1. Za one koji ne znaju, Vitor Belfort je školovan bokser, od malih nogu je trenirao boks i čak dogurao do brazilskog olimpijskog kampa. Pošto nije bio prvi izbor u svojoj kategoriji za olimpijski tim svoje zemlje preorijentisao se na mma i tamo ostvario više nego solidnu karijeru. Njegove borbe su bile atraktivne pre svega jer je preferirao elemente boksa kad god je bio u mogućnosti,i svakako je jedan od najboljih boksera u svetu mma. Tako da nije baš da bi bilo ko sa ulice lako pobedio i ovakvog, starog Holifilda...
    (Vlade, 14. septembar 2021 18:50)

    # Link komentara

  2. Sta je ovde tuzno? Covek izasao malo da boksuje i uzeo gomilu para. Alo, on ima 58 godina i sva nas ovde koji komentarisemo bi ubio iz udarca i u tim godinama. Tuzni smo mi. Imamo 20 ili 30 godina a manje snage i zivota od coveka koji ima 58. Radimo za 500e mesecno sto znaci za 240.000e za 40 godina a on je uzeo bar duplo toliko za jedan minut. Ko je tu tuzan, mi ili on?
    (Mrgud, 12. septembar 2021 11:53)

    Holifild je rekao da je tužno. Čitaj malo tekst umesto što glumiš moralnu gromadu i osuđuješ komentatore jer su se "drznuli" da komentarišu u sekciji predviđenoj za to. A da si ti tužan, to ti apsolutno verujem.
    (Ozan Tufan, 12. septembar 2021 20:05)

    # Link komentara

  3. Holifilda niko nije terao da sa 58 god. udje u ring. Nisu ni pare u pitanju, jer je Holifild multimilioner. Holifildu se boksuje...
    (bill hickok,

    Kakav crni multimilioner, Holifild je davno bankrotirao. Ovaj mec je prihvatio da zaradi da prezivi.
    (//*, 12. septembar 2021 18:10)

    # Link komentara

  4. Sta je ovde tuzno? Covek izasao malo da boksuje i uzeo gomilu para. Alo, on ima 58 godina i sva nas ovde koji komentarisemo bi ubio iz udarca i u tim godinama. Tuzni smo mi. Imamo 20 ili 30 godina a manje snage i zivota od coveka koji ima 58. Radimo za 500e mesecno sto znaci za 240.000e za 40 godina a on je uzeo bar duplo toliko za jedan minut. Ko je tu tuzan, mi ili on?
    (Mrgud, 12. septembar 2021 11:53)

    Najtuzniji su oni koji tako razmisljaju poput tebe, zato si mrgud :)
    Ono sto je najvrednije u zivotu se ne kupuje parama!
    (Bogdan, 12. septembar 2021 12:12)

    Pa slazem se.
    Ali ako imas priliku da nadjes ljubav svog zivota, ostvaris porodicu, steknes puno prijatelja, ostanes u dobrim odnosima sa rodbinom, dakle ostvaris sve ono sto je vredno i sto se ne kupuje parama… a onda dobijes sansu da pored toga zaradis par miliona eura za par minuta, na legalan nacin… zasto bi to propustio?
    I ko si uopste ti da sudis o tome sta je za nekoga vredno, a sta ne?
    Pusti ljude da sami procene sta je za njih prava vrednost i da se za to bore. A ti se bori za svoje vrednosti i ne gubi vreme sudeci drugima. Pozdrav
    (Puh, 12. septembar 2021 16:03)

    # Link komentara

  5. Nije tuzno da se covek u 59 godini bori, nego je tuzno da Americka bokserska organizacija pa i svetska dozvoljava ovo, da starijeg coveka stavite u ring i da ga bije 15 godina mladji borac, pa nema on 40 godina a ovaj 25,nego 59 a ovaj nesrecni Belfort 44,SRAMOTA, nasta je spao sport samo na TV prava!
    (marko, 12. septembar 2021 12:05)

    Holifilda niko nije terao da sa 58 god. udje u ring. Nisu ni pare u pitanju, jer je Holifild multimilioner. Holifildu se boksuje, njemu je boks kao droga, zavistan je od boksa, ne moze bez boksa, iako odavno vec vazi da je skoro slep, tj. da vidi jako lose, a sve kao posledica udaraca u glavu. Secam se da su mu lekari pred revans sa Tajsonom rekli da rizikuje da potpuno oslepi ukoliko udje u ring, on je ipak usao i umesto vida izgubio "samo" deo uha.
    (bill hickok, 12. septembar 2021 15:10)

    # Link komentara

  6. E kakva je to legenda..kakav borac...i kavko spadanje na niske grane..tuzno
    (Ilija, 12. septembar 2021 14:43)

    # Link komentara

  7. Radimo za 500e mesecno sto znaci za 240.000e za 40 godina a on je uzeo bar duplo toliko za jedan minut. Ko je tu tuzan, mi ili on?
    (Mrgud, 12. septembar 2021 11:53)

    Majko božja :)))))
    Koja formulacija!!?!
    "bar duplo toliko za jedan minut"... uz ostale "dokaze" u parama, koliko smo mi tužni...?!?!?!

    Pusti Holifilda rođo, imaš ti većih briga!!
    (Dachazvezda, 12. septembar 2021 14:01)

    # Link komentara

  8. Da nije tužno bilo bi smešno
    (Gagi, 12. septembar 2021 13:57)

    # Link komentara

  9. Matori nije stigao da pruži ruku.
    ..
    (Života, 12. septembar 2021 13:56)

    # Link komentara

  10. Čovek je uskočio u egzibicioni meč kao zamena, u poslednjem trenutku. Jedva se spremao desetak dana, o čemu vi pričate?
    (Kritičar, 12. septembar 2021 13:51)

    # Link komentara

  11. @xxx
    Slazem se da nije bio ozbiljno povredjen, ali, kao sto si rekao, da se borba nastavila bio bi. Ako ne moze ni da hoda normalno kad primi udarac nego pocne da se saplice, nije ni u stanju da se bori.
    Sto je neko rekao, Vitoru je teza borba da bude negativan na doping testu.
    (jsx, 12. septembar 2021 13:49)

    # Link komentara

  12. Кад већ спајају све борилачке вјештине, нека онда споје и категорије па да видимо меч Мејведера и Тајсона. Ионако је већ постало циркус и само су паре битне.
    (Vule, 12. septembar 2021 13:48)

    # Link komentara

  13. Mozda zvuci smesno da je boksovao zbog para, ali, pare se brzo trose, pogotovo ako imas nekih 6-7 bivsih zena i jedno petnaestoro dece, kao sto ima Holifild.

    Ali stvarno je bio van ravnoteze kad je pao. Posle malo skupio gard da dodje sebi ali sudija je prekinuo. Ne deluje da je dobio neke silne batine, ali ipak, zbog godina, sudija nije hteo da rizikuje.
    (xxx, 12. septembar 2021 13:05)

    # Link komentara

  14. Koja nameštena lakrdija....
    (raja, 12. septembar 2021 13:00)

    # Link komentara

  15. Teska lakrdija.
    Kako mu je nestalo love?
    Tako sto je sve spiskao.
    Kao Tajson nekada.
    (Dragon, 12. septembar 2021 12:50)

    # Link komentara

  16. Ponestalo novca ,ko bi boksovao u 58 godini života
    (Poglavlje 27, 12. septembar 2021 10:06)
    - Borac! Borac boksuje dok je ziv a to je Evander. Ne znam na koji nacin on moze da ima finansiske probleme? Ali tako lupa covek o coveku kojeg ne poznaje a uradi nesto u njegovim okvirima'nesvakpdasnje' a u stvari Evander je svaki dan u ring jos od tinejderskih dana..
    (Man, 12. septembar 2021 12:32)

    # Link komentara

  17. Nije se Forman vratio sa 45 vec 38...1987 a bio je aktivan do 1997,sa 45 je osvojio titulu.
    (vince carter, 12. septembar 2021 12:25)

    # Link komentara

  18. Isuse, ovo je egzibicioni meč. Autor teksta bi morao da poseduje elementarno znanje pa da ne lupa da mu je ovo 11. poraz, jer se egzibicioni mečevi ne računaju. Nije ovo nikakav "povratak".
    (Dikan, 12. septembar 2021 12:15)

    # Link komentara

  19. Sta je ovde tuzno? Covek izasao malo da boksuje i uzeo gomilu para. Alo, on ima 58 godina i sva nas ovde koji komentarisemo bi ubio iz udarca i u tim godinama. Tuzni smo mi. Imamo 20 ili 30 godina a manje snage i zivota od coveka koji ima 58. Radimo za 500e mesecno sto znaci za 240.000e za 40 godina a on je uzeo bar duplo toliko za jedan minut. Ko je tu tuzan, mi ili on?
    (Mrgud, 12. septembar 2021 11:53)

    Najtuzniji su oni koji tako razmisljaju poput tebe, zato si mrgud :)
    Ono sto je najvrednije u zivotu se ne kupuje parama!
    (Bogdan, 12. septembar 2021 12:12)

    # Link komentara

  20. Samo je Džordž Foreman mogao da se vrati i u 45-oj godini osvoji titulu bokserskog šampiona u najtežoj kategoriji. Foreman je bio jedinstven, najjači udarač u istoriji boksa, prilićno očuvan, ipak je posle pretrpljenog nokauta od Alija u Kinšasi (i poraza od Džimi Janga) odlučio da se povuče. Vratio se 10 godina kasnije potpuno oporavljen. I sa ovim Holifildom je u petoj deceniji života boksovao potpuno ravnopravno. Naravno, on je bio jedan iz one čuvene trojke "Ali, Frejzer, Foreman", koja je obeležila "zlatno doba" boksa. A najveći među njima, Muhamed Ali je već sa 36, možda 37 godina imao početak Parkinsonove bolesti. Ko je gledao Alija iz mlađih dana (pre zatvora i suspenzije) ili iz perioda posle suspenzije, do neke 35 godine, i Alija posle toga, treba da zna da to nisu bila dva ista boksera. Ali je posle trećeg meča protiv Frejzera morao da se povuče, to mu je i lični lekar savetovao i dao ostavku posle tog meča. Sve posle toga bilo je mučenje, čak i treći put šampion sveta posle revanša Spinksu bio je čist promašaj. Protiv biologije se ne može. Pozdrav!

    Pa nije isto kad se vratite sa 45 kad ste starije momče ili kao Holfild sa 59 kad ste čovjek pred penziju!
    (B.Živković, 12. septembar 2021 11:56
    (marko, 12. septembar 2021 12:06)

    # Link komentara

  21. Nije tuzno da se covek u 59 godini bori, nego je tuzno da Americka bokserska organizacija pa i svetska dozvoljava ovo, da starijeg coveka stavite u ring i da ga bije 15 godina mladji borac, pa nema on 40 godina a ovaj 25,nego 59 a ovaj nesrecni Belfort 44,SRAMOTA, nasta je spao sport samo na TV prava!
    (marko, 12. septembar 2021 12:05)

    # Link komentara

  22. Ovi su se bas fino dogovorili.
    (Volim i ja vas, 12. septembar 2021 12:04)

    # Link komentara

  23. "Namestaljka ovo - namestaljka ono"

    ...Nisam siguran da znate ko je Vitor TRT Belfort. :^)
    (Kozuki Oden, 12. septembar 2021 12:04)

    # Link komentara

  24. ne treba mu ovo...on uvek ima problem sa parama, zato se sigurno borio...deda 60 godina ne sme ovo da radi...treba u zasluzenu penziju ili da bude neki komentator ili trener...ali nikako ovo!
    (Benny Hill, 12. septembar 2021 12:03)

    # Link komentara

  25. Pa sada će opet za 10 godina da izađe na megdan i uzme opet 5,6 miliona za 1 minut a vi će te ga i onda žaliti a njega će to baš zaboleti ona stvar.On je zaradio za 2 minuta što vi koji ga žalite ne bi zaradili za 100 života.Sramota na šta se bacaju pare a milijarde ljudi nemaju vode za piće.
    (Ljubo, 12. septembar 2021 12:02)

    # Link komentara

  26. Samo je Džordž Foreman mogao da se vrati i u 45-oj godini osvoji titulu bokserskog šampiona u najtežoj kategoriji. Foreman je bio jedinstven, najjači udarač u istoriji boksa, prilićno očuvan, ipak je posle pretrpljenog nokauta od Alija u Kinšasi (i poraza od Džimi Janga) odlučio da se povuče. Vratio se 10 godina kasnije potpuno oporavljen. I sa ovim Holifildom je u petoj deceniji života boksovao potpuno ravnopravno. Naravno, on je bio jedan iz one čuvene trojke "Ali, Frejzer, Foreman", koja je obeležila "zlatno doba" boksa. A najveći među njima, Muhamed Ali je već sa 36, možda 37 godina imao početak Parkinsonove bolesti. Ko je gledao Alija iz mlađih dana (pre zatvora i suspenzije) ili iz perioda posle suspenzije, do neke 35 godine, i Alija posle toga, treba da zna da to nisu bila dva ista boksera. Ali je posle trećeg meča protiv Frejzera morao da se povuče, to mu je i lični lekar savetovao i dao ostavku posle tog meča. Sve posle toga bilo je mučenje, čak i treći put šampion sveta posle revanša Spinksu bio je čist promašaj. Protiv biologije se ne može. Pozdrav!
    (B.Živković, 12. septembar 2021 11:56)

    # Link komentara

  27. Covek ima skoro 60 god a pogledajte kako je zategnut. A sto se meca tice, dok ima interesovanja i para bice i takvih meceva.
    (Phoenix, 12. septembar 2021 11:55)

    # Link komentara

  28. Sta je ovde tuzno? Covek izasao malo da boksuje i uzeo gomilu para. Alo, on ima 58 godina i sva nas ovde koji komentarisemo bi ubio iz udarca i u tim godinama. Tuzni smo mi. Imamo 20 ili 30 godina a manje snage i zivota od coveka koji ima 58. Radimo za 500e mesecno sto znaci za 240.000e za 40 godina a on je uzeo bar duplo toliko za jedan minut. Ko je tu tuzan, mi ili on?
    (Mrgud, 12. septembar 2021 11:53)

    # Link komentara

  29. ne znam zašto to radi, ali kakvo telo ima sa 58 godina... o tome treba misliti...
    (matori, 12. septembar 2021 11:25)

    Dao mu Bog telo, ali mu izgleda sve ostalo uzeo. Ovako se brukati na pragu sedme decenije zivota... Ccc
    (Brzi, 12. septembar 2021 11:51)

    # Link komentara

  30. Dobar je Holifild, još samo malo da dobije na brzini, pa neka se javi sa 78 godina, biće top!
    (vidim sve, 12. septembar 2021 11:48)

    # Link komentara

  31. sta se ovo desava, kakva je ovo epidemija penzionera u ringu, spajaju MMA, boks, dzudo, strit fajt..koga ovo zanima, jel moguce da je na ovo spao borilacki sport.. dal je realno da toliko propadnes pa da moras da se ponizavas ovako..
    (magla svuda oko nas, 12. septembar 2021 11:37)

    # Link komentara

  32. Trebao je dobiti onaj mec protiv Valujeva prije 13 godina tada je imao 42 ,sudije su ga pokrale.Ovo sto sad radi je naprosto tuzno,bio je jedan od najboljih,sada se bruka.
    (buc kasidi, 12. septembar 2021 11:35)

    # Link komentara

  33. Je, ovo je bas tuzno, kako rece i sam Hollyfield, ali ne zbog razloga, koji je on naveo, nego zbog onog drugog, kojeg svi mi vidimo, a samo on ne.
    Eh, koja steta.
    Da ovakvi sampioni i legende boksa rasprodaju svoj tesko steceni ugled radi par dolara.
    Zaista tuzno.
    Nije mi to drago.
    (Rafa30, 12. septembar 2021 11:32)

    # Link komentara

  34. ne znam zašto to radi, ali kakvo telo ima sa 58 godina... o tome treba misliti...
    (matori, 12. septembar 2021 11:25)

    # Link komentara

  35. Baš mi je drago. Trebao se povući još pre dvadeset godina, ali ne... Umesto da ostane upamćen kao veliki šampion, nastavio je da šiba mrtvog konja i degradira boks svojim defanzivnim taktikama, konstantnim hvatanjem u klinč i apsolutnom nesposobnošću da nokautira ikog nakon Tajsona. Iskreno mu želim još par egzibicija sa istim epilogom.
    (*, 12. septembar 2021 11:18)

    # Link komentara

  36. Holifild treba da uživa u penziji...
    Šta će mu ovo...?!
    (uefamafia, 12. septembar 2021 09:58

    Mala penzija..
    (vlasta, 12. septembar 2021 11:15)

    # Link komentara

  37. Kakve su ovo zverke bile, svako u svom sportu. Belfort, u vreme kad su steroidi bili dozvoljeni u MMA, brate rođeni, kao strip junak.
    (Pseudoharms, 12. septembar 2021 11:13)

    # Link komentara

  38. Holifild je boksovao umesto Oskara De La Hoje koji je fasovao kovid. Vakcinisan.
    (XP, 12. septembar 2021 10:53)

    # Link komentara

  39. Sudija Potplacen..
    (dex, 12. septembar 2021 10:51)

    # Link komentara

  40. Najbrže zaradjenih par miliona.
    (estiar, 12. septembar 2021 10:31)

    # Link komentara

  41. Mogu da zamislim nivo razocaranja ovih iz publike. Kupis kartu i cekas sat vremena da pocne mec i onda se zavrsi za 2 minuta.
    (Dr.Mr., 12. septembar 2021 10:15)
    Pa mislim ako su kupili kartu da gledaju čoveka od 58 godina kako boksuje onda i treba tako da prodju.
    (Back in Black, 12. septembar 2021 10:26)

    # Link komentara

  42. Ovo se vidi da je predstava
    (Njumof, 12. septembar 2021 10:24)

    # Link komentara

  43. ma nameštaljka vidi se iz aviona samo da izađe na ring da se ooravda navlakuša za publiku i kladionice
    (ZEX, 12. septembar 2021 10:22)

    # Link komentara

  44. Свака му част, борац и у 58. години. Многи то не разумеју.
    (Стара школа, 12. septembar 2021 10:22)

    # Link komentara

  45. Holifild treba da uživa u penziji...
    Šta će mu ovo...?!
    (uefamafia, 12. septembar 2021 09:58)

    Ponestalo keša, odakle znaš.
    (mirko&slavko, 12. septembar 2021 10:20)

    # Link komentara

  46. Tako mu i treba on još misli da je onaj od pre 20 i kusur god a bio je zaista veliki sampion.
    (bzv, 12. septembar 2021 10:19)

    # Link komentara

  47. Mogu da zamislim nivo razocaranja ovih iz publike. Kupis kartu i cekas sat vremena da pocne mec i onda se zavrsi za 2 minuta.
    (Dr.Mr., 12. septembar 2021 10:15)

    # Link komentara

  48. Uzeo malo para na brzaka sta ga briga sto se izblamirao.Inace odlicno izgleda i u ovim godinama.
    (Aleksandar, 12. septembar 2021 10:09)

    # Link komentara

  49. Nije ovo bilo za prekid borbe.
    (y, 12. septembar 2021 10:09)

    # Link komentara

  50. nema se para e to ce mu.
    (sta ce mu ovooo?, 12. septembar 2021 10:07)

    # Link komentara

  51. Ponestalo novca ,ko bi boksovao u 58 godini života
    (Poglavlje 27, 12. septembar 2021 10:06)

    # Link komentara

  52. Holifild treba da uživa u penziji...
    Šta će mu ovo...?!
    (uefamafia, 12. septembar 2021 09:58)

    # Link komentara