Nedelja, 20.06.2021.

16:30

"Novakov povratak od 0:2 – jedan od najvećih podviga ikada"

Tod Vudbridž, jedan od najboljih dubl igrača svih vremena, veruje da Novak Đoković ima nameru da napadne titule na Vimbldonu i US openu.

Izvor: MT

"Novakov povratak od 0:2 – jedan od najveæih podviga ikada" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

56 Komentari

Sortiraj po:

буино голова

pre 2 godine

"Rod Laver je osvojio sve u jednoj godini i to u Open eri.
(Đorđe, 20. jun 2021 21:26)"
Не зове се Род Лавер, већ Род Лејвер и не паметуј много кад не знаш ни да пишеш како треба.

Вук Караџић

pre 2 godine

Publika prepoznaje pravu velicinu a to je Roger, Nolo nikad nece postati Goat pa makar osvojio 25 gs. Cao
(Enkoridz, Aljaska, 20. jun 2021 21:08)

с обзиром да Ноле никада није играо на Аљасци, потпуно разумем како је код вас Рођа главни.

Maja

pre 2 godine

Hahah sad procitah kometar od neke napacene duse, kao sad ni GS nisu najbitniji parametri za Goata? A izvini sta je molim te? Broj navijaca, lep dzemper ili umetnicki dojam.Koliko ja znam kad je Nole imao 15 ili 16 GS komentari su bili kako ne ulazi u klub 20 kako je to jedino bitno i nista vise, tako i za nedelje i za sve. Kako Novak obara sve zive rekorde odjednom vise nista nije bitno, ma nemoj. Zanima me koje cemo sve nebuloze slusati kad Novak bude sve oborio. Verovatno da je zenski i muski tenis isti pa onda Novak ne moze biti Goat nego Stefi ili Margaret, a posto je blizu i njihove rekorde da obori, onda samo Bog zna sta ce izmisljati

Гиле

pre 2 godine

Rod Laver je osvojio sve u jednoj godini i to u Open eri.
(Đorđe, 20. jun 2021 21:26)
Добио си велики број негативних, а рекао си истину(1969). Друго је што је тада била слаба кокуренција. Он је у једном пре Отворене ере освојио(1962). Неки га сматрају најбољим тенисером икада. Његова достигнућа је тешко измерити баш због доба кад се то дешавало. Прелазак са аматерског на професионални тенис. Због тога и није учествовао годинама.

Nešo

pre 2 godine

Vule!

Za navode iz tački 2 i 3 se u cijelosti slažem s tobom. Ali, gdje, brate, nađe normalnim da porediš muški i ženski tenis, i da prognoziraš ishod olimpijskog turnira.
Usput, i ne treba da ga igra uopšte, teniski turnir na olimpijskim igrama uopšte nije vrednovan. Jedino ga hajteri vrednuju koji pljuju Novaka, jer nemaju ništa drugo za argumente.

Enkoridz, Aljaska

pre 2 godine

1. Ne mora
2. Koji je onda "organ" proglasio Federera za GOAT, kad su ga i Rafa i Novak klepali?
3. Još od 16>1 pa 17>9 pa 20>17 ste nas ubeđivali u suprotno. Šta se promenilo? U skoro svim drugim parametrima (osim ukupnog broja titula) Novak je prestigao Federera, osim u šiškicama.
(auh!!, 20. jun 2021 20:55)

Publika prepoznaje pravu velicinu a to je Roger, Nolo nikad nece postati Goat pa makar osvojio 25 gs. Cao

nn

pre 2 godine

Boris Beker 2:0 Thomas Muster. Bekeru nedostaje jos samo RG da ima sva 4GS-a i gubi 2:3.
(ATG, 20. jun 2021 20:11)

Da, da, secam se toga, sou.

Milan

pre 2 godine

Nolomanijo po 1100 put:

1. Neće osvojiti zlatnu medalju na Olimpijskim igrama, što znači da od "Zlatnog slema" (jedina osvojila Štefi Graf) nema ništa. Ne nadajte se uzalud.
2. Ne postoji nadležni organ koji nekoga proglašava za GOAT-a.
3. Broj osvojenih GS nije najvažniji parametar u izboru za tog vašeg GOAT-a.
(Vule, 20. jun 2021 19:23)

1. Polako, videcemo.
2. Jedina istina u tvom komentaru.
3. Nije jedini kriterijum, ali je trenutno jedini koji Djokovic nema na svojoj strani. Sve ostalo - broj nedelja na prvom nestu, broj godina koje je zavrsio na prvom mestu, osvojio sve masterse i GS bar 2 puta, pozitivan medjusobni skor sa obojicom kandidata za GOAT, a sa kojima je igrao u isto vreme... Sve to ima kao argument u svoju korist. Ako ih prestigne i po broju GS titula, to ce biti tacka na taj slucaj. Jos ako usput osvoji i kalendarski slem, a vec je drzao sve 4 titule u isto vreme, ne vidim kako bi bilo ko razuman mogao da porice da jenon GOAT.

auh!!

pre 2 godine

Da, tenis je uvek bio sport od 3 do 5 najboljih igrača i još pedesetak statista.Sport u kome tri igrača 20godina osvajaju najveće turnire.to nije sport već gladijatorska arena.prisutnost tenisa u planetarnom sportu je 0,001 posto zato se interesovanje održava raznoraznim pričama o najboljim gladijatorima-igračima.i na većini turnira tribine se napune u polufinalu i finalu,prva kola tri četiri gledaoca.svi su došli da gledaju dva tri gladijatora kako krvare četiri sata na terenu udarajući batinom-reketom i lopticom jedan drugog, ping-pong loptica preko mreže,glava levo desno
(Srki s, 20. jun 2021 17:36)

Pa ipak si napisao toliki komentar... Ja i ne čitam vesti o temama koje me ne zanimaju, a kamoli da komentarišem

auh!!

pre 2 godine

Nolomanijo po 1100 put:

1. Neće osvojiti zlatnu medalju na Olimpijskim igrama, što znači da od "Zlatnog slema" (jedina osvojila Štefi Graf) nema ništa. Ne nadajte se uzalud.
2. Ne postoji nadležni organ koji nekoga proglašava za GOAT-a.
3. Broj osvojenih GS nije najvažniji parametar u izboru za tog vašeg GOAT-a.
(Vule, 20. jun 2021 19:23)

1. Ne mora
2. Koji je onda "organ" proglasio Federera za GOAT, kad su ga i Rafa i Novak klepali?
3. Još od 16>1 pa 17>9 pa 20>17 ste nas ubeđivali u suprotno. Šta se promenilo? U skoro svim drugim parametrima (osim ukupnog broja titula) Novak je prestigao Federera, osim u šiškicama.

Vule

pre 2 godine

Nolomanijo po 1100 put:

1. Neće osvojiti zlatnu medalju na Olimpijskim igrama, što znači da od "Zlatnog slema" (jedina osvojila Štefi Graf) nema ništa. Ne nadajte se uzalud.
2. Ne postoji nadležni organ koji nekoga proglašava za GOAT-a.
3. Broj osvojenih GS nije najvažniji parametar u izboru za tog vašeg GOAT-a.

GAJA

pre 2 godine

Vule ti to pričaš od pre neki dan,znači primenio si razmišljanje .Neki od nas to pričaju mesecima u nazad i tu si apsolutno u pravu .Bitni su mastersi,Završni,H2H,sve osvojeno,nema ATP turnira koji Novak nije osvojio...ili su bitne titule ,500,250..ili broj pratilaca na društvenim mrežama...

mr

pre 2 godine

Do sada, to je uspelo samo jednom dami, Štefi Graf, 1988. godine, koja je tada trijumfovala i na Olimpijskim igrama.

Пратио сам тенис и у то време и сећам се колико је текстова било о поређењу Сампраса и Штефи Граф. И сећам се освоји Штефи Вимблдон, а Сампрас хоће да пукне од муке, а Клинтон зове Шредера и прети, ладно да их бомбардује.
Јел има неко да стварно верује да је ико икад поредио у било ком сегменту мушки и женски тенис? Али ето данас ми доживесмо и ту част, поређење Штефи и Новака.

Miki Hajnekenjaj

pre 2 godine

Ja mislim da je Novak jedini teniser na svetu koji ove godine moze da osvoji sva cetiri GS i oliimpijske igre.
(Miki Hajnekenjaj, 20. jun 2021 17:22)

Nema šta da misliš, pa osvojio je već 2, a ostali ni 1.
(Kron, 20. jun 2021 17:48)

A ovaj sto misli da ce Novak pokusati da uzme Wimbldon i US open?Kako ga drugacije iskomentarisati.

Rale

pre 2 godine

1. Neće osvojiti zlatnu medalju na Olimpijskim igrama, što znači da od "Zlatnog slema" (jedina osvojila Štefi Graf) nema ništa. Ne nadajte se uzalud.
2. Ne postoji nadležni organ koji nekoga proglašava za GOAT-a.
3. Broj osvojenih GS nije najvažniji parametar u izboru za tog vašeg GOAT-a.
(Vule, 20. jun 2021 19:23)
hahahahahahahahahha

lal

pre 2 godine

"Tod Vudbridž, jedan od najboljih dubl igrača svih vremena, veruje da Novak Đoković ima nameru da napadne titule na Vimbldonu i US openu."

ko god igra na Gren slemu on želi da osvoji titulu. to je namera svakog igraca.
(Ivan, 20. jun 2021 17:07)
neistina!!! ima lik koji jedan GS koristi kao pripremu za drugi...

оће то

pre 2 godine

@Ja mislim da je Novak jedini teniser na svetu koji ove godine moze da osvoji sva cetiri GS i oliimpijske igre.
(Miki Hajnekenjaj, 20. jun 2021 17:22)

Nema šta da misliš, pa osvojio je već 2, a ostali ni 1.
(Kron, 20. jun 2021 17:48)

Браво за опсервацију! Баш је и мени то малопре пало на памет. Нема шта, врхунски си аналитичар.

lol

pre 2 godine

Veći Novakov podvig je 15:40 na WB 2019. protiv Rogera.
Isto tako, najveći poraz Rogera u karijeri.
Praktično, dvije meč lopte na finalnom meču, protivnik Roger i 22000. protivnika na tribinama, sa gospođom sa podignutim prstom na meč lopti. Nije pomoglo!
To zapečati karijeru velikog Rogera.
Veći podvig nego meč protiv mnogo naduvenog Cicibana. Jer Ciciban nije Novakov kalibar ni približno!

Oliver

pre 2 godine

@srki

Izvini,a sta je lose u gladijatorima i gladijatorskim borbama? Da li si svestan,kad bi danas postojale gladijatorske borbe kao u starom Rimu,da bi to bio ubedljivo najgledaniji sport,a oni najplaćeniji? Ja ti to tvrdim. Pogledaj koliko zaradjuju bokseri i MMA borci. Shvati,ljudi vole krv,vole borbu do iznemoglosti,vole da gledaju agresiju,to je nasa prava priroda!

Zdenko

pre 2 godine

Samo da osvoji Wimbldon, to je sasvim dovoljno za ovu godinu, da izjednači broj GS sa ovom dvojicom i priča je završena. Šta će biti na US Openu i da li će ga osvojiti manje je bitno? Novak zna da kad bude isti sa njima, ostali parametri su ubedljivo na njegovoj strani, osim naravno umetničkog dojma i gracioznosti. Nema naravno ni lepršave pramenove i uvojke, ali nemojmo tražiti dlaku u jajetu.

Papa het

pre 2 godine

Kaže tamo neki Tod, da Novak ima nameru to da uradi, samo gledaj Tode i grickaj semenke i kokice i videćeš da si bio u pravu, idemo NOVAK

RCZ

pre 2 godine

Svaki put kad vidim ovu fotografiju Cicipasa sa ucveljenom facom i suznim ocima nasmejem.se od srca. A Nole kao da mu je rekao Djenkine reci : I ti ces kume da vezbas , samo sutra. U ovom.slucaju da pobedis sutra. Ili iskrenije , malo sutra. Šou.

ZigZagler

pre 2 godine

Od zadnjih 4 GS naslova, 3 je osvojio vraćajući se iz "ponora" (Wimbledon 2019, Australija 2020 i RG 2021), pa može se reći da je "anulirao" 3 od 4 kiksa u finalima kada je bio favorit (2X Murray i 2X Wawrinka bili kobni)
(CroFed, 20. jun 2021 17:31)

A CroFed dobro pamti sve. Ispratio Novaka svaki put. Slutim da se radi o jednom od najvećih Novakovih navijača. Samo je "malčice" bio frustriran, jer je očekivao više od Novaka :))))

Srki s

pre 2 godine

Da, tenis je uvek bio sport od 3 do 5 najboljih igrača i još pedesetak statista.Sport u kome tri igrača 20godina osvajaju najveće turnire.to nije sport već gladijatorska arena.prisutnost tenisa u planetarnom sportu je 0,001 posto zato se interesovanje održava raznoraznim pričama o najboljim gladijatorima-igračima.i na većini turnira tribine se napune u polufinalu i finalu,prva kola tri četiri gledaoca.svi su došli da gledaju dva tri gladijatora kako krvare četiri sata na terenu udarajući batinom-reketom i lopticom jedan drugog, ping-pong loptica preko mreže,glava levo desno

Kron

pre 2 godine

Ja mislim da je Novak jedini teniser na svetu koji ove godine moze da osvoji sva cetiri GS i oliimpijske igre.
(Miki Hajnekenjaj, 20. jun 2021 17:22)

Nema šta da misliš, pa osvojio je već 2, a ostali ni 1.

CroFed

pre 2 godine

Od zadnjih 4 GS naslova, 3 je osvojio vraćajući se iz "ponora" (Wimbledon 2019, Australija 2020 i RG 2021), pa može se reći da je "anulirao" 3 od 4 kiksa u finalima kada je bio favorit (2X Murray i 2X Wawrinka bili kobni)

Chisho

pre 2 godine

Cesto se spominje i Rod Laver kao osvjac tzv. Kalendarskog slema. Medjutim ubto vrijeme yenis nije bio orofesionalan a osim toga su se 4 GS igrala 3 na travi i jedan na sljaci RG. U takvim uslovima je bilo mnogo lakse uciniti a Laver nije imao ni blizu konkurenciju kakvu Novak ima u Federeru i Nadalu.

pribil

pre 2 godine

dragan nikolovski@ Bravo na zapazanju. Zapad ne zna kako da se ponasa, kako da izmeni matricu, gde se preko ljubljenog Fedexa i Nadala skoro bez kose zgrcu milioni. Ne da im Djokovic da dodju do daha, vec su Rodju proglasili goatom, a da je Rafa osvojio Pariz imao bi 21, onda bi on bio goat. Na njihovu zalost, postoji pravi GOAT.

ko-ometator

pre 2 godine

Novak ima mnogo tih “najvecih podviga ikada”. To ga i cini najboljim ikada. Jos dva GS i po svim objektivnim parametrima ce to i biti i tu se zavrsava svaka polemika. Osporavati ga moci ce samo otvoreni zlonamernici.

Ivan

pre 2 godine

"Tod Vudbridž, jedan od najboljih dubl igrača svih vremena, veruje da Novak Đoković ima nameru da napadne titule na Vimbldonu i US openu."

ko god igra na Gren slemu on želi da osvoji titulu. to je namera svakog igraca.

pribil

pre 2 godine

srki s@ Koliko malo poznajes tenis a i sport uopste, govori da tenis ima najbogatije sponzore. 50 tenisera obrce stotine miliona. I za razliku od fudbala gde su klubovi na silu zaduzeni do guse sa nerealnim transferima, u tenisu se ibrce cista para. Niko nikom nije duzan.

Dragan Nikolovski

pre 2 godine

Jedini sport gde se zenska statistika sporedjue sada kada Novak za 3 godine ke drzati sve moguce bitne statistike pocinjaju medije da ubacuju zene ko neki reper, sramota.

Oki

pre 2 godine

Meni je njegov najveći podvig bio kad je u sred Engleske utišao nadobudnu "gospodu" i pokazao da Feđa može biti goat samo u njihovim snovima.

Dragan Nikolovski

pre 2 godine

Jedini sport gde se zenska statistika sporedjue sada kada Novak za 3 godine ke drzati sve moguce bitne statistike pocinjaju medije da ubacuju zene ko neki reper, sramota.

Ivan

pre 2 godine

"Tod Vudbridž, jedan od najboljih dubl igrača svih vremena, veruje da Novak Đoković ima nameru da napadne titule na Vimbldonu i US openu."

ko god igra na Gren slemu on želi da osvoji titulu. to je namera svakog igraca.

lal

pre 2 godine

"Tod Vudbridž, jedan od najboljih dubl igrača svih vremena, veruje da Novak Đoković ima nameru da napadne titule na Vimbldonu i US openu."

ko god igra na Gren slemu on želi da osvoji titulu. to je namera svakog igraca.
(Ivan, 20. jun 2021 17:07)
neistina!!! ima lik koji jedan GS koristi kao pripremu za drugi...

Oki

pre 2 godine

Meni je njegov najveći podvig bio kad je u sred Engleske utišao nadobudnu "gospodu" i pokazao da Feđa može biti goat samo u njihovim snovima.

lol

pre 2 godine

Veći Novakov podvig je 15:40 na WB 2019. protiv Rogera.
Isto tako, najveći poraz Rogera u karijeri.
Praktično, dvije meč lopte na finalnom meču, protivnik Roger i 22000. protivnika na tribinama, sa gospođom sa podignutim prstom na meč lopti. Nije pomoglo!
To zapečati karijeru velikog Rogera.
Veći podvig nego meč protiv mnogo naduvenog Cicibana. Jer Ciciban nije Novakov kalibar ni približno!

Chisho

pre 2 godine

Cesto se spominje i Rod Laver kao osvjac tzv. Kalendarskog slema. Medjutim ubto vrijeme yenis nije bio orofesionalan a osim toga su se 4 GS igrala 3 na travi i jedan na sljaci RG. U takvim uslovima je bilo mnogo lakse uciniti a Laver nije imao ni blizu konkurenciju kakvu Novak ima u Federeru i Nadalu.

CroFed

pre 2 godine

Od zadnjih 4 GS naslova, 3 je osvojio vraćajući se iz "ponora" (Wimbledon 2019, Australija 2020 i RG 2021), pa može se reći da je "anulirao" 3 od 4 kiksa u finalima kada je bio favorit (2X Murray i 2X Wawrinka bili kobni)

Zdenko

pre 2 godine

Samo da osvoji Wimbldon, to je sasvim dovoljno za ovu godinu, da izjednači broj GS sa ovom dvojicom i priča je završena. Šta će biti na US Openu i da li će ga osvojiti manje je bitno? Novak zna da kad bude isti sa njima, ostali parametri su ubedljivo na njegovoj strani, osim naravno umetničkog dojma i gracioznosti. Nema naravno ni lepršave pramenove i uvojke, ali nemojmo tražiti dlaku u jajetu.

ko-ometator

pre 2 godine

Novak ima mnogo tih “najvecih podviga ikada”. To ga i cini najboljim ikada. Jos dva GS i po svim objektivnim parametrima ce to i biti i tu se zavrsava svaka polemika. Osporavati ga moci ce samo otvoreni zlonamernici.

pribil

pre 2 godine

dragan nikolovski@ Bravo na zapazanju. Zapad ne zna kako da se ponasa, kako da izmeni matricu, gde se preko ljubljenog Fedexa i Nadala skoro bez kose zgrcu milioni. Ne da im Djokovic da dodju do daha, vec su Rodju proglasili goatom, a da je Rafa osvojio Pariz imao bi 21, onda bi on bio goat. Na njihovu zalost, postoji pravi GOAT.

pribil

pre 2 godine

srki s@ Koliko malo poznajes tenis a i sport uopste, govori da tenis ima najbogatije sponzore. 50 tenisera obrce stotine miliona. I za razliku od fudbala gde su klubovi na silu zaduzeni do guse sa nerealnim transferima, u tenisu se ibrce cista para. Niko nikom nije duzan.

RCZ

pre 2 godine

Svaki put kad vidim ovu fotografiju Cicipasa sa ucveljenom facom i suznim ocima nasmejem.se od srca. A Nole kao da mu je rekao Djenkine reci : I ti ces kume da vezbas , samo sutra. U ovom.slucaju da pobedis sutra. Ili iskrenije , malo sutra. Šou.

mr

pre 2 godine

Do sada, to je uspelo samo jednom dami, Štefi Graf, 1988. godine, koja je tada trijumfovala i na Olimpijskim igrama.

Пратио сам тенис и у то време и сећам се колико је текстова било о поређењу Сампраса и Штефи Граф. И сећам се освоји Штефи Вимблдон, а Сампрас хоће да пукне од муке, а Клинтон зове Шредера и прети, ладно да их бомбардује.
Јел има неко да стварно верује да је ико икад поредио у било ком сегменту мушки и женски тенис? Али ето данас ми доживесмо и ту част, поређење Штефи и Новака.

Rale

pre 2 godine

1. Neće osvojiti zlatnu medalju na Olimpijskim igrama, što znači da od "Zlatnog slema" (jedina osvojila Štefi Graf) nema ništa. Ne nadajte se uzalud.
2. Ne postoji nadležni organ koji nekoga proglašava za GOAT-a.
3. Broj osvojenih GS nije najvažniji parametar u izboru za tog vašeg GOAT-a.
(Vule, 20. jun 2021 19:23)
hahahahahahahahahha

auh!!

pre 2 godine

Nolomanijo po 1100 put:

1. Neće osvojiti zlatnu medalju na Olimpijskim igrama, što znači da od "Zlatnog slema" (jedina osvojila Štefi Graf) nema ništa. Ne nadajte se uzalud.
2. Ne postoji nadležni organ koji nekoga proglašava za GOAT-a.
3. Broj osvojenih GS nije najvažniji parametar u izboru za tog vašeg GOAT-a.
(Vule, 20. jun 2021 19:23)

1. Ne mora
2. Koji je onda "organ" proglasio Federera za GOAT, kad su ga i Rafa i Novak klepali?
3. Još od 16>1 pa 17>9 pa 20>17 ste nas ubeđivali u suprotno. Šta se promenilo? U skoro svim drugim parametrima (osim ukupnog broja titula) Novak je prestigao Federera, osim u šiškicama.

Milan

pre 2 godine

Nolomanijo po 1100 put:

1. Neće osvojiti zlatnu medalju na Olimpijskim igrama, što znači da od "Zlatnog slema" (jedina osvojila Štefi Graf) nema ništa. Ne nadajte se uzalud.
2. Ne postoji nadležni organ koji nekoga proglašava za GOAT-a.
3. Broj osvojenih GS nije najvažniji parametar u izboru za tog vašeg GOAT-a.
(Vule, 20. jun 2021 19:23)

1. Polako, videcemo.
2. Jedina istina u tvom komentaru.
3. Nije jedini kriterijum, ali je trenutno jedini koji Djokovic nema na svojoj strani. Sve ostalo - broj nedelja na prvom nestu, broj godina koje je zavrsio na prvom mestu, osvojio sve masterse i GS bar 2 puta, pozitivan medjusobni skor sa obojicom kandidata za GOAT, a sa kojima je igrao u isto vreme... Sve to ima kao argument u svoju korist. Ako ih prestigne i po broju GS titula, to ce biti tacka na taj slucaj. Jos ako usput osvoji i kalendarski slem, a vec je drzao sve 4 titule u isto vreme, ne vidim kako bi bilo ko razuman mogao da porice da jenon GOAT.

Kron

pre 2 godine

Ja mislim da je Novak jedini teniser na svetu koji ove godine moze da osvoji sva cetiri GS i oliimpijske igre.
(Miki Hajnekenjaj, 20. jun 2021 17:22)

Nema šta da misliš, pa osvojio je već 2, a ostali ni 1.

auh!!

pre 2 godine

Da, tenis je uvek bio sport od 3 do 5 najboljih igrača i još pedesetak statista.Sport u kome tri igrača 20godina osvajaju najveće turnire.to nije sport već gladijatorska arena.prisutnost tenisa u planetarnom sportu je 0,001 posto zato se interesovanje održava raznoraznim pričama o najboljim gladijatorima-igračima.i na većini turnira tribine se napune u polufinalu i finalu,prva kola tri četiri gledaoca.svi su došli da gledaju dva tri gladijatora kako krvare četiri sata na terenu udarajući batinom-reketom i lopticom jedan drugog, ping-pong loptica preko mreže,glava levo desno
(Srki s, 20. jun 2021 17:36)

Pa ipak si napisao toliki komentar... Ja i ne čitam vesti o temama koje me ne zanimaju, a kamoli da komentarišem

оће то

pre 2 godine

@Ja mislim da je Novak jedini teniser na svetu koji ove godine moze da osvoji sva cetiri GS i oliimpijske igre.
(Miki Hajnekenjaj, 20. jun 2021 17:22)

Nema šta da misliš, pa osvojio je već 2, a ostali ni 1.
(Kron, 20. jun 2021 17:48)

Браво за опсервацију! Баш је и мени то малопре пало на памет. Нема шта, врхунски си аналитичар.

Oliver

pre 2 godine

@srki

Izvini,a sta je lose u gladijatorima i gladijatorskim borbama? Da li si svestan,kad bi danas postojale gladijatorske borbe kao u starom Rimu,da bi to bio ubedljivo najgledaniji sport,a oni najplaćeniji? Ja ti to tvrdim. Pogledaj koliko zaradjuju bokseri i MMA borci. Shvati,ljudi vole krv,vole borbu do iznemoglosti,vole da gledaju agresiju,to je nasa prava priroda!

Nešo

pre 2 godine

Vule!

Za navode iz tački 2 i 3 se u cijelosti slažem s tobom. Ali, gdje, brate, nađe normalnim da porediš muški i ženski tenis, i da prognoziraš ishod olimpijskog turnira.
Usput, i ne treba da ga igra uopšte, teniski turnir na olimpijskim igrama uopšte nije vrednovan. Jedino ga hajteri vrednuju koji pljuju Novaka, jer nemaju ništa drugo za argumente.

Maja

pre 2 godine

Hahah sad procitah kometar od neke napacene duse, kao sad ni GS nisu najbitniji parametri za Goata? A izvini sta je molim te? Broj navijaca, lep dzemper ili umetnicki dojam.Koliko ja znam kad je Nole imao 15 ili 16 GS komentari su bili kako ne ulazi u klub 20 kako je to jedino bitno i nista vise, tako i za nedelje i za sve. Kako Novak obara sve zive rekorde odjednom vise nista nije bitno, ma nemoj. Zanima me koje cemo sve nebuloze slusati kad Novak bude sve oborio. Verovatno da je zenski i muski tenis isti pa onda Novak ne moze biti Goat nego Stefi ili Margaret, a posto je blizu i njihove rekorde da obori, onda samo Bog zna sta ce izmisljati

GAJA

pre 2 godine

Vule ti to pričaš od pre neki dan,znači primenio si razmišljanje .Neki od nas to pričaju mesecima u nazad i tu si apsolutno u pravu .Bitni su mastersi,Završni,H2H,sve osvojeno,nema ATP turnira koji Novak nije osvojio...ili su bitne titule ,500,250..ili broj pratilaca na društvenim mrežama...

Вук Караџић

pre 2 godine

Publika prepoznaje pravu velicinu a to je Roger, Nolo nikad nece postati Goat pa makar osvojio 25 gs. Cao
(Enkoridz, Aljaska, 20. jun 2021 21:08)

с обзиром да Ноле никада није играо на Аљасци, потпуно разумем како је код вас Рођа главни.

ZigZagler

pre 2 godine

Od zadnjih 4 GS naslova, 3 je osvojio vraćajući se iz "ponora" (Wimbledon 2019, Australija 2020 i RG 2021), pa može se reći da je "anulirao" 3 od 4 kiksa u finalima kada je bio favorit (2X Murray i 2X Wawrinka bili kobni)
(CroFed, 20. jun 2021 17:31)

A CroFed dobro pamti sve. Ispratio Novaka svaki put. Slutim da se radi o jednom od najvećih Novakovih navijača. Samo je "malčice" bio frustriran, jer je očekivao više od Novaka :))))

Papa het

pre 2 godine

Kaže tamo neki Tod, da Novak ima nameru to da uradi, samo gledaj Tode i grickaj semenke i kokice i videćeš da si bio u pravu, idemo NOVAK

Miki Hajnekenjaj

pre 2 godine

Ja mislim da je Novak jedini teniser na svetu koji ove godine moze da osvoji sva cetiri GS i oliimpijske igre.
(Miki Hajnekenjaj, 20. jun 2021 17:22)

Nema šta da misliš, pa osvojio je već 2, a ostali ni 1.
(Kron, 20. jun 2021 17:48)

A ovaj sto misli da ce Novak pokusati da uzme Wimbldon i US open?Kako ga drugacije iskomentarisati.

nn

pre 2 godine

Boris Beker 2:0 Thomas Muster. Bekeru nedostaje jos samo RG da ima sva 4GS-a i gubi 2:3.
(ATG, 20. jun 2021 20:11)

Da, da, secam se toga, sou.

буино голова

pre 2 godine

"Rod Laver je osvojio sve u jednoj godini i to u Open eri.
(Đorđe, 20. jun 2021 21:26)"
Не зове се Род Лавер, већ Род Лејвер и не паметуј много кад не знаш ни да пишеш како треба.

Гиле

pre 2 godine

Rod Laver je osvojio sve u jednoj godini i to u Open eri.
(Đorđe, 20. jun 2021 21:26)
Добио си велики број негативних, а рекао си истину(1969). Друго је што је тада била слаба кокуренција. Он је у једном пре Отворене ере освојио(1962). Неки га сматрају најбољим тенисером икада. Његова достигнућа је тешко измерити баш због доба кад се то дешавало. Прелазак са аматерског на професионални тенис. Због тога и није учествовао годинама.

Srki s

pre 2 godine

Da, tenis je uvek bio sport od 3 do 5 najboljih igrača i još pedesetak statista.Sport u kome tri igrača 20godina osvajaju najveće turnire.to nije sport već gladijatorska arena.prisutnost tenisa u planetarnom sportu je 0,001 posto zato se interesovanje održava raznoraznim pričama o najboljim gladijatorima-igračima.i na većini turnira tribine se napune u polufinalu i finalu,prva kola tri četiri gledaoca.svi su došli da gledaju dva tri gladijatora kako krvare četiri sata na terenu udarajući batinom-reketom i lopticom jedan drugog, ping-pong loptica preko mreže,glava levo desno

Vule

pre 2 godine

Nolomanijo po 1100 put:

1. Neće osvojiti zlatnu medalju na Olimpijskim igrama, što znači da od "Zlatnog slema" (jedina osvojila Štefi Graf) nema ništa. Ne nadajte se uzalud.
2. Ne postoji nadležni organ koji nekoga proglašava za GOAT-a.
3. Broj osvojenih GS nije najvažniji parametar u izboru za tog vašeg GOAT-a.

Enkoridz, Aljaska

pre 2 godine

1. Ne mora
2. Koji je onda "organ" proglasio Federera za GOAT, kad su ga i Rafa i Novak klepali?
3. Još od 16>1 pa 17>9 pa 20>17 ste nas ubeđivali u suprotno. Šta se promenilo? U skoro svim drugim parametrima (osim ukupnog broja titula) Novak je prestigao Federera, osim u šiškicama.
(auh!!, 20. jun 2021 20:55)

Publika prepoznaje pravu velicinu a to je Roger, Nolo nikad nece postati Goat pa makar osvojio 25 gs. Cao

Vule

pre 2 godine

Nolomanijo po 1100 put:

1. Neće osvojiti zlatnu medalju na Olimpijskim igrama, što znači da od "Zlatnog slema" (jedina osvojila Štefi Graf) nema ništa. Ne nadajte se uzalud.
2. Ne postoji nadležni organ koji nekoga proglašava za GOAT-a.
3. Broj osvojenih GS nije najvažniji parametar u izboru za tog vašeg GOAT-a.

Enkoridz, Aljaska

pre 2 godine

1. Ne mora
2. Koji je onda "organ" proglasio Federera za GOAT, kad su ga i Rafa i Novak klepali?
3. Još od 16>1 pa 17>9 pa 20>17 ste nas ubeđivali u suprotno. Šta se promenilo? U skoro svim drugim parametrima (osim ukupnog broja titula) Novak je prestigao Federera, osim u šiškicama.
(auh!!, 20. jun 2021 20:55)

Publika prepoznaje pravu velicinu a to je Roger, Nolo nikad nece postati Goat pa makar osvojio 25 gs. Cao

Srki s

pre 2 godine

Da, tenis je uvek bio sport od 3 do 5 najboljih igrača i još pedesetak statista.Sport u kome tri igrača 20godina osvajaju najveće turnire.to nije sport već gladijatorska arena.prisutnost tenisa u planetarnom sportu je 0,001 posto zato se interesovanje održava raznoraznim pričama o najboljim gladijatorima-igračima.i na većini turnira tribine se napune u polufinalu i finalu,prva kola tri četiri gledaoca.svi su došli da gledaju dva tri gladijatora kako krvare četiri sata na terenu udarajući batinom-reketom i lopticom jedan drugog, ping-pong loptica preko mreže,glava levo desno

Kron

pre 2 godine

Ja mislim da je Novak jedini teniser na svetu koji ove godine moze da osvoji sva cetiri GS i oliimpijske igre.
(Miki Hajnekenjaj, 20. jun 2021 17:22)

Nema šta da misliš, pa osvojio je već 2, a ostali ni 1.

Ivan

pre 2 godine

"Tod Vudbridž, jedan od najboljih dubl igrača svih vremena, veruje da Novak Đoković ima nameru da napadne titule na Vimbldonu i US openu."

ko god igra na Gren slemu on želi da osvoji titulu. to je namera svakog igraca.

ZigZagler

pre 2 godine

Od zadnjih 4 GS naslova, 3 je osvojio vraćajući se iz "ponora" (Wimbledon 2019, Australija 2020 i RG 2021), pa može se reći da je "anulirao" 3 od 4 kiksa u finalima kada je bio favorit (2X Murray i 2X Wawrinka bili kobni)
(CroFed, 20. jun 2021 17:31)

A CroFed dobro pamti sve. Ispratio Novaka svaki put. Slutim da se radi o jednom od najvećih Novakovih navijača. Samo je "malčice" bio frustriran, jer je očekivao više od Novaka :))))

Oliver

pre 2 godine

@srki

Izvini,a sta je lose u gladijatorima i gladijatorskim borbama? Da li si svestan,kad bi danas postojale gladijatorske borbe kao u starom Rimu,da bi to bio ubedljivo najgledaniji sport,a oni najplaćeniji? Ja ti to tvrdim. Pogledaj koliko zaradjuju bokseri i MMA borci. Shvati,ljudi vole krv,vole borbu do iznemoglosti,vole da gledaju agresiju,to je nasa prava priroda!

RCZ

pre 2 godine

Svaki put kad vidim ovu fotografiju Cicipasa sa ucveljenom facom i suznim ocima nasmejem.se od srca. A Nole kao da mu je rekao Djenkine reci : I ti ces kume da vezbas , samo sutra. U ovom.slucaju da pobedis sutra. Ili iskrenije , malo sutra. Šou.

Dragan Nikolovski

pre 2 godine

Jedini sport gde se zenska statistika sporedjue sada kada Novak za 3 godine ke drzati sve moguce bitne statistike pocinjaju medije da ubacuju zene ko neki reper, sramota.

Гиле

pre 2 godine

Rod Laver je osvojio sve u jednoj godini i to u Open eri.
(Đorđe, 20. jun 2021 21:26)
Добио си велики број негативних, а рекао си истину(1969). Друго је што је тада била слаба кокуренција. Он је у једном пре Отворене ере освојио(1962). Неки га сматрају најбољим тенисером икада. Његова достигнућа је тешко измерити баш због доба кад се то дешавало. Прелазак са аматерског на професионални тенис. Због тога и није учествовао годинама.

CroFed

pre 2 godine

Od zadnjih 4 GS naslova, 3 je osvojio vraćajući se iz "ponora" (Wimbledon 2019, Australija 2020 i RG 2021), pa može se reći da je "anulirao" 3 od 4 kiksa u finalima kada je bio favorit (2X Murray i 2X Wawrinka bili kobni)

Rale

pre 2 godine

1. Neće osvojiti zlatnu medalju na Olimpijskim igrama, što znači da od "Zlatnog slema" (jedina osvojila Štefi Graf) nema ništa. Ne nadajte se uzalud.
2. Ne postoji nadležni organ koji nekoga proglašava za GOAT-a.
3. Broj osvojenih GS nije najvažniji parametar u izboru za tog vašeg GOAT-a.
(Vule, 20. jun 2021 19:23)
hahahahahahahahahha

буино голова

pre 2 godine

"Rod Laver je osvojio sve u jednoj godini i to u Open eri.
(Đorđe, 20. jun 2021 21:26)"
Не зове се Род Лавер, већ Род Лејвер и не паметуј много кад не знаш ни да пишеш како треба.

Chisho

pre 2 godine

Cesto se spominje i Rod Laver kao osvjac tzv. Kalendarskog slema. Medjutim ubto vrijeme yenis nije bio orofesionalan a osim toga su se 4 GS igrala 3 na travi i jedan na sljaci RG. U takvim uslovima je bilo mnogo lakse uciniti a Laver nije imao ni blizu konkurenciju kakvu Novak ima u Federeru i Nadalu.

Oki

pre 2 godine

Meni je njegov najveći podvig bio kad je u sred Engleske utišao nadobudnu "gospodu" i pokazao da Feđa može biti goat samo u njihovim snovima.

pribil

pre 2 godine

dragan nikolovski@ Bravo na zapazanju. Zapad ne zna kako da se ponasa, kako da izmeni matricu, gde se preko ljubljenog Fedexa i Nadala skoro bez kose zgrcu milioni. Ne da im Djokovic da dodju do daha, vec su Rodju proglasili goatom, a da je Rafa osvojio Pariz imao bi 21, onda bi on bio goat. Na njihovu zalost, postoji pravi GOAT.

оће то

pre 2 godine

@Ja mislim da je Novak jedini teniser na svetu koji ove godine moze da osvoji sva cetiri GS i oliimpijske igre.
(Miki Hajnekenjaj, 20. jun 2021 17:22)

Nema šta da misliš, pa osvojio je već 2, a ostali ni 1.
(Kron, 20. jun 2021 17:48)

Браво за опсервацију! Баш је и мени то малопре пало на памет. Нема шта, врхунски си аналитичар.

Miki Hajnekenjaj

pre 2 godine

Ja mislim da je Novak jedini teniser na svetu koji ove godine moze da osvoji sva cetiri GS i oliimpijske igre.
(Miki Hajnekenjaj, 20. jun 2021 17:22)

Nema šta da misliš, pa osvojio je već 2, a ostali ni 1.
(Kron, 20. jun 2021 17:48)

A ovaj sto misli da ce Novak pokusati da uzme Wimbldon i US open?Kako ga drugacije iskomentarisati.

auh!!

pre 2 godine

Nolomanijo po 1100 put:

1. Neće osvojiti zlatnu medalju na Olimpijskim igrama, što znači da od "Zlatnog slema" (jedina osvojila Štefi Graf) nema ništa. Ne nadajte se uzalud.
2. Ne postoji nadležni organ koji nekoga proglašava za GOAT-a.
3. Broj osvojenih GS nije najvažniji parametar u izboru za tog vašeg GOAT-a.
(Vule, 20. jun 2021 19:23)

1. Ne mora
2. Koji je onda "organ" proglasio Federera za GOAT, kad su ga i Rafa i Novak klepali?
3. Još od 16>1 pa 17>9 pa 20>17 ste nas ubeđivali u suprotno. Šta se promenilo? U skoro svim drugim parametrima (osim ukupnog broja titula) Novak je prestigao Federera, osim u šiškicama.

Nešo

pre 2 godine

Vule!

Za navode iz tački 2 i 3 se u cijelosti slažem s tobom. Ali, gdje, brate, nađe normalnim da porediš muški i ženski tenis, i da prognoziraš ishod olimpijskog turnira.
Usput, i ne treba da ga igra uopšte, teniski turnir na olimpijskim igrama uopšte nije vrednovan. Jedino ga hajteri vrednuju koji pljuju Novaka, jer nemaju ništa drugo za argumente.

Papa het

pre 2 godine

Kaže tamo neki Tod, da Novak ima nameru to da uradi, samo gledaj Tode i grickaj semenke i kokice i videćeš da si bio u pravu, idemo NOVAK

pribil

pre 2 godine

srki s@ Koliko malo poznajes tenis a i sport uopste, govori da tenis ima najbogatije sponzore. 50 tenisera obrce stotine miliona. I za razliku od fudbala gde su klubovi na silu zaduzeni do guse sa nerealnim transferima, u tenisu se ibrce cista para. Niko nikom nije duzan.

Zdenko

pre 2 godine

Samo da osvoji Wimbldon, to je sasvim dovoljno za ovu godinu, da izjednači broj GS sa ovom dvojicom i priča je završena. Šta će biti na US Openu i da li će ga osvojiti manje je bitno? Novak zna da kad bude isti sa njima, ostali parametri su ubedljivo na njegovoj strani, osim naravno umetničkog dojma i gracioznosti. Nema naravno ni lepršave pramenove i uvojke, ali nemojmo tražiti dlaku u jajetu.

lol

pre 2 godine

Veći Novakov podvig je 15:40 na WB 2019. protiv Rogera.
Isto tako, najveći poraz Rogera u karijeri.
Praktično, dvije meč lopte na finalnom meču, protivnik Roger i 22000. protivnika na tribinama, sa gospođom sa podignutim prstom na meč lopti. Nije pomoglo!
To zapečati karijeru velikog Rogera.
Veći podvig nego meč protiv mnogo naduvenog Cicibana. Jer Ciciban nije Novakov kalibar ni približno!

auh!!

pre 2 godine

Da, tenis je uvek bio sport od 3 do 5 najboljih igrača i još pedesetak statista.Sport u kome tri igrača 20godina osvajaju najveće turnire.to nije sport već gladijatorska arena.prisutnost tenisa u planetarnom sportu je 0,001 posto zato se interesovanje održava raznoraznim pričama o najboljim gladijatorima-igračima.i na većini turnira tribine se napune u polufinalu i finalu,prva kola tri četiri gledaoca.svi su došli da gledaju dva tri gladijatora kako krvare četiri sata na terenu udarajući batinom-reketom i lopticom jedan drugog, ping-pong loptica preko mreže,glava levo desno
(Srki s, 20. jun 2021 17:36)

Pa ipak si napisao toliki komentar... Ja i ne čitam vesti o temama koje me ne zanimaju, a kamoli da komentarišem

Maja

pre 2 godine

Hahah sad procitah kometar od neke napacene duse, kao sad ni GS nisu najbitniji parametri za Goata? A izvini sta je molim te? Broj navijaca, lep dzemper ili umetnicki dojam.Koliko ja znam kad je Nole imao 15 ili 16 GS komentari su bili kako ne ulazi u klub 20 kako je to jedino bitno i nista vise, tako i za nedelje i za sve. Kako Novak obara sve zive rekorde odjednom vise nista nije bitno, ma nemoj. Zanima me koje cemo sve nebuloze slusati kad Novak bude sve oborio. Verovatno da je zenski i muski tenis isti pa onda Novak ne moze biti Goat nego Stefi ili Margaret, a posto je blizu i njihove rekorde da obori, onda samo Bog zna sta ce izmisljati

lal

pre 2 godine

"Tod Vudbridž, jedan od najboljih dubl igrača svih vremena, veruje da Novak Đoković ima nameru da napadne titule na Vimbldonu i US openu."

ko god igra na Gren slemu on želi da osvoji titulu. to je namera svakog igraca.
(Ivan, 20. jun 2021 17:07)
neistina!!! ima lik koji jedan GS koristi kao pripremu za drugi...

mr

pre 2 godine

Do sada, to je uspelo samo jednom dami, Štefi Graf, 1988. godine, koja je tada trijumfovala i na Olimpijskim igrama.

Пратио сам тенис и у то време и сећам се колико је текстова било о поређењу Сампраса и Штефи Граф. И сећам се освоји Штефи Вимблдон, а Сампрас хоће да пукне од муке, а Клинтон зове Шредера и прети, ладно да их бомбардује.
Јел има неко да стварно верује да је ико икад поредио у било ком сегменту мушки и женски тенис? Али ето данас ми доживесмо и ту част, поређење Штефи и Новака.

GAJA

pre 2 godine

Vule ti to pričaš od pre neki dan,znači primenio si razmišljanje .Neki od nas to pričaju mesecima u nazad i tu si apsolutno u pravu .Bitni su mastersi,Završni,H2H,sve osvojeno,nema ATP turnira koji Novak nije osvojio...ili su bitne titule ,500,250..ili broj pratilaca na društvenim mrežama...

ko-ometator

pre 2 godine

Novak ima mnogo tih “najvecih podviga ikada”. To ga i cini najboljim ikada. Jos dva GS i po svim objektivnim parametrima ce to i biti i tu se zavrsava svaka polemika. Osporavati ga moci ce samo otvoreni zlonamernici.

Milan

pre 2 godine

Nolomanijo po 1100 put:

1. Neće osvojiti zlatnu medalju na Olimpijskim igrama, što znači da od "Zlatnog slema" (jedina osvojila Štefi Graf) nema ništa. Ne nadajte se uzalud.
2. Ne postoji nadležni organ koji nekoga proglašava za GOAT-a.
3. Broj osvojenih GS nije najvažniji parametar u izboru za tog vašeg GOAT-a.
(Vule, 20. jun 2021 19:23)

1. Polako, videcemo.
2. Jedina istina u tvom komentaru.
3. Nije jedini kriterijum, ali je trenutno jedini koji Djokovic nema na svojoj strani. Sve ostalo - broj nedelja na prvom nestu, broj godina koje je zavrsio na prvom mestu, osvojio sve masterse i GS bar 2 puta, pozitivan medjusobni skor sa obojicom kandidata za GOAT, a sa kojima je igrao u isto vreme... Sve to ima kao argument u svoju korist. Ako ih prestigne i po broju GS titula, to ce biti tacka na taj slucaj. Jos ako usput osvoji i kalendarski slem, a vec je drzao sve 4 titule u isto vreme, ne vidim kako bi bilo ko razuman mogao da porice da jenon GOAT.

nn

pre 2 godine

Boris Beker 2:0 Thomas Muster. Bekeru nedostaje jos samo RG da ima sva 4GS-a i gubi 2:3.
(ATG, 20. jun 2021 20:11)

Da, da, secam se toga, sou.

Вук Караџић

pre 2 godine

Publika prepoznaje pravu velicinu a to je Roger, Nolo nikad nece postati Goat pa makar osvojio 25 gs. Cao
(Enkoridz, Aljaska, 20. jun 2021 21:08)

с обзиром да Ноле никада није играо на Аљасци, потпуно разумем како је код вас Рођа главни.