Četvrtak, 11.08.2022.

16:28

Seča favorita kakva nije viđena od 1999.

Uvodni mečevi na Mastersu u Montrealu bili su kobni za trojicu najbolje rangiranih tenisera.

Izvor: MT

Seèa favorita kakva nije viðena od 1999. IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

Robert

pre 1 godinu

Nadal. Niko od mlađih nema potencijal da dugo bude na visokom nivou i da pravi konstantno dobre rezultate. Biće uobičajeno da teniseri između pedesetog i stotog mesta rutinski dobijaju nekoga iz to 5
(Zacvo, 11. avgust 2022 16:47)

Naravno, i ovde ce se svojski slaviti kad neki nas iz top 100 pobedi onog iz top 5. Nece se tada umanjivati uspeh na racun slabog i nestabilnog vrha ATP-a, vec naprotiv - predvidjace mu se konacan proboj u top 20 jer se cini da je sredio glavu. A ono samo luda glava ovih vodecih. :)

Ivan

pre 1 godinu

Pa eto, to je upravo ta budućnost tenisa sa ovim mladim generacijama. Ima tu puno odličnih tenisera naravno, biće dobrih mečeva i u budućnosti, ali nikada i slovima NIKADA neće biti takve dominacije nekih igrača kakva je bila u eri Velike trojke! NIKADA! Ovo na Mastersu u Montrealu je najbolji dokaz toj tvrdnji! Nema igrača iz Velike trojke, plus i ostali vrhunski teniseri iz te ere su ili van forme ili su povređeni i evo rezultata, pobeđuje ko koga stigne, nigde kontinuiteta, 80 i neki na svetu pobeđuje igrača iz Top 10 kao od šale. U budućnosti, sa ovom generacijom novih mladih tenisera biće gotovo redovna pojava da u sezoni bude četiri pobednika Gren Slemova i devet pobednika Mastersa. Retko, veoma retko će se dešavati da neko veže 3-4 titule, pa i dve će biti retkost. I onda neki tvrde da će rekordi Velike trojke biti srušeni od strane ovih tenisera iz nove mlađe generacije! Besmislice! Teško će se u buduće desiti da neko osvoji dvocifren broj Slemova a kamo li da obori rekorde Velike trojke. Velika trojka je priča za sebe, nenadmašni su.

Boss

pre 1 godinu

Alkaras favorit hhahahahaha sta je on osvojio i ko je on uopste?
(acko, 11. avgust 2022 16:40)

Alkaras u prvih 100 profesionalnih mečeva ima 75 pobeda. Novak je imao 65.
(Bickey, 11. avgust 2022 17:01)

Samo sto su Novaka u prvih 100 profi meceva smatrali potpunim autsajderom i nije dobijao paznju medija sve dok nije osvojio Vimbldon, pa i tad su sumnjicavi bili, secam se novinarka pita Federera da li misli da Novak moze da osvoji jos neki gren slem u karijeri a on je tad imao vec nekoliko, cak se i Federer nasmejao na to pitanje. Novak je profi karijeru zapoceo 2003.a prvi GS osvojio 2008, i ti sad iznosis debilnu statistiku da bi opravdao Alkarasa kao favorita iako ti sve gore navedeno ukazuje da je to potpuno nezasluzeno.

Nebojša

pre 1 godinu

Alkaraz....nikad neće biti ni broj dva ...potpisujem...
(Vojni penzos, 11. avgust 2022 17:18)

Kako Novak ne može da igra brdo turnira a Medvedevu nisu dali na Wimbledon nije nemoguće Alkaraz završi kao no2 na kraju sezone tako da ne potpisuj ništa:) a čak ni no1 nije isključen ukoliko se konsoliduje naravno zavisi i od drugih igrača.

no name

pre 1 godinu

Ovo je šok samo za one koji ne prate tenis. Dečko je odigrao jedan turnir dobro (čini mi se Madrid) i mediji ga odmah proglasili naslednikom Novaka, Nadala i Federera. Samo su mu odmogli jer posle toga nije uradio ništa... U suštini, ima mnogo kvalitetnijih mladih igrača od njega: Siner, Cicipas, Rud...
(Hmm, 10. avgust 2022 23:52)

Pisali su ovde vec realni komentari da lažu za Alcaraza da je visok 185 cm, kad ima 180-181 cm. To predstavlja problem znaci on može da ima karijeru jednog Agasi, i na primer mnogo bolju karijeru od Hewita. I to u najboljem slucaju!

Ove sto si nabrojao em sto nisu bolji od Alcaraza nisu vise ni mladi igraci.

Sa izuzetkom Sinera, ali biće još tu bitaka da vidimo ko je bolji.

P.s Koliko su puta Nadal i Djokovic ispadali u 2 kolu kao nosioci na masteru.

Pa sta?

Nebojša

pre 1 godinu

Ciljano izgubili,čuvaju snagu za US Open.
(Mislim !, 11. avgust 2022 17:20

Ako već ciljano gubiš onda to radiš u Cincinnatiju ne u Montrealu jedino ako im je cilj bio da se blamiraju onda su cilj ispunili:)

To bi bilo to

pre 1 godinu

Moram da napravim izuzetak za Kirjosa,čovek može da pobedi bilo koga i nije nikakvo iznenađenje što je dobio Medvedeva.Ustvari to govori baš o Kirjosu i njegovom proćerdanom talentujer je Medvedev u odnosu na Alkaraza i veselog Cicipasa klasa iznad a to pokazuju 4 finala GS i jedna titula.Alkaraz je talenat i apsolutno ništa više od toga a Cicipas od prošlogodišnjeg RG još luta ko guska u magli.

Andrea Djani

pre 1 godinu

Novak i Rafa su svetlosnim godinama ispred svih ostalih . Bez njih muski tenis bi se pretvorio u zenski , gde svaka igracica u prvih pedeset moze do GS.

Nebojša

pre 1 godinu

Pogledaš ko je izbacio Samprasa i ekipu, a ko ovu "elitu" danas i jasno je koja od dve ere je zapravo "weak"...
(Agilni, 11. avgust 2022 16:36)

I od njih jedino vredi kuerten kao što od ovih jedini vredi Kirios tako da nema razlike.

Bickey

pre 1 godinu

Alkaras favorit hhahahahaha sta je on osvojio i ko je on uopste?
(acko, 11. avgust 2022 16:40)

Alkaras u prvih 100 profesionalnih mečeva ima 75 pobeda. Novak je imao 65.

Eh

pre 1 godinu

@ Bickey. Sjajna statistika ali ništa više od toga.Kad bude osvajao GS,kad sastavi bar godinu na prvom mestu,onda kapa dole.Za sad samo talenat.Ljudi moji pa neko će morati da osvaja GS kad se Nole i Rafa povuku.Moja prognoza,niko od trenutno najvećih talenata na turu neće doći do 10 GS u karijeri.Zaboravite tri aždaje tenisa,to je fenomen i sportski i biološki.

Perivoje

pre 1 godinu

Kakav je Kirjos šarlatan najbolje se vidi kada je dopustio da ga pobedi Nolo koga su redom havarisali igrači iz TOP 10,čak i 135.na ATP, Veseli.Da nema Goata Rafe tenis niko normalan ne bi pratio.Jedini on daje smisao ovom sportu.Hvala ti Rafa na tome !

Tarmi Rićmi

pre 1 godinu

Tri lakrdijaša...nikada sva trojica da skupe u svojoj karijeri pobeda i turnira ne bi bili ni do pola Novakovog...eto im sada vakserski tenis !

Đole

pre 1 godinu

Ovaj Danilo Medved kao da sve namerno radi da prvo mesto na kraju godine osvoji Nadal. Naravno, sve je to posledica loše forme, ali Medvedev brani sa prošlogodišnjeg US Opena 1200 bodova a Nadal NULA. Ako Nadal osovji jedan Masters 1000 a u drugom stigne do finala i osvoji US Open - sigurno je na kraju godine broj 1. Novak je 7 puta godinu završio kao prvoplasirani teniser, a Nadal trenutno ima 5 godina kao broj 1. Ukoliko Medvededev hitno ne popravi formu, Nadal će Novaku prići na samo jednu godinu zaostatka u ovoj bitnoj kategoriji i imaće 2 GS titule više. Gledao sam desetine stranih teniskih sajtova i NIJEDAN ne spominje broj sedmica na mestu broj 1, a gotovo svi su to uzimali kao bitnu kategoriju kada je Federer bio ispred Novaka!!! Eto sad je na Medi da spašava Novaka u GOAT trci jer je veliko pitanje da li će opet ovi iz zemlje kengura nešto izmisliti i zabraniti Novaku da igra sledeće godine Australian Open.

Bob

pre 1 godinu

Nije ovo nista,tek cemo prisustvovati cirkusu do kraja sezone,naravno na turnirima gde ne bude igrao Novak!
Na zavrsnom ocekujem trijumf Novaka i na taj nacin oduzimanje jos jednog Federerovog rekorda odnosno deljenje istog!

TB

pre 1 godinu

Jedan od mozda najbitnijih razloga uspeha velike trojke - konstantnost. Oni uspevaju da nadju nacin da pobede i kada im nije dan, kada igraju losije od protivnika. Nije im bilo bitno da li je to m1000, 500 ili GS, uvek su bili tu... Mnogi kritikuju zenski tenis, ne shvatajuci da je i u muskom tenisu ista situacija ako iskljucimo par glavnih figura, samo sto se u zenskom tenisu to "iskljucivanje" desilo malo ranije..

teacher

pre 1 godinu

Da li od prevelike zelje da i dalje gledamo dobar tenis kada se tri velikana povuku ili iz cistog neznanja, strucnjaci svako malo nekog ko zablista na dva-tri turnira, pa i celu sezonu, poglase naslednikom i novim osvajacem desetina GS-ova. A svi oni po pravilu se ukake posle tih par momenata slave. Na zalost...Tim, Dimitrov, Zverev, Cicipas, Medvedev, Alkaras, mozda sam izostavila nekog...Jedino mi Medevedev mozda uliva nadu da ce nesto da uradi, ako ga ne sputaju po politickoj liniji, ali nece biti ni blizu bilo kome od ove trojice. Budimo realini. Pa i do pre desetak godina niko nije ni pomislio da bismo u jednom trenutku mogli da imamo tri tenisera koji imaju 60+ GS-ova u rukama...

unknown

pre 1 godinu

Djokovic osvojio Wimbledon pao na 7mesto,Nadal osvojio zahvaljujući Noletu 2 GS pao na 4mesto a ovi paceri svi bolje rangirani ludilo mozga a ispadaju kao na traci bez nekih značajnih uspeha! Od svih ovih pacera Kirjos je doktor za njih kada hoće da igra!

tenis

pre 1 godinu

ja tvrdim da su berdih, ferrer, conga, del potro, cilic bili za klasu, a marej i vavrinka za dve iznad medvedeva, zvereva, cicipasa i rubljeva. samo je njihov rang veci i imaju vise uspeha jer igraju protiv velike trojke na zalasku karijere i imaju dosta mastersa gde niko od velike trojke ne igra. Mislim hajde nek neko uporedi medvedevove uspehe kako je dosao do broja 1 i marejeve

всс

pre 1 godinu

Где је Муратоглу да нам прича бајке за лаку ноћ како су ова тројица доминантни и немају недостатака у игри!!!? Ма један недостатак им не можеш наћи, рече он и остаде жив! И то ми неки стручњак који ЦЕЛОГ ЖИВОТА ВИШЕ НЕГО ДОБРО ЖИВИ ОД ТЕНИСА! Колико незналица и медиокритета у савременом свету на сваком кораку!

randomlik

pre 1 godinu

Muški tenis kada se povuku Novak i Nadal (Fed je realno već u penziji) će biti isti cirkus kao i ženski sada. Bez pravih favorita, bez velikih rivalstva i grandioznih mečeva u finalima i polufinalima... šteta za sve ljubitelje sporta koji treba da budu zahvalni i uživaju još koju sezonu dok ne postane monotono ili dodju neki novi ratnici

Kokan

pre 1 godinu

Medvedev ajde manje-vise, nije sramota izgubiti od zahultalog Kirjosa, ali Alkaras i Cicipas... Ne znam ko je veci komedijas, da li buduci osvajac 30gs ili ovaj sto je vecito jak na recima.

napred PARTIZAN

pre 1 godinu

nije realan poredak na atp listi
nije realan poredak nosilaca
+ nole ne igra

= nema favorita tj. svi su slicni po kvalitetu

5 nivoa ispod novaka i rafe

Zacvo

pre 1 godinu

Eto na šta će da liči tenis kad se povuku Đoković i Nadal. Niko od mlađih nema potencijal da dugo bude na visokom nivou i da pravi konstantno dobre rezultate. Biće uobičajeno da teniseri između pedesetog i stotog mesta rutinski dobijaju nekoga iz to 5

Duki

pre 1 godinu

Medvedev me je odučio od tenisa u onom finalu US Opena kad je pobedio Djokovića u najvažnijem meču u istoriji srpskog sporta. Uvek ću navijati protiv njega.

randomlik

pre 1 godinu

Muški tenis kada se povuku Novak i Nadal (Fed je realno već u penziji) će biti isti cirkus kao i ženski sada. Bez pravih favorita, bez velikih rivalstva i grandioznih mečeva u finalima i polufinalima... šteta za sve ljubitelje sporta koji treba da budu zahvalni i uživaju još koju sezonu dok ne postane monotono ili dodju neki novi ratnici

napred PARTIZAN

pre 1 godinu

nije realan poredak na atp listi
nije realan poredak nosilaca
+ nole ne igra

= nema favorita tj. svi su slicni po kvalitetu

5 nivoa ispod novaka i rafe

Kokan

pre 1 godinu

Medvedev ajde manje-vise, nije sramota izgubiti od zahultalog Kirjosa, ali Alkaras i Cicipas... Ne znam ko je veci komedijas, da li buduci osvajac 30gs ili ovaj sto je vecito jak na recima.

tenis

pre 1 godinu

ja tvrdim da su berdih, ferrer, conga, del potro, cilic bili za klasu, a marej i vavrinka za dve iznad medvedeva, zvereva, cicipasa i rubljeva. samo je njihov rang veci i imaju vise uspeha jer igraju protiv velike trojke na zalasku karijere i imaju dosta mastersa gde niko od velike trojke ne igra. Mislim hajde nek neko uporedi medvedevove uspehe kako je dosao do broja 1 i marejeve

Zacvo

pre 1 godinu

Eto na šta će da liči tenis kad se povuku Đoković i Nadal. Niko od mlađih nema potencijal da dugo bude na visokom nivou i da pravi konstantno dobre rezultate. Biće uobičajeno da teniseri između pedesetog i stotog mesta rutinski dobijaju nekoga iz to 5

всс

pre 1 godinu

Где је Муратоглу да нам прича бајке за лаку ноћ како су ова тројица доминантни и немају недостатака у игри!!!? Ма један недостатак им не можеш наћи, рече он и остаде жив! И то ми неки стручњак који ЦЕЛОГ ЖИВОТА ВИШЕ НЕГО ДОБРО ЖИВИ ОД ТЕНИСА! Колико незналица и медиокритета у савременом свету на сваком кораку!

To bi bilo to

pre 1 godinu

Moram da napravim izuzetak za Kirjosa,čovek može da pobedi bilo koga i nije nikakvo iznenađenje što je dobio Medvedeva.Ustvari to govori baš o Kirjosu i njegovom proćerdanom talentujer je Medvedev u odnosu na Alkaraza i veselog Cicipasa klasa iznad a to pokazuju 4 finala GS i jedna titula.Alkaraz je talenat i apsolutno ništa više od toga a Cicipas od prošlogodišnjeg RG još luta ko guska u magli.

unknown

pre 1 godinu

Djokovic osvojio Wimbledon pao na 7mesto,Nadal osvojio zahvaljujući Noletu 2 GS pao na 4mesto a ovi paceri svi bolje rangirani ludilo mozga a ispadaju kao na traci bez nekih značajnih uspeha! Od svih ovih pacera Kirjos je doktor za njih kada hoće da igra!

Duki

pre 1 godinu

Medvedev me je odučio od tenisa u onom finalu US Opena kad je pobedio Djokovića u najvažnijem meču u istoriji srpskog sporta. Uvek ću navijati protiv njega.

TB

pre 1 godinu

Jedan od mozda najbitnijih razloga uspeha velike trojke - konstantnost. Oni uspevaju da nadju nacin da pobede i kada im nije dan, kada igraju losije od protivnika. Nije im bilo bitno da li je to m1000, 500 ili GS, uvek su bili tu... Mnogi kritikuju zenski tenis, ne shvatajuci da je i u muskom tenisu ista situacija ako iskljucimo par glavnih figura, samo sto se u zenskom tenisu to "iskljucivanje" desilo malo ranije..

Tarmi Rićmi

pre 1 godinu

Tri lakrdijaša...nikada sva trojica da skupe u svojoj karijeri pobeda i turnira ne bi bili ni do pola Novakovog...eto im sada vakserski tenis !

teacher

pre 1 godinu

Da li od prevelike zelje da i dalje gledamo dobar tenis kada se tri velikana povuku ili iz cistog neznanja, strucnjaci svako malo nekog ko zablista na dva-tri turnira, pa i celu sezonu, poglase naslednikom i novim osvajacem desetina GS-ova. A svi oni po pravilu se ukake posle tih par momenata slave. Na zalost...Tim, Dimitrov, Zverev, Cicipas, Medvedev, Alkaras, mozda sam izostavila nekog...Jedino mi Medevedev mozda uliva nadu da ce nesto da uradi, ako ga ne sputaju po politickoj liniji, ali nece biti ni blizu bilo kome od ove trojice. Budimo realini. Pa i do pre desetak godina niko nije ni pomislio da bismo u jednom trenutku mogli da imamo tri tenisera koji imaju 60+ GS-ova u rukama...

Nebojša

pre 1 godinu

Ciljano izgubili,čuvaju snagu za US Open.
(Mislim !, 11. avgust 2022 17:20

Ako već ciljano gubiš onda to radiš u Cincinnatiju ne u Montrealu jedino ako im je cilj bio da se blamiraju onda su cilj ispunili:)

Ivan

pre 1 godinu

Pa eto, to je upravo ta budućnost tenisa sa ovim mladim generacijama. Ima tu puno odličnih tenisera naravno, biće dobrih mečeva i u budućnosti, ali nikada i slovima NIKADA neće biti takve dominacije nekih igrača kakva je bila u eri Velike trojke! NIKADA! Ovo na Mastersu u Montrealu je najbolji dokaz toj tvrdnji! Nema igrača iz Velike trojke, plus i ostali vrhunski teniseri iz te ere su ili van forme ili su povređeni i evo rezultata, pobeđuje ko koga stigne, nigde kontinuiteta, 80 i neki na svetu pobeđuje igrača iz Top 10 kao od šale. U budućnosti, sa ovom generacijom novih mladih tenisera biće gotovo redovna pojava da u sezoni bude četiri pobednika Gren Slemova i devet pobednika Mastersa. Retko, veoma retko će se dešavati da neko veže 3-4 titule, pa i dve će biti retkost. I onda neki tvrde da će rekordi Velike trojke biti srušeni od strane ovih tenisera iz nove mlađe generacije! Besmislice! Teško će se u buduće desiti da neko osvoji dvocifren broj Slemova a kamo li da obori rekorde Velike trojke. Velika trojka je priča za sebe, nenadmašni su.

Andrea Djani

pre 1 godinu

Novak i Rafa su svetlosnim godinama ispred svih ostalih . Bez njih muski tenis bi se pretvorio u zenski , gde svaka igracica u prvih pedeset moze do GS.

Boss

pre 1 godinu

Alkaras favorit hhahahahaha sta je on osvojio i ko je on uopste?
(acko, 11. avgust 2022 16:40)

Alkaras u prvih 100 profesionalnih mečeva ima 75 pobeda. Novak je imao 65.
(Bickey, 11. avgust 2022 17:01)

Samo sto su Novaka u prvih 100 profi meceva smatrali potpunim autsajderom i nije dobijao paznju medija sve dok nije osvojio Vimbldon, pa i tad su sumnjicavi bili, secam se novinarka pita Federera da li misli da Novak moze da osvoji jos neki gren slem u karijeri a on je tad imao vec nekoliko, cak se i Federer nasmejao na to pitanje. Novak je profi karijeru zapoceo 2003.a prvi GS osvojio 2008, i ti sad iznosis debilnu statistiku da bi opravdao Alkarasa kao favorita iako ti sve gore navedeno ukazuje da je to potpuno nezasluzeno.

Eh

pre 1 godinu

@ Bickey. Sjajna statistika ali ništa više od toga.Kad bude osvajao GS,kad sastavi bar godinu na prvom mestu,onda kapa dole.Za sad samo talenat.Ljudi moji pa neko će morati da osvaja GS kad se Nole i Rafa povuku.Moja prognoza,niko od trenutno najvećih talenata na turu neće doći do 10 GS u karijeri.Zaboravite tri aždaje tenisa,to je fenomen i sportski i biološki.

Bob

pre 1 godinu

Nije ovo nista,tek cemo prisustvovati cirkusu do kraja sezone,naravno na turnirima gde ne bude igrao Novak!
Na zavrsnom ocekujem trijumf Novaka i na taj nacin oduzimanje jos jednog Federerovog rekorda odnosno deljenje istog!

Nebojša

pre 1 godinu

Pogledaš ko je izbacio Samprasa i ekipu, a ko ovu "elitu" danas i jasno je koja od dve ere je zapravo "weak"...
(Agilni, 11. avgust 2022 16:36)

I od njih jedino vredi kuerten kao što od ovih jedini vredi Kirios tako da nema razlike.

Bickey

pre 1 godinu

Alkaras favorit hhahahahaha sta je on osvojio i ko je on uopste?
(acko, 11. avgust 2022 16:40)

Alkaras u prvih 100 profesionalnih mečeva ima 75 pobeda. Novak je imao 65.

Đole

pre 1 godinu

Ovaj Danilo Medved kao da sve namerno radi da prvo mesto na kraju godine osvoji Nadal. Naravno, sve je to posledica loše forme, ali Medvedev brani sa prošlogodišnjeg US Opena 1200 bodova a Nadal NULA. Ako Nadal osovji jedan Masters 1000 a u drugom stigne do finala i osvoji US Open - sigurno je na kraju godine broj 1. Novak je 7 puta godinu završio kao prvoplasirani teniser, a Nadal trenutno ima 5 godina kao broj 1. Ukoliko Medvededev hitno ne popravi formu, Nadal će Novaku prići na samo jednu godinu zaostatka u ovoj bitnoj kategoriji i imaće 2 GS titule više. Gledao sam desetine stranih teniskih sajtova i NIJEDAN ne spominje broj sedmica na mestu broj 1, a gotovo svi su to uzimali kao bitnu kategoriju kada je Federer bio ispred Novaka!!! Eto sad je na Medi da spašava Novaka u GOAT trci jer je veliko pitanje da li će opet ovi iz zemlje kengura nešto izmisliti i zabraniti Novaku da igra sledeće godine Australian Open.

Nebojša

pre 1 godinu

Alkaraz....nikad neće biti ni broj dva ...potpisujem...
(Vojni penzos, 11. avgust 2022 17:18)

Kako Novak ne može da igra brdo turnira a Medvedevu nisu dali na Wimbledon nije nemoguće Alkaraz završi kao no2 na kraju sezone tako da ne potpisuj ništa:) a čak ni no1 nije isključen ukoliko se konsoliduje naravno zavisi i od drugih igrača.

Perivoje

pre 1 godinu

Kakav je Kirjos šarlatan najbolje se vidi kada je dopustio da ga pobedi Nolo koga su redom havarisali igrači iz TOP 10,čak i 135.na ATP, Veseli.Da nema Goata Rafe tenis niko normalan ne bi pratio.Jedini on daje smisao ovom sportu.Hvala ti Rafa na tome !

Robert

pre 1 godinu

Nadal. Niko od mlađih nema potencijal da dugo bude na visokom nivou i da pravi konstantno dobre rezultate. Biće uobičajeno da teniseri između pedesetog i stotog mesta rutinski dobijaju nekoga iz to 5
(Zacvo, 11. avgust 2022 16:47)

Naravno, i ovde ce se svojski slaviti kad neki nas iz top 100 pobedi onog iz top 5. Nece se tada umanjivati uspeh na racun slabog i nestabilnog vrha ATP-a, vec naprotiv - predvidjace mu se konacan proboj u top 20 jer se cini da je sredio glavu. A ono samo luda glava ovih vodecih. :)

no name

pre 1 godinu

Ovo je šok samo za one koji ne prate tenis. Dečko je odigrao jedan turnir dobro (čini mi se Madrid) i mediji ga odmah proglasili naslednikom Novaka, Nadala i Federera. Samo su mu odmogli jer posle toga nije uradio ništa... U suštini, ima mnogo kvalitetnijih mladih igrača od njega: Siner, Cicipas, Rud...
(Hmm, 10. avgust 2022 23:52)

Pisali su ovde vec realni komentari da lažu za Alcaraza da je visok 185 cm, kad ima 180-181 cm. To predstavlja problem znaci on može da ima karijeru jednog Agasi, i na primer mnogo bolju karijeru od Hewita. I to u najboljem slucaju!

Ove sto si nabrojao em sto nisu bolji od Alcaraza nisu vise ni mladi igraci.

Sa izuzetkom Sinera, ali biće još tu bitaka da vidimo ko je bolji.

P.s Koliko su puta Nadal i Djokovic ispadali u 2 kolu kao nosioci na masteru.

Pa sta?

Perivoje

pre 1 godinu

Kakav je Kirjos šarlatan najbolje se vidi kada je dopustio da ga pobedi Nolo koga su redom havarisali igrači iz TOP 10,čak i 135.na ATP, Veseli.Da nema Goata Rafe tenis niko normalan ne bi pratio.Jedini on daje smisao ovom sportu.Hvala ti Rafa na tome !

Bickey

pre 1 godinu

Alkaras favorit hhahahahaha sta je on osvojio i ko je on uopste?
(acko, 11. avgust 2022 16:40)

Alkaras u prvih 100 profesionalnih mečeva ima 75 pobeda. Novak je imao 65.

Duki

pre 1 godinu

Medvedev me je odučio od tenisa u onom finalu US Opena kad je pobedio Djokovića u najvažnijem meču u istoriji srpskog sporta. Uvek ću navijati protiv njega.

no name

pre 1 godinu

Ovo je šok samo za one koji ne prate tenis. Dečko je odigrao jedan turnir dobro (čini mi se Madrid) i mediji ga odmah proglasili naslednikom Novaka, Nadala i Federera. Samo su mu odmogli jer posle toga nije uradio ništa... U suštini, ima mnogo kvalitetnijih mladih igrača od njega: Siner, Cicipas, Rud...
(Hmm, 10. avgust 2022 23:52)

Pisali su ovde vec realni komentari da lažu za Alcaraza da je visok 185 cm, kad ima 180-181 cm. To predstavlja problem znaci on može da ima karijeru jednog Agasi, i na primer mnogo bolju karijeru od Hewita. I to u najboljem slucaju!

Ove sto si nabrojao em sto nisu bolji od Alcaraza nisu vise ni mladi igraci.

Sa izuzetkom Sinera, ali biće još tu bitaka da vidimo ko je bolji.

P.s Koliko su puta Nadal i Djokovic ispadali u 2 kolu kao nosioci na masteru.

Pa sta?

randomlik

pre 1 godinu

Muški tenis kada se povuku Novak i Nadal (Fed je realno već u penziji) će biti isti cirkus kao i ženski sada. Bez pravih favorita, bez velikih rivalstva i grandioznih mečeva u finalima i polufinalima... šteta za sve ljubitelje sporta koji treba da budu zahvalni i uživaju još koju sezonu dok ne postane monotono ili dodju neki novi ratnici

Đole

pre 1 godinu

Ovaj Danilo Medved kao da sve namerno radi da prvo mesto na kraju godine osvoji Nadal. Naravno, sve je to posledica loše forme, ali Medvedev brani sa prošlogodišnjeg US Opena 1200 bodova a Nadal NULA. Ako Nadal osovji jedan Masters 1000 a u drugom stigne do finala i osvoji US Open - sigurno je na kraju godine broj 1. Novak je 7 puta godinu završio kao prvoplasirani teniser, a Nadal trenutno ima 5 godina kao broj 1. Ukoliko Medvededev hitno ne popravi formu, Nadal će Novaku prići na samo jednu godinu zaostatka u ovoj bitnoj kategoriji i imaće 2 GS titule više. Gledao sam desetine stranih teniskih sajtova i NIJEDAN ne spominje broj sedmica na mestu broj 1, a gotovo svi su to uzimali kao bitnu kategoriju kada je Federer bio ispred Novaka!!! Eto sad je na Medi da spašava Novaka u GOAT trci jer je veliko pitanje da li će opet ovi iz zemlje kengura nešto izmisliti i zabraniti Novaku da igra sledeće godine Australian Open.

Boss

pre 1 godinu

Alkaras favorit hhahahahaha sta je on osvojio i ko je on uopste?
(acko, 11. avgust 2022 16:40)

Alkaras u prvih 100 profesionalnih mečeva ima 75 pobeda. Novak je imao 65.
(Bickey, 11. avgust 2022 17:01)

Samo sto su Novaka u prvih 100 profi meceva smatrali potpunim autsajderom i nije dobijao paznju medija sve dok nije osvojio Vimbldon, pa i tad su sumnjicavi bili, secam se novinarka pita Federera da li misli da Novak moze da osvoji jos neki gren slem u karijeri a on je tad imao vec nekoliko, cak se i Federer nasmejao na to pitanje. Novak je profi karijeru zapoceo 2003.a prvi GS osvojio 2008, i ti sad iznosis debilnu statistiku da bi opravdao Alkarasa kao favorita iako ti sve gore navedeno ukazuje da je to potpuno nezasluzeno.

всс

pre 1 godinu

Где је Муратоглу да нам прича бајке за лаку ноћ како су ова тројица доминантни и немају недостатака у игри!!!? Ма један недостатак им не можеш наћи, рече он и остаде жив! И то ми неки стручњак који ЦЕЛОГ ЖИВОТА ВИШЕ НЕГО ДОБРО ЖИВИ ОД ТЕНИСА! Колико незналица и медиокритета у савременом свету на сваком кораку!

Tarmi Rićmi

pre 1 godinu

Tri lakrdijaša...nikada sva trojica da skupe u svojoj karijeri pobeda i turnira ne bi bili ni do pola Novakovog...eto im sada vakserski tenis !

unknown

pre 1 godinu

Djokovic osvojio Wimbledon pao na 7mesto,Nadal osvojio zahvaljujući Noletu 2 GS pao na 4mesto a ovi paceri svi bolje rangirani ludilo mozga a ispadaju kao na traci bez nekih značajnih uspeha! Od svih ovih pacera Kirjos je doktor za njih kada hoće da igra!

Bob

pre 1 godinu

Nije ovo nista,tek cemo prisustvovati cirkusu do kraja sezone,naravno na turnirima gde ne bude igrao Novak!
Na zavrsnom ocekujem trijumf Novaka i na taj nacin oduzimanje jos jednog Federerovog rekorda odnosno deljenje istog!

napred PARTIZAN

pre 1 godinu

nije realan poredak na atp listi
nije realan poredak nosilaca
+ nole ne igra

= nema favorita tj. svi su slicni po kvalitetu

5 nivoa ispod novaka i rafe

Kokan

pre 1 godinu

Medvedev ajde manje-vise, nije sramota izgubiti od zahultalog Kirjosa, ali Alkaras i Cicipas... Ne znam ko je veci komedijas, da li buduci osvajac 30gs ili ovaj sto je vecito jak na recima.

tenis

pre 1 godinu

ja tvrdim da su berdih, ferrer, conga, del potro, cilic bili za klasu, a marej i vavrinka za dve iznad medvedeva, zvereva, cicipasa i rubljeva. samo je njihov rang veci i imaju vise uspeha jer igraju protiv velike trojke na zalasku karijere i imaju dosta mastersa gde niko od velike trojke ne igra. Mislim hajde nek neko uporedi medvedevove uspehe kako je dosao do broja 1 i marejeve

Zacvo

pre 1 godinu

Eto na šta će da liči tenis kad se povuku Đoković i Nadal. Niko od mlađih nema potencijal da dugo bude na visokom nivou i da pravi konstantno dobre rezultate. Biće uobičajeno da teniseri između pedesetog i stotog mesta rutinski dobijaju nekoga iz to 5

TB

pre 1 godinu

Jedan od mozda najbitnijih razloga uspeha velike trojke - konstantnost. Oni uspevaju da nadju nacin da pobede i kada im nije dan, kada igraju losije od protivnika. Nije im bilo bitno da li je to m1000, 500 ili GS, uvek su bili tu... Mnogi kritikuju zenski tenis, ne shvatajuci da je i u muskom tenisu ista situacija ako iskljucimo par glavnih figura, samo sto se u zenskom tenisu to "iskljucivanje" desilo malo ranije..

Nebojša

pre 1 godinu

Pogledaš ko je izbacio Samprasa i ekipu, a ko ovu "elitu" danas i jasno je koja od dve ere je zapravo "weak"...
(Agilni, 11. avgust 2022 16:36)

I od njih jedino vredi kuerten kao što od ovih jedini vredi Kirios tako da nema razlike.

teacher

pre 1 godinu

Da li od prevelike zelje da i dalje gledamo dobar tenis kada se tri velikana povuku ili iz cistog neznanja, strucnjaci svako malo nekog ko zablista na dva-tri turnira, pa i celu sezonu, poglase naslednikom i novim osvajacem desetina GS-ova. A svi oni po pravilu se ukake posle tih par momenata slave. Na zalost...Tim, Dimitrov, Zverev, Cicipas, Medvedev, Alkaras, mozda sam izostavila nekog...Jedino mi Medevedev mozda uliva nadu da ce nesto da uradi, ako ga ne sputaju po politickoj liniji, ali nece biti ni blizu bilo kome od ove trojice. Budimo realini. Pa i do pre desetak godina niko nije ni pomislio da bismo u jednom trenutku mogli da imamo tri tenisera koji imaju 60+ GS-ova u rukama...

Nebojša

pre 1 godinu

Alkaraz....nikad neće biti ni broj dva ...potpisujem...
(Vojni penzos, 11. avgust 2022 17:18)

Kako Novak ne može da igra brdo turnira a Medvedevu nisu dali na Wimbledon nije nemoguće Alkaraz završi kao no2 na kraju sezone tako da ne potpisuj ništa:) a čak ni no1 nije isključen ukoliko se konsoliduje naravno zavisi i od drugih igrača.

To bi bilo to

pre 1 godinu

Moram da napravim izuzetak za Kirjosa,čovek može da pobedi bilo koga i nije nikakvo iznenađenje što je dobio Medvedeva.Ustvari to govori baš o Kirjosu i njegovom proćerdanom talentujer je Medvedev u odnosu na Alkaraza i veselog Cicipasa klasa iznad a to pokazuju 4 finala GS i jedna titula.Alkaraz je talenat i apsolutno ništa više od toga a Cicipas od prošlogodišnjeg RG još luta ko guska u magli.

Andrea Djani

pre 1 godinu

Novak i Rafa su svetlosnim godinama ispred svih ostalih . Bez njih muski tenis bi se pretvorio u zenski , gde svaka igracica u prvih pedeset moze do GS.

Ivan

pre 1 godinu

Pa eto, to je upravo ta budućnost tenisa sa ovim mladim generacijama. Ima tu puno odličnih tenisera naravno, biće dobrih mečeva i u budućnosti, ali nikada i slovima NIKADA neće biti takve dominacije nekih igrača kakva je bila u eri Velike trojke! NIKADA! Ovo na Mastersu u Montrealu je najbolji dokaz toj tvrdnji! Nema igrača iz Velike trojke, plus i ostali vrhunski teniseri iz te ere su ili van forme ili su povređeni i evo rezultata, pobeđuje ko koga stigne, nigde kontinuiteta, 80 i neki na svetu pobeđuje igrača iz Top 10 kao od šale. U budućnosti, sa ovom generacijom novih mladih tenisera biće gotovo redovna pojava da u sezoni bude četiri pobednika Gren Slemova i devet pobednika Mastersa. Retko, veoma retko će se dešavati da neko veže 3-4 titule, pa i dve će biti retkost. I onda neki tvrde da će rekordi Velike trojke biti srušeni od strane ovih tenisera iz nove mlađe generacije! Besmislice! Teško će se u buduće desiti da neko osvoji dvocifren broj Slemova a kamo li da obori rekorde Velike trojke. Velika trojka je priča za sebe, nenadmašni su.

Eh

pre 1 godinu

@ Bickey. Sjajna statistika ali ništa više od toga.Kad bude osvajao GS,kad sastavi bar godinu na prvom mestu,onda kapa dole.Za sad samo talenat.Ljudi moji pa neko će morati da osvaja GS kad se Nole i Rafa povuku.Moja prognoza,niko od trenutno najvećih talenata na turu neće doći do 10 GS u karijeri.Zaboravite tri aždaje tenisa,to je fenomen i sportski i biološki.

Robert

pre 1 godinu

Nadal. Niko od mlađih nema potencijal da dugo bude na visokom nivou i da pravi konstantno dobre rezultate. Biće uobičajeno da teniseri između pedesetog i stotog mesta rutinski dobijaju nekoga iz to 5
(Zacvo, 11. avgust 2022 16:47)

Naravno, i ovde ce se svojski slaviti kad neki nas iz top 100 pobedi onog iz top 5. Nece se tada umanjivati uspeh na racun slabog i nestabilnog vrha ATP-a, vec naprotiv - predvidjace mu se konacan proboj u top 20 jer se cini da je sredio glavu. A ono samo luda glava ovih vodecih. :)

Nebojša

pre 1 godinu

Ciljano izgubili,čuvaju snagu za US Open.
(Mislim !, 11. avgust 2022 17:20

Ako već ciljano gubiš onda to radiš u Cincinnatiju ne u Montrealu jedino ako im je cilj bio da se blamiraju onda su cilj ispunili:)