1. grobari spinovali, cim zvezda pregovara s nekim igracem odma i oni ulaze u trku
    (Ivan, 15. septembar 2021 21:19)

    # Link komentara

  2. Čisto sumnjam da je Žoc želeo Lesora...
    (ja, 15. septembar 2021 20:57)

    # Link komentara

  3. Sad čitam opet vest dolaze u Partizan Lesor i Jović....
    Sto bi iz dosijea x rekli ISTINA JE TAMO NEGDE..... STA JE OVDE ISTINA?
    (zoran, 15. septembar 2021 20:53)

    # Link komentara

  4. -Nadovezao bih se na komentare mnogih iz mog ugla gledanja.
    -Lesor fizički jak centar i napredovao je poprilično u igri.
    - Lesor i Zvezda nije doslo do dogovora zbog novca. Zvezda je napravila kardibalnu gresku sto Noku nije ponudila vise... Noko je gradio dobro kos, nije ispadao, solidan u napadu otvara se ba pik.
    Zvezda se odlučila na Cirbesa koji je totalno van forme....Lepo bi legao Lesor Zvezdi.
    -Lesor i Partizan... Partizan kuburi sa jednom fizički jakom 5.... Ne zna se sta je sa Mozlijem. Željko je skockao poprilicno dobar tim. Panter je odličan.. Madar ta lakoća orenosa lopte, kretnja fantastično...
    Smajlagić odličan... Da je Lesor potpisao za Partizan ne bi pogresio imao bi Madara i Pantera da vrte pik. Odlično bi se uklopio.
    Sta je tu zapelo be znam.
    -Lesor bi legao i Zvezdi i Partizanu a očigledno je skup i jednima i drugima.
    -Zvezda se odlučila za Cirbesa sto mislim da je lose jer Volters je tanak plej i lose vrti pik.... Da je Jović tu Cirbes bi bio odlično resenje.
    -Sto se Partizana tiče trebali su uzeti Lesora jer su isto tanki na poziciji centra.
    -Sto se Lesora tiče nebi pogresio dolaskom u Zvezdu isto nebi pogresio da zaigra u Partizanu jer bi ga Zeljko odlično koristio.
    - Jako je tesko naći dobrog teskog centra a da malo kosta. Izbor centara je suzen. Mnogo klubova ima taj problem, neki čak i nemaju centra već igraju sa 2 visoke 4.
    (zoran, 15. septembar 2021 20:30)

    # Link komentara

  5. Ето, стављен вам је вето! А гробље било оживело... 🤑😵☠️
    (Опа, Ђурђо, 15. septembar 2021 20:17)

    # Link komentara

  6. Juce se Grobari raspisali,dobro dosao Lesor,to nam treba, napredovao je, bice jos bolji kod Zoca,a danas druga pesma kako je doktor pustio laznu vest preko svojih novinara,kako je laz da su pregovarali,kakva je to sizofrenija u tim lobanjama.
    (pravoslavni kelt, 15. septembar 2021 19:26)

    # Link komentara

  7. Mitomanija sever, dobro, evo reci mi sta je laz? Ajde budi konkretan, nemoj samo da vices laz. Jel neko nije bio suspendovan iz kosarke zbog Vrsca? Jel Gossa placa Zeljko a on presao u Olimpijakos? Jel budzet stvarno bio 300k eur? Jel Branko dao pare? Sta je konkretno laz?
    (Gossa placa Zeljko, 15. septembar 2021 19:22)

    # Link komentara

  8. @Drustvance, ne znam. Mozda je i tacno to sto pricas. Ali da te pitam nesto onako ljudski, ali da probas da mi odgovoris realno. Jel vi zaista mislite da samo vi imate neku vrstu tapije na spinove? Jel vi mislite da samo instagramer moze da spinuje? Jel vi mislite da samo vi mozete da pricate bajke kako neko igra kod vas iz ljubavi, kako Gossa placa Zeljko, kako neko nije samarao Jurasa, kako pare daje Branko i Turkish Airlines, kako je budzet 300k eur, kako je aparthejd…i sada kada vam neko vraca na spinove, spinovima vi pricate o sramoti? Da nije malo licemerno?
    (Gossa placa Zeljko, 15. septembar 2021 18:07)

    Evo ovo je definicija spina. Evo upravo pola od ovoga sto si rekao je laz i to je pravi primer spina. Ponavljas jedno te isto godinama pozivajuci se na istinu dok bezocno lazes i spinujes.
    (mitomanija sever, 15. septembar 2021 19:06)

    # Link komentara

  9. A ko to? Parahovski? Hahahhahah
    (Zokman, 15. septembar 2021 18:15)

    # Link komentara

  10. Drustvance, ne znam. Mozda je i tacno to sto pricas. Ali da te pitam nesto onako ljudski, ali da probas da mi odgovoris realno. Jel vi zaista mislite da samo vi imate neku vrstu tapije na spinove? Jel vi mislite da samo instagramer moze da spinuje? Jel vi mislite da samo vi mozete da pricate bajke kako neko igra kod vas iz ljubavi, kako Gossa placa Zeljko, kako neko nije samarao Jurasa, kako pare daje Branko i Turkish Airlines, kako je budzet 300k eur, kako je aparthejd…i sada kada vam neko vraca na spinove, spinovima vi pricate o sramoti? Da nije malo licemerno?
    (Gossa placa Zeljko, 15. septembar 2021 18:07)

    # Link komentara

  11. Nece covek u ekipu kojoj je poklonjeno ucesce u Evrokupu za bilo koje pare.
    (ljemenkacz, 15. septembar 2021 18:03)

    # Link komentara

  12. Мислим да је овде у питању класично менаџерско спиновање и покушај подизања цене... Вероватно је Звезда одбила да му да колико је тражио и онда га наводно тражи Партизан, да би Звезда подигла понуду... Не треба веровати написима у штампи и на порталима, јер од свих нових играча који су дошли, једино су погодили за Мадара... Иста прича као са Лесором је била и за Пенгоса...сачекајмо да ср заврши прелазни рок, онда ћемо знати на чему смо
    (Стари гробар, 15. septembar 2021 18:02)

    # Link komentara

  13. Naivni gavran, samo se nece znati odakle pare za tog provrenog NBA centra nikada.
    (ljemenkacz, 15. septembar 2021 18:00)

    # Link komentara

  14. Izgleda da nam preti ponovo 7 mesto u aba ligi I poklonjen evrokup, dzaba silne pare date od drzave
    (Čoban, 15. septembar 2021 15:59) #

    Gde si bre rio tinto reto
    Nema te od zvezdinog osvajanja minhena
    (kalcokera, 15. septembar 2021 17:26)

    # Link komentara

  15. "Pojavili su se i navodi da Crvena zvezda nije mogla da ispuni finansijske uslove Francuza, te da je tu na scenu stupio Partizan."


    A svi znamo sa koje adrese su plasirani ti navodi. Partizan nije ni pregovorao sa Lesorom, sve su to laži i spinovi iz predgrađa da se predstavi kako Partizan ima jače finansije od zvezde. Kako vas bre nije sramota...
    (društvance iz predgrađa, 15. septembar 2021 17:22)

    # Link komentara

  16. @Dobro je, nama treba bolja startna petica od ovoga.
    (rikelme, 15. septembar 2021 15:29)
    Startni centar sampiona Evrokupa vam je slabo? Odakle vam toliki apetit sa sedmog mesta Aba lige?
    (6,50, 15. septembar 2021 17:21)

    # Link komentara

  17. Dobra vest,osrednji kosarkas.
    (Ramones, 15. septembar 2021 17:20)

    # Link komentara

  18. Hm, ko li je mogao ponuditi vise?
    (Faruk Hadžibegić, 15. septembar 2021 17:09)

    # Link komentara

  19. "Pojavili su se i navodi da Crvena zvezda nije mogla da ispuni finansijske uslove Francuza, te da je tu na scenu stupio Partizan."

    Mnogo toga rečeno.
    (Aca, 15. septembar 2021 17:07)

    # Link komentara

  20. I Lesora bilo sramota koliko mu nudi Partizai i odustao
    (nista o nicemu, 15. septembar 2021 15:59)

    stvarno su ti komentari besmisleni.
    (aca, 15. septembar 2021 17:05)

    # Link komentara

  21. ovo je spin fmp-a.....navikli smo....
    (al samo jedna je shvacas...., 15. septembar 2021 15:37)

    Ahahahahah
    Pa vi pricate o spinovanju!? Vi koji ste do pre par meseci pricali o aparthejdu, opoziciji i kako vam drzava ne da pare a onda najveci bankomat ikada
    (Ahahahaha, 15. septembar 2021 16:45)

    # Link komentara

  22. A ponadali ste se...
    (ranac, 15. septembar 2021 16:44)

    # Link komentara

  23. Vucke hoce jos boljeg centra za Partizan, idu izbori, moraju narikace da se podmire, odjednom ih vise nije briga za trudnice i penzionere.
    (Aparthejd, 15. septembar 2021 16:35)

    # Link komentara

  24. Onaj Cornelie? Bas dobar!
    (Vidra, 15. septembar 2021 16:34)

    # Link komentara

  25. Lesor trazio 700000, a Partizan nudio milion i nisu se nasli
    (Mustra, 15. septembar 2021 16:30)

    # Link komentara

  26. Krece narikanje lagano... Bice ga jos ove sezone masu.
    (BokeeLee, 15. septembar 2021 16:28)

    # Link komentara

  27. Klasična kuhinja iz pregrađa. Bukvalno nikakve veze sa Partizanom nije imao.
    (Globtroter, 15. septembar 2021 16:27)

    # Link komentara

  28. @tamoneko
    Ja ga ne gledam kroz promasen zicer, vec kroz nemoc (intelektualnu) da skapira odbranu od pick and roll-a cele sezone, iako je fizicki kao stvoren za to
    (Smeckolokero, 15. septembar 2021 16:26)

    # Link komentara

  29. Ne dolazi ni kod jednih jer je za Zvezdu skup, a za partizan prejeftin igrač ...
    (Šta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!, 15. septembar 2021 16:23)

    # Link komentara

  30. Ko je ovaj lesor? Neka ide u fmp, za bolje nije
    A da ga je Zoc zeleo, naravno da bi oberucke prihvatio..
    (moralni gmizavac, 15. septembar 2021 16:19)

    # Link komentara

  31. Partizan ga nije ni zvao. Sta se lozite na 4 skakaonice.
    (zvezdasi i kriza identiteta, 15. septembar 2021 16:15)

    # Link komentara

  32. Stvari stoje ovako: Real (Tavares,Poarije), Barselona (Dejvis,Šanli), CSKA (Milutinov,Fojtman,Bolomboj), Makabi (Žižić,Rejnolds,Koen), Bajern (Hanter,Radošević), Armani (Hajns,Tarzuski), Zenit (Pojtres,Gudaitis), Olimpijakos (Martin,Mustafa Fal), Panatinaikos (Papajanis,Flojd,Kavadas), Baskonija (Noko,Inoh), Alba (Kumađe,Lamers), Asvel (Osetkovski,Jusufa Fal),
    Žalgiris (Lovernj,Nibo,Blaževič), Uniks (Džekiri,Klimenko), Fener (Veseli,Buker,Duverioglu), A.Efes (Petrušev,Danston,Plajs), Monako (Hol,Motiejunas).
    U Partizan neće,a neće ni u Zvezdu.Od EL timova možda Uniks,na vidim nikog drugog.
    (Mickey O'Neil, 15. septembar 2021 16:14)

    # Link komentara

  33. Izgleda da nam preti ponovo 7 mesto u aba ligi I poklonjen evrokup, dzaba silne pare date od drzave
    (Čoban, 15. septembar 2021 15:59)

    Evrokup? Zar vi ove godine ne igrate, po poslednji put, Evroligu? Mada, ko zna, mozda vas i stave u Evrokup kada budete ponovo uzeli Top 17...
    (slobodan, 15. septembar 2021 16:09)

    # Link komentara

  34. Insajderska informacija Ostojino iznenadjenje je provereni nba centar, plus standardan euroligaski centar ako Mosley ne bude mogao da nastavi sa nama.Sve ce se znati do ponedeljka,zivi bili pa videli.
    (Naivni_Gavran, 15. septembar 2021 16:08)

    # Link komentara

  35. Imas pare ali dzaba ti kad su proklete
    (Koliba, 15. septembar 2021 16:07)

    # Link komentara

  36. @ Koja smaracina postala ova Liga Sampiona. To jedino ima smisla gledati u nokaut fazi, i to kad igraju ekipe izjednacenog kvaliteta.
    (billy, 14. septembar 2021 22:31)

    Pogodili su jedino za Madara. Spin za Lesora je pusten namerno jer je odbio Zvezdu pa kao dolazi u Partizan eto oni imaju vise para. Tako su pustali spinove i za Pengosa
    (Admiral, 15. septembar 2021 16:07)

    # Link komentara

  37. I Lesora bilo sramota koliko mu nudi Partizai i odustao
    (nista o nicemu, 15. septembar 2021 15:59)

    # Link komentara

  38. Izgleda da nam preti ponovo 7 mesto u aba ligi I poklonjen evrokup, dzaba silne pare date od drzave
    (Čoban, 15. septembar 2021 15:59)

    # Link komentara

  39. Одбио институцију ???
    (Милан, 15. septembar 2021 15:59)

    # Link komentara

  40. Izgleda da nam preti ponovo 7 mesto u aba ligi I poklonjen evrokup, dzaba silne pare date od drzave
    (Čoban, 15. septembar 2021 15:58)

    # Link komentara

  41. Lovernj dolazi.
    (ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR, 15. septembar 2021 15:55)

    # Link komentara

  42. Nije upucen covek.Nije znao da kad dolazis u Partizan klub placa igraca.Navikao od kad je bio u Zvezdi da igraci sami placaju tu cast da igraju za stubove srBstva.
    (pitam za druga, 15. septembar 2021 15:53)

    # Link komentara

  43. Bolje Cirbes u ruci nego Lessort na grani.
    (Dzoni, 15. septembar 2021 15:52)

    # Link komentara

  44. Rumenoglu jurio bar 10 bivših igrača Zvezde. Posle priča o korektnim odnosima. Svi ga redom odbili. Matijas Lesor dostojan! Brat!
    (ccc, 15. septembar 2021 15:50)

    # Link komentara

  45. Nagadjanja cjeli prelazni rok kada je Partizan u pitanju,a niti jedno se nije ispostavilo tacno.
    (Blum, 15. septembar 2021 15:50)

    # Link komentara

  46. Tekst na Sport Klub, Lesor ne dolazi u Partizan i ostatak teksta o Zvezdi. Niti se kaze zasto ne dolazi, gde je problem, gde ide Lesor. Vise u tekstu pisu o Cirbesu. Kao da je naslov trebao da glasi Lesor ne dolazi u Zvezdu.
    (primorska, 15. septembar 2021 15:47)

    # Link komentara

  47. Lesor ipak dolazi u Zvezdu za prvog centra, prihvatio je nesto bolju drugu ponudu Zvezde i ako je bila dosta manja od ponude partizaia...nece čovek da igra evro cup..Cirbes ostaje u Zvezdi dok se ne vrati Vajt..pozz
    (SUNĐER BOB, 15. septembar 2021 15:46)

    # Link komentara

  48. Očigledno je samo Zvezda pregovarala s njim, a njegov menadžer je pustio vest o Partizanu da bi tvrdio pazar. Na kraju Zvezda nije pristala na njihove zahteve i odlučili su da potpišu ipak Cirbesa.
    (ja, 15. septembar 2021 15:41)

    # Link komentara

  49. Top 7 aba lige stizemo
    (navijac, 15. septembar 2021 15:41)

    # Link komentara

  50. Mi ga gledamo kroz onaj promašeni zicer, a zaboravljamo koliko je imao tad godina.

    Nije vrhunski centar, jer da jeste bio bi u NBA, ali je više nego odličan.
    (tamoneko, 15. septembar 2021 15:40)

    # Link komentara

  51. Niko nece da dodje u moj Partizan. Dzaba im nudimo milione.
    (ljemenkacz, 15. septembar 2021 15:40)

    # Link komentara

  52. Dobro je, nama treba bolja startna petica od ovoga.
    (rikelme, 15. septembar 2021 15:29)

    Apsolutno se slažem.

    Treba nam petica za pola klase iznad, ako mislimo da potpuno iskoristimo ovo sto imamo spolja.
    (čiča, 15. septembar 2021 15:39)

    # Link komentara

  53. Ipak je to drzavni projekat
    (hmmm, 15. septembar 2021 15:39)

    # Link komentara

  54. ovo je spin fmp-a.....navikli smo....
    (al samo jedna je shvacas...., 15. septembar 2021 15:37)

    # Link komentara

  55. Trazi se skuplji igrac...ipak je to projekat drzave
    (maxx, 15. septembar 2021 15:37)

    # Link komentara

  56. Partijski klub ima para za 3 Lesora, svašta
    (ej moj ti, 15. septembar 2021 15:35)

    # Link komentara

  57. Ostojino 'iznenadjenje'...
    (Glasno razmisljam, 15. septembar 2021 15:31)

    # Link komentara

  58. Dobro je, nama treba bolja startna petica od ovoga.
    (rikelme, 15. septembar 2021 15:29)

    # Link komentara

  59. Zato što dolazi Rudy Gobert a Lesor ide da ga zameni u Juti.
    (Luther, 15. septembar 2021 15:27)