Petak, 18.06.2021.

10:52

Novakov otac: Mi ćemo svaki put da mu poklonimo set ili dva

Srđan Đoković, otac najboljeg tenisera sveta Novaka Đokovića, bio je gost "Jutra" na televiziji Prva.

Izvor: Z.K.

Novakov otac: Mi æemo svaki put da mu poklonimo set ili dva IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

Lik

pre 2 godine

To za toalet je besmislena konstrukcija za zaluđivanje naroda, teniser je pod stalnim nadzorom trojice kontrolora iz ATP tima i nema šanse da uradi bilo šta nedozvoljeno.
Pa prvi bi oni jedva dočekali da sruše Novaka, da ne pominjem i kontrolu krvi posle meča koja traje par sati.

Stefan L

pre 2 godine

Samo... 377 nedelja nije ni blizu jer zaista zaista nema smisla racunati kovid ATP nedelje (koliko god bilo zanimljivo za novine). Tsitsipas je prvi u trci ubedljivo poslednjih godinu i po dana, nema tu mesta emocijama...

Pit

pre 2 godine

Koliko je meni poznato, Cicipas je PRVI omalovažio protivnika, pa stoga i on i vi njegovi obožavatelji podnesite reakciju. Da je kulturno čestitao boljem niko ga ne i bi komentarisao negativno. Drugo, prvi set je Novak bukvalno poklonio, ništa nije Cicipas osvajao kada je Đoković šantavo servirao za set i još šantavije u tajbrejku. Treće, Cicipas je ladno ne trepnuvši slagao Novaka da je lopta koja je pala pred njim aut, da bi sudija konstatovala dobru loptu. Inače, nijedan teniser ne postoji bez tima, tako da je 'mi'idemtifikacija na mestu.
(Džadž, 18. jun 2021 16:50)

Prvo, dečko je još uvek klinac, teško mu je pao poraz, bio je malo izgubljen, mogao je lepše da nastupi, ali po meni rečenica "ne znam šta se desilo u toaletu ali se Novak vratio kao potpuno drugi igrač" nije omalovažavanje već samo konstatacija nečega što su svi primetili. Ne skačite dečku po ledjima, pustite ga da svari ono što mu se desilo. To što mu je toliko teško palo kaže mi da će se vratiti jači. Budući broj 1.

Drugo, kad smo kod "poklanjanja", koliko su seteva/mečeva Rafa i Rodžer "poklonili" Novaku.

Treće, možda je dečko namerno slagao da je bio aut, a možda i nije, čemu toliko negativnosti, uživaj u Novakovoj pobedi i pusti malog da pati.

klm

pre 2 godine

Mnogo si, na zalost, Srdjane isfrustriran. Razmisli sta izgovaras…’poklonicemo set-dva’. Nije u redu prvo prema tvom sinu tako da govoris o drugim tenisarima ma kakvo misljenje ti i mi ostali imali o njima. Budi gospodin, nadji nekog da te posavetuje, vezbaj..sve najbolje tebi i tvojima
(navijac i otac)

Jeste njegova odgovornost najveća, ali nije jedina. Tu su i novinari - lešinari koji ga pozivaju u emisije i daju mu prostor i publicitet. Na taj način šire ružnu sliku o Srbiji i iznose svima najgore od našeg balkanskog blata, a samo zarad svog i profita televizije za koju rade. Ovog čoveka jednostavno treba držati dalje od mikrofona i kamera. I čudim se da niko do dan-danas nije preduzeo ništa povodom toga.

Da

pre 2 godine

Sta si ti Srdjane konkretno uradio veliko za Srbiju,posto se busas u grudi kao patriota?
Sta Srbija ima konkretno sto vi imate od Novaka...
Realnost Srbije je katastrofa,da li si razmislio sta bi bilo kada bi pricao istinu i imenovao ljude kriminalce u odelima,konkretno...
I povrh svega, energija kojom govoris nije sreca,nezadovoljan si i samo se svadjas,ali stalno...

Dr Who

pre 2 godine

Nije Cicipas rekao da se Novak "uradio u toaletu" nego da se vratio kao drugi čovek. To nisu iste stvari. Neko moze da se vrati kao drugi čovek i tako što malo razmisli, ili tako što se izdere na ogledalo.
Nema potrebe da nam tumačiš šta je Cicipas HTEO da kaže,i to tako podlo, podmećući njemu svoje reči. Sasvim je dovoljno da citiraš onako kako JESTE rekao, pa ćemo se mi već snaći.
(kartmen, 18. jun 2021 17:01)

Internet bukvalno danima gori od debata na temu te Cicipasove insinuacije. Doduše, za saznanje o tome je potrebno znanje engleskog jezika.

Novak Goatović

pre 2 godine

Novak će biti goat po svim parametrima... što vam se sviđa obvo "po svim parametrima", ko je zvanično propisao "parametre". Ne glupirajte se više, u životu postoje legende, u svemu, kakvi, bre, goati? Navukli vas na goata i sad samo to znate - goat, goat, goat... Ko vam uradeo "goat listu", ja ću vi kažem, nebitni portal Ultimate tenis, i još gi citirate.

kartmen

pre 2 godine

Nema potrebe da se gura prst u oko Cicipasu ili bilo kome drugom - nije njemu niko dao dva seta, nego ih je on svojom igrom osvojio. Uostalom kao što je i Novak svojom igrom osvojio naredna tri. Svaki od pet setova u tom finalu je zaslužen, a ne dat bilo kom igraču.
(kartmen, 18. jun 2021 13:50)

Ko želi, slobodno nek okreće drugi obraz kada ga ošamare, i nek do besvesti praktikuje onu "ko tebe kamenom ti njega hlebom", ali nije nužno da svi tako funkcionišu. Za one nesportske i jadne insinuacije da ga je Novak pobedio zato što se uradio u toaletu, najmanje što Cicipas zaslužuje je prozivka.
(Dr Who, 18. jun 2021 14:28)

Nije Cicipas rekao da se Novak "uradio u toaletu" nego da se vratio kao drugi čovek. To nisu iste stvari. Neko moze da se vrati kao drugi čovek i tako što malo razmisli, ili tako što se izdere na ogledalo.
Nema potrebe da nam tumačiš šta je Cicipas HTEO da kaže,i to tako podlo, podmećući njemu svoje reči. Sasvim je dovoljno da citiraš onako kako JESTE rekao, pa ćemo se mi već snaći.

navijac i otac

pre 2 godine

Mnogo si, na zalost, Srdjane isfrustriran. Razmisli sta izgovaras…’poklonicemo set-dva’. Nije u redu prvo prema tvom sinu tako da govoris o drugim tenisarima ma kakvo misljenje ti i mi ostali imali o njima. Budi gospodin, nadji nekog da te posavetuje, vezbaj..sve najbolje tebi i tvojima

Batman

pre 2 godine

Gde bi nama kraj bio kada bi cela nasa nacija ovakav stav i ovakvu ljubav prema otadzbini imala!!! Toliko bogate istorije, ponosa i patnje, a mi polako gubimo identitet... treba nam vise ovakvih ljudi!!!

Džadž

pre 2 godine

Mislim da je Novakov uspeh na RG fantastičan. Ali ne razumem ovu aroganciju - mi ćemo da mu poklonimo set. Mi? Valjda ne odlučuje Srdjan kako će njegov sin igrati i koju će taktiku primeniti. Da ne govorim da je ova izjava omalozavanje protivnika. Jednostavno, Cicipas je prva dva seta igrao sa 100% svojih mogucnosti, Novak možda na 60-70%, posebno drugi set. Nije tu bilo nikakvog poklanjanja.
(City Girl, 18. jun 2021 14:25)

Koliko je meni poznato, Cicipas je PRVI omalovažio protivnika, pa stoga i on i vi njegovi obožavatelji podnesite reakciju. Da je kulturno čestitao boljem niko ga ne i bi komentarisao negativno. Drugo, prvi set je Novak bukvalno poklonio, ništa nije Cicipas osvajao kada je Đoković šantavo servirao za set i još šantavije u tajbrejku. Treće, Cicipas je ladno ne trepnuvši slagao Novaka da je lopta koja je pala pred njim aut, da bi sudija konstatovala dobru loptu. Inače, nijedan teniser ne postoji bez tima, tako da je 'mi'idemtifikacija na mestu.

Radovan

pre 2 godine

Neka je ziv i zdrav 100 godina sampion Nole !!!
(DuRL4NAC, 18. jun 2021 11:16)

Nikad mi nije bilo jasno kako neko iz Srbje navija za npr Federera. Ti si tu, možda sa iste one Banjice sa koje je i Novak, a navijaš za čoveka koji verovatno treba da razmisli gde je Srbija pre nego pokaže mesto na globusu. I uvek nekakva objašnjenja da je u opitanju individualni sport. Ajde, a pored Novakovog imena piše da igra za Srbiju ili za mamu i tatu? Ali, na to sam se nekako i navikao kroz sve ove godine. Ponavljam, nije mi jasno, ali sam se navikao.
Ali, nikad neću shvatiti kako neko dobije ovde minuse kad napiše "Neka je živ i zdrav 100 godina". Ljudi, šta je loše poželeti da neko bude živ i zdrav pa taman ne navijali za njega. Da li ovde neko želi da bilo koji igrač, bilo koji čovek ne bude živ i zdrav. Da li je neko od vas koji ste lupali minuse roditelj i kako bi se osećali da neko vašem detetu poželi zdravlje i dug život, a neka budaletina lupi minus želeći da vam dete ne bude zdravo. U šta smo se pretvorili, mila moja majko.

John

pre 2 godine

(mio, 18. jun 2021 15:58)

Možda nisu važne u tenisu, ali su i te kako važne u Đokovićevoj glavi.
Samo to nema. Sve ostalo ima - sve slemove, sve masterse, završni turnir, Dejvis kup.
Plus što će sledeću priliku imati tek za tri godine.
Fizički je trenutno najspremniji od svih. Federer se raspada, Nadal je rašrafljen i ne može da se sastavi, već krenuli otkazi i Vimbldona i OI, a Đoković je posle finala izgledao kao "Ajmo još koji set, nije fer tek sam počeo..."

Frank Underwood

pre 2 godine

Istine radi, samo mala ispravka jednog od komentara pošto je neko pričao o zelenašima.

Priča je išla da je bio hitno potreban novac za odlazak na turnir. Srđan je rekao zelenašima da mu se žuri. Na šta mu oni odgovaraju: "Kod nas je kamata 12%, al za tebe je 15% pošto ti se žuri.."

Strašan je to svet...

Koga interesuje, ima na yt.

mio

pre 2 godine

Licno mislim da OI u tenisu nisu vazne. Licno bih savjetovao Noletu da preskoci OI a koncentrise se na Wimbledon i US open. Na kraju samo se to broji, a ako uzme oba gren slema bice Bog medju teniserima.

lol

pre 2 godine

@ Kevin Durant, 14:53

Svaka čast na komentaru. Sve rečeno stoji.
Još samo 2013. na RG Rafa gađa lopticom na mreži sa dva metra Novaka.
Punom snagom I namjerno, pravo u lice. Svjedoci smo tog kriminalnog poteza Rafe, sa namjerom da ga povrijedi. Jedva je Nole uspio skloniti oči, a loptica ga je pogodila u rame.
Kako da Rafi ja to zaboravim?
Kako da mu Nole vjeruje kad se to tiče njega samog?
Sad Ciciban nešto ne vjeruje?
Bi da mu se izvini za poraz
Nek traži od Kirjosa, dobri su drugovi.
Bravo Srđane, popu pop, bobu bob!
.

ljusa

pre 2 godine

Mislim da ce Nole osvojiti najvise G.S. i po ostalim parametrima ce biti prvi.E sad ako neko u buducnosti i pretekne Noleta treba uzeti u obzir i konkurenciju.Mislim tri najbolja igraca u jednoj eri...

Godzila

pre 2 godine

Da su Rodžer ili Rafa onako spontano dali reket onom divnom detetu i izazvali takvu erupciju čiste dečije radosti ne samo da ne bi prekidali snimak već bi to bila špica koja bi se na Eurosportu vrtela 500 puta dnevno uz povremene prigodne komentare o veličini pravih šampiona. Nikada neće oprostiti Novaku rušenje mita o najvećem rivalstvu u istoriji izmedju dva zapadna superheroja. Zato koriste svaku priliku da ocrne Novaka, pa otuda i davanje toliko prostora u njihovim medijima Kirjosovim tvitovima koji su sa stanovišta teniske istorije potpuno irelevantne.

City Girl

pre 2 godine

Mislim da je Novakov uspeh na RG fantastičan. Ali ne razumem ovu aroganciju - mi ćemo da mu poklonimo set. Mi? Valjda ne odlučuje Srdjan kako će njegov sin igrati i koju će taktiku primeniti. Da ne govorim da je ova izjava omalozavanje protivnika. Jednostavno, Cicipas je prva dva seta igrao sa 100% svojih mogucnosti, Novak možda na 60-70%, posebno drugi set. Nije tu bilo nikakvog poklanjanja.

Mikii

pre 2 godine

Nadal je takođe podmukao, s tim što je dugo skrivao animozitet prema Đokoviću. Najnoviji manjak poštovanja prema Noletu je konferencija za novinare nakon meča na RG-u gde je rekao da nije imao svoj dan i da su uslovi više odgovarali Đokoviću.
(Kevin Durant, 18. jun 2021 11:08)

Na stranu sve, ali da li je Nadal nesto pogresno rekao tu? Da li je realno da se ovakve stvari pripisuju tako ozbiljnoj etiketi kao sto je podmuklost?! Koliko je puta Djokovic rekao da nije igrao dobro, da je bio povredjen, da mu nije bio dan, pa? Probajte makar da u ovim momentima kad vam apsolutno sve ide na ruku budete koliko-toliko objektivni. Probajte da sada kada objektivno nemate neprijatelja ne pravite vestacki sebi neke. Probajte da uzivate u ovim trenucima. Ili Srbi jednostavno moraju da imaju neke neprijatelje ili to onda nije to?!

Kevin Durant

pre 2 godine

Na stranu sve, ali da li je Nadal nesto pogresno rekao tu? Da li je realno da se ovakve stvari pripisuju tako ozbiljnoj etiketi kao sto je podmuklost?! Koliko je puta Djokovic rekao da nije igrao dobro, da je bio povredjen, da mu nije bio dan, pa? Probajte makar da u ovim momentima kad vam apsolutno sve ide na ruku budete koliko-toliko objektivni. Probajte da sada kada objektivno nemate neprijatelja ne pravite vestacki sebi neke. Probajte da uzivate u ovim trenucima. Ili Srbi jednostavno moraju da imaju neke neprijatelje ili to onda nije to?!
(Mikii, 18. jun 2021 14:12)

Da, realno je da to podvedem pod podmuklost. Njihov rivalitet pratim od 2011.godine i od onih 6 pobeda Đokovića u 6 finala te godine. Pogledaj poslednji poen na AO 2012.godine i obrati pažnju na facijalnu ekspresiju Nadala kada je išao prema mreži da se rukuje. Došlo mu je da pojede Đokovića od muke. A, Novak kad izgubi, priđe, zagrli, čestita, nasmeje se, potapše po leđima dečački iskreno. Dok ova dvojica kao furije pruže ruku i odu dalje. Ili, meč na RG kada je Đoković dodirnuo mrežu, to je bio ključni detalj tog meča, pogledaj kako je Nadal brzinom munje tražio poen za sebe. A, Đoković je poklanjao poene i to poene koji su bili jako važni i koji su mogli da ga odvedu do gubitka ne samo gemova, već i setova. Novak nije podmukao i zato će mu se u naredmim godinama sve vratiti u vidu svih mogućih rekorda u tenisu.

Ratko

pre 2 godine

Ala je samouveren Srđan ne jurimo rekord Nadala i Federera nego Štefi Graf sa 377 nedelja i rekorde GS u ženskoj konkurenciji. :) Ja bih naravno to voleo ali to je đavolski težak posao. Broj nedelja će možda i moći ali za trofeje bi morao da igra u ovakvom modu još neku godinu.

Nikad mi ne puste komentar

pre 2 godine

Novace zelim ti sve najbolje
I molim te da ne igras na OI. Ne trosi se na taj cirkus. Odavno je izbledeo sjaj medelja sa olimpijade.

Dr Who

pre 2 godine

Nema potrebe da se gura prst u oko Cicipasu ili bilo kome drugom - nije njemu niko dao dva seta, nego ih je on svojom igrom osvojio. Uostalom kao što je i Novak svojom igrom osvojio naredna tri. Svaki od pet setova u tom finalu je zaslužen, a ne dat bilo kom igraču.
(kartmen, 18. jun 2021 13:50)

Ko želi, slobodno nek okreće drugi obraz kada ga ošamare, i nek do besvesti praktikuje onu "ko tebe kamenom ti njega hlebom", ali nije nužno da svi tako funkcionišu. Za one nesportske i jadne insinuacije da ga je Novak pobedio zato što se uradio u toaletu, najmanje što Cicipas zaslužuje je prozivka.

Zar je važno

pre 2 godine

Zamisli ti tu titulu, otac najboljeg igrača na Svetu i ikada. Šta čovek više da poželi od svog deteta pored toga da bude zdrava, normalna osoba!?

Sasa

pre 2 godine

Apsolutno se ne slažem se Srđanom da su Nadal i Federer bili korektni prema Noletu. Sa nipodaštavanjima je prvi počeo Federer kada je ismevao predaje mečeva Đokovića na početku karijere, kada je imao probleme sa disanjem.
Nadalu je sve uspehe javno čestitao, Đokoviću nikada. Pre par dana je izjavio da GS nisu jedini bitni, a onda u nastavku rečenice rekao kako je on želeo da obori rekord Samprasa.
Nadal je takođe podmukao, s tim što je dugo skrivao animozitet prema Đokoviću. Najnoviji manjak poštovanja prema Noletu je konferencija za novinare nakon meča na RG-u gde je rekao da nije imao svoj dan i da su uslovi više odgovarali Đokoviću.
Nadam se da nijedan ni drugi neće osvojiti više nijedan GS do kraja karijere, a da će Novak već do kraja ove godine biti na 21. GS-u uz Olimpijsko zlato.
(Kevin Durant, 18. jun 2021 11:08)

A šta misliš da li to bolje znaš ti, ili Srdjan koji prisustvuje njihovim susretima i upućen je u njihov odnos, mi znamo samo ono što mediji pišu, ja ne znam šta vi očekujete da se vole, pa kako da se vole kad se bore za titulu najbolje ikad, alo ljudi oni bre najveći rivali, mora da bude nekad i tenzije izmedju njima, njih trojica su posigli tenis na viši nivo, zahvaljujući njima Novak je igrač kakav jeste, jer zbog njih uvek je morao i više i bolje.

kartmen

pre 2 godine

Nema potrebe da se gura prst u oko Cicipasu ili bilo kome drugom - nije njemu niko dao dva seta, nego ih je on svojom igrom osvojio. Uostalom kao što je i Novak svojom igrom osvojio naredna tri. Svaki od pet setova u tom finalu je zaslužen, a ne dat bilo kom igraču.

Bocko

pre 2 godine

Setimo se euforije oko Novaka posle RG 2016, a zatim propasti na Vimbldonu i na OI. Zato nadajmo se i ocekujmo, ali ne preterujmo ( ako je to kod nas moguce, jer mi smo poznati po preterivanju u svakom smislu ) .

Бранко

pre 2 godine

Новак најбоље зна зашто показује прстом на небо... Србија је једина земља чија химна почиње са Боже правде. Као што је и једина земља која има Новака Ђоковића, ускоро и званично најбољег шампиона свих времена..

Goran

pre 2 godine

Steta sto se desio onaj kiks na US Openu. Siguran sam da bi Novak osvojio Garos i prosle godine da se to nije desilo jer je pokazao da je trenutno bolji od Nadala i na Garosu. To ga je izbacilo iz ritma i doprinelo ubedljivom porazu. Ja mu se divim da se vratio u velikom stilu ove godine. Koliko je tesko vratiti se posle takvih poraza pokazuje trenutna situacija sa Nadalom koji je nesposoban da igra jedan Vimbldon.

Oliver

pre 2 godine

Srdjan Djokovic je najbolji otac na svetu!! Ne samo srpski otac,nego svetski otac. Zamislite 2000. godinu. Neposredno nakon bombardovanja,zemlja razorena,unistena,vlada strah od neizvesne budućnosti,da li cemo u novi rat ili rusenje Milosevica. Novak ima 13 godina. Jelena Gencic je rekla da je prevazišao njen nivo i da treba da ide kod Nikija Pilica u Minhen. Ali tamo jedna godina treniranja kosta 40000 evra na godinu,za 4 godine to je 160000 evra. Odakle naci tolike pare? Djokovici imaju neku palacinkarnicu na Kopaoniku i jos 2 sina,Marka i Djordja. Boba Zivojinovic odbija da im pomogne. Pricao je Srdjan,sto sada dzentlmenski nece da potencira,koliko puta se zaduzivao kod zelenaša. Dodje kod njih,kamate su 12% mesecno,ali kad cuju da mu je sin teniser,kazu mu:"E za tebe je 15% mesecno". A nije sigurno da li ce Novak pobediti na turniru i zaraditi pare da se isplate glavnica i kamate. Da li su ljudi uopste svesni koliki je to rizik? Kolika je to posvećenost,ljubav,vera i ubedjenost u uspeh svog sina? Novak je pricao da je mislio da ce uci maksimalno u top 20 na ATP listi i bio je zadovoljan time,ali Srdjan nije bio zadovoljan. On je na volseban,cudesan,madjioniocarski nacin pronasao pare za svog ultratalentovanog sina. Bez toga Novak danas ne bi bio to sto jeste,to svi znaju. U zivotu i sportu je najbitniji tajming. Lako je danas savetovati Novaka,trebalo je tada,dvehiljaditih,kada nije bilo nikoga da pomogne. Srdjane,ljudino,volim te vise nego Novaka,ako je to moguće!

Maretovi saveti

pre 2 godine

Ma opusteno ljudi, uskoro menjaju pravila ove igre i format takmicenja, okoncava se tzv. Open era tenisa pa i svi sadasnji rekordi i statistike odlaze u zaborav. Tenis ce postati dinamicniji, moderniji i novim generacijama blizi sport koji ce ispisivati svoje nove stranice istorije i rekorda, a to je sansa za Cicibana, Oze-Alijasima i ostale mlade lavove da se medjusobno bore za nove rekorde, liste i zvanje GOAT-a.

lal

pre 2 godine

srdjan djokovic je neophodan, ali ne i dovoljan uslov da se stvori sampion poput novaka... (ima tu mnogo drugih faktora, inace bi velika trojka bila sastavljena samo od djokovica)...
onaj urlik posle 1/4 finala je srkijev urlik... posle toga sam znao da je djokovic srecan sto ide mecki na rupu... to znaci da veruje da je spreman, a ako on veruje, nema razloga ja da ne verujem...
zanimljivo je noletovo ponasanje na W 2019, onu mirnocu mora da je povukao na majku... ona se mnogo manje eksponira, pa ne mogu da donesem precizniji sud... ali srdjan bi uleteo u publiku i poceo da ih "reketira"...

Istina

pre 2 godine

Otac kao i svaki otac, pomalo neotesan i naravno uzbuđen zbog svog sina daje euforične izjave.

Nije svaki otac isti. Moj mene kalja gde stigne :)

mi

pre 2 godine

Ali kako je odgovorio Cicipasu, svaka čast :)))
Ponekad mi izjave gospodina Srđana deluju prejako ali mi ne znamo ni 1% kroz šta su oni prolazili i kroz štaa prolaze. Onda mi je ligično da se tako postavi jedan odgovoran roditelj i glasno kaže šta treba.
Svakako hvala Noletu injimakao porodici. Mogu biti ponosni a i mi sa njimana takvog čoveka i šampiona.
Idemooo Noleee!!

Oblak u Bermudama

pre 2 godine

Da je nama Nole živ, zdrav i srećan, za nas je ionako odavno GOAT, Šampion skromnosti, jednostavno Dobar Čovek. To se oseća oko njega i to je, po meni, daleko važnije od suvih trofeja. Sav novac, mnogobrojni uspesi, nisu mu "udarili u glavu". Ako bude sreće posle duge karijere, doći će na neki visok položaj u našoj državi i preneti na nas malo svoje dobrote, skromnosti, moralnih i etičkih kvaliteta. Da nam donese stav da je za uspeh potreban rad, upornost a ne partijska knjižica. Da utiče na nas da i mi postanemo ono što mislimo da Jesmo.

Stefan94

pre 2 godine

Srdjane hvala Vam sto ste napravili od No1aka sampiona kakav jeste.

Ps. Ali ne mogu da Vas gotivim zbog tog nekog ponasanja koje ne mogu da objasnim. Isto tako volim No1aka kao brata rodjenog kojeg nemam.

Manolo

pre 2 godine

Ne volim sto unapred upisuje Noletu titule, ali lik jednostavno puca od samopouzdanja! Treba uciti od njega, svega se nesto plasimo u zivotu, necemo da baksuziramo, bolje cuti, rano je za pricu i slicne nase budalastine. Nema druge, idemo Nole do zlatnog slema i zlata u Tokiju!!!
(marka, 18. jun 2021 11:07)

"svega se nesto plasimo u zivotu, necemo da baksuziramo, bolje cuti, rano je za pricu i slicne nase budalastine." Ali bukvalno tako! Stvarno treba da se okrene drugi list bez sujeverja i straha! Bravo za opservaciju!!

RCZ

pre 2 godine

Sam Srdjan mi nije nesto simpatican ali sve sto je rekao je 100 % na mestu. A verovatno da nije rekao sve sa cime se Nole srece i kako ga opstruiraju . Ali dzaba , morace ga gledati jos dugo , a njegove rekorde spominjati dok je sveta i tenisa.

SS

pre 2 godine

Srđan zna da pretjera, ali je čovjek gazda. Pričajte šta hoćete, nigdje Novaka ne bi bilo bez njega i Dijane!
GS rekord pada kad tad, najbitnije je zlato na OI.
Idemo Nole!

Kevin Durant

pre 2 godine

Apsolutno se ne slažem se Srđanom da su Nadal i Federer bili korektni prema Noletu. Sa nipodaštavanjima je prvi počeo Federer kada je ismevao predaje mečeva Đokovića na početku karijere, kada je imao probleme sa disanjem.
Nadalu je sve uspehe javno čestitao, Đokoviću nikada. Pre par dana je izjavio da GS nisu jedini bitni, a onda u nastavku rečenice rekao kako je on želeo da obori rekord Samprasa.
Nadal je takođe podmukao, s tim što je dugo skrivao animozitet prema Đokoviću. Najnoviji manjak poštovanja prema Noletu je konferencija za novinare nakon meča na RG-u gde je rekao da nije imao svoj dan i da su uslovi više odgovarali Đokoviću.
Nadam se da nijedan ni drugi neće osvojiti više nijedan GS do kraja karijere, a da će Novak već do kraja ove godine biti na 21. GS-u uz Olimpijsko zlato.

uros

pre 2 godine

Pardon! Jeste rekao je da su bili korektni i prema Noletu i ne slažem se sa tim. Jedan komentar je lepo objasnio zašto nisu bili korektni prema Djokovicu.
(o77, 18. jun 2021 11:39)

Tenis je individualan sport , rekordi su jedino merilo u GOAT trci. A tu stojimo jako dobro . Ima tu mesta za jos par komada a to ce i uzeti ova nasa gromada. Opustite se !!! Ajmo srpski sine , bar jos 5 komada .

marka

pre 2 godine

Ne volim sto unapred upisuje Noletu titule, ali lik jednostavno puca od samopouzdanja! Treba uciti od njega, svega se nesto plasimo u zivotu, necemo da baksuziramo, bolje cuti, rano je za pricu i slicne nase budalastine. Nema druge, idemo Nole do zlatnog slema i zlata u Tokiju!!!

o77

pre 2 godine

Pardon! Jeste rekao je da su bili korektni i prema Noletu i ne slažem se sa tim. Jedan komentar je lepo objasnio zašto nisu bili korektni prema Djokovicu.

samo udri

pre 2 godine

Svaka cast Novaku ali i njegovoj porodici. Oni su ga napravili takvog. Svi smo ponosni na njega a mogu da zamislim koliko je roditeljima puno srce posle svih prepreka i nedaca koje je imao sto svojom sto tudjom zaslugom.

MILOS

pre 2 godine

Durent Ako je nepostovanje to sto je Nadal rekao da nije imao dan i za vremenske uslove onda isto i Novak iskazuje nepostovanje jer cesto upravo to prica nakon poraza. Mani se tih trac prica Federer tu i tamo al Nadal je retko korektan igrac i osoba.

Cinjenica

pre 2 godine

Onako usput... ATP Tour je na svojoj zvanicnoj Facebook stranici 13.6. objavio sliku velike trojke sa brojem osvojenih velikih titula uz naslov: "Djokovic extends his lead". U velike titule spadaju: GS, finalni masters, mastersi i OI i Djokovic ih ima 60, Nadal 57 i Federer 54. Izgleda da je i njima sinulo da se broji sve, a ne samo GS. Zaboravili su samo No1 nedelje.

Goran

pre 2 godine

Vise niko ne prati Novaka vec nekakve rekorde sa kojima, ne Novak vec ovi ograniceni sto imaju neogranicen pristup netu, da se junace po domacim i stranim portalima kako su oni narod iz kojih je potekao Novak, i vise od toga, iako Novak igra oni se osecaju kao treneri, savetodavci, bracni savetnivi, religijski savetnic, kao neko bez koga Novak ne bi bio to sto jeste. Samo odlican teniser i nista drugo. Fan klubovi imaju svoja pravila, njihovi komentari su nirmalni ali ovo sto citamo po svim portalima je pokazatelj zasto smo neshvaceni od vecine sveta. Jedino nas diktatorske i autokratske zemlje razumeju, mada se i Afganistan u poslednje vreme ogradjuje od nasih medijskih bisera.

veliki strumf

pre 2 godine

Ko pažljivo prati Srdjanove intervjue odlično zna da SVE STO JE REKAO - SVE SE I OSTVARILO! Onih par stvarcica koje se nisu ostvarile - sasvim sigurno će se ostvariti vrlo brzo! Postovanje za ovog čoveka!

Nikola

pre 2 godine

Nole igra tenis zbog sebe, to je jasno, ali sigurno mu je motivacija to sto igra za malu Srbiju i sto ima ko da navija i za njega. Za koga bih drugo navijao nego za njega. Ne busam se da sam nekakav veliki Srbin. U Srbiji zivi vecina ljudi koje volim, ali i oni koje ne volim. Na kraju uvek navijam za sportiste iz Srbije i nije mi jasno kada neko navija protiv igraca iz svoje zemlje. Imao sam kolegu koji je Federerov fan i uvek je navijao protiv Noleta. Uvek su bile zanimljive nase raspravke oko toga ko je bolji :)
Na kraju ce se Nole penzionisati, a za 30 godina ce se pricati price "bio jednom jedan Srbin..."

Frank Underwood

pre 2 godine

Srđan je i ovakav i onakav, neko će reći da je malo bezveze da otac ovako otvoreno hvali svoga sina, ali s druge strane tu vidite njegovu posvećenost, fanatizam, energiju i želju da se bori za svoju porodicu. On i Dijana su od samog početka verovali, susretali se sa ko zna čime, mislim da javnost ne zna ni 10% stvari, odricali se svega i svačega da bi Novak samo mogao da bude u prilici da postane ovo što je sada.

Što kaže vojvoda Živojin Mišić: "Ko sme, taj može." Oni su smeli. I ja im na tome od srca čestitam.

Svaka čast gospodine Srđane i gospođo Dijana što ste ovoj zemlji podarili takvog šampiona i takvu ljudsku veličinu.

Milan

pre 2 godine

Alal ti vera Srđane, nisi baš uvek najsimpatičniji čovek na svetu, ali si odgajio, vaspitao i usmerio na pravi put jednog Novaka Đokovića.

Petar

pre 2 godine

Dobro je da je Srdjan sve ponovo javno rekao. Nole nije takav da velica sebe, pa bar neka otac prica. Samo ima jedan problem, oni koji hoce da znaju sta je Novak postigao , ti znaju...Oni drugi , uopste nisu bitni. Prosto je NOVAK je KRALJ, najbolji sportista Srbije svih vremena a u njegovoj epohi , koja jos traje jedan od najboljih u Evropi pa i Svetu, i tu se nema sta ni dodati ni oduzeti..Pozdrav
.

C i n i k

pre 2 godine

Svaka vama cast kao roditeljima pre svega, Novak je cudo u svetu tenisa i sporta uopste, njegove rekorde ne znam dal nko za 30 godina moze da prestigne, pre svega po broju nedelja na 1.mestu ATP, to deluje zastrasujuce, i ne sumnjam da ce imati vise od 20 GS titula, bice 1. po svim parametrima i on sada licno pise istoriju..

Kritična masa

pre 2 godine

Otac kao i svaki otac, pomalo neotesan i naravno uzbuđen zbog svog sina daje euforične izjave. Ima dosta istine u svemu što je rekao ali treba se strpeti još malo dok stvarno ne obori sve rekorde.
Ne treba nikom da se daje set ili dva fore to mu nije trebalo da kaže ali ga razumem jer je i onaj Grk pokazao nepoštovanje i jedino mu na mladost to mogu pripisati.
Idemo Nole do kraja i postavi lestvicu visoko da ako se nekad i pojavi neko ko može da stigne sve ovo ipak moraju da pomenuti čiji se rekord juri.
Sretno Nole.

marka

pre 2 godine

Ne volim sto unapred upisuje Noletu titule, ali lik jednostavno puca od samopouzdanja! Treba uciti od njega, svega se nesto plasimo u zivotu, necemo da baksuziramo, bolje cuti, rano je za pricu i slicne nase budalastine. Nema druge, idemo Nole do zlatnog slema i zlata u Tokiju!!!

Kevin Durant

pre 2 godine

Apsolutno se ne slažem se Srđanom da su Nadal i Federer bili korektni prema Noletu. Sa nipodaštavanjima je prvi počeo Federer kada je ismevao predaje mečeva Đokovića na početku karijere, kada je imao probleme sa disanjem.
Nadalu je sve uspehe javno čestitao, Đokoviću nikada. Pre par dana je izjavio da GS nisu jedini bitni, a onda u nastavku rečenice rekao kako je on želeo da obori rekord Samprasa.
Nadal je takođe podmukao, s tim što je dugo skrivao animozitet prema Đokoviću. Najnoviji manjak poštovanja prema Noletu je konferencija za novinare nakon meča na RG-u gde je rekao da nije imao svoj dan i da su uslovi više odgovarali Đokoviću.
Nadam se da nijedan ni drugi neće osvojiti više nijedan GS do kraja karijere, a da će Novak već do kraja ove godine biti na 21. GS-u uz Olimpijsko zlato.

Milan

pre 2 godine

Alal ti vera Srđane, nisi baš uvek najsimpatičniji čovek na svetu, ali si odgajio, vaspitao i usmerio na pravi put jednog Novaka Đokovića.

Frank Underwood

pre 2 godine

Srđan je i ovakav i onakav, neko će reći da je malo bezveze da otac ovako otvoreno hvali svoga sina, ali s druge strane tu vidite njegovu posvećenost, fanatizam, energiju i želju da se bori za svoju porodicu. On i Dijana su od samog početka verovali, susretali se sa ko zna čime, mislim da javnost ne zna ni 10% stvari, odricali se svega i svačega da bi Novak samo mogao da bude u prilici da postane ovo što je sada.

Što kaže vojvoda Živojin Mišić: "Ko sme, taj može." Oni su smeli. I ja im na tome od srca čestitam.

Svaka čast gospodine Srđane i gospođo Dijana što ste ovoj zemlji podarili takvog šampiona i takvu ljudsku veličinu.

SS

pre 2 godine

Srđan zna da pretjera, ali je čovjek gazda. Pričajte šta hoćete, nigdje Novaka ne bi bilo bez njega i Dijane!
GS rekord pada kad tad, najbitnije je zlato na OI.
Idemo Nole!

Kritična masa

pre 2 godine

Otac kao i svaki otac, pomalo neotesan i naravno uzbuđen zbog svog sina daje euforične izjave. Ima dosta istine u svemu što je rekao ali treba se strpeti još malo dok stvarno ne obori sve rekorde.
Ne treba nikom da se daje set ili dva fore to mu nije trebalo da kaže ali ga razumem jer je i onaj Grk pokazao nepoštovanje i jedino mu na mladost to mogu pripisati.
Idemo Nole do kraja i postavi lestvicu visoko da ako se nekad i pojavi neko ko može da stigne sve ovo ipak moraju da pomenuti čiji se rekord juri.
Sretno Nole.

Oliver

pre 2 godine

Srdjan Djokovic je najbolji otac na svetu!! Ne samo srpski otac,nego svetski otac. Zamislite 2000. godinu. Neposredno nakon bombardovanja,zemlja razorena,unistena,vlada strah od neizvesne budućnosti,da li cemo u novi rat ili rusenje Milosevica. Novak ima 13 godina. Jelena Gencic je rekla da je prevazišao njen nivo i da treba da ide kod Nikija Pilica u Minhen. Ali tamo jedna godina treniranja kosta 40000 evra na godinu,za 4 godine to je 160000 evra. Odakle naci tolike pare? Djokovici imaju neku palacinkarnicu na Kopaoniku i jos 2 sina,Marka i Djordja. Boba Zivojinovic odbija da im pomogne. Pricao je Srdjan,sto sada dzentlmenski nece da potencira,koliko puta se zaduzivao kod zelenaša. Dodje kod njih,kamate su 12% mesecno,ali kad cuju da mu je sin teniser,kazu mu:"E za tebe je 15% mesecno". A nije sigurno da li ce Novak pobediti na turniru i zaraditi pare da se isplate glavnica i kamate. Da li su ljudi uopste svesni koliki je to rizik? Kolika je to posvećenost,ljubav,vera i ubedjenost u uspeh svog sina? Novak je pricao da je mislio da ce uci maksimalno u top 20 na ATP listi i bio je zadovoljan time,ali Srdjan nije bio zadovoljan. On je na volseban,cudesan,madjioniocarski nacin pronasao pare za svog ultratalentovanog sina. Bez toga Novak danas ne bi bio to sto jeste,to svi znaju. U zivotu i sportu je najbitniji tajming. Lako je danas savetovati Novaka,trebalo je tada,dvehiljaditih,kada nije bilo nikoga da pomogne. Srdjane,ljudino,volim te vise nego Novaka,ako je to moguće!

veliki strumf

pre 2 godine

Ko pažljivo prati Srdjanove intervjue odlično zna da SVE STO JE REKAO - SVE SE I OSTVARILO! Onih par stvarcica koje se nisu ostvarile - sasvim sigurno će se ostvariti vrlo brzo! Postovanje za ovog čoveka!

Cinjenica

pre 2 godine

Onako usput... ATP Tour je na svojoj zvanicnoj Facebook stranici 13.6. objavio sliku velike trojke sa brojem osvojenih velikih titula uz naslov: "Djokovic extends his lead". U velike titule spadaju: GS, finalni masters, mastersi i OI i Djokovic ih ima 60, Nadal 57 i Federer 54. Izgleda da je i njima sinulo da se broji sve, a ne samo GS. Zaboravili su samo No1 nedelje.

Istina

pre 2 godine

Otac kao i svaki otac, pomalo neotesan i naravno uzbuđen zbog svog sina daje euforične izjave.

Nije svaki otac isti. Moj mene kalja gde stigne :)

C i n i k

pre 2 godine

Svaka vama cast kao roditeljima pre svega, Novak je cudo u svetu tenisa i sporta uopste, njegove rekorde ne znam dal nko za 30 godina moze da prestigne, pre svega po broju nedelja na 1.mestu ATP, to deluje zastrasujuce, i ne sumnjam da ce imati vise od 20 GS titula, bice 1. po svim parametrima i on sada licno pise istoriju..

Petar

pre 2 godine

Dobro je da je Srdjan sve ponovo javno rekao. Nole nije takav da velica sebe, pa bar neka otac prica. Samo ima jedan problem, oni koji hoce da znaju sta je Novak postigao , ti znaju...Oni drugi , uopste nisu bitni. Prosto je NOVAK je KRALJ, najbolji sportista Srbije svih vremena a u njegovoj epohi , koja jos traje jedan od najboljih u Evropi pa i Svetu, i tu se nema sta ni dodati ni oduzeti..Pozdrav
.

mi

pre 2 godine

Ali kako je odgovorio Cicipasu, svaka čast :)))
Ponekad mi izjave gospodina Srđana deluju prejako ali mi ne znamo ni 1% kroz šta su oni prolazili i kroz štaa prolaze. Onda mi je ligično da se tako postavi jedan odgovoran roditelj i glasno kaže šta treba.
Svakako hvala Noletu injimakao porodici. Mogu biti ponosni a i mi sa njimana takvog čoveka i šampiona.
Idemooo Noleee!!

Zar je važno

pre 2 godine

Zamisli ti tu titulu, otac najboljeg igrača na Svetu i ikada. Šta čovek više da poželi od svog deteta pored toga da bude zdrava, normalna osoba!?

Godzila

pre 2 godine

Da su Rodžer ili Rafa onako spontano dali reket onom divnom detetu i izazvali takvu erupciju čiste dečije radosti ne samo da ne bi prekidali snimak već bi to bila špica koja bi se na Eurosportu vrtela 500 puta dnevno uz povremene prigodne komentare o veličini pravih šampiona. Nikada neće oprostiti Novaku rušenje mita o najvećem rivalstvu u istoriji izmedju dva zapadna superheroja. Zato koriste svaku priliku da ocrne Novaka, pa otuda i davanje toliko prostora u njihovim medijima Kirjosovim tvitovima koji su sa stanovišta teniske istorije potpuno irelevantne.

Manolo

pre 2 godine

Ne volim sto unapred upisuje Noletu titule, ali lik jednostavno puca od samopouzdanja! Treba uciti od njega, svega se nesto plasimo u zivotu, necemo da baksuziramo, bolje cuti, rano je za pricu i slicne nase budalastine. Nema druge, idemo Nole do zlatnog slema i zlata u Tokiju!!!
(marka, 18. jun 2021 11:07)

"svega se nesto plasimo u zivotu, necemo da baksuziramo, bolje cuti, rano je za pricu i slicne nase budalastine." Ali bukvalno tako! Stvarno treba da se okrene drugi list bez sujeverja i straha! Bravo za opservaciju!!

Goran

pre 2 godine

Steta sto se desio onaj kiks na US Openu. Siguran sam da bi Novak osvojio Garos i prosle godine da se to nije desilo jer je pokazao da je trenutno bolji od Nadala i na Garosu. To ga je izbacilo iz ritma i doprinelo ubedljivom porazu. Ja mu se divim da se vratio u velikom stilu ove godine. Koliko je tesko vratiti se posle takvih poraza pokazuje trenutna situacija sa Nadalom koji je nesposoban da igra jedan Vimbldon.

RCZ

pre 2 godine

Sam Srdjan mi nije nesto simpatican ali sve sto je rekao je 100 % na mestu. A verovatno da nije rekao sve sa cime se Nole srece i kako ga opstruiraju . Ali dzaba , morace ga gledati jos dugo , a njegove rekorde spominjati dok je sveta i tenisa.

Kevin Durant

pre 2 godine

Na stranu sve, ali da li je Nadal nesto pogresno rekao tu? Da li je realno da se ovakve stvari pripisuju tako ozbiljnoj etiketi kao sto je podmuklost?! Koliko je puta Djokovic rekao da nije igrao dobro, da je bio povredjen, da mu nije bio dan, pa? Probajte makar da u ovim momentima kad vam apsolutno sve ide na ruku budete koliko-toliko objektivni. Probajte da sada kada objektivno nemate neprijatelja ne pravite vestacki sebi neke. Probajte da uzivate u ovim trenucima. Ili Srbi jednostavno moraju da imaju neke neprijatelje ili to onda nije to?!
(Mikii, 18. jun 2021 14:12)

Da, realno je da to podvedem pod podmuklost. Njihov rivalitet pratim od 2011.godine i od onih 6 pobeda Đokovića u 6 finala te godine. Pogledaj poslednji poen na AO 2012.godine i obrati pažnju na facijalnu ekspresiju Nadala kada je išao prema mreži da se rukuje. Došlo mu je da pojede Đokovića od muke. A, Novak kad izgubi, priđe, zagrli, čestita, nasmeje se, potapše po leđima dečački iskreno. Dok ova dvojica kao furije pruže ruku i odu dalje. Ili, meč na RG kada je Đoković dodirnuo mrežu, to je bio ključni detalj tog meča, pogledaj kako je Nadal brzinom munje tražio poen za sebe. A, Đoković je poklanjao poene i to poene koji su bili jako važni i koji su mogli da ga odvedu do gubitka ne samo gemova, već i setova. Novak nije podmukao i zato će mu se u naredmim godinama sve vratiti u vidu svih mogućih rekorda u tenisu.

kartmen

pre 2 godine

Nema potrebe da se gura prst u oko Cicipasu ili bilo kome drugom - nije njemu niko dao dva seta, nego ih je on svojom igrom osvojio. Uostalom kao što je i Novak svojom igrom osvojio naredna tri. Svaki od pet setova u tom finalu je zaslužen, a ne dat bilo kom igraču.

Бранко

pre 2 godine

Новак најбоље зна зашто показује прстом на небо... Србија је једина земља чија химна почиње са Боже правде. Као што је и једина земља која има Новака Ђоковића, ускоро и званично најбољег шампиона свих времена..

MILOS

pre 2 godine

Durent Ako je nepostovanje to sto je Nadal rekao da nije imao dan i za vremenske uslove onda isto i Novak iskazuje nepostovanje jer cesto upravo to prica nakon poraza. Mani se tih trac prica Federer tu i tamo al Nadal je retko korektan igrac i osoba.

Oblak u Bermudama

pre 2 godine

Da je nama Nole živ, zdrav i srećan, za nas je ionako odavno GOAT, Šampion skromnosti, jednostavno Dobar Čovek. To se oseća oko njega i to je, po meni, daleko važnije od suvih trofeja. Sav novac, mnogobrojni uspesi, nisu mu "udarili u glavu". Ako bude sreće posle duge karijere, doći će na neki visok položaj u našoj državi i preneti na nas malo svoje dobrote, skromnosti, moralnih i etičkih kvaliteta. Da nam donese stav da je za uspeh potreban rad, upornost a ne partijska knjižica. Da utiče na nas da i mi postanemo ono što mislimo da Jesmo.

lal

pre 2 godine

srdjan djokovic je neophodan, ali ne i dovoljan uslov da se stvori sampion poput novaka... (ima tu mnogo drugih faktora, inace bi velika trojka bila sastavljena samo od djokovica)...
onaj urlik posle 1/4 finala je srkijev urlik... posle toga sam znao da je djokovic srecan sto ide mecki na rupu... to znaci da veruje da je spreman, a ako on veruje, nema razloga ja da ne verujem...
zanimljivo je noletovo ponasanje na W 2019, onu mirnocu mora da je povukao na majku... ona se mnogo manje eksponira, pa ne mogu da donesem precizniji sud... ali srdjan bi uleteo u publiku i poceo da ih "reketira"...

Dr Who

pre 2 godine

Nema potrebe da se gura prst u oko Cicipasu ili bilo kome drugom - nije njemu niko dao dva seta, nego ih je on svojom igrom osvojio. Uostalom kao što je i Novak svojom igrom osvojio naredna tri. Svaki od pet setova u tom finalu je zaslužen, a ne dat bilo kom igraču.
(kartmen, 18. jun 2021 13:50)

Ko želi, slobodno nek okreće drugi obraz kada ga ošamare, i nek do besvesti praktikuje onu "ko tebe kamenom ti njega hlebom", ali nije nužno da svi tako funkcionišu. Za one nesportske i jadne insinuacije da ga je Novak pobedio zato što se uradio u toaletu, najmanje što Cicipas zaslužuje je prozivka.

Bocko

pre 2 godine

Setimo se euforije oko Novaka posle RG 2016, a zatim propasti na Vimbldonu i na OI. Zato nadajmo se i ocekujmo, ali ne preterujmo ( ako je to kod nas moguce, jer mi smo poznati po preterivanju u svakom smislu ) .

Nikola

pre 2 godine

Nole igra tenis zbog sebe, to je jasno, ali sigurno mu je motivacija to sto igra za malu Srbiju i sto ima ko da navija i za njega. Za koga bih drugo navijao nego za njega. Ne busam se da sam nekakav veliki Srbin. U Srbiji zivi vecina ljudi koje volim, ali i oni koje ne volim. Na kraju uvek navijam za sportiste iz Srbije i nije mi jasno kada neko navija protiv igraca iz svoje zemlje. Imao sam kolegu koji je Federerov fan i uvek je navijao protiv Noleta. Uvek su bile zanimljive nase raspravke oko toga ko je bolji :)
Na kraju ce se Nole penzionisati, a za 30 godina ce se pricati price "bio jednom jedan Srbin..."

Stefan94

pre 2 godine

Srdjane hvala Vam sto ste napravili od No1aka sampiona kakav jeste.

Ps. Ali ne mogu da Vas gotivim zbog tog nekog ponasanja koje ne mogu da objasnim. Isto tako volim No1aka kao brata rodjenog kojeg nemam.

uros

pre 2 godine

Pardon! Jeste rekao je da su bili korektni i prema Noletu i ne slažem se sa tim. Jedan komentar je lepo objasnio zašto nisu bili korektni prema Djokovicu.
(o77, 18. jun 2021 11:39)

Tenis je individualan sport , rekordi su jedino merilo u GOAT trci. A tu stojimo jako dobro . Ima tu mesta za jos par komada a to ce i uzeti ova nasa gromada. Opustite se !!! Ajmo srpski sine , bar jos 5 komada .

Sasa

pre 2 godine

Apsolutno se ne slažem se Srđanom da su Nadal i Federer bili korektni prema Noletu. Sa nipodaštavanjima je prvi počeo Federer kada je ismevao predaje mečeva Đokovića na početku karijere, kada je imao probleme sa disanjem.
Nadalu je sve uspehe javno čestitao, Đokoviću nikada. Pre par dana je izjavio da GS nisu jedini bitni, a onda u nastavku rečenice rekao kako je on želeo da obori rekord Samprasa.
Nadal je takođe podmukao, s tim što je dugo skrivao animozitet prema Đokoviću. Najnoviji manjak poštovanja prema Noletu je konferencija za novinare nakon meča na RG-u gde je rekao da nije imao svoj dan i da su uslovi više odgovarali Đokoviću.
Nadam se da nijedan ni drugi neće osvojiti više nijedan GS do kraja karijere, a da će Novak već do kraja ove godine biti na 21. GS-u uz Olimpijsko zlato.
(Kevin Durant, 18. jun 2021 11:08)

A šta misliš da li to bolje znaš ti, ili Srdjan koji prisustvuje njihovim susretima i upućen je u njihov odnos, mi znamo samo ono što mediji pišu, ja ne znam šta vi očekujete da se vole, pa kako da se vole kad se bore za titulu najbolje ikad, alo ljudi oni bre najveći rivali, mora da bude nekad i tenzije izmedju njima, njih trojica su posigli tenis na viši nivo, zahvaljujući njima Novak je igrač kakav jeste, jer zbog njih uvek je morao i više i bolje.

o77

pre 2 godine

Pardon! Jeste rekao je da su bili korektni i prema Noletu i ne slažem se sa tim. Jedan komentar je lepo objasnio zašto nisu bili korektni prema Djokovicu.

samo udri

pre 2 godine

Svaka cast Novaku ali i njegovoj porodici. Oni su ga napravili takvog. Svi smo ponosni na njega a mogu da zamislim koliko je roditeljima puno srce posle svih prepreka i nedaca koje je imao sto svojom sto tudjom zaslugom.

Ratko

pre 2 godine

Ala je samouveren Srđan ne jurimo rekord Nadala i Federera nego Štefi Graf sa 377 nedelja i rekorde GS u ženskoj konkurenciji. :) Ja bih naravno to voleo ali to je đavolski težak posao. Broj nedelja će možda i moći ali za trofeje bi morao da igra u ovakvom modu još neku godinu.

Radovan

pre 2 godine

Neka je ziv i zdrav 100 godina sampion Nole !!!
(DuRL4NAC, 18. jun 2021 11:16)

Nikad mi nije bilo jasno kako neko iz Srbje navija za npr Federera. Ti si tu, možda sa iste one Banjice sa koje je i Novak, a navijaš za čoveka koji verovatno treba da razmisli gde je Srbija pre nego pokaže mesto na globusu. I uvek nekakva objašnjenja da je u opitanju individualni sport. Ajde, a pored Novakovog imena piše da igra za Srbiju ili za mamu i tatu? Ali, na to sam se nekako i navikao kroz sve ove godine. Ponavljam, nije mi jasno, ali sam se navikao.
Ali, nikad neću shvatiti kako neko dobije ovde minuse kad napiše "Neka je živ i zdrav 100 godina". Ljudi, šta je loše poželeti da neko bude živ i zdrav pa taman ne navijali za njega. Da li ovde neko želi da bilo koji igrač, bilo koji čovek ne bude živ i zdrav. Da li je neko od vas koji ste lupali minuse roditelj i kako bi se osećali da neko vašem detetu poželi zdravlje i dug život, a neka budaletina lupi minus želeći da vam dete ne bude zdravo. U šta smo se pretvorili, mila moja majko.

Džadž

pre 2 godine

Mislim da je Novakov uspeh na RG fantastičan. Ali ne razumem ovu aroganciju - mi ćemo da mu poklonimo set. Mi? Valjda ne odlučuje Srdjan kako će njegov sin igrati i koju će taktiku primeniti. Da ne govorim da je ova izjava omalozavanje protivnika. Jednostavno, Cicipas je prva dva seta igrao sa 100% svojih mogucnosti, Novak možda na 60-70%, posebno drugi set. Nije tu bilo nikakvog poklanjanja.
(City Girl, 18. jun 2021 14:25)

Koliko je meni poznato, Cicipas je PRVI omalovažio protivnika, pa stoga i on i vi njegovi obožavatelji podnesite reakciju. Da je kulturno čestitao boljem niko ga ne i bi komentarisao negativno. Drugo, prvi set je Novak bukvalno poklonio, ništa nije Cicipas osvajao kada je Đoković šantavo servirao za set i još šantavije u tajbrejku. Treće, Cicipas je ladno ne trepnuvši slagao Novaka da je lopta koja je pala pred njim aut, da bi sudija konstatovala dobru loptu. Inače, nijedan teniser ne postoji bez tima, tako da je 'mi'idemtifikacija na mestu.

City Girl

pre 2 godine

Mislim da je Novakov uspeh na RG fantastičan. Ali ne razumem ovu aroganciju - mi ćemo da mu poklonimo set. Mi? Valjda ne odlučuje Srdjan kako će njegov sin igrati i koju će taktiku primeniti. Da ne govorim da je ova izjava omalozavanje protivnika. Jednostavno, Cicipas je prva dva seta igrao sa 100% svojih mogucnosti, Novak možda na 60-70%, posebno drugi set. Nije tu bilo nikakvog poklanjanja.

lol

pre 2 godine

@ Kevin Durant, 14:53

Svaka čast na komentaru. Sve rečeno stoji.
Još samo 2013. na RG Rafa gađa lopticom na mreži sa dva metra Novaka.
Punom snagom I namjerno, pravo u lice. Svjedoci smo tog kriminalnog poteza Rafe, sa namjerom da ga povrijedi. Jedva je Nole uspio skloniti oči, a loptica ga je pogodila u rame.
Kako da Rafi ja to zaboravim?
Kako da mu Nole vjeruje kad se to tiče njega samog?
Sad Ciciban nešto ne vjeruje?
Bi da mu se izvini za poraz
Nek traži od Kirjosa, dobri su drugovi.
Bravo Srđane, popu pop, bobu bob!
.

Frank Underwood

pre 2 godine

Istine radi, samo mala ispravka jednog od komentara pošto je neko pričao o zelenašima.

Priča je išla da je bio hitno potreban novac za odlazak na turnir. Srđan je rekao zelenašima da mu se žuri. Na šta mu oni odgovaraju: "Kod nas je kamata 12%, al za tebe je 15% pošto ti se žuri.."

Strašan je to svet...

Koga interesuje, ima na yt.

Mikii

pre 2 godine

Nadal je takođe podmukao, s tim što je dugo skrivao animozitet prema Đokoviću. Najnoviji manjak poštovanja prema Noletu je konferencija za novinare nakon meča na RG-u gde je rekao da nije imao svoj dan i da su uslovi više odgovarali Đokoviću.
(Kevin Durant, 18. jun 2021 11:08)

Na stranu sve, ali da li je Nadal nesto pogresno rekao tu? Da li je realno da se ovakve stvari pripisuju tako ozbiljnoj etiketi kao sto je podmuklost?! Koliko je puta Djokovic rekao da nije igrao dobro, da je bio povredjen, da mu nije bio dan, pa? Probajte makar da u ovim momentima kad vam apsolutno sve ide na ruku budete koliko-toliko objektivni. Probajte da sada kada objektivno nemate neprijatelja ne pravite vestacki sebi neke. Probajte da uzivate u ovim trenucima. Ili Srbi jednostavno moraju da imaju neke neprijatelje ili to onda nije to?!

ljusa

pre 2 godine

Mislim da ce Nole osvojiti najvise G.S. i po ostalim parametrima ce biti prvi.E sad ako neko u buducnosti i pretekne Noleta treba uzeti u obzir i konkurenciju.Mislim tri najbolja igraca u jednoj eri...

John

pre 2 godine

(mio, 18. jun 2021 15:58)

Možda nisu važne u tenisu, ali su i te kako važne u Đokovićevoj glavi.
Samo to nema. Sve ostalo ima - sve slemove, sve masterse, završni turnir, Dejvis kup.
Plus što će sledeću priliku imati tek za tri godine.
Fizički je trenutno najspremniji od svih. Federer se raspada, Nadal je rašrafljen i ne može da se sastavi, već krenuli otkazi i Vimbldona i OI, a Đoković je posle finala izgledao kao "Ajmo još koji set, nije fer tek sam počeo..."

navijac i otac

pre 2 godine

Mnogo si, na zalost, Srdjane isfrustriran. Razmisli sta izgovaras…’poklonicemo set-dva’. Nije u redu prvo prema tvom sinu tako da govoris o drugim tenisarima ma kakvo misljenje ti i mi ostali imali o njima. Budi gospodin, nadji nekog da te posavetuje, vezbaj..sve najbolje tebi i tvojima

mio

pre 2 godine

Licno mislim da OI u tenisu nisu vazne. Licno bih savjetovao Noletu da preskoci OI a koncentrise se na Wimbledon i US open. Na kraju samo se to broji, a ako uzme oba gren slema bice Bog medju teniserima.

Batman

pre 2 godine

Gde bi nama kraj bio kada bi cela nasa nacija ovakav stav i ovakvu ljubav prema otadzbini imala!!! Toliko bogate istorije, ponosa i patnje, a mi polako gubimo identitet... treba nam vise ovakvih ljudi!!!

Goran

pre 2 godine

Vise niko ne prati Novaka vec nekakve rekorde sa kojima, ne Novak vec ovi ograniceni sto imaju neogranicen pristup netu, da se junace po domacim i stranim portalima kako su oni narod iz kojih je potekao Novak, i vise od toga, iako Novak igra oni se osecaju kao treneri, savetodavci, bracni savetnivi, religijski savetnic, kao neko bez koga Novak ne bi bio to sto jeste. Samo odlican teniser i nista drugo. Fan klubovi imaju svoja pravila, njihovi komentari su nirmalni ali ovo sto citamo po svim portalima je pokazatelj zasto smo neshvaceni od vecine sveta. Jedino nas diktatorske i autokratske zemlje razumeju, mada se i Afganistan u poslednje vreme ogradjuje od nasih medijskih bisera.

Dr Who

pre 2 godine

Nije Cicipas rekao da se Novak "uradio u toaletu" nego da se vratio kao drugi čovek. To nisu iste stvari. Neko moze da se vrati kao drugi čovek i tako što malo razmisli, ili tako što se izdere na ogledalo.
Nema potrebe da nam tumačiš šta je Cicipas HTEO da kaže,i to tako podlo, podmećući njemu svoje reči. Sasvim je dovoljno da citiraš onako kako JESTE rekao, pa ćemo se mi već snaći.
(kartmen, 18. jun 2021 17:01)

Internet bukvalno danima gori od debata na temu te Cicipasove insinuacije. Doduše, za saznanje o tome je potrebno znanje engleskog jezika.

Nikad mi ne puste komentar

pre 2 godine

Novace zelim ti sve najbolje
I molim te da ne igras na OI. Ne trosi se na taj cirkus. Odavno je izbledeo sjaj medelja sa olimpijade.

Da

pre 2 godine

Sta si ti Srdjane konkretno uradio veliko za Srbiju,posto se busas u grudi kao patriota?
Sta Srbija ima konkretno sto vi imate od Novaka...
Realnost Srbije je katastrofa,da li si razmislio sta bi bilo kada bi pricao istinu i imenovao ljude kriminalce u odelima,konkretno...
I povrh svega, energija kojom govoris nije sreca,nezadovoljan si i samo se svadjas,ali stalno...

Maretovi saveti

pre 2 godine

Ma opusteno ljudi, uskoro menjaju pravila ove igre i format takmicenja, okoncava se tzv. Open era tenisa pa i svi sadasnji rekordi i statistike odlaze u zaborav. Tenis ce postati dinamicniji, moderniji i novim generacijama blizi sport koji ce ispisivati svoje nove stranice istorije i rekorda, a to je sansa za Cicibana, Oze-Alijasima i ostale mlade lavove da se medjusobno bore za nove rekorde, liste i zvanje GOAT-a.

kartmen

pre 2 godine

Nema potrebe da se gura prst u oko Cicipasu ili bilo kome drugom - nije njemu niko dao dva seta, nego ih je on svojom igrom osvojio. Uostalom kao što je i Novak svojom igrom osvojio naredna tri. Svaki od pet setova u tom finalu je zaslužen, a ne dat bilo kom igraču.
(kartmen, 18. jun 2021 13:50)

Ko želi, slobodno nek okreće drugi obraz kada ga ošamare, i nek do besvesti praktikuje onu "ko tebe kamenom ti njega hlebom", ali nije nužno da svi tako funkcionišu. Za one nesportske i jadne insinuacije da ga je Novak pobedio zato što se uradio u toaletu, najmanje što Cicipas zaslužuje je prozivka.
(Dr Who, 18. jun 2021 14:28)

Nije Cicipas rekao da se Novak "uradio u toaletu" nego da se vratio kao drugi čovek. To nisu iste stvari. Neko moze da se vrati kao drugi čovek i tako što malo razmisli, ili tako što se izdere na ogledalo.
Nema potrebe da nam tumačiš šta je Cicipas HTEO da kaže,i to tako podlo, podmećući njemu svoje reči. Sasvim je dovoljno da citiraš onako kako JESTE rekao, pa ćemo se mi već snaći.

klm

pre 2 godine

Mnogo si, na zalost, Srdjane isfrustriran. Razmisli sta izgovaras…’poklonicemo set-dva’. Nije u redu prvo prema tvom sinu tako da govoris o drugim tenisarima ma kakvo misljenje ti i mi ostali imali o njima. Budi gospodin, nadji nekog da te posavetuje, vezbaj..sve najbolje tebi i tvojima
(navijac i otac)

Jeste njegova odgovornost najveća, ali nije jedina. Tu su i novinari - lešinari koji ga pozivaju u emisije i daju mu prostor i publicitet. Na taj način šire ružnu sliku o Srbiji i iznose svima najgore od našeg balkanskog blata, a samo zarad svog i profita televizije za koju rade. Ovog čoveka jednostavno treba držati dalje od mikrofona i kamera. I čudim se da niko do dan-danas nije preduzeo ništa povodom toga.

Novak Goatović

pre 2 godine

Novak će biti goat po svim parametrima... što vam se sviđa obvo "po svim parametrima", ko je zvanično propisao "parametre". Ne glupirajte se više, u životu postoje legende, u svemu, kakvi, bre, goati? Navukli vas na goata i sad samo to znate - goat, goat, goat... Ko vam uradeo "goat listu", ja ću vi kažem, nebitni portal Ultimate tenis, i još gi citirate.

Stefan L

pre 2 godine

Samo... 377 nedelja nije ni blizu jer zaista zaista nema smisla racunati kovid ATP nedelje (koliko god bilo zanimljivo za novine). Tsitsipas je prvi u trci ubedljivo poslednjih godinu i po dana, nema tu mesta emocijama...

Pit

pre 2 godine

Koliko je meni poznato, Cicipas je PRVI omalovažio protivnika, pa stoga i on i vi njegovi obožavatelji podnesite reakciju. Da je kulturno čestitao boljem niko ga ne i bi komentarisao negativno. Drugo, prvi set je Novak bukvalno poklonio, ništa nije Cicipas osvajao kada je Đoković šantavo servirao za set i još šantavije u tajbrejku. Treće, Cicipas je ladno ne trepnuvši slagao Novaka da je lopta koja je pala pred njim aut, da bi sudija konstatovala dobru loptu. Inače, nijedan teniser ne postoji bez tima, tako da je 'mi'idemtifikacija na mestu.
(Džadž, 18. jun 2021 16:50)

Prvo, dečko je još uvek klinac, teško mu je pao poraz, bio je malo izgubljen, mogao je lepše da nastupi, ali po meni rečenica "ne znam šta se desilo u toaletu ali se Novak vratio kao potpuno drugi igrač" nije omalovažavanje već samo konstatacija nečega što su svi primetili. Ne skačite dečku po ledjima, pustite ga da svari ono što mu se desilo. To što mu je toliko teško palo kaže mi da će se vratiti jači. Budući broj 1.

Drugo, kad smo kod "poklanjanja", koliko su seteva/mečeva Rafa i Rodžer "poklonili" Novaku.

Treće, možda je dečko namerno slagao da je bio aut, a možda i nije, čemu toliko negativnosti, uživaj u Novakovoj pobedi i pusti malog da pati.

Lik

pre 2 godine

To za toalet je besmislena konstrukcija za zaluđivanje naroda, teniser je pod stalnim nadzorom trojice kontrolora iz ATP tima i nema šanse da uradi bilo šta nedozvoljeno.
Pa prvi bi oni jedva dočekali da sruše Novaka, da ne pominjem i kontrolu krvi posle meča koja traje par sati.

Kevin Durant

pre 2 godine

Apsolutno se ne slažem se Srđanom da su Nadal i Federer bili korektni prema Noletu. Sa nipodaštavanjima je prvi počeo Federer kada je ismevao predaje mečeva Đokovića na početku karijere, kada je imao probleme sa disanjem.
Nadalu je sve uspehe javno čestitao, Đokoviću nikada. Pre par dana je izjavio da GS nisu jedini bitni, a onda u nastavku rečenice rekao kako je on želeo da obori rekord Samprasa.
Nadal je takođe podmukao, s tim što je dugo skrivao animozitet prema Đokoviću. Najnoviji manjak poštovanja prema Noletu je konferencija za novinare nakon meča na RG-u gde je rekao da nije imao svoj dan i da su uslovi više odgovarali Đokoviću.
Nadam se da nijedan ni drugi neće osvojiti više nijedan GS do kraja karijere, a da će Novak već do kraja ove godine biti na 21. GS-u uz Olimpijsko zlato.

Goran

pre 2 godine

Vise niko ne prati Novaka vec nekakve rekorde sa kojima, ne Novak vec ovi ograniceni sto imaju neogranicen pristup netu, da se junace po domacim i stranim portalima kako su oni narod iz kojih je potekao Novak, i vise od toga, iako Novak igra oni se osecaju kao treneri, savetodavci, bracni savetnivi, religijski savetnic, kao neko bez koga Novak ne bi bio to sto jeste. Samo odlican teniser i nista drugo. Fan klubovi imaju svoja pravila, njihovi komentari su nirmalni ali ovo sto citamo po svim portalima je pokazatelj zasto smo neshvaceni od vecine sveta. Jedino nas diktatorske i autokratske zemlje razumeju, mada se i Afganistan u poslednje vreme ogradjuje od nasih medijskih bisera.

Maretovi saveti

pre 2 godine

Ma opusteno ljudi, uskoro menjaju pravila ove igre i format takmicenja, okoncava se tzv. Open era tenisa pa i svi sadasnji rekordi i statistike odlaze u zaborav. Tenis ce postati dinamicniji, moderniji i novim generacijama blizi sport koji ce ispisivati svoje nove stranice istorije i rekorda, a to je sansa za Cicibana, Oze-Alijasima i ostale mlade lavove da se medjusobno bore za nove rekorde, liste i zvanje GOAT-a.

Oliver

pre 2 godine

Srdjan Djokovic je najbolji otac na svetu!! Ne samo srpski otac,nego svetski otac. Zamislite 2000. godinu. Neposredno nakon bombardovanja,zemlja razorena,unistena,vlada strah od neizvesne budućnosti,da li cemo u novi rat ili rusenje Milosevica. Novak ima 13 godina. Jelena Gencic je rekla da je prevazišao njen nivo i da treba da ide kod Nikija Pilica u Minhen. Ali tamo jedna godina treniranja kosta 40000 evra na godinu,za 4 godine to je 160000 evra. Odakle naci tolike pare? Djokovici imaju neku palacinkarnicu na Kopaoniku i jos 2 sina,Marka i Djordja. Boba Zivojinovic odbija da im pomogne. Pricao je Srdjan,sto sada dzentlmenski nece da potencira,koliko puta se zaduzivao kod zelenaša. Dodje kod njih,kamate su 12% mesecno,ali kad cuju da mu je sin teniser,kazu mu:"E za tebe je 15% mesecno". A nije sigurno da li ce Novak pobediti na turniru i zaraditi pare da se isplate glavnica i kamate. Da li su ljudi uopste svesni koliki je to rizik? Kolika je to posvećenost,ljubav,vera i ubedjenost u uspeh svog sina? Novak je pricao da je mislio da ce uci maksimalno u top 20 na ATP listi i bio je zadovoljan time,ali Srdjan nije bio zadovoljan. On je na volseban,cudesan,madjioniocarski nacin pronasao pare za svog ultratalentovanog sina. Bez toga Novak danas ne bi bio to sto jeste,to svi znaju. U zivotu i sportu je najbitniji tajming. Lako je danas savetovati Novaka,trebalo je tada,dvehiljaditih,kada nije bilo nikoga da pomogne. Srdjane,ljudino,volim te vise nego Novaka,ako je to moguće!

marka

pre 2 godine

Ne volim sto unapred upisuje Noletu titule, ali lik jednostavno puca od samopouzdanja! Treba uciti od njega, svega se nesto plasimo u zivotu, necemo da baksuziramo, bolje cuti, rano je za pricu i slicne nase budalastine. Nema druge, idemo Nole do zlatnog slema i zlata u Tokiju!!!

Mikii

pre 2 godine

Nadal je takođe podmukao, s tim što je dugo skrivao animozitet prema Đokoviću. Najnoviji manjak poštovanja prema Noletu je konferencija za novinare nakon meča na RG-u gde je rekao da nije imao svoj dan i da su uslovi više odgovarali Đokoviću.
(Kevin Durant, 18. jun 2021 11:08)

Na stranu sve, ali da li je Nadal nesto pogresno rekao tu? Da li je realno da se ovakve stvari pripisuju tako ozbiljnoj etiketi kao sto je podmuklost?! Koliko je puta Djokovic rekao da nije igrao dobro, da je bio povredjen, da mu nije bio dan, pa? Probajte makar da u ovim momentima kad vam apsolutno sve ide na ruku budete koliko-toliko objektivni. Probajte da sada kada objektivno nemate neprijatelja ne pravite vestacki sebi neke. Probajte da uzivate u ovim trenucima. Ili Srbi jednostavno moraju da imaju neke neprijatelje ili to onda nije to?!

Novak Goatović

pre 2 godine

Novak će biti goat po svim parametrima... što vam se sviđa obvo "po svim parametrima", ko je zvanično propisao "parametre". Ne glupirajte se više, u životu postoje legende, u svemu, kakvi, bre, goati? Navukli vas na goata i sad samo to znate - goat, goat, goat... Ko vam uradeo "goat listu", ja ću vi kažem, nebitni portal Ultimate tenis, i još gi citirate.

MILOS

pre 2 godine

Durent Ako je nepostovanje to sto je Nadal rekao da nije imao dan i za vremenske uslove onda isto i Novak iskazuje nepostovanje jer cesto upravo to prica nakon poraza. Mani se tih trac prica Federer tu i tamo al Nadal je retko korektan igrac i osoba.

Бранко

pre 2 godine

Новак најбоље зна зашто показује прстом на небо... Србија је једина земља чија химна почиње са Боже правде. Као што је и једина земља која има Новака Ђоковића, ускоро и званично најбољег шампиона свих времена..

City Girl

pre 2 godine

Mislim da je Novakov uspeh na RG fantastičan. Ali ne razumem ovu aroganciju - mi ćemo da mu poklonimo set. Mi? Valjda ne odlučuje Srdjan kako će njegov sin igrati i koju će taktiku primeniti. Da ne govorim da je ova izjava omalozavanje protivnika. Jednostavno, Cicipas je prva dva seta igrao sa 100% svojih mogucnosti, Novak možda na 60-70%, posebno drugi set. Nije tu bilo nikakvog poklanjanja.

Da

pre 2 godine

Sta si ti Srdjane konkretno uradio veliko za Srbiju,posto se busas u grudi kao patriota?
Sta Srbija ima konkretno sto vi imate od Novaka...
Realnost Srbije je katastrofa,da li si razmislio sta bi bilo kada bi pricao istinu i imenovao ljude kriminalce u odelima,konkretno...
I povrh svega, energija kojom govoris nije sreca,nezadovoljan si i samo se svadjas,ali stalno...

SS

pre 2 godine

Srđan zna da pretjera, ali je čovjek gazda. Pričajte šta hoćete, nigdje Novaka ne bi bilo bez njega i Dijane!
GS rekord pada kad tad, najbitnije je zlato na OI.
Idemo Nole!

Milan

pre 2 godine

Alal ti vera Srđane, nisi baš uvek najsimpatičniji čovek na svetu, ali si odgajio, vaspitao i usmerio na pravi put jednog Novaka Đokovića.

veliki strumf

pre 2 godine

Ko pažljivo prati Srdjanove intervjue odlično zna da SVE STO JE REKAO - SVE SE I OSTVARILO! Onih par stvarcica koje se nisu ostvarile - sasvim sigurno će se ostvariti vrlo brzo! Postovanje za ovog čoveka!

Stefan94

pre 2 godine

Srdjane hvala Vam sto ste napravili od No1aka sampiona kakav jeste.

Ps. Ali ne mogu da Vas gotivim zbog tog nekog ponasanja koje ne mogu da objasnim. Isto tako volim No1aka kao brata rodjenog kojeg nemam.

kartmen

pre 2 godine

Nema potrebe da se gura prst u oko Cicipasu ili bilo kome drugom - nije njemu niko dao dva seta, nego ih je on svojom igrom osvojio. Uostalom kao što je i Novak svojom igrom osvojio naredna tri. Svaki od pet setova u tom finalu je zaslužen, a ne dat bilo kom igraču.

Stefan L

pre 2 godine

Samo... 377 nedelja nije ni blizu jer zaista zaista nema smisla racunati kovid ATP nedelje (koliko god bilo zanimljivo za novine). Tsitsipas je prvi u trci ubedljivo poslednjih godinu i po dana, nema tu mesta emocijama...

Nikad mi ne puste komentar

pre 2 godine

Novace zelim ti sve najbolje
I molim te da ne igras na OI. Ne trosi se na taj cirkus. Odavno je izbledeo sjaj medelja sa olimpijade.

Batman

pre 2 godine

Gde bi nama kraj bio kada bi cela nasa nacija ovakav stav i ovakvu ljubav prema otadzbini imala!!! Toliko bogate istorije, ponosa i patnje, a mi polako gubimo identitet... treba nam vise ovakvih ljudi!!!

kartmen

pre 2 godine

Nema potrebe da se gura prst u oko Cicipasu ili bilo kome drugom - nije njemu niko dao dva seta, nego ih je on svojom igrom osvojio. Uostalom kao što je i Novak svojom igrom osvojio naredna tri. Svaki od pet setova u tom finalu je zaslužen, a ne dat bilo kom igraču.
(kartmen, 18. jun 2021 13:50)

Ko želi, slobodno nek okreće drugi obraz kada ga ošamare, i nek do besvesti praktikuje onu "ko tebe kamenom ti njega hlebom", ali nije nužno da svi tako funkcionišu. Za one nesportske i jadne insinuacije da ga je Novak pobedio zato što se uradio u toaletu, najmanje što Cicipas zaslužuje je prozivka.
(Dr Who, 18. jun 2021 14:28)

Nije Cicipas rekao da se Novak "uradio u toaletu" nego da se vratio kao drugi čovek. To nisu iste stvari. Neko moze da se vrati kao drugi čovek i tako što malo razmisli, ili tako što se izdere na ogledalo.
Nema potrebe da nam tumačiš šta je Cicipas HTEO da kaže,i to tako podlo, podmećući njemu svoje reči. Sasvim je dovoljno da citiraš onako kako JESTE rekao, pa ćemo se mi već snaći.

navijac i otac

pre 2 godine

Mnogo si, na zalost, Srdjane isfrustriran. Razmisli sta izgovaras…’poklonicemo set-dva’. Nije u redu prvo prema tvom sinu tako da govoris o drugim tenisarima ma kakvo misljenje ti i mi ostali imali o njima. Budi gospodin, nadji nekog da te posavetuje, vezbaj..sve najbolje tebi i tvojima

Frank Underwood

pre 2 godine

Srđan je i ovakav i onakav, neko će reći da je malo bezveze da otac ovako otvoreno hvali svoga sina, ali s druge strane tu vidite njegovu posvećenost, fanatizam, energiju i želju da se bori za svoju porodicu. On i Dijana su od samog početka verovali, susretali se sa ko zna čime, mislim da javnost ne zna ni 10% stvari, odricali se svega i svačega da bi Novak samo mogao da bude u prilici da postane ovo što je sada.

Što kaže vojvoda Živojin Mišić: "Ko sme, taj može." Oni su smeli. I ja im na tome od srca čestitam.

Svaka čast gospodine Srđane i gospođo Dijana što ste ovoj zemlji podarili takvog šampiona i takvu ljudsku veličinu.

Petar

pre 2 godine

Dobro je da je Srdjan sve ponovo javno rekao. Nole nije takav da velica sebe, pa bar neka otac prica. Samo ima jedan problem, oni koji hoce da znaju sta je Novak postigao , ti znaju...Oni drugi , uopste nisu bitni. Prosto je NOVAK je KRALJ, najbolji sportista Srbije svih vremena a u njegovoj epohi , koja jos traje jedan od najboljih u Evropi pa i Svetu, i tu se nema sta ni dodati ni oduzeti..Pozdrav
.

Sasa

pre 2 godine

Apsolutno se ne slažem se Srđanom da su Nadal i Federer bili korektni prema Noletu. Sa nipodaštavanjima je prvi počeo Federer kada je ismevao predaje mečeva Đokovića na početku karijere, kada je imao probleme sa disanjem.
Nadalu je sve uspehe javno čestitao, Đokoviću nikada. Pre par dana je izjavio da GS nisu jedini bitni, a onda u nastavku rečenice rekao kako je on želeo da obori rekord Samprasa.
Nadal je takođe podmukao, s tim što je dugo skrivao animozitet prema Đokoviću. Najnoviji manjak poštovanja prema Noletu je konferencija za novinare nakon meča na RG-u gde je rekao da nije imao svoj dan i da su uslovi više odgovarali Đokoviću.
Nadam se da nijedan ni drugi neće osvojiti više nijedan GS do kraja karijere, a da će Novak već do kraja ove godine biti na 21. GS-u uz Olimpijsko zlato.
(Kevin Durant, 18. jun 2021 11:08)

A šta misliš da li to bolje znaš ti, ili Srdjan koji prisustvuje njihovim susretima i upućen je u njihov odnos, mi znamo samo ono što mediji pišu, ja ne znam šta vi očekujete da se vole, pa kako da se vole kad se bore za titulu najbolje ikad, alo ljudi oni bre najveći rivali, mora da bude nekad i tenzije izmedju njima, njih trojica su posigli tenis na viši nivo, zahvaljujući njima Novak je igrač kakav jeste, jer zbog njih uvek je morao i više i bolje.

Zar je važno

pre 2 godine

Zamisli ti tu titulu, otac najboljeg igrača na Svetu i ikada. Šta čovek više da poželi od svog deteta pored toga da bude zdrava, normalna osoba!?

Cinjenica

pre 2 godine

Onako usput... ATP Tour je na svojoj zvanicnoj Facebook stranici 13.6. objavio sliku velike trojke sa brojem osvojenih velikih titula uz naslov: "Djokovic extends his lead". U velike titule spadaju: GS, finalni masters, mastersi i OI i Djokovic ih ima 60, Nadal 57 i Federer 54. Izgleda da je i njima sinulo da se broji sve, a ne samo GS. Zaboravili su samo No1 nedelje.

Istina

pre 2 godine

Otac kao i svaki otac, pomalo neotesan i naravno uzbuđen zbog svog sina daje euforične izjave.

Nije svaki otac isti. Moj mene kalja gde stigne :)

Goran

pre 2 godine

Steta sto se desio onaj kiks na US Openu. Siguran sam da bi Novak osvojio Garos i prosle godine da se to nije desilo jer je pokazao da je trenutno bolji od Nadala i na Garosu. To ga je izbacilo iz ritma i doprinelo ubedljivom porazu. Ja mu se divim da se vratio u velikom stilu ove godine. Koliko je tesko vratiti se posle takvih poraza pokazuje trenutna situacija sa Nadalom koji je nesposoban da igra jedan Vimbldon.

Bocko

pre 2 godine

Setimo se euforije oko Novaka posle RG 2016, a zatim propasti na Vimbldonu i na OI. Zato nadajmo se i ocekujmo, ali ne preterujmo ( ako je to kod nas moguce, jer mi smo poznati po preterivanju u svakom smislu ) .

mi

pre 2 godine

Ali kako je odgovorio Cicipasu, svaka čast :)))
Ponekad mi izjave gospodina Srđana deluju prejako ali mi ne znamo ni 1% kroz šta su oni prolazili i kroz štaa prolaze. Onda mi je ligično da se tako postavi jedan odgovoran roditelj i glasno kaže šta treba.
Svakako hvala Noletu injimakao porodici. Mogu biti ponosni a i mi sa njimana takvog čoveka i šampiona.
Idemooo Noleee!!

Godzila

pre 2 godine

Da su Rodžer ili Rafa onako spontano dali reket onom divnom detetu i izazvali takvu erupciju čiste dečije radosti ne samo da ne bi prekidali snimak već bi to bila špica koja bi se na Eurosportu vrtela 500 puta dnevno uz povremene prigodne komentare o veličini pravih šampiona. Nikada neće oprostiti Novaku rušenje mita o najvećem rivalstvu u istoriji izmedju dva zapadna superheroja. Zato koriste svaku priliku da ocrne Novaka, pa otuda i davanje toliko prostora u njihovim medijima Kirjosovim tvitovima koji su sa stanovišta teniske istorije potpuno irelevantne.

Kevin Durant

pre 2 godine

Na stranu sve, ali da li je Nadal nesto pogresno rekao tu? Da li je realno da se ovakve stvari pripisuju tako ozbiljnoj etiketi kao sto je podmuklost?! Koliko je puta Djokovic rekao da nije igrao dobro, da je bio povredjen, da mu nije bio dan, pa? Probajte makar da u ovim momentima kad vam apsolutno sve ide na ruku budete koliko-toliko objektivni. Probajte da sada kada objektivno nemate neprijatelja ne pravite vestacki sebi neke. Probajte da uzivate u ovim trenucima. Ili Srbi jednostavno moraju da imaju neke neprijatelje ili to onda nije to?!
(Mikii, 18. jun 2021 14:12)

Da, realno je da to podvedem pod podmuklost. Njihov rivalitet pratim od 2011.godine i od onih 6 pobeda Đokovića u 6 finala te godine. Pogledaj poslednji poen na AO 2012.godine i obrati pažnju na facijalnu ekspresiju Nadala kada je išao prema mreži da se rukuje. Došlo mu je da pojede Đokovića od muke. A, Novak kad izgubi, priđe, zagrli, čestita, nasmeje se, potapše po leđima dečački iskreno. Dok ova dvojica kao furije pruže ruku i odu dalje. Ili, meč na RG kada je Đoković dodirnuo mrežu, to je bio ključni detalj tog meča, pogledaj kako je Nadal brzinom munje tražio poen za sebe. A, Đoković je poklanjao poene i to poene koji su bili jako važni i koji su mogli da ga odvedu do gubitka ne samo gemova, već i setova. Novak nije podmukao i zato će mu se u naredmim godinama sve vratiti u vidu svih mogućih rekorda u tenisu.

Džadž

pre 2 godine

Mislim da je Novakov uspeh na RG fantastičan. Ali ne razumem ovu aroganciju - mi ćemo da mu poklonimo set. Mi? Valjda ne odlučuje Srdjan kako će njegov sin igrati i koju će taktiku primeniti. Da ne govorim da je ova izjava omalozavanje protivnika. Jednostavno, Cicipas je prva dva seta igrao sa 100% svojih mogucnosti, Novak možda na 60-70%, posebno drugi set. Nije tu bilo nikakvog poklanjanja.
(City Girl, 18. jun 2021 14:25)

Koliko je meni poznato, Cicipas je PRVI omalovažio protivnika, pa stoga i on i vi njegovi obožavatelji podnesite reakciju. Da je kulturno čestitao boljem niko ga ne i bi komentarisao negativno. Drugo, prvi set je Novak bukvalno poklonio, ništa nije Cicipas osvajao kada je Đoković šantavo servirao za set i još šantavije u tajbrejku. Treće, Cicipas je ladno ne trepnuvši slagao Novaka da je lopta koja je pala pred njim aut, da bi sudija konstatovala dobru loptu. Inače, nijedan teniser ne postoji bez tima, tako da je 'mi'idemtifikacija na mestu.

lol

pre 2 godine

@ Kevin Durant, 14:53

Svaka čast na komentaru. Sve rečeno stoji.
Još samo 2013. na RG Rafa gađa lopticom na mreži sa dva metra Novaka.
Punom snagom I namjerno, pravo u lice. Svjedoci smo tog kriminalnog poteza Rafe, sa namjerom da ga povrijedi. Jedva je Nole uspio skloniti oči, a loptica ga je pogodila u rame.
Kako da Rafi ja to zaboravim?
Kako da mu Nole vjeruje kad se to tiče njega samog?
Sad Ciciban nešto ne vjeruje?
Bi da mu se izvini za poraz
Nek traži od Kirjosa, dobri su drugovi.
Bravo Srđane, popu pop, bobu bob!
.

Pit

pre 2 godine

Koliko je meni poznato, Cicipas je PRVI omalovažio protivnika, pa stoga i on i vi njegovi obožavatelji podnesite reakciju. Da je kulturno čestitao boljem niko ga ne i bi komentarisao negativno. Drugo, prvi set je Novak bukvalno poklonio, ništa nije Cicipas osvajao kada je Đoković šantavo servirao za set i još šantavije u tajbrejku. Treće, Cicipas je ladno ne trepnuvši slagao Novaka da je lopta koja je pala pred njim aut, da bi sudija konstatovala dobru loptu. Inače, nijedan teniser ne postoji bez tima, tako da je 'mi'idemtifikacija na mestu.
(Džadž, 18. jun 2021 16:50)

Prvo, dečko je još uvek klinac, teško mu je pao poraz, bio je malo izgubljen, mogao je lepše da nastupi, ali po meni rečenica "ne znam šta se desilo u toaletu ali se Novak vratio kao potpuno drugi igrač" nije omalovažavanje već samo konstatacija nečega što su svi primetili. Ne skačite dečku po ledjima, pustite ga da svari ono što mu se desilo. To što mu je toliko teško palo kaže mi da će se vratiti jači. Budući broj 1.

Drugo, kad smo kod "poklanjanja", koliko su seteva/mečeva Rafa i Rodžer "poklonili" Novaku.

Treće, možda je dečko namerno slagao da je bio aut, a možda i nije, čemu toliko negativnosti, uživaj u Novakovoj pobedi i pusti malog da pati.

o77

pre 2 godine

Pardon! Jeste rekao je da su bili korektni i prema Noletu i ne slažem se sa tim. Jedan komentar je lepo objasnio zašto nisu bili korektni prema Djokovicu.

RCZ

pre 2 godine

Sam Srdjan mi nije nesto simpatican ali sve sto je rekao je 100 % na mestu. A verovatno da nije rekao sve sa cime se Nole srece i kako ga opstruiraju . Ali dzaba , morace ga gledati jos dugo , a njegove rekorde spominjati dok je sveta i tenisa.

Dr Who

pre 2 godine

Nema potrebe da se gura prst u oko Cicipasu ili bilo kome drugom - nije njemu niko dao dva seta, nego ih je on svojom igrom osvojio. Uostalom kao što je i Novak svojom igrom osvojio naredna tri. Svaki od pet setova u tom finalu je zaslužen, a ne dat bilo kom igraču.
(kartmen, 18. jun 2021 13:50)

Ko želi, slobodno nek okreće drugi obraz kada ga ošamare, i nek do besvesti praktikuje onu "ko tebe kamenom ti njega hlebom", ali nije nužno da svi tako funkcionišu. Za one nesportske i jadne insinuacije da ga je Novak pobedio zato što se uradio u toaletu, najmanje što Cicipas zaslužuje je prozivka.

mio

pre 2 godine

Licno mislim da OI u tenisu nisu vazne. Licno bih savjetovao Noletu da preskoci OI a koncentrise se na Wimbledon i US open. Na kraju samo se to broji, a ako uzme oba gren slema bice Bog medju teniserima.

C i n i k

pre 2 godine

Svaka vama cast kao roditeljima pre svega, Novak je cudo u svetu tenisa i sporta uopste, njegove rekorde ne znam dal nko za 30 godina moze da prestigne, pre svega po broju nedelja na 1.mestu ATP, to deluje zastrasujuce, i ne sumnjam da ce imati vise od 20 GS titula, bice 1. po svim parametrima i on sada licno pise istoriju..

Radovan

pre 2 godine

Neka je ziv i zdrav 100 godina sampion Nole !!!
(DuRL4NAC, 18. jun 2021 11:16)

Nikad mi nije bilo jasno kako neko iz Srbje navija za npr Federera. Ti si tu, možda sa iste one Banjice sa koje je i Novak, a navijaš za čoveka koji verovatno treba da razmisli gde je Srbija pre nego pokaže mesto na globusu. I uvek nekakva objašnjenja da je u opitanju individualni sport. Ajde, a pored Novakovog imena piše da igra za Srbiju ili za mamu i tatu? Ali, na to sam se nekako i navikao kroz sve ove godine. Ponavljam, nije mi jasno, ali sam se navikao.
Ali, nikad neću shvatiti kako neko dobije ovde minuse kad napiše "Neka je živ i zdrav 100 godina". Ljudi, šta je loše poželeti da neko bude živ i zdrav pa taman ne navijali za njega. Da li ovde neko želi da bilo koji igrač, bilo koji čovek ne bude živ i zdrav. Da li je neko od vas koji ste lupali minuse roditelj i kako bi se osećali da neko vašem detetu poželi zdravlje i dug život, a neka budaletina lupi minus želeći da vam dete ne bude zdravo. U šta smo se pretvorili, mila moja majko.

klm

pre 2 godine

Mnogo si, na zalost, Srdjane isfrustriran. Razmisli sta izgovaras…’poklonicemo set-dva’. Nije u redu prvo prema tvom sinu tako da govoris o drugim tenisarima ma kakvo misljenje ti i mi ostali imali o njima. Budi gospodin, nadji nekog da te posavetuje, vezbaj..sve najbolje tebi i tvojima
(navijac i otac)

Jeste njegova odgovornost najveća, ali nije jedina. Tu su i novinari - lešinari koji ga pozivaju u emisije i daju mu prostor i publicitet. Na taj način šire ružnu sliku o Srbiji i iznose svima najgore od našeg balkanskog blata, a samo zarad svog i profita televizije za koju rade. Ovog čoveka jednostavno treba držati dalje od mikrofona i kamera. I čudim se da niko do dan-danas nije preduzeo ništa povodom toga.

Oblak u Bermudama

pre 2 godine

Da je nama Nole živ, zdrav i srećan, za nas je ionako odavno GOAT, Šampion skromnosti, jednostavno Dobar Čovek. To se oseća oko njega i to je, po meni, daleko važnije od suvih trofeja. Sav novac, mnogobrojni uspesi, nisu mu "udarili u glavu". Ako bude sreće posle duge karijere, doći će na neki visok položaj u našoj državi i preneti na nas malo svoje dobrote, skromnosti, moralnih i etičkih kvaliteta. Da nam donese stav da je za uspeh potreban rad, upornost a ne partijska knjižica. Da utiče na nas da i mi postanemo ono što mislimo da Jesmo.

Kritična masa

pre 2 godine

Otac kao i svaki otac, pomalo neotesan i naravno uzbuđen zbog svog sina daje euforične izjave. Ima dosta istine u svemu što je rekao ali treba se strpeti još malo dok stvarno ne obori sve rekorde.
Ne treba nikom da se daje set ili dva fore to mu nije trebalo da kaže ali ga razumem jer je i onaj Grk pokazao nepoštovanje i jedino mu na mladost to mogu pripisati.
Idemo Nole do kraja i postavi lestvicu visoko da ako se nekad i pojavi neko ko može da stigne sve ovo ipak moraju da pomenuti čiji se rekord juri.
Sretno Nole.

samo udri

pre 2 godine

Svaka cast Novaku ali i njegovoj porodici. Oni su ga napravili takvog. Svi smo ponosni na njega a mogu da zamislim koliko je roditeljima puno srce posle svih prepreka i nedaca koje je imao sto svojom sto tudjom zaslugom.

Ratko

pre 2 godine

Ala je samouveren Srđan ne jurimo rekord Nadala i Federera nego Štefi Graf sa 377 nedelja i rekorde GS u ženskoj konkurenciji. :) Ja bih naravno to voleo ali to je đavolski težak posao. Broj nedelja će možda i moći ali za trofeje bi morao da igra u ovakvom modu još neku godinu.

Nikola

pre 2 godine

Nole igra tenis zbog sebe, to je jasno, ali sigurno mu je motivacija to sto igra za malu Srbiju i sto ima ko da navija i za njega. Za koga bih drugo navijao nego za njega. Ne busam se da sam nekakav veliki Srbin. U Srbiji zivi vecina ljudi koje volim, ali i oni koje ne volim. Na kraju uvek navijam za sportiste iz Srbije i nije mi jasno kada neko navija protiv igraca iz svoje zemlje. Imao sam kolegu koji je Federerov fan i uvek je navijao protiv Noleta. Uvek su bile zanimljive nase raspravke oko toga ko je bolji :)
Na kraju ce se Nole penzionisati, a za 30 godina ce se pricati price "bio jednom jedan Srbin..."

uros

pre 2 godine

Pardon! Jeste rekao je da su bili korektni i prema Noletu i ne slažem se sa tim. Jedan komentar je lepo objasnio zašto nisu bili korektni prema Djokovicu.
(o77, 18. jun 2021 11:39)

Tenis je individualan sport , rekordi su jedino merilo u GOAT trci. A tu stojimo jako dobro . Ima tu mesta za jos par komada a to ce i uzeti ova nasa gromada. Opustite se !!! Ajmo srpski sine , bar jos 5 komada .

lal

pre 2 godine

srdjan djokovic je neophodan, ali ne i dovoljan uslov da se stvori sampion poput novaka... (ima tu mnogo drugih faktora, inace bi velika trojka bila sastavljena samo od djokovica)...
onaj urlik posle 1/4 finala je srkijev urlik... posle toga sam znao da je djokovic srecan sto ide mecki na rupu... to znaci da veruje da je spreman, a ako on veruje, nema razloga ja da ne verujem...
zanimljivo je noletovo ponasanje na W 2019, onu mirnocu mora da je povukao na majku... ona se mnogo manje eksponira, pa ne mogu da donesem precizniji sud... ali srdjan bi uleteo u publiku i poceo da ih "reketira"...

Frank Underwood

pre 2 godine

Istine radi, samo mala ispravka jednog od komentara pošto je neko pričao o zelenašima.

Priča je išla da je bio hitno potreban novac za odlazak na turnir. Srđan je rekao zelenašima da mu se žuri. Na šta mu oni odgovaraju: "Kod nas je kamata 12%, al za tebe je 15% pošto ti se žuri.."

Strašan je to svet...

Koga interesuje, ima na yt.

John

pre 2 godine

(mio, 18. jun 2021 15:58)

Možda nisu važne u tenisu, ali su i te kako važne u Đokovićevoj glavi.
Samo to nema. Sve ostalo ima - sve slemove, sve masterse, završni turnir, Dejvis kup.
Plus što će sledeću priliku imati tek za tri godine.
Fizički je trenutno najspremniji od svih. Federer se raspada, Nadal je rašrafljen i ne može da se sastavi, već krenuli otkazi i Vimbldona i OI, a Đoković je posle finala izgledao kao "Ajmo još koji set, nije fer tek sam počeo..."

Manolo

pre 2 godine

Ne volim sto unapred upisuje Noletu titule, ali lik jednostavno puca od samopouzdanja! Treba uciti od njega, svega se nesto plasimo u zivotu, necemo da baksuziramo, bolje cuti, rano je za pricu i slicne nase budalastine. Nema druge, idemo Nole do zlatnog slema i zlata u Tokiju!!!
(marka, 18. jun 2021 11:07)

"svega se nesto plasimo u zivotu, necemo da baksuziramo, bolje cuti, rano je za pricu i slicne nase budalastine." Ali bukvalno tako! Stvarno treba da se okrene drugi list bez sujeverja i straha! Bravo za opservaciju!!

ljusa

pre 2 godine

Mislim da ce Nole osvojiti najvise G.S. i po ostalim parametrima ce biti prvi.E sad ako neko u buducnosti i pretekne Noleta treba uzeti u obzir i konkurenciju.Mislim tri najbolja igraca u jednoj eri...

Dr Who

pre 2 godine

Nije Cicipas rekao da se Novak "uradio u toaletu" nego da se vratio kao drugi čovek. To nisu iste stvari. Neko moze da se vrati kao drugi čovek i tako što malo razmisli, ili tako što se izdere na ogledalo.
Nema potrebe da nam tumačiš šta je Cicipas HTEO da kaže,i to tako podlo, podmećući njemu svoje reči. Sasvim je dovoljno da citiraš onako kako JESTE rekao, pa ćemo se mi već snaći.
(kartmen, 18. jun 2021 17:01)

Internet bukvalno danima gori od debata na temu te Cicipasove insinuacije. Doduše, za saznanje o tome je potrebno znanje engleskog jezika.

Lik

pre 2 godine

To za toalet je besmislena konstrukcija za zaluđivanje naroda, teniser je pod stalnim nadzorom trojice kontrolora iz ATP tima i nema šanse da uradi bilo šta nedozvoljeno.
Pa prvi bi oni jedva dočekali da sruše Novaka, da ne pominjem i kontrolu krvi posle meča koja traje par sati.