Četvrtak, 11.08.2022.

08:40

Pešić: Napadali su me, kritikovali, vređali – kod nas je katastrofa kada se izgubi

Selektor košarkaške reprezentacije Srbije Svetislav Pešić našao se na udaru brojnih kritika prethodnih dana.

Izvor: SN

Pešiæ: Napadali su me, kritikovali, vreðali – kod nas je katastrofa kada se izgubi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

okvaldo

pre 1 godinu

Čini mi se da se malo precenjuje uticaj trenera u košarci.

Jedino kada u košarci trener ima izuzetno značajan uticaj je dok su baš klinci u pitanju, pa ih trener nauči zonski presing po celom terenu i samo to vežbaju i onda melju ove što ne znaj ušta treba da rade.
U seniorskim kategorijama jeste i do trenera, ali je mnogo više do igrača. Gledajte Sloveniju, oduzmite Dragića i Dončića. I ?

mg

pre 1 godinu

Igrali smo sa trecim timom protiv Belgije i Letonije, nismo bili kompletni. Tako da te utakmice nisu merilo nicega, videcemo sada na predstojecim utakmicama koliko smo jaki.

--
Igrali i Amerikanci u Indijanapolisu s četvrtim timom onomad.

Gaginho

pre 1 godinu

Neka mi neko navede 4-6 mladih igrača koji su neosporno vanserijski talenti i garantovano veliki igrači. Ovo što sada imamo to je to. Sada se vidi kako je rađeno i kako se radi u klubovima. Nestala je ta čuvena škola košarke, priznaće te, čudom stvorena čudom nestala. To je život.

Mare

pre 1 godinu

Није катастрофа кад изгубиш од Шпаније,Грчке,Француске,Литваније,Словеније итд... Није чак и неки баук изгубити од Летоније. Али селекторе у квалификацијама за СП да Србија изгуби 2 пута од Белгије и самим тим доведе свој пласман на завршни турнир у дебело питање, то не само да је катасттрофа, ТО ЈЕ КАТАКЛИЗМА СРПСКЕ КОШАРКЕ. Ако успете да не одведете Србију на СП ви ћете бити први селектор ове земље како год се она звала у прошлости коме ће то поћи за руком још од 1959 године.
Ово није кошарка која се играла у време Данеуа,Капичића,Киће,Праје,Скрочеа,Ткаченка. Није чак н близу оне кошарке коју сте играли 2002 године. Све се мења господине слекторе,долазе нове технологије, иновације,кола иду на струју,кажу да се може живети на месецу,чак је и Жељко Митровић постао научник.(Да човек просто никад не престане да се крсти)
Елем, тако се бога ми мења и кошарка. Не можете како сте рекли држати лопту као против Амера ономад 02' јер ћемо тако и у будућности ако не дај боже ви останете селектор губити од разних Белгија,Летонија а бојим се да ће се ту провући и нека Молдавија,Луксембург,Лихтенштајн,Сан Марино итд. Идемо полако али сигурно ка том сценарију.
(Нгатомато, 11. avgust 2022 12:09)

Igrali smo sa trecim timom protiv Belgije i Letonije, nismo bili kompletni. Tako da te utakmice nisu merilo nicega, videcemo sada na predstojecim utakmicama koliko smo jaki.

јд123

pre 1 godinu

Nista on ne gresi, mi nemamo buducnost, ovo nam je svidelo se vama to ili ne jedno od poslednjih velikih takmicenja koje cemo igrati u narednih nekoliko godina jer nema ko da nam igra u kvalifikacijama jer niko nece da razvija mlade igrace sem menadzera Raznatovica.
(Delija, 11. avgust 2022 09:43)

Браво за коментар! Овде пред свако велико такмичење се пише како смо главни фаворити. Још више поражавајуће је што се и када је репрезентација у питању препиру око Партизана и Звезде. Још нападају Мишка, као он гледа само свој интерес, да што боље прода играче. То је тачно, али као што си навео и поред личног интереса, барем развија младе играче.

А шта раде Партизан и Звезда? Доводе странце не би ли играли Евролигу и ту освојили коју утакмицу. Ако им је то довољно онда ок, јер да освоје Евролигу са свим тим странцима је немогућа мисија. Највеће паљевине које у коментарима пишу без основа како смо фаворити су управо ти који се нон стоп препиру око Партизана и Звезде.

Ако вам је стало до репрезентације, зашто не нападате свој клуб, не бојкотујете га да промени политику, да направе 5 годишњи план, где можда неће играти Евролигу али ће можда створити будуће репрезентативце?

Са овом генерацијом још и можемо нешто одвојити, ако додамо поготово и Богдановића, а шта после?

Тако да не чуди изјава Пешића да треба звати странце у репрезентацију. Ако Партизан и Звезда не развијају домаће играче, него доводе само странце, шта нам преостаје?

pa, sad...

pre 1 godinu

Ima u timu dvostrukog MVP-a Evrolige i dvostrukog MVP-a NBA lige, uz prve zvezde evropske košarke na svim drugim pozicijama.

Ako se ne bori za zlato sada, kada će?
(Dvolični, 11. avgust 2022 14:49)

hmmm, samo da pomenem Grke, i oni imaju NBA MVP-a. Pa Slovence cija su dva najbolja igraca u najmanju ruku uporediva sa nasa dva najbolja igraca (Doncic, Dragic nasuprot Jokic, Micic)... itt, itt

vroom kad me opije

pre 1 godinu

@Milos,

Da li je Teodosić garant pobede? Ili smo zaboravili kvalifikacije za OI u Tokiju, još tad je postalo jasno da on nije za reprezentaciju, nije ovo 2012 godina.

slaviša šmigič

pre 1 godinu

Na kraju krajeva Selektorova je oslednja tek ako neče imati rezultate moči če da ga kritikujete ali sumjam uinat svima ima da uzme zlato kao u Indionapolisu protiv samih nba zvezda zna pešič šta hoče i šta mu treba da napravi rezultat đaba ga neki kritikuju bz osnova dokazao je da je naš nasjbolji selektor bez premca a to pokazuju i rezultati.

Milos

pre 1 godinu

Ima u timu dvostrukog MVP-a Evrolige i dvostrukog MVP-a NBA lige, uz prve zvezde evropske košarke na svim drugim pozicijama.

Ako se ne bori za zlato sada, kada će?
(Dvolični, 11. avgust 2022 14:49)

U teoriji ljubav lepo zvuci, malcice je drukcije u praksi...
MVP pa MVP. Moze sa tim bezveznim titulama da se slika, kosarka je kolektivni sport.

Milos

pre 1 godinu

Nije trebalo covek da se prihvata ovakvog posla u 72oj godini. Isuvise je stresno. Da bi reprezentacija igrala dobro neophodan je taj timski duh, pozrtvovanje, zajednistvo...nema toga vise. Digla se tolika frka oko Jokica kao da sa neba sam Gospod silazi. Je l on garant pobeda? Sto nije tako u Denveru onda? Mislite da drugim igracima ne igra sujeta kada se samo o Jokicu govori?

Dvolični

pre 1 godinu

Ima u timu dvostrukog MVP-a Evrolige i dvostrukog MVP-a NBA lige, uz prve zvezde evropske košarke na svim drugim pozicijama.

Ako se ne bori za zlato sada, kada će?

Tex Willer

pre 1 godinu

a to da li Pešić radi odlicno posao videcemo kada se zavrsi Evrobasket.
(Majstor Ringo, 11. avgust 2022 12:25)
I kvalifikacije za SP. što njih izostavi.

Demar Derozan

pre 1 godinu

Pesic ima svoje misljenje, jasan stav, to zasluzuje respekt. Mislim da je u pravu kada opisuje nas mentalitet i sklonost da vodimo tudju brigu pre svoje, ali nije u pravu kada je Ep u pitanju. Imamo sjajan tim, svi sem Bogdana su tu, Spanci oslabljeni, i zlato je realan cilj. Takodje. mi nusmo igrali OI u Tokiju, verovatno ni na SP nas nece biti, tako da je to sadasnja realnost i Kari ne treba da govori u buducem vremenu o tome.

Neko iza coska

pre 1 godinu

Kada Teo nije hteo? Kada je potpisao za kliperse,dosao na pripreme i par dana pred pocetak prvensta naprasno se povredio a samo posle 5 dana je vec trenirao sa klipersima. Te godine je Jokic odbio da igra i lepo rekao da nece a srbi ga ispljuvali najzesce,jer nije isto kada potpises milionski ugovor,ne smes da igras i kada potpises sa klipersima i odglumis povredu..nije.

Andrea Djani

pre 1 godinu

Nije tacno , niko ga nije napadao , vec upravo suprotno , na doceku u Bg posle Indijanopolisa publika je zvizdala Radnanovicu , a on je dobio ovacije . Na zalost jedan vrhunski covek pred kraj svoje karijere kvari utisak , ali to je kod nas izgleda neminovno .

Demar Derozan

pre 1 godinu

@Majstor Ringo
Vi ne pratite kosarku temeljno, npr. Profa Beli je odigrao 86 tekmi u GSW tokom protekle sezone, imao solidne cifre za ogranicenu minutazu, odradjivao iskusno defanzivne zadatke, sto govori o neupitnoj kosarkaskoj inteligenciji. To je postignuce za respekt, video je to Stiv Ker sjajno, a sada prepoznaje Itudis, ali vi to ne vidite.

Andrea Djani

pre 1 godinu

Nije tacno , niko ga nije napadao , vec upravo suprotno , na doceku u Bg posle Indijanopolisa publika je zvizdala Radnanovicu , a on je dobio ovacije . Na zalost jedan vrhunski covek pred kraj svoje karijere kvari utisak , ali to je kod nas izgleda neminovno .

Majstor Ringo

pre 1 godinu

Oliver@

Isto se moze reci i za Profesora na primer, lik ima skoro isto godina kao Teo, u GSW je mnogo vise mlatarao peskiricem nego sto je igrao, 5-6 poena u proseku, za razliku od Tea koji je proglasen za MVP finala EK, bio jedan od najboljih igraca Virtusa, mislim da isto cak i pre i za profesora se moze reci da treba da zna kad je kraj, koji objektivno nikad nije ni igrao neku spektakularnu kosarku za Srbiju, tako da ti ta konstatacija za godine ne stoji, a to da li Pešić radi odlicno posao videcemo kada se zavrsi Evrobasket.

NY

pre 1 godinu

Pesicu vecno hvala za uspehe koje je doneo Srbiji ali danas i pre 20 g. nije isto.Coveka je pregazilo vreme,porazi od Belgije, Letonije su dovoljan alarm da sa njegovom filozofijom necemo puno ostvariti.To isto vazi i za Zoca koji se na silu upinje da ostvari nesto sto nije moguce jer se u danasnjoj kosarci ne snalazi kako bi hteo i zeleo.Klub mu dovodi igrace po zelji al Zelimir sa vriskama i psovkama nece moci veci uspeh ostvariti. Pesic opet deluje potpuno izgubljeno, gubimo u finisu utakmicu on hladan ko spricer nema reakcije kao da je taj poraz "u kalkurirao" ?!!
(Rale, 11. avgust 2022 10:15)

Kari nije igrač pa da može da trči kao što je trčao kada je bio igrač. Znanje nikada ne odumire. Ko je igrao protiv Belgije odnosno ko nije igrao. Jedna Španija gubila ili se mučila protiv indijanaca, Francuska, Litvanija takodje. Trener može da crta šta hoće ali da li to igrači sprovode u delo. Jedan Greg Popovič i dalje vodi San Antonio

Нгатомато

pre 1 godinu

Није катастрофа кад изгубиш од Шпаније,Грчке,Француске,Литваније,Словеније итд... Није чак и неки баук изгубити од Летоније. Али селекторе у квалификацијама за СП да Србија изгуби 2 пута од Белгије и самим тим доведе свој пласман на завршни турнир у дебело питање, то не само да је катасттрофа, ТО ЈЕ КАТАКЛИЗМА СРПСКЕ КОШАРКЕ. Ако успете да не одведете Србију на СП ви ћете бити први селектор ове земље како год се она звала у прошлости коме ће то поћи за руком још од 1959 године.
Ово није кошарка која се играла у време Данеуа,Капичића,Киће,Праје,Скрочеа,Ткаченка. Није чак н близу оне кошарке коју сте играли 2002 године. Све се мења господине слекторе,долазе нове технологије, иновације,кола иду на струју,кажу да се може живети на месецу,чак је и Жељко Митровић постао научник.(Да човек просто никад не престане да се крсти)
Елем, тако се бога ми мења и кошарка. Не можете како сте рекли држати лопту као против Амера ономад 02' јер ћемо тако и у будућности ако не дај боже ви останете селектор губити од разних Белгија,Летонија а бојим се да ће се ту провући и нека Молдавија,Луксембург,Лихтенштајн,Сан Марино итд. Идемо полако али сигурно ка том сценарију.
И још нешто врло битно. Не може се живети од старе славе. Како наш народ каже "што је било,било је,време се вратити не може".

Hijena

pre 1 godinu

Dobro Pesic ima svoj plan i ajde da vidimo kako ce to da ispadne. Posle utakmica kvalifikacija ce sve biti dosta jasnije, i tu ako se desi poraz od Grcke tesko da cemo nesto vise uraditi i na EP, jer ce krenuti negativna atmosfera i pljuvanje po medijima. Ako se dobiju te dvije utakmice u kvalifikacijama, automatski nista ispod finala nece biti uspjeh a realno, nismo favoriti za medalju u ovom trenutku.

Obrad

pre 1 godinu

Bolje da ne igramo prvenstvo, samo ćemo se isponižavati. Pešiću, daj ostavku na vreme i sačuvaj bar ono malo dostojanstva što ti je ostalo.

Гоблин

pre 1 godinu

АЛо људи је ли могуће да нисте укапирали да је ово изјава из нафталина, а не на тему??

kornjaca

pre 1 godinu

Teo se pojavio na okupljanju pa je otisao za Kraljevo, sta je trebao Pesic da uradi, da pusti da dodje i ode ko kako hoce? Odavno nema discipline medju igracima a Pesic je poznat kao trener koji hoce red, rad i disciplinu. Puna podrska Kariju da nas vrati na stare staze.

Stanje stvari

pre 1 godinu

Gospodine Pešiću,šta se desilo sa vašim mentalitetom u ovih 20 godina.Ni vi ni bilo koji selektor košarkaške reprezentacije Srbije nikad nije bežao od uloge favorita na EP.Zašto sada unapred pripremate alibi.Mi smo zemlja košarke bili i bićemo barem u našim željama.

RokNrolla

pre 1 godinu

@ Kvaran narod.

Ko zna od kad je ova izjava , ne glupiraj te se nego uključite glavu....ponestaje materijala a mora tema da se drži dok je vruća

mg

pre 1 godinu

Amerikance niste dobili nikakvom taktikom, nego ste gubili na minut do kraja 11 razlike, ovi se opustili a vama upalo 5 trojki u minut bez koske. Od 100 takvih utakmica realno 99 bi izgubili.

Rale

pre 1 godinu

Pesicu vecno hvala za uspehe koje je doneo Srbiji ali danas i pre 20 g. nije isto.Coveka je pregazilo vreme,porazi od Belgije, Letonije su dovoljan alarm da sa njegovom filozofijom necemo puno ostvariti.To isto vazi i za Zoca koji se na silu upinje da ostvari nesto sto nije moguce jer se u danasnjoj kosarci ne snalazi kako bi hteo i zeleo.Klub mu dovodi igrace po zelji al Zelimir sa vriskama i psovkama nece moci veci uspeh ostvariti. Pesic opet deluje potpuno izgubljeno, gubimo u finisu utakmicu on hladan ko spricer nema reakcije kao da je taj poraz "u kalkurirao" ?!!

🕵️

pre 1 godinu

"Konceptualna igra...." 😂😂😂😂🙄. Da Bodiroga nije bio inspirisan u Indijanapolisu, bilo bi "op, trt, gevez'n zajn". Napravili nauku od dobacivanja i ubacivanja lopte i obukli odela sa kravatama....A neki još i urliču na klupi...

bolje sutra

pre 1 godinu

Ajde bre.
Covek pun izgovora.
Osvojio si zlato, sa kojom generacijom.
Sad imas istu generaciju u evropi, ne mozemo da pariramo prvom Amerckom timu.
Da je Bogdan tu, bili bi prvi favoriti, ovako smo u top 3.
Zato batali izgovore.
Ne znam samo zasto nije Kokoškov ostao.

Jovana

pre 1 godinu

U poslednje vreme i selektor i neki reprezentativci imaju potrebu da grde i prevaspitavaju naciju kojoj pripadaju.Gospodo ako vam mi ne odgovaramo nemojte se prihvatati posla,već odmarajte ili predstavljate neke bolje od nas.
Od vas niko ne traži titulu ali traži da date maksimum

Maksa

pre 1 godinu

Ako ste pratili vesti ovih dana mogli ste da procitate kako u U18 reprenzetaciji skoro 5 igraca je odbilo da igra zarad individualnog rada a na nagovor roditelja. Zato prekinite vise da krivite svoje politicare i funkiconere i u opoziciji i na vlasti,i selektore i sve ostale jer je ocigledno da smo mi ti koji smo se promenili. Sta je dovelo do toga sad je za dublju analizu ali bih napomenuo po meni dve kljucne stvari-prvo dosao nam je zapad skroz gde je novac sve i sva i gde se sve gleda kroz novac. A drugo sto je dovelo do toga sto smo takvi je to sto je zadnjih 30 godina ispalo da su bolje prosli oni koji nisu patriote i oni koji nisu rodoljubi.

76er

pre 1 godinu

Napadnut je od vas novinara, a ne nas navijaca... Teo je samo jedan sraf u ekipi i ako taj sraf trenutno ne pase moze da bude licno i MJ a daleko je od toga sa svojih 35 godina i stilom zivota koji je sve samo ne sportski. Ne kazem da nije vrhnski igrac i da bi mozda i odigrao 1,2 utakmce vrhunski, pitanje je da li bi ceo turnir odigrao na visokom nivou i to koje. Po meni je trenutno bolji izbor Micic sa Nedovicem kao zamena, jer ce se igra vrteti oko Jokica sto je neminovno a Micic ipak mislim da ce lakse da se prilagodi tome nego Teo. Njemu stvarno svaka cast za sve ucinjeno, radovali smo se mnogim uspesima gde je on bio glavni igrac ali mislim da je vreme da dodju neki novi igraci koji ce godinama da budu nosioci igre. Kako su vaterpolisti osetili iako su i dalje vrhunski igraci, da je vreme da se oproste od reprezentacije, da je vreme da dodju naslednici, pa i ako prospemo 1 ili 2 prvenstva posle cemo da budemo tamo gde i pripadamo, na vrhu. Neko je sujetan a neko razuman, e tako npr. vidim Tea i Filipovica ili Prlainovica...
(ccc, 11. avgust 2022 08:46)

Slazem se sa svim osim sa prvom recenicom, napali su ga navijaci uveliko, to se vidi po socijalnim mrezama, u komentarima itd...

miro split

pre 1 godinu

Mi smo u savezu imali Štrumfove,a vi za trenera imate Grunfa.
Šta van ovi čovik priča?
Srbija nije favorit za osvajanje medalje?
Čekaj malo pa čovik u timu ima Mićića,Nedovića,Gudurića,Jokića,Milutinova,Lučića,Kalinića,Bjelicu...
Ako to nije dovoljno kako je onda Duda sa samo dva igrača osvaja medalje?
Ima je Krstića i Tea,a za ostale niko nije ni čuja.
Srbija u košarci još uvik ima potencijala za idući pet godina,a šta će bit nakon toga je druga priča.

VOSAK

pre 1 godinu

Po ovoj izjavi meni je sad kompletno jasno zašto je otpisao Tea, Teo ima ego kao planinu i očito neće prihvatiti drugačiji stil igre, manju ulogu, i to je to

veverica

pre 1 godinu

izasla he informacija da je teodosic odstranjen jer nije postovaondisciplinu na okupljanju. nije bivao u hotelu kada treba isl. pri tome pesic nije pravio nikakvu dramu kao sa radmanivicem nego su seli svi is strucnog staba i konsultovali se sa savezom pogledali plus minus kao legenda kapiten virtuoz ali nespreman svojeglav krsi disciplinu i presekli da ga posalju kuci. znaci nije u pitanju nikakva taktika uklapanje sa jokicem i micicem nego teo sam protiv sebe. nisam svedok ali tako pricaju i ima logike da je to. da je u pitanju taktika precrtali bi ga kad i bobija.

Bruce

pre 1 godinu

Puna podrška selektoru gospodinu Pešiću, samo napred uspeh je zagarantovan!
(Vuk, 11. avgust 2022 08:43)

Zbog cega je uspeh zagarantovan? Cemu lozenje zbog izbacivanja Teodosica

Delija

pre 1 godinu

Nista on ne gresi, mi nemamo buducnost, ovo nam je svidelo se vama to ili ne jedno od poslednjih velikih takmicenja koje cemo igrati u narednih nekoliko godina jer nema ko da nam igra u kvalifikacijama jer niko nece da razvija mlade igrace sem menadzera Raznatovica.

Dnevna doza prosečnog pokušaja

pre 1 godinu

Prvo ste vi nas navikli da posedujete i osvajate trofeje,pa pokušavate sad da nas naviknete na poraze,a smejali smo se Hrvatskoj.

Јабучило

pre 1 godinu

Није срамота када се изгуби, него када се очигледно лоше припреми оглушујући се о савете и здрав разум па се изгуби. Зато је Маричка битка срамота, а Косовска свет херојски чин.

Код нас су, такође, сви стручњаци када нема одговорности. Па можемо и да лупетамо све и свашта по коментарима (и често нам добро иде). Претпостављам да Кари зна шта ради (па и са Теодосићем) и у овом тренутку има моју подршку (као да му је битно, додуше) али ме живо занима какве ће бити последице неуспеха. Морао би да објави циљ: злато, финале, медаља или шта год. И да сходно оствареном буде нагрђен или награђен. Сваки стратег мора с тиме да се суочи.

Mare

pre 1 godinu

Gosn pesicu 2002 bese pre 20 godina tako da te price o tadasnjim pripremama su smesne,2022 on prica sta je radio 2002,previse zivite u proslosti davno su prosla ta vremena,tada ste pobedjivali amere,a danas gubite od belgije,slovacke i slicne boranije.

sima strahota

pre 1 godinu

Puna podrška za Pešića. Vi dušebrižnici i kritičari prestanite da svojim komentarima stvarate lošu atmosferu. Podržite čoveka, setite se svih njegovih uspeha.

Nenad

pre 1 godinu

MVP NBA LIGE,
MVP EUROLIGE,
NAJBOLJI CENTAR EUROLIGE MILUTINOV,
NAJBOLJI IGRACI NA SVOJIM POZICIJAMA LUCIC, KALINIC i SELEKTOR IZADJE I KAZE DA NISMO MEDJU FAVORITIMA.
MAJSTORE SADA DOLAZI DO IZRAZAJA TVOJE ZNANJE I RAD SA TAKVIM IGRACIMA, A NE DA TRAZIS ALIBI.
RAZOCARAO ME SELEKTOR KOLIKO JE NAZADOVAO.

Slovenac 1952

pre 1 godinu

Iskreno, BMK, šta imate međusobno,samo me interesira rezultat protiv Slovenije! Ako izgubite, što je ipak moguće, čitat ču vas opet!:)

Oliver

pre 1 godinu

Dosta sa time, pustite ga da radi svoj posao na miru. On nam je naveče nagrade doneo i uspeo ili ne, on je najbolji za taj posao. A Teodosić? On je 35 god i morao sam znati kada je kraj.

фиделио

pre 1 godinu

Занимљив је онај део: "Тео је наш продукт-продукт ФМПа"
Јесте. Ми знамо да је ФМП твој али постоји једна навијачка група која то неће да прихвати, макар им ти Легендо звонио од врата до врата и објашњавао.

stevo

pre 1 godinu

ccc, 11. avgust 2022 08:46

Bravo!
Jednog Novaka Đokovića pljuju koji je naš najbolji sportista svih vremena, a ovde dušebrižnici od novinara brane Tea, kao nije ga trebao pozivati, pa ga odstranjivati jer nas je zadužio...Ok, zadužio jeste ali sve ima svoje granice...
Pa taj Teo se ponio prema Pešiću kao da je Pešić klovn, misleći da će ispasti kul lik sa ispraćajem od reprez. Ispo je seljo neshvatajući da nije dobar tajming za tako nešto. Ali ego našeg kapitena ne trpi kritiku od zlatnog selektora jer kad niko nije hteo onda je teo, fak ju.

Nowitzki

pre 1 godinu

Поштујем га као тренера, али никако да сконта да се Југославија распала,свако мало нека прича Рађа, Ћосић, Кукоч. Свака им част, али водиш Србију брате..

atila

pre 1 godinu

Neko je sujetan a neko razuman, e tako npr. vidim Tea i Filipovica ili Prlainovica...
(ccc, 11. avgust 2022 08:46)

A neko je u stanju da shvati određene stvari a neko nije. Ti, recimo, ništa nisi shvatio. Nije Teo ljut što ne igra. Ljut je zbog načina na koji je izbačen iz reprezentacije. Kažeš ne živi sportski stil života. Pa nije ga živeo ni ranije. Uglacnom, suština je da nije trebalo ni da ga poziva na pripreme. Ovako ga je ponizio. A da li je Teo sujetan? Mnogo manje od MVP košarkaša koji nije igrao za reprezentaciju zbog porodiljskog bolovanja. Inače sam intervju s Pešićem je odličan ali kao alibi za rezultate. Čuj, on promenio stil igre za Amere pa smo ih dobili. A u finalu protiv Argentine nije znao gde je levo. Da nisu Bodiroga i Divac igrali svoju igru nakantali bi nas.

Kvaran narod

pre 1 godinu

Matori, sve si rekao samo nisi rekao ništa.
Šta ćeš sad kad ti je Aleksa povređen, a otpisao si Miloša? I ne znam odakle ti taj defetistički stav... to kao mi nismo ni u prvih 5 bla bla bla propadamo bla bla bla...
Šta misliš sa takvim stavom da postigneš?

ccc

pre 1 godinu

Napadnut je od vas novinara, a ne nas navijaca... Teo je samo jedan sraf u ekipi i ako taj sraf trenutno ne pase moze da bude licno i MJ a daleko je od toga sa svojih 35 godina i stilom zivota koji je sve samo ne sportski. Ne kazem da nije vrhnski igrac i da bi mozda i odigrao 1,2 utakmce vrhunski, pitanje je da li bi ceo turnir odigrao na visokom nivou i to koje. Po meni je trenutno bolji izbor Micic sa Nedovicem kao zamena, jer ce se igra vrteti oko Jokica sto je neminovno a Micic ipak mislim da ce lakse da se prilagodi tome nego Teo. Njemu stvarno svaka cast za sve ucinjeno, radovali smo se mnogim uspesima gde je on bio glavni igrac ali mislim da je vreme da dodju neki novi igraci koji ce godinama da budu nosioci igre. Kako su vaterpolisti osetili iako su i dalje vrhunski igraci, da je vreme da se oproste od reprezentacije, da je vreme da dodju naslednici, pa i ako prospemo 1 ili 2 prvenstva posle cemo da budemo tamo gde i pripadamo, na vrhu. Neko je sujetan a neko razuman, e tako npr. vidim Tea i Filipovica ili Prlainovica...

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Ja stvarno ne znam šta će ovo njemu kada je u penzionerskim danima? Da se zamlaćuje sa propalom reprezentacijom, gde u svakoj sferi života cveta organizovani kriminal? Valjda si brate mili zaradio za penzionerske dane? Nećeš pare moći u grob sa sobom odneti? Odmaraj, uživaj u penziji. Kako ovi obični penzioneri sastavljaju kraj sa krajem sa 10-15 hiljada din. penzije, možeš i ti valjda sa milionima evra. Razumeo bi donekle njegov potez da ne cveta kriminal. U ovom trenutku ovaj njegov potez je van pameti.

ccc

pre 1 godinu

Napadnut je od vas novinara, a ne nas navijaca... Teo je samo jedan sraf u ekipi i ako taj sraf trenutno ne pase moze da bude licno i MJ a daleko je od toga sa svojih 35 godina i stilom zivota koji je sve samo ne sportski. Ne kazem da nije vrhnski igrac i da bi mozda i odigrao 1,2 utakmce vrhunski, pitanje je da li bi ceo turnir odigrao na visokom nivou i to koje. Po meni je trenutno bolji izbor Micic sa Nedovicem kao zamena, jer ce se igra vrteti oko Jokica sto je neminovno a Micic ipak mislim da ce lakse da se prilagodi tome nego Teo. Njemu stvarno svaka cast za sve ucinjeno, radovali smo se mnogim uspesima gde je on bio glavni igrac ali mislim da je vreme da dodju neki novi igraci koji ce godinama da budu nosioci igre. Kako su vaterpolisti osetili iako su i dalje vrhunski igraci, da je vreme da se oproste od reprezentacije, da je vreme da dodju naslednici, pa i ako prospemo 1 ili 2 prvenstva posle cemo da budemo tamo gde i pripadamo, na vrhu. Neko je sujetan a neko razuman, e tako npr. vidim Tea i Filipovica ili Prlainovica...

veverica

pre 1 godinu

izasla he informacija da je teodosic odstranjen jer nije postovaondisciplinu na okupljanju. nije bivao u hotelu kada treba isl. pri tome pesic nije pravio nikakvu dramu kao sa radmanivicem nego su seli svi is strucnog staba i konsultovali se sa savezom pogledali plus minus kao legenda kapiten virtuoz ali nespreman svojeglav krsi disciplinu i presekli da ga posalju kuci. znaci nije u pitanju nikakva taktika uklapanje sa jokicem i micicem nego teo sam protiv sebe. nisam svedok ali tako pricaju i ima logike da je to. da je u pitanju taktika precrtali bi ga kad i bobija.

Maksa

pre 1 godinu

Ako ste pratili vesti ovih dana mogli ste da procitate kako u U18 reprenzetaciji skoro 5 igraca je odbilo da igra zarad individualnog rada a na nagovor roditelja. Zato prekinite vise da krivite svoje politicare i funkiconere i u opoziciji i na vlasti,i selektore i sve ostale jer je ocigledno da smo mi ti koji smo se promenili. Sta je dovelo do toga sad je za dublju analizu ali bih napomenuo po meni dve kljucne stvari-prvo dosao nam je zapad skroz gde je novac sve i sva i gde se sve gleda kroz novac. A drugo sto je dovelo do toga sto smo takvi je to sto je zadnjih 30 godina ispalo da su bolje prosli oni koji nisu patriote i oni koji nisu rodoljubi.

Oliver

pre 1 godinu

Dosta sa time, pustite ga da radi svoj posao na miru. On nam je naveče nagrade doneo i uspeo ili ne, on je najbolji za taj posao. A Teodosić? On je 35 god i morao sam znati kada je kraj.

miro split

pre 1 godinu

Mi smo u savezu imali Štrumfove,a vi za trenera imate Grunfa.
Šta van ovi čovik priča?
Srbija nije favorit za osvajanje medalje?
Čekaj malo pa čovik u timu ima Mićića,Nedovića,Gudurića,Jokića,Milutinova,Lučića,Kalinića,Bjelicu...
Ako to nije dovoljno kako je onda Duda sa samo dva igrača osvaja medalje?
Ima je Krstića i Tea,a za ostale niko nije ni čuja.
Srbija u košarci još uvik ima potencijala za idući pet godina,a šta će bit nakon toga je druga priča.

stevo

pre 1 godinu

ccc, 11. avgust 2022 08:46

Bravo!
Jednog Novaka Đokovića pljuju koji je naš najbolji sportista svih vremena, a ovde dušebrižnici od novinara brane Tea, kao nije ga trebao pozivati, pa ga odstranjivati jer nas je zadužio...Ok, zadužio jeste ali sve ima svoje granice...
Pa taj Teo se ponio prema Pešiću kao da je Pešić klovn, misleći da će ispasti kul lik sa ispraćajem od reprez. Ispo je seljo neshvatajući da nije dobar tajming za tako nešto. Ali ego našeg kapitena ne trpi kritiku od zlatnog selektora jer kad niko nije hteo onda je teo, fak ju.

atila

pre 1 godinu

Neko je sujetan a neko razuman, e tako npr. vidim Tea i Filipovica ili Prlainovica...
(ccc, 11. avgust 2022 08:46)

A neko je u stanju da shvati određene stvari a neko nije. Ti, recimo, ništa nisi shvatio. Nije Teo ljut što ne igra. Ljut je zbog načina na koji je izbačen iz reprezentacije. Kažeš ne živi sportski stil života. Pa nije ga živeo ni ranije. Uglacnom, suština je da nije trebalo ni da ga poziva na pripreme. Ovako ga je ponizio. A da li je Teo sujetan? Mnogo manje od MVP košarkaša koji nije igrao za reprezentaciju zbog porodiljskog bolovanja. Inače sam intervju s Pešićem je odličan ali kao alibi za rezultate. Čuj, on promenio stil igre za Amere pa smo ih dobili. A u finalu protiv Argentine nije znao gde je levo. Da nisu Bodiroga i Divac igrali svoju igru nakantali bi nas.

kornjaca

pre 1 godinu

Teo se pojavio na okupljanju pa je otisao za Kraljevo, sta je trebao Pesic da uradi, da pusti da dodje i ode ko kako hoce? Odavno nema discipline medju igracima a Pesic je poznat kao trener koji hoce red, rad i disciplinu. Puna podrska Kariju da nas vrati na stare staze.

Jovana

pre 1 godinu

U poslednje vreme i selektor i neki reprezentativci imaju potrebu da grde i prevaspitavaju naciju kojoj pripadaju.Gospodo ako vam mi ne odgovaramo nemojte se prihvatati posla,već odmarajte ili predstavljate neke bolje od nas.
Od vas niko ne traži titulu ali traži da date maksimum

Delija

pre 1 godinu

Nista on ne gresi, mi nemamo buducnost, ovo nam je svidelo se vama to ili ne jedno od poslednjih velikih takmicenja koje cemo igrati u narednih nekoliko godina jer nema ko da nam igra u kvalifikacijama jer niko nece da razvija mlade igrace sem menadzera Raznatovica.

VOSAK

pre 1 godinu

Po ovoj izjavi meni je sad kompletno jasno zašto je otpisao Tea, Teo ima ego kao planinu i očito neće prihvatiti drugačiji stil igre, manju ulogu, i to je to

Hijena

pre 1 godinu

Dobro Pesic ima svoj plan i ajde da vidimo kako ce to da ispadne. Posle utakmica kvalifikacija ce sve biti dosta jasnije, i tu ako se desi poraz od Grcke tesko da cemo nesto vise uraditi i na EP, jer ce krenuti negativna atmosfera i pljuvanje po medijima. Ako se dobiju te dvije utakmice u kvalifikacijama, automatski nista ispod finala nece biti uspjeh a realno, nismo favoriti za medalju u ovom trenutku.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Ja stvarno ne znam šta će ovo njemu kada je u penzionerskim danima? Da se zamlaćuje sa propalom reprezentacijom, gde u svakoj sferi života cveta organizovani kriminal? Valjda si brate mili zaradio za penzionerske dane? Nećeš pare moći u grob sa sobom odneti? Odmaraj, uživaj u penziji. Kako ovi obični penzioneri sastavljaju kraj sa krajem sa 10-15 hiljada din. penzije, možeš i ti valjda sa milionima evra. Razumeo bi donekle njegov potez da ne cveta kriminal. U ovom trenutku ovaj njegov potez je van pameti.

Dnevna doza prosečnog pokušaja

pre 1 godinu

Prvo ste vi nas navikli da posedujete i osvajate trofeje,pa pokušavate sad da nas naviknete na poraze,a smejali smo se Hrvatskoj.

Neko iza coska

pre 1 godinu

Kada Teo nije hteo? Kada je potpisao za kliperse,dosao na pripreme i par dana pred pocetak prvensta naprasno se povredio a samo posle 5 dana je vec trenirao sa klipersima. Te godine je Jokic odbio da igra i lepo rekao da nece a srbi ga ispljuvali najzesce,jer nije isto kada potpises milionski ugovor,ne smes da igras i kada potpises sa klipersima i odglumis povredu..nije.

sima strahota

pre 1 godinu

Puna podrška za Pešića. Vi dušebrižnici i kritičari prestanite da svojim komentarima stvarate lošu atmosferu. Podržite čoveka, setite se svih njegovih uspeha.

Гоблин

pre 1 godinu

АЛо људи је ли могуће да нисте укапирали да је ово изјава из нафталина, а не на тему??

NY

pre 1 godinu

Pesicu vecno hvala za uspehe koje je doneo Srbiji ali danas i pre 20 g. nije isto.Coveka je pregazilo vreme,porazi od Belgije, Letonije su dovoljan alarm da sa njegovom filozofijom necemo puno ostvariti.To isto vazi i za Zoca koji se na silu upinje da ostvari nesto sto nije moguce jer se u danasnjoj kosarci ne snalazi kako bi hteo i zeleo.Klub mu dovodi igrace po zelji al Zelimir sa vriskama i psovkama nece moci veci uspeh ostvariti. Pesic opet deluje potpuno izgubljeno, gubimo u finisu utakmicu on hladan ko spricer nema reakcije kao da je taj poraz "u kalkurirao" ?!!
(Rale, 11. avgust 2022 10:15)

Kari nije igrač pa da može da trči kao što je trčao kada je bio igrač. Znanje nikada ne odumire. Ko je igrao protiv Belgije odnosno ko nije igrao. Jedna Španija gubila ili se mučila protiv indijanaca, Francuska, Litvanija takodje. Trener može da crta šta hoće ali da li to igrači sprovode u delo. Jedan Greg Popovič i dalje vodi San Antonio

76er

pre 1 godinu

Napadnut je od vas novinara, a ne nas navijaca... Teo je samo jedan sraf u ekipi i ako taj sraf trenutno ne pase moze da bude licno i MJ a daleko je od toga sa svojih 35 godina i stilom zivota koji je sve samo ne sportski. Ne kazem da nije vrhnski igrac i da bi mozda i odigrao 1,2 utakmce vrhunski, pitanje je da li bi ceo turnir odigrao na visokom nivou i to koje. Po meni je trenutno bolji izbor Micic sa Nedovicem kao zamena, jer ce se igra vrteti oko Jokica sto je neminovno a Micic ipak mislim da ce lakse da se prilagodi tome nego Teo. Njemu stvarno svaka cast za sve ucinjeno, radovali smo se mnogim uspesima gde je on bio glavni igrac ali mislim da je vreme da dodju neki novi igraci koji ce godinama da budu nosioci igre. Kako su vaterpolisti osetili iako su i dalje vrhunski igraci, da je vreme da se oproste od reprezentacije, da je vreme da dodju naslednici, pa i ako prospemo 1 ili 2 prvenstva posle cemo da budemo tamo gde i pripadamo, na vrhu. Neko je sujetan a neko razuman, e tako npr. vidim Tea i Filipovica ili Prlainovica...
(ccc, 11. avgust 2022 08:46)

Slazem se sa svim osim sa prvom recenicom, napali su ga navijaci uveliko, to se vidi po socijalnim mrezama, u komentarima itd...

Demar Derozan

pre 1 godinu

@Majstor Ringo
Vi ne pratite kosarku temeljno, npr. Profa Beli je odigrao 86 tekmi u GSW tokom protekle sezone, imao solidne cifre za ogranicenu minutazu, odradjivao iskusno defanzivne zadatke, sto govori o neupitnoj kosarkaskoj inteligenciji. To je postignuce za respekt, video je to Stiv Ker sjajno, a sada prepoznaje Itudis, ali vi to ne vidite.

Јабучило

pre 1 godinu

Није срамота када се изгуби, него када се очигледно лоше припреми оглушујући се о савете и здрав разум па се изгуби. Зато је Маричка битка срамота, а Косовска свет херојски чин.

Код нас су, такође, сви стручњаци када нема одговорности. Па можемо и да лупетамо све и свашта по коментарима (и често нам добро иде). Претпостављам да Кари зна шта ради (па и са Теодосићем) и у овом тренутку има моју подршку (као да му је битно, додуше) али ме живо занима какве ће бити последице неуспеха. Морао би да објави циљ: злато, финале, медаља или шта год. И да сходно оствареном буде нагрђен или награђен. Сваки стратег мора с тиме да се суочи.

Нгатомато

pre 1 godinu

Није катастрофа кад изгубиш од Шпаније,Грчке,Француске,Литваније,Словеније итд... Није чак и неки баук изгубити од Летоније. Али селекторе у квалификацијама за СП да Србија изгуби 2 пута од Белгије и самим тим доведе свој пласман на завршни турнир у дебело питање, то не само да је катасттрофа, ТО ЈЕ КАТАКЛИЗМА СРПСКЕ КОШАРКЕ. Ако успете да не одведете Србију на СП ви ћете бити први селектор ове земље како год се она звала у прошлости коме ће то поћи за руком још од 1959 године.
Ово није кошарка која се играла у време Данеуа,Капичића,Киће,Праје,Скрочеа,Ткаченка. Није чак н близу оне кошарке коју сте играли 2002 године. Све се мења господине слекторе,долазе нове технологије, иновације,кола иду на струју,кажу да се може живети на месецу,чак је и Жељко Митровић постао научник.(Да човек просто никад не престане да се крсти)
Елем, тако се бога ми мења и кошарка. Не можете како сте рекли држати лопту као против Амера ономад 02' јер ћемо тако и у будућности ако не дај боже ви останете селектор губити од разних Белгија,Летонија а бојим се да ће се ту провући и нека Молдавија,Луксембург,Лихтенштајн,Сан Марино итд. Идемо полако али сигурно ка том сценарију.
И још нешто врло битно. Не може се живети од старе славе. Како наш народ каже "што је било,било је,време се вратити не може".

bolje sutra

pre 1 godinu

Ajde bre.
Covek pun izgovora.
Osvojio si zlato, sa kojom generacijom.
Sad imas istu generaciju u evropi, ne mozemo da pariramo prvom Amerckom timu.
Da je Bogdan tu, bili bi prvi favoriti, ovako smo u top 3.
Zato batali izgovore.
Ne znam samo zasto nije Kokoškov ostao.

Nowitzki

pre 1 godinu

Поштујем га као тренера, али никако да сконта да се Југославија распала,свако мало нека прича Рађа, Ћосић, Кукоч. Свака им част, али водиш Србију брате..

🕵️

pre 1 godinu

"Konceptualna igra...." 😂😂😂😂🙄. Da Bodiroga nije bio inspirisan u Indijanapolisu, bilo bi "op, trt, gevez'n zajn". Napravili nauku od dobacivanja i ubacivanja lopte i obukli odela sa kravatama....A neki još i urliču na klupi...

Kvaran narod

pre 1 godinu

Matori, sve si rekao samo nisi rekao ništa.
Šta ćeš sad kad ti je Aleksa povređen, a otpisao si Miloša? I ne znam odakle ti taj defetistički stav... to kao mi nismo ni u prvih 5 bla bla bla propadamo bla bla bla...
Šta misliš sa takvim stavom da postigneš?

Nenad

pre 1 godinu

MVP NBA LIGE,
MVP EUROLIGE,
NAJBOLJI CENTAR EUROLIGE MILUTINOV,
NAJBOLJI IGRACI NA SVOJIM POZICIJAMA LUCIC, KALINIC i SELEKTOR IZADJE I KAZE DA NISMO MEDJU FAVORITIMA.
MAJSTORE SADA DOLAZI DO IZRAZAJA TVOJE ZNANJE I RAD SA TAKVIM IGRACIMA, A NE DA TRAZIS ALIBI.
RAZOCARAO ME SELEKTOR KOLIKO JE NAZADOVAO.

Mare

pre 1 godinu

Gosn pesicu 2002 bese pre 20 godina tako da te price o tadasnjim pripremama su smesne,2022 on prica sta je radio 2002,previse zivite u proslosti davno su prosla ta vremena,tada ste pobedjivali amere,a danas gubite od belgije,slovacke i slicne boranije.

Majstor Ringo

pre 1 godinu

Oliver@

Isto se moze reci i za Profesora na primer, lik ima skoro isto godina kao Teo, u GSW je mnogo vise mlatarao peskiricem nego sto je igrao, 5-6 poena u proseku, za razliku od Tea koji je proglasen za MVP finala EK, bio jedan od najboljih igraca Virtusa, mislim da isto cak i pre i za profesora se moze reci da treba da zna kad je kraj, koji objektivno nikad nije ni igrao neku spektakularnu kosarku za Srbiju, tako da ti ta konstatacija za godine ne stoji, a to da li Pešić radi odlicno posao videcemo kada se zavrsi Evrobasket.

Milos

pre 1 godinu

Ima u timu dvostrukog MVP-a Evrolige i dvostrukog MVP-a NBA lige, uz prve zvezde evropske košarke na svim drugim pozicijama.

Ako se ne bori za zlato sada, kada će?
(Dvolični, 11. avgust 2022 14:49)

U teoriji ljubav lepo zvuci, malcice je drukcije u praksi...
MVP pa MVP. Moze sa tim bezveznim titulama da se slika, kosarka je kolektivni sport.

Tex Willer

pre 1 godinu

a to da li Pešić radi odlicno posao videcemo kada se zavrsi Evrobasket.
(Majstor Ringo, 11. avgust 2022 12:25)
I kvalifikacije za SP. što njih izostavi.

фиделио

pre 1 godinu

Занимљив је онај део: "Тео је наш продукт-продукт ФМПа"
Јесте. Ми знамо да је ФМП твој али постоји једна навијачка група која то неће да прихвати, макар им ти Легендо звонио од врата до врата и објашњавао.

mg

pre 1 godinu

Amerikance niste dobili nikakvom taktikom, nego ste gubili na minut do kraja 11 razlike, ovi se opustili a vama upalo 5 trojki u minut bez koske. Od 100 takvih utakmica realno 99 bi izgubili.

RokNrolla

pre 1 godinu

@ Kvaran narod.

Ko zna od kad je ova izjava , ne glupiraj te se nego uključite glavu....ponestaje materijala a mora tema da se drži dok je vruća

Bruce

pre 1 godinu

Puna podrška selektoru gospodinu Pešiću, samo napred uspeh je zagarantovan!
(Vuk, 11. avgust 2022 08:43)

Zbog cega je uspeh zagarantovan? Cemu lozenje zbog izbacivanja Teodosica

Stanje stvari

pre 1 godinu

Gospodine Pešiću,šta se desilo sa vašim mentalitetom u ovih 20 godina.Ni vi ni bilo koji selektor košarkaške reprezentacije Srbije nikad nije bežao od uloge favorita na EP.Zašto sada unapred pripremate alibi.Mi smo zemlja košarke bili i bićemo barem u našim željama.

јд123

pre 1 godinu

Nista on ne gresi, mi nemamo buducnost, ovo nam je svidelo se vama to ili ne jedno od poslednjih velikih takmicenja koje cemo igrati u narednih nekoliko godina jer nema ko da nam igra u kvalifikacijama jer niko nece da razvija mlade igrace sem menadzera Raznatovica.
(Delija, 11. avgust 2022 09:43)

Браво за коментар! Овде пред свако велико такмичење се пише како смо главни фаворити. Још више поражавајуће је што се и када је репрезентација у питању препиру око Партизана и Звезде. Још нападају Мишка, као он гледа само свој интерес, да што боље прода играче. То је тачно, али као што си навео и поред личног интереса, барем развија младе играче.

А шта раде Партизан и Звезда? Доводе странце не би ли играли Евролигу и ту освојили коју утакмицу. Ако им је то довољно онда ок, јер да освоје Евролигу са свим тим странцима је немогућа мисија. Највеће паљевине које у коментарима пишу без основа како смо фаворити су управо ти који се нон стоп препиру око Партизана и Звезде.

Ако вам је стало до репрезентације, зашто не нападате свој клуб, не бојкотујете га да промени политику, да направе 5 годишњи план, где можда неће играти Евролигу али ће можда створити будуће репрезентативце?

Са овом генерацијом још и можемо нешто одвојити, ако додамо поготово и Богдановића, а шта после?

Тако да не чуди изјава Пешића да треба звати странце у репрезентацију. Ако Партизан и Звезда не развијају домаће играче, него доводе само странце, шта нам преостаје?

vroom kad me opije

pre 1 godinu

@Milos,

Da li je Teodosić garant pobede? Ili smo zaboravili kvalifikacije za OI u Tokiju, još tad je postalo jasno da on nije za reprezentaciju, nije ovo 2012 godina.

Demar Derozan

pre 1 godinu

Pesic ima svoje misljenje, jasan stav, to zasluzuje respekt. Mislim da je u pravu kada opisuje nas mentalitet i sklonost da vodimo tudju brigu pre svoje, ali nije u pravu kada je Ep u pitanju. Imamo sjajan tim, svi sem Bogdana su tu, Spanci oslabljeni, i zlato je realan cilj. Takodje. mi nusmo igrali OI u Tokiju, verovatno ni na SP nas nece biti, tako da je to sadasnja realnost i Kari ne treba da govori u buducem vremenu o tome.

Dvolični

pre 1 godinu

Ima u timu dvostrukog MVP-a Evrolige i dvostrukog MVP-a NBA lige, uz prve zvezde evropske košarke na svim drugim pozicijama.

Ako se ne bori za zlato sada, kada će?

Rale

pre 1 godinu

Pesicu vecno hvala za uspehe koje je doneo Srbiji ali danas i pre 20 g. nije isto.Coveka je pregazilo vreme,porazi od Belgije, Letonije su dovoljan alarm da sa njegovom filozofijom necemo puno ostvariti.To isto vazi i za Zoca koji se na silu upinje da ostvari nesto sto nije moguce jer se u danasnjoj kosarci ne snalazi kako bi hteo i zeleo.Klub mu dovodi igrace po zelji al Zelimir sa vriskama i psovkama nece moci veci uspeh ostvariti. Pesic opet deluje potpuno izgubljeno, gubimo u finisu utakmicu on hladan ko spricer nema reakcije kao da je taj poraz "u kalkurirao" ?!!

Andrea Djani

pre 1 godinu

Nije tacno , niko ga nije napadao , vec upravo suprotno , na doceku u Bg posle Indijanopolisa publika je zvizdala Radnanovicu , a on je dobio ovacije . Na zalost jedan vrhunski covek pred kraj svoje karijere kvari utisak , ali to je kod nas izgleda neminovno .

Milos

pre 1 godinu

Nije trebalo covek da se prihvata ovakvog posla u 72oj godini. Isuvise je stresno. Da bi reprezentacija igrala dobro neophodan je taj timski duh, pozrtvovanje, zajednistvo...nema toga vise. Digla se tolika frka oko Jokica kao da sa neba sam Gospod silazi. Je l on garant pobeda? Sto nije tako u Denveru onda? Mislite da drugim igracima ne igra sujeta kada se samo o Jokicu govori?

Andrea Djani

pre 1 godinu

Nije tacno , niko ga nije napadao , vec upravo suprotno , na doceku u Bg posle Indijanopolisa publika je zvizdala Radnanovicu , a on je dobio ovacije . Na zalost jedan vrhunski covek pred kraj svoje karijere kvari utisak , ali to je kod nas izgleda neminovno .

Mare

pre 1 godinu

Није катастрофа кад изгубиш од Шпаније,Грчке,Француске,Литваније,Словеније итд... Није чак и неки баук изгубити од Летоније. Али селекторе у квалификацијама за СП да Србија изгуби 2 пута од Белгије и самим тим доведе свој пласман на завршни турнир у дебело питање, то не само да је катасттрофа, ТО ЈЕ КАТАКЛИЗМА СРПСКЕ КОШАРКЕ. Ако успете да не одведете Србију на СП ви ћете бити први селектор ове земље како год се она звала у прошлости коме ће то поћи за руком још од 1959 године.
Ово није кошарка која се играла у време Данеуа,Капичића,Киће,Праје,Скрочеа,Ткаченка. Није чак н близу оне кошарке коју сте играли 2002 године. Све се мења господине слекторе,долазе нове технологије, иновације,кола иду на струју,кажу да се може живети на месецу,чак је и Жељко Митровић постао научник.(Да човек просто никад не престане да се крсти)
Елем, тако се бога ми мења и кошарка. Не можете како сте рекли држати лопту као против Амера ономад 02' јер ћемо тако и у будућности ако не дај боже ви останете селектор губити од разних Белгија,Летонија а бојим се да ће се ту провући и нека Молдавија,Луксембург,Лихтенштајн,Сан Марино итд. Идемо полако али сигурно ка том сценарију.
(Нгатомато, 11. avgust 2022 12:09)

Igrali smo sa trecim timom protiv Belgije i Letonije, nismo bili kompletni. Tako da te utakmice nisu merilo nicega, videcemo sada na predstojecim utakmicama koliko smo jaki.

Obrad

pre 1 godinu

Bolje da ne igramo prvenstvo, samo ćemo se isponižavati. Pešiću, daj ostavku na vreme i sačuvaj bar ono malo dostojanstva što ti je ostalo.

pa, sad...

pre 1 godinu

Ima u timu dvostrukog MVP-a Evrolige i dvostrukog MVP-a NBA lige, uz prve zvezde evropske košarke na svim drugim pozicijama.

Ako se ne bori za zlato sada, kada će?
(Dvolični, 11. avgust 2022 14:49)

hmmm, samo da pomenem Grke, i oni imaju NBA MVP-a. Pa Slovence cija su dva najbolja igraca u najmanju ruku uporediva sa nasa dva najbolja igraca (Doncic, Dragic nasuprot Jokic, Micic)... itt, itt

Gaginho

pre 1 godinu

Neka mi neko navede 4-6 mladih igrača koji su neosporno vanserijski talenti i garantovano veliki igrači. Ovo što sada imamo to je to. Sada se vidi kako je rađeno i kako se radi u klubovima. Nestala je ta čuvena škola košarke, priznaće te, čudom stvorena čudom nestala. To je život.

slaviša šmigič

pre 1 godinu

Na kraju krajeva Selektorova je oslednja tek ako neče imati rezultate moči če da ga kritikujete ali sumjam uinat svima ima da uzme zlato kao u Indionapolisu protiv samih nba zvezda zna pešič šta hoče i šta mu treba da napravi rezultat đaba ga neki kritikuju bz osnova dokazao je da je naš nasjbolji selektor bez premca a to pokazuju i rezultati.

Slovenac 1952

pre 1 godinu

Iskreno, BMK, šta imate međusobno,samo me interesira rezultat protiv Slovenije! Ako izgubite, što je ipak moguće, čitat ču vas opet!:)

mg

pre 1 godinu

Igrali smo sa trecim timom protiv Belgije i Letonije, nismo bili kompletni. Tako da te utakmice nisu merilo nicega, videcemo sada na predstojecim utakmicama koliko smo jaki.

--
Igrali i Amerikanci u Indijanapolisu s četvrtim timom onomad.

okvaldo

pre 1 godinu

Čini mi se da se malo precenjuje uticaj trenera u košarci.

Jedino kada u košarci trener ima izuzetno značajan uticaj je dok su baš klinci u pitanju, pa ih trener nauči zonski presing po celom terenu i samo to vežbaju i onda melju ove što ne znaj ušta treba da rade.
U seniorskim kategorijama jeste i do trenera, ali je mnogo više do igrača. Gledajte Sloveniju, oduzmite Dragića i Dončića. I ?

atila

pre 1 godinu

Neko je sujetan a neko razuman, e tako npr. vidim Tea i Filipovica ili Prlainovica...
(ccc, 11. avgust 2022 08:46)

A neko je u stanju da shvati određene stvari a neko nije. Ti, recimo, ništa nisi shvatio. Nije Teo ljut što ne igra. Ljut je zbog načina na koji je izbačen iz reprezentacije. Kažeš ne živi sportski stil života. Pa nije ga živeo ni ranije. Uglacnom, suština je da nije trebalo ni da ga poziva na pripreme. Ovako ga je ponizio. A da li je Teo sujetan? Mnogo manje od MVP košarkaša koji nije igrao za reprezentaciju zbog porodiljskog bolovanja. Inače sam intervju s Pešićem je odličan ali kao alibi za rezultate. Čuj, on promenio stil igre za Amere pa smo ih dobili. A u finalu protiv Argentine nije znao gde je levo. Da nisu Bodiroga i Divac igrali svoju igru nakantali bi nas.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Ja stvarno ne znam šta će ovo njemu kada je u penzionerskim danima? Da se zamlaćuje sa propalom reprezentacijom, gde u svakoj sferi života cveta organizovani kriminal? Valjda si brate mili zaradio za penzionerske dane? Nećeš pare moći u grob sa sobom odneti? Odmaraj, uživaj u penziji. Kako ovi obični penzioneri sastavljaju kraj sa krajem sa 10-15 hiljada din. penzije, možeš i ti valjda sa milionima evra. Razumeo bi donekle njegov potez da ne cveta kriminal. U ovom trenutku ovaj njegov potez je van pameti.

bolje sutra

pre 1 godinu

Ajde bre.
Covek pun izgovora.
Osvojio si zlato, sa kojom generacijom.
Sad imas istu generaciju u evropi, ne mozemo da pariramo prvom Amerckom timu.
Da je Bogdan tu, bili bi prvi favoriti, ovako smo u top 3.
Zato batali izgovore.
Ne znam samo zasto nije Kokoškov ostao.

Jovana

pre 1 godinu

U poslednje vreme i selektor i neki reprezentativci imaju potrebu da grde i prevaspitavaju naciju kojoj pripadaju.Gospodo ako vam mi ne odgovaramo nemojte se prihvatati posla,već odmarajte ili predstavljate neke bolje od nas.
Od vas niko ne traži titulu ali traži da date maksimum

mg

pre 1 godinu

Amerikance niste dobili nikakvom taktikom, nego ste gubili na minut do kraja 11 razlike, ovi se opustili a vama upalo 5 trojki u minut bez koske. Od 100 takvih utakmica realno 99 bi izgubili.

ccc

pre 1 godinu

Napadnut je od vas novinara, a ne nas navijaca... Teo je samo jedan sraf u ekipi i ako taj sraf trenutno ne pase moze da bude licno i MJ a daleko je od toga sa svojih 35 godina i stilom zivota koji je sve samo ne sportski. Ne kazem da nije vrhnski igrac i da bi mozda i odigrao 1,2 utakmce vrhunski, pitanje je da li bi ceo turnir odigrao na visokom nivou i to koje. Po meni je trenutno bolji izbor Micic sa Nedovicem kao zamena, jer ce se igra vrteti oko Jokica sto je neminovno a Micic ipak mislim da ce lakse da se prilagodi tome nego Teo. Njemu stvarno svaka cast za sve ucinjeno, radovali smo se mnogim uspesima gde je on bio glavni igrac ali mislim da je vreme da dodju neki novi igraci koji ce godinama da budu nosioci igre. Kako su vaterpolisti osetili iako su i dalje vrhunski igraci, da je vreme da se oproste od reprezentacije, da je vreme da dodju naslednici, pa i ako prospemo 1 ili 2 prvenstva posle cemo da budemo tamo gde i pripadamo, na vrhu. Neko je sujetan a neko razuman, e tako npr. vidim Tea i Filipovica ili Prlainovica...

Kvaran narod

pre 1 godinu

Matori, sve si rekao samo nisi rekao ništa.
Šta ćeš sad kad ti je Aleksa povređen, a otpisao si Miloša? I ne znam odakle ti taj defetistički stav... to kao mi nismo ni u prvih 5 bla bla bla propadamo bla bla bla...
Šta misliš sa takvim stavom da postigneš?

Nenad

pre 1 godinu

MVP NBA LIGE,
MVP EUROLIGE,
NAJBOLJI CENTAR EUROLIGE MILUTINOV,
NAJBOLJI IGRACI NA SVOJIM POZICIJAMA LUCIC, KALINIC i SELEKTOR IZADJE I KAZE DA NISMO MEDJU FAVORITIMA.
MAJSTORE SADA DOLAZI DO IZRAZAJA TVOJE ZNANJE I RAD SA TAKVIM IGRACIMA, A NE DA TRAZIS ALIBI.
RAZOCARAO ME SELEKTOR KOLIKO JE NAZADOVAO.

Mare

pre 1 godinu

Gosn pesicu 2002 bese pre 20 godina tako da te price o tadasnjim pripremama su smesne,2022 on prica sta je radio 2002,previse zivite u proslosti davno su prosla ta vremena,tada ste pobedjivali amere,a danas gubite od belgije,slovacke i slicne boranije.

🕵️

pre 1 godinu

"Konceptualna igra...." 😂😂😂😂🙄. Da Bodiroga nije bio inspirisan u Indijanapolisu, bilo bi "op, trt, gevez'n zajn". Napravili nauku od dobacivanja i ubacivanja lopte i obukli odela sa kravatama....A neki još i urliču na klupi...

Obrad

pre 1 godinu

Bolje da ne igramo prvenstvo, samo ćemo se isponižavati. Pešiću, daj ostavku na vreme i sačuvaj bar ono malo dostojanstva što ti je ostalo.

Dnevna doza prosečnog pokušaja

pre 1 godinu

Prvo ste vi nas navikli da posedujete i osvajate trofeje,pa pokušavate sad da nas naviknete na poraze,a smejali smo se Hrvatskoj.

фиделио

pre 1 godinu

Занимљив је онај део: "Тео је наш продукт-продукт ФМПа"
Јесте. Ми знамо да је ФМП твој али постоји једна навијачка група која то неће да прихвати, макар им ти Легендо звонио од врата до врата и објашњавао.

veverica

pre 1 godinu

izasla he informacija da je teodosic odstranjen jer nije postovaondisciplinu na okupljanju. nije bivao u hotelu kada treba isl. pri tome pesic nije pravio nikakvu dramu kao sa radmanivicem nego su seli svi is strucnog staba i konsultovali se sa savezom pogledali plus minus kao legenda kapiten virtuoz ali nespreman svojeglav krsi disciplinu i presekli da ga posalju kuci. znaci nije u pitanju nikakva taktika uklapanje sa jokicem i micicem nego teo sam protiv sebe. nisam svedok ali tako pricaju i ima logike da je to. da je u pitanju taktika precrtali bi ga kad i bobija.

Oliver

pre 1 godinu

Dosta sa time, pustite ga da radi svoj posao na miru. On nam je naveče nagrade doneo i uspeo ili ne, on je najbolji za taj posao. A Teodosić? On je 35 god i morao sam znati kada je kraj.

Andrea Djani

pre 1 godinu

Nije tacno , niko ga nije napadao , vec upravo suprotno , na doceku u Bg posle Indijanopolisa publika je zvizdala Radnanovicu , a on je dobio ovacije . Na zalost jedan vrhunski covek pred kraj svoje karijere kvari utisak , ali to je kod nas izgleda neminovno .

stevo

pre 1 godinu

ccc, 11. avgust 2022 08:46

Bravo!
Jednog Novaka Đokovića pljuju koji je naš najbolji sportista svih vremena, a ovde dušebrižnici od novinara brane Tea, kao nije ga trebao pozivati, pa ga odstranjivati jer nas je zadužio...Ok, zadužio jeste ali sve ima svoje granice...
Pa taj Teo se ponio prema Pešiću kao da je Pešić klovn, misleći da će ispasti kul lik sa ispraćajem od reprez. Ispo je seljo neshvatajući da nije dobar tajming za tako nešto. Ali ego našeg kapitena ne trpi kritiku od zlatnog selektora jer kad niko nije hteo onda je teo, fak ju.

Нгатомато

pre 1 godinu

Није катастрофа кад изгубиш од Шпаније,Грчке,Француске,Литваније,Словеније итд... Није чак и неки баук изгубити од Летоније. Али селекторе у квалификацијама за СП да Србија изгуби 2 пута од Белгије и самим тим доведе свој пласман на завршни турнир у дебело питање, то не само да је катасттрофа, ТО ЈЕ КАТАКЛИЗМА СРПСКЕ КОШАРКЕ. Ако успете да не одведете Србију на СП ви ћете бити први селектор ове земље како год се она звала у прошлости коме ће то поћи за руком још од 1959 године.
Ово није кошарка која се играла у време Данеуа,Капичића,Киће,Праје,Скрочеа,Ткаченка. Није чак н близу оне кошарке коју сте играли 2002 године. Све се мења господине слекторе,долазе нове технологије, иновације,кола иду на струју,кажу да се може живети на месецу,чак је и Жељко Митровић постао научник.(Да човек просто никад не престане да се крсти)
Елем, тако се бога ми мења и кошарка. Не можете како сте рекли држати лопту као против Амера ономад 02' јер ћемо тако и у будућности ако не дај боже ви останете селектор губити од разних Белгија,Летонија а бојим се да ће се ту провући и нека Молдавија,Луксембург,Лихтенштајн,Сан Марино итд. Идемо полако али сигурно ка том сценарију.
И још нешто врло битно. Не може се живети од старе славе. Како наш народ каже "што је било,било је,време се вратити не може".

Nowitzki

pre 1 godinu

Поштујем га као тренера, али никако да сконта да се Југославија распала,свако мало нека прича Рађа, Ћосић, Кукоч. Свака им част, али водиш Србију брате..

Rale

pre 1 godinu

Pesicu vecno hvala za uspehe koje je doneo Srbiji ali danas i pre 20 g. nije isto.Coveka je pregazilo vreme,porazi od Belgije, Letonije su dovoljan alarm da sa njegovom filozofijom necemo puno ostvariti.To isto vazi i za Zoca koji se na silu upinje da ostvari nesto sto nije moguce jer se u danasnjoj kosarci ne snalazi kako bi hteo i zeleo.Klub mu dovodi igrace po zelji al Zelimir sa vriskama i psovkama nece moci veci uspeh ostvariti. Pesic opet deluje potpuno izgubljeno, gubimo u finisu utakmicu on hladan ko spricer nema reakcije kao da je taj poraz "u kalkurirao" ?!!

Bruce

pre 1 godinu

Puna podrška selektoru gospodinu Pešiću, samo napred uspeh je zagarantovan!
(Vuk, 11. avgust 2022 08:43)

Zbog cega je uspeh zagarantovan? Cemu lozenje zbog izbacivanja Teodosica

Neko iza coska

pre 1 godinu

Kada Teo nije hteo? Kada je potpisao za kliperse,dosao na pripreme i par dana pred pocetak prvensta naprasno se povredio a samo posle 5 dana je vec trenirao sa klipersima. Te godine je Jokic odbio da igra i lepo rekao da nece a srbi ga ispljuvali najzesce,jer nije isto kada potpises milionski ugovor,ne smes da igras i kada potpises sa klipersima i odglumis povredu..nije.

Maksa

pre 1 godinu

Ako ste pratili vesti ovih dana mogli ste da procitate kako u U18 reprenzetaciji skoro 5 igraca je odbilo da igra zarad individualnog rada a na nagovor roditelja. Zato prekinite vise da krivite svoje politicare i funkiconere i u opoziciji i na vlasti,i selektore i sve ostale jer je ocigledno da smo mi ti koji smo se promenili. Sta je dovelo do toga sad je za dublju analizu ali bih napomenuo po meni dve kljucne stvari-prvo dosao nam je zapad skroz gde je novac sve i sva i gde se sve gleda kroz novac. A drugo sto je dovelo do toga sto smo takvi je to sto je zadnjih 30 godina ispalo da su bolje prosli oni koji nisu patriote i oni koji nisu rodoljubi.

sima strahota

pre 1 godinu

Puna podrška za Pešića. Vi dušebrižnici i kritičari prestanite da svojim komentarima stvarate lošu atmosferu. Podržite čoveka, setite se svih njegovih uspeha.

Andrea Djani

pre 1 godinu

Nije tacno , niko ga nije napadao , vec upravo suprotno , na doceku u Bg posle Indijanopolisa publika je zvizdala Radnanovicu , a on je dobio ovacije . Na zalost jedan vrhunski covek pred kraj svoje karijere kvari utisak , ali to je kod nas izgleda neminovno .

Slovenac 1952

pre 1 godinu

Iskreno, BMK, šta imate međusobno,samo me interesira rezultat protiv Slovenije! Ako izgubite, što je ipak moguće, čitat ču vas opet!:)

miro split

pre 1 godinu

Mi smo u savezu imali Štrumfove,a vi za trenera imate Grunfa.
Šta van ovi čovik priča?
Srbija nije favorit za osvajanje medalje?
Čekaj malo pa čovik u timu ima Mićića,Nedovića,Gudurića,Jokića,Milutinova,Lučića,Kalinića,Bjelicu...
Ako to nije dovoljno kako je onda Duda sa samo dva igrača osvaja medalje?
Ima je Krstića i Tea,a za ostale niko nije ni čuja.
Srbija u košarci još uvik ima potencijala za idući pet godina,a šta će bit nakon toga je druga priča.

VOSAK

pre 1 godinu

Po ovoj izjavi meni je sad kompletno jasno zašto je otpisao Tea, Teo ima ego kao planinu i očito neće prihvatiti drugačiji stil igre, manju ulogu, i to je to

Stanje stvari

pre 1 godinu

Gospodine Pešiću,šta se desilo sa vašim mentalitetom u ovih 20 godina.Ni vi ni bilo koji selektor košarkaške reprezentacije Srbije nikad nije bežao od uloge favorita na EP.Zašto sada unapred pripremate alibi.Mi smo zemlja košarke bili i bićemo barem u našim željama.

Majstor Ringo

pre 1 godinu

Oliver@

Isto se moze reci i za Profesora na primer, lik ima skoro isto godina kao Teo, u GSW je mnogo vise mlatarao peskiricem nego sto je igrao, 5-6 poena u proseku, za razliku od Tea koji je proglasen za MVP finala EK, bio jedan od najboljih igraca Virtusa, mislim da isto cak i pre i za profesora se moze reci da treba da zna kad je kraj, koji objektivno nikad nije ni igrao neku spektakularnu kosarku za Srbiju, tako da ti ta konstatacija za godine ne stoji, a to da li Pešić radi odlicno posao videcemo kada se zavrsi Evrobasket.

Delija

pre 1 godinu

Nista on ne gresi, mi nemamo buducnost, ovo nam je svidelo se vama to ili ne jedno od poslednjih velikih takmicenja koje cemo igrati u narednih nekoliko godina jer nema ko da nam igra u kvalifikacijama jer niko nece da razvija mlade igrace sem menadzera Raznatovica.

Гоблин

pre 1 godinu

АЛо људи је ли могуће да нисте укапирали да је ово изјава из нафталина, а не на тему??

NY

pre 1 godinu

Pesicu vecno hvala za uspehe koje je doneo Srbiji ali danas i pre 20 g. nije isto.Coveka je pregazilo vreme,porazi od Belgije, Letonije su dovoljan alarm da sa njegovom filozofijom necemo puno ostvariti.To isto vazi i za Zoca koji se na silu upinje da ostvari nesto sto nije moguce jer se u danasnjoj kosarci ne snalazi kako bi hteo i zeleo.Klub mu dovodi igrace po zelji al Zelimir sa vriskama i psovkama nece moci veci uspeh ostvariti. Pesic opet deluje potpuno izgubljeno, gubimo u finisu utakmicu on hladan ko spricer nema reakcije kao da je taj poraz "u kalkurirao" ?!!
(Rale, 11. avgust 2022 10:15)

Kari nije igrač pa da može da trči kao što je trčao kada je bio igrač. Znanje nikada ne odumire. Ko je igrao protiv Belgije odnosno ko nije igrao. Jedna Španija gubila ili se mučila protiv indijanaca, Francuska, Litvanija takodje. Trener može da crta šta hoće ali da li to igrači sprovode u delo. Jedan Greg Popovič i dalje vodi San Antonio

Dvolični

pre 1 godinu

Ima u timu dvostrukog MVP-a Evrolige i dvostrukog MVP-a NBA lige, uz prve zvezde evropske košarke na svim drugim pozicijama.

Ako se ne bori za zlato sada, kada će?

Demar Derozan

pre 1 godinu

Pesic ima svoje misljenje, jasan stav, to zasluzuje respekt. Mislim da je u pravu kada opisuje nas mentalitet i sklonost da vodimo tudju brigu pre svoje, ali nije u pravu kada je Ep u pitanju. Imamo sjajan tim, svi sem Bogdana su tu, Spanci oslabljeni, i zlato je realan cilj. Takodje. mi nusmo igrali OI u Tokiju, verovatno ni na SP nas nece biti, tako da je to sadasnja realnost i Kari ne treba da govori u buducem vremenu o tome.

Milos

pre 1 godinu

Ima u timu dvostrukog MVP-a Evrolige i dvostrukog MVP-a NBA lige, uz prve zvezde evropske košarke na svim drugim pozicijama.

Ako se ne bori za zlato sada, kada će?
(Dvolični, 11. avgust 2022 14:49)

U teoriji ljubav lepo zvuci, malcice je drukcije u praksi...
MVP pa MVP. Moze sa tim bezveznim titulama da se slika, kosarka je kolektivni sport.

Hijena

pre 1 godinu

Dobro Pesic ima svoj plan i ajde da vidimo kako ce to da ispadne. Posle utakmica kvalifikacija ce sve biti dosta jasnije, i tu ako se desi poraz od Grcke tesko da cemo nesto vise uraditi i na EP, jer ce krenuti negativna atmosfera i pljuvanje po medijima. Ako se dobiju te dvije utakmice u kvalifikacijama, automatski nista ispod finala nece biti uspjeh a realno, nismo favoriti za medalju u ovom trenutku.

Milos

pre 1 godinu

Nije trebalo covek da se prihvata ovakvog posla u 72oj godini. Isuvise je stresno. Da bi reprezentacija igrala dobro neophodan je taj timski duh, pozrtvovanje, zajednistvo...nema toga vise. Digla se tolika frka oko Jokica kao da sa neba sam Gospod silazi. Je l on garant pobeda? Sto nije tako u Denveru onda? Mislite da drugim igracima ne igra sujeta kada se samo o Jokicu govori?

mg

pre 1 godinu

Igrali smo sa trecim timom protiv Belgije i Letonije, nismo bili kompletni. Tako da te utakmice nisu merilo nicega, videcemo sada na predstojecim utakmicama koliko smo jaki.

--
Igrali i Amerikanci u Indijanapolisu s četvrtim timom onomad.

76er

pre 1 godinu

Napadnut je od vas novinara, a ne nas navijaca... Teo je samo jedan sraf u ekipi i ako taj sraf trenutno ne pase moze da bude licno i MJ a daleko je od toga sa svojih 35 godina i stilom zivota koji je sve samo ne sportski. Ne kazem da nije vrhnski igrac i da bi mozda i odigrao 1,2 utakmce vrhunski, pitanje je da li bi ceo turnir odigrao na visokom nivou i to koje. Po meni je trenutno bolji izbor Micic sa Nedovicem kao zamena, jer ce se igra vrteti oko Jokica sto je neminovno a Micic ipak mislim da ce lakse da se prilagodi tome nego Teo. Njemu stvarno svaka cast za sve ucinjeno, radovali smo se mnogim uspesima gde je on bio glavni igrac ali mislim da je vreme da dodju neki novi igraci koji ce godinama da budu nosioci igre. Kako su vaterpolisti osetili iako su i dalje vrhunski igraci, da je vreme da se oproste od reprezentacije, da je vreme da dodju naslednici, pa i ako prospemo 1 ili 2 prvenstva posle cemo da budemo tamo gde i pripadamo, na vrhu. Neko je sujetan a neko razuman, e tako npr. vidim Tea i Filipovica ili Prlainovica...
(ccc, 11. avgust 2022 08:46)

Slazem se sa svim osim sa prvom recenicom, napali su ga navijaci uveliko, to se vidi po socijalnim mrezama, u komentarima itd...

Demar Derozan

pre 1 godinu

@Majstor Ringo
Vi ne pratite kosarku temeljno, npr. Profa Beli je odigrao 86 tekmi u GSW tokom protekle sezone, imao solidne cifre za ogranicenu minutazu, odradjivao iskusno defanzivne zadatke, sto govori o neupitnoj kosarkaskoj inteligenciji. To je postignuce za respekt, video je to Stiv Ker sjajno, a sada prepoznaje Itudis, ali vi to ne vidite.

Јабучило

pre 1 godinu

Није срамота када се изгуби, него када се очигледно лоше припреми оглушујући се о савете и здрав разум па се изгуби. Зато је Маричка битка срамота, а Косовска свет херојски чин.

Код нас су, такође, сви стручњаци када нема одговорности. Па можемо и да лупетамо све и свашта по коментарима (и често нам добро иде). Претпостављам да Кари зна шта ради (па и са Теодосићем) и у овом тренутку има моју подршку (као да му је битно, додуше) али ме живо занима какве ће бити последице неуспеха. Морао би да објави циљ: злато, финале, медаља или шта год. И да сходно оствареном буде нагрђен или награђен. Сваки стратег мора с тиме да се суочи.

kornjaca

pre 1 godinu

Teo se pojavio na okupljanju pa je otisao za Kraljevo, sta je trebao Pesic da uradi, da pusti da dodje i ode ko kako hoce? Odavno nema discipline medju igracima a Pesic je poznat kao trener koji hoce red, rad i disciplinu. Puna podrska Kariju da nas vrati na stare staze.

Mare

pre 1 godinu

Није катастрофа кад изгубиш од Шпаније,Грчке,Француске,Литваније,Словеније итд... Није чак и неки баук изгубити од Летоније. Али селекторе у квалификацијама за СП да Србија изгуби 2 пута од Белгије и самим тим доведе свој пласман на завршни турнир у дебело питање, то не само да је катасттрофа, ТО ЈЕ КАТАКЛИЗМА СРПСКЕ КОШАРКЕ. Ако успете да не одведете Србију на СП ви ћете бити први селектор ове земље како год се она звала у прошлости коме ће то поћи за руком још од 1959 године.
Ово није кошарка која се играла у време Данеуа,Капичића,Киће,Праје,Скрочеа,Ткаченка. Није чак н близу оне кошарке коју сте играли 2002 године. Све се мења господине слекторе,долазе нове технологије, иновације,кола иду на струју,кажу да се може живети на месецу,чак је и Жељко Митровић постао научник.(Да човек просто никад не престане да се крсти)
Елем, тако се бога ми мења и кошарка. Не можете како сте рекли држати лопту као против Амера ономад 02' јер ћемо тако и у будућности ако не дај боже ви останете селектор губити од разних Белгија,Летонија а бојим се да ће се ту провући и нека Молдавија,Луксембург,Лихтенштајн,Сан Марино итд. Идемо полако али сигурно ка том сценарију.
(Нгатомато, 11. avgust 2022 12:09)

Igrali smo sa trecim timom protiv Belgije i Letonije, nismo bili kompletni. Tako da te utakmice nisu merilo nicega, videcemo sada na predstojecim utakmicama koliko smo jaki.

okvaldo

pre 1 godinu

Čini mi se da se malo precenjuje uticaj trenera u košarci.

Jedino kada u košarci trener ima izuzetno značajan uticaj je dok su baš klinci u pitanju, pa ih trener nauči zonski presing po celom terenu i samo to vežbaju i onda melju ove što ne znaj ušta treba da rade.
U seniorskim kategorijama jeste i do trenera, ali je mnogo više do igrača. Gledajte Sloveniju, oduzmite Dragića i Dončića. I ?

Tex Willer

pre 1 godinu

a to da li Pešić radi odlicno posao videcemo kada se zavrsi Evrobasket.
(Majstor Ringo, 11. avgust 2022 12:25)
I kvalifikacije za SP. što njih izostavi.

slaviša šmigič

pre 1 godinu

Na kraju krajeva Selektorova je oslednja tek ako neče imati rezultate moči če da ga kritikujete ali sumjam uinat svima ima da uzme zlato kao u Indionapolisu protiv samih nba zvezda zna pešič šta hoče i šta mu treba da napravi rezultat đaba ga neki kritikuju bz osnova dokazao je da je naš nasjbolji selektor bez premca a to pokazuju i rezultati.

јд123

pre 1 godinu

Nista on ne gresi, mi nemamo buducnost, ovo nam je svidelo se vama to ili ne jedno od poslednjih velikih takmicenja koje cemo igrati u narednih nekoliko godina jer nema ko da nam igra u kvalifikacijama jer niko nece da razvija mlade igrace sem menadzera Raznatovica.
(Delija, 11. avgust 2022 09:43)

Браво за коментар! Овде пред свако велико такмичење се пише како смо главни фаворити. Још више поражавајуће је што се и када је репрезентација у питању препиру око Партизана и Звезде. Још нападају Мишка, као он гледа само свој интерес, да што боље прода играче. То је тачно, али као што си навео и поред личног интереса, барем развија младе играче.

А шта раде Партизан и Звезда? Доводе странце не би ли играли Евролигу и ту освојили коју утакмицу. Ако им је то довољно онда ок, јер да освоје Евролигу са свим тим странцима је немогућа мисија. Највеће паљевине које у коментарима пишу без основа како смо фаворити су управо ти који се нон стоп препиру око Партизана и Звезде.

Ако вам је стало до репрезентације, зашто не нападате свој клуб, не бојкотујете га да промени политику, да направе 5 годишњи план, где можда неће играти Евролигу али ће можда створити будуће репрезентативце?

Са овом генерацијом још и можемо нешто одвојити, ако додамо поготово и Богдановића, а шта после?

Тако да не чуди изјава Пешића да треба звати странце у репрезентацију. Ако Партизан и Звезда не развијају домаће играче, него доводе само странце, шта нам преостаје?

pa, sad...

pre 1 godinu

Ima u timu dvostrukog MVP-a Evrolige i dvostrukog MVP-a NBA lige, uz prve zvezde evropske košarke na svim drugim pozicijama.

Ako se ne bori za zlato sada, kada će?
(Dvolični, 11. avgust 2022 14:49)

hmmm, samo da pomenem Grke, i oni imaju NBA MVP-a. Pa Slovence cija su dva najbolja igraca u najmanju ruku uporediva sa nasa dva najbolja igraca (Doncic, Dragic nasuprot Jokic, Micic)... itt, itt

RokNrolla

pre 1 godinu

@ Kvaran narod.

Ko zna od kad je ova izjava , ne glupiraj te se nego uključite glavu....ponestaje materijala a mora tema da se drži dok je vruća

Gaginho

pre 1 godinu

Neka mi neko navede 4-6 mladih igrača koji su neosporno vanserijski talenti i garantovano veliki igrači. Ovo što sada imamo to je to. Sada se vidi kako je rađeno i kako se radi u klubovima. Nestala je ta čuvena škola košarke, priznaće te, čudom stvorena čudom nestala. To je život.

vroom kad me opije

pre 1 godinu

@Milos,

Da li je Teodosić garant pobede? Ili smo zaboravili kvalifikacije za OI u Tokiju, još tad je postalo jasno da on nije za reprezentaciju, nije ovo 2012 godina.