Subota, 30.10.2021.

20:25

Ronaldo čuva Solskjera – asistencija Matića

Fudbaleri Mančestera savaladali su Totenhem 3:0 u derbiju 10. kola Premijer lige.

Izvor:

Ronaldo èuva Solskjera – asistencija Matiæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

Realan

pre 2 godine

(*, 31. oktobar 2021 04:33)

Pa podredje je timu, igra tamo gde je timu potrebnije. Naravno da ce u timu koji ima kvalitetne napadace i slabije vezne igrace, Mesi igrati povucenije. To se najbolje vidi u reprezentaciji gde ima u nokaut fazi 5 golova i cak 16 asistencija. Po meni to je pogresno da se to radi i u PSŽu. PSŽ ima kvalitetan vezni red i Mbape treba da bude krilo i da se podredi Mesiju koji treba da bude lazna devetka. Siguran sam da ce i Mbape, a i Mesi biti bolji ako zamene pozicije jer Mesi je sve stariji i vise na krilu ne cini toliku razliku kao pre. E sada se postavlja pitanje da li ce Mbape pristati da igra za Mesija kao sto se u Realu, Juventusu i (sada) Junajtedu radilo za Ronalda. A kada je Mesi bio lazna devetka on je 2012 postigao 91 gol. Sad se zapitaj koliko bi imao vise golova od Ronalda da je pola karijere proveo na toj poziciji kao Ronaldo na poziciji napadaca. Ronaldo driblao podjednako dobro kao i Mesi? haha nikad Ronaldo nije pravio razliku kao Mesi. Dovoljno je samo pogledati koliko je Mesi u prvih 6 sezona postigao vise nakon driblinga 1,2,3,4,5 igraca za vreme Ronaldovog boravka u Realu, a koliko Ronaldo. Sada je razlika jos i veca.

singularitet

pre 2 godine

(*, 31. oktobar 2021 04:33)

Pa nisi bas napisao celokupnu istinu. Slazem se sa tobom oko laznog rivalstva ali ne bas u smislu da nisu uporedivi zbog razlicitog tipa igraca, vec zato sto je Mesi daleko kompletniji i bolji igrac. Mozemo da ih poredimo u jednom segmentu kao napadace i tu da pricamo koliko ko ima vise golova i to je sve. Ali kao kompletan fudbaler, nema sta Ronaldo tu da trazi.
Napisao si da je Ronaldo u svom zenitu uspesno driblao kao i Mesi? Ne znam u kom univerzumu ali ja kao neko ko prati Real i Barsu vise od 10 godina, zaista nisam video to sto ti govoris. Jedino ako ti pod driblingom smatras preskakanje lopte u mestu, pa dodas prvom do sebe. Zaista nisam znao da je Ronaldo poznat po driblanju nekoliko igraca na malom prostoru. ;)
A ovo na kraju sto si napisao da je Ronaldo "pobednik", e to me zaista fascinira. Ako mislis na pobednik za tim, onda cemu dalje pricamo? Covek je uvek bio gladan svoje statistike, moze njegov tim da izgubi i 3:2 ali ako je on postigao 2 gola, on je zadovoljan. Ali ajde i to na stranu ali da kada njegovom timu ne ide, on grize do kraja? Za mesija si u pravu, zaista pogne glavu, mada je toliko talentovan, da jednim prodorom i malim prostorom, moze vratiti ekipu u igru ali reci da Ronaldo vuce ekipu je u najmanju ruku smesno. Nikada ali NIKADA, nije bilo da Real igra lose, a Ronaldo dobro. Sto je logicno, ako je vezni red zakazao, sta moze Ronaldo, da se vrati po loptu na svoju polovinu krene da igra pleja, kao Mesi? ;)

Realan

pre 2 godine

(*, 31. oktobar 2021 04:33)

Takodjer, Ronaldo nikad nece biti pobednik kao Mesi koji ce na kraju imati najvise trofeja u istoriji fudbala i totalno ga je Mesi izdominirao u trofejima dok je Ronaldo igrao u Spaniji u istoj ligi sa njim pa cak i kada je Ronaldo u Realu imao bolje suigrace. Takodjer, kada krene po zlu Mesi barem nesto pokusava, pravi visak, kreira napade, asistira, a Ronaldo samo stoji i ceka. I to je razlika izmedju njih dvojice. Sto se tice obaranja glavu to i Ronaldo gotov uvek radi kada mu ekipa primi gol. Pogledaj njegovo ponasanje u karijeri kod svih onih poraza od 4-0, 5-0. Lik samo obori glavu (i Mesi je takav da se nelazemo). Ako ti je to dokaz necega onda se po tvojoj logici i Ronaldo predaje kada timu krene po zlu?

Ronaldo isuta lik zbog toga jer je borac? Na poprilicno jadan nacin pokusavas ga opravdati za ono sto je uradio. Kakav je borac najbolje govori cinjenica da je pretrcao 4km ove sezone u LŠ vise od Oblaka koji je golman. To meni puno vise govori kakav je on "borac". Takodjer je i na EURU samo golman od igraca Portugala pretrcao manje od njega. Sve to mozes naci na sluzbenim stranicama UEFA-e. Ja se slazem da on stedi snagu i da zbog godina vise nije u mogucnosti da trci kao pre isto kao i Mesi, ali nemoj pisati da je sada borac jer nije, isto kao sto nije ni Mesi.

A Mesi je protiv Bilbaoa dobio crveni karton prosle sezone zbog udaranja igraca pa jel ti taj postupak govori kakav je Mesi borac? Tako ispada po tvojoj logici :D

Bregasti

pre 2 godine

https://www.messivsronaldo.app/detailed-stats/

Samo pogledajte ovaj sajt, ili bilo koji drugi koji pruza detaljnu analizu i statistiku. Jel hocete statistiku fanovi Ronalda? E pa evo vam je :D. Bolji prosek golova ukupno u karijeri, pogledajte koliko vise driblinga lol. Pogledajte koliko vise kljucnih dodavanja, kteiranih sansi...90 asistencija vise a 150 utakmica manje lol. Vise golova van 16m iz igre iako ima 150 utakmica manje:D. Vise slobodnjaka iako ima mnogo manje izvedenih. Podjednak broj golova iz igre ako oduzmemo penale a 150 utakmica manje haha! Sta nam sve ovo govori? Mesi je talentovaniji, svestraniji navalni igrac. Prosto bolji. Sa vecim spektrom uticaja na ekipu
Sposobniji je sam sebi pripremiti sansu kao i izmisliti saigracu da li kroz dribling, da li kroz pas. Bolji suter, manje potrosenih lopti. Kad sve ovo covek pogleda, razlika ustvari nije mala, nego osetna. Sve se to naravno vidi i zna, ali eto vam i crno na belo:D. Mnogo bolji dribler, plej, paker, bolji izvodjac slobodnjaka i bolji i strelac. Zato i ima 6 zlatnih kopacki prema 4 Ronalda. Zato i drzi rekorde po broju golova u jednon sezoni i kalendarskoj godini. Jedini segment gde je Ronaldo ocigledno bolji je igra glavom. Zakljucak: Ronaldo mu tehnicki, talenton, vestinom, fudbalskom inteligencijom nije ni do kolena. Mnogo vise ovisi o saigracima i dobrim loptama. Nije sposoban sam nesto napraviti ako ekipi ne ide, tj daleko je manje sposoban. Eto vam statistike, crno na belo lol:D

Afro

pre 2 godine

Sta mu vrede golovi kad nije ni crno ispod noktiju Mesiju.

Toliko se gura da postigne svaki gol,igra špica 10 godina, svi igraju za njegovu statistiku, a Mesi igra na sredini terena i opet:

Mesi - 6 zlatne kopacke
Ronaldo - 4

Da Mesi gura nos u napadu kao Ronaldo imao bi vec preko 1000 golova u karijeri.

Ali nije sve u golovima, kad Ronaldovi botovi odrastu mozda to i shvate.
(Shorty, 30. oktobar 2021 22:17)

U sezoni kad je Mesi igrao najblize golu, a to je bilo 2011-12 , porusio je sve moguce i nemoguce rekorde u svetu fudbala. Najvise golova u jednoj sezoni u istoriji . Cak 73 gola i neverovatnih 32 asistencije na 60 utakmica. Ronaldo brazilski je recimo 97 postigao 46 golova i to je bilo vau!A tada spanska liga bila tek treca po snazi iza talijanske i engleske i igrao je u kup kupova dok je Mesi to uradio u tada najjacoj ligi sveta u komb sa ligom sampiona. Nevidjeno u svetu fudbala da jedan igrac bude zasluzan za 105 golova u jednoj sezoni.Prosto neverovatno. Taj nivo fudbala niko nije dosegao pre niti posle.U toj kalendarskoj 2012 je postigao 91 gol i ostavio Pelea i Gerda Milera daleko u prasini. 50 golova u spanskoj ligi sto je takodje rekord u trci za zlatnu loptu. Ispomerao je tada granice na neku nevidjenu visinu. Premotao igricu, ovaj sport.

Ovo naravno ne znaci da omalovazavam CR,naprotiv,radi se o cudesnom igracu,nego samo stavljam stvari na realno mesto.A to znaci da je Mesi ipak koplje iznad i kao strelac a o drugim stvarima da ne pricam.

Homer

pre 2 godine

Sta mu vrede golovi kad nije ni crno ispod noktiju Mesiju.

Toliko se gura da postigne svaki gol, igra špica 10 godina, svi igraju za njegovu statistiku, a Mesi igra na sredini terena i opet:

Mesi - 6 zlatne kopacke
Ronaldo - 4

Da Mesi gura nos u napadu kao Ronaldo imao bi vec preko 1000 golova u karijeri.

Ali nije sve u golovima, kad Ronaldovi botovi odrastu mozda to i shvate.
(Shorty, 30. oktobar 2021 22:17)

Pravo u centar

PATOS

pre 2 godine

1. Koliko nezgodan sut, ali ipak gol.
2. Kakva asistencija.
3. Ponisten gol (ok s pravom, ali ipak....)
4. 36g engleska liga.

CR
(Mudrac, 30. oktobar 2021 21:52) #


PSG:
Prvi na tabeli sa čak 10 bodova prednosti
Nisu ispali iz kupa
Imaju veće šanse u LS

Junajted:
Zaostaje 8 bodova za Celzijem
Ispali iz Liga Kupa
O LS mogu da sanjaju

Kad dodje kraj sezone i kad Mesi osvoji titule sa Psg,možda čak i tripletu,a Penaldo osvoji nula titula,ti onda kreni da racunas koliko je tap in gola dao Penaldo u sezoni.

PATOS

*

pre 2 godine

(Realan, 30. oktobar 2021 23:52)

Ma samo tebe da dovedu da im ti pokažeš... :D Podređuje se timu, kažeš? Pa, zar nije cilj da tim pobedi? Ako bi Mesi zaista bio uspešniji u samom vrhu napada od Ronalda, ne bi li silnim golovima doprineo trijumfu svoje ekipe? Brt, hajde nemoj lupetati i nemoj hejtovati, ako boga znaš. Mesi i Ronaldo nikada nisu ni bili za poređenje jer su potpuno drugačiji profili igrača. Mediji su od njih napravili rivale, iako njih dvojicu realno apsolutno zabole za onog drugog. Mediji, i likovi poput tebe koji nepatvoreno mrze konkurenta svom favoritu. Verovatno su najbolji igrači u istoriji. Mesi tehnički daleko potkovaniji (što je normalno obzirom na visinu), a Ronaldo najkompletniji i najubojitiji napadač. Inače, Ronaldo je tokom karijere igrao na SVIM pozicijama u napadu: krilo, polušpic, lažna devetka, vođa navale... A u svom prajmu, driblao je podjednako dobro kao i Mesi, uprkos visini od 1.85m. Osim toga, takođe je i prilagodljiv igrač. "Rastegao" je zenit svoje karijere tako što se transformisao u klasičnog napadača, ulogu u kojoj može da štedi snagu, čuva se od povreda i nastavi da radi ono što najbolje zna: postiže golove. Uz svo dužno poštovanje, ne verujem da bi Mesi bio u stanju da se tako adaptira. Takođe, Mesi nije pobednik. Kad stvari krenu po zlu, on će oboriti glavu i predati se. Ronaldo, s druge strane, grize do kraja, bez obzira na okolnosti. Jeste, nekad išuta lika (u loptu), ali i taj postupak samo govori o kakvom se borcu radi.

Rope

pre 2 godine

Tipični OGS, mačka sa 9 života! Čovek trebao biti oteran nakon onih 0-5 od Liverpula al' za veliko čudo opstao! Ovo danas je nešto novo, sistem 5-3-2, odlična taktika, dobre zamene. Spursi su bili prilično loši i rezultat od 0-3 je sasvim realan.
Pitam se da li je trener Junajteda napokon nešto shvatio?

Earth is not round

pre 2 godine

Niko ne zna za cinjenicu jer je ni sam Ronaldo ne spominje, ali on od povrede 2014 god ne igra istu igru, nema onoga po cemu je bio poznat u mancesteru, i u pocetku u realu, driblinzi prodori po oba krila. Samo je promenio stil igre posle povrede sa manje trcanja. Jeste ga omela povreda da ne gledamo jos uvek onu lepotu sa pocetka karijere, ali i pored toga je ubica. Ali garantujem da do sada niste culi od njega da kuka ili bilo koga da spominje tu povredu ili iznalazi razloge i promenu posle toga. Kapa dole.

Red Z

pre 2 godine

@Setio se Ole Matica!
(beograd_92, 30. oktobar 2021 21:49)
Jeste napokon i ubedljivo pobedio! I ne samo Matića, nego se setio da malo promeša karte, da igra sa 3 centarhalfa i dvojicom napred Ronaldom i Kavanijem (Rašford i Grinvud na klupi), sistem 5-3-2. Valjda je nešto naučio od Piksija! Mada se nije odrekao dvojca, koji mnogi vole zvati McFred, taktički i sa dobrim zamenama Ole je ovaj put potrefio!

Madrid

pre 2 godine

(Gorstak, 30. oktobar 2021 21:26)

upoređuješ Ronalda kad je bio u zenitu svoje igre (dok je bio u Realu), sa Ronaldom koji se prvo probijao u najtežoj ligi na svijetu i krčio sebi put (prvi mandat u Junajtedu) i sa Ronaldom koji je već zagazio preko 30 godina, preciznije 32-33 je imao kad je otišao u Juventus. pa ovo je totalno neozbiljno poređenje, očigledno se razumiješ u fudbal koliko i moja baba. kako neko može da bude potpuno isti igrač i na početku svoje karijere, kao i u sredini i na zalasku iste? nikako. pritom, Ronaldo je bukvalno stekao status legende u Junajtedu dok je bio tako mlad, tako da ti ne pije vodu ta statistika koliko je golova davao tada. bio ključan igrač u PL. a i u poznijim godinama za fudbal je vadio Juventus, vidimo ih sad bez njega, nikako da se sastave. i Real je muku mučio od njegovog odlaska sve do sada, kada kreću nekako da se vraćaju uz pomoć velikog Benzeme.

Samo jako

pre 2 godine

(Kinez, 30. oktobar 2021 23:48)

Sto je onda dao Mbapeu da izvede penal i Suarezu protiv Napolija ako juri rekorde? Nema ti to nikakve logike. Za Ronalda svi vide da mu je stalo do toga, a Mesiju bas i ne...

Djordje NS

pre 2 godine

Messi je 91 gol u 2012 godini dao u timu sa Abidalom, Pikeom, Alvesom, Cavijem, Iniestom, Sancezom, Teljom, Kuenkom, Pedrom, a Ronaldo je imao dugi niz godina Karvahala, Ramosa, Marsela, Krosa, Iska, Jamesa, Modrica, Bejla, Benzemu i nikada nije bio ni blizu takvog ucinka.
(Gazda, 30. oktobar 2021 22:18)

Kod Barse si zaboravio još mnoga zvučna imena te 2012. godine (Cesc Fàbregas, Adriano, Puyol, Thiago, dos Santos, Pinto, Mascherano, Alex Song...) A bitno da si ubacio Telju i Kuenku... A kod Reala si ubacio sva imena kojih si se setio u poslednjih 10 godina. Za Real 2012. nisu igrali Karvahal, Kros, Isko, James, a ni Bejl... A ako hoćeš zvučna imena da pominješ koja su igrali uz Ronalda, bolje nemoj jer nikad nije imao saigrače kao Ronaldinjo, Neymar, Suarez, Eto, Ibrahimović, Kutinjo, Anri...

Djordje NS

pre 2 godine

Messi je 91 gol u 2012 godini dao u timu sa Abidalom, Pikeom, Alvesom, Cavijem, Iniestom, Sancezom, Teljom, Kuenkom, Pedrom, a Ronaldo je imao dugi niz godina Karvahala, Ramosa, Marsela, Krosa, Iska, Jamesa, Modrica, Bejla, Benzemu i nikada nije bio ni blizu takvog ucinka.
(Gazda, 30. oktobar 2021 22:18)

Kod Barse si zaboravio još mnoga zvučna imena te 2012. godine (Cesc Fàbregas, Adriano, Puyol, Thiago, dos Santos, Pinto, Mascherano, Alex Song...) A bitno da si ubacio Telju i Kuenku... A kod Reala si ubacio sva imena kojih si se setio u poslednjih 10 godina. Za Real 2012. nisu igrali Karvahal, Kros, Isko, James, a ni Bejl... A ako hoćeš zvučna imena da pominješ koja su igrali uz Ronalda, bolje nemoj jer nikad nije imao saigrače kao Ronaldinjo, Neymar, Suarez, Eto, Ibrahimović, Kutinjo, Anri...

Čiča Miloje

pre 2 godine

Nije mi jasno kako ni jedan trener, od Poketina, Murinja.... do Espirita ne može da napravi ubojit napad, a ima Kejna, Sona, Mouru, Lo Selsa... Igrače sa kojima mogu da se prave kombinacije... Ovo ni na šta ne liči. Svako za sebe, Son, vrhunski igrač na desnoj strani kao vezni, Kejn čeka kao sidraš, Moura igra za sebe, kao i Selso... Odbrana bez komandanta... Mnogo je ovo loše...
Mislim da Junajted ne bi smeo da iz ove pobede izvlači neke velike zaključke o oporavku...

loženje

pre 2 godine

savet za entitete iz sekte malog mesija - ne ljutite velikog ronalda!!!

prebacivali ste mu da samo uma da da gol(?!), a veliki ronaldo odmah odgovori asistencijom i driblingom kod kojih bi se mali mesi razbio ko dulek...

Samo jako

pre 2 godine

(Kinez, 30. oktobar 2021 22:47)

Da je Mesi igrao veci deo karijere toliko blizu gola kao Ronaldo sada bi imao preko 1000 golova u karijeri.

A Mesi da juri Ronaldove rekorde ne bi davao suigracima da izvode penale i ne bi odmarao prosle sezone protiv Dinamo Kijeva i Ferencvarosa dok Ronaldo igra svaki mec jer se boji da ce ga Mesi ugroziti. Lepo je Samovojska rekao pre nekoliko dana da Ronaldo i sada igra fudbal jer se boji da ce mu Mesi uzeti i ono malo rekorda sto drzi 😂

Realan

pre 2 godine

Pa što ne igra?
(*, 30. oktobar 2021 22:53)

Ne igra zato sto se Mesi podredjuje timu, a ne tim njemu kao u slucaju Ronalda. Iako mislim da bi za PSZ bilo mnogo bolje kada bi Mbape bio krilo, a Mesi lazna devetka. PSZ treba dovesti Gvardiolu za trenera da pokaze Poketinu kako se to radi.

Kinez

pre 2 godine

(Samo jako, 30. oktobar 2021 23:19)

Naravno da Messi zeli da stigne Ronalda, pogotovo po broju titula u LS.


A Ronaldo drzi 90 posto rekorda u LS i po svim parametrima je najbolji igrac u istoriji LS. Zato je Messi dosao u PSG.

edi

pre 2 godine

bez staraca nema udaraca! Ronaldo+Cavani+Matic (Ferguson?). A onda je "mladac" video kako se to radi, pa hajde i on da proba...Samo polako i: Glory, glory!

Gazda

pre 2 godine

Kinez,

Messi je 91 gol u 2012 godini dao u timu sa Abidalom, Pikeom, Alvesom, Cavijem, Iniestom, Sancezom, Teljom, Kuenkom, Pedrom, a Ronaldo je imao dugi niz godina Karvahala, Ramosa, Marsela, Krosa, Iska, Jamesa, Modrica, Bejla, Benzemu i nikada nije bio ni blizu takvog ucinka.

Shorty

pre 2 godine

Sine da Ronaldo igra u PSG za ova 2 meseca bi dao 10-15 golova.
(Kinez, 30. oktobar 2021 21:49)


Sta mu vrede golovi kad nije ni crno ispod noktiju Mesiju.

Toliko se gura da postigne svaki gol, igra špica 10 godina, svi igraju za njegovu statistiku, a Mesi igra na sredini terena i opet:

Mesi - 6 zlatne kopacke
Ronaldo - 4

Da Mesi gura nos u napadu kao Ronaldo imao bi vec preko 1000 golova u karijeri.

Ali nije sve u golovima, kad Ronaldovi botovi odrastu mozda to i shvate.

Shorty

pre 2 godine

Sine da Ronaldo igra u PSG za ova 2 meseca bi dao 10-15 golova.
(Kinez, 30. oktobar 2021 21:49)


Sta mu vrede golovi kad nije ni crno ispod noktiju Mesiju.

Toliko se gura da postigne svaki gol, igra špica 10 godina, svi igraju za njegovu statistiku, a Mesi igra na sredini terena i opet:

Mesi - 6 zlatne kopacke
Ronaldo - 4

Da Mesi gura nos u napadu kao Ronaldo imao bi vec preko 1000 golova u karijeri.

Ali nije sve u golovima, kad Ronaldovi botovi odrastu mozda to i shvate.

Milax

pre 2 godine

Nuno igra na pobedu, Totenhem nema nerešen rezultat cele sezone. Davis zgutao 2 gola, kod prvog ga preletela lopta i kod trećeg nije postavio ofsajd zamku. Nuno Espirito Santo je korak unazad u igri Pevaca i gori je i od Murinja. Totenhem uz Paratićija i Levija ima dva ultra profesionalca i tešku neznalicu kao trenera.

marko

pre 2 godine

kao fan junajteda nadao sam se porazu zbog solskjera ali , izgleda da je totenhem gori od nas,mada su danas bili dobri, ronaldo golcina i asistencija!

fila

pre 2 godine

Samo klinac od 13 godina moze da se lozi na penaldziju koji 90% vremena na terenu provede cekajuci lopte saigraca u 16 metara, ranije su se ljudi lozili na Ronalda zubu, Ronaldinja Mesija koji su madjionicari sa loptom, a danas se loze na coveka koji 10 godina nije postigao gol van 16 metara i isto toliko nije predriblao igraca

The_Dejan

pre 2 godine

Odličan meč Junajteda. Ronaldo lud čovek, odličan meč MekTominaja, Matić ulazi i upisuje asistenciju. Konačno dobra taktika Junajteda.

Samo jako

pre 2 godine

(Stefke, 30. oktobar 2021 21:04)

Kakve sad asistencije? Ronaldo ima jednu i sad su vam i asistencije bitne? Hahahah. Dakle, znate vi i fanovi Ronalda da je Mesi bolji od njega samo sto necete da priznate 😂

beograd_92

pre 2 godine

Nema šanse da je ziheraš kakav je Ole postavio ovu formaciju. Fergi mu napisao šta da radi. Stari vodi Utd iz senke. Ko nam sad može stati na put?
(Albion, 30. oktobar 2021 21:12)

U pravu ste, tako i ja mislim.

M.

pre 2 godine

Tako igra majstor u najjačoj ligi sveta, da je sreće 6 ZL bi imao da nije pokraden 2018-te, neka novinari vole farmera Mesija, većina zna ko može svuda da igra top.
"Vaša mržnja me čini još boljim." CR7

Red devil 7

pre 2 godine

U mnogo toga se moze sumnjati ali da ce Junajted dobiti svoju staru musteriju tu sumnje nema. Ronaldo na nivou sjajan gol, Kavani rutinski iskusno dovoljno za trijumf, eh sad da li mogu uhvatiti ritam i ostvariti nekoliko trijumfa ne bi me čudilo, vec vidjen scenario. Pobjeda dobra da se malo smire strasti koje su se uzburkale prethodnih dana, nadam se da nece ooet komentari ovih fanova cr7 i mesija i njihovo besomucno raspravljenje bez kraja.

зуке

pre 2 godine

Мени се смучи утакмица кад видим оног пања од капитена, и као он има ауторитет код играча, тешка превара од играча, само је ту где јесте јер је енглески репрезентативац
Он и Линделоф добитна комбинација за супарничке тимове
Ово данас је било и мучење за гледати, јер са пар победа Оле остаје на клупи, то значи да дуууугоооо неће бити трофеја на олд трафорду

Miskec

pre 2 godine

Sta kazu srpski kauc fudbalski strucnjaci, je l' slucajno 3 : 0, je l' slucajno Ronaldo da o gol i asistirao. Hoce to u PL!
Koliko je danas kladionica dobila?

Misa

pre 2 godine

Ovo ništa ne menja, ovo nisu mogli izgubiti ni da su hteli. Ronaldo i kavani strašni zajedno. Ole mora da ode, i dalje drži pajsere u igri, menjao je postavku posle bure, i to mu verovatno neko rekao štada radi. A dobri igrači i dalje trunu na klupi, da ne pričamo o mladim igračima...

Albion

pre 2 godine

Nema šanse da je ziheraš kakav je Ole postavio ovu formaciju. Fergi mu napisao šta da radi. Stari vodi Utd iz senke. Ko nam sad može stati na put?

Gorstak

pre 2 godine

Ronaldo je samo po jednom bio najbolji strelac Italijanske lige i Engleske lige u 10 godina. Ronaldo u 10 godina u Junajtedu i Juvenutusu osvojio samo 1 LŠ. Samo jedna zlatna lopta u 10 godina, a sa Modricem i Krosom 4. Samo jednom je bio najbolji strelac LŠ u Junajtedu i Juventusu. Nikad nije dao vise od 8+ golova u Juventusu i Junajtedu u jednoj sezoni LŠ. U Realu je davao redovno po 15,16,17 komada. U Engleskoj ligi nikad nije dao vise od 20+ golova osim u jednoj sezoni. U Italiji mu tri sezone trebale da bude najbolji strelac lige. I to je uspeo biti u zadnjoj sezoni u Juventusu. U Italiji i Engleskoj u 10 godina je dao samo po 1 hattrick. A u Realu 44. U Junajtedu i u Juventusu nikad nije dao 50+ golova u jednoj sezoni dok je to u Realu cinio redovno. U reprezentaciji je jedini igrac u istoriji fudbala koji je dao 50+ golova reprezentacijama koje nisu bile u TOP 50. Od 111 golova za reprezentaciju, 90 je dao u kvalifikacijama, a samo 3 gola je dao u nokaut fazama SP i EP. Vec punih 15 godina ga nigde nema u najvaznijim utakmicama za reprezentaciju. Svima je jasno da je samo u Realu mogao davati onoliko golova uz Modrica, Iska, Krosa, Benzeme, Bejla koji su igrali za njega. Svaka njemu cast ali on jednostavno ne ume da igra van Reala kao sto ume u Realu. A ima i do toga jer se protivnici plase Reala, pa mu je bilo lakse za igrati.

U vise od pola utakmica ove sezone u Junajtedu nije dao gol, nije ni Mesi u Francuskoj al on vise od pola utakmica nije ni igrao

Stefke

pre 2 godine

Ronaldo pretrcao u 3 kola LS samo 4km vise od golmana Atletika ?
(Looool, 30. oktobar 2021 20:44)

Mnogo smesno. Čovek daje golove i asistira, dok se Mesi šeta po Parizu i ne radi ništa. Niti gol niti asistencija a već je 13. kolo. Dokazao da samo u Barsi zna da igra.

Milan

pre 2 godine

Najbolje postavljena utakmica Solskera od kada je u klubu. Tako se igra odbrana!
(Miloš Stanković, 30. oktobar 2021 20:35)

E tesko mu bilo da postavi odbranu protiv raspalog Totenhema. Igra Kejn koji ne zeli da igra, tako da samo treba da se zatvori Son. Inace Totenhem je na 10 utakmica uligi dao 9 golova, od toga 3 Njukastlu i 2 Vili. Znaci na ostalih 8 utakmica 4 gola. Svake druge utakmice po 1. Nije tesko odbraniti se od njih.

Dikan

pre 2 godine

Samo klinac od 13 godina moze da se lozi na penaldziju koji 90% vremena na terenu provede cekajuci lopte saigraca u 16 metara, ranije su se ljudi lozili na Ronalda zubu, Ronaldinja Mesija koji su madjionicari sa loptom, a danas se loze na coveka koji 10 godina nije postigao gol van 16 metara i isto toliko nije predriblao igraca
(fila, 30. oktobar 2021 21:07) # Link komentara

O brate mili... Vidi, ako se neki klinac loži na Ronalda a pritom ne vređa Mesija, poštovanje za njega. Ti sa druge strane em pljuješ Ronalda, em ubacuješ priču o likovima koji sa ovom vešću nemaju veze. Ti si onda bukvalno na nivou bebe!

Milan

pre 2 godine

Utakmica protiv Sitija odlucuje sudbinu Ole Gunara....
(Nikola, 30. oktobar 2021 20:44)

Znaci prvi put u istoriji ce ceo grad da navija za jedan klub u gradskom derbiju.

Marx

pre 2 godine

Ronaldo pretrcao u 3 kola LS samo 4km vise od golmana Atletika 😂


I golovima direktno doneo 6 boda junajtedu u grupi. A što se tiče trčanja, ne mora da trči uopšte kad je doktor.

No7

pre 2 godine

Bitna pobeda, da se malo smire strasti ali ne treba da zavaraju ova 3 boda. Totenhem je jako los i Utd do magije Ronalda dosta tanak, bezidejan ali Bruno-Ronaldo kombinacija i otvorili protivnika i posle je bilo lakse a znamo da je Utd itekako opasan kad ima prostor... Ipak raduje povratak Varana i konacno sacuvana mreza, jednostavno Varan je za Megvajera stopercina. Cavani i Ronaldo pokazuju klincima kako se saradjuje i otvara prostor jedan za drugog. Greenwood ce biti fenomenalan ali mami ne bi dodao, jako se lose otvara u prostor dok Ronaldo i Cavani to znaju u prste i mora Mason od njih da uci. Isto tako i Rasford koji ove sezone mora dati 20+ golova s obzirom na prostor koji ce dobijati jer protivnik ide da sacuva Ronalda ili Cavanija.... Sada Atalanta, to mora da se dobije, da se ostane u igri za LS a onda City kuci. City sa Pepom igra svoju igru ali Utd ima igrace za kontre i moze se tu nesto uraditi ako se ne izadje sa samoubilackom taktikom kao protiv Liverpula.

Kostic

pre 2 godine

Ne zna se da li je veca greska sto je Juventus doveo teletabisa Ronalda ili Junajted, pljuje se Solskjer koji je bio drugi prosle godine u prvenstvu i igrao finale LE, necuveno!

Aleksandar

pre 2 godine

Smešno mi je malo što je Ole izveo postavu sa tri štopera i dva ofanzivna beka, sa dva čista špica napred. To je klasična Konteova formacija, koju on i te kako zna da postavi i odradi na lep način. Garantujem da je Ole danas izašao sa namerom da pokaže da i on to može, ali mislim da mu se ozbiljno posrećilo, i da Antonio Konte treba da sedne na klupu Junajteda. Ipak dva trenera koja ne mogu da se porede, ni zbog filozofije a ni zbog iskustva.

srle

pre 2 godine

Odlično je Solskjer postavio odbranu i zaista velika pobeda MANU. A šta reći za Matića, čovek ušao zadnjih 15 minuta pa asistirao Rašfordu i bio komandant odbrane.

Miloš Stanković

pre 2 godine

Mislim da ne postoji ni jedna nova fudbalska nada koja može da da ovakav gol na prvu iz ove pozicije. Jeste iz 5m ali ljudi ovo ne može da izvede 98% fudbalera...

Invictus

pre 2 godine

Ronaldo avangarda. Pročitaš članak i kao da si gledao meč. Volej je uhvatio kao da je klinac sa 22-23 godine. Previše je lagan na terenu. Dao gol, asistirao i izašo u 70om minutu. Brutalan igrač dan danas

sinisa

pre 2 godine

Najgora stvar koja se mogla desiti Junajtedu, sad će ovaj amater još biti na klupi i tako u krug, malo dobija, pa se izblamira nekoliko puta, i naravno ništa ne osvoji..

MU

pre 2 godine

Odlicno, sad brzo novi ugovor na 10 godina jer ko zna kad ce opet pobediti, salu na stranu agonija je samo odlozena, Totenhem uopste nije merilo nekog poboljsanja, jer je u goroj formi nego MU, MU jednostavno treba vrhunskog trenera i tacka!!!!

Robert Lewandowski

pre 2 godine

Navijači Mesija na konopcima, Mesi bez gola 170 dana u ligi, 0 golova i 0 asistencija protiv Reala, Atletika, Viljareala, Betisa... U La ligi ove godine. Zamenjen na poluvremenu, a oni pokušavaju da provociraju Levu koji je danas zabio 2 komada (jedan prelep gol iz slobodnjaka) i Ronalda (kojeg inače uopšte ne volim, pogotovo posle onog sa Dzounsom) koji je danas doneo opet pobedu za MU u najjačoj ligi protiv teškog protivnika. 😂

Earth is not round

pre 2 godine

Nevezano za ovo ko moze da mi kaze gde moze da se pogleda UFC veceras, neki stream,sajt,neko je pisao linkove za boks skoro ali nisam upamtio. Hvala unapred.

Miloš Stanković

pre 2 godine

Mislim da ne postoji ni jedna nova fudbalska nada koja može da da ovakav gol na prvu iz ove pozicije. Jeste iz 5m ali ljudi ovo ne može da izvede 98% fudbalera...

Invictus

pre 2 godine

Ronaldo avangarda. Pročitaš članak i kao da si gledao meč. Volej je uhvatio kao da je klinac sa 22-23 godine. Previše je lagan na terenu. Dao gol, asistirao i izašo u 70om minutu. Brutalan igrač dan danas

Dikan

pre 2 godine

Samo klinac od 13 godina moze da se lozi na penaldziju koji 90% vremena na terenu provede cekajuci lopte saigraca u 16 metara, ranije su se ljudi lozili na Ronalda zubu, Ronaldinja Mesija koji su madjionicari sa loptom, a danas se loze na coveka koji 10 godina nije postigao gol van 16 metara i isto toliko nije predriblao igraca
(fila, 30. oktobar 2021 21:07) # Link komentara

O brate mili... Vidi, ako se neki klinac loži na Ronalda a pritom ne vređa Mesija, poštovanje za njega. Ti sa druge strane em pljuješ Ronalda, em ubacuješ priču o likovima koji sa ovom vešću nemaju veze. Ti si onda bukvalno na nivou bebe!

Stefke

pre 2 godine

Ronaldo pretrcao u 3 kola LS samo 4km vise od golmana Atletika ?
(Looool, 30. oktobar 2021 20:44)

Mnogo smesno. Čovek daje golove i asistira, dok se Mesi šeta po Parizu i ne radi ništa. Niti gol niti asistencija a već je 13. kolo. Dokazao da samo u Barsi zna da igra.

MU

pre 2 godine

Odlicno, sad brzo novi ugovor na 10 godina jer ko zna kad ce opet pobediti, salu na stranu agonija je samo odlozena, Totenhem uopste nije merilo nekog poboljsanja, jer je u goroj formi nego MU, MU jednostavno treba vrhunskog trenera i tacka!!!!

srle

pre 2 godine

Odlično je Solskjer postavio odbranu i zaista velika pobeda MANU. A šta reći za Matića, čovek ušao zadnjih 15 minuta pa asistirao Rašfordu i bio komandant odbrane.

Albion

pre 2 godine

Nema šanse da je ziheraš kakav je Ole postavio ovu formaciju. Fergi mu napisao šta da radi. Stari vodi Utd iz senke. Ko nam sad može stati na put?

Marx

pre 2 godine

Ronaldo pretrcao u 3 kola LS samo 4km vise od golmana Atletika 😂


I golovima direktno doneo 6 boda junajtedu u grupi. A što se tiče trčanja, ne mora da trči uopšte kad je doktor.

Misa

pre 2 godine

Ovo ništa ne menja, ovo nisu mogli izgubiti ni da su hteli. Ronaldo i kavani strašni zajedno. Ole mora da ode, i dalje drži pajsere u igri, menjao je postavku posle bure, i to mu verovatno neko rekao štada radi. A dobri igrači i dalje trunu na klupi, da ne pričamo o mladim igračima...

marko

pre 2 godine

kao fan junajteda nadao sam se porazu zbog solskjera ali , izgleda da je totenhem gori od nas,mada su danas bili dobri, ronaldo golcina i asistencija!

Djordje NS

pre 2 godine

Messi je 91 gol u 2012 godini dao u timu sa Abidalom, Pikeom, Alvesom, Cavijem, Iniestom, Sancezom, Teljom, Kuenkom, Pedrom, a Ronaldo je imao dugi niz godina Karvahala, Ramosa, Marsela, Krosa, Iska, Jamesa, Modrica, Bejla, Benzemu i nikada nije bio ni blizu takvog ucinka.
(Gazda, 30. oktobar 2021 22:18)

Kod Barse si zaboravio još mnoga zvučna imena te 2012. godine (Cesc Fàbregas, Adriano, Puyol, Thiago, dos Santos, Pinto, Mascherano, Alex Song...) A bitno da si ubacio Telju i Kuenku... A kod Reala si ubacio sva imena kojih si se setio u poslednjih 10 godina. Za Real 2012. nisu igrali Karvahal, Kros, Isko, James, a ni Bejl... A ako hoćeš zvučna imena da pominješ koja su igrali uz Ronalda, bolje nemoj jer nikad nije imao saigrače kao Ronaldinjo, Neymar, Suarez, Eto, Ibrahimović, Kutinjo, Anri...

Red devil 7

pre 2 godine

U mnogo toga se moze sumnjati ali da ce Junajted dobiti svoju staru musteriju tu sumnje nema. Ronaldo na nivou sjajan gol, Kavani rutinski iskusno dovoljno za trijumf, eh sad da li mogu uhvatiti ritam i ostvariti nekoliko trijumfa ne bi me čudilo, vec vidjen scenario. Pobjeda dobra da se malo smire strasti koje su se uzburkale prethodnih dana, nadam se da nece ooet komentari ovih fanova cr7 i mesija i njihovo besomucno raspravljenje bez kraja.

No7

pre 2 godine

Bitna pobeda, da se malo smire strasti ali ne treba da zavaraju ova 3 boda. Totenhem je jako los i Utd do magije Ronalda dosta tanak, bezidejan ali Bruno-Ronaldo kombinacija i otvorili protivnika i posle je bilo lakse a znamo da je Utd itekako opasan kad ima prostor... Ipak raduje povratak Varana i konacno sacuvana mreza, jednostavno Varan je za Megvajera stopercina. Cavani i Ronaldo pokazuju klincima kako se saradjuje i otvara prostor jedan za drugog. Greenwood ce biti fenomenalan ali mami ne bi dodao, jako se lose otvara u prostor dok Ronaldo i Cavani to znaju u prste i mora Mason od njih da uci. Isto tako i Rasford koji ove sezone mora dati 20+ golova s obzirom na prostor koji ce dobijati jer protivnik ide da sacuva Ronalda ili Cavanija.... Sada Atalanta, to mora da se dobije, da se ostane u igri za LS a onda City kuci. City sa Pepom igra svoju igru ali Utd ima igrace za kontre i moze se tu nesto uraditi ako se ne izadje sa samoubilackom taktikom kao protiv Liverpula.

beograd_92

pre 2 godine

Nema šanse da je ziheraš kakav je Ole postavio ovu formaciju. Fergi mu napisao šta da radi. Stari vodi Utd iz senke. Ko nam sad može stati na put?
(Albion, 30. oktobar 2021 21:12)

U pravu ste, tako i ja mislim.

loženje

pre 2 godine

savet za entitete iz sekte malog mesija - ne ljutite velikog ronalda!!!

prebacivali ste mu da samo uma da da gol(?!), a veliki ronaldo odmah odgovori asistencijom i driblingom kod kojih bi se mali mesi razbio ko dulek...

Miskec

pre 2 godine

Sta kazu srpski kauc fudbalski strucnjaci, je l' slucajno 3 : 0, je l' slucajno Ronaldo da o gol i asistirao. Hoce to u PL!
Koliko je danas kladionica dobila?

The_Dejan

pre 2 godine

Odličan meč Junajteda. Ronaldo lud čovek, odličan meč MekTominaja, Matić ulazi i upisuje asistenciju. Konačno dobra taktika Junajteda.

edi

pre 2 godine

bez staraca nema udaraca! Ronaldo+Cavani+Matic (Ferguson?). A onda je "mladac" video kako se to radi, pa hajde i on da proba...Samo polako i: Glory, glory!

Čiča Miloje

pre 2 godine

Nije mi jasno kako ni jedan trener, od Poketina, Murinja.... do Espirita ne može da napravi ubojit napad, a ima Kejna, Sona, Mouru, Lo Selsa... Igrače sa kojima mogu da se prave kombinacije... Ovo ni na šta ne liči. Svako za sebe, Son, vrhunski igrač na desnoj strani kao vezni, Kejn čeka kao sidraš, Moura igra za sebe, kao i Selso... Odbrana bez komandanta... Mnogo je ovo loše...
Mislim da Junajted ne bi smeo da iz ove pobede izvlači neke velike zaključke o oporavku...

sinisa

pre 2 godine

Najgora stvar koja se mogla desiti Junajtedu, sad će ovaj amater još biti na klupi i tako u krug, malo dobija, pa se izblamira nekoliko puta, i naravno ništa ne osvoji..

Robert Lewandowski

pre 2 godine

Navijači Mesija na konopcima, Mesi bez gola 170 dana u ligi, 0 golova i 0 asistencija protiv Reala, Atletika, Viljareala, Betisa... U La ligi ove godine. Zamenjen na poluvremenu, a oni pokušavaju da provociraju Levu koji je danas zabio 2 komada (jedan prelep gol iz slobodnjaka) i Ronalda (kojeg inače uopšte ne volim, pogotovo posle onog sa Dzounsom) koji je danas doneo opet pobedu za MU u najjačoj ligi protiv teškog protivnika. 😂

M.

pre 2 godine

Tako igra majstor u najjačoj ligi sveta, da je sreće 6 ZL bi imao da nije pokraden 2018-te, neka novinari vole farmera Mesija, većina zna ko može svuda da igra top.
"Vaša mržnja me čini još boljim." CR7

зуке

pre 2 godine

Мени се смучи утакмица кад видим оног пања од капитена, и као он има ауторитет код играча, тешка превара од играча, само је ту где јесте јер је енглески репрезентативац
Он и Линделоф добитна комбинација за супарничке тимове
Ово данас је било и мучење за гледати, јер са пар победа Оле остаје на клупи, то значи да дуууугоооо неће бити трофеја на олд трафорду

Djordje NS

pre 2 godine

Messi je 91 gol u 2012 godini dao u timu sa Abidalom, Pikeom, Alvesom, Cavijem, Iniestom, Sancezom, Teljom, Kuenkom, Pedrom, a Ronaldo je imao dugi niz godina Karvahala, Ramosa, Marsela, Krosa, Iska, Jamesa, Modrica, Bejla, Benzemu i nikada nije bio ni blizu takvog ucinka.
(Gazda, 30. oktobar 2021 22:18)

Kod Barse si zaboravio još mnoga zvučna imena te 2012. godine (Cesc Fàbregas, Adriano, Puyol, Thiago, dos Santos, Pinto, Mascherano, Alex Song...) A bitno da si ubacio Telju i Kuenku... A kod Reala si ubacio sva imena kojih si se setio u poslednjih 10 godina. Za Real 2012. nisu igrali Karvahal, Kros, Isko, James, a ni Bejl... A ako hoćeš zvučna imena da pominješ koja su igrali uz Ronalda, bolje nemoj jer nikad nije imao saigrače kao Ronaldinjo, Neymar, Suarez, Eto, Ibrahimović, Kutinjo, Anri...

Kinez

pre 2 godine

(Samo jako, 30. oktobar 2021 23:19)

Naravno da Messi zeli da stigne Ronalda, pogotovo po broju titula u LS.


A Ronaldo drzi 90 posto rekorda u LS i po svim parametrima je najbolji igrac u istoriji LS. Zato je Messi dosao u PSG.

Aleksandar

pre 2 godine

Smešno mi je malo što je Ole izveo postavu sa tri štopera i dva ofanzivna beka, sa dva čista špica napred. To je klasična Konteova formacija, koju on i te kako zna da postavi i odradi na lep način. Garantujem da je Ole danas izašao sa namerom da pokaže da i on to može, ali mislim da mu se ozbiljno posrećilo, i da Antonio Konte treba da sedne na klupu Junajteda. Ipak dva trenera koja ne mogu da se porede, ni zbog filozofije a ni zbog iskustva.

Milan

pre 2 godine

Utakmica protiv Sitija odlucuje sudbinu Ole Gunara....
(Nikola, 30. oktobar 2021 20:44)

Znaci prvi put u istoriji ce ceo grad da navija za jedan klub u gradskom derbiju.

*

pre 2 godine

(Realan, 30. oktobar 2021 23:52)

Ma samo tebe da dovedu da im ti pokažeš... :D Podređuje se timu, kažeš? Pa, zar nije cilj da tim pobedi? Ako bi Mesi zaista bio uspešniji u samom vrhu napada od Ronalda, ne bi li silnim golovima doprineo trijumfu svoje ekipe? Brt, hajde nemoj lupetati i nemoj hejtovati, ako boga znaš. Mesi i Ronaldo nikada nisu ni bili za poređenje jer su potpuno drugačiji profili igrača. Mediji su od njih napravili rivale, iako njih dvojicu realno apsolutno zabole za onog drugog. Mediji, i likovi poput tebe koji nepatvoreno mrze konkurenta svom favoritu. Verovatno su najbolji igrači u istoriji. Mesi tehnički daleko potkovaniji (što je normalno obzirom na visinu), a Ronaldo najkompletniji i najubojitiji napadač. Inače, Ronaldo je tokom karijere igrao na SVIM pozicijama u napadu: krilo, polušpic, lažna devetka, vođa navale... A u svom prajmu, driblao je podjednako dobro kao i Mesi, uprkos visini od 1.85m. Osim toga, takođe je i prilagodljiv igrač. "Rastegao" je zenit svoje karijere tako što se transformisao u klasičnog napadača, ulogu u kojoj može da štedi snagu, čuva se od povreda i nastavi da radi ono što najbolje zna: postiže golove. Uz svo dužno poštovanje, ne verujem da bi Mesi bio u stanju da se tako adaptira. Takođe, Mesi nije pobednik. Kad stvari krenu po zlu, on će oboriti glavu i predati se. Ronaldo, s druge strane, grize do kraja, bez obzira na okolnosti. Jeste, nekad išuta lika (u loptu), ali i taj postupak samo govori o kakvom se borcu radi.

Milan

pre 2 godine

Najbolje postavljena utakmica Solskera od kada je u klubu. Tako se igra odbrana!
(Miloš Stanković, 30. oktobar 2021 20:35)

E tesko mu bilo da postavi odbranu protiv raspalog Totenhema. Igra Kejn koji ne zeli da igra, tako da samo treba da se zatvori Son. Inace Totenhem je na 10 utakmica uligi dao 9 golova, od toga 3 Njukastlu i 2 Vili. Znaci na ostalih 8 utakmica 4 gola. Svake druge utakmice po 1. Nije tesko odbraniti se od njih.

Earth is not round

pre 2 godine

Niko ne zna za cinjenicu jer je ni sam Ronaldo ne spominje, ali on od povrede 2014 god ne igra istu igru, nema onoga po cemu je bio poznat u mancesteru, i u pocetku u realu, driblinzi prodori po oba krila. Samo je promenio stil igre posle povrede sa manje trcanja. Jeste ga omela povreda da ne gledamo jos uvek onu lepotu sa pocetka karijere, ali i pored toga je ubica. Ali garantujem da do sada niste culi od njega da kuka ili bilo koga da spominje tu povredu ili iznalazi razloge i promenu posle toga. Kapa dole.

Rope

pre 2 godine

Tipični OGS, mačka sa 9 života! Čovek trebao biti oteran nakon onih 0-5 od Liverpula al' za veliko čudo opstao! Ovo danas je nešto novo, sistem 5-3-2, odlična taktika, dobre zamene. Spursi su bili prilično loši i rezultat od 0-3 je sasvim realan.
Pitam se da li je trener Junajteda napokon nešto shvatio?

Madrid

pre 2 godine

(Gorstak, 30. oktobar 2021 21:26)

upoređuješ Ronalda kad je bio u zenitu svoje igre (dok je bio u Realu), sa Ronaldom koji se prvo probijao u najtežoj ligi na svijetu i krčio sebi put (prvi mandat u Junajtedu) i sa Ronaldom koji je već zagazio preko 30 godina, preciznije 32-33 je imao kad je otišao u Juventus. pa ovo je totalno neozbiljno poređenje, očigledno se razumiješ u fudbal koliko i moja baba. kako neko može da bude potpuno isti igrač i na početku svoje karijere, kao i u sredini i na zalasku iste? nikako. pritom, Ronaldo je bukvalno stekao status legende u Junajtedu dok je bio tako mlad, tako da ti ne pije vodu ta statistika koliko je golova davao tada. bio ključan igrač u PL. a i u poznijim godinama za fudbal je vadio Juventus, vidimo ih sad bez njega, nikako da se sastave. i Real je muku mučio od njegovog odlaska sve do sada, kada kreću nekako da se vraćaju uz pomoć velikog Benzeme.

Milax

pre 2 godine

Nuno igra na pobedu, Totenhem nema nerešen rezultat cele sezone. Davis zgutao 2 gola, kod prvog ga preletela lopta i kod trećeg nije postavio ofsajd zamku. Nuno Espirito Santo je korak unazad u igri Pevaca i gori je i od Murinja. Totenhem uz Paratićija i Levija ima dva ultra profesionalca i tešku neznalicu kao trenera.

Earth is not round

pre 2 godine

Nevezano za ovo ko moze da mi kaze gde moze da se pogleda UFC veceras, neki stream,sajt,neko je pisao linkove za boks skoro ali nisam upamtio. Hvala unapred.

Kostic

pre 2 godine

Ne zna se da li je veca greska sto je Juventus doveo teletabisa Ronalda ili Junajted, pljuje se Solskjer koji je bio drugi prosle godine u prvenstvu i igrao finale LE, necuveno!

Bregasti

pre 2 godine

https://www.messivsronaldo.app/detailed-stats/

Samo pogledajte ovaj sajt, ili bilo koji drugi koji pruza detaljnu analizu i statistiku. Jel hocete statistiku fanovi Ronalda? E pa evo vam je :D. Bolji prosek golova ukupno u karijeri, pogledajte koliko vise driblinga lol. Pogledajte koliko vise kljucnih dodavanja, kteiranih sansi...90 asistencija vise a 150 utakmica manje lol. Vise golova van 16m iz igre iako ima 150 utakmica manje:D. Vise slobodnjaka iako ima mnogo manje izvedenih. Podjednak broj golova iz igre ako oduzmemo penale a 150 utakmica manje haha! Sta nam sve ovo govori? Mesi je talentovaniji, svestraniji navalni igrac. Prosto bolji. Sa vecim spektrom uticaja na ekipu
Sposobniji je sam sebi pripremiti sansu kao i izmisliti saigracu da li kroz dribling, da li kroz pas. Bolji suter, manje potrosenih lopti. Kad sve ovo covek pogleda, razlika ustvari nije mala, nego osetna. Sve se to naravno vidi i zna, ali eto vam i crno na belo:D. Mnogo bolji dribler, plej, paker, bolji izvodjac slobodnjaka i bolji i strelac. Zato i ima 6 zlatnih kopacki prema 4 Ronalda. Zato i drzi rekorde po broju golova u jednon sezoni i kalendarskoj godini. Jedini segment gde je Ronaldo ocigledno bolji je igra glavom. Zakljucak: Ronaldo mu tehnicki, talenton, vestinom, fudbalskom inteligencijom nije ni do kolena. Mnogo vise ovisi o saigracima i dobrim loptama. Nije sposoban sam nesto napraviti ako ekipi ne ide, tj daleko je manje sposoban. Eto vam statistike, crno na belo lol:D

Gorstak

pre 2 godine

Ronaldo je samo po jednom bio najbolji strelac Italijanske lige i Engleske lige u 10 godina. Ronaldo u 10 godina u Junajtedu i Juvenutusu osvojio samo 1 LŠ. Samo jedna zlatna lopta u 10 godina, a sa Modricem i Krosom 4. Samo jednom je bio najbolji strelac LŠ u Junajtedu i Juventusu. Nikad nije dao vise od 8+ golova u Juventusu i Junajtedu u jednoj sezoni LŠ. U Realu je davao redovno po 15,16,17 komada. U Engleskoj ligi nikad nije dao vise od 20+ golova osim u jednoj sezoni. U Italiji mu tri sezone trebale da bude najbolji strelac lige. I to je uspeo biti u zadnjoj sezoni u Juventusu. U Italiji i Engleskoj u 10 godina je dao samo po 1 hattrick. A u Realu 44. U Junajtedu i u Juventusu nikad nije dao 50+ golova u jednoj sezoni dok je to u Realu cinio redovno. U reprezentaciji je jedini igrac u istoriji fudbala koji je dao 50+ golova reprezentacijama koje nisu bile u TOP 50. Od 111 golova za reprezentaciju, 90 je dao u kvalifikacijama, a samo 3 gola je dao u nokaut fazama SP i EP. Vec punih 15 godina ga nigde nema u najvaznijim utakmicama za reprezentaciju. Svima je jasno da je samo u Realu mogao davati onoliko golova uz Modrica, Iska, Krosa, Benzeme, Bejla koji su igrali za njega. Svaka njemu cast ali on jednostavno ne ume da igra van Reala kao sto ume u Realu. A ima i do toga jer se protivnici plase Reala, pa mu je bilo lakse za igrati.

U vise od pola utakmica ove sezone u Junajtedu nije dao gol, nije ni Mesi u Francuskoj al on vise od pola utakmica nije ni igrao

Samo jako

pre 2 godine

(Kinez, 30. oktobar 2021 22:47)

Da je Mesi igrao veci deo karijere toliko blizu gola kao Ronaldo sada bi imao preko 1000 golova u karijeri.

A Mesi da juri Ronaldove rekorde ne bi davao suigracima da izvode penale i ne bi odmarao prosle sezone protiv Dinamo Kijeva i Ferencvarosa dok Ronaldo igra svaki mec jer se boji da ce ga Mesi ugroziti. Lepo je Samovojska rekao pre nekoliko dana da Ronaldo i sada igra fudbal jer se boji da ce mu Mesi uzeti i ono malo rekorda sto drzi 😂

fila

pre 2 godine

Samo klinac od 13 godina moze da se lozi na penaldziju koji 90% vremena na terenu provede cekajuci lopte saigraca u 16 metara, ranije su se ljudi lozili na Ronalda zubu, Ronaldinja Mesija koji su madjionicari sa loptom, a danas se loze na coveka koji 10 godina nije postigao gol van 16 metara i isto toliko nije predriblao igraca

Realan

pre 2 godine

Pa što ne igra?
(*, 30. oktobar 2021 22:53)

Ne igra zato sto se Mesi podredjuje timu, a ne tim njemu kao u slucaju Ronalda. Iako mislim da bi za PSZ bilo mnogo bolje kada bi Mbape bio krilo, a Mesi lazna devetka. PSZ treba dovesti Gvardiolu za trenera da pokaze Poketinu kako se to radi.

Samo jako

pre 2 godine

(Kinez, 30. oktobar 2021 23:48)

Sto je onda dao Mbapeu da izvede penal i Suarezu protiv Napolija ako juri rekorde? Nema ti to nikakve logike. Za Ronalda svi vide da mu je stalo do toga, a Mesiju bas i ne...

Homer

pre 2 godine

Sta mu vrede golovi kad nije ni crno ispod noktiju Mesiju.

Toliko se gura da postigne svaki gol, igra špica 10 godina, svi igraju za njegovu statistiku, a Mesi igra na sredini terena i opet:

Mesi - 6 zlatne kopacke
Ronaldo - 4

Da Mesi gura nos u napadu kao Ronaldo imao bi vec preko 1000 golova u karijeri.

Ali nije sve u golovima, kad Ronaldovi botovi odrastu mozda to i shvate.
(Shorty, 30. oktobar 2021 22:17)

Pravo u centar

Afro

pre 2 godine

Sta mu vrede golovi kad nije ni crno ispod noktiju Mesiju.

Toliko se gura da postigne svaki gol,igra špica 10 godina, svi igraju za njegovu statistiku, a Mesi igra na sredini terena i opet:

Mesi - 6 zlatne kopacke
Ronaldo - 4

Da Mesi gura nos u napadu kao Ronaldo imao bi vec preko 1000 golova u karijeri.

Ali nije sve u golovima, kad Ronaldovi botovi odrastu mozda to i shvate.
(Shorty, 30. oktobar 2021 22:17)

U sezoni kad je Mesi igrao najblize golu, a to je bilo 2011-12 , porusio je sve moguce i nemoguce rekorde u svetu fudbala. Najvise golova u jednoj sezoni u istoriji . Cak 73 gola i neverovatnih 32 asistencije na 60 utakmica. Ronaldo brazilski je recimo 97 postigao 46 golova i to je bilo vau!A tada spanska liga bila tek treca po snazi iza talijanske i engleske i igrao je u kup kupova dok je Mesi to uradio u tada najjacoj ligi sveta u komb sa ligom sampiona. Nevidjeno u svetu fudbala da jedan igrac bude zasluzan za 105 golova u jednoj sezoni.Prosto neverovatno. Taj nivo fudbala niko nije dosegao pre niti posle.U toj kalendarskoj 2012 je postigao 91 gol i ostavio Pelea i Gerda Milera daleko u prasini. 50 golova u spanskoj ligi sto je takodje rekord u trci za zlatnu loptu. Ispomerao je tada granice na neku nevidjenu visinu. Premotao igricu, ovaj sport.

Ovo naravno ne znaci da omalovazavam CR,naprotiv,radi se o cudesnom igracu,nego samo stavljam stvari na realno mesto.A to znaci da je Mesi ipak koplje iznad i kao strelac a o drugim stvarima da ne pricam.

Samo jako

pre 2 godine

(Stefke, 30. oktobar 2021 21:04)

Kakve sad asistencije? Ronaldo ima jednu i sad su vam i asistencije bitne? Hahahah. Dakle, znate vi i fanovi Ronalda da je Mesi bolji od njega samo sto necete da priznate 😂

Shorty

pre 2 godine

Sine da Ronaldo igra u PSG za ova 2 meseca bi dao 10-15 golova.
(Kinez, 30. oktobar 2021 21:49)


Sta mu vrede golovi kad nije ni crno ispod noktiju Mesiju.

Toliko se gura da postigne svaki gol, igra špica 10 godina, svi igraju za njegovu statistiku, a Mesi igra na sredini terena i opet:

Mesi - 6 zlatne kopacke
Ronaldo - 4

Da Mesi gura nos u napadu kao Ronaldo imao bi vec preko 1000 golova u karijeri.

Ali nije sve u golovima, kad Ronaldovi botovi odrastu mozda to i shvate.

Gazda

pre 2 godine

Kinez,

Messi je 91 gol u 2012 godini dao u timu sa Abidalom, Pikeom, Alvesom, Cavijem, Iniestom, Sancezom, Teljom, Kuenkom, Pedrom, a Ronaldo je imao dugi niz godina Karvahala, Ramosa, Marsela, Krosa, Iska, Jamesa, Modrica, Bejla, Benzemu i nikada nije bio ni blizu takvog ucinka.

Shorty

pre 2 godine

Sine da Ronaldo igra u PSG za ova 2 meseca bi dao 10-15 golova.
(Kinez, 30. oktobar 2021 21:49)


Sta mu vrede golovi kad nije ni crno ispod noktiju Mesiju.

Toliko se gura da postigne svaki gol, igra špica 10 godina, svi igraju za njegovu statistiku, a Mesi igra na sredini terena i opet:

Mesi - 6 zlatne kopacke
Ronaldo - 4

Da Mesi gura nos u napadu kao Ronaldo imao bi vec preko 1000 golova u karijeri.

Ali nije sve u golovima, kad Ronaldovi botovi odrastu mozda to i shvate.

PATOS

pre 2 godine

1. Koliko nezgodan sut, ali ipak gol.
2. Kakva asistencija.
3. Ponisten gol (ok s pravom, ali ipak....)
4. 36g engleska liga.

CR
(Mudrac, 30. oktobar 2021 21:52) #


PSG:
Prvi na tabeli sa čak 10 bodova prednosti
Nisu ispali iz kupa
Imaju veće šanse u LS

Junajted:
Zaostaje 8 bodova za Celzijem
Ispali iz Liga Kupa
O LS mogu da sanjaju

Kad dodje kraj sezone i kad Mesi osvoji titule sa Psg,možda čak i tripletu,a Penaldo osvoji nula titula,ti onda kreni da racunas koliko je tap in gola dao Penaldo u sezoni.

PATOS

Red Z

pre 2 godine

@Setio se Ole Matica!
(beograd_92, 30. oktobar 2021 21:49)
Jeste napokon i ubedljivo pobedio! I ne samo Matića, nego se setio da malo promeša karte, da igra sa 3 centarhalfa i dvojicom napred Ronaldom i Kavanijem (Rašford i Grinvud na klupi), sistem 5-3-2. Valjda je nešto naučio od Piksija! Mada se nije odrekao dvojca, koji mnogi vole zvati McFred, taktički i sa dobrim zamenama Ole je ovaj put potrefio!

Realan

pre 2 godine

(*, 31. oktobar 2021 04:33)

Takodjer, Ronaldo nikad nece biti pobednik kao Mesi koji ce na kraju imati najvise trofeja u istoriji fudbala i totalno ga je Mesi izdominirao u trofejima dok je Ronaldo igrao u Spaniji u istoj ligi sa njim pa cak i kada je Ronaldo u Realu imao bolje suigrace. Takodjer, kada krene po zlu Mesi barem nesto pokusava, pravi visak, kreira napade, asistira, a Ronaldo samo stoji i ceka. I to je razlika izmedju njih dvojice. Sto se tice obaranja glavu to i Ronaldo gotov uvek radi kada mu ekipa primi gol. Pogledaj njegovo ponasanje u karijeri kod svih onih poraza od 4-0, 5-0. Lik samo obori glavu (i Mesi je takav da se nelazemo). Ako ti je to dokaz necega onda se po tvojoj logici i Ronaldo predaje kada timu krene po zlu?

Ronaldo isuta lik zbog toga jer je borac? Na poprilicno jadan nacin pokusavas ga opravdati za ono sto je uradio. Kakav je borac najbolje govori cinjenica da je pretrcao 4km ove sezone u LŠ vise od Oblaka koji je golman. To meni puno vise govori kakav je on "borac". Takodjer je i na EURU samo golman od igraca Portugala pretrcao manje od njega. Sve to mozes naci na sluzbenim stranicama UEFA-e. Ja se slazem da on stedi snagu i da zbog godina vise nije u mogucnosti da trci kao pre isto kao i Mesi, ali nemoj pisati da je sada borac jer nije, isto kao sto nije ni Mesi.

A Mesi je protiv Bilbaoa dobio crveni karton prosle sezone zbog udaranja igraca pa jel ti taj postupak govori kakav je Mesi borac? Tako ispada po tvojoj logici :D

singularitet

pre 2 godine

(*, 31. oktobar 2021 04:33)

Pa nisi bas napisao celokupnu istinu. Slazem se sa tobom oko laznog rivalstva ali ne bas u smislu da nisu uporedivi zbog razlicitog tipa igraca, vec zato sto je Mesi daleko kompletniji i bolji igrac. Mozemo da ih poredimo u jednom segmentu kao napadace i tu da pricamo koliko ko ima vise golova i to je sve. Ali kao kompletan fudbaler, nema sta Ronaldo tu da trazi.
Napisao si da je Ronaldo u svom zenitu uspesno driblao kao i Mesi? Ne znam u kom univerzumu ali ja kao neko ko prati Real i Barsu vise od 10 godina, zaista nisam video to sto ti govoris. Jedino ako ti pod driblingom smatras preskakanje lopte u mestu, pa dodas prvom do sebe. Zaista nisam znao da je Ronaldo poznat po driblanju nekoliko igraca na malom prostoru. ;)
A ovo na kraju sto si napisao da je Ronaldo "pobednik", e to me zaista fascinira. Ako mislis na pobednik za tim, onda cemu dalje pricamo? Covek je uvek bio gladan svoje statistike, moze njegov tim da izgubi i 3:2 ali ako je on postigao 2 gola, on je zadovoljan. Ali ajde i to na stranu ali da kada njegovom timu ne ide, on grize do kraja? Za mesija si u pravu, zaista pogne glavu, mada je toliko talentovan, da jednim prodorom i malim prostorom, moze vratiti ekipu u igru ali reci da Ronaldo vuce ekipu je u najmanju ruku smesno. Nikada ali NIKADA, nije bilo da Real igra lose, a Ronaldo dobro. Sto je logicno, ako je vezni red zakazao, sta moze Ronaldo, da se vrati po loptu na svoju polovinu krene da igra pleja, kao Mesi? ;)

Realan

pre 2 godine

(*, 31. oktobar 2021 04:33)

Pa podredje je timu, igra tamo gde je timu potrebnije. Naravno da ce u timu koji ima kvalitetne napadace i slabije vezne igrace, Mesi igrati povucenije. To se najbolje vidi u reprezentaciji gde ima u nokaut fazi 5 golova i cak 16 asistencija. Po meni to je pogresno da se to radi i u PSŽu. PSŽ ima kvalitetan vezni red i Mbape treba da bude krilo i da se podredi Mesiju koji treba da bude lazna devetka. Siguran sam da ce i Mbape, a i Mesi biti bolji ako zamene pozicije jer Mesi je sve stariji i vise na krilu ne cini toliku razliku kao pre. E sada se postavlja pitanje da li ce Mbape pristati da igra za Mesija kao sto se u Realu, Juventusu i (sada) Junajtedu radilo za Ronalda. A kada je Mesi bio lazna devetka on je 2012 postigao 91 gol. Sad se zapitaj koliko bi imao vise golova od Ronalda da je pola karijere proveo na toj poziciji kao Ronaldo na poziciji napadaca. Ronaldo driblao podjednako dobro kao i Mesi? haha nikad Ronaldo nije pravio razliku kao Mesi. Dovoljno je samo pogledati koliko je Mesi u prvih 6 sezona postigao vise nakon driblinga 1,2,3,4,5 igraca za vreme Ronaldovog boravka u Realu, a koliko Ronaldo. Sada je razlika jos i veca.

Shorty

pre 2 godine

Sine da Ronaldo igra u PSG za ova 2 meseca bi dao 10-15 golova.
(Kinez, 30. oktobar 2021 21:49)


Sta mu vrede golovi kad nije ni crno ispod noktiju Mesiju.

Toliko se gura da postigne svaki gol, igra špica 10 godina, svi igraju za njegovu statistiku, a Mesi igra na sredini terena i opet:

Mesi - 6 zlatne kopacke
Ronaldo - 4

Da Mesi gura nos u napadu kao Ronaldo imao bi vec preko 1000 golova u karijeri.

Ali nije sve u golovima, kad Ronaldovi botovi odrastu mozda to i shvate.

fila

pre 2 godine

Samo klinac od 13 godina moze da se lozi na penaldziju koji 90% vremena na terenu provede cekajuci lopte saigraca u 16 metara, ranije su se ljudi lozili na Ronalda zubu, Ronaldinja Mesija koji su madjionicari sa loptom, a danas se loze na coveka koji 10 godina nije postigao gol van 16 metara i isto toliko nije predriblao igraca

Samo jako

pre 2 godine

(Kinez, 30. oktobar 2021 22:47)

Da je Mesi igrao veci deo karijere toliko blizu gola kao Ronaldo sada bi imao preko 1000 golova u karijeri.

A Mesi da juri Ronaldove rekorde ne bi davao suigracima da izvode penale i ne bi odmarao prosle sezone protiv Dinamo Kijeva i Ferencvarosa dok Ronaldo igra svaki mec jer se boji da ce ga Mesi ugroziti. Lepo je Samovojska rekao pre nekoliko dana da Ronaldo i sada igra fudbal jer se boji da ce mu Mesi uzeti i ono malo rekorda sto drzi 😂

Gorstak

pre 2 godine

Ronaldo je samo po jednom bio najbolji strelac Italijanske lige i Engleske lige u 10 godina. Ronaldo u 10 godina u Junajtedu i Juvenutusu osvojio samo 1 LŠ. Samo jedna zlatna lopta u 10 godina, a sa Modricem i Krosom 4. Samo jednom je bio najbolji strelac LŠ u Junajtedu i Juventusu. Nikad nije dao vise od 8+ golova u Juventusu i Junajtedu u jednoj sezoni LŠ. U Realu je davao redovno po 15,16,17 komada. U Engleskoj ligi nikad nije dao vise od 20+ golova osim u jednoj sezoni. U Italiji mu tri sezone trebale da bude najbolji strelac lige. I to je uspeo biti u zadnjoj sezoni u Juventusu. U Italiji i Engleskoj u 10 godina je dao samo po 1 hattrick. A u Realu 44. U Junajtedu i u Juventusu nikad nije dao 50+ golova u jednoj sezoni dok je to u Realu cinio redovno. U reprezentaciji je jedini igrac u istoriji fudbala koji je dao 50+ golova reprezentacijama koje nisu bile u TOP 50. Od 111 golova za reprezentaciju, 90 je dao u kvalifikacijama, a samo 3 gola je dao u nokaut fazama SP i EP. Vec punih 15 godina ga nigde nema u najvaznijim utakmicama za reprezentaciju. Svima je jasno da je samo u Realu mogao davati onoliko golova uz Modrica, Iska, Krosa, Benzeme, Bejla koji su igrali za njega. Svaka njemu cast ali on jednostavno ne ume da igra van Reala kao sto ume u Realu. A ima i do toga jer se protivnici plase Reala, pa mu je bilo lakse za igrati.

U vise od pola utakmica ove sezone u Junajtedu nije dao gol, nije ni Mesi u Francuskoj al on vise od pola utakmica nije ni igrao

Samo jako

pre 2 godine

(Stefke, 30. oktobar 2021 21:04)

Kakve sad asistencije? Ronaldo ima jednu i sad su vam i asistencije bitne? Hahahah. Dakle, znate vi i fanovi Ronalda da je Mesi bolji od njega samo sto necete da priznate 😂

Shorty

pre 2 godine

Sine da Ronaldo igra u PSG za ova 2 meseca bi dao 10-15 golova.
(Kinez, 30. oktobar 2021 21:49)


Sta mu vrede golovi kad nije ni crno ispod noktiju Mesiju.

Toliko se gura da postigne svaki gol, igra špica 10 godina, svi igraju za njegovu statistiku, a Mesi igra na sredini terena i opet:

Mesi - 6 zlatne kopacke
Ronaldo - 4

Da Mesi gura nos u napadu kao Ronaldo imao bi vec preko 1000 golova u karijeri.

Ali nije sve u golovima, kad Ronaldovi botovi odrastu mozda to i shvate.

Gazda

pre 2 godine

Kinez,

Messi je 91 gol u 2012 godini dao u timu sa Abidalom, Pikeom, Alvesom, Cavijem, Iniestom, Sancezom, Teljom, Kuenkom, Pedrom, a Ronaldo je imao dugi niz godina Karvahala, Ramosa, Marsela, Krosa, Iska, Jamesa, Modrica, Bejla, Benzemu i nikada nije bio ni blizu takvog ucinka.

Kostic

pre 2 godine

Ne zna se da li je veca greska sto je Juventus doveo teletabisa Ronalda ili Junajted, pljuje se Solskjer koji je bio drugi prosle godine u prvenstvu i igrao finale LE, necuveno!

PATOS

pre 2 godine

1. Koliko nezgodan sut, ali ipak gol.
2. Kakva asistencija.
3. Ponisten gol (ok s pravom, ali ipak....)
4. 36g engleska liga.

CR
(Mudrac, 30. oktobar 2021 21:52) #


PSG:
Prvi na tabeli sa čak 10 bodova prednosti
Nisu ispali iz kupa
Imaju veće šanse u LS

Junajted:
Zaostaje 8 bodova za Celzijem
Ispali iz Liga Kupa
O LS mogu da sanjaju

Kad dodje kraj sezone i kad Mesi osvoji titule sa Psg,možda čak i tripletu,a Penaldo osvoji nula titula,ti onda kreni da racunas koliko je tap in gola dao Penaldo u sezoni.

PATOS

Realan

pre 2 godine

Pa što ne igra?
(*, 30. oktobar 2021 22:53)

Ne igra zato sto se Mesi podredjuje timu, a ne tim njemu kao u slucaju Ronalda. Iako mislim da bi za PSZ bilo mnogo bolje kada bi Mbape bio krilo, a Mesi lazna devetka. PSZ treba dovesti Gvardiolu za trenera da pokaze Poketinu kako se to radi.

Homer

pre 2 godine

Sta mu vrede golovi kad nije ni crno ispod noktiju Mesiju.

Toliko se gura da postigne svaki gol, igra špica 10 godina, svi igraju za njegovu statistiku, a Mesi igra na sredini terena i opet:

Mesi - 6 zlatne kopacke
Ronaldo - 4

Da Mesi gura nos u napadu kao Ronaldo imao bi vec preko 1000 golova u karijeri.

Ali nije sve u golovima, kad Ronaldovi botovi odrastu mozda to i shvate.
(Shorty, 30. oktobar 2021 22:17)

Pravo u centar

MU

pre 2 godine

Odlicno, sad brzo novi ugovor na 10 godina jer ko zna kad ce opet pobediti, salu na stranu agonija je samo odlozena, Totenhem uopste nije merilo nekog poboljsanja, jer je u goroj formi nego MU, MU jednostavno treba vrhunskog trenera i tacka!!!!

Stefke

pre 2 godine

Ronaldo pretrcao u 3 kola LS samo 4km vise od golmana Atletika ?
(Looool, 30. oktobar 2021 20:44)

Mnogo smesno. Čovek daje golove i asistira, dok se Mesi šeta po Parizu i ne radi ništa. Niti gol niti asistencija a već je 13. kolo. Dokazao da samo u Barsi zna da igra.

Earth is not round

pre 2 godine

Nevezano za ovo ko moze da mi kaze gde moze da se pogleda UFC veceras, neki stream,sajt,neko je pisao linkove za boks skoro ali nisam upamtio. Hvala unapred.

Afro

pre 2 godine

Sta mu vrede golovi kad nije ni crno ispod noktiju Mesiju.

Toliko se gura da postigne svaki gol,igra špica 10 godina, svi igraju za njegovu statistiku, a Mesi igra na sredini terena i opet:

Mesi - 6 zlatne kopacke
Ronaldo - 4

Da Mesi gura nos u napadu kao Ronaldo imao bi vec preko 1000 golova u karijeri.

Ali nije sve u golovima, kad Ronaldovi botovi odrastu mozda to i shvate.
(Shorty, 30. oktobar 2021 22:17)

U sezoni kad je Mesi igrao najblize golu, a to je bilo 2011-12 , porusio je sve moguce i nemoguce rekorde u svetu fudbala. Najvise golova u jednoj sezoni u istoriji . Cak 73 gola i neverovatnih 32 asistencije na 60 utakmica. Ronaldo brazilski je recimo 97 postigao 46 golova i to je bilo vau!A tada spanska liga bila tek treca po snazi iza talijanske i engleske i igrao je u kup kupova dok je Mesi to uradio u tada najjacoj ligi sveta u komb sa ligom sampiona. Nevidjeno u svetu fudbala da jedan igrac bude zasluzan za 105 golova u jednoj sezoni.Prosto neverovatno. Taj nivo fudbala niko nije dosegao pre niti posle.U toj kalendarskoj 2012 je postigao 91 gol i ostavio Pelea i Gerda Milera daleko u prasini. 50 golova u spanskoj ligi sto je takodje rekord u trci za zlatnu loptu. Ispomerao je tada granice na neku nevidjenu visinu. Premotao igricu, ovaj sport.

Ovo naravno ne znaci da omalovazavam CR,naprotiv,radi se o cudesnom igracu,nego samo stavljam stvari na realno mesto.A to znaci da je Mesi ipak koplje iznad i kao strelac a o drugim stvarima da ne pricam.

Invictus

pre 2 godine

Ronaldo avangarda. Pročitaš članak i kao da si gledao meč. Volej je uhvatio kao da je klinac sa 22-23 godine. Previše je lagan na terenu. Dao gol, asistirao i izašo u 70om minutu. Brutalan igrač dan danas

Bregasti

pre 2 godine

https://www.messivsronaldo.app/detailed-stats/

Samo pogledajte ovaj sajt, ili bilo koji drugi koji pruza detaljnu analizu i statistiku. Jel hocete statistiku fanovi Ronalda? E pa evo vam je :D. Bolji prosek golova ukupno u karijeri, pogledajte koliko vise driblinga lol. Pogledajte koliko vise kljucnih dodavanja, kteiranih sansi...90 asistencija vise a 150 utakmica manje lol. Vise golova van 16m iz igre iako ima 150 utakmica manje:D. Vise slobodnjaka iako ima mnogo manje izvedenih. Podjednak broj golova iz igre ako oduzmemo penale a 150 utakmica manje haha! Sta nam sve ovo govori? Mesi je talentovaniji, svestraniji navalni igrac. Prosto bolji. Sa vecim spektrom uticaja na ekipu
Sposobniji je sam sebi pripremiti sansu kao i izmisliti saigracu da li kroz dribling, da li kroz pas. Bolji suter, manje potrosenih lopti. Kad sve ovo covek pogleda, razlika ustvari nije mala, nego osetna. Sve se to naravno vidi i zna, ali eto vam i crno na belo:D. Mnogo bolji dribler, plej, paker, bolji izvodjac slobodnjaka i bolji i strelac. Zato i ima 6 zlatnih kopacki prema 4 Ronalda. Zato i drzi rekorde po broju golova u jednon sezoni i kalendarskoj godini. Jedini segment gde je Ronaldo ocigledno bolji je igra glavom. Zakljucak: Ronaldo mu tehnicki, talenton, vestinom, fudbalskom inteligencijom nije ni do kolena. Mnogo vise ovisi o saigracima i dobrim loptama. Nije sposoban sam nesto napraviti ako ekipi ne ide, tj daleko je manje sposoban. Eto vam statistike, crno na belo lol:D

M.

pre 2 godine

Tako igra majstor u najjačoj ligi sveta, da je sreće 6 ZL bi imao da nije pokraden 2018-te, neka novinari vole farmera Mesija, većina zna ko može svuda da igra top.
"Vaša mržnja me čini još boljim." CR7

Samo jako

pre 2 godine

(Kinez, 30. oktobar 2021 23:48)

Sto je onda dao Mbapeu da izvede penal i Suarezu protiv Napolija ako juri rekorde? Nema ti to nikakve logike. Za Ronalda svi vide da mu je stalo do toga, a Mesiju bas i ne...

srle

pre 2 godine

Odlično je Solskjer postavio odbranu i zaista velika pobeda MANU. A šta reći za Matića, čovek ušao zadnjih 15 minuta pa asistirao Rašfordu i bio komandant odbrane.

Dikan

pre 2 godine

Samo klinac od 13 godina moze da se lozi na penaldziju koji 90% vremena na terenu provede cekajuci lopte saigraca u 16 metara, ranije su se ljudi lozili na Ronalda zubu, Ronaldinja Mesija koji su madjionicari sa loptom, a danas se loze na coveka koji 10 godina nije postigao gol van 16 metara i isto toliko nije predriblao igraca
(fila, 30. oktobar 2021 21:07) # Link komentara

O brate mili... Vidi, ako se neki klinac loži na Ronalda a pritom ne vređa Mesija, poštovanje za njega. Ti sa druge strane em pljuješ Ronalda, em ubacuješ priču o likovima koji sa ovom vešću nemaju veze. Ti si onda bukvalno na nivou bebe!

Realan

pre 2 godine

(*, 31. oktobar 2021 04:33)

Takodjer, Ronaldo nikad nece biti pobednik kao Mesi koji ce na kraju imati najvise trofeja u istoriji fudbala i totalno ga je Mesi izdominirao u trofejima dok je Ronaldo igrao u Spaniji u istoj ligi sa njim pa cak i kada je Ronaldo u Realu imao bolje suigrace. Takodjer, kada krene po zlu Mesi barem nesto pokusava, pravi visak, kreira napade, asistira, a Ronaldo samo stoji i ceka. I to je razlika izmedju njih dvojice. Sto se tice obaranja glavu to i Ronaldo gotov uvek radi kada mu ekipa primi gol. Pogledaj njegovo ponasanje u karijeri kod svih onih poraza od 4-0, 5-0. Lik samo obori glavu (i Mesi je takav da se nelazemo). Ako ti je to dokaz necega onda se po tvojoj logici i Ronaldo predaje kada timu krene po zlu?

Ronaldo isuta lik zbog toga jer je borac? Na poprilicno jadan nacin pokusavas ga opravdati za ono sto je uradio. Kakav je borac najbolje govori cinjenica da je pretrcao 4km ove sezone u LŠ vise od Oblaka koji je golman. To meni puno vise govori kakav je on "borac". Takodjer je i na EURU samo golman od igraca Portugala pretrcao manje od njega. Sve to mozes naci na sluzbenim stranicama UEFA-e. Ja se slazem da on stedi snagu i da zbog godina vise nije u mogucnosti da trci kao pre isto kao i Mesi, ali nemoj pisati da je sada borac jer nije, isto kao sto nije ni Mesi.

A Mesi je protiv Bilbaoa dobio crveni karton prosle sezone zbog udaranja igraca pa jel ti taj postupak govori kakav je Mesi borac? Tako ispada po tvojoj logici :D

Miloš Stanković

pre 2 godine

Mislim da ne postoji ni jedna nova fudbalska nada koja može da da ovakav gol na prvu iz ove pozicije. Jeste iz 5m ali ljudi ovo ne može da izvede 98% fudbalera...

singularitet

pre 2 godine

(*, 31. oktobar 2021 04:33)

Pa nisi bas napisao celokupnu istinu. Slazem se sa tobom oko laznog rivalstva ali ne bas u smislu da nisu uporedivi zbog razlicitog tipa igraca, vec zato sto je Mesi daleko kompletniji i bolji igrac. Mozemo da ih poredimo u jednom segmentu kao napadace i tu da pricamo koliko ko ima vise golova i to je sve. Ali kao kompletan fudbaler, nema sta Ronaldo tu da trazi.
Napisao si da je Ronaldo u svom zenitu uspesno driblao kao i Mesi? Ne znam u kom univerzumu ali ja kao neko ko prati Real i Barsu vise od 10 godina, zaista nisam video to sto ti govoris. Jedino ako ti pod driblingom smatras preskakanje lopte u mestu, pa dodas prvom do sebe. Zaista nisam znao da je Ronaldo poznat po driblanju nekoliko igraca na malom prostoru. ;)
A ovo na kraju sto si napisao da je Ronaldo "pobednik", e to me zaista fascinira. Ako mislis na pobednik za tim, onda cemu dalje pricamo? Covek je uvek bio gladan svoje statistike, moze njegov tim da izgubi i 3:2 ali ako je on postigao 2 gola, on je zadovoljan. Ali ajde i to na stranu ali da kada njegovom timu ne ide, on grize do kraja? Za mesija si u pravu, zaista pogne glavu, mada je toliko talentovan, da jednim prodorom i malim prostorom, moze vratiti ekipu u igru ali reci da Ronaldo vuce ekipu je u najmanju ruku smesno. Nikada ali NIKADA, nije bilo da Real igra lose, a Ronaldo dobro. Sto je logicno, ako je vezni red zakazao, sta moze Ronaldo, da se vrati po loptu na svoju polovinu krene da igra pleja, kao Mesi? ;)

sinisa

pre 2 godine

Najgora stvar koja se mogla desiti Junajtedu, sad će ovaj amater još biti na klupi i tako u krug, malo dobija, pa se izblamira nekoliko puta, i naravno ništa ne osvoji..

marko

pre 2 godine

kao fan junajteda nadao sam se porazu zbog solskjera ali , izgleda da je totenhem gori od nas,mada su danas bili dobri, ronaldo golcina i asistencija!

Albion

pre 2 godine

Nema šanse da je ziheraš kakav je Ole postavio ovu formaciju. Fergi mu napisao šta da radi. Stari vodi Utd iz senke. Ko nam sad može stati na put?

Robert Lewandowski

pre 2 godine

Navijači Mesija na konopcima, Mesi bez gola 170 dana u ligi, 0 golova i 0 asistencija protiv Reala, Atletika, Viljareala, Betisa... U La ligi ove godine. Zamenjen na poluvremenu, a oni pokušavaju da provociraju Levu koji je danas zabio 2 komada (jedan prelep gol iz slobodnjaka) i Ronalda (kojeg inače uopšte ne volim, pogotovo posle onog sa Dzounsom) koji je danas doneo opet pobedu za MU u najjačoj ligi protiv teškog protivnika. 😂

Misa

pre 2 godine

Ovo ništa ne menja, ovo nisu mogli izgubiti ni da su hteli. Ronaldo i kavani strašni zajedno. Ole mora da ode, i dalje drži pajsere u igri, menjao je postavku posle bure, i to mu verovatno neko rekao štada radi. A dobri igrači i dalje trunu na klupi, da ne pričamo o mladim igračima...

loženje

pre 2 godine

savet za entitete iz sekte malog mesija - ne ljutite velikog ronalda!!!

prebacivali ste mu da samo uma da da gol(?!), a veliki ronaldo odmah odgovori asistencijom i driblingom kod kojih bi se mali mesi razbio ko dulek...

Aleksandar

pre 2 godine

Smešno mi je malo što je Ole izveo postavu sa tri štopera i dva ofanzivna beka, sa dva čista špica napred. To je klasična Konteova formacija, koju on i te kako zna da postavi i odradi na lep način. Garantujem da je Ole danas izašao sa namerom da pokaže da i on to može, ali mislim da mu se ozbiljno posrećilo, i da Antonio Konte treba da sedne na klupu Junajteda. Ipak dva trenera koja ne mogu da se porede, ni zbog filozofije a ni zbog iskustva.

Kinez

pre 2 godine

(Samo jako, 30. oktobar 2021 23:19)

Naravno da Messi zeli da stigne Ronalda, pogotovo po broju titula u LS.


A Ronaldo drzi 90 posto rekorda u LS i po svim parametrima je najbolji igrac u istoriji LS. Zato je Messi dosao u PSG.

Milan

pre 2 godine

Najbolje postavljena utakmica Solskera od kada je u klubu. Tako se igra odbrana!
(Miloš Stanković, 30. oktobar 2021 20:35)

E tesko mu bilo da postavi odbranu protiv raspalog Totenhema. Igra Kejn koji ne zeli da igra, tako da samo treba da se zatvori Son. Inace Totenhem je na 10 utakmica uligi dao 9 golova, od toga 3 Njukastlu i 2 Vili. Znaci na ostalih 8 utakmica 4 gola. Svake druge utakmice po 1. Nije tesko odbraniti se od njih.

The_Dejan

pre 2 godine

Odličan meč Junajteda. Ronaldo lud čovek, odličan meč MekTominaja, Matić ulazi i upisuje asistenciju. Konačno dobra taktika Junajteda.

Realan

pre 2 godine

(*, 31. oktobar 2021 04:33)

Pa podredje je timu, igra tamo gde je timu potrebnije. Naravno da ce u timu koji ima kvalitetne napadace i slabije vezne igrace, Mesi igrati povucenije. To se najbolje vidi u reprezentaciji gde ima u nokaut fazi 5 golova i cak 16 asistencija. Po meni to je pogresno da se to radi i u PSŽu. PSŽ ima kvalitetan vezni red i Mbape treba da bude krilo i da se podredi Mesiju koji treba da bude lazna devetka. Siguran sam da ce i Mbape, a i Mesi biti bolji ako zamene pozicije jer Mesi je sve stariji i vise na krilu ne cini toliku razliku kao pre. E sada se postavlja pitanje da li ce Mbape pristati da igra za Mesija kao sto se u Realu, Juventusu i (sada) Junajtedu radilo za Ronalda. A kada je Mesi bio lazna devetka on je 2012 postigao 91 gol. Sad se zapitaj koliko bi imao vise golova od Ronalda da je pola karijere proveo na toj poziciji kao Ronaldo na poziciji napadaca. Ronaldo driblao podjednako dobro kao i Mesi? haha nikad Ronaldo nije pravio razliku kao Mesi. Dovoljno je samo pogledati koliko je Mesi u prvih 6 sezona postigao vise nakon driblinga 1,2,3,4,5 igraca za vreme Ronaldovog boravka u Realu, a koliko Ronaldo. Sada je razlika jos i veca.

Marx

pre 2 godine

Ronaldo pretrcao u 3 kola LS samo 4km vise od golmana Atletika 😂


I golovima direktno doneo 6 boda junajtedu u grupi. A što se tiče trčanja, ne mora da trči uopšte kad je doktor.

*

pre 2 godine

(Realan, 30. oktobar 2021 23:52)

Ma samo tebe da dovedu da im ti pokažeš... :D Podređuje se timu, kažeš? Pa, zar nije cilj da tim pobedi? Ako bi Mesi zaista bio uspešniji u samom vrhu napada od Ronalda, ne bi li silnim golovima doprineo trijumfu svoje ekipe? Brt, hajde nemoj lupetati i nemoj hejtovati, ako boga znaš. Mesi i Ronaldo nikada nisu ni bili za poređenje jer su potpuno drugačiji profili igrača. Mediji su od njih napravili rivale, iako njih dvojicu realno apsolutno zabole za onog drugog. Mediji, i likovi poput tebe koji nepatvoreno mrze konkurenta svom favoritu. Verovatno su najbolji igrači u istoriji. Mesi tehnički daleko potkovaniji (što je normalno obzirom na visinu), a Ronaldo najkompletniji i najubojitiji napadač. Inače, Ronaldo je tokom karijere igrao na SVIM pozicijama u napadu: krilo, polušpic, lažna devetka, vođa navale... A u svom prajmu, driblao je podjednako dobro kao i Mesi, uprkos visini od 1.85m. Osim toga, takođe je i prilagodljiv igrač. "Rastegao" je zenit svoje karijere tako što se transformisao u klasičnog napadača, ulogu u kojoj može da štedi snagu, čuva se od povreda i nastavi da radi ono što najbolje zna: postiže golove. Uz svo dužno poštovanje, ne verujem da bi Mesi bio u stanju da se tako adaptira. Takođe, Mesi nije pobednik. Kad stvari krenu po zlu, on će oboriti glavu i predati se. Ronaldo, s druge strane, grize do kraja, bez obzira na okolnosti. Jeste, nekad išuta lika (u loptu), ali i taj postupak samo govori o kakvom se borcu radi.

зуке

pre 2 godine

Мени се смучи утакмица кад видим оног пања од капитена, и као он има ауторитет код играча, тешка превара од играча, само је ту где јесте јер је енглески репрезентативац
Он и Линделоф добитна комбинација за супарничке тимове
Ово данас је било и мучење за гледати, јер са пар победа Оле остаје на клупи, то значи да дуууугоооо неће бити трофеја на олд трафорду

Milan

pre 2 godine

Utakmica protiv Sitija odlucuje sudbinu Ole Gunara....
(Nikola, 30. oktobar 2021 20:44)

Znaci prvi put u istoriji ce ceo grad da navija za jedan klub u gradskom derbiju.

Miskec

pre 2 godine

Sta kazu srpski kauc fudbalski strucnjaci, je l' slucajno 3 : 0, je l' slucajno Ronaldo da o gol i asistirao. Hoce to u PL!
Koliko je danas kladionica dobila?

Djordje NS

pre 2 godine

Messi je 91 gol u 2012 godini dao u timu sa Abidalom, Pikeom, Alvesom, Cavijem, Iniestom, Sancezom, Teljom, Kuenkom, Pedrom, a Ronaldo je imao dugi niz godina Karvahala, Ramosa, Marsela, Krosa, Iska, Jamesa, Modrica, Bejla, Benzemu i nikada nije bio ni blizu takvog ucinka.
(Gazda, 30. oktobar 2021 22:18)

Kod Barse si zaboravio još mnoga zvučna imena te 2012. godine (Cesc Fàbregas, Adriano, Puyol, Thiago, dos Santos, Pinto, Mascherano, Alex Song...) A bitno da si ubacio Telju i Kuenku... A kod Reala si ubacio sva imena kojih si se setio u poslednjih 10 godina. Za Real 2012. nisu igrali Karvahal, Kros, Isko, James, a ni Bejl... A ako hoćeš zvučna imena da pominješ koja su igrali uz Ronalda, bolje nemoj jer nikad nije imao saigrače kao Ronaldinjo, Neymar, Suarez, Eto, Ibrahimović, Kutinjo, Anri...

Red devil 7

pre 2 godine

U mnogo toga se moze sumnjati ali da ce Junajted dobiti svoju staru musteriju tu sumnje nema. Ronaldo na nivou sjajan gol, Kavani rutinski iskusno dovoljno za trijumf, eh sad da li mogu uhvatiti ritam i ostvariti nekoliko trijumfa ne bi me čudilo, vec vidjen scenario. Pobjeda dobra da se malo smire strasti koje su se uzburkale prethodnih dana, nadam se da nece ooet komentari ovih fanova cr7 i mesija i njihovo besomucno raspravljenje bez kraja.

beograd_92

pre 2 godine

Nema šanse da je ziheraš kakav je Ole postavio ovu formaciju. Fergi mu napisao šta da radi. Stari vodi Utd iz senke. Ko nam sad može stati na put?
(Albion, 30. oktobar 2021 21:12)

U pravu ste, tako i ja mislim.

Red Z

pre 2 godine

@Setio se Ole Matica!
(beograd_92, 30. oktobar 2021 21:49)
Jeste napokon i ubedljivo pobedio! I ne samo Matića, nego se setio da malo promeša karte, da igra sa 3 centarhalfa i dvojicom napred Ronaldom i Kavanijem (Rašford i Grinvud na klupi), sistem 5-3-2. Valjda je nešto naučio od Piksija! Mada se nije odrekao dvojca, koji mnogi vole zvati McFred, taktički i sa dobrim zamenama Ole je ovaj put potrefio!

Milax

pre 2 godine

Nuno igra na pobedu, Totenhem nema nerešen rezultat cele sezone. Davis zgutao 2 gola, kod prvog ga preletela lopta i kod trećeg nije postavio ofsajd zamku. Nuno Espirito Santo je korak unazad u igri Pevaca i gori je i od Murinja. Totenhem uz Paratićija i Levija ima dva ultra profesionalca i tešku neznalicu kao trenera.

Djordje NS

pre 2 godine

Messi je 91 gol u 2012 godini dao u timu sa Abidalom, Pikeom, Alvesom, Cavijem, Iniestom, Sancezom, Teljom, Kuenkom, Pedrom, a Ronaldo je imao dugi niz godina Karvahala, Ramosa, Marsela, Krosa, Iska, Jamesa, Modrica, Bejla, Benzemu i nikada nije bio ni blizu takvog ucinka.
(Gazda, 30. oktobar 2021 22:18)

Kod Barse si zaboravio još mnoga zvučna imena te 2012. godine (Cesc Fàbregas, Adriano, Puyol, Thiago, dos Santos, Pinto, Mascherano, Alex Song...) A bitno da si ubacio Telju i Kuenku... A kod Reala si ubacio sva imena kojih si se setio u poslednjih 10 godina. Za Real 2012. nisu igrali Karvahal, Kros, Isko, James, a ni Bejl... A ako hoćeš zvučna imena da pominješ koja su igrali uz Ronalda, bolje nemoj jer nikad nije imao saigrače kao Ronaldinjo, Neymar, Suarez, Eto, Ibrahimović, Kutinjo, Anri...

Madrid

pre 2 godine

(Gorstak, 30. oktobar 2021 21:26)

upoređuješ Ronalda kad je bio u zenitu svoje igre (dok je bio u Realu), sa Ronaldom koji se prvo probijao u najtežoj ligi na svijetu i krčio sebi put (prvi mandat u Junajtedu) i sa Ronaldom koji je već zagazio preko 30 godina, preciznije 32-33 je imao kad je otišao u Juventus. pa ovo je totalno neozbiljno poređenje, očigledno se razumiješ u fudbal koliko i moja baba. kako neko može da bude potpuno isti igrač i na početku svoje karijere, kao i u sredini i na zalasku iste? nikako. pritom, Ronaldo je bukvalno stekao status legende u Junajtedu dok je bio tako mlad, tako da ti ne pije vodu ta statistika koliko je golova davao tada. bio ključan igrač u PL. a i u poznijim godinama za fudbal je vadio Juventus, vidimo ih sad bez njega, nikako da se sastave. i Real je muku mučio od njegovog odlaska sve do sada, kada kreću nekako da se vraćaju uz pomoć velikog Benzeme.

Earth is not round

pre 2 godine

Niko ne zna za cinjenicu jer je ni sam Ronaldo ne spominje, ali on od povrede 2014 god ne igra istu igru, nema onoga po cemu je bio poznat u mancesteru, i u pocetku u realu, driblinzi prodori po oba krila. Samo je promenio stil igre posle povrede sa manje trcanja. Jeste ga omela povreda da ne gledamo jos uvek onu lepotu sa pocetka karijere, ali i pored toga je ubica. Ali garantujem da do sada niste culi od njega da kuka ili bilo koga da spominje tu povredu ili iznalazi razloge i promenu posle toga. Kapa dole.

edi

pre 2 godine

bez staraca nema udaraca! Ronaldo+Cavani+Matic (Ferguson?). A onda je "mladac" video kako se to radi, pa hajde i on da proba...Samo polako i: Glory, glory!

No7

pre 2 godine

Bitna pobeda, da se malo smire strasti ali ne treba da zavaraju ova 3 boda. Totenhem je jako los i Utd do magije Ronalda dosta tanak, bezidejan ali Bruno-Ronaldo kombinacija i otvorili protivnika i posle je bilo lakse a znamo da je Utd itekako opasan kad ima prostor... Ipak raduje povratak Varana i konacno sacuvana mreza, jednostavno Varan je za Megvajera stopercina. Cavani i Ronaldo pokazuju klincima kako se saradjuje i otvara prostor jedan za drugog. Greenwood ce biti fenomenalan ali mami ne bi dodao, jako se lose otvara u prostor dok Ronaldo i Cavani to znaju u prste i mora Mason od njih da uci. Isto tako i Rasford koji ove sezone mora dati 20+ golova s obzirom na prostor koji ce dobijati jer protivnik ide da sacuva Ronalda ili Cavanija.... Sada Atalanta, to mora da se dobije, da se ostane u igri za LS a onda City kuci. City sa Pepom igra svoju igru ali Utd ima igrace za kontre i moze se tu nesto uraditi ako se ne izadje sa samoubilackom taktikom kao protiv Liverpula.

Čiča Miloje

pre 2 godine

Nije mi jasno kako ni jedan trener, od Poketina, Murinja.... do Espirita ne može da napravi ubojit napad, a ima Kejna, Sona, Mouru, Lo Selsa... Igrače sa kojima mogu da se prave kombinacije... Ovo ni na šta ne liči. Svako za sebe, Son, vrhunski igrač na desnoj strani kao vezni, Kejn čeka kao sidraš, Moura igra za sebe, kao i Selso... Odbrana bez komandanta... Mnogo je ovo loše...
Mislim da Junajted ne bi smeo da iz ove pobede izvlači neke velike zaključke o oporavku...

Rope

pre 2 godine

Tipični OGS, mačka sa 9 života! Čovek trebao biti oteran nakon onih 0-5 od Liverpula al' za veliko čudo opstao! Ovo danas je nešto novo, sistem 5-3-2, odlična taktika, dobre zamene. Spursi su bili prilično loši i rezultat od 0-3 je sasvim realan.
Pitam se da li je trener Junajteda napokon nešto shvatio?