1. Остали турски вазали. Знаш кад би навијачи Звезде дозволили да буду филијала некоме па још и Турцима? Никад брате. Срамно. Вардар је постао клуб за подсмех. Једном га је бивши режим спасао испадања тако што је отео место клубу Миравци који се са талентованом децом пласирао у Прву лигу. Е сад то им је стигло на наплату па је Вардар од ове године друголигаш. Нек их сад помаже Вмро.
    (Вук, 23. jun 2021 08:37)

    # Link komentara

  2. Vardar je bio i ostao šampion iz 1987. godine! Oni koji prisvajaju titulu iz te godine su mali,nebitni i jadni.
    (Sakam Zvezda I Vardar, 22. jun 2021 21:21)

    U redu je veliki, bitni i nejadni!
    bITNIJI OD PARTIZANA SIGURNO.
    (slaviša šmigič, 23. jun 2021 08:28)

    # Link komentara

  3. Zar nije Šajbna dodelio titulu zvezdani,nije tu titulu su oduzelu Vardaru i dali zagrebčanima iz Beograda nemože drugačije kad je bio to vojni klub što značii državni Titov klub.
    (slaviša šmigič, 23. jun 2021 08:23)

    # Link komentara

  4. Vardar je bio prvak te godine. Bila je i Sibenka u kosarci. Ali...
    (MNE, 23. jun 2021 07:24)

    # Link komentara

  5. Zar nije Šajbna dodelio titulu zvezdani, kakav Vardar?!
    (Cosmopolit, 23. jun 2021 06:46)

    # Link komentara

  6. Partizan je svestno počeo utakmicu sa 10 minuta zakašnjenja kako bi znao koliko golova treba da da samo po ovom parametru trebalo je da bude poništeno kolo toliko o tome.
    (goran, 23. jun 2021 00:40)

    # Link komentara

  7. Vardar je igrao zvanično (UEFA) 1987..Prvo kolo sa Portom-(šampion LŠ) kao šampion JUGOSLAVIJE.
    (MKD-4, 22. jun 2021 23:58)

    # Link komentara

  8. Gde to ima da ti sud dodeli titulu? Po meni Vardar je 1987 godine šampion Jugoslavije i tačka.
    (goran, 22. jun 2021 22:33)

    A gde to ima da se celo kolo ponisti jer jednom timu rezultat ne odgovara.
    (ivann27, 22. jun 2021 23:27)

    # Link komentara

  9. Gde to ima da ti sud dodeli titulu? Po meni Vardar je 1987 godine šampion Jugoslavije i tačka.
    (goran, 22. jun 2021 22:33)

    Pa nista, eto, ti je proslavi!
    (PRSKAJ POLIVAJ !!!, 22. jun 2021 22:59)

    Црена звезда и Вардар су играли у КЕШ-у након тих "Партизанових титула", а Партизан је био шампион само за зеленим столом, пресудом неког комуњарског суда, тзв. суда удруженог рада. УЕФА те партизанске глупости не признаје док палме њишу гране.
    (Марко, 22. jun 2021 23:20)

    # Link komentara

  10. Vardar je bio i ostao šampion iz 1987. godine! Oni koji prisvajaju titulu iz te godine su mali,nebitni i jadni.
    (Sakam Zvezda I Vardar, 22. jun 2021 21:21)

    U redu je veliki, bitni i nejadni!
    (PRSKAJ POLIVAJ !!!, 22. jun 2021 23:00)

    # Link komentara

  11. Gde to ima da ti sud dodeli titulu? Po meni Vardar je 1987 godine šampion Jugoslavije i tačka.
    (goran, 22. jun 2021 22:33)

    Pa nista, eto, ti je proslavi!
    (PRSKAJ POLIVAJ !!!, 22. jun 2021 22:59)

    # Link komentara

  12. I ovde treba prodati sve nase klubove....
    (surovoiskrenaosoba, 22. jun 2021 22:53)

    # Link komentara

  13. Gde to ima da ti sud dodeli titulu? Po meni Vardar je 1987 godine šampion Jugoslavije i tačka.
    (goran, 22. jun 2021 22:33)

    # Link komentara

  14. A koji sport je u pitanju??
    (Kovac3577, 22. jun 2021 21:45)

    Karling.
    (Fudbaler, 22. jun 2021 22:31)

    # Link komentara

  15. Samo da se zna, Vardar 1987 nije osvojio najviše bodova i Vojvodina nije osvojila najviše bodova 1989.
    (Damir 1965, 22. jun 2021 21:56)

    # Link komentara

  16. Velikana?!
    (Ich, 22. jun 2021 21:56)

    # Link komentara

  17. Velikana...
    (Nik, 22. jun 2021 21:52)

    # Link komentara

  18. Nesto kao onomad u Železniku.
    (Vladimir Boisa, 22. jun 2021 21:48)

    # Link komentara

  19. A koji sport je u pitanju??
    (Kovac3577, 22. jun 2021 21:45)

    # Link komentara

  20. Prodajte im Partizan i Zvezdu.
    (Prebranac, 22. jun 2021 21:40)

    # Link komentara

  21. Vardar je bio i ostao šampion iz 1987. godine! Oni koji prisvajaju titulu iz te godine su mali,nebitni i jadni.
    (Sakam Zvezda I Vardar, 22. jun 2021 21:21)