar 2022 14:14)....Genije, gazprom je 41 % i drzavna firma, mozzart je PRIVATNA, tako da sledeci put malo razmisli pre nego sto lupis glupost

Morgot Bauglir

pre 1 godinu

I naravno nece da kazu koliko je taj ugovor, jer je kod njih sve tajna i laz
(Jonas, 01. oktobar 2022 13:44)....Spremaju se exscel tabele, bice sve transparentno kao i u zelezniku
(нероји сервер, 1. oktobar 2022 14:27)

Ne umeš ni da napišeš pravilno "excel" a verovatno i ne znaš šta je to.

InfraRed

pre 1 godinu

Cips i koka kola tu, cekam komentare.
(Mikii, 1. oktobar 2022 13:40)

Cuvaj ih za veceras uz neki film, admini su navijaci košarkaške sekcije JSD-a i nece da nam pustaju komentare u kojima stoje cinjenice da je drzava sipala milione u sedmoplasirani tim ABA lige, da nemaju nijednog domaceg igraca, da im je kapiten Panter i da im je glavni sponzor kockarnica.

Ask

pre 1 godinu

Nema sad partizanki sa komentarima, to nije drzavna firma ali preko njen ide drzavni novac, pa onda penzioneri, siromasni, gladna deca, sms lecenje. Ajde da vidimo sada koliko ste dosledni vasim arsinima i moralnim nacelima partizanke, uzimamo y obzir deo recimo gde napadate Zvezdu za Gasprom i tako dalje.

realan zvezdas

pre 1 godinu

Na kom jeziku mozzart znači njiva??
Čudna enigma unutar zagonetke..

A ući u poslovanje KK Partizan, pa to ne rešava ni Poaro iz najboljih dana.

Dzeronimo

pre 1 godinu

se na glasu.

Kapiten stranac, glavni sponzor kladionicarski lanac. Kakav srpsko-hrvatski (da ne kazem JSD) Makabi. Znajuci navijace JSD-a, oni neguju stare vrednosti i sigurno im se ne svidja sto nece imati nijednog domace igraca, sto je drzava bez osnova sipala milione u njihov tim i sto im je kockarnica glavni sponzor ili ipak hoce?
(Sub013, 01. oktobar 2022 13:57)

Ovo srpsko hrvatski je apsolutno itacno kao za Zvezdu srpsko-albanski.Pojesces se covece od ljubomore i mrznje, nije to zdravo.

Sabre

pre 1 godinu

.Spremaju se exscel tabele, bice sve transparentno kao i u zelezniku
(нероји сервер, 1. oktobar 2022 14:27)

Stvar je prijatelju sto si ti sad pokusao da budes duhovit, ali i dalje propustas poentu, da lazete muvate i krijete vec decenijama a sada kada je drzava masovno zalegla za vas i dalje imate fore da se provlacite jer niko ne zna do sledeceg BAT-a koliko dugujete/placate igrace i trenere.

Јабучило

pre 1 godinu

Alo bre, kladionica je sponzor! Kladionica kao sigurna kuća i utočušte za našu omladinu! Ma mi smo katastrofa.
(Kamen mudrosti, 01. oktobar 2022 14:40)

Не само то. Аутоматски пада сумња на неочекиване резултате.

Black

pre 1 godinu

Sada će svi širom Evrope da se pitaju zašto seljaci iz Srbije pišu Mozart sa dva Z? Još će da shvate to kao provokaciju s obzirom da osim što je ružan žuti logo na dresu, ne piše šta je u pitanju. Na stranu to što je skandalozno da sportski klubovi i lige uopšte promovišu klađenje. Sada mogu slobodno da stave na dres i neku duvanske ili alkoholne proizvođače.

super

pre 1 godinu

i 'nate, da nam niko ne zabrani kako cemo da se zovemo, taj film iz zeleznika neces gledati
(нероји сервер, 01. oktobar 2022 14:40)a kako se sada zove FK Partizan? kaže vaš Ostoja da ne možete više tako da se zovete??? FK Zagorci,FK Teleoptik 2, FK Penaldžija...jel možete u Humsku pošto vam tamo više nije dom?

Liberty

pre 1 godinu

Ma dajte ljudima još nekog sponzora, za pojačanja, da se ne plaše više da ne bi bežali više od Zvezde... Mislim da ne istupe i iz Eurolige zbog tog straha od "huligana".

Loznica

pre 1 godinu

Državni projekat!!!Ide ključ u bravu nakon ove sezone...Kao miševi ćete bežati!
(KK Prislonica, 1. oktobar 2022 14:20)

Pa kada niste i vi posle 10 godina, nećemo ni mi!!!

xyz

pre 1 godinu

Koliko mi je drago što sam prerastao klupsku košarku. Navijam za Partizan, ali mi je apsolutno svejedno ko će da pobedi i da osvaja titule. Pratim klupski basket malo više od nivoa praćenja vremenske prognoze.

Kad vidiš koliko love se vrti, gde to ide, koju god podtemu da odabereš ništa zdravo i na normalnim osnovama. Ko god i kakve god rezultate da napravi, ide sledeća sezona, opet se vrte milioni, menja se polovina tima. Iste izjave, iste priče, iste konferencije, ista demagogija...

Samo zdrave stvari treba pratiti, a to su samo Nole i Joka. Sve ostalo piši propalo.

Dzeronimo

pre 1 godinu

00

Fk Crvena zvezda je daleko veći brend od kk partizan
(da se zna, 01. oktobar 2022 13:43

Za vas da sto je i normalno, za nas naravno ne i to iz mnogo razloga.Da sada ne nabrajam igrace i sta su oni doneli nasoj drzavi.

Nele

pre 1 godinu

" Genije, gazprom je 41 %..
@нероји сервер"
Gazprom je 100% drzavna firma Rusije. Srbija da ima 41% Gazproma, imala bi najveci BDP po glavi stanovnika na svetu..

Xman

pre 1 godinu

Da se ne lažemo sve to daje drzava ,cuj mozzart će da daje pare tek tako ..
(ejj, 01. oktobar 2022 13:39)

A? Sta je pisac hteo da kaze, da je mozzart drzavno preduzece?

123

pre 1 godinu

Не само то. Аутоматски пада сумња на неочекиване резултате.
(Јабучило, 1. oktobar 2022 14:54)

Ne postoje organi koji se time bave? Namestanjima? Sto se onda ti sekiras?

realno

pre 1 godinu

(Leona, 01. oktobar 2022 14:57

Ti bas imas slobodnog vremena. Idi radi nesto umesto da vracas i citas komentare.. I kad zaradis doniraj posto se brines oko svega toga. Ne bistri politiku zato sto ti je krivo sto fmp propada.

Nowitzki

pre 1 godinu

Обичан, чак и ружан дрес. А да ли се у српском спорту икада смије знати колики су ти уговори???

Zuja

pre 1 godinu

A ne smemo da saznamo koliki je taj ugovor????
(Aha ..., 01. oktobar 2022 13:39)

A što bi to npr tebi moralo da se obelodani? Koji si ti faktor? Privatna firma može da sponzoriše koga hoće i koliko hoće. Ne mora vama radoznalima da se pravda uopšte.
(iskreno, 01. oktobar 2022 14:23)

KK Partizan je registrovan kao udruženje gradjana. I podleže poreskoj i finansijskoj kontroli. Svi prihodi i rashodi se knjiže i prikazuju u završnom bilansu. Sponzorstvo nije službena tajn a bilans je javan. Za tačnost bilansa odgovara potpisnik bilansa

Djordje

pre 1 godinu

Zbog eventualnog sukoba interesa, posto je sponzorstvo ozvaniceno, trebalo bi zabraniti da se u Mozzart kladionicama tipuje bilo koja tekma Partizana.
Kladjenje na sve druge rezultate ostalih klubova ok, ali ne i Partizana, jer su direktno vezani.

panadol

pre 1 godinu

Drustveno odgovorna kockarnica?
Ne shvatam ovo, zaista. Prihvati lovu, i cuti, a ne jos od kockarnica pokusavas da pravis socijalnu ustanovu.
Sta je sledece, drustveno odgovorna fabruka duvana, ili narko clan?

Samo pitam

pre 1 godinu

Postoji li neki tim gde Zoc nije imao nekog igraca sa najvecim ugovorom. Pa i ja bih tamo 19 a ne 9 Evroliga imao.
(Black_Mirror, 1. oktobar 2022 13:46)

Pa sto nemas?

Igi

pre 1 godinu

Кк Моцарт . Ја бих купио одмах дрес са којим су играли на припремама. . Дао бих дупло више лове од овог

Dzeronimo

pre 1 godinu

Postoji li neki tim gde Zoc nije imao nekog igraca sa najvecim ugovorom. Pa i ja bih tamo 19 a ne 9 Evroliga imao.
(Black_Mirror, 01. oktobar 2022 13:46

Naravno da si u pravu, sta bi rekla Barsa na ovakav tvoj komentar?!

zhol

pre 1 godinu

 naravno nece da kazu koliko je taj ugovor, jer je kod njih sve tajna i laz
(Jonas, 01. oktobar 2022 13:44)....Spremaju se exscel tabele, bice sve transparentno kao i u zelezniku
(нероји сервер, 01. oktobar 2022 14:27)

Da se ičim normalnim u životu baviš znao bi da je excel, takodje bi znao da svaka iole ozbiljna firma svoju organizaciju i poslovanje bez excel tabela ne moze da zamisli kao i da ogroman broj ljudi ozbiljne karijere pravi zahvaljuci poznavanju excela.
(bvb, 01. oktobar 2022 17:22)

Kakve to veze i sa cim ima? Poenta je da u excel tabelu mozes staviti sta hoces.

box

pre 1 godinu

Kladionica takoreci kockarnica drustveno odgovorna kompanija...Kladionice su rak rana ovog drustva, vise tu ne idu samo zgubidani vec i deca i penzioneri jer najbolji marketing u ovoj drzavi imaju kladionice. Naravno ubedljivo najvise zaradjuju. Drzava podhitno mora da poveca poreze kladionicama i da uzima vise od polovine njihove zarade kroz porez cime ce bar malo destimulisati da kladionice nicu ko pecurke isisavaju javni novac i kreiraju socijalnu dinamiku blejanja i leba bez motike.

noobina

pre 1 godinu

Dresovi krpe i kockarnica na grudima, a grb tamo negde u ćošku manji od makovog zrna. Na šta smo spali, tojest na šta su nas sveli...

Paja

pre 1 godinu

Najveće zlo su kockarnice. Iz iksa u kiks. Bolesni ljudi a naročito omladina misli da će lako do novca. I onda naravno da će mozzart da uloži novac a nikada nećemo saznati koliko

Jaaaa

pre 1 godinu

Da se ne lažemo sve to daje drzava ,cuj mozzart će da daje pare tek tako ..
(ejj, 01. oktobar 2022 13:39)

Ne daje tek tako, tu je reklama...

tamoneko

pre 1 godinu

Zar se nije pričalo da dolazi strana kompanija zbog Željka?

Ovo je "ništa"
Sve domaće kompanije manje više slično izdvajaju za sponzorstva

Samo jedno ime znam…

pre 1 godinu

Nebitan je logo sponzora, kada su već sponzori mogu i da odaberu šta im se dopada… ali obe garniture dresa su kao da se KKP takmiči u nekoj seoskoj ligi a ne u Evroligi.
Razočaran sam i kao navijač i kao esteta

Joca

pre 1 godinu

Hehehehe Mozzart sponzor pola lige u fudbalu, u basketu takodje, jos da se bave samo kladjenjem...
Nema boljih masina za pranje od kladionica, svaka vlast ima svoje dve do tri omiljene...

C i n i k

pre 1 godinu

Cestitam, jedino mi je krivo sto zbog rezultata i ocekivanja koja su bitna na svakoj utalmici, mi posustajemo sa promocijim mladih domacih igraca..

Partizan nije u obavezi da pravi igrace za rep

pre 1 godinu

Cestitam, jedino mi je krivo sto zbog rezultata i ocekivanja koja su bitna na svakoj utalmici, mi posustajemo sa promocijim mladih domacih igraca..
(C i n i k, 1. oktobar 2022 16:52)
Smajlagic, Vukcevic, Trifunovic, Petrovic igraci od 19 - 22 godi e
Smajlagic, Andjusic, Avramovic selektor nije hteo
Miletic onomad ubacio Barsi 26 poena.

Dachazvezda

pre 1 godinu

Kakav smisao za dizajn!!
Žutu traku po sred crnog dresa!!?
Neviđena dizajnerska sposobnost!!
Žuti OUTLINE na crn dres, možda?
Zuta slova, ma jok..
Nego ovo, pljaaaas žuta traka u stilu, nemackih dizajnera 40tih godina?!?!?!