Sreda, 24.11.2021.

09:30

"Srbija je još daleko od Hrvatske"

Bivši crnogorski fudbaler Mirko Vučinić govorio je za "Jutarnji" i tom prilikom se dotakao uspeha reprezentacija Srbije i Hrvatske.

Izvor: MT

"Srbija je još daleko od Hrvatske" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

dare slovenac

pre 2 godine

Koliko se ja sećam, Srbija i Hrvatska su, od raspada bivše Jugoslavije, odigrala 4 međusobna meča. Ishod je 1 pobeda Hrvata i 3 remija.

u tom remiju u Beogradu visili su kao šunka i pali bi da nije onaj konj ubijo Miralema

mane

pre 2 godine

i tako .. srbi jednu dobru utakmicu odigrali i odmah velesila - iste sekunde se porede sa vicešampionima svijeta koji su to prema njihovom mišljenju postali isključivo zahvaljujući sreći. i utvrdjuju da su i bolji od tih kojima je pomogla sreća . ajoj kako je pijanstvo slatko a kako će trežnjenje biti bolno. biće piksi odlazi , savez nas je upropastio itd jel vam to poznato ? srpska posla ..

Shagger

pre 2 godine

Vidim u komentara 'mi smo realno u top 10 reprezentacija'. Halo ljudi sta vam je? Polako bre! Jos nismo apsolutno nista osvojili sta vam je. Spustiti loptu na zemlju i polako.

minotaur

pre 2 godine

Kad Francuzi napišu da je Majer novi Modrić ne misle da je doslovna reinkarnacija nego u smislu evo nove top kvalitete iz Hrvatske. Majer i Modrić nisu sličan tip nogometaša, Majer je puno ofenzivniji i konkretniji, zabija i asistira, podsjeća na Ozila s lakoćom igranja, a zna se što je Modrić, dominator sredine terena, sam je u stanju držati sredinu.

радоје....голуб

pre 2 godine

Da Majer novi Modrić xD e ovi nerealni Mamicevci ….Majer je ok igrač. Al daleko je on od klase jednog Modrića. Uz to je mali Sučić daleko veći potencijal i igracina od Majera. Pozdrav iz Splita
(Mario Fjaka

Prvo, glumis, nisi Hrvat ni iz Splita.
Drugo.
Sucic ima 19, a Majer 23.
Sucic je top potencijal koji se razvija u Salzburgu i bit ce prodan za godinu, dvije u veliki klub,
Majer je izgradjen igrac koji ce se jos vise razvijati u Ligi petica. Isti potencijal kao i Modric sa 23.
Kompjuter u glavi, vizija, kreiranje, zabijanje lijevom i desnom, pregled igre, tehnicke karakteristike…zato i jest igrac utakmice u zadnje 3 utakmice i u idealnom timu Ligue 1.
To ti kazem ja, koji nisam navijac Dinama, ni Hajduka.
A “novi Modric” nazivaju ga Francuzi i L’equipe, pa ti je teorija promašena.
(Boris, 24. novembar 2021 14:32)

Boris, ja sam Hrvat i Dalmatinac iz Splita. A ti si samo Bosanac dotepenac Mamicevac. Zapamti to. HŽV
(Mario Fjaka, 24. novembar 2021 19:12)

Каква је сад то свађа на нашем, србском, сајту. Идите на ваше сајтове па се тамо свађајте ко је Далматинац, а ко Хрват....ко је далматински "домородац", а ко Хрват "дотепенец" из Мамићеве западне Херцеговине.

vuk

pre 2 godine

(Петар, 24. novembar 2021 10:03)

Slažem se. Oni ni u prethodnim duelima sa Srbijom, ne da nisu dominirali, već su bili i lošiji.

Koliko se ja sećam, Srbija i Hrvatska su, od raspada bivše Jugoslavije, odigrala 4 međusobna meča. Ishod je 1 pobeda Hrvata i 3 remija.

Kvalifikacije za EP-2000:

Srbija-Hrvatska 0:0
Hrvatska-Srbija 2:2

Ovo je bila reprezentacija Hrvatske koja je godinu dana pre ovoga bila 3.na SP.

Konačna tabela:

1.Srbija 5-2-1 18:8 17
2.Rep.Irska 5-1-2 14:6 16
3.Hrvatska 4-3-1 13:9 15
....itd.

I, kvalifikacije za SP-2014:

Hrvatska-Srbija 2:0
Srbija-Hrvatska 1:1

Konačna tabela:

1.Belgija 8-2-0 18:4 26
2.Hrvatska 5-2-3 12:9 17
3.Srbija 4-2-4 18:11 14
....itd

Obrazovanje na nivou

pre 2 godine

hay-za zemlju od 4 miliona haha zemljace koja 4 miliona lazes sam sebe vas nema ni 3 miliona u hrvatskoj ajd zdravo.
(zvezdan, 24. novembar 2021 10:58)

Zvezdanova škola geografije

Jelly

pre 2 godine

Krvati se 25g provlace na ludu srecu u sumanuto trčanje. To je sve...
(Istrebljivač_Vonjevina, 24. novembar 2021 10:18)

Ako se dobri rezultati ponavljaju 25 godina to može značiti samo jedno; radi se o ludoj sreći.
Kakva sjajna analiza. Fantastično.

Tako pricaste i 2018.

pre 2 godine

Do sledece zime Modric, Perisic,Brozovic, Kovacic, Lovren ce se jedva vuci po terenu ko mrcine.....
(lajavi krelci,

A 34 godisnji Tadic ce da bude najbolji igrac svetskog ako se ne povredi starac :))))
Brozovic godinu stariji od Mitrovica (usporedi im karijere), Kovacic 27 god (vrsnjak sms-a), ajde usporedi i njihove karijere :))))))

Šokre

pre 2 godine

Jedini spas za fudbal na Balkanu je Balkanska liga. ExYu zemlje, Bugarska, Madjarska, Rumunija, Albanija, mozda i Grcka. Ogromno trziste, brendirani klubovi. Bez problema se prave dve lige, sa prolazom ka evropskim takmicenjima... Sve ostalo je trla baba lan...
(zemunac, 24. novembar 2021 10:25)

Bez uvrede ali ja bi radije da igramo nekakvu austro ugarsku ligu. Klubovi iz Hrvatske, Austrije, Mađarske, Češke pa i iz Slovenije su mi zanimljivije nego ex Juge. I financijski bi to bilo isplativije i nebi bilo toliko tenzija.

Boris

pre 2 godine

Da Majer novi Modrić xD e ovi nerealni Mamicevci ….Majer je ok igrač. Al daleko je on od klase jednog Modrića. Uz to je mali Sučić daleko veći potencijal i igracina od Majera. Pozdrav iz Splita
(Mario Fjaka

Prvo, glumis, nisi Hrvat ni iz Splita.
Drugo.
Sucic ima 19, a Majer 23.
Sucic je top potencijal koji se razvija u Salzburgu i bit ce prodan za godinu, dvije u veliki klub,
Majer je izgradjen igrac koji ce se jos vise razvijati u Ligi petica. Isti potencijal kao i Modric sa 23.
Kompjuter u glavi, vizija, kreiranje, zabijanje lijevom i desnom, pregled igre, tehnicke karakteristike…zato i jest igrac utakmice u zadnje 3 utakmice i u idealnom timu Ligue 1.
To ti kazem ja, koji nisam navijac Dinama, ni Hajduka.
A “novi Modric” nazivaju ga Francuzi i L’equipe, pa ti je teorija promašena.

Boris

pre 2 godine

Da Majer novi Modrić xD e ovi nerealni Mamicevci ….Majer je ok igrač. Al daleko je on od klase jednog Modrića. Uz to je mali Sučić daleko veći potencijal i igracina od Majera. Pozdrav iz Splita
(Mario Fjaka

Sucic ima 19, a Majer 23.
Sucic je top potencijal koji se razvija u Salzburgu i bit ce prodan za godinu, dvije u veliki klub,
Majer je izgradjen igrac koji ce se jos vise razvijati u Ligi petica. Isti potencijal kao i Modric sa 23.
Kompjuter u glavi, vizija, kreiranje, zabijanje lijevom i desnom, pregled igre, tehnicke karakteristike…zato i jest igrac utakmice u zadnje 3 utakmice i u idealnom timu Ligue 1.
To ti kazem ja, koji nisam navijac Dinama, ni Hajduka.
A “novi Modric” nazivaju ga Francuzi i L’equipe, pa ti je teorija promašena.

Novi Modric, imas nesto protiv?

pre 2 godine

Sad sam izguglao tog Majera, igra za Ren. Tako ste i onog Halilovića hvalili, potpisao za Barselonu i nestao sa fudbalskog univerzuma. Kakvi crni Modrićevi naslednici, nemate ih.
(Obrad,

Dijete, dok god moras guglati Majera da bi shvatio tko je on, o nogometu pojma nemas.
Halilovic s 18 prodan u Barcu, talentiran, mlad, propao ko i Jovic.
Majer maestralan u Dinamu godinama, ali hnl nije isto sto i liga petica.
Kao i Modric u Tottenham, prodali su ga s 23 u Rennes, koji je trenutno 3. u Ligue 1.
Bio ozlijedjen. Otkad igra, razvaljuje. Odi na sluzbene stranice League 1 i nadji Majera u idealnom timu League 1, Messi kraj njega, Mbappe, Neymar. I tako vec dva puta. Zadnje 3 utakmice najbolji igrac Rennesa, u 6 utakmica decko je 2x dozivio standing ovacije stadiona.
Francuzi mu tepaju “novi Modric”, jer vide neke poveznice. Igra nogomet zivota, kreira, asistira, zabija, dribla, ima oci na ledjima, a Francuzi kazu da ima “svilenu nogu”, zbog magije koju pokazuje u igri.
Kako to nisi izguglao, “stručnjače”?!? :D

drago

pre 2 godine

Bayern, Dortmund, Inter, Milan, Real, Atletico, Chelsea. Hoće biti dosta?
Ne moze biti mitomanija kad pričamo o viceprvacima svijeta dok tvoje to jeste.

Mario Fjaka

pre 2 godine

Da Majer novi Modrić xD e ovi nerealni Mamicevci ….Majer je ok igrač. Al daleko je on od klase jednog Modrića. Uz to je mali Sučić daleko veći potencijal i igracina od Majera. Pozdrav iz Splita

Pik pik

pre 2 godine

Да смо 2010. имали њега у репрезентацији играли би макар полуфинале СП.
ПС. Знам да ће многи реће да баба има…али он је већ играо у младој репрезентацији тадашње заједничке државе и победио између осталих и Хрвате.
(Васа,

Da su Hrvati imali srece 2008. i 2016. na SP, kakve su ekipe imali, bili bi 2 puta prvaci Europe.
Ovdje mnogi ne shvacaju kako funkcioniraju velika natjecanja. Ostaje ti da mastas, a pobjede se pamte

Dragon

pre 2 godine

Sve je tacno bez dileme.
HR ima srebro i bronzu sa SP.
Na FIFA listi pri vrhu vec puno godina.
Ali kad bi igrali rezultat bi bio neizvjestan.

Васа

pre 2 godine

Да смо 2010. имали њега у репрезентацији играли би макар полуфинале СП.
ПС. Знам да ће многи реће да баба има…али он је већ играо у младој репрезентацији тадашње заједничке државе и победио између осталих и Хрвате.

Rade

pre 2 godine

Srbija je u usponu... Koliko će daleko da dogura, videće se u narednih godinu dana.
(Obi-Wan,

Portugaliju smo odvalili zasluzeno. Ali brate Luksemburg Irska Azarbejdzan Jamajka Japan Katar…da li se ti salis? Mnogo se veselim i prosecnim i boljim timovima da realno vidimo kako mi to stojimo i koliko smo u usponu

Obrad

pre 2 godine

Sad sam izguglao tog Majera, igra za Ren. Tako ste i onog Halilovića hvalili, potpisao za Barselonu i nestao sa fudbalskog univerzuma. Kakvi crni Modrićevi naslednici, nemate ih.

djordje

pre 2 godine

Koga zanima komentar od ovog nepismenog pećinskog coveka? Covek je u jednom u javnom nastupu umesto Nijagarini vodopadi, rekao malajanski vodopadi. Toliko je priglup da imam utisak da mu je otac Dejo baba.

sanja

pre 2 godine

To što je TM objavio kako je Srbija skuplja od Hrvatske ne znači ništa, oni imaju praksu da objave podatke sa posljednjih reprezentativnih okupljanja a znamo kako je HR nedostajao Kovačić koji vrijedi 45 mil. Eura.
Da bi bili pošteni recimo kako treba prvo umanjiti iznos od 13 mil. Eura za Lovru Majera koliko isti prema njima vrijedi a ubaciti vrijednost Kovačića i dolazimo do razlike od 32 mil. Eura što je taman dovoljno da Hrvatska preskoči Srbiju (Srbija je bila kompletna u Portugalu i nema gdje bildati više svoju vrijednost.
Da to ništa ne znači govori i to kako je jutros vijest u HR i GER medijima da je Gerrard odlučio dovesti u Aston Villu Bornu Sosu i ponudio je 30 mil. Eura a prema TM on vrijedi 16 mil.

Finale SP

pre 2 godine

hrvati polako na dole, srb polako na gore :)
(ogi,

Tako je. Hrvati sa Gvardiolom (19), Sucucem (19), Sosa (23), Majer (23), Brekalo (23), Stanisic (21) itd, bas ide na dole :D
Djecji uzrasti ne mogu vam dobiti Farske otoke, a mladi Hrvati razvajuju kao prvi u grupi (u-21 i u-19).
Bas ste u rastu :D
Najbolji igrac imat ce vam u Kataru 34, Hrvatski 37.
Zamjena Modricu (Majer, Kovacic), zamjena Tadicu (Miki maus).
Strasna je vasa euforija, nakon jedne velike pobjede…
Zabavljas nas, daj jos :D

BS

pre 2 godine

(Cuvar vatre, 24. novembar 2021 09:42)

GK: Grbić, Livaković, (Sluga/Ivušić/Kalinić)
LB: Sosa, Barišić
CB: Gvardiol, Lovren, Vida, Ćaleta-Car, Pongračić
RB: Stanišić, Juranović
CM: Modrić, Kovačić, Brozović, Jakić, Pašalić, Sučić
LW: Perišić, Oršić, Brekalo
RW: Vlašić, Ivanušec, Majer
CF: Kramarić, Livaja, Petković, (Čolak/Budimir)

vrg

pre 2 godine

hrvatska na nivou seniorske reprezentacije jeste imala vise uspeha, ali trenutno srbija igra bolje. bolja je u ovom momentu.
to vazi i ako neko hoce da broji titule reprezentacija i klubova.
ne bih menjao zvezdinog usatog ni da mi das 20 drugih mesta na svetskom prvenstvu. pehar je pehar.

Sta?

pre 2 godine

Poenta,trenutno jesmo na podjednakom nivou ali da bi bili u potpunosti,potrebno je da napravimo iskorak na svetskom,prodjemo grupu i nakon toga da se plasiramo na Evropsko.E,tada ćemo biti mi i Hrvati podjednaki.
(Петар,

Kakav iskorak dragi komsija? 😃
Da li su Hrvati radili iskorake na SP ili osvajali DVIJE medalje s DVIJE generacije? :D
Kada to dostignete, pod uvjetom da Hrvati prstom ne mrdnu, bit cete izjednaceni.
I bez ljutnje, vi apsolutno niste blizu Hrvatima cak ni sada. Ocito nisi gledao 3 kval.ciklusa Hrvata nakon Eura gdje je ekipa potpuno pomladjena.
Vlahovic bi jedini mogao igrati za Hrv, i nitko vise!
Vezni red niste ni blizu Hrvatima (nisu ni mnogo veci od vas), obrana, bekovi, golmani vam ne idu u istu recenicu. Primili ste 9 golova u 10 utakmica, Hrvati 4 gola u 12 utakmica. Gol razlika
Srbija 18:9
Hrvatska 21:4
U vasoj grupi jedan tim igrao Euro, u hrv grupi TRI.
Kako ste onda vi to bolji, zbog Mitrovica i odlicnog Vlahovica?
Mislim da si u ogromnoj euforiji, a znamo gdje to vodi. Zivi bili, pa vidjeli i sretno! :D

A pasulj, nemate?

pre 2 godine

I šta sada?
Mundijal je tek za godinu dana, niko živi ne zna šta će biti do tada, koji će timovi biti, ko je zdrav a ko nije?
Dakle, lom!

RuamaKursa

pre 2 godine

Vaks o kakvim ti ligama pričaš Hrvatska je trenutno 15 na listi FIFE,a vraća se ponovo među 10 di je bila više od 20g,a Srbija nije vredna spomena na toj listi,to znaš i sam,domaće lige služe samo za prodaju igrača i ništa više.
(prodajem da živi klub, 24. novembar 2021 09:53)

Jel možeš da garantuješ da se opet vraćate u top 10 ? I ne lupetaj molim te da ste bili više od 20god top reprezentacija, podigli ste se od 2016-e god, pre toga ste bili ok tim,konstantno top 20, ali nikad vrhunski. A to što se ložite da ste svetski vrh, uvek vas podsete na to Španija, Francuska, Portugal, itd. Na balkanu jeste možda najkonstantniji, ali diskutabilno je da li ste uvek bili najkvalitetniji. Vreme će na kraju pokazati neke stvari, ne živi se od prošlosti. Srdačan pozdrav.

Žuga

pre 2 godine

Kada Srbija dostigne hrvatsku i osvoji seniorsko srebro i bronzu sp ili Vlahovic Tadic ili ko god osvoji neku Zlatnu loptu,kada bude redovni ucesnik na Evru i dodje barem da do dva cetvrtfinala,plus da Srbija pobedi bar 20 puta velike timove kao Hrvati, e onda mozemo da kazemo da su izjednaceni. A da Srbija bude bolja,Hrvati treba da ukinu fudbal danas

Hey

pre 2 godine

Čoek reče sve kako i jeste, realno uspesi reprezentacije Hrvatske su veliki… pokazali smo da imamo potencijala aj sad da pokazemo ako to i mozemo dostici al realno sa onakvom igrom koju smo odigrali u Portugalu, mozemo…
(VeljaMG,

Dragi komsija, nije sve u jednoj pobjedi. Eno, Makedonci imaju trenutno super tim i odvalise veliku Njemacku.
Ono sto strucnjaci govore ovih dana (kada usporedjuju Hrv i Srb) je da NEMA preko noci. Hrvati uz uspone i padove 25 god imaju strasan kontinuitet za zemlju od 4 mil.
To su postigle generacjje i generacije. To je kult od ‘96., koji je vjecan i kada gube i kada pobjedjuju.
Koliko generacija Hrvatske je radilo sjajne rezultate. Pobijediti veliku reprezentaciju nije mjerilo, dok to ne napravis bar 20 puta u kontinuitetu, s vise generacija, kao Hrvati.
Zato oni imaju rezultate!
Puno mlijeka trebaju piti sve ex zemlje Juge, da dodju u istu recenicu s Hrvatima u nogometu.
To je cinjenica i nema dalje.

evropejac

pre 2 godine

Pa normalno da su u fudbalu bolji, imaju sistem i rezultate! Samo mi nije jasno zašto to naglašavaju Hrvati i njihovi mediji, od naših niko to ne pominje! To vam je isto kad kupite Megana a ljubitelji VW vam odmah napomenu da nije u rangu Golfa! Verovatno neki kompleksi, uživajte onakvi kakvi ste!

čipovani 5g ravnozemljaš

pre 2 godine

čuvar vatre ..pa dokle se god bude tako razmišljalo nikada nećemo ništa napraviti.Belgijanci,Argentina,Brazil,Nemačka,Holandija,Španija,...su na SP imali jača imena ali su Hrvati igrali finale.Kolektiv i želja pored kvaliteta kod Hrvata je presudno.Ubjednom momentu Srbija je imala najskuplju odbranu na svetu pa su nam davali golove kako su hteli...

Miki

pre 2 godine

A nije ti najdrazi kad si slavio sa 3 prsta golove za mladu reprezentaciju na Marakani u p9bedi 3-1 i "pucao rafal" po publici?!?! Nikada pre, a ni posle te nisam video da sa takvom emocijom slavis golove kao za mladu reprezentaciju SCG tada protiv Hrvata. Posle su naravno platili da promenis i veru i svoju srpsku nacionalnost pa danas mozemo slusati da su ti najdrazi golovi oni u dresu Crne Gore.

Zis

pre 2 godine

Da je dao izjavu za neku srpsku novinsku kuću, verovatno bi rekao da je srpska fudbalska reprezentacija bar istog ranga, ako ne i trenutno bolja od hrvatske repke.

Петар

pre 2 godine

Treba biti realan i govoriti objektivno.Trenutno smo po formi u top10 na svetu i to je činjenica.Problem što je svetsko za godinu dana i pitanje je ko će uopšte moći da igra to svetsko sobzirom da je u novembru.Sto se tiče individualnog kvaliteta nikada nismo bili bliže Hrvatima u poslednjih pet godina.Medjutim naša prednost trenutno jeste što imamo apsolutno bolju igru i taktički i disciplinovano smo isto bolji.Kada bi se sutra sastali jedini način da nas Hrvati dobiju jeste isključivo individualni kvalitet sozbirom da ni srčanost više nije na njihovoj strani jer smo i u tome parametru tu negde.Poenta,trenutno jesmo na podjednakom nivou ali da bi bili u potpunosti,potrebno je da napravimo iskorak na svetskom,prodjemo grupu i nakon toga da se plasiramo na Evropsko.E,tada ćemo biti mi i Hrvati podjednaki.

zemunac

pre 2 godine

Jedini spas za fudbal na Balkanu je Balkanska liga. ExYu zemlje, Bugarska, Madjarska, Rumunija, Albanija, mozda i Grcka. Ogromno trziste, brendirani klubovi. Bez problema se prave dve lige, sa prolazom ka evropskim takmicenjima... Sve ostalo je trla baba lan...

Dusko

pre 2 godine

I šta sada?
Mundijal je tek za godinu dana, niko živi ne zna šta će biti do tada, koji će timovi biti, ko je zdrav a ko nije?
Dakle, lom!
(A pasulj, nemate?

Nije stvar u sledecem mundijalu. Hrvati su u orednosti sto imaju osvojene medalje sa dva mundijala. To znaci da Srbi moraju nesto da osvoje sledeci mundijal a Hrvati nista. Pa onda moraju da osvoje na jos jednom mundijalu a Hrvati ne, pa mozemo da kazemo da su izjednaceni

Darko

pre 2 godine

Moze da kaze da je Hrvatska reprezentacija bolja od nase, da su hrvatski fudbaleri ponaosob bolji od nasih, da im je savez organizovaniji i bolji od naseg… Sve su to cinjenice. Ali liga da je bolja od nase!?!?!?

Saša

pre 2 godine

Vaks o kakvim ti ligama pričaš Hrvatska je trenutno 15 na listi FIFE,a vraća se ponovo među 10 di je bila više od 20g,a Srbija nije vredna spomena na toj listi,to znaš i sam,domaće lige služe samo za prodaju igrača i ništa više.
(prodajem da živi klub, 24. novembar 2021 09:53)

Kakve veze ima liga sa rejtingom reprezentacije?

Cuvar vatre

pre 2 godine

Rajkovic (?, ?)- Milenkovic, Veljkovic/Spajic, Pavlovic (Nastasic)- Lazovic (Radonjic), Maksimovic (Lukic, Grujic), Gudelj, Kostic (Mladenovic)- Tadic (Zivkovic), Milinkovic-Savic (Djuricic, *Ljajic)- Mitrovic/Vlahovic (Jovic).

Hajde da vidimo koji je najjaci sastav komsija pa da poredimo po pozicijama, a onda i kolektivno? Ocekujem da i oni stave 23 igraca jer mi samo to daje kompletnu sliku:-D

Pozdrav iz Srbije

pre 2 godine

Korektna izjava Vucinica. Mi treba tek da pokazemo neki kontinuitet. Za sad nam nekako idu te kvalifikacije za SP, ali za EP nikako. I sto je najvaznije, treba da napravimo rezultat na velikom takmicenju. Sa Piksijem, sve je moguce. Ali i sa nasim savezom "sve je moguce". Ovo drugo pisem sa ironijom.

marko992

pre 2 godine

 | 09:30 | Izvor: B92

Naša liga je 4 mesta ispres u ranking, sta prica ovaj
(vaks, 24. novembar 2021 09:23)

Nisi shvatio,"liga za sebe",u ovom slucaju znaci dosta iznad nas.Sve je korektno receno,dokazali smo da mozemo sada treba pokazati da to mozemo u kontiutetu ponavljati.

VeljaMG

pre 2 godine

Čoek reče sve kako i jeste, realno uspesi reprezentacije Hrvatske su veliki… pokazali smo da imamo potencijala aj sad da pokazemo ako to i mozemo dostici al realno sa onakvom igrom koju smo odigrali u Portugalu, mozemo…

soki

pre 2 godine

@vaks
Priča da je hrvatska reprezentacija liga za sebe na ovim prostorima... Iznad ostalih, bolja od drugih, liga za sebe na ovim prostorima. Jel' jasnije sad malo?

prodajem da živi klub

pre 2 godine

Vaks o kakvim ti ligama pričaš Hrvatska je trenutno 15 na listi FIFE,a vraća se ponovo među 10 di je bila više od 20g,a Srbija nije vredna spomena na toj listi,to znaš i sam,domaće lige služe samo za prodaju igrača i ništa više.

marko992

pre 2 godine

 | 09:30 | Izvor: B92

Naša liga je 4 mesta ispres u ranking, sta prica ovaj
(vaks, 24. novembar 2021 09:23)

Nisi shvatio,"liga za sebe",u ovom slucaju znaci dosta iznad nas.Sve je korektno receno,dokazali smo da mozemo sada treba pokazati da to mozemo u kontiutetu ponavljati.

soki

pre 2 godine

@vaks
Priča da je hrvatska reprezentacija liga za sebe na ovim prostorima... Iznad ostalih, bolja od drugih, liga za sebe na ovim prostorima. Jel' jasnije sad malo?

VeljaMG

pre 2 godine

Čoek reče sve kako i jeste, realno uspesi reprezentacije Hrvatske su veliki… pokazali smo da imamo potencijala aj sad da pokazemo ako to i mozemo dostici al realno sa onakvom igrom koju smo odigrali u Portugalu, mozemo…

Žuga

pre 2 godine

Kada Srbija dostigne hrvatsku i osvoji seniorsko srebro i bronzu sp ili Vlahovic Tadic ili ko god osvoji neku Zlatnu loptu,kada bude redovni ucesnik na Evru i dodje barem da do dva cetvrtfinala,plus da Srbija pobedi bar 20 puta velike timove kao Hrvati, e onda mozemo da kazemo da su izjednaceni. A da Srbija bude bolja,Hrvati treba da ukinu fudbal danas

Pozdrav iz Srbije

pre 2 godine

Korektna izjava Vucinica. Mi treba tek da pokazemo neki kontinuitet. Za sad nam nekako idu te kvalifikacije za SP, ali za EP nikako. I sto je najvaznije, treba da napravimo rezultat na velikom takmicenju. Sa Piksijem, sve je moguce. Ali i sa nasim savezom "sve je moguce". Ovo drugo pisem sa ironijom.

Finale SP

pre 2 godine

hrvati polako na dole, srb polako na gore :)
(ogi,

Tako je. Hrvati sa Gvardiolom (19), Sucucem (19), Sosa (23), Majer (23), Brekalo (23), Stanisic (21) itd, bas ide na dole :D
Djecji uzrasti ne mogu vam dobiti Farske otoke, a mladi Hrvati razvajuju kao prvi u grupi (u-21 i u-19).
Bas ste u rastu :D
Najbolji igrac imat ce vam u Kataru 34, Hrvatski 37.
Zamjena Modricu (Majer, Kovacic), zamjena Tadicu (Miki maus).
Strasna je vasa euforija, nakon jedne velike pobjede…
Zabavljas nas, daj jos :D

Hey

pre 2 godine

Čoek reče sve kako i jeste, realno uspesi reprezentacije Hrvatske su veliki… pokazali smo da imamo potencijala aj sad da pokazemo ako to i mozemo dostici al realno sa onakvom igrom koju smo odigrali u Portugalu, mozemo…
(VeljaMG,

Dragi komsija, nije sve u jednoj pobjedi. Eno, Makedonci imaju trenutno super tim i odvalise veliku Njemacku.
Ono sto strucnjaci govore ovih dana (kada usporedjuju Hrv i Srb) je da NEMA preko noci. Hrvati uz uspone i padove 25 god imaju strasan kontinuitet za zemlju od 4 mil.
To su postigle generacjje i generacije. To je kult od ‘96., koji je vjecan i kada gube i kada pobjedjuju.
Koliko generacija Hrvatske je radilo sjajne rezultate. Pobijediti veliku reprezentaciju nije mjerilo, dok to ne napravis bar 20 puta u kontinuitetu, s vise generacija, kao Hrvati.
Zato oni imaju rezultate!
Puno mlijeka trebaju piti sve ex zemlje Juge, da dodju u istu recenicu s Hrvatima u nogometu.
To je cinjenica i nema dalje.

Sta?

pre 2 godine

Poenta,trenutno jesmo na podjednakom nivou ali da bi bili u potpunosti,potrebno je da napravimo iskorak na svetskom,prodjemo grupu i nakon toga da se plasiramo na Evropsko.E,tada ćemo biti mi i Hrvati podjednaki.
(Петар,

Kakav iskorak dragi komsija? 😃
Da li su Hrvati radili iskorake na SP ili osvajali DVIJE medalje s DVIJE generacije? :D
Kada to dostignete, pod uvjetom da Hrvati prstom ne mrdnu, bit cete izjednaceni.
I bez ljutnje, vi apsolutno niste blizu Hrvatima cak ni sada. Ocito nisi gledao 3 kval.ciklusa Hrvata nakon Eura gdje je ekipa potpuno pomladjena.
Vlahovic bi jedini mogao igrati za Hrv, i nitko vise!
Vezni red niste ni blizu Hrvatima (nisu ni mnogo veci od vas), obrana, bekovi, golmani vam ne idu u istu recenicu. Primili ste 9 golova u 10 utakmica, Hrvati 4 gola u 12 utakmica. Gol razlika
Srbija 18:9
Hrvatska 21:4
U vasoj grupi jedan tim igrao Euro, u hrv grupi TRI.
Kako ste onda vi to bolji, zbog Mitrovica i odlicnog Vlahovica?
Mislim da si u ogromnoj euforiji, a znamo gdje to vodi. Zivi bili, pa vidjeli i sretno! :D

Dusko

pre 2 godine

I šta sada?
Mundijal je tek za godinu dana, niko živi ne zna šta će biti do tada, koji će timovi biti, ko je zdrav a ko nije?
Dakle, lom!
(A pasulj, nemate?

Nije stvar u sledecem mundijalu. Hrvati su u orednosti sto imaju osvojene medalje sa dva mundijala. To znaci da Srbi moraju nesto da osvoje sledeci mundijal a Hrvati nista. Pa onda moraju da osvoje na jos jednom mundijalu a Hrvati ne, pa mozemo da kazemo da su izjednaceni

Rade

pre 2 godine

Srbija je u usponu... Koliko će daleko da dogura, videće se u narednih godinu dana.
(Obi-Wan,

Portugaliju smo odvalili zasluzeno. Ali brate Luksemburg Irska Azarbejdzan Jamajka Japan Katar…da li se ti salis? Mnogo se veselim i prosecnim i boljim timovima da realno vidimo kako mi to stojimo i koliko smo u usponu

prodajem da živi klub

pre 2 godine

Vaks o kakvim ti ligama pričaš Hrvatska je trenutno 15 na listi FIFE,a vraća se ponovo među 10 di je bila više od 20g,a Srbija nije vredna spomena na toj listi,to znaš i sam,domaće lige služe samo za prodaju igrača i ništa više.

čipovani 5g ravnozemljaš

pre 2 godine

čuvar vatre ..pa dokle se god bude tako razmišljalo nikada nećemo ništa napraviti.Belgijanci,Argentina,Brazil,Nemačka,Holandija,Španija,...su na SP imali jača imena ali su Hrvati igrali finale.Kolektiv i želja pored kvaliteta kod Hrvata je presudno.Ubjednom momentu Srbija je imala najskuplju odbranu na svetu pa su nam davali golove kako su hteli...

Novi Modric, imas nesto protiv?

pre 2 godine

Sad sam izguglao tog Majera, igra za Ren. Tako ste i onog Halilovića hvalili, potpisao za Barselonu i nestao sa fudbalskog univerzuma. Kakvi crni Modrićevi naslednici, nemate ih.
(Obrad,

Dijete, dok god moras guglati Majera da bi shvatio tko je on, o nogometu pojma nemas.
Halilovic s 18 prodan u Barcu, talentiran, mlad, propao ko i Jovic.
Majer maestralan u Dinamu godinama, ali hnl nije isto sto i liga petica.
Kao i Modric u Tottenham, prodali su ga s 23 u Rennes, koji je trenutno 3. u Ligue 1.
Bio ozlijedjen. Otkad igra, razvaljuje. Odi na sluzbene stranice League 1 i nadji Majera u idealnom timu League 1, Messi kraj njega, Mbappe, Neymar. I tako vec dva puta. Zadnje 3 utakmice najbolji igrac Rennesa, u 6 utakmica decko je 2x dozivio standing ovacije stadiona.
Francuzi mu tepaju “novi Modric”, jer vide neke poveznice. Igra nogomet zivota, kreira, asistira, zabija, dribla, ima oci na ledjima, a Francuzi kazu da ima “svilenu nogu”, zbog magije koju pokazuje u igri.
Kako to nisi izguglao, “stručnjače”?!? :D

sanja

pre 2 godine

To što je TM objavio kako je Srbija skuplja od Hrvatske ne znači ništa, oni imaju praksu da objave podatke sa posljednjih reprezentativnih okupljanja a znamo kako je HR nedostajao Kovačić koji vrijedi 45 mil. Eura.
Da bi bili pošteni recimo kako treba prvo umanjiti iznos od 13 mil. Eura za Lovru Majera koliko isti prema njima vrijedi a ubaciti vrijednost Kovačića i dolazimo do razlike od 32 mil. Eura što je taman dovoljno da Hrvatska preskoči Srbiju (Srbija je bila kompletna u Portugalu i nema gdje bildati više svoju vrijednost.
Da to ništa ne znači govori i to kako je jutros vijest u HR i GER medijima da je Gerrard odlučio dovesti u Aston Villu Bornu Sosu i ponudio je 30 mil. Eura a prema TM on vrijedi 16 mil.

BS

pre 2 godine

(Cuvar vatre, 24. novembar 2021 09:42)

GK: Grbić, Livaković, (Sluga/Ivušić/Kalinić)
LB: Sosa, Barišić
CB: Gvardiol, Lovren, Vida, Ćaleta-Car, Pongračić
RB: Stanišić, Juranović
CM: Modrić, Kovačić, Brozović, Jakić, Pašalić, Sučić
LW: Perišić, Oršić, Brekalo
RW: Vlašić, Ivanušec, Majer
CF: Kramarić, Livaja, Petković, (Čolak/Budimir)

Saša

pre 2 godine

Vaks o kakvim ti ligama pričaš Hrvatska je trenutno 15 na listi FIFE,a vraća se ponovo među 10 di je bila više od 20g,a Srbija nije vredna spomena na toj listi,to znaš i sam,domaće lige služe samo za prodaju igrača i ništa više.
(prodajem da živi klub, 24. novembar 2021 09:53)

Kakve veze ima liga sa rejtingom reprezentacije?

Pik pik

pre 2 godine

Да смо 2010. имали њега у репрезентацији играли би макар полуфинале СП.
ПС. Знам да ће многи реће да баба има…али он је већ играо у младој репрезентацији тадашње заједничке државе и победио између осталих и Хрвате.
(Васа,

Da su Hrvati imali srece 2008. i 2016. na SP, kakve su ekipe imali, bili bi 2 puta prvaci Europe.
Ovdje mnogi ne shvacaju kako funkcioniraju velika natjecanja. Ostaje ti da mastas, a pobjede se pamte

djordje

pre 2 godine

Koga zanima komentar od ovog nepismenog pećinskog coveka? Covek je u jednom u javnom nastupu umesto Nijagarini vodopadi, rekao malajanski vodopadi. Toliko je priglup da imam utisak da mu je otac Dejo baba.

Miki

pre 2 godine

A nije ti najdrazi kad si slavio sa 3 prsta golove za mladu reprezentaciju na Marakani u p9bedi 3-1 i "pucao rafal" po publici?!?! Nikada pre, a ni posle te nisam video da sa takvom emocijom slavis golove kao za mladu reprezentaciju SCG tada protiv Hrvata. Posle su naravno platili da promenis i veru i svoju srpsku nacionalnost pa danas mozemo slusati da su ti najdrazi golovi oni u dresu Crne Gore.

Tako pricaste i 2018.

pre 2 godine

Do sledece zime Modric, Perisic,Brozovic, Kovacic, Lovren ce se jedva vuci po terenu ko mrcine.....
(lajavi krelci,

A 34 godisnji Tadic ce da bude najbolji igrac svetskog ako se ne povredi starac :))))
Brozovic godinu stariji od Mitrovica (usporedi im karijere), Kovacic 27 god (vrsnjak sms-a), ajde usporedi i njihove karijere :))))))

vrg

pre 2 godine

hrvatska na nivou seniorske reprezentacije jeste imala vise uspeha, ali trenutno srbija igra bolje. bolja je u ovom momentu.
to vazi i ako neko hoce da broji titule reprezentacija i klubova.
ne bih menjao zvezdinog usatog ni da mi das 20 drugih mesta na svetskom prvenstvu. pehar je pehar.

Петар

pre 2 godine

Treba biti realan i govoriti objektivno.Trenutno smo po formi u top10 na svetu i to je činjenica.Problem što je svetsko za godinu dana i pitanje je ko će uopšte moći da igra to svetsko sobzirom da je u novembru.Sto se tiče individualnog kvaliteta nikada nismo bili bliže Hrvatima u poslednjih pet godina.Medjutim naša prednost trenutno jeste što imamo apsolutno bolju igru i taktički i disciplinovano smo isto bolji.Kada bi se sutra sastali jedini način da nas Hrvati dobiju jeste isključivo individualni kvalitet sozbirom da ni srčanost više nije na njihovoj strani jer smo i u tome parametru tu negde.Poenta,trenutno jesmo na podjednakom nivou ali da bi bili u potpunosti,potrebno je da napravimo iskorak na svetskom,prodjemo grupu i nakon toga da se plasiramo na Evropsko.E,tada ćemo biti mi i Hrvati podjednaki.

Dragon

pre 2 godine

Sve je tacno bez dileme.
HR ima srebro i bronzu sa SP.
Na FIFA listi pri vrhu vec puno godina.
Ali kad bi igrali rezultat bi bio neizvjestan.

A pasulj, nemate?

pre 2 godine

I šta sada?
Mundijal je tek za godinu dana, niko živi ne zna šta će biti do tada, koji će timovi biti, ko je zdrav a ko nije?
Dakle, lom!

Darko

pre 2 godine

Moze da kaze da je Hrvatska reprezentacija bolja od nase, da su hrvatski fudbaleri ponaosob bolji od nasih, da im je savez organizovaniji i bolji od naseg… Sve su to cinjenice. Ali liga da je bolja od nase!?!?!?

RuamaKursa

pre 2 godine

Vaks o kakvim ti ligama pričaš Hrvatska je trenutno 15 na listi FIFE,a vraća se ponovo među 10 di je bila više od 20g,a Srbija nije vredna spomena na toj listi,to znaš i sam,domaće lige služe samo za prodaju igrača i ništa više.
(prodajem da živi klub, 24. novembar 2021 09:53)

Jel možeš da garantuješ da se opet vraćate u top 10 ? I ne lupetaj molim te da ste bili više od 20god top reprezentacija, podigli ste se od 2016-e god, pre toga ste bili ok tim,konstantno top 20, ali nikad vrhunski. A to što se ložite da ste svetski vrh, uvek vas podsete na to Španija, Francuska, Portugal, itd. Na balkanu jeste možda najkonstantniji, ali diskutabilno je da li ste uvek bili najkvalitetniji. Vreme će na kraju pokazati neke stvari, ne živi se od prošlosti. Srdačan pozdrav.

Zis

pre 2 godine

Da je dao izjavu za neku srpsku novinsku kuću, verovatno bi rekao da je srpska fudbalska reprezentacija bar istog ranga, ako ne i trenutno bolja od hrvatske repke.

Obrad

pre 2 godine

Sad sam izguglao tog Majera, igra za Ren. Tako ste i onog Halilovića hvalili, potpisao za Barselonu i nestao sa fudbalskog univerzuma. Kakvi crni Modrićevi naslednici, nemate ih.

Jelly

pre 2 godine

Krvati se 25g provlace na ludu srecu u sumanuto trčanje. To je sve...
(Istrebljivač_Vonjevina, 24. novembar 2021 10:18)

Ako se dobri rezultati ponavljaju 25 godina to može značiti samo jedno; radi se o ludoj sreći.
Kakva sjajna analiza. Fantastično.

Šokre

pre 2 godine

Jedini spas za fudbal na Balkanu je Balkanska liga. ExYu zemlje, Bugarska, Madjarska, Rumunija, Albanija, mozda i Grcka. Ogromno trziste, brendirani klubovi. Bez problema se prave dve lige, sa prolazom ka evropskim takmicenjima... Sve ostalo je trla baba lan...
(zemunac, 24. novembar 2021 10:25)

Bez uvrede ali ja bi radije da igramo nekakvu austro ugarsku ligu. Klubovi iz Hrvatske, Austrije, Mađarske, Češke pa i iz Slovenije su mi zanimljivije nego ex Juge. I financijski bi to bilo isplativije i nebi bilo toliko tenzija.

zemunac

pre 2 godine

Jedini spas za fudbal na Balkanu je Balkanska liga. ExYu zemlje, Bugarska, Madjarska, Rumunija, Albanija, mozda i Grcka. Ogromno trziste, brendirani klubovi. Bez problema se prave dve lige, sa prolazom ka evropskim takmicenjima... Sve ostalo je trla baba lan...

drago

pre 2 godine

Bayern, Dortmund, Inter, Milan, Real, Atletico, Chelsea. Hoće biti dosta?
Ne moze biti mitomanija kad pričamo o viceprvacima svijeta dok tvoje to jeste.

mane

pre 2 godine

i tako .. srbi jednu dobru utakmicu odigrali i odmah velesila - iste sekunde se porede sa vicešampionima svijeta koji su to prema njihovom mišljenju postali isključivo zahvaljujući sreći. i utvrdjuju da su i bolji od tih kojima je pomogla sreća . ajoj kako je pijanstvo slatko a kako će trežnjenje biti bolno. biće piksi odlazi , savez nas je upropastio itd jel vam to poznato ? srpska posla ..

Shagger

pre 2 godine

Vidim u komentara 'mi smo realno u top 10 reprezentacija'. Halo ljudi sta vam je? Polako bre! Jos nismo apsolutno nista osvojili sta vam je. Spustiti loptu na zemlju i polako.

evropejac

pre 2 godine

Pa normalno da su u fudbalu bolji, imaju sistem i rezultate! Samo mi nije jasno zašto to naglašavaju Hrvati i njihovi mediji, od naših niko to ne pominje! To vam je isto kad kupite Megana a ljubitelji VW vam odmah napomenu da nije u rangu Golfa! Verovatno neki kompleksi, uživajte onakvi kakvi ste!

Boris

pre 2 godine

Da Majer novi Modrić xD e ovi nerealni Mamicevci ….Majer je ok igrač. Al daleko je on od klase jednog Modrića. Uz to je mali Sučić daleko veći potencijal i igracina od Majera. Pozdrav iz Splita
(Mario Fjaka

Sucic ima 19, a Majer 23.
Sucic je top potencijal koji se razvija u Salzburgu i bit ce prodan za godinu, dvije u veliki klub,
Majer je izgradjen igrac koji ce se jos vise razvijati u Ligi petica. Isti potencijal kao i Modric sa 23.
Kompjuter u glavi, vizija, kreiranje, zabijanje lijevom i desnom, pregled igre, tehnicke karakteristike…zato i jest igrac utakmice u zadnje 3 utakmice i u idealnom timu Ligue 1.
To ti kazem ja, koji nisam navijac Dinama, ni Hajduka.
A “novi Modric” nazivaju ga Francuzi i L’equipe, pa ti je teorija promašena.

Boris

pre 2 godine

Da Majer novi Modrić xD e ovi nerealni Mamicevci ….Majer je ok igrač. Al daleko je on od klase jednog Modrića. Uz to je mali Sučić daleko veći potencijal i igracina od Majera. Pozdrav iz Splita
(Mario Fjaka

Prvo, glumis, nisi Hrvat ni iz Splita.
Drugo.
Sucic ima 19, a Majer 23.
Sucic je top potencijal koji se razvija u Salzburgu i bit ce prodan za godinu, dvije u veliki klub,
Majer je izgradjen igrac koji ce se jos vise razvijati u Ligi petica. Isti potencijal kao i Modric sa 23.
Kompjuter u glavi, vizija, kreiranje, zabijanje lijevom i desnom, pregled igre, tehnicke karakteristike…zato i jest igrac utakmice u zadnje 3 utakmice i u idealnom timu Ligue 1.
To ti kazem ja, koji nisam navijac Dinama, ni Hajduka.
A “novi Modric” nazivaju ga Francuzi i L’equipe, pa ti je teorija promašena.

Obrazovanje na nivou

pre 2 godine

hay-za zemlju od 4 miliona haha zemljace koja 4 miliona lazes sam sebe vas nema ni 3 miliona u hrvatskoj ajd zdravo.
(zvezdan, 24. novembar 2021 10:58)

Zvezdanova škola geografije

minotaur

pre 2 godine

Kad Francuzi napišu da je Majer novi Modrić ne misle da je doslovna reinkarnacija nego u smislu evo nove top kvalitete iz Hrvatske. Majer i Modrić nisu sličan tip nogometaša, Majer je puno ofenzivniji i konkretniji, zabija i asistira, podsjeća na Ozila s lakoćom igranja, a zna se što je Modrić, dominator sredine terena, sam je u stanju držati sredinu.

Cuvar vatre

pre 2 godine

Rajkovic (?, ?)- Milenkovic, Veljkovic/Spajic, Pavlovic (Nastasic)- Lazovic (Radonjic), Maksimovic (Lukic, Grujic), Gudelj, Kostic (Mladenovic)- Tadic (Zivkovic), Milinkovic-Savic (Djuricic, *Ljajic)- Mitrovic/Vlahovic (Jovic).

Hajde da vidimo koji je najjaci sastav komsija pa da poredimo po pozicijama, a onda i kolektivno? Ocekujem da i oni stave 23 igraca jer mi samo to daje kompletnu sliku:-D

Васа

pre 2 godine

Да смо 2010. имали њега у репрезентацији играли би макар полуфинале СП.
ПС. Знам да ће многи реће да баба има…али он је већ играо у младој репрезентацији тадашње заједничке државе и победио између осталих и Хрвате.

радоје....голуб

pre 2 godine

Da Majer novi Modrić xD e ovi nerealni Mamicevci ….Majer je ok igrač. Al daleko je on od klase jednog Modrića. Uz to je mali Sučić daleko veći potencijal i igracina od Majera. Pozdrav iz Splita
(Mario Fjaka

Prvo, glumis, nisi Hrvat ni iz Splita.
Drugo.
Sucic ima 19, a Majer 23.
Sucic je top potencijal koji se razvija u Salzburgu i bit ce prodan za godinu, dvije u veliki klub,
Majer je izgradjen igrac koji ce se jos vise razvijati u Ligi petica. Isti potencijal kao i Modric sa 23.
Kompjuter u glavi, vizija, kreiranje, zabijanje lijevom i desnom, pregled igre, tehnicke karakteristike…zato i jest igrac utakmice u zadnje 3 utakmice i u idealnom timu Ligue 1.
To ti kazem ja, koji nisam navijac Dinama, ni Hajduka.
A “novi Modric” nazivaju ga Francuzi i L’equipe, pa ti je teorija promašena.
(Boris, 24. novembar 2021 14:32)

Boris, ja sam Hrvat i Dalmatinac iz Splita. A ti si samo Bosanac dotepenac Mamicevac. Zapamti to. HŽV
(Mario Fjaka, 24. novembar 2021 19:12)

Каква је сад то свађа на нашем, србском, сајту. Идите на ваше сајтове па се тамо свађајте ко је Далматинац, а ко Хрват....ко је далматински "домородац", а ко Хрват "дотепенец" из Мамићеве западне Херцеговине.

vuk

pre 2 godine

(Петар, 24. novembar 2021 10:03)

Slažem se. Oni ni u prethodnim duelima sa Srbijom, ne da nisu dominirali, već su bili i lošiji.

Koliko se ja sećam, Srbija i Hrvatska su, od raspada bivše Jugoslavije, odigrala 4 međusobna meča. Ishod je 1 pobeda Hrvata i 3 remija.

Kvalifikacije za EP-2000:

Srbija-Hrvatska 0:0
Hrvatska-Srbija 2:2

Ovo je bila reprezentacija Hrvatske koja je godinu dana pre ovoga bila 3.na SP.

Konačna tabela:

1.Srbija 5-2-1 18:8 17
2.Rep.Irska 5-1-2 14:6 16
3.Hrvatska 4-3-1 13:9 15
....itd.

I, kvalifikacije za SP-2014:

Hrvatska-Srbija 2:0
Srbija-Hrvatska 1:1

Konačna tabela:

1.Belgija 8-2-0 18:4 26
2.Hrvatska 5-2-3 12:9 17
3.Srbija 4-2-4 18:11 14
....itd

Mario Fjaka

pre 2 godine

Da Majer novi Modrić xD e ovi nerealni Mamicevci ….Majer je ok igrač. Al daleko je on od klase jednog Modrića. Uz to je mali Sučić daleko veći potencijal i igracina od Majera. Pozdrav iz Splita

dare slovenac

pre 2 godine

Koliko se ja sećam, Srbija i Hrvatska su, od raspada bivše Jugoslavije, odigrala 4 međusobna meča. Ishod je 1 pobeda Hrvata i 3 remija.

u tom remiju u Beogradu visili su kao šunka i pali bi da nije onaj konj ubijo Miralema

Cuvar vatre

pre 2 godine

Rajkovic (?, ?)- Milenkovic, Veljkovic/Spajic, Pavlovic (Nastasic)- Lazovic (Radonjic), Maksimovic (Lukic, Grujic), Gudelj, Kostic (Mladenovic)- Tadic (Zivkovic), Milinkovic-Savic (Djuricic, *Ljajic)- Mitrovic/Vlahovic (Jovic).

Hajde da vidimo koji je najjaci sastav komsija pa da poredimo po pozicijama, a onda i kolektivno? Ocekujem da i oni stave 23 igraca jer mi samo to daje kompletnu sliku:-D

vrg

pre 2 godine

hrvatska na nivou seniorske reprezentacije jeste imala vise uspeha, ali trenutno srbija igra bolje. bolja je u ovom momentu.
to vazi i ako neko hoce da broji titule reprezentacija i klubova.
ne bih menjao zvezdinog usatog ni da mi das 20 drugih mesta na svetskom prvenstvu. pehar je pehar.

Петар

pre 2 godine

Treba biti realan i govoriti objektivno.Trenutno smo po formi u top10 na svetu i to je činjenica.Problem što je svetsko za godinu dana i pitanje je ko će uopšte moći da igra to svetsko sobzirom da je u novembru.Sto se tiče individualnog kvaliteta nikada nismo bili bliže Hrvatima u poslednjih pet godina.Medjutim naša prednost trenutno jeste što imamo apsolutno bolju igru i taktički i disciplinovano smo isto bolji.Kada bi se sutra sastali jedini način da nas Hrvati dobiju jeste isključivo individualni kvalitet sozbirom da ni srčanost više nije na njihovoj strani jer smo i u tome parametru tu negde.Poenta,trenutno jesmo na podjednakom nivou ali da bi bili u potpunosti,potrebno je da napravimo iskorak na svetskom,prodjemo grupu i nakon toga da se plasiramo na Evropsko.E,tada ćemo biti mi i Hrvati podjednaki.

RuamaKursa

pre 2 godine

Vaks o kakvim ti ligama pričaš Hrvatska je trenutno 15 na listi FIFE,a vraća se ponovo među 10 di je bila više od 20g,a Srbija nije vredna spomena na toj listi,to znaš i sam,domaće lige služe samo za prodaju igrača i ništa više.
(prodajem da živi klub, 24. novembar 2021 09:53)

Jel možeš da garantuješ da se opet vraćate u top 10 ? I ne lupetaj molim te da ste bili više od 20god top reprezentacija, podigli ste se od 2016-e god, pre toga ste bili ok tim,konstantno top 20, ali nikad vrhunski. A to što se ložite da ste svetski vrh, uvek vas podsete na to Španija, Francuska, Portugal, itd. Na balkanu jeste možda najkonstantniji, ali diskutabilno je da li ste uvek bili najkvalitetniji. Vreme će na kraju pokazati neke stvari, ne živi se od prošlosti. Srdačan pozdrav.

Darko

pre 2 godine

Moze da kaze da je Hrvatska reprezentacija bolja od nase, da su hrvatski fudbaleri ponaosob bolji od nasih, da im je savez organizovaniji i bolji od naseg… Sve su to cinjenice. Ali liga da je bolja od nase!?!?!?

Obrad

pre 2 godine

Sad sam izguglao tog Majera, igra za Ren. Tako ste i onog Halilovića hvalili, potpisao za Barselonu i nestao sa fudbalskog univerzuma. Kakvi crni Modrićevi naslednici, nemate ih.

djordje

pre 2 godine

Koga zanima komentar od ovog nepismenog pećinskog coveka? Covek je u jednom u javnom nastupu umesto Nijagarini vodopadi, rekao malajanski vodopadi. Toliko je priglup da imam utisak da mu je otac Dejo baba.

Finale SP

pre 2 godine

hrvati polako na dole, srb polako na gore :)
(ogi,

Tako je. Hrvati sa Gvardiolom (19), Sucucem (19), Sosa (23), Majer (23), Brekalo (23), Stanisic (21) itd, bas ide na dole :D
Djecji uzrasti ne mogu vam dobiti Farske otoke, a mladi Hrvati razvajuju kao prvi u grupi (u-21 i u-19).
Bas ste u rastu :D
Najbolji igrac imat ce vam u Kataru 34, Hrvatski 37.
Zamjena Modricu (Majer, Kovacic), zamjena Tadicu (Miki maus).
Strasna je vasa euforija, nakon jedne velike pobjede…
Zabavljas nas, daj jos :D

prodajem da živi klub

pre 2 godine

Vaks o kakvim ti ligama pričaš Hrvatska je trenutno 15 na listi FIFE,a vraća se ponovo među 10 di je bila više od 20g,a Srbija nije vredna spomena na toj listi,to znaš i sam,domaće lige služe samo za prodaju igrača i ništa više.

Miki

pre 2 godine

A nije ti najdrazi kad si slavio sa 3 prsta golove za mladu reprezentaciju na Marakani u p9bedi 3-1 i "pucao rafal" po publici?!?! Nikada pre, a ni posle te nisam video da sa takvom emocijom slavis golove kao za mladu reprezentaciju SCG tada protiv Hrvata. Posle su naravno platili da promenis i veru i svoju srpsku nacionalnost pa danas mozemo slusati da su ti najdrazi golovi oni u dresu Crne Gore.

Žuga

pre 2 godine

Kada Srbija dostigne hrvatsku i osvoji seniorsko srebro i bronzu sp ili Vlahovic Tadic ili ko god osvoji neku Zlatnu loptu,kada bude redovni ucesnik na Evru i dodje barem da do dva cetvrtfinala,plus da Srbija pobedi bar 20 puta velike timove kao Hrvati, e onda mozemo da kazemo da su izjednaceni. A da Srbija bude bolja,Hrvati treba da ukinu fudbal danas

zemunac

pre 2 godine

Jedini spas za fudbal na Balkanu je Balkanska liga. ExYu zemlje, Bugarska, Madjarska, Rumunija, Albanija, mozda i Grcka. Ogromno trziste, brendirani klubovi. Bez problema se prave dve lige, sa prolazom ka evropskim takmicenjima... Sve ostalo je trla baba lan...

Zis

pre 2 godine

Da je dao izjavu za neku srpsku novinsku kuću, verovatno bi rekao da je srpska fudbalska reprezentacija bar istog ranga, ako ne i trenutno bolja od hrvatske repke.

Васа

pre 2 godine

Да смо 2010. имали њега у репрезентацији играли би макар полуфинале СП.
ПС. Знам да ће многи реће да баба има…али он је већ играо у младој репрезентацији тадашње заједничке државе и победио између осталих и Хрвате.

soki

pre 2 godine

@vaks
Priča da je hrvatska reprezentacija liga za sebe na ovim prostorima... Iznad ostalih, bolja od drugih, liga za sebe na ovim prostorima. Jel' jasnije sad malo?

Sta?

pre 2 godine

Poenta,trenutno jesmo na podjednakom nivou ali da bi bili u potpunosti,potrebno je da napravimo iskorak na svetskom,prodjemo grupu i nakon toga da se plasiramo na Evropsko.E,tada ćemo biti mi i Hrvati podjednaki.
(Петар,

Kakav iskorak dragi komsija? 😃
Da li su Hrvati radili iskorake na SP ili osvajali DVIJE medalje s DVIJE generacije? :D
Kada to dostignete, pod uvjetom da Hrvati prstom ne mrdnu, bit cete izjednaceni.
I bez ljutnje, vi apsolutno niste blizu Hrvatima cak ni sada. Ocito nisi gledao 3 kval.ciklusa Hrvata nakon Eura gdje je ekipa potpuno pomladjena.
Vlahovic bi jedini mogao igrati za Hrv, i nitko vise!
Vezni red niste ni blizu Hrvatima (nisu ni mnogo veci od vas), obrana, bekovi, golmani vam ne idu u istu recenicu. Primili ste 9 golova u 10 utakmica, Hrvati 4 gola u 12 utakmica. Gol razlika
Srbija 18:9
Hrvatska 21:4
U vasoj grupi jedan tim igrao Euro, u hrv grupi TRI.
Kako ste onda vi to bolji, zbog Mitrovica i odlicnog Vlahovica?
Mislim da si u ogromnoj euforiji, a znamo gdje to vodi. Zivi bili, pa vidjeli i sretno! :D

evropejac

pre 2 godine

Pa normalno da su u fudbalu bolji, imaju sistem i rezultate! Samo mi nije jasno zašto to naglašavaju Hrvati i njihovi mediji, od naših niko to ne pominje! To vam je isto kad kupite Megana a ljubitelji VW vam odmah napomenu da nije u rangu Golfa! Verovatno neki kompleksi, uživajte onakvi kakvi ste!

Hey

pre 2 godine

Čoek reče sve kako i jeste, realno uspesi reprezentacije Hrvatske su veliki… pokazali smo da imamo potencijala aj sad da pokazemo ako to i mozemo dostici al realno sa onakvom igrom koju smo odigrali u Portugalu, mozemo…
(VeljaMG,

Dragi komsija, nije sve u jednoj pobjedi. Eno, Makedonci imaju trenutno super tim i odvalise veliku Njemacku.
Ono sto strucnjaci govore ovih dana (kada usporedjuju Hrv i Srb) je da NEMA preko noci. Hrvati uz uspone i padove 25 god imaju strasan kontinuitet za zemlju od 4 mil.
To su postigle generacjje i generacije. To je kult od ‘96., koji je vjecan i kada gube i kada pobjedjuju.
Koliko generacija Hrvatske je radilo sjajne rezultate. Pobijediti veliku reprezentaciju nije mjerilo, dok to ne napravis bar 20 puta u kontinuitetu, s vise generacija, kao Hrvati.
Zato oni imaju rezultate!
Puno mlijeka trebaju piti sve ex zemlje Juge, da dodju u istu recenicu s Hrvatima u nogometu.
To je cinjenica i nema dalje.

BS

pre 2 godine

(Cuvar vatre, 24. novembar 2021 09:42)

GK: Grbić, Livaković, (Sluga/Ivušić/Kalinić)
LB: Sosa, Barišić
CB: Gvardiol, Lovren, Vida, Ćaleta-Car, Pongračić
RB: Stanišić, Juranović
CM: Modrić, Kovačić, Brozović, Jakić, Pašalić, Sučić
LW: Perišić, Oršić, Brekalo
RW: Vlašić, Ivanušec, Majer
CF: Kramarić, Livaja, Petković, (Čolak/Budimir)

Mario Fjaka

pre 2 godine

Da Majer novi Modrić xD e ovi nerealni Mamicevci ….Majer je ok igrač. Al daleko je on od klase jednog Modrića. Uz to je mali Sučić daleko veći potencijal i igracina od Majera. Pozdrav iz Splita

Saša

pre 2 godine

Vaks o kakvim ti ligama pričaš Hrvatska je trenutno 15 na listi FIFE,a vraća se ponovo među 10 di je bila više od 20g,a Srbija nije vredna spomena na toj listi,to znaš i sam,domaće lige služe samo za prodaju igrača i ništa više.
(prodajem da živi klub, 24. novembar 2021 09:53)

Kakve veze ima liga sa rejtingom reprezentacije?

Pik pik

pre 2 godine

Да смо 2010. имали њега у репрезентацији играли би макар полуфинале СП.
ПС. Знам да ће многи реће да баба има…али он је већ играо у младој репрезентацији тадашње заједничке државе и победио између осталих и Хрвате.
(Васа,

Da su Hrvati imali srece 2008. i 2016. na SP, kakve su ekipe imali, bili bi 2 puta prvaci Europe.
Ovdje mnogi ne shvacaju kako funkcioniraju velika natjecanja. Ostaje ti da mastas, a pobjede se pamte

VeljaMG

pre 2 godine

Čoek reče sve kako i jeste, realno uspesi reprezentacije Hrvatske su veliki… pokazali smo da imamo potencijala aj sad da pokazemo ako to i mozemo dostici al realno sa onakvom igrom koju smo odigrali u Portugalu, mozemo…

dare slovenac

pre 2 godine

Koliko se ja sećam, Srbija i Hrvatska su, od raspada bivše Jugoslavije, odigrala 4 međusobna meča. Ishod je 1 pobeda Hrvata i 3 remija.

u tom remiju u Beogradu visili su kao šunka i pali bi da nije onaj konj ubijo Miralema

Dusko

pre 2 godine

I šta sada?
Mundijal je tek za godinu dana, niko živi ne zna šta će biti do tada, koji će timovi biti, ko je zdrav a ko nije?
Dakle, lom!
(A pasulj, nemate?

Nije stvar u sledecem mundijalu. Hrvati su u orednosti sto imaju osvojene medalje sa dva mundijala. To znaci da Srbi moraju nesto da osvoje sledeci mundijal a Hrvati nista. Pa onda moraju da osvoje na jos jednom mundijalu a Hrvati ne, pa mozemo da kazemo da su izjednaceni

sanja

pre 2 godine

To što je TM objavio kako je Srbija skuplja od Hrvatske ne znači ništa, oni imaju praksu da objave podatke sa posljednjih reprezentativnih okupljanja a znamo kako je HR nedostajao Kovačić koji vrijedi 45 mil. Eura.
Da bi bili pošteni recimo kako treba prvo umanjiti iznos od 13 mil. Eura za Lovru Majera koliko isti prema njima vrijedi a ubaciti vrijednost Kovačića i dolazimo do razlike od 32 mil. Eura što je taman dovoljno da Hrvatska preskoči Srbiju (Srbija je bila kompletna u Portugalu i nema gdje bildati više svoju vrijednost.
Da to ništa ne znači govori i to kako je jutros vijest u HR i GER medijima da je Gerrard odlučio dovesti u Aston Villu Bornu Sosu i ponudio je 30 mil. Eura a prema TM on vrijedi 16 mil.

marko992

pre 2 godine

 | 09:30 | Izvor: B92

Naša liga je 4 mesta ispres u ranking, sta prica ovaj
(vaks, 24. novembar 2021 09:23)

Nisi shvatio,"liga za sebe",u ovom slucaju znaci dosta iznad nas.Sve je korektno receno,dokazali smo da mozemo sada treba pokazati da to mozemo u kontiutetu ponavljati.

радоје....голуб

pre 2 godine

Da Majer novi Modrić xD e ovi nerealni Mamicevci ….Majer je ok igrač. Al daleko je on od klase jednog Modrića. Uz to je mali Sučić daleko veći potencijal i igracina od Majera. Pozdrav iz Splita
(Mario Fjaka

Prvo, glumis, nisi Hrvat ni iz Splita.
Drugo.
Sucic ima 19, a Majer 23.
Sucic je top potencijal koji se razvija u Salzburgu i bit ce prodan za godinu, dvije u veliki klub,
Majer je izgradjen igrac koji ce se jos vise razvijati u Ligi petica. Isti potencijal kao i Modric sa 23.
Kompjuter u glavi, vizija, kreiranje, zabijanje lijevom i desnom, pregled igre, tehnicke karakteristike…zato i jest igrac utakmice u zadnje 3 utakmice i u idealnom timu Ligue 1.
To ti kazem ja, koji nisam navijac Dinama, ni Hajduka.
A “novi Modric” nazivaju ga Francuzi i L’equipe, pa ti je teorija promašena.
(Boris, 24. novembar 2021 14:32)

Boris, ja sam Hrvat i Dalmatinac iz Splita. A ti si samo Bosanac dotepenac Mamicevac. Zapamti to. HŽV
(Mario Fjaka, 24. novembar 2021 19:12)

Каква је сад то свађа на нашем, србском, сајту. Идите на ваше сајтове па се тамо свађајте ко је Далматинац, а ко Хрват....ко је далматински "домородац", а ко Хрват "дотепенец" из Мамићеве западне Херцеговине.

Dragon

pre 2 godine

Sve je tacno bez dileme.
HR ima srebro i bronzu sa SP.
Na FIFA listi pri vrhu vec puno godina.
Ali kad bi igrali rezultat bi bio neizvjestan.

Pozdrav iz Srbije

pre 2 godine

Korektna izjava Vucinica. Mi treba tek da pokazemo neki kontinuitet. Za sad nam nekako idu te kvalifikacije za SP, ali za EP nikako. I sto je najvaznije, treba da napravimo rezultat na velikom takmicenju. Sa Piksijem, sve je moguce. Ali i sa nasim savezom "sve je moguce". Ovo drugo pisem sa ironijom.

mane

pre 2 godine

i tako .. srbi jednu dobru utakmicu odigrali i odmah velesila - iste sekunde se porede sa vicešampionima svijeta koji su to prema njihovom mišljenju postali isključivo zahvaljujući sreći. i utvrdjuju da su i bolji od tih kojima je pomogla sreća . ajoj kako je pijanstvo slatko a kako će trežnjenje biti bolno. biće piksi odlazi , savez nas je upropastio itd jel vam to poznato ? srpska posla ..

Novi Modric, imas nesto protiv?

pre 2 godine

Sad sam izguglao tog Majera, igra za Ren. Tako ste i onog Halilovića hvalili, potpisao za Barselonu i nestao sa fudbalskog univerzuma. Kakvi crni Modrićevi naslednici, nemate ih.
(Obrad,

Dijete, dok god moras guglati Majera da bi shvatio tko je on, o nogometu pojma nemas.
Halilovic s 18 prodan u Barcu, talentiran, mlad, propao ko i Jovic.
Majer maestralan u Dinamu godinama, ali hnl nije isto sto i liga petica.
Kao i Modric u Tottenham, prodali su ga s 23 u Rennes, koji je trenutno 3. u Ligue 1.
Bio ozlijedjen. Otkad igra, razvaljuje. Odi na sluzbene stranice League 1 i nadji Majera u idealnom timu League 1, Messi kraj njega, Mbappe, Neymar. I tako vec dva puta. Zadnje 3 utakmice najbolji igrac Rennesa, u 6 utakmica decko je 2x dozivio standing ovacije stadiona.
Francuzi mu tepaju “novi Modric”, jer vide neke poveznice. Igra nogomet zivota, kreira, asistira, zabija, dribla, ima oci na ledjima, a Francuzi kazu da ima “svilenu nogu”, zbog magije koju pokazuje u igri.
Kako to nisi izguglao, “stručnjače”?!? :D

Šokre

pre 2 godine

Jedini spas za fudbal na Balkanu je Balkanska liga. ExYu zemlje, Bugarska, Madjarska, Rumunija, Albanija, mozda i Grcka. Ogromno trziste, brendirani klubovi. Bez problema se prave dve lige, sa prolazom ka evropskim takmicenjima... Sve ostalo je trla baba lan...
(zemunac, 24. novembar 2021 10:25)

Bez uvrede ali ja bi radije da igramo nekakvu austro ugarsku ligu. Klubovi iz Hrvatske, Austrije, Mađarske, Češke pa i iz Slovenije su mi zanimljivije nego ex Juge. I financijski bi to bilo isplativije i nebi bilo toliko tenzija.

čipovani 5g ravnozemljaš

pre 2 godine

čuvar vatre ..pa dokle se god bude tako razmišljalo nikada nećemo ništa napraviti.Belgijanci,Argentina,Brazil,Nemačka,Holandija,Španija,...su na SP imali jača imena ali su Hrvati igrali finale.Kolektiv i želja pored kvaliteta kod Hrvata je presudno.Ubjednom momentu Srbija je imala najskuplju odbranu na svetu pa su nam davali golove kako su hteli...

Rade

pre 2 godine

Srbija je u usponu... Koliko će daleko da dogura, videće se u narednih godinu dana.
(Obi-Wan,

Portugaliju smo odvalili zasluzeno. Ali brate Luksemburg Irska Azarbejdzan Jamajka Japan Katar…da li se ti salis? Mnogo se veselim i prosecnim i boljim timovima da realno vidimo kako mi to stojimo i koliko smo u usponu

drago

pre 2 godine

Bayern, Dortmund, Inter, Milan, Real, Atletico, Chelsea. Hoće biti dosta?
Ne moze biti mitomanija kad pričamo o viceprvacima svijeta dok tvoje to jeste.

Tako pricaste i 2018.

pre 2 godine

Do sledece zime Modric, Perisic,Brozovic, Kovacic, Lovren ce se jedva vuci po terenu ko mrcine.....
(lajavi krelci,

A 34 godisnji Tadic ce da bude najbolji igrac svetskog ako se ne povredi starac :))))
Brozovic godinu stariji od Mitrovica (usporedi im karijere), Kovacic 27 god (vrsnjak sms-a), ajde usporedi i njihove karijere :))))))

minotaur

pre 2 godine

Kad Francuzi napišu da je Majer novi Modrić ne misle da je doslovna reinkarnacija nego u smislu evo nove top kvalitete iz Hrvatske. Majer i Modrić nisu sličan tip nogometaša, Majer je puno ofenzivniji i konkretniji, zabija i asistira, podsjeća na Ozila s lakoćom igranja, a zna se što je Modrić, dominator sredine terena, sam je u stanju držati sredinu.

A pasulj, nemate?

pre 2 godine

I šta sada?
Mundijal je tek za godinu dana, niko živi ne zna šta će biti do tada, koji će timovi biti, ko je zdrav a ko nije?
Dakle, lom!

Boris

pre 2 godine

Da Majer novi Modrić xD e ovi nerealni Mamicevci ….Majer je ok igrač. Al daleko je on od klase jednog Modrića. Uz to je mali Sučić daleko veći potencijal i igracina od Majera. Pozdrav iz Splita
(Mario Fjaka

Sucic ima 19, a Majer 23.
Sucic je top potencijal koji se razvija u Salzburgu i bit ce prodan za godinu, dvije u veliki klub,
Majer je izgradjen igrac koji ce se jos vise razvijati u Ligi petica. Isti potencijal kao i Modric sa 23.
Kompjuter u glavi, vizija, kreiranje, zabijanje lijevom i desnom, pregled igre, tehnicke karakteristike…zato i jest igrac utakmice u zadnje 3 utakmice i u idealnom timu Ligue 1.
To ti kazem ja, koji nisam navijac Dinama, ni Hajduka.
A “novi Modric” nazivaju ga Francuzi i L’equipe, pa ti je teorija promašena.

Boris

pre 2 godine

Da Majer novi Modrić xD e ovi nerealni Mamicevci ….Majer je ok igrač. Al daleko je on od klase jednog Modrića. Uz to je mali Sučić daleko veći potencijal i igracina od Majera. Pozdrav iz Splita
(Mario Fjaka

Prvo, glumis, nisi Hrvat ni iz Splita.
Drugo.
Sucic ima 19, a Majer 23.
Sucic je top potencijal koji se razvija u Salzburgu i bit ce prodan za godinu, dvije u veliki klub,
Majer je izgradjen igrac koji ce se jos vise razvijati u Ligi petica. Isti potencijal kao i Modric sa 23.
Kompjuter u glavi, vizija, kreiranje, zabijanje lijevom i desnom, pregled igre, tehnicke karakteristike…zato i jest igrac utakmice u zadnje 3 utakmice i u idealnom timu Ligue 1.
To ti kazem ja, koji nisam navijac Dinama, ni Hajduka.
A “novi Modric” nazivaju ga Francuzi i L’equipe, pa ti je teorija promašena.

vuk

pre 2 godine

(Петар, 24. novembar 2021 10:03)

Slažem se. Oni ni u prethodnim duelima sa Srbijom, ne da nisu dominirali, već su bili i lošiji.

Koliko se ja sećam, Srbija i Hrvatska su, od raspada bivše Jugoslavije, odigrala 4 međusobna meča. Ishod je 1 pobeda Hrvata i 3 remija.

Kvalifikacije za EP-2000:

Srbija-Hrvatska 0:0
Hrvatska-Srbija 2:2

Ovo je bila reprezentacija Hrvatske koja je godinu dana pre ovoga bila 3.na SP.

Konačna tabela:

1.Srbija 5-2-1 18:8 17
2.Rep.Irska 5-1-2 14:6 16
3.Hrvatska 4-3-1 13:9 15
....itd.

I, kvalifikacije za SP-2014:

Hrvatska-Srbija 2:0
Srbija-Hrvatska 1:1

Konačna tabela:

1.Belgija 8-2-0 18:4 26
2.Hrvatska 5-2-3 12:9 17
3.Srbija 4-2-4 18:11 14
....itd

Obrazovanje na nivou

pre 2 godine

hay-za zemlju od 4 miliona haha zemljace koja 4 miliona lazes sam sebe vas nema ni 3 miliona u hrvatskoj ajd zdravo.
(zvezdan, 24. novembar 2021 10:58)

Zvezdanova škola geografije

Jelly

pre 2 godine

Krvati se 25g provlace na ludu srecu u sumanuto trčanje. To je sve...
(Istrebljivač_Vonjevina, 24. novembar 2021 10:18)

Ako se dobri rezultati ponavljaju 25 godina to može značiti samo jedno; radi se o ludoj sreći.
Kakva sjajna analiza. Fantastično.

Shagger

pre 2 godine

Vidim u komentara 'mi smo realno u top 10 reprezentacija'. Halo ljudi sta vam je? Polako bre! Jos nismo apsolutno nista osvojili sta vam je. Spustiti loptu na zemlju i polako.