Petak, 04.03.2022.

19:15

Partizan u Evroligi?

Kako prenosi "Jurohups" Partizan je jedan od kandidata za odlazak u Evroligu naredne sezone.

Izvor: SN

Partizan u Evroligi? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

144 Komentari

Sortiraj po:

Lord

pre 2 godine

Takmičenja koje su osvojili Partizan u kosarci i CZ u fudbalu su se zvali drugacije, to je tacno.
Partizan je osvojio titulu u takmičenju svih tada najačih liga evrope, cz u fudbalu osvojila takmicenje u kojem nije bilo engleza i holandjana( za holandjane nisam siguran).

svi znaju sve

pre 2 godine

Zalosnoje dali deca pisu komentare, Ili ostraseni pa dali neznaju Ili se prave da znaju. Prvo partizan nije nikad osvojio evro ligu nego fibinu kup sampiona desu tada igrali Samo sampioni drzava tusu ucestovali neki beznacajni timovi iz drzava anti kosarke ceho slovacka pojiska turska francuska bugarska rumunija belgija lakoje tad osvojiti kup sampiona. Onda partizan je bijo triput izmedju cetri naj bojie ekipe pod fibinom takmicenje a Samo jednom pod evro ligom I to Po grupama dseu otisli sa dve pobede dajie. Znaci partizan nikad nije igro u ovom sistemu evro lige I tacka To lupetanja da zvezda nije bila u polu finalu kup sampiona pa triput je zvezda bila u polu finalu tog takmicenje dva finala kup kupova jedan osvojila tri finala kup radivoja koraca tri puta polu finalisti isti kup radivoja koraca. Tako vasa laz ne Pali .
(zdravko, 5. mart 2022 12:11)
Zalosno je sto si nepismen, a prozivas decu.

Miskec

pre 2 godine

"A u Zelezniku muk. Znaju da je to njihov kraj, trofeji se sele u predgradje a zvezda u zamrzivac tj dubok led
(…, 5. mart 2022 11:33)"
Je l' opet nesto od sledece sezone?

marshall

pre 2 godine

Znaci od osnivanja smo uzeli sve titule? Mora da se proveri da li jos negde zabelezeno to. Novi klub se pojavi, osvoji sve protiv sile, institucije koja ulozi boga gospoda od para da bi jedva dosla na - 15 u derbiju.
(Bua, 5. mart 2022 07:48)

Druze, postoji podatak da ste vi vise para ulozili ove sezone i da dajete vise za plate. Nije ti ovo kameno doba da ne moze da se proveri nista.

zdravko

pre 2 godine

Zalosnoje dali deca pisu komentare, Ili ostraseni pa dali neznaju Ili se prave da znaju. Prvo partizan nije nikad osvojio evro ligu nego fibinu kup sampiona desu tada igrali Samo sampioni drzava tusu ucestovali neki beznacajni timovi iz drzava anti kosarke ceho slovacka pojiska turska francuska bugarska rumunija belgija lakoje tad osvojiti kup sampiona. Onda partizan je bijo triput izmedju cetri naj bojie ekipe pod fibinom takmicenje a Samo jednom pod evro ligom I to Po grupama dseu otisli sa dve pobede dajie. Znaci partizan nikad nije igro u ovom sistemu evro lige I tacka To lupetanja da zvezda nije bila u polu finalu kup sampiona pa triput je zvezda bila u polu finalu tog takmicenje dva finala kup kupova jedan osvojila tri finala kup radivoja koraca tri puta polu finalisti isti kup radivoja koraca. Tako vasa laz ne Pali .

Bratislav

pre 2 godine

Zašto ložite više one limareve jadnike...najrealnije bi bilo da se EL smanji za dve ekipe i time omugući igračima minimalni odmor jer je ovo takmičenje preglomazno.Upravo je zbog rusa i povećan broj klubova,zbog njihovih para koje su uložili u klubove i EL,Uniks i Zenit su bili marginalni klubovi a dobili su pravo da se takmiče.Sada samo zaokružiti na 16 klubova,ovih 15 i pobednik EK i to bi bilo to.

Vlada

pre 2 godine

Što se tiče Igokee, nije Zvezda igrala umesto njih. Naši su tumačili da ide osvajač i prvi u regularnom delu u el. Onda je 1 novinar pitao EL i oni su odgovorili da po njima prvi i drugi su finalisti plej ofa ( a ne prvi iz regularnog). To se desilo u sred sezone i to je sporno. U finalu su igrali czv par i otišli u el ( tada su išli 2 tima), tako da zvezda nije igrala umesto Igokee.

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

Srpski timovi bi trebali da se solidarišu sa Ruskim timovima. Svejedno nas samo sramote ovako bi pokazali bratskom narodu podršku .
(Heath, 05. mart 2022 06:27)

Kada je našoj reprezentaciji zabranjeno da igra, Rusi su osvojili srebro. Partizanu je zabranjeno da brani trofej. Da li ćemo se ikada opametiti?

Kukatilo

pre 2 godine

Jel ovaj komentar ironičan? Verovatno jeste, pošto ne verujem da bi ga za ozbiljno postavio navijač kluba koji je polovinu svog učešća u tom takmičenju izborio na mufte,odnosno van terena. Uvek umesto nekog, nesreća zbog pandemije je za njih sreća. Ali možda je i ozbiljan, pošto je na tom intelektualnom nivou da navija za privatni klub kome niko ne može da zabrani kako će da se zove.
(dejan, 05. mart 2022 08:37)

Tegijev svedok

Lord of the Flies

pre 2 godine

(Gossa placa Zeljko 89, 04. mart 2022 19:25)

A zasto drzava da da jos para? Zar nije vise dosta rasipanja para na hleba i igara? Nek privreda ulozi u sport ako joj se isplati i eto budzeta. A ako ne - onda je sve to vestacki i naduvano

fishermann

pre 2 godine

Treba da počne 3. Svetski rat da bi se ovi jadnici plasirali u EL, a što je najgore oni se tome raduju.
(pst, 04. mart 2022 19:21)

Vama ni treci svetski rat nece pomoci da udjete u top 8 :))). Jedina "mala" ralika izmedju Partizana i Zvezde je ta da je Partizan osvojio jednom EL i vise puta igrao F4 a vi ste jednom dogurali do cak top8 :))). U medjuvremenu ste uspeli da otmete Igokei ucesce, da kupite ucesce od Hrvata i da zahvaljujuci koroni igrate ovu sezonu u EL ... Od 8 sezona u EL 3 su za "zelenim stolom" osvojena

Lord

pre 2 godine

1. Mala hala Igokee i finansije iste
2. Finansijsko stanje Cibone
3. Covid 19
A sada ce oni da vam objasne kako iskljucivo rezultatskom zaslugom možete u EL.
I krećemo...

johnny b

pre 2 godine

Javljaju se navijaci Zvezde, tima koji 2010. nije ispao iz ABA lige jer se pojavio covek, kojeg su do tada pljuvali i vredjali, koji je svom klubu promenio ime u KK Crvena Zvezda i ostavio je u ligi, da bi nakon par godina EL igrao umesto Cibone, pa umesto Igokee i na kraju tokom korone jer je prethodne godine bio prvi. Oni sada pricaju kako Partizan ne zasluzuje EL!? Navijaci koji zvizde himni istog takmicenja. Navijaci koji bojkotuju ABA ligu preko koje idu u EL.

dejan

pre 2 godine

A da partizani udju rezultatima u Evroligu ? To nikako a ? Godinama traze neke precice... Imate teren rodjaci...
(bizon, 05. mart 2022 06:59)

Jel ovaj komentar ironičan? Verovatno jeste, pošto ne verujem da bi ga za ozbiljno postavio navijač kluba koji je polovinu svog učešća u tom takmičenju izborio na mufte,odnosno van terena. Uvek umesto nekog, nesreća zbog pandemije je za njih sreća. Ali možda je i ozbiljan, pošto je na tom intelektualnom nivou da navija za privatni klub kome niko ne može da zabrani kako će da se zove.

roarrr

pre 2 godine

Mi ovo osvojili, i to pod uslovima koje nikad niko neće.

Nijednu utakmicu nismo kao domaćini igrali na svom terenu, zbog sankcija.

Ne moratmo više nikad ni igrati tu Evroligu, prešli smo igricu!

sve je relativno

pre 2 godine

Ne bih volio na ovaj način da uđe bilo koja naša ekipa. I ljigavo mi je da smo odmah potrčali da umjesto Rusa organizujemo F4. Da li je to ta naša podrška, ne napada na Ukrajinu, nego podrška Rusiji i ruskom narodu u ovom sukobu sa NATO? LJIGAVO.
(Nbc, 04. mart 2022 19:33)

Mani se sporta, drži se geopolitike. Organizujemo F4, o čemu se pisalo kao izvesnom pre više od mesec dana zbog strogih mera u Berlinu gde je trebao biti F4. S obzirom da kod nas mera nije bilo osim na papiru, EL je htela da ima punu halu navijača i da domaćin plati organizaciju, a za sada smo mi jedini koji ispunjavaju te uslove.

Јабучило

pre 2 godine

Mucenici, ne znaju kako drugacije da ih ubace u Evroligu, silni milioni baceni u vodu, rumeni nista nije uradio, i ajde sada da iskoristimo tudju muku pa da ih ubacimo malo da i oni vide kakav je osecaj igrati Evroligu...
(Losmi, 04. mart 2022 21:07)

Е мој братац из КК Фрижидерац, тим нам је лош јер буџет није безграничан, а извиђачи нам нису баш за дику. А ту ни три Жоца не помажу. Треба бити реалан. Али ти то ниси. Ниједан нормалан гробар не би желео на овако неспортски начин да уђе у било које такмичење у било ком спорту, тачно да је преко енглеских и немачких леђа, а камоли руских. Уосталом, сети се како како смо ми освојили првенство Европе, а како сте ви освојили свој... па... топ 9.

Bua

pre 2 godine

Davno je bilo ali se dobro secam. Tada je Gadafi bio ziv ...
(Gane, 04. mart 2022 23:28)

A tvoj klub jos nije bio osnovan ?
(Kez, 4. mart 2022 23:43)

Znaci od osnivanja smo uzeli sve titule? Mora da se proveri da li jos negde zabelezeno to. Novi klub se pojavi, osvoji sve protiv sile, institucije koja ulozi boga gospoda od para da bi jedva dosla na - 15 u derbiju.

Django

pre 2 godine

Najbolje bi bilo da se ovaj glupi rat završi i da se svako vrati svojim obavezama i pravima. EL bez ruskih timova nije ista. Voleo bih da gledam Partizan u EL ali gde je učešće izborio na terenu a ne ovim administrativnim merama. Željko je rekao da je cilj ulazak u EL za tri godine i ja mu u tome verujem.

Istina

pre 2 godine

OSMEH SE VRATIO U GRAD
VELIKI PARTIZANE MOJ
(Delije=Turski konjanici, 4. mart 2022 23:54

Da,svi vam se smeju,grogotom,hahahaha...kakve ložane su limari,neverovatno.

Istina

pre 2 godine

OSMEH SE VRATIO U GRAD
VELIKI PARTIZANE MOJ
(Delije=Turski konjanici, 04. mart 2022 23:54)

Po potpisu vidi sr da si bežao iz škole. Delija kpod Srba je kršan momak. Ima i ono kolo Igrale se delije na sred zemlje Srbije. Pa drugo kolo sve Delija do delije nek je kolo šarenije...

Heath

pre 2 godine

Slažem se sa većinom vaših komentara zar mislite da bi Prtizan bio nešto bolje plasiran nego Zvrzda. Dobro imaćemo dva tima da nas sramote .

Rajko

pre 2 godine

A u ŽELEZNIKU muk.....
(Lorex, 04. mart 2022 20:47) Kakve veze ima FMP sa ovom vijesti ? Neko se raduje EL kad osvoji prvenstvo a neko da se zarati pa da igra tamo.

mkg

pre 2 godine

Zvezda je dva puta igrala evroligu na mufte,na ustrb Cibone i Igokee.To prvo da razjasnimo.A druga stvar je pitanje legitimiteta te lige kada izbacis tri top 8 ekipe.I trece ove ekipe koje treba da zamene ruske timove nisu im ni blizu po kvalitetu.
(Aleksandar, 04. mart 2022 19:38) Nije mufte nego PRAVILA!!!
sami ti klubovi su krivi jer nisu mogli da ispune uslove...jedva je i Budućnost jedne godine uspela sa dosta sumljivim uslovima ( znamo sve preko "banana")da igra i isprati zahtevno takmičenje(znamo kako su prošli samo 5 pobeda ),morate imate hotel,aerodrom,hala +6000mesta...to mali klubovi ne mogu da ispune!
(super, 04. mart 2022 21:07)

Bitno je da "veliki" francuski klub ima halu u kojoj uopšte može da se igra košarka.
Toliko o uslovima EL.

Heath

pre 2 godine

Svaka čast Partizanu i Zvezdi najbolje ni bilo da naprave pauzu na 3-5 godine Uloze vrijeme i novac koi nemaju u omladinske škole . Treba da preztanu sa dovođenjem polovnih igrača . Na kraju krajeva sano nas sramote.

Heath

pre 2 godine

Srpski timovi bi trebali da se solidarišu sa Ruskim timovima. Svejedno nas samo sramote ovako bi pokazali bratskom narodu podršku .

PP

pre 2 godine

Zvezda je dva puta igrala evroligu na mufte,na ustrb Cibone i Igokee.To prvo da razjasnimo.A druga stvar je pitanje legitimiteta te lige kada izbacis tri top 8 ekipe.I trece ove ekipe koje treba da zamene ruske timove nisu im ni blizu po kvalitetu.
(Aleksandar, 04. mart 2022 19:38) Nije mufte nego PRAVILA!!!
sami ti klubovi su krivi jer nisu mogli da ispune uslove...jedva je i Budućnost jedne godine uspela sa dosta sumljivim uslovima ( znamo sve preko "banana")da igra i isprati zahtevno takmičenje(znamo kako su prošli samo 5 pobeda ),morate imate hotel,aerodrom,hala +6000mesta...to mali klubovi ne mogu da ispune!
(super, 04. mart 2022 21:07)

Ja za Vojvodinu navijam ali moram dodati komentar, mislim da je tad odnosno godinu dana pre, FK Partizan igrao kvalifikacije za LS umesto FK Crvena Zvezda, jer Zvezda nije mogla da ispuni uslove, dal novac za licencu ili tako nesto. Pa su Partizanovci to nazivali pravilima i pravdom, nisu se hvatali za rec ,,mufte,, i rec ,,ustrb,,

ultra_senc_kaludjerica

pre 2 godine

Zvezdas sam do koske ali drago mi je za Partizan jer je institucija kosarke… mozemo mi da se prepucavo sa “zeleznik” i slicne gluposti ali nek nam udju oba tima u euroligu … e to ce da bude festa …

CZ99

pre 2 godine

A u ŽELEZNIKU muk.....
(Lorex, 04. mart 2022 20:47)

Gle grobari što se lože, a još šrafove nisu skupili od zadnjeg sudara sa Zvezdom. Ja lično navijam da vas ubace, pa to su nam dve sigurne pobede. ???

CZ99

pre 2 godine

Partizan treba da ide umesto zvezde a ne na ovakav način. Moje mišljenje je da će se EL raspasti. Videćemo šta će biti.
(todos, 04. mart 2022 22:16)

A na koji drugi način da ide pošto vas peglamo redovno???

Igor

pre 2 godine

Čuj Partizan treba da ide umesto Zvezde,šta ljudi umišljaju,video sam sad u Nisu koliko je to tako…gaženje “institucije” kad čujem grobare tera me na…sollju

Sasha

pre 2 godine

Ovo je hipoteticka varijanta, cim se rat zavrsi, ruski klubovi se vracaju u Evroligu. Sto se tice Partizana, znam da drzava Srbija nekontrolisano baca pare, ali koliko dugo moze da finansira i CZ i Partizan, pitanje je sad...a ako jednog dana udjemo u EU, nema vise pumpanja drzavnih para u sportske klubove, sto ce znaciti njihovu propast jer su se navikli na uhljebljenje na budzetu, umjesto da traze sponzore

parabellum

pre 2 godine

Samo ma mufte i bez terena. Jedino tako moze Partizan da igra Evroligu.
(Milos, 04. mart 2022 19:25)

vise puta ste otisli u EL van terena, prosli na zelnom stolu. Guglaj malo, sram te bilo.

Losmi

pre 2 godine

Mucenici, ne znaju kako drugacije da ih ubace u Evroligu, silni milioni baceni u vodu, rumeni nista nije uradio, i ajde sada da iskoristimo tudju muku pa da ih ubacimo malo da i oni vide kakav je osecaj igrati Evroligu...

super

pre 2 godine

Zvezda je dva puta igrala evroligu na mufte,na ustrb Cibone i Igokee.To prvo da razjasnimo.A druga stvar je pitanje legitimiteta te lige kada izbacis tri top 8 ekipe.I trece ove ekipe koje treba da zamene ruske timove nisu im ni blizu po kvalitetu.
(Aleksandar, 04. mart 2022 19:38) Nije mufte nego PRAVILA!!!
sami ti klubovi su krivi jer nisu mogli da ispune uslove...jedva je i Budućnost jedne godine uspela sa dosta sumljivim uslovima ( znamo sve preko "banana")da igra i isprati zahtevno takmičenje(znamo kako su prošli samo 5 pobeda ),morate imate hotel,aerodrom,hala +6000mesta...to mali klubovi ne mogu da ispune!

Simooooooooonović

pre 2 godine

Taman da ih nalupamo u Abi da ne moramo da ih puštamo zbog mira u kući.
(metalstorm, 04. mart 2022 19:39)

Hahahahahahaha tako je kralju !

Kosjan

pre 2 godine

Treba da počne 3. Svetski rat da bi se ovi jadnici plasirali u EL, a što je najgore oni se tome raduju.
(pst, 04. mart 2022 19:21

Reče navijač kluba koji je čak 4 puta završio u EL - nezasluženo.
Niko normalan se tome ne raduje, baš naprotiv. Prvi sam protiv toga da igramo Evroligu ukoliko to sportski ne zaslužimo. Najgore je to što o sramoti priča jedan panter. Nema dalje...
(panter pudlica, 04. mart 2022 19:34)

Aj se odgovori sa svojim grobarcicima jel smo 2 puta nezasluzeno,3 ili cak 4 puta... Stvarno se gubite... sto je najgore, vi upravo igrate evrokup preko veze I ne zasluzeno ...cak sa 7 mesta igrate evrokup

Марко

pre 2 godine

Da se razumemo euroliga bez rusa nije ista.
(Kide, 04. mart 2022 19:13)

Isto kao što ne bi bila bez Španaca, Italijana, Francuza, pa? Život ide dalje.
(Mikii, 4. mart 2022 19:39)

Где нађе Италијане и Французе? Они су у овом тренутку скоро безначајни када је борба за трофеј у питању. Италијани бар имају неку историју, али француски клубови су тотално небитни, ако изузмемо ону једну блиставу сезону Лиможа.

KKP

pre 2 godine

Oni se stalno ponadaju....nalože....i onda ...moša
(Batko, 04. mart 2022 20:29)ponadaju nalože fajnl four..ponadaju naloze osvoje..ponadaju naloze fajnl four..na drugoj strani nadaju se loze top 16..ako izbace ruse

Kukatilo

pre 2 godine

ЕЛ да, али не овако!
(Јабучило, 04. mart 2022 20:30)

A kako mislis da Partizan drugacije moze da udje? Samo nemoj reci osvajanjem ABA lige.

takoe

pre 2 godine

Zvezda je dva puta igrala evroligu na mufte,na ustrb Cibone i Igokee.To prvo da razjasnimo.A druga stvar je pitanje legitimiteta te lige kada izbacis tri top 8 ekipe.I trece ove ekipe koje treba da zamene ruske timove nisu im ni blizu po kvalitetu.
(Aleksandar, 04. mart 2022 19:38)

A ti stvarno misliš da Cibonu I Igokeu bi neko u evroligi pustio da igra??

sumadinacc

pre 2 godine

Treba da počne 3. Svetski rat da bi se ovi jadnici plasirali u EL, a što je najgore oni se tome raduju.
(pst, 04. mart 2022 19:21)
Mi se nadamo? Kako ste ulazili u Evroligu do sada? Kada se prekidalo prvenstvo zbog korone puna vam usta bila kako vi brinete o zdravlju navijača i igrača…Pa ste igrali umesto Cibone pa unesto Igokee… i vi nama nešto da pričate? Pravite proračune da udjete u top8 sada kada su Ruse izbacili…

Gossa placa Zeljko 89

pre 2 godine

Ha,ha ja moram da pitam tebe koji ostavis ovakav komentar. Izvini, jace je od mene. Koja bi korist za mene kao navijaca Zvezde, za klub, igrace, trenera i upravu koje podrzavam bila korist da Partizan ne igra Evroligu? Sta bi to meni koji stvarno mnogo volim Zvezdu i kosarku znacilo? Zar ne bi bilo super da imamo derbi pri punoj Areni u Evroligi umesto ABA? Zar ne bi bilo super da nemamo problem i presiju osvajanja ABA lige i borbe sa distributorima banana svake sezone? Zar to ne bi bilo u interesu srpske kosarke na kraju krajeva?

ccc?

pre 2 godine

Znas kad bi Zeljko dosao u Partizan da nije znao da ce ruski klubovi biti izbaceni?
(DJ, 4. mart 2022 19:37)


Haha..komentar godine..Gde se seti..?

Dexim

pre 2 godine

A sada prepostenjacine. Od price od pre pet dana "ostavite Ruse u EL" do "institucija, kosarka se vraca kuci".

Brate, jel ne vidite koliko ste jadni i bedni.
(PizzaMajstor, 04. mart 2022 19:38)

Pa to su ti Ostojini grobarcici...

joca

pre 2 godine

Bilo bi sjajno gledati vecite zajedno u evroligi.kakve bi to bile 2 utakmice u najelitnijem takmicenju.zvezda svakako zasluzuje igranje u evroligi ali i Partizan do sledece godine bice sigurno ravnopravan rival sa najboljim ekipama evrope.

Kukatilo

pre 2 godine

A sada prepostenjacine. Od price od pre pet dana "ostavite Ruse u EL" do "institucija, kosarka se vraca kuci".

Brate, jel ne vidite koliko ste jadni i bedni.
(PizzaMajstor, 04. mart 2022 19:38)

Pa naravno da ne vide. Njima je Tegeltija dobar sportski novinar.

građanin opasnih namera

pre 2 godine

kao finalisti EK pa i nekako, ovako na uštrb nekog drugog ne, taman je nikad vise ne igrali, pa nismo mi ovi koji su triput za zelenim stolom usli u istu, i jos se hvale, o nekim uspesima ni da govorimo...

aca

pre 2 godine

Samo ma mufte i bez terena. Jedino tako moze Partizan da igra Evroligu.
(Milos, 04. mart 2022 19:25)

igranje EL na mufte :) pa zna se ko je sampion igranja EL na mufte.

panter pudlica

pre 2 godine

Red bi bio da Srbija ima dva kluba u EL... A i konacno da vidimo Partizan u ligaskom formatu 18 najjacih - to jos nisu igrali, a njihovi navijaci s velikim merakom stalno pljuju po Zvezdinom ucinku. Jedino ne znam sta ce kad Zvezda bude, recimo, dvanaesta, a Partizan petnaesti... mozda prestane pljuvacina?
(Welcome, 04. mart 2022 19:57)

Kakav god da je format, Partizan ga je već osvojio. Sama pomen da je učesnik čak 4 puta na f4 je dovoljno. A u kojem ste vi formatu nešto napravili vredno pomena?

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Ajd’ sad realno. Koga Partizan može dobiti u evroligi? Zvezda je večno na dnu iste a nas šamara sa drugom postavom po 20-30 razlike? Obradovićevo vreme je prošlo. Partizan je prosečan evropski klub. Od stare slave se ne živi.

es

pre 2 godine

Jedan je Zeljko Obradovic! Napred Partizan! Kosarka se vraca kuci!
(crna ovca drustva, 04. mart 2022 19:12)
ovo me podseca na ono.football coming home od letos ???

bin

pre 2 godine

Jedan je Zeljko Obradovic! Napred Partizan! Kosarka se vraca kuci!
(crna ovca drustva, 04. mart 2022 19:12)

Šta se primaš crna ovco ? Neće partizan nigde iz Evrokupa... Jedina promena će biti to što će Željko otico iz partizana !

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Kakva bi mi bili sprdnja u ovoj evroligi majko moja. Pa nas Zvezda večiti fenjeraš nas šamara sa drugom postavom 20-30 razlike. Šta bi nam radio Real, Barsa, Efes i slični timovi?!

Mikii

pre 2 godine

Da se razumemo euroliga bez rusa nije ista.
(Kide, 04. mart 2022 19:13)

Isto kao što ne bi bila bez Španaca, Italijana, Francuza, pa? Život ide dalje.

panter pudlica

pre 2 godine

Samo ma mufte i bez terena. Jedino tako moze Partizan da igra Evroligu.
(Milos, 04. mart 2022 19:25)

Biće da imaš jako kratku memoriju. Da imaš bar malo stida, ne bi tako nešto nikada lupio...

panter pudlica

pre 2 godine

Treba da počne 3. Svetski rat da bi se ovi jadnici plasirali u EL, a što je najgore oni se tome raduju.
(pst, 04. mart 2022 19:21

Reče navijač kluba koji je čak 4 puta završio u EL - nezasluženo.
Niko normalan se tome ne raduje, baš naprotiv. Prvi sam protiv toga da igramo Evroligu ukoliko to sportski ne zaslužimo. Najgore je to što o sramoti priča jedan panter. Nema dalje...

rke koke

pre 2 godine

Rakari su stari principi, ne bi oni nikad ulazili na pozivnicu, pare ispod stola, izbacivanje bratskog Cska i Rusa. Ma kakvi, odbiće to gnušanjem. I oni i siroti Željko bez ugovora.

Ne budi nepismen, vozi desnom trakom

pre 2 godine

Treba da počne 3. Svetski rat da bi se ovi jadnici plasirali u EL, a što je najgore oni se tome raduju.
(pst, 04. mart 2022 19:21)

Verovatno pratis basket od pre par godina pa ovakav komentar ne cudi.

PizzaMajstor

pre 2 godine

A sada prepostenjacine. Od price od pre pet dana "ostavite Ruse u EL" do "institucija, kosarka se vraca kuci".

Brate, jel ne vidite koliko ste jadni i bedni.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Partizan neće minimum narednih 10 godina igrati evroligu. Smejurija od uprave, struke, igrača i organizacije kluba. Inače neće se ratovati na istoku kao ‘41 punih 4 godine. Eto Rusa do godine sa minimum 3 kluba u evroligi…

Nbc

pre 2 godine

Ne bih volio na ovaj način da uđe bilo koja naša ekipa. I ljigavo mi je da smo odmah potrčali da umjesto Rusa organizujemo F4. Da li je to ta naša podrška, ne napada na Ukrajinu, nego podrška Rusiji i ruskom narodu u ovom sukobu sa NATO? LJIGAVO.

Stark

pre 2 godine

Jedan je Zeljko Obradovic! Napred Partizan! Kosarka se vraca kuci!
(crna ovca drustva, 4. mart 2022 19:12)

Znaci sad je uredu sto su izbacili Ruske timove?

Prethodnih par dana sa citao sasvim nesto drugo...

Aleksandar

pre 2 godine

Zvezda je dva puta igrala evroligu na mufte,na ustrb Cibone i Igokee.To prvo da razjasnimo.A druga stvar je pitanje legitimiteta te lige kada izbacis tri top 8 ekipe.I trece ove ekipe koje treba da zamene ruske timove nisu im ni blizu po kvalitetu.

Welcome

pre 2 godine

Red bi bio da Srbija ima dva kluba u EL... A i konacno da vidimo Partizan u ligaskom formatu 18 najjacih - to jos nisu igrali, a njihovi navijaci s velikim merakom stalno pljuju po Zvezdinom ucinku. Jedino ne znam sta ce kad Zvezda bude, recimo, dvanaesta, a Partizan petnaesti... mozda prestane pljuvacina?

čiča

pre 2 godine

Imam Željkovu sliku u dnevnoj sobi.
KK Partizan mi je neopisivo vazna stvar.
Na moju dušu - neću da uđemo u EL umesto Rusa.
Ako osvojimo EK ili ABA, sto je jako malo verovatno ove godine, onda bih bio najsrećniji.
Drugacije NE.
Nismo mi kk zvezda.

djuro

pre 2 godine

Kad se njegovoj ekipi ukazala prilika da profitira od političke odluke da se boljem timu zabrani učešće, Laudrup je odbio da učestvuje na EP1992. Zbog toga je dobio puno zahvalnosti i poštovanja u zemlji koja je izbačena - Jugoslaviji (Srbiji i Crnoj Gori). Međutim, čini se da su danas isti ti zahvalni zaboravili lekciju. Bez časti, i ne samo Partizan nego i Zvezda onomad u EL i generalno srpski sport.

Gossa placa Zeljko 89

pre 2 godine

O ovome sam pisao pre dva dana. Velika je mogucnost da i Zvezda i Partizan profitiraju od izlaska Ruskih ekipa na ovaj nacin. Sasvim je logicno da ce obe ekipe dobiti licencu na 3 godine uskoro. Samo polako, da se prvo potvrdi ova vest. Zato je bitno sto ogranizujemo F4, da imamo sto bolju saradnju sa EL. Ako je tacno, ovo je ogromna stvar za srpsku kosarku. Sada je na drzavi da pojaca budzete sa 8-9 na 14-15 miliona evra, i onda ce doci i rezultati. ABA liga ce moci opusteno da se igra i da se u njoj razvijaju mladi igraci. Bila bi ogromna promena na bolje.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Šta se primaš crna ovco ? Neće partizan nigde iz Evrokupa... Jedina promena će biti to što će Željko otico iz partizana !
(bin, 04. mart 2022 19:25)



Vala kako Partizan igra cele sezone bolje da nam sledeće dođe Nenad Čanak ili Vlado Šćepanović. Nikakva razlika u odnosu na Obradovića…

Idealista

pre 2 godine

Kakvo bi smekeri bili da odbijemo bilo sta dobijeno za zelenim stolom i jos na ustrub Rusa.
Ima stvari koje su vaznije od trofeja ali plasim se da smo izgubili dusu kao klub i prepustili se drustvu gde se samo vrednuje uspeh i materijalno bez obzira na nacin.

Djalma

pre 2 godine

Samo na mufte i bez terena. Jedino tako Partizan može da igra EL.
@Milos

Joooj panteru pa tri puta ste igrali na mufte.
Jel te malo blam zbog ovoga?
Nije.
E onda nista.
Poy.

Nebitan

pre 2 godine

Imamo mi evroligasa u komsiluku, iskreno, Zvezdu ove godine i generalno, ne moze da dobije vise od 6-7 ekipa u Evropi, tako da, igrali, ne igrali, kad budemo ovakvu Zvezdu preskocili kvalitetom, to ce znaciti da smo na nivou top 8, mozda i u 5-6 ekipa u Evropi. A ulazak u Evroligu preko pozivnice dok te Zvezda rutinski dobija 15-20 razlike me uopste ne zanima.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Mi nemamo igrače i stručni štab a ni plan da bi igrali evrokup a neko bi da nas ubaci u evroligu? Po toj logici mogu igrati evroligu i Trento ili Ulm jer smo godinama u ravni sa istim? Jedno je nešto sanjati a drugo je šta je realno…

Kide

pre 2 godine

Od kad je dosao Zeljko to se naslucuje kao mogucnost a sad sa izlaskom ruskih ekipa sansa je daleko veca.Da se razumemo euroliga bez rusa nije ista.

Mile0407

pre 2 godine

Navijac sam Partizana otkad znam za sebe, ali i pored zelje da budemo ponovo u elitnom drustvu, smatram da sa ovim i ovakvim timom nemamo sta da trazimo u EL. Sto bi rekao nas narod- sedi di si, ni za di si nisi.

goranpp

pre 2 godine

Samo ma mufte i bez terena. Jedino tako moze Partizan da igra Evroligu.
(Milos, 04. mart 2022 19:25)

Samo vi ne pricajte o tome, tri puta ste otisli u Euroligu a da niste istu osvojili

Kide

pre 2 godine

Od kad je dosao Zeljko to se naslucuje kao mogucnost a sad sa izlaskom ruskih ekipa sansa je daleko veca.Da se razumemo euroliga bez rusa nije ista.

Losmi

pre 2 godine

Mucenici, ne znaju kako drugacije da ih ubace u Evroligu, silni milioni baceni u vodu, rumeni nista nije uradio, i ajde sada da iskoristimo tudju muku pa da ih ubacimo malo da i oni vide kakav je osecaj igrati Evroligu...

Kosjan

pre 2 godine

Treba da počne 3. Svetski rat da bi se ovi jadnici plasirali u EL, a što je najgore oni se tome raduju.
(pst, 04. mart 2022 19:21

Reče navijač kluba koji je čak 4 puta završio u EL - nezasluženo.
Niko normalan se tome ne raduje, baš naprotiv. Prvi sam protiv toga da igramo Evroligu ukoliko to sportski ne zaslužimo. Najgore je to što o sramoti priča jedan panter. Nema dalje...
(panter pudlica, 04. mart 2022 19:34)

Aj se odgovori sa svojim grobarcicima jel smo 2 puta nezasluzeno,3 ili cak 4 puta... Stvarno se gubite... sto je najgore, vi upravo igrate evrokup preko veze I ne zasluzeno ...cak sa 7 mesta igrate evrokup

super

pre 2 godine

Zvezda je dva puta igrala evroligu na mufte,na ustrb Cibone i Igokee.To prvo da razjasnimo.A druga stvar je pitanje legitimiteta te lige kada izbacis tri top 8 ekipe.I trece ove ekipe koje treba da zamene ruske timove nisu im ni blizu po kvalitetu.
(Aleksandar, 04. mart 2022 19:38) Nije mufte nego PRAVILA!!!
sami ti klubovi su krivi jer nisu mogli da ispune uslove...jedva je i Budućnost jedne godine uspela sa dosta sumljivim uslovima ( znamo sve preko "banana")da igra i isprati zahtevno takmičenje(znamo kako su prošli samo 5 pobeda ),morate imate hotel,aerodrom,hala +6000mesta...to mali klubovi ne mogu da ispune!

Kukatilo

pre 2 godine

A sada prepostenjacine. Od price od pre pet dana "ostavite Ruse u EL" do "institucija, kosarka se vraca kuci".

Brate, jel ne vidite koliko ste jadni i bedni.
(PizzaMajstor, 04. mart 2022 19:38)

Pa naravno da ne vide. Njima je Tegeltija dobar sportski novinar.

PizzaMajstor

pre 2 godine

A sada prepostenjacine. Od price od pre pet dana "ostavite Ruse u EL" do "institucija, kosarka se vraca kuci".

Brate, jel ne vidite koliko ste jadni i bedni.

bin

pre 2 godine

Jedan je Zeljko Obradovic! Napred Partizan! Kosarka se vraca kuci!
(crna ovca drustva, 04. mart 2022 19:12)

Šta se primaš crna ovco ? Neće partizan nigde iz Evrokupa... Jedina promena će biti to što će Željko otico iz partizana !

sumadinacc

pre 2 godine

Treba da počne 3. Svetski rat da bi se ovi jadnici plasirali u EL, a što je najgore oni se tome raduju.
(pst, 04. mart 2022 19:21)
Mi se nadamo? Kako ste ulazili u Evroligu do sada? Kada se prekidalo prvenstvo zbog korone puna vam usta bila kako vi brinete o zdravlju navijača i igrača…Pa ste igrali umesto Cibone pa unesto Igokee… i vi nama nešto da pričate? Pravite proračune da udjete u top8 sada kada su Ruse izbacili…

Dexim

pre 2 godine

A sada prepostenjacine. Od price od pre pet dana "ostavite Ruse u EL" do "institucija, kosarka se vraca kuci".

Brate, jel ne vidite koliko ste jadni i bedni.
(PizzaMajstor, 04. mart 2022 19:38)

Pa to su ti Ostojini grobarcici...

Kukatilo

pre 2 godine

ЕЛ да, али не овако!
(Јабучило, 04. mart 2022 20:30)

A kako mislis da Partizan drugacije moze da udje? Samo nemoj reci osvajanjem ABA lige.

KKP

pre 2 godine

Oni se stalno ponadaju....nalože....i onda ...moša
(Batko, 04. mart 2022 20:29)ponadaju nalože fajnl four..ponadaju naloze osvoje..ponadaju naloze fajnl four..na drugoj strani nadaju se loze top 16..ako izbace ruse

panter pudlica

pre 2 godine

Red bi bio da Srbija ima dva kluba u EL... A i konacno da vidimo Partizan u ligaskom formatu 18 najjacih - to jos nisu igrali, a njihovi navijaci s velikim merakom stalno pljuju po Zvezdinom ucinku. Jedino ne znam sta ce kad Zvezda bude, recimo, dvanaesta, a Partizan petnaesti... mozda prestane pljuvacina?
(Welcome, 04. mart 2022 19:57)

Kakav god da je format, Partizan ga je već osvojio. Sama pomen da je učesnik čak 4 puta na f4 je dovoljno. A u kojem ste vi formatu nešto napravili vredno pomena?

Марко

pre 2 godine

Da se razumemo euroliga bez rusa nije ista.
(Kide, 04. mart 2022 19:13)

Isto kao što ne bi bila bez Španaca, Italijana, Francuza, pa? Život ide dalje.
(Mikii, 4. mart 2022 19:39)

Где нађе Италијане и Французе? Они су у овом тренутку скоро безначајни када је борба за трофеј у питању. Италијани бар имају неку историју, али француски клубови су тотално небитни, ако изузмемо ону једну блиставу сезону Лиможа.

Nebitan

pre 2 godine

Imamo mi evroligasa u komsiluku, iskreno, Zvezdu ove godine i generalno, ne moze da dobije vise od 6-7 ekipa u Evropi, tako da, igrali, ne igrali, kad budemo ovakvu Zvezdu preskocili kvalitetom, to ce znaciti da smo na nivou top 8, mozda i u 5-6 ekipa u Evropi. A ulazak u Evroligu preko pozivnice dok te Zvezda rutinski dobija 15-20 razlike me uopste ne zanima.

Aleksandar

pre 2 godine

Zvezda je dva puta igrala evroligu na mufte,na ustrb Cibone i Igokee.To prvo da razjasnimo.A druga stvar je pitanje legitimiteta te lige kada izbacis tri top 8 ekipe.I trece ove ekipe koje treba da zamene ruske timove nisu im ni blizu po kvalitetu.

es

pre 2 godine

Jedan je Zeljko Obradovic! Napred Partizan! Kosarka se vraca kuci!
(crna ovca drustva, 04. mart 2022 19:12)
ovo me podseca na ono.football coming home od letos ???

Gossa placa Zeljko 89

pre 2 godine

Ha,ha ja moram da pitam tebe koji ostavis ovakav komentar. Izvini, jace je od mene. Koja bi korist za mene kao navijaca Zvezde, za klub, igrace, trenera i upravu koje podrzavam bila korist da Partizan ne igra Evroligu? Sta bi to meni koji stvarno mnogo volim Zvezdu i kosarku znacilo? Zar ne bi bilo super da imamo derbi pri punoj Areni u Evroligi umesto ABA? Zar ne bi bilo super da nemamo problem i presiju osvajanja ABA lige i borbe sa distributorima banana svake sezone? Zar to ne bi bilo u interesu srpske kosarke na kraju krajeva?

panter pudlica

pre 2 godine

Samo ma mufte i bez terena. Jedino tako moze Partizan da igra Evroligu.
(Milos, 04. mart 2022 19:25)

Biće da imaš jako kratku memoriju. Da imaš bar malo stida, ne bi tako nešto nikada lupio...

Gossa placa Zeljko 89

pre 2 godine

O ovome sam pisao pre dva dana. Velika je mogucnost da i Zvezda i Partizan profitiraju od izlaska Ruskih ekipa na ovaj nacin. Sasvim je logicno da ce obe ekipe dobiti licencu na 3 godine uskoro. Samo polako, da se prvo potvrdi ova vest. Zato je bitno sto ogranizujemo F4, da imamo sto bolju saradnju sa EL. Ako je tacno, ovo je ogromna stvar za srpsku kosarku. Sada je na drzavi da pojaca budzete sa 8-9 na 14-15 miliona evra, i onda ce doci i rezultati. ABA liga ce moci opusteno da se igra i da se u njoj razvijaju mladi igraci. Bila bi ogromna promena na bolje.

ccc?

pre 2 godine

Znas kad bi Zeljko dosao u Partizan da nije znao da ce ruski klubovi biti izbaceni?
(DJ, 4. mart 2022 19:37)


Haha..komentar godine..Gde se seti..?

panter pudlica

pre 2 godine

Treba da počne 3. Svetski rat da bi se ovi jadnici plasirali u EL, a što je najgore oni se tome raduju.
(pst, 04. mart 2022 19:21

Reče navijač kluba koji je čak 4 puta završio u EL - nezasluženo.
Niko normalan se tome ne raduje, baš naprotiv. Prvi sam protiv toga da igramo Evroligu ukoliko to sportski ne zaslužimo. Najgore je to što o sramoti priča jedan panter. Nema dalje...

takoe

pre 2 godine

Zvezda je dva puta igrala evroligu na mufte,na ustrb Cibone i Igokee.To prvo da razjasnimo.A druga stvar je pitanje legitimiteta te lige kada izbacis tri top 8 ekipe.I trece ove ekipe koje treba da zamene ruske timove nisu im ni blizu po kvalitetu.
(Aleksandar, 04. mart 2022 19:38)

A ti stvarno misliš da Cibonu I Igokeu bi neko u evroligi pustio da igra??

aca

pre 2 godine

Samo ma mufte i bez terena. Jedino tako moze Partizan da igra Evroligu.
(Milos, 04. mart 2022 19:25)

igranje EL na mufte :) pa zna se ko je sampion igranja EL na mufte.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Ajd’ sad realno. Koga Partizan može dobiti u evroligi? Zvezda je večno na dnu iste a nas šamara sa drugom postavom po 20-30 razlike? Obradovićevo vreme je prošlo. Partizan je prosečan evropski klub. Od stare slave se ne živi.

Simooooooooonović

pre 2 godine

Taman da ih nalupamo u Abi da ne moramo da ih puštamo zbog mira u kući.
(metalstorm, 04. mart 2022 19:39)

Hahahahahahaha tako je kralju !

Djalma

pre 2 godine

Samo na mufte i bez terena. Jedino tako Partizan može da igra EL.
@Milos

Joooj panteru pa tri puta ste igrali na mufte.
Jel te malo blam zbog ovoga?
Nije.
E onda nista.
Poy.

johnny b

pre 2 godine

Javljaju se navijaci Zvezde, tima koji 2010. nije ispao iz ABA lige jer se pojavio covek, kojeg su do tada pljuvali i vredjali, koji je svom klubu promenio ime u KK Crvena Zvezda i ostavio je u ligi, da bi nakon par godina EL igrao umesto Cibone, pa umesto Igokee i na kraju tokom korone jer je prethodne godine bio prvi. Oni sada pricaju kako Partizan ne zasluzuje EL!? Navijaci koji zvizde himni istog takmicenja. Navijaci koji bojkotuju ABA ligu preko koje idu u EL.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Kakva bi mi bili sprdnja u ovoj evroligi majko moja. Pa nas Zvezda večiti fenjeraš nas šamara sa drugom postavom 20-30 razlike. Šta bi nam radio Real, Barsa, Efes i slični timovi?!

građanin opasnih namera

pre 2 godine

kao finalisti EK pa i nekako, ovako na uštrb nekog drugog ne, taman je nikad vise ne igrali, pa nismo mi ovi koji su triput za zelenim stolom usli u istu, i jos se hvale, o nekim uspesima ni da govorimo...

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Partizan neće minimum narednih 10 godina igrati evroligu. Smejurija od uprave, struke, igrača i organizacije kluba. Inače neće se ratovati na istoku kao ‘41 punih 4 godine. Eto Rusa do godine sa minimum 3 kluba u evroligi…

joca

pre 2 godine

Bilo bi sjajno gledati vecite zajedno u evroligi.kakve bi to bile 2 utakmice u najelitnijem takmicenju.zvezda svakako zasluzuje igranje u evroligi ali i Partizan do sledece godine bice sigurno ravnopravan rival sa najboljim ekipama evrope.

čiča

pre 2 godine

Imam Željkovu sliku u dnevnoj sobi.
KK Partizan mi je neopisivo vazna stvar.
Na moju dušu - neću da uđemo u EL umesto Rusa.
Ako osvojimo EK ili ABA, sto je jako malo verovatno ove godine, onda bih bio najsrećniji.
Drugacije NE.
Nismo mi kk zvezda.

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

Srpski timovi bi trebali da se solidarišu sa Ruskim timovima. Svejedno nas samo sramote ovako bi pokazali bratskom narodu podršku .
(Heath, 05. mart 2022 06:27)

Kada je našoj reprezentaciji zabranjeno da igra, Rusi su osvojili srebro. Partizanu je zabranjeno da brani trofej. Da li ćemo se ikada opametiti?

rke koke

pre 2 godine

Rakari su stari principi, ne bi oni nikad ulazili na pozivnicu, pare ispod stola, izbacivanje bratskog Cska i Rusa. Ma kakvi, odbiće to gnušanjem. I oni i siroti Željko bez ugovora.

Mile0407

pre 2 godine

Navijac sam Partizana otkad znam za sebe, ali i pored zelje da budemo ponovo u elitnom drustvu, smatram da sa ovim i ovakvim timom nemamo sta da trazimo u EL. Sto bi rekao nas narod- sedi di si, ni za di si nisi.

Stark

pre 2 godine

Jedan je Zeljko Obradovic! Napred Partizan! Kosarka se vraca kuci!
(crna ovca drustva, 4. mart 2022 19:12)

Znaci sad je uredu sto su izbacili Ruske timove?

Prethodnih par dana sa citao sasvim nesto drugo...

fishermann

pre 2 godine

Treba da počne 3. Svetski rat da bi se ovi jadnici plasirali u EL, a što je najgore oni se tome raduju.
(pst, 04. mart 2022 19:21)

Vama ni treci svetski rat nece pomoci da udjete u top 8 :))). Jedina "mala" ralika izmedju Partizana i Zvezde je ta da je Partizan osvojio jednom EL i vise puta igrao F4 a vi ste jednom dogurali do cak top8 :))). U medjuvremenu ste uspeli da otmete Igokei ucesce, da kupite ucesce od Hrvata i da zahvaljujuci koroni igrate ovu sezonu u EL ... Od 8 sezona u EL 3 su za "zelenim stolom" osvojena

Lord

pre 2 godine

1. Mala hala Igokee i finansije iste
2. Finansijsko stanje Cibone
3. Covid 19
A sada ce oni da vam objasne kako iskljucivo rezultatskom zaslugom možete u EL.
I krećemo...

Welcome

pre 2 godine

Red bi bio da Srbija ima dva kluba u EL... A i konacno da vidimo Partizan u ligaskom formatu 18 najjacih - to jos nisu igrali, a njihovi navijaci s velikim merakom stalno pljuju po Zvezdinom ucinku. Jedino ne znam sta ce kad Zvezda bude, recimo, dvanaesta, a Partizan petnaesti... mozda prestane pljuvacina?

djuro

pre 2 godine

Kad se njegovoj ekipi ukazala prilika da profitira od političke odluke da se boljem timu zabrani učešće, Laudrup je odbio da učestvuje na EP1992. Zbog toga je dobio puno zahvalnosti i poštovanja u zemlji koja je izbačena - Jugoslaviji (Srbiji i Crnoj Gori). Međutim, čini se da su danas isti ti zahvalni zaboravili lekciju. Bez časti, i ne samo Partizan nego i Zvezda onomad u EL i generalno srpski sport.

Mikii

pre 2 godine

Da se razumemo euroliga bez rusa nije ista.
(Kide, 04. mart 2022 19:13)

Isto kao što ne bi bila bez Španaca, Italijana, Francuza, pa? Život ide dalje.

roarrr

pre 2 godine

Mi ovo osvojili, i to pod uslovima koje nikad niko neće.

Nijednu utakmicu nismo kao domaćini igrali na svom terenu, zbog sankcija.

Ne moratmo više nikad ni igrati tu Evroligu, prešli smo igricu!

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Šta se primaš crna ovco ? Neće partizan nigde iz Evrokupa... Jedina promena će biti to što će Željko otico iz partizana !
(bin, 04. mart 2022 19:25)



Vala kako Partizan igra cele sezone bolje da nam sledeće dođe Nenad Čanak ili Vlado Šćepanović. Nikakva razlika u odnosu na Obradovića…

Bua

pre 2 godine

Davno je bilo ali se dobro secam. Tada je Gadafi bio ziv ...
(Gane, 04. mart 2022 23:28)

A tvoj klub jos nije bio osnovan ?
(Kez, 4. mart 2022 23:43)

Znaci od osnivanja smo uzeli sve titule? Mora da se proveri da li jos negde zabelezeno to. Novi klub se pojavi, osvoji sve protiv sile, institucije koja ulozi boga gospoda od para da bi jedva dosla na - 15 u derbiju.

Istina

pre 2 godine

OSMEH SE VRATIO U GRAD
VELIKI PARTIZANE MOJ
(Delije=Turski konjanici, 04. mart 2022 23:54)

Po potpisu vidi sr da si bežao iz škole. Delija kpod Srba je kršan momak. Ima i ono kolo Igrale se delije na sred zemlje Srbije. Pa drugo kolo sve Delija do delije nek je kolo šarenije...

Miskec

pre 2 godine

"A u Zelezniku muk. Znaju da je to njihov kraj, trofeji se sele u predgradje a zvezda u zamrzivac tj dubok led
(…, 5. mart 2022 11:33)"
Je l' opet nesto od sledece sezone?

dejan

pre 2 godine

A da partizani udju rezultatima u Evroligu ? To nikako a ? Godinama traze neke precice... Imate teren rodjaci...
(bizon, 05. mart 2022 06:59)

Jel ovaj komentar ironičan? Verovatno jeste, pošto ne verujem da bi ga za ozbiljno postavio navijač kluba koji je polovinu svog učešća u tom takmičenju izborio na mufte,odnosno van terena. Uvek umesto nekog, nesreća zbog pandemije je za njih sreća. Ali možda je i ozbiljan, pošto je na tom intelektualnom nivou da navija za privatni klub kome niko ne može da zabrani kako će da se zove.

Idealista

pre 2 godine

Kakvo bi smekeri bili da odbijemo bilo sta dobijeno za zelenim stolom i jos na ustrub Rusa.
Ima stvari koje su vaznije od trofeja ali plasim se da smo izgubili dusu kao klub i prepustili se drustvu gde se samo vrednuje uspeh i materijalno bez obzira na nacin.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Mi nemamo igrače i stručni štab a ni plan da bi igrali evrokup a neko bi da nas ubaci u evroligu? Po toj logici mogu igrati evroligu i Trento ili Ulm jer smo godinama u ravni sa istim? Jedno je nešto sanjati a drugo je šta je realno…

PP

pre 2 godine

Zvezda je dva puta igrala evroligu na mufte,na ustrb Cibone i Igokee.To prvo da razjasnimo.A druga stvar je pitanje legitimiteta te lige kada izbacis tri top 8 ekipe.I trece ove ekipe koje treba da zamene ruske timove nisu im ni blizu po kvalitetu.
(Aleksandar, 04. mart 2022 19:38) Nije mufte nego PRAVILA!!!
sami ti klubovi su krivi jer nisu mogli da ispune uslove...jedva je i Budućnost jedne godine uspela sa dosta sumljivim uslovima ( znamo sve preko "banana")da igra i isprati zahtevno takmičenje(znamo kako su prošli samo 5 pobeda ),morate imate hotel,aerodrom,hala +6000mesta...to mali klubovi ne mogu da ispune!
(super, 04. mart 2022 21:07)

Ja za Vojvodinu navijam ali moram dodati komentar, mislim da je tad odnosno godinu dana pre, FK Partizan igrao kvalifikacije za LS umesto FK Crvena Zvezda, jer Zvezda nije mogla da ispuni uslove, dal novac za licencu ili tako nesto. Pa su Partizanovci to nazivali pravilima i pravdom, nisu se hvatali za rec ,,mufte,, i rec ,,ustrb,,

Django

pre 2 godine

Najbolje bi bilo da se ovaj glupi rat završi i da se svako vrati svojim obavezama i pravima. EL bez ruskih timova nije ista. Voleo bih da gledam Partizan u EL ali gde je učešće izborio na terenu a ne ovim administrativnim merama. Željko je rekao da je cilj ulazak u EL za tri godine i ja mu u tome verujem.

Istina

pre 2 godine

OSMEH SE VRATIO U GRAD
VELIKI PARTIZANE MOJ
(Delije=Turski konjanici, 4. mart 2022 23:54

Da,svi vam se smeju,grogotom,hahahaha...kakve ložane su limari,neverovatno.

Kukatilo

pre 2 godine

Jel ovaj komentar ironičan? Verovatno jeste, pošto ne verujem da bi ga za ozbiljno postavio navijač kluba koji je polovinu svog učešća u tom takmičenju izborio na mufte,odnosno van terena. Uvek umesto nekog, nesreća zbog pandemije je za njih sreća. Ali možda je i ozbiljan, pošto je na tom intelektualnom nivou da navija za privatni klub kome niko ne može da zabrani kako će da se zove.
(dejan, 05. mart 2022 08:37)

Tegijev svedok

Ne budi nepismen, vozi desnom trakom

pre 2 godine

Treba da počne 3. Svetski rat da bi se ovi jadnici plasirali u EL, a što je najgore oni se tome raduju.
(pst, 04. mart 2022 19:21)

Verovatno pratis basket od pre par godina pa ovakav komentar ne cudi.

Јабучило

pre 2 godine

Mucenici, ne znaju kako drugacije da ih ubace u Evroligu, silni milioni baceni u vodu, rumeni nista nije uradio, i ajde sada da iskoristimo tudju muku pa da ih ubacimo malo da i oni vide kakav je osecaj igrati Evroligu...
(Losmi, 04. mart 2022 21:07)

Е мој братац из КК Фрижидерац, тим нам је лош јер буџет није безграничан, а извиђачи нам нису баш за дику. А ту ни три Жоца не помажу. Треба бити реалан. Али ти то ниси. Ниједан нормалан гробар не би желео на овако неспортски начин да уђе у било које такмичење у било ком спорту, тачно да је преко енглеских и немачких леђа, а камоли руских. Уосталом, сети се како како смо ми освојили првенство Европе, а како сте ви освојили свој... па... топ 9.

svi znaju sve

pre 2 godine

Zalosnoje dali deca pisu komentare, Ili ostraseni pa dali neznaju Ili se prave da znaju. Prvo partizan nije nikad osvojio evro ligu nego fibinu kup sampiona desu tada igrali Samo sampioni drzava tusu ucestovali neki beznacajni timovi iz drzava anti kosarke ceho slovacka pojiska turska francuska bugarska rumunija belgija lakoje tad osvojiti kup sampiona. Onda partizan je bijo triput izmedju cetri naj bojie ekipe pod fibinom takmicenje a Samo jednom pod evro ligom I to Po grupama dseu otisli sa dve pobede dajie. Znaci partizan nikad nije igro u ovom sistemu evro lige I tacka To lupetanja da zvezda nije bila u polu finalu kup sampiona pa triput je zvezda bila u polu finalu tog takmicenje dva finala kup kupova jedan osvojila tri finala kup radivoja koraca tri puta polu finalisti isti kup radivoja koraca. Tako vasa laz ne Pali .
(zdravko, 5. mart 2022 12:11)
Zalosno je sto si nepismen, a prozivas decu.

goranpp

pre 2 godine

Samo ma mufte i bez terena. Jedino tako moze Partizan da igra Evroligu.
(Milos, 04. mart 2022 19:25)

Samo vi ne pricajte o tome, tri puta ste otisli u Euroligu a da niste istu osvojili

sve je relativno

pre 2 godine

Ne bih volio na ovaj način da uđe bilo koja naša ekipa. I ljigavo mi je da smo odmah potrčali da umjesto Rusa organizujemo F4. Da li je to ta naša podrška, ne napada na Ukrajinu, nego podrška Rusiji i ruskom narodu u ovom sukobu sa NATO? LJIGAVO.
(Nbc, 04. mart 2022 19:33)

Mani se sporta, drži se geopolitike. Organizujemo F4, o čemu se pisalo kao izvesnom pre više od mesec dana zbog strogih mera u Berlinu gde je trebao biti F4. S obzirom da kod nas mera nije bilo osim na papiru, EL je htela da ima punu halu navijača i da domaćin plati organizaciju, a za sada smo mi jedini koji ispunjavaju te uslove.

Nbc

pre 2 godine

Ne bih volio na ovaj način da uđe bilo koja naša ekipa. I ljigavo mi je da smo odmah potrčali da umjesto Rusa organizujemo F4. Da li je to ta naša podrška, ne napada na Ukrajinu, nego podrška Rusiji i ruskom narodu u ovom sukobu sa NATO? LJIGAVO.

CZ99

pre 2 godine

A u ŽELEZNIKU muk.....
(Lorex, 04. mart 2022 20:47)

Gle grobari što se lože, a još šrafove nisu skupili od zadnjeg sudara sa Zvezdom. Ja lično navijam da vas ubace, pa to su nam dve sigurne pobede. ???

Rajko

pre 2 godine

A u ŽELEZNIKU muk.....
(Lorex, 04. mart 2022 20:47) Kakve veze ima FMP sa ovom vijesti ? Neko se raduje EL kad osvoji prvenstvo a neko da se zarati pa da igra tamo.

Vlada

pre 2 godine

Što se tiče Igokee, nije Zvezda igrala umesto njih. Naši su tumačili da ide osvajač i prvi u regularnom delu u el. Onda je 1 novinar pitao EL i oni su odgovorili da po njima prvi i drugi su finalisti plej ofa ( a ne prvi iz regularnog). To se desilo u sred sezone i to je sporno. U finalu su igrali czv par i otišli u el ( tada su išli 2 tima), tako da zvezda nije igrala umesto Igokee.

mkg

pre 2 godine

Zvezda je dva puta igrala evroligu na mufte,na ustrb Cibone i Igokee.To prvo da razjasnimo.A druga stvar je pitanje legitimiteta te lige kada izbacis tri top 8 ekipe.I trece ove ekipe koje treba da zamene ruske timove nisu im ni blizu po kvalitetu.
(Aleksandar, 04. mart 2022 19:38) Nije mufte nego PRAVILA!!!
sami ti klubovi su krivi jer nisu mogli da ispune uslove...jedva je i Budućnost jedne godine uspela sa dosta sumljivim uslovima ( znamo sve preko "banana")da igra i isprati zahtevno takmičenje(znamo kako su prošli samo 5 pobeda ),morate imate hotel,aerodrom,hala +6000mesta...to mali klubovi ne mogu da ispune!
(super, 04. mart 2022 21:07)

Bitno je da "veliki" francuski klub ima halu u kojoj uopšte može da se igra košarka.
Toliko o uslovima EL.

Lord of the Flies

pre 2 godine

(Gossa placa Zeljko 89, 04. mart 2022 19:25)

A zasto drzava da da jos para? Zar nije vise dosta rasipanja para na hleba i igara? Nek privreda ulozi u sport ako joj se isplati i eto budzeta. A ako ne - onda je sve to vestacki i naduvano

marshall

pre 2 godine

Znaci od osnivanja smo uzeli sve titule? Mora da se proveri da li jos negde zabelezeno to. Novi klub se pojavi, osvoji sve protiv sile, institucije koja ulozi boga gospoda od para da bi jedva dosla na - 15 u derbiju.
(Bua, 5. mart 2022 07:48)

Druze, postoji podatak da ste vi vise para ulozili ove sezone i da dajete vise za plate. Nije ti ovo kameno doba da ne moze da se proveri nista.

zdravko

pre 2 godine

Zalosnoje dali deca pisu komentare, Ili ostraseni pa dali neznaju Ili se prave da znaju. Prvo partizan nije nikad osvojio evro ligu nego fibinu kup sampiona desu tada igrali Samo sampioni drzava tusu ucestovali neki beznacajni timovi iz drzava anti kosarke ceho slovacka pojiska turska francuska bugarska rumunija belgija lakoje tad osvojiti kup sampiona. Onda partizan je bijo triput izmedju cetri naj bojie ekipe pod fibinom takmicenje a Samo jednom pod evro ligom I to Po grupama dseu otisli sa dve pobede dajie. Znaci partizan nikad nije igro u ovom sistemu evro lige I tacka To lupetanja da zvezda nije bila u polu finalu kup sampiona pa triput je zvezda bila u polu finalu tog takmicenje dva finala kup kupova jedan osvojila tri finala kup radivoja koraca tri puta polu finalisti isti kup radivoja koraca. Tako vasa laz ne Pali .

ultra_senc_kaludjerica

pre 2 godine

Zvezdas sam do koske ali drago mi je za Partizan jer je institucija kosarke… mozemo mi da se prepucavo sa “zeleznik” i slicne gluposti ali nek nam udju oba tima u euroligu … e to ce da bude festa …

CZ99

pre 2 godine

Partizan treba da ide umesto zvezde a ne na ovakav način. Moje mišljenje je da će se EL raspasti. Videćemo šta će biti.
(todos, 04. mart 2022 22:16)

A na koji drugi način da ide pošto vas peglamo redovno???

Igor

pre 2 godine

Čuj Partizan treba da ide umesto Zvezde,šta ljudi umišljaju,video sam sad u Nisu koliko je to tako…gaženje “institucije” kad čujem grobare tera me na…sollju

Heath

pre 2 godine

Svaka čast Partizanu i Zvezdi najbolje ni bilo da naprave pauzu na 3-5 godine Uloze vrijeme i novac koi nemaju u omladinske škole . Treba da preztanu sa dovođenjem polovnih igrača . Na kraju krajeva sano nas sramote.

Heath

pre 2 godine

Srpski timovi bi trebali da se solidarišu sa Ruskim timovima. Svejedno nas samo sramote ovako bi pokazali bratskom narodu podršku .

Heath

pre 2 godine

Slažem se sa većinom vaših komentara zar mislite da bi Prtizan bio nešto bolje plasiran nego Zvrzda. Dobro imaćemo dva tima da nas sramote .

parabellum

pre 2 godine

Samo ma mufte i bez terena. Jedino tako moze Partizan da igra Evroligu.
(Milos, 04. mart 2022 19:25)

vise puta ste otisli u EL van terena, prosli na zelnom stolu. Guglaj malo, sram te bilo.

Sasha

pre 2 godine

Ovo je hipoteticka varijanta, cim se rat zavrsi, ruski klubovi se vracaju u Evroligu. Sto se tice Partizana, znam da drzava Srbija nekontrolisano baca pare, ali koliko dugo moze da finansira i CZ i Partizan, pitanje je sad...a ako jednog dana udjemo u EU, nema vise pumpanja drzavnih para u sportske klubove, sto ce znaciti njihovu propast jer su se navikli na uhljebljenje na budzetu, umjesto da traze sponzore

Bratislav

pre 2 godine

Zašto ložite više one limareve jadnike...najrealnije bi bilo da se EL smanji za dve ekipe i time omugući igračima minimalni odmor jer je ovo takmičenje preglomazno.Upravo je zbog rusa i povećan broj klubova,zbog njihovih para koje su uložili u klubove i EL,Uniks i Zenit su bili marginalni klubovi a dobili su pravo da se takmiče.Sada samo zaokružiti na 16 klubova,ovih 15 i pobednik EK i to bi bilo to.

Lord

pre 2 godine

Takmičenja koje su osvojili Partizan u kosarci i CZ u fudbalu su se zvali drugacije, to je tacno.
Partizan je osvojio titulu u takmičenju svih tada najačih liga evrope, cz u fudbalu osvojila takmicenje u kojem nije bilo engleza i holandjana( za holandjane nisam siguran).

Losmi

pre 2 godine

Mucenici, ne znaju kako drugacije da ih ubace u Evroligu, silni milioni baceni u vodu, rumeni nista nije uradio, i ajde sada da iskoristimo tudju muku pa da ih ubacimo malo da i oni vide kakav je osecaj igrati Evroligu...

super

pre 2 godine

Zvezda je dva puta igrala evroligu na mufte,na ustrb Cibone i Igokee.To prvo da razjasnimo.A druga stvar je pitanje legitimiteta te lige kada izbacis tri top 8 ekipe.I trece ove ekipe koje treba da zamene ruske timove nisu im ni blizu po kvalitetu.
(Aleksandar, 04. mart 2022 19:38) Nije mufte nego PRAVILA!!!
sami ti klubovi su krivi jer nisu mogli da ispune uslove...jedva je i Budućnost jedne godine uspela sa dosta sumljivim uslovima ( znamo sve preko "banana")da igra i isprati zahtevno takmičenje(znamo kako su prošli samo 5 pobeda ),morate imate hotel,aerodrom,hala +6000mesta...to mali klubovi ne mogu da ispune!

Kosjan

pre 2 godine

Treba da počne 3. Svetski rat da bi se ovi jadnici plasirali u EL, a što je najgore oni se tome raduju.
(pst, 04. mart 2022 19:21

Reče navijač kluba koji je čak 4 puta završio u EL - nezasluženo.
Niko normalan se tome ne raduje, baš naprotiv. Prvi sam protiv toga da igramo Evroligu ukoliko to sportski ne zaslužimo. Najgore je to što o sramoti priča jedan panter. Nema dalje...
(panter pudlica, 04. mart 2022 19:34)

Aj se odgovori sa svojim grobarcicima jel smo 2 puta nezasluzeno,3 ili cak 4 puta... Stvarno se gubite... sto je najgore, vi upravo igrate evrokup preko veze I ne zasluzeno ...cak sa 7 mesta igrate evrokup

bin

pre 2 godine

Jedan je Zeljko Obradovic! Napred Partizan! Kosarka se vraca kuci!
(crna ovca drustva, 04. mart 2022 19:12)

Šta se primaš crna ovco ? Neće partizan nigde iz Evrokupa... Jedina promena će biti to što će Željko otico iz partizana !

KKP

pre 2 godine

Oni se stalno ponadaju....nalože....i onda ...moša
(Batko, 04. mart 2022 20:29)ponadaju nalože fajnl four..ponadaju naloze osvoje..ponadaju naloze fajnl four..na drugoj strani nadaju se loze top 16..ako izbace ruse

sumadinacc

pre 2 godine

Treba da počne 3. Svetski rat da bi se ovi jadnici plasirali u EL, a što je najgore oni se tome raduju.
(pst, 04. mart 2022 19:21)
Mi se nadamo? Kako ste ulazili u Evroligu do sada? Kada se prekidalo prvenstvo zbog korone puna vam usta bila kako vi brinete o zdravlju navijača i igrača…Pa ste igrali umesto Cibone pa unesto Igokee… i vi nama nešto da pričate? Pravite proračune da udjete u top8 sada kada su Ruse izbacili…

panter pudlica

pre 2 godine

Red bi bio da Srbija ima dva kluba u EL... A i konacno da vidimo Partizan u ligaskom formatu 18 najjacih - to jos nisu igrali, a njihovi navijaci s velikim merakom stalno pljuju po Zvezdinom ucinku. Jedino ne znam sta ce kad Zvezda bude, recimo, dvanaesta, a Partizan petnaesti... mozda prestane pljuvacina?
(Welcome, 04. mart 2022 19:57)

Kakav god da je format, Partizan ga je već osvojio. Sama pomen da je učesnik čak 4 puta na f4 je dovoljno. A u kojem ste vi formatu nešto napravili vredno pomena?

Kukatilo

pre 2 godine

A sada prepostenjacine. Od price od pre pet dana "ostavite Ruse u EL" do "institucija, kosarka se vraca kuci".

Brate, jel ne vidite koliko ste jadni i bedni.
(PizzaMajstor, 04. mart 2022 19:38)

Pa naravno da ne vide. Njima je Tegeltija dobar sportski novinar.

Kukatilo

pre 2 godine

ЕЛ да, али не овако!
(Јабучило, 04. mart 2022 20:30)

A kako mislis da Partizan drugacije moze da udje? Samo nemoj reci osvajanjem ABA lige.

panter pudlica

pre 2 godine

Samo ma mufte i bez terena. Jedino tako moze Partizan da igra Evroligu.
(Milos, 04. mart 2022 19:25)

Biće da imaš jako kratku memoriju. Da imaš bar malo stida, ne bi tako nešto nikada lupio...

joca

pre 2 godine

Bilo bi sjajno gledati vecite zajedno u evroligi.kakve bi to bile 2 utakmice u najelitnijem takmicenju.zvezda svakako zasluzuje igranje u evroligi ali i Partizan do sledece godine bice sigurno ravnopravan rival sa najboljim ekipama evrope.

PizzaMajstor

pre 2 godine

A sada prepostenjacine. Od price od pre pet dana "ostavite Ruse u EL" do "institucija, kosarka se vraca kuci".

Brate, jel ne vidite koliko ste jadni i bedni.

Mikii

pre 2 godine

Da se razumemo euroliga bez rusa nije ista.
(Kide, 04. mart 2022 19:13)

Isto kao što ne bi bila bez Španaca, Italijana, Francuza, pa? Život ide dalje.

aca

pre 2 godine

Samo ma mufte i bez terena. Jedino tako moze Partizan da igra Evroligu.
(Milos, 04. mart 2022 19:25)

igranje EL na mufte :) pa zna se ko je sampion igranja EL na mufte.

građanin opasnih namera

pre 2 godine

kao finalisti EK pa i nekako, ovako na uštrb nekog drugog ne, taman je nikad vise ne igrali, pa nismo mi ovi koji su triput za zelenim stolom usli u istu, i jos se hvale, o nekim uspesima ni da govorimo...

panter pudlica

pre 2 godine

Treba da počne 3. Svetski rat da bi se ovi jadnici plasirali u EL, a što je najgore oni se tome raduju.
(pst, 04. mart 2022 19:21

Reče navijač kluba koji je čak 4 puta završio u EL - nezasluženo.
Niko normalan se tome ne raduje, baš naprotiv. Prvi sam protiv toga da igramo Evroligu ukoliko to sportski ne zaslužimo. Najgore je to što o sramoti priča jedan panter. Nema dalje...

Ne budi nepismen, vozi desnom trakom

pre 2 godine

Treba da počne 3. Svetski rat da bi se ovi jadnici plasirali u EL, a što je najgore oni se tome raduju.
(pst, 04. mart 2022 19:21)

Verovatno pratis basket od pre par godina pa ovakav komentar ne cudi.

Djalma

pre 2 godine

Samo na mufte i bez terena. Jedino tako Partizan može da igra EL.
@Milos

Joooj panteru pa tri puta ste igrali na mufte.
Jel te malo blam zbog ovoga?
Nije.
E onda nista.
Poy.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Partizan neće minimum narednih 10 godina igrati evroligu. Smejurija od uprave, struke, igrača i organizacije kluba. Inače neće se ratovati na istoku kao ‘41 punih 4 godine. Eto Rusa do godine sa minimum 3 kluba u evroligi…

Aleksandar

pre 2 godine

Zvezda je dva puta igrala evroligu na mufte,na ustrb Cibone i Igokee.To prvo da razjasnimo.A druga stvar je pitanje legitimiteta te lige kada izbacis tri top 8 ekipe.I trece ove ekipe koje treba da zamene ruske timove nisu im ni blizu po kvalitetu.

čiča

pre 2 godine

Imam Željkovu sliku u dnevnoj sobi.
KK Partizan mi je neopisivo vazna stvar.
Na moju dušu - neću da uđemo u EL umesto Rusa.
Ako osvojimo EK ili ABA, sto je jako malo verovatno ove godine, onda bih bio najsrećniji.
Drugacije NE.
Nismo mi kk zvezda.

Dexim

pre 2 godine

A sada prepostenjacine. Od price od pre pet dana "ostavite Ruse u EL" do "institucija, kosarka se vraca kuci".

Brate, jel ne vidite koliko ste jadni i bedni.
(PizzaMajstor, 04. mart 2022 19:38)

Pa to su ti Ostojini grobarcici...

Kide

pre 2 godine

Od kad je dosao Zeljko to se naslucuje kao mogucnost a sad sa izlaskom ruskih ekipa sansa je daleko veca.Da se razumemo euroliga bez rusa nije ista.

goranpp

pre 2 godine

Samo ma mufte i bez terena. Jedino tako moze Partizan da igra Evroligu.
(Milos, 04. mart 2022 19:25)

Samo vi ne pricajte o tome, tri puta ste otisli u Euroligu a da niste istu osvojili

Gossa placa Zeljko 89

pre 2 godine

O ovome sam pisao pre dva dana. Velika je mogucnost da i Zvezda i Partizan profitiraju od izlaska Ruskih ekipa na ovaj nacin. Sasvim je logicno da ce obe ekipe dobiti licencu na 3 godine uskoro. Samo polako, da se prvo potvrdi ova vest. Zato je bitno sto ogranizujemo F4, da imamo sto bolju saradnju sa EL. Ako je tacno, ovo je ogromna stvar za srpsku kosarku. Sada je na drzavi da pojaca budzete sa 8-9 na 14-15 miliona evra, i onda ce doci i rezultati. ABA liga ce moci opusteno da se igra i da se u njoj razvijaju mladi igraci. Bila bi ogromna promena na bolje.

zdravko

pre 2 godine

Zalosnoje dali deca pisu komentare, Ili ostraseni pa dali neznaju Ili se prave da znaju. Prvo partizan nije nikad osvojio evro ligu nego fibinu kup sampiona desu tada igrali Samo sampioni drzava tusu ucestovali neki beznacajni timovi iz drzava anti kosarke ceho slovacka pojiska turska francuska bugarska rumunija belgija lakoje tad osvojiti kup sampiona. Onda partizan je bijo triput izmedju cetri naj bojie ekipe pod fibinom takmicenje a Samo jednom pod evro ligom I to Po grupama dseu otisli sa dve pobede dajie. Znaci partizan nikad nije igro u ovom sistemu evro lige I tacka To lupetanja da zvezda nije bila u polu finalu kup sampiona pa triput je zvezda bila u polu finalu tog takmicenje dva finala kup kupova jedan osvojila tri finala kup radivoja koraca tri puta polu finalisti isti kup radivoja koraca. Tako vasa laz ne Pali .

takoe

pre 2 godine

Zvezda je dva puta igrala evroligu na mufte,na ustrb Cibone i Igokee.To prvo da razjasnimo.A druga stvar je pitanje legitimiteta te lige kada izbacis tri top 8 ekipe.I trece ove ekipe koje treba da zamene ruske timove nisu im ni blizu po kvalitetu.
(Aleksandar, 04. mart 2022 19:38)

A ti stvarno misliš da Cibonu I Igokeu bi neko u evroligi pustio da igra??

Istina

pre 2 godine

OSMEH SE VRATIO U GRAD
VELIKI PARTIZANE MOJ
(Delije=Turski konjanici, 04. mart 2022 23:54)

Po potpisu vidi sr da si bežao iz škole. Delija kpod Srba je kršan momak. Ima i ono kolo Igrale se delije na sred zemlje Srbije. Pa drugo kolo sve Delija do delije nek je kolo šarenije...

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Ajd’ sad realno. Koga Partizan može dobiti u evroligi? Zvezda je večno na dnu iste a nas šamara sa drugom postavom po 20-30 razlike? Obradovićevo vreme je prošlo. Partizan je prosečan evropski klub. Od stare slave se ne živi.

es

pre 2 godine

Jedan je Zeljko Obradovic! Napred Partizan! Kosarka se vraca kuci!
(crna ovca drustva, 04. mart 2022 19:12)
ovo me podseca na ono.football coming home od letos ???

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Kakva bi mi bili sprdnja u ovoj evroligi majko moja. Pa nas Zvezda večiti fenjeraš nas šamara sa drugom postavom 20-30 razlike. Šta bi nam radio Real, Barsa, Efes i slični timovi?!

Јабучило

pre 2 godine

Mucenici, ne znaju kako drugacije da ih ubace u Evroligu, silni milioni baceni u vodu, rumeni nista nije uradio, i ajde sada da iskoristimo tudju muku pa da ih ubacimo malo da i oni vide kakav je osecaj igrati Evroligu...
(Losmi, 04. mart 2022 21:07)

Е мој братац из КК Фрижидерац, тим нам је лош јер буџет није безграничан, а извиђачи нам нису баш за дику. А ту ни три Жоца не помажу. Треба бити реалан. Али ти то ниси. Ниједан нормалан гробар не би желео на овако неспортски начин да уђе у било које такмичење у било ком спорту, тачно да је преко енглеских и немачких леђа, а камоли руских. Уосталом, сети се како како смо ми освојили првенство Европе, а како сте ви освојили свој... па... топ 9.

rke koke

pre 2 godine

Rakari su stari principi, ne bi oni nikad ulazili na pozivnicu, pare ispod stola, izbacivanje bratskog Cska i Rusa. Ma kakvi, odbiće to gnušanjem. I oni i siroti Željko bez ugovora.

dejan

pre 2 godine

A da partizani udju rezultatima u Evroligu ? To nikako a ? Godinama traze neke precice... Imate teren rodjaci...
(bizon, 05. mart 2022 06:59)

Jel ovaj komentar ironičan? Verovatno jeste, pošto ne verujem da bi ga za ozbiljno postavio navijač kluba koji je polovinu svog učešća u tom takmičenju izborio na mufte,odnosno van terena. Uvek umesto nekog, nesreća zbog pandemije je za njih sreća. Ali možda je i ozbiljan, pošto je na tom intelektualnom nivou da navija za privatni klub kome niko ne može da zabrani kako će da se zove.

johnny b

pre 2 godine

Javljaju se navijaci Zvezde, tima koji 2010. nije ispao iz ABA lige jer se pojavio covek, kojeg su do tada pljuvali i vredjali, koji je svom klubu promenio ime u KK Crvena Zvezda i ostavio je u ligi, da bi nakon par godina EL igrao umesto Cibone, pa umesto Igokee i na kraju tokom korone jer je prethodne godine bio prvi. Oni sada pricaju kako Partizan ne zasluzuje EL!? Navijaci koji zvizde himni istog takmicenja. Navijaci koji bojkotuju ABA ligu preko koje idu u EL.

roarrr

pre 2 godine

Mi ovo osvojili, i to pod uslovima koje nikad niko neće.

Nijednu utakmicu nismo kao domaćini igrali na svom terenu, zbog sankcija.

Ne moratmo više nikad ni igrati tu Evroligu, prešli smo igricu!

fishermann

pre 2 godine

Treba da počne 3. Svetski rat da bi se ovi jadnici plasirali u EL, a što je najgore oni se tome raduju.
(pst, 04. mart 2022 19:21)

Vama ni treci svetski rat nece pomoci da udjete u top 8 :))). Jedina "mala" ralika izmedju Partizana i Zvezde je ta da je Partizan osvojio jednom EL i vise puta igrao F4 a vi ste jednom dogurali do cak top8 :))). U medjuvremenu ste uspeli da otmete Igokei ucesce, da kupite ucesce od Hrvata i da zahvaljujuci koroni igrate ovu sezonu u EL ... Od 8 sezona u EL 3 su za "zelenim stolom" osvojena

Nbc

pre 2 godine

Ne bih volio na ovaj način da uđe bilo koja naša ekipa. I ljigavo mi je da smo odmah potrčali da umjesto Rusa organizujemo F4. Da li je to ta naša podrška, ne napada na Ukrajinu, nego podrška Rusiji i ruskom narodu u ovom sukobu sa NATO? LJIGAVO.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Šta se primaš crna ovco ? Neće partizan nigde iz Evrokupa... Jedina promena će biti to što će Željko otico iz partizana !
(bin, 04. mart 2022 19:25)



Vala kako Partizan igra cele sezone bolje da nam sledeće dođe Nenad Čanak ili Vlado Šćepanović. Nikakva razlika u odnosu na Obradovića…

svi znaju sve

pre 2 godine

Zalosnoje dali deca pisu komentare, Ili ostraseni pa dali neznaju Ili se prave da znaju. Prvo partizan nije nikad osvojio evro ligu nego fibinu kup sampiona desu tada igrali Samo sampioni drzava tusu ucestovali neki beznacajni timovi iz drzava anti kosarke ceho slovacka pojiska turska francuska bugarska rumunija belgija lakoje tad osvojiti kup sampiona. Onda partizan je bijo triput izmedju cetri naj bojie ekipe pod fibinom takmicenje a Samo jednom pod evro ligom I to Po grupama dseu otisli sa dve pobede dajie. Znaci partizan nikad nije igro u ovom sistemu evro lige I tacka To lupetanja da zvezda nije bila u polu finalu kup sampiona pa triput je zvezda bila u polu finalu tog takmicenje dva finala kup kupova jedan osvojila tri finala kup radivoja koraca tri puta polu finalisti isti kup radivoja koraca. Tako vasa laz ne Pali .
(zdravko, 5. mart 2022 12:11)
Zalosno je sto si nepismen, a prozivas decu.

Марко

pre 2 godine

Da se razumemo euroliga bez rusa nije ista.
(Kide, 04. mart 2022 19:13)

Isto kao što ne bi bila bez Španaca, Italijana, Francuza, pa? Život ide dalje.
(Mikii, 4. mart 2022 19:39)

Где нађе Италијане и Французе? Они су у овом тренутку скоро безначајни када је борба за трофеј у питању. Италијани бар имају неку историју, али француски клубови су тотално небитни, ако изузмемо ону једну блиставу сезону Лиможа.

Kukatilo

pre 2 godine

Jel ovaj komentar ironičan? Verovatno jeste, pošto ne verujem da bi ga za ozbiljno postavio navijač kluba koji je polovinu svog učešća u tom takmičenju izborio na mufte,odnosno van terena. Uvek umesto nekog, nesreća zbog pandemije je za njih sreća. Ali možda je i ozbiljan, pošto je na tom intelektualnom nivou da navija za privatni klub kome niko ne može da zabrani kako će da se zove.
(dejan, 05. mart 2022 08:37)

Tegijev svedok

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Mi nemamo igrače i stručni štab a ni plan da bi igrali evrokup a neko bi da nas ubaci u evroligu? Po toj logici mogu igrati evroligu i Trento ili Ulm jer smo godinama u ravni sa istim? Jedno je nešto sanjati a drugo je šta je realno…

Welcome

pre 2 godine

Red bi bio da Srbija ima dva kluba u EL... A i konacno da vidimo Partizan u ligaskom formatu 18 najjacih - to jos nisu igrali, a njihovi navijaci s velikim merakom stalno pljuju po Zvezdinom ucinku. Jedino ne znam sta ce kad Zvezda bude, recimo, dvanaesta, a Partizan petnaesti... mozda prestane pljuvacina?

Istina

pre 2 godine

OSMEH SE VRATIO U GRAD
VELIKI PARTIZANE MOJ
(Delije=Turski konjanici, 4. mart 2022 23:54

Da,svi vam se smeju,grogotom,hahahaha...kakve ložane su limari,neverovatno.

Bua

pre 2 godine

Davno je bilo ali se dobro secam. Tada je Gadafi bio ziv ...
(Gane, 04. mart 2022 23:28)

A tvoj klub jos nije bio osnovan ?
(Kez, 4. mart 2022 23:43)

Znaci od osnivanja smo uzeli sve titule? Mora da se proveri da li jos negde zabelezeno to. Novi klub se pojavi, osvoji sve protiv sile, institucije koja ulozi boga gospoda od para da bi jedva dosla na - 15 u derbiju.

Lord

pre 2 godine

1. Mala hala Igokee i finansije iste
2. Finansijsko stanje Cibone
3. Covid 19
A sada ce oni da vam objasne kako iskljucivo rezultatskom zaslugom možete u EL.
I krećemo...

Simooooooooonović

pre 2 godine

Taman da ih nalupamo u Abi da ne moramo da ih puštamo zbog mira u kući.
(metalstorm, 04. mart 2022 19:39)

Hahahahahahaha tako je kralju !

ultra_senc_kaludjerica

pre 2 godine

Zvezdas sam do koske ali drago mi je za Partizan jer je institucija kosarke… mozemo mi da se prepucavo sa “zeleznik” i slicne gluposti ali nek nam udju oba tima u euroligu … e to ce da bude festa …

Heath

pre 2 godine

Srpski timovi bi trebali da se solidarišu sa Ruskim timovima. Svejedno nas samo sramote ovako bi pokazali bratskom narodu podršku .

Miskec

pre 2 godine

"A u Zelezniku muk. Znaju da je to njihov kraj, trofeji se sele u predgradje a zvezda u zamrzivac tj dubok led
(…, 5. mart 2022 11:33)"
Je l' opet nesto od sledece sezone?

Gossa placa Zeljko 89

pre 2 godine

Ha,ha ja moram da pitam tebe koji ostavis ovakav komentar. Izvini, jace je od mene. Koja bi korist za mene kao navijaca Zvezde, za klub, igrace, trenera i upravu koje podrzavam bila korist da Partizan ne igra Evroligu? Sta bi to meni koji stvarno mnogo volim Zvezdu i kosarku znacilo? Zar ne bi bilo super da imamo derbi pri punoj Areni u Evroligi umesto ABA? Zar ne bi bilo super da nemamo problem i presiju osvajanja ABA lige i borbe sa distributorima banana svake sezone? Zar to ne bi bilo u interesu srpske kosarke na kraju krajeva?

Vlada

pre 2 godine

Što se tiče Igokee, nije Zvezda igrala umesto njih. Naši su tumačili da ide osvajač i prvi u regularnom delu u el. Onda je 1 novinar pitao EL i oni su odgovorili da po njima prvi i drugi su finalisti plej ofa ( a ne prvi iz regularnog). To se desilo u sred sezone i to je sporno. U finalu su igrali czv par i otišli u el ( tada su išli 2 tima), tako da zvezda nije igrala umesto Igokee.

Stark

pre 2 godine

Jedan je Zeljko Obradovic! Napred Partizan! Kosarka se vraca kuci!
(crna ovca drustva, 4. mart 2022 19:12)

Znaci sad je uredu sto su izbacili Ruske timove?

Prethodnih par dana sa citao sasvim nesto drugo...

Nebitan

pre 2 godine

Imamo mi evroligasa u komsiluku, iskreno, Zvezdu ove godine i generalno, ne moze da dobije vise od 6-7 ekipa u Evropi, tako da, igrali, ne igrali, kad budemo ovakvu Zvezdu preskocili kvalitetom, to ce znaciti da smo na nivou top 8, mozda i u 5-6 ekipa u Evropi. A ulazak u Evroligu preko pozivnice dok te Zvezda rutinski dobija 15-20 razlike me uopste ne zanima.

Rajko

pre 2 godine

A u ŽELEZNIKU muk.....
(Lorex, 04. mart 2022 20:47) Kakve veze ima FMP sa ovom vijesti ? Neko se raduje EL kad osvoji prvenstvo a neko da se zarati pa da igra tamo.

Mile0407

pre 2 godine

Navijac sam Partizana otkad znam za sebe, ali i pored zelje da budemo ponovo u elitnom drustvu, smatram da sa ovim i ovakvim timom nemamo sta da trazimo u EL. Sto bi rekao nas narod- sedi di si, ni za di si nisi.

djuro

pre 2 godine

Kad se njegovoj ekipi ukazala prilika da profitira od političke odluke da se boljem timu zabrani učešće, Laudrup je odbio da učestvuje na EP1992. Zbog toga je dobio puno zahvalnosti i poštovanja u zemlji koja je izbačena - Jugoslaviji (Srbiji i Crnoj Gori). Međutim, čini se da su danas isti ti zahvalni zaboravili lekciju. Bez časti, i ne samo Partizan nego i Zvezda onomad u EL i generalno srpski sport.

Idealista

pre 2 godine

Kakvo bi smekeri bili da odbijemo bilo sta dobijeno za zelenim stolom i jos na ustrub Rusa.
Ima stvari koje su vaznije od trofeja ali plasim se da smo izgubili dusu kao klub i prepustili se drustvu gde se samo vrednuje uspeh i materijalno bez obzira na nacin.

Heath

pre 2 godine

Slažem se sa većinom vaših komentara zar mislite da bi Prtizan bio nešto bolje plasiran nego Zvrzda. Dobro imaćemo dva tima da nas sramote .

marshall

pre 2 godine

Znaci od osnivanja smo uzeli sve titule? Mora da se proveri da li jos negde zabelezeno to. Novi klub se pojavi, osvoji sve protiv sile, institucije koja ulozi boga gospoda od para da bi jedva dosla na - 15 u derbiju.
(Bua, 5. mart 2022 07:48)

Druze, postoji podatak da ste vi vise para ulozili ove sezone i da dajete vise za plate. Nije ti ovo kameno doba da ne moze da se proveri nista.

parabellum

pre 2 godine

Samo ma mufte i bez terena. Jedino tako moze Partizan da igra Evroligu.
(Milos, 04. mart 2022 19:25)

vise puta ste otisli u EL van terena, prosli na zelnom stolu. Guglaj malo, sram te bilo.

CZ99

pre 2 godine

A u ŽELEZNIKU muk.....
(Lorex, 04. mart 2022 20:47)

Gle grobari što se lože, a još šrafove nisu skupili od zadnjeg sudara sa Zvezdom. Ja lično navijam da vas ubace, pa to su nam dve sigurne pobede. ???

Heath

pre 2 godine

Svaka čast Partizanu i Zvezdi najbolje ni bilo da naprave pauzu na 3-5 godine Uloze vrijeme i novac koi nemaju u omladinske škole . Treba da preztanu sa dovođenjem polovnih igrača . Na kraju krajeva sano nas sramote.

PP

pre 2 godine

Zvezda je dva puta igrala evroligu na mufte,na ustrb Cibone i Igokee.To prvo da razjasnimo.A druga stvar je pitanje legitimiteta te lige kada izbacis tri top 8 ekipe.I trece ove ekipe koje treba da zamene ruske timove nisu im ni blizu po kvalitetu.
(Aleksandar, 04. mart 2022 19:38) Nije mufte nego PRAVILA!!!
sami ti klubovi su krivi jer nisu mogli da ispune uslove...jedva je i Budućnost jedne godine uspela sa dosta sumljivim uslovima ( znamo sve preko "banana")da igra i isprati zahtevno takmičenje(znamo kako su prošli samo 5 pobeda ),morate imate hotel,aerodrom,hala +6000mesta...to mali klubovi ne mogu da ispune!
(super, 04. mart 2022 21:07)

Ja za Vojvodinu navijam ali moram dodati komentar, mislim da je tad odnosno godinu dana pre, FK Partizan igrao kvalifikacije za LS umesto FK Crvena Zvezda, jer Zvezda nije mogla da ispuni uslove, dal novac za licencu ili tako nesto. Pa su Partizanovci to nazivali pravilima i pravdom, nisu se hvatali za rec ,,mufte,, i rec ,,ustrb,,

ccc?

pre 2 godine

Znas kad bi Zeljko dosao u Partizan da nije znao da ce ruski klubovi biti izbaceni?
(DJ, 4. mart 2022 19:37)


Haha..komentar godine..Gde se seti..?

CZ99

pre 2 godine

Partizan treba da ide umesto zvezde a ne na ovakav način. Moje mišljenje je da će se EL raspasti. Videćemo šta će biti.
(todos, 04. mart 2022 22:16)

A na koji drugi način da ide pošto vas peglamo redovno???

Igor

pre 2 godine

Čuj Partizan treba da ide umesto Zvezde,šta ljudi umišljaju,video sam sad u Nisu koliko je to tako…gaženje “institucije” kad čujem grobare tera me na…sollju

Lord of the Flies

pre 2 godine

(Gossa placa Zeljko 89, 04. mart 2022 19:25)

A zasto drzava da da jos para? Zar nije vise dosta rasipanja para na hleba i igara? Nek privreda ulozi u sport ako joj se isplati i eto budzeta. A ako ne - onda je sve to vestacki i naduvano

Sasha

pre 2 godine

Ovo je hipoteticka varijanta, cim se rat zavrsi, ruski klubovi se vracaju u Evroligu. Sto se tice Partizana, znam da drzava Srbija nekontrolisano baca pare, ali koliko dugo moze da finansira i CZ i Partizan, pitanje je sad...a ako jednog dana udjemo u EU, nema vise pumpanja drzavnih para u sportske klubove, sto ce znaciti njihovu propast jer su se navikli na uhljebljenje na budzetu, umjesto da traze sponzore

mkg

pre 2 godine

Zvezda je dva puta igrala evroligu na mufte,na ustrb Cibone i Igokee.To prvo da razjasnimo.A druga stvar je pitanje legitimiteta te lige kada izbacis tri top 8 ekipe.I trece ove ekipe koje treba da zamene ruske timove nisu im ni blizu po kvalitetu.
(Aleksandar, 04. mart 2022 19:38) Nije mufte nego PRAVILA!!!
sami ti klubovi su krivi jer nisu mogli da ispune uslove...jedva je i Budućnost jedne godine uspela sa dosta sumljivim uslovima ( znamo sve preko "banana")da igra i isprati zahtevno takmičenje(znamo kako su prošli samo 5 pobeda ),morate imate hotel,aerodrom,hala +6000mesta...to mali klubovi ne mogu da ispune!
(super, 04. mart 2022 21:07)

Bitno je da "veliki" francuski klub ima halu u kojoj uopšte može da se igra košarka.
Toliko o uslovima EL.

sve je relativno

pre 2 godine

Ne bih volio na ovaj način da uđe bilo koja naša ekipa. I ljigavo mi je da smo odmah potrčali da umjesto Rusa organizujemo F4. Da li je to ta naša podrška, ne napada na Ukrajinu, nego podrška Rusiji i ruskom narodu u ovom sukobu sa NATO? LJIGAVO.
(Nbc, 04. mart 2022 19:33)

Mani se sporta, drži se geopolitike. Organizujemo F4, o čemu se pisalo kao izvesnom pre više od mesec dana zbog strogih mera u Berlinu gde je trebao biti F4. S obzirom da kod nas mera nije bilo osim na papiru, EL je htela da ima punu halu navijača i da domaćin plati organizaciju, a za sada smo mi jedini koji ispunjavaju te uslove.

Bratislav

pre 2 godine

Zašto ložite više one limareve jadnike...najrealnije bi bilo da se EL smanji za dve ekipe i time omugući igračima minimalni odmor jer je ovo takmičenje preglomazno.Upravo je zbog rusa i povećan broj klubova,zbog njihovih para koje su uložili u klubove i EL,Uniks i Zenit su bili marginalni klubovi a dobili su pravo da se takmiče.Sada samo zaokružiti na 16 klubova,ovih 15 i pobednik EK i to bi bilo to.

Django

pre 2 godine

Najbolje bi bilo da se ovaj glupi rat završi i da se svako vrati svojim obavezama i pravima. EL bez ruskih timova nije ista. Voleo bih da gledam Partizan u EL ali gde je učešće izborio na terenu a ne ovim administrativnim merama. Željko je rekao da je cilj ulazak u EL za tri godine i ja mu u tome verujem.

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

Srpski timovi bi trebali da se solidarišu sa Ruskim timovima. Svejedno nas samo sramote ovako bi pokazali bratskom narodu podršku .
(Heath, 05. mart 2022 06:27)

Kada je našoj reprezentaciji zabranjeno da igra, Rusi su osvojili srebro. Partizanu je zabranjeno da brani trofej. Da li ćemo se ikada opametiti?

Lord

pre 2 godine

Takmičenja koje su osvojili Partizan u kosarci i CZ u fudbalu su se zvali drugacije, to je tacno.
Partizan je osvojio titulu u takmičenju svih tada najačih liga evrope, cz u fudbalu osvojila takmicenje u kojem nije bilo engleza i holandjana( za holandjane nisam siguran).