1. Svaka čast Nole! Život i zdravlje su važniji od sponzorskih para.
    (Fox, 10. mart 2022 19:42)

    # Link komentara

  2. Da je Novak trenutni gubitnik u mnogim stvarima je sasvim jasno. Svestan je toga i stoji iza svoje odluke. Nadam se da to neće dugo trajati jer se sve oko ograničenja menja. Ako uspe da održi nekadašnju formu biće i rezultata i novih sponzora. Odluka Lacoste je motivisana drugim razlozima, ako je tačna. To pokazuje i izbor novog ambasadora. Venus jeste čuvena teniserka ali igra, zbog poodmaklih godina, samo na ogranicenom broju turnira i to baš ne mnogo uspešno tako da to ne može biti ni logičan ni poslovan izbor.
    (Ganz Nov, 10. mart 2022 08:14)

    # Link komentara

  3. Sada osvoji RG za inat.
    (Torrente, 9. mart 2022 20:58)

    # Link komentara

  4. E moj nolo
    (Milos, 9. mart 2022 13:49)

    # Link komentara

  5. Steta bas mi zao
    (Milos, 9. mart 2022 13:48)

    # Link komentara

  6. jk
    (jk, 9. mart 2022 10:54)

    # Link komentara

  7. Bravo
    (Milos, 9. mart 2022 09:07)

    # Link komentara

  8. i sta rekoste djokovic GOAT ahahahahha
    federer odigra 2 meca godisnje i uzme 100 milki od sponzora, a ovog napustaju ahahahaha
    (el diablo, 9. mart 2022 00:10)

    # Link komentara

  9. Svako može da donosi odluke o svom životu i da snosi posledice istih. Ni Novak nije izuzetak.
    (A3, 8. mart 2022 23:32)

    # Link komentara

  10. A sad Nike. Cisto onako da im dusu vadis.
    (securite, 8. mart 2022 21:39)

    # Link komentara

  11. A sad Nike. Cisto onako da im dusu vadis.
    (securite, 8. mart 2022 21:38)

    # Link komentara

  12. Đole izgubio sponzora od 9 miliona evra godišnje. Koliko godina unazad? I koliko još drugih sponzora i koliko desetina miliona godišnje, i koliko miliona od nagrada. Hvala bogu da ne plaća porez u Srbiji 20 %od tolikih miliona pojeli bi se ko pečen lebac, bolje nek se jedu u Monte Karlu. On će opet u nekom selu za neku školu da kupi par kompjutera i da usreći nas Srbe za toliko mu je valjda ostalo. To je naš Nolo dobrotvor Nole nacionale. Isus Hrist kako reče njegov tata.
    (Komiukro Sako, 8. mart 2022 21:32)

    # Link komentara

  13. Lakosta je imala samo stete od Djokovica i kad raskinu ugovor nadoknadice penale sa vecom prodajom.Jednostavno ljudi ne vole Djokovica i niko od njega nema koristi.a to da je slobodan covek i da misli svojom glavom takodje nije tacno jer od zenidbe on o nicemu ne odlucuje.
    (Bane, 8. mart 2022 21:24)

    # Link komentara

  14. Na kraju. Ko dobija ovima? Jedino Novak. Koji je izvan ovih desavanja. Zivi svoj zivot kako je zamislio.

    Jer je tako u mogucnosti.
    (ime, 8. mart 2022 17:37) 

    Znači teniser Novak je jedini koji nešto dobija u situaciji u kojoj ne može da igra tenis? Ti zaista misliš da on sad živi kako želi?

    Ne, on je ovde najveći gubitnik. Ubedljivo.
    (wiener, 8. mart 2022 18:18)

    # Link komentara

  15. Činjenica je da i danas dan stoji,da je ova vakcina eksperimentalnog karaktera.I još dosta drugih stvari koje pametan čovek pročita pa onda odluči da li će ili neće primiti vakcinu.Opet koliko ljudi znaš da su vakcinu primili iz pogrešnih razloga koje sam u prvom komentaru naveo.....
    (prolaznik, 8. mart 2022 17:23) 

    Evo zašto se sa vama antivakserima ne može razgovarali. Izmišljate "činjenice" i onda očekujete da mi na vaše neznanje reagujemo sa poštovanjem i da vam iznosimo dokaze.

    Pametan čovek veruje struci, jer sam nije u stanju da donosi sve odluke, a ne da se "informiše" na društvenim mrežama i "alternativnim" stranicama, jer se jelte mainstreamu ne može verovati.

    Na kraju, i ti si spomenuo Novaka i kako će on kroz vreme profitirati od ovog. Tako da ni taj deo mog komentara nije promašio nešto iz tvog komentara.
    (wiener, 8. mart 2022 18:13)

    # Link komentara

  16. Pa sponzor mu više i ne treba u ovom delu karijere. Mogao bi neku domaću firmu da reklamira po niskim cenama ili dobrotvorne organizacije tipa srbi za srbe...
    (onako,

    Naivno....
    (Ivan Bg, 8. mart 2022 17:44)

    # Link komentara

  17. Sve će to doći na svoje, korona polako staje i za mesec dana čovek će moći da igra gde hoće. Trebaću mu par turnira da uhvati ritam i taman će biti pravi na RG i Wimbledonu. Ako i raskine ugovor sa lacoste samo će oni biti na gubitku, a drugi proizvođači će stati u red za najboljeg.
    (Vlada, 8. mart 2022 17:44)

    # Link komentara

  18. veder, 08. mart 2022 12:02)

    Slazem. Zavrsio je jer mu se moze. Povukao se kao najveci plus sa stavom drugaciji nego sto propovedaju mejnstrim mediji (ovde su Pink i RTS, na zapadu CNN i BBC) i to je njegov greh.

    Nekadasnji antikomunisti, danasnji su antivaxeri.
    Gonjeni i jedni i drugi.
    Vreme ce opet pokazati ko je u pravu.

    Da je nebitan. Jeste. Tako svet funkcionise. Zatrpavanjem informacijama. Sumski pozari u Australiji, Sirija, korona, Novak, Ukrajina… svaki dan nov dogadjaj. Da se svetina ima cime zanimati.

    Dakle, nema to veze s Novakom.

    Na kraju. Ko dobija ovima? Jedino Novak. Koji je izvan ovih desavanja. Zivi svoj zivot kako je zamislio.

    Jer je tako u mogucnosti.
    (ime, 8. mart 2022 17:37)

    # Link komentara

  19. Ne nisi jer tvoja replika je vezana za Novakov stav i razmišljanje .Sada pokušavao sa ubacivanjem toga da danas svako ima mišljenje ,....bla bla,bla.Ponociću ti kada sam upotrebio reč racionalno mislio sam na ljude koji znaju o čemu pričaju.Ljude koji imaju mišljenje na osnovu nekih činjenica na koju vi vakser- svedoci okrećete glavu.Činjenica je da i danas dan stoji,da je ova vakcina eksperimentalnog karaktera.I još dosta drugih stvari koje pametan čovek pročita pa onda odluči da li će ili neće primiti vakcinu.Opet koliko ljudi znaš da su vakcinu primili iz pogrešnih razloga koje sam u prvom komentaru naveo.....
    (prolaznik, 8. mart 2022 17:23)

    # Link komentara

  20. Zar Djokovica jos uvek neko racuna kao ozbiljnog tenisera?
    (dragan, 8. mart 2022 15:46)

    Svakako ga računaju bar oni koji trče da čitaju o njemu i brže bolje ga komentarišu, ako niko drugi.
    (Džadž, 8. mart 2022 17:03)

    # Link komentara

  21. Krokodil gubi GOAT sampiona.
    Za koju godinu kada se ljudi osveste Novak ce biti zvezda i vesnik slobode ljudi!
    (Slobodan, 8. mart 2022 15:11)

    GOAT nije nikakva zvanicna titula. Najveci svih vremena je onaj koji, kada se sve sabere i titule i postovanje i cije ime je sinonim za sport kojim se bavi. Onaj kome zvizdi publika maltene gde god da igra i cije ime se vise vezuje za kontraverze, psovanje na terenu, nekontrolisano ponasanje cim gubi... taj nece biti GOAT nikada. Bice mozda najbolji tehnicki po statistici, ali GOAT je nesto drugo i vise od toga. Zao mi je sto ne mozete da to shvatite, ali ne moze na silu. Novak je od tenisa napravio zarad svojih ambicija borbu na zivot ili smrt i to je ok za njega, ali upropatio je lepotu tenisa i publika koja stvarno voli tenis to vidi.
    (@ Slobodan, 8. mart 2022 16:17)

    # Link komentara

  22. Zar Djokovica jos uvek neko racuna kao ozbiljnog tenisera?
    (dragan, 8. mart 2022 15:46)

    # Link komentara

  23. Ajde još jednom, ne potpisuješ izjavu da primaš vakcinu na sopstvenu odgovornost.
    Potpisuješ nešto drugo.
    (lupa, 8. mart 2022 15:20)

    Svaki zahtev koji potpisuješ je lična odgovornost (a naravno da u tekstu zahteva neće pisati na vašu odgovornost , to bi bila antireklama medicine).
    (Ljiljana, 8. mart 2022 15:44)

    # Link komentara

  24. (prolaznik, 8. mart 2022 15:23)

    Shvatio sam ja tvoj komentar dobro, a ti moj? Taj deo sa racionalnim misljenjem?

    Danas i doktori medicine i automehaničari mogu da iznose svoje mišljenje o medicini. Naravno da će se mišljenje automehaničara osporavati, pa i pitati zašto on uopšte ima potrebe da ga podeli sa svetom.
    (wiener, 8. mart 2022 15:44)

    # Link komentara

  25. Winer,....bolje ti leži nik Aut,jer nisi shvatio suštinu mog komentara u tom delu.Uopšte se ne odnosi na Novaka, već na ljude koji vređanje bez činjenica osporavaju drugim ljudima da misle drugačije,vezano za vaksere i antivaksere.Tako da sedi 1.
    (prolaznik, 8. mart 2022 15:23)

    # Link komentara

  26. Svi znamo koliko je svijet poludio I da bi svaki covjek na ovom svijetu trebao da ima slobodu izbora.....Nazalost,Novak placa ogromnu cijenu sto se nije vakcinisao....Prvo dozvolio je Nadalu da se bukvalno razleti I dobije krila,gubi sponzore,gubi sansu da igra na mastersima,moguce da nece igrati na Us Openu,nije igrao u Australiji....Izgubiti dva jaka sponzora od kojih je imao veliku finansijsku dobit,to je vec veliki problem....Valjda Novak zna sta radi.
    (Sinke, 8. mart 2022 15:22)

    # Link komentara

  27. Dokle ćete više da lažete da se potpisuje izjava da se vakcina prima na sopstvenu odgovornost. Ne potpisuje se to.
    Ljudi se nisu vakcinisali, ali zato znaju šta se potpisuje.
    (lupa, 8. mart 2022 13:27) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

    Apsolutno se potpisuje, sam popunjavaš zahtev sa svojim podacima,izmedjo ostalog navodiš ranije bolesti ukoliko si imao.Na osnovu zahteva te prozovu prilikom aplikacije vakcine
    Zahtev se arhivira
    (Jovana, 08. mart 2022 14:08)


    Ajde još jednom, ne potpisuješ izjavu da primaš vakcinu na sopstvenu odgovornost.
    Potpisuješ nešto drugo.
    (lupa, 8. mart 2022 15:20)

    # Link komentara

  28. DJokovic je za sve sam kriv. Godinu dana vuce samo pogresne poteze ni jedan pravi.
    (POPE, 8. mart 2022 15:12)

    # Link komentara

  29. Krokodil gubi GOAT sampiona.
    Za koju godinu kada se ljudi osveste Novak ce biti zvezda i vesnik slobode ljudi!
    (Slobodan, 8. mart 2022 15:11)

    # Link komentara

  30. U istoj rečeni pišu o civilizacijskim dostignućima i uskraćuju ti pravo na racionalno mišljenje i stav.Novak ima stav iako gubi milione i još bitnije trku za najboljeg ikada,vratiće mu se to mnogostruko kako vreme bude prolazilo.
    (prolaznik, 8. mart 2022 10:43)

    Poenta je na reči "racionalno". Racionalno mišljenje zaslužuje poštovanje, ovo što Novak radi je čista glupost. Novak ne zaslužuje poštovanje i izgledaće sve gluplje i gluplje "kako vreme bude prolazilo". Nema ništa pozitivno za njega u celoj ovoj priči.
    (wiener, 8. mart 2022 15:02)

    # Link komentara

  31. @ igor

    Nije goat, niti ce ikada biti.
    (no2o, 8. mart 2022 14:57)

    # Link komentara

  32. Au Novace.... ispade (ne)vakcinisanje veeeeoma skupo...... i u odnosu na igranje na turnirima, i u odnosu na GOAT borbu, sportske rekorde, u odnosu na postovanje/podrsku odredjenog broja navijaca/postovalaca, i naravno, u odnosu na sponzore.
    (NS oldtajmer, 8. mart 2022 14:56)

    # Link komentara

  33. Novak nije hteo da se vakciniše i zato je došao u nemilost zapadnih poslenika iz sveta tenisa, biznisa, sponzorstva, običnih ljudi, ... Zaboraviše ti isti da Đoković nije protiv vakcine, ČAK JE POMAGAO PO SVETU DA NEKI LJUDI DOĐU DO "ŽELJENE" VAKCINE. Što su oni zaboravili. A stvarno je: ovo su, po njima, dobridošli razlozi da ga omalovažavaju i eliminišu iz trke i borbe za svetski teniski vrh i osvajanje trofeja. NE ŽELE ZAPADNJACI DA JEDAN NOVAK ĐOKOVIĆ BUDE NAJBOLJI U DOSADAŠNJOJ ISTORIJI TENISA.
    (Emil Crvenković, 8. mart 2022 14:52)

    # Link komentara

  34. Zar Venus nema vec svoju liniju koju i nosi na turnirima? EleVen? Gde to treba da promovise Lacoste? Vise lici na spekulacije.
    Ali ako Djokovic ne bude igrao na RG, sigurno tad vise nece biti ni sponzorisan od Lacoste.
    (zelena trava, 8. mart 2022 14:50)

    # Link komentara

  35. Sta vam to govori? Da je cak i polupenziosani Federer mnogo interesantniji i isplatljiviji sponzorima nego Djokovic kao aktivni igrac. Dakle, tu se vidi sva ''bitnost'' Djokovica u svetu, osim u Srbiji (mada je i tu konacno izasla na videlo njegova licnost). Federer je sinonim tenisa, Djokovic samo prolaznik kroz igricu zvanu tenis.
    (Istina, 08. mart 2022 14:21)

    Ne želim zaista ovde da vredjam nikog,ali reci da je Nole prolaznik kroz igricu zvani tenis,moze samo neko ko ima IQ u rangu broja patika koje nosi!Neka ide Lacoste, ako ubuduce ne želi da ga Nole predstavlja,
    NOLE MOŽE DA IGRA U OPREMI "PAMUK ARILJE" OPET JE GOAT !!!
    (igor, 8. mart 2022 14:49)

    # Link komentara

  36. @Sinke
    Ne igra ni Bekam već 10 godina, pa zarađuje više od sponzora nego većina aktivnih fudbalera. Da ne spominjem Džordana. Plaćaju ih, jer im ovi donose novac. Ne znam kako je u ostatku Evrope i svijeta, ali u Britaniji nikad nisam vidio reklamu na TV-u sa Novakom. Federer je masovno prisutan u reklamama Gillette, Lindt, Nike (ne više), Rolex... Siguran sam da ove firme znaju šta rade.
    (Teks Viler, 8. mart 2022 14:48)

    # Link komentara

  37. Batalite više da komentarišete vakcine, jer ste nestručni za medicinu.

    Takođe, nemojte da komentarišete ni rat u Ukrajini
    (Milorad, 8. mart 2022 14:48)

    # Link komentara

  38. Ako je Venus Vilijams zvezda u usponu onda sam i ja sa 68 godina starosti.
    (misko, 8. mart 2022 14:46)

    # Link komentara

  39. @neo, ne decko, pobrkao si loncice, zamsili kakva bi holivudska prica bila za Lacost, Peugeot da je Novak osvojio AO... Imali bi pod svojim krilom GOAT-a tenisa, a ovako imaju problematicnog lika koji je i pre svega ovoga bio problematican, njegovi problemi uticu na prodajne rezultate brenda, veruj mi da je to sigurno posledica, jer ima ljudi kojima je bitno ovo kada kupuju neki brend. Novak im kvari imidz i to je cinjenica. Da li se potresao ili ne me ne zanima, ali sigurno da jeste, zamislite da vam neko uzme 9 miliona godisnje, pustite me tih prica da mu je svejedno. Lik je nepismen i neobrazovan lik, veruje u sta veruje ali mene lik vise apsolutno ne zanima kao ni teniser takodje ni kao licnost. Neka uziva usvom zivotu ali od NG navijam opet za Nadala i zelim mu da bude Goat i da se ovaj nas jednog dana priseca kako je zbog svog glupog stava ipak bio skoro pa Goat...
    (ccc, 8. mart 2022 12:46)

    Kladio bih se da je Novak i pismeniji i obrazovaniji od tebe.
    (Fergi, 8. mart 2022 14:44)

    # Link komentara

  40. (Jovana, 8. mart 2022 14:08)

    I ovde u Austriji se potpisuje, ali nigde ne piše da primaš vakcinu "na svoju odgovornost" i siguran sam da je tako i u Srbiji i da se ovde radi o funkcionalnoj nepismenosti.
    (wiener, 8. mart 2022 14:35)

    # Link komentara

  41. (Jo, 08. mart 2022 12:35)

    Mislio sam na mišljenje drugih lekara, čiji glas ne možeš da čuješ na zvaničnim medijima, koji kao u transu ponavljaju da svi treba da se vakcinišu. Vakcina je izmišljena ove godine i naravno da nije do kraja ispitana. Nije još uvek i ne može da bude obavezna kao neke vakcine koje su proverene i u upotrebi su godinama.
    I ne, niko ne može da te natera da se operišeš ili piješ antibiotike, ako ti to ne želiš.
    Što se tiče sokova i mesa, pa oni nisu izmišljeni pre par meseci, u upotrebi su decenijama, i pošto mogu da biram, neću kupovati npr. GMO proizvode za koje isto važi da nisu dovoljno ispitani.
    Poenta je u tome da su ti ponudili neku vakcinu koja je možda efikasna u širenju virusa, a tvoje pravo bi trebalo da bude da li ćeš se vakcinisati ili nećeš. Nije reč o nečemu što se koristi pola veka, pa se ti sad praviš pametan i dovodiš to u pitanje.
    Da li stvarno 100% veruješ svemu što ti serviraju preko tv-a, štampaju na kesicama tih sokova i vegeta ili na nešto ipak možeš da posumljaš?
    Inače vakcinisan sam tri puta, ali sam sam izvagao potencijalne rizike i koristi i doneo odluku.
    I valjda je važnije da si negativan kada misliš da ideš u gomilu ljudi, kao što je taj teniski turnir, nego da si vakcinisan. Aman, i vakcinisani prenose virus.
    (uji, 8. mart 2022 14:32)

    # Link komentara

  42. @hm, vakcine se prave duže od 100 godina i SVAKA, ali bukvalno SVAKA vakcina koju smo primali kao klinci je ispitana godinama, a ne nanon 5 meseci daj populaciji pa da vidimo šta će da se desi, a ko neće onda mu oduzimamo prava.
    Kada se to desilo u istoriji čovečanstva?
    NIKADA!
    (rebro, 8. mart 2022 14:24)

    # Link komentara

  43. @Sinke

    Sta vam to govori? Da je cak i polupenziosani Federer mnogo interesantniji i isplatljiviji sponzorima nego Djokovic kao aktivni igrac. Dakle, tu se vidi sva ''bitnost'' Djokovica u svetu, osim u Srbiji (mada je i tu konacno izasla na videlo njegova licnost). Federer je sinonim tenisa, Djokovic samo prolaznik kroz igricu zvanu tenis.
    (Istina, 8. mart 2022 14:21)

    # Link komentara

  44. Nevjerovatno mi je da Federer ne igra tenis 2 godine,a sponzori ga placaju milionskim ugovorima....Cak nije ni meeijski Federer mnogo zastupljen u poslednjih godinu dana.....Ovo sa Novakom zaista nikakvog smisla nema,svijet je potpuno poludio.
    (Sinke, 8. mart 2022 13:57)

    Pa zato sto je Federer svetski popularan a Djokovic nije. Mi sa jedne strane govorimo "sta briga sta misle o njemu" a onda se cudimo sto nema sponzore. Sa ovim potezom sa vakcinom je toliko ugleda izgubio u svetu, mnogi ljudi van Srbije su toliko protiv njega i cak se i ne zna gde ce moci vise da igra. Ne moze da radi sta hoce i da se onda buni sto odustaju sponzori od njega.
    (lena, 8. mart 2022 14:20)

    # Link komentara

  45. Ne mogu da shvatim neke ljude. Jeste li se vi pitali kako bi ta vakcina djelovala na njegovo tijelo mislim Novaka. Čovjek je kao i svi mi primio već proverene vakcine iz djetinjstva. Jer čovjek je promijenio način ishrane i treninge koje poboljšavaju izdržljivost njegovog tijela, zato se boji te vakcine jer on ne zna kako bi njegovo tijelo reagovalo... Zar Vas nije sramota da govorite tako o njemu. Ako vam se on i njegovi postupci ne sviđaju nemojte ga omalovažavati. Nikad neću zaboraviti meč na US Opena kada je igrao sa Federerom, šta je sve izdržao i pobijedio. Naprijed Novače, voli te Republika Srpska..
    (Mirjana, 8. mart 2022 14:11)

    # Link komentara

  46. Dokle ćete više da lažete da se potpisuje izjava da se vakcina prima na sopstvenu odgovornost. Ne potpisuje se to.
    Ljudi se nisu vakcinisali, ali zato znaju šta se potpisuje.
    (lupa, 8. mart 2022 13:27) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

    Apsolutno se potpisuje, sam popunjavaš zahtev sa svojim podacima,izmedjo ostalog navodiš ranije bolesti ukoliko si imao.Na osnovu zahteva te prozovu prilikom aplikacije vakcine
    Zahtev se arhivira
    (Jovana, 8. mart 2022 14:08)

    # Link komentara

  47. Gdine, ne govori te istinu. Ova vakcina za koronu jeste bukvalno sklepana i to namerno. Ona jeste bukvalno napravljena par meseci pre lojave korone jer je korona spremljena u aored da bi se ljudi naterali na vakcinaciju experimentalnom mNRA metodom, koja nije vakcina nego geneticki tretman. Ovo je bila smisljena akcija a ne prirodna zarazna bolest.
    (@hm, 8. mart 2022 13:59)

    # Link komentara

  48. Nevjerovatno mi je da Federer ne igra tenis 2 godine,a sponzori ga placaju milionskim ugovorima....Cak nije ni meeijski Federer mnogo zastupljen u poslednjih godinu dana.....Ovo sa Novakom zaista nikakvog smisla nema,svijet je potpuno poludio.
    (Sinke, 8. mart 2022 13:57)

    # Link komentara

  49. Bilo je onih koji su govorili da ne igra dobro jer ne jede puno mesa i jer je mršav. Sada se opet neki prave pametni da je trebalo da se vakcinise. Kao što su nestali ovi prvi, tako će uskoro nestati i ovi drugi (možda delom i isti) kritičari.
    (EternalSmile, 8. mart 2022 13:55)

    # Link komentara

  50. mRNA vakcine jesu vakcine novije generacije, ali i sa njima postoji prethodno iskustvo. O primeni navedene metodologije u drugim oblastima medicine, tek ćemo slušati.
    Zato argumenti sklepano i sl., ne piju vodu. Bio ti je dobar izgovor da ne primiš vakcinu, bio si društveno neodgovoran, ali to sa slabljenjem i, čini se, prolaskom epidemije, gubi na značaju.
    (hm, 8. mart 2022 13:13)

    O mRNA vakcini su pricali oni koji se u to razumeju vise od tebe i mene zajedno, a to je da postoji problem sa spajk proteinom koji se posle vakcinacije moze naci bilo gde u organizmu. Ne verujes? Kako hoces. Uostalom, potrazi najnoviju studiju iz Svedske sta su otkrili u vezi sa tim...
    (ahm, 8. mart 2022 13:52)

    # Link komentara

  51. Kolko puta moronima objasniti da ako nece da se vakcinise ne mora jer kao vrhunski spirtista nije rizicna grupa. Dzabe se takvima prica jer njima je receno da svi moraju da se vakcinisu, a zna se da su cak i simptomi bolesti manje kod zdravih ljudi, a da umiru uglavnom oni koji su stari i jos neku bolest imaju i da takve treba vakcinisati. Ali ispran mozak je takodje bolest za koju na zalost nema vakcine. A da to s tenisom nema veze necu ni da komentarisem.
    (Big Bang, 8. mart 2022 13:49)

    # Link komentara

  52. Sponzor nema prava da zbog vakcine raskine ugovor, moze ali da isplati ugovor.Tuzni su likovi koji misle da Novak zavisi od sponzora.Covek moze da zaradjuje od turnira
    (Zex, 8. mart 2022 12:06)
    Ma, ti znas sta sponzor ima ili nema prava... neverovatno.
    (@Zex, 8. mart 2022 13:39)

    # Link komentara

  53. (Toma, 8. mart 2022 11:57)"

    Još je rano da se debatuje o eventualnim nuspojavama vakcine. Vakcina mora da prođe duža testiranja, a ne da se sklepa za 5-6 meseci i onda da se tvrdi kako je 100% sigurna. Uostalom, ako je toliko sigurna, zašto potpisujemo da je primamo na sopstvenu odgovornost? S obzirom da se vakcinisani ponovo razboljevaju i šire virus, s obzirom da vakcinisani opet umiru od korone, ni po čemu nisu sigurniji za populaciju od zdravih nevakcinisanih. Da je drugačiji slučaj, da su vakcinisani potpuno zaštićeni i da se ne mogu više razboleti i ponovo postati i prenosioci, imalo bi smisla apelovati, možda čak i zakonom primorati sve na vakcinaciju, ali to nije slučaj i upravo zbog toga je sva hajka na nevakcinisane nenormnalna i graniči se sa opštim ludilom.
    (Legionar, 08. mart 2022 12:43)


    Dokle ćete više da lažete da se potpisuje izjava da se vakcina prima na sopstvenu odgovornost. Ne potpisuje se to.
    Ljudi se nisu vakcinisali, ali zato znaju šta se potpisuje.
    (lupa, 8. mart 2022 13:27)

    # Link komentara

  54. Kako iracionalne poteze povlaci, ocekujem da potpise sponzorski ugovor sa Gazpromom.
    (Beograd 011, 8. mart 2022 13:21)

    # Link komentara

  55. @Legionar
    Da kažeš da je vakcina sklepana za 5-6 meseci mogao bih da je tek pojavom korone nekome palo na pamet da nešto uradi, pa je eto smislio neku bocu. Ovako, lupaš.
    Vakcine se prave preko 70 god. (svi smo kao deca vakcinisani i vakcinišemo svoju decu), postoji ogromno znanje i iskustvo, što je sve primenjeno sada na jedan novi virus. Sem toga, korona pripada grupi sars virusa, sa kojima je čovek već imao iskustva.
    mRNA vakcine jesu vakcine novije generacije, ali i sa njima postoji prethodno iskustvo. O primeni navedene metodologije u drugim oblastima medicine, tek ćemo slušati.
    Zato argumenti sklepano i sl., ne piju vodu. Bio ti je dobar izgovor da ne primiš vakcinu, bio si društveno neodgovoran, ali to sa slabljenjem i, čini se, prolaskom epidemije, gubi na značaju.
    (hm, 8. mart 2022 13:13)

    # Link komentara

  56. Z@ Naravno da ima pravo na stav i to postujem. Nisam to komentarisao, vec stetu koja je proizasla iz toga, i smatram da je zrtva prevelika, ali odluka je njegova….
    (sasa the king, 8. mart 2022 13:07)

    # Link komentara

  57. @Legionar
    Kakve ti veze imas s tim, pa da procenjujes koja je vakcina bezbedna?
    Vakcine o kojima govoris je primilio nekolilo milijardi ljudi u manje od 2 godine, dakle nijedna vakcina u istoriji nije bolje i efikasnije proverena.
    Vakcinisani cine 3% umrlih od kovida. Znaci, 97% su nevakcinisani. I onda ti pricas o necemu...
    (ok, 8. mart 2022 13:01)

    # Link komentara

  58. @ccc
    Znaci ti si navijao za Novaka zato sto su ti se svidjali neki njegovi stavovi ili ponasanje a ne zato sto je nas? Ok, moze i tako. Svakako imas pravo na misljenje i stav, ma kakvi bili. Ali ima i Novak. Da li je glupo ili ne, nije vazno. On u nesto veruje, odnosno ne veruje i zbog toga je spreman da se mozda odrekne mnogo para, decackih snova i apsolutno prvog mesta u istoriji koje bi bilo zacementirano. Da li shvatas kakva je to puruka? Nebitan je razlog. Vazno je da ostanes dosledan. Da li si ti spreman za tako nesto ili bi “prodao veru za veceru”?
    (Ciganin sam to ne menja stvari.., 8. mart 2022 13:01)

    # Link komentara

  59. Koliko je ljudima ispran mozak u ovoj drzvi govori da je Djokovic sebi ovo neneo samo zbog "jedne vakcine". Upravo je to poenta cele njegove borbe, ko ne zeli ostavi ga na miru. Srpska glava pametna...
    (Jesi ti malopre zvao?, 08. mart 2022 11:28)

    Koja njegova borba? Za šta se on to bori? Da bude nevakcinisan? Pa to pravo već postoji, u Srbiji je preko polovine stanovništva nevakcinisano. Al Nole bi pride i da igra tenis nevakcinisan. Pa i ja bih da budem kapetan na belu lađu, al za to trebaju i određeni uslovi koje moram da ispunim.
    (Dexxx, 8. mart 2022 12:52)

    # Link komentara

  60. Novak može bez bilo kog sponzora. Nije na početku karijere pa mu treba sponzor
    (NY, 08. mart 2022 12:22)

    Ne treba mu, tačno. Samo je pohlepa.
    (goki, 8. mart 2022 12:51)

    # Link komentara

  61. Sponzor nema prava da zbog vakcine raskine ugovor, moze ali da isplati ugovor.Tuzni su likovi koji misle da Novak zavisi od sponzora.Covek moze da zaradjuje od turnira
    @Zex

    Kojih turnira?
    A inace svaki sponzorski ugovor vise vredi od celokupne godisnje zarade na turnirima. A zivot svetskog dzet seta kosta.
    (Aleksa Pufta, 8. mart 2022 12:48)

    # Link komentara

  62. Nema tih para za koje bi to obukao...
    (MRKY, 8. mart 2022 12:47)

    # Link komentara

  63. @neo, ne decko, pobrkao si loncice, zamsili kakva bi holivudska prica bila za Lacost, Peugeot da je Novak osvojio AO... Imali bi pod svojim krilom GOAT-a tenisa, a ovako imaju problematicnog lika koji je i pre svega ovoga bio problematican, njegovi problemi uticu na prodajne rezultate brenda, veruj mi da je to sigurno posledica, jer ima ljudi kojima je bitno ovo kada kupuju neki brend. Novak im kvari imidz i to je cinjenica. Da li se potresao ili ne me ne zanima, ali sigurno da jeste, zamislite da vam neko uzme 9 miliona godisnje, pustite me tih prica da mu je svejedno. Lik je nepismen i neobrazovan lik, veruje u sta veruje ali mene lik vise apsolutno ne zanima kao ni teniser takodje ni kao licnost. Neka uziva usvom zivotu ali od NG navijam opet za Nadala i zelim mu da bude Goat i da se ovaj nas jednog dana priseca kako je zbog svog glupog stava ipak bio skoro pa Goat...
    (ccc, 8. mart 2022 12:46)

    # Link komentara

  64. Verujem da ce sada prodaja Lakost proizvoda da skoci neverovatno jer Venus Vilijams je bas onako faca u tenisu u ovom trenutku. Nisam kupovao Lakost zbog Novaka a naravno da tek necu zbog Venus.
    (Danilo, 8. mart 2022 12:43)

    # Link komentara

  65. "Zasto lazes covece? Mnogo ljudi oko tebe umrlo zbog vakcine? Druze, da vakcine toliko kose zivote, ceo svet bi brujao o tome. Poznajem puno ljudi, vecina je vakcinisana, i niko nije preminuo. A medju njima ima i starijih koji su mogli zbog godine proizvodnje da odu. Naravno, ti bi optuzio vakcinu za takve slucajeve. Inace, taj slog, ili mozdani udar, je pre posledica nezdravog zivota, pusenja, masne i obilne hrane, nego bilo kakve vakcine.
    Sramota sta sve trpi ovaj internet..
    (Toma, 8. mart 2022 11:57)"
    Još je rano da se debatuje o eventualnim nuspojavama vakcine. Vakcina mora da prođe duža testiranja, a ne da se sklepa za 5-6 meseci i onda da se tvrdi kako je 100% sigurna. Uostalom, ako je toliko sigurna, zašto potpisujemo da je primamo na sopstvenu odgovornost? S obzirom da se vakcinisani ponovo razboljevaju i šire virus, s obzirom da vakcinisani opet umiru od korone, ni po čemu nisu sigurniji za populaciju od zdravih nevakcinisanih. Da je drugačiji slučaj, da su vakcinisani potpuno zaštićeni i da se ne mogu više razboleti i ponovo postati i prenosioci, imalo bi smisla apelovati, možda čak i zakonom primorati sve na vakcinaciju, ali to nije slučaj i upravo zbog toga je sva hajka na nevakcinisane nenormnalna i graniči se sa opštim ludilom.
    (Legionar, 8. mart 2022 12:43)

    # Link komentara

  66. Koga nema bez njega se moze.
    Novak je to morao da zna.Njegov problem.
    beba
    (beba, 8. mart 2022 12:36)

    # Link komentara

  67. Kina na svojoj robi stavlja taj znak radi bolje prodaje, samo promene malo položaj repa i boju, i tako im ne mogu ništa inspekcije, a narod je slep da to primeti i misli da nosi pravi brend.
    (Krik, 8. mart 2022 12:35)

    # Link komentara

  68. @uji
    Drugo misljenje, pa svako ima misljenje, valjda se vrednuju misljenja onih koji znaju nesto o tome o cemu se misljenje daje. Nije isto misljenje tenisera i epidemiologa npr. Nece neki naucnik koji radi u laboratoriji ili hirurg uciti Djokovica o kvalitetu reketa ili loptice. Zasto onda on njih osporava u njihovoj oblasti?
    Naravno da te teraju da uzimas antibiotike i operises se, inace umires. Tako se lece ljudi. Koje su dugorocne posledice sokova koje pijes, mesa, sapuna, vegete?
    Koji su im sastojci? Kako znas da ne lazu?
    (Jo, 8. mart 2022 12:35)

    # Link komentara

  69. Novak može bez bilo kog sponzora. Nije na početku karijere pa mu treba sponzor
    (NY, 8. mart 2022 12:22)

    # Link komentara

  70. Rival Rodzera Federera? Pa kakve veze ima Federer sa ovim? Kao da je Novak neki nebitni lik koji je vazan samo zato sto je Federerov rival. Koja mrznja i omalovazavanje na sve strane, cak i od sopstvenih sponzora.
    (Vaše ime, 8. mart 2022 12:20)

    # Link komentara

  71. Nije trebao nikada ni prihvatiti njihovo sponzorstvo,vecito ima drugorazredne sponzore,pezo,lacosta,citizen itd.
    Kao najbolji igrac svih vremena mora imati nike u svom sponzorstvu.
    (GAGIc, 8. mart 2022 12:20)

    # Link komentara

  72. Gubi novac zbog principa ! Zar je obrnuto - bolje ?
    (Superhik, 8. mart 2022 10:58)

    Da su mu principi u skladu sa nekim stvarnim stavom, pa i da razumem. Ovako su mu "principi" zasnovani na veoma opasnom stavu da je vakcinacija njegov izbor, sto nije tacno zbog kolektivnog imuniteta.
    (Tekst komentara je ograničen mozgom, 8. mart 2022 12:12)

    # Link komentara

  73. Pa ako moraju da mu isplate za te tri godine (a nece biti tako, pa covek je bio u maltene pritvoru plus izbacen iz Australije, lagao u papirima, setao zarazen, dovoljan blam za raskid ugovora) a hoce da ih ipak ne predstavlja onda to samo pokazuje kakav mu je ocajan imidz.
    A ovi koji se uveseljavaju time sto ce da im uzme velike pare a ne radi nista a u isto vreme tvrde da nisu pare bitne nego ideali i postenje su u teskoj sizofreniji. Nista neocekivano. Prevaranti, oportunisti i lazovi, takvi smo a drugima spocitavamo moralne necostatke. Svoje ne vidimo nikada. Nama je sve dozvoljeno, kad nekoga zeznemo onda smo pametni a kad nas zeznu onda su oni nemoralni.
    (Para nema, 8. mart 2022 12:11)

    # Link komentara

  74. Људи,људи, поједини...како сте само ѕли, пакосни у коментарима и огорчени на сами себе...Новак је за све вас један велики господин, пре свега човек великог срца и да, наравно да има право да одлучи шта ће да ради са својим телом, да ли ће се вакцинисати или не, слободан је иѕбор свих нас...биће спонзора...имати став и остати при том ставу је велика ствар и за свако поштовање...
    (megi kostic, 8. mart 2022 12:10)

    # Link komentara

  75. Sponzor nema prava da zbog vakcine raskine ugovor, moze ali da isplati ugovor.Tuzni su likovi koji misle da Novak zavisi od sponzora.Covek moze da zaradjuje od turnira
    (Zex, 8. mart 2022 12:06)

    # Link komentara

  76. @ime...

    Đoković ima sjajnu karijeru kao teniser, kao ličnost koja se inati, neće da se vakciniše, i to javno izjavi, on je negativac jer ismejava celi svet. To povlači za sobom negativne konotacije i stvara odbojnost običnog posmatrača prema njemu, a velikom sponzoru ni najmanje ne treba Đoković protiv celog sveta. On je za sada nebitan u svetu tenisa, niti će se ljudi puno brinuti što on neće igrati na velikim turnirima. On je završio karijeru, a za tenis i sve ostalo biće sve drugačije zbog ruskog napada na Ukrainu. Lakosta će platiti neko obeštećenje, a Novaka više niko ozbiljan neće podržati jer jer ima negativan status u javnosti posle AO i njegovih stupidnih intervjua u kojima je hteo da ispadne pametan pa je glupim izjavama sam sebe upropastio.
    (veder, 8. mart 2022 12:02)

    # Link komentara

  77. Svi pričate kako ima svoj stav, a oni recimo imaju svoje zakone i svoj stav i ako nećeš da poštuješ igru i zakone koje smo mi postavili nećeš da se igraš sa nama i kraj. Sve ostalo što vi ovde pričate nema nikakvog smisla, jer igramo po njihovim pravilima
    (strelac, 8. mart 2022 11:34)

    Мора само да се умре, Новак управо ту поруку хоће да пошаље, ово са вакцинацијом одавно више нема везе.
    (питам за друга, 8. mart 2022 11:59)

    # Link komentara

  78. @ime Ne brini ti za njihove advokate, sigurno vec imaju omanju brigadu. A u tim i takvim ugovorima kompanije koje izdvajaju milione nekome da ih reklamira vrlo su dobro zasticene u slucaju da igrac ima ovakve i slicne ispade. Sacekali su malo da se bura stisa, ali realno, jos u januaru je otisao u otpis.
    (bla bla, 8. mart 2022 11:58)

    # Link komentara

  79. Duboko povređen neprincipijelnim i ničim izazvanim ponižavanjem GOAT Noleta, svečano izjavljujem da od sada više nikada neću dati 300€ za Lacoste majcu. Od sada se okrećem drugoj veličini tenisa i od sada riljam baštu isključivo u Fred Perry majcama! Neka im, baš!
    (Bogdan, 8. mart 2022 11:57)

    # Link komentara

  80. kima,
    Zasto lazes covece? Mnogo ljudi oko tebe umrlo zbog vakcine? Druze, da vakcine toliko kose zivote, ceo svet bi brujao o tome. Poznajem puno ljudi, vecina je vakcinisana, i niko nije preminuo. A medju njima ima i starijih koji su mogli zbog godine proizvodnje da odu. Naravno, ti bi optuzio vakcinu za takve slucajeve. Inace, taj slog, ili mozdani udar, je pre posledica nezdravog zivota, pusenja, masne i obilne hrane, nego bilo kakve vakcine.
    Sramota sta sve trpi ovaj internet..
    (Toma, 8. mart 2022 11:57)

    # Link komentara

  81. Svi zaziru od njega, jer misle da je zarazen. A bogami, jeste se on i setkao okolo i sirio zarazu iako je znao da je zarazen.
    (Dragivoje S., 8. mart 2022 11:54)

    # Link komentara

  82. Izvor: švajcarski novinar Bendžamin Vajman za sajt "Lucerner Cajtung".
    Kad se formalno oglasi Lacoste onda komentarisati.
    Ovakve informacije se kreiraju i distribuiraju da bi privukle paznju, a paznja donosi prihode. Nazalost novinarstvo je postalo advertising, pitanje je da li je i taj novinar stvarna licnost, ili izmisljeni pseudonim. Molim za objavu komentara.
    (geo, 8. mart 2022 11:50)

    # Link komentara

  83. Đoković je od samog početka bio svestan da se to može desiti. Pravo je sponzora da odluče kakvu ličnost treba da podrže (i debelo plaćaju), jer to govori više o njima nego o njemu. Ali to samom Novaku više ne može ozbiljno naškoditi. Novac je već zaradio, nije na početku karijere, već pri kraju. Ako ništa drugo, slagali se vi sa njim ili ne, pokazao je određenu principijelnost. Siguran sam da će se i u budućnosti naći brend koji želi da ga podrži. Možda to neće biti oni najveći, ali to nije bitno. Bitno je raditi ono u šta veruješ. Na duži rok, Novak predstavlja nespornu vrednost (marketinški gledano).
    (Joao, 8. mart 2022 11:46)

    # Link komentara

  84. (Jo, 08. mart 2022 11:29)

    Vremena su se promenila, danas imaš internet i možeš da čuješ i drugo mišljenje.
    Niko te ne tera da uzimaš antibiotike, da se operišeš itd. sve što si nabrojao, ali vidiš, teraju te da se vakcinišeš sa nečim čije dugoročne posledice, po priznanju te iste medicine na koju se pozivaš, još uvek nisu ispitane.
    (uji, 8. mart 2022 11:46)

    # Link komentara

  85. (bla bla, 8. mart 2022 11:08)

    Lakost ce morati da nadje bas bas dobre advokate da opravdaju jednostrano raskidanje ugovora u slucaju Djokovica. Besprekorna karijera, rezultati... naravno, ako se ne uzimaju u obzir naslovi iz zute stampe, umesto cinjenica.
    (ime, 8. mart 2022 11:41)

    # Link komentara

  86. Nole ceka da i oni raskinu, zatim ce da se momentalno vakcinise i menja Peugeot i Lacoste sa Mercedesom i Nike-om.....Nole, Nole,dzavolcicu jedan
    (Miloje, 8. mart 2022 11:40)

    # Link komentara

  87. A Federer se vidimo razbija od igranja, pa mu Japanci daju 30 miliona godišnje!?!
    Nije ovde problem u Novaku, već licemerju ovakvih sponzora, gde koriste momenat holivudskog filma u kojima se opisuje put prvenstveno Venus Vilijams do teniskog vrha, a usput i njene još bolje teniserke Serene. Ko je gledao film sa Vil Smitom koji glumi oca Serene i Venus, zna o čemu se radi.
    Šta će mu ovakav sponzor, kad može da nadje mnogo boljeg i pouzdanijeg za veće pare.
    (Neo@, 8. mart 2022 11:36)

    # Link komentara

  88. bas ga briga..
    Ugovor mogu raskinuti ali lovu moraju platiti, tako da njemu nije neki gubitak.

    naci ce se odmah drugi sponzor..
    Ipak ja bih sad nakon sto firma raskine ugovor igrao par turnira kao Tenis Sandgren u iznosenoj bijeloj maici bez ikakvih sponzora..moze i tako da se igra
    (ne moras stalno biti pano, 8. mart 2022 11:35)

    # Link komentara

  89. Svi pričate kako ima svoj stav, a oni recimo imaju svoje zakone i svoj stav i ako nećeš da poštuješ igru i zakone koje smo mi postavili nećeš da se igraš sa nama i kraj. Sve ostalo što vi ovde pričate nema nikakvog smisla, jer igramo po njihovim pravilima
    (strelac, 8. mart 2022 11:34)

    # Link komentara

  90. Evo ga potresao se strasno!!
    (orban, 8. mart 2022 11:33)

    # Link komentara

  91. Sta je trazio to je dobio... Naravno da ce da ga sponzori napuste, ne postoji apsolutno nista pozitivno u vezi sa Novakom da bi neko od jakih sponzora bio zainteresovan da ga sponzorise...
    (ccc, 8. mart 2022 11:30)

    # Link komentara

  92. @prolaznik
    Kakav je tvoj stav o antibioticima? A o operacijama? Hemoterapiji, dijalizi, terapijama generalno? O medicini, da li da ukinemo zdravstvo?
    Na osnovu cega ti mozes da dajes svoje misljenje o vakcini?
    Dakle, gomila, ogromna gomila neukih, neobrazovanih ljudi umislila da ima pravo da procenjuje kvalitet vakcine. Kao da su svi izasli iz laboratorije koja proizvodi vakcinu. I pri tome, ugrozavaju sve oko sebe. Sramota je samo sto zivimo tamo gde je politika iznad svega, pa takvi prolaze bez posledica.
    (Jo, 8. mart 2022 11:29)

    # Link komentara

  93. Koliko je ljudima ispran mozak u ovoj drzvi govori da je Djokovic sebi ovo neneo samo zbog "jedne vakcine". Upravo je to poenta cele njegove borbe, ko ne zeli ostavi ga na miru. Srpska glava pametna...
    (Jesi ti malopre zvao?, 8. mart 2022 11:28)

    # Link komentara

  94. To je zapad. Mozes da se inatis sa njima ali platices po dzepu. Samo te rebnu tamo gde te najvise boli pa ti filozofiraj koliko hoces.
    (Goran, 8. mart 2022 11:26)

    # Link komentara

  95. @ozlogaseni freelancer
    Ne ide to tako.
    Inace bi se svakome isplatilo da raskine ugovor pre roka, uzme pare, pa potpise novi s drugom kompanijom i uzme duplo vise para.
    U svakom ugovoru o sponzorstvu stoji klauzula po kojoj sponzor moze BEZ PLACANJA da raskine ugovor u slucaju da sponzorisani narusi svoj ugled i ugled kompanije, radi protiv javnog interesa, pocini krivicno delo, nedolicno se ponasa itd.
    Dakle, bez problema ce da ga sutnu. I bez posledica.
    (haha, 8. mart 2022 11:24)

    # Link komentara

  96. Čudi me da su ga uopšte i sponzorisali.
    (laza, 8. mart 2022 11:23)

    # Link komentara

  97. Koga da pronađu kad su vrh okupirali Rusi i Nole.
    (joskic, 8. mart 2022 11:21)

    # Link komentara

  98. Nema tu emocija, biznis je biznis. Cinjenica je da Nole svojim odlukama prvo steti sebi, a onda i ostalima koji su vezani za njega. Neverovatno je koliko je stete sam sebi naneo…zbog jedne vakcine!?
    (sasa the king, 08. mart 2022 09:09)

    S obzirom na informacije koje svaki dan izlaze na površinu, doneo je pravu odluku za svoje TELO i svoje ZDRAVLJE.
    Doći će već neki sponzor, a i da ne dođe, ima Nole para za 10 luksuznih života.

    Bitno je da je on zdrav i potpuno sačuvanog imuniteta. Svim normalnim ljudima je drago što nije lažirao vakcinaciju kao 99 posto sportista.
    (Đavolak, 8. mart 2022 11:20)

    # Link komentara

  99. Hoću da gledam i slušam Novaka kao tenisera sa temama o tenisu. Bilo kakvi stavovi, razmišljanja o bilo kojoj drugoj temi me ne interesuju. Ni njegovi a niti stavovi drugih tenisera. Kada se dočepam nekog slobodnog vremena da pogledam teniski meč hoću da mi to puko prebacivanje loptice skrene pažnju sa drugih stvari.
    (motamkablove, 8. mart 2022 11:19)

    # Link komentara

  100. Fajzer…
    (dzizs nollah, 8. mart 2022 11:18)

    # Link komentara

  101. Nema tu emocija, biznis je biznis. Cinjenica je da Nole svojim odlukama prvo steti sebi, a onda i ostalima koji su vezani za njega. Neverovatno je koliko je stete sam sebi naneo…zbog jedne vakcine!?
    (sasa the king, 08. mart 2022 09:09)

    Брате, због једне вакцине? Твоја је одлука да ли ћеш се вакцинисати, и ја је поштујем. Исто тако и ми њега треба да поштујемо. Много пријатеља, родбине ми је преминуло непосредно након вакцинисања и то замисли, од шлога сви. Нико не зна шта се налази у тој вакцини, поготово што за излазак нових вакцина на тржиште треба да прође одређени период који није прошао. Дакле, не сме да се направи вакцина и тек тако одмах да се избаци. Постоји милион испитивања која треба да се ураде.
    (кима, 8. mart 2022 11:14)

    # Link komentara

  102. nek se spremi Gasprom
    (Nemanja, 8. mart 2022 11:11)

    # Link komentara

  103. @ozloglaseni freelancer Malo verovatno, sigurno u ugovoru stoji klauzula koja se odnosi na ovako nesto tj. kad igrac losim ponasanjem, ili losim rezultatima ili slicno narusava imidz kompanije koju reklamira. Dobro ce on proci ako on ne bude njima morao da placa penale.
    (bla bla, 8. mart 2022 11:08)

    # Link komentara

  104. Negativna reklama..
    (Nemanja, 8. mart 2022 11:01)

    # Link komentara

  105. Možda NAAI, De Capo, šalom se, naći će Nole, vrhunski brend, u to ne sumnjam.
    (Gaginho, 8. mart 2022 10:58)

    # Link komentara

  106. Gubi novac zbog principa ! Zar je obrnuto - bolje ?
    (Superhik, 8. mart 2022 10:58)

    # Link komentara

  107. @sasa the king

    Ako ima ugovor do 2025. onda je onaj ko zeli raskid duzan da isplati sve u celosti do dana isteka ugovora. Znaci Nole ce da dobije 27mil i sutra ili za 3god. moze potpisati s kim hoce. A ovo sa koronom ce nestati do maja i sve ce da se vrati u normalu.

    Pa ti sad reci kako je to lose ispalo po njega? Mozda na kratke staze samo...
    (ozloglaseni freelancer, 8. mart 2022 10:56)

    # Link komentara

  108. Za bilo koju ozbiljnu kompaniju ili nekog milijardera to su smesne pare. Kad ga vec maltretiraju bila bi fora da reklamira nesto cime ce im staviti prst u oko. Sto nu npr. sponzor ne bude Lada pa da napravi dobru foru.
    (Petar, 8. mart 2022 10:54)

    # Link komentara

  109. Па,не знам шта сте очекивали.Човек је на црној листи свуда.
    (Ана, 8. mart 2022 10:48)

    # Link komentara

  110. Što bi Šojić reko, ako oni neće "Ima ko oće".
    (gandra, 8. mart 2022 10:48)

    # Link komentara

  111. Па,не знам шта сте очекивали.Човек је на црној листи свуда.
    (Ана, 8. mart 2022 10:47)

    # Link komentara

  112. Nole, samo budi svoj, tvoj stav i hrabrost ne mogu razumeti ljudi koji takve kvalitete ne poseduju!
    (Pera, 8. mart 2022 10:46)

    # Link komentara

  113. Zanimljivo,....evo da pokušam da ti objasnim.Nikada nisam imao problem sa stavom ljudi koji veruju u ovu vakcinu.Ima vas koji verujete u to da ste se zaštitili sa vakcinom i to je ok.Koliko ima ljudi koji su se vakcinisani da bi lakše puto ali?Da li zbog posla,letovanja ili da bi olakšali sebi život u bilo kom smislu(kafići,bioskopi,tržni centri).E vidiš takvi vređaju drugo mišljenje.Koliko si videla da ljudi koji stavljaju znak pitanja oko vakcine i kada postavi razumno pitanje,dilemu, odmah si antivakser,necivilizovan,nepismen,neobrazovan...mnogo više vređaju ovi Vakser -svedoci.U istoj rečeni pišu o civilizacijskim dostignućima i uskraćuju ti pravo na racionalno mišljenje i stav.Novak ima stav iako gubi milione i još bitnije trku za najboljeg ikada,vratiće mu se to mnogostruko kako vreme bude prolazilo.
    (prolaznik, 8. mart 2022 10:43)

    # Link komentara

  114. nike
    (aha, 8. mart 2022 10:40)

    # Link komentara

  115. Ljudi vi ne kapirate da se ovde ne radi o njegovom stavu, već je problem o njegovom predstavljanju. Da li smo mi sigurni da su svi sportisti ovog sveta vakcinisani?! Nemamo pojma, zato što mudro ćute, PR radi svoj posao, ljudi oko njeg uređuju stvari. Kod nas Djoković kao da o svemu odlučuje on. Poteze koje vuče su neverovatno glupavo i štetni po njega. Lik kao da ima tim ljudi oko sebe koji su plaćeni da mu štete. Mogao je on sve fino do progura kao što je gurao do AO. Ali ne on je pametni Srbin koji misli da je moćniji od svakog sveta I zakona.
    (Sasa, 8. mart 2022 10:36)

    # Link komentara

  116. Pa kod njih je sve korist,da bi ih reklamirao mora da igra posto ne igra sta ce im
    (Krejzi Rabit, 8. mart 2022 09:10)

    Beže od Novaka zbog lošeg imidža posle deportacije i antivakserskih odluka.
    (Razumno, 8. mart 2022 10:35)

    # Link komentara

  117. Novak se zalaže za ravnopravnost i jednakovrednost, a ne za jednakost.. zato mu i ne treba ovaj sponzor. Licemerni svet!
    (DjurdjeleVojvoda, 8. mart 2022 10:31)

    # Link komentara

  118. Macron mozda uđe sada i u svet tenisa!
    (Without warnning, 8. mart 2022 10:28)

    # Link komentara

  119. Lepo Srbi prestanu da kupuju vozila iz Pezo grupacije i Lacoste proizvode i resen problem
    (mare, 08. mart 2022 09:44)

    To ce ih sigurno baciti u stecaj. Broj svih novih prodatih vozila u Srbiji je na nivou statisticke greske a tek kada izdvojis jedan brend. Nece oni ni ostetiti taj bojkot.
    (Mad Max, 8. mart 2022 10:27)

    # Link komentara

  120. Nas jezik je bogat epitetima koji se mogu zalijepiti za ovog buntovnika bez razloga.
    (let 3, 8. mart 2022 10:26)

    # Link komentara

  121. Nema tu emocija, biznis je biznis. Cinjenica je da Nole svojim odlukama prvo steti sebi, a onda i ostalima koji su vezani za njega. Neverovatno je koliko je stete sam sebi naneo…zbog jedne vakcine!?
    (sasa the king, 08. mart 2022 09:09)


    Novak nije naneo sebi stetu, stetu su mu naneli svi drugi. Covek jednostavno nije uzeo vakcinu iz sasvim njemu opravdanih razloga, ali je danasnja cancel kultura odradila ostalo. Ako okrenes ledja njihovom surovom jednoumlju, desi se to sto se desava njemu. Siguran sam da covek nema problem s tim jer za razliku od mnogih ima integritet i dostojanstvo.
    (Losmi, 8. mart 2022 10:22)

    # Link komentara

  122. Sad kad uzme Gasprom
    (jest, 8. mart 2022 10:21)

    # Link komentara

  123. Na šta je Novak spao, 470. teniserka sveta marketinški atraktivnija od njega... Nole, nešto moraš menjati!
    (Željko, 08. mart 2022 10:06)

    Pa i menjaće.
    Ali sponzora.
    Stize Tommy H...
    (wea, 8. mart 2022 10:21)

    # Link komentara

  124. Nole svaka čast. Poštujem tvoj integritet i odlučnost kao i odsustvo pohlepe. Da je više takvih ljudi svet bi bio bolje mesto.
    (Duska, 8. mart 2022 10:19)

    # Link komentara

  125. A sto vi antivakseri mislite da mi koji smo vakcinisani nemamo svoj stav i ubedjenja te da smo poklekli pod pritiskom i nemamo kicmu?
    Htela sam da se vakcinisem i to je moj stav.
    (Zanimljivo, 8. mart 2022 10:17)

    # Link komentara

  126. A,Medvedev?
    (Vladimir, 8. mart 2022 10:17)

    # Link komentara

  127. Ne ocajavajte dusebriznici naci ce se vec neki drugi
    (Daki, 8. mart 2022 10:17)

    # Link komentara

  128. Bravo, Venus je bas medijski privlacna, bice da su iskoristili sansu da se "izvuku" iz preskupe price u ovo vreme krize, kazu Djokovic ima negativne komentare u javnosti, pa rekao bih da je to poenta, da bude u "zizi" i da ih promovise, druga je stvar sto im je naredjeno da prekinu saradnju, to je taj poslusni, demokratski zapad...
    (mich, 8. mart 2022 10:16)

    # Link komentara

  129. @Z, Živi u Monaku, poreskom raju, kupuje vile i luksuzne stanove po svetu, razvija privatan biznis, upleten u muljanje oko izgradnje hotela u zoni Kalemegdana.
    (Velja, 8. mart 2022 10:14)

    # Link komentara

  130. On se covek obezbedio za 5 zivota ,bas ce ga potresti dal ce neki sponzor raskinuti ugovor s njim ili ne , svejedno mu je jer na racunu ima sumu koju nece moci potrositi ne on, nego i unuci ... Dokazao je da s aki covek ima pravo na svoju odluku o svom telu , a ko se plasi da ce mu Djokovic naskoditi nek se vakcinise busterima svakih 6 meseci :) Ni ja ni iko u porodici nismo primili nijednu dozu niti cemo ..
    (mladeeen, 8. mart 2022 10:12)

    # Link komentara

  131. pa neka se i dalje anti-vakserise i neka potrazi sponzore kod ovih sto se bave alternativnom medicinom, a kada se povredi ili razboli neka ne zove lekare, nego pravac u crkvu.
    (Preddy Baer, 8. mart 2022 10:11)

    # Link komentara

  132. ... 1.Maj Pirot ...
    (SlinaV, 8. mart 2022 10:07)

    # Link komentara

  133. Na šta je Novak spao, 470. teniserka sveta marketinški atraktivnija od njega... Nole, nešto moraš menjati!
    (Željko, 8. mart 2022 10:06)

    # Link komentara

  134. Jedno pitanje - ako dejstvo aktuelnih vakcina ističe, a korona više ne bude aktuelna, to znači da će u septembru svi opet biti "nezaštićeni" ? Da li će narod samoinicijativno ići na 5. dozu? Ako ne, onda gubi smisao cela priča da li si vakser ili ne. Za pravo to će na dalje biti stvar stava - da li nekada bio za vakcinu ili ne...nebuloza !
    (SRB, 8. mart 2022 10:05)

    # Link komentara

  135. Novak neka se dogovori sa Gaspromom i majce neke kineske kao i patike , reket umesto heada mozda tigar i da pocne proizvodnju u Pirotu .
    (kladzom do bola, 8. mart 2022 10:04)

    # Link komentara

  136. Sad kada su mu glavni sponzori "Dr" Nestorović, Mohinđi, Raiki majstor i ostatak ekipe, mogao bi da tih nekoliko mečeva godišnje odigra i u Hare-krišna narandžastoj togi, sve ošišan na nularicu.
    (Pera, 8. mart 2022 10:02)

    # Link komentara

  137. Na ovom nivou karijere, sponzori mu nisu ni potrebni. Novak se sigurno ne potresa oko toga što ga napuštaju zapadni brendovi. Sve svoje obaveze može da izmiruje od trunira koje bude osvajao. Osim toga novac koji je zaradio sve ove godine sigurno ne drži u šuški nego je investiran negdje i nekako što mu donosi dodatni milionski prihod godišnje.

    Također, postoje kompanije koje svoj profit ostvaruju na kineskom, indijskom, ruskom, južno američkom, bliskoistočnom tržištu tamo gdje je novak cijenjen i pošotvan tako da mu neće biti teško pronaći nekoga.

    Sad je najvažnije samo da povrati formu nakon onog mrcvarenja u Australiji i krene da osvaja titule.
    (Svetolik, 8. mart 2022 10:02)

    # Link komentara

  138. Neverovatno je koliko je stete sam sebi naneo…zbog jedne vakcine!?
    (sasa the king, 08. mart 2022 09:09)

    Nije u pitanju jedna vakcina nego nečiji život i osnovni principi življenja. Podržavam ga u tome da ima svoj stav i odluku i da ne želi pod pritiskom da ga promeni.
    Treba imati hrabrosti, da ne kažem m... pa da kao on ostaneš dosledan svojim uverenjima pored obrušavanja čitavog svetskog establišmenta na tebe.
    Potpuno je svestan posledica koje ga čekaju i spreman je da ih prihvati jer je mentalno sazreo a duhovno prevazišao ovozemaljske niskopobudne stvari i potrebe.
    (Z, 8. mart 2022 09:59)

    # Link komentara

  139. Čitam ove komentare i ne mogu da verujem koliko su ljudi negativni prema čoveku koji samo želi pravo na sopstvenu odluku.

    Pri tome je najbolji teniser svih vremena, najbolji sportista na svetu u nekoliko navrata, veliki donator sredstava za humanitarne akcije... sve ono što vi niste i nikada nećete ni biti!

    Neće vam ugroziri zdravlje ne brinite, vakcinišite se slobodno i peti put - ne pomaže protiv korone ali bar radite nešto korisno za farmaceutku idustriju!
    (Stevan, 8. mart 2022 09:58)

    # Link komentara

  140. Neka reklamira Plazmu, i ovako ce samo igrati na Serbia openu.
    (Zika, 8. mart 2022 09:57)

    # Link komentara

  141. Ako ako. Sam je kriv za sve. A mogao je da bude najveći najbolji, nedostizni za vek vekova. Idol celog sveta. A sad se svi sprdaju s njim.
    Srpska nabedjena pamet…
    (hugo, 8. mart 2022 09:55)

    # Link komentara

  142. novi sponzor noletov yumco vranje
    (gerinjo, 8. mart 2022 09:55)

    # Link komentara

  143. A sta je drugo moglo da se očekuje...veliki novac je u pitanju, niko ne želi da daje novac da bi neko sedeo u Beogradu i svrckao se po parkovima i diskotekama...
    (dax, 8. mart 2022 09:55)

    # Link komentara

  144. nema nikakve brige . uzmi zastavu iz kragujevca kao sponzora
    (provodadžija, 8. mart 2022 09:54)

    # Link komentara

  145. nista se nebrinite Nole potpisuje za Kineze .
    (ivan, 8. mart 2022 09:53)

    # Link komentara

  146. Neka Novak igra bez sponzira.
    (robby, 8. mart 2022 09:51)

    # Link komentara

  147. Trend je da se prvorazredne sportske legende penzionišu jako kasno iako zadnje 3-4 godine karijere kao "matorci" nemaju ni približno iste rezultate, ali na konto stare slave i popularnosti zarađuju od sponzora kao kada su bili na vrhuncu.

    A Nole je doveo sebe u poziciju da ga sponzori izbegavaju dok je još uvek na vrhuncu i na korak od nezvanične GOAT titule. Uspeo je čak da postane globalna ikona antivakserstva usred svetske pandemije. Umesto sam uz pomoć vrhunskih profesionalaca da donosi odluke vezane za svoj imidž i poslovne odluke, sve je prepustio Srkiju, striku, Jeci, raznim guruima i zilotima!? Otac Srđan ubeđen je da će u onome što on vidi kao "slobodarski svet" sin lako naći zamene za sve što postoji na trulom Zapadu, ali biće uskoro neprijatno iznenađen kad spozna da mu Lada neće zameniti Pežo a Kalašnjikov Lakostu
    (auto-GO(L)AT, 8. mart 2022 09:51)

    # Link komentara

  148. Nije baš prijatno ali daleko od katastrofe.
    Endi Marej je takodje posle operacije ostao bez sponzora i to ga je nateralo da sa svojim marketing timom osmisli svoj brend AMC koji sada nosi. Mogao bi i Novak tako ili će naći neki kineski sportski brend koji jer je u Kini još uvek poprilično popularan a oni mogu da daju ugovor na nivou Novakovog statusa.
    (Z, 8. mart 2022 09:50)

    # Link komentara

  149. Nole je lakost vratio u tenisku stratosferu, sad kad raskinu ugovor sa njim vratice se tamo gde im je i mesto- u misju rupu.
    (noleisthebest, 8. mart 2022 09:47)

    # Link komentara

  150. Lacoste sponzorira i Medvedeva. Hoće li i s njim prekinuti suradnju?
    Venus je žena a nemaju ženske ambasadore tako da ne vidim neki problem ako i s njom surađuju. Ovo su spekulacije. Ali ako Novak ne igra, ne može očekivati da ga sponzori plaćaju. Koliko loših odluka, Novače.
    (Krokodil, 8. mart 2022 09:46)

    # Link komentara

  151. Koliko je ovo u stvari apsurdno! Ona se bori za jednakost, a on se bori za zastitu telesnog integriteta, slobodu misljenja i govora i pravo na izbor! Na kraju, on se i bori takodje za jednakost. Oboje zastupaju vrednosti civilizovanog drustva kojima se valjda i tezilo. Ili sve ipak zavisi od toga ko posmatra i sta je trenutno na dnevnom redu...I kao i uvek neki su ipak manje "jednakiji" od drugih.
    (Iva, 8. mart 2022 09:46)

    # Link komentara

  152. "Pa kod njih je sve korist,da bi ih reklamirao mora da igra posto ne igra sta ce im"
    (Krejzi Rabit, 8. mart 2022 09:10)

    - Pa da, ko sto baletan igra, dva, tri meca godisnje.
    (majtimajk, 8. mart 2022 09:44)

    # Link komentara

  153. Koga još uopšte interesuje tenis? I kome je do tenisa danas kada se sve ovo dešava?
    (Mile, 8. mart 2022 09:44)

    # Link komentara

  154. Lepo Srbi prestanu da kupuju vozila iz Pezo grupacije i Lacoste proizvode i resen problem
    (mare, 8. mart 2022 09:44)

    # Link komentara

  155. "Cool je krokodil al' je ovde kontroverzan,prvo daju ti za bedza ,posle price iza ledja "
    Parafraziram THC. Znali su jos pre 10 godina kakva je to firma.
    (Darko, 8. mart 2022 09:43)

    # Link komentara

  156. Pa lacoste je bio totalno zaboravljen dok nisu potpisali sa Novakom. Njima je zadnji veliki igrač bio Rodik.
    Realno,on ih je vratio na stazu slave.
    Retko ko primeti da je i Medvedev isto član Lacosta. Novak je glavno lice.

    Isto tako je i Asics vratio u vrh tenisa. Već su bili pomalo zaboravljeni,dok sada kidaju.
    (Garnet, 8. mart 2022 09:42)

    # Link komentara

  157. Neka vidi sa H&M. To je moda za siromasne, mozda bi oni na mesto Lacoste uskocili?
    (Raymond Peepgass, 8. mart 2022 09:38)

    # Link komentara

  158. Zato kad se izvuce i krene da osvaja eto jacih sponzora.
    (dzajza, 8. mart 2022 09:38)

    # Link komentara

  159. Nadam se ugovoru sa Nike-om da mozemo i mi navijaci da kupimo neke stvari...a ne da placam Lacoste majicu 90 eu
    (kornjaca rade, 8. mart 2022 09:38)

    # Link komentara

  160. jaka zamena :-)
    (Imba, 8. mart 2022 09:35)

    # Link komentara

  161. Nek nosi SIMOD i YASSA
    (Kupujmo domaće, 8. mart 2022 09:34)

    # Link komentara

  162. Venus Vilijams će do 2025 biti već dobrano u teniskoj penziji, ako već nije. Bolje nek nađu neku transrodnu "takmičarku" pa da budu u trendu, zajedno sa adidasom.
    (Siki, 8. mart 2022 09:34)

    # Link komentara

  163. krokodil i nije simbol za jednakost. niti za zdrav zivot. treba neki brend zdrave hrane da zastupa.
    (ja, 8. mart 2022 09:33)

    # Link komentara

  164. ima, uniklo, oni i dalje prodaju u rusiji, nisu uveli sankcije niti ce
    (seljak iz sumadije, 8. mart 2022 09:30)

    # Link komentara

  165. Šta tu ima čudno, čist biznis, ništa lično, koliko god neukima izgledalo da jeste. Lakosta ga masno plaća da diže pehare, a ne da ga razvlače po novinama. Hvala tebi zemo za sve one lepe trenutke dok si drao boraniju, sad kako god hoćeš tvoj život tvoja stvar. Dok god je srpska zastava pored tvog imena navijam za tebe pa taman igrao u ariljskom vešu sa fila papučama za plažu
    (lion, 8. mart 2022 09:29)

    # Link komentara

  166. Venus Viliams? Da li im je ciljna grupa penzioneri? Ima da se navataju publiciteta posto ona u ovoj deceniji ima negativan broj pobeda, a kao jahovin svedok ne verujem ni da je vakcinisana.
    (Sarkazam, 8. mart 2022 09:28)

    # Link komentara

  167. Venus?! Pa ona ako još nije, svakako će uskoro završiti karijeru. Ove godine puni 42. Bolje da su uzeli nekog ili neku mlađeg/mlađu čije vreme tek dolazi.
    (nowave7, 8. mart 2022 09:28)

    # Link komentara

  168. Pa ovo je fakticki kraj Novakove karijere. Nadam se i da je sam toga svetstan da ne bi bezveze trosio ono sto je zaradjivao do sada. Pa ko ce normalan da bude sponzor posle onakvih dogadjaja. Pa i za US turneju ce biti isto
    (Ciko, 8. mart 2022 09:27)

    # Link komentara

  169. Па нека пређе код Маска, Трсла би му више одговарао…
    (vir, 8. mart 2022 09:23)

    # Link komentara

  170. #1 antivakser in the world
    (kleksi, 8. mart 2022 09:23)

    # Link komentara

  171. Ne bi me cudilo da se krokodil pojavi na majici kratkih rukava Zelenskog .
    (kakone, 8. mart 2022 09:22)

    # Link komentara

  172. Novače,pokreni svoj brend ne trebaju ti sponzori koji ce ti govoriti kako da se ponasas.Sa svojim brendom zaradio bi mnogo vise od tih 9 miliona.
    (dejan, 8. mart 2022 09:21)

    # Link komentara

  173. Ko placa 90 eura za majcu je lud sa ili bez Novaka na njoj.
    Ali ima pravo da bude lud.
    (1x2, 8. mart 2022 09:20)

    # Link komentara

  174. Sa gledišta kompanije, sasvim logično. I očekivano.
    (motamkablovezadvestaevra, 8. mart 2022 09:17)

    # Link komentara

  175. Valjda ima jedan brand koji ne ljubi lance.
    (valjda, 8. mart 2022 09:17)

    # Link komentara

  176. Novak Đoković je svoj čovek i ne mari previše zbog ovoga. Tužno jeste ali ne u tragično.
    (466453, 8. mart 2022 09:16)

    # Link komentara

  177. Hm,mislim da će zažaliti uskoro.
    (u pomoć su dozivali Genšera i Moka, 8. mart 2022 09:15)

    # Link komentara

  178. Malo im je novca doneo...surovi globalizam melji sve sto nije podobno i sto misli svojom glavom i ne savija kicmu....strasno...
    (Minja, 8. mart 2022 09:14)

    # Link komentara

  179. Eto šta je tvrdoglav čovek. Pozdravi se sa karijerom…
    (Mirkosoft, 8. mart 2022 09:14)

    # Link komentara

  180. Stampedo…
    (Dienekes, 8. mart 2022 09:13)

    # Link komentara

  181. Pa sponzor mu više i ne treba u ovom delu karijere. Mogao bi neku domaću firmu da reklamira po niskim cenama ili dobrotvorne organizacije tipa srbi za srbe...
    (onako, 8. mart 2022 09:12)

    # Link komentara

  182. Pa kod njih je sve korist,da bi ih reklamirao mora da igra posto ne igra sta ce im
    (Krejzi Rabit, 8. mart 2022 09:10)

    # Link komentara

  183. ....boze zdravlje do 2025. a do tada vidite da neka uplate ne zakasni...
    (Pragmatik, 8. mart 2022 09:10)

    # Link komentara

  184. Nema tu emocija, biznis je biznis. Cinjenica je da Nole svojim odlukama prvo steti sebi, a onda i ostalima koji su vezani za njega. Neverovatno je koliko je stete sam sebi naneo…zbog jedne vakcine!?
    (sasa the king, 8. mart 2022 09:09)

    # Link komentara