Utorak, 14.09.2021.

20:00

Miler i Levandovski kaznili Barselonu – rutinska pobeda Bajerna

Fudbaleri Bajerna iz Minhena su rezultatom 3:0 pobedili Barselonu u prvom kolu Lige šampiona.

Izvor: SN

Miler i Levandovski kaznili Barselonu – rutinska pobeda Bajerna IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

124 Komentari

Sortiraj po:

Robert Lewandowski

pre 2 godine

Čitam ove komentare i pitam se kakvi su to ljudi koji navijaju za strane klubove? Kako se mozete identificirati sa nečim što nije vaše? Nije mi jasno. Sa zanimanjem pogledati, ok. Ali baš navijati. Ne
(Nije mi jasnoooo, nije nam jasnooo, 15. septembar 2021 12:33)

Ni meni nije jasno dokle može da ide primitivizam nekih ljudi ovde na komentarima, pa da napišu komentar poput tvog. Sto ja na primer ne bih mogao da navijam u F1 za Verstapena? Ne moramo samo nase da podržavamo... Vecina ljudi kada prati neko takmicenje (Nba, LŠ...) teži da nadje neki tim/sportistu kojeg će podržavati. Tada praćenje sporta dobija dodatnu draž.

Robert Lewandowski

pre 2 godine

Tipican primer omalovazavanja tudjeg uspeha i velicanja svoga. 2009 Bayern je bio itekako jak, samo godinu dana posle su igrali finale LS sa Interom. Barsa ih demolirala na krilima Mesija koji je pravio cuda do te mere, da su im u prvih pola sata tog dvomeca vec stavili 4 komada i ostala 3 poluvremea se doslovno setkali. Stedeli snagu a i nisu hteli dodatno ponizavati bavarce. Rumenige je tada izjavio da niko nikad u istoriji tako nije ponizio Bayern. Zatim kazes kako je Bayern bio desetkovan 2015 sto je istina, al si zaboravio kako je Barsa isto tako bila destkovavana protiv Bayerna 2013 kad su igrali bez pola odbrane i sa rovitim Mesijem koji se tek oporavio od povrede...

Ja navijam za Bajern decenijama i znam vrlo dobro kada smo bili koliko jaki. 2009. je Bajern bio u tranziciji, a Barsa u naletu. Lepo ti je to objasnio i jedan korisnik dole. Mesi je nestao u vidu magle 2013. Riberi ga je poslao na zadnjicu, a u revansu je molio da ne igra, tako su pisali spanski mediji. Inace, Riberi i Roben su se isto vratili iz povreda pred taj mec. Znam da je Barsin trener bio bolestan, ali ne mozes reci da je to alibi za 7:0. Barsa igrala bez pola odbrane? Nisam znao da su Alba, Alves, Pike i Valdes bili rezervisti... Nemam nameru nikog da vredjam, samo sam izneo cinjenice. Respektujem Barsu, ne ponizavam je, mada ima materijala itekako... Vi navijaci Barse jednostavno morate da shvatite da Barsa vise nije u top 10 klubova na svetu, i pitanje je kada ce to opet biti...

Nije mi jasnoooo, nije nam jasnooo

pre 2 godine

Čitam ove komentare i pitam se kakvi su to ljudi koji navijaju za strane klubove? Kako se mozete identificirati sa nečim što nije vaše? Nije mi jasno. Sa zanimanjem pogledati, ok. Ali baš navijati. Ne

Granota

pre 2 godine

Druze, ja zaista iz sveg srca zelim svu srecu Barsi ali nisam toliki mazohista da ih pratim i dalje. 15 godina zivota sam im pokklonio i docekao da oteraju sve svoje najvece zvezde i legende kluba.

(Barca, 14. septembar 2021 23:51)

Ja od 2002. navijam za Levante. Privukao me Peđa Mijatović, a zadržao me duh kluba i navijača. I kad su upali u Primeru, i kad su ispali, i kad su bili pred bankrotom, i kad su bili Eurolevante, i sada kad su me doveli do katatonije svojom bezličnošću. Klub je mnogo više od uprave. Kad ne valja, žališ se, psuješ ih, ali uvek navijaš, nema nazad. Ja navijam za klub, ne za pobednika. Kakav je, takav je, moj je.

Oliver

pre 2 godine

Momak @facts je sve objasnio. Mozemo mi navijaci da budemo pristrasni i neobjektivni,ali brojevi ne mogu. Statistika ne laze. A statistika jasno kaze da je Bayern najveca nocna mora Barcelone u njenoj istoriji,hehehehe

kralj

pre 2 godine

minoraur@
Barsu nikad nisam voleo ali je verovatno onaj tim sa Mesijem,Cavijem I Inijestom mozda I najbolji svih vremena,Mesi je veliki igrac ali ovoj Barsi ni tri Mesija ne mogu da pomognu.

vince carter

pre 2 godine

Za one koji pisu da je Bajern 2009 i 2010 bio itekako jak. Bili su apsolutno prosecni u odnosu na jake timove,2010 ih je Roben bukvalno sam nosio,samo da se setite da su za bajern tada igrali But,van buyten,demikelis,badstuber,pranjic,hamit altintop,muller nije bio ni senka igraca koji je postao,olic i drugi,apsolutno svi su bili ubedjeni da Inter osvaja u finalu. Oni su u osmini prosli Fiorentinu ukupno 3-3 zbog gola klosea iz cistog ofsajda u minhenu i evrogolom Robena u firenci koji ih je icupao,Junajted su prosli takodje neresenim ishodom i opet zbog evrogola Robena i onog crvenog kartona za junajted,dok su u polufinalu imali lak posao protiv Liona. A 2009 Barsa je sa Mesijem,Etom,Anrijem,Xavijem,Inuestom,Pujolom,Alvesom bila spejs satl za njih.

Mile grobar

pre 2 godine

Tipican primer omalovazavanja tudjeg uspeha i velicanja svoga. 2009 Bayern je bio itekako jak, samo godinu dana posle su igrali finale LS sa Interom.

Nemoj me nasmijavati, ako Boga znaš! 2009 su Bajernovi odbrambeni igrači bili Lell, Breno, Demichelis i Oddo. Na golu je bio Butt. Nemoj me tjerati da spomenem ko ih je vodio tad. Ne želiš da traumatiziram Bajernove navijače spominjući ime tog trenera. Nemoj molim te!
Finale 2010 u Madridu je bila čista sreća, Bajern tad uopšte nije bio jak. Tek 2012 dolaskom legendarnog Jup Hajnkesa Bajern postaje velesila i katapultira se u TOP 2 evropskog fudbala. Van Gal je postavio kamen temeljac tom uspjehu. Barca je u mojim očima još uvijek iza Reala i Bajerna na trećem mjestu, zbog uspjeha u proteklih 15-20 godina, ali ako ovako nastave, ne znam šta da ti kažem.

beli

pre 2 godine

Barsa izgubila ne znam cemu radovanje.Nazalost sada su losi zbog svega sto im se desava.Veliko je pitanje kada ce stati na noge.Kako sad stoje stvari oporavak ce biti dug i tezak?

El clasico

pre 2 godine

Interesantan je taj mentalni sklop fanova Ronalda. Krive Mesija zbog poraza Barselone protiv Bajerna 8-2 dok u isto vreme brane Ronalda i krive odbranu Juventusa za lose rezultate, a ta odbrana Juventusa je posle Intera primila najmanje golova u ligi prosle sezone.

Musketir

pre 2 godine

(Robert Lewandowski, 15. septembar 2021 01:43

Tipican primer omalovazavanja tudjeg uspeha i velicanja svoga. 2009 Bayern je bio itekako jak, samo godinu dana posle su igrali finale LS sa Interom. Barsa ih demolirala na krilima Mesija koji je pravio cuda do te mere, da su im u prvih pola sata tog dvomeca vec stavili 4 komada i ostala 3 poluvremea se doslovno setkali. Stedeli snagu a i nisu hteli dodatno ponizavati bavarce. Rumenige je tada izjavio da niko nikad u istoriji tako nije ponizio Bayern. Zatim kazes kako je Bayern bio desetkovan 2015 sto je istina, al si zaboravio kako je Barsa isto tako bila destkovavana protiv Bayerna 2013 kad su igrali bez pola odbrane i sa rovitim Mesijem koji se tek oporavio od povrede. Protiv PSG je usao sa klupe i izvlacio ih. Ali jos bitnije, zaboravio si da je 2013 Barsa igrala protiv Bayerna bez trenera jer je Tito vec bio na samrtnoj postelji. Samo nekoliko meseci posle toga je umro. Igracima barse nije bilo ni do cega a vi navijavi Bayerna i Reala ste prednjacili tada sa ismejavanjem jadnog coveka i citavu situaciju pisajuci ovde kako on moze drzati treninge preko skajpa. Da , da, vi navijaci Bayerna ste prednjacili u tome dobro se secam.I onda imas obraza i doci i pljunuti na barsine pobede a uzdignuti Bayernove???I zadnjih 8-2 Bayern je imao mnogo vise odmora i vremena za pripremu. Videlo se s marsa koliko su sveziji.Sram da te bude sto na ovaj nacin spinujes i nemas gram dostojanstva i objektivnosti decace.Al to su fanovi Bayerna.

Back in Black

pre 2 godine

Barsa je bez Mesija prosecna ekipa. Nista nece osvojiti.
(Minoraur, 15. septembar 2021 06:00)
A sa Mesijem znaju i osam komada da prime.Barsa je iz svoje škole iznedrila igrace koji se dese jednom u milion godina.Ta generacija je bila i glavna u Spanskoj reprezentaciji i znamo sta je sve Španska reprezentacija osvojila i sta je Barselona osvojila.I sada su iz te generacije vecina u penziji a ostali na zalasku karijere.I to ti je to.Loše su kupovali Dembele,Grizman,Kutinjo, mislim to su vrhunski igraci pitanje je zasto su oni toliko loši u Barseloni.
A pricati da se neki fudbalski klub raspao odlaskom jednog igraca je stvarno smešno i normalno klasicne klinacke fore.Mislim pogledajte vi koje igrace trenutno ima Barsa.

Piksi

pre 2 godine

Žalosno da Bajern totalno rutinski uzima u Barceloni i to sa pola truda. Barcelona mi je sinoć nekako bespomoćno djelovala. Igrali su samo kada im je Bajern dopuštao, a na to sve ovaj vikend su se mogli odmoriti i skupiti snagu za ovu utakmicu. Bajern nakon Lajpciga demolira i Katalonce, oba gostovanja. Ne znam šta će biti u uzvratnoj u Minhenu, mada crno im se piše. Nemaju apsolutno nikakave šanse da se Bajernu uopšte suprotstave. U onome porazu od 2:8 su se bar suprotstavili, trudili su se, dali sve od sebe, bilo je života u ekipi (kakvog takvog), imali su čak i dobre šanse na početku utakmice, ovo sinoć je bila KATASTROFA!

činjenice

pre 2 godine

Potražite međusobni omjer Bayerna i Barcelone, prva utakmica je odigrana 1996. u Kup UEFA-e. Barcelona je slavila tek 3 puta, od toga je jedna pobjeda beznačajna jer je bila prijateljska utakmica. Toliko o "Barceloninom zlostavljanju Bayerna".

vince carter

pre 2 godine

Nisam nikakav fan Mesija,daleko od toga ali "sef strucnog staba" je uverljivo najveca botina na sajtu ikada,posto prvu ligu jedne velike zemlje nazivas "farmers league" samo cu reci da su stotine igrace iz francuske lige presli u Englesku i izdominirali,jedan Dimitry Payet je u Engleskoj izgledao kao na video igri,pa se svojevoljno vratio u Marsej,on je samo jedan od brdo primera. Jedan Bruno Fernandes iz portugalske lige je jedan od najboljih igraca a Ruben Dias stoper,dokle ta trabunjanja o ligama haha,Sadio Mane je iz Austrijske lige presao u Englesku,toliko povrsnosti se krije u vama.A jos recenica da Messi svoje neznanje krije iza Neymara,Mbapea,Veratija..aman :))

nik.

pre 2 godine

Treba istrpeti mlade generacije i treba kapitene Albu, Busketsa, Roberta i Pikea staviti na klupu. Jedina dobra stvar po Barselonu je da juce nije ograo Lenglet, da je igrao primili bi 5-6 komada sigurno. Ovo je tezak poraz, ako Kuman nastavi redom gubiti velike utakmice treba mu se zahvaliti sto pre. Ima Barsa kvalitet da se bori u Spaniji, ali Bayern je druga prica, na nivou Bayerna su samo City i PSG.

maya

pre 2 godine

Iz hodine u godinu se vidi da u najacem takmicenju nije sramota primiti 3,4,5,6 golova na utakmici.Sramota je ne pobediti bas ni jednu utakmicu .

Bekson

pre 2 godine

Cekajte malo, Mesi je otisao, kako to da je barsa opet kanta za nabijanje? Zar nije on krivac za sve? Nije kriva tragikomicna odbrana godinama, sredina takodje , nego Mesi ?

*

pre 2 godine

Po prvi put u ko zna koliko godina bio sam, još prilikom izvlačenja parova, uveren da Barsa ovo uverljivo gubi. I ne bi tu ni tri Mesija pomogla. Videlo se i prethodnih nekoliko sezona da tim jednostavno ne poseduje konsistenciju neophodnu za osvajanje LŠ. Naročito je to očigledno bilo na gostovanjima u završnicama takmičenja kada su godinu za godinom doživljavali autentične rezultatske katastrofe. A sve je kulminiralo onim blago rečeno demoliranjem od strane upravo Bajerna. Ako je do tada i postojala kakva takva vera u postizanje uspeha, mislim da je onda i najokorelijim fanovima došla do mozga spoznaja o konačnom kraju jedne ere i jednog od najvećih timova ikada. Mnogo se, mora se priznati, Barsa provlačila i na respekt s kojim su protivnici dolazili na Kamp Nou, ali sada definitivno ne mogu igrati ni na tu kartu. Ostaju jak tim, međutim nisu više vrhunski. Mišljenja sam da se više nikako ne mogu nositi sa kremom evropske elite tipa Mančester Siti, Liverpul, Čelzi, Real, Atletiko Madrid, PSŽ i, razume se, Bajern, koji im je, uzgred, i istorijski slaba tačka.

🔵⚪ OFK BEOGRAD

pre 2 godine

Barsa ce opet zlostavljati Bajern i ostale kao nekada...
(choda gaucho, 14. septembar 2021 23:16)

😂 ...a,kada je Barsa "zlostavljala" Bajern?
(🔵⚪ OFK BEOGRAD, 14. septembar 2021 23:34)

10 utakmica - Bajern 7,Barsa 3 i jedna nersena.Gol razlika - 25:13.

Oliver

pre 2 godine

Barsa je sa Mesijem 2009 i 2015 godine dala 10 komada Bajernu u 4 utakmice. Mislim da se Boatengu i danas vrti u glavi od onog iz 2015 godine.
(Arka,

Bayern je 2013. i 2020. godine dao 15 komada Barsi u 3 utakmice.
Ko je bolji,heheheh?

Robert Lewandowski

pre 2 godine

Barsa je sa Mesijem 2009 i 2015 godine dala 10 komada Bajernu u 4 utakmice. Mislim da se Boatengu i danas vrti u glavi od onog iz 2015 godine.
(Arka, 14. septembar 2021 23:46)

Za 2009. svaka cast, Bajern je tada bio u tranziciji, ali 2015. je Bajernu falilo pola tima... Obrni okreni, Bajern je svakako pencilin za Barsu. Onaj debakl Barse sa Mesijem, Cavijem, Inijestom... 7:0 u dvomecu 2013. i onaj debakl od 8:2 prosle godine ce biti upamceni zauvek i to ne moze niko da ospori. Sacuvao je njega Boa u finalu SP, a Riberi 2013. poslao na zadnjicu. Mogao si i to da spomenes.

DCL

pre 2 godine

A inace Mesi igra u odbrani pa je on bio kriv sto su primili 8 golova dok Pike i Lengle nisu krivi haha
(Ivan, 14. septembar 2021 23:56)



Što nije dao? Ništa novo za njega da nestane u najbitnijim utakmicama.

Muha

pre 2 godine

Barsa je sa Mesijem 2009 i 2015 godine dala 10 komada Bajernu u 4 utakmice. Mislim da se Boatengu i danas vrti u glavi od onog iz 2015 godine.
(Arka, 14. septembar 2021 23:46)

Bez Mesija sada mogu samo sanjati o tome. Proci ce jos dugo vremena da Barsa bude opet kao nekad...

Sasa

pre 2 godine

A inace Mesi igra u odbrani pa je on bio kriv sto su primili 8 golova dok Pike i Lengle nisu krivi haha
(Ivan, 14. septembar 2021 23:56) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Ako napadaci ili ofanzivni vezni igraci odigraju dobar mec, ispunivsi individualne i timske takticke zamisli, tada pasivno ucestvuju i u odbrani. U odbrani igraci ne moraju ucestvovati aktivno, niti su uvek igraci odbrane odbrambeni igraci. Mesi se nije video na terenu u porazu od 8:2, jednoj od najvecih sramota u istoriji Lige sampiona, ako ne i najvecoj. Isto tako nigde nisam tvrdio da odbrambeni igraci ne snose odgovornost za taj poraz. Velika zasluga ide Bajernu takodje. Mogu slobodno da kazem, primarno, jer se Bajernova nadmoc nikako ne sme umanjiti prebacivanjem krivice na igrace Barselone. Kada takvim postsvimo stvari, ispada da je od njih sve zavisilo - nije. :) Barsadiotizam je najveci kancer fudbala.

smehotres

pre 2 godine

Bayern faktički s pola snage odradio utakmicu protiv odmornije Barcelone koja je za vikend bila pošteđena ligaške utakmice. Veći otpor bi pružili Bochum ili momčad sastavljena od Talibana. R.i.p. Barcelona.

Eee

pre 2 godine

Ma muke je imao Bajern dok je faktor Mesi bio u Barsi.
(Back in Black, 14. septembar 2021 22:15)

Muke ili ne, Barselona sa Mesijem u ekipi, nije izgubila prvi meč u ligi šampiona još od sezone 2007/08. 23 gola od ukupno 47 na tim mečevima.

choda gaucho

pre 2 godine

Lepo je bilo navijati za barsu sve ove godine.A sad adio. Zapravo, shvatio sam da sam sve ove godine navijao za mesija, inijestu, xavija i pre svih ronaldinha. gubitak mesija je nenadoknadiv ali se pre svega vidi u odbrani.Sada je pun akcenat na zadnju liniju i samo ce se brojati golovi u mrezi Ter stegena.Jer nema Mesija da izvuce tekmu. Pike ce morati biti najbolji igrac , toliko ce posla imati da ce od njega zavisiti . Puno srece
(Barca, 14. septembar 2021 22:51)

Klasican primer plasticnog navijaca, bio klinac ili ne(jos gore ako nisi) zbog takvih polu navijaca su drugi, istinski navijaci Barse, koji je vole zbog tradicije, uvek kroz istoriju smekerskog, napadackog fudbala, njene formacije 4-3-3 i jos mnogo stvari, e ti navijaci su zbog vas, plasticara i sminkera i fudbalskih neznalica na losem glasu... takvi navijaci Barsi ni ne trebaju... Kada ode glupi Kuman i dodje Xavi, sa svim ovim nenormalno talentovanim klincima, Barsa ce opet zlostavljati Bajern i ostale kao nekada... jedno ocajno i lopovsko rukovodstvo, slicno ovima u nasim klubovima i reprezentaciji je zamalo totalno unistilo Barsu, ali prevelika je barsa da bi je ovo unistilo, tek sa Xavijem na mestu trenera krece nova zlatna era, siguran sam, jos bogatija trofejima, dominantnija po igri i duza, samo cekajte...

xxxx

pre 2 godine

Pa jeste smaracina kad svi osuli drvlje i kamenje protiv nove lige pa sad gledamo Serif, Malme, Volsburg, Briz, Jang bojs i ostalu fudbalsku silu u LS
(Admiral, 14. septembar 2021 23:03)
A zamisli tek smaracinu da stalno igraju jedni te isti timovi, sa jednim te istim preplacenim fudbalerima. Nekad je Real Madrid-Milan bio dogadjaj koji se pamti, danas, samo jos jedna genericka utakmica sa generickim fudbalerima. Ocajan je fudbal postao, zao mi ovih klinaca sto odrastaju uz ovo

Oliver

pre 2 godine

Predivno je biti navijac Bayerna,em pobedjujes,uzivas u prelepom fudbalu,em zaradjujes laku lovu. Danas oko 2 sam rekao da je kvota 2,15 cist poklon. Nagelsman je juce rekao da hoce da igra zabavan fudbal,a nikako dosadan sa velikim posedom lopte. I zaista,veceras je posed bio 50:50. Veoma me je podsetila ova utakmica na onaj revans 2013. kada je isto bilo 3:0 na camp nou i isto barsa nije imala nijednu jedinu ozbiljnu sansu. Odnos suteva je bio 7:0 u okvir gola,16:5 ukupno,dakle Nojer uopste nije imao posla. Razlika je evidentna u klasi,Bayernov sastav je prakticno isti kao prosle sezone,nema samo alabe i boatenga,dosli upamecano i zabicer. Upamecano je vec sada glavni stoper,odlicno se snasao. Lewandowski je dokazao da je trenutno najveci centarfor na svetu.Da nisu povukli rucnu kocnicu posle drugog gola,ovde je realno trebalo biti 6,7 golova. Ali ima vremena,primice toliko u revansu u decembru,heheh. Bayern je vec osvojio prvo mesto u grupi,a verujem da ce Benfica biti druga.

🔵⚪ OFK BEOGRAD

pre 2 godine

Barsa ce opet zlostavljati Bajern i ostale kao nekada...
(choda gaucho, 14. septembar 2021 23:16)

😂 ...a,kada je Barsa "zlostavljala" Bajern?

Admiral

pre 2 godine

@ Koja smaracina postala ova Liga Sampiona. To jedino ima smisla gledati u nokaut fazi, i to kad igraju ekipe izjednacenog kvaliteta.
(billy, 14. septembar 2021 22:31)

Pa jeste smaracina kad svi osuli drvlje i kamenje protiv nove lige pa sad gledamo Serif, Malme, Volsburg, Briz, Jang bojs i ostalu fudbalsku silu u LS

Barca

pre 2 godine

(choda gaucho, 14. septembar 2021 23:16)
Druze, ja zaista iz sveg srca zelim svu srecu Barsi ali nisam toliki mazohista da ih pratim i dalje. 15 godina zivota sam im pokklonio i docekao da oteraju sve svoje najvece zvezde i legende kluba. Takav klub ne zasluzuje postovanje i to ces videti uskoro od njihovih najvernijih navijaca a ne od nas, nazovi pravih navijaca. Barselona nikada vise nece biti isti klub, 4-3-3 sa tika takom, sa ovakvim panjevima treba da zaborave zauvek onace ce otici u istoriju

Back in Black

pre 2 godine

A kladionice stavile 1.9 na Bajern ?
(loyd, 14. septembar 2021 22:44)
Pa kada se završi utakmica sve znamo.Koliko si para ubacio ako ti je takva kvota? Mogao si kucu ili stan da uložiš i svu uštedjevinu.Manite me tih klasicnih fora ono znao sam.A odigrao pored te utakmice još 8 parova i ubacio 50 dinara.

🔵⚪ OFK BEOGRAD

pre 2 godine

Komentator koji je prenosio utakmicu je ipak najveci utisak ove veceri.

...a,rezultat nije iznenadjenje,Barsa je pukla kao klub.

deda

pre 2 godine

malo me smorila utakmica, mada je ovo jos uvek bez onoga ..pobedi ili vozdra, uopste svi presli na neko petljanje do bola okolo naokolo pa do golmana nazad i tako u nedogled...
sta bi sa junajtedom, crveni u utakmici sa duplo manje faulova od svih utakmica..

PeraBeblja

pre 2 godine

@Neo@,
Nažalost ja imam Antena Plus i 5 Arena kanala, na dvojci je išla odbojka te sam od 6 utakmica mogao da ispratim 4, sa menjanjem kanala bez prestanka. Poenta multiprenosa je da ljudi koji žele da sve prate (kao ja) mogu to da urade, da vide dobre šanse i golove sa svih utakmica. Jer ja ne navijam ni za jedan od svih LŠ klubova i zanima me samo da vidim dobre detalje, a ne da moram da uključim FlashScore pa da menjam kanale kad padne gol negde. Multiprenos je Arena imala od početka, imaju ga Sky, BeIn i ostali i dalje, tako da se nadam da će ga vratiti.

facts

pre 2 godine

Barsa 0-3 Bajern Minhen
Barsa je 1. put u istoriji Evropskih takmičenja izgubila 3 meča kod kuće u nizu (Juventus, PSŽ, Bajern M)!
Barsa 1. put u istoriji LŠ nije uputila šut u okvir gola protivnika (B 0-7 BM, u šutevima u okvir gola)! Opta navodi da je to od sezone 2003/04 (jer nemaju ranije podatke).
Poslednja 2 puta kada je Barsa izgubila 1. meč u LŠ:
1997 Njukasl 3-2 (het trik F. Asprilje)
2021 0-3 Bajern M
Niko nije osvojio LŠ, nakon što je počeo LŠ porazom.
Bajern M. je 78. meč u nizu dao gol(ove). Svetski rekord drži River Plejt (96 mečeva 1936-1939).
Timovi koji su dali najviše golova Barsi u KEŠ+LŠ:
25 Bajern
21 PSŽ, Milan
Igrači koji su dali najviše golova Barsi u LŠ:
7 T. Miler
5 A. Ševčenko
4 Žuninjo Pernambukano, K. Embape
Levandovski je 18. meč u nizu bio strelac za Bajern (29 golova). On je dao 34 golova u poslednja 33 meča u LŠ.
Levandovski je ostvario 17. pobedu u nizu u LŠ, čime se izjednačio sa M. Nojerom (to je rekord LŠ). U tih 17 pobeda je dao 22 gola.
Najmlađi ne-Španci (i oni koji ne igraju za Španiju) koji su igrali za Barsu u LŠ:
17 god 166 dana Mesi
18 g 104 d Y. Demir
Pozdrav.

123456

pre 2 godine

Barselona prvi puta od 2004 godine na Kamp Nou-u nije imala sut na gol u prvom poluvremenu.

A dok je Mesi bio tu uvek su davali Bajernu po 3,4,5 golova. Doduse ono jednom su i primili 8 hahah xD

Čiča Miloje

pre 2 godine

Dok je Pikea, Busketsa, Albe... Biće vune...
Stiže račun na naplatu... Ali ne zbog odlaska Mesija, Suareza... Već pet godina unazad katastrfalna selekcija najvljivala je put u ćorsokak... Pike i katalonsko društvance je sprečavalo svaku iole bolju selekciju, ako izuzmemo Kutinja i Grizmana. A videlo se koliko je odbrana šuplja, kada su gubili od Rome, Bajerna (7:0 u dve utakmice) , Liverpula....Dovodili su trenere koji ne nisu mešali u svoj posao . Jedina ozbiljna akvizicija bio je Frenki de Jong , ali su ga uništili pozicijom na kojoj je morao svaku loptu Albi, Busketsu ili Pikeu... Počeli su da igraju fudbal unazad, po 800 dodavanja, čisto gubljenje vremena (800 po četiri sekunde za svako, to 3.200 sekundi dosade, a sat ima 3.600 sek.!) , kao u rukometu se zona igrala .
U istoriji, čini mi se, nije zabeležen takav sunovrat jednog vrhunskog kluba...

Sasa

pre 2 godine

U ovih nekoliko utakmica sam primjetio da protivnicki klubovi sada igraju potpuno slobodno i otvoreno protiv Barselone,nema vise defanzivne igre,igra se otvoreno,i zbog toga i Barselona ima mnogo vise prostora u napadu....Naravno,faktor Messi,vise nije u Barsi,odma svi ostali klubovi igraju mnogo otvorenije i lakse u defanzivi.....I dalje ne mogu da prihvatim da Messi vise ne igra za Barselonu,sve mi djeluje nestvarno.
(Sinke, 14. septembar 2021 21:33)

Covece, Bajern jeste pregazio faktor Mesi Barselonicu sa 8:2, a ti govoris o nekakvoj defanzivi kod svih.

bistri

pre 2 godine

Jaooooooooo..
koga, bre, ovo više zanima, evo 20 godina svake godine istih 7-8 klubova se vrte, koliko puta smo gledali ovo, iskreno LŠ mi je zanimljiv sada koliko i Radnik Surdulca protiv Kolubare.
(Ekspo, 14. septembar 2021 21:19)
Tebe zanima cim si pisao ovde!

Arka

pre 2 godine

(Sasa, 14. septembar 2021 23:10)

Barsa je sa Mesijem 2009 i 2015 godine dala 10 komada Bajernu u 4 utakmice. Mislim da se Boatengu i danas vrti u glavi od onog iz 2015 godine.

Misa

pre 2 godine

Ljudi, nije barsa uopšte toliko loša koliko je bajern zverina. Ali, barsi neverovatno nedostaje jedan opasan i pravi špic. Da imaju svetskog špica bili bi veoma dobri. Ovako, ko tupim nožem da sečeš meso.

Mia san Mia

pre 2 godine

A jest' covjek odvratan ,ovaj Miler,da mi posalje 5 miliona evra rekao bih isto!Rijetko antipatican lik.
(Rajko, 14. septembar 2021 21:46)

Cuti tu, 50 ojra da ti posalje polirao bi mu auto i jos nesto svaki dan…

ivan

pre 2 godine

Kakav smor od utakmica, na 6 utakmica 2 gola za pola sata! Plus Arena nema multiprenos što je sramota!
(PeraBeblja, 14. septembar 2021 21:29)

Мени је боље да иду посебно утакмице, или барем потенцијално најзанимљивија да иде посебно.

dude

pre 2 godine

Jel mesi povrijeđen ili zašto večeras ne igra ?? ?
(Flash, 14. septembar 2021 22:48)

mesi je otvorio burekdžinicu u parizu i mesi burek sa sirom i mešanu robu. edukuj se.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

@ КОЛ - Слажем се. Сад, дал би баш 90% људи мање гледало и дал би се плате играчима исто толико смањиле, можда си ту мало претјеро, можда. Ал у суштини си у праву.

Barca

pre 2 godine

Lepo je bilo navijati za barsu sve ove godine.A sad adio. Zapravo, shvatio sam da sam sve ove godine navijao za mesija, inijestu, xavija i pre svih ronaldinha. gubitak mesija je nenadoknadiv ali se pre svega vidi u odbrani.Sada je pun akcenat na zadnju liniju i samo ce se brojati golovi u mrezi Ter stegena.Jer nema Mesija da izvuce tekmu. Pike ce morati biti najbolji igrac , toliko ce posla imati da ce od njega zavisiti . Puno srece

Back in Black

pre 2 godine

U ovih nekoliko utakmica sam primjetio da protivnicki klubovi sada igraju potpuno slobodno i otvoreno protiv Barselone,nema vise defanzivne igre,igra se otvoreno,i zbog toga i Barselona ima mnogo vise prostora u napadu....Naravno,faktor Messi,vise nije u Barsi,odma svi ostali klubovi igraju mnogo otvorenije i lakse u defanzivi.....I dalje ne mogu da prihvatim da Messi vise ne igra za Barselonu,sve mi djeluje nestvarno.
(Sinke, 14. septembar 2021 21:33)
Ma muke je imao Bajern dok je faktor Mesi bio u Barsi.

Back in Black

pre 2 godine

Barselona Kutinjo,Dembele i Grizman pa skoro 400 miliona a ne zna se ko je veci promašaj.A realno ko bi rekao da ce Kutinjo ovako da se raspadne.

kol

pre 2 godine

Da nije kladionice 90 posto ljudi ovo ne bi gledalo. Fudbal samo kladionicama moze da bude zahvalan za gledanost. Kad bi se kladionice ukinule svim igracima bi se ta 90 posto umanjila plata. Pogledajte samo reklame na Areni...

bmiles

pre 2 godine

Ah Malme zalutao u LS kad im Juve u gostima vec vodi sa 3:0 na poluvremenu!
Alegri zna sta radi! Sad je Dijabala glavni kako je trebalo biti ranije.U MU pometnja,Pogba izgubljen u svemiru,(trebalo ga je pustiti,samo zauzima mesto Maticu na toj poziciji),Barsa bez pravog c-fora utopija koja se vidi iz aviona,tako da PSG iako prepun zvezdama pored svega uz Bajern najveci faforit, jer Mesi je ipak prevaga koja je nedostajala.Tu je jos Celzi,ranjeni Liverpul kad bolje razmislis mozda su u poravu oni sto su trazili Super Ligu sampiona.Ovako samo se igraci giganata bespotrebno umaraju do cetvrtfinala! Ah da UEFA brine samo o lovi,a tu nema leka i leba da gledamo pravi fudbal do cetvrtfinala!

Neo@

pre 2 godine

PeraBeblja, 14. septembar 2021 21:29)

Pa što bi bio multiprenos, kad Arenasport prenosi svih 6 utakmica večeras!?!
Uveli su još 3 odnosno 4 dodatna kanala i shodno tome, nema potrebe za time. Mada lično mislim kao i ti, tj nije loše da na jedan kanal imaju i multiprenos, što će verujem uskoro i krenuti da rade!
Ali daleko od toga da se to nazove skandal!
Ljudi bukvalno prenose svaku utakmicu LS i opet ima nezadovoljnih, a što je do pre nekoliko godina bilo gotovo pa nezamislivo za srpsko tržište, bogami i ona u okolini!

djura

pre 2 godine

Nije CZ imala srece u kvalifikacijama za ligu šampiona pa naletela na Serif iz Moldavije. Inace bi ove godine istu sigurno osvojila. Hahaha
(Neutralni, 14. septembar 2021 20:22)

ti se bas razumes u fudbal ako mislis da bi cz osvojila

Back in Black

pre 2 godine

Jaooooooooo..
koga, bre, ovo više zanima, evo 20 godina svake godine istih 7-8 klubova se vrte, koliko puta smo gledali ovo, iskreno LŠ mi je zanimljiv sada koliko i Radnik Surdulca protiv Kolubare.
(Ekspo, 14. septembar 2021 21:19)
Aj prebaci na Pink i gledaj Farmu ne smaraj ovde ako te ne zanima.

Sinke

pre 2 godine

U ovih nekoliko utakmica sam primjetio da protivnicki klubovi sada igraju potpuno slobodno i otvoreno protiv Barselone,nema vise defanzivne igre,igra se otvoreno,i zbog toga i Barselona ima mnogo vise prostora u napadu....Naravno,faktor Messi,vise nije u Barsi,odma svi ostali klubovi igraju mnogo otvorenije i lakse u defanzivi.....I dalje ne mogu da prihvatim da Messi vise ne igra za Barselonu,sve mi djeluje nestvarno.

cemerko

pre 2 godine

Kakav tim Barselone-
da je neka igrica gde bih mogao na osnovu imena da kazem koji je tim -
najvise sto bi dobili je Sasuolo-Lil-Fejnord-Leverkuzen-Arsenal a iz Spanije uvek neugodni Betis.
Susni period ceka Barsu.

Oliver

pre 2 godine

Kad se samo setim koliko je fudbalski "pismeni" Nesrecni Zidar sa baustelle govorio da ce Niko Kovac osvojiti ligu sampiona,a da Hansi Flik nikad nece,hahahahahahahaha

Ekspo

pre 2 godine

Jaooooooooo..
koga, bre, ovo više zanima, evo 20 godina svake godine istih 7-8 klubova se vrte, koliko puta smo gledali ovo, iskreno LŠ mi je zanimljiv sada koliko i Radnik Surdulca protiv Kolubare.

FCB Vizemeister dahoam

pre 2 godine

A fantastični Coutinho i u ovoj Barsi na klupi. Kada se setim kako je bio hvaljen na ovom sajtu od fudbalski neposmenog a ostrašćenog navijača Bajerna!

Legolas

pre 2 godine

Ovo što igra Barsa je na nivou ispod proseka,da budem blag!
Da im nisu kombinovali štoperi posed bi joj bio,na nivou zonaša!

Bez strategije,bez formiranja igre,stila,jasnog cilka,nakon odlaska Mesija.
I sada će utonuti u prosek.
De Jong!
Ok,ako ti je cilj Elče ili jače neœto,poput Betisa da dobijaš!

Bajern melje,konstantan godinama,jako,brzo,u posedu perfektan,u energiji i kretnji igrača,bez konkurencije na svetu.
Bio je moćan sa Nagelsmanom biće još bolji,u svim aspektima.
Nema kalkulisanja,svaki minut je bitan,igraj otvoreno,napadački,ne smaraj mena,sebe,navijačezgledaoce.Nego trči!!!!Nemac!!!

Samo iz poštovanja,može da se desi da Barsa ne primi jos dva tri komada.Inače Bajern izgleda može kad hoće i kooiko hoće dajoj da.
Gorecka Kimih,Miler,uradili su da vezni red Barse ne postoji,kao da igra sa amaterima.

samo jako

pre 2 godine

Covece na sta je spala ova Barselona i ko su njoj sada glavni igraci? Do ne tako davno je sve prstalo od vrhunskih igraca na svakoj poziciji, a pogotovo vezni red, a gle sada ovu tugu. Kada vidim da im je jedan limitirani Depaj glavni igrac, e to se onda zove raspad kluba. Njima krece sada mozda i najgori period u novijoj istoriji i teska borba sa klubovima sa sredine tabele, a ne bi me cudilo i nize. Tuga...

moca

pre 2 godine

Kako siroka ramena ima ovaj Levandovski? Cudo jedno. Zbog toga cu veceras navijati za Bajern!
(Kaiser Roger, 14. septembar 2021 21:15)

ono kad si toliko mentalno slab da te pogadjaju komentari nekog nebitnog nepoznatog lika sa interneta do te mere da uzimas njegov nik i pises lose o samom sebi loooooool

Neutralni

pre 2 godine

Nije CZ imala srece u kvalifikacijama za ligu šampiona pa naletela na Serif iz Moldavije. Inace bi ove godine istu sigurno osvojila. Hahaha

Mia san Mia

pre 2 godine

A jest' covjek odvratan ,ovaj Miler,da mi posalje 5 miliona evra rekao bih isto!Rijetko antipatican lik.
(Rajko, 14. septembar 2021 21:46)

Cuti tu, 50 ojra da ti posalje polirao bi mu auto i jos nesto svaki dan…

cemerko

pre 2 godine

Kakav tim Barselone-
da je neka igrica gde bih mogao na osnovu imena da kazem koji je tim -
najvise sto bi dobili je Sasuolo-Lil-Fejnord-Leverkuzen-Arsenal a iz Spanije uvek neugodni Betis.
Susni period ceka Barsu.

Ekspo

pre 2 godine

Jaooooooooo..
koga, bre, ovo više zanima, evo 20 godina svake godine istih 7-8 klubova se vrte, koliko puta smo gledali ovo, iskreno LŠ mi je zanimljiv sada koliko i Radnik Surdulca protiv Kolubare.

Back in Black

pre 2 godine

U ovih nekoliko utakmica sam primjetio da protivnicki klubovi sada igraju potpuno slobodno i otvoreno protiv Barselone,nema vise defanzivne igre,igra se otvoreno,i zbog toga i Barselona ima mnogo vise prostora u napadu....Naravno,faktor Messi,vise nije u Barsi,odma svi ostali klubovi igraju mnogo otvorenije i lakse u defanzivi.....I dalje ne mogu da prihvatim da Messi vise ne igra za Barselonu,sve mi djeluje nestvarno.
(Sinke, 14. septembar 2021 21:33)
Ma muke je imao Bajern dok je faktor Mesi bio u Barsi.

kol

pre 2 godine

Da nije kladionice 90 posto ljudi ovo ne bi gledalo. Fudbal samo kladionicama moze da bude zahvalan za gledanost. Kad bi se kladionice ukinule svim igracima bi se ta 90 posto umanjila plata. Pogledajte samo reklame na Areni...

xxxx

pre 2 godine

Pa jeste smaracina kad svi osuli drvlje i kamenje protiv nove lige pa sad gledamo Serif, Malme, Volsburg, Briz, Jang bojs i ostalu fudbalsku silu u LS
(Admiral, 14. septembar 2021 23:03)
A zamisli tek smaracinu da stalno igraju jedni te isti timovi, sa jednim te istim preplacenim fudbalerima. Nekad je Real Madrid-Milan bio dogadjaj koji se pamti, danas, samo jos jedna genericka utakmica sa generickim fudbalerima. Ocajan je fudbal postao, zao mi ovih klinaca sto odrastaju uz ovo

samo jako

pre 2 godine

Covece na sta je spala ova Barselona i ko su njoj sada glavni igraci? Do ne tako davno je sve prstalo od vrhunskih igraca na svakoj poziciji, a pogotovo vezni red, a gle sada ovu tugu. Kada vidim da im je jedan limitirani Depaj glavni igrac, e to se onda zove raspad kluba. Njima krece sada mozda i najgori period u novijoj istoriji i teska borba sa klubovima sa sredine tabele, a ne bi me cudilo i nize. Tuga...

Back in Black

pre 2 godine

A kladionice stavile 1.9 na Bajern ?
(loyd, 14. septembar 2021 22:44)
Pa kada se završi utakmica sve znamo.Koliko si para ubacio ako ti je takva kvota? Mogao si kucu ili stan da uložiš i svu uštedjevinu.Manite me tih klasicnih fora ono znao sam.A odigrao pored te utakmice još 8 parova i ubacio 50 dinara.

FCB Vizemeister dahoam

pre 2 godine

A fantastični Coutinho i u ovoj Barsi na klupi. Kada se setim kako je bio hvaljen na ovom sajtu od fudbalski neposmenog a ostrašćenog navijača Bajerna!

Legolas

pre 2 godine

Ovo što igra Barsa je na nivou ispod proseka,da budem blag!
Da im nisu kombinovali štoperi posed bi joj bio,na nivou zonaša!

Bez strategije,bez formiranja igre,stila,jasnog cilka,nakon odlaska Mesija.
I sada će utonuti u prosek.
De Jong!
Ok,ako ti je cilj Elče ili jače neœto,poput Betisa da dobijaš!

Bajern melje,konstantan godinama,jako,brzo,u posedu perfektan,u energiji i kretnji igrača,bez konkurencije na svetu.
Bio je moćan sa Nagelsmanom biće još bolji,u svim aspektima.
Nema kalkulisanja,svaki minut je bitan,igraj otvoreno,napadački,ne smaraj mena,sebe,navijačezgledaoce.Nego trči!!!!Nemac!!!

Samo iz poštovanja,može da se desi da Barsa ne primi jos dva tri komada.Inače Bajern izgleda može kad hoće i kooiko hoće dajoj da.
Gorecka Kimih,Miler,uradili su da vezni red Barse ne postoji,kao da igra sa amaterima.

facts

pre 2 godine

Barsa 0-3 Bajern Minhen
Barsa je 1. put u istoriji Evropskih takmičenja izgubila 3 meča kod kuće u nizu (Juventus, PSŽ, Bajern M)!
Barsa 1. put u istoriji LŠ nije uputila šut u okvir gola protivnika (B 0-7 BM, u šutevima u okvir gola)! Opta navodi da je to od sezone 2003/04 (jer nemaju ranije podatke).
Poslednja 2 puta kada je Barsa izgubila 1. meč u LŠ:
1997 Njukasl 3-2 (het trik F. Asprilje)
2021 0-3 Bajern M
Niko nije osvojio LŠ, nakon što je počeo LŠ porazom.
Bajern M. je 78. meč u nizu dao gol(ove). Svetski rekord drži River Plejt (96 mečeva 1936-1939).
Timovi koji su dali najviše golova Barsi u KEŠ+LŠ:
25 Bajern
21 PSŽ, Milan
Igrači koji su dali najviše golova Barsi u LŠ:
7 T. Miler
5 A. Ševčenko
4 Žuninjo Pernambukano, K. Embape
Levandovski je 18. meč u nizu bio strelac za Bajern (29 golova). On je dao 34 golova u poslednja 33 meča u LŠ.
Levandovski je ostvario 17. pobedu u nizu u LŠ, čime se izjednačio sa M. Nojerom (to je rekord LŠ). U tih 17 pobeda je dao 22 gola.
Najmlađi ne-Španci (i oni koji ne igraju za Španiju) koji su igrali za Barsu u LŠ:
17 god 166 dana Mesi
18 g 104 d Y. Demir
Pozdrav.

Barca

pre 2 godine

(choda gaucho, 14. septembar 2021 23:16)
Druze, ja zaista iz sveg srca zelim svu srecu Barsi ali nisam toliki mazohista da ih pratim i dalje. 15 godina zivota sam im pokklonio i docekao da oteraju sve svoje najvece zvezde i legende kluba. Takav klub ne zasluzuje postovanje i to ces videti uskoro od njihovih najvernijih navijaca a ne od nas, nazovi pravih navijaca. Barselona nikada vise nece biti isti klub, 4-3-3 sa tika takom, sa ovakvim panjevima treba da zaborave zauvek onace ce otici u istoriju

moca

pre 2 godine

Kako siroka ramena ima ovaj Levandovski? Cudo jedno. Zbog toga cu veceras navijati za Bajern!
(Kaiser Roger, 14. septembar 2021 21:15)

ono kad si toliko mentalno slab da te pogadjaju komentari nekog nebitnog nepoznatog lika sa interneta do te mere da uzimas njegov nik i pises lose o samom sebi loooooool

Back in Black

pre 2 godine

Jaooooooooo..
koga, bre, ovo više zanima, evo 20 godina svake godine istih 7-8 klubova se vrte, koliko puta smo gledali ovo, iskreno LŠ mi je zanimljiv sada koliko i Radnik Surdulca protiv Kolubare.
(Ekspo, 14. septembar 2021 21:19)
Aj prebaci na Pink i gledaj Farmu ne smaraj ovde ako te ne zanima.

Neutralni

pre 2 godine

Nije CZ imala srece u kvalifikacijama za ligu šampiona pa naletela na Serif iz Moldavije. Inace bi ove godine istu sigurno osvojila. Hahaha

Čiča Miloje

pre 2 godine

Dok je Pikea, Busketsa, Albe... Biće vune...
Stiže račun na naplatu... Ali ne zbog odlaska Mesija, Suareza... Već pet godina unazad katastrfalna selekcija najvljivala je put u ćorsokak... Pike i katalonsko društvance je sprečavalo svaku iole bolju selekciju, ako izuzmemo Kutinja i Grizmana. A videlo se koliko je odbrana šuplja, kada su gubili od Rome, Bajerna (7:0 u dve utakmice) , Liverpula....Dovodili su trenere koji ne nisu mešali u svoj posao . Jedina ozbiljna akvizicija bio je Frenki de Jong , ali su ga uništili pozicijom na kojoj je morao svaku loptu Albi, Busketsu ili Pikeu... Počeli su da igraju fudbal unazad, po 800 dodavanja, čisto gubljenje vremena (800 po četiri sekunde za svako, to 3.200 sekundi dosade, a sat ima 3.600 sek.!) , kao u rukometu se zona igrala .
U istoriji, čini mi se, nije zabeležen takav sunovrat jednog vrhunskog kluba...

🔵⚪ OFK BEOGRAD

pre 2 godine

Barsa ce opet zlostavljati Bajern i ostale kao nekada...
(choda gaucho, 14. septembar 2021 23:16)

😂 ...a,kada je Barsa "zlostavljala" Bajern?

Neo@

pre 2 godine

PeraBeblja, 14. septembar 2021 21:29)

Pa što bi bio multiprenos, kad Arenasport prenosi svih 6 utakmica večeras!?!
Uveli su još 3 odnosno 4 dodatna kanala i shodno tome, nema potrebe za time. Mada lično mislim kao i ti, tj nije loše da na jedan kanal imaju i multiprenos, što će verujem uskoro i krenuti da rade!
Ali daleko od toga da se to nazove skandal!
Ljudi bukvalno prenose svaku utakmicu LS i opet ima nezadovoljnih, a što je do pre nekoliko godina bilo gotovo pa nezamislivo za srpsko tržište, bogami i ona u okolini!

dude

pre 2 godine

Jel mesi povrijeđen ili zašto večeras ne igra ?? ?
(Flash, 14. septembar 2021 22:48)

mesi je otvorio burekdžinicu u parizu i mesi burek sa sirom i mešanu robu. edukuj se.

Oliver

pre 2 godine

Kad se samo setim koliko je fudbalski "pismeni" Nesrecni Zidar sa baustelle govorio da ce Niko Kovac osvojiti ligu sampiona,a da Hansi Flik nikad nece,hahahahahahahaha

Misa

pre 2 godine

Ljudi, nije barsa uopšte toliko loša koliko je bajern zverina. Ali, barsi neverovatno nedostaje jedan opasan i pravi špic. Da imaju svetskog špica bili bi veoma dobri. Ovako, ko tupim nožem da sečeš meso.

Oliver

pre 2 godine

Predivno je biti navijac Bayerna,em pobedjujes,uzivas u prelepom fudbalu,em zaradjujes laku lovu. Danas oko 2 sam rekao da je kvota 2,15 cist poklon. Nagelsman je juce rekao da hoce da igra zabavan fudbal,a nikako dosadan sa velikim posedom lopte. I zaista,veceras je posed bio 50:50. Veoma me je podsetila ova utakmica na onaj revans 2013. kada je isto bilo 3:0 na camp nou i isto barsa nije imala nijednu jedinu ozbiljnu sansu. Odnos suteva je bio 7:0 u okvir gola,16:5 ukupno,dakle Nojer uopste nije imao posla. Razlika je evidentna u klasi,Bayernov sastav je prakticno isti kao prosle sezone,nema samo alabe i boatenga,dosli upamecano i zabicer. Upamecano je vec sada glavni stoper,odlicno se snasao. Lewandowski je dokazao da je trenutno najveci centarfor na svetu.Da nisu povukli rucnu kocnicu posle drugog gola,ovde je realno trebalo biti 6,7 golova. Ali ima vremena,primice toliko u revansu u decembru,heheh. Bayern je vec osvojio prvo mesto u grupi,a verujem da ce Benfica biti druga.

smehotres

pre 2 godine

Bayern faktički s pola snage odradio utakmicu protiv odmornije Barcelone koja je za vikend bila pošteđena ligaške utakmice. Veći otpor bi pružili Bochum ili momčad sastavljena od Talibana. R.i.p. Barcelona.

PeraBeblja

pre 2 godine

@Neo@,
Nažalost ja imam Antena Plus i 5 Arena kanala, na dvojci je išla odbojka te sam od 6 utakmica mogao da ispratim 4, sa menjanjem kanala bez prestanka. Poenta multiprenosa je da ljudi koji žele da sve prate (kao ja) mogu to da urade, da vide dobre šanse i golove sa svih utakmica. Jer ja ne navijam ni za jedan od svih LŠ klubova i zanima me samo da vidim dobre detalje, a ne da moram da uključim FlashScore pa da menjam kanale kad padne gol negde. Multiprenos je Arena imala od početka, imaju ga Sky, BeIn i ostali i dalje, tako da se nadam da će ga vratiti.

Arka

pre 2 godine

(Sasa, 14. septembar 2021 23:10)

Barsa je sa Mesijem 2009 i 2015 godine dala 10 komada Bajernu u 4 utakmice. Mislim da se Boatengu i danas vrti u glavi od onog iz 2015 godine.

Sasa

pre 2 godine

U ovih nekoliko utakmica sam primjetio da protivnicki klubovi sada igraju potpuno slobodno i otvoreno protiv Barselone,nema vise defanzivne igre,igra se otvoreno,i zbog toga i Barselona ima mnogo vise prostora u napadu....Naravno,faktor Messi,vise nije u Barsi,odma svi ostali klubovi igraju mnogo otvorenije i lakse u defanzivi.....I dalje ne mogu da prihvatim da Messi vise ne igra za Barselonu,sve mi djeluje nestvarno.
(Sinke, 14. septembar 2021 21:33)

Covece, Bajern jeste pregazio faktor Mesi Barselonicu sa 8:2, a ti govoris o nekakvoj defanzivi kod svih.

Back in Black

pre 2 godine

Barselona Kutinjo,Dembele i Grizman pa skoro 400 miliona a ne zna se ko je veci promašaj.A realno ko bi rekao da ce Kutinjo ovako da se raspadne.

🔵⚪ OFK BEOGRAD

pre 2 godine

Komentator koji je prenosio utakmicu je ipak najveci utisak ove veceri.

...a,rezultat nije iznenadjenje,Barsa je pukla kao klub.

deda

pre 2 godine

malo me smorila utakmica, mada je ovo jos uvek bez onoga ..pobedi ili vozdra, uopste svi presli na neko petljanje do bola okolo naokolo pa do golmana nazad i tako u nedogled...
sta bi sa junajtedom, crveni u utakmici sa duplo manje faulova od svih utakmica..

bistri

pre 2 godine

Jaooooooooo..
koga, bre, ovo više zanima, evo 20 godina svake godine istih 7-8 klubova se vrte, koliko puta smo gledali ovo, iskreno LŠ mi je zanimljiv sada koliko i Radnik Surdulca protiv Kolubare.
(Ekspo, 14. septembar 2021 21:19)
Tebe zanima cim si pisao ovde!

Sinke

pre 2 godine

U ovih nekoliko utakmica sam primjetio da protivnicki klubovi sada igraju potpuno slobodno i otvoreno protiv Barselone,nema vise defanzivne igre,igra se otvoreno,i zbog toga i Barselona ima mnogo vise prostora u napadu....Naravno,faktor Messi,vise nije u Barsi,odma svi ostali klubovi igraju mnogo otvorenije i lakse u defanzivi.....I dalje ne mogu da prihvatim da Messi vise ne igra za Barselonu,sve mi djeluje nestvarno.

choda gaucho

pre 2 godine

Lepo je bilo navijati za barsu sve ove godine.A sad adio. Zapravo, shvatio sam da sam sve ove godine navijao za mesija, inijestu, xavija i pre svih ronaldinha. gubitak mesija je nenadoknadiv ali se pre svega vidi u odbrani.Sada je pun akcenat na zadnju liniju i samo ce se brojati golovi u mrezi Ter stegena.Jer nema Mesija da izvuce tekmu. Pike ce morati biti najbolji igrac , toliko ce posla imati da ce od njega zavisiti . Puno srece
(Barca, 14. septembar 2021 22:51)

Klasican primer plasticnog navijaca, bio klinac ili ne(jos gore ako nisi) zbog takvih polu navijaca su drugi, istinski navijaci Barse, koji je vole zbog tradicije, uvek kroz istoriju smekerskog, napadackog fudbala, njene formacije 4-3-3 i jos mnogo stvari, e ti navijaci su zbog vas, plasticara i sminkera i fudbalskih neznalica na losem glasu... takvi navijaci Barsi ni ne trebaju... Kada ode glupi Kuman i dodje Xavi, sa svim ovim nenormalno talentovanim klincima, Barsa ce opet zlostavljati Bajern i ostale kao nekada... jedno ocajno i lopovsko rukovodstvo, slicno ovima u nasim klubovima i reprezentaciji je zamalo totalno unistilo Barsu, ali prevelika je barsa da bi je ovo unistilo, tek sa Xavijem na mestu trenera krece nova zlatna era, siguran sam, jos bogatija trofejima, dominantnija po igri i duza, samo cekajte...

činjenice

pre 2 godine

Potražite međusobni omjer Bayerna i Barcelone, prva utakmica je odigrana 1996. u Kup UEFA-e. Barcelona je slavila tek 3 puta, od toga je jedna pobjeda beznačajna jer je bila prijateljska utakmica. Toliko o "Barceloninom zlostavljanju Bayerna".

ivan

pre 2 godine

Kakav smor od utakmica, na 6 utakmica 2 gola za pola sata! Plus Arena nema multiprenos što je sramota!
(PeraBeblja, 14. septembar 2021 21:29)

Мени је боље да иду посебно утакмице, или барем потенцијално најзанимљивија да иде посебно.

🔵⚪ OFK BEOGRAD

pre 2 godine

Barsa ce opet zlostavljati Bajern i ostale kao nekada...
(choda gaucho, 14. septembar 2021 23:16)

😂 ...a,kada je Barsa "zlostavljala" Bajern?
(🔵⚪ OFK BEOGRAD, 14. septembar 2021 23:34)

10 utakmica - Bajern 7,Barsa 3 i jedna nersena.Gol razlika - 25:13.

Robert Lewandowski

pre 2 godine

Barsa je sa Mesijem 2009 i 2015 godine dala 10 komada Bajernu u 4 utakmice. Mislim da se Boatengu i danas vrti u glavi od onog iz 2015 godine.
(Arka, 14. septembar 2021 23:46)

Za 2009. svaka cast, Bajern je tada bio u tranziciji, ali 2015. je Bajernu falilo pola tima... Obrni okreni, Bajern je svakako pencilin za Barsu. Onaj debakl Barse sa Mesijem, Cavijem, Inijestom... 7:0 u dvomecu 2013. i onaj debakl od 8:2 prosle godine ce biti upamceni zauvek i to ne moze niko da ospori. Sacuvao je njega Boa u finalu SP, a Riberi 2013. poslao na zadnjicu. Mogao si i to da spomenes.

Barca

pre 2 godine

Lepo je bilo navijati za barsu sve ove godine.A sad adio. Zapravo, shvatio sam da sam sve ove godine navijao za mesija, inijestu, xavija i pre svih ronaldinha. gubitak mesija je nenadoknadiv ali se pre svega vidi u odbrani.Sada je pun akcenat na zadnju liniju i samo ce se brojati golovi u mrezi Ter stegena.Jer nema Mesija da izvuce tekmu. Pike ce morati biti najbolji igrac , toliko ce posla imati da ce od njega zavisiti . Puno srece

maya

pre 2 godine

Iz hodine u godinu se vidi da u najacem takmicenju nije sramota primiti 3,4,5,6 golova na utakmici.Sramota je ne pobediti bas ni jednu utakmicu .

Eee

pre 2 godine

Ma muke je imao Bajern dok je faktor Mesi bio u Barsi.
(Back in Black, 14. septembar 2021 22:15)

Muke ili ne, Barselona sa Mesijem u ekipi, nije izgubila prvi meč u ligi šampiona još od sezone 2007/08. 23 gola od ukupno 47 na tim mečevima.

*

pre 2 godine

Po prvi put u ko zna koliko godina bio sam, još prilikom izvlačenja parova, uveren da Barsa ovo uverljivo gubi. I ne bi tu ni tri Mesija pomogla. Videlo se i prethodnih nekoliko sezona da tim jednostavno ne poseduje konsistenciju neophodnu za osvajanje LŠ. Naročito je to očigledno bilo na gostovanjima u završnicama takmičenja kada su godinu za godinom doživljavali autentične rezultatske katastrofe. A sve je kulminiralo onim blago rečeno demoliranjem od strane upravo Bajerna. Ako je do tada i postojala kakva takva vera u postizanje uspeha, mislim da je onda i najokorelijim fanovima došla do mozga spoznaja o konačnom kraju jedne ere i jednog od najvećih timova ikada. Mnogo se, mora se priznati, Barsa provlačila i na respekt s kojim su protivnici dolazili na Kamp Nou, ali sada definitivno ne mogu igrati ni na tu kartu. Ostaju jak tim, međutim nisu više vrhunski. Mišljenja sam da se više nikako ne mogu nositi sa kremom evropske elite tipa Mančester Siti, Liverpul, Čelzi, Real, Atletiko Madrid, PSŽ i, razume se, Bajern, koji im je, uzgred, i istorijski slaba tačka.

123456

pre 2 godine

Barselona prvi puta od 2004 godine na Kamp Nou-u nije imala sut na gol u prvom poluvremenu.

A dok je Mesi bio tu uvek su davali Bajernu po 3,4,5 golova. Doduse ono jednom su i primili 8 hahah xD

Oliver

pre 2 godine

Barsa je sa Mesijem 2009 i 2015 godine dala 10 komada Bajernu u 4 utakmice. Mislim da se Boatengu i danas vrti u glavi od onog iz 2015 godine.
(Arka,

Bayern je 2013. i 2020. godine dao 15 komada Barsi u 3 utakmice.
Ko je bolji,heheheh?

Musketir

pre 2 godine

(Robert Lewandowski, 15. septembar 2021 01:43

Tipican primer omalovazavanja tudjeg uspeha i velicanja svoga. 2009 Bayern je bio itekako jak, samo godinu dana posle su igrali finale LS sa Interom. Barsa ih demolirala na krilima Mesija koji je pravio cuda do te mere, da su im u prvih pola sata tog dvomeca vec stavili 4 komada i ostala 3 poluvremea se doslovno setkali. Stedeli snagu a i nisu hteli dodatno ponizavati bavarce. Rumenige je tada izjavio da niko nikad u istoriji tako nije ponizio Bayern. Zatim kazes kako je Bayern bio desetkovan 2015 sto je istina, al si zaboravio kako je Barsa isto tako bila destkovavana protiv Bayerna 2013 kad su igrali bez pola odbrane i sa rovitim Mesijem koji se tek oporavio od povrede. Protiv PSG je usao sa klupe i izvlacio ih. Ali jos bitnije, zaboravio si da je 2013 Barsa igrala protiv Bayerna bez trenera jer je Tito vec bio na samrtnoj postelji. Samo nekoliko meseci posle toga je umro. Igracima barse nije bilo ni do cega a vi navijavi Bayerna i Reala ste prednjacili tada sa ismejavanjem jadnog coveka i citavu situaciju pisajuci ovde kako on moze drzati treninge preko skajpa. Da , da, vi navijaci Bayerna ste prednjacili u tome dobro se secam.I onda imas obraza i doci i pljunuti na barsine pobede a uzdignuti Bayernove???I zadnjih 8-2 Bayern je imao mnogo vise odmora i vremena za pripremu. Videlo se s marsa koliko su sveziji.Sram da te bude sto na ovaj nacin spinujes i nemas gram dostojanstva i objektivnosti decace.Al to su fanovi Bayerna.

bmiles

pre 2 godine

Ah Malme zalutao u LS kad im Juve u gostima vec vodi sa 3:0 na poluvremenu!
Alegri zna sta radi! Sad je Dijabala glavni kako je trebalo biti ranije.U MU pometnja,Pogba izgubljen u svemiru,(trebalo ga je pustiti,samo zauzima mesto Maticu na toj poziciji),Barsa bez pravog c-fora utopija koja se vidi iz aviona,tako da PSG iako prepun zvezdama pored svega uz Bajern najveci faforit, jer Mesi je ipak prevaga koja je nedostajala.Tu je jos Celzi,ranjeni Liverpul kad bolje razmislis mozda su u poravu oni sto su trazili Super Ligu sampiona.Ovako samo se igraci giganata bespotrebno umaraju do cetvrtfinala! Ah da UEFA brine samo o lovi,a tu nema leka i leba da gledamo pravi fudbal do cetvrtfinala!

vince carter

pre 2 godine

Nisam nikakav fan Mesija,daleko od toga ali "sef strucnog staba" je uverljivo najveca botina na sajtu ikada,posto prvu ligu jedne velike zemlje nazivas "farmers league" samo cu reci da su stotine igrace iz francuske lige presli u Englesku i izdominirali,jedan Dimitry Payet je u Engleskoj izgledao kao na video igri,pa se svojevoljno vratio u Marsej,on je samo jedan od brdo primera. Jedan Bruno Fernandes iz portugalske lige je jedan od najboljih igraca a Ruben Dias stoper,dokle ta trabunjanja o ligama haha,Sadio Mane je iz Austrijske lige presao u Englesku,toliko povrsnosti se krije u vama.A jos recenica da Messi svoje neznanje krije iza Neymara,Mbapea,Veratija..aman :))

kralj

pre 2 godine

minoraur@
Barsu nikad nisam voleo ali je verovatno onaj tim sa Mesijem,Cavijem I Inijestom mozda I najbolji svih vremena,Mesi je veliki igrac ali ovoj Barsi ni tri Mesija ne mogu da pomognu.

vince carter

pre 2 godine

Za one koji pisu da je Bajern 2009 i 2010 bio itekako jak. Bili su apsolutno prosecni u odnosu na jake timove,2010 ih je Roben bukvalno sam nosio,samo da se setite da su za bajern tada igrali But,van buyten,demikelis,badstuber,pranjic,hamit altintop,muller nije bio ni senka igraca koji je postao,olic i drugi,apsolutno svi su bili ubedjeni da Inter osvaja u finalu. Oni su u osmini prosli Fiorentinu ukupno 3-3 zbog gola klosea iz cistog ofsajda u minhenu i evrogolom Robena u firenci koji ih je icupao,Junajted su prosli takodje neresenim ishodom i opet zbog evrogola Robena i onog crvenog kartona za junajted,dok su u polufinalu imali lak posao protiv Liona. A 2009 Barsa je sa Mesijem,Etom,Anrijem,Xavijem,Inuestom,Pujolom,Alvesom bila spejs satl za njih.

Admiral

pre 2 godine

@ Koja smaracina postala ova Liga Sampiona. To jedino ima smisla gledati u nokaut fazi, i to kad igraju ekipe izjednacenog kvaliteta.
(billy, 14. septembar 2021 22:31)

Pa jeste smaracina kad svi osuli drvlje i kamenje protiv nove lige pa sad gledamo Serif, Malme, Volsburg, Briz, Jang bojs i ostalu fudbalsku silu u LS

Mile grobar

pre 2 godine

Tipican primer omalovazavanja tudjeg uspeha i velicanja svoga. 2009 Bayern je bio itekako jak, samo godinu dana posle su igrali finale LS sa Interom.

Nemoj me nasmijavati, ako Boga znaš! 2009 su Bajernovi odbrambeni igrači bili Lell, Breno, Demichelis i Oddo. Na golu je bio Butt. Nemoj me tjerati da spomenem ko ih je vodio tad. Ne želiš da traumatiziram Bajernove navijače spominjući ime tog trenera. Nemoj molim te!
Finale 2010 u Madridu je bila čista sreća, Bajern tad uopšte nije bio jak. Tek 2012 dolaskom legendarnog Jup Hajnkesa Bajern postaje velesila i katapultira se u TOP 2 evropskog fudbala. Van Gal je postavio kamen temeljac tom uspjehu. Barca je u mojim očima još uvijek iza Reala i Bajerna na trećem mjestu, zbog uspjeha u proteklih 15-20 godina, ali ako ovako nastave, ne znam šta da ti kažem.

Piksi

pre 2 godine

Žalosno da Bajern totalno rutinski uzima u Barceloni i to sa pola truda. Barcelona mi je sinoć nekako bespomoćno djelovala. Igrali su samo kada im je Bajern dopuštao, a na to sve ovaj vikend su se mogli odmoriti i skupiti snagu za ovu utakmicu. Bajern nakon Lajpciga demolira i Katalonce, oba gostovanja. Ne znam šta će biti u uzvratnoj u Minhenu, mada crno im se piše. Nemaju apsolutno nikakave šanse da se Bajernu uopšte suprotstave. U onome porazu od 2:8 su se bar suprotstavili, trudili su se, dali sve od sebe, bilo je života u ekipi (kakvog takvog), imali su čak i dobre šanse na početku utakmice, ovo sinoć je bila KATASTROFA!

Granota

pre 2 godine

Druze, ja zaista iz sveg srca zelim svu srecu Barsi ali nisam toliki mazohista da ih pratim i dalje. 15 godina zivota sam im pokklonio i docekao da oteraju sve svoje najvece zvezde i legende kluba.

(Barca, 14. septembar 2021 23:51)

Ja od 2002. navijam za Levante. Privukao me Peđa Mijatović, a zadržao me duh kluba i navijača. I kad su upali u Primeru, i kad su ispali, i kad su bili pred bankrotom, i kad su bili Eurolevante, i sada kad su me doveli do katatonije svojom bezličnošću. Klub je mnogo više od uprave. Kad ne valja, žališ se, psuješ ih, ali uvek navijaš, nema nazad. Ja navijam za klub, ne za pobednika. Kakav je, takav je, moj je.

nik.

pre 2 godine

Treba istrpeti mlade generacije i treba kapitene Albu, Busketsa, Roberta i Pikea staviti na klupu. Jedina dobra stvar po Barselonu je da juce nije ograo Lenglet, da je igrao primili bi 5-6 komada sigurno. Ovo je tezak poraz, ako Kuman nastavi redom gubiti velike utakmice treba mu se zahvaliti sto pre. Ima Barsa kvalitet da se bori u Spaniji, ali Bayern je druga prica, na nivou Bayerna su samo City i PSG.

Robert Lewandowski

pre 2 godine

Tipican primer omalovazavanja tudjeg uspeha i velicanja svoga. 2009 Bayern je bio itekako jak, samo godinu dana posle su igrali finale LS sa Interom. Barsa ih demolirala na krilima Mesija koji je pravio cuda do te mere, da su im u prvih pola sata tog dvomeca vec stavili 4 komada i ostala 3 poluvremea se doslovno setkali. Stedeli snagu a i nisu hteli dodatno ponizavati bavarce. Rumenige je tada izjavio da niko nikad u istoriji tako nije ponizio Bayern. Zatim kazes kako je Bayern bio desetkovan 2015 sto je istina, al si zaboravio kako je Barsa isto tako bila destkovavana protiv Bayerna 2013 kad su igrali bez pola odbrane i sa rovitim Mesijem koji se tek oporavio od povrede...

Ja navijam za Bajern decenijama i znam vrlo dobro kada smo bili koliko jaki. 2009. je Bajern bio u tranziciji, a Barsa u naletu. Lepo ti je to objasnio i jedan korisnik dole. Mesi je nestao u vidu magle 2013. Riberi ga je poslao na zadnjicu, a u revansu je molio da ne igra, tako su pisali spanski mediji. Inace, Riberi i Roben su se isto vratili iz povreda pred taj mec. Znam da je Barsin trener bio bolestan, ali ne mozes reci da je to alibi za 7:0. Barsa igrala bez pola odbrane? Nisam znao da su Alba, Alves, Pike i Valdes bili rezervisti... Nemam nameru nikog da vredjam, samo sam izneo cinjenice. Respektujem Barsu, ne ponizavam je, mada ima materijala itekako... Vi navijaci Barse jednostavno morate da shvatite da Barsa vise nije u top 10 klubova na svetu, i pitanje je kada ce to opet biti...

Oliver

pre 2 godine

Momak @facts je sve objasnio. Mozemo mi navijaci da budemo pristrasni i neobjektivni,ali brojevi ne mogu. Statistika ne laze. A statistika jasno kaze da je Bayern najveca nocna mora Barcelone u njenoj istoriji,hehehehe

djura

pre 2 godine

Nije CZ imala srece u kvalifikacijama za ligu šampiona pa naletela na Serif iz Moldavije. Inace bi ove godine istu sigurno osvojila. Hahaha
(Neutralni, 14. septembar 2021 20:22)

ti se bas razumes u fudbal ako mislis da bi cz osvojila

El clasico

pre 2 godine

Interesantan je taj mentalni sklop fanova Ronalda. Krive Mesija zbog poraza Barselone protiv Bajerna 8-2 dok u isto vreme brane Ronalda i krive odbranu Juventusa za lose rezultate, a ta odbrana Juventusa je posle Intera primila najmanje golova u ligi prosle sezone.

DCL

pre 2 godine

A inace Mesi igra u odbrani pa je on bio kriv sto su primili 8 golova dok Pike i Lengle nisu krivi haha
(Ivan, 14. septembar 2021 23:56)



Što nije dao? Ništa novo za njega da nestane u najbitnijim utakmicama.

Back in Black

pre 2 godine

Barsa je bez Mesija prosecna ekipa. Nista nece osvojiti.
(Minoraur, 15. septembar 2021 06:00)
A sa Mesijem znaju i osam komada da prime.Barsa je iz svoje škole iznedrila igrace koji se dese jednom u milion godina.Ta generacija je bila i glavna u Spanskoj reprezentaciji i znamo sta je sve Španska reprezentacija osvojila i sta je Barselona osvojila.I sada su iz te generacije vecina u penziji a ostali na zalasku karijere.I to ti je to.Loše su kupovali Dembele,Grizman,Kutinjo, mislim to su vrhunski igraci pitanje je zasto su oni toliko loši u Barseloni.
A pricati da se neki fudbalski klub raspao odlaskom jednog igraca je stvarno smešno i normalno klasicne klinacke fore.Mislim pogledajte vi koje igrace trenutno ima Barsa.

Sasa

pre 2 godine

A inace Mesi igra u odbrani pa je on bio kriv sto su primili 8 golova dok Pike i Lengle nisu krivi haha
(Ivan, 14. septembar 2021 23:56) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Ako napadaci ili ofanzivni vezni igraci odigraju dobar mec, ispunivsi individualne i timske takticke zamisli, tada pasivno ucestvuju i u odbrani. U odbrani igraci ne moraju ucestvovati aktivno, niti su uvek igraci odbrane odbrambeni igraci. Mesi se nije video na terenu u porazu od 8:2, jednoj od najvecih sramota u istoriji Lige sampiona, ako ne i najvecoj. Isto tako nigde nisam tvrdio da odbrambeni igraci ne snose odgovornost za taj poraz. Velika zasluga ide Bajernu takodje. Mogu slobodno da kazem, primarno, jer se Bajernova nadmoc nikako ne sme umanjiti prebacivanjem krivice na igrace Barselone. Kada takvim postsvimo stvari, ispada da je od njih sve zavisilo - nije. :) Barsadiotizam je najveci kancer fudbala.

beli

pre 2 godine

Barsa izgubila ne znam cemu radovanje.Nazalost sada su losi zbog svega sto im se desava.Veliko je pitanje kada ce stati na noge.Kako sad stoje stvari oporavak ce biti dug i tezak?

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

@ КОЛ - Слажем се. Сад, дал би баш 90% људи мање гледало и дал би се плате играчима исто толико смањиле, можда си ту мало претјеро, можда. Ал у суштини си у праву.

Robert Lewandowski

pre 2 godine

Čitam ove komentare i pitam se kakvi su to ljudi koji navijaju za strane klubove? Kako se mozete identificirati sa nečim što nije vaše? Nije mi jasno. Sa zanimanjem pogledati, ok. Ali baš navijati. Ne
(Nije mi jasnoooo, nije nam jasnooo, 15. septembar 2021 12:33)

Ni meni nije jasno dokle može da ide primitivizam nekih ljudi ovde na komentarima, pa da napišu komentar poput tvog. Sto ja na primer ne bih mogao da navijam u F1 za Verstapena? Ne moramo samo nase da podržavamo... Vecina ljudi kada prati neko takmicenje (Nba, LŠ...) teži da nadje neki tim/sportistu kojeg će podržavati. Tada praćenje sporta dobija dodatnu draž.

Bekson

pre 2 godine

Cekajte malo, Mesi je otisao, kako to da je barsa opet kanta za nabijanje? Zar nije on krivac za sve? Nije kriva tragikomicna odbrana godinama, sredina takodje , nego Mesi ?

Nije mi jasnoooo, nije nam jasnooo

pre 2 godine

Čitam ove komentare i pitam se kakvi su to ljudi koji navijaju za strane klubove? Kako se mozete identificirati sa nečim što nije vaše? Nije mi jasno. Sa zanimanjem pogledati, ok. Ali baš navijati. Ne

Muha

pre 2 godine

Barsa je sa Mesijem 2009 i 2015 godine dala 10 komada Bajernu u 4 utakmice. Mislim da se Boatengu i danas vrti u glavi od onog iz 2015 godine.
(Arka, 14. septembar 2021 23:46)

Bez Mesija sada mogu samo sanjati o tome. Proci ce jos dugo vremena da Barsa bude opet kao nekad...

Ekspo

pre 2 godine

Jaooooooooo..
koga, bre, ovo više zanima, evo 20 godina svake godine istih 7-8 klubova se vrte, koliko puta smo gledali ovo, iskreno LŠ mi je zanimljiv sada koliko i Radnik Surdulca protiv Kolubare.

Neutralni

pre 2 godine

Nije CZ imala srece u kvalifikacijama za ligu šampiona pa naletela na Serif iz Moldavije. Inace bi ove godine istu sigurno osvojila. Hahaha

choda gaucho

pre 2 godine

Lepo je bilo navijati za barsu sve ove godine.A sad adio. Zapravo, shvatio sam da sam sve ove godine navijao za mesija, inijestu, xavija i pre svih ronaldinha. gubitak mesija je nenadoknadiv ali se pre svega vidi u odbrani.Sada je pun akcenat na zadnju liniju i samo ce se brojati golovi u mrezi Ter stegena.Jer nema Mesija da izvuce tekmu. Pike ce morati biti najbolji igrac , toliko ce posla imati da ce od njega zavisiti . Puno srece
(Barca, 14. septembar 2021 22:51)

Klasican primer plasticnog navijaca, bio klinac ili ne(jos gore ako nisi) zbog takvih polu navijaca su drugi, istinski navijaci Barse, koji je vole zbog tradicije, uvek kroz istoriju smekerskog, napadackog fudbala, njene formacije 4-3-3 i jos mnogo stvari, e ti navijaci su zbog vas, plasticara i sminkera i fudbalskih neznalica na losem glasu... takvi navijaci Barsi ni ne trebaju... Kada ode glupi Kuman i dodje Xavi, sa svim ovim nenormalno talentovanim klincima, Barsa ce opet zlostavljati Bajern i ostale kao nekada... jedno ocajno i lopovsko rukovodstvo, slicno ovima u nasim klubovima i reprezentaciji je zamalo totalno unistilo Barsu, ali prevelika je barsa da bi je ovo unistilo, tek sa Xavijem na mestu trenera krece nova zlatna era, siguran sam, jos bogatija trofejima, dominantnija po igri i duza, samo cekajte...

Arka

pre 2 godine

(Sasa, 14. septembar 2021 23:10)

Barsa je sa Mesijem 2009 i 2015 godine dala 10 komada Bajernu u 4 utakmice. Mislim da se Boatengu i danas vrti u glavi od onog iz 2015 godine.

djura

pre 2 godine

Nije CZ imala srece u kvalifikacijama za ligu šampiona pa naletela na Serif iz Moldavije. Inace bi ove godine istu sigurno osvojila. Hahaha
(Neutralni, 14. septembar 2021 20:22)

ti se bas razumes u fudbal ako mislis da bi cz osvojila

Admiral

pre 2 godine

@ Koja smaracina postala ova Liga Sampiona. To jedino ima smisla gledati u nokaut fazi, i to kad igraju ekipe izjednacenog kvaliteta.
(billy, 14. septembar 2021 22:31)

Pa jeste smaracina kad svi osuli drvlje i kamenje protiv nove lige pa sad gledamo Serif, Malme, Volsburg, Briz, Jang bojs i ostalu fudbalsku silu u LS

Back in Black

pre 2 godine

Jaooooooooo..
koga, bre, ovo više zanima, evo 20 godina svake godine istih 7-8 klubova se vrte, koliko puta smo gledali ovo, iskreno LŠ mi je zanimljiv sada koliko i Radnik Surdulca protiv Kolubare.
(Ekspo, 14. septembar 2021 21:19)
Aj prebaci na Pink i gledaj Farmu ne smaraj ovde ako te ne zanima.

Back in Black

pre 2 godine

U ovih nekoliko utakmica sam primjetio da protivnicki klubovi sada igraju potpuno slobodno i otvoreno protiv Barselone,nema vise defanzivne igre,igra se otvoreno,i zbog toga i Barselona ima mnogo vise prostora u napadu....Naravno,faktor Messi,vise nije u Barsi,odma svi ostali klubovi igraju mnogo otvorenije i lakse u defanzivi.....I dalje ne mogu da prihvatim da Messi vise ne igra za Barselonu,sve mi djeluje nestvarno.
(Sinke, 14. septembar 2021 21:33)
Ma muke je imao Bajern dok je faktor Mesi bio u Barsi.

kol

pre 2 godine

Da nije kladionice 90 posto ljudi ovo ne bi gledalo. Fudbal samo kladionicama moze da bude zahvalan za gledanost. Kad bi se kladionice ukinule svim igracima bi se ta 90 posto umanjila plata. Pogledajte samo reklame na Areni...

FCB Vizemeister dahoam

pre 2 godine

A fantastični Coutinho i u ovoj Barsi na klupi. Kada se setim kako je bio hvaljen na ovom sajtu od fudbalski neposmenog a ostrašćenog navijača Bajerna!

Musketir

pre 2 godine

(Robert Lewandowski, 15. septembar 2021 01:43

Tipican primer omalovazavanja tudjeg uspeha i velicanja svoga. 2009 Bayern je bio itekako jak, samo godinu dana posle su igrali finale LS sa Interom. Barsa ih demolirala na krilima Mesija koji je pravio cuda do te mere, da su im u prvih pola sata tog dvomeca vec stavili 4 komada i ostala 3 poluvremea se doslovno setkali. Stedeli snagu a i nisu hteli dodatno ponizavati bavarce. Rumenige je tada izjavio da niko nikad u istoriji tako nije ponizio Bayern. Zatim kazes kako je Bayern bio desetkovan 2015 sto je istina, al si zaboravio kako je Barsa isto tako bila destkovavana protiv Bayerna 2013 kad su igrali bez pola odbrane i sa rovitim Mesijem koji se tek oporavio od povrede. Protiv PSG je usao sa klupe i izvlacio ih. Ali jos bitnije, zaboravio si da je 2013 Barsa igrala protiv Bayerna bez trenera jer je Tito vec bio na samrtnoj postelji. Samo nekoliko meseci posle toga je umro. Igracima barse nije bilo ni do cega a vi navijavi Bayerna i Reala ste prednjacili tada sa ismejavanjem jadnog coveka i citavu situaciju pisajuci ovde kako on moze drzati treninge preko skajpa. Da , da, vi navijaci Bayerna ste prednjacili u tome dobro se secam.I onda imas obraza i doci i pljunuti na barsine pobede a uzdignuti Bayernove???I zadnjih 8-2 Bayern je imao mnogo vise odmora i vremena za pripremu. Videlo se s marsa koliko su sveziji.Sram da te bude sto na ovaj nacin spinujes i nemas gram dostojanstva i objektivnosti decace.Al to su fanovi Bayerna.

Mia san Mia

pre 2 godine

A jest' covjek odvratan ,ovaj Miler,da mi posalje 5 miliona evra rekao bih isto!Rijetko antipatican lik.
(Rajko, 14. septembar 2021 21:46)

Cuti tu, 50 ojra da ti posalje polirao bi mu auto i jos nesto svaki dan…

123456

pre 2 godine

Barselona prvi puta od 2004 godine na Kamp Nou-u nije imala sut na gol u prvom poluvremenu.

A dok je Mesi bio tu uvek su davali Bajernu po 3,4,5 golova. Doduse ono jednom su i primili 8 hahah xD

Oliver

pre 2 godine

Predivno je biti navijac Bayerna,em pobedjujes,uzivas u prelepom fudbalu,em zaradjujes laku lovu. Danas oko 2 sam rekao da je kvota 2,15 cist poklon. Nagelsman je juce rekao da hoce da igra zabavan fudbal,a nikako dosadan sa velikim posedom lopte. I zaista,veceras je posed bio 50:50. Veoma me je podsetila ova utakmica na onaj revans 2013. kada je isto bilo 3:0 na camp nou i isto barsa nije imala nijednu jedinu ozbiljnu sansu. Odnos suteva je bio 7:0 u okvir gola,16:5 ukupno,dakle Nojer uopste nije imao posla. Razlika je evidentna u klasi,Bayernov sastav je prakticno isti kao prosle sezone,nema samo alabe i boatenga,dosli upamecano i zabicer. Upamecano je vec sada glavni stoper,odlicno se snasao. Lewandowski je dokazao da je trenutno najveci centarfor na svetu.Da nisu povukli rucnu kocnicu posle drugog gola,ovde je realno trebalo biti 6,7 golova. Ali ima vremena,primice toliko u revansu u decembru,heheh. Bayern je vec osvojio prvo mesto u grupi,a verujem da ce Benfica biti druga.

bmiles

pre 2 godine

Ah Malme zalutao u LS kad im Juve u gostima vec vodi sa 3:0 na poluvremenu!
Alegri zna sta radi! Sad je Dijabala glavni kako je trebalo biti ranije.U MU pometnja,Pogba izgubljen u svemiru,(trebalo ga je pustiti,samo zauzima mesto Maticu na toj poziciji),Barsa bez pravog c-fora utopija koja se vidi iz aviona,tako da PSG iako prepun zvezdama pored svega uz Bajern najveci faforit, jer Mesi je ipak prevaga koja je nedostajala.Tu je jos Celzi,ranjeni Liverpul kad bolje razmislis mozda su u poravu oni sto su trazili Super Ligu sampiona.Ovako samo se igraci giganata bespotrebno umaraju do cetvrtfinala! Ah da UEFA brine samo o lovi,a tu nema leka i leba da gledamo pravi fudbal do cetvrtfinala!

Barca

pre 2 godine

Lepo je bilo navijati za barsu sve ove godine.A sad adio. Zapravo, shvatio sam da sam sve ove godine navijao za mesija, inijestu, xavija i pre svih ronaldinha. gubitak mesija je nenadoknadiv ali se pre svega vidi u odbrani.Sada je pun akcenat na zadnju liniju i samo ce se brojati golovi u mrezi Ter stegena.Jer nema Mesija da izvuce tekmu. Pike ce morati biti najbolji igrac , toliko ce posla imati da ce od njega zavisiti . Puno srece

Barca

pre 2 godine

(choda gaucho, 14. septembar 2021 23:16)
Druze, ja zaista iz sveg srca zelim svu srecu Barsi ali nisam toliki mazohista da ih pratim i dalje. 15 godina zivota sam im pokklonio i docekao da oteraju sve svoje najvece zvezde i legende kluba. Takav klub ne zasluzuje postovanje i to ces videti uskoro od njihovih najvernijih navijaca a ne od nas, nazovi pravih navijaca. Barselona nikada vise nece biti isti klub, 4-3-3 sa tika takom, sa ovakvim panjevima treba da zaborave zauvek onace ce otici u istoriju

Misa

pre 2 godine

Ljudi, nije barsa uopšte toliko loša koliko je bajern zverina. Ali, barsi neverovatno nedostaje jedan opasan i pravi špic. Da imaju svetskog špica bili bi veoma dobri. Ovako, ko tupim nožem da sečeš meso.

xxxx

pre 2 godine

Pa jeste smaracina kad svi osuli drvlje i kamenje protiv nove lige pa sad gledamo Serif, Malme, Volsburg, Briz, Jang bojs i ostalu fudbalsku silu u LS
(Admiral, 14. septembar 2021 23:03)
A zamisli tek smaracinu da stalno igraju jedni te isti timovi, sa jednim te istim preplacenim fudbalerima. Nekad je Real Madrid-Milan bio dogadjaj koji se pamti, danas, samo jos jedna genericka utakmica sa generickim fudbalerima. Ocajan je fudbal postao, zao mi ovih klinaca sto odrastaju uz ovo

facts

pre 2 godine

Barsa 0-3 Bajern Minhen
Barsa je 1. put u istoriji Evropskih takmičenja izgubila 3 meča kod kuće u nizu (Juventus, PSŽ, Bajern M)!
Barsa 1. put u istoriji LŠ nije uputila šut u okvir gola protivnika (B 0-7 BM, u šutevima u okvir gola)! Opta navodi da je to od sezone 2003/04 (jer nemaju ranije podatke).
Poslednja 2 puta kada je Barsa izgubila 1. meč u LŠ:
1997 Njukasl 3-2 (het trik F. Asprilje)
2021 0-3 Bajern M
Niko nije osvojio LŠ, nakon što je počeo LŠ porazom.
Bajern M. je 78. meč u nizu dao gol(ove). Svetski rekord drži River Plejt (96 mečeva 1936-1939).
Timovi koji su dali najviše golova Barsi u KEŠ+LŠ:
25 Bajern
21 PSŽ, Milan
Igrači koji su dali najviše golova Barsi u LŠ:
7 T. Miler
5 A. Ševčenko
4 Žuninjo Pernambukano, K. Embape
Levandovski je 18. meč u nizu bio strelac za Bajern (29 golova). On je dao 34 golova u poslednja 33 meča u LŠ.
Levandovski je ostvario 17. pobedu u nizu u LŠ, čime se izjednačio sa M. Nojerom (to je rekord LŠ). U tih 17 pobeda je dao 22 gola.
Najmlađi ne-Španci (i oni koji ne igraju za Španiju) koji su igrali za Barsu u LŠ:
17 god 166 dana Mesi
18 g 104 d Y. Demir
Pozdrav.

cemerko

pre 2 godine

Kakav tim Barselone-
da je neka igrica gde bih mogao na osnovu imena da kazem koji je tim -
najvise sto bi dobili je Sasuolo-Lil-Fejnord-Leverkuzen-Arsenal a iz Spanije uvek neugodni Betis.
Susni period ceka Barsu.

Sinke

pre 2 godine

U ovih nekoliko utakmica sam primjetio da protivnicki klubovi sada igraju potpuno slobodno i otvoreno protiv Barselone,nema vise defanzivne igre,igra se otvoreno,i zbog toga i Barselona ima mnogo vise prostora u napadu....Naravno,faktor Messi,vise nije u Barsi,odma svi ostali klubovi igraju mnogo otvorenije i lakse u defanzivi.....I dalje ne mogu da prihvatim da Messi vise ne igra za Barselonu,sve mi djeluje nestvarno.

Eee

pre 2 godine

Ma muke je imao Bajern dok je faktor Mesi bio u Barsi.
(Back in Black, 14. septembar 2021 22:15)

Muke ili ne, Barselona sa Mesijem u ekipi, nije izgubila prvi meč u ligi šampiona još od sezone 2007/08. 23 gola od ukupno 47 na tim mečevima.

Nije mi jasnoooo, nije nam jasnooo

pre 2 godine

Čitam ove komentare i pitam se kakvi su to ljudi koji navijaju za strane klubove? Kako se mozete identificirati sa nečim što nije vaše? Nije mi jasno. Sa zanimanjem pogledati, ok. Ali baš navijati. Ne

Neo@

pre 2 godine

PeraBeblja, 14. septembar 2021 21:29)

Pa što bi bio multiprenos, kad Arenasport prenosi svih 6 utakmica večeras!?!
Uveli su još 3 odnosno 4 dodatna kanala i shodno tome, nema potrebe za time. Mada lično mislim kao i ti, tj nije loše da na jedan kanal imaju i multiprenos, što će verujem uskoro i krenuti da rade!
Ali daleko od toga da se to nazove skandal!
Ljudi bukvalno prenose svaku utakmicu LS i opet ima nezadovoljnih, a što je do pre nekoliko godina bilo gotovo pa nezamislivo za srpsko tržište, bogami i ona u okolini!

samo jako

pre 2 godine

Covece na sta je spala ova Barselona i ko su njoj sada glavni igraci? Do ne tako davno je sve prstalo od vrhunskih igraca na svakoj poziciji, a pogotovo vezni red, a gle sada ovu tugu. Kada vidim da im je jedan limitirani Depaj glavni igrac, e to se onda zove raspad kluba. Njima krece sada mozda i najgori period u novijoj istoriji i teska borba sa klubovima sa sredine tabele, a ne bi me cudilo i nize. Tuga...

Sasa

pre 2 godine

U ovih nekoliko utakmica sam primjetio da protivnicki klubovi sada igraju potpuno slobodno i otvoreno protiv Barselone,nema vise defanzivne igre,igra se otvoreno,i zbog toga i Barselona ima mnogo vise prostora u napadu....Naravno,faktor Messi,vise nije u Barsi,odma svi ostali klubovi igraju mnogo otvorenije i lakse u defanzivi.....I dalje ne mogu da prihvatim da Messi vise ne igra za Barselonu,sve mi djeluje nestvarno.
(Sinke, 14. septembar 2021 21:33)

Covece, Bajern jeste pregazio faktor Mesi Barselonicu sa 8:2, a ti govoris o nekakvoj defanzivi kod svih.

Bekson

pre 2 godine

Cekajte malo, Mesi je otisao, kako to da je barsa opet kanta za nabijanje? Zar nije on krivac za sve? Nije kriva tragikomicna odbrana godinama, sredina takodje , nego Mesi ?

Back in Black

pre 2 godine

Barsa je bez Mesija prosecna ekipa. Nista nece osvojiti.
(Minoraur, 15. septembar 2021 06:00)
A sa Mesijem znaju i osam komada da prime.Barsa je iz svoje škole iznedrila igrace koji se dese jednom u milion godina.Ta generacija je bila i glavna u Spanskoj reprezentaciji i znamo sta je sve Španska reprezentacija osvojila i sta je Barselona osvojila.I sada su iz te generacije vecina u penziji a ostali na zalasku karijere.I to ti je to.Loše su kupovali Dembele,Grizman,Kutinjo, mislim to su vrhunski igraci pitanje je zasto su oni toliko loši u Barseloni.
A pricati da se neki fudbalski klub raspao odlaskom jednog igraca je stvarno smešno i normalno klasicne klinacke fore.Mislim pogledajte vi koje igrace trenutno ima Barsa.

bistri

pre 2 godine

Jaooooooooo..
koga, bre, ovo više zanima, evo 20 godina svake godine istih 7-8 klubova se vrte, koliko puta smo gledali ovo, iskreno LŠ mi je zanimljiv sada koliko i Radnik Surdulca protiv Kolubare.
(Ekspo, 14. septembar 2021 21:19)
Tebe zanima cim si pisao ovde!

🔵⚪ OFK BEOGRAD

pre 2 godine

Barsa ce opet zlostavljati Bajern i ostale kao nekada...
(choda gaucho, 14. septembar 2021 23:16)

😂 ...a,kada je Barsa "zlostavljala" Bajern?

moca

pre 2 godine

Kako siroka ramena ima ovaj Levandovski? Cudo jedno. Zbog toga cu veceras navijati za Bajern!
(Kaiser Roger, 14. septembar 2021 21:15)

ono kad si toliko mentalno slab da te pogadjaju komentari nekog nebitnog nepoznatog lika sa interneta do te mere da uzimas njegov nik i pises lose o samom sebi loooooool

PeraBeblja

pre 2 godine

@Neo@,
Nažalost ja imam Antena Plus i 5 Arena kanala, na dvojci je išla odbojka te sam od 6 utakmica mogao da ispratim 4, sa menjanjem kanala bez prestanka. Poenta multiprenosa je da ljudi koji žele da sve prate (kao ja) mogu to da urade, da vide dobre šanse i golove sa svih utakmica. Jer ja ne navijam ni za jedan od svih LŠ klubova i zanima me samo da vidim dobre detalje, a ne da moram da uključim FlashScore pa da menjam kanale kad padne gol negde. Multiprenos je Arena imala od početka, imaju ga Sky, BeIn i ostali i dalje, tako da se nadam da će ga vratiti.

maya

pre 2 godine

Iz hodine u godinu se vidi da u najacem takmicenju nije sramota primiti 3,4,5,6 golova na utakmici.Sramota je ne pobediti bas ni jednu utakmicu .

Oliver

pre 2 godine

Kad se samo setim koliko je fudbalski "pismeni" Nesrecni Zidar sa baustelle govorio da ce Niko Kovac osvojiti ligu sampiona,a da Hansi Flik nikad nece,hahahahahahahaha

El clasico

pre 2 godine

Interesantan je taj mentalni sklop fanova Ronalda. Krive Mesija zbog poraza Barselone protiv Bajerna 8-2 dok u isto vreme brane Ronalda i krive odbranu Juventusa za lose rezultate, a ta odbrana Juventusa je posle Intera primila najmanje golova u ligi prosle sezone.

Legolas

pre 2 godine

Ovo što igra Barsa je na nivou ispod proseka,da budem blag!
Da im nisu kombinovali štoperi posed bi joj bio,na nivou zonaša!

Bez strategije,bez formiranja igre,stila,jasnog cilka,nakon odlaska Mesija.
I sada će utonuti u prosek.
De Jong!
Ok,ako ti je cilj Elče ili jače neœto,poput Betisa da dobijaš!

Bajern melje,konstantan godinama,jako,brzo,u posedu perfektan,u energiji i kretnji igrača,bez konkurencije na svetu.
Bio je moćan sa Nagelsmanom biće još bolji,u svim aspektima.
Nema kalkulisanja,svaki minut je bitan,igraj otvoreno,napadački,ne smaraj mena,sebe,navijačezgledaoce.Nego trči!!!!Nemac!!!

Samo iz poštovanja,može da se desi da Barsa ne primi jos dva tri komada.Inače Bajern izgleda može kad hoće i kooiko hoće dajoj da.
Gorecka Kimih,Miler,uradili su da vezni red Barse ne postoji,kao da igra sa amaterima.

dude

pre 2 godine

Jel mesi povrijeđen ili zašto večeras ne igra ?? ?
(Flash, 14. septembar 2021 22:48)

mesi je otvorio burekdžinicu u parizu i mesi burek sa sirom i mešanu robu. edukuj se.

vince carter

pre 2 godine

Nisam nikakav fan Mesija,daleko od toga ali "sef strucnog staba" je uverljivo najveca botina na sajtu ikada,posto prvu ligu jedne velike zemlje nazivas "farmers league" samo cu reci da su stotine igrace iz francuske lige presli u Englesku i izdominirali,jedan Dimitry Payet je u Engleskoj izgledao kao na video igri,pa se svojevoljno vratio u Marsej,on je samo jedan od brdo primera. Jedan Bruno Fernandes iz portugalske lige je jedan od najboljih igraca a Ruben Dias stoper,dokle ta trabunjanja o ligama haha,Sadio Mane je iz Austrijske lige presao u Englesku,toliko povrsnosti se krije u vama.A jos recenica da Messi svoje neznanje krije iza Neymara,Mbapea,Veratija..aman :))

smehotres

pre 2 godine

Bayern faktički s pola snage odradio utakmicu protiv odmornije Barcelone koja je za vikend bila pošteđena ligaške utakmice. Veći otpor bi pružili Bochum ili momčad sastavljena od Talibana. R.i.p. Barcelona.

DCL

pre 2 godine

A inace Mesi igra u odbrani pa je on bio kriv sto su primili 8 golova dok Pike i Lengle nisu krivi haha
(Ivan, 14. septembar 2021 23:56)



Što nije dao? Ništa novo za njega da nestane u najbitnijim utakmicama.

Robert Lewandowski

pre 2 godine

Tipican primer omalovazavanja tudjeg uspeha i velicanja svoga. 2009 Bayern je bio itekako jak, samo godinu dana posle su igrali finale LS sa Interom. Barsa ih demolirala na krilima Mesija koji je pravio cuda do te mere, da su im u prvih pola sata tog dvomeca vec stavili 4 komada i ostala 3 poluvremea se doslovno setkali. Stedeli snagu a i nisu hteli dodatno ponizavati bavarce. Rumenige je tada izjavio da niko nikad u istoriji tako nije ponizio Bayern. Zatim kazes kako je Bayern bio desetkovan 2015 sto je istina, al si zaboravio kako je Barsa isto tako bila destkovavana protiv Bayerna 2013 kad su igrali bez pola odbrane i sa rovitim Mesijem koji se tek oporavio od povrede...

Ja navijam za Bajern decenijama i znam vrlo dobro kada smo bili koliko jaki. 2009. je Bajern bio u tranziciji, a Barsa u naletu. Lepo ti je to objasnio i jedan korisnik dole. Mesi je nestao u vidu magle 2013. Riberi ga je poslao na zadnjicu, a u revansu je molio da ne igra, tako su pisali spanski mediji. Inace, Riberi i Roben su se isto vratili iz povreda pred taj mec. Znam da je Barsin trener bio bolestan, ali ne mozes reci da je to alibi za 7:0. Barsa igrala bez pola odbrane? Nisam znao da su Alba, Alves, Pike i Valdes bili rezervisti... Nemam nameru nikog da vredjam, samo sam izneo cinjenice. Respektujem Barsu, ne ponizavam je, mada ima materijala itekako... Vi navijaci Barse jednostavno morate da shvatite da Barsa vise nije u top 10 klubova na svetu, i pitanje je kada ce to opet biti...

Čiča Miloje

pre 2 godine

Dok je Pikea, Busketsa, Albe... Biće vune...
Stiže račun na naplatu... Ali ne zbog odlaska Mesija, Suareza... Već pet godina unazad katastrfalna selekcija najvljivala je put u ćorsokak... Pike i katalonsko društvance je sprečavalo svaku iole bolju selekciju, ako izuzmemo Kutinja i Grizmana. A videlo se koliko je odbrana šuplja, kada su gubili od Rome, Bajerna (7:0 u dve utakmice) , Liverpula....Dovodili su trenere koji ne nisu mešali u svoj posao . Jedina ozbiljna akvizicija bio je Frenki de Jong , ali su ga uništili pozicijom na kojoj je morao svaku loptu Albi, Busketsu ili Pikeu... Počeli su da igraju fudbal unazad, po 800 dodavanja, čisto gubljenje vremena (800 po četiri sekunde za svako, to 3.200 sekundi dosade, a sat ima 3.600 sek.!) , kao u rukometu se zona igrala .
U istoriji, čini mi se, nije zabeležen takav sunovrat jednog vrhunskog kluba...

kralj

pre 2 godine

minoraur@
Barsu nikad nisam voleo ali je verovatno onaj tim sa Mesijem,Cavijem I Inijestom mozda I najbolji svih vremena,Mesi je veliki igrac ali ovoj Barsi ni tri Mesija ne mogu da pomognu.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

@ КОЛ - Слажем се. Сад, дал би баш 90% људи мање гледало и дал би се плате играчима исто толико смањиле, можда си ту мало претјеро, можда. Ал у суштини си у праву.

Muha

pre 2 godine

Barsa je sa Mesijem 2009 i 2015 godine dala 10 komada Bajernu u 4 utakmice. Mislim da se Boatengu i danas vrti u glavi od onog iz 2015 godine.
(Arka, 14. septembar 2021 23:46)

Bez Mesija sada mogu samo sanjati o tome. Proci ce jos dugo vremena da Barsa bude opet kao nekad...

Oliver

pre 2 godine

Barsa je sa Mesijem 2009 i 2015 godine dala 10 komada Bajernu u 4 utakmice. Mislim da se Boatengu i danas vrti u glavi od onog iz 2015 godine.
(Arka,

Bayern je 2013. i 2020. godine dao 15 komada Barsi u 3 utakmice.
Ko je bolji,heheheh?

Robert Lewandowski

pre 2 godine

Barsa je sa Mesijem 2009 i 2015 godine dala 10 komada Bajernu u 4 utakmice. Mislim da se Boatengu i danas vrti u glavi od onog iz 2015 godine.
(Arka, 14. septembar 2021 23:46)

Za 2009. svaka cast, Bajern je tada bio u tranziciji, ali 2015. je Bajernu falilo pola tima... Obrni okreni, Bajern je svakako pencilin za Barsu. Onaj debakl Barse sa Mesijem, Cavijem, Inijestom... 7:0 u dvomecu 2013. i onaj debakl od 8:2 prosle godine ce biti upamceni zauvek i to ne moze niko da ospori. Sacuvao je njega Boa u finalu SP, a Riberi 2013. poslao na zadnjicu. Mogao si i to da spomenes.

🔵⚪ OFK BEOGRAD

pre 2 godine

Barsa ce opet zlostavljati Bajern i ostale kao nekada...
(choda gaucho, 14. septembar 2021 23:16)

😂 ...a,kada je Barsa "zlostavljala" Bajern?
(🔵⚪ OFK BEOGRAD, 14. septembar 2021 23:34)

10 utakmica - Bajern 7,Barsa 3 i jedna nersena.Gol razlika - 25:13.

vince carter

pre 2 godine

Za one koji pisu da je Bajern 2009 i 2010 bio itekako jak. Bili su apsolutno prosecni u odnosu na jake timove,2010 ih je Roben bukvalno sam nosio,samo da se setite da su za bajern tada igrali But,van buyten,demikelis,badstuber,pranjic,hamit altintop,muller nije bio ni senka igraca koji je postao,olic i drugi,apsolutno svi su bili ubedjeni da Inter osvaja u finalu. Oni su u osmini prosli Fiorentinu ukupno 3-3 zbog gola klosea iz cistog ofsajda u minhenu i evrogolom Robena u firenci koji ih je icupao,Junajted su prosli takodje neresenim ishodom i opet zbog evrogola Robena i onog crvenog kartona za junajted,dok su u polufinalu imali lak posao protiv Liona. A 2009 Barsa je sa Mesijem,Etom,Anrijem,Xavijem,Inuestom,Pujolom,Alvesom bila spejs satl za njih.

Mile grobar

pre 2 godine

Tipican primer omalovazavanja tudjeg uspeha i velicanja svoga. 2009 Bayern je bio itekako jak, samo godinu dana posle su igrali finale LS sa Interom.

Nemoj me nasmijavati, ako Boga znaš! 2009 su Bajernovi odbrambeni igrači bili Lell, Breno, Demichelis i Oddo. Na golu je bio Butt. Nemoj me tjerati da spomenem ko ih je vodio tad. Ne želiš da traumatiziram Bajernove navijače spominjući ime tog trenera. Nemoj molim te!
Finale 2010 u Madridu je bila čista sreća, Bajern tad uopšte nije bio jak. Tek 2012 dolaskom legendarnog Jup Hajnkesa Bajern postaje velesila i katapultira se u TOP 2 evropskog fudbala. Van Gal je postavio kamen temeljac tom uspjehu. Barca je u mojim očima još uvijek iza Reala i Bajerna na trećem mjestu, zbog uspjeha u proteklih 15-20 godina, ali ako ovako nastave, ne znam šta da ti kažem.

ivan

pre 2 godine

Kakav smor od utakmica, na 6 utakmica 2 gola za pola sata! Plus Arena nema multiprenos što je sramota!
(PeraBeblja, 14. septembar 2021 21:29)

Мени је боље да иду посебно утакмице, или барем потенцијално најзанимљивија да иде посебно.

🔵⚪ OFK BEOGRAD

pre 2 godine

Komentator koji je prenosio utakmicu je ipak najveci utisak ove veceri.

...a,rezultat nije iznenadjenje,Barsa je pukla kao klub.

Back in Black

pre 2 godine

A kladionice stavile 1.9 na Bajern ?
(loyd, 14. septembar 2021 22:44)
Pa kada se završi utakmica sve znamo.Koliko si para ubacio ako ti je takva kvota? Mogao si kucu ili stan da uložiš i svu uštedjevinu.Manite me tih klasicnih fora ono znao sam.A odigrao pored te utakmice još 8 parova i ubacio 50 dinara.

deda

pre 2 godine

malo me smorila utakmica, mada je ovo jos uvek bez onoga ..pobedi ili vozdra, uopste svi presli na neko petljanje do bola okolo naokolo pa do golmana nazad i tako u nedogled...
sta bi sa junajtedom, crveni u utakmici sa duplo manje faulova od svih utakmica..

Oliver

pre 2 godine

Momak @facts je sve objasnio. Mozemo mi navijaci da budemo pristrasni i neobjektivni,ali brojevi ne mogu. Statistika ne laze. A statistika jasno kaze da je Bayern najveca nocna mora Barcelone u njenoj istoriji,hehehehe

Granota

pre 2 godine

Druze, ja zaista iz sveg srca zelim svu srecu Barsi ali nisam toliki mazohista da ih pratim i dalje. 15 godina zivota sam im pokklonio i docekao da oteraju sve svoje najvece zvezde i legende kluba.

(Barca, 14. septembar 2021 23:51)

Ja od 2002. navijam za Levante. Privukao me Peđa Mijatović, a zadržao me duh kluba i navijača. I kad su upali u Primeru, i kad su ispali, i kad su bili pred bankrotom, i kad su bili Eurolevante, i sada kad su me doveli do katatonije svojom bezličnošću. Klub je mnogo više od uprave. Kad ne valja, žališ se, psuješ ih, ali uvek navijaš, nema nazad. Ja navijam za klub, ne za pobednika. Kakav je, takav je, moj je.

Sasa

pre 2 godine

A inace Mesi igra u odbrani pa je on bio kriv sto su primili 8 golova dok Pike i Lengle nisu krivi haha
(Ivan, 14. septembar 2021 23:56) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Ako napadaci ili ofanzivni vezni igraci odigraju dobar mec, ispunivsi individualne i timske takticke zamisli, tada pasivno ucestvuju i u odbrani. U odbrani igraci ne moraju ucestvovati aktivno, niti su uvek igraci odbrane odbrambeni igraci. Mesi se nije video na terenu u porazu od 8:2, jednoj od najvecih sramota u istoriji Lige sampiona, ako ne i najvecoj. Isto tako nigde nisam tvrdio da odbrambeni igraci ne snose odgovornost za taj poraz. Velika zasluga ide Bajernu takodje. Mogu slobodno da kazem, primarno, jer se Bajernova nadmoc nikako ne sme umanjiti prebacivanjem krivice na igrace Barselone. Kada takvim postsvimo stvari, ispada da je od njih sve zavisilo - nije. :) Barsadiotizam je najveci kancer fudbala.

činjenice

pre 2 godine

Potražite međusobni omjer Bayerna i Barcelone, prva utakmica je odigrana 1996. u Kup UEFA-e. Barcelona je slavila tek 3 puta, od toga je jedna pobjeda beznačajna jer je bila prijateljska utakmica. Toliko o "Barceloninom zlostavljanju Bayerna".

Piksi

pre 2 godine

Žalosno da Bajern totalno rutinski uzima u Barceloni i to sa pola truda. Barcelona mi je sinoć nekako bespomoćno djelovala. Igrali su samo kada im je Bajern dopuštao, a na to sve ovaj vikend su se mogli odmoriti i skupiti snagu za ovu utakmicu. Bajern nakon Lajpciga demolira i Katalonce, oba gostovanja. Ne znam šta će biti u uzvratnoj u Minhenu, mada crno im se piše. Nemaju apsolutno nikakave šanse da se Bajernu uopšte suprotstave. U onome porazu od 2:8 su se bar suprotstavili, trudili su se, dali sve od sebe, bilo je života u ekipi (kakvog takvog), imali su čak i dobre šanse na početku utakmice, ovo sinoć je bila KATASTROFA!

beli

pre 2 godine

Barsa izgubila ne znam cemu radovanje.Nazalost sada su losi zbog svega sto im se desava.Veliko je pitanje kada ce stati na noge.Kako sad stoje stvari oporavak ce biti dug i tezak?

Robert Lewandowski

pre 2 godine

Čitam ove komentare i pitam se kakvi su to ljudi koji navijaju za strane klubove? Kako se mozete identificirati sa nečim što nije vaše? Nije mi jasno. Sa zanimanjem pogledati, ok. Ali baš navijati. Ne
(Nije mi jasnoooo, nije nam jasnooo, 15. septembar 2021 12:33)

Ni meni nije jasno dokle može da ide primitivizam nekih ljudi ovde na komentarima, pa da napišu komentar poput tvog. Sto ja na primer ne bih mogao da navijam u F1 za Verstapena? Ne moramo samo nase da podržavamo... Vecina ljudi kada prati neko takmicenje (Nba, LŠ...) teži da nadje neki tim/sportistu kojeg će podržavati. Tada praćenje sporta dobija dodatnu draž.

Back in Black

pre 2 godine

Barselona Kutinjo,Dembele i Grizman pa skoro 400 miliona a ne zna se ko je veci promašaj.A realno ko bi rekao da ce Kutinjo ovako da se raspadne.

*

pre 2 godine

Po prvi put u ko zna koliko godina bio sam, još prilikom izvlačenja parova, uveren da Barsa ovo uverljivo gubi. I ne bi tu ni tri Mesija pomogla. Videlo se i prethodnih nekoliko sezona da tim jednostavno ne poseduje konsistenciju neophodnu za osvajanje LŠ. Naročito je to očigledno bilo na gostovanjima u završnicama takmičenja kada su godinu za godinom doživljavali autentične rezultatske katastrofe. A sve je kulminiralo onim blago rečeno demoliranjem od strane upravo Bajerna. Ako je do tada i postojala kakva takva vera u postizanje uspeha, mislim da je onda i najokorelijim fanovima došla do mozga spoznaja o konačnom kraju jedne ere i jednog od najvećih timova ikada. Mnogo se, mora se priznati, Barsa provlačila i na respekt s kojim su protivnici dolazili na Kamp Nou, ali sada definitivno ne mogu igrati ni na tu kartu. Ostaju jak tim, međutim nisu više vrhunski. Mišljenja sam da se više nikako ne mogu nositi sa kremom evropske elite tipa Mančester Siti, Liverpul, Čelzi, Real, Atletiko Madrid, PSŽ i, razume se, Bajern, koji im je, uzgred, i istorijski slaba tačka.

nik.

pre 2 godine

Treba istrpeti mlade generacije i treba kapitene Albu, Busketsa, Roberta i Pikea staviti na klupu. Jedina dobra stvar po Barselonu je da juce nije ograo Lenglet, da je igrao primili bi 5-6 komada sigurno. Ovo je tezak poraz, ako Kuman nastavi redom gubiti velike utakmice treba mu se zahvaliti sto pre. Ima Barsa kvalitet da se bori u Spaniji, ali Bayern je druga prica, na nivou Bayerna su samo City i PSG.