1. Ovo je zivi dokaz da on ne igra za statistiku.
    (Gadza, 26. januar 2022 07:08)

    statistika je mnogo vise od tripl dabla. sta ga briga dal ima 3 x 10, ako ima 35 + 20 + 8.
    ne kazem da ga i za to briga, dok god se pobedjuje, ali TD su totalno bezveze izvikani. dovoljno je sto znas da je 10 asistencija u stvari doprinos za 20-30 poena, po meni to vise vredi od prosto 10 postignutih poena, a ravnopravno stoji u tom statistckom trojstvu. glupost.
    (vrg, 27. januar 2022 09:32)

    # Link komentara

  2. bskfan, 26. januar 2022 14:00

    Ja mislim da su mu takvu ulogu namenili, suviše njegova igra liči na ulogu Jokića, verovatno je ideja da zamene igrača a da način igre ostane isti. Možda je van forme, ali istrpeće njega Denver, mogao bi on da da mnogo!
    (Bellamy, 26. januar 2022 19:28)

    # Link komentara

  3. @Sundjer Smor, al si dosadan buraz, jedva cekam da napunis 20 god pa da pocnes traziti zensku...
    (Bivsi Gastarbajter, 26. januar 2022 18:30)

    # Link komentara

  4. Najveci problem Denvera je Kampaco, ja bih radije igrao sa Bonsom ili Riversom kao plejmejkerom klupe ali ce ga Malone drzati u rotaciji sve dok se ne vrati Marej. Rivers ima cudnu ulogu, prvo igra sa klupom, onda nije cak ni u rotaciji, a zatim odigra 26 minuta sa starterima. Tu je bitno znati da kada igrac ima vecu minutazu onda on ne forsira, za razliku od igranja od desetak minuta kada je pod pritiskom da napravi barem nesto pa igra iznad svojim mogucnosti. Slicno je bilo i sa Hauardom koji je u plejofu igrao bolje nego tokom godine. Ni Bol Bol nikada nije dobio sansu da igra sa Jokicem, kao ni Vanderbilt koga su bespotrebno trejdovali.

    Kazins trenutno igra suprotno od onoga kako bi trebalo. Bespotrebno forsira sut za tri poena iako je jasno da ga on za sada izdao. Treba da igra blize kosu i da sutira ono sto mu sada ide najbolje dok se ne uklopi u igru. Inace samo prisustvo Kazinsa u igri i njegovi skokovi cini klupu boljom nego sto je bila bez centra. Najveci dobitnik je Nadji koji sada ne mora da glumi centra vec igra ono sto on jeste, PF.

    Kako sad stvari stoje, Denver ima previse igraca koji konkurisu za mesto u rotaciji sto i nije bas dobra stvar. Najbolje bi bilo kada bi JM Grina i Kampaca zamenili sa jednim dobrim SF-om ali od toga verovatno nece biti nista. Sad sve zavisi od Mareja, koliko ce biti onaj stari, kao i od toga da li ce Barton najzad biti zdrav ili ce propustiti i treci uzastopni plejof.
    (bskfan, 26. januar 2022 14:00)

    # Link komentara

  5. da, nisu mu upisali ass za trojku riversa na 8 min pre kraja 1/4, iako prvobitno jesu, a pas preko celog terena za riversa upisali prvo morisu, ali su mu to posle vratili. kradu mu svaku skokove, asistencije, bar svaku u gostima, kod kuće lakše do td
    (goran, gledam ih i dalje, 26. januar 2022 13:44)

    # Link komentara

  6. Kazins nema kondicije. Van fizicke forme je a otuda, naravno, strada i sut. Bar se tako cini u brdo krupnih kadrova njega nakon trcanja, posrtaja ka kosu pri kojima pokusava totalno bezuspesno da probije, zaobidje cuvara. Bez snage i van forme sasvim prirodno. Pitanje je samo dokle i da li ce se tu ista menjati... videcemo.
    (Pera Ždera, 26. januar 2022 13:08)

    # Link komentara

  7. U tom Denveru... sve za pobedu, plejof ima - to istina, s povređenih pola tima, u tom Denveru...
    (Imay, 26. januar 2022 12:31)

    # Link komentara

  8. U prvoj cetvrtini pise da Jokic ima 3 asistencije, i onda baca pas preko celog terena Riversu koji pogadja, a odmah posle toga pise da Jokic ima 2 asistencije.... Ne samo da mu nisu racunali ovaj pas, negu su mu i skinuli jos jednu asistenciju. To mi je bas zapalo za oko, jos kad sam video na kraju da ih ima 9, popizdeo sam
    (Vaše ime, 26. januar 2022 11:07)

    # Link komentara

  9. Dobro da su ih dobili u gostima jer je bilo jedva kod kuce. Imaju dva meca manje od 5 tih Maveriksa ,njih bi mogli da predju i budu realno 5 u konferenciji gde im je mesto. Nisam gledao vidim da je zaigrao Kazins ali ima negativan indeks minus 4. Jel ima neke vajde od njega?
    (zemunski kej, 26. januar 2022 10:25)

    # Link komentara

  10. @Нико

    Sad napish duži komentar, nego mi zabagova internet na trenutak i "proguta" ga, pa lakše tebi da odgovorim kad si već na tu temu počeo.

    Nema to baš toliko veze sa favorizovanjem određenih igrača da bi im brojke bile atraktivnije kad se postavi statistika na Twitteru, koliko sa užasnim (ali morbidno konstantnim) kriterijumima većine sudija.

    Sudije će prosto prije da sviraju faul tipu koji se okrene otprilike u smjeru obruča i otprilike baci loptu u tom smjeru, ali se pritom razbaca okolo rukama kao da je dobio epi-napad i još se namjerno nagura pravo u ruke protivniku, nego igraču koji se maksimalno potrudi da fintiranjem izgradi sebi idealnu poziciju za šut uprkos tome što odbrana igra debelo preko granice dozvoljenog kontakta.

    Nije Jokić jedini primjer toga... On i dobro prolazi šta već godinama rade Stefu Kariju koji je dva puta zaredom bio MVP predvodeći možda i najdominantniji tim u istoriji lige, ali protivnici mogu obje ruke da mu slome prije nego mu sudije dosude slobodno bacanje.

    Jednostavno ako igraš pošteno i/ili ako si vješt, od tebe se očekuje da se u tim situcijama "snađeš" osim ako aktivno ne juriš faulove, što je čista glupost, ali se već dugo vremena ništa ne radi po tom pitanju, tako da eto... mora da se trpi izgleda.
    (čovjek koji zna, 26. januar 2022 09:30)

    # Link komentara

  11. Bravo
    (Milos, 26. januar 2022 09:27)

    # Link komentara

  12. Ljudi, skok je prevod od rebound. To ne znači da moraš da skočiš. Ako ćemo u sitna crevca:

    rebound - (in sporting contexts) a ball or shot that bounces back after striking a hard surface

    Rebound je praktično lopta koja se odbila od obruča. Igrači, tehnički gledano, sakupljaju rebound, ne skaču za loptom i ne prave rebound...kao što se kod nas kaže da prave skok. Mi smo nesrećno to preveli, tj. loš je prevod za bukvaliste koji ne znaju dve reči engleskog.
    (đole, 26. januar 2022 09:26)

    # Link komentara

  13. Pero Zdero daj tvoju analizu :)

    ps. kad pises cetvrtine, mnogo bolje je da stavis 1/4 za prvu, 2/4 za drugu itd. nego da pises npr druga 1/4, zbunjujuce je

    pozdrav
    (brt, 26. januar 2022 09:00)

    # Link komentara

  14. (Strucnjak, 26. januar 2022 07:20)

    Primeri su ti na meastu, ali ne slazem se sa svime. Pre svega, Denver nije los tim koji forsira jednog igraca i koji samim tim ima odlicnu statistiku. Denver je iznadprosecan tim kome fali glavni plej i nedostaje jos jedan suter s jakom defanzivom (tipa Beal). Oni su, kako Ameri to kazu, good but not great.
    Drugo, Jokic mozda i voli da nabija statistiku, ali pre svega je ne forsira. Pored poena/skokova/asistencija, mislim da treba gledati PER, a on ima preko 33 i prvi je u ligi. Ne mozes imati visok PER ako forsiras, vec ucinak ostatka ekipe treba da prati tvoj.
    Napokon, slazem se da bi bilo bolje da Jokic ima nesto nize brojke, a da ima jos jednog konstantnog 20p+ igraca. I Atlanta izgubi kad Trej da 50 poena. Ali, opet, znaju to i u Denveru. Ne vidim da se govorka oko nekog velikog trejda za njih, tako da verovatno opet izlaze u 1. ili 2. rundi plejofa.
    (?, 26. januar 2022 08:59)

    # Link komentara

  15. Čim vidim da neko ovde u komentarima malo slabije zna srpski, ja odmah pomislim evo ga, Gerg Popovič, javja se, dolazi stalno, uči ovde.
    (hm, 26. januar 2022 08:59)

    # Link komentara

  16. Majstor, napravi 21 skok na utakmici, a ima odraz 5 cm.
    (munze, 26. januar 2022 06:23)

    Mala napomena. To što je kod nas "rebound" prevedeno kao skok, ne znači da moraš da skočiš.
    (brm, 26. januar 2022 07:01)

    Tako je, ispravan prevod rebound bi pre bio odbitak ili cak i otpadak u nekim slucajevima.
    (rrr, 26. januar 2022 08:51)

    # Link komentara

  17. Posto su Ameri vec dali Jokicu mvp titulu ja ne verujem da ovde jos uvek idu teorije zavere kako zele da ga uskrate i kako bas zbog njega daju vise bacanja drugim igracima. Pa da je tako onda bi Lebron trebao da ih ima najvise u ligi kao njihova najveca zvezda i neko ko im donosi najvise novca,pa onda i njihova druga najveca zvezda Kari. Bas Embidu poklanjaju bacanja zbog Jokica. Embid igra na to da iznudjuje faulove,Jokic igra dalje od kosa ili najcesce sutira iz okreta gde je manja mogucnost da ga fauliraju.
    (Kiser, 26. januar 2022 07:48)

    Ево ја не могу да верујем, да постоје људи који у 21-вом веку, прате спорт и не препознају одређене ‘уступке’ који се без изузетака понављају одређеним клубовима, спортистима, итд. Врхунски спорт је првенствено озбиљан бизнис, па тек онда забава. Ако не верујеш, онда провери зараду на годишњем нивоу НБА лиге у овом случају. Апропори Ембида и слободних бацања, не дају се њему слободна бацања због Јокића, него му се дају због атрактивности лиге, зато што је лице франшизе, зато што игра у Филаделфији, зато што је насловом лице League Pass-а за стримовањр утакмица, када отвориш НБА прво ти он искочи, зато што је активан на социјалним мрежама и сви о њему причају, купују дресове, итд, итд. Значи све се то ради, да би се одржала слика, самим тим повећала зарада од улазница, дресова, тв права. И не није Ембид само у питању, то се калкулисано ради са одређеним играчима који се маркетиншки таргетирају, као на пример Харден од пре пар сезона…
    (Нико, 26. januar 2022 08:37)

    # Link komentara

  18. Kako ste dosadni s tim trip dablom. Ko da je to neko neverovatno dostignuce u kosarci pa da se samo o tome pise. Da se statistika ne prati na bolesno detaljnom nivou u NBA ta kosarka bi bila izuzutno dosadna. Akcenat je samo na sirovoj snazi, pojedincu i sto vecem procentu suta.
    (Mrki, 26. januar 2022 08:33)

    # Link komentara

  19. Kada Joker izadje iz igre Nagetsima je bolje da vuku igru i koriste maksimalno tih 24sek pa da šutiraju u zadnjoj sekundi. Jedino tako mogu koliko-toliko da drže odstojanje i da ga ne prospu.
    (Dosadnjaković, 26. januar 2022 08:23)

    # Link komentara

  20. Somborac nikad neće uzeti prsten !!!
    (SUNĐER BOB, 26. januar 2022 06:30)

    Kako će i uzeti kad je karikaturista.
    (yuslaven, 26. januar 2022 08:18)

    # Link komentara

  21. Maestralni Jokara, ali dzaba je sve kada Nikola igra u truba ekipi!!!
    Pa za neki iole ozbiljniji rezultat finale ili prsten, morace da potrazi neku drugu ozbiljniju ekipu.
    (Lucifer Safin, 26. januar 2022 08:17)

    # Link komentara

  22. Neverovatno.
    Uvek isti komentari.
    Loša ekipa , Jokića ne interesuje statistika, Meloun nema pojma...
    Baš imate srećne živote kad su vam te stvari najbitnije.
    (hoćeš iskreno, 26. januar 2022 08:17)

    # Link komentara

  23. Трипле Дабле!

    Замало...
    (Милогорче, 26. januar 2022 08:08)

    # Link komentara

  24. ""Da ima bolje saigrace statistika bi bila jos impresivnija" Najimpresivnije statistike igraci imaju u "losijim" timovima a jedino ovde veruju da je bolja u boljem timu"

    Ovo je često tačno za tzv. "nabijače statistike" ali ne i obavezno.

    Npr. Jokić ove godine ima manje asistencija po meču nego prošle jer su saigrači očigledno lošiji, ali zato bilježi više potencijlnih asistencija.

    Ako hoćeš odličan primjer iz skorijih sezona, eto ti Kris Pola. Imao je u par sekundi potpuno istu minutažu u Oklahomi gdje je dijelio po 6.7 asistencija po meču kao ubjedljivo prva violina koja je dogurala ekipu do plejofa, a zatim je igrao u Feniksu gdje je Buker igrač oko kog se gradi ekipa, ali je tu ipk bilježio 8.9 asistencija po meču, dok su mu se poeni smanjili sa 17.6 na 16.4, što je priznaćeš minimalna razlika.

    I da, Kris Pol je prošle sezone sa tim učinkom bio i MVP kandidat, iako o njemu u Oklahomi dok je gurao krš ekipu (a gdje bi tvojom logikom trebao statistički da izdominira) niko nije govorio u tom svjetlu.
    (čovjek koji zna, 26. januar 2022 08:02)

    # Link komentara

  25. Doktor kosarke….bravoo
    (tadijatadic, 26. januar 2022 08:01)

    # Link komentara

  26. Milutinov asistencija pobedila!
    (made in Serbia, 26. januar 2022 08:00)

    # Link komentara

  27. Kakva je ovo igracina !!
    (cobra, 26. januar 2022 07:57)

    # Link komentara

  28. Sve je vec receno. Da dodam samo...

    Nikola izlazi iz igre prvi put na 33:17 za Denver. Za samo par minuta bez njega 34:34. I tako svaki mec. Klupa u cetvrtoj 1/4 ne postize kos par minuta.

    Jos jedan podatak. Znamo vec da Denver igra, u proseku, dosta bolje prvo poluvreme dok u drugom cesto izgubi i +20 prednosti...

    +124 u prvom 1/2 i po tome su 5. u ligi.
    -164 u drugom 1/2 po cemu su 28. u ligi.
    (Pera Ždera, 26. januar 2022 07:51)

    # Link komentara

  29. Posto su Ameri vec dali Jokicu mvp titulu ja ne verujem da ovde jos uvek idu teorije zavere kako zele da ga uskrate i kako bas zbog njega daju vise bacanja drugim igracima. Pa da je tako onda bi Lebron trebao da ih ima najvise u ligi kao njihova najveca zvezda i neko ko im donosi najvise novca,pa onda i njihova druga najveca zvezda Kari. Bas Embidu poklanjaju bacanja zbog Jokica. Embid igra na to da iznudjuje faulove,Jokic igra dalje od kosa ili najcesce sutira iz okreta gde je manja mogucnost da ga fauliraju.
    (Kiser, 26. januar 2022 07:48)

    # Link komentara

  30. Kažu vidi ga debeli zivi ga...
    (cCc, 26. januar 2022 07:35)

    # Link komentara

  31. Da li stvarno treba da kazemo nesto o ljudima koji pominju odraz i skokove kao verodojstojno u istoj recenici. Skok je odbitak u bukvalnom prevodu,bitno je postavljanje a Jokic uz to ima dugacke ruke. "Jokic da hoce imao bi 50 svaku" onda valjda nije trebao da ima 9-20 nego 20-20 sut. "Njega statistika ne zanima,zanislite da ga zanima". Zato je na jednom mecu u porazu igrao celu cetvrtinu bez suta na kos kada su mu falile po dva skoka i asistencije za Td. "Da ima bolje saigrace statistika bi bila jos impresivnija" Najimpresivnije statistike igraci imaju u "losijim" timovima a jedino ovde veruju da je bolja u boljem timu,to moze da vredi jedino u slucaju ako se i dalje igra u sistemu oko tog igraca. Harden je sinoc bez Duranta,Irvinga imao triple dabl i dosta veci broj poena nego kad oni igraju,doduse kod njega verujem vazi "dzabe triple dabl kad ti ekipa izgubi". Steve Nash je bolji asistent od Jokica i mnogo vise ubrzava napad pa je u Dalasu sa skorerima Novickim,Finlijem,Van Exelom,Dzejmisonom,Wokerom imao manje asistencija nego u Finixu zbog sistema igre Finixa prilagodjenim njemu. Vase nepoznavanje ide iz krajnosti u krajnost.
    (Strucnjak, 26. januar 2022 07:20)

    Ahahahahahahaha, a Vi ste? Frank Vogel mozda, mnogo ste be’ strucni
    (Gadza, 26. januar 2022 07:31)

    # Link komentara

  32. @Wlado poenta proseka poena Jokica za karijeru uopste nije bila omalovazavanje vec bas da se pokaze kako je prosek karijere najveca glupost kada se govori o nekom igracu,po kojoj ste vi omalovazavali brojne igrace a tokom karijere mnogi igraci postaju igraci sa klupe ili karijeru nisu poceli kao bitni igraci,nisu imali minutazu ili su kasnije izgubili minutazu i sve to ukupno utice na prosek karijere,ali ko vama Rijaliti fanovima to da objasni,vama bukvalno treba da se kaze na sta se misli da bi shvatili. Skorije je ovde napisano za nekog igraca koji ima tipa 22p prosek karijere "ha,nije neki igrac" Zbog toga je pomenuto da Jokic trenutno ima 19.
    (Brus Wejn, 26. januar 2022 07:31)

    # Link komentara

  33. Ako su vam Jokicevi saigrači paceri sta tek reci za nas citav tim.
    Sramote ime Detroita .
    Nama ne treba trejd nekog igrača jedini izlaz je da trejdujemo trejdera jer on pojma nema.
    (Pantani, 26. januar 2022 07:28)

    # Link komentara

  34. Da li stvarno treba da kazemo nesto o ljudima koji pominju odraz i skokove kao verodojstojno u istoj recenici. Skok je odbitak u bukvalnom prevodu,bitno je postavljanje a Jokic uz to ima dugacke ruke. "Jokic da hoce imao bi 50 svaku" onda valjda nije trebao da ima 9-20 nego 20-20 sut. "Njega statistika ne zanima,zanislite da ga zanima". Zato je na jednom mecu u porazu igrao celu cetvrtinu bez suta na kos kada su mu falile po dva skoka i asistencije za Td. "Da ima bolje saigrace statistika bi bila jos impresivnija" Najimpresivnije statistike igraci imaju u "losijim" timovima a jedino ovde veruju da je bolja u boljem timu,to moze da vredi jedino u slucaju ako se i dalje igra u sistemu oko tog igraca. Harden je sinoc bez Duranta,Irvinga imao triple dabl i dosta veci broj poena nego kad oni igraju,doduse kod njega verujem vazi "dzabe triple dabl kad ti ekipa izgubi". Steve Nash je bolji asistent od Jokica i mnogo vise ubrzava napad pa je u Dalasu sa skorerima Novickim,Finlijem,Van Exelom,Dzejmisonom,Wokerom imao manje asistencija nego u Finixu zbog sistema igre Finixa prilagodjenim njemu. Vase nepoznavanje ide iz krajnosti u krajnost.
    (Strucnjak, 26. januar 2022 07:20)

    # Link komentara

  35. Somborac nikad neće uzeti prsten !!!
    (SUNĐER BOB, 26. januar 2022 06:30)

    Ali hoce 150 000 000 $
    (Aca, 26. januar 2022 07:19)

    # Link komentara

  36. Други пут у 3 дана, Нагетси нису у стању да затворе утакмицу без Јокића на паркету против најлошијег тима лиге. МВП излази на +7 и +12, Мелоун га враћа, превише касно на 5 мин до краја и кош разлике. Једноставно, мислим да се не придаје довољно значај на психолошком и физичком терету који он вуче из утакмице у утакмицу да мора сваки пут да игра под притиском и вади што се каже кестење из ватре а да притом, барем статистички није имао ни једну лошу партију од почетка сезоне. Биће занимљива трка између Јаниса, Ембида и Јокића до краја за титулу МВП-а, али ако Нагетси вежу пар победа, имају најлакши распоред до краја лиге и докопају се топ 4 места, мислим да ће опет ‘морати’ да му дају титули најкориснијег играча, иако се својски труде преко слободних бацања, да барем статистички одржавају неизвеснот између њега и конкурената.
    (Нико, 26. januar 2022 07:15)

    # Link komentara

  37. Somborac nikad neće uzeti prsten !!!
    (SUNĐER BOB, 26. januar 2022 06:30)

    Bome, nisam siguran. To je jeben lala. Dodji ti u Sombor pa se zameri nekom zajebanom lali, da vidis sta je jeben lala!
    (Gadza, 26. januar 2022 07:12)

    # Link komentara

  38. Majstor, napravi 21 skok na utakmici, a ima odraz 5 cm.
    (munze, 26. januar 2022 06:23)

    Pa kad se kao skok racuna i kad uhvatis loptu dok vezujes pertle.
    (Tor, 26. januar 2022 07:11)

    # Link komentara

  39. Ovo je zivi dokaz da on ne igra za statistiku.
    (Gadza, 26. januar 2022 07:08)

    # Link komentara

  40. Cini mi se da je Denever imao preko 20 izgubljenih lopti (Detroit manje od 10) ...zato je utakmica bila blizu .
    Cudno je da napravis toliko gluposti ,toliko gresaka...i dobijes utakmicu . Verovatno je odlucilo to sto ih je Denver nadskocio .
    Malone iz utakmice u utakmkicu ne prestaje da iznenadjuje poznavaoce ove igre . Nocas je iz ne bas lako objasnjivih razloga Jokica drzao u igri celu 3 cetvrtinu i vrtio ga nazad 5 min i nesto pre kraja . Klupa nije mogla da ubaci kos 5 minuta . Cousins je briljirao...bar 6 izgbuljenih lopti , nerezonski sutevi za 3 poena , na terenu petorka koja ne moze da orgnizuje napad i poentira . Na klupi je ostao mali Hyland koji je odigrao lose prvo poluvreme , ali je jedan od retkih igraca sa klupe koji mogu da poentiraju .
    Sve u svemu , Nikola je odigrao jos jednu dobru utakmicu , na nivou MVP-a , ali je istina i to da je i on napravio "par" gresaka i je mogao biti agresivniji i efikasniji u drugom poluvremenu , bez obzira na udvajanje ...
    Jos jedared , sa kakvim pacerima Jokic igra , Dever ima super skor . (jos ako dodamo i to da Jokic nije igrao 6 utakmica ...skor 1-6 ). Decko igra (posle povrede),a saigraci se iz utakmice u utakmicu menjaju , uvek ih ne igra 2-3 iz rostera .
    (steva, 26. januar 2022 07:06)

    # Link komentara

  41. Covjek u jednoj utakmici mora pobjediti dva puta. Protivnicku ekipu i svoje rezerviste.
    (rs-ovac, 26. januar 2022 07:03)

    # Link komentara

  42. Bravo Nikola!
    (Miloje, 26. januar 2022 07:02)

    # Link komentara

  43. Jokic legenda
    (johnny, 26. januar 2022 07:01)

    # Link komentara

  44. Majstor, napravi 21 skok na utakmici, a ima odraz 5 cm.
    (munze, 26. januar 2022 06:23)

    Mala napomena. To što je kod nas "rebound" prevedeno kao skok, ne znači da moraš da skočiš.
    (brm, 26. januar 2022 07:01)

    # Link komentara

  45. Bravo debeli! Igraš svoju igru :)))
    Samo rešetalja dalje!
    (Milance Nis, 26. januar 2022 06:59)

    # Link komentara

  46. Majstor, napravi 21 skok na utakmici, a ima odraz 5 cm.
    (munze, 26. januar 2022 06:23)
    znas i sam da kad se u kosarci kaze skok ne misli se uvek bukvalno. skok je i kad se lopta sama odbije od obruca i padne nekome u ruke bez da je taj neko skočio. svakako impresivne brojke coveka koga statistika uopšte ne zanima. samo cepaj!!!
    (klaas-jan huntelaar, 26. januar 2022 06:49)

    # Link komentara

  47. Kakva statistika. Igra se sa NBA, ljudi nisu svesni sta bi bilo da mu das jos dva igraca. Raspala bi se NBA. Mislite o tome.
    (bole, 26. januar 2022 06:47)

    # Link komentara

  48. Umetnik!
    (Doki, 26. januar 2022 06:43)

    # Link komentara

  49. Maestro Jokić!
    (Jeseničan, 26. januar 2022 06:42)

    # Link komentara

  50. Od ranog jutra sekiracija. Kako baš jedna asistencija da mu fali. Mora da je neka zavera.
    (Shigman, 26. januar 2022 06:39)

    # Link komentara

  51. Somborac nikad neće uzeti prsten !!!
    (SUNĐER BOB, 26. januar 2022 06:30)

    # Link komentara

  52. Majstor, napravi 21 skok na utakmici, a ima odraz 5 cm.
    (munze, 26. januar 2022 06:23)

    # Link komentara