Ponedeljak, 27.03.2006.

09:18

Netsima derbi istoka,naši solidni

Izvor: Igor Vujièin

Netsima derbi istoka,naši solidni IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

30 Komentari

Sortiraj po:

Zoki

pre 18 godina

@Andro
E,sve mogu da razumem,al da je Pedja sjajan
timski igra,to mi ne ide u glavu.Njemu je bre
glavni problem sto je soler.Sve cesce na Foru
mu citam da mu u Peksersima slabo daju lopte,
a to je bio problem i u Kingsima.Slabo mu daju lopte,zato sto ni on nikom ne delka lopte.On je sampion neasistencija medju
starterima u svakom klubu.Timski igrac,ajde
bre Andro ne tupi.
Neko drugi kaze bio najbolji trojkas.Ej bre,
ljudi,jedno je LIGA a drugo ALL STARS,pa to
je bre zezanje.Ko se javi takmici se,a javi se njih 5 od 500.Trojkas je tip sto na
utakmicama i play off najbolje sutira trojke.
Cuj All Stars????

vuk sa dusom

pre 18 godina

Krstic mozda i nece imati 20 i vise poena prosek u sezoni. Ali budimo realni, pogledajte njihovu bekovsku liniju. Za mene su njegovih 15 poena kao 20.

jovan

pre 18 godina

slazem se da je krstic od nasih igraca ove godine najvise napredovao u nba,medjutim jos je on mnogo daleko od pedje.i ne slazem se da je on ove godine nas najboli igrac u nba.samo da podsetim krstic ove sezone ima 31 min po utakmici daje 13 ,3 poena 5,9 skokova i sutira minimum 14 puta na kos protivnika.pedja ima 35 min po utakmici 17,6poena 6 skokova i prosecno ove sezone sutira 14 puta.a ovo je njegova najgora sezona u poslednjih 6 godina.budimo malo realni.gotivim krstica i moje misljenje je da ce on biti dobar igrac ali da nikada nece imati prosek 20 poena u jednoj sezoni.velike zasluge za krsticeve dobre partije ima kidd.radmanovic razocarava,ali uteha je u tome sto klipersi dobro guraju.

Goran

pre 18 godina

Nasi igraci igraju sve bolje. Odlicno, ali ne moze se poslije nekoliko dobrih ,ili konstantno dobrih igara (sa 13-15 koseva på utakmici) odmah tvrditi da je igrac za All stars utakmicu.Krle je srecom u situaciji da napravi dobru karijeru u NBA ali da udje medju najbolje!!!!. Pa Divac je odigrao mnogo godina na izuzetno visokom nivou (mnogo vecem nego nego sto ce Krle ikada igrati) pa je samo 1 dobio sansu da se nadje na okupu najboljih, i to samo zahvaljujuci povredama drugih centara. Ili neki igrac da na 1 utakmici preko 40 koseva, i odmah ga vidite u medju zvijezdama. Polako, polako .
Mnogo srece svim nasim igracima, a posebno Darku.

vuk sa dusom

pre 18 godina

Definitivno odlicna partija Krleta. Gledao sam utakmicu na abc 15 i uzivao sam.Tvrda igra sa malo poena,tipicno za istok.Krstic je odigrao super i dao 16 teskih poena.Kazem teskih jer kad se uzme u obzir kakve siledzije Detroit ima pod kosem. Zao mi je samo sto ne prikazase ponovo Krletovu blokadu pred kraj utakmice (izblokirao Hamiltona ). Uglavnom ga komentatori sa ESPN-a obozavaju. Pozdrav.

BIG_WORM

pre 18 godina

Bas me zanima gde je onaj "poznavalac" NBA-a koji je tvrdio da Detroit pobedjuje:))
Ti mora da si vidovit:)hahahahh
bravo krleeeee
go netts!!!!!!!!!

Jovan M.

pre 18 godina

Mislim da bi Krstić trebao da odmori ovo leto. On je i prošlo govorio da ima probleme sa kičmom. Sad još kad ga Šakota uhvati u mašinicu. Ali koga briga važna je reprezentacija.

mugi

pre 18 godina

ne zaboravite da je krle prosle godine veci deo sezone igrao u petorci bez r.jeffersona koji postize 19,5 poena po utakmici.. kada se uzme u obzir da je ukupan zbir po mecu netsa tek nesto veci od proslogodisnjeg (2,5 ponea), da je carter malo skromniji (manje od 3 je razlika u odnosu na proslu) i da je kidd na istom proseku zakljucak je da je krle svoje poene postizao naustrb manje suteva collinsa i robinsona.. u 3 utakmice netsa koje sam gledao ove sezone on je uglavnom u napadu igrao na PF/C relaciji, dosta sutira sa distance i vise je tip centra koji zagradjuje prostor i pravi blokove, nego sto je obaj koji razgrce i agresivno skace..

Zaljubljeni Sekspir

pre 18 godina

Ok, prvo par ispravki na par komentara: Indijana je juce igrala protiv Filadelfije Seventisiksersa a ne Atlante Houksa, drugo Klivlend nije igrao u play offu pre 2 godine (LeBronova ruki sezona), i trece uopste se ne slazem sa komentarom da je Krle nazadovao u odnosu na proslu godinu...
Da bi pratili razvoj nekog igraca ne mozete samo gledati statistiku nego morate odgledati i po neku utakmicu... Evo ja sam skinuo Krletovu statistiku sa ESPNa, i uporedicemo njegovu proslogodisnju sezonu (samo dok je igrao kao starter) i ovogodisnju celu sezonu:
prosla sezona:
G MIN FGM-FGA FG% 3PM-3PA 3P% FTM-FTA FT% STL BLK TO PF OFF DEF TOT AST PTS
As Starter 57 30.8 4.5-9.0 49.706 0.0-0.0 .000 2.8-3.9 72.727 0.46 0.84 1.7 4.2 2.5 3.8 6.2 1.2 11.7

ova sezona:
G MIN FGM-FGA FG% 3PM-3PA 3P% FTM-FTA FT% STL BLK TO PF OFF DEF TOT AST PTS
As Starter 67 30.6 5.5-11.0 49.662 0.0-0.0 .000 2.3-3.4 68.584 0.45 0.72 1.7 3.9 2.2 3.8 6.1 1.1 13.3

primeticete da je ipak ova sezona malo bolja, ima 2 suta vise po mecu, postize oko 1.5 poen vise i malo je smanjio broj faulova, ostalo je sve manje-vise isto... ali kao sto rekoh morate pogledati i po koji mec da bi videli njegov razvoj, recimo sinoc je pred kraj meca kad je detroit napravio seriju 7-0 i kad su usli u egal zavrsnicu u jednoj kontri zalepio rip hamiltona, pa je imao 2 vrlo vazna skoka u napadu u zadnjih minut i po, pa je ceo mec hrabro isao na Valase, jeste popio 2 banane al ih je i uradio kao volove par puta... mislim, prosle godine je vise igrao kao faktor iznenadjenja, i Sek ga je u play offu skroz podcenio ali ove godine ga protivnici shvataju ozbiljno, vise mu paznje posvecuju, sinoc su ga cak i udvajali (a i druge ekipe to povremeno rade)... tako da ako ste objektivni, priznacete da je covek napredovao, a sledece godine ce biti jos bolji... Kao sto rekose Kid i Karter, covek ne trazi loptu ali mu oni veruju, znaju koliko je dobar i cesto mu daju loptu da ide 1 na 1...
I nije sad da ja branim Krstica sto ga gotivim (dobro ima i toga) ali decko ce biti all star, mnogo je dobar, hvale ga i americki komentatori i kazu da ne mogu Netsi do finala samo sa "velikom trojkom", prevaga ce biti Krstic i ako on odigra kao sinoc (statistika ne govori nista o 2 vazna skoka u napadu i banani koja je zaustavila seriju od 7-0), onda Nju DZrsi moze ponovo do finala... Partizan sampion i pozdrav svima...

triple6

pre 18 godina

@dalibor_bl
ma krle napreduje... ali veoma polako. tako je najbolje. ne treba on sada tu da skoci sa 10ppg na 17ppg. treba dopusteno on da dodje do tog proseka, i to samo radom. on je poznat kao veliki radnik u nba, i kada bude nabacio jos jedno 10ak kila bice stvarno sila u nba.
njegov problem je sto ne zna kada da blokira, a kada da se koncentrise na skok (sto se tice odbrane). a u napadu mu samo fale kg (neki cak porede njegov footwork sa tim duncanom).
sinoc mu je ben wallace delio banane (jedno 4 blokada je big ben sakupio samo na krsticu). zato je krletu procenat suta bio manji nego uobicajeno.

caca

pre 18 godina

Krle ce sigurno biti visoko plasiran na listi igraca koji su najvise napredovali ove sezone. Njegova je sreca, otvorila se pozicija za njega odlaskom Mourning-a, i on je odlicno koristi, drugo, igra pored igraca koji nisu sebicni, i kosriste ga sve vise i vise...
Juce sam imao prilike da gledam utakmicu i borio se k'o lav! Popasao je doduse dve-tri banane od the Wallace boys, ali je i blokirao jako vazan napad kada se odlucivalo...
Komentatori su i rekli da je njegov ucinak, upravo ono sto je prelomilo utakmicu. Uspeo je da uvali 16 koseva i uzme 9 lopti pored jedne od najjacih centarskih linija u NBA (Wallace 1 i 2, kao i sjajni McDyess).
Moj utisak (krajnje amaterski doduse) je da ce on igrati all Star utakmice vrlo skoro...

Sasa

pre 18 godina

Izvini Ljubo, ali Cleveland nije igrao NBA Playoffs mislim od 1997 ili 1998. Pratim ovu ligu ovde vec 10+ godina i ne secam se kad su oni prosli put igrali Playoffs.

srle

pre 18 godina

dalibore, nemoj da zaboravis da su netsi prosle godine igrali celu sezonu bez dzefersona koji se povredio u samom pocetku sezone, tako da je krle od trejda za kartera postao starter i automatski treca opcija u napadu. ove godine sa zdravim dzefersonom on je cetvrta opcija i manje je ukljucen u napad nego prosle godine ali i pored toga je uspeo da napravi ocigledan napredak u igri. ne sme se zaboraviti ni to da je prosle sezone krle igrao na iznenadjenje, bio je podcenjen od protivnika sto je on vesto koristio. dok ove godine mu odbrane posvecuju mnogo vecu paznju ali on i dalje igra sve bolje i bolje.

andro

pre 18 godina

Nasi su bili vise nego solidni. Krstic je posle slabog prvog dela, pre svega druge cetvrtine (sut 3-10), sutirao odlicno u drugom, iamo je 2 banane u zadnjim minutima (istina i popio je jednu) i bio je duplo bolji od obojice Valasa zajedno (a oni su najbolji centarski par u ligi). To nije solidno, to je sjajno.
U prvom delu sezone nije delovalo da je Krstic napredovao (mada su se videli neki pokusaji igranja na low-postu, akcije pravljene samo za njega, sam se izbori za sut a ne samo kad mu Karter ili Kid daju loptu kada ih udvoje, i sl. ali i dalje je delovalo da samo sutira sa poludistance i da mu je igra u odbrani 1 na 1 slaba). Videlo se da tu ima dosta rada na treninzima. Cela stvar se promenila u poslednjih 20-tak utakmica, gde Krle igra zaista na sjajnom nivou (i dalje je to uglavnom sutiranje spolja, i dalje mu ne daju da cuva najopsanijeg protivnickog C/PF, ali polako, to mu je uloga u timu). Bazirati ocekivanja na Krsticeve 4 utakmice protiv Majamija je bezveze, oni su takav tim da je Krstic imao vise prostora za sut sa puludistance, sto mu odgovara.
Pedja je odigrao utakmicu na svom proseku i bio je jedan od najboljih u timu. Ja sam ubedjen da ce Pedja da podigne broj poena soldino preko 20 sledece sezone. Ali to nije najvaznija stvar nego koliko doprinese da njegov tim pobedi, a on je oduvek bio SJAJAN timski igrac.

Mickey

pre 18 godina

Zanimljivo je da niko ne komentariše igru Darka Miličića. Posle trejda, čovek konstantno napreduje. Bez obzira na neigranje u Detroitu očigledno je da je tamo mnogo toga naučio. To se posebno odnosi na njegovu u igru u odbrani, u prilog tome dovoljno je pogledati njegov učinak u blokadama za 20-ak minuta prosečno u igri. Poslednjih 12 utakmica koje je igrao "lupio" je bar 1 bananu,a prosek mu je oko 3 po meču.Mislim da malo NBA blokera može trenutno da se pohvali sa takvim učinkom.Očekujem da Miličić dalje napreduje,da naredne sezone bude starter,a očekujem da bude oslonac reprezentacije uz Krleta što se tiče naše centarske linije.

DusanTHUN

pre 18 godina

Ok su nasi ne moze ni Pedja svaki put da prebaci 25. Krle standardno a Milicic napreduje bolje nego u detroitu.

PITANJE ZA DJENKU´: Kako si ti sutirao sinoc za 3 poena? Ko zna mozda Indijana trejduje Pedju i uzme tebe...
PITANJE ZA BASCELIKa: Podseti me koji je ono tvoj prosek po utakmici i koji ti ono broj nosis na dresu nisam te video sinoc na utakmici mora da te odmaraju za plej of

dalibor_bl

pre 18 godina

Svi hvale Krstica, sigurno je zasluzeno cim se neko hvali. Moram istaci da ga postujem kao igraca i smtram da ce biti jedan od nabolji centara lige jedno dana.Ja sam primjetio jednu stvar a to je da on uopste nije napredovao u igri otkada je poceo da igra prosle godine kao starter.Razlozi za ovu tvrdnju zu sljedeci> Prosle godine je istina imao prosjek od 10 poena a ove od 13, medjutim, taj prosjek je prosle godnine zaradio zahvaljjuci prvoj polovici sezone kada nije igra pa kasnije u drugom dijelu sezone kada je imao 15 poena po mecu pa je taj prosjek podigao. Sada postaje interesantno a to da on ove sezone upste nije napredovao, cak ako posmataamo kompletnu sezonu on je nazadovao sto se tice poena po mecu!Poslije njegovih 17.3 poenu u play offu prosle godine ocekivao sam da moze ove godine bar preko 15 poena po susretu,ali izgleda da sa previse ocekivao.Istina u zadnje vrijeme iga puno boje nego prvi dio sezone ali sta je cekao do sada?

Antonio McDyess

pre 18 godina

Bravo za Krleta, vec je postao klasa preko bare, a sta reci za 18 skokova Mekdajsa (procitajte potpis).
Pozdrav svima :-)

triple6

pre 18 godina

@Djenka
Peja je FG sutirao 7/16, trojke 1/8, sto znaci da je dvojke sutirao 6/8. nije imao lose vece. ne slazem se da nece vise postizati 20+. sledece sezone ima jos mozda sansu, posle ce sve statistike da krenu da mu opadaju.

Netsi odlicni, znao sam da ce Detroit da izgubi. Cuvena petorka je krenula da se umara, ja mislim da je i pitanje da li ce oni moci do finala istoka ove godine. Detroit uopste nema klupu... Zapamtite jos da su Netsi vec drugi put ove sezone pobedili Detroit.
Seattle pobedio San Antonio... Bedak. Mrzim Allena. Nadam se da ce Mavsi sledecu da izgube.

I evo jednog clanka (tacnije pola clanka) o nasem Krsticu:

One of the things holding Krstic back is not aggressiveness -- he has superb offensive instincts, and is willing to use every weapon in any situation -- but ego itself.

Perhaps this will change once he becomes more comfortable with the language, but he is not demonstrative on the court as most All-Stars would be, and his teammates are trying to get him to demand the ball more often.

And no, they don't say this because they expect him to go 11-for-11 every night.

"He won't ever ask for the ball," Kidd said. "But we're going to work on that."

"Curly has never called for the ball verbally," Carter agreed. "Maybe he (shows he's) open with hand gestures, but just when he gets in the post. He goes up there and plays the game. He doesn't look around, you don't have to tell him what to do or anything."

Krle ce biti nas najbolji igrac, mozda cak i kapiten.

Ivan

pre 18 godina

Gledao sam utakmicu, i moram reci da se ne slazem bas sa ovim komentarima. Pedja jeste trojke sutirao vrlo lose, ali ne i dvojke. Druga stvar je da je Pedja poceo utakmicu dobro za Pejserse, koji su onda nastavili u dobrom tempu (Hokse su u prikljucku drzale izgubljene lopte Pejsersa, u prvom redu "junaka" dzeksona). A zatim je opet imao dobru seriju u trecoj cetvrtini, kada se Indijana rezultatski odlepila nedostizno.
Takodje bih dodao da je vecina Stojakovicevih asistencija isla do Dzeksona, posto su Pedju udvajali. Igrao je i vrlo solidnu odbranu, a posebno mi je zapalo za oci da su nekoliko puta on i O'Nil dobro odigrali 2-na-2, za sta su im ostali saigraci ostavljali mesta.
I jos da dodam da su Pedju komentatori pohvalili jer je posle prvog O'Nilovog meca sam prisao O'Nilu i pitao ga direktno "da li me zelis u timu?" sto se O'Nilu jako svidelo. To je mozda i kljucna izjava koja govori o stanju stvari - Pedja prihvata O'Nila kao vodju tima i to mu je i rekao. Dovoljno je zreo da prevazidje ovakve tenzije. On takodje zna da ce da postigne svojih 15-25 poena na svakoj utakmici, bio O'Nil tu ili ne.
Mislim da je Indijana pravo mesto za Pedju, i da ovakav tim moze da ima sampionske ambicije.

Dejan8

pre 18 godina

WHO IS ... NENAD KRSTIC?
The best shooter on the Nets' roster isn't Vince Carter or Richard Jefferson but the 7-foot Krstic, who has quietly developed into one of the NBA's most promising big men. After being drafted in the first round (24th overall) by New Jersey in 2002, Krstic played overseas for two seasons before finally arriving in Nets camp in '04. This season has been a breakout year for the young center, who has averaged 13.3 points and solidified New Jersey's center position.

"If you leave him open from inside 15 feet," says an Eastern Conference scout, "he's going to beat you every time."

Krstic's only flaw, in terms of his NBA career, may be his strong sense of national pride; the 240-pound Serbian native returned home to play for the national team last summer and plans to do the same this offseason, effectively stunting his development. Regardless, Krstic's play this season has turned the Nets' perennial Big Three into a very promising Fantastic Four.

Djenka

pre 18 godina

Pedja je sutirao trojke 1-8 a ni za dva poena se nije proslavio. Nije bas bio kao sto ste ga opisali "najzasluzniji". Klupa Indiane je bila bolja nego starteri.

baščelik

pre 18 godina

Stojakovic - ništa posebno, dobar je on igrac ali verovatno u buducnosi nece ubacivati 20+ poena. Njegova realnost je prosek od 17p/5s/2a. Ali ni to nije loše.
Radmanovic - ima sve osim onog najbitnijeg ...

Aleksandar

pre 18 godina

Kakvih ovde strucnjaka ima, to me prosto fascinira. Verovatno bi svaki NBA klub brdo para dao da ima takve "skaute" kakvi salju komentare ovde . Da je njih, verovatno Stojakovic nikada ni ne bi video all-star utakmice, a ni dvaput bio najbolji u sutiranju trojki. A ono sto je posebno iritirajuce, su pojednici koji analiziraju statistiku i pritom u komentarima koriste cisto "srpske" izraze tipa : pts. blk, reb... Zvuci jadno.

Djenka

pre 18 godina

Pedja je sutirao trojke 1-8 a ni za dva poena se nije proslavio. Nije bas bio kao sto ste ga opisali "najzasluzniji". Klupa Indiane je bila bolja nego starteri.

baščelik

pre 18 godina

Stojakovic - ništa posebno, dobar je on igrac ali verovatno u buducnosi nece ubacivati 20+ poena. Njegova realnost je prosek od 17p/5s/2a. Ali ni to nije loše.
Radmanovic - ima sve osim onog najbitnijeg ...

Aleksandar

pre 18 godina

Kakvih ovde strucnjaka ima, to me prosto fascinira. Verovatno bi svaki NBA klub brdo para dao da ima takve "skaute" kakvi salju komentare ovde . Da je njih, verovatno Stojakovic nikada ni ne bi video all-star utakmice, a ni dvaput bio najbolji u sutiranju trojki. A ono sto je posebno iritirajuce, su pojednici koji analiziraju statistiku i pritom u komentarima koriste cisto "srpske" izraze tipa : pts. blk, reb... Zvuci jadno.

Dejan8

pre 18 godina

WHO IS ... NENAD KRSTIC?
The best shooter on the Nets' roster isn't Vince Carter or Richard Jefferson but the 7-foot Krstic, who has quietly developed into one of the NBA's most promising big men. After being drafted in the first round (24th overall) by New Jersey in 2002, Krstic played overseas for two seasons before finally arriving in Nets camp in '04. This season has been a breakout year for the young center, who has averaged 13.3 points and solidified New Jersey's center position.

"If you leave him open from inside 15 feet," says an Eastern Conference scout, "he's going to beat you every time."

Krstic's only flaw, in terms of his NBA career, may be his strong sense of national pride; the 240-pound Serbian native returned home to play for the national team last summer and plans to do the same this offseason, effectively stunting his development. Regardless, Krstic's play this season has turned the Nets' perennial Big Three into a very promising Fantastic Four.

Ivan

pre 18 godina

Gledao sam utakmicu, i moram reci da se ne slazem bas sa ovim komentarima. Pedja jeste trojke sutirao vrlo lose, ali ne i dvojke. Druga stvar je da je Pedja poceo utakmicu dobro za Pejserse, koji su onda nastavili u dobrom tempu (Hokse su u prikljucku drzale izgubljene lopte Pejsersa, u prvom redu "junaka" dzeksona). A zatim je opet imao dobru seriju u trecoj cetvrtini, kada se Indijana rezultatski odlepila nedostizno.
Takodje bih dodao da je vecina Stojakovicevih asistencija isla do Dzeksona, posto su Pedju udvajali. Igrao je i vrlo solidnu odbranu, a posebno mi je zapalo za oci da su nekoliko puta on i O'Nil dobro odigrali 2-na-2, za sta su im ostali saigraci ostavljali mesta.
I jos da dodam da su Pedju komentatori pohvalili jer je posle prvog O'Nilovog meca sam prisao O'Nilu i pitao ga direktno "da li me zelis u timu?" sto se O'Nilu jako svidelo. To je mozda i kljucna izjava koja govori o stanju stvari - Pedja prihvata O'Nila kao vodju tima i to mu je i rekao. Dovoljno je zreo da prevazidje ovakve tenzije. On takodje zna da ce da postigne svojih 15-25 poena na svakoj utakmici, bio O'Nil tu ili ne.
Mislim da je Indijana pravo mesto za Pedju, i da ovakav tim moze da ima sampionske ambicije.

triple6

pre 18 godina

@Djenka
Peja je FG sutirao 7/16, trojke 1/8, sto znaci da je dvojke sutirao 6/8. nije imao lose vece. ne slazem se da nece vise postizati 20+. sledece sezone ima jos mozda sansu, posle ce sve statistike da krenu da mu opadaju.

Netsi odlicni, znao sam da ce Detroit da izgubi. Cuvena petorka je krenula da se umara, ja mislim da je i pitanje da li ce oni moci do finala istoka ove godine. Detroit uopste nema klupu... Zapamtite jos da su Netsi vec drugi put ove sezone pobedili Detroit.
Seattle pobedio San Antonio... Bedak. Mrzim Allena. Nadam se da ce Mavsi sledecu da izgube.

I evo jednog clanka (tacnije pola clanka) o nasem Krsticu:

One of the things holding Krstic back is not aggressiveness -- he has superb offensive instincts, and is willing to use every weapon in any situation -- but ego itself.

Perhaps this will change once he becomes more comfortable with the language, but he is not demonstrative on the court as most All-Stars would be, and his teammates are trying to get him to demand the ball more often.

And no, they don't say this because they expect him to go 11-for-11 every night.

"He won't ever ask for the ball," Kidd said. "But we're going to work on that."

"Curly has never called for the ball verbally," Carter agreed. "Maybe he (shows he's) open with hand gestures, but just when he gets in the post. He goes up there and plays the game. He doesn't look around, you don't have to tell him what to do or anything."

Krle ce biti nas najbolji igrac, mozda cak i kapiten.

Antonio McDyess

pre 18 godina

Bravo za Krleta, vec je postao klasa preko bare, a sta reci za 18 skokova Mekdajsa (procitajte potpis).
Pozdrav svima :-)

DusanTHUN

pre 18 godina

Ok su nasi ne moze ni Pedja svaki put da prebaci 25. Krle standardno a Milicic napreduje bolje nego u detroitu.

PITANJE ZA DJENKU´: Kako si ti sutirao sinoc za 3 poena? Ko zna mozda Indijana trejduje Pedju i uzme tebe...
PITANJE ZA BASCELIKa: Podseti me koji je ono tvoj prosek po utakmici i koji ti ono broj nosis na dresu nisam te video sinoc na utakmici mora da te odmaraju za plej of

dalibor_bl

pre 18 godina

Svi hvale Krstica, sigurno je zasluzeno cim se neko hvali. Moram istaci da ga postujem kao igraca i smtram da ce biti jedan od nabolji centara lige jedno dana.Ja sam primjetio jednu stvar a to je da on uopste nije napredovao u igri otkada je poceo da igra prosle godine kao starter.Razlozi za ovu tvrdnju zu sljedeci> Prosle godine je istina imao prosjek od 10 poena a ove od 13, medjutim, taj prosjek je prosle godnine zaradio zahvaljjuci prvoj polovici sezone kada nije igra pa kasnije u drugom dijelu sezone kada je imao 15 poena po mecu pa je taj prosjek podigao. Sada postaje interesantno a to da on ove sezone upste nije napredovao, cak ako posmataamo kompletnu sezonu on je nazadovao sto se tice poena po mecu!Poslije njegovih 17.3 poenu u play offu prosle godine ocekivao sam da moze ove godine bar preko 15 poena po susretu,ali izgleda da sa previse ocekivao.Istina u zadnje vrijeme iga puno boje nego prvi dio sezone ali sta je cekao do sada?

Mickey

pre 18 godina

Zanimljivo je da niko ne komentariše igru Darka Miličića. Posle trejda, čovek konstantno napreduje. Bez obzira na neigranje u Detroitu očigledno je da je tamo mnogo toga naučio. To se posebno odnosi na njegovu u igru u odbrani, u prilog tome dovoljno je pogledati njegov učinak u blokadama za 20-ak minuta prosečno u igri. Poslednjih 12 utakmica koje je igrao "lupio" je bar 1 bananu,a prosek mu je oko 3 po meču.Mislim da malo NBA blokera može trenutno da se pohvali sa takvim učinkom.Očekujem da Miličić dalje napreduje,da naredne sezone bude starter,a očekujem da bude oslonac reprezentacije uz Krleta što se tiče naše centarske linije.

andro

pre 18 godina

Nasi su bili vise nego solidni. Krstic je posle slabog prvog dela, pre svega druge cetvrtine (sut 3-10), sutirao odlicno u drugom, iamo je 2 banane u zadnjim minutima (istina i popio je jednu) i bio je duplo bolji od obojice Valasa zajedno (a oni su najbolji centarski par u ligi). To nije solidno, to je sjajno.
U prvom delu sezone nije delovalo da je Krstic napredovao (mada su se videli neki pokusaji igranja na low-postu, akcije pravljene samo za njega, sam se izbori za sut a ne samo kad mu Karter ili Kid daju loptu kada ih udvoje, i sl. ali i dalje je delovalo da samo sutira sa poludistance i da mu je igra u odbrani 1 na 1 slaba). Videlo se da tu ima dosta rada na treninzima. Cela stvar se promenila u poslednjih 20-tak utakmica, gde Krle igra zaista na sjajnom nivou (i dalje je to uglavnom sutiranje spolja, i dalje mu ne daju da cuva najopsanijeg protivnickog C/PF, ali polako, to mu je uloga u timu). Bazirati ocekivanja na Krsticeve 4 utakmice protiv Majamija je bezveze, oni su takav tim da je Krstic imao vise prostora za sut sa puludistance, sto mu odgovara.
Pedja je odigrao utakmicu na svom proseku i bio je jedan od najboljih u timu. Ja sam ubedjen da ce Pedja da podigne broj poena soldino preko 20 sledece sezone. Ali to nije najvaznija stvar nego koliko doprinese da njegov tim pobedi, a on je oduvek bio SJAJAN timski igrac.

Sasa

pre 18 godina

Izvini Ljubo, ali Cleveland nije igrao NBA Playoffs mislim od 1997 ili 1998. Pratim ovu ligu ovde vec 10+ godina i ne secam se kad su oni prosli put igrali Playoffs.

Zaljubljeni Sekspir

pre 18 godina

Ok, prvo par ispravki na par komentara: Indijana je juce igrala protiv Filadelfije Seventisiksersa a ne Atlante Houksa, drugo Klivlend nije igrao u play offu pre 2 godine (LeBronova ruki sezona), i trece uopste se ne slazem sa komentarom da je Krle nazadovao u odnosu na proslu godinu...
Da bi pratili razvoj nekog igraca ne mozete samo gledati statistiku nego morate odgledati i po neku utakmicu... Evo ja sam skinuo Krletovu statistiku sa ESPNa, i uporedicemo njegovu proslogodisnju sezonu (samo dok je igrao kao starter) i ovogodisnju celu sezonu:
prosla sezona:
G MIN FGM-FGA FG% 3PM-3PA 3P% FTM-FTA FT% STL BLK TO PF OFF DEF TOT AST PTS
As Starter 57 30.8 4.5-9.0 49.706 0.0-0.0 .000 2.8-3.9 72.727 0.46 0.84 1.7 4.2 2.5 3.8 6.2 1.2 11.7

ova sezona:
G MIN FGM-FGA FG% 3PM-3PA 3P% FTM-FTA FT% STL BLK TO PF OFF DEF TOT AST PTS
As Starter 67 30.6 5.5-11.0 49.662 0.0-0.0 .000 2.3-3.4 68.584 0.45 0.72 1.7 3.9 2.2 3.8 6.1 1.1 13.3

primeticete da je ipak ova sezona malo bolja, ima 2 suta vise po mecu, postize oko 1.5 poen vise i malo je smanjio broj faulova, ostalo je sve manje-vise isto... ali kao sto rekoh morate pogledati i po koji mec da bi videli njegov razvoj, recimo sinoc je pred kraj meca kad je detroit napravio seriju 7-0 i kad su usli u egal zavrsnicu u jednoj kontri zalepio rip hamiltona, pa je imao 2 vrlo vazna skoka u napadu u zadnjih minut i po, pa je ceo mec hrabro isao na Valase, jeste popio 2 banane al ih je i uradio kao volove par puta... mislim, prosle godine je vise igrao kao faktor iznenadjenja, i Sek ga je u play offu skroz podcenio ali ove godine ga protivnici shvataju ozbiljno, vise mu paznje posvecuju, sinoc su ga cak i udvajali (a i druge ekipe to povremeno rade)... tako da ako ste objektivni, priznacete da je covek napredovao, a sledece godine ce biti jos bolji... Kao sto rekose Kid i Karter, covek ne trazi loptu ali mu oni veruju, znaju koliko je dobar i cesto mu daju loptu da ide 1 na 1...
I nije sad da ja branim Krstica sto ga gotivim (dobro ima i toga) ali decko ce biti all star, mnogo je dobar, hvale ga i americki komentatori i kazu da ne mogu Netsi do finala samo sa "velikom trojkom", prevaga ce biti Krstic i ako on odigra kao sinoc (statistika ne govori nista o 2 vazna skoka u napadu i banani koja je zaustavila seriju od 7-0), onda Nju DZrsi moze ponovo do finala... Partizan sampion i pozdrav svima...

srle

pre 18 godina

dalibore, nemoj da zaboravis da su netsi prosle godine igrali celu sezonu bez dzefersona koji se povredio u samom pocetku sezone, tako da je krle od trejda za kartera postao starter i automatski treca opcija u napadu. ove godine sa zdravim dzefersonom on je cetvrta opcija i manje je ukljucen u napad nego prosle godine ali i pored toga je uspeo da napravi ocigledan napredak u igri. ne sme se zaboraviti ni to da je prosle sezone krle igrao na iznenadjenje, bio je podcenjen od protivnika sto je on vesto koristio. dok ove godine mu odbrane posvecuju mnogo vecu paznju ali on i dalje igra sve bolje i bolje.

caca

pre 18 godina

Krle ce sigurno biti visoko plasiran na listi igraca koji su najvise napredovali ove sezone. Njegova je sreca, otvorila se pozicija za njega odlaskom Mourning-a, i on je odlicno koristi, drugo, igra pored igraca koji nisu sebicni, i kosriste ga sve vise i vise...
Juce sam imao prilike da gledam utakmicu i borio se k'o lav! Popasao je doduse dve-tri banane od the Wallace boys, ali je i blokirao jako vazan napad kada se odlucivalo...
Komentatori su i rekli da je njegov ucinak, upravo ono sto je prelomilo utakmicu. Uspeo je da uvali 16 koseva i uzme 9 lopti pored jedne od najjacih centarskih linija u NBA (Wallace 1 i 2, kao i sjajni McDyess).
Moj utisak (krajnje amaterski doduse) je da ce on igrati all Star utakmice vrlo skoro...

triple6

pre 18 godina

@dalibor_bl
ma krle napreduje... ali veoma polako. tako je najbolje. ne treba on sada tu da skoci sa 10ppg na 17ppg. treba dopusteno on da dodje do tog proseka, i to samo radom. on je poznat kao veliki radnik u nba, i kada bude nabacio jos jedno 10ak kila bice stvarno sila u nba.
njegov problem je sto ne zna kada da blokira, a kada da se koncentrise na skok (sto se tice odbrane). a u napadu mu samo fale kg (neki cak porede njegov footwork sa tim duncanom).
sinoc mu je ben wallace delio banane (jedno 4 blokada je big ben sakupio samo na krsticu). zato je krletu procenat suta bio manji nego uobicajeno.

mugi

pre 18 godina

ne zaboravite da je krle prosle godine veci deo sezone igrao u petorci bez r.jeffersona koji postize 19,5 poena po utakmici.. kada se uzme u obzir da je ukupan zbir po mecu netsa tek nesto veci od proslogodisnjeg (2,5 ponea), da je carter malo skromniji (manje od 3 je razlika u odnosu na proslu) i da je kidd na istom proseku zakljucak je da je krle svoje poene postizao naustrb manje suteva collinsa i robinsona.. u 3 utakmice netsa koje sam gledao ove sezone on je uglavnom u napadu igrao na PF/C relaciji, dosta sutira sa distance i vise je tip centra koji zagradjuje prostor i pravi blokove, nego sto je obaj koji razgrce i agresivno skace..

Jovan M.

pre 18 godina

Mislim da bi Krstić trebao da odmori ovo leto. On je i prošlo govorio da ima probleme sa kičmom. Sad još kad ga Šakota uhvati u mašinicu. Ali koga briga važna je reprezentacija.

BIG_WORM

pre 18 godina

Bas me zanima gde je onaj "poznavalac" NBA-a koji je tvrdio da Detroit pobedjuje:))
Ti mora da si vidovit:)hahahahh
bravo krleeeee
go netts!!!!!!!!!

vuk sa dusom

pre 18 godina

Definitivno odlicna partija Krleta. Gledao sam utakmicu na abc 15 i uzivao sam.Tvrda igra sa malo poena,tipicno za istok.Krstic je odigrao super i dao 16 teskih poena.Kazem teskih jer kad se uzme u obzir kakve siledzije Detroit ima pod kosem. Zao mi je samo sto ne prikazase ponovo Krletovu blokadu pred kraj utakmice (izblokirao Hamiltona ). Uglavnom ga komentatori sa ESPN-a obozavaju. Pozdrav.

Goran

pre 18 godina

Nasi igraci igraju sve bolje. Odlicno, ali ne moze se poslije nekoliko dobrih ,ili konstantno dobrih igara (sa 13-15 koseva på utakmici) odmah tvrditi da je igrac za All stars utakmicu.Krle je srecom u situaciji da napravi dobru karijeru u NBA ali da udje medju najbolje!!!!. Pa Divac je odigrao mnogo godina na izuzetno visokom nivou (mnogo vecem nego nego sto ce Krle ikada igrati) pa je samo 1 dobio sansu da se nadje na okupu najboljih, i to samo zahvaljujuci povredama drugih centara. Ili neki igrac da na 1 utakmici preko 40 koseva, i odmah ga vidite u medju zvijezdama. Polako, polako .
Mnogo srece svim nasim igracima, a posebno Darku.

jovan

pre 18 godina

slazem se da je krstic od nasih igraca ove godine najvise napredovao u nba,medjutim jos je on mnogo daleko od pedje.i ne slazem se da je on ove godine nas najboli igrac u nba.samo da podsetim krstic ove sezone ima 31 min po utakmici daje 13 ,3 poena 5,9 skokova i sutira minimum 14 puta na kos protivnika.pedja ima 35 min po utakmici 17,6poena 6 skokova i prosecno ove sezone sutira 14 puta.a ovo je njegova najgora sezona u poslednjih 6 godina.budimo malo realni.gotivim krstica i moje misljenje je da ce on biti dobar igrac ali da nikada nece imati prosek 20 poena u jednoj sezoni.velike zasluge za krsticeve dobre partije ima kidd.radmanovic razocarava,ali uteha je u tome sto klipersi dobro guraju.

vuk sa dusom

pre 18 godina

Krstic mozda i nece imati 20 i vise poena prosek u sezoni. Ali budimo realni, pogledajte njihovu bekovsku liniju. Za mene su njegovih 15 poena kao 20.

Zoki

pre 18 godina

@Andro
E,sve mogu da razumem,al da je Pedja sjajan
timski igra,to mi ne ide u glavu.Njemu je bre
glavni problem sto je soler.Sve cesce na Foru
mu citam da mu u Peksersima slabo daju lopte,
a to je bio problem i u Kingsima.Slabo mu daju lopte,zato sto ni on nikom ne delka lopte.On je sampion neasistencija medju
starterima u svakom klubu.Timski igrac,ajde
bre Andro ne tupi.
Neko drugi kaze bio najbolji trojkas.Ej bre,
ljudi,jedno je LIGA a drugo ALL STARS,pa to
je bre zezanje.Ko se javi takmici se,a javi se njih 5 od 500.Trojkas je tip sto na
utakmicama i play off najbolje sutira trojke.
Cuj All Stars????

Djenka

pre 18 godina

Pedja je sutirao trojke 1-8 a ni za dva poena se nije proslavio. Nije bas bio kao sto ste ga opisali "najzasluzniji". Klupa Indiane je bila bolja nego starteri.

baščelik

pre 18 godina

Stojakovic - ništa posebno, dobar je on igrac ali verovatno u buducnosi nece ubacivati 20+ poena. Njegova realnost je prosek od 17p/5s/2a. Ali ni to nije loše.
Radmanovic - ima sve osim onog najbitnijeg ...

Aleksandar

pre 18 godina

Kakvih ovde strucnjaka ima, to me prosto fascinira. Verovatno bi svaki NBA klub brdo para dao da ima takve "skaute" kakvi salju komentare ovde . Da je njih, verovatno Stojakovic nikada ni ne bi video all-star utakmice, a ni dvaput bio najbolji u sutiranju trojki. A ono sto je posebno iritirajuce, su pojednici koji analiziraju statistiku i pritom u komentarima koriste cisto "srpske" izraze tipa : pts. blk, reb... Zvuci jadno.

Dejan8

pre 18 godina

WHO IS ... NENAD KRSTIC?
The best shooter on the Nets' roster isn't Vince Carter or Richard Jefferson but the 7-foot Krstic, who has quietly developed into one of the NBA's most promising big men. After being drafted in the first round (24th overall) by New Jersey in 2002, Krstic played overseas for two seasons before finally arriving in Nets camp in '04. This season has been a breakout year for the young center, who has averaged 13.3 points and solidified New Jersey's center position.

"If you leave him open from inside 15 feet," says an Eastern Conference scout, "he's going to beat you every time."

Krstic's only flaw, in terms of his NBA career, may be his strong sense of national pride; the 240-pound Serbian native returned home to play for the national team last summer and plans to do the same this offseason, effectively stunting his development. Regardless, Krstic's play this season has turned the Nets' perennial Big Three into a very promising Fantastic Four.

Ivan

pre 18 godina

Gledao sam utakmicu, i moram reci da se ne slazem bas sa ovim komentarima. Pedja jeste trojke sutirao vrlo lose, ali ne i dvojke. Druga stvar je da je Pedja poceo utakmicu dobro za Pejserse, koji su onda nastavili u dobrom tempu (Hokse su u prikljucku drzale izgubljene lopte Pejsersa, u prvom redu "junaka" dzeksona). A zatim je opet imao dobru seriju u trecoj cetvrtini, kada se Indijana rezultatski odlepila nedostizno.
Takodje bih dodao da je vecina Stojakovicevih asistencija isla do Dzeksona, posto su Pedju udvajali. Igrao je i vrlo solidnu odbranu, a posebno mi je zapalo za oci da su nekoliko puta on i O'Nil dobro odigrali 2-na-2, za sta su im ostali saigraci ostavljali mesta.
I jos da dodam da su Pedju komentatori pohvalili jer je posle prvog O'Nilovog meca sam prisao O'Nilu i pitao ga direktno "da li me zelis u timu?" sto se O'Nilu jako svidelo. To je mozda i kljucna izjava koja govori o stanju stvari - Pedja prihvata O'Nila kao vodju tima i to mu je i rekao. Dovoljno je zreo da prevazidje ovakve tenzije. On takodje zna da ce da postigne svojih 15-25 poena na svakoj utakmici, bio O'Nil tu ili ne.
Mislim da je Indijana pravo mesto za Pedju, i da ovakav tim moze da ima sampionske ambicije.

triple6

pre 18 godina

@Djenka
Peja je FG sutirao 7/16, trojke 1/8, sto znaci da je dvojke sutirao 6/8. nije imao lose vece. ne slazem se da nece vise postizati 20+. sledece sezone ima jos mozda sansu, posle ce sve statistike da krenu da mu opadaju.

Netsi odlicni, znao sam da ce Detroit da izgubi. Cuvena petorka je krenula da se umara, ja mislim da je i pitanje da li ce oni moci do finala istoka ove godine. Detroit uopste nema klupu... Zapamtite jos da su Netsi vec drugi put ove sezone pobedili Detroit.
Seattle pobedio San Antonio... Bedak. Mrzim Allena. Nadam se da ce Mavsi sledecu da izgube.

I evo jednog clanka (tacnije pola clanka) o nasem Krsticu:

One of the things holding Krstic back is not aggressiveness -- he has superb offensive instincts, and is willing to use every weapon in any situation -- but ego itself.

Perhaps this will change once he becomes more comfortable with the language, but he is not demonstrative on the court as most All-Stars would be, and his teammates are trying to get him to demand the ball more often.

And no, they don't say this because they expect him to go 11-for-11 every night.

"He won't ever ask for the ball," Kidd said. "But we're going to work on that."

"Curly has never called for the ball verbally," Carter agreed. "Maybe he (shows he's) open with hand gestures, but just when he gets in the post. He goes up there and plays the game. He doesn't look around, you don't have to tell him what to do or anything."

Krle ce biti nas najbolji igrac, mozda cak i kapiten.

Antonio McDyess

pre 18 godina

Bravo za Krleta, vec je postao klasa preko bare, a sta reci za 18 skokova Mekdajsa (procitajte potpis).
Pozdrav svima :-)

DusanTHUN

pre 18 godina

Ok su nasi ne moze ni Pedja svaki put da prebaci 25. Krle standardno a Milicic napreduje bolje nego u detroitu.

PITANJE ZA DJENKU´: Kako si ti sutirao sinoc za 3 poena? Ko zna mozda Indijana trejduje Pedju i uzme tebe...
PITANJE ZA BASCELIKa: Podseti me koji je ono tvoj prosek po utakmici i koji ti ono broj nosis na dresu nisam te video sinoc na utakmici mora da te odmaraju za plej of

dalibor_bl

pre 18 godina

Svi hvale Krstica, sigurno je zasluzeno cim se neko hvali. Moram istaci da ga postujem kao igraca i smtram da ce biti jedan od nabolji centara lige jedno dana.Ja sam primjetio jednu stvar a to je da on uopste nije napredovao u igri otkada je poceo da igra prosle godine kao starter.Razlozi za ovu tvrdnju zu sljedeci> Prosle godine je istina imao prosjek od 10 poena a ove od 13, medjutim, taj prosjek je prosle godnine zaradio zahvaljjuci prvoj polovici sezone kada nije igra pa kasnije u drugom dijelu sezone kada je imao 15 poena po mecu pa je taj prosjek podigao. Sada postaje interesantno a to da on ove sezone upste nije napredovao, cak ako posmataamo kompletnu sezonu on je nazadovao sto se tice poena po mecu!Poslije njegovih 17.3 poenu u play offu prosle godine ocekivao sam da moze ove godine bar preko 15 poena po susretu,ali izgleda da sa previse ocekivao.Istina u zadnje vrijeme iga puno boje nego prvi dio sezone ali sta je cekao do sada?

Mickey

pre 18 godina

Zanimljivo je da niko ne komentariše igru Darka Miličića. Posle trejda, čovek konstantno napreduje. Bez obzira na neigranje u Detroitu očigledno je da je tamo mnogo toga naučio. To se posebno odnosi na njegovu u igru u odbrani, u prilog tome dovoljno je pogledati njegov učinak u blokadama za 20-ak minuta prosečno u igri. Poslednjih 12 utakmica koje je igrao "lupio" je bar 1 bananu,a prosek mu je oko 3 po meču.Mislim da malo NBA blokera može trenutno da se pohvali sa takvim učinkom.Očekujem da Miličić dalje napreduje,da naredne sezone bude starter,a očekujem da bude oslonac reprezentacije uz Krleta što se tiče naše centarske linije.

andro

pre 18 godina

Nasi su bili vise nego solidni. Krstic je posle slabog prvog dela, pre svega druge cetvrtine (sut 3-10), sutirao odlicno u drugom, iamo je 2 banane u zadnjim minutima (istina i popio je jednu) i bio je duplo bolji od obojice Valasa zajedno (a oni su najbolji centarski par u ligi). To nije solidno, to je sjajno.
U prvom delu sezone nije delovalo da je Krstic napredovao (mada su se videli neki pokusaji igranja na low-postu, akcije pravljene samo za njega, sam se izbori za sut a ne samo kad mu Karter ili Kid daju loptu kada ih udvoje, i sl. ali i dalje je delovalo da samo sutira sa poludistance i da mu je igra u odbrani 1 na 1 slaba). Videlo se da tu ima dosta rada na treninzima. Cela stvar se promenila u poslednjih 20-tak utakmica, gde Krle igra zaista na sjajnom nivou (i dalje je to uglavnom sutiranje spolja, i dalje mu ne daju da cuva najopsanijeg protivnickog C/PF, ali polako, to mu je uloga u timu). Bazirati ocekivanja na Krsticeve 4 utakmice protiv Majamija je bezveze, oni su takav tim da je Krstic imao vise prostora za sut sa puludistance, sto mu odgovara.
Pedja je odigrao utakmicu na svom proseku i bio je jedan od najboljih u timu. Ja sam ubedjen da ce Pedja da podigne broj poena soldino preko 20 sledece sezone. Ali to nije najvaznija stvar nego koliko doprinese da njegov tim pobedi, a on je oduvek bio SJAJAN timski igrac.

Sasa

pre 18 godina

Izvini Ljubo, ali Cleveland nije igrao NBA Playoffs mislim od 1997 ili 1998. Pratim ovu ligu ovde vec 10+ godina i ne secam se kad su oni prosli put igrali Playoffs.

Zaljubljeni Sekspir

pre 18 godina

Ok, prvo par ispravki na par komentara: Indijana je juce igrala protiv Filadelfije Seventisiksersa a ne Atlante Houksa, drugo Klivlend nije igrao u play offu pre 2 godine (LeBronova ruki sezona), i trece uopste se ne slazem sa komentarom da je Krle nazadovao u odnosu na proslu godinu...
Da bi pratili razvoj nekog igraca ne mozete samo gledati statistiku nego morate odgledati i po neku utakmicu... Evo ja sam skinuo Krletovu statistiku sa ESPNa, i uporedicemo njegovu proslogodisnju sezonu (samo dok je igrao kao starter) i ovogodisnju celu sezonu:
prosla sezona:
G MIN FGM-FGA FG% 3PM-3PA 3P% FTM-FTA FT% STL BLK TO PF OFF DEF TOT AST PTS
As Starter 57 30.8 4.5-9.0 49.706 0.0-0.0 .000 2.8-3.9 72.727 0.46 0.84 1.7 4.2 2.5 3.8 6.2 1.2 11.7

ova sezona:
G MIN FGM-FGA FG% 3PM-3PA 3P% FTM-FTA FT% STL BLK TO PF OFF DEF TOT AST PTS
As Starter 67 30.6 5.5-11.0 49.662 0.0-0.0 .000 2.3-3.4 68.584 0.45 0.72 1.7 3.9 2.2 3.8 6.1 1.1 13.3

primeticete da je ipak ova sezona malo bolja, ima 2 suta vise po mecu, postize oko 1.5 poen vise i malo je smanjio broj faulova, ostalo je sve manje-vise isto... ali kao sto rekoh morate pogledati i po koji mec da bi videli njegov razvoj, recimo sinoc je pred kraj meca kad je detroit napravio seriju 7-0 i kad su usli u egal zavrsnicu u jednoj kontri zalepio rip hamiltona, pa je imao 2 vrlo vazna skoka u napadu u zadnjih minut i po, pa je ceo mec hrabro isao na Valase, jeste popio 2 banane al ih je i uradio kao volove par puta... mislim, prosle godine je vise igrao kao faktor iznenadjenja, i Sek ga je u play offu skroz podcenio ali ove godine ga protivnici shvataju ozbiljno, vise mu paznje posvecuju, sinoc su ga cak i udvajali (a i druge ekipe to povremeno rade)... tako da ako ste objektivni, priznacete da je covek napredovao, a sledece godine ce biti jos bolji... Kao sto rekose Kid i Karter, covek ne trazi loptu ali mu oni veruju, znaju koliko je dobar i cesto mu daju loptu da ide 1 na 1...
I nije sad da ja branim Krstica sto ga gotivim (dobro ima i toga) ali decko ce biti all star, mnogo je dobar, hvale ga i americki komentatori i kazu da ne mogu Netsi do finala samo sa "velikom trojkom", prevaga ce biti Krstic i ako on odigra kao sinoc (statistika ne govori nista o 2 vazna skoka u napadu i banani koja je zaustavila seriju od 7-0), onda Nju DZrsi moze ponovo do finala... Partizan sampion i pozdrav svima...

srle

pre 18 godina

dalibore, nemoj da zaboravis da su netsi prosle godine igrali celu sezonu bez dzefersona koji se povredio u samom pocetku sezone, tako da je krle od trejda za kartera postao starter i automatski treca opcija u napadu. ove godine sa zdravim dzefersonom on je cetvrta opcija i manje je ukljucen u napad nego prosle godine ali i pored toga je uspeo da napravi ocigledan napredak u igri. ne sme se zaboraviti ni to da je prosle sezone krle igrao na iznenadjenje, bio je podcenjen od protivnika sto je on vesto koristio. dok ove godine mu odbrane posvecuju mnogo vecu paznju ali on i dalje igra sve bolje i bolje.

caca

pre 18 godina

Krle ce sigurno biti visoko plasiran na listi igraca koji su najvise napredovali ove sezone. Njegova je sreca, otvorila se pozicija za njega odlaskom Mourning-a, i on je odlicno koristi, drugo, igra pored igraca koji nisu sebicni, i kosriste ga sve vise i vise...
Juce sam imao prilike da gledam utakmicu i borio se k'o lav! Popasao je doduse dve-tri banane od the Wallace boys, ali je i blokirao jako vazan napad kada se odlucivalo...
Komentatori su i rekli da je njegov ucinak, upravo ono sto je prelomilo utakmicu. Uspeo je da uvali 16 koseva i uzme 9 lopti pored jedne od najjacih centarskih linija u NBA (Wallace 1 i 2, kao i sjajni McDyess).
Moj utisak (krajnje amaterski doduse) je da ce on igrati all Star utakmice vrlo skoro...

triple6

pre 18 godina

@dalibor_bl
ma krle napreduje... ali veoma polako. tako je najbolje. ne treba on sada tu da skoci sa 10ppg na 17ppg. treba dopusteno on da dodje do tog proseka, i to samo radom. on je poznat kao veliki radnik u nba, i kada bude nabacio jos jedno 10ak kila bice stvarno sila u nba.
njegov problem je sto ne zna kada da blokira, a kada da se koncentrise na skok (sto se tice odbrane). a u napadu mu samo fale kg (neki cak porede njegov footwork sa tim duncanom).
sinoc mu je ben wallace delio banane (jedno 4 blokada je big ben sakupio samo na krsticu). zato je krletu procenat suta bio manji nego uobicajeno.

mugi

pre 18 godina

ne zaboravite da je krle prosle godine veci deo sezone igrao u petorci bez r.jeffersona koji postize 19,5 poena po utakmici.. kada se uzme u obzir da je ukupan zbir po mecu netsa tek nesto veci od proslogodisnjeg (2,5 ponea), da je carter malo skromniji (manje od 3 je razlika u odnosu na proslu) i da je kidd na istom proseku zakljucak je da je krle svoje poene postizao naustrb manje suteva collinsa i robinsona.. u 3 utakmice netsa koje sam gledao ove sezone on je uglavnom u napadu igrao na PF/C relaciji, dosta sutira sa distance i vise je tip centra koji zagradjuje prostor i pravi blokove, nego sto je obaj koji razgrce i agresivno skace..

Jovan M.

pre 18 godina

Mislim da bi Krstić trebao da odmori ovo leto. On je i prošlo govorio da ima probleme sa kičmom. Sad još kad ga Šakota uhvati u mašinicu. Ali koga briga važna je reprezentacija.

BIG_WORM

pre 18 godina

Bas me zanima gde je onaj "poznavalac" NBA-a koji je tvrdio da Detroit pobedjuje:))
Ti mora da si vidovit:)hahahahh
bravo krleeeee
go netts!!!!!!!!!

vuk sa dusom

pre 18 godina

Definitivno odlicna partija Krleta. Gledao sam utakmicu na abc 15 i uzivao sam.Tvrda igra sa malo poena,tipicno za istok.Krstic je odigrao super i dao 16 teskih poena.Kazem teskih jer kad se uzme u obzir kakve siledzije Detroit ima pod kosem. Zao mi je samo sto ne prikazase ponovo Krletovu blokadu pred kraj utakmice (izblokirao Hamiltona ). Uglavnom ga komentatori sa ESPN-a obozavaju. Pozdrav.

Goran

pre 18 godina

Nasi igraci igraju sve bolje. Odlicno, ali ne moze se poslije nekoliko dobrih ,ili konstantno dobrih igara (sa 13-15 koseva på utakmici) odmah tvrditi da je igrac za All stars utakmicu.Krle je srecom u situaciji da napravi dobru karijeru u NBA ali da udje medju najbolje!!!!. Pa Divac je odigrao mnogo godina na izuzetno visokom nivou (mnogo vecem nego nego sto ce Krle ikada igrati) pa je samo 1 dobio sansu da se nadje na okupu najboljih, i to samo zahvaljujuci povredama drugih centara. Ili neki igrac da na 1 utakmici preko 40 koseva, i odmah ga vidite u medju zvijezdama. Polako, polako .
Mnogo srece svim nasim igracima, a posebno Darku.

jovan

pre 18 godina

slazem se da je krstic od nasih igraca ove godine najvise napredovao u nba,medjutim jos je on mnogo daleko od pedje.i ne slazem se da je on ove godine nas najboli igrac u nba.samo da podsetim krstic ove sezone ima 31 min po utakmici daje 13 ,3 poena 5,9 skokova i sutira minimum 14 puta na kos protivnika.pedja ima 35 min po utakmici 17,6poena 6 skokova i prosecno ove sezone sutira 14 puta.a ovo je njegova najgora sezona u poslednjih 6 godina.budimo malo realni.gotivim krstica i moje misljenje je da ce on biti dobar igrac ali da nikada nece imati prosek 20 poena u jednoj sezoni.velike zasluge za krsticeve dobre partije ima kidd.radmanovic razocarava,ali uteha je u tome sto klipersi dobro guraju.

vuk sa dusom

pre 18 godina

Krstic mozda i nece imati 20 i vise poena prosek u sezoni. Ali budimo realni, pogledajte njihovu bekovsku liniju. Za mene su njegovih 15 poena kao 20.

Zoki

pre 18 godina

@Andro
E,sve mogu da razumem,al da je Pedja sjajan
timski igra,to mi ne ide u glavu.Njemu je bre
glavni problem sto je soler.Sve cesce na Foru
mu citam da mu u Peksersima slabo daju lopte,
a to je bio problem i u Kingsima.Slabo mu daju lopte,zato sto ni on nikom ne delka lopte.On je sampion neasistencija medju
starterima u svakom klubu.Timski igrac,ajde
bre Andro ne tupi.
Neko drugi kaze bio najbolji trojkas.Ej bre,
ljudi,jedno je LIGA a drugo ALL STARS,pa to
je bre zezanje.Ko se javi takmici se,a javi se njih 5 od 500.Trojkas je tip sto na
utakmicama i play off najbolje sutira trojke.
Cuj All Stars????