Petak, 30.09.2022.

12:45

Evroliga: Partizan van plej-ofa, Zvezda među lošijima

Renomirani košarkaški portal "Basketnews" napravio je power ranking listu pred početak nove sezone Evrolige.

Izvor: SN

Evroliga: Partizan van plej-ofa, Zvezda meðu lošijima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

super

pre 1 godinu

Tako je!
A to sto je na parketu pisalo euroleague je zavera zapadnjackih spijunskih sluzbi i fotomontaza!
Kada “pravi srbi” kazu to prosto mora da je tako!
(istina!, 30. septembar 2022 16:30)drugo je to takmičenje pod okriljem FIBA liga Šampiona (e ti ste osvojili) problem je što sada imaš jednakih timova a onda si mogao da pobediš Huventud u finalu na jednu loptu a toga sada nema moraš cele sezone da kidaš i eventualnu kao Zvezda kad je bila 8-sma i odeš na prvog Cska i bude 3:0...ložište se kad krenu porazi škripaće patike u Areni!!! a bude povreda ( Avram i Smajli ne igraju pola sezone-brz oporavak Im želim) pa neko ne dobije platu,minute....neće ni Partizan ni Zvezda videti play ofa ove godine-NAŽALOST!!!

партизановац НС

pre 1 godinu

Молим дежурне препуцаваче око тога шта је КК Партизан освојио 1992 године,да укуцају КК Партизан на њиховом представљању на Википедији,прочитају и запамте.Да не просипају лажи и измишљотине.

el diablo

pre 1 godinu

Ja prosto ne razumijem navijace partizana, jesu li oni svjesni da im je klub u bankrotu, klub je unisten, Zeljko Obradovic cuti o svemu!!! Jeste li svjesni da sledece godine necete postojati ?!?

UPPR

pre 1 godinu

Partizan je osvajac prve evrolige.


Partizan je osvajac kupa evropskih sampiona zemljace,kao zvezda u fudbalu sto nije osvojila ligu sampiona danasnju nego kup evropskih sampiona
(Sotir zvani djubre stara majko, 30. septembar 2022 17:35)

Euroleague 1991/92. is the 35th season of the most elite basketball competition in Europe, sponsored by FIBE. From this season, the competition is no longer called the European Champions Cup, but the European League. This season, 33 clubs from 27 countries participated.MVP of the final : Predrag Danilović (Partizan)
Akcenat je na the competition is no longer called the European Champions Cup, but the European League.Jel treba prevod?

Poznavalac

pre 1 godinu

Malo drugacija lista. Power Ranking di EuroLeague:

1 Real Madrid
2 Barcellona
3 Efes Istanbul
4 Olympiacos
5 Olimpia Milano
6 Fenerbahçe
7 AS Monaco
8 Virtus Bologna
9 Panathinaikos
10 Bayern
11 Maccabi
12 Red Star
13 Partizan
14 Alba Berlin
15 Baskonia
16 Valencia
17 Asvel
18 Zalgiris

https://twitter.com/LucaDa18/status/1575806020190113792?cxt=HHwWgMDUxb7Osd4rAAAA

Božo

pre 1 godinu

Partizan je osvajac prve evrolige.


Partizan je osvajac kupa evropskih sampiona zemljace,kao zvezda u fudbalu sto nije osvojila ligu sampiona danasnju nego kup evropskih sampiona
(Sotir zvani djubre stara majko, 30. septembar 2022 17:35)

Euroleague 1991/92. is the 35th season of the most elite basketball competition in Europe, sponsored by FIBE. From this season, the competition is no longer called the European Champions Cup, but the European League. This season, 33 clubs from 27 countries participated.MVP of the final : Predrag Danilović (Partizan)
Akcenat je na the competition is no longer called the European Champions Cup, but the European League.Jel treba prevod?
(UPPR, 30. septembar 2022 19:38)
Ma mozes da mu prevodis koliko hoces, to je sebi svoju pricu uvrtelo u glavu. Nikad oni nece prihvatiti cinjenicu da je Partizan bio prvi osvajac Evrolige i evropski prvak. Pusti ih.

Samo kažem

pre 1 godinu

Da li je to neka fora pa ljudi koji mrze Partizan pominju da je nama Vučić čovek koji nam pomaže? Zagriženi i ostrašćeni zvezdas Vučić da pomaže Partizan?
U redu je da se argumentima prepucavamo, ali za čoveka koji nas je upropastio od dolaska na vlast, a vas podigao i u košarci o u fudbalu gde ste pre njega bili u kanalu, stvarno vredja inteligenciju.
(Nikola, 30. septembar 2022 18:33)
Oa odakle pare?

Nemanja

pre 1 godinu

Pa zar je Monaco tako jak???
(Rade74, 30. septembar 2022 18:58)

Odlican tim prosle godine. Pojacali si su dobro ljetos. Najveci budzet u Francuskoj 20-21mil. S razlogom su prognozirani u Top8.

Nikola

pre 1 godinu

Da li je to neka fora pa ljudi koji mrze Partizan pominju da je nama Vučić čovek koji nam pomaže? Zagriženi i ostrašćeni zvezdas Vučić da pomaže Partizan?
U redu je da se argumentima prepucavamo, ali za čoveka koji nas je upropastio od dolaska na vlast, a vas podigao i u košarci o u fudbalu gde ste pre njega bili u kanalu, stvarno vredja inteligenciju.

Sub013

pre 1 godinu

partizan ce biti 8. a zvezda 16. zapamtite ovaj komentar.
(stevan, 30. septembar 2022 13:04)

Pa nista cudno, s' obzirom na aparthejd, s'obzirom na to koliko je drzavnih para sipano u sedmoplasirani tim ABA lige, sramota bi bilo da ne bude tako. Sa druge strane mi kao visestruki prvaci i ucesnici EL se ponovo mucimo da skrpimo tim, ali navikli smo da se borimo sami protiv svih pa ne bi bilo nemoguce da pravda pobedi i opet budemo ispred dezavnog projekta i legije stranaca. Ne pobedjuje uvek bogatiji tim, zato je sport i zanimljiv. Ako Zvezda ove godine bude ispred Partiza bice to jedna divna sportska prica koja ce po ko zna koji put pokazati da nije sve u novcu.

Sotir zvani djubre stara majko

pre 1 godinu

Nego posle Beograda i Niša a uskoro i Novog Sada, koje je sledeći grad koji dobija oko sokolovo, da im Ostoja uvalja po paprenim cenama džipove pa da se doda u kasu Partizana!


Ako ti stvarno mislis da to ide u partizanovu kasu onda si bas naivan,to ide u privatne dzepove,a ova drzavna lova sto se skida od narodnog minimalnca to ide pola pola,pola u partizanovu kasu,a polu u njihove dzepove.

ja

pre 1 godinu

Koliko je već ovih rangiranja sa različitih "specijalizovanih" portala izašlo...vi prenosite kao da je to procena Evrolige, lično. Realno je da Zvezda bude ispred Partizana jer ima dosta iskusniji tim, a iskustvo se pokazalo kao jako važno.

Božo

pre 1 godinu

Na koje prvenstvo to mislis? Sta je to cirkus ili liga?
(ccc, 30. septembar 2022 15:05)
Onda ne teba nni ove godine da igrate KLS jer se nista nije promenilo al ove cete da igrate jer imate najveci budzet u istoriji
(Samo kažem, 30. septembar 2022 16:46
Najveci budzet u istoriji je vas od prosle sezone, preko 15 miliona. Partizanov je ove sezone za nijansu manji od zvezdinog, a uhvatila vas je panika. Zna se ko pobedjuje kad su budzeti slični.

Sotir zvani djubre stara majko

pre 1 godinu

Partizan je osvajac prve evrolige.


Partizan je osvajac kupa evropskih sampiona zemljace,kao zvezda u fudbalu sto nije osvojila ligu sampiona danasnju nego kup evropskih sampiona

zoran

pre 1 godinu

-Greška u proceni Partizan će biti u plejofu i to sigurno.... Partizan ima odličan tim to prvo...Oartizan sačuvao najbolje od prošle sezone..Partizan ima odličnog, najboljeg trenera koji je ogroman autoritet. Partizan će u Beogradu pobediti velike timove jer će biti noseni fanatičnom publikom.
Tako da očekujem Partizan u top 8...Pobedom nad Barselonom je to u pripremama pokazao.
-Zvezda pa mislim da na pleju dosta skripi jer Adams nije pokazao mnogo za sada. Ono sto bih naglasio nije ni Zvezda ni malo loša ima puno potencijala.... Međutim Zvezdi je tako malo trebalo da budu sjajan tim... Fali suter kao Beron i taj famuozni plej.... Publika jeste fanatična ali godine igranja evrolige mislim da je opao malo intezitet i zainteresovanost. Tim ima potencijala nesporno. Trener nije ukomponovao Zvezdu i mislim da je tu još jedna karika koja fali.... Trener, plej, šuter 3 karike je mnogo.... Mada može Adams i da nas sve razuveri....
-Iskreno voleo bih da oba nasa tima uđu u top 8 bilo bi to sjajno za našu košarku. Bilo bi to suoer.

Aster Blistok

pre 1 godinu

Partizan ce za jednu sezone da napravi vise nego zvezda za 10, neke to ocigledno jako boli
(Partizan je kosarka

Evo mene bilo, ali pošto sađ stariji heću ti reći šta jer bi bilo neuđesno.
Osim toga, može da se desi da će praviti strašne rezultate kao što je pravio u svojih prvih 6-7godina one njegove vladavine od 13 uzastopnih titula, kada je imao po cele dve pobede u grupi od 6 ekipa!!! Jedini problem je sada što neće biti na drugoj strani Željko Obradović da vas pusta, pa nećete proći grupu sa DVE POBEDE PLUS PUSTIO NAS ŽELJKO !!!!!!

Серби народ најстарији!

pre 1 godinu

Обрадовић више није тренер за велика дела, показао је то у пар претходних сезона! Живи били па видели, неће урадити ништа ни са оваквим ростером!
Можда ће и да узме Абу јер ове године то тако мора да буде, знамо и зашто.

Batko

pre 1 godinu

Tako je!
A to sto je na parketu pisalo euroleague je zavera zapadnjackih spijunskih sluzbi i fotomontaza!
Kada “pravi srbi” kazu to prosto mora da je tako!
(istina!, 30. septembar 2022 16:30)

Šta je pisalo ?
Zezaš se ili ti to ozbiljno ?!

PG

pre 1 godinu

Momci sa basketnews-a su super, al nije bas da su eksperti, sto naravno nije niko od nas.
Ali eto timove iz nase zemlje znamo dobro, pa mi je bilo cudno kad su razmisljali da li ce Exum moci da igra play-a dobro kad Madar nije u igri i da li su njih dvojica dosta ta EL.
Potpuno su previdjeli da je Aleksa prvi plaj i da ce provesti ubedljivo najvise minuta od ove trojice na toj poziciji.

Batko

pre 1 godinu

Keš pod okriljem fibe.
Cao
@Batko

Jos jedan dokaz da pratite košarku od istorijske 2011.
Hvala na komentaru.
(Giljam dade dudureste, 30. septembar 2022 16:36)

Ajde ne sramoti se. Glupo je.

KEŠ pod okriljem FIBA-a, kao što ni Zvezda nije uzela LŠ, nego KEŠ u fudbalu.

istina!

pre 1 godinu

Partizan je osvajac prve evrolige.
(Aspera, 30. septembar 2022 15:58)

KEŠ pod okrliljem FIBA-a.
Ćao
(Batko, 30. septembar 2022 16:15)
Tako je!
A to sto je na parketu pisalo euroleague je zavera zapadnjackih spijunskih sluzbi i fotomontaza!
Kada “pravi srbi” kazu to prosto mora da je tako!

Samo kažem

pre 1 godinu

Ne kažem da partizan nije favorit. Ali samo da ne bude ko prošle godine da će sve živo da osvoje. 1,2 kvota da osvajaju evro kup i ABA. I na kraju ništa. Ove god imaju nešto bolji tim. Ali sve to treba da dokažu na terenu.

Black Sabath

pre 1 godinu

Partizan i Zvezda nisu sportski klubovi već kriminalne organizacije kroz koje se pere prljavi novac od droge....na tribinama se dila droga...u upravi i jednih i drugih sjede kriminalci...vođe navijača i jednih i drugih su agresivne psihopate, majmuni, dileri,ubice...za ta dva monstruma navija nekoliko miliona poremećenih budaletina ispranog mozga.... Partizan i Zvezda su slika i prilika Srbije....kriminal,korupcija,krađe,laž,droga,divljaštvo...svim majmunima kojima smeta moj komentar poručujem ono što Novak Đoković urla publici...ili ti napušite mi se kur..

istina!

pre 1 godinu

Ne znam dal će više da napravi, al ako vrate ruske klubove svakako će da bude jedna sezona!
Nego posle Beograda i Niša a uskoro i Novog Sada, koje je sledeći grad koji dobija oko sokolovo, da im Ostoja uvalja po paprenim cenama džipove pa da se doda u kasu Partizana!
(cukce, 30. septembar 2022 15:40)
Gde vi zivite ljudi?Na Marsu?
Koji ruski klubovi?
Jel vi uopste shvatate da Rusija narednih pola veka i vise nece imati nikakve veze sa evropom?

E moj ti

pre 1 godinu

Ova lista se pravi na osnovu projekcije budzeta i vrednosti tima. Jasno je sada svima da Partizan ima daleko veci budzet od Zvezde.
(Cinjenice, 30. septembar 2022 14:06)

Partizan ili Monako sigurno nemaju budžete ni približno kao recimo Makabi ili Panatinaikos. Jasno je da se ovom listom ne vode budžetom, već jačinom ekipe i trenerom. Jasno je svakako normalnom čoveku, tebi ipak nije...
(iskreno, 30. septembar 2022 15:54) #
A jacina ekipa se pravi semenkama i paprikom?Ili mozda sa budzetom?

Aster Blistok

pre 1 godinu

Da nisu prekinuli onu sezonu zbog korone, fmp zvezda bi igrala Ligu šampiona ili eventualno EK zadnje 2 sezone.
(Bard Živa

Šta bi bilo, to se ne zna. Šta je bilo, to se zna. Vi ste igrali ligu Šampiona i Evrokup. I jedno i drugo takmičenje ste igrali NEZASLUŽENO!!! MOLJAKANJE. I PROSJAČENJE .
Evo sada i Evroligu igrate zato što ste je ISPROSILI!!!!
To je ono što je bilo i što jeste. A one vaše laži i mišljenja ostavote za sebe da možete da se tešite!!!!

Samo kažem

pre 1 godinu

Na koje prvenstvo to mislis? Sta je to cirkus ili liga?
(ccc, 30. septembar 2022 15:05)
Onda ne teba nni ove godine da igrate KLS jer se nista nije promenilo al ove cete da igrate jer imate najveci budzet u istoriji

Dušan

pre 1 godinu

istina





Partizan je pobegao iz Srpske lige,a uskoro će da pobegne iz Srbije,pogledaj revizorski izveštaj poslovanja KK Partizan,duguje se oko 9 miliona eura,uskoro katanac...

+41

pre 1 godinu

Alo šta se ložite.Realno, ni 2010. nismo bili za F4 pa smo ušli.
Isto mislim i za CZ. 2017. su morali da budu u F8 pa nisu, a 2019. su morali da budu bar u 1/2 EC pa nisu (s obzirom kakvu su ekipu imali).
Dakle, iznenađenja su uvek moguća.

Sotir zvani djubre stara majko

pre 1 godinu

Partizan jednom pobednik i četiri puta na Fajnal foru /među 4 najbolja tima/ Evrolige. Koliko se sećam Zvezda nije bila nikada ni na Fajnal foru.


Partizan nije nikad bio pobednik evrolige to pod broj jedan,pod broj dva kakve to veze ima sa ovim tekstom gde oni predvidjaju plasman na osnovu timova verovatno, ti ako da to sto si ti nasvrljo veze nema,ko po obicaju vasu komentari.

cukce

pre 1 godinu

Partizan ce za jednu sezone da napravi vise nego zvezda za 10, neke to ocigledno jako boli
(Partizan je kosarka, 30. septembar 2022 15:05)

Ne znam dal će više da napravi, al ako vrate ruske klubove svakako će da bude jedna sezona!
Nego posle Beograda i Niša a uskoro i Novog Sada, koje je sledeći grad koji dobija oko sokolovo, da im Ostoja uvalja po paprenim cenama džipove pa da se doda u kasu Partizana!

iskreno

pre 1 godinu

Ova lista se pravi na osnovu projekcije budzeta i vrednosti tima. Jasno je sada svima da Partizan ima daleko veci budzet od Zvezde.
(Cinjenice, 30. septembar 2022 14:06)

Partizan ili Monako sigurno nemaju budžete ni približno kao recimo Makabi ili Panatinaikos. Jasno je da se ovom listom ne vode budžetom, već jačinom ekipe i trenerom. Jasno je svakako normalnom čoveku, tebi ipak nije...

istina!

pre 1 godinu

Sve je super samo da nam Partizan ne pobegne ponovo ko curice sa megdana...Izađi malaaa, izađi malaaa,....
(Liberty, 30. septembar 2022 14:25)
Ne brkas pojmove.To je ono kad niste kao devojčice smeli da idete u Podgoricu!Ali u Podgoricu niste smeli!Ahahahaha

Džoni

pre 1 godinu

Ne znam po cemu bi se bajern kotirao ispred partizana i virtusa, jeste da su vec dugo u evroligi, ali po sastavu ekipe i treneru nisu nista bolji od dve navedene ekipe
(ntibazonkiza, 30. septembar 2022 13:04)

Imaju Obsta!?!?

Jole

pre 1 godinu

Bezveze, Zvezda i da je losija, a nije, ima veliko iskustvo u igračima i zadnjih nekoliko godina igra Evroligu, tako da ce sigurno imati veci broj pobeda od Partizana Recimo Zvezda 13, a Partizan 11,a zbog izostanka Rusa imaju i jedni i drugi sansu za top 8.

Mile

pre 1 godinu

Na koje prvenstvo to mislis? Sta je to cirkus ili liga?
(ccc, 30. septembar 2022 15:05)


Jeste cirkus liga ali je vas Ostoja potpisao da je igra na pocetku sezone,izadji mala,izadji...

ferdinand

pre 1 godinu

Partizan jednom pobednik i četiri puta na Fajnal foru /među 4 najbolja tima/ Evrolige. Koliko se sećam Zvezda nije bila nikada ni na Fajnal foru.
(Rade, 30. septembar 2022 15:21)

CZ je u sezoni 1972/1973 igrala polufinale kupa šampiona, što je preteča final four EL, osvojila Kup pobednika kupova 1973/1974 i još dva puta bila finalista, dva puta finalista Kupa Radivoja Koraća i 4 puta polufinalista.

Rade

pre 1 godinu

Partizan jednom pobednik i četiri puta na Fajnal foru /među 4 najbolja tima/ Evrolige. Koliko se sećam Zvezda nije bila nikada ni na Fajnal foru.

realan zvezdas

pre 1 godinu

Partizan ce za jednu sezone da napravi vise nego zvezda za 10, neke to ocigledno jako boli
(Partizan je kosarka, 30. septembar 2022

Pa ako u Slobodu iz Uzica ulozis 20 mil. Evra i ona će igrati na fajnal foru Evrolige... Ne razumem sa čime se hvališ.

ccc

pre 1 godinu

Sve je super samo da nam Partizan ne pobegne ponovo ko curice sa megdana...Izađi malaaa, izađi malaaa,....
(Liberty, 30. septembar 2022 14:25

Na koje prvenstvo to mislis? Sta je to cirkus ili liga?

Aspera

pre 1 godinu

Partizan nije nikad bio pobednik evrolige to pod broj jedan,pod broj dva kakve to veze ima sa ovim tekstom gde oni predvidjaju plasman na osnovu timova verovatno, ti ako da to sto si ti nasvrljo veze nema,ko po obicaju vasu komentari.
(Sotir zvani djubre stara majko, 30. septembar 2022 15:35)

Partizan je osvajac prve evrolige.

PAOK

pre 1 godinu

Sve je super samo da nam Partizan ne pobegne ponovo ko curice sa megdana...Izađi malaaa, izađi malaaa,....
(Liberty, 30. septembar 2022 14:25)

Barem ne kradamo pehare.A megdan je turcizam.

sasa pg

pre 1 godinu

Sjetite se da su pred Eurobasket renomirani košarkaški portali za prvog favorita bili proglasili Srbiju. Sve je to mrtvo slovo na papiru. Na terenu se sve pokaže

Demar Derozan

pre 1 godinu

Odlicna analiza i relativno fer rangiranje favoria za top8. Po meni male korekcije bi bile da su Fener i Monako ispred Olimpijakosa koji bi tada bio 7-mi, a dao bih takodje prednost Virtusu u odnosu na Bajern za poziciju 8, pa bi Bajern bi 9-ti, Partizan 110-ti itd.

Samo kažem

pre 1 godinu

Ova lista se pravi na osnovu projekcije budzeta i vrednosti tima. Jasno je sada svima da Partizan ima daleko veci budzet od Zvezde.
(Cinjenice, 30. septembar 2022 14:06)

Pa to je valjda i prirodno. Najbolji evropski klubovi imaju i najbolje budžete.
(Masariko, 30. septembar 2022 14:09)
Dosad pricaste da je Zvezdin budžet veci od Partizanovog to znači da priznajete da je Zvezda bolja od Vas

Masariko

pre 1 godinu

Ova lista se pravi na osnovu projekcije budzeta i vrednosti tima. Jasno je sada svima da Partizan ima daleko veci budzet od Zvezde.
(Cinjenice, 30. septembar 2022 14:06)

Pa to je valjda i prirodno. Najbolji evropski klubovi imaju i najbolje budžete.

PedjaNS

pre 1 godinu

1. Barselona
2. Real Madrid
3. Anadolu Efes
4. Olimpija Milano
5. Olimpijakos
6. Partizan
7. Monako
8. Fenerbahče
9. Virtus Bolonja
10.Bajern Minhen

volimkosarku!

pre 1 godinu

znaci 30 milki u oba kluba nije dovoljno da se barem jedan od nasa dva tima plasira u top 8...
euroliga mora da promeni sistem i da se napravi takmicenje kao u nba..
to bi znacilo 16 timova istok, 16 zapad(barem 2 srpska, i jos jedan iz bivse juge plus grci,turci, rusi na istoku).
kosakra je drugi najpopularniji sport, krajnje je vreme da se nesto promeni!

Bard Živa

pre 1 godinu

Ne znam, tim zvezde nit smrdi nit miriše, nepoznanica velika, dosta rizičnih igrača koji mogu da eksplodiraju a i isto tako da podbace i to debelo... Partizan.... oni će na individualni kvalitet Pepa i Pantera uraditi nešto, da li je to dovoljno za top8 vreme će pokazati...

i to vam je tako

pre 1 godinu

Pa to je valjda i prirodno. Najbolji evropski klubovi imaju i najbolje budžete.
(Masariko, 30. septembar 2022 14:09)

Po kom kriterijumu ste najbolji evropski klub ?!

Ljudi vi nemate omladinsku skolu !

beogradski

pre 1 godinu

Partizan je u 13 godina EL, pobedjivao najjace i najbogatije svake prestupne godine, uvek kuci i uvek sa par poena razlike maksimum, veoma cesto zavrsavavsi sezone bez pobede protiv najjacih i najbogatijih. Zvezda, i kad je bila pri dnu, pobedjivala je najvece, cak i gostima. Aj' da vidimo Partizan sada, kada se igra po dva puta sa svim velikanima danasnje kosarke. Real, Barsa, Oli, Pao, Fener, Efes, Makabi, to je 14 utakmica, posto fali CSKA. Cenim, 2:12.

"Dijagnosticar" Nis

pre 1 godinu

Bas onako kako sam i ja pisao pre neki dan, bar sto se tice Zvezde i Partizana. partizan ce verovatno od 8- 11-te pozicije , A CZizmedju 10 i 14. Voleo bih da me pozitivno iznenade i jedni i drugi, ali obadva rostera 'vise'.Partizan tanak na centru i donekle pleju , zbog povreda a Zvezda takodje na pleju i na trojci, ako Dobric ne iznenadi ali je usamljen.

Jan Veseli

pre 1 godinu

Uopšte nije nerealna prognoza. Zvezda promenila skoro ceo tim i trenera i počinje od početka. Partizan je prilično nov za ovaj nivo i dužinu EL. Nema veze sa starom. To što su nabacana jaka imena ne znači ništa.

Plus ogroman pritisak većine neznalica koji su se preko noći setili da vole KK Partizan. Stvarno misle da moramo da jurimo F4 i titulu i da je to skroz realno, šta dalje. Potpuni imbecili bez mozga. Takvi najbrže pobegnu iz hale i pljunu na sve čim se veže 3-4 poraza. Ima 10-12 dosta uigranijih, odbrambeno jačih timova. Plus faktori forme, povreda itd.

matori

pre 1 godinu

Pa Zvezdi se predviđa bolji plasman od uobičajenog TOP 16 . Ipak je vredelo skrljati ovih desetak godina desetine miliona eura ni na šta. Legenda se masno omrsio a i menadžeri nisu loše prolazili . Neće se valjda te pare davati na zdravstvo i prosvetu?

alek

pre 1 godinu

Mislim da su pogresili i proceni plasmana Zvezde.
Jer sa Markovicem,penzioneromJovicem,dok se ne povredi,Nedovicem,dok se ne povredi,Raduljicom rekreativcem,Petrusevim , Mitrovicem,Ivanovicem,ja vam garantujem da cemo biti poslednji.

tamoneko

pre 1 godinu

Zar Partizan nije siguran učesnik F4?

Evo, nema 20 dana da nije bilo vesto o Partizanu a da navijači Partizana nisu raspravljali o tome da li idu samo na F4 ili ga i uzimaju.

Милан

pre 1 godinu

Реномирани,како то рекламно звучи.А који менаџер је власник тог портала?Где се то добија звање и печат "реномирани".Овај наведени рече пред прошлу сезону како је наш Партизан највећи фаворит за освајање Еврокупа,а он испаде у Београду-као домаћин,пред скоро пуном Ареном у осмини финала.Доказ "реномираности",знања,познавања и тачности прогнозе.

WalterNBGD

pre 1 godinu

Realno,mada bi Partizanu dao neke sanse da se uvuce u 8.Najvise me kao Zvezdasa nervira raspored na pocetku.Skoro je izvesno da cemo imati 0-4,a Partizan 4-0.

ntibazonkiza

pre 1 godinu

Ne znam po cemu bi se bajern kotirao ispred partizana i virtusa, jeste da su vec dugo u evroligi, ali po sastavu ekipe i treneru nisu nista bolji od dve navedene ekipe

JT

pre 1 godinu

Прилично реална анализа, са ситнијим исправкама, али то је отприлике...нереална су очекивања да Партизан и Звезда могу да се укључе у борбу за плеј оф, погледајте само саставе првих десет тимова, а и њихове буџете и све ће бити јасно...али могу да помуте понекад рачуне "великима", то је сасвим јасно, домаћи терен у случају наших клубова није занемарљив.
(Стари гробар, 30. septembar 2022 13:24)

Pa to... po neka velika pobeda cisto da velikanima useremo sanse, ali tesko do plej ofa. Slayem se, realna analiza.

Lajavi krelac

pre 1 godinu

pa niste ni sa njima mogli od dna grupe da se odlepite, osvesti se panteru, brate.
(cirkus, 30. septembar 2022 13:24)

Falila nam jedna utakmica za F8, kakvo crno dno grupe. To ćete vi videti kako izgleda kad počnu Naneli, Panter, Papapetru da se niju za statistiku, a Žoc da menje boje paprike...

Стари гробар

pre 1 godinu

Прилично реална анализа, са ситнијим исправкама, али то је отприлике...нереална су очекивања да Партизан и Звезда могу да се укључе у борбу за плеј оф, погледајте само саставе првих десет тимова, а и њихове буџете и све ће бити јасно...али могу да помуте понекад рачуне "великима", то је сасвим јасно, домаћи терен у случају наших клубова није занемарљив.

sportski pozdrav

pre 1 godinu

Kao Zvezdaš kažem da je realno obrazloženje. Sa Radonjom i Kalinom bi realno bili među 8. Ovako sa trenerom početnikom i bez ključnoh igrača koji vuče sve ostale jako teško drugačije od ovoga kako je napisano.
Što se tiče Partizana ovi očigledno ne znaju za Vučića, red je bilo da kod onog strašan tim pomenu i čoveka kojem je Žoc ljubio ruku.

Šomi

pre 1 godinu

Panteri bili blizu?! hahahaha i ovi se sprdaju sa njima.. Pa jedino da su izbacili pored rusa i spance i turke mozda bi usli u plej of,hahahaha

stručnjak fotelja

pre 1 godinu

veliki bi uspeh bio za partizan da uđe u F8
a zvezda... ne znam šta da mislim, ili debakl sezona ili neki vid uspeha ako trener uspe da inspiriše tim.

zhol

pre 1 godinu

Pa, moguce je vrlo ovako nekako da se zavrsi. Ali ima mnogo timova slicnog kvaliteta, tako da moze i bezbroj drugih poredaka da bude na kraju...

zhol

pre 1 godinu

Pa, moguce je vrlo ovako nekako da se zavrsi. Ali ima mnogo timova slicnog kvaliteta, tako da moze i bezbroj drugih poredaka da bude na kraju...

sportski pozdrav

pre 1 godinu

Kao Zvezdaš kažem da je realno obrazloženje. Sa Radonjom i Kalinom bi realno bili među 8. Ovako sa trenerom početnikom i bez ključnoh igrača koji vuče sve ostale jako teško drugačije od ovoga kako je napisano.
Što se tiče Partizana ovi očigledno ne znaju za Vučića, red je bilo da kod onog strašan tim pomenu i čoveka kojem je Žoc ljubio ruku.

ntibazonkiza

pre 1 godinu

Ne znam po cemu bi se bajern kotirao ispred partizana i virtusa, jeste da su vec dugo u evroligi, ali po sastavu ekipe i treneru nisu nista bolji od dve navedene ekipe

Jan Veseli

pre 1 godinu

Uopšte nije nerealna prognoza. Zvezda promenila skoro ceo tim i trenera i počinje od početka. Partizan je prilično nov za ovaj nivo i dužinu EL. Nema veze sa starom. To što su nabacana jaka imena ne znači ništa.

Plus ogroman pritisak većine neznalica koji su se preko noći setili da vole KK Partizan. Stvarno misle da moramo da jurimo F4 i titulu i da je to skroz realno, šta dalje. Potpuni imbecili bez mozga. Takvi najbrže pobegnu iz hale i pljunu na sve čim se veže 3-4 poraza. Ima 10-12 dosta uigranijih, odbrambeno jačih timova. Plus faktori forme, povreda itd.

Стари гробар

pre 1 godinu

Прилично реална анализа, са ситнијим исправкама, али то је отприлике...нереална су очекивања да Партизан и Звезда могу да се укључе у борбу за плеј оф, погледајте само саставе првих десет тимова, а и њихове буџете и све ће бити јасно...али могу да помуте понекад рачуне "великима", то је сасвим јасно, домаћи терен у случају наших клубова није занемарљив.

tamoneko

pre 1 godinu

Zar Partizan nije siguran učesnik F4?

Evo, nema 20 dana da nije bilo vesto o Partizanu a da navijači Partizana nisu raspravljali o tome da li idu samo na F4 ili ga i uzimaju.

stručnjak fotelja

pre 1 godinu

veliki bi uspeh bio za partizan da uđe u F8
a zvezda... ne znam šta da mislim, ili debakl sezona ili neki vid uspeha ako trener uspe da inspiriše tim.

Милан

pre 1 godinu

Реномирани,како то рекламно звучи.А који менаџер је власник тог портала?Где се то добија звање и печат "реномирани".Овај наведени рече пред прошлу сезону како је наш Партизан највећи фаворит за освајање Еврокупа,а он испаде у Београду-као домаћин,пред скоро пуном Ареном у осмини финала.Доказ "реномираности",знања,познавања и тачности прогнозе.

Bard Živa

pre 1 godinu

Ne znam, tim zvezde nit smrdi nit miriše, nepoznanica velika, dosta rizičnih igrača koji mogu da eksplodiraju a i isto tako da podbace i to debelo... Partizan.... oni će na individualni kvalitet Pepa i Pantera uraditi nešto, da li je to dovoljno za top8 vreme će pokazati...

Lajavi krelac

pre 1 godinu

pa niste ni sa njima mogli od dna grupe da se odlepite, osvesti se panteru, brate.
(cirkus, 30. septembar 2022 13:24)

Falila nam jedna utakmica za F8, kakvo crno dno grupe. To ćete vi videti kako izgleda kad počnu Naneli, Panter, Papapetru da se niju za statistiku, a Žoc da menje boje paprike...

Aspera

pre 1 godinu

Partizan nije nikad bio pobednik evrolige to pod broj jedan,pod broj dva kakve to veze ima sa ovim tekstom gde oni predvidjaju plasman na osnovu timova verovatno, ti ako da to sto si ti nasvrljo veze nema,ko po obicaju vasu komentari.
(Sotir zvani djubre stara majko, 30. septembar 2022 15:35)

Partizan je osvajac prve evrolige.

matori

pre 1 godinu

Pa Zvezdi se predviđa bolji plasman od uobičajenog TOP 16 . Ipak je vredelo skrljati ovih desetak godina desetine miliona eura ni na šta. Legenda se masno omrsio a i menadžeri nisu loše prolazili . Neće se valjda te pare davati na zdravstvo i prosvetu?

alek

pre 1 godinu

Mislim da su pogresili i proceni plasmana Zvezde.
Jer sa Markovicem,penzioneromJovicem,dok se ne povredi,Nedovicem,dok se ne povredi,Raduljicom rekreativcem,Petrusevim , Mitrovicem,Ivanovicem,ja vam garantujem da cemo biti poslednji.

WalterNBGD

pre 1 godinu

Realno,mada bi Partizanu dao neke sanse da se uvuce u 8.Najvise me kao Zvezdasa nervira raspored na pocetku.Skoro je izvesno da cemo imati 0-4,a Partizan 4-0.

Black Sabath

pre 1 godinu

Partizan i Zvezda nisu sportski klubovi već kriminalne organizacije kroz koje se pere prljavi novac od droge....na tribinama se dila droga...u upravi i jednih i drugih sjede kriminalci...vođe navijača i jednih i drugih su agresivne psihopate, majmuni, dileri,ubice...za ta dva monstruma navija nekoliko miliona poremećenih budaletina ispranog mozga.... Partizan i Zvezda su slika i prilika Srbije....kriminal,korupcija,krađe,laž,droga,divljaštvo...svim majmunima kojima smeta moj komentar poručujem ono što Novak Đoković urla publici...ili ti napušite mi se kur..

JT

pre 1 godinu

Прилично реална анализа, са ситнијим исправкама, али то је отприлике...нереална су очекивања да Партизан и Звезда могу да се укључе у борбу за плеј оф, погледајте само саставе првих десет тимова, а и њихове буџете и све ће бити јасно...али могу да помуте понекад рачуне "великима", то је сасвим јасно, домаћи терен у случају наших клубова није занемарљив.
(Стари гробар, 30. septembar 2022 13:24)

Pa to... po neka velika pobeda cisto da velikanima useremo sanse, ali tesko do plej ofa. Slayem se, realna analiza.

istina!

pre 1 godinu

Partizan je osvajac prve evrolige.
(Aspera, 30. septembar 2022 15:58)

KEŠ pod okrliljem FIBA-a.
Ćao
(Batko, 30. septembar 2022 16:15)
Tako je!
A to sto je na parketu pisalo euroleague je zavera zapadnjackih spijunskih sluzbi i fotomontaza!
Kada “pravi srbi” kazu to prosto mora da je tako!

Nikola

pre 1 godinu

Da li je to neka fora pa ljudi koji mrze Partizan pominju da je nama Vučić čovek koji nam pomaže? Zagriženi i ostrašćeni zvezdas Vučić da pomaže Partizan?
U redu je da se argumentima prepucavamo, ali za čoveka koji nas je upropastio od dolaska na vlast, a vas podigao i u košarci o u fudbalu gde ste pre njega bili u kanalu, stvarno vredja inteligenciju.

istina!

pre 1 godinu

Ne znam dal će više da napravi, al ako vrate ruske klubove svakako će da bude jedna sezona!
Nego posle Beograda i Niša a uskoro i Novog Sada, koje je sledeći grad koji dobija oko sokolovo, da im Ostoja uvalja po paprenim cenama džipove pa da se doda u kasu Partizana!
(cukce, 30. septembar 2022 15:40)
Gde vi zivite ljudi?Na Marsu?
Koji ruski klubovi?
Jel vi uopste shvatate da Rusija narednih pola veka i vise nece imati nikakve veze sa evropom?

Samo kažem

pre 1 godinu

Ova lista se pravi na osnovu projekcije budzeta i vrednosti tima. Jasno je sada svima da Partizan ima daleko veci budzet od Zvezde.
(Cinjenice, 30. septembar 2022 14:06)

Pa to je valjda i prirodno. Najbolji evropski klubovi imaju i najbolje budžete.
(Masariko, 30. septembar 2022 14:09)
Dosad pricaste da je Zvezdin budžet veci od Partizanovog to znači da priznajete da je Zvezda bolja od Vas

iskreno

pre 1 godinu

Ova lista se pravi na osnovu projekcije budzeta i vrednosti tima. Jasno je sada svima da Partizan ima daleko veci budzet od Zvezde.
(Cinjenice, 30. septembar 2022 14:06)

Partizan ili Monako sigurno nemaju budžete ni približno kao recimo Makabi ili Panatinaikos. Jasno je da se ovom listom ne vode budžetom, već jačinom ekipe i trenerom. Jasno je svakako normalnom čoveku, tebi ipak nije...

PedjaNS

pre 1 godinu

1. Barselona
2. Real Madrid
3. Anadolu Efes
4. Olimpija Milano
5. Olimpijakos
6. Partizan
7. Monako
8. Fenerbahče
9. Virtus Bolonja
10.Bajern Minhen

PAOK

pre 1 godinu

Sve je super samo da nam Partizan ne pobegne ponovo ko curice sa megdana...Izađi malaaa, izađi malaaa,....
(Liberty, 30. septembar 2022 14:25)

Barem ne kradamo pehare.A megdan je turcizam.

Masariko

pre 1 godinu

Ova lista se pravi na osnovu projekcije budzeta i vrednosti tima. Jasno je sada svima da Partizan ima daleko veci budzet od Zvezde.
(Cinjenice, 30. septembar 2022 14:06)

Pa to je valjda i prirodno. Najbolji evropski klubovi imaju i najbolje budžete.

realan zvezdas

pre 1 godinu

Partizan ce za jednu sezone da napravi vise nego zvezda za 10, neke to ocigledno jako boli
(Partizan je kosarka, 30. septembar 2022

Pa ako u Slobodu iz Uzica ulozis 20 mil. Evra i ona će igrati na fajnal foru Evrolige... Ne razumem sa čime se hvališ.

Aster Blistok

pre 1 godinu

Da nisu prekinuli onu sezonu zbog korone, fmp zvezda bi igrala Ligu šampiona ili eventualno EK zadnje 2 sezone.
(Bard Živa

Šta bi bilo, to se ne zna. Šta je bilo, to se zna. Vi ste igrali ligu Šampiona i Evrokup. I jedno i drugo takmičenje ste igrali NEZASLUŽENO!!! MOLJAKANJE. I PROSJAČENJE .
Evo sada i Evroligu igrate zato što ste je ISPROSILI!!!!
To je ono što je bilo i što jeste. A one vaše laži i mišljenja ostavote za sebe da možete da se tešite!!!!

Šomi

pre 1 godinu

Panteri bili blizu?! hahahaha i ovi se sprdaju sa njima.. Pa jedino da su izbacili pored rusa i spance i turke mozda bi usli u plej of,hahahaha

Dušan

pre 1 godinu

istina





Partizan je pobegao iz Srpske lige,a uskoro će da pobegne iz Srbije,pogledaj revizorski izveštaj poslovanja KK Partizan,duguje se oko 9 miliona eura,uskoro katanac...

beogradski

pre 1 godinu

Partizan je u 13 godina EL, pobedjivao najjace i najbogatije svake prestupne godine, uvek kuci i uvek sa par poena razlike maksimum, veoma cesto zavrsavavsi sezone bez pobede protiv najjacih i najbogatijih. Zvezda, i kad je bila pri dnu, pobedjivala je najvece, cak i gostima. Aj' da vidimo Partizan sada, kada se igra po dva puta sa svim velikanima danasnje kosarke. Real, Barsa, Oli, Pao, Fener, Efes, Makabi, to je 14 utakmica, posto fali CSKA. Cenim, 2:12.

istina!

pre 1 godinu

Sve je super samo da nam Partizan ne pobegne ponovo ko curice sa megdana...Izađi malaaa, izađi malaaa,....
(Liberty, 30. septembar 2022 14:25)
Ne brkas pojmove.To je ono kad niste kao devojčice smeli da idete u Podgoricu!Ali u Podgoricu niste smeli!Ahahahaha

i to vam je tako

pre 1 godinu

Pa to je valjda i prirodno. Najbolji evropski klubovi imaju i najbolje budžete.
(Masariko, 30. septembar 2022 14:09)

Po kom kriterijumu ste najbolji evropski klub ?!

Ljudi vi nemate omladinsku skolu !

Sotir zvani djubre stara majko

pre 1 godinu

Partizan jednom pobednik i četiri puta na Fajnal foru /među 4 najbolja tima/ Evrolige. Koliko se sećam Zvezda nije bila nikada ni na Fajnal foru.


Partizan nije nikad bio pobednik evrolige to pod broj jedan,pod broj dva kakve to veze ima sa ovim tekstom gde oni predvidjaju plasman na osnovu timova verovatno, ti ako da to sto si ti nasvrljo veze nema,ko po obicaju vasu komentari.

sasa pg

pre 1 godinu

Sjetite se da su pred Eurobasket renomirani košarkaški portali za prvog favorita bili proglasili Srbiju. Sve je to mrtvo slovo na papiru. Na terenu se sve pokaže

+41

pre 1 godinu

Alo šta se ložite.Realno, ni 2010. nismo bili za F4 pa smo ušli.
Isto mislim i za CZ. 2017. su morali da budu u F8 pa nisu, a 2019. su morali da budu bar u 1/2 EC pa nisu (s obzirom kakvu su ekipu imali).
Dakle, iznenađenja su uvek moguća.

Rade

pre 1 godinu

Partizan jednom pobednik i četiri puta na Fajnal foru /među 4 najbolja tima/ Evrolige. Koliko se sećam Zvezda nije bila nikada ni na Fajnal foru.

Božo

pre 1 godinu

Partizan je osvajac prve evrolige.


Partizan je osvajac kupa evropskih sampiona zemljace,kao zvezda u fudbalu sto nije osvojila ligu sampiona danasnju nego kup evropskih sampiona
(Sotir zvani djubre stara majko, 30. septembar 2022 17:35)

Euroleague 1991/92. is the 35th season of the most elite basketball competition in Europe, sponsored by FIBE. From this season, the competition is no longer called the European Champions Cup, but the European League. This season, 33 clubs from 27 countries participated.MVP of the final : Predrag Danilović (Partizan)
Akcenat je na the competition is no longer called the European Champions Cup, but the European League.Jel treba prevod?
(UPPR, 30. septembar 2022 19:38)
Ma mozes da mu prevodis koliko hoces, to je sebi svoju pricu uvrtelo u glavu. Nikad oni nece prihvatiti cinjenicu da je Partizan bio prvi osvajac Evrolige i evropski prvak. Pusti ih.

cukce

pre 1 godinu

Partizan ce za jednu sezone da napravi vise nego zvezda za 10, neke to ocigledno jako boli
(Partizan je kosarka, 30. septembar 2022 15:05)

Ne znam dal će više da napravi, al ako vrate ruske klubove svakako će da bude jedna sezona!
Nego posle Beograda i Niša a uskoro i Novog Sada, koje je sledeći grad koji dobija oko sokolovo, da im Ostoja uvalja po paprenim cenama džipove pa da se doda u kasu Partizana!

ferdinand

pre 1 godinu

Partizan jednom pobednik i četiri puta na Fajnal foru /među 4 najbolja tima/ Evrolige. Koliko se sećam Zvezda nije bila nikada ni na Fajnal foru.
(Rade, 30. septembar 2022 15:21)

CZ je u sezoni 1972/1973 igrala polufinale kupa šampiona, što je preteča final four EL, osvojila Kup pobednika kupova 1973/1974 i još dva puta bila finalista, dva puta finalista Kupa Radivoja Koraća i 4 puta polufinalista.

zoran

pre 1 godinu

-Greška u proceni Partizan će biti u plejofu i to sigurno.... Partizan ima odličan tim to prvo...Oartizan sačuvao najbolje od prošle sezone..Partizan ima odličnog, najboljeg trenera koji je ogroman autoritet. Partizan će u Beogradu pobediti velike timove jer će biti noseni fanatičnom publikom.
Tako da očekujem Partizan u top 8...Pobedom nad Barselonom je to u pripremama pokazao.
-Zvezda pa mislim da na pleju dosta skripi jer Adams nije pokazao mnogo za sada. Ono sto bih naglasio nije ni Zvezda ni malo loša ima puno potencijala.... Međutim Zvezdi je tako malo trebalo da budu sjajan tim... Fali suter kao Beron i taj famuozni plej.... Publika jeste fanatična ali godine igranja evrolige mislim da je opao malo intezitet i zainteresovanost. Tim ima potencijala nesporno. Trener nije ukomponovao Zvezdu i mislim da je tu još jedna karika koja fali.... Trener, plej, šuter 3 karike je mnogo.... Mada može Adams i da nas sve razuveri....
-Iskreno voleo bih da oba nasa tima uđu u top 8 bilo bi to sjajno za našu košarku. Bilo bi to suoer.

Batko

pre 1 godinu

Keš pod okriljem fibe.
Cao
@Batko

Jos jedan dokaz da pratite košarku od istorijske 2011.
Hvala na komentaru.
(Giljam dade dudureste, 30. septembar 2022 16:36)

Ajde ne sramoti se. Glupo je.

KEŠ pod okriljem FIBA-a, kao što ni Zvezda nije uzela LŠ, nego KEŠ u fudbalu.

Samo kažem

pre 1 godinu

Da li je to neka fora pa ljudi koji mrze Partizan pominju da je nama Vučić čovek koji nam pomaže? Zagriženi i ostrašćeni zvezdas Vučić da pomaže Partizan?
U redu je da se argumentima prepucavamo, ali za čoveka koji nas je upropastio od dolaska na vlast, a vas podigao i u košarci o u fudbalu gde ste pre njega bili u kanalu, stvarno vredja inteligenciju.
(Nikola, 30. septembar 2022 18:33)
Oa odakle pare?

UPPR

pre 1 godinu

Partizan je osvajac prve evrolige.


Partizan je osvajac kupa evropskih sampiona zemljace,kao zvezda u fudbalu sto nije osvojila ligu sampiona danasnju nego kup evropskih sampiona
(Sotir zvani djubre stara majko, 30. septembar 2022 17:35)

Euroleague 1991/92. is the 35th season of the most elite basketball competition in Europe, sponsored by FIBE. From this season, the competition is no longer called the European Champions Cup, but the European League. This season, 33 clubs from 27 countries participated.MVP of the final : Predrag Danilović (Partizan)
Akcenat je na the competition is no longer called the European Champions Cup, but the European League.Jel treba prevod?

Sub013

pre 1 godinu

partizan ce biti 8. a zvezda 16. zapamtite ovaj komentar.
(stevan, 30. septembar 2022 13:04)

Pa nista cudno, s' obzirom na aparthejd, s'obzirom na to koliko je drzavnih para sipano u sedmoplasirani tim ABA lige, sramota bi bilo da ne bude tako. Sa druge strane mi kao visestruki prvaci i ucesnici EL se ponovo mucimo da skrpimo tim, ali navikli smo da se borimo sami protiv svih pa ne bi bilo nemoguce da pravda pobedi i opet budemo ispred dezavnog projekta i legije stranaca. Ne pobedjuje uvek bogatiji tim, zato je sport i zanimljiv. Ako Zvezda ove godine bude ispred Partiza bice to jedna divna sportska prica koja ce po ko zna koji put pokazati da nije sve u novcu.

Sotir zvani djubre stara majko

pre 1 godinu

Nego posle Beograda i Niša a uskoro i Novog Sada, koje je sledeći grad koji dobija oko sokolovo, da im Ostoja uvalja po paprenim cenama džipove pa da se doda u kasu Partizana!


Ako ti stvarno mislis da to ide u partizanovu kasu onda si bas naivan,to ide u privatne dzepove,a ova drzavna lova sto se skida od narodnog minimalnca to ide pola pola,pola u partizanovu kasu,a polu u njihove dzepove.

Aster Blistok

pre 1 godinu

Partizan ce za jednu sezone da napravi vise nego zvezda za 10, neke to ocigledno jako boli
(Partizan je kosarka

Evo mene bilo, ali pošto sađ stariji heću ti reći šta jer bi bilo neuđesno.
Osim toga, može da se desi da će praviti strašne rezultate kao što je pravio u svojih prvih 6-7godina one njegove vladavine od 13 uzastopnih titula, kada je imao po cele dve pobede u grupi od 6 ekipa!!! Jedini problem je sada što neće biti na drugoj strani Željko Obradović da vas pusta, pa nećete proći grupu sa DVE POBEDE PLUS PUSTIO NAS ŽELJKO !!!!!!

volimkosarku!

pre 1 godinu

znaci 30 milki u oba kluba nije dovoljno da se barem jedan od nasa dva tima plasira u top 8...
euroliga mora da promeni sistem i da se napravi takmicenje kao u nba..
to bi znacilo 16 timova istok, 16 zapad(barem 2 srpska, i jos jedan iz bivse juge plus grci,turci, rusi na istoku).
kosakra je drugi najpopularniji sport, krajnje je vreme da se nesto promeni!

el diablo

pre 1 godinu

Ja prosto ne razumijem navijace partizana, jesu li oni svjesni da im je klub u bankrotu, klub je unisten, Zeljko Obradovic cuti o svemu!!! Jeste li svjesni da sledece godine necete postojati ?!?

E moj ti

pre 1 godinu

Ova lista se pravi na osnovu projekcije budzeta i vrednosti tima. Jasno je sada svima da Partizan ima daleko veci budzet od Zvezde.
(Cinjenice, 30. septembar 2022 14:06)

Partizan ili Monako sigurno nemaju budžete ni približno kao recimo Makabi ili Panatinaikos. Jasno je da se ovom listom ne vode budžetom, već jačinom ekipe i trenerom. Jasno je svakako normalnom čoveku, tebi ipak nije...
(iskreno, 30. septembar 2022 15:54) #
A jacina ekipa se pravi semenkama i paprikom?Ili mozda sa budzetom?

Samo kažem

pre 1 godinu

Ne kažem da partizan nije favorit. Ali samo da ne bude ko prošle godine da će sve živo da osvoje. 1,2 kvota da osvajaju evro kup i ABA. I na kraju ništa. Ove god imaju nešto bolji tim. Ali sve to treba da dokažu na terenu.

Nemanja

pre 1 godinu

Pa zar je Monaco tako jak???
(Rade74, 30. septembar 2022 18:58)

Odlican tim prosle godine. Pojacali si su dobro ljetos. Najveci budzet u Francuskoj 20-21mil. S razlogom su prognozirani u Top8.

Jole

pre 1 godinu

Bezveze, Zvezda i da je losija, a nije, ima veliko iskustvo u igračima i zadnjih nekoliko godina igra Evroligu, tako da ce sigurno imati veci broj pobeda od Partizana Recimo Zvezda 13, a Partizan 11,a zbog izostanka Rusa imaju i jedni i drugi sansu za top 8.

Božo

pre 1 godinu

Na koje prvenstvo to mislis? Sta je to cirkus ili liga?
(ccc, 30. septembar 2022 15:05)
Onda ne teba nni ove godine da igrate KLS jer se nista nije promenilo al ove cete da igrate jer imate najveci budzet u istoriji
(Samo kažem, 30. septembar 2022 16:46
Najveci budzet u istoriji je vas od prosle sezone, preko 15 miliona. Partizanov je ove sezone za nijansu manji od zvezdinog, a uhvatila vas je panika. Zna se ko pobedjuje kad su budzeti slični.

партизановац НС

pre 1 godinu

Молим дежурне препуцаваче око тога шта је КК Партизан освојио 1992 године,да укуцају КК Партизан на њиховом представљању на Википедији,прочитају и запамте.Да не просипају лажи и измишљотине.

ccc

pre 1 godinu

Sve je super samo da nam Partizan ne pobegne ponovo ko curice sa megdana...Izađi malaaa, izađi malaaa,....
(Liberty, 30. septembar 2022 14:25

Na koje prvenstvo to mislis? Sta je to cirkus ili liga?

Mile

pre 1 godinu

Na koje prvenstvo to mislis? Sta je to cirkus ili liga?
(ccc, 30. septembar 2022 15:05)


Jeste cirkus liga ali je vas Ostoja potpisao da je igra na pocetku sezone,izadji mala,izadji...

Sotir zvani djubre stara majko

pre 1 godinu

Partizan je osvajac prve evrolige.


Partizan je osvajac kupa evropskih sampiona zemljace,kao zvezda u fudbalu sto nije osvojila ligu sampiona danasnju nego kup evropskih sampiona

"Dijagnosticar" Nis

pre 1 godinu

Bas onako kako sam i ja pisao pre neki dan, bar sto se tice Zvezde i Partizana. partizan ce verovatno od 8- 11-te pozicije , A CZizmedju 10 i 14. Voleo bih da me pozitivno iznenade i jedni i drugi, ali obadva rostera 'vise'.Partizan tanak na centru i donekle pleju , zbog povreda a Zvezda takodje na pleju i na trojci, ako Dobric ne iznenadi ali je usamljen.

Серби народ најстарији!

pre 1 godinu

Обрадовић више није тренер за велика дела, показао је то у пар претходних сезона! Живи били па видели, неће урадити ништа ни са оваквим ростером!
Можда ће и да узме Абу јер ове године то тако мора да буде, знамо и зашто.

Poznavalac

pre 1 godinu

Malo drugacija lista. Power Ranking di EuroLeague:

1 Real Madrid
2 Barcellona
3 Efes Istanbul
4 Olympiacos
5 Olimpia Milano
6 Fenerbahçe
7 AS Monaco
8 Virtus Bologna
9 Panathinaikos
10 Bayern
11 Maccabi
12 Red Star
13 Partizan
14 Alba Berlin
15 Baskonia
16 Valencia
17 Asvel
18 Zalgiris

https://twitter.com/LucaDa18/status/1575806020190113792?cxt=HHwWgMDUxb7Osd4rAAAA

Džoni

pre 1 godinu

Ne znam po cemu bi se bajern kotirao ispred partizana i virtusa, jeste da su vec dugo u evroligi, ali po sastavu ekipe i treneru nisu nista bolji od dve navedene ekipe
(ntibazonkiza, 30. septembar 2022 13:04)

Imaju Obsta!?!?

Samo kažem

pre 1 godinu

Na koje prvenstvo to mislis? Sta je to cirkus ili liga?
(ccc, 30. septembar 2022 15:05)
Onda ne teba nni ove godine da igrate KLS jer se nista nije promenilo al ove cete da igrate jer imate najveci budzet u istoriji

PG

pre 1 godinu

Momci sa basketnews-a su super, al nije bas da su eksperti, sto naravno nije niko od nas.
Ali eto timove iz nase zemlje znamo dobro, pa mi je bilo cudno kad su razmisljali da li ce Exum moci da igra play-a dobro kad Madar nije u igri i da li su njih dvojica dosta ta EL.
Potpuno su previdjeli da je Aleksa prvi plaj i da ce provesti ubedljivo najvise minuta od ove trojice na toj poziciji.

Batko

pre 1 godinu

Tako je!
A to sto je na parketu pisalo euroleague je zavera zapadnjackih spijunskih sluzbi i fotomontaza!
Kada “pravi srbi” kazu to prosto mora da je tako!
(istina!, 30. septembar 2022 16:30)

Šta je pisalo ?
Zezaš se ili ti to ozbiljno ?!

ja

pre 1 godinu

Koliko je već ovih rangiranja sa različitih "specijalizovanih" portala izašlo...vi prenosite kao da je to procena Evrolige, lično. Realno je da Zvezda bude ispred Partizana jer ima dosta iskusniji tim, a iskustvo se pokazalo kao jako važno.

Demar Derozan

pre 1 godinu

Odlicna analiza i relativno fer rangiranje favoria za top8. Po meni male korekcije bi bile da su Fener i Monako ispred Olimpijakosa koji bi tada bio 7-mi, a dao bih takodje prednost Virtusu u odnosu na Bajern za poziciju 8, pa bi Bajern bi 9-ti, Partizan 110-ti itd.

super

pre 1 godinu

Tako je!
A to sto je na parketu pisalo euroleague je zavera zapadnjackih spijunskih sluzbi i fotomontaza!
Kada “pravi srbi” kazu to prosto mora da je tako!
(istina!, 30. septembar 2022 16:30)drugo je to takmičenje pod okriljem FIBA liga Šampiona (e ti ste osvojili) problem je što sada imaš jednakih timova a onda si mogao da pobediš Huventud u finalu na jednu loptu a toga sada nema moraš cele sezone da kidaš i eventualnu kao Zvezda kad je bila 8-sma i odeš na prvog Cska i bude 3:0...ložište se kad krenu porazi škripaće patike u Areni!!! a bude povreda ( Avram i Smajli ne igraju pola sezone-brz oporavak Im želim) pa neko ne dobije platu,minute....neće ni Partizan ni Zvezda videti play ofa ove godine-NAŽALOST!!!

sportski pozdrav

pre 1 godinu

Kao Zvezdaš kažem da je realno obrazloženje. Sa Radonjom i Kalinom bi realno bili među 8. Ovako sa trenerom početnikom i bez ključnoh igrača koji vuče sve ostale jako teško drugačije od ovoga kako je napisano.
Što se tiče Partizana ovi očigledno ne znaju za Vučića, red je bilo da kod onog strašan tim pomenu i čoveka kojem je Žoc ljubio ruku.

matori

pre 1 godinu

Pa Zvezdi se predviđa bolji plasman od uobičajenog TOP 16 . Ipak je vredelo skrljati ovih desetak godina desetine miliona eura ni na šta. Legenda se masno omrsio a i menadžeri nisu loše prolazili . Neće se valjda te pare davati na zdravstvo i prosvetu?

Šomi

pre 1 godinu

Panteri bili blizu?! hahahaha i ovi se sprdaju sa njima.. Pa jedino da su izbacili pored rusa i spance i turke mozda bi usli u plej of,hahahaha

Masariko

pre 1 godinu

Ova lista se pravi na osnovu projekcije budzeta i vrednosti tima. Jasno je sada svima da Partizan ima daleko veci budzet od Zvezde.
(Cinjenice, 30. septembar 2022 14:06)

Pa to je valjda i prirodno. Najbolji evropski klubovi imaju i najbolje budžete.

tamoneko

pre 1 godinu

Zar Partizan nije siguran učesnik F4?

Evo, nema 20 dana da nije bilo vesto o Partizanu a da navijači Partizana nisu raspravljali o tome da li idu samo na F4 ili ga i uzimaju.

Dušan

pre 1 godinu

istina





Partizan je pobegao iz Srpske lige,a uskoro će da pobegne iz Srbije,pogledaj revizorski izveštaj poslovanja KK Partizan,duguje se oko 9 miliona eura,uskoro katanac...

PedjaNS

pre 1 godinu

1. Barselona
2. Real Madrid
3. Anadolu Efes
4. Olimpija Milano
5. Olimpijakos
6. Partizan
7. Monako
8. Fenerbahče
9. Virtus Bolonja
10.Bajern Minhen

Lajavi krelac

pre 1 godinu

pa niste ni sa njima mogli od dna grupe da se odlepite, osvesti se panteru, brate.
(cirkus, 30. septembar 2022 13:24)

Falila nam jedna utakmica za F8, kakvo crno dno grupe. To ćete vi videti kako izgleda kad počnu Naneli, Panter, Papapetru da se niju za statistiku, a Žoc da menje boje paprike...

alek

pre 1 godinu

Mislim da su pogresili i proceni plasmana Zvezde.
Jer sa Markovicem,penzioneromJovicem,dok se ne povredi,Nedovicem,dok se ne povredi,Raduljicom rekreativcem,Petrusevim , Mitrovicem,Ivanovicem,ja vam garantujem da cemo biti poslednji.

beogradski

pre 1 godinu

Partizan je u 13 godina EL, pobedjivao najjace i najbogatije svake prestupne godine, uvek kuci i uvek sa par poena razlike maksimum, veoma cesto zavrsavavsi sezone bez pobede protiv najjacih i najbogatijih. Zvezda, i kad je bila pri dnu, pobedjivala je najvece, cak i gostima. Aj' da vidimo Partizan sada, kada se igra po dva puta sa svim velikanima danasnje kosarke. Real, Barsa, Oli, Pao, Fener, Efes, Makabi, to je 14 utakmica, posto fali CSKA. Cenim, 2:12.

Sotir zvani djubre stara majko

pre 1 godinu

Partizan jednom pobednik i četiri puta na Fajnal foru /među 4 najbolja tima/ Evrolige. Koliko se sećam Zvezda nije bila nikada ni na Fajnal foru.


Partizan nije nikad bio pobednik evrolige to pod broj jedan,pod broj dva kakve to veze ima sa ovim tekstom gde oni predvidjaju plasman na osnovu timova verovatno, ti ako da to sto si ti nasvrljo veze nema,ko po obicaju vasu komentari.

Aster Blistok

pre 1 godinu

Partizan ce za jednu sezone da napravi vise nego zvezda za 10, neke to ocigledno jako boli
(Partizan je kosarka

Evo mene bilo, ali pošto sađ stariji heću ti reći šta jer bi bilo neuđesno.
Osim toga, može da se desi da će praviti strašne rezultate kao što je pravio u svojih prvih 6-7godina one njegove vladavine od 13 uzastopnih titula, kada je imao po cele dve pobede u grupi od 6 ekipa!!! Jedini problem je sada što neće biti na drugoj strani Željko Obradović da vas pusta, pa nećete proći grupu sa DVE POBEDE PLUS PUSTIO NAS ŽELJKO !!!!!!

Милан

pre 1 godinu

Реномирани,како то рекламно звучи.А који менаџер је власник тог портала?Где се то добија звање и печат "реномирани".Овај наведени рече пред прошлу сезону како је наш Партизан највећи фаворит за освајање Еврокупа,а он испаде у Београду-као домаћин,пред скоро пуном Ареном у осмини финала.Доказ "реномираности",знања,познавања и тачности прогнозе.

realan zvezdas

pre 1 godinu

Partizan ce za jednu sezone da napravi vise nego zvezda za 10, neke to ocigledno jako boli
(Partizan je kosarka, 30. septembar 2022

Pa ako u Slobodu iz Uzica ulozis 20 mil. Evra i ona će igrati na fajnal foru Evrolige... Ne razumem sa čime se hvališ.

Nikola

pre 1 godinu

Da li je to neka fora pa ljudi koji mrze Partizan pominju da je nama Vučić čovek koji nam pomaže? Zagriženi i ostrašćeni zvezdas Vučić da pomaže Partizan?
U redu je da se argumentima prepucavamo, ali za čoveka koji nas je upropastio od dolaska na vlast, a vas podigao i u košarci o u fudbalu gde ste pre njega bili u kanalu, stvarno vredja inteligenciju.

istina!

pre 1 godinu

Sve je super samo da nam Partizan ne pobegne ponovo ko curice sa megdana...Izađi malaaa, izađi malaaa,....
(Liberty, 30. septembar 2022 14:25)
Ne brkas pojmove.To je ono kad niste kao devojčice smeli da idete u Podgoricu!Ali u Podgoricu niste smeli!Ahahahaha

ntibazonkiza

pre 1 godinu

Ne znam po cemu bi se bajern kotirao ispred partizana i virtusa, jeste da su vec dugo u evroligi, ali po sastavu ekipe i treneru nisu nista bolji od dve navedene ekipe

Aspera

pre 1 godinu

Partizan nije nikad bio pobednik evrolige to pod broj jedan,pod broj dva kakve to veze ima sa ovim tekstom gde oni predvidjaju plasman na osnovu timova verovatno, ti ako da to sto si ti nasvrljo veze nema,ko po obicaju vasu komentari.
(Sotir zvani djubre stara majko, 30. septembar 2022 15:35)

Partizan je osvajac prve evrolige.

Samo kažem

pre 1 godinu

Ova lista se pravi na osnovu projekcije budzeta i vrednosti tima. Jasno je sada svima da Partizan ima daleko veci budzet od Zvezde.
(Cinjenice, 30. septembar 2022 14:06)

Pa to je valjda i prirodno. Najbolji evropski klubovi imaju i najbolje budžete.
(Masariko, 30. septembar 2022 14:09)
Dosad pricaste da je Zvezdin budžet veci od Partizanovog to znači da priznajete da je Zvezda bolja od Vas

Серби народ најстарији!

pre 1 godinu

Обрадовић више није тренер за велика дела, показао је то у пар претходних сезона! Живи били па видели, неће урадити ништа ни са оваквим ростером!
Можда ће и да узме Абу јер ове године то тако мора да буде, знамо и зашто.

Rade

pre 1 godinu

Partizan jednom pobednik i četiri puta na Fajnal foru /među 4 najbolja tima/ Evrolige. Koliko se sećam Zvezda nije bila nikada ni na Fajnal foru.

cukce

pre 1 godinu

Partizan ce za jednu sezone da napravi vise nego zvezda za 10, neke to ocigledno jako boli
(Partizan je kosarka, 30. septembar 2022 15:05)

Ne znam dal će više da napravi, al ako vrate ruske klubove svakako će da bude jedna sezona!
Nego posle Beograda i Niša a uskoro i Novog Sada, koje je sledeći grad koji dobija oko sokolovo, da im Ostoja uvalja po paprenim cenama džipove pa da se doda u kasu Partizana!

ferdinand

pre 1 godinu

Partizan jednom pobednik i četiri puta na Fajnal foru /među 4 najbolja tima/ Evrolige. Koliko se sećam Zvezda nije bila nikada ni na Fajnal foru.
(Rade, 30. septembar 2022 15:21)

CZ je u sezoni 1972/1973 igrala polufinale kupa šampiona, što je preteča final four EL, osvojila Kup pobednika kupova 1973/1974 i još dva puta bila finalista, dva puta finalista Kupa Radivoja Koraća i 4 puta polufinalista.

PAOK

pre 1 godinu

Sve je super samo da nam Partizan ne pobegne ponovo ko curice sa megdana...Izađi malaaa, izađi malaaa,....
(Liberty, 30. septembar 2022 14:25)

Barem ne kradamo pehare.A megdan je turcizam.

Black Sabath

pre 1 godinu

Partizan i Zvezda nisu sportski klubovi već kriminalne organizacije kroz koje se pere prljavi novac od droge....na tribinama se dila droga...u upravi i jednih i drugih sjede kriminalci...vođe navijača i jednih i drugih su agresivne psihopate, majmuni, dileri,ubice...za ta dva monstruma navija nekoliko miliona poremećenih budaletina ispranog mozga.... Partizan i Zvezda su slika i prilika Srbije....kriminal,korupcija,krađe,laž,droga,divljaštvo...svim majmunima kojima smeta moj komentar poručujem ono što Novak Đoković urla publici...ili ti napušite mi se kur..

ccc

pre 1 godinu

Sve je super samo da nam Partizan ne pobegne ponovo ko curice sa megdana...Izađi malaaa, izađi malaaa,....
(Liberty, 30. septembar 2022 14:25

Na koje prvenstvo to mislis? Sta je to cirkus ili liga?

WalterNBGD

pre 1 godinu

Realno,mada bi Partizanu dao neke sanse da se uvuce u 8.Najvise me kao Zvezdasa nervira raspored na pocetku.Skoro je izvesno da cemo imati 0-4,a Partizan 4-0.

el diablo

pre 1 godinu

Ja prosto ne razumijem navijace partizana, jesu li oni svjesni da im je klub u bankrotu, klub je unisten, Zeljko Obradovic cuti o svemu!!! Jeste li svjesni da sledece godine necete postojati ?!?

istina!

pre 1 godinu

Partizan je osvajac prve evrolige.
(Aspera, 30. septembar 2022 15:58)

KEŠ pod okrliljem FIBA-a.
Ćao
(Batko, 30. septembar 2022 16:15)
Tako je!
A to sto je na parketu pisalo euroleague je zavera zapadnjackih spijunskih sluzbi i fotomontaza!
Kada “pravi srbi” kazu to prosto mora da je tako!

istina!

pre 1 godinu

Ne znam dal će više da napravi, al ako vrate ruske klubove svakako će da bude jedna sezona!
Nego posle Beograda i Niša a uskoro i Novog Sada, koje je sledeći grad koji dobija oko sokolovo, da im Ostoja uvalja po paprenim cenama džipove pa da se doda u kasu Partizana!
(cukce, 30. septembar 2022 15:40)
Gde vi zivite ljudi?Na Marsu?
Koji ruski klubovi?
Jel vi uopste shvatate da Rusija narednih pola veka i vise nece imati nikakve veze sa evropom?

Aster Blistok

pre 1 godinu

Da nisu prekinuli onu sezonu zbog korone, fmp zvezda bi igrala Ligu šampiona ili eventualno EK zadnje 2 sezone.
(Bard Živa

Šta bi bilo, to se ne zna. Šta je bilo, to se zna. Vi ste igrali ligu Šampiona i Evrokup. I jedno i drugo takmičenje ste igrali NEZASLUŽENO!!! MOLJAKANJE. I PROSJAČENJE .
Evo sada i Evroligu igrate zato što ste je ISPROSILI!!!!
To je ono što je bilo i što jeste. A one vaše laži i mišljenja ostavote za sebe da možete da se tešite!!!!

Samo kažem

pre 1 godinu

Na koje prvenstvo to mislis? Sta je to cirkus ili liga?
(ccc, 30. septembar 2022 15:05)
Onda ne teba nni ove godine da igrate KLS jer se nista nije promenilo al ove cete da igrate jer imate najveci budzet u istoriji

Sub013

pre 1 godinu

partizan ce biti 8. a zvezda 16. zapamtite ovaj komentar.
(stevan, 30. septembar 2022 13:04)

Pa nista cudno, s' obzirom na aparthejd, s'obzirom na to koliko je drzavnih para sipano u sedmoplasirani tim ABA lige, sramota bi bilo da ne bude tako. Sa druge strane mi kao visestruki prvaci i ucesnici EL se ponovo mucimo da skrpimo tim, ali navikli smo da se borimo sami protiv svih pa ne bi bilo nemoguce da pravda pobedi i opet budemo ispred dezavnog projekta i legije stranaca. Ne pobedjuje uvek bogatiji tim, zato je sport i zanimljiv. Ako Zvezda ove godine bude ispred Partiza bice to jedna divna sportska prica koja ce po ko zna koji put pokazati da nije sve u novcu.

i to vam je tako

pre 1 godinu

Pa to je valjda i prirodno. Najbolji evropski klubovi imaju i najbolje budžete.
(Masariko, 30. septembar 2022 14:09)

Po kom kriterijumu ste najbolji evropski klub ?!

Ljudi vi nemate omladinsku skolu !

Sotir zvani djubre stara majko

pre 1 godinu

Partizan je osvajac prve evrolige.


Partizan je osvajac kupa evropskih sampiona zemljace,kao zvezda u fudbalu sto nije osvojila ligu sampiona danasnju nego kup evropskih sampiona

Samo kažem

pre 1 godinu

Da li je to neka fora pa ljudi koji mrze Partizan pominju da je nama Vučić čovek koji nam pomaže? Zagriženi i ostrašćeni zvezdas Vučić da pomaže Partizan?
U redu je da se argumentima prepucavamo, ali za čoveka koji nas je upropastio od dolaska na vlast, a vas podigao i u košarci o u fudbalu gde ste pre njega bili u kanalu, stvarno vredja inteligenciju.
(Nikola, 30. septembar 2022 18:33)
Oa odakle pare?

Jole

pre 1 godinu

Bezveze, Zvezda i da je losija, a nije, ima veliko iskustvo u igračima i zadnjih nekoliko godina igra Evroligu, tako da ce sigurno imati veci broj pobeda od Partizana Recimo Zvezda 13, a Partizan 11,a zbog izostanka Rusa imaju i jedni i drugi sansu za top 8.

iskreno

pre 1 godinu

Ova lista se pravi na osnovu projekcije budzeta i vrednosti tima. Jasno je sada svima da Partizan ima daleko veci budzet od Zvezde.
(Cinjenice, 30. septembar 2022 14:06)

Partizan ili Monako sigurno nemaju budžete ni približno kao recimo Makabi ili Panatinaikos. Jasno je da se ovom listom ne vode budžetom, već jačinom ekipe i trenerom. Jasno je svakako normalnom čoveku, tebi ipak nije...

E moj ti

pre 1 godinu

Ova lista se pravi na osnovu projekcije budzeta i vrednosti tima. Jasno je sada svima da Partizan ima daleko veci budzet od Zvezde.
(Cinjenice, 30. septembar 2022 14:06)

Partizan ili Monako sigurno nemaju budžete ni približno kao recimo Makabi ili Panatinaikos. Jasno je da se ovom listom ne vode budžetom, već jačinom ekipe i trenerom. Jasno je svakako normalnom čoveku, tebi ipak nije...
(iskreno, 30. septembar 2022 15:54) #
A jacina ekipa se pravi semenkama i paprikom?Ili mozda sa budzetom?

ja

pre 1 godinu

Koliko je već ovih rangiranja sa različitih "specijalizovanih" portala izašlo...vi prenosite kao da je to procena Evrolige, lično. Realno je da Zvezda bude ispred Partizana jer ima dosta iskusniji tim, a iskustvo se pokazalo kao jako važno.

super

pre 1 godinu

Tako je!
A to sto je na parketu pisalo euroleague je zavera zapadnjackih spijunskih sluzbi i fotomontaza!
Kada “pravi srbi” kazu to prosto mora da je tako!
(istina!, 30. septembar 2022 16:30)drugo je to takmičenje pod okriljem FIBA liga Šampiona (e ti ste osvojili) problem je što sada imaš jednakih timova a onda si mogao da pobediš Huventud u finalu na jednu loptu a toga sada nema moraš cele sezone da kidaš i eventualnu kao Zvezda kad je bila 8-sma i odeš na prvog Cska i bude 3:0...ložište se kad krenu porazi škripaće patike u Areni!!! a bude povreda ( Avram i Smajli ne igraju pola sezone-brz oporavak Im želim) pa neko ne dobije platu,minute....neće ni Partizan ni Zvezda videti play ofa ove godine-NAŽALOST!!!

stručnjak fotelja

pre 1 godinu

veliki bi uspeh bio za partizan da uđe u F8
a zvezda... ne znam šta da mislim, ili debakl sezona ili neki vid uspeha ako trener uspe da inspiriše tim.

Poznavalac

pre 1 godinu

Malo drugacija lista. Power Ranking di EuroLeague:

1 Real Madrid
2 Barcellona
3 Efes Istanbul
4 Olympiacos
5 Olimpia Milano
6 Fenerbahçe
7 AS Monaco
8 Virtus Bologna
9 Panathinaikos
10 Bayern
11 Maccabi
12 Red Star
13 Partizan
14 Alba Berlin
15 Baskonia
16 Valencia
17 Asvel
18 Zalgiris

https://twitter.com/LucaDa18/status/1575806020190113792?cxt=HHwWgMDUxb7Osd4rAAAA

Bard Živa

pre 1 godinu

Ne znam, tim zvezde nit smrdi nit miriše, nepoznanica velika, dosta rizičnih igrača koji mogu da eksplodiraju a i isto tako da podbace i to debelo... Partizan.... oni će na individualni kvalitet Pepa i Pantera uraditi nešto, da li je to dovoljno za top8 vreme će pokazati...

Mile

pre 1 godinu

Na koje prvenstvo to mislis? Sta je to cirkus ili liga?
(ccc, 30. septembar 2022 15:05)


Jeste cirkus liga ali je vas Ostoja potpisao da je igra na pocetku sezone,izadji mala,izadji...

Batko

pre 1 godinu

Keš pod okriljem fibe.
Cao
@Batko

Jos jedan dokaz da pratite košarku od istorijske 2011.
Hvala na komentaru.
(Giljam dade dudureste, 30. septembar 2022 16:36)

Ajde ne sramoti se. Glupo je.

KEŠ pod okriljem FIBA-a, kao što ni Zvezda nije uzela LŠ, nego KEŠ u fudbalu.

Božo

pre 1 godinu

Na koje prvenstvo to mislis? Sta je to cirkus ili liga?
(ccc, 30. septembar 2022 15:05)
Onda ne teba nni ove godine da igrate KLS jer se nista nije promenilo al ove cete da igrate jer imate najveci budzet u istoriji
(Samo kažem, 30. septembar 2022 16:46
Najveci budzet u istoriji je vas od prosle sezone, preko 15 miliona. Partizanov je ove sezone za nijansu manji od zvezdinog, a uhvatila vas je panika. Zna se ko pobedjuje kad su budzeti slični.

Samo kažem

pre 1 godinu

Ne kažem da partizan nije favorit. Ali samo da ne bude ko prošle godine da će sve živo da osvoje. 1,2 kvota da osvajaju evro kup i ABA. I na kraju ništa. Ove god imaju nešto bolji tim. Ali sve to treba da dokažu na terenu.

zoran

pre 1 godinu

-Greška u proceni Partizan će biti u plejofu i to sigurno.... Partizan ima odličan tim to prvo...Oartizan sačuvao najbolje od prošle sezone..Partizan ima odličnog, najboljeg trenera koji je ogroman autoritet. Partizan će u Beogradu pobediti velike timove jer će biti noseni fanatičnom publikom.
Tako da očekujem Partizan u top 8...Pobedom nad Barselonom je to u pripremama pokazao.
-Zvezda pa mislim da na pleju dosta skripi jer Adams nije pokazao mnogo za sada. Ono sto bih naglasio nije ni Zvezda ni malo loša ima puno potencijala.... Međutim Zvezdi je tako malo trebalo da budu sjajan tim... Fali suter kao Beron i taj famuozni plej.... Publika jeste fanatična ali godine igranja evrolige mislim da je opao malo intezitet i zainteresovanost. Tim ima potencijala nesporno. Trener nije ukomponovao Zvezdu i mislim da je tu još jedna karika koja fali.... Trener, plej, šuter 3 karike je mnogo.... Mada može Adams i da nas sve razuveri....
-Iskreno voleo bih da oba nasa tima uđu u top 8 bilo bi to sjajno za našu košarku. Bilo bi to suoer.

Božo

pre 1 godinu

Partizan je osvajac prve evrolige.


Partizan je osvajac kupa evropskih sampiona zemljace,kao zvezda u fudbalu sto nije osvojila ligu sampiona danasnju nego kup evropskih sampiona
(Sotir zvani djubre stara majko, 30. septembar 2022 17:35)

Euroleague 1991/92. is the 35th season of the most elite basketball competition in Europe, sponsored by FIBE. From this season, the competition is no longer called the European Champions Cup, but the European League. This season, 33 clubs from 27 countries participated.MVP of the final : Predrag Danilović (Partizan)
Akcenat je na the competition is no longer called the European Champions Cup, but the European League.Jel treba prevod?
(UPPR, 30. septembar 2022 19:38)
Ma mozes da mu prevodis koliko hoces, to je sebi svoju pricu uvrtelo u glavu. Nikad oni nece prihvatiti cinjenicu da je Partizan bio prvi osvajac Evrolige i evropski prvak. Pusti ih.

+41

pre 1 godinu

Alo šta se ložite.Realno, ni 2010. nismo bili za F4 pa smo ušli.
Isto mislim i za CZ. 2017. su morali da budu u F8 pa nisu, a 2019. su morali da budu bar u 1/2 EC pa nisu (s obzirom kakvu su ekipu imali).
Dakle, iznenađenja su uvek moguća.

Demar Derozan

pre 1 godinu

Odlicna analiza i relativno fer rangiranje favoria za top8. Po meni male korekcije bi bile da su Fener i Monako ispred Olimpijakosa koji bi tada bio 7-mi, a dao bih takodje prednost Virtusu u odnosu na Bajern za poziciju 8, pa bi Bajern bi 9-ti, Partizan 110-ti itd.

"Dijagnosticar" Nis

pre 1 godinu

Bas onako kako sam i ja pisao pre neki dan, bar sto se tice Zvezde i Partizana. partizan ce verovatno od 8- 11-te pozicije , A CZizmedju 10 i 14. Voleo bih da me pozitivno iznenade i jedni i drugi, ali obadva rostera 'vise'.Partizan tanak na centru i donekle pleju , zbog povreda a Zvezda takodje na pleju i na trojci, ako Dobric ne iznenadi ali je usamljen.

zhol

pre 1 godinu

Pa, moguce je vrlo ovako nekako da se zavrsi. Ali ima mnogo timova slicnog kvaliteta, tako da moze i bezbroj drugih poredaka da bude na kraju...

Jan Veseli

pre 1 godinu

Uopšte nije nerealna prognoza. Zvezda promenila skoro ceo tim i trenera i počinje od početka. Partizan je prilično nov za ovaj nivo i dužinu EL. Nema veze sa starom. To što su nabacana jaka imena ne znači ništa.

Plus ogroman pritisak većine neznalica koji su se preko noći setili da vole KK Partizan. Stvarno misle da moramo da jurimo F4 i titulu i da je to skroz realno, šta dalje. Potpuni imbecili bez mozga. Takvi najbrže pobegnu iz hale i pljunu na sve čim se veže 3-4 poraza. Ima 10-12 dosta uigranijih, odbrambeno jačih timova. Plus faktori forme, povreda itd.

Стари гробар

pre 1 godinu

Прилично реална анализа, са ситнијим исправкама, али то је отприлике...нереална су очекивања да Партизан и Звезда могу да се укључе у борбу за плеј оф, погледајте само саставе првих десет тимова, а и њихове буџете и све ће бити јасно...али могу да помуте понекад рачуне "великима", то је сасвим јасно, домаћи терен у случају наших клубова није занемарљив.

UPPR

pre 1 godinu

Partizan je osvajac prve evrolige.


Partizan je osvajac kupa evropskih sampiona zemljace,kao zvezda u fudbalu sto nije osvojila ligu sampiona danasnju nego kup evropskih sampiona
(Sotir zvani djubre stara majko, 30. septembar 2022 17:35)

Euroleague 1991/92. is the 35th season of the most elite basketball competition in Europe, sponsored by FIBE. From this season, the competition is no longer called the European Champions Cup, but the European League. This season, 33 clubs from 27 countries participated.MVP of the final : Predrag Danilović (Partizan)
Akcenat je na the competition is no longer called the European Champions Cup, but the European League.Jel treba prevod?

PG

pre 1 godinu

Momci sa basketnews-a su super, al nije bas da su eksperti, sto naravno nije niko od nas.
Ali eto timove iz nase zemlje znamo dobro, pa mi je bilo cudno kad su razmisljali da li ce Exum moci da igra play-a dobro kad Madar nije u igri i da li su njih dvojica dosta ta EL.
Potpuno su previdjeli da je Aleksa prvi plaj i da ce provesti ubedljivo najvise minuta od ove trojice na toj poziciji.

Sotir zvani djubre stara majko

pre 1 godinu

Nego posle Beograda i Niša a uskoro i Novog Sada, koje je sledeći grad koji dobija oko sokolovo, da im Ostoja uvalja po paprenim cenama džipove pa da se doda u kasu Partizana!


Ako ti stvarno mislis da to ide u partizanovu kasu onda si bas naivan,to ide u privatne dzepove,a ova drzavna lova sto se skida od narodnog minimalnca to ide pola pola,pola u partizanovu kasu,a polu u njihove dzepove.

партизановац НС

pre 1 godinu

Молим дежурне препуцаваче око тога шта је КК Партизан освојио 1992 године,да укуцају КК Партизан на њиховом представљању на Википедији,прочитају и запамте.Да не просипају лажи и измишљотине.

JT

pre 1 godinu

Прилично реална анализа, са ситнијим исправкама, али то је отприлике...нереална су очекивања да Партизан и Звезда могу да се укључе у борбу за плеј оф, погледајте само саставе првих десет тимова, а и њихове буџете и све ће бити јасно...али могу да помуте понекад рачуне "великима", то је сасвим јасно, домаћи терен у случају наших клубова није занемарљив.
(Стари гробар, 30. septembar 2022 13:24)

Pa to... po neka velika pobeda cisto da velikanima useremo sanse, ali tesko do plej ofa. Slayem se, realna analiza.

Batko

pre 1 godinu

Tako je!
A to sto je na parketu pisalo euroleague je zavera zapadnjackih spijunskih sluzbi i fotomontaza!
Kada “pravi srbi” kazu to prosto mora da je tako!
(istina!, 30. septembar 2022 16:30)

Šta je pisalo ?
Zezaš se ili ti to ozbiljno ?!

volimkosarku!

pre 1 godinu

znaci 30 milki u oba kluba nije dovoljno da se barem jedan od nasa dva tima plasira u top 8...
euroliga mora da promeni sistem i da se napravi takmicenje kao u nba..
to bi znacilo 16 timova istok, 16 zapad(barem 2 srpska, i jos jedan iz bivse juge plus grci,turci, rusi na istoku).
kosakra je drugi najpopularniji sport, krajnje je vreme da se nesto promeni!

Džoni

pre 1 godinu

Ne znam po cemu bi se bajern kotirao ispred partizana i virtusa, jeste da su vec dugo u evroligi, ali po sastavu ekipe i treneru nisu nista bolji od dve navedene ekipe
(ntibazonkiza, 30. septembar 2022 13:04)

Imaju Obsta!?!?

Nemanja

pre 1 godinu

Pa zar je Monaco tako jak???
(Rade74, 30. septembar 2022 18:58)

Odlican tim prosle godine. Pojacali si su dobro ljetos. Najveci budzet u Francuskoj 20-21mil. S razlogom su prognozirani u Top8.

sasa pg

pre 1 godinu

Sjetite se da su pred Eurobasket renomirani košarkaški portali za prvog favorita bili proglasili Srbiju. Sve je to mrtvo slovo na papiru. Na terenu se sve pokaže