Sreda, 20.04.2022.

13:58

Počinje "Erikolucija" na Old Trafordu

Izvor: B92

Poèinje "Erikolucija" na Old Trafordu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

32 Komentari

Sortiraj po:

LiverBird

pre 1 godinu

Junajted pre Fergusona nije bio veci klub od aston vile i evertona???…?? Decko, edukuj se. Jedino liverpul nije bio manji od njih jer su rane uz rame.
(Misa, 20. april 2022 17:40)

Da se i ja umesam. Everton je pre Fergusona imao jednu titulu vise od MUN. LFC je bio u drugoj galaksiji za MUN pre Fergusona s 18 titula prema 8 i 4 LS prema jednoj.
Budimo ozbiljni kada nesto pisemo. Pre Fergusona MUN i LFC nisu bili za uporedjivanje, kao sto uskoro ponovo nece biti, bar za neko vreme. LFC u ukupnom zbiru ima 3 trofeja vise i kada ih dostigne po broju titula i (dace Bog) uzme sedmog usatog bice to malo previse za MUN. Trebace im neki novi Ferguson, samo nije to vise ono vreme. Sada je bara postala mala koliko ima velikih krokodila u njoj. To i Liverpool najbolje oseca na svojoj kozi. Igra fudbal iz snova, jak kao zemlja, a samo jedna titula PL.

georgepappadoubie

pre 1 godinu

Ozbiljan posao i godine i godine tranzicije očekuju Manchester. Trebaće puno strpljenja navijačima ovog kluba. Mala uteha da verovatno gore od ovog ne može. Čak i da uprava dovede ETH kako se nagoveštava i kompletno renovira tim tj. pojača na svim pozicijama biće tu mnogo muke. Pre svega jeste United veliki tim sa velikom bazom navijača širom sveta ali jednostavno su na neki način izgubili na reputaciji poslednjih 10ak godina. Puno igrača koje su dovodili su pretplatili tj. dali im previše novca kako bi ih privoleli da pređu kod njih. To isto ih čeka sad samo mislim da ni jedan vrhunski superstar u ovom trenutku ne bi došao u Manchester koliku god platu mu ponudili jer većina želi da juri trofeje a oni trenutno nisu prava adresa za to. Što bi rekao jedan moj prijatelj: “biće teško, biće 0:3”. Pozdrav svim ljubiteljima fudbala

Red Devil

pre 1 godinu

@Da su Murinju dali slobodu i novac danas se o ovome ne bi pricalo, vlasnici MU jedino brinu za zaradu i nista vise, tako da naravno da nazalost ne treba ovcekivati velike promene i uspehe ni u narednom periodu, pogotovo ne sa Ragnikom i Hagom, i dalje ce biti onako kako gazde kazu, eventualno promene su bile moguce da je dosao Konte ovako nista....
(MU, 20. april 2022 15:25)
Naravno! Ne samo da bi Murinjo načinio odličan tim nego sigurno uzeo i koji trofej. Pogba i Marsial bi bila istorija a klub bi sačuvao velike pare dovodjenjem vrsnih stranih igrača a ne kojekakvih preskupih engleskih panjeva.
Jurgen Klop je davno ukapirao da je Junajted komercijalni klub koji se vodi kao "Diznilend" i s pravom izabrao Liverpul.
Glejzeri, marš napolje iz kluba!

Misa

pre 1 godinu

Junajted pre Fergusona nije bio veci klub od aston vile i evertona??????????? Decko, edukuj se. Jedino liverpul nije bio manji od njih jer su rane uz rame.

Kraken89

pre 1 godinu

Pravice oni Ole Gunnara od blata . Pa on je bio vicesampion sa Mancesterom, sa prosecnom ekipom. Ne znam kako su to mislili da ce bolje da im ide posle njega. Sve dok im onaj panj Maguire igra stopera, ima sve vise i vise da tonu. Meni nije jasno, ko tog igraca gura toliko da igra...

Mihajlo

pre 1 godinu

Tesko ce to da ide,Mancester ima bar 20 igraca kojih prvo treba da se resi a to nece moci bar dve,tri godine da urade i pored toga sto odlaze Matic,Pogba,Mata,Lingard,Kavani.
Kako ce da se rese Megvajera,Lindelofa,Van Bisake,Dalota,Freda,Soa pa i matorog Kristijana.
Steta je za Grinvuda,odlican igrac,bio bi ekstra klasa ali opicen u glavu i pitanje je hoce li uopste igrati ponovo fudbal.

hypatija

pre 1 godinu

Predlažem da postave Nemanju Vidića za predsednika kluba i Bog da ih vidi. Vida je svakako ostavio trag u klubu i svojom harizmom, znanjem i iskustvom bi itekako doprineo klubu. Obzirom da se skorašnjim nastupima u javnosti nije nametnuo FSS-u za mesto predsednika, mogao bi kao utešnu nagradu da prihvati i mesto predsednika MU. Mada ga niko od njih ne pominje ...

bacanje novaca

pre 1 godinu

Problem je što se kupovalo najskuplje, a ne najbolje igrače na tržištu koji bi se asimilirali u sustav i pojačali momčad. Primjerice, Maguire je rupa od 80 milijuna, haha! Više koristi protivničkoj momčadi nego vlastitoj.

aa

pre 1 godinu

Došao Fernandeš, to je to osvajaju, došao Sanco ista priča, Ronaldo kad se vratio pogotovo, Ragnarik kad je dolazio, on je izmislio fudbal, naučio Klopa i Tuhela trenerskom poslu, postaju velesila...
Sad opet nova priča...
Aj videćemo...

MU

pre 1 godinu

Da su Murinju dali slobodu i novac danas se o ovome ne bi pricalo, vlasnici MU jedino brinu za zaradu i nista vise, tako da naravno da nazalost ne treba ovcekivati velike promene i uspehe ni u narednom periodu, pogotovo ne sa Ragnikom i Hagom, i dalje ce biti onako kako gazde kazu, eventualno promene su bile moguce da je dosao Konte ovako nista....

JeRemija

pre 1 godinu

Karma je učinila svoje.
Junajted je osvajao trofeje u Engleskoj kada nije imao nikakvu konkurenciju ( jedina polu konkurencija je bio Arsenal ) a sada je došlo vreme za naplatu.
Poslednji put su bili prvaci pre 10 godina a siguran sam da ni u narednih 10 neće osvojiti nijednu titulu, eventualno jednu.

Najsmešnije u celoj priči je što Junajted i dalje enormno troši na transfere i plate a rezultata nigde .

Samo Barcelona

pre 1 godinu

Nisu krivi vlasnici Uniteda. Kriv je ceo tim,ceo stručni štab. Sve mora da se promeni. Bolje početi od 0 nego krpiti jedno po jedno. S vremenom će se vratiti MUN,kao što je Liverpool isto. Potrebno je vreme za sve. Prvi na listi je Megvajer,to treba sigurno da bude.

Alek

pre 1 godinu

Sasvim je normalno da u takvoj fudbalskoj zemlji kakva je Engleska, ima i različitih era fudbala, gde pojedini timovi dominiraju pa potom padnu, pa se možda vrate (Liverpulu),a možda i nikad ne (Notingem Forest). Nekada je čuveni šampion bio Preston North End, višestruki prvak , pa Everton mnogostruki šampion takođe, da ne nabrajam dalje. Junajted je pre Alexa Fergusona bio veliki tim ali ništa veći od Aston Vile, Evertona, Totenhema itd... sa Alexom on je postao gigant. Vratiće se oni jednog dana , ali potrajaće sigurno još 5-10 godina. Pa Liverpulu je trebalo 25 ! Čak su ga zvali Luzeprul.
Draž je u tome da ima puno timova i da svi imaju šanse, a ne kao kod nekih bednih liga gde su dva tima večiti šampioni , dosada na kvadrat , ma na kub...

Back in Black

pre 1 godinu

Problem je što odlaskom Fergusona koji god igrac dodje u Mancester on zaboravi kojim sportom se bavi.
Nisu ti igraci toliko loši,sve su to skupa pojacanja jednostavno nesto debelo ne štima u klubu.
Pa Aleksis Sancez je došao iz Arsenala kao igrac koji je u odlicnoj formi i covek se zakopao u Mancesteru.
Di Marija,Mkhtarijan svi su oni dosli kao fantasticni igraci.
Evo sada ovi igraci sve skupa pojacanja nisu oni tek tako skupi vec su bili vrhunski igraci.
I taj Megvajer je došao kao jedan od najboljih defanzivaca Premijer lige.
Ja verujem kada bi Mbape i Haland dosli u Mancester da bi delovali kao da imaju dve leve noge.

Pall Mall

pre 1 godinu

Ma MU je kanalu vwc deceniju i vise. Menjaju se treneri dovode igraci ali opet nista. Samo se tapka u mesto. Od odlaska Fergusona to je smešan klub rekao bih osrednji Ostrvske klub. I ne vidim boljitak u naredne tri sezone. Jeste potrebna je rekonstrukcija tima ali to ne ide bas lako i preko noci. LS misaona imenica oni imaju najteži raspored do kraja a Arsenal ima dve utakmice manje dok Totenhem jednu manje od MU. Tako da tesko mogu izboriti mesto za LS.

Jan Raš

pre 1 godinu

Liverpulu je trebalo tri godine da se oporavi od katastrofalnih odluka, i to je išlo super-brzo.

Novi trener bukvalno može da pošalje kući gotovo ceo tim, zadrži De Heu, za početak Van Bisaku (posle i on kući), Sanča pošto mali nije imao ni priliku da pokaže ništa, Bruna uz ozbiljan rad sa njim i to je to.
Sa Rašfordom ga čeka mnogo ozbiljnih razgovora i rada, čoveku nije do igre.
Svi ostali - hvala doviđenja i prijatno.

Dragan Babić-Čarapan

pre 1 godinu

Nema pomoći MU u narednih 2-3 godine.
Svi koji su igrali vrhunski pre dolaska su propali kod njih u poslednjih 10 godina.
Nemaju ni jednog omladinca koji konkuriše za prvih 11 (Liverpul ih je ubacio bar 3-4 u poslednjih 2-3 g.,Čelzi i vise).

pink floyd

pre 1 godinu

niko vam ne može zabranit da se nadate i da vjerujete da dolazi spasilac ali dok su glejzeri gazde junajtedovi navijači mogu biti bezbrižni po pitanju borbe za bitne trofeje i mogu bez većih tenzija posmatrat završnice sezona...što kažu skandinavci ikke stress

DjoleJ

pre 1 godinu

Glava se zmiji sječe dok je mala. Kada poraste, već baca otrov i gotovo je neukrotiva. Glejzeri naravno. A ETH? Pa usudio bih se reći, ako on ne vrati Junajted iz ambisa, neće niko. Skoro.

Samo Barcelona

pre 1 godinu

Nisu krivi vlasnici Uniteda. Kriv je ceo tim,ceo stručni štab. Sve mora da se promeni. Bolje početi od 0 nego krpiti jedno po jedno. S vremenom će se vratiti MUN,kao što je Liverpool isto. Potrebno je vreme za sve. Prvi na listi je Megvajer,to treba sigurno da bude.

Back in Black

pre 1 godinu

Problem je što odlaskom Fergusona koji god igrac dodje u Mancester on zaboravi kojim sportom se bavi.
Nisu ti igraci toliko loši,sve su to skupa pojacanja jednostavno nesto debelo ne štima u klubu.
Pa Aleksis Sancez je došao iz Arsenala kao igrac koji je u odlicnoj formi i covek se zakopao u Mancesteru.
Di Marija,Mkhtarijan svi su oni dosli kao fantasticni igraci.
Evo sada ovi igraci sve skupa pojacanja nisu oni tek tako skupi vec su bili vrhunski igraci.
I taj Megvajer je došao kao jedan od najboljih defanzivaca Premijer lige.
Ja verujem kada bi Mbape i Haland dosli u Mancester da bi delovali kao da imaju dve leve noge.

Alek

pre 1 godinu

Sasvim je normalno da u takvoj fudbalskoj zemlji kakva je Engleska, ima i različitih era fudbala, gde pojedini timovi dominiraju pa potom padnu, pa se možda vrate (Liverpulu),a možda i nikad ne (Notingem Forest). Nekada je čuveni šampion bio Preston North End, višestruki prvak , pa Everton mnogostruki šampion takođe, da ne nabrajam dalje. Junajted je pre Alexa Fergusona bio veliki tim ali ništa veći od Aston Vile, Evertona, Totenhema itd... sa Alexom on je postao gigant. Vratiće se oni jednog dana , ali potrajaće sigurno još 5-10 godina. Pa Liverpulu je trebalo 25 ! Čak su ga zvali Luzeprul.
Draž je u tome da ima puno timova i da svi imaju šanse, a ne kao kod nekih bednih liga gde su dva tima večiti šampioni , dosada na kvadrat , ma na kub...

pink floyd

pre 1 godinu

niko vam ne može zabranit da se nadate i da vjerujete da dolazi spasilac ali dok su glejzeri gazde junajtedovi navijači mogu biti bezbrižni po pitanju borbe za bitne trofeje i mogu bez većih tenzija posmatrat završnice sezona...što kažu skandinavci ikke stress

Dragan Babić-Čarapan

pre 1 godinu

Nema pomoći MU u narednih 2-3 godine.
Svi koji su igrali vrhunski pre dolaska su propali kod njih u poslednjih 10 godina.
Nemaju ni jednog omladinca koji konkuriše za prvih 11 (Liverpul ih je ubacio bar 3-4 u poslednjih 2-3 g.,Čelzi i vise).

Jan Raš

pre 1 godinu

Liverpulu je trebalo tri godine da se oporavi od katastrofalnih odluka, i to je išlo super-brzo.

Novi trener bukvalno može da pošalje kući gotovo ceo tim, zadrži De Heu, za početak Van Bisaku (posle i on kući), Sanča pošto mali nije imao ni priliku da pokaže ništa, Bruna uz ozbiljan rad sa njim i to je to.
Sa Rašfordom ga čeka mnogo ozbiljnih razgovora i rada, čoveku nije do igre.
Svi ostali - hvala doviđenja i prijatno.

aa

pre 1 godinu

Došao Fernandeš, to je to osvajaju, došao Sanco ista priča, Ronaldo kad se vratio pogotovo, Ragnarik kad je dolazio, on je izmislio fudbal, naučio Klopa i Tuhela trenerskom poslu, postaju velesila...
Sad opet nova priča...
Aj videćemo...

JeRemija

pre 1 godinu

Karma je učinila svoje.
Junajted je osvajao trofeje u Engleskoj kada nije imao nikakvu konkurenciju ( jedina polu konkurencija je bio Arsenal ) a sada je došlo vreme za naplatu.
Poslednji put su bili prvaci pre 10 godina a siguran sam da ni u narednih 10 neće osvojiti nijednu titulu, eventualno jednu.

Najsmešnije u celoj priči je što Junajted i dalje enormno troši na transfere i plate a rezultata nigde .

bacanje novaca

pre 1 godinu

Problem je što se kupovalo najskuplje, a ne najbolje igrače na tržištu koji bi se asimilirali u sustav i pojačali momčad. Primjerice, Maguire je rupa od 80 milijuna, haha! Više koristi protivničkoj momčadi nego vlastitoj.

Pall Mall

pre 1 godinu

Ma MU je kanalu vwc deceniju i vise. Menjaju se treneri dovode igraci ali opet nista. Samo se tapka u mesto. Od odlaska Fergusona to je smešan klub rekao bih osrednji Ostrvske klub. I ne vidim boljitak u naredne tri sezone. Jeste potrebna je rekonstrukcija tima ali to ne ide bas lako i preko noci. LS misaona imenica oni imaju najteži raspored do kraja a Arsenal ima dve utakmice manje dok Totenhem jednu manje od MU. Tako da tesko mogu izboriti mesto za LS.

MU

pre 1 godinu

Da su Murinju dali slobodu i novac danas se o ovome ne bi pricalo, vlasnici MU jedino brinu za zaradu i nista vise, tako da naravno da nazalost ne treba ovcekivati velike promene i uspehe ni u narednom periodu, pogotovo ne sa Ragnikom i Hagom, i dalje ce biti onako kako gazde kazu, eventualno promene su bile moguce da je dosao Konte ovako nista....

DjoleJ

pre 1 godinu

Glava se zmiji sječe dok je mala. Kada poraste, već baca otrov i gotovo je neukrotiva. Glejzeri naravno. A ETH? Pa usudio bih se reći, ako on ne vrati Junajted iz ambisa, neće niko. Skoro.

Red Devil

pre 1 godinu

@Da su Murinju dali slobodu i novac danas se o ovome ne bi pricalo, vlasnici MU jedino brinu za zaradu i nista vise, tako da naravno da nazalost ne treba ovcekivati velike promene i uspehe ni u narednom periodu, pogotovo ne sa Ragnikom i Hagom, i dalje ce biti onako kako gazde kazu, eventualno promene su bile moguce da je dosao Konte ovako nista....
(MU, 20. april 2022 15:25)
Naravno! Ne samo da bi Murinjo načinio odličan tim nego sigurno uzeo i koji trofej. Pogba i Marsial bi bila istorija a klub bi sačuvao velike pare dovodjenjem vrsnih stranih igrača a ne kojekakvih preskupih engleskih panjeva.
Jurgen Klop je davno ukapirao da je Junajted komercijalni klub koji se vodi kao "Diznilend" i s pravom izabrao Liverpul.
Glejzeri, marš napolje iz kluba!

LiverBird

pre 1 godinu

Junajted pre Fergusona nije bio veci klub od aston vile i evertona???…?? Decko, edukuj se. Jedino liverpul nije bio manji od njih jer su rane uz rame.
(Misa, 20. april 2022 17:40)

Da se i ja umesam. Everton je pre Fergusona imao jednu titulu vise od MUN. LFC je bio u drugoj galaksiji za MUN pre Fergusona s 18 titula prema 8 i 4 LS prema jednoj.
Budimo ozbiljni kada nesto pisemo. Pre Fergusona MUN i LFC nisu bili za uporedjivanje, kao sto uskoro ponovo nece biti, bar za neko vreme. LFC u ukupnom zbiru ima 3 trofeja vise i kada ih dostigne po broju titula i (dace Bog) uzme sedmog usatog bice to malo previse za MUN. Trebace im neki novi Ferguson, samo nije to vise ono vreme. Sada je bara postala mala koliko ima velikih krokodila u njoj. To i Liverpool najbolje oseca na svojoj kozi. Igra fudbal iz snova, jak kao zemlja, a samo jedna titula PL.

Kraken89

pre 1 godinu

Pravice oni Ole Gunnara od blata . Pa on je bio vicesampion sa Mancesterom, sa prosecnom ekipom. Ne znam kako su to mislili da ce bolje da im ide posle njega. Sve dok im onaj panj Maguire igra stopera, ima sve vise i vise da tonu. Meni nije jasno, ko tog igraca gura toliko da igra...

Mihajlo

pre 1 godinu

Tesko ce to da ide,Mancester ima bar 20 igraca kojih prvo treba da se resi a to nece moci bar dve,tri godine da urade i pored toga sto odlaze Matic,Pogba,Mata,Lingard,Kavani.
Kako ce da se rese Megvajera,Lindelofa,Van Bisake,Dalota,Freda,Soa pa i matorog Kristijana.
Steta je za Grinvuda,odlican igrac,bio bi ekstra klasa ali opicen u glavu i pitanje je hoce li uopste igrati ponovo fudbal.

hypatija

pre 1 godinu

Predlažem da postave Nemanju Vidića za predsednika kluba i Bog da ih vidi. Vida je svakako ostavio trag u klubu i svojom harizmom, znanjem i iskustvom bi itekako doprineo klubu. Obzirom da se skorašnjim nastupima u javnosti nije nametnuo FSS-u za mesto predsednika, mogao bi kao utešnu nagradu da prihvati i mesto predsednika MU. Mada ga niko od njih ne pominje ...

Misa

pre 1 godinu

Junajted pre Fergusona nije bio veci klub od aston vile i evertona??????????? Decko, edukuj se. Jedino liverpul nije bio manji od njih jer su rane uz rame.

georgepappadoubie

pre 1 godinu

Ozbiljan posao i godine i godine tranzicije očekuju Manchester. Trebaće puno strpljenja navijačima ovog kluba. Mala uteha da verovatno gore od ovog ne može. Čak i da uprava dovede ETH kako se nagoveštava i kompletno renovira tim tj. pojača na svim pozicijama biće tu mnogo muke. Pre svega jeste United veliki tim sa velikom bazom navijača širom sveta ali jednostavno su na neki način izgubili na reputaciji poslednjih 10ak godina. Puno igrača koje su dovodili su pretplatili tj. dali im previše novca kako bi ih privoleli da pređu kod njih. To isto ih čeka sad samo mislim da ni jedan vrhunski superstar u ovom trenutku ne bi došao u Manchester koliku god platu mu ponudili jer većina želi da juri trofeje a oni trenutno nisu prava adresa za to. Što bi rekao jedan moj prijatelj: “biće teško, biće 0:3”. Pozdrav svim ljubiteljima fudbala

JeRemija

pre 1 godinu

Karma je učinila svoje.
Junajted je osvajao trofeje u Engleskoj kada nije imao nikakvu konkurenciju ( jedina polu konkurencija je bio Arsenal ) a sada je došlo vreme za naplatu.
Poslednji put su bili prvaci pre 10 godina a siguran sam da ni u narednih 10 neće osvojiti nijednu titulu, eventualno jednu.

Najsmešnije u celoj priči je što Junajted i dalje enormno troši na transfere i plate a rezultata nigde .

hypatija

pre 1 godinu

Predlažem da postave Nemanju Vidića za predsednika kluba i Bog da ih vidi. Vida je svakako ostavio trag u klubu i svojom harizmom, znanjem i iskustvom bi itekako doprineo klubu. Obzirom da se skorašnjim nastupima u javnosti nije nametnuo FSS-u za mesto predsednika, mogao bi kao utešnu nagradu da prihvati i mesto predsednika MU. Mada ga niko od njih ne pominje ...

DjoleJ

pre 1 godinu

Glava se zmiji sječe dok je mala. Kada poraste, već baca otrov i gotovo je neukrotiva. Glejzeri naravno. A ETH? Pa usudio bih se reći, ako on ne vrati Junajted iz ambisa, neće niko. Skoro.

Misa

pre 1 godinu

Junajted pre Fergusona nije bio veci klub od aston vile i evertona??????????? Decko, edukuj se. Jedino liverpul nije bio manji od njih jer su rane uz rame.

Kraken89

pre 1 godinu

Pravice oni Ole Gunnara od blata . Pa on je bio vicesampion sa Mancesterom, sa prosecnom ekipom. Ne znam kako su to mislili da ce bolje da im ide posle njega. Sve dok im onaj panj Maguire igra stopera, ima sve vise i vise da tonu. Meni nije jasno, ko tog igraca gura toliko da igra...

pink floyd

pre 1 godinu

niko vam ne može zabranit da se nadate i da vjerujete da dolazi spasilac ali dok su glejzeri gazde junajtedovi navijači mogu biti bezbrižni po pitanju borbe za bitne trofeje i mogu bez većih tenzija posmatrat završnice sezona...što kažu skandinavci ikke stress

Jan Raš

pre 1 godinu

Liverpulu je trebalo tri godine da se oporavi od katastrofalnih odluka, i to je išlo super-brzo.

Novi trener bukvalno može da pošalje kući gotovo ceo tim, zadrži De Heu, za početak Van Bisaku (posle i on kući), Sanča pošto mali nije imao ni priliku da pokaže ništa, Bruna uz ozbiljan rad sa njim i to je to.
Sa Rašfordom ga čeka mnogo ozbiljnih razgovora i rada, čoveku nije do igre.
Svi ostali - hvala doviđenja i prijatno.

Alek

pre 1 godinu

Sasvim je normalno da u takvoj fudbalskoj zemlji kakva je Engleska, ima i različitih era fudbala, gde pojedini timovi dominiraju pa potom padnu, pa se možda vrate (Liverpulu),a možda i nikad ne (Notingem Forest). Nekada je čuveni šampion bio Preston North End, višestruki prvak , pa Everton mnogostruki šampion takođe, da ne nabrajam dalje. Junajted je pre Alexa Fergusona bio veliki tim ali ništa veći od Aston Vile, Evertona, Totenhema itd... sa Alexom on je postao gigant. Vratiće se oni jednog dana , ali potrajaće sigurno još 5-10 godina. Pa Liverpulu je trebalo 25 ! Čak su ga zvali Luzeprul.
Draž je u tome da ima puno timova i da svi imaju šanse, a ne kao kod nekih bednih liga gde su dva tima večiti šampioni , dosada na kvadrat , ma na kub...

MU

pre 1 godinu

Da su Murinju dali slobodu i novac danas se o ovome ne bi pricalo, vlasnici MU jedino brinu za zaradu i nista vise, tako da naravno da nazalost ne treba ovcekivati velike promene i uspehe ni u narednom periodu, pogotovo ne sa Ragnikom i Hagom, i dalje ce biti onako kako gazde kazu, eventualno promene su bile moguce da je dosao Konte ovako nista....

Dragan Babić-Čarapan

pre 1 godinu

Nema pomoći MU u narednih 2-3 godine.
Svi koji su igrali vrhunski pre dolaska su propali kod njih u poslednjih 10 godina.
Nemaju ni jednog omladinca koji konkuriše za prvih 11 (Liverpul ih je ubacio bar 3-4 u poslednjih 2-3 g.,Čelzi i vise).

Samo Barcelona

pre 1 godinu

Nisu krivi vlasnici Uniteda. Kriv je ceo tim,ceo stručni štab. Sve mora da se promeni. Bolje početi od 0 nego krpiti jedno po jedno. S vremenom će se vratiti MUN,kao što je Liverpool isto. Potrebno je vreme za sve. Prvi na listi je Megvajer,to treba sigurno da bude.

Pall Mall

pre 1 godinu

Ma MU je kanalu vwc deceniju i vise. Menjaju se treneri dovode igraci ali opet nista. Samo se tapka u mesto. Od odlaska Fergusona to je smešan klub rekao bih osrednji Ostrvske klub. I ne vidim boljitak u naredne tri sezone. Jeste potrebna je rekonstrukcija tima ali to ne ide bas lako i preko noci. LS misaona imenica oni imaju najteži raspored do kraja a Arsenal ima dve utakmice manje dok Totenhem jednu manje od MU. Tako da tesko mogu izboriti mesto za LS.

bacanje novaca

pre 1 godinu

Problem je što se kupovalo najskuplje, a ne najbolje igrače na tržištu koji bi se asimilirali u sustav i pojačali momčad. Primjerice, Maguire je rupa od 80 milijuna, haha! Više koristi protivničkoj momčadi nego vlastitoj.

Back in Black

pre 1 godinu

Problem je što odlaskom Fergusona koji god igrac dodje u Mancester on zaboravi kojim sportom se bavi.
Nisu ti igraci toliko loši,sve su to skupa pojacanja jednostavno nesto debelo ne štima u klubu.
Pa Aleksis Sancez je došao iz Arsenala kao igrac koji je u odlicnoj formi i covek se zakopao u Mancesteru.
Di Marija,Mkhtarijan svi su oni dosli kao fantasticni igraci.
Evo sada ovi igraci sve skupa pojacanja nisu oni tek tako skupi vec su bili vrhunski igraci.
I taj Megvajer je došao kao jedan od najboljih defanzivaca Premijer lige.
Ja verujem kada bi Mbape i Haland dosli u Mancester da bi delovali kao da imaju dve leve noge.

Mihajlo

pre 1 godinu

Tesko ce to da ide,Mancester ima bar 20 igraca kojih prvo treba da se resi a to nece moci bar dve,tri godine da urade i pored toga sto odlaze Matic,Pogba,Mata,Lingard,Kavani.
Kako ce da se rese Megvajera,Lindelofa,Van Bisake,Dalota,Freda,Soa pa i matorog Kristijana.
Steta je za Grinvuda,odlican igrac,bio bi ekstra klasa ali opicen u glavu i pitanje je hoce li uopste igrati ponovo fudbal.

georgepappadoubie

pre 1 godinu

Ozbiljan posao i godine i godine tranzicije očekuju Manchester. Trebaće puno strpljenja navijačima ovog kluba. Mala uteha da verovatno gore od ovog ne može. Čak i da uprava dovede ETH kako se nagoveštava i kompletno renovira tim tj. pojača na svim pozicijama biće tu mnogo muke. Pre svega jeste United veliki tim sa velikom bazom navijača širom sveta ali jednostavno su na neki način izgubili na reputaciji poslednjih 10ak godina. Puno igrača koje su dovodili su pretplatili tj. dali im previše novca kako bi ih privoleli da pređu kod njih. To isto ih čeka sad samo mislim da ni jedan vrhunski superstar u ovom trenutku ne bi došao u Manchester koliku god platu mu ponudili jer većina želi da juri trofeje a oni trenutno nisu prava adresa za to. Što bi rekao jedan moj prijatelj: “biće teško, biće 0:3”. Pozdrav svim ljubiteljima fudbala

LiverBird

pre 1 godinu

Junajted pre Fergusona nije bio veci klub od aston vile i evertona???…?? Decko, edukuj se. Jedino liverpul nije bio manji od njih jer su rane uz rame.
(Misa, 20. april 2022 17:40)

Da se i ja umesam. Everton je pre Fergusona imao jednu titulu vise od MUN. LFC je bio u drugoj galaksiji za MUN pre Fergusona s 18 titula prema 8 i 4 LS prema jednoj.
Budimo ozbiljni kada nesto pisemo. Pre Fergusona MUN i LFC nisu bili za uporedjivanje, kao sto uskoro ponovo nece biti, bar za neko vreme. LFC u ukupnom zbiru ima 3 trofeja vise i kada ih dostigne po broju titula i (dace Bog) uzme sedmog usatog bice to malo previse za MUN. Trebace im neki novi Ferguson, samo nije to vise ono vreme. Sada je bara postala mala koliko ima velikih krokodila u njoj. To i Liverpool najbolje oseca na svojoj kozi. Igra fudbal iz snova, jak kao zemlja, a samo jedna titula PL.

Red Devil

pre 1 godinu

@Da su Murinju dali slobodu i novac danas se o ovome ne bi pricalo, vlasnici MU jedino brinu za zaradu i nista vise, tako da naravno da nazalost ne treba ovcekivati velike promene i uspehe ni u narednom periodu, pogotovo ne sa Ragnikom i Hagom, i dalje ce biti onako kako gazde kazu, eventualno promene su bile moguce da je dosao Konte ovako nista....
(MU, 20. april 2022 15:25)
Naravno! Ne samo da bi Murinjo načinio odličan tim nego sigurno uzeo i koji trofej. Pogba i Marsial bi bila istorija a klub bi sačuvao velike pare dovodjenjem vrsnih stranih igrača a ne kojekakvih preskupih engleskih panjeva.
Jurgen Klop je davno ukapirao da je Junajted komercijalni klub koji se vodi kao "Diznilend" i s pravom izabrao Liverpul.
Glejzeri, marš napolje iz kluba!

aa

pre 1 godinu

Došao Fernandeš, to je to osvajaju, došao Sanco ista priča, Ronaldo kad se vratio pogotovo, Ragnarik kad je dolazio, on je izmislio fudbal, naučio Klopa i Tuhela trenerskom poslu, postaju velesila...
Sad opet nova priča...
Aj videćemo...