Četvrtak, 12.05.2022.

17:30

Jokić o reprezentaciji: Ne mogu da dam odgovor

Srpski centar Nikola Jokić govorio je na konferenciji za medije o potencijalnom nastupu za Srbiju.

Izvor: SN

Jokiæ o reprezentaciji: Ne mogu da dam odgovor IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

109 Komentari

Sortiraj po:

eto

pre 1 godinu

znao sam eto vam vas jokic daniam sam oo nejm upsiete a od ladno odbija srbiju. rad iscovek za sebe sta nas u srbij ibriga sta on radi. kako niko ne psie o siromasnima kako prezivljavaju. Kako oni koji nisu u strankama rade ceo zivot pa ne dobij uod drzave nista. radim oi izdvajam oneke pare ovaj radi napolju tamo palca poreze sta srbija ima od njega. vise srbiji doprines jedan rudar radeci ceo zivot. Evo skor osaznam drzav srbija dala osudjenom ratno mzlicincu vilu. znaci bio sam budla sto sam bio posten ceo zivot i zato nsita nisma dobio. trba biti lopov i kriminalac da ubijas da bi od drzve dobio priznanej

РЕТАРД

pre 1 godinu

Јокара ако читаш ове коментаре знај да те Српски народ воли, ове будале што вређају нису ти ни до колена, сви ми знамо шта се дешавало у репрезентацији и каква је тамо била атмосфера, желим ти пуно среће и здравља у животу и да ако Бог да заиграш за Србију. Поз!

Igorsulic

pre 1 godinu

Sve se mijenja. Prva generacija nba igraca, Drazen, Kuki, Divac, Rada, utabali su put ovima. Bili su podcjenjivani, ponizavani, ismijavani..Govorili su da ce ih crnci oduciti od zovota. Trebali su duplo vise truda da dobiju svoje minute.
Sada je lakse. Europljane tretiraju kao i amere.
Sto rece jednom Drazen, nije dolazilo u obzir da reknes ne teprezentaciji...
Druga su vremena..Ne treba ocekivati vise da se netko odusevi..

Mali Hijavata

pre 1 godinu

@kraj price

I onda ne budes lenj i uporedis njegove brojke u playoff-u i regularnom delu. Kad to budes uradio videces da su mu bolje brojke u playoffu. I to one bitne kao sto je broj poena i skokovi, to cak i oni sto mrze statistiku priznaju.
Igrali su WCF, vratili se 2 puta sa 1-3, prvi put u istoriji. Reci da on igra samo nebitne utakmice je ili neznanje ili zloba, on samo ima losu ekipu oko sebe, plus 2 najbitnija igraca su se povredila za celu sezonu. I da nisu usli u playoff niko im ne bi zamerio.
(Ns, 13. maj 2022 08:38)

Kad si tako upućen, što mu ne odgovoriš za Skolu? Tu ti nešto statistika ne ide od ruke, ahahaha...

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Postoji nesto vise i uzvisenije..Barem sam ja tako vaspitan ili su me lose vaspitali..
(ccc?, 12. maj 2022 22:32)

Sasvim si dobro vaspitan. Hijerarhija vrednosti apsolutno postoji, bez obzira što su ljubav ka sopstvenoj guzi i novac apsolutno dominantni danas u svetu (uvek su i bili, ali danas su dominantni kao vrednost, dok se nekada to smatralo sramotom), i još se time ljudi diče.
Ono što je reprezentacija Jugoslavije, SCG i Srbije imala, to je karakter i integritet. A te dve reči su za Jokića potpuno nepoznat pojam.
Lakše je timariti konje i pecati nego se boriti za nekakve "glupe" ideale.
Haug.

Ns

pre 1 godinu

@kraj price

I onda ne budes lenj i uporedis njegove brojke u playoff-u i regularnom delu. Kad to budes uradio videces da su mu bolje brojke u playoffu. I to one bitne kao sto je broj poena i skokovi, to cak i oni sto mrze statistiku priznaju.
Igrali su WCF, vratili se 2 puta sa 1-3, prvi put u istoriji. Reci da on igra samo nebitne utakmice je ili neznanje ili zloba, on samo ima losu ekipu oko sebe, plus 2 najbitnija igraca su se povredila za celu sezonu. I da nisu usli u playoff niko im ne bi zamerio.

Što dalje od reprezentacije

pre 1 godinu

Jedini gori i iritantniji od Jokića su novinari koji dosađuju i pitaju jedno te isto. Čovek neće da igra za reprezentaciju, ne treba ga uopšte više spominjati u tom kontekstu i kraj priče. Nek mu se Miško, konji i braća raduju priznanjima i to je to. Poklanjajte pažnju više igračima koji možda nisu taj nivo ali su uvek dostupni i spremni da igraju za svoju državu.
Takvi su nam i donosili medalje, od Savića, Sretenovića, Obradovića ukomponovani sa najvećim zvezdama.
Ovaj se jednostavno ne oseća kao Srbin i kraj priče. Klasična priča mlađih generacija, voli da kaže kako je Srbin jer "Srbi ne odmaraju" a onda kad treba da igra za tu Srbiju, onda je umoran

kraj priče

pre 1 godinu

Treba mu dati da dodje bukvalno nedelju dana pre prvenstva ako treba.Lako ce se uigrati,das mu loptu i trci otvaraj se ako ne moze nikome da udeli zavrsice sam.Pick and roll i to je sva nauka.Nekadasnje vreme kad su pripreme trajale po 2 meseca je daleka proslost.
(Kide, 12. maj 2022 17:42)

I onda dodje Luis Skola komen nije teško da prođe cele pripreme sa 40+ godina i rastavi ovog MVP igrača na sitne deliće u takmičarskoj utakmici.
Jokić je kralj statistike nebitnih utakmica i to je to, u takmičarskim ni ne učestvuje. Igrao u Megi, privatnom klubu za prodaju mladih igrača, Denveru samo regularni deo gde ispadaju u prvom krugu plej ofa i ne igra za reprezentaciju.

krit

pre 1 godinu

Izjava o razmatranju plana je data s obzirom da NBA igrač može samo 28 dana da provede sa reprezentacijom, na pripremama i utakmicama. Za prošlo svetsko su Bjelicu švercovali na pripremama- bio je sa reprezentacijom kao prisutni građanin pa nije ispalo najbolje. Mislim da će mu Pešić izneti prihvatljiv plan priprema i da će igrati, kao i svi zdravi NBA igrači a da li će tako kratko vreme priprema biti dovoljno videćemo na prvenstvu. Kako nama tako i drugima. Inače mislim da Jokić ne može da pokaže baš onakvu igru kakvu pokazuje u NBA jer su pravila igre u odbrani drugačija, pokazalo se koliko je i Janis limitiran FIBA pravilima. Najbolje se snalaze NBA igrači kojima reket nije primarno radno mesto . Da kažem nek se samo bore muški ne znam koliko he ispravno s obzirom kako se za Srbiju bore Jovana, Milica, Tijana, odbojkašice, košarkašice....

Иван

pre 1 godinu

А што прво не бисмо погледали ко је тај Никола Јокић. Из које приче је дошао.

Не, он није Дражен, ни Богдан, али ни они нису Јокић. Ја сам гледао покојног Дражена уживо кад је почињао да игра за репрезентацију, са 17 година. Он је био државни пројекат, све му се подређивало. Богдан је био пројекат клуба који је био државни пројекат. Јокић није био ничији пројекат: до 14. године није га занимала уопште кошарка, отац га уписао у клуб, Мишко га приметио гледајући статистику нижих лига у новинама... Не кажем да Никола сада треба да буде гневан на државу јер није уложила у њега колико у неке друге, већ да је он човек одрастао у другачијем амбијенту, који је одувек живео на свој начин, и само му је тај суперталенат који има (уз труд, наравно) отварао врата. Једноставно, кошаркашки је био толико добар да су чак и у Америци мењали систем игре због њега. Али свако је морао да се навикава на његове специфичне квалитете. А он сада има 27 година, отац је, муж, неће мењати стил живота. Не могу да га замислим као конфликтну особу, али могу да га замислим као особу који неће да се петља с разним струјама које увек постоје код нас. Па ми ни дан-данас не знамо целу позадину "случаја Калинић". Никола једноставно хоће да ради у миру, за почетак. За остало се вероватно договорио с Пешићем.

Мало стрпљења, сачекајмо недељу-две, ускоро ће и Пешићева конференција за новинаре и списак. Мени је некако већа дилема хоће ли Кончар играти за нас, за Јокића мање бринем.

EZeljko

pre 1 godinu

Kakav ste bre to narod (ne svi). Pa covek je razgovarao sa Pesicem i imaju plan. Ako se sve kocke sloze igrace 100% sta vam je bre? Sram da bude one koji ga kritikuju. Dosli Vlasnik, GM i Trener na noge i doneli mu prizanje ej? Sta ste vi uradili sa svojim zivotima,zapitajte se.

323

pre 1 godinu

Nadam se da ga neće ni zvati i ponižavati se...
(Jovan, 12. maj 2022 21:49)


A zasto bi se ponizavao? Zaboravio bi da igra kosarku, skace, poentira, igra ispod obruca, asistira sa Teom, Kalinom, Micicem, Bogdanom, Lucicem?? Vidis, jedno su ogrebotine po rukama kada su u pitanju milioni a drugo je kada trebas da igras za svoju zemlju..

321

pre 1 godinu

Ne zeli covek da igra i tacka, sta tu nije jasno.. I pametno, kakav smo narod, krs i lom reprezentacija (poslednji rezultati i igra sve govori), nije ni cudo sto nece.. Veliki naklon za njega kao kosarkasa, kao osobu i ogromno, ogromno HVALA za sve sto je uradio i ucinio ponosnim do neba, bar mene, a verujem i vecinu normalnih ljudi..
(Kesic, 12. maj 2022 21:30)

Veoma lose razmisljas. Ako mislis na tim koji je igrao prozore, onda je to krs i lom sto se tice reprezentacije. Ako mislis na Djordjevica, on vise nije trener a ne igra ni Bircevic, oni su mu smetali. Medjutim, A reprezentacija nece biti ta iz prozora, koja je igrala kvalifikacije . Tu ce biti nasi najbolji igraci koji nisu igrali. I ako im se pridruzi Jokic, to je to. E sada ja ne znam sta tu jos treba da se uklopi da bi on igrao..Mozda ceka da vidi ko ce da se odazove. I ja ne bi igrao a da je okosnica tim iz kvalifikacija. Jednostavno nema smisla. Da Bogdan, Micic, Luzic, Teo i da ne nabrajam ne igraju..Prema tome ti pricas bez veze.

321

pre 1 godinu

Bogdan drugu sezonu uzastopno u aprilu najavljuje da nece igrati, niko ni da zucne. Sram vas bilo.
(nista o nicemu, 12. maj 2022 20:19)


Da sam ja Bogdan, nikada vise nebi igrao. Toliko ga pljujete, pa cak i kada je bio najbolji strelac na SP?? Izabran u prvu petorku SP? Igrao je sam, samo on sutira, drugi od njega nisu mogli da sutnu na kos?? Nikada vise nebi obukao dres reprezentacije. Evo tu su ostali, sad mogu da igraju, sutiraju..cisto da im ne smetam??

nba

pre 1 godinu

Ja bih se iskreno zabrinuo da mi raspolozenje i lep zivot zavisi od toga da li ce neko da igra kosarku (fudbal, karling....). Mislite o tome....

ccc?

pre 1 godinu

(Andrija, 12. maj 2022 19:19)

Svaka tebi cast na komentaru i Jokicu skidam kapu. Uzivam da ga gledam kako igra ali ne za svoju zemlju. Tu sam uzivao gledajuci neke druge igrace i to decenijama. Uzivao sam kada ih je Srbija docekivala celim putem od aerodroma , dok su se vozili na otvorenom busu..Kada su ljudi stajali pored puta dok su se kretali prema centru Bgd..Tada sam uzivao i srce mi je bilo puno. Ili kada je Teo dao poslednji kos i kada smo pobedili Spance ili Sale kada je dao 43 poena i postali smo.....Ili kada su Kica i Slavnic igrali odbojku protiv Rusa...ili..ili...Sve je to veliko, mnogo veliko a toga vise nema. Zasto?? Evo zasto..upravo svi citamo..Nekada su se skupljali svi nasi najbolji igraci da igraju za svoju zemlja a danas? Buklijom ne mozes da ih priberes...Zato smo tu gde smo. Ali ce za Australiju, Kanadu, Spaniju, Italiju svi da trce da igraju..Za te igrace ne postoje specijalni uslovi..Oni znaju sta je njihova zemlja..Kapa dole svakome, sve mogu da razumem ali...Postoji nesto vise i uzvisenije..Barem sam ja tako vaspitan ili su me lose vaspitali..

Kesic

pre 1 godinu

Ne zeli covek da igra i tacka, sta tu nije jasno.. I pametno, kakav smo narod, krs i lom reprezentacija (poslednji rezultati i igra sve govori), nije ni cudo sto nece.. Veliki naklon za njega kao kosarkasa, kao osobu i ogromno, ogromno HVALA za sve sto je uradio i ucinio ponosnim do neba, bar mene, a verujem i vecinu normalnih ljudi..

Samo kažem

pre 1 godinu

Lako je govoriti da je ovo ili ono, za većinu nas milioni dolara su samo broj i većina nas nije videla ni 100.000eura a ne milione i onda se svi mi pravimo pametni i vređamo.
Da li je neko razmislio o tome da on ako se povredi gubi ogroman novac, jer on u ugovoru ima premije za igranje, poene, asistencije....
Takođe može u ugovoru da ima kalauzulu po kojoj može da igra samo za Denver, očigledno se čeka taj novi ugovor da se vide kalauzule i onda će se znati da li igra ili ne.
(Bolontiku, 12. maj 2022 18:32)
PA ako je on zaradio te pare šta će mu više kolko ljudi radi za 35000 mesecni i manje pa im dovoljno

Srbonja 2.0

pre 1 godinu

Ovako se stvara kult reprezentacije. Ovako se postaje vodja iste. Kazes da mozda hoces, mozda neces, odlucis 20 dana pred prvenstvo i jos dobijes traku. I onda se pitate posle zasto je reprezentacija nikakva i gubi od Argentine (kvota 7.85) i Spanije (kvota 4.50).

PredragDrobnjak

pre 1 godinu

Dobro hajde nije rekao da neće. Čekajte da zvanično odbije pa ga osudite. Šta god odlučio hvala mu na dosadašnjim igrama za reprezentaciju i na tome što predstavlja ovu malu zemlju u NBA.

5. STAR

pre 1 godinu

Sa ozbiljnim NBA igračima treba da se pravi kompromis. Očigledno je da ne želi duge pripreme, to se oseti u ovakvom odgovoru. Zato Pešić da napravi popust kod njega jer ne bi bio prvi koji to radi a videli smo na primeru drugih reprezentacija da je to bilo delotvorno.
Na OI 2004. Obradović nije to uradio sa Peđom i to je bila velika greška.
Red bi bio da odemo na prvenstvo u punom sastavu.

јд123

pre 1 godinu

On igra decko u najjacoj ligi sveta sa najboljim igracima, koji cemo tama neka reprezentacija gde nema jedan ipo igrac NBA kvaliteta.
Decko je mega zvezda. Mogu samo da mu uzmu autogram
(Zalutaoovde, 12. maj 2022 19:07)

Исто као Дончић или Јанис, јел тако?

Као што су неки написали, буди мушко и реци ”нећу играти за репрезентацију, немам жељу, немам мотив, имам преча посла” а не ово измотавање ко нека баба. Новицки је увек као из топа одговарао ”играћу”, зато вероватно и Дончић игра, Новицки му је ментор. Није ни Новицки увек играо, испадне нешто, после је објаснио шта га спречило и то је било то. Сви су знали да хоће да игра, ако нешто испадне деси се. Лично сам гледао интервјуе Новицког у оно време на немачкој ТВ и био љубоморан на Немце, јер је и тада увек било питање хоће ли Стојаковић играти за нашу репрезентацију или неће. То је било у доба када се још водила расправа ко је најбољи Европљанин у НБА Новицки или Пеђа, пре његове повреде.

Раде

pre 1 godinu

Ко је овај момак? Читам да је врло успешан кошаркаш у Америци. Уредници, зашто нема више вести о нашим кошаркашима, о нашим репрезентативцима? Лепо је са читамо и о овом господину Јовићу, MVP играчу у NBA, али дајте и мало о нашим. Рецимо о Богдану или неком другом?

wer

pre 1 godinu

bolje lepo iskreno reci "necu, ne zanima me"
kao sto je vec odavno svima jasno,
a ne ovako da te pamte kao flegmaticnu neodlucnu strinu...

nista o nicemu

pre 1 godinu

Svoje obaveze u sezoni 21/22 igrač Denver Nagetsa #15 je završio tačno 4 meseca i 3 dana prije prvog podbacivanja lopte na Evropskom prvenstvu. Treba biti realan i razuman i teško je očekivati da se u tako kratkom roku telo i um regenerišu od napora. Ali želja je nesporna...
(Aljaska, 12. maj 2022 19:53)

Bogdan drugu sezonu uzastopno u aprilu najavljuje da nece igrati, niko ni da zucne. Sram vas bilo.

Micko

pre 1 godinu

Putuj decko.Reprezentacija ove zemlje ce preziveti i bez tebe.Da se nesto pitam ne bih te ni zvao.Ovako doci ces kad ti hoces i uzeti mesto nekome koga ne moramo da molimo da igra.

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

Zbog ovakvih komentara ni ne treba da igra. Niko ovde u komentar sekciji ne bi rizikovao ni jedan posto od njegovih primanja da bi igrao u reprezentaciji.
(Ljudozder, 12. maj 2022 18:23)

Ništa on ne rizikuje. Bukvalno ni dolar jedan jedini.

Čak naprotiv, "lošiji" igrači mnogo više rizikuju jer će im propasti karijera ako se povrede.
On će dobiti čudovišni ugovor kako god okreneš.

Ponavljam, Nikola Jokić NE RIZIKUJE NIŠTA igranjem za narod.

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

Ako ne bude igrao ja mu neću zameriti, ako pak igra radovaću se i biće mi drago. Prosto je
(Čoko Moko, 12. maj 2022 18:06)

Niko njemu ne zamera zato što igra ili ne igra, već zato što je kukavica koja neće da kaže "neću da igram, kraj!". Kukavica.

palop

pre 1 godinu

Ma dzabe vam bre te MVO nagrade. Nikad nece izazvati poštovanje kao Sale, Danilovic, Dovac, Rebraca, Paspalj, Bodiroga...Bogdan!

Tacka!
(Under KV, 12. maj 2022 18:18)

Istina, ali mislim da njega to i ne zanima narocito. Svetski ce definitivno biti zapamcen i upisan u NBA istoriju, sto ga isto verovatno ne zanima narocito, ali eto jednostavno je previse dobar...

Praticu i dalje njega i Denver, previse volim kosarku da ne bih gledao toliko talentovanog igraca, ali me ipak ovo sve oko reprezentacije razocarava kao nekoga ko obozava da je gleda i neka od omiljenih kosarkaskih secanja su mu vezana za nju.

maks

pre 1 godinu

Ja prvi ne bi igrao jer rizikuje novi ugovor sa prvim 500 M dolara a treba posle 80 utakmica da se regeneriše a za komentar jedan je Divac mogu samo da napišem da je na kraju operisao kičmu i ima keramiku za diskuse jer je profi sport nezdrav pa ko sam se ne paziš neće ni niko drugi to da radi.

Trollhunter

pre 1 godinu

Jokić je osvoji srebro na OI zajedno sa Teom, igrali protiv Dream Teama, i to pokidali dve utakmice, jednu zamalo i dobili. Ti to očigledno ne znaš, ali znaš da pljuneš, a porediti Dražena sa čovekom koji je dva puta MVP, to je čist bezobrazluk.
(Oftalmolog, 12. maj 2022 18:14) 

Čovek ne spominje Dražena kao MVPa NBA lige, nego kao čoveka koji je rado igrao za svoju reprezentaciju. Što se Jokića tiče, hvala na učešću na OI 2016. i SP 2019. ali on ne zaslužuje da igra za reprezentaciju. Zašto uzimati mesto Petruševu ili Koprivici koji bi ginuli na tom prvenstvu? Ovaj nema to, nikad nije ni imao, njemu reprezentacije ne predstavlja nikakav izazov. To kad ljudi shvate, biće im lakše da "prežive" njegov izostanak. Ovog leta je njemu bitan samo ugovor i to je to. Možda bi ga neko titrao i davao mu izuzetke, ali kod Karija to ne ide. Videli smo to na delu pre 20 godina. I bez njega igraćemo završnicu EP, a tu šta nam bog da.

Živi bili pa videli!
(Kardiolog, 12. maj 2022 18:59)
Auuu kardiolože, ne blamiraj se čoveče ahahahaha

Andrija

pre 1 godinu

Zar stvarno mislite da Jokićevo igranje za reprezentaciju zavisi od naših komentara?
Kakvu god odluku da donese treba je uvažiti, jer ima pravo na to.
Jokića volim da gledam kako igra, ne zato što je iz Srbije ili što je srbin, već zato što je uveo nešto novo na centarskoj poziciji, nešto što niko pre njega nije ni pokušao a kamoli sproveo u delo.To što on radi je kao kada sam prvi put video u skijaškim skokovima da se skače sa raširenim skijama, ili način na koji je Bupka skakao s motkom, kako je Železni bacao koplje, Đokovića sa svojim riternom na svim podlogama, Dražena šutom za 3 iz kontre....Svim tim ljudima se divim za tehnike koje su doneli i unapredili svoj sport.
Zahvalan sam svima njima jer su na moje oči
imali hrabrosti,smelosti i inteligencije da prenesu igru na viši nivo.
Jokića bih voleo da gledam u reprezentaciji ali u svojoj ulozi plejcentra kao što je u Denveru.Ne bih voleo kao prošli put da gledam kako je rezerva nekom Birčeviću i pozicija 4 što je bio totalni promašaj našeg selektora.Pa zamislite Mesija da igra štopera,Ronalda beka pa na šta bi ličile njihove igre i reprezentacija.
Jokiću želim sve najbolje i puno uspeha u životu i karijeri. Ponosan sam što si moj zemljak i ubeđen sam da ću još mnogo godina uživati u tvojim igrama.

Aljaska

pre 1 godinu

Svoje obaveze u sezoni 21/22 igrač Denver Nagetsa #15 je završio tačno 4 meseca i 3 dana prije prvog podbacivanja lopte na Evropskom prvenstvu. Treba biti realan i razuman i teško je očekivati da se u tako kratkom roku telo i um regenerišu od napora. Ali želja je nesporna...

hoodie

pre 1 godinu

Da bi igrali moraju valjda i neke pripreme da se organizuju a svi znamo kako izgledaju iste pod Karijem.Najmanje mesec i po teškog rada i znoja.Meni se čini da je Kari po prvi put u svojoj trenerskoj karijeri spreman da napravi izuzetak i maksimalan kompromis.
(Pilot bespilotne letelice, 12. maj 2022 19:21)

Nema od tih teskih priprema nista za ove koji dolaze iz nba lige, jer fiba placa osiguranje za nba igrace koje traje 28 dana. Znaci Jokic moze najranije da se pridruzi timu nekih deset dana pred prvenstvo.

hoodie

pre 1 godinu

Igrace najverovatnije. Mislim da mu termin evropskog bas odgovara od 1. do 18. septembra. Nakon toga ubrzo pocinju trening kampovi u nba, tako da ce mu tih par utakmica dobro doci da se pripremi za sezonu. kazem par utakmica jer od tih 9 mogucih, vervatno ce recimo 5 odigrati sa punom minutazom i na ozbiljnijem nivou, za ostale ce to moci da se dozira sigurno. Svakako bi on u septembru individualno krenuo sa ozbiljnim treninzima nevezano za EP, to nam ide u prilog. Da je jul ili avgust u pitanju, gotovo sam siguran da ne bi igrao.

Zalutaoovde

pre 1 godinu

On igra decko u najjacoj ligi sveta sa najboljim igracima, koji cemo tama neka reprezentacija gde nema jedan ipo igrac NBA kvaliteta.
Decko je mega zvezda. Mogu samo da mu uzmu autogram

Banja Luka

pre 1 godinu

On barem ima karakter. Ne zeli da igra i OK. Problem je u mom karakteru (vidim i kod mnogih), jer sam prosli put toliko bio ubedjen da ga vise necu gledati ni podrzavati, pa pogazim sopstvene reci. Sad bi opet sve najcrnje napisao za coveka koji ne zeli da igra za rodjenu zemlju.

2CRAZY

pre 1 godinu

Treba poslusati sve uslove koje Jokic ima da bi igrao za repku, i ne smarati ga svaki dal ce igrati, samo mu reci datum i videti dal ce se pojaviti, to je dovoljno.

gogibre

pre 1 godinu

Covek voli paznju i ceka koliko ga limitira Denver sa novim ugovorom! Ali iskreno ko bi rizikovao da se povredi i da ugovor od 200.000.000$ nemoze da ispuni zbog povrede!
Sa druge strane jel vi znate neku super-zvezdu koja se ikada na nekom takmicenju povredila ? Gasol? Dirk? Peja? Ginobili?

bradina

pre 1 godinu

Za sve ove "patriote" sto bljuju vatru protiv ovog momka,nek odu na Youtube i potrze klip docek Nikole u Somboru posle OI u Rio De Zenerio 2016!
Malo li je srebro oko vrata!? Toliko o glupostima da nista nije osvojio za svoju zemlju u karijeri!

Pilot bespilotne letelice

pre 1 godinu

Igrace najverovatnije. Mislim da mu termin evropskog bas odgovara od 1. do 18. septembra. Nakon toga ubrzo pocinju trening kampovi u nba, tako da ce mu tih par utakmica dobro doci da se pripremi za sezonu. kazem par utakmica jer od tih 9 mogucih, vervatno ce recimo 5 odigrati sa punom minutazom i na ozbiljnijem nivou, za ostale ce to moci da se dozira sigurno. Svakako bi on u septembru individualno krenuo sa ozbiljnim treninzima nevezano za EP, to nam ide u prilog. Da je jul ili avgust u pitanju, gotovo sam siguran da ne bi igrao.
(hoodie, 12. maj 2022 19:06)

Da bi igrali moraju valjda i neke pripreme da se organizuju a svi znamo kako izgledaju iste pod Karijem.Najmanje mesec i po teškog rada i znoja.Meni se čini da je Kari po prvi put u svojoj trenerskoj karijeri spreman da napravi izuzetak i maksimalan kompromis.

Република Српска

pre 1 godinu

прва Мицић Богдановић Калинић Бјелица Јокић, друга Теодосић Недовић Лучић Смајлагић Милутинов.

rampa

pre 1 godinu

Ja se slazem sa Jokicem. Da vidimo plan. Prosli put je isao na takmicenje da bi bio druga opcija igracu koji je na klupi Atlante. Mesto centra je dato Milutinovu. 10 meseci kasnije je bio u prvom timu All-NBA, a sledece dve MVP.

Da li je bilo moguce da selektor drzave koja nema prevelik izbor igraca moze da napravi toliku gresku da ne vidi najboljeg igraca koji pocinje da dominira u najboljoj ligi? Igra se raspala cim je naisao malo jaci tim. Da ne bismo pametovali previse, evo ukratko: ako se igra ne bude zasnivala na najboljem igracu sveta zadnjih 2-3 godine, ne mozemo da kritikujemo Jokica ako ne zeli da rizikuje svoje zdravlje na izgubljen slucaj.

Kardiolog

pre 1 godinu

(Kardiolog, 12. maj 2022 18:59)
Auuu kardiolože, ne blamiraj se čoveče ahahahaha
(Trollhunter, 12. maj 2022 19:06) 

Koji deo mog izlaganja ti nije jasan?

mix

pre 1 godinu

Nadam se da će biti pametan da ne igra, to je poslednje što mu je potrebno i u životu i u karijeeri, već ima dve medalje sa rep. i previše.

Kardiolog

pre 1 godinu

Jokić je osvoji srebro na OI zajedno sa Teom, igrali protiv Dream Teama, i to pokidali dve utakmice, jednu zamalo i dobili. Ti to očigledno ne znaš, ali znaš da pljuneš, a porediti Dražena sa čovekom koji je dva puta MVP, to je čist bezobrazluk.
(Oftalmolog, 12. maj 2022 18:14) 

Čovek ne spominje Dražena kao MVPa NBA lige, nego kao čoveka koji je rado igrao za svoju reprezentaciju. Što se Jokića tiče, hvala na učešću na OI 2016. i SP 2019. ali on ne zaslužuje da igra za reprezentaciju. Zašto uzimati mesto Petruševu ili Koprivici koji bi ginuli na tom prvenstvu? Ovaj nema to, nikad nije ni imao, njemu reprezentacije ne predstavlja nikakav izazov. To kad ljudi shvate, biće im lakše da "prežive" njegov izostanak. Ovog leta je njemu bitan samo ugovor i to je to. Možda bi ga neko titrao i davao mu izuzetke, ali kod Karija to ne ide. Videli smo to na delu pre 20 godina. I bez njega igraćemo završnicu EP, a tu šta nam bog da.

Živi bili pa videli!

Cetko

pre 1 godinu

Niko ne moze da zabrani igracu da igra za repku ako on to hoce. Ni klub ni gazda ni liga. Sve se svodi na odluku igraca da li zeli da trenira i igra cijelo ljeto ili zeli da odmara.

Željko

pre 1 godinu

Opet zeza daje glupe izgovore daj Jokiću budi muško i kaži ne želim da igram i ćao šta vrdaš tu ko neka baba ako nemaš želju da igraš i ne moraš ima ko hoće samo nemoj da nas praviš više budalama evo to te lepo molim

Jagoda

pre 1 godinu

Kako srozava naš dres i kakvu ružnu poruku daje klincima.. druže kaži ne želim da igram i ćao nemoj da praviš ko svaki put rijaliti od tvog dolazka u reprezentaciju niko tebe neće moliti pa da si sto puta najbolji a koliko vidim željan si da te molimo .. Baš je bezobrazan...

Ljudozder

pre 1 godinu

Zbog ovakvih komentara ni ne treba da igra. Niko ovde u komentar sekciji ne bi rizikovao ni jedan posto od njegovih primanja da bi igrao u reprezentaciji. A dosta nasih dobrih igraca je imalo krace karijera bas zbog suludih priprema. Kad nagrade od organizatora prvenstava budu na nivou profesionalnih ugovora bice druga prica, ovako vecinu strpaju sebi u dzep i kuliraju

Under KV

pre 1 godinu

Hoces ili neces? Simple
(donji dzep, 12. maj 2022 17:36

Zapravo je pravo pitanje "želiš ili ne želiš?"!!!!

Kazi jednom da zelis da igras coveceee!

Ma dzabe vam bre te MVO nagrade. Nikad nece izazvati poštovanje kao Sale, Danilovic, Dovac, Rebraca, Paspalj, Bodiroga...Bogdan!

Tacka!

kukavice ne smeju otvoreno da kažu svoje mišljenje

pre 1 godinu

Jokić: Pričao sam sa Pešićem, imamo neke planove...Jokić dva meseca kasnije: Postoji uvek želja da se igra za reprezentaciju ali isprečile su se neke stvari, želim momcima svu sreću, videćemo šta će biti naredne godine, ne mogu sad ništa da kažem.

CJC

pre 1 godinu

Njega čeka super max ugovor od 240 mio dolara - ne bi ni ja igrao sa rizikujem ozbiljnu povredu
(Oli, 12. maj 2022 17:48)

Igračinu potpišeš i povređenog pa čekaš da se oporavi, vidi pod Kevin Durent.

Bolontiku

pre 1 godinu

Lako je govoriti da je ovo ili ono, za većinu nas milioni dolara su samo broj i većina nas nije videla ni 100.000eura a ne milione i onda se svi mi pravimo pametni i vređamo.
Da li je neko razmislio o tome da on ako se povredi gubi ogroman novac, jer on u ugovoru ima premije za igranje, poene, asistencije....
Takođe može u ugovoru da ima kalauzulu po kojoj može da igra samo za Denver, očigledno se čeka taj novi ugovor da se vide kalauzule i onda će se znati da li igra ili ne.

toma

pre 1 godinu

Pa kad ćeš bre prijatelju imaš 30 godina još malo poštenije bi bilo da kažeš da ti je draža tvoja štala sa konjima nego da se znojiš džaba kunem ti se razumeo bih.

батица

pre 1 godinu

Ау брате Јокара, сад га претера више. И ми нека земљ кошарке? Било некад, ово је срамотан однос према дресу и нацији.

Čoko Moko

pre 1 godinu

Jokić je neko ko je proračunat što je sa jedne strane ok ako se pogleda današnji moderan sport u kome nema praštanja i gde si jedan dan zvezda a sutradan nikome nisi bitan. Taj mentalitet mu je verovatno usadio Miško i ne treba ga kriviti previše zbog toga jer on u NBA zaradjuje novac i to mu je posao i na njemu je da ga maximalno profesionalno odradjuje. Biti deo reprezentacije je u današnje vreme veliki rizik i odricanje i samo neko ko se profesionalno bavi sportom to može da pojmi i razume a da ne pričamo kakvom su velike zvezde tek pritisku izložene od strane medija i svega. Ako ne bude igrao ja mu neću zameriti, ako pak igra radovaću se i biće mi drago. Prosto je

petar markovic

pre 1 godinu

Još jedan Vladimir Radmanović.
(Dragan, 12. maj 2022 18:26)

i rakocevic i stojakovic i ostale patriJote koje su svako leto krajnje nadobudno davale odgovore u fazonu kako reprezentacija ipak ne zasluzuje prisustvo tih velicina. daleko im svima takvima lepa kuca

Oftalmolog

pre 1 godinu

Bio je jednom, videli smo učinak. "Ja Jokić i vi svi ostali nebitni..." Rezultat je poznat. Zapravo, nije bilo rezultata. Dražen Petrović je bio malo veća faca od njega pa se oduvek odazivao pozivu reprezentacije i jugoslovenske i posle hrvatske.
(Miša, 12. maj 2022 17:57)

Jokić je osvoji srebro na OI zajedno sa Teom, igrali protiv Dream Teama, i to pokidali dve utakmice, jednu zamalo i dobili. Ti to očigledno ne znaš, ali znaš da pljuneš, a porediti Dražena sa čovekom koji je dva puta MVP, to je čist bezobrazluk.

Mihajlo

pre 1 godinu

Bolje da ne daje izjave,ovako ispada da svi treba da ga mole da igra.
Ako je tako neka juri te MVP nagrade,ima dovoljno igraca koji zele da igraju za reprezentaciju.

Miša

pre 1 godinu

Da imamo 12 igrača na svim pozicijama koje su potrebne reprezentaciji i da svi imaju kvalitet Jokića na svojim pozicijama ne bi stigli do 1/4 finala ni na jednom ozbiljnijem takmičenju ukoliko bi svi imali ovakav stav prema reprezentaciji. U timovima koji su decenijama osvajali medalje za Srbiju ili Jugoslaviju, nije bilo mesta za ovakve tipove. Ako Pešić nije izlapeo, nema ni za njega. Bio je jednom, videli smo učinak. "Ja Jokić i vi svi ostali nebitni..." Rezultat je poznat. Zapravo, nije bilo rezultata. Dražen Petrović je bio malo veća faca od njega pa se oduvek odazivao pozivu reprezentacije i jugoslovenske i posle hrvatske.

Kide

pre 1 godinu

Treba mu dati da dodje bukvalno nedelju dana pre prvenstva ako treba.Lako ce se uigrati,das mu loptu i trci otvaraj se ako ne moze nikome da udeli zavrsice sam.Pick and roll i to je sva nauka.Nekadasnje vreme kad su pripreme trajale po 2 meseca je daleka proslost.

nikiton

pre 1 godinu

Ja moram da kazem da nam trebaju samo rešeni i spremni.Time mu zelim mnogo uspeha u Nba i da nikada vise ne igra za reprezentaciju.Svi ce time biti srecniji,i on kada dodje leto,i mi koji gorimo od ponosa i zelje da vidimo reprezentaciju u sto boljem svetlu.I pricamo price deci o nekom novom Kići Praji Moki Bodirogi Divcu,Palji,Danilovicu Djordjevicu..I da ne nabrajam previse,jer su legende samo kad se naježis i setis..Nba cirkus me ne zanima jer je Medrano mnogo kvalitetniji.

Mile

pre 1 godinu

"...a što se tiče sledeće sezone, nadam se da ćemo biti bolji nego ove","

Ili ja nigde nisam video da ga je to iko pitao, ili ko je pisao vest, znao je da ce da navuce naslovom gnev ljudi, pa da ljudi klikcu i svadjaju se izmedju sebe, pa onda opet kliknu da vide da li im je prosao komentar ili jos gore, da li ih je neko mensovao, pa odgovor mora da sledi... i tako se zaradjuju pare na dusi napacenog naroda.

St3fan

pre 1 godinu

Treba covek da potpise uskoro najveci ugovor u istoriji NBA. Ako uslov bude da ne igra za nacionalni tim samo za klub, ruke su mu maltene vezane

Jaime Lannister

pre 1 godinu

Verovatno oce, ali neće davati svoj maksimum kao što daje za Denver... Dobro pitanje je koliko bi ljudi stvarno rizikovalo da izgubi toliki novac...

nebulozator

pre 1 godinu

uzmi pa se opet pripremaj za sledeću sezonu u denveru gde će nesposobna uprava da te ostavi sa 4 amatera na parketu pa da opet ispadnes u prvoj rundi kao najveći luzer. :)

roten

pre 1 godinu

Koliko je ovo sve neozbiljno...Za "zemlju košarke", nacionalni sport Srbije... Jokić je već sad doneo odluku hoće li igrati ili neće za Srbiju na EP,siguran sam u to. Zašto je to toliko teško da Pešić, savez, ili sam Jokić kažu hoće li on igrati za reprezentaciju, nije mi jasno.

NikolaRS

pre 1 godinu

Ako hoćeš da igraš za repku, onda sada kažeš IGRAM i gotova priča. Odbićeš posle nekoga ako ti nešto traži zato što igraš za reprezentaciju.
Šta se to menja u medjuvremenu pa ti trenutno ne znaš da li ćeš igrati. Od čega to zavisi? Prosto je, zavisi samo od tebe. Da hoćeš da igraš rekao bi igram i kraj svake druge priče...

Mrkela

pre 1 godinu

Наравно да не можеш... Баш да видим шта ће се то издешавати. Само ме занима који изговор бити овог пута.

skywalker

pre 1 godinu

Зар се људи још пале на Јокића у дресу Србије?! Дајте људи, немој да понижавамо и себе и национални дрес

skywalker

pre 1 godinu

Зар се људи још пале на Јокића у дресу Србије?! Дајте људи, немој да понижавамо и себе и национални дрес

Kide

pre 1 godinu

Treba mu dati da dodje bukvalno nedelju dana pre prvenstva ako treba.Lako ce se uigrati,das mu loptu i trci otvaraj se ako ne moze nikome da udeli zavrsice sam.Pick and roll i to je sva nauka.Nekadasnje vreme kad su pripreme trajale po 2 meseca je daleka proslost.

Under KV

pre 1 godinu

Hoces ili neces? Simple
(donji dzep, 12. maj 2022 17:36

Zapravo je pravo pitanje "želiš ili ne želiš?"!!!!

Kazi jednom da zelis da igras coveceee!

Ma dzabe vam bre te MVO nagrade. Nikad nece izazvati poštovanje kao Sale, Danilovic, Dovac, Rebraca, Paspalj, Bodiroga...Bogdan!

Tacka!

nikiton

pre 1 godinu

Ja moram da kazem da nam trebaju samo rešeni i spremni.Time mu zelim mnogo uspeha u Nba i da nikada vise ne igra za reprezentaciju.Svi ce time biti srecniji,i on kada dodje leto,i mi koji gorimo od ponosa i zelje da vidimo reprezentaciju u sto boljem svetlu.I pricamo price deci o nekom novom Kići Praji Moki Bodirogi Divcu,Palji,Danilovicu Djordjevicu..I da ne nabrajam previse,jer su legende samo kad se naježis i setis..Nba cirkus me ne zanima jer je Medrano mnogo kvalitetniji.

toma

pre 1 godinu

Pa kad ćeš bre prijatelju imaš 30 godina još malo poštenije bi bilo da kažeš da ti je draža tvoja štala sa konjima nego da se znojiš džaba kunem ti se razumeo bih.

Mrkela

pre 1 godinu

Наравно да не можеш... Баш да видим шта ће се то издешавати. Само ме занима који изговор бити овог пута.

Jagoda

pre 1 godinu

Kako srozava naš dres i kakvu ružnu poruku daje klincima.. druže kaži ne želim da igram i ćao nemoj da praviš ko svaki put rijaliti od tvog dolazka u reprezentaciju niko tebe neće moliti pa da si sto puta najbolji a koliko vidim željan si da te molimo .. Baš je bezobrazan...

CJC

pre 1 godinu

Njega čeka super max ugovor od 240 mio dolara - ne bi ni ja igrao sa rizikujem ozbiljnu povredu
(Oli, 12. maj 2022 17:48)

Igračinu potpišeš i povređenog pa čekaš da se oporavi, vidi pod Kevin Durent.

kukavice ne smeju otvoreno da kažu svoje mišljenje

pre 1 godinu

Jokić: Pričao sam sa Pešićem, imamo neke planove...Jokić dva meseca kasnije: Postoji uvek želja da se igra za reprezentaciju ali isprečile su se neke stvari, želim momcima svu sreću, videćemo šta će biti naredne godine, ne mogu sad ništa da kažem.

Mihajlo

pre 1 godinu

Bolje da ne daje izjave,ovako ispada da svi treba da ga mole da igra.
Ako je tako neka juri te MVP nagrade,ima dovoljno igraca koji zele da igraju za reprezentaciju.

roten

pre 1 godinu

Koliko je ovo sve neozbiljno...Za "zemlju košarke", nacionalni sport Srbije... Jokić je već sad doneo odluku hoće li igrati ili neće za Srbiju na EP,siguran sam u to. Zašto je to toliko teško da Pešić, savez, ili sam Jokić kažu hoće li on igrati za reprezentaciju, nije mi jasno.

nebulozator

pre 1 godinu

uzmi pa se opet pripremaj za sledeću sezonu u denveru gde će nesposobna uprava da te ostavi sa 4 amatera na parketu pa da opet ispadnes u prvoj rundi kao najveći luzer. :)

Oftalmolog

pre 1 godinu

Bio je jednom, videli smo učinak. "Ja Jokić i vi svi ostali nebitni..." Rezultat je poznat. Zapravo, nije bilo rezultata. Dražen Petrović je bio malo veća faca od njega pa se oduvek odazivao pozivu reprezentacije i jugoslovenske i posle hrvatske.
(Miša, 12. maj 2022 17:57)

Jokić je osvoji srebro na OI zajedno sa Teom, igrali protiv Dream Teama, i to pokidali dve utakmice, jednu zamalo i dobili. Ti to očigledno ne znaš, ali znaš da pljuneš, a porediti Dražena sa čovekom koji je dva puta MVP, to je čist bezobrazluk.

NikolaRS

pre 1 godinu

Ako hoćeš da igraš za repku, onda sada kažeš IGRAM i gotova priča. Odbićeš posle nekoga ako ti nešto traži zato što igraš za reprezentaciju.
Šta se to menja u medjuvremenu pa ti trenutno ne znaš da li ćeš igrati. Od čega to zavisi? Prosto je, zavisi samo od tebe. Da hoćeš da igraš rekao bi igram i kraj svake druge priče...

Željko

pre 1 godinu

Opet zeza daje glupe izgovore daj Jokiću budi muško i kaži ne želim da igram i ćao šta vrdaš tu ko neka baba ako nemaš želju da igraš i ne moraš ima ko hoće samo nemoj da nas praviš više budalama evo to te lepo molim

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

Zbog ovakvih komentara ni ne treba da igra. Niko ovde u komentar sekciji ne bi rizikovao ni jedan posto od njegovih primanja da bi igrao u reprezentaciji.
(Ljudozder, 12. maj 2022 18:23)

Ništa on ne rizikuje. Bukvalno ni dolar jedan jedini.

Čak naprotiv, "lošiji" igrači mnogo više rizikuju jer će im propasti karijera ako se povrede.
On će dobiti čudovišni ugovor kako god okreneš.

Ponavljam, Nikola Jokić NE RIZIKUJE NIŠTA igranjem za narod.

Mile

pre 1 godinu

"...a što se tiče sledeće sezone, nadam se da ćemo biti bolji nego ove","

Ili ja nigde nisam video da ga je to iko pitao, ili ko je pisao vest, znao je da ce da navuce naslovom gnev ljudi, pa da ljudi klikcu i svadjaju se izmedju sebe, pa onda opet kliknu da vide da li im je prosao komentar ili jos gore, da li ih je neko mensovao, pa odgovor mora da sledi... i tako se zaradjuju pare na dusi napacenog naroda.

батица

pre 1 godinu

Ау брате Јокара, сад га претера више. И ми нека земљ кошарке? Било некад, ово је срамотан однос према дресу и нацији.

Andrija

pre 1 godinu

Zar stvarno mislite da Jokićevo igranje za reprezentaciju zavisi od naših komentara?
Kakvu god odluku da donese treba je uvažiti, jer ima pravo na to.
Jokića volim da gledam kako igra, ne zato što je iz Srbije ili što je srbin, već zato što je uveo nešto novo na centarskoj poziciji, nešto što niko pre njega nije ni pokušao a kamoli sproveo u delo.To što on radi je kao kada sam prvi put video u skijaškim skokovima da se skače sa raširenim skijama, ili način na koji je Bupka skakao s motkom, kako je Železni bacao koplje, Đokovića sa svojim riternom na svim podlogama, Dražena šutom za 3 iz kontre....Svim tim ljudima se divim za tehnike koje su doneli i unapredili svoj sport.
Zahvalan sam svima njima jer su na moje oči
imali hrabrosti,smelosti i inteligencije da prenesu igru na viši nivo.
Jokića bih voleo da gledam u reprezentaciji ali u svojoj ulozi plejcentra kao što je u Denveru.Ne bih voleo kao prošli put da gledam kako je rezerva nekom Birčeviću i pozicija 4 što je bio totalni promašaj našeg selektora.Pa zamislite Mesija da igra štopera,Ronalda beka pa na šta bi ličile njihove igre i reprezentacija.
Jokiću želim sve najbolje i puno uspeha u životu i karijeri. Ponosan sam što si moj zemljak i ubeđen sam da ću još mnogo godina uživati u tvojim igrama.

Miša

pre 1 godinu

Da imamo 12 igrača na svim pozicijama koje su potrebne reprezentaciji i da svi imaju kvalitet Jokića na svojim pozicijama ne bi stigli do 1/4 finala ni na jednom ozbiljnijem takmičenju ukoliko bi svi imali ovakav stav prema reprezentaciji. U timovima koji su decenijama osvajali medalje za Srbiju ili Jugoslaviju, nije bilo mesta za ovakve tipove. Ako Pešić nije izlapeo, nema ni za njega. Bio je jednom, videli smo učinak. "Ja Jokić i vi svi ostali nebitni..." Rezultat je poznat. Zapravo, nije bilo rezultata. Dražen Petrović je bio malo veća faca od njega pa se oduvek odazivao pozivu reprezentacije i jugoslovenske i posle hrvatske.

Što dalje od reprezentacije

pre 1 godinu

Jedini gori i iritantniji od Jokića su novinari koji dosađuju i pitaju jedno te isto. Čovek neće da igra za reprezentaciju, ne treba ga uopšte više spominjati u tom kontekstu i kraj priče. Nek mu se Miško, konji i braća raduju priznanjima i to je to. Poklanjajte pažnju više igračima koji možda nisu taj nivo ali su uvek dostupni i spremni da igraju za svoju državu.
Takvi su nam i donosili medalje, od Savića, Sretenovića, Obradovića ukomponovani sa najvećim zvezdama.
Ovaj se jednostavno ne oseća kao Srbin i kraj priče. Klasična priča mlađih generacija, voli da kaže kako je Srbin jer "Srbi ne odmaraju" a onda kad treba da igra za tu Srbiju, onda je umoran

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

Ako ne bude igrao ja mu neću zameriti, ako pak igra radovaću se i biće mi drago. Prosto je
(Čoko Moko, 12. maj 2022 18:06)

Niko njemu ne zamera zato što igra ili ne igra, već zato što je kukavica koja neće da kaže "neću da igram, kraj!". Kukavica.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Postoji nesto vise i uzvisenije..Barem sam ja tako vaspitan ili su me lose vaspitali..
(ccc?, 12. maj 2022 22:32)

Sasvim si dobro vaspitan. Hijerarhija vrednosti apsolutno postoji, bez obzira što su ljubav ka sopstvenoj guzi i novac apsolutno dominantni danas u svetu (uvek su i bili, ali danas su dominantni kao vrednost, dok se nekada to smatralo sramotom), i još se time ljudi diče.
Ono što je reprezentacija Jugoslavije, SCG i Srbije imala, to je karakter i integritet. A te dve reči su za Jokića potpuno nepoznat pojam.
Lakše je timariti konje i pecati nego se boriti za nekakve "glupe" ideale.
Haug.

nba

pre 1 godinu

Ja bih se iskreno zabrinuo da mi raspolozenje i lep zivot zavisi od toga da li ce neko da igra kosarku (fudbal, karling....). Mislite o tome....

Čoko Moko

pre 1 godinu

Jokić je neko ko je proračunat što je sa jedne strane ok ako se pogleda današnji moderan sport u kome nema praštanja i gde si jedan dan zvezda a sutradan nikome nisi bitan. Taj mentalitet mu je verovatno usadio Miško i ne treba ga kriviti previše zbog toga jer on u NBA zaradjuje novac i to mu je posao i na njemu je da ga maximalno profesionalno odradjuje. Biti deo reprezentacije je u današnje vreme veliki rizik i odricanje i samo neko ko se profesionalno bavi sportom to može da pojmi i razume a da ne pričamo kakvom su velike zvezde tek pritisku izložene od strane medija i svega. Ako ne bude igrao ja mu neću zameriti, ako pak igra radovaću se i biće mi drago. Prosto je

Srbonja 2.0

pre 1 godinu

Ovako se stvara kult reprezentacije. Ovako se postaje vodja iste. Kazes da mozda hoces, mozda neces, odlucis 20 dana pred prvenstvo i jos dobijes traku. I onda se pitate posle zasto je reprezentacija nikakva i gubi od Argentine (kvota 7.85) i Spanije (kvota 4.50).

palop

pre 1 godinu

Ma dzabe vam bre te MVO nagrade. Nikad nece izazvati poštovanje kao Sale, Danilovic, Dovac, Rebraca, Paspalj, Bodiroga...Bogdan!

Tacka!
(Under KV, 12. maj 2022 18:18)

Istina, ali mislim da njega to i ne zanima narocito. Svetski ce definitivno biti zapamcen i upisan u NBA istoriju, sto ga isto verovatno ne zanima narocito, ali eto jednostavno je previse dobar...

Praticu i dalje njega i Denver, previse volim kosarku da ne bih gledao toliko talentovanog igraca, ali me ipak ovo sve oko reprezentacije razocarava kao nekoga ko obozava da je gleda i neka od omiljenih kosarkaskih secanja su mu vezana za nju.

Aljaska

pre 1 godinu

Svoje obaveze u sezoni 21/22 igrač Denver Nagetsa #15 je završio tačno 4 meseca i 3 dana prije prvog podbacivanja lopte na Evropskom prvenstvu. Treba biti realan i razuman i teško je očekivati da se u tako kratkom roku telo i um regenerišu od napora. Ali želja je nesporna...

Micko

pre 1 godinu

Putuj decko.Reprezentacija ove zemlje ce preziveti i bez tebe.Da se nesto pitam ne bih te ni zvao.Ovako doci ces kad ti hoces i uzeti mesto nekome koga ne moramo da molimo da igra.

kraj priče

pre 1 godinu

Treba mu dati da dodje bukvalno nedelju dana pre prvenstva ako treba.Lako ce se uigrati,das mu loptu i trci otvaraj se ako ne moze nikome da udeli zavrsice sam.Pick and roll i to je sva nauka.Nekadasnje vreme kad su pripreme trajale po 2 meseca je daleka proslost.
(Kide, 12. maj 2022 17:42)

I onda dodje Luis Skola komen nije teško da prođe cele pripreme sa 40+ godina i rastavi ovog MVP igrača na sitne deliće u takmičarskoj utakmici.
Jokić je kralj statistike nebitnih utakmica i to je to, u takmičarskim ni ne učestvuje. Igrao u Megi, privatnom klubu za prodaju mladih igrača, Denveru samo regularni deo gde ispadaju u prvom krugu plej ofa i ne igra za reprezentaciju.

EZeljko

pre 1 godinu

Kakav ste bre to narod (ne svi). Pa covek je razgovarao sa Pesicem i imaju plan. Ako se sve kocke sloze igrace 100% sta vam je bre? Sram da bude one koji ga kritikuju. Dosli Vlasnik, GM i Trener na noge i doneli mu prizanje ej? Sta ste vi uradili sa svojim zivotima,zapitajte se.

ccc?

pre 1 godinu

(Andrija, 12. maj 2022 19:19)

Svaka tebi cast na komentaru i Jokicu skidam kapu. Uzivam da ga gledam kako igra ali ne za svoju zemlju. Tu sam uzivao gledajuci neke druge igrace i to decenijama. Uzivao sam kada ih je Srbija docekivala celim putem od aerodroma , dok su se vozili na otvorenom busu..Kada su ljudi stajali pored puta dok su se kretali prema centru Bgd..Tada sam uzivao i srce mi je bilo puno. Ili kada je Teo dao poslednji kos i kada smo pobedili Spance ili Sale kada je dao 43 poena i postali smo.....Ili kada su Kica i Slavnic igrali odbojku protiv Rusa...ili..ili...Sve je to veliko, mnogo veliko a toga vise nema. Zasto?? Evo zasto..upravo svi citamo..Nekada su se skupljali svi nasi najbolji igraci da igraju za svoju zemlja a danas? Buklijom ne mozes da ih priberes...Zato smo tu gde smo. Ali ce za Australiju, Kanadu, Spaniju, Italiju svi da trce da igraju..Za te igrace ne postoje specijalni uslovi..Oni znaju sta je njihova zemlja..Kapa dole svakome, sve mogu da razumem ali...Postoji nesto vise i uzvisenije..Barem sam ja tako vaspitan ili su me lose vaspitali..

Раде

pre 1 godinu

Ко је овај момак? Читам да је врло успешан кошаркаш у Америци. Уредници, зашто нема више вести о нашим кошаркашима, о нашим репрезентативцима? Лепо је са читамо и о овом господину Јовићу, MVP играчу у NBA, али дајте и мало о нашим. Рецимо о Богдану или неком другом?

St3fan

pre 1 godinu

Treba covek da potpise uskoro najveci ugovor u istoriji NBA. Ako uslov bude da ne igra za nacionalni tim samo za klub, ruke su mu maltene vezane

јд123

pre 1 godinu

On igra decko u najjacoj ligi sveta sa najboljim igracima, koji cemo tama neka reprezentacija gde nema jedan ipo igrac NBA kvaliteta.
Decko je mega zvezda. Mogu samo da mu uzmu autogram
(Zalutaoovde, 12. maj 2022 19:07)

Исто као Дончић или Јанис, јел тако?

Као што су неки написали, буди мушко и реци ”нећу играти за репрезентацију, немам жељу, немам мотив, имам преча посла” а не ово измотавање ко нека баба. Новицки је увек као из топа одговарао ”играћу”, зато вероватно и Дончић игра, Новицки му је ментор. Није ни Новицки увек играо, испадне нешто, после је објаснио шта га спречило и то је било то. Сви су знали да хоће да игра, ако нешто испадне деси се. Лично сам гледао интервјуе Новицког у оно време на немачкој ТВ и био љубоморан на Немце, јер је и тада увек било питање хоће ли Стојаковић играти за нашу репрезентацију или неће. То је било у доба када се још водила расправа ко је најбољи Европљанин у НБА Новицки или Пеђа, пре његове повреде.

wer

pre 1 godinu

bolje lepo iskreno reci "necu, ne zanima me"
kao sto je vec odavno svima jasno,
a ne ovako da te pamte kao flegmaticnu neodlucnu strinu...

Иван

pre 1 godinu

А што прво не бисмо погледали ко је тај Никола Јокић. Из које приче је дошао.

Не, он није Дражен, ни Богдан, али ни они нису Јокић. Ја сам гледао покојног Дражена уживо кад је почињао да игра за репрезентацију, са 17 година. Он је био државни пројекат, све му се подређивало. Богдан је био пројекат клуба који је био државни пројекат. Јокић није био ничији пројекат: до 14. године није га занимала уопште кошарка, отац га уписао у клуб, Мишко га приметио гледајући статистику нижих лига у новинама... Не кажем да Никола сада треба да буде гневан на државу јер није уложила у њега колико у неке друге, већ да је он човек одрастао у другачијем амбијенту, који је одувек живео на свој начин, и само му је тај суперталенат који има (уз труд, наравно) отварао врата. Једноставно, кошаркашки је био толико добар да су чак и у Америци мењали систем игре због њега. Али свако је морао да се навикава на његове специфичне квалитете. А он сада има 27 година, отац је, муж, неће мењати стил живота. Не могу да га замислим као конфликтну особу, али могу да га замислим као особу који неће да се петља с разним струјама које увек постоје код нас. Па ми ни дан-данас не знамо целу позадину "случаја Калинић". Никола једноставно хоће да ради у миру, за почетак. За остало се вероватно договорио с Пешићем.

Мало стрпљења, сачекајмо недељу-две, ускоро ће и Пешићева конференција за новинаре и списак. Мени је некако већа дилема хоће ли Кончар играти за нас, за Јокића мање бринем.

321

pre 1 godinu

Bogdan drugu sezonu uzastopno u aprilu najavljuje da nece igrati, niko ni da zucne. Sram vas bilo.
(nista o nicemu, 12. maj 2022 20:19)


Da sam ja Bogdan, nikada vise nebi igrao. Toliko ga pljujete, pa cak i kada je bio najbolji strelac na SP?? Izabran u prvu petorku SP? Igrao je sam, samo on sutira, drugi od njega nisu mogli da sutnu na kos?? Nikada vise nebi obukao dres reprezentacije. Evo tu su ostali, sad mogu da igraju, sutiraju..cisto da im ne smetam??

Pilot bespilotne letelice

pre 1 godinu

Igrace najverovatnije. Mislim da mu termin evropskog bas odgovara od 1. do 18. septembra. Nakon toga ubrzo pocinju trening kampovi u nba, tako da ce mu tih par utakmica dobro doci da se pripremi za sezonu. kazem par utakmica jer od tih 9 mogucih, vervatno ce recimo 5 odigrati sa punom minutazom i na ozbiljnijem nivou, za ostale ce to moci da se dozira sigurno. Svakako bi on u septembru individualno krenuo sa ozbiljnim treninzima nevezano za EP, to nam ide u prilog. Da je jul ili avgust u pitanju, gotovo sam siguran da ne bi igrao.
(hoodie, 12. maj 2022 19:06)

Da bi igrali moraju valjda i neke pripreme da se organizuju a svi znamo kako izgledaju iste pod Karijem.Najmanje mesec i po teškog rada i znoja.Meni se čini da je Kari po prvi put u svojoj trenerskoj karijeri spreman da napravi izuzetak i maksimalan kompromis.

Ljudozder

pre 1 godinu

Zbog ovakvih komentara ni ne treba da igra. Niko ovde u komentar sekciji ne bi rizikovao ni jedan posto od njegovih primanja da bi igrao u reprezentaciji. A dosta nasih dobrih igraca je imalo krace karijera bas zbog suludih priprema. Kad nagrade od organizatora prvenstava budu na nivou profesionalnih ugovora bice druga prica, ovako vecinu strpaju sebi u dzep i kuliraju

Zalutaoovde

pre 1 godinu

On igra decko u najjacoj ligi sveta sa najboljim igracima, koji cemo tama neka reprezentacija gde nema jedan ipo igrac NBA kvaliteta.
Decko je mega zvezda. Mogu samo da mu uzmu autogram

Cetko

pre 1 godinu

Niko ne moze da zabrani igracu da igra za repku ako on to hoce. Ni klub ni gazda ni liga. Sve se svodi na odluku igraca da li zeli da trenira i igra cijelo ljeto ili zeli da odmara.

rampa

pre 1 godinu

Ja se slazem sa Jokicem. Da vidimo plan. Prosli put je isao na takmicenje da bi bio druga opcija igracu koji je na klupi Atlante. Mesto centra je dato Milutinovu. 10 meseci kasnije je bio u prvom timu All-NBA, a sledece dve MVP.

Da li je bilo moguce da selektor drzave koja nema prevelik izbor igraca moze da napravi toliku gresku da ne vidi najboljeg igraca koji pocinje da dominira u najboljoj ligi? Igra se raspala cim je naisao malo jaci tim. Da ne bismo pametovali previse, evo ukratko: ako se igra ne bude zasnivala na najboljem igracu sveta zadnjih 2-3 godine, ne mozemo da kritikujemo Jokica ako ne zeli da rizikuje svoje zdravlje na izgubljen slucaj.

hoodie

pre 1 godinu

Da bi igrali moraju valjda i neke pripreme da se organizuju a svi znamo kako izgledaju iste pod Karijem.Najmanje mesec i po teškog rada i znoja.Meni se čini da je Kari po prvi put u svojoj trenerskoj karijeri spreman da napravi izuzetak i maksimalan kompromis.
(Pilot bespilotne letelice, 12. maj 2022 19:21)

Nema od tih teskih priprema nista za ove koji dolaze iz nba lige, jer fiba placa osiguranje za nba igrace koje traje 28 dana. Znaci Jokic moze najranije da se pridruzi timu nekih deset dana pred prvenstvo.

bradina

pre 1 godinu

Za sve ove "patriote" sto bljuju vatru protiv ovog momka,nek odu na Youtube i potrze klip docek Nikole u Somboru posle OI u Rio De Zenerio 2016!
Malo li je srebro oko vrata!? Toliko o glupostima da nista nije osvojio za svoju zemlju u karijeri!

mix

pre 1 godinu

Nadam se da će biti pametan da ne igra, to je poslednje što mu je potrebno i u životu i u karijeeri, već ima dve medalje sa rep. i previše.

PredragDrobnjak

pre 1 godinu

Dobro hajde nije rekao da neće. Čekajte da zvanično odbije pa ga osudite. Šta god odlučio hvala mu na dosadašnjim igrama za reprezentaciju i na tome što predstavlja ovu malu zemlju u NBA.

Igorsulic

pre 1 godinu

Sve se mijenja. Prva generacija nba igraca, Drazen, Kuki, Divac, Rada, utabali su put ovima. Bili su podcjenjivani, ponizavani, ismijavani..Govorili su da ce ih crnci oduciti od zovota. Trebali su duplo vise truda da dobiju svoje minute.
Sada je lakse. Europljane tretiraju kao i amere.
Sto rece jednom Drazen, nije dolazilo u obzir da reknes ne teprezentaciji...
Druga su vremena..Ne treba ocekivati vise da se netko odusevi..

Samo kažem

pre 1 godinu

Lako je govoriti da je ovo ili ono, za većinu nas milioni dolara su samo broj i većina nas nije videla ni 100.000eura a ne milione i onda se svi mi pravimo pametni i vređamo.
Da li je neko razmislio o tome da on ako se povredi gubi ogroman novac, jer on u ugovoru ima premije za igranje, poene, asistencije....
Takođe može u ugovoru da ima kalauzulu po kojoj može da igra samo za Denver, očigledno se čeka taj novi ugovor da se vide kalauzule i onda će se znati da li igra ili ne.
(Bolontiku, 12. maj 2022 18:32)
PA ako je on zaradio te pare šta će mu više kolko ljudi radi za 35000 mesecni i manje pa im dovoljno

2CRAZY

pre 1 godinu

Treba poslusati sve uslove koje Jokic ima da bi igrao za repku, i ne smarati ga svaki dal ce igrati, samo mu reci datum i videti dal ce se pojaviti, to je dovoljno.

5. STAR

pre 1 godinu

Sa ozbiljnim NBA igračima treba da se pravi kompromis. Očigledno je da ne želi duge pripreme, to se oseti u ovakvom odgovoru. Zato Pešić da napravi popust kod njega jer ne bi bio prvi koji to radi a videli smo na primeru drugih reprezentacija da je to bilo delotvorno.
Na OI 2004. Obradović nije to uradio sa Peđom i to je bila velika greška.
Red bi bio da odemo na prvenstvo u punom sastavu.

krit

pre 1 godinu

Izjava o razmatranju plana je data s obzirom da NBA igrač može samo 28 dana da provede sa reprezentacijom, na pripremama i utakmicama. Za prošlo svetsko su Bjelicu švercovali na pripremama- bio je sa reprezentacijom kao prisutni građanin pa nije ispalo najbolje. Mislim da će mu Pešić izneti prihvatljiv plan priprema i da će igrati, kao i svi zdravi NBA igrači a da li će tako kratko vreme priprema biti dovoljno videćemo na prvenstvu. Kako nama tako i drugima. Inače mislim da Jokić ne može da pokaže baš onakvu igru kakvu pokazuje u NBA jer su pravila igre u odbrani drugačija, pokazalo se koliko je i Janis limitiran FIBA pravilima. Najbolje se snalaze NBA igrači kojima reket nije primarno radno mesto . Da kažem nek se samo bore muški ne znam koliko he ispravno s obzirom kako se za Srbiju bore Jovana, Milica, Tijana, odbojkašice, košarkašice....

Mali Hijavata

pre 1 godinu

@kraj price

I onda ne budes lenj i uporedis njegove brojke u playoff-u i regularnom delu. Kad to budes uradio videces da su mu bolje brojke u playoffu. I to one bitne kao sto je broj poena i skokovi, to cak i oni sto mrze statistiku priznaju.
Igrali su WCF, vratili se 2 puta sa 1-3, prvi put u istoriji. Reci da on igra samo nebitne utakmice je ili neznanje ili zloba, on samo ima losu ekipu oko sebe, plus 2 najbitnija igraca su se povredila za celu sezonu. I da nisu usli u playoff niko im ne bi zamerio.
(Ns, 13. maj 2022 08:38)

Kad si tako upućen, što mu ne odgovoriš za Skolu? Tu ti nešto statistika ne ide od ruke, ahahaha...

eto

pre 1 godinu

znao sam eto vam vas jokic daniam sam oo nejm upsiete a od ladno odbija srbiju. rad iscovek za sebe sta nas u srbij ibriga sta on radi. kako niko ne psie o siromasnima kako prezivljavaju. Kako oni koji nisu u strankama rade ceo zivot pa ne dobij uod drzave nista. radim oi izdvajam oneke pare ovaj radi napolju tamo palca poreze sta srbija ima od njega. vise srbiji doprines jedan rudar radeci ceo zivot. Evo skor osaznam drzav srbija dala osudjenom ratno mzlicincu vilu. znaci bio sam budla sto sam bio posten ceo zivot i zato nsita nisma dobio. trba biti lopov i kriminalac da ubijas da bi od drzve dobio priznanej

Kardiolog

pre 1 godinu

Jokić je osvoji srebro na OI zajedno sa Teom, igrali protiv Dream Teama, i to pokidali dve utakmice, jednu zamalo i dobili. Ti to očigledno ne znaš, ali znaš da pljuneš, a porediti Dražena sa čovekom koji je dva puta MVP, to je čist bezobrazluk.
(Oftalmolog, 12. maj 2022 18:14) 

Čovek ne spominje Dražena kao MVPa NBA lige, nego kao čoveka koji je rado igrao za svoju reprezentaciju. Što se Jokića tiče, hvala na učešću na OI 2016. i SP 2019. ali on ne zaslužuje da igra za reprezentaciju. Zašto uzimati mesto Petruševu ili Koprivici koji bi ginuli na tom prvenstvu? Ovaj nema to, nikad nije ni imao, njemu reprezentacije ne predstavlja nikakav izazov. To kad ljudi shvate, biće im lakše da "prežive" njegov izostanak. Ovog leta je njemu bitan samo ugovor i to je to. Možda bi ga neko titrao i davao mu izuzetke, ali kod Karija to ne ide. Videli smo to na delu pre 20 godina. I bez njega igraćemo završnicu EP, a tu šta nam bog da.

Živi bili pa videli!

РЕТАРД

pre 1 godinu

Јокара ако читаш ове коментаре знај да те Српски народ воли, ове будале што вређају нису ти ни до колена, сви ми знамо шта се дешавало у репрезентацији и каква је тамо била атмосфера, желим ти пуно среће и здравља у животу и да ако Бог да заиграш за Србију. Поз!

Jaime Lannister

pre 1 godinu

Verovatno oce, ali neće davati svoj maksimum kao što daje za Denver... Dobro pitanje je koliko bi ljudi stvarno rizikovalo da izgubi toliki novac...

Banja Luka

pre 1 godinu

On barem ima karakter. Ne zeli da igra i OK. Problem je u mom karakteru (vidim i kod mnogih), jer sam prosli put toliko bio ubedjen da ga vise necu gledati ni podrzavati, pa pogazim sopstvene reci. Sad bi opet sve najcrnje napisao za coveka koji ne zeli da igra za rodjenu zemlju.

petar markovic

pre 1 godinu

Još jedan Vladimir Radmanović.
(Dragan, 12. maj 2022 18:26)

i rakocevic i stojakovic i ostale patriJote koje su svako leto krajnje nadobudno davale odgovore u fazonu kako reprezentacija ipak ne zasluzuje prisustvo tih velicina. daleko im svima takvima lepa kuca

Trollhunter

pre 1 godinu

Jokić je osvoji srebro na OI zajedno sa Teom, igrali protiv Dream Teama, i to pokidali dve utakmice, jednu zamalo i dobili. Ti to očigledno ne znaš, ali znaš da pljuneš, a porediti Dražena sa čovekom koji je dva puta MVP, to je čist bezobrazluk.
(Oftalmolog, 12. maj 2022 18:14) 

Čovek ne spominje Dražena kao MVPa NBA lige, nego kao čoveka koji je rado igrao za svoju reprezentaciju. Što se Jokića tiče, hvala na učešću na OI 2016. i SP 2019. ali on ne zaslužuje da igra za reprezentaciju. Zašto uzimati mesto Petruševu ili Koprivici koji bi ginuli na tom prvenstvu? Ovaj nema to, nikad nije ni imao, njemu reprezentacije ne predstavlja nikakav izazov. To kad ljudi shvate, biće im lakše da "prežive" njegov izostanak. Ovog leta je njemu bitan samo ugovor i to je to. Možda bi ga neko titrao i davao mu izuzetke, ali kod Karija to ne ide. Videli smo to na delu pre 20 godina. I bez njega igraćemo završnicu EP, a tu šta nam bog da.

Živi bili pa videli!
(Kardiolog, 12. maj 2022 18:59)
Auuu kardiolože, ne blamiraj se čoveče ahahahaha

323

pre 1 godinu

Nadam se da ga neće ni zvati i ponižavati se...
(Jovan, 12. maj 2022 21:49)


A zasto bi se ponizavao? Zaboravio bi da igra kosarku, skace, poentira, igra ispod obruca, asistira sa Teom, Kalinom, Micicem, Bogdanom, Lucicem?? Vidis, jedno su ogrebotine po rukama kada su u pitanju milioni a drugo je kada trebas da igras za svoju zemlju..

nista o nicemu

pre 1 godinu

Svoje obaveze u sezoni 21/22 igrač Denver Nagetsa #15 je završio tačno 4 meseca i 3 dana prije prvog podbacivanja lopte na Evropskom prvenstvu. Treba biti realan i razuman i teško je očekivati da se u tako kratkom roku telo i um regenerišu od napora. Ali želja je nesporna...
(Aljaska, 12. maj 2022 19:53)

Bogdan drugu sezonu uzastopno u aprilu najavljuje da nece igrati, niko ni da zucne. Sram vas bilo.

Kesic

pre 1 godinu

Ne zeli covek da igra i tacka, sta tu nije jasno.. I pametno, kakav smo narod, krs i lom reprezentacija (poslednji rezultati i igra sve govori), nije ni cudo sto nece.. Veliki naklon za njega kao kosarkasa, kao osobu i ogromno, ogromno HVALA za sve sto je uradio i ucinio ponosnim do neba, bar mene, a verujem i vecinu normalnih ljudi..

maks

pre 1 godinu

Ja prvi ne bi igrao jer rizikuje novi ugovor sa prvim 500 M dolara a treba posle 80 utakmica da se regeneriše a za komentar jedan je Divac mogu samo da napišem da je na kraju operisao kičmu i ima keramiku za diskuse jer je profi sport nezdrav pa ko sam se ne paziš neće ni niko drugi to da radi.

Република Српска

pre 1 godinu

прва Мицић Богдановић Калинић Бјелица Јокић, друга Теодосић Недовић Лучић Смајлагић Милутинов.

gogibre

pre 1 godinu

Covek voli paznju i ceka koliko ga limitira Denver sa novim ugovorom! Ali iskreno ko bi rizikovao da se povredi i da ugovor od 200.000.000$ nemoze da ispuni zbog povrede!
Sa druge strane jel vi znate neku super-zvezdu koja se ikada na nekom takmicenju povredila ? Gasol? Dirk? Peja? Ginobili?

hoodie

pre 1 godinu

Igrace najverovatnije. Mislim da mu termin evropskog bas odgovara od 1. do 18. septembra. Nakon toga ubrzo pocinju trening kampovi u nba, tako da ce mu tih par utakmica dobro doci da se pripremi za sezonu. kazem par utakmica jer od tih 9 mogucih, vervatno ce recimo 5 odigrati sa punom minutazom i na ozbiljnijem nivou, za ostale ce to moci da se dozira sigurno. Svakako bi on u septembru individualno krenuo sa ozbiljnim treninzima nevezano za EP, to nam ide u prilog. Da je jul ili avgust u pitanju, gotovo sam siguran da ne bi igrao.

321

pre 1 godinu

Ne zeli covek da igra i tacka, sta tu nije jasno.. I pametno, kakav smo narod, krs i lom reprezentacija (poslednji rezultati i igra sve govori), nije ni cudo sto nece.. Veliki naklon za njega kao kosarkasa, kao osobu i ogromno, ogromno HVALA za sve sto je uradio i ucinio ponosnim do neba, bar mene, a verujem i vecinu normalnih ljudi..
(Kesic, 12. maj 2022 21:30)

Veoma lose razmisljas. Ako mislis na tim koji je igrao prozore, onda je to krs i lom sto se tice reprezentacije. Ako mislis na Djordjevica, on vise nije trener a ne igra ni Bircevic, oni su mu smetali. Medjutim, A reprezentacija nece biti ta iz prozora, koja je igrala kvalifikacije . Tu ce biti nasi najbolji igraci koji nisu igrali. I ako im se pridruzi Jokic, to je to. E sada ja ne znam sta tu jos treba da se uklopi da bi on igrao..Mozda ceka da vidi ko ce da se odazove. I ja ne bi igrao a da je okosnica tim iz kvalifikacija. Jednostavno nema smisla. Da Bogdan, Micic, Luzic, Teo i da ne nabrajam ne igraju..Prema tome ti pricas bez veze.

Ns

pre 1 godinu

@kraj price

I onda ne budes lenj i uporedis njegove brojke u playoff-u i regularnom delu. Kad to budes uradio videces da su mu bolje brojke u playoffu. I to one bitne kao sto je broj poena i skokovi, to cak i oni sto mrze statistiku priznaju.
Igrali su WCF, vratili se 2 puta sa 1-3, prvi put u istoriji. Reci da on igra samo nebitne utakmice je ili neznanje ili zloba, on samo ima losu ekipu oko sebe, plus 2 najbitnija igraca su se povredila za celu sezonu. I da nisu usli u playoff niko im ne bi zamerio.

Bolontiku

pre 1 godinu

Lako je govoriti da je ovo ili ono, za većinu nas milioni dolara su samo broj i većina nas nije videla ni 100.000eura a ne milione i onda se svi mi pravimo pametni i vređamo.
Da li je neko razmislio o tome da on ako se povredi gubi ogroman novac, jer on u ugovoru ima premije za igranje, poene, asistencije....
Takođe može u ugovoru da ima kalauzulu po kojoj može da igra samo za Denver, očigledno se čeka taj novi ugovor da se vide kalauzule i onda će se znati da li igra ili ne.

Kardiolog

pre 1 godinu

(Kardiolog, 12. maj 2022 18:59)
Auuu kardiolože, ne blamiraj se čoveče ahahahaha
(Trollhunter, 12. maj 2022 19:06) 

Koji deo mog izlaganja ti nije jasan?

St3fan

pre 1 godinu

Treba covek da potpise uskoro najveci ugovor u istoriji NBA. Ako uslov bude da ne igra za nacionalni tim samo za klub, ruke su mu maltene vezane

skywalker

pre 1 godinu

Зар се људи још пале на Јокића у дресу Србије?! Дајте људи, немој да понижавамо и себе и национални дрес

Miša

pre 1 godinu

Da imamo 12 igrača na svim pozicijama koje su potrebne reprezentaciji i da svi imaju kvalitet Jokića na svojim pozicijama ne bi stigli do 1/4 finala ni na jednom ozbiljnijem takmičenju ukoliko bi svi imali ovakav stav prema reprezentaciji. U timovima koji su decenijama osvajali medalje za Srbiju ili Jugoslaviju, nije bilo mesta za ovakve tipove. Ako Pešić nije izlapeo, nema ni za njega. Bio je jednom, videli smo učinak. "Ja Jokić i vi svi ostali nebitni..." Rezultat je poznat. Zapravo, nije bilo rezultata. Dražen Petrović je bio malo veća faca od njega pa se oduvek odazivao pozivu reprezentacije i jugoslovenske i posle hrvatske.

Ljudozder

pre 1 godinu

Zbog ovakvih komentara ni ne treba da igra. Niko ovde u komentar sekciji ne bi rizikovao ni jedan posto od njegovih primanja da bi igrao u reprezentaciji. A dosta nasih dobrih igraca je imalo krace karijera bas zbog suludih priprema. Kad nagrade od organizatora prvenstava budu na nivou profesionalnih ugovora bice druga prica, ovako vecinu strpaju sebi u dzep i kuliraju

Kide

pre 1 godinu

Treba mu dati da dodje bukvalno nedelju dana pre prvenstva ako treba.Lako ce se uigrati,das mu loptu i trci otvaraj se ako ne moze nikome da udeli zavrsice sam.Pick and roll i to je sva nauka.Nekadasnje vreme kad su pripreme trajale po 2 meseca je daleka proslost.

Oftalmolog

pre 1 godinu

Bio je jednom, videli smo učinak. "Ja Jokić i vi svi ostali nebitni..." Rezultat je poznat. Zapravo, nije bilo rezultata. Dražen Petrović je bio malo veća faca od njega pa se oduvek odazivao pozivu reprezentacije i jugoslovenske i posle hrvatske.
(Miša, 12. maj 2022 17:57)

Jokić je osvoji srebro na OI zajedno sa Teom, igrali protiv Dream Teama, i to pokidali dve utakmice, jednu zamalo i dobili. Ti to očigledno ne znaš, ali znaš da pljuneš, a porediti Dražena sa čovekom koji je dva puta MVP, to je čist bezobrazluk.

mix

pre 1 godinu

Nadam se da će biti pametan da ne igra, to je poslednje što mu je potrebno i u životu i u karijeeri, već ima dve medalje sa rep. i previše.

EZeljko

pre 1 godinu

Kakav ste bre to narod (ne svi). Pa covek je razgovarao sa Pesicem i imaju plan. Ako se sve kocke sloze igrace 100% sta vam je bre? Sram da bude one koji ga kritikuju. Dosli Vlasnik, GM i Trener na noge i doneli mu prizanje ej? Sta ste vi uradili sa svojim zivotima,zapitajte se.

nikiton

pre 1 godinu

Ja moram da kazem da nam trebaju samo rešeni i spremni.Time mu zelim mnogo uspeha u Nba i da nikada vise ne igra za reprezentaciju.Svi ce time biti srecniji,i on kada dodje leto,i mi koji gorimo od ponosa i zelje da vidimo reprezentaciju u sto boljem svetlu.I pricamo price deci o nekom novom Kići Praji Moki Bodirogi Divcu,Palji,Danilovicu Djordjevicu..I da ne nabrajam previse,jer su legende samo kad se naježis i setis..Nba cirkus me ne zanima jer je Medrano mnogo kvalitetniji.

Under KV

pre 1 godinu

Hoces ili neces? Simple
(donji dzep, 12. maj 2022 17:36

Zapravo je pravo pitanje "želiš ili ne želiš?"!!!!

Kazi jednom da zelis da igras coveceee!

Ma dzabe vam bre te MVO nagrade. Nikad nece izazvati poštovanje kao Sale, Danilovic, Dovac, Rebraca, Paspalj, Bodiroga...Bogdan!

Tacka!

РЕТАРД

pre 1 godinu

Јокара ако читаш ове коментаре знај да те Српски народ воли, ове будале што вређају нису ти ни до колена, сви ми знамо шта се дешавало у репрезентацији и каква је тамо била атмосфера, желим ти пуно среће и здравља у животу и да ако Бог да заиграш за Србију. Поз!

Jaime Lannister

pre 1 godinu

Verovatno oce, ali neće davati svoj maksimum kao što daje za Denver... Dobro pitanje je koliko bi ljudi stvarno rizikovalo da izgubi toliki novac...

Jagoda

pre 1 godinu

Kako srozava naš dres i kakvu ružnu poruku daje klincima.. druže kaži ne želim da igram i ćao nemoj da praviš ko svaki put rijaliti od tvog dolazka u reprezentaciju niko tebe neće moliti pa da si sto puta najbolji a koliko vidim željan si da te molimo .. Baš je bezobrazan...

nista o nicemu

pre 1 godinu

Svoje obaveze u sezoni 21/22 igrač Denver Nagetsa #15 je završio tačno 4 meseca i 3 dana prije prvog podbacivanja lopte na Evropskom prvenstvu. Treba biti realan i razuman i teško je očekivati da se u tako kratkom roku telo i um regenerišu od napora. Ali želja je nesporna...
(Aljaska, 12. maj 2022 19:53)

Bogdan drugu sezonu uzastopno u aprilu najavljuje da nece igrati, niko ni da zucne. Sram vas bilo.

Zalutaoovde

pre 1 godinu

On igra decko u najjacoj ligi sveta sa najboljim igracima, koji cemo tama neka reprezentacija gde nema jedan ipo igrac NBA kvaliteta.
Decko je mega zvezda. Mogu samo da mu uzmu autogram

Иван

pre 1 godinu

А што прво не бисмо погледали ко је тај Никола Јокић. Из које приче је дошао.

Не, он није Дражен, ни Богдан, али ни они нису Јокић. Ја сам гледао покојног Дражена уживо кад је почињао да игра за репрезентацију, са 17 година. Он је био државни пројекат, све му се подређивало. Богдан је био пројекат клуба који је био државни пројекат. Јокић није био ничији пројекат: до 14. године није га занимала уопште кошарка, отац га уписао у клуб, Мишко га приметио гледајући статистику нижих лига у новинама... Не кажем да Никола сада треба да буде гневан на државу јер није уложила у њега колико у неке друге, већ да је он човек одрастао у другачијем амбијенту, који је одувек живео на свој начин, и само му је тај суперталенат који има (уз труд, наравно) отварао врата. Једноставно, кошаркашки је био толико добар да су чак и у Америци мењали систем игре због њега. Али свако је морао да се навикава на његове специфичне квалитете. А он сада има 27 година, отац је, муж, неће мењати стил живота. Не могу да га замислим као конфликтну особу, али могу да га замислим као особу који неће да се петља с разним струјама које увек постоје код нас. Па ми ни дан-данас не знамо целу позадину "случаја Калинић". Никола једноставно хоће да ради у миру, за почетак. За остало се вероватно договорио с Пешићем.

Мало стрпљења, сачекајмо недељу-две, ускоро ће и Пешићева конференција за новинаре и списак. Мени је некако већа дилема хоће ли Кончар играти за нас, за Јокића мање бринем.

nebulozator

pre 1 godinu

uzmi pa se opet pripremaj za sledeću sezonu u denveru gde će nesposobna uprava da te ostavi sa 4 amatera na parketu pa da opet ispadnes u prvoj rundi kao najveći luzer. :)

toma

pre 1 godinu

Pa kad ćeš bre prijatelju imaš 30 godina još malo poštenije bi bilo da kažeš da ti je draža tvoja štala sa konjima nego da se znojiš džaba kunem ti se razumeo bih.

Bolontiku

pre 1 godinu

Lako je govoriti da je ovo ili ono, za većinu nas milioni dolara su samo broj i većina nas nije videla ni 100.000eura a ne milione i onda se svi mi pravimo pametni i vređamo.
Da li je neko razmislio o tome da on ako se povredi gubi ogroman novac, jer on u ugovoru ima premije za igranje, poene, asistencije....
Takođe može u ugovoru da ima kalauzulu po kojoj može da igra samo za Denver, očigledno se čeka taj novi ugovor da se vide kalauzule i onda će se znati da li igra ili ne.

Banja Luka

pre 1 godinu

On barem ima karakter. Ne zeli da igra i OK. Problem je u mom karakteru (vidim i kod mnogih), jer sam prosli put toliko bio ubedjen da ga vise necu gledati ni podrzavati, pa pogazim sopstvene reci. Sad bi opet sve najcrnje napisao za coveka koji ne zeli da igra za rodjenu zemlju.

maks

pre 1 godinu

Ja prvi ne bi igrao jer rizikuje novi ugovor sa prvim 500 M dolara a treba posle 80 utakmica da se regeneriše a za komentar jedan je Divac mogu samo da napišem da je na kraju operisao kičmu i ima keramiku za diskuse jer je profi sport nezdrav pa ko sam se ne paziš neće ni niko drugi to da radi.

Andrija

pre 1 godinu

Zar stvarno mislite da Jokićevo igranje za reprezentaciju zavisi od naših komentara?
Kakvu god odluku da donese treba je uvažiti, jer ima pravo na to.
Jokića volim da gledam kako igra, ne zato što je iz Srbije ili što je srbin, već zato što je uveo nešto novo na centarskoj poziciji, nešto što niko pre njega nije ni pokušao a kamoli sproveo u delo.To što on radi je kao kada sam prvi put video u skijaškim skokovima da se skače sa raširenim skijama, ili način na koji je Bupka skakao s motkom, kako je Železni bacao koplje, Đokovića sa svojim riternom na svim podlogama, Dražena šutom za 3 iz kontre....Svim tim ljudima se divim za tehnike koje su doneli i unapredili svoj sport.
Zahvalan sam svima njima jer su na moje oči
imali hrabrosti,smelosti i inteligencije da prenesu igru na viši nivo.
Jokića bih voleo da gledam u reprezentaciji ali u svojoj ulozi plejcentra kao što je u Denveru.Ne bih voleo kao prošli put da gledam kako je rezerva nekom Birčeviću i pozicija 4 što je bio totalni promašaj našeg selektora.Pa zamislite Mesija da igra štopera,Ronalda beka pa na šta bi ličile njihove igre i reprezentacija.
Jokiću želim sve najbolje i puno uspeha u životu i karijeri. Ponosan sam što si moj zemljak i ubeđen sam da ću još mnogo godina uživati u tvojim igrama.

bradina

pre 1 godinu

Za sve ove "patriote" sto bljuju vatru protiv ovog momka,nek odu na Youtube i potrze klip docek Nikole u Somboru posle OI u Rio De Zenerio 2016!
Malo li je srebro oko vrata!? Toliko o glupostima da nista nije osvojio za svoju zemlju u karijeri!

Mrkela

pre 1 godinu

Наравно да не можеш... Баш да видим шта ће се то издешавати. Само ме занима који изговор бити овог пута.

petar markovic

pre 1 godinu

Još jedan Vladimir Radmanović.
(Dragan, 12. maj 2022 18:26)

i rakocevic i stojakovic i ostale patriJote koje su svako leto krajnje nadobudno davale odgovore u fazonu kako reprezentacija ipak ne zasluzuje prisustvo tih velicina. daleko im svima takvima lepa kuca

Kesic

pre 1 godinu

Ne zeli covek da igra i tacka, sta tu nije jasno.. I pametno, kakav smo narod, krs i lom reprezentacija (poslednji rezultati i igra sve govori), nije ni cudo sto nece.. Veliki naklon za njega kao kosarkasa, kao osobu i ogromno, ogromno HVALA za sve sto je uradio i ucinio ponosnim do neba, bar mene, a verujem i vecinu normalnih ljudi..

kukavice ne smeju otvoreno da kažu svoje mišljenje

pre 1 godinu

Jokić: Pričao sam sa Pešićem, imamo neke planove...Jokić dva meseca kasnije: Postoji uvek želja da se igra za reprezentaciju ali isprečile su se neke stvari, želim momcima svu sreću, videćemo šta će biti naredne godine, ne mogu sad ništa da kažem.

Čoko Moko

pre 1 godinu

Jokić je neko ko je proračunat što je sa jedne strane ok ako se pogleda današnji moderan sport u kome nema praštanja i gde si jedan dan zvezda a sutradan nikome nisi bitan. Taj mentalitet mu je verovatno usadio Miško i ne treba ga kriviti previše zbog toga jer on u NBA zaradjuje novac i to mu je posao i na njemu je da ga maximalno profesionalno odradjuje. Biti deo reprezentacije je u današnje vreme veliki rizik i odricanje i samo neko ko se profesionalno bavi sportom to može da pojmi i razume a da ne pričamo kakvom su velike zvezde tek pritisku izložene od strane medija i svega. Ako ne bude igrao ja mu neću zameriti, ako pak igra radovaću se i biće mi drago. Prosto je

батица

pre 1 godinu

Ау брате Јокара, сад га претера више. И ми нека земљ кошарке? Било некад, ово је срамотан однос према дресу и нацији.

gogibre

pre 1 godinu

Covek voli paznju i ceka koliko ga limitira Denver sa novim ugovorom! Ali iskreno ko bi rizikovao da se povredi i da ugovor od 200.000.000$ nemoze da ispuni zbog povrede!
Sa druge strane jel vi znate neku super-zvezdu koja se ikada na nekom takmicenju povredila ? Gasol? Dirk? Peja? Ginobili?

Mihajlo

pre 1 godinu

Bolje da ne daje izjave,ovako ispada da svi treba da ga mole da igra.
Ako je tako neka juri te MVP nagrade,ima dovoljno igraca koji zele da igraju za reprezentaciju.

kraj priče

pre 1 godinu

Treba mu dati da dodje bukvalno nedelju dana pre prvenstva ako treba.Lako ce se uigrati,das mu loptu i trci otvaraj se ako ne moze nikome da udeli zavrsice sam.Pick and roll i to je sva nauka.Nekadasnje vreme kad su pripreme trajale po 2 meseca je daleka proslost.
(Kide, 12. maj 2022 17:42)

I onda dodje Luis Skola komen nije teško da prođe cele pripreme sa 40+ godina i rastavi ovog MVP igrača na sitne deliće u takmičarskoj utakmici.
Jokić je kralj statistike nebitnih utakmica i to je to, u takmičarskim ni ne učestvuje. Igrao u Megi, privatnom klubu za prodaju mladih igrača, Denveru samo regularni deo gde ispadaju u prvom krugu plej ofa i ne igra za reprezentaciju.

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

Ako ne bude igrao ja mu neću zameriti, ako pak igra radovaću se i biće mi drago. Prosto je
(Čoko Moko, 12. maj 2022 18:06)

Niko njemu ne zamera zato što igra ili ne igra, već zato što je kukavica koja neće da kaže "neću da igram, kraj!". Kukavica.

Srbonja 2.0

pre 1 godinu

Ovako se stvara kult reprezentacije. Ovako se postaje vodja iste. Kazes da mozda hoces, mozda neces, odlucis 20 dana pred prvenstvo i jos dobijes traku. I onda se pitate posle zasto je reprezentacija nikakva i gubi od Argentine (kvota 7.85) i Spanije (kvota 4.50).

Samo kažem

pre 1 godinu

Lako je govoriti da je ovo ili ono, za većinu nas milioni dolara su samo broj i većina nas nije videla ni 100.000eura a ne milione i onda se svi mi pravimo pametni i vređamo.
Da li je neko razmislio o tome da on ako se povredi gubi ogroman novac, jer on u ugovoru ima premije za igranje, poene, asistencije....
Takođe može u ugovoru da ima kalauzulu po kojoj može da igra samo za Denver, očigledno se čeka taj novi ugovor da se vide kalauzule i onda će se znati da li igra ili ne.
(Bolontiku, 12. maj 2022 18:32)
PA ako je on zaradio te pare šta će mu više kolko ljudi radi za 35000 mesecni i manje pa im dovoljno

Trollhunter

pre 1 godinu

Jokić je osvoji srebro na OI zajedno sa Teom, igrali protiv Dream Teama, i to pokidali dve utakmice, jednu zamalo i dobili. Ti to očigledno ne znaš, ali znaš da pljuneš, a porediti Dražena sa čovekom koji je dva puta MVP, to je čist bezobrazluk.
(Oftalmolog, 12. maj 2022 18:14) 

Čovek ne spominje Dražena kao MVPa NBA lige, nego kao čoveka koji je rado igrao za svoju reprezentaciju. Što se Jokića tiče, hvala na učešću na OI 2016. i SP 2019. ali on ne zaslužuje da igra za reprezentaciju. Zašto uzimati mesto Petruševu ili Koprivici koji bi ginuli na tom prvenstvu? Ovaj nema to, nikad nije ni imao, njemu reprezentacije ne predstavlja nikakav izazov. To kad ljudi shvate, biće im lakše da "prežive" njegov izostanak. Ovog leta je njemu bitan samo ugovor i to je to. Možda bi ga neko titrao i davao mu izuzetke, ali kod Karija to ne ide. Videli smo to na delu pre 20 godina. I bez njega igraćemo završnicu EP, a tu šta nam bog da.

Živi bili pa videli!
(Kardiolog, 12. maj 2022 18:59)
Auuu kardiolože, ne blamiraj se čoveče ahahahaha

Раде

pre 1 godinu

Ко је овај момак? Читам да је врло успешан кошаркаш у Америци. Уредници, зашто нема више вести о нашим кошаркашима, о нашим репрезентативцима? Лепо је са читамо и о овом господину Јовићу, MVP играчу у NBA, али дајте и мало о нашим. Рецимо о Богдану или неком другом?

NikolaRS

pre 1 godinu

Ako hoćeš da igraš za repku, onda sada kažeš IGRAM i gotova priča. Odbićeš posle nekoga ako ti nešto traži zato što igraš za reprezentaciju.
Šta se to menja u medjuvremenu pa ti trenutno ne znaš da li ćeš igrati. Od čega to zavisi? Prosto je, zavisi samo od tebe. Da hoćeš da igraš rekao bi igram i kraj svake druge priče...

Република Српска

pre 1 godinu

прва Мицић Богдановић Калинић Бјелица Јокић, друга Теодосић Недовић Лучић Смајлагић Милутинов.

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

Zbog ovakvih komentara ni ne treba da igra. Niko ovde u komentar sekciji ne bi rizikovao ni jedan posto od njegovih primanja da bi igrao u reprezentaciji.
(Ljudozder, 12. maj 2022 18:23)

Ništa on ne rizikuje. Bukvalno ni dolar jedan jedini.

Čak naprotiv, "lošiji" igrači mnogo više rizikuju jer će im propasti karijera ako se povrede.
On će dobiti čudovišni ugovor kako god okreneš.

Ponavljam, Nikola Jokić NE RIZIKUJE NIŠTA igranjem za narod.

Kardiolog

pre 1 godinu

Jokić je osvoji srebro na OI zajedno sa Teom, igrali protiv Dream Teama, i to pokidali dve utakmice, jednu zamalo i dobili. Ti to očigledno ne znaš, ali znaš da pljuneš, a porediti Dražena sa čovekom koji je dva puta MVP, to je čist bezobrazluk.
(Oftalmolog, 12. maj 2022 18:14) 

Čovek ne spominje Dražena kao MVPa NBA lige, nego kao čoveka koji je rado igrao za svoju reprezentaciju. Što se Jokića tiče, hvala na učešću na OI 2016. i SP 2019. ali on ne zaslužuje da igra za reprezentaciju. Zašto uzimati mesto Petruševu ili Koprivici koji bi ginuli na tom prvenstvu? Ovaj nema to, nikad nije ni imao, njemu reprezentacije ne predstavlja nikakav izazov. To kad ljudi shvate, biće im lakše da "prežive" njegov izostanak. Ovog leta je njemu bitan samo ugovor i to je to. Možda bi ga neko titrao i davao mu izuzetke, ali kod Karija to ne ide. Videli smo to na delu pre 20 godina. I bez njega igraćemo završnicu EP, a tu šta nam bog da.

Živi bili pa videli!

rampa

pre 1 godinu

Ja se slazem sa Jokicem. Da vidimo plan. Prosli put je isao na takmicenje da bi bio druga opcija igracu koji je na klupi Atlante. Mesto centra je dato Milutinovu. 10 meseci kasnije je bio u prvom timu All-NBA, a sledece dve MVP.

Da li je bilo moguce da selektor drzave koja nema prevelik izbor igraca moze da napravi toliku gresku da ne vidi najboljeg igraca koji pocinje da dominira u najboljoj ligi? Igra se raspala cim je naisao malo jaci tim. Da ne bismo pametovali previse, evo ukratko: ako se igra ne bude zasnivala na najboljem igracu sveta zadnjih 2-3 godine, ne mozemo da kritikujemo Jokica ako ne zeli da rizikuje svoje zdravlje na izgubljen slucaj.

Što dalje od reprezentacije

pre 1 godinu

Jedini gori i iritantniji od Jokića su novinari koji dosađuju i pitaju jedno te isto. Čovek neće da igra za reprezentaciju, ne treba ga uopšte više spominjati u tom kontekstu i kraj priče. Nek mu se Miško, konji i braća raduju priznanjima i to je to. Poklanjajte pažnju više igračima koji možda nisu taj nivo ali su uvek dostupni i spremni da igraju za svoju državu.
Takvi su nam i donosili medalje, od Savića, Sretenovića, Obradovića ukomponovani sa najvećim zvezdama.
Ovaj se jednostavno ne oseća kao Srbin i kraj priče. Klasična priča mlađih generacija, voli da kaže kako je Srbin jer "Srbi ne odmaraju" a onda kad treba da igra za tu Srbiju, onda je umoran

323

pre 1 godinu

Nadam se da ga neće ni zvati i ponižavati se...
(Jovan, 12. maj 2022 21:49)


A zasto bi se ponizavao? Zaboravio bi da igra kosarku, skace, poentira, igra ispod obruca, asistira sa Teom, Kalinom, Micicem, Bogdanom, Lucicem?? Vidis, jedno su ogrebotine po rukama kada su u pitanju milioni a drugo je kada trebas da igras za svoju zemlju..

Micko

pre 1 godinu

Putuj decko.Reprezentacija ove zemlje ce preziveti i bez tebe.Da se nesto pitam ne bih te ni zvao.Ovako doci ces kad ti hoces i uzeti mesto nekome koga ne moramo da molimo da igra.

321

pre 1 godinu

Ne zeli covek da igra i tacka, sta tu nije jasno.. I pametno, kakav smo narod, krs i lom reprezentacija (poslednji rezultati i igra sve govori), nije ni cudo sto nece.. Veliki naklon za njega kao kosarkasa, kao osobu i ogromno, ogromno HVALA za sve sto je uradio i ucinio ponosnim do neba, bar mene, a verujem i vecinu normalnih ljudi..
(Kesic, 12. maj 2022 21:30)

Veoma lose razmisljas. Ako mislis na tim koji je igrao prozore, onda je to krs i lom sto se tice reprezentacije. Ako mislis na Djordjevica, on vise nije trener a ne igra ni Bircevic, oni su mu smetali. Medjutim, A reprezentacija nece biti ta iz prozora, koja je igrala kvalifikacije . Tu ce biti nasi najbolji igraci koji nisu igrali. I ako im se pridruzi Jokic, to je to. E sada ja ne znam sta tu jos treba da se uklopi da bi on igrao..Mozda ceka da vidi ko ce da se odazove. I ja ne bi igrao a da je okosnica tim iz kvalifikacija. Jednostavno nema smisla. Da Bogdan, Micic, Luzic, Teo i da ne nabrajam ne igraju..Prema tome ti pricas bez veze.

PredragDrobnjak

pre 1 godinu

Dobro hajde nije rekao da neće. Čekajte da zvanično odbije pa ga osudite. Šta god odlučio hvala mu na dosadašnjim igrama za reprezentaciju i na tome što predstavlja ovu malu zemlju u NBA.

Željko

pre 1 godinu

Opet zeza daje glupe izgovore daj Jokiću budi muško i kaži ne želim da igram i ćao šta vrdaš tu ko neka baba ako nemaš želju da igraš i ne moraš ima ko hoće samo nemoj da nas praviš više budalama evo to te lepo molim

palop

pre 1 godinu

Ma dzabe vam bre te MVO nagrade. Nikad nece izazvati poštovanje kao Sale, Danilovic, Dovac, Rebraca, Paspalj, Bodiroga...Bogdan!

Tacka!
(Under KV, 12. maj 2022 18:18)

Istina, ali mislim da njega to i ne zanima narocito. Svetski ce definitivno biti zapamcen i upisan u NBA istoriju, sto ga isto verovatno ne zanima narocito, ali eto jednostavno je previse dobar...

Praticu i dalje njega i Denver, previse volim kosarku da ne bih gledao toliko talentovanog igraca, ali me ipak ovo sve oko reprezentacije razocarava kao nekoga ko obozava da je gleda i neka od omiljenih kosarkaskih secanja su mu vezana za nju.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Postoji nesto vise i uzvisenije..Barem sam ja tako vaspitan ili su me lose vaspitali..
(ccc?, 12. maj 2022 22:32)

Sasvim si dobro vaspitan. Hijerarhija vrednosti apsolutno postoji, bez obzira što su ljubav ka sopstvenoj guzi i novac apsolutno dominantni danas u svetu (uvek su i bili, ali danas su dominantni kao vrednost, dok se nekada to smatralo sramotom), i još se time ljudi diče.
Ono što je reprezentacija Jugoslavije, SCG i Srbije imala, to je karakter i integritet. A te dve reči su za Jokića potpuno nepoznat pojam.
Lakše je timariti konje i pecati nego se boriti za nekakve "glupe" ideale.
Haug.

roten

pre 1 godinu

Koliko je ovo sve neozbiljno...Za "zemlju košarke", nacionalni sport Srbije... Jokić je već sad doneo odluku hoće li igrati ili neće za Srbiju na EP,siguran sam u to. Zašto je to toliko teško da Pešić, savez, ili sam Jokić kažu hoće li on igrati za reprezentaciju, nije mi jasno.

CJC

pre 1 godinu

Njega čeka super max ugovor od 240 mio dolara - ne bi ni ja igrao sa rizikujem ozbiljnu povredu
(Oli, 12. maj 2022 17:48)

Igračinu potpišeš i povređenog pa čekaš da se oporavi, vidi pod Kevin Durent.

Mile

pre 1 godinu

"...a što se tiče sledeće sezone, nadam se da ćemo biti bolji nego ove","

Ili ja nigde nisam video da ga je to iko pitao, ili ko je pisao vest, znao je da ce da navuce naslovom gnev ljudi, pa da ljudi klikcu i svadjaju se izmedju sebe, pa onda opet kliknu da vide da li im je prosao komentar ili jos gore, da li ih je neko mensovao, pa odgovor mora da sledi... i tako se zaradjuju pare na dusi napacenog naroda.

Aljaska

pre 1 godinu

Svoje obaveze u sezoni 21/22 igrač Denver Nagetsa #15 je završio tačno 4 meseca i 3 dana prije prvog podbacivanja lopte na Evropskom prvenstvu. Treba biti realan i razuman i teško je očekivati da se u tako kratkom roku telo i um regenerišu od napora. Ali želja je nesporna...

2CRAZY

pre 1 godinu

Treba poslusati sve uslove koje Jokic ima da bi igrao za repku, i ne smarati ga svaki dal ce igrati, samo mu reci datum i videti dal ce se pojaviti, to je dovoljno.

ccc?

pre 1 godinu

(Andrija, 12. maj 2022 19:19)

Svaka tebi cast na komentaru i Jokicu skidam kapu. Uzivam da ga gledam kako igra ali ne za svoju zemlju. Tu sam uzivao gledajuci neke druge igrace i to decenijama. Uzivao sam kada ih je Srbija docekivala celim putem od aerodroma , dok su se vozili na otvorenom busu..Kada su ljudi stajali pored puta dok su se kretali prema centru Bgd..Tada sam uzivao i srce mi je bilo puno. Ili kada je Teo dao poslednji kos i kada smo pobedili Spance ili Sale kada je dao 43 poena i postali smo.....Ili kada su Kica i Slavnic igrali odbojku protiv Rusa...ili..ili...Sve je to veliko, mnogo veliko a toga vise nema. Zasto?? Evo zasto..upravo svi citamo..Nekada su se skupljali svi nasi najbolji igraci da igraju za svoju zemlja a danas? Buklijom ne mozes da ih priberes...Zato smo tu gde smo. Ali ce za Australiju, Kanadu, Spaniju, Italiju svi da trce da igraju..Za te igrace ne postoje specijalni uslovi..Oni znaju sta je njihova zemlja..Kapa dole svakome, sve mogu da razumem ali...Postoji nesto vise i uzvisenije..Barem sam ja tako vaspitan ili su me lose vaspitali..

Ns

pre 1 godinu

@kraj price

I onda ne budes lenj i uporedis njegove brojke u playoff-u i regularnom delu. Kad to budes uradio videces da su mu bolje brojke u playoffu. I to one bitne kao sto je broj poena i skokovi, to cak i oni sto mrze statistiku priznaju.
Igrali su WCF, vratili se 2 puta sa 1-3, prvi put u istoriji. Reci da on igra samo nebitne utakmice je ili neznanje ili zloba, on samo ima losu ekipu oko sebe, plus 2 najbitnija igraca su se povredila za celu sezonu. I da nisu usli u playoff niko im ne bi zamerio.

Cetko

pre 1 godinu

Niko ne moze da zabrani igracu da igra za repku ako on to hoce. Ni klub ni gazda ni liga. Sve se svodi na odluku igraca da li zeli da trenira i igra cijelo ljeto ili zeli da odmara.

Kardiolog

pre 1 godinu

(Kardiolog, 12. maj 2022 18:59)
Auuu kardiolože, ne blamiraj se čoveče ahahahaha
(Trollhunter, 12. maj 2022 19:06) 

Koji deo mog izlaganja ti nije jasan?

5. STAR

pre 1 godinu

Sa ozbiljnim NBA igračima treba da se pravi kompromis. Očigledno je da ne želi duge pripreme, to se oseti u ovakvom odgovoru. Zato Pešić da napravi popust kod njega jer ne bi bio prvi koji to radi a videli smo na primeru drugih reprezentacija da je to bilo delotvorno.
Na OI 2004. Obradović nije to uradio sa Peđom i to je bila velika greška.
Red bi bio da odemo na prvenstvo u punom sastavu.

hoodie

pre 1 godinu

Igrace najverovatnije. Mislim da mu termin evropskog bas odgovara od 1. do 18. septembra. Nakon toga ubrzo pocinju trening kampovi u nba, tako da ce mu tih par utakmica dobro doci da se pripremi za sezonu. kazem par utakmica jer od tih 9 mogucih, vervatno ce recimo 5 odigrati sa punom minutazom i na ozbiljnijem nivou, za ostale ce to moci da se dozira sigurno. Svakako bi on u septembru individualno krenuo sa ozbiljnim treninzima nevezano za EP, to nam ide u prilog. Da je jul ili avgust u pitanju, gotovo sam siguran da ne bi igrao.

јд123

pre 1 godinu

On igra decko u najjacoj ligi sveta sa najboljim igracima, koji cemo tama neka reprezentacija gde nema jedan ipo igrac NBA kvaliteta.
Decko je mega zvezda. Mogu samo da mu uzmu autogram
(Zalutaoovde, 12. maj 2022 19:07)

Исто као Дончић или Јанис, јел тако?

Као што су неки написали, буди мушко и реци ”нећу играти за репрезентацију, немам жељу, немам мотив, имам преча посла” а не ово измотавање ко нека баба. Новицки је увек као из топа одговарао ”играћу”, зато вероватно и Дончић игра, Новицки му је ментор. Није ни Новицки увек играо, испадне нешто, после је објаснио шта га спречило и то је било то. Сви су знали да хоће да игра, ако нешто испадне деси се. Лично сам гледао интервјуе Новицког у оно време на немачкој ТВ и био љубоморан на Немце, јер је и тада увек било питање хоће ли Стојаковић играти за нашу репрезентацију или неће. То је било у доба када се још водила расправа ко је најбољи Европљанин у НБА Новицки или Пеђа, пре његове повреде.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

@kraj price

I onda ne budes lenj i uporedis njegove brojke u playoff-u i regularnom delu. Kad to budes uradio videces da su mu bolje brojke u playoffu. I to one bitne kao sto je broj poena i skokovi, to cak i oni sto mrze statistiku priznaju.
Igrali su WCF, vratili se 2 puta sa 1-3, prvi put u istoriji. Reci da on igra samo nebitne utakmice je ili neznanje ili zloba, on samo ima losu ekipu oko sebe, plus 2 najbitnija igraca su se povredila za celu sezonu. I da nisu usli u playoff niko im ne bi zamerio.
(Ns, 13. maj 2022 08:38)

Kad si tako upućen, što mu ne odgovoriš za Skolu? Tu ti nešto statistika ne ide od ruke, ahahaha...

eto

pre 1 godinu

znao sam eto vam vas jokic daniam sam oo nejm upsiete a od ladno odbija srbiju. rad iscovek za sebe sta nas u srbij ibriga sta on radi. kako niko ne psie o siromasnima kako prezivljavaju. Kako oni koji nisu u strankama rade ceo zivot pa ne dobij uod drzave nista. radim oi izdvajam oneke pare ovaj radi napolju tamo palca poreze sta srbija ima od njega. vise srbiji doprines jedan rudar radeci ceo zivot. Evo skor osaznam drzav srbija dala osudjenom ratno mzlicincu vilu. znaci bio sam budla sto sam bio posten ceo zivot i zato nsita nisma dobio. trba biti lopov i kriminalac da ubijas da bi od drzve dobio priznanej

Pilot bespilotne letelice

pre 1 godinu

Igrace najverovatnije. Mislim da mu termin evropskog bas odgovara od 1. do 18. septembra. Nakon toga ubrzo pocinju trening kampovi u nba, tako da ce mu tih par utakmica dobro doci da se pripremi za sezonu. kazem par utakmica jer od tih 9 mogucih, vervatno ce recimo 5 odigrati sa punom minutazom i na ozbiljnijem nivou, za ostale ce to moci da se dozira sigurno. Svakako bi on u septembru individualno krenuo sa ozbiljnim treninzima nevezano za EP, to nam ide u prilog. Da je jul ili avgust u pitanju, gotovo sam siguran da ne bi igrao.
(hoodie, 12. maj 2022 19:06)

Da bi igrali moraju valjda i neke pripreme da se organizuju a svi znamo kako izgledaju iste pod Karijem.Najmanje mesec i po teškog rada i znoja.Meni se čini da je Kari po prvi put u svojoj trenerskoj karijeri spreman da napravi izuzetak i maksimalan kompromis.

wer

pre 1 godinu

bolje lepo iskreno reci "necu, ne zanima me"
kao sto je vec odavno svima jasno,
a ne ovako da te pamte kao flegmaticnu neodlucnu strinu...

nba

pre 1 godinu

Ja bih se iskreno zabrinuo da mi raspolozenje i lep zivot zavisi od toga da li ce neko da igra kosarku (fudbal, karling....). Mislite o tome....

321

pre 1 godinu

Bogdan drugu sezonu uzastopno u aprilu najavljuje da nece igrati, niko ni da zucne. Sram vas bilo.
(nista o nicemu, 12. maj 2022 20:19)


Da sam ja Bogdan, nikada vise nebi igrao. Toliko ga pljujete, pa cak i kada je bio najbolji strelac na SP?? Izabran u prvu petorku SP? Igrao je sam, samo on sutira, drugi od njega nisu mogli da sutnu na kos?? Nikada vise nebi obukao dres reprezentacije. Evo tu su ostali, sad mogu da igraju, sutiraju..cisto da im ne smetam??

krit

pre 1 godinu

Izjava o razmatranju plana je data s obzirom da NBA igrač može samo 28 dana da provede sa reprezentacijom, na pripremama i utakmicama. Za prošlo svetsko su Bjelicu švercovali na pripremama- bio je sa reprezentacijom kao prisutni građanin pa nije ispalo najbolje. Mislim da će mu Pešić izneti prihvatljiv plan priprema i da će igrati, kao i svi zdravi NBA igrači a da li će tako kratko vreme priprema biti dovoljno videćemo na prvenstvu. Kako nama tako i drugima. Inače mislim da Jokić ne može da pokaže baš onakvu igru kakvu pokazuje u NBA jer su pravila igre u odbrani drugačija, pokazalo se koliko je i Janis limitiran FIBA pravilima. Najbolje se snalaze NBA igrači kojima reket nije primarno radno mesto . Da kažem nek se samo bore muški ne znam koliko he ispravno s obzirom kako se za Srbiju bore Jovana, Milica, Tijana, odbojkašice, košarkašice....

Igorsulic

pre 1 godinu

Sve se mijenja. Prva generacija nba igraca, Drazen, Kuki, Divac, Rada, utabali su put ovima. Bili su podcjenjivani, ponizavani, ismijavani..Govorili su da ce ih crnci oduciti od zovota. Trebali su duplo vise truda da dobiju svoje minute.
Sada je lakse. Europljane tretiraju kao i amere.
Sto rece jednom Drazen, nije dolazilo u obzir da reknes ne teprezentaciji...
Druga su vremena..Ne treba ocekivati vise da se netko odusevi..

hoodie

pre 1 godinu

Da bi igrali moraju valjda i neke pripreme da se organizuju a svi znamo kako izgledaju iste pod Karijem.Najmanje mesec i po teškog rada i znoja.Meni se čini da je Kari po prvi put u svojoj trenerskoj karijeri spreman da napravi izuzetak i maksimalan kompromis.
(Pilot bespilotne letelice, 12. maj 2022 19:21)

Nema od tih teskih priprema nista za ove koji dolaze iz nba lige, jer fiba placa osiguranje za nba igrace koje traje 28 dana. Znaci Jokic moze najranije da se pridruzi timu nekih deset dana pred prvenstvo.