Nedelja, 29.05.2022.

08:00

Ančeloti: Zaslužena titula, ja sam rekorder

Trener Real Madrida Karlo Ančeloti rekao je da je njegova ekipa zasluženo osvojila Ligu šampiona.

Izvor: Z.K.

Anèeloti: Zaslužena titula, ja sam rekorder IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

M.

pre 1 godinu

I posle opet neko poredi Barsu i Real, malo se trgli zbog Ronaldinja i Mesija pa osvojili one 4 LŠ,a evo sada opet pepeo ostao od njih!
Da se oduzme onih 5 titula Reala 50-tih godina,ko zna šta se tu muljalo možda, ona kad su dobili Partizan u zadnjih 12 minuta isto sumnjivo, eto opet bi imali više LŠ od mučene Barse! Bravo Karlo,bravo Zidan!

Bwryk

pre 1 godinu

Kada je Atletico ovako prolazio pisali ste da je sreca i bunker, a kada Real tako prolazi onda pisete da je znanje, a ne sreca. Real protiv PSGa imao 2-3 suta na gol u prvoj utakmici, protiv Citya nije imao sut u okvir gola do 89 minute i sad ovo protiv Liverpoola.. I atletico je izbacivao milan, barcu, bayern pa ste svi govorili da je sreca. Kada to Real napravi onda je to gazenje.

I nikada necu postovati Real jer su 6-7 titula LS osvojili neregularno.

Jkkj

pre 1 godinu

Kada je Atletico ovako prolazio pisali ste da je sreca i bunker, a kada Real tako prolazi onda pisete da je znanje, a ne sreca. Real protiv PSGa imao 2-3 suta na gol u prvoj utakmici, protiv Citya nije imao sut u okvir gola do 89 minute i sad ovo protiv Liverpoola.. najsugavija ekipa ikada. I atletico je izbacivao milan, barcu, bayern pa ste svi govorili da je sreca .

ACM

pre 1 godinu

@III
1. A gde je Gvardiola u finalu?
2.Dvostruki šampion Evrope sa Barselonom, da je postojao Var imao bi 0.
3.Osvajao titule sa Bajernom? Jel to neka nuklearna fizika, jel Bajern ima konkurenciju u Nemačkoj?!
4. Sa Sitijem osvaja Premijer ligu poslednjih godina, ok, kad pošteno bude uzeo Lš čestitaću mu. Ali teško da će tako biti, jer se uvek nađe ekipa koja suzbije njegovu taktiku. U mojim očima je pao onda, kad je vodio Bajern i nakon 0:4 protiv Reala (isključivo zbog njegove taktike), rekao da ne odustaje od tikatake i nije preuzeo odgovornost za debakl.
Dobar trener, ali bolji od Klopa u evropskim okvirima - teško!

Andrea Djani

pre 1 godinu

Titula nije zasluzena , vec je plod dosad nevidjene kolicine srece i to u kontinuitetu od 1/8 finala , do meca za titulu . Steta sto im je ponisten gol pred kraj poluvremena , jer bi on bio slika i prilika recenog , mada i ovaj sto je priznat ne zaostaje mnogo . Sut na gol , igraca dele milimetri od ofsajda i gol . Ovde se treba vratiti na pocetak , a to je nesviranje ociglednog faula na Donarumi , pri vodstvu PSG - a zbirno 2 0 (realno je bilo 5 0) i onda se pokrece tocak ludacke srece . Naravno ne treba zaboraviti ni penale koji su se svirali kad god je bilo potrebno . Sve u svemu najbedniji prvak Evrope od osnivanja LS kome golman dobija ocenu 9,5 . Uzgred , taj mrtvak koga je poteralo kao nikad nikog , da je tako branio u reprezentaciji Belgija bi bila visestruki evropski i svetski prvak . Ovako je neprirodnom , pre svega srecom , jer on nije najbolji golman u istoriji fudbala , vec jedan melaholicni tip , koji je svoje pravo lice pokazivao u dresu reprezentaciji , doneo najprljavijem klubu na svetu novu titulu .

Srbin

pre 1 godinu

Nema sta, pošteno uzeo Real ovoga puta, ali imali su dosta sreće, u suštini u LS i treba mnogo sreće u delu kada se igra kup sistem, takodje golman im je najbolji na svetu, što je najviše e pomoglo za ovaj trofej.

Ac milan forever

pre 1 godinu

Gvardijana naslijedio od Rajkarda sve igrače mesija ETA iniestu xavija i uigrane ekipu i bio 2 puta prvak LP i ja bi tako a Carlo nije ima uigrane ekipu u Milanu jer milan tada bio prosijek ekipa juve bio jači dok je sad u Realu imao isto ekipu koja je dugo skupa ko gvardijana ali je Carlo miran tip nije incidentan sa igračima kao gvardijola tj Carlos daje slobodu igračima gvardiola ako nije po njegovom odmah problemi kao sa etoom ibrom i ostalima

III

pre 1 godinu

Klop izgubi svoje cetvrto evropsko finale, a ovde pljuju Gvardiolu :)
Gvardiola je dvostruki sampion Evrope, stvorio je Barselonu od koje je 10 godina drhtala planeta.
Osvojio je sampionski pehar u Nemackoj, a trenutno dominira najjacom ligom na svetu gde je uzeo 4 titule u prethodnih 5 sezona.
Rekao bih da taj fudbal nije bas toliko los.
Sa Sitijem jos uvek nije osvojio LS, sto i nije neka tragedija.
Nije Siti najjaci klub na svetu, niti ima najbolje igrace, pa da je cudo jedno sto ne osvaja LS.
Ni Murinjo nikada nije osvojio titulu LS sa Celzijem, i pored toga sto je imao ubedljivo najveci budzet i najbolje igrace. Pa nista.
Cak ni do finala nije uspeo da dodje.
Pa sta sad? Los trener? Ne bih rekao.
Svidelo se to nekome ili ne, Gvardiola je jedan od najboljih trenera danasnjice, jedan od najuspesnijih i najefikasnijih.
Vecina ovde voli Klopa, i meni je simpatican. Medjutim, taj covek ima u evropskim finalima 1-4, a u Engleskoj konstantno nije sposoban da osvoji titulu, nego gubi za bod ili dva, i to upravo od Gvardiole.
Dakle, Gvardiola je, svidelo se to vama ili ne, mnogo, mnogo uspesniji trener od Klopa i sa ovim Liverpulom bi i Gvardiola i Anceloti mnogo vise postigli.
Jedna od najboljih generacija evropskog fudbala u poslednjih 30 godina osvojila dve titule...

realno

pre 1 godinu

Ne bi se slozio da je zasluzena. Kurtoa vas je slasio, inace ste bili ocajni, igrali kukavicki.
(sasa the king, 29. maj 2022 10:30)

Igrali nikad bolje u odbrani, to je između ostalog i donelo titulu. Ali zamisli izbaciš 4 najača tima na svetu i kažeš da je nezasluženo, hahahahahaha. Ili su ostale ekipe gore od Reala ili je Real nerešiva enigma za sve. Treće nema.

haha

pre 1 godinu

@nista o nicemu
On je doveden da od Sitija napravi veliki klub i uspeo je.
Osvojio 4 titule u Premijer Ligi za 5 sezona, ko je to uspeo pre njega i kada?
Igrao dva polufinala LS i jedno finale. Dakle, najuspesniji Sitijev trener.
Sta je Klop osvojio? Jednu ligu i jednu LS?
Sa Liverpulom?!
Gvardiola od Sitija pravi instituciju, ono sto je Murinjo napravio od Celzija, a Ferguson od Junajteda.
Klop od Liverpula pravi senzaciju, tako sto je senzacija kada nesto osvoje, i ako imaju strasan tim sa najboljim igracima sveta.
I sta na kraju? Sa Klopom ce ostati upamceni kao tim koji je imao samo neznatno vise uspeha od Arsenala sa Vengerom.

hm

pre 1 godinu

@Tiksi14
Ma kako da ne, a Real inace igra defanzivan fudbal, ne prelazi centar? Real igra istu igru koju igraju Gvardiola i slicni, samo retko protiv Gvardiole i slicnih.
Taj Gvardiola i slicni su tvorci najdominantnijeg fudbala u istoriji tog sporta.
Barselona, Spanija, Real Madrid. Dominacija u 21 veku kakva nije zabelezena.
7 tutula LS, Spanija sampion Evrope 2 puta i sampion sveta.
To je fudbal koji ti ovde nipodastavas.
Ako ti se ne svidja, idi gledaj Italijane koji se brane 90 minuta u svakoj utakmici, Juventus koji cuva 1-0, ili idi brate i gledaj Zvezdu i Partizan, kad za bolje ne znas.

Nebojsa

pre 1 godinu

Nikad Italijan, Spanac, Nemac nece priznati da su imali srece i da je protivnik bio bolji .
Da su stvorili dosta izglednih sansi za postizanje gola.
Uvek treba biti gospodin , previse kod ovog coveka ima sujete i zato njegovi rezultati nisu cenjeni.

Strawdog

pre 1 godinu

Ajde, čoveče....Najbolji igrač ti je golman, 80% utakmice Modrić ti igra desnog beka, a Kros levog beka...Sinoć je utakmicu dobio antifudbal i Fortuna koja je bila na strani Reala.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

pa mislim da je on porazen u ovom meču, mislim da im je golman doneo trofej
(Vitas, 29. maj 2022 10:09)

Kako je poražen? Liverpul imao tri šanse, od kojih su dve polušanse i tri šuta od kojih bi dva i Borjan odbranio. Real je konstantno igrao sigurno i čvrsto a Liverpul stihijski. Ne možeš pobediti Real kao što pobedjuješ Njukasl ili Everton. O tome se radi. Real je tako igrao i na 0-1 protiv Sitija, zato je i preokrenuo. Siti je bio sjajan do 1-1, a onda se raspao. Napadali su ali stihijski, a protiv tima kao što je Real, treba ti pet šansi za gol, dok je Realu dosta jedna. Jako je teško pobediti veliki klub, naročito u jednoj utakmici.
Ko to zove srećom, taj pojma nema.

VOSAK

pre 1 godinu

Da je Gvardiola osvojio na ovaj način titulu LŠ pisali bi sve kontra od toga što pišu za Karla.
Najjače od svega ja priča Pep troši novac...
Inače Karlo onomad sa Milanom nije imao strašan tim, sa Realom 2014 i sada, i nije mnogo trošio ili već došao na gotov proizvod...
(VOSAK, 29. maj 2022 09:30)

On je doveden da osvoji LS, a da ne osvaja Premijer ligu sto su cinili i ranije bez njega.
(nista o nicemu, 29. maj 2022 10:15)

Ne, on je doveden da napravi Siti velikim i to je uspeo, doneo im prvo finale LŠ u istoriji, dva polufinala prva u istoriji takođe i usput doneo čovek 4 titule i pregršt manjih trofeja koje su pre mogli da sanjaju i on iako im ni ne donese LŠ, podigao je klub na najveći mogući nivo i ko god preuzme posle njega imaće gotov proizvod s kojim može osvojiti LŠ o Ligi da ne govorim, stvorio je sistem tamo, čak imaju vanserijske klince iz škole tipa Foden.

DEX

pre 1 godinu

Sad znam kako se pobeđuje u finalima. Samo kažeš momcima da nikako ne pokušavaju da šutni na protivnički gol više od dva puta već da se vrte na sredini terena i da čuvaju svoj gol uz kontricu ili dve. Naravno moraš da imaš dobrog golmana. Po istom receptu su finale osvojili i veliki Karlo i veliki Murinjo. Ne gubiš vreme sa taktikom, onim rasporedima 4-4-2, 3-4-3 i ostalim glupostima.

VOSAK

pre 1 godinu

Da je Gvardiola osvojio na ovaj način titulu LŠ pisali bi sve kontra od toga što pišu za Karla.
Najjače od svega ja priča Pep troši novac...
Inače Karlo onomad sa Milanom nije imao strašan tim, sa Realom 2014 i sada, i nije mnogo trošio ili već došao na gotov proizvod...
(VOSAK, 29. maj 2022 09:30)

On je doveden da osvoji LS, a da ne osvaja Premijer ligu sto su cinili i ranije bez njega.
(nista o nicemu, 29. maj 2022 10:15)

Ne, on je doveden da napravi Siti velikim i to je uspeo, doneo im prvo finale LŠ u istoriji, dva polufinala prva u istoriji takođe i usput doneo čovek 4 titule i pregršt manjih trofeja koje su pre mogli da sanjaju i on iako im ni ne donese LŠ, podigao je klub na najveći mogući nivo i ko god preuzme posle njega imaće gotov proizvod s kojim može osvojiti LŠ o Ligi da ne govorim, stvorio je sistem tamo, čak imaju vanserijske klince iz škole tipa Foden.

nista o nicemu

pre 1 godinu

Da je Gvardiola osvojio na ovaj način titulu LŠ pisali bi sve kontra od toga što pišu za Karla.
Najjače od svega ja priča Pep troši novac...
Inače Karlo onomad sa Milanom nije imao strašan tim, sa Realom 2014 i sada, i nije mnogo trošio ili već došao na gotov proizvod...
(VOSAK, 29. maj 2022 09:30)

On je doveden da osvoji LS, a da ne osvaja Premijer ligu sto su cinili i ranije bez njega.

realno

pre 1 godinu

A da ih je Liverpul napunio golovima, onda bi "stara škola" bila popljuvana?

Čista sreća Reala ništa drugo...
(SSSS, 29. maj 2022 10:00)

Sreća bi možda bila da je preko puta bio neko drugi, ali Real koji je 14. puta šampion reći da je sreća, hahahaha. Real im je namerno puštao da imaju posed i da napadaju, pametnoj ekipi je dovoljna jedna šansa da reši utakmicu. A te priče šutnuo 100 puta u okvir gola i ostale gluposti su za statističare.

ekonomista

pre 1 godinu

Ova titula Reala me podsjeca na vrijeme kad je Ferguson osvajao Premijer ligu...znaci par vrhunskih igraca u timu, ovi ostali zestok prosjek i ladno covjek godinama osvajao titulu. Mislim da je to odlika samo najboljih trenera da prosjecne igrace uklopi u tim i da oni na terenu izgledaju kao odlican tim. Ima Real sad dobre igrace, ali kad su bili galaktikosi, svaki igrac na svojoj poziciji je bio najbolji. Svaka cast Ancelotiju na tituli sa ovakvim timom kapa dole majstore.

VOSAK

pre 1 godinu

Da je Gvardiola osvojio na ovaj način titulu LŠ pisali bi sve kontra od toga što pišu za Karla.
Najjače od svega ja priča Pep troši novac...
Inače Karlo onomad sa Milanom nije imao strašan tim, sa Realom 2014 i sada, i nije mnogo trošio ili već došao na gotov proizvod...

VOSAK

pre 1 godinu

Stara skola. I slanje ozbiljne poruke iz jednostavnog i direktnog fudbala, svim onim statisticarima koji od ove savrseno jednostavne igre prave nauku. Pre svega mislim na Gvardiolu i slicne. Nije potrebno 30 udaraca na gol i 80% posed lopte da bi se pobedilo. Liverpul je sinoc apsolutno u svim segmentima bio bolji, pogled na statistiku je bio kao da su igrali protiv Norvica ili Barnlija. Ali u realnosti, Real je taj koji je maltene usao sa loptom u gol. Dovoljno.
(Tiksi14, 29. maj 2022 08:29)

Slanje poruke da neko ne igra više kao Gvardiola jer eto, Gvardiola osvojio 4 Premijer Lige u 5 sezona pa ne valja taktika ???
Pre BiH rekao da je poruka za Klopa da nešto mora menjati jer mu izmiče sad već PREVIŠE titule i LŠ na isti način praktično, i sve za dlaku, kad se to već više puta ponavlja to postaje šablon i to znači da postoji problem, čovek ima 1-4 u evro finalima HALO !

Tiksi14

pre 1 godinu

Stara skola. I slanje ozbiljne poruke iz jednostavnog i direktnog fudbala, svim onim statisticarima koji od ove savrseno jednostavne igre prave nauku. Pre svega mislim na Gvardiolu i slicne. Nije potrebno 30 udaraca na gol i 80% posed lopte da bi se pobedilo. Liverpul je sinoc apsolutno u svim segmentima bio bolji, pogled na statistiku je bio kao da su igrali protiv Norvica ili Barnlija. Ali u realnosti, Real je taj koji je maltene usao sa loptom u gol. Dovoljno.

reflex

pre 1 godinu

Real je ove godine pokazao zasto se voli fudbal i pravu car ovog sporta. Don Karlo je demonstrirao neverovatnu takticku moc ekipe sa kojom mozes da igras svaki stil igre.Kazu da Kurtoa spasao Real...imali 9 suteva u okvir gola ...bla,bla,bla...Na gol Liverpula sutiralo se jednom u okvir i to nije uspeo da odbrani.Sta reci. Statistika je pokazala najbolju situaciju da LFC treba 6 sansi da bi dali gol dok RM treba 1,7 sansi za gol.

nista o nicemu

pre 1 godinu

Stara skola. I slanje ozbiljne poruke iz jednostavnog i direktnog fudbala, svim onim statisticarima koji od ove savrseno jednostavne igre prave nauku. Pre svega mislim na Gvardiolu i slicne. Nije potrebno 30 udaraca na gol i 80% posed lopte da bi se pobedilo. Liverpul je sinoc apsolutno u svim segmentima bio bolji, pogled na statistiku je bio kao da su igrali protiv Norvica ili Barnlija. Ali u realnosti, Real je taj koji je maltene usao sa loptom u gol. Dovoljno.
(Tiksi14, 29. maj 2022 08:29)

Jos jedna bitna stvar. Svi koji su gledali utakmicu bili su sigurni da Real osvaja. Jednostavno se vidi sampionski DNK.

Tiksi14

pre 1 godinu

Stara skola. I slanje ozbiljne poruke iz jednostavnog i direktnog fudbala, svim onim statisticarima koji od ove savrseno jednostavne igre prave nauku. Pre svega mislim na Gvardiolu i slicne. Nije potrebno 30 udaraca na gol i 80% posed lopte da bi se pobedilo. Liverpul je sinoc apsolutno u svim segmentima bio bolji, pogled na statistiku je bio kao da su igrali protiv Norvica ili Barnlija. Ali u realnosti, Real je taj koji je maltene usao sa loptom u gol. Dovoljno.

nista o nicemu

pre 1 godinu

Stara skola. I slanje ozbiljne poruke iz jednostavnog i direktnog fudbala, svim onim statisticarima koji od ove savrseno jednostavne igre prave nauku. Pre svega mislim na Gvardiolu i slicne. Nije potrebno 30 udaraca na gol i 80% posed lopte da bi se pobedilo. Liverpul je sinoc apsolutno u svim segmentima bio bolji, pogled na statistiku je bio kao da su igrali protiv Norvica ili Barnlija. Ali u realnosti, Real je taj koji je maltene usao sa loptom u gol. Dovoljno.
(Tiksi14, 29. maj 2022 08:29)

Jos jedna bitna stvar. Svi koji su gledali utakmicu bili su sigurni da Real osvaja. Jednostavno se vidi sampionski DNK.

reflex

pre 1 godinu

Real je ove godine pokazao zasto se voli fudbal i pravu car ovog sporta. Don Karlo je demonstrirao neverovatnu takticku moc ekipe sa kojom mozes da igras svaki stil igre.Kazu da Kurtoa spasao Real...imali 9 suteva u okvir gola ...bla,bla,bla...Na gol Liverpula sutiralo se jednom u okvir i to nije uspeo da odbrani.Sta reci. Statistika je pokazala najbolju situaciju da LFC treba 6 sansi da bi dali gol dok RM treba 1,7 sansi za gol.

realno

pre 1 godinu

Ne bi se slozio da je zasluzena. Kurtoa vas je slasio, inace ste bili ocajni, igrali kukavicki.
(sasa the king, 29. maj 2022 10:30)

Igrali nikad bolje u odbrani, to je između ostalog i donelo titulu. Ali zamisli izbaciš 4 najača tima na svetu i kažeš da je nezasluženo, hahahahahaha. Ili su ostale ekipe gore od Reala ili je Real nerešiva enigma za sve. Treće nema.

VOSAK

pre 1 godinu

Stara skola. I slanje ozbiljne poruke iz jednostavnog i direktnog fudbala, svim onim statisticarima koji od ove savrseno jednostavne igre prave nauku. Pre svega mislim na Gvardiolu i slicne. Nije potrebno 30 udaraca na gol i 80% posed lopte da bi se pobedilo. Liverpul je sinoc apsolutno u svim segmentima bio bolji, pogled na statistiku je bio kao da su igrali protiv Norvica ili Barnlija. Ali u realnosti, Real je taj koji je maltene usao sa loptom u gol. Dovoljno.
(Tiksi14, 29. maj 2022 08:29)

Slanje poruke da neko ne igra više kao Gvardiola jer eto, Gvardiola osvojio 4 Premijer Lige u 5 sezona pa ne valja taktika ???
Pre BiH rekao da je poruka za Klopa da nešto mora menjati jer mu izmiče sad već PREVIŠE titule i LŠ na isti način praktično, i sve za dlaku, kad se to već više puta ponavlja to postaje šablon i to znači da postoji problem, čovek ima 1-4 u evro finalima HALO !

realno

pre 1 godinu

A da ih je Liverpul napunio golovima, onda bi "stara škola" bila popljuvana?

Čista sreća Reala ništa drugo...
(SSSS, 29. maj 2022 10:00)

Sreća bi možda bila da je preko puta bio neko drugi, ali Real koji je 14. puta šampion reći da je sreća, hahahaha. Real im je namerno puštao da imaju posed i da napadaju, pametnoj ekipi je dovoljna jedna šansa da reši utakmicu. A te priče šutnuo 100 puta u okvir gola i ostale gluposti su za statističare.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

pa mislim da je on porazen u ovom meču, mislim da im je golman doneo trofej
(Vitas, 29. maj 2022 10:09)

Kako je poražen? Liverpul imao tri šanse, od kojih su dve polušanse i tri šuta od kojih bi dva i Borjan odbranio. Real je konstantno igrao sigurno i čvrsto a Liverpul stihijski. Ne možeš pobediti Real kao što pobedjuješ Njukasl ili Everton. O tome se radi. Real je tako igrao i na 0-1 protiv Sitija, zato je i preokrenuo. Siti je bio sjajan do 1-1, a onda se raspao. Napadali su ali stihijski, a protiv tima kao što je Real, treba ti pet šansi za gol, dok je Realu dosta jedna. Jako je teško pobediti veliki klub, naročito u jednoj utakmici.
Ko to zove srećom, taj pojma nema.

ekonomista

pre 1 godinu

Ova titula Reala me podsjeca na vrijeme kad je Ferguson osvajao Premijer ligu...znaci par vrhunskih igraca u timu, ovi ostali zestok prosjek i ladno covjek godinama osvajao titulu. Mislim da je to odlika samo najboljih trenera da prosjecne igrace uklopi u tim i da oni na terenu izgledaju kao odlican tim. Ima Real sad dobre igrace, ali kad su bili galaktikosi, svaki igrac na svojoj poziciji je bio najbolji. Svaka cast Ancelotiju na tituli sa ovakvim timom kapa dole majstore.

nista o nicemu

pre 1 godinu

Da je Gvardiola osvojio na ovaj način titulu LŠ pisali bi sve kontra od toga što pišu za Karla.
Najjače od svega ja priča Pep troši novac...
Inače Karlo onomad sa Milanom nije imao strašan tim, sa Realom 2014 i sada, i nije mnogo trošio ili već došao na gotov proizvod...
(VOSAK, 29. maj 2022 09:30)

On je doveden da osvoji LS, a da ne osvaja Premijer ligu sto su cinili i ranije bez njega.

VOSAK

pre 1 godinu

Da je Gvardiola osvojio na ovaj način titulu LŠ pisali bi sve kontra od toga što pišu za Karla.
Najjače od svega ja priča Pep troši novac...
Inače Karlo onomad sa Milanom nije imao strašan tim, sa Realom 2014 i sada, i nije mnogo trošio ili već došao na gotov proizvod...

hm

pre 1 godinu

@Tiksi14
Ma kako da ne, a Real inace igra defanzivan fudbal, ne prelazi centar? Real igra istu igru koju igraju Gvardiola i slicni, samo retko protiv Gvardiole i slicnih.
Taj Gvardiola i slicni su tvorci najdominantnijeg fudbala u istoriji tog sporta.
Barselona, Spanija, Real Madrid. Dominacija u 21 veku kakva nije zabelezena.
7 tutula LS, Spanija sampion Evrope 2 puta i sampion sveta.
To je fudbal koji ti ovde nipodastavas.
Ako ti se ne svidja, idi gledaj Italijane koji se brane 90 minuta u svakoj utakmici, Juventus koji cuva 1-0, ili idi brate i gledaj Zvezdu i Partizan, kad za bolje ne znas.

VOSAK

pre 1 godinu

Da je Gvardiola osvojio na ovaj način titulu LŠ pisali bi sve kontra od toga što pišu za Karla.
Najjače od svega ja priča Pep troši novac...
Inače Karlo onomad sa Milanom nije imao strašan tim, sa Realom 2014 i sada, i nije mnogo trošio ili već došao na gotov proizvod...
(VOSAK, 29. maj 2022 09:30)

On je doveden da osvoji LS, a da ne osvaja Premijer ligu sto su cinili i ranije bez njega.
(nista o nicemu, 29. maj 2022 10:15)

Ne, on je doveden da napravi Siti velikim i to je uspeo, doneo im prvo finale LŠ u istoriji, dva polufinala prva u istoriji takođe i usput doneo čovek 4 titule i pregršt manjih trofeja koje su pre mogli da sanjaju i on iako im ni ne donese LŠ, podigao je klub na najveći mogući nivo i ko god preuzme posle njega imaće gotov proizvod s kojim može osvojiti LŠ o Ligi da ne govorim, stvorio je sistem tamo, čak imaju vanserijske klince iz škole tipa Foden.

M.

pre 1 godinu

I posle opet neko poredi Barsu i Real, malo se trgli zbog Ronaldinja i Mesija pa osvojili one 4 LŠ,a evo sada opet pepeo ostao od njih!
Da se oduzme onih 5 titula Reala 50-tih godina,ko zna šta se tu muljalo možda, ona kad su dobili Partizan u zadnjih 12 minuta isto sumnjivo, eto opet bi imali više LŠ od mučene Barse! Bravo Karlo,bravo Zidan!

ACM

pre 1 godinu

@III
1. A gde je Gvardiola u finalu?
2.Dvostruki šampion Evrope sa Barselonom, da je postojao Var imao bi 0.
3.Osvajao titule sa Bajernom? Jel to neka nuklearna fizika, jel Bajern ima konkurenciju u Nemačkoj?!
4. Sa Sitijem osvaja Premijer ligu poslednjih godina, ok, kad pošteno bude uzeo Lš čestitaću mu. Ali teško da će tako biti, jer se uvek nađe ekipa koja suzbije njegovu taktiku. U mojim očima je pao onda, kad je vodio Bajern i nakon 0:4 protiv Reala (isključivo zbog njegove taktike), rekao da ne odustaje od tikatake i nije preuzeo odgovornost za debakl.
Dobar trener, ali bolji od Klopa u evropskim okvirima - teško!

Srbin

pre 1 godinu

Nema sta, pošteno uzeo Real ovoga puta, ali imali su dosta sreće, u suštini u LS i treba mnogo sreće u delu kada se igra kup sistem, takodje golman im je najbolji na svetu, što je najviše e pomoglo za ovaj trofej.

III

pre 1 godinu

Klop izgubi svoje cetvrto evropsko finale, a ovde pljuju Gvardiolu :)
Gvardiola je dvostruki sampion Evrope, stvorio je Barselonu od koje je 10 godina drhtala planeta.
Osvojio je sampionski pehar u Nemackoj, a trenutno dominira najjacom ligom na svetu gde je uzeo 4 titule u prethodnih 5 sezona.
Rekao bih da taj fudbal nije bas toliko los.
Sa Sitijem jos uvek nije osvojio LS, sto i nije neka tragedija.
Nije Siti najjaci klub na svetu, niti ima najbolje igrace, pa da je cudo jedno sto ne osvaja LS.
Ni Murinjo nikada nije osvojio titulu LS sa Celzijem, i pored toga sto je imao ubedljivo najveci budzet i najbolje igrace. Pa nista.
Cak ni do finala nije uspeo da dodje.
Pa sta sad? Los trener? Ne bih rekao.
Svidelo se to nekome ili ne, Gvardiola je jedan od najboljih trenera danasnjice, jedan od najuspesnijih i najefikasnijih.
Vecina ovde voli Klopa, i meni je simpatican. Medjutim, taj covek ima u evropskim finalima 1-4, a u Engleskoj konstantno nije sposoban da osvoji titulu, nego gubi za bod ili dva, i to upravo od Gvardiole.
Dakle, Gvardiola je, svidelo se to vama ili ne, mnogo, mnogo uspesniji trener od Klopa i sa ovim Liverpulom bi i Gvardiola i Anceloti mnogo vise postigli.
Jedna od najboljih generacija evropskog fudbala u poslednjih 30 godina osvojila dve titule...

Bwryk

pre 1 godinu

Kada je Atletico ovako prolazio pisali ste da je sreca i bunker, a kada Real tako prolazi onda pisete da je znanje, a ne sreca. Real protiv PSGa imao 2-3 suta na gol u prvoj utakmici, protiv Citya nije imao sut u okvir gola do 89 minute i sad ovo protiv Liverpoola.. I atletico je izbacivao milan, barcu, bayern pa ste svi govorili da je sreca. Kada to Real napravi onda je to gazenje.

I nikada necu postovati Real jer su 6-7 titula LS osvojili neregularno.

Strawdog

pre 1 godinu

Ajde, čoveče....Najbolji igrač ti je golman, 80% utakmice Modrić ti igra desnog beka, a Kros levog beka...Sinoć je utakmicu dobio antifudbal i Fortuna koja je bila na strani Reala.

VOSAK

pre 1 godinu

Da je Gvardiola osvojio na ovaj način titulu LŠ pisali bi sve kontra od toga što pišu za Karla.
Najjače od svega ja priča Pep troši novac...
Inače Karlo onomad sa Milanom nije imao strašan tim, sa Realom 2014 i sada, i nije mnogo trošio ili već došao na gotov proizvod...
(VOSAK, 29. maj 2022 09:30)

On je doveden da osvoji LS, a da ne osvaja Premijer ligu sto su cinili i ranije bez njega.
(nista o nicemu, 29. maj 2022 10:15)

Ne, on je doveden da napravi Siti velikim i to je uspeo, doneo im prvo finale LŠ u istoriji, dva polufinala prva u istoriji takođe i usput doneo čovek 4 titule i pregršt manjih trofeja koje su pre mogli da sanjaju i on iako im ni ne donese LŠ, podigao je klub na najveći mogući nivo i ko god preuzme posle njega imaće gotov proizvod s kojim može osvojiti LŠ o Ligi da ne govorim, stvorio je sistem tamo, čak imaju vanserijske klince iz škole tipa Foden.

Ac milan forever

pre 1 godinu

Gvardijana naslijedio od Rajkarda sve igrače mesija ETA iniestu xavija i uigrane ekipu i bio 2 puta prvak LP i ja bi tako a Carlo nije ima uigrane ekipu u Milanu jer milan tada bio prosijek ekipa juve bio jači dok je sad u Realu imao isto ekipu koja je dugo skupa ko gvardijana ali je Carlo miran tip nije incidentan sa igračima kao gvardijola tj Carlos daje slobodu igračima gvardiola ako nije po njegovom odmah problemi kao sa etoom ibrom i ostalima

DEX

pre 1 godinu

Sad znam kako se pobeđuje u finalima. Samo kažeš momcima da nikako ne pokušavaju da šutni na protivnički gol više od dva puta već da se vrte na sredini terena i da čuvaju svoj gol uz kontricu ili dve. Naravno moraš da imaš dobrog golmana. Po istom receptu su finale osvojili i veliki Karlo i veliki Murinjo. Ne gubiš vreme sa taktikom, onim rasporedima 4-4-2, 3-4-3 i ostalim glupostima.

haha

pre 1 godinu

@nista o nicemu
On je doveden da od Sitija napravi veliki klub i uspeo je.
Osvojio 4 titule u Premijer Ligi za 5 sezona, ko je to uspeo pre njega i kada?
Igrao dva polufinala LS i jedno finale. Dakle, najuspesniji Sitijev trener.
Sta je Klop osvojio? Jednu ligu i jednu LS?
Sa Liverpulom?!
Gvardiola od Sitija pravi instituciju, ono sto je Murinjo napravio od Celzija, a Ferguson od Junajteda.
Klop od Liverpula pravi senzaciju, tako sto je senzacija kada nesto osvoje, i ako imaju strasan tim sa najboljim igracima sveta.
I sta na kraju? Sa Klopom ce ostati upamceni kao tim koji je imao samo neznatno vise uspeha od Arsenala sa Vengerom.

Jkkj

pre 1 godinu

Kada je Atletico ovako prolazio pisali ste da je sreca i bunker, a kada Real tako prolazi onda pisete da je znanje, a ne sreca. Real protiv PSGa imao 2-3 suta na gol u prvoj utakmici, protiv Citya nije imao sut u okvir gola do 89 minute i sad ovo protiv Liverpoola.. najsugavija ekipa ikada. I atletico je izbacivao milan, barcu, bayern pa ste svi govorili da je sreca .

Andrea Djani

pre 1 godinu

Titula nije zasluzena , vec je plod dosad nevidjene kolicine srece i to u kontinuitetu od 1/8 finala , do meca za titulu . Steta sto im je ponisten gol pred kraj poluvremena , jer bi on bio slika i prilika recenog , mada i ovaj sto je priznat ne zaostaje mnogo . Sut na gol , igraca dele milimetri od ofsajda i gol . Ovde se treba vratiti na pocetak , a to je nesviranje ociglednog faula na Donarumi , pri vodstvu PSG - a zbirno 2 0 (realno je bilo 5 0) i onda se pokrece tocak ludacke srece . Naravno ne treba zaboraviti ni penale koji su se svirali kad god je bilo potrebno . Sve u svemu najbedniji prvak Evrope od osnivanja LS kome golman dobija ocenu 9,5 . Uzgred , taj mrtvak koga je poteralo kao nikad nikog , da je tako branio u reprezentaciji Belgija bi bila visestruki evropski i svetski prvak . Ovako je neprirodnom , pre svega srecom , jer on nije najbolji golman u istoriji fudbala , vec jedan melaholicni tip , koji je svoje pravo lice pokazivao u dresu reprezentaciji , doneo najprljavijem klubu na svetu novu titulu .

Nebojsa

pre 1 godinu

Nikad Italijan, Spanac, Nemac nece priznati da su imali srece i da je protivnik bio bolji .
Da su stvorili dosta izglednih sansi za postizanje gola.
Uvek treba biti gospodin , previse kod ovog coveka ima sujete i zato njegovi rezultati nisu cenjeni.

reflex

pre 1 godinu

Real je ove godine pokazao zasto se voli fudbal i pravu car ovog sporta. Don Karlo je demonstrirao neverovatnu takticku moc ekipe sa kojom mozes da igras svaki stil igre.Kazu da Kurtoa spasao Real...imali 9 suteva u okvir gola ...bla,bla,bla...Na gol Liverpula sutiralo se jednom u okvir i to nije uspeo da odbrani.Sta reci. Statistika je pokazala najbolju situaciju da LFC treba 6 sansi da bi dali gol dok RM treba 1,7 sansi za gol.

Strawdog

pre 1 godinu

Ajde, čoveče....Najbolji igrač ti je golman, 80% utakmice Modrić ti igra desnog beka, a Kros levog beka...Sinoć je utakmicu dobio antifudbal i Fortuna koja je bila na strani Reala.

VOSAK

pre 1 godinu

Da je Gvardiola osvojio na ovaj način titulu LŠ pisali bi sve kontra od toga što pišu za Karla.
Najjače od svega ja priča Pep troši novac...
Inače Karlo onomad sa Milanom nije imao strašan tim, sa Realom 2014 i sada, i nije mnogo trošio ili već došao na gotov proizvod...

DEX

pre 1 godinu

Sad znam kako se pobeđuje u finalima. Samo kažeš momcima da nikako ne pokušavaju da šutni na protivnički gol više od dva puta već da se vrte na sredini terena i da čuvaju svoj gol uz kontricu ili dve. Naravno moraš da imaš dobrog golmana. Po istom receptu su finale osvojili i veliki Karlo i veliki Murinjo. Ne gubiš vreme sa taktikom, onim rasporedima 4-4-2, 3-4-3 i ostalim glupostima.

Andrea Djani

pre 1 godinu

Titula nije zasluzena , vec je plod dosad nevidjene kolicine srece i to u kontinuitetu od 1/8 finala , do meca za titulu . Steta sto im je ponisten gol pred kraj poluvremena , jer bi on bio slika i prilika recenog , mada i ovaj sto je priznat ne zaostaje mnogo . Sut na gol , igraca dele milimetri od ofsajda i gol . Ovde se treba vratiti na pocetak , a to je nesviranje ociglednog faula na Donarumi , pri vodstvu PSG - a zbirno 2 0 (realno je bilo 5 0) i onda se pokrece tocak ludacke srece . Naravno ne treba zaboraviti ni penale koji su se svirali kad god je bilo potrebno . Sve u svemu najbedniji prvak Evrope od osnivanja LS kome golman dobija ocenu 9,5 . Uzgred , taj mrtvak koga je poteralo kao nikad nikog , da je tako branio u reprezentaciji Belgija bi bila visestruki evropski i svetski prvak . Ovako je neprirodnom , pre svega srecom , jer on nije najbolji golman u istoriji fudbala , vec jedan melaholicni tip , koji je svoje pravo lice pokazivao u dresu reprezentaciji , doneo najprljavijem klubu na svetu novu titulu .

VOSAK

pre 1 godinu

Stara skola. I slanje ozbiljne poruke iz jednostavnog i direktnog fudbala, svim onim statisticarima koji od ove savrseno jednostavne igre prave nauku. Pre svega mislim na Gvardiolu i slicne. Nije potrebno 30 udaraca na gol i 80% posed lopte da bi se pobedilo. Liverpul je sinoc apsolutno u svim segmentima bio bolji, pogled na statistiku je bio kao da su igrali protiv Norvica ili Barnlija. Ali u realnosti, Real je taj koji je maltene usao sa loptom u gol. Dovoljno.
(Tiksi14, 29. maj 2022 08:29)

Slanje poruke da neko ne igra više kao Gvardiola jer eto, Gvardiola osvojio 4 Premijer Lige u 5 sezona pa ne valja taktika ???
Pre BiH rekao da je poruka za Klopa da nešto mora menjati jer mu izmiče sad već PREVIŠE titule i LŠ na isti način praktično, i sve za dlaku, kad se to već više puta ponavlja to postaje šablon i to znači da postoji problem, čovek ima 1-4 u evro finalima HALO !

Nebojsa

pre 1 godinu

Nikad Italijan, Spanac, Nemac nece priznati da su imali srece i da je protivnik bio bolji .
Da su stvorili dosta izglednih sansi za postizanje gola.
Uvek treba biti gospodin , previse kod ovog coveka ima sujete i zato njegovi rezultati nisu cenjeni.

realno

pre 1 godinu

A da ih je Liverpul napunio golovima, onda bi "stara škola" bila popljuvana?

Čista sreća Reala ništa drugo...
(SSSS, 29. maj 2022 10:00)

Sreća bi možda bila da je preko puta bio neko drugi, ali Real koji je 14. puta šampion reći da je sreća, hahahaha. Real im je namerno puštao da imaju posed i da napadaju, pametnoj ekipi je dovoljna jedna šansa da reši utakmicu. A te priče šutnuo 100 puta u okvir gola i ostale gluposti su za statističare.

Tiksi14

pre 1 godinu

Stara skola. I slanje ozbiljne poruke iz jednostavnog i direktnog fudbala, svim onim statisticarima koji od ove savrseno jednostavne igre prave nauku. Pre svega mislim na Gvardiolu i slicne. Nije potrebno 30 udaraca na gol i 80% posed lopte da bi se pobedilo. Liverpul je sinoc apsolutno u svim segmentima bio bolji, pogled na statistiku je bio kao da su igrali protiv Norvica ili Barnlija. Ali u realnosti, Real je taj koji je maltene usao sa loptom u gol. Dovoljno.

nista o nicemu

pre 1 godinu

Stara skola. I slanje ozbiljne poruke iz jednostavnog i direktnog fudbala, svim onim statisticarima koji od ove savrseno jednostavne igre prave nauku. Pre svega mislim na Gvardiolu i slicne. Nije potrebno 30 udaraca na gol i 80% posed lopte da bi se pobedilo. Liverpul je sinoc apsolutno u svim segmentima bio bolji, pogled na statistiku je bio kao da su igrali protiv Norvica ili Barnlija. Ali u realnosti, Real je taj koji je maltene usao sa loptom u gol. Dovoljno.
(Tiksi14, 29. maj 2022 08:29)

Jos jedna bitna stvar. Svi koji su gledali utakmicu bili su sigurni da Real osvaja. Jednostavno se vidi sampionski DNK.

VOSAK

pre 1 godinu

Da je Gvardiola osvojio na ovaj način titulu LŠ pisali bi sve kontra od toga što pišu za Karla.
Najjače od svega ja priča Pep troši novac...
Inače Karlo onomad sa Milanom nije imao strašan tim, sa Realom 2014 i sada, i nije mnogo trošio ili već došao na gotov proizvod...
(VOSAK, 29. maj 2022 09:30)

On je doveden da osvoji LS, a da ne osvaja Premijer ligu sto su cinili i ranije bez njega.
(nista o nicemu, 29. maj 2022 10:15)

Ne, on je doveden da napravi Siti velikim i to je uspeo, doneo im prvo finale LŠ u istoriji, dva polufinala prva u istoriji takođe i usput doneo čovek 4 titule i pregršt manjih trofeja koje su pre mogli da sanjaju i on iako im ni ne donese LŠ, podigao je klub na najveći mogući nivo i ko god preuzme posle njega imaće gotov proizvod s kojim može osvojiti LŠ o Ligi da ne govorim, stvorio je sistem tamo, čak imaju vanserijske klince iz škole tipa Foden.

III

pre 1 godinu

Klop izgubi svoje cetvrto evropsko finale, a ovde pljuju Gvardiolu :)
Gvardiola je dvostruki sampion Evrope, stvorio je Barselonu od koje je 10 godina drhtala planeta.
Osvojio je sampionski pehar u Nemackoj, a trenutno dominira najjacom ligom na svetu gde je uzeo 4 titule u prethodnih 5 sezona.
Rekao bih da taj fudbal nije bas toliko los.
Sa Sitijem jos uvek nije osvojio LS, sto i nije neka tragedija.
Nije Siti najjaci klub na svetu, niti ima najbolje igrace, pa da je cudo jedno sto ne osvaja LS.
Ni Murinjo nikada nije osvojio titulu LS sa Celzijem, i pored toga sto je imao ubedljivo najveci budzet i najbolje igrace. Pa nista.
Cak ni do finala nije uspeo da dodje.
Pa sta sad? Los trener? Ne bih rekao.
Svidelo se to nekome ili ne, Gvardiola je jedan od najboljih trenera danasnjice, jedan od najuspesnijih i najefikasnijih.
Vecina ovde voli Klopa, i meni je simpatican. Medjutim, taj covek ima u evropskim finalima 1-4, a u Engleskoj konstantno nije sposoban da osvoji titulu, nego gubi za bod ili dva, i to upravo od Gvardiole.
Dakle, Gvardiola je, svidelo se to vama ili ne, mnogo, mnogo uspesniji trener od Klopa i sa ovim Liverpulom bi i Gvardiola i Anceloti mnogo vise postigli.
Jedna od najboljih generacija evropskog fudbala u poslednjih 30 godina osvojila dve titule...

VOSAK

pre 1 godinu

Da je Gvardiola osvojio na ovaj način titulu LŠ pisali bi sve kontra od toga što pišu za Karla.
Najjače od svega ja priča Pep troši novac...
Inače Karlo onomad sa Milanom nije imao strašan tim, sa Realom 2014 i sada, i nije mnogo trošio ili već došao na gotov proizvod...
(VOSAK, 29. maj 2022 09:30)

On je doveden da osvoji LS, a da ne osvaja Premijer ligu sto su cinili i ranije bez njega.
(nista o nicemu, 29. maj 2022 10:15)

Ne, on je doveden da napravi Siti velikim i to je uspeo, doneo im prvo finale LŠ u istoriji, dva polufinala prva u istoriji takođe i usput doneo čovek 4 titule i pregršt manjih trofeja koje su pre mogli da sanjaju i on iako im ni ne donese LŠ, podigao je klub na najveći mogući nivo i ko god preuzme posle njega imaće gotov proizvod s kojim može osvojiti LŠ o Ligi da ne govorim, stvorio je sistem tamo, čak imaju vanserijske klince iz škole tipa Foden.

Bwryk

pre 1 godinu

Kada je Atletico ovako prolazio pisali ste da je sreca i bunker, a kada Real tako prolazi onda pisete da je znanje, a ne sreca. Real protiv PSGa imao 2-3 suta na gol u prvoj utakmici, protiv Citya nije imao sut u okvir gola do 89 minute i sad ovo protiv Liverpoola.. I atletico je izbacivao milan, barcu, bayern pa ste svi govorili da je sreca. Kada to Real napravi onda je to gazenje.

I nikada necu postovati Real jer su 6-7 titula LS osvojili neregularno.

Jkkj

pre 1 godinu

Kada je Atletico ovako prolazio pisali ste da je sreca i bunker, a kada Real tako prolazi onda pisete da je znanje, a ne sreca. Real protiv PSGa imao 2-3 suta na gol u prvoj utakmici, protiv Citya nije imao sut u okvir gola do 89 minute i sad ovo protiv Liverpoola.. najsugavija ekipa ikada. I atletico je izbacivao milan, barcu, bayern pa ste svi govorili da je sreca .

nista o nicemu

pre 1 godinu

Da je Gvardiola osvojio na ovaj način titulu LŠ pisali bi sve kontra od toga što pišu za Karla.
Najjače od svega ja priča Pep troši novac...
Inače Karlo onomad sa Milanom nije imao strašan tim, sa Realom 2014 i sada, i nije mnogo trošio ili već došao na gotov proizvod...
(VOSAK, 29. maj 2022 09:30)

On je doveden da osvoji LS, a da ne osvaja Premijer ligu sto su cinili i ranije bez njega.

realno

pre 1 godinu

Ne bi se slozio da je zasluzena. Kurtoa vas je slasio, inace ste bili ocajni, igrali kukavicki.
(sasa the king, 29. maj 2022 10:30)

Igrali nikad bolje u odbrani, to je između ostalog i donelo titulu. Ali zamisli izbaciš 4 najača tima na svetu i kažeš da je nezasluženo, hahahahahaha. Ili su ostale ekipe gore od Reala ili je Real nerešiva enigma za sve. Treće nema.

haha

pre 1 godinu

@nista o nicemu
On je doveden da od Sitija napravi veliki klub i uspeo je.
Osvojio 4 titule u Premijer Ligi za 5 sezona, ko je to uspeo pre njega i kada?
Igrao dva polufinala LS i jedno finale. Dakle, najuspesniji Sitijev trener.
Sta je Klop osvojio? Jednu ligu i jednu LS?
Sa Liverpulom?!
Gvardiola od Sitija pravi instituciju, ono sto je Murinjo napravio od Celzija, a Ferguson od Junajteda.
Klop od Liverpula pravi senzaciju, tako sto je senzacija kada nesto osvoje, i ako imaju strasan tim sa najboljim igracima sveta.
I sta na kraju? Sa Klopom ce ostati upamceni kao tim koji je imao samo neznatno vise uspeha od Arsenala sa Vengerom.

ACM

pre 1 godinu

@III
1. A gde je Gvardiola u finalu?
2.Dvostruki šampion Evrope sa Barselonom, da je postojao Var imao bi 0.
3.Osvajao titule sa Bajernom? Jel to neka nuklearna fizika, jel Bajern ima konkurenciju u Nemačkoj?!
4. Sa Sitijem osvaja Premijer ligu poslednjih godina, ok, kad pošteno bude uzeo Lš čestitaću mu. Ali teško da će tako biti, jer se uvek nađe ekipa koja suzbije njegovu taktiku. U mojim očima je pao onda, kad je vodio Bajern i nakon 0:4 protiv Reala (isključivo zbog njegove taktike), rekao da ne odustaje od tikatake i nije preuzeo odgovornost za debakl.
Dobar trener, ali bolji od Klopa u evropskim okvirima - teško!

Mali Hijavata

pre 1 godinu

pa mislim da je on porazen u ovom meču, mislim da im je golman doneo trofej
(Vitas, 29. maj 2022 10:09)

Kako je poražen? Liverpul imao tri šanse, od kojih su dve polušanse i tri šuta od kojih bi dva i Borjan odbranio. Real je konstantno igrao sigurno i čvrsto a Liverpul stihijski. Ne možeš pobediti Real kao što pobedjuješ Njukasl ili Everton. O tome se radi. Real je tako igrao i na 0-1 protiv Sitija, zato je i preokrenuo. Siti je bio sjajan do 1-1, a onda se raspao. Napadali su ali stihijski, a protiv tima kao što je Real, treba ti pet šansi za gol, dok je Realu dosta jedna. Jako je teško pobediti veliki klub, naročito u jednoj utakmici.
Ko to zove srećom, taj pojma nema.

hm

pre 1 godinu

@Tiksi14
Ma kako da ne, a Real inace igra defanzivan fudbal, ne prelazi centar? Real igra istu igru koju igraju Gvardiola i slicni, samo retko protiv Gvardiole i slicnih.
Taj Gvardiola i slicni su tvorci najdominantnijeg fudbala u istoriji tog sporta.
Barselona, Spanija, Real Madrid. Dominacija u 21 veku kakva nije zabelezena.
7 tutula LS, Spanija sampion Evrope 2 puta i sampion sveta.
To je fudbal koji ti ovde nipodastavas.
Ako ti se ne svidja, idi gledaj Italijane koji se brane 90 minuta u svakoj utakmici, Juventus koji cuva 1-0, ili idi brate i gledaj Zvezdu i Partizan, kad za bolje ne znas.

Ac milan forever

pre 1 godinu

Gvardijana naslijedio od Rajkarda sve igrače mesija ETA iniestu xavija i uigrane ekipu i bio 2 puta prvak LP i ja bi tako a Carlo nije ima uigrane ekipu u Milanu jer milan tada bio prosijek ekipa juve bio jači dok je sad u Realu imao isto ekipu koja je dugo skupa ko gvardijana ali je Carlo miran tip nije incidentan sa igračima kao gvardijola tj Carlos daje slobodu igračima gvardiola ako nije po njegovom odmah problemi kao sa etoom ibrom i ostalima

ekonomista

pre 1 godinu

Ova titula Reala me podsjeca na vrijeme kad je Ferguson osvajao Premijer ligu...znaci par vrhunskih igraca u timu, ovi ostali zestok prosjek i ladno covjek godinama osvajao titulu. Mislim da je to odlika samo najboljih trenera da prosjecne igrace uklopi u tim i da oni na terenu izgledaju kao odlican tim. Ima Real sad dobre igrace, ali kad su bili galaktikosi, svaki igrac na svojoj poziciji je bio najbolji. Svaka cast Ancelotiju na tituli sa ovakvim timom kapa dole majstore.

M.

pre 1 godinu

I posle opet neko poredi Barsu i Real, malo se trgli zbog Ronaldinja i Mesija pa osvojili one 4 LŠ,a evo sada opet pepeo ostao od njih!
Da se oduzme onih 5 titula Reala 50-tih godina,ko zna šta se tu muljalo možda, ona kad su dobili Partizan u zadnjih 12 minuta isto sumnjivo, eto opet bi imali više LŠ od mučene Barse! Bravo Karlo,bravo Zidan!

Srbin

pre 1 godinu

Nema sta, pošteno uzeo Real ovoga puta, ali imali su dosta sreće, u suštini u LS i treba mnogo sreće u delu kada se igra kup sistem, takodje golman im je najbolji na svetu, što je najviše e pomoglo za ovaj trofej.