Sreda, 28.09.2022.

15:00

Zvanično: Raduljica u Zvezdi

Miroslav Raduljica je novi košarkaš Crvene zvezde, klub je zvanično objavio.

Izvor: SN

Zvanièno: Raduljica u Zvezdi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

173 Komentari

Sortiraj po:

Bobe

pre 1 godinu

Ako Raduljica bude u formi, ako dodje Jovic, ako Jovic bude zdrav, ako se uklopi trener, ako se deda uhvati za repu, ako baba uhvati dedu, ako se unuka uhvati za babu, ako....mozda i iscupaju nesto!

Srdjan

pre 1 godinu

Jos Mileta Lisica i to je to.
(delboj, 28. septembar 2022 18:23) sumanjam da ce odgovoriti, ali ipak da pitam! Kako te nije sramota?

Maza

pre 1 godinu

Zvezda postaje utociste za isluzene kosarkase, gerijatrijski dom.
(sou program, 28. septembar 2022 14:59)

KK CZV kao FK Partizan. Utociste za isluzene igrace. Raduljica dodje kao Fejsa.

Leka

pre 1 godinu

Raduljino iskustvo nije za sprdnju, garant moze jos uvek da dominira neinteligentnog Lesora i zelenog Balsu, zivi bili pa videli.
(Barkley81, 29. septembar 2022 04:20)

Raduljica godinama nije igrao ozbiljnu košarku. Teško da može da dominira. Možda ne nekom basketu u naselju.

bili the kid

pre 1 godinu

Радуља само у којој је форми. Ако воли да тренира, ето појачања финог. Снагом, искуством, руком, може доста допринети..Само у каквој је форми. Ако Јовић дође, здрав, без повреда, и Радуља у форми, ето пика, има да убијају, само да врте пик ништа друго не треба.
(Радуља & форма, 28. septembar 2022 16:53)

kakav crni pik
oni mogu da vrte samo ringispil

Ozymandias

pre 1 godinu

Ljudi moji, prošle godine odigrali celu sezonu sa pola centra, Kalinić proveo dosta minuta kad smo igrali neki small ball,a sad imamo 5! I 3-4 četvorke! Da dodam,Raduljica ne igra ozbiljnu košarku godinama.

a

pre 1 godinu

Umesto da dovedu mlade srpske igrače i naprave nešto od njih, oni dovode igrače koji su penziju najavili pre par godina. Nijedna zemlja ne može da ima jaku reprezentaciju ako im najbolji klubovi služe kao starački domovi, a ne kao škole za mlade talente...
(Košarka, 28. septembar 2022 20:38)

Ajde pogledaj roster Reala, Barse, a oni prvaci Evrope. Ima li mladih? Možda jedan dva. Sa mladima ne možeš takmičenje kakva je EL. Mogu da mlade ubace kada igraju nacionalnu ligu jer imaju A licencu i mogu da eksperimentišu do plej ofa

deki27

pre 1 godinu

Onako iz prve,neprijatno sam iznenadjen ali s obzirom na uspehe Zvezde od kada je Covic tu,red bi bio da im damo sansu.Na kraju krajeva,bice i u Decembru prelazni rok.Partizan i Zvezda su se ocigledno odlucili za totalno razlicitu transfer politikui ako podjemo od toga da oba kluba imaju iste budzete ,Partizan se opredelio za nekoliko dobrih i sigurno skupih igraca a Zvezda je dovela dosta vise igraca koji su jevtiniji i kad se pare u pitanju,to je to.Oba kluba su potrosila iasto ili priblizno.Vidim da se navijaci Partizana podsmevaju Zvezdinim pojacanjima ali njihov klub jos nije igrao u ovakvom sistemu takmicenja gde ponekad imas tri utakmice nedeljno.Velika je potrosnja igraca,povrede su ceste tako da je po meni ipak bolje imati veci roster

Veliki Strumpf ???

pre 1 godinu

On, Markovic i Jovic plus Kuzmic nisu vise za kosarku. Branko Lazic je sad vec zvezdina legenda ali niko ga normalan ne bi kupio da ga ponude sad, cak ni Mornar. Sta bre radite jbt!

Košarka

pre 1 godinu

Umesto da dovedu mlade srpske igrače i naprave nešto od njih, oni dovode igrače koji su penziju najavili pre par godina. Nijedna zemlja ne može da ima jaku reprezentaciju ako im najbolji klubovi služe kao starački domovi, a ne kao škole za mlade talente...

istina!

pre 1 godinu

Raduljica je bivsi igrač iz prostog razloga sto mu glava odavno nije u kosarci i nije mu najbitnija odavno,a to znaci da od njega cak i da fizicki bude ok nema nista.

KAZNA KRU

pre 1 godinu

Još Gurović i Rakočević i to je to. Možda pregovaraju i sa Katićem.
(Mvp, 28. septembar 2022 15:41)


Možemo da pišemo šta hoćemo za Rakočevića, ali kad bi se malkice uveo u red mogao bi da pokida ove današnje neke njegove dosta mlađe kolege.

Severnjača

pre 1 godinu

Za Zvezdu jeste pojačanje, bolje on nego stranac! Jel to znači da otpada Kuzmić jersmo prepuni na centarskim pozicijama? Bradulja, Luka i Petrušev su dovoljno za "peticu", još imamo Bentila, Martina i Ilića na krilnim centrima! Meni je bitnije da Jović potpiše, sa njim je druga dimenzija igre! Molim pojedine komentatore da ne pominju pokojnog Miletu Lisicu, nađite druge primere za humor, hvala!

Severnjača

pre 1 godinu

Za Zvezdu jeste pojačanje, bolje on nego stranac! Jel to znači da otpada Kuzmić jersmo prepuni na centarskim pozicijama? Bradulja, Luka i Petrušev su dovoljno za "peticu", još imamo Bentila, Martina i Ilića na krilnim centrima! Meni je bitnije da Jović potpiše, sa njim je druga dimenzija igre! Molim pojedine komentatore da ne pominju pokojnog Miletu Lisicu, nađite druge primere za humor, hvala!

"Dijagnosticar" Nis

pre 1 godinu

Admiral: sa jednim vašim pojačanjem, Zvezda može da plati 4 igrača! Ako kapiraš??!
(SAŠA FRANKFURT, 28. septembar 2022 16:48)
Samo u vasim glavama. Doveli ste 7 pojacanja + Nedovic. Neka bude kako ti kazes, to je onda isto koliko je Partizan platio 4 pojacanja. Sto aplicira da je Partizan ulozio u kvalitet a vi u kvantitet. Ista kolicina novca je potrosena, a verovatno ta 7 igraca kostaju malo vise nego tri Partizanova, posto jel da Nedovic bar isto kosta kao recimo Naneli..
Ali , bitno je da kukate i naricete na sav glas. O fk i da ne govorim.

drvobradi

pre 1 godinu

@nemanja
Centar i plej su 2 najbitnije pozicije u košarci, ako imaš tu osovinu imaš tim. To što mi imamo 5 centara a zapravo nijednog je već drugi problem.

Dzoni

pre 1 godinu

Pola tima centri a najveci problem je sto je kuzmic jedini uz mozda mitrovica koji je obucen centar za evroligu e sad koliko moze pitanje je, a i da li ostaje neverovatni promasaji su martin i petrusev ali s njima tesko da se raskinu ugovori izvisice kuzmic koji je realno bolji od obojice a i on je sad ocajan za evroligu pogotovo u napadu

Nisam obavešten, al' uskoro ću biti! 😅

pre 1 godinu

Koštunisa ponovo međ svojima, tamo mu je dosadilo, niko nije smeo od Kinezi da se šali sa njim, jer su ga se mlogo plašili jer je bio drukćiji, doduše plašimo se i mi našeg malog Raduleta, al Šareni nas je toliko inspiris'o, da ne brinemo ako padne koja Višekrunisa. 😊🤣

super

pre 1 godinu

hAHAHAHHAHAHAHAHA Koja ste vi cirkus kolorado!
(Grobar, 28. septembar 2022 15:01)cirkus ste vi bili prošle godine počistiti vas domaći igrači Davidovac Dobrić a i ove godine imate 8 stranaca koji imaju ugovorenu minutažu tako da ćete gledati opet Kališ u junu!!!!

nemanja

pre 1 godinu

Sta ce nam toliki centri? Osim ako nije Jokic, centar je najmanje korisna pozicija u timu jer centri ne mogu da razigravaju ostale ni da pogode trojku. Smijurija.

ugansko-uptarsko licemerje

pre 1 godinu

još Rade Milutinović, Srđan Dabić i bekovska linija je kompletirana. Bogosavljev da se menja na poziciji 4-5 a onda ni top 18 nije daleko...

A little neighbour from Sremska Mitrovica

pre 1 godinu

Jos Gurovic i Tadija Dragicevic i pali se masina
(crno beli, 28. septembar 2022 15:02)

Skoro deceniju čitam svake jeseni istu priču. Bio bi red i da osvojite ove godine. Ako ne, dogodine s Lukom Dončićem da konačno pokažete ciganima ko ste i šta stem

Mogul

pre 1 godinu

Moze i Vuk Radivojevic na poziciji organizatora igre ako je soobodan, strasno sta mi radimo.
(Milan, 28. septembar 2022 16:50)

Gledajte kup u fudbalu..

Nebojša

pre 1 godinu

Sem zabrinutosti za igre na pripremnim utakmicama sada sam dodatno zbunjen dovođenjem igrača. Prvo, izuzetno mi je drago što će doći Jović, ali već su tu Ivanović, Marković, Adams i mali Top na dvojnoj registraciji? Drugo, Martin, Pecarski i sad Raduljica! Uz to Luka je celu prošlu sezonu igrao centra.

Aster Blistok

pre 1 godinu

 ...Drugo, Martin, Pecarski i sad Raduljica! Uz to Luka je celu prošlu sezonu igrao centra.
(Nebojša

Izvini, koji Pecarski?!!!

јесте стварно

pre 1 godinu

Битно да се ради на нашим младим играчима! Што би навијачи овог велелепног клуба рекли

Demar Derozan

pre 1 godinu

Zvezda je dovela Nedovica i Radulju, u planu je Stefan Jovic, a to podrazumeva pitanje da su svi u klubu svesni u kakvom zdravstvenom stanju oni dolaze. ima mnogo tekmi u sezoni, treba rasporediti snage, njima iskustvo i kvalitet ne nedostaku, ali nekada je vreme za prirodnu penziju. Mozda je Ristica trebalo razmotriti na poziciji centra, medjutim, verovatno je njegov ugovor sa klubom u kojem igra bto prepreka

Milan

pre 1 godinu

Neću ni da čitam komentare. Ovo nije nikakav plan niti postoji neka filozofija iza ovoga sto rade u zvezdi izuzev da je u pitanju ekonomska aktivnost ili je zamazivanje očiju,jer tesko da je Raduljica investicija. Sramotno je zapravo i tuzno. Napier, Henry, Singleton,Lasso? nije slučajno Radonja spakovao kofere izgleda.

Радуља & форма

pre 1 godinu

Радуља само у којој је форми. Ако воли да тренира, ето појачања финог. Снагом, искуством, руком, може доста допринети..Само у каквој је форми. Ако Јовић дође, здрав, без повреда, и Радуља у форми, ето пика, има да убијају, само да врте пик ништа друго не треба.

woos

pre 1 godinu

Ako potpisu i Jovica sto je skoro gotova stvar, to ce biti 9 pojacanja! Onda se javljaju navijaci Zvezde i prozivaju Partizan za 4 pojacanja, alo!
(Admiral, 28. septembar 2022 15:13)

Inace nijedan igrac Zvezde nije otisao, pa sad u rosteru ima 25 igraca.

Srdjan

pre 1 godinu

Dosao je kao Pero Antic, kad vise nije za Evroligu. Imamo Petruseva, neka ga menja Ilic, povremeno Kuzmic i to je dosta. Raduljcica kad bas bude morao.

dovla

pre 1 godinu

@Admiral
Pa covece kakve veze u kosarci ima broj pojacanja !? 95% transfera u kosarci su besplatni, stvar je plate. Moze Zvezda i 30 igraca sa dovede bez obestecenja, budzet se koristi za plate aman. Vi ste zadrzali sve strance proslogodsnje sa OGROMNIM platama - punter i ledey pre svih, plus na to doveli al- ma i sami znate kakve igrace i sa kojim platama.

Srbin

pre 1 godinu

Ako potpisu i Jovica sto je skoro gotova stvar, to ce biti 9 pojacanja! Onda se javljaju navijaci Zvezde i prozivaju Partizan za 4 pojacanja, alo!
(Admiral, 28. septembar 2022 15:13)
Kada bi ti rekao da si glup, ne bi razumeo.

Andrea Djani

pre 1 godinu

Realno Zvezda je na ozbiljnoj nizbrdici i mozda je i bilo vreme da Covic napusti funkciju prvog coveka i da sa nekim novim snagama se krene u formiranje novog kluba . Ovako imam utisak da se dovode igraci , bas kao sto je i uprava , na kraju karijere . To naravno nece dati rezultat , ali sta je tu je .

naše će sene ...

pre 1 godinu

Ne košta ništa , sitno. Možda i uradi nešto korisno. Bolji od Cirbesa u svakom slučaju i Kuzmica, ako ništa bar će praviti atmosferu na treningu.

Black

pre 1 godinu

Ima posla ko hoce da radi. Ovo je najbolja opcija za Raduljicu. Igrace Evroligu, malo ali ce da pise da je igrao. Blizu mu je kuca. Dodje odradi sta treba, ode odigra utakmicu kada treba, uzme platu i to je to. Nema sta puno da lupa glavu i lozi se na neko navijanje za ovog ili onog. Lepo bez preteranog stresa i emocije, odradi za sta je placen i ostatak vremena ima da provede kako zeli. Devojka, motori, koncerti... Opusteno. Totalna podrska, retko dobar lik u rok fazonu.

веверица

pre 1 godinu

Jos Gurovic i Tadija Dragicevic i pali se masina
(crno beli, 28. septembar 2022 15:02)

јер кешељ је већ ту.
можда је партизан европски бостон, ал ми смо сад деф европски лејкерси.
нема везе мени је кул, бар ћемо бити забавни. да се смејемо и тако то. то и јесте поента спорта.

Božo

pre 1 godinu

U ovom trenutku Braduljica je pojačanje? Možda ako bi crveni igrali samo KSL i to bi bilo pitanje. Stvarno su rešili da jednog blizanca puste niz vodu dok drugog sa nikakvim uspehom nagrade. To verovatno samo u Srbiji ima.
(smeh, 28. septembar 2022 16:38
Vidis, desilo se da su blizanca sa uspesima u Evroligi pustili niz vodu, a nagradili klub koji je promenio ime. E, to ima samo u Srbiji.

Obren Matijevic

pre 1 godinu

Nije star igrac -prosle godine nije imao klub i nije igrao .Vidjao sam ga na traktoru na njivi kod Indjije fin momak ziva vatra.

ABCD...

pre 1 godinu

Evo potpisujem da je bolji od Lesora i to za klasu. Odgovorno tvrdim. Jovic ako potpise to uopste ne bi bilo lose bez obzira sto je povredjen vise nego zdrav. Ako izmedju Jovica i Nedovica imamo uvek jednog zdravog to ce biti dobro.

smeh

pre 1 godinu

U ovom trenutku Braduljica je pojačanje? Možda ako bi crveni igrali samo KSL i to bi bilo pitanje. Stvarno su rešili da jednog blizanca puste niz vodu dok drugog sa nikakvim uspehom nagrade. To verovatno samo u Srbiji ima.

Cile

pre 1 godinu

Glodari dovode najbolje igrače EL u istoriji, Naneli, a Zvezda igrače polupenzionere iz kineske lige, koji uz to nisu igrali godinu dana.
(RS, 28. septembar 2022 15:06)

Prvo, ne dovodi Zvezda nego Radnički Basket, drugo, ako je Naneli najbolji igrač u istoriji Evrolige onda super, Nedović je verovatno došao za kikiriki posle odlične sezone u Pao.

076sasa

pre 1 godinu

Ko ce da popije otkaz od centara na 4 i 5 Raduljica Kuzmic Hasan 4/5 Petrusev Mitrovic 4 Bentli i Ilic da nije malo mnogo Jovanovic ce nekoga da precrta

Petar P

pre 1 godinu

40 američkih igrača napušta danas Rusiju, a mi kupujemo Raduljicu. Cene, tim povodom, ozbiljnih i dobrih igrača padaju na tržištu. Treba nam iskusan i dobar šuter za sve pare, ali neee. Kao Zvezda u fudbalu, fale bekovi a kupuje se centarfor. Valjda tako treba, ali bi bilo dobro da nam ovakve poteze neko i objasni da ne budemo glupi u društvu.

Sabre

pre 1 godinu

O brate. A sto je najgore takve su krsine na centru da ce jos i najbolji biti. Ove godine ako dobijemo groblje, realno gasiti KKP, jer toliko imaju bolje igrace da nema smisla.

aaaauuuu breeee

pre 1 godinu

Još Raško Katić i Boris Bakić pa da krenemo, pa ova uprava stvarno nije normalna, šta radite!!!!! Ovi hoće da unište Zvezdu, otelo se sve ovo kontroli

AcoSbg

pre 1 godinu

Taj jedino da uči klince poput ilića i petruseva ali da nam nešto može pomoći u igru, čisto sumnjam... Taj je odavno daleko od ozbiljne košarke

Stomak

pre 1 godinu

Pored Mitrovića, Petruševa, Martina i Kuzmića koji nažalosdt izgleda da ostaje, mi dovodimo Raduljicu koji ima 34 godine,godinu dana nije nigde igrao, a pre toga je 4 sezone bio u Kini. Znači odavno se oprostio od ozbiljne košarke. Ne razumem da li sam ja lud, ili je to rukovodstvo kluba.

6,50

pre 1 godinu

Nema sta, Partizan ove sezone nema izgovora, favoriti su za sve domace trofeje i to ne mali, ABA moze da se osvoji samo sa prvog mesta na kraju regularnog dela, a to ce biti pakleno tesko uraditi sa ovako limitiranom ekipom. Svakako, podrska momcima hrabro pa sta bude!

Admiral

pre 1 godinu

Ako potpisu i Jovica sto je skoro gotova stvar, to ce biti 9 pojacanja! Onda se javljaju navijaci Zvezde i prozivaju Partizan za 4 pojacanja, alo!

Valjevska podvala

pre 1 godinu

Hah ali čemu ovo, stvarno mi nije jasno, kad već imamo na centru Martina, plus igrače koji mogu da igraju kao petica Mitrovića i Petruševa, možda i Bentil.
Tu je i Kuzmić negde.
Al ajde valjda neko tamo zna bolje zašto se ovo radi

Salijeri

pre 1 godinu

Nekako me ovo dovođenje pojačanja kao na traci podseća na onu sezonu kad je doveden Gist i još, po imenima zvučnih pojačanja, a nismo uradili ništa. Nadam se da grešim.

Zvezda

pre 1 godinu

Dobro nam došao.
Ovo znači da Mitrović ostaje kao 4ka sa Iličem.
Martin, Peteušev I Raduljica.
Kumić mislim da napušta zvezdu.

I još Jovke da potpiše i da ne brinemo😉. 🎉🎉🎉

Vlada

pre 1 godinu

Sa Jovicem to vec lici na ekipu, zbog iskustva sigurno.
Ali se bojim da ce njegov doprinos biti isti kao doprinos Pere Antica u poslednjoj igrackoj sezoni.

Petar

pre 1 godinu

Nadam se da nije zaboravio da igra košarku, u tandemu sa Markovićem svakako dosta toga može da pruži, pokretan centar, odlično zatvara reket,opasan i licem i leđima, nakon uigravanja mislim da moze biti pravi pogodak...
Srecno Radulja!

Džoni

pre 1 godinu

Zvezda postaje utociste za isluzene kosarkase, gerijatrijski dom.
(sou program, 28. septembar 2022 14:59)

Takvi smo već nekoliko godina u nazad jer to možemo da platimo, te igrače pred penzijom i one koji izlaze iz povreda, one kojima je karijera zapela, poneko iskoči ko je u prajmu kao Kalinić i sad Nedović a to je izuzetak koji potvrđuje pravilo... Nemamo mi love kao neki? Ali ok, bar dovodimo domaće igrače i to mi je drago, više volim da gledam ove domaće kakav god uspeh imali, nego da gledam legiju stranaca sa kojom kao navijač ne mogu da se identifikujem, a bilo je i takvih sezona.

djoka

pre 1 godinu

"Šuškalo se kako bi snažni centar mogao ovog leta da obuče dres kluba sa Malog Kalemegdana, ali od toga evidentno neće biti ništa.

Razlog je u najmanju ruku čudan, ali Miroslav želi naredni period da provede u vožnji kampera."

pa sta bi sad???

Džoni

pre 1 godinu

2019. je bio ocaj,mogu da zamislim u kakvoj je formi sad...
(yyyyyy, 28. septembar 2022 15:29)

Pročitao sam njegov intervju pre nekog vremena i sam kaže da se odlično spremao ove godine i da je u top formi. Videćemo u svakom slučaju. Gori od Kuzmića neće biti sigurno. Žao mi je Kuzmića što mu se sve ono izdešavalo sa povredom pa posle saobraćajkom i što nije uspeo da se vrati posle svega u punu formu.

cosigliere

pre 1 godinu

Потпуно разумијем и подржавам сваког играча који се врати у клуб у коме је и започео каријеру.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Majko moja mila. Pa 4 centra imamo, ej 4 ljudi: Martin, Petrusev, Mitrovic i Kuzmic i ovo kraljevi dovode petog. I to petog koji se jos pre 4 godine oprostio od ozbiljnog igranja kosarke. Da li je realno uopste? Ja ne verujem, kao da sanjam i kao da su resili ljudi da nas bukvalno uniste. Ali zato na pozicijama gde nam fale pojacanja 3 i 2 nema nikakve naznake da ce neko doci. Neverovatno.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Admiral, aman covece, nama je otislo iz kluba 7 igraca i trener koga nismo mogli da zadrzimo. Otisli nam nosioci igre, dosli igraci koji su jeftiniji od njih i trener koji je jeftiniji od Radonje. Vama dosli EL igraci koji igraju za cifre oko milion evra a zadrzali ste sve igrace koje ste hteli od prosle sezone, otarasili se samo onih koje niste hteli plus imate najskupljeg trenera u ABa ubedljivo. Sta ti uopste poredis i kakve spinovr na nasim vestima prosipas?

kb15

pre 1 godinu

Ja bih mnogo voleo da dodje Jovic. Samo da je zdrav, on je odličan plej, od bilo kog centra napravi zvezdu (setite se sezone sa Cirbesom) i mnogo bi pomogao zvezdi.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Majko moja mila. Pa 4 centra imamo, ej 4 ljudi: Martin, Petrusev, Mitrovic i Kuzmic i ovo kraljevi dovode petog. I to petog koji se jos pre 4 godine oprostio od ozbiljnog igranja kosarke. Da li je realno uopste? Ja ne verujem, kao da sanjam i kao da su resili ljudi da nas bukvalno uniste. Ali zato na pozicijama gde nam fale pojacanja 3 i 2 nema nikakve naznake da ce neko doci. Neverovatno.

Petar P

pre 1 godinu

40 američkih igrača napušta danas Rusiju, a mi kupujemo Raduljicu. Cene, tim povodom, ozbiljnih i dobrih igrača padaju na tržištu. Treba nam iskusan i dobar šuter za sve pare, ali neee. Kao Zvezda u fudbalu, fale bekovi a kupuje se centarfor. Valjda tako treba, ali bi bilo dobro da nam ovakve poteze neko i objasni da ne budemo glupi u društvu.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Admiral, aman covece, nama je otislo iz kluba 7 igraca i trener koga nismo mogli da zadrzimo. Otisli nam nosioci igre, dosli igraci koji su jeftiniji od njih i trener koji je jeftiniji od Radonje. Vama dosli EL igraci koji igraju za cifre oko milion evra a zadrzali ste sve igrace koje ste hteli od prosle sezone, otarasili se samo onih koje niste hteli plus imate najskupljeg trenera u ABa ubedljivo. Sta ti uopste poredis i kakve spinovr na nasim vestima prosipas?

Black

pre 1 godinu

Ima posla ko hoce da radi. Ovo je najbolja opcija za Raduljicu. Igrace Evroligu, malo ali ce da pise da je igrao. Blizu mu je kuca. Dodje odradi sta treba, ode odigra utakmicu kada treba, uzme platu i to je to. Nema sta puno da lupa glavu i lozi se na neko navijanje za ovog ili onog. Lepo bez preteranog stresa i emocije, odradi za sta je placen i ostatak vremena ima da provede kako zeli. Devojka, motori, koncerti... Opusteno. Totalna podrska, retko dobar lik u rok fazonu.

Srbin

pre 1 godinu

Ako potpisu i Jovica sto je skoro gotova stvar, to ce biti 9 pojacanja! Onda se javljaju navijaci Zvezde i prozivaju Partizan za 4 pojacanja, alo!
(Admiral, 28. septembar 2022 15:13)
Kada bi ti rekao da si glup, ne bi razumeo.

Severnjača

pre 1 godinu

Za Zvezdu jeste pojačanje, bolje on nego stranac! Jel to znači da otpada Kuzmić jersmo prepuni na centarskim pozicijama? Bradulja, Luka i Petrušev su dovoljno za "peticu", još imamo Bentila, Martina i Ilića na krilnim centrima! Meni je bitnije da Jović potpiše, sa njim je druga dimenzija igre! Molim pojedine komentatore da ne pominju pokojnog Miletu Lisicu, nađite druge primere za humor, hvala!

djoka

pre 1 godinu

"Šuškalo se kako bi snažni centar mogao ovog leta da obuče dres kluba sa Malog Kalemegdana, ali od toga evidentno neće biti ništa.

Razlog je u najmanju ruku čudan, ali Miroslav želi naredni period da provede u vožnji kampera."

pa sta bi sad???

KAZNA KRU

pre 1 godinu

Još Gurović i Rakočević i to je to. Možda pregovaraju i sa Katićem.
(Mvp, 28. septembar 2022 15:41)


Možemo da pišemo šta hoćemo za Rakočevića, ali kad bi se malkice uveo u red mogao bi da pokida ove današnje neke njegove dosta mlađe kolege.

Džoni

pre 1 godinu

Zvezda postaje utociste za isluzene kosarkase, gerijatrijski dom.
(sou program, 28. septembar 2022 14:59)

Takvi smo već nekoliko godina u nazad jer to možemo da platimo, te igrače pred penzijom i one koji izlaze iz povreda, one kojima je karijera zapela, poneko iskoči ko je u prajmu kao Kalinić i sad Nedović a to je izuzetak koji potvrđuje pravilo... Nemamo mi love kao neki? Ali ok, bar dovodimo domaće igrače i to mi je drago, više volim da gledam ove domaće kakav god uspeh imali, nego da gledam legiju stranaca sa kojom kao navijač ne mogu da se identifikujem, a bilo je i takvih sezona.

веверица

pre 1 godinu

Jos Gurovic i Tadija Dragicevic i pali se masina
(crno beli, 28. septembar 2022 15:02)

јер кешељ је већ ту.
можда је партизан европски бостон, ал ми смо сад деф европски лејкерси.
нема везе мени је кул, бар ћемо бити забавни. да се смејемо и тако то. то и јесте поента спорта.

super

pre 1 godinu

hAHAHAHHAHAHAHAHA Koja ste vi cirkus kolorado!
(Grobar, 28. septembar 2022 15:01)cirkus ste vi bili prošle godine počistiti vas domaći igrači Davidovac Dobrić a i ove godine imate 8 stranaca koji imaju ugovorenu minutažu tako da ćete gledati opet Kališ u junu!!!!

Cile

pre 1 godinu

Glodari dovode najbolje igrače EL u istoriji, Naneli, a Zvezda igrače polupenzionere iz kineske lige, koji uz to nisu igrali godinu dana.
(RS, 28. septembar 2022 15:06)

Prvo, ne dovodi Zvezda nego Radnički Basket, drugo, ako je Naneli najbolji igrač u istoriji Evrolige onda super, Nedović je verovatno došao za kikiriki posle odlične sezone u Pao.

ABCD...

pre 1 godinu

Evo potpisujem da je bolji od Lesora i to za klasu. Odgovorno tvrdim. Jovic ako potpise to uopste ne bi bilo lose bez obzira sto je povredjen vise nego zdrav. Ako izmedju Jovica i Nedovica imamo uvek jednog zdravog to ce biti dobro.

Božo

pre 1 godinu

U ovom trenutku Braduljica je pojačanje? Možda ako bi crveni igrali samo KSL i to bi bilo pitanje. Stvarno su rešili da jednog blizanca puste niz vodu dok drugog sa nikakvim uspehom nagrade. To verovatno samo u Srbiji ima.
(smeh, 28. septembar 2022 16:38
Vidis, desilo se da su blizanca sa uspesima u Evroligi pustili niz vodu, a nagradili klub koji je promenio ime. E, to ima samo u Srbiji.

naše će sene ...

pre 1 godinu

Ne košta ništa , sitno. Možda i uradi nešto korisno. Bolji od Cirbesa u svakom slučaju i Kuzmica, ako ništa bar će praviti atmosferu na treningu.

A little neighbour from Sremska Mitrovica

pre 1 godinu

Jos Gurovic i Tadija Dragicevic i pali se masina
(crno beli, 28. septembar 2022 15:02)

Skoro deceniju čitam svake jeseni istu priču. Bio bi red i da osvojite ove godine. Ako ne, dogodine s Lukom Dončićem da konačno pokažete ciganima ko ste i šta stem

aaaauuuu breeee

pre 1 godinu

Još Raško Katić i Boris Bakić pa da krenemo, pa ova uprava stvarno nije normalna, šta radite!!!!! Ovi hoće da unište Zvezdu, otelo se sve ovo kontroli

Džoni

pre 1 godinu

2019. je bio ocaj,mogu da zamislim u kakvoj je formi sad...
(yyyyyy, 28. septembar 2022 15:29)

Pročitao sam njegov intervju pre nekog vremena i sam kaže da se odlično spremao ove godine i da je u top formi. Videćemo u svakom slučaju. Gori od Kuzmića neće biti sigurno. Žao mi je Kuzmića što mu se sve ono izdešavalo sa povredom pa posle saobraćajkom i što nije uspeo da se vrati posle svega u punu formu.

cosigliere

pre 1 godinu

Потпуно разумијем и подржавам сваког играча који се врати у клуб у коме је и започео каријеру.

Obren Matijevic

pre 1 godinu

Nije star igrac -prosle godine nije imao klub i nije igrao .Vidjao sam ga na traktoru na njivi kod Indjije fin momak ziva vatra.

Mogul

pre 1 godinu

Moze i Vuk Radivojevic na poziciji organizatora igre ako je soobodan, strasno sta mi radimo.
(Milan, 28. septembar 2022 16:50)

Gledajte kup u fudbalu..

6,50

pre 1 godinu

Nema sta, Partizan ove sezone nema izgovora, favoriti su za sve domace trofeje i to ne mali, ABA moze da se osvoji samo sa prvog mesta na kraju regularnog dela, a to ce biti pakleno tesko uraditi sa ovako limitiranom ekipom. Svakako, podrska momcima hrabro pa sta bude!

Aster Blistok

pre 1 godinu

 ...Drugo, Martin, Pecarski i sad Raduljica! Uz to Luka je celu prošlu sezonu igrao centra.
(Nebojša

Izvini, koji Pecarski?!!!

drvobradi

pre 1 godinu

@nemanja
Centar i plej su 2 najbitnije pozicije u košarci, ako imaš tu osovinu imaš tim. To što mi imamo 5 centara a zapravo nijednog je već drugi problem.

ugansko-uptarsko licemerje

pre 1 godinu

još Rade Milutinović, Srđan Dabić i bekovska linija je kompletirana. Bogosavljev da se menja na poziciji 4-5 a onda ni top 18 nije daleko...

Severnjača

pre 1 godinu

Za Zvezdu jeste pojačanje, bolje on nego stranac! Jel to znači da otpada Kuzmić jersmo prepuni na centarskim pozicijama? Bradulja, Luka i Petrušev su dovoljno za "peticu", još imamo Bentila, Martina i Ilića na krilnim centrima! Meni je bitnije da Jović potpiše, sa njim je druga dimenzija igre! Molim pojedine komentatore da ne pominju pokojnog Miletu Lisicu, nađite druge primere za humor, hvala!

istina!

pre 1 godinu

Raduljica je bivsi igrač iz prostog razloga sto mu glava odavno nije u kosarci i nije mu najbitnija odavno,a to znaci da od njega cak i da fizicki bude ok nema nista.

Stomak

pre 1 godinu

Pored Mitrovića, Petruševa, Martina i Kuzmića koji nažalosdt izgleda da ostaje, mi dovodimo Raduljicu koji ima 34 godine,godinu dana nije nigde igrao, a pre toga je 4 sezone bio u Kini. Znači odavno se oprostio od ozbiljne košarke. Ne razumem da li sam ja lud, ili je to rukovodstvo kluba.

woos

pre 1 godinu

Ako potpisu i Jovica sto je skoro gotova stvar, to ce biti 9 pojacanja! Onda se javljaju navijaci Zvezde i prozivaju Partizan za 4 pojacanja, alo!
(Admiral, 28. septembar 2022 15:13)

Inace nijedan igrac Zvezde nije otisao, pa sad u rosteru ima 25 igraca.

"Dijagnosticar" Nis

pre 1 godinu

Admiral: sa jednim vašim pojačanjem, Zvezda može da plati 4 igrača! Ako kapiraš??!
(SAŠA FRANKFURT, 28. septembar 2022 16:48)
Samo u vasim glavama. Doveli ste 7 pojacanja + Nedovic. Neka bude kako ti kazes, to je onda isto koliko je Partizan platio 4 pojacanja. Sto aplicira da je Partizan ulozio u kvalitet a vi u kvantitet. Ista kolicina novca je potrosena, a verovatno ta 7 igraca kostaju malo vise nego tri Partizanova, posto jel da Nedovic bar isto kosta kao recimo Naneli..
Ali , bitno je da kukate i naricete na sav glas. O fk i da ne govorim.

Milan

pre 1 godinu

Neću ni da čitam komentare. Ovo nije nikakav plan niti postoji neka filozofija iza ovoga sto rade u zvezdi izuzev da je u pitanju ekonomska aktivnost ili je zamazivanje očiju,jer tesko da je Raduljica investicija. Sramotno je zapravo i tuzno. Napier, Henry, Singleton,Lasso? nije slučajno Radonja spakovao kofere izgleda.

dovla

pre 1 godinu

@Admiral
Pa covece kakve veze u kosarci ima broj pojacanja !? 95% transfera u kosarci su besplatni, stvar je plate. Moze Zvezda i 30 igraca sa dovede bez obestecenja, budzet se koristi za plate aman. Vi ste zadrzali sve strance proslogodsnje sa OGROMNIM platama - punter i ledey pre svih, plus na to doveli al- ma i sami znate kakve igrace i sa kojim platama.

Admiral

pre 1 godinu

Ako potpisu i Jovica sto je skoro gotova stvar, to ce biti 9 pojacanja! Onda se javljaju navijaci Zvezde i prozivaju Partizan za 4 pojacanja, alo!

Veliki Strumpf ???

pre 1 godinu

On, Markovic i Jovic plus Kuzmic nisu vise za kosarku. Branko Lazic je sad vec zvezdina legenda ali niko ga normalan ne bi kupio da ga ponude sad, cak ni Mornar. Sta bre radite jbt!

a

pre 1 godinu

Umesto da dovedu mlade srpske igrače i naprave nešto od njih, oni dovode igrače koji su penziju najavili pre par godina. Nijedna zemlja ne može da ima jaku reprezentaciju ako im najbolji klubovi služe kao starački domovi, a ne kao škole za mlade talente...
(Košarka, 28. septembar 2022 20:38)

Ajde pogledaj roster Reala, Barse, a oni prvaci Evrope. Ima li mladih? Možda jedan dva. Sa mladima ne možeš takmičenje kakva je EL. Mogu da mlade ubace kada igraju nacionalnu ligu jer imaju A licencu i mogu da eksperimentišu do plej ofa

kb15

pre 1 godinu

Ja bih mnogo voleo da dodje Jovic. Samo da je zdrav, on je odličan plej, od bilo kog centra napravi zvezdu (setite se sezone sa Cirbesom) i mnogo bi pomogao zvezdi.

јесте стварно

pre 1 godinu

Битно да се ради на нашим младим играчима! Што би навијачи овог велелепног клуба рекли

deki27

pre 1 godinu

Onako iz prve,neprijatno sam iznenadjen ali s obzirom na uspehe Zvezde od kada je Covic tu,red bi bio da im damo sansu.Na kraju krajeva,bice i u Decembru prelazni rok.Partizan i Zvezda su se ocigledno odlucili za totalno razlicitu transfer politikui ako podjemo od toga da oba kluba imaju iste budzete ,Partizan se opredelio za nekoliko dobrih i sigurno skupih igraca a Zvezda je dovela dosta vise igraca koji su jevtiniji i kad se pare u pitanju,to je to.Oba kluba su potrosila iasto ili priblizno.Vidim da se navijaci Partizana podsmevaju Zvezdinim pojacanjima ali njihov klub jos nije igrao u ovakvom sistemu takmicenja gde ponekad imas tri utakmice nedeljno.Velika je potrosnja igraca,povrede su ceste tako da je po meni ipak bolje imati veci roster

Zvezda

pre 1 godinu

Dobro nam došao.
Ovo znači da Mitrović ostaje kao 4ka sa Iličem.
Martin, Peteušev I Raduljica.
Kumić mislim da napušta zvezdu.

I još Jovke da potpiše i da ne brinemo😉. 🎉🎉🎉

Petar

pre 1 godinu

Nadam se da nije zaboravio da igra košarku, u tandemu sa Markovićem svakako dosta toga može da pruži, pokretan centar, odlično zatvara reket,opasan i licem i leđima, nakon uigravanja mislim da moze biti pravi pogodak...
Srecno Radulja!

Радуља & форма

pre 1 godinu

Радуља само у којој је форми. Ако воли да тренира, ето појачања финог. Снагом, искуством, руком, може доста допринети..Само у каквој је форми. Ако Јовић дође, здрав, без повреда, и Радуља у форми, ето пика, има да убијају, само да врте пик ништа друго не треба.

Salijeri

pre 1 godinu

Nekako me ovo dovođenje pojačanja kao na traci podseća na onu sezonu kad je doveden Gist i još, po imenima zvučnih pojačanja, a nismo uradili ništa. Nadam se da grešim.

Srdjan

pre 1 godinu

Dosao je kao Pero Antic, kad vise nije za Evroligu. Imamo Petruseva, neka ga menja Ilic, povremeno Kuzmic i to je dosta. Raduljcica kad bas bude morao.

Dzoni

pre 1 godinu

Pola tima centri a najveci problem je sto je kuzmic jedini uz mozda mitrovica koji je obucen centar za evroligu e sad koliko moze pitanje je, a i da li ostaje neverovatni promasaji su martin i petrusev ali s njima tesko da se raskinu ugovori izvisice kuzmic koji je realno bolji od obojice a i on je sad ocajan za evroligu pogotovo u napadu

Sabre

pre 1 godinu

O brate. A sto je najgore takve su krsine na centru da ce jos i najbolji biti. Ove godine ako dobijemo groblje, realno gasiti KKP, jer toliko imaju bolje igrace da nema smisla.

smeh

pre 1 godinu

U ovom trenutku Braduljica je pojačanje? Možda ako bi crveni igrali samo KSL i to bi bilo pitanje. Stvarno su rešili da jednog blizanca puste niz vodu dok drugog sa nikakvim uspehom nagrade. To verovatno samo u Srbiji ima.

076sasa

pre 1 godinu

Ko ce da popije otkaz od centara na 4 i 5 Raduljica Kuzmic Hasan 4/5 Petrusev Mitrovic 4 Bentli i Ilic da nije malo mnogo Jovanovic ce nekoga da precrta

nemanja

pre 1 godinu

Sta ce nam toliki centri? Osim ako nije Jokic, centar je najmanje korisna pozicija u timu jer centri ne mogu da razigravaju ostale ni da pogode trojku. Smijurija.

Andrea Djani

pre 1 godinu

Realno Zvezda je na ozbiljnoj nizbrdici i mozda je i bilo vreme da Covic napusti funkciju prvog coveka i da sa nekim novim snagama se krene u formiranje novog kluba . Ovako imam utisak da se dovode igraci , bas kao sto je i uprava , na kraju karijere . To naravno nece dati rezultat , ali sta je tu je .

Vlada

pre 1 godinu

Sa Jovicem to vec lici na ekipu, zbog iskustva sigurno.
Ali se bojim da ce njegov doprinos biti isti kao doprinos Pere Antica u poslednjoj igrackoj sezoni.

Demar Derozan

pre 1 godinu

Zvezda je dovela Nedovica i Radulju, u planu je Stefan Jovic, a to podrazumeva pitanje da su svi u klubu svesni u kakvom zdravstvenom stanju oni dolaze. ima mnogo tekmi u sezoni, treba rasporediti snage, njima iskustvo i kvalitet ne nedostaku, ali nekada je vreme za prirodnu penziju. Mozda je Ristica trebalo razmotriti na poziciji centra, medjutim, verovatno je njegov ugovor sa klubom u kojem igra bto prepreka

AcoSbg

pre 1 godinu

Taj jedino da uči klince poput ilića i petruseva ali da nam nešto može pomoći u igru, čisto sumnjam... Taj je odavno daleko od ozbiljne košarke

bili the kid

pre 1 godinu

Радуља само у којој је форми. Ако воли да тренира, ето појачања финог. Снагом, искуством, руком, може доста допринети..Само у каквој је форми. Ако Јовић дође, здрав, без повреда, и Радуља у форми, ето пика, има да убијају, само да врте пик ништа друго не треба.
(Радуља & форма, 28. septembar 2022 16:53)

kakav crni pik
oni mogu da vrte samo ringispil

Ozymandias

pre 1 godinu

Ljudi moji, prošle godine odigrali celu sezonu sa pola centra, Kalinić proveo dosta minuta kad smo igrali neki small ball,a sad imamo 5! I 3-4 četvorke! Da dodam,Raduljica ne igra ozbiljnu košarku godinama.

Košarka

pre 1 godinu

Umesto da dovedu mlade srpske igrače i naprave nešto od njih, oni dovode igrače koji su penziju najavili pre par godina. Nijedna zemlja ne može da ima jaku reprezentaciju ako im najbolji klubovi služe kao starački domovi, a ne kao škole za mlade talente...

Srdjan

pre 1 godinu

Jos Mileta Lisica i to je to.
(delboj, 28. septembar 2022 18:23) sumanjam da ce odgovoriti, ali ipak da pitam! Kako te nije sramota?

Valjevska podvala

pre 1 godinu

Hah ali čemu ovo, stvarno mi nije jasno, kad već imamo na centru Martina, plus igrače koji mogu da igraju kao petica Mitrovića i Petruševa, možda i Bentil.
Tu je i Kuzmić negde.
Al ajde valjda neko tamo zna bolje zašto se ovo radi

Nebojša

pre 1 godinu

Sem zabrinutosti za igre na pripremnim utakmicama sada sam dodatno zbunjen dovođenjem igrača. Prvo, izuzetno mi je drago što će doći Jović, ali već su tu Ivanović, Marković, Adams i mali Top na dvojnoj registraciji? Drugo, Martin, Pecarski i sad Raduljica! Uz to Luka je celu prošlu sezonu igrao centra.

Nisam obavešten, al' uskoro ću biti! 😅

pre 1 godinu

Koštunisa ponovo međ svojima, tamo mu je dosadilo, niko nije smeo od Kinezi da se šali sa njim, jer su ga se mlogo plašili jer je bio drukćiji, doduše plašimo se i mi našeg malog Raduleta, al Šareni nas je toliko inspiris'o, da ne brinemo ako padne koja Višekrunisa. 😊🤣

Leka

pre 1 godinu

Raduljino iskustvo nije za sprdnju, garant moze jos uvek da dominira neinteligentnog Lesora i zelenog Balsu, zivi bili pa videli.
(Barkley81, 29. septembar 2022 04:20)

Raduljica godinama nije igrao ozbiljnu košarku. Teško da može da dominira. Možda ne nekom basketu u naselju.

Maza

pre 1 godinu

Zvezda postaje utociste za isluzene kosarkase, gerijatrijski dom.
(sou program, 28. septembar 2022 14:59)

KK CZV kao FK Partizan. Utociste za isluzene igrace. Raduljica dodje kao Fejsa.

Bobe

pre 1 godinu

Ako Raduljica bude u formi, ako dodje Jovic, ako Jovic bude zdrav, ako se uklopi trener, ako se deda uhvati za repu, ako baba uhvati dedu, ako se unuka uhvati za babu, ako....mozda i iscupaju nesto!

Cile

pre 1 godinu

Glodari dovode najbolje igrače EL u istoriji, Naneli, a Zvezda igrače polupenzionere iz kineske lige, koji uz to nisu igrali godinu dana.
(RS, 28. septembar 2022 15:06)

Prvo, ne dovodi Zvezda nego Radnički Basket, drugo, ako je Naneli najbolji igrač u istoriji Evrolige onda super, Nedović je verovatno došao za kikiriki posle odlične sezone u Pao.

Admiral

pre 1 godinu

Ako potpisu i Jovica sto je skoro gotova stvar, to ce biti 9 pojacanja! Onda se javljaju navijaci Zvezde i prozivaju Partizan za 4 pojacanja, alo!

"Dijagnosticar" Nis

pre 1 godinu

Admiral: sa jednim vašim pojačanjem, Zvezda može da plati 4 igrača! Ako kapiraš??!
(SAŠA FRANKFURT, 28. septembar 2022 16:48)
Samo u vasim glavama. Doveli ste 7 pojacanja + Nedovic. Neka bude kako ti kazes, to je onda isto koliko je Partizan platio 4 pojacanja. Sto aplicira da je Partizan ulozio u kvalitet a vi u kvantitet. Ista kolicina novca je potrosena, a verovatno ta 7 igraca kostaju malo vise nego tri Partizanova, posto jel da Nedovic bar isto kosta kao recimo Naneli..
Ali , bitno je da kukate i naricete na sav glas. O fk i da ne govorim.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Admiral, aman covece, nama je otislo iz kluba 7 igraca i trener koga nismo mogli da zadrzimo. Otisli nam nosioci igre, dosli igraci koji su jeftiniji od njih i trener koji je jeftiniji od Radonje. Vama dosli EL igraci koji igraju za cifre oko milion evra a zadrzali ste sve igrace koje ste hteli od prosle sezone, otarasili se samo onih koje niste hteli plus imate najskupljeg trenera u ABa ubedljivo. Sta ti uopste poredis i kakve spinovr na nasim vestima prosipas?

Džoni

pre 1 godinu

Zvezda postaje utociste za isluzene kosarkase, gerijatrijski dom.
(sou program, 28. septembar 2022 14:59)

Takvi smo već nekoliko godina u nazad jer to možemo da platimo, te igrače pred penzijom i one koji izlaze iz povreda, one kojima je karijera zapela, poneko iskoči ko je u prajmu kao Kalinić i sad Nedović a to je izuzetak koji potvrđuje pravilo... Nemamo mi love kao neki? Ali ok, bar dovodimo domaće igrače i to mi je drago, više volim da gledam ove domaće kakav god uspeh imali, nego da gledam legiju stranaca sa kojom kao navijač ne mogu da se identifikujem, a bilo je i takvih sezona.

Srbin

pre 1 godinu

Ako potpisu i Jovica sto je skoro gotova stvar, to ce biti 9 pojacanja! Onda se javljaju navijaci Zvezde i prozivaju Partizan za 4 pojacanja, alo!
(Admiral, 28. septembar 2022 15:13)
Kada bi ti rekao da si glup, ne bi razumeo.

Božo

pre 1 godinu

U ovom trenutku Braduljica je pojačanje? Možda ako bi crveni igrali samo KSL i to bi bilo pitanje. Stvarno su rešili da jednog blizanca puste niz vodu dok drugog sa nikakvim uspehom nagrade. To verovatno samo u Srbiji ima.
(smeh, 28. septembar 2022 16:38
Vidis, desilo se da su blizanca sa uspesima u Evroligi pustili niz vodu, a nagradili klub koji je promenio ime. E, to ima samo u Srbiji.

Nisam obavešten, al' uskoro ću biti! 😅

pre 1 godinu

Koštunisa ponovo međ svojima, tamo mu je dosadilo, niko nije smeo od Kinezi da se šali sa njim, jer su ga se mlogo plašili jer je bio drukćiji, doduše plašimo se i mi našeg malog Raduleta, al Šareni nas je toliko inspiris'o, da ne brinemo ako padne koja Višekrunisa. 😊🤣

super

pre 1 godinu

hAHAHAHHAHAHAHAHA Koja ste vi cirkus kolorado!
(Grobar, 28. septembar 2022 15:01)cirkus ste vi bili prošle godine počistiti vas domaći igrači Davidovac Dobrić a i ove godine imate 8 stranaca koji imaju ugovorenu minutažu tako da ćete gledati opet Kališ u junu!!!!

Andrea Djani

pre 1 godinu

Realno Zvezda je na ozbiljnoj nizbrdici i mozda je i bilo vreme da Covic napusti funkciju prvog coveka i da sa nekim novim snagama se krene u formiranje novog kluba . Ovako imam utisak da se dovode igraci , bas kao sto je i uprava , na kraju karijere . To naravno nece dati rezultat , ali sta je tu je .

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Majko moja mila. Pa 4 centra imamo, ej 4 ljudi: Martin, Petrusev, Mitrovic i Kuzmic i ovo kraljevi dovode petog. I to petog koji se jos pre 4 godine oprostio od ozbiljnog igranja kosarke. Da li je realno uopste? Ja ne verujem, kao da sanjam i kao da su resili ljudi da nas bukvalno uniste. Ali zato na pozicijama gde nam fale pojacanja 3 i 2 nema nikakve naznake da ce neko doci. Neverovatno.

Радуља & форма

pre 1 godinu

Радуља само у којој је форми. Ако воли да тренира, ето појачања финог. Снагом, искуством, руком, може доста допринети..Само у каквој је форми. Ако Јовић дође, здрав, без повреда, и Радуља у форми, ето пика, има да убијају, само да врте пик ништа друго не треба.

Zvezda

pre 1 godinu

Dobro nam došao.
Ovo znači da Mitrović ostaje kao 4ka sa Iličem.
Martin, Peteušev I Raduljica.
Kumić mislim da napušta zvezdu.

I još Jovke da potpiše i da ne brinemo😉. 🎉🎉🎉

cosigliere

pre 1 godinu

Потпуно разумијем и подржавам сваког играча који се врати у клуб у коме је и започео каријеру.

ABCD...

pre 1 godinu

Evo potpisujem da je bolji od Lesora i to za klasu. Odgovorno tvrdim. Jovic ako potpise to uopste ne bi bilo lose bez obzira sto je povredjen vise nego zdrav. Ako izmedju Jovica i Nedovica imamo uvek jednog zdravog to ce biti dobro.

јесте стварно

pre 1 godinu

Битно да се ради на нашим младим играчима! Што би навијачи овог велелепног клуба рекли

Mogul

pre 1 godinu

Moze i Vuk Radivojevic na poziciji organizatora igre ako je soobodan, strasno sta mi radimo.
(Milan, 28. septembar 2022 16:50)

Gledajte kup u fudbalu..

Košarka

pre 1 godinu

Umesto da dovedu mlade srpske igrače i naprave nešto od njih, oni dovode igrače koji su penziju najavili pre par godina. Nijedna zemlja ne može da ima jaku reprezentaciju ako im najbolji klubovi služe kao starački domovi, a ne kao škole za mlade talente...

ugansko-uptarsko licemerje

pre 1 godinu

još Rade Milutinović, Srđan Dabić i bekovska linija je kompletirana. Bogosavljev da se menja na poziciji 4-5 a onda ni top 18 nije daleko...

Nebojša

pre 1 godinu

Sem zabrinutosti za igre na pripremnim utakmicama sada sam dodatno zbunjen dovođenjem igrača. Prvo, izuzetno mi je drago što će doći Jović, ali već su tu Ivanović, Marković, Adams i mali Top na dvojnoj registraciji? Drugo, Martin, Pecarski i sad Raduljica! Uz to Luka je celu prošlu sezonu igrao centra.

Veliki Strumpf ???

pre 1 godinu

On, Markovic i Jovic plus Kuzmic nisu vise za kosarku. Branko Lazic je sad vec zvezdina legenda ali niko ga normalan ne bi kupio da ga ponude sad, cak ni Mornar. Sta bre radite jbt!

A little neighbour from Sremska Mitrovica

pre 1 godinu

Jos Gurovic i Tadija Dragicevic i pali se masina
(crno beli, 28. septembar 2022 15:02)

Skoro deceniju čitam svake jeseni istu priču. Bio bi red i da osvojite ove godine. Ako ne, dogodine s Lukom Dončićem da konačno pokažete ciganima ko ste i šta stem

dovla

pre 1 godinu

@Admiral
Pa covece kakve veze u kosarci ima broj pojacanja !? 95% transfera u kosarci su besplatni, stvar je plate. Moze Zvezda i 30 igraca sa dovede bez obestecenja, budzet se koristi za plate aman. Vi ste zadrzali sve strance proslogodsnje sa OGROMNIM platama - punter i ledey pre svih, plus na to doveli al- ma i sami znate kakve igrace i sa kojim platama.

deki27

pre 1 godinu

Onako iz prve,neprijatno sam iznenadjen ali s obzirom na uspehe Zvezde od kada je Covic tu,red bi bio da im damo sansu.Na kraju krajeva,bice i u Decembru prelazni rok.Partizan i Zvezda su se ocigledno odlucili za totalno razlicitu transfer politikui ako podjemo od toga da oba kluba imaju iste budzete ,Partizan se opredelio za nekoliko dobrih i sigurno skupih igraca a Zvezda je dovela dosta vise igraca koji su jevtiniji i kad se pare u pitanju,to je to.Oba kluba su potrosila iasto ili priblizno.Vidim da se navijaci Partizana podsmevaju Zvezdinim pojacanjima ali njihov klub jos nije igrao u ovakvom sistemu takmicenja gde ponekad imas tri utakmice nedeljno.Velika je potrosnja igraca,povrede su ceste tako da je po meni ipak bolje imati veci roster

Black

pre 1 godinu

Ima posla ko hoce da radi. Ovo je najbolja opcija za Raduljicu. Igrace Evroligu, malo ali ce da pise da je igrao. Blizu mu je kuca. Dodje odradi sta treba, ode odigra utakmicu kada treba, uzme platu i to je to. Nema sta puno da lupa glavu i lozi se na neko navijanje za ovog ili onog. Lepo bez preteranog stresa i emocije, odradi za sta je placen i ostatak vremena ima da provede kako zeli. Devojka, motori, koncerti... Opusteno. Totalna podrska, retko dobar lik u rok fazonu.

Petar

pre 1 godinu

Nadam se da nije zaboravio da igra košarku, u tandemu sa Markovićem svakako dosta toga može da pruži, pokretan centar, odlično zatvara reket,opasan i licem i leđima, nakon uigravanja mislim da moze biti pravi pogodak...
Srecno Radulja!

nemanja

pre 1 godinu

Sta ce nam toliki centri? Osim ako nije Jokic, centar je najmanje korisna pozicija u timu jer centri ne mogu da razigravaju ostale ni da pogode trojku. Smijurija.

smeh

pre 1 godinu

U ovom trenutku Braduljica je pojačanje? Možda ako bi crveni igrali samo KSL i to bi bilo pitanje. Stvarno su rešili da jednog blizanca puste niz vodu dok drugog sa nikakvim uspehom nagrade. To verovatno samo u Srbiji ima.

naše će sene ...

pre 1 godinu

Ne košta ništa , sitno. Možda i uradi nešto korisno. Bolji od Cirbesa u svakom slučaju i Kuzmica, ako ništa bar će praviti atmosferu na treningu.

istina!

pre 1 godinu

Raduljica je bivsi igrač iz prostog razloga sto mu glava odavno nije u kosarci i nije mu najbitnija odavno,a to znaci da od njega cak i da fizicki bude ok nema nista.

aaaauuuu breeee

pre 1 godinu

Još Raško Katić i Boris Bakić pa da krenemo, pa ova uprava stvarno nije normalna, šta radite!!!!! Ovi hoće da unište Zvezdu, otelo se sve ovo kontroli

Vlada

pre 1 godinu

Sa Jovicem to vec lici na ekipu, zbog iskustva sigurno.
Ali se bojim da ce njegov doprinos biti isti kao doprinos Pere Antica u poslednjoj igrackoj sezoni.

woos

pre 1 godinu

Ako potpisu i Jovica sto je skoro gotova stvar, to ce biti 9 pojacanja! Onda se javljaju navijaci Zvezde i prozivaju Partizan za 4 pojacanja, alo!
(Admiral, 28. septembar 2022 15:13)

Inace nijedan igrac Zvezde nije otisao, pa sad u rosteru ima 25 igraca.

Dzoni

pre 1 godinu

Pola tima centri a najveci problem je sto je kuzmic jedini uz mozda mitrovica koji je obucen centar za evroligu e sad koliko moze pitanje je, a i da li ostaje neverovatni promasaji su martin i petrusev ali s njima tesko da se raskinu ugovori izvisice kuzmic koji je realno bolji od obojice a i on je sad ocajan za evroligu pogotovo u napadu

KAZNA KRU

pre 1 godinu

Još Gurović i Rakočević i to je to. Možda pregovaraju i sa Katićem.
(Mvp, 28. septembar 2022 15:41)


Možemo da pišemo šta hoćemo za Rakočevića, ali kad bi se malkice uveo u red mogao bi da pokida ove današnje neke njegove dosta mlađe kolege.

bili the kid

pre 1 godinu

Радуља само у којој је форми. Ако воли да тренира, ето појачања финог. Снагом, искуством, руком, може доста допринети..Само у каквој је форми. Ако Јовић дође, здрав, без повреда, и Радуља у форми, ето пика, има да убијају, само да врте пик ништа друго не треба.
(Радуља & форма, 28. septembar 2022 16:53)

kakav crni pik
oni mogu da vrte samo ringispil

kb15

pre 1 godinu

Ja bih mnogo voleo da dodje Jovic. Samo da je zdrav, on je odličan plej, od bilo kog centra napravi zvezdu (setite se sezone sa Cirbesom) i mnogo bi pomogao zvezdi.

Stomak

pre 1 godinu

Pored Mitrovića, Petruševa, Martina i Kuzmića koji nažalosdt izgleda da ostaje, mi dovodimo Raduljicu koji ima 34 godine,godinu dana nije nigde igrao, a pre toga je 4 sezone bio u Kini. Znači odavno se oprostio od ozbiljne košarke. Ne razumem da li sam ja lud, ili je to rukovodstvo kluba.

Petar P

pre 1 godinu

40 američkih igrača napušta danas Rusiju, a mi kupujemo Raduljicu. Cene, tim povodom, ozbiljnih i dobrih igrača padaju na tržištu. Treba nam iskusan i dobar šuter za sve pare, ali neee. Kao Zvezda u fudbalu, fale bekovi a kupuje se centarfor. Valjda tako treba, ali bi bilo dobro da nam ovakve poteze neko i objasni da ne budemo glupi u društvu.

веверица

pre 1 godinu

Jos Gurovic i Tadija Dragicevic i pali se masina
(crno beli, 28. septembar 2022 15:02)

јер кешељ је већ ту.
можда је партизан европски бостон, ал ми смо сад деф европски лејкерси.
нема везе мени је кул, бар ћемо бити забавни. да се смејемо и тако то. то и јесте поента спорта.

Milan

pre 1 godinu

Neću ni da čitam komentare. Ovo nije nikakav plan niti postoji neka filozofija iza ovoga sto rade u zvezdi izuzev da je u pitanju ekonomska aktivnost ili je zamazivanje očiju,jer tesko da je Raduljica investicija. Sramotno je zapravo i tuzno. Napier, Henry, Singleton,Lasso? nije slučajno Radonja spakovao kofere izgleda.

Severnjača

pre 1 godinu

Za Zvezdu jeste pojačanje, bolje on nego stranac! Jel to znači da otpada Kuzmić jersmo prepuni na centarskim pozicijama? Bradulja, Luka i Petrušev su dovoljno za "peticu", još imamo Bentila, Martina i Ilića na krilnim centrima! Meni je bitnije da Jović potpiše, sa njim je druga dimenzija igre! Molim pojedine komentatore da ne pominju pokojnog Miletu Lisicu, nađite druge primere za humor, hvala!

AcoSbg

pre 1 godinu

Taj jedino da uči klince poput ilića i petruseva ali da nam nešto može pomoći u igru, čisto sumnjam... Taj je odavno daleko od ozbiljne košarke

Džoni

pre 1 godinu

2019. je bio ocaj,mogu da zamislim u kakvoj je formi sad...
(yyyyyy, 28. septembar 2022 15:29)

Pročitao sam njegov intervju pre nekog vremena i sam kaže da se odlično spremao ove godine i da je u top formi. Videćemo u svakom slučaju. Gori od Kuzmića neće biti sigurno. Žao mi je Kuzmića što mu se sve ono izdešavalo sa povredom pa posle saobraćajkom i što nije uspeo da se vrati posle svega u punu formu.

6,50

pre 1 godinu

Nema sta, Partizan ove sezone nema izgovora, favoriti su za sve domace trofeje i to ne mali, ABA moze da se osvoji samo sa prvog mesta na kraju regularnog dela, a to ce biti pakleno tesko uraditi sa ovako limitiranom ekipom. Svakako, podrska momcima hrabro pa sta bude!

a

pre 1 godinu

Umesto da dovedu mlade srpske igrače i naprave nešto od njih, oni dovode igrače koji su penziju najavili pre par godina. Nijedna zemlja ne može da ima jaku reprezentaciju ako im najbolji klubovi služe kao starački domovi, a ne kao škole za mlade talente...
(Košarka, 28. septembar 2022 20:38)

Ajde pogledaj roster Reala, Barse, a oni prvaci Evrope. Ima li mladih? Možda jedan dva. Sa mladima ne možeš takmičenje kakva je EL. Mogu da mlade ubace kada igraju nacionalnu ligu jer imaju A licencu i mogu da eksperimentišu do plej ofa

djoka

pre 1 godinu

"Šuškalo se kako bi snažni centar mogao ovog leta da obuče dres kluba sa Malog Kalemegdana, ali od toga evidentno neće biti ništa.

Razlog je u najmanju ruku čudan, ali Miroslav želi naredni period da provede u vožnji kampera."

pa sta bi sad???

Salijeri

pre 1 godinu

Nekako me ovo dovođenje pojačanja kao na traci podseća na onu sezonu kad je doveden Gist i još, po imenima zvučnih pojačanja, a nismo uradili ništa. Nadam se da grešim.

Obren Matijevic

pre 1 godinu

Nije star igrac -prosle godine nije imao klub i nije igrao .Vidjao sam ga na traktoru na njivi kod Indjije fin momak ziva vatra.

drvobradi

pre 1 godinu

@nemanja
Centar i plej su 2 najbitnije pozicije u košarci, ako imaš tu osovinu imaš tim. To što mi imamo 5 centara a zapravo nijednog je već drugi problem.

Sabre

pre 1 godinu

O brate. A sto je najgore takve su krsine na centru da ce jos i najbolji biti. Ove godine ako dobijemo groblje, realno gasiti KKP, jer toliko imaju bolje igrace da nema smisla.

Valjevska podvala

pre 1 godinu

Hah ali čemu ovo, stvarno mi nije jasno, kad već imamo na centru Martina, plus igrače koji mogu da igraju kao petica Mitrovića i Petruševa, možda i Bentil.
Tu je i Kuzmić negde.
Al ajde valjda neko tamo zna bolje zašto se ovo radi

Demar Derozan

pre 1 godinu

Zvezda je dovela Nedovica i Radulju, u planu je Stefan Jovic, a to podrazumeva pitanje da su svi u klubu svesni u kakvom zdravstvenom stanju oni dolaze. ima mnogo tekmi u sezoni, treba rasporediti snage, njima iskustvo i kvalitet ne nedostaku, ali nekada je vreme za prirodnu penziju. Mozda je Ristica trebalo razmotriti na poziciji centra, medjutim, verovatno je njegov ugovor sa klubom u kojem igra bto prepreka

Aster Blistok

pre 1 godinu

 ...Drugo, Martin, Pecarski i sad Raduljica! Uz to Luka je celu prošlu sezonu igrao centra.
(Nebojša

Izvini, koji Pecarski?!!!

Severnjača

pre 1 godinu

Za Zvezdu jeste pojačanje, bolje on nego stranac! Jel to znači da otpada Kuzmić jersmo prepuni na centarskim pozicijama? Bradulja, Luka i Petrušev su dovoljno za "peticu", još imamo Bentila, Martina i Ilića na krilnim centrima! Meni je bitnije da Jović potpiše, sa njim je druga dimenzija igre! Molim pojedine komentatore da ne pominju pokojnog Miletu Lisicu, nađite druge primere za humor, hvala!

Leka

pre 1 godinu

Raduljino iskustvo nije za sprdnju, garant moze jos uvek da dominira neinteligentnog Lesora i zelenog Balsu, zivi bili pa videli.
(Barkley81, 29. septembar 2022 04:20)

Raduljica godinama nije igrao ozbiljnu košarku. Teško da može da dominira. Možda ne nekom basketu u naselju.

Srdjan

pre 1 godinu

Dosao je kao Pero Antic, kad vise nije za Evroligu. Imamo Petruseva, neka ga menja Ilic, povremeno Kuzmic i to je dosta. Raduljcica kad bas bude morao.

Ozymandias

pre 1 godinu

Ljudi moji, prošle godine odigrali celu sezonu sa pola centra, Kalinić proveo dosta minuta kad smo igrali neki small ball,a sad imamo 5! I 3-4 četvorke! Da dodam,Raduljica ne igra ozbiljnu košarku godinama.

Srdjan

pre 1 godinu

Jos Mileta Lisica i to je to.
(delboj, 28. septembar 2022 18:23) sumanjam da ce odgovoriti, ali ipak da pitam! Kako te nije sramota?

076sasa

pre 1 godinu

Ko ce da popije otkaz od centara na 4 i 5 Raduljica Kuzmic Hasan 4/5 Petrusev Mitrovic 4 Bentli i Ilic da nije malo mnogo Jovanovic ce nekoga da precrta

Maza

pre 1 godinu

Zvezda postaje utociste za isluzene kosarkase, gerijatrijski dom.
(sou program, 28. septembar 2022 14:59)

KK CZV kao FK Partizan. Utociste za isluzene igrace. Raduljica dodje kao Fejsa.

Bobe

pre 1 godinu

Ako Raduljica bude u formi, ako dodje Jovic, ako Jovic bude zdrav, ako se uklopi trener, ako se deda uhvati za repu, ako baba uhvati dedu, ako se unuka uhvati za babu, ako....mozda i iscupaju nesto!