Rikardo "ruši" Ilića i Klea

Napadač Partizana Rikardo Gomeš mogao bi da postane najbolji strelac crno-belog tima u evropskim takmičenjima.

SN Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Mozda malo udetaljisati ovde, pa da vidimo u kojim rangovima evropskih takmicenja su igrali, protiv kojih ekipa su davali golove i slicno... Posto nije bas isto da das gol Arsenalu i da das gol AEK-u.
    (Zhol, 17. avgust 2022 15:07)

    # Link komentara

  2. Pa normalno kad Sasa Ilic igra veznjaka,a Kleo je u partizanu bio 2 godine i sam uveo Partizan(kod onog nesretnika Stanoja).Cak je i onaj muceni Sadik sada vec ,,ozbiljan igrac,,prevario degeneka onim driblingom a ovaj Zvezdi gol ne moze da da samo se gradi ledjima ali nikako sa loptom.Igru glavom nema sa loptom ne zna.
    (Laki, 17. avgust 2022 12:17)

    # Link komentara

  3. Навијам за Звезду. Гледао сам утакмицу Партизан -Аек. Дијабате,Гомеш, Натхо док је имао снаге и Урошевић и голман је био ОК. Остали су играли очајно... Највећи је проблем што сам се ја више нервирао од играча Партизана
    (Тата, 17. avgust 2022 12:13)

    # Link komentara

  4. Realno najbolji u istoriji partizana.
    (Dusanovo carstvo!, 17. avgust 2022 11:49)

    # Link komentara

  5. Клео и Дијара су били двије класе испред Рикарда, као и Леонардо али он није баш класичан нападач. Садик и Тавамба би могли да се изједначе са њим. Садик је добар голгетер, можда је и он испред Рикарда, али ето потрефило се да је Рикардо дао највише голова.
    (Vule, 17. avgust 2022 11:21)

    # Link komentara

  6. Nikolic- Lakicevic, Markovic, Filipovic, Urosevic-
    Radoja, Andrade- Diabate, Ljajic, Petkovic- Gomes.

    Popovic- Zivkovic, Ilic, Cestic, Sehovic-
    Fejsa, Pantic- Terzic, Bazdar, Cumic- Pavlovic.
    (Dezurni smarac, 17. avgust 2022 11:18)

    # Link komentara

  7. Pises glupost!!! Uprava napolje
    (PFC, 17. avgust 2022 11:17)

    # Link komentara

  8. Daleko je on po kvalitetu od svih njih, pocevsi od Vladice preko Saleta i Keze do Klea.
    (Pirotehnicar, 17. avgust 2022 11:01)

    # Link komentara

  9. Grobar sam ali porediti ovu prevaru od igrača koji kad se gradi nikada ne uspe da dotakne loptu,sa Vladicom ili sa Kleom je više nego bezobrazno.Pa taj Kleo je sam uveo Partizan u LS.O čemu vi ovde pišete.Razumem da morate i neku vest o nama,ali onda pišite o lopovima u upravi,kriminalcima na južnoj tribini,i njihovoj povezanosti sa kim već,ali Rikardo u istom tekstu sa Vladicom Kovačevićem i Kleversonom Kordovom Kleom je sramota.
    (ACO, 17. avgust 2022 10:50)

    # Link komentara

  10. Filipović 28, Dule i Bora po 20.
    (Aca, 17. avgust 2022 10:46)

    # Link komentara

  11. Rikardo i Dijabate su jedini koji imaju neki kvalitet... Bar neki... Uprava napolje...
    (mr boban, 17. avgust 2022 10:37)

    # Link komentara

  12. Ma dzaba mu, i moja zena da stane na go, opet ne bi mogao da da go.
    (obican, 17. avgust 2022 10:34)