1. Zamislite kakvo je naše prvenstvo kad posle 5 kola i par kikseva Partizana pišete da je prvenstvo izgubljeno. Ja sam navijač Zvezde ali ta činjenica pokazuje da stanje nije katastrofalno već žalosno. A žalosno je i da država daje tolike pare za ova dva kluba a skoro ništa ostalima
    (Nikola, 1. avgust 2022 12:36)

    # Link komentara

  2. Oni hoce smenu i JSD odgovornih,a legenda Dulo tu predsednik,koliko znam ili je zamrznuo funkciju. Znaci i na Dula se ide. Mislim da Partizan treba da vrati one generale,ako su jos zivi i cili,tad su bar licili na nesto.Ono Bjeka i Zeka,je bilo kukanje,kukanje od Bjeke narocito i taj sindrom se drzao do danasnjeg dana i prenosio na gro ljudi iz Humske,pocev od navijaca,trenera itd. Zvezda i kad je bila slabija nije izgledala ovako lose cak je losa znala i titulu da osvoji kao 2014te npr.,titule je gubila u prva tri kola kad gubila od Rada,Radnickog,pa posle ne stize se Partizan iako su medjusobnim susretima i tad bili egal najmanje,ako ne i skor bolji Zvezde. Tad je Partizan imao najmanje sest filijala u ligi,a ciji neki bili predsednici klubova drugih,Metalac GM Vukadinovic,Banat Vucurovic,primer,a ujedno i potpredsednici Partizna. To grobari nikad ne pomenu,o postenim titulama.
    Drugo,igracki kadar Partizana je toliko los,da tu obnova trajaće i da se otvori neka kasa dugo,dugo. Primer Patizan je promenio za ovih 5-6 godina minimu,ali minimumduplo vise igraca od Zvezde,golmana 3-4,halfove 11-14tak,srednji red igrace olala tek i napadace. Za to vreme Zvezda drzi sve igrace koje vrede dugo ili posle 5-6 dodina ih pusti,a neki se i vrate. Menja se max 2-3 igraca,ali max, po sezoni iz prvog tima.
    Trece Zvezda i kad je da kazemo bila druga imala je 25 000 - 30 000 na utakmicama,Prosinecki trener kad bio,a u Humskoj cak prosle tj.ove godine nije bilo 3000 kad se bilo prvo cak.
    (KasnoJe, 1. avgust 2022 09:50)

    # Link komentara

  3. Lako je oterati upravu I oni ce da odu uskoro a ko ce da vodi klub da nece mozda "grobari" sa istoka koji sve sto znaju je da pljuju igrace, trenera upravu .Ko God da dodje bice ista prica I isto skandiranje.Navijaci da se promene pa tek onda ostali.
    (Smesno, 1. avgust 2022 01:07)

    # Link komentara

  4. Predlazem datema bude sira i sveobhvatnija.
    (Pera, 31. jul 2022 22:13)

    # Link komentara

  5. Онај гробар што пише о кошарци и звезди, човек прати кошарку од 1976 године када је његов партизан прву титулу освојио после 40 година и те лаже да Звезда није освојила титулу само једну седамдесетих а оно ти година освојила две титуле првака и три купа Југославије била нај трофенија звезда. Се Звезда имала 1976 12 титула а његов партизан једну титулу. Такође пише глупости звезда у кошарци испала у првом колу него звезда тим годинама имала два полу финала купа шампиона три финала купа купова и један освојила. Звезда је први трофеј европски донела у бившој Југославији. Звезда жене такође су прве донеле титулу првака Европе у бившој Југославији. Звезда је нај више имала своју играча који су поникли у звезди постали легенде звезде,/ Поповић Аца Николић Геца Станковић шапер Жеравица карабег срајиновић Цветковић Симоновић Славнић Капичић Ракочевић Живковић стојаковић Радмановић Вучинић Илић Обрадовић Јанковић Томашевић Вујанић Богосављев Милићевић Сретеновић Јовановић Дабић видачић. Док партизан можда има скроз мало оно што рачунају у легенде све су то дошљаци почев Кићановић обрадовић Далипагић Ђорђевић Паспаљ Даниловић Дивац Пековић Павловић све с?у то дошљаци. Зато гробари капу доле кад се изговарају Звездине легенде и асови.
    (zdravko, 31. jul 2022 21:34)

    # Link komentara

  6. rE:Da li se završio sastanak?
    (mm, 31. jul 2022 18:34)

    Strpljenja malo molim.

    Saopštenje s druge strane brda samo što nije stiglo.
    (Mita Pankov, 31. jul 2022 21:28)

    # Link komentara

  7. U situaciji kakva je danas Partizan nema nikakve sanse za normalno funkcionisanje. Nije to mogao pre Stolice nece moci ni posle njega. Partizan ce veoma tesko opstati kao klub. O nekakvim uspesima i rezultatima nema ni govora to je u sadasnjoj situaciji potpuno nemoguce. Veliko je pitanje da li uopste imaju sanse za opstanak trenutno deluje da nemaju.
    (Samo crno bez belog, 31. jul 2022 17:04)
    Hvala vam na glasu.

    Situacija je ozbiljnija nego što mislimo. Ima neko ko umesto da voli svoj Klub on mrzi drugi i dok je to tako mi nemamo šansi da prezivimo. Bojim se da je za naš Partizan prekasno !!!!
    (crni, 31. jul 2022 21:26)

    # Link komentara

  8. @Sine finale kes-a 66', minuti nas delili da postanemo prvaci evrope!
    I imas obraza da nazivas Partizan malim klubom?!
    Partizan je 50-ih i 60-ih bio u top 5 klubova evrope.
    Ajde pali.
    (mateja kezman, 31. jul 2022 12:59)
    A 1979 su vas minuti delili da ispadnete u drugu ligu istok !
    (ispijač piva ispred dragstora, 31. jul 2022 20:45)

    # Link komentara

  9. Milojko Pantic je pre 10 godina najvernije opisao "jugoslovene", ko su, sta su, kako i zasto su nastali, kako otimali titule, osvajali medije, uzurpirali zemljiste u Zemunu, placali sudije,...dacu link ako treba.
    (Pedja D Boj, 31. jul 2022 20:15)
    A kako je Zvezda nastala, dok je rat jos trajao, sigurno je tada osnovao Draza, i poslao u prvu prijateljsku u aprilu u Tiranu... a stadion i terene oko njega su joj doneli navijaci kupujuci ciglice. A o sudijama i otimanju titula dovoljno govore termini iz Juge "zvezdino prolece" a i nadimak koji su vam dali ti koji su vas upoznali...
    (prosecan zvezdas, 31. jul 2022 20:42)

    # Link komentara

  10. Tako da porediti fk Partizan sa kk czv cija se istorija zavrsila 55' godine je smesno.
    Fk Partizan ima jedno finale KES-a i jedno polufinale, dok kk czv od evrope ima jedno ispadanje u prvom kolu i jedan top 17.
    Pali sad.
    (mateja kezman, 31. jul 2022 16:38)

    FK Partizan nema još jedno polufinale, to što ti računaš polufinale iz sezone kad ste igrali finale - jbg, to se tako ne računa.
    (NoName, 31. jul 2022 20:39)

    # Link komentara

  11. Da se ne ljubimo...srećno
    (dax, 31. jul 2022 20:32)

    # Link komentara

  12. Uprava napolje
    (PFC, 31. jul 2022 20:27)

    # Link komentara

  13. Milojko Pantic je pre 10 godina najvernije opisao "jugoslovene", ko su, sta su, kako i zasto su nastali, kako otimali titule, osvajali medije, uzurpirali zemljiste u Zemunu, placali sudije,...dacu link ako treba.
    (Pedja D Boj, 31. jul 2022 20:15)

    # Link komentara

  14. Otišli svi nema ko da da izjavu za javnost
    (Mandjup, 31. jul 2022 19:44)

    # Link komentara

  15. Citam komentare i ovi grobari uvek traze krivca u Zvezdi, u vlasti, pa onda zvezdini navijaci preuzeli tribinu, pa onda sudije, pa onda neko im brani da igraju najbolji igraci i kojekakvi glupi komentari, pogledajte u svom dvoristu, vi ste sami krivi, para imate, sami ste krivi za ostalo.
    Drugo, mozda je stvarno ovo vas maksimum u ovom momentu, Zvezda je ubacila u visu brzinu i igra svoju igru, a vi ste stvarno to sto vam se desava.
    (Master Yoda, 31. jul 2022 19:42)

    # Link komentara

  16. ....i sta bi na kraju?
    (kiki, 31. jul 2022 19:13)

    # Link komentara

  17. taj sastanak se oduzio....bice i desert....
    (borivoje surdilovic, 31. jul 2022 18:55)

    # Link komentara

  18. Dzaba_i_titula_trista, 31. jul 2022 18:27)
    Rodjo , na cemi si danas. Moze i meni malo sutra za posao!
    (micko, 31. jul 2022 18:46)

    # Link komentara

  19. Tako da porediti fk Partizan sa kk czv cija se istorija zavrsila 55' godine je smesno.
    Fk Partizan ima jedno finale KES-a i jedno polufinale, dok kk czv od evrope ima jedno ispadanje u prvom kolu i jedan top 17.
    Pali sad.
    (mateja kezman, 31. jul 2022 16:38)

    Koliko medjunarodnih trofeja ima FK Partizan?

    Vecno lokalni klub, nikad nista u Evropi...bez izgleda da se to ikad promeni.
    Nije Evropa za vas.
    (One night in May, 31. jul 2022 18:44)

    # Link komentara

  20. finale keš dok se igralo krpenjačom.
    posle su uveli kožne lopte.
    zvezda ima prvi srpski trofej u košarci.
    kup kupova.
    (realno je, 31. jul 2022 17:36)

    Pusti link da pogledam tu utakmicu?
    (Mladići skotovi devojke kuku lele, 3

    evo
    [link]

    a za partizan nemam.to je bilo pre televizije.
    (realno je, 31. jul 2022 18:42)

    # Link komentara

  21. Pusti link da pogledam tu utakmicu?
    (Mladići skotovi devojke kuku lele, 31. jul 2022 18:11)
    Poenta je otići na stadion, dvoranu,
    pusti net, prošetaj, plati kartu za muzej i videćeš najznačajnije klupske trofeje u Evropi i Svetu. Izvini ako nisi iz Beograda, pa ti je daleko i JNA.
    (UŠATI i stoka, 31. jul 2022 18:41)

    # Link komentara

  22. komplet uprava napolje i trener i krenuti ispocetka.Ne moramo biti ni prv ni drugi , ni peti krenuti od nule.Pa Stanojevic je sa onom ekipom imo titulu u djepu bez ijednog kvalitetnog igraca da odskace a i ovde sad treba jedan stranac koji odskace ali kad uprava nema veze sa vezom,pa nam je kriv Vucic sto ih je napunio parama a oni ne znaju.Savo je vec bio u toj kombinacij pa videli smo sta je uradio ,nista kao i u Olimpiji.Samo komplet uprava napolje da nam se vise ne smeju
    (Zoran, 31. jul 2022 18:39)

    # Link komentara

  23. Da li se završio sastanak?
    (mm, 31. jul 2022 18:34)

    # Link komentara

  24. Zna se gde treba da se odrzi vanredni sastanak i na koja vrata treba da se zakuca..Da se tu popuste stvari od strane vrha, kao u kosarci, onda ce stvari sami od sebe da se razviju...

    Da se dozvoli da dodje neko od nasih uglednih trenera Ivic, Jokan, Paunovic, za savetnika za sportska pitanja da se angazuje Predrag Mijatovic. Krenuci sponzori, prodaja karata... Da imamo dozvolu da derbi igramo sa najboljim igracima a ne da se izvodi oslabljen sastav (Natho sedi na klupi, Stevanovic, Suma, Asano dok su bili), da mozemo da vrsimo slobodno transfere i prodajemo igrace.. Jer mi kao klub nikada nismo imali drzavnu pomoc, ili smo imalo nesto mizerno, oduvek smo ziveli od transfera ali smo imali slobodu da funkcionisemo normalno, nikada nismo bili pod ovakvom kontrolom.
    Uprava je tu sekundarna stvar, kada se dobije odobrenje od vrha, pojavice se i uprava koja ce da radi u interesu Partizana. I ova je uprava tako radila do leta kada je samaran i najuren Savo Milosevic i najureni posle najbolji igraci, i tada je krenuo brodolom. Pre toga je pobedjivana zveda u derbijima, igrana evropa i igracu su vredeli vise destetina miliona evra..
    (Dzaba_i_titula_trista, 31. jul 2022 18:27)

    # Link komentara

  25. Ljudi mene brine ovaj minus u julu,čeka nas teška zima.
    (Milan, 31. jul 2022 18:26)

    # Link komentara

  26. Partizanima je uvek kriv neko drugi. Dok tako bude neće im biti bolje. Al' ko ih....
    Njihov problem.
    Mada, glupo je ne pomoći ljudima da potpuno nestanu živeći u zabludi.
    Dakle, imate iste pare sa Zvezdom, a od Novog Pazara npr. 10 puta više, kupujete isto na tržištu, igraju vam 11 igrača na terenu, trenirate kao i ostali, pa pobedite.
    (Sića, 31. jul 2022 18:15)

    # Link komentara

  27. finale keš dok se igralo krpenjačom.
    posle su uveli kožne lopte.
    zvezda ima prvi srpski trofej u košarci.
    kup kupova.
    (realno je, 31. jul 2022 17:36)

    Pusti link da pogledam tu utakmicu?
    (Mladići skotovi devojke kuku lele, 31. jul 2022 18:11)

    # Link komentara

  28. Lupas ko otvoreni prozor.
    Imate u basketu 10 titula sa roland garosa od 45-55, tad se kup sampiona u basketu nije ni igrao, jer cela evropa nihe imala 5 kosarkaskih klubova.
    Za 60-e ne baronisi, vasa istorija je zavrsena te 55'.
    Imate jos jednu titulu 70e ali ispali u evropi prvo kolo odmah.
    Tako da porediti fk Partizan sa kk czv cija se istorija zavrsila 55' godine je smesno.
    Fk Partizan ima jedno finale KES-a i jedno polufinale, dok kk czv od evrope ima jedno ispadanje u prvom kolu i jedan top 17.
    Pali sad.
    (mateja kezman, 31. jul 2022 16:38)

    Ccccccc, znao sam da si glup ali nisam znao da si baš toliko, međutim čim si progovorio otklonio si svaku sumnju!
    (Wllaxy, 31. jul 2022 18:04)

    # Link komentara

  29. Sine finale kes-a 66', minuti nas delili da postanemo prvaci evrope!
    I imas obraza da nazivas Partizan malim klubom?!

    (mateja kezman, 31. jul 2022 12:59)

    Сине, то што мало фали, то девојци срећу квари...
    (Слуцки, 31. jul 2022 17:49)

    # Link komentara

  30. Pali sad.
    (mateja kezman, 31. jul 2022 16:38)

    Jesam li ti lepo rekao da više ne pišeš komentare , da ti se ljudi ne smeju,a ti opet ?
    Pa još kao to "pali sad" ?
    Sine, aj po vrbov prutić...sad će "onaj" komšija"...
    (Batko, 31. jul 2022 17:48)

    # Link komentara

  31. P R I V A T I Z A C I J A!!!!!!!
    (Mita Pankov, 31. jul 2022 17:39)

    # Link komentara

  32. Partizan ima jedno finale KES-a i jedno polufinale, dok kk czv od evrope ima jedno ispadanje u prvom kolu i jedan top 17.
    Pali sad.
    (mateja kezman

    finale keš dok se igralo krpenjačom.
    posle su uveli kožne lopte.
    zvezda ima prvi srpski trofej u košarci.
    kup kupova.
    (realno je, 31. jul 2022 17:36)

    # Link komentara

  33. Dobili naređenje da se prvenstvo reši na početku sezone pa sad tu nešto glumataju, ma dajte molim vas. Pa zna se ko mora direktno u LŠ. Ove godine se prvak znao i pre početka prvenstva.
    (Realno, 31. jul 2022 12:23)

    Jeste, tako je, Partizan inace dobija Zvezdu redovno u medjusobnim duelima, nego ovi "manji" klubovi prave pometnju

    Па то је и био главни проблем док су били Сума, Асано, Тошић, Садик, Стевановић... Није могла Звезда да шутне у оквир гола на 3 дербија, а узела титулу, знамо како. Зато је тај тим и уништен, сведен на ову банду коју сад и Графичар може да добије. А знамо сви у Србији ко стоји иза тога.
    (Макс, 31. jul 2022 17:25)

    # Link komentara

  34. Kako god, niko nikada neće moći da ponovi nedostižni uspeh Partizana, kada su prvo poluvreme vodili protiv Reala.
    (Pera, 31. jul 2022 17:02)

    Ono kad je bilo 0:0?

    Zvezda - Real 4:2
    (Dusanovo carstvo!, 31. jul 2022 17:16)

    # Link komentara

  35. Sta citam ne verujem. Partizanovci pricaju kako im Zvezda preuzela tribine, kako im je Zvezda preuzela upravu i kako im Zvezda namesti derbi da izgube.
    Znaci, vama je rival, suparnicki klub sve to uradio, i jos se vi hvalite sa tim na sva usta?
    Au rodjaci hahahaha
    (KK, 31. jul 2022 15:40)

    0

    nije zvezda,ali je on preuzeo sve u državi,i radi tačno šta treba...ako ti nije jasno žalim slučaj,umi se ladnom vodom
    (tompus, 31. jul 2022 16:11)

    Па и да је тако, Партизан је сада 71. на ранг листи УЕФА и у последњих пет година има два пролећа у Европи. До пре пет година, Партизан је скоро читаву деценију заједно са Звездом провео испод 100. места на ранг листи клубова УЕФА и за све то време српски клупски фудбал није имао ниједно пролеће у Европи, а имао је само једно учешће у Лиги шампиона са свих шест пораза у групи. Испадали су тада Звезда и Партизан РЕДОВНО од АЕЛ-а, Слована, Черномореца, Апоела, Лудогореца, Туна, Генка, Шамрока, Заглебја... Сада се деси можда понеки кикс као против Омоније, Шерифа или Шарлроа, али сада годишње и Звезда и Партизан одиграју на десетине утакмица у Европи и скоро увек учествују у групним фазама европских такмичења. Чак се два пута догодило у последњих пет сезона да и Црвена звезда и Партизан у истој сезони дочекају пролеће у Европи (2017/18 и 2021/22). Врхунац је да смо стигли до тога да нам шампион иде директно у групну фазу Лиге шампиона, јер се Србија са 25. места на ранг листи асоцијација УЕФА попела на 11. место.
    (Марко, 31. jul 2022 17:14)

    # Link komentara

  36. Dobili naređenje da se prvenstvo reši na početku sezone pa sad tu nešto glumataju, ma dajte molim vas. Pa zna se ko mora direktno u LŠ. Ove godine se prvak znao i pre početka prvenstva. 
    (Realno, 31. jul 2022 12:23)

    Jeste, tako je, Partizan inace dobija Zvezdu redovno u medjusobnim duelima, nego ovi "manji" klubovi prave pometnju
    (Djed Nidža, 31. jul 2022 17:08)

    # Link komentara

  37. U situaciji kakva je danas Partizan nema nikakve sanse za normalno funkcionisanje. Nije to mogao pre Stolice nece moci ni posle njega. Partizan ce veoma tesko opstati kao klub. O nekakvim uspesima i rezultatima nema ni govora to je u sadasnjoj situaciji potpuno nemoguce. Veliko je pitanje da li uopste imaju sanse za opstanak trenutno deluje da nemaju.
    (Samo crno bez belog, 31. jul 2022 17:04)

    # Link komentara

  38. Da li ce Stolica sacuvati svoju fotelju, pitanje dana, sapunica kakvu do sad niste videli. Ostanite uz nas foto+video
    (zvezdas-rajvoSa, 31. jul 2022 17:03)

    # Link komentara

  39. Kako god, niko nikada neće moći da ponovi nedostižni uspeh Partizana, kada su prvo poluvreme vodili protiv Reala.
    (Pera, 31. jul 2022 17:02)

    # Link komentara

  40. Pogrešna tema.
    Rukovodeći organi su problem već godinama.
    Nisam Partizan
    (robby, 31. jul 2022 17:02)

    # Link komentara

  41. …. правда за Столицу, остани брате
    (Кики, 31. jul 2022 16:49)

    # Link komentara

  42. Sine finale kes-a 66', minuti nas delili da postanemo prvaci evrope!
    I imas obraza da nazivas Partizan malim klubom?!
    Partizan je 50-ih i 60-ih bio u top 5 klubova evrope.
    Ajde pali.
    (mateja kezman, 31. jul 2022 12:59)

    Tako je Kežmane, slažem se.
    Objasni ovim tvojim glodarima (tako ih zove čuveni partizanovac Željko Pantić) da je KK Zvezda Zvezda dominirala 50-ih, pa i 60-ih godina u košarci. 10 uzastopnih titula, među najboljim klubovima Evrope. Dominira i evo poslednjih deset godina.
    (Sića, 31. jul 2022 15:01) 




    Lupas ko otvoreni prozor.
    Imate u basketu 10 titula sa roland garosa od 45-55, tad se kup sampiona u basketu nije ni igrao, jer cela evropa nihe imala 5 kosarkaskih klubova.
    Za 60-e ne baronisi, vasa istorija je zavrsena te 55'.
    Imate jos jednu titulu 70e ali ispali u evropi prvo kolo odmah.
    Tako da porediti fk Partizan sa kk czv cija se istorija zavrsila 55' godine je smesno.
    Fk Partizan ima jedno finale KES-a i jedno polufinale, dok kk czv od evrope ima jedno ispadanje u prvom kolu i jedan top 17.
    Pali sad.
    (mateja kezman, 31. jul 2022 16:38)

    # Link komentara

  43. Iiiii? Sta je na kraju?
    (Matrix, 31. jul 2022 16:17)

    # Link komentara

  44. Sta citam ne verujem. Partizanovci pricaju kako im Zvezda preuzela tribine, kako im je Zvezda preuzela upravu i kako im Zvezda namesti derbi da izgube. 
    Znaci, vama je rival, suparnicki klub sve to uradio, i jos se vi hvalite sa tim na sva usta? 
    Au rodjaci hahahaha
    (KK, 31. jul 2022 15:40)

    0

    nije zvezda,ali je on preuzeo sve u državi,i radi tačno šta treba...ako ti nije jasno žalim slučaj,umi se ladnom vodom
    (tompus, 31. jul 2022 16:11)

    # Link komentara

  45. Ne treba pomerati Stolicu u ovom trenutku, kada Evropa na pragu! Sve ce to da legne u narednim utakmicama. Pa ne mora se stalno boriti za titulu vec iskoristiti godinu i stabilizovati klub i otici sto dalje u Evropi!
    (Radisa, 31. jul 2022 16:07)

    # Link komentara

  46. stativa protiv Reala?
    zamalo.
    (prosečan grobar, 31. jul 2022 14:30)

    A sansa Marina?(zavrseno u dvomecu 9:0 za Bajern)
    Hrabra Zvezda (PSG-CZ 6:1)
    A da je sudija pustio korner(Milan-CZ nereseno)
    Amnezija(Totenhem-Zvezda 9:0 dvomec)
    (prosecan zvezdas, 31. jul 2022 15:16)

    ja se tuđim klubovima ne bavim.
    ružno je da se lažno predstavljaš
    zbog toga nam i kažu da smo p.... i da se plašimo.
    činjenica je da nikad nismo nikoga pobedili u gostima u keš i lš.
    (prosečan grobar, 31. jul 2022 16:01)

    # Link komentara

  47. Uprava mora da ode ovolike godine
    bez ijedinog trofeja je skandalozno čak i za korumpiranu Srbiju gde kad jedan od dva najtrofejnija kluba (Zvezda I Partizan) dominira u fudbalu ta dominacija je i u košarci .. To nije normalno
    (Mandjup, 31. jul 2022 15:57)

    # Link komentara

  48. Jel se uključio glavni telefonom?
    (View, 31. jul 2022 15:55)

    # Link komentara

  49. Zulu ..... Covece, naravno da znam, spusti loptu. Mala sala.
    (Cika toni, 31. jul 2022 15:45)

    # Link komentara

  50. Sta citam ne verujem. Partizanovci pricaju kako im Zvezda preuzela tribine, kako im je Zvezda preuzela upravu i kako im Zvezda namesti derbi da izgube.
    Znaci, vama je rival, suparnicki klub sve to uradio, i jos se vi hvalite sa tim na sva usta?
    Au rodjaci hahahaha
    (KK, 31. jul 2022 15:40)

    # Link komentara

  51. Kome smeta jak Ilija Stolica
    (sindikat, 31. jul 2022 15:36)

    # Link komentara

  52. Sine finale kes-a 66', minuti nas delili da postanemo prvaci evrope!
    I imas obraza da nazivas Partizan malim klubom?!
    Partizan je 50-ih i 60-ih bio u top 5 klubova evrope.
    Ajde pali.
    (mateja kezman, 31. jul 2022 12:59)


    Još jedna grobarska laž. Nikakvi minuti vas nisu delili od titule. Poveli ste u 55, Real izjednačio u 70, pa poveo u 76. Drugo, samo jedne godine ste bili peti u Evropi, ti napisa da ste bili dve decenije. Objasni ti meni kako je moguće da tim koji je, po tvom, dvadeset godina bio u top pet u Evropi, skupio ukupno šest proleća za celu istoriju? Prestanite da lažete sami sebe
    (NoName, 31. jul 2022 15:34)

    # Link komentara

  53. Ovo je potpuno legalna i legitimna uprava kluba. Predložena i izabrana od proverenih Partizanovaca. Apsolutno.

    Ostavite se vi Vučića ... dok je prošle godine partizan do kraja sezone bio prvi i sve redom pobeđivao pod Stanojevićem, nije vam smetala ni ova uprava ni Vučić. A i tad i sad su VVV bili isti kao i danas. O njima samo najgore mislim.ali su dovedeni od Partizanovaca i godinama hvaljeni i podržavani.

    Pogledajte se u oči, ne može uvek neko drugi da bude kriv.
    (Funky, 31. jul 2022 15:30)

    # Link komentara

  54. Grobari i kad im ide i kad im ne ide pričaju o nekim zaverama protiv njih. Svovremeno je Vujošević osvajao titule i vikao kako su se svi zaverili protiv Partizana. I drzava i Vatikan i CIA i... Posle je bila priča da je Ostoja doveden da u isti Partizan. Sad grobari traže da taj isti Ostoja preuzme FK jer su u njemu ljudi za koje grobari pricaju isto ono što su pričali za Ostoju pre dve godine.... Ajde dogovorite se šta hoćete.
    (Davor, 31. jul 2022 15:20)

    # Link komentara

  55. a stativa protiv Reala?
    zamalo.
    (prosečan grobar, 31. jul 2022 14:30)

    A sansa Marina?(zavrseno u dvomecu 9:0 za Bajern)
    Hrabra Zvezda (PSG-CZ 6:1)
    A da je sudija pustio korner(Milan-CZ nereseno)
    Amnezija(Totenhem-Zvezda 9:0 dvomec)
    (prosecan zvezdas, 31. jul 2022 15:16)

    # Link komentara

  56. @Zed. Toliko me strah,toliko sam se uplasio da ti opisati ne mogu.....Evo jos uvek drhcem dok treci put sipam paprikas....Ma koji vampiri,koji bre drakula....ovo se zove strah!!!!
    (Pedja, 31. jul 2022 15:15)

    # Link komentara

  57. Nema sekiracije bez veze.Videce Srbi kada im na klupu sedne Duljaji.
    (zoran, 31. jul 2022 15:15)

    # Link komentara

  58. (Zulu, 31. jul 2022 14:15)

    Zaboravio si i Saletovu stativu, to nam je donelo barem 2,5 poena za koeficijent. Malo li je ?!
    (Batko, 31. jul 2022 15:13)

    # Link komentara

  59. Kriv vam Vucic?

    A da onda vratite vojsni stadion koji vam (ova vlast) poklonio?
    Da vratite sve milione koje vam je dao?
    Da vratite lovu drzavnim sponzorima?

    Da, uvek je kriv neko drugi. Verovatno je Vucic svirao penal za Pazar, dao gol za Floru, pravio strategiju u derbijima koje ne mozete da dobijete jer nemate krsten sut u okvir gola....

    KomeNdija sa vama.

    Jeste kriv je.
    Poslao je ljude sa sjevera da tuku ljude na jugu koji i pomisle da spomenu njegovo ime.
    Koji je interes ljudi da tuku navijace istog kluba na tribini?
    Novac.
    Ko daje taj novac?
    Orban?
    Putin?
    Bajden?
    Ili neko ko ne silazi sa TVa?
    (Lord, 31. jul 2022 15:11)

    # Link komentara

  60. Au kako navijaci fk drzavnog projekta prate Partizan, kako se nasladjuju.
    Ako ako, samo pokazuju koliko ih strah, kolko se plase.
    Strah u njima izmice kontroli, ne znaju gde biju.
    Vratice se Partizan jos jaci kada ode ovaj vas, a onda vam stavljamo katanac i na fk i na kk.
    Trebali smo jos 2011.
    (Zed, 31. jul 2022 14:17)

    Ali "strah izmiče kontroli, ne znaju gde biju" , a njih nije **** ko stigne .
    E,Zede,Zede...menjaj terapijicu ništa to ne valja
    (Batko, 31. jul 2022 15:11)

    # Link komentara

  61. Au kako navijaci fk drzavnog projekta prate Partizan, kako se nasladjuju.
    Ako ako, samo pokazuju koliko ih strah, kolko se plase.
    Strah u njima izmice kontroli, ne znaju gde biju.
    Vratice se Partizan jos jaci kada ode ovaj vas, a onda vam stavljamo katanac i na fk i na kk.
    Trebali smo jos 2011.
    E zbog ovakvih navijaca uopste mi vas nije zao.
    (Stojan, 31. jul 2022 15:08)

    # Link komentara

  62. @zed
    Ako si nik Zed uzeo po liku iz Petparačkih priča,onda mi je sve jasno.Visoke temperature, teško vreme, jbg...
    (ford, 31. jul 2022 15:07)

    # Link komentara

  63. ha, ha,alo grobari,u poslednjih 7 godina Zvezda je osvojila 6 titula i u sezonama kada je uzimala titule od 16 prvenstvenih derbija partizan je dobio samo jedan,i mi vam oteli titulu
    (DžejAr65, 31. jul 2022 14:12)
    Pa to je taj derbi iz sezone 19/20, u prvenstvu su se igrala 2 derbija zbog korone, Partizan je dobio jedan, a drugi je zavrsen nereseno. U kupu je Partizan takodje pobedio Zvezdu te sezone...Te sezone Zvezda je izgubila u dvomecevima po 9:0 od Bajerna i Totenhema, a PFC igrao egal sa Mancesterom. tu su bili Suma, Sadik, Asano, Natko, Strahinja Pavlovic, Filip Stevanovic...
    (liga bez briga, 31. jul 2022 15:07)

    # Link komentara

  64. Uprava i oni koji komanduju istoj NAPOLJE!!!
    Ajde grobari saberite se vec jednom, to je nas klub!

    Pustite komentar obojeni moderatori.
    (Lord, 31. jul 2022 15:06)

    # Link komentara

  65. Sta kaze 17 frakcija navijaca?
    (Liberty, 31. jul 2022 11:24)

    Nista, ceka se da se prvo oglasi ona glavna, ona koja bije ljude koji spomenu jedno ime.

    Ovo nije sport vec 8-9 godina.
    Skidajte sape!!!
    (Lord, 31. jul 2022 15:04)

    # Link komentara

  66. Sine finale kes-a 66', minuti nas delili da postanemo prvaci evrope!
    I imas obraza da nazivas Partizan malim klubom?!
    Partizan je 50-ih i 60-ih bio u top 5 klubova evrope.
    Ajde pali.
    (mateja kezman, 31. jul 2022 12:59)

    Tako je Kežmane, slažem se.
    Objasni ovim tvojim glodarima (tako ih zove čuveni partizanovac Željko Pantić) da je KK Zvezda Zvezda dominirala 50-ih, pa i 60-ih godina u košarci. 10 uzastopnih titula, među najboljim klubovima Evrope. Dominira i evo poslednjih deset godina.
    (Sića, 31. jul 2022 15:01)

    # Link komentara

  67. Ma dojavio je ON da to preuzme Lalatović.

    Da pošalje poruku da mora biti drugi na kraju.
    (Nema tu trte-mrte, 31. jul 2022 15:00)

    # Link komentara

  68. Znaci realno, dobijem ja dva miliona evra i dobijes ti dva miliona evra. Ja dovedem 3-4 vrhunska pojacanja a ti za iste pare dovedes 3-4 "krsa". To sto ti pojma nemas i imas pileci mozak sam ja kriv, naravno po tvojoj logici.
    (Cubaka, 31. jul 2022 13:59)

    Realno vi dobijete 50 miliona evra od Gasproma mi dobijemo 0 € jer nam država nije namestila sponzora kao vama. Dovodite igrace kao na traci, koliko je stranih igrača proslo kroz Zvezdu u proteklih par sezona koji su kasnije proglašeni za promašaje i skartirani?
    (bddnn, 31. jul 2022 14:58)

    # Link komentara

  69. Dobili naređenje da se prvenstvo reši na početku sezone pa sad tu nešto glumataju, ma dajte molim vas. Pa zna se ko mora direktno u LŠ. Ove godine se prvak znao i pre početka prvenstva.
    (Realno, 31. jul 2022 12:23)

    Legendo (zato što živiš ne koristeći osnovnu funkciju mozga - razmišljanje) objasni ovu svoju tezu, činjenicama, validnim dokazima.
    Ajde ti, ali mi nije jasno, ranije Tegeltija za KK, sada onaj Željko Pantić za FK, iznose konstantno u javnosti određene spinovane laži (kao svoja lična mišljenja), bez ijednog zvaničnog dokaza, očigledno time nekome dobro ispiraju mozak i za sve to ne dobijaju krivične prijave ili ih dobijaju, a kazne im neko drugi plaća. Jer za ovo što rade prethodnih godina je zrelo za ogromnu odštetu ili godine zatvora.
    (Pravda, 31. jul 2022 14:57)

    # Link komentara

  70. Ljulja mu se stolica
    (Cetko, 31. jul 2022 14:51)

    # Link komentara

  71. Uprava napolje!
    (bddnn, 31. jul 2022 14:46)

    # Link komentara

  72. Sine finale kes-a 66', minuti nas delili da postanemo prvaci evrope!
    I imas obraza da nazivas Partizan malim klubom?!
    Partizan je 50-ih i 60-ih bio u top 5 klubova evrope.
    Ajde pali.
    (mateja kezman, 31. jul 2022 12:59

    Upravo ti minuti dele velike od malih klubova,bili su i Valensija,Atletiko Madrid,Dortmund i jos mnogi na par sekundi od osvajanja LS ali bas te sekunde ih danas razdvajaju od Bajerna,Reala,Man Junajteda i Zvezde….
    (Neca, 31. jul 2022 14:44)

    # Link komentara

  73. Au kako navijaci fk drzavnog projekta prate Partizan, kako se nasladjuju.
    Ako ako, samo pokazuju koliko ih strah, kolko se plase.
    Strah u njima izmice kontroli, ne znaju gde biju.
    Vratice se Partizan jos jaci kada ode ovaj vas, a onda vam stavljamo katanac i na fk i na kk.
    Trebali smo jos 2011.
    (Zed, 31. jul 2022 14:17)

    Ne znam kako da ti saopstim ali ako nesto smrdi, ali bas smrdi na strah to je ovaj tvoj komentar, od prve do poslednje recenice.
    (Svasta..., 31. jul 2022 14:44)

    # Link komentara

  74. Ovde samo jedan covek kroji kapu u svemu u celoj drzavi, zato bi ja voleo da moja gromada igra u HN ligi a ne u Srpskoj ligi ! Istupite odmah !
    (Grobar, 31. jul 2022 14:44)

    # Link komentara

  75. Uprava napolje,vi ste bruka za fudbal,za Partizan,sramota za klub,bicete upisani crnim slovima u istoriji Partizana,ruzna proslost i nadam da ce da cam se sudi za urusavanje,kradju i sistemsko unistavanje kluba.
    (kralj, 31. jul 2022 14:43)

    # Link komentara

  76. Posle tri kola, gotova borba za titulu…to samo kod nas ima…bravo za zapazanje…
    Stanojevic kralj, sve vam je prosle godine u lice rekao…
    (Veli, 31. jul 2022 14:42)

    # Link komentara

  77. Probacu da budem realan kao navijac Partizana. Još pre dve godine se povela priča da su u tesnoj sprezi FK CZ i KK Partizan i da će biti znatno veća ulaganja u ta dva kluba. Tada nisam verovao ali sada verujem. Naravno da je u to upletena država i neki "moćni" ljudi u njoj. Sve sa ciljem da bude "mirna Bačka " i za jedne i druge. A narodu samo hleba i igara. Naravno veći deo kolača ide FK CZ jer su mnogo veće pare u LŠ. U prevodu ko j..e narod što se loše živi, što decu lečimo SMS porukama , dajte im zabavu i skrenite misli sa drugih bitnijih tema.. Pozdrav
    (Forest, 31. jul 2022 14:42)

    # Link komentara

  78. Odlučuju oni koji ni prema kome nemaju odgovornost ?

    Odlučuju oni koje niko ne bira nego su "samopozvani" direktivom "elite".

    Sramna situacija.

    Ali : Kakvi smo - tako nam je a biće bolje kad mi budemo bolji !

    Znači : Ne tako skoro !
    (Zoran, 31. jul 2022 11:49)

    Imaju odgovornost.
    Izabrala ih je skupštuna kluba.
    Predsednik je bio Žarko Zečević.
    Predložio ih je predsednik JSD Partizan.
    Duško Vujošević.
    Sve piše u dokumentaciji.
    (prosečan grobar, 31. jul 2022 14:39)

    # Link komentara

  79. ".........Partizan je 50-ih i 60-ih bio u top 5 klubova evrope......
    (mateja kezman, 31. jul 2022 12:59)"
    A onda je UEFA zahtevala da pocne da se igra sa koznim loptama umesto krpenjacama!
    (Miskec, 31. jul 2022 14:37)

    # Link komentara

  80. pitanje za navijače psrtizana. u prošlom kolu je bio transparent "poslednja opomena" na nerešen rezultat, u zadnjem kolu partizan je izgubio od novog Pazara.
    sta ce se desiti sada?
    (Ivan, 31. jul 2022 14:35)

    # Link komentara

  81. To ti rekli u Železniku ili si čitao Excel tabele?
    (Dusan, 31. jul 2022 11:33)

    Pisalo na latinskom na tabli iskopanoj na jednom arheološkom nalazištu.
    (piši srpski, 31. jul 2022 14:34)

    # Link komentara

  82. .........Partizan je 50-ih i 60-ih bio u top 5 klubova evrope......
    (mateja kezman, 31. jul 2022 12:59)

    Bio je odličan, ali ni u prvih 10.
    Ni u jednom balkanskom klubu nisi imao toliko kvaliteta kao u Zvezdi '91. Savićević, Prosinečki, Pančev, Mihajlović, Jugović, Belodedić. Svaki od ovih igrača je bio u top pet na svetu na svojoj poziciji.
    Šta god vi mislili, Bari' 91. nije došao slučajno.
    (Mali Hijavata, 31. jul 2022 14:33)

    # Link komentara

  83. Sine finale kes-a 66', minuti nas delili da postanemo prvaci evrope!
    I imas obraza da nazivas Partizan malim klubom?!
    Partizan je 50-ih i 60-ih bio u top 5 klubova evrope.
    Ajde pali.
    (mateja kezman, 31. jul 2022 12:59

    a stativa protiv Reala?
    zamalo.
    (prosečan grobar, 31. jul 2022 14:30)

    # Link komentara

  84. Je pomislih tema uprava Partizana.
    (Zoran LFC, 31. jul 2022 14:30)

    # Link komentara

  85. Vučelić i Vazura pod hitno da podnesu ostavke a sa sobom nek ponesu stolicu.
    (Aca, 31. jul 2022 14:28)

    # Link komentara

  86. Pa molim vas ko je Vučelić i Vazura da drže Partizan navijače kao taoce već godinama, a trofeja ni na vidiku.Kome to odgovara.Promene odmah na svim nivoima.
    (Zoran, 31. jul 2022 14:28)

    # Link komentara

  87. Trenera treba ostaviti da složi sve kockice kako on misli pa na kraju ako budu i drugi u prvenstvu to je sasvim super!A sad ga vešati je greška nema trenera sa mađioničarskom štapićem sve što radite na silu je greška!
    (momo brko, 31. jul 2022 14:21)

    # Link komentara

  88. Au kako navijaci fk drzavnog projekta prate Partizan, kako se nasladjuju.
    Ako ako, samo pokazuju koliko ih strah, kolko se plase.
    Strah u njima izmice kontroli, ne znaju gde biju.
    Vratice se Partizan jos jaci kada ode ovaj vas, a onda vam stavljamo katanac i na fk i na kk.
    Trebali smo jos 2011.
    (Zed, 31. jul 2022 14:17)

    # Link komentara

  89. Nesto je trulo u drzavi Srbiji..... pa se reflektuje na sve pore drustva... Fudbal i sport u celini odavno je izgubio smisao za mene, jer je obojen politikom i interesima menadzerima i odredjenih grupacija.... a mi se koljemo komentarima toboze znamo nesto A SAMO GINEMO ZA IDEALE ...BOŽE KAKVE SMO MI BUDALE !!!!!
    (Snaga je u razumu, 31. jul 2022 14:17)

    # Link komentara

  90. za ovu garnituru u Partizanu su kombinacija Ratko Dostanic, Vladan Lukic i Goran Vesic cisto fudbalsko umece... Tuga na koje grane je spao Partizan u poslednjih par godina (ovo pricam kao okoreli zvezdas). Kad nema titula i ozbiljnog igranja Evrope, nema ni transfera, samo dovodjenje polovnjaka kako na klupi tako i na terenu
    (Lord of the Flies, 31. jul 2022 14:16)

    # Link komentara

  91. @ cika Toni

    Ja ne verujem sta si ti napisao.
    Pa jel ti znas koliki su budzeti fudbalskih klubova? To je mnoogo para.
    Nije lud Ostoja da ulaze dok ovi ne odu.
    Ostojic nije u dobrim odnosima sa fudbalskom upravom.
    Oni da odu pa ja verujem da bi Ostoja pomogao na neki nacin sigurno.

    A Zvezdasi su brzo zaboravili da 10 godina nisu igrali Evropu..kad vec spustate Partizan a velicate Zvezdu..
    Zaboravljate koliko godina je Partizan odrzavao srpski koeficijent.
    I to kad su Ls i liga Uefa bili daleko slozenija takmicenja nego sad.
    Vase zadnjih 2-3 god i nase kvalifikacije onda nisu za poređenje.
    Mi smo Njukastl sa Sirerom izbacivali 2 puta iz kvalifikacija..
    Da ne pricamo koliko je vas Milojevic sa svojom smesnom igrom imao srece na par bitnih utakmica gde ste imali povoljan rezultat a protivnik ga razbio..koliko je imao srece vidi se po trenerskoj karijeri posle odlaska iz Zvezde.
    (Zulu, 31. jul 2022 14:15)

    # Link komentara

  92. Prosinečki je u svoje vreme kao trener Zvezde dobio obe utakmice u kupu i jednu u prventstvu, drugu u prvenstvu remizirao. Pa je Partizan sa Avramom Grantom na čelu osvojio titulu sa 17 bodova prednosti ispred Zvezde (bilo je i 23 boda prednosti, ali je Partizan svojim filijalama poklanjao bodove u poslednjih 7 kola
    (Sir Oliver, 31. jul 2022 14:13)

    # Link komentara

  93. Treba vratiti Sava Milosevica, a ako on ne zeli u ovoj situaciji u nasem fudbal koji je napustio 2020. posto su mu sezone 19/20 oteli titulu kad je imao bolji skor u derbijima od Zvezde a eliminisao ju je i u kupu, onda dovesti Milana Đumija Đuričića u Partizan za prvog trenera koji je bio Savin pomocnik sezone 19/20 kad je Partizan kidao, kazu da je to dobrano bila njegova zasluga. Ako nije i sada zdrastveno dobro staviti ga u strucni stab kao savetnika!
    (liga bez briga, 31. jul 2022 13:34)
    ha, ha,alo grobari,u poslednjih 7 godina Zvezda je osvojila 6 titula i u sezonama kada je uzimala titule od 16 prvenstvenih derbija partizan je dobio samo jedan,i mi vam oteli titulu
    (DžejAr65, 31. jul 2022 14:12)

    # Link komentara

  94. Daj Lalata za trenera.
    (ivan grozni, 31. jul 2022 14:10)

    # Link komentara

  95. Najvažnije je da su grobari preokrenuli svoje laži, Ostoja je oličenje uspeha ?
    (UŠATI i stoka, 31. jul 2022 14:09)

    # Link komentara

  96. Nije do trenera. Uprava treba da ode.
    (Aleksandar, 31. jul 2022 14:09)

    # Link komentara

  97. Neće taj niđe, ne zove se džabe stolica.
    (2CRAZY, 31. jul 2022 14:07)

    # Link komentara

  98. Sine finale kes-a 66', minuti nas delili da postanemo prvaci evrope!
    I imas obraza da nazivas Partizan malim klubom?!
    Partizan je 50-ih i 60-ih bio u top 5 klubova evrope.
    Ajde pali. (mateja kezman, 31. jul 2022 12:59)
    Tako je ali to vraćanje u prošlost, gde je čak i Bari istorija,važi samo za FUDBAL ili se može primeniti i na košarku. Čisto inforamtivno i principijelno me zanima.
    (Tex Willer, 31. jul 2022 14:05)

    # Link komentara

  99. Bitno je da se u rukovodstvu nista ne menja? A ko je doveo Stolicu? Ko vodi klub i kako ga vodi? Samo vi sedite u svojim foteljama, nesposobne neznalice i bitno je da je vama dobro.
    (ccc?, 31. jul 2022 14:02)

    # Link komentara

  100. Dobili naređenje da se prvenstvo reši na početku sezone pa sad tu nešto glumataju, ma dajte molim vas. Pa zna se ko mora direktno u LŠ. Ove godine se prvak znao i pre početka prvenstva.
    (Realno, 31. jul 2022 12:23)

    Znaci realno, dobijem ja dva miliona evra i dobijes ti dva miliona evra. Ja dovedem 3-4 vrhunska pojacanja a ti za iste pare dovedes 3-4 "krsa". To sto ti pojma nemas i imas pileci mozak sam ja kriv, naravno po tvojoj logici.
    (Cubaka, 31. jul 2022 13:59)

    # Link komentara

  101. Sine finale kes-a 66', minuti nas delili da postanemo prvaci evrope!
    I imas obraza da nazivas Partizan malim klubom?!
    Partizan je 50-ih i 60-ih bio u top 5 klubova evrope.
    Ajde pali.
    (mateja kezman, 31. jul 2022 12:59)
    Period 1945-1970 Zvezda 10 titula, Partizan 6 titula.
    (MilanB, 31. jul 2022 13:57)

    # Link komentara

  102. Realno, ove sezone, tim je personalno oslabljen ! Potrebno je osmisliti timsku igru s postejećim igračkim kadrom, a za to treba vremena, takmičarskih utakmica, pobeda i poraza ! Takođe, poraz od Novog Pazara je kiks, a nerešeno sa Radničkim u Nišu i TSC u Beogradu, nisu iznenađenje !
    (Boris Banović, 31. jul 2022 13:53)

    # Link komentara

  103. Mislim da ne realno da jedan od sledecih velikana FK Partizan sedne na klupu umesto Stolice. Jesic, Vermezovic, Kiza Milenkovic, Stevanovic plavi ili Avram Grant.
    (tajna limarove livade, 31. jul 2022 13:48)

    # Link komentara

  104. Pogresna tema. Ti koji raspravljaju o tome treba da budu tema.
    (realno, 31. jul 2022 13:47)

    # Link komentara

  105. mateja kezman, ma sta je Zvezdina titula prvaka Evrope i sveta, jos 3 polufinala najveceg evropskog klupskog takmicenja, jos 5 cetvrtfinala, finale kupa UEFA sa tim jednim jedinim finalom FK Partizan? Mali ste, ali bas mali klub u odnosu na velikana FK Crvena Zvezda.
    (tajna limarove livade, 31. jul 2022 13:46)

    # Link komentara

  106. Dobili naređenje da se prvenstvo reši na početku sezone pa sad tu nešto glumataju, ma dajte molim vas. Pa zna se ko mora direktno u LŠ. Ove godine se prvak znao i pre početka prvenstva.
    (Realno, 31. jul 2022 12:23)

    Ti baš voliš da ti se ljudi ovde smeju ?!
    (Batko, 31. jul 2022 13:45)

    # Link komentara

  107. Ne zamarajte gradjane Srbije sa pricama o Beogradskim klubovima, u ovom slucaju Zvezde i Partizana...niko ne pise o stanju u drugim klubovima...
    (Lalos, 31. jul 2022 13:45)

    # Link komentara

  108. Partizanova uprava se bavi stolicom već dugi niz godina...
    (UjkaŽitko, 31. jul 2022 13:45)

    # Link komentara

  109. .........Partizan je 50-ih i 60-ih bio u top 5 klubova evrope......
    (mateja kezman, 31. jul 2022 12:59)

    Sta je osvojio ?
    (Cubaka, 31. jul 2022 13:43)

    # Link komentara

  110. Da su pamenti, a ne žele i ne smeju, da prvenstvo nastave sa omladinskim timom plus par igrača koji iole vrede. Bili bi tu negde u sredini tabele, napravili bi neke nove igrače. Derbije bojkotovati i bez opterećenja čekati da ovo ludilo i okupacija kluba prođu.
    (View, 31. jul 2022 13:39)

    # Link komentara

  111. Da'l je moguće da skoro pola grobarskih postova fura opet istu maniru!?Pa i mi smo prošle godine od početka bili u minusu, pa šta!?Vučić vam kriv!?Tako ste do juče kidali Ostoju,SNS kadar, tu je da uništi K.K. ...A sad!?Morate se baviti sobom,ne da je uvek neko drugi kriv!!Da nemate i ovo malo filijala i sudija bila bi druga liga u najavi!Saberite se ljudi, terajte tu bandu koja zna samo da uzima pare a rezultata nigde i svake godine sve gore i gore!!!
    (ford, 31. jul 2022 13:39)

    # Link komentara

  112. Sine finale kes-a 66', minuti nas delili da postanemo prvaci evrope!
    I imas obraza da nazivas Partizan malim klubom?!
    Partizan je 50-ih i 60-ih bio u top 5 klubova evrope.
    Ajde pali.
    (mateja kezman, 31. jul 2022 12:59)

    Znači prvaci evrope za malo ? mhahahahahhaah....idi bre dete radi nesto pametno, batali komentare.
    (Koliko nemaš mozga, 31. jul 2022 13:37)

    # Link komentara

  113. Prosto i jednostavno ....otvoriti stecajni postupak i ugasiti klub.
    (miljas., 31. jul 2022 13:37)

    # Link komentara

  114. Čelnici Partizana raspravljaju o čelnicima Partizana!?
    (Mare, 31. jul 2022 13:36)

    # Link komentara

  115. Treba vratiti Sava Milosevica, a ako on ne zeli u ovoj situaciji u nasem fudbal koji je napustio 2020. posto su mu sezone 19/20 oteli titulu kad je imao bolji skor u derbijima od Zvezde a eliminisao ju je i u kupu, onda dovesti Milana Đumija Đuričića u Partizan za prvog trenera koji je bio Savin pomocnik sezone 19/20 kad je Partizan kidao, kazu da je to dobrano bila njegova zasluga. Ako nije i sada zdrastveno dobro staviti ga u strucni stab kao savetnika!
    (liga bez briga, 31. jul 2022 13:34)

    # Link komentara

  116. Okliznuce se Stolica, ali FKP svakako vec juri velikom brzinom niz ledenu padinu. Bojim se da to moze zaustaviti samo cvrsta stena. Pogodite sta ce u tom slucaju biti s Partizanom?
    (Max Von Sidow, 31. jul 2022 13:32)

    # Link komentara

  117. Ilija Stolica je jedini realan čovek u nogometnom klubu iz Humske. On zna da bez ogromne pomoći sudija, saveza, države i okolnih zemalja ne može da parira Zvezdi i daje realne izjave.Ali oni koji su naučili na pomoć sa svih strana oni nisu zadovoljni njime. Kroz celokupnu svoju povijest Partizan je osvajao titule na nepošten način ali toga više nema! Pustite Stolicu da radi i pomirite se da ste daleko daleko iza Zvezde po svemu. Nije loš rezultat ni plasman među prva 4 u domaćem prvenstvu.
    (Malo vas je grobari!, 31. jul 2022 13:28)

    # Link komentara

  118. Uprava je kriva,da na pripremama Partizan nema niti jednog centarhalfa i napadaca je nevidjena sramota
    (gradjanin, 31. jul 2022 13:21)

    # Link komentara

  119. Kako kaze Stolica “dobro igraju i lepo, samo ne daju golove”…znacice im ovi bodovi u borbi za opstanak, jedina utakmica u kojoj im sudije nisu pomogle je ta protiv Pazara gde su trebali pazarci da ih nakantaju 4:0…i ova 5 boda su im poklon od saveza i sudija. Stolica da ostane pa za 5, najvise 6 godina da se vide rezultati. Isto kao i u stranci koja ih drzi, vlast ih odrzava u zivotu, sluze drzavi kao narko kartel, odavno nisu nogometni klub
    (Realan, 31. jul 2022 13:14)

    # Link komentara

  120. Tako je to kada trenera bira covek koji sa fubalom nema nikakve veze. On je postavljen nelehalno da pazi na Vaziru i pare. Vazura je kao sekretar mladih SNS a doveden sa 26 godina sto je nezapamceno u istoriji Partizana pa su i rezulzat takvi. Povika je na Ilijeva ali on je jedini koji je nesto radio, nije ni on mogao da :pogodi" svakog igraca ali su ugovori lose sklapani bez uslova koji stite Klub. Pomenutu dvojku samo Vucic moze da smeni.
    (Jole, 31. jul 2022 13:12)

    # Link komentara

  121. Imao sam jednom priliku da budem na svadbi gde je bio Vazura. ( namerno samo ime ,bez gospodin ) ono sto sam video na samoj svadbi i u toaletu,kad bi rekao ne bi mi kometar objavili ( objavite i ovaj ako smete) a zaista nemam potrebe da lazem pa barem da kazem ono sto sme da se objavi.. 3 telohranitelja , jedan daje samo pare za muziku i drzi mu nivcanik. ova ostala dvojica ko zna za sta sluze ( sluze za wc ako me dobro neko razume) Elem.. sutra da se raspadne klub i da ispadne u poslednju ligu ( od srca to zelim) prvi bi kupio sezonsku kartu i gledao svaku utakmicu samo da ne vidim tu glavu
    (Online, 31. jul 2022 11:06)

    Nije da me preterano zanima situacija kod vas, vas klub vasi problemi, nego se obracam direktno tebi.
    Kakva crna svadba i ti da si video Vazuru, jer ovde se jasno vidi uticaj Zeljka Pantica na tebe. Lepo si ti to upakovao, sa par opaska da bi zvucao uverljivije, ali naravno da izmisljas.
    (nostalgija, 31. jul 2022 13:11)

    # Link komentara

  122. Mjenjaj te baksuze VV i nista vise,samo da im vidimo ledja..!
    (kupres, 31. jul 2022 13:08)

    # Link komentara

  123. malo li je 5 boda
    (nesa, 31. jul 2022 13:07)

    # Link komentara

  124. Jesicu vrati se, sve ti je oprosteno.
    (Grobar, 31. jul 2022 13:07)

    # Link komentara

  125. Ako necete Stolicu vi dovedite Fotelju ,bice vam udobnije
    (Branislav Stokic, 31. jul 2022 13:07)

    # Link komentara

  126. U Evropi veliki i bogati fudbalski klubovi finansiraju kosarkaske sekcije. Zasto ovde kk Partizan ne pomogne fudbalskoj sekciji sa par miliona. Mnogo bi znacilo a kk ne bi ni osetio.
    (Cika toni, 31. jul 2022 13:05)

    # Link komentara

  127. Realno
    Bas realno,Partizan sa tako mocnim sastavom trebao je da se proseta ove godine do titule.Verovatno ce i ove Kiprane da samelje a Zvezda se trebala boriti za opstanak sa ovako losom ekipom al eto namestaju im sve pobede.Cak im i u Evropi namestaju zadnjih 5 godina i zato im se koeficijent digao toliko da su nosioci u trecem kolu i da sledece godine imamo direktno mesto u ligi sampiona.Zaista smo mocni da tako namestamo i u Evropi.Jel to u tvojoj glavi,ovako nesto slicno sto sam napisao?
    (Markos, 31. jul 2022 13:03)

    # Link komentara

  128. ja sam ocekivao, da u skladu s imenom sefa , partizan igra tvrd fudbal ove sezone
    (Kure, 31. jul 2022 12:38) # Link komentara
    Pa i mekani fudbal je u skladu sa prezimenom šefa.
    (Micko, 31. jul 2022 13:01)

    # Link komentara

  129. Puna podrska za Stolicu!! Od komsija sa druge strane brda.

    Ozbiljno: Najveci problem FK PA je da misle da su veliki klub. A nikada to nisu bili. Bez ikakvog znacaja u Evropi. KK PA je naravno druga prica...
    (nenad, 31. jul 2022 11:51) 




    Sine finale kes-a 66', minuti nas delili da postanemo prvaci evrope!
    I imas obraza da nazivas Partizan malim klubom?!
    Partizan je 50-ih i 60-ih bio u top 5 klubova evrope.
    Ajde pali.
    (mateja kezman, 31. jul 2022 12:59)

    # Link komentara

  130. Nadj trenira Teleoptik,Duljaj bio pomoćnik u Šahtjoru.Ipak imaju nekog iskustva,zbog toga ih treba eliminisati i dovesti apsolutnog amatera kako bi Vučela i Vazura mogli da vedre i oblače,mozda čak i da budu treneri u duetu,kao što je Švedska imala tandem selektora
    (Pionir, 31. jul 2022 12:57)

    # Link komentara

  131. Што се тиче првенства,више није битно.
    (Баш тако, 31. jul 2022 12:55)

    # Link komentara

  132. Dobili naređenje da se prvenstvo reši na početku sezone pa sad tu nešto glumataju, ma dajte molim vas. Pa zna se ko mora direktno u LŠ. Ove godine se prvak znao i pre početka prvenstva.
    (Realno, 31. jul 2022 12:23)

    Prošle godine je bilo naredjenje da se prvenstvo resi odmah na početku ali u vašu korist.
    Vi ne bi bili to što jeste da niste i to izgubili. Tako je i bilo...
    (qantas, 31. jul 2022 12:54)

    # Link komentara

  133. Imao sam jednom priliku da budem na svadbi gde je bio Vazura. ( namerno samo ime ,bez gospodin ) ono sto sam video na samoj svadbi i u toaletu,kad bi rekao ne bi mi kometar objavili ( objavite i ovaj ako smete) a zaista nemam potrebe da lazem pa barem da kazem ono sto sme da se objavi.. 3 telohranitelja , jedan daje samo pare za muziku i drzi mu novcanik. ova ostala dvojica ko zna za sta sluze ( sluze za wc ako me dobro neko razume) Elem.. sutra da se raspadne klub i da ispadne u poslednju ligu ( od srca to zelim) prvi bi kupio sezonsku kartu i gledao svaku utakmicu samo da ne vidim tu glavu
    (Online, 31. jul 2022 11:06)

    Brate moj, taj sport u WC-u je nažalost postao opšte popularan i na još veću žalost je najmanje sporan u celoj priči. Kapiram tvoje gnušanje, i ja bih se zgrozio, ali iskreno, meni je najstrašnije to što ima telohranitelje. Pazi, direktor jednog sportskog kluba... Šta će mu to? Baš se pitam o čemu se radi. Teška vremena generalno prijatelju a svetlo na kraju tunela baš se i ne nazire.
    (Dart Vejder, 31. jul 2022 12:53)

    # Link komentara

  134. Nemojte da sazivate sastanak, ako ne želite Stolica da vas smeni!!!!
    (Aster Blistek, 31. jul 2022 12:50)

    # Link komentara

  135. Imao sam jednom priliku da budem na svadbi gde je bio Vazura. ( namerno samo ime ,bez gospodin ) ono sto sam video na samoj svadbi i u toaletu,kad bi rekao ne bi mi kometar objavili ( objavite i ovaj ako smete) a zaista nemam potrebe da lazem pa barem da kazem ono sto sme da se objavi.. 3 telohranitelja , jedan daje samo pare za muziku i drzi mu nivcanik. ova ostala dvojica ko zna za sta sluze ( sluze za wc ako me dobro neko razume) Elem.. sutra da se raspadne klub i da ispadne u poslednju ligu ( od srca to zelim) prvi bi kupio sezonsku kartu i gledao svaku utakmicu samo da ne vidim tu glavu
    (Online, 31. jul 2022 11:06)


    Zašto ti ne bismo verovali, prijatelju? Isto razmišljam i kad su glavonje u Zvezdi u pitanju. A tek kad čujem da ova balavurdija hvali "Vučelu", a ne zna šta je radio i kakvo zlo je doneo ovom narodu, tu mi baš pozli.
    (Toto-ko-tunjo, 31. jul 2022 11:46)


    Ti si lazan Zvezdas.Pravi nikad nebi ovako nesto napisao.
    (RadeRS, 31. jul 2022 12:46)

    # Link komentara

  136. realno Partizan nema šta da traži protiv ovakve Zvezde,ali da ovako loš bude protiv ostalih.Nešto smrdi.
    (igor, 31. jul 2022 12:45)

    # Link komentara

  137. Kriv vam Vucic?

    A da onda vratite vojsni stadion koji vam (ova vlast) poklonio?
    Da vratite sve milione koje vam je dao?
    Da vratite lovu drzavnim sponzorima?

    Da, uvek je kriv neko drugi. Verovatno je Vucic svirao penal za Pazar, dao gol za Floru, pravio strategiju u derbijima koje ne mozete da dobijete jer nemate krsten sut u okvir gola....

    KomeNdija sa vama.
    (Nikos, 31. jul 2022 12:44)

    # Link komentara

  138. Dobili naređenje da se prvenstvo reši na početku sezone pa sad tu nešto glumataju, ma dajte molim vas. Pa zna se ko mora direktno u LŠ. Ove godine se prvak znao i pre početka prvenstva.
    (Realno, 31. jul 2022 12:23)

    Samo se vi tesite. Trenutno Vosa, Cuka i TSC imaju bolju ekipu od partizana i to ti je ono sto je Realno. Sto znaci da ste Realno trenutno na tabeli na mestu na kom i pripadate. Takodje nemate ni jednog jedinog igraca u ekipi koji bi mogao da konkurise makar za klupu u Zvezdi,to je Realno. I Realno je da Zvezda osvoji titulu sa ekipom, strucnim stabom i igrom koju ima, a partizan sa svojom ekipom, strucnim stabom i igrom borice se za cetvrto ili peto mesto ove sezone, to je Realno.
    (Gostivar, 31. jul 2022 12:43)

    # Link komentara

  139. Ajmo glasanje:

    Za Vermezovica + , za Jesica - .

    3.2.1...haha
    (Aca, 31. jul 2022 12:39)

    # Link komentara

  140. ja sam ocekivao, da u skladu s imenom sefa , partizan igra tvrd fudbal ove sezone
    (Kure, 31. jul 2022 12:38)

    # Link komentara

  141. Kao da je Stolica iole tu bitan.
    (4k4.Dex, 31. jul 2022 12:36)

    # Link komentara

  142. Iskreno navijam da smene Stolicu, ne zato sto je on kriv za lose rezultate, vec zato da postave Alberta Nadja, koja bi tek to sprdacina bila. Zabavljali bi se bolje nego da postave Limenog.
    (Skorpion, 31. jul 2022 12:20)

    Hahahah…ahah a!!!
    (Dragan, 31. jul 2022 12:36)

    # Link komentara

  143. Uprava moze itekako da se najuri.
    Samo manje lupajte u tastature, vise u dlanove.
    Znamo mi svi dobro ko drzi sapu nad FK i ko vuce sve konce.
    (Lord, 31. jul 2022 12:34)

    # Link komentara

  144. Partizan je stvarno raspad, nije to više ni stvar navijačkih strasti i opredeljenja nego je zaista sramotno kako momci igraju.
    Sa ovim igračima bolje ne može biti ko kod da dođe za trenera jer su namerno birani limitirani nekvalitetni nazovi fudbaleri koji ni ispred zgrade na male ne bi imali mesta.
    Najviše je kriv onaj ko je doveo strukturu u upravu, jer to urađeno smišljeno da se godinama malo po malo Partizan uruši. A Vučelić i ekipa samo sprovode dogovoreno. Vučelić je potrošio svoj život nečasnim delovanjem u političkom životu tako da mu uništavanje Partizana dođe kao hobi pred kraj života da zaokruži svoje delo.
    (Sima, 31. jul 2022 12:29)

    # Link komentara

  145. Da se ne smirimo dok celu upravu ne izbacimo napolje,od sl utakmice dokle god se ti ne desi,i da se posle toga ne opustamo,jer je vrlo verovatno da će slični muzači kase i metuzalemi da dodju.
    Nažalost ,u ovakvim okolnostima nemamo upravu u kojoj je predsednik npr Mijatović ,gde su Paun,Jokanović itd…
    (NijeBitno, 31. jul 2022 12:28)

    # Link komentara

  146. Оставите човјека да ради свој посао. Не могу одмах резултати да се виде. 😉
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 31. jul 2022 12:28)

    # Link komentara

  147. Ukoliko je otkaz Stolici cena da se zadrže Vazura i Vučelić onda to treba uraditi po svaku cenu. Njihov opstanak je ključan za dobrobit našeg kluba. Takvi stručnjaci se retko nalaze pogotovo Vazura. Ovih sa tompusom ima nešto više, jedan je i u FSS.
    (Red Star, 31. jul 2022 12:25)

    # Link komentara

  148. Најмање је до тренера.
    (Отворено, 31. jul 2022 12:23)

    # Link komentara

  149. Dobili naređenje da se prvenstvo reši na početku sezone pa sad tu nešto glumataju, ma dajte molim vas. Pa zna se ko mora direktno u LŠ. Ove godine se prvak znao i pre početka prvenstva.
    (Realno, 31. jul 2022 12:23)

    # Link komentara

  150. Nije do trenera, nije on dovodio igrače, ni Klop sa ovom ekipom ne bi ništa uradio. Šta god neko (i ja sa njima) mislio o Terzicu čovek je preporodio Zvezdu, uz dosta sreće doduše, jer smo uspeli da udjemo u LŠ i finansijski da se konsolidujemo. Partizan ima tj bar je imao odličnu školu fudbala i to su upropastili. Opšte je poznato da se placa mesto u timu i zato jesu tu gde jesu. Kao zvezdaš želim Partizanu da se digne a pre svega Vojvodina i Niš da se vrate u borbu za titulu(i da je osvoje) jer tek tada ćemo imati ligu koje se ne stidimo.
    Još nešto, nema ozbiljnog tima ako nema kontinuiteta na klupi, ovo menjanje trener ništa ne postiže- možda dva tri kola bude bolje ali se brzo vrati na isto.

    Sportski pozdrav
    (lule, 31. jul 2022 12:21)

    # Link komentara

  151. Iskreno navijam da smene Stolicu, ne zato sto je on kriv za lose rezultate, vec zato da postave Alberta Nadja, koja bi tek to sprdacina bila. Zabavljali bi se bolje nego da postave Limenog.
    (Skorpion, 31. jul 2022 12:20)

    # Link komentara

  152. Posle samo mesec dana ste već izgubili titulu. I tek sad tražite krivca, umesto da ste posle 1. utakmice seli i zaključili da je rukovodstvo glavni krivac. Nije naravno među plebsom. Zna se odakle riba smrdi. Nikakvog plana ni strategije, sve na o-ruk i samo da se zadrže fotelje. A Partizan svake godine, svakog meseca, svakog dana sve gori i gori. Ako želite promene, morate podhitno da sve rasturite, fino osmislite i sastavite, pa da od sledeće sezone parni valjak počne ponovo da melje, a ne da stoji ko prokuvala kanta u njivi kraj puta. Tuga i bruka.
    (TužniGrobar, 31. jul 2022 12:15)

    # Link komentara

  153. Mekana stolica?
    PRAVDA ZA ILIJU!!!
    (Adamko, 31. jul 2022 12:10)

    # Link komentara

  154. Psihoska igra.Vucela Za a Vazura protiv Stolice,zasto,zato da bi se polemika prebacila na Stolicu a ne na njih dvojicu koji godinama unistavaju klub a tema smene je trener Stolica koji je tu 30 dana.Kao da problemi datiraju od zadnjih mesec dana.
    (Stojan Mutikaša, 31. jul 2022 12:08)

    # Link komentara

  155. Ovaj fantomski dvojac VV bi smenio i druga Tita samo da oni ostanu. Da ne bude zabune, o Stolici najtacnije govori njegovo prezime. Nomen est omen. Ime je znak.
    (Goks, 31. jul 2022 11:54)

    To mu je prezime...
    (Jaaa, 31. jul 2022 12:07)

    # Link komentara

  156. Ljudi,dajte Stolici malo vremena.
    (deda, 31. jul 2022 12:06)

    # Link komentara

  157. Partizan je drzavni projekat
    (da se zna, 31. jul 2022 11:02)

    Obično u državama koje imaju državni projekat, on ne može da osvoji titulu ni u boćanju godinama.

    Najparadoksalnija priča na planeti. Opozicioni napušteni klub obara svetske rekorde u dominaciji, a uništen klub je državni projekat. Hahaha presmešno ste.
    (Dominacija, 31. jul 2022 12:05)

    # Link komentara

  158. Stolica sedi dole jedan
    (boki, 31. jul 2022 12:02)

    # Link komentara

  159. Covek pojma nema, ništa sporno, ai i igraci su ovde krivi ! Ko je pa doveo te balvane a ? Stopica nije, onaj je pobegao, sad još samo ovi sto pijuckaju kafice..
    (JPR24, 31. jul 2022 12:01)

    # Link komentara

  160. U skladu sa upravom, Lalatovic je najbolje resenje za trenera.
    Kad je sve ShowProgram, pa nek bude zabava do daske.
    (Nisam Pantic, 31. jul 2022 12:01)

    # Link komentara

  161. Sad će da oteraju Stolicu...za mesec dana vraća se Ivica bombaš!!
    (Južni front, 31. jul 2022 12:00)

    # Link komentara

  162. Covek pojma nema, ništa sporno, ai i igraci su ovde krivi ! Ko je pa doveo te balvane a ? Stopica nije, onaj je pobegao, sad još samo ovi sto pijuckaju kafice..
    (JPR24, 31. jul 2022 12:00)

    # Link komentara

  163. realno, jedina sezona koja vodi u ls, je izgubljena u julu....bruka, ova uprava je ispraznila kasu, nema para za dug svajcarcima pa fss pozajmljuje 250.000, a kamoli pare za ozbiljna pojacanja.....dok se zvezda pojacala milionskim ulaganjima, mi ni dinara, pa para nema ni za plate...tek ce biti problema u klubu....di drugo mesto nije sigurno...
    (borivoje surdilovic, 31. jul 2022 11:53)

    nemate para
    pa kod zoca 30 miliona evra
    (kali the greek, 31. jul 2022 12:00)

    # Link komentara

  164. Читам свакакве коментаре ,од људи који тугују преко оних који ликују распад Партизана до оних који спортски схватају да то није добро за наш спорт у целини. Међутим оно што већини промиче је разумевање како наш спорт функционише и зашто је на тако ниским гранама,а биће на још нижим.
    Проблем је политика , која се меша у све поре друштва па тако и у спорт још од 50тих то је случај .
    Клубови не би требало да буду на државним јаслам ,јер нормална држава има пречих ствари да ради с тим новцем који се проспе сваке године у ненормалним количинама за овако малу државу .
    Као што је случај у свим нормалним државама , клубове би требало приватизовати или угасити ако не могу сами себе да финансирају ,и то је крај приче.
    Сваки еуро који оде у ова два клуба , а у задњих 20 година отишло је ко зна колико милиона еура , је уствари еуро мање , за магнетне резонанце ( на чији се преглед чека по 6 месци )за мамограф ( за чији се преглед чека више од 3 месеца ) за ултразвук ( за чији се преглед чека преко месец дана) или за било шта друго далеко практичније и корисније за овај тужни народ.
    Да туга буде већа камо пусте среће да тај новац заиста иде у те спортске клубове , већ се већина прелива у џепове корумпираних политичара , “контраверзних” бизнисмена , менаџера , навијача .Па сходно томе једино у нашој земљи имате занимање навијач које доноси масну зараду и страхопоштовање у друштву . НПР Сале Мутави 26г. убијен у свом аудију А6 , занимање навијач. Шта даље говорити о било чему.
    (Какогод, 31. jul 2022 12:00)

    # Link komentara

  165. Ovo što se radi sa FK Partizan sada, radilo se sa KK Crvena Zvezda početkom 2000-ih.

    Unižavanje kluba, ispumpavanje i pranje para i manipulacija masama, za šta Titovi blizanci i služe.
    (Frank Underwood, 31. jul 2022 11:59)

    # Link komentara

  166. Nema tu ko da radi, neće neko da radi pod pretnjom
    (nikola simić, 31. jul 2022 11:58)

    # Link komentara

  167. Samo da neko Vucelica ne dira.
    (Dragan, 31. jul 2022 11:57)

    # Link komentara

  168. Сменити ово распало руководство, Вазура и Вучелић, доста више.
    (Gradimir, 31. jul 2022 11:56)

    # Link komentara

  169. Izbacite vučelića i vazuru
    (nikola simić, 31. jul 2022 11:55)

    # Link komentara

  170. Ovaj fantomski dvojac VV bi smenio i druga Tita samo da oni ostanu. Da ne bude zabune, o Stolici najtacnije govori njegovo prezime. Nomen est omen. Ime je znak.
    (Goks, 31. jul 2022 11:54)

    # Link komentara

  171. jonas-druze oni su ovo zasluzili upravo zato sto su se ponasali i pricali u stilu tvog komentara. Kakav katanac? Mi nismo oni, nismo ni slicni, niti su nam klubovi slicni. Ogromna vecina zvezdasa im ne zeli katanac, zasto bi? Od osnivanja smo veci, vazniji, i bolji klub od njih, i nemamo problem sa njima. Malo ima klubova dobrih u ovoj nasoj ligi, poboljsava se to polako, ali takav rival je potreban svakako. Tako da neka njih, nek postoje. Zanimljivije je kad su oni tu i pokusavaju da budu kao mi)))
    (Ivan, 31. jul 2022 11:54)

    # Link komentara

  172. realno, jedina sezona koja vodi u ls, je izgubljena u julu....bruka, ova uprava je ispraznila kasu, nema para za dug svajcarcima pa fss pozajmljuje 250.000, a kamoli pare za ozbiljna pojacanja.....dok se zvezda pojacala milionskim ulaganjima, mi ni dinara, pa para nema ni za plate...tek ce biti problema u klubu....di drugo mesto nije sigurno...
    (borivoje surdilovic, 31. jul 2022 11:53)

    # Link komentara

  173. Promenite upravu , biće bolje !
    (BG, 31. jul 2022 11:52)

    # Link komentara

  174. Puna podrska za Stolicu!! Od komsija sa druge strane brda.

    Ozbiljno: Najveci problem FK PA je da misle da su veliki klub. A nikada to nisu bili. Bez ikakvog znacaja u Evropi. KK PA je naravno druga prica...
    (nenad, 31. jul 2022 11:51)

    # Link komentara

  175. Menjajte stolicu odmah inace propade sezona.
    Ja glasam za djukica ali samo ako se obaveze da ce igrati sa Partizanom ultra ofanzivno kao u onom prvom mandatu 2007.
    Ono u drugom kad je vodio 2017 bilo katastrofa.
    (cubrilo, 31. jul 2022 11:49)

    # Link komentara

  176. Paradoksalna situacija !

    Odlučuju oni koji ni prema kome nemaju odgovornost ?

    Odlučuju oni koje niko ne bira nego su "samopozvani" direktivom "elite".

    Sramna situacija.

    Ali : Kakvi smo - tako nam je a biće bolje kad mi budemo bolji !

    Znači : Ne tako skoro !
    (Zoran, 31. jul 2022 11:49)

    # Link komentara

  177. Frakcije svih zemalja, ujedinite se, i sklonite ova dva zla iz fotelja, uz doživotnu zabranu prilaska JNA lavoru.
    (Toto-ko-tunjo, 31. jul 2022 11:48)

    # Link komentara

  178. Tema moraju biti ostala dva padavicara iz uprave.
    (corto, 31. jul 2022 11:48)

    # Link komentara

  179. Imao sam jednom priliku da budem na svadbi gde je bio Vazura. ( namerno samo ime ,bez gospodin ) ono sto sam video na samoj svadbi i u toaletu,kad bi rekao ne bi mi kometar objavili ( objavite i ovaj ako smete) a zaista nemam potrebe da lazem pa barem da kazem ono sto sme da se objavi.. 3 telohranitelja , jedan daje samo pare za muziku i drzi mu nivcanik. ova ostala dvojica ko zna za sta sluze ( sluze za wc ako me dobro neko razume) Elem.. sutra da se raspadne klub i da ispadne u poslednju ligu ( od srca to zelim) prvi bi kupio sezonsku kartu i gledao svaku utakmicu samo da ne vidim tu glavu
    (Online, 31. jul 2022 11:06)


    Zašto ti ne bismo verovali, prijatelju? Isto razmišljam i kad su glavonje u Zvezdi u pitanju. A tek kad čujem da ova balavurdija hvali "Vučelu", a ne zna šta je radio i kakvo zlo je doneo ovom narodu, tu mi baš pozli.
    (Toto-ko-tunjo, 31. jul 2022 11:46)

    # Link komentara

  180. Čekamo da Nađ u ponedeljak otvori dušu i ispriča sve...
    Već 7 godina.
    (SrbEUin, 31. jul 2022 11:45)

    # Link komentara

  181. (navijac, 31. jul 2022 10:57)

    Ипак боље прво себи, што је сигурно сигурно.
    (Васа, 31. jul 2022 11:45)

    # Link komentara

  182. Читам свакакве коментаре , од људи који тугују преко оних који ликују распад Партизана до оних који спортски схватају да то није добро за наш спорт у целини.Међутим оно што већини промиче је разумевање како наш спорт функционише и зашто је на тако ниским гранама, а биће на још нижим .
    Проблем је политика , која се меша у све поре друштва па тако и у спорт још од 50тих то је случај .
    Клубови не би требало да буду на државним јаслама ,јер нормална држава има пречих ствари да ради с тим новцем који се проспе сваке године у ненормалним количинама за овако малу држав .
    Као што је случај у свим нормалним државама, клубове би требало приватизовати или угасити ако не могу сами себе да финансирају , и то је крај приче .Сваки еуро који оде у ова два клуба , а у задњих 20 година отишло је ко зна колико милиона еура , је уствари еуро мање , за магнетне резонанце ( на чији се преглед чека по 6 месци ) за мамограф ( за чији се преглед чека више од 3 месеца ) за ултразвук ( за чији се преглед чека преко месец дана) или за било шта друго далеко практичније и корисније за овај тужни народ . Да туга буде већа камо пусте среће да тај новац заиста иде у те спортске клубове , већ се већина прелива у џепове корумпираних политичара , “контраверзних” бизнисмена , менаџера , навијача . Па сходно томе једино у нашој земљи имате занимање навијач које доноси масну зараду и страхопоштовање у друштву . НПР Сале Мутави 26г. убијен у свом аудију А6 , занимање навијач. Шта даље говорити о било чему .
    (Какогод, 31. jul 2022 11:41)

    # Link komentara

  183. A ko će da drži vanredni sastanak zbog ovih koji drže vanredni sastanak?
    (Nebojša, 31. jul 2022 11:40)

    # Link komentara

  184. Treba da raspravljaju o sebi prvo da se sklone iz Partizana.
    (Petar, 31. jul 2022 11:39)

    # Link komentara

  185. Vazura ODLAZI!
    (Che, 31. jul 2022 11:39)

    # Link komentara

  186. sve se vrti oko stolice(a)...

    bre
    (drug sa fakulteta, 31. jul 2022 11:39)

    # Link komentara

  187. Nije stolica problem...fotelja je...
    (vojnik, 31. jul 2022 11:39)

    # Link komentara

  188. Ovi ne znaju gde biju čim se sastaju svaki treći dan. Ovo je tužno na šta je spao partizan, ne sviđa mi se uopšte. Na stranu Stanojeve epizode ali sam znao da taj čovek izvlači maximum iz jednog krajnje prosečnog tima, pre svega motivacijom. A sada, posle prelaznog roka koji je bio jadan, i bez Stanoja, šta očekivati? Ovi iz uprave su prešli igricu, nema šta.
    (Amaterska expertiza, 31. jul 2022 11:38)

    # Link komentara

  189. Mogu i Murinja da dovedu ne vredi - riba smrdi od glave !
    (RTL televizija, 31. jul 2022 11:37)

    # Link komentara

  190. Mladen Krstajic je bez posla treniramo samo Bugarsku,nema klub
    (samo kazem, 31. jul 2022 11:36)

    # Link komentara

  191. Po strani taj Ilija ali, Vazura i Vučelić, sinonimi fudbalske igre, odlučuju o ostanku trenera, ili dovođenju novog!? Naravno, zalepljeni za fotelje. Koja li se tu kinta vrti, ljudi moji, kad im se ne napušta funkcija ni po koju cenu? Koja kinta ide vođama svih tih frakcija, da ćute na sve ovo, uz neko bedno tra-la-la saopšenje, reda radi, ko prosvetni sindikat? Taj Vučelić bi se sigurno već uglavio negde, kad bi dao ostavku u Partizanu, ali izgleda teško da bilo gde ovako teče kinta. Još skorije crkveno "ordenovan", skontao da je zaista "dostojan", pa ga ti sad ubedi u suprotno. Daleko bilo, da ne poželiš ni Partizanu.
    (Toto-ko-tunjo, 31. jul 2022 11:36)

    # Link komentara

  192. Pa rekao je da nece da daje otkaz, nemate sta da brinete... :)
    (Paquito, 31. jul 2022 11:35)

    # Link komentara

  193. Stolica je na ivici. Neophodno je jedno kvalitetno pojačanje u vidu stola iliti narodski rečeno astala.
    (Menađer, 31. jul 2022 11:34)

    # Link komentara

  194. ne mogu se kola slomiti samo na Stolici,mora cela uprava napolje ai skupstina koja je ukrala pobedu Bjekovicu.U Partizanu nikad vise na celu politicar,.Klub sportistima ,politiku politicarima.Celo sportsko drustvo Parizan je u krizi.
    (Zoran, 31. jul 2022 11:33)

    # Link komentara

  195. „Šampionska trka je već praktično izgubljena, ali je potrebno što pre se trgnuti i krenuti makar ka drugoj poziciji, koja bi sledećeg leta garantovala kvalifikacije za Ligu šampiona.”
    Hahahahaha kako im ga spusti
    (Ombre, 31. jul 2022 11:33)

    # Link komentara

  196. Partizan je drzavni projekat
    (da se zna, 31. jul 2022 11:02)

    To ti rekli u Železniku ili si čitao Excel tabele?
    (Dusan, 31. jul 2022 11:33)

    # Link komentara

  197. Dok su na slobodi vazure i vučelići, to vam je sudbina...
    (Mrsoje Treći, 31. jul 2022 11:32)

    # Link komentara

  198. Problem je uprava pre svega, i njih treba sa motikom isterati iz fotelje..pa onda ti ne treba ni stolica ni astal…!!!
    (Danko, 31. jul 2022 11:32)

    # Link komentara

  199. Već godinama je država zvezdi majka a Partizanu i ostalim klubovima u Srbiji maćeha. Pre par meseci se, na osnovu podataka koje je izneo predsednik, u fk i kk zvezdu dalo oko 50 miliona e više nego u Partizan i ostale klubove u Srbiji. Sramota. Sport ne postoji u Srbiji. Postoji samo jedan državni projekat tj. czv gasprom idea Zagreb
    (Dusan, 31. jul 2022 11:31)

    # Link komentara

  200. Mozes misliti; Vazura i Vucela, nedostaje im Kralj.
    Vazura , pre Partizana, niti dan radnog staza. Sada ubacuje u klub Kurtu i Murtu da odnose unosne plate,a bez pojavljivanja na posao.
    Vucela, vojnik svake vodece partije u poslednjih 40 godina. Kicma je za njega nepoznat pojam.
    Kralj, unistio Macvu, pa ga eto u Partizanu kao kordinator za otvaranje vrata, prozora i pravljenja promaje. Plata svakog prvog, redovna.
    Stolica, mucenik, niti sam zna kojim poslom se bavi, ali navedeni "genijalci" ga doveli , pa je ovaj sada u cudu. Video na TV-u kako Barselona igra , pa hajde da kopira.
    U pozadini se spremaju dve trenerske "gromade", Nadj i Duljaj.
    Moj predlog je da dovedete Limenog, pa bar da se ludo zabavljamo, a ne nadja i Duljaja, pa da placemo.
    (Zoran, 31. jul 2022 11:31)

    # Link komentara

  201. Opsti sou kod nas! Jedno je sigurno. Niko nece da dodje u ovakav Partizan. Zato predlazu Nadja koji vec radi kod nas ili Milosevica koji samo u Partizanu moze da radi
    (Borkes, 31. jul 2022 11:30)

    # Link komentara

  202. Tema treba da bude odlazak njih dvojice odmah, a onda sve ostalo.
    (ikis, 31. jul 2022 11:30)

    # Link komentara

  203. Nadam se da će Stolica ostati a vrhuška glavešina nestati.
    (Ujka sa Fontane, 31. jul 2022 11:29)

    # Link komentara

  204. Ja mislim da bi trebali tole i Dacic da se vrate oni su najvece legenda partizana
    (pele, 31. jul 2022 11:29)

    # Link komentara

  205. Vucelic trener da bude, Vazura pomocnik.
    (Crno beli Circus, 31. jul 2022 11:28)

    # Link komentara

  206. ДА БИ ЗАДРЖАЛИ ФОТЕЉЕ ЖРТВОВАЋЕ СТОЛИЦУ.
    КО ЈЕ ОВДЕ ЛУД!
    (Рајко Четник Z армија, 31. jul 2022 11:28)

    # Link komentara

  207. Kasno je za taj sastanak. Propala je čitava godina zbog "uzbuđenosti" uprave zbog odličnog trenera Stolice.
    (Masariko, 31. jul 2022 11:27)

    # Link komentara

  208. @neumorni ispravljac krive drine

    Ti bas kazes malo ali..znas kultnu recenicu iz filma..
    Albert Nađ fantasticno radi u Teleoptiku,ali fantasticno svi su odusevljeni njegovim radom, znam pouzdano. Ili si stvoren za trenera ili nisi, on jeste.
    Zato i ne bih voleo da ga "ovi potrose"..
    Kad dodje treba da to bude pravi trenutak.
    Vazura i Vucelicu zelimo vase ostavke!
    (Nikola, 31. jul 2022 11:26)

    # Link komentara

  209. Ja bi sazvao vanrednu sednicu svih klubova osim kluba fudbalsog maga dr Terzica u cilju bojkota utakmica protiv njih.Njima jedino tako moze da se stane na put,pa nek se igraju sa Graficarem!
    (navijac radnickog iz nis, 31. jul 2022 11:26)

    # Link komentara

  210. stavljaj katanac
    (ma bre, 31. jul 2022 11:25)

    # Link komentara

  211. Da se zna, u stvari dobro si rekao da je Partizan drzavni projekat. Tacno, ovakav Partizan je drzava projektovala u zadnjih 10 godina.
    (GP, 31. jul 2022 11:25)

    # Link komentara

  212. Sta kaze 17 frakcija navijaca?
    (Liberty, 31. jul 2022 11:24)

    # Link komentara

  213. Da se zna, hahaha, a ti si dvorska luda!
    (GP, 31. jul 2022 11:23)

    # Link komentara

  214. Uprava i Stolica napolje !!!
    (crni, 31. jul 2022 11:23)

    # Link komentara

  215. Kako ne možete i vi ko komšinica da zatvarate sve osim derbija?
    (M, 31. jul 2022 11:23)

    # Link komentara

  216. Da li će trener napraviti pitu od go..na. Sad je problem zvezdaša u upravi da su previše dobri u njihovoj misiji, Partizan mora da se raspada, al mora i da izigrava nekakvog protivnika mezimici.
    (RmBrm, 31. jul 2022 11:22)

    # Link komentara

  217. Duzni i bogu i narodu!!! Gasite vise taj klub zajedno sa sestrom bliznakinjom parazitima ove drzave. Ostavite malo ostale klubove da disu!!!
    (Mige, 31. jul 2022 11:22)

    # Link komentara

  218. UPRAVA NAPOLJE!
    (leka, 31. jul 2022 11:21)

    # Link komentara

  219. Ne diraj te Stolice
    (cipiripi, 31. jul 2022 11:21)

    # Link komentara

  220. Tri V / Vučelić-Vizura-Vuletić/ upropastili su Partizan za naredbih trideset godina i nikada više se neće oporaviti.Fudbalom ne mogu da se bave " polunapaljeni", političari, profesori, pravnici bez radnog iskustva, taksisti, keramičari.... već biviši sportisti, ali samo oni dokazani i pošteni.Kako je ti propušteno, gotovo je...Isto je sa Zvezdom....
    (dr Dragan, 31. jul 2022 11:21)

    # Link komentara

  221. Pa ovaj tzv trener nije ni naucio nigde duze da se zadrzava. Odmah jasno i zasto. Covek voli ali pojma nema. Mozda bi bio solidan na nekoj rukovodecoj poziciji u Partizanu.
    (Neko, 31. jul 2022 11:20)

    # Link komentara

  222. Stavite katanac na taj jadni klub a kljuc baciti
    (Jonas, 31. jul 2022 11:19)

    # Link komentara

  223. Ostavite Stolicu, sklonite se iz Fotelja.
    (Analitičar, 31. jul 2022 11:18)

    # Link komentara

  224. Promeniće sto trenera ali uzeti fotelju Vucelicu i Vazuri je nemoguće.Zna li neko uopšte ko je taj Vazura I odakle on zabetoniran u Partizanu
    (zoran, 31. jul 2022 11:17)

    # Link komentara

  225. Ne moze uprava da se najuri pa to ti je.
    (NR, 31. jul 2022 11:17)

    # Link komentara

  226. Pa ko ce da dodje u propali Partizan hahahaha
    (Shonex, 31. jul 2022 11:16)

    # Link komentara

  227. Da pozajme pare iz kk partizan, oni imaju neograničeni budzet I bankomat drzavni pa neka dovedu koga hoce i kojeg trenera hoce
    (Iskreno, 31. jul 2022 11:13)

    # Link komentara

  228. @yo_dorro, Igor mozda cak i moze dok Adi sigurno ne moze bar ne na neke duze staze, zna se kako je (krajnje ocajno je to bilo) vodio Teleoptik. Naravno, ne treba nijedan od njih da bude postavljen.
    (Piro, 31. jul 2022 11:11)

    # Link komentara

  229. Albert Nađ ce u trenerskim vodama da prodje kao Paolo Dikanio i Roj Kin.
    (Men Behaving Badly, 31. jul 2022 11:09)

    # Link komentara

  230. Marijanu Mateus za trenera.
    (Nedžad Kalinić, 31. jul 2022 11:09)

    # Link komentara

  231. Koji Nadj,koji Duljaj...ljudi ne sprdajte nam se sa klubom strpljenja je gotovo pa nestalo!
    (Alex81, 31. jul 2022 11:08)

    # Link komentara

  232. realno svi ostavke
    (zvezdas, 31. jul 2022 11:08)

    # Link komentara

  233. a slobin vučela, to ništa?
    (napredni cirkus, 31. jul 2022 11:08)

    # Link komentara

  234. odlican trener tj trenercina .
    (ivan, 31. jul 2022 11:08)

    # Link komentara

  235. Trese mu se stolica
    (stoka17, 31. jul 2022 11:06)

    # Link komentara

  236. rukovodstvo kluba od 2 clana koji su jedini krivci za stanje u nasem voljenom klubu razmatraju smenu trenera?! Gde je njihova odgovornost za sva zlodela sto su napravili u klubu??? TUZNO I RUZNO...
    (zivot je lep, 31. jul 2022 11:05)

    # Link komentara

  237. Ne dirajte Hoklicu!
    (kfd, 31. jul 2022 11:05)

    # Link komentara

  238. Partizan je drzavni projekat
    (da se zna, 31. jul 2022 11:02)

    # Link komentara

  239. Albert Nađ, veliki stručnjak. Pa ovaj klub je komedija...
    (Neumorni ispravljač krive Drine, 31. jul 2022 11:01)

    # Link komentara

  240. Dajte mu otkaz, a onda dajte i sebi.
    (navijac, 31. jul 2022 10:57)

    # Link komentara

  241. Da li iko dobronameran misli da posle Stolice napredak moze da donese Nađ ili Duljaj? Alo, pa Terzan bi nas bolje vodio.
    (yo_dorro, 31. jul 2022 10:56)

    # Link komentara

  242. Vazuru za predsednika Partizana!
    (JeRemija, 31. jul 2022 10:55)

    # Link komentara

  243. Uprava napolje
    (Samo govorim istinu, 31. jul 2022 10:54)

    # Link komentara