Petak, 26.11.2021.

18:05

"Federer je GOAT, kao Mesi – nije sve u Grend slem titulama"

Francuski teniser Rišar Gaske ponovo je govorio o Rodžeru Federeru, kao najboljem teniseru svih vremena.

Izvor:

"Federer je GOAT, kao Mesi – nije sve u Grend slem titulama" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

154 Komentari

Sortiraj po:

Koji moj

pre 2 godine

Federer igra najlepsi tenis ali nijenajbolji na svetu mozda za njega i Mesi igra najlepsi fudbal a
Li ni on noje najbolji na svetu tako da najlwpse i najbolje ne idu uvel zajedno za mene najlepsi fudbal igtao Ronaldinjo i Ronaldo(ZUBA) ale eto ni oni nisu najbolji svih vremena

Realno

pre 2 godine

Batalite vise tog federera ljudi,jako dobar glumac dok daje izjave,a kad su isplivali snimci gde gleda meceve,psuje kao kocijas,da ga ne poznas,a ovako glumi nevinasce... a sto se samog tenisa tice i same goat trke,novak ubedljivo vodi,a i igra kao masina... svajcarcev stil mi se uopste ne svidja,sav mi je nekako pederast,ima igraca bas dosta sto igraju sa lepsim stilom...

Robert

pre 2 godine

Niie tebi kad ti je najveci domet 3 kolo na istima,tvoje misljenje je negde u rangu bitnosti ko i moje.
(Mali Mrav, 26. novembar 2021 18:08)

Gaske je prošle godine bio jedan od retkih koji je branio Noleta nakon onog skandala sa Adria tourom. Naslov ovde na sajtu glasio je: Francuz brani Đokovića: Novak nije nikog "puškom terao". Top komentari:
- Pametan čovek, za razliku od ovih naših autošovinista!
- Gaskeova izjava skroz zrela i na mestu.

Pitam se kako se tada na vrhu nije mogao probiti komentar kako je njegovo mišljenje nebitno jer ne može da prođe treće kolo. Neverovatno kako ovde nikako da se odluče da li je bitno šta je rečeno ili ko je to rekao. :)

Mislim, jasno je meni da Gaske danas lupa, ali to je sve. Mogu da kažem da se ne slažem sa njegovim mišljenjem, a ne kao argument da koristim šta je on postigao u sportu, da li je koristio kokain i ostalo. Ili, sa druge strane, ako ga toliko ne volim, ostaću dosledan tome i osporiću svaku njegovu izjavu jer mi nije relevantna zbog teniskog učinka, pa bih to rekao i tamo gde hvali Noleta.

SMeJUrija

pre 2 godine

Ako je u pitanju lepota i gracioznog onda je GOAT neponovljivi Štefan Ekberg. Em je najlepši, em je igrao u onim šmerkerskim vunenim prslucima, em serv i volej, pametnom dosta! A za one koji vole Federerov stil igre, kralj može biti samo Pištolj Pera Sampras!

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

Pa nije to umetničko klizanje, aman... Da se moja žena pita, Kaka je najbolji fudbaler svih vremena. Brine me ponekad što ne ličim uopšte na tog karaoku.

Z

pre 2 godine

igrati najlepše i biti najbolji ili najtrofejniji su tri kategorije i to većina ljudi ne razlikuje.
Federer definitivno igra najlepši tenis ali isto tako nije i najbolji i najtrofejniji teniser.
polemika će se voditi dokle god ova generacija igra i narednih 20ak godina , ali kasnije će ostati samo statistika i tada će najtrofejniji biti i najbolji.
Ko danas komentariše stil igre Lejvera, samo se potencira da je jedini u open eri uzeo kalendarski gren slem i tačka.

Matilda Babic

pre 2 godine

Ma stvarno, daj vec jednom nek uvedu ocene za umetnicki dojam (kao u klizanju) i ON bice najbolji.
On je stvarno obespravljen, 😏

Neptun

pre 2 godine

Mnoge sportase ne bi trebalo pustati ga govore javno. Brate, oni su tu da igraju, pobjedjuju , gube. Znamo da nisu imali vremenda da se skoluju. Guska je jedan od sportasa koji nema puno u glavi. On moze reci da mu je Fedex najdrazi, da ima lijepu igru, da ga publika voli itd. Tenis nije umjetnicko klizanje pa da se ocjenjuje umjetnicki dojam. Brojke govore

dejan

pre 2 godine

Naravno tenis se neigra zbog totula i bodova nego zbog opšteg utiska npr.Da li je teniser redovno obrijan kakva mu je frizura kako je uklopio boje opreme koliko puta se nasmešio.Kakve gluposti statistika onoga što ATP boduje je jedino merilo

Вук Караџић

pre 2 godine

слажем се да је он Меси тениса, од кога су много бољи прави Роналдо, Марадона, Пеле, Кројф и још њих неколико, а успешнијих по титулама има доста, пре свих Пеле који је освојио три светска првенства. Меси је само "најбољи" у медијима новијег тога, пошто је играо за велики клуб и стално био у центру медијске пажње. полако и то бледи. врхунски фудбалер, али не најбољи нити најуспешнији, нешто као Федерер, можда.

Ксенија

pre 2 godine

Тачно! Какви ГС! Какве недеље и године на првом месту! Какав међусобни скор! Најважније је ко има највише титула из Халеа! То се гледа, господо! А и ко се највише увлачи у задњ*ицу тениском естаблишменту. А ту је Миркин муж неприкосновен! Озбиљно, Федерер је играо атрактиван тенис, то се не може оспорити. Али не може да се оспори ни да је баш лош човек. Проверите његове интервјуе и изјаве Плус, статистика је јасна. Не заносите се више "лепотом"! Квалитет се изражава у резултатима, а они су више него јасни.

Lord

pre 2 godine

Samo lupate.
Tenis se ne moze porediti za fudbalom, kosarkom i ostalim timskim sportovima.
Ovde se igra 1 na 1, h2h,broj GS mnogo govori.
Ovde se ne mozes kriti iza Cavija &
Inijeste, moras sve sam.
Igra i Kvarezma ljepsi fudbal od Mbapea.
Ali Kilijan je dr za njega.
Pozdrav! Prijatno!

Dakle

pre 2 godine

Kad ljudi komentarisu vakcine, tad ovde pisete kako svako ima pravo na misljenje i odlucuje za sebe. Kad teniser komentarise ostale tenisere onda on nema pojma i kako uopste sme to jel da?
Kakav cirkus od komentatora, citam samo jer je ovde dvolicnost na kvadrat prisutna.

Milan

pre 2 godine

Da se gleda samo broj titula niko ne bi smatrao jednog Majkla Džordana za najboljeg košarkaša svih vremena. Nema ni najviše poena, ni skokova ni asistencija. Svejdno, malo ko će ovde reći da Džordan ipak nije GOAT.
(Goran, 26. novembar 2021 20:11)

Dzordan je, od trenutka kad je dostigao vrhunac i slozio kockice u timu bio nepobediv. 6 finala, 6 titula, 6 priznanja za MVP finalne serije. Federera su na svim turnirima drali i Djokovic i Nadal. Cak i na "njegovom" Vimbldonu. Da li bi Dzordan dozvolio da ima situaciju kao Federer 2019. kad je vodio 40:15 u finalu i imao 2 servisa za titulu, i da ipak izgubi. To bi bilo kao da Dzordanovi Bulsi vode 3:1 u finalu, imaju jos 2 meca kod kuce, i ipak izgube. Ne mozes tako nesto ni da zamislis? Naravno, zato sto je Dzordan GOAT, a Federer nije.

sempervivum

pre 2 godine

Тачно. Није све у ГС. Има нешто и у турнирима АТП 500 и 250. Е ту је Федерер истински шампион.

iks

pre 2 godine

@cile A ko drugi drži rekord u grand slam titulama? I pritom, Roger je oduvek igrao najatrkativniji tenis i to se nikad nece promeniti. A Novak ga preteći po broju GS neće NIKADA.

Bob

pre 2 godine

Visko stalno govori za Gaskea da ima najlepsi jednorucni behend ikada-i ima al je zato Wawrinka imao najmocniji, tako da ni u ovom segmentu nema mesta za Federera!

Ronaldinho

pre 2 godine

Pa Federer apsolutno nikad u karijeri nije imao pozitivan skor sa Nadalom.Da ne pominjemo par finala gde je bio ponižen,plus za čoveka kad imao 28 godina pričali kako je već u godinama.Nole i Rafa posle tridesete uzeli više turnira od njega iako su poprilično mlađi.A što se fudbala tiče ništa naročito lepo u Mesijevoj igri, Ronaldinho magija koju je bilo prelepo gledati

Wllaxy

pre 2 godine

Slažem se, nije sve u grand slam titulama - ima nečega i u Mastersima, ukupnom broju velikih titula broju godina završenih kao broj 1, broju nedelja kao broj 1, H2H a tu je ipak Federer u prednosti... Šta, nije - i tu je Novak bolji!?

Ništa, onda ostaje jedini mogući i preostali argument - gracioznost igre i lepota udaraca i broj tetki koje padaju u nesvest kada on tako udari loptu...

vrg

pre 2 godine

za mesija i bilo kog igraca mozes da kazes da je najbolji, a da nije uzeo najvise titula jer je imao slabiji tim.
tenis je druga i mnogo prostija prica.
novak, pa prazno mesto, pa federer i nadal, pa dva prazna mesta, pa ostali.

Ha

pre 2 godine

Glupost o eleganciji,to nije ni znanje ni tehnika vec genetske predispozicije,gradja kostrukcija tela...Federer ima to zato sto je idealno gradjen za tenisera i to je to...dzordan takodje

Kokos

pre 2 godine

Ako nije sve u broju grend slem titula i broju nedjelja na prvom mjestu zasto se sam Federer toliko trudio da obori rekorde Pita Samprasa kad je mogao da igra sve meceve za umjetnicki dojam i super, a cak je zelio preskociti i Konorsa po broju ATP titula i zato je igrao tolilo turnira iz kategorije 250 i 500.

Xide

pre 2 godine

Nadal 4DK,OI zlato i srebro
Federer 1DK,OI zlato i srebro
Marej 1DK,OI 2 zlata
Vavrinka 1DK,OI zlato
DelPotro 1DK,OI 2 srebra
Djokovic 1DK,OI bronza
Jedino sto nas treba da zanima,zato mi je suludo ovo histerisanje na svakog kome Nole nije GOAT,bukvalno najvaznije drzavno pitanje,a sam Nole je rezultatima u Dk i na OI pokazao je na delu pokazao koliko mu je istinski stalo do ove zemlje,dakle od konkurenata iz a klase je najlosiji i tu se prica zavrsava pa nek za pare uzme kup Meseca
(jatabare, 26. novembar 2021 19:53)

Druze DK ne zanima nikog zivog,kncept takmicenja je takav da od Tenisa pravi Timski Sport,sto Tenis nije... OL je bitan za NE masovne sportove u njamasovnjim sportovima na svetu OL je manje bitan!Znas li mozda ko je Olimpiski Prvak u Fudbalu? Ja nemam pojma,niti me zanima a pratim Fudbal ceo zivot,mogu ti nabrojati sve osvajace Lige Sampiona od 1987 do danas isto tako Evropske i Svetske prvake....

Zico

pre 2 godine

Komentatori ne mesajte ekipne i timske sportove u izboru goat-a.Ovaj Gaske mesa jadan prideve graciozan i estetican u jednoj recenici pa to u drugoj pretoci u najbolji nekom samo njemu razumljivom implikacijom.Najbolji je najjasniji za izabrati u poledinacnom sportu.Ima tu nesto i do konkurencije,ali nemoguce da bilo ko sa dvadeset godina karijere ima uvek slabe protivnike u bilo kom sportu.

Canadian

pre 2 godine

Kad se bude poceo igrati Umetnicki Tenis i gracioznost bude ocenjivala, a ne bude se igralo na bodove, trofeje i za GS titule, onda mozemo da vas uvrstimo obojicu za tu GOAT trku.

Bojan

pre 2 godine

Ne, nije sve u Slemovima, ali ima nesto u najvise nedelja kao broj jedan, najvise Mastersa, 7 puta najbolji na kraju godine, 4 Slema u nizu, kompletirani Slemovi i Mastersi po 2 puta, najvise bodova u GOAT trci.... i ta prica u vezi gracioznosti malo je tanak izgovor. Da ga je Novak nadvisio u jednoj kategoriji pa hajde Federer da se proglasi zajedno sa stilom igre za neprikosnovenog kralja ali ga Novak "tuce" u skoro svim kategorijama.
To mi sve lici na kontrolni iz matematike. Jedan resi 5 zadatKa potpuno,a drugi resi takodje sve ali polovicno ali se samo zato sto ima lepsi rukopis proglasi za uspesnijeg!

I jos nesto...
Koliko je samo Novak odigrao vrhunskih poena, lepih za oko, koji svakako sadrze elemente gracioznosti. Neizbrojivo!

Slobodan

pre 2 godine

Slazem se da je u najuzem krugu velikih igraca koji su igrali lijep tenis za oko. Ali u GOAT trci to se ne racuna. Racunaju se samo rezultati i on je vec izgubio. Kad bi gledali samo GS od Novaka moze biti bolji Nadal, ali u ostala 2 velika parametra (sedmice na broju 1 i zavrsene godine na broju 1) nikako, tako da bi tu se moglo polemisati, ali na GOAT list ni tad Nadal ne moze prestici Novaka. Znaci, dok se ne pojavi neko novi sa boljim rezultatima, Novak je GOAT.

Blanusha

pre 2 godine

Vidi ovako,lepota i stil igre nikada ne mogu da budu parametri da li je neko GOAT ili ne.Kao Djokovicev veciti navijac,priznajem da Federer ima lepsu igru,to nije sporno.Priznajem i da je Nadal snazniji,uporniji i agresivniji od obojice,ali to im ne moze pomoci u ovoj trci.Inace,lepota je individualan pojam.Sto je za nekoga lepo,za nekoga nije.Recimo,moji ortaci vole da prate Premier ligu,a ja Skudeto.I sta cemo sad?Drugi stil,ali ne moze se reci da je neka liga bolja,pa ko sta voli.Sada dominiraju jedni,nekada su oni drugi i tako u krug.Federer ni jednog trenutka nije dominirao kada su se ova dvojica pojavila,a narocito Djokovic.Sa druge strane,Djokovic je najvise dominirao u vreme i ove dvojice,u svim parametrima koji su jednostavno merljivi,ko god i kako god da ih meri.Prijatno.

mirjana simionska

pre 2 godine

Jel ovaj Gaske corav ili sta? zar ne vidi kako Novak ''plese''po osnovnoj liniji?Pa i to je neki umetnicki dojam,sto bi rekla cuvena Milka Babovic, tenis nije umetnicko klizanje.Ovde se sve broji ,pa i koliko je puta Novak bio bolji i od Rafe,a bogami i od ""GOATA'' Federera.A ,usput ovaj Gaske nije i neko ko ima ;tezinu';.Jel ima neki veliki trofej? NE i to je neki kriterijum
.

ostali samo dugmići

pre 2 godine

А и нема шта, најлепши је што је неспорни доказ да је најбољи. Кога бре занимају титуле и слемови, кад су грациозност и лепота изнад свега.

Pera

pre 2 godine

Prije nego sto bilo sta kaze treba da naglasi da je to njegovo misljenje. A da li su Federer i Mesi najbolji u svojim sportovima to je stvar misljenja svakog pojedinca. Po mom misljenju Nole je Bog

Goran

pre 2 godine

Da se gleda samo broj titula niko ne bi smatrao jednog Majkla Džordana za najboljeg košarkaša svih vremena. Nema ni najviše poena, ni skokova ni asistencija. Svejdno, malo ko će ovde reći da Džordan ipak nije GOAT.

aca

pre 2 godine

Zasto se uopste prica o njemu kako da jos igra tenis u 40oj godini? Pa odigrao je 3 meca u zadnje 3 godine. To nije aktivan teniser po meni

Bambi zamrznuti GOAT

pre 2 godine

Apsolutni ispravan stav. Bez Hopfman kupa, juniorskog Wimb i 10 Bazela nema GOATA. Zlatna medalja u dublu i Lejver kup su pozeljni, no ne i obavezni uslov. Takodje mora imati i godinu u prvih 10 bez osvojenog turnira, sa sto manje pobeda. Samo je jedan takav....

drvobradi

pre 2 godine

Pa ni Mesi nije GOAT, a slažem se da nije sve u titulama. Jedini problem je što su Federer i Djokovic direktni suparnici u istoj eri, a Djokovic ga je više puta tukao, pogotovo u GS finalima (13-6) i GS mecevima (11-6).

Kal

pre 2 godine

Đoković je GOAT, kao Džordan. Jer su Grend slem titule za tenis ono što su i NBA titule za košarku.
(Milan

Bil Rasel gleda i smeje se...

Fx

pre 2 godine

Federer je postao GOAT pre nego sto je prestigao Samprasa po broju GS. Jednostavno covek je veci od sporta kojim se baci. Najveci ikad!
(Fedex1, 26. novembar 2021 18:11)

Ne lupetaj, niko nije zucnuo o tome sve dok ga nije sustigao u broju GS. I tad se isključivo to gledalo.
Malo još podsećanja. Njih dvojica su se sastali samo jednom, na Vimbldonu. Federer je dobio 3:2, i to posle teške krađe ključnog poena u petom setu, naravno za Federera.
Sledeće godine Pit se penzionisao. Starosna razlika 10 godina, ni jedan ni drugi ni blizu prajma.
Dakle, biznisu je odgovaralo da ga tad proglasi GOAT-om, a da u to vreme nije bio ni blizu da drži ostale najvažnije rekorde.
Ključna stvar je da su svi navijači Samprasa, koji je priznaćemo bio opšte voljen zbog sjajnog karaktera, jedva dočekali prvo Rafu, a posle i Noleta i Mareja, da mu skrate nadobudne loknice i veštačku uzdržanost, nabildovanu pojavu za štancovanje profita.
Možemo do sutra ovako, ali nema potrebe. Pit Sampras je bio GOAT, skoro nedodirljiv, ali nikome nije pravio pare, pa se niko nije ni upinjao da negira da više nije GOAT, nego je to od trenutka osvajanja 14-tog GS Federer.
Sada, kada su gotovo svi važni rekordi Novakovi, po analogiji, niko ne bi trebalo više da pominje Federera. Osim ako gospodari biznisa u agoniji i dalje ne pominju lepotu njegovog (trulog) bekhenda, piruete i loknice.
Sve ovde rečeno je protiv tvog nerealnog stava, a ne protiv Federera. Njemu svaka čast za karijeru, broja dva svih vremena.

LaleGator

pre 2 godine

Kada je Federer imao najviše Grend slem titula tada su na sva usta i svugde govorili kako su samo te titule jedini pokazatelj uspeha i veličine tenisera

a sada kada vise nema najvise titula
e sada kazu kako te titule nisu vise bitne.

Daj odlučite se

Све јасно

pre 2 godine

@fx

Свака част, одличан коментар. Ако ћемо о грациозности Сампрас је за Федерера класа...па чак и овај Гаске који се оглашава.
Али се то не гледа ни у једном спорту... Меси није освајао Златне лопте због грациозности него због голова и резултата Барселоне

jatabare

pre 2 godine

Nadal 4DK,OI zlato i srebro
Federer 1DK,OI zlato i srebro
Marej 1DK,OI 2 zlata
Vavrinka 1DK,OI zlato
DelPotro 1DK,OI 2 srebra
Djokovic 1DK,OI bronza
Jedino sto nas treba da zanima,zato mi je suludo ovo histerisanje na svakog kome Nole nije GOAT,bukvalno najvaznije drzavno pitanje,a sam Nole je rezultatima u Dk i na OI pokazao je na delu pokazao koliko mu je istinski stalo do ove zemlje,dakle od konkurenata iz a klase je najlosiji i tu se prica zavrsava pa nek za pare uzme kup Meseca

Prelijepo

pre 2 godine

Milan26 Kažeš Gren Slemovi najvažniii kao u košarci Džordan sa najviše titula a zaboravio si Bil Rasela koji ima 11.Ako tako gledaš onda je on najbolji ikad iako smatram da je Džordan.Samo si ti pogrešno to rekao,a svakako je Novak najbolji iako ga nešto ne volim i po Gren Slemovima i po ostalim rekordima iako mi se ne sviđa njegov stil igre.Prije bi uporedio Federera sa Dzordanom po igri,eleganciji...

Jaka

pre 2 godine

Ko je GOAT pokazuje GOAT lista.

Kraj priče.
(statističar

A do pre godinu dana ste pricali da je ta lista glupost, evo ima vesti i nadji komentare ako te ne mrzi.

fc apatrid

pre 2 godine

Federer-Mesi-Dzordan
Nadal-Kristijano-Lebron
Novak-Zidan-Brajant
Lejver-Pele-Cemberlen
Sampras-Ronaldo Zuba-Durantula
Borg-Maradona-Medzik
otprilike analogija,pa kako se kome dojmi,ostalo je samo nasa ostrascenost,kada je Nole imao 5-6 manje tada nije bila bitna statistika,naravno sada je ista najbitnija,nismo relevantni na ovu temu i batalite je vise,prezvakavamo jedno te isto hiljaditi put

DEX

pre 2 godine

Od kad je svima jasno da će Novak imati nedostižni broj GS titula, više to nije važno. Pa šta je važno "umetnički dojam" kao u klizanju na ledu?

Entropy fighter

pre 2 godine

A ti onda mozes da budes drugi po redu jer nije vazno sto nisi nista nikad osvojio? Ne prijatelju... Zato se broje stvari da bi se kvantitavno odredilo sta je najvise i ko je najbolji. Kapiras?

Naivni Gedža

pre 2 godine

Kad Federer, Nadal i Djoković siđu sa teniske scene pamtiće se samo kroz statistiku. A statistika kaže: Novak Djoković je GOAT!

Klokan

pre 2 godine

Ne srecu, ili neciju nesrecu, goat se odredjuje po objektivnim parametrima, gracioznost i ples po terenu i sta se kome svidja je subjektivna kategorija i samim tim nije u razmatranju prilikom imenovanja Goat-a.

Ovo je tugica sta rade, vec sam rekao - zalostan kraj takve face, ali sve dodje na svoje kad tad :)

nebuloza

pre 2 godine

Čovjek je upravo potvrdio Federer nije GOAT, tj najbolji teniser svih vremena, da je popularan jer je lijep i graciozan kao balerina.

Joe

pre 2 godine

Federer Dzordan, Djokovic Lebron. Federer Mesi, Djokovic Ronaldo. Federer Roni, Djokovic Hendri. Federer Rosi, Djokovic Markez. Mozda su ovi drugi i bolji, jaci, spremniji, ali se sinonimi znaju i to zaista nista ne moze promeniti.

Japanski car

pre 2 godine

Kakvo lupetanje...Naravno da je u GS titulama i međusobnom skoru. Pa Jordan ne bi bio GOAT da u svojoj eri nije pobedio ama baš svakog igrača koji mu se nametnuo kao ravnopravan protivnik. Ovo je čisto lupetanje.
Da je rekao da Federer igra najlepši tenis za oko, da ima stila, to podržavam. Ali ovde se ne radi o stilu već o trofejima i uspehu 1 na 1 kad je bitno.

MilankoA

pre 2 godine

Perica Ognjenovic, Dragan Ciric, Damir Cakar. Tim redom. Posle njih Piksi, Dejo, Mijat. GOAT. Prazna mesta. Mateus,Stoickov,Hadzi,Dzajic,Kanidja.

Ivan

pre 2 godine

epa sad ako se lepota igre gleda za goata onda je lepota u oku posmatraca a o lepoti se ne diskutuje, zar ne? po meni Vavrinka igra lep tenis, tako da Vavrinka je goat hahahaha

dusan

pre 2 godine

(Iggy, 26. novembar 2021 18:12)

Pa eto ti licemerja, npr. tebi je Jordan GOAT kosarke a po svim parametrima ga Lebron sije. Jeli kapiras sada kad kazu da je pomenuti GOAT i ako Djokovic ima sve rekorde.....???

Arenas

pre 2 godine

Nisam znao da je ovaj Gaske ovoliko razmazen..... Moze reci da je licno za njega najbolji Federer, i to postujem. Ali govoriti ovako subjektivno da je Federer najbolji Samo na osnovu Sto ovaj igra fin tennis za oci je djetinjasto......pa Federer nije ni drugi najbolji , Nadal ga je cepao redovno....

mikin

pre 2 godine

"Rodžer Federer je GOAT, najveći teniser svih vremena, pogledajte samo njegovu estetiku igre i gracioznost na terenu"."

Gaske ni posle tolikih silnih godina u tenisu nije shvatio sustinu tog sporta. Tenis nije umetnicko klizanje i to treba reci Gaskeu. Zamislite kada bi rekli da Ma Long nije to sto jeste jer uopste nije graciozan a o estetici da i ne govorimo (stoni tenis za one koji ne znaju).

Mudrac

pre 2 godine

Pa upravo to nije sve u GS titulama.
Nesto je u tome ko je koliko nedelja bio prvi, koliko puta godinu zavrsio kao prvi,medjusobni skor, master turniri, osvojeni svi master turniri 2x, legendarni mecevi i pre svega uzimanje svega otoga ko je u kojoj eri sakupio to sve. I jos x deugih rekorda.

Aj sad lagano kme kmee..

vuk

pre 2 godine

od kad pratim tenis ( zadnjih 30 god još od bekera, lendla, edberga ) slušam da je goat onaj sa najviše gs..sad kad je jasno da će nole imati najviše gs odjednom to više ne važi..
licemeri smešni ste u vašoj nemoći :)

korosavendz

pre 2 godine

Bukvalno nemas nijedan argument. Kao ja da kazem da je Tipsarevic GOAT jer "nije sve u Grend Slem titulama". Pa i nije, ali je i u broju nedelja i godina na prvom mestu, slem finalima (pa i polufinalima,) broju masters, zavrsnih mastersa (samo 1 iza), 4 u nizu, H2H, precentu pobeda, ukupnom broju titula, svim slemovima i mastersima osvojinim bar po 2 puta, broju pobeda nad top10 igracima, rekordu po broju ATP poenta... Nidje veze, saberi se. Fed i dalje ima broj slem polufinala, 1 vise zavrsni masters, broj pobeda i titula ukupno, deli broj slemova i slem finala, ali je to premalo u odnosu na Novaka.

Nisam Novak ali...

pre 2 godine

Pa ko voli da gleda balet, sigurno je oduševljen tom gracioznošću, elegancijom itd Federera ali ko gleda tenis, taj zna da je Novak najbolji svih vremena.

Mali Mrav

pre 2 godine

@Pa eto ti licemerja, npr. tebi je Jordan GOAT kosarke a po svim parametrima ga Lebron sije

U cemu to placljivko sije Dzordana,jel po poenima mozda a,pa svi ovi danas koji igraju a iole su ozbiljniji igrace ce prestici dzordana po broju poena i statistikama tim besmislenim,pa on je lik tolko opterecen tim statistikama da ce igrati verovatno do 45 te godine samo da bi sve oborio i kad sve obori opet ce mu biti dzaba jel ce opet Dzordan biti smatran najvecim,on ne moze ni kobiju da dodje do kolena,a ne velikom Majlku Dzordanu.

iks

pre 2 godine

Dobro, Gaske i ostali, u redu je: Federer je GOAT. A sad ostavite na miru Novaka da osvaja GS titule, Masterse, da bude prvi na ATP listi. A kad GOAT Federer počne da igra, nadam se da će odabrati neke kvalitetne Čelendžere i osvajati trofeje.

Kinez

pre 2 godine

Djokovic = Mesi

Najviše golova u povijesti Argentine,
Najviše golova u povijesti Barcelone,
Najviše golova u povijesti La Lige,
Najviše golova u povijesti El Clasica,
Bolji omjer golova po utakmici od C.Ronalda u povijesti LS,
Bolji omjer golova po utakmici od C.Ronalda u povijesti nogometa,
Najviše golova u jednoj sezoni La Lige - 50
Najviše asistencija u jednoj sezoni La Lige - 21
Najviše golova u svim takmičenjima u jednoj sezoni - 73
Najviše golova u kalendarskoj godini - 91
Najviše golova van 16-erca u povijesti nogometa,
Najviše zlatnih lopti u povijesti nogometa – 6
Najviše zlatnih kopački u povijesti nogometa - 6
Najviše asistencija u povijesti Argentine,
Najviše asistencija u povijesti Barcelone,
Najviše asistencija u povijesti La Lige,
Najviše asistencija u povijesti El Clasica,
Najviše asistencija u povijesti Copa Amerike,
Najviše asistencija u reprezentativnom nogometu,
Najviše asistencija u povijesti nogometa,
Najvise asistencija u povijesti nokaut faze SP

Svjetski rekord: Jedini igrač u povijesti nogometa koji je sudjelovao u 43 gola (19 golova i 24 asistencije) za reprezentaciju na velikim natjecanjima (Copa America + SP).
Svjetski rekord: Najbolji igrač je u povijesti je i po učinku u nokaut fazi sa reprezentacijom na velikim natjecanjima. Izravno je sudjelovao kod 21 gola koje je Argentina postigla na Svjetskom prvenstvu i Copa America (5 golova i 16 asistencija).
Drugi je najbolji asistent u povijesti Svjetskog Prvenstva.

cile

pre 2 godine

Ova izjava bi možda i imala smisla da dok je Rodzer bio rekorder u GS, da se tad nije pričalo samo o tom Rodzerovom rekordu. Sad čim neko drugi drži taj rekord, sad odjednom GS više nisu najbitni. Smiješno.

Pera kojot

pre 2 godine

Đoković je GOAT, kao Džordan. Jer su Grend slem titule za tenis ono što su i NBA titule za košarku.

Dzordan nema najvise Nba titula ali se slazem da je GOAT

Ljudi “ koze “ koji nemaju najvise titula u svom sportu su po meni : O’ Sullivan ( snooker ),Rossi ( moto ) ,Senna ( f1 ), Dzordan ( kosarka ) Maradona ( fudbal ) pa i Federer,to su sve ljudi koji su redefinisali sport kojim se bave,svidjalo se to nekom ili ne

LoznicaSrbija

pre 2 godine

Sta si ti osvoljio da kometarises ko je Goat? Pit Sampras je stavio tacku izjavom pametnom dosta... Novak je jedan jedini goat po svim parametrima! A jos nije ni priblizno da zavrsi karijeru. Smesne su ove izjave anonimusa...

henry lee

pre 2 godine

Al mu je usporedba. "Gracioznost" hobita uopšte nije za umiranje u lepoti igre. Nabije glavu u zemlju, dribla i mrljavi tika-taku do beskonačnosti. Pre bih rekao da Ronaldo ima igru koja pleni svojom ajmo reći lepotom. Tako da je ovaj promašio ceo fubal, makar se vidi da je isfrustriran što nije ništa značajnije uradio za svoje karijere.

DRAGAN

pre 2 godine

Gaske, tebe je Novak odavno spremio u penziju,
tako da nemas pravo glasa.
Novak je najbolji igrac planete za sva vremena.
Tesko je pomiriti se sa
stvarnoscu. Srbin je vladar
planete. Tacka za sve koji
ne shvataju ko je NOVAK.

aca

pre 2 godine

Kako se perfidno potura ideja Da Djokovic ne igra lep tenis. Niko nema toliko razlicitih nacina da pobedi,cak je i servis volej digao do nivoa Edberga.
(osim toga ljudi su pod utiskom Federerove lepe kosice i to poistovecuju sa elegancijom...A to sto u toku meca 20 puta udari ramom lopticu nebu pod oblake? i to je lepo ko voli bejzbol-pravi najvise homeruna po mechu)

cile

pre 2 godine

Federer nikako ne može biti GOAT. Milion je razloga za takvu tvrdnju. Pod 1, Federer ne drži nijedan bitan rekord u svijetu tenisa. Pod 2, Rodzer je izgubio bar 70% najbitnih mečeva protiv svoja dva najveća rivala. Pod 3, lik za života nije pobjedio Nadala na RG, tačnije nikad mu nije uzeo više od jednog seta. Pod 4, većinu svojih GS je osvojio dok Nadal i Djoković nisu potpuno sazreli. Zaključak: Moraš biti krajnje neobjektivna i pristrasna osoba da bi Federera nazvao GOAT-om.

Petar

pre 2 godine

Naravno,sada kad ih je Đoković porazio u svim segmentima tenisa...sad odjednom nije bitna statistika ...
Pre bih rekao istoriju pišu pobednici...a bar mi znamo ko je najbolji svih vremena!!!

Nadalov Veliki Navijac

pre 2 godine

BRAVO Gaske!!!
Potpuna istina!!
Dzaba Djoletu i pet slemova jos pored onog "smeća" od igre!!
Jednostavno NEGLEDLJIVO!!
Zato za vijeke vijekova ostaje zacementirano:

1) FEDERER
2) Nadal
3) Djokovic ...

Bob

pre 2 godine

Gaske ima svoj stav,ja imam svoj stav i znam da je moj stav ispravan!
Ej,Gaske,Sampras je rekao i presekao!
P.S
O tome se vise nece diskutovati!

www

pre 2 godine

Ovo se već graniči sa ludilom. Kada je arogantni lik imao najviše Gran Slam turnira, onda je zbog toga bio GOAT, kada ga je neko u tome pretekao, onda je bio GOAT zbog neke druge statistike i onda kada je ponestalo tih statističkih argumenata, onda je GOAT jer igra najlepši tenis! Budalaštine!

Mile

pre 2 godine

Apsolutna istina! Kao što je i Džordan GOAT košarke iako Bil Rasel ima više prstenova. Estetika igre uz efikasnost to su Federer i Džordan.

iks

pre 2 godine

,,pogledajte samo njegovu estetiku igre i gracioznost na terenu".

Po toj logici bi na teren trebalo da izađe neki baletan i odmah bi postao najbolji teniser svih vremena. Jer, realno, koji teniser bi imao veću gracioznost pokreta i estetiku igre?

xkt

pre 2 godine

Ljudi mesaju babe i zabe. Tenis je individualni sport i sve zavisi iskljucivo od samog igraca. Za sve timske sportove uvek ima argumenata za nekog drugog zbog timskih okolnosti i vremena u kom su igrali, pa je tesko porediti igrace iz 60ih, 80ih, 90ih i danas. Samim tim mislim da su debate u timskim sportovima bespotrebne i glupe.
Ako negde moze jasno reci ko je GOAT, to je u tenisu. Pa pobogu igrali su ljudi u istoj eri i imaju preko 50 medjusobnih meceva. Pre 2 godine se moglo i diskutovati, sad vec ispada smesno.

cile

pre 2 godine

Ova izjava bi možda i imala smisla da dok je Rodzer bio rekorder u GS, da se tad nije pričalo samo o tom Rodzerovom rekordu. Sad čim neko drugi drži taj rekord, sad odjednom GS više nisu najbitni. Smiješno.

Mudrac

pre 2 godine

Pa upravo to nije sve u GS titulama.
Nesto je u tome ko je koliko nedelja bio prvi, koliko puta godinu zavrsio kao prvi,medjusobni skor, master turniri, osvojeni svi master turniri 2x, legendarni mecevi i pre svega uzimanje svega otoga ko je u kojoj eri sakupio to sve. I jos x deugih rekorda.

Aj sad lagano kme kmee..

cile

pre 2 godine

Federer nikako ne može biti GOAT. Milion je razloga za takvu tvrdnju. Pod 1, Federer ne drži nijedan bitan rekord u svijetu tenisa. Pod 2, Rodzer je izgubio bar 70% najbitnih mečeva protiv svoja dva najveća rivala. Pod 3, lik za života nije pobjedio Nadala na RG, tačnije nikad mu nije uzeo više od jednog seta. Pod 4, većinu svojih GS je osvojio dok Nadal i Djoković nisu potpuno sazreli. Zaključak: Moraš biti krajnje neobjektivna i pristrasna osoba da bi Federera nazvao GOAT-om.

www

pre 2 godine

Ovo se već graniči sa ludilom. Kada je arogantni lik imao najviše Gran Slam turnira, onda je zbog toga bio GOAT, kada ga je neko u tome pretekao, onda je bio GOAT zbog neke druge statistike i onda kada je ponestalo tih statističkih argumenata, onda je GOAT jer igra najlepši tenis! Budalaštine!

Canadian

pre 2 godine

Kad se bude poceo igrati Umetnicki Tenis i gracioznost bude ocenjivala, a ne bude se igralo na bodove, trofeje i za GS titule, onda mozemo da vas uvrstimo obojicu za tu GOAT trku.

LoznicaSrbija

pre 2 godine

Sta si ti osvoljio da kometarises ko je Goat? Pit Sampras je stavio tacku izjavom pametnom dosta... Novak je jedan jedini goat po svim parametrima! A jos nije ni priblizno da zavrsi karijeru. Smesne su ove izjave anonimusa...

Nisam Novak ali...

pre 2 godine

Pa ko voli da gleda balet, sigurno je oduševljen tom gracioznošću, elegancijom itd Federera ali ko gleda tenis, taj zna da je Novak najbolji svih vremena.

korosavendz

pre 2 godine

Bukvalno nemas nijedan argument. Kao ja da kazem da je Tipsarevic GOAT jer "nije sve u Grend Slem titulama". Pa i nije, ali je i u broju nedelja i godina na prvom mestu, slem finalima (pa i polufinalima,) broju masters, zavrsnih mastersa (samo 1 iza), 4 u nizu, H2H, precentu pobeda, ukupnom broju titula, svim slemovima i mastersima osvojinim bar po 2 puta, broju pobeda nad top10 igracima, rekordu po broju ATP poenta... Nidje veze, saberi se. Fed i dalje ima broj slem polufinala, 1 vise zavrsni masters, broj pobeda i titula ukupno, deli broj slemova i slem finala, ali je to premalo u odnosu na Novaka.

Bojan

pre 2 godine

Ne, nije sve u Slemovima, ali ima nesto u najvise nedelja kao broj jedan, najvise Mastersa, 7 puta najbolji na kraju godine, 4 Slema u nizu, kompletirani Slemovi i Mastersi po 2 puta, najvise bodova u GOAT trci.... i ta prica u vezi gracioznosti malo je tanak izgovor. Da ga je Novak nadvisio u jednoj kategoriji pa hajde Federer da se proglasi zajedno sa stilom igre za neprikosnovenog kralja ali ga Novak "tuce" u skoro svim kategorijama.
To mi sve lici na kontrolni iz matematike. Jedan resi 5 zadatKa potpuno,a drugi resi takodje sve ali polovicno ali se samo zato sto ima lepsi rukopis proglasi za uspesnijeg!

I jos nesto...
Koliko je samo Novak odigrao vrhunskih poena, lepih za oko, koji svakako sadrze elemente gracioznosti. Neizbrojivo!

aca

pre 2 godine

Kako se perfidno potura ideja Da Djokovic ne igra lep tenis. Niko nema toliko razlicitih nacina da pobedi,cak je i servis volej digao do nivoa Edberga.
(osim toga ljudi su pod utiskom Federerove lepe kosice i to poistovecuju sa elegancijom...A to sto u toku meca 20 puta udari ramom lopticu nebu pod oblake? i to je lepo ko voli bejzbol-pravi najvise homeruna po mechu)

Petar

pre 2 godine

Naravno,sada kad ih je Đoković porazio u svim segmentima tenisa...sad odjednom nije bitna statistika ...
Pre bih rekao istoriju pišu pobednici...a bar mi znamo ko je najbolji svih vremena!!!

vuk

pre 2 godine

od kad pratim tenis ( zadnjih 30 god još od bekera, lendla, edberga ) slušam da je goat onaj sa najviše gs..sad kad je jasno da će nole imati najviše gs odjednom to više ne važi..
licemeri smešni ste u vašoj nemoći :)

Wllaxy

pre 2 godine

Slažem se, nije sve u grand slam titulama - ima nečega i u Mastersima, ukupnom broju velikih titula broju godina završenih kao broj 1, broju nedelja kao broj 1, H2H a tu je ipak Federer u prednosti... Šta, nije - i tu je Novak bolji!?

Ništa, onda ostaje jedini mogući i preostali argument - gracioznost igre i lepota udaraca i broj tetki koje padaju u nesvest kada on tako udari loptu...

ostali samo dugmići

pre 2 godine

А и нема шта, најлепши је што је неспорни доказ да је најбољи. Кога бре занимају титуле и слемови, кад су грациозност и лепота изнад свега.

xkt

pre 2 godine

Ljudi mesaju babe i zabe. Tenis je individualni sport i sve zavisi iskljucivo od samog igraca. Za sve timske sportove uvek ima argumenata za nekog drugog zbog timskih okolnosti i vremena u kom su igrali, pa je tesko porediti igrace iz 60ih, 80ih, 90ih i danas. Samim tim mislim da su debate u timskim sportovima bespotrebne i glupe.
Ako negde moze jasno reci ko je GOAT, to je u tenisu. Pa pobogu igrali su ljudi u istoj eri i imaju preko 50 medjusobnih meceva. Pre 2 godine se moglo i diskutovati, sad vec ispada smesno.

Kokos

pre 2 godine

Ako nije sve u broju grend slem titula i broju nedjelja na prvom mjestu zasto se sam Federer toliko trudio da obori rekorde Pita Samprasa kad je mogao da igra sve meceve za umjetnicki dojam i super, a cak je zelio preskociti i Konorsa po broju ATP titula i zato je igrao tolilo turnira iz kategorije 250 i 500.

Xide

pre 2 godine

Nadal 4DK,OI zlato i srebro
Federer 1DK,OI zlato i srebro
Marej 1DK,OI 2 zlata
Vavrinka 1DK,OI zlato
DelPotro 1DK,OI 2 srebra
Djokovic 1DK,OI bronza
Jedino sto nas treba da zanima,zato mi je suludo ovo histerisanje na svakog kome Nole nije GOAT,bukvalno najvaznije drzavno pitanje,a sam Nole je rezultatima u Dk i na OI pokazao je na delu pokazao koliko mu je istinski stalo do ove zemlje,dakle od konkurenata iz a klase je najlosiji i tu se prica zavrsava pa nek za pare uzme kup Meseca
(jatabare, 26. novembar 2021 19:53)

Druze DK ne zanima nikog zivog,kncept takmicenja je takav da od Tenisa pravi Timski Sport,sto Tenis nije... OL je bitan za NE masovne sportove u njamasovnjim sportovima na svetu OL je manje bitan!Znas li mozda ko je Olimpiski Prvak u Fudbalu? Ja nemam pojma,niti me zanima a pratim Fudbal ceo zivot,mogu ti nabrojati sve osvajace Lige Sampiona od 1987 do danas isto tako Evropske i Svetske prvake....

Japanski car

pre 2 godine

Kakvo lupetanje...Naravno da je u GS titulama i međusobnom skoru. Pa Jordan ne bi bio GOAT da u svojoj eri nije pobedio ama baš svakog igrača koji mu se nametnuo kao ravnopravan protivnik. Ovo je čisto lupetanje.
Da je rekao da Federer igra najlepši tenis za oko, da ima stila, to podržavam. Ali ovde se ne radi o stilu već o trofejima i uspehu 1 na 1 kad je bitno.

Blanusha

pre 2 godine

Vidi ovako,lepota i stil igre nikada ne mogu da budu parametri da li je neko GOAT ili ne.Kao Djokovicev veciti navijac,priznajem da Federer ima lepsu igru,to nije sporno.Priznajem i da je Nadal snazniji,uporniji i agresivniji od obojice,ali to im ne moze pomoci u ovoj trci.Inace,lepota je individualan pojam.Sto je za nekoga lepo,za nekoga nije.Recimo,moji ortaci vole da prate Premier ligu,a ja Skudeto.I sta cemo sad?Drugi stil,ali ne moze se reci da je neka liga bolja,pa ko sta voli.Sada dominiraju jedni,nekada su oni drugi i tako u krug.Federer ni jednog trenutka nije dominirao kada su se ova dvojica pojavila,a narocito Djokovic.Sa druge strane,Djokovic je najvise dominirao u vreme i ove dvojice,u svim parametrima koji su jednostavno merljivi,ko god i kako god da ih meri.Prijatno.

iks

pre 2 godine

,,pogledajte samo njegovu estetiku igre i gracioznost na terenu".

Po toj logici bi na teren trebalo da izađe neki baletan i odmah bi postao najbolji teniser svih vremena. Jer, realno, koji teniser bi imao veću gracioznost pokreta i estetiku igre?

LaleGator

pre 2 godine

Kada je Federer imao najviše Grend slem titula tada su na sva usta i svugde govorili kako su samo te titule jedini pokazatelj uspeha i veličine tenisera

a sada kada vise nema najvise titula
e sada kazu kako te titule nisu vise bitne.

Daj odlučite se

Milan

pre 2 godine

Da se gleda samo broj titula niko ne bi smatrao jednog Majkla Džordana za najboljeg košarkaša svih vremena. Nema ni najviše poena, ni skokova ni asistencija. Svejdno, malo ko će ovde reći da Džordan ipak nije GOAT.
(Goran, 26. novembar 2021 20:11)

Dzordan je, od trenutka kad je dostigao vrhunac i slozio kockice u timu bio nepobediv. 6 finala, 6 titula, 6 priznanja za MVP finalne serije. Federera su na svim turnirima drali i Djokovic i Nadal. Cak i na "njegovom" Vimbldonu. Da li bi Dzordan dozvolio da ima situaciju kao Federer 2019. kad je vodio 40:15 u finalu i imao 2 servisa za titulu, i da ipak izgubi. To bi bilo kao da Dzordanovi Bulsi vode 3:1 u finalu, imaju jos 2 meca kod kuce, i ipak izgube. Ne mozes tako nesto ni da zamislis? Naravno, zato sto je Dzordan GOAT, a Federer nije.

iks

pre 2 godine

Dobro, Gaske i ostali, u redu je: Federer je GOAT. A sad ostavite na miru Novaka da osvaja GS titule, Masterse, da bude prvi na ATP listi. A kad GOAT Federer počne da igra, nadam se da će odabrati neke kvalitetne Čelendžere i osvajati trofeje.

Arenas

pre 2 godine

Nisam znao da je ovaj Gaske ovoliko razmazen..... Moze reci da je licno za njega najbolji Federer, i to postujem. Ali govoriti ovako subjektivno da je Federer najbolji Samo na osnovu Sto ovaj igra fin tennis za oci je djetinjasto......pa Federer nije ni drugi najbolji , Nadal ga je cepao redovno....

Slobodan

pre 2 godine

Slazem se da je u najuzem krugu velikih igraca koji su igrali lijep tenis za oko. Ali u GOAT trci to se ne racuna. Racunaju se samo rezultati i on je vec izgubio. Kad bi gledali samo GS od Novaka moze biti bolji Nadal, ali u ostala 2 velika parametra (sedmice na broju 1 i zavrsene godine na broju 1) nikako, tako da bi tu se moglo polemisati, ali na GOAT list ni tad Nadal ne moze prestici Novaka. Znaci, dok se ne pojavi neko novi sa boljim rezultatima, Novak je GOAT.

Fx

pre 2 godine

Federer je postao GOAT pre nego sto je prestigao Samprasa po broju GS. Jednostavno covek je veci od sporta kojim se baci. Najveci ikad!
(Fedex1, 26. novembar 2021 18:11)

Ne lupetaj, niko nije zucnuo o tome sve dok ga nije sustigao u broju GS. I tad se isključivo to gledalo.
Malo još podsećanja. Njih dvojica su se sastali samo jednom, na Vimbldonu. Federer je dobio 3:2, i to posle teške krađe ključnog poena u petom setu, naravno za Federera.
Sledeće godine Pit se penzionisao. Starosna razlika 10 godina, ni jedan ni drugi ni blizu prajma.
Dakle, biznisu je odgovaralo da ga tad proglasi GOAT-om, a da u to vreme nije bio ni blizu da drži ostale najvažnije rekorde.
Ključna stvar je da su svi navijači Samprasa, koji je priznaćemo bio opšte voljen zbog sjajnog karaktera, jedva dočekali prvo Rafu, a posle i Noleta i Mareja, da mu skrate nadobudne loknice i veštačku uzdržanost, nabildovanu pojavu za štancovanje profita.
Možemo do sutra ovako, ali nema potrebe. Pit Sampras je bio GOAT, skoro nedodirljiv, ali nikome nije pravio pare, pa se niko nije ni upinjao da negira da više nije GOAT, nego je to od trenutka osvajanja 14-tog GS Federer.
Sada, kada su gotovo svi važni rekordi Novakovi, po analogiji, niko ne bi trebalo više da pominje Federera. Osim ako gospodari biznisa u agoniji i dalje ne pominju lepotu njegovog (trulog) bekhenda, piruete i loknice.
Sve ovde rečeno je protiv tvog nerealnog stava, a ne protiv Federera. Njemu svaka čast za karijeru, broja dva svih vremena.

Bambi zamrznuti GOAT

pre 2 godine

Apsolutni ispravan stav. Bez Hopfman kupa, juniorskog Wimb i 10 Bazela nema GOATA. Zlatna medalja u dublu i Lejver kup su pozeljni, no ne i obavezni uslov. Takodje mora imati i godinu u prvih 10 bez osvojenog turnira, sa sto manje pobeda. Samo je jedan takav....

DRAGAN

pre 2 godine

Gaske, tebe je Novak odavno spremio u penziju,
tako da nemas pravo glasa.
Novak je najbolji igrac planete za sva vremena.
Tesko je pomiriti se sa
stvarnoscu. Srbin je vladar
planete. Tacka za sve koji
ne shvataju ko je NOVAK.

Klokan

pre 2 godine

Ne srecu, ili neciju nesrecu, goat se odredjuje po objektivnim parametrima, gracioznost i ples po terenu i sta se kome svidja je subjektivna kategorija i samim tim nije u razmatranju prilikom imenovanja Goat-a.

Ovo je tugica sta rade, vec sam rekao - zalostan kraj takve face, ali sve dodje na svoje kad tad :)

Naivni Gedža

pre 2 godine

Kad Federer, Nadal i Djoković siđu sa teniske scene pamtiće se samo kroz statistiku. A statistika kaže: Novak Djoković je GOAT!

sempervivum

pre 2 godine

Тачно. Није све у ГС. Има нешто и у турнирима АТП 500 и 250. Е ту је Федерер истински шампион.

Ronaldinho

pre 2 godine

Pa Federer apsolutno nikad u karijeri nije imao pozitivan skor sa Nadalom.Da ne pominjemo par finala gde je bio ponižen,plus za čoveka kad imao 28 godina pričali kako je već u godinama.Nole i Rafa posle tridesete uzeli više turnira od njega iako su poprilično mlađi.A što se fudbala tiče ništa naročito lepo u Mesijevoj igri, Ronaldinho magija koju je bilo prelepo gledati

DEX

pre 2 godine

Od kad je svima jasno da će Novak imati nedostižni broj GS titula, više to nije važno. Pa šta je važno "umetnički dojam" kao u klizanju na ledu?

vrg

pre 2 godine

za mesija i bilo kog igraca mozes da kazes da je najbolji, a da nije uzeo najvise titula jer je imao slabiji tim.
tenis je druga i mnogo prostija prica.
novak, pa prazno mesto, pa federer i nadal, pa dva prazna mesta, pa ostali.

Све јасно

pre 2 godine

@fx

Свака част, одличан коментар. Ако ћемо о грациозности Сампрас је за Федерера класа...па чак и овај Гаске који се оглашава.
Али се то не гледа ни у једном спорту... Меси није освајао Златне лопте због грациозности него због голова и резултата Барселоне

Bob

pre 2 godine

Gaske ima svoj stav,ja imam svoj stav i znam da je moj stav ispravan!
Ej,Gaske,Sampras je rekao i presekao!
P.S
O tome se vise nece diskutovati!

Bob

pre 2 godine

Visko stalno govori za Gaskea da ima najlepsi jednorucni behend ikada-i ima al je zato Wawrinka imao najmocniji, tako da ni u ovom segmentu nema mesta za Federera!

mirjana simionska

pre 2 godine

Jel ovaj Gaske corav ili sta? zar ne vidi kako Novak ''plese''po osnovnoj liniji?Pa i to je neki umetnicki dojam,sto bi rekla cuvena Milka Babovic, tenis nije umetnicko klizanje.Ovde se sve broji ,pa i koliko je puta Novak bio bolji i od Rafe,a bogami i od ""GOATA'' Federera.A ,usput ovaj Gaske nije i neko ko ima ;tezinu';.Jel ima neki veliki trofej? NE i to je neki kriterijum
.

mikin

pre 2 godine

"Rodžer Federer je GOAT, najveći teniser svih vremena, pogledajte samo njegovu estetiku igre i gracioznost na terenu"."

Gaske ni posle tolikih silnih godina u tenisu nije shvatio sustinu tog sporta. Tenis nije umetnicko klizanje i to treba reci Gaskeu. Zamislite kada bi rekli da Ma Long nije to sto jeste jer uopste nije graciozan a o estetici da i ne govorimo (stoni tenis za one koji ne znaju).

Pera

pre 2 godine

Prije nego sto bilo sta kaze treba da naglasi da je to njegovo misljenje. A da li su Federer i Mesi najbolji u svojim sportovima to je stvar misljenja svakog pojedinca. Po mom misljenju Nole je Bog

Entropy fighter

pre 2 godine

A ti onda mozes da budes drugi po redu jer nije vazno sto nisi nista nikad osvojio? Ne prijatelju... Zato se broje stvari da bi se kvantitavno odredilo sta je najvise i ko je najbolji. Kapiras?

aca

pre 2 godine

Zasto se uopste prica o njemu kako da jos igra tenis u 40oj godini? Pa odigrao je 3 meca u zadnje 3 godine. To nije aktivan teniser po meni

Ксенија

pre 2 godine

Тачно! Какви ГС! Какве недеље и године на првом месту! Какав међусобни скор! Најважније је ко има највише титула из Халеа! То се гледа, господо! А и ко се највише увлачи у задњ*ицу тениском естаблишменту. А ту је Миркин муж неприкосновен! Озбиљно, Федерер је играо атрактиван тенис, то се не може оспорити. Али не може да се оспори ни да је баш лош човек. Проверите његове интервјуе и изјаве Плус, статистика је јасна. Не заносите се више "лепотом"! Квалитет се изражава у резултатима, а они су више него јасни.

Kinez

pre 2 godine

Djokovic = Mesi

Najviše golova u povijesti Argentine,
Najviše golova u povijesti Barcelone,
Najviše golova u povijesti La Lige,
Najviše golova u povijesti El Clasica,
Bolji omjer golova po utakmici od C.Ronalda u povijesti LS,
Bolji omjer golova po utakmici od C.Ronalda u povijesti nogometa,
Najviše golova u jednoj sezoni La Lige - 50
Najviše asistencija u jednoj sezoni La Lige - 21
Najviše golova u svim takmičenjima u jednoj sezoni - 73
Najviše golova u kalendarskoj godini - 91
Najviše golova van 16-erca u povijesti nogometa,
Najviše zlatnih lopti u povijesti nogometa – 6
Najviše zlatnih kopački u povijesti nogometa - 6
Najviše asistencija u povijesti Argentine,
Najviše asistencija u povijesti Barcelone,
Najviše asistencija u povijesti La Lige,
Najviše asistencija u povijesti El Clasica,
Najviše asistencija u povijesti Copa Amerike,
Najviše asistencija u reprezentativnom nogometu,
Najviše asistencija u povijesti nogometa,
Najvise asistencija u povijesti nokaut faze SP

Svjetski rekord: Jedini igrač u povijesti nogometa koji je sudjelovao u 43 gola (19 golova i 24 asistencije) za reprezentaciju na velikim natjecanjima (Copa America + SP).
Svjetski rekord: Najbolji igrač je u povijesti je i po učinku u nokaut fazi sa reprezentacijom na velikim natjecanjima. Izravno je sudjelovao kod 21 gola koje je Argentina postigla na Svjetskom prvenstvu i Copa America (5 golova i 16 asistencija).
Drugi je najbolji asistent u povijesti Svjetskog Prvenstva.

henry lee

pre 2 godine

Al mu je usporedba. "Gracioznost" hobita uopšte nije za umiranje u lepoti igre. Nabije glavu u zemlju, dribla i mrljavi tika-taku do beskonačnosti. Pre bih rekao da Ronaldo ima igru koja pleni svojom ajmo reći lepotom. Tako da je ovaj promašio ceo fubal, makar se vidi da je isfrustriran što nije ništa značajnije uradio za svoje karijere.

nebuloza

pre 2 godine

Čovjek je upravo potvrdio Federer nije GOAT, tj najbolji teniser svih vremena, da je popularan jer je lijep i graciozan kao balerina.

Ha

pre 2 godine

Glupost o eleganciji,to nije ni znanje ni tehnika vec genetske predispozicije,gradja kostrukcija tela...Federer ima to zato sto je idealno gradjen za tenisera i to je to...dzordan takodje

Lord

pre 2 godine

Samo lupate.
Tenis se ne moze porediti za fudbalom, kosarkom i ostalim timskim sportovima.
Ovde se igra 1 na 1, h2h,broj GS mnogo govori.
Ovde se ne mozes kriti iza Cavija &
Inijeste, moras sve sam.
Igra i Kvarezma ljepsi fudbal od Mbapea.
Ali Kilijan je dr za njega.
Pozdrav! Prijatno!

drvobradi

pre 2 godine

Pa ni Mesi nije GOAT, a slažem se da nije sve u titulama. Jedini problem je što su Federer i Djokovic direktni suparnici u istoj eri, a Djokovic ga je više puta tukao, pogotovo u GS finalima (13-6) i GS mecevima (11-6).

Ivan

pre 2 godine

epa sad ako se lepota igre gleda za goata onda je lepota u oku posmatraca a o lepoti se ne diskutuje, zar ne? po meni Vavrinka igra lep tenis, tako da Vavrinka je goat hahahaha

MilankoA

pre 2 godine

Perica Ognjenovic, Dragan Ciric, Damir Cakar. Tim redom. Posle njih Piksi, Dejo, Mijat. GOAT. Prazna mesta. Mateus,Stoickov,Hadzi,Dzajic,Kanidja.

Jaka

pre 2 godine

Ko je GOAT pokazuje GOAT lista.

Kraj priče.
(statističar

A do pre godinu dana ste pricali da je ta lista glupost, evo ima vesti i nadji komentare ako te ne mrzi.

Dakle

pre 2 godine

Kad ljudi komentarisu vakcine, tad ovde pisete kako svako ima pravo na misljenje i odlucuje za sebe. Kad teniser komentarise ostale tenisere onda on nema pojma i kako uopste sme to jel da?
Kakav cirkus od komentatora, citam samo jer je ovde dvolicnost na kvadrat prisutna.

dejan

pre 2 godine

Naravno tenis se neigra zbog totula i bodova nego zbog opšteg utiska npr.Da li je teniser redovno obrijan kakva mu je frizura kako je uklopio boje opreme koliko puta se nasmešio.Kakve gluposti statistika onoga što ATP boduje je jedino merilo

Вук Караџић

pre 2 godine

слажем се да је он Меси тениса, од кога су много бољи прави Роналдо, Марадона, Пеле, Кројф и још њих неколико, а успешнијих по титулама има доста, пре свих Пеле који је освојио три светска првенства. Меси је само "најбољи" у медијима новијег тога, пошто је играо за велики клуб и стално био у центру медијске пажње. полако и то бледи. врхунски фудбалер, али не најбољи нити најуспешнији, нешто као Федерер, можда.

Goran

pre 2 godine

Da se gleda samo broj titula niko ne bi smatrao jednog Majkla Džordana za najboljeg košarkaša svih vremena. Nema ni najviše poena, ni skokova ni asistencija. Svejdno, malo ko će ovde reći da Džordan ipak nije GOAT.

Kal

pre 2 godine

Đoković je GOAT, kao Džordan. Jer su Grend slem titule za tenis ono što su i NBA titule za košarku.
(Milan

Bil Rasel gleda i smeje se...

Nadalov Veliki Navijac

pre 2 godine

BRAVO Gaske!!!
Potpuna istina!!
Dzaba Djoletu i pet slemova jos pored onog "smeća" od igre!!
Jednostavno NEGLEDLJIVO!!
Zato za vijeke vijekova ostaje zacementirano:

1) FEDERER
2) Nadal
3) Djokovic ...

Matilda Babic

pre 2 godine

Ma stvarno, daj vec jednom nek uvedu ocene za umetnicki dojam (kao u klizanju) i ON bice najbolji.
On je stvarno obespravljen, 😏

Z

pre 2 godine

igrati najlepše i biti najbolji ili najtrofejniji su tri kategorije i to većina ljudi ne razlikuje.
Federer definitivno igra najlepši tenis ali isto tako nije i najbolji i najtrofejniji teniser.
polemika će se voditi dokle god ova generacija igra i narednih 20ak godina , ali kasnije će ostati samo statistika i tada će najtrofejniji biti i najbolji.
Ko danas komentariše stil igre Lejvera, samo se potencira da je jedini u open eri uzeo kalendarski gren slem i tačka.

Mile

pre 2 godine

Apsolutna istina! Kao što je i Džordan GOAT košarke iako Bil Rasel ima više prstenova. Estetika igre uz efikasnost to su Federer i Džordan.

Neptun

pre 2 godine

Mnoge sportase ne bi trebalo pustati ga govore javno. Brate, oni su tu da igraju, pobjedjuju , gube. Znamo da nisu imali vremenda da se skoluju. Guska je jedan od sportasa koji nema puno u glavi. On moze reci da mu je Fedex najdrazi, da ima lijepu igru, da ga publika voli itd. Tenis nije umjetnicko klizanje pa da se ocjenjuje umjetnicki dojam. Brojke govore

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

Pa nije to umetničko klizanje, aman... Da se moja žena pita, Kaka je najbolji fudbaler svih vremena. Brine me ponekad što ne ličim uopšte na tog karaoku.

fc apatrid

pre 2 godine

Federer-Mesi-Dzordan
Nadal-Kristijano-Lebron
Novak-Zidan-Brajant
Lejver-Pele-Cemberlen
Sampras-Ronaldo Zuba-Durantula
Borg-Maradona-Medzik
otprilike analogija,pa kako se kome dojmi,ostalo je samo nasa ostrascenost,kada je Nole imao 5-6 manje tada nije bila bitna statistika,naravno sada je ista najbitnija,nismo relevantni na ovu temu i batalite je vise,prezvakavamo jedno te isto hiljaditi put

dusan

pre 2 godine

(Iggy, 26. novembar 2021 18:12)

Pa eto ti licemerja, npr. tebi je Jordan GOAT kosarke a po svim parametrima ga Lebron sije. Jeli kapiras sada kad kazu da je pomenuti GOAT i ako Djokovic ima sve rekorde.....???

Mali Mrav

pre 2 godine

@Pa eto ti licemerja, npr. tebi je Jordan GOAT kosarke a po svim parametrima ga Lebron sije

U cemu to placljivko sije Dzordana,jel po poenima mozda a,pa svi ovi danas koji igraju a iole su ozbiljniji igrace ce prestici dzordana po broju poena i statistikama tim besmislenim,pa on je lik tolko opterecen tim statistikama da ce igrati verovatno do 45 te godine samo da bi sve oborio i kad sve obori opet ce mu biti dzaba jel ce opet Dzordan biti smatran najvecim,on ne moze ni kobiju da dodje do kolena,a ne velikom Majlku Dzordanu.

Zico

pre 2 godine

Komentatori ne mesajte ekipne i timske sportove u izboru goat-a.Ovaj Gaske mesa jadan prideve graciozan i estetican u jednoj recenici pa to u drugoj pretoci u najbolji nekom samo njemu razumljivom implikacijom.Najbolji je najjasniji za izabrati u poledinacnom sportu.Ima tu nesto i do konkurencije,ali nemoguce da bilo ko sa dvadeset godina karijere ima uvek slabe protivnike u bilo kom sportu.

Pera kojot

pre 2 godine

Đoković je GOAT, kao Džordan. Jer su Grend slem titule za tenis ono što su i NBA titule za košarku.

Dzordan nema najvise Nba titula ali se slazem da je GOAT

Ljudi “ koze “ koji nemaju najvise titula u svom sportu su po meni : O’ Sullivan ( snooker ),Rossi ( moto ) ,Senna ( f1 ), Dzordan ( kosarka ) Maradona ( fudbal ) pa i Federer,to su sve ljudi koji su redefinisali sport kojim se bave,svidjalo se to nekom ili ne

jatabare

pre 2 godine

Nadal 4DK,OI zlato i srebro
Federer 1DK,OI zlato i srebro
Marej 1DK,OI 2 zlata
Vavrinka 1DK,OI zlato
DelPotro 1DK,OI 2 srebra
Djokovic 1DK,OI bronza
Jedino sto nas treba da zanima,zato mi je suludo ovo histerisanje na svakog kome Nole nije GOAT,bukvalno najvaznije drzavno pitanje,a sam Nole je rezultatima u Dk i na OI pokazao je na delu pokazao koliko mu je istinski stalo do ove zemlje,dakle od konkurenata iz a klase je najlosiji i tu se prica zavrsava pa nek za pare uzme kup Meseca

iks

pre 2 godine

@cile A ko drugi drži rekord u grand slam titulama? I pritom, Roger je oduvek igrao najatrkativniji tenis i to se nikad nece promeniti. A Novak ga preteći po broju GS neće NIKADA.

Joe

pre 2 godine

Federer Dzordan, Djokovic Lebron. Federer Mesi, Djokovic Ronaldo. Federer Roni, Djokovic Hendri. Federer Rosi, Djokovic Markez. Mozda su ovi drugi i bolji, jaci, spremniji, ali se sinonimi znaju i to zaista nista ne moze promeniti.

Prelijepo

pre 2 godine

Milan26 Kažeš Gren Slemovi najvažniii kao u košarci Džordan sa najviše titula a zaboravio si Bil Rasela koji ima 11.Ako tako gledaš onda je on najbolji ikad iako smatram da je Džordan.Samo si ti pogrešno to rekao,a svakako je Novak najbolji iako ga nešto ne volim i po Gren Slemovima i po ostalim rekordima iako mi se ne sviđa njegov stil igre.Prije bi uporedio Federera sa Dzordanom po igri,eleganciji...

Robert

pre 2 godine

Niie tebi kad ti je najveci domet 3 kolo na istima,tvoje misljenje je negde u rangu bitnosti ko i moje.
(Mali Mrav, 26. novembar 2021 18:08)

Gaske je prošle godine bio jedan od retkih koji je branio Noleta nakon onog skandala sa Adria tourom. Naslov ovde na sajtu glasio je: Francuz brani Đokovića: Novak nije nikog "puškom terao". Top komentari:
- Pametan čovek, za razliku od ovih naših autošovinista!
- Gaskeova izjava skroz zrela i na mestu.

Pitam se kako se tada na vrhu nije mogao probiti komentar kako je njegovo mišljenje nebitno jer ne može da prođe treće kolo. Neverovatno kako ovde nikako da se odluče da li je bitno šta je rečeno ili ko je to rekao. :)

Mislim, jasno je meni da Gaske danas lupa, ali to je sve. Mogu da kažem da se ne slažem sa njegovim mišljenjem, a ne kao argument da koristim šta je on postigao u sportu, da li je koristio kokain i ostalo. Ili, sa druge strane, ako ga toliko ne volim, ostaću dosledan tome i osporiću svaku njegovu izjavu jer mi nije relevantna zbog teniskog učinka, pa bih to rekao i tamo gde hvali Noleta.

SMeJUrija

pre 2 godine

Ako je u pitanju lepota i gracioznog onda je GOAT neponovljivi Štefan Ekberg. Em je najlepši, em je igrao u onim šmerkerskim vunenim prslucima, em serv i volej, pametnom dosta! A za one koji vole Federerov stil igre, kralj može biti samo Pištolj Pera Sampras!

Realno

pre 2 godine

Batalite vise tog federera ljudi,jako dobar glumac dok daje izjave,a kad su isplivali snimci gde gleda meceve,psuje kao kocijas,da ga ne poznas,a ovako glumi nevinasce... a sto se samog tenisa tice i same goat trke,novak ubedljivo vodi,a i igra kao masina... svajcarcev stil mi se uopste ne svidja,sav mi je nekako pederast,ima igraca bas dosta sto igraju sa lepsim stilom...

Koji moj

pre 2 godine

Federer igra najlepsi tenis ali nijenajbolji na svetu mozda za njega i Mesi igra najlepsi fudbal a
Li ni on noje najbolji na svetu tako da najlwpse i najbolje ne idu uvel zajedno za mene najlepsi fudbal igtao Ronaldinjo i Ronaldo(ZUBA) ale eto ni oni nisu najbolji svih vremena

Nadalov Veliki Navijac

pre 2 godine

BRAVO Gaske!!!
Potpuna istina!!
Dzaba Djoletu i pet slemova jos pored onog "smeća" od igre!!
Jednostavno NEGLEDLJIVO!!
Zato za vijeke vijekova ostaje zacementirano:

1) FEDERER
2) Nadal
3) Djokovic ...

jatabare

pre 2 godine

Nadal 4DK,OI zlato i srebro
Federer 1DK,OI zlato i srebro
Marej 1DK,OI 2 zlata
Vavrinka 1DK,OI zlato
DelPotro 1DK,OI 2 srebra
Djokovic 1DK,OI bronza
Jedino sto nas treba da zanima,zato mi je suludo ovo histerisanje na svakog kome Nole nije GOAT,bukvalno najvaznije drzavno pitanje,a sam Nole je rezultatima u Dk i na OI pokazao je na delu pokazao koliko mu je istinski stalo do ove zemlje,dakle od konkurenata iz a klase je najlosiji i tu se prica zavrsava pa nek za pare uzme kup Meseca

Goran

pre 2 godine

Da se gleda samo broj titula niko ne bi smatrao jednog Majkla Džordana za najboljeg košarkaša svih vremena. Nema ni najviše poena, ni skokova ni asistencija. Svejdno, malo ko će ovde reći da Džordan ipak nije GOAT.

Mile

pre 2 godine

Apsolutna istina! Kao što je i Džordan GOAT košarke iako Bil Rasel ima više prstenova. Estetika igre uz efikasnost to su Federer i Džordan.

fc apatrid

pre 2 godine

Federer-Mesi-Dzordan
Nadal-Kristijano-Lebron
Novak-Zidan-Brajant
Lejver-Pele-Cemberlen
Sampras-Ronaldo Zuba-Durantula
Borg-Maradona-Medzik
otprilike analogija,pa kako se kome dojmi,ostalo je samo nasa ostrascenost,kada je Nole imao 5-6 manje tada nije bila bitna statistika,naravno sada je ista najbitnija,nismo relevantni na ovu temu i batalite je vise,prezvakavamo jedno te isto hiljaditi put

iks

pre 2 godine

@cile A ko drugi drži rekord u grand slam titulama? I pritom, Roger je oduvek igrao najatrkativniji tenis i to se nikad nece promeniti. A Novak ga preteći po broju GS neće NIKADA.

Joe

pre 2 godine

Federer Dzordan, Djokovic Lebron. Federer Mesi, Djokovic Ronaldo. Federer Roni, Djokovic Hendri. Federer Rosi, Djokovic Markez. Mozda su ovi drugi i bolji, jaci, spremniji, ali se sinonimi znaju i to zaista nista ne moze promeniti.

dusan

pre 2 godine

(Iggy, 26. novembar 2021 18:12)

Pa eto ti licemerja, npr. tebi je Jordan GOAT kosarke a po svim parametrima ga Lebron sije. Jeli kapiras sada kad kazu da je pomenuti GOAT i ako Djokovic ima sve rekorde.....???

Dakle

pre 2 godine

Kad ljudi komentarisu vakcine, tad ovde pisete kako svako ima pravo na misljenje i odlucuje za sebe. Kad teniser komentarise ostale tenisere onda on nema pojma i kako uopste sme to jel da?
Kakav cirkus od komentatora, citam samo jer je ovde dvolicnost na kvadrat prisutna.

Kinez

pre 2 godine

Djokovic = Mesi

Najviše golova u povijesti Argentine,
Najviše golova u povijesti Barcelone,
Najviše golova u povijesti La Lige,
Najviše golova u povijesti El Clasica,
Bolji omjer golova po utakmici od C.Ronalda u povijesti LS,
Bolji omjer golova po utakmici od C.Ronalda u povijesti nogometa,
Najviše golova u jednoj sezoni La Lige - 50
Najviše asistencija u jednoj sezoni La Lige - 21
Najviše golova u svim takmičenjima u jednoj sezoni - 73
Najviše golova u kalendarskoj godini - 91
Najviše golova van 16-erca u povijesti nogometa,
Najviše zlatnih lopti u povijesti nogometa – 6
Najviše zlatnih kopački u povijesti nogometa - 6
Najviše asistencija u povijesti Argentine,
Najviše asistencija u povijesti Barcelone,
Najviše asistencija u povijesti La Lige,
Najviše asistencija u povijesti El Clasica,
Najviše asistencija u povijesti Copa Amerike,
Najviše asistencija u reprezentativnom nogometu,
Najviše asistencija u povijesti nogometa,
Najvise asistencija u povijesti nokaut faze SP

Svjetski rekord: Jedini igrač u povijesti nogometa koji je sudjelovao u 43 gola (19 golova i 24 asistencije) za reprezentaciju na velikim natjecanjima (Copa America + SP).
Svjetski rekord: Najbolji igrač je u povijesti je i po učinku u nokaut fazi sa reprezentacijom na velikim natjecanjima. Izravno je sudjelovao kod 21 gola koje je Argentina postigla na Svjetskom prvenstvu i Copa America (5 golova i 16 asistencija).
Drugi je najbolji asistent u povijesti Svjetskog Prvenstva.

Pera kojot

pre 2 godine

Đoković je GOAT, kao Džordan. Jer su Grend slem titule za tenis ono što su i NBA titule za košarku.

Dzordan nema najvise Nba titula ali se slazem da je GOAT

Ljudi “ koze “ koji nemaju najvise titula u svom sportu su po meni : O’ Sullivan ( snooker ),Rossi ( moto ) ,Senna ( f1 ), Dzordan ( kosarka ) Maradona ( fudbal ) pa i Federer,to su sve ljudi koji su redefinisali sport kojim se bave,svidjalo se to nekom ili ne

cile

pre 2 godine

Ova izjava bi možda i imala smisla da dok je Rodzer bio rekorder u GS, da se tad nije pričalo samo o tom Rodzerovom rekordu. Sad čim neko drugi drži taj rekord, sad odjednom GS više nisu najbitni. Smiješno.

LoznicaSrbija

pre 2 godine

Sta si ti osvoljio da kometarises ko je Goat? Pit Sampras je stavio tacku izjavom pametnom dosta... Novak je jedan jedini goat po svim parametrima! A jos nije ni priblizno da zavrsi karijeru. Smesne su ove izjave anonimusa...

Mudrac

pre 2 godine

Pa upravo to nije sve u GS titulama.
Nesto je u tome ko je koliko nedelja bio prvi, koliko puta godinu zavrsio kao prvi,medjusobni skor, master turniri, osvojeni svi master turniri 2x, legendarni mecevi i pre svega uzimanje svega otoga ko je u kojoj eri sakupio to sve. I jos x deugih rekorda.

Aj sad lagano kme kmee..

Prelijepo

pre 2 godine

Milan26 Kažeš Gren Slemovi najvažniii kao u košarci Džordan sa najviše titula a zaboravio si Bil Rasela koji ima 11.Ako tako gledaš onda je on najbolji ikad iako smatram da je Džordan.Samo si ti pogrešno to rekao,a svakako je Novak najbolji iako ga nešto ne volim i po Gren Slemovima i po ostalim rekordima iako mi se ne sviđa njegov stil igre.Prije bi uporedio Federera sa Dzordanom po igri,eleganciji...

Nisam Novak ali...

pre 2 godine

Pa ko voli da gleda balet, sigurno je oduševljen tom gracioznošću, elegancijom itd Federera ali ko gleda tenis, taj zna da je Novak najbolji svih vremena.

cile

pre 2 godine

Federer nikako ne može biti GOAT. Milion je razloga za takvu tvrdnju. Pod 1, Federer ne drži nijedan bitan rekord u svijetu tenisa. Pod 2, Rodzer je izgubio bar 70% najbitnih mečeva protiv svoja dva najveća rivala. Pod 3, lik za života nije pobjedio Nadala na RG, tačnije nikad mu nije uzeo više od jednog seta. Pod 4, većinu svojih GS je osvojio dok Nadal i Djoković nisu potpuno sazreli. Zaključak: Moraš biti krajnje neobjektivna i pristrasna osoba da bi Federera nazvao GOAT-om.

Ronaldinho

pre 2 godine

Pa Federer apsolutno nikad u karijeri nije imao pozitivan skor sa Nadalom.Da ne pominjemo par finala gde je bio ponižen,plus za čoveka kad imao 28 godina pričali kako je već u godinama.Nole i Rafa posle tridesete uzeli više turnira od njega iako su poprilično mlađi.A što se fudbala tiče ništa naročito lepo u Mesijevoj igri, Ronaldinho magija koju je bilo prelepo gledati

Fx

pre 2 godine

Federer je postao GOAT pre nego sto je prestigao Samprasa po broju GS. Jednostavno covek je veci od sporta kojim se baci. Najveci ikad!
(Fedex1, 26. novembar 2021 18:11)

Ne lupetaj, niko nije zucnuo o tome sve dok ga nije sustigao u broju GS. I tad se isključivo to gledalo.
Malo još podsećanja. Njih dvojica su se sastali samo jednom, na Vimbldonu. Federer je dobio 3:2, i to posle teške krađe ključnog poena u petom setu, naravno za Federera.
Sledeće godine Pit se penzionisao. Starosna razlika 10 godina, ni jedan ni drugi ni blizu prajma.
Dakle, biznisu je odgovaralo da ga tad proglasi GOAT-om, a da u to vreme nije bio ni blizu da drži ostale najvažnije rekorde.
Ključna stvar je da su svi navijači Samprasa, koji je priznaćemo bio opšte voljen zbog sjajnog karaktera, jedva dočekali prvo Rafu, a posle i Noleta i Mareja, da mu skrate nadobudne loknice i veštačku uzdržanost, nabildovanu pojavu za štancovanje profita.
Možemo do sutra ovako, ali nema potrebe. Pit Sampras je bio GOAT, skoro nedodirljiv, ali nikome nije pravio pare, pa se niko nije ni upinjao da negira da više nije GOAT, nego je to od trenutka osvajanja 14-tog GS Federer.
Sada, kada su gotovo svi važni rekordi Novakovi, po analogiji, niko ne bi trebalo više da pominje Federera. Osim ako gospodari biznisa u agoniji i dalje ne pominju lepotu njegovog (trulog) bekhenda, piruete i loknice.
Sve ovde rečeno je protiv tvog nerealnog stava, a ne protiv Federera. Njemu svaka čast za karijeru, broja dva svih vremena.

Bojan

pre 2 godine

Ne, nije sve u Slemovima, ali ima nesto u najvise nedelja kao broj jedan, najvise Mastersa, 7 puta najbolji na kraju godine, 4 Slema u nizu, kompletirani Slemovi i Mastersi po 2 puta, najvise bodova u GOAT trci.... i ta prica u vezi gracioznosti malo je tanak izgovor. Da ga je Novak nadvisio u jednoj kategoriji pa hajde Federer da se proglasi zajedno sa stilom igre za neprikosnovenog kralja ali ga Novak "tuce" u skoro svim kategorijama.
To mi sve lici na kontrolni iz matematike. Jedan resi 5 zadatKa potpuno,a drugi resi takodje sve ali polovicno ali se samo zato sto ima lepsi rukopis proglasi za uspesnijeg!

I jos nesto...
Koliko je samo Novak odigrao vrhunskih poena, lepih za oko, koji svakako sadrze elemente gracioznosti. Neizbrojivo!

Zico

pre 2 godine

Komentatori ne mesajte ekipne i timske sportove u izboru goat-a.Ovaj Gaske mesa jadan prideve graciozan i estetican u jednoj recenici pa to u drugoj pretoci u najbolji nekom samo njemu razumljivom implikacijom.Najbolji je najjasniji za izabrati u poledinacnom sportu.Ima tu nesto i do konkurencije,ali nemoguce da bilo ko sa dvadeset godina karijere ima uvek slabe protivnike u bilo kom sportu.

Naivni Gedža

pre 2 godine

Kad Federer, Nadal i Djoković siđu sa teniske scene pamtiće se samo kroz statistiku. A statistika kaže: Novak Djoković je GOAT!

Jaka

pre 2 godine

Ko je GOAT pokazuje GOAT lista.

Kraj priče.
(statističar

A do pre godinu dana ste pricali da je ta lista glupost, evo ima vesti i nadji komentare ako te ne mrzi.

www

pre 2 godine

Ovo se već graniči sa ludilom. Kada je arogantni lik imao najviše Gran Slam turnira, onda je zbog toga bio GOAT, kada ga je neko u tome pretekao, onda je bio GOAT zbog neke druge statistike i onda kada je ponestalo tih statističkih argumenata, onda je GOAT jer igra najlepši tenis! Budalaštine!

henry lee

pre 2 godine

Al mu je usporedba. "Gracioznost" hobita uopšte nije za umiranje u lepoti igre. Nabije glavu u zemlju, dribla i mrljavi tika-taku do beskonačnosti. Pre bih rekao da Ronaldo ima igru koja pleni svojom ajmo reći lepotom. Tako da je ovaj promašio ceo fubal, makar se vidi da je isfrustriran što nije ništa značajnije uradio za svoje karijere.

Slobodan

pre 2 godine

Slazem se da je u najuzem krugu velikih igraca koji su igrali lijep tenis za oko. Ali u GOAT trci to se ne racuna. Racunaju se samo rezultati i on je vec izgubio. Kad bi gledali samo GS od Novaka moze biti bolji Nadal, ali u ostala 2 velika parametra (sedmice na broju 1 i zavrsene godine na broju 1) nikako, tako da bi tu se moglo polemisati, ali na GOAT list ni tad Nadal ne moze prestici Novaka. Znaci, dok se ne pojavi neko novi sa boljim rezultatima, Novak je GOAT.

Blanusha

pre 2 godine

Vidi ovako,lepota i stil igre nikada ne mogu da budu parametri da li je neko GOAT ili ne.Kao Djokovicev veciti navijac,priznajem da Federer ima lepsu igru,to nije sporno.Priznajem i da je Nadal snazniji,uporniji i agresivniji od obojice,ali to im ne moze pomoci u ovoj trci.Inace,lepota je individualan pojam.Sto je za nekoga lepo,za nekoga nije.Recimo,moji ortaci vole da prate Premier ligu,a ja Skudeto.I sta cemo sad?Drugi stil,ali ne moze se reci da je neka liga bolja,pa ko sta voli.Sada dominiraju jedni,nekada su oni drugi i tako u krug.Federer ni jednog trenutka nije dominirao kada su se ova dvojica pojavila,a narocito Djokovic.Sa druge strane,Djokovic je najvise dominirao u vreme i ove dvojice,u svim parametrima koji su jednostavno merljivi,ko god i kako god da ih meri.Prijatno.

Milan

pre 2 godine

Da se gleda samo broj titula niko ne bi smatrao jednog Majkla Džordana za najboljeg košarkaša svih vremena. Nema ni najviše poena, ni skokova ni asistencija. Svejdno, malo ko će ovde reći da Džordan ipak nije GOAT.
(Goran, 26. novembar 2021 20:11)

Dzordan je, od trenutka kad je dostigao vrhunac i slozio kockice u timu bio nepobediv. 6 finala, 6 titula, 6 priznanja za MVP finalne serije. Federera su na svim turnirima drali i Djokovic i Nadal. Cak i na "njegovom" Vimbldonu. Da li bi Dzordan dozvolio da ima situaciju kao Federer 2019. kad je vodio 40:15 u finalu i imao 2 servisa za titulu, i da ipak izgubi. To bi bilo kao da Dzordanovi Bulsi vode 3:1 u finalu, imaju jos 2 meca kod kuce, i ipak izgube. Ne mozes tako nesto ni da zamislis? Naravno, zato sto je Dzordan GOAT, a Federer nije.

korosavendz

pre 2 godine

Bukvalno nemas nijedan argument. Kao ja da kazem da je Tipsarevic GOAT jer "nije sve u Grend Slem titulama". Pa i nije, ali je i u broju nedelja i godina na prvom mestu, slem finalima (pa i polufinalima,) broju masters, zavrsnih mastersa (samo 1 iza), 4 u nizu, H2H, precentu pobeda, ukupnom broju titula, svim slemovima i mastersima osvojinim bar po 2 puta, broju pobeda nad top10 igracima, rekordu po broju ATP poenta... Nidje veze, saberi se. Fed i dalje ima broj slem polufinala, 1 vise zavrsni masters, broj pobeda i titula ukupno, deli broj slemova i slem finala, ali je to premalo u odnosu na Novaka.

Japanski car

pre 2 godine

Kakvo lupetanje...Naravno da je u GS titulama i međusobnom skoru. Pa Jordan ne bi bio GOAT da u svojoj eri nije pobedio ama baš svakog igrača koji mu se nametnuo kao ravnopravan protivnik. Ovo je čisto lupetanje.
Da je rekao da Federer igra najlepši tenis za oko, da ima stila, to podržavam. Ali ovde se ne radi o stilu već o trofejima i uspehu 1 na 1 kad je bitno.

aca

pre 2 godine

Kako se perfidno potura ideja Da Djokovic ne igra lep tenis. Niko nema toliko razlicitih nacina da pobedi,cak je i servis volej digao do nivoa Edberga.
(osim toga ljudi su pod utiskom Federerove lepe kosice i to poistovecuju sa elegancijom...A to sto u toku meca 20 puta udari ramom lopticu nebu pod oblake? i to je lepo ko voli bejzbol-pravi najvise homeruna po mechu)

drvobradi

pre 2 godine

Pa ni Mesi nije GOAT, a slažem se da nije sve u titulama. Jedini problem je što su Federer i Djokovic direktni suparnici u istoj eri, a Djokovic ga je više puta tukao, pogotovo u GS finalima (13-6) i GS mecevima (11-6).

Entropy fighter

pre 2 godine

A ti onda mozes da budes drugi po redu jer nije vazno sto nisi nista nikad osvojio? Ne prijatelju... Zato se broje stvari da bi se kvantitavno odredilo sta je najvise i ko je najbolji. Kapiras?

mirjana simionska

pre 2 godine

Jel ovaj Gaske corav ili sta? zar ne vidi kako Novak ''plese''po osnovnoj liniji?Pa i to je neki umetnicki dojam,sto bi rekla cuvena Milka Babovic, tenis nije umetnicko klizanje.Ovde se sve broji ,pa i koliko je puta Novak bio bolji i od Rafe,a bogami i od ""GOATA'' Federera.A ,usput ovaj Gaske nije i neko ko ima ;tezinu';.Jel ima neki veliki trofej? NE i to je neki kriterijum
.

Pera

pre 2 godine

Prije nego sto bilo sta kaze treba da naglasi da je to njegovo misljenje. A da li su Federer i Mesi najbolji u svojim sportovima to je stvar misljenja svakog pojedinca. Po mom misljenju Nole je Bog

ostali samo dugmići

pre 2 godine

А и нема шта, најлепши је што је неспорни доказ да је најбољи. Кога бре занимају титуле и слемови, кад су грациозност и лепота изнад свега.

Xide

pre 2 godine

Nadal 4DK,OI zlato i srebro
Federer 1DK,OI zlato i srebro
Marej 1DK,OI 2 zlata
Vavrinka 1DK,OI zlato
DelPotro 1DK,OI 2 srebra
Djokovic 1DK,OI bronza
Jedino sto nas treba da zanima,zato mi je suludo ovo histerisanje na svakog kome Nole nije GOAT,bukvalno najvaznije drzavno pitanje,a sam Nole je rezultatima u Dk i na OI pokazao je na delu pokazao koliko mu je istinski stalo do ove zemlje,dakle od konkurenata iz a klase je najlosiji i tu se prica zavrsava pa nek za pare uzme kup Meseca
(jatabare, 26. novembar 2021 19:53)

Druze DK ne zanima nikog zivog,kncept takmicenja je takav da od Tenisa pravi Timski Sport,sto Tenis nije... OL je bitan za NE masovne sportove u njamasovnjim sportovima na svetu OL je manje bitan!Znas li mozda ko je Olimpiski Prvak u Fudbalu? Ja nemam pojma,niti me zanima a pratim Fudbal ceo zivot,mogu ti nabrojati sve osvajace Lige Sampiona od 1987 do danas isto tako Evropske i Svetske prvake....

Bob

pre 2 godine

Visko stalno govori za Gaskea da ima najlepsi jednorucni behend ikada-i ima al je zato Wawrinka imao najmocniji, tako da ni u ovom segmentu nema mesta za Federera!

Mali Mrav

pre 2 godine

@Pa eto ti licemerja, npr. tebi je Jordan GOAT kosarke a po svim parametrima ga Lebron sije

U cemu to placljivko sije Dzordana,jel po poenima mozda a,pa svi ovi danas koji igraju a iole su ozbiljniji igrace ce prestici dzordana po broju poena i statistikama tim besmislenim,pa on je lik tolko opterecen tim statistikama da ce igrati verovatno do 45 te godine samo da bi sve oborio i kad sve obori opet ce mu biti dzaba jel ce opet Dzordan biti smatran najvecim,on ne moze ni kobiju da dodje do kolena,a ne velikom Majlku Dzordanu.

nebuloza

pre 2 godine

Čovjek je upravo potvrdio Federer nije GOAT, tj najbolji teniser svih vremena, da je popularan jer je lijep i graciozan kao balerina.

Canadian

pre 2 godine

Kad se bude poceo igrati Umetnicki Tenis i gracioznost bude ocenjivala, a ne bude se igralo na bodove, trofeje i za GS titule, onda mozemo da vas uvrstimo obojicu za tu GOAT trku.

Lord

pre 2 godine

Samo lupate.
Tenis se ne moze porediti za fudbalom, kosarkom i ostalim timskim sportovima.
Ovde se igra 1 na 1, h2h,broj GS mnogo govori.
Ovde se ne mozes kriti iza Cavija &
Inijeste, moras sve sam.
Igra i Kvarezma ljepsi fudbal od Mbapea.
Ali Kilijan je dr za njega.
Pozdrav! Prijatno!

Ксенија

pre 2 godine

Тачно! Какви ГС! Какве недеље и године на првом месту! Какав међусобни скор! Најважније је ко има највише титула из Халеа! То се гледа, господо! А и ко се највише увлачи у задњ*ицу тениском естаблишменту. А ту је Миркин муж неприкосновен! Озбиљно, Федерер је играо атрактиван тенис, то се не може оспорити. Али не може да се оспори ни да је баш лош човек. Проверите његове интервјуе и изјаве Плус, статистика је јасна. Не заносите се више "лепотом"! Квалитет се изражава у резултатима, а они су више него јасни.

mikin

pre 2 godine

"Rodžer Federer je GOAT, najveći teniser svih vremena, pogledajte samo njegovu estetiku igre i gracioznost na terenu"."

Gaske ni posle tolikih silnih godina u tenisu nije shvatio sustinu tog sporta. Tenis nije umetnicko klizanje i to treba reci Gaskeu. Zamislite kada bi rekli da Ma Long nije to sto jeste jer uopste nije graciozan a o estetici da i ne govorimo (stoni tenis za one koji ne znaju).

Bob

pre 2 godine

Gaske ima svoj stav,ja imam svoj stav i znam da je moj stav ispravan!
Ej,Gaske,Sampras je rekao i presekao!
P.S
O tome se vise nece diskutovati!

Arenas

pre 2 godine

Nisam znao da je ovaj Gaske ovoliko razmazen..... Moze reci da je licno za njega najbolji Federer, i to postujem. Ali govoriti ovako subjektivno da je Federer najbolji Samo na osnovu Sto ovaj igra fin tennis za oci je djetinjasto......pa Federer nije ni drugi najbolji , Nadal ga je cepao redovno....

vrg

pre 2 godine

za mesija i bilo kog igraca mozes da kazes da je najbolji, a da nije uzeo najvise titula jer je imao slabiji tim.
tenis je druga i mnogo prostija prica.
novak, pa prazno mesto, pa federer i nadal, pa dva prazna mesta, pa ostali.

Ha

pre 2 godine

Glupost o eleganciji,to nije ni znanje ni tehnika vec genetske predispozicije,gradja kostrukcija tela...Federer ima to zato sto je idealno gradjen za tenisera i to je to...dzordan takodje

sempervivum

pre 2 godine

Тачно. Није све у ГС. Има нешто и у турнирима АТП 500 и 250. Е ту је Федерер истински шампион.

dejan

pre 2 godine

Naravno tenis se neigra zbog totula i bodova nego zbog opšteg utiska npr.Da li je teniser redovno obrijan kakva mu je frizura kako je uklopio boje opreme koliko puta se nasmešio.Kakve gluposti statistika onoga što ATP boduje je jedino merilo

Ivan

pre 2 godine

epa sad ako se lepota igre gleda za goata onda je lepota u oku posmatraca a o lepoti se ne diskutuje, zar ne? po meni Vavrinka igra lep tenis, tako da Vavrinka je goat hahahaha

DRAGAN

pre 2 godine

Gaske, tebe je Novak odavno spremio u penziju,
tako da nemas pravo glasa.
Novak je najbolji igrac planete za sva vremena.
Tesko je pomiriti se sa
stvarnoscu. Srbin je vladar
planete. Tacka za sve koji
ne shvataju ko je NOVAK.

Petar

pre 2 godine

Naravno,sada kad ih je Đoković porazio u svim segmentima tenisa...sad odjednom nije bitna statistika ...
Pre bih rekao istoriju pišu pobednici...a bar mi znamo ko je najbolji svih vremena!!!

MilankoA

pre 2 godine

Perica Ognjenovic, Dragan Ciric, Damir Cakar. Tim redom. Posle njih Piksi, Dejo, Mijat. GOAT. Prazna mesta. Mateus,Stoickov,Hadzi,Dzajic,Kanidja.

iks

pre 2 godine

Dobro, Gaske i ostali, u redu je: Federer je GOAT. A sad ostavite na miru Novaka da osvaja GS titule, Masterse, da bude prvi na ATP listi. A kad GOAT Federer počne da igra, nadam se da će odabrati neke kvalitetne Čelendžere i osvajati trofeje.

Klokan

pre 2 godine

Ne srecu, ili neciju nesrecu, goat se odredjuje po objektivnim parametrima, gracioznost i ples po terenu i sta se kome svidja je subjektivna kategorija i samim tim nije u razmatranju prilikom imenovanja Goat-a.

Ovo je tugica sta rade, vec sam rekao - zalostan kraj takve face, ali sve dodje na svoje kad tad :)

LaleGator

pre 2 godine

Kada je Federer imao najviše Grend slem titula tada su na sva usta i svugde govorili kako su samo te titule jedini pokazatelj uspeha i veličine tenisera

a sada kada vise nema najvise titula
e sada kazu kako te titule nisu vise bitne.

Daj odlučite se

aca

pre 2 godine

Zasto se uopste prica o njemu kako da jos igra tenis u 40oj godini? Pa odigrao je 3 meca u zadnje 3 godine. To nije aktivan teniser po meni

DEX

pre 2 godine

Od kad je svima jasno da će Novak imati nedostižni broj GS titula, više to nije važno. Pa šta je važno "umetnički dojam" kao u klizanju na ledu?

Kokos

pre 2 godine

Ako nije sve u broju grend slem titula i broju nedjelja na prvom mjestu zasto se sam Federer toliko trudio da obori rekorde Pita Samprasa kad je mogao da igra sve meceve za umjetnicki dojam i super, a cak je zelio preskociti i Konorsa po broju ATP titula i zato je igrao tolilo turnira iz kategorije 250 i 500.

Вук Караџић

pre 2 godine

слажем се да је он Меси тениса, од кога су много бољи прави Роналдо, Марадона, Пеле, Кројф и још њих неколико, а успешнијих по титулама има доста, пре свих Пеле који је освојио три светска првенства. Меси је само "најбољи" у медијима новијег тога, пошто је играо за велики клуб и стално био у центру медијске пажње. полако и то бледи. врхунски фудбалер, али не најбољи нити најуспешнији, нешто као Федерер, можда.

Z

pre 2 godine

igrati najlepše i biti najbolji ili najtrofejniji su tri kategorije i to većina ljudi ne razlikuje.
Federer definitivno igra najlepši tenis ali isto tako nije i najbolji i najtrofejniji teniser.
polemika će se voditi dokle god ova generacija igra i narednih 20ak godina , ali kasnije će ostati samo statistika i tada će najtrofejniji biti i najbolji.
Ko danas komentariše stil igre Lejvera, samo se potencira da je jedini u open eri uzeo kalendarski gren slem i tačka.

Kal

pre 2 godine

Đoković je GOAT, kao Džordan. Jer su Grend slem titule za tenis ono što su i NBA titule za košarku.
(Milan

Bil Rasel gleda i smeje se...

Све јасно

pre 2 godine

@fx

Свака част, одличан коментар. Ако ћемо о грациозности Сампрас је за Федерера класа...па чак и овај Гаске који се оглашава.
Али се то не гледа ни у једном спорту... Меси није освајао Златне лопте због грациозности него због голова и резултата Барселоне

Wllaxy

pre 2 godine

Slažem se, nije sve u grand slam titulama - ima nečega i u Mastersima, ukupnom broju velikih titula broju godina završenih kao broj 1, broju nedelja kao broj 1, H2H a tu je ipak Federer u prednosti... Šta, nije - i tu je Novak bolji!?

Ništa, onda ostaje jedini mogući i preostali argument - gracioznost igre i lepota udaraca i broj tetki koje padaju u nesvest kada on tako udari loptu...

Matilda Babic

pre 2 godine

Ma stvarno, daj vec jednom nek uvedu ocene za umetnicki dojam (kao u klizanju) i ON bice najbolji.
On je stvarno obespravljen, 😏

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

Pa nije to umetničko klizanje, aman... Da se moja žena pita, Kaka je najbolji fudbaler svih vremena. Brine me ponekad što ne ličim uopšte na tog karaoku.

SMeJUrija

pre 2 godine

Ako je u pitanju lepota i gracioznog onda je GOAT neponovljivi Štefan Ekberg. Em je najlepši, em je igrao u onim šmerkerskim vunenim prslucima, em serv i volej, pametnom dosta! A za one koji vole Federerov stil igre, kralj može biti samo Pištolj Pera Sampras!

xkt

pre 2 godine

Ljudi mesaju babe i zabe. Tenis je individualni sport i sve zavisi iskljucivo od samog igraca. Za sve timske sportove uvek ima argumenata za nekog drugog zbog timskih okolnosti i vremena u kom su igrali, pa je tesko porediti igrace iz 60ih, 80ih, 90ih i danas. Samim tim mislim da su debate u timskim sportovima bespotrebne i glupe.
Ako negde moze jasno reci ko je GOAT, to je u tenisu. Pa pobogu igrali su ljudi u istoj eri i imaju preko 50 medjusobnih meceva. Pre 2 godine se moglo i diskutovati, sad vec ispada smesno.

vuk

pre 2 godine

od kad pratim tenis ( zadnjih 30 god još od bekera, lendla, edberga ) slušam da je goat onaj sa najviše gs..sad kad je jasno da će nole imati najviše gs odjednom to više ne važi..
licemeri smešni ste u vašoj nemoći :)

iks

pre 2 godine

,,pogledajte samo njegovu estetiku igre i gracioznost na terenu".

Po toj logici bi na teren trebalo da izađe neki baletan i odmah bi postao najbolji teniser svih vremena. Jer, realno, koji teniser bi imao veću gracioznost pokreta i estetiku igre?

Bambi zamrznuti GOAT

pre 2 godine

Apsolutni ispravan stav. Bez Hopfman kupa, juniorskog Wimb i 10 Bazela nema GOATA. Zlatna medalja u dublu i Lejver kup su pozeljni, no ne i obavezni uslov. Takodje mora imati i godinu u prvih 10 bez osvojenog turnira, sa sto manje pobeda. Samo je jedan takav....

Neptun

pre 2 godine

Mnoge sportase ne bi trebalo pustati ga govore javno. Brate, oni su tu da igraju, pobjedjuju , gube. Znamo da nisu imali vremenda da se skoluju. Guska je jedan od sportasa koji nema puno u glavi. On moze reci da mu je Fedex najdrazi, da ima lijepu igru, da ga publika voli itd. Tenis nije umjetnicko klizanje pa da se ocjenjuje umjetnicki dojam. Brojke govore

Realno

pre 2 godine

Batalite vise tog federera ljudi,jako dobar glumac dok daje izjave,a kad su isplivali snimci gde gleda meceve,psuje kao kocijas,da ga ne poznas,a ovako glumi nevinasce... a sto se samog tenisa tice i same goat trke,novak ubedljivo vodi,a i igra kao masina... svajcarcev stil mi se uopste ne svidja,sav mi je nekako pederast,ima igraca bas dosta sto igraju sa lepsim stilom...

Koji moj

pre 2 godine

Federer igra najlepsi tenis ali nijenajbolji na svetu mozda za njega i Mesi igra najlepsi fudbal a
Li ni on noje najbolji na svetu tako da najlwpse i najbolje ne idu uvel zajedno za mene najlepsi fudbal igtao Ronaldinjo i Ronaldo(ZUBA) ale eto ni oni nisu najbolji svih vremena

Robert

pre 2 godine

Niie tebi kad ti je najveci domet 3 kolo na istima,tvoje misljenje je negde u rangu bitnosti ko i moje.
(Mali Mrav, 26. novembar 2021 18:08)

Gaske je prošle godine bio jedan od retkih koji je branio Noleta nakon onog skandala sa Adria tourom. Naslov ovde na sajtu glasio je: Francuz brani Đokovića: Novak nije nikog "puškom terao". Top komentari:
- Pametan čovek, za razliku od ovih naših autošovinista!
- Gaskeova izjava skroz zrela i na mestu.

Pitam se kako se tada na vrhu nije mogao probiti komentar kako je njegovo mišljenje nebitno jer ne može da prođe treće kolo. Neverovatno kako ovde nikako da se odluče da li je bitno šta je rečeno ili ko je to rekao. :)

Mislim, jasno je meni da Gaske danas lupa, ali to je sve. Mogu da kažem da se ne slažem sa njegovim mišljenjem, a ne kao argument da koristim šta je on postigao u sportu, da li je koristio kokain i ostalo. Ili, sa druge strane, ako ga toliko ne volim, ostaću dosledan tome i osporiću svaku njegovu izjavu jer mi nije relevantna zbog teniskog učinka, pa bih to rekao i tamo gde hvali Noleta.