Subota, 13.08.2022.

19:05

Bruka Mančester junajteda VIDEO

Košmar Mančester junajteda nastavljen je i u duelu sa Brentfordom, u kojem su <a href="https://www.b92.net/sport/fudbal/vesti.php?yyyy=2022&amp;mm=08&amp;dd=13&amp;nav_id=2197444" class="text-link" target= "_blank">poraženi rezultatom 4:0</a>.

Izvor: MT

Bruka Manèester junajteda VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

141 Komentari

Sortiraj po:

Jox

pre 1 godinu

Skoro nitko ne spominje DeGeu... Lik je golman Osasuna kalibar.... Njemu daju 15 milja funti... Najveći kikser... Prva stavka golman, rupa teška, ovi golovi o

popov

pre 1 godinu

Ne kraju će Poćetino ipak završiti u Junajtedu. Ako mu se uopšte da prljati ruke sa ovim. Ovo nije do Ten Haga. Mada ni on izgleda nije čovek za ovo.. ako takav uopšte postoji. Olako su odrekli Murinja.

nada

pre 1 godinu

u prvom poluvremenu Ronalda su namerno ignorisali da li je dobio mozda dve lopte.Hajde i to na stranu pa zasto onda nisu oni davali golove i tako dokazali da Ronaldo nije potreban?Strasno rasulo na terenu i ovome niko ne treba da se raduje.Navijam za Celsi ali MU dozivljava strasna ponizenja.Verujem da ce se podici iz beznadja.

jsx

pre 1 godinu

nista o nicemu
Pre deset godina bi bila, ali danas Klop igra finala LS skoro svake godine, a Murinjo osvaja trecerazredna takmicenja, a u drugorazrednim gubi od Dinamo Zagreba.

Majne

pre 1 godinu

U nekom tamo univerzimu, Partizan potrosio 80m na pojacanja, vratio Mitrovica iz Fulama, doveo Nastasica, vratio se Andrija Zivkovic i dosao Racic na pozajmicu....i izgubili od Sutjeske 4:0 u drugom kolu!

fkv punks

pre 1 godinu

Odgledao sam čitavu tekmu i ne vidim da je Ronaldo najveći problem.Imaju ogromnih problema sa komunikacijom u odbrani.Kada krecu u napad iz zadnje linije(od kada je došao Den Hag),opet problem u komunikaciji i ko šta treba da radi.Sredina terena faktički ne postoji.Mektominej i Fred su kriminalno loši.Inače se Ronaldo na ovoj utakmici nekoliko puta vraćao nazad i oduzimao lopte i par puta napravio faulove.Mnogo toga je trulo u Junajtedu,bilo bi nefer reći da je problem samo u jednom čoveku.

zemunski kej

pre 1 godinu

Nisu vise veliki klub.Primat su uzeli Man.City,Chelsi,Totenhem, Njihov gatda Amerikanac mislim Gleizer ne dovodi igrace kao ova 3 tima,kao da stedi a klub ima prihode vece od drugih.
A i kada se otvori npr,za McGvajer promasi mada su danas drugi gresili.

Kole

pre 1 godinu

"Алекс Фергусон је човек у годинама и стварно није за њега да ово гледа."

Naprotiv, coveku skace ego do neba dok gleda ovo mucenje, zna da ce ga navijaci pamtiti jos dugo godina.
Nije on bas toliko emotivno vezan za ovaj klub vec za vreme koje je proveo u njemu.

Vi klincadijo sto komentarisete kako trener i mnogi igraci jednoatavno treba sami da odu ocigledno pojma sa zivotom nemate.

Zasto bi neko odlazio tek tako? Profesionalci su u pitanju, najplidnije godine svojih karijera igraju u ovom timu zato sto su ugovorom vezani za isti, a ujedbo im taj ugovor garantuje ostanak kao i primanja.
I sad ce oni da zatraze raskid ugovora onako bez ostecenja, samo zato sto neki tamo navijaci ne gotive kako igraju?

Ma 100% ce vam izaci u susret, samo da vase zivote ucine podnosljivijim.

Ako vam se ne svidja kako klub igra, potrazite sebi neku drugu zanimaciju.

LiverBird

pre 1 godinu

Sve je pocelo kad je Klop bio slobodan a oni su uzeli Murinja.Kakav danak nemanju pojma!!!
(Realno, 13. avgust 2022 20:01)

Izvini ali tvrdnja da je Klop bolji trener od Murinja je cista budalastina.
(nista o nicemu, 13. avgust 2022 20:23)

S paznjom sam procitao vasu prepisku , a ukljucio sam se samo zbog Kloppa. Cesto se ovde pisu poluistine da Junajted nije hteo Kloppa, vec Murinja. U LFC je jos uvek bio trener Rodzers, doduse pred otkazom, a Klopp je vec bio slobodan. Navijaci su na Enfildu sirili transparente: Klopp to the Kop. Sam Klopp je dao izjavu da zeli da odmori godinu dana, ali da bi razmotrio neki bas interesantan projekat. Izjavio je, na pitanje novinara, da je moguce da nece preuzeti neki bas top, top klub (MUN),vec da sledi iznenadjenje.

Klopp je bio u kontaktu sa MUN i ODBIO ih je. To je jedina istina. Ferguson je gazdama preporucio Kloppa i kasnije je izjavio da mu je jako zao da Klopp nije dosao u MUN. Klopp je pregovarao, ne sa CEO, vec direktno s gazdama i od njih dobio garancije za projekat. Molim Vas da to izguglate i pronadjete sliku Kloppa, na centru terena s bracnim parom Henry.

Ovo tvrdim i stojim iza toga jer sam to s paznjom pratio, vest po vest, i drzao sipke da dodje Klopp. Klopp je odbio MUN. Tacka.

Goks

pre 1 godinu

Pomenuo je neko velikog Fergusona, jednog od najboljih trenera, menadžera od kad se fudbal igra. Nesporno. Kao što je isto tako nesporno da je sunovrat Junajteda počeo kada je ser Alex lično instalirao, po zemljačkoj liniji Dejvida Mojesa za trenera Junajteda. Tu se prvo dugme na košulji pogrešno zakopčalo a kada se prvo dugme pogrešno zakopča sva dalje idu pogrešno. Mora košulja da se skroz raskopča pa da se ponovo ispravno zakopčava. Inače će sve dalje biti brukanje kao što je ovo bilo danas.

Goks

pre 1 godinu

Tako to ide kada umesto tada slobodnog Krstajića dovedeš Ten Haga. Pokušaj da budem duhovit. Nešto je opasno tulo u Junajtedu. Koji god trener ili igrač da dodju postaju automatski 50 posto gori nego u prethodnim klubovima. Pa i taj nesretni Mekgvajer je bio sasvim solidan u Lesteru čini mi se , dok se ovde pretvorio u drvo. Drugi isto, Bruno, Sančo, Varan, do skoro Pogba, Fred, Šo. Grobar sam, imam osećaj da bi ih ova Zvezda nakantala.

Chodex

pre 1 godinu

U Engleskoj je trener ujedno i menadžer. On dovodi igrače a ne uprava. U Engleskoj ne postoji sportski direktor, to je trener menadžer. Problem je Ronaldo koji kvari atmosferu jer je samoživ i misli da je i dalje bog
(NY, 13. avgust 2022 19:53)

Hvala ti na informaciji koju sim mi dao, ali tu informaciju mora da zna svaki desetogodisnjak koji prati fudbal, prosto ne mogu da verujem sta si mi objasnio... Ovde se radi o tome da uprava ni jednog igraca koga je Ten Hag zeleo(osim Malsije) nije dovela... On je zeleo Seska, uprava nije ni uputila ponudu, Sesko otisao u Lajpcig, zeleo je 5,6 igraca, dao im spisak i NIKOGA sa te liste nisu doveli... Znaci menadzer obavestava upravu koji igraci su mu potrebni da bi mogao da sprovede njegov sistem, onda dalje iskljucivo uprava radi... A uprava Uniteda je em nesposobna, em nece da trosi pare... Evo, ten Hag je hteo Rabioa, i dalje nisu poslali nikakvu ponudu, niti kontaktirali Juventus... Tako da ja vrlo dobro znam sta je menadzer, ali on mora imati podrsku uprave, kao sto Gvardiola nije hteo da dodje uSiti ako Direktor izvrsni ne bude Tiki Begiristajn sa kojim je saradjivao u Barseloni, znaci Gvardiola ima podrsku uprave, Ten Hag ima propalu ekipu i prazna obecanja... Ja mislim da treba da im da ultimatum: ili ce dovesti sve igrace koje on zeli ili daje otkaz, a oni neka traze nekoga ko je vrhunski trener a hoce u propali United...

MU

pre 1 godinu

Nazalost kao sto sam i mislio Ten Hag nedorastao da vodi jedan MU, plus vecina igraca za drugu ligu. Dokle god Glejzeri vode klub bice ovako, secam se kako je Ferguson otisao cim je dosao Ed Vudvord, realno jos jedna sramota, klub ce se boriti za sredinu tabele.

Kraken89

pre 1 godinu

Pravice oni Ole-a od blata. Pa on je sa prosecnom ekipom bio vicesampion premier lige i iz iste izvlacio maksimum. Da su ga istrpeli, potpisujem da bi Manchester United u narednim godinama bio sigurno u prve 4 ekipe, a mozda u nekoj sezoni i kandidat za titulu. Svima je odavno jasno, da je United i Ferguson era odavno zavrsena i proslost.

GEOS

pre 1 godinu

Bili su drugi u prvenstvu i igrali finale lige Evrope... a onda su doveli Ronalda...
(Wlada, 13. avgust 2022 19:36)

Sto je jos veca fora, delovali su kao tim, imali 6-7 preokreta te sezone u PL pokazali i karakter. Tukli: Siti 2x, Celzi 2x, Totenhem 1x, Liverpul 1x Arsenal x1.
Delovali su skladno, i sa mogucnoscu napretka. I Svake sezone dok ih je bodio OLE sunpravili pomak, mali, ali pomak sto se vidi samim pohlgledom na tabelu PL.

Doveli su Ronalda, ja sam reko da ce da se raspadnu i da su dzabe gradili 3 sezone atmosferu.
Ko to nije predpostavio, taj ne kapira kako tim funkcionise.

Kozuki Oden

pre 1 godinu

- De Hea
- McFred
- Megvajer
- Dalot
- Rasford
- Sanco
- Bruno
MORAJU da idu sto pre ako zele da nesto urade ove sezone. Bezobrazno su losi. Ofanzivci nisu sebicni nego su marva, namerno ne dodaju saigracima pa prave 5 driblinga (pre)vise i gube loptu. Mektomini je djubre od coveka, kod njega se bas vidi da namerno sve ono radi.


Varan i Van de Bek propadaju na klupi, tuga...

nista o nicemu

pre 1 godinu

Sve je pocelo kad je Klop bio slobodan a oni su uzeli Murinja.Kakav danak nemanju pojma!!!
(Realno, 13. avgust 2022 20:01)

Izvini ali tvrdnja da je Klop bolji trener od Murinja je cista budalastina.

šef

pre 1 godinu

apropo ten Haga...pa Ajax bi i bez trenera bio prvi...oduvek igraju istu al istu taktiku i oduvek igraju istu postavu,tu bilo koga da postaviš sa ulice savršeno mu je jasno šta treba da radi i gde treba da bude... to vam je to.

Bobo

pre 1 godinu

Gde su sad oni sto su pljuvali po Ralfu? Covek je reko da ovom klubu treba 10 novih igraca,upravi uniteda je lakse njega da oteraju nekog svoje investicije Megvajera,Soa,Freda i ostale , najveca greska Ten Haga je sto se prihvatio ovog posla,imak je PR lobi bivisih fudbalara uniteda, Glejzera i pojedinih "sve znajucih" navijaca udario svoje i covek pomislio da je Ralf bio u piranje a ne igraci,pa pogresio je

deda

pre 1 godinu

uz svu pricu cisti izradjeni golovi, nista losa sreca, sudija i slicno, za celo poluvreme ni suta ni sanse, nista od nicega, zasluzili su ova 4 na poluvremenu..

dusan jichici

pre 1 godinu

Jaki Evropski klubovi potrebno je bar 4-5 utakmica da dostignu staru formu.
Igrali su priljateljske utakmice za pare
sa jakim timovima.

Vlada Sandviken

pre 1 godinu

Nije problem ako cemo sve utakmice izgubiti i ispasti iz lige. Kontam da bih svaki navijac Manchestera bio srecan da sazna samo jednu istinu, zasto je ovaj lik kapiten I zasto on i Fred igraju svaku utakmicu. Mene licno to neznanje najvise nervira.

Sab

pre 1 godinu

Ronaldo u 2022. godini postio 12 golova, jednu asistenciju i nula trofeja. Mesi dao 14 golova, 14 asistencija, tri trofeja. Mesija nema u nominaciji za Zlatnu loptu. Cudno?

smeh

pre 1 godinu

Ajde da pređemo preko komične odbrane na čelu sa Megvajerom, očajnog golmana koji izgleda kako stvari stoje nebi bio ni u startnoj petorci u klubu iz mog mesta, lošim celokupnim veznim redom koji ne zaslužuju da igraju u nekom velikom klubu ali onaj Rašford je tragikomičan igrač. Em što je nesposoban da sebi iskreira bilo kakvu poziciju da šutne loptu ka golu em je nesposoban da prođe bilo kog protivničkog igrača a da ne pričamo o tome da promašuje i prazan gol. Kako je moguće da igrači poput Megvajera pre svih a zatim Rašforda, Freda, Eriksena završe u jednom takvom velikanu je zaista misterija. Eriksen nije ni delić onog igrača kakav je bio pre srčanog udara. Kao da gledaš neki nižerazredni klub iz neke druge ili treće lige. Precenjeni i preplaćeni igrači koji treba da svojim menadžerima minimum kupe kuću.

jsx

pre 1 godinu

@Crbi96
Liverpul i Siti nemaju nikakav problem sa tim timovima, i osvajaju skoro 100 bodova, a oba tima su ispala od Reala na izmaku. Real iz 2014-19 ili Barselona 2009-15 bi rutinski pobedili i Siti i Liverpul, a kamoli timove sa sredkne i začelja

daniel

pre 1 godinu

Kakv trener covece,tolika poumpa oko njega kada je dolazio,a mogao je biti ikona u Ajaxu ,ali ta pohlepa za prokletim parama unisti sve.Ako je meni u jednoj forimi super i napredujem i imam extra primanja zasto bi menjao firmu i otisao u drugu,msm ne kontam vise ovakve ljude ali aj.

netko

pre 1 godinu

U Engleskoj je trener ujedno i menadžer. On dovodi igrače a ne uprava. U Engleskoj ne postoji sportski direktor, to je trener menadžer. Problem je Ronaldo koji kvari atmosferu jer je samoživ i misli da je i dalje bog
(NY, 13. avgust 2022 19:53)

ako se secas murinjovog vremena u MU, cesto je govorio da je on samo trener a ne menadjer, posto je cesto morao da se svadja sa upravom oko transfera. on trazi jedno, ovi mu dovedu nesto drugo...

100% i ten hag ima neku listu zelja, ali dobija corak.
eventualno ce mu dovesti nekog novog megvajera kojeg ce predstaviti medijima kao neko cudo bozije.

nije tu ni ronaldo ni megvajer problem, problem je uprava, koja je sutajuci murinja zbog pogbe pokazala igracima da im je instagram zvezda pogba vazniji od trenera i da igraci tamo mogu da rade sta hoce. igraci imaju glavnu rec i sa je fajront, upravo buse sadasnjeg trenera, jer de hea, ovakve glupe golove u zadnje 3 sezone ukupno nije primio.

sad tek vidimo kolike su zapravo murinjo i solskjar ispale trenercine sa unitedom, drugo mesto u ligi, sa ovim krsem od igraca i blesavom upravom... to je mnogo, mnogo tesko napraviti.

Kozuki Oden

pre 1 godinu

Goks
Bio je dobar u Lesteru, a sto je najgore igra mnogo bolje za Englesku nego za Junajted. Verovatno zna da tamo u Mancesta ima dozvolu da maltretira koga stigne dok tamo ne sme da pisne.
Sanco je u poslednoj sezoni za BVB poceo da propada (fizicka sprema blagi UZAS), a Fred je oduvek bio suv prosek koji niko ne kapira zasto je doveden.

tricikl tricikl

pre 1 godinu

Realno, sa ovim igracima ne smes da primis 4 za poluvreme i to je to. Trener je kriv. Kakav je ono stoper od 170cm uz Megvajera? Eriksen zadnji vezni koji dolazi po loptu do peterca? Dalo u prvoj postavi? Ronaldo sam u napadu? To tako ne moze. Kad je on igrao isturenog spica? Za ovaj poraz kriv trener.

Penaldo prevara veka

pre 1 godinu

Luzerčina kakve nema.Najveca bruka i sramota u fudbalu.
Covek je zalutao u ovaj sport.
Penaldo je najveca prevara u istoriji fudbala.

Redov

pre 1 godinu

@ arsenal je krenuo ovako proslu sezonu.
(crni_redstar, 13. avgust 2022 19:38)
Jeste, izgubiolu peve tri utakmice. Sećam se da su sekli glavu Arteti. Na kraju bili peti a ove godine izgledaju moćno!
Junajted je počeo katastrofalno al' ubedjen sam da ipak neće ispasti iz lige!

Sterling Cooper

pre 1 godinu

Čitam komentare, sve kritike se mogu, više manje, uvažiti, ali opet ... Nije to uopšte toliko loš sastav koliko su im rezultati loši, kakvi god da su dovoljno su dobri da se izbore sa Brajtonom i Brentfordom, pa i sa puno boljim ekipama. Problem je u nečemu drugom, šta god da je nisu čista posla, očigledno je.

Chodex

pre 1 godinu

Penaldo se kida na kolenima jer nije postigao gol na 0-4 hajahahahaha
(Zo, 13. avgust 2022 20:22)

Komentar ti je na mestu. Samo bih dodao da je to radio uvek i pre 10-15 godina i tada me , takodje , takvo egoisticno ponasanje izuzetno nerviralo(mogu da zamislim koliko to nervira njegove saigrace i trenera), ali tada niko to nije pominjao... Cudni su ljudi...

Azerot

pre 1 godinu

Krs od tima, ima da se bore sa Evertonom za opstanak. Primaju 2 od Brajtona kod kuce, 4 od Brentforda u gostima za poluvreme, zamislite samo sta ce Liverpul, Sii i Arsenal tek da im urade, pa to ce biti smesno

besprizorni izgrednik

pre 1 godinu

Bitno da je ETH zadržao starog kapitena + mu za partnera u odbrani dodao štopera od 1,70 i pridružio im još nižeg levog beka i čoveka koji je pre samo godinu dana jedva ostao u životu.
Ovo je dno dna!

Bard Živa

pre 1 godinu

Ferguson gurnuo Braću Nevil, Gigsa, Bekama, Skolsa, Bata, malo starije Džonsena, Kina, Klega, Solskjera, doveo Jorka i Kola... Tada u ekipi imao od skupljih igrača veterane Kantonu, Šmajhela, Irvinga.... I kako mu se vratilo? 3-4 godine kasnije igrao finale LŠ... A ovi bi sve instant, sve da kupe... Pa ne ide to tako...

Crni96

pre 1 godinu

Ovo niko nije mogao ni zamisliti ali opet ko god prati Man U. zna da je za njih svako gostovanje bara-bara. Pogotovo kad igraš na terenima ovako malih klubova. Baš zato PL i jest ludo takmičenje. Ko god igra PL na svom terenu izgine. Sjećam se prije Stoke, Swansea ili Hull.. ako mislis da ces se prosetati kao Barsa ili Real s Getafeom grdno se varaš.

REKOS

pre 1 godinu

Stark Ronaldo je jedini koji je Uputio stu u Golu u prvom delu. U prvom Kolu Ronaldo nije nigrao skoropred kraj kada je bio Izgubljena Utakmica.U Ekipu nema Armonije i od kada Dosli Amerikanci MU Propao

Poker

pre 1 godinu

Dva posadjena mlada kestena bi bila ucinkovitija od stoperskog tandema Mančestera.Sta tek reći za ostatak drumskih razbojnika na čelu sa Ronaldom,a ako bi krenuli da redjamo mane golmana ovog posrnulog velikana trebalo bi nam taman toliko vremena koliko će Mancesteru do sledeće titule. De gea ne bi znao da se odbrani kad bi ga dva petogodisnjaka napala gumenim loptama

Crv

pre 1 godinu

Bez Ronalda protiv Brajtona gubili 2-0 na poluvremenu. Njegovi fanovi govorili da je to sto Ronaldo ne igra. Sada igra pa je 4-0 bilo na poluvremenu hahah

Chodex

pre 1 godinu

Svi koji misle da je kriv Ten Hag(osim sto drzi Megvajera), a da nisu jedini krivci uprava i Glejzeri sto mu nisu doveli 6-7 top igraca i tako restartovali klub, ponavljam svi koji misle da je on kriv nemaju pojma o fudbalu, trenerskom poslu, dinamici rada trenera i uspostavljanja nekog sistema igre... Ocekujete nesto drugo sa OVIM igracima i narusenoj atmosferi u ekipi, gde uopste nema atmosfere i hemije, nego samo tenzije i stresa????? da li ste vi normalni... I za tu atmosferu nije kriv Ten hag, nego uprava,Glejzeri i pojedini igraci...

Тешка времена за славни клуб

pre 1 godinu

Кад неће онда неће,кад крене низбрдо нема заустављања.Манчестер ће лутати годинама као и Милан у Италији што је лутао.Замислите све те великане Манчестера кад гледају ову бруку.Алекс Фергусон је човек у годинама и стварно није за њега да ово гледа.

MKD-4

pre 1 godinu

Portugalci-(Ronaldo, Fernandez,Dalot) buše Ten Haga..i očajni Martinez.Sedi mu na klupu Varan igrač Reala,dok progleda smeniče ga.

Nije lako MUN-ovcima

pre 1 godinu

I sta ja sada da kazem kao Partizanovac? Pa ovaj Junajtewd ima sve, novac, privatne gazde, ogroman klub prema svakom kriterijumu, uvek jaki transferi, jaki treneri, kompletna logistika, od prvog do treceg mesta najbogatijih klubova na svetu - i gledas ovo.

NY

pre 1 godinu

Svi koji misle da je kriv Ten Hag(osim sto drzi Megvajera), a da nisu jedini krivci uprava i Glejzeri sto mu nisu doveli 6-7 top igraca i tako restartovali klub, ponavljam svi koji misle da je on kriv nemaju pojma o fudbalu, trenerskom poslu, dinamici rada trenera i uspostavljanja nekog sistema igre... Ocekujete nesto drugo sa OVIM igracima i narusenoj atmosferi u ekipi, gde uopste nema atmosfere i hemije, nego samo tenzije i stresa????? da li ste vi normalni... I za tu atmosferu nije kriv Ten hag, nego uprava,Glejzeri i pojedini igraci...
(Chodex, 13. avgust 2022 19:42)

U Engleskoj je trener ujedno i menadžer. On dovodi igrače a ne uprava. U Engleskoj ne postoji sportski direktor, to je trener menadžer. Problem je Ronaldo koji kvari atmosferu jer je samoživ i misli da je i dalje bog

Roman

pre 1 godinu

Odgovorno tvrdim da je sada miks lose selekcije igraca i trenera koji nemaju autoritet najveci problem Uniteda.

Alex F. je uspeo da bude autoritet sa menje placenim i poznatijim igracima.

Ne treba zaboraviti ni Murinja koji je bio drugi u prvenstvu pre par godina sa slicnim timom.

O igracima bi se svasta moglo reci, ali ocigledno je da su dobro placeni ili sto bi rekli "uhranjeni" i "usoljeni" na svojim pozicijama "zvezda" u klubu.

Radio. Ne radio. Svira ti radio.

JimBeam

pre 1 godinu

Tom timu treba jedno ozbiljno čistilište. Od vlasnika, uprave, pa do jedno 2/3 igrača. Nijedan element ekipe nije dobar i može bilo koji trener da dodje, ništa se neće promeniti...

Отворено

pre 1 godinu

У чему је штос са Мегвајером? Ни легенде клуба не смију споменути колико је лош.
Њега држи неко из Владе или са двора.
Тај играч је з нашу другу лигу.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Igrači i navijači su oterali Murinja, dok su gospoda iz menadžmenta ćutala i okretala glavu na namerno amatersko ponašanje zvezda milionera.
Sada neka jedu to što su zamesili. Od vrhunskog, postadoše provincijski klub.

munjic21

pre 1 godinu

Čitajte. Učite.
Uvek su postojala dominantna carstva. Padala, druga se uzdizala. Neka se vraćala više puta. Neka nikag. To važi u svim segmentima društvenog delsnja

fanfan

pre 1 godinu

Nisam mogao da verujem da cu ovo ikada doziveti, ali moja Crvena Zvezda je za klasu bolji tim trenutno od Mancestera. Zvuci neverovatno, ali zaista jeste tako.
Mislim da to nije zato sto je Zveda bas tolik onadmocna, vec zato sto je Mancester toliko los. Kako god, to ne umanjuje uspeh Zvezde.

Patriota

pre 1 godinu

Navijam za Mančester junajteda 30-tak god. Ovo je baš neugodni, bacili smo i vreme i novac(10 god) i opet ništa. Mislim da se primene gazde, neće biti neke promene... Treba strpljenja, veliki SER je ekipu gradio godinama. Nema ništa preko noći. Ne igraju imena, to se pokazuje i danas. Znam kako je navijačima Partizana

vince carter

pre 1 godinu

Kakvi ste vi pojmasi koji krivite odredjenog igraca ili trenera za igre Junajteda kad je ocigledno trulo nesto u njihovom sistemu. Ne moze svi igraci da budu dobri u drugim ekipama a bas u Junajtedu trube,kao i treneri. Pljuvali ste Van Gala,Moyesa,Murinja,Solskjera sad Ten Haga,za neke igrace krivite jacu ligu u koju su dosli sto jos vise pokazuje koliki ste pojmasi posto su Lukaku,Alexis Sancez razbijali u Engleskoj pre nego sto su presli u Junajted i pukli,pa i ovaj Megvajer je liceo na nesto u Lesteru. Bruno Fernandes je igrao samo Italijansku i to za manje klubove i portugalsku ligu i bio dugo najbolje pojacanje Junajteda a jedan Di Maria koji je dosao iz Real Madrida i nije pokazao nista,za njega su laici i pojmasi okrivili ligu a u Engleskoj dominiraju strani igraci iz ostalih liga po Evropi. Kad imas u ekipi Rasforda,Martiala,Lingarda,Greenwooda a vec ti nije proslo sa Alexisom i Di Mariom,moras da budes veliki pojmas i dovedes Sanca za 80 miliona koji igra na istim pozicijama. Krivite Ronalda a na primer Mctominay i Fred mislim da ne bi pravili nikakvu razliku kad bi igrali za Norwich u championshipu. Pogba je bio odlican u Juventusu i Francuskoj reprezentaciji,takodje nista u Junajtedu...dakle problem je u celom njihovom sistemu.

Djoksa

pre 1 godinu

Kako su oni došli na ideju da angažuju Ragnika koji je zakopao Lokomotivu iz Moskve, to će ostati misterija za sva vremena. Sa njim im ni Čempionšip nije predaleko. Ne bih osuđivao Ten Haga, čovek pravi taktiku sa igračima koje on nije birao. Pa i taj Ten Hag nije došao sam od sebe već ga je angažovao Ragnik.

Admiral

pre 1 godinu

I dalje postoje ljudi koji uporno za sve krive trenere. Jeste, trener ima ogromnu odgovornost ali sve zavisi od igraca kojima raspolaze. Kakav tim ima Mancester? Nikakav. Stub odbrane im Megvajer, alo! Sa takvim igracima ni Ferguson nista ne bi uradio.

Ja

pre 1 godinu

Nikada mi nisu bili jasni ovi golmani koji dodaju loptu saigracu koji ima protivnickog igraca na ledjima i to na 15 metara od gola. Druze pokazi mi trenera koji ti je to ikada rekao da uradis... Covek prima 300 hiljada evra nedeljno.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

Ја мислим да овде фудбалери бојкотују тренера или управу, или обоје. Нису ово чиста посла.

Chodex

pre 1 godinu

Ove je najbolje sto moze da se desi Unitedu, jer samo ako totalno potonu, toliko da je to dno dna, tek tada ce se mozda probuditi uprava i vlasnici, i shvatiti da moraju da gurnu 300-400 miliona momentalno i da brzinski kupe sve sto valja na trzistu a moguce je kupiti i na svim pozicijama...

KadPorastemBićuKengur

pre 1 godinu

Navijam za Mančester Junajted od 1995.
Rasulo u klubu koje traje već 10 godina je na vrhuncu.
Sportski direktor i skauting nisu uradili ništa dobro za ovu sezonu. Otišli su neki igrači koji bi bar dali dužu klupu. Ovo je smešno i tužno. Eriksen koji je pre godinu dana doživeo srčani zastoj ti je starter.
Megvajer kapiten ! Dragović iz Zvezde je za njega izmislio fudbal.
Gobelja može isto što i Dalo.
Predvideo sam 2:1 za Brendford, ali 4:0 za poluvreme je užas.

The_Dejan

pre 1 godinu

Kako jedan veliki klub, kao što je Mančester, dopušta sebi da je kapiten tima Megvajer?
Zato što vam igra u prvoj i zato što je kapiten, zbog toga vam je tako kako vam je.

Goran

pre 1 godinu

Ja zaista nemam pojma šta se ovo dešava, ali koji koji god novi trener da dođe, Junajted igra sve gore i gore.
Ten Hag je sve ,samo nikako izvikan i loš trener,ima on dobrih rezultata iza sebe koji su ga preporučili da dođe na klupu Junateda.
Pre bih rekao da je ovim igračima izgleda preko potreban psiholog da ih malo razdrma,a pojedine bi verovatno trebalo i oterati,jer se očigledno niti trude,niti interesuju dovoljno na terenu.
Uglavnom ovo što gledamo je katastrofa za jedan veliki i slavni klub,primiti od jednog Brentforda 4 komada za poluvreme je stvarno neviđena bruka i sramota.

Chodex

pre 1 godinu

Vise nema price, TACKA je stavljena!!!!! Ten Hag mora da izadje u svoje ime i ime svih igraca i da postavi ultimatum upravi i Glejzerima!!!!! ili ce i Ten Hag dati otkaz a igraci svi ili bar vecina traziti momentalni raskid ugovora, ili ce uprava i Glejzeri do kraja prelaznog roka izvadidi 400 miliona i dovesti 7-8 vrhunskih igraca, bukvalno celu novu ekipu... To je JEDINO resenje... Inace je United od ove sezone i zvanicno sala od kluba, osrednji, debilni ostrvski klub, tacka!!!!!

Nije lako MUN-ovcima

pre 1 godinu

I sta ja sada da kazem kao Partizanovac? Pa ovaj Junajtewd ima sve, novac, privatne gazde, ogroman klub prema svakom kriterijumu, uvek jaki transferi, jaki treneri, kompletna logistika, od prvog do treceg mesta najbogatijih klubova na svetu - i gledas ovo.

Отворено

pre 1 godinu

У чему је штос са Мегвајером? Ни легенде клуба не смију споменути колико је лош.
Њега држи неко из Владе или са двора.
Тај играч је з нашу другу лигу.

Ja

pre 1 godinu

Nikada mi nisu bili jasni ovi golmani koji dodaju loptu saigracu koji ima protivnickog igraca na ledjima i to na 15 metara od gola. Druze pokazi mi trenera koji ti je to ikada rekao da uradis... Covek prima 300 hiljada evra nedeljno.

munjic21

pre 1 godinu

Čitajte. Učite.
Uvek su postojala dominantna carstva. Padala, druga se uzdizala. Neka se vraćala više puta. Neka nikag. To važi u svim segmentima društvenog delsnja

Crv

pre 1 godinu

Bez Ronalda protiv Brajtona gubili 2-0 na poluvremenu. Njegovi fanovi govorili da je to sto Ronaldo ne igra. Sada igra pa je 4-0 bilo na poluvremenu hahah

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

Ја мислим да овде фудбалери бојкотују тренера или управу, или обоје. Нису ово чиста посла.

The_Dejan

pre 1 godinu

Kako jedan veliki klub, kao što je Mančester, dopušta sebi da je kapiten tima Megvajer?
Zato što vam igra u prvoj i zato što je kapiten, zbog toga vam je tako kako vam je.

Bard Živa

pre 1 godinu

Ferguson gurnuo Braću Nevil, Gigsa, Bekama, Skolsa, Bata, malo starije Džonsena, Kina, Klega, Solskjera, doveo Jorka i Kola... Tada u ekipi imao od skupljih igrača veterane Kantonu, Šmajhela, Irvinga.... I kako mu se vratilo? 3-4 godine kasnije igrao finale LŠ... A ovi bi sve instant, sve da kupe... Pa ne ide to tako...

GEOS

pre 1 godinu

Bili su drugi u prvenstvu i igrali finale lige Evrope... a onda su doveli Ronalda...
(Wlada, 13. avgust 2022 19:36)

Sto je jos veca fora, delovali su kao tim, imali 6-7 preokreta te sezone u PL pokazali i karakter. Tukli: Siti 2x, Celzi 2x, Totenhem 1x, Liverpul 1x Arsenal x1.
Delovali su skladno, i sa mogucnoscu napretka. I Svake sezone dok ih je bodio OLE sunpravili pomak, mali, ali pomak sto se vidi samim pohlgledom na tabelu PL.

Doveli su Ronalda, ja sam reko da ce da se raspadnu i da su dzabe gradili 3 sezone atmosferu.
Ko to nije predpostavio, taj ne kapira kako tim funkcionise.

MKD-4

pre 1 godinu

Portugalci-(Ronaldo, Fernandez,Dalot) buše Ten Haga..i očajni Martinez.Sedi mu na klupu Varan igrač Reala,dok progleda smeniče ga.

fkv punks

pre 1 godinu

Odgledao sam čitavu tekmu i ne vidim da je Ronaldo najveći problem.Imaju ogromnih problema sa komunikacijom u odbrani.Kada krecu u napad iz zadnje linije(od kada je došao Den Hag),opet problem u komunikaciji i ko šta treba da radi.Sredina terena faktički ne postoji.Mektominej i Fred su kriminalno loši.Inače se Ronaldo na ovoj utakmici nekoliko puta vraćao nazad i oduzimao lopte i par puta napravio faulove.Mnogo toga je trulo u Junajtedu,bilo bi nefer reći da je problem samo u jednom čoveku.

Goks

pre 1 godinu

Pomenuo je neko velikog Fergusona, jednog od najboljih trenera, menadžera od kad se fudbal igra. Nesporno. Kao što je isto tako nesporno da je sunovrat Junajteda počeo kada je ser Alex lično instalirao, po zemljačkoj liniji Dejvida Mojesa za trenera Junajteda. Tu se prvo dugme na košulji pogrešno zakopčalo a kada se prvo dugme pogrešno zakopča sva dalje idu pogrešno. Mora košulja da se skroz raskopča pa da se ponovo ispravno zakopčava. Inače će sve dalje biti brukanje kao što je ovo bilo danas.

nista o nicemu

pre 1 godinu

Sve je pocelo kad je Klop bio slobodan a oni su uzeli Murinja.Kakav danak nemanju pojma!!!
(Realno, 13. avgust 2022 20:01)

Izvini ali tvrdnja da je Klop bolji trener od Murinja je cista budalastina.

LiverBird

pre 1 godinu

Sve je pocelo kad je Klop bio slobodan a oni su uzeli Murinja.Kakav danak nemanju pojma!!!
(Realno, 13. avgust 2022 20:01)

Izvini ali tvrdnja da je Klop bolji trener od Murinja je cista budalastina.
(nista o nicemu, 13. avgust 2022 20:23)

S paznjom sam procitao vasu prepisku , a ukljucio sam se samo zbog Kloppa. Cesto se ovde pisu poluistine da Junajted nije hteo Kloppa, vec Murinja. U LFC je jos uvek bio trener Rodzers, doduse pred otkazom, a Klopp je vec bio slobodan. Navijaci su na Enfildu sirili transparente: Klopp to the Kop. Sam Klopp je dao izjavu da zeli da odmori godinu dana, ali da bi razmotrio neki bas interesantan projekat. Izjavio je, na pitanje novinara, da je moguce da nece preuzeti neki bas top, top klub (MUN),vec da sledi iznenadjenje.

Klopp je bio u kontaktu sa MUN i ODBIO ih je. To je jedina istina. Ferguson je gazdama preporucio Kloppa i kasnije je izjavio da mu je jako zao da Klopp nije dosao u MUN. Klopp je pregovarao, ne sa CEO, vec direktno s gazdama i od njih dobio garancije za projekat. Molim Vas da to izguglate i pronadjete sliku Kloppa, na centru terena s bracnim parom Henry.

Ovo tvrdim i stojim iza toga jer sam to s paznjom pratio, vest po vest, i drzao sipke da dodje Klopp. Klopp je odbio MUN. Tacka.

KadPorastemBićuKengur

pre 1 godinu

Navijam za Mančester Junajted od 1995.
Rasulo u klubu koje traje već 10 godina je na vrhuncu.
Sportski direktor i skauting nisu uradili ništa dobro za ovu sezonu. Otišli su neki igrači koji bi bar dali dužu klupu. Ovo je smešno i tužno. Eriksen koji je pre godinu dana doživeo srčani zastoj ti je starter.
Megvajer kapiten ! Dragović iz Zvezde je za njega izmislio fudbal.
Gobelja može isto što i Dalo.
Predvideo sam 2:1 za Brendford, ali 4:0 za poluvreme je užas.

NY

pre 1 godinu

Svi koji misle da je kriv Ten Hag(osim sto drzi Megvajera), a da nisu jedini krivci uprava i Glejzeri sto mu nisu doveli 6-7 top igraca i tako restartovali klub, ponavljam svi koji misle da je on kriv nemaju pojma o fudbalu, trenerskom poslu, dinamici rada trenera i uspostavljanja nekog sistema igre... Ocekujete nesto drugo sa OVIM igracima i narusenoj atmosferi u ekipi, gde uopste nema atmosfere i hemije, nego samo tenzije i stresa????? da li ste vi normalni... I za tu atmosferu nije kriv Ten hag, nego uprava,Glejzeri i pojedini igraci...
(Chodex, 13. avgust 2022 19:42)

U Engleskoj je trener ujedno i menadžer. On dovodi igrače a ne uprava. U Engleskoj ne postoji sportski direktor, to je trener menadžer. Problem je Ronaldo koji kvari atmosferu jer je samoživ i misli da je i dalje bog

Тешка времена за славни клуб

pre 1 godinu

Кад неће онда неће,кад крене низбрдо нема заустављања.Манчестер ће лутати годинама као и Милан у Италији што је лутао.Замислите све те великане Манчестера кад гледају ову бруку.Алекс Фергусон је човек у годинама и стварно није за њега да ово гледа.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Igrači i navijači su oterali Murinja, dok su gospoda iz menadžmenta ćutala i okretala glavu na namerno amatersko ponašanje zvezda milionera.
Sada neka jedu to što su zamesili. Od vrhunskog, postadoše provincijski klub.

Goks

pre 1 godinu

Tako to ide kada umesto tada slobodnog Krstajića dovedeš Ten Haga. Pokušaj da budem duhovit. Nešto je opasno tulo u Junajtedu. Koji god trener ili igrač da dodju postaju automatski 50 posto gori nego u prethodnim klubovima. Pa i taj nesretni Mekgvajer je bio sasvim solidan u Lesteru čini mi se , dok se ovde pretvorio u drvo. Drugi isto, Bruno, Sančo, Varan, do skoro Pogba, Fred, Šo. Grobar sam, imam osećaj da bi ih ova Zvezda nakantala.

besprizorni izgrednik

pre 1 godinu

Bitno da je ETH zadržao starog kapitena + mu za partnera u odbrani dodao štopera od 1,70 i pridružio im još nižeg levog beka i čoveka koji je pre samo godinu dana jedva ostao u životu.
Ovo je dno dna!

vince carter

pre 1 godinu

Kakvi ste vi pojmasi koji krivite odredjenog igraca ili trenera za igre Junajteda kad je ocigledno trulo nesto u njihovom sistemu. Ne moze svi igraci da budu dobri u drugim ekipama a bas u Junajtedu trube,kao i treneri. Pljuvali ste Van Gala,Moyesa,Murinja,Solskjera sad Ten Haga,za neke igrace krivite jacu ligu u koju su dosli sto jos vise pokazuje koliki ste pojmasi posto su Lukaku,Alexis Sancez razbijali u Engleskoj pre nego sto su presli u Junajted i pukli,pa i ovaj Megvajer je liceo na nesto u Lesteru. Bruno Fernandes je igrao samo Italijansku i to za manje klubove i portugalsku ligu i bio dugo najbolje pojacanje Junajteda a jedan Di Maria koji je dosao iz Real Madrida i nije pokazao nista,za njega su laici i pojmasi okrivili ligu a u Engleskoj dominiraju strani igraci iz ostalih liga po Evropi. Kad imas u ekipi Rasforda,Martiala,Lingarda,Greenwooda a vec ti nije proslo sa Alexisom i Di Mariom,moras da budes veliki pojmas i dovedes Sanca za 80 miliona koji igra na istim pozicijama. Krivite Ronalda a na primer Mctominay i Fred mislim da ne bi pravili nikakvu razliku kad bi igrali za Norwich u championshipu. Pogba je bio odlican u Juventusu i Francuskoj reprezentaciji,takodje nista u Junajtedu...dakle problem je u celom njihovom sistemu.

Azerot

pre 1 godinu

Krs od tima, ima da se bore sa Evertonom za opstanak. Primaju 2 od Brajtona kod kuce, 4 od Brentforda u gostima za poluvreme, zamislite samo sta ce Liverpul, Sii i Arsenal tek da im urade, pa to ce biti smesno

Admiral

pre 1 godinu

I dalje postoje ljudi koji uporno za sve krive trenere. Jeste, trener ima ogromnu odgovornost ali sve zavisi od igraca kojima raspolaze. Kakav tim ima Mancester? Nikakav. Stub odbrane im Megvajer, alo! Sa takvim igracima ni Ferguson nista ne bi uradio.

Vlada Sandviken

pre 1 godinu

Nije problem ako cemo sve utakmice izgubiti i ispasti iz lige. Kontam da bih svaki navijac Manchestera bio srecan da sazna samo jednu istinu, zasto je ovaj lik kapiten I zasto on i Fred igraju svaku utakmicu. Mene licno to neznanje najvise nervira.

Goran

pre 1 godinu

Ja zaista nemam pojma šta se ovo dešava, ali koji koji god novi trener da dođe, Junajted igra sve gore i gore.
Ten Hag je sve ,samo nikako izvikan i loš trener,ima on dobrih rezultata iza sebe koji su ga preporučili da dođe na klupu Junateda.
Pre bih rekao da je ovim igračima izgleda preko potreban psiholog da ih malo razdrma,a pojedine bi verovatno trebalo i oterati,jer se očigledno niti trude,niti interesuju dovoljno na terenu.
Uglavnom ovo što gledamo je katastrofa za jedan veliki i slavni klub,primiti od jednog Brentforda 4 komada za poluvreme je stvarno neviđena bruka i sramota.

fanfan

pre 1 godinu

Nisam mogao da verujem da cu ovo ikada doziveti, ali moja Crvena Zvezda je za klasu bolji tim trenutno od Mancestera. Zvuci neverovatno, ali zaista jeste tako.
Mislim da to nije zato sto je Zveda bas tolik onadmocna, vec zato sto je Mancester toliko los. Kako god, to ne umanjuje uspeh Zvezde.

Patriota

pre 1 godinu

Navijam za Mančester junajteda 30-tak god. Ovo je baš neugodni, bacili smo i vreme i novac(10 god) i opet ništa. Mislim da se primene gazde, neće biti neke promene... Treba strpljenja, veliki SER je ekipu gradio godinama. Nema ništa preko noći. Ne igraju imena, to se pokazuje i danas. Znam kako je navijačima Partizana

netko

pre 1 godinu

U Engleskoj je trener ujedno i menadžer. On dovodi igrače a ne uprava. U Engleskoj ne postoji sportski direktor, to je trener menadžer. Problem je Ronaldo koji kvari atmosferu jer je samoživ i misli da je i dalje bog
(NY, 13. avgust 2022 19:53)

ako se secas murinjovog vremena u MU, cesto je govorio da je on samo trener a ne menadjer, posto je cesto morao da se svadja sa upravom oko transfera. on trazi jedno, ovi mu dovedu nesto drugo...

100% i ten hag ima neku listu zelja, ali dobija corak.
eventualno ce mu dovesti nekog novog megvajera kojeg ce predstaviti medijima kao neko cudo bozije.

nije tu ni ronaldo ni megvajer problem, problem je uprava, koja je sutajuci murinja zbog pogbe pokazala igracima da im je instagram zvezda pogba vazniji od trenera i da igraci tamo mogu da rade sta hoce. igraci imaju glavnu rec i sa je fajront, upravo buse sadasnjeg trenera, jer de hea, ovakve glupe golove u zadnje 3 sezone ukupno nije primio.

sad tek vidimo kolike su zapravo murinjo i solskjar ispale trenercine sa unitedom, drugo mesto u ligi, sa ovim krsem od igraca i blesavom upravom... to je mnogo, mnogo tesko napraviti.

tricikl tricikl

pre 1 godinu

Realno, sa ovim igracima ne smes da primis 4 za poluvreme i to je to. Trener je kriv. Kakav je ono stoper od 170cm uz Megvajera? Eriksen zadnji vezni koji dolazi po loptu do peterca? Dalo u prvoj postavi? Ronaldo sam u napadu? To tako ne moze. Kad je on igrao isturenog spica? Za ovaj poraz kriv trener.

jsx

pre 1 godinu

@Crbi96
Liverpul i Siti nemaju nikakav problem sa tim timovima, i osvajaju skoro 100 bodova, a oba tima su ispala od Reala na izmaku. Real iz 2014-19 ili Barselona 2009-15 bi rutinski pobedili i Siti i Liverpul, a kamoli timove sa sredkne i začelja

Sab

pre 1 godinu

Ronaldo u 2022. godini postio 12 golova, jednu asistenciju i nula trofeja. Mesi dao 14 golova, 14 asistencija, tri trofeja. Mesija nema u nominaciji za Zlatnu loptu. Cudno?

Chodex

pre 1 godinu

U Engleskoj je trener ujedno i menadžer. On dovodi igrače a ne uprava. U Engleskoj ne postoji sportski direktor, to je trener menadžer. Problem je Ronaldo koji kvari atmosferu jer je samoživ i misli da je i dalje bog
(NY, 13. avgust 2022 19:53)

Hvala ti na informaciji koju sim mi dao, ali tu informaciju mora da zna svaki desetogodisnjak koji prati fudbal, prosto ne mogu da verujem sta si mi objasnio... Ovde se radi o tome da uprava ni jednog igraca koga je Ten Hag zeleo(osim Malsije) nije dovela... On je zeleo Seska, uprava nije ni uputila ponudu, Sesko otisao u Lajpcig, zeleo je 5,6 igraca, dao im spisak i NIKOGA sa te liste nisu doveli... Znaci menadzer obavestava upravu koji igraci su mu potrebni da bi mogao da sprovede njegov sistem, onda dalje iskljucivo uprava radi... A uprava Uniteda je em nesposobna, em nece da trosi pare... Evo, ten Hag je hteo Rabioa, i dalje nisu poslali nikakvu ponudu, niti kontaktirali Juventus... Tako da ja vrlo dobro znam sta je menadzer, ali on mora imati podrsku uprave, kao sto Gvardiola nije hteo da dodje uSiti ako Direktor izvrsni ne bude Tiki Begiristajn sa kojim je saradjivao u Barseloni, znaci Gvardiola ima podrsku uprave, Ten Hag ima propalu ekipu i prazna obecanja... Ja mislim da treba da im da ultimatum: ili ce dovesti sve igrace koje on zeli ili daje otkaz, a oni neka traze nekoga ko je vrhunski trener a hoce u propali United...

Sterling Cooper

pre 1 godinu

Čitam komentare, sve kritike se mogu, više manje, uvažiti, ali opet ... Nije to uopšte toliko loš sastav koliko su im rezultati loši, kakvi god da su dovoljno su dobri da se izbore sa Brajtonom i Brentfordom, pa i sa puno boljim ekipama. Problem je u nečemu drugom, šta god da je nisu čista posla, očigledno je.

smeh

pre 1 godinu

Ajde da pređemo preko komične odbrane na čelu sa Megvajerom, očajnog golmana koji izgleda kako stvari stoje nebi bio ni u startnoj petorci u klubu iz mog mesta, lošim celokupnim veznim redom koji ne zaslužuju da igraju u nekom velikom klubu ali onaj Rašford je tragikomičan igrač. Em što je nesposoban da sebi iskreira bilo kakvu poziciju da šutne loptu ka golu em je nesposoban da prođe bilo kog protivničkog igrača a da ne pričamo o tome da promašuje i prazan gol. Kako je moguće da igrači poput Megvajera pre svih a zatim Rašforda, Freda, Eriksena završe u jednom takvom velikanu je zaista misterija. Eriksen nije ni delić onog igrača kakav je bio pre srčanog udara. Kao da gledaš neki nižerazredni klub iz neke druge ili treće lige. Precenjeni i preplaćeni igrači koji treba da svojim menadžerima minimum kupe kuću.

Kraken89

pre 1 godinu

Pravice oni Ole-a od blata. Pa on je sa prosecnom ekipom bio vicesampion premier lige i iz iste izvlacio maksimum. Da su ga istrpeli, potpisujem da bi Manchester United u narednim godinama bio sigurno u prve 4 ekipe, a mozda u nekoj sezoni i kandidat za titulu. Svima je odavno jasno, da je United i Ferguson era odavno zavrsena i proslost.

Bobo

pre 1 godinu

Gde su sad oni sto su pljuvali po Ralfu? Covek je reko da ovom klubu treba 10 novih igraca,upravi uniteda je lakse njega da oteraju nekog svoje investicije Megvajera,Soa,Freda i ostale , najveca greska Ten Haga je sto se prihvatio ovog posla,imak je PR lobi bivisih fudbalara uniteda, Glejzera i pojedinih "sve znajucih" navijaca udario svoje i covek pomislio da je Ralf bio u piranje a ne igraci,pa pogresio je

Poker

pre 1 godinu

Dva posadjena mlada kestena bi bila ucinkovitija od stoperskog tandema Mančestera.Sta tek reći za ostatak drumskih razbojnika na čelu sa Ronaldom,a ako bi krenuli da redjamo mane golmana ovog posrnulog velikana trebalo bi nam taman toliko vremena koliko će Mancesteru do sledeće titule. De gea ne bi znao da se odbrani kad bi ga dva petogodisnjaka napala gumenim loptama

daniel

pre 1 godinu

Kakv trener covece,tolika poumpa oko njega kada je dolazio,a mogao je biti ikona u Ajaxu ,ali ta pohlepa za prokletim parama unisti sve.Ako je meni u jednoj forimi super i napredujem i imam extra primanja zasto bi menjao firmu i otisao u drugu,msm ne kontam vise ovakve ljude ali aj.

Chodex

pre 1 godinu

Penaldo se kida na kolenima jer nije postigao gol na 0-4 hajahahahaha
(Zo, 13. avgust 2022 20:22)

Komentar ti je na mestu. Samo bih dodao da je to radio uvek i pre 10-15 godina i tada me , takodje , takvo egoisticno ponasanje izuzetno nerviralo(mogu da zamislim koliko to nervira njegove saigrace i trenera), ali tada niko to nije pominjao... Cudni su ljudi...

nada

pre 1 godinu

u prvom poluvremenu Ronalda su namerno ignorisali da li je dobio mozda dve lopte.Hajde i to na stranu pa zasto onda nisu oni davali golove i tako dokazali da Ronaldo nije potreban?Strasno rasulo na terenu i ovome niko ne treba da se raduje.Navijam za Celsi ali MU dozivljava strasna ponizenja.Verujem da ce se podici iz beznadja.

Majne

pre 1 godinu

U nekom tamo univerzimu, Partizan potrosio 80m na pojacanja, vratio Mitrovica iz Fulama, doveo Nastasica, vratio se Andrija Zivkovic i dosao Racic na pozajmicu....i izgubili od Sutjeske 4:0 u drugom kolu!

Roman

pre 1 godinu

Odgovorno tvrdim da je sada miks lose selekcije igraca i trenera koji nemaju autoritet najveci problem Uniteda.

Alex F. je uspeo da bude autoritet sa menje placenim i poznatijim igracima.

Ne treba zaboraviti ni Murinja koji je bio drugi u prvenstvu pre par godina sa slicnim timom.

O igracima bi se svasta moglo reci, ali ocigledno je da su dobro placeni ili sto bi rekli "uhranjeni" i "usoljeni" na svojim pozicijama "zvezda" u klubu.

Radio. Ne radio. Svira ti radio.

Crni96

pre 1 godinu

Ovo niko nije mogao ni zamisliti ali opet ko god prati Man U. zna da je za njih svako gostovanje bara-bara. Pogotovo kad igraš na terenima ovako malih klubova. Baš zato PL i jest ludo takmičenje. Ko god igra PL na svom terenu izgine. Sjećam se prije Stoke, Swansea ili Hull.. ako mislis da ces se prosetati kao Barsa ili Real s Getafeom grdno se varaš.

JimBeam

pre 1 godinu

Tom timu treba jedno ozbiljno čistilište. Od vlasnika, uprave, pa do jedno 2/3 igrača. Nijedan element ekipe nije dobar i može bilo koji trener da dodje, ništa se neće promeniti...

Kozuki Oden

pre 1 godinu

- De Hea
- McFred
- Megvajer
- Dalot
- Rasford
- Sanco
- Bruno
MORAJU da idu sto pre ako zele da nesto urade ove sezone. Bezobrazno su losi. Ofanzivci nisu sebicni nego su marva, namerno ne dodaju saigracima pa prave 5 driblinga (pre)vise i gube loptu. Mektomini je djubre od coveka, kod njega se bas vidi da namerno sve ono radi.


Varan i Van de Bek propadaju na klupi, tuga...

Chodex

pre 1 godinu

Svi koji misle da je kriv Ten Hag(osim sto drzi Megvajera), a da nisu jedini krivci uprava i Glejzeri sto mu nisu doveli 6-7 top igraca i tako restartovali klub, ponavljam svi koji misle da je on kriv nemaju pojma o fudbalu, trenerskom poslu, dinamici rada trenera i uspostavljanja nekog sistema igre... Ocekujete nesto drugo sa OVIM igracima i narusenoj atmosferi u ekipi, gde uopste nema atmosfere i hemije, nego samo tenzije i stresa????? da li ste vi normalni... I za tu atmosferu nije kriv Ten hag, nego uprava,Glejzeri i pojedini igraci...

Kozuki Oden

pre 1 godinu

Goks
Bio je dobar u Lesteru, a sto je najgore igra mnogo bolje za Englesku nego za Junajted. Verovatno zna da tamo u Mancesta ima dozvolu da maltretira koga stigne dok tamo ne sme da pisne.
Sanco je u poslednoj sezoni za BVB poceo da propada (fizicka sprema blagi UZAS), a Fred je oduvek bio suv prosek koji niko ne kapira zasto je doveden.

Kole

pre 1 godinu

"Алекс Фергусон је човек у годинама и стварно није за њега да ово гледа."

Naprotiv, coveku skace ego do neba dok gleda ovo mucenje, zna da ce ga navijaci pamtiti jos dugo godina.
Nije on bas toliko emotivno vezan za ovaj klub vec za vreme koje je proveo u njemu.

Vi klincadijo sto komentarisete kako trener i mnogi igraci jednoatavno treba sami da odu ocigledno pojma sa zivotom nemate.

Zasto bi neko odlazio tek tako? Profesionalci su u pitanju, najplidnije godine svojih karijera igraju u ovom timu zato sto su ugovorom vezani za isti, a ujedbo im taj ugovor garantuje ostanak kao i primanja.
I sad ce oni da zatraze raskid ugovora onako bez ostecenja, samo zato sto neki tamo navijaci ne gotive kako igraju?

Ma 100% ce vam izaci u susret, samo da vase zivote ucine podnosljivijim.

Ako vam se ne svidja kako klub igra, potrazite sebi neku drugu zanimaciju.

deda

pre 1 godinu

uz svu pricu cisti izradjeni golovi, nista losa sreca, sudija i slicno, za celo poluvreme ni suta ni sanse, nista od nicega, zasluzili su ova 4 na poluvremenu..

jsx

pre 1 godinu

nista o nicemu
Pre deset godina bi bila, ali danas Klop igra finala LS skoro svake godine, a Murinjo osvaja trecerazredna takmicenja, a u drugorazrednim gubi od Dinamo Zagreba.

Chodex

pre 1 godinu

Ove je najbolje sto moze da se desi Unitedu, jer samo ako totalno potonu, toliko da je to dno dna, tek tada ce se mozda probuditi uprava i vlasnici, i shvatiti da moraju da gurnu 300-400 miliona momentalno i da brzinski kupe sve sto valja na trzistu a moguce je kupiti i na svim pozicijama...

šef

pre 1 godinu

apropo ten Haga...pa Ajax bi i bez trenera bio prvi...oduvek igraju istu al istu taktiku i oduvek igraju istu postavu,tu bilo koga da postaviš sa ulice savršeno mu je jasno šta treba da radi i gde treba da bude... to vam je to.

Redov

pre 1 godinu

@ arsenal je krenuo ovako proslu sezonu.
(crni_redstar, 13. avgust 2022 19:38)
Jeste, izgubiolu peve tri utakmice. Sećam se da su sekli glavu Arteti. Na kraju bili peti a ove godine izgledaju moćno!
Junajted je počeo katastrofalno al' ubedjen sam da ipak neće ispasti iz lige!

MU

pre 1 godinu

Nazalost kao sto sam i mislio Ten Hag nedorastao da vodi jedan MU, plus vecina igraca za drugu ligu. Dokle god Glejzeri vode klub bice ovako, secam se kako je Ferguson otisao cim je dosao Ed Vudvord, realno jos jedna sramota, klub ce se boriti za sredinu tabele.

zemunski kej

pre 1 godinu

Nisu vise veliki klub.Primat su uzeli Man.City,Chelsi,Totenhem, Njihov gatda Amerikanac mislim Gleizer ne dovodi igrace kao ova 3 tima,kao da stedi a klub ima prihode vece od drugih.
A i kada se otvori npr,za McGvajer promasi mada su danas drugi gresili.

Penaldo prevara veka

pre 1 godinu

Luzerčina kakve nema.Najveca bruka i sramota u fudbalu.
Covek je zalutao u ovaj sport.
Penaldo je najveca prevara u istoriji fudbala.

Chodex

pre 1 godinu

Vise nema price, TACKA je stavljena!!!!! Ten Hag mora da izadje u svoje ime i ime svih igraca i da postavi ultimatum upravi i Glejzerima!!!!! ili ce i Ten Hag dati otkaz a igraci svi ili bar vecina traziti momentalni raskid ugovora, ili ce uprava i Glejzeri do kraja prelaznog roka izvadidi 400 miliona i dovesti 7-8 vrhunskih igraca, bukvalno celu novu ekipu... To je JEDINO resenje... Inace je United od ove sezone i zvanicno sala od kluba, osrednji, debilni ostrvski klub, tacka!!!!!

popov

pre 1 godinu

Ne kraju će Poćetino ipak završiti u Junajtedu. Ako mu se uopšte da prljati ruke sa ovim. Ovo nije do Ten Haga. Mada ni on izgleda nije čovek za ovo.. ako takav uopšte postoji. Olako su odrekli Murinja.

Djoksa

pre 1 godinu

Kako su oni došli na ideju da angažuju Ragnika koji je zakopao Lokomotivu iz Moskve, to će ostati misterija za sva vremena. Sa njim im ni Čempionšip nije predaleko. Ne bih osuđivao Ten Haga, čovek pravi taktiku sa igračima koje on nije birao. Pa i taj Ten Hag nije došao sam od sebe već ga je angažovao Ragnik.

dusan jichici

pre 1 godinu

Jaki Evropski klubovi potrebno je bar 4-5 utakmica da dostignu staru formu.
Igrali su priljateljske utakmice za pare
sa jakim timovima.

REKOS

pre 1 godinu

Stark Ronaldo je jedini koji je Uputio stu u Golu u prvom delu. U prvom Kolu Ronaldo nije nigrao skoropred kraj kada je bio Izgubljena Utakmica.U Ekipu nema Armonije i od kada Dosli Amerikanci MU Propao

Jox

pre 1 godinu

Skoro nitko ne spominje DeGeu... Lik je golman Osasuna kalibar.... Njemu daju 15 milja funti... Najveći kikser... Prva stavka golman, rupa teška, ovi golovi o

nista o nicemu

pre 1 godinu

Sve je pocelo kad je Klop bio slobodan a oni su uzeli Murinja.Kakav danak nemanju pojma!!!
(Realno, 13. avgust 2022 20:01)

Izvini ali tvrdnja da je Klop bolji trener od Murinja je cista budalastina.

NY

pre 1 godinu

Svi koji misle da je kriv Ten Hag(osim sto drzi Megvajera), a da nisu jedini krivci uprava i Glejzeri sto mu nisu doveli 6-7 top igraca i tako restartovali klub, ponavljam svi koji misle da je on kriv nemaju pojma o fudbalu, trenerskom poslu, dinamici rada trenera i uspostavljanja nekog sistema igre... Ocekujete nesto drugo sa OVIM igracima i narusenoj atmosferi u ekipi, gde uopste nema atmosfere i hemije, nego samo tenzije i stresa????? da li ste vi normalni... I za tu atmosferu nije kriv Ten hag, nego uprava,Glejzeri i pojedini igraci...
(Chodex, 13. avgust 2022 19:42)

U Engleskoj je trener ujedno i menadžer. On dovodi igrače a ne uprava. U Engleskoj ne postoji sportski direktor, to je trener menadžer. Problem je Ronaldo koji kvari atmosferu jer je samoživ i misli da je i dalje bog

Sab

pre 1 godinu

Ronaldo u 2022. godini postio 12 golova, jednu asistenciju i nula trofeja. Mesi dao 14 golova, 14 asistencija, tri trofeja. Mesija nema u nominaciji za Zlatnu loptu. Cudno?

fanfan

pre 1 godinu

Nisam mogao da verujem da cu ovo ikada doziveti, ali moja Crvena Zvezda je za klasu bolji tim trenutno od Mancestera. Zvuci neverovatno, ali zaista jeste tako.
Mislim da to nije zato sto je Zveda bas tolik onadmocna, vec zato sto je Mancester toliko los. Kako god, to ne umanjuje uspeh Zvezde.

Penaldo prevara veka

pre 1 godinu

Luzerčina kakve nema.Najveca bruka i sramota u fudbalu.
Covek je zalutao u ovaj sport.
Penaldo je najveca prevara u istoriji fudbala.

Chodex

pre 1 godinu

Vise nema price, TACKA je stavljena!!!!! Ten Hag mora da izadje u svoje ime i ime svih igraca i da postavi ultimatum upravi i Glejzerima!!!!! ili ce i Ten Hag dati otkaz a igraci svi ili bar vecina traziti momentalni raskid ugovora, ili ce uprava i Glejzeri do kraja prelaznog roka izvadidi 400 miliona i dovesti 7-8 vrhunskih igraca, bukvalno celu novu ekipu... To je JEDINO resenje... Inace je United od ove sezone i zvanicno sala od kluba, osrednji, debilni ostrvski klub, tacka!!!!!

REKOS

pre 1 godinu

Stark Ronaldo je jedini koji je Uputio stu u Golu u prvom delu. U prvom Kolu Ronaldo nije nigrao skoropred kraj kada je bio Izgubljena Utakmica.U Ekipu nema Armonije i od kada Dosli Amerikanci MU Propao

Patriota

pre 1 godinu

Navijam za Mančester junajteda 30-tak god. Ovo je baš neugodni, bacili smo i vreme i novac(10 god) i opet ništa. Mislim da se primene gazde, neće biti neke promene... Treba strpljenja, veliki SER je ekipu gradio godinama. Nema ništa preko noći. Ne igraju imena, to se pokazuje i danas. Znam kako je navijačima Partizana

GEOS

pre 1 godinu

Bili su drugi u prvenstvu i igrali finale lige Evrope... a onda su doveli Ronalda...
(Wlada, 13. avgust 2022 19:36)

Sto je jos veca fora, delovali su kao tim, imali 6-7 preokreta te sezone u PL pokazali i karakter. Tukli: Siti 2x, Celzi 2x, Totenhem 1x, Liverpul 1x Arsenal x1.
Delovali su skladno, i sa mogucnoscu napretka. I Svake sezone dok ih je bodio OLE sunpravili pomak, mali, ali pomak sto se vidi samim pohlgledom na tabelu PL.

Doveli su Ronalda, ja sam reko da ce da se raspadnu i da su dzabe gradili 3 sezone atmosferu.
Ko to nije predpostavio, taj ne kapira kako tim funkcionise.

Chodex

pre 1 godinu

Svi koji misle da je kriv Ten Hag(osim sto drzi Megvajera), a da nisu jedini krivci uprava i Glejzeri sto mu nisu doveli 6-7 top igraca i tako restartovali klub, ponavljam svi koji misle da je on kriv nemaju pojma o fudbalu, trenerskom poslu, dinamici rada trenera i uspostavljanja nekog sistema igre... Ocekujete nesto drugo sa OVIM igracima i narusenoj atmosferi u ekipi, gde uopste nema atmosfere i hemije, nego samo tenzije i stresa????? da li ste vi normalni... I za tu atmosferu nije kriv Ten hag, nego uprava,Glejzeri i pojedini igraci...

Kraken89

pre 1 godinu

Pravice oni Ole-a od blata. Pa on je sa prosecnom ekipom bio vicesampion premier lige i iz iste izvlacio maksimum. Da su ga istrpeli, potpisujem da bi Manchester United u narednim godinama bio sigurno u prve 4 ekipe, a mozda u nekoj sezoni i kandidat za titulu. Svima je odavno jasno, da je United i Ferguson era odavno zavrsena i proslost.

zemunski kej

pre 1 godinu

Nisu vise veliki klub.Primat su uzeli Man.City,Chelsi,Totenhem, Njihov gatda Amerikanac mislim Gleizer ne dovodi igrace kao ova 3 tima,kao da stedi a klub ima prihode vece od drugih.
A i kada se otvori npr,za McGvajer promasi mada su danas drugi gresili.

daniel

pre 1 godinu

Kakv trener covece,tolika poumpa oko njega kada je dolazio,a mogao je biti ikona u Ajaxu ,ali ta pohlepa za prokletim parama unisti sve.Ako je meni u jednoj forimi super i napredujem i imam extra primanja zasto bi menjao firmu i otisao u drugu,msm ne kontam vise ovakve ljude ali aj.

Crv

pre 1 godinu

Bez Ronalda protiv Brajtona gubili 2-0 na poluvremenu. Njegovi fanovi govorili da je to sto Ronaldo ne igra. Sada igra pa je 4-0 bilo na poluvremenu hahah

Goks

pre 1 godinu

Pomenuo je neko velikog Fergusona, jednog od najboljih trenera, menadžera od kad se fudbal igra. Nesporno. Kao što je isto tako nesporno da je sunovrat Junajteda počeo kada je ser Alex lično instalirao, po zemljačkoj liniji Dejvida Mojesa za trenera Junajteda. Tu se prvo dugme na košulji pogrešno zakopčalo a kada se prvo dugme pogrešno zakopča sva dalje idu pogrešno. Mora košulja da se skroz raskopča pa da se ponovo ispravno zakopčava. Inače će sve dalje biti brukanje kao što je ovo bilo danas.

Chodex

pre 1 godinu

Ove je najbolje sto moze da se desi Unitedu, jer samo ako totalno potonu, toliko da je to dno dna, tek tada ce se mozda probuditi uprava i vlasnici, i shvatiti da moraju da gurnu 300-400 miliona momentalno i da brzinski kupe sve sto valja na trzistu a moguce je kupiti i na svim pozicijama...

Djoksa

pre 1 godinu

Kako su oni došli na ideju da angažuju Ragnika koji je zakopao Lokomotivu iz Moskve, to će ostati misterija za sva vremena. Sa njim im ni Čempionšip nije predaleko. Ne bih osuđivao Ten Haga, čovek pravi taktiku sa igračima koje on nije birao. Pa i taj Ten Hag nije došao sam od sebe već ga je angažovao Ragnik.

jsx

pre 1 godinu

@Crbi96
Liverpul i Siti nemaju nikakav problem sa tim timovima, i osvajaju skoro 100 bodova, a oba tima su ispala od Reala na izmaku. Real iz 2014-19 ili Barselona 2009-15 bi rutinski pobedili i Siti i Liverpul, a kamoli timove sa sredkne i začelja

Chodex

pre 1 godinu

Penaldo se kida na kolenima jer nije postigao gol na 0-4 hajahahahaha
(Zo, 13. avgust 2022 20:22)

Komentar ti je na mestu. Samo bih dodao da je to radio uvek i pre 10-15 godina i tada me , takodje , takvo egoisticno ponasanje izuzetno nerviralo(mogu da zamislim koliko to nervira njegove saigrace i trenera), ali tada niko to nije pominjao... Cudni su ljudi...

vince carter

pre 1 godinu

Kakvi ste vi pojmasi koji krivite odredjenog igraca ili trenera za igre Junajteda kad je ocigledno trulo nesto u njihovom sistemu. Ne moze svi igraci da budu dobri u drugim ekipama a bas u Junajtedu trube,kao i treneri. Pljuvali ste Van Gala,Moyesa,Murinja,Solskjera sad Ten Haga,za neke igrace krivite jacu ligu u koju su dosli sto jos vise pokazuje koliki ste pojmasi posto su Lukaku,Alexis Sancez razbijali u Engleskoj pre nego sto su presli u Junajted i pukli,pa i ovaj Megvajer je liceo na nesto u Lesteru. Bruno Fernandes je igrao samo Italijansku i to za manje klubove i portugalsku ligu i bio dugo najbolje pojacanje Junajteda a jedan Di Maria koji je dosao iz Real Madrida i nije pokazao nista,za njega su laici i pojmasi okrivili ligu a u Engleskoj dominiraju strani igraci iz ostalih liga po Evropi. Kad imas u ekipi Rasforda,Martiala,Lingarda,Greenwooda a vec ti nije proslo sa Alexisom i Di Mariom,moras da budes veliki pojmas i dovedes Sanca za 80 miliona koji igra na istim pozicijama. Krivite Ronalda a na primer Mctominay i Fred mislim da ne bi pravili nikakvu razliku kad bi igrali za Norwich u championshipu. Pogba je bio odlican u Juventusu i Francuskoj reprezentaciji,takodje nista u Junajtedu...dakle problem je u celom njihovom sistemu.

munjic21

pre 1 godinu

Čitajte. Učite.
Uvek su postojala dominantna carstva. Padala, druga se uzdizala. Neka se vraćala više puta. Neka nikag. To važi u svim segmentima društvenog delsnja

Admiral

pre 1 godinu

I dalje postoje ljudi koji uporno za sve krive trenere. Jeste, trener ima ogromnu odgovornost ali sve zavisi od igraca kojima raspolaze. Kakav tim ima Mancester? Nikakav. Stub odbrane im Megvajer, alo! Sa takvim igracima ni Ferguson nista ne bi uradio.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

Ја мислим да овде фудбалери бојкотују тренера или управу, или обоје. Нису ово чиста посла.

nada

pre 1 godinu

u prvom poluvremenu Ronalda su namerno ignorisali da li je dobio mozda dve lopte.Hajde i to na stranu pa zasto onda nisu oni davali golove i tako dokazali da Ronaldo nije potreban?Strasno rasulo na terenu i ovome niko ne treba da se raduje.Navijam za Celsi ali MU dozivljava strasna ponizenja.Verujem da ce se podici iz beznadja.

Majne

pre 1 godinu

U nekom tamo univerzimu, Partizan potrosio 80m na pojacanja, vratio Mitrovica iz Fulama, doveo Nastasica, vratio se Andrija Zivkovic i dosao Racic na pozajmicu....i izgubili od Sutjeske 4:0 u drugom kolu!

MKD-4

pre 1 godinu

Portugalci-(Ronaldo, Fernandez,Dalot) buše Ten Haga..i očajni Martinez.Sedi mu na klupu Varan igrač Reala,dok progleda smeniče ga.

Nije lako MUN-ovcima

pre 1 godinu

I sta ja sada da kazem kao Partizanovac? Pa ovaj Junajtewd ima sve, novac, privatne gazde, ogroman klub prema svakom kriterijumu, uvek jaki transferi, jaki treneri, kompletna logistika, od prvog do treceg mesta najbogatijih klubova na svetu - i gledas ovo.

Bard Živa

pre 1 godinu

Ferguson gurnuo Braću Nevil, Gigsa, Bekama, Skolsa, Bata, malo starije Džonsena, Kina, Klega, Solskjera, doveo Jorka i Kola... Tada u ekipi imao od skupljih igrača veterane Kantonu, Šmajhela, Irvinga.... I kako mu se vratilo? 3-4 godine kasnije igrao finale LŠ... A ovi bi sve instant, sve da kupe... Pa ne ide to tako...

Kole

pre 1 godinu

"Алекс Фергусон је човек у годинама и стварно није за њега да ово гледа."

Naprotiv, coveku skace ego do neba dok gleda ovo mucenje, zna da ce ga navijaci pamtiti jos dugo godina.
Nije on bas toliko emotivno vezan za ovaj klub vec za vreme koje je proveo u njemu.

Vi klincadijo sto komentarisete kako trener i mnogi igraci jednoatavno treba sami da odu ocigledno pojma sa zivotom nemate.

Zasto bi neko odlazio tek tako? Profesionalci su u pitanju, najplidnije godine svojih karijera igraju u ovom timu zato sto su ugovorom vezani za isti, a ujedbo im taj ugovor garantuje ostanak kao i primanja.
I sad ce oni da zatraze raskid ugovora onako bez ostecenja, samo zato sto neki tamo navijaci ne gotive kako igraju?

Ma 100% ce vam izaci u susret, samo da vase zivote ucine podnosljivijim.

Ako vam se ne svidja kako klub igra, potrazite sebi neku drugu zanimaciju.

jsx

pre 1 godinu

nista o nicemu
Pre deset godina bi bila, ali danas Klop igra finala LS skoro svake godine, a Murinjo osvaja trecerazredna takmicenja, a u drugorazrednim gubi od Dinamo Zagreba.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Igrači i navijači su oterali Murinja, dok su gospoda iz menadžmenta ćutala i okretala glavu na namerno amatersko ponašanje zvezda milionera.
Sada neka jedu to što su zamesili. Od vrhunskog, postadoše provincijski klub.

Отворено

pre 1 godinu

У чему је штос са Мегвајером? Ни легенде клуба не смију споменути колико је лош.
Њега држи неко из Владе или са двора.
Тај играч је з нашу другу лигу.

dusan jichici

pre 1 godinu

Jaki Evropski klubovi potrebno je bar 4-5 utakmica da dostignu staru formu.
Igrali su priljateljske utakmice za pare
sa jakim timovima.

smeh

pre 1 godinu

Ajde da pređemo preko komične odbrane na čelu sa Megvajerom, očajnog golmana koji izgleda kako stvari stoje nebi bio ni u startnoj petorci u klubu iz mog mesta, lošim celokupnim veznim redom koji ne zaslužuju da igraju u nekom velikom klubu ali onaj Rašford je tragikomičan igrač. Em što je nesposoban da sebi iskreira bilo kakvu poziciju da šutne loptu ka golu em je nesposoban da prođe bilo kog protivničkog igrača a da ne pričamo o tome da promašuje i prazan gol. Kako je moguće da igrači poput Megvajera pre svih a zatim Rašforda, Freda, Eriksena završe u jednom takvom velikanu je zaista misterija. Eriksen nije ni delić onog igrača kakav je bio pre srčanog udara. Kao da gledaš neki nižerazredni klub iz neke druge ili treće lige. Precenjeni i preplaćeni igrači koji treba da svojim menadžerima minimum kupe kuću.

Vlada Sandviken

pre 1 godinu

Nije problem ako cemo sve utakmice izgubiti i ispasti iz lige. Kontam da bih svaki navijac Manchestera bio srecan da sazna samo jednu istinu, zasto je ovaj lik kapiten I zasto on i Fred igraju svaku utakmicu. Mene licno to neznanje najvise nervira.

Jox

pre 1 godinu

Skoro nitko ne spominje DeGeu... Lik je golman Osasuna kalibar.... Njemu daju 15 milja funti... Najveći kikser... Prva stavka golman, rupa teška, ovi golovi o

Crni96

pre 1 godinu

Ovo niko nije mogao ni zamisliti ali opet ko god prati Man U. zna da je za njih svako gostovanje bara-bara. Pogotovo kad igraš na terenima ovako malih klubova. Baš zato PL i jest ludo takmičenje. Ko god igra PL na svom terenu izgine. Sjećam se prije Stoke, Swansea ili Hull.. ako mislis da ces se prosetati kao Barsa ili Real s Getafeom grdno se varaš.

The_Dejan

pre 1 godinu

Kako jedan veliki klub, kao što je Mančester, dopušta sebi da je kapiten tima Megvajer?
Zato što vam igra u prvoj i zato što je kapiten, zbog toga vam je tako kako vam je.

Redov

pre 1 godinu

@ arsenal je krenuo ovako proslu sezonu.
(crni_redstar, 13. avgust 2022 19:38)
Jeste, izgubiolu peve tri utakmice. Sećam se da su sekli glavu Arteti. Na kraju bili peti a ove godine izgledaju moćno!
Junajted je počeo katastrofalno al' ubedjen sam da ipak neće ispasti iz lige!

šef

pre 1 godinu

apropo ten Haga...pa Ajax bi i bez trenera bio prvi...oduvek igraju istu al istu taktiku i oduvek igraju istu postavu,tu bilo koga da postaviš sa ulice savršeno mu je jasno šta treba da radi i gde treba da bude... to vam je to.

MU

pre 1 godinu

Nazalost kao sto sam i mislio Ten Hag nedorastao da vodi jedan MU, plus vecina igraca za drugu ligu. Dokle god Glejzeri vode klub bice ovako, secam se kako je Ferguson otisao cim je dosao Ed Vudvord, realno jos jedna sramota, klub ce se boriti za sredinu tabele.

Sterling Cooper

pre 1 godinu

Čitam komentare, sve kritike se mogu, više manje, uvažiti, ali opet ... Nije to uopšte toliko loš sastav koliko su im rezultati loši, kakvi god da su dovoljno su dobri da se izbore sa Brajtonom i Brentfordom, pa i sa puno boljim ekipama. Problem je u nečemu drugom, šta god da je nisu čista posla, očigledno je.

tricikl tricikl

pre 1 godinu

Realno, sa ovim igracima ne smes da primis 4 za poluvreme i to je to. Trener je kriv. Kakav je ono stoper od 170cm uz Megvajera? Eriksen zadnji vezni koji dolazi po loptu do peterca? Dalo u prvoj postavi? Ronaldo sam u napadu? To tako ne moze. Kad je on igrao isturenog spica? Za ovaj poraz kriv trener.

popov

pre 1 godinu

Ne kraju će Poćetino ipak završiti u Junajtedu. Ako mu se uopšte da prljati ruke sa ovim. Ovo nije do Ten Haga. Mada ni on izgleda nije čovek za ovo.. ako takav uopšte postoji. Olako su odrekli Murinja.

besprizorni izgrednik

pre 1 godinu

Bitno da je ETH zadržao starog kapitena + mu za partnera u odbrani dodao štopera od 1,70 i pridružio im još nižeg levog beka i čoveka koji je pre samo godinu dana jedva ostao u životu.
Ovo je dno dna!

KadPorastemBićuKengur

pre 1 godinu

Navijam za Mančester Junajted od 1995.
Rasulo u klubu koje traje već 10 godina je na vrhuncu.
Sportski direktor i skauting nisu uradili ništa dobro za ovu sezonu. Otišli su neki igrači koji bi bar dali dužu klupu. Ovo je smešno i tužno. Eriksen koji je pre godinu dana doživeo srčani zastoj ti je starter.
Megvajer kapiten ! Dragović iz Zvezde je za njega izmislio fudbal.
Gobelja može isto što i Dalo.
Predvideo sam 2:1 za Brendford, ali 4:0 za poluvreme je užas.

Тешка времена за славни клуб

pre 1 godinu

Кад неће онда неће,кад крене низбрдо нема заустављања.Манчестер ће лутати годинама као и Милан у Италији што је лутао.Замислите све те великане Манчестера кад гледају ову бруку.Алекс Фергусон је човек у годинама и стварно није за њега да ово гледа.

Kozuki Oden

pre 1 godinu

- De Hea
- McFred
- Megvajer
- Dalot
- Rasford
- Sanco
- Bruno
MORAJU da idu sto pre ako zele da nesto urade ove sezone. Bezobrazno su losi. Ofanzivci nisu sebicni nego su marva, namerno ne dodaju saigracima pa prave 5 driblinga (pre)vise i gube loptu. Mektomini je djubre od coveka, kod njega se bas vidi da namerno sve ono radi.


Varan i Van de Bek propadaju na klupi, tuga...

Chodex

pre 1 godinu

U Engleskoj je trener ujedno i menadžer. On dovodi igrače a ne uprava. U Engleskoj ne postoji sportski direktor, to je trener menadžer. Problem je Ronaldo koji kvari atmosferu jer je samoživ i misli da je i dalje bog
(NY, 13. avgust 2022 19:53)

Hvala ti na informaciji koju sim mi dao, ali tu informaciju mora da zna svaki desetogodisnjak koji prati fudbal, prosto ne mogu da verujem sta si mi objasnio... Ovde se radi o tome da uprava ni jednog igraca koga je Ten Hag zeleo(osim Malsije) nije dovela... On je zeleo Seska, uprava nije ni uputila ponudu, Sesko otisao u Lajpcig, zeleo je 5,6 igraca, dao im spisak i NIKOGA sa te liste nisu doveli... Znaci menadzer obavestava upravu koji igraci su mu potrebni da bi mogao da sprovede njegov sistem, onda dalje iskljucivo uprava radi... A uprava Uniteda je em nesposobna, em nece da trosi pare... Evo, ten Hag je hteo Rabioa, i dalje nisu poslali nikakvu ponudu, niti kontaktirali Juventus... Tako da ja vrlo dobro znam sta je menadzer, ali on mora imati podrsku uprave, kao sto Gvardiola nije hteo da dodje uSiti ako Direktor izvrsni ne bude Tiki Begiristajn sa kojim je saradjivao u Barseloni, znaci Gvardiola ima podrsku uprave, Ten Hag ima propalu ekipu i prazna obecanja... Ja mislim da treba da im da ultimatum: ili ce dovesti sve igrace koje on zeli ili daje otkaz, a oni neka traze nekoga ko je vrhunski trener a hoce u propali United...

LiverBird

pre 1 godinu

Sve je pocelo kad je Klop bio slobodan a oni su uzeli Murinja.Kakav danak nemanju pojma!!!
(Realno, 13. avgust 2022 20:01)

Izvini ali tvrdnja da je Klop bolji trener od Murinja je cista budalastina.
(nista o nicemu, 13. avgust 2022 20:23)

S paznjom sam procitao vasu prepisku , a ukljucio sam se samo zbog Kloppa. Cesto se ovde pisu poluistine da Junajted nije hteo Kloppa, vec Murinja. U LFC je jos uvek bio trener Rodzers, doduse pred otkazom, a Klopp je vec bio slobodan. Navijaci su na Enfildu sirili transparente: Klopp to the Kop. Sam Klopp je dao izjavu da zeli da odmori godinu dana, ali da bi razmotrio neki bas interesantan projekat. Izjavio je, na pitanje novinara, da je moguce da nece preuzeti neki bas top, top klub (MUN),vec da sledi iznenadjenje.

Klopp je bio u kontaktu sa MUN i ODBIO ih je. To je jedina istina. Ferguson je gazdama preporucio Kloppa i kasnije je izjavio da mu je jako zao da Klopp nije dosao u MUN. Klopp je pregovarao, ne sa CEO, vec direktno s gazdama i od njih dobio garancije za projekat. Molim Vas da to izguglate i pronadjete sliku Kloppa, na centru terena s bracnim parom Henry.

Ovo tvrdim i stojim iza toga jer sam to s paznjom pratio, vest po vest, i drzao sipke da dodje Klopp. Klopp je odbio MUN. Tacka.

Azerot

pre 1 godinu

Krs od tima, ima da se bore sa Evertonom za opstanak. Primaju 2 od Brajtona kod kuce, 4 od Brentforda u gostima za poluvreme, zamislite samo sta ce Liverpul, Sii i Arsenal tek da im urade, pa to ce biti smesno

Goks

pre 1 godinu

Tako to ide kada umesto tada slobodnog Krstajića dovedeš Ten Haga. Pokušaj da budem duhovit. Nešto je opasno tulo u Junajtedu. Koji god trener ili igrač da dodju postaju automatski 50 posto gori nego u prethodnim klubovima. Pa i taj nesretni Mekgvajer je bio sasvim solidan u Lesteru čini mi se , dok se ovde pretvorio u drvo. Drugi isto, Bruno, Sančo, Varan, do skoro Pogba, Fred, Šo. Grobar sam, imam osećaj da bi ih ova Zvezda nakantala.

Roman

pre 1 godinu

Odgovorno tvrdim da je sada miks lose selekcije igraca i trenera koji nemaju autoritet najveci problem Uniteda.

Alex F. je uspeo da bude autoritet sa menje placenim i poznatijim igracima.

Ne treba zaboraviti ni Murinja koji je bio drugi u prvenstvu pre par godina sa slicnim timom.

O igracima bi se svasta moglo reci, ali ocigledno je da su dobro placeni ili sto bi rekli "uhranjeni" i "usoljeni" na svojim pozicijama "zvezda" u klubu.

Radio. Ne radio. Svira ti radio.

Ja

pre 1 godinu

Nikada mi nisu bili jasni ovi golmani koji dodaju loptu saigracu koji ima protivnickog igraca na ledjima i to na 15 metara od gola. Druze pokazi mi trenera koji ti je to ikada rekao da uradis... Covek prima 300 hiljada evra nedeljno.

Goran

pre 1 godinu

Ja zaista nemam pojma šta se ovo dešava, ali koji koji god novi trener da dođe, Junajted igra sve gore i gore.
Ten Hag je sve ,samo nikako izvikan i loš trener,ima on dobrih rezultata iza sebe koji su ga preporučili da dođe na klupu Junateda.
Pre bih rekao da je ovim igračima izgleda preko potreban psiholog da ih malo razdrma,a pojedine bi verovatno trebalo i oterati,jer se očigledno niti trude,niti interesuju dovoljno na terenu.
Uglavnom ovo što gledamo je katastrofa za jedan veliki i slavni klub,primiti od jednog Brentforda 4 komada za poluvreme je stvarno neviđena bruka i sramota.

JimBeam

pre 1 godinu

Tom timu treba jedno ozbiljno čistilište. Od vlasnika, uprave, pa do jedno 2/3 igrača. Nijedan element ekipe nije dobar i može bilo koji trener da dodje, ništa se neće promeniti...

deda

pre 1 godinu

uz svu pricu cisti izradjeni golovi, nista losa sreca, sudija i slicno, za celo poluvreme ni suta ni sanse, nista od nicega, zasluzili su ova 4 na poluvremenu..

Bobo

pre 1 godinu

Gde su sad oni sto su pljuvali po Ralfu? Covek je reko da ovom klubu treba 10 novih igraca,upravi uniteda je lakse njega da oteraju nekog svoje investicije Megvajera,Soa,Freda i ostale , najveca greska Ten Haga je sto se prihvatio ovog posla,imak je PR lobi bivisih fudbalara uniteda, Glejzera i pojedinih "sve znajucih" navijaca udario svoje i covek pomislio da je Ralf bio u piranje a ne igraci,pa pogresio je

Kozuki Oden

pre 1 godinu

Goks
Bio je dobar u Lesteru, a sto je najgore igra mnogo bolje za Englesku nego za Junajted. Verovatno zna da tamo u Mancesta ima dozvolu da maltretira koga stigne dok tamo ne sme da pisne.
Sanco je u poslednoj sezoni za BVB poceo da propada (fizicka sprema blagi UZAS), a Fred je oduvek bio suv prosek koji niko ne kapira zasto je doveden.

netko

pre 1 godinu

U Engleskoj je trener ujedno i menadžer. On dovodi igrače a ne uprava. U Engleskoj ne postoji sportski direktor, to je trener menadžer. Problem je Ronaldo koji kvari atmosferu jer je samoživ i misli da je i dalje bog
(NY, 13. avgust 2022 19:53)

ako se secas murinjovog vremena u MU, cesto je govorio da je on samo trener a ne menadjer, posto je cesto morao da se svadja sa upravom oko transfera. on trazi jedno, ovi mu dovedu nesto drugo...

100% i ten hag ima neku listu zelja, ali dobija corak.
eventualno ce mu dovesti nekog novog megvajera kojeg ce predstaviti medijima kao neko cudo bozije.

nije tu ni ronaldo ni megvajer problem, problem je uprava, koja je sutajuci murinja zbog pogbe pokazala igracima da im je instagram zvezda pogba vazniji od trenera i da igraci tamo mogu da rade sta hoce. igraci imaju glavnu rec i sa je fajront, upravo buse sadasnjeg trenera, jer de hea, ovakve glupe golove u zadnje 3 sezone ukupno nije primio.

sad tek vidimo kolike su zapravo murinjo i solskjar ispale trenercine sa unitedom, drugo mesto u ligi, sa ovim krsem od igraca i blesavom upravom... to je mnogo, mnogo tesko napraviti.

fkv punks

pre 1 godinu

Odgledao sam čitavu tekmu i ne vidim da je Ronaldo najveći problem.Imaju ogromnih problema sa komunikacijom u odbrani.Kada krecu u napad iz zadnje linije(od kada je došao Den Hag),opet problem u komunikaciji i ko šta treba da radi.Sredina terena faktički ne postoji.Mektominej i Fred su kriminalno loši.Inače se Ronaldo na ovoj utakmici nekoliko puta vraćao nazad i oduzimao lopte i par puta napravio faulove.Mnogo toga je trulo u Junajtedu,bilo bi nefer reći da je problem samo u jednom čoveku.

Poker

pre 1 godinu

Dva posadjena mlada kestena bi bila ucinkovitija od stoperskog tandema Mančestera.Sta tek reći za ostatak drumskih razbojnika na čelu sa Ronaldom,a ako bi krenuli da redjamo mane golmana ovog posrnulog velikana trebalo bi nam taman toliko vremena koliko će Mancesteru do sledeće titule. De gea ne bi znao da se odbrani kad bi ga dva petogodisnjaka napala gumenim loptama