Fjuri nokautirao Vajldera! VIDEO

Veliki spektakl u borbi za pojas WBC prvaka teške kategorije doneo je 11 rundi sjajnog boksa i pobedu Tajsona Fjurija nad Dionteom Vajlderom.

SS Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Bravo
    (Milos, 11. oktobar 2021 12:13)

    # Link komentara

  2. Jedno 30 Wilderovih protivnika nema ni Wikipediu,da mozes da vidis ko su :) u 33 mecu karijere se borio za pojas i to protiv masnog,sporog Bermena Stiverna kojeg je dobio na bodove,sledeci put ga je nokautirao a ovaj je bio u jos gorem stanju sa debljinom,verovatno je slabiji bokser od sve trojice Klickovih protivnika koje pominjes. I dakle Wilderu je prvi ozbiljan protivnik bio Luis Ortiz,za kojeg kazu da je 1972 godiste u realnosti. Dok Vladimir u svom rezimeu ima David Heya,Povetkina,Puleva,Ruslana Cagayeva,Sultana Ibragimova,Samuela Petera,Chris Byrda,Hasim Rahmana,Brewstera..dakle ima daleko ozbiljnije pobede nego Wilder a lik proziva konkurenciju i tvrdi da zna boks :) Svi ovi koje je pobedio su bolji od Pjuritija,Sandersa od kojih je izgubio i Brewstera kome se osvetio.
    (vince carter, 10. oktobar 2021 19:34)

    # Link komentara

  3. Tajson je sa 18-19godina bio nadcovek. Takav bokser, razarac, kretnja...to se nazalost nece ponoviti skoro. Svaka cast i Aliju, Formanu, Holifildu, Lenoxu itd itd. Nema toga ko moze stati tom Tajsonu na crtu. Nevidjena zalost sto je skrenuo sa puta i prokockao svoju karijeru velikim delom.
    (Bruder, 10. oktobar 2021 19:27)

    # Link komentara

  4. Bravo
    (Milos, 10. oktobar 2021 18:05)

    # Link komentara

  5. Gledao sam mec unakazio ga je praktično se igrao sa njim do 10 runde a u 11-oj ga poslao na odmor
    (Milos, 10. oktobar 2021 18:03)

    # Link komentara

  6. A posto sparing nema veze,zasto je onda Wilder odbio da se bori sa Klickom haha!!! Jedan Klickov udarac poslao bi Wildera sa pilecim nogama kroz konopce. Uostalom David Haye i Povetkin u svom prajmu su bolji bokseri od Wildera koje je Klicko dobio. Jos si zakljucio da sam fan brace Klicko jer predstavljam cinjenice ovima sto ih napadaju. Vitali Klicko je cak i Lewisa dobijao,nikakve batine nije dobio u tom mecu,cak je Lewis bio i uzdrman u drugoj rundi kad ga je Vitali cisto pogodio u bradu,dalje stete se spasio zagrljajem,rasekotina koja se pogorsala udarcem glavom u klincu nenamernim,ne znaci da je dobio batine. Braca Klicko nisu izbegavali nijednog protivnika a to sto nije postojao neki Wilder tada,nisu oni krivi. To sto pises samo u jednom smeru,kako bi Wilder nokautirao nekog,upravo izgleda kao i sama izjava Wildera a koja je jedna od najglupljih ikada "moji protivnici moraju biti savrseni 12 rundi,dok meni treba jedan udarac" sto znaci da on ne racuna da moze biti nokautiran pre 12te...kladio bih se u sve da je onaj Klicko sa 41 godinom sto je izasao na mec sa Dzosoum,nokautirao bi Wildera bez problema. On nikada ne bi ostao na nogama od udarca Klicka.
    (vince carter, 10. oktobar 2021 17:58)

    # Link komentara

  7. Entoni Džošua je klasa za obojicu.

    Prvo će da napegla Usika.Setite se - i od onog malog Meksikanca je prvo izgubio pa je sve došlo na svoje.
    A posle ide meč stoleća, na Wembliju gde će napiglati Fjurija za sve pare! Salo protiv ovakvih mišića nema šanse.

    Ima 'Kralj Cigana' peva, ali samo dok ga ne iznesu iz ringa.

    GO A.J. !!!…!!
    (Stara kajla, 10. oktobar 2021 17:41)

    # Link komentara

  8. @hmm auu sta ovaj covek pise hahaha!!! Wladimir Klicko ima 55 nokauta,udara jos jace od Wildera koji je samo klovnove nokautirao i te 3 runde koje pominjes bilo bi nokauta,al u na podu bi bio Wilder i to teskim nokautom. Naveo si da je Klicko izgubio od 3 prosecna borca a svi oni su klasa iznad svih Wilderovih koje je dobio osim Ortiza. Nisi naveo da je dobio David Heya,povetkina,puleva koji su daleko bolji bokseri od ovih od kojih je izgubio,a Haye je bio bolji od Ortiza. Kazes da je bezao kad je video da ga tuku,Fury je zapravo pobegao par dana pred revans,sto je cinjenica i nije bilo nikakvog prebijanja u njihovom mecu. Sa 41 godinom je dosao da se bori sa Joshoum,bacio ga i na pod,nesto mladji bi ga dokrajcio. Vitali Klicko nije dobio batine nikad,cak ni od Lewisa. Nije postojao nijedan bokser u njihovo vreme od koga su bezali ili mozda ima neki sa kojim su mogli da se bore a nisu?? Vitali Klicko je 3x bolji bokser od Wildera i nokautirali bi ga oba Klicka 1000%. Samim tim kako pricas o Wilderu koji se borio sa kamiondzijama u prvih 35 borbi govori da nemas veze.
    (vince carter, 10. oktobar 2021 17:33)

    # Link komentara

  9. @???

    LOL...Kazem ja da ukoliko si ikada gledao Tajsona, ti pojma nemas. Zaista. Cuj snaga?! Evo, za tebe i ostale neznalice -

    "Firstly, Varga highlights how Tyson ducks his head from side to side as he advances, creating a moving target for his opponent, distracting them. "You're always chasing where the head is going to be... always trying to find that target, until Mike Tyson explodes on you." This movement should not come from the upper body, Varga advises, but from the legs, shifting your weight from one to the other: "When I shift to my right leg, my left arm is going to be weak, but my right arm is going to have loads of power."

    Something else Tyson does, as he loads that arm, is draw it back and lead with his other shoulder. That rotational movement as he pushes off the back leg and into the punch will add even more power."

    ""Your body rotates, you bend through the correct leg. That means any time you go to slip a punch, you're always going to be loading your weight, generating that extra power."

    I nemoj vise da se brukas.
    (Ja, 10. oktobar 2021 17:09)

    # Link komentara

  10. Da je Wladimir protiv Fjurija imao malo vise....da ne kazem sta, jos tad bi Fjuri izgubio,jer posto Wladimir nije skoro nista pokazao tad, Fjuri je trebalo da ga razbije a nije... Vitali je i za Fjurija i za Dionteja klasa
    (Shadow, 10. oktobar 2021 17:07)

    # Link komentara

  11. Neverovatno da ima onih koji misle da je sparing isto sto i profi mec...
    I oni komentarisu boks i omalovazavaju sampione. Strasno.
    Klicko je pobegao u penziju, video da ga biju Fjuri i Dzosua, pa pokupio prnje i otisao. Bez srca, bez hrabrosti. Takva mu je citava karijera bila, namesteni protivnici, bezanje od najjacih i staklena brada.
    (hmm, 10. oktobar 2021 16:46)

    # Link komentara

  12. @vince carter
    Slazem se, nije normalno ko sve komentarise boks...
    Vajlder bi Vladimira Klicka tukao, prebio bi ga. S Vitalijem bi bilo teze, 50-50.
    Fjuri se sprdao s Klickom, poigravao se. Dosao da se sprda. Vajldera je dosao da prebije, da ga nokautira.
    Tog Vladimira, kojeg toliko volis, Dzosua je prebio kao macku, ostale koji su ga nokautirali sam vec spomenuo, sve "velikani". Vladimir tokom citave karijere nije imao ozbiljnog protivnika, tukli ga kao vola u kupusu.
    Vitalij je od ozbiljnog protivnika dobio zasluzene batine, nije bio najveci cak ni u svojoj eri. Lenox je bio gazda, za sve se pitao, braca Klicko gledali iz zapecka i cekali da gazda ode u zasluzenu penziju.
    Ti o boksu malo znas, a i to malo ne koristis, jer si obican obozavalac brace Klicko.
    Vladimirove poraze pravdas time sto ga je Vitalij "osvetio".
    Ta dva glumca "vladala" su u najlosijoj eri boksa, cuveni Vitalijevi mecevi bez modrica, to je taj velikan.
    Znamo svi kako to ide...
    Taj Vajlder bi Vladimira tukao, lagano, jer staklena brada ne bi izdrzala ni 3 runde protiv takvog udaraca.
    Fjuri je pokazao kako se sprda s Klickom. A danasnji Fjuri je mnogo jaci od tadasnjeg.
    Lenox, Tajson i ostali velikani su za Klicka (obojicu) klasa. Nema tu poredjenja.
    Ti maleni obozavaoce, idi komentarisi lepotu boksera, umetnicki dojam ili nesto slicno, u boks se ne razumes. Obican fan.
    (hmm, 10. oktobar 2021 16:43)

    # Link komentara

  13. @micky Ward

    U momentu kad je Lewis debitovao u profi ringu (1989), Tyson je, iako mladji od Lewisa, vec imao skor 36:0. To je bio Tysonov prajm i Lewis ga nikako nije mogao izbegavati. Posle poraza od Buster Douglasa krece Tysonov pad koji kolminira odlaskom u zatvor. Posle zatvora Mike gubi od Holyfielda, zatim Lewis objedinjuje titule protiv Holyfielda da bi na kraju dobio i Tysona. Lewis nije imao potrebu da izbegava Tysona uostalom, 2002 u svojoj 37 godini ni Lewis nije bio u svom prajmu.
    (Scipion, 10. oktobar 2021 16:12)

    # Link komentara

  14. Ovo zezanje sa Fjurijem je klasični oblik nameštanja mečeva u profi boksu. Gledamo jednu ogromnu pihtiju koja mlati rukama bez veze i pogadja. Da je iole normalnog stanja u boksu, njega bi mlatili ko vola u kupusu, svi ovi koji padaju od njegovih udaraca. On je karikatura, ko što je karikatura i čitav ovaj svet.
    (Porter, 10. oktobar 2021 16:08)

    # Link komentara

  15. Mikii, 10. oktobar 2021 14:04)

    Rahmana jeste potcenio (čak kruže priče o nameštanju) a McCall ga je dobio lucky punch udarcem koji nije ni oborio Lewisa, samo ga dobro potresao a sudija je iz nekog razloga odlučio da je Lewis nesposoban da stoji mirno i prekinuo borbu, na zaprepašćenje svih. Do te 4 runde ga je Lewis prebijao, ne sumnjam da bi do kraja lagano završio i njega i pored tog blagog nokdauna.
    (CJC, 10. oktobar 2021 15:57)

    # Link komentara

  16. U prajmu Dzo Louis, Ali, Forman, Tajson, Luis, Vitali, Fjuri. Ostali svi ok.
    (the truth, 10. oktobar 2021 15:47)

    # Link komentara

  17. @i lenox luis je izbegavao taysona u širokom luku tek je pristao na borbu kad tayson vise nije bio blizu svog najjboljeg boxa,posle svih mogućih skandala i lošeg života zato volim!..
    (micky Ward, 10. oktobar 2021 15:00)

    # Link komentara

  18. Pojavio se snimak u kom izgleda da je Fjuri varao na meču!
    Evo link:
    [link]/
    (Matrix, 10. oktobar 2021 14:30)

    # Link komentara

  19. Napisah da je Wilder odbio borbu sa Klickom posle 33 borbe u karijeri,opste je poznato da je nokautiran kao Klickov sparing partner. Ali doticni @hmm pise kako bi ga Wilder tukao kao dete a 50-50 sa Vitalijem,nije normalno ko sve komentarise boks. Wildera je jedan Erik Molina umalo oborio,uopste ne mora da zbaci da bi Wilder uopste dobio tog istog Lemona Brewstera jer njegovi protivnici uopste nisu bili nivo doticnog osim Ortiza. Njega je Fury oducio od boksa i to 3 puta a dva puta ubedljivo a ne Klicka,Wladimira je dobio zasluzeno ali to nije bilo ni blizu uverljivo kao protiv Wildera,vecina udaraca su bili bezazleni,Fjurija su inace smatrali klovnom pre tog meca,nije imao zanimljive meceve i protivnike,kruzeras kaningem ga je obarao,prozivao je Cain Velasqueza sampiona ufc-a da bi skrenuo paznju na sebe,Fjury je postao mnogo popularniji u ovoj svojoj drugoj fazi karijere a i mec sa Klickom je bio katastrofa ali ljudi su jedva cekali da neko skloni Wladimira. Nije bez razloga i otkazao revans par dana pred borbu. Wilder uopste nije nivo Wladimira a kamoli Vitalija.
    (vince carter, 10. oktobar 2021 14:29)

    # Link komentara

  20. Foreman je izjavio da je za njega Lennoox Lewis najbolji teskas svih vremena.
    Covek je pobedio Tysona, Holifilda, Bruna, Morrisona, Tua, Mercera, Briggsa, Ruddocka,... Izgubio lucky punchem 2 puta i revansirao se Mc Callu i Rahmanu.
    Osvojio olimpijsko zlato pobedivsi Bowea. Pri tom je lik skroz ok lik, vrlo inteligentan i pravo je zadovoljstvo slusati intervjue s njim.
    (MikiP, 10. oktobar 2021 14:25)

    # Link komentara

  21. @hmm okani se boksa zamolio bih te lepo. Wladimir je tako isprebijao Wildera na sparingu da je to bilo smesno,dva puta je Wilder leteo na pod. Wilder do Fjurija nije imao nijednog jedinog vrh protivnika koji bi ga testirao osim matorog Ortiza i njegovi protivnici pre Ortiza nisu bili ni blizu Wladimirovim protivnicima. Da,Lenox nije potcenio Rahmana,to je kristalno jasno posto ga je u revansu demolirao. Sam izgled Lewisa u prvom mecu govori vise od reci,cak se smeskao pre nego sto je popio taj nokaut. Naravno da je zasluzio da izgubi,ali ono sto mu je uradio u revansu kaze da ga jeste potcenio. Vitali vs Wilder 80-20 a ne 50-50,Vitali je daleko bolji bokser. Kazes Fjuri je oducio Wladimira od Boksa,on je Wildera oducio od boksa,na Klicka mu je sleteo jedan jedini polu ozbiljan udarac. Za taj mec ste tada govorili da je jedan od najgorih,poput Joshua vs Ruiz 2. Pa samo trebas da pogledas stil i nacin borbe i da shvatis da bi Lenox Lewis sigurno nokautirao Wildera.
    (vince carter, 10. oktobar 2021 14:18)

    # Link komentara

  22. Jel kod nas neko ovo prenosio?
    (Mare, 10. oktobar 2021 08:37)

    Arena fight
    (dzo, 10. oktobar 2021 08:44

    Skini aplikaciju:
    "Boxing UFC Live Streams"
    i tu imaš boks mečeve uživo.
    (Eee, 10. oktobar 2021 14:17)

    # Link komentara

  23. Vajlderova krilatica u mecevima protiv Fjurija bila je, "E aj' udari me jos jos jednom ako smes, aj' samo probaj".
    (Nikola N., 10. oktobar 2021 14:06)

    # Link komentara

  24. (vince carter, 10. oktobar 2021 13:36)

    Uvek mi je bilo interesantno koliko ljudi iz Srbije potcenjuje takvog boksercinu i sampioncinu kakav je bio Luis. Ekstremno inteligentan borac. Izuzetan i u odbrani i u napadu, fenomenalnih fizickih predispozicija sa ogromnim rasponom ruku, fascinantnog kretanja za tu visinu. Ma bokser iz udzbenika, to ce svaki strucnjak da potvrdi. Jedina stvar koju sam mu uvek zamerao je to sto je bio arogantan i sklon potcenjivanju protivnika. Zbog toga je i gubio od Rahmana i Mek Kola, koji su, uzgred, bili vrlo talentovani bokseri, ali klasa ispod. Ipak, Luis je bio jedan od retkih boksera u istoriji koji je pobedio svakog protivnika s kojim se u karijeri sukobio. Svakog. I bio je apsolutni sampion super teske kategorije, vlasnik svih pojaseva. I opet se nadje neko da takvog boksera potcenjuje. Srpska posla.
    (Mikii, 10. oktobar 2021 14:04)

    # Link komentara

  25. @Ja
    Pazi, Tajsona je izdvajala snaga, ne tehnika.
    To sto si ti jedna obicna neznalica, koja za svetskog sampiona, koji ima 41 nokaut i za neporazenog sampiona koji ima 31 pobedu bez poraza, tvrdis da su neznalice, govori o tebi.
    Idi pa nauci da udaras iz tela junacino, i postani sampion, nista lakse.
    Ko je to bio fizicki jaci od Tajsona u njegovo vreme?
    Ne razumes se u boks, cinjenica. Jel Forman tehnikom prebio sve one boksere, kao mator borac? Ili brzinom? Idi bre bavi se baletom, boks nije za takve.
    (???, 10. oktobar 2021 14:02)

    # Link komentara

  26. Inače, Tajson Fjuri je očigledno bolji bokser, mada je čudno da obojica budu na podu i ne iskoriste priliku da već tada završe meč. Mene Fjuri podseća na Čaka Vepnera (čak i građom) boksera koji je izazvao Muhameda Alija i koji je inspirisao i čuvenog Silvestera Stalonea za film "Roki". Nekada sam mislio da je film posvećen nepobeđenom šampionu Rokiju Marćanu, ali je Stalone kasnije izjavio da je ideja potekla od čuvenog meča Ali-Vepner. Interesantna je i priča koja je pratila taj meč i koja je inspirisala Stalonea. Do pojave Alija, bokserski mečevi nisu bili toliko plaćani (u ono vreme i u drugim sportovima) i Vepneru je to bila životna šansa da se obogati. Postoji anegdota, da je svojoj ženi pre meča rekao da "od večeras spavaš sa šampionom" do sredine meča kada je uspeo da obori Alija (udarcem u pleksus, hvatajući Alija u raskoraku) i okrene se svom štabu rečima "od večeras smo bogati". Naravno, Ali se pridigao i nokautirao Vepnera u 15.rundi. Posle meča, Vepnerova žena je pitala supruga:"Dragi, da li će Ali doći u našu sobu ili da ja odem kod njega?" Ipak, filmska serija o Rokiju je imala ogromnu popularnost, ali njegov scenario je bio mnogo zanimljiviji od pravog meča Ali-Vepner. Pozdrav!
    (B.Živković, 10. oktobar 2021 14:00)

    # Link komentara

  27. @Rafa
    Ko je gdje u odnosu na bivse sampione jako je tesko reci. Ali recimo ovako, ako u boksu imas 5 karakteristika (ima ih puno vise, nego radi objasnjenja), snaga i izdrzljivost, inteligencija, tehnika, odbrana.. Wilder ima snagu i izdrzljivost 10/10, skoro nevidjeno. nekad u mecevima, u zavisnosti od kvaliteta protivnika bude sasvim dovoljno, 2 razorna udarca i onda ga "vuce" do nokauta. svi bivsi sampioni (od Alija do sad Fjurija) su imali svoje mane, ali su imali daleko manje mana nego Wilder, tako da po meni, i pored impresivnog skora ne moze u isti rang sa njima. Noge, defanziva, taktika, bokserska inteligencija, sve mu fali u vecoj mjeri nego sto bi trebalo. E, a sad zamisli koliko je snazan i izdrzljiv kad je sve ovo postigao. mozda ne moze sa najvecima, ali svakako treba da ima svoje mjesto pri vrhu. A Fjuri, on je nekako objedinio sve karakteristike u jedan koktel koji je ispao odlican. Prvo visina i konstitucija, salo i nedostatak vidljivog misica svakog prevare, a njemu je tu snaga. Ako bude znao mjeru, otici ce bez poraza.
    (up9, 10. oktobar 2021 13:54)

    # Link komentara

  28. Bez obzira što je izgubio od Usika, Džošua je po meni najkompletniji bokser i mislim da će uskoro vratiti titulu.
    (zozonpb, 10. oktobar 2021 13:49)

    # Link komentara

  29. @vince carter
    Pa da, svi bili nezobiljni, nepripremljeni, nisu bili u najboljim danima, sve neki izgovori za poraze.
    Rahmana niko nije potcenjivao, najmanje Luis. Znalo se za sta je sposoban.
    Rahman je dobio Luisa zasluzeno.
    Sta ti znaci to sto je Vitalij dobio Sandersa i Puritija? Nije Vitalij Vladimir.
    Taj Vladimir je bio poznat kao sampion sa staklenom bradom, u svojim najboljim godinama borio se s prosecnim borcima.
    Tukli ga Sander, Puriti, Bruster, Fjuri ga oducio od boksa.
    Wajlder bi ga tukao kao dete. S Vitalijem bi vec teze islo, ali sanse bi bile 50-50.
    Uostalom, sta bi bilo kad bi bilo...
    (hmm, 10. oktobar 2021 13:49)

    # Link komentara

  30. Ljudi moji,, ovo je bio mec boksera fjurija protiv panjine izbacivaca iz nekog kluba vajldera, covek ga je oducio od boksa, vajlder nije bokser, covek pojma nema o boksu verujem da bi i na ulici popusio batine
    On je sramota za boks, of prve runde je pedalirao unazad jer je imao frku od fjurija i to se videlo da ce ga ovaj razbiti od batina
    (dzoni cackalica, 10. oktobar 2021 13:39)

    # Link komentara

  31. Fjuri protiv Usika ce biti verovatno najbolja borba jos od starog doba. Dva nerealno dobra boksera, i dva fenomenalna tipa, svaki na svoj jedinstven nacin. Spektakl u najavi !
    (Avangar, 10. oktobar 2021 13:37)

    # Link komentara

  32. @hmm kad vec pises onda pisi cinjenice. Vitali je predao borbu protiv Birda zbog povrede ramena,ubedljivo je dobijao borbu dok nije odustao. Wladimir je gubio od pomenutih,ali u svom naponu sigurno ne bi,Brewsteru se osvetio a Sandersa i Puritija je razbio Vitali. Lenox je izgubio od Rahmana jer ga je apsolutno potcenio,nije ni trenirao,natovio se pred mec,zato ga je demolirao u revansu kad se opametio. Dok Wildera sigurno ne bi potcenio,ako po tome gledas,Fury je jedva dobio onog svedjanina pred drugi mec sa Wilderom. Tad su mnogi pricali nema sta da trazi sa Wilderom,a niko ne razmislja o tome da se ta dva meca u glavi ne shvataju isto. Wilder bi protiv Lewisa prosao isto kao Frank Bruno,Razor Rudock,Tomi Morison,Golota. Nokaut u prve 3 runde,jer kao sto rekoh "style make fights" Wilder svojim stilom apsolutno ne bi mogao da parira Lewisu.
    (vince carter, 10. oktobar 2021 13:36)

    # Link komentara

  33. Muhamed Ali je najveći bokser svih vremena jer je uspeo da dokaže da je boks plemenita veština i na taj način je pobeđivao svoje protivnike. Čak je u nekoliko mečeva, kada protivnike dovede pred nokaut, rukom zvao sudije da prekinu meč (Ron Lajl, Džeri Kvori itd.) Tri osobine su mu davale apsolutnu prednost u odnosu na rivale (pre pojave Parkinsonove bolesti): 1) Izuzetna izdržljivost (njegov svakodnevni trening je počinjao sa 20 km trčanja); 2) Neverovatna brzina i rad nogu, što mu je davalo mogućnost da u mečeve ponekad ulazi sa spuštenim gardom; 3) Jedan od retkih koji nije imao "staklenu bradu", mogao je da izdrži i najjače udarce i nastavi meč punim tempom. Iako nije imao toliko snažan udarac (udarao je uglavnom u čelo, predeo između očiju, što protivnici ne štite kao bradu, ali moraju da "zabace" glavu unazad što je iscrpljujuće za telo). Foreman je to najbolje opisao posle njihovog meča:"Pre borbe mislio sam da ću ga lako nokautirati, runda, dve, i ono čega se najviše sećam je da sam mu zadao najjači udarac nego bilo kom protivniku. Svako drugi bi se raspao, ali on se samo savio i očima mi pokazao da ga ne mogu povrediti. Imao je instikt da se pripremi za svaki primljeni udarac, otrese ga i nastavi dalje. Zadao sam mu veliki broj udaraca, ali sam znao da gubim. Dok sam ja usporavao, on mi je delovao sve brži. Pomislio sam, ovaj čovek nije neko ko je kupio titulu, ovaj je istinski šampion." Sa Frejzerom, tadašnja era boksa se mogla nazvati "zlatnom erom". Pozdrav!
    (B.Živković, 10. oktobar 2021 13:32)

    # Link komentara

  34. @vince carter
    Podseticu te da je Lenoks Luis gubio od Mekola i Rahmana. Obojica su bili losiji borci od Vajldera, sa slabijim udarcem. Ne kazem da je Vajlder bolji od Lenoksa, kazem da bi mu itekako bio ozbiljan protivnik.
    Vitalij je gubio od Birda, Vladimira su tukli Puriti, Bruster, Sanders... sve velikani?!
    Podseticu te da je Dordz Forman, starac, devedesetih bio sampion, da NIKO nije uspeo da ga nokautira i da je devedesetih imao vise uspeha od jednog Tajsona.
    Cisto da imas na umu kada pricas o silnim bokserima devedesetih i o tome kako danasnji sampioni ne bi imali sta da traze protiv tadasnjih.
    Imali bi, itekako.
    (hmm, 10. oktobar 2021 12:55)

    Dobro, dobro, ali itekako se pise odvojeno, I TE KAKO.
    (Jezikoslovac, 10. oktobar 2021 13:28)

    # Link komentara

  35. Ne mogu da verujem da neko moze pri cistoj svesti da napise da bi bilo koji bokser "bez problema" dobio Lenox Lewisa ili Holifilda,ajde da kaze dobio bi ih ali bez problema je uvreda po meni. Pa Lewis nije Wilder,razlika je ogromna,siguran sam da nema ni jaci udarac od Lewisa,onaj je bio mrcina i isto imao razorne udarce ali i mnogo bolju tehniku,kombinacije i kretnje. Jos jednom da se osvrnem na Vitali Klicka,on je poceo da radi nesto dosadnije meceve za gledanje tek od 2008 kada se vratio iz teze povrede,tad je boksovao opreznije ali pre toga je radio uzbudljive meceve,isto ovako je prebio Dany Williamsa koji je bio u uzletu nakon pobede protiv Majk Tajsona. Vitali je pre svega jako inteligentan covek koji boksuje glavom pored vestine i adaptira se protivniku. I u kik boks karijeri ima skor 32-1 mislim.
    (vince carter, 10. oktobar 2021 13:25)

    # Link komentara

  36. @??? Wilder sigurno ne bi bio veliki u svakoj eri boksa,najpre ne bi ugrozio bracu Klicko u njihovoj eri. Wladimir je razbio Wildera na sparingu,zato je valjda Wilder i odbio mec sa Klickom kad mu je bio ponudjen,a tad je imao 33 meca u karijeri. Njegove noge su njegova najveca mana,rad nogu i kad se oslanja u defanzivi izgledao kao da ce da posrne sam,interesantno lik koji je po meni vodio najbolji bokserski kanal na youtubu jos pre 5 godina mozda je u analizi rekao da bi njegov rad nogu mogao da ga kosta u kasnijoj fazi karijere,tad je prikazao kad ga je Erik Molina pogodio i kada se zateturao. Ne znam dal neko od vas zna za David Tua boksera,nema sanse da bi Wilder njega preziveo a kamoli Lenoxa recimo. Ima klip kada Lenox prikazuje Wilderu tehnike ispred nekog kluba,bas zastrasujuce izgleda Lenox u odnosu na Wildera u tom trenutku. Sto se tice Majk Tajsona,nije snaga bila njegova najveca vrlina vec brzina i eskivaze,bio je bas brz i imao te promene pravca pri napadu uslovno receno.
    (vince carter, 10. oktobar 2021 12:28)
    Da, David Tua, zvani Tuamen! Kako je nokautirao jedinog levoruko teskaskog sampona, Michael Mulder-a, uspavao ga je vec u prvoj rundi! To su bile "Boksercine", za kladu nokje od ovih danasnjih!
    (Бора, 10. oktobar 2021 13:20)

    # Link komentara

  37. A sad Usyk Vs. Fury. Boks je svakako pobedio! I posle neko poredi voks sa onim valjanjem po podu... kao nevo i zemlja.
    (4k4.Dex, 10. oktobar 2021 11:04)
    ‘Vem te u glabu.
    (Gospodin Džovi, 10. oktobar 2021 13:13)

    # Link komentara

  38. Aplauz za komentatore, ocigledne poznavaoce i postovaoce "Plemenite vestine"!
    (Simao, 10. oktobar 2021 12:58)

    # Link komentara

  39. @vince carter
    Podseticu te da je Lenoks Luis gubio od Mekola i Rahmana. Obojica su bili losiji borci od Vajldera, sa slabijim udarcem. Ne kazem da je Vajlder bolji od Lenoksa, kazem da bi mu itekako bio ozbiljan protivnik.
    Vitalij je gubio od Birda, Vladimira su tukli Puriti, Bruster, Sanders... sve velikani?!
    Podseticu te da je Dordz Forman, starac, devedesetih bio sampion, da NIKO nije uspeo da ga nokautira i da je devedesetih imao vise uspeha od jednog Tajsona.
    Cisto da imas na umu kada pricas o silnim bokserima devedesetih i o tome kako danasnji sampioni ne bi imali sta da traze protiv tadasnjih.
    Imali bi, itekako.
    (hmm, 10. oktobar 2021 12:55)

    # Link komentara

  40. Tajsona je izdvajala snaga.
    ...…..
    (???, 10. oktobar 2021 11:33)

    Odgovoricu ti na ovo jer...Totalno netacno, kao i drugo sto si pisao ali u ovoj recenici se bas vidi. I pitanje je da li si ti ikada gledao Tajsona ili ako si gledao da li si ista video?!

    Jer...Tajson nije bio neki snagator da bi ga kao sto kazes izdvajala snaga. Bilo je mnogo jacih, fizicki, od njega pa nista nisu uradili. A on je uspeo iz jednog razloga-tehnika.

    Znaci tek kada je tehnicki popravio udarce, postao je to sto je bio. A posto ne znas, da ti kazem...to se desilo kada je prestao da udara iz ramena i poceo da udara iz tela. Zato su to bili stravicni nokauti. Da, naravno, nije on bio neki tehnicar k'o Fazlija Sacirovic, vise je bio Marijan Benes, ali sa takvim udarcima je dosao do vrha.

    Ovo danas, to je smuti pa prospi. Od svih njih, Usik je najbolji bokser, najbolji za gledanje, ali tesko da ce na duze ista uraditi protiv ovih divovskih likova. Fjuriju je dovoljno da par puta legne na njega i ovaj ostaje bez snage.

    Cuj Fjuri ima znanje, tehniku...A dvaput ga obarala totalna neznalica. ;)
    (Ja, 10. oktobar 2021 12:55)

    # Link komentara

  41. "Pall Mall" apsolutno netacno za bracu Klicko,posebno za Vitali Klicka. Pogledaj kakvi su mecevi bili Vitali vs Kori Sanders kada je osvetio Vladimira i mec protiv Dani Wiliamsa,neverovatni mecevi i performansi Vitalija,pa covek ima 39 nokauta uz 41 pobedu,niko ga nije oborio. I mec protiv Lenox Lewisa je bio odlican a Lewis je klasa iznad Wildera. Kazes da bi Fjuri pomeo bracu Klicko,a sa Vladimirom je boksovao i zadao jedan jedini ozbiljniji udarac,Klicko nije bio vreca za udaranje kao Wilder,uostalom njega je Vlad dva puta bacao na pod u sparing mecu. A Vitali je dosta bolji bokser od Vladimira,dva puta je pobedjivao borce koji su dobili Wladimira. Nema sanse da bi Fury lako izasao na kraj sa njim a tek ne bi sa Lenoxom.
    (vince carter, 10. oktobar 2021 11:40)

    Da, Vladimir ima nešto slabiju bradu. Vitalija ne bi dobio ni Luis da se nisu sudarili glavama kada je Kličku načeta arkada...
    (Locutus, 10. oktobar 2021 12:34)

    # Link komentara

  42. @??? Wilder sigurno ne bi bio veliki u svakoj eri boksa,najpre ne bi ugrozio bracu Klicko u njihovoj eri. Wladimir je razbio Wildera na sparingu,zato je valjda Wilder i odbio mec sa Klickom kad mu je bio ponudjen,a tad je imao 33 meca u karijeri. Njegove noge su njegova najveca mana,rad nogu i kad se oslanja u defanzivi izgledao kao da ce da posrne sam,interesantno lik koji je po meni vodio najbolji bokserski kanal na youtubu jos pre 5 godina mozda je u analizi rekao da bi njegov rad nogu mogao da ga kosta u kasnijoj fazi karijere,tad je prikazao kad ga je Erik Molina pogodio i kada se zateturao. Ne znam dal neko od vas zna za David Tua boksera,nema sanse da bi Wilder njega preziveo a kamoli Lenoxa recimo. Ima klip kada Lenox prikazuje Wilderu tehnike ispred nekog kluba,bas zastrasujuce izgleda Lenox u odnosu na Wildera u tom trenutku. Sto se tice Majk Tajsona,nije snaga bila njegova najveca vrlina vec brzina i eskivaze,bio je bas brz i imao te promene pravca pri napadu uslovno receno.
    (vince carter, 10. oktobar 2021 12:28)

    # Link komentara

  43. Kad lika koji samo zna da udari jako pustite protiv skolovanog boksera.
    (Pera, 10. oktobar 2021 12:24)

    # Link komentara

  44. I mi Cigani smo ljudi !
    (Ciganin sam Al najlepsi, 10. oktobar 2021 10:55)

    Jeste, sa malo cudnim sociopatskim ponasanjem, ali niko ne osporava da ste ljudi.
    (Moj grad je pun cigana, 10. oktobar 2021 12:12)

    # Link komentara

  45. Belac popedio protiv crnca bravo.
    (Belac, 10. oktobar 2021 11:55)

    # Link komentara

  46. (Loznica, Gučevo, Cer…, 10. oktobar 2021 08:34)

    U sve se razum ,da nisam oženjen tebe bih doveo kući da mi peres noge.
    (Tajson, 10. oktobar 2021 11:50)

    # Link komentara

  47. Vajlder ce uci u istoriju boksa kao neko ko osnovnu boksersku tehniku nije savladao, koji je u defanzivi nula, od udaraca vlada samo kros kroseom i to jako nepreciznim, kao neko sa najtanjim i najslabijim nogama u teskoj kategoriji ikada i kao neko ko moze teeeske batine da izdrzi pre nego sto na kraju ipak bude nokautiram.
    (lennox, 10. oktobar 2021 11:44)

    # Link komentara

  48. "Pall Mall" apsolutno netacno za bracu Klicko,posebno za Vitali Klicka. Pogledaj kakvi su mecevi bili Vitali vs Kori Sanders kada je osvetio Vladimira i mec protiv Dani Wiliamsa,neverovatni mecevi i performansi Vitalija,pa covek ima 39 nokauta uz 41 pobedu,niko ga nije oborio. I mec protiv Lenox Lewisa je bio odlican a Lewis je klasa iznad Wildera. Kazes da bi Fjuri pomeo bracu Klicko,a sa Vladimirom je boksovao i zadao jedan jedini ozbiljniji udarac,Klicko nije bio vreca za udaranje kao Wilder,uostalom njega je Vlad dva puta bacao na pod u sparing mecu. A Vitali je dosta bolji bokser od Vladimira,dva puta je pobedjivao borce koji su dobili Wladimira. Nema sanse da bi Fury lako izasao na kraj sa njim a tek ne bi sa Lenoxom.
    (vince carter, 10. oktobar 2021 11:40)

    # Link komentara

  49. Samo potpuna neznalica može biti iznenađena. Ajde ga konačno pustite da utuče i onog smešnog baćušku, pa da proslavi zasluženo titulu najboljeg na svetu.
    (Sabre, 10. oktobar 2021 11:39)

    # Link komentara

  50. Furi jedino svetlo u mraku modernog boksa.
    (moralni gmizavac, 10. oktobar 2021 11:36)

    # Link komentara

  51. @Mudrac
    Tajsona je izdvajala snaga. Tehnika mu nije pomogla protiv Holifilda ili Luisa.
    Snaga je presudna, pa izdrzljivost. Tehnika je tu da pomogne da pravilno iskoristis svoju prednost, da li je to snaga, ili izdrzljivost, mozda brzina, zavisi.
    Tajsonova tehnika omogucavala mu je da iskoristi snagu na pravi nacin.
    A u teretani je provodio mnogo vise vremena nego sto mislis.
    (???, 10. oktobar 2021 11:33)

    # Link komentara

  52. @Ja
    Mozda ipak postoji mogucnost da oni, kao sampioni, ipak malo vise od tebe znaju nesto o bokserskoj vestini.
    Znam ja mnogo onih koji su savrseno praktikovali boks kao vestinu, pa dobijali dobre batine od ovakvih, koji "pojma nemaju".
    Boks nije vestina, boks je TUCA,SNAGA, IZDRZLJIVOST,TEHNIKA, ne vestina, ne balet, ne takmicenje u poenima.
    Po tebi, verovatno su i mecevi Ali-Frejzer bili "ulicna tuca", o klasicima Ali-Norton, ili Ali-Formen da ne govorimo.
    Kako bi tek nazvao Alija koji u uglu trpi Formenove udarce i ceka priliku?
    Frejzer verovatno pojma nije imao, bacao ga Formen na pod 6 puta po mecu?
    Imaj postovanja za sampione.
    (???, 10. oktobar 2021 11:30)

    # Link komentara

  53. Podero ga ko seljak napolitanku!
    (Dušožder, 10. oktobar 2021 11:29)

    # Link komentara

  54. @Rafa
    Vidi, svako ima mane i prednosti.
    Ispade po tebi Vajlder neki amater. Ne zaboravi da pricas o coveku koji ima 41 nokaut u karijeri, o sampionu kojeg je SAMO Fjuri pobedio.
    A Fjuri je covek koji ima 31 pobedu, bez poraza, pobedio je Klicka, Vajldera, pobedice svakoga do kraja karijere, to je tako ocigledno. I to sve pored suspenzije, pauze od 2 godine, silnih problema...
    Dakle, veliki sampion je Fjuri, a Vajlder ga je 4 puta bacio na pod.
    Imaj malo postovanja.
    Zasto ga Vajlder nije udarao tamo ili onamo? Pa zato sto se nije borio protiv tebe ili mene, nego protiv coveka koji po svemu spada medju najvece sampione u istoriji. A ni Vajlder nije daleko.
    Zar je Frejzer manji sampion zato sto nije mogao protiv Formena, ili zato sto ga je Ali nadmasio?
    Jedan Majk Tajson, koji je i dalje sinonim za boks kod vecine, nije imao nekog zvucnog protivnika u svom prajmu. Ko je bio najveci? Holms, 16 godina stariji od Tajsona, vracen iz penzije?
    Ostali, ko su bili? Niko narocito poznat, bas zato sto ih je Majk Tajson ugasio!
    Kasnije dosli Holifild i Luis, kojima Majk u tom periodu nije mogao nista, pa zar je on zbog toga manji sampion? Nije.
    Moras da razumes boks.
    Vajlder spada u najmocnije udarace ikada, u bilo kojem periodu boksa, on bi cuda radio. Tehnicki nije potkovan kao Fjuri, ili kao Dzosua, ali je ipak samo Fjuri bolji od njega. Kako rece Tajson, "svi imaju plan dok ih ne udaris u lice".
    Vajlder nije neko ko nema kondiciju, ali logicno je da se izmorio, jer je Fjuri bokser koji te izmori, mrcvari i na kraju polomi. I ne moze se protiv toga, ocigledno.
    Tehnicki je superioran.
    Klicko je tehnicki pokusao protiv njega i izgubio, Vajlder pokusao snagom i izgubio. Dakle, ne prolazi ni jedno ni drugo.
    Najbolji teskas danasnjice.
    To sto nema trbusnjake ne znaci da je slab.
    Naprotiv.
    I ne potcenjuj izdrzljivost obojice.
    Vajlder je pokazao srce. I jutros i u prethodnlj borbi. On bi bez poraza zavrsio karijeru, da nije "naleteo" na Fjurija.
    (???, 10. oktobar 2021 11:22)

    # Link komentara

  55. Borba jeste bila spektakl, ali iskreno ovo je bilo vise nalik ulicnoj makljazi nego pravom boksu.
    (marko, 10. oktobar 2021 11:21)

    # Link komentara

  56. Hrgović bi ovog cigana pocepao ko metar drva.....sirovih
    (deniro, 10. oktobar 2021 11:20)

    # Link komentara

  57. Strašan meč! Hrabar, brutalan boks. Čestitke Vajdleru na srčanosti i vraćanju u meč nakon žestokih udaraca od kojih se većina ne bi podigla i Fjuriju koji je pokazao zašto je trenutno najbolji - brz, inteligentan, čvrsta brada i gromovi u rukama. O komentarima tipa “na šta je boks spao" samo ću reći da pratim boks od ranih osamdesetih i ovo je jedan od najboljih mečeva koje sam video.
    (Goran, 10. oktobar 2021 10:12)

    mozda ako pratis sprski box ili pratis jednim zatvorenim okom...
    (m, 10. oktobar 2021 11:18)

    # Link komentara

  58. Ne znam zasto pojedini bokseri se toliko fokusiraju na teretanu, ok i teretana ali u boksu je bitna tehnika.
    Cist primer vam je gvozdeni majk.
    On je bio jak i jeste provodio vrene u teretani, ali to ga sigurno nije cinilo likom koji moze podici najveci teret medju bokserima vec ono sto je njega izdvojilo je tehnika. Jos jednom tajson je bio jak, ali njegova tehnika je ono sto ga je toliko izdvojilo od drugih.
    (Mudrac, 10. oktobar 2021 11:13)

    # Link komentara

  59. simpatični galamdžija. zato ga valjda naši vole.
    tajson, holifild, lenoks, kličko bi ga pojeli za doručak u svoje vreme.
    ovo nije boks.
    (dude, 10. oktobar 2021 10:27)

    Od navedenih samo bi ga Lenoks pojeo za dorucak, jer zna i da udari i da primi i jer je dobar i u ofanzivi i u defanzivi. Pa Lenoks je sve koje si naveo vec pojeo za dorucak. Niko Tajsona nije tako isprebijao kao sto ga je Lenoks isprebijao.
    (Eugen, 10. oktobar 2021 11:12)

    # Link komentara

  60. A sad Usyk Vs. Fury. Boks je svakako pobedio! I posle neko poredi voks sa onim valjanjem po podu... kao nevo i zemlja.
    (4k4.Dex, 10. oktobar 2021 11:04)

    # Link komentara

  61. Za sve one koji Furya nazivaju ciganinom - on je pripadnik skupine "Irish Travelers" tj. etničke skupine keltskog porijekla koja je prihvatila nomadski način života a engleska riječ "gipsy" je skupni naziv za sve nomade među koje se svrstavaju i Romi i Irish Travelersi i svi ostali.
    (dragan, 10. oktobar 2021 11:03)

    # Link komentara

  62. Kakv ulazak u ring. Shou. Ovaj Fury je ko iz nekog filma. Ko Snatch da gledam.
    (Brener, 10. oktobar 2021 11:00)

    # Link komentara

  63. @up9
    Prejak je covek, baca na pod Fjurija koji je valjda najtezi sampion ikada.
    Svakome nesto nedostaje, zamisli Fjurija s Vajlderovom desnicom, kidao bi glave, kao sto bi i Vajlder s Fjurijevom tehnikom.
    Dzosua nema srce ni bradu kao ova dvojica, inace ima najbolji balans snage i tehnike.
    Niko nema sve, najblizi savrsenom bokseru je bio Ali, imao je sve, sta reci o coveku kojeg nisu uspeli da nokautiraju nikada, a borio se s Listonom, Frejzerom, Formenom, Nortonom...
    (???, 10. oktobar 2021 10:57)

    # Link komentara

  64. I mi Cigani smo ljudi !
    (Ciganin sam Al najlepsi, 10. oktobar 2021 10:55)

    # Link komentara

  65. Pretukao ga kao Medo Nolu , kao vola u kupusu.
    (Đenka, 10. oktobar 2021 10:54)

    # Link komentara

  66. dude..., hahaha... , kakav Klicko..
    (Đenka, 10. oktobar 2021 10:54)

    # Link komentara

  67. Nemojte Mike Tysona stavljati u isti koš sa Cigom , jer Cigo je za njega mentalna gromada koja za razliku od Mike kad je bilo gusto vracao se i pobjedjivao , a Mike pravi buli gdje god je bilo gusto odustao je !
    (Mili, 10. oktobar 2021 10:50)

    # Link komentara

  68. Na šta se sveo profi boks... Do pre petnaestak - dvadesetak godina, to je bio spektakl. Sada gledamo ovo?!
    (panter pudlica, 10. oktobar 2021 10:47)

    # Link komentara

  69. Prvo od Alija nije se pojavio teskas da ima ovakav rad nogu , ovakvu psihu i ovoliko krupan! Obojica Klicka za jedno vece ne bi ga dobili , jednostrani borci koji ovaj tempo ne bi mogli izdrzati i ne svakidasnji nacin boksa koji Fjuri posjeduje! I generaciju Lenox, Tyson , Holifild bi dobio bez problema !
    (Mili, 10. oktobar 2021 10:47)

    # Link komentara

  70. Tyson nije ciganin, pošto ste neobavešteni. On je genetski beli Irac, samo što je jedan mali deo Iraca zbog progona Anglo Saxona počeo da živi taj nomadski stil života, sličan Romima pa su ih prozvali ciganima. Ali oni nisu nikako romi kao narod, nego Irci. Irish travelers tačnije.
    (Miki, 10. oktobar 2021 10:44)

    # Link komentara

  71. Liliputanac
    Pominješ bracu Klicko. U odnosu na ovu borbu sinoc njih obojica u karijeri nisu imali onakav mec kao Fjury sinoc. Ljudi budite malo realni boks koji su oni boksova je bio toliko negledljiv i dosadan. Da u eri ove plemenite veštine nije bila praznina kao dok su njih dvojicu formirali. Ovo sinoc je jedan od najboljih mečeva ikada. Oba Klicka u karijeri nisu mogli da lrirede ovakav spektakl ljudima širom planete. Svaka čast Fjuriy za mec i Amerikancu na izdrzljivosti posle onoliko primljenih udaraca.
    (Pall Mall, 10. oktobar 2021 10:42)

    # Link komentara

  72. Ako moze neko strucan da malo pojasni danasnji mec i odgovori na neka pitanja. Gde su ova dvojica u poredjenju sa bivsim prvacima? Da li wajlder uopste moze da se smatra takvom klasom? Ono sto sam ja video je to da covek ima kondicije za 3 runde i to protiv coveka kome se ne vidi ni jedan misic i koji isto tako nema kondicije(nije se videlo jer nije bio uzdrman) Dalje, ima jedan udarac, kao onaj Marko Huk, iz aviona se vidi kadacr ga plasirati. Pretpostavljam da iz tog razloga udarac deluje mocan i verujem da jeste, ali on udara kao da udara krusk. Mike tyson je imao knockout punch u obe ruke ali bukvalno iz mesta! Necu da omalovazavam nikoga ali mozda ovo ipak nije bio vrhunski boks. Znaci, sta wajlder ima sto ga cini vrhunskim borcem? Da li ti njegovi silni knockouti govore vise o njemu ili njegovim protivnicima? Josjedna stvar, subjektivno zapazanje. Wajder je delovao nemocno u potedjenju sa covekom koji je svega par cm visi od njega??! Gde su ti snazni udarci u telo, ne mozete reci da fjuri ima jako telo, zasto ga nije udarao u jetru, slezinu.. (deluje strasno ovo sto pisem, xD)
    (Rafa, 10. oktobar 2021 10:42)

    # Link komentara

  73. Svi vi koji hvalite ovu borbu kao jednu od najboljih ikada...VI VEZE O BOKSU NEMATE!!!

    Ovo jutros je bilo daleko od boksa, pravog boksa. Ovo je bila obicna tuca, svaka im cast za prikazano, za nepopustanje do samog kraja, pa i za izdrzljivost...Odlicni su bili.

    Ali od bokserske vestine je malo toga vidjeno. Tajsonova taktika je bila iscrpljivanje protivnika. Udarac, dva i legne na njega svom tezinom.

    A bilder k'o bilder, posto nema pojma o boksu, isao je samo na snagu, na udarac, pa i tada je obarao debeljka. To dovoljno govori kakav je tehnicar Tajson, kakav je u stvari bokser.

    Boks je propao odavno. Ako su onaj Dzosua, koji nema prednju ruku i ovaj debeljko Tajson, najbolji bokseri danasnjice (bar do Usika) bruka i sramota.

    Pa sta reci kada je najbolji americki "bokser" obican bilder koji nije ni prosao pored nekih bokserskih treninga. Katastrofa!!!
    (Ja, 10. oktobar 2021 10:41)

    # Link komentara

  74. CJC, 10. oktobar 2021 08:42)

    Pa bio je prenos na Arenasport Fight kanal
    Objavili su poslepodne da će ići prenos!
    Sa izvrsnim vodjenjem i komentarisanjem, kako već uvek oni rade kad ide neki ovakav meč!
    (Neo@, 10. oktobar 2021 10:39)

    # Link komentara

  75. Odličan meč. Nisam očekivao da Fjuri može i ovako otvoreno da boksuje. U svakom slučaju klasa iznad svih drugih trenutno.
    Džošua nema puno šanse protiv njega. Jedino ako slučajno pogodi nešto (ipak je on posle Vajldera najveći udarač trenutno).
    Ašik je tehnički malo jači ali velika razlika u visini, dužini ruku i težini je na strani Fjurija. Ne bih očekivao nokaut ali Fjuri lagano na bodove.
    (Stevan, 10. oktobar 2021 10:37)

    # Link komentara

  76. simpatični galamdžija. zato ga valjda naši vole.
    tajson, holifild, lenoks, kličko bi ga pojeli za doručak u svoje vreme.
    ovo nije boks.
    (dude, 10. oktobar 2021 10:27)

    # Link komentara

  77. Bokserski Nikola Jokic.
    (ne i ljudski, 10. oktobar 2021 08:37)

    Da, sav je u plocama, doduse u pihtijastim plocama.
    (Nikola PO, 10. oktobar 2021 10:27)

    # Link komentara

  78. Sve ga je icepao! Zaslužna pobeda.
    (Car, 10. oktobar 2021 10:24)

    # Link komentara

  79. Recite Fjuriu da je ciganin,nece se naljutiti.Treba u Italiji da boksuje da zabari istresu svoje komplekse ,nisu cigani al su gori od njih
    (Nikola, 10. oktobar 2021 09:22)

    Idi na jug Italije pa ces videti da Italijani i te kako jesu cigani.
    (nikola 58, 10. oktobar 2021 10:22)

    # Link komentara

  80. Najbolji meč od kako pratim boks. Deonte prebijan kao Roki, ali nije izdrzao. Povodio se od prvog nokdauna. Junacki se drzao. Nadam se da nema neki izliv krvi u mozgu. Pobedio jaci i simpaticniji borac.
    (Lale gator, 10. oktobar 2021 09:00)

    imaš 12 godina?
    (dude, 10. oktobar 2021 10:22)

    # Link komentara

  81. Voleo bi da Usiks odbrani titulu ali ipak protiv Fjurija ona nema mnogo šanse. Obojica su odlični tehničari ipak mislim da Fjuri ne bi imao mnogo problema sa pobedi Usiksa.
    (Lebeh, 10. oktobar 2021 10:19)

    # Link komentara

  82. @vince carter

    Odlican komentar.
    (MikiP, 10. oktobar 2021 10:18)

    # Link komentara

  83. Šteta sto se ovakve borbe dešavaju jednom u 10 god.
    Vrhunski meč
    (Proka, 10. oktobar 2021 10:18)

    # Link komentara

  84. na šta je spao boks,ovi ne bi tajsonu izdržali na nogama pola prve runde
    (Ceca, 10. oktobar 2021 10:17)

    # Link komentara

  85. @др
    Samo ti ovde zvučiš kao NVO i samo je tebi to bitno…
    (vankilica, 10. oktobar 2021 10:15)

    # Link komentara

  86. Fjuri najbolji bokser ikada!!!
    (Cacanin, 10. oktobar 2021 10:14)

    # Link komentara

  87. neko se zalio na nadimak kralj cigana. to je sasvim druga stvar - u engleskoj ih nazivaju ciganima jer imaju taj nomadski stil zivota, ali nemaju veze sa romima na kontinentu.
    (se, 10. oktobar 2021 10:13)

    # Link komentara

  88. Strašan meč! Hrabar, brutalan boks. Čestitke Vajdleru na srčanosti i vraćanju u meč nakon žestokih udaraca od kojih se većina ne bi podigla i Fjuriju koji je pokazao zašto je trenutno najbolji - brz, inteligentan, čvrsta brada i gromovi u rukama. O komentarima tipa “na šta je boks spao" samo ću reći da pratim boks od ranih osamdesetih i ovo je jedan od najboljih mečeva koje sam video.
    (Goran, 10. oktobar 2021 10:12)

    # Link komentara

  89. Cak je i Klicko iz svojih najboljih dana za klasu bolji iako nikad nisam voleo njegov stil boksovanja.
    (Lik, 10. oktobar 2021 08:52)

    Čak i Kličko...

    Kapiraš valjda da postoje dvojica braće Kličko? Obojica su strašno dobri bokseri.

    Vladimir je kao mator čovek imao recimo Džošuu na konopcima. Da je bio mlađi 6-7 godina bukvalno bi njime obrisao pod.
    Fjuri je druga priča i mislim da bi zbog ovolike telesine malo bolje držao protiv Vladimira na vrhuncu snage, ali bi ga Vitalij lagano dobio na poene, kao što bi dobio i Lenoksa Luisa da nije bilo one nesrećne rasekotine na oku, a svi znamo kakav je Luis bio bokser u prajmu.

    Ljudi potcenjuju braću Kličko samo zato što se više oslanjaju na taktiku nego na uličnu tuču, a zapravo su bili obojica vrhunski bokseri.
    (Liliputanac, 10. oktobar 2021 10:06)

    # Link komentara

  90. visok 206cm, predugacke ruke, teske kosti a pritom veoma pokretljiv i naravno sjajna tehnika. Ima i sala poprilicno ali mislim da teretana i cisti misici mnogo vise uspore boksere nego ako imaju salo u predelu stomaka i bokova. Covek je prirodno prejak i ne gubi previse vremena na benc presu i slicnim spravama u teretani, radi uglavnom samo kardio vezbe.
    (aca, 10. oktobar 2021 08:42)

    Ovo! Zato on ima više energije i u 11. rundi od ovih nabildovanih boksera koji prosto ne mogu sve te silne mišiće da održe na duže staze pod tolikim naporom. On vuče telesinu od 120 kg i opet se nije umorio kao Vajlder, ili kao što bi Džošua i sl. bokseri.
    (Liliputanac, 10. oktobar 2021 09:59)

    # Link komentara

  91. Vajlder je već od 5.runde bio umoran.Onoliki mišići su mu "pojeli" kiseonik,a tehnika mu je inače očajna.Mnogo je mahao, Fjuri uvek bio bolji bokser.Jedino što Vajlder ima jedan od najjačih udaraca u boksu, ikad.
    (limeni, 10. oktobar 2021 09:58)

    # Link komentara

  92. Какав краљ Цигана,ваљда краљ Рома? У школи ако детету кажете да је Циганин а не Ром губите посао.Сада ће да се јаве разне НВО или неће?
    (др, 10. oktobar 2021 09:57)

    # Link komentara

  93. Ove bi Foreman u svom primeu (Ali, Frazier, Norton) ali i u comeback timeu (Holyfield, Morrison, Moorer) pojeo za dorucak.
    (Goksi PA, 10. oktobar 2021 09:52)

    # Link komentara

  94. Dzoshua i Fury su vec imali dogovorene meceve,pre nego sto su advokati Wildera izvukli na sudu treci mec,tako da nije u redu reci da Joshua bezi. Malo komparacija i misljenje o duelima sa bivsim bokserima. Stilovi su jako bitni,neko nekom odgovara a neko je kriptonit za onog drugog. Tako su Frejzer i Ali vodili ratove po 15 rundi a Forman je brisao pod sa Frejzerom bukvalno,dok je od Alija izgubio. Mislim da bi Majk Tajson nokautirao i Wildera i Joshou,Wilder los rad nogu,siroki svingovi,savrseno za tajsonove ulaze od ispod. Joshua lose eskivaze glavom,prima udarce sto bi bilo kobno. Ali Fjuri bi imao odgovor na Tajsona,pokretljiv,dobar i u bliskoj borbi,dugacke ruke i odlicne eskivaze. A za njega bi odgovor imao prajm Lenox Lewis,dugacke ruke ali mnogo bolji bokser od Wildera,sa daleko boljom defanzivom,mislim da bi dobio Fjurija. Ja licno bih voleo da gledam mec Vitali Klicko vs Fjuri. Sto se tice najboljeg meca u teskoj kojeg sam gledao to je Riddick Bowe vs Evander Holifild,sva tri su dobra ali prvi je neverovatan.
    (vince carter, 10. oktobar 2021 09:51)

    # Link komentara

  95. @motamkablove
    sinko klej, frejzer, formen...nikada ali bas nikada nisu ixgledali kao roki, to napicavanje je filmska glupost...
    (deda, 10. oktobar 2021 09:39)

    # Link komentara

  96. O kakvom boksu vi komentarisete, ovo nije ni videlo boks. Koji je Fjuri bokser? Koji bokseri braca Klickov, bili su malo dominatni za to je konkurencija bila nikakva kao sada.Danas boks skoro da i ne postoji. Nadje se po neka budala koja ce da boksuje, neema vise budala.
    (Milorad, 10. oktobar 2021 09:38)

    # Link komentara

  97. Bio prenos na Areni F
    (Lale gator, 10. oktobar 2021 09:37)

    # Link komentara

  98. Mec jeste bio odlican ali Fjuri nista posebno danas nije pokazao koliko se velica. Vajlder se na pola borbe pretvorio u vrecu za udaranje i samo je mahao desnom pa ako pogodi pogodi. Konkretno citavu borbu nije imao nikakav gard a posebno od 6-7 runde i dalje. Usik je tehnicki bolji od citave teske kategorije ali ima veliki deficit u tezini i visini i to je jedina stvar koja ga moze sprijeciti da dobije Fjurija koji mu je tehnicki najblizi ali ima 25 kila vise sto bi u klincu moglo biti presudno jer ce citavu tezinu prebacivati na Usika sto bi moglo da ga dosta izmori a bice mu tako i lakse da podnese Usikove udarce a i Usik ce vise osjetiti njegove. Uz sve to opet ne bi otpisao Usikovu pobjedu ako pobjedi Dzosuu i u revansu naravno.
    (Sveznalica, 10. oktobar 2021 09:36)

    # Link komentara

  99. @??? u pravu si, malo sam pretjerao. kad ovako poslozis argumente, sve ima smisla. meni kod Wildera smeta sto ide na taktiku "ako ga pogodim..", pa ne mozes tako tri puta zaredom protiv Fjurija koji te je procitao prije prvog meca. mozda me samo nervira sto nije malo kompletniji, ali onda bi kidao glave sa onakvom snagom.
    (up9, 10. oktobar 2021 09:32)

    # Link komentara

  100. Ovi sto misle da bi bivsi veliki sampioni izasli lako na kraj sa Fjurijem grdno se varaju. Njega bi tesko dobio bilo ko na poene. Samo nokaut, a jedan razotan udarac je uvek moguc.
    Ako bi mu trazili manu jedino nema taj razoran udarac kojim moze da zavrsi mec. Mozda nije atraktivan kao njegov imenjak, ili neki drugi velikani, ali da zna da boksuje, zna.
    (vlasta, 10. oktobar 2021 09:30)

    # Link komentara

  101. Fjuri uporno izbegava DZosuu
    (Igor, 10. oktobar 2021 09:28)

    # Link komentara

  102. @lil, aj ne rise, Fjuri je razbio Klitcka, jedini koji ga je nadboksovao, razbio bi i ove sto si pomenuo dolje, samo Lenoks I Vitali Klitcko bi bili pata pata, zbog velicine I tehnike. U istoriji boksa nikada nije bio bokser, ove velicine, nevjerovatne brzine, tehnike i bokserskog IQ-a. A ti sto nemas pojma o boksu i mlatis ko po pranju to je tvoj problem. Wilder nije dobar bokser ali vjeruj mi, malko bi ko imao sanse sa njim. Covjek ima bombu ko niko.
    (the truth, 10. oktobar 2021 09:27)

    # Link komentara

  103. Recite Fjuriu da je ciganin,nece se naljutiti.Treba u Italiji da boksuje da zabari istresu svoje komplekse ,nisu cigani al su gori od njih
    (Nikola, 10. oktobar 2021 09:22)

    # Link komentara

  104. Fjuri najbolji teška trenutno,bez konkurencije
    (Steva Regal, 10. oktobar 2021 09:21)

    # Link komentara

  105. Ne pamtim da je neki bokser istrpeo ovoliko batina. Stvarno me oduševio.
    Ђорђе


    @Ђорђе очигледно ниси гледао рокија и које батине је он добио...
    (шиле, 10. oktobar 2021 09:20)

    # Link komentara

  106. @up9
    Ne omalovazavaj! Vajlder je covek sa najjacim udarcem, jedan od najvecih udaraca ikada.
    Pricas o coveku koji je 40 puta nokautirao protivnike! Nije to samo snaga.
    Medjutim, svaki bokser ima nesto sto ga obelezava, nesto dominantno. Kod Vajldera je to zastrasujuca snaga.
    Bez obzira na sve, on je jednog Fjurija 4 puta bacao na pod.
    Ajde da vidim ko jos moze da se pohvali time?
    Mislis li da ce tehnicki potkovani Dzosua moci bar jednom to da uradi?
    (???, 10. oktobar 2021 09:17)

    # Link komentara

  107. Wilder chiken legs i ekstremno los bokser, ja stvarno ne znam kako je taj covek uopste dosao do te velicine da se bori za svetsku titulu? taktika ne postoji, udarce najavljuje telefonskim pozivom, ima solidno jaku desnicu i to je to, Fury klasican teskas, pametan, prilicno dobre kondicije, tezinom i velicinom do pobede, kljuca protivnika , izmori ga, izludi do te cinjenice da mu ne mogu nista, tesko ga ko moze pobediti po bokserskim pravilima.. ali ovo je po meni glavni dokaz, kako neko vise uopste moze da prati boks, bukvalno covvek sa velicinom i tezinom dolazi do pobede, u MMa ova kljusina ne bi izdrzala 20 sekundi.. preplacen sport..
    (magla svuda oko nas, 10. oktobar 2021 08:54)

    Ima izvanredno jaku desnisu, zato je i dospeo u vrh svetskog boksa uprkos tome sto mu je tehnika blagi uzas.
    (Kukatilo, 10. oktobar 2021 09:16)

    # Link komentara

  108. да ли је можда на некој "нашој" телевизији био пренос? Арена, Спорт клуб...?
    (arhitekt, 10. oktobar 2021 08:56)

    Ne, naravno.
    (Kukatilo, 10. oktobar 2021 09:13)

    # Link komentara

  109. Najbolji meč od kako pratim boks. Deonte prebijan kao Roki, ali nije izdrzao. Povodio se od prvog nokdauna. Junacki se drzao. Nadam se da nema neki izliv krvi u mozgu. Pobedio jaci i simpaticniji borac.
    (Lale gator, 10. oktobar 2021 09:02)

    # Link komentara

  110. Najbolji meč od kako pratim boks. Deonte prebijan kao Roki, ali nije izdrzao. Povodio se od prvog nokdauna. Junacki se drzao. Nadam se da nema neki izliv krvi u mozgu. Pobedio jaci i simpaticniji borac.
    (Lale gator, 10. oktobar 2021 09:00)

    # Link komentara

  111. да ли је можда на некој "нашој" телевизији био пренос? Арена, Спорт клуб...?
    (arhitekt, 10. oktobar 2021 08:56)

    # Link komentara

  112. Ne pratim boks ali kada je neki sport sa tradiciom o njegovoj velicini govore i ovi komentari koje je milina citati.
    (Slobodan, 10. oktobar 2021 08:56)

    # Link komentara

  113. Moze li neko da objasni u komentaru malo više o kategorijama teškaša?
    U tekstu se više puta pominju ali mi nije jasno koliko kategorija ima i borbe za same pojase. Hvala unapred.
    (eKspreso, 10. oktobar 2021 08:25)

    Superteska kategorija je preko 91kg. Postoje 4 najznacajnija pojasa:


    The World Boxing Association (WBA)

    The World Boxing Council (WBC)

    The International Boxing Federation (IBF)

    The World Boxing Organisation (WBO)

    Ko drzi sva cetiri pojasa se naziva undisputed champion. Poslednji je bio Lenoks Luis. Oleksander Usik je skoro pobedio Dzosuu i sada drzi WBA, IBF, WBO i IBO pojase, a Tajson Fjuri WBC i Ring magazine titles.
    (Kukatilo, 10. oktobar 2021 08:55)

    # Link komentara

  114. Wilder chiken legs i ekstremno los bokser, ja stvarno ne znam kako je taj covek uopste dosao do te velicine da se bori za svetsku titulu? taktika ne postoji, udarce najavljuje telefonskim pozivom, ima solidno jaku desnicu i to je to, Fury klasican teskas, pametan, prilicno dobre kondicije, tezinom i velicinom do pobede, kljuca protivnika , izmori ga, izludi do te cinjenice da mu ne mogu nista, tesko ga ko moze pobediti po bokserskim pravilima.. ali ovo je po meni glavni dokaz, kako neko vise uopste moze da prati boks, bukvalno covvek sa velicinom i tezinom dolazi do pobede, u MMa ova kljusina ne bi izdrzala 20 sekundi.. preplacen sport..
    (magla svuda oko nas, 10. oktobar 2021 08:54)

    # Link komentara

  115. Ima nade za boks
    (chuck, 10. oktobar 2021 08:54)

    # Link komentara

  116. Svaka cast Fjuriju, ali danasnja teska kategorija je totalno smesna.

    Majk Tajson,Holifild i Lenoks Luis iz svojih najboljih dana bi razbili Fjurija ko dete zvecku.

    Ovaj Vilder nema nikakvu tehniku, odbrana losa, brzo se umara, jedino sto mlati rukama i nada se da ce da pogodi bar jedan krose i da pobedi nokautom u prvih par rundi.

    Cak je i Klicko iz svojih najboljih dana za klasu bolji iako nikad nisam voleo njegov stil boksovanja.
    (Lik, 10. oktobar 2021 08:52)

    # Link komentara

  117. Nisu ni crnci sto su nekad bili. Bas su me razocarali.
    (Vlasta Skokoglavac iz Kozjaka, 10. oktobar 2021 08:48)

    # Link komentara

  118. Jel kod nas neko ovo prenosio?
    (Mare, 10. oktobar 2021 08:37)

    Arena fight
    (dzo, 10. oktobar 2021 08:44)

    # Link komentara

  119. Ovo je uvreda za boks koji smo gledali sa Mohamedom Alijem, a posebno dok se Zvao Kasijus Klej.
    (Danilo, 10. oktobar 2021 08:42)

    # Link komentara

  120. Svi se slažu da je ovo verovatno najbolji boks meč u poslednjih 15 godina.
    Fjuri je klasa za sebe ali treba odati priznanje Vajlderu, onakve batine teško da bi iko izdržao i 5 rundi a ne skoro 12 i da čak u 10 onako polumrtav zamalo opet da obori Tajsona.

    Za kraj, svaka čast svim našim televizijama za prenos. Posle se pitamo kako Hrvati imaju 2 boksera u vrhu, 2 legende UFC-a i 10 na pragu. A mi sve u tenis... I treba reket da vam naplaćuju 500 eura a znojnice 50 po zglobu.
    (CJC, 10. oktobar 2021 08:42)

    # Link komentara

  121. Kakva legenda ovaj Fjuri. Vidjao sam ispred lokalne kafane 50togodišnje alkose sa manje sala ali čovek boksuje laganica.
    (motamkablove, 10. oktobar 2021 08:21)

    visok 206cm, predugacke ruke, teske kosti a pritom veoma pokretljiv i naravno sjajna tehnika. Ima i sala poprilicno ali mislim da teretana i cisti misici mnogo vise uspore boksere nego ako imaju salo u predelu stomaka i bokova. Covek je prirodno prejak i ne gubi previse vremena na benc presu i slicnim spravama u teretani, radi uglavnom samo kardio vezbe.
    (aca, 10. oktobar 2021 08:42)

    # Link komentara

  122. Od 80-ih pratim boks i uvek sam bio mišljenja da boks nikada neće vratiti stari sjaj, da mlađe generacije neće imati to što smo imali, da je najbolje od boksa davno iza nas. Međutim, ovaj meč me demantovao. Odgovorno tvrdim da je ovo jedan od najbolja 3 meča koja sam u životu gledao, a gledao sam ih baš mnogo. Vajldera uopšte nisam voleo, klasičan arogantni Amerikanac i veštački stvoren heroj, međutim večeras je pokazao izuzetnu hrabrost, ali i veštinu. Ne pamtim da je neki bokser istrpeo ovoliko batina. Stvarno me oduševio.
    A šta reći za Fjurija. Definitivno se upisao u istoriju boksa. Neverovatna brzina ruku, sjajne eskivaže, baš se vidi čist talenat. A pored talenta poseduje neverovatnu harizmu, hrabrost, ma čovek je legenda.
    Verujem da je većina nas navijala za Fjurija, ali i Vajlder je znatno doprineo da uveliča spektakl. Oduševljen sam ovom borbom i neizmerno mi je drago zbog pobede Fjurija.
    (Đorđe, 10. oktobar 2021 08:38)

    # Link komentara

  123. Jel kod nas neko ovo prenosio?
    (Mare, 10. oktobar 2021 08:37)

    # Link komentara

  124. Bokserski Nikola Jokic.
    (ne i ljudski, 10. oktobar 2021 08:37)

    # Link komentara

  125. “Na svetu postoji 7 milijardi ljudi, ali postoji samo jedan svetski šampion u teškoj kategoriji, a to sam ja.”


    Tyson Fury
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 10. oktobar 2021 08:34)

    # Link komentara

  126. Godecevo ceka svog sampiona! Neka wajlder kojom prilikom navrati kod onih luzera iz lukomira, ljudi tamo se kladili na njega :P
    (Bog cuva godecevo, 10. oktobar 2021 08:29)

    # Link komentara

  127. Veliki Tajson Fjuri
    (Pierre Woodman, 10. oktobar 2021 08:29)

    # Link komentara

  128. Moze li neko da objasni u komentaru malo više o kategorijama teškaša?
    U tekstu se više puta pominju ali mi nije jasno koliko kategorija ima i borbe za same pojase. Hvala unapred.
    (eKspreso, 10. oktobar 2021 08:25)

    # Link komentara

  129. Jedan od najboljih meceva u zadnjih 15-20 godina. 11 rundi fenomenalnog boksa, po dva knock-down-a sa obe strane, pre konacnog knock-out-a. Fury je definitivno bolji bokser, ima odlicnu tehniku, a Wilder zasluzuje divljenje kako je ostao na nogama do 11-e runde posle onoliko primljenih udaraca. Mec za pamcenje!
    (Lobby, 10. oktobar 2021 08:22)

    # Link komentara

  130. Kakva legenda ovaj Fjuri. Vidjao sam ispred lokalne kafane 50togodišnje alkose sa manje sala ali čovek boksuje laganica.
    (motamkablove, 10. oktobar 2021 08:21)

    # Link komentara

  131. Vrlo simpatičan lik, iskreno se nadam da će objediniti te titule i postati apsolutni šampion teške kategorije. Samo da pojasevi opet ne završe u wc šolji kad ga budu nervirali .
    (Marko, 10. oktobar 2021 08:21)

    # Link komentara

  132. A josua beži.
    (Koja, 10. oktobar 2021 08:19)

    # Link komentara

  133. Odlican boks!Kralj cigana je stvarno kralj!Respekt
    (Dusko Susak, 10. oktobar 2021 08:17)

    # Link komentara

  134. Demolirao ga, jednostavno NEPOBEDIV.
    Lagano dobija borbe. Buduci apsolutni Sampion!
    (Miljan, 10. oktobar 2021 08:16)

    # Link komentara

  135. inspiracija
    (Zmija snikplin, 10. oktobar 2021 08:15)

    # Link komentara

  136. Fjuri je nekarakteristicno dobar borac, zapravo odlican, sa mnogo prednosti u odnosu na rivale. I on je u redu. Ono sto je lose po boks je da tri puta zaredom protiv njega boksuje covjek koji ima samo misice. Pa da je to dovoljno, odavno bi bodibilderi bili sampioni. Slabo takticki potkovan, slabo se i drzi nekog plana koji napravi sa timom, vecinu vremena nebranjene glave. A najveca scena. Mislim da Dzosua nema sanse protiv Usyka, a Usyk protiv Fjurija.
    (up9, 10. oktobar 2021 08:13)

    # Link komentara

  137. Odlican boks!Kralj cigana je stvarno kralj!
    (Dusko Susak, 10. oktobar 2021 08:11)

    # Link komentara

  138. Tyson absolutno najbolji.
    A Wilder neverovatno šta je on izdržao.
    (Metnem, 10. oktobar 2021 08:11)

    # Link komentara

  139. Sjajna borba pravi rolerkoster po dva nokdauna i nokaut za kraj.Samar za sve koji kazu da je boks umro.Ovo je bila jedna od najboljih borbi u istoriji boksa.
    (Aleksandar, 10. oktobar 2021 08:11)

    # Link komentara

  140. Nije bilo kalkulacija, nije bilo prekompliciranih taktika. Obojica su imali samo jedan cilj završiti protivnika čim prije. Makljaža tijeko cijelog meča Iako je jedva stajao na nogama, Wilder je dao sve od sebe. Izvlačio zadnje atome snage, a Fury je serijom aperkata i krošea poslao Wildera u povijest. Dva puta u dvije godine u Las Vegasu brutalno porazio najboljeg američkog boksača. Teškaški meč desetljeća, a možda jedan od najboljih u povijesti bez ikakve sumnje.
    (:D, 10. oktobar 2021 08:08)

    # Link komentara

  141. Spektakal!
    (milojko, 10. oktobar 2021 08:07)

    # Link komentara