Petak, 29.10.2021.

08:15

Mesina posle Zvezde: Nivo kontakata preteran

Trener Crvene zvezde Dejan Radonjić kaže da je prva četvrtina praktično odlučila pobednika u duelu sa Armanijem.

Izvor: MT

Mesina posle Zvezde: Nivo kontakata preteran IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

Košarkaški je Partizan par nivoa iznad Zvezde, znači od čega bi taj strah trebao da potiče?
(Moka, 29. oktobar 2021 13:10)



:)))))
pokušavam da to kažem što delikatnije, i kuckam sporo u nadi da ćeš, čak, i ti shvatiti - čovek je govorio o realnoj, a ne o toj vašoj paralelnoj, dimenziji stvarnosti...

mister

pre 2 godine

Mene bi bilo sramota da ostavljam eseje a da sam toliko nepismen. Druže imaš 41 godinu i ne znaš da se najaci piše da dva j. Šta dalje. Prvo osnove pravopisa pa onda košarka i prozivke i analize sa komšilukom.
(ej bre, 29. oktobar 2021 12:33)
ti mora da si neki profesor srpskog,sta si se uvatio za jedno slovo,nije ovo pismeni rad nego eto misljenje,ima i nepismenijih od mene ali zato si ti najsmesniji od svih,ovde se pise o kosarci a za krive drine ispravljaj tamo gde mu je mesto.mene bi bilo sramota da bilo kog ispravljam jer se desi da se pogresi i recenica a ne slovo od kuckanja
(nesa80, 29. oktobar 2021 12:56)
Posle zareza i tačke kucaj razmak, lepše je, pismenije.
Nemoj da si ljuta, nema potrebe.

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

i ne znaš da se najaci piše da dva j.
(ej bre, 29. oktobar 2021 12:33)




:)))))
i, šta kažeš - najjači se piše sa dva "j"!
pa, kako ti je, onda, uspelo da ga i sam napišeš sa samo jednim?

зуке

pre 2 godine

Чекај, чекај кад је било ономад у фудбалу леонардо ударао на дербију сваког играча звезде који га је чувао (лакат, песница) има све на нету....тада је било "у жару борбе". Притом је ово само један од примера који ми је на брзину пао на памет, нека ме неко слободно допуни

Кад Звездаши то исто или слично раде, тада је за затвор, јел да?

Moka

pre 2 godine

kakav strah grobarski od derbija... nije vama lako.
(sta reci, 29. oktobar 2021 09:48)

Strah od čega tačno, možeš li da mi pojasniš molim te?

Košarkaški je Partizan par nivoa iznad Zvezde, znači od čega bi taj strah trebao da potiče?

nesa80

pre 2 godine

Mene bi bilo sramota da ostavljam eseje a da sam toliko nepismen. Druže imaš 41 godinu i ne znaš da se najaci piše da dva j. Šta dalje. Prvo osnove pravopisa pa onda košarka i prozivke i analize sa komšilukom.
(ej bre, 29. oktobar 2021 12:33)
ti mora da si neki profesor srpskog,sta si se uvatio za jedno slovo,nije ovo pismeni rad nego eto misljenje,ima i nepismenijih od mene ali zato si ti najsmesniji od svih,ovde se pise o kosarci a za krive drine ispravljaj tamo gde mu je mesto.mene bi bilo sramota da bilo kog ispravljam jer se desi da se pogresi i recenica a ne slovo od kuckanja

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

koga je to lazic osakatio u karijeri
(magija, 29. oktobar 2021 09:42)




pa - njih.
nolan smit im je, bar, to uradio brzo, a lazić na kašičicu, da više boli...

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

baš je nepravda to što je onomadašnjem osvajaču fibine lige šampiona zabranjeno da igra evroligu u ovakvom formatu, a još je veća nepravda to što je ta zabrana trajna...

ej bre

pre 2 godine

@nesa80

Mene bi bilo sramota da ostavljam eseje a da sam toliko nepismen. Druže imaš 41 godinu i ne znaš da se najaci piše da dva j. Šta dalje. Prvo osnove pravopisa pa onda košarka i prozivke i analize sa komšilukom.

kouc

pre 2 godine

Mozda trenutna Zvezda nema tranziciju jer nema jos te uigranosti ali onih par godina pod Radonjom je itekako krasilo Zvezdina jaka odbrana i tranzicija. Samo se setite 13-0 protiv CSKA, 16-0 protiv Pao, pa plus 25 na poluvremenu protiv Baskonije u gostima. Itekako je Zvezda imala tranziciju i igrala izuzetno zanimljivu kosarku. Secate je se, ne sumnjam, cela Evropa je pricala o tome.

Miloš Petrović

pre 2 godine

Đorđe Stanić

Vujošević je u vreme kada je trenirao Divca i ekipu bio mlad trener sa jako malo iskustva.

Tačno je da se oslanjao na centre kasnije i to je odlicno radio i nije nikakva mudrost reci da je igrao na rezultat, to svi rade. Kada je zbog ogranicenih finansija ili zbog nesposobnosti da prepoznaju talenat igraca uspeo da davede Boa ili Veselog, Partizan je igrao prelepu kosarku. No Dule sada nije tu, sada je na klupi Partizana najveci evropski trener svih vremena i svako ko voli kosarku ce verujem uzivati u naredne dve-tri sezone jer ima mogucnost da gleda jednu veliku ekipu u nastajanju i to od samog pocetka. Bukvalno klinika kosarke uzivo. Uzivajte ljudi, košarka je uz odbojku najlepši, najkreativniji i najelegantniji sport, nemojte je svoditi na tuču na terenu, ogadićete je svojim alibi komentarima generacijama koje dolaze.

cukce

pre 2 godine

U kako navijače KK Rupe bez dna boli kad pomenem antikošarku iz ere Vujoševića, a pomenom trojke Nolana Smita mrak im pada na oči! Pratite vi jedinog evroligaša sa ovih prostora, još dugo ćete ga pratiti!

marko992

pre 2 godine

Napokon neko o ovome otvoreno da progovori. Bolje ovako nego da se ćutke čeka da neko bude povredjen. Hrkljuš i borilački sportovi umesto košarke jedino ka tome vode. Ili da nalete na nekog jačeg i ludjeg koji će da ih odvali na terenu.
(Nevera, 29. oktobar 2021 08:40

Јао ви брижни и забринути, које лицемерје без граница..кад се сетим како се играло код Вујошевића, тад вам ништа није сметало, лицемери на квадрат.
(., 29. oktobar 2021 10:30)

Pitanje je,da li vama ovo smeta,ostali nisu bitni?

Роланд Гарос

pre 2 godine

"Претеран" контакт је уобичајена игра дивљих екипа. Полази се од чињенице да судија не може да свира 5 фаулова истовремено, него само један. Зато су сви играчи противничке екипе истовремено под притиском, па докле то судија допусти. Једини начин да се супротставиш оваквом хркљушу је да играш исто тако и чекаш да судије испеглају критеријум.

nesa80

pre 2 godine

kakav strah grobarski od derbija... nije vama lako.
(sta reci, 29. oktobar 2021 09:48)
ne znam sto bi se plasili kad je partizan trenutno jacine tu otprilike ko i armani-svaki igrac moze da izvuce trojke i dvojke sa distance iz nicega a vi trojku cete slaviti ko gol,partizan protiv vas veze 3-4 napada i odlepljuje se lagano,nije potcenjivacki ali ovakav odnos snaga na terenu ste vi imali godinama protiv nas,partizan je imao ocajan napad godinama.partizana i kad neide na terenu on ladno dodje do 85 koseva.nismo bili optimisti sem one godine sa trinkijerijem ali ove godine smo realno najaci uz buducnost.e sad vi cete reci partizan je imao slabe protivnike-pa ok vi ste izgubili dve od takozvanih slabih-igokeja i alba kojeg je hamburg pobedio.u najmanju ruku smo egal u najmanju,nema cega da se plasimo jedva ste nas dobijali i kad ste bili jaci po imenima za 40 razlike.a dodaj tu jos obradovica,eto ne znam koji faktor je na vasoj strani,iskreno i realno ali boze moj pokazace derbi mozda nas razmontirate

Strašno šta Radonjić pravi od košarke

pre 2 godine

Igrati do ivice faula i prosto udarati šakom čoveka kao lazić hajnsa kad je već utakmica bila rešena, su dosta različite stvari.
(ff, 29. oktobar 2021 10:32)

E, primetio sam. U jednom momentu ga je uhvatio kao kada se rvači ili bokseri uhvate u klinču. Neverovatno. Jedva čekam derbi. Ako Zvezda bude ovako igrala mislim da ih čeka iznenadjenje, ne mislim rezultatsko, biće neizvesno svakako, nego u ponašanju igrača. Svi misle da su u Partizanu mekani klinci, a onaj Kuruc, Smajli, Glas ili Ledej, mislim da vec imamo patosiranje u najavi nekog igraca Zvezde budu li se ponasali džiberski kao sinoc. Ma ne samo sinoc, cele ove sezone svoju nemoc prikrivaju klasičnom tučom. I to će raditi sve dok ne osete da i druga strana ume da bije.

Đorđe Stanić

pre 2 godine

@vlada

Vujošević ( ima kreativan napad?

Čoveče, šta ti pričaš?

Partizan je igrao na koš manje i nadao se da će neko da pogodi. Vujošević je bio i ostao teška neznalica. Napad je bio oslanjanje na guranje centra ispod koša i nadanje da će nekog da krene šut. Kad se setim koliko su me nervirali kada se šablonski postave na terenu i kada i poslednji gledalac a naravno i protivnički igrač zna da će se pokušati dodavanje na centra i to onako direktno sa vrha kapice. Ono je bio užas za gledanje.

Čovek koji je sa timom super zvezda (Divac, Paspalj, Đorđević, Grbović, Obradović, Savović, Nakić) uspeo da osvoji jedno prvenstvo, jedan kup i jedan kup Radivoja Koraća.

Vujošević je demagog na nivou ovog što sada vlada našim prostorima. Partizan su vodili neki veliki treneri ali Vujošević sigurno nije među njima.

Bero Rakun

pre 2 godine

@Pod 1: sve sto smo naucili o igri u odbrani, naucili smo gledajuci Vujosevicev Partizan
Pod 2: koga zabole sta prica Mesina, ima budzet od 20+ miliona i opet nece da osvoji EL
Pod 3: vratice se Dzoni Ivanovic i Vajt
Pod 4: bice opet Kalemegdan u junu i ljubicasto-siva boja na licu jednog cacanskog boema
(zika slika, 29. oktobar 2021 09:18)

Da probam da odgovorim:
1: Slabo primenjujete to sto ste naucili, Vujosevic jeste dobijao tehnicek, ali se tada budila ekipa. Cvrsta odbrana u EL ne znaci nuzno divljastvo na utakmici (govorim o igracima u EL).
2: Opet potenciranje price ciji je veci.
3: Nadam se sto pre, posto Ivanovic vredi ovoj ekipi mnogo.
4: Neka najbolji tim slavi na kraju godine, a ostali neka cestitaju ako su posteni.

Toliko od mene.

Роланд Гарос

pre 2 godine

Čovek koji je sa timom super zvezda (Divac, Paspalj, Đorđević, Grbović, Obradović, Savović, Nakić) uspeo da osvoji jedno prvenstvo, jedan kup i jedan kup Radivoja Koraća.

Vujošević je demagog na nivou ovog što sada vlada našim prostorima. Partizan su vodili neki veliki treneri ali Vujošević sigurno nije među njima.
(Đorđe Stanić, 29. oktobar 2021 11:01)

Хах...Иди гледај ФМП. Сви ти играчи (осим Обрадовића) су у то време били само талентовани клинци, а не супер-звезде. То су постали тек касније. Дуле је у тој својој првој ери, водио Партизан само 2 сезоне, а освојио то што си набројао, плус 3. место на Ф4 ЕЛ. Мало ли је? Управо је неискуство тих играча било пресудно за крах на Ф4. Већ следећи пут (али без Дивца) освојише ЕЛ. Дуле је професор кошарке, а нама је јасно зашто га мрзите:)

Dario

pre 2 godine

Zvezda moze da dobija utakmice na cvrstinu i riljanje u odbrani. Zvezda nema pare da napravi tim koji moze da se nadigrava. Tog istog Lojda su ljudi pljuvali i prozivali dok nije dosao Radonjica. Decko je u odbrani katastrofa, u napadu ga nekada krene.

ff

pre 2 godine

(Vlada, 29. oktobar 2021 10:24)
Igrati do ivice faula i prosto udarati šakom čoveka kao lazić hajnsa kad je već utakmica bila rešena, su dosta različite stvari.

Vlada

pre 2 godine

Kao veliki poštovalac lika i dela generala Vujoševića, potsetiću vas na njegovu taktiku. Svih 5 igrača idu do ivice faula jer sudija može da svira samo jednom od njih. Ipak za razliku od Rudonje, Dule je imao ozbiljno kreativan napad i najbolji ofanzivni skok u EL.

.

pre 2 godine

Napokon neko o ovome otvoreno da progovori. Bolje ovako nego da se ćutke čeka da neko bude povredjen. Hrkljuš i borilački sportovi umesto košarke jedino ka tome vode. Ili da nalete na nekog jačeg i ludjeg koji će da ih odvali na terenu.
(Nevera, 29. oktobar 2021 08:40

Јао ви брижни и забринути, које лицемерје без граница..кад се сетим како се играло код Вујошевића, тад вам ништа није сметало, лицемери на квадрат.

miki

pre 2 godine

Kakvi komentari. A namerno podmetanje noge Troj Denijelsa Holinsu pri doskoku je gore od svega sto je Zvezda eventualno uradila.
No, godine Gudure , Jovica, Kalinica, Mitrovica, Lazica, Bobija , Dobrica i slicnih su uradile sta su uradile.

Nenad

pre 2 godine

Ne znam šta se promenilo u pravilima, ali ono je strašno?!
Nisam gledao do kraja, ali bilo je 3 nesportska faula dok sam gledao (dva Armani, jedan Zvezda) . Ja ne razumem zašto su ono bili nesportski faulvi? Nijedan nije u nameri napravljen, niti je imao neki intezitet.

Čisto da znam

pre 2 godine

Ima tim 5 puta skuplji od Zvezdinog, igraci nas sami pobedili u prvoj cetvrtini, a ovaj izigrava mudraca sa sve ljutnjom na +15 i +18. Trcimocko.
(John Terry, 29. oktobar 2021 08:46)

Nije to ovaj, to je Etore Mesina, osvajac 4 trofeja EL(posle Zeljka najvise) i jedan od najboljih evropskih trenera ikada.
(PredragDrobnjak, 29. oktobar 2021 09:49)
Ne vredi druze to objasnjavati.To je Zvezdina publika koja prati kosarku zadnjih pet godina a prosek starosti je izmedju 15-18 god….

čiča

pre 2 godine

Zvezda igra ubedljivo najgoru košarku koju sam gledao u svom životu. Mislio sam da je Partizan od prošle sezone sa one 2 akcije za celu utakmicu gori ali ovo pod Radonjićem ove sezone je blagi užas. Davidovac za 4 zadnje utakmice u evroligi dao 2 poena. Kao rekreativac. Ja samo ne kontam zašto ovaj hrljuš od košarke hvale navijači CZ i tog Radonjića a nije im odgovarao Obradović prošle sezone?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 29. oktobar 2021 08:53)

Partizan je u prošloj sezoni, sa "2 akcije za celu utakmicu", bio glavni pretendent na titulu osvajača Evrokupa i ABA lige.

Da te podsetim, to je ona sezona koja je završena za stolom, i Zvezda dobila učešće u Evroligi na lepe oči (sa naočarama).

Kosjan

pre 2 godine

Rudonju ce jedino dve uzastopne teske povrede na istom mecu spreciti da odustane od ragbija kojim lozi svoje igrace. Kakva antipropaganda kosarke, ovo svet nije video.
(zeck, 29. oktobar 2021 08:45)

Ti i ne znas sta je ragbi, vi ste spineri

ej bre

pre 2 godine

Odlična izjava Mesine, zna vrlo dobro kako je Renfro završio karijeru nakon namernog gaženja lazića.

Lepo Mesina kaže idite igrajte EHF Ligu Šampiona u rukometu, nije ovo za vas
(ljemenkacz, 29. oktobar 2021 08:41)

a sto volite da izmisljate toliko u ovom slučaju oko renfroa, gde je on to završio karijeru kako vas nije sramota da tako nesto napišete?

ptichica

pre 2 godine

Za sve ove što pljuju Zvezdinu igru - odgledajte neki klip Pistonsa, ona generacija iz 2004 da vidite kako se igrala odbrana. Ne kažem da je Zvezdina odbrana na tom nivou, nego kakva je sama odbrana. Promenom pravila ukanalili su igru u odbrani, pa je i globalno košarka postala mnogo mekša. Svi se dičimo tom razlikom evropske košarke u odnosu na NBA, kako se na ovim prostorima igra odbrana a da je tamo "cirkus". Pa jel hoćete da i evropska košarka postane run & gun?

metalstorm

pre 2 godine

Činjenica je da igramo hrkljuš, činjenica je da je Holins gori od Rajana Perkovića, ali i to da su veliki problemi sa sastavom. Mora krenuti na bolje kad se svi okupe. E da Lazić i Simonović, hvala i penzija.

Vokser

pre 2 godine

Napokon neko o ovome otvoreno da progovori. Bolje ovako nego da se ćutke čeka da neko bude povredjen. Hrkljuš i borilački sportovi umesto košarke jedino ka tome vode. Ili da nalete na nekog jačeg i ludjeg koji će da ih odvali na terenu.
(Nevera, 29. oktobar 2021 08:40)

Ma totalno si u pravu, zvezda inace kontroliše sudije u evropi...

cukce

pre 2 godine

Zvezda igra ubedljivo najgoru košarku koju sam gledao u svom životu. Mislio sam da je Partizan od prošle sezone sa one 2 akcije za celu utakmicu gori ali ovo pod Radonjićem ove sezone je blagi užas. Davidovac za 4 zadnje utakmice u evroligi dao 2 poena. Kao rekreativac. Ja samo ne kontam zašto ovaj hrljuš od košarke hvale navijači CZ i tog Radonjića a nije im odgovarao Obradović prošle sezone?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 29. oktobar 2021 08:53)

Jedino ako imaš 11 godina pa nisi zapamtio Partizan iz ere Vujoševića kada je igrao hrkljuš, naročito hrkljuš u EL! Nolan Smit je onom trojkom prekinuo eru hrkljuša i od tad ne znate šta je EL, samo je pratite na tuđim vestima!

kusavi

pre 2 godine

Znači prebili su nas i čovek ladno to izjavi, možda je na svoju ekipu mislio. To što smo mi uvijek na igraču i što nikada ne odustajemo ne znači da bijemo. Ko je gledao vidjeo je ulazak u Holinsa na trojci za namjernu, udaranje šakom u pleksus u bloku od strane Ćaća, lakat u facu Kaline za šta ni faul nije sviran, Kuza mlataraju kako stignu i onda Zvezda igra sa puno kontakta.

turbo

pre 2 godine

Jedino ako imaš 11 godina pa nisi zapamtio Partizan iz ere Vujoševića kada je igrao hrkljuš, naročito hrkljuš u EL! Nolan Smit je onom trojkom prekinuo eru hrkljuša i od tad ne znate šta je EL, samo je pratite na tuđim vestima!
(cukce, 29. oktobar 2021 09:26)

Opet komentari publike koja košarku prati od pre dva meseca. U godinama pre F4, u toj sezoni, i sezoni nakon, KKP je bio među najatraktivnijim ekipama u Evropi. Peković, Gist, Veseli, Milosavljević, Kecman, Marić, Lovernj, Vesterman, Bertans, Bogdanović... su redovno završavali na špicama koje su vrtele najbolje poteze večeri.

Zašto? Samo navijači FMP-a misle da košarka temeljena na odbrani mora biti negledljivi rukomet. Vujoševićev Partizan igrao je ragbi u odbrani, ali im je napadačka igra bila zasnovana na brzim kontranapadima i tranziciji nakon osvojene lopte u odbrani. Pritom, u pitanju je bila atletska ekipa (setite se kako su izgledali Milosavljević, Lovernj, Veseli... u najboljim danima; čak je i Marić bio neverovatno okretan uprkos konstituciji) koja je jela parket i koja je mogla da izdrži 20 sekundi odbrane, a potom brzu tranziciju ili još jedan dug pozicioni napad. Da li Davidovac, Dobrić, Simonović, Lazić itd. izgledaju kao moderni, atletski košarkaši? Pogrbljeni, ili previše vižljasti ili previše kockasti... Zato i gledamo "hrkljuš".

zika slika

pre 2 godine

Pod 1: sve sto smo naucili o igri u odbrani, naucili smo gledajuci Vujosevicev Partizan
Pod 2: koga zabole sta prica Mesina, ima budzet od 20+ miliona i opet nece da osvoji EL
Pod 3: vratice se Dzoni Ivanovic i Vajt
Pod 4: bice opet Kalemegdan u junu i ljubicasto-siva boja na licu jednog cacanskog boema

magija

pre 2 godine

Pa to je nadaleko poznati Radonjićev hrkljuš.
Igrači naprave toliko faulova da sudija svira tek svaki treći.
Ako bude svirao svaki po pravilima, Zvezda ostaje sa dva igrača do kraja utakmice.
To im je način da pomere kriterijum suđenja.
Sudija jednostavno odlučuje da pušta više kontakata kako ne bi poslao šest do sedam igrača sa 5 faulova na klupu i tako odredio utakmicu.
Mesina konkretno može biti zadovoljan je mesar LeBranko nikoga nije osakatio ili polomio, kao što ume.
(rukomet, 29. oktobar 2021 08:49)

evo vec se spremaju za derbi sa spin pricama, niko živi se u aba ligi ne žali na sudije protiv zvezde ali vi u vasoj nemoći izmisljate pricu da bi imali alibi za svaki slucaj kada dodje derbi , koga je to lazic osakatio u karijeri, kako vas nije sramota da tako nesto pisete?

As Nodt

pre 2 godine

Pa jel moguće da Zagorska divizija komentariše ovo. Pa to je patentirao grof od Kluža sa Vesom Petrovićem i Perom Božićem.
(Kikinda, 29. oktobar 2021 09:46)

Nikako ne ide Pera Bozic u isti kos sa mesarom Lazicem. Pera je svoje protivnike branio seretskim osmehom, ovaj radi klizece startove.

manekenac

pre 2 godine

Zvezdi ništa nije polazilo za rukom, a "manekeni" su ga dobili

ako su oni "manekeni" pa nas razbiju sa 20 razlike, sta su ovi nasi - manekenke ili lezilebovici

AntiRadonja

pre 2 godine

Zvezda igra ubedljivo najgoru košarku koju sam gledao u svom životu. Mislio sam da je Partizan od prošle sezone sa one 2 akcije za celu utakmicu gori ali ovo pod Radonjićem ove sezone je blagi užas. Davidovac za 4 zadnje utakmice u evroligi dao 2 poena. Kao rekreativac. Ja samo ne kontam zašto ovaj hrljuš od košarke hvale navijači CZ i tog Radonjića a nije im odgovarao Obradović prošle sezone?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 29. oktobar 2021 08:53)

Sve potpisujem.Radonjic treba da ode jos veceras!

Ako su ruze, procvetace...

pre 2 godine

ako krenu tako i derbiju mialim da ce zeljko da pusta munje i gromove na sudije.
a zamislite onda tog mucenika u ABA sto mora da iskljuci zeljka obradovica i onda drhti do konferencije za stampu, gde ga ovaj potencionalno markira do kraja zivota kao neznalicu.
i onda zqmislite situaciju, taj sudija prica sa kumom na slavi o kosarci, a ovaj kaze, ma cuti, zeljko rekao da pojma nemas, da si totalni duduk, ajde pricaj o hrizantemama i hortikulturi....
E to je moc trenera. Ne znas da li ti je gore kad cuti miran, kada divlja sa klupe ili kada ga iskljucis...
Zamislite nuklearnu bombu u novina : " Javor iskljucio Zoca, Zoc prozvao Javora da je kosarkaski analfabeta" Nema te kazne koja ce posle da spere ljagu sa sudjenja u ABA ligi...A tek je to onda pritisak na sudije za sledece utkamice...

Zoran

pre 2 godine

(čiča, 29. oktobar 2021 09:04)Cica nije to bila prosla sezona vec pre 2 sezone kada je Trinkijeri trenirao. Prosle sezone Trinkijeri je sa Bajernom dominirao evroligom. Nije bio u Partizanu vec isti trenirao Vlado Scepanovic.

PredragDrobnjak

pre 2 godine

Ima tim 5 puta skuplji od Zvezdinog, igraci nas sami pobedili u prvoj cetvrtini, a ovaj izigrava mudraca sa sve ljutnjom na +15 i +18. Trcimocko.
(John Terry, 29. oktobar 2021 08:46)

Nije to ovaj, to je Etore Mesina, osvajac 4 trofeja EL(posle Zeljka najvise) i jedan od najboljih evropskih trenera ikada.

Mio

pre 2 godine

Čovek je ovo vrlo diskretno rekao,ono što su svi gledali... onu rukometnu i rvačku odbranu,koju loše sudije ne mogu da izkontrolišu.
Sudije gledaju da li je nad Kalinićem napravljen nameran faul,a svi vide njegovo kretanje u bloku i faul u napadu,a on provokativno leti 5m..
po ko zna koji put na utakmici.. i zahvaljujući sudijama daje loš primer mladim igračima.. Lazić takođe,ramena,kolena,laktovi,i najveći doprinos je koliko je iskamčio faula u napadu nad njim..
ovoga puta Simonovića nije bilo,ali njegovo drmusanje kao Baba Roga,takodjer nema veze sa košarkom!!! Jasno je šta se dešava kada sudije u korenu saseku takav rvomet,videli smo protiv Albe!!!

ff

pre 2 godine

Eto za grobare, kad su nas mlatili u hamburgu, a neki se pitali što zoc to trpi. Pa zato što zna da je to dobar trening i samo uvod u ono što nas čeka sa njihovim sudijama u aba ligi. Kad igraju takozvani hrkljus u evropi, sta ce tek u njihovoj ligi.

loks

pre 2 godine

Rudonju ce jedino dve uzastopne teske povrede na istom mecu spreciti da odustane od ragbija kojim lozi svoje igrace. Kakva antipropaganda kosarke, ovo svet nije video.
(zeck, 29. oktobar 2021 08:45)

a ko je to ostao pivredjen posle zvezdine utakmice ove i prošle sezone , pa da ima logike ikakve to sto pisete....

Reg

pre 2 godine

Očigledno da individualni kvalitet igrača Zvezde nije za neki bolji plasman u EL. Pogotovo napadački, mora postojati nekoliko igrača koji postiž koševe sa lakoćom i koji rešavaju teške situacije u napadu.

rukomet

pre 2 godine

Pa to je nadaleko poznati Radonjićev hrkljuš.
Igrači naprave toliko faulova da sudija svira tek svaki treći.
Ako bude svirao svaki po pravilima, Zvezda ostaje sa dva igrača do kraja utakmice.
To im je način da pomere kriterijum suđenja.
Sudija jednostavno odlučuje da pušta više kontakata kako ne bi poslao šest do sedam igrača sa 5 faulova na klupu i tako odredio utakmicu.
Mesina konkretno može biti zadovoljan je mesar LeBranko nikoga nije osakatio ili polomio, kao što ume.

John Terry

pre 2 godine

Ima tim 5 puta skuplji od Zvezdinog, igraci nas sami pobedili u prvoj cetvrtini, a ovaj izigrava mudraca sa sve ljutnjom na +15 i +18. Trcimocko.

ljemenkacz

pre 2 godine

Odlična izjava Mesine, zna vrlo dobro kako je Renfro završio karijeru nakon namernog gaženja lazića.

Lepo Mesina kaže idite igrajte EHF Ligu Šampiona u rukometu, nije ovo za vas

Pera

pre 2 godine

E Radonjicu, aj ti nama objasni zašto si selektirao takvu ekipu. Zar je moguće da si verovao da Kolins moze zameniti Lojda? Sta mu ne kupite bolje patike, da ne pada svaki čas na parket ili je to ipak u glavi. St mu ne objasnis da igra za ekipu, a ne za protivnika? Zasto Simonovic nije u penziji, zasto je Davidovac ,,zaboravio" da igra kosarku, zasto Kalinic ,,divlja" i td...

zeck

pre 2 godine

Rudonju ce jedino dve uzastopne teske povrede na istom mecu spreciti da odustane od ragbija kojim lozi svoje igrace. Kakva antipropaganda kosarke, ovo svet nije video.

građanin opasnih namera

pre 2 godine

hrkljuš od košarke, realno da izgubiš volju za ovim sportom, a najjači su teletabisi ovde koji Rudonju veličaju i prave stručnjaka od njega, a realno da čovek nikad neće trenirati evroligaša, sem ove nesrećne zvezde ili kako vec se zove....

Nevera

pre 2 godine

Napokon neko o ovome otvoreno da progovori. Bolje ovako nego da se ćutke čeka da neko bude povredjen. Hrkljuš i borilački sportovi umesto košarke jedino ka tome vode. Ili da nalete na nekog jačeg i ludjeg koji će da ih odvali na terenu.

SUNĐER BOB

pre 2 godine

Protiv Monaka Plavšić je dao odlicne komentare(kolins je majstor da upropasti sve, deca posle ove utakmice nece hteti da treniraju košarku i sl..) ..sinoc ni jedan komentar..zabranili mu sigurno..to tek govori koliko smo jadni..nista od Zvezde ove sezone..pravda za Darka i Zvezdo volim te!

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Zvezda igra ubedljivo najgoru košarku koju sam gledao u svom životu. Mislio sam da je Partizan od prošle sezone sa one 2 akcije za celu utakmicu gori ali ovo pod Radonjićem ove sezone je blagi užas. Davidovac za 4 zadnje utakmice u evroligi dao 2 poena. Kao rekreativac. Ja samo ne kontam zašto ovaj hrljuš od košarke hvale navijači CZ i tog Radonjića a nije im odgovarao Obradović prošle sezone?

Nevera

pre 2 godine

Napokon neko o ovome otvoreno da progovori. Bolje ovako nego da se ćutke čeka da neko bude povredjen. Hrkljuš i borilački sportovi umesto košarke jedino ka tome vode. Ili da nalete na nekog jačeg i ludjeg koji će da ih odvali na terenu.

ljemenkacz

pre 2 godine

Odlična izjava Mesine, zna vrlo dobro kako je Renfro završio karijeru nakon namernog gaženja lazića.

Lepo Mesina kaže idite igrajte EHF Ligu Šampiona u rukometu, nije ovo za vas

zeck

pre 2 godine

Rudonju ce jedino dve uzastopne teske povrede na istom mecu spreciti da odustane od ragbija kojim lozi svoje igrace. Kakva antipropaganda kosarke, ovo svet nije video.

SUNĐER BOB

pre 2 godine

Protiv Monaka Plavšić je dao odlicne komentare(kolins je majstor da upropasti sve, deca posle ove utakmice nece hteti da treniraju košarku i sl..) ..sinoc ni jedan komentar..zabranili mu sigurno..to tek govori koliko smo jadni..nista od Zvezde ove sezone..pravda za Darka i Zvezdo volim te!

rukomet

pre 2 godine

Pa to je nadaleko poznati Radonjićev hrkljuš.
Igrači naprave toliko faulova da sudija svira tek svaki treći.
Ako bude svirao svaki po pravilima, Zvezda ostaje sa dva igrača do kraja utakmice.
To im je način da pomere kriterijum suđenja.
Sudija jednostavno odlučuje da pušta više kontakata kako ne bi poslao šest do sedam igrača sa 5 faulova na klupu i tako odredio utakmicu.
Mesina konkretno može biti zadovoljan je mesar LeBranko nikoga nije osakatio ili polomio, kao što ume.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Zvezda igra ubedljivo najgoru košarku koju sam gledao u svom životu. Mislio sam da je Partizan od prošle sezone sa one 2 akcije za celu utakmicu gori ali ovo pod Radonjićem ove sezone je blagi užas. Davidovac za 4 zadnje utakmice u evroligi dao 2 poena. Kao rekreativac. Ja samo ne kontam zašto ovaj hrljuš od košarke hvale navijači CZ i tog Radonjića a nije im odgovarao Obradović prošle sezone?

As Nodt

pre 2 godine

Pa jel moguće da Zagorska divizija komentariše ovo. Pa to je patentirao grof od Kluža sa Vesom Petrovićem i Perom Božićem.
(Kikinda, 29. oktobar 2021 09:46)

Nikako ne ide Pera Bozic u isti kos sa mesarom Lazicem. Pera je svoje protivnike branio seretskim osmehom, ovaj radi klizece startove.

PredragDrobnjak

pre 2 godine

Ima tim 5 puta skuplji od Zvezdinog, igraci nas sami pobedili u prvoj cetvrtini, a ovaj izigrava mudraca sa sve ljutnjom na +15 i +18. Trcimocko.
(John Terry, 29. oktobar 2021 08:46)

Nije to ovaj, to je Etore Mesina, osvajac 4 trofeja EL(posle Zeljka najvise) i jedan od najboljih evropskih trenera ikada.

ff

pre 2 godine

Eto za grobare, kad su nas mlatili u hamburgu, a neki se pitali što zoc to trpi. Pa zato što zna da je to dobar trening i samo uvod u ono što nas čeka sa njihovim sudijama u aba ligi. Kad igraju takozvani hrkljus u evropi, sta ce tek u njihovoj ligi.

turbo

pre 2 godine

Jedino ako imaš 11 godina pa nisi zapamtio Partizan iz ere Vujoševića kada je igrao hrkljuš, naročito hrkljuš u EL! Nolan Smit je onom trojkom prekinuo eru hrkljuša i od tad ne znate šta je EL, samo je pratite na tuđim vestima!
(cukce, 29. oktobar 2021 09:26)

Opet komentari publike koja košarku prati od pre dva meseca. U godinama pre F4, u toj sezoni, i sezoni nakon, KKP je bio među najatraktivnijim ekipama u Evropi. Peković, Gist, Veseli, Milosavljević, Kecman, Marić, Lovernj, Vesterman, Bertans, Bogdanović... su redovno završavali na špicama koje su vrtele najbolje poteze večeri.

Zašto? Samo navijači FMP-a misle da košarka temeljena na odbrani mora biti negledljivi rukomet. Vujoševićev Partizan igrao je ragbi u odbrani, ali im je napadačka igra bila zasnovana na brzim kontranapadima i tranziciji nakon osvojene lopte u odbrani. Pritom, u pitanju je bila atletska ekipa (setite se kako su izgledali Milosavljević, Lovernj, Veseli... u najboljim danima; čak je i Marić bio neverovatno okretan uprkos konstituciji) koja je jela parket i koja je mogla da izdrži 20 sekundi odbrane, a potom brzu tranziciju ili još jedan dug pozicioni napad. Da li Davidovac, Dobrić, Simonović, Lazić itd. izgledaju kao moderni, atletski košarkaši? Pogrbljeni, ili previše vižljasti ili previše kockasti... Zato i gledamo "hrkljuš".

građanin opasnih namera

pre 2 godine

hrkljuš od košarke, realno da izgubiš volju za ovim sportom, a najjači su teletabisi ovde koji Rudonju veličaju i prave stručnjaka od njega, a realno da čovek nikad neće trenirati evroligaša, sem ove nesrećne zvezde ili kako vec se zove....

John Terry

pre 2 godine

Ima tim 5 puta skuplji od Zvezdinog, igraci nas sami pobedili u prvoj cetvrtini, a ovaj izigrava mudraca sa sve ljutnjom na +15 i +18. Trcimocko.

Pera

pre 2 godine

E Radonjicu, aj ti nama objasni zašto si selektirao takvu ekipu. Zar je moguće da si verovao da Kolins moze zameniti Lojda? Sta mu ne kupite bolje patike, da ne pada svaki čas na parket ili je to ipak u glavi. St mu ne objasnis da igra za ekipu, a ne za protivnika? Zasto Simonovic nije u penziji, zasto je Davidovac ,,zaboravio" da igra kosarku, zasto Kalinic ,,divlja" i td...

Mio

pre 2 godine

Čovek je ovo vrlo diskretno rekao,ono što su svi gledali... onu rukometnu i rvačku odbranu,koju loše sudije ne mogu da izkontrolišu.
Sudije gledaju da li je nad Kalinićem napravljen nameran faul,a svi vide njegovo kretanje u bloku i faul u napadu,a on provokativno leti 5m..
po ko zna koji put na utakmici.. i zahvaljujući sudijama daje loš primer mladim igračima.. Lazić takođe,ramena,kolena,laktovi,i najveći doprinos je koliko je iskamčio faula u napadu nad njim..
ovoga puta Simonovića nije bilo,ali njegovo drmusanje kao Baba Roga,takodjer nema veze sa košarkom!!! Jasno je šta se dešava kada sudije u korenu saseku takav rvomet,videli smo protiv Albe!!!

Čisto da znam

pre 2 godine

Ima tim 5 puta skuplji od Zvezdinog, igraci nas sami pobedili u prvoj cetvrtini, a ovaj izigrava mudraca sa sve ljutnjom na +15 i +18. Trcimocko.
(John Terry, 29. oktobar 2021 08:46)

Nije to ovaj, to je Etore Mesina, osvajac 4 trofeja EL(posle Zeljka najvise) i jedan od najboljih evropskih trenera ikada.
(PredragDrobnjak, 29. oktobar 2021 09:49)
Ne vredi druze to objasnjavati.To je Zvezdina publika koja prati kosarku zadnjih pet godina a prosek starosti je izmedju 15-18 god….

Vlada

pre 2 godine

Kao veliki poštovalac lika i dela generala Vujoševića, potsetiću vas na njegovu taktiku. Svih 5 igrača idu do ivice faula jer sudija može da svira samo jednom od njih. Ipak za razliku od Rudonje, Dule je imao ozbiljno kreativan napad i najbolji ofanzivni skok u EL.

ff

pre 2 godine

(Vlada, 29. oktobar 2021 10:24)
Igrati do ivice faula i prosto udarati šakom čoveka kao lazić hajnsa kad je već utakmica bila rešena, su dosta različite stvari.

Reg

pre 2 godine

Očigledno da individualni kvalitet igrača Zvezde nije za neki bolji plasman u EL. Pogotovo napadački, mora postojati nekoliko igrača koji postiž koševe sa lakoćom i koji rešavaju teške situacije u napadu.

Bero Rakun

pre 2 godine

@Pod 1: sve sto smo naucili o igri u odbrani, naucili smo gledajuci Vujosevicev Partizan
Pod 2: koga zabole sta prica Mesina, ima budzet od 20+ miliona i opet nece da osvoji EL
Pod 3: vratice se Dzoni Ivanovic i Vajt
Pod 4: bice opet Kalemegdan u junu i ljubicasto-siva boja na licu jednog cacanskog boema
(zika slika, 29. oktobar 2021 09:18)

Da probam da odgovorim:
1: Slabo primenjujete to sto ste naucili, Vujosevic jeste dobijao tehnicek, ali se tada budila ekipa. Cvrsta odbrana u EL ne znaci nuzno divljastvo na utakmici (govorim o igracima u EL).
2: Opet potenciranje price ciji je veci.
3: Nadam se sto pre, posto Ivanovic vredi ovoj ekipi mnogo.
4: Neka najbolji tim slavi na kraju godine, a ostali neka cestitaju ako su posteni.

Toliko od mene.

Роланд Гарос

pre 2 godine

Čovek koji je sa timom super zvezda (Divac, Paspalj, Đorđević, Grbović, Obradović, Savović, Nakić) uspeo da osvoji jedno prvenstvo, jedan kup i jedan kup Radivoja Koraća.

Vujošević je demagog na nivou ovog što sada vlada našim prostorima. Partizan su vodili neki veliki treneri ali Vujošević sigurno nije među njima.
(Đorđe Stanić, 29. oktobar 2021 11:01)

Хах...Иди гледај ФМП. Сви ти играчи (осим Обрадовића) су у то време били само талентовани клинци, а не супер-звезде. То су постали тек касније. Дуле је у тој својој првој ери, водио Партизан само 2 сезоне, а освојио то што си набројао, плус 3. место на Ф4 ЕЛ. Мало ли је? Управо је неискуство тих играча било пресудно за крах на Ф4. Већ следећи пут (али без Дивца) освојише ЕЛ. Дуле је професор кошарке, а нама је јасно зашто га мрзите:)

čiča

pre 2 godine

Zvezda igra ubedljivo najgoru košarku koju sam gledao u svom životu. Mislio sam da je Partizan od prošle sezone sa one 2 akcije za celu utakmicu gori ali ovo pod Radonjićem ove sezone je blagi užas. Davidovac za 4 zadnje utakmice u evroligi dao 2 poena. Kao rekreativac. Ja samo ne kontam zašto ovaj hrljuš od košarke hvale navijači CZ i tog Radonjića a nije im odgovarao Obradović prošle sezone?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 29. oktobar 2021 08:53)

Partizan je u prošloj sezoni, sa "2 akcije za celu utakmicu", bio glavni pretendent na titulu osvajača Evrokupa i ABA lige.

Da te podsetim, to je ona sezona koja je završena za stolom, i Zvezda dobila učešće u Evroligi na lepe oči (sa naočarama).

.

pre 2 godine

Napokon neko o ovome otvoreno da progovori. Bolje ovako nego da se ćutke čeka da neko bude povredjen. Hrkljuš i borilački sportovi umesto košarke jedino ka tome vode. Ili da nalete na nekog jačeg i ludjeg koji će da ih odvali na terenu.
(Nevera, 29. oktobar 2021 08:40

Јао ви брижни и забринути, које лицемерје без граница..кад се сетим како се играло код Вујошевића, тад вам ништа није сметало, лицемери на квадрат.

AntiRadonja

pre 2 godine

Zvezda igra ubedljivo najgoru košarku koju sam gledao u svom životu. Mislio sam da je Partizan od prošle sezone sa one 2 akcije za celu utakmicu gori ali ovo pod Radonjićem ove sezone je blagi užas. Davidovac za 4 zadnje utakmice u evroligi dao 2 poena. Kao rekreativac. Ja samo ne kontam zašto ovaj hrljuš od košarke hvale navijači CZ i tog Radonjića a nije im odgovarao Obradović prošle sezone?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 29. oktobar 2021 08:53)

Sve potpisujem.Radonjic treba da ode jos veceras!

Strašno šta Radonjić pravi od košarke

pre 2 godine

Igrati do ivice faula i prosto udarati šakom čoveka kao lazić hajnsa kad je već utakmica bila rešena, su dosta različite stvari.
(ff, 29. oktobar 2021 10:32)

E, primetio sam. U jednom momentu ga je uhvatio kao kada se rvači ili bokseri uhvate u klinču. Neverovatno. Jedva čekam derbi. Ako Zvezda bude ovako igrala mislim da ih čeka iznenadjenje, ne mislim rezultatsko, biće neizvesno svakako, nego u ponašanju igrača. Svi misle da su u Partizanu mekani klinci, a onaj Kuruc, Smajli, Glas ili Ledej, mislim da vec imamo patosiranje u najavi nekog igraca Zvezde budu li se ponasali džiberski kao sinoc. Ma ne samo sinoc, cele ove sezone svoju nemoc prikrivaju klasičnom tučom. I to će raditi sve dok ne osete da i druga strana ume da bije.

zika slika

pre 2 godine

Pod 1: sve sto smo naucili o igri u odbrani, naucili smo gledajuci Vujosevicev Partizan
Pod 2: koga zabole sta prica Mesina, ima budzet od 20+ miliona i opet nece da osvoji EL
Pod 3: vratice se Dzoni Ivanovic i Vajt
Pod 4: bice opet Kalemegdan u junu i ljubicasto-siva boja na licu jednog cacanskog boema

cukce

pre 2 godine

Zvezda igra ubedljivo najgoru košarku koju sam gledao u svom životu. Mislio sam da je Partizan od prošle sezone sa one 2 akcije za celu utakmicu gori ali ovo pod Radonjićem ove sezone je blagi užas. Davidovac za 4 zadnje utakmice u evroligi dao 2 poena. Kao rekreativac. Ja samo ne kontam zašto ovaj hrljuš od košarke hvale navijači CZ i tog Radonjića a nije im odgovarao Obradović prošle sezone?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 29. oktobar 2021 08:53)

Jedino ako imaš 11 godina pa nisi zapamtio Partizan iz ere Vujoševića kada je igrao hrkljuš, naročito hrkljuš u EL! Nolan Smit je onom trojkom prekinuo eru hrkljuša i od tad ne znate šta je EL, samo je pratite na tuđim vestima!

manekenac

pre 2 godine

Zvezdi ništa nije polazilo za rukom, a "manekeni" su ga dobili

ako su oni "manekeni" pa nas razbiju sa 20 razlike, sta su ovi nasi - manekenke ili lezilebovici

Роланд Гарос

pre 2 godine

"Претеран" контакт је уобичајена игра дивљих екипа. Полази се од чињенице да судија не може да свира 5 фаулова истовремено, него само један. Зато су сви играчи противничке екипе истовремено под притиском, па докле то судија допусти. Једини начин да се супротставиш оваквом хркљушу је да играш исто тако и чекаш да судије испеглају критеријум.

Vokser

pre 2 godine

Napokon neko o ovome otvoreno da progovori. Bolje ovako nego da se ćutke čeka da neko bude povredjen. Hrkljuš i borilački sportovi umesto košarke jedino ka tome vode. Ili da nalete na nekog jačeg i ludjeg koji će da ih odvali na terenu.
(Nevera, 29. oktobar 2021 08:40)

Ma totalno si u pravu, zvezda inace kontroliše sudije u evropi...

nesa80

pre 2 godine

kakav strah grobarski od derbija... nije vama lako.
(sta reci, 29. oktobar 2021 09:48)
ne znam sto bi se plasili kad je partizan trenutno jacine tu otprilike ko i armani-svaki igrac moze da izvuce trojke i dvojke sa distance iz nicega a vi trojku cete slaviti ko gol,partizan protiv vas veze 3-4 napada i odlepljuje se lagano,nije potcenjivacki ali ovakav odnos snaga na terenu ste vi imali godinama protiv nas,partizan je imao ocajan napad godinama.partizana i kad neide na terenu on ladno dodje do 85 koseva.nismo bili optimisti sem one godine sa trinkijerijem ali ove godine smo realno najaci uz buducnost.e sad vi cete reci partizan je imao slabe protivnike-pa ok vi ste izgubili dve od takozvanih slabih-igokeja i alba kojeg je hamburg pobedio.u najmanju ruku smo egal u najmanju,nema cega da se plasimo jedva ste nas dobijali i kad ste bili jaci po imenima za 40 razlike.a dodaj tu jos obradovica,eto ne znam koji faktor je na vasoj strani,iskreno i realno ali boze moj pokazace derbi mozda nas razmontirate

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

baš je nepravda to što je onomadašnjem osvajaču fibine lige šampiona zabranjeno da igra evroligu u ovakvom formatu, a još je veća nepravda to što je ta zabrana trajna...

metalstorm

pre 2 godine

Činjenica je da igramo hrkljuš, činjenica je da je Holins gori od Rajana Perkovića, ali i to da su veliki problemi sa sastavom. Mora krenuti na bolje kad se svi okupe. E da Lazić i Simonović, hvala i penzija.

Ako su ruze, procvetace...

pre 2 godine

ako krenu tako i derbiju mialim da ce zeljko da pusta munje i gromove na sudije.
a zamislite onda tog mucenika u ABA sto mora da iskljuci zeljka obradovica i onda drhti do konferencije za stampu, gde ga ovaj potencionalno markira do kraja zivota kao neznalicu.
i onda zqmislite situaciju, taj sudija prica sa kumom na slavi o kosarci, a ovaj kaze, ma cuti, zeljko rekao da pojma nemas, da si totalni duduk, ajde pricaj o hrizantemama i hortikulturi....
E to je moc trenera. Ne znas da li ti je gore kad cuti miran, kada divlja sa klupe ili kada ga iskljucis...
Zamislite nuklearnu bombu u novina : " Javor iskljucio Zoca, Zoc prozvao Javora da je kosarkaski analfabeta" Nema te kazne koja ce posle da spere ljagu sa sudjenja u ABA ligi...A tek je to onda pritisak na sudije za sledece utkamice...

Miloš Petrović

pre 2 godine

Đorđe Stanić

Vujošević je u vreme kada je trenirao Divca i ekipu bio mlad trener sa jako malo iskustva.

Tačno je da se oslanjao na centre kasnije i to je odlicno radio i nije nikakva mudrost reci da je igrao na rezultat, to svi rade. Kada je zbog ogranicenih finansija ili zbog nesposobnosti da prepoznaju talenat igraca uspeo da davede Boa ili Veselog, Partizan je igrao prelepu kosarku. No Dule sada nije tu, sada je na klupi Partizana najveci evropski trener svih vremena i svako ko voli kosarku ce verujem uzivati u naredne dve-tri sezone jer ima mogucnost da gleda jednu veliku ekipu u nastajanju i to od samog pocetka. Bukvalno klinika kosarke uzivo. Uzivajte ljudi, košarka je uz odbojku najlepši, najkreativniji i najelegantniji sport, nemojte je svoditi na tuču na terenu, ogadićete je svojim alibi komentarima generacijama koje dolaze.

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

koga je to lazic osakatio u karijeri
(magija, 29. oktobar 2021 09:42)




pa - njih.
nolan smit im je, bar, to uradio brzo, a lazić na kašičicu, da više boli...

kusavi

pre 2 godine

Znači prebili su nas i čovek ladno to izjavi, možda je na svoju ekipu mislio. To što smo mi uvijek na igraču i što nikada ne odustajemo ne znači da bijemo. Ko je gledao vidjeo je ulazak u Holinsa na trojci za namjernu, udaranje šakom u pleksus u bloku od strane Ćaća, lakat u facu Kaline za šta ni faul nije sviran, Kuza mlataraju kako stignu i onda Zvezda igra sa puno kontakta.

Moka

pre 2 godine

kakav strah grobarski od derbija... nije vama lako.
(sta reci, 29. oktobar 2021 09:48)

Strah od čega tačno, možeš li da mi pojasniš molim te?

Košarkaški je Partizan par nivoa iznad Zvezde, znači od čega bi taj strah trebao da potiče?

marko992

pre 2 godine

Napokon neko o ovome otvoreno da progovori. Bolje ovako nego da se ćutke čeka da neko bude povredjen. Hrkljuš i borilački sportovi umesto košarke jedino ka tome vode. Ili da nalete na nekog jačeg i ludjeg koji će da ih odvali na terenu.
(Nevera, 29. oktobar 2021 08:40

Јао ви брижни и забринути, које лицемерје без граница..кад се сетим како се играло код Вујошевића, тад вам ништа није сметало, лицемери на квадрат.
(., 29. oktobar 2021 10:30)

Pitanje je,da li vama ovo smeta,ostali nisu bitni?

Kosjan

pre 2 godine

Rudonju ce jedino dve uzastopne teske povrede na istom mecu spreciti da odustane od ragbija kojim lozi svoje igrace. Kakva antipropaganda kosarke, ovo svet nije video.
(zeck, 29. oktobar 2021 08:45)

Ti i ne znas sta je ragbi, vi ste spineri

Zoran

pre 2 godine

(čiča, 29. oktobar 2021 09:04)Cica nije to bila prosla sezona vec pre 2 sezone kada je Trinkijeri trenirao. Prosle sezone Trinkijeri je sa Bajernom dominirao evroligom. Nije bio u Partizanu vec isti trenirao Vlado Scepanovic.

ej bre

pre 2 godine

Odlična izjava Mesine, zna vrlo dobro kako je Renfro završio karijeru nakon namernog gaženja lazića.

Lepo Mesina kaže idite igrajte EHF Ligu Šampiona u rukometu, nije ovo za vas
(ljemenkacz, 29. oktobar 2021 08:41)

a sto volite da izmisljate toliko u ovom slučaju oko renfroa, gde je on to završio karijeru kako vas nije sramota da tako nesto napišete?

miki

pre 2 godine

Kakvi komentari. A namerno podmetanje noge Troj Denijelsa Holinsu pri doskoku je gore od svega sto je Zvezda eventualno uradila.
No, godine Gudure , Jovica, Kalinica, Mitrovica, Lazica, Bobija , Dobrica i slicnih su uradile sta su uradile.

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

i ne znaš da se najaci piše da dva j.
(ej bre, 29. oktobar 2021 12:33)




:)))))
i, šta kažeš - najjači se piše sa dva "j"!
pa, kako ti je, onda, uspelo da ga i sam napišeš sa samo jednim?

magija

pre 2 godine

Pa to je nadaleko poznati Radonjićev hrkljuš.
Igrači naprave toliko faulova da sudija svira tek svaki treći.
Ako bude svirao svaki po pravilima, Zvezda ostaje sa dva igrača do kraja utakmice.
To im je način da pomere kriterijum suđenja.
Sudija jednostavno odlučuje da pušta više kontakata kako ne bi poslao šest do sedam igrača sa 5 faulova na klupu i tako odredio utakmicu.
Mesina konkretno može biti zadovoljan je mesar LeBranko nikoga nije osakatio ili polomio, kao što ume.
(rukomet, 29. oktobar 2021 08:49)

evo vec se spremaju za derbi sa spin pricama, niko živi se u aba ligi ne žali na sudije protiv zvezde ali vi u vasoj nemoći izmisljate pricu da bi imali alibi za svaki slucaj kada dodje derbi , koga je to lazic osakatio u karijeri, kako vas nije sramota da tako nesto pisete?

loks

pre 2 godine

Rudonju ce jedino dve uzastopne teske povrede na istom mecu spreciti da odustane od ragbija kojim lozi svoje igrace. Kakva antipropaganda kosarke, ovo svet nije video.
(zeck, 29. oktobar 2021 08:45)

a ko je to ostao pivredjen posle zvezdine utakmice ove i prošle sezone , pa da ima logike ikakve to sto pisete....

Dario

pre 2 godine

Zvezda moze da dobija utakmice na cvrstinu i riljanje u odbrani. Zvezda nema pare da napravi tim koji moze da se nadigrava. Tog istog Lojda su ljudi pljuvali i prozivali dok nije dosao Radonjica. Decko je u odbrani katastrofa, u napadu ga nekada krene.

Đorđe Stanić

pre 2 godine

@vlada

Vujošević ( ima kreativan napad?

Čoveče, šta ti pričaš?

Partizan je igrao na koš manje i nadao se da će neko da pogodi. Vujošević je bio i ostao teška neznalica. Napad je bio oslanjanje na guranje centra ispod koša i nadanje da će nekog da krene šut. Kad se setim koliko su me nervirali kada se šablonski postave na terenu i kada i poslednji gledalac a naravno i protivnički igrač zna da će se pokušati dodavanje na centra i to onako direktno sa vrha kapice. Ono je bio užas za gledanje.

Čovek koji je sa timom super zvezda (Divac, Paspalj, Đorđević, Grbović, Obradović, Savović, Nakić) uspeo da osvoji jedno prvenstvo, jedan kup i jedan kup Radivoja Koraća.

Vujošević je demagog na nivou ovog što sada vlada našim prostorima. Partizan su vodili neki veliki treneri ali Vujošević sigurno nije među njima.

nesa80

pre 2 godine

Mene bi bilo sramota da ostavljam eseje a da sam toliko nepismen. Druže imaš 41 godinu i ne znaš da se najaci piše da dva j. Šta dalje. Prvo osnove pravopisa pa onda košarka i prozivke i analize sa komšilukom.
(ej bre, 29. oktobar 2021 12:33)
ti mora da si neki profesor srpskog,sta si se uvatio za jedno slovo,nije ovo pismeni rad nego eto misljenje,ima i nepismenijih od mene ali zato si ti najsmesniji od svih,ovde se pise o kosarci a za krive drine ispravljaj tamo gde mu je mesto.mene bi bilo sramota da bilo kog ispravljam jer se desi da se pogresi i recenica a ne slovo od kuckanja

cukce

pre 2 godine

U kako navijače KK Rupe bez dna boli kad pomenem antikošarku iz ere Vujoševića, a pomenom trojke Nolana Smita mrak im pada na oči! Pratite vi jedinog evroligaša sa ovih prostora, još dugo ćete ga pratiti!

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

Košarkaški je Partizan par nivoa iznad Zvezde, znači od čega bi taj strah trebao da potiče?
(Moka, 29. oktobar 2021 13:10)



:)))))
pokušavam da to kažem što delikatnije, i kuckam sporo u nadi da ćeš, čak, i ti shvatiti - čovek je govorio o realnoj, a ne o toj vašoj paralelnoj, dimenziji stvarnosti...

ptichica

pre 2 godine

Za sve ove što pljuju Zvezdinu igru - odgledajte neki klip Pistonsa, ona generacija iz 2004 da vidite kako se igrala odbrana. Ne kažem da je Zvezdina odbrana na tom nivou, nego kakva je sama odbrana. Promenom pravila ukanalili su igru u odbrani, pa je i globalno košarka postala mnogo mekša. Svi se dičimo tom razlikom evropske košarke u odnosu na NBA, kako se na ovim prostorima igra odbrana a da je tamo "cirkus". Pa jel hoćete da i evropska košarka postane run & gun?

kouc

pre 2 godine

Mozda trenutna Zvezda nema tranziciju jer nema jos te uigranosti ali onih par godina pod Radonjom je itekako krasilo Zvezdina jaka odbrana i tranzicija. Samo se setite 13-0 protiv CSKA, 16-0 protiv Pao, pa plus 25 na poluvremenu protiv Baskonije u gostima. Itekako je Zvezda imala tranziciju i igrala izuzetno zanimljivu kosarku. Secate je se, ne sumnjam, cela Evropa je pricala o tome.

зуке

pre 2 godine

Чекај, чекај кад је било ономад у фудбалу леонардо ударао на дербију сваког играча звезде који га је чувао (лакат, песница) има све на нету....тада је било "у жару борбе". Притом је ово само један од примера који ми је на брзину пао на памет, нека ме неко слободно допуни

Кад Звездаши то исто или слично раде, тада је за затвор, јел да?

mister

pre 2 godine

Mene bi bilo sramota da ostavljam eseje a da sam toliko nepismen. Druže imaš 41 godinu i ne znaš da se najaci piše da dva j. Šta dalje. Prvo osnove pravopisa pa onda košarka i prozivke i analize sa komšilukom.
(ej bre, 29. oktobar 2021 12:33)
ti mora da si neki profesor srpskog,sta si se uvatio za jedno slovo,nije ovo pismeni rad nego eto misljenje,ima i nepismenijih od mene ali zato si ti najsmesniji od svih,ovde se pise o kosarci a za krive drine ispravljaj tamo gde mu je mesto.mene bi bilo sramota da bilo kog ispravljam jer se desi da se pogresi i recenica a ne slovo od kuckanja
(nesa80, 29. oktobar 2021 12:56)
Posle zareza i tačke kucaj razmak, lepše je, pismenije.
Nemoj da si ljuta, nema potrebe.

ej bre

pre 2 godine

@nesa80

Mene bi bilo sramota da ostavljam eseje a da sam toliko nepismen. Druže imaš 41 godinu i ne znaš da se najaci piše da dva j. Šta dalje. Prvo osnove pravopisa pa onda košarka i prozivke i analize sa komšilukom.

Nenad

pre 2 godine

Ne znam šta se promenilo u pravilima, ali ono je strašno?!
Nisam gledao do kraja, ali bilo je 3 nesportska faula dok sam gledao (dva Armani, jedan Zvezda) . Ja ne razumem zašto su ono bili nesportski faulvi? Nijedan nije u nameri napravljen, niti je imao neki intezitet.

ljemenkacz

pre 2 godine

Odlična izjava Mesine, zna vrlo dobro kako je Renfro završio karijeru nakon namernog gaženja lazića.

Lepo Mesina kaže idite igrajte EHF Ligu Šampiona u rukometu, nije ovo za vas

cukce

pre 2 godine

Zvezda igra ubedljivo najgoru košarku koju sam gledao u svom životu. Mislio sam da je Partizan od prošle sezone sa one 2 akcije za celu utakmicu gori ali ovo pod Radonjićem ove sezone je blagi užas. Davidovac za 4 zadnje utakmice u evroligi dao 2 poena. Kao rekreativac. Ja samo ne kontam zašto ovaj hrljuš od košarke hvale navijači CZ i tog Radonjića a nije im odgovarao Obradović prošle sezone?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 29. oktobar 2021 08:53)

Jedino ako imaš 11 godina pa nisi zapamtio Partizan iz ere Vujoševića kada je igrao hrkljuš, naročito hrkljuš u EL! Nolan Smit je onom trojkom prekinuo eru hrkljuša i od tad ne znate šta je EL, samo je pratite na tuđim vestima!

Nevera

pre 2 godine

Napokon neko o ovome otvoreno da progovori. Bolje ovako nego da se ćutke čeka da neko bude povredjen. Hrkljuš i borilački sportovi umesto košarke jedino ka tome vode. Ili da nalete na nekog jačeg i ludjeg koji će da ih odvali na terenu.

John Terry

pre 2 godine

Ima tim 5 puta skuplji od Zvezdinog, igraci nas sami pobedili u prvoj cetvrtini, a ovaj izigrava mudraca sa sve ljutnjom na +15 i +18. Trcimocko.

zeck

pre 2 godine

Rudonju ce jedino dve uzastopne teske povrede na istom mecu spreciti da odustane od ragbija kojim lozi svoje igrace. Kakva antipropaganda kosarke, ovo svet nije video.

zika slika

pre 2 godine

Pod 1: sve sto smo naucili o igri u odbrani, naucili smo gledajuci Vujosevicev Partizan
Pod 2: koga zabole sta prica Mesina, ima budzet od 20+ miliona i opet nece da osvoji EL
Pod 3: vratice se Dzoni Ivanovic i Vajt
Pod 4: bice opet Kalemegdan u junu i ljubicasto-siva boja na licu jednog cacanskog boema

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Zvezda igra ubedljivo najgoru košarku koju sam gledao u svom životu. Mislio sam da je Partizan od prošle sezone sa one 2 akcije za celu utakmicu gori ali ovo pod Radonjićem ove sezone je blagi užas. Davidovac za 4 zadnje utakmice u evroligi dao 2 poena. Kao rekreativac. Ja samo ne kontam zašto ovaj hrljuš od košarke hvale navijači CZ i tog Radonjića a nije im odgovarao Obradović prošle sezone?

kusavi

pre 2 godine

Znači prebili su nas i čovek ladno to izjavi, možda je na svoju ekipu mislio. To što smo mi uvijek na igraču i što nikada ne odustajemo ne znači da bijemo. Ko je gledao vidjeo je ulazak u Holinsa na trojci za namjernu, udaranje šakom u pleksus u bloku od strane Ćaća, lakat u facu Kaline za šta ni faul nije sviran, Kuza mlataraju kako stignu i onda Zvezda igra sa puno kontakta.

magija

pre 2 godine

Pa to je nadaleko poznati Radonjićev hrkljuš.
Igrači naprave toliko faulova da sudija svira tek svaki treći.
Ako bude svirao svaki po pravilima, Zvezda ostaje sa dva igrača do kraja utakmice.
To im je način da pomere kriterijum suđenja.
Sudija jednostavno odlučuje da pušta više kontakata kako ne bi poslao šest do sedam igrača sa 5 faulova na klupu i tako odredio utakmicu.
Mesina konkretno može biti zadovoljan je mesar LeBranko nikoga nije osakatio ili polomio, kao što ume.
(rukomet, 29. oktobar 2021 08:49)

evo vec se spremaju za derbi sa spin pricama, niko živi se u aba ligi ne žali na sudije protiv zvezde ali vi u vasoj nemoći izmisljate pricu da bi imali alibi za svaki slucaj kada dodje derbi , koga je to lazic osakatio u karijeri, kako vas nije sramota da tako nesto pisete?

Đorđe Stanić

pre 2 godine

@vlada

Vujošević ( ima kreativan napad?

Čoveče, šta ti pričaš?

Partizan je igrao na koš manje i nadao se da će neko da pogodi. Vujošević je bio i ostao teška neznalica. Napad je bio oslanjanje na guranje centra ispod koša i nadanje da će nekog da krene šut. Kad se setim koliko su me nervirali kada se šablonski postave na terenu i kada i poslednji gledalac a naravno i protivnički igrač zna da će se pokušati dodavanje na centra i to onako direktno sa vrha kapice. Ono je bio užas za gledanje.

Čovek koji je sa timom super zvezda (Divac, Paspalj, Đorđević, Grbović, Obradović, Savović, Nakić) uspeo da osvoji jedno prvenstvo, jedan kup i jedan kup Radivoja Koraća.

Vujošević je demagog na nivou ovog što sada vlada našim prostorima. Partizan su vodili neki veliki treneri ali Vujošević sigurno nije među njima.

SUNĐER BOB

pre 2 godine

Protiv Monaka Plavšić je dao odlicne komentare(kolins je majstor da upropasti sve, deca posle ove utakmice nece hteti da treniraju košarku i sl..) ..sinoc ni jedan komentar..zabranili mu sigurno..to tek govori koliko smo jadni..nista od Zvezde ove sezone..pravda za Darka i Zvezdo volim te!

rukomet

pre 2 godine

Pa to je nadaleko poznati Radonjićev hrkljuš.
Igrači naprave toliko faulova da sudija svira tek svaki treći.
Ako bude svirao svaki po pravilima, Zvezda ostaje sa dva igrača do kraja utakmice.
To im je način da pomere kriterijum suđenja.
Sudija jednostavno odlučuje da pušta više kontakata kako ne bi poslao šest do sedam igrača sa 5 faulova na klupu i tako odredio utakmicu.
Mesina konkretno može biti zadovoljan je mesar LeBranko nikoga nije osakatio ili polomio, kao što ume.

.

pre 2 godine

Napokon neko o ovome otvoreno da progovori. Bolje ovako nego da se ćutke čeka da neko bude povredjen. Hrkljuš i borilački sportovi umesto košarke jedino ka tome vode. Ili da nalete na nekog jačeg i ludjeg koji će da ih odvali na terenu.
(Nevera, 29. oktobar 2021 08:40

Јао ви брижни и забринути, које лицемерје без граница..кад се сетим како се играло код Вујошевића, тад вам ништа није сметало, лицемери на квадрат.

Kosjan

pre 2 godine

Rudonju ce jedino dve uzastopne teske povrede na istom mecu spreciti da odustane od ragbija kojim lozi svoje igrace. Kakva antipropaganda kosarke, ovo svet nije video.
(zeck, 29. oktobar 2021 08:45)

Ti i ne znas sta je ragbi, vi ste spineri

miki

pre 2 godine

Kakvi komentari. A namerno podmetanje noge Troj Denijelsa Holinsu pri doskoku je gore od svega sto je Zvezda eventualno uradila.
No, godine Gudure , Jovica, Kalinica, Mitrovica, Lazica, Bobija , Dobrica i slicnih su uradile sta su uradile.

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

koga je to lazic osakatio u karijeri
(magija, 29. oktobar 2021 09:42)




pa - njih.
nolan smit im je, bar, to uradio brzo, a lazić na kašičicu, da više boli...

ej bre

pre 2 godine

Odlična izjava Mesine, zna vrlo dobro kako je Renfro završio karijeru nakon namernog gaženja lazića.

Lepo Mesina kaže idite igrajte EHF Ligu Šampiona u rukometu, nije ovo za vas
(ljemenkacz, 29. oktobar 2021 08:41)

a sto volite da izmisljate toliko u ovom slučaju oko renfroa, gde je on to završio karijeru kako vas nije sramota da tako nesto napišete?

Ako su ruze, procvetace...

pre 2 godine

ako krenu tako i derbiju mialim da ce zeljko da pusta munje i gromove na sudije.
a zamislite onda tog mucenika u ABA sto mora da iskljuci zeljka obradovica i onda drhti do konferencije za stampu, gde ga ovaj potencionalno markira do kraja zivota kao neznalicu.
i onda zqmislite situaciju, taj sudija prica sa kumom na slavi o kosarci, a ovaj kaze, ma cuti, zeljko rekao da pojma nemas, da si totalni duduk, ajde pricaj o hrizantemama i hortikulturi....
E to je moc trenera. Ne znas da li ti je gore kad cuti miran, kada divlja sa klupe ili kada ga iskljucis...
Zamislite nuklearnu bombu u novina : " Javor iskljucio Zoca, Zoc prozvao Javora da je kosarkaski analfabeta" Nema te kazne koja ce posle da spere ljagu sa sudjenja u ABA ligi...A tek je to onda pritisak na sudije za sledece utkamice...

Vokser

pre 2 godine

Napokon neko o ovome otvoreno da progovori. Bolje ovako nego da se ćutke čeka da neko bude povredjen. Hrkljuš i borilački sportovi umesto košarke jedino ka tome vode. Ili da nalete na nekog jačeg i ludjeg koji će da ih odvali na terenu.
(Nevera, 29. oktobar 2021 08:40)

Ma totalno si u pravu, zvezda inace kontroliše sudije u evropi...

ptichica

pre 2 godine

Za sve ove što pljuju Zvezdinu igru - odgledajte neki klip Pistonsa, ona generacija iz 2004 da vidite kako se igrala odbrana. Ne kažem da je Zvezdina odbrana na tom nivou, nego kakva je sama odbrana. Promenom pravila ukanalili su igru u odbrani, pa je i globalno košarka postala mnogo mekša. Svi se dičimo tom razlikom evropske košarke u odnosu na NBA, kako se na ovim prostorima igra odbrana a da je tamo "cirkus". Pa jel hoćete da i evropska košarka postane run & gun?

cukce

pre 2 godine

U kako navijače KK Rupe bez dna boli kad pomenem antikošarku iz ere Vujoševića, a pomenom trojke Nolana Smita mrak im pada na oči! Pratite vi jedinog evroligaša sa ovih prostora, još dugo ćete ga pratiti!

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

baš je nepravda to što je onomadašnjem osvajaču fibine lige šampiona zabranjeno da igra evroligu u ovakvom formatu, a još je veća nepravda to što je ta zabrana trajna...

As Nodt

pre 2 godine

Pa jel moguće da Zagorska divizija komentariše ovo. Pa to je patentirao grof od Kluža sa Vesom Petrovićem i Perom Božićem.
(Kikinda, 29. oktobar 2021 09:46)

Nikako ne ide Pera Bozic u isti kos sa mesarom Lazicem. Pera je svoje protivnike branio seretskim osmehom, ovaj radi klizece startove.

Čisto da znam

pre 2 godine

Ima tim 5 puta skuplji od Zvezdinog, igraci nas sami pobedili u prvoj cetvrtini, a ovaj izigrava mudraca sa sve ljutnjom na +15 i +18. Trcimocko.
(John Terry, 29. oktobar 2021 08:46)

Nije to ovaj, to je Etore Mesina, osvajac 4 trofeja EL(posle Zeljka najvise) i jedan od najboljih evropskih trenera ikada.
(PredragDrobnjak, 29. oktobar 2021 09:49)
Ne vredi druze to objasnjavati.To je Zvezdina publika koja prati kosarku zadnjih pet godina a prosek starosti je izmedju 15-18 god….

Pera

pre 2 godine

E Radonjicu, aj ti nama objasni zašto si selektirao takvu ekipu. Zar je moguće da si verovao da Kolins moze zameniti Lojda? Sta mu ne kupite bolje patike, da ne pada svaki čas na parket ili je to ipak u glavi. St mu ne objasnis da igra za ekipu, a ne za protivnika? Zasto Simonovic nije u penziji, zasto je Davidovac ,,zaboravio" da igra kosarku, zasto Kalinic ,,divlja" i td...

loks

pre 2 godine

Rudonju ce jedino dve uzastopne teske povrede na istom mecu spreciti da odustane od ragbija kojim lozi svoje igrace. Kakva antipropaganda kosarke, ovo svet nije video.
(zeck, 29. oktobar 2021 08:45)

a ko je to ostao pivredjen posle zvezdine utakmice ove i prošle sezone , pa da ima logike ikakve to sto pisete....

turbo

pre 2 godine

Jedino ako imaš 11 godina pa nisi zapamtio Partizan iz ere Vujoševića kada je igrao hrkljuš, naročito hrkljuš u EL! Nolan Smit je onom trojkom prekinuo eru hrkljuša i od tad ne znate šta je EL, samo je pratite na tuđim vestima!
(cukce, 29. oktobar 2021 09:26)

Opet komentari publike koja košarku prati od pre dva meseca. U godinama pre F4, u toj sezoni, i sezoni nakon, KKP je bio među najatraktivnijim ekipama u Evropi. Peković, Gist, Veseli, Milosavljević, Kecman, Marić, Lovernj, Vesterman, Bertans, Bogdanović... su redovno završavali na špicama koje su vrtele najbolje poteze večeri.

Zašto? Samo navijači FMP-a misle da košarka temeljena na odbrani mora biti negledljivi rukomet. Vujoševićev Partizan igrao je ragbi u odbrani, ali im je napadačka igra bila zasnovana na brzim kontranapadima i tranziciji nakon osvojene lopte u odbrani. Pritom, u pitanju je bila atletska ekipa (setite se kako su izgledali Milosavljević, Lovernj, Veseli... u najboljim danima; čak je i Marić bio neverovatno okretan uprkos konstituciji) koja je jela parket i koja je mogla da izdrži 20 sekundi odbrane, a potom brzu tranziciju ili još jedan dug pozicioni napad. Da li Davidovac, Dobrić, Simonović, Lazić itd. izgledaju kao moderni, atletski košarkaši? Pogrbljeni, ili previše vižljasti ili previše kockasti... Zato i gledamo "hrkljuš".

Mio

pre 2 godine

Čovek je ovo vrlo diskretno rekao,ono što su svi gledali... onu rukometnu i rvačku odbranu,koju loše sudije ne mogu da izkontrolišu.
Sudije gledaju da li je nad Kalinićem napravljen nameran faul,a svi vide njegovo kretanje u bloku i faul u napadu,a on provokativno leti 5m..
po ko zna koji put na utakmici.. i zahvaljujući sudijama daje loš primer mladim igračima.. Lazić takođe,ramena,kolena,laktovi,i najveći doprinos je koliko je iskamčio faula u napadu nad njim..
ovoga puta Simonovića nije bilo,ali njegovo drmusanje kao Baba Roga,takodjer nema veze sa košarkom!!! Jasno je šta se dešava kada sudije u korenu saseku takav rvomet,videli smo protiv Albe!!!

AntiRadonja

pre 2 godine

Zvezda igra ubedljivo najgoru košarku koju sam gledao u svom životu. Mislio sam da je Partizan od prošle sezone sa one 2 akcije za celu utakmicu gori ali ovo pod Radonjićem ove sezone je blagi užas. Davidovac za 4 zadnje utakmice u evroligi dao 2 poena. Kao rekreativac. Ja samo ne kontam zašto ovaj hrljuš od košarke hvale navijači CZ i tog Radonjića a nije im odgovarao Obradović prošle sezone?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 29. oktobar 2021 08:53)

Sve potpisujem.Radonjic treba da ode jos veceras!

ff

pre 2 godine

Eto za grobare, kad su nas mlatili u hamburgu, a neki se pitali što zoc to trpi. Pa zato što zna da je to dobar trening i samo uvod u ono što nas čeka sa njihovim sudijama u aba ligi. Kad igraju takozvani hrkljus u evropi, sta ce tek u njihovoj ligi.

Vlada

pre 2 godine

Kao veliki poštovalac lika i dela generala Vujoševića, potsetiću vas na njegovu taktiku. Svih 5 igrača idu do ivice faula jer sudija može da svira samo jednom od njih. Ipak za razliku od Rudonje, Dule je imao ozbiljno kreativan napad i najbolji ofanzivni skok u EL.

kouc

pre 2 godine

Mozda trenutna Zvezda nema tranziciju jer nema jos te uigranosti ali onih par godina pod Radonjom je itekako krasilo Zvezdina jaka odbrana i tranzicija. Samo se setite 13-0 protiv CSKA, 16-0 protiv Pao, pa plus 25 na poluvremenu protiv Baskonije u gostima. Itekako je Zvezda imala tranziciju i igrala izuzetno zanimljivu kosarku. Secate je se, ne sumnjam, cela Evropa je pricala o tome.

ej bre

pre 2 godine

@nesa80

Mene bi bilo sramota da ostavljam eseje a da sam toliko nepismen. Druže imaš 41 godinu i ne znaš da se najaci piše da dva j. Šta dalje. Prvo osnove pravopisa pa onda košarka i prozivke i analize sa komšilukom.

čiča

pre 2 godine

Zvezda igra ubedljivo najgoru košarku koju sam gledao u svom životu. Mislio sam da je Partizan od prošle sezone sa one 2 akcije za celu utakmicu gori ali ovo pod Radonjićem ove sezone je blagi užas. Davidovac za 4 zadnje utakmice u evroligi dao 2 poena. Kao rekreativac. Ja samo ne kontam zašto ovaj hrljuš od košarke hvale navijači CZ i tog Radonjića a nije im odgovarao Obradović prošle sezone?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 29. oktobar 2021 08:53)

Partizan je u prošloj sezoni, sa "2 akcije za celu utakmicu", bio glavni pretendent na titulu osvajača Evrokupa i ABA lige.

Da te podsetim, to je ona sezona koja je završena za stolom, i Zvezda dobila učešće u Evroligi na lepe oči (sa naočarama).

PredragDrobnjak

pre 2 godine

Ima tim 5 puta skuplji od Zvezdinog, igraci nas sami pobedili u prvoj cetvrtini, a ovaj izigrava mudraca sa sve ljutnjom na +15 i +18. Trcimocko.
(John Terry, 29. oktobar 2021 08:46)

Nije to ovaj, to je Etore Mesina, osvajac 4 trofeja EL(posle Zeljka najvise) i jedan od najboljih evropskih trenera ikada.

Роланд Гарос

pre 2 godine

Čovek koji je sa timom super zvezda (Divac, Paspalj, Đorđević, Grbović, Obradović, Savović, Nakić) uspeo da osvoji jedno prvenstvo, jedan kup i jedan kup Radivoja Koraća.

Vujošević je demagog na nivou ovog što sada vlada našim prostorima. Partizan su vodili neki veliki treneri ali Vujošević sigurno nije među njima.
(Đorđe Stanić, 29. oktobar 2021 11:01)

Хах...Иди гледај ФМП. Сви ти играчи (осим Обрадовића) су у то време били само талентовани клинци, а не супер-звезде. То су постали тек касније. Дуле је у тој својој првој ери, водио Партизан само 2 сезоне, а освојио то што си набројао, плус 3. место на Ф4 ЕЛ. Мало ли је? Управо је неискуство тих играча било пресудно за крах на Ф4. Већ следећи пут (али без Дивца) освојише ЕЛ. Дуле је професор кошарке, а нама је јасно зашто га мрзите:)

nesa80

pre 2 godine

kakav strah grobarski od derbija... nije vama lako.
(sta reci, 29. oktobar 2021 09:48)
ne znam sto bi se plasili kad je partizan trenutno jacine tu otprilike ko i armani-svaki igrac moze da izvuce trojke i dvojke sa distance iz nicega a vi trojku cete slaviti ko gol,partizan protiv vas veze 3-4 napada i odlepljuje se lagano,nije potcenjivacki ali ovakav odnos snaga na terenu ste vi imali godinama protiv nas,partizan je imao ocajan napad godinama.partizana i kad neide na terenu on ladno dodje do 85 koseva.nismo bili optimisti sem one godine sa trinkijerijem ali ove godine smo realno najaci uz buducnost.e sad vi cete reci partizan je imao slabe protivnike-pa ok vi ste izgubili dve od takozvanih slabih-igokeja i alba kojeg je hamburg pobedio.u najmanju ruku smo egal u najmanju,nema cega da se plasimo jedva ste nas dobijali i kad ste bili jaci po imenima za 40 razlike.a dodaj tu jos obradovica,eto ne znam koji faktor je na vasoj strani,iskreno i realno ali boze moj pokazace derbi mozda nas razmontirate

Moka

pre 2 godine

kakav strah grobarski od derbija... nije vama lako.
(sta reci, 29. oktobar 2021 09:48)

Strah od čega tačno, možeš li da mi pojasniš molim te?

Košarkaški je Partizan par nivoa iznad Zvezde, znači od čega bi taj strah trebao da potiče?

ff

pre 2 godine

(Vlada, 29. oktobar 2021 10:24)
Igrati do ivice faula i prosto udarati šakom čoveka kao lazić hajnsa kad je već utakmica bila rešena, su dosta različite stvari.

Dario

pre 2 godine

Zvezda moze da dobija utakmice na cvrstinu i riljanje u odbrani. Zvezda nema pare da napravi tim koji moze da se nadigrava. Tog istog Lojda su ljudi pljuvali i prozivali dok nije dosao Radonjica. Decko je u odbrani katastrofa, u napadu ga nekada krene.

Strašno šta Radonjić pravi od košarke

pre 2 godine

Igrati do ivice faula i prosto udarati šakom čoveka kao lazić hajnsa kad je već utakmica bila rešena, su dosta različite stvari.
(ff, 29. oktobar 2021 10:32)

E, primetio sam. U jednom momentu ga je uhvatio kao kada se rvači ili bokseri uhvate u klinču. Neverovatno. Jedva čekam derbi. Ako Zvezda bude ovako igrala mislim da ih čeka iznenadjenje, ne mislim rezultatsko, biće neizvesno svakako, nego u ponašanju igrača. Svi misle da su u Partizanu mekani klinci, a onaj Kuruc, Smajli, Glas ili Ledej, mislim da vec imamo patosiranje u najavi nekog igraca Zvezde budu li se ponasali džiberski kao sinoc. Ma ne samo sinoc, cele ove sezone svoju nemoc prikrivaju klasičnom tučom. I to će raditi sve dok ne osete da i druga strana ume da bije.

građanin opasnih namera

pre 2 godine

hrkljuš od košarke, realno da izgubiš volju za ovim sportom, a najjači su teletabisi ovde koji Rudonju veličaju i prave stručnjaka od njega, a realno da čovek nikad neće trenirati evroligaša, sem ove nesrećne zvezde ili kako vec se zove....

зуке

pre 2 godine

Чекај, чекај кад је било ономад у фудбалу леонардо ударао на дербију сваког играча звезде који га је чувао (лакат, песница) има све на нету....тада је било "у жару борбе". Притом је ово само један од примера који ми је на брзину пао на памет, нека ме неко слободно допуни

Кад Звездаши то исто или слично раде, тада је за затвор, јел да?

Reg

pre 2 godine

Očigledno da individualni kvalitet igrača Zvezde nije za neki bolji plasman u EL. Pogotovo napadački, mora postojati nekoliko igrača koji postiž koševe sa lakoćom i koji rešavaju teške situacije u napadu.

Miloš Petrović

pre 2 godine

Đorđe Stanić

Vujošević je u vreme kada je trenirao Divca i ekipu bio mlad trener sa jako malo iskustva.

Tačno je da se oslanjao na centre kasnije i to je odlicno radio i nije nikakva mudrost reci da je igrao na rezultat, to svi rade. Kada je zbog ogranicenih finansija ili zbog nesposobnosti da prepoznaju talenat igraca uspeo da davede Boa ili Veselog, Partizan je igrao prelepu kosarku. No Dule sada nije tu, sada je na klupi Partizana najveci evropski trener svih vremena i svako ko voli kosarku ce verujem uzivati u naredne dve-tri sezone jer ima mogucnost da gleda jednu veliku ekipu u nastajanju i to od samog pocetka. Bukvalno klinika kosarke uzivo. Uzivajte ljudi, košarka je uz odbojku najlepši, najkreativniji i najelegantniji sport, nemojte je svoditi na tuču na terenu, ogadićete je svojim alibi komentarima generacijama koje dolaze.

marko992

pre 2 godine

Napokon neko o ovome otvoreno da progovori. Bolje ovako nego da se ćutke čeka da neko bude povredjen. Hrkljuš i borilački sportovi umesto košarke jedino ka tome vode. Ili da nalete na nekog jačeg i ludjeg koji će da ih odvali na terenu.
(Nevera, 29. oktobar 2021 08:40

Јао ви брижни и забринути, које лицемерје без граница..кад се сетим како се играло код Вујошевића, тад вам ништа није сметало, лицемери на квадрат.
(., 29. oktobar 2021 10:30)

Pitanje je,da li vama ovo smeta,ostali nisu bitni?

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

Košarkaški je Partizan par nivoa iznad Zvezde, znači od čega bi taj strah trebao da potiče?
(Moka, 29. oktobar 2021 13:10)



:)))))
pokušavam da to kažem što delikatnije, i kuckam sporo u nadi da ćeš, čak, i ti shvatiti - čovek je govorio o realnoj, a ne o toj vašoj paralelnoj, dimenziji stvarnosti...

nesa80

pre 2 godine

Mene bi bilo sramota da ostavljam eseje a da sam toliko nepismen. Druže imaš 41 godinu i ne znaš da se najaci piše da dva j. Šta dalje. Prvo osnove pravopisa pa onda košarka i prozivke i analize sa komšilukom.
(ej bre, 29. oktobar 2021 12:33)
ti mora da si neki profesor srpskog,sta si se uvatio za jedno slovo,nije ovo pismeni rad nego eto misljenje,ima i nepismenijih od mene ali zato si ti najsmesniji od svih,ovde se pise o kosarci a za krive drine ispravljaj tamo gde mu je mesto.mene bi bilo sramota da bilo kog ispravljam jer se desi da se pogresi i recenica a ne slovo od kuckanja

Nenad

pre 2 godine

Ne znam šta se promenilo u pravilima, ali ono je strašno?!
Nisam gledao do kraja, ali bilo je 3 nesportska faula dok sam gledao (dva Armani, jedan Zvezda) . Ja ne razumem zašto su ono bili nesportski faulvi? Nijedan nije u nameri napravljen, niti je imao neki intezitet.

Роланд Гарос

pre 2 godine

"Претеран" контакт је уобичајена игра дивљих екипа. Полази се од чињенице да судија не може да свира 5 фаулова истовремено, него само један. Зато су сви играчи противничке екипе истовремено под притиском, па докле то судија допусти. Једини начин да се супротставиш оваквом хркљушу је да играш исто тако и чекаш да судије испеглају критеријум.

Bero Rakun

pre 2 godine

@Pod 1: sve sto smo naucili o igri u odbrani, naucili smo gledajuci Vujosevicev Partizan
Pod 2: koga zabole sta prica Mesina, ima budzet od 20+ miliona i opet nece da osvoji EL
Pod 3: vratice se Dzoni Ivanovic i Vajt
Pod 4: bice opet Kalemegdan u junu i ljubicasto-siva boja na licu jednog cacanskog boema
(zika slika, 29. oktobar 2021 09:18)

Da probam da odgovorim:
1: Slabo primenjujete to sto ste naucili, Vujosevic jeste dobijao tehnicek, ali se tada budila ekipa. Cvrsta odbrana u EL ne znaci nuzno divljastvo na utakmici (govorim o igracima u EL).
2: Opet potenciranje price ciji je veci.
3: Nadam se sto pre, posto Ivanovic vredi ovoj ekipi mnogo.
4: Neka najbolji tim slavi na kraju godine, a ostali neka cestitaju ako su posteni.

Toliko od mene.

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

i ne znaš da se najaci piše da dva j.
(ej bre, 29. oktobar 2021 12:33)




:)))))
i, šta kažeš - najjači se piše sa dva "j"!
pa, kako ti je, onda, uspelo da ga i sam napišeš sa samo jednim?

mister

pre 2 godine

Mene bi bilo sramota da ostavljam eseje a da sam toliko nepismen. Druže imaš 41 godinu i ne znaš da se najaci piše da dva j. Šta dalje. Prvo osnove pravopisa pa onda košarka i prozivke i analize sa komšilukom.
(ej bre, 29. oktobar 2021 12:33)
ti mora da si neki profesor srpskog,sta si se uvatio za jedno slovo,nije ovo pismeni rad nego eto misljenje,ima i nepismenijih od mene ali zato si ti najsmesniji od svih,ovde se pise o kosarci a za krive drine ispravljaj tamo gde mu je mesto.mene bi bilo sramota da bilo kog ispravljam jer se desi da se pogresi i recenica a ne slovo od kuckanja
(nesa80, 29. oktobar 2021 12:56)
Posle zareza i tačke kucaj razmak, lepše je, pismenije.
Nemoj da si ljuta, nema potrebe.

metalstorm

pre 2 godine

Činjenica je da igramo hrkljuš, činjenica je da je Holins gori od Rajana Perkovića, ali i to da su veliki problemi sa sastavom. Mora krenuti na bolje kad se svi okupe. E da Lazić i Simonović, hvala i penzija.

manekenac

pre 2 godine

Zvezdi ništa nije polazilo za rukom, a "manekeni" su ga dobili

ako su oni "manekeni" pa nas razbiju sa 20 razlike, sta su ovi nasi - manekenke ili lezilebovici

Zoran

pre 2 godine

(čiča, 29. oktobar 2021 09:04)Cica nije to bila prosla sezona vec pre 2 sezone kada je Trinkijeri trenirao. Prosle sezone Trinkijeri je sa Bajernom dominirao evroligom. Nije bio u Partizanu vec isti trenirao Vlado Scepanovic.