1. Одговор за "оће то".Молим те,узми папир и оловку и направи 2 колоне због 2 тима,одгледај снимак целе утакмице и пробај објективно да запишеш грешке судија,на чију штету је некад свирано.И змамисли да уместо играча ФМП су играчи Партизана па представи обе верзије.Видим по твојим коментарима да немаш превише година.И не знаш како су увек били покрадени или добрано оштећени сви који су играли у Задру у дворани Јазине,а поготово Звезда,Партизан,ОКК Беко.Као друго,не узимај себи да другима одређујеш за кога ће у којој утакмици да навијам ја или било ко други.Ето у тој утакмици сам желео првенствено да се поштено суди (узалуд као и увек) а драже би ми било да је победио ФМП.А вечерас ћу навијати за наш Партизан у утакмици са Задром,свиђало ти се или не.Поздрав.
    (dule, 27. septembar 2021 14:49)

    # Link komentara

  2. "Tiha voda brijeg roni". Polako, treba vremena da sve dođe na svoje. Bez dva krilna centra se igra trenutno. Džile zna posao, biće i posrtanja ali rezultat neće izostati. Samo strpljenja. Ajmo Plavi, uz Vas su Varvari!
    (pg, 27. septembar 2021 14:14)

    # Link komentara

  3. E po komentarima se vidi zasto nece nikad da nam bude bolje. Umesto da se sve podigne i ukaze na startu na kradje u Podgorici, ide sala-sega-komika o FMP2. A kad Obradovic prodje isto ovako dole kukace kako su pokradeni.
    (absinth, 27. septembar 2021 09:42)

    # Link komentara

  4. Prilicno nizak nivo kosarke i to narocito individualno, mislim na domace igrace. Vec posle prvog kola moze se reci da bi veliko iznenadjenje bilo da part i zvez ne igraju finale. Ostalima ocekujem da mega pa i cibona zasmetaju za prvih sest jer je vise nego ocigledno koliko se njihova selekcija igraca razlikuje od drugih a los rad u mladjim kat blizanaca ce vrlo brzo doci na naplatu. Ko ne razume neka pogleda jls kvalifikacije mega part
    (Jb, 27. septembar 2021 09:40)

    # Link komentara

  5. Zvezda 2
    (Milos, 27. septembar 2021 07:48)

    # Link komentara

  6. Ujka Zitko, koji ste vi bili 2011. i zasto je FMP promenio ime u KK Crvena Zvezda. Kada mi na to odgovoris ja cu ti reci odakle nam pare.
    (johnny b, 27. septembar 2021 07:10)

    Aj ti meni reci kad je Partizan zadnji put uzeo titulu neku u košarci?
    (toto, 27. septembar 2021 07:35)

    # Link komentara

  7. @FMP doveo ceo novi tim, Zvezda devet pojačanja, a ovi kukaju odakle Partizanu pare? Kakvi licemeri...
    (ja, 26. septembar 2021 21:03)

    Odakle vam pare, sedmi ste u ABA! Licemeri!
    (UjkaŽitko, 26. septembar 2021 22:48)

    Odakle vama stotine miliona do sada, a bili ste ispali iz ABA lige? Licemeri!
    (JNA, 27. septembar 2021 07:24)

    # Link komentara

  8. Odakle vam pare, sedmi ste u ABA! Licemeri!
    (UjkaŽitko, 26. septembar 2021 22:48)

    Ujka Zitko, koji ste vi bili 2011. i zasto je FMP promenio ime u KK Crvena Zvezda. Kada mi na to odgovoris ja cu ti reci odakle nam pare.
    (johnny b, 27. septembar 2021 07:10)

    # Link komentara

  9. OVAKVA BUDUCNOST NIJE NIZASTA....
    (sasha the red Baron..., 27. septembar 2021 07:06)

    # Link komentara

  10. FMP doveo ceo novi tim, Zvezda devet pojačanja, a ovi kukaju odakle Partizanu pare? Kakvi licemeri...
    (ja, 26. septembar 2021 21:03)

    Čitav tim FMP košta godišnje manje nego Panter.
    (Lajavi krelac, 26. septembar 2021 22:53)

    Na kojeg pantera si mislio, Holinsa ili nekog drugog?
    (Zoran, 27. septembar 2021 06:30)

    # Link komentara

  11. Одгледао сам само задњих тринаестак минута.Нема Јавора али систем исти је ту.ФМП поведе 4 разлике и одмах фаула ФМП и кад нема,не свирају се сви прекршаји Будућности и ето Будућност у вођству.Пуно и глупо су изгрешили играчи из ФМП у задња 2 минута.Кад одем на сајт АБА лиге изненадим се (кобајаги) да Будућност има само 20 слободних бацања више од ФМП,41 наспрам 21.Нисам одгледао утакмицу од почетка,али ми ова разлика у слободним бацањима превише познато изгледа.Није важно јел суди један Јавор,јавора има пуно са другачијим презименима.Стари опробани систем ради по старом пуном паром.
    (dule, 26. septembar 2021 22:28)

    Ето, и после се буните када констатујемо да навијате за ФМП. Овакав острашћен коментар може да напише само неко ко свим срцем навија за поражени клуб. Свуда видите заверу и “систем” само не видите неправду да вам играју два клуба у истом рангу такмичења, без обзира на то како се који зове и колико јако бије док игра “одбрану”.
    (оће то, 27. septembar 2021 01:42)

    # Link komentara

  12. FMP prošle sezone dobio više para od države od Partizana. Fmpcz zajedno imaju 15 stranaca. Panteri , odakle toliko stranaca, ništa naši igrači, šta je bre ovo? Odakle pare? M panteri?
    (King, 26. septembar 2021 23:27)

    # Link komentara

  13. FMP doveo ceo novi tim, Zvezda devet pojačanja, a ovi kukaju odakle Partizanu pare? Kakvi licemeri...
    (ja, 26. septembar 2021 21:03)

    Čitav tim FMP košta godišnje manje nego Panter.
    (Lajavi krelac, 26. septembar 2021 22:53)

    # Link komentara

  14. FMP doveo ceo novi tim, Zvezda devet pojačanja, a ovi kukaju odakle Partizanu pare? Kakvi licemeri...
    (ja, 26. septembar 2021 21:03)

    Odakle vam pare, sedmi ste u ABA! Licemeri!
    (UjkaŽitko, 26. septembar 2021 22:48)

    # Link komentara

  15. Zasto ovi igraju u ponedeljak?? Sta je problem svi istog dana u isto vreme?
    (beogradjanin, 26. septembar 2021 22:19)

    Ne znam da li si pratio sport poslednjih 20 godina jer se kako vreme odmice svako kolo igra u sve vise dana i sa sto manje preklapanja termina u jednom danu kako bi televizijske kuce uspele da prenesu sve utakice bez poklapanja. Tako dobijaju na gledanosti, a veca gledanost znaci i skuplje reklame. Tako je u svim sportovima, pogotovu izrazeno u ligama sa malim brojem klubova, tj sa malim brojem utakmica u jednom kolu, poput ABA lige.
    (Aspera, 26. septembar 2021 22:45)

    # Link komentara

  16. Одгледао сам само задњих тринаестак минута.Нема Јавора али систем исти је ту.ФМП поведе 4 разлике и одмах фаула ФМП и кад нема,не свирају се сви прекршаји Будућности и ето Будућност у вођству.Пуно и глупо су изгрешили играчи из ФМП у задња 2 минута.Кад одем на сајт АБА лиге изненадим се (кобајаги) да Будућност има само 20 слободних бацања више од ФМП,41 наспрам 21.Нисам одгледао утакмицу од почетка,али ми ова разлика у слободним бацањима превише познато изгледа.Није важно јел суди један Јавор,јавора има пуно са другачијим презименима.Стари опробани систем ради по старом пуном паром.
    (dule, 26. septembar 2021 22:28)

    # Link komentara

  17. Mi smo samo mala nebitna zvezda
    (Gossa placa Zeljko, 26. septembar 2021 22:22)

    # Link komentara

  18. Zasto ovi igraju u ponedeljak?? Sta je problem svi istog dana u isto vreme?
    (beogradjanin, 26. septembar 2021 22:19)

    # Link komentara

  19. @gmizavac

    Panteri 3, oni...
    (što su ti skakali po materi, 26. septembar 2021 21:58)

    # Link komentara

  20. Ništa novo u Podgorici, opet je svirano 40+ slobodnih bacanja za domaće!
    Isto sledi i protiv Zvezde i verovatno protiv drugoligaša čiji je trener Rumeno?lu.
    (KK partizan drugoligaš, 26. septembar 2021 21:57)

    # Link komentara

  21. Panteri 1 ili panteri 2?
    (moralni gmizavac, 26. septembar 2021 21:52)

    # Link komentara

  22. Standardno
    40 ak bacanja i 10-15 faula više za protivnika.
    Ukinuti ovu sprdnju od lige.
    (Kaktus, 26. septembar 2021 21:51)

    # Link komentara

  23. koji panteri?
    (hehe, 26. septembar 2021 21:15)
    Zahvaljujemo se na glasu.


    Pa panteri iz Crno-belog FMP-a, sad Panter za njih igra.
    (Anfield, 26. septembar 2021 21:51)

    # Link komentara

  24. Kako to da buducnost opet sledece kolo igra protiv fmp-a ? Ako moze neko da objasni molim vas…
    (sonaldo, 26. septembar 2021 21:15)
    Zahvaljujemo se na glasu.


    Pa ima nas, ide Crvena Zvezda koju zovete FMP i koja vas rastura gde stigne, imate FMP koji je pravi FMP i koji vas delje gde vas nađe, i imate Crno-beli FMP, to ste vi kukavci sinji, instalacija, šišarke i ostalo i kad se sve sabere, ono Suma sumarum, dvaput sa svakim ti dođe 6 mečeva u sezoni.
    (Anfield, 26. septembar 2021 21:50)

    # Link komentara

  25. Pratiš purgeru pratis
    (tranzicija, 26. septembar 2021 21:39)

    # Link komentara

  26. Sve stranac do stranca. Prvih 5.poentera nisu iz regiona. Bruka!!!
    Instant države, instant "vlasnici", instant klubovi... Dok se zapamte igrači, već prošla sezona. I neko treba da navija za "to"?
    (Grdoje, 26. septembar 2021 21:37)

    # Link komentara

  27. Kako to da buducnost opet sledece kolo igra protiv fmp-a ? Ako moze neko da objasni molim vas…
    (sonaldo, 26. septembar 2021 21:15) Sumnjam da ovde ima takvih. Vama su potrebna strucna lica, ako se razumemo :)
    (Bogi, 26. septembar 2021 21:36)

    # Link komentara

  28. 41 slobodno bacanje, 20 više. Futura da igra protiv amatera sa ulice, pokrali bi bez blama.
    (cccc, 26. septembar 2021 21:34)

    # Link komentara

  29. FMP doveo ceo novi tim, Zvezda devet pojačanja, a ovi kukaju odakle Partizanu pare? Kakvi licemeri...
    (ja, 26. septembar 2021 21:03)

    Perhani su to, naviklo da kuka.
    (sampion evrope 92, 26. septembar 2021 21:33)

    # Link komentara

  30. Da ali Fmp ne dobija pare od drzave... :)
    (NR, 26. septembar 2021 21:20)

    # Link komentara

  31. Radnički basket
    (Čoban, 26. septembar 2021 21:20)

    # Link komentara

  32. ja: opet plačeš?! Kompleksi su čudo!!
    (SAŠA FRANKFURT, 26. septembar 2021 21:16)

    # Link komentara

  33. Kako to da buducnost opet sledece kolo igra protiv fmp-a ? Ako moze neko da objasni molim vas…
    (sonaldo, 26. septembar 2021 21:15)

    # Link komentara

  34. koji panteri?
    (hehe, 26. septembar 2021 21:15)