1. Pari Sen Žermen 3-2 RB Lajpcig
    PSŽ protiv Lajpciga: 3-0-1 na 4 meča.
    PSŽ protiv klubova iz Nemačke: 14-2-7 na 23 meča. Protiv Bajern M: 6-0-5 na 11 mečeva.
    PSŽ na dan 19.10: 7-2-2 na 11 mečeva.
    Embape je od 2017/18 učestvovao u 40 golova PSŽa u LŠ (22 golova+18 asist). Samo Levandovski (43 g+a) je učestvovao u više golova u LŠ od 2017/18.
    Igrači koji su dali golove najvećem broju različitih timova u LŠ:
    37 Mesi, K. Ronaldo
    Nijedan igrač nije dao više golova od Mesija tokom njegova prva 3 meča za PSŽ u LŠ (po 3 su dali i Nejmar i Ikardi).
    Mesi je 1. igrač koji je dao 100+ golova levom nogom u LŠ (101).
    Mesijev 3. gol za PSŽ, 40. u 2021., 123. u LŠ, 755. u karijeri. To mu je 12. godina u kojoj je dao 40+ golova.
    Mesi je bio strelac u 7 od poslednjih 8 mečeva kod kuće u LŠ.
    Lajpcig je 7. tim iz Nemačke koji je primio gol od Mesija u LŠ.
    Mesi je dao 19 golova na 18 mečeva Nemačkim timovima u LŠ.
    Mesi je najbolje ocenjen igrač na meču (9.2 FotMob, 8.9 WhoScored, 8.5 SofaScore).
    Učinak Mesija: 5 šuteva (3 u okvir, 2 blokirana), 6.1% poseda, 85 dodira, 52/57 (91.2%) pasovi, 2 kreirane šanse, 2 gola, 7/10 (70%) driblinzi, 9/17 (52.9%) dueli za 90’.
    Pozdrav.
    (facts, 20. oktobar 2021 22:35)

    # Link komentara

  2. Po toj logici ni Leva ne zasluzuje ZL s obzirom da citava ekipa Bajerna spaja sa golom Levu i citav tim igra za njega. Koliko bi Leva imao susnih noci da nema takve suigrace oko sebe koji igraju za njega?
    (Loll, 20. oktobar 2021 07:18)

    Nemas ti veze sa fudbalom, ne gledaš Bajern, a hoćeš da pametujes. Ja gledam svaki meč Bajerna u sezoni, dosta njih i uživo i vrlo dobro znam koliko je Leva bitan. Bajern igra kao tim, i Leva igra kao timski igrač, a ne kao Mesi za sebe. Gde nestade taj čarobni Mesi kada je bilo 8:2, što nije prosuo magiju? 7:0 2013. molio je da ne igra u revanšu... Uzeo Kopu koja se po kvalitetu polako blizi Afričkom kupu nacija... U finalu se lik nije čuo, a izivljavao se protiv Ekvadora i sličnih reprezentacija od kojih je ostalo samo ime.

    Statistika Leve:

    -Najviše golova u sezoni 2021/2022
    -Najviše golova za klub u 2021.
    -Najvise golova za klub i reprezentaciju u 2021.
    -Najviše kombinovano golova i asistencija u 2021.
    -Najviše osvojenih trofeja u 2021.
    -4 het-trika u 2021 (takodje najviše od svih)
    -Oborio rekord Gerda Milera po broju golova u sezoni u Bundesligi (rekord star 49 godina)
    -Prvi igrač u istoriji koji je postigao 70 ➕ golova za Poljsku
    -Najbolji fudbaler Bajerna, Poljske i Nemačke u 2021.
    -Zlatna kopacka
    (Robert Lewandowski, 20. oktobar 2021 19:01)

    # Link komentara

  3. Nije on pustio Bruna nego je Bruno izvodio penale uvek u Junajtedu. Moze samo njega Bruno pustiti da izvede penal, a ne obrnuto.
    (Hmmm, 20. oktobar 2021 00:48)

    Kako da ne.
    (Endoplazmatični Retikulum, 20. oktobar 2021 14:39)

    # Link komentara

  4. U prvih par utakmica od dolaska Mesija sam mislio da im treba malo vremena da se uigraju.. Sada mislim da je do trenera, zamislite da psg trenira Gvardiola ? Voleo bih da vidim Kontea ili Zidana ali vise od svega Vengera:)))
    (Klaus, 20. oktobar 2021 11:20)

    # Link komentara

  5. (bumbi, 20. oktobar 2021 08:18)

    K.Ronaldo nije ni najbolji Ronaldo svih vremena
    (Diego, 20. oktobar 2021 09:33)

    # Link komentara

  6. (jojufff, 20. oktobar 2021 08:42)

    Slazem se da su Pirlo i Zidan izveli u jos vaznijem trenutku, ali ne mozes reci da je sinoc bila nebitna situacija bez pritiska. Prvo, prtivnik na papiru jeste slabiji, al to je ekipa koja je igrala polu finale Ls pre samo dve god, imaju sjajnu igru i pravo su osvezenje u Evropi. Sinoc su takodje bili bolji. Dakle nisu oni nikakvo autsajderi, a drugo, ipak se lomio rezultat i treba imati onu stvar i pucati panenku u takvim momentima. Zamisli da je promasio? Ionako je pod ogromnim pritiskom, svaki se njegov pokret i potez pomno prati i biti tako hladan i izvesti penal u takvom okruzenju, ipak nije jednostavno. Dakle poenta je da niste u pravu ni jedan ni drugi. Jedan previse glorifikuje citavu sitaciju a drugi previse omalovazava. Istina je negde u sredini ste je jako retkost ove procitati, jedan objektivan komentar. Samo trolate i spinujete. Lep potez Mesija u svakom slucaju, u bitnom momentu, ali svakako da je bilo lepsih, tj bitnijih panenki kroz istoriju.
    (Dredirani, 20. oktobar 2021 09:28)

    # Link komentara

  7. Bolje u Parizu da slave sudiju, onaj penal rodjena majka Mpabeu nebi svirala!
    (Sympathy for the...., 19. oktobar 2021 23:53)

    I kod prvog gola PSG a je akcija pocela nakon nesviranog faula.
    Naravno da je obrnuta situacija pitanje je sta bi bilo.
    (jojufff, 20. oktobar 2021 09:22)

    # Link komentara

  8. (7 ZLATNA LOPTA, 20. oktobar 2021 05:31)

    Da bi osvojio Ligu Nacija moras biti bolji od najboljih Evropskih ekipa, a na Kopi imas jednog normalnog protivnika a cak i on odigrao sklanjalicu u finalu. Kopa Amerika je smesno takmicenje na nivou kupa Africkih nacija.
    (Melik, 20. oktobar 2021 09:11)

    # Link komentara

  9. (jojufff, 20. oktobar 2021 08:42)

    Slazem se da su Pirlo i Zidan izveli u jos vaznijem trenutku, ali ne mozes reci da je sinoc bila nebitna situacija bez pritiska. Prvo, prtivnik na papiru jeste slabiji, al to je ekipa koja je igrala polu finale Ls pre samo dve god, imaju sjajnu igru i pravo su osvezenje u Evropi. Sinoc su takodje bili bolji. Dakle nisu oni nikakvo autsajderi, a drugo, ipak se lomio rezultat i treba imati onu stvar i pucati panenku u takvim momentima. Zamisli da je promasio? Ionako je pod ogromnim pritiskom, svaki se njegov pokret i potez pomno prati i biti tako hladan i izvesti penal u takvom okruzenju, ipak nije jednostavno. Dakle poenta je da niste u pravu ni jedan ni drugi. Jedan previse glorifikuje citavu sitaciju a drugi previse omalovazava. Istina je negde u sredini ste je jako retkost ove procitati, jedan objektivan komentar. Samo trolate i spinujete. Lep potez Mesija u svakom slucaju, u bitnom momentu, ali svakako da je bilo lepsih, tj bitnijih panenki kroz istoriju.
    (Dredirani, 20. oktobar 2021 09:06)

    # Link komentara

  10. Bahahaha ..tolike pare spiskane ..jedva dobise Salcburg bahahhaha ...komedija ..tek se sada vidi kolike su to promaje i novac bacen uzalud .. svaka cast njima na talentu, ali da su precenjeni ..jesu i to mnogo
    (bgd011, 20. oktobar 2021 08:51)

    # Link komentara

  11. (bumbi, 20. oktobar 2021 08:18)

    Ti poredis Luksemburg sa verovatno drugom ili trecom najboljom ekipom u Nemackoj, poredis Luks sa ligom sampiona i to Ronaldo je zabio tamo 2 komada sa penala, Mesi samo jedan. I to kakav?! Vidimo Ronalda kako trpa Newcastle, Boyse, Luksemburg, katar itd, a u najjacim utakmicama u premijerligi se ne vidi. Totalno se srozali od kako je on tamo. Dok je kod Mesija obrnuto. Ne zanima ga punjenje statistike, vec je najbolji tamo gde najpotrebnije. 3 gola protiv Lajpciga i Citya , dva konkurenta za prolaz dalje. Cak je i penal za het trik prepustio sto Ronaldo nije mogao ni protiv Luksemburga, hej!??. Nije mogao dati loptu nekom drugom da ga raspuca, podigne jos nekog. Ne , nego on mora sve iako su i bez njega mogli pobediti lagano. Smesno ti je poredjenje druze. Ne poredi boga fudbala sa igracem koji je najvise izveo penala u istoriji fudbala i koji ima osetno manje golova van 16m iako ima cak 150 utakmica vise. Kakav crni Ronaldo
    . Kao sto rekose Casano i Vieri juce, ni top 5 nije u istoriji. To su Maradona, Mesi, Pele, Krojf i zuba Ronaldo. Ne vredjaj nam inteligenciju i fudbal uopste.
    (Brko, 20. oktobar 2021 08:46)

    # Link komentara

  12. Gde su oni koji kokodaču kako Mesi ne zna da se nosi sa pritiskom i kako zbog toga maši penale u bitnim momentima.Lik je izveo panenku u tako bitnom meču,a obično se ta panenka izvodi u nekim ne tako važnim momentima,tj kada je mec rešen.
    7 zlatna
    (Messi GOAT, 19. oktobar 2021 23:29)

    Koji pačiji pritisak??? trece kolo potiv dosta slabijeg kluba, to je tebi pritisak?
    Razumijem ja fanove Messija i Ronalda ali ovo postaje sprdnja od mesijkog uzdizanja.

    Pogledaj ti prvu panenku kada je izvedena, ili sta je Pirlo učinio englezima i u kojem trenutku! Onako gospodski sa stilom!
    Cini mi se da je Zidane zapcao u finalu SP..ima toga sigurno još.

    e to je sine moj pritisak!
    (jojufff, 20. oktobar 2021 08:42)

    # Link komentara

  13. Sinoc sam gledao Atletico-Liverpul, ali i po ovom higlight-u sto sam gledao da se zakljuciti da je PSG opet bio losiji na terenu bas kao i protiv Citya. Tj izvlace se zahvaljujuci ind kvalitetu Mesija, Embapea itd. Ako imas ovoliko zvezda na jednom mestu, a nemas igru, jasno je kao dan ko je najodgovorniji. Ovo samo pokazuje jos jednom da je najteze biti trener u ovakvim ekipama ali to mnogi " strucnjaci" ne kapiraju. Treba stvoriti hemiju u svlacionici punoj ega, nabrijati ih i motivisati da trce kao navijeni, stvoriti takodje neki sistem, igru. Treba se nositi sa svim tim pritiskom. Samo dobri laici mogu misliti, pa sta on ima njima da objasnjava, samo ih pusti da igrju. E pa nije to tako gospodo. Trener je najvazniji upravo u ovakvim megatimovima. Dobro znamo kako su prvi galaktikosi prosli jer nisu imali adekvatnog trenera tada na klupi. Videcemo je li Poketinjo vozac za Ferarija ili za samo polovnog Fijata. Na ind kvalitet mogu pobediti jednom, dva , tri puta, ali doci ce momenat kad ce ih neko rastavit na komade. Moraju drasticno popravit igru, u suprotnom bice ovo propali projekat. U svakom slucaju bice zanimljivo ispratit ih.
    (Pirkec, 20. oktobar 2021 08:37)

    # Link komentara

  14. Zar niste prozivali Ronalda koji je pre nedelju dana dao dva gola iz penala i jedan glavom za het-trik,a sada da je mesi sutirao drugi penal i dao het-trik nazvali bi ste ga majstorom. Samo me zanima zasto ljudi toliko mrze Ronalda ako su mesijevi fanovi ili Mesija ako su ronaldovi fanovi. Obojica su najbolji svih vremena i zbog toga treba da ih volimo ili bar postujemo.
    (bumbi, 20. oktobar 2021 08:18)

    # Link komentara

  15. Panjeka se izvodi u ne tako vaznim momentima?! Za pocetak proveri u kom momentu je izvedena prva panjenka. Osim toga, ja mogu da se setim jos Totija protiv Holandije u polufinalu EP i Pirla protiv Engleske u polufinalu ili cetvrtfinalu EP. Sve jako bitni trenuci.
    (Milan, 20. oktobar 2021 07:38)

    Zaboravio si Zidana protiv Italije u finalu Svetskog prvenstva :)
    (Mik jug, 20. oktobar 2021 08:15)

    # Link komentara

  16. (OgiZe, 20. oktobar 2021 07:03)

    U Parizu Nejmar izvodi penale. Ni Mbape ni Mesi. A sinoc ga nije bilo na terenu. U svakom slucaju jos jedan lep gest Mesija.
    (Minoraur, 20. oktobar 2021 08:12)

    # Link komentara

  17. ono kad stavis 100e na PSŽ 4+ i oni promaše penal u 94'. Eto
    (goran, 20. oktobar 2021 08:11)

    # Link komentara

  18. Za sve one koji pričaju kako je Mbape prepustio penal Mesiju poenta je da Mesi taj koji glavni i on je pogledao u Mbapea misleći da će ovaj da šutira, pa je tek onda Mbape pokazao da moze on da izvede.Isto je bilo i u meču sa Lionom.Nejmar je gledao u Mesija, gde je Mesi odmahnuo rukom i onda je Nejmar izveo.
    Poenta price je da je Mesi glavni na terenu,samo što to ne pokazuje,a realno to ni u Barsi ni u Argentini ne pokazuje zato što je skroman.
    (Zna se ko je glavni, 20. oktobar 2021 07:52)

    # Link komentara

  19. Gde su oni koji kokodaču kako Mesi ne zna da se nosi sa pritiskom i kako zbog toga maši penale u bitnim momentima.Lik je izveo panenku u tako bitnom meču,a obično se ta panenka izvodi u nekim ne tako važnim momentima,tj kada je mec rešen.
    7 zlatna
    (Messi GOAT, 19. oktobar 2021 23:29)

    Panjeka se izvodi u ne tako vaznim momentima?! Za pocetak proveri u kom momentu je izvedena prva panjenka. Osim toga, ja mogu da se setim jos Totija protiv Holandije u polufinalu EP i Pirla protiv Engleske u polufinalu ili cetvrtfinalu EP. Sve jako bitni trenuci.
    (Milan, 20. oktobar 2021 07:38)

    # Link komentara

  20. Ovo prepuštanje penala je pomalo glupo. To je posao trenera da odredi prvog, drugog i trećeg izvođača, da kaže šta ako bude dva ili tri penala itd. A ne ovako ovaj prepusti ovome, onaj onome.
    (Masariko, 19. oktobar 2021 23:39)

    Ko kaze da nije odredio? Meni deluje kao da je Mbape odredjen da sutira penale, ali posto je prvi penal napravljen nad njim, sutirao je Mesi (nepisano pravilo da igrac nad kojim je napravljen penal ne bi trebalo da sutira).
    (Milan, 20. oktobar 2021 07:30)

    # Link komentara

  21. Mesi i penal pretvara u magiju
    (Zarko, 19. oktobar 2021 23:44)

    Ono kako je Depay izveo zadnji penal je magija, tako se suta i to je neodbranjivo.
    (jojufff, 20. oktobar 2021 07:26)

    # Link komentara

  22. Neka se javi Miloš, traži ga PSŽ. Kažu bolji je od Mesija i Mbapea zajedno.
    (Miroslav Batajnica, 20. oktobar 2021 07:21)

    # Link komentara

  23. (Robert Lewandowski, 19. oktobar 2021 23:52)

    Po toj logici ni Leva ne zasluzuje ZL s obzirom da citava ekipa Bajerna spaja sa golom Levu i citav tim igra za njega. Koliko bi Leva imao susnih noci da nema takve suigrace oko sebe koji igraju za njega?
    (Loll, 20. oktobar 2021 07:18)

    # Link komentara

  24. Uz dužno poštovanje, kakav gest Mesija? U Parizu Mbape izvodi penale i to je to. Kod prvog je on oboren i izveo ga je neko drugi. Svaka njemu čast na gestu, što je dao Mesiju da šutira
    (OgiZe, 20. oktobar 2021 07:03)

    # Link komentara

  25. Argentina se bez Mesija ne bi plasirala na SP 2018 i ne bi osvojili Kopa Ameriku.

    Barsa prošle godine bez Mesija ne bi bila ni medju Top 4 ekipe i ne bi ni igrali Ligu Šampiona.


    Psz bez Lea ne bi bio prvi u grupi LS.Mesi je doneo Psz-u prvu pobedu protiv Sitija u 6 odigranih utakmica u njihovoj istoriji i sada je preokrenuo i opet doneo pobedu protiv Lajpciga.

    Najveći ikada!
    (King Leo!, 20. oktobar 2021 06:29)

    # Link komentara

  26. PSG je generalno gledano odigrao loše ceo mec,pogotovo odbrana.Ali treba imati u vidu da nisu igrali Nejmar i Di Marija,a čeka se i Ramos,valjda će se lik smilovati pa da počne da igra.Psg praktično nijedan mec ove sezone nije igrao u najjačem sastavu,jer uvek neko fali (ili je povredjen ili neki drugi razlog),a takodje ono što im smeta jesu česta putovanja Nejmara,Mesija,Di Marije,Navasa i Paredesa u Južnu Ameriku na igranje kvalifikacija.Evo i u novembru će opet ići za Južnu Ameriku.Ali dobro,rezultati su tu to je bitno.
    (Alle PSG!, 20. oktobar 2021 06:16)

    # Link komentara

  27. -Mesi je postigao svoj 40. gol u 2021 ,uz to ima i 14 asistencija.
    -Osvojio je Kopa ameriku i Kup kralja
    -Bio najbolji strelac Primere
    -Najbolji strelac i igrač Kope
    -Mvp Kupa kralja
    -Oborio rekord po broju golova za jedan klub
    -Oborio rekord po broju golova u Južnoj Americi
    -Najveci je favorit za zlatnu loptu

    Nije loše za "malog kepeca koji je pred penzijom i koji igra u farmerskoj ligi".
    (Messi Messi Messi, 20. oktobar 2021 06:05)

    # Link komentara

  28. Benzema je osvojio Miki Maus Ligu Nacije ali daje izjavu: "Nisam daleko od nagrade"

    Penaldo je osvojio dva Miki Maus kupa u Italiji ali on i njegov "super agent" smatraju da je zaslužio nagradu

    Lewa je osvojio Miki Maus Bundesligu(Liga Bez briga) ali daje izjavu:"Neka moji rekordi govore"

    Mesi je osvojio trofej sa reprezentacijom i to na čuvenoj Marakani i to u finalu protiv Brazila i bio najbolji strelac,asistent i igrač turnira,ali daje izjavu:"Ima nekoliko igrača koji konkurišu za nagradu,svoj glas bih dao Levandovskom a i Benzema je dobar"

    Kako covek da ga ne voli,kada je toliko skroman?Ako Mesi ne osvoji zlatnu loptu biće to najveća kradja veka i biće to najveća bruka kako za France football tako i za PSG.

    MESSI - 7 ZLATNA LOPTA 100%
    (7 ZLATNA LOPTA, 20. oktobar 2021 05:31)

    # Link komentara

  29. Messi GOAT, 19. oktobar 2021 23:29)

    imas pravo

    znas sta sam ja primetio?
    da se u bitnim mecevima u vecini slucajeva favoriti dosudi po neki penal, i ovde ne mislim samo na psg

    ali dokle ima vas koji ne vidite dalje od svog nosa, imacemo ovaj krimi fudbal za pranje arapskih para
    (rodoljub, 20. oktobar 2021 04:56)

    # Link komentara

  30. Jedna od najlosije izvedenih panenki ikada. Lopta je isla mozda metar od zemlje. Da je golman samo malo manji idiot odbranio bi ovo i iz lezeceg polozaja. Ceo zivot igra fudbal i ne zna da je podbode da bude visoka nego ovako idiotski. Nisam sutnuo loptu 20 godina ali stavio bih 1000e da cu biti blize precki a da cu pogoditi precku iz tri pokusaja.
    (Milos, 19. oktobar 2021 23:35)

    Ti, ako nisi sutnuo loptu 20 godina, ne bi pogodio precku ni iz 103 pokusaja. Mada verovatno ne bi ni uspeo da probas toliko puta jer bi posle dvadeseteak pokusaja povredio prepone.
    Ali zato trolujes za medalju.
    (Isco, 20. oktobar 2021 03:25)

    # Link komentara

  31. Kakav je ovo penal uopšte?
    (4k4.Dex, 20. oktobar 2021 02:50)

    # Link komentara

  32. Pustio Bruna. Znamo kako se završilo.
    (Endoplazmatični retikulum, 19. oktobar 2021 23:54)

    Nije on pustio Bruna nego je Bruno izvodio penale uvek u Junajtedu. Moze samo njega Bruno pustiti da izvede penal, a ne obrnuto.
    (Hmmm, 20. oktobar 2021 00:48)

    # Link komentara

  33. Jedna od najlosije izvedenih panenki ikada. Lopta je isla mozda metar od zemlje. Da je golman samo malo manji idiot odbranio bi ovo i iz lezeceg polozaja. Ceo zivot igra fudbal i ne zna da je podbode da bude visoka nego ovako idiotski. Nisam sutnuo loptu 20 godina ali stavio bih 1000e da cu biti blize precki a da cu pogoditi precku iz tri pokusaja.
    (Milos, 19. oktobar 2021 23:35)

    Ja ne bih smeo da stavim ni 20e, vec znam da bi ti to bolje uradio od Messija.
    (Konan, 20. oktobar 2021 00:09)

    # Link komentara

  34. Mesi je imao sansu za het-trik i dao penal Mbapeu da izvede...sta bi bilo da je pohlepan da juri golove, sutira sve penale, ne izlazi iz sesnaesterca kao neki iz Mancestera...Mesi bi imao 1000 golova do sada...GOAT!
    (Marko, 19. oktobar 2021 23:02)

    Tako je.

    A sad ukucajte na guglu: Benzema dao gol, a Ronaldo trazi penal.

    Stvarno neverovatno koliko je Ronaldo sebican 😂
    (Manu, 19. oktobar 2021 23:56)

    # Link komentara

  35. Zar niste pre nedelju dana prozivali Ronalda za het trik sa 2 penala? A sad bi vam bilo dobro da je Mesi šutirao drugi penal za het trik? E moji licemeri...
    (Embape najbolji igrač PSŽ-a, 19. oktobar 2021 23:36)

    Niko to nije mislio, svi pišu o vrhunskom gestu Mesija, da ne pokaže sebičnost, tako što će da se hvata za penal i da postigne het-trik na taj način.
    (Ttt, 19. oktobar 2021 23:54)

    # Link komentara

  36. Zamislite da Ronaldo pusti nekog drugog da puca penal u prilici za het trik!? Mesi je za njega bog fudbala u svakom smislu. Goat zajedno sa Maradonom!
    (Marokanac, 19. oktobar 2021 23:41)

    Pustio Bruna. Znamo kako se završilo.
    (Endoplazmatični retikulum, 19. oktobar 2021 23:54)

    # Link komentara

  37. Bolje u Parizu da slave sudiju, onaj penal rodjena majka Mpabeu nebi svirala!
    (Sympathy for the...., 19. oktobar 2021 23:53)

    # Link komentara

  38. Koja je veličina Mesi svako bi uzeo loptu da postigne hetrik on prepušta Mbappeu da ga izvede on masi. Mislim da je Francuz sebičan trebao je Mesiju da omogući egzekuciju da pokaze da je laf.
    (Pall Mall, 19. oktobar 2021 23:17)

    O čemu vi pričate? Kilijan je spojio Mesija sa golom, dao mu da izvede penal koji je nad njim načinjen, i na kraju kazete Mesi je junak meča, a MBape los jer mu nije dao da izvede još jedan penal... Da nije bilo nesebičnosti MBapea, ovo bi bila još jedna susna moć za Mesija, koji izuzev 2-3 lepa driblinga nije uradio ništa. Salah je u ovom trenutku daleko bolji od njega, ali mu se ne posvećuje dovoljno pažnje. Ako bude bilo pravde ZL uzima Leva, ubedljivo je bio najkonstantniji u prethodne 3 godine. Mesi nije dao gol u ligi za klub 160 dana, 0 golova i 0 asistencija protiv Reala, Atletika, Viljareala, Real Sosijadada, Betisa... Inače, Lajpcig igrao sjajno, Pariz igrao užasno i na sreću stigao do pobede. Nisu ni u top 3 favorita za LŠ.
    (Robert Lewandowski, 19. oktobar 2021 23:52)

    # Link komentara

  39. Svaki put iznenadi i dokaze da mu nema ravnog.. Messi genije nad genijima
    (Dm, 19. oktobar 2021 23:51)

    # Link komentara

  40. Tap in i penal - što bi ona dva hejtera ponovila u dvadeset naštancovanih komentara da je kojim slučajem Ronaldo ovako poentirao. Ovako je magija.
    (Englbert Hamperdink, 19. oktobar 2021 23:51)

    # Link komentara

  41. Mesi SEDMA zlatna lopta!
    (dzoni, 19. oktobar 2021 23:50)

    # Link komentara

  42. (Matrix, 19. oktobar 2021 23:19) kako mislis da je veceras ‘ustupio’ penal? Mbape je u klubu 5 godina, izborio prvi penal, verovatno je dogovor da Nejmar, Mbape i Mesi sutiraju po jedan penal...
    (ne znam, 19. oktobar 2021 23:38)

    Za ovaj meč nisam napisao da je ustupio, uračuno sam za mečeve pre (ukupno 29 mečeva), a 8. put je imao priliku da postigne het-trik, nevezano za ustupanje.
    (Matrix, 19. oktobar 2021 23:45)

    # Link komentara

  43. Mesi i penal pretvara u magiju
    (Zarko, 19. oktobar 2021 23:44)

    # Link komentara

  44. Mesi cak i od penala napravi umetnost...panenka, pa setimo se asistencije Suarezu. Genije. Opet pokazao velicinu. Zamislite da Ronaldo pusti nekog drugog da puca penal u prilici za het trik!? Mesi je za njega bog fudbala u svakom smislu. Goat zajedno sa Maradonom!
    (Marokanac, 19. oktobar 2021 23:41)

    # Link komentara

  45. Mesi GOAT
    (Jovic, 19. oktobar 2021 23:41)

    # Link komentara

  46. Ovo prepuštanje penala je pomalo glupo. To je posao trenera da odredi prvog, drugog i trećeg izvođača, da kaže šta ako bude dva ili tri penala itd. A ne ovako ovaj prepusti ovome, onaj onome.
    (Masariko, 19. oktobar 2021 23:39)

    # Link komentara

  47. Siguran sam da Messi sutirao panenku zbog Ronaldinja svog prijatelja...ali sto kaze komentator ko bi se drugi usudio da sutira ovako na bitnoj utakmici pri neresenom rezultatu, samo Messi.
    (Uzi, 19. oktobar 2021 23:38)

    # Link komentara

  48. 27 puta je Mesi ustupio penal:
    Nejmar 12
    Suarez 8
    Eto 3
    Kutinjo 2
    Grizman 1
    Maskerano 1
    Ibrahimovic 1
    Tevez 1

    Na 7 mečeva je mogao da postigne het-trik, da je izveo penale i dao gol. Ovo je 8. meč
    (Matrix, 19. oktobar 2021 23:19) kako mislis da je veceras ‘ustupio’ penal? Mbape je u klubu 5 godina, izborio prvi penal, verovatno je dogovor da Nejmar, Mbape i Mesi sutiraju po jedan penal...
    (ne znam, 19. oktobar 2021 23:38)

    # Link komentara

  49. Mesi samo iz penala zna da da gol!
    (Lol, 19. oktobar 2021 23:13)

    Ali zna dobro da ga da.
    (Masariko, 19. oktobar 2021 23:38)

    # Link komentara

  50. Zar niste pre nedelju dana prozivali Ronalda za het trik sa 2 penala? A sad bi vam bilo dobro da je Mesi šutirao drugi penal za het trik? E moji licemeri...
    (Embape najbolji igrač PSŽ-a, 19. oktobar 2021 23:36)

    # Link komentara

  51. Mesi je imao sansu za het-trik i dao penal Mbapeu da izvede...sta bi bilo da je pohlepan da juri golove, sutira sve penale, ne izlazi iz sesnaesterca kao neki iz Mancestera...Mesi bi imao 1000 golova do sada...GOAT!
    (Marko, 19. oktobar 2021 23:02) 

    Mislis MBape namestio sve Mesiju?
    (@Marko, 19. oktobar 2021 23:35)

    # Link komentara

  52. mbape igrač br. 1 u psž-u
    (ende, 19. oktobar 2021 23:35)

    # Link komentara

  53. Jedna od najlosije izvedenih panenki ikada. Lopta je isla mozda metar od zemlje. Da je golman samo malo manji idiot odbranio bi ovo i iz lezeceg polozaja. Ceo zivot igra fudbal i ne zna da je podbode da bude visoka nego ovako idiotski. Nisam sutnuo loptu 20 godina ali stavio bih 1000e da cu biti blize precki a da cu pogoditi precku iz tri pokusaja.
    (Milos, 19. oktobar 2021 23:35)

    # Link komentara

  54. Kako Mesi kulturno proslavlja, uvek se prvo zahvali saigraču!
    (Maslinov Medved, 19. oktobar 2021 23:33)

    # Link komentara

  55. Lep gest i postovanje Mbapea prema Messiju, svaka cast.
    (Danijel, 19. oktobar 2021 23:33)

    # Link komentara

  56. Kobe Bryant: Moj dobar prijatelj, Ronaldinjo, mi je jednom priso i reko mi "slusaj, moram da te upoznam sa jednom osobom koja ce biti najbolji fudbaler svih vremena",
    ja sam ga na to upitao "o cemu pricas ti? ti si najbolji svih vremena"
    -Ne, ne, on je bolji od mene, videces.
    I tako me upoznao sa Leom Messijem, sa najboljim fudbalerom u istoriji.

    Ps. Nisam ponovo ulazio na yt da gledam klip da bi bas svaku rec od Kobija citirao, ali ovo je tacno, ko nije znao jos za ovo ima na yt nek potrazi. Samo mi palo na pamet. RIP Kobe
    (Hiam, 19. oktobar 2021 23:32)

    # Link komentara

  57. Ovako,jedna kratka analiza. PSG definitivno treba trenera,možda taman Zidana jer im treba neko sa autoritetom jer sa Poketinom neće daleko,jednostavno opet ponavljam čovjek ne može da trenira klubove koji žele da osvoje ligu šampiona,klubove pune zvijezda,nije taj tip trenera mada možda me demantuje ali čisto sumnjam. Vajnaldum obavezno umjesto Erere koji je klasični dodavač najbližem do sebe i Ramos im nedostaje dosta iako ni jedan meč nema odigram za PSG tako kad on bude spreman biće to druga priča.
    (Ivan, 19. oktobar 2021 23:31)

    # Link komentara

  58. Mesi je imao sansu za het-trik i dao penal Mbapeu da izvede...sta bi bilo da je pohlepan da juri golove, sutira sve penale, ne izlazi iz sesnaesterca kao neki iz Mancestera...Mesi bi imao 1000 golova do sada...GOAT!
    (Marko, 19. oktobar 2021 23:02)

    29 puta je Mesi ustupio penal:
    Nejmar 12
    Suarez 8
    Eto 3
    Kutinjo 2
    Grizman 1
    Maskerano 1
    Ibrahimovic 1
    Tevez 1

    Na 7 mečeva je mogao da postigne het-trik, da je izveo penale i dao gol. Ovo je 8. meč
    (Matrix, 19. oktobar 2021 23:30)

    # Link komentara

  59. Ronaldo je zver, gromada od igraca. Mozda nije umecem i talentom bas na nivou Mesija, ali respekt za karijeru. Medjutim Mesija pre svega gotivim vise upravo zbog ovih stvari. Lik je totalno opusten i neopterecen tim nekim statistikama i sl. Nebrojeno je puta delio penale da raspuca saigrace za razliku od Ronalda koji je druga prica. Moze se mozda raspravljati o mnogo cemu kod njih dvojice, ali jedno je sigurno. Mesi je mnogo veci gospodin na terenu ne samo zbog ovoga nego sto veoma retko simulira sto za Ronalda ne mozemo reci. Evo cak je i penal izveo smekerski. Secam se kad je i asistirao sa penala. Kapa dole! Kako god, i dalje mi PSG nije prvi favorit. Fali ovoj ekipi balans, cvrsta ruka na klupi i neka igra. Bayern i englezi su u prednosti.
    (SrleB., 19. oktobar 2021 23:30)

    # Link komentara

  60. Gde su oni koji kokodaču kako Mesi ne zna da se nosi sa pritiskom i kako zbog toga maši penale u bitnim momentima.Lik je izveo panenku u tako bitnom meču,a obično se ta panenka izvodi u nekim ne tako važnim momentima,tj kada je mec rešen.
    7 zlatna
    (Messi GOAT, 19. oktobar 2021 23:29)

    # Link komentara

  61. Messija pratim skoro 15 godina,smatram ga najboljim fudbalerom u istoriji fudbala....Psz me ne zanima,zbog Messija gledam ovaj klub....Mogu reci do sada da Psz igra grozan fudbal,Lajpcig je bio bolji na terenu....Iskljucivo na klasu Messija Mbapea su ovo dobili.....
    (Sinke, 19. oktobar 2021 23:03)

    Gledao sam intrvju jednog američkog multimilionera. Tokom razgovora sa novinarom kaže da je posao jedno vreme sporo išao jer je zapošljavao ljude koji su radili za prosečnu platu, ali imali i prosečno znanje. E, onda je shvatio zašto su uspešne firme uspešne: one plaćaju "rock stars", tj. profesionalce koji puno koštaju i posao rade precizno i uvek na vreme.

    To ti je Mesi. Kupljen da odradi posao kad drugima ne ide.
    (čukarac, 19. oktobar 2021 23:29)

    # Link komentara

  62. Mbappe - Gol, asistencija i izboren penal za sva 3 gola PSGja
    (Partizan Saint Germain, 19. oktobar 2021 23:06)


    A ne spominjes njegov promaseni penal koji je na kraju mogao skupo da košta PSG da je Lajpcig izjednačio.
    Igrač meča je Mesi!
    (???, 19. oktobar 2021 23:25)

    # Link komentara

  63. Messija pratim skoro 15 godina,smatram ga najboljim fudbalerom u istoriji fudbala....Psz me ne zanima,zbog Messija gledam ovaj klub....Mogu reci do sada da Psz igra grozan fudbal,Lajpcig je bio bolji na terenu....Iskljucivo na klasu Messija Mbapea su ovo dobili.....
    (Sinke, 19. oktobar 2021 23:03)



    Misliš, samo na klasu Embapea?
    (Embape najbolji igrač PSŽ-a, 19. oktobar 2021 23:21)

    # Link komentara

  64. PSG ima goru odbranu od Barcelone
    (car, 19. oktobar 2021 23:20)

    # Link komentara

  65. Messija očito ne zanima ništa osim LŠ i Argentine. Dao penal Mbappeu i propustio vjerojatni hattrick. Meni je najupečatljiviji bio onaj okret s loptom oko Laimera. Magija i dalje živi u štapiću argentinskog čarobnjaka.
    (Cezar, 19. oktobar 2021 23:19)

    # Link komentara

  66. Mesi je imao sansu za het-trik i dao penal Mbapeu da izvede...sta bi bilo da je pohlepan da juri golove, sutira sve penale, ne izlazi iz sesnaesterca kao neki iz Mancestera...Mesi bi imao 1000 golova do sada...GOAT!
    (Marko, 19. oktobar 2021 23:02)

    27 puta je Mesi ustupio penal:
    Nejmar 12
    Suarez 8
    Eto 3
    Kutinjo 2
    Grizman 1
    Maskerano 1
    Ibrahimovic 1
    Tevez 1

    Na 7 mečeva je mogao da postigne het-trik, da je izveo penale i dao gol. Ovo je 8. meč
    (Matrix, 19. oktobar 2021 23:19)

    # Link komentara

  67. auu kakav penal Messija
    (zoka, 19. oktobar 2021 23:18)

    # Link komentara

  68. Ovo penal?
    (milan, 19. oktobar 2021 23:18)

    # Link komentara

  69. Potvrdjena 7 zlatna lopta


    PATOS
    (PATOS, 19. oktobar 2021 23:17)

    # Link komentara

  70. Koja je veličina Mesi svako bi uzeo loptu da postigne hetrik on prepušta Mbappeu da ga izvede on masi. Mislim da je Francuz sebičan trebao je Mesiju da omogući egzekuciju da pokaze da je laf.
    (Pall Mall, 19. oktobar 2021 23:17)

    # Link komentara

  71. Ko zna koji je ovo vise put da Messi prepusta penal saigracu u situaciji kada moze postici hat trick. Najveci gospodin u historiji ovog sporta. Ne juri rekorde kao Ronaldo da bi bio u centru paznje.
    (Ivan, 19. oktobar 2021 23:13)

    # Link komentara

  72. Mesi samo iz penala zna da da gol!
    (Lol, 19. oktobar 2021 23:13)

    # Link komentara

  73. @goran89 Umesto da pusti Mesija da da hettrik? Druze, prvo je dao gol, pa je Mesiju namestio na 3 metra da postigne gol, pa je onda izborio penal za svoju ekipu i dozvolio Mesiju da sutira, a ti na sve to kazes da je trebalo da ga pusti i drugi penal da izvede?!
    (markaKazva, 19. oktobar 2021 23:09)

    # Link komentara

  74. Mbappe - Gol, asistencija i izboren penal za sva 3 gola PSGja
    (Partizan Saint Germain, 19. oktobar 2021 23:06)

    # Link komentara

  75. Messija pratim skoro 15 godina,smatram ga najboljim fudbalerom u istoriji fudbala....Psz me ne zanima,zbog Messija gledam ovaj klub....Mogu reci do sada da Psz igra grozan fudbal,Lajpcig je bio bolji na terenu....Iskljucivo na klasu Messija Mbapea su ovo dobili.....
    (Sinke, 19. oktobar 2021 23:03)

    # Link komentara

  76. Mesi je imao sansu za het-trik i dao penal Mbapeu da izvede...sta bi bilo da je pohlepan da juri golove, sutira sve penale, ne izlazi iz sesnaesterca kao neki iz Mancestera...Mesi bi imao 1000 golova do sada...GOAT!
    (Marko, 19. oktobar 2021 23:02)

    # Link komentara

  77. Baš sam se pitao da li je zaboravio da daje golove, možda Mbape više i ne treba da izvodi penale...
    (0101010101010101, 19. oktobar 2021 23:02)

    # Link komentara

  78. Messi danas zabio golove u Ronaldovom stilu. Tap in i penal. Ali je ispao gospodin sto je dao Mbappeu da izvede penal iako je mogao dati hattrick. Messija ocito nije briga da li ce biti najbolji strijelac u historiji lige prvaka. Nije egoista kao onaj... Tako isto je dao Suarezu protiv Napolija prosle sezone...
    (Maks, 19. oktobar 2021 23:01)

    # Link komentara

  79. Tata igre, šta god ko mislio ili ne mislio, daleko najbolji fudbaler 21. veka i uz Maradonu najbolji svih vremena ali zbog daleko dužeg trajanja tog elitnog nivoa fudbala za mene i goat .
    (ghh, 19. oktobar 2021 23:01)

    # Link komentara

  80. Umesto sa pusti mesija da sutne penal za hettrik, on frajer promasi
    (goran89, 19. oktobar 2021 23:00)

    # Link komentara

  81. Kako je jadan Psg brate milii
    (Mare, 19. oktobar 2021 22:59)

    # Link komentara